Utorak, 07.03.2017.

17:30

Ovako je švedska grupa Sabaton odala počast Srbiji (VIDEO)

Izvor: B92

Ovako je švedska grupa Sabaton odala poèast Srbiji (VIDEO) IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

69 Komentari

Sortiraj po:

EnaE

pre 7 godina

@Canadian i ostali koji kritikuju Sabaton da je bend za klince:Apsolutno niste u pravu.Ja nisam neki veliki fan metal bendova,mada pojedine jako rado slusam a medju njima je i Sabaton.Bave se istorijskim dogadjajima,njihove pesme imaju cesto sjajan ritam sto meni fali kod nekih drugih metal bendova(poslusajte To Hell and Back,super pesma),i dosta ljudi iz mog drustva koji su metalci i rokeri ih jako vole.Ne mozete reci da nisu kvalitetni.

svasta...

pre 7 godina

Zašto u pesmi nisu napomenuli da se nakon ovog govora major gavrilović okrenuo i napustio vojnike? Sebe nije izbrisao sa spiska, valjda se smatrao vrednijim od običnih vojnika ...
(Mikael Hansen, 8. mart 2017 08:46)

Nisu napomenuli zato sto to nije istina. Nije Gavrilovic Crni Gruja. Major je bio tesko ranjen i izvucen sa bojista.

iz unutrasnjosti

pre 7 godina

Kakve veze ima sto oni nisu rat videli? Da li to znaci da svako ko nije bio u ratu nema pravo da komentarise o istom? Svojim pesmama ne velicaju sebe kao heroje, vec druge koji su to stvarno bili. Slusajuci njihove pesme mozes dosta nauciti(o istoriji) za razliku od drugih. Tvoj komentar nema smisla i ne zraci bistrinom.
(sada, 7. mart 2017 21:50)


Ima veze, zato sto ga ne razumeju. Niti su ih jurile bivse komsije nozevima niti su sedeli u podrumu dok su bombe padale oko njih. Ne mogu da se poistovete i shvate taj horor zato sto je za njih apstraktan. Videli na filmu, u svojim burzujskim kucama vodeci bezbrizne zivote. Ako su Srbi mogli ista pametno da nauce iz prethodnih sukoba, to je da ne vredi ginuti, jer se uvek gine za tudje interese.


Jednostavno, to je za njih fora koju prodaju. Hvatanje na najnize emocije. Isti demagozi ko politicari. Srbovanje + refrenska muzika = profit. A onda isti recept u drugoj zemlji.

Da im je muzika nesto novo i/ili kvalitetno pa i da im progledam kroz prste. Ovako duplo golo. Jos Accept njima predruga. Eeej.




A Accept bez Udo Dirkschneidera nije Accept...
(Low Key Lyesmith, 8. mart 2017 10:16)

Udo je jedan od najgorih vokala u metalu. Ovaj bar zna da peva i uz to ima taj smek. Blood of the nation zlata vredi.

D.

pre 7 godina

Vidim ovde se pominje neko lozenje klinaca na sabaton, i kako je glup bend, a od svega se najvise vi svi lozite, gospodo iza tastature. Ko je zeleo taj je i otisao na koncert, i dobro se proveo ako je zeleo. Kolicina energije koju sam osetila u toj sali, od benda i ljudi okolo ne moze se porediti sa nicim. Hvala im na tome, a to sto se klinci loze, ako i treba, bar metal nije toliko ogranicen da moraju da ga slusaju stariji ili mladji vec ljudi koji cene muziku. A politicke rasprave ostavite za neko drugo vreme i izbore, zar sve morate unistite?

Low Key Lyesmith

pre 7 godina

@sarma, 7. mart 2017 22:31
OK, Opeth je odličan band, no arguments there, ali reći kako "Postoji samo jedan švedski bend. Opeth.", je besmisleno. A In Flames (stoji da su se "amerikanizovali", ali im se, na konto minulog rada, može progledati kroz prste), Katatonia, Therion, Vintersorg, Thyrfing, Dark Tranquillity, Amon Amarth, Ghost (OK, neki će reći da Ghost i nisu metal band per se; bollocks I say, bollocks)...? Ili da odemo malo u prošlost i prisetimo se rahmetli Quorthona, odnosno njegovog banda (Bathory)?

@jedan iz mase, 8. mart 2017 01:27
Slažem se. U biti nisam fan Sabatona, taj njihov militaristic/military metal (mada ih se klasifikuje kao power metal) mi se baš i ne dopada, ali ljudi su našli nišu, etablirali se i ne može se reći da ono što rade, ne rade dobro.

A Accept bez Udo Dirkschneidera nije Accept...

analiticar_amater

pre 7 godina

Drugari, da se ne lazemo, meni da je neko u toj situaciji kazao "vrhovna komanda izbrisala je vas puk sa brojnog stanja..." ja bih kazao "dobro onda odo' kuci"... Doduse ova sadasnja "drzava" i ona tada (Kraljevina) se dosta razlikuju, mozda zato tako razmisljam...
(pokojni Bata Paskaljevic, 7. mart 2017 20:02)

Ne razlikuju se samo tadasnja i danasnja drzava, nego su i ljudi dosta drugaciji. Jedne su vrednosti vladale tad, druge sad. Tada je na zalost rat, totalni rat a ne kao ratovi 90-tih, bio realnost i nije tu bilo mnogo izbora za obicne ljude. Od takvog rata se nije imalo gde skloniti. Gledano iz tog ugla, major Gavrilovic i njegovi vojnici zasluzuju svako divljenje i postovanje. Ali za razliku od te 1914. danas sve mozemo da postignemo i "odbranimo" glavom, recima, pametnim potezima. Delo majora Gavrilovica jedino se moze tumaciti iz perspektive tadasnjih vrednosti i situacije u svetu i ljudskom drustvu uopste, ne sa pozicije danasnjih vrednosti.

Mikael Hansen

pre 7 godina

Zašto u pesmi nisu napomenuli da se nakon ovog govora major gavrilović okrenuo i napustio vojnike? Sebe nije izbrisao sa spiska, valjda se smatrao vrednijim od običnih vojnika ...

