Sreda, 13.12.2017.

10:25

Beograđanin otišao u Severnu Koreju da se ošiša "k'o hipster"

Izvor: B92

Beograðanin otišao u Severnu Koreju da se ošiša "k'o hipster" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

83 Komentari

Sortiraj po:

neutralni felsh

pre 6 godina

Kad građani Severne Koreje budi mogli da slobodno po sopstvenoj želji putuju u inostranstvo, možemo da pričamo o normalnoj zemlji. Dotle sve je samo propaganda uključujući i ovaj nazovi dokumentarac. Čuj, imali vodiča. Pa jel daju nama vodiče kad posetimo Australiju. Da vam rokne Severna Koreja jednu raketicu u Sidnej, ima da vam namesti svima frizurice na nula. 
(Sloba iz Haga, 13. decembar 2017 14:23) 

haha bravo :) 
(neutralni felsh, 13. decembar 2017 17: 
---------- 
Kod nas se kaže, "smeje se kao lud na brašno"?! Severna Koreja može da "rokne" raketu ali, u tom "sportu" su se Amerikanci već isprobali, ako niste znali. Mogli ste da vidite pravu američku "pečurku", da ste hteli da pogledate ovaj "dokumentarac".
(Mitropolit Jovan, 13. decembar 2017 21:25)


ne ne ne, nisam se nasmejao brasnu nego konciznom i duhovito srocenom komentaru - nevezano za ideoloske predrasude, kojima ste, koliko vidim, veoma skloni. uostalom, sta mozete da osporite u doticnom komentaru osim da na silu iznadjete kontraargument dok odnekuda spominjete amerikance, uz evidentnu dozu zaljenja zbog americke pobede nad tadasnjim imperijalnim japanom.

neutralni felsh

pre 6 godina

(neutralni felsh, 13. decembar 2017 17:16) 
-------- 
Zar je važno ko izgovara istinu? Istina ostaje istina bez obzira ko istinu artikuliše?! Znači, ako bi Mira Marković ustvrdila da su 2+2=4, Vi biste, kao provereni "ultraliberalac i jurišnik na evropske vrednosti", osporili takvu glupost. Ako imate dugme, morate isključiti mržnju i pokušati da se "vežete" za temu a ne da upadate u "detelinu". Da budem iskren j... mi se za Miru, za Dačića kao i za većinu "lidera" sa naše političke /op/scene.
(Mladen Mladenović, 13. decembar 2017 21:20)


meni nije bitno toliko STA ko prica nego KO to prica. sa navedenom osobom bih se mogao sloziti da je 2+2=4, ali na osnovu svega ostalog sto je govorila - morao bih to dobro da proverim. koga jednom uhvate u lazi, ne veruju mu ni kad kaze "dobar dan". toliko o integritetu i autoritetu licnosti ;)

Mitropolit Jovan

pre 6 godina

Kad građani Severne Koreje budi mogli da slobodno po sopstvenoj želji putuju u inostranstvo, možemo da pričamo o normalnoj zemlji. Dotle sve je samo propaganda uključujući i ovaj nazovi dokumentarac. Čuj, imali vodiča. Pa jel daju nama vodiče kad posetimo Australiju. Da vam rokne Severna Koreja jednu raketicu u Sidnej, ima da vam namesti svima frizurice na nula.
(Sloba iz Haga, 13. decembar 2017 14:23)

haha bravo :)
(neutralni felsh, 13. decembar 2017 17:
----------
Kod nas se kaže, "smeje se kao lud na brašno"?! Severna Koreja može da "rokne" raketu ali, u tom "sportu" su se Amerikanci već isprobali, ako niste znali. Mogli ste da vidite pravu američku "pečurku", da ste hteli da pogledate ovaj "dokumentarac".

Mladen Mladenović

pre 6 godina

Isto kao što je "akcija spašavanja" izvedena na prostorima bivše Jugoslavije bila pod patronatom UN?! Znamo kako se dolazi do takvih odluka. Ucenama, uvrtanjem ušiju i "podmazivanjem" svetske sirotinje koja računa da "američka sekira" neće da klepi i njih jednoga dana. Ne znam zašto nekima smeta, poredjenje sa Srbijom, kada je scenario koji je prethodio svim američkim napadima na suverene države, "prepisan" i nedvosmisleno podseća na scenario koji je primenjen u Srbiji?
(Mladen Mladenović, 13. decembar 2017 15:03)

brate... kao da slusam miru markovic.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (neutralni felsh, 13. decembar 2017 17:16)
--------
Zar je važno ko izgovara istinu? Istina ostaje istina bez obzira ko istinu artikuliše?! Znači, ako bi Mira Marković ustvrdila da su 2+2=4, Vi biste, kao provereni "ultraliberalac i jurišnik na evropske vrednosti", osporili takvu glupost. Ako imate dugme, morate isključiti mržnju i pokušati da se "vežete" za temu a ne da upadate u "detelinu". Da budem iskren j... mi se za Miru, za Dačića kao i za većinu "lidera" sa naše političke /op/scene.

neutralni felsh

pre 6 godina

Isto kao što je "akcija spašavanja" izvedena na prostorima bivše Jugoslavije bila pod patronatom UN?! Znamo kako se dolazi do takvih odluka. Ucenama, uvrtanjem ušiju i "podmazivanjem" svetske sirotinje koja računa da "američka sekira" neće da klepi i njih jednoga dana. Ne znam zašto nekima smeta, poredjenje sa Srbijom, kada je scenario koji je prethodio svim američkim napadima na suverene države, "prepisan" i nedvosmisleno podseća na scenario koji je primenjen u Srbiji?
(Mladen Mladenović, 13. decembar 2017 15:03)

brate... kao da slusam miru markovic.

neutralni felsh

pre 6 godina

Kad građani Severne Koreje budi mogli da slobodno po sopstvenoj želji putuju u inostranstvo, možemo da pričamo o normalnoj zemlji. Dotle sve je samo propaganda uključujući i ovaj nazovi dokumentarac. Čuj, imali vodiča. Pa jel daju nama vodiče kad posetimo Australiju. Da vam rokne Severna Koreja jednu raketicu u Sidnej, ima da vam namesti svima frizurice na nula.
(Sloba iz Haga, 13. decembar 2017 14:23)

haha bravo :)

Mladen Mladenović

pre 6 godina

Da si učio istoriju znao bi da nisu ameri napali S. Koreju već upravo suprotno S. Koreja je napala južnu i zamalo izvršila genocid nad njima. Saterali su ih do samog juga poluostrva i pritom pobili milione južnokoreanaca. Tada je izvedena akcija spašavanja pod patronatom UN i iako su ameri bili najbrojniji tamo je bilo vojnika još na desetine drugih država.
(korvin)
---------
I baš se Amerika našla pozvanom da "oslobodi" i "brani" narod Južne Koreje? Isto kao što je ta država "oslobodila" države Balkana, koje su do "spašavanja" bile članice jedne države?! Isto kao što je potom oslobadjala Irak, Libiju, Afganistan, Siriju, da ne idemo dalje u prošlost. Ako na jednom tako malom poluostrvu pogine 3-4 miliona ljudi, ako se izazovu nesreće i destrukcija nevidjenih razmera, onda je takva demokratija veoma slična fašizmu, mada se to tako ne zove. Možda iz straha a možda zbog urodjenog licemerja onih koji u tome "ne vide" ništa sporno? Šta kažete, "pod patronatom UN"?! Isto kao što je "akcija spašavanja" izvedena na prostorima bivše Jugoslavije bila pod patronatom UN?! Znamo kako se dolazi do takvih odluka. Ucenama, uvrtanjem ušiju i "podmazivanjem" svetske sirotinje koja računa da "američka sekira" neće da klepi i njih jednoga dana. Ne znam zašto nekima smeta, poredjenje sa Srbijom, kada je scenario koji je prethodio svim američkim napadima na suverene države, "prepisan" i nedvosmisleno podseća na scenario koji je primenjen u Srbiji?

Podunavac

pre 6 godina

@
"Ok, super dokazao je da u Severnoj Koreji možeš da se ošišaš kako hoćeš. A da li možeš javno da kritikuješ predcenika i to preživiš?
(ja, 13. decembar 2017 11:13)"

Pokusaj na Pinku da kritikujes predsednika, uspeces da prezivis to se ne dovodi u pitanje, da imas frziuru mozes kakvu hoces, ali neces uspeti da kritikujes predsednika...

Hugo

pre 6 godina

@"ajde njih mozda teraju/savetuju za frizure, ali zasto svi ljudi iz Australije imaju iste frizure meni nije jasno...
(Stanislav, 13. decembar 2017 13:21) "

moda. ne tera te, ne savetuje, ali te baci u cosak ako je ne ispostujes.

Marko

pre 6 godina

Posto se tekst i video delom odnose na frizuru, sisanje i kosu, a sticajem okolnosti trenutno citam knjigu iz 2014. o poseti Severnoj Koreji jednog Nemca i jedne Vijetnamke, citiram: "...zenama u Severnoj Koreji na raspolaganju stoji 18 vrsta frizura. Muskarcima samo deset. U svakom frizerskom salonu nalazi se tabla sa fotografijama dozvoljenih varijanti." Navodi se i da nisu dozvoljeni farbanje i satiranje i da muskarcima moraju da se vide celo i usi. Dodaje se i da frizura Kim Dzong Una nije na listi dozvoljenih tipova i da ju je preuzeo od Dejvida Bekama. E sad, ako oni lazu mene, onda...

Sve ostalo je istorija

pre 6 godina

Da si učio istoriju znao bi da nisu ameri napali S. Koreju već upravo suprotno S. Koreja je napala južnu i zamalo izvršila genocid nad njima. Saterali su ih do samog juga poluostrva i pritom pobili milione južnokoreanaca. Tada je izvedena akcija spašavanja pod patronatom UN i iako su ameri bili najbrojniji tamo je bilo vojnika još na desetine drugih država. Uzgred, pre rata tamo nije bio nijedan američki vojnik.
(korvin, 13. decembar 2017 14:19)

Evo ja kao neko ko se bavi istorijom mogu da kažem da ovo što ste napisali bi moglo da bude u nekom amrečikom blokbasteru i podseća više na bajku nego na realno stanje. Zli Severokorejci ničim izazvano napadaju dobre i uljudne Južnokorejce koji se skroz razlikuju od ovih prvih, ako ništa bar imaju pitom pogled u očima, ne ne vidi se na slikama nemojte proveravati. I tako kreće genocid, Korejci ubijaju Korejce ali u tom trenutku niotkuda pojavljuje se super herojska armija SAD da ih spase od njih samih,uz milionske žrtve sprečava to samubijanje i donosi demokratiju. Ali ne lezi vraže, sile zla ne miruju, Staljin i Mao šalju oružje i krvožedne plaćenike da spreče demokratiju i prosperitet i jednim delom to uspevaju, pravi se granica i posle toga sve ostalo je istorija.

Brica

pre 6 godina

@cuj transfer blama
Komunisti su uz podrsku SSSR i Kine nezaustavljivo napredovali ka jugu poluostrva,Ameri su se umesali na poziv "Juga".Ocajni juznokoreanci jos uvek ne mogu da zaborave "spasavanje" od strane USA i zive za dan kada ce biti ujedinjeni sa svojom severnom bracom pod vodjstvom najveceg vodje u novijoj istoriji Kim Dzong Un-a

korvin

pre 6 godina

Uostalom, Severna Koreja nije izvela nijednu "humanitarnu" akciju, poput SAD, u kojima je od 1945 godine stradalo desetine miliona ljudi, koje niko ne broji. Severna Koreja je bila žrtva najbrutalnijeg i zločinačkog napada, a svoju slobodu su platili nevidjenim patnjama i milionskim žrtvama. Bilo bi suludo da, posle svega, Ameriku smatraju civilizovanom državom. Sada očekujem da nas neki mudrac sa ovih prostora upita "gde bi više voleli da živite, u SAD ili S. Koreji"?! Na takvo neverovatno priglupo i retardirano pitanje odgovor je prost i jednostavan: U Srbiji, uprkos tome što ne proizvodimo američke automobile. (Mladen Mladenović,
# # # # # # #
Da si učio istoriju znao bi da nisu ameri napali S. Koreju već upravo suprotno S. Koreja je napala južnu i zamalo izvršila genocid nad njima. Saterali su ih do samog juga poluostrva i pritom pobili milione južnokoreanaca. Tada je izvedena akcija spašavanja pod patronatom UN i iako su ameri bili najbrojniji tamo je bilo vojnika još na desetine drugih država. Uzgred, pre rata tamo nije bio nijedan američki vojnik.

Sloba iz Haga

pre 6 godina

Kad građani Severne Koreje budi mogli da slobodno po sopstvenoj želji putuju u inostranstvo, možemo da pričamo o normalnoj zemlji. Dotle sve je samo propaganda uključujući i ovaj nazovi dokumentarac. Čuj, imali vodiča. Pa jel daju nama vodiče kad posetimo Australiju. Da vam rokne Severna Koreja jednu raketicu u Sidnej, ima da vam namesti svima frizurice na nula.

