Utorak, 21.06.2016.

11:41

U Kini počeo Festival psećeg mesa (FOTO)

Izvor: Beta

U Kini poèeo Festival pseæeg mesa (FOTO) IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

131 Komentari

Sortiraj po:

Mirjana Radovic

pre 7 godina

Kinezi jedu psece meso zbog plodnosti i prvo ih tuku motkama i trude se da drze u zivotu sto duze,jer je tako meso svezije,inace ih zive deru,kuvaju i peku,imaju cak i masine nalik centrifugi u koje ih ubace da im pre spremanja skinu dlaku. To radi i Korea,Tajvan...ima dosta zemalja gde se jede psece meso,smatram da su to zaostale zemlje,sa primitivnim ljudima,to vazi i za vecinu nasih seljaka.Svako ko se slaze sa bilo kojim zlostavljanjem zivotinja za mene je retardiran i iskopleksiran,verovatno su ga otac i majka zlostavljali,pa on svoj bes iskaljuje na neduznoj zivotinji,jer je i on to bio,jadna mala neduzna zivotinjica koju mama i tata tuku,a on ne moze da se suprostavi.Onome kome je smesno to sto zivog psa ili macku ubace u kljucalu vodu ili ga peku zivog preporucujem da gurne ruku u kljucalu vodu ili u vatru da vidi kakav je to osecaj.Ko zna mozda ti se dopadne?

Saul Goodman

pre 7 godina

Ljudi su neviđeni licemeri. Evo npr. kada vidimo malo jagnje kako trčkara livadom, svi ćemo da pravimo nežne face i da uživamo u dobroti tog malog bića. Kada na tanjiru tamanimo jagnjetinu, niko od nas i ne pomisli na jagnje kao živo i umiljato biće. Nema neke veće razlike i sa ovim masakrima pasa u Kini...

Sogor

pre 7 godina

Jednostavno je za dusebriznike koji kao ne vide razliku izmedju svinje i psa: pas kod nas nije jestiv, dok se svinja oduvek gaji radi ishrane. Pas je kucni ljubimac ili cuvar kuce, stada i sl. Da su nas vekovima ucili da jedemo pse, jeli bismo ih. Ali su nas ucili da jedemo i gajimo svinje, a pse da mazimo i volimo. Tako da, sasvim je normalno da se pravi razlika u "ljubavi" izmedju ove 2 zivotinje. Isto je i sa jevrejima i muslimanima-svinja je nesto sto se ne jede i tacka.

sdned

pre 7 godina

Strašno, užasno, grozno, divljački, necivilizovano...
Pas je veličanstveno i dobro biće, sa ljudkim vezano odanošću i ljubavlju.
Tako nešto raditi psima mogu samo ljudi sakati dušom i razumom.

vasilije

pre 7 godina

Da jos uvek jedem meso ne bih se libio da probam kucece meso. Sa jedne strane nije humano, ali sa druge strane nije humano ni klati svinje ili druge zivotinje.
Ove organizacije za zastitu prava ovoga i onoga mi sve vise idu na zivce.

Misa JUG

pre 7 godina

Jedan napisao "meso ko meso" u cemu je razlika? Da, da isto je da jedes svinju koju ti hranis, ili tele, jagnje koji pasu travu i psa koji jede po kantama... Potpuno je isto kako da ne... Za prijateljstvo coveka i psa da ne pricam...

Fuj

pre 7 godina

Potpisala peticiju!

Toliko od mene.

Što se raznih opravdanja tiče: najprekobrojniji u Kini su ljudi i to izaziva ogromne probleme.

Eto ideje, šta da rade kada istrebe sve pse....

knn62.

pre 7 godina

Ne pročitah nikad kritiku na način klanja jaganjaca za Bajram (za one koji ne znaju najprije se stomak raspori i crijeva izvade pa se tek onda kolje), a ovdje toliko negativnih komentara! Nisu ni meni jasni njihovi (kineski) običaji ali dokle god i zalogaj mesa postoji na mojoj trpezi, nemam prava da kritikujem bilo koga ko jede (a klanje je put do toga) bilo koju vrstu mesa. Btw, i moj kućni ljubimac je pas.

Anđela

pre 7 godina

Jadna im tradicija!

Festival je slavlje, A OVDE SE SLAVI ŠTA?

Šta se slavi ovde?

Oduvek su mi sve te roštiljade i ostale "jade" bile primitivne: JEDE SE DA BI SE ŽIVELO, A NE ŽIVI SE DA BI SE JELO.

A ovo sa ovim kasapljenjem i mrcvarenjem živih životinja koje imaju dušu mi je NELJUDSKI!

Nadam se da sve te zivotinje imaju parazite, pantljicare, demodeks i milion drugih groznih zaraznih bolesti i da će osveta nad ovim nesvetom biti njihova.

Gospode Bože! I posle se čudimo što Majka Priroda hoće da nas SATRE!

Odžačar

pre 7 godina

Ljudi su najveci licimeri.
(Korma, 21. jun 2016 17:15)

Nije "licimeri" nego "licimuri".


Treba postovati vegetarijance, jedini ne ispadaju licimuri.
(WakeUpSheeple, 21. jun 2016 16:55)

Nije "licimuri" nego "licimeri".

Ovaj, hm... Nesumnjivo je strašno mučiti životinje, ali šta je sa mučenjem jezika, dok ne skonča u najgorim mukama?

Nikola Petrović

pre 7 godina

Najnovija istraživanja sprovedena na prestižnim svetskim institutima su dokazala da minerali prolaze kroz pravo agoniju prilikom iskopavanja.

R,Zivkovic,R-dam

pre 7 godina

Licno sam video u Indiji 1968 g. Kalkuta,kako spremaju ratove ili puace na nacin; iskopaju rupu u zemlji naloze vatru i u tu rupu stave zivog puaca i zatrpaju zemljom i zarom, a potom ga izvade on se pusi i jeduga tu na mestu.A u Denovi Italija sam pricao sa jednim talijanom videvsi jednu macku prelazi ulicu i povika eno je pobezemi dobra je bila za rucak.I rece tada 1969g.kilogram macijeg mesa kosta 300 lira, a govedine 5000 lira pati biraj.

stoleNs

pre 7 godina

@marko
dedukcija pas=svinja =sargarepa je zivot=zivot=zivot. Objasni mi sustinski razlog vece vrednosti zivota psa od zivota na primer runolista. Tvoj odgovor je da je pas covekov najbolji prijatelj, a to je opet ono isto antropocentricno stanoviste,gde je vazno samo ono sto je nama ljudima blisko i drago. Nema veze sto pasa ima milijarde, a runolista par populacija preostalih na alpima? Ja se slazem da bi mi bilo teze da gledam kako ubijaju psa, nego kako beru runolist, ali sam svestan da je to subjektivan i sebican nacin razmisljanja.

Zivot je zivot, bez obzira kako nama izgledao i svaki organizam se bori da opstane na planeti.

Kimi

pre 7 godina

Po cemu je jedan pas vredniji od jedne svinje ili jagnjeta? A dokazano je da su svinie pametnije od kerova! A jedete svinjsko meso vi licemeri koji ste stali u odbranu kerova! P

žućko

pre 7 godina

Da li znate zašto se na vašarima peče celo jagnje zajedno sa glavom? Navodno, razlika između jagnetine na žaru i psa na žaru je samo u očnjacima. Ko će ga znati.

alban

pre 7 godina

Nadam se da svi srbi ne misle kao neki ovde, koji nemaju nimalo ljudskosti i osecajnosti prema najboljim stvorenjima kao sto su psi. A kad covek nema sazaljenja prema neduznim zivotinjama, onda mora da su ti ljudi najgora i najodvratnija svorenja na ovoj planeti.

Домаћин

pre 7 godina

A koja je razlika izmedju klanja svinja i klanja pasa ?
(Barska stolica, 21. jun 2016 15:11)

Од заклане свиње МОГУ да се праве чварци и питије, а од пса - ЊОК!

Zoran

pre 7 godina

Nebitno dal je krava, pas, svinja. Kako mogu da ih mucenicki ubijaju i deru dok su zivi to mi nije jasno. Pa zamisli u kojim mukama je ta zivotinja, valjda normalnom dovoljno. Ako vec hoces-moras-volis, uradi bar najhumanije moguce.

DaRko

pre 7 godina

Znam da na svaku ovakvu i sličnu vest krenu poređenja sa drugim životinjama. Ali bitna stvar je da je domaća krava, pripitomljen potomak divljeg govečeta koje su naši preci lovili. Ovca, koza, svinja i kokoška isto. Čovek nikada nije lovio vuka ili lava radi ishrane. Iza ove "tradicije" se krije praznoverje, ritual. Kao oni u Africi (tekst od pre par dana na b92) što "love" albino ljude jer delovi njihovih tela "donose sreću". Primitivizam ukratko.

Doda

pre 7 godina

Za dusebriznike koji uporedjiju jedenje mesa svinja goveda i pasa, jedno pitanje. Da li jedete meso na zivo oderanog teleta koje je prethodno zivo ubaceno u vrelu kljucalu vodu? E upravo tako se kuvaju psi. ZIVI, i potpunoio svesni jer je toboze tako meso mekse i ukusnije. Takva zverstva su problem, a ne samo jedenje mesa. Proguglajte malo ako imate stomak. Da vidite snimke u kakvim mukama ti psi skoncavaju.

Sok od zove orla

pre 7 godina

Meni su najsmešniji ovi što porede psa i svinju kao to je isto,svinja se jede hiljadu godina dok je pas najbolji čovekov prijatelj hiljadu godina.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Miša, 21. jun 2016 17:40) # Link komentara


U tome je problem "zapadnjaka" oni pa oni,kao da drugi narodi nisu postojali
onaj fazon "Srbin viljuskom boc, a Nemac prstima"
to sto je nas deda pre 1000 godina jeo prasetinu,njihovi su jeli pasetinu,i sta je tu cudno?
inace ima ljudi u svetu koji cuvaju prasice kao kucne ljubimce
gadite mi se svi koji jedete prasetinu,jagnjetinu,teletinu,odvratni ste!monstrumi
samo pogledajte kako prolaze te jadne zivotinje po vasim klanicama,pa onda upirite prstom u nekog drugog.
osvestite se,niti ste jedini postojali pre 1000 godina,niti ste jedini koji imate svoju istoriju,niti ste jedini danas koji postoje,a ono sto je najbitnije,niste uopste nesto pametni da delite "savete" ostatku sveta.

Daniel

pre 7 godina

Pogledajte dobro ovu naslovnu fotografiju.Sta vidite?Ja, kao i pojedinci vidimo tugu u ocima ovog psa.Prosto zna sta ga ceka.Kinezi me na jedan nacin fasciniraju, ali opet na drugi se zgrozim kada pomislim na njih i kako se ophode prilikom ubijanja zivotinja.Kruze neka verovanja koja nemaju veze s vezom, a najgore je sto su ljudi spremni na najmonstruoznija zlodela kako bi se toga pridrzavali.Tuzno je sa ove druge strane tako nesto slusati i gledati, a biti nemocan.Mislim da previse na svetu ima zla i dobrodosao bi nam jos jedan potop kako bi se ova Zemlja ocistila.Svakim danom sve vise i vise cinimo zla Zemlji na kojoj zivimo.Boze pomozi ovim jadnim bicima koja nisu ni za sta kriva jer se prema njima ophode zverski, cak je i to blaga rec za takve ljude.

miro split

pre 7 godina

Nije mi jasno šta je vama čudno šta u Kini kolju pase.Neće ga valjda živog jest.Grize Kinez pasa,ali bogami ni pas ne ostaje dužan.
Nego jel istina da je nakon šta je kineski presjednik odletija iz Beograda netragom nestala cila beogradska populacija pasa lutalica?

faton

pre 7 godina

@Kina superiorna sila

Idi ti kod njih i ostavi ti mene da linkujem.

Meni nije sto ih jedu jel svaka kultura ima neceg sto se drugoj ne svidja nego njihov nehumani nacin.

Putnik

pre 7 godina

U Indiji kravu smatraju izvorom hrane i života u skladu sa čim krava ne može biti ubijena. Ponuditi Indusa govedinom znači jako ga uvrediti.

Srbi cepaju po govedini sve u 16.

Muslimani smatraju svinju prljavom životinjom. Čak ni dobar broj onih, deklarativno, muslimana koji nisu religiozni, ne klanjaju, ne idu u džamiju, piju alkohol itd. - ne jedu svinjetinu.

Jel postoji u Beogradu halal restoran i groblje za muslimane?

U Japanu se delfini i kitovi love na monstruozne načine. U Laosu, Kambodži, na Tajlandu itd. su pacovi, psi i mačke normalan deo kuhinje. U nekim zemljama jedu bube i mrave.

I šta je problem što Kinezi na teritoriji Kine organizuju festival psećeg mesa? U Kini je barem normalno da te u restoranu ne nude psećim mesom čim ih obavestiš da si Evropljanin/Amerikanac/Australijanac. Jel ima neko problem u Srbiji sa tim što se većini Indusa i muslimana digne kosa na glavi i okreće želudac na samu pomisao teletine ispod sača, kobasicijade i slaninijade? Nema niko problem - ješćemo u inat i ne samo to, nego nećemo Indusima, muslimanima, vegeterijancima i veganima da ponudimo hindu, halal, vegetarijanske i vegan opcije, jer to smatramo čudnim i nenormalnim.

Mogu da se složim da su, iz ugla naše kulture, ljudi koji jedu pseće meso nenormalni. Ali i Srbi su tek nenormalni, iz ugla mnogih kultura, a objektivno smo nenormalni, jer smo isključivi, totalitarni i mislimo da se planeta završava na Horgošu i Jarinju, a nepismeni smo, bedni i izolovani.

Dragan, nbgd

pre 7 godina

Za "prepametne" koji se pitaju u čemu je razlika između klanja pasa i drugih životinja...