Steve G

pre 7 godina

zato se i spominje 1527. godina!?!?!
pesma je inspirisana svedskom gardom koja je prilikom pljacke rima dovoljno dugo drzala vojsku karla v da bi se papa evakuisao na sigurno.
(swiss guard, 7. mart 2017 18:25)

Prvo, nigde se u pesmi Last dying breath ne spominje 1527. godina. Drugo, nije svedska garda nego svajcarska. Trece, SVEDJANI su napali sveto rimsko carstvo i katolike pod vodjstvom kralja Gustava Adolfa. Cetvrto, imas pesmu Sabatona Lion from the north, bas o tom periodu. Peto, kako si zakljucio da je pesma inspirisana svajcarskom gardom, kada lepo u pesmi pominju Beograd i srpsku vojsku (soldiers of the serbian army, keep your heads held high, for Belgrade and the fatherland)? Sesto, toliko si mi digao pritisak sa komentarom, od rane zore!

jedan iz mase

pre 7 godina

(Canadian, 07. mart 2017 21:02)

Druze ja 30 godina slusam metal i kazem da je Sabaton ime koje ce tek u buducnosti puniti arene i hale pa i stadione. U Poljskoj i Madjarskoj je bilo preko 10k ljudi na njihovim koncertima..

Shvatam ja da mnogi stariji vole old school metal ali stizu nove generacije koje takodje imaju sta da ponude...

Jasna

pre 7 godina

Koliko lažno kritičkih i pseudo intelektualnih komentara, a u stvari samo obican najjasniji cinizam. Niste ni pametniji ni bolji od ostalih kao sto mislite, vi samo nemate snove, ambicije ni želje za životom, samo crnilo i trulez u duši.
Ljudi koji žive život ne žale da ga izgube, pogotovo za stvar vredniju od sebe samog. A naši preci su svoje živote žrtvovali za nas i nas život u slobodi. Kome mi ostavljamo svoje živote? Zaboraviće nas već sutra.

L

pre 7 godina

Može da priča ko šta hoće ali Sabaton i jeste bend za klinčadiju i one naložene na ratove i priče o nekom ratnom junaštvu. A muzički tankoza, kad čuješ jednu pesmu čuo si ih sve.
Ima kome se to sviđa pa nek voze fazon do iznemoglosti, kad već prolazi kod publike. Ja više volim neke drugačije bendove.

lauda

pre 7 godina

Svi junaci su izgubili živote, slava im.
(Vrući pas, 07. mart 2017 18:45)
Da, vecna im slava, ali nema potrebe da preuvelicavas sa tim da su svi izgubili zivote.

Boba

pre 7 godina

Za sta su nesrecnici prolili krv i ono i moji stricevi u drugom svetskom ratu i hiljde mladica na sremskom frontu. Tuzna zemlj Srbija diči se mrtvim junacima, mlaima koji su pod zemlju otisli kao što ovi sad idu iz drzave.
b

Јабучило

pre 7 godina

Kako pušimo foru! Evo za tri dana dolaze u Zgb. Pa će biti slično a raja će misliti da je ekskluziva. Moš' misliti.
(megatronman, 07. mart 2017 19:36)

Ја лепо питао хоће ли ово да певају у Загребу, али модератор мисли да тролујем, па не објављује :-)

sada

pre 7 godina

Meni zao sto nisam gledao Accept. Znaju znanje, ali mnogo bre 4000 za to + karta do Bga i propratni troskovi.

Ova boranija rata nije videla, a izgradila karijeru na ulizivanju i lozenju klincarije…
(iz unutrasnjosti, 7. mart 2017 20:01)

Kakve veze ima sto oni nisu rat videli? Da li to znaci da svako ko nije bio u ratu nema pravo da komentarise o istom? Svojim pesmama ne velicaju sebe kao heroje, vec druge koji su to stvarno bili. Slusajuci njihove pesme mozes dosta nauciti(o istoriji) za razliku od drugih. Tvoj komentar nema smisla i ne zraci bistrinom.

iz unutrasnjosti

pre 7 godina

Meni zao sto nisam gledao Accept. Znaju znanje, ali mnogo bre 4000 za to + karta do Bga i propratni troskovi.

Ova boranija rata nije videla, a izgradila karijeru na ulizivanju i lozenju klincarije…

Pali brate

pre 7 godina

Sabaton je komedija od benda koju slušaju naloženi klinci.

Ko hoće pravi skandinavski hevi metal treba da posluša King Diamond, Mercyful Fate, Morgana Lefay i slično, a ne ove cirkuzante.
(napadaj, 7. mart 2017 18:47)

Za mene su narodnjaci zakon!

LUL

pre 7 godina

Ne razumem ovog sto je poneo zastavu Srbije na koncert strane grupe koja je dosta u Srbiju...sta kao oni ne znaju gde su pa moras da im mases tu zastavu?

pera

pre 7 godina

Stvar koja meni smeta je (ne samo ovde nego svuda) sto ima previse ljudi koji ceo koncert prrovedu sa telefonom u ruci. Odgledas koncert preko telefona a tu si. To ne kapiram i nikada nisam kapirao. Razumem da napravis kratak snimak negog dela (zbog sebe, jer je uvek snimak krs) i par slika za uspomenu. Ali ovo je stvarno bedak

Igor

pre 7 godina

Koliko hejtera strasno...Ljudi su napravili album u kojoj je svaka pesma o jednoj velikoj bici,o herojstvu,junastvu....Meni je licno drago da se o podvizima srpske vojske iz I svetskog rata uci u skolama na Zapadu u konkretnom slucaju u Svedskoj...
Hvala im za to...
A to sto pojedini ne cene istoriju i zasluge nasih predaka da zivimo slobodno to je njihov problem...

pokojni Bata Paskaljevic

pre 7 godina

Drugari, da se ne lazemo, meni da je neko u toj situaciji kazao "vrhovna komanda izbrisala je vas puk sa brojnog stanja..." ja bih kazao "dobro onda odo' kuci"... Doduse ova sadasnja "drzava" i ona tada (Kraljevina) se dosta razlikuju, mozda zato tako razmisljam...

djuro

pre 7 godina

@Drugari, da se ne lazemo, meni da je neko u toj situaciji kazao "vrhovna komanda izbrisala je vas puk sa brojnog stanja..." ja bih kazao "dobro onda odo' kuci"... Doduse ova sadasnja "drzava" i ona tada (Kraljevina) se dosta razlikuju, mozda zato tako razmisljam...
(pokojni Bata Paskaljevic, 07. mart 2017 20:02)

.. razlikuju se ljudi i vaspitanje, kao i odnos prema zemlji... nema veze ni vladar ni vlast! danas NVO i slični ubijaju nacionalnu svijest, pričaju o raznim slobodama, kupuju ljude, vladaju njima zarad interesa svojih poslodavca... ali na kraju šta će ti sloboda, ako nemaš čast!?...

Nick

pre 7 godina

Kako pušimo foru! Evo za tri dana dolaze u Zgb. Pa će biti slično a raja će misliti da je ekskluziva. Moš' misliti.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (megatronman, 7. mart 2017 19:36)
Ovo je prvi put da su svirali tu pesmu. Drugo još nemaju pesmu o Hrvatskoj. Treće ovde su dodali još jednu pesmu (Panzerkampf) koju nisu svirali na turneji do sad. Imaš internet pa proveri.

