Kome će možda biti potrebna četvrta doza vakcine?

Ljudi sa određenim zdravstvenim stanjima zbog kojih su umereno ili teško imunokompromitovani mogli bi da dobiju i četvrtu mRNA vakcinu protiv kovida 19, stoji u ažuriranim smernicama američkih Centara za kontrolu i prevenciju bolesti (CDC).

Izvor: nedeljnik.rs
Pošaljite komentar
  1. Kome će možda biti potrebna četvrta doza vakcine?

    Onima koji prežive.
    (A3, 28. oktobar 2021 23:14)

    # Link komentara

  2. Primio fajzera 1 u januaru,primio fajzera 2 u junu,u decembru idem na treću...
    Bio na letovanju,ostavio pandemiju iza sebe daleko,živim normalno,ne gledam više vesti i tv,ne idem u Tumane i kod veterinara...i tako...
    (vrlo vrlo zadovoljan tip, 28. oktobar 2021 19:57)
    Sve isto, ali bez i jedne vakcine...
    (jos zadovoljniji tip, 28. oktobar 2021 20:34)

    # Link komentara

  3. Ovcama... Kao i prve tri!
    (Djordje NS, 28. oktobar 2021 20:04)

    # Link komentara

  4. Primio fajzera 1 u januaru,primio fajzera 2 u junu,u decembru idem na treću...
    Bio na letovanju,ostavio pandemiju iza sebe daleko,živim normalno,ne gledam više vesti i tv,ne idem u Tumane i kod veterinara...i tako...
    (vrlo vrlo zadovoljan tip, 28. oktobar 2021 19:57)

    # Link komentara

  5. @sasa the king, a te injekcije za gnojnu anginu su napravljene za 5 meseci ili 10 godina?
    Auu, auuu pa šta ćemo sad.
    (rebro, 28. oktobar 2021 19:02)

    # Link komentara

  6. @U komentarima se vidi da Srbi imaju hronicni nedostatak empatije prema svojim starijim i bolesnijim sugradjanima pa i najblizim rodjacima. Sta ti antivakseri porucuju tesko obolelima? Da se ne vakcinisu jer su zdravi kao oni? Ne ismejavajte starost i bolest jer to svakoga ceka pre ili kasnije. Razumite strah tih ljudi i pokusaj naucnika da im pomognu. Lako je reci da su Korona i vakcine izmisljene ako ste mladi i zdravi. Razumem da ih je mozda briga za komsije jer im je vazniji nocni izlazak ali zar ni malo ne brinu za svoje roditelje, deke i bake?
    (milan, 27. oktobar 2021 17:36)

    ..deke,bake...
    Idi..zamalo me pogodi u zicu.
    Slusaj sine, ako si iole obrazovan, onda znas da komuniciras na engleskom (da ga citas i pises). Aj sad lepo izguglaj sajt nature pa citaj naucne radove i studije.
    Naucne radove i studije.
    Pa se javi opet ovde da pricamo o dekama i bakama.
    Znanje je blagoslov - zapamti to!
    (djosa, 28. oktobar 2021 18:48)

    # Link komentara

  7. (pa, 27. oktobar 2021 23:32)

    ala si se ti nalupao gluposti...
    (Eustahije Brzić, 28. oktobar 2021 13:03)

    # Link komentara

  8. Kolikoje ljudi ode pročitalo više od naslova?
    (wiener, 27. oktobar 2021 18:13) 

    Analogija, prijatelju. Treba da budeš posebno limitiran pa da ne vratiš film, i vidiš kako sve ovo liči i na priču o 3. dozi.
    (Toto-ko-tunjo, 28. oktobar 2021 10:34)

    # Link komentara

  9. 3 doze primio otac i evo ga lezi sa koronom
    (majstor, 27. oktobar 2021 19:28) 

    Želim mu brzo ozdravljenje. I komšija, koji mi je kao brat, posle 2 astre završio na kiseoniku. Ali i njegovi roditelji, koji nisu primili ništa, jedva su pregurali. Kao neko ko nije primio nijednu dozu, neću nikad likovati i pričati da sam sigurno u pravu. Verovatno nekom ta vakcina pomogne, možda i kao placebo, a nekom i ne. Kao vitaminski suplement. Nešto se primi, a nešto ne. I ja, eto, ne skidam masku. I ko zna koliko i da li pomaže. Možda ću imati kasnije problema i zbog toga. Ko zna. Ono što prilično smeta je pritisak da se vakcinišeš. Uz sopstveni potpis i rizik. Neobično. Prošle nedelje, u četvrtak, dobio sam temperaturu, teralo do 38, nije prelazilo. Drhtavica, bolovi u mišićima... Odmah sam se testirao, i izneo doktorki svoj stav o vakcinama. Rekla mi je da je ona vakcinisana, ali i da ne može reći da li je u pravu. Dodala je da je puno toga nepoznanica u vezi ovog virusa. I da se ne opterećujem pričama, što, naravno, nisam nikad ni radio. Neverovatno zen-iskustvo sa nekim sa prve linije, kojoj kuljaju pacijenti sa svih strana! Ja joj se divim! Inače, negativan sam na koronu, pijem neki antibiotik zbog upaljenog grla koje me uopšte ne boli(!?). Danas krećem da radim. I ne znam da li je test pogrešio, da li će se možda navratiti, da li sa vakcinom ne bih imao ni tih simptoma.. Ali, ne znam ni da li će mi pasti neko parče fasade na glavu. Ne znam, i ne zanima me.
    (Toto-ko-tunjo, 28. oktobar 2021 10:07)

    # Link komentara

  10. Koji debilizam u komentarima. Vec nedeljama dnevno umire 50+ ljudi i jos vam nije jasno. Pa sta i da bude 50 doza vakcine? Ako ce to da spasi zivote u cemu je problem? Ocigledno smo em tupav em neobrazovan narod.
    (Sada, 27. oktobar 2021 18:29) # Link komentara
    Bolje je ćutati i pustiti druge da misle da si glup nego progovoriti i time otkloniti svaku sumnju.
    (Realno, 28. oktobar 2021 09:23)

    # Link komentara

  11. Sta je ovde problem? Primiti vakcinu jednom u 5 meseci!? Secam se kad sam bio mali, lekar mi je prepisao 7 inekcija kada sam imao gnojnu anginu. Sedam inekcija svaki dan po jednu, i? Sad je problem jedna u 5 meseci, a zivot cuva!?
    (sasa the king, 27. oktobar 2021 23:46)

    Tebe život baš ne mazi.
    (Toto-ko-tunjo, 28. oktobar 2021 09:13)

    # Link komentara

  12. Pocinje??? Posle vise od godinu dana tebi sad pocinje??
    (Zemunac, 27. oktobar 2021 22:28) 

    Da.Sada.
    Mozda zato sto nikada ne tražim "zadnju nameru" u nekom predlogu.Nisam sklon da u odnosima sa ljudima polazim od toga da hoce da me prevare.
    Na pandemiju nisam gledao kao na politički problem vec kao na zdravstveni problem koji imamo.
    Svestan sam činjenice da je "nekom rat a nekom brat" i da ce uvek postojati ljudi koji ce vanredne okolnosti zloupotrebljavati politički,materijalno ili da ispolje svoje negativne osobine,porive da drugom nanesu stetu bez ikakve koristi za sebe (recimo oni sto su prijavljivali ljude koji setaju kucice posle 20 h ili Ratka Vardu sto je prao auto)
    Ova,ovakva vakcina je meni prihvatljiva kao opcija. Nemam nista ni protiv ljudi koji ne zele da je prime.
    Kampanja za vakcinaciju me ne pogadja i odluku sam doneo sam - ne da bi isao na more (nikada to ne bih uradio zbog toga) niti da bi mi neko dozvolio da popijem kafu ili rucam u restoranu.
    Dokle god je kampanja u pitanju to mi je uredu.
    Onog trenutka kada pocne primoravanje na vakcinu i insistiranje na ponovnom vakcinisanju da bi "dobio" pravo koje mi prirodno pripada to postaje opasno a tvrdnja sa mi je potrebna 3,4,5 ,10 doza iako je imunitet svakog coveka razlicit ovo postaje prevara i ucena.
    Imam ličnu kartu Republike Srbije - paralelnu necu uzimati bez obzira sto mogu.
    Ni u Grcku nisam isao - a mogao sam.
    (Komša, 28. oktobar 2021 09:03)

