Subota, 23.10.2021.

14:53

Rizik od infekcije kovidom opada kod potpuno vakcinisanih mladih ljudi, pokazuje nova studija

Izvor: B92

Rizik od infekcije kovidom opada kod potpuno vakcinisanih mladih ljudi, pokazuje nova studija IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

88 Komentari

Sortiraj po:

Марко

pre 2 godine

"Vakcina je trenutno jedino oružje koje imamo, nije sjajno, realno nije ni provereno kako treba ali ništa drugo osim zatvaranja, zatvaranja i još zatvaranja nemamo kao alternativu"

Netacno, imamo izuzetno efikasno oruzje kod mladih ljudi - prirodni, urodjeni imunitet. Jedini problem je sto je taj imunitet besplatan i omogucava stvaranje imuniteta krda, sto vakcine ocito ne mogu.

A za matore, imamo 3 vrste lekova koje treba da se kombinuju u ranoj fazi bolesti - antiinflamatorni (Ivermectin), lekove protiv zgrusavanja krvi i antivirusni. Ali i oni su isuvise jeftini u poredjenju sa milijardama zarade od vakcina za svakog.
(Milan, 24. oktobar 2021 22:16)

A zasto onda umiru deca, maladi, trudnice?
(Drndoje, 24. oktobar 2021 23:19)

У Србији је у 2020. години умрло 529 деце (0-19) година, а од тога је петоро од короне. Да ли знаш да је прошле године умрло 44 деце од рака? То је 9 пута више него од короне. У Србији је прошле године умрло 21 дете од респираторних болести. Зашто се о тој деци не пишу вести, него се о једном детету 10 пута објави вест да је на респиратору због короне? Стави мало прст на чело, па се запитај зашто је то тако. Ако не верујеш у податке које сам изнео, погледај податке сам у бази података РЗЗС-а https://data.stat.gov.rs/Home/Result/18030302?languageCode=sr-Cyrl. Корона се води под шифром "Шифре за посебне намене (U00-U89)" и да би је видео у табели, мораш да је чекираш као узрок смрти у секцицји "Промени избор".

Statističar

pre 2 godine

Podaci juče Izrael +642 zaražena 7 smrtnih slučajeva,Srbija +6748 60 smrtnih slučajeva.Procenti preminulih su skoro isti u svim zemljama-oko 1%.

XP

pre 2 godine

U celom svetu je smrtnost oko 2%, jedino u Srbiji 0.8. Da li ti veruješ da smo mi neki superljudi sa super bolnicama i superlekarima i da imamo najmanju stopu smrtnosti na svetu? Svaki dan umre po 200 ljudi bajo moj. Ovde je opšti kolaps. A vi trubite i dalje gluposti i laži.
(E8, 24. oktobar 2021 23:28)

Znači ne veruješ kriznom štabu za cifre?
Zašto bi im onda verovao za bilo šta što kažu?
I slažem se sa tvojim odgovorom drugom komentatoru, a to i jeste poenta: svako živi na svoju odgovornost.

Drug kontraš

pre 2 godine

Protivnici vakcine prave grešku jer polaze od pogrešne pretpostavke da su vakcine nešto loše.

Strah od nepoznatog (vakcina) im je jači od straha od poznatog (korona).
Zazo i ističu da je učestalost neželjenih reakcija prevelika, a zaboravljaju da sve to isto daje i sam virus, samo mnogo češće i sa težom slikom. Veća je verovatnoća da dete umre od korone nego da dobije miokarditis od vakcine (koji je opet samo u malom procentu ozbiljan, a kamo li smrtonosan).

PS. Bezočne laži koje pojedinci stalno poturaju na društvenim mrežama i ovde su posebna priča i verovatno odraz psihopatologije.

Zaza

pre 2 godine

Da bi svi bili zadovoljni,objavite spisak obolelih nakon prve doze,nakon druge doze,smrtne slučajeve vakcinisanih i nevakcinissnih i spisak nezeljenih posledica posle vakcine.Svaku drzavu sveta moze naci na Vaersu gde se prijavi oko 1% slučajeva.I eto svi zadovoljni.

Trobojka

pre 2 godine

@Ljubomilko
Nisu svi navijači Partizana, pa da gledaju svet crno-belo.
Svrha vakcinisanja je da se broj bolesnih smanji tri puta, a broj umrlih 10 puta (ako se tu uračunaju i mladi i zdravi).
Hoćemo bolje i efikasnije vakcine, bolju dijagnostiku i bolje lekove.

Kada smo prešli na smrtne ishode

pre 2 godine

"Odvojeno istraživanje Univerziteta u Edinburgu takođe je pokazalo da je Fajzer 90 odsto efikasan u sprečavanju smrti od delta varijante..."

Čekaj - šta?

Joni

pre 2 godine

Potpisuješ da si saglasan sa tim da svojom voljom primiš EKSPERIMENTALNU VAKCINU, a to znači da ako ti se bilo šta dogodi, ako se zaraziš nečim ili umreš, sam si kriv. To se potpisuje. Dosta je laži.
(Nisam uneo ime, 24. oktobar 2021 23:07)

Zaista jeste dosta laži i dajte da jednom raščistimo vodu koju stalno mute antivakseri.
Vakcina nije eksperimentalna već postoje tri faze kliničkih ispitivanja iz kojih su poznati rezultati a svetske regulatorne agencije potpisale i odobrile. Potpisuješ da si saglasan sa sprovođenjem preporučene imunizacije koju je preporučio Institut za javno zdravlje Srbije - Batut po odobrenju tih vakcina od ALIMS-a. Ako nisi znao isti taj potpis stavljaš onog trenutka kad zakoračiš u sobu bilo kojeg lekara. Potpis da si saglasan sa ustanovljenim protokolima lečenja bolesti iz dijagnoze. Tako da je najveća zabluda da vi antivakseri kontrolišete svoj život jer smo svi podložni odlukama tok istog instituta i agencije. U SAD, postoji FDA koja je u avgustu dala full approval Fajzerovoj vakcini isto kao što je dala full approval koka-koli ili čipsu. Što ih onda konzumirate ako ne verujete FDA? Nikad vam nije palo na pamet da je značajno lakše depopulizovati planetu sastojkom u koka-koli, čokoladi ili čipsu? Pričate o depopulizaciji planete u trenutku kad zemlje u Africi s prirodnim priraštajem u proseku 7 dece nemaju ni 10% vakcinisanih a na zapadu (u proseku 1 ili 2) propadaju buster doze?

kalcokera I serifova zvezda

pre 2 godine

ja.sam.se na.sopstvenu odgovornost
vakcinisao a
pre godinu I prelezao covid

I sta sad?
ako umrem znam da ce mi gore biti bolje

Saša

pre 2 godine

Nova britanski izveštaj (UKHSA) pokazuje da se kod osoba koje su preležale kovid nakon dvostrukog vakcinisanja umanjuje stečeni imunitet. U pitanju je reakcija na N-protein koji je gradivni protein kovida, a koji prirodni imunitet uništava zajedno sa zaraženom ćelijom. Ako ste dvaput "vakcinisani" stečeni imunitet vam je poremećen do te mere da je odgovor na kovid umanjen. To se znalo od starta, ali sada su Britanci to i zvanično potvrdili, mada naravno na mala vrata u jednoj rečenici. Evo pdf izveštaja, str.23. [link]
(Gospodar Zarin, 24. oktobar 2021 22:03)
Ja nisam ovako video tekst, koji ste naveli.Podaci govore samo da su nivoi N antitela niži kod osoba koje dobiju infekciju nakon 2 doze vakcinacije, a nikako da se umanjuje stečeni imunitet. To je velika razlika, ako pažljivo pročitamo navedeni tekst.

Nezaj...

pre 2 godine

@ GoranH

Pa kakva je sustinska razlika? Hajde molim te, nije sija nego vrat. Da se slozimo sa bilo kojom od te dve formulacije, svejedno, svrha tog potpisivanja je da drzava (zdravstveni sistem) odrice odgovornost u slucaju da vakcina naskodi necijem zdravlju.

Milan

pre 2 godine

A zasto onda umiru deca, maladi, trudnice?
(Drndoje, 24. oktobar 2021 23:19)

koliko je to dece umrlo od covida u svetu? a koliko je povecana ucestalost miokarditisa kod decaka koji su primili vakcine?

E8

pre 2 godine

Ma kako da ne.. Dokle god ja potpisujem da ih primam na sopstvenu odgovornost, ne verujem im nista
(Srx011, 24. oktobar 2021 17:54)

Jesi ti uopšte pročitao šta potpisuješ?

kekw

pre 2 godine

Шта није јасно?
(Ljubomilko, 24. oktobar 2021 19:41)

Konačno jedna glava da ume da misli svojim mozgom... Strašno u kakvim vremenima živimo

meda

pre 2 godine

Kad već poredite broj mrtvih Srbija i Velika Britanija evo:
https://ourworldindata.org/grapher/cumulative-excess-deaths-per-million-covid?tab=chart&country=SRB~GBR
I to septembar i oktobar nisu uključeni na grafu, Srbija je preko 5000 dodatno umrlih na 1M stanovnika, Britanci na manje od 2000.

Unesi ime da ti rebnem prijavu

pre 2 godine

Potpisuješ da si saglasan sa tim da svojom voljom primiš EKSPERIMENTALNU VAKCINU, a to znači da ako ti se bilo šta dogodi, ako se zaraziš nečim ili umreš, sam si kriv. To se potpisuje. Dosta je laži.
(Nisam uneo ime, 24. oktobar 2021 23:07)

Izvini, sta je experimentalno?

Zemunac

pre 2 godine

Evo iz prve ruke, primio sam 3 fajzera, posle prvog pola dana dijareja, posle 2. i 3. doze, baš ništa, imam 40 godina. Moji roditelji, sestra i zet bez ikakvih nus pojava. Imao sam kontakt sa dosta zaraženih, nisam dobio kovid, ne znam da li je do vakcine. Sestra je danima putovala sa zaraženom koleginicom, nije dobila, kod nje je sigurno vakcina odradila posao.
Moj brat antikaser je trenutno u Batajnici, sad priča neku drugu priču. Svako se opameti kad ga opali, mozak služi tome da se neke nevolje preveniraju
(MilanČe, 24. oktobar 2021 23:44)

Porodice vise od 4000 preminulih, gradjana EU, a vakcinisanih Fajzerom se ne bi slozile, niti bi to 244.807 vakcinisanih Fajzerom moglo da kaze na osnovu tezih nus pojava koje su doziveli. EMA je to objavila pre vise od 2 meseca.

Jovan

pre 2 godine

Ma kako da ne.. Dokle god ja potpisujem da ih primam na sopstvenu odgovornost, ne verujem im nista
(Srx011, 24. oktobar 2021 17:54)

Dokle će te da ponavljate istu glupost. Ne potpisuješ da primaš na sopstvenu odgovornost već da si saglasan, u prevodu svojom voljom tj. nisi primoran.
(GoranH, 24. oktobar 2021 22:24)

Klasican komentar funkcionalno nepismenih. Ako potpisujes da vakcinu primas na licni zahtev i da si prethodno upoznat sa svim mogucim posledicama, onda je pravno odgovornost na tebi. Ne mozes nikome da se zalis niti bilo koga da tuzis. Vakcina nije obavezna. Niko te strazarno nije sproveo do mesta za vakcinaciju, niti su ti bilo sta prisilno ubrizgali. Iako su ti objasnili kakve sve nus pojave izaziva vakcina, ti si ipak odlucio da rizikujes. Potpisao si da vakcinu primas na licni zahtev i na licnu odgovornost.

Jovan

pre 2 godine

Da rezimiramo, Covid19 "vakcina":
?NE pruža imunitet.
?NE štiti od virusa.
?NE sprečava umiranje od njega.
?NE garantuje da ga nećete dobiti nakon vakcinisanja.
?NE zaustavlja njegovo prenošenje na druge.
?NE eliminiše ograničavanje putovanja.
?NE eliminiše zatvaranje poslovnih delatnosti.
?NE eliminiše Lockdown.
?NE otklanja meru nošenja maski.

Шта није јасно?
(Ljubomilko, 24. oktobar 2021 19:41)

Nosite maske!
Da li stite?
Naravno da NE. To uostalom pise na svakom pakovanju maski.

Nisam uneo ime

pre 2 godine

Dokle će te da ponavljate istu glupost. Ne potpisuješ da primaš na sopstvenu odgovornost već da si saglasan, u prevodu svojom voljom tj. nisi primoran.
(GoranH, 24. oktobar 2021 22:24)

Potpisuješ da si saglasan sa tim da svojom voljom primiš EKSPERIMENTALNU VAKCINU, a to znači da ako ti se bilo šta dogodi, ako se zaraziš nečim ili umreš, sam si kriv. To se potpisuje. Dosta je laži.