Oni su jedan od retkih bendova koji su sigurno mislili kada kažu da vole ovde. Drugi koji mogu da se setim je QOTSA koja je probudila termin za 30 minuta pre 3 godine. Za ostale ne garantujem

wisniewski

pre 7 godina

Naravno da ovo ne mogu razumeti ljudi koji misle da istorija staje sa njima. Smisao njihovog života staje sa maksimom u se, na se i poda se. Veliki ljudi i veliki narodi su svesni svoje prošlosti i identiteta, važnosti toga šta će posle njih ostati kao i svog mesta i uloge u sadašnjosti. To možda i daje odgovor na pitanje zašto smo i kao narod i kao čovečanstvo ovde gde smo sad.

Zadrigo

pre 7 godina

Sabaton je provalio finu foru. Na ovom albumu malo Šveđani, Grci, Poljaci, na sledećem Nemci, Česi, Francuzi, Rusi, pa onda opet Poljaci, Srbi, Italijani, Španci i tako dalje. I onda gde god da odu na turu, svuda se prže što pevaju BAŠ O NJIMA. Trik da se Vukadinovići ne dosete.

историчар

pre 7 godina

На жалост, мало људи зна целу причу везану за тај говор. Мало људи зна да га мајор Драгутин Гавриловић није изговорио, макар не у том облику у ком је нама данас познат. Овим не желим да поништим храброст мајора Гавриловића (мада ће се његова храброст тек показати на Солунском фронту), али људи треба да схвате симболику тог говора. Мајор Гавриловић оставио је велики утисак на присутне војнике приликом одбране Београда, када је и сам био тешко рањен. Међу тим војницима био је и чувени Ђорђе Рош, који ће касније, '30их, стилизовати речи мајора Гавриловића и патриотски га надахнути. Мајор Гавриловић је преживео одбрану Београда, прешао Албанију и учествовао у ослобођењу отаџбние; међутим, Врховна команда никада није издала наређење да се његове јединице избришу из ратног стања. Напротив, јединице су повучене када се видело да Београд не може да се одбрани. Оно што је данас остало јесте један патриотски говор који људи схватају дословно, али маше његову симболику. Историја је наука која тежи истини, због чега не смемо користити само пожељне делове приче.

Како год - живео Сабатон!

Maksa

pre 7 godina

Tuga! Došli švedi da pripovedaju narodu, a mi ne možemo ni knjigu "Čujte Srbi" da uvrstimo u obaveznu lektiru...
Pradeda mi je preživeo golgotu pod komandom Mišića... svaki put kada se setim plače mi se, jer vidim da smo pobedili sebe, i to više puta do sada. Očigledno nam je genetika takva da smo mazohisti u miru i prkosni u ratovima. Ovoj grupi kapa dole za ovaj gest!

Lošmi

pre 7 godina

Možda mnogi od vas ne znaju ali jedan od sledećih koncerata Sabatona je u Zagrebu, gde će kao i ovde promovisati novi album, naravno sa ovom pesmom...baš me zanima kakva će biti reakcija publike.:)

Dušan

pre 7 godina

Sabaton je daleko od smešnog benda. Nisu ni blizu najvećim legendama, ali su za ogromno poštovanje. Napravili su nešto apsolutno originalno i neponovljivo, ali i kvalitetnije od očekivanog.

Tuzlak

pre 7 godina

Wow, kako romanticno....ispada da je prije sto godina najveca radost zivota bila smrt za kralja, za prijestonicu, za cara....hvala, bez mene, ni prije, ni sad, a ni poslije !

napadaj

pre 7 godina

Sabaton je komedija od benda koju slušaju naloženi klinci.

Ko hoće pravi skandinavski hevi metal treba da posluša King Diamond, Mercyful Fate, Morgana Lefay i slično, a ne ove cirkuzante.

gargleblaster

pre 7 godina

Moje divljenje Sabatonu, jednom od mnogih primera fantasticne skandinavske metal scene.
Nacin na koji ti mladi ljudi sazrevaju uz metal u visoko obrazovane I kulturne ljude, celom je svetu na primer.
Finci su metal uveli u skolstvo I opstu kulturu, najobrazovanija nacija na svetu.
Treba vam dokaz? Google it.

swiss guard

pre 7 godina

zato se i spominje 1527. godina!?!?!
pesma je inspirisana svedskom gardom koja je prilikom pljacke rima dovoljno dugo drzala vojsku karla v da bi se papa evakuisao na sigurno.

expert

pre 7 godina

Accept je razvalio kao i uvek, samo deset pesama, ali vrh vrhova. Pokušao sam da dam šansu Sabatonu, nisam izdržao dalje od šeste pesme i otišao sam. Smejurija od benda.

gargleblaster

pre 7 godina

Moje divljenje Sabatonu, jednom od mnogih primera fantasticne skandinavske metal scene.
Nacin na koji ti mladi ljudi sazrevaju uz metal u visoko obrazovane I kulturne ljude, celom je svetu na primer.
Finci su metal uveli u skolstvo I opstu kulturu, najobrazovanija nacija na svetu.
Treba vam dokaz? Google it.

pokojni Bata Paskaljevic

pre 7 godina

Drugari, da se ne lazemo, meni da je neko u toj situaciji kazao "vrhovna komanda izbrisala je vas puk sa brojnog stanja..." ja bih kazao "dobro onda odo' kuci"... Doduse ova sadasnja "drzava" i ona tada (Kraljevina) se dosta razlikuju, mozda zato tako razmisljam...

Maksa

pre 7 godina

Tuga! Došli švedi da pripovedaju narodu, a mi ne možemo ni knjigu "Čujte Srbi" da uvrstimo u obaveznu lektiru...
Pradeda mi je preživeo golgotu pod komandom Mišića... svaki put kada se setim plače mi se, jer vidim da smo pobedili sebe, i to više puta do sada. Očigledno nam je genetika takva da smo mazohisti u miru i prkosni u ratovima. Ovoj grupi kapa dole za ovaj gest!

историчар

pre 7 godina

На жалост, мало људи зна целу причу везану за тај говор. Мало људи зна да га мајор Драгутин Гавриловић није изговорио, макар не у том облику у ком је нама данас познат. Овим не желим да поништим храброст мајора Гавриловића (мада ће се његова храброст тек показати на Солунском фронту), али људи треба да схвате симболику тог говора. Мајор Гавриловић оставио је велики утисак на присутне војнике приликом одбране Београда, када је и сам био тешко рањен. Међу тим војницима био је и чувени Ђорђе Рош, који ће касније, '30их, стилизовати речи мајора Гавриловића и патриотски га надахнути. Мајор Гавриловић је преживео одбрану Београда, прешао Албанију и учествовао у ослобођењу отаџбние; међутим, Врховна команда никада није издала наређење да се његове јединице избришу из ратног стања. Напротив, јединице су повучене када се видело да Београд не може да се одбрани. Оно што је данас остало јесте један патриотски говор који људи схватају дословно, али маше његову симболику. Историја је наука која тежи истини, због чега не смемо користити само пожељне делове приче.

