Sreda, 29.07.2015.

08:46

Pronađen Amerikanac koji je ubio najpoznatijeg lava Zimbabvea

Izvor: Independent

Pronaðen Amerikanac koji je ubio najpoznatijeg lava Zimbabvea IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

137 Komentari

Sortiraj po:

Trovach

pre 8 godina

@verba volant...Razlog je banalan. Svi misle da je zbog mog rada u poljoapoteci, ali ustvari sam dvojicu drugova na pecanju iz camca skoro ugusio cigarama. Bio sam bas strastveni pusac, a njih dvojica su jos uvek. S druge strane, nick bar privlaci paznju iako me zbog njega ponekad ne gledaju blagonaklono.

verba volant

pre 8 godina

@Trovach
To sa oslovljavanjem u Srbiji je užas. Mladi nemaju pojma, a ni osećaj. Ali, sačekajmo, možda se još uvek "bune bez razloga". I moji još uvek negoduju. Oko Vi, ti manje, ali oko nekih drugih pravila imaju primedbe. No i sama sam bila u njihovim godinama, pa znam da će doći na svoje.

U stvarnom životu ,što se strijih tiče, naročito muškaraca mojih godina, znam, kad sam loše volje, da budem i gruba. Pitam ih jesmo li možda išli zajedno u gimnaziju, ili na fakultet?

Sa kolegama i koleginicama je drugačije. Sa mnogima, i mladjima, sam na "ti".Previše komuniciramo medjusobno. Znate one cirkulare što stižu noću, oko pola 1,jedan (odmah se smrznem): Dragi svi, imam za vas radosnu vest. Opet imamo izmene:(

Na ovom sjtu rekla bih da je usvojena konvencija oslovljavanja na ti.Ne bunim se zbog toga.

Eto i naš dični EU Citizen ne zna da ne mora svakom u Srbiji da kaže: Gospodjo, nismo na ti. Može jednostavno da upotebi "Vi" u komentaru i ja ću snvatiti da ne želi "ti". Ovog puta je napisao malo "vi". Čudi me. Drži prva mesta na ovom sajtu u dve kategorije: 1.ubedljivo je najpismeniji i 2.ubedljivo je najdosadniji.

Što se tebe tiče, par puta si napisao neke lekovite komentre. Trenutno se sećam skorašnjeg o vernosti i jednog od pre, o nenašminkanoj Magi. Pitala sam se otkud ti taj pseudonim. Mada, kad bolje razmislim, i lek je na neki način otrov:)
Pozdrav.

Trovach

pre 8 godina

@verba volant...Ni meni se ne svidja tako "prisno" oslovljavanje sa nepoznatom osobom, ali sta da se radi. Na poslu imam pomesana osecanja kada mi udje mnogo mladja musterija i kaze "cao!", jer ne znam da li je samo nekulturan, ili ja delujem mladoliko, iako bih komotno mogao otac da mu budem. Ipak, mislim da je ono prvo u pitanju.

Trovach

pre 8 godina

@Vlada...Ajd' kada smo se toliko udaljili od teme da kazem kako se samo delimicno slazem. Jug je bio pretezno agrarni, a novac je bio na industrijsko-poslovno-trgovackom severu. Posto i nasi poljoprivrednici cesto budu preveslani od strane nakupaca i politicara (ali se ne bune), jug takvo stanje nije vise hteo da trpi. Abolicionizam ih je samo jos dodatno isprovocirao i uverio kako je ostanak u Uniji za njih cista propast. Da nije ropstva navijao bih za jug.

verba volant

pre 8 godina

@(EU Citizen, 30. jul 2015 09:38)

O,oprostite, molim Vas. Vaspitavana sam po pravilima bon tona. ( Tada sam negodovala, danas ih smatram nečim što život čini jednostavnijim). Na osnovu njih, ponudila sam komunikaciju na "ti", kao starija dama. Vi to niste prihvatili. U redu, poštovaću to ubuduće.

U ovom trenutku svoju ljubav prema životinjama demonstriram tako što ih odavno ne jedem. Ni one "najprimitivnije", lignje, recimo.

Otkad odluke tog tipa donosim sama (od petanaeste godine) nisam kročila ni u jedan zoološki vrt. Ne podnosim da vidim zarobljene životinje.

U Srbiji nema lavova, verujem da to još uvek niste zaboravili. Svojevremeno sam dala svoj skromni doprinos prilikom osnivanja nacionalnog parka Uvac. Još uvek ga zovem Kokin Brod. Bilo je to moje omiljeno mesto za letovanje (po sistemu "opstanak") i haj otkad. Danas se malo promenilo, nije više dovoljno divlje, pa imam drugo.

Verijem da će te se, čak i Vi, tako zahtevni, složiti da je od mene jedne to dovoljno.

да да

pre 8 godina

Препуна је америка оваквих "легалних" и "одговорних" психопата !!! Страшно !!!

EU Citizen

pre 8 godina

@Goran
Kucao bih isto, jer sam pristalica lova i protivnik histeričnih branitelja fiktivnih "prava" životinja, a lov nije politika. Ali da je kada sam kucao originalni komentar bilo ovih histeričnih izliva nemoćne mržnje prema Amerikancima, sigurno bih kucao nešto drugo, da nacrtam balkanskoj fašističko-komunističkoj svetini ko su, šta su i gde su na svetskoj lestvici uspeha i relevantnosti :)
@Nemanja
Ne znam ko smo to "mi", ali Zimbabve je jedna od najkorumpiranijih država na svetu i čoveka su očigledno prevarile lokalne barabe, a to zakon i te kako poznaje.
@verba
Gospođo, prvo, nismo na ti. Drugo, za razliku od vas, nemam ništa protiv lova uopšte ili specifično lova na lavove, ako pošteno platiš vlasniku za odstrel, a to je ovaj čovek, biće, mislio da je uradio. Ako volite lavove, udružite se sa sebi sličnima, uložite pare, i napravite privatni rezervat u kome neće biti lova, prvi ću vas podržati, uvek sam za privatnu inicijativu :))
@Grigorije
Volim ga isto koliko ga vi mrzite, iz istih razloga, samo suprotnog predznaka, :) a otišao sam jer sam se ja osećao ugrožen pošto sam bio okružen gomilom pravoslavno-komunističko-fašističkih kreatura poput vas koje su uporno gurali tu državu i mene zajedno s njom u bedu, ludilo i bezperspektivnost. I nijednog sekunda nisam zažalio tu odluku, naprotiv, mislim da je to najpametnija stvar koju sam uradio u životu, i kada čitam ove komentare bogu zahvaljujem što više nisam okružen tom kaljugom totalitarizma i psihopatije.

Vlada

pre 8 godina

@renegade87su

Edukuj se malo, americki gradjanski rat se najmanje vodio oko robova. Juzne drzave su zaradjivale 2/3 novca a dobijale su manje za trosenje zato su i hteli da se odvoje, sever se borio da zaustavi secesiju juznih drzava. Bilo je reci o reformi zakona za robovlasnike ali nikako o oslobodjenju istih. Tek su belci sa severa promenili plocu tek zadnje godine rata kada su slobodom mamili crnce da se bore za njih(do 1865 nije bilo znacajnog broja crnaca u borbama). Tako da ne budi naivan, ceo rat se vodio oko novca ne oko slobode robova.

Nisam vegeterijanac

pre 8 godina

Ne razumijem raspravu u vecini komentara.... Poenta je da je ovaj covjek ubio velicanstvenu zivotinju iskljucivo radi trofeja, kao i mnoge druge zivotinje. Oduzimanje zivota zbog licnog zadovoljstva bi trebalo biti kaznjivo u cijelom svijetu, ne samo kad su ljudi ubijeni, vec i zivotinje.

Milos

pre 8 godina

Ja bi ga ubio za dzabe.Stoku americku poput ovog diletanta momentalno za odstrel staviti.Trose vazduh,hranu i vodu nizasta.Ali dzaba kad ih je mnogo.

Mia

pre 8 godina

Kod njih je legalno i drzati Indijance po rezervatima nakon sto vecinu pobiju, ropstvo, Hirosima, Nagasaki, ratovi sa drugim zemljama sa ciljem ocuvanja mira, a tek ovo.. Konc logore su jedino preskocili, svim ostalim "pikanterijama" finog ubijanja drugih naroda su bavili. Naravno da je legalno, jer si platio, a I hobi je... razumemo sve.

12345

pre 8 godina

@realista I prasici i kokoske i krave spadaju pod "ziva bica", pa ne vidim da se bilo ko buni.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (A, 29. jul 2015 11:12)

Koja zamena teza, ma da li vredi uopste da ti se objasnjava.
Jel on ovog lava pojeo? Nije. Sta tu nije jasno?
Ubio ga je iz cistog zadovoljstva, i za to treba da odgovara, ja kada jedem piletinu
jedem jer sam gladan, ne izivljavam se.

Reci lavu ili bilo kojem drugom mesojedu da prestane da jede meso, i mi smo zivotinje.

Nisam lofac !

pre 8 godina

(glupost nema granice, 29. jul 2015 09:10)

Kako meni rece jedna muskarcina lofac ;
"Lovac , muskarcina, ubija divlje zverove, zene vole lovce, jos ako su brkati itd itd... " Dobro reku, ok, razumem ja dokazivanje muskosti i te fore ali, oni lovci u istoriji nisu imali puske i modernu opremu, nisu bili debeli i velikih stomaka, nisu imali kamuflazne uniforme, nocne opticke uredjaje,nisu ubijali zivotinje sa velike udaljenosti u bezbednom okruzenju, nego su bili PRAVI muskarci, imali su neko drveno koplje i toljagu pa prsa u prsa udri ! A sta mislite danas, jel ima muskarcina koji su toliko hrabri da sa tako primitivnim oruzijem idu na LAVA? Ne mogu da podnesem hvalisanje lovaca , posebno ovih sto love opasne zverine !

Ardbeg

pre 8 godina

Doci ce vreme kada ce neko na isti nacin (legalno), loviti njegove potomke...Bolece ih tada...Sve se vraca,sve se placa...
(Nenad, 29. jul 2015 14:39)

Bas si lupio sad!

Lazni Brkajlo

pre 8 godina

legalan? pa pre 50 godina u USA je bilo legalno posedovati i ubiti roba.
(babić, 29. jul 2015 09:06)
A pre 20 kod nas, sta je bilo. Bolje da cutimo, sram nas bilo.

Sercan

pre 8 godina

Na vestima u Kanadi javljaju da je Palmer imao nekakve optuzbe za nezakonito ubijanje crnog medveda 2006...nisam pazljivo slusao vest, nisam čuo gde.
Uglavnom tip ima slike pored ustreljenog nosoroga, leoparda i jos nešto životinja. Klasičan siledzija.

Trovach

pre 8 godina

@darkwood...Ni ja nisam lovac, ali shvatam da je lov (u zakonskim okvirima) vise koristan nego stetan. Poljoprivreda bi imala ogromne stete od divljaci, a protivnici lova bi u tom slucaju zagrajili:"Pa sta ovi lovci cekaju? Zar treba sve da nam opustosi divljac?!" Znam primere da ljudi koji imaju njive pored granice svake godine imaju stete, jer pored granice ne sme da se puca. Takodje, vukovi ubijaju ovce, zatim, prenamnozene lisice sire besnilo... Moja baka (rodjena 1900.) mi je pricala kako su ih, u konjskoj zaprezi u sankama, progonili vukovi sve do salasa. Toga ovde, srecom, vise nema.

MK

pre 8 godina

Problem ovde nije to da je on ubio samo jednog lava. Problem je taj sto je taj lav bio glavna atrakcija u nacionalnom parku u kom je lov na zivotinje zabranjen. I jos vaznije je da je taj lav imao 6 zenki i gomilu mladuncadi koje sad nema ko da zastiti jer je poznato da kada novi muzjak dodje na teritoriju on ubija svu mladuncad da bi naterao zenke da se pare sa njim. Dakle ovaj kreten svojim postupkom nije ubio "samo jednog lava" vec mnogo vise. I ovako ih ima ogranicen broj, zato su i zasticeni.

verba volant

pre 8 godina

Nije znao čovek.....
(EU Citizen, 29. jul 2015 13:06)

Ovo već postaje opšte mesto. Najčešće te ne razumem delimično, sada te ne razumem skroz.
Šta nije znao? Da je to lav?

Grigorije Prepodobni

pre 8 godina

@EU Citizen

Pa zar toliko volis taj zapad da stalno i stalno opravdavas sve njihove zlocine? Tvoji komentari nemaju ni trunke racionalnog u sebi. Ubijanje, izrabljavanje, maltretiranje, samo novac, novac i nista drugo. Dobro je sto si otisao iz Srbije, osecao bih se ugrozen da si ovde ostao.

Nemanja

pre 8 godina

Nije znao čovek, izvinio se, očigledno nije kriv on, već lokalni ljudi koji su ga prevarili.
(EU Citizen, 29. jul 2015 13:06)

Sreća pa zakon ne poznaje ovu distinkciju vas što se uvek oslanjate na svoje neznanje.

Gonzo

pre 8 godina

@zeleni ponovo: Mi ljudi jedemo meso od uvek to znaci da je prirodno i kako moze prirodno biti pogresno.
Nasi najblizi rodjavi cimpanze koji inace imaju 99% isti DNK kao ljudi i oni jedu meso ponekad, mi ljudi smo isto vrsta zivotinje.
Zasto je okej da jedna zivotinja jede meso a druga ne.
Ti se slobodno ponasaj neprirodno i grickaj travu to je tvoje pravo kao sto je nase pravo da jedemo meso kao sto radimo vise miliona godina.

Piplfoks

pre 8 godina

(darkwood, 29. jul 2015 11:57)

Naravno, zato što je normalno ubijati za hranu, nenormalno je ubijati iz zaj..ancije. Kapiram ja da si ti biljojed pa ne razumeš distinkciju, ali to je uglavnom zato što ti mozak ne radi pravilno zbog nepotpune ishrane.