MilanČe

pre 2 godine

Evo iz prve ruke, primio sam 3 fajzera, posle prvog pola dana dijareja, posle 2. i 3. doze, baš ništa, imam 40 godina. Moji roditelji, sestra i zet bez ikakvih nus pojava. Imao sam kontakt sa dosta zaraženih, nisam dobio kovid, ne znam da li je do vakcine. Sestra je danima putovala sa zaraženom koleginicom, nije dobila, kod nje je sigurno vakcina odradila posao.
Moj brat antikaser je trenutno u Batajnici, sad priča neku drugu priču. Svako se opameti kad ga opali, mozak služi tome da se neke nevolje preveniraju

E8

pre 2 godine

Ako ćemo da baratamo brojevima, ukupno UK ima 2.048 preminulih na 1 milion stanovnika, Srbija 1.094.
Od ukupnog broja slučajeva UK ima 1,5% smrtnost, Srbija 0,8%.

To što ti uzmeš samo ono što tebi odgovara...
(brojevi, 24. oktobar 2021 20:45)

U celom svetu je smrtnost oko 2%, jedino u Srbiji 0.8. Da li ti veruješ da smo mi neki superljudi sa super bolnicama i superlekarima i da imamo najmanju stopu smrtnosti na svetu? Svaki dan umre po 200 ljudi bajo moj. Ovde je opšti kolaps. A vi trubite i dalje gluposti i laži.

Drndoje

pre 2 godine

"Vakcina je trenutno jedino oružje koje imamo, nije sjajno, realno nije ni provereno kako treba ali ništa drugo osim zatvaranja, zatvaranja i još zatvaranja nemamo kao alternativu"

Netacno, imamo izuzetno efikasno oruzje kod mladih ljudi - prirodni, urodjeni imunitet. Jedini problem je sto je taj imunitet besplatan i omogucava stvaranje imuniteta krda, sto vakcine ocito ne mogu.

A za matore, imamo 3 vrste lekova koje treba da se kombinuju u ranoj fazi bolesti - antiinflamatorni (Ivermectin), lekove protiv zgrusavanja krvi i antivirusni. Ali i oni su isuvise jeftini u poredjenju sa milijardama zarade od vakcina za svakog.
(Milan, 24. oktobar 2021 22:16)

A zasto onda umiru deca, maladi, trudnice?

E8

pre 2 godine

(Ljubomilko, 24. oktobar 2021 19:41)

To care, sve si ih provalio. Fakulteti su izgleda za one koji ne misle svojom glavom, koji ne znaju da se snađu u životu.

E8

pre 2 godine

Ma kako da ne.. Dokle god ja potpisujem da ih primam na sopstvenu odgovornost, ne verujem im nista
(Srx011, 24. oktobar 2021 17:54)

Onda živi na sopstvenu odgovornost.

GoranH

pre 2 godine

Ko god da ne veruje meni u vezi podataka iz Belgije, moze to isto da procita i ovde.
[link]/
[link]
(bob, 24. oktobar 2021 20:27)

Prijatelju kad neku vest deliš i njom nešto tvrdiš bio bi red da je bolje pročitaš, Belgija je u ovom periodu prošle godine imala i više od 100 smrtnih slučajeva dnevno, a ovih dana je to 15-20 bez obzira na taj četvrti talas, izgleda da vakcinacija ipak menja stvar.
Ovo je rečenica iz linka koji si podelio: „Uticaj na prijeme u bolnice i smrtne slučajeve je mnogo ograničeniji nego u prva dva talasa zbog visoke stope vakcinacije“, rekao je virolog i portparol Sciensana Stiven Van Guht.

Gospodar Zarin

pre 2 godine

Nova britanski izveštaj (UKHSA) pokazuje da se kod osoba koje su preležale kovid nakon dvostrukog vakcinisanja umanjuje stečeni imunitet. U pitanju je reakcija na N-protein koji je gradivni protein kovida, a koji prirodni imunitet uništava zajedno sa zaraženom ćelijom. Ako ste dvaput "vakcinisani" stečeni imunitet vam je poremećen do te mere da je odgovor na kovid umanjen. To se znalo od starta, ali sada su Britanci to i zvanično potvrdili, mada naravno na mala vrata u jednoj rečenici. Evo pdf izveštaja, str.23. https://assets.publishing.service.gov.uk/government/uploads/system/uploads/attachment_data/file/1027511/Vaccine-surveillance-report-week-42.pdf

Milan

pre 2 godine

"Vakcina je trenutno jedino oružje koje imamo, nije sjajno, realno nije ni provereno kako treba ali ništa drugo osim zatvaranja, zatvaranja i još zatvaranja nemamo kao alternativu"

Netacno, imamo izuzetno efikasno oruzje kod mladih ljudi - prirodni, urodjeni imunitet. Jedini problem je sto je taj imunitet besplatan i omogucava stvaranje imuniteta krda, sto vakcine ocito ne mogu.

A za matore, imamo 3 vrste lekova koje treba da se kombinuju u ranoj fazi bolesti - antiinflamatorni (Ivermectin), lekove protiv zgrusavanja krvi i antivirusni. Ali i oni su isuvise jeftini u poredjenju sa milijardama zarade od vakcina za svakog.

GoranH

pre 2 godine

Ma kako da ne.. Dokle god ja potpisujem da ih primam na sopstvenu odgovornost, ne verujem im nista
(Srx011, 24. oktobar 2021 17:54)

Dokle će te da ponavljate istu glupost. Ne potpisuješ da primaš na sopstvenu odgovornost već da si saglasan, u prevodu svojom voljom tj. nisi primoran.

Mislilac

pre 2 godine

I jos jedna stvar mi nije jasna. Kako posle dve godine jos uvek ne znamo ko ce se jako razboleti a kome nece biti nista. Ima neka istrazivanja da prirodni antioksidant glutathione koji proizvodi jetra, i koji opada tokom starenja je kljucan za blazi ili tezi slucaj korone. Ali to nije potvrdjeno. To ne shvatam kako jos uvek tako malo znamo. To bi bilo resenje, da se tacno zna ko ima predispozicije za tesku bolest, i taj neka se vakcinise, a ko ne, neka se ostavi na miru. Ovo sada je kao da vam jedan mis utrci u kucu, a mi zovemo deratizaciju da poprska celu kucu nekim otrovom. Jer nema nacina da se taj jedan mis pronadje i ukloni. I brzi testovi su zakazali. U 21 veku, morao bi da bude neki test, jeftin, kao papirna maramica, izduvas nos, ona pocrveni ili pozeleni. Odmah se zna ko ima koronu, odmah se izoluje, i virus nestaje za par meseci. Zasto je to jos uvek naucna fantaskika 2021 godine dok saljemo robote na Mars.

Možda bi i ja poverovao

pre 2 godine

Ova propaganda za teletabise je bez efekta kod današnjih mladih, da se propaganda vrši lažnim istraživanjem koje potrvđuje da vakcina trajno povećava penis kod muških, i olakšava i pojačava orgazam kod ženskih, pa to bi bili redovi, tražila bi se veza za što bržu vakcinaciju!

Mislilac

pre 2 godine

Nista bre ne znamo. Medicina je takvo razocarenje za mene. Sta je otkriveno u poslednje vreme? Sta je bre ovo? Zube popravljamo ko rimljani pre dve hiljade godina, busi rupu i trpaj cement. Ne znamo zasto ljudi celave, ne znamo zasto kosa sedi, tako ni o ovom virusu ne znamo nista. Ne mozemo ni da indentifikujemo zarazene brzo. Zaje... nas malo govno od virusa dve godine, celu planetu, a mi ne znamo nista. Stavljamo parce krpe na usta ko pre 1000 godina. Koliko se racunari razvili, roboti, vestacka inteligencija, sto cuda. Medicina, skoro pa nista.

deki

pre 2 godine

@Mislilac
Tvoj stepen neznanja i samopouzdanja bez ikakve podloge je neverovatan. iz komentara se vidi da si srednju školu završio sa mukom ali si zato nezadovoljan razvojem medicine u 21 veku...iskreno mi te je žao.

brojevi

pre 2 godine

Srbija 65 umrlih na 7 miliona a Britanija 74 na 70 miliona. Za ove što kao barataju brojevima.
(Splendid, 24. oktobar 2021 19:09)

Ako ćemo da baratamo brojevima, ukupno UK ima 2.048 preminulih na 1 milion stanovnika, Srbija 1.094.
Od ukupnog broja slučajeva UK ima 1,5% smrtnost, Srbija 0,8%.

To što ti uzmeš samo ono što tebi odgovara...

bob

pre 2 godine

Ko god da ne veruje meni u vezi podataka iz Belgije, moze to isto da procita i ovde.
https://www.reuters.com/world/europe/belgium-enters-fourth-covid-19-infection-wave-cases-jump-2021-10-22/
https://thewest.com.au/news/coronavirus/uk-warned-as-new-virus-wave-hits-belgium-c-4310487

Milivoje

pre 2 godine

@Ljubomilko: sve si lepo naveo osim jedne jedine stvari - imamo li bilo šta drugo osim vakcine čime možemo (da se nadamo da će) umanjiti efekat pandemije (u smislu punjenja bolnica i pritiska na ekonomiju)? NE.
Vakcina je trenutno jedino oružje koje imamo, nije sjajno, realno nije ni provereno kako treba ali ništa drugo osim zatvaranja, zatvaranja i još zatvaranja nemamo kao alternativu. Ljudi shvatite ovo kao ogromnu krizu u razmeri trećeg svetskog rata, pogodilo je ceo svet, svi trpe i trazi se najbrze i najbolje resenje da se bar koliko toliko stvari vrate u neke normalne tokove. Ogromne pare su upumpane, ovo je privid normalnog stanja, ako potraje jos godinu dve, nisu iskljucene ni mnogo gore stvari da se dese…

Marko

pre 2 godine

Koliko glupih i zadrtih Srbenda . Uzas. Puno znam koji su oboleli a imali su vakcinu. Blag simptom. Nazalost znam i koji su umrli ali su svi bili nevakcinisani. Rekao sam sve

Mislilac

pre 2 godine

Svi se slazemo da nijedan lek, kao brufen recimo, pa tako ni vakcina nije 100% bez nezeljenih dejstva. Recimo da su nezeljena dejstva na koronu 5%, a na vakcinu 0.1%. Koliko je onda tih 0.1% na 7 milijardi ljudi, jer hoce sve da vakcinisu. A da li je bas realno da ce svi 7 milijardi dobiti koronu? Za dve godine pandemije je 1/4 milijarde dobila koronu. Dakle ovim tempom kao do sada treba 56 godina da svaki covek dobije koronu.

vlada dr.

pre 2 godine

Mnoge virusne knfekcije kao najveca Spanska groznica pa grip hepatitis b pa variola vera sve te biruse je vakcina ubilaPa sta dalje da pricam.svi treba da se vakcinisemo

Kaiser Roger

pre 2 godine

(Ljubomilko, 24. oktobar 2021 19:41) # Link komentara

Ovo sto je ovaj rekao je direktno sa jutjuba i fejsbuka.Pre neki dan sam pogledao, neki lik trabunja i evo ovakvi se primaju.

marko

pre 2 godine

Pa što su onda morali da se puknu i trećom dozom?
(rebro, 24. oktobar 2021 17:51)

Gde je treca tu je i cetvrta!
Stigao je novi soj delta plus koji probija imunitet, tako barem kaze institu Robert Koh.
p.s. sada ce da se javi neki vaxer, da pise kako Nemci lazu. :D

mali od morala

pre 2 godine

Objasnite to Belgijancima, 82% revakcinisanih, nikad vise umrlih i bolenih, a mozete i Englezima 74%, slicna situacija.
(bob, 24. oktobar 2021 18:04)

Ljudi molim vas proverite ovakve gluposti... Ovo je cista laz... Broj zaraženih je veći ali broj umrlih je 10 puta manji nego prošle zime... Proverite potrebno je pr minuta

Šumadijanac

pre 2 godine

https://www.b92.net/zdravlje/komentari.php?nav_id=1950659#k37577649

Kao i ostali avaks komentari ovde sa gomilom plusova za glupost izvađenu iz "pozadine".

Na Belgija:

https://imgur.com/vUCESWk

A da, lažu "oni", to je "njihova" statistika, avaksi imaju tačne podatke. Iz akaše.