Како год - живео Сабатон!

Lošmi

pre 7 godina

Možda mnogi od vas ne znaju ali jedan od sledećih koncerata Sabatona je u Zagrebu, gde će kao i ovde promovisati novi album, naravno sa ovom pesmom...baš me zanima kakva će biti reakcija publike.:)

sada

pre 7 godina

Meni zao sto nisam gledao Accept. Znaju znanje, ali mnogo bre 4000 za to + karta do Bga i propratni troskovi.

Ova boranija rata nije videla, a izgradila karijeru na ulizivanju i lozenju klincarije…
(iz unutrasnjosti, 7. mart 2017 20:01)

Kakve veze ima sto oni nisu rat videli? Da li to znaci da svako ko nije bio u ratu nema pravo da komentarise o istom? Svojim pesmama ne velicaju sebe kao heroje, vec druge koji su to stvarno bili. Slusajuci njihove pesme mozes dosta nauciti(o istoriji) za razliku od drugih. Tvoj komentar nema smisla i ne zraci bistrinom.

Igor

pre 7 godina

Koliko hejtera strasno...Ljudi su napravili album u kojoj je svaka pesma o jednoj velikoj bici,o herojstvu,junastvu....Meni je licno drago da se o podvizima srpske vojske iz I svetskog rata uci u skolama na Zapadu u konkretnom slucaju u Svedskoj...
Hvala im za to...
A to sto pojedini ne cene istoriju i zasluge nasih predaka da zivimo slobodno to je njihov problem...

Dušan

pre 7 godina

Sabaton je daleko od smešnog benda. Nisu ni blizu najvećim legendama, ali su za ogromno poštovanje. Napravili su nešto apsolutno originalno i neponovljivo, ali i kvalitetnije od očekivanog.

Tuzlak

pre 7 godina

Wow, kako romanticno....ispada da je prije sto godina najveca radost zivota bila smrt za kralja, za prijestonicu, za cara....hvala, bez mene, ni prije, ni sad, a ni poslije !

Jasna

pre 7 godina

Koliko lažno kritičkih i pseudo intelektualnih komentara, a u stvari samo obican najjasniji cinizam. Niste ni pametniji ni bolji od ostalih kao sto mislite, vi samo nemate snove, ambicije ni želje za životom, samo crnilo i trulez u duši.
Ljudi koji žive život ne žale da ga izgube, pogotovo za stvar vredniju od sebe samog. A naši preci su svoje živote žrtvovali za nas i nas život u slobodi. Kome mi ostavljamo svoje živote? Zaboraviće nas već sutra.

iz unutrasnjosti

pre 7 godina

Meni zao sto nisam gledao Accept. Znaju znanje, ali mnogo bre 4000 za to + karta do Bga i propratni troskovi.

Ova boranija rata nije videla, a izgradila karijeru na ulizivanju i lozenju klincarije…

Јабучило

pre 7 godina

Kako pušimo foru! Evo za tri dana dolaze u Zgb. Pa će biti slično a raja će misliti da je ekskluziva. Moš' misliti.
(megatronman, 07. mart 2017 19:36)

Ја лепо питао хоће ли ово да певају у Загребу, али модератор мисли да тролујем, па не објављује :-)

djuro

pre 7 godina

@Drugari, da se ne lazemo, meni da je neko u toj situaciji kazao "vrhovna komanda izbrisala je vas puk sa brojnog stanja..." ja bih kazao "dobro onda odo' kuci"... Doduse ova sadasnja "drzava" i ona tada (Kraljevina) se dosta razlikuju, mozda zato tako razmisljam...
(pokojni Bata Paskaljevic, 07. mart 2017 20:02)

.. razlikuju se ljudi i vaspitanje, kao i odnos prema zemlji... nema veze ni vladar ni vlast! danas NVO i slični ubijaju nacionalnu svijest, pričaju o raznim slobodama, kupuju ljude, vladaju njima zarad interesa svojih poslodavca... ali na kraju šta će ti sloboda, ako nemaš čast!?...

Boba

pre 7 godina

Za sta su nesrecnici prolili krv i ono i moji stricevi u drugom svetskom ratu i hiljde mladica na sremskom frontu. Tuzna zemlj Srbija diči se mrtvim junacima, mlaima koji su pod zemlju otisli kao što ovi sad idu iz drzave.
b

pera

pre 7 godina

Stvar koja meni smeta je (ne samo ovde nego svuda) sto ima previse ljudi koji ceo koncert prrovedu sa telefonom u ruci. Odgledas koncert preko telefona a tu si. To ne kapiram i nikada nisam kapirao. Razumem da napravis kratak snimak negog dela (zbog sebe, jer je uvek snimak krs) i par slika za uspomenu. Ali ovo je stvarno bedak

expert

pre 7 godina

Accept je razvalio kao i uvek, samo deset pesama, ali vrh vrhova. Pokušao sam da dam šansu Sabatonu, nisam izdržao dalje od šeste pesme i otišao sam. Smejurija od benda.

wisniewski

pre 7 godina

Naravno da ovo ne mogu razumeti ljudi koji misle da istorija staje sa njima. Smisao njihovog života staje sa maksimom u se, na se i poda se. Veliki ljudi i veliki narodi su svesni svoje prošlosti i identiteta, važnosti toga šta će posle njih ostati kao i svog mesta i uloge u sadašnjosti. To možda i daje odgovor na pitanje zašto smo i kao narod i kao čovečanstvo ovde gde smo sad.

lauda

pre 7 godina

Svi junaci su izgubili živote, slava im.
(Vrući pas, 07. mart 2017 18:45)
Da, vecna im slava, ali nema potrebe da preuvelicavas sa tim da su svi izgubili zivote.

jedan iz mase

pre 7 godina

(Canadian, 07. mart 2017 21:02)

Druze ja 30 godina slusam metal i kazem da je Sabaton ime koje ce tek u buducnosti puniti arene i hale pa i stadione. U Poljskoj i Madjarskoj je bilo preko 10k ljudi na njihovim koncertima..

Shvatam ja da mnogi stariji vole old school metal ali stizu nove generacije koje takodje imaju sta da ponude...

Zadrigo

pre 7 godina

Sabaton je provalio finu foru. Na ovom albumu malo Šveđani, Grci, Poljaci, na sledećem Nemci, Česi, Francuzi, Rusi, pa onda opet Poljaci, Srbi, Italijani, Španci i tako dalje. I onda gde god da odu na turu, svuda se prže što pevaju BAŠ O NJIMA. Trik da se Vukadinovići ne dosete.