Dusan

pre 8 godina

Ali kada bih samo mogao da znam šta je u njegovoj glavi kliknulo, pa da ima nagon da ubije lava bez ikakvog raloga. Samostrel njemu bre u glavu, pa jedan bolesnik manje na ovom svetu. Svakako nas ima previše. Treba nam nova kuga definitivno, pa da prirodna selekcija odradi svoje, pa opet sve ispočetka.

bbz

pre 8 godina

posto je amerikanac ne podleze zakonima i krivicnij odgovornosti bilo koje zemlje,ovde ce se platiti novcana odsteta ako nema zubar koji ima ""LEP"" hobi,platice njegova drzava,to tako ide,a on naravno i dalje ce se baviti svojim hobijem,nacionalini park u kome je ubijena nesrecna zivotinja dobice velike pare,a amer i dalje DOBAR gost vec je kesirao cuvarima ogromne pare za njihove uslove zivota,tako da manite se polemisanja o nekoj krivicnoj odgovoirnosti ili nekom zatvoru,u danasnje vreme ako imas para mozes da radis sta hoces samo treba da platis

blueboo

pre 8 godina

Glavna vest u americi, zivim tu... Lincuju ga u svim medijima, zatvorio ordinaciju ljudi mu stavljaju plisane zivotinje ispred vrata. Na yelp-u mu rejting na jednu zvezdu pao, inace je zubar. Na vestima kazu da je obrukao amere. Sad zovu za prikupljanje novca za pomoc zivotinjama da bi pokazali da nisu takvi. Show kolika je prasina ovde dignuta oko toga.

Zeleni, ponovo

pre 8 godina

"Zgrazavanje nad ovim nije licemerno i da, ima velike razlike izmedju ubistva ovog lava i krave koju cemo pojesti i od cije ce koze sasiti nase cipele. "

To za razliku ne sporim. Pomenuti lav je makar nekad bio slobodan i životinja u pravom smislu, dok je krava (i ostale "domaće životinje") redukovana na oduvek-zauvek zatvorenu gomilu krvi i mesa, nažalost svesnu i podložnu trpljenju duševnoj (svi sisari) i fizičkoj patnji. Zgražavanje jeste licemerno.


"@Zeleni kada uzgajis zivotinju ubijes je i pojedes nema nista lose"

Nastavi da ubeđuješ sebe i možda ćeš jednom uspeti da samom sebi poveruješ u to i isterebiš klice savesti koja šljaka i po ovom pitanju.

KaleBrdo

pre 8 godina

@darkwood
velika. možda si pročitao vest od pre neki dan, da je ugunuo beli nosorog, jedan od poslednjih pet primeraka na ovoj planeti.

Petar Pecikoza

pre 8 godina

Ja kao stravtsveni lovac imam samo jedini problem sa ovom pričom. On je treba da pojede makar deo tog lava. Ja šta god ulovim - pojedem. A ako niste vegani, onda možete da budete samo licemerni u sgražavanju na ovu priču. Šta mislite da je ubiti jednog lava mnogo gore od jedne slatke srne ili medenog praseta? Ko ste vi da dajete životinjama bodove vrednosti? Pozdrav svim dobro namernim lovcima.
(Kalibar, 29. jul 2015 12:55)

Ne mogu da verujem sta citam. Imate samo jedan problem s cinjenicom da je neki bogati Amer otisao iz hira da debelo obezbedjen i zasticen kukavicki puca na lava?? Da ga posle masakrira i obezglavi. To je po Vasem misljenju u redu.

I to sto pojedete svoj ulov kao opravdava varvarski cin lova iz zabave??
Da li to znaci da neko moze isto da ucini s Vama, ali da Vas posle ujedno pojede?

Naravno da ima velike razlike izmedju ubiti iz zabave i ubiti radi hrane (iako su oba pojma diskutabilna). Ako Vam to nije jasno, svakako Vam necu moci objasniti u ovom komentaru.

Goran

pre 8 godina

Nije znao čovek, izvinio se, očigledno nije kriv on, već lokalni ljudi koji su ga prevarili.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (EU Citizen, 29. jul 2015 13:06)

A da je Rus a ne Amerikanac to uradio, sta bi kucao, kakav komentar?
Ajd budi iskren prema sebi ;)

Kalibar

pre 8 godina

Ja kao stravtsveni lovac imam samo jedini problem sa ovom pričom. On je treba da pojede makar deo tog lava. Ja šta god ulovim - pojedem. A ako niste vegani, onda možete da budete samo licemerni u sgražavanju na ovu priču. Šta mislite da je ubiti jednog lava mnogo gore od jedne slatke srne ili medenog praseta? Ko ste vi da dajete životinjama bodove vrednosti? Pozdrav svim dobro namernim lovcima.

rex

pre 8 godina

nije to nista bolesno, bolesno je kad sa trejser i zapaljivom municijom gadjaju svinje, kojote i razne zivotinjke, pa to kace na youtub, sa sve infra crvenom kamerom snimljeno usred noci

Saša Belopoljanski

pre 8 godina

Ne mogu razumeti nekoga koga uzbudjuje ubijanje životinja i kome je to hobi.Možda nisam u pravu ali ja ne bih to mogao iz hobija.

aleksandra

pre 8 godina

legalan hobi...baš bih volela da mi se pruži prilika da dotični gospodin zubar i njemu slični malo potrče a da samostrel bude u mojim rukama...LEGALNO, ne pitam šta košta!!! ko ima novac gospodar je života i smrti! ali točak života i sreće se okreće...

ap0calypto

pre 8 godina

Duboko zali sto je hobi koji voli doveo do toga da lav bude ubijen? Pa ko je pucao? Lav na tebe ili ti na njega? Jel bilo pitanje zivota i smrti? Koja li je to lepota da ubijas nesto sa 200m sa optickim nisanom? Zasto ne budes pravi lovac.noz u ruke ili kopkje pa da te vidimo "junacino"

neko

pre 8 godina

"Ameri moralisti?
Najgori ljudi!"
(Pera, 29. jul 2015 10:27)

Jos nisam cuo da se neko od milion Srba zalio sto zivi u Americi medju nemoralnim Amerima .
Naprotiv .

Slobodan 032

pre 8 godina

Oped jedan lični čin generalizujete na nivo nacije, samo zato što ih ne volite, a ovamo kukate kako nas svet mrzi samo što smo srbi i pravoslavci. Ista smo mi g....

Lola

pre 8 godina

Zgrazavanje nad ovim nije licemerno i da, ima velike razlike izmedju ubistva ovog lava i krave koju cemo pojesti i od cije ce koze sasiti nase cipele. Prvo, velike macke su ugrozena vrsta. U jednoj povezanoj vesti je pisalo da su sada ugrozeni zivoti 7 mladunaca lavova (novi alfa muzjak ce pobiti sve mladunce njegovog prethodnika da bi se lavice sto pre parile; ukoliko nije dovoljno dominantan, bice brzo smenjen pa ce i njegov naslednik uraditi isto - znaci, za opstanak velikih macaka je neophodan jak muzjak - a oni su ubili bas tog). Zatim, nacionalni parkovi u Africi zive od turista, turisti dolaze da vide zivotinje, narocito lavove. Ukoliko lavova nema (a ovo ubistvo ih je itekako ugrozilo), nema ni para od turizma i to ce se odraziti na zivot lokalnog stanovnistva. Ja verujem da je ovaj covek znao kog lava ubija i da je dodatno platio da ustreli dominantnog muzjaka (a ne nekog od lavova lutalica) i nadam se da se nece lako izvuci.

Jelka

pre 8 godina

Svi imamo ideje sada šta bi sa njim radili...

A šta ćemo sa svima onima koji svakodnevno ubijaju životinje koje nisu toliko "poznate"? Ovakvih primera je previše... Barem će biti primer drugima, a nadam se i lampica za aktiviranje posebnih mera.

KRAJ

pre 8 godina

MA HALO ! Ti bogati Ameri zive u tripu da je ceo svet njihovo igraliste u kom mogu da rade sta hoce za odredjenu cenu. Oni nemaju predstave ni o cemu! Pa koliko puta mi se samo desilo da na nekom muzickom festivalu sretnem belog coveka sa zapada koji NEMA PREDSTAVE u kojoj se državi nalazi. Zna ime grada i festivala i to je to! Tako idu i u Afriku da ubijaju ove jadne životinje. Ima novac, ne zanima ga ali ni malo stanje sa ugrozenim vrstama aa kaamoli bilo koje ozbiljnije pitanje.. debeli ide u svoj prestižni lov u africi SAMOSTRELOM EEEJ!! Pa gotovo je ljudi mi smo svi robovi buržujima sa zapada i sa istoka i jednostavno je ovo kraj. Mi ljudi nismo održiva vrsta.. jednostavno je tako.. unisticemo sve pa i sebe na kraju. tuga.

milan

pre 8 godina

@Zeleni kada uzgajis zivotinju ubijes je i pojedes nema nista lose,ako je to po tebi lose onda ne bi trebali nista da jedemo,druga je stvar totalno kada odes u sumu i ubijes zivotinju,a imas dovoljno para da odes u mesaru i kupis bilo koje meso da jedes ti je po meni zlocin protiv prirode,to nijedno drugo stvorenje na svetu ne radi,ne ubija punog stomaka,a jos kriminalnije je ubiti zivotinju zbog kostiju krzna ili bilo cega drugog koje nema veze sa ishranom...

Mislim ako je pomogao švajcarcima...

pre 8 godina

Sad ga stavite u kavez sa lavom bez oruzja da vidimo koliko je opasan lovac.
(voodoo, 29. jul 2015 08:55)

Može Swiss army knife.

goxu

pre 8 godina

pa poenta je da je čovek bolestan jet ubija iz hobija a isto mišljenje imam i za ostale lovce koji ubijaju iz hobija tj da zadovolje svoju strast za krvlju. oni su zveri u biti.

darkwood

pre 8 godina

Au... vidi koliko vegeterijanaca ima u ovoj našoj Srbiji. Koja je razlika iskasapiti lava, jagnje ili tele. Ima sačijada 29. avgusta gde će biti mnogo " iskasapljenjih" jaganjaca i teladi pa ko se gadi nek napravi demonstracije i nek iskaže svoja ubeđenja za prava životinja! Mislim da niko od velikih ljubitelja životinja neće doći da protestuje nego da se dobro najede.

popeye

pre 8 godina

Платио је мито, ок безобразно и неуобичајено велик новац за дозволе, а каже све је било легално!?

Orwell Vegan

pre 8 godina

Koliko li je samo danas ubijeno zivotinja i to samo u klanicama u Srbiji? Kakva je razlika izmedju lava i svinje? Svinja je stavise daleko inteligentnija. Svi koji jedu meso zivotinja ucestvuju u istoj stvari, prestanite se zavaravati.

333

pre 8 godina

Bolesni um , dosadno mu pa ubija nevine zivotinje. Karma ce ga stici kad tad.
Ovo mu nije prvi put da to radi , ubijao je zabranjene slonove i nosoroge takodje.

lalo

pre 8 godina

Legalne ubice zivotanja takozvane "lovce" bi trebalo padobranom spustiti u centar juznoamericke dzungle, neka zadrze i pusku, pa tamo neka izadju na megdan zivotinjama. Nece se vratiti sigurno.

Tanja

pre 8 godina

Ne bih zalila da ga udaram i rukama i nogama, prema ovakvima ne bih imala milosti. Koja je razlika onda ubiti coveka iz razonode i hobija?!

draganz

pre 8 godina

Po meni lov je samo kada covek naoruzan nozem i kanapom krene u lov na divlje zivotinje. Sve ostalo je ubistvo. Puskom ili dinamitom (CG), isto je jer je na bezbednom rastojanju i sve izvede pokretom prsta.

veruje!

pre 8 godina

Ja bih gospodina uzvišenog stručnjaka iz još uzvišenije nacije američke(starije i od Vinčanske kulture) darovao kao svadbeni poklon nekoj udavači iz ISIS.

I pritom mu rekao da ide na super mesto za relaksaciji i da sve što će ga zadesiti potpuno je legalno...i ne sme da se buni jer on ljudima jadan i naivan i sav dobrodušan,slepo...

Daska u glavi koja fali

pre 8 godina

Apsolutno ne vidim razliku čina ubistva goluba, divljači ili neke afričke životinje poput lava. Kod nas je lov legalan u određenom periodu, kod mene na terasi ove godine su par grivnaša odgajili dva pileta i otišli svi jer su divlji golubovi. Njih love 'sportisti' ali ih tamane i vlasnici koji gaje skupe vrste golubova jer se plaše da ih slučajno ne zaraze. Elem, poenta priče je da će možda i meni dragu životinju ubiti neko iz hobija...

mas

pre 8 godina

Ko ubije bilo koju životinju, pa je zverski izmasakrira u stanju je da istu stvar uradi i čoveku te ga iz tog razloga treba zatvoriti u odgovarajuću instituciju zatvorenog tipa!!!

Dux

pre 8 godina

“Duboko žalim što je moj hobi koji volim i u kom odgovorno i legalno uživam za posledicu imao smrt ovog lava”.

A pa, onda u tom slučaju i sa takvim "osećajnim" odgovorom, verovatno će ti vlasti Zimbabvea i mi u svetu oprostiti????!!!!!!.......

