Četvrtak, 08.10.2015.

14:06

Depardije: "SAD su narod koji stalno uništava neki drugi"

Izvor: Tanjug

Depardije: "SAD su narod koji stalno uništava neki drugi" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

65 Komentari

Sortiraj po:

jelena

pre 8 godina

@Zoran
Kakve veze ima Djokovic sa ovim? Koga on pljuje? Od ove drzave nije dobio nista, a drzava od njega dobija promociju. Ima pravo covek da zivi gde hoce. Treba li da zivi u ovog blatu takav covek? Svasta. Ljubomora i ozlojedjenost su gadne osobine.

CATAPA

pre 8 godina

A što bi plaćao porez Francuskoj? Ako je slobodno kretanje robe i kapitala, kako mogu države da ucenjuju građane pasošima i granicama? Zašto Depardije ne bi mogao da ima lični pasoš koji mu omogućuje kretanje? Tamo gde zarađuje, već mu zaračunaju porez na to; zašto bi Francuskoj plaćao kumulativni porez jer mnogo radi i mnogo zarađuje, a može to bilo gde na svetu?
Građani su postali taoci svojih država u službi globalističke prevare. Globalizacija nije utopija već globalna prevara. U tome je smisao Žerarovog protesta, a ne "srpska" rusofilija. Naravno, sitne duše že ga napadati "Ako sam ja rob, šta fali njemu da i on bude" a to je glavni mehanizam modernog robovlasništva.
Ne fali mu ništa, ali ima mogućnost da se čuje jače nego sitni robovi jer je Žerar Depardije kog zna ceo svet. Jer je veći od birokratskih patuljaka koji se predstavljaju kao bitni ljudi.

Nenad

pre 8 godina

Kakav licemer. Fuj. Zaboravio je koliko je samo para zahvaljujuću SAD-u i Amerikancima zaradio. Sad kad ga više ne zovu da snima filmove, ne valjaju mu više. Što nisi to ranije govorio junačino?
(Bivši sugrađanin, 8. oktobar 2015 14:34)
Bio licemer ili ne, to ne menja cinjenicu da je to sto govori za SAD tacno.

Legija Napoleon

pre 8 godina

Sva sreća na Francuzi nisu imali Napoleona i ostale careve i nisu držali pod svojom čizmom celu severnu Afriku i daleki istok, ma ne, Francuzi su dobrice.

Biti normalan

pre 8 godina

Depardje, cuven po obrazovanju, toleranciji, stabilnom karakteru i sl., daje geopoliticke izjave? Zaboravio je da doda " za razliku od Rusije koja je stotinama godina spasavala ugnjetene narode, koji to nisu shvatali, pa se i danas koprcaju, pocev od Finaca, Poljaka, Madjara, Jevreja, Ceha, Cecena, Oseta, Ujgura, Kazahstanaca, Mongola i jos desetina drugih koji su to platili milionima zivota. Mada, platili su i milioni Rusa koji nisu verovali u ono sto su im tadasnji Putini nudili.

n

pre 8 godina

Amerika ugnjetava 50 godina, a Francuska, Engleska, Spanija, Portugal, Belgija, Holandija... su ugnjetavali 500 godina.
(Paja, 8. oktobar 2015 16:32)
A reci ko su Amerikanci? Britanci i Nemci. Britancvi su po kazni slali svoje u SAD, oni koji su okrivljeni za neki zločin makar i sitan bio bi poslat u SAD, tako je počelo naseljavanje, a posle su počeli da dolaze. Danas je većina Amerikanaca nemačkog porekla. Pravi Amerikanci su oni koje znamo kao Indijance.

joca

pre 8 godina

depardje je u pravu i nikakvo opravdanje se ne može reći za narod, može mejnstrim mediji do sutra da trube, živimo u 21 veku, milion tv i radio stanica, internet preplavljen svime i svačime,ko želi može da se informiše o čemu god hoće i da izvede sopstveni zaključak, ne vode oni ratove od juče već od drugog svetskog rata (ne uzimam u obzir pre toga), znaju oni dobro šta radi njihova vlada i baš ih briga...

Joc@

pre 8 godina

...Mnogi Amerikanci dolaze kao dobrovoljci...
...da bi se borili protiv zla...
@ HITECH, 16:11

Upravo se o tome i radi. Presude oni da su neki tamo npr. Srbi zločesti i...
dobrom voljom dođu da se bore protiv tog zla!!!
Kapiraš sada?
.

HITECH

pre 8 godina

Amerikanici su veliki narod, narod koji je mnogo dao ovome svetu i nisu loši kao ljudi, prema tome kvalifikacija ne stoji. Iamo sam priliku da upoznam nekoliko Amerikanaca, pa zato to mogu i da kažem. Ne mešajte politiku ko zna kog dela američke administracije sa američkim narodom. Mnogi Amerikanci dolaze kao dobrovoljci u Irak i Siriju da bi se borili protiv zla zvanog Islamska država i to rade zbog toga jer veruju da se protiv zla treba boriti i svaka im čast. Prema tome, tvrdnja da Amerikanci uništavaju neke druge narode ne stoji. Kina i Južna Koreja su postale tehnološke sile zahvaljujući Americi. A šta je ustvari Amerika (USA)? Pa to su svi narodi sveta u jednoj državi. U USA te niko ne pita, ko si, odakle si, već šta znaš, da li hoćeš da radiš i da li hoćeš da učiš posao, cene znanje i rad, a takvi ljudi nikako ne mogu biti loši. Prema tome ne mešajte narod sa političarima i interesnim grupama, jer šljama ima u svim delovima sveta, pa ga sigurno ima i u USA.