Nick

pre 7 godina

Kako pušimo foru! Evo za tri dana dolaze u Zgb. Pa će biti slično a raja će misliti da je ekskluziva. Moš' misliti.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (megatronman, 7. mart 2017 19:36)
Ovo je prvi put da su svirali tu pesmu. Drugo još nemaju pesmu o Hrvatskoj. Treće ovde su dodali još jednu pesmu (Panzerkampf) koju nisu svirali na turneji do sad. Imaš internet pa proveri.

Oni su jedan od retkih bendova koji su sigurno mislili kada kažu da vole ovde. Drugi koji mogu da se setim je QOTSA koja je probudila termin za 30 minuta pre 3 godine. Za ostale ne garantujem

Pali brate

pre 7 godina

Sabaton je komedija od benda koju slušaju naloženi klinci.

Ko hoće pravi skandinavski hevi metal treba da posluša King Diamond, Mercyful Fate, Morgana Lefay i slično, a ne ove cirkuzante.
(napadaj, 7. mart 2017 18:47)

Za mene su narodnjaci zakon!

napadaj

pre 7 godina

Sabaton je komedija od benda koju slušaju naloženi klinci.

Ko hoće pravi skandinavski hevi metal treba da posluša King Diamond, Mercyful Fate, Morgana Lefay i slično, a ne ove cirkuzante.

Steve G

pre 7 godina

zato se i spominje 1527. godina!?!?!
pesma je inspirisana svedskom gardom koja je prilikom pljacke rima dovoljno dugo drzala vojsku karla v da bi se papa evakuisao na sigurno.
(swiss guard, 7. mart 2017 18:25)

Prvo, nigde se u pesmi Last dying breath ne spominje 1527. godina. Drugo, nije svedska garda nego svajcarska. Trece, SVEDJANI su napali sveto rimsko carstvo i katolike pod vodjstvom kralja Gustava Adolfa. Cetvrto, imas pesmu Sabatona Lion from the north, bas o tom periodu. Peto, kako si zakljucio da je pesma inspirisana svajcarskom gardom, kada lepo u pesmi pominju Beograd i srpsku vojsku (soldiers of the serbian army, keep your heads held high, for Belgrade and the fatherland)? Sesto, toliko si mi digao pritisak sa komentarom, od rane zore!

analiticar_amater

pre 7 godina

Drugari, da se ne lazemo, meni da je neko u toj situaciji kazao "vrhovna komanda izbrisala je vas puk sa brojnog stanja..." ja bih kazao "dobro onda odo' kuci"... Doduse ova sadasnja "drzava" i ona tada (Kraljevina) se dosta razlikuju, mozda zato tako razmisljam...
(pokojni Bata Paskaljevic, 7. mart 2017 20:02)

Ne razlikuju se samo tadasnja i danasnja drzava, nego su i ljudi dosta drugaciji. Jedne su vrednosti vladale tad, druge sad. Tada je na zalost rat, totalni rat a ne kao ratovi 90-tih, bio realnost i nije tu bilo mnogo izbora za obicne ljude. Od takvog rata se nije imalo gde skloniti. Gledano iz tog ugla, major Gavrilovic i njegovi vojnici zasluzuju svako divljenje i postovanje. Ali za razliku od te 1914. danas sve mozemo da postignemo i "odbranimo" glavom, recima, pametnim potezima. Delo majora Gavrilovica jedino se moze tumaciti iz perspektive tadasnjih vrednosti i situacije u svetu i ljudskom drustvu uopste, ne sa pozicije danasnjih vrednosti.

L

pre 7 godina

Može da priča ko šta hoće ali Sabaton i jeste bend za klinčadiju i one naložene na ratove i priče o nekom ratnom junaštvu. A muzički tankoza, kad čuješ jednu pesmu čuo si ih sve.
Ima kome se to sviđa pa nek voze fazon do iznemoglosti, kad već prolazi kod publike. Ja više volim neke drugačije bendove.

D.

pre 7 godina

Vidim ovde se pominje neko lozenje klinaca na sabaton, i kako je glup bend, a od svega se najvise vi svi lozite, gospodo iza tastature. Ko je zeleo taj je i otisao na koncert, i dobro se proveo ako je zeleo. Kolicina energije koju sam osetila u toj sali, od benda i ljudi okolo ne moze se porediti sa nicim. Hvala im na tome, a to sto se klinci loze, ako i treba, bar metal nije toliko ogranicen da moraju da ga slusaju stariji ili mladji vec ljudi koji cene muziku. A politicke rasprave ostavite za neko drugo vreme i izbore, zar sve morate unistite?

LUL

pre 7 godina

Ne razumem ovog sto je poneo zastavu Srbije na koncert strane grupe koja je dosta u Srbiju...sta kao oni ne znaju gde su pa moras da im mases tu zastavu?

swiss guard

pre 7 godina

zato se i spominje 1527. godina!?!?!
pesma je inspirisana svedskom gardom koja je prilikom pljacke rima dovoljno dugo drzala vojsku karla v da bi se papa evakuisao na sigurno.

Low Key Lyesmith

pre 7 godina

@sarma, 7. mart 2017 22:31
OK, Opeth je odličan band, no arguments there, ali reći kako "Postoji samo jedan švedski bend. Opeth.", je besmisleno. A In Flames (stoji da su se "amerikanizovali", ali im se, na konto minulog rada, može progledati kroz prste), Katatonia, Therion, Vintersorg, Thyrfing, Dark Tranquillity, Amon Amarth, Ghost (OK, neki će reći da Ghost i nisu metal band per se; bollocks I say, bollocks)...? Ili da odemo malo u prošlost i prisetimo se rahmetli Quorthona, odnosno njegovog banda (Bathory)?

@jedan iz mase, 8. mart 2017 01:27
Slažem se. U biti nisam fan Sabatona, taj njihov militaristic/military metal (mada ih se klasifikuje kao power metal) mi se baš i ne dopada, ali ljudi su našli nišu, etablirali se i ne može se reći da ono što rade, ne rade dobro.

A Accept bez Udo Dirkschneidera nije Accept...

svasta...

pre 7 godina

Zašto u pesmi nisu napomenuli da se nakon ovog govora major gavrilović okrenuo i napustio vojnike? Sebe nije izbrisao sa spiska, valjda se smatrao vrednijim od običnih vojnika ...
(Mikael Hansen, 8. mart 2017 08:46)

Nisu napomenuli zato sto to nije istina. Nije Gavrilovic Crni Gruja. Major je bio tesko ranjen i izvucen sa bojista.