Ljubomilko

pre 2 godine

Odgovori "struke" na pitanja "teoretičara zavere":
? Ako oboli sa prvom dozom vakcine:
"PRIMIO SAMO JEDNU DOZU!"
?Ako oboli sa dve doze vakcine:
"PA, NISU PROŠLE NI DVE NEDELJE!"
?Ako su prošle dve nedelje a vakcinisani oboli:
"PA, VAKCINA JE DA NE OBOLI TEŠKO!"
?Ako oboli teško:
"PA, VAKCINISAO SE DA NE UMRE!"
?Ako umre:
"E, PA NE ŠTITI BAŠ 100%!"
?Ako se vakcinisem, mogu li prestati da nosim masku?
Vlada: "NE"
?Ako se vakcinisem, hoću li biti otporan na Covid?
Vlada: "Možda. Ne znamo tačno, ali verovatno ne".
?Ako se vakcinisem, neću barem biti infektivan za druge?
Vlada: "NE. Vakcina ne zaustavlja infektivni prenos".
?Ako se vakcinisem, koliko će imunitet trajati?
Vlada: "To još niko ne zna. Sve Covid “vakcine” su još u eksperimentalnoj fazi".
?Ako se vakcinisem, prestaju li mere socijalnog distanciranja?
Vlada: "NE"
?Ako se moji roditelji, baka i deda i ja vakcinisemo, možemo li se opet zagrliti?
Vlada: "NE"
?Pa koja je onda korist od vakcinisanja?
Vlada: "Nadamo se da vas virus neće ubiti".
?Jeste li sigurni da od vakcine neću imati trajne i teške posledice ili da me slučajno neće ubiti?
Vlada: "NE"
?Ako me, statistički gledano, virus neće ubiti (stopa preživljavanja 99,8%), zašto bi trebalo da se vakcinisem?
Vlada: "Da zaštitimo druge".
?Dakle, ako se vakcinisem, mogu sa 100% sigurnošću zaštititi druge ljude sa kojima dolazim u kontakt?
Vlada: "NE"
?Ako dobijem ozbiljne neželjene reakcije ili dugotrajne posledice nakon vakcinisanja, (a koje su još uvijek nepoznate) ili slučajno umrem od vakcinisanja, hoću li ja (ili moja porodica) dobiti odštetu od proizvođača vakcine ili Vlade?
Vlada: "NE – Vlada i proizvođači vakcina nemaju nikakvu odgovornost u vezi sa ovom eksperimentalnom vakcinom".
??????????
Da rezimiramo, Covid19 "vakcina":
?NE pruža imunitet.
?NE štiti od virusa.
?NE sprečava umiranje od njega.
?NE garantuje da ga nećete dobiti nakon vakcinisanja.
?NE zaustavlja njegovo prenošenje na druge.
?NE eliminiše ograničavanje putovanja.
?NE eliminiše zatvaranje poslovnih delatnosti.
?NE eliminiše Lockdown.
?NE otklanja meru nošenja maski.

Шта није јасно?

GuA

pre 2 godine

Objasnite to Belgijancima, 82% revakcinisanih, nikad vise umrlih i bolenih, a mozete i Englezima 74%, slicna situacija.
(bob, 24. oktobar 2021 18:04)

Iz prve ruke u Engleskim bolnicama dominiraju mladi nevakcinisani. Na svu srecu nema puno umrlih za sada. Mnogo je gore stanje u Srbiji.
Zadovoljan???
A sada se izvini za sirenje lazi.

Auuu

pre 2 godine

Objasnite to Belgijancima, 82% revakcinisanih, nikad vise umrlih i bolenih, a mozete i Englezima 74%, slicna situacija.
(bob, 24. oktobar 2021 18:04)

Eno sad sam pogledala krive za
Belgiju i prosto receno lazes, brojke su im smesne u odnosu na proslu zimu. Uz to imaju tri puta manje umrlih dnevno od nasih zvanicnih brojki da se zadrzimo na njima, a nas ima duplo manje.

vlado

pre 2 godine

@bob
Cemu lazi druze!?Belgija ima 77,7%vakcinisanih punoletnih gradjana,i oko 1.300novoinficiranih na dnevnom nivou,sto nije puno u odnosu na 11,5miliona stanovnika.Neces da se vakcinises,tvoj izbor,nemoj siriti lazi,neces biti ni uspesniji ni srecniji u zivotu!

Splendid

pre 2 godine

Ovde se neko ruga Izraelu, a Izrael 3 umrlih na 9 miliona stanovnika. Ne mogu da verujem da neko lupi i slaže u komentaru a drugi lajkuju....

porky's butthole

pre 2 godine

Hahaha Izrael...
(CR7, 24. oktobar 2021 17:39)

U Izraelu je peminulo manje ljudi u zadnjih nedelju dana nego kod nas za jedan dan. A ti se smeji i dalje...

LogenMNE

pre 2 godine

Objasnite to Belgijancima, 82% revakcinisanih, nikad vise umrlih i bolenih, a mozete i Englezima 74%, slicna situacija.
(bob, 24. oktobar 2021 18:04)


Bukvalno je 30 puta manja smrtnost u ovom talasu nego i prethodnom u UK. Al eto ovaj komentar ima pozitivan odnos lajkova i to debelo, sto samo govori koliko je narod neupucen, neobrazovan i zaostao.
https://www.worldometers.info/coronavirus/country/uk/

Kada smo prešli na smrtne ishode

pre 2 godine

"Odvojeno istraživanje Univerziteta u Edinburgu takođe je pokazalo da je Fajzer 90 odsto efikasan u sprečavanju smrti od delta varijante..."

Čekaj - šta?

malo ja

pre 2 godine

Вест за 15. децембар 2021: "Најновија истраживања показују да вакцина побољшава потенцију"

Zte

pre 2 godine

Neka se od zagovornika vakcinacije vakcinišu svi mladi članovi porodice. Lepo pred tv ekranima dajte primer nama nevakcinisanima pa možda i razmislimo. Uprkos nuspojavama i dugoročnim posledicama od vakcinacije. Kampanja sa raznim studijama i statistikama se nastavlja na dnevnoj bazi. Kao španska sapunica.

porky's butthole

pre 2 godine

Objasnite to Belgijancima, 82% revakcinisanih, nikad vise umrlih i bolenih, a mozete i Englezima 74%, slicna situacija.
(bob, 24. oktobar 2021 18:04)

Nema tu mnogo sta da se objasnjava, lazi je lako demantovati. Broj preminulih u poslednjih nedelju dana na milion ljudi je u Belgiji 8, UK 14 a Srbija 46.

Konstantin

pre 2 godine

Pune kovid ambulante onih zasticenih od 90% i preko. Te vakcine su kao kineske baterije, pise da ima amperazu mozes na mesec da letis sa njom, a ona jedva tinja, posle sat vremena krepa.
Valja vam zapamtiti ovu propagandu pa da se ofirme "nirberski procesi" kad sve ovo prodje.

zz

pre 2 godine

3 stvari koje covek mora da primi i ispuni u 21.veku:

-maska..vec uradjeno!
-vakcina,u toku
-cip u glavu ili ruku

kako je narod prihvatio maske tako ce prihvatiti i vakcine,secam se kako su se mnogi smejali ljudima koji su nosili maske u pocetku.e ti sto su se smejali sada isto nose,jer ne mogu da rade bez njih,ne mogu u prodavnicu,banku...

isto kao sto se mi smejemo onima sto se vakcinisu,isto se necemo smejati jer cemo moramo primiti.da bi radili,putovali,kupovali potrepstine...

i kada prihvatimo vakcine idemo na mnogo veci nivo,a to je tehnologija.gde ce se ukinuti papirni novac,sve sto vam bude trebalo ice elektronski preko cipa koji cemo primiti u ruku ili glavu.ja mislim prvo da ce ici u ruku pa posle u glavu.

smejete se cipovima?i ja sam se smejao maskama,pa se vise ne smejem posto mi vec skinuto sa plate zbog maske.a mnogi su vec dobili i otkaze!!!

sve smo mi to prihvatili samo toga nismo svesni!!a primetio sam i da se narod sa tim pomirio.s'obzirom koliko ljudi ima na protestima,u sred BG-a samo 500 ljudi.u Subotici najavljen miting doslo 30 ljudi???prilaze ljudi gledaju:cujem lika,a to ovi antivakseri!!!lik ne konta da ce dobiti cip u glavu jednog dana.tako da je miting propao...

uh zezno sam raspored pre vakcina i cipa,idu covid propusnice koje ce biti potukaz i glavni razlog vakcinisanja i cipovanja.

ljude to ne interesuje,doslo 30 ljudi na miting protiv ausvajsa?zato kazem sve cemo mi to prihvatiti,samo je pitanje vremena!!

Aleksis Sanco Panco

pre 2 godine

Vakcinisani i devojka i ja. Devojka razvila upalu bronhija sa temperaturom koja joj traje 8 dana. Nisam protiv vakcine, ali nije čudotvorna.

deki

pre 2 godine

Džaba naučni dokazi. Za nevakcinisane je potpuno isto istraživanje na 100000 ljudi koje sprovode ljudi koji su ceo život posvetili tome kao i komentar nekog mentola na FB koji nije završio ni srednju školu. Oni egzaktan podatak kao što je ovaj relativizuju irelevantnim pitanjima i lažima.

Unuk Dr.kona

pre 2 godine

Ja sam se vakcinisao Fajzer vakcinom 4 puta i ubedjen sam da u svojoj adolescetskoj dobi neću dobiti Kovid.

Vakcinišite se i vi.

PS. Pardon 3 puta, ali i ću i 4 puta - ako je to u interesu zdravlja nacije.

Ljubomilko

pre 2 godine

Odgovori "struke" na pitanja "teoretičara zavere":
? Ako oboli sa prvom dozom vakcine:
"PRIMIO SAMO JEDNU DOZU!"
?Ako oboli sa dve doze vakcine:
"PA, NISU PROŠLE NI DVE NEDELJE!"
?Ako su prošle dve nedelje a vakcinisani oboli:
"PA, VAKCINA JE DA NE OBOLI TEŠKO!"
?Ako oboli teško:
"PA, VAKCINISAO SE DA NE UMRE!"
?Ako umre:
"E, PA NE ŠTITI BAŠ 100%!"
?Ako se vakcinisem, mogu li prestati da nosim masku?
Vlada: "NE"
?Ako se vakcinisem, hoću li biti otporan na Covid?
Vlada: "Možda. Ne znamo tačno, ali verovatno ne".
?Ako se vakcinisem, neću barem biti infektivan za druge?
Vlada: "NE. Vakcina ne zaustavlja infektivni prenos".
?Ako se vakcinisem, koliko će imunitet trajati?
Vlada: "To još niko ne zna. Sve Covid “vakcine” su još u eksperimentalnoj fazi".
?Ako se vakcinisem, prestaju li mere socijalnog distanciranja?
Vlada: "NE"
?Ako se moji roditelji, baka i deda i ja vakcinisemo, možemo li se opet zagrliti?
Vlada: "NE"
?Pa koja je onda korist od vakcinisanja?
Vlada: "Nadamo se da vas virus neće ubiti".
?Jeste li sigurni da od vakcine neću imati trajne i teške posledice ili da me slučajno neće ubiti?
Vlada: "NE"
?Ako me, statistički gledano, virus neće ubiti (stopa preživljavanja 99,8%), zašto bi trebalo da se vakcinisem?
Vlada: "Da zaštitimo druge".
?Dakle, ako se vakcinisem, mogu sa 100% sigurnošću zaštititi druge ljude sa kojima dolazim u kontakt?
Vlada: "NE"
?Ako dobijem ozbiljne neželjene reakcije ili dugotrajne posledice nakon vakcinisanja, (a koje su još uvijek nepoznate) ili slučajno umrem od vakcinisanja, hoću li ja (ili moja porodica) dobiti odštetu od proizvođača vakcine ili Vlade?
Vlada: "NE – Vlada i proizvođači vakcina nemaju nikakvu odgovornost u vezi sa ovom eksperimentalnom vakcinom".
??????????
Da rezimiramo, Covid19 "vakcina":
?NE pruža imunitet.
?NE štiti od virusa.
?NE sprečava umiranje od njega.
?NE garantuje da ga nećete dobiti nakon vakcinisanja.
?NE zaustavlja njegovo prenošenje na druge.
?NE eliminiše ograničavanje putovanja.
?NE eliminiše zatvaranje poslovnih delatnosti.
?NE eliminiše Lockdown.
?NE otklanja meru nošenja maski.

Шта није јасно?

Konstantin

pre 2 godine

Pune kovid ambulante onih zasticenih od 90% i preko. Te vakcine su kao kineske baterije, pise da ima amperazu mozes na mesec da letis sa njom, a ona jedva tinja, posle sat vremena krepa.
Valja vam zapamtiti ovu propagandu pa da se ofirme "nirberski procesi" kad sve ovo prodje.