Baja

pre 8 godina

"Aron"
Gde god su spanci ili portugalci vladali i dalje je u velikoj vecini (preko 70%) domorodacko stanovnistvo (Kolumbija, Meksiko, Venecuela, Dominikana, Peru, Bolivija, Ekvador, Čile, Nikaragva, Kuba, Haiti, sve zemlje centralne Amerike, Brazil, Urugvaj i Argentina(pomesano sa doseljenicima)). Primili su katolicku veru i to je to. I dan danas znaju ko su im kraljevi, kakva im je istorija, kada su dosli spanci i imaju svoj identitet od pre 2000 godina. A tamo gde su dosli Anglo-saksonci, ostale su uspomene, spomenici, legende i vestern filmovi. Zato molim te nemoj da glupaš luposti, ljubi te brat.

hhh

pre 8 godina

"Depardije je bio u žiži medijske pažnje 2012. kada je obelodanio da će vratiti francuski pasoš u znak protesta zbog ekstra poreza na najbogatije Francuze koje je uvela socijalistička vlada."
U tom grmu leži zec. Francuska danas ima više od socijalizma i brige za siromašne od jedne Rusije. Ovamo mu je obećan povlašćen tretman i da može da krcka pare, dok bi u Fra bio, u smislu poreza, kao i svaki drugi (bogati) građanin. Rukovodio se, prilikom odlaska, sopstvenim sebičnim interesima..
PS- tačno je da su ameri bahata i bezobrazna super-sila, ali pitajte Poljake, Rumune, Bugare, Čehe, Slovake, Litvance, Letonce, Estonce i dr. ko ih je surovo gazio od 45. do 90-te i kako- na tom času istorije mesje Žerar izgleda nije bio- ili mu ne odgovara da pominje taj deo

Uskok

pre 8 godina

Francuzi su imali(prošlo vreme) kolonije, a Amerima su kolonije svi koji nisu USA.
Nadalje, izabrao bi FR, pre amerike a i Rusije, ko je ikad bio u FR zna zašto.

Zoe Graystone

pre 8 godina

Narod pojma nema - većina ne ume da nađe ameriku na mapi.Kriv je naftni lobi, industrija oružja i korumpirani političari u kongresu senatu i administraciji.Narod ko narod nije kriv - mainstream mediji mu konstantno ispiraju mozak.

Zoran

pre 8 godina

Mora da u genima ima srpsku krv.
(Pirana, 08. oktobar 2015 13:37)


da, geni su mu puni srpske krvi (?)... valjda zato sto takodje voli ove infantilne izjave, na nivou devetogodisnjaka.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (neutralni felsh, 8. oktobar 2015 15:31)

Pa jel nije tacno sto je rekao? Amerika je svake godine od 2. svestkog rata vodila rat protiv nekog. SVAKE godine.

Evo ti americki ratovi: https://en.wikipedia.org/wiki/Timeline_of_United_States_military_operations

Joc@

pre 8 godina

...to je priroda svake države.
@ Nebojša, 14:36

Nije priroda nego je slobodan izbor.
Čovek je slobodan, i to je jedina njegova apsolutna sloboda
- u izboru opredeljenja. Prema ovome, nikakva sila ne može ga naterati
da se opredeli ovako a ne onako. Osim opredeljivanja, i samo postupanje
čoveka je u velikoj meri slobodno. Dakle, ako hoće, može da izabere put
mira, nenapadanja, sloge, zdravlja, koegzistencije. Jer, na ovoj planeti
ima izobilno svega potrebnog da tako živi, i prostora i resursa
(energije i sirovina) i hrane. Potrebna je samo dobra volja.
* * *
Ali, drugo je u pitanju; ''Ko hoće časno, ne može lasno''.
Lasno (lakše) nam je da otmemo nego da steknemo.
To je počelo odmah (od Kaina) a danas, svega 100 ljudi
drži 90% svetskih resursa. I brani naravno. Čime?
Svim raspoloživim ''sredstvima'', a i onim koji će tek da se iznađu,
jer upravo sada na tome rade najbolji svetski naučnici.
I... to je to. Ovome smo se opredelili!
.

neutralni felsh

pre 8 godina

Mora da u genima ima srpsku krv.
(Pirana, 08. oktobar 2015 13:37)


da, geni su mu puni srpske krvi (?)... valjda zato sto takodje voli ove infantilne izjave, na nivou devetogodisnjaka.

ko s putinom tikve sadi

pre 8 godina

ma da, amerikanci su unistavali narode jos za vreme napoleonovih ratova, a o americkim kolnijama od francuske gvajane, peko zapadne afrike do polinezije i da ne govorimo. pri tom, posebno su se istakli u genocidu nad alzircima u drugoj polovni xx veka.

Mozda i objavite!

pre 8 godina

Ja kada bi birao izmedju opcija da budem amerikanac ili francuz radije bi uzeo ovo prvo a razlog je u textu ispod, africke zemlje jos placaju kolonijalne takse Francuskoj..sramota Žerarde.

http://www.siliconafrica.com/france-colonial-tax/

srb

pre 8 godina

To svi znaju ceo svet to zna. Samo me čudi da Indija ćuti a moćni su. Treba se boriti protiv najvećeg zla na ovom svetu. I stići će ih ruka pravde i ako su ti planetarni zločinci za sada izuzeti od medjunarodnog sudstva.

demokratija

pre 8 godina

kako lupa covek. u ljudskim bicu je da bude nadredjen nekom drugom u svakom od nas, zato i postoji novac i kapital i ekonomija i ratovi...

Sonja S.

pre 8 godina

Normalni Amerikanci nemaju nikakve veze sa ratovima isto ko ni sto normalni Srbi nisu imali nista pa cak bili i protiv ratova devedesetih - mani te se politike

cassius

pre 8 godina

Rece Francuz, kome je sve bilo idealno dok ga njegova domovina nije oporezovala, e tada je dobio naknadnu pamet i shvatio da su njegova domovina i Amerika lose a Rusija dobra, ma kako da ne...Sto ne pogleda malo po Africi sta je ostalo od njegovih Francuza i kako su oni sistematski unistavali taj jadan narod koji nikad nece moci da se oporavi od kolonista...verovatno je doticni gospodin odusevljen vojnom akcijom njegovog "novog" prijatelja u Siriji koja se sprovodi mimo odluke SB UN, kada to radi USA to je terorizam i krsenje medjunarodnog parava, a kada to radi "ispravna" Rusija to je prihvatljivo...i jedno i drugo je veliko zlo...

