- Komentari -

U emisiji Morgana Frimena Srbi okrivljeni za rat i genocid /VIDEO

U dokumentarnoj emisji "Priča o nama", koju na kanalu Nacionalna geografija vodi poznati holivudski glumac Morgan Frimen (80), iznete su tvrdnje da je srpski narod kriv za rat na prostorima bivše Jugoslavije, kao i za genocid i etničko čišćenje u Srebrenici, piše "Kurir".

Izvor: Tanjug
Pošaljite komentar
  1. Zlocin da, ali genocid ne. Ubijani su muskarci koji su bili pod oruzjem. Kada ce neko snimiti film o genocidu Amerikanaca doseljenika nad americkim starosedeocima?
    (Gluvco, 7. februar 2018 22:57)

    # Link komentara

  2. Sama usporedba nekog zločina sa drugim da bi se ovaj prvi opravdao je gnjusna. Ali koliko vidim po komentarima uspoređuje se Jasenovac i Srebrenica. Htio bih napomenuti da su u Jasenovcu ubijani i Hrvati koji su bili antifašisti. U Srebrenici nisu ubijani Srbi nego isključivo muslimani. Hrvatska svake godine obilježava stradanja u Jasenovcu na dan antifašističke borbe koji je ugrađen u ustav Hrvatske. Koliko god u Srbiji propagirali da su svi Hrvati ustaše, ima nas jako puno, ja bih rekao većina Hrvata antifašista koji jednostavno živimo svoje živote i nismo glasni poput ustaša, što je šteta, ali vjerujem da nikad više ustaše neće činiti zlodjela. Ali tako je to u medijima, nije vijest kad pas nekoga ugrize nego kad netko ugrize psa. Tako je i vijest kada neki ustaša da neku kretensku izjavu koju onda prenose mediji i dižu tenzije.
    (bb, 7. februar 2018 11:12)

    # Link komentara

  3. Kad vidim barem 90% ovih komentara ovde, tacno me sramota sto sam deo ovog naroda. S druge strane u isto vreme mi je i drago jer kad se ponekad zapitam jesam li doneo ispravnu odluku kada sam odlucio da napustim Srbiju, onda citajuci ovakve komentare dobijem odgovor.

    Na sam pomen Srebrenice ili u drugom slucaju Vukovara, svaki imalo normalan srbin treba da se pokrije usima, zabije glavu u pesak i ne vadi je neko vreme - od sramote koju su nasi ljudi napravili nasem narodu, i u isto vreme zverstva koje su nacinili drugima.

    Neverovatno da preko 90% ljudi ovde nalazi izgovore i opravdanja za ovakva zverstva. Zaista neverovatno!
    (GuGa, 7. februar 2018 10:52)

    # Link komentara

  4. (Alcale, 7. februar 2018 07:49)

    Koja mitomanija a joj.

    Ajmo po stavkama. Milosevic jeste kriv za raspad SFRJ jer je krenuo da urusava istu, prvo je urusio ustav ukinuvsi pokrajine ali je zadrzao njihove stolice u presednistvu (pa je imao u startu dva glasa vise od ostalih), pa je onda upao u platni promet i uzeo dve milijarde dolara!

    Slovenci posle toga su videli da nema spasa takvoj Jugoslaviji i nudili da se zemlja reformise u konfederaciju, zajednicka vojska, diplomatija i sport ali finasije odvojene, dok je Milosevic i KPS hteli da se zemlja dodatno centralizuje da bi Milosevic imao istu vlast ko Tito.

    Sve ovo je bilo pre nego sto su Franja i Alija uopste postali faktor.

    Kazes JNA bila treca vojna sila??? Ne pisi gluposti. Jedna Bugarska je mogla da nas samelje SAMA! Imali S-300, imali gomile balistickih raketa, MiG-23 i MiG-25, MiG-25 bi mogao da bombarduje Beograd sa +20km i mi bi mogli samo da gledamo, pa Pakistan krajem 1990tih nije mogao da ih obori kad su nadletali Islamabad.

    Ta mitomanija da je JNA bila toliko jaka se odnosi na period kad se Tito sa Staljinom posvadjao pa smo tad od Amera dobili ogromnu vojnu pomoc a JNA imala znatno vise ljudi pod oruzijem dakle kasne 1940 i rane 1950.

    Sto se tice privrede, tu tek nista ne znas. Pa jedna Cehoslovacka je imala vise cnc masina nego cela SFRJ! Bugarska je pravila japanski FANUC cnc masine i kompijutere. I da radnici u istocnom bloku su bili mnogo konkuretniji od nasih radnika.
    (Miloš, 7. februar 2018 10:43)

    # Link komentara

  5. Bosnjaci platili, kao sto su platili i Andjelini Dzoli da snima njen film. Zive u siromastvu al zato debelo placaju lobiranje. Morala bi i vlada Srbije da plati za nase lobiranje, u Americi nema nista za dzabe. Npr da se snimi film o nasem i Americkom saveznistvu gde bi se videlo da su Hrvati, Albanci i Bosnjaci bili Hitlerovi saveznici.
    (Beogradjanin, 7. februar 2018 09:52)

    # Link komentara

  6. Sta kazete, americka emisija o ratu u BiH i Srbi krivci za rat, ma nije moguce...
    (suckori, 7. februar 2018 09:13)

    # Link komentara

  7. Momci, kako sto od drugih ocekujete da priznaju svinjarije iz drugog svjetskog rata koje su dokazano uradili, gdje ste neosporno bili u ogromnoj vecini na pravoj strani i osvjetlali obraz, tako bi posteno bilo da priznate svinjarije iz poslednjeg rata, napravljene 80% sa vase strane, da je samo srebrenica, po cijeloj Bosni ste ih lovili kao divlje zivotinje a jos diskutujete je li ratni zlocin ili genocid, kao da se radi o mravima...
    (Crna Gora, 7. februar 2018 09:03)

    # Link komentara

  8. Mi svoje žrtve oplakujemo ćutajući, tako je kroz istoriju, a ovi medijski magovi od svega prave šou program.
     (nealbanac, 7. februar 2018 08:23)

    # Link komentara

  9. Frimen ne zna da se ,,predsednik" Srbije rukovao sa Trampom ne jedanput, ne dvaput,nego cetiri puta.Salu na stranu,ko izgubi rat, taj je kriv za sve.
    (maya, 7. februar 2018 08:19)

    # Link komentara

  10. ako se setite devedestih znamo kako je predstavljana "istina". to sto nasi politicari nisu znali i umeli je druga stvar, secam se a ne smem da pominjem imena jer bi me sigurno ubili neki nasi politicari su tada pozivali na klanej i ubijanje ljudi zardjalim kasikaama a sad su u vrhu drzave. pa sta nek oda pomisl ikad proita takve stvari kakvu sliku da ima o nama
    (pa, 7. februar 2018 07:58)

    # Link komentara

  11. Srbi se moraju suociti sa svojom genocidnom prosloscu.Ovo je jedini nacin da se krene naprijed.
    (Dobojski Bošnjak, 7. februar 2018 07:54)

    # Link komentara

  12. @Macho Men
    Ti zaista verujes u pricu da se radpad YU desio zbog slobe? :)
    Auuuu pa Morgan Frimeen veruje u price sa vise tacnih podataka.
    Prijatelju rat i raspad je poceo jer je to trebalo eu i usa. VJ je bila 3 evropska sila, ekonomija nezavisna od drugih zemlja, imali smo fabrike za sve sto nam je od zivotne vaznosti u rukama drzave a spoljni dug oko par procenata BDP! A ti sada google i probaj da nađeš JEDNU fabriku od znacaja koja nije u posedu stranih multinacionalnih kompanija! Ti mislis da su ameri pomogli albancima jer vole albance???? Mislis trepca nema veze sa tim...

    Jaooo meni!

    Margan je dobar koliko je narod naivan a on je los covek do koske!
    (Alcale, 7. februar 2018 07:49)

    # Link komentara

  13. Zao mi je ljudi koji i dalje spominju rat koji se desio pre vise od dve decenije kao da se dogodio juce i koji i dalje okrivljuju jednu stranu za izbijanje rata bez namere da SVOJE zlocine priznaju, dok se ova druga pravi nevinasce. Takvi ljudi su puni mrznje i to ce im jednog dana i presuditi. Rece neki komentar ispod "sta hoce vise kad su pobedili i dobili svoju istinu". Valjda se plase da priznaju da su imali udeo u izbijanju rata, pa je mnogo lakse konstantno okrivljavati jednog. Cim toliko razlicitih strana napada jednu drzavu i jedan narod, svakom iole inteligentnom coveku je jasno da tu nesto "smrdi". Ocigledno se o mnogocemu cuti i tu prvenstveno mislim na zlocine druge strane koji se neuporedivo manje spominju (cak ne uopste) u odnosu na zlocine srpskog naroda. Mi smo nase pohapsili, osudili i poslali tamo gde vi svoje ne saljete, vec vesto krijete i likujete kada budu oslobodjeni, eventualno im ponudite neku visoku poziciju u drustvu radi propagiranja "mira i ljubavi". Ne razumem, cini mi se da je problem sto se generalno srpski narod trudi da se okrene od proslosti i nastavi dalje, a pojedincima to bode oci vec zele jos sukoba kako bi jos vise okrivili Srbe. Tako ce vam i biti, a ja se nadam da ce bar jednog dana pravda izaci na videlo koliko-toliko.
    (..., 7. februar 2018 05:09)

    # Link komentara

  14. Zar vam video i slike nisu dovoljan svedok za sve sto desavalo? Dovoljno je, ali vi necete da shvatite i priznate.
    Nisu slijepe oci vec srce u grudima.
    (amigo, 7. februar 2018 04:39)

    # Link komentara

  15. Postoji presuda suda da je zločin u Srebrenici genocid, cijeli svijet uključujući i Rusiju to tako shvaća, osim naravno Srbije i bosanskih Srba. Vi Srbi ste iskreno svjetski prvaci u samozavaravanju i kreiranju neke alternativne povijesti još od Kosovske bitke do dana današnjeg.
    (panzer general, 6. februar 2018 14:53)
    Samo uz puku sreću i antibošnjačku zaveru prava istina nije izbila na videlo. Srbija se mesecima hranila supama i čorbama napravljenim od sedam miliona bošnjačke dece iz Srebrenice. Milioni žena su odvedene prvo u Srbiju da budu seksualno roblje pa su onda na intervenciju Zapada puštene da odu gde žele. I oko 10 miliona vojno sposobnih Bošnjaka je bacilo puške, okitilo se cvećem i gitarama i krenulo na marš mira ka Tuzli. Zlikovci su ih sve pohvatali i pobili. To je prava istina. Zašto se krije nemam pojma. Frimane snimaj nastavak. Ali sa ovim pravim podacima. Ne umanjuj srbreničke žrtve
    (Kolman, 7. februar 2018 00:17)

    # Link komentara

  16. Vi muslimani kada budete prihvatili da ste vi napravili genocid nad Srbima onda cemo drugacije razgovarati. Vi ste prvo pobili 3500 Srba civila koje niko ne spominje a onda kada smo mi pobili 2500 mudzahedina ratnika onda je to genocid u Srebrenici. Na to mesto ste posle dovodili "civile" sa svih ratista u Bosni kojima ste skidali vojnu odecu i oblacili civilnu. Sram vas bilo i vas i hrvate za sve sto ste ucinili nama Srbima cijim se jezikom sluzite.
    (alek, 7. februar 2018 00:09)

    # Link komentara

  17. Vidim 365 komentara u vezi americkog fudbala ciji smo mi veliki poklonici i poznavaoci. Friman je dokaz da veliki umetnici cesto nisu veliki ljudi. Pored toga mogle bi nase vlasti a i tajkuncici da odrese kesu i plate da se napravi emisija o nasoj istini. Za americki fudbal ima vremena, za odbranu nacionalnog obraza nema.
    (znamo mi nase prioritete, 6. februar 2018 23:54)

    # Link komentara

  18. Fasizam i nacionalizam je jedan od glavnih razloga zasto sam pobegao iz Srbije. Sa vremena na vreme bacim pogled na vesti u nadi da cu da uocim promene. Nazalost vidim da se nakon toliko vremena u Srbiji fundamentalno nista nije promenilo. Ocigledno nove generacije i dalje odrastaju u mrznji, jer je Srbija daleko od toga da dozivi katarzu. Zalosno.
    (katarza, 6. februar 2018 23:15)

    # Link komentara

  19. Znači, nije problem što se glup narod upecao na ratnu propagandu, nego što je samo jedna strana prikazana kao krivac.
    (Igor, 6. februar 2018 22:15)

    # Link komentara

  20. A sta je sa onim filmom, "Srebrenica izdani grad"? Istina? Ili smece?
    (Citac vesti, 6. februar 2018 21:45)

    # Link komentara

  21. @Loop ne zanosi se previse! Zlocin u Srebrenici ne moze da se poredi sa enocidom nad Srbima i kampanjom istrebljenja Srba, Jevreja i Roma koja je trajla 4 godine i iza sebe imala monstruozne rasne zakone i iste takve zlocince. Pa i brojka nastradalih (jos ne mogu sve da ih iskupe do te famozne brojke a kozna i koliko Srba je tu zakopano kao muslimani) i duzina tog stadanja je ne merljiva.
    (I1, 6. februar 2018 20:30)

    # Link komentara

  22. Rat je počeo jer je Milošević hteo da bude novi Tito, a osim Srba i Crnogoraca nijedan narod u SFRJ nije hteo to da prihvati, pa je Milošević pokušao silom da disciplinuje druge jugoslovenske narode. Time je Milošević išao na ruku zapadnim silama, koji su bili za raspad Jugoslavije, jer im nije odgovarala jedna jaka država na Balkanu. Zajednički su rasturili Jugu.