A jel' bi svinja uginula od tuge kada bi joj gazda preminuo? Ne bi, i što je još gore, verovatno bi ga pojela ako bi joj bio dostupan leš. Isto tako i mačku "zabole" za svog vlasnika i pre svega se vezuje za kuću i onoga koji je hrani i udovoljava joj...A krava? Isto. Ovca? Isto.

Sa druge strane, psi su doslovno u stanju da uginu od tuge za gazdom ili drugim psom, što govori koliko su evoluirali po pitanju procesiranja emocija u odnosu na druge životinje, a sve zbog stotina godina suživota sa ljudskom vrstom.

I onda pored SVEGA što čovek može da pojede i uzgaja da bi jeo (već vekovima), Kinez uzme da kolje psa jer je to "tradicija". Da parafraziram Nikolu Koju - E pa, ... se ja na tu vašu tradiciju, bezdužnici!

kosta

pre 7 godina

"A koja je razlika izmedju klanja svinja i klanja pasa ?"

Teoretski je pitanje na mestu, ali praktično, ne kaže se bez razloga da je pas čovekov najbolji prijatelj, dokazano više puta , koliko mogu da budu verni, da pate za ljudima, čak i da prestanu da jedu i uginu bukvalno od tuge, da se vrate kući iako su udaljeni kilometrima. Nisu sa nama samo zbog toga što ih hranimo , kao što mnogi misle... Žao mi je i konja koji služi čoveku ceo život a kada više nije sposoban za to , završi u kobasicama. Realno, žao mi je i svinja, ali sa njima ipak nemamo toliko emotivan odnos kao sa psima i konjima..

marko

pre 7 godina

@nikola
Imam ja bolji predlog, mada je sličan vašem. Pokupiti mrzitelje pasa i poslati ih u Amazoniju, ima tamo nekih plemena koja bi vam se obradovala, baš.

od svih kolaca najlepsa mi je pasetina

pre 7 godina

Voleo bi jednog dana da posetim ovaj sjasni festival,da probam cevape,pljeskavicu ili neki gulas sa pasetinom

Surovi

pre 7 godina

zbog ovakvih stvari ne kupujem nista kinesko i ne volim ih
(denz, 21. jun 2016
Hehehehehehe.....to bi vec bio ozbiljan poduhvat!
Licno,mislim da lupetas,posto je barem 90 posto tehnike koju koristis proizvedeno u Kini,dok je ostatak na Tajvanu ,Maleziji,Koreji.....Sto se tice odece,verujem da je barem 80 posto robe na tebi poreklom iz Kine,cak i ako nosis brendove,posto gotovo svi imaju tamo proizvodnju.

Kineska kultura je znacajno starija od evropske,sto je i razlog zasto nas posmatraju kao pse.Dok su u Evropi postojale samo divlje horde,u Kini je postojala organizovana drzava.Negovali su poeziju,filozofiju,nauku i razvijali se dok smo u Evropi spaljivali vesticei mislili da je zemlja ravna ploca.
Sto se tice jedenja kerova,nemam bas nista protiv,iako ih obozavam,kao sto nemam nista protiv jedenja svinja i ostalih zivuljki koje koristimo u ishrani.
Istina ,ne slazem se sa brutalnim ubijanjem,ali ako svet ne osudjuje ubijanje delfina na Farskim ostrvima,ne vidim razlog da osudjuju Kinu.

Sta vise,veoma su ukusni!
(probao prosle godine u Pekingu)...

marko

pre 7 godina

@stoleNS
Cudan vam je zakljucak, pas=svinja=šargarepa. Ne razumem tu dedukciju, ali ako cemo tako, onda je svakako psu mnogo bliži čovek nego šargarepa ili keleraba. Pseća ljubav i odanost prema čoveku su bez premca. Organizovati bilo koji festival klanja i
ždranja nekog zivog bica je gnusno. Pa i svinja( kod nas), a pogotovu jadnih pasa koji umiru u najgorim mukama.

marko

pre 7 godina

@Vojno obdanište "Mali pinc

Ne treba ubijati ni krave, ali pas nije krava i nikada nece biti. Pas je covekov pratilac, odani prijatelj. Koja zivotinja se koristi za pronalaženje zatrpanih ljudi u ruševinama, ko pomaže slepim ljudima, ko otkriva eksploziv? PAS! Ovo u Kini je bestijalno ubijanje i mučenje i treba ga zabraniti odmah!

Boki

pre 7 godina

zasto je ovo neljudski, a klanje prasica je ok?
drugarica je u nekoj organizaciji za te pse,i njoj se verovatno ovo gadi,ali zato voli da umasti prstice u kafanu na neki rostilj.
i ako cemo realno ljudi u Aziji se hrane mnogo zdravije od nas evropljana,evropljanima samo jos nedostaje psece mesto,ostalo sve jedu.
a i sigurno nisu evropljani ti koji ce da odlucuju sta sme,a sta ne sme da se jede,ima mnogo razloga.

wer

pre 7 godina

A koja je razlika izmedju klanja svinja i klanja pasa ?
(Barska stolica, 21. jun 2016 15:11)

pa reci ce ti da su svinje glupe i ukusne, a psi pametni, plemeniti i ne zasluzuju razanj. a ti im veruj...

ove slike se od svinjokolja i jagnjokolja razlikuju samo u kolicini licemerja zapadne civilizacije, gde se na dlaku isto radi, ali u svilenim rukavicama, sa slikom hilari klinton iznad radnog stola.

niko od nas mesozdera nema trunku prava da kinezima drzi pridike o tome sta se jede a sta ne.. niko

rex

pre 7 godina

Koja je razlika između psećeg i mesa drugih životinja? Zašto bi bilo normalno konzumirati jedne vrste a druge ne, ako im je meso upotrebljivo za ishranu? To su čisto licemerje i ukorenjene kulturoloske predrasude, jedino ne bi smelo da postoji mesta za nepotrebno zlostavljane životinja pre same likvidacije...

Kina superiorna sila

pre 7 godina

[link]


link peticije protiv ovog krvavog neljudskog festivala.

Ime, prezime, email i drzava ne treba nikakva donacija ili slicno
(protiv, 21. jun 2016 15:26)

Ko si ti da linkujes? Njihova kultura njihova stvar. Mislim stvarno Srbedijanci, gledajte bre malo svoja posla i ostavite druge sta rade. Mozda nesto i napravite od vasih jadnih zivota.

M

pre 7 godina

Svima koji ce reci da je razlika samo u kulturi i da nema zapravo razlike izmedju ubijanja pasa i npr. svinja, porucio bih - u pravu ste, nema razlike, ali ne onako kako vi mislite. Nijedno ni drugo nije u redu, odvratno je i sebicno u oba slucaja. Ljudi jedu meso zbog ukusa, iz zadovoljstva, ne iz prave bioloske potrebe...hedonizam i primitivizam upakovani u kulturu ishrane.

Zoki

pre 7 godina

Jedemo i krave, pilice, svinje. Indijci bi nas poslali u pakao zbog krava. Kinezi jedu pse i macke. U cemu je sustinska razlika? Nema je. Zivotinja. Neko je voli jedti, neko je voli slaviti (indijcki krave), neko ih voli drzati u stanu.
Ovo je nametanje zapadnih moralnih vrednosti istocnim narodima! Koju zivotinju jedes je sustinski amoralno.

Korma

pre 7 godina

Ljudi su najveci licimeri. Ostavite se svog mesa pa komentarisite. Kako moja baba kaze ko nije bio stvarno gladan nije upoznao sebe. Jedino sto je meni smetalo u Kini jeste nacin na koji tretiraju zivotinje. To jeste strasno.

Alisa u zemlji cuda

pre 7 godina

Mozda niste znali al evo - kobasice i salame sa 10 - 15 % konjskog mesa su najbolje! Al kad Mi krkamo onda je O.K. Glad oci Nema !

Dejan Pesic

pre 7 godina

Ne moze tako.Ne smeta nam sto kupise zelezaru a smeta nam sto jedu pse.Uostalom u Kini imaju citave farme pasa koji se uzgajaju za klanice

Virim iz zbunja

pre 7 godina

Isto ovako vam izgledaju svinje prije klanja samo sto to "ne zelimo" da primjetimo. Ja jedem priznajem, al cesto mi dolazi ta slika njihovog pogleda pred klanje.. Imate na yt potrazite, ako vam ne smeta da pokvarite uzitak.

lemy L.

pre 7 godina

u fabrici mesa 22juli koja vise ne postoji,u mom Kruševcu,kada su arapi kupovali teletinu,dolaziili su jedan-dva coveka iz te neke arapske zemlje ,kako bi sa posebni macem ubili tele ili kravu,i tako bili sigurni da kupuju meso od zivotinje koja se nije mucila. Bilo koja komplikacija (nehumana)pri klanju,to bi se ostavljalo u fabrici.

komentraktor

pre 7 godina

Neki vole prasece, neki vole jagnjece. A imas i one koji vole i prasece i jagnjece. E sad oni nemaju prasece i jagnjece pa jedu kucece il prosto vole ljudi. A ovi za zastitu kao ne jedu meso. Sio mu ga djura.

bre bre

pre 7 godina

zaklati svinju ili psa nema neke razlike i svinja i pas je živo biće. ali to što je nama ukusna svinja tako je i njima ukusan pas. mislim da samo onaj ko ne jede ni svinju ni psa ima pravo da kritikuje ovako nešto, a mi ostali nemamo jer nismo ništa manje okrutni.

Miša

pre 7 godina

Meni su najsmešniji ovi što porede psa i svinju kao to je isto,svinja se jede hiljadu godina dok je pas najbolji čovekov prijatelj hiljadu godina.

M

pre 7 godina

Ovi borci za prava životinja se ponasaju kao idioti, nije problem što jedu pse nego što je neregulisano i što se ubijaju na načine koji nisu humani, a ne da pokušavaju da festival ukinu ili da ukinu praksu jedenja pasjeg mesa, pa hajde ljudi, zamislite da kod nas dodje neko i zabrani nam svinjetinu ili govedinu? Svi bi odlepili. Kulturoloski je tako, treba se pobrinuti da se to obavlja na human način. Nažalost dok ne otkrijemo veštačko pravljenje hrane, naš opstanak će uvek zahtevati oduzimanje života, bilo od biljke ili neke životinje.

đura

pre 7 godina

U bre sad se kao svi gade tu nešto a ovamo se smejete vegeterijancima. Nije vas žao da zakoljete svinju, prase, jagnje, kravu, zeca, jelena itd i da ih pojedete a žao vam pasa. Znate šta ste vi? Licemeri!

Vladimir

pre 7 godina

Sta li Indijci misle o tome sta mi radimo kravama? To su dupli arsini ako su zivotinje koje mi jedemo ok za jelo a zivotinje koje drugi jedu nisu.

WakeUpSheeple

pre 7 godina

Pa indici se nama gade sto jedemo njihovu svetu zivotinju, druga kultura. Meni je ovo tuzno posto volim pse, al tako je. Treba postovati vegetarijance, jedini ne ispadaju licimuri.

spirogira

pre 7 godina

@StoleNS, takvom relativizacijom se dovode u pitanje i antibiotici, jer i bakterije žive, dišu (bar one aerobne), razmnožavaju se i umiru kao mi. Naravno da ne postoji etički problem sa ubijanjem nečega samo zato što je živo, treba valjda imati i neke dodatne kriterijume.

mr stojko

pre 7 godina

a jagnje ili jare nije vam zao,10x neznije i emotivnije zivotinje,ali navika i kultura su cudo.tako i oni,navikli ljudi pa sta ces,da se razumemo i jedno i drugo je tuzno ali i ukusnu,nekom jedno nekom drugo,ovo je samo rasprava o ukusima

Sanja jovanovic

pre 7 godina

Boze.Gde ide ovaj svet?Kako mogu?Kako im nije zao? Hajde njima tako neko nesto da uradi.Ponasaju se kao nasilnici,manijaci.Vecina njih i jesu manijaci.Gde je vlast?Ima li ovde neceg realnog?Neka jedu komarce koji nam smetaju,muve i ostale insekte a ne pse!Pas je covekov najbolji prijatelj.Sluzi za mazenje,uz pse postajemo bolje osobe.Oni nisu za jelo!!! IMATE LI SRCA? JE L OVO REALNO? Zapitate li se toga? Kako vam nije zao jadnih pasa i jadnih macaka.Poubijajte se medjusobno sto se mene tice ali pse ostavite!Nista im nisu uradili! SVI VI KOJI STE SE UBACILI U TO SVETSKO PRVENSTVO ILI STA GOD BILO,STO KACITE PO FEJSU I OSTALIM DRSTVENIM MREZAMA "CRO" "RUS" "ORANGESPONSYOU",.. MOGLI STE DA NAPISETE "StopYulin2016", "StobYulinForever" Pisanjem imena vase drzave nece spasiti necije zivote,ali mozda bas vas status "StopYulin2016","StopYulinForever" Spase na milijarde pasa i macaka.Time cete bar nesto postici,spasicete neciji zivot.Spasicete zivot vaseg najboljeg prijatelja.Zar je Ajfelov toranj u svetlu vase zastave/drzave vazniji od milijarde pasa i na hiljade macaka? Kako mozete?Gde vam je srce?Gde vam je dusa? Imate li bar malo dobrote u sebi.Pogledajte ove jadne pse na slikama,mrsave povredjene,neuhranjene,..Da li vam bar malo dodje zao?

Bane

pre 7 godina

Ljudi se kolju i ubijaju medjusobno svaki dan od postanka na zemlji , nekome je krava sveta zivotinja, dok je drugi jedu, neka zemlja ubija stotine kitova na nacionalnom fest ubijanja kitova ...Kanada, Srbija je prozderala vecinu zasticenih vrsta zivotinja, svela ih na nebitan broj, sasekla sume te pala na svega 27% sumskog prostora, a da ne pricam sto je u smrt poslala stotine hiljada svoje omladine da ginu u besmislenim ratovima. Ma sta vise moze da nas zacudi, ne budimo samo cinici.