EnaE

pre 7 godina

@Canadian i ostali koji kritikuju Sabaton da je bend za klince:Apsolutno niste u pravu.Ja nisam neki veliki fan metal bendova,mada pojedine jako rado slusam a medju njima je i Sabaton.Bave se istorijskim dogadjajima,njihove pesme imaju cesto sjajan ritam sto meni fali kod nekih drugih metal bendova(poslusajte To Hell and Back,super pesma),i dosta ljudi iz mog drustva koji su metalci i rokeri ih jako vole.Ne mozete reci da nisu kvalitetni.

Mikael Hansen

pre 7 godina

Zašto u pesmi nisu napomenuli da se nakon ovog govora major gavrilović okrenuo i napustio vojnike? Sebe nije izbrisao sa spiska, valjda se smatrao vrednijim od običnih vojnika ...

iz unutrasnjosti

pre 7 godina

Kakve veze ima sto oni nisu rat videli? Da li to znaci da svako ko nije bio u ratu nema pravo da komentarise o istom? Svojim pesmama ne velicaju sebe kao heroje, vec druge koji su to stvarno bili. Slusajuci njihove pesme mozes dosta nauciti(o istoriji) za razliku od drugih. Tvoj komentar nema smisla i ne zraci bistrinom.
(sada, 7. mart 2017 21:50)


Ima veze, zato sto ga ne razumeju. Niti su ih jurile bivse komsije nozevima niti su sedeli u podrumu dok su bombe padale oko njih. Ne mogu da se poistovete i shvate taj horor zato sto je za njih apstraktan. Videli na filmu, u svojim burzujskim kucama vodeci bezbrizne zivote. Ako su Srbi mogli ista pametno da nauce iz prethodnih sukoba, to je da ne vredi ginuti, jer se uvek gine za tudje interese.


Jednostavno, to je za njih fora koju prodaju. Hvatanje na najnize emocije. Isti demagozi ko politicari. Srbovanje + refrenska muzika = profit. A onda isti recept u drugoj zemlji.

Da im je muzika nesto novo i/ili kvalitetno pa i da im progledam kroz prste. Ovako duplo golo. Jos Accept njima predruga. Eeej.




A Accept bez Udo Dirkschneidera nije Accept...
(Low Key Lyesmith, 8. mart 2017 10:16)

Udo je jedan od najgorih vokala u metalu. Ovaj bar zna da peva i uz to ima taj smek. Blood of the nation zlata vredi.

Tuzlak

pre 7 godina

Wow, kako romanticno....ispada da je prije sto godina najveca radost zivota bila smrt za kralja, za prijestonicu, za cara....hvala, bez mene, ni prije, ni sad, a ni poslije !

expert

pre 7 godina

Accept je razvalio kao i uvek, samo deset pesama, ali vrh vrhova. Pokušao sam da dam šansu Sabatonu, nisam izdržao dalje od šeste pesme i otišao sam. Smejurija od benda.

napadaj

pre 7 godina

Sabaton je komedija od benda koju slušaju naloženi klinci.

Ko hoće pravi skandinavski hevi metal treba da posluša King Diamond, Mercyful Fate, Morgana Lefay i slično, a ne ove cirkuzante.

pokojni Bata Paskaljevic

pre 7 godina

Drugari, da se ne lazemo, meni da je neko u toj situaciji kazao "vrhovna komanda izbrisala je vas puk sa brojnog stanja..." ja bih kazao "dobro onda odo' kuci"... Doduse ova sadasnja "drzava" i ona tada (Kraljevina) se dosta razlikuju, mozda zato tako razmisljam...

LUL

pre 7 godina

Ne razumem ovog sto je poneo zastavu Srbije na koncert strane grupe koja je dosta u Srbiju...sta kao oni ne znaju gde su pa moras da im mases tu zastavu?

swiss guard

pre 7 godina

zato se i spominje 1527. godina!?!?!
pesma je inspirisana svedskom gardom koja je prilikom pljacke rima dovoljno dugo drzala vojsku karla v da bi se papa evakuisao na sigurno.

iz unutrasnjosti

pre 7 godina

Meni zao sto nisam gledao Accept. Znaju znanje, ali mnogo bre 4000 za to + karta do Bga i propratni troskovi.

Ova boranija rata nije videla, a izgradila karijeru na ulizivanju i lozenju klincarije…

L

pre 7 godina

Može da priča ko šta hoće ali Sabaton i jeste bend za klinčadiju i one naložene na ratove i priče o nekom ratnom junaštvu. A muzički tankoza, kad čuješ jednu pesmu čuo si ih sve.
Ima kome se to sviđa pa nek voze fazon do iznemoglosti, kad već prolazi kod publike. Ja više volim neke drugačije bendove.

gargleblaster

pre 7 godina

Moje divljenje Sabatonu, jednom od mnogih primera fantasticne skandinavske metal scene.
Nacin na koji ti mladi ljudi sazrevaju uz metal u visoko obrazovane I kulturne ljude, celom je svetu na primer.
Finci su metal uveli u skolstvo I opstu kulturu, najobrazovanija nacija na svetu.
Treba vam dokaz? Google it.

djuro

pre 7 godina

@Drugari, da se ne lazemo, meni da je neko u toj situaciji kazao "vrhovna komanda izbrisala je vas puk sa brojnog stanja..." ja bih kazao "dobro onda odo' kuci"... Doduse ova sadasnja "drzava" i ona tada (Kraljevina) se dosta razlikuju, mozda zato tako razmisljam...
(pokojni Bata Paskaljevic, 07. mart 2017 20:02)

.. razlikuju se ljudi i vaspitanje, kao i odnos prema zemlji... nema veze ni vladar ni vlast! danas NVO i slični ubijaju nacionalnu svijest, pričaju o raznim slobodama, kupuju ljude, vladaju njima zarad interesa svojih poslodavca... ali na kraju šta će ti sloboda, ako nemaš čast!?...

Pali brate

pre 7 godina

Sabaton je komedija od benda koju slušaju naloženi klinci.

Ko hoće pravi skandinavski hevi metal treba da posluša King Diamond, Mercyful Fate, Morgana Lefay i slično, a ne ove cirkuzante.
(napadaj, 7. mart 2017 18:47)

Za mene su narodnjaci zakon!

Mikael Hansen

pre 7 godina

Zašto u pesmi nisu napomenuli da se nakon ovog govora major gavrilović okrenuo i napustio vojnike? Sebe nije izbrisao sa spiska, valjda se smatrao vrednijim od običnih vojnika ...

lauda

pre 7 godina

Svi junaci su izgubili živote, slava im.
(Vrući pas, 07. mart 2017 18:45)
Da, vecna im slava, ali nema potrebe da preuvelicavas sa tim da su svi izgubili zivote.

