Petak, 21.01.2022.

11:45

"Bolje kajmak i lepinja nego voće" VIDEO

Izvor: B92

"Bolje kajmak i lepinja nego voæe" VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

113 Komentari

Sortiraj po:

Minnie

pre 10 meseci

Ja vec 5 godina jedem voce i med sa kasikom lanenog semena za dorucak. Svi nalazi perfektni, kondicija 10+. Prepesacim dnevno minimum 10km

Vrana

pre 2 godine

Ako hoces da smrsas moras da si fizicki aktivan ne mozes samo to ishranom reducirati. Ne pokusavajte ove pticije ishrane samo cete biti nervozni po ceo dan jer em ste gladni em ne uzivate u jelu. Najbolja dijeta po meni je smanji porciju. Jedi sve kao i do sad ali manje. Ako jedes pola hleba jedi cetvrtinu. Manje porcije uz fizicku aktivnost dobitna kombinacija.

Хм

pre 2 godine

Зависи од метаболизма. Мене доручак закуца. Воће и некако, житарице ме дотепају.
Најбоље се осећам кад не једем угљене хидрате пре 12.
Свако има свој ритам.

Sandra

pre 2 godine

Mislim da je krajnje vreme da lekari nauce da dijabetes izazivaju masti a ne sever, pogotovo ne vocni secer....
(Srdjan bg, 23. januar 2022 02:30)

Zabrinjavajuca kolicina neznanja.

a sad malo ozbiljno

pre 2 godine

Naučnici su ustanovili koji je najzdraviji obrok na svetu:
- divlji kanadski losos na žaru
- integralni ražani hleb
- salata od artičoke sa kurkumom
- a za desert mus od crne belgijske čokolade.

Dakle, da ponovimo za čitaoce iz Srbije:
- prase
- pogača
- šopska
- krempita.

mr

pre 2 godine

Параноја око тог инсулина. Шећер се преноси тамо где треба, а не где инсулин хоће. Када си ујутру активан, уопште није битно шта једеш ћер ће шећер прво да иде у мишиће који се радом стално празне. Суштина је потрошња и унос.
(mr, 21. januar 2022 17:20)

Jeste bitno jer ako ne uneses dovoljno proteina u toku dana vremenom ce ti se smanjiti misicna masa ...
(dr Cune, 21. januar 2022 19:09)

Добро што си нам изнео твоје знање, мада ни ту ниси у праву. Немам појма што си се ти оволико разгоропадио, када ни он а ни ја нисмо писали ни о чему другом осим о воћу за доручак. Одакле ти знаш шта ја знам о мишићима и која је моја теорија. Па ево да то одмах одпишем да ова твоја не ваља јер ти напишеш ако данас не унесе протеине смањиће се мишићи временом. Временом има много дана, и изградња и смањење мишића нема никакве везе са једним даном. Верујем да ти можеш да изградиш 5 кила мишића месечно и да то продајеш својим полазницима. Срећно им било са тобом.

neispravan kod, komentar nije upisan

pre 2 godine

Cirkuzant i prodavač magle!
(дејан, 21. januar 2022 12:42)

Promasio profesiju. Trebalo je da prodaje nerdjajuce posudje po vasarima.

ssss

pre 2 godine

Bas naprotiv, apsolutno me ne zanima. Svako neka radi sta zeli sa svojim zivotom. Ne znam cemu ti sarkasticni komentari da ja treba da se pridrzavam njegovih saveta ako sam samo komentarisao da nista pogresno nije rekao i da je naslov izvucen iz konteksta. Radi sta ti je volja i zivi kako hoces. Mani se hejtovanja drugih ljudi.
(Andy, 21. januar 2022 18:05)

A da se raspitas za neku hranu za smirenje zivaca.

Quaresma

pre 2 godine

баш јуче гледам , Др Иванов каже обавезно воће за доручак , а филгуд каже никако воће за доручак ,и коме сада веровати ?
(мишо, 21. januar 2022 18:57)

Veruj pekari...

Jana

pre 2 godine

Bila na hrono ishrani 3 godine oslabila za 5 meseci 21 kg nisam bila gladna, izbor za ishranu širok samo treba biti maštovit. Nikad se bolje nisam osećala ali čim se vratiš na staro 21+5

petar

pre 2 godine

Gledala ...i sa njegovim doručkom možeš da radiš samo u kancelariji . Radnik na građevini nikako
(Cakana, 21. januar 2022 20:08)

Upravo tako.Ne samo na građevini već nigdje u proizvodnji.I to ne samo fizički radnici.Kod nas u firmi za doručak se obično uzimaju kuvana jela i jaki sendviči.Jaja na oko i slično uzimaju samo oni koji rade u kancelariji.Nije lako sa lakom hranom izdržati do 16 h.

Јабучило

pre 2 godine

Nemaju svi za kajmak i lepinju u ovoj državi. Neko jede svinjsku mast na tost za doručak.
(ja, 21. januar 2022 16:59)

Тај што има за тост није баш да нема за леба...

mishel

pre 2 godine

Da li i ovsene pahuljice preporučujete i zidarima koji su na skeli po ceo dan.
(Dexxx, 21. januar 2022 12:51)

Zidarski sendvic
Pola hleba preseceno na pola i unutra Alpska salama , sa krugovima od masti.
Od ovsenih pahuljica bi vec posle 2 sata pao sa skele od slabosti.

dr Cune

pre 2 godine

Параноја око тог инсулина. Шећер се преноси тамо где треба, а не где инсулин хоће. Када си ујутру активан, уопште није битно шта једеш ћер ће шећер прво да иде у мишиће који се радом стално празне. Суштина је потрошња и унос.
(mr, 21. januar 2022 17:20)

Jeste bitno jer ako ne uneses dovoljno proteina u toku dana vremenom ce ti se smanjiti misicna masa sto posledicno dovodi do usporavanja metabolizma, tj. smanjenja bazalnog metabolizma i kolicine hrane koju smes da uneses, zatim kicmeni stub i kosti generalno postaju osetljiviji jer gube potporu itd. Sustina nije potrosnja i unos, vec je jako bitno sta jedes. Po tvojoj teoriji bi bilo svejedno da li ces npr. za dorucak da pojedes 100 grama badema (oko 600 kcal), cetiri jajeta (oko 600 kcal) ili cokoladu od 100 grama (oko 600 kcal). Sve tri namirnice imaju isto kalorija ali je cokolada los izbor a prva dva sjajan. Makar i potrosio sav taj secer iz cokolade, misici ti ostaju uskraceni za neophodne protene i smanjuju se jer dolazi do katabolizma sto vremenom sa sobom nosi odredjene nezeljene efekte. O dobrobiti i nutritivnoj vrednosti jaja i badema i stetnosti velikih kolicina cokolade za organizam ne treba pisati jer nije samo vazno biti fit, jos vaznije je biti fit i zdrav. Zakljucak, jako je bitno sta jedes a ne samo kalorijski deficit/suficit.

мишо

pre 2 godine

баш јуче гледам , Др Иванов каже обавезно воће за доручак , а филгуд каже никако воће за доручак ,и коме сада веровати ?

Mesec

pre 2 godine

Smanjiti jelo na min. Evo ja npr pretovarim se za obrok...npr rucak umeso da pojedem tanjir junece corbe sa mesom i lepinjom ja na to dodam sniclu, prilog, salatu, kafu i dezert. Umesto da stanem kada je dovoljno ja nastavim da jedem i jedem. Za dorucak pojedem oko 150 gr sunke ili cajne, 4 jaja, sira i pola hleba, plus sok jedno dve case i kafa. Za uzinu obicno dve banane ili kutiju nekih kolaca oko 200 gr. Veceru uglavnom nema, ali i ovo pa je mnogo u toku dana...

Redov

pre 2 godine

@Вуле, то је потпуно наопако. шта мислиш, колико организму треба да свари храну? то што поједеш ујутро организам може да користи тек неколико сати касније, при чему део енергије троши на то варење. прескочи доручак, и поједи здрав ручак или вечеру, и бићеш здравији.
(Вук Караџић, 21. januar 2022 15:07)

Preskoči doručak je neka nova moda?! A večno su nas učili da je doručak najvažniji obrok u danu. Ja se držimo onog starog: "doručkuj k'o kralj, ručaj k'o gradjanin a večeraj k'o prosjak"! I super sam, zdrav i vitalan u šestoj deceniji života.

Грађанин сумњиве работе.

pre 2 godine

Као неко ко је радио све и свашта,могу да кажем да неби издржао неке шљаке да сам јео овсене пахуљице. Углавном су то била нека пецива,кроз физички рад све нулираш. Човек мора да буде физички активан да ли радио у канцеларији или на скели није важно. Физичка активност је кључ одржавања телесне масе у мерама нормале.

Cofi

pre 2 godine

Hrana nije problem. Ljudi u Srbiji treba generalno mnogo manje da jedu, vise se krecu i manje da pametuju. I da piju puno vode. I svima ce biti puno bolje.

Komša

pre 2 godine

Srbi jedu za doručak ono što drugi narodi ručaju. A ručaju dva puta, jednom prepodne, kad imaju pauzu, a jednom kasnije popodne. A dok hodaju, jedu hranu koju kupuju na ulici.
(mm, 21. januar 2022 14:39) 

Hau jes nou...
Recimo Englez ume ladno da pojede prebranac neki kao prilog uz doručak.
Volim jak doručak (slanina puta jaja npr) ali prebrdnac na sabajle ne bih jeo pa taman puškom da me teraš...

Andy

pre 2 godine

@Odlično. Samo se pridrzavaj njegovih saveta
(ssss, 21. januar 2022 15:10)

Ne pridržavam se njegovih saveta nego razuma i radim najbolje za sebe što znam. Ja sa preko 40 nemam zdravstvene probleme od mog načina na koji se hranim godinama unazad. Ti možda imaš, pa se ti pridržavaj čega hoćeš i koga hoćeš Ne znam kakvi su mu saveti generalno ali ovde ništa pogrešno nije rekao. To što se izvlači iz konteksta i tumači pogrešno je neka druga tema.
(Andy, 21. januar 2022 16:14)

Pa ako te bas zanima dosta sam stariji nemam problema i ne pridrzavam se njegovih gluposti.
(ssss, 21. januar 2022 17:09)

Bas naprotiv, apsolutno me ne zanima. Svako neka radi sta zeli sa svojim zivotom. Ne znam cemu ti sarkasticni komentari da ja treba da se pridrzavam njegovih saveta ako sam samo komentarisao da nista pogresno nije rekao i da je naslov izvucen iz konteksta. Radi sta ti je volja i zivi kako hoces. Mani se hejtovanja drugih ljudi.

matori

pre 2 godine

@a)unos proteina u gramima 1x težina (max 35g/obrok) za održavanje kilaze.
b)uglj. hidrati jedite do ručka dnevno unos za odredjene god, posle toga nula
c)5 obroka dnevno (3 glavna i dve uzine na svaka 3 sata)
d)3litra vode
e)3-5 trening nedeljno

to je to.
(Cryptografistkinja, 21. januar 2022 17:37)

u principu to je to, a vidim gomilu minusa... ljudi ne znaju....
ja bih ovde dodao da količina proteina zavisi od vrste vežbanja. ako su treninzi sa većim opterećenjem treba i 1,5 X telesna težina u gramima za održavanje kilaže. ja to praktikuje ni nisam promenio kilažu 20 godina. ako smanjim klopu, pada kilaža, a onda sam mršav. ovako 185 i 85 kg dobro utreniranog "starca" od 5 banki.

Cryptografistkinja

pre 2 godine

Dnevno odrzavanje:

a)unos proteina u gramima 1x težina (max 35g/obrok) za održavanje kilaze.
b)uglj. hidrati jedite do ručka dnevno unos za odredjene god, posle toga nula
c)5 obroka dnevno (3 glavna i dve uzine na svaka 3 sata)
d)3litra vode
e)3-5 trening nedeljno

to je to.

mr

pre 2 godine

Параноја око тог инсулина. Шећер се преноси тамо где треба, а не где инсулин хоће. Када си ујутру активан, уопште није битно шта једеш ћер ће шећер прво да иде у мишиће који се радом стално празне. Суштина је потрошња и унос.

MMMMMMM

pre 2 godine

Ko više da veruje ovome šarlatanu, seam se kada je "uvaženi" dr filgud pre petnaestak godina po svim mogućim televizijama propagirao i forsirao voće, da ga treba jesti što više jer je najzdravije.

Ghoul

pre 2 godine

Šta ja znam, uglavnom jedem sve, znam da pojedem i pekaru, slatko, grickalice, naleti mi period da se neko vreme hranim sa džank fudom, mada vadi me što i u tom periodu unosim mnogo voća, tečnosti, orašastih plodova...naravno nisu mi takva tri obroka, jednom dnevno, ali pomaže mi i to što redovno trčim, tada izbacim većinu ovoga što ne bi trebalo, mislim da je balans bitan, ne preterivati.

Lolox

pre 2 godine

Feelgood je anesteziolog a znamo da oni u malom prstu imaju fiziologiju i biohemiju ljudskog organizma.
(Henry III, 21. januar 2022 14:20)
On je bio vozac hitne pomoci
(Aha, 21. januar 2022 16:42)

Ne, radio je kao portir u EPS-u samo je nosio tupe pa ga verovatno nisi odmah prepoznao. Tu je imao mnogo slobodnog vremena pa je citao o nutricionizmu i sada je dosao na televizor nama da pametuje. Nama koji sve znamo.

ssss

pre 2 godine

Odlično. Samo se pridrzavaj njegovih saveta
(ssss, 21. januar 2022 15:10)

Ne pridržavam se njegovih saveta nego razuma i radim najbolje za sebe što znam. Ja sa preko 40 nemam zdravstvene probleme od mog načina na koji se hranim godinama unazad. Ti možda imaš, pa se ti pridržavaj čega hoćeš i koga hoćeš Ne znam kakvi su mu saveti generalno ali ovde ništa pogrešno nije rekao. To što se izvlači iz konteksta i tumači pogrešno je neka druga tema.
(Andy, 21. januar 2022 16:14)

Pa ako te bas zanima dosta sam stariji nemam problema i ne pridrzavam se njegovih gluposti.