Katarina

pre 7 godina

Meni je jako žao tih nedužnih životinja, nemaju razloga da ih tako ubijaju i da se iživljavaju nad njima. Da sam ja predsednik sve to bih pohapsila i strogo kaznila.

Aleksandar

pre 7 godina

Ljudi su oduvek jeli meso. Da li od ove zivotinje ili one. Jedina stvar u ovoj prici je nehumano ubijanje. To je vise izivljavanje.

Veganka

pre 7 godina

Mislite da zivotinje koje vi ovde jedete ne pate i ne bivaju mucene i ubijene? https://youtu.be/C89ACdYmWac
Licemeran je svako ko ovo osudjuje a podrzava ubijanje drugih vrsta zivotinja.

ona

pre 7 godina

molim sve komentatore da potpisu peticiju koja se nalazi na zvanicnom sajtu ... treba jos nekoliko hiljada potpisa da bi se pokusalo zabraniti ovaj festival...

protiv

pre 7 godina

https://www.change.org/p/stop-the-yulin-dog-meat-eating-festival


link peticije protiv ovog krvavog neljudskog festivala.

Ime, prezime, email i drzava ne treba nikakva donacija ili slicno

siki

pre 7 godina

Negativan komentar o ovome imaju pravo da daju samo vegetarijanci i vegani. Ostali, ma koliko se zgrazavali i pravdali, su vrhunski licemeri.

Posetilac

pre 7 godina

Necu ni da palim vest da ne bi video neku sliku jer je meni ovo na nivou kao da je festival decjeg mesa npr. Uzasno i jezivo!
(Citizen X, 21. jun 2016 14:39)

a kako si postavio komentar bez da pališ vest

inače ,stvarno je odvratno sve ovo čitati

Djurra

pre 7 godina

A rostiljijada, pa kobasicijada, pa slaninijada, pa domace sa zlatibora, pa kulenijada, pa novembarske dace, pa sve na cumur, gril pipi gudi.To je sve OK.Svadbe, veselja, prezderavanja, uranci, nasi domaci specijaliteti, pa suhomesnati za meze i uz pivo.
Licemerno.....

Hladan

pre 7 godina

Nisam neki ljubitelj pasa u smislu da ih volim, ali ovo sam uspeo jedva da procitam i mislim da pravi ljubitelji pasa nemaju srca i duse da ostave komentar.
Zato ja koji sam hladan prema tim ZIVIM BICIMA sam jedva skupio energije da napisem:

SRAMOTA ZA LJUDSKU RASU!

bezimena

pre 7 godina

Pa baš zato što je "druga kultura" meni je ovo odvratno, neshvatljivo i neprihvatljivo! Kao što mi je u ovoj kulturi neprihvatljivo da se krave ubijaju maljem u glavu! Ako se već ubijaju, daj makar nek to bude tako da što manje pate, o ovom "festivalu" sam čitala već, ti psi i mačke se ubijaju na najzverskije moguće načine, odsecaju im se delovi tela na živo, deru se na živo, žive ih kuvaju i spaljuju! Odvratno, gadno, to nisu ljudi, nego monstrumi, i nema veze koji je narod u pitanju, isto bih rekla, to su neljudi, takvi postupci i "kultura, mentalitet i običaji" niđe veze. Ili si čovek ili si nečovek, univerzalno pravilo, važi svuda u svetu.

Наопак

pre 7 godina

Сјајно, ето прилике да решимо (за нас изгледа нерешив) проблем са напуштеним џукелама...Само, шта са тим великим љубитељима животиња који их убрзо напусте, коме њих да изручимо?

Milos

pre 7 godina

Pravo je divljastvo ubijati ove zivotinje na tako mucan nacin (kao i sve ostale naravno), zbog verovanja "da je meso ukusnije".Gde su sad one silne humanitarne organizacije da se izbore za humano ubijanje ovih zivotinja. Ako vec moraju da budu pojedene, neka sa ovog sveta odu na jedan dostojanstven i prikladan nacin...Inace svojevremeno sam probao psece meso, i mogu vam reci da je ukus specifican, ali je zaista ukusno...Pokusao sam da se raspitam koja je rasa u pitanju, ali mislim da je bio mesanac, tako da se ukus mozda i slucajno pogodio....

Ana-bg

pre 7 godina

Monstrumi, monstruozni ! Kuce su nasi prijatelji od davnina, cuvali nam domove, pomagali u lovu. Strasno, ovo treba spreciti svim dozvoljenim sredstvima. Strasno kakav covek moze biti na ovoj zemaljskoj kugli !

Tuga

pre 7 godina

Majko moja nije dzaba moj djed meni govorio "Sto istocnije to zalosnije" pa sta rade ovi ljudi?!Kakve su im to tradicije?I mi imamo nekih svojih bisera ali ova neka masovna ubijanja su strasna!I neko sad hoce mene da bratimi sa nekakavim "ISTOKOM" i da me zavadi sa "ZAPADOM" more EVROPA je moja zemlja i moj NAROD!

Džin

pre 7 godina

Šta reći a ne zaplakati,jedna od najjačih zemalja a deo naroda se hrani psima i mačkama,kao da nema šta drugo da se jede,a tek što njihovo komsije tamane kitove i druge zaštićene morske sisare,sve pod izgovorom tradicije i čega sve još. Čovek je najgore biće koje se desilo ovoj planeti.

zlotrov

pre 7 godina

jeste ovo mnogo gadno sa moje tacke gledista . daleko bilo stvarno . ali kineza ima previse , i oni grdni moraju da jedu sve , sto u stvari i cine . nema sta ne jedu , nista se ne baca itd . jedu gotovo sve sto gmize , insekte , jedu sve zivotinje moguce . Ali meni nisu jasni oni svajcarci sto jedu macke , pogotovo iz italijanskog kantona . isto imaju taj obicaj , da jednom godisnje jedu macke , i to se navodno krije , ali mislim da to svi znaju , ili barem oni sto bi trebalo da znaju .

marko.sky

pre 7 godina

Gnusno... To nikako ne mogu da zamislim... Da neko moze da zakolje i pece meso od zivotinje koja je coveku bolji i emotivniji prijatelj od vecine ljudi... Ne treba ubijati zivotinje uopste, po nekoj filozofiji... Al u danasnjem svetu bar pse i macke postedite boga mu ljubim...

Vojno obdanište "Mali pinc"

pre 7 godina

Drugi svet - druga kultura, ne treba to osuđivati. Šta Indijci misle o nama koji uživamo u telećim šniclama? Groze se. Ista stvar kao što se ovde većina grozi korišćenja pasa u ishrani.

thc

pre 7 godina

Psima se na zivo otkidaju satarom zadnje noge da bi mu adrenalin prodro u misice radi mekseg mesa!Mislim da su ljudi generalno kreteni svi i oni sto to rade i mi ostali sto takve i slicne stvari dopustamo! Samo Rasta,samo vutra,ljubav i postovanje! Mir svima!

Aktuelno

pre 7 godina

Nadamo se da ce posle posete kineskog predsednika Srbiji i ovde poceti konacno da se sluzi psece meso. Nije losa ideja da sve pocne jednim festivalom kao je ovaj.

joca

pre 7 godina

Tako tuzno deluju ovi psi kao da znaju sta ih ceka,ali kad covek razmisli u cemu je razlika kad dodje Guca i kod nas potamane 1000 prasica...Koliko su za nas Kinezi divljaci tako smo i mi divljaci za Indijce kojima je krava sveta zivotinja.

Aleksa

pre 7 godina

Zanimiljivo da ljudi koji će da budu protiv toga, morali bi biti protiv ubijanja svih životinja ali nisu! Oni imaju simpatiju za neka a ostale mogu da se kolju do mile volje,kao vegetarijanac moram da kažem da jesam protiv toga, ali ljudi misle da jim meso dolazi iz fabrike? Lepo upakovano u plastiku, zar nije zgodno?

stoleNS

pre 7 godina

Vlasnik sam psa i mačke i lično mi je odvratno da pomislim da probam pseće ili meso mačke, ali ukoliko se životinja ubija na koliko toliko human način, ukoliko nije izložena mučenju i patnji, smatram da nemam pravo apsolutno ništa da zamerim osobama koje jedu ove životinje. Stvar je običaja, kulture i navika. Mogu misliti kako izgleda Indijcu kada mi jedemo goveda.

Jedući meso svakako ubijamo životinju,a jedući biljke ubijamo i većinu biljaka koje se vade iz zemlje radi ishrane. Život biljke je većini ljudi manje vredan od života životinje i to je vrlo sebično stanovište - zato što se sa životinjama možemo poistovetiti jer su nam slične. Imamo saosećanje sa njihovim bolom i patnjom. Suštinski, zbog čega je život psa vredniji od života praseta ili šargarepe? Život je život i ako se oslobodimo antropocentričnog stanovišta shvatićemo da i biljka diše, živi, razmnožava se i umire isto kao i mi.
Ubijanje i hranjenje retkim, ugroženim ili vrstama u nestajanju je druga priča (bilo da su biljne ili životinjke). Ovde se narušava biodiverzitet, oduzima se karika u lanacu ishrane i vrednost određene vrste u složenom sistemu biosfere.

joca

pre 7 godina

Tako tuzno deluju ovi psi kao da znaju sta ih ceka,ali kad covek razmisli u cemu je razlika kad dodje Guca i kod nas potamane 1000 prasica...Koliko su za nas Kinezi divljaci tako smo i mi divljaci za Indijce kojima je krava sveta zivotinja.

thc

pre 7 godina

Psima se na zivo otkidaju satarom zadnje noge da bi mu adrenalin prodro u misice radi mekseg mesa!Mislim da su ljudi generalno kreteni svi i oni sto to rade i mi ostali sto takve i slicne stvari dopustamo! Samo Rasta,samo vutra,ljubav i postovanje! Mir svima!

bezimena

pre 7 godina

Pa baš zato što je "druga kultura" meni je ovo odvratno, neshvatljivo i neprihvatljivo! Kao što mi je u ovoj kulturi neprihvatljivo da se krave ubijaju maljem u glavu! Ako se već ubijaju, daj makar nek to bude tako da što manje pate, o ovom "festivalu" sam čitala već, ti psi i mačke se ubijaju na najzverskije moguće načine, odsecaju im se delovi tela na živo, deru se na živo, žive ih kuvaju i spaljuju! Odvratno, gadno, to nisu ljudi, nego monstrumi, i nema veze koji je narod u pitanju, isto bih rekla, to su neljudi, takvi postupci i "kultura, mentalitet i običaji" niđe veze. Ili si čovek ili si nečovek, univerzalno pravilo, važi svuda u svetu.

Hladan

pre 7 godina

Nisam neki ljubitelj pasa u smislu da ih volim, ali ovo sam uspeo jedva da procitam i mislim da pravi ljubitelji pasa nemaju srca i duse da ostave komentar.
Zato ja koji sam hladan prema tim ZIVIM BICIMA sam jedva skupio energije da napisem:

SRAMOTA ZA LJUDSKU RASU!

Aleksa

pre 7 godina

Zanimiljivo da ljudi koji će da budu protiv toga, morali bi biti protiv ubijanja svih životinja ali nisu! Oni imaju simpatiju za neka a ostale mogu da se kolju do mile volje,kao vegetarijanac moram da kažem da jesam protiv toga, ali ljudi misle da jim meso dolazi iz fabrike? Lepo upakovano u plastiku, zar nije zgodno?

Vojno obdanište "Mali pinc"

pre 7 godina

Drugi svet - druga kultura, ne treba to osuđivati. Šta Indijci misle o nama koji uživamo u telećim šniclama? Groze se. Ista stvar kao što se ovde većina grozi korišćenja pasa u ishrani.

Džin

pre 7 godina

Šta reći a ne zaplakati,jedna od najjačih zemalja a deo naroda se hrani psima i mačkama,kao da nema šta drugo da se jede,a tek što njihovo komsije tamane kitove i druge zaštićene morske sisare,sve pod izgovorom tradicije i čega sve još. Čovek je najgore biće koje se desilo ovoj planeti.

marko.sky

pre 7 godina

Gnusno... To nikako ne mogu da zamislim... Da neko moze da zakolje i pece meso od zivotinje koja je coveku bolji i emotivniji prijatelj od vecine ljudi... Ne treba ubijati zivotinje uopste, po nekoj filozofiji... Al u danasnjem svetu bar pse i macke postedite boga mu ljubim...

Tuga

pre 7 godina

Majko moja nije dzaba moj djed meni govorio "Sto istocnije to zalosnije" pa sta rade ovi ljudi?!Kakve su im to tradicije?I mi imamo nekih svojih bisera ali ova neka masovna ubijanja su strasna!I neko sad hoce mene da bratimi sa nekakavim "ISTOKOM" i da me zavadi sa "ZAPADOM" more EVROPA je moja zemlja i moj NAROD!

Ana-bg

pre 7 godina

Monstrumi, monstruozni ! Kuce su nasi prijatelji od davnina, cuvali nam domove, pomagali u lovu. Strasno, ovo treba spreciti svim dozvoljenim sredstvima. Strasno kakav covek moze biti na ovoj zemaljskoj kugli !

stoleNS

pre 7 godina

Vlasnik sam psa i mačke i lično mi je odvratno da pomislim da probam pseće ili meso mačke, ali ukoliko se životinja ubija na koliko toliko human način, ukoliko nije izložena mučenju i patnji, smatram da nemam pravo apsolutno ništa da zamerim osobama koje jedu ove životinje. Stvar je običaja, kulture i navika. Mogu misliti kako izgleda Indijcu kada mi jedemo goveda.

