Subota, 16.10.2021.

12:48

Srbija među prvima dobija lek protiv kovida 19

Izvor: Tanjug

Srbija meðu prvima dobija lek protiv kovida 19 IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

133 Komentari

Sortiraj po:

TingolBg

pre 2 godine

Molim medecinsku struku, kad vodi dnevnu statistiku umrlih od korone, da li je ta cifra umrlih na nivou Srbije ili samo po kovid bolnicama u Beogradu, takodje molim dnevnu statistiku umrlih od pratecih bolesti takodje na nivo Srbije, evo u mom gradu od 20.000stanovnika od 12og do 15-og oktobra umrlo je tri osobe, devojka 78-mo godiste od kancera, covek 50-to godiste od srcanog udara, i covek 52-go godiste isto od pratece ne znam od koje bolesti, ali znam da nisu od korone, nisu je imali u opste, pa da se moze reci da od posledice korone, kao sto race vojno unifoformisan lekar, da moze da se umre i posle 6 meseci od prelezane korone.
(Milorad, 16. oktobar 2021 23:14)

Prateće bolesti se ne računaju kada je korona u pitanju jer da nema korone ti ljudi bi bili još uvek živi. Dakle korona je uzrok primarni u tom slučaju.Moj otac živi kao srčani bolesnik 30 godina.Mnogi posle karcinoma prežive u po 20 godina. Dakle korona je za takve ljude ubica a ne komorbiditet bolesti od pre.To je jasna stvar.

aaa

pre 2 godine

@ Izrael postigao kolektivni imunitet vakcinacijom, pa opet izgiboše. Dakle?
(nelle, 16. oktobar 2021 17:07)

Izrael vakciniasao oko 60%. Gledaj Švedsku, Portugal, Španiju poda ćeš videti koliko nisi u pravu.

Uzgred, bitan je broj hospitalizovanih, umrlih, a ne zaraženih.
(Mr Majestyk, 16. oktobar 2021 17:50)
Hvala vam na glasu.

Pa do pre dva meseca ste pisali da su vakcinisali 80 % populacije,divili se njihovoj civilizaciji itd..kako sad 60%??

Nemanja

pre 2 godine

Ja kao mlad i zdrav čovek neću da se vakcinišem jer je dokazano da i vakcinisani mogu da se zaraze i da šire ovu bolest. Zato i decu ne treba vakcinisati. Imao sam koronu, dva dana povišena temperatura i to je to. Ne pada mi na pamet da se vakcinišem. Bolesni i starije osobe, oni treba da se vakcinišu, oni su ugroženi. Evo ja sam relativno mlad čovek, vakcinišem se, dobijem koronu i zarazim moju babu i dedu. Samo jedan primer. Džabe kod mene vakcina. To je tako i ovo je sve naučno dokazano. I zato kazem:"Stop vakcinaciji dece"!!!! Pozdrav

dblagoje

pre 2 godine

Ontario ima samo oko 300 zarazenih dnevno.Ima negde oko 14 miliona stanovnika.Imao pre mesec dana vise od 85% vakcinisanih sa dve vakcine.Navise Pfizer pa Moderna,Astrozenica.A vecina u bolnicama su nevakcinisanih.Imate tacnu statistiku za regione,gradove,po godinama starost,pol,gde su zarazenih, koja varianta virusa.U Srbiji je veoma veliki broj zarazenih,i ,bice zanimljivo ako dodje do mutacije i pojave novog soja.

Silvester

pre 2 godine

@Igorka

Da bi se postigo taj imunitet krda, treba da imamo oko 80% vakcinisanih, ali pošto jedan deo, ovaj manje inteligentan deo se olaši boce, daleko smo mi od tog imuniteta...

Gledaj prijatelju, ti ako si za krdo, postoje ljudi koji nisu za torove, krda i obore, jer jednostavno nisu telad i ovce, misle svojom glavom, a ne ono što im čobanin sa Pinka sugeriše, pa je pitanje ko je manje inteligentan. Što se tiče igle, dva puta sam ubadan bajonetom, zar misliš da može da me uplaši boca, igla ili inekcija. Zar uopšte misliš da može da me uplaši bolest od koje se umire u 2% slučajeva. Ostajao sam živ i sa znatno manje šansi, pa evo poklanjam ti i moju vakcinu pa se sav iznabadaj.

love

pre 2 godine

@Mr May...
Pa ti si rekao da nije bitan broj zaraženih već hospitalizovanih i umrlih. A ne znam da li si primetio da sada imamo skoro duplo veći broj umrlih nego dok nismo imali ni jednog vakcinisanog. A manji broj hospitalizovanih... Ne znam da li znaš da je je promenjen protokol za hospitalizaciju u srbiji, zvanično je pooštren!

Milorad

pre 2 godine

Pogresan naziv leka, kovid-19 je zastareo, treba da pise delta 21, i delta nije podvrsta odnosno soj korone, korona nije razarala pluca, a delta kako kazu razara, tako da moramo da vakcinisemo i bebe. Bebe i deca nisu imala koronu, ni trudnice nisu umirale, prosle godine.

zoki

pre 2 godine

Skepsi dodatno doprinosi cinjenica da se veliki broj vakcinisanih ljudi zarazava, da neki od njih zavrsavaju u bolnicama i na respiratorima, a da mnogi medju njima i umiru.
(Profesor BU, 16. oktobar 2021 16:20)

Ovo nije tacno i nemoj da sirirs neistine. Vakcinisani ako se zaraze imaju 10 puta manje sanse da zavrse u bolnici ( i ovo je sustina zasto drzava hoce da se sto vise njih vakcinise, da bi bolnice mogli da rade normalno i da lece i druge ljude a ne samo kovid pacijente ) Ti koji zavrse u bolnici opet imaju vece sanse da iz iste izadju od nevakcinisanih.

Milorad

pre 2 godine

Molim medecinsku struku, kad vodi dnevnu statistiku umrlih od korone, da li je ta cifra umrlih na nivou Srbije ili samo po kovid bolnicama u Beogradu, takodje molim dnevnu statistiku umrlih od pratecih bolesti takodje na nivo Srbije, evo u mom gradu od 20.000stanovnika od 12og do 15-og oktobra umrlo je tri osobe, devojka 78-mo godiste od kancera, covek 50-to godiste od srcanog udara, i covek 52-go godiste isto od pratece ne znam od koje bolesti, ali znam da nisu od korone, nisu je imali u opste, pa da se moze reci da od posledice korone, kao sto race vojno unifoformisan lekar, da moze da se umre i posle 6 meseci od prelezane korone.

Mislilac

pre 2 godine

Da li je zvanican stav da ce kad tad celo covecanstvo, 7 milijardi ljudi dobiti koronu? Ne znam, ali mi zvuci malo verovatno. Ako nece, onda ce mnogi proci ovo bez vakcine i bez bolesti. A lek je svakako dobra vest. Ko se razboli, i ima tezak slucaj lek je spas. Valjda ce se sa ovim sve vec i zavrsiti vec jednom.

zoki

pre 2 godine

Izrael postigao kolektivni imunitet vakcinacijom, pa opet izgiboše. Dakle?
(nelle, 16. oktobar 2021 17:07

Dakle, u Izraelu 62% posto ima obe doze vakcine, 68% jednu dozu, 32 posto nije primilo ni jednu dozu i velika vecina od onih koji se razboljevaju je iz te grupe. A sad gledaj ti svoju okolinu i mani se Izraela i bezi da se vakcinises, antivakseru nijedan.

evo

pre 2 godine

@Igorka

Da bi se postigo taj imunitet krda, treba da imamo oko 80% vakcinisanih, ali pošto jedan deo, ovaj manje inteligentan deo se olaši boce, daleko smo mi od tog imuniteta...

Što se tiče Izraela, oni su vakcinisali 5 miliona od 9 miliona stanovnika, to nije ni blizu većine kako ovde uporno tvrdite...

Igorka

pre 2 godine

Mene samo zanima gde se dede priča o imunitetu stada posle godinu i po dana pandemije i više od 50% vakcinisanih?
Izgleda da smo zaista stado...

love

pre 2 godine

@loctus
Ako je pitanje za one koji su preležali kovid prošle godine koliko li su otporni na nove sojeve, šta onda reći za vakcinu koja je pravljena na još raniji soj od toga kojiž su se ovi prošle godine zarazili. Opet vam ne pije vodu priča.

Фактор мира и стабилности

pre 2 godine

@Profesor BU:

Рекао бих да н'умеш ни обичну пропорцију да
поставиш и решиш.

Валцина смањује број могућих заражавања, иако не штити 100%. Кад је трансфер заразе мањи од 1, односно да један заражени заражава мање од једног, онда се епидемија гаси, јер је сваким даном све мање и мање заражених. Када је већи од један, онда се број заражених повећава.

evo

pre 2 godine

Šta ste se u'vatili za taj Izrael? Oni su od 9 miliona vakcinisali 5 miliona, i to je vama većina, ili ste negde čuli (neko lupio) pa sad ponavljate. A sad da pogadjam, i ovo je eksperimentalan i nedovoljno ispitan lek? Pa ok, kad vam u ambulantama, bogami i po kovid bolnicama daju razne lekove da gutate, 'ladno ih odbijte, otkud znate da su dovoljno ispitani. A ne znam zašto se toliko oslanjate na prirodni imunitet, prvo niko ne garantuje da će te preživeti, drugo posledice su strašne (moja sestra je preležala oko nove godine, i sada ima strašne bolove u grudima, nemoćna, glavobolje praćene mučninom i pivraćanjem, aritmiju, gušenje itd a u najboljim godinama je), da ne kažem da je njen muž i još gorem stanju. Nisu imali neke bolesti, oko 40g imaju, nepušači, nemaju višak kg. Tako da čitam svaki dan kako se plašite posledica od vakcine i preferirate prirodni imunitet a niko ne spiminje ,,nus pojave" od tog prirodnog imuniteta, naravno ako preživite.

Jaaa

pre 2 godine

Izrael postigao kolektivni imunitet vakcinacijom, pa opet izgiboše. Dakle?
(nelle, 16. oktobar 2021 17:07)

Zašto bre lažeš? Izrael zadnja tri dana ima ukupno 24 preminula...

E

pre 2 godine

@E

Ne postoji prirodni imunitet?