Aleksis Sanco Panco

pre 2 godine

Vakcinisani i devojka i ja. Devojka razvila upalu bronhija sa temperaturom koja joj traje 8 dana. Nisam protiv vakcine, ali nije čudotvorna.

zz

pre 2 godine

3 stvari koje covek mora da primi i ispuni u 21.veku:

-maska..vec uradjeno!
-vakcina,u toku
-cip u glavu ili ruku

kako je narod prihvatio maske tako ce prihvatiti i vakcine,secam se kako su se mnogi smejali ljudima koji su nosili maske u pocetku.e ti sto su se smejali sada isto nose,jer ne mogu da rade bez njih,ne mogu u prodavnicu,banku...

isto kao sto se mi smejemo onima sto se vakcinisu,isto se necemo smejati jer cemo moramo primiti.da bi radili,putovali,kupovali potrepstine...

i kada prihvatimo vakcine idemo na mnogo veci nivo,a to je tehnologija.gde ce se ukinuti papirni novac,sve sto vam bude trebalo ice elektronski preko cipa koji cemo primiti u ruku ili glavu.ja mislim prvo da ce ici u ruku pa posle u glavu.

smejete se cipovima?i ja sam se smejao maskama,pa se vise ne smejem posto mi vec skinuto sa plate zbog maske.a mnogi su vec dobili i otkaze!!!

sve smo mi to prihvatili samo toga nismo svesni!!a primetio sam i da se narod sa tim pomirio.s'obzirom koliko ljudi ima na protestima,u sred BG-a samo 500 ljudi.u Subotici najavljen miting doslo 30 ljudi???prilaze ljudi gledaju:cujem lika,a to ovi antivakseri!!!lik ne konta da ce dobiti cip u glavu jednog dana.tako da je miting propao...

uh zezno sam raspored pre vakcina i cipa,idu covid propusnice koje ce biti potukaz i glavni razlog vakcinisanja i cipovanja.

ljude to ne interesuje,doslo 30 ljudi na miting protiv ausvajsa?zato kazem sve cemo mi to prihvatiti,samo je pitanje vremena!!

Mislilac

pre 2 godine

Nista bre ne znamo. Medicina je takvo razocarenje za mene. Sta je otkriveno u poslednje vreme? Sta je bre ovo? Zube popravljamo ko rimljani pre dve hiljade godina, busi rupu i trpaj cement. Ne znamo zasto ljudi celave, ne znamo zasto kosa sedi, tako ni o ovom virusu ne znamo nista. Ne mozemo ni da indentifikujemo zarazene brzo. Zaje... nas malo govno od virusa dve godine, celu planetu, a mi ne znamo nista. Stavljamo parce krpe na usta ko pre 1000 godina. Koliko se racunari razvili, roboti, vestacka inteligencija, sto cuda. Medicina, skoro pa nista.

deki

pre 2 godine

Džaba naučni dokazi. Za nevakcinisane je potpuno isto istraživanje na 100000 ljudi koje sprovode ljudi koji su ceo život posvetili tome kao i komentar nekog mentola na FB koji nije završio ni srednju školu. Oni egzaktan podatak kao što je ovaj relativizuju irelevantnim pitanjima i lažima.

GuA

pre 2 godine

Objasnite to Belgijancima, 82% revakcinisanih, nikad vise umrlih i bolenih, a mozete i Englezima 74%, slicna situacija.
(bob, 24. oktobar 2021 18:04)

Iz prve ruke u Engleskim bolnicama dominiraju mladi nevakcinisani. Na svu srecu nema puno umrlih za sada. Mnogo je gore stanje u Srbiji.
Zadovoljan???
A sada se izvini za sirenje lazi.

malo ja

pre 2 godine

Вест за 15. децембар 2021: "Најновија истраживања показују да вакцина побољшава потенцију"

Auuu

pre 2 godine

Objasnite to Belgijancima, 82% revakcinisanih, nikad vise umrlih i bolenih, a mozete i Englezima 74%, slicna situacija.
(bob, 24. oktobar 2021 18:04)

Eno sad sam pogledala krive za
Belgiju i prosto receno lazes, brojke su im smesne u odnosu na proslu zimu. Uz to imaju tri puta manje umrlih dnevno od nasih zvanicnih brojki da se zadrzimo na njima, a nas ima duplo manje.

Mislilac

pre 2 godine

I jos jedna stvar mi nije jasna. Kako posle dve godine jos uvek ne znamo ko ce se jako razboleti a kome nece biti nista. Ima neka istrazivanja da prirodni antioksidant glutathione koji proizvodi jetra, i koji opada tokom starenja je kljucan za blazi ili tezi slucaj korone. Ali to nije potvrdjeno. To ne shvatam kako jos uvek tako malo znamo. To bi bilo resenje, da se tacno zna ko ima predispozicije za tesku bolest, i taj neka se vakcinise, a ko ne, neka se ostavi na miru. Ovo sada je kao da vam jedan mis utrci u kucu, a mi zovemo deratizaciju da poprska celu kucu nekim otrovom. Jer nema nacina da se taj jedan mis pronadje i ukloni. I brzi testovi su zakazali. U 21 veku, morao bi da bude neki test, jeftin, kao papirna maramica, izduvas nos, ona pocrveni ili pozeleni. Odmah se zna ko ima koronu, odmah se izoluje, i virus nestaje za par meseci. Zasto je to jos uvek naucna fantaskika 2021 godine dok saljemo robote na Mars.

LogenMNE

pre 2 godine

Objasnite to Belgijancima, 82% revakcinisanih, nikad vise umrlih i bolenih, a mozete i Englezima 74%, slicna situacija.
(bob, 24. oktobar 2021 18:04)


Bukvalno je 30 puta manja smrtnost u ovom talasu nego i prethodnom u UK. Al eto ovaj komentar ima pozitivan odnos lajkova i to debelo, sto samo govori koliko je narod neupucen, neobrazovan i zaostao.
https://www.worldometers.info/coronavirus/country/uk/

vlado

pre 2 godine

@bob
Cemu lazi druze!?Belgija ima 77,7%vakcinisanih punoletnih gradjana,i oko 1.300novoinficiranih na dnevnom nivou,sto nije puno u odnosu na 11,5miliona stanovnika.Neces da se vakcinises,tvoj izbor,nemoj siriti lazi,neces biti ni uspesniji ni srecniji u zivotu!

marko

pre 2 godine

Pa što su onda morali da se puknu i trećom dozom?
(rebro, 24. oktobar 2021 17:51)

Gde je treca tu je i cetvrta!
Stigao je novi soj delta plus koji probija imunitet, tako barem kaze institu Robert Koh.
p.s. sada ce da se javi neki vaxer, da pise kako Nemci lazu. :D

porky's butthole

pre 2 godine

Hahaha Izrael...
(CR7, 24. oktobar 2021 17:39)

U Izraelu je peminulo manje ljudi u zadnjih nedelju dana nego kod nas za jedan dan. A ti se smeji i dalje...

Splendid

pre 2 godine

Ovde se neko ruga Izraelu, a Izrael 3 umrlih na 9 miliona stanovnika. Ne mogu da verujem da neko lupi i slaže u komentaru a drugi lajkuju....

brojevi

pre 2 godine

Srbija 65 umrlih na 7 miliona a Britanija 74 na 70 miliona. Za ove što kao barataju brojevima.
(Splendid, 24. oktobar 2021 19:09)

Ako ćemo da baratamo brojevima, ukupno UK ima 2.048 preminulih na 1 milion stanovnika, Srbija 1.094.
Od ukupnog broja slučajeva UK ima 1,5% smrtnost, Srbija 0,8%.

To što ti uzmeš samo ono što tebi odgovara...

Nisam uneo ime

pre 2 godine

Dokle će te da ponavljate istu glupost. Ne potpisuješ da primaš na sopstvenu odgovornost već da si saglasan, u prevodu svojom voljom tj. nisi primoran.
(GoranH, 24. oktobar 2021 22:24)

Potpisuješ da si saglasan sa tim da svojom voljom primiš EKSPERIMENTALNU VAKCINU, a to znači da ako ti se bilo šta dogodi, ako se zaraziš nečim ili umreš, sam si kriv. To se potpisuje. Dosta je laži.

Možda bi i ja poverovao

pre 2 godine

Ova propaganda za teletabise je bez efekta kod današnjih mladih, da se propaganda vrši lažnim istraživanjem koje potrvđuje da vakcina trajno povećava penis kod muških, i olakšava i pojačava orgazam kod ženskih, pa to bi bili redovi, tražila bi se veza za što bržu vakcinaciju!

Unuk Dr.kona

pre 2 godine

Ja sam se vakcinisao Fajzer vakcinom 4 puta i ubedjen sam da u svojoj adolescetskoj dobi neću dobiti Kovid.

Vakcinišite se i vi.

PS. Pardon 3 puta, ali i ću i 4 puta - ako je to u interesu zdravlja nacije.

mali od morala

pre 2 godine

Objasnite to Belgijancima, 82% revakcinisanih, nikad vise umrlih i bolenih, a mozete i Englezima 74%, slicna situacija.
(bob, 24. oktobar 2021 18:04)

Ljudi molim vas proverite ovakve gluposti... Ovo je cista laz... Broj zaraženih je veći ali broj umrlih je 10 puta manji nego prošle zime... Proverite potrebno je pr minuta

Marko

pre 2 godine

Koliko glupih i zadrtih Srbenda . Uzas. Puno znam koji su oboleli a imali su vakcinu. Blag simptom. Nazalost znam i koji su umrli ali su svi bili nevakcinisani. Rekao sam sve

porky's butthole

pre 2 godine

Objasnite to Belgijancima, 82% revakcinisanih, nikad vise umrlih i bolenih, a mozete i Englezima 74%, slicna situacija.
(bob, 24. oktobar 2021 18:04)

Nema tu mnogo sta da se objasnjava, lazi je lako demantovati. Broj preminulih u poslednjih nedelju dana na milion ljudi je u Belgiji 8, UK 14 a Srbija 46.

E8

pre 2 godine

Ako ćemo da baratamo brojevima, ukupno UK ima 2.048 preminulih na 1 milion stanovnika, Srbija 1.094.
Od ukupnog broja slučajeva UK ima 1,5% smrtnost, Srbija 0,8%.

To što ti uzmeš samo ono što tebi odgovara...
(brojevi, 24. oktobar 2021 20:45)

U celom svetu je smrtnost oko 2%, jedino u Srbiji 0.8. Da li ti veruješ da smo mi neki superljudi sa super bolnicama i superlekarima i da imamo najmanju stopu smrtnosti na svetu? Svaki dan umre po 200 ljudi bajo moj. Ovde je opšti kolaps. A vi trubite i dalje gluposti i laži.

MilanČe

pre 2 godine

Evo iz prve ruke, primio sam 3 fajzera, posle prvog pola dana dijareja, posle 2. i 3. doze, baš ništa, imam 40 godina. Moji roditelji, sestra i zet bez ikakvih nus pojava. Imao sam kontakt sa dosta zaraženih, nisam dobio kovid, ne znam da li je do vakcine. Sestra je danima putovala sa zaraženom koleginicom, nije dobila, kod nje je sigurno vakcina odradila posao.
Moj brat antikaser je trenutno u Batajnici, sad priča neku drugu priču. Svako se opameti kad ga opali, mozak služi tome da se neke nevolje preveniraju

Kada smo prešli na smrtne ishode

pre 2 godine

"Odvojeno istraživanje Univerziteta u Edinburgu takođe je pokazalo da je Fajzer 90 odsto efikasan u sprečavanju smrti od delta varijante..."

Čekaj - šta?

Kaiser Roger

pre 2 godine

(Ljubomilko, 24. oktobar 2021 19:41) # Link komentara

Ovo sto je ovaj rekao je direktno sa jutjuba i fejsbuka.Pre neki dan sam pogledao, neki lik trabunja i evo ovakvi se primaju.

Mislilac

pre 2 godine

Svi se slazemo da nijedan lek, kao brufen recimo, pa tako ni vakcina nije 100% bez nezeljenih dejstva. Recimo da su nezeljena dejstva na koronu 5%, a na vakcinu 0.1%. Koliko je onda tih 0.1% na 7 milijardi ljudi, jer hoce sve da vakcinisu. A da li je bas realno da ce svi 7 milijardi dobiti koronu? Za dve godine pandemije je 1/4 milijarde dobila koronu. Dakle ovim tempom kao do sada treba 56 godina da svaki covek dobije koronu.

Zte

pre 2 godine

Neka se od zagovornika vakcinacije vakcinišu svi mladi članovi porodice. Lepo pred tv ekranima dajte primer nama nevakcinisanima pa možda i razmislimo. Uprkos nuspojavama i dugoročnim posledicama od vakcinacije. Kampanja sa raznim studijama i statistikama se nastavlja na dnevnoj bazi. Kao španska sapunica.

Milan

pre 2 godine

"Vakcina je trenutno jedino oružje koje imamo, nije sjajno, realno nije ni provereno kako treba ali ništa drugo osim zatvaranja, zatvaranja i još zatvaranja nemamo kao alternativu"

Netacno, imamo izuzetno efikasno oruzje kod mladih ljudi - prirodni, urodjeni imunitet. Jedini problem je sto je taj imunitet besplatan i omogucava stvaranje imuniteta krda, sto vakcine ocito ne mogu.

A za matore, imamo 3 vrste lekova koje treba da se kombinuju u ranoj fazi bolesti - antiinflamatorni (Ivermectin), lekove protiv zgrusavanja krvi i antivirusni. Ali i oni su isuvise jeftini u poredjenju sa milijardama zarade od vakcina za svakog.