Jedući meso svakako ubijamo životinju,a jedući biljke ubijamo i većinu biljaka koje se vade iz zemlje radi ishrane. Život biljke je većini ljudi manje vredan od života životinje i to je vrlo sebično stanovište - zato što se sa životinjama možemo poistovetiti jer su nam slične. Imamo saosećanje sa njihovim bolom i patnjom. Suštinski, zbog čega je život psa vredniji od života praseta ili šargarepe? Život je život i ako se oslobodimo antropocentričnog stanovišta shvatićemo da i biljka diše, živi, razmnožava se i umire isto kao i mi.
Ubijanje i hranjenje retkim, ugroženim ili vrstama u nestajanju je druga priča (bilo da su biljne ili životinjke). Ovde se narušava biodiverzitet, oduzima se karika u lanacu ishrane i vrednost određene vrste u složenom sistemu biosfere.

zlotrov

pre 7 godina

jeste ovo mnogo gadno sa moje tacke gledista . daleko bilo stvarno . ali kineza ima previse , i oni grdni moraju da jedu sve , sto u stvari i cine . nema sta ne jedu , nista se ne baca itd . jedu gotovo sve sto gmize , insekte , jedu sve zivotinje moguce . Ali meni nisu jasni oni svajcarci sto jedu macke , pogotovo iz italijanskog kantona . isto imaju taj obicaj , da jednom godisnje jedu macke , i to se navodno krije , ali mislim da to svi znaju , ili barem oni sto bi trebalo da znaju .

protiv

pre 7 godina

https://www.change.org/p/stop-the-yulin-dog-meat-eating-festival


link peticije protiv ovog krvavog neljudskog festivala.

Ime, prezime, email i drzava ne treba nikakva donacija ili slicno

marko

pre 7 godina

@Vojno obdanište "Mali pinc

Ne treba ubijati ni krave, ali pas nije krava i nikada nece biti. Pas je covekov pratilac, odani prijatelj. Koja zivotinja se koristi za pronalaženje zatrpanih ljudi u ruševinama, ko pomaže slepim ljudima, ko otkriva eksploziv? PAS! Ovo u Kini je bestijalno ubijanje i mučenje i treba ga zabraniti odmah!

Наопак

pre 7 godina

Сјајно, ето прилике да решимо (за нас изгледа нерешив) проблем са напуштеним џукелама...Само, шта са тим великим љубитељима животиња који их убрзо напусте, коме њих да изручимо?

Aktuelno

pre 7 godina

Nadamo se da ce posle posete kineskog predsednika Srbiji i ovde poceti konacno da se sluzi psece meso. Nije losa ideja da sve pocne jednim festivalom kao je ovaj.

marko

pre 7 godina

@stoleNS
Cudan vam je zakljucak, pas=svinja=šargarepa. Ne razumem tu dedukciju, ali ako cemo tako, onda je svakako psu mnogo bliži čovek nego šargarepa ili keleraba. Pseća ljubav i odanost prema čoveku su bez premca. Organizovati bilo koji festival klanja i
ždranja nekog zivog bica je gnusno. Pa i svinja( kod nas), a pogotovu jadnih pasa koji umiru u najgorim mukama.

Milos

pre 7 godina

Pravo je divljastvo ubijati ove zivotinje na tako mucan nacin (kao i sve ostale naravno), zbog verovanja "da je meso ukusnije".Gde su sad one silne humanitarne organizacije da se izbore za humano ubijanje ovih zivotinja. Ako vec moraju da budu pojedene, neka sa ovog sveta odu na jedan dostojanstven i prikladan nacin...Inace svojevremeno sam probao psece meso, i mogu vam reci da je ukus specifican, ali je zaista ukusno...Pokusao sam da se raspitam koja je rasa u pitanju, ali mislim da je bio mesanac, tako da se ukus mozda i slucajno pogodio....

wer

pre 7 godina

A koja je razlika izmedju klanja svinja i klanja pasa ?
(Barska stolica, 21. jun 2016 15:11)

pa reci ce ti da su svinje glupe i ukusne, a psi pametni, plemeniti i ne zasluzuju razanj. a ti im veruj...

ove slike se od svinjokolja i jagnjokolja razlikuju samo u kolicini licemerja zapadne civilizacije, gde se na dlaku isto radi, ali u svilenim rukavicama, sa slikom hilari klinton iznad radnog stola.

niko od nas mesozdera nema trunku prava da kinezima drzi pridike o tome sta se jede a sta ne.. niko

Putnik

pre 7 godina

U Indiji kravu smatraju izvorom hrane i života u skladu sa čim krava ne može biti ubijena. Ponuditi Indusa govedinom znači jako ga uvrediti.

Srbi cepaju po govedini sve u 16.

Muslimani smatraju svinju prljavom životinjom. Čak ni dobar broj onih, deklarativno, muslimana koji nisu religiozni, ne klanjaju, ne idu u džamiju, piju alkohol itd. - ne jedu svinjetinu.

Jel postoji u Beogradu halal restoran i groblje za muslimane?

U Japanu se delfini i kitovi love na monstruozne načine. U Laosu, Kambodži, na Tajlandu itd. su pacovi, psi i mačke normalan deo kuhinje. U nekim zemljama jedu bube i mrave.

I šta je problem što Kinezi na teritoriji Kine organizuju festival psećeg mesa? U Kini je barem normalno da te u restoranu ne nude psećim mesom čim ih obavestiš da si Evropljanin/Amerikanac/Australijanac. Jel ima neko problem u Srbiji sa tim što se većini Indusa i muslimana digne kosa na glavi i okreće želudac na samu pomisao teletine ispod sača, kobasicijade i slaninijade? Nema niko problem - ješćemo u inat i ne samo to, nego nećemo Indusima, muslimanima, vegeterijancima i veganima da ponudimo hindu, halal, vegetarijanske i vegan opcije, jer to smatramo čudnim i nenormalnim.

Mogu da se složim da su, iz ugla naše kulture, ljudi koji jedu pseće meso nenormalni. Ali i Srbi su tek nenormalni, iz ugla mnogih kultura, a objektivno smo nenormalni, jer smo isključivi, totalitarni i mislimo da se planeta završava na Horgošu i Jarinju, a nepismeni smo, bedni i izolovani.

Miša

pre 7 godina

Meni su najsmešniji ovi što porede psa i svinju kao to je isto,svinja se jede hiljadu godina dok je pas najbolji čovekov prijatelj hiljadu godina.

Surovi

pre 7 godina

zbog ovakvih stvari ne kupujem nista kinesko i ne volim ih
(denz, 21. jun 2016
Hehehehehehe.....to bi vec bio ozbiljan poduhvat!
Licno,mislim da lupetas,posto je barem 90 posto tehnike koju koristis proizvedeno u Kini,dok je ostatak na Tajvanu ,Maleziji,Koreji.....Sto se tice odece,verujem da je barem 80 posto robe na tebi poreklom iz Kine,cak i ako nosis brendove,posto gotovo svi imaju tamo proizvodnju.

Kineska kultura je znacajno starija od evropske,sto je i razlog zasto nas posmatraju kao pse.Dok su u Evropi postojale samo divlje horde,u Kini je postojala organizovana drzava.Negovali su poeziju,filozofiju,nauku i razvijali se dok smo u Evropi spaljivali vesticei mislili da je zemlja ravna ploca.
Sto se tice jedenja kerova,nemam bas nista protiv,iako ih obozavam,kao sto nemam nista protiv jedenja svinja i ostalih zivuljki koje koristimo u ishrani.
Istina ,ne slazem se sa brutalnim ubijanjem,ali ako svet ne osudjuje ubijanje delfina na Farskim ostrvima,ne vidim razlog da osudjuju Kinu.

Sta vise,veoma su ukusni!
(probao prosle godine u Pekingu)...

Домаћин

pre 7 godina

A koja je razlika izmedju klanja svinja i klanja pasa ?
(Barska stolica, 21. jun 2016 15:11)

Од заклане свиње МОГУ да се праве чварци и питије, а од пса - ЊОК!

Boki

pre 7 godina

zasto je ovo neljudski, a klanje prasica je ok?
drugarica je u nekoj organizaciji za te pse,i njoj se verovatno ovo gadi,ali zato voli da umasti prstice u kafanu na neki rostilj.
i ako cemo realno ljudi u Aziji se hrane mnogo zdravije od nas evropljana,evropljanima samo jos nedostaje psece mesto,ostalo sve jedu.
a i sigurno nisu evropljani ti koji ce da odlucuju sta sme,a sta ne sme da se jede,ima mnogo razloga.

Kina superiorna sila

pre 7 godina

[link]


link peticije protiv ovog krvavog neljudskog festivala.

Ime, prezime, email i drzava ne treba nikakva donacija ili slicno
(protiv, 21. jun 2016 15:26)

Ko si ti da linkujes? Njihova kultura njihova stvar. Mislim stvarno Srbedijanci, gledajte bre malo svoja posla i ostavite druge sta rade. Mozda nesto i napravite od vasih jadnih zivota.

Doda

pre 7 godina

Za dusebriznike koji uporedjiju jedenje mesa svinja goveda i pasa, jedno pitanje. Da li jedete meso na zivo oderanog teleta koje je prethodno zivo ubaceno u vrelu kljucalu vodu? E upravo tako se kuvaju psi. ZIVI, i potpunoio svesni jer je toboze tako meso mekse i ukusnije. Takva zverstva su problem, a ne samo jedenje mesa. Proguglajte malo ako imate stomak. Da vidite snimke u kakvim mukama ti psi skoncavaju.

lemy L.

pre 7 godina

u fabrici mesa 22juli koja vise ne postoji,u mom Kruševcu,kada su arapi kupovali teletinu,dolaziili su jedan-dva coveka iz te neke arapske zemlje ,kako bi sa posebni macem ubili tele ili kravu,i tako bili sigurni da kupuju meso od zivotinje koja se nije mucila. Bilo koja komplikacija (nehumana)pri klanju,to bi se ostavljalo u fabrici.

bre bre

pre 7 godina

zaklati svinju ili psa nema neke razlike i svinja i pas je živo biće. ali to što je nama ukusna svinja tako je i njima ukusan pas. mislim da samo onaj ko ne jede ni svinju ni psa ima pravo da kritikuje ovako nešto, a mi ostali nemamo jer nismo ništa manje okrutni.

đura

pre 7 godina

U bre sad se kao svi gade tu nešto a ovamo se smejete vegeterijancima. Nije vas žao da zakoljete svinju, prase, jagnje, kravu, zeca, jelena itd i da ih pojedete a žao vam pasa. Znate šta ste vi? Licemeri!

alban

pre 7 godina

Nadam se da svi srbi ne misle kao neki ovde, koji nemaju nimalo ljudskosti i osecajnosti prema najboljim stvorenjima kao sto su psi. A kad covek nema sazaljenja prema neduznim zivotinjama, onda mora da su ti ljudi najgora i najodvratnija svorenja na ovoj planeti.

Zoran

pre 7 godina

Nebitno dal je krava, pas, svinja. Kako mogu da ih mucenicki ubijaju i deru dok su zivi to mi nije jasno. Pa zamisli u kojim mukama je ta zivotinja, valjda normalnom dovoljno. Ako vec hoces-moras-volis, uradi bar najhumanije moguce.

Kimi

pre 7 godina

Po cemu je jedan pas vredniji od jedne svinje ili jagnjeta? A dokazano je da su svinie pametnije od kerova! A jedete svinjsko meso vi licemeri koji ste stali u odbranu kerova! P

od svih kolaca najlepsa mi je pasetina

pre 7 godina

Voleo bi jednog dana da posetim ovaj sjasni festival,da probam cevape,pljeskavicu ili neki gulas sa pasetinom

DaRko

pre 7 godina

Znam da na svaku ovakvu i sličnu vest krenu poređenja sa drugim životinjama. Ali bitna stvar je da je domaća krava, pripitomljen potomak divljeg govečeta koje su naši preci lovili. Ovca, koza, svinja i kokoška isto. Čovek nikada nije lovio vuka ili lava radi ishrane. Iza ove "tradicije" se krije praznoverje, ritual. Kao oni u Africi (tekst od pre par dana na b92) što "love" albino ljude jer delovi njihovih tela "donose sreću". Primitivizam ukratko.

žućko

pre 7 godina

Da li znate zašto se na vašarima peče celo jagnje zajedno sa glavom? Navodno, razlika između jagnetine na žaru i psa na žaru je samo u očnjacima. Ko će ga znati.

Korma

pre 7 godina

Ljudi su najveci licimeri. Ostavite se svog mesa pa komentarisite. Kako moja baba kaze ko nije bio stvarno gladan nije upoznao sebe. Jedino sto je meni smetalo u Kini jeste nacin na koji tretiraju zivotinje. To jeste strasno.

siki

pre 7 godina

Negativan komentar o ovome imaju pravo da daju samo vegetarijanci i vegani. Ostali, ma koliko se zgrazavali i pravdali, su vrhunski licemeri.

Virim iz zbunja

pre 7 godina

Isto ovako vam izgledaju svinje prije klanja samo sto to "ne zelimo" da primjetimo. Ja jedem priznajem, al cesto mi dolazi ta slika njihovog pogleda pred klanje.. Imate na yt potrazite, ako vam ne smeta da pokvarite uzitak.

Djurra

pre 7 godina

A rostiljijada, pa kobasicijada, pa slaninijada, pa domace sa zlatibora, pa kulenijada, pa novembarske dace, pa sve na cumur, gril pipi gudi.To je sve OK.Svadbe, veselja, prezderavanja, uranci, nasi domaci specijaliteti, pa suhomesnati za meze i uz pivo.
Licemerno.....

Aleksandar

pre 7 godina

Ljudi su oduvek jeli meso. Da li od ove zivotinje ili one. Jedina stvar u ovoj prici je nehumano ubijanje. To je vise izivljavanje.