Deli

pre 2 godine

@grgur
Čovek je fit ,sto lažeš ? Odličan tip i pozitivac ,a ne mrakača kao ti i slični hejteri .
Jedite šta hoćete za doručak ako vam se jede . Ko vas tera da jedete ovo sto on kaže ? Ali je u pravu .
Ja se lično ne hranim tako a čak i preskacem i jedem tek oko 11 il 12 h .

fukušima

pre 2 godine

Ja ne doruckujem od 15-te godine i nemam problem sa apetitom i nemam problem sa kilazom. Cak i kad sam bila kod nutricioniste, covek je rekao da je sve u redu cak iako ne doruckujem a veceras voce i ne jedem meso.
(Ana, 21. januar 2022 14:32)

Ako večeraš voće onda dišpr ko zmaj garant

Aha

pre 2 godine

Feelgood je anesteziolog a znamo da oni u malom prstu imaju fiziologiju i biohemiju ljudskog organizma.
(Henry III, 21. januar 2022 14:20)
On je bio vozac hitne pomoci

Andy

pre 2 godine

@Odlično. Samo se pridrzavaj njegovih saveta
(ssss, 21. januar 2022 15:10)

Ne pridržavam se njegovih saveta nego razuma i radim najbolje za sebe što znam. Ja sa preko 40 nemam zdravstvene probleme od mog načina na koji se hranim godinama unazad. Ti možda imaš, pa se ti pridržavaj čega hoćeš i koga hoćeš Ne znam kakvi su mu saveti generalno ali ovde ništa pogrešno nije rekao. To što se izvlači iz konteksta i tumači pogrešno je neka druga tema.

by Mika alas, Dalas

pre 2 godine

tunjevina nije zdrava, puna je žive ...
(mika,

Ja kupijem konzerviranu prije +20g. Za sad sam OK ako se ne sjete pa pocnu da laziraju datum proizvodnje.

Ccc

pre 2 godine

@kraljevcanin, a sta fali Bademima, bademovom mleku itd.ako se nekom to svidja neka to I jede. Ta hrana nije uopste toliko skuplja od nekih stvari koje si rekao, umesto da odes u pekaru I das 200 kinti za gluposti napravis 2 zdrava, veoma zdrava sendvica za iste pare... ovde je vise poenta da li zelis da brines o sebi i svom zdravlju nego da li imas para za to. Kao neko ko mora zdravije da se hrani zbog zdravlja potpisujem da nije toliko ni tesko ni skupo da se tako covek hrani. Naravno, ima I skupih namirnica ali evo primer gde se ustedi. Ne jedem grickalice, kokakolu I vestacke sokove, preradjeno meso itd.umesto toga kupim suvo voce, sam pravim prirodne sokove...I na kraju dana se potrosi ista lova.

Vanja3883

pre 2 godine

E ja godinama jedem voce sa orasima, lesnicima, badememima i odgovara mi i ne prejedam se... Tako da svi radimo kako nam odgovara...prosto nije tacno... Ja gledam ove sto jedu kajmak i lepinju ujutru i posle 4 sata gladni ko vukovi i sta onda...

Boban

pre 2 godine

I jedan i drugi deda su mi ziveli preko 80 godina. I jedem isto sto i oni. I bas me briga sta kaze ovaj ili onaj, i sta kazu kojekakvi strucnjaci.

PP

pre 2 godine

Problem je sto smo mi Srbi skloni preterivanju u svemu. Sedimo drug i ja u pečenjari, razmišljamo da nam kilo nije previše, sto pored nas dvojica svaki po kilo ipo plus sve ostalo redno. Za drugim stolovima više nego kod nas, a i naša količina je prevelika. Mi nismo jeli ako možemo da se krećemo posle obroka. Ljude koji se bave rekreativnim sportom gledamo kao ludake, one koji vode računa o ishrani zovemo deminutivom ženskog polnog organa. Mršavo dete i ljudi u opšte su "bolesni", a debeli i rumeni su zdravi. Nama prvo fali osnovnog obrazovanja, pa tek onda možemo da krenemo dalje.

lion

pre 2 godine

Ko bre ima pare za bademe, bademovo mleko i slicne stvari. Jedite ljudi,jaja, kacamak, poparu, przenice...jela na kojima smo odrasli kao deca...sve vise te neke zdrave hrane, a sve vise kljakavih ljudi...
(Kraljevcanin, 21. januar 2022 15:03)

Kilavi smo svi jer zdrave hrane skoro da i nema. Jaja provedena od kokoški u kavezu nakljukanih steroidima i antibioticima, hleb pun aditiva jer niko više ne čeka da testo naraste, prženice na toplo cedjenom ulju mi glupo da komentarišem

jednom se živi

pre 2 godine

Kajmak je genijalan, osim što je više soli. Ono gde doktor uporno omanjuje jeste ono mi. Ishrana mora da ima smisla, a ono mi, je jako šareno. A i tost i ta tuna i to su izvori soli, tako da je u rangu sa kajmakom. A i jednom se živi. Najveći deo čovečanstva mi nismo ni bili stari, ni upola kao danas, tako da apsolutno nema sile da te priroda i hrana čuvaju posle 35. Sakaćemo creva, pašće im performanse ma šta jeli i polakoi sigurno raspašćemo i spolja i iznutra kao da je život po receptu fransuskih filozofa. Stoga iskažimo veru u život i ručkajmo i kajmak i slaninicu i šta nam je volja, ali da ima smisla, a tretiranje ishrane kao ljudske slabosti je besmisleno, ona je napravila čoveka, i dalje ga pravi, ali nije tu da ga sačuva u to sam siguran.

Seek & Destroy

pre 2 godine

Da li i ovsene pahuljice preporučujete i zidarima koji su na skeli po ceo dan.
(Dexxx, 21. januar 2022 12:51)
Ne za njih tanko parce raženog hleba i tri badema.
(Seek & Destroy, 21. januar 2022 13:21)

Za njih ništa, neka ostanu na skeli.
Nije ovo pisano za njih, niti toliko ljudi radi takve poslove već obožavaju da se hrane smećem.
Sve je izgovor, izgovor i samo izgovor.
(Šta je to sarma i pečenje?, 21. januar 2022 14:35)
Pa ovo je pisano za foteljaše.
Kada bi ti znao koliko ljudi u Srbiji radi na gradjevini zaprepastio bi se.Aj koliko radi vec koliko oni ljudi prehranjuju.To su milioni dragi gospodine.

Вук Караџић

pre 2 godine

Jel to ok za dorucak?
(Pokondirena tikvica, 21. januar 2022 14:02)


јесте ако си ложач или рудар

IvanZP

pre 2 godine

Generalno gledano u zavisnosti od potreba periodizuješ unos je ugljenih hidrata u toku dana, pošto je za mišicne kontrakcije potrebna glukoza trudiš se da kompleksne uh unosiš pre i posle treninga, napornog radnog dana itd. Proste uh pa samim tim i voće u manjoj količini možeš slobodno unositi neposredno posle treninga i u posebnim slučajevima ako je fizičko opterećenje veliko pre ili tokom te aktivnosti. Što se tiče svakog obroka unosiš svakako proteine i udrave masti ili proteine i kompleksne uh kako sam već naveo. Unos sve tri vrste makro nutricijenata nije poželjan i loše utiče na telesnu kompoziciju i metabolizam. Manipulacija insulinom je ključna, on kao jedan od tri najvažnija hormona treba koristiti samo onda kad je to neophodno za oporavak organizma, svako ostalo njegovo pozivanje je loše za zdravlje. E to je suština koju 98% tih stručnjaka za ishranu ne znaju da objasne.

Goran

pre 2 godine

Dr Feelgood je covek koji ce da umre zdrav.Manite se gluposti i kojekakvih naklapanja,jedi sta volis i sta ti prija.Moj deda drao jagnjetinu,prasetinu,poparu i pite,po pola litre ljute dnevno i ziveo 86 leta.

Вук Караџић

pre 2 godine

све јаки доктори. Доручак не треба нико да има, два оброка су довољна, а ужине никако не треба да постоје. мислим, доктор.

mina335

pre 2 godine

Najgora opcija je da se jede van kuće, po pekarama i restoranima. U tu hranu se dodaje čudo aditiva i konzervanasa. Polu pripremljena jela i peciva se samo podgrevaju i izgledaju kao sveža, ali nutritivna vrednost im je 0.

Вук Караџић

pre 2 godine

bogat doručak, uz napomenu da ne večeram, pa sam lepo gladan ujutro.
(Vule, 21. januar 2022 12:52)

Вуле, то је потпуно наопако. шта мислиш, колико организму треба да свари храну? то што поједеш ујутро организам може да користи тек неколико сати касније, при чему део енергије троши на то варење. прескочи доручак, и поједи здрав ручак или вечеру, и бићеш здравији.

Gile

pre 2 godine

Dzabe prica ljudima. Kada udjes u market shvatas sta ljudi jedu. Pastete, salame, kobasice, virsle to je osnova svih obroka. Keksevi, sokovi i bombone su uzina.

Lax

pre 2 godine

Kao jedini argument da voće ne valja je naveo da će ljudi posle toga mnogo da jedu - nisu svi robovi stomaka i možemo i da budemo gladni neko vreme bez problema... Ako znaš koliko ti je hrane dovoljno za tvoju dnevnu aktivnost, nisi lud da konstantno preteruješ...

Kraljevcanin

pre 2 godine

Ko bre ima pare za bademe, bademovo mleko i slicne stvari. Jedite ljudi,jaja, kacamak, poparu, przenice...jela na kojima smo odrasli kao deca...sve vise te neke zdrave hrane, a sve vise kljakavih ljudi...

Glavni glumac

pre 2 godine

U srbiji je doručak lisnato pecivo plus jogurt. Posle toga za užinu ide turska kafa i cigareta za ručak pohovano belo sa pavlakom i listom salate plus pomfrit i koka kola druga užina je neka čokoladica plus cigareta uveče nešto slatko i pašteta na beli lebac i cigareta pred spavanje. Nije ni čudo što smo jedna od najbolesnijih nacija.
Voće je demode, orašasti plodovi skupi ali za cigarete se mora imati, mahunarke ni u ludilu to nadima. Ko će još da se mlati i kuva pasulj lakše naručiti da ti donesu.

Pokondirena tikvica

pre 2 godine

"Doktore",smazem jedno pola kile cvaraka i kavurme uz beli lukac i dve male pavlake sa celim hlebom (300-400 gr.koliko li je vec lagan) onako vrucim.Jel to ok za dorucak?

mm

pre 2 godine

Srbi jedu za doručak ono što drugi narodi ručaju. A ručaju dva puta, jednom prepodne, kad imaju pauzu, a jednom kasnije popodne. A dok hodaju, jedu hranu koju kupuju na ulici.

Boogie

pre 2 godine

A ovaj cirkuzant nije razmišljao o alkalnosti tijela i kiselosti. Kada rano ujutro unesete alkalne namjernice nema boljeg od toga za organizam. Kasnije možete jeste i kiselu hranu po želji. Ne smeta uopšte. Radim tako godinama, ni problema sa kilazom a o zdravlju da ne pričam.
(the truth, 21. januar 2022 13:44)

Jedina osoba koja je ovde cirkuzant si ti. Alkalnost i kiselost regulise sam organizam, na to ni najmanje ne uticu namirnice koje unosimo. Mani se facebook ''nauke'' i uzmi strucnu literaturu pa malo citaj.

Jr

pre 2 godine

Naučni dokazi?
1. Zdrava ishrana, tj. kuvana jaja, pasulj (da kažemo za sada...), meso (naročito goveđa jetra), riba, mlečni proizvodi i voće – to je baza zdravlja.
2. Zatim, treba se sunčati. Celo telo i testise i perineum. Provoditi što više vremena u fizičkoj aktivnosti, napolju i na suncu. Bez tzv. zaštite od sunca tj. raznih losiona i sl. otrova. A opet izbegavati stres tj. ne vežbati i ne biti fizički aktivan ako vam nije do toga - ako se telo ne raduje toj aktivnosti.
3. Onda, izbaciti iz ishrane suncokretovo ulje, sirće, soju, alkohol, kofein, gazirane sokove, većinu slatkiša i slaniša i slične otrove. Muškarci naročito. Jesti slatko ali umereno, najbolje tamnu čokoladu. Jesti polako i ne piti ništa tokom obroka već 20 min. - pola sata nakon. Voće jesti pre glavnog obroka.
4. Duvan je štetan, ali nikotin (bez drugih hemikalija iz cigareta) je veoma pouzdan pojačivač spoznajnih sposobnosti I može da ima korisno dejstvo za mozak. Samo je pitanje kako ga uzimati.
5. Na kraju, napraviti sebi zdravo okruženje u svakom smislu. Bez stresa, raznih zračenja, bez suvišnih stvari koje odvlače pažnju i usredsrediti se na svoju i dobrobit svojih bližnjih. Koliko ostane snage - toliko se usredsrediti na dobrobit zajednice u kojoj živimo...