Nebojša

pre 8 godina

Za razliku od Francuza (države, ne naroda, naravno) koji su pod Napoleonom napali pola Evrope i stigli pred Moskvu ili držali robove u kolonijama i okuprali Alžir? Ili Srba koji su od sićušnog feuda, pod Dušanom osvojili sve od Sofije do Dalmacije ili osvojili u Prvom ratu Vojvodinu i formirali Jugoslaviju pod svojom dinastijom? Ili Rusa koji su okupirali baltičke države, Poljsku više puta, napadali Finsku ili izvršili invaziju u Avganistanu? Praktično ne postoje (ili su jako retke) države na planeti Zemlji, koja nisu napadale susede, pljačkale i otimale, to je priroda svake države. Kakva plitkoumnost a bojim se i jadno podaništvo novim gazdama. Tužno.

Bivši sugrađanin

pre 8 godina

Kakav licemer. Fuj. Zaboravio je koliko je samo para zahvaljujuću SAD-u i Amerikancima zaradio. Sad kad ga više ne zovu da snima filmove, ne valjaju mu više. Što nisi to ranije govorio junačino?

Boki,Nis

pre 8 godina

neki bi ipak vise voleli da su amerikanci,da proteraju sve one koji ne misle kao on,da im takvi budu robovi,ili da jednostavno neki vise vole da budu "amerikanci" tj da robuju za pojedince/amere koji se bogate na njihovim ledjima.

Tony Stark

pre 8 godina

Kakav glup komentar na nivou 14 godisnjaka,sami amerikanci se najmanje pitaju...nego batalite se vi politike,i pazite na casicu i prezderavanje,strefice vas srcka....

Marko

pre 8 godina

Kako da se evropa odrekne americi kad je alava na pare,pa pogledajte samo po nasem primeru,milion srba u americi o svi su kao velike srbende cetnici,mrze ameriku,evropsku uniju,nama savetuju sta da radimo a oni sve suprotno.Milije su im njihove pare nego mi ovde ali da bi sebi oprali dusu sagradice i crkvu i donirati pare i svasta nesto.To samo govori da je sve u novcu.Da je njima milija srbija dosli bi oni ovde.Pritom nikog ne osudjujem sto zivi u americi,samo da ne laze i sebe i nas kao je veliki srbin,nisi brate priznaj i neka ti je sa srecom u dijaspori.

Aron

pre 8 godina

Depardje suviše banalizuje i geheralizuje stvari. Amerika je suviše velika i kompleksana zemlja da bi o njoj moglo tako da se govori. To je zemlja koja je prva na svetu donela ustav , gde je garantovala osnovna građanska prava i donela prvu modernu podelu vlasti. Tamo jeste bilo robovlasništva ali na Jugu na Severu je u mnogim državama među prvima u svetu ukinuto robovlasništvo.Amerika je imala najjači abolicionistički pokret čak i jedina i ektremne slučajeve takve vrste popuu Džon Brauna koji je izvodio terorističke napade prptoiv onih koji su bili za robovlasništvo. A bio je Belac. Zbog tog principa se i vodi građanski rat gde je poginulo milion ljudi. A što se tiče Indijanaca oni ih uopšte nisu uništili, masakra je bilo ali ne u tolikoj meri kao što je to bio slučaj sa španskim osvajačima. Gde je to u jednom trenutku poprimilo oblike genocida dok u američkom slučaju čak i najveći kritičari američke istorije ne mogu to da kažu. Sa druge strane što Evropljani slušaju Amerikance, to je politička realnost jer oni na taj način plačaju zaštitu. Jer realno Amerika ima jedinu ozbiljnu vojsku u NATO-u ostale zemlje imaju vosku sa izuzetno slabim moralom i uvežbanošću. Jer kada bi hipotetički Rusija odlučila da napadne i okuprira Evropu svi bi se razbežali i niko ne bi pružio nikakav otpor. Jer Evroplani su opsednuti principima hedonizma i konzumrizma i nemaju neku hrabrost.

jelena

pre 8 godina

Ne volim Americki spoljnopoliticki pecat, ali ni Ruski sistem vlasti unutar drzave. U Rusiji pokusaj da iskritikujes vlast(Putina), proguta te mrak. Toliki stepen korupcije je nezabelezen, toliko milijardera je izniklo za vreme vlasti Putina. I to je velika pljacka resursa same drzave. Zato Rusofili, ako je Amerika losa ne znaci da Rusija sjajna.

Tony Stark

pre 8 godina

Kakav glup komentar na nivou 14 godisnjaka,sami amerikanci se najmanje pitaju...nego batalite se vi politike,i pazite na casicu i prezderavanje,strefice vas srcka....

jelena

pre 8 godina

Ne volim Americki spoljnopoliticki pecat, ali ni Ruski sistem vlasti unutar drzave. U Rusiji pokusaj da iskritikujes vlast(Putina), proguta te mrak. Toliki stepen korupcije je nezabelezen, toliko milijardera je izniklo za vreme vlasti Putina. I to je velika pljacka resursa same drzave. Zato Rusofili, ako je Amerika losa ne znaci da Rusija sjajna.

ko s putinom tikve sadi

pre 8 godina

ma da, amerikanci su unistavali narode jos za vreme napoleonovih ratova, a o americkim kolnijama od francuske gvajane, peko zapadne afrike do polinezije i da ne govorimo. pri tom, posebno su se istakli u genocidu nad alzircima u drugoj polovni xx veka.

Zoran

pre 8 godina

Mora da u genima ima srpsku krv.
(Pirana, 08. oktobar 2015 13:37)


da, geni su mu puni srpske krvi (?)... valjda zato sto takodje voli ove infantilne izjave, na nivou devetogodisnjaka.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (neutralni felsh, 8. oktobar 2015 15:31)

Pa jel nije tacno sto je rekao? Amerika je svake godine od 2. svestkog rata vodila rat protiv nekog. SVAKE godine.

Evo ti americki ratovi: https://en.wikipedia.org/wiki/Timeline_of_United_States_military_operations

neutralni felsh

pre 8 godina

Mora da u genima ima srpsku krv.
(Pirana, 08. oktobar 2015 13:37)


da, geni su mu puni srpske krvi (?)... valjda zato sto takodje voli ove infantilne izjave, na nivou devetogodisnjaka.