    # Link komentara

  13. На крају ће морати недељно. Докле год не побију колико су наумили.
    (Сеновић, 28. oktobar 2021 07:17)

    # Link komentara

  14. Свима ће бити потребна четврта, пета... доза. Све до оног момента када неко утицајан буде рекао "Доста, бре више!"
    Е, онда ће познате фармацеутске куће изаћи и рећи "Ево нове вакцине!" И та вакцина ће стварно да делује. И тада ће бити крај пандемије. А до тада ће Фајзер и још пар компанија да се намлате пара...
    (sempervivum, 28. oktobar 2021 02:03)

    # Link komentara

  15. Sta je ovde problem? Primiti vakcinu jednom u 5 meseci!? Secam se kad sam bio mali, lekar mi je prepisao 7 inekcija kada sam imao gnojnu anginu. Sedam inekcija svaki dan po jednu, i? Sad je problem jedna u 5 meseci, a zivot cuva!?
    (sasa the king, 27. oktobar 2021 23:46)

    # Link komentara

  16. kao i vakcina za grip mora svake godine verovatno ce i ova morati. samo sto se od ove bolesti umira od gripa bas i ne. a sta cemo sa pdgpvrnima za sirenej zarazne bolesti? Zna se sta se radi kod nailaska na osobu zarazenu postoji i zakon za to. e sad sto su nasi na vlasti odlucili da rade suprotno pa je zbog toga umrelo prek o9000 ljudi njima na dusu, mada sam ja za odgovrnost. 9000 porodica je izgubilo voljene osobe a za to je nek okriv i treba da odgovara. to sto se oni eru pa prebacuj ukrivicu na nas je druga stavr i veoma pokvareno sa njihove strane. ali od njih ne mzoe covek da ocekuje da budu psoteni i priznaju.
    (pa, 27. oktobar 2021 23:32)

    # Link komentara

  17. Meni ovo nesto sluti na scenario:
    "A onda je krenulo nesto po zlu"

    A mi smo zeleli samo najbolje!!!
    (acca, 27. oktobar 2021 22:58)

    # Link komentara

  18. pa to ce avaksi, kad ih navucemo na fajzericu..
    sada se jos nesto femkaju, kao pune im gace od mRNA

    al kad jednom probaju, ishhhh....
    bosce se po 10 puta na dan...
    (wer, 27. oktobar 2021 22:50)

    # Link komentara

  19. To se vec zna svima,ista prica je bila i sa trecom Mene zanima kome ce trebati 12 doza u jesen 2023?
    (Sale, 27. oktobar 2021 15:49)

    Mislite u jesen 2022?
    (Zemunac, 27. oktobar 2021 22:41)

    # Link komentara

  20. Da li ste nekad culi da ko ide u posetu nekim africkim zemljama mora da primi na desetine vakcina?
    (Nasa jedra su gitare, 27. oktobar 2021 15:33)

    U kom to filmu? Crtanom? Veci deo sveta obidjoh ( od toga 24 africke zemlje), nigde nisu trazili nikakve potvrde o vakcinaciji ukoliko dolazis iz Evrope.
    (Lola, 27. oktobar 2021 22:38)

    # Link komentara

  21. Ko god primi cetvrtu dozu ima F dijagnozu.
    Garantujem
    (srbo, 27. oktobar 2021 14:56)

    Ne dobija se dijagnoza naknadno, vec od prve.
    (Jovan, 27. oktobar 2021 22:32)

    # Link komentara

  22. 3,4,5,6 necu primiti jer ovo pocinje da vredja zdrav razum.
    (Komša, 27. oktobar 2021 17:36)

    Pocinje??? Posle vise od godinu dana tebi sad pocinje??
    (Zemunac, 27. oktobar 2021 22:28)

    # Link komentara

  23. jesam li ja antivakser ako sam primio sve vakcine sem za covid? i ne mislim da je zemlja ravna ploča, nisam krezub, imam fakultetsku diplomu. molim za odgovor ko god želi da odgovori
    (aca, 27. oktobar 2021 18:26)
    Eto, ja preležah, revakcinisao se fajzerom, a svaki put kad pokušam da izustim kako je ovo kompletna histerija i iživljavanje nad ljudima koji traže osnovno pravo da znaju šta primaju i da neko snosi odgovornost za nametnuto - meni kažu da sam "antivakser". I to čjudi koji znaju da sam se vakcinisao.
    (pr, 27. oktobar 2021 22:26)

    # Link komentara

  24. (па да, 27. oktobar 2021 20:45)
    Verujem pravoslavnim Rusima i Putinu, i ako treba deset vakcina Sputnik V cu da primim ako je u interesu zdarvlja i zastiti drustva. Putin - Rusija. Amin
    (Sputnik V, 27. oktobar 2021 22:24)

    # Link komentara

  25. Svima koji su primili prethodne. Nakon cetvrte bice spremni za petu. I tako redom.
    (Alims, 27. oktobar 2021 22:17)

    # Link komentara

  26. Tri uboda hoću ja
    Neću jedan, neću dva...
    Ništa manje neću jer tri su za sreću
    Tri uboda hoću ja...
    (Vicko, 27. oktobar 2021 22:17)

    # Link komentara

  27. Primio dve, i ne planiram više. Rekao to mojima na poslu, i sad me zezaju da sam neodgovorni antitrećaš.
    (Duca, 27. oktobar 2021 22:14)

    # Link komentara

  28. 99% komentatora još uvek nije ukapiralo da se govori o četvrtoj dozi za imuno-kompromitovane osobe, a ne o buster dozi za osobe vakcinisane sa dve doze vakcine.
    (Darko, 27. oktobar 2021 17:52)

    I treća doza je prvobitno bila samo za imunokompromitovane... ustvari ne, treća doza je prvo bila teorija zavere ravnozemljaša.
    (XP

    svaka cast na komentaru.ja bi jos dodao tj.postavio pitanje:

    kako to da teorija zavere na kraju postane realnost????????
    (dd, 27. oktobar 2021 21:39)

    # Link komentara

  29. Za sve vas vakcinisane ... pelcovali ste se i šta sad? Pustite nas da odlučujemo, kako i šta. Šta ste vi pelcovani sad šta bolji od nas nevakcinisanih? Jeste se možda pitali, zašto se ne vakcinišemo? Možda smo preboljeli, možda imamo zdravstvenih problema zbog kojih se ne smemo vakcinisati. Mislim, previše vam je mozak opran, a to je i bio cilj od samog početka. Ali džaba pričati, ubeđeni ste, da ste iznad svih, da ste sad nešto bolji kad ste pelcovani ... stavite prst na čelo i razmislite, ali onako, objektivno. I ne, neću se vakcinisati. I šta sad?
    (Dule, 27. oktobar 2021 21:31)

    # Link komentara

  30. Opa!? Što bi rekao Ivančić, u jednom od Robija K, hipervakseri.
    (Toto-ko-tunjo-razume-brigu, 27. oktobar 2021 21:27)

    # Link komentara

  31. jel moze unapred da se primi 5-ta doza????preskocio bi 4-tu,svakako nece vredeti posle 6 meseci!!!da osiguram propusnicu....hahaha
    (zz, 27. oktobar 2021 21:24)

    # Link komentara

  32. Krug Dvojke čeka četvrtu dozu!
    (Ponosni vakser, 27. oktobar 2021 21:17)

    # Link komentara

  33. znači i četvrta, treća neće biti dovoljna. Gde je kraj? Pa verovatno dok se filantropi ne smiluju i puste,, pravu,, u proizvodnju i upotrebu. A za to će da pričekamo cilj im još nije ispunjen.
    (Pera K., 27. oktobar 2021 21:05)

    # Link komentara

  34. 99% komentatora još uvek nije ukapiralo da se govori o četvrtoj dozi za imuno-kompromitovane osobe, a ne o buster dozi za osobe vakcinisane sa dve doze vakcine.
    (Darko, 27. oktobar 2021 17:52)

    I treća doza je prvobitno bila samo za imunokompromitovane... ustvari ne, treća doza je prvo bila teorija zavere ravnozemljaša.
    (XP, 27. oktobar 2021 20:48)

    # Link komentara

  35. Plata u JAR nekih 5000$. Uslov najmanje 15 vakcina. Da ne nabrajam bolesti. Ruke do ramena dajem da bi 99% antivaksera prvi zavrtali rukave. Ko vas ne zna kukala mu majka njegova.
    (Sputnik V)