    Što se pak tiče Srebrenice, to je bio ratni zločin ali ne genocid. Priča je naduvana da bi Amerikanci imali alibi da kažnjavaju Srbe, koje smatraju ruskom savznicima na Balkanu.
    (Macho Men, 6. februar 2018 20:05)

    # Link komentara

  23. Hahahaha da li je moguće više... Svaka nas sila satanizuje! A mi najveće žtve Balkana u zadnjih sto godina i nikom ništa...
     (veljko, 6. februar 2018 19:47)

    # Link komentara

  24. Morgane odlican si glumac, amerikanci odlicni ste glumci odlicno manipuliete, najjaca i najbolja strategija takvu primenjujete na celi svet preko medija. Hajde da zavadjamo narode, braco svi smo mi braca dosta je bilo da se na nasoj muci profitira, cuvajte mozak od ovakvih da vas ne koriste.
    (Sale, 6. februar 2018 19:28)

    # Link komentara

  25. I šta je tačno pogrešno rečeno? Ja volim da se precizno izražavam, pa obično kažem da je reim Slobodana Miloševića najveći, iako ne jedini, krivac za izbijanje rata, ali za strance od kojih se dubinska upućenost u situaciju ne može očekivati, sasvim je korektno da kažu da je Srbija započela rat, jer je, manje-više, upravo tako bilo, a što se tiče Srebrenice, Sarajeva, i Bosne generalno, stvari su još mnogo jasnije, sve se odigralo baš tako kako Hadžifejzović opisuje, za mene je jedino sporan termin genocid, jer mislim da nije postojala namera istrebljivanja bosanskog stanovništva, žene i deca nisu masovno ubijani čak ni tamo gde su bespomoćni zarobljnici surovo likvidirani od strane Mladićevih i Karadžićevih zločinaca (iako je, naravno, izolovanih slučajeva ubijanja svega što se miče bilo), ali planirano etničko čišćenje mnogih teritorija u Bosni naseljenih etničkim muslimanskim življem je neporeciva činjenica. Sve u svemu, očigledno korektna emisija, koja ispravno, mada malo pojednostavljno predstavlja rat u Bosni i glavne krivce za njega.
    (EU Citizen, 6. februar 2018 19:16)

    # Link komentara

  26. Samo cu ovo napisati.ko zeli da izvrsi genocid ne spasava zene jer su one kljucni elemenat za odrzavanje grupe koja se zeli unistiti.
    (Brana, 6. februar 2018 19:11)

    # Link komentara

  27. Što da se zapita osoba koja prvi put dodje u Srebrenicu i vidi sve one grobove, nego da onaj tko je to napravio nije normalan. Na zalost normalnih i dobrih ljudi koji nose srpsko drzavljanstvo ti nenormalni se isto zovu Srbima i odlucili su uprljati ime roda svoga. Oni koji kazu ubijani su muskarci ratno sposobni, nemojmo se lagati, dob od 10 godina nema veze s ratnom sposobnosti.
    (Realno, 6. februar 2018 18:44)

    # Link komentara

  28. Bravo Adise za komentar,to je normalno razmisljanje svaka ti cast,ima nas jos zdravih i normalnih na brdovitom balkanu.
    (Fantom, 6. februar 2018 18:37)

    # Link komentara

  29. Stalno traže neko sažaljenje po svijetu,koga je više briga za egzotične balkanske sukobe.Što se nas iz Srpske tiče:"Pala muva na međeda"!Mogu u nemoći pričati šta god hoće,mi kontrolišemo pola BiH.
    (Moca, 6. februar 2018 16:35) # Link komentara

    Bilo bi vam bolje da radite nešto pametno, a da se manete kontrole na šačici jadne zemlje.
    (rebellion, 6. februar 2018 18:36)

    # Link komentara

  30. Samo kod nas i samo o Srbima svako moze da prica i objavljuje sta hoce a da ne snosi nikakvu odgovornost za to. Sramota.
    (Radmila, 6. februar 2018 18:24)

    # Link komentara

  31. Ej ljudi, sto pre prihvatimo sve sto nam tovare, to ce nam brze biti bolje. Nemci su nakon drugog svetskog prihvatili sve. Priznali su i sta su uradili i sta nisu. I okrenuli novi list. A mi cim neko nesto kaze protiv nas, odmah paljba. I zato smo u tom nekom procepu vec vise od dve decenije. Nit adekvatno okrivljeni, nit oslobodjeni krivnje.
    (Doole, 6. februar 2018 17:57)

    # Link komentara

  32. Evo vec poceli sa komentarima 'dobar glumac, los covek' hahaha cim vam neko saspe istinu u oci on je automatski 'los covek'
    (lakosta laktaski, 6. februar 2018 17:47)

    # Link komentara

  33. Covek samo izneo cinjenice, a istina cesto zaboli...
    (lakosta laktaski, 6. februar 2018 17:44)

    # Link komentara

  34. neko rece postoji sudska presuda . pa postoji i krivci su kaznjeni a jel to ovaj jaran rekao da je bilo bas tako kako je na sudu utvrdjeno ili je malo dodao lagarije
     (miki, 6. februar 2018 17:29)

    # Link komentara

  35. Reklama za Turkish Airlines pa onda ovo?
    Baš sam iznenađen..
     (remax, 6. februar 2018 17:19)

    # Link komentara

  36. Ne, nije genocid baciti 2 atomske bombe na civile ili tone napalma u Vijetnamu gde je ubijeno preko 3.000.000 civila. Nema svrhe pominjati kasetne bombe bačene na civile 99-te. Puno zla njegova zemlja pod plaštom demokratije čine u svetu u Libiji, Iraku, Siriji, ex YU dugačak je spisak, a onda svale to zlo na dežurne krivce samo su oni milosrdni andjeli, bombarduju iz milosrdja i ne pitaju se šta smo pobogu uradili? Koga smo danas zavili u crno? Za njih je rat biznis a dobri su u biznisu.
     (Mrgud, 6. februar 2018 17:12)

    # Link komentara

  37. Sem pripadnika takozvane armije BiH nijedno dete i zena nisu ubijeni u Srebrenici.Zlocin se desio streljajuci zarobljene vojnike,a o genocidu ne mozemo pricati.Pa, ima video zapis na you tube kako Mladic ispraca autobuse sa zenama decom i kaze im da im se nece nista desiti.
     (Mile, 6. februar 2018 16:48)

    # Link komentara

  38. tesko svakom narodu sa ovakvom kalimerskom percepcijom istorije i stvarnosti.
     (neutralni felsh, 6. februar 2018 16:38)

    # Link komentara

  39. Stalno traže neko sažaljenje po svijetu,koga je više briga za egzotične balkanske sukobe.Što se nas iz Srpske tiče:"Pala muva na međeda"!Mogu u nemoći pričati šta god hoće,mi kontrolišemo pola BiH.
    (Moca, 6. februar 2018 16:35)

    # Link komentara

  40. А где су сви ови вајни коментатори били раније, да нас просветле и кажу какав је олош овај Фримен?
    (Стево, 6. februar 2018 16:30)

    # Link komentara

  41. @ceva
    Sram bilo tu zlocinacku JNA,umesto da je lepo pustila da se urusi teritorijalni integritet zemlje ciji su gradjani polozili zakletvu toj istoj JNA da ce to isto cuvati kao zjenicu oka,i da je pustila da novopeceni neofasisti krenu u zavrsavanje posla iz cetrdesetih,ona se drznula da radi ono zbog cega i postoji.
    (hilsman, 6. februar 2018 16:16)

    # Link komentara

  42. standardna procedura.
     (djuro, 6. februar 2018 15:49)

    # Link komentara

  43. A šta je to pogrešno rekao? To se zna. Kad vi to u Srbiji prihvatite sve će biti drugačije.
    (Bosanac, 06. februar 2018 09:09)Nisi Srbi glasali za rat i proglasavali muslimane i Hrvate.Nije Srbija ratovala u Bosni nego Srbi iz Republike Srpske,kad to shvatite onda možemo pričati.
    (sjfhj, 6. februar 2018 15:42)

    # Link komentara

  44. Da li je Friman svracao do spomen kosturnice u Kravici mozda ,to je vjerovatno zaboravio !
    (no name, 6. februar 2018 15:02)

    # Link komentara

  45. Vi ce te s Hrvatima da se bijete propagandom. Ovo vam je zbog izlozbe u UN. Srbi su pokazali milionima genocid prije 80 godina, u 2 svetskom ratu, kojeg nikog vise ne zanima.
    Hrvati su pokazali miljardama genocid Srba od juce, kojeg itekako svet zanima. Jer, iza ovog su Hrvati, budite uvereni. Sad je ispalo kako Srbi ocajnicki traze opravdanje za 90-te u Jasenovcu. I pritom jako "preteruju" i koriste u politicke svrhe.
    Istovremeno zovu Vucica u Hrvatsku, da smanje "radikalizaciju" odnosa.
    E Srbi.. pa nije za nista u SFRJ u jednom trenutku bilo 80% ambasadora Hrvata. Gde ces na njih recima..
    Pero nije mac, lagali su nas.
    (Loop, 6. februar 2018 15:01)

    # Link komentara

  46. Da auto pregazi coveka na cesti i da neko napise tekst o crevima tog coveka na putu - Morgan Frimen bi procitao taj tekst za pare bez problema.
    (olosh, 6. februar 2018 14:57)

    # Link komentara

  47. Postoji presuda suda da je zločin u Srebrenici genocid, cijeli svijet uključujući i Rusiju to tako shvaća, osim naravno Srbije i bosanskih Srba. Vi Srbi ste iskreno svjetski prvaci u samozavaravanju i kreiranju neke alternativne povijesti još od Kosovske bitke do dana današnjeg.
    (panzer general, 6. februar 2018 14:53)

    # Link komentara

  48. Kakvi grozni komentari i nedostatak kajanja i empatije prema zrtvama. Da li je moguce da neko jos uvek ne shvata sta se u Bosni dogodilo i da je u Srebrenici pocinjen genocid zvanicno potvrdjen od Medjunarodnog suda pravde,a i sa nekoliko preduda suda UN u Hagu. Pa to su uci u svim skolama na zemljinoj kugli samo bi mi da okrivimo ceo svet,obesmislimo sve sudove,sve TV stanice i prikazemo neku nasu istinu u koju niko ne veruje jer za nju ocigledno nema dokaza.Inace je negiranje genocida u svim zakonodavstvima pa i u nasem krivicno delo i nisam siguran da komentari takvog sadrzaja trerbaju da se objavljuju.
    (Zoran, 6. februar 2018 14:47)

    # Link komentara

  49. @Penta
    To nije CNN-ov dokumentarac. Nema sanse da oni nesto tako snime :)
    Hvala za link u svakom slucaju.
    (Djura, 6. februar 2018 14:33)

    # Link komentara

  50. Sve je vrlo jednostavno. Pokolj je bio, genocid ne. To je potvrdjeno vise puta. Ko suptrotno tvrdi je zlonameran.
    (Misko, 6. februar 2018 14:31)

    # Link komentara

  51. Либерално-левичарски "уметници", забављачи и остали пропагандисти ће још дуги низ година (можда и догод Америка буде трајала?) терати овако, али чини ми се да је данас ситуација са њиховом сакрализованом позицијом у друштву суштински друкчија него деведесетих. Људи су '93. године могли да верују Питеру Јустинову када је пљувао по Србима јер колико њих је тада имало интернет да пласира и афирмише право стање ствари, као и да то стање провери? Данас је лакше него икад наћи другу страну идеолошке приче; захваљујући интернету и ефикаснијим извештачима, народ се лако увери да ли су и колико ствари које му се сервирају тачне. Нпр. захваљујући општој доступности електронских информација, Американци су развији одијум према Клинтоновима и изгласали Трампа. Симпатија народа је можда кључна подршка западним политичарима за њихова злодела, а утолико су људи попут Јустинова, Фримена, Челси Хендлер, итд. заправо изузетно опасне личности, јер непријатеља на ког гледаш као равног себи можда и нећеш уништити, а непријатеља за ког су те научили да је он "наопаки створ чија је припадност људској раси у великом закашњењу" скоро сигурно хоћеш.
    (Џони, 6. februar 2018 14:21)

    # Link komentara

  52. Morganu Frimenu da se dodeli počasno državljanstvo Srbije.
    (Sapunjar, 6. februar 2018 14:15)

    # Link komentara

  53. Morgane, koliko ti je još ostalo vremena? Oćeš stići da snimiš još koji film. A baš sam te gotivio.
     (njemac, 6. februar 2018 14:02)

    # Link komentara

  54. kmeeeeeeeeee
     (kmeeeee, 6. februar 2018 13:56)

    # Link komentara

  55. Nikad ni jednom nisam čuo nekog Hrvata ili muslimana iz BiH da je osudio zločine koji su počinile njihove snage nad drugim narodima. Zašto bih ja onda prihvatio tu tanku priču o genocidu, kada ni posle toliko vremena nisu uspeli da pronađu više od 2700 tela. Groblje se puni leševima iz cele BiH a ima dosta sahranjenih koji su umrli posle rata, a imena su im dostavljena na spisak ubijenih. Velika manipulacija je u pitanju i teško ćemo dokazati pravu istinu.
    (kole, 6. februar 2018 13:55)

    # Link komentara

  56. Nebi se inaće mješao u Bošnjačko-Srbsku raspravu al eto vidim da je tema obuhvatla i Hrvatsku, jel Srbi čim naprave neku pi... odmah se uhvate Jasenovca, Mačve... E pa komšije kad volite istoriju i nju krivite za sve onda razmislite šta ste vi Srbi radili Hrvatima, Srbima-Krajišnicima, Mađarima... dok ste bili pod Turcima. Što se tiće ubijanja u zadnjem ratu, molim vas navedite jedan primjer kada su Hrvati ili Bošnjaci ubiili dvestotinjak ranjenika i ili nekoliko hiljada zarobljenika. Npr. HV je u Oluji zarobila cijeli Kordunskoi korpus, šta bi bilo da su ih streljali kao srbska vojska u Srebrenici? Da pogodim, genocid, i to po drugi put.
    (Jura, 6. februar 2018 13:55)

    # Link komentara

  57. Nisu Srbi kao narod pocinili genocid, to je cista glupost. Zna se tacno imenom i prezimenom ko je okrvavio ruke. Ja sam Bosnjak i uvijek cu reci da su komsije Srbi divan narod ali moramo jasno osuditi zlocince pocev od vrha komande do izvrsilaca na terenu. Grijeh je optuziti ljude za genocid koji nisu imali nista sa tim, vjerujem da velika vecina Srba nije ni mogla da utice na te dogadjaje.
    (Adis, 6. februar 2018 13:54)

    # Link komentara

  58. Izgubili sve smo bitke pa sada mogu da nam rade sta hoce. Dobar i lud braca rodjena.
    (vlada, 6. februar 2018 13:54)

    # Link komentara

  59. Očiti dokaz da su neki ljudi kao deo eksperimenta nastali od majmuna.
    (SOVA, 6. februar 2018 09:07)

    Ovaj kao i komentari tipa "majmun" i sl. spadaju pod Zakon o javnom informisanju – član 38 (citoran na vasem sajtu). B92 je odgovoran za objavljivanje i eventualno neuklanjanje uvredljivih komentara! Radite svoj posao valjano.
    (vidimo se na sudu, 6. februar 2018 13:52)

    # Link komentara

  60. Sve sto su rekli u emisiji to su oni uradili.mazu ljudima oci.ispala im prilika da gomilaju lazi a da ih niko ne prekida u tome .djubrad balijska.fuj.
    (Bilja sesic, 6. februar 2018 13:51)