Nenad

pre 8 godina

Kakav licemer. Fuj. Zaboravio je koliko je samo para zahvaljujuću SAD-u i Amerikancima zaradio. Sad kad ga više ne zovu da snima filmove, ne valjaju mu više. Što nisi to ranije govorio junačino?
(Bivši sugrađanin, 8. oktobar 2015 14:34)
Bio licemer ili ne, to ne menja cinjenicu da je to sto govori za SAD tacno.

Aron

pre 8 godina

Depardje suviše banalizuje i geheralizuje stvari. Amerika je suviše velika i kompleksana zemlja da bi o njoj moglo tako da se govori. To je zemlja koja je prva na svetu donela ustav , gde je garantovala osnovna građanska prava i donela prvu modernu podelu vlasti. Tamo jeste bilo robovlasništva ali na Jugu na Severu je u mnogim državama među prvima u svetu ukinuto robovlasništvo.Amerika je imala najjači abolicionistički pokret čak i jedina i ektremne slučajeve takve vrste popuu Džon Brauna koji je izvodio terorističke napade prptoiv onih koji su bili za robovlasništvo. A bio je Belac. Zbog tog principa se i vodi građanski rat gde je poginulo milion ljudi. A što se tiče Indijanaca oni ih uopšte nisu uništili, masakra je bilo ali ne u tolikoj meri kao što je to bio slučaj sa španskim osvajačima. Gde je to u jednom trenutku poprimilo oblike genocida dok u američkom slučaju čak i najveći kritičari američke istorije ne mogu to da kažu. Sa druge strane što Evropljani slušaju Amerikance, to je politička realnost jer oni na taj način plačaju zaštitu. Jer realno Amerika ima jedinu ozbiljnu vojsku u NATO-u ostale zemlje imaju vosku sa izuzetno slabim moralom i uvežbanošću. Jer kada bi hipotetički Rusija odlučila da napadne i okuprira Evropu svi bi se razbežali i niko ne bi pružio nikakav otpor. Jer Evroplani su opsednuti principima hedonizma i konzumrizma i nemaju neku hrabrost.

Sonja S.

pre 8 godina

Normalni Amerikanci nemaju nikakve veze sa ratovima isto ko ni sto normalni Srbi nisu imali nista pa cak bili i protiv ratova devedesetih - mani te se politike

Bivši sugrađanin

pre 8 godina

Kakav licemer. Fuj. Zaboravio je koliko je samo para zahvaljujuću SAD-u i Amerikancima zaradio. Sad kad ga više ne zovu da snima filmove, ne valjaju mu više. Što nisi to ranije govorio junačino?

Nebojša

pre 8 godina

Za razliku od Francuza (države, ne naroda, naravno) koji su pod Napoleonom napali pola Evrope i stigli pred Moskvu ili držali robove u kolonijama i okuprali Alžir? Ili Srba koji su od sićušnog feuda, pod Dušanom osvojili sve od Sofije do Dalmacije ili osvojili u Prvom ratu Vojvodinu i formirali Jugoslaviju pod svojom dinastijom? Ili Rusa koji su okupirali baltičke države, Poljsku više puta, napadali Finsku ili izvršili invaziju u Avganistanu? Praktično ne postoje (ili su jako retke) države na planeti Zemlji, koja nisu napadale susede, pljačkale i otimale, to je priroda svake države. Kakva plitkoumnost a bojim se i jadno podaništvo novim gazdama. Tužno.

Joc@

pre 8 godina

...to je priroda svake države.
@ Nebojša, 14:36

Nije priroda nego je slobodan izbor.
Čovek je slobodan, i to je jedina njegova apsolutna sloboda
- u izboru opredeljenja. Prema ovome, nikakva sila ne može ga naterati
da se opredeli ovako a ne onako. Osim opredeljivanja, i samo postupanje
čoveka je u velikoj meri slobodno. Dakle, ako hoće, može da izabere put
mira, nenapadanja, sloge, zdravlja, koegzistencije. Jer, na ovoj planeti
ima izobilno svega potrebnog da tako živi, i prostora i resursa
(energije i sirovina) i hrane. Potrebna je samo dobra volja.
* * *
Ali, drugo je u pitanju; ''Ko hoće časno, ne može lasno''.
Lasno (lakše) nam je da otmemo nego da steknemo.
To je počelo odmah (od Kaina) a danas, svega 100 ljudi
drži 90% svetskih resursa. I brani naravno. Čime?
Svim raspoloživim ''sredstvima'', a i onim koji će tek da se iznađu,
jer upravo sada na tome rade najbolji svetski naučnici.
I... to je to. Ovome smo se opredelili!
.

Baja

pre 8 godina

"Aron"
Gde god su spanci ili portugalci vladali i dalje je u velikoj vecini (preko 70%) domorodacko stanovnistvo (Kolumbija, Meksiko, Venecuela, Dominikana, Peru, Bolivija, Ekvador, Čile, Nikaragva, Kuba, Haiti, sve zemlje centralne Amerike, Brazil, Urugvaj i Argentina(pomesano sa doseljenicima)). Primili su katolicku veru i to je to. I dan danas znaju ko su im kraljevi, kakva im je istorija, kada su dosli spanci i imaju svoj identitet od pre 2000 godina. A tamo gde su dosli Anglo-saksonci, ostale su uspomene, spomenici, legende i vestern filmovi. Zato molim te nemoj da glupaš luposti, ljubi te brat.

Marko

pre 8 godina

Kako da se evropa odrekne americi kad je alava na pare,pa pogledajte samo po nasem primeru,milion srba u americi o svi su kao velike srbende cetnici,mrze ameriku,evropsku uniju,nama savetuju sta da radimo a oni sve suprotno.Milije su im njihove pare nego mi ovde ali da bi sebi oprali dusu sagradice i crkvu i donirati pare i svasta nesto.To samo govori da je sve u novcu.Da je njima milija srbija dosli bi oni ovde.Pritom nikog ne osudjujem sto zivi u americi,samo da ne laze i sebe i nas kao je veliki srbin,nisi brate priznaj i neka ti je sa srecom u dijaspori.