Šta je to sarma i pečenje?

pre 2 godine

Da li i ovsene pahuljice preporučujete i zidarima koji su na skeli po ceo dan.
(Dexxx, 21. januar 2022 12:51)
Ne za njih tanko parce raženog hleba i tri badema.
(Seek & Destroy, 21. januar 2022 13:21)

Za njih ništa, neka ostanu na skeli.
Nije ovo pisano za njih, niti toliko ljudi radi takve poslove već obožavaju da se hrane smećem.
Sve je izgovor, izgovor i samo izgovor.

Henry III

pre 2 godine

Tačno tako, i generalno ne treba konzumirati previše voća. Voće jeste puno vitamina, ali je prepuno i prostih šećera, tako da jedna ili dve voćke dnevno i više nego dovoljno. Manje kalorično i niska količina šećera u crvenom voću, maline, jagode, borovnice itd.
(B81, 21. januar 2022 12:44)

U sustini jedini vitamin iz voca koji nas organizam moze da iskoristi kako treba je vitamin C. Voce je daleko bogatije antioksidansima, vlaknima, pojedinim mineralima i ostalim bitnim mikro nutrijentima nego vitaminima (osim vitaminom C). U vocu nema vitamima D, A, K, E, B12, nema cinka, jako malo gvozdja itd. Kajmak (pravi, domaci, od krava koje slobodno pasu travu na otvorenom) je superiornija namirnica od bilo kojeg voca. Sadrzi savrsen odnos zasicenih i nezasicenih masnih kiselina, proteine, cink, kalcijum, fosfor, magnezijum, savrsen odnos vitamina D3 i K2, vitamine A, E, B i tako dalje. U pravu je Feelgood. Domaci kajmak i domaca lepinja od integralnog brasna, uz neki salatu je savrsen dorucak. Kao i riba, jaja, slanina, punomasni sir, jogurt, ovsene... Voce se jede za uzinu i ne previse kasno. Feelgood je anesteziolog a znamo da oni u malom prstu imaju fiziologiju i biohemiju ljudskog organizma. Takve ljude treba pomno slusati. Iako naravno nisu uvek u pravu, ne moze se reci da lupetaju.

?!

pre 2 godine

Koliko para - toliko muzike. Nemamo svi para za 3 obroka, ja se zgrčim za jedan obrok dnevno (ručak) i to nema biranja već šta i koliko se u tom trenutku zatekne u kući. A to što mi u medjuvremenu krče creva to je već moj problem, jer dok platiš kiriju i račune jedva pretekne da se jede i jednom dnevno...

Vladimir

pre 2 godine

Idem u teretanu i treniram boks
Normalno je da bi mi idealan doručak posle jutarnjeg treninga bio lepinja sa kajmakom ili čuvena užička komplet lepinja

Ana

pre 2 godine

Ja ne doruckujem od 15-te godine i nemam problem sa apetitom i nemam problem sa kilazom. Cak i kad sam bila kod nutricioniste, covek je rekao da je sve u redu cak iako ne doruckujem a veceras voce i ne jedem meso.

djidji

pre 2 godine

@ pera
Ili da te nazovemo dr feelgood:) :)) sto se skrivas, ti si prodavac magle.. Koliko ono belih smrti.. Ti da si anesteziolog bi se bavio time,fejkeru

knez

pre 2 godine

Ne budite bukvalisti, ovaj savet je za nas vecinu koja ne radi na skelama ili po rudnicima. I savet je odlican. A a ko baš treba više kalorija unesite proteine. Majkl Felps je za doručak jeo po 15 jaja kad je trenirao ko konj.

Gabrijel Omar

pre 2 godine

Ovaj lik je Nada Macura medju nutricionistima. Btw, ima li ikoga ko je ikada rekao:"Da, zelim da budem kao on, da izgledam kao on!" ?

Seek & Destroy

pre 2 godine

Što ima više strucnjaka i eksperata za ishranu sve su ljudi bolesniji i bolesniji.
Taj što non stop gleda šta je pojeo i koliko je pojeo i koliko to ima kalorija,masti,ugljenih hidrata taj 100 posto nije zdrav.Psihicki sigurno nije jer je preopterecen.
Americki strucnaci su tamo 50-tih godina objavili famoznu vest da je holesterol taj koji je glavni krivac zbog tolikog broja srcanih udara, pazite 50-tih godina kada ih i nije bilo mnogo.
I onda je krenula ta americka propaganda mast nije zdrava,ulje je zdravo,po prodavnicama sve neka hrana bez masti,ovsene i ostale fore i fazoni.Reklamira se sve neka nemasna hrana.
Bilioni dolara od tableta za holesterol i sta smo dobili od svega toga.Dobili smo godišnje 18 milona umrlih od kardiovaskularnih bolesti.A oni su kao pronašli rešenje i lek.Rešenje je nemasna hrana i tablete.

Seek & Destroy

pre 2 godine

Da li i ovsene pahuljice preporučujete i zidarima koji su na skeli po ceo dan.
(Dexxx, 21. januar 2022 12:51)
Ne za njih tanko parce raženog hleba i tri badema.

Matori Laki

pre 2 godine

Recept za doručak, dijetalni, jača imuni sistem, smiruje:

1 kafena kašika slatkog od šljiva
1 velika šolja crne kafe
1 dupla prepečenica od šljiva, min.
21,5 gradi

Konzumirati isključivo navedenim redosledom jer samo on obezbeđuje da
slatko privuče viruse i bakterije na jedno mesto, kafa zamrači to mesto da virusi i bakterije ne mogu pobeći, a rakija ih na tom mestu pobije sve do jednog.

Na zdravlje!

sasha

pre 2 godine

grgur, 21. januar 2022 12:38)

Koji si ti kralj. "Izgleda kao glista koja je pojela kliker" :)

Smejem se pola sata, stalno mi pred ocima glista sa jednom izbocinom na pola tela :).

mamakoka

pre 2 godine

Ja ne mogu da jedem " sladak " doručak. Mrsko mi od malena. Sećam se sestra je uvek doruckovala plazmu u mleko. Ja uvek nešto slano. Voće ne mogu nikako ujutru. 3 obroka i 2 voćne užine, to da. Samo kako idu godine vidim moraće večera sa otpadne.

the truth

pre 2 godine

A ovaj cirkuzant nije razmišljao o alkalnosti tijela i kiselosti. Kada rano ujutro unesete alkalne namjernice nema boljeg od toga za organizam. Kasnije možete jeste i kiselu hranu po želji. Ne smeta uopšte. Radim tako godinama, ni problema sa kilazom a o zdravlju da ne pričam.

Andy

pre 2 godine

Naslov izvučen iz konteksta totalno. Nije rekao da bilo kada i bilo gde treba zameniti voće kajmakom i belom lepinjom, a to se da zaključiti iz naslova. Pogledajte celo gostovanje od 10min. Sve što je rekao je u pravu. Problem je što ljudi ne slušaju i ne žele da shvate nego tumače kako hoće pa jedu namernice lošeg kvaliteta i konstantno. Zato i imamo porast raznih autoimunih oboljenja kao što su dijabetes tip 2, insulinske rezistencije, Hašimota i još mnogo toga. E sada na stranu što ljudi tvrde da je prodavač magle i šta već. Ne znam čoveka niti sam mu ikada bio klijent. Možda i jeste to što kažu ljudi ali realno ovde je rekao sve kako treba.

pop

pre 2 godine

doručkujem u 10.. obično su to jaja i parče sira sa kriškom domaćeg hleba.. u 2 čaša kefira i laneno seme, u 6 ručak ili večera zovite to kako hoćete.. od 6 uveče do 10 ujutru ništa.. šećer već godinu dana ne jedem.. ništa slatko.. nekada bananu ili jabuku ali jako retko.. nalazi perfektni, kilaža idealna, osećam se odlično..

grgur

pre 2 godine

Viđam gospodina često kod jedne pekare na Zvezdari, izgleda kao glista koja je pojela kliker, mršav sa stomačinom. Savetujem mu da živi zdraviji, sportski život.

B81

pre 2 godine

Tačno tako, i generalno ne treba konzumirati previše voća. Voće jeste puno vitamina, ali je prepuno i prostih šećera, tako da jedna ili dve voćke dnevno i više nego dovoljno. Manje kalorično i niska količina šećera u crvenom voću, maline, jagode, borovnice itd.

Prase u Teheranu

pre 2 godine

U pravu je za voće, ali za idealni doručak nije. Šta fali lepinji sa kajmakom za doručak? Svakako će takav doručak da se potroši, a bićemo siti.

Giovanni

pre 2 godine

U Srbiji se svejedno voće jedva i konzumira, tako da objasnite ljudima da je još i nezdravo pa da krenu na mnogo “zdraviju hranu” u vidu lepinja, testa, peciva, bureka i sl. Pa nacija je obolela od visokog holesterola, bolesti srca, začepljenih krvih sudova, gojaznosti, pušenja i nekretanja ali vi njima recite da je voće nezdravo i da će im biti mnogo bolje kada ga izbace…

Vule

pre 2 godine

Ja bogami za doručak pre polaska na posao uvek uzmem hleb, neki životinjski protein - meso, riba, mlečni proizvod ili jaje, maslinovo ulje ili životinjsku mast-recimo maslac, malo povrća, čaj od domaćih lekovitih biljaka i još jednu sezonsku voćku. Sa tim mogu da pregrmim do pauze, kada obično uzmem jogurt, voće i neku malu porciju ugljenih hidrata. To mi je navika iz detinjstva, bogat doručak, uz napomenu da ne večeram, pa sam lepo gladan ujutro.

grgur

pre 2 godine

Viđam gospodina često kod jedne pekare na Zvezdari, izgleda kao glista koja je pojela kliker, mršav sa stomačinom. Savetujem mu da živi zdraviji, sportski život.

Seek & Destroy

pre 2 godine

Da li i ovsene pahuljice preporučujete i zidarima koji su na skeli po ceo dan.
(Dexxx, 21. januar 2022 12:51)
Ne za njih tanko parce raženog hleba i tri badema.

Matori Laki

pre 2 godine

Recept za doručak, dijetalni, jača imuni sistem, smiruje:

1 kafena kašika slatkog od šljiva
1 velika šolja crne kafe
1 dupla prepečenica od šljiva, min.
21,5 gradi

Konzumirati isključivo navedenim redosledom jer samo on obezbeđuje da
slatko privuče viruse i bakterije na jedno mesto, kafa zamrači to mesto da virusi i bakterije ne mogu pobeći, a rakija ih na tom mestu pobije sve do jednog.

Na zdravlje!

Gabrijel Omar

pre 2 godine

Ovaj lik je Nada Macura medju nutricionistima. Btw, ima li ikoga ko je ikada rekao:"Da, zelim da budem kao on, da izgledam kao on!" ?

PP

pre 2 godine

Problem je sto smo mi Srbi skloni preterivanju u svemu. Sedimo drug i ja u pečenjari, razmišljamo da nam kilo nije previše, sto pored nas dvojica svaki po kilo ipo plus sve ostalo redno. Za drugim stolovima više nego kod nas, a i naša količina je prevelika. Mi nismo jeli ako možemo da se krećemo posle obroka. Ljude koji se bave rekreativnim sportom gledamo kao ludake, one koji vode računa o ishrani zovemo deminutivom ženskog polnog organa. Mršavo dete i ljudi u opšte su "bolesni", a debeli i rumeni su zdravi. Nama prvo fali osnovnog obrazovanja, pa tek onda možemo da krenemo dalje.

sasha

pre 2 godine

grgur, 21. januar 2022 12:38)

Koji si ti kralj. "Izgleda kao glista koja je pojela kliker" :)

Smejem se pola sata, stalno mi pred ocima glista sa jednom izbocinom na pola tela :).

Vule

pre 2 godine

Ja bogami za doručak pre polaska na posao uvek uzmem hleb, neki životinjski protein - meso, riba, mlečni proizvod ili jaje, maslinovo ulje ili životinjsku mast-recimo maslac, malo povrća, čaj od domaćih lekovitih biljaka i još jednu sezonsku voćku. Sa tim mogu da pregrmim do pauze, kada obično uzmem jogurt, voće i neku malu porciju ugljenih hidrata. To mi je navika iz detinjstva, bogat doručak, uz napomenu da ne večeram, pa sam lepo gladan ujutro.

Boogie

pre 2 godine

A ovaj cirkuzant nije razmišljao o alkalnosti tijela i kiselosti. Kada rano ujutro unesete alkalne namjernice nema boljeg od toga za organizam. Kasnije možete jeste i kiselu hranu po želji. Ne smeta uopšte. Radim tako godinama, ni problema sa kilazom a o zdravlju da ne pričam.
(the truth, 21. januar 2022 13:44)

Jedina osoba koja je ovde cirkuzant si ti. Alkalnost i kiselost regulise sam organizam, na to ni najmanje ne uticu namirnice koje unosimo. Mani se facebook ''nauke'' i uzmi strucnu literaturu pa malo citaj.

Glavni glumac

pre 2 godine

U srbiji je doručak lisnato pecivo plus jogurt. Posle toga za užinu ide turska kafa i cigareta za ručak pohovano belo sa pavlakom i listom salate plus pomfrit i koka kola druga užina je neka čokoladica plus cigareta uveče nešto slatko i pašteta na beli lebac i cigareta pred spavanje. Nije ni čudo što smo jedna od najbolesnijih nacija.
Voće je demode, orašasti plodovi skupi ali za cigarete se mora imati, mahunarke ni u ludilu to nadima. Ko će još da se mlati i kuva pasulj lakše naručiti da ti donesu.

