Subota, 28.11.2015.

14:04

Prava istina o najhumanijem čoveku među nacistima

Izvor: Daily Mail

Prava istina o najhumanijem èoveku meðu nacistima IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

49 Komentari

Sortiraj po:

Opreezno sa kvalifikacijama

pre 8 godina

Ako je ovaj najhumaniji nacista, gde cemo, onda, da svrstamo Sindlera? I on (Sindler) je bio nacista, a ceo rat je spasavao Jevreje. Ovaj je hteo pred kraj rata da se "opere" spasavajuci samo jednog coveka.

Ima ovde jos jedna zanimljiva cinjenica: kako to rusofili uspevaju uvek i u svemu da nadju antirusku zaveru?

seljadin

pre 8 godina

@neutralni felsh, situacija u kojoj su se nasli Srbi posle 2 holokausta u 20tom veku je bila takva da smo jos uvek u milionima ziveli pod komandom naroda koji je ucestvovao u oba genocida.
Zamislite da je neko Cesima rekao da nemaju pravo na Sudete posle 2. sv. rata, ili Poljacima da moraju ostati pod Nemackom u celoj danasnjoj Zapadnoj Poljskoj.

yappy ns

pre 8 godina

Svaka cast za dobra dela, .. ipak, meni je zasmetalo to sto je kukumakao da mu se pomogne, a i da bas tolike godine supruga nije mogla da dopre do njega?! Sovjeti su za neke stvari nadmasili i naciste...mada za svakog ko napadne drugu drzavu, a da nije samoobrana u pitanju nemam razumevanja!

Udba

pre 8 godina

Rijeci Jevreja

Dzordz Soros:

"Najtezi dio rata za mene je bio dolazak Rusa u Budimpestu"

Jonh D. Rockefeller, Jr.

"Evropske Jevreje smo kaznili za izaju jer nisu htjeli da se vrate na svoju zemlju i osnuju drzavu Izrael"

Ojha

pre 8 godina

@samuraj& ivantic.net

Istorijom se ne bavim jos od kad sam diplomirao pre nesto vise od 30god . Izasao sam ja iz toka , ali senilan jos uvek nisam . Za Hazare nikad pre nisam cuo do skoro kad sam procitao na nekom domacem sajtu sumnjivih dokaza i referenci za mnoge stvari koje su pisale na tom sajtu , rusofliski sajt da pise o poreklu Jevreja (?!). A sto se tice Šamira , pa nisam ja njemu i njegovoj porodici drzao svecu da znam kojeg je porekla i odakle je . Nasli nasi ljudi da se zamlacuju poreklom jevrejskih grupacija i da pisu teorije zavere o istim . E mislim stvarno , taman kad sam pomislio da ne moze gore kad se nasi bave poreklom naroda , vidim ovo i pitam se moze li gore sad od ovoga ...

isti isti ili?

pre 8 godina

@Gradjanin opasnih namera,
bas kao i mi sto nam je Sloba govorio ono sto smo zeleli da cujemo. Jer ne mozes poreci da ga vecina nije podrzavala u njegovim namerama.
To bi isto mogli reci i za Ruse i Staljina. Plakali kada je umro.
Kineze i Maoa. ...
Da propaganda

Bozji poslusnik i izvrsitelj-Trajan Krecu-Tigar

pre 8 godina

Prvobitno kad sam citao naslov pomislio sam na ..
Oskara Sindlera , preporucujem svima koji nisu videli taj film -Schindler,s list- Sindlerova lista da ga ...vide! Bozji mir svima koji citaju ovaj tekst I pozdrav svima iz daleke ..Amerike !Covek je bio nacista,oficir, ali s vremenom je promenio misljenje.Ako nekoga mrzite iz vase zgrade gde zivite -kad imate 14 godine, I puni ste testosterona, ne znaci da mrzite tu osobu kad imate 34 godine,vec naprotiv mozete I da joj kazite- dobar dan, da joj pomognete u ..nevolju!U Bibljiu Bog kaze evrejima - Imate da gorite I Ja cu da okrenem Moju glavu od ..vas ! Ipak je one jevreje spasao koje je On hteo jer su na vreme otisli u Ameriku I drugim zemljama ! Tesko je biti oficir sa ''svojima'' koji ubjaju, a ako nisi za nas onda si protiv ...nas !Treba da prastamo,volimo,pomognemo,dajemo siromasima tokom nazeg zivota, mada nije uvek...lako to uraditi ! Bog gleda srce coveka, nikako mozgom, teorijama I znanjem Bibliju napamet ne mozemo ...pronaci Boga!Citao sam sve vase komentare, I veoma je tesko tokom rata biti dobar, kad za tvoje ti si heroj, a za protivnika si zlikovac. I rusi I nemci I amerikanci su imali casne I iskrene oficire, ali mi nismo onda bili sa njima tu , pored njih da ih osudujemo ili ne !Rata je bilo, rata ima I rata ce uvek biti I velika je razlika kod Boga da ubijes iz nehotice, namerno da ubijes nekoga -planski I sasvim trece je ubiti drugog vojnika tokom rata, braneci zemlju ! Bog voli hrabre verne I postene !

neko iz mase

pre 8 godina

pa zar je potrebno bilo da se ubiju stotine hiljade jevreja, poljaka, rusa da bi njemu proradila savest. kako se nije zapitao, šta traže nemci u belgiji, francuskoj, češkoj, poljskoj, belorusiji, Jugoslaviji... šta tu ima njihovo? da li ih je neko zvao? i sada kad mu je puklo pred očima posle 5 godina ratova, ubistava, pljački, razaranja, nama treba da bude žao takvog lika. da je moralan čovek, pre nego što bi digao ruku na nedužnog, trebao je dići ruku na sebe ako već nije mogao pobeći. siguran sam da su mu Rusi naplatili dobro račun i za pobijene ruse i jevreje. zato savet svim onima koji ovo čitaju, dobro razmislite o svojim postupcima jer naknadno kajanje i naknadna pamet ne vrede mnogo. da li treba da nam bude žao i recimo rumunskih vojnika koji su išli na SSSR i ubijali i palili sela samo zato što su morali. niko ne mora da ubije nedužnog. mislite o tome...

marin

pre 8 godina

Ova priča potakla me je da napišem par rečenica o dogadjaju koji se dogodio za vrijme drugog svijetskog rata u jednom dalmatinskom selu. Jedan od mještana sela imenom Ante Ledić radio je prije drugog svijetskog rata u Njemačkoj kao gradjevinski radnik i neposredno pred rat vratio se u svoje selo. U jeku rata u njegovo selo ulaze pripadnici zloglasne njemačke SS divizije i sve muškarce zatečene u mjestu stave pred streljački vod. Neposredno pred egzekuciju jadan od vojnika pridje do Ante Ledića i upita ga da li je ikada radio u Njemačkoj, a Ante mu odgovorio potvrdno i naveo ime grada u kojem je bio. Njemački vojnik mu odgovara, ja se vas sijećam, kao dijete igrao sam se sa ostalom dijecom u blizini gradilišta na kojem ste radili i vi ste nama dijeci uvijek davali bombona, izveo ga je iz streljačkog stroja i spasio mu život. Zamiite koja je vjerovatnost potrebna da se takvo nešto dogodi? Stara poslovica kaže, čini dobro ne kaj se, a to se je u ovom slučaju potvrdilo u pravom smislu te riječi.