    Спутњиче, значи сваких пола године по "15" вакцина да се прима? С тим што приде мораш, за сваки случај, да пролазиш и кроз вишенедељни карантин у зависности колики је инкубациони период за све те бољке? А пошто ни то није гарант да их не болујеш, где год да се мрднеш у тој ЈАР узимају ти брисеве за све те бољке? Такође ти у сваком бистроу, ресторану, позоришту... долазе неке чике и проверавају те јеси ли испунио све услове за улазак?
    На то си мислио или си заборавио да напоменеш да се већина од тих "15" вакцина прима једном у животу или на минимум десет година, те да те за већину тих бољки после уопште не цимају....
    Јер су свих 15 одавно проверене тј нису експерименталне као ове.
    (па да, 27. oktobar 2021 20:45)

    # Link komentara

  36. Svake godine se milijarde ljudi na svetu vakciniše protiv sezonskog gripa. Nikom ništa. Ne bune se čak ni mučeni antivakseri. Šta vam je onda dakle tačno čudno, smešno i strašno u vakcinaciji protiv kovida?
    (Bshbv, 27. oktobar 2021 16:10)

    Pa recimo cudno je to sto nigde nisam cuo da ti za sezonski grip prave nekakav pasos. Nisam cuo da te neko ne prima u svoju zemlju ako nisi vakcinisan od kovida. Strasne su ucene sa ovom vakcinacijom. Naravno strasne su i ovolike doze . Evo nas polako jurimo cetvrtu. Mislis da je tu kraj? Jel dovoljno razlika sa vakcinacijom od sezonskog gripa?
    (aaaaa, 27. oktobar 2021 20:43)

    # Link komentara

  37. Plata u JAR nekih 5000$. Uslov najmanje 15 vakcina. Da ne nabrajam bolesti. Ruke do ramena dajem da bi 99% antivaksera prvi zavrtali rukave. Ko vas ne zna kukala mu majka njegova.
    (Sputnik V, 27. oktobar 2021 19:38)

    Ti ne kapiras nista...
    Pod 1. antivaksera je 0.001%, ostalo su zbunjeni ljudi zbog odlicnog informisanja od strane doktora.
    2. Niko nije protiv vakcine vec protiv histerije, panike, vredjanja, omalovazavanja, ismevanja nekog ko samo pita ili trazi informacije.
    dakle ako sam primio 3 doze i pitam a cemu 4a, ja sam antivakser kog treba izopstiti iz drustva i izvredjati?
    3. Ljudi su protiv mera koje ne daju nikakve rezultate.
    Ljudi imaju odbojnost da uzmu nesto na sta ih neko primorava.

    Dakle da, svi bi uzeli te pare jer antivaksera nema, kao sto bih uzeo te pare da npr popijem 15 aspirina godisnje.
    Ne shvatas poentu i sustinu, a to je da niko nema prava da te izopstava iz drustva i da te vredja jer si zdrav.
    (aabb, 27. oktobar 2021 20:37)

    # Link komentara

  38. Beeeeeee
    Beee…ee
    (exs, 27. oktobar 2021 20:33)

    # Link komentara

  39. 99% komentatora još uvek nije ukapiralo da se govori o četvrtoj dozi za imuno-kompromitovane osobe, a ne o buster dozi za osobe vakcinisane sa dve doze vakcine.
    (Darko, 27. oktobar 2021 17:52)

    Ovde se govori o cetvrtoj dozi. Vec samo po sebi je to bolesno pa makar davali zivotinjam tu cetvrtu dozu. Danas je tekst o ljudima sa nekim bolestima , avec sutra ce to vaziti za sve . Seti se samo trece doze. I ona je prvo bila samo za ljude sa oslabljenim imunitetom. A sta mislis ti sta sledi posle cetvrte doze ? Nece biti pete , seste.......
    (sasa, 27. oktobar 2021 20:30)

    # Link komentara

  40. Koji debilizam u komentarima. Vec nedeljama dnevno umire 50+ ljudi i jos vam nije jasno. Pa sta i da bude 50 doza vakcine? Ako ce to da spasi zivote u cemu je problem? Ocigledno smo em tupav em neobrazovan narod.
    (Sada, 27. oktobar 2021 18:29)

    Care , ako bi da primis 50 doza vakcine onda si jedino ti ovde tup i neobrazovan.
    (hahahhaa, 27. oktobar 2021 20:25)

    # Link komentara

  41. jesam li ja antivakser ako sam primio sve vakcine sem za covid? i ne mislim da je zemlja ravna ploča, nisam krezub, imam fakultetsku diplomu. molim za odgovor ko god želi da odgovori
    (aca, 27. oktobar 2021 18:26) 

    Jesi
    (wiener, 27. oktobar 2021 20:23)

    # Link komentara

  42. Ok ja je upravo prelezavam sa 51 godinom, tamo negde daleko.
    Prva tri dana pako od temperature a onda se sve vraca na svoje.
    U sustini jace od gripa al mi na vakcinu ne pada na pamet.
    Ova vakcinacija je kao slucaj moga psa kome sam na zalost placao svake godine buster vakcinu zbog osiguranja .

    Preskocim prosle godine jer nismo nigde putovali , a ona odmah ugine (iznenada otkazu bubrezi)
    To je moje iskustvo sa busterom , doduse za psa …
    (Era iz sveta, 27. oktobar 2021 20:12)

    # Link komentara

  43. Za Liberty :kao na primer u Singapuru gđe posle 84% vakcinisanih morali da idu u lock down početkom oktobra da bi zauzdali novi talas koji je krenuo u Septembru, svakom ko želi da vidi jasna je razlika između proklamirane i stvarne efikasnosti vakcine - izgleda da je primitivni pristup poput karantena ( poznat nam iz srednjeg veka) mnogo efikasniji
    (veterinar, 27. oktobar 2021 20:08)

    # Link komentara

  44. Trebace samo onom ko je zaista lud da je primi.
    (Dream, 27. oktobar 2021 20:08)

    # Link komentara

  45. malo je četiri. treba pre i posle jela, a po mogućnosti i noću kada se ide u kupatilo
    (biciklista m, 27. oktobar 2021 20:06)

    # Link komentara

  46. Ba ha ha ha pa jel vi mene zezate??? Četvrta doza??? Ha ha pa gde je kram mili ljudi dokle ovog?
    (Zoran, 27. oktobar 2021 20:05)

    # Link komentara

  47. Još 5, pa opet!

    Ahahahaha
    (kvasac, 27. oktobar 2021 16:01)

    K'o u onom izlizanom starom vicu; "draga, veceras smo vodili ljubav dvanaest puta! kako samo deset, kad je bilo dvanaest?!u redu, da ne bude zabune, ovo se ne vazi, brojimo iz pocetka".
    (Sljivovica, 27. oktobar 2021 20:01)

    # Link komentara

  48. Znate sta je meni najinteresantnije u ovoj prici? Od pojave vakcina slusamo milion puta ponovljenu mantru kako su vakcine efikasne i bezbedne, efikasne i bezbedne, efikasne i bezbedne, efikasne i bezbedne......

    U efikasnost smo imali prilike da se uverimo, bilo je dve doze, pa nije bilo dovoljno, pa treca doza da pojaca, pa evo sada se vec spominje i cetvrta. Uostalom, i sami su priznali da je deklarativna efikasnost postignuta u labaratoriji a da je izmerena efektivnost u populaciji 40%.

    Ako je od toliko puta ponovljene tvrdnje da je vakcina efikasna i bezbedna ispalo da bas i nije efikasna, sta onda da mislimo i za ovo bezbedna?