Ok, aj mi objsanite sta rade i cemu sluze T-celije?
(Driv3r, 16. oktobar 2021 19:44)

Postoji stečeni imunitet, kako god da okreneš. Stekneš tako što se zaraziš ili vakcinišeš. Znači, ako ćemo baš u sitna crevca pravilno da formulišemo: prirodno ili vakcinacijom stečeni imunitet. Nijedan nije trajno rešenje, barem za sada tako izgleda.
Uzgred, T ćelije oko 6 meseci rešavaju taj vaš "prirodni imunitet".

nogahr

pre 2 godine

Koronu niko nece moci da izbegne, pitanje je samo da li ce da je doceka sa nekim anti telima ili bez njih.
kulijo

razumiješ se u to ? proučavao si malo, a ?

Klokan

pre 2 godine

(Mrki, 16. oktobar 2021 19:51)

Apsolutnio si u pravu za faze ali te faze ne mogu da traju mesec dana kao ovde. Te faze traju godinama da se vidi reakcija organizma na lek i posle godinu dana, da se vidi kako ce da reaguje na mutacije, da li dugorocno izaziva nezeljene efekte. Ni jedan lek... bukvalno ni jedan nije napravljen i pusten u masovnu upotrebu za par meseci jer je to nedovoljeno vremena da se ispitaju svi nezeljeni efekti. Tako da to sto si napisao pada u vodu.

Leptir masna

pre 2 godine

Sta vredi kad kod nas 60% stanovnistva smatra kako su vakcine delo ljudi iz senke koji zele da im ugrade GPS putem vakcina i onda da preko daljinskog upravljaju njihovim zivotima...Knjige nam dajte, nismo mi za savremenu medicinu....
(Paracinka Paracin, 16. oktobar 2021 12:57)

sta cemo s tim sto 80% medicinskih radnika i doktora nece da se vakcinise ??!! knjige da im damo !?!
(Ernesto ce, 16. oktobar 2021 16:40) 

Opet lazi i samo lazi. Odakle to da 80% lekara ne zeli da se vakcinise?? Lupetate i gadjate se brojevima bez ijednog dokaza, a kad se od vas trazi izvor informacija, sve se svodi na rekla-kazala, "verujem svojim ocima" i "imam pravo na svoje misljenje".

mi je svaka ka Njegoseva

pre 2 godine

5000 komada kao i onog prvog koji je stigao, nemojte mi zameriti sto se ne secam imena, ali mi se cini da je podeljen samo politicarima na funkcijama i kako vidimo zasticeni su kao beli medvedi, nijedan ne pada, a pola njih na celu sa predsednikom su hronicni tezi bolesnici...

kulijo

pre 2 godine

Za ove koji pitaju zasto u izraelu ima mrtvih iako su svi vakcinisani, prvo nisu svi vakcinisani jer i tamo ima indijanaca mada ne koliko u srbiji. Drugo u izraelu (oko 7k) ima manje umrlih nego u srbiji (oko 8k) a izrael ima vise od milion stanovnika vise. I naravno najbolje za kraj ako se od 8 miliona iraelaca 100% vakcinise vakcinom koja stiti 95% to znaci da 400 000 ljudi nece biti zasticeno uopste.
Inace tu pricu da vakcina nije ispitana i da je odobrena samo za hitnu upotrebu govore samo ljudi koji misle samo na sebe, a ne u interesu celokupnog drustva i traze izgovor i nadaju se da njih nece i da ce komsija da se vakcinise i doglavi do tih 60-70%.
Za one sto pitaju zasto da se vakcinisu kad i vakcinisani prenose virus, iz dva razloga, da pomognes da se ne stvaraju nove varijante i da zastitis ugrozene grupe jer u drustvima sa visokim procentom vakcinacije R faktor (broj ljudi koje zarazi 1 zarazeni) je mali.
Koronu niko nece moci da izbegne, pitanje je samo da li ce da je doceka sa nekim anti telima ili bez njih.

Mr Majestyk

pre 2 godine

Ako je bitan broj hospitalizovanih u umrlih samo, zašto inda svaki dan plaše sa hiljadama zaraženih!? A pogledaj broj umrlih u Izraelu početkom septembra... 50+. A zar nije bilo priče da je Izrael vakcinisao 90% pa su zato sve otvorili i svi treba da se ugledamo na njih? A sad kad rastu brojevi onda je 60%...
(love, 16. oktobar 2021 20:15)

Zašto mene to pitaš? Ne objavljujem ja brojeve niti dajem naloge šta da se objavljuje. Nisam ja izmislio besmislen "konov koeficijent". Takođe ne znam gde su bile priče da je Izrael vakcinisao 90% jer to jednostavno nije tačno, niti sam ja tako nešto pročitao osim u komentarima.

Današnji zvaničan podatak je za Izrael - 61.8%

dragan

pre 2 godine

tacno se iz komentara vidi kakvo nam je psiho stanje nacije i koliko su ljudi povrsni.Procita naslov samo i onda postavlja pitanja, a daje argumente iz "veoma ozbiljnih" studija sa youtuba.

porky's butthole

pre 2 godine

@Marko kazes da bi primio vakcinu protiv variole (jer je ispitana) a neces vakcinu protiv kovida. A sto ne bacis pogled koliko ta ispitana vakcina protiv variole ima nuspojava. Daleko vecu verovatnocu za smrtonosne nuspojave (encefalitis, nekroze tkiva) ima vakcina protiv variole nego bilo koja vakcina protiv kovida.

Valjevac, a naivan

pre 2 godine

inace, u ovom leku je modernizovan cip, ima dosta duze trajanje baterije, a posle se sam dopunjava iz zeludacne kiseline koju koristi kao gorivo. Ne uzimajte ni slucajno, wifi gubi signal posle aktivacije pa cete biti u problemu, samo bluetooth je aktivan
(dragan, 16. oktobar 2021 20:04)

Za sve se slažem izuzev za za punjenje baterije. Za sada koristi energiju iz bešike a razvija se tehnologija za debelo crevo.

Dusan

pre 2 godine

Jos u necemu smo medju prvima. U Srbiji godisnje umire oko 102 hiljade ljudi u proseku. Prosle godine je umrlo 117, a ove ce biti izmedju 125 i 130 hiljada. Sve ukupno za dve godine oko 40 hiljada viska mrtvih. U decembru 2020. svaki dan je, umesto prosecnih 280, umiralo po 600 ljudi. Svaki dan, ceo decembar! Sve ove brojeve imate na sajtu Republickog zavoda za statistiku. Poredjenja radi, visak umrlih u Hrvatskoj je oko 10 hiljada. Toliko o malo jacem gripu i nasoj neverovatnoj pobedi protiv istog.

love

pre 2 godine

@Mr Mayestik
Ako je bitan broj hospitalizovanih u umrlih samo, zašto inda svaki dan plaše sa hiljadama zaraženih!? A pogledaj broj umrlih u Izraelu početkom septembra... 50+. A zar nije bilo priče da je Izrael vakcinisao 90% pa su zato sve otvorili i svi treba da se ugledamo na njih? A sad kad rastu brojevi onda je 60%...

dragan

pre 2 godine

inace, u ovom leku je modernizovan cip, ima dosta duze trajanje baterije, a posle se sam dopunjava iz zeludacne kiseline koju koristi kao gorivo. Ne uzimajte ni slucajno, wifi gubi signal posle aktivacije pa cete biti u problemu, samo bluetooth je aktivan

Mrki

pre 2 godine

Da pokušam da odgovorim Marku i sličnima.

Postoji prva faza sa dobrovoljcima, kada se ispituje samo da li deluje ili ne, druga faza kada se uzimaju različite starosne grupe i treća faza kada se ispituje i dejstvo i beleže nuz pojave(tako je otkrivena vijagra kao nuz pojava lekova za pritisak). I sve to je difinisano u hiljadama ljudi i raznim QA i QC pravilima.

Znači nije bitno da li je vakcina ili neki novi andol, ili vijagra. Uvek je isti broj, jer je tako neko definisao. Mislim da je zbirno oko 70 hiljada ljudi u sve tri faze.

E sad, davno kada si trebao da recimo napraviš vakcinu za variolu, ti si trebao da čekaš da se ona negde pojavi, pa i nekoliko godina si morao da čekaš da ima negde da bi mogao da testiraš. Nisi je imao stalno svugde kao grip, pa si morao da je godinama kao razvijaš, iako si radio sve isto kao i za andol.

Sada su jednostavno imali mnogo zaraženih i nije manjkalo ljudi za testiranje, pa je zato postupak jako brzo završen.

Mnoge vakcine su napravljene starim metodama(Kineska, Ruska, Astra,..) i jedino koje su pravljene relativno novim metodama su mRNA(Fajzer i Moderna) pri čemu same metode nisu nove, ali se nisu koristile za vakcine jer su preskupe recimo za vakcinu za grip, koja je inače jako jeftina.

Tako da sve to pada u vodu, tj to kao nisu dovoljno, kada se apsolutno svi lekovi isto testiraju i svaki andol ili analgin koji pijete je isto testiran kao i ove vakcine.

I vakcinišite se, pa da nastavimo dalje da živimo.

lokal-patriota

pre 2 godine

na bazi ovog leka je i lek koji je Tramp uzeo kad je bolovao od korone. inace se daje pacijentima sa izuzetno teskom slikom obolenja. jako je skup i nije vakcina da se daje svima, vec samo tesko obolelima, al ne vredi pricati kad se ostali 'razumu' bolje od strucnjaka...u svakom slucaju jako dobra vest

Sloba

pre 2 godine

(Delije Jug, 16. oktobar 2021 17:23) # Link komentara

Jedino što dobijanje prirodnog imuniteta na Covid-19 sa sobom nosi rizik dugog boravka u bolnici, dugotrajnih posledica u disanju, radu srca i jetre, pa čak i smrti na respiratoru. Samo toliko.

Locutus

pre 2 godine

Dok je ovakvih komentara bice i nerazumevanja. 90% nevakcinisanih ljudi koje poznajem nisu antivakseri, ne veruju da je zemlja ravna, ne misle da ih vakcinom cipuju i slicne gluposti. Ljudi samo opravdano imaju skepsu prema vakcinama koje su prosle sve faze ispitivanja za manje od 9 meseci. Skepsi dodatno doprinosi cinjenica da se veliki broj vakcinisanih ljudi zarazava, da neki od njih zavrsavaju u bolnicama i na respiratorima, a da mnogi medju njima i umiru. Takodje, pre tacno godinu dana, kada niko u zemlji nije bio vakcinisan bilo je 227 zarazenih. Danas, sa 53% vakcinisanog stanovnistva, zarazeno je preko 6 hiljada ljudi. Pa gde je tu elementarna logika?
(Profesor BU, 16. oktobar 2021 16:20)

Postoji elementarna logika samo je ti ne vidiš.