    # Link komentara

  61. Morgan je posenilio odavno
    (Novica, 6. februar 2018 13:47)

    # Link komentara

  62. Pa to su istorijske cinjenice. To sto Srbi i Srbija nece to da prihvate to je vec drugi problem...
    (hmm, 6. februar 2018 13:42)

    # Link komentara

  63. procentualno je pogunulo isto i bosnjaka i hrvata i srba u bosni. Samo na srpskoj strani je procentualno poginulo najvise civila.
    Svako ubistvo civila je za osudu.
     (milan, 6. februar 2018 13:40)

    # Link komentara

  64. Ajde,Rusofili,iznesite svoju istinu.
     (Beogradjanin, 6. februar 2018 13:29)

    # Link komentara

  65. Haški sud je to sve i višestruko pokazao i presudio.Čemu sada čuđenja i napada na glumca.
     (xy, 6. februar 2018 13:29)

    # Link komentara

  66. kolko li je para uzeo ili uzeli .....
     (bac, 6. februar 2018 13:26)

    # Link komentara

  67. Sve je istina. Ja kao srbin priznajem da smo mi srbi krivi. Mi smo izdajice jugoslovnskog naroda
     (Milos, 6. februar 2018 13:26)

    # Link komentara

  68. Što ne ode do Jasenovca, pa da tamo upita šta se desilo..
     (antipacifista, 6. februar 2018 13:16)

    # Link komentara

  69. Koja izmišljotina kad smo baš miran narod i nikog nismo napali u devedesetima.
    (Delija forever, 6. februar 2018 13:12)

    # Link komentara

  70. Citav svet zna kakvi smo mi!
     (Beqa, 6. februar 2018 13:11)

    # Link komentara

  71. Neka se sluge svakog okupatora (zajedno sa morganom frimenom) suoce sa svojom zlocinackom proslosti, a mi cemo se vec nekako snaci.
    Nikog ne dotice ta njihova jeftina propaganda na nivou holivudske b produkcije.
    (Partizan, 6. februar 2018 13:04)

    # Link komentara

  72. Ovaj CNN-ov dokumentarac govori vise od hiljadu reci.

    [link]
    (Penta, 6. februar 2018 12:59)

    # Link komentara

  73. E malo Morgan
     (planoje, 6. februar 2018 12:57)

    # Link komentara

  74. Stari oronuli glumac se prodaje za šaku dolara.On nije sposoban da shvati šta je Balkan.Bolje bi mu bilo da u nekoj emisiji objasni zašto su amerikanci bacili dve atomske bombe kada je rat bio završen, nešto o ratu u Vijetnamu i današnjim ratovima daleko od granica Amerike.
    (Alex, 6. februar 2018 12:56)

    # Link komentara

  75. МОРГАН ФРИМЕН ЈЕ САМО ДОМАЋИН У ОВОЈ ЕМИСИЈИ И ТЕКСТ НИЈЕ ОН НАПИСАО САМО ГА ЧИТА.ДРУГО ШТО БИ МОЈА ПОКОЈНА МАЈКА РЕКЛА НЕ ГЛЕДАЈ ШТО ТИ СЕ КАЖЕ НЕГО КО ТИ КАЖЕ.АМЕРИ СУ ПОСЉЕДЊИ НА СВЈЕТУ КОЈИ БИ НЕКОМЕ МОГЛИ НЕШТО ПРИЧАТИ,ОНИ КОЈИ СУ СВОЈУ ИСТОРИЈУ ПОЧЕЛИ УНИШТЕЊЕМ ИНДИЈАНАЦА А ПОСЉЕ ЈЕ НАСТАВИЛИ СИЈАЊЕМ СМРТИ СВУКУДА ПО СВИЈЕТУ.
    (ekstrem pd, 6. februar 2018 12:54)

    # Link komentara

  76. Da, Srbi su u Bosni samo brali ljubičice...
    Jasno je da su sve strane cinile zverstva, ali da bi ste mogli optuziti druge, uvek se prvo mora stati iza svojih (ne)dela!
     (Volim i ja vas, 6. februar 2018 12:47)

    # Link komentara

  77. Secate li se njegove video poruke gde ispira mozgove pricajuci o tome kako su zaratili sa Rusima i da ih je Putin napao? Lik je americka Natasa Kandic.
    (strh, 6. februar 2018 12:45)

    # Link komentara

  78. tužba?
     (ronin, 6. februar 2018 12:44)

    # Link komentara

  79. Da se opet desi, opet bi to ponovili!
     (Dante, 6. februar 2018 12:42)

    # Link komentara

  80. A ja ga volela.Proslavio se jedan crnac pa ce on da ocenjuje.Ne gleda svoj narod
    A ko zna covek je umislio da je beo.Nikad vise.Fuj.
     (neoprostivo, 6. februar 2018 12:39)

    # Link komentara

  81. za tango su potrebni bar dvoje
    (Hennessy, 6. februar 2018 12:34)

    # Link komentara

  82. Friman nam nije kriv on samo kaze ono sto nam je Sloba ostavio kao licnu kartu.
    (misa, 6. februar 2018 12:32)

    # Link komentara

  83. Friman nam nije kriv on samo kaze ono sto nam je Sloba ostavio kao licnu kartu.
    (misa, 6. februar 2018 12:32)

    # Link komentara

  84. A šta su to oni prikazali na svojoj televiziji a da nije istina?!
    (Bo_Sana_C, 6. februar 2018 12:31)

    # Link komentara

  85. Pa sta se cude ovde neki, to je americko stanoviste. Znate, sve one price CNN i BBC-a... e pa oni veruju da je sve bilo bas tako. I neka ih. Mi imamo Kinu i Rusiju, to su zemlje buducnosti.
    (Gg, 6. februar 2018 12:20)

    # Link komentara

  86. Savet Bezbednosti Ujedinjenih nacija nije glasao da je bilo genocida u Srebrenici.
     (Милош, 6. februar 2018 12:17)

    # Link komentara

  87. Doci i vala megdan za istrebljenje Indijanaca i ostalih naroda i plemena po Americi ! Bila to severna ili juzna niste ni jedni bolji !
    (JPR24, 6. februar 2018 12:13)

    # Link komentara

  88. Ne zamerite Frimenu za ovo, slusajuci ovu dvojicu koji ga tako lepo i ubedljivo lazu da je srpska vojska zelela da odvoji Srebrenicu iz Bosne i da je blizu granica sa Srbijom ja sam stekao utisak da je vosjka iz Srbije dosla i pobila te ljude.
    Ne opravdavam ni jedan zločin ali svaka priča ima dve strane medalje. Naravno da si zaboravili reći i za zločine muslimana u Kravicama, Bratuncu i da ne nabrajam..
    (zoran, 6. februar 2018 12:09)

    # Link komentara

  89. Ceo National Geographic je takav, a sto se tice emisije, dovoljno mi je sto sam video kako se ptedstavlja Bil Klinton.
    (prle, 6. februar 2018 12:08)

    # Link komentara

  90. Pa jok i nije!
    (deni, 6. februar 2018 12:03)

    # Link komentara

  91. Sve tačno, manje-više, čemu čuđenje.
    (Sve tačno, 6. februar 2018 12:02)

    # Link komentara

  92. Dobar dokumentarac
     (SakibPejiç, 6. februar 2018 12:00)

    # Link komentara

  93. Citam komentare i zaprepascen sam gnusnim odbacivanjem zlocina, spinovanjem konkretne teme. Ako negirate da je uoste bilo pokolja ovde, vi stavljate jos vecu mrlju na nas narod.
    (Mrak devedesetih, 6. februar 2018 11:57)

    # Link komentara

  94. velika srbija i njene prirodne posledice.
     (neutralni felsh, 6. februar 2018 11:56)

    # Link komentara

  95. Genocid: pokusaj jednog naroda da izbrise drugog. Jeli se to u Srebrenici desilo? Ne, kad su zene i djeca bili postedjeni a "samo" muskarci ubijeni. To je pokolj bio.
    (Purger Zagreb, 6. februar 2018 11:55)

    # Link komentara

  96. ajmo malo istine a ne lazi....ko je pobijen ko je proteran kome su sve uzeli...samo i iskljucivo Srbima...
     (Monkey business, 6. februar 2018 11:55)

    # Link komentara

  97. national geographic se bas srozao zadnjih godina. imali su i prilog o polarnim medvedima i kako globalno zagrevanje utice na njih. prikazali su muzjaka pred smrcu izgladnelog i rekli da je to posledica topljenja leda i zbog toga nedostatka lovista za hranu. problem je sto u isto vreme ignorisali citavu polulaciju istih koji se u to doba godine debljaju i potpuno su zdravi. od fenomenalnog casopisa i kanala su postali izvor dezinformacija, lazi i propagande!
    (bla, 6. februar 2018 11:55)

    # Link komentara

  98. Inače, taj "The Story Of US" je najbesramniji pamflet američkog agresivnog ekspanzionizma koji sam imao prilike da gledam u životu. Tendenciozniji od svake Holivudske laži. Osnovna premisa vezano za rat u SFRJ jeste "Evropa nije bila sposobna da iskontroliše situaciju, morao je da interveniše NATO, ergo američka okupacija Nemačke i Evrope je i dalje neophodna da bi se očuvao mir". Ista politika kao što danas plaše države Baltika nekom tobožnjom "Ruskom pretnjom". To može da prođe kod ovih što "recituju pesmicu", koji nisu bili ni rođeni kad je američki ambasador Cimerman palio bure baruta u Bosni.
    (narod, 6. februar 2018 11:53)

    # Link komentara

  99. Auu,ne opra nas ni Dunav ni Sava.
     (Bubuleja, 6. februar 2018 11:49)

    # Link komentara

  100. 3500 srba u Srebrenici?? Kakve provale
     (Sandzak, 6. februar 2018 11:43)

    # Link komentara

  101. Sve je to istina.
     (Sandzak, 6. februar 2018 11:42)

    # Link komentara

  102. A šta zna taj starac? Jakvu on istoriju poznaje? On priča ono što mu kažu i debelo plate.
     (pilgrim, 6. februar 2018 11:39)

    # Link komentara

  103. Šta ste očekivali od emisije u čijoj najavi je slika Bila Klintona pokrivena rečima ''biti čovek''?
    (Jelena, 6. februar 2018 11:30)

    # Link komentara

  104. Srbija kad bi priznala ovaj navodni genocid, odma bi sledeceg dana stigo zahtev za ratnom odstetom.
    Srbija ovim lazima mora ostro da se suprostavi.
     (ps.Bu, 6. februar 2018 11:30)

    # Link komentara

  105. I onda nekim ljudima nije jasno kako necemo i ne mozemo da zivimo zajedno sa tim ljudima.Ova prica im je svaki dan od zavrsetka rata i za sve smo krivi mi SRBI!
     (Par godina za nas, 6. februar 2018 11:24)

    # Link komentara

  106. Прочитао сам најаву за ову емисију и у недељу вече пребацим да видим, опис ми је био симпатичан.

    Прва прича (јер једна епизода има ваљда четири приче), била је о Афроамериканцу који се дружио са ККК кланом, тј. није могао да схвати зашто га неко мрзи без минута проведеног са њим. Ту се појављује бивши члан ККК, који прича кроз шта је пролазио и зашто је био члан итд. итд. Симпатично.

    Идућа прича - Сарајево! На овом снимку, који сте поставили, није цео део. Прво се Морган састаје са оцем Феђе, чувеним новинаром Сенадом Хаџифејзовићем. Људи, човек је у СВАКОЈ реченици форсирао како је Сарајево мултиетнички град, како су сви лепо живели и како сви могу лепо да живе. Мени је било мало чудно, искрено. Заиста на почетку помислих - шта би са Сенадом?! Кад одлазе у Сребреницу и креће ова прича. Иначе, геноцид је НЕСЕЛЕКТИВНО чишћење једне етничке/верске/расне групе. Сам Феђа прича како су у фабрици поред одвајали мушкарце од жена. То је био страшан злочин, нико ко је нормалан не може а да не осуди. Али, страшно је што се слуша и само једна прича о овој теми.

    Не можете на простору где је вођен грађански рат да чујете једну страну и заузмете став. Ако сте иоле интелигентан човек, то нећете радити ни у друштву, када се двоје другара посвађа. Нема осуђивања без дијалога!

    Моргане, поздрави Анђелину!
    (Славиша, 6. februar 2018 11:24)

    # Link komentara

  107. Tri stvari koje su me razocarale na M. Freeman-u: 1. optuzio Rusiju za sajber napade i mesanje u SAD izbore na montiranom, propagandnom klipu; 2. snimio na NG emisiju o tome da su sve religije izmisljene i da i hriscanstvo, islam i sve ostalo jeste o jednom 'bogu'; 3. snima emisiju gde samo u Bosni pita o ratu i naravno samo mi smo ubijali, jer se javlja neki ostrasceni Bosnjak koji ne ume da sagleda stvari drugacije od onoga sto mu je govoreno zadnjih 25 godina. Sve mi to smrdi na nista vise nego propagandu. National Geographic bolje da i ne komentarisem sa njihovim 'ozbiljnim dokumentarnim filmovima'...
    (gone, 6. februar 2018 11:18)

    # Link komentara

  108. Sta kmecite? Suocite se vise sa svojom prosloscu i jedino tako cete moci dalje. Krivi su vam svi za ovo sto se desava. Najlakse je reci da neko ima nesto protiv Srba. Ma dajte molim vas...
    (AntiBot, 6. februar 2018 11:15)

    # Link komentara

  109. Да ли је у Сребреници убијено/стрељано ОСАМ ХИЉАДА људи? Да ли зато што су криви и зато што су зликовци? Да ли им ке суђено? Побијени свирепо за неколико дана, без суда и осуде. Срамота за нас Србе за вијеки вјекова.
    Ови што се нуссју и кажу и они су убили 3000 Срба пљују по свакој српској жртви и та чињеница им дође као добар изговор. Њима три јиљаде није лоше, четири или пет би било још воље, осам хиљада убијених Срба би им било идеално јер би онда били квита.
    Али ајде што су побили толике људе, онда су их покопали на гомилу, па после пар месеци извадили па опет покопали на друга места па су налазили кости једне особе на две и више гробнице.
    Патријах Павле је рекао:”Будимо људи иако смо Срби”.
    (CTEBAH, 6. februar 2018 11:14)