    Jesu i to utvrdili u labaratoriji? Uostalom, ko da je vazno, i onako je svako potpisao da je prima na sopstvenu odgovornost.
    (Bane, 27. oktobar 2021 19:57)

    # Link komentara

  49. jesam li ja antivakser ako sam primio sve vakcine sem za covid? i ne mislim da je zemlja ravna ploča, nisam krezub, imam fakultetsku diplomu. molim za odgovor ko god želi da odgovori
    (aca, 27. oktobar 2021 18:26)

    Isto pitanje, da li sam ja antivakser, ako sam primio sve vakcine osim ove za covid i čak apelujem na druge koji nisu preležali da je prime, ali ja neću za sada jer sam preležao i to poprilično lagano, poput malo jače prehlade i smatram da nisam ugrožen od ove bolesti iako imam poprilično nekih drugih zdravstvenih problema koji su u nekoj meri i dodatni razlog zašto ne želim da se vakcinišem.
    (Džoni, 27. oktobar 2021 19:56)

    # Link komentara

  50. Na kraju cemo raditi samo da bi platili vakcine. Za covid i bogtepita sta jos, mozda i kredite dizati.... NI JEDNA doza bilo koje vakcine nije besplatna, sve to neko plati.
    (Aleardo, 27. oktobar 2021 19:54)

    # Link komentara

  51. Biće tu i bronzana pa srebrna i na kraju i zlatna za jedinog preživelog vaksera.
    (Voćni jogurt, 27. oktobar 2021 19:52)

    # Link komentara

  52. ova vakcina izbacuje verzije brže od microsofta za windows
    (ana)
    Тачно, зато увек треба бирати Линукс а не МС где свако мало дође нова верзија и сваки дан неке "закрпе", апдејти и сто чуда за систем иначе неће да ради како треба...
    Ми линуксаши немамо тих проблема, ми имамо много више поверења у ОС са Long term support.
    (па да, 27. oktobar 2021 19:52)

    # Link komentara

  53. Nikome
    (IvoLolaRibar, 27. oktobar 2021 19:50)

    # Link komentara

  54. Studiji za tetovažu skroz pukli.
    (KAVAKSAS, 27. oktobar 2021 19:44)

    # Link komentara

  55. Najbolje vi na vreme obavestite kome će biti potrebna šesta doza.
    (ja hoću život, bolji život..., 27. oktobar 2021 19:43)

    # Link komentara

  56. te vakcine su toliko dobre i uspešne da već treba primiti četvrtu?
    (joca)

    Хајде то па и некако, него што мораш ти да је примиш да би деловала код твојих комшија.
    (па да, 27. oktobar 2021 19:43)

    # Link komentara

  57. Koji debilizam u komentarima. Vec nedeljama dnevno umire 50+ ljudi i jos vam nije jasno. Pa sta i da bude 50 doza vakcine? Ako ce to da spasi zivote u cemu je problem? Ocigledno smo em tupav em neobrazovan narod.
    (Sada, 27. oktobar 2021 18:29)

    Pa jel ti ne primetis da sto je vise ljudi vakcinisano, sve vise i umire?? Nije ovoliko umiralo ni dok nije bila ni jedna vakcina, ni kod nas ni u svetu.Zar mozes biti toliko slep pored ociju. primas vakcinu svakih 6 meseci i opet se zarazis i opet mozes da umres. I cemu onda sluzi?
    (Dalibor, 27. oktobar 2021 19:42)

    # Link komentara

  58. Pa bice svima potrebna cim prodje 6 meseci od 3 doze. a posle 6 meseci od 4 doze ide i peta. Zar ste ocekivali nesto drugacije,??
    (Dalibor, 27. oktobar 2021 19:40)

    # Link komentara

  59. Ko se od vakcine skriooooo, oooovca nije biiiiioooo
    (Dule, 27. oktobar 2021 19:40)

    # Link komentara

  60. Plata u JAR nekih 5000$. Uslov najmanje 15 vakcina. Da ne nabrajam bolesti. Ruke do ramena dajem da bi 99% antivaksera prvi zavrtali rukave. Ko vas ne zna kukala mu majka njegova.
    (Sputnik V, 27. oktobar 2021 19:38)

    # Link komentara

  61. Svake godine se milijarde ljudi na svetu vakciniše protiv sezonskog gripa. Nikom ništa. Ne bune se čak ni mučeni antivakseri. Šta vam je onda dakle tačno čudno.....
    (Bshbv, 27. oktobar 2021 16:10)

    A ti si lično proverio svih milijardu izbodenih pa znaš da je “nikom ništa”? Evo da ti iz prve ruke kažem, primio sam flushot u Kanadi pre desetak godina i jedva preživeo tu zimu. Nikad više.
    (Kiza, 27. oktobar 2021 19:37)

    # Link komentara

  62. Vlad: "Meni eto ne treba ni prva. Imam antitela i ako nisam vakcinisan. Nisam obolio od kovida tako da nisam ni registrovan u sistemu."

    Ti si bukvalno prelezao koronu na nogama. Sta mislis odakle ti antitela?
    (Boki, 27. oktobar 2021 19:37)

    # Link komentara

  63. svima
    (cobi, 27. oktobar 2021 19:37)

    # Link komentara

  64. 99% komentatora još uvek nije ukapiralo da se govori o četvrtoj dozi za imuno-kompromitovane osobe, a ne o buster dozi za osobe vakcinisane sa dve doze vakcine.
    (Darko, 27. oktobar 2021 17:52)

    Ti jos nisi ukapirao da ce za koji mesec biti i 4a doza za vakcinisane 2 puta + bister doza. Polako, neki sporije kapiraju.
    (aabb, 27. oktobar 2021 19:36)

    # Link komentara

  65. Koji debilizam u komentarima. Vec nedeljama dnevno umire 50+ ljudi i jos vam nije jasno. Pa sta i da bude 50 doza vakcine? Ako ce to da spasi zivote u cemu je problem? Ocigledno smo em tupav em neobrazovan narod.
    (Sada, 27. oktobar 2021 18:29)

    Pa nista, slobodno primi 50 doza, sve ok...ali nemoj da branis drugima da zive i rade, i nemoj da demonizujes onoga ko nece 50 doza.
    (aabb, 27. oktobar 2021 19:33)

    # Link komentara

  66. Била је иста прича за трећу, сад је обавезна, биће иста прича и за пету вакцину...
    (бобан, 27. oktobar 2021 19:31)

    # Link komentara

  67. ..ali ni smrtnost od gripa nije ni približna kao od Covid 19.
    @Milan"
    Zavisi kako se uzme. Ukupno, da.
    Ako se gleda npr za decu do 16god, zvanicni podaci su da je veca smrtnost od gripa nego od Covid-a. To su zvanicini podaci iz provincije Alberta-Canada. Do nekih drugih je nemoguce doci..
    Drugo, ako neko umre a Covid-pozitivan je, njemu se pise da je umro od covida bez obzira na sve. Ako umre dok ima grip, ne pisu mu da je umro od gripa nego od npr srcanog udara.
    (nele, 27. oktobar 2021 19:29)

    # Link komentara

  68. 3 doze primio otac i evo ga lezi sa koronom
    (majstor, 27. oktobar 2021 19:28)

    # Link komentara

  69. ps avaksima i ravnozemljasima,
    al da se daje direktno in the vugla
    (wer, 27. oktobar 2021 18:47)
    Jadni, moralnokompromitovani covece, kako mislis da "avaksi" prime cetvrtu dozu, kad nisu primili ni prvu! Bodi se i ucuti vise! Ima nas koji smo vakcinisani, ali ne mislimo da su ovi drugi glupi!
    (sir oliver, 27. oktobar 2021 19:28)

    # Link komentara

  70. "imunokompromitovanih ljudi"
    Znaci tako se zovu?
    (Dvojnik, 27. oktobar 2021 18:50) - @Tako će se zvati i svi oni koji zavrnu rukav i pristanu na uništavanje sopstvenog imuniteta...
    (Gospodar Zarin, 27. oktobar 2021 19:24)

    # Link komentara

  71. Hahhhhaaaaahahahhahaaaaaaa!!!
    (Dejan, 27. oktobar 2021 19:16)

    # Link komentara

  72. Komša
    U čemu je razlika između sezonske vakcine protiv gripa i 3,4..doze protiv Covida?
    Sa moje tačke gledišta samo u brojanju. Tačno je da niko ne vrši pritisak za vakcinaciju protiv gripa ali ni smrtnost od gripa nije ni približna kao od Covid 19.
    (Milan, 27. oktobar 2021 18:28)

    Nije samo u brojanju razlika.
    Kada je u pitanju vakcinacije protiv gripa vakcinisu se samo imunokompromitovani ljudi uz predhodne konsultacije sa izabranim lekarom.
    Jedan zdrav,normalan pristup vakcinaciji.

    Ovde imamo situaciju,da usled velike opterecenosti sisttma nismo imali vremena i vakcinacija nije bila samo stvar potrebe,osecaja ugrozenosti vec i neka vrsta gradjanske solidarnosti.

    U redu je da se ugrozene grupe (a veruj mi,ima ih dovoljno - samo diabeticara ima 70000) vakcinisu sezonski ali primoravati nekoga koje iz čistog osecaja odgovornosti pristao na vakcinu i revakcinu da se vakcinise u nedogled ,bez provere da li je to njemu uopste potrebno vec prelazi u nesto drugo
    Rekao bih da to onda vise nije u pitanju briga za javno zdravlje vec nametanje.