Kao prvo mere su daleko blaže nego prošle godine. Prošle godine smo imali policijske časove, zabrane izlazaka starijima, škola isključivo online, dezinfikovane su ulice, zgrade, trgovine, sve živo. Danas su mere mnogo labavije i osim izuzetaka niko ih ne poštuje. Drugo, delta soj je mnogo zarazniji od sojeva koji su bili prošle godine. Treće, nije poenta koliko je ljudi vakcinisano, taj podatak je nebitan. Bitno je koliko ih je ostalo nevakcinisanih, jer umiru pretežno nevakcinisani. Oni koji su preležali koronu prošle godine pitanje je koliko su imuni na nove sojeve. Poenta je da se broj nevakcinisanih prepolovio u odnosu na prošlu godinu, ali su se drugi faktori rizika višestruko povećali, naročito u krugu nevakcinisanih.

Putnik

pre 2 godine

Najjaci su mi ovi sto konzumiraju cigarete, slatkise, gazirane sokove, alkoholna pica, brzu hranu, suhomesnate proizvode, zagadjen vazduh itd. pa sad im kao vakcina nije ispitana, cuvaju zdravlje svoje...

Batice a šta ti konzumiraš? Najbolje svaki otrov da strpamo u sebe. Šta fali pored sve gore nabrojanog još malo da se doda.

Telia

pre 2 godine

Fun fact. Uglavnom 99% teoretičara zavere protiv vakcina piše ćirilicom, jer su to veliki Srbi i najpametniji na svetu.

Истина је да 99% оних, који неће да се вакцинишу против короне, сматрају да вакцина није довољно тестирана, или не знају коју вакцину да одаберу, или не желе да потписују никакву сагласност. Ето ја сам међу њима, а вакцинисан сам многим вакцинама, и сутра бих први стао у ред да примим вакцину против вариоле вере ако би опет избила епидемија. Вакцином је искорењена вариола вера у Северној Америци педесетих година прошлог века, па наравно да се онда нико седамдесетих година у Југославији није плашио да је прими. Не мислим ја да фармацеутске компаније желе мене да убију вакцином, или да изазову стерилитет, или да ми убаце чип, једноставно сматрам да нису имали довољно времена да развију ефикасну вакцину и да су радили под огромним притиском, јер епидемија негативно утиче на економију свих држава и зато су и нагласили да је вакцина ЗА ХИТНУ УПОТРЕБУ, а то значи да треба да је приме стари људи и људи нарушеног здравља.

Ако је вакцина заиста једино решење, онда нека неко прогласи обавезну вакцинацију и преузме одговорност за последице, а не као ми имамо избор, вакцинишемо се на сопствену одговорност, а онда нас неко жигоше ако не изаберемо вакцинацију.
(Марко, 16. oktobar 2021 17:00)

Zoma 21

pre 2 godine

Марко, 16. oktobar 2021 17:00

Svaka čast na komentaru. Da manje gledamo TV,a više razmišljamo svojom glavom,život bi nam bio jednostavniji i lepši.

Yugosloven

pre 2 godine

Zašto opet mi Prvi zamorčići dali su ljudi toliko slepi da ukapirao u da danas ONO što imaš Prvi kad je lek u pitanju Nike dobro za tebe ,italija I čekaju pa onda reaguju zašto mi Prvi????

Uliva poverenje

pre 2 godine

@Ma nemoguce da niko nije primetio naziv leka?!
(Nemoj da s'otrujes s otrovima bre, 16. oktobar 2021 16:43)

Ocigledno nisu. Naziv prilagodjen za srpsko trziste. :)

acca

pre 2 godine

Ja mislim da je najbolja posle trece buster doze, mislim verovatno ce je njima preporuciti, oni su provereno provereni a i mnogo su pomogli i svetskim farmaceutskim kucama!

Tako da budite opet patriote!!!

Miloje

pre 2 godine

Lek protiv virusa NE POSTOJI i tačka. Da može onda bi pronašli i protiv gripa i sličnih zaraznih bolesti. Postoji samo vakcina koja stvara imunitet ali vakcina nije lek, jer zaražen čovek ne sme da primi vakcinu... Valjda se to zna, pobogu!
Zaraženom se daju antibiotici, kortikosteroidi, statini i slično da se zaštite ili leče drugi organi, dakle kao lek i zaštita... Nemijte da vas lažu! Protiv zaraznih bolesti samo VAKCINA.. Protiv dečuje paralize , tbc-a, velikog kašlja, velikih boginja, i slično...

E

pre 2 godine

Šta vredi kad je tebi ispran mozak kroz režimske medije? Prouči malo ozbiljnije studije, i saznaj koja je razlika u imunitetu kad neko preleži koronu u odnosu na onaj dobijen vakcinom. Ukratko, prirodni imunitet je bolji, jer stvara odbranu i u nosu i sluzokoži, dok od stečen vakcinacijom stvara samo odbranu u krvi.
(Delije Jug, 16. oktobar 2021 17:23)

Šta tebi vredi kad je tebi ispran mozak alternativnim medijima, koji ti utuviše u glavu da je prirodni imunitet bolji (ne postoji nešto što se zove prirodni imunitet). Bolji je, uslovno rečeno, samo onima koji preleže kovid, uslovno zbog činjenice da nisu imuni na delta soj... Svi od početka pandemije preminuli u svetu nisu imali šanse da se oslone na "prirodni imunitet".

my way

pre 2 godine

Сво време се за корону у болницама дају експериментални лекови и терапије, а буне се антиваксери кад ја кажем да невакцинисани не треба да имају приступ лечењу. Подразумева се да не треба ни да плаћају здравствено осигурање. Ево читам и сада њихове коментаре, а онда гле чуда кад се разболе иду у "легло завере" и узимају шта год им се да. Ко је ту луд? Набиј се у своја 4 зида где нико нити експериментише над тобом нити друге доводиш у опасност и здраво. Као у природи где се болесне животиње изолују и угину саме.

Марко

pre 2 godine

Sta vredi kad kod nas 60% stanovnistva smatra kako su vakcine delo ljudi iz senke koji zele da im ugrade GPS putem vakcina i onda da preko daljinskog upravljaju njihovim zivotima...Knjige nam dajte, nismo mi za savremenu medicinu....
(Paracinka Paracin, 16. oktobar 2021 12:57)

Истина је да 99% оних, који неће да се вакцинишу против короне, сматрају да вакцина није довољно тестирана, или не знају коју вакцину да одаберу, или не желе да потписују никакву сагласност. Ето ја сам међу њима, а вакцинисан сам многим вакцинама, и сутра бих први стао у ред да примим вакцину против вариоле вере ако би опет избила епидемија. Вакцином је искорењена вариола вера у Северној Америци педесетих година прошлог века, па наравно да се онда нико седамдесетих година у Југославији није плашио да је прими. Не мислим ја да фармацеутске компаније желе мене да убију вакцином, или да изазову стерилитет, или да ми убаце чип, једноставно сматрам да нису имали довољно времена да развију ефикасну вакцину и да су радили под огромним притиском, јер епидемија негативно утиче на економију свих држава и зато су и нагласили да је вакцина ЗА ХИТНУ УПОТРЕБУ, а то значи да треба да је приме стари људи и људи нарушеног здравља.

Ако је вакцина заиста једино решење, онда нека неко прогласи обавезну вакцинацију и преузме одговорност за последице, а не као ми имамо избор, вакцинишемо се на сопствену одговорност, а онда нас неко жигоше ако не изаберемо вакцинацију.

Pop

pre 2 godine

Ovo bih i uzeo,

kada bih, ne daj Bože, morao...

...a ne plašim se vakcina, zaista sklepanih na brzinu...

...plašim se, reakcije mog organizma, jer nisu ljudi baš savršeno zdravi, stariji bar, a reakcija zaista ima...
To je, bar kod mene...

sasha

pre 2 godine

@nelle
Za Izrael ne znam, nikad tamo nisam bio, ali mogu da ti kazem kako je u Nemackoj na intenzivnoj jedinici - skoro svi nevakcinisani.

Alonzo Mosely

pre 2 godine

a zasto prvo ne bi sacekali da ovo isproba neko drugi? moramo li uvek biti zamorcici?
nisam ,,antivakser" nego sam ,,antikovidvakser"
zasto? zato sto su se nekad vakcine ispitivale godinama a sad nastaju za par meseci
zato sto kazu da su bezbedne a nema nacina da se to utvrdi bez da prodje nekoliko godina ispitivanja
zato sto su nam svi politicari lazovi decenijama unazad
zato sto nam ispiraju mozak na tv-u
i da ne nabrajam dalje...
postovacu maske, izolaciju, dezinfekciju...
necu vakcinaciju...
deca su mu uredno vakcinisana svim propisanim vakcinama ali od kovida... mozda za 5 godina

only fools and horses

pre 2 godine

Bravo za predsednika koji je napravio ovaj lek pa ga zahvaljujuću njemu i imamo. Ili ga nije napravio nego lično kupio, nisam baš siguran. Bitno je da bez njega ne bi imali taj novi jako skupi lek.

Delije Jug

pre 2 godine

Sta vredi kad kod nas 60% stanovnistva smatra kako su vakcine delo ljudi iz senke koji zele da im ugrade GPS putem vakcina i onda da preko daljinskog upravljaju njihovim zivotima...Knjige nam dajte, nismo mi za savremenu medicinu....
(Paracinka Paracin, 16. oktobar 2021 12:57)

Šta vredi kad je tebi ispran mozak kroz režimske medije? Prouči malo ozbiljnije studije, i saznaj koja je razlika u imunitetu kad neko preleži koronu u odnosu na onaj dobijen vakcinom. Ukratko, prirodni imunitet je bolji, jer stvara odbranu i u nosu i sluzokoži, dok od stečen vakcinacijom stvara samo odbranu u krvi.

Bulgari

pre 2 godine

Najjaci su mi ovi sto konzumiraju cigarete, slatkise, gazirane sokove, alkoholna pica, brzu hranu, suhomesnate proizvode, zagadjen vazduh itd. pa sad im kao vakcina nije ispitana, cuvaju zdravlje svoje...

Mr Majestyk

pre 2 godine

Izrael postigao kolektivni imunitet vakcinacijom, pa opet izgiboše. Dakle?
(nelle, 16. oktobar 2021 17:07)

Izrael vakciniasao oko 60%. Gledaj Švedsku, Portugal, Španiju poda ćeš videti koliko nisi u pravu.

Uzgred, bitan je broj hospitalizovanih, umrlih, a ne zaraženih.