GoranH

pre 2 godine

Ma kako da ne.. Dokle god ja potpisujem da ih primam na sopstvenu odgovornost, ne verujem im nista
(Srx011, 24. oktobar 2021 17:54)

Dokle će te da ponavljate istu glupost. Ne potpisuješ da primaš na sopstvenu odgovornost već da si saglasan, u prevodu svojom voljom tj. nisi primoran.

Drndoje

pre 2 godine

"Vakcina je trenutno jedino oružje koje imamo, nije sjajno, realno nije ni provereno kako treba ali ništa drugo osim zatvaranja, zatvaranja i još zatvaranja nemamo kao alternativu"

Netacno, imamo izuzetno efikasno oruzje kod mladih ljudi - prirodni, urodjeni imunitet. Jedini problem je sto je taj imunitet besplatan i omogucava stvaranje imuniteta krda, sto vakcine ocito ne mogu.

A za matore, imamo 3 vrste lekova koje treba da se kombinuju u ranoj fazi bolesti - antiinflamatorni (Ivermectin), lekove protiv zgrusavanja krvi i antivirusni. Ali i oni su isuvise jeftini u poredjenju sa milijardama zarade od vakcina za svakog.
(Milan, 24. oktobar 2021 22:16)

A zasto onda umiru deca, maladi, trudnice?

Šumadijanac

pre 2 godine

https://www.b92.net/zdravlje/komentari.php?nav_id=1950659#k37577649

Kao i ostali avaks komentari ovde sa gomilom plusova za glupost izvađenu iz "pozadine".

Na Belgija:

https://imgur.com/vUCESWk

A da, lažu "oni", to je "njihova" statistika, avaksi imaju tačne podatke. Iz akaše.

Gospodar Zarin

pre 2 godine

Nova britanski izveštaj (UKHSA) pokazuje da se kod osoba koje su preležale kovid nakon dvostrukog vakcinisanja umanjuje stečeni imunitet. U pitanju je reakcija na N-protein koji je gradivni protein kovida, a koji prirodni imunitet uništava zajedno sa zaraženom ćelijom. Ako ste dvaput "vakcinisani" stečeni imunitet vam je poremećen do te mere da je odgovor na kovid umanjen. To se znalo od starta, ali sada su Britanci to i zvanično potvrdili, mada naravno na mala vrata u jednoj rečenici. Evo pdf izveštaja, str.23. https://assets.publishing.service.gov.uk/government/uploads/system/uploads/attachment_data/file/1027511/Vaccine-surveillance-report-week-42.pdf

E8

pre 2 godine

Ma kako da ne.. Dokle god ja potpisujem da ih primam na sopstvenu odgovornost, ne verujem im nista
(Srx011, 24. oktobar 2021 17:54)

Onda živi na sopstvenu odgovornost.

deki

pre 2 godine

@Mislilac
Tvoj stepen neznanja i samopouzdanja bez ikakve podloge je neverovatan. iz komentara se vidi da si srednju školu završio sa mukom ali si zato nezadovoljan razvojem medicine u 21 veku...iskreno mi te je žao.

E8

pre 2 godine

(Ljubomilko, 24. oktobar 2021 19:41)

To care, sve si ih provalio. Fakulteti su izgleda za one koji ne misle svojom glavom, koji ne znaju da se snađu u životu.

GoranH

pre 2 godine

Ko god da ne veruje meni u vezi podataka iz Belgije, moze to isto da procita i ovde.
[link]/
[link]
(bob, 24. oktobar 2021 20:27)

Prijatelju kad neku vest deliš i njom nešto tvrdiš bio bi red da je bolje pročitaš, Belgija je u ovom periodu prošle godine imala i više od 100 smrtnih slučajeva dnevno, a ovih dana je to 15-20 bez obzira na taj četvrti talas, izgleda da vakcinacija ipak menja stvar.
Ovo je rečenica iz linka koji si podelio: „Uticaj na prijeme u bolnice i smrtne slučajeve je mnogo ograničeniji nego u prva dva talasa zbog visoke stope vakcinacije“, rekao je virolog i portparol Sciensana Stiven Van Guht.

Milivoje

pre 2 godine

@Ljubomilko: sve si lepo naveo osim jedne jedine stvari - imamo li bilo šta drugo osim vakcine čime možemo (da se nadamo da će) umanjiti efekat pandemije (u smislu punjenja bolnica i pritiska na ekonomiju)? NE.
Vakcina je trenutno jedino oružje koje imamo, nije sjajno, realno nije ni provereno kako treba ali ništa drugo osim zatvaranja, zatvaranja i još zatvaranja nemamo kao alternativu. Ljudi shvatite ovo kao ogromnu krizu u razmeri trećeg svetskog rata, pogodilo je ceo svet, svi trpe i trazi se najbrze i najbolje resenje da se bar koliko toliko stvari vrate u neke normalne tokove. Ogromne pare su upumpane, ovo je privid normalnog stanja, ako potraje jos godinu dve, nisu iskljucene ni mnogo gore stvari da se dese…

vlada dr.

pre 2 godine

Mnoge virusne knfekcije kao najveca Spanska groznica pa grip hepatitis b pa variola vera sve te biruse je vakcina ubilaPa sta dalje da pricam.svi treba da se vakcinisemo

bob

pre 2 godine

Ko god da ne veruje meni u vezi podataka iz Belgije, moze to isto da procita i ovde.
https://www.reuters.com/world/europe/belgium-enters-fourth-covid-19-infection-wave-cases-jump-2021-10-22/
https://thewest.com.au/news/coronavirus/uk-warned-as-new-virus-wave-hits-belgium-c-4310487

Drug kontraš

pre 2 godine

Protivnici vakcine prave grešku jer polaze od pogrešne pretpostavke da su vakcine nešto loše.

Strah od nepoznatog (vakcina) im je jači od straha od poznatog (korona).
Zazo i ističu da je učestalost neželjenih reakcija prevelika, a zaboravljaju da sve to isto daje i sam virus, samo mnogo češće i sa težom slikom. Veća je verovatnoća da dete umre od korone nego da dobije miokarditis od vakcine (koji je opet samo u malom procentu ozbiljan, a kamo li smrtonosan).

PS. Bezočne laži koje pojedinci stalno poturaju na društvenim mrežama i ovde su posebna priča i verovatno odraz psihopatologije.

Марко

pre 2 godine

"Vakcina je trenutno jedino oružje koje imamo, nije sjajno, realno nije ni provereno kako treba ali ništa drugo osim zatvaranja, zatvaranja i još zatvaranja nemamo kao alternativu"

Netacno, imamo izuzetno efikasno oruzje kod mladih ljudi - prirodni, urodjeni imunitet. Jedini problem je sto je taj imunitet besplatan i omogucava stvaranje imuniteta krda, sto vakcine ocito ne mogu.

A za matore, imamo 3 vrste lekova koje treba da se kombinuju u ranoj fazi bolesti - antiinflamatorni (Ivermectin), lekove protiv zgrusavanja krvi i antivirusni. Ali i oni su isuvise jeftini u poredjenju sa milijardama zarade od vakcina za svakog.
(Milan, 24. oktobar 2021 22:16)

A zasto onda umiru deca, maladi, trudnice?
(Drndoje, 24. oktobar 2021 23:19)

У Србији је у 2020. години умрло 529 деце (0-19) година, а од тога је петоро од короне. Да ли знаш да је прошле године умрло 44 деце од рака? То је 9 пута више него од короне. У Србији је прошле године умрло 21 дете од респираторних болести. Зашто се о тој деци не пишу вести, него се о једном детету 10 пута објави вест да је на респиратору због короне? Стави мало прст на чело, па се запитај зашто је то тако. Ако не верујеш у податке које сам изнео, погледај податке сам у бази података РЗЗС-а https://data.stat.gov.rs/Home/Result/18030302?languageCode=sr-Cyrl. Корона се води под шифром "Шифре за посебне намене (U00-U89)" и да би је видео у табели, мораш да је чекираш као узрок смрти у секцицји "Промени избор".

Zemunac

pre 2 godine

Evo iz prve ruke, primio sam 3 fajzera, posle prvog pola dana dijareja, posle 2. i 3. doze, baš ništa, imam 40 godina. Moji roditelji, sestra i zet bez ikakvih nus pojava. Imao sam kontakt sa dosta zaraženih, nisam dobio kovid, ne znam da li je do vakcine. Sestra je danima putovala sa zaraženom koleginicom, nije dobila, kod nje je sigurno vakcina odradila posao.
Moj brat antikaser je trenutno u Batajnici, sad priča neku drugu priču. Svako se opameti kad ga opali, mozak služi tome da se neke nevolje preveniraju
(MilanČe, 24. oktobar 2021 23:44)

Porodice vise od 4000 preminulih, gradjana EU, a vakcinisanih Fajzerom se ne bi slozile, niti bi to 244.807 vakcinisanih Fajzerom moglo da kaze na osnovu tezih nus pojava koje su doziveli. EMA je to objavila pre vise od 2 meseca.

Jovan

pre 2 godine

Ma kako da ne.. Dokle god ja potpisujem da ih primam na sopstvenu odgovornost, ne verujem im nista
(Srx011, 24. oktobar 2021 17:54)

Dokle će te da ponavljate istu glupost. Ne potpisuješ da primaš na sopstvenu odgovornost već da si saglasan, u prevodu svojom voljom tj. nisi primoran.
(GoranH, 24. oktobar 2021 22:24)

Klasican komentar funkcionalno nepismenih. Ako potpisujes da vakcinu primas na licni zahtev i da si prethodno upoznat sa svim mogucim posledicama, onda je pravno odgovornost na tebi. Ne mozes nikome da se zalis niti bilo koga da tuzis. Vakcina nije obavezna. Niko te strazarno nije sproveo do mesta za vakcinaciju, niti su ti bilo sta prisilno ubrizgali. Iako su ti objasnili kakve sve nus pojave izaziva vakcina, ti si ipak odlucio da rizikujes. Potpisao si da vakcinu primas na licni zahtev i na licnu odgovornost.

Unesi ime da ti rebnem prijavu

pre 2 godine

Potpisuješ da si saglasan sa tim da svojom voljom primiš EKSPERIMENTALNU VAKCINU, a to znači da ako ti se bilo šta dogodi, ako se zaraziš nečim ili umreš, sam si kriv. To se potpisuje. Dosta je laži.
(Nisam uneo ime, 24. oktobar 2021 23:07)

Izvini, sta je experimentalno?

E8

pre 2 godine

Ma kako da ne.. Dokle god ja potpisujem da ih primam na sopstvenu odgovornost, ne verujem im nista
(Srx011, 24. oktobar 2021 17:54)

Jesi ti uopšte pročitao šta potpisuješ?

Saša

pre 2 godine

Nova britanski izveštaj (UKHSA) pokazuje da se kod osoba koje su preležale kovid nakon dvostrukog vakcinisanja umanjuje stečeni imunitet. U pitanju je reakcija na N-protein koji je gradivni protein kovida, a koji prirodni imunitet uništava zajedno sa zaraženom ćelijom. Ako ste dvaput "vakcinisani" stečeni imunitet vam je poremećen do te mere da je odgovor na kovid umanjen. To se znalo od starta, ali sada su Britanci to i zvanično potvrdili, mada naravno na mala vrata u jednoj rečenici. Evo pdf izveštaja, str.23. [link]
(Gospodar Zarin, 24. oktobar 2021 22:03)
Ja nisam ovako video tekst, koji ste naveli.Podaci govore samo da su nivoi N antitela niži kod osoba koje dobiju infekciju nakon 2 doze vakcinacije, a nikako da se umanjuje stečeni imunitet. To je velika razlika, ako pažljivo pročitamo navedeni tekst.

Zaza

pre 2 godine

Da bi svi bili zadovoljni,objavite spisak obolelih nakon prve doze,nakon druge doze,smrtne slučajeve vakcinisanih i nevakcinissnih i spisak nezeljenih posledica posle vakcine.Svaku drzavu sveta moze naci na Vaersu gde se prijavi oko 1% slučajeva.I eto svi zadovoljni.

Statističar

pre 2 godine

Podaci juče Izrael +642 zaražena 7 smrtnih slučajeva,Srbija +6748 60 smrtnih slučajeva.Procenti preminulih su skoro isti u svim zemljama-oko 1%.

Jovan

pre 2 godine

Da rezimiramo, Covid19 "vakcina":
?NE pruža imunitet.
?NE štiti od virusa.
?NE sprečava umiranje od njega.
?NE garantuje da ga nećete dobiti nakon vakcinisanja.
?NE zaustavlja njegovo prenošenje na druge.
?NE eliminiše ograničavanje putovanja.
?NE eliminiše zatvaranje poslovnih delatnosti.
?NE eliminiše Lockdown.
?NE otklanja meru nošenja maski.