Pera Detlic

pre 8 godina

Bas sam iznenadjen da je amerikanac...naravno, bitno je da je covek sve legalno odradio...vladavina prava, covek gde god da ode siri vrednosti american way of life

Nikita

pre 8 godina

@Darko, promašio si temu. A i psi lutalice su posledica delovanja čoveka. Treba kazniti neodgovorne ljude, a ne pse. Zato i postoji Zakon, da bi podsetio takve kao što si ti, ko je suštinski krivac.
A za lovce nemam lepih reči. Mogu da razumem da što se ulovi, to se pojede, kao ribolovci, uglavnom. Predatori su ugrožena vrsta skoro svuda u svetu. Nisu amerikanci ništa gori od nas. Pa kod nas je milicioner (čovek zadužen da štiti) ubio surog orla, mislim. I pohvalio se "trofejom" na fejsbuku. Šta je bilo s njim?

Goran iz SAD

pre 8 godina

Ko što bi moj kolega Indijac rekao "ajde probaj s' kopljem ili strelom kad si takav lovac". :)
Žalosno je da smo mi jedina vrsta na ovoj planeti koja ubija rekreativno a ne zbog preživljavanja.

Zeleni

pre 8 godina

@Darko
na osnovu svega što znam, u branši sam, mogu ti reći da duboko, najozbiljnije nemaš blagog pojma šta pišeš. Kakva crna Amerika, finansiranje mi smo u svakom, pa i američkom društvu, ne deveta nego devetstodevedesetdeveta rupa na svirali, Don Kihot nam se uglavnom smeje kad mu ispričaju čime se bavimo.

@svi ostali
ta nemojte kas'ti da se grozite ovog čina? Došo čovek, ubio životinju, vi konsternirani? Khm, khm, vaše komšije prijatelji i rođaci se bave dranjem, klanjem, in vivo sečenjem i skidanjem glava sa - pazite sada ŽIVOTINJA. Štaviše, do redovno rade i mladuncima tih životinja samo to lepo upakovano završava u vašem tanjiru pa vam nije toliko gadno.

Manite se moralisanja, bar što se ove teme tiče, ne ide vam.

vladimir

pre 8 godina

"Hobi u kom legitimno uzivam".....ja nemam komentar kojim bih etiketirao ovog coveka,a da taj komentar ima ikakve sanse da prodje moderatora.Ovog coveka ne treba leciti, nego ga pustiti samog u rezervat,da proba da pronadje hobi u pretivljavanju!

duca

pre 8 godina

Licemerni ste mnogo. Razlika u vrednosti zivota neke zivotinje je samo u oku coveka. Ja razumem da se vegani zgrazavaju nad ovim, ali vi sto krkate meso a ni sami ne znate zasto, pa biste ovom coveku kao presudili, treba da ae zamislite malo.

renegade87su

pre 8 godina

pa pre 50 godina u USA je bilo legalno posedovati i ubiti roba (babić, 29. jul 2015 09:06) U USA se vodio gradjanski rat oko robovlasnistva u 19 veku ,zavrsetkom rata i pobedom severa amerike nad jugom amerike 1865 godine . Stvarno mi nije jasno kako neko moze ovako da promasi , a jos manje razumem ljude koji su podrzali komentar

vegan

pre 8 godina

@glupost nema granice
Sta je "preka potreba za hranom"? Zar svako ubistvo bilo koje zivotinje nije cist hir? Kazem hir jer ja bez mesa zdravo zivim, disem i funkcionisem vec 10 godina.

Milorad

pre 8 godina

"Omiljen hobi" mu je UBIJANJE lavova??? Tipicno americki,oni iz "hobija" ubijaju i ljude,uglavnom one slabije i nemocne!!!
Treba mu oduzeti lucencu za rad,da plati debelu lovu kazne,ali ne drzavi SAD,i da odrobija par godina!!!
Takav sljam vlada svetom i kroji nam svima buducnost,i srpskom narodu!!! To je onaj "obicni i neduzni" americki narod,svi su isto zlo,samo kada imaju priliku!!!

stevancilo

pre 8 godina

koliko znam lavovi su zaštićena vrsta bilo gde u prirodi...ako ja to znam a običan sam pajser iz Srbije to sigurno mora i da zna iskusni lovac koji se sad nevešto vadi...he he he zubar

Darko

pre 8 godina

Gde su sada naši domaći ljubitelji životinja da se oglase?Naravno da se neće oglašavati jer bi to značilo da bi morali da kritikuju njihove ljubljene Amerikance koji iz čistog ćefa ubijaju ugrožene životinje daleko od njihovih kuća.Ne možeš kritikovati ruku koja te hrani.A cela pomama o Srbiji oko životinja svodi se isključivo na pse, koja ima i previše, ne da nisu ugroženi nego njihov broj nesmetano raste i zbog toga život ljudima po gradovima postaje polako nemoguć.Životinje su za prirodu, divljinu, a ne za gradove.I naravno da će se večito finansirati spolja udruženja koja ovde brane pse lutalice jer treba dodatno uništiti ovaj narod, neka neko dete strada od ugruza, to je za Amerikance i ostale samo plus.Bolje da svi brinemo za lavove, slonove, tigrove, kitove i ostale ugrožene vrste koje žive u svojim prirodnim staništima, teško se razmnožavaju, a nemilice ih love i ubijaju, e to je drago moji pravi problem jer su te životinje zaostavština svih nas, a ne nadobudnih pojedinaca samo.

glupost nema granice

pre 8 godina

Da li moze neko da mi objasni car i zadovoljstvo u ubijanju nekoga i necega da mi objasni, a da nije iz preke potrebe za hranom??
Ne razumem cime se to dusa nahrani kad ubijes zivotinju na ceki, koji deo tebe se raduje, kakvo je to ostvarenje, kako te obogacuje, sta je svrha.
Deluje mi kao prilicna bolest, u rangu sa pedofilijom, recimo.

Ja sam lekar i sad ce moj status da se poveca u drustvu time sto cu da odstrelim zivotinju, imacu fotke i pricu za moje drugare?
Ok, ja bih rado tom coveku ubio psa i macku, kucnog ljubimca, eto svidja mi se to, nadam se da nije problem njemu.

Pametnjaković - there can be only one!

pre 8 godina

Samo zato što živimo u veštačkom sistemu, koji reklamira i nameće veštačka "civilizovana" pravila, ne znači da smo se promenili, već smo i dalje predatori i paraziti koji se foliraju da su nešto drugo. To čuči u nama, mi smo u takvom okruženju evoluirali i ne može par stotina godina "civilizacije" promeniti stotine hiljada godina pakla.

darkwood

pre 8 godina

E sad ja nisam lovac ali imam nekoliko prijatelja pasioniranih lovaca i baš sam nedavno razgovarao sa njima. Kažu da je legalan lov apsolutno dobar za prirodu. Pored toga što se brinu o životinjama u toku zime ( hrane ih prebrojavaju,leče ) oni vrše i sanitarni odstrel jer kažu kad to ne bi radili npr. srndaci kod nas bi se prenamnozili toliko da bi ih na kraju ubile bolesti. Zatim bacaju mamke za lisice koji u sebi sadrži vakcinu protiv besnila....Da nema lova divljih svinja toliko bi se namnozile da bi seljaci koji se bave poljoprivredom ostali bez useva jer divlja svinja izruje i pojede njivu koja je sveže posejana za jedan obrok....Što se tiče lova u Africi ( i tamo su bili) kažu da nema lovaca(pravih legalnih) da bi većina afričkih životinja bila već istrebljena jer je 99% životinja koje se odstrele su u stvari u privatnom vlasništvu. Vlasnici rezervata za lov ih paze, leče, razmnožavaju da bi imali lovci šta da ulove. Da nije tako lokalno stanovništvo bi kažu odavno pobilo i pojelo sve što ide na četiri noge a ovako dobijaju platu.... E sad ko je pogrešno naveo ovog lovca da ubije omiljenog lava to je druga priča...

Bg

pre 8 godina

Pa oseća se moćno jer je ubio jaku zver. To je poenta tih lovaca.
Ali je smešno jer nije golim rukama ubio lava, već sa puškom, pa ne vidim čemu toliki adrenalin i hvaljenje.
To je kao da se ja hvalim kako sam prebio Tajsona, ali je on bio vezan, i ruke i noge, i eto, ja ga prebio... jači sam od njega... svašta!
Ali lov već toliko dugo postoji, ne znam što se svi čude sad toliko?
Ovo je jedan od milion slučajeva za koji se eto saznalo.
Kakve veze ima što je ovaj lav bio miljenik?, oni drugi lavovi, tigrovi, slonovi i td. pa i to su nedužne životinje.

Ivana

pre 8 godina

Sad bi ga odmah vratila u Afriku bez ikakvog oružja i ostavila samog u divljini. Pa da vidimo koliko je hrabar i sposoban. Lako je biti heroj sa puškom u ruci, bednik...

Lana Kane

pre 8 godina

Nikad necu razumeti lov radi sporta.
Sta treba da imas u glavi i kakve komplekse da lecis da bi oduzeo, pa i zivotinjski zivot iskljucivo radi svoje zabave.
Posebno sto je to lov isto koliko je i pecanje ribe u akvarijumu dinamitom pecanje
Gade mi se takvi ljudi

Wolfgang O.

pre 8 godina

Nadam se da ce zavrsiti u nekom zatvoru godinama. Znao, ne znao, ko je taj lav - svejedno je. Ici okolo debelo osiguran i naoruzan i muciti zivotinje je sramota za coveka i civilizaciju ciji je on na kraju plod.

Takodje se nadam da ce lov u sportske svrhe jednom konacno biti zabranjen i tako presecena jos jedna nit koja nas spaja s primitivnim, varvarskim obicajima.

Civilizacija nije samo u brzini racunara, visini zgrada i broju megapiksela u smart-telefonu, vec u svesti o zemlji, prirodi, kosmosu...

glupost nema granice

pre 8 godina

Da li moze neko da mi objasni car i zadovoljstvo u ubijanju nekoga i necega da mi objasni, a da nije iz preke potrebe za hranom??
Ne razumem cime se to dusa nahrani kad ubijes zivotinju na ceki, koji deo tebe se raduje, kakvo je to ostvarenje, kako te obogacuje, sta je svrha.
Deluje mi kao prilicna bolest, u rangu sa pedofilijom, recimo.

Ja sam lekar i sad ce moj status da se poveca u drustvu time sto cu da odstrelim zivotinju, imacu fotke i pricu za moje drugare?
Ok, ja bih rado tom coveku ubio psa i macku, kucnog ljubimca, eto svidja mi se to, nadam se da nije problem njemu.

Ivana

pre 8 godina

Sad bi ga odmah vratila u Afriku bez ikakvog oružja i ostavila samog u divljini. Pa da vidimo koliko je hrabar i sposoban. Lako je biti heroj sa puškom u ruci, bednik...

Darko

pre 8 godina

Gde su sada naši domaći ljubitelji životinja da se oglase?Naravno da se neće oglašavati jer bi to značilo da bi morali da kritikuju njihove ljubljene Amerikance koji iz čistog ćefa ubijaju ugrožene životinje daleko od njihovih kuća.Ne možeš kritikovati ruku koja te hrani.A cela pomama o Srbiji oko životinja svodi se isključivo na pse, koja ima i previše, ne da nisu ugroženi nego njihov broj nesmetano raste i zbog toga život ljudima po gradovima postaje polako nemoguć.Životinje su za prirodu, divljinu, a ne za gradove.I naravno da će se večito finansirati spolja udruženja koja ovde brane pse lutalice jer treba dodatno uništiti ovaj narod, neka neko dete strada od ugruza, to je za Amerikance i ostale samo plus.Bolje da svi brinemo za lavove, slonove, tigrove, kitove i ostale ugrožene vrste koje žive u svojim prirodnim staništima, teško se razmnožavaju, a nemilice ih love i ubijaju, e to je drago moji pravi problem jer su te životinje zaostavština svih nas, a ne nadobudnih pojedinaca samo.

goxu

pre 8 godina

pa poenta je da je čovek bolestan jet ubija iz hobija a isto mišljenje imam i za ostale lovce koji ubijaju iz hobija tj da zadovolje svoju strast za krvlju. oni su zveri u biti.

Jelka

pre 8 godina

Svi imamo ideje sada šta bi sa njim radili...

A šta ćemo sa svima onima koji svakodnevno ubijaju životinje koje nisu toliko "poznate"? Ovakvih primera je previše... Barem će biti primer drugima, a nadam se i lampica za aktiviranje posebnih mera.

lalo

pre 8 godina

Legalne ubice zivotanja takozvane "lovce" bi trebalo padobranom spustiti u centar juznoamericke dzungle, neka zadrze i pusku, pa tamo neka izadju na megdan zivotinjama. Nece se vratiti sigurno.

Goran iz SAD

pre 8 godina

Ko što bi moj kolega Indijac rekao "ajde probaj s' kopljem ili strelom kad si takav lovac". :)
Žalosno je da smo mi jedina vrsta na ovoj planeti koja ubija rekreativno a ne zbog preživljavanja.

Nikita

pre 8 godina

@Darko, promašio si temu. A i psi lutalice su posledica delovanja čoveka. Treba kazniti neodgovorne ljude, a ne pse. Zato i postoji Zakon, da bi podsetio takve kao što si ti, ko je suštinski krivac.
A za lovce nemam lepih reči. Mogu da razumem da što se ulovi, to se pojede, kao ribolovci, uglavnom. Predatori su ugrožena vrsta skoro svuda u svetu. Nisu amerikanci ništa gori od nas. Pa kod nas je milicioner (čovek zadužen da štiti) ubio surog orla, mislim. I pohvalio se "trofejom" na fejsbuku. Šta je bilo s njim?

popeye

pre 8 godina

Платио је мито, ок безобразно и неуобичајено велик новац за дозволе, а каже све је било легално!?

Bg

pre 8 godina

Pa oseća se moćno jer je ubio jaku zver. To je poenta tih lovaca.
Ali je smešno jer nije golim rukama ubio lava, već sa puškom, pa ne vidim čemu toliki adrenalin i hvaljenje.
To je kao da se ja hvalim kako sam prebio Tajsona, ali je on bio vezan, i ruke i noge, i eto, ja ga prebio... jači sam od njega... svašta!
Ali lov već toliko dugo postoji, ne znam što se svi čude sad toliko?
Ovo je jedan od milion slučajeva za koji se eto saznalo.
Kakve veze ima što je ovaj lav bio miljenik?, oni drugi lavovi, tigrovi, slonovi i td. pa i to su nedužne životinje.