Max

pre 2 godine

A slanina i beli luk?
(IvoLolaRibar, 16. oktobar 2021 12:59)
Kad bi znao koliko ne znas... Redovno ih konzumiram, uz domacu rakiju, masku ne nosim, vakcinu ne zelim, hvala Bogu nisam se nakasljao 20 godina. A ti samo napred, savremena medicina i farmacija su inace jako brizljive za tvoje zdravlje, zele te zdravog.

Dušan

pre 2 godine

"Ali ne može nijedan lek da zameni vakcinu, jer ona sprečava zaražavanje i razvoj dalje bolesti, dok je lek dostupan za lečenje. U Srbiji imamo sve lekove, za sve faze bolesti i sve najnovije inovativne lekove, ali da lek može da zameni vakcinu vakcina ne bi postojala. Nije jasno zašto čekamo, da se razbolimo dobijemo lek i da se lečimo kada vakcinacijom možemo da to da sprečimo", rekla je Radojević Škodrić.


U čemu je problem? Zašto imamo ovoliko stručnjaka koji otvoreno "izokreću" istinu?
Vakcina ne sprečava zaražavanje. Da li i koliko je dobra, znaćemo u narednim godinama, ali zaražavanje ne sprečava.

Ace

pre 2 godine

@paracinkaparacin bukvalno to sto pises ako 5% stanovnistva misli. Pomiri se sa tim da je virus izasao iz laboratorije i sada tim istim ljudima verujes slepo oko vakcina

Ernesto ce

pre 2 godine

Sta vredi kad kod nas 60% stanovnistva smatra kako su vakcine delo ljudi iz senke koji zele da im ugrade GPS putem vakcina i onda da preko daljinskog upravljaju njihovim zivotima...Knjige nam dajte, nismo mi za savremenu medicinu....
(Paracinka Paracin, 16. oktobar 2021 12:57)

sta cemo s tim sto 80% medicinskih radnika i doktora nece da se vakcinise ??!! knjige da im damo !?!

мишеви или пациви?!

pre 2 godine

И опет на нама прво тестирају, па ако се ок покаже могу и западњаци да користе на својима, тако се то ради...
Сетите се прве вакцине су игром случаја код нас прво даване да не кажем тестиране...
Ааајмо сада срби у ред за пилуле против короне

nadrealista

pre 2 godine

Ona je istakla da je reč o leku velike efikasnosti i bezbednosti koji je obezbedio predsednik Aleksandar Vučić.

Ova rečenica je najbitnija u celom članku.

student

pre 2 godine

Sta vredi kad kod nas 60% stanovnistva smatra kako su vakcine delo ljudi iz senke koji zele da im ugrade GPS putem vakcina i onda da preko daljinskog upravljaju njihovim zivotima...Knjige nam dajte, nismo mi za savremenu medicinu....
(Paracinka Paracin, 16. oktobar 2021 12:57)

Ne smatramo da nas čipuju vakcinama, svi smo vakcinisani protiv dečje paralize, boginja i sličnih bolesti, i 90% ljudi nema ništa protiv tih vakcina, šta više, maksimalno ih podržavaju. Ljudi kao što sam ja ne žele vakcinu koja se još uvek nalazi u eksperimentalnoj fazi, a čija istraživanja se očekuju da budu gotova do kraja 2023. godine. Sve ovo možete pronaći na zvaničnim internet stranicama farmaceutskih kuća, agencije za lekove i medicinska sredstva, svetske zdrvstvene organizacije i slično, dakle nisu informacije od komšinice Slavice, već zvanične informacije.

Matrix

pre 2 godine

Tako je! Bravo! Uvek se zemljama treceg sveta poklanjalo najvise paznje, dobijale su najkvalitetnije proizvode. Ma nema zezanja. Srbija!!!

Tanja

pre 2 godine

Svaka čast predsedniku. Rešio je problem antivaksera koje, pošto neće da se vakcinišu, od sada možemo da spasimo i razuverimo da postoje bilo kakve teorije zavere.

Stanislav St.

pre 2 godine

Vučić obezbedio respiratore, vakcine, sada i lek.
Šta koj andrak radi ministar zdravstva i celo njegovo ministarstvo?
Ako sve radi Vučić, pa predsedniče razjuri tu nesposobnu bandu i smanji nam trošak vlade.
Ili da oni rade svoja posla - a ti svoja, po Ustavu.

Stanislav St.

pre 2 godine

Tako je bilo i sa vakcinom, pa smo sada najgori. Doći ću antivaksera kuku i motiku protiv ovog leka (od njega se ostaje sterilan, izaziva demenciju, menja gene - nešto će već smisliti!

Profesor BU

pre 2 godine

Sta vredi kad kod nas 60% stanovnistva smatra kako su vakcine delo ljudi iz senke koji zele da im ugrade GPS putem vakcina i onda da preko daljinskog upravljaju njihovim zivotima...Knjige nam dajte, nismo mi za savremenu medicinu....
(Paracinka Paracin, 16. oktobar 2021 12:57)

Dok je ovakvih komentara bice i nerazumevanja. 90% nevakcinisanih ljudi koje poznajem nisu antivakseri, ne veruju da je zemlja ravna, ne misle da ih vakcinom cipuju i slicne gluposti. Ljudi samo opravdano imaju skepsu prema vakcinama koje su prosle sve faze ispitivanja za manje od 9 meseci. Skepsi dodatno doprinosi cinjenica da se veliki broj vakcinisanih ljudi zarazava, da neki od njih zavrsavaju u bolnicama i na respiratorima, a da mnogi medju njima i umiru. Takodje, pre tacno godinu dana, kada niko u zemlji nije bio vakcinisan bilo je 227 zarazenih. Danas, sa 53% vakcinisanog stanovnistva, zarazeno je preko 6 hiljada ljudi. Pa gde je tu elementarna logika?

Neko

pre 2 godine

Super, doduše čemu izlaganje neistina: “Ali ne može nijedan lek da zameni vakcinu, jer ona sprečava zaražavanje i razvoj dalje bolesti”.
Naravno da vakcina NE sprečava zaražavanje, to bi neko na ovoj funkciji trebao da zna već

Paracinka Paracin

pre 2 godine

Sta vredi kad kod nas 60% stanovnistva smatra kako su vakcine delo ljudi iz senke koji zele da im ugrade GPS putem vakcina i onda da preko daljinskog upravljaju njihovim zivotima...Knjige nam dajte, nismo mi za savremenu medicinu....

Марко

pre 2 godine

Sta vredi kad kod nas 60% stanovnistva smatra kako su vakcine delo ljudi iz senke koji zele da im ugrade GPS putem vakcina i onda da preko daljinskog upravljaju njihovim zivotima...Knjige nam dajte, nismo mi za savremenu medicinu....
(Paracinka Paracin, 16. oktobar 2021 12:57)

Истина је да 99% оних, који неће да се вакцинишу против короне, сматрају да вакцина није довољно тестирана, или не знају коју вакцину да одаберу, или не желе да потписују никакву сагласност. Ето ја сам међу њима, а вакцинисан сам многим вакцинама, и сутра бих први стао у ред да примим вакцину против вариоле вере ако би опет избила епидемија. Вакцином је искорењена вариола вера у Северној Америци педесетих година прошлог века, па наравно да се онда нико седамдесетих година у Југославији није плашио да је прими. Не мислим ја да фармацеутске компаније желе мене да убију вакцином, или да изазову стерилитет, или да ми убаце чип, једноставно сматрам да нису имали довољно времена да развију ефикасну вакцину и да су радили под огромним притиском, јер епидемија негативно утиче на економију свих држава и зато су и нагласили да је вакцина ЗА ХИТНУ УПОТРЕБУ, а то значи да треба да је приме стари људи и људи нарушеног здравља.

Ако је вакцина заиста једино решење, онда нека неко прогласи обавезну вакцинацију и преузме одговорност за последице, а не као ми имамо избор, вакцинишемо се на сопствену одговорност, а онда нас неко жигоше ако не изаберемо вакцинацију.

nadrealista

pre 2 godine

Ona je istakla da je reč o leku velike efikasnosti i bezbednosti koji je obezbedio predsednik Aleksandar Vučić.

Ova rečenica je najbitnija u celom članku.

Paracinka Paracin

pre 2 godine

Sta vredi kad kod nas 60% stanovnistva smatra kako su vakcine delo ljudi iz senke koji zele da im ugrade GPS putem vakcina i onda da preko daljinskog upravljaju njihovim zivotima...Knjige nam dajte, nismo mi za savremenu medicinu....

only fools and horses

pre 2 godine

Bravo za predsednika koji je napravio ovaj lek pa ga zahvaljujuću njemu i imamo. Ili ga nije napravio nego lično kupio, nisam baš siguran. Bitno je da bez njega ne bi imali taj novi jako skupi lek.

Stanislav St.

pre 2 godine

Vučić obezbedio respiratore, vakcine, sada i lek.
Šta koj andrak radi ministar zdravstva i celo njegovo ministarstvo?
Ako sve radi Vučić, pa predsedniče razjuri tu nesposobnu bandu i smanji nam trošak vlade.
Ili da oni rade svoja posla - a ti svoja, po Ustavu.

Profesor BU

pre 2 godine

Sta vredi kad kod nas 60% stanovnistva smatra kako su vakcine delo ljudi iz senke koji zele da im ugrade GPS putem vakcina i onda da preko daljinskog upravljaju njihovim zivotima...Knjige nam dajte, nismo mi za savremenu medicinu....
(Paracinka Paracin, 16. oktobar 2021 12:57)

Dok je ovakvih komentara bice i nerazumevanja. 90% nevakcinisanih ljudi koje poznajem nisu antivakseri, ne veruju da je zemlja ravna, ne misle da ih vakcinom cipuju i slicne gluposti. Ljudi samo opravdano imaju skepsu prema vakcinama koje su prosle sve faze ispitivanja za manje od 9 meseci. Skepsi dodatno doprinosi cinjenica da se veliki broj vakcinisanih ljudi zarazava, da neki od njih zavrsavaju u bolnicama i na respiratorima, a da mnogi medju njima i umiru. Takodje, pre tacno godinu dana, kada niko u zemlji nije bio vakcinisan bilo je 227 zarazenih. Danas, sa 53% vakcinisanog stanovnistva, zarazeno je preko 6 hiljada ljudi. Pa gde je tu elementarna logika?