Jovana

pre 8 godina

@Dragoljbe
Etnički Jevreji su do dolaska Hitlera na vlast bili politički Nemci, Austrijanci, Mađari...A mi Srbi smo izgubili 1/4 stanovništva u Prvom svetskom ratu: Stradali su Srbi i u Bosni, Vojvodini, Hrvatskoj. Prvi koncentracione logore u Evropi podigla je Austrougarska za Srbe. Sigmund Forjd je rekao kako je euofirčno pozdravio carske trupe u maršu na Srbiju. Egon Ervin Kiš u svom delu "Raj Amerika" piše kako mu je utehu u teškom radu na trgovačkom brodu, pružilo bojenje brodskog dimnjaka sa svastikom, što ga je barem emotivno vratilo u njegovu nemačku domovinu.
Srbi su umirali u koncentracionim logorima u OBA Velika rata. Mojih 17 bližih i daljih rođaka ostavilo je kosti u Hortijevom logoru Šarvar. Ja ne moram da crvenim zbog Holokausta. Ja mogu, i hoću, samo da saosećam zbog Holokausta. Ja ne mislim da je bilo šest miliona jevrejskih žrtava, verujem iskreno da ih je bilo šest miliona + jedan, ali ono što meni smeta u vezi sa cionističkom propagandom je selektivna empatija i istorijski falsifikat, dostojni Gebelsa. Konkretno u vezi s člankom, od nas se traži da skinemo kapu pred fiktivnim likom dobrog naciste, junakom pseudoliberalne bajke: "I Nemci su ponekad dobri, Rusi nisu nikada". Ostavi to za obožavaoce Majke Tereze...

Filmofil

pre 8 godina

@((Vlast)a, 28. novembar 2015 16:35)

U II svetskom ratu sovjetski vojnici od strane Vermahta nisu tretirani prema Zenevskoj konvenciji, za razlku od vojnika zapadnih zemalja vec su slani u koncentracione logore kao niza rasa. 20 miliona Rusa (Sovjeta) je stradalo da se sacuva Evropa od fazisma. Toliko o slvenskoj dusi.
Inace sam germanfil, ali volim i poznajem Ruse i rusku kulturu i istoriju. Postujem Nemce, poznajem mentalitet i jasno mi je donekle zasto su se nasli tu gde jesu. Fasizma i nacizma ima medju drugima, ali i osljarenja u svemu. Nemac kad se dohvati necega on to radi dok ne ubije sebe ili drugog. Pitanje je samo cega se dohvati.

Usput dozivim cesto transfer blama od neobrazovanja i ignorantnosti danasnjih "eurofila" i "rusofila".

samuraj& ivantic.net

pre 8 godina

@Ojcha,

taj sto je postao predsednik Izraela on nije Jevrej.

Iz svih udžbenika istorije sistematski je izbacivana istorija Hazara i Hazarskog carstva. Razlog je taj što od njih potiču današnji Aškenazi Jevreji, i oni stoga uopšte nisu Semiti i nemaju nikakve veze sa pravim Jevrejima niti Izraelom. A oni danas vladaju Izraelom.

Gradjanin opasnih namera

pre 8 godina

(Sale, 28. novembar 2015 16:05)
Da li to znaci sa ti danas podlezes SNS propagandi?Da li to znaci da ljudi treba da podlezu propagandi ID.
Niko tu nicemu podlegao nije,Hitler je samo govorio ono sto su oni hteli da cuju!

Filip

pre 8 godina

Zna Svabo vrlo dobro sta je poraz i sta je kazna. Pogledajte prvo teritoriju Nemacke pre i posle rata. Onda se setite da im je zemlja bila podeljena do pre 25 godina i okupirana vojskama pobednicama. Inostrani vojnici su imali pravo da na teritoriji Nemacke ubiju Nemca ako pokusa da neovlasceno predje granicu dve Nemacke. Nemacka i dan-danas ima ono sto ni jadna Srbija posle svih poraza nema - inostranu vojsku na svojoj teritoriji*. Ameri i dalje vode glavnu rec. Angela ima moc da uteruje u red male narode, ali Amerima ne sme ni da pisne, igra kako oni kazu. Ne mislite valjda da je otvorila granice za milion izbeglica jer misli da je to dobro za njenu zemlju? E sad, druga je stvar sto jesu ponizeni ali nisu ekinomski propali, jerbo su za ekonomiju ipak majstori.

Nina Bg

pre 8 godina

Do 1952. se nije nasao niko od onih koje je spasao da posvedoci i pokusa da ga oslobodi?!?

Svasta i ja pitam,pa Staljin je svoje slao u logore ili odmah na streljanje i niko nije mogao da ih spase...........

Dragoljub

pre 8 godina

@jovana: Ja licno poznajem jednog coveka, inace Jevrejina po rodjenju, koji je kao dete izbegao sa porodicom iz Budimpeste u koju su dosli ruski tenkovi, 1956. Setimo se malo i silnih Jevreja koji su iz Staljinove SSSR pokusavali da se izbave emigracijom u novostvoreni Izrael, pa onda otvorenog antisemitizma protiv "zavere jevrejskih doktora" u SSSR krajem pete i pocetkom seste decenije. Zlocin prema Jevrejima u 2. svetskom ratu, njihovo sistematsko unistavanje sa idejom (zamalo ostvarenom) da se kao narod potpuno ZATRU u Evropi je jedna velika sramota ljudske civilizacije i o tome STALNO treba pricati, kako se ne daj Boze ne bi negde drugde ponovilo.

asa

pre 8 godina

@ojha aj samo pa mi pomozi da nadjem gde to pise da je i bernadotte bio nacista? to sto je petljao sa njima da bi oslobodio 30-tak hiljada ljudi ne znaci da je i sam bio isto!

neutralni felsh

pre 8 godina

Lako je suditi Nemcima z ove perspektive. Tuzna istina je da bi velika vecina ljudi, da je zivela u to vreme u Nemackoj i bila izlozena nacistickoj propagandi, cinila isto. Zato uvek treba prvo sebe pogledati u ogledalu.
(Sale, 28. novembar 2015 16:05)

bravo. uostalom, ko se seca srbije ranih devedesetih, zna da smo bili debelo usli u fasizam. jos osecamo posledice kao drustvo.
svi ovi nasi gizdavi ultrasrbi, da su ziveli u nemackoj 33. postali bi nacisti.
"sudet je srce nemacke"
"gde su nemacke zemlje, tu su nemacki radikali"
"nemacka se brani u danzigu"
"ko to kaze, ko to laze, nemacka je mala"
;)

Semke

pre 8 godina

Ovo treba da stvori sliku kako su eto nacisti ipak bili dobri ljudi. Propaganda i nista drugo.
(Homo politicus, 28. novembar 2015 16:08)

Gospode Bože, ovo treba da pokaže da i okruženju najvećeg zla mogu postojati dobri ljudi. Da i dobri ljudi mogu biti lako zavedeni zlom ali ako su stvarno dobri to dobro će ponovo isplivati iz njih i shvatiće da su pogrešili i pokušaće da to zlo isprave ili umanje koliko mogu.

Nema ovo veze sa ulepšavanjem jednog id najvećeg zla kakav je bio nacizam. Ali lik kao ti ispunjen mržnjom umesto ljubavlju prema mnogim stvarima to ne može da shvati. Iako je ovaj čovek bio nacista, ti i ovi koji ti daju pluseve, najverovatnije imate mnogo više dodirnih tačaka sa njima nego on.