Giovanni

pre 2 godine

U Srbiji se svejedno voće jedva i konzumira, tako da objasnite ljudima da je još i nezdravo pa da krenu na mnogo “zdraviju hranu” u vidu lepinja, testa, peciva, bureka i sl. Pa nacija je obolela od visokog holesterola, bolesti srca, začepljenih krvih sudova, gojaznosti, pušenja i nekretanja ali vi njima recite da je voće nezdravo i da će im biti mnogo bolje kada ga izbace…

knez

pre 2 godine

Ne budite bukvalisti, ovaj savet je za nas vecinu koja ne radi na skelama ili po rudnicima. I savet je odlican. A a ko baš treba više kalorija unesite proteine. Majkl Felps je za doručak jeo po 15 jaja kad je trenirao ko konj.

Seek & Destroy

pre 2 godine

Što ima više strucnjaka i eksperata za ishranu sve su ljudi bolesniji i bolesniji.
Taj što non stop gleda šta je pojeo i koliko je pojeo i koliko to ima kalorija,masti,ugljenih hidrata taj 100 posto nije zdrav.Psihicki sigurno nije jer je preopterecen.
Americki strucnaci su tamo 50-tih godina objavili famoznu vest da je holesterol taj koji je glavni krivac zbog tolikog broja srcanih udara, pazite 50-tih godina kada ih i nije bilo mnogo.
I onda je krenula ta americka propaganda mast nije zdrava,ulje je zdravo,po prodavnicama sve neka hrana bez masti,ovsene i ostale fore i fazoni.Reklamira se sve neka nemasna hrana.
Bilioni dolara od tableta za holesterol i sta smo dobili od svega toga.Dobili smo godišnje 18 milona umrlih od kardiovaskularnih bolesti.A oni su kao pronašli rešenje i lek.Rešenje je nemasna hrana i tablete.

mamakoka

pre 2 godine

Ja ne mogu da jedem " sladak " doručak. Mrsko mi od malena. Sećam se sestra je uvek doruckovala plazmu u mleko. Ja uvek nešto slano. Voće ne mogu nikako ujutru. 3 obroka i 2 voćne užine, to da. Samo kako idu godine vidim moraće večera sa otpadne.

Cofi

pre 2 godine

Hrana nije problem. Ljudi u Srbiji treba generalno mnogo manje da jedu, vise se krecu i manje da pametuju. I da piju puno vode. I svima ce biti puno bolje.

Andy

pre 2 godine

Naslov izvučen iz konteksta totalno. Nije rekao da bilo kada i bilo gde treba zameniti voće kajmakom i belom lepinjom, a to se da zaključiti iz naslova. Pogledajte celo gostovanje od 10min. Sve što je rekao je u pravu. Problem je što ljudi ne slušaju i ne žele da shvate nego tumače kako hoće pa jedu namernice lošeg kvaliteta i konstantno. Zato i imamo porast raznih autoimunih oboljenja kao što su dijabetes tip 2, insulinske rezistencije, Hašimota i još mnogo toga. E sada na stranu što ljudi tvrde da je prodavač magle i šta već. Ne znam čoveka niti sam mu ikada bio klijent. Možda i jeste to što kažu ljudi ali realno ovde je rekao sve kako treba.

Seek & Destroy

pre 2 godine

Da li i ovsene pahuljice preporučujete i zidarima koji su na skeli po ceo dan.
(Dexxx, 21. januar 2022 12:51)
Ne za njih tanko parce raženog hleba i tri badema.
(Seek & Destroy, 21. januar 2022 13:21)

Za njih ništa, neka ostanu na skeli.
Nije ovo pisano za njih, niti toliko ljudi radi takve poslove već obožavaju da se hrane smećem.
Sve je izgovor, izgovor i samo izgovor.
(Šta je to sarma i pečenje?, 21. januar 2022 14:35)
Pa ovo je pisano za foteljaše.
Kada bi ti znao koliko ljudi u Srbiji radi na gradjevini zaprepastio bi se.Aj koliko radi vec koliko oni ljudi prehranjuju.To su milioni dragi gospodine.

Грађанин сумњиве работе.

pre 2 godine

Као неко ко је радио све и свашта,могу да кажем да неби издржао неке шљаке да сам јео овсене пахуљице. Углавном су то била нека пецива,кроз физички рад све нулираш. Човек мора да буде физички активан да ли радио у канцеларији или на скели није важно. Физичка активност је кључ одржавања телесне масе у мерама нормале.

pop

pre 2 godine

doručkujem u 10.. obično su to jaja i parče sira sa kriškom domaćeg hleba.. u 2 čaša kefira i laneno seme, u 6 ručak ili večera zovite to kako hoćete.. od 6 uveče do 10 ujutru ništa.. šećer već godinu dana ne jedem.. ništa slatko.. nekada bananu ili jabuku ali jako retko.. nalazi perfektni, kilaža idealna, osećam se odlično..

B81

pre 2 godine

Tačno tako, i generalno ne treba konzumirati previše voća. Voće jeste puno vitamina, ali je prepuno i prostih šećera, tako da jedna ili dve voćke dnevno i više nego dovoljno. Manje kalorično i niska količina šećera u crvenom voću, maline, jagode, borovnice itd.

мишо

pre 2 godine

баш јуче гледам , Др Иванов каже обавезно воће за доручак , а филгуд каже никако воће за доручак ,и коме сада веровати ?

mishel

pre 2 godine

Da li i ovsene pahuljice preporučujete i zidarima koji su na skeli po ceo dan.
(Dexxx, 21. januar 2022 12:51)

Zidarski sendvic
Pola hleba preseceno na pola i unutra Alpska salama , sa krugovima od masti.
Od ovsenih pahuljica bi vec posle 2 sata pao sa skele od slabosti.

Pokondirena tikvica

pre 2 godine

"Doktore",smazem jedno pola kile cvaraka i kavurme uz beli lukac i dve male pavlake sa celim hlebom (300-400 gr.koliko li je vec lagan) onako vrucim.Jel to ok za dorucak?

Lolox

pre 2 godine

Feelgood je anesteziolog a znamo da oni u malom prstu imaju fiziologiju i biohemiju ljudskog organizma.
(Henry III, 21. januar 2022 14:20)
On je bio vozac hitne pomoci
(Aha, 21. januar 2022 16:42)

Ne, radio je kao portir u EPS-u samo je nosio tupe pa ga verovatno nisi odmah prepoznao. Tu je imao mnogo slobodnog vremena pa je citao o nutricionizmu i sada je dosao na televizor nama da pametuje. Nama koji sve znamo.

dr Cune

pre 2 godine

Параноја око тог инсулина. Шећер се преноси тамо где треба, а не где инсулин хоће. Када си ујутру активан, уопште није битно шта једеш ћер ће шећер прво да иде у мишиће који се радом стално празне. Суштина је потрошња и унос.
(mr, 21. januar 2022 17:20)

Jeste bitno jer ako ne uneses dovoljno proteina u toku dana vremenom ce ti se smanjiti misicna masa sto posledicno dovodi do usporavanja metabolizma, tj. smanjenja bazalnog metabolizma i kolicine hrane koju smes da uneses, zatim kicmeni stub i kosti generalno postaju osetljiviji jer gube potporu itd. Sustina nije potrosnja i unos, vec je jako bitno sta jedes. Po tvojoj teoriji bi bilo svejedno da li ces npr. za dorucak da pojedes 100 grama badema (oko 600 kcal), cetiri jajeta (oko 600 kcal) ili cokoladu od 100 grama (oko 600 kcal). Sve tri namirnice imaju isto kalorija ali je cokolada los izbor a prva dva sjajan. Makar i potrosio sav taj secer iz cokolade, misici ti ostaju uskraceni za neophodne protene i smanjuju se jer dolazi do katabolizma sto vremenom sa sobom nosi odredjene nezeljene efekte. O dobrobiti i nutritivnoj vrednosti jaja i badema i stetnosti velikih kolicina cokolade za organizam ne treba pisati jer nije samo vazno biti fit, jos vaznije je biti fit i zdrav. Zakljucak, jako je bitno sta jedes a ne samo kalorijski deficit/suficit.

?!

pre 2 godine

Koliko para - toliko muzike. Nemamo svi para za 3 obroka, ja se zgrčim za jedan obrok dnevno (ručak) i to nema biranja već šta i koliko se u tom trenutku zatekne u kući. A to što mi u medjuvremenu krče creva to je već moj problem, jer dok platiš kiriju i račune jedva pretekne da se jede i jednom dnevno...

Kraljevcanin

pre 2 godine

Ko bre ima pare za bademe, bademovo mleko i slicne stvari. Jedite ljudi,jaja, kacamak, poparu, przenice...jela na kojima smo odrasli kao deca...sve vise te neke zdrave hrane, a sve vise kljakavih ljudi...

Gile

pre 2 godine

Dzabe prica ljudima. Kada udjes u market shvatas sta ljudi jedu. Pastete, salame, kobasice, virsle to je osnova svih obroka. Keksevi, sokovi i bombone su uzina.

Jr

pre 2 godine

Naučni dokazi?
1. Zdrava ishrana, tj. kuvana jaja, pasulj (da kažemo za sada...), meso (naročito goveđa jetra), riba, mlečni proizvodi i voće – to je baza zdravlja.
2. Zatim, treba se sunčati. Celo telo i testise i perineum. Provoditi što više vremena u fizičkoj aktivnosti, napolju i na suncu. Bez tzv. zaštite od sunca tj. raznih losiona i sl. otrova. A opet izbegavati stres tj. ne vežbati i ne biti fizički aktivan ako vam nije do toga - ako se telo ne raduje toj aktivnosti.
3. Onda, izbaciti iz ishrane suncokretovo ulje, sirće, soju, alkohol, kofein, gazirane sokove, većinu slatkiša i slaniša i slične otrove. Muškarci naročito. Jesti slatko ali umereno, najbolje tamnu čokoladu. Jesti polako i ne piti ništa tokom obroka već 20 min. - pola sata nakon. Voće jesti pre glavnog obroka.
4. Duvan je štetan, ali nikotin (bez drugih hemikalija iz cigareta) je veoma pouzdan pojačivač spoznajnih sposobnosti I može da ima korisno dejstvo za mozak. Samo je pitanje kako ga uzimati.
5. Na kraju, napraviti sebi zdravo okruženje u svakom smislu. Bez stresa, raznih zračenja, bez suvišnih stvari koje odvlače pažnju i usredsrediti se na svoju i dobrobit svojih bližnjih. Koliko ostane snage - toliko se usredsrediti na dobrobit zajednice u kojoj živimo...

Јабучило

pre 2 godine

Nemaju svi za kajmak i lepinju u ovoj državi. Neko jede svinjsku mast na tost za doručak.
(ja, 21. januar 2022 16:59)

Тај што има за тост није баш да нема за леба...

mm

pre 2 godine

Srbi jedu za doručak ono što drugi narodi ručaju. A ručaju dva puta, jednom prepodne, kad imaju pauzu, a jednom kasnije popodne. A dok hodaju, jedu hranu koju kupuju na ulici.

fukušima

pre 2 godine

Ja ne doruckujem od 15-te godine i nemam problem sa apetitom i nemam problem sa kilazom. Cak i kad sam bila kod nutricioniste, covek je rekao da je sve u redu cak iako ne doruckujem a veceras voce i ne jedem meso.
(Ana, 21. januar 2022 14:32)

Ako večeraš voće onda dišpr ko zmaj garant

Šta je to sarma i pečenje?

pre 2 godine

Da li i ovsene pahuljice preporučujete i zidarima koji su na skeli po ceo dan.
(Dexxx, 21. januar 2022 12:51)
Ne za njih tanko parce raženog hleba i tri badema.
(Seek & Destroy, 21. januar 2022 13:21)

Za njih ništa, neka ostanu na skeli.
Nije ovo pisano za njih, niti toliko ljudi radi takve poslove već obožavaju da se hrane smećem.
Sve je izgovor, izgovor i samo izgovor.

Henry III

pre 2 godine

Tačno tako, i generalno ne treba konzumirati previše voća. Voće jeste puno vitamina, ali je prepuno i prostih šećera, tako da jedna ili dve voćke dnevno i više nego dovoljno. Manje kalorično i niska količina šećera u crvenom voću, maline, jagode, borovnice itd.
(B81, 21. januar 2022 12:44)

U sustini jedini vitamin iz voca koji nas organizam moze da iskoristi kako treba je vitamin C. Voce je daleko bogatije antioksidansima, vlaknima, pojedinim mineralima i ostalim bitnim mikro nutrijentima nego vitaminima (osim vitaminom C). U vocu nema vitamima D, A, K, E, B12, nema cinka, jako malo gvozdja itd. Kajmak (pravi, domaci, od krava koje slobodno pasu travu na otvorenom) je superiornija namirnica od bilo kojeg voca. Sadrzi savrsen odnos zasicenih i nezasicenih masnih kiselina, proteine, cink, kalcijum, fosfor, magnezijum, savrsen odnos vitamina D3 i K2, vitamine A, E, B i tako dalje. U pravu je Feelgood. Domaci kajmak i domaca lepinja od integralnog brasna, uz neki salatu je savrsen dorucak. Kao i riba, jaja, slanina, punomasni sir, jogurt, ovsene... Voce se jede za uzinu i ne previse kasno. Feelgood je anesteziolog a znamo da oni u malom prstu imaju fiziologiju i biohemiju ljudskog organizma. Takve ljude treba pomno slusati. Iako naravno nisu uvek u pravu, ne moze se reci da lupetaju.

lion

pre 2 godine

Ko bre ima pare za bademe, bademovo mleko i slicne stvari. Jedite ljudi,jaja, kacamak, poparu, przenice...jela na kojima smo odrasli kao deca...sve vise te neke zdrave hrane, a sve vise kljakavih ljudi...
(Kraljevcanin, 21. januar 2022 15:03)

Kilavi smo svi jer zdrave hrane skoro da i nema. Jaja provedena od kokoški u kavezu nakljukanih steroidima i antibioticima, hleb pun aditiva jer niko više ne čeka da testo naraste, prženice na toplo cedjenom ulju mi glupo da komentarišem

Вук Караџић

pre 2 godine

Jel to ok za dorucak?
(Pokondirena tikvica, 21. januar 2022 14:02)


јесте ако си ложач или рудар

Prase u Teheranu

pre 2 godine

U pravu je za voće, ali za idealni doručak nije. Šta fali lepinji sa kajmakom za doručak? Svakako će takav doručak da se potroši, a bićemo siti.

mina335

pre 2 godine

Najgora opcija je da se jede van kuće, po pekarama i restoranima. U tu hranu se dodaje čudo aditiva i konzervanasa. Polu pripremljena jela i peciva se samo podgrevaju i izgledaju kao sveža, ali nutritivna vrednost im je 0.