    Ako je potrebno,drzava treba da preduzme ustavom predvidjene mere,prihvati odgovornost i "presece" to obaveznom vakcinacijom stanovnistva kako bi dovela situaciju u redovno stanje u kojem bi se dalje,sezonski vakcinissli samo oni kojima je to neophodno.
    Ne mora covek da bude "nuklearni fizicar" da bi ukapirao da nismo svi isti ,da nam imunitet nije isti.
    (Komša, 27. oktobar 2021 19:14)

    # Link komentara

  73. @Aca

    Jesi.
    (Ljubisa Livac, 27. oktobar 2021 19:12)

    # Link komentara

  74. ovo vredja zdrav razum vise.
    (Nikola, 27. oktobar 2021 19:11)

    # Link komentara

  75. 99% komentatora još uvek nije ukapiralo da se govori o četvrtoj dozi za imuno-kompromitovane osobe, a ne o buster dozi za osobe vakcinisane sa dve doze vakcine.
    (Darko,)

    Ја колико видим, сви смо ми имуно-компромитовани, барем тако мисли наша струка.
    (па да, 27. oktobar 2021 19:06)

    # Link komentara

  76. "imunokompromitovanih ljudi"

    Znaci tako se zovu?
    (Dvojnik, 27. oktobar 2021 18:50)

    # Link komentara

  77. ps avaksima i ravnozemljasima,
    al da se daje direktno in the vugla
    (wer, 27. oktobar 2021 18:47)

    # Link komentara

  78. Definitivno treba stati ovome na put
    (max, 27. oktobar 2021 18:39)

    # Link komentara

  79. ništa mi nije jasno. da li trudnice treba da se vakcinišu? čas da čas ne. i deca? jel treba treća da bude ista kao prve dve? jel treba da nosim masku ako sam vakcinisan pošto imam isti sertifikat kao oni sa negativnim testom? zašto se svi oko mene koji su vakcinisani razboljevaju? gde su ti lekovi što je država kupila? jel počelo davanje ruskih vakcina sa torlaka? zašto smo najgori po broju zaraženih i vakcinisanih? kako to da broj umrlih danima bude isti? zašto..zašto...
    (ana, 27. oktobar 2021 18:37)

    # Link komentara

  80. Kokaj dok ima mesta na ramenima ?
    (Dax, 27. oktobar 2021 18:34)

    # Link komentara

  81. ova vakcina izbacuje verzije brže od microsofta za windows
    (ana, 27. oktobar 2021 18:32)

    # Link komentara

  82. Ja sam zakasnio,preskocio sam svih 9 doza.
    Inace sam prelezao bez posledica,nisam ni znao da je imam.Mislio sam da je prehlada.Trajalo je tri dana.Tako je kod mene bilo.
    (pa, 27. oktobar 2021 18:31)

    # Link komentara

  83. te vakcine su toliko dobre i uspešne da već treba primiti četvrtu?
    (joca, 27. oktobar 2021 18:31)

    # Link komentara

  84. nije mi jasno da li se četvrta računa kao druga od treće ili treća od druge ili prva od treće? ima li zimske ili je jesenja poslednja? ili da čekam model za 2022?
    (joca, 27. oktobar 2021 18:29)

    # Link komentara

  85. Da pogadjam... mozda svima?
    (kaokakao, 27. oktobar 2021 18:29)

    # Link komentara

  86. Koji debilizam u komentarima. Vec nedeljama dnevno umire 50+ ljudi i jos vam nije jasno. Pa sta i da bude 50 doza vakcine? Ako ce to da spasi zivote u cemu je problem? Ocigledno smo em tupav em neobrazovan narod.
    (Sada, 27. oktobar 2021 18:29)

    # Link komentara

  87. @Komša
    U čemu je razlika između sezonske vakcine protiv gripa i 3,4..doze protiv Covida?
    Sa moje tačke gledišta samo u brojanju. Tačno je da niko ne vrši pritisak za vakcinaciju protiv gripa ali ni smrtnost od gripa nije ni približna kao od Covid 19.
    (Milan, 27. oktobar 2021 18:28)

    # Link komentara

  88. jesam li ja antivakser ako sam primio sve vakcine sem za covid? i ne mislim da je zemlja ravna ploča, nisam krezub, imam fakultetsku diplomu. molim za odgovor ko god želi da odgovori
    (aca, 27. oktobar 2021 18:26)

    # Link komentara

  89. Lazna vakcina za lazni virus. Ko razume shvatice.
    (Milanko, 27. oktobar 2021 16:25)

    Razumemo mi dobro glupe komentare.
    (zaboravljen., 27. oktobar 2021 18:25)

    # Link komentara

  90. može li odmah da se primi četvrta vakcina?
    (adam, 27. oktobar 2021 18:24)

    # Link komentara

  91. Ja neparno uzimam, jer ne valja preterivati. Znači uzo sam prvu, pa treću, i evo sad čekam petu.
    (Miljan, 27. oktobar 2021 18:18)

    # Link komentara

  92. Svi ste kolektivno bolesni! Primajte po 100 doza vakcina, a narod je najgluplji sto prihvata sve sto mu se servira, svoje misljenje niko nema
    (Miles Davis, 27. oktobar 2021 18:18)

    # Link komentara

  93. Uskoro će početi te nove doze da najavljuju kao u reklamama za novu verziju iPhona. Marketing je čudo!
    (Dule, 27. oktobar 2021 18:15)

    # Link komentara

  94. Kolikoje ljudi ode pročitalo više od naslova?
    (wiener, 27. oktobar 2021 18:13)

    # Link komentara

  95. Vec spremaju pricu...
    (mix, 27. oktobar 2021 18:11)

    # Link komentara

  96. Pitanje za hronične vaksere. Ako za četri godine odlučim da se vakcinisem protiv covida, hoću li morati retrogradno svih 17 doza da uzmem ili..?
    (Vojko, 27. oktobar 2021 18:10)

    # Link komentara

  97. Koliko vakcina mi je potrebno, 3?
    Da, 4.
    Mislite 5?
    Da, 6.
    Hvala vam, docicu po 7.
    Nema na čemu, vidimo se na 8-oj vakcinaciji.
    (Dragumilo, 27. oktobar 2021 18:07)

    # Link komentara

  98. kovid vakser junkie
    (andrmoljid, 27. oktobar 2021 18:05)

    # Link komentara

  99. Gutam i aspirin kad me zaboli glava. Nemam nista ni protiv da se preventivno zastitim i svake pola godine sa vakcinom ako treba
    (Patak, 27. oktobar 2021 14:54)

    Zgutaj ti lepo svaki dan po jedan aspirin preventivno, i rešio si se i glavobolje do kraja života.
    (Vule, 27. oktobar 2021 18:04)

    # Link komentara

  100. Meni! Ja volim da se bodem!
    (X, 27. oktobar 2021 18:01)

    # Link komentara

  101. Kakve vakcine. Idite popite ujutro deterdžent, popodne prasak za veš sa supom a uveče namazite nosice Pavlovicevom. Uspeh zagarantovan.
    Vidimo se u Lazi Lazareviću
    (Toza, 27. oktobar 2021 16:25)

    Vlada neki virus, nećemo ti dolaziti u posetu dok ne prođe.
    (XP, 27. oktobar 2021 17:57)

    # Link komentara

  102. A 5. doza?
    (NinaNana, 27. oktobar 2021 17:54)

    # Link komentara

  103. 99% komentatora još uvek nije ukapiralo da se govori o četvrtoj dozi za imuno-kompromitovane osobe, a ne o buster dozi za osobe vakcinisane sa dve doze vakcine.
    (Darko, 27. oktobar 2021 17:52)

    # Link komentara

  104. Danas je sreda 27. 10. 2021. Zamisljam naslov za tacno godinu dana:"Sedma doza ipak potrebna." Buhahahahah
    (Nenad Vasiljevic, 27. oktobar 2021 17:51)

    # Link komentara

  105. Sta kaze tekst:
    "U malim studijama, navodi CDC, potpuno vakcinisani imunokompromitovani ljudi činili su oko 44 odsto novih slučajeva koji su zahtevali hospitalizaciju."