Sve ostalo je istorija

pre 6 godina

Da si učio istoriju znao bi da nisu ameri napali S. Koreju već upravo suprotno S. Koreja je napala južnu i zamalo izvršila genocid nad njima. Saterali su ih do samog juga poluostrva i pritom pobili milione južnokoreanaca. Tada je izvedena akcija spašavanja pod patronatom UN i iako su ameri bili najbrojniji tamo je bilo vojnika još na desetine drugih država. Uzgred, pre rata tamo nije bio nijedan američki vojnik.
(korvin, 13. decembar 2017 14:19)

Evo ja kao neko ko se bavi istorijom mogu da kažem da ovo što ste napisali bi moglo da bude u nekom amrečikom blokbasteru i podseća više na bajku nego na realno stanje. Zli Severokorejci ničim izazvano napadaju dobre i uljudne Južnokorejce koji se skroz razlikuju od ovih prvih, ako ništa bar imaju pitom pogled u očima, ne ne vidi se na slikama nemojte proveravati. I tako kreće genocid, Korejci ubijaju Korejce ali u tom trenutku niotkuda pojavljuje se super herojska armija SAD da ih spase od njih samih,uz milionske žrtve sprečava to samubijanje i donosi demokratiju. Ali ne lezi vraže, sile zla ne miruju, Staljin i Mao šalju oružje i krvožedne plaćenike da spreče demokratiju i prosperitet i jednim delom to uspevaju, pravi se granica i posle toga sve ostalo je istorija.

dejan

pre 6 godina

Da li se vi koji kritikujete autora filma uopšte i pogledali film? Kao da većina nije... Film je o zapadnjačkoj propagandi a ne o tome da je SK raj na zemlji.

Arirang

pre 6 godina

Sine moj, jel ti bilo dozvoljeno da skljockas i da se setas gde hoces? Nije. Da li je narodu S. Koreje dozvoljena emigracija? Nije. Sta je covek bez slobode?
(toni, 13. decembar 2017 11:22)

Slobode? Davno smo se mi odrekli slobode. Hajde ti pređi granicu bez žiga, barkoda , čipa. Možeš ako se naguraš sa migrantima u konzervu pa ko preživi put, ili ako poseduješ odrđene veštine da izbegneš graničare. Trava s druge strane ograde često izgleda zelenije, razlika je u tome što Korejci žele da zadrže svoje mlade ljude u zemlji, a mi gledamo kako da ih se otarasimo. Serverna Koreja mora da se ponaša kako se ponaša ako želi da opstane, inače dolazi demokracija i sve njene blagodeti.

Percepcija zvana vazduplohov

pre 6 godina

Sledeci isparavn korak bio bi da ode u Severnu Koreju da menja njihovu jednostranu percepciju Amerike. Cekam taj dokumentarac.
(Pauly Ester, 13. decembar 2017 12:14)

Jednostranu percepciju kažeš. Oni imaju pravo na jednostranu percepciju s obzirom da su im ti iz Amerike ubili 1200000 civila, a nešto ne znam ili nisam čuo da su njihove jedinice pravile najgnusnije zločine po SAD. Precepcija se i pravi na osnovu priliva podataka, u njihovom slučaju sve porodice imaju bar nekoga ko je stradao od ruke amerikanaca, a u SAD se precepcija formira na osnovu TV-a i danas interneta, kako si izgleda i ti formirao svoju percepciju.

veljko

pre 6 godina

Pa država koja je razvila nuklerni program i koja ispaljuje balističke rakete sa podmornica sigurno nije zatupasta i nazadna zemlja! Sigurno su daleko manje siromašniji nego što ih zapad prestavlja!

BeKo

pre 6 godina

Obe Koreje su posle 2.sv.rata nastale kao okupacione zone posle proterivanja Japanaca.Jedna je pripala SSSR-u a druga SAD-u.1949 obe vojske napuštaju poluostrvo i UN raspisuje izbore koji su se održali samo na jugu.1950 sever napada jug i naravno svako pomaže svoju zonu (SSSR i Kina sever a SAD+UN jug).

Gledao sam deo filma koji su snimili članovi Lajbaha i mislim da je S.Koreja sasvim OK zemlja sa poznatim komunističkim folklorom.

Direktor

pre 6 godina

Brate, nemoj da ispravljas nepravdu prema Srbiji, tako što nas u istoj rečenici stavljas sa S. Korejom i skidas medijski mrak sa filmom koji su ti rezirali ti koji su ti bili "vodiči". Molim te.Koja foliraza, dečko je hteo malo slave, umuljao u tu priču nepravdu prema Srbiji, koju zaboga, ispravlja dokumntarcem o zemlji, o kojoj ceo svet ima jasno i nepodeljeno mišljenje, da je krvava porodična diktatura, odgovorna za bukvalni genocid nad svojim narodom. I to nije slika CNNa, to su dokunentarci, reportaže, svedocanstva... vrlo slična, ko god da se bavio tom zemljom.
(Pera Trta, 13. decembar 2017 12:25)
Da li si bio u KNDR? Nisi, znam. Drzava je zrtva americke represije, i to je cela istina.

Perperius

pre 6 godina

Zasto nasi ljudi moraju odmah da ostave glupe komentare o Srbiji, na tekst kao sto je ovaj? Tacnije, na svaku vest neko ostavi neki takav komentar. 
Ako vam je tako lose u Srbiji, zasto se ne pobuinite, nego kao kokoske sedite kod kuce i kuckate po tastaturi. Skoro svi cekaju da neko odradi posao za njih. 
Ovo je tekst o dokumentarnom filmu o Severnoj Koreji, ako niste ukapirali.
(O'ladite, 13. decembar 2017 11:10)

Nisu to nikakvi glupi komentari, zar ne primećuješ kakav propagandni režim vodi Srbiju? Srbija je samo blaža verzija Severne Koreje.

Pera Trta

pre 6 godina

Brate, tvoj stav o S. Koreji si odlično obrazložio i poentirao pitanjem o valcinaciji i spominjanjem Slovenskih naroda i Istočnog bloka u jednoj rečenici. Još da si dodao HAARP i zaveru Vatikana, objasnio bi i izdominirao...

Pdržavam svaku borbu protiv laži i nepravde. Nije Severna Koreja rajsko mesto, verovatno, kažem jer tamo nisam bio, ali da US i ostale dušebrižničke zemlje imaju pravo da odlučuju šta treba i šta ne treba i da seju laž preko svojih papagaja u medijima i botova ispranog mozga preko interneta, a često i bombe i smrt po neistomišljenicima, to ne sme da se dozvoli. I zato bravo za ovaj film! 

Još me zanima da li je tamo vakcinacija prisilna kao ovde i u ostalim slovenskim zemljama i zemljama istočnog bloka? 

Hvala.
(Pitam otvorenh očiju, 13. decembar 2017 12:33)

Washington

pre 6 godina

Pa naravno da nije toliko lose, bila je drugarica sa muzom pre 5 godina, kacila slike na fejs, uzivala, kad se vratila imala je uglavnom samo pozitivne stvari da prica.

Nije idealno mesto za zivot, ali SIGURAN sam da ni Kim Dzong Un ne jede decu i ne ubija ujake i ujne kao sto pricaju. U to sam 100% siguran.

A ko u to veruje, pa voleo bi da je mogao da gleda CNN i BBC dok je trajalo bombardovanje Srbije.

Ој Србијо

pre 6 godina

Zasto momku zamerate sto ima potrebu da brani svoju Zemlju? Neko ju brani s puskom, neko recima...

Evo i ja sam u Gasterbaterlandu i trudim se da ispavim sliku o nasoj drzavi.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (irelancaling, 13. decembar 2017 11:37) # Link komentara

Хехе, лоло једна, ти да је браниш у бауштелу речима, све живећи у миру и благостању, а ми и наша деца да је бранимо пушкама и крваримо. И још то изједначаваш. Лоле сте ви патриЈотски гастоси, ко вас не зна...

jasdf

pre 6 godina

Znaci on je vodicu rekao da hoce da se ozisa kako bi pokazao da amerikanci lazu, a onda ga je vodic odveo u frizerski salon. Nije mu palo napamet da je vodic namerno odabrao bas taj frizerski salon u strogom centru glavnog grada? Da li je probao da ode u neki u unutrasnjosti?
Doduse, nije postojala ni zabrana podrzavanja rezolucije IB u Jugoslaviji. Samo preporuka. I Goli otok za one koji ne slusaju preporuku.

Rusofilija bolest najmilija

pre 6 godina

Najbolje bi bilo kada bi ovim zaljubljenicima u lik i delo Kim Dzong Uma, kupili kartu u jednom pravcu za Pjongang...

Pera Trta

pre 6 godina

Brate, nemoj da ispravljas nepravdu prema Srbiji, tako što nas u istoj rečenici stavljas sa S. Korejom i skidas medijski mrak sa filmom koji su ti rezirali ti koji su ti bili "vodiči". Molim te.
Koja foliraza, dečko je hteo malo slave, umuljao u tu priču nepravdu prema Srbiji, koju zaboga, ispravlja dokumntarcem o zemlji, o kojoj ceo svet ima jasno i nepodeljeno mišljenje, da je krvava porodična diktatura, odgovorna za bukvalni genocid nad svojim narodom. I to nije slika CNNa, to su dokunentarci, reportaže, svedocanstva... vrlo slična, ko god da se bavio tom zemljom.

boksi

pre 6 godina

svaka cast,ne zato sto si otiso u sk,vec sto izlazis u javnost sa istinom,spremi se da budes linčovan od onih koji se najvise busajubu grusi oko demokratije,pravdi,jednakosti... procitaj samo komentare. to je sekta.

Mladen Mladenović

pre 6 godina

Poenta ovog dokumentarca, koliko shvatam, nije u tome da se Severna Koreja prikaže kao neki raj na zemlji, kao rasadnik ljudskih sloboda ili materijalni Eldorado u kome se pliva u blagostanju. Poenta je da se pokažu laži prozapadne satanističke mašinerije, koja pre bacanja bombi sa osiromašenim uranijumom, poput neke vremenske nepogode, javnost "bombarduju" lažima u kojima svoju buduću metu "markiraju" tako što je godinama posipaju "katranom i perjem". Poenta je da Severna Koreja ne preti nikome svojim vojnim potencijalima već da se tim dokumentarcem skrene pažnja i pokaže izazivački karakter čestih vojnih vežbi koje SAD, S. KOreja i Japan izvode tik pored granica Severne Koreje u kojima se otvoreno fingira napad i invazija na tu državu. Uostalom, Severna Koreja nije izvela nijednu "humanitarnu" akciju, poput SAD, u kojima je od 1945 godine stradalo desetine miliona ljudi, koje niko ne broji. Severna Koreja je bila žrtva najbrutalnijeg i zločinačkog napada, a svoju slobodu su platili nevidjenim patnjama i milionskim žrtvama. Bilo bi suludo da, posle svega, Ameriku smatraju civilizovanom državom. Sada očekujem da nas neki mudrac sa ovih prostora upita "gde bi više voleli da živite, u SAD ili S. Koreji"?! Na takvo neverovatno priglupo i retardirano pitanje odgovor je prost i jednostavan: U Srbiji, uprkos tome što ne proizvodimo američke automobile.

hipokrat

pre 6 godina

'A zašto si dožeiveo transfer blama, možda zbog činjenice da su SAD vodile rat na njihovoj teritoriji i ubile 1.200.000 stanovnika ili činjenice da stalno ponovo izvode vježbe uz njihovu granicu ili zbog činjenice da su jedini koji su bacili nuklearnu bombu na ljude.'

Sad si onako bez veze s vezom pricao o SAD. Mozda je doziveo transfer blama sto neko iznosi pozitivne slike o zemlji u kojoj se jede obrok-dva dnevno, vrsnjaci juznokorejaca zaostaju 5-10 cm visine, izbeglice svedoce o konstantnom mucenju i zlostavljanju? Mozda je doziveo transfer blama jer je ovaj australijanac-srbin umesto u zapadnu kampanju koja se bazira na svedocanstvima izbeglica poverovao u severnokorejsku kampanju njihovih vlasti? Pa severnokorejska vlast je sigurno ubila vose severnokorejaca nego SAD. I kakvo je to prebacivanje odgovornosti za ono sto radi sada punoletan vodja jedne drzave na nesto sto je bilo pre 60+ godina?

zena-zmaj

pre 6 godina

@ja
To nisi mogao ni u Jugoslaviji pa ti nista nije falilo. Moj drug kaze: " Dok nisi smio svasta rec', smio si svugdje lec'." Meni je, iskreno, bila draza ta situacija.

Pitam otvorenh očiju

pre 6 godina

Pdržavam svaku borbu protiv laži i nepravde. Nije Severna Koreja rajsko mesto, verovatno, kažem jer tamo nisam bio, ali da US i ostale dušebrižničke zemlje imaju pravo da odlučuju šta treba i šta ne treba i da seju laž preko svojih papagaja u medijima i botova ispranog mozga preko interneta, a često i bombe i smrt po neistomišljenicima, to ne sme da se dozvoli. I zato bravo za ovaj film!

Još me zanima da li je tamo vakcinacija prisilna kao ovde i u ostalim slovenskim zemljama i zemljama istočnog bloka?