Veganka

pre 7 godina

Mislite da zivotinje koje vi ovde jedete ne pate i ne bivaju mucene i ubijene? https://youtu.be/C89ACdYmWac
Licemeran je svako ko ovo osudjuje a podrzava ubijanje drugih vrsta zivotinja.

Zoki

pre 7 godina

Jedemo i krave, pilice, svinje. Indijci bi nas poslali u pakao zbog krava. Kinezi jedu pse i macke. U cemu je sustinska razlika? Nema je. Zivotinja. Neko je voli jedti, neko je voli slaviti (indijcki krave), neko ih voli drzati u stanu.
Ovo je nametanje zapadnih moralnih vrednosti istocnim narodima! Koju zivotinju jedes je sustinski amoralno.

Sanja jovanovic

pre 7 godina

Boze.Gde ide ovaj svet?Kako mogu?Kako im nije zao? Hajde njima tako neko nesto da uradi.Ponasaju se kao nasilnici,manijaci.Vecina njih i jesu manijaci.Gde je vlast?Ima li ovde neceg realnog?Neka jedu komarce koji nam smetaju,muve i ostale insekte a ne pse!Pas je covekov najbolji prijatelj.Sluzi za mazenje,uz pse postajemo bolje osobe.Oni nisu za jelo!!! IMATE LI SRCA? JE L OVO REALNO? Zapitate li se toga? Kako vam nije zao jadnih pasa i jadnih macaka.Poubijajte se medjusobno sto se mene tice ali pse ostavite!Nista im nisu uradili! SVI VI KOJI STE SE UBACILI U TO SVETSKO PRVENSTVO ILI STA GOD BILO,STO KACITE PO FEJSU I OSTALIM DRSTVENIM MREZAMA "CRO" "RUS" "ORANGESPONSYOU",.. MOGLI STE DA NAPISETE "StopYulin2016", "StobYulinForever" Pisanjem imena vase drzave nece spasiti necije zivote,ali mozda bas vas status "StopYulin2016","StopYulinForever" Spase na milijarde pasa i macaka.Time cete bar nesto postici,spasicete neciji zivot.Spasicete zivot vaseg najboljeg prijatelja.Zar je Ajfelov toranj u svetlu vase zastave/drzave vazniji od milijarde pasa i na hiljade macaka? Kako mozete?Gde vam je srce?Gde vam je dusa? Imate li bar malo dobrote u sebi.Pogledajte ove jadne pse na slikama,mrsave povredjene,neuhranjene,..Da li vam bar malo dodje zao?

stoleNs

pre 7 godina

@marko
dedukcija pas=svinja =sargarepa je zivot=zivot=zivot. Objasni mi sustinski razlog vece vrednosti zivota psa od zivota na primer runolista. Tvoj odgovor je da je pas covekov najbolji prijatelj, a to je opet ono isto antropocentricno stanoviste,gde je vazno samo ono sto je nama ljudima blisko i drago. Nema veze sto pasa ima milijarde, a runolista par populacija preostalih na alpima? Ja se slazem da bi mi bilo teze da gledam kako ubijaju psa, nego kako beru runolist, ali sam svestan da je to subjektivan i sebican nacin razmisljanja.

Zivot je zivot, bez obzira kako nama izgledao i svaki organizam se bori da opstane na planeti.

Saul Goodman

pre 7 godina

Ljudi su neviđeni licemeri. Evo npr. kada vidimo malo jagnje kako trčkara livadom, svi ćemo da pravimo nežne face i da uživamo u dobroti tog malog bića. Kada na tanjiru tamanimo jagnjetinu, niko od nas i ne pomisli na jagnje kao živo i umiljato biće. Nema neke veće razlike i sa ovim masakrima pasa u Kini...

Daniel

pre 7 godina

Pogledajte dobro ovu naslovnu fotografiju.Sta vidite?Ja, kao i pojedinci vidimo tugu u ocima ovog psa.Prosto zna sta ga ceka.Kinezi me na jedan nacin fasciniraju, ali opet na drugi se zgrozim kada pomislim na njih i kako se ophode prilikom ubijanja zivotinja.Kruze neka verovanja koja nemaju veze s vezom, a najgore je sto su ljudi spremni na najmonstruoznija zlodela kako bi se toga pridrzavali.Tuzno je sa ove druge strane tako nesto slusati i gledati, a biti nemocan.Mislim da previse na svetu ima zla i dobrodosao bi nam jos jedan potop kako bi se ova Zemlja ocistila.Svakim danom sve vise i vise cinimo zla Zemlji na kojoj zivimo.Boze pomozi ovim jadnim bicima koja nisu ni za sta kriva jer se prema njima ophode zverski, cak je i to blaga rec za takve ljude.

Dragan, nbgd

pre 7 godina

Za "prepametne" koji se pitaju u čemu je razlika između klanja pasa i drugih životinja...

A jel' bi svinja uginula od tuge kada bi joj gazda preminuo? Ne bi, i što je još gore, verovatno bi ga pojela ako bi joj bio dostupan leš. Isto tako i mačku "zabole" za svog vlasnika i pre svega se vezuje za kuću i onoga koji je hrani i udovoljava joj...A krava? Isto. Ovca? Isto.

Sa druge strane, psi su doslovno u stanju da uginu od tuge za gazdom ili drugim psom, što govori koliko su evoluirali po pitanju procesiranja emocija u odnosu na druge životinje, a sve zbog stotina godina suživota sa ljudskom vrstom.

I onda pored SVEGA što čovek može da pojede i uzgaja da bi jeo (već vekovima), Kinez uzme da kolje psa jer je to "tradicija". Da parafraziram Nikolu Koju - E pa, ... se ja na tu vašu tradiciju, bezdužnici!

Katarina

pre 7 godina

Meni je jako žao tih nedužnih životinja, nemaju razloga da ih tako ubijaju i da se iživljavaju nad njima. Da sam ja predsednik sve to bih pohapsila i strogo kaznila.

mr stojko

pre 7 godina

a jagnje ili jare nije vam zao,10x neznije i emotivnije zivotinje,ali navika i kultura su cudo.tako i oni,navikli ljudi pa sta ces,da se razumemo i jedno i drugo je tuzno ali i ukusnu,nekom jedno nekom drugo,ovo je samo rasprava o ukusima

Sok od zove orla

pre 7 godina

Meni su najsmešniji ovi što porede psa i svinju kao to je isto,svinja se jede hiljadu godina dok je pas najbolji čovekov prijatelj hiljadu godina.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Miša, 21. jun 2016 17:40) # Link komentara


U tome je problem "zapadnjaka" oni pa oni,kao da drugi narodi nisu postojali
onaj fazon "Srbin viljuskom boc, a Nemac prstima"
to sto je nas deda pre 1000 godina jeo prasetinu,njihovi su jeli pasetinu,i sta je tu cudno?
inace ima ljudi u svetu koji cuvaju prasice kao kucne ljubimce
gadite mi se svi koji jedete prasetinu,jagnjetinu,teletinu,odvratni ste!monstrumi
samo pogledajte kako prolaze te jadne zivotinje po vasim klanicama,pa onda upirite prstom u nekog drugog.
osvestite se,niti ste jedini postojali pre 1000 godina,niti ste jedini koji imate svoju istoriju,niti ste jedini danas koji postoje,a ono sto je najbitnije,niste uopste nesto pametni da delite "savete" ostatku sveta.

miro split

pre 7 godina

Nije mi jasno šta je vama čudno šta u Kini kolju pase.Neće ga valjda živog jest.Grize Kinez pasa,ali bogami ni pas ne ostaje dužan.
Nego jel istina da je nakon šta je kineski presjednik odletija iz Beograda netragom nestala cila beogradska populacija pasa lutalica?

Anđela

pre 7 godina

Jadna im tradicija!

Festival je slavlje, A OVDE SE SLAVI ŠTA?

Šta se slavi ovde?

Oduvek su mi sve te roštiljade i ostale "jade" bile primitivne: JEDE SE DA BI SE ŽIVELO, A NE ŽIVI SE DA BI SE JELO.

A ovo sa ovim kasapljenjem i mrcvarenjem živih životinja koje imaju dušu mi je NELJUDSKI!

Nadam se da sve te zivotinje imaju parazite, pantljicare, demodeks i milion drugih groznih zaraznih bolesti i da će osveta nad ovim nesvetom biti njihova.

Gospode Bože! I posle se čudimo što Majka Priroda hoće da nas SATRE!

komentraktor

pre 7 godina

Neki vole prasece, neki vole jagnjece. A imas i one koji vole i prasece i jagnjece. E sad oni nemaju prasece i jagnjece pa jedu kucece il prosto vole ljudi. A ovi za zastitu kao ne jedu meso. Sio mu ga djura.

Nikola Petrović

pre 7 godina

Najnovija istraživanja sprovedena na prestižnim svetskim institutima su dokazala da minerali prolaze kroz pravo agoniju prilikom iskopavanja.

Odžačar

pre 7 godina

Ljudi su najveci licimeri.
(Korma, 21. jun 2016 17:15)

Nije "licimeri" nego "licimuri".


Treba postovati vegetarijance, jedini ne ispadaju licimuri.
(WakeUpSheeple, 21. jun 2016 16:55)

Nije "licimuri" nego "licimeri".

Ovaj, hm... Nesumnjivo je strašno mučiti životinje, ali šta je sa mučenjem jezika, dok ne skonča u najgorim mukama?

WakeUpSheeple

pre 7 godina

Pa indici se nama gade sto jedemo njihovu svetu zivotinju, druga kultura. Meni je ovo tuzno posto volim pse, al tako je. Treba postovati vegetarijance, jedini ne ispadaju licimuri.

M

pre 7 godina

Ovi borci za prava životinja se ponasaju kao idioti, nije problem što jedu pse nego što je neregulisano i što se ubijaju na načine koji nisu humani, a ne da pokušavaju da festival ukinu ili da ukinu praksu jedenja pasjeg mesa, pa hajde ljudi, zamislite da kod nas dodje neko i zabrani nam svinjetinu ili govedinu? Svi bi odlepili. Kulturoloski je tako, treba se pobrinuti da se to obavlja na human način. Nažalost dok ne otkrijemo veštačko pravljenje hrane, naš opstanak će uvek zahtevati oduzimanje života, bilo od biljke ili neke životinje.

ona

pre 7 godina

molim sve komentatore da potpisu peticiju koja se nalazi na zvanicnom sajtu ... treba jos nekoliko hiljada potpisa da bi se pokusalo zabraniti ovaj festival...

Vladimir

pre 7 godina

Sta li Indijci misle o tome sta mi radimo kravama? To su dupli arsini ako su zivotinje koje mi jedemo ok za jelo a zivotinje koje drugi jedu nisu.

Bane

pre 7 godina

Ljudi se kolju i ubijaju medjusobno svaki dan od postanka na zemlji , nekome je krava sveta zivotinja, dok je drugi jedu, neka zemlja ubija stotine kitova na nacionalnom fest ubijanja kitova ...Kanada, Srbija je prozderala vecinu zasticenih vrsta zivotinja, svela ih na nebitan broj, sasekla sume te pala na svega 27% sumskog prostora, a da ne pricam sto je u smrt poslala stotine hiljada svoje omladine da ginu u besmislenim ratovima. Ma sta vise moze da nas zacudi, ne budimo samo cinici.

Alisa u zemlji cuda

pre 7 godina

Mozda niste znali al evo - kobasice i salame sa 10 - 15 % konjskog mesa su najbolje! Al kad Mi krkamo onda je O.K. Glad oci Nema !

faton

pre 7 godina

@Kina superiorna sila

Idi ti kod njih i ostavi ti mene da linkujem.

Meni nije sto ih jedu jel svaka kultura ima neceg sto se drugoj ne svidja nego njihov nehumani nacin.

Posetilac

pre 7 godina

Necu ni da palim vest da ne bi video neku sliku jer je meni ovo na nivou kao da je festival decjeg mesa npr. Uzasno i jezivo!
(Citizen X, 21. jun 2016 14:39)

a kako si postavio komentar bez da pališ vest

inače ,stvarno je odvratno sve ovo čitati

spirogira

pre 7 godina

@StoleNS, takvom relativizacijom se dovode u pitanje i antibiotici, jer i bakterije žive, dišu (bar one aerobne), razmnožavaju se i umiru kao mi. Naravno da ne postoji etički problem sa ubijanjem nečega samo zato što je živo, treba valjda imati i neke dodatne kriterijume.

marko

pre 7 godina

@nikola
Imam ja bolji predlog, mada je sličan vašem. Pokupiti mrzitelje pasa i poslati ih u Amazoniju, ima tamo nekih plemena koja bi vam se obradovala, baš.

Mirjana Radovic

pre 7 godina

Kinezi jedu psece meso zbog plodnosti i prvo ih tuku motkama i trude se da drze u zivotu sto duze,jer je tako meso svezije,inace ih zive deru,kuvaju i peku,imaju cak i masine nalik centrifugi u koje ih ubace da im pre spremanja skinu dlaku. To radi i Korea,Tajvan...ima dosta zemalja gde se jede psece meso,smatram da su to zaostale zemlje,sa primitivnim ljudima,to vazi i za vecinu nasih seljaka.Svako ko se slaze sa bilo kojim zlostavljanjem zivotinja za mene je retardiran i iskopleksiran,verovatno su ga otac i majka zlostavljali,pa on svoj bes iskaljuje na neduznoj zivotinji,jer je i on to bio,jadna mala neduzna zivotinjica koju mama i tata tuku,a on ne moze da se suprostavi.Onome kome je smesno to sto zivog psa ili macku ubace u kljucalu vodu ili ga peku zivog preporucujem da gurne ruku u kljucalu vodu ili u vatru da vidi kakav je to osecaj.Ko zna mozda ti se dopadne?