Redov

pre 2 godine

@Вуле, то је потпуно наопако. шта мислиш, колико организму треба да свари храну? то што поједеш ујутро организам може да користи тек неколико сати касније, при чему део енергије троши на то варење. прескочи доручак, и поједи здрав ручак или вечеру, и бићеш здравији.
(Вук Караџић, 21. januar 2022 15:07)

Preskoči doručak je neka nova moda?! A večno su nas učili da je doručak najvažniji obrok u danu. Ja se držimo onog starog: "doručkuj k'o kralj, ručaj k'o gradjanin a večeraj k'o prosjak"! I super sam, zdrav i vitalan u šestoj deceniji života.

Komša

pre 2 godine

Srbi jedu za doručak ono što drugi narodi ručaju. A ručaju dva puta, jednom prepodne, kad imaju pauzu, a jednom kasnije popodne. A dok hodaju, jedu hranu koju kupuju na ulici.
(mm, 21. januar 2022 14:39) 

Hau jes nou...
Recimo Englez ume ladno da pojede prebranac neki kao prilog uz doručak.
Volim jak doručak (slanina puta jaja npr) ali prebrdnac na sabajle ne bih jeo pa taman puškom da me teraš...

Boban

pre 2 godine

I jedan i drugi deda su mi ziveli preko 80 godina. I jedem isto sto i oni. I bas me briga sta kaze ovaj ili onaj, i sta kazu kojekakvi strucnjaci.

Goran

pre 2 godine

Dr Feelgood je covek koji ce da umre zdrav.Manite se gluposti i kojekakvih naklapanja,jedi sta volis i sta ti prija.Moj deda drao jagnjetinu,prasetinu,poparu i pite,po pola litre ljute dnevno i ziveo 86 leta.

Ghoul

pre 2 godine

Šta ja znam, uglavnom jedem sve, znam da pojedem i pekaru, slatko, grickalice, naleti mi period da se neko vreme hranim sa džank fudom, mada vadi me što i u tom periodu unosim mnogo voća, tečnosti, orašastih plodova...naravno nisu mi takva tri obroka, jednom dnevno, ali pomaže mi i to što redovno trčim, tada izbacim većinu ovoga što ne bi trebalo, mislim da je balans bitan, ne preterivati.

the truth

pre 2 godine

A ovaj cirkuzant nije razmišljao o alkalnosti tijela i kiselosti. Kada rano ujutro unesete alkalne namjernice nema boljeg od toga za organizam. Kasnije možete jeste i kiselu hranu po želji. Ne smeta uopšte. Radim tako godinama, ni problema sa kilazom a o zdravlju da ne pričam.

Lax

pre 2 godine

Kao jedini argument da voće ne valja je naveo da će ljudi posle toga mnogo da jedu - nisu svi robovi stomaka i možemo i da budemo gladni neko vreme bez problema... Ako znaš koliko ti je hrane dovoljno za tvoju dnevnu aktivnost, nisi lud da konstantno preteruješ...

Deli

pre 2 godine

@grgur
Čovek je fit ,sto lažeš ? Odličan tip i pozitivac ,a ne mrakača kao ti i slični hejteri .
Jedite šta hoćete za doručak ako vam se jede . Ko vas tera da jedete ovo sto on kaže ? Ali je u pravu .
Ja se lično ne hranim tako a čak i preskacem i jedem tek oko 11 il 12 h .

Vladimir

pre 2 godine

Idem u teretanu i treniram boks
Normalno je da bi mi idealan doručak posle jutarnjeg treninga bio lepinja sa kajmakom ili čuvena užička komplet lepinja

Andy

pre 2 godine

@Odlično. Samo se pridrzavaj njegovih saveta
(ssss, 21. januar 2022 15:10)

Ne pridržavam se njegovih saveta nego razuma i radim najbolje za sebe što znam. Ja sa preko 40 nemam zdravstvene probleme od mog načina na koji se hranim godinama unazad. Ti možda imaš, pa se ti pridržavaj čega hoćeš i koga hoćeš Ne znam kakvi su mu saveti generalno ali ovde ništa pogrešno nije rekao. To što se izvlači iz konteksta i tumači pogrešno je neka druga tema.

Ccc

pre 2 godine

@kraljevcanin, a sta fali Bademima, bademovom mleku itd.ako se nekom to svidja neka to I jede. Ta hrana nije uopste toliko skuplja od nekih stvari koje si rekao, umesto da odes u pekaru I das 200 kinti za gluposti napravis 2 zdrava, veoma zdrava sendvica za iste pare... ovde je vise poenta da li zelis da brines o sebi i svom zdravlju nego da li imas para za to. Kao neko ko mora zdravije da se hrani zbog zdravlja potpisujem da nije toliko ni tesko ni skupo da se tako covek hrani. Naravno, ima I skupih namirnica ali evo primer gde se ustedi. Ne jedem grickalice, kokakolu I vestacke sokove, preradjeno meso itd.umesto toga kupim suvo voce, sam pravim prirodne sokove...I na kraju dana se potrosi ista lova.

ssss

pre 2 godine

Odlično. Samo se pridrzavaj njegovih saveta
(ssss, 21. januar 2022 15:10)

Ne pridržavam se njegovih saveta nego razuma i radim najbolje za sebe što znam. Ja sa preko 40 nemam zdravstvene probleme od mog načina na koji se hranim godinama unazad. Ti možda imaš, pa se ti pridržavaj čega hoćeš i koga hoćeš Ne znam kakvi su mu saveti generalno ali ovde ništa pogrešno nije rekao. To što se izvlači iz konteksta i tumači pogrešno je neka druga tema.
(Andy, 21. januar 2022 16:14)

Pa ako te bas zanima dosta sam stariji nemam problema i ne pridrzavam se njegovih gluposti.

Vanja3883

pre 2 godine

E ja godinama jedem voce sa orasima, lesnicima, badememima i odgovara mi i ne prejedam se... Tako da svi radimo kako nam odgovara...prosto nije tacno... Ja gledam ove sto jedu kajmak i lepinju ujutru i posle 4 sata gladni ko vukovi i sta onda...

MMMMMMM

pre 2 godine

Ko više da veruje ovome šarlatanu, seam se kada je "uvaženi" dr filgud pre petnaestak godina po svim mogućim televizijama propagirao i forsirao voće, da ga treba jesti što više jer je najzdravije.

Mesec

pre 2 godine

Smanjiti jelo na min. Evo ja npr pretovarim se za obrok...npr rucak umeso da pojedem tanjir junece corbe sa mesom i lepinjom ja na to dodam sniclu, prilog, salatu, kafu i dezert. Umesto da stanem kada je dovoljno ja nastavim da jedem i jedem. Za dorucak pojedem oko 150 gr sunke ili cajne, 4 jaja, sira i pola hleba, plus sok jedno dve case i kafa. Za uzinu obicno dve banane ili kutiju nekih kolaca oko 200 gr. Veceru uglavnom nema, ali i ovo pa je mnogo u toku dana...

djidji

pre 2 godine

@ pera
Ili da te nazovemo dr feelgood:) :)) sto se skrivas, ti si prodavac magle.. Koliko ono belih smrti.. Ti da si anesteziolog bi se bavio time,fejkeru

jednom se živi

pre 2 godine

Kajmak je genijalan, osim što je više soli. Ono gde doktor uporno omanjuje jeste ono mi. Ishrana mora da ima smisla, a ono mi, je jako šareno. A i tost i ta tuna i to su izvori soli, tako da je u rangu sa kajmakom. A i jednom se živi. Najveći deo čovečanstva mi nismo ni bili stari, ni upola kao danas, tako da apsolutno nema sile da te priroda i hrana čuvaju posle 35. Sakaćemo creva, pašće im performanse ma šta jeli i polakoi sigurno raspašćemo i spolja i iznutra kao da je život po receptu fransuskih filozofa. Stoga iskažimo veru u život i ručkajmo i kajmak i slaninicu i šta nam je volja, ali da ima smisla, a tretiranje ishrane kao ljudske slabosti je besmisleno, ona je napravila čoveka, i dalje ga pravi, ali nije tu da ga sačuva u to sam siguran.

by Mika alas, Dalas

pre 2 godine

tunjevina nije zdrava, puna je žive ...
(mika,

Ja kupijem konzerviranu prije +20g. Za sad sam OK ako se ne sjete pa pocnu da laziraju datum proizvodnje.

Ana

pre 2 godine

Ja ne doruckujem od 15-te godine i nemam problem sa apetitom i nemam problem sa kilazom. Cak i kad sam bila kod nutricioniste, covek je rekao da je sve u redu cak iako ne doruckujem a veceras voce i ne jedem meso.

Aha

pre 2 godine

Feelgood je anesteziolog a znamo da oni u malom prstu imaju fiziologiju i biohemiju ljudskog organizma.
(Henry III, 21. januar 2022 14:20)
On je bio vozac hitne pomoci

matori

pre 2 godine

@a)unos proteina u gramima 1x težina (max 35g/obrok) za održavanje kilaze.
b)uglj. hidrati jedite do ručka dnevno unos za odredjene god, posle toga nula
c)5 obroka dnevno (3 glavna i dve uzine na svaka 3 sata)
d)3litra vode
e)3-5 trening nedeljno

to je to.
(Cryptografistkinja, 21. januar 2022 17:37)

u principu to je to, a vidim gomilu minusa... ljudi ne znaju....
ja bih ovde dodao da količina proteina zavisi od vrste vežbanja. ako su treninzi sa većim opterećenjem treba i 1,5 X telesna težina u gramima za održavanje kilaže. ja to praktikuje ni nisam promenio kilažu 20 godina. ako smanjim klopu, pada kilaža, a onda sam mršav. ovako 185 i 85 kg dobro utreniranog "starca" od 5 banki.

Вук Караџић

pre 2 godine

све јаки доктори. Доручак не треба нико да има, два оброка су довољна, а ужине никако не треба да постоје. мислим, доктор.

Andy

pre 2 godine

@Odlično. Samo se pridrzavaj njegovih saveta
(ssss, 21. januar 2022 15:10)

Ne pridržavam se njegovih saveta nego razuma i radim najbolje za sebe što znam. Ja sa preko 40 nemam zdravstvene probleme od mog načina na koji se hranim godinama unazad. Ti možda imaš, pa se ti pridržavaj čega hoćeš i koga hoćeš Ne znam kakvi su mu saveti generalno ali ovde ništa pogrešno nije rekao. To što se izvlači iz konteksta i tumači pogrešno je neka druga tema.
(Andy, 21. januar 2022 16:14)

Pa ako te bas zanima dosta sam stariji nemam problema i ne pridrzavam se njegovih gluposti.
(ssss, 21. januar 2022 17:09)

Bas naprotiv, apsolutno me ne zanima. Svako neka radi sta zeli sa svojim zivotom. Ne znam cemu ti sarkasticni komentari da ja treba da se pridrzavam njegovih saveta ako sam samo komentarisao da nista pogresno nije rekao i da je naslov izvucen iz konteksta. Radi sta ti je volja i zivi kako hoces. Mani se hejtovanja drugih ljudi.

Sandra

pre 2 godine

Mislim da je krajnje vreme da lekari nauce da dijabetes izazivaju masti a ne sever, pogotovo ne vocni secer....
(Srdjan bg, 23. januar 2022 02:30)

Zabrinjavajuca kolicina neznanja.

IvanZP

pre 2 godine

Generalno gledano u zavisnosti od potreba periodizuješ unos je ugljenih hidrata u toku dana, pošto je za mišicne kontrakcije potrebna glukoza trudiš se da kompleksne uh unosiš pre i posle treninga, napornog radnog dana itd. Proste uh pa samim tim i voće u manjoj količini možeš slobodno unositi neposredno posle treninga i u posebnim slučajevima ako je fizičko opterećenje veliko pre ili tokom te aktivnosti. Što se tiče svakog obroka unosiš svakako proteine i udrave masti ili proteine i kompleksne uh kako sam već naveo. Unos sve tri vrste makro nutricijenata nije poželjan i loše utiče na telesnu kompoziciju i metabolizam. Manipulacija insulinom je ključna, on kao jedan od tri najvažnija hormona treba koristiti samo onda kad je to neophodno za oporavak organizma, svako ostalo njegovo pozivanje je loše za zdravlje. E to je suština koju 98% tih stručnjaka za ishranu ne znaju da objasne.

neispravan kod, komentar nije upisan

pre 2 godine

Cirkuzant i prodavač magle!
(дејан, 21. januar 2022 12:42)

Promasio profesiju. Trebalo je da prodaje nerdjajuce posudje po vasarima.