Hvala.

lal

pre 6 godina

@ cuj "transfer" blama: pazi, zemlju napravili genocidom nad crvenom rasom... izdigli je eksploatacijom crne rase... a dominaciju potvrdili bacanjem nuklearke na zutu...
bitno da se prica o slobodama... poput onih da kupis arsenal oruzja i parkiras se u hotel, pa rostiljas ljude 40 minuta u sred las vegasa... :trollface:

Avanturista

pre 6 godina

@
Film
je glup i bezvezan, potpuno amaterski.
(Milica, 13. decembar 2017 11:09)

Ne, to je tvoj komentar. Samo, verujem da toga nisi svesna, inace se verovatno ne bi oglasavala.

pedja

pre 6 godina

M.-Ne uhapšen je jer je krao njihov totalno nebitan materijal, ispao je mnogo glup i budala, mada Ameri uglavno budale i jesi. I nije umro od posledica maltretiranja jer je dokazano da on uopšte nije maltretiran, al i da jeste ko ga je.e. S. Koreja činjenica uopšte nije takva kakva se predstavlja, naš čovek je ne tako davno pricao o tome, o životu tamo i svemu uz to.

vlax

pre 6 godina

S Koreja možda nije kakvom je predstavljaju ali sigurno nije ni daleko od toga. On kaže, bilo je lako otići, ima turističkih agencija... To je to, samo preko turističke agencije možeš da odeš u 5 termina tokom godine kada su tamo neki praznici. Ne možeš da odeš sam, dobar dan ja došao i to znači da nije baš lako. A i prvo se ide u Kinu na brifiranje šta se tamo sme a šta ne, ostave se mobilni telefoni i onda se ide u S Koreju. Drugo, on kaže sve vreme je sa nama bio vodič. Taj vodič je verovatno više od toga, i nigde ne smeš bez njega... A ima još mnogo toga, tako da...

Nik

pre 6 godina

@oladite A kome da se bunim? Gde god se pojavis svuda pretnje,reket i kriminal.Neka hvala!!! Rodjen sam u Srbiji ,ali od pre godinu dana od kako zivim u inostranstvu za mene je Srbija turisticko mesto.Predji da zivis u inostranstvu i videces razliku

pedja

pre 6 godina

Ja-A što bi ga javno kritikovao? Ako ti neko plati, kao npr. Ameri, da to radis treba te uhapsiti i javno ubiti zbog prodaje svoga naroda i unošenja pometnje i sl.

lal

pre 6 godina

@doziveo sam transfer blama: mislim da gresis... zaostajemo mi dobrano za severnom korejom... mi skidamo "nevidljive" avione pracjkom, a oni rade na nuklearnom programu... :p

Jovan

pre 6 godina

@ja Ok, super dokazao je da u Severnoj Koreji možeš da se ošišaš kako hoćeš. A da li možeš javno da kritikuješ predcenika i to preživiš?
(ja, 13. decembar 2017 11:13)

Ne možeš ni ovde. Probaj javno da kritikuješ, pa ćeš videti i sam.

Lacerta

pre 6 godina

Lenjin je ovakve zvao "korisni idioti".

I to s pravom. Zbog nepravde prema Srbiji otišao da slika Severnu Koreju, moš' misliti.

A u povratku neka pokuša da skine sa zida neki plakat Voljenog Vođe. Za uspomenu, a i čisto onako, da se na ličnom primeru uveri da li je istinita ona priča o amerikancu koji je to uradio...

Miki

pre 6 godina

Još jedan veliki istraživač, koji je od Severne Koreje video centar glavnog grada i eventualno neki turistički centar. Teritorije koje su zatvorene za većinu tamošnjeg stanovništva. Ne sećam se da sam ikad video film o drugom, trećem, četvrtom ili petom po veličini gradu u zemlji.

O'ladite

pre 6 godina

Zasto nasi ljudi moraju odmah da ostave glupe komentare o Srbiji, na tekst kao sto je ovaj? Tacnije, na svaku vest neko ostavi neki takav komentar.
Ako vam je tako lose u Srbiji, zasto se ne pobuinite, nego kao kokoske sedite kod kuce i kuckate po tastaturi. Skoro svi cekaju da neko odradi posao za njih.
Ovo je tekst o dokumentarnom filmu o Severnoj Koreji, ako niste ukapirali.

irelancaling

pre 6 godina

Koliko frustriranih ljudi... Zasto momku zamerate sto ima potrebu da brani svoju Zemlju? Neko ju brani s puskom, neko recima... Sta bi bio podobniji za vas da se pravi da ne zna da prica srpski, da ne zna odakle su mu koreni, da mozda pljuje i on po nama.
Smesni ste. Evo i ja sam u Gasterbaterlandu i trudim se da ispavim sliku o nasoj drzavi. Ljudi su suvise "edukovani" CNNom i BBCem, i nemaju pojma o istini.

Neopterecen

pre 6 godina

Kao uvek. Najveci patrioti su oni, koji zive negde preko... ako je u Srbiji sve tako fino, sto se ne vrati. Sve sto ja vidim jedino je potreba za 5 minuta slave...

toni

pre 6 godina

Sine moj, jel ti bilo dozvoljeno da skljockas i da se setas gde hoces? Nije.
Da li je narodu S. Koreje dozvoljena emigracija? Nije. Sta je covek bez slobode?

Čuj "transfer blama"

pre 6 godina

(Doziveo sam transfer blama..., 13. decembar 2017 10:30)

A zašto si dožeiveo transfer blama, možda zbog činjenice da su SAD vodile rat na njihovoj teritoriji i ubile 1.200.000 stanovnika ili činjenice da stalno ponovo izvode vježbe uz njihovu granicu ili zbog činjenice da su jedini koji su bacili nuklearnu bombu na ljude.

M.

pre 6 godina

Nije baš za provokaciju...
Zar američki student nije umro od posledica meltretiranja u zatvoru(a uhapšen jer je hteo da prošvercuje propagandni korejski materijal u SAD)?

crni

pre 6 godina

ja nigde u njegovom dokumentarcu ne videh taj komunisticki raj. uglavnom neko kvazislobodarsko baljezganje i par kadrova iz severne koreje. preporuka ne gubiti vreme na gledanje ove gluposti

asteroid

pre 6 godina

"a zbog globalne nepravde koju je i njegova rodna zemlja Srbija trpela godinama, imao je potrebu da snimi ovakav film o Severnoj Koreji. "

kao i zbog nezasluzenih i nicim opravdanih sankcija..ziv je sloba umro nije...

ej bre

pre 6 godina

Doziveo sam transfer blama..., 13. decembar 2017 10:30

Pun mi je kofer ovakvih koji razmisljaju kao ti. A i pitanje da si neki sajber bot ili AI

alek veliki

pre 6 godina

Pa kada je tako divno u Srbiji zasto se nevrati da ovde zivi? Sigurno ni ne razmislja o tome.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (SI, 13. decembar 2017 10:32) # Link komentara
najlepse je patriotisati iz daleka.sto su dalje od srbije to su veci nacionalnisti i fanatici.a posebno su rodoljubivi ovi sto nikad nisu ni ziveli u srbiji

genije, pravi

pre 6 godina

Kako glupi komentari:
- Čovek je lepo rekao da nije tako crno kako predstavljaju (nigde ne čuh da je rekao da je tamo sjajno). Ne razumem onda zašto bi to podrazumevalo da automatski treba da poželi i živeti tamo?
- patriotizam nije neki genetski već sociološki fenomen i njega ti inicijalno kreira društvo i porodica (očito u Srbiji to ne ide iz raznoraznih razloga) i tu leži odgovor na "patriotizam u emigraciji". BTW bolje i to nego da emigranti uopšte ne misle o Srbiji. Emigranti su malim narodima najjače "oružje"
- ne razumem autošovinizam. Besplatan. Onaj plaćeni razumem koliko i ove sendvičare...

Koreja? Neka daleka zemlja sa nekim svojim problemima... Niti ih znamo niti razumemo. Ali volimo da mlatimo kafansku geostrategiju i visoku politiku...

Miodrag

pre 6 godina

@SI, 13. decembar 2017 10:32
Da li ikad pomislis da svet nije crno-beli, da je uglavnom siv. Cemu odmah krajnosti, zasto ne zivi i sl.
Bio covek, video, snimio, izneo svoje misljenej o tome. Svakako da nije idealno, ali ocigledno da nije ni onako kako se servira u mainstream medijima.

ja

pre 6 godina

Ok, super dokazao je da u Severnoj Koreji možeš da se ošišaš kako hoćeš. A da li možeš javno da kritikuješ predcenika i to preživiš?

Маре

pre 6 godina

Видео је одличан и показује у правом смислу ту фамозну Америчку/Британску пропаганду.

C i n i k

pre 6 godina

Nzn sto spomimje Srbiju ? On ce da ispravlja "krive drine"?Inace je lako iz Australije da glumi pravednika, neka se nastani u S.Koreji, to mu je moj savet posto ga zapad "laze" o njima.

zoran

pre 6 godina

Zasto nije potrazio azil , te ostao u S.Koreji, a ne da se vraca u Australiju..? Jedan od retko glupih video priloga.
Ziveo sam u Asutraliji, te znam mentalitet naroda tamo. Ovo je tacno nivo za tu populicaju.

Brica

pre 6 godina

I u SFRJ nisi imao obaveze samo "preporuke" tako je i sada u Srbiji...
U pravu je Srbija je divna zemlja sa odlicnim ljudima samo je drzava losa...I da '90-tih su drzavu vodili divljaci i zlocinci...

O'ladite

pre 6 godina

Zasto nasi ljudi moraju odmah da ostave glupe komentare o Srbiji, na tekst kao sto je ovaj? Tacnije, na svaku vest neko ostavi neki takav komentar.
Ako vam je tako lose u Srbiji, zasto se ne pobuinite, nego kao kokoske sedite kod kuce i kuckate po tastaturi. Skoro svi cekaju da neko odradi posao za njih.
Ovo je tekst o dokumentarnom filmu o Severnoj Koreji, ako niste ukapirali.

Miodrag

pre 6 godina

@SI, 13. decembar 2017 10:32
Da li ikad pomislis da svet nije crno-beli, da je uglavnom siv. Cemu odmah krajnosti, zasto ne zivi i sl.
Bio covek, video, snimio, izneo svoje misljenej o tome. Svakako da nije idealno, ali ocigledno da nije ni onako kako se servira u mainstream medijima.

Čuj "transfer blama"

pre 6 godina

(Doziveo sam transfer blama..., 13. decembar 2017 10:30)

A zašto si dožeiveo transfer blama, možda zbog činjenice da su SAD vodile rat na njihovoj teritoriji i ubile 1.200.000 stanovnika ili činjenice da stalno ponovo izvode vježbe uz njihovu granicu ili zbog činjenice da su jedini koji su bacili nuklearnu bombu na ljude.

crni

pre 6 godina

ja nigde u njegovom dokumentarcu ne videh taj komunisticki raj. uglavnom neko kvazislobodarsko baljezganje i par kadrova iz severne koreje. preporuka ne gubiti vreme na gledanje ove gluposti

alek veliki

pre 6 godina

Pa kada je tako divno u Srbiji zasto se nevrati da ovde zivi? Sigurno ni ne razmislja o tome.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (SI, 13. decembar 2017 10:32) # Link komentara
najlepse je patriotisati iz daleka.sto su dalje od srbije to su veci nacionalnisti i fanatici.a posebno su rodoljubivi ovi sto nikad nisu ni ziveli u srbiji

ej bre

pre 6 godina

Doziveo sam transfer blama..., 13. decembar 2017 10:30

Pun mi je kofer ovakvih koji razmisljaju kao ti. A i pitanje da si neki sajber bot ili AI

Brica

pre 6 godina

I u SFRJ nisi imao obaveze samo "preporuke" tako je i sada u Srbiji...
U pravu je Srbija je divna zemlja sa odlicnim ljudima samo je drzava losa...I da '90-tih su drzavu vodili divljaci i zlocinci...

ja

pre 6 godina

Ok, super dokazao je da u Severnoj Koreji možeš da se ošišaš kako hoćeš. A da li možeš javno da kritikuješ predcenika i to preživiš?

C i n i k

pre 6 godina

Nzn sto spomimje Srbiju ? On ce da ispravlja "krive drine"?Inace je lako iz Australije da glumi pravednika, neka se nastani u S.Koreji, to mu je moj savet posto ga zapad "laze" o njima.

Neopterecen

pre 6 godina

Kao uvek. Najveci patrioti su oni, koji zive negde preko... ako je u Srbiji sve tako fino, sto se ne vrati. Sve sto ja vidim jedino je potreba za 5 minuta slave...

asteroid

pre 6 godina

"a zbog globalne nepravde koju je i njegova rodna zemlja Srbija trpela godinama, imao je potrebu da snimi ovakav film o Severnoj Koreji. "

kao i zbog nezasluzenih i nicim opravdanih sankcija..ziv je sloba umro nije...

zoran

pre 6 godina

Zasto nije potrazio azil , te ostao u S.Koreji, a ne da se vraca u Australiju..? Jedan od retko glupih video priloga.
Ziveo sam u Asutraliji, te znam mentalitet naroda tamo. Ovo je tacno nivo za tu populicaju.

Маре

pre 6 godina

Видео је одличан и показује у правом смислу ту фамозну Америчку/Британску пропаганду.