Alonzo Mosely

pre 2 godine

a zasto prvo ne bi sacekali da ovo isproba neko drugi? moramo li uvek biti zamorcici?
nisam ,,antivakser" nego sam ,,antikovidvakser"
zasto? zato sto su se nekad vakcine ispitivale godinama a sad nastaju za par meseci
zato sto kazu da su bezbedne a nema nacina da se to utvrdi bez da prodje nekoliko godina ispitivanja
zato sto su nam svi politicari lazovi decenijama unazad
zato sto nam ispiraju mozak na tv-u
i da ne nabrajam dalje...
postovacu maske, izolaciju, dezinfekciju...
necu vakcinaciju...
deca su mu uredno vakcinisana svim propisanim vakcinama ali od kovida... mozda za 5 godina

Telia

pre 2 godine

Fun fact. Uglavnom 99% teoretičara zavere protiv vakcina piše ćirilicom, jer su to veliki Srbi i najpametniji na svetu.

Истина је да 99% оних, који неће да се вакцинишу против короне, сматрају да вакцина није довољно тестирана, или не знају коју вакцину да одаберу, или не желе да потписују никакву сагласност. Ето ја сам међу њима, а вакцинисан сам многим вакцинама, и сутра бих први стао у ред да примим вакцину против вариоле вере ако би опет избила епидемија. Вакцином је искорењена вариола вера у Северној Америци педесетих година прошлог века, па наравно да се онда нико седамдесетих година у Југославији није плашио да је прими. Не мислим ја да фармацеутске компаније желе мене да убију вакцином, или да изазову стерилитет, или да ми убаце чип, једноставно сматрам да нису имали довољно времена да развију ефикасну вакцину и да су радили под огромним притиском, јер епидемија негативно утиче на економију свих држава и зато су и нагласили да је вакцина ЗА ХИТНУ УПОТРЕБУ, а то значи да треба да је приме стари људи и људи нарушеног здравља.

Ако је вакцина заиста једино решење, онда нека неко прогласи обавезну вакцинацију и преузме одговорност за последице, а не као ми имамо избор, вакцинишемо се на сопствену одговорност, а онда нас неко жигоше ако не изаберемо вакцинацију.
(Марко, 16. oktobar 2021 17:00)

student

pre 2 godine

Sta vredi kad kod nas 60% stanovnistva smatra kako su vakcine delo ljudi iz senke koji zele da im ugrade GPS putem vakcina i onda da preko daljinskog upravljaju njihovim zivotima...Knjige nam dajte, nismo mi za savremenu medicinu....
(Paracinka Paracin, 16. oktobar 2021 12:57)

Ne smatramo da nas čipuju vakcinama, svi smo vakcinisani protiv dečje paralize, boginja i sličnih bolesti, i 90% ljudi nema ništa protiv tih vakcina, šta više, maksimalno ih podržavaju. Ljudi kao što sam ja ne žele vakcinu koja se još uvek nalazi u eksperimentalnoj fazi, a čija istraživanja se očekuju da budu gotova do kraja 2023. godine. Sve ovo možete pronaći na zvaničnim internet stranicama farmaceutskih kuća, agencije za lekove i medicinska sredstva, svetske zdrvstvene organizacije i slično, dakle nisu informacije od komšinice Slavice, već zvanične informacije.

mi je svaka ka Njegoseva

pre 2 godine

5000 komada kao i onog prvog koji je stigao, nemojte mi zameriti sto se ne secam imena, ali mi se cini da je podeljen samo politicarima na funkcijama i kako vidimo zasticeni su kao beli medvedi, nijedan ne pada, a pola njih na celu sa predsednikom su hronicni tezi bolesnici...

Matrix

pre 2 godine

Tako je! Bravo! Uvek se zemljama treceg sveta poklanjalo najvise paznje, dobijale su najkvalitetnije proizvode. Ma nema zezanja. Srbija!!!

Bulgari

pre 2 godine

Najjaci su mi ovi sto konzumiraju cigarete, slatkise, gazirane sokove, alkoholna pica, brzu hranu, suhomesnate proizvode, zagadjen vazduh itd. pa sad im kao vakcina nije ispitana, cuvaju zdravlje svoje...

Ernesto ce

pre 2 godine

Sta vredi kad kod nas 60% stanovnistva smatra kako su vakcine delo ljudi iz senke koji zele da im ugrade GPS putem vakcina i onda da preko daljinskog upravljaju njihovim zivotima...Knjige nam dajte, nismo mi za savremenu medicinu....
(Paracinka Paracin, 16. oktobar 2021 12:57)

sta cemo s tim sto 80% medicinskih radnika i doktora nece da se vakcinise ??!! knjige da im damo !?!

Dušan

pre 2 godine

"Ali ne može nijedan lek da zameni vakcinu, jer ona sprečava zaražavanje i razvoj dalje bolesti, dok je lek dostupan za lečenje. U Srbiji imamo sve lekove, za sve faze bolesti i sve najnovije inovativne lekove, ali da lek može da zameni vakcinu vakcina ne bi postojala. Nije jasno zašto čekamo, da se razbolimo dobijemo lek i da se lečimo kada vakcinacijom možemo da to da sprečimo", rekla je Radojević Škodrić.


U čemu je problem? Zašto imamo ovoliko stručnjaka koji otvoreno "izokreću" istinu?
Vakcina ne sprečava zaražavanje. Da li i koliko je dobra, znaćemo u narednim godinama, ali zaražavanje ne sprečava.

Igorka

pre 2 godine

Mene samo zanima gde se dede priča o imunitetu stada posle godinu i po dana pandemije i više od 50% vakcinisanih?
Izgleda da smo zaista stado...

Max

pre 2 godine

A slanina i beli luk?
(IvoLolaRibar, 16. oktobar 2021 12:59)
Kad bi znao koliko ne znas... Redovno ih konzumiram, uz domacu rakiju, masku ne nosim, vakcinu ne zelim, hvala Bogu nisam se nakasljao 20 godina. A ti samo napred, savremena medicina i farmacija su inace jako brizljive za tvoje zdravlje, zele te zdravog.

Valjevac, a naivan

pre 2 godine

inace, u ovom leku je modernizovan cip, ima dosta duze trajanje baterije, a posle se sam dopunjava iz zeludacne kiseline koju koristi kao gorivo. Ne uzimajte ni slucajno, wifi gubi signal posle aktivacije pa cete biti u problemu, samo bluetooth je aktivan
(dragan, 16. oktobar 2021 20:04)

Za sve se slažem izuzev za za punjenje baterije. Za sada koristi energiju iz bešike a razvija se tehnologija za debelo crevo.

Delije Jug

pre 2 godine

Sta vredi kad kod nas 60% stanovnistva smatra kako su vakcine delo ljudi iz senke koji zele da im ugrade GPS putem vakcina i onda da preko daljinskog upravljaju njihovim zivotima...Knjige nam dajte, nismo mi za savremenu medicinu....
(Paracinka Paracin, 16. oktobar 2021 12:57)

Šta vredi kad je tebi ispran mozak kroz režimske medije? Prouči malo ozbiljnije studije, i saznaj koja je razlika u imunitetu kad neko preleži koronu u odnosu na onaj dobijen vakcinom. Ukratko, prirodni imunitet je bolji, jer stvara odbranu i u nosu i sluzokoži, dok od stečen vakcinacijom stvara samo odbranu u krvi.

мишеви или пациви?!

pre 2 godine

И опет на нама прво тестирају, па ако се ок покаже могу и западњаци да користе на својима, тако се то ради...
Сетите се прве вакцине су игром случаја код нас прво даване да не кажем тестиране...
Ааајмо сада срби у ред за пилуле против короне

Neko

pre 2 godine

Super, doduše čemu izlaganje neistina: “Ali ne može nijedan lek da zameni vakcinu, jer ona sprečava zaražavanje i razvoj dalje bolesti”.
Naravno da vakcina NE sprečava zaražavanje, to bi neko na ovoj funkciji trebao da zna već

Yugosloven

pre 2 godine

Zašto opet mi Prvi zamorčići dali su ljudi toliko slepi da ukapirao u da danas ONO što imaš Prvi kad je lek u pitanju Nike dobro za tebe ,italija I čekaju pa onda reaguju zašto mi Prvi????

Mr Majestyk

pre 2 godine

Izrael postigao kolektivni imunitet vakcinacijom, pa opet izgiboše. Dakle?
(nelle, 16. oktobar 2021 17:07)

Izrael vakciniasao oko 60%. Gledaj Švedsku, Portugal, Španiju poda ćeš videti koliko nisi u pravu.

Uzgred, bitan je broj hospitalizovanih, umrlih, a ne zaraženih.

Ace

pre 2 godine

@paracinkaparacin bukvalno to sto pises ako 5% stanovnistva misli. Pomiri se sa tim da je virus izasao iz laboratorije i sada tim istim ljudima verujes slepo oko vakcina

Pop

pre 2 godine

Ovo bih i uzeo,

kada bih, ne daj Bože, morao...

...a ne plašim se vakcina, zaista sklepanih na brzinu...

...plašim se, reakcije mog organizma, jer nisu ljudi baš savršeno zdravi, stariji bar, a reakcija zaista ima...
To je, bar kod mene...

kulijo

pre 2 godine

Za ove koji pitaju zasto u izraelu ima mrtvih iako su svi vakcinisani, prvo nisu svi vakcinisani jer i tamo ima indijanaca mada ne koliko u srbiji. Drugo u izraelu (oko 7k) ima manje umrlih nego u srbiji (oko 8k) a izrael ima vise od milion stanovnika vise. I naravno najbolje za kraj ako se od 8 miliona iraelaca 100% vakcinise vakcinom koja stiti 95% to znaci da 400 000 ljudi nece biti zasticeno uopste.
Inace tu pricu da vakcina nije ispitana i da je odobrena samo za hitnu upotrebu govore samo ljudi koji misle samo na sebe, a ne u interesu celokupnog drustva i traze izgovor i nadaju se da njih nece i da ce komsija da se vakcinise i doglavi do tih 60-70%.
Za one sto pitaju zasto da se vakcinisu kad i vakcinisani prenose virus, iz dva razloga, da pomognes da se ne stvaraju nove varijante i da zastitis ugrozene grupe jer u drustvima sa visokim procentom vakcinacije R faktor (broj ljudi koje zarazi 1 zarazeni) je mali.
Koronu niko nece moci da izbegne, pitanje je samo da li ce da je doceka sa nekim anti telima ili bez njih.

Putnik

pre 2 godine

Najjaci su mi ovi sto konzumiraju cigarete, slatkise, gazirane sokove, alkoholna pica, brzu hranu, suhomesnate proizvode, zagadjen vazduh itd. pa sad im kao vakcina nije ispitana, cuvaju zdravlje svoje...