HITECH

pre 8 godina

Amerikanici su veliki narod, narod koji je mnogo dao ovome svetu i nisu loši kao ljudi, prema tome kvalifikacija ne stoji. Iamo sam priliku da upoznam nekoliko Amerikanaca, pa zato to mogu i da kažem. Ne mešajte politiku ko zna kog dela američke administracije sa američkim narodom. Mnogi Amerikanci dolaze kao dobrovoljci u Irak i Siriju da bi se borili protiv zla zvanog Islamska država i to rade zbog toga jer veruju da se protiv zla treba boriti i svaka im čast. Prema tome, tvrdnja da Amerikanci uništavaju neke druge narode ne stoji. Kina i Južna Koreja su postale tehnološke sile zahvaljujući Americi. A šta je ustvari Amerika (USA)? Pa to su svi narodi sveta u jednoj državi. U USA te niko ne pita, ko si, odakle si, već šta znaš, da li hoćeš da radiš i da li hoćeš da učiš posao, cene znanje i rad, a takvi ljudi nikako ne mogu biti loši. Prema tome ne mešajte narod sa političarima i interesnim grupama, jer šljama ima u svim delovima sveta, pa ga sigurno ima i u USA.

cassius

pre 8 godina

Rece Francuz, kome je sve bilo idealno dok ga njegova domovina nije oporezovala, e tada je dobio naknadnu pamet i shvatio da su njegova domovina i Amerika lose a Rusija dobra, ma kako da ne...Sto ne pogleda malo po Africi sta je ostalo od njegovih Francuza i kako su oni sistematski unistavali taj jadan narod koji nikad nece moci da se oporavi od kolonista...verovatno je doticni gospodin odusevljen vojnom akcijom njegovog "novog" prijatelja u Siriji koja se sprovodi mimo odluke SB UN, kada to radi USA to je terorizam i krsenje medjunarodnog parava, a kada to radi "ispravna" Rusija to je prihvatljivo...i jedno i drugo je veliko zlo...

Joc@

pre 8 godina

...Mnogi Amerikanci dolaze kao dobrovoljci...
...da bi se borili protiv zla...
@ HITECH, 16:11

Upravo se o tome i radi. Presude oni da su neki tamo npr. Srbi zločesti i...
dobrom voljom dođu da se bore protiv tog zla!!!
Kapiraš sada?
.

Mozda i objavite!

pre 8 godina

Ja kada bi birao izmedju opcija da budem amerikanac ili francuz radije bi uzeo ovo prvo a razlog je u textu ispod, africke zemlje jos placaju kolonijalne takse Francuskoj..sramota Žerarde.

http://www.siliconafrica.com/france-colonial-tax/

Uskok

pre 8 godina

Francuzi su imali(prošlo vreme) kolonije, a Amerima su kolonije svi koji nisu USA.
Nadalje, izabrao bi FR, pre amerike a i Rusije, ko je ikad bio u FR zna zašto.

srb

pre 8 godina

To svi znaju ceo svet to zna. Samo me čudi da Indija ćuti a moćni su. Treba se boriti protiv najvećeg zla na ovom svetu. I stići će ih ruka pravde i ako su ti planetarni zločinci za sada izuzeti od medjunarodnog sudstva.

hhh

pre 8 godina

"Depardije je bio u žiži medijske pažnje 2012. kada je obelodanio da će vratiti francuski pasoš u znak protesta zbog ekstra poreza na najbogatije Francuze koje je uvela socijalistička vlada."
U tom grmu leži zec. Francuska danas ima više od socijalizma i brige za siromašne od jedne Rusije. Ovamo mu je obećan povlašćen tretman i da može da krcka pare, dok bi u Fra bio, u smislu poreza, kao i svaki drugi (bogati) građanin. Rukovodio se, prilikom odlaska, sopstvenim sebičnim interesima..
PS- tačno je da su ameri bahata i bezobrazna super-sila, ali pitajte Poljake, Rumune, Bugare, Čehe, Slovake, Litvance, Letonce, Estonce i dr. ko ih je surovo gazio od 45. do 90-te i kako- na tom času istorije mesje Žerar izgleda nije bio- ili mu ne odgovara da pominje taj deo

Zoe Graystone

pre 8 godina

Narod pojma nema - većina ne ume da nađe ameriku na mapi.Kriv je naftni lobi, industrija oružja i korumpirani političari u kongresu senatu i administraciji.Narod ko narod nije kriv - mainstream mediji mu konstantno ispiraju mozak.

Biti normalan

pre 8 godina

Depardje, cuven po obrazovanju, toleranciji, stabilnom karakteru i sl., daje geopoliticke izjave? Zaboravio je da doda " za razliku od Rusije koja je stotinama godina spasavala ugnjetene narode, koji to nisu shvatali, pa se i danas koprcaju, pocev od Finaca, Poljaka, Madjara, Jevreja, Ceha, Cecena, Oseta, Ujgura, Kazahstanaca, Mongola i jos desetina drugih koji su to platili milionima zivota. Mada, platili su i milioni Rusa koji nisu verovali u ono sto su im tadasnji Putini nudili.

CATAPA

pre 8 godina

A što bi plaćao porez Francuskoj? Ako je slobodno kretanje robe i kapitala, kako mogu države da ucenjuju građane pasošima i granicama? Zašto Depardije ne bi mogao da ima lični pasoš koji mu omogućuje kretanje? Tamo gde zarađuje, već mu zaračunaju porez na to; zašto bi Francuskoj plaćao kumulativni porez jer mnogo radi i mnogo zarađuje, a može to bilo gde na svetu?
Građani su postali taoci svojih država u službi globalističke prevare. Globalizacija nije utopija već globalna prevara. U tome je smisao Žerarovog protesta, a ne "srpska" rusofilija. Naravno, sitne duše že ga napadati "Ako sam ja rob, šta fali njemu da i on bude" a to je glavni mehanizam modernog robovlasništva.
Ne fali mu ništa, ali ima mogućnost da se čuje jače nego sitni robovi jer je Žerar Depardije kog zna ceo svet. Jer je veći od birokratskih patuljaka koji se predstavljaju kao bitni ljudi.