    # Link komentara

  110. sta nije istina objasnite,zar nisu skorpioni presli granicu i ucestvovali u ubijanju, eno vam snimaki,razni seseljevci, beli orlovi,arkanovi tigrovi itd...genocid je zato sto je srpska vojska smisljeno pobila sve muskarce da bi sprecila radjanje narednih generacija na tim prostorima,da mu seme zatre,sta nije jasno.Ovakvo misljenje koje citam na ovakve tekstove od pojedinih pripadnika srpskog naroda vise nije ni bezobrazluk nego ozbiljan poremecaj jednog naroda,ako srpski narod hoce mir sa muslimanima mora da se iskreno pokaje, jer bosnjaci su zrtve i vi morate prvi da priznate svoje zlocine,a ako necete onda ste spremni opet da ih pocinite i nikad mira na ovim prostorima zbog vase nakaradne politike jos od milosevica
     (surda, 6. februar 2018 11:14)

    # Link komentara

  111. Nat Geo je vlasništvo Foxa, tj. g. Mardoka. Služi za širenje propagande - zato ga imaju.
    (Peca, 6. februar 2018 11:12)

    # Link komentara

  112. Predraže, naravno da smo bili pravoslavci, ima idiota koji to neće da priznaju, no to su idioti...
     (Almir, 6. februar 2018 11:11)

    # Link komentara

  113. Kade ce vise neko da stane ovme na kraj? Kako moze neko ceo narod da deklarise i da bez ikakave odgovornosti kaze Srbi su izvrsili genocid. A gde to i kada je neko odgovorno potvrdio da je Srebrenica bila genocid. Deo muslimanske populacije u Bosni se koriste taktikom da izgovore laz kolko god je potrebno puta da bi se ona pretvorila u novu istinu. Da smo neki pametan narod sad bi za svakog pojedinca ko nesto takvo izgovori trebalo da sledi tuzba.
    (Rade, 6. februar 2018 11:11)

    # Link komentara

  114. "...i kako ga je spasla americka vojska helikopterom koja je imala vojnu bazu u Tuzli itd itd...
    (realnost, 6. februar 2018 10:36)

    Spasili su ga jer im je dopušteno da ga spasu, pretili su da će porušiti mostove ako ih ne pustimo. Inače bilo je još jedno obaranje aviona, pilot crnac je ubijen a spasilački helikopter je oboren.
    (Lik, 6. februar 2018 11:09)

    # Link komentara

  115. Kada sam u reklami za ovu emisiju video Bila Klintona u kontekstu borca za ljudska prava i neke vrste heroja, znao sam koliko ima sati...
     (Mali Jim, 6. februar 2018 11:08)

    # Link komentara

  116. Pa za svakoga,ko je malo upoznat sa političkim stavovima dotičnog,ovo nije iznenađenje.On je klasičan američki jastreb,nacionalista,koji misli da je svet kao u hollywoodskim filmovima.Sudeći po njegovim emisijama mnogo se uživeo u toj ulozi,hollywoodskih filmova,gde američka vojska spašava svet o zla.On je duboko uveren da se SAD bori za opšte dobro i svi protivnici su zlikovci.Svaku američku intervenciju je podržavao,a s'obzirom na ulogu SAD-a u ratovima 90-ih u bivšoj SFRJ,oberučke je podržao i njihovu politiku prema ovom prostoru.Kod njega ne postoji mogućnost da su protivnici američke politike mogu imati pozitivnu ulogu.
     (waters, 6. februar 2018 11:08)

    # Link komentara

  117. Imate kancelariju Nacionalne geografije u Beogradu, otiđite tamo i objasnite im da lažu i uložite protest. Neka prenesu u centralu primedbe na profesionalizam dokumentarca i laži sarajevskih domaćina starom glumcu u trci za još neki honorar.
    (Vlajko, 6. februar 2018 11:08)

    # Link komentara

  118. Sponsored by Turkish airlines...
    (Pera, 6. februar 2018 11:04)

    # Link komentara

  119. (uefamafia, 6. februar 2018 09:17)

    Nemoj tako o Klintanovima zar ih nismo podrzali u predizbornoj kampanji, doduse ne ogromna vecina srpskog naroda vec tadasnji premijer sto mu dodje kao da ih Srbija podrzava. Pametan covek pa pogodi pravu stranu..
    (deda Pera, 6. februar 2018 11:03)

    # Link komentara

  120. Ma da nije sitnica kao sto je cinjenica postojanja Jugoslavije koja je jedina drzava koja je ovde bila napadnuta sto od terorista, sto od agresora izvana. Kao sto je cinjenica da su Srbi Kutiljerovim planom prihvatili sto nijedan narod na kugli zemaljskoj ne bi, da nema daleko manje pravo, da ostane u svojoj drzavi sa svojim sunarodnicima, vec da mora da bude deo neke druge novostvorene zemlje, pa ni to nije bilo dovoljno Aliji da ne pocne rat. I onda neko odvali kako je istina da su Srbi krenuli u osvajacke pohode na svoju zemlju kako bi pripojili nesto drzavi Srbiji, a drzave tog imena ni simbola nije ni bilo do Solanine kreacije, tacnije odvajanja Crne Gore. Sta reci...
     (my way, 6. februar 2018 11:03)

    # Link komentara

  121. bio si glumac a sad si ljiga
     (dodji janje, 6. februar 2018 11:03)

    # Link komentara

  122. I bas ti prezive?
    (warrior, 6. februar 2018 11:01)

    # Link komentara

  123. A ko je zakuvao?
     (trt, 6. februar 2018 11:00)

    # Link komentara

  124. Prvo pogledajte film "Amistad" i njegovu ulogu u tom filmu pa onda ovu recenicu na pocetku dokumentarca:"Sta se dodjavola dogodilo ovde". E sad sto nema druge strane u ovom dokumentarcu to je druga prica.Morgan je imao velike probleme zbog Amistada kao i njegov sin,ostavite njega kao lika zbog tog dokumntarca o Srebrenici.Ceo svet je obisao sa nacionalnom geo.i prica price e sad jedan Mladic zasigurno je suvise mali da utisa velikog Morgana.
     (komrenac, 6. februar 2018 10:58)

    # Link komentara

  125. Prvo su mu Rusi bili krivi za svo zlo u ovom svetu,a sada su mu Srbi krivi za sve ratove na balkanu.Koliko jadno,sta on zna uopste o ratovima u bivsoj Jugoslaviji,zar mu niko nije rekao da su oni zakuvali tu corbu i rasturili Jugu.Kakav licemer.
     (Dejan, 6. februar 2018 10:58)

    # Link komentara

  126. Sad lepo pozovite Morgana u Srbiju i budite predusretljivi i gostoprimljivi prema njemu.

    Preko svake granice.

    A to što se Srbija AVNOJEVSKI odnosi prema GENOCIDU NAD SRBIMA, to je posebna priča.
    (sturmmann, 6. februar 2018 10:57)

    # Link komentara

  127. ako javlja americka nacionalna televizija srbi su krivi za ledeno doba i nestanak mamuta i dinosaurusa.. prica se i da je trojanski rat vodjen zbog srbina koji je zaveo jelenu trojanić tj trojansku. bla bla
     (srbin sin, 6. februar 2018 10:56)

    # Link komentara

  128. A nisu pricali the story of us o Jasenovcu....
    E to ti je propaganda, za glupe i naivne...
    A nisi pricao kako su tebe i dedu tvog maltretirali i kako ste pamuk brali decenijama, to ti je promaklo. Ali u u Srbiju i genocide se razumes. Sramota da te bude te sede brade.
    (Nemanjici, 6. februar 2018 10:56)

    # Link komentara

  129. E moj Morgane Frimane. Ništa se drugo nije moglo ni očekivati od poznatog Klintonovog lobiste. Ipak razočarenje
    (Dragče, 6. februar 2018 10:55)

    # Link komentara

  130. Poslednja tri Frimenova dela svedoce o tome koliko je zastranio i kako se proda. Prvi je promo klip (verovatno vlade) u kom optuzuje Rusiju za mesanje u americke izbore, drugi je prica o Bogu koja se pusta na netflix-u i u sustini je prica uvod u jednu religiju i kako sve religije u stvari vode ka jednom bogu, a trece je ovo. Nekada bio gotivan lik, sada jos jedan sell-out u sluzbi americkog establismenta i propagande.
    (gone, 6. februar 2018 10:55)

    # Link komentara

  131. Ovo nasledje je nama nas "heroj" Mladic ostavio.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (boki, 6. februar 2018 09:43)

    A bogami i onaj sto se verao po banderama i lepio plakate sa Mladicevim imenom.
    (Posteno, 6. februar 2018 10:53)

    # Link komentara

  132. apetit srbije je bio veliki 90ih i to im se obilo o glavu.mada i ovo je jos jedna epizoda od mnogih.granice ce se opet mijenjati i mislim da su sljedeci srbi koji ce da pricaju o genocidu nad njima,pa opet hrvati,bosnjaci i u Krug.balkanski mentalitet.i jos ovo kada procitam da je sve to laz za meine samo dokaz da ce se ovo opet ponoviti,...za ove koji kazu da smo jedan narod pitanje:srbi?ili mozda bosanci i bogumili?i ako vec jedan sto ste onda pokusali napraviti veliku srbiju?
    (kifla, 6. februar 2018 10:53)

    # Link komentara

  133. Matorom pijancu i kokain zavisniku ponestalo para, po sopstvenom iskazu , njegov nacin zivota pojede sve sto zaradi...
    (m, 6. februar 2018 10:52)

    # Link komentara

  134. neka ga odvedu u Jasenovac...imace sta da vidi...interesuje me sta li bi posle toga pricao...
    (leopold, 6. februar 2018 09:42)

    Snimao je materijal o 90-tim godinama, kakve veze ima Jasenovac sa tim?
    Kad balavci ostavljaju komentare...
    (Bodler, 6. februar 2018 10:52)

    # Link komentara

  135. Bar za njega znamo kakav je covek. Ozenio covek unuku!!!
    (sale, 6. februar 2018 10:52)

    # Link komentara

  136. Uvek treba pitati i drugu stranu! Na primer upravnike logora Jasenovac, Treblinka, Sobibor,Osvjenćim...Džingis kana, Hitlera....
    (ČikaMile, 6. februar 2018 10:51)

    # Link komentara

  137. Jedan od osnovnih i glavnih ciljeva vodecih sila moći je da se hrišćanstvo unisti. To nije moja teorija zavere, moze se procitati dosta o tome. Ovo su ti sitni koraci koji na svakom uglu ocrne nekog Srbina ili nekog drugog ko im je neprijatelj.
     (lineS, 6. februar 2018 10:49)

    # Link komentara

  138. Malo morgen Frimene!
     (6ar, 6. februar 2018 10:49)

    # Link komentara

  139. Za početak svet bi morao čuti istinu o srbima ma kakva ona bila. Izložba u UN o jasenovcu ali i o golgoti Srba bespućima albanije vlada Srbije trebala bi da prikaže u svim američkim državama istovremeno, pa šta košta da košta. Ovim bi trajno skinuli kamen sa vrata o genocidnosti Srba, a neki drugi bi morali da se pravdaju.
     (e, 6. februar 2018 10:42)

    # Link komentara

  140. Da. Krivi smo i glupi. Mesto da smo iskoristili elan i zgazili sve oko sebe, udarili temelje i granice velikoj Srbiji s naravno kasnije "postovanjem" prava manjina, mi povuci potegni i malo po malo izgubismo sve. Ostade beogradski pasaluk! Sad je jbg kasno. Da, krivi smo.
     (Oliver Nedeljković, zapamtite to ime!, 6. februar 2018 10:41)

    # Link komentara

  141. Po komentarima ispade da tenkovi tadasnje JNA iz Beograda nisu isli na ratiste a odusevleni gradjani beograda mahali i pozdravljali. Mobilizacije u srbiji kao da nije bilo. Istine radi stbija je bila u ratu i u hrvatskoj i u bosni. E jadni smo bili i ostali.
     (ceva, 6. februar 2018 10:40)

    # Link komentara

  142. Morgan Frimen bi trebalo da se bavi glumom,jer to zna da radi.
     (Malkolm, 6. februar 2018 10:40)

    # Link komentara

  143. Znaci Srbi iz Srbije presli granicu i izveli genocid u Srebrenici? A lepo postoji presuda medjunarodnog suda da Srbija nije odgovorna! Ne mogu oni da prezale sto Srbija nije kriva!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (milos, 6. februar 2018 09:54) # Link komentara

    Interesuje me sta radi vlada Srbije po ovome pitanju ? Ko je se oglasio po ovome pitanju i trazio ispravku od g. Morgan freeman! Ali Srbija ce koa i zadnjih 30tak godina vuk u jagnjecoj kozi da vice kao kalimero "ovo je nepravda "
    (maxzsa, 6. februar 2018 10:39)

    # Link komentara

  144. E morgane,morgane...a koliko sam se radovao kad su te pustili iz shawshank
     (petarczv, 6. februar 2018 10:38)

    # Link komentara

  145. aj nazad u afriku sad
    (asd, 6. februar 2018 10:38)

    # Link komentara

  146. (pfcpanta, 06. februar 2018 09:57)

    ти стварно ниси нормалан. Сребреница је била одмазда, никако геноцид, а релативизација злочина поређењем Сребренице и Јасеновца је дегутантна. НДХ и Јасеновац су без преседана, без конкуренције. срам да те буде.
     (мики, 6. februar 2018 10:37)

    # Link komentara

  147. Morgan Frimwe radi za lovu koju je dobio za ovu emisiju. Sve jedno mu je ko je "poslodavac".Isto ovo bi pričao o Bošnjacima da su Srbi platili.
    Sada Srbija može da plati Ričardu Giru da napravi isti ovakav "dokumentarac".
    Uz jednu napomenu: dokumentarni film mora da ispriča celu priču, da obe strane kažu šta imaju, da se sagledaju presude (ako postoje)... Ovako, ovo je samo još jedna smešna politička igrarija koja ne doprinosi ničemu, osim kreiranju mržnje prema Srbima.
    A verujte mi, braćo Bošnjaci, da u Srbiji ima 90% ljudi koji vas popreko ne bi pogledali, sve dok ovako nešto ne objavite. Ne može moje dete, koje je Srbin, da bude krivo za zločin koji je počinila jedna vojna brigada iz Republike Srpske pre 25 godina.
    Shvatite da Srba ima najviše u ovom regionu, i sve dok budete krivili sve Srbe kolektivno za vašu nesreću, prvo vama neće biti bolje jer kreirate neprijatelja od prvog i veoma brojnog komšije. Na obe strane je bilo mnogo stradalih, ali nije rešenje da se sledeće 3 generacije mrze zbog ološa koji je rat kreirao.
     (Igor, 6. februar 2018 10:37)

    # Link komentara

  148. Opet kampanjica sa zapada koji je inace nas prijatelj. Jadni muslimani itd... Ne rugam se nikome ali mi da smo sad neka drzava tužili bismo i taj kanal i tu emisiju zbog karakerisanja da je nesto genocid ili genocidno iako to nije. Matori krenuo Anđinim stopama, ali ovo mu iskreno nije trebalo.
    (Vole ljudi da tripuju da su nešto što nisu, 6. februar 2018 10:37)

    # Link komentara

  149. I gde je reakcija naše Države?!!
    (Nisam kriv, 6. februar 2018 09:17)

    Reakcija naše države je da su dva predsednika Srbije išla na komemoraciju u Potočarima. Da li ti to nešto govori?
    (Negativni, 6. februar 2018 10:36)

    # Link komentara

  150. Jbg, istina uvek boli.
     (Oliver Nedeljković, zapamtite to ime!, 6. februar 2018 10:36)

    # Link komentara

  151. Bilo je pre mislim godinu i po dana na ovom americkom propagandnom kablovskom kanalu prikazivana serija "No man left behind" gde akteri mnogih ratova koji je izazvala Amerika govore o tome kakvo je herojstvo njih i njihovih saboraca koji su ih spasavali... U jednoj epizodi ide prica o pilotu Dale Zelko (verovatno potomku nekog fasiste) koji prica o tome kako su Srbi oborili njegov avion (naravno radi se o "nevidljivom B2") i kako ga je spasla americka vojska helikopterom koja je imala vojnu bazu u Tuzli itd itd... Tada niko nista nije pisao a trebao je, ja sam bio zgrozen da se to pusta kod nas, gde su Srbi bili prikazani kao nevidjeni divljaci!!!
    (realnost, 6. februar 2018 10:36)

    # Link komentara

  152. Freeman je također onaj zlotvor koji je javno optužio Rusiju da je vodila cyber napade protiv Amerika i da su zato u ratu i Rusiji treba stati na put.