историчар

pre 7 godina

На жалост, мало људи зна целу причу везану за тај говор. Мало људи зна да га мајор Драгутин Гавриловић није изговорио, макар не у том облику у ком је нама данас познат. Овим не желим да поништим храброст мајора Гавриловића (мада ће се његова храброст тек показати на Солунском фронту), али људи треба да схвате симболику тог говора. Мајор Гавриловић оставио је велики утисак на присутне војнике приликом одбране Београда, када је и сам био тешко рањен. Међу тим војницима био је и чувени Ђорђе Рош, који ће касније, '30их, стилизовати речи мајора Гавриловића и патриотски га надахнути. Мајор Гавриловић је преживео одбрану Београда, прешао Албанију и учествовао у ослобођењу отаџбние; међутим, Врховна команда никада није издала наређење да се његове јединице избришу из ратног стања. Напротив, јединице су повучене када се видело да Београд не може да се одбрани. Оно што је данас остало јесте један патриотски говор који људи схватају дословно, али маше његову симболику. Историја је наука која тежи истини, због чега не смемо користити само пожељне делове приче.

Како год - живео Сабатон!

Boba

pre 7 godina

Za sta su nesrecnici prolili krv i ono i moji stricevi u drugom svetskom ratu i hiljde mladica na sremskom frontu. Tuzna zemlj Srbija diči se mrtvim junacima, mlaima koji su pod zemlju otisli kao što ovi sad idu iz drzave.
b

Maksa

pre 7 godina

Tuga! Došli švedi da pripovedaju narodu, a mi ne možemo ni knjigu "Čujte Srbi" da uvrstimo u obaveznu lektiru...
Pradeda mi je preživeo golgotu pod komandom Mišića... svaki put kada se setim plače mi se, jer vidim da smo pobedili sebe, i to više puta do sada. Očigledno nam je genetika takva da smo mazohisti u miru i prkosni u ratovima. Ovoj grupi kapa dole za ovaj gest!

Zadrigo

pre 7 godina

Sabaton je provalio finu foru. Na ovom albumu malo Šveđani, Grci, Poljaci, na sledećem Nemci, Česi, Francuzi, Rusi, pa onda opet Poljaci, Srbi, Italijani, Španci i tako dalje. I onda gde god da odu na turu, svuda se prže što pevaju BAŠ O NJIMA. Trik da se Vukadinovići ne dosete.

Jasna

pre 7 godina

Koliko lažno kritičkih i pseudo intelektualnih komentara, a u stvari samo obican najjasniji cinizam. Niste ni pametniji ni bolji od ostalih kao sto mislite, vi samo nemate snove, ambicije ni želje za životom, samo crnilo i trulez u duši.
Ljudi koji žive život ne žale da ga izgube, pogotovo za stvar vredniju od sebe samog. A naši preci su svoje živote žrtvovali za nas i nas život u slobodi. Kome mi ostavljamo svoje živote? Zaboraviće nas već sutra.

Dušan

pre 7 godina

Sabaton je daleko od smešnog benda. Nisu ni blizu najvećim legendama, ali su za ogromno poštovanje. Napravili su nešto apsolutno originalno i neponovljivo, ali i kvalitetnije od očekivanog.

Igor

pre 7 godina

Koliko hejtera strasno...Ljudi su napravili album u kojoj je svaka pesma o jednoj velikoj bici,o herojstvu,junastvu....Meni je licno drago da se o podvizima srpske vojske iz I svetskog rata uci u skolama na Zapadu u konkretnom slucaju u Svedskoj...
Hvala im za to...
A to sto pojedini ne cene istoriju i zasluge nasih predaka da zivimo slobodno to je njihov problem...

sada

pre 7 godina

Meni zao sto nisam gledao Accept. Znaju znanje, ali mnogo bre 4000 za to + karta do Bga i propratni troskovi.

Ova boranija rata nije videla, a izgradila karijeru na ulizivanju i lozenju klincarije…
(iz unutrasnjosti, 7. mart 2017 20:01)

Kakve veze ima sto oni nisu rat videli? Da li to znaci da svako ko nije bio u ratu nema pravo da komentarise o istom? Svojim pesmama ne velicaju sebe kao heroje, vec druge koji su to stvarno bili. Slusajuci njihove pesme mozes dosta nauciti(o istoriji) za razliku od drugih. Tvoj komentar nema smisla i ne zraci bistrinom.

Lošmi

pre 7 godina

Možda mnogi od vas ne znaju ali jedan od sledećih koncerata Sabatona je u Zagrebu, gde će kao i ovde promovisati novi album, naravno sa ovom pesmom...baš me zanima kakva će biti reakcija publike.:)

iz unutrasnjosti

pre 7 godina

Kakve veze ima sto oni nisu rat videli? Da li to znaci da svako ko nije bio u ratu nema pravo da komentarise o istom? Svojim pesmama ne velicaju sebe kao heroje, vec druge koji su to stvarno bili. Slusajuci njihove pesme mozes dosta nauciti(o istoriji) za razliku od drugih. Tvoj komentar nema smisla i ne zraci bistrinom.
(sada, 7. mart 2017 21:50)


Ima veze, zato sto ga ne razumeju. Niti su ih jurile bivse komsije nozevima niti su sedeli u podrumu dok su bombe padale oko njih. Ne mogu da se poistovete i shvate taj horor zato sto je za njih apstraktan. Videli na filmu, u svojim burzujskim kucama vodeci bezbrizne zivote. Ako su Srbi mogli ista pametno da nauce iz prethodnih sukoba, to je da ne vredi ginuti, jer se uvek gine za tudje interese.


Jednostavno, to je za njih fora koju prodaju. Hvatanje na najnize emocije. Isti demagozi ko politicari. Srbovanje + refrenska muzika = profit. A onda isti recept u drugoj zemlji.

Da im je muzika nesto novo i/ili kvalitetno pa i da im progledam kroz prste. Ovako duplo golo. Jos Accept njima predruga. Eeej.




A Accept bez Udo Dirkschneidera nije Accept...
(Low Key Lyesmith, 8. mart 2017 10:16)

Udo je jedan od najgorih vokala u metalu. Ovaj bar zna da peva i uz to ima taj smek. Blood of the nation zlata vredi.

jedan iz mase

pre 7 godina

(Canadian, 07. mart 2017 21:02)

Druze ja 30 godina slusam metal i kazem da je Sabaton ime koje ce tek u buducnosti puniti arene i hale pa i stadione. U Poljskoj i Madjarskoj je bilo preko 10k ljudi na njihovim koncertima..