joca

pre 8 godina

depardje je u pravu i nikakvo opravdanje se ne može reći za narod, može mejnstrim mediji do sutra da trube, živimo u 21 veku, milion tv i radio stanica, internet preplavljen svime i svačime,ko želi može da se informiše o čemu god hoće i da izvede sopstveni zaključak, ne vode oni ratove od juče već od drugog svetskog rata (ne uzimam u obzir pre toga), znaju oni dobro šta radi njihova vlada i baš ih briga...

n

pre 8 godina

Amerika ugnjetava 50 godina, a Francuska, Engleska, Spanija, Portugal, Belgija, Holandija... su ugnjetavali 500 godina.
(Paja, 8. oktobar 2015 16:32)
A reci ko su Amerikanci? Britanci i Nemci. Britancvi su po kazni slali svoje u SAD, oni koji su okrivljeni za neki zločin makar i sitan bio bi poslat u SAD, tako je počelo naseljavanje, a posle su počeli da dolaze. Danas je većina Amerikanaca nemačkog porekla. Pravi Amerikanci su oni koje znamo kao Indijance.

demokratija

pre 8 godina

kako lupa covek. u ljudskim bicu je da bude nadredjen nekom drugom u svakom od nas, zato i postoji novac i kapital i ekonomija i ratovi...

Legija Napoleon

pre 8 godina

Sva sreća na Francuzi nisu imali Napoleona i ostale careve i nisu držali pod svojom čizmom celu severnu Afriku i daleki istok, ma ne, Francuzi su dobrice.

Boki,Nis

pre 8 godina

neki bi ipak vise voleli da su amerikanci,da proteraju sve one koji ne misle kao on,da im takvi budu robovi,ili da jednostavno neki vise vole da budu "amerikanci" tj da robuju za pojedince/amere koji se bogate na njihovim ledjima.

jelena

pre 8 godina

@Zoran
Kakve veze ima Djokovic sa ovim? Koga on pljuje? Od ove drzave nije dobio nista, a drzava od njega dobija promociju. Ima pravo covek da zivi gde hoce. Treba li da zivi u ovog blatu takav covek? Svasta. Ljubomora i ozlojedjenost su gadne osobine.

Tony Stark

pre 8 godina

Kakav glup komentar na nivou 14 godisnjaka,sami amerikanci se najmanje pitaju...nego batalite se vi politike,i pazite na casicu i prezderavanje,strefice vas srcka....

Nebojša

pre 8 godina

Za razliku od Francuza (države, ne naroda, naravno) koji su pod Napoleonom napali pola Evrope i stigli pred Moskvu ili držali robove u kolonijama i okuprali Alžir? Ili Srba koji su od sićušnog feuda, pod Dušanom osvojili sve od Sofije do Dalmacije ili osvojili u Prvom ratu Vojvodinu i formirali Jugoslaviju pod svojom dinastijom? Ili Rusa koji su okupirali baltičke države, Poljsku više puta, napadali Finsku ili izvršili invaziju u Avganistanu? Praktično ne postoje (ili su jako retke) države na planeti Zemlji, koja nisu napadale susede, pljačkale i otimale, to je priroda svake države. Kakva plitkoumnost a bojim se i jadno podaništvo novim gazdama. Tužno.

Bivši sugrađanin

pre 8 godina

Kakav licemer. Fuj. Zaboravio je koliko je samo para zahvaljujuću SAD-u i Amerikancima zaradio. Sad kad ga više ne zovu da snima filmove, ne valjaju mu više. Što nisi to ranije govorio junačino?

neutralni felsh

pre 8 godina

Mora da u genima ima srpsku krv.
(Pirana, 08. oktobar 2015 13:37)


da, geni su mu puni srpske krvi (?)... valjda zato sto takodje voli ove infantilne izjave, na nivou devetogodisnjaka.

demokratija

pre 8 godina

kako lupa covek. u ljudskim bicu je da bude nadredjen nekom drugom u svakom od nas, zato i postoji novac i kapital i ekonomija i ratovi...

Aron

pre 8 godina

Depardje suviše banalizuje i geheralizuje stvari. Amerika je suviše velika i kompleksana zemlja da bi o njoj moglo tako da se govori. To je zemlja koja je prva na svetu donela ustav , gde je garantovala osnovna građanska prava i donela prvu modernu podelu vlasti. Tamo jeste bilo robovlasništva ali na Jugu na Severu je u mnogim državama među prvima u svetu ukinuto robovlasništvo.Amerika je imala najjači abolicionistički pokret čak i jedina i ektremne slučajeve takve vrste popuu Džon Brauna koji je izvodio terorističke napade prptoiv onih koji su bili za robovlasništvo. A bio je Belac. Zbog tog principa se i vodi građanski rat gde je poginulo milion ljudi. A što se tiče Indijanaca oni ih uopšte nisu uništili, masakra je bilo ali ne u tolikoj meri kao što je to bio slučaj sa španskim osvajačima. Gde je to u jednom trenutku poprimilo oblike genocida dok u američkom slučaju čak i najveći kritičari američke istorije ne mogu to da kažu. Sa druge strane što Evropljani slušaju Amerikance, to je politička realnost jer oni na taj način plačaju zaštitu. Jer realno Amerika ima jedinu ozbiljnu vojsku u NATO-u ostale zemlje imaju vosku sa izuzetno slabim moralom i uvežbanošću. Jer kada bi hipotetički Rusija odlučila da napadne i okuprira Evropu svi bi se razbežali i niko ne bi pružio nikakav otpor. Jer Evroplani su opsednuti principima hedonizma i konzumrizma i nemaju neku hrabrost.

cassius

pre 8 godina

Rece Francuz, kome je sve bilo idealno dok ga njegova domovina nije oporezovala, e tada je dobio naknadnu pamet i shvatio da su njegova domovina i Amerika lose a Rusija dobra, ma kako da ne...Sto ne pogleda malo po Africi sta je ostalo od njegovih Francuza i kako su oni sistematski unistavali taj jadan narod koji nikad nece moci da se oporavi od kolonista...verovatno je doticni gospodin odusevljen vojnom akcijom njegovog "novog" prijatelja u Siriji koja se sprovodi mimo odluke SB UN, kada to radi USA to je terorizam i krsenje medjunarodnog parava, a kada to radi "ispravna" Rusija to je prihvatljivo...i jedno i drugo je veliko zlo...

jelena

pre 8 godina

Ne volim Americki spoljnopoliticki pecat, ali ni Ruski sistem vlasti unutar drzave. U Rusiji pokusaj da iskritikujes vlast(Putina), proguta te mrak. Toliki stepen korupcije je nezabelezen, toliko milijardera je izniklo za vreme vlasti Putina. I to je velika pljacka resursa same drzave. Zato Rusofili, ako je Amerika losa ne znaci da Rusija sjajna.