Dusan

pre 8 godina

Ali kada bih samo mogao da znam šta je u njegovoj glavi kliknulo, pa da ima nagon da ubije lava bez ikakvog raloga. Samostrel njemu bre u glavu, pa jedan bolesnik manje na ovom svetu. Svakako nas ima previše. Treba nam nova kuga definitivno, pa da prirodna selekcija odradi svoje, pa opet sve ispočetka.

MK

pre 8 godina

Problem ovde nije to da je on ubio samo jednog lava. Problem je taj sto je taj lav bio glavna atrakcija u nacionalnom parku u kom je lov na zivotinje zabranjen. I jos vaznije je da je taj lav imao 6 zenki i gomilu mladuncadi koje sad nema ko da zastiti jer je poznato da kada novi muzjak dodje na teritoriju on ubija svu mladuncad da bi naterao zenke da se pare sa njim. Dakle ovaj kreten svojim postupkom nije ubio "samo jednog lava" vec mnogo vise. I ovako ih ima ogranicen broj, zato su i zasticeni.

Sercan

pre 8 godina

Na vestima u Kanadi javljaju da je Palmer imao nekakve optuzbe za nezakonito ubijanje crnog medveda 2006...nisam pazljivo slusao vest, nisam čuo gde.
Uglavnom tip ima slike pored ustreljenog nosoroga, leoparda i jos nešto životinja. Klasičan siledzija.

aleksandra

pre 8 godina

legalan hobi...baš bih volela da mi se pruži prilika da dotični gospodin zubar i njemu slični malo potrče a da samostrel bude u mojim rukama...LEGALNO, ne pitam šta košta!!! ko ima novac gospodar je života i smrti! ali točak života i sreće se okreće...

darkwood

pre 8 godina

E sad ja nisam lovac ali imam nekoliko prijatelja pasioniranih lovaca i baš sam nedavno razgovarao sa njima. Kažu da je legalan lov apsolutno dobar za prirodu. Pored toga što se brinu o životinjama u toku zime ( hrane ih prebrojavaju,leče ) oni vrše i sanitarni odstrel jer kažu kad to ne bi radili npr. srndaci kod nas bi se prenamnozili toliko da bi ih na kraju ubile bolesti. Zatim bacaju mamke za lisice koji u sebi sadrži vakcinu protiv besnila....Da nema lova divljih svinja toliko bi se namnozile da bi seljaci koji se bave poljoprivredom ostali bez useva jer divlja svinja izruje i pojede njivu koja je sveže posejana za jedan obrok....Što se tiče lova u Africi ( i tamo su bili) kažu da nema lovaca(pravih legalnih) da bi većina afričkih životinja bila već istrebljena jer je 99% životinja koje se odstrele su u stvari u privatnom vlasništvu. Vlasnici rezervata za lov ih paze, leče, razmnožavaju da bi imali lovci šta da ulove. Da nije tako lokalno stanovništvo bi kažu odavno pobilo i pojelo sve što ide na četiri noge a ovako dobijaju platu.... E sad ko je pogrešno naveo ovog lovca da ubije omiljenog lava to je druga priča...

veruje!

pre 8 godina

Ja bih gospodina uzvišenog stručnjaka iz još uzvišenije nacije američke(starije i od Vinčanske kulture) darovao kao svadbeni poklon nekoj udavači iz ISIS.

I pritom mu rekao da ide na super mesto za relaksaciji i da sve što će ga zadesiti potpuno je legalno...i ne sme da se buni jer on ljudima jadan i naivan i sav dobrodušan,slepo...

vladimir

pre 8 godina

"Hobi u kom legitimno uzivam".....ja nemam komentar kojim bih etiketirao ovog coveka,a da taj komentar ima ikakve sanse da prodje moderatora.Ovog coveka ne treba leciti, nego ga pustiti samog u rezervat,da proba da pronadje hobi u pretivljavanju!

Wolfgang O.

pre 8 godina

Nadam se da ce zavrsiti u nekom zatvoru godinama. Znao, ne znao, ko je taj lav - svejedno je. Ici okolo debelo osiguran i naoruzan i muciti zivotinje je sramota za coveka i civilizaciju ciji je on na kraju plod.

Takodje se nadam da ce lov u sportske svrhe jednom konacno biti zabranjen i tako presecena jos jedna nit koja nas spaja s primitivnim, varvarskim obicajima.

Civilizacija nije samo u brzini racunara, visini zgrada i broju megapiksela u smart-telefonu, vec u svesti o zemlji, prirodi, kosmosu...

stevancilo

pre 8 godina

koliko znam lavovi su zaštićena vrsta bilo gde u prirodi...ako ja to znam a običan sam pajser iz Srbije to sigurno mora i da zna iskusni lovac koji se sad nevešto vadi...he he he zubar

mas

pre 8 godina

Ko ubije bilo koju životinju, pa je zverski izmasakrira u stanju je da istu stvar uradi i čoveku te ga iz tog razloga treba zatvoriti u odgovarajuću instituciju zatvorenog tipa!!!

333

pre 8 godina

Bolesni um , dosadno mu pa ubija nevine zivotinje. Karma ce ga stici kad tad.
Ovo mu nije prvi put da to radi , ubijao je zabranjene slonove i nosoroge takodje.

blueboo

pre 8 godina

Glavna vest u americi, zivim tu... Lincuju ga u svim medijima, zatvorio ordinaciju ljudi mu stavljaju plisane zivotinje ispred vrata. Na yelp-u mu rejting na jednu zvezdu pao, inace je zubar. Na vestima kazu da je obrukao amere. Sad zovu za prikupljanje novca za pomoc zivotinjama da bi pokazali da nisu takvi. Show kolika je prasina ovde dignuta oko toga.

Pera Detlic

pre 8 godina

Bas sam iznenadjen da je amerikanac...naravno, bitno je da je covek sve legalno odradio...vladavina prava, covek gde god da ode siri vrednosti american way of life

Dux

pre 8 godina

“Duboko žalim što je moj hobi koji volim i u kom odgovorno i legalno uživam za posledicu imao smrt ovog lava”.

A pa, onda u tom slučaju i sa takvim "osećajnim" odgovorom, verovatno će ti vlasti Zimbabvea i mi u svetu oprostiti????!!!!!!.......

Piplfoks

pre 8 godina

(darkwood, 29. jul 2015 11:57)

Naravno, zato što je normalno ubijati za hranu, nenormalno je ubijati iz zaj..ancije. Kapiram ja da si ti biljojed pa ne razumeš distinkciju, ali to je uglavnom zato što ti mozak ne radi pravilno zbog nepotpune ishrane.

Lana Kane

pre 8 godina

Nikad necu razumeti lov radi sporta.
Sta treba da imas u glavi i kakve komplekse da lecis da bi oduzeo, pa i zivotinjski zivot iskljucivo radi svoje zabave.
Posebno sto je to lov isto koliko je i pecanje ribe u akvarijumu dinamitom pecanje
Gade mi se takvi ljudi

Zeleni

pre 8 godina

@Darko
na osnovu svega što znam, u branši sam, mogu ti reći da duboko, najozbiljnije nemaš blagog pojma šta pišeš. Kakva crna Amerika, finansiranje mi smo u svakom, pa i američkom društvu, ne deveta nego devetstodevedesetdeveta rupa na svirali, Don Kihot nam se uglavnom smeje kad mu ispričaju čime se bavimo.

@svi ostali
ta nemojte kas'ti da se grozite ovog čina? Došo čovek, ubio životinju, vi konsternirani? Khm, khm, vaše komšije prijatelji i rođaci se bave dranjem, klanjem, in vivo sečenjem i skidanjem glava sa - pazite sada ŽIVOTINJA. Štaviše, do redovno rade i mladuncima tih životinja samo to lepo upakovano završava u vašem tanjiru pa vam nije toliko gadno.

Manite se moralisanja, bar što se ove teme tiče, ne ide vam.

Grigorije Prepodobni

pre 8 godina

@EU Citizen

Pa zar toliko volis taj zapad da stalno i stalno opravdavas sve njihove zlocine? Tvoji komentari nemaju ni trunke racionalnog u sebi. Ubijanje, izrabljavanje, maltretiranje, samo novac, novac i nista drugo. Dobro je sto si otisao iz Srbije, osecao bih se ugrozen da si ovde ostao.

Tanja

pre 8 godina

Ne bih zalila da ga udaram i rukama i nogama, prema ovakvima ne bih imala milosti. Koja je razlika onda ubiti coveka iz razonode i hobija?!

draganz

pre 8 godina

Po meni lov je samo kada covek naoruzan nozem i kanapom krene u lov na divlje zivotinje. Sve ostalo je ubistvo. Puskom ili dinamitom (CG), isto je jer je na bezbednom rastojanju i sve izvede pokretom prsta.

Saša Belopoljanski

pre 8 godina

Ne mogu razumeti nekoga koga uzbudjuje ubijanje životinja i kome je to hobi.Možda nisam u pravu ali ja ne bih to mogao iz hobija.

Milorad

pre 8 godina

"Omiljen hobi" mu je UBIJANJE lavova??? Tipicno americki,oni iz "hobija" ubijaju i ljude,uglavnom one slabije i nemocne!!!
Treba mu oduzeti lucencu za rad,da plati debelu lovu kazne,ali ne drzavi SAD,i da odrobija par godina!!!
Takav sljam vlada svetom i kroji nam svima buducnost,i srpskom narodu!!! To je onaj "obicni i neduzni" americki narod,svi su isto zlo,samo kada imaju priliku!!!

renegade87su

pre 8 godina

pa pre 50 godina u USA je bilo legalno posedovati i ubiti roba (babić, 29. jul 2015 09:06) U USA se vodio gradjanski rat oko robovlasnistva u 19 veku ,zavrsetkom rata i pobedom severa amerike nad jugom amerike 1865 godine . Stvarno mi nije jasno kako neko moze ovako da promasi , a jos manje razumem ljude koji su podrzali komentar

KRAJ

pre 8 godina

MA HALO ! Ti bogati Ameri zive u tripu da je ceo svet njihovo igraliste u kom mogu da rade sta hoce za odredjenu cenu. Oni nemaju predstave ni o cemu! Pa koliko puta mi se samo desilo da na nekom muzickom festivalu sretnem belog coveka sa zapada koji NEMA PREDSTAVE u kojoj se državi nalazi. Zna ime grada i festivala i to je to! Tako idu i u Afriku da ubijaju ove jadne životinje. Ima novac, ne zanima ga ali ni malo stanje sa ugrozenim vrstama aa kaamoli bilo koje ozbiljnije pitanje.. debeli ide u svoj prestižni lov u africi SAMOSTRELOM EEEJ!! Pa gotovo je ljudi mi smo svi robovi buržujima sa zapada i sa istoka i jednostavno je ovo kraj. Mi ljudi nismo održiva vrsta.. jednostavno je tako.. unisticemo sve pa i sebe na kraju. tuga.

Lola

pre 8 godina

Zgrazavanje nad ovim nije licemerno i da, ima velike razlike izmedju ubistva ovog lava i krave koju cemo pojesti i od cije ce koze sasiti nase cipele. Prvo, velike macke su ugrozena vrsta. U jednoj povezanoj vesti je pisalo da su sada ugrozeni zivoti 7 mladunaca lavova (novi alfa muzjak ce pobiti sve mladunce njegovog prethodnika da bi se lavice sto pre parile; ukoliko nije dovoljno dominantan, bice brzo smenjen pa ce i njegov naslednik uraditi isto - znaci, za opstanak velikih macaka je neophodan jak muzjak - a oni su ubili bas tog). Zatim, nacionalni parkovi u Africi zive od turista, turisti dolaze da vide zivotinje, narocito lavove. Ukoliko lavova nema (a ovo ubistvo ih je itekako ugrozilo), nema ni para od turizma i to ce se odraziti na zivot lokalnog stanovnistva. Ja verujem da je ovaj covek znao kog lava ubija i da je dodatno platio da ustreli dominantnog muzjaka (a ne nekog od lavova lutalica) i nadam se da se nece lako izvuci.

bbz

pre 8 godina

posto je amerikanac ne podleze zakonima i krivicnij odgovornosti bilo koje zemlje,ovde ce se platiti novcana odsteta ako nema zubar koji ima ""LEP"" hobi,platice njegova drzava,to tako ide,a on naravno i dalje ce se baviti svojim hobijem,nacionalini park u kome je ubijena nesrecna zivotinja dobice velike pare,a amer i dalje DOBAR gost vec je kesirao cuvarima ogromne pare za njihove uslove zivota,tako da manite se polemisanja o nekoj krivicnoj odgovoirnosti ili nekom zatvoru,u danasnje vreme ako imas para mozes da radis sta hoces samo treba da platis

Petar Pecikoza

pre 8 godina

Ja kao stravtsveni lovac imam samo jedini problem sa ovom pričom. On je treba da pojede makar deo tog lava. Ja šta god ulovim - pojedem. A ako niste vegani, onda možete da budete samo licemerni u sgražavanju na ovu priču. Šta mislite da je ubiti jednog lava mnogo gore od jedne slatke srne ili medenog praseta? Ko ste vi da dajete životinjama bodove vrednosti? Pozdrav svim dobro namernim lovcima.
(Kalibar, 29. jul 2015 12:55)

Ne mogu da verujem sta citam. Imate samo jedan problem s cinjenicom da je neki bogati Amer otisao iz hira da debelo obezbedjen i zasticen kukavicki puca na lava?? Da ga posle masakrira i obezglavi. To je po Vasem misljenju u redu.