Sasa RS

pre 8 godina

@Ojha - druze mnogi ti gledaš Aljazeeru, :) vjeruj mi kod njih ne postoji objektivnost kada su jevreji u pitanju - sve što na Aljazeera-i čuješ o Izraelu i Jevrejima, uvijek uzimaj sa rezervom. Valjda ko ih finansira? U skoro svemu su objektivni, osim kada su u pitanju Jevreji, a jedan od osnovnih ciljeva je promocija islama kao vrhunske religije!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Zoharske price za malu djecu..., 28. novembar 2015 16:04) #
Ih pa imaju oni jos neobjektivnosti pogotovo kada je rat u bosni u pitanju.Ustvari gdje god i ko god vidi malo drugacije od muslimana oni ga pune.Vidis u voditeljima iskru u ocima kada se prica o negativno o bilo kome ko je protiv islamskog fundamentalizma bilo gdje da je.

shipovi jeftiniji u bugarskoj

pre 8 godina

Jel to onaj sto mu je dao dzem?
(Srbijanac, 28. novembar 2015 14:44)

da, ako mislimo na isti film "pijanista"
(bgdski_ckode, 28. novembar 2015 15:49)

...tachnije-marmeladu!...."Probieren sie die marmelade...bitte..."

XY

pre 8 godina

Presao je sa tamne strane i poceo da pomaze Jevrejima tek kada je shvatio da nacisticka Nemacka gubi rat i da se Rusi nalaze na par kilometara od Varsave preko reke Vistle. Da li je tako postupao za vreme Kristalne Noci kada su ubijani Jevreji u Nemackoj i paljene sinagoge? Nacista od '35. sta vise reci.

Ojha

pre 8 godina

@Zoharske price za malu djecu

Za Bernadota znam i bez Al Dzazire , ne mora mene niko da uci istoriji (zavrsio sam upravo istoriju kojom se nikada nisam bavio u smislu posla) pa ni Al Dzazira , ni Russia Today , ni CNN , ni BBC , a ni ti druze zasigurno ...

Sale

pre 8 godina

Lako je suditi Nemcima z ove perspektive. Tuzna istina je da bi velika vecina ljudi, da je zivela u to vreme u Nemackoj i bila izlozena nacistickoj propagandi, cinila isto. Zato uvek treba prvo sebe pogledati u ogledalu.

Zoharske price za malu djecu...

pre 8 godina

@Ojha - druze mnogi ti gledaš Aljazeeru, :) vjeruj mi kod njih ne postoji objektivnost kada su jevreji u pitanju - sve što na Aljazeera-i čuješ o Izraelu i Jevrejima, uvijek uzimaj sa rezervom. Valjda ko ih finansira? U skoro svemu su objektivni, osim kada su u pitanju Jevreji, a jedan od osnovnih ciljeva je promocija islama kao vrhunske religije!

Zoharske price za malu djecu...

pre 8 godina

Umro je zato sto je završio u Sovjetskim rukama, da se uspio predati Amerima, na suđenjima bi se svakako pojavio neki svjedok, imao bi prava da se brani. Komunisti nisu gledali ko je kakav, ako si nosio njemačku uniformu čekala te smrt, bez obzira na zasluge...

(Vlast)a

pre 8 godina

Neki od Nemaca su bolje prosli zbog zapadne okupacije,a ovaj covek bas nije imao srece jer ga zapala ruska slovenska siroka dusa.
Za nas je ovo valjda pouka kad govorimo o zlu svih Albanaca,Hrvata...kao i o lepoti pravoslavne duse.Nikad i nista nije crno ili belo.
Zbog ovakvih ljudi verujem da negde pocivaju duse i da ih makar na onom svetu ceka delic dobrote.Moram da verujem,inace bih omrzla bozansku i svaku drugu pravdu koje sve manje ima.

Jovana

pre 8 godina

Cionistički falsifikat od A do Ž. Krucijalni momenat svake njihove verzije Holokausta je, ruski zločin nad očovečenim nacistima, spasiteljima Jevreja. Kako je sam Šoroš rekao, najteži momenat rata za njega je bio dolazak Sovjeta u Budimpeštu, dok 250.000 mađarskih Jevreja pobijenih samo u zadnjoj godini rata, nije ni spomenuo, kao ni zločine mađarskog fašističkog režima. Neki tamo A tek tamo Poljaci, Česi, Srbi, Belorusi... nisu ni vredni ulaska u bilans žrtava nemačkog nacional-socijalizma.

Negativni

pre 8 godina

Ima se šta naučiti od ovakvih ljudi. Najteže je suočiti se sa sobom. Mogli bi, za promenu, i mi to da uradimo umesto što pametujemo drugima i zabijamo glave u pesak. I nas treba da je sramota. Itekako.

Ojha

pre 8 godina

A Folke Bernadotte koji je spasao na destine hiljada ljudi , mahom Jevreja , da bi ga na kraju Jevreji i ubili , tacnije organizacija pod vodjstvom Jicaka Šamira koji ce kasnije postati predsednik Izraela ...

Ojha

pre 8 godina

A Folke Bernadotte koji je spasao na destine hiljada ljudi , mahom Jevreja , da bi ga na kraju Jevreji i ubili , tacnije organizacija pod vodjstvom Jicaka Šamira koji ce kasnije postati predsednik Izraela ...

Sale

pre 8 godina

Lako je suditi Nemcima z ove perspektive. Tuzna istina je da bi velika vecina ljudi, da je zivela u to vreme u Nemackoj i bila izlozena nacistickoj propagandi, cinila isto. Zato uvek treba prvo sebe pogledati u ogledalu.

Negativni

pre 8 godina

Ima se šta naučiti od ovakvih ljudi. Najteže je suočiti se sa sobom. Mogli bi, za promenu, i mi to da uradimo umesto što pametujemo drugima i zabijamo glave u pesak. I nas treba da je sramota. Itekako.

Zoharske price za malu djecu...

pre 8 godina

Umro je zato sto je završio u Sovjetskim rukama, da se uspio predati Amerima, na suđenjima bi se svakako pojavio neki svjedok, imao bi prava da se brani. Komunisti nisu gledali ko je kakav, ako si nosio njemačku uniformu čekala te smrt, bez obzira na zasluge...

Jovana

pre 8 godina

Cionistički falsifikat od A do Ž. Krucijalni momenat svake njihove verzije Holokausta je, ruski zločin nad očovečenim nacistima, spasiteljima Jevreja. Kako je sam Šoroš rekao, najteži momenat rata za njega je bio dolazak Sovjeta u Budimpeštu, dok 250.000 mađarskih Jevreja pobijenih samo u zadnjoj godini rata, nije ni spomenuo, kao ni zločine mađarskog fašističkog režima. Neki tamo A tek tamo Poljaci, Česi, Srbi, Belorusi... nisu ni vredni ulaska u bilans žrtava nemačkog nacional-socijalizma.

neutralni felsh

pre 8 godina

Lako je suditi Nemcima z ove perspektive. Tuzna istina je da bi velika vecina ljudi, da je zivela u to vreme u Nemackoj i bila izlozena nacistickoj propagandi, cinila isto. Zato uvek treba prvo sebe pogledati u ogledalu.
(Sale, 28. novembar 2015 16:05)

bravo. uostalom, ko se seca srbije ranih devedesetih, zna da smo bili debelo usli u fasizam. jos osecamo posledice kao drustvo.
svi ovi nasi gizdavi ultrasrbi, da su ziveli u nemackoj 33. postali bi nacisti.
"sudet je srce nemacke"
"gde su nemacke zemlje, tu su nemacki radikali"
"nemacka se brani u danzigu"
"ko to kaze, ko to laze, nemacka je mala"
;)

Semke

pre 8 godina

Ovo treba da stvori sliku kako su eto nacisti ipak bili dobri ljudi. Propaganda i nista drugo.
(Homo politicus, 28. novembar 2015 16:08)

Gospode Bože, ovo treba da pokaže da i okruženju najvećeg zla mogu postojati dobri ljudi. Da i dobri ljudi mogu biti lako zavedeni zlom ali ako su stvarno dobri to dobro će ponovo isplivati iz njih i shvatiće da su pogrešili i pokušaće da to zlo isprave ili umanje koliko mogu.