    Otkud ovo, kada se zna da su hospitalizovani samo nevakcinisani :-)
    (Pera Lozac, 27. oktobar 2021 17:49)

    # Link komentara

  106. Ha, ha, ha, 56-ta doza čeka...
    (Alek, 27. oktobar 2021 17:44)

    # Link komentara

  107. pa peta pa sesta i tako u nedogled

    i posle,vakcinisite se....
    (Nishki, 27. oktobar 2021 17:39)

    # Link komentara

  108. Или 5 - или ниједна!
    (Ко бре сиротиња!? :), 27. oktobar 2021 17:37)

    # Link komentara

  109. U komentarima se vidi da Srbi imaju hronicni nedostatak empatije prema svojim starijim i bolesnijim sugradjanima pa i najblizim rodjacima. Sta ti antivakseri porucuju tesko obolelima? Da se ne vakcinisu jer su zdravi kao oni? Ne ismejavajte starost i bolest jer to svakoga ceka pre ili kasnije. Razumite strah tih ljudi i pokusaj naucnika da im pomognu. Lako je reci da su Korona i vakcine izmisljene ako ste mladi i zdravi. Razumem da ih je mozda briga za komsije jer im je vazniji nocni izlazak ali zar ni malo ne brinu za svoje roditelje, deke i bake?
    (milan, 27. oktobar 2021 17:36)

    # Link komentara

  110. Svake godine se milijarde ljudi na svetu vakciniše protiv sezonskog gripa. Nikom ništa. Ne bune se čak ni mučeni antivakseri. Šta vam je onda dakle tačno čudno, smešno i strašno u vakcinaciji protiv kovida?
    (Bshbv, 27. oktobar 2021 16:10) 

    Tačno ali nema primoravanja ,otvorenog ili prikrivrnog ,nema presije kada je grip u pitanju
    Da su se isto ponasali u vezi korone ne bi se vakcinisani ljudi proglasavali antivakserima.

    Aki je vakcinacija neophodna postoji način - obavezna vakcinacija a ne ubedjivanhe ljudi i pritisci a kso nije obavezna

    Onaj ko je do sada primao sve obavezne vakcine,ko redovno vakcinise svoju decu nikako nije antivakser.

    3,4,5,6 necu primiti jer ovo pocinje da vredja zdrav razum.
    (Komša, 27. oktobar 2021 17:36)

    # Link komentara

  111. Kako je za one koji kasno pocnu? Jel primaju odmah cetvrtu dozu, ili redom? Koliki je razmak u tom slucaju jer neki vec kod druge doze teze podnose?
    (Tiki, 27. oktobar 2021 17:33)

    # Link komentara

  112. A 17-a? Kome treba 17 doza?
    (Ljubisa Livac, 27. oktobar 2021 17:32)

    # Link komentara

  113. Nisu primili ni 3 dozu a već treba četvrta. Igri nikad kraja.
    (LAIK, 27. oktobar 2021 17:25)

    # Link komentara

  114. Biće potrebna svima koji su svoj imuni sistem pretvorili u zavisnika sa prve tri. A potom i peta, česta, sedma itd...
    (Bare, 27. oktobar 2021 17:25)

    # Link komentara

  115. Kako sada stvari stoje, bice potrebna svima koji planiraju na more sledece godine... Ali dobro, antivakseri ce ponovo da upoznaju lepote Srbije?
    (Goran, 27. oktobar 2021 16:35)

    Nemam ja decko problem da potpisem da do kraja zivota upoznajem lepote Srbije. Ako treba, potpis danas, ali vakcina, ne...
    (Tor, 27. oktobar 2021 17:20)

    # Link komentara

  116. Hahahaha... Evo ih vec sa cetvrtom dozom... Ranije nego sto sam i mislio...
    (Tor, 27. oktobar 2021 17:18)

    # Link komentara

  117. Sto ne kazu kakva je prwporuka u civilizovanim zemljama?Akonsi prelezao preporuka je jedna soza ako nisi 2 i to je to.
    Da ne zaboravim da napomenem da kinesku vakcinu ni ne priznaju.
    (dak, 27. oktobar 2021 17:16)

    # Link komentara

  118. Jel može odmah četristodvaesšesta doza, preko reda? 🤣
    (Neko iz mase, 27. oktobar 2021 17:14)

    # Link komentara

  119. Virus -Vakcina VIVALDI

    ''Četri godišnja doba ''
    (Milan Živković, 27. oktobar 2021 17:07)

    # Link komentara

  120. Paa, ako ih bude viška i bude postojao rizik da im istekne rok trajanja, onda će trebati svakome, zar ne?! Šteta da se bace!?
    (Neko, 27. oktobar 2021 17:07)

    # Link komentara

  121. Evo ja danas u Italiji primio drugu dozu Fajzera iako sam primio dve doze Sinofarma u Aprilu u Srbiji. Ovde ga ne priznaju. Šta da vam kažem, imam poverenja .
    (Dr. Wess, 27. oktobar 2021 17:06)

    # Link komentara

  122. Onome ko pretekne posle prve tri..
    (Vesna, 27. oktobar 2021 17:05)

    # Link komentara

  123. Prve dve doze vise ne vaze, ko da niste primili
    (Dzaba, 27. oktobar 2021 16:59)

    # Link komentara

  124. Ceepaj,cepaj
    Žeži,žeži
    (Idi begaj, 27. oktobar 2021 16:59)

    # Link komentara

  125. Pa svima (koji su primili prve tri) za 6 meseci
    (hm, 27. oktobar 2021 16:54)

    # Link komentara

  126. Gutam i aspirin kad me zaboli glava. Nemam nista ni protiv da se preventivno zastitim i svake pola godine sa vakcinom ako treba
    (Patak, 27. oktobar 2021 14:54)

    Možda da razmisliš i Aspirine da piješ preventivno.
    (Sexisto, 27. oktobar 2021 16:53)

    # Link komentara

  127. Svima.
    Svake godine po dva koktela.
    (Idi begaj, 27. oktobar 2021 16:52)

    # Link komentara

  128. Sto ne ugrade neku bronilu pa da makar ne bodu tolko…
    (2unreqd, 27. oktobar 2021 16:52)

    # Link komentara

  129. Ja se svaki dan doziram duplom rakijom
    (Meno, 27. oktobar 2021 16:52)

    # Link komentara

  130. za ovce nema kraja
    (sasa, 27. oktobar 2021 16:51)

    # Link komentara

  131. Bas sam se ismejao na sam naslov,ludiloo,idemo,7,8doza,samo zasucite rukave,milina...
    (boris, 27. oktobar 2021 16:48)

    # Link komentara

  132. Više je ljudi preminulo od kancera i tumora zbog korone za ove dvije godine, nego od korone. Nažalost. Umiru ljudi i od korone, niko to ne osporava, samo se osporava histerija i zabrana na slobodu izbora. Da je virus toliko smrtonosan, da kosi 10%-20% oboljelih, to bi bio ogroman problem. I tad bi trebala neupitna vakcinacija da se sprovede. Ali mi nemamo još uvijek efikasne vakcine, nažalost. Kod nas je trenutno smrtnost oko 0.9% od oboljelih. Moja pokojna baka je preminula od gripe, pa niko nije dizao histeriju. Poznajem ljude koji su izgubili najmilije od korone usled ove pandemije, ali takođe poznajem mnogo ljudi koji su preležali lagano virus. Ja sam takođe preležao, punica mi loše prošla, imala obostranu upalu pluća. Svi smo i dalje živi. I da nismo, ne može se mijenjati čas kada se putuje. Ovo sad što rade strane kompanije, izmislili lijek, nazvali ga vakcinom i mlati pare. I još traže da uzimaju par milijardi svakih 6 mjeseci. I, kao, izmisliće lijek protiv korone. Neće, što bi? Ovako uzimaju pare, prave histeriju i njima dobro. Drugar mi je primio fajzera prije tri mjeseca, eno ga drugi put pozitivan. Da postoji virus, postoji. Da možeš umrijeti, pa, možeš. Da se predaleko ide sa ovom histerijom, to je definitivno. Da će ti vakcina pomoći, vjerovatno. Da li treba da je primiš, to je na tebi i to treba tako da ostane jer su efikasnost vakcine i posledice su izuzetno upitne. Mnogo će biti mentalno oboljelih nakon ovog silovanja od strane svih živih preko medija.
    (Riblja Corba, 27. oktobar 2021 16:43)

    # Link komentara

  133. @Liberty

    Eto vidimo na primeru Izraela kako je kad se cela nacija vakciniše, pa stižu nova ograničenja.
    (Laik, 27. oktobar 2021 16:42)