I to sto pojedete svoj ulov kao opravdava varvarski cin lova iz zabave??
Da li to znaci da neko moze isto da ucini s Vama, ali da Vas posle ujedno pojede?

Naravno da ima velike razlike izmedju ubiti iz zabave i ubiti radi hrane (iako su oba pojma diskutabilna). Ako Vam to nije jasno, svakako Vam necu moci objasniti u ovom komentaru.

neko

pre 8 godina

"Ameri moralisti?
Najgori ljudi!"
(Pera, 29. jul 2015 10:27)

Jos nisam cuo da se neko od milion Srba zalio sto zivi u Americi medju nemoralnim Amerima .
Naprotiv .

ap0calypto

pre 8 godina

Duboko zali sto je hobi koji voli doveo do toga da lav bude ubijen? Pa ko je pucao? Lav na tebe ili ti na njega? Jel bilo pitanje zivota i smrti? Koja li je to lepota da ubijas nesto sa 200m sa optickim nisanom? Zasto ne budes pravi lovac.noz u ruke ili kopkje pa da te vidimo "junacino"

Slobodan 032

pre 8 godina

Oped jedan lični čin generalizujete na nivo nacije, samo zato što ih ne volite, a ovamo kukate kako nas svet mrzi samo što smo srbi i pravoslavci. Ista smo mi g....

Daska u glavi koja fali

pre 8 godina

Apsolutno ne vidim razliku čina ubistva goluba, divljači ili neke afričke životinje poput lava. Kod nas je lov legalan u određenom periodu, kod mene na terasi ove godine su par grivnaša odgajili dva pileta i otišli svi jer su divlji golubovi. Njih love 'sportisti' ali ih tamane i vlasnici koji gaje skupe vrste golubova jer se plaše da ih slučajno ne zaraze. Elem, poenta priče je da će možda i meni dragu životinju ubiti neko iz hobija...

Mislim ako je pomogao švajcarcima...

pre 8 godina

Sad ga stavite u kavez sa lavom bez oruzja da vidimo koliko je opasan lovac.
(voodoo, 29. jul 2015 08:55)

Može Swiss army knife.

Nisam vegeterijanac

pre 8 godina

Ne razumijem raspravu u vecini komentara.... Poenta je da je ovaj covjek ubio velicanstvenu zivotinju iskljucivo radi trofeja, kao i mnoge druge zivotinje. Oduzimanje zivota zbog licnog zadovoljstva bi trebalo biti kaznjivo u cijelom svijetu, ne samo kad su ljudi ubijeni, vec i zivotinje.

Goran

pre 8 godina

Nije znao čovek, izvinio se, očigledno nije kriv on, već lokalni ljudi koji su ga prevarili.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (EU Citizen, 29. jul 2015 13:06)

A da je Rus a ne Amerikanac to uradio, sta bi kucao, kakav komentar?
Ajd budi iskren prema sebi ;)

verba volant

pre 8 godina

Nije znao čovek.....
(EU Citizen, 29. jul 2015 13:06)

Ovo već postaje opšte mesto. Najčešće te ne razumem delimično, sada te ne razumem skroz.
Šta nije znao? Da je to lav?

Nisam lofac !

pre 8 godina

(glupost nema granice, 29. jul 2015 09:10)

Kako meni rece jedna muskarcina lofac ;
"Lovac , muskarcina, ubija divlje zverove, zene vole lovce, jos ako su brkati itd itd... " Dobro reku, ok, razumem ja dokazivanje muskosti i te fore ali, oni lovci u istoriji nisu imali puske i modernu opremu, nisu bili debeli i velikih stomaka, nisu imali kamuflazne uniforme, nocne opticke uredjaje,nisu ubijali zivotinje sa velike udaljenosti u bezbednom okruzenju, nego su bili PRAVI muskarci, imali su neko drveno koplje i toljagu pa prsa u prsa udri ! A sta mislite danas, jel ima muskarcina koji su toliko hrabri da sa tako primitivnim oruzijem idu na LAVA? Ne mogu da podnesem hvalisanje lovaca , posebno ovih sto love opasne zverine !

Orwell Vegan

pre 8 godina

Koliko li je samo danas ubijeno zivotinja i to samo u klanicama u Srbiji? Kakva je razlika izmedju lava i svinje? Svinja je stavise daleko inteligentnija. Svi koji jedu meso zivotinja ucestvuju u istoj stvari, prestanite se zavaravati.

Nemanja

pre 8 godina

Nije znao čovek, izvinio se, očigledno nije kriv on, već lokalni ljudi koji su ga prevarili.
(EU Citizen, 29. jul 2015 13:06)

Sreća pa zakon ne poznaje ovu distinkciju vas što se uvek oslanjate na svoje neznanje.

duca

pre 8 godina

Licemerni ste mnogo. Razlika u vrednosti zivota neke zivotinje je samo u oku coveka. Ja razumem da se vegani zgrazavaju nad ovim, ali vi sto krkate meso a ni sami ne znate zasto, pa biste ovom coveku kao presudili, treba da ae zamislite malo.

milan

pre 8 godina

@Zeleni kada uzgajis zivotinju ubijes je i pojedes nema nista lose,ako je to po tebi lose onda ne bi trebali nista da jedemo,druga je stvar totalno kada odes u sumu i ubijes zivotinju,a imas dovoljno para da odes u mesaru i kupis bilo koje meso da jedes ti je po meni zlocin protiv prirode,to nijedno drugo stvorenje na svetu ne radi,ne ubija punog stomaka,a jos kriminalnije je ubiti zivotinju zbog kostiju krzna ili bilo cega drugog koje nema veze sa ishranom...

rex

pre 8 godina

nije to nista bolesno, bolesno je kad sa trejser i zapaljivom municijom gadjaju svinje, kojote i razne zivotinjke, pa to kace na youtub, sa sve infra crvenom kamerom snimljeno usred noci

vegan

pre 8 godina

@glupost nema granice
Sta je "preka potreba za hranom"? Zar svako ubistvo bilo koje zivotinje nije cist hir? Kazem hir jer ja bez mesa zdravo zivim, disem i funkcionisem vec 10 godina.

Pametnjaković - there can be only one!

pre 8 godina

Samo zato što živimo u veštačkom sistemu, koji reklamira i nameće veštačka "civilizovana" pravila, ne znači da smo se promenili, već smo i dalje predatori i paraziti koji se foliraju da su nešto drugo. To čuči u nama, mi smo u takvom okruženju evoluirali i ne može par stotina godina "civilizacije" promeniti stotine hiljada godina pakla.

KaleBrdo

pre 8 godina

@darkwood
velika. možda si pročitao vest od pre neki dan, da je ugunuo beli nosorog, jedan od poslednjih pet primeraka na ovoj planeti.

darkwood

pre 8 godina

Au... vidi koliko vegeterijanaca ima u ovoj našoj Srbiji. Koja je razlika iskasapiti lava, jagnje ili tele. Ima sačijada 29. avgusta gde će biti mnogo " iskasapljenjih" jaganjaca i teladi pa ko se gadi nek napravi demonstracije i nek iskaže svoja ubeđenja za prava životinja! Mislim da niko od velikih ljubitelja životinja neće doći da protestuje nego da se dobro najede.

12345

pre 8 godina

@realista I prasici i kokoske i krave spadaju pod "ziva bica", pa ne vidim da se bilo ko buni.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (A, 29. jul 2015 11:12)

Koja zamena teza, ma da li vredi uopste da ti se objasnjava.
Jel on ovog lava pojeo? Nije. Sta tu nije jasno?
Ubio ga je iz cistog zadovoljstva, i za to treba da odgovara, ja kada jedem piletinu
jedem jer sam gladan, ne izivljavam se.

Reci lavu ili bilo kojem drugom mesojedu da prestane da jede meso, i mi smo zivotinje.

Kalibar

pre 8 godina

Ja kao stravtsveni lovac imam samo jedini problem sa ovom pričom. On je treba da pojede makar deo tog lava. Ja šta god ulovim - pojedem. A ako niste vegani, onda možete da budete samo licemerni u sgražavanju na ovu priču. Šta mislite da je ubiti jednog lava mnogo gore od jedne slatke srne ili medenog praseta? Ko ste vi da dajete životinjama bodove vrednosti? Pozdrav svim dobro namernim lovcima.

Zeleni, ponovo

pre 8 godina

"Zgrazavanje nad ovim nije licemerno i da, ima velike razlike izmedju ubistva ovog lava i krave koju cemo pojesti i od cije ce koze sasiti nase cipele. "

To za razliku ne sporim. Pomenuti lav je makar nekad bio slobodan i životinja u pravom smislu, dok je krava (i ostale "domaće životinje") redukovana na oduvek-zauvek zatvorenu gomilu krvi i mesa, nažalost svesnu i podložnu trpljenju duševnoj (svi sisari) i fizičkoj patnji. Zgražavanje jeste licemerno.


"@Zeleni kada uzgajis zivotinju ubijes je i pojedes nema nista lose"

Nastavi da ubeđuješ sebe i možda ćeš jednom uspeti da samom sebi poveruješ u to i isterebiš klice savesti koja šljaka i po ovom pitanju.

Milos

pre 8 godina

Ja bi ga ubio za dzabe.Stoku americku poput ovog diletanta momentalno za odstrel staviti.Trose vazduh,hranu i vodu nizasta.Ali dzaba kad ih je mnogo.

Trovach

pre 8 godina

@darkwood...Ni ja nisam lovac, ali shvatam da je lov (u zakonskim okvirima) vise koristan nego stetan. Poljoprivreda bi imala ogromne stete od divljaci, a protivnici lova bi u tom slucaju zagrajili:"Pa sta ovi lovci cekaju? Zar treba sve da nam opustosi divljac?!" Znam primere da ljudi koji imaju njive pored granice svake godine imaju stete, jer pored granice ne sme da se puca. Takodje, vukovi ubijaju ovce, zatim, prenamnozene lisice sire besnilo... Moja baka (rodjena 1900.) mi je pricala kako su ih, u konjskoj zaprezi u sankama, progonili vukovi sve do salasa. Toga ovde, srecom, vise nema.

Gonzo

pre 8 godina

@zeleni ponovo: Mi ljudi jedemo meso od uvek to znaci da je prirodno i kako moze prirodno biti pogresno.
Nasi najblizi rodjavi cimpanze koji inace imaju 99% isti DNK kao ljudi i oni jedu meso ponekad, mi ljudi smo isto vrsta zivotinje.
Zasto je okej da jedna zivotinja jede meso a druga ne.
Ti se slobodno ponasaj neprirodno i grickaj travu to je tvoje pravo kao sto je nase pravo da jedemo meso kao sto radimo vise miliona godina.

Lazni Brkajlo

pre 8 godina

legalan? pa pre 50 godina u USA je bilo legalno posedovati i ubiti roba.
(babić, 29. jul 2015 09:06)
A pre 20 kod nas, sta je bilo. Bolje da cutimo, sram nas bilo.

Mia

pre 8 godina

Kod njih je legalno i drzati Indijance po rezervatima nakon sto vecinu pobiju, ropstvo, Hirosima, Nagasaki, ratovi sa drugim zemljama sa ciljem ocuvanja mira, a tek ovo.. Konc logore su jedino preskocili, svim ostalim "pikanterijama" finog ubijanja drugih naroda su bavili. Naravno da je legalno, jer si platio, a I hobi je... razumemo sve.

Vlada

pre 8 godina

@renegade87su

Edukuj se malo, americki gradjanski rat se najmanje vodio oko robova. Juzne drzave su zaradjivale 2/3 novca a dobijale su manje za trosenje zato su i hteli da se odvoje, sever se borio da zaustavi secesiju juznih drzava. Bilo je reci o reformi zakona za robovlasnike ali nikako o oslobodjenju istih. Tek su belci sa severa promenili plocu tek zadnje godine rata kada su slobodom mamili crnce da se bore za njih(do 1865 nije bilo znacajnog broja crnaca u borbama). Tako da ne budi naivan, ceo rat se vodio oko novca ne oko slobode robova.

да да

pre 8 godina

Препуна је америка оваквих "легалних" и "одговорних" психопата !!! Страшно !!!

Ardbeg

pre 8 godina

Doci ce vreme kada ce neko na isti nacin (legalno), loviti njegove potomke...Bolece ih tada...Sve se vraca,sve se placa...
(Nenad, 29. jul 2015 14:39)

Bas si lupio sad!

verba volant

pre 8 godina

@(EU Citizen, 30. jul 2015 09:38)

O,oprostite, molim Vas. Vaspitavana sam po pravilima bon tona. ( Tada sam negodovala, danas ih smatram nečim što život čini jednostavnijim). Na osnovu njih, ponudila sam komunikaciju na "ti", kao starija dama. Vi to niste prihvatili. U redu, poštovaću to ubuduće.

U ovom trenutku svoju ljubav prema životinjama demonstriram tako što ih odavno ne jedem. Ni one "najprimitivnije", lignje, recimo.

Otkad odluke tog tipa donosim sama (od petanaeste godine) nisam kročila ni u jedan zoološki vrt. Ne podnosim da vidim zarobljene životinje.

U Srbiji nema lavova, verujem da to još uvek niste zaboravili. Svojevremeno sam dala svoj skromni doprinos prilikom osnivanja nacionalnog parka Uvac. Još uvek ga zovem Kokin Brod. Bilo je to moje omiljeno mesto za letovanje (po sistemu "opstanak") i haj otkad. Danas se malo promenilo, nije više dovoljno divlje, pa imam drugo.

Verijem da će te se, čak i Vi, tako zahtevni, složiti da je od mene jedne to dovoljno.