M

pre 7 godina

Svima koji ce reci da je razlika samo u kulturi i da nema zapravo razlike izmedju ubijanja pasa i npr. svinja, porucio bih - u pravu ste, nema razlike, ali ne onako kako vi mislite. Nijedno ni drugo nije u redu, odvratno je i sebicno u oba slucaja. Ljudi jedu meso zbog ukusa, iz zadovoljstva, ne iz prave bioloske potrebe...hedonizam i primitivizam upakovani u kulturu ishrane.

Misa JUG

pre 7 godina

Jedan napisao "meso ko meso" u cemu je razlika? Da, da isto je da jedes svinju koju ti hranis, ili tele, jagnje koji pasu travu i psa koji jede po kantama... Potpuno je isto kako da ne... Za prijateljstvo coveka i psa da ne pricam...

kosta

pre 7 godina

"A koja je razlika izmedju klanja svinja i klanja pasa ?"

Teoretski je pitanje na mestu, ali praktično, ne kaže se bez razloga da je pas čovekov najbolji prijatelj, dokazano više puta , koliko mogu da budu verni, da pate za ljudima, čak i da prestanu da jedu i uginu bukvalno od tuge, da se vrate kući iako su udaljeni kilometrima. Nisu sa nama samo zbog toga što ih hranimo , kao što mnogi misle... Žao mi je i konja koji služi čoveku ceo život a kada više nije sposoban za to , završi u kobasicama. Realno, žao mi je i svinja, ali sa njima ipak nemamo toliko emotivan odnos kao sa psima i konjima..

rex

pre 7 godina

Koja je razlika između psećeg i mesa drugih životinja? Zašto bi bilo normalno konzumirati jedne vrste a druge ne, ako im je meso upotrebljivo za ishranu? To su čisto licemerje i ukorenjene kulturoloske predrasude, jedino ne bi smelo da postoji mesta za nepotrebno zlostavljane životinja pre same likvidacije...

R,Zivkovic,R-dam

pre 7 godina

Licno sam video u Indiji 1968 g. Kalkuta,kako spremaju ratove ili puace na nacin; iskopaju rupu u zemlji naloze vatru i u tu rupu stave zivog puaca i zatrpaju zemljom i zarom, a potom ga izvade on se pusi i jeduga tu na mestu.A u Denovi Italija sam pricao sa jednim talijanom videvsi jednu macku prelazi ulicu i povika eno je pobezemi dobra je bila za rucak.I rece tada 1969g.kilogram macijeg mesa kosta 300 lira, a govedine 5000 lira pati biraj.

Fuj

pre 7 godina

Potpisala peticiju!

Toliko od mene.

Što se raznih opravdanja tiče: najprekobrojniji u Kini su ljudi i to izaziva ogromne probleme.

Eto ideje, šta da rade kada istrebe sve pse....

sdned

pre 7 godina

Strašno, užasno, grozno, divljački, necivilizovano...
Pas je veličanstveno i dobro biće, sa ljudkim vezano odanošću i ljubavlju.
Tako nešto raditi psima mogu samo ljudi sakati dušom i razumom.

Sogor

pre 7 godina

Jednostavno je za dusebriznike koji kao ne vide razliku izmedju svinje i psa: pas kod nas nije jestiv, dok se svinja oduvek gaji radi ishrane. Pas je kucni ljubimac ili cuvar kuce, stada i sl. Da su nas vekovima ucili da jedemo pse, jeli bismo ih. Ali su nas ucili da jedemo i gajimo svinje, a pse da mazimo i volimo. Tako da, sasvim je normalno da se pravi razlika u "ljubavi" izmedju ove 2 zivotinje. Isto je i sa jevrejima i muslimanima-svinja je nesto sto se ne jede i tacka.

vasilije

pre 7 godina

Da jos uvek jedem meso ne bih se libio da probam kucece meso. Sa jedne strane nije humano, ali sa druge strane nije humano ni klati svinje ili druge zivotinje.
Ove organizacije za zastitu prava ovoga i onoga mi sve vise idu na zivce.

Dejan Pesic

pre 7 godina

Ne moze tako.Ne smeta nam sto kupise zelezaru a smeta nam sto jedu pse.Uostalom u Kini imaju citave farme pasa koji se uzgajaju za klanice

knn62.

pre 7 godina

Ne pročitah nikad kritiku na način klanja jaganjaca za Bajram (za one koji ne znaju najprije se stomak raspori i crijeva izvade pa se tek onda kolje), a ovdje toliko negativnih komentara! Nisu ni meni jasni njihovi (kineski) običaji ali dokle god i zalogaj mesa postoji na mojoj trpezi, nemam prava da kritikujem bilo koga ko jede (a klanje je put do toga) bilo koju vrstu mesa. Btw, i moj kućni ljubimac je pas.

Наопак

pre 7 godina

Сјајно, ето прилике да решимо (за нас изгледа нерешив) проблем са напуштеним џукелама...Само, шта са тим великим љубитељима животиња који их убрзо напусте, коме њих да изручимо?

Aktuelno

pre 7 godina

Nadamo se da ce posle posete kineskog predsednika Srbiji i ovde poceti konacno da se sluzi psece meso. Nije losa ideja da sve pocne jednim festivalom kao je ovaj.

Tuga

pre 7 godina

Majko moja nije dzaba moj djed meni govorio "Sto istocnije to zalosnije" pa sta rade ovi ljudi?!Kakve su im to tradicije?I mi imamo nekih svojih bisera ali ova neka masovna ubijanja su strasna!I neko sad hoce mene da bratimi sa nekakavim "ISTOKOM" i da me zavadi sa "ZAPADOM" more EVROPA je moja zemlja i moj NAROD!

Kina superiorna sila

pre 7 godina

[link]


link peticije protiv ovog krvavog neljudskog festivala.

Ime, prezime, email i drzava ne treba nikakva donacija ili slicno
(protiv, 21. jun 2016 15:26)

Ko si ti da linkujes? Njihova kultura njihova stvar. Mislim stvarno Srbedijanci, gledajte bre malo svoja posla i ostavite druge sta rade. Mozda nesto i napravite od vasih jadnih zivota.

thc

pre 7 godina

Psima se na zivo otkidaju satarom zadnje noge da bi mu adrenalin prodro u misice radi mekseg mesa!Mislim da su ljudi generalno kreteni svi i oni sto to rade i mi ostali sto takve i slicne stvari dopustamo! Samo Rasta,samo vutra,ljubav i postovanje! Mir svima!

Vojno obdanište "Mali pinc"

pre 7 godina

Drugi svet - druga kultura, ne treba to osuđivati. Šta Indijci misle o nama koji uživamo u telećim šniclama? Groze se. Ista stvar kao što se ovde većina grozi korišćenja pasa u ishrani.

Ana-bg

pre 7 godina

Monstrumi, monstruozni ! Kuce su nasi prijatelji od davnina, cuvali nam domove, pomagali u lovu. Strasno, ovo treba spreciti svim dozvoljenim sredstvima. Strasno kakav covek moze biti na ovoj zemaljskoj kugli !

protiv

pre 7 godina

https://www.change.org/p/stop-the-yulin-dog-meat-eating-festival


link peticije protiv ovog krvavog neljudskog festivala.

Ime, prezime, email i drzava ne treba nikakva donacija ili slicno

od svih kolaca najlepsa mi je pasetina

pre 7 godina

Voleo bi jednog dana da posetim ovaj sjasni festival,da probam cevape,pljeskavicu ili neki gulas sa pasetinom

Surovi

pre 7 godina

zbog ovakvih stvari ne kupujem nista kinesko i ne volim ih
(denz, 21. jun 2016
Hehehehehehe.....to bi vec bio ozbiljan poduhvat!
Licno,mislim da lupetas,posto je barem 90 posto tehnike koju koristis proizvedeno u Kini,dok je ostatak na Tajvanu ,Maleziji,Koreji.....Sto se tice odece,verujem da je barem 80 posto robe na tebi poreklom iz Kine,cak i ako nosis brendove,posto gotovo svi imaju tamo proizvodnju.

Kineska kultura je znacajno starija od evropske,sto je i razlog zasto nas posmatraju kao pse.Dok su u Evropi postojale samo divlje horde,u Kini je postojala organizovana drzava.Negovali su poeziju,filozofiju,nauku i razvijali se dok smo u Evropi spaljivali vesticei mislili da je zemlja ravna ploca.
Sto se tice jedenja kerova,nemam bas nista protiv,iako ih obozavam,kao sto nemam nista protiv jedenja svinja i ostalih zivuljki koje koristimo u ishrani.
Istina ,ne slazem se sa brutalnim ubijanjem,ali ako svet ne osudjuje ubijanje delfina na Farskim ostrvima,ne vidim razlog da osudjuju Kinu.

Sta vise,veoma su ukusni!
(probao prosle godine u Pekingu)...

Boki

pre 7 godina

zasto je ovo neljudski, a klanje prasica je ok?
drugarica je u nekoj organizaciji za te pse,i njoj se verovatno ovo gadi,ali zato voli da umasti prstice u kafanu na neki rostilj.
i ako cemo realno ljudi u Aziji se hrane mnogo zdravije od nas evropljana,evropljanima samo jos nedostaje psece mesto,ostalo sve jedu.
a i sigurno nisu evropljani ti koji ce da odlucuju sta sme,a sta ne sme da se jede,ima mnogo razloga.

joca

pre 7 godina

Tako tuzno deluju ovi psi kao da znaju sta ih ceka,ali kad covek razmisli u cemu je razlika kad dodje Guca i kod nas potamane 1000 prasica...Koliko su za nas Kinezi divljaci tako smo i mi divljaci za Indijce kojima je krava sveta zivotinja.

Hladan

pre 7 godina

Nisam neki ljubitelj pasa u smislu da ih volim, ali ovo sam uspeo jedva da procitam i mislim da pravi ljubitelji pasa nemaju srca i duse da ostave komentar.
Zato ja koji sam hladan prema tim ZIVIM BICIMA sam jedva skupio energije da napisem:

SRAMOTA ZA LJUDSKU RASU!

Aleksa

pre 7 godina

Zanimiljivo da ljudi koji će da budu protiv toga, morali bi biti protiv ubijanja svih životinja ali nisu! Oni imaju simpatiju za neka a ostale mogu da se kolju do mile volje,kao vegetarijanac moram da kažem da jesam protiv toga, ali ljudi misle da jim meso dolazi iz fabrike? Lepo upakovano u plastiku, zar nije zgodno?

stoleNS

pre 7 godina

Vlasnik sam psa i mačke i lično mi je odvratno da pomislim da probam pseće ili meso mačke, ali ukoliko se životinja ubija na koliko toliko human način, ukoliko nije izložena mučenju i patnji, smatram da nemam pravo apsolutno ništa da zamerim osobama koje jedu ove životinje. Stvar je običaja, kulture i navika. Mogu misliti kako izgleda Indijcu kada mi jedemo goveda.

Jedući meso svakako ubijamo životinju,a jedući biljke ubijamo i većinu biljaka koje se vade iz zemlje radi ishrane. Život biljke je većini ljudi manje vredan od života životinje i to je vrlo sebično stanovište - zato što se sa životinjama možemo poistovetiti jer su nam slične. Imamo saosećanje sa njihovim bolom i patnjom. Suštinski, zbog čega je život psa vredniji od života praseta ili šargarepe? Život je život i ako se oslobodimo antropocentričnog stanovišta shvatićemo da i biljka diše, živi, razmnožava se i umire isto kao i mi.
Ubijanje i hranjenje retkim, ugroženim ili vrstama u nestajanju je druga priča (bilo da su biljne ili životinjke). Ovde se narušava biodiverzitet, oduzima se karika u lanacu ishrane i vrednost određene vrste u složenom sistemu biosfere.

marko.sky

pre 7 godina

Gnusno... To nikako ne mogu da zamislim... Da neko moze da zakolje i pece meso od zivotinje koja je coveku bolji i emotivniji prijatelj od vecine ljudi... Ne treba ubijati zivotinje uopste, po nekoj filozofiji... Al u danasnjem svetu bar pse i macke postedite boga mu ljubim...

Milos

pre 7 godina

Pravo je divljastvo ubijati ove zivotinje na tako mucan nacin (kao i sve ostale naravno), zbog verovanja "da je meso ukusnije".Gde su sad one silne humanitarne organizacije da se izbore za humano ubijanje ovih zivotinja. Ako vec moraju da budu pojedene, neka sa ovog sveta odu na jedan dostojanstven i prikladan nacin...Inace svojevremeno sam probao psece meso, i mogu vam reci da je ukus specifican, ali je zaista ukusno...Pokusao sam da se raspitam koja je rasa u pitanju, ali mislim da je bio mesanac, tako da se ukus mozda i slucajno pogodio....

bezimena

pre 7 godina

Pa baš zato što je "druga kultura" meni je ovo odvratno, neshvatljivo i neprihvatljivo! Kao što mi je u ovoj kulturi neprihvatljivo da se krave ubijaju maljem u glavu! Ako se već ubijaju, daj makar nek to bude tako da što manje pate, o ovom "festivalu" sam čitala već, ti psi i mačke se ubijaju na najzverskije moguće načine, odsecaju im se delovi tela na živo, deru se na živo, žive ih kuvaju i spaljuju! Odvratno, gadno, to nisu ljudi, nego monstrumi, i nema veze koji je narod u pitanju, isto bih rekla, to su neljudi, takvi postupci i "kultura, mentalitet i običaji" niđe veze. Ili si čovek ili si nečovek, univerzalno pravilo, važi svuda u svetu.

Džin

pre 7 godina

Šta reći a ne zaplakati,jedna od najjačih zemalja a deo naroda se hrani psima i mačkama,kao da nema šta drugo da se jede,a tek što njihovo komsije tamane kitove i druge zaštićene morske sisare,sve pod izgovorom tradicije i čega sve još. Čovek je najgore biće koje se desilo ovoj planeti.