Mladen Mladenović

pre 6 godina

Poenta ovog dokumentarca, koliko shvatam, nije u tome da se Severna Koreja prikaže kao neki raj na zemlji, kao rasadnik ljudskih sloboda ili materijalni Eldorado u kome se pliva u blagostanju. Poenta je da se pokažu laži prozapadne satanističke mašinerije, koja pre bacanja bombi sa osiromašenim uranijumom, poput neke vremenske nepogode, javnost "bombarduju" lažima u kojima svoju buduću metu "markiraju" tako što je godinama posipaju "katranom i perjem". Poenta je da Severna Koreja ne preti nikome svojim vojnim potencijalima već da se tim dokumentarcem skrene pažnja i pokaže izazivački karakter čestih vojnih vežbi koje SAD, S. KOreja i Japan izvode tik pored granica Severne Koreje u kojima se otvoreno fingira napad i invazija na tu državu. Uostalom, Severna Koreja nije izvela nijednu "humanitarnu" akciju, poput SAD, u kojima je od 1945 godine stradalo desetine miliona ljudi, koje niko ne broji. Severna Koreja je bila žrtva najbrutalnijeg i zločinačkog napada, a svoju slobodu su platili nevidjenim patnjama i milionskim žrtvama. Bilo bi suludo da, posle svega, Ameriku smatraju civilizovanom državom. Sada očekujem da nas neki mudrac sa ovih prostora upita "gde bi više voleli da živite, u SAD ili S. Koreji"?! Na takvo neverovatno priglupo i retardirano pitanje odgovor je prost i jednostavan: U Srbiji, uprkos tome što ne proizvodimo američke automobile.

M.

pre 6 godina

Nije baš za provokaciju...
Zar američki student nije umro od posledica meltretiranja u zatvoru(a uhapšen jer je hteo da prošvercuje propagandni korejski materijal u SAD)?

lal

pre 6 godina

@doziveo sam transfer blama: mislim da gresis... zaostajemo mi dobrano za severnom korejom... mi skidamo "nevidljive" avione pracjkom, a oni rade na nuklearnom programu... :p

Pera Trta

pre 6 godina

Brate, nemoj da ispravljas nepravdu prema Srbiji, tako što nas u istoj rečenici stavljas sa S. Korejom i skidas medijski mrak sa filmom koji su ti rezirali ti koji su ti bili "vodiči". Molim te.
Koja foliraza, dečko je hteo malo slave, umuljao u tu priču nepravdu prema Srbiji, koju zaboga, ispravlja dokumntarcem o zemlji, o kojoj ceo svet ima jasno i nepodeljeno mišljenje, da je krvava porodična diktatura, odgovorna za bukvalni genocid nad svojim narodom. I to nije slika CNNa, to su dokunentarci, reportaže, svedocanstva... vrlo slična, ko god da se bavio tom zemljom.

Jovan

pre 6 godina

@ja Ok, super dokazao je da u Severnoj Koreji možeš da se ošišaš kako hoćeš. A da li možeš javno da kritikuješ predcenika i to preživiš?
(ja, 13. decembar 2017 11:13)

Ne možeš ni ovde. Probaj javno da kritikuješ, pa ćeš videti i sam.

vlax

pre 6 godina

S Koreja možda nije kakvom je predstavljaju ali sigurno nije ni daleko od toga. On kaže, bilo je lako otići, ima turističkih agencija... To je to, samo preko turističke agencije možeš da odeš u 5 termina tokom godine kada su tamo neki praznici. Ne možeš da odeš sam, dobar dan ja došao i to znači da nije baš lako. A i prvo se ide u Kinu na brifiranje šta se tamo sme a šta ne, ostave se mobilni telefoni i onda se ide u S Koreju. Drugo, on kaže sve vreme je sa nama bio vodič. Taj vodič je verovatno više od toga, i nigde ne smeš bez njega... A ima još mnogo toga, tako da...

toni

pre 6 godina

Sine moj, jel ti bilo dozvoljeno da skljockas i da se setas gde hoces? Nije.
Da li je narodu S. Koreje dozvoljena emigracija? Nije. Sta je covek bez slobode?

Lacerta

pre 6 godina

Lenjin je ovakve zvao "korisni idioti".

I to s pravom. Zbog nepravde prema Srbiji otišao da slika Severnu Koreju, moš' misliti.

A u povratku neka pokuša da skine sa zida neki plakat Voljenog Vođe. Za uspomenu, a i čisto onako, da se na ličnom primeru uveri da li je istinita ona priča o amerikancu koji je to uradio...

Miki

pre 6 godina

Još jedan veliki istraživač, koji je od Severne Koreje video centar glavnog grada i eventualno neki turistički centar. Teritorije koje su zatvorene za većinu tamošnjeg stanovništva. Ne sećam se da sam ikad video film o drugom, trećem, četvrtom ili petom po veličini gradu u zemlji.

irelancaling

pre 6 godina

Koliko frustriranih ljudi... Zasto momku zamerate sto ima potrebu da brani svoju Zemlju? Neko ju brani s puskom, neko recima... Sta bi bio podobniji za vas da se pravi da ne zna da prica srpski, da ne zna odakle su mu koreni, da mozda pljuje i on po nama.
Smesni ste. Evo i ja sam u Gasterbaterlandu i trudim se da ispavim sliku o nasoj drzavi. Ljudi su suvise "edukovani" CNNom i BBCem, i nemaju pojma o istini.

zena-zmaj

pre 6 godina

@ja
To nisi mogao ni u Jugoslaviji pa ti nista nije falilo. Moj drug kaze: " Dok nisi smio svasta rec', smio si svugdje lec'." Meni je, iskreno, bila draza ta situacija.

Pitam otvorenh očiju

pre 6 godina

Pdržavam svaku borbu protiv laži i nepravde. Nije Severna Koreja rajsko mesto, verovatno, kažem jer tamo nisam bio, ali da US i ostale dušebrižničke zemlje imaju pravo da odlučuju šta treba i šta ne treba i da seju laž preko svojih papagaja u medijima i botova ispranog mozga preko interneta, a često i bombe i smrt po neistomišljenicima, to ne sme da se dozvoli. I zato bravo za ovaj film!

Još me zanima da li je tamo vakcinacija prisilna kao ovde i u ostalim slovenskim zemljama i zemljama istočnog bloka?

Hvala.

Nik

pre 6 godina

@oladite A kome da se bunim? Gde god se pojavis svuda pretnje,reket i kriminal.Neka hvala!!! Rodjen sam u Srbiji ,ali od pre godinu dana od kako zivim u inostranstvu za mene je Srbija turisticko mesto.Predji da zivis u inostranstvu i videces razliku

Podunavac

pre 6 godina

@
"Ok, super dokazao je da u Severnoj Koreji možeš da se ošišaš kako hoćeš. A da li možeš javno da kritikuješ predcenika i to preživiš?
(ja, 13. decembar 2017 11:13)"

Pokusaj na Pinku da kritikujes predsednika, uspeces da prezivis to se ne dovodi u pitanje, da imas frziuru mozes kakvu hoces, ali neces uspeti da kritikujes predsednika...

Avanturista

pre 6 godina

@
Film
je glup i bezvezan, potpuno amaterski.
(Milica, 13. decembar 2017 11:09)

Ne, to je tvoj komentar. Samo, verujem da toga nisi svesna, inace se verovatno ne bi oglasavala.

genije, pravi

pre 6 godina

Kako glupi komentari:
- Čovek je lepo rekao da nije tako crno kako predstavljaju (nigde ne čuh da je rekao da je tamo sjajno). Ne razumem onda zašto bi to podrazumevalo da automatski treba da poželi i živeti tamo?
- patriotizam nije neki genetski već sociološki fenomen i njega ti inicijalno kreira društvo i porodica (očito u Srbiji to ne ide iz raznoraznih razloga) i tu leži odgovor na "patriotizam u emigraciji". BTW bolje i to nego da emigranti uopšte ne misle o Srbiji. Emigranti su malim narodima najjače "oružje"
- ne razumem autošovinizam. Besplatan. Onaj plaćeni razumem koliko i ove sendvičare...

Koreja? Neka daleka zemlja sa nekim svojim problemima... Niti ih znamo niti razumemo. Ali volimo da mlatimo kafansku geostrategiju i visoku politiku...

Marko

pre 6 godina

Posto se tekst i video delom odnose na frizuru, sisanje i kosu, a sticajem okolnosti trenutno citam knjigu iz 2014. o poseti Severnoj Koreji jednog Nemca i jedne Vijetnamke, citiram: "...zenama u Severnoj Koreji na raspolaganju stoji 18 vrsta frizura. Muskarcima samo deset. U svakom frizerskom salonu nalazi se tabla sa fotografijama dozvoljenih varijanti." Navodi se i da nisu dozvoljeni farbanje i satiranje i da muskarcima moraju da se vide celo i usi. Dodaje se i da frizura Kim Dzong Una nije na listi dozvoljenih tipova i da ju je preuzeo od Dejvida Bekama. E sad, ako oni lazu mene, onda...

dejan

pre 6 godina

Da li se vi koji kritikujete autora filma uopšte i pogledali film? Kao da većina nije... Film je o zapadnjačkoj propagandi a ne o tome da je SK raj na zemlji.

Sloba iz Haga

pre 6 godina

Kad građani Severne Koreje budi mogli da slobodno po sopstvenoj želji putuju u inostranstvo, možemo da pričamo o normalnoj zemlji. Dotle sve je samo propaganda uključujući i ovaj nazovi dokumentarac. Čuj, imali vodiča. Pa jel daju nama vodiče kad posetimo Australiju. Da vam rokne Severna Koreja jednu raketicu u Sidnej, ima da vam namesti svima frizurice na nula.

jasdf

pre 6 godina

Znaci on je vodicu rekao da hoce da se ozisa kako bi pokazao da amerikanci lazu, a onda ga je vodic odveo u frizerski salon. Nije mu palo napamet da je vodic namerno odabrao bas taj frizerski salon u strogom centru glavnog grada? Da li je probao da ode u neki u unutrasnjosti?
Doduse, nije postojala ni zabrana podrzavanja rezolucije IB u Jugoslaviji. Samo preporuka. I Goli otok za one koji ne slusaju preporuku.

neutralni felsh

pre 6 godina

Kad građani Severne Koreje budi mogli da slobodno po sopstvenoj želji putuju u inostranstvo, možemo da pričamo o normalnoj zemlji. Dotle sve je samo propaganda uključujući i ovaj nazovi dokumentarac. Čuj, imali vodiča. Pa jel daju nama vodiče kad posetimo Australiju. Da vam rokne Severna Koreja jednu raketicu u Sidnej, ima da vam namesti svima frizurice na nula.
(Sloba iz Haga, 13. decembar 2017 14:23)

haha bravo :)

korvin

pre 6 godina

Uostalom, Severna Koreja nije izvela nijednu "humanitarnu" akciju, poput SAD, u kojima je od 1945 godine stradalo desetine miliona ljudi, koje niko ne broji. Severna Koreja je bila žrtva najbrutalnijeg i zločinačkog napada, a svoju slobodu su platili nevidjenim patnjama i milionskim žrtvama. Bilo bi suludo da, posle svega, Ameriku smatraju civilizovanom državom. Sada očekujem da nas neki mudrac sa ovih prostora upita "gde bi više voleli da živite, u SAD ili S. Koreji"?! Na takvo neverovatno priglupo i retardirano pitanje odgovor je prost i jednostavan: U Srbiji, uprkos tome što ne proizvodimo američke automobile. (Mladen Mladenović,
# # # # # # #
Da si učio istoriju znao bi da nisu ameri napali S. Koreju već upravo suprotno S. Koreja je napala južnu i zamalo izvršila genocid nad njima. Saterali su ih do samog juga poluostrva i pritom pobili milione južnokoreanaca. Tada je izvedena akcija spašavanja pod patronatom UN i iako su ameri bili najbrojniji tamo je bilo vojnika još na desetine drugih država. Uzgred, pre rata tamo nije bio nijedan američki vojnik.

hipokrat

pre 6 godina

'A zašto si dožeiveo transfer blama, možda zbog činjenice da su SAD vodile rat na njihovoj teritoriji i ubile 1.200.000 stanovnika ili činjenice da stalno ponovo izvode vježbe uz njihovu granicu ili zbog činjenice da su jedini koji su bacili nuklearnu bombu na ljude.'

Sad si onako bez veze s vezom pricao o SAD. Mozda je doziveo transfer blama sto neko iznosi pozitivne slike o zemlji u kojoj se jede obrok-dva dnevno, vrsnjaci juznokorejaca zaostaju 5-10 cm visine, izbeglice svedoce o konstantnom mucenju i zlostavljanju? Mozda je doziveo transfer blama jer je ovaj australijanac-srbin umesto u zapadnu kampanju koja se bazira na svedocanstvima izbeglica poverovao u severnokorejsku kampanju njihovih vlasti? Pa severnokorejska vlast je sigurno ubila vose severnokorejaca nego SAD. I kakvo je to prebacivanje odgovornosti za ono sto radi sada punoletan vodja jedne drzave na nesto sto je bilo pre 60+ godina?

Rusofilija bolest najmilija

pre 6 godina

Najbolje bi bilo kada bi ovim zaljubljenicima u lik i delo Kim Dzong Uma, kupili kartu u jednom pravcu za Pjongang...

Perperius

pre 6 godina

Zasto nasi ljudi moraju odmah da ostave glupe komentare o Srbiji, na tekst kao sto je ovaj? Tacnije, na svaku vest neko ostavi neki takav komentar. 
Ako vam je tako lose u Srbiji, zasto se ne pobuinite, nego kao kokoske sedite kod kuce i kuckate po tastaturi. Skoro svi cekaju da neko odradi posao za njih. 
Ovo je tekst o dokumentarnom filmu o Severnoj Koreji, ako niste ukapirali.
(O'ladite, 13. decembar 2017 11:10)

Nisu to nikakvi glupi komentari, zar ne primećuješ kakav propagandni režim vodi Srbiju? Srbija je samo blaža verzija Severne Koreje.