EU Citizen

pre 8 godina

@Goran
Kucao bih isto, jer sam pristalica lova i protivnik histeričnih branitelja fiktivnih "prava" životinja, a lov nije politika. Ali da je kada sam kucao originalni komentar bilo ovih histeričnih izliva nemoćne mržnje prema Amerikancima, sigurno bih kucao nešto drugo, da nacrtam balkanskoj fašističko-komunističkoj svetini ko su, šta su i gde su na svetskoj lestvici uspeha i relevantnosti :)
@Nemanja
Ne znam ko smo to "mi", ali Zimbabve je jedna od najkorumpiranijih država na svetu i čoveka su očigledno prevarile lokalne barabe, a to zakon i te kako poznaje.
@verba
Gospođo, prvo, nismo na ti. Drugo, za razliku od vas, nemam ništa protiv lova uopšte ili specifično lova na lavove, ako pošteno platiš vlasniku za odstrel, a to je ovaj čovek, biće, mislio da je uradio. Ako volite lavove, udružite se sa sebi sličnima, uložite pare, i napravite privatni rezervat u kome neće biti lova, prvi ću vas podržati, uvek sam za privatnu inicijativu :))
@Grigorije
Volim ga isto koliko ga vi mrzite, iz istih razloga, samo suprotnog predznaka, :) a otišao sam jer sam se ja osećao ugrožen pošto sam bio okružen gomilom pravoslavno-komunističko-fašističkih kreatura poput vas koje su uporno gurali tu državu i mene zajedno s njom u bedu, ludilo i bezperspektivnost. I nijednog sekunda nisam zažalio tu odluku, naprotiv, mislim da je to najpametnija stvar koju sam uradio u životu, i kada čitam ove komentare bogu zahvaljujem što više nisam okružen tom kaljugom totalitarizma i psihopatije.

verba volant

pre 8 godina

@Trovach
To sa oslovljavanjem u Srbiji je užas. Mladi nemaju pojma, a ni osećaj. Ali, sačekajmo, možda se još uvek "bune bez razloga". I moji još uvek negoduju. Oko Vi, ti manje, ali oko nekih drugih pravila imaju primedbe. No i sama sam bila u njihovim godinama, pa znam da će doći na svoje.

U stvarnom životu ,što se strijih tiče, naročito muškaraca mojih godina, znam, kad sam loše volje, da budem i gruba. Pitam ih jesmo li možda išli zajedno u gimnaziju, ili na fakultet?

Sa kolegama i koleginicama je drugačije. Sa mnogima, i mladjima, sam na "ti".Previše komuniciramo medjusobno. Znate one cirkulare što stižu noću, oko pola 1,jedan (odmah se smrznem): Dragi svi, imam za vas radosnu vest. Opet imamo izmene:(

Na ovom sjtu rekla bih da je usvojena konvencija oslovljavanja na ti.Ne bunim se zbog toga.

Eto i naš dični EU Citizen ne zna da ne mora svakom u Srbiji da kaže: Gospodjo, nismo na ti. Može jednostavno da upotebi "Vi" u komentaru i ja ću snvatiti da ne želi "ti". Ovog puta je napisao malo "vi". Čudi me. Drži prva mesta na ovom sajtu u dve kategorije: 1.ubedljivo je najpismeniji i 2.ubedljivo je najdosadniji.

Što se tebe tiče, par puta si napisao neke lekovite komentre. Trenutno se sećam skorašnjeg o vernosti i jednog od pre, o nenašminkanoj Magi. Pitala sam se otkud ti taj pseudonim. Mada, kad bolje razmislim, i lek je na neki način otrov:)
Pozdrav.

Trovach

pre 8 godina

@Vlada...Ajd' kada smo se toliko udaljili od teme da kazem kako se samo delimicno slazem. Jug je bio pretezno agrarni, a novac je bio na industrijsko-poslovno-trgovackom severu. Posto i nasi poljoprivrednici cesto budu preveslani od strane nakupaca i politicara (ali se ne bune), jug takvo stanje nije vise hteo da trpi. Abolicionizam ih je samo jos dodatno isprovocirao i uverio kako je ostanak u Uniji za njih cista propast. Da nije ropstva navijao bih za jug.

Trovach

pre 8 godina

@verba volant...Razlog je banalan. Svi misle da je zbog mog rada u poljoapoteci, ali ustvari sam dvojicu drugova na pecanju iz camca skoro ugusio cigarama. Bio sam bas strastveni pusac, a njih dvojica su jos uvek. S druge strane, nick bar privlaci paznju iako me zbog njega ponekad ne gledaju blagonaklono.

Trovach

pre 8 godina

@verba volant...Ni meni se ne svidja tako "prisno" oslovljavanje sa nepoznatom osobom, ali sta da se radi. Na poslu imam pomesana osecanja kada mi udje mnogo mladja musterija i kaze "cao!", jer ne znam da li je samo nekulturan, ili ja delujem mladoliko, iako bih komotno mogao otac da mu budem. Ipak, mislim da je ono prvo u pitanju.

Darko

pre 8 godina

Gde su sada naši domaći ljubitelji životinja da se oglase?Naravno da se neće oglašavati jer bi to značilo da bi morali da kritikuju njihove ljubljene Amerikance koji iz čistog ćefa ubijaju ugrožene životinje daleko od njihovih kuća.Ne možeš kritikovati ruku koja te hrani.A cela pomama o Srbiji oko životinja svodi se isključivo na pse, koja ima i previše, ne da nisu ugroženi nego njihov broj nesmetano raste i zbog toga život ljudima po gradovima postaje polako nemoguć.Životinje su za prirodu, divljinu, a ne za gradove.I naravno da će se večito finansirati spolja udruženja koja ovde brane pse lutalice jer treba dodatno uništiti ovaj narod, neka neko dete strada od ugruza, to je za Amerikance i ostale samo plus.Bolje da svi brinemo za lavove, slonove, tigrove, kitove i ostale ugrožene vrste koje žive u svojim prirodnim staništima, teško se razmnožavaju, a nemilice ih love i ubijaju, e to je drago moji pravi problem jer su te životinje zaostavština svih nas, a ne nadobudnih pojedinaca samo.

Zeleni

pre 8 godina

@Darko
na osnovu svega što znam, u branši sam, mogu ti reći da duboko, najozbiljnije nemaš blagog pojma šta pišeš. Kakva crna Amerika, finansiranje mi smo u svakom, pa i američkom društvu, ne deveta nego devetstodevedesetdeveta rupa na svirali, Don Kihot nam se uglavnom smeje kad mu ispričaju čime se bavimo.

@svi ostali
ta nemojte kas'ti da se grozite ovog čina? Došo čovek, ubio životinju, vi konsternirani? Khm, khm, vaše komšije prijatelji i rođaci se bave dranjem, klanjem, in vivo sečenjem i skidanjem glava sa - pazite sada ŽIVOTINJA. Štaviše, do redovno rade i mladuncima tih životinja samo to lepo upakovano završava u vašem tanjiru pa vam nije toliko gadno.

Manite se moralisanja, bar što se ove teme tiče, ne ide vam.

Orwell Vegan

pre 8 godina

Koliko li je samo danas ubijeno zivotinja i to samo u klanicama u Srbiji? Kakva je razlika izmedju lava i svinje? Svinja je stavise daleko inteligentnija. Svi koji jedu meso zivotinja ucestvuju u istoj stvari, prestanite se zavaravati.

Kalibar

pre 8 godina

Ja kao stravtsveni lovac imam samo jedini problem sa ovom pričom. On je treba da pojede makar deo tog lava. Ja šta god ulovim - pojedem. A ako niste vegani, onda možete da budete samo licemerni u sgražavanju na ovu priču. Šta mislite da je ubiti jednog lava mnogo gore od jedne slatke srne ili medenog praseta? Ko ste vi da dajete životinjama bodove vrednosti? Pozdrav svim dobro namernim lovcima.

vegan

pre 8 godina

@glupost nema granice
Sta je "preka potreba za hranom"? Zar svako ubistvo bilo koje zivotinje nije cist hir? Kazem hir jer ja bez mesa zdravo zivim, disem i funkcionisem vec 10 godina.

duca

pre 8 godina

Licemerni ste mnogo. Razlika u vrednosti zivota neke zivotinje je samo u oku coveka. Ja razumem da se vegani zgrazavaju nad ovim, ali vi sto krkate meso a ni sami ne znate zasto, pa biste ovom coveku kao presudili, treba da ae zamislite malo.

darkwood

pre 8 godina

Au... vidi koliko vegeterijanaca ima u ovoj našoj Srbiji. Koja je razlika iskasapiti lava, jagnje ili tele. Ima sačijada 29. avgusta gde će biti mnogo " iskasapljenjih" jaganjaca i teladi pa ko se gadi nek napravi demonstracije i nek iskaže svoja ubeđenja za prava životinja! Mislim da niko od velikih ljubitelja životinja neće doći da protestuje nego da se dobro najede.

darkwood

pre 8 godina

E sad ja nisam lovac ali imam nekoliko prijatelja pasioniranih lovaca i baš sam nedavno razgovarao sa njima. Kažu da je legalan lov apsolutno dobar za prirodu. Pored toga što se brinu o životinjama u toku zime ( hrane ih prebrojavaju,leče ) oni vrše i sanitarni odstrel jer kažu kad to ne bi radili npr. srndaci kod nas bi se prenamnozili toliko da bi ih na kraju ubile bolesti. Zatim bacaju mamke za lisice koji u sebi sadrži vakcinu protiv besnila....Da nema lova divljih svinja toliko bi se namnozile da bi seljaci koji se bave poljoprivredom ostali bez useva jer divlja svinja izruje i pojede njivu koja je sveže posejana za jedan obrok....Što se tiče lova u Africi ( i tamo su bili) kažu da nema lovaca(pravih legalnih) da bi većina afričkih životinja bila već istrebljena jer je 99% životinja koje se odstrele su u stvari u privatnom vlasništvu. Vlasnici rezervata za lov ih paze, leče, razmnožavaju da bi imali lovci šta da ulove. Da nije tako lokalno stanovništvo bi kažu odavno pobilo i pojelo sve što ide na četiri noge a ovako dobijaju platu.... E sad ko je pogrešno naveo ovog lovca da ubije omiljenog lava to je druga priča...

renegade87su

pre 8 godina

pa pre 50 godina u USA je bilo legalno posedovati i ubiti roba (babić, 29. jul 2015 09:06) U USA se vodio gradjanski rat oko robovlasnistva u 19 veku ,zavrsetkom rata i pobedom severa amerike nad jugom amerike 1865 godine . Stvarno mi nije jasno kako neko moze ovako da promasi , a jos manje razumem ljude koji su podrzali komentar

glupost nema granice

pre 8 godina

Da li moze neko da mi objasni car i zadovoljstvo u ubijanju nekoga i necega da mi objasni, a da nije iz preke potrebe za hranom??
Ne razumem cime se to dusa nahrani kad ubijes zivotinju na ceki, koji deo tebe se raduje, kakvo je to ostvarenje, kako te obogacuje, sta je svrha.
Deluje mi kao prilicna bolest, u rangu sa pedofilijom, recimo.

Ja sam lekar i sad ce moj status da se poveca u drustvu time sto cu da odstrelim zivotinju, imacu fotke i pricu za moje drugare?
Ok, ja bih rado tom coveku ubio psa i macku, kucnog ljubimca, eto svidja mi se to, nadam se da nije problem njemu.

Trovach

pre 8 godina

@darkwood...Ni ja nisam lovac, ali shvatam da je lov (u zakonskim okvirima) vise koristan nego stetan. Poljoprivreda bi imala ogromne stete od divljaci, a protivnici lova bi u tom slucaju zagrajili:"Pa sta ovi lovci cekaju? Zar treba sve da nam opustosi divljac?!" Znam primere da ljudi koji imaju njive pored granice svake godine imaju stete, jer pored granice ne sme da se puca. Takodje, vukovi ubijaju ovce, zatim, prenamnozene lisice sire besnilo... Moja baka (rodjena 1900.) mi je pricala kako su ih, u konjskoj zaprezi u sankama, progonili vukovi sve do salasa. Toga ovde, srecom, vise nema.

neko

pre 8 godina

"Ameri moralisti?
Najgori ljudi!"
(Pera, 29. jul 2015 10:27)

Jos nisam cuo da se neko od milion Srba zalio sto zivi u Americi medju nemoralnim Amerima .
Naprotiv .

Zeleni, ponovo

pre 8 godina

"Zgrazavanje nad ovim nije licemerno i da, ima velike razlike izmedju ubistva ovog lava i krave koju cemo pojesti i od cije ce koze sasiti nase cipele. "

To za razliku ne sporim. Pomenuti lav je makar nekad bio slobodan i životinja u pravom smislu, dok je krava (i ostale "domaće životinje") redukovana na oduvek-zauvek zatvorenu gomilu krvi i mesa, nažalost svesnu i podložnu trpljenju duševnoj (svi sisari) i fizičkoj patnji. Zgražavanje jeste licemerno.


"@Zeleni kada uzgajis zivotinju ubijes je i pojedes nema nista lose"

Nastavi da ubeđuješ sebe i možda ćeš jednom uspeti da samom sebi poveruješ u to i isterebiš klice savesti koja šljaka i po ovom pitanju.

Gonzo

pre 8 godina

@zeleni ponovo: Mi ljudi jedemo meso od uvek to znaci da je prirodno i kako moze prirodno biti pogresno.
Nasi najblizi rodjavi cimpanze koji inace imaju 99% isti DNK kao ljudi i oni jedu meso ponekad, mi ljudi smo isto vrsta zivotinje.
Zasto je okej da jedna zivotinja jede meso a druga ne.
Ti se slobodno ponasaj neprirodno i grickaj travu to je tvoje pravo kao sto je nase pravo da jedemo meso kao sto radimo vise miliona godina.

Ivana

pre 8 godina

Sad bi ga odmah vratila u Afriku bez ikakvog oružja i ostavila samog u divljini. Pa da vidimo koliko je hrabar i sposoban. Lako je biti heroj sa puškom u ruci, bednik...