    Čovjek je obično propagandijsko kopile Pentagona
    (Pravnik, 6. februar 2018 10:36)

    # Link komentara

  153. @Shirobon
    Istina da postoji Republika Srpska. Što Bošnjaci ne slave Dejton? Dobili su nezavisnu državu koju ne mogu da kontrolišu, to je istina. Znači nije bilo pobednika. Ako se ti zauzimaš za Amere kao verodostojnost istine, neko se zauzima sa druge strane za Ruse i njihov veto.
    Ovo je glumac koji kao Anđelina počeo da glumi roditelja svim ljudima u svetu i da se petlja tamo gde mu nije mesto, ali očigledno njega nema ko da napusti pa da na osnovu toga promeni ponašanje.
    (Marko, 6. februar 2018 10:35)

    # Link komentara

  154. Srbi nisu krivi, srbi su vodili samo odbrambene ratove i u samoodbrani se desila Srebrenica.
    (Lala, 6. februar 2018 10:34)

    # Link komentara

  155. i ti u Europi i to nakon 50 godina nakon sto je cijeli svijet naucio sta je genocid a Srbi izigravali jedne od najveci zrtava istog...kuku lele
     (mm, 6. februar 2018 10:34)

    # Link komentara

  156. Ja ne znam ni jednog Srbina iz Srbije koji je prešao Drinu i pravio zločine.Znam da su odgovorni Mladić,Karadžić,Krajišnik,Šešelj i slični ali oni nisu iz Srbije.U Srbiji su ljudi gubili glavu kada su se protivili ludilu Miloševića i kreatorima rata.Tako nije bilo u Bosni i Hrvatskoj.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (vlada, 6. februar 2018 09:52)

    A škorpioni i crvene berteke?

    Inače, NG je produžena ruka američke vojske.
    (black hawk, 6. februar 2018 10:34)

    # Link komentara

  157. @miki
    "ina History je bilo o hrvatskim kraljevima ?...malo sam gledala ,sve kao navodno ovaj kralj navodno onaj kralj ,nigde dokaza za postojanje ..."

    Kakve vi dokaze želite? Papa piše poslanicu hrvatskom kralju (gdje ga oslovljava imenom i titulom) i to kao nije dokaz postojanja hrvatskog kralja? Inače su tada Pape pisale imaginarnim prijateljima, što li? Izađite malo iz te vaše mitomanije, nije čitava povijest počela sa Kosovom.
    (kakodane, 6. februar 2018 10:34)

    # Link komentara

  158. Da je bilo etnicko ciscenje i genocid tamo ne bibilo muslimana. A tamo koliko ja znam nema Srba. Znaci etnickim ciscenjem muslimana i genocidom nad njima nestalo je Srba. Tamo jeste bilo strasnih stvari sa obe strane. Ali dokle god neko u mene i u moju drzavu bude upirao prst kao u jedine krivce smatracu i ucicu svoju decu da je odsecanje tog prsta jedini ispravan nacin zato sto se sa zlim ljudima ne moze ziveti. A treba konacno jedna ili druga strana da pobede i ociste druge pa da ovde bude mir.
    P.S. Naglasio bi da sam Ateista i nemam nista protiv muslimana, smatram da je u vecini stvari bolja religija od ostalih (relativno je mladja i imala je vremena da se iskristalise), ali poturice ne mogu smatrati pravim muslimanima.
    (Grozni, 6. februar 2018 10:33)

    # Link komentara

  159. Ми смо наше злочине признали и ивинили се за њих. А злочине над српским народом негирају и даље, и само причају да смо ми геноцидни. Срба више скоро да нема на Космету, Крајини и Сарајеву. И како смо то ми чинили онда геноциде?
     (гокси, 6. februar 2018 10:32)

    # Link komentara

  160. Nije ovde bitan Morgan Frimen, bitno je kako Bošnjaci ovo predstavljaju, "kao došli Srbi iz Srbije u Bosnu da ubijau žene i decu, ništa i sa Srbi žive na tom području i da su Srbi ubijani od strane Bošnjaka.
    I posle se pitate što Srbi iz RS ne žele Bosnu.
    (impex, 6. februar 2018 10:31)

    # Link komentara

  161. Sta je ovdje problem? Recena je samo istina koju je potvrdio Medjunarodni sud u Hagu da se u Srebrenici desio genocid koji su pocinile srpske snage!
    (johnny, 6. februar 2018 10:31)

    # Link komentara

  162. Ma sta se bunimo? To je sve istina, ceo svet to zna samo se mi pravimo 'tose' i kao ne secamo se dobro sta je stvarno bilo.
    (Iznogud, 6. februar 2018 10:30)

    # Link komentara

  163. A bio je kul lik...
     (Dzontra, 6. februar 2018 10:30)

    # Link komentara

  164. To sto mi sada penimo nece nista promeniti, al ne treba se mi truditi jer su i pre Drugog svetskog rata Srbi bili najveci problem. Negp gde su sada vajno americki Srbi, koji ovde glume ludilo i lazu o privilegovanom polozaju u Holivudu? Mogu li bar malo uticaja iskoristiti da dovedu nekog da snimi nesto u nasu korist ili je ono volim te otadzbino do poslednjeg dinara? Inace treba ovde skrenuti paznju na manastir Sase u blizini Srebrenice i mesto rodjenja Senda Hadzifejzovica, pa da se vidi ko je u stvari izvrsio "agresiju" na BiH
    (Posmatrac, 6. februar 2018 10:30)

    # Link komentara

  165. Pa zar je rekao nesto sto nije istinito?
    (Xeni, 6. februar 2018 10:28)

    # Link komentara

  166. eto vam ga ratko mladic, pa ga i dalje branite i arlaucite.
     (neutralni felsh, 6. februar 2018 10:27)

    # Link komentara

  167. Ништа чудно од Фримана. Његово поимање политике и историје је јако површно и сиромашно, пуца испразне прежвакане фразе и типичан је либтард, што би рекли умеренији Амери. Е сад, његову глупост могу да разумем, а Национална Географија би требало да се запита зашто је толико пропала у последњих пар година, можда баш због оваквих "истраживачких" емисија?
     (Гаскојн, 6. februar 2018 10:27)

    # Link komentara

  168. Kada Srbija , uđe u EU i NATO pakt , Srebrenicu više neće niko spominjati , osim jednom godišnje protokolarno ! Ako ih ne možeš pobediti , pridruži im se !!
     (ljubomir, 6. februar 2018 10:27)

    # Link komentara

  169. Dobro, evo kao srpski patriota, pitam šta se tamo, u Srebrenici desilo?
     (Boot, 6. februar 2018 10:25)

    # Link komentara

  170. Ljudi, da li je realno da mi i dalje ne shvatamo osnovne stvari o svetu. Mora da se plati da bi se učestvovalo u igri. Nema kukanja, čuđenja i ostalo. Samo platiš i teraš. Tužno i strašno, ali je tako. E sad što mi nemamo da platimo i što volimo da se pravimo pametni to je druga stvar.

    Srebrenica jeste zločin, užasan zločin koji je počinio neko naš. Da li je genocid, ja ne znam jer nisam stručan. Mi da ispravimo ne možemo, ali možemo da napravimo da se čuje i naša strana. Da se čuje i o zločinima nad našim narodom. Međutim to se ne radi inaćenjem i prijateljstvom, nego parama i dobrim vezama. Utuvite to jednom u glave.

    The audience knows the truth. The world is simple, miserable, solid all the way through. But if you can fool them, even for a second... then you can make them wonder. And you get to see something very special. ...
    (Gde ja živim, 6. februar 2018 10:24)

    # Link komentara

  171. Nacionalna geografija je Rotsildova televizija. To sve govori.
     (miki, 6. februar 2018 10:23)

    # Link komentara

  172. Sve sto je rekao znali smo,svi su krivi sem nas.Najvise mi se dopada cuvena misao-"muslimani ubijaju sami sebe da bi dobili rat ili kako se ono u Bosni zvalo".Zasto se srbi nisu medjusobno ubijali da dobiju rat???
    (pprvi dan skole u Svedskoj, 6. februar 2018 10:23)

    # Link komentara

  173. I šta od svega rečenog nije tačno?
    Srbi JESU izazvali SVE ratove na prostoru bivše SFRJ!
    U Srebrenici JESTE počinjen genocid - postoji i zvanična presuda!
    Takozvani "udruženi zločinački poduhvat" JESTE vođen sa ciljem da se osvoje, etnički očiste, i Srbiji pripoje delovi terotorija drugih republika bivše SFRJ...
    (Magarac sa velikim.... repom, 6. februar 2018 10:23)

    # Link komentara

  174. nista nisu slagali. desilo se upravo tako kako su ispricali, a i presude u hagu sve govore!
    (zurnalist, 6. februar 2018 10:23)

    # Link komentara

  175. Napravili smo glupost u Srebrenici, i to je tacno. Ali meni nesto ovde nije jasno. Hrvatska,etnicki cista, Kosovo,etnicki cisto, Bosna gde su muslimani,etnicki cista, a Srbija, 20% populacije nisu Srbi. Imamo Novi Pazar koji je okruzen Srbima sa svih strana, i prosto se pitas kako ga ti krvolocni Srbi nisu sravnili sa zemljom, kako ti krvolocni Srbi ne pobiju toliku nesrpsku populaciju, kako ti krvolocni Srbi otvorili granice hiljadama muslimana koji su bezali iz Sirije i normalno ih ugostila.U Makedoniji gde nema Srba opet Albanci prave haos. Zaista pitam se nekad ko je ovde lud
    (IvanIvan, 6. februar 2018 10:22)

    # Link komentara

  176. Niko ne poriče zločin ,al čemu ovo izmišljanje i pravljenje sci-fi prica ,zar nije bilo dosta .... sve je vec provaljeno ,ne znam samo ko se vise peca na ovo ...
     (rade, 6. februar 2018 10:21)

    # Link komentara

  177. Nikada više neću gledati filmove Morgana Frimena a čuo sam da je bio optuzen za pedofiliju...
     (Sale, 6. februar 2018 10:21)

    # Link komentara

  178. Pa koja svrha američkog imperijalizma i mešetarenja po zemljama sveta bi bila, kad bi oni u jednom trenutku rekli:"Dobro možda nisu samo ovi krivi, a i mi kao velika sili smo doprineli tome i podgrevali". Shvatate šta vam hoću reći, prosto ne možete očekivati od hamburger nacije da razume istorijsku kompleksnost ovih prostora i događaje devedesetih. A ruku na srce američki establišment i njihova publika je pristalica tkz. holivudske mantre o "perfektno dobrim i perfektno zlim momcima" takva im je filosofija delovanja. Prosto nemojte obraćati pažnju na ovakve stvari i to je to.
    (BoltonBastard, 6. februar 2018 10:21)

    # Link komentara

  179. Majmunska posla
    (Gomora, 6. februar 2018 10:20)

    # Link komentara

  180. A šta je to pogrešno rekao? To se zna. Kad vi to u Srbiji prihvatite sve će biti drugačije.
    (Bosanac, 6. februar 2018 09:09)

    Jeste, i Naser Orić je humanitarni radnik.
    (., 6. februar 2018 10:19)

    # Link komentara

  181. Treba lepo udzbenike u ruke da SVI naučite definiciju genocida.
    Svako ko negira zločin u Srebrenici staje u ravan sa zločincima. Svako ko negira sve ostale zločine i pokušava da od jedne strane napravi isključivog krivca tako isto može sebe da svrsta u red zločinaca i pomagača istih. Zločin-DA, genocid-NE!
    Kolektivna odgovornost-NIKAKO!
     (Začuđeni u Zemlji Čuda, 6. februar 2018 10:19)

    # Link komentara

  182. Nece valjda da upre prstom u pravog krivca, Ameriku. Zlocinci ce uvek okriviti zrtvu.
     (miki, 6. februar 2018 10:19)

    # Link komentara

  183. Dok god je narod dovoljno glup ovakvi kao sto je on će uspevati da prave nemir.Zlocin je bio,bilo je i sa druge strane ,zločin je ubiti i jednog čoveka
    Ja živim sa muslimanima iz bosne,privatno se družimo sto je narnomalnije ,isti narod ,druga vera .Ne može da nas zavadi ni Mladić ni Oric a naročito ne Frimen i slični
    23 godine je proslo a ovde se stice utisak kao da je 2 godine kada smo trebali lepe stvari da zaboravimo ,uradili smo to za 10 minuta i pucali jedni na druge .
    (vlada, 6. februar 2018 10:18)