    # Link komentara

  134. Oni koji do sada nisu primili ni jednu dozu i da hoce, ne mogu vise da udju u kolo, obzirom da se stalno povecava broj doza i kriterijumu za kovid pasos!
    Show! :D
    (bob, 27. oktobar 2021 14:01)

    Ne postizavamo! :)
    (Liver Andić, 27. oktobar 2021 16:39)

    # Link komentara

  135. Kako sada stvari stoje, bice potrebna svima koji planiraju na more sledece godine... Ali dobro, antivakseri ce ponovo da upoznaju lepote Srbije😋
    (Goran, 27. oktobar 2021 16:35)

    # Link komentara

  136. Прочитао сам наслов и почео да се смејем.
    (јоој, 27. oktobar 2021 16:31)

    # Link komentara

  137. Akcinarima Fajzera.
    (Gavrilo Princip, 27. oktobar 2021 16:29)

    # Link komentara

  138. Lazna vakcina za lazni virus. Ko razume shvatice.
    (Milanko, 27. oktobar 2021 16:25)

    # Link komentara

  139. Kakve vakcine. Idite popite ujutro deterdžent, popodne prasak za veš sa supom a uveče namazite nosice Pavlovicevom. Uspeh zagarantovan.
    Vidimo se u Lazi Lazareviću
    (Toza, 27. oktobar 2021 16:25)

    # Link komentara

  140. Ma to samo godišnje primate 3 doze !
    (BG, 27. oktobar 2021 16:22)

    # Link komentara

  141. Биће потребна свима који су примили или ће примити трећу.
    (Valdens, 27. oktobar 2021 16:21)

    # Link komentara

  142. Kada dodju do 10. doze onda ce u ponudi biti 'binge vaccination' tj. ponavljanje svih 10 doza odjednom!!! Rulja koja ne veruje svom imunitetu vec vakcinama ima da hrli i kampira ispred bolnica samo da dobije ultimativnu vakcinu koja sve leci!!!
    (hihi, 27. oktobar 2021 16:20)

    # Link komentara

  143. Хахахахах....чобан тера овчице...
    (Aleksandar, 27. oktobar 2021 16:15)

    # Link komentara

  144. Gutam i aspirin kad me zaboli glava. Nemam nista ni protiv da se preventivno zastitim i svake pola godine sa vakcinom ako treba
    (Patak, 27. oktobar 2021 14:54)

    Kažu ljudi da šupalj zub boli, ne znam imam sve zdrave zube. Isto tako hoće i glava da zaboli ko zub.
    (Silvester, 27. oktobar 2021 16:14)

    # Link komentara

  145. Svake godine se milijarde ljudi na svetu vakciniše protiv sezonskog gripa. Nikom ništa. Ne bune se čak ni mučeni antivakseri. Šta vam je onda dakle tačno čudno, smešno i strašno u vakcinaciji protiv kovida?
    (Bshbv, 27. oktobar 2021 16:10)

    # Link komentara

  146. Nedavno sam primio i treću dozu. Danas je već sedmi dan kako sam okružen s troje zaraženih (supruga i dvoje dece). Spavam sa klincima u sobi, sudaramo se po stanu, nema šanse da se od njih izolujem. Skroz se dobro osećam.
    Iskreno od vakcine nisam očekivao ovakvu zaštitu. Skroz bi mi bilo ok da mi pripremi organizam i da ublaži posledice bolesti. Čak i da sutra pokleknem, ovo do sad mi je neverovatno i hvala svim ljudima koji su pomogli u stvaranju ove vakcine.
    (Madhva (Hare Krišna), 27. oktobar 2021 16:10)

    # Link komentara

  147. Sa ovakvom pričom su krenuli kada je treća doza bila u pitanju, kao samo stari i imunokompromitovani bla, bla, bla...onda cvrc, ako ne primiš treću 6 meseci nakon druge potvrda ti ne važi. Tako će biti i za četvrtu i svešće se upravo na to, da svakih šest meseci ideš da primaš vakcinu da obnoviš sertifikat, neće se više ni brojati doze već samo gledati koliko je vremena prošlo od poslednje doze i da li da ti ukinu ili ne ukinu potvrdu.
    (Bane, 27. oktobar 2021 16:08)

    # Link komentara

  148. pa 5,6,7,8,9....dok nam rogovi ne porastu
    (fghf, 27. oktobar 2021 16:07)

    # Link komentara

  149. Idemooo.. Vaxeri su u rapsodiji.. Bodiii :D
    (gotivac, 27. oktobar 2021 16:03)

    # Link komentara

  150. Sto se vise vakcinisemo to su mutacije sve cesce. to je bar jasno.ili bi trebalo da bude. Jadnik, virus, pokusava da zivi i dovija se kao zna i ume. Prirodan tok stvari.
    (miodarg, 27. oktobar 2021 16:02)

    # Link komentara

  151. pa onima kojima je proslo 6 meseci od trece.
    (strucnost ispred politike, 27. oktobar 2021 16:01)

    # Link komentara

  152. Kazu da ce deveta najbolje da deluje, bolje i od 13.
    (Ivan, 27. oktobar 2021 16:01)

    # Link komentara

  153. Još 5, pa opet!

    Ahahahaha
    (kvasac, 27. oktobar 2021 16:01)

    # Link komentara

  154. Vakseri na aparatima :)
    (LEmi, 27. oktobar 2021 15:59)

    # Link komentara

  155. ahahahahahahah
    (lanmi, 27. oktobar 2021 15:57)

    # Link komentara

  156. Ko ne primi cetvrtu dozu, bice izopsten iz drustva, demonizovan i proglasen za antivaksera.
    Tako ce biti i za 5u i 6u..pa razmislite kuda vodi sve ovo i njihove mere za vase dobro.
    (aabb, 27. oktobar 2021 15:56)

    # Link komentara

  157. Bice potrebna svakom ko je primio i prve dve,odnosno prve tri. Svake godine ce se za sada primati po jedna.Uslovljavanje ce samo da ide iz godine u godinu.
    (jos jedna, 27. oktobar 2021 15:55)

    # Link komentara

  158. svima koji su uzeli po 3000
    (Đ O L E, 27. oktobar 2021 15:51)

    # Link komentara

  159. već stigosmo do črtvrte
    vidim da će na kraju da bude
    3 x1 dnevno sa dosta tečnosti
    (ludoje, 27. oktobar 2021 15:50)

    # Link komentara

  160. i kod nas se vec daje cetvrta, odnosno pozivaju se ljudi sa raznim bolestima. ne znam zasto se o tome ne govori
    (ceca, 27. oktobar 2021 15:49)

    # Link komentara

  161. To se vec zna svima,ista prica je bila i sa trecom Mene zanima kome ce trebati 12 doza u jesen 2023?
    (Sale, 27. oktobar 2021 15:49)

    # Link komentara

  162. Pa ako su kod nas uveli propusnice koje su validne 7 meseci od trece doze zapitajte se kako cete produziti tu propusnicu. Tako je, cetvrtom dozom.
    (Dzo, 27. oktobar 2021 15:49)

    # Link komentara

  163. Svima će biti potrebna, već diskutovano ...
    (Teodor, 27. oktobar 2021 14:09)
    Meni eto ne treba ni prva. Imam antitela i ako nisam vakcinisan. Nisam obolio od kovida tako da nisam ni registrovan u sistemu.
    Nedavno sam bio 12 sati okružen teškim kovid bolesnicima na kiseoničkoj terapiji...
    (Vlad, 27. oktobar 2021 15:47)

    # Link komentara

  164. Ide 4pa 5 pa 6 doza, nadrljali smo ga skroz.
    (Milorad, 27. oktobar 2021 15:44)

    # Link komentara

  165. Vakseri odusevljeni, svaka tri meseca spricanje. Ma ne to su sve teorije zavere
    (Haha, 27. oktobar 2021 15:43)

    # Link komentara

  166. Hahaha...
    Pa ovce i jesu idealne da veselo bleje i skakuću dok stepljivo čekaju četvrtu bocu. Pa onda sledi peta, pa šesta i tako dalje...
    (Vlad, 27. oktobar 2021 15:41)

    # Link komentara

  167. Tri puta zaredom,ne mogu četvrti put stisle godine
    (Lala, 27. oktobar 2021 15:36)

    # Link komentara

  168. U JNA za godinu dana tri puta vakcinisan, ne znam o kakvim je vakcinama bilo rec, valjda zastitnim. Kao dete najmanje primio sedam do deset vakcina.Sada primio dve Sinofarmove pa Sputnik V. Naravno da idem i na cetvrtu Sputnik V i to drugu komponentu, najverovatnije u Januaru. Ne znam u cemu je problem sa protivnicima vakcinacije? Zasto se vi plasite za nase zdravlje ako se vakcinisemo? Da li imate neki naucni dokaz protiv? Da li ste nekad culi da ko ide u posetu nekim africkim zemljama mora da primi na desetine vakcina? Ako bi dole krenuli da morate jel' bi i tada glumili loodilo??? Pameti i samo pameti u glavu a ne glavom o zid!
    (Nasa jedra su gitare, 27. oktobar 2021 15:33)

    # Link komentara

  169. Samo onome ko ne shvata da je primio i predhodne tri uzalud.
    (Sitna Slova, 27. oktobar 2021 15:33)

    # Link komentara

  170. Kad izadje peta, onda uzeti prvu. Sto da se razlikuje od kupovine polovnog automobila.
    (blabla, 27. oktobar 2021 15:23)

    # Link komentara

  171. A sto ne prodaju vakcine u prodavnici simbolicno...ili uz jogurt I vakcina...pa da znamo uz dorucak da uzmemo I vakcinu itd.