HITECH

pre 8 godina

Amerikanici su veliki narod, narod koji je mnogo dao ovome svetu i nisu loši kao ljudi, prema tome kvalifikacija ne stoji. Iamo sam priliku da upoznam nekoliko Amerikanaca, pa zato to mogu i da kažem. Ne mešajte politiku ko zna kog dela američke administracije sa američkim narodom. Mnogi Amerikanci dolaze kao dobrovoljci u Irak i Siriju da bi se borili protiv zla zvanog Islamska država i to rade zbog toga jer veruju da se protiv zla treba boriti i svaka im čast. Prema tome, tvrdnja da Amerikanci uništavaju neke druge narode ne stoji. Kina i Južna Koreja su postale tehnološke sile zahvaljujući Americi. A šta je ustvari Amerika (USA)? Pa to su svi narodi sveta u jednoj državi. U USA te niko ne pita, ko si, odakle si, već šta znaš, da li hoćeš da radiš i da li hoćeš da učiš posao, cene znanje i rad, a takvi ljudi nikako ne mogu biti loši. Prema tome ne mešajte narod sa političarima i interesnim grupama, jer šljama ima u svim delovima sveta, pa ga sigurno ima i u USA.

Sonja S.

pre 8 godina

Normalni Amerikanci nemaju nikakve veze sa ratovima isto ko ni sto normalni Srbi nisu imali nista pa cak bili i protiv ratova devedesetih - mani te se politike

Mozda i objavite!

pre 8 godina

Ja kada bi birao izmedju opcija da budem amerikanac ili francuz radije bi uzeo ovo prvo a razlog je u textu ispod, africke zemlje jos placaju kolonijalne takse Francuskoj..sramota Žerarde.

http://www.siliconafrica.com/france-colonial-tax/

hhh

pre 8 godina

"Depardije je bio u žiži medijske pažnje 2012. kada je obelodanio da će vratiti francuski pasoš u znak protesta zbog ekstra poreza na najbogatije Francuze koje je uvela socijalistička vlada."
U tom grmu leži zec. Francuska danas ima više od socijalizma i brige za siromašne od jedne Rusije. Ovamo mu je obećan povlašćen tretman i da može da krcka pare, dok bi u Fra bio, u smislu poreza, kao i svaki drugi (bogati) građanin. Rukovodio se, prilikom odlaska, sopstvenim sebičnim interesima..
PS- tačno je da su ameri bahata i bezobrazna super-sila, ali pitajte Poljake, Rumune, Bugare, Čehe, Slovake, Litvance, Letonce, Estonce i dr. ko ih je surovo gazio od 45. do 90-te i kako- na tom času istorije mesje Žerar izgleda nije bio- ili mu ne odgovara da pominje taj deo

Biti normalan

pre 8 godina

Depardje, cuven po obrazovanju, toleranciji, stabilnom karakteru i sl., daje geopoliticke izjave? Zaboravio je da doda " za razliku od Rusije koja je stotinama godina spasavala ugnjetene narode, koji to nisu shvatali, pa se i danas koprcaju, pocev od Finaca, Poljaka, Madjara, Jevreja, Ceha, Cecena, Oseta, Ujgura, Kazahstanaca, Mongola i jos desetina drugih koji su to platili milionima zivota. Mada, platili su i milioni Rusa koji nisu verovali u ono sto su im tadasnji Putini nudili.

Marko

pre 8 godina

Kako da se evropa odrekne americi kad je alava na pare,pa pogledajte samo po nasem primeru,milion srba u americi o svi su kao velike srbende cetnici,mrze ameriku,evropsku uniju,nama savetuju sta da radimo a oni sve suprotno.Milije su im njihove pare nego mi ovde ali da bi sebi oprali dusu sagradice i crkvu i donirati pare i svasta nesto.To samo govori da je sve u novcu.Da je njima milija srbija dosli bi oni ovde.Pritom nikog ne osudjujem sto zivi u americi,samo da ne laze i sebe i nas kao je veliki srbin,nisi brate priznaj i neka ti je sa srecom u dijaspori.

srb

pre 8 godina

To svi znaju ceo svet to zna. Samo me čudi da Indija ćuti a moćni su. Treba se boriti protiv najvećeg zla na ovom svetu. I stići će ih ruka pravde i ako su ti planetarni zločinci za sada izuzeti od medjunarodnog sudstva.

Boki,Nis

pre 8 godina

neki bi ipak vise voleli da su amerikanci,da proteraju sve one koji ne misle kao on,da im takvi budu robovi,ili da jednostavno neki vise vole da budu "amerikanci" tj da robuju za pojedince/amere koji se bogate na njihovim ledjima.

Uskok

pre 8 godina

Francuzi su imali(prošlo vreme) kolonije, a Amerima su kolonije svi koji nisu USA.
Nadalje, izabrao bi FR, pre amerike a i Rusije, ko je ikad bio u FR zna zašto.

ko s putinom tikve sadi

pre 8 godina

ma da, amerikanci su unistavali narode jos za vreme napoleonovih ratova, a o americkim kolnijama od francuske gvajane, peko zapadne afrike do polinezije i da ne govorimo. pri tom, posebno su se istakli u genocidu nad alzircima u drugoj polovni xx veka.