    # Link komentara

  184. Koja propaganda
     (život, 6. februar 2018 10:18)

    # Link komentara

  185. "Mi treba da se suocimo sa ovim. Sta treba da kao sto hrvati negiraju Jasenovac, uradimo i mi sa Srebrenicom? Srebrenica je nasa sramota i jedina mrlja na nasoj blistavoj zastavi. Uvek smo se borili na strani slobode i pravde i uvek ispastali.Treba biti i veliki i priznati sta se dogodilo u Srebrenici. Ako ne, e razlikujemo se mnogo od onih koji su se borili na strani zla tokom svetskih ratova.
    (pfcpanta, 6. februar 2018 09:57)"
    Onog trenutka kad nezavisna komisija tacno utvrdi cinjenice od toga koliko je ubijeno u bitkama, koliko tokom probijanja, koliko je stvarno ubijeno (ratni zlocin a ne genocid), koliko umrlo, koliko poginulo nakon ovih dogadjaja, ucestvovanje istih u ubijanju Srba u okolini. I glavno pitanje kako je US predsednik znao da ce do ovoga doci sto je izneo onaj musliman. Potvrda da je Klinton znao jeste kako su srpske snage bez nikvog otpora tako lako uzeli Srebrenicu (na isti nacin je pala i krajna) sto znaci da je dogovoreno nesto bilo. Kad se odgovori na sve to i to uz nezavisno istrazivanje svega onda mozemo govoriti o pokajanju. Do tada ovo je politicki dogadjaj i nepostoji zelja da se daju odgovori jer se koristi kao politicki noz protiv Srbije i Srba u Bosni.
    (Nev, 6. februar 2018 10:18)

    # Link komentara

  186. Nikada se mi necemo nauciti, nikada. I dalje nas vrli predsednik propagira pomirenje, zajednicki zivot, moli za njihovu naklonost, iako su pokusali da ga lincuju u zvanicnoj poseti i pored toga sto su se svi zivi zvanicnici izvinjavali i dalje to cine. Dosta je vise bilo. Raspad Jugoslavije se ne bi desio da su Hrvati, Muslimani i Siptari snosili posledice svoga ucesca u @. svetskom ratu. Niti se znalo za Jasenovac, Gradisku, Jadovno, NDH, niti se znalo za Handzar i slicne divizije, niti za Baliste. Sve se to skrivalo a danas kao rezuiltat imate masu "novinara", "istoricara" i "politicara" koji menjaju istoriju prema zahtevima svojih malih novonastalih drzava. I nedavna izlozba o Jasenovcu u UN pretrpela je izvesne zabrane koje su ishodovali Hrvati. Hoce li se Srbi jednom opametiti? Izgleda da nece. Vucic je prihvatio poziv Kitarovicke a da ga ona cestito nije ni izgovorila.
    (mufljuz, 6. februar 2018 10:18)

    # Link komentara

  187. Srbija bi trebala mnogo ozbiljnije da shvati ovakve stvari i da pocne da reaguje.Naravno, ako smije.
     (Srle, 6. februar 2018 10:18)

    # Link komentara

  188. Јеси свратио у Јасеновац пресветли Моргане?
     (Нишлија, 6. februar 2018 10:16)

    # Link komentara

  189. zar ovaj moralista nije optuživan za pedofiliju !?
     (dragan, 6. februar 2018 10:13)

    # Link komentara

  190. Gradjenje identiteta na zrtvi nije dobro sa ovom religijskom podlogom koju imaju, sto ce na njihovu ali I na nasu zalost vrijeme pokazati. Mora se jako pazljiv s njima biti. Ovdje u Bosni nema zajednickog zivota vise. Pustanje nekoga ko je izbrisao dosta srpskih sela u okolini Srebrenice nam salje jasnu poruku I ostavlja klicu razdora. Poslednjih 100 godina smo mnogo propatili. Nadam se da vise necemo nikada ulaziti u zajednicke drzave. Nikad vise.
     (VS, 6. februar 2018 10:12)

    # Link komentara

  191. izuzev 3-4 komentara , u komentarima bi ste da negirate tvrdnju, da je srbija zepocela rat.
    pokusavate i genocid da opravdate ili ga dovedete u pitanje.
    sve to bez argumenata.
    pitam se koje busevima vodio ljude na kosovo polje 91. da bi im tamo drzao miting?
    jna i to su trebala da sluze u odbrambene svrhe i po ustavu nisu smele da se koriste protiv gradjana sfrj. zato je sluzila milicija.
    da li su iz bih, slovenije i hrvatske dosli u srbiju da" brane" svoje teritorije?
    srbija je koristeci protiv ustavno jna i to isla da "brani" srpske teritorije u bih, sloveniju i hrvatsku. da li su zloba, mladic i karadzic koristili termin velika srbija?
    da je je seselj hteo srbiju do karlobaga?
    ja sam malo stariji ali ste vi izgleda ili senilni ili ste se tada ispili pa su vam posle clanci kurira informera i sputnjika sluzili ta stvaranje slike istorije. ali rado cu ovde procitati neko vase ARGUMENTOVANO objasnjenje da nije srbija kriva za rat i da nije bilo genocida.
    radi se o perodu 1990 do 2000. ne pre toga!!
     (happy, 6. februar 2018 10:12)

    # Link komentara

  192. Da se ne lažemo boli Frimena uvo i za Bosnu i za Srbiju, došao čovek da uzme kintu i dalje ga ne interesuje, plaćena propagandna epizoda i ništa više, toga ima koliko hoćete.
     (Akira Fudou, 6. februar 2018 10:12)

    # Link komentara

  193. Dok se god ne naucite pameti,suocite sa istinom i urazumite smanjivace se Srbija i nece biti srece ni za koga ovde.
    (NP, 6. februar 2018 09:31)

    To "smanjivanje Srbije" možeš samo da sanjaš, bar kad su u pitanju te dve opštine od nekoliko desetaka hiljada ljudi koje biste (ti i tvoji istomišljenici separatisti) da proglasite za državu ili da pripojite "Bosni" nekim nebeskim koridorom preko Sjenice, Prijepolja, Priboja i ostalih srpskih gradova u toj oblasti. Nisam baš načisto kako ste to zamislili ali pretpostavljam da uključuje fantaziju o nekim novim NATO bombama. Ko sanja rat, u kući mu bio, samo toliko ću ti reći.
    (narod, 6. februar 2018 10:11)

    # Link komentara

  194. НГ је промијенио власника а ја сам престао да га читам и гледам.Очекивао сам ово.
     (Леонов, 6. februar 2018 10:10)

    # Link komentara

  195. Novinarcica Hadzifejzovica ne podnosim. Odmah da razgranicimo!
    Ko je pa njegov junior da daje analize???
    Ali dobro, s druge strane i Karleusa analizira medicinsko-pravne zavrzlame.
    To je nama nasa borba dala!

    Evo veoma subjektivnog, ali ipak nepristrasnog mini-vidjenja, a od strane zadrte komunjare, kojoj je bratstvo i jedinstvo klesalo duh i karakter:
    - nisu Srbi sami krivi za izbijanje rata
    - Nisu Srbi pobili onoliki narod u Srebrenici, niti su Srbi pocinili etnicko ciscenje na ogromnom dijelu Republike Srpske, ali JESU ZLOCINCI iz redova srpskog naroda.

    Isto kao sto zlocinci iz redova hrvatskog naroda JESU pocinili genocid nad srpskim narodom u Drugom svjetskom ratu.
    Zlocinci, ne hrvatski narod.

    "Mojih" (fuj, na daj boze) je bilo i u ustasama i u cetnicima, i onda i skoro i gdje su imali moc, cinili su stravicne zlocine zbog kojih se stidim i klanjam pred zrtvama.

    Gdje je problem?
    Gdje je zapelo?
    Selektivni osjecaj za pravdu?!
    A hocemo da "oni tamo" "od nas" traze oprosta?

    E pa ne moze tako, rodjaci.

    Pozdrav Srbiji, zemlji velikih ljudi, bivsoj bratskoj republici, koja, kao i mi u Bosni a i Hrvati, ima svoje slijepce i ignorante.

    Ipak, oni mi nisu mjerodavni.

    Smrt fasizmu!
    (Amila_, 6. februar 2018 10:10)

    # Link komentara

  196. Nek dotični snimi nešto o svom plemenu.
    (Džo Vani, 6. februar 2018 09:52)
    Naci, opet dižete glave, malo vam je jedno bombardovanje.
    (Da li si član?, 6. februar 2018 10:09)

    # Link komentara

  197. Na zalost u Srebrenici se desio genocid i za to nije kriv Morgan.
     (Woodoinstalater, 6. februar 2018 10:08)

    # Link komentara

  198. Ništa ja tom tabloidu ne verujem dok ne vidim emisiju svojim očima.
     (Petkana, 6. februar 2018 10:06)

    # Link komentara

  199. Sve je istina, a vas sto boli istna sami ste krivi, zivile sa tim teretom.
    (kim, 6. februar 2018 10:05)

    # Link komentara

  200. pola istine je isto sto i laz. vazi i za jednu i za drugu stranu.
     (prosta matematika, 6. februar 2018 10:04)

    # Link komentara

  201. Eto da znate kakav kredibilitet imaju americki dokumentarci. Jednostrani, povrsni - neistiniti.
    (Uros, 6. februar 2018 10:04)

    # Link komentara

  202. opce je poznato da su ljudi izvrsavali kolektivna samoubojstva na prostoru. bivse YU, nije Srbija nista kriva. Srbi su tu od vajkada
     (stijepo stjepan sćepo, 6. februar 2018 10:03)

    # Link komentara

  203. istina?
    markale su bila jedna istina a onda je ta istina postala laz, zar ne?
    istina se moze zameniti ali se ne moze unistiti.
    sta je onda istina?
    da li bi Srbi mogli to uraditi da Alija nije pristao na zrtvovanje podstaknut americkom stranom zarad intervencije?
    ko je onda kriv?
    I nisu Srbi iz Srbije presli Drinu, vec su Srbi iz Bosne branili svoja ognjista kao I Muslimani iz Bosne kao I Hrvati iz Bosne.
    Nista nikome u Bosni nece doneti priznanje Hrvatske ili Srbije dok ta tri naroda u Bosni ne priznaju jedni drugima a prvo sebi!
    da li ste plocu na Markalama skinuli?
    ako niste onda niste spremni Ni za kafu da popijete sa Srbima a ne da zajedno dodjemo do istine!
     (nisamneznamkakosamzavrsioosnovnuskolu, 6. februar 2018 10:03)

    # Link komentara

  204. Očigledno mi nikako da naučimo skorašnju istoriju a ona kaže da hiljadu puta izgovorena laž postaje istina. Međutim i taj koji je to smislio završio je kako je završio a tako će i ova laž završiti.
    (Comanche, 6. februar 2018 10:03)

    # Link komentara

  205. Sandžak @
    imate vi vaše sandzacke brigade iz 2.svjetskog rata,ispricaj šta su radile civilima "ljudino"
     (krajisnik, 6. februar 2018 10:02)

    # Link komentara

  206. Gledao sam par epizoda emisija koje pravi ovaj glumac. Prosto je neverovatno da je jedan ozbiljan kanal

    kakav je Nacionalna geografija dozvoljava sebi ovakva trabunjanja. O religiji, o zlocinima itd... Promovise neku vrstu ljubavi u svetu, ekumenizam, new age religiju itd itd...

    (Nenad, 6. februar 2018 09:20)



    Па по овоме можемо да закључимо колико је то озбиљан канал. Заправо колико није. Врло вешто се служе лажима, умотано у мало истине и тиме манипулишу са већином, чешајући их по ушима. Посебно треба бити опрезан када праве религиозне емисије. Ту тако вешто знају да убмане човека, првенствено због тога што већина није утемељена у вери и истини. Најбоље је заобилазити их.
    (петар, 6. februar 2018 10:01)

    # Link komentara

  207. Propaganda na zalost ne prestaje. Na kraju ce Srbi biti krivi sto su se Hrvati i muslimani medjusobno ubijali, ili sto su Albanci takodje zapoceli rat i u Makedoniji, kao na Kosovu.

    Ono sto je nama bitno to je forsirati istinu, ne "nasu istinu" vec jednu jedinu ISTINU o tome sta se zapravo desavalo.
    (istina, 6. februar 2018 10:01)

    # Link komentara

  208. I ti ćeš završiti kao Djavolina Žoli!!!
     (prita, 6. februar 2018 10:01)

    # Link komentara

  209. A šta je to pogrešno rekao? To se zna. Kad vi to u Srbiji prihvatite sve će biti drugačije.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Bosanac, 6. februar 2018 09:09)
    Pa zasto? Evo Hrvati se decenijama prave ludi zbog 100 puta veceg zlocina, pa sta im fali?
    (partizan, 6. februar 2018 10:00)

    # Link komentara

  210. Morgane,tebe su zloupotrebili.Nisi to smeo sebi da dozvolis sa takvim autoritetom i u tim godinama.
     (nikola, 6. februar 2018 10:00)

    # Link komentara

  211. Надам се да ће Морган направити документарац о малтретирању робова тамне пути у Америци, па о спаљивању на ломачама...чекај па он је Американац?!?
     (Стварно, 6. februar 2018 09:58)

    # Link komentara

  212. Mi treba da se suocimo sa ovim. Sta treba da kao sto hrvati negiraju Jasenovac, uradimo i mi sa Srebrenicom? Srebrenica je nasa sramota i jedina mrlja na nasoj blistavoj zastavi. Uvek smo se borili na strani slobode i pravde i uvek ispastali.Treba biti i veliki i priznati sta se dogodilo u Srebrenici. Ako ne, e razlikujemo se mnogo od onih koji su se borili na strani zla tokom svetskih ratova.
    (pfcpanta, 6. februar 2018 09:57)

    # Link komentara

  213. Nacionalna geografija je davno izgubila kredibilitet i postala senzacionalistička televizija. Što bi rekli "plati pa se rugaj". Verujem da bi Morgan za, određenu svotu novca, došao sutra u Beograd i pravio kontra emisiju "Dokumentarnu".. Kao što je i ova... Ali laž izgovorena desetinama puta postaje istina, prema tome gospodo srbi izvolite budite genocidan narod ili "plati pa se rugaj"..
    (Nikola, 6. februar 2018 09:56)

    # Link komentara

  214. Koja zamena teza mati draga. Ispadoše NATO bombe mirotvorne, eto bile na putu al samo malo zakasnile da spreče pokolj u Srebrenici.

    Kao što reče neko pre mene, ni Goebbels jim nije ravan. Srebrenica je bila upravo isceniran okidač, da bi se NATO bombe mogle opravdati, ali kako da to objasniš prosečnom američkom gledatelju, koji ni ne zna gde je ta nesrečna Bosna a i ako je danas kojim slučajem u emisiji saznao, do sutra če zaboraviti, jer mu nije životnog značaja. Mora sve crno/belo, to je najlakše predstaviti narodu a i najeftinije je i može se napraviti veliki boom, kako su oni kao Bogom dani opet bili na pravi strani.

    Zašto ispitati i drugu stranu, nači uzroke ovog strašnog pokolja (zovite ga i genocidom ako vam je tako lakše, mene ne tangira jer ne prihvatam etiketiranje naroda, ni srpskog niti jednog drugog), ma kakvi. Lakše je ovako.