Milorad

pre 8 godina

"Omiljen hobi" mu je UBIJANJE lavova??? Tipicno americki,oni iz "hobija" ubijaju i ljude,uglavnom one slabije i nemocne!!!
Treba mu oduzeti lucencu za rad,da plati debelu lovu kazne,ali ne drzavi SAD,i da odrobija par godina!!!
Takav sljam vlada svetom i kroji nam svima buducnost,i srpskom narodu!!! To je onaj "obicni i neduzni" americki narod,svi su isto zlo,samo kada imaju priliku!!!

Slobodan 032

pre 8 godina

Oped jedan lični čin generalizujete na nivo nacije, samo zato što ih ne volite, a ovamo kukate kako nas svet mrzi samo što smo srbi i pravoslavci. Ista smo mi g....

goxu

pre 8 godina

pa poenta je da je čovek bolestan jet ubija iz hobija a isto mišljenje imam i za ostale lovce koji ubijaju iz hobija tj da zadovolje svoju strast za krvlju. oni su zveri u biti.

Pera Detlic

pre 8 godina

Bas sam iznenadjen da je amerikanac...naravno, bitno je da je covek sve legalno odradio...vladavina prava, covek gde god da ode siri vrednosti american way of life

lalo

pre 8 godina

Legalne ubice zivotanja takozvane "lovce" bi trebalo padobranom spustiti u centar juznoamericke dzungle, neka zadrze i pusku, pa tamo neka izadju na megdan zivotinjama. Nece se vratiti sigurno.

Jelka

pre 8 godina

Svi imamo ideje sada šta bi sa njim radili...

A šta ćemo sa svima onima koji svakodnevno ubijaju životinje koje nisu toliko "poznate"? Ovakvih primera je previše... Barem će biti primer drugima, a nadam se i lampica za aktiviranje posebnih mera.

Piplfoks

pre 8 godina

(darkwood, 29. jul 2015 11:57)

Naravno, zato što je normalno ubijati za hranu, nenormalno je ubijati iz zaj..ancije. Kapiram ja da si ti biljojed pa ne razumeš distinkciju, ali to je uglavnom zato što ti mozak ne radi pravilno zbog nepotpune ishrane.

Mia

pre 8 godina

Kod njih je legalno i drzati Indijance po rezervatima nakon sto vecinu pobiju, ropstvo, Hirosima, Nagasaki, ratovi sa drugim zemljama sa ciljem ocuvanja mira, a tek ovo.. Konc logore su jedino preskocili, svim ostalim "pikanterijama" finog ubijanja drugih naroda su bavili. Naravno da je legalno, jer si platio, a I hobi je... razumemo sve.

milan

pre 8 godina

@Zeleni kada uzgajis zivotinju ubijes je i pojedes nema nista lose,ako je to po tebi lose onda ne bi trebali nista da jedemo,druga je stvar totalno kada odes u sumu i ubijes zivotinju,a imas dovoljno para da odes u mesaru i kupis bilo koje meso da jedes ti je po meni zlocin protiv prirode,to nijedno drugo stvorenje na svetu ne radi,ne ubija punog stomaka,a jos kriminalnije je ubiti zivotinju zbog kostiju krzna ili bilo cega drugog koje nema veze sa ishranom...

KRAJ

pre 8 godina

MA HALO ! Ti bogati Ameri zive u tripu da je ceo svet njihovo igraliste u kom mogu da rade sta hoce za odredjenu cenu. Oni nemaju predstave ni o cemu! Pa koliko puta mi se samo desilo da na nekom muzickom festivalu sretnem belog coveka sa zapada koji NEMA PREDSTAVE u kojoj se državi nalazi. Zna ime grada i festivala i to je to! Tako idu i u Afriku da ubijaju ove jadne životinje. Ima novac, ne zanima ga ali ni malo stanje sa ugrozenim vrstama aa kaamoli bilo koje ozbiljnije pitanje.. debeli ide u svoj prestižni lov u africi SAMOSTRELOM EEEJ!! Pa gotovo je ljudi mi smo svi robovi buržujima sa zapada i sa istoka i jednostavno je ovo kraj. Mi ljudi nismo održiva vrsta.. jednostavno je tako.. unisticemo sve pa i sebe na kraju. tuga.

Lazni Brkajlo

pre 8 godina

legalan? pa pre 50 godina u USA je bilo legalno posedovati i ubiti roba.
(babić, 29. jul 2015 09:06)
A pre 20 kod nas, sta je bilo. Bolje da cutimo, sram nas bilo.

Wolfgang O.

pre 8 godina

Nadam se da ce zavrsiti u nekom zatvoru godinama. Znao, ne znao, ko je taj lav - svejedno je. Ici okolo debelo osiguran i naoruzan i muciti zivotinje je sramota za coveka i civilizaciju ciji je on na kraju plod.

Takodje se nadam da ce lov u sportske svrhe jednom konacno biti zabranjen i tako presecena jos jedna nit koja nas spaja s primitivnim, varvarskim obicajima.

Civilizacija nije samo u brzini racunara, visini zgrada i broju megapiksela u smart-telefonu, vec u svesti o zemlji, prirodi, kosmosu...

Daska u glavi koja fali

pre 8 godina

Apsolutno ne vidim razliku čina ubistva goluba, divljači ili neke afričke životinje poput lava. Kod nas je lov legalan u određenom periodu, kod mene na terasi ove godine su par grivnaša odgajili dva pileta i otišli svi jer su divlji golubovi. Njih love 'sportisti' ali ih tamane i vlasnici koji gaje skupe vrste golubova jer se plaše da ih slučajno ne zaraze. Elem, poenta priče je da će možda i meni dragu životinju ubiti neko iz hobija...

Pametnjaković - there can be only one!

pre 8 godina

Samo zato što živimo u veštačkom sistemu, koji reklamira i nameće veštačka "civilizovana" pravila, ne znači da smo se promenili, već smo i dalje predatori i paraziti koji se foliraju da su nešto drugo. To čuči u nama, mi smo u takvom okruženju evoluirali i ne može par stotina godina "civilizacije" promeniti stotine hiljada godina pakla.

veruje!

pre 8 godina

Ja bih gospodina uzvišenog stručnjaka iz još uzvišenije nacije američke(starije i od Vinčanske kulture) darovao kao svadbeni poklon nekoj udavači iz ISIS.

I pritom mu rekao da ide na super mesto za relaksaciji i da sve što će ga zadesiti potpuno je legalno...i ne sme da se buni jer on ljudima jadan i naivan i sav dobrodušan,slepo...

aleksandra

pre 8 godina

legalan hobi...baš bih volela da mi se pruži prilika da dotični gospodin zubar i njemu slični malo potrče a da samostrel bude u mojim rukama...LEGALNO, ne pitam šta košta!!! ko ima novac gospodar je života i smrti! ali točak života i sreće se okreće...

Petar Pecikoza

pre 8 godina

Ja kao stravtsveni lovac imam samo jedini problem sa ovom pričom. On je treba da pojede makar deo tog lava. Ja šta god ulovim - pojedem. A ako niste vegani, onda možete da budete samo licemerni u sgražavanju na ovu priču. Šta mislite da je ubiti jednog lava mnogo gore od jedne slatke srne ili medenog praseta? Ko ste vi da dajete životinjama bodove vrednosti? Pozdrav svim dobro namernim lovcima.
(Kalibar, 29. jul 2015 12:55)

Ne mogu da verujem sta citam. Imate samo jedan problem s cinjenicom da je neki bogati Amer otisao iz hira da debelo obezbedjen i zasticen kukavicki puca na lava?? Da ga posle masakrira i obezglavi. To je po Vasem misljenju u redu.

I to sto pojedete svoj ulov kao opravdava varvarski cin lova iz zabave??
Da li to znaci da neko moze isto da ucini s Vama, ali da Vas posle ujedno pojede?

Naravno da ima velike razlike izmedju ubiti iz zabave i ubiti radi hrane (iako su oba pojma diskutabilna). Ako Vam to nije jasno, svakako Vam necu moci objasniti u ovom komentaru.

EU Citizen

pre 8 godina

@Goran
Kucao bih isto, jer sam pristalica lova i protivnik histeričnih branitelja fiktivnih "prava" životinja, a lov nije politika. Ali da je kada sam kucao originalni komentar bilo ovih histeričnih izliva nemoćne mržnje prema Amerikancima, sigurno bih kucao nešto drugo, da nacrtam balkanskoj fašističko-komunističkoj svetini ko su, šta su i gde su na svetskoj lestvici uspeha i relevantnosti :)
@Nemanja
Ne znam ko smo to "mi", ali Zimbabve je jedna od najkorumpiranijih država na svetu i čoveka su očigledno prevarile lokalne barabe, a to zakon i te kako poznaje.
@verba
Gospođo, prvo, nismo na ti. Drugo, za razliku od vas, nemam ništa protiv lova uopšte ili specifično lova na lavove, ako pošteno platiš vlasniku za odstrel, a to je ovaj čovek, biće, mislio da je uradio. Ako volite lavove, udružite se sa sebi sličnima, uložite pare, i napravite privatni rezervat u kome neće biti lova, prvi ću vas podržati, uvek sam za privatnu inicijativu :))
@Grigorije
Volim ga isto koliko ga vi mrzite, iz istih razloga, samo suprotnog predznaka, :) a otišao sam jer sam se ja osećao ugrožen pošto sam bio okružen gomilom pravoslavno-komunističko-fašističkih kreatura poput vas koje su uporno gurali tu državu i mene zajedno s njom u bedu, ludilo i bezperspektivnost. I nijednog sekunda nisam zažalio tu odluku, naprotiv, mislim da je to najpametnija stvar koju sam uradio u životu, i kada čitam ove komentare bogu zahvaljujem što više nisam okružen tom kaljugom totalitarizma i psihopatije.

mas

pre 8 godina

Ko ubije bilo koju životinju, pa je zverski izmasakrira u stanju je da istu stvar uradi i čoveku te ga iz tog razloga treba zatvoriti u odgovarajuću instituciju zatvorenog tipa!!!

Nikita

pre 8 godina

@Darko, promašio si temu. A i psi lutalice su posledica delovanja čoveka. Treba kazniti neodgovorne ljude, a ne pse. Zato i postoji Zakon, da bi podsetio takve kao što si ti, ko je suštinski krivac.
A za lovce nemam lepih reči. Mogu da razumem da što se ulovi, to se pojede, kao ribolovci, uglavnom. Predatori su ugrožena vrsta skoro svuda u svetu. Nisu amerikanci ništa gori od nas. Pa kod nas je milicioner (čovek zadužen da štiti) ubio surog orla, mislim. I pohvalio se "trofejom" na fejsbuku. Šta je bilo s njim?

Lola

pre 8 godina

Zgrazavanje nad ovim nije licemerno i da, ima velike razlike izmedju ubistva ovog lava i krave koju cemo pojesti i od cije ce koze sasiti nase cipele. Prvo, velike macke su ugrozena vrsta. U jednoj povezanoj vesti je pisalo da su sada ugrozeni zivoti 7 mladunaca lavova (novi alfa muzjak ce pobiti sve mladunce njegovog prethodnika da bi se lavice sto pre parile; ukoliko nije dovoljno dominantan, bice brzo smenjen pa ce i njegov naslednik uraditi isto - znaci, za opstanak velikih macaka je neophodan jak muzjak - a oni su ubili bas tog). Zatim, nacionalni parkovi u Africi zive od turista, turisti dolaze da vide zivotinje, narocito lavove. Ukoliko lavova nema (a ovo ubistvo ih je itekako ugrozilo), nema ni para od turizma i to ce se odraziti na zivot lokalnog stanovnistva. Ja verujem da je ovaj covek znao kog lava ubija i da je dodatno platio da ustreli dominantnog muzjaka (a ne nekog od lavova lutalica) i nadam se da se nece lako izvuci.

Saša Belopoljanski

pre 8 godina

Ne mogu razumeti nekoga koga uzbudjuje ubijanje životinja i kome je to hobi.Možda nisam u pravu ali ja ne bih to mogao iz hobija.

Ardbeg

pre 8 godina

Doci ce vreme kada ce neko na isti nacin (legalno), loviti njegove potomke...Bolece ih tada...Sve se vraca,sve se placa...
(Nenad, 29. jul 2015 14:39)

Bas si lupio sad!

Milos

pre 8 godina

Ja bi ga ubio za dzabe.Stoku americku poput ovog diletanta momentalno za odstrel staviti.Trose vazduh,hranu i vodu nizasta.Ali dzaba kad ih je mnogo.

Bg

pre 8 godina

Pa oseća se moćno jer je ubio jaku zver. To je poenta tih lovaca.
Ali je smešno jer nije golim rukama ubio lava, već sa puškom, pa ne vidim čemu toliki adrenalin i hvaljenje.
To je kao da se ja hvalim kako sam prebio Tajsona, ali je on bio vezan, i ruke i noge, i eto, ja ga prebio... jači sam od njega... svašta!
Ali lov već toliko dugo postoji, ne znam što se svi čude sad toliko?
Ovo je jedan od milion slučajeva za koji se eto saznalo.
Kakve veze ima što je ovaj lav bio miljenik?, oni drugi lavovi, tigrovi, slonovi i td. pa i to su nedužne životinje.