Batice a šta ti konzumiraš? Najbolje svaki otrov da strpamo u sebe. Šta fali pored sve gore nabrojanog još malo da se doda.

lokal-patriota

pre 2 godine

na bazi ovog leka je i lek koji je Tramp uzeo kad je bolovao od korone. inace se daje pacijentima sa izuzetno teskom slikom obolenja. jako je skup i nije vakcina da se daje svima, vec samo tesko obolelima, al ne vredi pricati kad se ostali 'razumu' bolje od strucnjaka...u svakom slucaju jako dobra vest

Leptir masna

pre 2 godine

Sta vredi kad kod nas 60% stanovnistva smatra kako su vakcine delo ljudi iz senke koji zele da im ugrade GPS putem vakcina i onda da preko daljinskog upravljaju njihovim zivotima...Knjige nam dajte, nismo mi za savremenu medicinu....
(Paracinka Paracin, 16. oktobar 2021 12:57)

sta cemo s tim sto 80% medicinskih radnika i doktora nece da se vakcinise ??!! knjige da im damo !?!
(Ernesto ce, 16. oktobar 2021 16:40) 

Opet lazi i samo lazi. Odakle to da 80% lekara ne zeli da se vakcinise?? Lupetate i gadjate se brojevima bez ijednog dokaza, a kad se od vas trazi izvor informacija, sve se svodi na rekla-kazala, "verujem svojim ocima" i "imam pravo na svoje misljenje".

sasha

pre 2 godine

@nelle
Za Izrael ne znam, nikad tamo nisam bio, ali mogu da ti kazem kako je u Nemackoj na intenzivnoj jedinici - skoro svi nevakcinisani.

Mrki

pre 2 godine

Da pokušam da odgovorim Marku i sličnima.

Postoji prva faza sa dobrovoljcima, kada se ispituje samo da li deluje ili ne, druga faza kada se uzimaju različite starosne grupe i treća faza kada se ispituje i dejstvo i beleže nuz pojave(tako je otkrivena vijagra kao nuz pojava lekova za pritisak). I sve to je difinisano u hiljadama ljudi i raznim QA i QC pravilima.

Znači nije bitno da li je vakcina ili neki novi andol, ili vijagra. Uvek je isti broj, jer je tako neko definisao. Mislim da je zbirno oko 70 hiljada ljudi u sve tri faze.

E sad, davno kada si trebao da recimo napraviš vakcinu za variolu, ti si trebao da čekaš da se ona negde pojavi, pa i nekoliko godina si morao da čekaš da ima negde da bi mogao da testiraš. Nisi je imao stalno svugde kao grip, pa si morao da je godinama kao razvijaš, iako si radio sve isto kao i za andol.

Sada su jednostavno imali mnogo zaraženih i nije manjkalo ljudi za testiranje, pa je zato postupak jako brzo završen.

Mnoge vakcine su napravljene starim metodama(Kineska, Ruska, Astra,..) i jedino koje su pravljene relativno novim metodama su mRNA(Fajzer i Moderna) pri čemu same metode nisu nove, ali se nisu koristile za vakcine jer su preskupe recimo za vakcinu za grip, koja je inače jako jeftina.

Tako da sve to pada u vodu, tj to kao nisu dovoljno, kada se apsolutno svi lekovi isto testiraju i svaki andol ili analgin koji pijete je isto testiran kao i ove vakcine.

I vakcinišite se, pa da nastavimo dalje da živimo.

Uliva poverenje

pre 2 godine

@Ma nemoguce da niko nije primetio naziv leka?!
(Nemoj da s'otrujes s otrovima bre, 16. oktobar 2021 16:43)

Ocigledno nisu. Naziv prilagodjen za srpsko trziste. :)

dragan

pre 2 godine

tacno se iz komentara vidi kakvo nam je psiho stanje nacije i koliko su ljudi povrsni.Procita naslov samo i onda postavlja pitanja, a daje argumente iz "veoma ozbiljnih" studija sa youtuba.

E

pre 2 godine

Šta vredi kad je tebi ispran mozak kroz režimske medije? Prouči malo ozbiljnije studije, i saznaj koja je razlika u imunitetu kad neko preleži koronu u odnosu na onaj dobijen vakcinom. Ukratko, prirodni imunitet je bolji, jer stvara odbranu i u nosu i sluzokoži, dok od stečen vakcinacijom stvara samo odbranu u krvi.
(Delije Jug, 16. oktobar 2021 17:23)

Šta tebi vredi kad je tebi ispran mozak alternativnim medijima, koji ti utuviše u glavu da je prirodni imunitet bolji (ne postoji nešto što se zove prirodni imunitet). Bolji je, uslovno rečeno, samo onima koji preleže kovid, uslovno zbog činjenice da nisu imuni na delta soj... Svi od početka pandemije preminuli u svetu nisu imali šanse da se oslone na "prirodni imunitet".

dragan

pre 2 godine

inace, u ovom leku je modernizovan cip, ima dosta duze trajanje baterije, a posle se sam dopunjava iz zeludacne kiseline koju koristi kao gorivo. Ne uzimajte ni slucajno, wifi gubi signal posle aktivacije pa cete biti u problemu, samo bluetooth je aktivan

zoki

pre 2 godine

Skepsi dodatno doprinosi cinjenica da se veliki broj vakcinisanih ljudi zarazava, da neki od njih zavrsavaju u bolnicama i na respiratorima, a da mnogi medju njima i umiru.
(Profesor BU, 16. oktobar 2021 16:20)

Ovo nije tacno i nemoj da sirirs neistine. Vakcinisani ako se zaraze imaju 10 puta manje sanse da zavrse u bolnici ( i ovo je sustina zasto drzava hoce da se sto vise njih vakcinise, da bi bolnice mogli da rade normalno i da lece i druge ljude a ne samo kovid pacijente ) Ti koji zavrse u bolnici opet imaju vece sanse da iz iste izadju od nevakcinisanih.

zoki

pre 2 godine

Izrael postigao kolektivni imunitet vakcinacijom, pa opet izgiboše. Dakle?
(nelle, 16. oktobar 2021 17:07

Dakle, u Izraelu 62% posto ima obe doze vakcine, 68% jednu dozu, 32 posto nije primilo ni jednu dozu i velika vecina od onih koji se razboljevaju je iz te grupe. A sad gledaj ti svoju okolinu i mani se Izraela i bezi da se vakcinises, antivakseru nijedan.

acca

pre 2 godine

Ja mislim da je najbolja posle trece buster doze, mislim verovatno ce je njima preporuciti, oni su provereno provereni a i mnogo su pomogli i svetskim farmaceutskim kucama!

Tako da budite opet patriote!!!

Zoma 21

pre 2 godine

Марко, 16. oktobar 2021 17:00

Svaka čast na komentaru. Da manje gledamo TV,a više razmišljamo svojom glavom,život bi nam bio jednostavniji i lepši.

Dusan

pre 2 godine

Jos u necemu smo medju prvima. U Srbiji godisnje umire oko 102 hiljade ljudi u proseku. Prosle godine je umrlo 117, a ove ce biti izmedju 125 i 130 hiljada. Sve ukupno za dve godine oko 40 hiljada viska mrtvih. U decembru 2020. svaki dan je, umesto prosecnih 280, umiralo po 600 ljudi. Svaki dan, ceo decembar! Sve ove brojeve imate na sajtu Republickog zavoda za statistiku. Poredjenja radi, visak umrlih u Hrvatskoj je oko 10 hiljada. Toliko o malo jacem gripu i nasoj neverovatnoj pobedi protiv istog.

Locutus

pre 2 godine

Dok je ovakvih komentara bice i nerazumevanja. 90% nevakcinisanih ljudi koje poznajem nisu antivakseri, ne veruju da je zemlja ravna, ne misle da ih vakcinom cipuju i slicne gluposti. Ljudi samo opravdano imaju skepsu prema vakcinama koje su prosle sve faze ispitivanja za manje od 9 meseci. Skepsi dodatno doprinosi cinjenica da se veliki broj vakcinisanih ljudi zarazava, da neki od njih zavrsavaju u bolnicama i na respiratorima, a da mnogi medju njima i umiru. Takodje, pre tacno godinu dana, kada niko u zemlji nije bio vakcinisan bilo je 227 zarazenih. Danas, sa 53% vakcinisanog stanovnistva, zarazeno je preko 6 hiljada ljudi. Pa gde je tu elementarna logika?
(Profesor BU, 16. oktobar 2021 16:20)

Postoji elementarna logika samo je ti ne vidiš.

Kao prvo mere su daleko blaže nego prošle godine. Prošle godine smo imali policijske časove, zabrane izlazaka starijima, škola isključivo online, dezinfikovane su ulice, zgrade, trgovine, sve živo. Danas su mere mnogo labavije i osim izuzetaka niko ih ne poštuje. Drugo, delta soj je mnogo zarazniji od sojeva koji su bili prošle godine. Treće, nije poenta koliko je ljudi vakcinisano, taj podatak je nebitan. Bitno je koliko ih je ostalo nevakcinisanih, jer umiru pretežno nevakcinisani. Oni koji su preležali koronu prošle godine pitanje je koliko su imuni na nove sojeve. Poenta je da se broj nevakcinisanih prepolovio u odnosu na prošlu godinu, ali su se drugi faktori rizika višestruko povećali, naročito u krugu nevakcinisanih.

love

pre 2 godine

@Mr May...
Pa ti si rekao da nije bitan broj zaraženih već hospitalizovanih i umrlih. A ne znam da li si primetio da sada imamo skoro duplo veći broj umrlih nego dok nismo imali ni jednog vakcinisanog. A manji broj hospitalizovanih... Ne znam da li znaš da je je promenjen protokol za hospitalizaciju u srbiji, zvanično je pooštren!

love

pre 2 godine

@Mr Mayestik
Ako je bitan broj hospitalizovanih u umrlih samo, zašto inda svaki dan plaše sa hiljadama zaraženih!? A pogledaj broj umrlih u Izraelu početkom septembra... 50+. A zar nije bilo priče da je Izrael vakcinisao 90% pa su zato sve otvorili i svi treba da se ugledamo na njih? A sad kad rastu brojevi onda je 60%...

Milorad

pre 2 godine

Molim medecinsku struku, kad vodi dnevnu statistiku umrlih od korone, da li je ta cifra umrlih na nivou Srbije ili samo po kovid bolnicama u Beogradu, takodje molim dnevnu statistiku umrlih od pratecih bolesti takodje na nivo Srbije, evo u mom gradu od 20.000stanovnika od 12og do 15-og oktobra umrlo je tri osobe, devojka 78-mo godiste od kancera, covek 50-to godiste od srcanog udara, i covek 52-go godiste isto od pratece ne znam od koje bolesti, ali znam da nisu od korone, nisu je imali u opste, pa da se moze reci da od posledice korone, kao sto race vojno unifoformisan lekar, da moze da se umre i posle 6 meseci od prelezane korone.

love

pre 2 godine

@loctus
Ako je pitanje za one koji su preležali kovid prošle godine koliko li su otporni na nove sojeve, šta onda reći za vakcinu koja je pravljena na još raniji soj od toga kojiž su se ovi prošle godine zarazili. Opet vam ne pije vodu priča.