    I sto je zovu vakcina...nek nadju novi naziv...jer ovo je sve samo vakcina nije...
    (Dragance, 27. oktobar 2021 15:23)

    # Link komentara

  172. Ma ne, to je teorija zavere.
    (Kiza, 27. oktobar 2021 15:22)

    # Link komentara

  173. Ko hoće da se bocka nek se bocka, ja sad kovid preležao kao lakši grip i ne vidim ni jedan razlog da se zbog gripa bockam.
    (Neko iz mase, 27. oktobar 2021 15:22)

    # Link komentara

  174. Sacekacu da ovi nasi naucinici tj lekari iz kriznog staba prime 30 doza pa da vidim sta ce se desiti sa njima dotle, pa mozda krenem od 1 doze.
    (Delija, 27. oktobar 2021 15:22)

    # Link komentara

  175. Ma ne, to je teorija zavere.
    (011, 27. oktobar 2021 15:22)

    # Link komentara

  176. "Možda"? Nikome "možda". Nevakcinisanima još i manje. A trovakcinisanima neće biti možda nego "obavezno".
    (joja, 27. oktobar 2021 15:22)

    # Link komentara

  177. Dzabe ljudima objasnjavati, apelovati, pokazivati kako pocinje da se vraca zivot u normalu u drzavama u kojima je veliki procenat vakcinisanih - zna Srbin da je njega svet resio da otruje (prvo virusom, a sad vakcinama) i nece njega niko vakcinisati, on ce goloruk pobediti virus (uz pun autobus mrtvih svaki dan, doduse, ali sta to njega briga!)
    (Liberty, 27. oktobar 2021 13:50)
    Ево у Аустрији, све се враћа у живот, али онакав какав је био прошле године у ово време. Пооштравају мере, а око 70% вакцинисани.
    (veljko, 27. oktobar 2021 15:21)

    # Link komentara

  178. Ovi kao Samsung, sad je aktuelna v21. Da se razumemo primio sam vakcinu, al' ovo je sumanuto.
    (Hanzo Hasashi, 27. oktobar 2021 15:15)

    # Link komentara

  179. hahahaha kakva komedija, pa posle četvrte ide peta čini mi se
    (Ivan, 27. oktobar 2021 15:14)

    # Link komentara

  180. Ma na svakih dve nedelje jer su dve nedelje ključne
    (NikolaBg, 27. oktobar 2021 15:10)

    # Link komentara

  181. Ja samo što sam primio treću i evo sad 4.već uvode. Ima li kraja?
    (NikolaBg, 27. oktobar 2021 15:07)

    # Link komentara

  182. Nikome dok se ne proanadje efikasna vakcina za varijantu A.30 od koje nema leka!
    (Miki, 27. oktobar 2021 15:06)

    # Link komentara

  183. Ah krenulo je, bas sam se pitao kad ce
    (Vaše ime, 27. oktobar 2021 14:57)

    # Link komentara

  184. Ko god primi cetvrtu dozu ima F dijagnozu.
    Garantujem
    (srbo, 27. oktobar 2021 14:56)

    # Link komentara

  185. Gutam i aspirin kad me zaboli glava. Nemam nista ni protiv da se preventivno zastitim i svake pola godine sa vakcinom ako treba
    (Patak, 27. oktobar 2021 14:54)

    # Link komentara

  186. Komedija😂 Biće sledeće godine i kod nas i četvrta, peta, šesta… Pa 2023. sedma, osma, deveta… za vaksere doživotna zanimacija.
    (Razum, 27. oktobar 2021 14:48)

    # Link komentara

  187. Ja cekam petu pa sestu.
    (Miodrag Canic, 27. oktobar 2021 14:37)

    # Link komentara

  188. Onom ko prezivi trecu...
    (pitanje, 27. oktobar 2021 14:36)

    # Link komentara

  189. 😂😂😂…😂😂
    (Ivca, 27. oktobar 2021 14:35)

    # Link komentara

  190. Studija sa Univerziteta Džons Hopkins ovog leta pokazala je da je kod vakcinisanih osoba sa oslabljenim imunitetom 485 puta veća verovatnoća da će završiti u bolnici ili umreti od kovid 19 u poređenju sa većinom vakcinisanih ljudi, prenosi CNN.

    A, daj brate, mogli ste da zaokružite na 526 puta...
    (Rajkiša, 27. oktobar 2021 14:34)

    # Link komentara

  191. Azuriranje.
    Ako ih ne ažuriraju oda ce sa baguju.
    (Komša, 27. oktobar 2021 14:34)

    # Link komentara

  192. Smejem se, smejem se, a plakao bih.
    (Liver Andić, 27. oktobar 2021 14:33)

    # Link komentara

  193. Nije to ništa, džanki se bodu više puta dnevno...
    (Rajkiša, 27. oktobar 2021 14:32)

    # Link komentara

  194. Svima
    (Duško, 27. oktobar 2021 14:32)

    # Link komentara

  195. U Emiratima se trenutno daje cetvrta i to svima. Moras da primis jer su svi umrezeni kovid aplikacijama. Inace prve dve su im bile sinofarm kao kod nas, treca i cetvrta su fajzer. Kad bude peta, napisacu ovde.
    (Petar, 27. oktobar 2021 14:25)

    # Link komentara

  196. Svima koji ce sledece godine primati petu.
    (skrle, 27. oktobar 2021 14:15)

    # Link komentara

  197. svima koji su primili prve tri a ko primi cetvrtu ,trebbace mu i peta , a posle i sezonski , jesen-zima .
    (Ernesto ce, 27. oktobar 2021 14:15)

    # Link komentara

  198. Svima će biti potrebna, već diskutovano ...
    (Teodor, 27. oktobar 2021 14:09)

    # Link komentara

  199. Oni koji do sada nisu primili ni jednu dozu i da hoce, ne mogu vise da udju u kolo, obzirom da se stalno povecava broj doza i kriterijumu za kovid pasos!
    Show! :D
    (bob, 27. oktobar 2021 14:01)

    # Link komentara

  200. Dzabe ljudima objasnjavati, apelovati, pokazivati kako pocinje da se vraca zivot u normalu u drzavama u kojima je veliki procenat vakcinisanih - zna Srbin da je njega svet resio da otruje (prvo virusom, a sad vakcinama) i nece njega niko vakcinisati, on ce goloruk pobediti virus (uz pun autobus mrtvih svaki dan, doduse, ali sta to njega briga!)
    (Liberty, 27. oktobar 2021 13:50)

    # Link komentara

  201. Može četvrta vakcina, ali samo SPUTNIK
    (Pelivan, 27. oktobar 2021 13:42)

    # Link komentara

  202. Svako ko bude hteo u Njemacku na baustelu ima da se bocka.
    (Ramo, 27. oktobar 2021 13:41)

    # Link komentara

  203. svima koji su primili 3 dozu
    (waske, 27. oktobar 2021 13:27)

    # Link komentara

  204. Nisam primio ni prvu.
    (Jao Ming, 27. oktobar 2021 13:22)

    # Link komentara

  205. Hahahahaha hahahahaha hahahahaha hahahahaha...
    (P76-er, 27. oktobar 2021 13:22)

    # Link komentara

  206. Svima koji su primili i prve tri.
    (Bendzo Kazui, 27. oktobar 2021 13:21)

    # Link komentara