Nema ovo veze sa ulepšavanjem jednog id najvećeg zla kakav je bio nacizam. Ali lik kao ti ispunjen mržnjom umesto ljubavlju prema mnogim stvarima to ne može da shvati. Iako je ovaj čovek bio nacista, ti i ovi koji ti daju pluseve, najverovatnije imate mnogo više dodirnih tačaka sa njima nego on.

Dragoljub

pre 8 godina

@jovana: Ja licno poznajem jednog coveka, inace Jevrejina po rodjenju, koji je kao dete izbegao sa porodicom iz Budimpeste u koju su dosli ruski tenkovi, 1956. Setimo se malo i silnih Jevreja koji su iz Staljinove SSSR pokusavali da se izbave emigracijom u novostvoreni Izrael, pa onda otvorenog antisemitizma protiv "zavere jevrejskih doktora" u SSSR krajem pete i pocetkom seste decenije. Zlocin prema Jevrejima u 2. svetskom ratu, njihovo sistematsko unistavanje sa idejom (zamalo ostvarenom) da se kao narod potpuno ZATRU u Evropi je jedna velika sramota ljudske civilizacije i o tome STALNO treba pricati, kako se ne daj Boze ne bi negde drugde ponovilo.

Zoharske price za malu djecu...

pre 8 godina

@Ojha - druze mnogi ti gledaš Aljazeeru, :) vjeruj mi kod njih ne postoji objektivnost kada su jevreji u pitanju - sve što na Aljazeera-i čuješ o Izraelu i Jevrejima, uvijek uzimaj sa rezervom. Valjda ko ih finansira? U skoro svemu su objektivni, osim kada su u pitanju Jevreji, a jedan od osnovnih ciljeva je promocija islama kao vrhunske religije!

shipovi jeftiniji u bugarskoj

pre 8 godina

Jel to onaj sto mu je dao dzem?
(Srbijanac, 28. novembar 2015 14:44)

da, ako mislimo na isti film "pijanista"
(bgdski_ckode, 28. novembar 2015 15:49)

...tachnije-marmeladu!...."Probieren sie die marmelade...bitte..."

Jovana

pre 8 godina

@Dragoljbe
Etnički Jevreji su do dolaska Hitlera na vlast bili politički Nemci, Austrijanci, Mađari...A mi Srbi smo izgubili 1/4 stanovništva u Prvom svetskom ratu: Stradali su Srbi i u Bosni, Vojvodini, Hrvatskoj. Prvi koncentracione logore u Evropi podigla je Austrougarska za Srbe. Sigmund Forjd je rekao kako je euofirčno pozdravio carske trupe u maršu na Srbiju. Egon Ervin Kiš u svom delu "Raj Amerika" piše kako mu je utehu u teškom radu na trgovačkom brodu, pružilo bojenje brodskog dimnjaka sa svastikom, što ga je barem emotivno vratilo u njegovu nemačku domovinu.
Srbi su umirali u koncentracionim logorima u OBA Velika rata. Mojih 17 bližih i daljih rođaka ostavilo je kosti u Hortijevom logoru Šarvar. Ja ne moram da crvenim zbog Holokausta. Ja mogu, i hoću, samo da saosećam zbog Holokausta. Ja ne mislim da je bilo šest miliona jevrejskih žrtava, verujem iskreno da ih je bilo šest miliona + jedan, ali ono što meni smeta u vezi sa cionističkom propagandom je selektivna empatija i istorijski falsifikat, dostojni Gebelsa. Konkretno u vezi s člankom, od nas se traži da skinemo kapu pred fiktivnim likom dobrog naciste, junakom pseudoliberalne bajke: "I Nemci su ponekad dobri, Rusi nisu nikada". Ostavi to za obožavaoce Majke Tereze...

Filmofil

pre 8 godina

@((Vlast)a, 28. novembar 2015 16:35)

U II svetskom ratu sovjetski vojnici od strane Vermahta nisu tretirani prema Zenevskoj konvenciji, za razlku od vojnika zapadnih zemalja vec su slani u koncentracione logore kao niza rasa. 20 miliona Rusa (Sovjeta) je stradalo da se sacuva Evropa od fazisma. Toliko o slvenskoj dusi.
Inace sam germanfil, ali volim i poznajem Ruse i rusku kulturu i istoriju. Postujem Nemce, poznajem mentalitet i jasno mi je donekle zasto su se nasli tu gde jesu. Fasizma i nacizma ima medju drugima, ali i osljarenja u svemu. Nemac kad se dohvati necega on to radi dok ne ubije sebe ili drugog. Pitanje je samo cega se dohvati.

Usput dozivim cesto transfer blama od neobrazovanja i ignorantnosti danasnjih "eurofila" i "rusofila".

Sasa RS

pre 8 godina

@Ojha - druze mnogi ti gledaš Aljazeeru, :) vjeruj mi kod njih ne postoji objektivnost kada su jevreji u pitanju - sve što na Aljazeera-i čuješ o Izraelu i Jevrejima, uvijek uzimaj sa rezervom. Valjda ko ih finansira? U skoro svemu su objektivni, osim kada su u pitanju Jevreji, a jedan od osnovnih ciljeva je promocija islama kao vrhunske religije!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Zoharske price za malu djecu..., 28. novembar 2015 16:04) #
Ih pa imaju oni jos neobjektivnosti pogotovo kada je rat u bosni u pitanju.Ustvari gdje god i ko god vidi malo drugacije od muslimana oni ga pune.Vidis u voditeljima iskru u ocima kada se prica o negativno o bilo kome ko je protiv islamskog fundamentalizma bilo gdje da je.

XY

pre 8 godina

Presao je sa tamne strane i poceo da pomaze Jevrejima tek kada je shvatio da nacisticka Nemacka gubi rat i da se Rusi nalaze na par kilometara od Varsave preko reke Vistle. Da li je tako postupao za vreme Kristalne Noci kada su ubijani Jevreji u Nemackoj i paljene sinagoge? Nacista od '35. sta vise reci.

(Vlast)a

pre 8 godina

Neki od Nemaca su bolje prosli zbog zapadne okupacije,a ovaj covek bas nije imao srece jer ga zapala ruska slovenska siroka dusa.
Za nas je ovo valjda pouka kad govorimo o zlu svih Albanaca,Hrvata...kao i o lepoti pravoslavne duse.Nikad i nista nije crno ili belo.
Zbog ovakvih ljudi verujem da negde pocivaju duse i da ih makar na onom svetu ceka delic dobrote.Moram da verujem,inace bih omrzla bozansku i svaku drugu pravdu koje sve manje ima.