    I ne zameram toliko Morganu. On je čovek došao da uzme kintu, nije ni prvi ni poslednji koji zaradjuje na ovoj muci, zameram ovom nazovi novinaru i njegovom sinu. Jer njih dvoje itekako dobro znaju da stvar nimalo nije tako jednostavna jer nisu ni nepismeni ni glupi a pri tom je jedan od njih novinar i to jedan najpopularnijih kod Bošnjaka. Njih dvojica tu žive i od njih i njima sličnih (na sve tri strani) zavisi dal če do pomirenja doči. Dok se prave ovakvi crtači, nema od toga ništa.
    (Dado, 6. februar 2018 09:55)

    # Link komentara

  215. Znaci Srbi iz Srbije presli granicu i izveli genocid u Srebrenici? A lepo postoji presuda medjunarodnog suda da Srbija nije odgovorna! Ne mogu oni da prezale sto Srbija nije kriva!
     (milos, 6. februar 2018 09:54)

    # Link komentara

  216. Ma sta nas bre briga sta ko govori mi znamo ko smo i sta smo, sama cinjenica da nas drugi 'pravedni' mrze znaci puno za nas i trebamo biti ponosni sto nas jedne 'pravne' i miroljubive drzave poput SAD,Nemacke a posebno Britanije mrze a o ovim vestackim drzavicama vecinom posrbljenim nemam komentar, sta govoriti o Amerikancima toj vestackoj naciji stvorenoj na genocidu i istrebjivanju naroda koji su zapoceli bezbroj ratova iz interesa i unistili bezbroj drzava a o ubistvima politickih neistomisljenika da ne govorim.Sustina je da nas mrze kad pocnu da nas tapsu po ramenu tad treba da se zabrinemo ovako je sve bas kako treba!
     (Nemo gu nas pobediti likvidacijom vec usvajanjem nacina(sistema) da budemo nakaze kao oni, 6. februar 2018 09:53)

    # Link komentara

  217. malo je, malo ...
    (Dejan, 6. februar 2018 09:53)

    # Link komentara

  218. Nek dotični snimi nešto o svom plemenu.
    (Džo Vani, 6. februar 2018 09:52)

    # Link komentara

  219. Ja ne znam ni jednog Srbina iz Srbije koji je prešao Drinu i pravio zločine.Znam da su odgovorni Mladić,Karadžić,Krajišnik,Šešelj i slični ali oni nisu iz Srbije.U Srbiji su ljudi gubili glavu kada su se protivili ludilu Miloševića i kreatorima rata.Tako nije bilo u Bosni i Hrvatskoj.
     (vlada, 6. februar 2018 09:52)

    # Link komentara

  220. bili smo jaci a jaci tlaci i nisu srbi pobili zene i decu nego muskarce ratnike.i vi bi to nama uradili i jos gore znamo svi istoriju balkana i dosta bre vise na srpskim medijima sa tim srpskim zlocinima govorite o muslimanskim i hrvatskim oni svoje brane a nas uvek napadaju vise su dojadili i bogu i narodu
     (banacanin, 6. februar 2018 09:51)

    # Link komentara

  221. Frimen kao i svi Ameri , imaju Hašku potvrdu o genocidu u Srebrenici i to je to , tako rezonuje 95% Svijeta , a naši političari pričaju istine koje odgovaraju glasačima.Hipoteka Genocida u Srebrenici je postala istoriska činjenica koja se nikada neće izbrisati sviđalo se to nekom ili ne.A zašto se nismo žalili na presudu iz Haga , priložili dokaze i osporili tu presudu u tom istom tribunalu.Očigledno je priča za narod jedno a činjenice sasvim drugo.
    (Vuk, 6. februar 2018 09:51)

    # Link komentara

  222. Jeste granica blizu ali Srbija nije imala niti jednog svog regularnog vojnika u Bosni.To su i presude sudova u Hagu utvrdile.Jedno je fikcija a drugo je sudska presuda.Neka se Morganu posalju presude za pocetak...
    Dobrovoljaca je bilo ali najvise 6000 iz Srbije(presuda iz Haga) ali je poenta da u Bosni zive i sada i tada neki Srbi koji su ratovali sa muslimanima.A to je taj "bosnjak" propustio da navede, nego je brze bolje optuzio Srbiju? Odakle mu ta SF ideja?
     (C i n i k, 6. februar 2018 09:49)

    # Link komentara

  223. I zasto sada odjednom Frimen los covek? Kako vi to ocenite coveka, a i ne znate ga. Covek radi na toj televiziji za pare, njemu je mozda receno ‘ides tamo i tamo, radis to i to, takva i takva prica’. I kako mi sada da osudimo npr njega odmah? Ja ne mogu. Druga je stvar sto nema Srba da pricaju malo o svemu. Sami smo sebi najveci neprijatelji i to sami znamo. Mogu i Srbi platiti, moze se organizovati, mogu se placati svetski mediji, televizije, imate toliko bogatih u Srbiji i imate milione Srba u inostranstvu, pa svako da daje po 50e, znate sta je to. Ali nema nicega, drzavu ne zanima, Srbe ne zanima pa nam je uvek neko drugi kriv. Danas se svet vrti oko para, zna se kako i sta, pa reagujte. On covek nije snimio film kao Angelina Jolie, pa da znamo da je to bas njegovo uverenje. Pozdrav
    (kako da ne, 6. februar 2018 09:49)

    # Link komentara

  224. ima istina o freemanu,u stvari skandal " pedofilija",pa če on da mi moralizuje.
    (istina, 6. februar 2018 09:48)

    # Link komentara

  225. Dok Klintonovi imaju para, bice i ovakvih emisija. A kad posalju Frimena na Kosovo, to ce tek biti SF.

    Klintonovi su, po nedjelima koja su pocinili u bivsoj Jugoslaviji, najveci zlocinci posle Pavelica i Hitlera. Jos uvijek su strahovito mocni, ali nicija nije do zore. Moc im se osipa, polako, ali sigurno, za koju godinu ce ih oni jos mocniji pustiti niz vodu, ne radi njih, nego radi sebe.
     (Boske, 6. februar 2018 09:48)

    # Link komentara

  226. Almire, istina koja boli i koju neki od vas ne mogu da prihvate, je da smo svi nekada bili braća. Pravoslavna braća...
    (Predrag, 6. februar 2018 09:47)

    # Link komentara

  227. Ne mogu da nas se otarase vise holivudski placenici. To cak ide i do UNa, secate li se da je samo pre par godina trebalo da bude usvojena rezolucija koju su u zadnjem trenutku sprecili Rusi.
    (Sinak, 6. februar 2018 09:47)

    # Link komentara

  228. Istinu pisu iskljucivo pobednici, ovo je njihova istina i bice je sve vise. Ne moze da se ljubi Slobina slika i peva Slobo slobodo, a da se za to ne plati cena e pa ovo je cena. Kao sto se platila za sve sto su nas jasili, tako ce i za ovog vozda iz Bugojna tek da se plati.
     (Shirobon, 6. februar 2018 09:46)

    # Link komentara

  229. Šta uopšte očekivati od Morgana Frimena? "Uncle Tom" američke kinematografije čije su životno delo uloge za koje je Spajk Li skovao termin "Magical Negro", čime je opisao lik crnca sa gotovo nadljudskim moćima čija je jedina uloga da nesebično priskoči u pomoć glavnom junaku (belcu, naravno). I sada samo igra tu ulogu u ovoj emisiji...
     (mitar danguba, 6. februar 2018 09:45)

    # Link komentara

  230. welcome to my shit list Morgan!
    (Durlan, 6. februar 2018 09:44)

    # Link komentara

  231. Ako je Srbija ozbiljna država treba da ga tuži za klevetu (bez obzira što znamo kakav bi bio ishod). U suprotnom pristaje na laži i manipulacije.
    (Predrag, 6. februar 2018 09:44)

    # Link komentara

  232. Tako ti je to kada emisiju radi soubiz, rijaliti, satro dokumentarna televizija national geographic. A kada to radi ozbiljna televizija, poput viasat history, to bude potpuno drugacije. Kao emisija o pocetku prvog svetskog rata, gde su gostovali austrijski, francuski, nemacki istoricari... I nas istoricar Milos Kovic, gde je opisan i masakr austrijskih vojnika nad civilima u Sapcu. A Morgan Frimen je glumac, prezenter, radi po scenariju, nije on okrivio Srbe. Mogao je biti bilo ko, isto bi bilo, jer natgeo je americka televizija...
    (Steve G, 6. februar 2018 09:44)

    # Link komentara

  233. Ovo nasledje je nama nas "heroj" Mladic ostavio.
     (boki, 6. februar 2018 09:43)

    # Link komentara

  234. Freeman je izgubio moje postovanje jos kad je snimio onaj video u kome optuzuje Rusiju da je kriva za sva zla na svetu...
     (Neki nesretnik, 6. februar 2018 09:43)

    # Link komentara

  235. Čudi me da je Friman pristao na ovakvu emisiju. Njegovi filmovi nisu politički obojeni i propagadni, rat je uvek zločin, ubijalo se na svim stranama i to je veoma osetljiva tema, pogotovu u bosni koja je krvava zemlja. Trebalo bi napraviti emisiju koja će govoriti o pomirenju, nekadašnjoj Jugoslaviji koja je bila moćna i koja bi trebala da bude inspiracija budućim generacijama.
     (biće bolje, 6. februar 2018 09:43)

    # Link komentara

  236. Evo skoro cetvrt veka ne mozemo da se suocimo sami sa sobom, pa i ne cude ovakvi komentari...
    (sreten, 6. februar 2018 09:42)

    # Link komentara

  237. neka ga odvedu u Jasenovac...imace sta da vidi...interesuje me sta li bi posle toga pricao...
     (leopold, 6. februar 2018 09:42)

    # Link komentara

  238. Muslimani znaju dobro istinu, znaju da pred Bogom lazu, vec je 26 godina od rata, a ne zna se sa kim su u gorim odnosima u Bosni, sa Srbima, ili sa Hrvatima. Osecaju se usamljeno, jadno, sa posrnulom ekonomijom, korupcijom i teritorijom od 23% gde i zive. Nema suzivota, a sa ovakvim fabrikovanim lazima samo jos vise kopaju rovove oko samih sebe. Novinar Hadzifejzovic je jedan od vodecih nacionalista u Sarajevu, sa lepim primanjima, a i za ovo je debelo placen, dok obican narod vapi za normalnim zivotom. Najveca laz je dosli iz Srbije hteli da pripoje Bosnu Srbiji, hahahaha. Sta reci, osim za smeh...
    (magistar, 6. februar 2018 09:41)

    # Link komentara

  239. Izgleda da su bosnjaci iz Srebrenice bili krivi sto su zivili tamo i sto su nazalost nastradali
    (steel, 6. februar 2018 09:40)

    # Link komentara

  240. Nije bilo nikakvog genocida. Bilo je ratnog zločina streljanja zarobljenika u poljoprivrednom dobru Kravica i streljanja koje su Škorpioni (formirali ih i njima upravljali potvrđeni saradnici CIA Jovica Stanišić i Franko Simatović) snimali, kako bi se podržala laž o "genocidu". Najviše ljudi stradalo je u proboju do Tuzle ali to su bili većinom vojnici pod oružjem. Zna se otprilike koliko ih je krenulo, zna se koliko ih je stiglo u Tuzlu, razlika je oko 4000 ljudi. Hiljadu ljudi je pobijeno u streljanjima i sve ostalo su žrtve ekshumirane u oblasti, neki tvrde čak i širom BiH, koje nemaju nikakve veze sa događajima u julu 1995. Genocid je ono što su borci Nasera Orića sprovodili godinama pre osvajanja Srebrenice, gde su upadali u sela i ubijali civile, žene i decu, ponekad i ritualnim klanjima i odsecanjima glava. Genocid svakako nije kad spremiš žene i decu u autobuse i bezbedno ih ispratiš do neprijateljske teritorije. Sam taj čin potpuno negira apsurdnu tezu da je u Srebrenici počinjen genocid. Istine i pravde radi, molim vas da objavite komentar. Ne vidim u njemu ništa uvredljivo, samo suve činjenice.
    (savremenik, 6. februar 2018 09:37)

    # Link komentara

  241. Po običaju lažete. Nijedno jedino slovo iz ovog teksta nije istinia. Ni jedno jedino slovo!
    (Nebojša Gojnić, 6. februar 2018 09:37)

    # Link komentara

  242. Morgane ljudino!
    (sandzak, 6. februar 2018 09:36)

    # Link komentara

  243. Hvala Bogu pa sve vise vas u Srbiji zna sta se tacno desavalo u Srebrenici, medjutim velika vecina, sudeci po komentarima je sklona povjerovati manipulacijama sto se tice broja ubijenih Srba.
    Podaci koje ću vam predstaviti su dobijeni od Odjeljenja za istraživanje rata, ratnih zločina i obradu dokumentacije, znači zvanične institucije Republike Srpske kojoj je to posao i za čiji rad stanovnici Republike Srpske izdvajaju novac. Institucije – čije podatke bi vlast Republike Srpske trebala da koristi kada istupa u javnosti i govori o zločinima nad Srbima u regionu Srebrenice.
    Tako bi barem trebalo biti.
    1. Prema podacima Odjeljenja za istraživanje rata, ratnih zločina i obradu dokumentacije od početka do kraja rata u BiH (1992-1995) godine na teritoriji opština Zvornik, Srebrenica, Bratunac, Vlasenica sa opštinom Milići, Kalesija sa opštinom Osmaci i Šekovići pogunulo je 2.385 Srba. Žrtve su selektovane prema mjestu stradanja, a ne prema trenutnom prebivalištu, mjestu boravka, rođenja ili mjestu ukopa.
    1.1. To je 882 osobe manje u odnosu na brojke koje su u svojim govorima spomenuli tadašnji Premijer i sadašnji Predsjednik Republike Srpske.
    2. Od ukupnog broja Srba (2.385) koji su stradali u ovih 6 opština (plus opštine Milići i Osmaci) 1.974 su vojnici, 387 civili, a 24 su svrstani u kategoriju „nepoznat status“.
    (sarajlija, 6. februar 2018 09:36)

    # Link komentara

  244. Neki od glavnih aktera politike tog ratnog vremena sede i danas u političkom vrhu Srbije, preobučeni u evropska odela. Kada imate takve huškače, nije čudo što niko neće da pita i drugu, našu stranu. Što niko nije pozvao tu ekipu da dođu u Srbiju i Republiku Srpsku da im pojasne šta se dešavalo? Nisu krivi oni koji žive jako daleko od nas.
    (Aleksa, 6. februar 2018 09:35)