Miša

pre 7 godina

Meni su najsmešniji ovi što porede psa i svinju kao to je isto,svinja se jede hiljadu godina dok je pas najbolji čovekov prijatelj hiljadu godina.

wer

pre 7 godina

A koja je razlika izmedju klanja svinja i klanja pasa ?
(Barska stolica, 21. jun 2016 15:11)

pa reci ce ti da su svinje glupe i ukusne, a psi pametni, plemeniti i ne zasluzuju razanj. a ti im veruj...

ove slike se od svinjokolja i jagnjokolja razlikuju samo u kolicini licemerja zapadne civilizacije, gde se na dlaku isto radi, ali u svilenim rukavicama, sa slikom hilari klinton iznad radnog stola.

niko od nas mesozdera nema trunku prava da kinezima drzi pridike o tome sta se jede a sta ne.. niko

marko

pre 7 godina

@Vojno obdanište "Mali pinc

Ne treba ubijati ni krave, ali pas nije krava i nikada nece biti. Pas je covekov pratilac, odani prijatelj. Koja zivotinja se koristi za pronalaženje zatrpanih ljudi u ruševinama, ko pomaže slepim ljudima, ko otkriva eksploziv? PAS! Ovo u Kini je bestijalno ubijanje i mučenje i treba ga zabraniti odmah!

Sanja jovanovic

pre 7 godina

Boze.Gde ide ovaj svet?Kako mogu?Kako im nije zao? Hajde njima tako neko nesto da uradi.Ponasaju se kao nasilnici,manijaci.Vecina njih i jesu manijaci.Gde je vlast?Ima li ovde neceg realnog?Neka jedu komarce koji nam smetaju,muve i ostale insekte a ne pse!Pas je covekov najbolji prijatelj.Sluzi za mazenje,uz pse postajemo bolje osobe.Oni nisu za jelo!!! IMATE LI SRCA? JE L OVO REALNO? Zapitate li se toga? Kako vam nije zao jadnih pasa i jadnih macaka.Poubijajte se medjusobno sto se mene tice ali pse ostavite!Nista im nisu uradili! SVI VI KOJI STE SE UBACILI U TO SVETSKO PRVENSTVO ILI STA GOD BILO,STO KACITE PO FEJSU I OSTALIM DRSTVENIM MREZAMA "CRO" "RUS" "ORANGESPONSYOU",.. MOGLI STE DA NAPISETE "StopYulin2016", "StobYulinForever" Pisanjem imena vase drzave nece spasiti necije zivote,ali mozda bas vas status "StopYulin2016","StopYulinForever" Spase na milijarde pasa i macaka.Time cete bar nesto postici,spasicete neciji zivot.Spasicete zivot vaseg najboljeg prijatelja.Zar je Ajfelov toranj u svetlu vase zastave/drzave vazniji od milijarde pasa i na hiljade macaka? Kako mozete?Gde vam je srce?Gde vam je dusa? Imate li bar malo dobrote u sebi.Pogledajte ove jadne pse na slikama,mrsave povredjene,neuhranjene,..Da li vam bar malo dodje zao?

Zoki

pre 7 godina

Jedemo i krave, pilice, svinje. Indijci bi nas poslali u pakao zbog krava. Kinezi jedu pse i macke. U cemu je sustinska razlika? Nema je. Zivotinja. Neko je voli jedti, neko je voli slaviti (indijcki krave), neko ih voli drzati u stanu.
Ovo je nametanje zapadnih moralnih vrednosti istocnim narodima! Koju zivotinju jedes je sustinski amoralno.

đura

pre 7 godina

U bre sad se kao svi gade tu nešto a ovamo se smejete vegeterijancima. Nije vas žao da zakoljete svinju, prase, jagnje, kravu, zeca, jelena itd i da ih pojedete a žao vam pasa. Znate šta ste vi? Licemeri!

Sok od zove orla

pre 7 godina

Meni su najsmešniji ovi što porede psa i svinju kao to je isto,svinja se jede hiljadu godina dok je pas najbolji čovekov prijatelj hiljadu godina.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Miša, 21. jun 2016 17:40) # Link komentara


U tome je problem "zapadnjaka" oni pa oni,kao da drugi narodi nisu postojali
onaj fazon "Srbin viljuskom boc, a Nemac prstima"
to sto je nas deda pre 1000 godina jeo prasetinu,njihovi su jeli pasetinu,i sta je tu cudno?
inace ima ljudi u svetu koji cuvaju prasice kao kucne ljubimce
gadite mi se svi koji jedete prasetinu,jagnjetinu,teletinu,odvratni ste!monstrumi
samo pogledajte kako prolaze te jadne zivotinje po vasim klanicama,pa onda upirite prstom u nekog drugog.
osvestite se,niti ste jedini postojali pre 1000 godina,niti ste jedini koji imate svoju istoriju,niti ste jedini danas koji postoje,a ono sto je najbitnije,niste uopste nesto pametni da delite "savete" ostatku sveta.

Kimi

pre 7 godina

Po cemu je jedan pas vredniji od jedne svinje ili jagnjeta? A dokazano je da su svinie pametnije od kerova! A jedete svinjsko meso vi licemeri koji ste stali u odbranu kerova! P

komentraktor

pre 7 godina

Neki vole prasece, neki vole jagnjece. A imas i one koji vole i prasece i jagnjece. E sad oni nemaju prasece i jagnjece pa jedu kucece il prosto vole ljudi. A ovi za zastitu kao ne jedu meso. Sio mu ga djura.

zlotrov

pre 7 godina

jeste ovo mnogo gadno sa moje tacke gledista . daleko bilo stvarno . ali kineza ima previse , i oni grdni moraju da jedu sve , sto u stvari i cine . nema sta ne jedu , nista se ne baca itd . jedu gotovo sve sto gmize , insekte , jedu sve zivotinje moguce . Ali meni nisu jasni oni svajcarci sto jedu macke , pogotovo iz italijanskog kantona . isto imaju taj obicaj , da jednom godisnje jedu macke , i to se navodno krije , ali mislim da to svi znaju , ili barem oni sto bi trebalo da znaju .

bre bre

pre 7 godina

zaklati svinju ili psa nema neke razlike i svinja i pas je živo biće. ali to što je nama ukusna svinja tako je i njima ukusan pas. mislim da samo onaj ko ne jede ni svinju ni psa ima pravo da kritikuje ovako nešto, a mi ostali nemamo jer nismo ništa manje okrutni.

M

pre 7 godina

Ovi borci za prava životinja se ponasaju kao idioti, nije problem što jedu pse nego što je neregulisano i što se ubijaju na načine koji nisu humani, a ne da pokušavaju da festival ukinu ili da ukinu praksu jedenja pasjeg mesa, pa hajde ljudi, zamislite da kod nas dodje neko i zabrani nam svinjetinu ili govedinu? Svi bi odlepili. Kulturoloski je tako, treba se pobrinuti da se to obavlja na human način. Nažalost dok ne otkrijemo veštačko pravljenje hrane, naš opstanak će uvek zahtevati oduzimanje života, bilo od biljke ili neke životinje.

marko

pre 7 godina

@stoleNS
Cudan vam je zakljucak, pas=svinja=šargarepa. Ne razumem tu dedukciju, ali ako cemo tako, onda je svakako psu mnogo bliži čovek nego šargarepa ili keleraba. Pseća ljubav i odanost prema čoveku su bez premca. Organizovati bilo koji festival klanja i
ždranja nekog zivog bica je gnusno. Pa i svinja( kod nas), a pogotovu jadnih pasa koji umiru u najgorim mukama.

Dragan, nbgd

pre 7 godina

Za "prepametne" koji se pitaju u čemu je razlika između klanja pasa i drugih životinja...

A jel' bi svinja uginula od tuge kada bi joj gazda preminuo? Ne bi, i što je još gore, verovatno bi ga pojela ako bi joj bio dostupan leš. Isto tako i mačku "zabole" za svog vlasnika i pre svega se vezuje za kuću i onoga koji je hrani i udovoljava joj...A krava? Isto. Ovca? Isto.

Sa druge strane, psi su doslovno u stanju da uginu od tuge za gazdom ili drugim psom, što govori koliko su evoluirali po pitanju procesiranja emocija u odnosu na druge životinje, a sve zbog stotina godina suživota sa ljudskom vrstom.

I onda pored SVEGA što čovek može da pojede i uzgaja da bi jeo (već vekovima), Kinez uzme da kolje psa jer je to "tradicija". Da parafraziram Nikolu Koju - E pa, ... se ja na tu vašu tradiciju, bezdužnici!

Nikola Petrović

pre 7 godina

Najnovija istraživanja sprovedena na prestižnim svetskim institutima su dokazala da minerali prolaze kroz pravo agoniju prilikom iskopavanja.

siki

pre 7 godina

Negativan komentar o ovome imaju pravo da daju samo vegetarijanci i vegani. Ostali, ma koliko se zgrazavali i pravdali, su vrhunski licemeri.

Vladimir

pre 7 godina

Sta li Indijci misle o tome sta mi radimo kravama? To su dupli arsini ako su zivotinje koje mi jedemo ok za jelo a zivotinje koje drugi jedu nisu.

M

pre 7 godina

Svima koji ce reci da je razlika samo u kulturi i da nema zapravo razlike izmedju ubijanja pasa i npr. svinja, porucio bih - u pravu ste, nema razlike, ali ne onako kako vi mislite. Nijedno ni drugo nije u redu, odvratno je i sebicno u oba slucaja. Ljudi jedu meso zbog ukusa, iz zadovoljstva, ne iz prave bioloske potrebe...hedonizam i primitivizam upakovani u kulturu ishrane.

mr stojko

pre 7 godina

a jagnje ili jare nije vam zao,10x neznije i emotivnije zivotinje,ali navika i kultura su cudo.tako i oni,navikli ljudi pa sta ces,da se razumemo i jedno i drugo je tuzno ali i ukusnu,nekom jedno nekom drugo,ovo je samo rasprava o ukusima

Alisa u zemlji cuda

pre 7 godina

Mozda niste znali al evo - kobasice i salame sa 10 - 15 % konjskog mesa su najbolje! Al kad Mi krkamo onda je O.K. Glad oci Nema !

knn62.

pre 7 godina

Ne pročitah nikad kritiku na način klanja jaganjaca za Bajram (za one koji ne znaju najprije se stomak raspori i crijeva izvade pa se tek onda kolje), a ovdje toliko negativnih komentara! Nisu ni meni jasni njihovi (kineski) običaji ali dokle god i zalogaj mesa postoji na mojoj trpezi, nemam prava da kritikujem bilo koga ko jede (a klanje je put do toga) bilo koju vrstu mesa. Btw, i moj kućni ljubimac je pas.

Djurra

pre 7 godina

A rostiljijada, pa kobasicijada, pa slaninijada, pa domace sa zlatibora, pa kulenijada, pa novembarske dace, pa sve na cumur, gril pipi gudi.To je sve OK.Svadbe, veselja, prezderavanja, uranci, nasi domaci specijaliteti, pa suhomesnati za meze i uz pivo.
Licemerno.....

Veganka

pre 7 godina

Mislite da zivotinje koje vi ovde jedete ne pate i ne bivaju mucene i ubijene? https://youtu.be/C89ACdYmWac
Licemeran je svako ko ovo osudjuje a podrzava ubijanje drugih vrsta zivotinja.

DaRko

pre 7 godina

Znam da na svaku ovakvu i sličnu vest krenu poređenja sa drugim životinjama. Ali bitna stvar je da je domaća krava, pripitomljen potomak divljeg govečeta koje su naši preci lovili. Ovca, koza, svinja i kokoška isto. Čovek nikada nije lovio vuka ili lava radi ishrane. Iza ove "tradicije" se krije praznoverje, ritual. Kao oni u Africi (tekst od pre par dana na b92) što "love" albino ljude jer delovi njihovih tela "donose sreću". Primitivizam ukratko.

alban

pre 7 godina

Nadam se da svi srbi ne misle kao neki ovde, koji nemaju nimalo ljudskosti i osecajnosti prema najboljim stvorenjima kao sto su psi. A kad covek nema sazaljenja prema neduznim zivotinjama, onda mora da su ti ljudi najgora i najodvratnija svorenja na ovoj planeti.

ona

pre 7 godina

molim sve komentatore da potpisu peticiju koja se nalazi na zvanicnom sajtu ... treba jos nekoliko hiljada potpisa da bi se pokusalo zabraniti ovaj festival...

Putnik

pre 7 godina

U Indiji kravu smatraju izvorom hrane i života u skladu sa čim krava ne može biti ubijena. Ponuditi Indusa govedinom znači jako ga uvrediti.

Srbi cepaju po govedini sve u 16.

Muslimani smatraju svinju prljavom životinjom. Čak ni dobar broj onih, deklarativno, muslimana koji nisu religiozni, ne klanjaju, ne idu u džamiju, piju alkohol itd. - ne jedu svinjetinu.

Jel postoji u Beogradu halal restoran i groblje za muslimane?

U Japanu se delfini i kitovi love na monstruozne načine. U Laosu, Kambodži, na Tajlandu itd. su pacovi, psi i mačke normalan deo kuhinje. U nekim zemljama jedu bube i mrave.

I šta je problem što Kinezi na teritoriji Kine organizuju festival psećeg mesa? U Kini je barem normalno da te u restoranu ne nude psećim mesom čim ih obavestiš da si Evropljanin/Amerikanac/Australijanac. Jel ima neko problem u Srbiji sa tim što se većini Indusa i muslimana digne kosa na glavi i okreće želudac na samu pomisao teletine ispod sača, kobasicijade i slaninijade? Nema niko problem - ješćemo u inat i ne samo to, nego nećemo Indusima, muslimanima, vegeterijancima i veganima da ponudimo hindu, halal, vegetarijanske i vegan opcije, jer to smatramo čudnim i nenormalnim.