Cryptografistkinja

pre 2 godine

Dnevno odrzavanje:

a)unos proteina u gramima 1x težina (max 35g/obrok) za održavanje kilaze.
b)uglj. hidrati jedite do ručka dnevno unos za odredjene god, posle toga nula
c)5 obroka dnevno (3 glavna i dve uzine na svaka 3 sata)
d)3litra vode
e)3-5 trening nedeljno

to je to.

mr

pre 2 godine

Параноја око тог инсулина. Шећер се преноси тамо где треба, а не где инсулин хоће. Када си ујутру активан, уопште није битно шта једеш ћер ће шећер прво да иде у мишиће који се радом стално празне. Суштина је потрошња и унос.

petar

pre 2 godine

Gledala ...i sa njegovim doručkom možeš da radiš samo u kancelariji . Radnik na građevini nikako
(Cakana, 21. januar 2022 20:08)

Upravo tako.Ne samo na građevini već nigdje u proizvodnji.I to ne samo fizički radnici.Kod nas u firmi za doručak se obično uzimaju kuvana jela i jaki sendviči.Jaja na oko i slično uzimaju samo oni koji rade u kancelariji.Nije lako sa lakom hranom izdržati do 16 h.

a sad malo ozbiljno

pre 2 godine

Naučnici su ustanovili koji je najzdraviji obrok na svetu:
- divlji kanadski losos na žaru
- integralni ražani hleb
- salata od artičoke sa kurkumom
- a za desert mus od crne belgijske čokolade.

Dakle, da ponovimo za čitaoce iz Srbije:
- prase
- pogača
- šopska
- krempita.

Quaresma

pre 2 godine

баш јуче гледам , Др Иванов каже обавезно воће за доручак , а филгуд каже никако воће за доручак ,и коме сада веровати ?
(мишо, 21. januar 2022 18:57)

Veruj pekari...

Jana

pre 2 godine

Bila na hrono ishrani 3 godine oslabila za 5 meseci 21 kg nisam bila gladna, izbor za ishranu širok samo treba biti maštovit. Nikad se bolje nisam osećala ali čim se vratiš na staro 21+5

Вук Караџић

pre 2 godine

bogat doručak, uz napomenu da ne večeram, pa sam lepo gladan ujutro.
(Vule, 21. januar 2022 12:52)

Вуле, то је потпуно наопако. шта мислиш, колико организму треба да свари храну? то што поједеш ујутро организам може да користи тек неколико сати касније, при чему део енергије троши на то варење. прескочи доручак, и поједи здрав ручак или вечеру, и бићеш здравији.

ssss

pre 2 godine

Bas naprotiv, apsolutno me ne zanima. Svako neka radi sta zeli sa svojim zivotom. Ne znam cemu ti sarkasticni komentari da ja treba da se pridrzavam njegovih saveta ako sam samo komentarisao da nista pogresno nije rekao i da je naslov izvucen iz konteksta. Radi sta ti je volja i zivi kako hoces. Mani se hejtovanja drugih ljudi.
(Andy, 21. januar 2022 18:05)

A da se raspitas za neku hranu za smirenje zivaca.

mr

pre 2 godine

Параноја око тог инсулина. Шећер се преноси тамо где треба, а не где инсулин хоће. Када си ујутру активан, уопште није битно шта једеш ћер ће шећер прво да иде у мишиће који се радом стално празне. Суштина је потрошња и унос.
(mr, 21. januar 2022 17:20)

Jeste bitno jer ako ne uneses dovoljno proteina u toku dana vremenom ce ti se smanjiti misicna masa ...
(dr Cune, 21. januar 2022 19:09)

Добро што си нам изнео твоје знање, мада ни ту ниси у праву. Немам појма што си се ти оволико разгоропадио, када ни он а ни ја нисмо писали ни о чему другом осим о воћу за доручак. Одакле ти знаш шта ја знам о мишићима и која је моја теорија. Па ево да то одмах одпишем да ова твоја не ваља јер ти напишеш ако данас не унесе протеине смањиће се мишићи временом. Временом има много дана, и изградња и смањење мишића нема никакве везе са једним даном. Верујем да ти можеш да изградиш 5 кила мишића месечно и да то продајеш својим полазницима. Срећно им било са тобом.

Хм

pre 2 godine

Зависи од метаболизма. Мене доручак закуца. Воће и некако, житарице ме дотепају.
Најбоље се осећам кад не једем угљене хидрате пре 12.
Свако има свој ритам.

Vrana

pre 2 godine

Ako hoces da smrsas moras da si fizicki aktivan ne mozes samo to ishranom reducirati. Ne pokusavajte ove pticije ishrane samo cete biti nervozni po ceo dan jer em ste gladni em ne uzivate u jelu. Najbolja dijeta po meni je smanji porciju. Jedi sve kao i do sad ali manje. Ako jedes pola hleba jedi cetvrtinu. Manje porcije uz fizicku aktivnost dobitna kombinacija.

Minnie

pre 10 meseci

Ja vec 5 godina jedem voce i med sa kasikom lanenog semena za dorucak. Svi nalazi perfektni, kondicija 10+. Prepesacim dnevno minimum 10km

the truth

pre 2 godine

A ovaj cirkuzant nije razmišljao o alkalnosti tijela i kiselosti. Kada rano ujutro unesete alkalne namjernice nema boljeg od toga za organizam. Kasnije možete jeste i kiselu hranu po želji. Ne smeta uopšte. Radim tako godinama, ni problema sa kilazom a o zdravlju da ne pričam.

B81

pre 2 godine

Tačno tako, i generalno ne treba konzumirati previše voća. Voće jeste puno vitamina, ali je prepuno i prostih šećera, tako da jedna ili dve voćke dnevno i više nego dovoljno. Manje kalorično i niska količina šećera u crvenom voću, maline, jagode, borovnice itd.

Jr

pre 2 godine

Naučni dokazi?
1. Zdrava ishrana, tj. kuvana jaja, pasulj (da kažemo za sada...), meso (naročito goveđa jetra), riba, mlečni proizvodi i voće – to je baza zdravlja.
2. Zatim, treba se sunčati. Celo telo i testise i perineum. Provoditi što više vremena u fizičkoj aktivnosti, napolju i na suncu. Bez tzv. zaštite od sunca tj. raznih losiona i sl. otrova. A opet izbegavati stres tj. ne vežbati i ne biti fizički aktivan ako vam nije do toga - ako se telo ne raduje toj aktivnosti.
3. Onda, izbaciti iz ishrane suncokretovo ulje, sirće, soju, alkohol, kofein, gazirane sokove, većinu slatkiša i slaniša i slične otrove. Muškarci naročito. Jesti slatko ali umereno, najbolje tamnu čokoladu. Jesti polako i ne piti ništa tokom obroka već 20 min. - pola sata nakon. Voće jesti pre glavnog obroka.
4. Duvan je štetan, ali nikotin (bez drugih hemikalija iz cigareta) je veoma pouzdan pojačivač spoznajnih sposobnosti I može da ima korisno dejstvo za mozak. Samo je pitanje kako ga uzimati.
5. Na kraju, napraviti sebi zdravo okruženje u svakom smislu. Bez stresa, raznih zračenja, bez suvišnih stvari koje odvlače pažnju i usredsrediti se na svoju i dobrobit svojih bližnjih. Koliko ostane snage - toliko se usredsrediti na dobrobit zajednice u kojoj živimo...

Вук Караџић

pre 2 godine

bogat doručak, uz napomenu da ne večeram, pa sam lepo gladan ujutro.
(Vule, 21. januar 2022 12:52)

Вуле, то је потпуно наопако. шта мислиш, колико организму треба да свари храну? то што поједеш ујутро организам може да користи тек неколико сати касније, при чему део енергије троши на то варење. прескочи доручак, и поједи здрав ручак или вечеру, и бићеш здравији.

Matori Laki

pre 2 godine

Recept za doručak, dijetalni, jača imuni sistem, smiruje:

1 kafena kašika slatkog od šljiva
1 velika šolja crne kafe
1 dupla prepečenica od šljiva, min.
21,5 gradi

Konzumirati isključivo navedenim redosledom jer samo on obezbeđuje da
slatko privuče viruse i bakterije na jedno mesto, kafa zamrači to mesto da virusi i bakterije ne mogu pobeći, a rakija ih na tom mestu pobije sve do jednog.

Na zdravlje!

Pokondirena tikvica

pre 2 godine

"Doktore",smazem jedno pola kile cvaraka i kavurme uz beli lukac i dve male pavlake sa celim hlebom (300-400 gr.koliko li je vec lagan) onako vrucim.Jel to ok za dorucak?

Вук Караџић

pre 2 godine

све јаки доктори. Доручак не треба нико да има, два оброка су довољна, а ужине никако не треба да постоје. мислим, доктор.

pop

pre 2 godine

doručkujem u 10.. obično su to jaja i parče sira sa kriškom domaćeg hleba.. u 2 čaša kefira i laneno seme, u 6 ručak ili večera zovite to kako hoćete.. od 6 uveče do 10 ujutru ništa.. šećer već godinu dana ne jedem.. ništa slatko.. nekada bananu ili jabuku ali jako retko.. nalazi perfektni, kilaža idealna, osećam se odlično..

Vule

pre 2 godine

Ja bogami za doručak pre polaska na posao uvek uzmem hleb, neki životinjski protein - meso, riba, mlečni proizvod ili jaje, maslinovo ulje ili životinjsku mast-recimo maslac, malo povrća, čaj od domaćih lekovitih biljaka i još jednu sezonsku voćku. Sa tim mogu da pregrmim do pauze, kada obično uzmem jogurt, voće i neku malu porciju ugljenih hidrata. To mi je navika iz detinjstva, bogat doručak, uz napomenu da ne večeram, pa sam lepo gladan ujutro.

Ana

pre 2 godine

Ja ne doruckujem od 15-te godine i nemam problem sa apetitom i nemam problem sa kilazom. Cak i kad sam bila kod nutricioniste, covek je rekao da je sve u redu cak iako ne doruckujem a veceras voce i ne jedem meso.

Glavni glumac

pre 2 godine

U srbiji je doručak lisnato pecivo plus jogurt. Posle toga za užinu ide turska kafa i cigareta za ručak pohovano belo sa pavlakom i listom salate plus pomfrit i koka kola druga užina je neka čokoladica plus cigareta uveče nešto slatko i pašteta na beli lebac i cigareta pred spavanje. Nije ni čudo što smo jedna od najbolesnijih nacija.
Voće je demode, orašasti plodovi skupi ali za cigarete se mora imati, mahunarke ni u ludilu to nadima. Ko će još da se mlati i kuva pasulj lakše naručiti da ti donesu.

Goran

pre 2 godine

Dr Feelgood je covek koji ce da umre zdrav.Manite se gluposti i kojekakvih naklapanja,jedi sta volis i sta ti prija.Moj deda drao jagnjetinu,prasetinu,poparu i pite,po pola litre ljute dnevno i ziveo 86 leta.

Boogie

pre 2 godine

A ovaj cirkuzant nije razmišljao o alkalnosti tijela i kiselosti. Kada rano ujutro unesete alkalne namjernice nema boljeg od toga za organizam. Kasnije možete jeste i kiselu hranu po želji. Ne smeta uopšte. Radim tako godinama, ni problema sa kilazom a o zdravlju da ne pričam.
(the truth, 21. januar 2022 13:44)

Jedina osoba koja je ovde cirkuzant si ti. Alkalnost i kiselost regulise sam organizam, na to ni najmanje ne uticu namirnice koje unosimo. Mani se facebook ''nauke'' i uzmi strucnu literaturu pa malo citaj.

Vladimir

pre 2 godine

Idem u teretanu i treniram boks
Normalno je da bi mi idealan doručak posle jutarnjeg treninga bio lepinja sa kajmakom ili čuvena užička komplet lepinja

Šta je to sarma i pečenje?

pre 2 godine

Da li i ovsene pahuljice preporučujete i zidarima koji su na skeli po ceo dan.
(Dexxx, 21. januar 2022 12:51)
Ne za njih tanko parce raženog hleba i tri badema.
(Seek & Destroy, 21. januar 2022 13:21)

Za njih ništa, neka ostanu na skeli.
Nije ovo pisano za njih, niti toliko ljudi radi takve poslove već obožavaju da se hrane smećem.
Sve je izgovor, izgovor i samo izgovor.

Henry III

pre 2 godine

Tačno tako, i generalno ne treba konzumirati previše voća. Voće jeste puno vitamina, ali je prepuno i prostih šećera, tako da jedna ili dve voćke dnevno i više nego dovoljno. Manje kalorično i niska količina šećera u crvenom voću, maline, jagode, borovnice itd.
(B81, 21. januar 2022 12:44)

U sustini jedini vitamin iz voca koji nas organizam moze da iskoristi kako treba je vitamin C. Voce je daleko bogatije antioksidansima, vlaknima, pojedinim mineralima i ostalim bitnim mikro nutrijentima nego vitaminima (osim vitaminom C). U vocu nema vitamima D, A, K, E, B12, nema cinka, jako malo gvozdja itd. Kajmak (pravi, domaci, od krava koje slobodno pasu travu na otvorenom) je superiornija namirnica od bilo kojeg voca. Sadrzi savrsen odnos zasicenih i nezasicenih masnih kiselina, proteine, cink, kalcijum, fosfor, magnezijum, savrsen odnos vitamina D3 i K2, vitamine A, E, B i tako dalje. U pravu je Feelgood. Domaci kajmak i domaca lepinja od integralnog brasna, uz neki salatu je savrsen dorucak. Kao i riba, jaja, slanina, punomasni sir, jogurt, ovsene... Voce se jede za uzinu i ne previse kasno. Feelgood je anesteziolog a znamo da oni u malom prstu imaju fiziologiju i biohemiju ljudskog organizma. Takve ljude treba pomno slusati. Iako naravno nisu uvek u pravu, ne moze se reci da lupetaju.