    # Link komentara

  245. ina History je bilo o hrvatskim kraljevima ?...malo sam gledala ,sve kao navodno ovaj kralj navodno onaj kralj ,nigde dokaza za postojanje ...a mi koji ne znamo sta cemo sa njima iz prodslosti ne pada na pamet da ulozimo malo pare pa I o nama da se snima ,sto rece neko samo parovi ,zadruga I slicno ,ni nemanjice nisu znali kasvetno da snime a pare potrosili ...pa eto neka nek se sire lazi kad mi cutimo
    (miki, 6. februar 2018 09:35)

    # Link komentara

  246. Tako je to kad ne shvatiš šta je propagandni rat i kad izabereš gubitnike za prijatelje a pobednike za neprijatelje. I Bosanci su pametniji od nas.
    (Dejan, 6. februar 2018 09:35)

    # Link komentara

  247. A koja je druga prica?
    (Morgan, 6. februar 2018 09:34)

    # Link komentara

  248. Pa svaki normalan čovek kad se nađe usred ovolikog groblja, upitaće "pobogu šta se ovde dogodilo?". Što je pojedincima ovde to pitanje čudno, govori o njima. To je crna mrlja u istoriji srpskog naroda, ali za to su krivi pojedinci u koje ne spadam ni ja ni moja porodica ni moji prijatelji ni ogromna većina srpskog naroda.
    (Rale, 6. februar 2018 09:34)

    # Link komentara

  249. (Bosanac, 06. februar 2018 09:09)

    Kada vi budete priznali svoje zlocine, mozda se pomirimo. Do tad, vozi dalje. Od Srbije prizanje kako smo jedini krivci za rat necete dobiti ni za vecnost. To shvatite vec jednom.
     (Stark, 6. februar 2018 09:34)

    # Link komentara

  250. Meni nije jasno zasto nas ne ostave na miru. Uglavnom su i dobili sve sto su hteli. Kao da zele jos nesto, pa se ne zaustavljaju. A Morgan ce sada jos i da glumi nekog vrsnog poznavaoca nase istorije i politike, sramota i glupost!
     (Jelena, 6. februar 2018 09:33)

    # Link komentara

  251. Pa i on je nazalost pod stare dane posao koracima Andzeline Dzoli.
    (bbb, 6. februar 2018 09:33)

    # Link komentara

  252. Morgan Friman legenda!! Sve sto je rekao je apsolutna istina!
    (sandzak, 6. februar 2018 09:33)

    # Link komentara

  253. A šta je to pogrešno rekao? To se zna. Kad vi to u Srbiji prihvatite sve će biti drugačije.
    (Bosanac, 06. februar 2018 09:09)

    Много тога. Почевши од неистине да је Србија агресор до неистине да се сребренички ратни злочин назива геноцидом. Да не говоримо о томе да за Србе није било места да дају неку изјаву. Укратко: још један пропагандни памфлет на штету Срба и Србије.
     (Јабучило, 6. februar 2018 09:33)

    # Link komentara

  254. Gledao emisiju...nije rekao nista sto se ne zna.A po komentarima svi protiv...a sta je trebalo da kaze?Da su muslimane u Srebrenici ubili Amerikanci ili sami sebe?
    Dokle vise sa tim?
     (Benny Hill, 6. februar 2018 09:32)

    # Link komentara

  255. Nije bio genocid zato što su ubijani samo vojno sposobni muškarci. Pročitajte definiciju reči genocid.
     (neko1, 6. februar 2018 09:32)

    # Link komentara

  256. Sta od ovde navedenog nije tacno?Zivim u Srbiji,to je moja zemlja.Citav svoj zivot slusam mitove i lazi u kojima se davite.Vas covek kad cuje vi nikome vodu niste natrunili,svi vas mrze,svi vam podmecu,jedino ste vi uvijek i za sve u pravu.Dok se god ne naucite pameti,suocite sa istinom i urazumite smanjivace se Srbija i nece biti srece ni za koga ovde.
    (NP, 6. februar 2018 09:31)

    # Link komentara

  257. Morgan Frimen je narator u ovom serijalu nije idejni tvorac i autor serijala.Covek se bespotrebno pljuje.
    (petra015, 6. februar 2018 09:30)

    # Link komentara

  258. Gledao sam intervju M.Frimena sa Senadom, i Frimen niti u jednoj jedinoj recenici nije pomenu ni optuzio Srbe ili bilo koga. Uglavnom je pricao o buducnosti, toleranciji, miru, ptice, cvece, sreca i radost i tako to.....nije da ga Hadzifejzovic nije navlacio.
     (palančanin, 6. februar 2018 09:27)

    # Link komentara

  259. @ Bosanac, прихватићемо када и Ви прихватите Ваше корене и истину о целом рату. Када прихватите чињенице о Алији Изетбеговићу. Када прихватите шта је било пре срамоте у Сребреници. Прихватићемо када и Ви прихватите околину Сребренице ...
    (Светозар Милетић, 6. februar 2018 09:27)

    # Link komentara

  260. Šta drugo očekivati kad se i u špici pojavljuje Hadžifejzović.
    Ko je koliko izginuo nisam brojao, jedino što sigurno znam da je nas srba sve manje, iz decenije u deceniju. Na kraju cemo stati u beogradski pašaluk bez da se guramo.
    (Bojan, 6. februar 2018 09:26)

    # Link komentara

  261. Srebrenica je zlo, koje je napravio ološ, iz mulja mog naroda. To je tužna činjenica, nad kojom bi trebalo svi mi da se zamislimo, i ne dozvolimo, da se IKADA više ponovi. Od mene izvinjenje Bošnjacima, sa kojima smo delili i delimo vekovima, život i gene, na ovim prostorima. I drugi su činili gnusne zločine u tom prokletom ratu, ali to ne može i ne sme da bude opravdanje, za našu odmazdu, ratnim zločinom.
     (Smuleco, 6. februar 2018 09:26)

    # Link komentara

  262. kakav izmanipulisani teletabis
    (Srbenda, 6. februar 2018 09:25)

    # Link komentara

  263. Istina boli...
     (Almir, 6. februar 2018 09:24)

    # Link komentara

  264. Mene kao Srbina ovde baš nervira par stvari:
    1. Slažem se da je bilo pokolja i da je pobijeno nešto preko 6.000 ljudi. Ali većina je ubijena zbog izleta Nasera Orića i njegovog pokolja u okolini Bratunca gde je ubio preko 1.500 ljudi. To nisu spomenuli. Spomenite sve. Ne kažem ovde da ima ikakvog izgovora, ali treba spomenuti sve.
    2. Da napravimo razliku između recimo Jasenovca i Srebrenice. U Jasenovcu je pobijeno preko 80.000 ljudi! Gde je emisija o tome?
    3. Ova dva muslimana koja pričaju ovde navode da su Srbi došli da pobiju sve. Život će provesti u mržnji, neka im je na zdravlje takav život.
    4. Na kraju treba imati ovakvih emisija ALI u svrhu pomirenja a ne u svrhu mržnje, konflikta...
    (vrući pas, 6. februar 2018 09:23)

    # Link komentara

  265. Steta, a gledam svaki dan njegovu emisiju. A eto, od danas, ne bih vise...
     (crno pa se ne vidi, 6. februar 2018 09:23)

    # Link komentara

  266. Mene kao Srbina ovde baš nervira par stvari:
    1. Slažem se da je bilo pokolja i da je pobijeno nešto preko 6.000 ljudi. Ali većina je ubijena zbog izleta Nasera Orića i njegovog pokolja u okolini Bratunca gde je ubio preko 1.500 ljudi. To nisu spomenuli. Spomenite sve. Ne kažem ovde da ima ikakvog izgovora, ali treba spomenuti sve.
    2. Da napravimo razliku između recimo Jasenovca i Srebrenice. U Jasenovcu je pobijeno preko 80.000 ljudi! Gde je emisija o tome?
    3. Ova dva muslimana koja pričaju ovde navode da su Srbi došli da pobiju sve. Život će provesti u mržnji, neka im je na zdravlje takav život.
    4. Na kraju treba imati ovakvih emisija ALI u svrhu pomirenja a ne u svrhu mržnje, konflikta...
    (vrući pas, 6. februar 2018 09:23)

    # Link komentara

  267. Koji smo mi Srbi mazohisti to je za priču? Što belosvetske filmske zvezde i redatelji više pljuju po nama mi to više gledamo njihove filmove. Nema američkog akcionog filma da nas i Ruse ne prikazuju u negativnom svjetlu. Ma zabrani bre uvoz tih filmova i filmova svih glumaca koji u negativnom kontekstu govore o nama poput ovog Frimena, Ričarda Gira, Anđeline Đoli i dr.Neće naša kultura time ništa izgubiti ionako im filmovi nisu nizašta.
    (Bilal, 6. februar 2018 09:21)

    # Link komentara

  268. Popularna ličnost koja služi za propagandu i da se čuje (ili okrivi) samo jedna strana. Naravno, za određenu sumu dolara. Tim poslom se bavi i Angelina Jolie.
    (srecko, 6. februar 2018 09:21)

    # Link komentara

  269. Zar i ti Morgane Frimane? Nisam previše iznenađen, no mislio sam da bar Frimen zađe malo dublje u temu kojom se bavi. I tako, bosanci srećni, redovne žrtve pred očima sveta, srbi dežurni krivci i to se izgleda nastavlja i pored sve boljem i lakšem dostupnosti informacija na samo jedan klik. No šta je tu je, drago mi je što je uspeo da izađe iz Šošenka onomad ali sledeći put kad ga budem video na tv nisam siguran da ću nastaviti da gledam :)
    (faust, 6. februar 2018 09:21)

    # Link komentara

  270. Jako jednostavan princip koji Srbi nisu shvatili - za pare sve moze. Dajte pare Morganu i Nacionalnog geografiji i snimice film o cemu god hocete.
    I dok se ovakve neistine prikazuju sirom sveta, mi cemo da pljujemo kupovinu autobusa u Lasti, hrvatske F16 i Miljanu iz Parova, to nam je dovoljno.
    (Stojko, 6. februar 2018 09:21)

    # Link komentara

  271. Gledao sam par epizoda emisija koje pravi ovaj glumac. Prosto je neverovatno da je jedan ozbiljan kanal
    kakav je Nacionalna geografija dozvoljava sebi ovakva trabunjanja. O religiji, o zlocinima itd... Promovise neku vrstu ljubavi u svetu, ekumenizam, new age religiju itd itd...
    (Nenad, 6. februar 2018 09:20)

    # Link komentara

  272. I ako je emisija dokumentarna nikom nije palo na pamet da pita i drugu stranu...

    E, i? Sto bi ta druga strana imala da kaze? Osim da nas bruka negirajuci neke stvari i licitirajuci s brojem zrtava.
    Ne vidjeh nijednom da je Mladic izrazio neko pokajanje zbog zrtvi, pa da covjek pomisli da ipak nekog velikog covjeka terete za razne stvari.
     (BG na pjenu od mora, 6. februar 2018 09:20)

    # Link komentara

  273. Balkan. Jedino mesto u poznatom svemiru gde tri istine postoje na jednom prostoru.
     (Specialist Burnham, 6. februar 2018 09:19)

    # Link komentara

  274. jbg ... mi cemo nasu pricu snimiti sa nekom ruskom tv stanicom i cekati da dodje istina dok prolaze nasi zivoti i zivoti nase dece
     (goran NS, 6. februar 2018 09:17)

    # Link komentara

  275. Klintonski lobi i dalje gura ove price.
    Videce te u uvodnoj spici te emisije upravo Klintona,tako da tu nema sta dalje pricati...
    Najveci zlocinci u istoriji covecanstva su Amerikanci i vlada Bila Klintona!
     (uefamafia, 6. februar 2018 09:17)

    # Link komentara

  276. I gde je reakcija naše Države?!!
    (Nisam kriv, 6. februar 2018 09:17)

    # Link komentara

  277. Licemerstvo je ovo što radimo, treba se suočiti s istinom istorije svi su ubijali i svi treba da se stide prošlosti.
    (MarkoBg, 6. februar 2018 09:17)

    # Link komentara

  278. I dalje i dan danas neko lobira, placa debelo i igra igru da se srbi ocrne i okrive za sve sto se desilo na balkanu. Ovim prilogom se i dalje samo stvara mrznja i napetost, da ne kazem da voditelj verovatno pojma nema gde je bio.
     (KUD Idijot, 6. februar 2018 09:16)

    # Link komentara

  279. A sta kao nije?!
    (stena, 6. februar 2018 09:15)

    # Link komentara

  280. Ne bi trebalo zaboraviti ni ulogu Hrvatske posebno imajuci u vidu dogovor Tuđman-Milošević.
    (Zeus, 6. februar 2018 09:15)

    # Link komentara

  281. Sjajan glumac a olos od coveka
    (Cika, 6. februar 2018 09:15)

    # Link komentara

  282. A niko ne pominje oko 3500 Srba sto je ubijeno isto u Srebrenici i Bratuncu. U Kravicama ( Opstina Bratunac) ima spomenik i groblje. Sto to nije pomenuo?
     (Goran, 6. februar 2018 09:15)

    # Link komentara

  283. ni on vise ne zna sta je!
    (Nebojsa-Hoooop YB, 6. februar 2018 09:14)

    # Link komentara

  284. Kada neko od nasih bude dao silne pare da dodje u Srbiju, cuce se i druga strana. Nije on došao slučajno i bas samo njih slušao.
     (Nebojsa, 6. februar 2018 09:13)

    # Link komentara

  285. "Ono što se ovde desilo je genocid. Granica sa Srbijom je veoma blizu. Srbi su dosli ovde i hteli r ubiju sve, želeli su da ovu teritoriju odvoje od Bosne i pripoje Srbiji."

    Znaci, ako ova recenica ima smisla, Srbi su to hteli ali u tome nisu uspeli. Takodje, genocid je neselektivno eliminisanje, ne odvajanje muskaraca itd. Ali Bosnjaci ne razumeju ni termin "terorista", misle da je to nesto pogrdno sto govorimo za muslimane..
     (Adriano_Galliani, 6. februar 2018 09:13)

    # Link komentara

  286. Što se mene tiče, preminuo je...
     (hm, 6. februar 2018 09:10)

    # Link komentara

  287. A šta je to pogrešno rekao? To se zna. Kad vi to u Srbiji prihvatite sve će biti drugačije.
     (Bosanac, 6. februar 2018 09:09)

    # Link komentara

  288. Gebels im nije ravan.
    (Zoran, 6. februar 2018 09:07)

    # Link komentara

  289. Očiti dokaz da su neki ljudi kao deo eksperimenta nastali od majmuna.
     (SOVA, 6. februar 2018 09:07)

    # Link komentara

  290. Uglavnom su krivi Amerikanci. Oni su rat počeli, oni su ga i završili.
    (Tax free, 6. februar 2018 09:05)

    # Link komentara