Shvatam ja da mnogi stariji vole old school metal ali stizu nove generacije koje takodje imaju sta da ponude...

wisniewski

pre 7 godina

Naravno da ovo ne mogu razumeti ljudi koji misle da istorija staje sa njima. Smisao njihovog života staje sa maksimom u se, na se i poda se. Veliki ljudi i veliki narodi su svesni svoje prošlosti i identiteta, važnosti toga šta će posle njih ostati kao i svog mesta i uloge u sadašnjosti. To možda i daje odgovor na pitanje zašto smo i kao narod i kao čovečanstvo ovde gde smo sad.

Јабучило

pre 7 godina

Kako pušimo foru! Evo za tri dana dolaze u Zgb. Pa će biti slično a raja će misliti da je ekskluziva. Moš' misliti.
(megatronman, 07. mart 2017 19:36)

Ја лепо питао хоће ли ово да певају у Загребу, али модератор мисли да тролујем, па не објављује :-)

Nick

pre 7 godina

Kako pušimo foru! Evo za tri dana dolaze u Zgb. Pa će biti slično a raja će misliti da je ekskluziva. Moš' misliti.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (megatronman, 7. mart 2017 19:36)
Ovo je prvi put da su svirali tu pesmu. Drugo još nemaju pesmu o Hrvatskoj. Treće ovde su dodali još jednu pesmu (Panzerkampf) koju nisu svirali na turneji do sad. Imaš internet pa proveri.

Oni su jedan od retkih bendova koji su sigurno mislili kada kažu da vole ovde. Drugi koji mogu da se setim je QOTSA koja je probudila termin za 30 minuta pre 3 godine. Za ostale ne garantujem

pera

pre 7 godina

Stvar koja meni smeta je (ne samo ovde nego svuda) sto ima previse ljudi koji ceo koncert prrovedu sa telefonom u ruci. Odgledas koncert preko telefona a tu si. To ne kapiram i nikada nisam kapirao. Razumem da napravis kratak snimak negog dela (zbog sebe, jer je uvek snimak krs) i par slika za uspomenu. Ali ovo je stvarno bedak

D.

pre 7 godina

Vidim ovde se pominje neko lozenje klinaca na sabaton, i kako je glup bend, a od svega se najvise vi svi lozite, gospodo iza tastature. Ko je zeleo taj je i otisao na koncert, i dobro se proveo ako je zeleo. Kolicina energije koju sam osetila u toj sali, od benda i ljudi okolo ne moze se porediti sa nicim. Hvala im na tome, a to sto se klinci loze, ako i treba, bar metal nije toliko ogranicen da moraju da ga slusaju stariji ili mladji vec ljudi koji cene muziku. A politicke rasprave ostavite za neko drugo vreme i izbore, zar sve morate unistite?

Low Key Lyesmith

pre 7 godina

@sarma, 7. mart 2017 22:31
OK, Opeth je odličan band, no arguments there, ali reći kako "Postoji samo jedan švedski bend. Opeth.", je besmisleno. A In Flames (stoji da su se "amerikanizovali", ali im se, na konto minulog rada, može progledati kroz prste), Katatonia, Therion, Vintersorg, Thyrfing, Dark Tranquillity, Amon Amarth, Ghost (OK, neki će reći da Ghost i nisu metal band per se; bollocks I say, bollocks)...? Ili da odemo malo u prošlost i prisetimo se rahmetli Quorthona, odnosno njegovog banda (Bathory)?

@jedan iz mase, 8. mart 2017 01:27
Slažem se. U biti nisam fan Sabatona, taj njihov militaristic/military metal (mada ih se klasifikuje kao power metal) mi se baš i ne dopada, ali ljudi su našli nišu, etablirali se i ne može se reći da ono što rade, ne rade dobro.

A Accept bez Udo Dirkschneidera nije Accept...

EnaE

pre 7 godina

@Canadian i ostali koji kritikuju Sabaton da je bend za klince:Apsolutno niste u pravu.Ja nisam neki veliki fan metal bendova,mada pojedine jako rado slusam a medju njima je i Sabaton.Bave se istorijskim dogadjajima,njihove pesme imaju cesto sjajan ritam sto meni fali kod nekih drugih metal bendova(poslusajte To Hell and Back,super pesma),i dosta ljudi iz mog drustva koji su metalci i rokeri ih jako vole.Ne mozete reci da nisu kvalitetni.

Steve G

pre 7 godina

zato se i spominje 1527. godina!?!?!
pesma je inspirisana svedskom gardom koja je prilikom pljacke rima dovoljno dugo drzala vojsku karla v da bi se papa evakuisao na sigurno.
(swiss guard, 7. mart 2017 18:25)

Prvo, nigde se u pesmi Last dying breath ne spominje 1527. godina. Drugo, nije svedska garda nego svajcarska. Trece, SVEDJANI su napali sveto rimsko carstvo i katolike pod vodjstvom kralja Gustava Adolfa. Cetvrto, imas pesmu Sabatona Lion from the north, bas o tom periodu. Peto, kako si zakljucio da je pesma inspirisana svajcarskom gardom, kada lepo u pesmi pominju Beograd i srpsku vojsku (soldiers of the serbian army, keep your heads held high, for Belgrade and the fatherland)? Sesto, toliko si mi digao pritisak sa komentarom, od rane zore!

analiticar_amater

pre 7 godina

Drugari, da se ne lazemo, meni da je neko u toj situaciji kazao "vrhovna komanda izbrisala je vas puk sa brojnog stanja..." ja bih kazao "dobro onda odo' kuci"... Doduse ova sadasnja "drzava" i ona tada (Kraljevina) se dosta razlikuju, mozda zato tako razmisljam...
(pokojni Bata Paskaljevic, 7. mart 2017 20:02)

Ne razlikuju se samo tadasnja i danasnja drzava, nego su i ljudi dosta drugaciji. Jedne su vrednosti vladale tad, druge sad. Tada je na zalost rat, totalni rat a ne kao ratovi 90-tih, bio realnost i nije tu bilo mnogo izbora za obicne ljude. Od takvog rata se nije imalo gde skloniti. Gledano iz tog ugla, major Gavrilovic i njegovi vojnici zasluzuju svako divljenje i postovanje. Ali za razliku od te 1914. danas sve mozemo da postignemo i "odbranimo" glavom, recima, pametnim potezima. Delo majora Gavrilovica jedino se moze tumaciti iz perspektive tadasnjih vrednosti i situacije u svetu i ljudskom drustvu uopste, ne sa pozicije danasnjih vrednosti.

svasta...

pre 7 godina

Zašto u pesmi nisu napomenuli da se nakon ovog govora major gavrilović okrenuo i napustio vojnike? Sebe nije izbrisao sa spiska, valjda se smatrao vrednijim od običnih vojnika ...
(Mikael Hansen, 8. mart 2017 08:46)

Nisu napomenuli zato sto to nije istina. Nije Gavrilovic Crni Gruja. Major je bio tesko ranjen i izvucen sa bojista.