Шта није јасно?
(Ljubomilko, 24. oktobar 2021 19:41)

Nosite maske!
Da li stite?
Naravno da NE. To uostalom pise na svakom pakovanju maski.

meda

pre 2 godine

Kad već poredite broj mrtvih Srbija i Velika Britanija evo:
https://ourworldindata.org/grapher/cumulative-excess-deaths-per-million-covid?tab=chart&country=SRB~GBR
I to septembar i oktobar nisu uključeni na grafu, Srbija je preko 5000 dodatno umrlih na 1M stanovnika, Britanci na manje od 2000.

Joni

pre 2 godine

Potpisuješ da si saglasan sa tim da svojom voljom primiš EKSPERIMENTALNU VAKCINU, a to znači da ako ti se bilo šta dogodi, ako se zaraziš nečim ili umreš, sam si kriv. To se potpisuje. Dosta je laži.
(Nisam uneo ime, 24. oktobar 2021 23:07)

Zaista jeste dosta laži i dajte da jednom raščistimo vodu koju stalno mute antivakseri.
Vakcina nije eksperimentalna već postoje tri faze kliničkih ispitivanja iz kojih su poznati rezultati a svetske regulatorne agencije potpisale i odobrile. Potpisuješ da si saglasan sa sprovođenjem preporučene imunizacije koju je preporučio Institut za javno zdravlje Srbije - Batut po odobrenju tih vakcina od ALIMS-a. Ako nisi znao isti taj potpis stavljaš onog trenutka kad zakoračiš u sobu bilo kojeg lekara. Potpis da si saglasan sa ustanovljenim protokolima lečenja bolesti iz dijagnoze. Tako da je najveća zabluda da vi antivakseri kontrolišete svoj život jer smo svi podložni odlukama tok istog instituta i agencije. U SAD, postoji FDA koja je u avgustu dala full approval Fajzerovoj vakcini isto kao što je dala full approval koka-koli ili čipsu. Što ih onda konzumirate ako ne verujete FDA? Nikad vam nije palo na pamet da je značajno lakše depopulizovati planetu sastojkom u koka-koli, čokoladi ili čipsu? Pričate o depopulizaciji planete u trenutku kad zemlje u Africi s prirodnim priraštajem u proseku 7 dece nemaju ni 10% vakcinisanih a na zapadu (u proseku 1 ili 2) propadaju buster doze?

Trobojka

pre 2 godine

@Ljubomilko
Nisu svi navijači Partizana, pa da gledaju svet crno-belo.
Svrha vakcinisanja je da se broj bolesnih smanji tri puta, a broj umrlih 10 puta (ako se tu uračunaju i mladi i zdravi).
Hoćemo bolje i efikasnije vakcine, bolju dijagnostiku i bolje lekove.

XP

pre 2 godine

U celom svetu je smrtnost oko 2%, jedino u Srbiji 0.8. Da li ti veruješ da smo mi neki superljudi sa super bolnicama i superlekarima i da imamo najmanju stopu smrtnosti na svetu? Svaki dan umre po 200 ljudi bajo moj. Ovde je opšti kolaps. A vi trubite i dalje gluposti i laži.
(E8, 24. oktobar 2021 23:28)

Znači ne veruješ kriznom štabu za cifre?
Zašto bi im onda verovao za bilo šta što kažu?
I slažem se sa tvojim odgovorom drugom komentatoru, a to i jeste poenta: svako živi na svoju odgovornost.

kekw

pre 2 godine

Шта није јасно?
(Ljubomilko, 24. oktobar 2021 19:41)

Konačno jedna glava da ume da misli svojim mozgom... Strašno u kakvim vremenima živimo

Milan

pre 2 godine

A zasto onda umiru deca, maladi, trudnice?
(Drndoje, 24. oktobar 2021 23:19)

koliko je to dece umrlo od covida u svetu? a koliko je povecana ucestalost miokarditisa kod decaka koji su primili vakcine?

Nezaj...

pre 2 godine

@ GoranH

Pa kakva je sustinska razlika? Hajde molim te, nije sija nego vrat. Da se slozimo sa bilo kojom od te dve formulacije, svejedno, svrha tog potpisivanja je da drzava (zdravstveni sistem) odrice odgovornost u slucaju da vakcina naskodi necijem zdravlju.

kalcokera I serifova zvezda

pre 2 godine

ja.sam.se na.sopstvenu odgovornost
vakcinisao a
pre godinu I prelezao covid

I sta sad?
ako umrem znam da ce mi gore biti bolje

Kada smo prešli na smrtne ishode

pre 2 godine

"Odvojeno istraživanje Univerziteta u Edinburgu takođe je pokazalo da je Fajzer 90 odsto efikasan u sprečavanju smrti od delta varijante..."

Čekaj - šta?

deki

pre 2 godine

Džaba naučni dokazi. Za nevakcinisane je potpuno isto istraživanje na 100000 ljudi koje sprovode ljudi koji su ceo život posvetili tome kao i komentar nekog mentola na FB koji nije završio ni srednju školu. Oni egzaktan podatak kao što je ovaj relativizuju irelevantnim pitanjima i lažima.

Unuk Dr.kona

pre 2 godine

Ja sam se vakcinisao Fajzer vakcinom 4 puta i ubedjen sam da u svojoj adolescetskoj dobi neću dobiti Kovid.

Vakcinišite se i vi.

PS. Pardon 3 puta, ali i ću i 4 puta - ako je to u interesu zdravlja nacije.

GuA

pre 2 godine

Objasnite to Belgijancima, 82% revakcinisanih, nikad vise umrlih i bolenih, a mozete i Englezima 74%, slicna situacija.
(bob, 24. oktobar 2021 18:04)

Iz prve ruke u Engleskim bolnicama dominiraju mladi nevakcinisani. Na svu srecu nema puno umrlih za sada. Mnogo je gore stanje u Srbiji.
Zadovoljan???
A sada se izvini za sirenje lazi.

Ljubomilko

pre 2 godine

Odgovori "struke" na pitanja "teoretičara zavere":
? Ako oboli sa prvom dozom vakcine:
"PRIMIO SAMO JEDNU DOZU!"
?Ako oboli sa dve doze vakcine:
"PA, NISU PROŠLE NI DVE NEDELJE!"
?Ako su prošle dve nedelje a vakcinisani oboli:
"PA, VAKCINA JE DA NE OBOLI TEŠKO!"
?Ako oboli teško:
"PA, VAKCINISAO SE DA NE UMRE!"
?Ako umre:
"E, PA NE ŠTITI BAŠ 100%!"
?Ako se vakcinisem, mogu li prestati da nosim masku?
Vlada: "NE"
?Ako se vakcinisem, hoću li biti otporan na Covid?
Vlada: "Možda. Ne znamo tačno, ali verovatno ne".
?Ako se vakcinisem, neću barem biti infektivan za druge?
Vlada: "NE. Vakcina ne zaustavlja infektivni prenos".
?Ako se vakcinisem, koliko će imunitet trajati?
Vlada: "To još niko ne zna. Sve Covid “vakcine” su još u eksperimentalnoj fazi".
?Ako se vakcinisem, prestaju li mere socijalnog distanciranja?
Vlada: "NE"
?Ako se moji roditelji, baka i deda i ja vakcinisemo, možemo li se opet zagrliti?
Vlada: "NE"
?Pa koja je onda korist od vakcinisanja?
Vlada: "Nadamo se da vas virus neće ubiti".
?Jeste li sigurni da od vakcine neću imati trajne i teške posledice ili da me slučajno neće ubiti?
Vlada: "NE"
?Ako me, statistički gledano, virus neće ubiti (stopa preživljavanja 99,8%), zašto bi trebalo da se vakcinisem?
Vlada: "Da zaštitimo druge".
?Dakle, ako se vakcinisem, mogu sa 100% sigurnošću zaštititi druge ljude sa kojima dolazim u kontakt?
Vlada: "NE"
?Ako dobijem ozbiljne neželjene reakcije ili dugotrajne posledice nakon vakcinisanja, (a koje su još uvijek nepoznate) ili slučajno umrem od vakcinisanja, hoću li ja (ili moja porodica) dobiti odštetu od proizvođača vakcine ili Vlade?
Vlada: "NE – Vlada i proizvođači vakcina nemaju nikakvu odgovornost u vezi sa ovom eksperimentalnom vakcinom".
??????????
Da rezimiramo, Covid19 "vakcina":
?NE pruža imunitet.
?NE štiti od virusa.
?NE sprečava umiranje od njega.
?NE garantuje da ga nećete dobiti nakon vakcinisanja.
?NE zaustavlja njegovo prenošenje na druge.
?NE eliminiše ograničavanje putovanja.
?NE eliminiše zatvaranje poslovnih delatnosti.
?NE eliminiše Lockdown.
?NE otklanja meru nošenja maski.

Шта није јасно?

zz

pre 2 godine

3 stvari koje covek mora da primi i ispuni u 21.veku:

-maska..vec uradjeno!
-vakcina,u toku
-cip u glavu ili ruku

kako je narod prihvatio maske tako ce prihvatiti i vakcine,secam se kako su se mnogi smejali ljudima koji su nosili maske u pocetku.e ti sto su se smejali sada isto nose,jer ne mogu da rade bez njih,ne mogu u prodavnicu,banku...

isto kao sto se mi smejemo onima sto se vakcinisu,isto se necemo smejati jer cemo moramo primiti.da bi radili,putovali,kupovali potrepstine...

i kada prihvatimo vakcine idemo na mnogo veci nivo,a to je tehnologija.gde ce se ukinuti papirni novac,sve sto vam bude trebalo ice elektronski preko cipa koji cemo primiti u ruku ili glavu.ja mislim prvo da ce ici u ruku pa posle u glavu.

smejete se cipovima?i ja sam se smejao maskama,pa se vise ne smejem posto mi vec skinuto sa plate zbog maske.a mnogi su vec dobili i otkaze!!!

sve smo mi to prihvatili samo toga nismo svesni!!a primetio sam i da se narod sa tim pomirio.s'obzirom koliko ljudi ima na protestima,u sred BG-a samo 500 ljudi.u Subotici najavljen miting doslo 30 ljudi???prilaze ljudi gledaju:cujem lika,a to ovi antivakseri!!!lik ne konta da ce dobiti cip u glavu jednog dana.tako da je miting propao...

uh zezno sam raspored pre vakcina i cipa,idu covid propusnice koje ce biti potukaz i glavni razlog vakcinisanja i cipovanja.

ljude to ne interesuje,doslo 30 ljudi na miting protiv ausvajsa?zato kazem sve cemo mi to prihvatiti,samo je pitanje vremena!!

Marko

pre 2 godine

Koliko glupih i zadrtih Srbenda . Uzas. Puno znam koji su oboleli a imali su vakcinu. Blag simptom. Nazalost znam i koji su umrli ali su svi bili nevakcinisani. Rekao sam sve

MilanČe

pre 2 godine

Evo iz prve ruke, primio sam 3 fajzera, posle prvog pola dana dijareja, posle 2. i 3. doze, baš ništa, imam 40 godina. Moji roditelji, sestra i zet bez ikakvih nus pojava. Imao sam kontakt sa dosta zaraženih, nisam dobio kovid, ne znam da li je do vakcine. Sestra je danima putovala sa zaraženom koleginicom, nije dobila, kod nje je sigurno vakcina odradila posao.
Moj brat antikaser je trenutno u Batajnici, sad priča neku drugu priču. Svako se opameti kad ga opali, mozak služi tome da se neke nevolje preveniraju

Konstantin

pre 2 godine

Pune kovid ambulante onih zasticenih od 90% i preko. Te vakcine su kao kineske baterije, pise da ima amperazu mozes na mesec da letis sa njom, a ona jedva tinja, posle sat vremena krepa.
Valja vam zapamtiti ovu propagandu pa da se ofirme "nirberski procesi" kad sve ovo prodje.

LogenMNE

pre 2 godine

Objasnite to Belgijancima, 82% revakcinisanih, nikad vise umrlih i bolenih, a mozete i Englezima 74%, slicna situacija.
(bob, 24. oktobar 2021 18:04)


Bukvalno je 30 puta manja smrtnost u ovom talasu nego i prethodnom u UK. Al eto ovaj komentar ima pozitivan odnos lajkova i to debelo, sto samo govori koliko je narod neupucen, neobrazovan i zaostao.
https://www.worldometers.info/coronavirus/country/uk/

Splendid

pre 2 godine

Ovde se neko ruga Izraelu, a Izrael 3 umrlih na 9 miliona stanovnika. Ne mogu da verujem da neko lupi i slaže u komentaru a drugi lajkuju....

vlada dr.

pre 2 godine

Mnoge virusne knfekcije kao najveca Spanska groznica pa grip hepatitis b pa variola vera sve te biruse je vakcina ubilaPa sta dalje da pricam.svi treba da se vakcinisemo

GoranH

pre 2 godine

Ma kako da ne.. Dokle god ja potpisujem da ih primam na sopstvenu odgovornost, ne verujem im nista
(Srx011, 24. oktobar 2021 17:54)

Dokle će te da ponavljate istu glupost. Ne potpisuješ da primaš na sopstvenu odgovornost već da si saglasan, u prevodu svojom voljom tj. nisi primoran.

mali od morala

pre 2 godine

Objasnite to Belgijancima, 82% revakcinisanih, nikad vise umrlih i bolenih, a mozete i Englezima 74%, slicna situacija.
(bob, 24. oktobar 2021 18:04)

Ljudi molim vas proverite ovakve gluposti... Ovo je cista laz... Broj zaraženih je veći ali broj umrlih je 10 puta manji nego prošle zime... Proverite potrebno je pr minuta

Drndoje

pre 2 godine

"Vakcina je trenutno jedino oružje koje imamo, nije sjajno, realno nije ni provereno kako treba ali ništa drugo osim zatvaranja, zatvaranja i još zatvaranja nemamo kao alternativu"

Netacno, imamo izuzetno efikasno oruzje kod mladih ljudi - prirodni, urodjeni imunitet. Jedini problem je sto je taj imunitet besplatan i omogucava stvaranje imuniteta krda, sto vakcine ocito ne mogu.