Ој Србијо

pre 6 godina

Zasto momku zamerate sto ima potrebu da brani svoju Zemlju? Neko ju brani s puskom, neko recima...

Evo i ja sam u Gasterbaterlandu i trudim se da ispavim sliku o nasoj drzavi.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (irelancaling, 13. decembar 2017 11:37) # Link komentara

Хехе, лоло једна, ти да је браниш у бауштелу речима, све живећи у миру и благостању, а ми и наша деца да је бранимо пушкама и крваримо. И још то изједначаваш. Лоле сте ви патриЈотски гастоси, ко вас не зна...

neutralni felsh

pre 6 godina

Isto kao što je "akcija spašavanja" izvedena na prostorima bivše Jugoslavije bila pod patronatom UN?! Znamo kako se dolazi do takvih odluka. Ucenama, uvrtanjem ušiju i "podmazivanjem" svetske sirotinje koja računa da "američka sekira" neće da klepi i njih jednoga dana. Ne znam zašto nekima smeta, poredjenje sa Srbijom, kada je scenario koji je prethodio svim američkim napadima na suverene države, "prepisan" i nedvosmisleno podseća na scenario koji je primenjen u Srbiji?
(Mladen Mladenović, 13. decembar 2017 15:03)

brate... kao da slusam miru markovic.

Sve ostalo je istorija

pre 6 godina

Da si učio istoriju znao bi da nisu ameri napali S. Koreju već upravo suprotno S. Koreja je napala južnu i zamalo izvršila genocid nad njima. Saterali su ih do samog juga poluostrva i pritom pobili milione južnokoreanaca. Tada je izvedena akcija spašavanja pod patronatom UN i iako su ameri bili najbrojniji tamo je bilo vojnika još na desetine drugih država. Uzgred, pre rata tamo nije bio nijedan američki vojnik.
(korvin, 13. decembar 2017 14:19)

Evo ja kao neko ko se bavi istorijom mogu da kažem da ovo što ste napisali bi moglo da bude u nekom amrečikom blokbasteru i podseća više na bajku nego na realno stanje. Zli Severokorejci ničim izazvano napadaju dobre i uljudne Južnokorejce koji se skroz razlikuju od ovih prvih, ako ništa bar imaju pitom pogled u očima, ne ne vidi se na slikama nemojte proveravati. I tako kreće genocid, Korejci ubijaju Korejce ali u tom trenutku niotkuda pojavljuje se super herojska armija SAD da ih spase od njih samih,uz milionske žrtve sprečava to samubijanje i donosi demokratiju. Ali ne lezi vraže, sile zla ne miruju, Staljin i Mao šalju oružje i krvožedne plaćenike da spreče demokratiju i prosperitet i jednim delom to uspevaju, pravi se granica i posle toga sve ostalo je istorija.

Mladen Mladenović

pre 6 godina

Da si učio istoriju znao bi da nisu ameri napali S. Koreju već upravo suprotno S. Koreja je napala južnu i zamalo izvršila genocid nad njima. Saterali su ih do samog juga poluostrva i pritom pobili milione južnokoreanaca. Tada je izvedena akcija spašavanja pod patronatom UN i iako su ameri bili najbrojniji tamo je bilo vojnika još na desetine drugih država.
(korvin)
---------
I baš se Amerika našla pozvanom da "oslobodi" i "brani" narod Južne Koreje? Isto kao što je ta država "oslobodila" države Balkana, koje su do "spašavanja" bile članice jedne države?! Isto kao što je potom oslobadjala Irak, Libiju, Afganistan, Siriju, da ne idemo dalje u prošlost. Ako na jednom tako malom poluostrvu pogine 3-4 miliona ljudi, ako se izazovu nesreće i destrukcija nevidjenih razmera, onda je takva demokratija veoma slična fašizmu, mada se to tako ne zove. Možda iz straha a možda zbog urodjenog licemerja onih koji u tome "ne vide" ništa sporno? Šta kažete, "pod patronatom UN"?! Isto kao što je "akcija spašavanja" izvedena na prostorima bivše Jugoslavije bila pod patronatom UN?! Znamo kako se dolazi do takvih odluka. Ucenama, uvrtanjem ušiju i "podmazivanjem" svetske sirotinje koja računa da "američka sekira" neće da klepi i njih jednoga dana. Ne znam zašto nekima smeta, poredjenje sa Srbijom, kada je scenario koji je prethodio svim američkim napadima na suverene države, "prepisan" i nedvosmisleno podseća na scenario koji je primenjen u Srbiji?

Hugo

pre 6 godina

@"ajde njih mozda teraju/savetuju za frizure, ali zasto svi ljudi iz Australije imaju iste frizure meni nije jasno...
(Stanislav, 13. decembar 2017 13:21) "

moda. ne tera te, ne savetuje, ali te baci u cosak ako je ne ispostujes.

Sve ostalo je istorija

pre 6 godina

Da si učio istoriju znao bi da nisu ameri napali S. Koreju već upravo suprotno S. Koreja je napala južnu i zamalo izvršila genocid nad njima. Saterali su ih do samog juga poluostrva i pritom pobili milione južnokoreanaca. Tada je izvedena akcija spašavanja pod patronatom UN i iako su ameri bili najbrojniji tamo je bilo vojnika još na desetine drugih država. Uzgred, pre rata tamo nije bio nijedan američki vojnik.
(korvin, 13. decembar 2017 14:19)

Evo ja kao neko ko se bavi istorijom mogu da kažem da ovo što ste napisali bi moglo da bude u nekom amrečikom blokbasteru i podseća više na bajku nego na realno stanje. Zli Severokorejci ničim izazvano napadaju dobre i uljudne Južnokorejce koji se skroz razlikuju od ovih prvih, ako ništa bar imaju pitom pogled u očima, ne ne vidi se na slikama nemojte proveravati. I tako kreće genocid, Korejci ubijaju Korejce ali u tom trenutku niotkuda pojavljuje se super herojska armija SAD da ih spase od njih samih,uz milionske žrtve sprečava to samubijanje i donosi demokratiju. Ali ne lezi vraže, sile zla ne miruju, Staljin i Mao šalju oružje i krvožedne plaćenike da spreče demokratiju i prosperitet i jednim delom to uspevaju, pravi se granica i posle toga sve ostalo je istorija.

neutralni felsh

pre 6 godina

Kad građani Severne Koreje budi mogli da slobodno po sopstvenoj želji putuju u inostranstvo, možemo da pričamo o normalnoj zemlji. Dotle sve je samo propaganda uključujući i ovaj nazovi dokumentarac. Čuj, imali vodiča. Pa jel daju nama vodiče kad posetimo Australiju. Da vam rokne Severna Koreja jednu raketicu u Sidnej, ima da vam namesti svima frizurice na nula. 
(Sloba iz Haga, 13. decembar 2017 14:23) 

haha bravo :) 
(neutralni felsh, 13. decembar 2017 17: 
---------- 
Kod nas se kaže, "smeje se kao lud na brašno"?! Severna Koreja može da "rokne" raketu ali, u tom "sportu" su se Amerikanci već isprobali, ako niste znali. Mogli ste da vidite pravu američku "pečurku", da ste hteli da pogledate ovaj "dokumentarac".
(Mitropolit Jovan, 13. decembar 2017 21:25)


ne ne ne, nisam se nasmejao brasnu nego konciznom i duhovito srocenom komentaru - nevezano za ideoloske predrasude, kojima ste, koliko vidim, veoma skloni. uostalom, sta mozete da osporite u doticnom komentaru osim da na silu iznadjete kontraargument dok odnekuda spominjete amerikance, uz evidentnu dozu zaljenja zbog americke pobede nad tadasnjim imperijalnim japanom.

neutralni felsh

pre 6 godina

(neutralni felsh, 13. decembar 2017 17:16) 
-------- 
Zar je važno ko izgovara istinu? Istina ostaje istina bez obzira ko istinu artikuliše?! Znači, ako bi Mira Marković ustvrdila da su 2+2=4, Vi biste, kao provereni "ultraliberalac i jurišnik na evropske vrednosti", osporili takvu glupost. Ako imate dugme, morate isključiti mržnju i pokušati da se "vežete" za temu a ne da upadate u "detelinu". Da budem iskren j... mi se za Miru, za Dačića kao i za većinu "lidera" sa naše političke /op/scene.
(Mladen Mladenović, 13. decembar 2017 21:20)


meni nije bitno toliko STA ko prica nego KO to prica. sa navedenom osobom bih se mogao sloziti da je 2+2=4, ali na osnovu svega ostalog sto je govorila - morao bih to dobro da proverim. koga jednom uhvate u lazi, ne veruju mu ni kad kaze "dobar dan". toliko o integritetu i autoritetu licnosti ;)

BeKo

pre 6 godina

Obe Koreje su posle 2.sv.rata nastale kao okupacione zone posle proterivanja Japanaca.Jedna je pripala SSSR-u a druga SAD-u.1949 obe vojske napuštaju poluostrvo i UN raspisuje izbore koji su se održali samo na jugu.1950 sever napada jug i naravno svako pomaže svoju zonu (SSSR i Kina sever a SAD+UN jug).

Gledao sam deo filma koji su snimili članovi Lajbaha i mislim da je S.Koreja sasvim OK zemlja sa poznatim komunističkim folklorom.

Direktor

pre 6 godina

Brate, nemoj da ispravljas nepravdu prema Srbiji, tako što nas u istoj rečenici stavljas sa S. Korejom i skidas medijski mrak sa filmom koji su ti rezirali ti koji su ti bili "vodiči". Molim te.Koja foliraza, dečko je hteo malo slave, umuljao u tu priču nepravdu prema Srbiji, koju zaboga, ispravlja dokumntarcem o zemlji, o kojoj ceo svet ima jasno i nepodeljeno mišljenje, da je krvava porodična diktatura, odgovorna za bukvalni genocid nad svojim narodom. I to nije slika CNNa, to su dokunentarci, reportaže, svedocanstva... vrlo slična, ko god da se bavio tom zemljom.
(Pera Trta, 13. decembar 2017 12:25)
Da li si bio u KNDR? Nisi, znam. Drzava je zrtva americke represije, i to je cela istina.

Mladen Mladenović

pre 6 godina

Isto kao što je "akcija spašavanja" izvedena na prostorima bivše Jugoslavije bila pod patronatom UN?! Znamo kako se dolazi do takvih odluka. Ucenama, uvrtanjem ušiju i "podmazivanjem" svetske sirotinje koja računa da "američka sekira" neće da klepi i njih jednoga dana. Ne znam zašto nekima smeta, poredjenje sa Srbijom, kada je scenario koji je prethodio svim američkim napadima na suverene države, "prepisan" i nedvosmisleno podseća na scenario koji je primenjen u Srbiji?
(Mladen Mladenović, 13. decembar 2017 15:03)

brate... kao da slusam miru markovic.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (neutralni felsh, 13. decembar 2017 17:16)
--------
Zar je važno ko izgovara istinu? Istina ostaje istina bez obzira ko istinu artikuliše?! Znači, ako bi Mira Marković ustvrdila da su 2+2=4, Vi biste, kao provereni "ultraliberalac i jurišnik na evropske vrednosti", osporili takvu glupost. Ako imate dugme, morate isključiti mržnju i pokušati da se "vežete" za temu a ne da upadate u "detelinu". Da budem iskren j... mi se za Miru, za Dačića kao i za većinu "lidera" sa naše političke /op/scene.

Washington

pre 6 godina

Pa naravno da nije toliko lose, bila je drugarica sa muzom pre 5 godina, kacila slike na fejs, uzivala, kad se vratila imala je uglavnom samo pozitivne stvari da prica.

Nije idealno mesto za zivot, ali SIGURAN sam da ni Kim Dzong Un ne jede decu i ne ubija ujake i ujne kao sto pricaju. U to sam 100% siguran.

A ko u to veruje, pa voleo bi da je mogao da gleda CNN i BBC dok je trajalo bombardovanje Srbije.

Arirang

pre 6 godina

Sine moj, jel ti bilo dozvoljeno da skljockas i da se setas gde hoces? Nije. Da li je narodu S. Koreje dozvoljena emigracija? Nije. Sta je covek bez slobode?
(toni, 13. decembar 2017 11:22)

Slobode? Davno smo se mi odrekli slobode. Hajde ti pređi granicu bez žiga, barkoda , čipa. Možeš ako se naguraš sa migrantima u konzervu pa ko preživi put, ili ako poseduješ odrđene veštine da izbegneš graničare. Trava s druge strane ograde često izgleda zelenije, razlika je u tome što Korejci žele da zadrže svoje mlade ljude u zemlji, a mi gledamo kako da ih se otarasimo. Serverna Koreja mora da se ponaša kako se ponaša ako želi da opstane, inače dolazi demokracija i sve njene blagodeti.