Ojha

pre 8 godina

@Zoharske price za malu djecu

Za Bernadota znam i bez Al Dzazire , ne mora mene niko da uci istoriji (zavrsio sam upravo istoriju kojom se nikada nisam bavio u smislu posla) pa ni Al Dzazira , ni Russia Today , ni CNN , ni BBC , a ni ti druze zasigurno ...

Filip

pre 8 godina

Zna Svabo vrlo dobro sta je poraz i sta je kazna. Pogledajte prvo teritoriju Nemacke pre i posle rata. Onda se setite da im je zemlja bila podeljena do pre 25 godina i okupirana vojskama pobednicama. Inostrani vojnici su imali pravo da na teritoriji Nemacke ubiju Nemca ako pokusa da neovlasceno predje granicu dve Nemacke. Nemacka i dan-danas ima ono sto ni jadna Srbija posle svih poraza nema - inostranu vojsku na svojoj teritoriji*. Ameri i dalje vode glavnu rec. Angela ima moc da uteruje u red male narode, ali Amerima ne sme ni da pisne, igra kako oni kazu. Ne mislite valjda da je otvorila granice za milion izbeglica jer misli da je to dobro za njenu zemlju? E sad, druga je stvar sto jesu ponizeni ali nisu ekinomski propali, jerbo su za ekonomiju ipak majstori.

marin

pre 8 godina

Ova priča potakla me je da napišem par rečenica o dogadjaju koji se dogodio za vrijme drugog svijetskog rata u jednom dalmatinskom selu. Jedan od mještana sela imenom Ante Ledić radio je prije drugog svijetskog rata u Njemačkoj kao gradjevinski radnik i neposredno pred rat vratio se u svoje selo. U jeku rata u njegovo selo ulaze pripadnici zloglasne njemačke SS divizije i sve muškarce zatečene u mjestu stave pred streljački vod. Neposredno pred egzekuciju jadan od vojnika pridje do Ante Ledića i upita ga da li je ikada radio u Njemačkoj, a Ante mu odgovorio potvrdno i naveo ime grada u kojem je bio. Njemački vojnik mu odgovara, ja se vas sijećam, kao dijete igrao sam se sa ostalom dijecom u blizini gradilišta na kojem ste radili i vi ste nama dijeci uvijek davali bombona, izveo ga je iz streljačkog stroja i spasio mu život. Zamiite koja je vjerovatnost potrebna da se takvo nešto dogodi? Stara poslovica kaže, čini dobro ne kaj se, a to se je u ovom slučaju potvrdilo u pravom smislu te riječi.

Nina Bg

pre 8 godina

Do 1952. se nije nasao niko od onih koje je spasao da posvedoci i pokusa da ga oslobodi?!?

Svasta i ja pitam,pa Staljin je svoje slao u logore ili odmah na streljanje i niko nije mogao da ih spase...........

isti isti ili?

pre 8 godina

@Gradjanin opasnih namera,
bas kao i mi sto nam je Sloba govorio ono sto smo zeleli da cujemo. Jer ne mozes poreci da ga vecina nije podrzavala u njegovim namerama.
To bi isto mogli reci i za Ruse i Staljina. Plakali kada je umro.
Kineze i Maoa. ...
Da propaganda

neko iz mase

pre 8 godina

pa zar je potrebno bilo da se ubiju stotine hiljade jevreja, poljaka, rusa da bi njemu proradila savest. kako se nije zapitao, šta traže nemci u belgiji, francuskoj, češkoj, poljskoj, belorusiji, Jugoslaviji... šta tu ima njihovo? da li ih je neko zvao? i sada kad mu je puklo pred očima posle 5 godina ratova, ubistava, pljački, razaranja, nama treba da bude žao takvog lika. da je moralan čovek, pre nego što bi digao ruku na nedužnog, trebao je dići ruku na sebe ako već nije mogao pobeći. siguran sam da su mu Rusi naplatili dobro račun i za pobijene ruse i jevreje. zato savet svim onima koji ovo čitaju, dobro razmislite o svojim postupcima jer naknadno kajanje i naknadna pamet ne vrede mnogo. da li treba da nam bude žao i recimo rumunskih vojnika koji su išli na SSSR i ubijali i palili sela samo zato što su morali. niko ne mora da ubije nedužnog. mislite o tome...

seljadin

pre 8 godina

@neutralni felsh, situacija u kojoj su se nasli Srbi posle 2 holokausta u 20tom veku je bila takva da smo jos uvek u milionima ziveli pod komandom naroda koji je ucestvovao u oba genocida.
Zamislite da je neko Cesima rekao da nemaju pravo na Sudete posle 2. sv. rata, ili Poljacima da moraju ostati pod Nemackom u celoj danasnjoj Zapadnoj Poljskoj.

Ojha

pre 8 godina

@samuraj& ivantic.net

Istorijom se ne bavim jos od kad sam diplomirao pre nesto vise od 30god . Izasao sam ja iz toka , ali senilan jos uvek nisam . Za Hazare nikad pre nisam cuo do skoro kad sam procitao na nekom domacem sajtu sumnjivih dokaza i referenci za mnoge stvari koje su pisale na tom sajtu , rusofliski sajt da pise o poreklu Jevreja (?!). A sto se tice Šamira , pa nisam ja njemu i njegovoj porodici drzao svecu da znam kojeg je porekla i odakle je . Nasli nasi ljudi da se zamlacuju poreklom jevrejskih grupacija i da pisu teorije zavere o istim . E mislim stvarno , taman kad sam pomislio da ne moze gore kad se nasi bave poreklom naroda , vidim ovo i pitam se moze li gore sad od ovoga ...

Gradjanin opasnih namera

pre 8 godina

(Sale, 28. novembar 2015 16:05)
Da li to znaci sa ti danas podlezes SNS propagandi?Da li to znaci da ljudi treba da podlezu propagandi ID.
Niko tu nicemu podlegao nije,Hitler je samo govorio ono sto su oni hteli da cuju!

asa

pre 8 godina

@ojha aj samo pa mi pomozi da nadjem gde to pise da je i bernadotte bio nacista? to sto je petljao sa njima da bi oslobodio 30-tak hiljada ljudi ne znaci da je i sam bio isto!

yappy ns

pre 8 godina

Svaka cast za dobra dela, .. ipak, meni je zasmetalo to sto je kukumakao da mu se pomogne, a i da bas tolike godine supruga nije mogla da dopre do njega?! Sovjeti su za neke stvari nadmasili i naciste...mada za svakog ko napadne drugu drzavu, a da nije samoobrana u pitanju nemam razumevanja!

samuraj& ivantic.net

pre 8 godina

@Ojcha,

taj sto je postao predsednik Izraela on nije Jevrej.

Iz svih udžbenika istorije sistematski je izbacivana istorija Hazara i Hazarskog carstva. Razlog je taj što od njih potiču današnji Aškenazi Jevreji, i oni stoga uopšte nisu Semiti i nemaju nikakve veze sa pravim Jevrejima niti Izraelom. A oni danas vladaju Izraelom.

Udba

pre 8 godina

Rijeci Jevreja

Dzordz Soros:

"Najtezi dio rata za mene je bio dolazak Rusa u Budimpestu"

Jonh D. Rockefeller, Jr.