Mogu da se složim da su, iz ugla naše kulture, ljudi koji jedu pseće meso nenormalni. Ali i Srbi su tek nenormalni, iz ugla mnogih kultura, a objektivno smo nenormalni, jer smo isključivi, totalitarni i mislimo da se planeta završava na Horgošu i Jarinju, a nepismeni smo, bedni i izolovani.

žućko

pre 7 godina

Da li znate zašto se na vašarima peče celo jagnje zajedno sa glavom? Navodno, razlika između jagnetine na žaru i psa na žaru je samo u očnjacima. Ko će ga znati.

kosta

pre 7 godina

"A koja je razlika izmedju klanja svinja i klanja pasa ?"

Teoretski je pitanje na mestu, ali praktično, ne kaže se bez razloga da je pas čovekov najbolji prijatelj, dokazano više puta , koliko mogu da budu verni, da pate za ljudima, čak i da prestanu da jedu i uginu bukvalno od tuge, da se vrate kući iako su udaljeni kilometrima. Nisu sa nama samo zbog toga što ih hranimo , kao što mnogi misle... Žao mi je i konja koji služi čoveku ceo život a kada više nije sposoban za to , završi u kobasicama. Realno, žao mi je i svinja, ali sa njima ipak nemamo toliko emotivan odnos kao sa psima i konjima..

stoleNs

pre 7 godina

@marko
dedukcija pas=svinja =sargarepa je zivot=zivot=zivot. Objasni mi sustinski razlog vece vrednosti zivota psa od zivota na primer runolista. Tvoj odgovor je da je pas covekov najbolji prijatelj, a to je opet ono isto antropocentricno stanoviste,gde je vazno samo ono sto je nama ljudima blisko i drago. Nema veze sto pasa ima milijarde, a runolista par populacija preostalih na alpima? Ja se slazem da bi mi bilo teze da gledam kako ubijaju psa, nego kako beru runolist, ali sam svestan da je to subjektivan i sebican nacin razmisljanja.

Zivot je zivot, bez obzira kako nama izgledao i svaki organizam se bori da opstane na planeti.

spirogira

pre 7 godina

@StoleNS, takvom relativizacijom se dovode u pitanje i antibiotici, jer i bakterije žive, dišu (bar one aerobne), razmnožavaju se i umiru kao mi. Naravno da ne postoji etički problem sa ubijanjem nečega samo zato što je živo, treba valjda imati i neke dodatne kriterijume.

WakeUpSheeple

pre 7 godina

Pa indici se nama gade sto jedemo njihovu svetu zivotinju, druga kultura. Meni je ovo tuzno posto volim pse, al tako je. Treba postovati vegetarijance, jedini ne ispadaju licimuri.

Korma

pre 7 godina

Ljudi su najveci licimeri. Ostavite se svog mesa pa komentarisite. Kako moja baba kaze ko nije bio stvarno gladan nije upoznao sebe. Jedino sto je meni smetalo u Kini jeste nacin na koji tretiraju zivotinje. To jeste strasno.

miro split

pre 7 godina

Nije mi jasno šta je vama čudno šta u Kini kolju pase.Neće ga valjda živog jest.Grize Kinez pasa,ali bogami ni pas ne ostaje dužan.
Nego jel istina da je nakon šta je kineski presjednik odletija iz Beograda netragom nestala cila beogradska populacija pasa lutalica?

vasilije

pre 7 godina

Da jos uvek jedem meso ne bih se libio da probam kucece meso. Sa jedne strane nije humano, ali sa druge strane nije humano ni klati svinje ili druge zivotinje.
Ove organizacije za zastitu prava ovoga i onoga mi sve vise idu na zivce.

Katarina

pre 7 godina

Meni je jako žao tih nedužnih životinja, nemaju razloga da ih tako ubijaju i da se iživljavaju nad njima. Da sam ja predsednik sve to bih pohapsila i strogo kaznila.

Virim iz zbunja

pre 7 godina

Isto ovako vam izgledaju svinje prije klanja samo sto to "ne zelimo" da primjetimo. Ja jedem priznajem, al cesto mi dolazi ta slika njihovog pogleda pred klanje.. Imate na yt potrazite, ako vam ne smeta da pokvarite uzitak.

Домаћин

pre 7 godina

A koja je razlika izmedju klanja svinja i klanja pasa ?
(Barska stolica, 21. jun 2016 15:11)

Од заклане свиње МОГУ да се праве чварци и питије, а од пса - ЊОК!

R,Zivkovic,R-dam

pre 7 godina

Licno sam video u Indiji 1968 g. Kalkuta,kako spremaju ratove ili puace na nacin; iskopaju rupu u zemlji naloze vatru i u tu rupu stave zivog puaca i zatrpaju zemljom i zarom, a potom ga izvade on se pusi i jeduga tu na mestu.A u Denovi Italija sam pricao sa jednim talijanom videvsi jednu macku prelazi ulicu i povika eno je pobezemi dobra je bila za rucak.I rece tada 1969g.kilogram macijeg mesa kosta 300 lira, a govedine 5000 lira pati biraj.

Bane

pre 7 godina

Ljudi se kolju i ubijaju medjusobno svaki dan od postanka na zemlji , nekome je krava sveta zivotinja, dok je drugi jedu, neka zemlja ubija stotine kitova na nacionalnom fest ubijanja kitova ...Kanada, Srbija je prozderala vecinu zasticenih vrsta zivotinja, svela ih na nebitan broj, sasekla sume te pala na svega 27% sumskog prostora, a da ne pricam sto je u smrt poslala stotine hiljada svoje omladine da ginu u besmislenim ratovima. Ma sta vise moze da nas zacudi, ne budimo samo cinici.

rex

pre 7 godina

Koja je razlika između psećeg i mesa drugih životinja? Zašto bi bilo normalno konzumirati jedne vrste a druge ne, ako im je meso upotrebljivo za ishranu? To su čisto licemerje i ukorenjene kulturoloske predrasude, jedino ne bi smelo da postoji mesta za nepotrebno zlostavljane životinja pre same likvidacije...

Anđela

pre 7 godina

Jadna im tradicija!

Festival je slavlje, A OVDE SE SLAVI ŠTA?

Šta se slavi ovde?

Oduvek su mi sve te roštiljade i ostale "jade" bile primitivne: JEDE SE DA BI SE ŽIVELO, A NE ŽIVI SE DA BI SE JELO.

A ovo sa ovim kasapljenjem i mrcvarenjem živih životinja koje imaju dušu mi je NELJUDSKI!

Nadam se da sve te zivotinje imaju parazite, pantljicare, demodeks i milion drugih groznih zaraznih bolesti i da će osveta nad ovim nesvetom biti njihova.

Gospode Bože! I posle se čudimo što Majka Priroda hoće da nas SATRE!

Misa JUG

pre 7 godina

Jedan napisao "meso ko meso" u cemu je razlika? Da, da isto je da jedes svinju koju ti hranis, ili tele, jagnje koji pasu travu i psa koji jede po kantama... Potpuno je isto kako da ne... Za prijateljstvo coveka i psa da ne pricam...

marko

pre 7 godina

@nikola
Imam ja bolji predlog, mada je sličan vašem. Pokupiti mrzitelje pasa i poslati ih u Amazoniju, ima tamo nekih plemena koja bi vam se obradovala, baš.

Doda

pre 7 godina

Za dusebriznike koji uporedjiju jedenje mesa svinja goveda i pasa, jedno pitanje. Da li jedete meso na zivo oderanog teleta koje je prethodno zivo ubaceno u vrelu kljucalu vodu? E upravo tako se kuvaju psi. ZIVI, i potpunoio svesni jer je toboze tako meso mekse i ukusnije. Takva zverstva su problem, a ne samo jedenje mesa. Proguglajte malo ako imate stomak. Da vidite snimke u kakvim mukama ti psi skoncavaju.

Posetilac

pre 7 godina

Necu ni da palim vest da ne bi video neku sliku jer je meni ovo na nivou kao da je festival decjeg mesa npr. Uzasno i jezivo!
(Citizen X, 21. jun 2016 14:39)

a kako si postavio komentar bez da pališ vest

inače ,stvarno je odvratno sve ovo čitati

Aleksandar

pre 7 godina

Ljudi su oduvek jeli meso. Da li od ove zivotinje ili one. Jedina stvar u ovoj prici je nehumano ubijanje. To je vise izivljavanje.

Dejan Pesic

pre 7 godina

Ne moze tako.Ne smeta nam sto kupise zelezaru a smeta nam sto jedu pse.Uostalom u Kini imaju citave farme pasa koji se uzgajaju za klanice

faton

pre 7 godina

@Kina superiorna sila

Idi ti kod njih i ostavi ti mene da linkujem.

Meni nije sto ih jedu jel svaka kultura ima neceg sto se drugoj ne svidja nego njihov nehumani nacin.

Daniel

pre 7 godina

Pogledajte dobro ovu naslovnu fotografiju.Sta vidite?Ja, kao i pojedinci vidimo tugu u ocima ovog psa.Prosto zna sta ga ceka.Kinezi me na jedan nacin fasciniraju, ali opet na drugi se zgrozim kada pomislim na njih i kako se ophode prilikom ubijanja zivotinja.Kruze neka verovanja koja nemaju veze s vezom, a najgore je sto su ljudi spremni na najmonstruoznija zlodela kako bi se toga pridrzavali.Tuzno je sa ove druge strane tako nesto slusati i gledati, a biti nemocan.Mislim da previse na svetu ima zla i dobrodosao bi nam jos jedan potop kako bi se ova Zemlja ocistila.Svakim danom sve vise i vise cinimo zla Zemlji na kojoj zivimo.Boze pomozi ovim jadnim bicima koja nisu ni za sta kriva jer se prema njima ophode zverski, cak je i to blaga rec za takve ljude.

sdned

pre 7 godina

Strašno, užasno, grozno, divljački, necivilizovano...
Pas je veličanstveno i dobro biće, sa ljudkim vezano odanošću i ljubavlju.
Tako nešto raditi psima mogu samo ljudi sakati dušom i razumom.

Odžačar

pre 7 godina

Ljudi su najveci licimeri.
(Korma, 21. jun 2016 17:15)

Nije "licimeri" nego "licimuri".


Treba postovati vegetarijance, jedini ne ispadaju licimuri.
(WakeUpSheeple, 21. jun 2016 16:55)

Nije "licimuri" nego "licimeri".

Ovaj, hm... Nesumnjivo je strašno mučiti životinje, ali šta je sa mučenjem jezika, dok ne skonča u najgorim mukama?

Fuj

pre 7 godina

Potpisala peticiju!

Toliko od mene.

Što se raznih opravdanja tiče: najprekobrojniji u Kini su ljudi i to izaziva ogromne probleme.

Eto ideje, šta da rade kada istrebe sve pse....

Sogor

pre 7 godina

Jednostavno je za dusebriznike koji kao ne vide razliku izmedju svinje i psa: pas kod nas nije jestiv, dok se svinja oduvek gaji radi ishrane. Pas je kucni ljubimac ili cuvar kuce, stada i sl. Da su nas vekovima ucili da jedemo pse, jeli bismo ih. Ali su nas ucili da jedemo i gajimo svinje, a pse da mazimo i volimo. Tako da, sasvim je normalno da se pravi razlika u "ljubavi" izmedju ove 2 zivotinje. Isto je i sa jevrejima i muslimanima-svinja je nesto sto se ne jede i tacka.

lemy L.

pre 7 godina

u fabrici mesa 22juli koja vise ne postoji,u mom Kruševcu,kada su arapi kupovali teletinu,dolaziili su jedan-dva coveka iz te neke arapske zemlje ,kako bi sa posebni macem ubili tele ili kravu,i tako bili sigurni da kupuju meso od zivotinje koja se nije mucila. Bilo koja komplikacija (nehumana)pri klanju,to bi se ostavljalo u fabrici.

Mirjana Radovic

pre 7 godina

Kinezi jedu psece meso zbog plodnosti i prvo ih tuku motkama i trude se da drze u zivotu sto duze,jer je tako meso svezije,inace ih zive deru,kuvaju i peku,imaju cak i masine nalik centrifugi u koje ih ubace da im pre spremanja skinu dlaku. To radi i Korea,Tajvan...ima dosta zemalja gde se jede psece meso,smatram da su to zaostale zemlje,sa primitivnim ljudima,to vazi i za vecinu nasih seljaka.Svako ko se slaze sa bilo kojim zlostavljanjem zivotinja za mene je retardiran i iskopleksiran,verovatno su ga otac i majka zlostavljali,pa on svoj bes iskaljuje na neduznoj zivotinji,jer je i on to bio,jadna mala neduzna zivotinjica koju mama i tata tuku,a on ne moze da se suprostavi.Onome kome je smesno to sto zivog psa ili macku ubace u kljucalu vodu ili ga peku zivog preporucujem da gurne ruku u kljucalu vodu ili u vatru da vidi kakav je to osecaj.Ko zna mozda ti se dopadne?

Zoran

pre 7 godina

Nebitno dal je krava, pas, svinja. Kako mogu da ih mucenicki ubijaju i deru dok su zivi to mi nije jasno. Pa zamisli u kojim mukama je ta zivotinja, valjda normalnom dovoljno. Ako vec hoces-moras-volis, uradi bar najhumanije moguce.

Saul Goodman

pre 7 godina

Ljudi su neviđeni licemeri. Evo npr. kada vidimo malo jagnje kako trčkara livadom, svi ćemo da pravimo nežne face i da uživamo u dobroti tog malog bića. Kada na tanjiru tamanimo jagnjetinu, niko od nas i ne pomisli na jagnje kao živo i umiljato biće. Nema neke veće razlike i sa ovim masakrima pasa u Kini...