Mitropolit Jovan

pre 6 godina

Kad građani Severne Koreje budi mogli da slobodno po sopstvenoj želji putuju u inostranstvo, možemo da pričamo o normalnoj zemlji. Dotle sve je samo propaganda uključujući i ovaj nazovi dokumentarac. Čuj, imali vodiča. Pa jel daju nama vodiče kad posetimo Australiju. Da vam rokne Severna Koreja jednu raketicu u Sidnej, ima da vam namesti svima frizurice na nula.
(Sloba iz Haga, 13. decembar 2017 14:23)

haha bravo :)
(neutralni felsh, 13. decembar 2017 17:
----------
Kod nas se kaže, "smeje se kao lud na brašno"?! Severna Koreja može da "rokne" raketu ali, u tom "sportu" su se Amerikanci već isprobali, ako niste znali. Mogli ste da vidite pravu američku "pečurku", da ste hteli da pogledate ovaj "dokumentarac".

Percepcija zvana vazduplohov

pre 6 godina

Sledeci isparavn korak bio bi da ode u Severnu Koreju da menja njihovu jednostranu percepciju Amerike. Cekam taj dokumentarac.
(Pauly Ester, 13. decembar 2017 12:14)

Jednostranu percepciju kažeš. Oni imaju pravo na jednostranu percepciju s obzirom da su im ti iz Amerike ubili 1200000 civila, a nešto ne znam ili nisam čuo da su njihove jedinice pravile najgnusnije zločine po SAD. Precepcija se i pravi na osnovu priliva podataka, u njihovom slučaju sve porodice imaju bar nekoga ko je stradao od ruke amerikanaca, a u SAD se precepcija formira na osnovu TV-a i danas interneta, kako si izgleda i ti formirao svoju percepciju.

Brica

pre 6 godina

@cuj transfer blama
Komunisti su uz podrsku SSSR i Kine nezaustavljivo napredovali ka jugu poluostrva,Ameri su se umesali na poziv "Juga".Ocajni juznokoreanci jos uvek ne mogu da zaborave "spasavanje" od strane USA i zive za dan kada ce biti ujedinjeni sa svojom severnom bracom pod vodjstvom najveceg vodje u novijoj istoriji Kim Dzong Un-a

Pera Trta

pre 6 godina

Brate, tvoj stav o S. Koreji si odlično obrazložio i poentirao pitanjem o valcinaciji i spominjanjem Slovenskih naroda i Istočnog bloka u jednoj rečenici. Još da si dodao HAARP i zaveru Vatikana, objasnio bi i izdominirao...

Pdržavam svaku borbu protiv laži i nepravde. Nije Severna Koreja rajsko mesto, verovatno, kažem jer tamo nisam bio, ali da US i ostale dušebrižničke zemlje imaju pravo da odlučuju šta treba i šta ne treba i da seju laž preko svojih papagaja u medijima i botova ispranog mozga preko interneta, a često i bombe i smrt po neistomišljenicima, to ne sme da se dozvoli. I zato bravo za ovaj film! 

Još me zanima da li je tamo vakcinacija prisilna kao ovde i u ostalim slovenskim zemljama i zemljama istočnog bloka? 

Hvala.
(Pitam otvorenh očiju, 13. decembar 2017 12:33)

lal

pre 6 godina

@ cuj "transfer" blama: pazi, zemlju napravili genocidom nad crvenom rasom... izdigli je eksploatacijom crne rase... a dominaciju potvrdili bacanjem nuklearke na zutu...
bitno da se prica o slobodama... poput onih da kupis arsenal oruzja i parkiras se u hotel, pa rostiljas ljude 40 minuta u sred las vegasa... :trollface:

boksi

pre 6 godina

svaka cast,ne zato sto si otiso u sk,vec sto izlazis u javnost sa istinom,spremi se da budes linčovan od onih koji se najvise busajubu grusi oko demokratije,pravdi,jednakosti... procitaj samo komentare. to je sekta.

pedja

pre 6 godina

M.-Ne uhapšen je jer je krao njihov totalno nebitan materijal, ispao je mnogo glup i budala, mada Ameri uglavno budale i jesi. I nije umro od posledica maltretiranja jer je dokazano da on uopšte nije maltretiran, al i da jeste ko ga je.e. S. Koreja činjenica uopšte nije takva kakva se predstavlja, naš čovek je ne tako davno pricao o tome, o životu tamo i svemu uz to.

veljko

pre 6 godina

Pa država koja je razvila nuklerni program i koja ispaljuje balističke rakete sa podmornica sigurno nije zatupasta i nazadna zemlja! Sigurno su daleko manje siromašniji nego što ih zapad prestavlja!

pedja

pre 6 godina

Ja-A što bi ga javno kritikovao? Ako ti neko plati, kao npr. Ameri, da to radis treba te uhapsiti i javno ubiti zbog prodaje svoga naroda i unošenja pometnje i sl.

C i n i k

pre 6 godina

Nzn sto spomimje Srbiju ? On ce da ispravlja "krive drine"?Inace je lako iz Australije da glumi pravednika, neka se nastani u S.Koreji, to mu je moj savet posto ga zapad "laze" o njima.

Neopterecen

pre 6 godina

Kao uvek. Najveci patrioti su oni, koji zive negde preko... ako je u Srbiji sve tako fino, sto se ne vrati. Sve sto ja vidim jedino je potreba za 5 minuta slave...

ja

pre 6 godina

Ok, super dokazao je da u Severnoj Koreji možeš da se ošišaš kako hoćeš. A da li možeš javno da kritikuješ predcenika i to preživiš?

zoran

pre 6 godina

Zasto nije potrazio azil , te ostao u S.Koreji, a ne da se vraca u Australiju..? Jedan od retko glupih video priloga.
Ziveo sam u Asutraliji, te znam mentalitet naroda tamo. Ovo je tacno nivo za tu populicaju.

asteroid

pre 6 godina

"a zbog globalne nepravde koju je i njegova rodna zemlja Srbija trpela godinama, imao je potrebu da snimi ovakav film o Severnoj Koreji. "

kao i zbog nezasluzenih i nicim opravdanih sankcija..ziv je sloba umro nije...

Маре

pre 6 godina

Видео је одличан и показује у правом смислу ту фамозну Америчку/Британску пропаганду.

Čuj "transfer blama"

pre 6 godina

(Doziveo sam transfer blama..., 13. decembar 2017 10:30)

A zašto si dožeiveo transfer blama, možda zbog činjenice da su SAD vodile rat na njihovoj teritoriji i ubile 1.200.000 stanovnika ili činjenice da stalno ponovo izvode vježbe uz njihovu granicu ili zbog činjenice da su jedini koji su bacili nuklearnu bombu na ljude.

alek veliki

pre 6 godina

Pa kada je tako divno u Srbiji zasto se nevrati da ovde zivi? Sigurno ni ne razmislja o tome.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (SI, 13. decembar 2017 10:32) # Link komentara
najlepse je patriotisati iz daleka.sto su dalje od srbije to su veci nacionalnisti i fanatici.a posebno su rodoljubivi ovi sto nikad nisu ni ziveli u srbiji

crni

pre 6 godina

ja nigde u njegovom dokumentarcu ne videh taj komunisticki raj. uglavnom neko kvazislobodarsko baljezganje i par kadrova iz severne koreje. preporuka ne gubiti vreme na gledanje ove gluposti

Pitam otvorenh očiju

pre 6 godina

Pdržavam svaku borbu protiv laži i nepravde. Nije Severna Koreja rajsko mesto, verovatno, kažem jer tamo nisam bio, ali da US i ostale dušebrižničke zemlje imaju pravo da odlučuju šta treba i šta ne treba i da seju laž preko svojih papagaja u medijima i botova ispranog mozga preko interneta, a često i bombe i smrt po neistomišljenicima, to ne sme da se dozvoli. I zato bravo za ovaj film!

Još me zanima da li je tamo vakcinacija prisilna kao ovde i u ostalim slovenskim zemljama i zemljama istočnog bloka?

Hvala.

O'ladite

pre 6 godina

Zasto nasi ljudi moraju odmah da ostave glupe komentare o Srbiji, na tekst kao sto je ovaj? Tacnije, na svaku vest neko ostavi neki takav komentar.
Ako vam je tako lose u Srbiji, zasto se ne pobuinite, nego kao kokoske sedite kod kuce i kuckate po tastaturi. Skoro svi cekaju da neko odradi posao za njih.
Ovo je tekst o dokumentarnom filmu o Severnoj Koreji, ako niste ukapirali.

Mladen Mladenović

pre 6 godina

Poenta ovog dokumentarca, koliko shvatam, nije u tome da se Severna Koreja prikaže kao neki raj na zemlji, kao rasadnik ljudskih sloboda ili materijalni Eldorado u kome se pliva u blagostanju. Poenta je da se pokažu laži prozapadne satanističke mašinerije, koja pre bacanja bombi sa osiromašenim uranijumom, poput neke vremenske nepogode, javnost "bombarduju" lažima u kojima svoju buduću metu "markiraju" tako što je godinama posipaju "katranom i perjem". Poenta je da Severna Koreja ne preti nikome svojim vojnim potencijalima već da se tim dokumentarcem skrene pažnja i pokaže izazivački karakter čestih vojnih vežbi koje SAD, S. KOreja i Japan izvode tik pored granica Severne Koreje u kojima se otvoreno fingira napad i invazija na tu državu. Uostalom, Severna Koreja nije izvela nijednu "humanitarnu" akciju, poput SAD, u kojima je od 1945 godine stradalo desetine miliona ljudi, koje niko ne broji. Severna Koreja je bila žrtva najbrutalnijeg i zločinačkog napada, a svoju slobodu su platili nevidjenim patnjama i milionskim žrtvama. Bilo bi suludo da, posle svega, Ameriku smatraju civilizovanom državom. Sada očekujem da nas neki mudrac sa ovih prostora upita "gde bi više voleli da živite, u SAD ili S. Koreji"?! Na takvo neverovatno priglupo i retardirano pitanje odgovor je prost i jednostavan: U Srbiji, uprkos tome što ne proizvodimo američke automobile.

Pera Trta

pre 6 godina

Brate, nemoj da ispravljas nepravdu prema Srbiji, tako što nas u istoj rečenici stavljas sa S. Korejom i skidas medijski mrak sa filmom koji su ti rezirali ti koji su ti bili "vodiči". Molim te.
Koja foliraza, dečko je hteo malo slave, umuljao u tu priču nepravdu prema Srbiji, koju zaboga, ispravlja dokumntarcem o zemlji, o kojoj ceo svet ima jasno i nepodeljeno mišljenje, da je krvava porodična diktatura, odgovorna za bukvalni genocid nad svojim narodom. I to nije slika CNNa, to su dokunentarci, reportaže, svedocanstva... vrlo slična, ko god da se bavio tom zemljom.

Brica

pre 6 godina

I u SFRJ nisi imao obaveze samo "preporuke" tako je i sada u Srbiji...
U pravu je Srbija je divna zemlja sa odlicnim ljudima samo je drzava losa...I da '90-tih su drzavu vodili divljaci i zlocinci...

ej bre

pre 6 godina

Doziveo sam transfer blama..., 13. decembar 2017 10:30

Pun mi je kofer ovakvih koji razmisljaju kao ti. A i pitanje da si neki sajber bot ili AI

M.

pre 6 godina

Nije baš za provokaciju...
Zar američki student nije umro od posledica meltretiranja u zatvoru(a uhapšen jer je hteo da prošvercuje propagandni korejski materijal u SAD)?

Miodrag

pre 6 godina

@SI, 13. decembar 2017 10:32
Da li ikad pomislis da svet nije crno-beli, da je uglavnom siv. Cemu odmah krajnosti, zasto ne zivi i sl.
Bio covek, video, snimio, izneo svoje misljenej o tome. Svakako da nije idealno, ali ocigledno da nije ni onako kako se servira u mainstream medijima.

Avanturista

pre 6 godina

@
Film
je glup i bezvezan, potpuno amaterski.
(Milica, 13. decembar 2017 11:09)

Ne, to je tvoj komentar. Samo, verujem da toga nisi svesna, inace se verovatno ne bi oglasavala.

irelancaling

pre 6 godina

Koliko frustriranih ljudi... Zasto momku zamerate sto ima potrebu da brani svoju Zemlju? Neko ju brani s puskom, neko recima... Sta bi bio podobniji za vas da se pravi da ne zna da prica srpski, da ne zna odakle su mu koreni, da mozda pljuje i on po nama.
Smesni ste. Evo i ja sam u Gasterbaterlandu i trudim se da ispavim sliku o nasoj drzavi. Ljudi su suvise "edukovani" CNNom i BBCem, i nemaju pojma o istini.

Mladen Mladenović

pre 6 godina

Da si učio istoriju znao bi da nisu ameri napali S. Koreju već upravo suprotno S. Koreja je napala južnu i zamalo izvršila genocid nad njima. Saterali su ih do samog juga poluostrva i pritom pobili milione južnokoreanaca. Tada je izvedena akcija spašavanja pod patronatom UN i iako su ameri bili najbrojniji tamo je bilo vojnika još na desetine drugih država.
(korvin)
---------
I baš se Amerika našla pozvanom da "oslobodi" i "brani" narod Južne Koreje? Isto kao što je ta država "oslobodila" države Balkana, koje su do "spašavanja" bile članice jedne države?! Isto kao što je potom oslobadjala Irak, Libiju, Afganistan, Siriju, da ne idemo dalje u prošlost. Ako na jednom tako malom poluostrvu pogine 3-4 miliona ljudi, ako se izazovu nesreće i destrukcija nevidjenih razmera, onda je takva demokratija veoma slična fašizmu, mada se to tako ne zove. Možda iz straha a možda zbog urodjenog licemerja onih koji u tome "ne vide" ništa sporno? Šta kažete, "pod patronatom UN"?! Isto kao što je "akcija spašavanja" izvedena na prostorima bivše Jugoslavije bila pod patronatom UN?! Znamo kako se dolazi do takvih odluka. Ucenama, uvrtanjem ušiju i "podmazivanjem" svetske sirotinje koja računa da "američka sekira" neće da klepi i njih jednoga dana. Ne znam zašto nekima smeta, poredjenje sa Srbijom, kada je scenario koji je prethodio svim američkim napadima na suverene države, "prepisan" i nedvosmisleno podseća na scenario koji je primenjen u Srbiji?