Miloje

pre 2 godine

Lek protiv virusa NE POSTOJI i tačka. Da može onda bi pronašli i protiv gripa i sličnih zaraznih bolesti. Postoji samo vakcina koja stvara imunitet ali vakcina nije lek, jer zaražen čovek ne sme da primi vakcinu... Valjda se to zna, pobogu!
Zaraženom se daju antibiotici, kortikosteroidi, statini i slično da se zaštite ili leče drugi organi, dakle kao lek i zaštita... Nemijte da vas lažu! Protiv zaraznih bolesti samo VAKCINA.. Protiv dečuje paralize , tbc-a, velikog kašlja, velikih boginja, i slično...

Фактор мира и стабилности

pre 2 godine

@Profesor BU:

Рекао бих да н'умеш ни обичну пропорцију да
поставиш и решиш.

Валцина смањује број могућих заражавања, иако не штити 100%. Кад је трансфер заразе мањи од 1, односно да један заражени заражава мање од једног, онда се епидемија гаси, јер је сваким даном све мање и мање заражених. Када је већи од један, онда се број заражених повећава.

Sloba

pre 2 godine

(Delije Jug, 16. oktobar 2021 17:23) # Link komentara

Jedino što dobijanje prirodnog imuniteta na Covid-19 sa sobom nosi rizik dugog boravka u bolnici, dugotrajnih posledica u disanju, radu srca i jetre, pa čak i smrti na respiratoru. Samo toliko.

Mr Majestyk

pre 2 godine

Ako je bitan broj hospitalizovanih u umrlih samo, zašto inda svaki dan plaše sa hiljadama zaraženih!? A pogledaj broj umrlih u Izraelu početkom septembra... 50+. A zar nije bilo priče da je Izrael vakcinisao 90% pa su zato sve otvorili i svi treba da se ugledamo na njih? A sad kad rastu brojevi onda je 60%...
(love, 16. oktobar 2021 20:15)

Zašto mene to pitaš? Ne objavljujem ja brojeve niti dajem naloge šta da se objavljuje. Nisam ja izmislio besmislen "konov koeficijent". Takođe ne znam gde su bile priče da je Izrael vakcinisao 90% jer to jednostavno nije tačno, niti sam ja tako nešto pročitao osim u komentarima.

Današnji zvaničan podatak je za Izrael - 61.8%

my way

pre 2 godine

Сво време се за корону у болницама дају експериментални лекови и терапије, а буне се антиваксери кад ја кажем да невакцинисани не треба да имају приступ лечењу. Подразумева се да не треба ни да плаћају здравствено осигурање. Ево читам и сада њихове коментаре, а онда гле чуда кад се разболе иду у "легло завере" и узимају шта год им се да. Ко је ту луд? Набиј се у своја 4 зида где нико нити експериментише над тобом нити друге доводиш у опасност и здраво. Као у природи где се болесне животиње изолују и угину саме.

Klokan

pre 2 godine

(Mrki, 16. oktobar 2021 19:51)

Apsolutnio si u pravu za faze ali te faze ne mogu da traju mesec dana kao ovde. Te faze traju godinama da se vidi reakcija organizma na lek i posle godinu dana, da se vidi kako ce da reaguje na mutacije, da li dugorocno izaziva nezeljene efekte. Ni jedan lek... bukvalno ni jedan nije napravljen i pusten u masovnu upotrebu za par meseci jer je to nedovoljeno vremena da se ispitaju svi nezeljeni efekti. Tako da to sto si napisao pada u vodu.

Jaaa

pre 2 godine

Izrael postigao kolektivni imunitet vakcinacijom, pa opet izgiboše. Dakle?
(nelle, 16. oktobar 2021 17:07)

Zašto bre lažeš? Izrael zadnja tri dana ima ukupno 24 preminula...

Mislilac

pre 2 godine

Da li je zvanican stav da ce kad tad celo covecanstvo, 7 milijardi ljudi dobiti koronu? Ne znam, ali mi zvuci malo verovatno. Ako nece, onda ce mnogi proci ovo bez vakcine i bez bolesti. A lek je svakako dobra vest. Ko se razboli, i ima tezak slucaj lek je spas. Valjda ce se sa ovim sve vec i zavrsiti vec jednom.

Stanislav St.

pre 2 godine

Tako je bilo i sa vakcinom, pa smo sada najgori. Doći ću antivaksera kuku i motiku protiv ovog leka (od njega se ostaje sterilan, izaziva demenciju, menja gene - nešto će već smisliti!

evo

pre 2 godine

@Igorka

Da bi se postigo taj imunitet krda, treba da imamo oko 80% vakcinisanih, ali pošto jedan deo, ovaj manje inteligentan deo se olaši boce, daleko smo mi od tog imuniteta...

Što se tiče Izraela, oni su vakcinisali 5 miliona od 9 miliona stanovnika, to nije ni blizu većine kako ovde uporno tvrdite...

Milorad

pre 2 godine

Pogresan naziv leka, kovid-19 je zastareo, treba da pise delta 21, i delta nije podvrsta odnosno soj korone, korona nije razarala pluca, a delta kako kazu razara, tako da moramo da vakcinisemo i bebe. Bebe i deca nisu imala koronu, ni trudnice nisu umirale, prosle godine.

E

pre 2 godine

@E

Ne postoji prirodni imunitet?

Ok, aj mi objsanite sta rade i cemu sluze T-celije?
(Driv3r, 16. oktobar 2021 19:44)

Postoji stečeni imunitet, kako god da okreneš. Stekneš tako što se zaraziš ili vakcinišeš. Znači, ako ćemo baš u sitna crevca pravilno da formulišemo: prirodno ili vakcinacijom stečeni imunitet. Nijedan nije trajno rešenje, barem za sada tako izgleda.
Uzgred, T ćelije oko 6 meseci rešavaju taj vaš "prirodni imunitet".

evo

pre 2 godine

Šta ste se u'vatili za taj Izrael? Oni su od 9 miliona vakcinisali 5 miliona, i to je vama većina, ili ste negde čuli (neko lupio) pa sad ponavljate. A sad da pogadjam, i ovo je eksperimentalan i nedovoljno ispitan lek? Pa ok, kad vam u ambulantama, bogami i po kovid bolnicama daju razne lekove da gutate, 'ladno ih odbijte, otkud znate da su dovoljno ispitani. A ne znam zašto se toliko oslanjate na prirodni imunitet, prvo niko ne garantuje da će te preživeti, drugo posledice su strašne (moja sestra je preležala oko nove godine, i sada ima strašne bolove u grudima, nemoćna, glavobolje praćene mučninom i pivraćanjem, aritmiju, gušenje itd a u najboljim godinama je), da ne kažem da je njen muž i još gorem stanju. Nisu imali neke bolesti, oko 40g imaju, nepušači, nemaju višak kg. Tako da čitam svaki dan kako se plašite posledica od vakcine i preferirate prirodni imunitet a niko ne spiminje ,,nus pojave" od tog prirodnog imuniteta, naravno ako preživite.

nogahr

pre 2 godine

Koronu niko nece moci da izbegne, pitanje je samo da li ce da je doceka sa nekim anti telima ili bez njih.
kulijo

razumiješ se u to ? proučavao si malo, a ?

porky's butthole

pre 2 godine

@Marko kazes da bi primio vakcinu protiv variole (jer je ispitana) a neces vakcinu protiv kovida. A sto ne bacis pogled koliko ta ispitana vakcina protiv variole ima nuspojava. Daleko vecu verovatnocu za smrtonosne nuspojave (encefalitis, nekroze tkiva) ima vakcina protiv variole nego bilo koja vakcina protiv kovida.

aaa

pre 2 godine

@ Izrael postigao kolektivni imunitet vakcinacijom, pa opet izgiboše. Dakle?
(nelle, 16. oktobar 2021 17:07)

Izrael vakciniasao oko 60%. Gledaj Švedsku, Portugal, Španiju poda ćeš videti koliko nisi u pravu.

Uzgred, bitan je broj hospitalizovanih, umrlih, a ne zaraženih.
(Mr Majestyk, 16. oktobar 2021 17:50)
Hvala vam na glasu.

Pa do pre dva meseca ste pisali da su vakcinisali 80 % populacije,divili se njihovoj civilizaciji itd..kako sad 60%??

Nemanja

pre 2 godine

Ja kao mlad i zdrav čovek neću da se vakcinišem jer je dokazano da i vakcinisani mogu da se zaraze i da šire ovu bolest. Zato i decu ne treba vakcinisati. Imao sam koronu, dva dana povišena temperatura i to je to. Ne pada mi na pamet da se vakcinišem. Bolesni i starije osobe, oni treba da se vakcinišu, oni su ugroženi. Evo ja sam relativno mlad čovek, vakcinišem se, dobijem koronu i zarazim moju babu i dedu. Samo jedan primer. Džabe kod mene vakcina. To je tako i ovo je sve naučno dokazano. I zato kazem:"Stop vakcinaciji dece"!!!! Pozdrav

Tanja

pre 2 godine

Svaka čast predsedniku. Rešio je problem antivaksera koje, pošto neće da se vakcinišu, od sada možemo da spasimo i razuverimo da postoje bilo kakve teorije zavere.

Silvester

pre 2 godine

@Igorka

Da bi se postigo taj imunitet krda, treba da imamo oko 80% vakcinisanih, ali pošto jedan deo, ovaj manje inteligentan deo se olaši boce, daleko smo mi od tog imuniteta...

Gledaj prijatelju, ti ako si za krdo, postoje ljudi koji nisu za torove, krda i obore, jer jednostavno nisu telad i ovce, misle svojom glavom, a ne ono što im čobanin sa Pinka sugeriše, pa je pitanje ko je manje inteligentan. Što se tiče igle, dva puta sam ubadan bajonetom, zar misliš da može da me uplaši boca, igla ili inekcija. Zar uopšte misliš da može da me uplaši bolest od koje se umire u 2% slučajeva. Ostajao sam živ i sa znatno manje šansi, pa evo poklanjam ti i moju vakcinu pa se sav iznabadaj.