A za matore, imamo 3 vrste lekova koje treba da se kombinuju u ranoj fazi bolesti - antiinflamatorni (Ivermectin), lekove protiv zgrusavanja krvi i antivirusni. Ali i oni su isuvise jeftini u poredjenju sa milijardama zarade od vakcina za svakog.
(Milan, 24. oktobar 2021 22:16)

A zasto onda umiru deca, maladi, trudnice?

E8

pre 2 godine

Ma kako da ne.. Dokle god ja potpisujem da ih primam na sopstvenu odgovornost, ne verujem im nista
(Srx011, 24. oktobar 2021 17:54)

Onda živi na sopstvenu odgovornost.

porky's butthole

pre 2 godine

Hahaha Izrael...
(CR7, 24. oktobar 2021 17:39)

U Izraelu je peminulo manje ljudi u zadnjih nedelju dana nego kod nas za jedan dan. A ti se smeji i dalje...

Šumadijanac

pre 2 godine

https://www.b92.net/zdravlje/komentari.php?nav_id=1950659#k37577649

Kao i ostali avaks komentari ovde sa gomilom plusova za glupost izvađenu iz "pozadine".

Na Belgija:

https://imgur.com/vUCESWk

A da, lažu "oni", to je "njihova" statistika, avaksi imaju tačne podatke. Iz akaše.

Auuu

pre 2 godine

Objasnite to Belgijancima, 82% revakcinisanih, nikad vise umrlih i bolenih, a mozete i Englezima 74%, slicna situacija.
(bob, 24. oktobar 2021 18:04)

Eno sad sam pogledala krive za
Belgiju i prosto receno lazes, brojke su im smesne u odnosu na proslu zimu. Uz to imaju tri puta manje umrlih dnevno od nasih zvanicnih brojki da se zadrzimo na njima, a nas ima duplo manje.

vlado

pre 2 godine

@bob
Cemu lazi druze!?Belgija ima 77,7%vakcinisanih punoletnih gradjana,i oko 1.300novoinficiranih na dnevnom nivou,sto nije puno u odnosu na 11,5miliona stanovnika.Neces da se vakcinises,tvoj izbor,nemoj siriti lazi,neces biti ni uspesniji ni srecniji u zivotu!

Mislilac

pre 2 godine

Nista bre ne znamo. Medicina je takvo razocarenje za mene. Sta je otkriveno u poslednje vreme? Sta je bre ovo? Zube popravljamo ko rimljani pre dve hiljade godina, busi rupu i trpaj cement. Ne znamo zasto ljudi celave, ne znamo zasto kosa sedi, tako ni o ovom virusu ne znamo nista. Ne mozemo ni da indentifikujemo zarazene brzo. Zaje... nas malo govno od virusa dve godine, celu planetu, a mi ne znamo nista. Stavljamo parce krpe na usta ko pre 1000 godina. Koliko se racunari razvili, roboti, vestacka inteligencija, sto cuda. Medicina, skoro pa nista.

Milan

pre 2 godine

"Vakcina je trenutno jedino oružje koje imamo, nije sjajno, realno nije ni provereno kako treba ali ništa drugo osim zatvaranja, zatvaranja i još zatvaranja nemamo kao alternativu"

Netacno, imamo izuzetno efikasno oruzje kod mladih ljudi - prirodni, urodjeni imunitet. Jedini problem je sto je taj imunitet besplatan i omogucava stvaranje imuniteta krda, sto vakcine ocito ne mogu.

A za matore, imamo 3 vrste lekova koje treba da se kombinuju u ranoj fazi bolesti - antiinflamatorni (Ivermectin), lekove protiv zgrusavanja krvi i antivirusni. Ali i oni su isuvise jeftini u poredjenju sa milijardama zarade od vakcina za svakog.

Aleksis Sanco Panco

pre 2 godine

Vakcinisani i devojka i ja. Devojka razvila upalu bronhija sa temperaturom koja joj traje 8 dana. Nisam protiv vakcine, ali nije čudotvorna.

Nisam uneo ime

pre 2 godine

Dokle će te da ponavljate istu glupost. Ne potpisuješ da primaš na sopstvenu odgovornost već da si saglasan, u prevodu svojom voljom tj. nisi primoran.
(GoranH, 24. oktobar 2021 22:24)

Potpisuješ da si saglasan sa tim da svojom voljom primiš EKSPERIMENTALNU VAKCINU, a to znači da ako ti se bilo šta dogodi, ako se zaraziš nečim ili umreš, sam si kriv. To se potpisuje. Dosta je laži.

Milivoje

pre 2 godine

@Ljubomilko: sve si lepo naveo osim jedne jedine stvari - imamo li bilo šta drugo osim vakcine čime možemo (da se nadamo da će) umanjiti efekat pandemije (u smislu punjenja bolnica i pritiska na ekonomiju)? NE.
Vakcina je trenutno jedino oružje koje imamo, nije sjajno, realno nije ni provereno kako treba ali ništa drugo osim zatvaranja, zatvaranja i još zatvaranja nemamo kao alternativu. Ljudi shvatite ovo kao ogromnu krizu u razmeri trećeg svetskog rata, pogodilo je ceo svet, svi trpe i trazi se najbrze i najbolje resenje da se bar koliko toliko stvari vrate u neke normalne tokove. Ogromne pare su upumpane, ovo je privid normalnog stanja, ako potraje jos godinu dve, nisu iskljucene ni mnogo gore stvari da se dese…

deki

pre 2 godine

@Mislilac
Tvoj stepen neznanja i samopouzdanja bez ikakve podloge je neverovatan. iz komentara se vidi da si srednju školu završio sa mukom ali si zato nezadovoljan razvojem medicine u 21 veku...iskreno mi te je žao.

Zte

pre 2 godine

Neka se od zagovornika vakcinacije vakcinišu svi mladi članovi porodice. Lepo pred tv ekranima dajte primer nama nevakcinisanima pa možda i razmislimo. Uprkos nuspojavama i dugoročnim posledicama od vakcinacije. Kampanja sa raznim studijama i statistikama se nastavlja na dnevnoj bazi. Kao španska sapunica.

porky's butthole

pre 2 godine

Objasnite to Belgijancima, 82% revakcinisanih, nikad vise umrlih i bolenih, a mozete i Englezima 74%, slicna situacija.
(bob, 24. oktobar 2021 18:04)

Nema tu mnogo sta da se objasnjava, lazi je lako demantovati. Broj preminulih u poslednjih nedelju dana na milion ljudi je u Belgiji 8, UK 14 a Srbija 46.

brojevi

pre 2 godine

Srbija 65 umrlih na 7 miliona a Britanija 74 na 70 miliona. Za ove što kao barataju brojevima.
(Splendid, 24. oktobar 2021 19:09)

Ako ćemo da baratamo brojevima, ukupno UK ima 2.048 preminulih na 1 milion stanovnika, Srbija 1.094.
Od ukupnog broja slučajeva UK ima 1,5% smrtnost, Srbija 0,8%.

To što ti uzmeš samo ono što tebi odgovara...

E8

pre 2 godine

Ako ćemo da baratamo brojevima, ukupno UK ima 2.048 preminulih na 1 milion stanovnika, Srbija 1.094.
Od ukupnog broja slučajeva UK ima 1,5% smrtnost, Srbija 0,8%.

To što ti uzmeš samo ono što tebi odgovara...
(brojevi, 24. oktobar 2021 20:45)

U celom svetu je smrtnost oko 2%, jedino u Srbiji 0.8. Da li ti veruješ da smo mi neki superljudi sa super bolnicama i superlekarima i da imamo najmanju stopu smrtnosti na svetu? Svaki dan umre po 200 ljudi bajo moj. Ovde je opšti kolaps. A vi trubite i dalje gluposti i laži.

Mislilac

pre 2 godine

Svi se slazemo da nijedan lek, kao brufen recimo, pa tako ni vakcina nije 100% bez nezeljenih dejstva. Recimo da su nezeljena dejstva na koronu 5%, a na vakcinu 0.1%. Koliko je onda tih 0.1% na 7 milijardi ljudi, jer hoce sve da vakcinisu. A da li je bas realno da ce svi 7 milijardi dobiti koronu? Za dve godine pandemije je 1/4 milijarde dobila koronu. Dakle ovim tempom kao do sada treba 56 godina da svaki covek dobije koronu.

Mislilac

pre 2 godine

I jos jedna stvar mi nije jasna. Kako posle dve godine jos uvek ne znamo ko ce se jako razboleti a kome nece biti nista. Ima neka istrazivanja da prirodni antioksidant glutathione koji proizvodi jetra, i koji opada tokom starenja je kljucan za blazi ili tezi slucaj korone. Ali to nije potvrdjeno. To ne shvatam kako jos uvek tako malo znamo. To bi bilo resenje, da se tacno zna ko ima predispozicije za tesku bolest, i taj neka se vakcinise, a ko ne, neka se ostavi na miru. Ovo sada je kao da vam jedan mis utrci u kucu, a mi zovemo deratizaciju da poprska celu kucu nekim otrovom. Jer nema nacina da se taj jedan mis pronadje i ukloni. I brzi testovi su zakazali. U 21 veku, morao bi da bude neki test, jeftin, kao papirna maramica, izduvas nos, ona pocrveni ili pozeleni. Odmah se zna ko ima koronu, odmah se izoluje, i virus nestaje za par meseci. Zasto je to jos uvek naucna fantaskika 2021 godine dok saljemo robote na Mars.

Kaiser Roger

pre 2 godine

(Ljubomilko, 24. oktobar 2021 19:41) # Link komentara

Ovo sto je ovaj rekao je direktno sa jutjuba i fejsbuka.Pre neki dan sam pogledao, neki lik trabunja i evo ovakvi se primaju.

marko

pre 2 godine

Pa što su onda morali da se puknu i trećom dozom?
(rebro, 24. oktobar 2021 17:51)

Gde je treca tu je i cetvrta!
Stigao je novi soj delta plus koji probija imunitet, tako barem kaze institu Robert Koh.
p.s. sada ce da se javi neki vaxer, da pise kako Nemci lazu. :D

Gospodar Zarin

pre 2 godine

Nova britanski izveštaj (UKHSA) pokazuje da se kod osoba koje su preležale kovid nakon dvostrukog vakcinisanja umanjuje stečeni imunitet. U pitanju je reakcija na N-protein koji je gradivni protein kovida, a koji prirodni imunitet uništava zajedno sa zaraženom ćelijom. Ako ste dvaput "vakcinisani" stečeni imunitet vam je poremećen do te mere da je odgovor na kovid umanjen. To se znalo od starta, ali sada su Britanci to i zvanično potvrdili, mada naravno na mala vrata u jednoj rečenici. Evo pdf izveštaja, str.23. https://assets.publishing.service.gov.uk/government/uploads/system/uploads/attachment_data/file/1027511/Vaccine-surveillance-report-week-42.pdf

GoranH

pre 2 godine

Ko god da ne veruje meni u vezi podataka iz Belgije, moze to isto da procita i ovde.
[link]/
[link]
(bob, 24. oktobar 2021 20:27)

Prijatelju kad neku vest deliš i njom nešto tvrdiš bio bi red da je bolje pročitaš, Belgija je u ovom periodu prošle godine imala i više od 100 smrtnih slučajeva dnevno, a ovih dana je to 15-20 bez obzira na taj četvrti talas, izgleda da vakcinacija ipak menja stvar.
Ovo je rečenica iz linka koji si podelio: „Uticaj na prijeme u bolnice i smrtne slučajeve je mnogo ograničeniji nego u prva dva talasa zbog visoke stope vakcinacije“, rekao je virolog i portparol Sciensana Stiven Van Guht.

Kada smo prešli na smrtne ishode

pre 2 godine

"Odvojeno istraživanje Univerziteta u Edinburgu takođe je pokazalo da je Fajzer 90 odsto efikasan u sprečavanju smrti od delta varijante..."