Arirang

pre 6 godina

Sine moj, jel ti bilo dozvoljeno da skljockas i da se setas gde hoces? Nije. Da li je narodu S. Koreje dozvoljena emigracija? Nije. Sta je covek bez slobode?
(toni, 13. decembar 2017 11:22)

Slobode? Davno smo se mi odrekli slobode. Hajde ti pređi granicu bez žiga, barkoda , čipa. Možeš ako se naguraš sa migrantima u konzervu pa ko preživi put, ili ako poseduješ odrđene veštine da izbegneš graničare. Trava s druge strane ograde često izgleda zelenije, razlika je u tome što Korejci žele da zadrže svoje mlade ljude u zemlji, a mi gledamo kako da ih se otarasimo. Serverna Koreja mora da se ponaša kako se ponaša ako želi da opstane, inače dolazi demokracija i sve njene blagodeti.

korvin

pre 6 godina

Uostalom, Severna Koreja nije izvela nijednu "humanitarnu" akciju, poput SAD, u kojima je od 1945 godine stradalo desetine miliona ljudi, koje niko ne broji. Severna Koreja je bila žrtva najbrutalnijeg i zločinačkog napada, a svoju slobodu su platili nevidjenim patnjama i milionskim žrtvama. Bilo bi suludo da, posle svega, Ameriku smatraju civilizovanom državom. Sada očekujem da nas neki mudrac sa ovih prostora upita "gde bi više voleli da živite, u SAD ili S. Koreji"?! Na takvo neverovatno priglupo i retardirano pitanje odgovor je prost i jednostavan: U Srbiji, uprkos tome što ne proizvodimo američke automobile. (Mladen Mladenović,
# # # # # # #
Da si učio istoriju znao bi da nisu ameri napali S. Koreju već upravo suprotno S. Koreja je napala južnu i zamalo izvršila genocid nad njima. Saterali su ih do samog juga poluostrva i pritom pobili milione južnokoreanaca. Tada je izvedena akcija spašavanja pod patronatom UN i iako su ameri bili najbrojniji tamo je bilo vojnika još na desetine drugih država. Uzgred, pre rata tamo nije bio nijedan američki vojnik.

Sve ostalo je istorija

pre 6 godina

Da si učio istoriju znao bi da nisu ameri napali S. Koreju već upravo suprotno S. Koreja je napala južnu i zamalo izvršila genocid nad njima. Saterali su ih do samog juga poluostrva i pritom pobili milione južnokoreanaca. Tada je izvedena akcija spašavanja pod patronatom UN i iako su ameri bili najbrojniji tamo je bilo vojnika još na desetine drugih država. Uzgred, pre rata tamo nije bio nijedan američki vojnik.
(korvin, 13. decembar 2017 14:19)

Evo ja kao neko ko se bavi istorijom mogu da kažem da ovo što ste napisali bi moglo da bude u nekom amrečikom blokbasteru i podseća više na bajku nego na realno stanje. Zli Severokorejci ničim izazvano napadaju dobre i uljudne Južnokorejce koji se skroz razlikuju od ovih prvih, ako ništa bar imaju pitom pogled u očima, ne ne vidi se na slikama nemojte proveravati. I tako kreće genocid, Korejci ubijaju Korejce ali u tom trenutku niotkuda pojavljuje se super herojska armija SAD da ih spase od njih samih,uz milionske žrtve sprečava to samubijanje i donosi demokratiju. Ali ne lezi vraže, sile zla ne miruju, Staljin i Mao šalju oružje i krvožedne plaćenike da spreče demokratiju i prosperitet i jednim delom to uspevaju, pravi se granica i posle toga sve ostalo je istorija.

vlax

pre 6 godina

S Koreja možda nije kakvom je predstavljaju ali sigurno nije ni daleko od toga. On kaže, bilo je lako otići, ima turističkih agencija... To je to, samo preko turističke agencije možeš da odeš u 5 termina tokom godine kada su tamo neki praznici. Ne možeš da odeš sam, dobar dan ja došao i to znači da nije baš lako. A i prvo se ide u Kinu na brifiranje šta se tamo sme a šta ne, ostave se mobilni telefoni i onda se ide u S Koreju. Drugo, on kaže sve vreme je sa nama bio vodič. Taj vodič je verovatno više od toga, i nigde ne smeš bez njega... A ima još mnogo toga, tako da...

zena-zmaj

pre 6 godina

@ja
To nisi mogao ni u Jugoslaviji pa ti nista nije falilo. Moj drug kaze: " Dok nisi smio svasta rec', smio si svugdje lec'." Meni je, iskreno, bila draza ta situacija.

Sve ostalo je istorija

pre 6 godina

Da si učio istoriju znao bi da nisu ameri napali S. Koreju već upravo suprotno S. Koreja je napala južnu i zamalo izvršila genocid nad njima. Saterali su ih do samog juga poluostrva i pritom pobili milione južnokoreanaca. Tada je izvedena akcija spašavanja pod patronatom UN i iako su ameri bili najbrojniji tamo je bilo vojnika još na desetine drugih država. Uzgred, pre rata tamo nije bio nijedan američki vojnik.
(korvin, 13. decembar 2017 14:19)

Evo ja kao neko ko se bavi istorijom mogu da kažem da ovo što ste napisali bi moglo da bude u nekom amrečikom blokbasteru i podseća više na bajku nego na realno stanje. Zli Severokorejci ničim izazvano napadaju dobre i uljudne Južnokorejce koji se skroz razlikuju od ovih prvih, ako ništa bar imaju pitom pogled u očima, ne ne vidi se na slikama nemojte proveravati. I tako kreće genocid, Korejci ubijaju Korejce ali u tom trenutku niotkuda pojavljuje se super herojska armija SAD da ih spase od njih samih,uz milionske žrtve sprečava to samubijanje i donosi demokratiju. Ali ne lezi vraže, sile zla ne miruju, Staljin i Mao šalju oružje i krvožedne plaćenike da spreče demokratiju i prosperitet i jednim delom to uspevaju, pravi se granica i posle toga sve ostalo je istorija.

Lacerta

pre 6 godina

Lenjin je ovakve zvao "korisni idioti".

I to s pravom. Zbog nepravde prema Srbiji otišao da slika Severnu Koreju, moš' misliti.

A u povratku neka pokuša da skine sa zida neki plakat Voljenog Vođe. Za uspomenu, a i čisto onako, da se na ličnom primeru uveri da li je istinita ona priča o amerikancu koji je to uradio...

genije, pravi

pre 6 godina

Kako glupi komentari:
- Čovek je lepo rekao da nije tako crno kako predstavljaju (nigde ne čuh da je rekao da je tamo sjajno). Ne razumem onda zašto bi to podrazumevalo da automatski treba da poželi i živeti tamo?
- patriotizam nije neki genetski već sociološki fenomen i njega ti inicijalno kreira društvo i porodica (očito u Srbiji to ne ide iz raznoraznih razloga) i tu leži odgovor na "patriotizam u emigraciji". BTW bolje i to nego da emigranti uopšte ne misle o Srbiji. Emigranti su malim narodima najjače "oružje"
- ne razumem autošovinizam. Besplatan. Onaj plaćeni razumem koliko i ove sendvičare...

Koreja? Neka daleka zemlja sa nekim svojim problemima... Niti ih znamo niti razumemo. Ali volimo da mlatimo kafansku geostrategiju i visoku politiku...

Direktor

pre 6 godina

Brate, nemoj da ispravljas nepravdu prema Srbiji, tako što nas u istoj rečenici stavljas sa S. Korejom i skidas medijski mrak sa filmom koji su ti rezirali ti koji su ti bili "vodiči". Molim te.Koja foliraza, dečko je hteo malo slave, umuljao u tu priču nepravdu prema Srbiji, koju zaboga, ispravlja dokumntarcem o zemlji, o kojoj ceo svet ima jasno i nepodeljeno mišljenje, da je krvava porodična diktatura, odgovorna za bukvalni genocid nad svojim narodom. I to nije slika CNNa, to su dokunentarci, reportaže, svedocanstva... vrlo slična, ko god da se bavio tom zemljom.
(Pera Trta, 13. decembar 2017 12:25)
Da li si bio u KNDR? Nisi, znam. Drzava je zrtva americke represije, i to je cela istina.

lal

pre 6 godina

@ cuj "transfer" blama: pazi, zemlju napravili genocidom nad crvenom rasom... izdigli je eksploatacijom crne rase... a dominaciju potvrdili bacanjem nuklearke na zutu...
bitno da se prica o slobodama... poput onih da kupis arsenal oruzja i parkiras se u hotel, pa rostiljas ljude 40 minuta u sred las vegasa... :trollface:

boksi

pre 6 godina

svaka cast,ne zato sto si otiso u sk,vec sto izlazis u javnost sa istinom,spremi se da budes linčovan od onih koji se najvise busajubu grusi oko demokratije,pravdi,jednakosti... procitaj samo komentare. to je sekta.

Miki

pre 6 godina

Još jedan veliki istraživač, koji je od Severne Koreje video centar glavnog grada i eventualno neki turistički centar. Teritorije koje su zatvorene za većinu tamošnjeg stanovništva. Ne sećam se da sam ikad video film o drugom, trećem, četvrtom ili petom po veličini gradu u zemlji.

Nik

pre 6 godina

@oladite A kome da se bunim? Gde god se pojavis svuda pretnje,reket i kriminal.Neka hvala!!! Rodjen sam u Srbiji ,ali od pre godinu dana od kako zivim u inostranstvu za mene je Srbija turisticko mesto.Predji da zivis u inostranstvu i videces razliku

Washington

pre 6 godina

Pa naravno da nije toliko lose, bila je drugarica sa muzom pre 5 godina, kacila slike na fejs, uzivala, kad se vratila imala je uglavnom samo pozitivne stvari da prica.

Nije idealno mesto za zivot, ali SIGURAN sam da ni Kim Dzong Un ne jede decu i ne ubija ujake i ujne kao sto pricaju. U to sam 100% siguran.

A ko u to veruje, pa voleo bi da je mogao da gleda CNN i BBC dok je trajalo bombardovanje Srbije.

Rusofilija bolest najmilija

pre 6 godina

Najbolje bi bilo kada bi ovim zaljubljenicima u lik i delo Kim Dzong Uma, kupili kartu u jednom pravcu za Pjongang...

pedja

pre 6 godina

M.-Ne uhapšen je jer je krao njihov totalno nebitan materijal, ispao je mnogo glup i budala, mada Ameri uglavno budale i jesi. I nije umro od posledica maltretiranja jer je dokazano da on uopšte nije maltretiran, al i da jeste ko ga je.e. S. Koreja činjenica uopšte nije takva kakva se predstavlja, naš čovek je ne tako davno pricao o tome, o životu tamo i svemu uz to.

Percepcija zvana vazduplohov

pre 6 godina

Sledeci isparavn korak bio bi da ode u Severnu Koreju da menja njihovu jednostranu percepciju Amerike. Cekam taj dokumentarac.
(Pauly Ester, 13. decembar 2017 12:14)

Jednostranu percepciju kažeš. Oni imaju pravo na jednostranu percepciju s obzirom da su im ti iz Amerike ubili 1200000 civila, a nešto ne znam ili nisam čuo da su njihove jedinice pravile najgnusnije zločine po SAD. Precepcija se i pravi na osnovu priliva podataka, u njihovom slučaju sve porodice imaju bar nekoga ko je stradao od ruke amerikanaca, a u SAD se precepcija formira na osnovu TV-a i danas interneta, kako si izgleda i ti formirao svoju percepciju.

toni

pre 6 godina

Sine moj, jel ti bilo dozvoljeno da skljockas i da se setas gde hoces? Nije.
Da li je narodu S. Koreje dozvoljena emigracija? Nije. Sta je covek bez slobode?