"Evropske Jevreje smo kaznili za izaju jer nisu htjeli da se vrate na svoju zemlju i osnuju drzavu Izrael"

Opreezno sa kvalifikacijama

pre 8 godina

Ako je ovaj najhumaniji nacista, gde cemo, onda, da svrstamo Sindlera? I on (Sindler) je bio nacista, a ceo rat je spasavao Jevreje. Ovaj je hteo pred kraj rata da se "opere" spasavajuci samo jednog coveka.

Ima ovde jos jedna zanimljiva cinjenica: kako to rusofili uspevaju uvek i u svemu da nadju antirusku zaveru?

Bozji poslusnik i izvrsitelj-Trajan Krecu-Tigar

pre 8 godina

Prvobitno kad sam citao naslov pomislio sam na ..
Oskara Sindlera , preporucujem svima koji nisu videli taj film -Schindler,s list- Sindlerova lista da ga ...vide! Bozji mir svima koji citaju ovaj tekst I pozdrav svima iz daleke ..Amerike !Covek je bio nacista,oficir, ali s vremenom je promenio misljenje.Ako nekoga mrzite iz vase zgrade gde zivite -kad imate 14 godine, I puni ste testosterona, ne znaci da mrzite tu osobu kad imate 34 godine,vec naprotiv mozete I da joj kazite- dobar dan, da joj pomognete u ..nevolju!U Bibljiu Bog kaze evrejima - Imate da gorite I Ja cu da okrenem Moju glavu od ..vas ! Ipak je one jevreje spasao koje je On hteo jer su na vreme otisli u Ameriku I drugim zemljama ! Tesko je biti oficir sa ''svojima'' koji ubjaju, a ako nisi za nas onda si protiv ...nas !Treba da prastamo,volimo,pomognemo,dajemo siromasima tokom nazeg zivota, mada nije uvek...lako to uraditi ! Bog gleda srce coveka, nikako mozgom, teorijama I znanjem Bibliju napamet ne mozemo ...pronaci Boga!Citao sam sve vase komentare, I veoma je tesko tokom rata biti dobar, kad za tvoje ti si heroj, a za protivnika si zlikovac. I rusi I nemci I amerikanci su imali casne I iskrene oficire, ali mi nismo onda bili sa njima tu , pored njih da ih osudujemo ili ne !Rata je bilo, rata ima I rata ce uvek biti I velika je razlika kod Boga da ubijes iz nehotice, namerno da ubijes nekoga -planski I sasvim trece je ubiti drugog vojnika tokom rata, braneci zemlju ! Bog voli hrabre verne I postene !

XY

pre 8 godina

Presao je sa tamne strane i poceo da pomaze Jevrejima tek kada je shvatio da nacisticka Nemacka gubi rat i da se Rusi nalaze na par kilometara od Varsave preko reke Vistle. Da li je tako postupao za vreme Kristalne Noci kada su ubijani Jevreji u Nemackoj i paljene sinagoge? Nacista od '35. sta vise reci.

neutralni felsh

pre 8 godina

Lako je suditi Nemcima z ove perspektive. Tuzna istina je da bi velika vecina ljudi, da je zivela u to vreme u Nemackoj i bila izlozena nacistickoj propagandi, cinila isto. Zato uvek treba prvo sebe pogledati u ogledalu.
(Sale, 28. novembar 2015 16:05)

bravo. uostalom, ko se seca srbije ranih devedesetih, zna da smo bili debelo usli u fasizam. jos osecamo posledice kao drustvo.
svi ovi nasi gizdavi ultrasrbi, da su ziveli u nemackoj 33. postali bi nacisti.
"sudet je srce nemacke"
"gde su nemacke zemlje, tu su nemacki radikali"
"nemacka se brani u danzigu"
"ko to kaze, ko to laze, nemacka je mala"
;)

Jovana

pre 8 godina

Cionistički falsifikat od A do Ž. Krucijalni momenat svake njihove verzije Holokausta je, ruski zločin nad očovečenim nacistima, spasiteljima Jevreja. Kako je sam Šoroš rekao, najteži momenat rata za njega je bio dolazak Sovjeta u Budimpeštu, dok 250.000 mađarskih Jevreja pobijenih samo u zadnjoj godini rata, nije ni spomenuo, kao ni zločine mađarskog fašističkog režima. Neki tamo A tek tamo Poljaci, Česi, Srbi, Belorusi... nisu ni vredni ulaska u bilans žrtava nemačkog nacional-socijalizma.

Zoharske price za malu djecu...

pre 8 godina

Umro je zato sto je završio u Sovjetskim rukama, da se uspio predati Amerima, na suđenjima bi se svakako pojavio neki svjedok, imao bi prava da se brani. Komunisti nisu gledali ko je kakav, ako si nosio njemačku uniformu čekala te smrt, bez obzira na zasluge...

Negativni

pre 8 godina

Ima se šta naučiti od ovakvih ljudi. Najteže je suočiti se sa sobom. Mogli bi, za promenu, i mi to da uradimo umesto što pametujemo drugima i zabijamo glave u pesak. I nas treba da je sramota. Itekako.

Zoharske price za malu djecu...

pre 8 godina

@Ojha - druze mnogi ti gledaš Aljazeeru, :) vjeruj mi kod njih ne postoji objektivnost kada su jevreji u pitanju - sve što na Aljazeera-i čuješ o Izraelu i Jevrejima, uvijek uzimaj sa rezervom. Valjda ko ih finansira? U skoro svemu su objektivni, osim kada su u pitanju Jevreji, a jedan od osnovnih ciljeva je promocija islama kao vrhunske religije!

Ojha

pre 8 godina

A Folke Bernadotte koji je spasao na destine hiljada ljudi , mahom Jevreja , da bi ga na kraju Jevreji i ubili , tacnije organizacija pod vodjstvom Jicaka Šamira koji ce kasnije postati predsednik Izraela ...

(Vlast)a

pre 8 godina

Neki od Nemaca su bolje prosli zbog zapadne okupacije,a ovaj covek bas nije imao srece jer ga zapala ruska slovenska siroka dusa.
Za nas je ovo valjda pouka kad govorimo o zlu svih Albanaca,Hrvata...kao i o lepoti pravoslavne duse.Nikad i nista nije crno ili belo.
Zbog ovakvih ljudi verujem da negde pocivaju duse i da ih makar na onom svetu ceka delic dobrote.Moram da verujem,inace bih omrzla bozansku i svaku drugu pravdu koje sve manje ima.

Sale

pre 8 godina

Lako je suditi Nemcima z ove perspektive. Tuzna istina je da bi velika vecina ljudi, da je zivela u to vreme u Nemackoj i bila izlozena nacistickoj propagandi, cinila isto. Zato uvek treba prvo sebe pogledati u ogledalu.

Dragoljub

pre 8 godina

@jovana: Ja licno poznajem jednog coveka, inace Jevrejina po rodjenju, koji je kao dete izbegao sa porodicom iz Budimpeste u koju su dosli ruski tenkovi, 1956. Setimo se malo i silnih Jevreja koji su iz Staljinove SSSR pokusavali da se izbave emigracijom u novostvoreni Izrael, pa onda otvorenog antisemitizma protiv "zavere jevrejskih doktora" u SSSR krajem pete i pocetkom seste decenije. Zlocin prema Jevrejima u 2. svetskom ratu, njihovo sistematsko unistavanje sa idejom (zamalo ostvarenom) da se kao narod potpuno ZATRU u Evropi je jedna velika sramota ljudske civilizacije i o tome STALNO treba pricati, kako se ne daj Boze ne bi negde drugde ponovilo.