?!

pre 2 godine

Koliko para - toliko muzike. Nemamo svi para za 3 obroka, ja se zgrčim za jedan obrok dnevno (ručak) i to nema biranja već šta i koliko se u tom trenutku zatekne u kući. A to što mi u medjuvremenu krče creva to je već moj problem, jer dok platiš kiriju i račune jedva pretekne da se jede i jednom dnevno...

ssss

pre 2 godine

Odlično. Samo se pridrzavaj njegovih saveta
(ssss, 21. januar 2022 15:10)

Ne pridržavam se njegovih saveta nego razuma i radim najbolje za sebe što znam. Ja sa preko 40 nemam zdravstvene probleme od mog načina na koji se hranim godinama unazad. Ti možda imaš, pa se ti pridržavaj čega hoćeš i koga hoćeš Ne znam kakvi su mu saveti generalno ali ovde ništa pogrešno nije rekao. To što se izvlači iz konteksta i tumači pogrešno je neka druga tema.
(Andy, 21. januar 2022 16:14)

Pa ako te bas zanima dosta sam stariji nemam problema i ne pridrzavam se njegovih gluposti.

Prase u Teheranu

pre 2 godine

U pravu je za voće, ali za idealni doručak nije. Šta fali lepinji sa kajmakom za doručak? Svakako će takav doručak da se potroši, a bićemo siti.

Deli

pre 2 godine

@grgur
Čovek je fit ,sto lažeš ? Odličan tip i pozitivac ,a ne mrakača kao ti i slični hejteri .
Jedite šta hoćete za doručak ako vam se jede . Ko vas tera da jedete ovo sto on kaže ? Ali je u pravu .
Ja se lično ne hranim tako a čak i preskacem i jedem tek oko 11 il 12 h .

Cryptografistkinja

pre 2 godine

Dnevno odrzavanje:

a)unos proteina u gramima 1x težina (max 35g/obrok) za održavanje kilaze.
b)uglj. hidrati jedite do ručka dnevno unos za odredjene god, posle toga nula
c)5 obroka dnevno (3 glavna i dve uzine na svaka 3 sata)
d)3litra vode
e)3-5 trening nedeljno

to je to.

grgur

pre 2 godine

Viđam gospodina često kod jedne pekare na Zvezdari, izgleda kao glista koja je pojela kliker, mršav sa stomačinom. Savetujem mu da živi zdraviji, sportski život.

jednom se živi

pre 2 godine

Kajmak je genijalan, osim što je više soli. Ono gde doktor uporno omanjuje jeste ono mi. Ishrana mora da ima smisla, a ono mi, je jako šareno. A i tost i ta tuna i to su izvori soli, tako da je u rangu sa kajmakom. A i jednom se živi. Najveći deo čovečanstva mi nismo ni bili stari, ni upola kao danas, tako da apsolutno nema sile da te priroda i hrana čuvaju posle 35. Sakaćemo creva, pašće im performanse ma šta jeli i polakoi sigurno raspašćemo i spolja i iznutra kao da je život po receptu fransuskih filozofa. Stoga iskažimo veru u život i ručkajmo i kajmak i slaninicu i šta nam je volja, ali da ima smisla, a tretiranje ishrane kao ljudske slabosti je besmisleno, ona je napravila čoveka, i dalje ga pravi, ali nije tu da ga sačuva u to sam siguran.

mr

pre 2 godine

Параноја око тог инсулина. Шећер се преноси тамо где треба, а не где инсулин хоће. Када си ујутру активан, уопште није битно шта једеш ћер ће шећер прво да иде у мишиће који се радом стално празне. Суштина је потрошња и унос.

matori

pre 2 godine

@a)unos proteina u gramima 1x težina (max 35g/obrok) za održavanje kilaze.
b)uglj. hidrati jedite do ručka dnevno unos za odredjene god, posle toga nula
c)5 obroka dnevno (3 glavna i dve uzine na svaka 3 sata)
d)3litra vode
e)3-5 trening nedeljno

to je to.
(Cryptografistkinja, 21. januar 2022 17:37)

u principu to je to, a vidim gomilu minusa... ljudi ne znaju....
ja bih ovde dodao da količina proteina zavisi od vrste vežbanja. ako su treninzi sa većim opterećenjem treba i 1,5 X telesna težina u gramima za održavanje kilaže. ja to praktikuje ni nisam promenio kilažu 20 godina. ako smanjim klopu, pada kilaža, a onda sam mršav. ovako 185 i 85 kg dobro utreniranog "starca" od 5 banki.

Aha

pre 2 godine

Feelgood je anesteziolog a znamo da oni u malom prstu imaju fiziologiju i biohemiju ljudskog organizma.
(Henry III, 21. januar 2022 14:20)
On je bio vozac hitne pomoci

Kraljevcanin

pre 2 godine

Ko bre ima pare za bademe, bademovo mleko i slicne stvari. Jedite ljudi,jaja, kacamak, poparu, przenice...jela na kojima smo odrasli kao deca...sve vise te neke zdrave hrane, a sve vise kljakavih ljudi...

knez

pre 2 godine

Ne budite bukvalisti, ovaj savet je za nas vecinu koja ne radi na skelama ili po rudnicima. I savet je odlican. A a ko baš treba više kalorija unesite proteine. Majkl Felps je za doručak jeo po 15 jaja kad je trenirao ko konj.

Andy

pre 2 godine

Naslov izvučen iz konteksta totalno. Nije rekao da bilo kada i bilo gde treba zameniti voće kajmakom i belom lepinjom, a to se da zaključiti iz naslova. Pogledajte celo gostovanje od 10min. Sve što je rekao je u pravu. Problem je što ljudi ne slušaju i ne žele da shvate nego tumače kako hoće pa jedu namernice lošeg kvaliteta i konstantno. Zato i imamo porast raznih autoimunih oboljenja kao što su dijabetes tip 2, insulinske rezistencije, Hašimota i još mnogo toga. E sada na stranu što ljudi tvrde da je prodavač magle i šta već. Ne znam čoveka niti sam mu ikada bio klijent. Možda i jeste to što kažu ljudi ali realno ovde je rekao sve kako treba.

PP

pre 2 godine

Problem je sto smo mi Srbi skloni preterivanju u svemu. Sedimo drug i ja u pečenjari, razmišljamo da nam kilo nije previše, sto pored nas dvojica svaki po kilo ipo plus sve ostalo redno. Za drugim stolovima više nego kod nas, a i naša količina je prevelika. Mi nismo jeli ako možemo da se krećemo posle obroka. Ljude koji se bave rekreativnim sportom gledamo kao ludake, one koji vode računa o ishrani zovemo deminutivom ženskog polnog organa. Mršavo dete i ljudi u opšte su "bolesni", a debeli i rumeni su zdravi. Nama prvo fali osnovnog obrazovanja, pa tek onda možemo da krenemo dalje.

fukušima

pre 2 godine

Ja ne doruckujem od 15-te godine i nemam problem sa apetitom i nemam problem sa kilazom. Cak i kad sam bila kod nutricioniste, covek je rekao da je sve u redu cak iako ne doruckujem a veceras voce i ne jedem meso.
(Ana, 21. januar 2022 14:32)

Ako večeraš voće onda dišpr ko zmaj garant

Boban

pre 2 godine

I jedan i drugi deda su mi ziveli preko 80 godina. I jedem isto sto i oni. I bas me briga sta kaze ovaj ili onaj, i sta kazu kojekakvi strucnjaci.

ssss

pre 2 godine

Bas naprotiv, apsolutno me ne zanima. Svako neka radi sta zeli sa svojim zivotom. Ne znam cemu ti sarkasticni komentari da ja treba da se pridrzavam njegovih saveta ako sam samo komentarisao da nista pogresno nije rekao i da je naslov izvucen iz konteksta. Radi sta ti je volja i zivi kako hoces. Mani se hejtovanja drugih ljudi.
(Andy, 21. januar 2022 18:05)

A da se raspitas za neku hranu za smirenje zivaca.

mamakoka

pre 2 godine

Ja ne mogu da jedem " sladak " doručak. Mrsko mi od malena. Sećam se sestra je uvek doruckovala plazmu u mleko. Ja uvek nešto slano. Voće ne mogu nikako ujutru. 3 obroka i 2 voćne užine, to da. Samo kako idu godine vidim moraće večera sa otpadne.

djidji

pre 2 godine

@ pera
Ili da te nazovemo dr feelgood:) :)) sto se skrivas, ti si prodavac magle.. Koliko ono belih smrti.. Ti da si anesteziolog bi se bavio time,fejkeru

Giovanni

pre 2 godine

U Srbiji se svejedno voće jedva i konzumira, tako da objasnite ljudima da je još i nezdravo pa da krenu na mnogo “zdraviju hranu” u vidu lepinja, testa, peciva, bureka i sl. Pa nacija je obolela od visokog holesterola, bolesti srca, začepljenih krvih sudova, gojaznosti, pušenja i nekretanja ali vi njima recite da je voće nezdravo i da će im biti mnogo bolje kada ga izbace…

Seek & Destroy

pre 2 godine

Što ima više strucnjaka i eksperata za ishranu sve su ljudi bolesniji i bolesniji.
Taj što non stop gleda šta je pojeo i koliko je pojeo i koliko to ima kalorija,masti,ugljenih hidrata taj 100 posto nije zdrav.Psihicki sigurno nije jer je preopterecen.
Americki strucnaci su tamo 50-tih godina objavili famoznu vest da je holesterol taj koji je glavni krivac zbog tolikog broja srcanih udara, pazite 50-tih godina kada ih i nije bilo mnogo.
I onda je krenula ta americka propaganda mast nije zdrava,ulje je zdravo,po prodavnicama sve neka hrana bez masti,ovsene i ostale fore i fazoni.Reklamira se sve neka nemasna hrana.
Bilioni dolara od tableta za holesterol i sta smo dobili od svega toga.Dobili smo godišnje 18 milona umrlih od kardiovaskularnih bolesti.A oni su kao pronašli rešenje i lek.Rešenje je nemasna hrana i tablete.

sasha

pre 2 godine

grgur, 21. januar 2022 12:38)

Koji si ti kralj. "Izgleda kao glista koja je pojela kliker" :)

Smejem se pola sata, stalno mi pred ocima glista sa jednom izbocinom na pola tela :).

Gabrijel Omar

pre 2 godine

Ovaj lik je Nada Macura medju nutricionistima. Btw, ima li ikoga ko je ikada rekao:"Da, zelim da budem kao on, da izgledam kao on!" ?

mm

pre 2 godine

Srbi jedu za doručak ono što drugi narodi ručaju. A ručaju dva puta, jednom prepodne, kad imaju pauzu, a jednom kasnije popodne. A dok hodaju, jedu hranu koju kupuju na ulici.

Ccc

pre 2 godine

@kraljevcanin, a sta fali Bademima, bademovom mleku itd.ako se nekom to svidja neka to I jede. Ta hrana nije uopste toliko skuplja od nekih stvari koje si rekao, umesto da odes u pekaru I das 200 kinti za gluposti napravis 2 zdrava, veoma zdrava sendvica za iste pare... ovde je vise poenta da li zelis da brines o sebi i svom zdravlju nego da li imas para za to. Kao neko ko mora zdravije da se hrani zbog zdravlja potpisujem da nije toliko ni tesko ni skupo da se tako covek hrani. Naravno, ima I skupih namirnica ali evo primer gde se ustedi. Ne jedem grickalice, kokakolu I vestacke sokove, preradjeno meso itd.umesto toga kupim suvo voce, sam pravim prirodne sokove...I na kraju dana se potrosi ista lova.

Vanja3883

pre 2 godine

E ja godinama jedem voce sa orasima, lesnicima, badememima i odgovara mi i ne prejedam se... Tako da svi radimo kako nam odgovara...prosto nije tacno... Ja gledam ove sto jedu kajmak i lepinju ujutru i posle 4 sata gladni ko vukovi i sta onda...

MMMMMMM

pre 2 godine

Ko više da veruje ovome šarlatanu, seam se kada je "uvaženi" dr filgud pre petnaestak godina po svim mogućim televizijama propagirao i forsirao voće, da ga treba jesti što više jer je najzdravije.

Andy

pre 2 godine

@Odlično. Samo se pridrzavaj njegovih saveta
(ssss, 21. januar 2022 15:10)

Ne pridržavam se njegovih saveta nego razuma i radim najbolje za sebe što znam. Ja sa preko 40 nemam zdravstvene probleme od mog načina na koji se hranim godinama unazad. Ti možda imaš, pa se ti pridržavaj čega hoćeš i koga hoćeš Ne znam kakvi su mu saveti generalno ali ovde ništa pogrešno nije rekao. To što se izvlači iz konteksta i tumači pogrešno je neka druga tema.
(Andy, 21. januar 2022 16:14)

Pa ako te bas zanima dosta sam stariji nemam problema i ne pridrzavam se njegovih gluposti.
(ssss, 21. januar 2022 17:09)

Bas naprotiv, apsolutno me ne zanima. Svako neka radi sta zeli sa svojim zivotom. Ne znam cemu ti sarkasticni komentari da ja treba da se pridrzavam njegovih saveta ako sam samo komentarisao da nista pogresno nije rekao i da je naslov izvucen iz konteksta. Radi sta ti je volja i zivi kako hoces. Mani se hejtovanja drugih ljudi.