Mitropolit Jovan

pre 6 godina

Kad građani Severne Koreje budi mogli da slobodno po sopstvenoj želji putuju u inostranstvo, možemo da pričamo o normalnoj zemlji. Dotle sve je samo propaganda uključujući i ovaj nazovi dokumentarac. Čuj, imali vodiča. Pa jel daju nama vodiče kad posetimo Australiju. Da vam rokne Severna Koreja jednu raketicu u Sidnej, ima da vam namesti svima frizurice na nula.
(Sloba iz Haga, 13. decembar 2017 14:23)

haha bravo :)
(neutralni felsh, 13. decembar 2017 17:
----------
Kod nas se kaže, "smeje se kao lud na brašno"?! Severna Koreja može da "rokne" raketu ali, u tom "sportu" su se Amerikanci već isprobali, ako niste znali. Mogli ste da vidite pravu američku "pečurku", da ste hteli da pogledate ovaj "dokumentarac".

veljko

pre 6 godina

Pa država koja je razvila nuklerni program i koja ispaljuje balističke rakete sa podmornica sigurno nije zatupasta i nazadna zemlja! Sigurno su daleko manje siromašniji nego što ih zapad prestavlja!

jasdf

pre 6 godina

Znaci on je vodicu rekao da hoce da se ozisa kako bi pokazao da amerikanci lazu, a onda ga je vodic odveo u frizerski salon. Nije mu palo napamet da je vodic namerno odabrao bas taj frizerski salon u strogom centru glavnog grada? Da li je probao da ode u neki u unutrasnjosti?
Doduse, nije postojala ni zabrana podrzavanja rezolucije IB u Jugoslaviji. Samo preporuka. I Goli otok za one koji ne slusaju preporuku.

Perperius

pre 6 godina

Zasto nasi ljudi moraju odmah da ostave glupe komentare o Srbiji, na tekst kao sto je ovaj? Tacnije, na svaku vest neko ostavi neki takav komentar. 
Ako vam je tako lose u Srbiji, zasto se ne pobuinite, nego kao kokoske sedite kod kuce i kuckate po tastaturi. Skoro svi cekaju da neko odradi posao za njih. 
Ovo je tekst o dokumentarnom filmu o Severnoj Koreji, ako niste ukapirali.
(O'ladite, 13. decembar 2017 11:10)

Nisu to nikakvi glupi komentari, zar ne primećuješ kakav propagandni režim vodi Srbiju? Srbija je samo blaža verzija Severne Koreje.

Sloba iz Haga

pre 6 godina

Kad građani Severne Koreje budi mogli da slobodno po sopstvenoj želji putuju u inostranstvo, možemo da pričamo o normalnoj zemlji. Dotle sve je samo propaganda uključujući i ovaj nazovi dokumentarac. Čuj, imali vodiča. Pa jel daju nama vodiče kad posetimo Australiju. Da vam rokne Severna Koreja jednu raketicu u Sidnej, ima da vam namesti svima frizurice na nula.

neutralni felsh

pre 6 godina

Isto kao što je "akcija spašavanja" izvedena na prostorima bivše Jugoslavije bila pod patronatom UN?! Znamo kako se dolazi do takvih odluka. Ucenama, uvrtanjem ušiju i "podmazivanjem" svetske sirotinje koja računa da "američka sekira" neće da klepi i njih jednoga dana. Ne znam zašto nekima smeta, poredjenje sa Srbijom, kada je scenario koji je prethodio svim američkim napadima na suverene države, "prepisan" i nedvosmisleno podseća na scenario koji je primenjen u Srbiji?
(Mladen Mladenović, 13. decembar 2017 15:03)

brate... kao da slusam miru markovic.

Mladen Mladenović

pre 6 godina

Isto kao što je "akcija spašavanja" izvedena na prostorima bivše Jugoslavije bila pod patronatom UN?! Znamo kako se dolazi do takvih odluka. Ucenama, uvrtanjem ušiju i "podmazivanjem" svetske sirotinje koja računa da "američka sekira" neće da klepi i njih jednoga dana. Ne znam zašto nekima smeta, poredjenje sa Srbijom, kada je scenario koji je prethodio svim američkim napadima na suverene države, "prepisan" i nedvosmisleno podseća na scenario koji je primenjen u Srbiji?
(Mladen Mladenović, 13. decembar 2017 15:03)

brate... kao da slusam miru markovic.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (neutralni felsh, 13. decembar 2017 17:16)
--------
Zar je važno ko izgovara istinu? Istina ostaje istina bez obzira ko istinu artikuliše?! Znači, ako bi Mira Marković ustvrdila da su 2+2=4, Vi biste, kao provereni "ultraliberalac i jurišnik na evropske vrednosti", osporili takvu glupost. Ako imate dugme, morate isključiti mržnju i pokušati da se "vežete" za temu a ne da upadate u "detelinu". Da budem iskren j... mi se za Miru, za Dačića kao i za većinu "lidera" sa naše političke /op/scene.

Pera Trta

pre 6 godina

Brate, tvoj stav o S. Koreji si odlično obrazložio i poentirao pitanjem o valcinaciji i spominjanjem Slovenskih naroda i Istočnog bloka u jednoj rečenici. Još da si dodao HAARP i zaveru Vatikana, objasnio bi i izdominirao...

Pdržavam svaku borbu protiv laži i nepravde. Nije Severna Koreja rajsko mesto, verovatno, kažem jer tamo nisam bio, ali da US i ostale dušebrižničke zemlje imaju pravo da odlučuju šta treba i šta ne treba i da seju laž preko svojih papagaja u medijima i botova ispranog mozga preko interneta, a često i bombe i smrt po neistomišljenicima, to ne sme da se dozvoli. I zato bravo za ovaj film! 

Još me zanima da li je tamo vakcinacija prisilna kao ovde i u ostalim slovenskim zemljama i zemljama istočnog bloka? 

Hvala.
(Pitam otvorenh očiju, 13. decembar 2017 12:33)

BeKo

pre 6 godina

Obe Koreje su posle 2.sv.rata nastale kao okupacione zone posle proterivanja Japanaca.Jedna je pripala SSSR-u a druga SAD-u.1949 obe vojske napuštaju poluostrvo i UN raspisuje izbore koji su se održali samo na jugu.1950 sever napada jug i naravno svako pomaže svoju zonu (SSSR i Kina sever a SAD+UN jug).

Gledao sam deo filma koji su snimili članovi Lajbaha i mislim da je S.Koreja sasvim OK zemlja sa poznatim komunističkim folklorom.

Brica

pre 6 godina

@cuj transfer blama
Komunisti su uz podrsku SSSR i Kine nezaustavljivo napredovali ka jugu poluostrva,Ameri su se umesali na poziv "Juga".Ocajni juznokoreanci jos uvek ne mogu da zaborave "spasavanje" od strane USA i zive za dan kada ce biti ujedinjeni sa svojom severnom bracom pod vodjstvom najveceg vodje u novijoj istoriji Kim Dzong Un-a

neutralni felsh

pre 6 godina

Kad građani Severne Koreje budi mogli da slobodno po sopstvenoj želji putuju u inostranstvo, možemo da pričamo o normalnoj zemlji. Dotle sve je samo propaganda uključujući i ovaj nazovi dokumentarac. Čuj, imali vodiča. Pa jel daju nama vodiče kad posetimo Australiju. Da vam rokne Severna Koreja jednu raketicu u Sidnej, ima da vam namesti svima frizurice na nula.
(Sloba iz Haga, 13. decembar 2017 14:23)

haha bravo :)

lal

pre 6 godina

@doziveo sam transfer blama: mislim da gresis... zaostajemo mi dobrano za severnom korejom... mi skidamo "nevidljive" avione pracjkom, a oni rade na nuklearnom programu... :p

Ој Србијо

pre 6 godina

Zasto momku zamerate sto ima potrebu da brani svoju Zemlju? Neko ju brani s puskom, neko recima...

Evo i ja sam u Gasterbaterlandu i trudim se da ispavim sliku o nasoj drzavi.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (irelancaling, 13. decembar 2017 11:37) # Link komentara

Хехе, лоло једна, ти да је браниш у бауштелу речима, све живећи у миру и благостању, а ми и наша деца да је бранимо пушкама и крваримо. И још то изједначаваш. Лоле сте ви патриЈотски гастоси, ко вас не зна...

neutralni felsh

pre 6 godina

(neutralni felsh, 13. decembar 2017 17:16) 
-------- 
Zar je važno ko izgovara istinu? Istina ostaje istina bez obzira ko istinu artikuliše?! Znači, ako bi Mira Marković ustvrdila da su 2+2=4, Vi biste, kao provereni "ultraliberalac i jurišnik na evropske vrednosti", osporili takvu glupost. Ako imate dugme, morate isključiti mržnju i pokušati da se "vežete" za temu a ne da upadate u "detelinu". Da budem iskren j... mi se za Miru, za Dačića kao i za većinu "lidera" sa naše političke /op/scene.
(Mladen Mladenović, 13. decembar 2017 21:20)


meni nije bitno toliko STA ko prica nego KO to prica. sa navedenom osobom bih se mogao sloziti da je 2+2=4, ali na osnovu svega ostalog sto je govorila - morao bih to dobro da proverim. koga jednom uhvate u lazi, ne veruju mu ni kad kaze "dobar dan". toliko o integritetu i autoritetu licnosti ;)

pedja

pre 6 godina

Ja-A što bi ga javno kritikovao? Ako ti neko plati, kao npr. Ameri, da to radis treba te uhapsiti i javno ubiti zbog prodaje svoga naroda i unošenja pometnje i sl.

hipokrat

pre 6 godina

'A zašto si dožeiveo transfer blama, možda zbog činjenice da su SAD vodile rat na njihovoj teritoriji i ubile 1.200.000 stanovnika ili činjenice da stalno ponovo izvode vježbe uz njihovu granicu ili zbog činjenice da su jedini koji su bacili nuklearnu bombu na ljude.'

Sad si onako bez veze s vezom pricao o SAD. Mozda je doziveo transfer blama sto neko iznosi pozitivne slike o zemlji u kojoj se jede obrok-dva dnevno, vrsnjaci juznokorejaca zaostaju 5-10 cm visine, izbeglice svedoce o konstantnom mucenju i zlostavljanju? Mozda je doziveo transfer blama jer je ovaj australijanac-srbin umesto u zapadnu kampanju koja se bazira na svedocanstvima izbeglica poverovao u severnokorejsku kampanju njihovih vlasti? Pa severnokorejska vlast je sigurno ubila vose severnokorejaca nego SAD. I kakvo je to prebacivanje odgovornosti za ono sto radi sada punoletan vodja jedne drzave na nesto sto je bilo pre 60+ godina?

Jovan

pre 6 godina

@ja Ok, super dokazao je da u Severnoj Koreji možeš da se ošišaš kako hoćeš. A da li možeš javno da kritikuješ predcenika i to preživiš?
(ja, 13. decembar 2017 11:13)

Ne možeš ni ovde. Probaj javno da kritikuješ, pa ćeš videti i sam.

dejan

pre 6 godina

Da li se vi koji kritikujete autora filma uopšte i pogledali film? Kao da većina nije... Film je o zapadnjačkoj propagandi a ne o tome da je SK raj na zemlji.

Marko

pre 6 godina

Posto se tekst i video delom odnose na frizuru, sisanje i kosu, a sticajem okolnosti trenutno citam knjigu iz 2014. o poseti Severnoj Koreji jednog Nemca i jedne Vijetnamke, citiram: "...zenama u Severnoj Koreji na raspolaganju stoji 18 vrsta frizura. Muskarcima samo deset. U svakom frizerskom salonu nalazi se tabla sa fotografijama dozvoljenih varijanti." Navodi se i da nisu dozvoljeni farbanje i satiranje i da muskarcima moraju da se vide celo i usi. Dodaje se i da frizura Kim Dzong Una nije na listi dozvoljenih tipova i da ju je preuzeo od Dejvida Bekama. E sad, ako oni lazu mene, onda...

neutralni felsh

pre 6 godina

Kad građani Severne Koreje budi mogli da slobodno po sopstvenoj želji putuju u inostranstvo, možemo da pričamo o normalnoj zemlji. Dotle sve je samo propaganda uključujući i ovaj nazovi dokumentarac. Čuj, imali vodiča. Pa jel daju nama vodiče kad posetimo Australiju. Da vam rokne Severna Koreja jednu raketicu u Sidnej, ima da vam namesti svima frizurice na nula. 
(Sloba iz Haga, 13. decembar 2017 14:23) 

haha bravo :) 
(neutralni felsh, 13. decembar 2017 17: 
---------- 
Kod nas se kaže, "smeje se kao lud na brašno"?! Severna Koreja može da "rokne" raketu ali, u tom "sportu" su se Amerikanci već isprobali, ako niste znali. Mogli ste da vidite pravu američku "pečurku", da ste hteli da pogledate ovaj "dokumentarac".
(Mitropolit Jovan, 13. decembar 2017 21:25)


ne ne ne, nisam se nasmejao brasnu nego konciznom i duhovito srocenom komentaru - nevezano za ideoloske predrasude, kojima ste, koliko vidim, veoma skloni. uostalom, sta mozete da osporite u doticnom komentaru osim da na silu iznadjete kontraargument dok odnekuda spominjete amerikance, uz evidentnu dozu zaljenja zbog americke pobede nad tadasnjim imperijalnim japanom.

Hugo

pre 6 godina

@"ajde njih mozda teraju/savetuju za frizure, ali zasto svi ljudi iz Australije imaju iste frizure meni nije jasno...
(Stanislav, 13. decembar 2017 13:21) "

moda. ne tera te, ne savetuje, ali te baci u cosak ako je ne ispostujes.

Podunavac

pre 6 godina

@
"Ok, super dokazao je da u Severnoj Koreji možeš da se ošišaš kako hoćeš. A da li možeš javno da kritikuješ predcenika i to preživiš?
(ja, 13. decembar 2017 11:13)"

Pokusaj na Pinku da kritikujes predsednika, uspeces da prezivis to se ne dovodi u pitanje, da imas frziuru mozes kakvu hoces, ali neces uspeti da kritikujes predsednika...