Semke

pre 8 godina

Ovo treba da stvori sliku kako su eto nacisti ipak bili dobri ljudi. Propaganda i nista drugo.
(Homo politicus, 28. novembar 2015 16:08)

Gospode Bože, ovo treba da pokaže da i okruženju najvećeg zla mogu postojati dobri ljudi. Da i dobri ljudi mogu biti lako zavedeni zlom ali ako su stvarno dobri to dobro će ponovo isplivati iz njih i shvatiće da su pogrešili i pokušaće da to zlo isprave ili umanje koliko mogu.

Nema ovo veze sa ulepšavanjem jednog id najvećeg zla kakav je bio nacizam. Ali lik kao ti ispunjen mržnjom umesto ljubavlju prema mnogim stvarima to ne može da shvati. Iako je ovaj čovek bio nacista, ti i ovi koji ti daju pluseve, najverovatnije imate mnogo više dodirnih tačaka sa njima nego on.

neko iz mase

pre 8 godina

pa zar je potrebno bilo da se ubiju stotine hiljade jevreja, poljaka, rusa da bi njemu proradila savest. kako se nije zapitao, šta traže nemci u belgiji, francuskoj, češkoj, poljskoj, belorusiji, Jugoslaviji... šta tu ima njihovo? da li ih je neko zvao? i sada kad mu je puklo pred očima posle 5 godina ratova, ubistava, pljački, razaranja, nama treba da bude žao takvog lika. da je moralan čovek, pre nego što bi digao ruku na nedužnog, trebao je dići ruku na sebe ako već nije mogao pobeći. siguran sam da su mu Rusi naplatili dobro račun i za pobijene ruse i jevreje. zato savet svim onima koji ovo čitaju, dobro razmislite o svojim postupcima jer naknadno kajanje i naknadna pamet ne vrede mnogo. da li treba da nam bude žao i recimo rumunskih vojnika koji su išli na SSSR i ubijali i palili sela samo zato što su morali. niko ne mora da ubije nedužnog. mislite o tome...

Opreezno sa kvalifikacijama

pre 8 godina

Ako je ovaj najhumaniji nacista, gde cemo, onda, da svrstamo Sindlera? I on (Sindler) je bio nacista, a ceo rat je spasavao Jevreje. Ovaj je hteo pred kraj rata da se "opere" spasavajuci samo jednog coveka.

Ima ovde jos jedna zanimljiva cinjenica: kako to rusofili uspevaju uvek i u svemu da nadju antirusku zaveru?

Sasa RS

pre 8 godina

@Ojha - druze mnogi ti gledaš Aljazeeru, :) vjeruj mi kod njih ne postoji objektivnost kada su jevreji u pitanju - sve što na Aljazeera-i čuješ o Izraelu i Jevrejima, uvijek uzimaj sa rezervom. Valjda ko ih finansira? U skoro svemu su objektivni, osim kada su u pitanju Jevreji, a jedan od osnovnih ciljeva je promocija islama kao vrhunske religije!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Zoharske price za malu djecu..., 28. novembar 2015 16:04) #
Ih pa imaju oni jos neobjektivnosti pogotovo kada je rat u bosni u pitanju.Ustvari gdje god i ko god vidi malo drugacije od muslimana oni ga pune.Vidis u voditeljima iskru u ocima kada se prica o negativno o bilo kome ko je protiv islamskog fundamentalizma bilo gdje da je.

samuraj& ivantic.net

pre 8 godina

@Ojcha,

taj sto je postao predsednik Izraela on nije Jevrej.

Iz svih udžbenika istorije sistematski je izbacivana istorija Hazara i Hazarskog carstva. Razlog je taj što od njih potiču današnji Aškenazi Jevreji, i oni stoga uopšte nisu Semiti i nemaju nikakve veze sa pravim Jevrejima niti Izraelom. A oni danas vladaju Izraelom.

Filmofil

pre 8 godina

@((Vlast)a, 28. novembar 2015 16:35)

U II svetskom ratu sovjetski vojnici od strane Vermahta nisu tretirani prema Zenevskoj konvenciji, za razlku od vojnika zapadnih zemalja vec su slani u koncentracione logore kao niza rasa. 20 miliona Rusa (Sovjeta) je stradalo da se sacuva Evropa od fazisma. Toliko o slvenskoj dusi.
Inace sam germanfil, ali volim i poznajem Ruse i rusku kulturu i istoriju. Postujem Nemce, poznajem mentalitet i jasno mi je donekle zasto su se nasli tu gde jesu. Fasizma i nacizma ima medju drugima, ali i osljarenja u svemu. Nemac kad se dohvati necega on to radi dok ne ubije sebe ili drugog. Pitanje je samo cega se dohvati.

Usput dozivim cesto transfer blama od neobrazovanja i ignorantnosti danasnjih "eurofila" i "rusofila".

Jovana

pre 8 godina

@Dragoljbe
Etnički Jevreji su do dolaska Hitlera na vlast bili politički Nemci, Austrijanci, Mađari...A mi Srbi smo izgubili 1/4 stanovništva u Prvom svetskom ratu: Stradali su Srbi i u Bosni, Vojvodini, Hrvatskoj. Prvi koncentracione logore u Evropi podigla je Austrougarska za Srbe. Sigmund Forjd je rekao kako je euofirčno pozdravio carske trupe u maršu na Srbiju. Egon Ervin Kiš u svom delu "Raj Amerika" piše kako mu je utehu u teškom radu na trgovačkom brodu, pružilo bojenje brodskog dimnjaka sa svastikom, što ga je barem emotivno vratilo u njegovu nemačku domovinu.
Srbi su umirali u koncentracionim logorima u OBA Velika rata. Mojih 17 bližih i daljih rođaka ostavilo je kosti u Hortijevom logoru Šarvar. Ja ne moram da crvenim zbog Holokausta. Ja mogu, i hoću, samo da saosećam zbog Holokausta. Ja ne mislim da je bilo šest miliona jevrejskih žrtava, verujem iskreno da ih je bilo šest miliona + jedan, ali ono što meni smeta u vezi sa cionističkom propagandom je selektivna empatija i istorijski falsifikat, dostojni Gebelsa. Konkretno u vezi s člankom, od nas se traži da skinemo kapu pred fiktivnim likom dobrog naciste, junakom pseudoliberalne bajke: "I Nemci su ponekad dobri, Rusi nisu nikada". Ostavi to za obožavaoce Majke Tereze...

Gradjanin opasnih namera

pre 8 godina

(Sale, 28. novembar 2015 16:05)
Da li to znaci sa ti danas podlezes SNS propagandi?Da li to znaci da ljudi treba da podlezu propagandi ID.
Niko tu nicemu podlegao nije,Hitler je samo govorio ono sto su oni hteli da cuju!

yappy ns

pre 8 godina

Svaka cast za dobra dela, .. ipak, meni je zasmetalo to sto je kukumakao da mu se pomogne, a i da bas tolike godine supruga nije mogla da dopre do njega?! Sovjeti su za neke stvari nadmasili i naciste...mada za svakog ko napadne drugu drzavu, a da nije samoobrana u pitanju nemam razumevanja!