Seek & Destroy

pre 2 godine

Da li i ovsene pahuljice preporučujete i zidarima koji su na skeli po ceo dan.
(Dexxx, 21. januar 2022 12:51)
Ne za njih tanko parce raženog hleba i tri badema.

lion

pre 2 godine

Ko bre ima pare za bademe, bademovo mleko i slicne stvari. Jedite ljudi,jaja, kacamak, poparu, przenice...jela na kojima smo odrasli kao deca...sve vise te neke zdrave hrane, a sve vise kljakavih ljudi...
(Kraljevcanin, 21. januar 2022 15:03)

Kilavi smo svi jer zdrave hrane skoro da i nema. Jaja provedena od kokoški u kavezu nakljukanih steroidima i antibioticima, hleb pun aditiva jer niko više ne čeka da testo naraste, prženice na toplo cedjenom ulju mi glupo da komentarišem

Komša

pre 2 godine

Srbi jedu za doručak ono što drugi narodi ručaju. A ručaju dva puta, jednom prepodne, kad imaju pauzu, a jednom kasnije popodne. A dok hodaju, jedu hranu koju kupuju na ulici.
(mm, 21. januar 2022 14:39) 

Hau jes nou...
Recimo Englez ume ladno da pojede prebranac neki kao prilog uz doručak.
Volim jak doručak (slanina puta jaja npr) ali prebrdnac na sabajle ne bih jeo pa taman puškom da me teraš...

Seek & Destroy

pre 2 godine

Da li i ovsene pahuljice preporučujete i zidarima koji su na skeli po ceo dan.
(Dexxx, 21. januar 2022 12:51)
Ne za njih tanko parce raženog hleba i tri badema.
(Seek & Destroy, 21. januar 2022 13:21)

Za njih ništa, neka ostanu na skeli.
Nije ovo pisano za njih, niti toliko ljudi radi takve poslove već obožavaju da se hrane smećem.
Sve je izgovor, izgovor i samo izgovor.
(Šta je to sarma i pečenje?, 21. januar 2022 14:35)
Pa ovo je pisano za foteljaše.
Kada bi ti znao koliko ljudi u Srbiji radi na gradjevini zaprepastio bi se.Aj koliko radi vec koliko oni ljudi prehranjuju.To su milioni dragi gospodine.

Lax

pre 2 godine

Kao jedini argument da voće ne valja je naveo da će ljudi posle toga mnogo da jedu - nisu svi robovi stomaka i možemo i da budemo gladni neko vreme bez problema... Ako znaš koliko ti je hrane dovoljno za tvoju dnevnu aktivnost, nisi lud da konstantno preteruješ...

Andy

pre 2 godine

@Odlično. Samo se pridrzavaj njegovih saveta
(ssss, 21. januar 2022 15:10)

Ne pridržavam se njegovih saveta nego razuma i radim najbolje za sebe što znam. Ja sa preko 40 nemam zdravstvene probleme od mog načina na koji se hranim godinama unazad. Ti možda imaš, pa se ti pridržavaj čega hoćeš i koga hoćeš Ne znam kakvi su mu saveti generalno ali ovde ništa pogrešno nije rekao. To što se izvlači iz konteksta i tumači pogrešno je neka druga tema.

Mesec

pre 2 godine

Smanjiti jelo na min. Evo ja npr pretovarim se za obrok...npr rucak umeso da pojedem tanjir junece corbe sa mesom i lepinjom ja na to dodam sniclu, prilog, salatu, kafu i dezert. Umesto da stanem kada je dovoljno ja nastavim da jedem i jedem. Za dorucak pojedem oko 150 gr sunke ili cajne, 4 jaja, sira i pola hleba, plus sok jedno dve case i kafa. Za uzinu obicno dve banane ili kutiju nekih kolaca oko 200 gr. Veceru uglavnom nema, ali i ovo pa je mnogo u toku dana...

Јабучило

pre 2 godine

Nemaju svi za kajmak i lepinju u ovoj državi. Neko jede svinjsku mast na tost za doručak.
(ja, 21. januar 2022 16:59)

Тај што има за тост није баш да нема за леба...

mr

pre 2 godine

Параноја око тог инсулина. Шећер се преноси тамо где треба, а не где инсулин хоће. Када си ујутру активан, уопште није битно шта једеш ћер ће шећер прво да иде у мишиће који се радом стално празне. Суштина је потрошња и унос.
(mr, 21. januar 2022 17:20)

Jeste bitno jer ako ne uneses dovoljno proteina u toku dana vremenom ce ti se smanjiti misicna masa ...
(dr Cune, 21. januar 2022 19:09)

Добро што си нам изнео твоје знање, мада ни ту ниси у праву. Немам појма што си се ти оволико разгоропадио, када ни он а ни ја нисмо писали ни о чему другом осим о воћу за доручак. Одакле ти знаш шта ја знам о мишићима и која је моја теорија. Па ево да то одмах одпишем да ова твоја не ваља јер ти напишеш ако данас не унесе протеине смањиће се мишићи временом. Временом има много дана, и изградња и смањење мишића нема никакве везе са једним даном. Верујем да ти можеш да изградиш 5 кила мишића месечно и да то продајеш својим полазницима. Срећно им било са тобом.

Gile

pre 2 godine

Dzabe prica ljudima. Kada udjes u market shvatas sta ljudi jedu. Pastete, salame, kobasice, virsle to je osnova svih obroka. Keksevi, sokovi i bombone su uzina.

mina335

pre 2 godine

Najgora opcija je da se jede van kuće, po pekarama i restoranima. U tu hranu se dodaje čudo aditiva i konzervanasa. Polu pripremljena jela i peciva se samo podgrevaju i izgledaju kao sveža, ali nutritivna vrednost im je 0.

мишо

pre 2 godine

баш јуче гледам , Др Иванов каже обавезно воће за доручак , а филгуд каже никако воће за доручак ,и коме сада веровати ?

Грађанин сумњиве работе.

pre 2 godine

Као неко ко је радио све и свашта,могу да кажем да неби издржао неке шљаке да сам јео овсене пахуљице. Углавном су то била нека пецива,кроз физички рад све нулираш. Човек мора да буде физички активан да ли радио у канцеларији или на скели није важно. Физичка активност је кључ одржавања телесне масе у мерама нормале.

mishel

pre 2 godine

Da li i ovsene pahuljice preporučujete i zidarima koji su na skeli po ceo dan.
(Dexxx, 21. januar 2022 12:51)

Zidarski sendvic
Pola hleba preseceno na pola i unutra Alpska salama , sa krugovima od masti.
Od ovsenih pahuljica bi vec posle 2 sata pao sa skele od slabosti.

neispravan kod, komentar nije upisan

pre 2 godine

Cirkuzant i prodavač magle!
(дејан, 21. januar 2022 12:42)

Promasio profesiju. Trebalo je da prodaje nerdjajuce posudje po vasarima.

Ghoul

pre 2 godine

Šta ja znam, uglavnom jedem sve, znam da pojedem i pekaru, slatko, grickalice, naleti mi period da se neko vreme hranim sa džank fudom, mada vadi me što i u tom periodu unosim mnogo voća, tečnosti, orašastih plodova...naravno nisu mi takva tri obroka, jednom dnevno, ali pomaže mi i to što redovno trčim, tada izbacim većinu ovoga što ne bi trebalo, mislim da je balans bitan, ne preterivati.

Lolox

pre 2 godine

Feelgood je anesteziolog a znamo da oni u malom prstu imaju fiziologiju i biohemiju ljudskog organizma.
(Henry III, 21. januar 2022 14:20)
On je bio vozac hitne pomoci
(Aha, 21. januar 2022 16:42)

Ne, radio je kao portir u EPS-u samo je nosio tupe pa ga verovatno nisi odmah prepoznao. Tu je imao mnogo slobodnog vremena pa je citao o nutricionizmu i sada je dosao na televizor nama da pametuje. Nama koji sve znamo.

Cofi

pre 2 godine

Hrana nije problem. Ljudi u Srbiji treba generalno mnogo manje da jedu, vise se krecu i manje da pametuju. I da piju puno vode. I svima ce biti puno bolje.

dr Cune

pre 2 godine

Параноја око тог инсулина. Шећер се преноси тамо где треба, а не где инсулин хоће. Када си ујутру активан, уопште није битно шта једеш ћер ће шећер прво да иде у мишиће који се радом стално празне. Суштина је потрошња и унос.
(mr, 21. januar 2022 17:20)

Jeste bitno jer ako ne uneses dovoljno proteina u toku dana vremenom ce ti se smanjiti misicna masa sto posledicno dovodi do usporavanja metabolizma, tj. smanjenja bazalnog metabolizma i kolicine hrane koju smes da uneses, zatim kicmeni stub i kosti generalno postaju osetljiviji jer gube potporu itd. Sustina nije potrosnja i unos, vec je jako bitno sta jedes. Po tvojoj teoriji bi bilo svejedno da li ces npr. za dorucak da pojedes 100 grama badema (oko 600 kcal), cetiri jajeta (oko 600 kcal) ili cokoladu od 100 grama (oko 600 kcal). Sve tri namirnice imaju isto kalorija ali je cokolada los izbor a prva dva sjajan. Makar i potrosio sav taj secer iz cokolade, misici ti ostaju uskraceni za neophodne protene i smanjuju se jer dolazi do katabolizma sto vremenom sa sobom nosi odredjene nezeljene efekte. O dobrobiti i nutritivnoj vrednosti jaja i badema i stetnosti velikih kolicina cokolade za organizam ne treba pisati jer nije samo vazno biti fit, jos vaznije je biti fit i zdrav. Zakljucak, jako je bitno sta jedes a ne samo kalorijski deficit/suficit.

by Mika alas, Dalas

pre 2 godine

tunjevina nije zdrava, puna je žive ...
(mika,

Ja kupijem konzerviranu prije +20g. Za sad sam OK ako se ne sjete pa pocnu da laziraju datum proizvodnje.

Redov

pre 2 godine

@Вуле, то је потпуно наопако. шта мислиш, колико организму треба да свари храну? то што поједеш ујутро организам може да користи тек неколико сати касније, при чему део енергије троши на то варење. прескочи доручак, и поједи здрав ручак или вечеру, и бићеш здравији.
(Вук Караџић, 21. januar 2022 15:07)

Preskoči doručak je neka nova moda?! A večno su nas učili da je doručak najvažniji obrok u danu. Ja se držimo onog starog: "doručkuj k'o kralj, ručaj k'o gradjanin a večeraj k'o prosjak"! I super sam, zdrav i vitalan u šestoj deceniji života.

Sandra

pre 2 godine

Mislim da je krajnje vreme da lekari nauce da dijabetes izazivaju masti a ne sever, pogotovo ne vocni secer....
(Srdjan bg, 23. januar 2022 02:30)

Zabrinjavajuca kolicina neznanja.

IvanZP

pre 2 godine

Generalno gledano u zavisnosti od potreba periodizuješ unos je ugljenih hidrata u toku dana, pošto je za mišicne kontrakcije potrebna glukoza trudiš se da kompleksne uh unosiš pre i posle treninga, napornog radnog dana itd. Proste uh pa samim tim i voće u manjoj količini možeš slobodno unositi neposredno posle treninga i u posebnim slučajevima ako je fizičko opterećenje veliko pre ili tokom te aktivnosti. Što se tiče svakog obroka unosiš svakako proteine i udrave masti ili proteine i kompleksne uh kako sam već naveo. Unos sve tri vrste makro nutricijenata nije poželjan i loše utiče na telesnu kompoziciju i metabolizam. Manipulacija insulinom je ključna, on kao jedan od tri najvažnija hormona treba koristiti samo onda kad je to neophodno za oporavak organizma, svako ostalo njegovo pozivanje je loše za zdravlje. E to je suština koju 98% tih stručnjaka za ishranu ne znaju da objasne.

petar

pre 2 godine

Gledala ...i sa njegovim doručkom možeš da radiš samo u kancelariji . Radnik na građevini nikako
(Cakana, 21. januar 2022 20:08)

Upravo tako.Ne samo na građevini već nigdje u proizvodnji.I to ne samo fizički radnici.Kod nas u firmi za doručak se obično uzimaju kuvana jela i jaki sendviči.Jaja na oko i slično uzimaju samo oni koji rade u kancelariji.Nije lako sa lakom hranom izdržati do 16 h.

Вук Караџић

pre 2 godine

Jel to ok za dorucak?
(Pokondirena tikvica, 21. januar 2022 14:02)


јесте ако си ложач или рудар

a sad malo ozbiljno

pre 2 godine

Naučnici su ustanovili koji je najzdraviji obrok na svetu:
- divlji kanadski losos na žaru
- integralni ražani hleb
- salata od artičoke sa kurkumom
- a za desert mus od crne belgijske čokolade.

Dakle, da ponovimo za čitaoce iz Srbije:
- prase
- pogača
- šopska
- krempita.

Jana

pre 2 godine

Bila na hrono ishrani 3 godine oslabila za 5 meseci 21 kg nisam bila gladna, izbor za ishranu širok samo treba biti maštovit. Nikad se bolje nisam osećala ali čim se vratiš na staro 21+5

Vrana

pre 2 godine

Ako hoces da smrsas moras da si fizicki aktivan ne mozes samo to ishranom reducirati. Ne pokusavajte ove pticije ishrane samo cete biti nervozni po ceo dan jer em ste gladni em ne uzivate u jelu. Najbolja dijeta po meni je smanji porciju. Jedi sve kao i do sad ali manje. Ako jedes pola hleba jedi cetvrtinu. Manje porcije uz fizicku aktivnost dobitna kombinacija.

Quaresma

pre 2 godine

баш јуче гледам , Др Иванов каже обавезно воће за доручак , а филгуд каже никако воће за доручак ,и коме сада веровати ?
(мишо, 21. januar 2022 18:57)

Veruj pekari...

Хм

pre 2 godine

Зависи од метаболизма. Мене доручак закуца. Воће и некако, житарице ме дотепају.
Најбоље се осећам кад не једем угљене хидрате пре 12.
Свако има свој ритам.

Minnie

pre 10 meseci

Ja vec 5 godina jedem voce i med sa kasikom lanenog semena za dorucak. Svi nalazi perfektni, kondicija 10+. Prepesacim dnevno minimum 10km