Tanja

pre 8 godina

Ne bih zalila da ga udaram i rukama i nogama, prema ovakvima ne bih imala milosti. Koja je razlika onda ubiti coveka iz razonode i hobija?!

vladimir

pre 8 godina

"Hobi u kom legitimno uzivam".....ja nemam komentar kojim bih etiketirao ovog coveka,a da taj komentar ima ikakve sanse da prodje moderatora.Ovog coveka ne treba leciti, nego ga pustiti samog u rezervat,da proba da pronadje hobi u pretivljavanju!

rex

pre 8 godina

nije to nista bolesno, bolesno je kad sa trejser i zapaljivom municijom gadjaju svinje, kojote i razne zivotinjke, pa to kace na youtub, sa sve infra crvenom kamerom snimljeno usred noci

Grigorije Prepodobni

pre 8 godina

@EU Citizen

Pa zar toliko volis taj zapad da stalno i stalno opravdavas sve njihove zlocine? Tvoji komentari nemaju ni trunke racionalnog u sebi. Ubijanje, izrabljavanje, maltretiranje, samo novac, novac i nista drugo. Dobro je sto si otisao iz Srbije, osecao bih se ugrozen da si ovde ostao.

MK

pre 8 godina

Problem ovde nije to da je on ubio samo jednog lava. Problem je taj sto je taj lav bio glavna atrakcija u nacionalnom parku u kom je lov na zivotinje zabranjen. I jos vaznije je da je taj lav imao 6 zenki i gomilu mladuncadi koje sad nema ko da zastiti jer je poznato da kada novi muzjak dodje na teritoriju on ubija svu mladuncad da bi naterao zenke da se pare sa njim. Dakle ovaj kreten svojim postupkom nije ubio "samo jednog lava" vec mnogo vise. I ovako ih ima ogranicen broj, zato su i zasticeni.

stevancilo

pre 8 godina

koliko znam lavovi su zaštićena vrsta bilo gde u prirodi...ako ja to znam a običan sam pajser iz Srbije to sigurno mora i da zna iskusni lovac koji se sad nevešto vadi...he he he zubar

draganz

pre 8 godina

Po meni lov je samo kada covek naoruzan nozem i kanapom krene u lov na divlje zivotinje. Sve ostalo je ubistvo. Puskom ili dinamitom (CG), isto je jer je na bezbednom rastojanju i sve izvede pokretom prsta.

Goran iz SAD

pre 8 godina

Ko što bi moj kolega Indijac rekao "ajde probaj s' kopljem ili strelom kad si takav lovac". :)
Žalosno je da smo mi jedina vrsta na ovoj planeti koja ubija rekreativno a ne zbog preživljavanja.

Dux

pre 8 godina

“Duboko žalim što je moj hobi koji volim i u kom odgovorno i legalno uživam za posledicu imao smrt ovog lava”.

A pa, onda u tom slučaju i sa takvim "osećajnim" odgovorom, verovatno će ti vlasti Zimbabvea i mi u svetu oprostiti????!!!!!!.......

ap0calypto

pre 8 godina

Duboko zali sto je hobi koji voli doveo do toga da lav bude ubijen? Pa ko je pucao? Lav na tebe ili ti na njega? Jel bilo pitanje zivota i smrti? Koja li je to lepota da ubijas nesto sa 200m sa optickim nisanom? Zasto ne budes pravi lovac.noz u ruke ili kopkje pa da te vidimo "junacino"

Dusan

pre 8 godina

Ali kada bih samo mogao da znam šta je u njegovoj glavi kliknulo, pa da ima nagon da ubije lava bez ikakvog raloga. Samostrel njemu bre u glavu, pa jedan bolesnik manje na ovom svetu. Svakako nas ima previše. Treba nam nova kuga definitivno, pa da prirodna selekcija odradi svoje, pa opet sve ispočetka.

Goran

pre 8 godina

Nije znao čovek, izvinio se, očigledno nije kriv on, već lokalni ljudi koji su ga prevarili.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (EU Citizen, 29. jul 2015 13:06)

A da je Rus a ne Amerikanac to uradio, sta bi kucao, kakav komentar?
Ajd budi iskren prema sebi ;)

Nemanja

pre 8 godina

Nije znao čovek, izvinio se, očigledno nije kriv on, već lokalni ljudi koji su ga prevarili.
(EU Citizen, 29. jul 2015 13:06)

Sreća pa zakon ne poznaje ovu distinkciju vas što se uvek oslanjate na svoje neznanje.

12345

pre 8 godina

@realista I prasici i kokoske i krave spadaju pod "ziva bica", pa ne vidim da se bilo ko buni.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (A, 29. jul 2015 11:12)

Koja zamena teza, ma da li vredi uopste da ti se objasnjava.
Jel on ovog lava pojeo? Nije. Sta tu nije jasno?
Ubio ga je iz cistog zadovoljstva, i za to treba da odgovara, ja kada jedem piletinu
jedem jer sam gladan, ne izivljavam se.

Reci lavu ili bilo kojem drugom mesojedu da prestane da jede meso, i mi smo zivotinje.

Lana Kane

pre 8 godina

Nikad necu razumeti lov radi sporta.
Sta treba da imas u glavi i kakve komplekse da lecis da bi oduzeo, pa i zivotinjski zivot iskljucivo radi svoje zabave.
Posebno sto je to lov isto koliko je i pecanje ribe u akvarijumu dinamitom pecanje
Gade mi se takvi ljudi

333

pre 8 godina

Bolesni um , dosadno mu pa ubija nevine zivotinje. Karma ce ga stici kad tad.
Ovo mu nije prvi put da to radi , ubijao je zabranjene slonove i nosoroge takodje.

Mislim ako je pomogao švajcarcima...

pre 8 godina

Sad ga stavite u kavez sa lavom bez oruzja da vidimo koliko je opasan lovac.
(voodoo, 29. jul 2015 08:55)

Može Swiss army knife.

bbz

pre 8 godina

posto je amerikanac ne podleze zakonima i krivicnij odgovornosti bilo koje zemlje,ovde ce se platiti novcana odsteta ako nema zubar koji ima ""LEP"" hobi,platice njegova drzava,to tako ide,a on naravno i dalje ce se baviti svojim hobijem,nacionalini park u kome je ubijena nesrecna zivotinja dobice velike pare,a amer i dalje DOBAR gost vec je kesirao cuvarima ogromne pare za njihove uslove zivota,tako da manite se polemisanja o nekoj krivicnoj odgovoirnosti ili nekom zatvoru,u danasnje vreme ako imas para mozes da radis sta hoces samo treba da platis

verba volant

pre 8 godina

Nije znao čovek.....
(EU Citizen, 29. jul 2015 13:06)

Ovo već postaje opšte mesto. Najčešće te ne razumem delimično, sada te ne razumem skroz.
Šta nije znao? Da je to lav?

Nisam vegeterijanac

pre 8 godina

Ne razumijem raspravu u vecini komentara.... Poenta je da je ovaj covjek ubio velicanstvenu zivotinju iskljucivo radi trofeja, kao i mnoge druge zivotinje. Oduzimanje zivota zbog licnog zadovoljstva bi trebalo biti kaznjivo u cijelom svijetu, ne samo kad su ljudi ubijeni, vec i zivotinje.

popeye

pre 8 godina

Платио је мито, ок безобразно и неуобичајено велик новац за дозволе, а каже све је било легално!?

KaleBrdo

pre 8 godina

@darkwood
velika. možda si pročitao vest od pre neki dan, da je ugunuo beli nosorog, jedan od poslednjih pet primeraka na ovoj planeti.

blueboo

pre 8 godina

Glavna vest u americi, zivim tu... Lincuju ga u svim medijima, zatvorio ordinaciju ljudi mu stavljaju plisane zivotinje ispred vrata. Na yelp-u mu rejting na jednu zvezdu pao, inace je zubar. Na vestima kazu da je obrukao amere. Sad zovu za prikupljanje novca za pomoc zivotinjama da bi pokazali da nisu takvi. Show kolika je prasina ovde dignuta oko toga.

Sercan

pre 8 godina

Na vestima u Kanadi javljaju da je Palmer imao nekakve optuzbe za nezakonito ubijanje crnog medveda 2006...nisam pazljivo slusao vest, nisam čuo gde.
Uglavnom tip ima slike pored ustreljenog nosoroga, leoparda i jos nešto životinja. Klasičan siledzija.

Nisam lofac !

pre 8 godina

(glupost nema granice, 29. jul 2015 09:10)

Kako meni rece jedna muskarcina lofac ;
"Lovac , muskarcina, ubija divlje zverove, zene vole lovce, jos ako su brkati itd itd... " Dobro reku, ok, razumem ja dokazivanje muskosti i te fore ali, oni lovci u istoriji nisu imali puske i modernu opremu, nisu bili debeli i velikih stomaka, nisu imali kamuflazne uniforme, nocne opticke uredjaje,nisu ubijali zivotinje sa velike udaljenosti u bezbednom okruzenju, nego su bili PRAVI muskarci, imali su neko drveno koplje i toljagu pa prsa u prsa udri ! A sta mislite danas, jel ima muskarcina koji su toliko hrabri da sa tako primitivnim oruzijem idu na LAVA? Ne mogu da podnesem hvalisanje lovaca , posebno ovih sto love opasne zverine !

да да

pre 8 godina

Препуна је америка оваквих "легалних" и "одговорних" психопата !!! Страшно !!!

Vlada

pre 8 godina

@renegade87su

Edukuj se malo, americki gradjanski rat se najmanje vodio oko robova. Juzne drzave su zaradjivale 2/3 novca a dobijale su manje za trosenje zato su i hteli da se odvoje, sever se borio da zaustavi secesiju juznih drzava. Bilo je reci o reformi zakona za robovlasnike ali nikako o oslobodjenju istih. Tek su belci sa severa promenili plocu tek zadnje godine rata kada su slobodom mamili crnce da se bore za njih(do 1865 nije bilo znacajnog broja crnaca u borbama). Tako da ne budi naivan, ceo rat se vodio oko novca ne oko slobode robova.

verba volant

pre 8 godina

@(EU Citizen, 30. jul 2015 09:38)

O,oprostite, molim Vas. Vaspitavana sam po pravilima bon tona. ( Tada sam negodovala, danas ih smatram nečim što život čini jednostavnijim). Na osnovu njih, ponudila sam komunikaciju na "ti", kao starija dama. Vi to niste prihvatili. U redu, poštovaću to ubuduće.

U ovom trenutku svoju ljubav prema životinjama demonstriram tako što ih odavno ne jedem. Ni one "najprimitivnije", lignje, recimo.

Otkad odluke tog tipa donosim sama (od petanaeste godine) nisam kročila ni u jedan zoološki vrt. Ne podnosim da vidim zarobljene životinje.

U Srbiji nema lavova, verujem da to još uvek niste zaboravili. Svojevremeno sam dala svoj skromni doprinos prilikom osnivanja nacionalnog parka Uvac. Još uvek ga zovem Kokin Brod. Bilo je to moje omiljeno mesto za letovanje (po sistemu "opstanak") i haj otkad. Danas se malo promenilo, nije više dovoljno divlje, pa imam drugo.

Verijem da će te se, čak i Vi, tako zahtevni, složiti da je od mene jedne to dovoljno.

Trovach

pre 8 godina

@Vlada...Ajd' kada smo se toliko udaljili od teme da kazem kako se samo delimicno slazem. Jug je bio pretezno agrarni, a novac je bio na industrijsko-poslovno-trgovackom severu. Posto i nasi poljoprivrednici cesto budu preveslani od strane nakupaca i politicara (ali se ne bune), jug takvo stanje nije vise hteo da trpi. Abolicionizam ih je samo jos dodatno isprovocirao i uverio kako je ostanak u Uniji za njih cista propast. Da nije ropstva navijao bih za jug.

Trovach

pre 8 godina

@verba volant...Ni meni se ne svidja tako "prisno" oslovljavanje sa nepoznatom osobom, ali sta da se radi. Na poslu imam pomesana osecanja kada mi udje mnogo mladja musterija i kaze "cao!", jer ne znam da li je samo nekulturan, ili ja delujem mladoliko, iako bih komotno mogao otac da mu budem. Ipak, mislim da je ono prvo u pitanju.

verba volant

pre 8 godina

@Trovach
To sa oslovljavanjem u Srbiji je užas. Mladi nemaju pojma, a ni osećaj. Ali, sačekajmo, možda se još uvek "bune bez razloga". I moji još uvek negoduju. Oko Vi, ti manje, ali oko nekih drugih pravila imaju primedbe. No i sama sam bila u njihovim godinama, pa znam da će doći na svoje.

U stvarnom životu ,što se strijih tiče, naročito muškaraca mojih godina, znam, kad sam loše volje, da budem i gruba. Pitam ih jesmo li možda išli zajedno u gimnaziju, ili na fakultet?

Sa kolegama i koleginicama je drugačije. Sa mnogima, i mladjima, sam na "ti".Previše komuniciramo medjusobno. Znate one cirkulare što stižu noću, oko pola 1,jedan (odmah se smrznem): Dragi svi, imam za vas radosnu vest. Opet imamo izmene:(

Na ovom sjtu rekla bih da je usvojena konvencija oslovljavanja na ti.Ne bunim se zbog toga.

Eto i naš dični EU Citizen ne zna da ne mora svakom u Srbiji da kaže: Gospodjo, nismo na ti. Može jednostavno da upotebi "Vi" u komentaru i ja ću snvatiti da ne želi "ti". Ovog puta je napisao malo "vi". Čudi me. Drži prva mesta na ovom sajtu u dve kategorije: 1.ubedljivo je najpismeniji i 2.ubedljivo je najdosadniji.

Što se tebe tiče, par puta si napisao neke lekovite komentre. Trenutno se sećam skorašnjeg o vernosti i jednog od pre, o nenašminkanoj Magi. Pitala sam se otkud ti taj pseudonim. Mada, kad bolje razmislim, i lek je na neki način otrov:)
Pozdrav.

Trovach

pre 8 godina

@verba volant...Razlog je banalan. Svi misle da je zbog mog rada u poljoapoteci, ali ustvari sam dvojicu drugova na pecanju iz camca skoro ugusio cigarama. Bio sam bas strastveni pusac, a njih dvojica su jos uvek. S druge strane, nick bar privlaci paznju iako me zbog njega ponekad ne gledaju blagonaklono.