Čekaj - šta?

malo ja

pre 2 godine

Вест за 15. децембар 2021: "Најновија истраживања показују да вакцина побољшава потенцију"

Možda bi i ja poverovao

pre 2 godine

Ova propaganda za teletabise je bez efekta kod današnjih mladih, da se propaganda vrši lažnim istraživanjem koje potrvđuje da vakcina trajno povećava penis kod muških, i olakšava i pojačava orgazam kod ženskih, pa to bi bili redovi, tražila bi se veza za što bržu vakcinaciju!

bob

pre 2 godine

Ko god da ne veruje meni u vezi podataka iz Belgije, moze to isto da procita i ovde.
https://www.reuters.com/world/europe/belgium-enters-fourth-covid-19-infection-wave-cases-jump-2021-10-22/
https://thewest.com.au/news/coronavirus/uk-warned-as-new-virus-wave-hits-belgium-c-4310487

E8

pre 2 godine

(Ljubomilko, 24. oktobar 2021 19:41)

To care, sve si ih provalio. Fakulteti su izgleda za one koji ne misle svojom glavom, koji ne znaju da se snađu u životu.

Jovan

pre 2 godine

Ma kako da ne.. Dokle god ja potpisujem da ih primam na sopstvenu odgovornost, ne verujem im nista
(Srx011, 24. oktobar 2021 17:54)

Dokle će te da ponavljate istu glupost. Ne potpisuješ da primaš na sopstvenu odgovornost već da si saglasan, u prevodu svojom voljom tj. nisi primoran.
(GoranH, 24. oktobar 2021 22:24)

Klasican komentar funkcionalno nepismenih. Ako potpisujes da vakcinu primas na licni zahtev i da si prethodno upoznat sa svim mogucim posledicama, onda je pravno odgovornost na tebi. Ne mozes nikome da se zalis niti bilo koga da tuzis. Vakcina nije obavezna. Niko te strazarno nije sproveo do mesta za vakcinaciju, niti su ti bilo sta prisilno ubrizgali. Iako su ti objasnili kakve sve nus pojave izaziva vakcina, ti si ipak odlucio da rizikujes. Potpisao si da vakcinu primas na licni zahtev i na licnu odgovornost.

Марко

pre 2 godine

"Vakcina je trenutno jedino oružje koje imamo, nije sjajno, realno nije ni provereno kako treba ali ništa drugo osim zatvaranja, zatvaranja i još zatvaranja nemamo kao alternativu"

Netacno, imamo izuzetno efikasno oruzje kod mladih ljudi - prirodni, urodjeni imunitet. Jedini problem je sto je taj imunitet besplatan i omogucava stvaranje imuniteta krda, sto vakcine ocito ne mogu.

A za matore, imamo 3 vrste lekova koje treba da se kombinuju u ranoj fazi bolesti - antiinflamatorni (Ivermectin), lekove protiv zgrusavanja krvi i antivirusni. Ali i oni su isuvise jeftini u poredjenju sa milijardama zarade od vakcina za svakog.
(Milan, 24. oktobar 2021 22:16)

A zasto onda umiru deca, maladi, trudnice?
(Drndoje, 24. oktobar 2021 23:19)

У Србији је у 2020. години умрло 529 деце (0-19) година, а од тога је петоро од короне. Да ли знаш да је прошле године умрло 44 деце од рака? То је 9 пута више него од короне. У Србији је прошле године умрло 21 дете од респираторних болести. Зашто се о тој деци не пишу вести, него се о једном детету 10 пута објави вест да је на респиратору због короне? Стави мало прст на чело, па се запитај зашто је то тако. Ако не верујеш у податке које сам изнео, погледај податке сам у бази података РЗЗС-а https://data.stat.gov.rs/Home/Result/18030302?languageCode=sr-Cyrl. Корона се води под шифром "Шифре за посебне намене (U00-U89)" и да би је видео у табели, мораш да је чекираш као узрок смрти у секцицји "Промени избор".

Zemunac

pre 2 godine

Evo iz prve ruke, primio sam 3 fajzera, posle prvog pola dana dijareja, posle 2. i 3. doze, baš ništa, imam 40 godina. Moji roditelji, sestra i zet bez ikakvih nus pojava. Imao sam kontakt sa dosta zaraženih, nisam dobio kovid, ne znam da li je do vakcine. Sestra je danima putovala sa zaraženom koleginicom, nije dobila, kod nje je sigurno vakcina odradila posao.
Moj brat antikaser je trenutno u Batajnici, sad priča neku drugu priču. Svako se opameti kad ga opali, mozak služi tome da se neke nevolje preveniraju
(MilanČe, 24. oktobar 2021 23:44)

Porodice vise od 4000 preminulih, gradjana EU, a vakcinisanih Fajzerom se ne bi slozile, niti bi to 244.807 vakcinisanih Fajzerom moglo da kaze na osnovu tezih nus pojava koje su doziveli. EMA je to objavila pre vise od 2 meseca.

Saša

pre 2 godine

Nova britanski izveštaj (UKHSA) pokazuje da se kod osoba koje su preležale kovid nakon dvostrukog vakcinisanja umanjuje stečeni imunitet. U pitanju je reakcija na N-protein koji je gradivni protein kovida, a koji prirodni imunitet uništava zajedno sa zaraženom ćelijom. Ako ste dvaput "vakcinisani" stečeni imunitet vam je poremećen do te mere da je odgovor na kovid umanjen. To se znalo od starta, ali sada su Britanci to i zvanično potvrdili, mada naravno na mala vrata u jednoj rečenici. Evo pdf izveštaja, str.23. [link]
(Gospodar Zarin, 24. oktobar 2021 22:03)
Ja nisam ovako video tekst, koji ste naveli.Podaci govore samo da su nivoi N antitela niži kod osoba koje dobiju infekciju nakon 2 doze vakcinacije, a nikako da se umanjuje stečeni imunitet. To je velika razlika, ako pažljivo pročitamo navedeni tekst.

Drug kontraš

pre 2 godine

Protivnici vakcine prave grešku jer polaze od pogrešne pretpostavke da su vakcine nešto loše.

Strah od nepoznatog (vakcina) im je jači od straha od poznatog (korona).
Zazo i ističu da je učestalost neželjenih reakcija prevelika, a zaboravljaju da sve to isto daje i sam virus, samo mnogo češće i sa težom slikom. Veća je verovatnoća da dete umre od korone nego da dobije miokarditis od vakcine (koji je opet samo u malom procentu ozbiljan, a kamo li smrtonosan).

PS. Bezočne laži koje pojedinci stalno poturaju na društvenim mrežama i ovde su posebna priča i verovatno odraz psihopatologije.

Jovan

pre 2 godine

Da rezimiramo, Covid19 "vakcina":
?NE pruža imunitet.
?NE štiti od virusa.
?NE sprečava umiranje od njega.
?NE garantuje da ga nećete dobiti nakon vakcinisanja.
?NE zaustavlja njegovo prenošenje na druge.
?NE eliminiše ograničavanje putovanja.
?NE eliminiše zatvaranje poslovnih delatnosti.
?NE eliminiše Lockdown.
?NE otklanja meru nošenja maski.

Шта није јасно?
(Ljubomilko, 24. oktobar 2021 19:41)

Nosite maske!
Da li stite?
Naravno da NE. To uostalom pise na svakom pakovanju maski.

Unesi ime da ti rebnem prijavu

pre 2 godine

Potpisuješ da si saglasan sa tim da svojom voljom primiš EKSPERIMENTALNU VAKCINU, a to znači da ako ti se bilo šta dogodi, ako se zaraziš nečim ili umreš, sam si kriv. To se potpisuje. Dosta je laži.
(Nisam uneo ime, 24. oktobar 2021 23:07)

Izvini, sta je experimentalno?

kekw

pre 2 godine

Шта није јасно?
(Ljubomilko, 24. oktobar 2021 19:41)

Konačno jedna glava da ume da misli svojim mozgom... Strašno u kakvim vremenima živimo

E8

pre 2 godine

Ma kako da ne.. Dokle god ja potpisujem da ih primam na sopstvenu odgovornost, ne verujem im nista
(Srx011, 24. oktobar 2021 17:54)

Jesi ti uopšte pročitao šta potpisuješ?

Nezaj...

pre 2 godine

@ GoranH

Pa kakva je sustinska razlika? Hajde molim te, nije sija nego vrat. Da se slozimo sa bilo kojom od te dve formulacije, svejedno, svrha tog potpisivanja je da drzava (zdravstveni sistem) odrice odgovornost u slucaju da vakcina naskodi necijem zdravlju.

XP

pre 2 godine

U celom svetu je smrtnost oko 2%, jedino u Srbiji 0.8. Da li ti veruješ da smo mi neki superljudi sa super bolnicama i superlekarima i da imamo najmanju stopu smrtnosti na svetu? Svaki dan umre po 200 ljudi bajo moj. Ovde je opšti kolaps. A vi trubite i dalje gluposti i laži.
(E8, 24. oktobar 2021 23:28)

Znači ne veruješ kriznom štabu za cifre?
Zašto bi im onda verovao za bilo šta što kažu?
I slažem se sa tvojim odgovorom drugom komentatoru, a to i jeste poenta: svako živi na svoju odgovornost.

meda

pre 2 godine

Kad već poredite broj mrtvih Srbija i Velika Britanija evo:
https://ourworldindata.org/grapher/cumulative-excess-deaths-per-million-covid?tab=chart&country=SRB~GBR
I to septembar i oktobar nisu uključeni na grafu, Srbija je preko 5000 dodatno umrlih na 1M stanovnika, Britanci na manje od 2000.

Milan

pre 2 godine

A zasto onda umiru deca, maladi, trudnice?
(Drndoje, 24. oktobar 2021 23:19)

koliko je to dece umrlo od covida u svetu? a koliko je povecana ucestalost miokarditisa kod decaka koji su primili vakcine?

kalcokera I serifova zvezda

pre 2 godine

ja.sam.se na.sopstvenu odgovornost
vakcinisao a
pre godinu I prelezao covid

I sta sad?
ako umrem znam da ce mi gore biti bolje

Joni

pre 2 godine

Potpisuješ da si saglasan sa tim da svojom voljom primiš EKSPERIMENTALNU VAKCINU, a to znači da ako ti se bilo šta dogodi, ako se zaraziš nečim ili umreš, sam si kriv. To se potpisuje. Dosta je laži.
(Nisam uneo ime, 24. oktobar 2021 23:07)

Zaista jeste dosta laži i dajte da jednom raščistimo vodu koju stalno mute antivakseri.
Vakcina nije eksperimentalna već postoje tri faze kliničkih ispitivanja iz kojih su poznati rezultati a svetske regulatorne agencije potpisale i odobrile. Potpisuješ da si saglasan sa sprovođenjem preporučene imunizacije koju je preporučio Institut za javno zdravlje Srbije - Batut po odobrenju tih vakcina od ALIMS-a. Ako nisi znao isti taj potpis stavljaš onog trenutka kad zakoračiš u sobu bilo kojeg lekara. Potpis da si saglasan sa ustanovljenim protokolima lečenja bolesti iz dijagnoze. Tako da je najveća zabluda da vi antivakseri kontrolišete svoj život jer smo svi podložni odlukama tok istog instituta i agencije. U SAD, postoji FDA koja je u avgustu dala full approval Fajzerovoj vakcini isto kao što je dala full approval koka-koli ili čipsu. Što ih onda konzumirate ako ne verujete FDA? Nikad vam nije palo na pamet da je značajno lakše depopulizovati planetu sastojkom u koka-koli, čokoladi ili čipsu? Pričate o depopulizaciji planete u trenutku kad zemlje u Africi s prirodnim priraštajem u proseku 7 dece nemaju ni 10% vakcinisanih a na zapadu (u proseku 1 ili 2) propadaju buster doze?

Kada smo prešli na smrtne ishode

pre 2 godine

"Odvojeno istraživanje Univerziteta u Edinburgu takođe je pokazalo da je Fajzer 90 odsto efikasan u sprečavanju smrti od delta varijante..."

Čekaj - šta?

Trobojka

pre 2 godine

@Ljubomilko
Nisu svi navijači Partizana, pa da gledaju svet crno-belo.
Svrha vakcinisanja je da se broj bolesnih smanji tri puta, a broj umrlih 10 puta (ako se tu uračunaju i mladi i zdravi).
Hoćemo bolje i efikasnije vakcine, bolju dijagnostiku i bolje lekove.

Zaza

pre 2 godine

Da bi svi bili zadovoljni,objavite spisak obolelih nakon prve doze,nakon druge doze,smrtne slučajeve vakcinisanih i nevakcinissnih i spisak nezeljenih posledica posle vakcine.Svaku drzavu sveta moze naci na Vaersu gde se prijavi oko 1% slučajeva.I eto svi zadovoljni.

Statističar

pre 2 godine

Podaci juče Izrael +642 zaražena 7 smrtnih slučajeva,Srbija +6748 60 smrtnih slučajeva.Procenti preminulih su skoro isti u svim zemljama-oko 1%.