Baja

pre 8 godina

"Aron"
Gde god su spanci ili portugalci vladali i dalje je u velikoj vecini (preko 70%) domorodacko stanovnistvo (Kolumbija, Meksiko, Venecuela, Dominikana, Peru, Bolivija, Ekvador, Čile, Nikaragva, Kuba, Haiti, sve zemlje centralne Amerike, Brazil, Urugvaj i Argentina(pomesano sa doseljenicima)). Primili su katolicku veru i to je to. I dan danas znaju ko su im kraljevi, kakva im je istorija, kada su dosli spanci i imaju svoj identitet od pre 2000 godina. A tamo gde su dosli Anglo-saksonci, ostale su uspomene, spomenici, legende i vestern filmovi. Zato molim te nemoj da glupaš luposti, ljubi te brat.

Zoran

pre 8 godina

Mora da u genima ima srpsku krv.
(Pirana, 08. oktobar 2015 13:37)


da, geni su mu puni srpske krvi (?)... valjda zato sto takodje voli ove infantilne izjave, na nivou devetogodisnjaka.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (neutralni felsh, 8. oktobar 2015 15:31)

Pa jel nije tacno sto je rekao? Amerika je svake godine od 2. svestkog rata vodila rat protiv nekog. SVAKE godine.

Evo ti americki ratovi: https://en.wikipedia.org/wiki/Timeline_of_United_States_military_operations

Nenad

pre 8 godina

Kakav licemer. Fuj. Zaboravio je koliko je samo para zahvaljujuću SAD-u i Amerikancima zaradio. Sad kad ga više ne zovu da snima filmove, ne valjaju mu više. Što nisi to ranije govorio junačino?
(Bivši sugrađanin, 8. oktobar 2015 14:34)
Bio licemer ili ne, to ne menja cinjenicu da je to sto govori za SAD tacno.

joca

pre 8 godina

depardje je u pravu i nikakvo opravdanje se ne može reći za narod, može mejnstrim mediji do sutra da trube, živimo u 21 veku, milion tv i radio stanica, internet preplavljen svime i svačime,ko želi može da se informiše o čemu god hoće i da izvede sopstveni zaključak, ne vode oni ratove od juče već od drugog svetskog rata (ne uzimam u obzir pre toga), znaju oni dobro šta radi njihova vlada i baš ih briga...

Joc@

pre 8 godina

...Mnogi Amerikanci dolaze kao dobrovoljci...
...da bi se borili protiv zla...
@ HITECH, 16:11

Upravo se o tome i radi. Presude oni da su neki tamo npr. Srbi zločesti i...
dobrom voljom dođu da se bore protiv tog zla!!!
Kapiraš sada?
.

n

pre 8 godina

Amerika ugnjetava 50 godina, a Francuska, Engleska, Spanija, Portugal, Belgija, Holandija... su ugnjetavali 500 godina.
(Paja, 8. oktobar 2015 16:32)
A reci ko su Amerikanci? Britanci i Nemci. Britancvi su po kazni slali svoje u SAD, oni koji su okrivljeni za neki zločin makar i sitan bio bi poslat u SAD, tako je počelo naseljavanje, a posle su počeli da dolaze. Danas je većina Amerikanaca nemačkog porekla. Pravi Amerikanci su oni koje znamo kao Indijance.

Zoe Graystone

pre 8 godina

Narod pojma nema - većina ne ume da nađe ameriku na mapi.Kriv je naftni lobi, industrija oružja i korumpirani političari u kongresu senatu i administraciji.Narod ko narod nije kriv - mainstream mediji mu konstantno ispiraju mozak.

Joc@

pre 8 godina

...to je priroda svake države.
@ Nebojša, 14:36

Nije priroda nego je slobodan izbor.
Čovek je slobodan, i to je jedina njegova apsolutna sloboda
- u izboru opredeljenja. Prema ovome, nikakva sila ne može ga naterati
da se opredeli ovako a ne onako. Osim opredeljivanja, i samo postupanje
čoveka je u velikoj meri slobodno. Dakle, ako hoće, može da izabere put
mira, nenapadanja, sloge, zdravlja, koegzistencije. Jer, na ovoj planeti
ima izobilno svega potrebnog da tako živi, i prostora i resursa
(energije i sirovina) i hrane. Potrebna je samo dobra volja.
* * *
Ali, drugo je u pitanju; ''Ko hoće časno, ne može lasno''.
Lasno (lakše) nam je da otmemo nego da steknemo.
To je počelo odmah (od Kaina) a danas, svega 100 ljudi
drži 90% svetskih resursa. I brani naravno. Čime?
Svim raspoloživim ''sredstvima'', a i onim koji će tek da se iznađu,
jer upravo sada na tome rade najbolji svetski naučnici.
I... to je to. Ovome smo se opredelili!
.

CATAPA

pre 8 godina

A što bi plaćao porez Francuskoj? Ako je slobodno kretanje robe i kapitala, kako mogu države da ucenjuju građane pasošima i granicama? Zašto Depardije ne bi mogao da ima lični pasoš koji mu omogućuje kretanje? Tamo gde zarađuje, već mu zaračunaju porez na to; zašto bi Francuskoj plaćao kumulativni porez jer mnogo radi i mnogo zarađuje, a može to bilo gde na svetu?
Građani su postali taoci svojih država u službi globalističke prevare. Globalizacija nije utopija već globalna prevara. U tome je smisao Žerarovog protesta, a ne "srpska" rusofilija. Naravno, sitne duše že ga napadati "Ako sam ja rob, šta fali njemu da i on bude" a to je glavni mehanizam modernog robovlasništva.
Ne fali mu ništa, ali ima mogućnost da se čuje jače nego sitni robovi jer je Žerar Depardije kog zna ceo svet. Jer je veći od birokratskih patuljaka koji se predstavljaju kao bitni ljudi.

Legija Napoleon

pre 8 godina

Sva sreća na Francuzi nisu imali Napoleona i ostale careve i nisu držali pod svojom čizmom celu severnu Afriku i daleki istok, ma ne, Francuzi su dobrice.

jelena

pre 8 godina

@Zoran
Kakve veze ima Djokovic sa ovim? Koga on pljuje? Od ove drzave nije dobio nista, a drzava od njega dobija promociju. Ima pravo covek da zivi gde hoce. Treba li da zivi u ovog blatu takav covek? Svasta. Ljubomora i ozlojedjenost su gadne osobine.