Filip

pre 8 godina

Zna Svabo vrlo dobro sta je poraz i sta je kazna. Pogledajte prvo teritoriju Nemacke pre i posle rata. Onda se setite da im je zemlja bila podeljena do pre 25 godina i okupirana vojskama pobednicama. Inostrani vojnici su imali pravo da na teritoriji Nemacke ubiju Nemca ako pokusa da neovlasceno predje granicu dve Nemacke. Nemacka i dan-danas ima ono sto ni jadna Srbija posle svih poraza nema - inostranu vojsku na svojoj teritoriji*. Ameri i dalje vode glavnu rec. Angela ima moc da uteruje u red male narode, ali Amerima ne sme ni da pisne, igra kako oni kazu. Ne mislite valjda da je otvorila granice za milion izbeglica jer misli da je to dobro za njenu zemlju? E sad, druga je stvar sto jesu ponizeni ali nisu ekinomski propali, jerbo su za ekonomiju ipak majstori.

marin

pre 8 godina

Ova priča potakla me je da napišem par rečenica o dogadjaju koji se dogodio za vrijme drugog svijetskog rata u jednom dalmatinskom selu. Jedan od mještana sela imenom Ante Ledić radio je prije drugog svijetskog rata u Njemačkoj kao gradjevinski radnik i neposredno pred rat vratio se u svoje selo. U jeku rata u njegovo selo ulaze pripadnici zloglasne njemačke SS divizije i sve muškarce zatečene u mjestu stave pred streljački vod. Neposredno pred egzekuciju jadan od vojnika pridje do Ante Ledića i upita ga da li je ikada radio u Njemačkoj, a Ante mu odgovorio potvrdno i naveo ime grada u kojem je bio. Njemački vojnik mu odgovara, ja se vas sijećam, kao dijete igrao sam se sa ostalom dijecom u blizini gradilišta na kojem ste radili i vi ste nama dijeci uvijek davali bombona, izveo ga je iz streljačkog stroja i spasio mu život. Zamiite koja je vjerovatnost potrebna da se takvo nešto dogodi? Stara poslovica kaže, čini dobro ne kaj se, a to se je u ovom slučaju potvrdilo u pravom smislu te riječi.

Ojha

pre 8 godina

@Zoharske price za malu djecu

Za Bernadota znam i bez Al Dzazire , ne mora mene niko da uci istoriji (zavrsio sam upravo istoriju kojom se nikada nisam bavio u smislu posla) pa ni Al Dzazira , ni Russia Today , ni CNN , ni BBC , a ni ti druze zasigurno ...

Bozji poslusnik i izvrsitelj-Trajan Krecu-Tigar

pre 8 godina

Prvobitno kad sam citao naslov pomislio sam na ..
Oskara Sindlera , preporucujem svima koji nisu videli taj film -Schindler,s list- Sindlerova lista da ga ...vide! Bozji mir svima koji citaju ovaj tekst I pozdrav svima iz daleke ..Amerike !Covek je bio nacista,oficir, ali s vremenom je promenio misljenje.Ako nekoga mrzite iz vase zgrade gde zivite -kad imate 14 godine, I puni ste testosterona, ne znaci da mrzite tu osobu kad imate 34 godine,vec naprotiv mozete I da joj kazite- dobar dan, da joj pomognete u ..nevolju!U Bibljiu Bog kaze evrejima - Imate da gorite I Ja cu da okrenem Moju glavu od ..vas ! Ipak je one jevreje spasao koje je On hteo jer su na vreme otisli u Ameriku I drugim zemljama ! Tesko je biti oficir sa ''svojima'' koji ubjaju, a ako nisi za nas onda si protiv ...nas !Treba da prastamo,volimo,pomognemo,dajemo siromasima tokom nazeg zivota, mada nije uvek...lako to uraditi ! Bog gleda srce coveka, nikako mozgom, teorijama I znanjem Bibliju napamet ne mozemo ...pronaci Boga!Citao sam sve vase komentare, I veoma je tesko tokom rata biti dobar, kad za tvoje ti si heroj, a za protivnika si zlikovac. I rusi I nemci I amerikanci su imali casne I iskrene oficire, ali mi nismo onda bili sa njima tu , pored njih da ih osudujemo ili ne !Rata je bilo, rata ima I rata ce uvek biti I velika je razlika kod Boga da ubijes iz nehotice, namerno da ubijes nekoga -planski I sasvim trece je ubiti drugog vojnika tokom rata, braneci zemlju ! Bog voli hrabre verne I postene !

shipovi jeftiniji u bugarskoj

pre 8 godina

Jel to onaj sto mu je dao dzem?
(Srbijanac, 28. novembar 2015 14:44)

da, ako mislimo na isti film "pijanista"
(bgdski_ckode, 28. novembar 2015 15:49)

...tachnije-marmeladu!...."Probieren sie die marmelade...bitte..."

Nina Bg

pre 8 godina

Do 1952. se nije nasao niko od onih koje je spasao da posvedoci i pokusa da ga oslobodi?!?

Svasta i ja pitam,pa Staljin je svoje slao u logore ili odmah na streljanje i niko nije mogao da ih spase...........

Ojha

pre 8 godina

@samuraj& ivantic.net

Istorijom se ne bavim jos od kad sam diplomirao pre nesto vise od 30god . Izasao sam ja iz toka , ali senilan jos uvek nisam . Za Hazare nikad pre nisam cuo do skoro kad sam procitao na nekom domacem sajtu sumnjivih dokaza i referenci za mnoge stvari koje su pisale na tom sajtu , rusofliski sajt da pise o poreklu Jevreja (?!). A sto se tice Šamira , pa nisam ja njemu i njegovoj porodici drzao svecu da znam kojeg je porekla i odakle je . Nasli nasi ljudi da se zamlacuju poreklom jevrejskih grupacija i da pisu teorije zavere o istim . E mislim stvarno , taman kad sam pomislio da ne moze gore kad se nasi bave poreklom naroda , vidim ovo i pitam se moze li gore sad od ovoga ...

Udba

pre 8 godina

Rijeci Jevreja

Dzordz Soros:

"Najtezi dio rata za mene je bio dolazak Rusa u Budimpestu"

Jonh D. Rockefeller, Jr.

"Evropske Jevreje smo kaznili za izaju jer nisu htjeli da se vrate na svoju zemlju i osnuju drzavu Izrael"

asa

pre 8 godina

@ojha aj samo pa mi pomozi da nadjem gde to pise da je i bernadotte bio nacista? to sto je petljao sa njima da bi oslobodio 30-tak hiljada ljudi ne znaci da je i sam bio isto!

isti isti ili?

pre 8 godina

@Gradjanin opasnih namera,
bas kao i mi sto nam je Sloba govorio ono sto smo zeleli da cujemo. Jer ne mozes poreci da ga vecina nije podrzavala u njegovim namerama.
To bi isto mogli reci i za Ruse i Staljina. Plakali kada je umro.
Kineze i Maoa. ...
Da propaganda

seljadin

pre 8 godina

@neutralni felsh, situacija u kojoj su se nasli Srbi posle 2 holokausta u 20tom veku je bila takva da smo jos uvek u milionima ziveli pod komandom naroda koji je ucestvovao u oba genocida.
Zamislite da je neko Cesima rekao da nemaju pravo na Sudete posle 2. sv. rata, ili Poljacima da moraju ostati pod Nemackom u celoj danasnjoj Zapadnoj Poljskoj.