TingolBg

pre 2 godine

Molim medecinsku struku, kad vodi dnevnu statistiku umrlih od korone, da li je ta cifra umrlih na nivou Srbije ili samo po kovid bolnicama u Beogradu, takodje molim dnevnu statistiku umrlih od pratecih bolesti takodje na nivo Srbije, evo u mom gradu od 20.000stanovnika od 12og do 15-og oktobra umrlo je tri osobe, devojka 78-mo godiste od kancera, covek 50-to godiste od srcanog udara, i covek 52-go godiste isto od pratece ne znam od koje bolesti, ali znam da nisu od korone, nisu je imali u opste, pa da se moze reci da od posledice korone, kao sto race vojno unifoformisan lekar, da moze da se umre i posle 6 meseci od prelezane korone.
(Milorad, 16. oktobar 2021 23:14)

Prateće bolesti se ne računaju kada je korona u pitanju jer da nema korone ti ljudi bi bili još uvek živi. Dakle korona je uzrok primarni u tom slučaju.Moj otac živi kao srčani bolesnik 30 godina.Mnogi posle karcinoma prežive u po 20 godina. Dakle korona je za takve ljude ubica a ne komorbiditet bolesti od pre.To je jasna stvar.

dblagoje

pre 2 godine

Ontario ima samo oko 300 zarazenih dnevno.Ima negde oko 14 miliona stanovnika.Imao pre mesec dana vise od 85% vakcinisanih sa dve vakcine.Navise Pfizer pa Moderna,Astrozenica.A vecina u bolnicama su nevakcinisanih.Imate tacnu statistiku za regione,gradove,po godinama starost,pol,gde su zarazenih, koja varianta virusa.U Srbiji je veoma veliki broj zarazenih,i ,bice zanimljivo ako dodje do mutacije i pojave novog soja.

Paracinka Paracin

pre 2 godine

Sta vredi kad kod nas 60% stanovnistva smatra kako su vakcine delo ljudi iz senke koji zele da im ugrade GPS putem vakcina i onda da preko daljinskog upravljaju njihovim zivotima...Knjige nam dajte, nismo mi za savremenu medicinu....

Bulgari

pre 2 godine

Najjaci su mi ovi sto konzumiraju cigarete, slatkise, gazirane sokove, alkoholna pica, brzu hranu, suhomesnate proizvode, zagadjen vazduh itd. pa sad im kao vakcina nije ispitana, cuvaju zdravlje svoje...

Марко

pre 2 godine

Sta vredi kad kod nas 60% stanovnistva smatra kako su vakcine delo ljudi iz senke koji zele da im ugrade GPS putem vakcina i onda da preko daljinskog upravljaju njihovim zivotima...Knjige nam dajte, nismo mi za savremenu medicinu....
(Paracinka Paracin, 16. oktobar 2021 12:57)

Истина је да 99% оних, који неће да се вакцинишу против короне, сматрају да вакцина није довољно тестирана, или не знају коју вакцину да одаберу, или не желе да потписују никакву сагласност. Ето ја сам међу њима, а вакцинисан сам многим вакцинама, и сутра бих први стао у ред да примим вакцину против вариоле вере ако би опет избила епидемија. Вакцином је искорењена вариола вера у Северној Америци педесетих година прошлог века, па наравно да се онда нико седамдесетих година у Југославији није плашио да је прими. Не мислим ја да фармацеутске компаније желе мене да убију вакцином, или да изазову стерилитет, или да ми убаце чип, једноставно сматрам да нису имали довољно времена да развију ефикасну вакцину и да су радили под огромним притиском, јер епидемија негативно утиче на економију свих држава и зато су и нагласили да је вакцина ЗА ХИТНУ УПОТРЕБУ, а то значи да треба да је приме стари људи и људи нарушеног здравља.

Ако је вакцина заиста једино решење, онда нека неко прогласи обавезну вакцинацију и преузме одговорност за последице, а не као ми имамо избор, вакцинишемо се на сопствену одговорност, а онда нас неко жигоше ако не изаберемо вакцинацију.

Tanja

pre 2 godine

Svaka čast predsedniku. Rešio je problem antivaksera koje, pošto neće da se vakcinišu, od sada možemo da spasimo i razuverimo da postoje bilo kakve teorije zavere.

Delije Jug

pre 2 godine

Sta vredi kad kod nas 60% stanovnistva smatra kako su vakcine delo ljudi iz senke koji zele da im ugrade GPS putem vakcina i onda da preko daljinskog upravljaju njihovim zivotima...Knjige nam dajte, nismo mi za savremenu medicinu....
(Paracinka Paracin, 16. oktobar 2021 12:57)

Šta vredi kad je tebi ispran mozak kroz režimske medije? Prouči malo ozbiljnije studije, i saznaj koja je razlika u imunitetu kad neko preleži koronu u odnosu na onaj dobijen vakcinom. Ukratko, prirodni imunitet je bolji, jer stvara odbranu i u nosu i sluzokoži, dok od stečen vakcinacijom stvara samo odbranu u krvi.

Max

pre 2 godine

A slanina i beli luk?
(IvoLolaRibar, 16. oktobar 2021 12:59)
Kad bi znao koliko ne znas... Redovno ih konzumiram, uz domacu rakiju, masku ne nosim, vakcinu ne zelim, hvala Bogu nisam se nakasljao 20 godina. A ti samo napred, savremena medicina i farmacija su inace jako brizljive za tvoje zdravlje, zele te zdravog.

kulijo

pre 2 godine

Za ove koji pitaju zasto u izraelu ima mrtvih iako su svi vakcinisani, prvo nisu svi vakcinisani jer i tamo ima indijanaca mada ne koliko u srbiji. Drugo u izraelu (oko 7k) ima manje umrlih nego u srbiji (oko 8k) a izrael ima vise od milion stanovnika vise. I naravno najbolje za kraj ako se od 8 miliona iraelaca 100% vakcinise vakcinom koja stiti 95% to znaci da 400 000 ljudi nece biti zasticeno uopste.
Inace tu pricu da vakcina nije ispitana i da je odobrena samo za hitnu upotrebu govore samo ljudi koji misle samo na sebe, a ne u interesu celokupnog drustva i traze izgovor i nadaju se da njih nece i da ce komsija da se vakcinise i doglavi do tih 60-70%.
Za one sto pitaju zasto da se vakcinisu kad i vakcinisani prenose virus, iz dva razloga, da pomognes da se ne stvaraju nove varijante i da zastitis ugrozene grupe jer u drustvima sa visokim procentom vakcinacije R faktor (broj ljudi koje zarazi 1 zarazeni) je mali.
Koronu niko nece moci da izbegne, pitanje je samo da li ce da je doceka sa nekim anti telima ili bez njih.

Mrki

pre 2 godine

Da pokušam da odgovorim Marku i sličnima.

Postoji prva faza sa dobrovoljcima, kada se ispituje samo da li deluje ili ne, druga faza kada se uzimaju različite starosne grupe i treća faza kada se ispituje i dejstvo i beleže nuz pojave(tako je otkrivena vijagra kao nuz pojava lekova za pritisak). I sve to je difinisano u hiljadama ljudi i raznim QA i QC pravilima.

Znači nije bitno da li je vakcina ili neki novi andol, ili vijagra. Uvek je isti broj, jer je tako neko definisao. Mislim da je zbirno oko 70 hiljada ljudi u sve tri faze.

E sad, davno kada si trebao da recimo napraviš vakcinu za variolu, ti si trebao da čekaš da se ona negde pojavi, pa i nekoliko godina si morao da čekaš da ima negde da bi mogao da testiraš. Nisi je imao stalno svugde kao grip, pa si morao da je godinama kao razvijaš, iako si radio sve isto kao i za andol.

Sada su jednostavno imali mnogo zaraženih i nije manjkalo ljudi za testiranje, pa je zato postupak jako brzo završen.

Mnoge vakcine su napravljene starim metodama(Kineska, Ruska, Astra,..) i jedino koje su pravljene relativno novim metodama su mRNA(Fajzer i Moderna) pri čemu same metode nisu nove, ali se nisu koristile za vakcine jer su preskupe recimo za vakcinu za grip, koja je inače jako jeftina.

Tako da sve to pada u vodu, tj to kao nisu dovoljno, kada se apsolutno svi lekovi isto testiraju i svaki andol ili analgin koji pijete je isto testiran kao i ove vakcine.

I vakcinišite se, pa da nastavimo dalje da živimo.

E

pre 2 godine

Šta vredi kad je tebi ispran mozak kroz režimske medije? Prouči malo ozbiljnije studije, i saznaj koja je razlika u imunitetu kad neko preleži koronu u odnosu na onaj dobijen vakcinom. Ukratko, prirodni imunitet je bolji, jer stvara odbranu i u nosu i sluzokoži, dok od stečen vakcinacijom stvara samo odbranu u krvi.
(Delije Jug, 16. oktobar 2021 17:23)

Šta tebi vredi kad je tebi ispran mozak alternativnim medijima, koji ti utuviše u glavu da je prirodni imunitet bolji (ne postoji nešto što se zove prirodni imunitet). Bolji je, uslovno rečeno, samo onima koji preleže kovid, uslovno zbog činjenice da nisu imuni na delta soj... Svi od početka pandemije preminuli u svetu nisu imali šanse da se oslone na "prirodni imunitet".

Locutus

pre 2 godine

Dok je ovakvih komentara bice i nerazumevanja. 90% nevakcinisanih ljudi koje poznajem nisu antivakseri, ne veruju da je zemlja ravna, ne misle da ih vakcinom cipuju i slicne gluposti. Ljudi samo opravdano imaju skepsu prema vakcinama koje su prosle sve faze ispitivanja za manje od 9 meseci. Skepsi dodatno doprinosi cinjenica da se veliki broj vakcinisanih ljudi zarazava, da neki od njih zavrsavaju u bolnicama i na respiratorima, a da mnogi medju njima i umiru. Takodje, pre tacno godinu dana, kada niko u zemlji nije bio vakcinisan bilo je 227 zarazenih. Danas, sa 53% vakcinisanog stanovnistva, zarazeno je preko 6 hiljada ljudi. Pa gde je tu elementarna logika?
(Profesor BU, 16. oktobar 2021 16:20)

Postoji elementarna logika samo je ti ne vidiš.

Kao prvo mere su daleko blaže nego prošle godine. Prošle godine smo imali policijske časove, zabrane izlazaka starijima, škola isključivo online, dezinfikovane su ulice, zgrade, trgovine, sve živo. Danas su mere mnogo labavije i osim izuzetaka niko ih ne poštuje. Drugo, delta soj je mnogo zarazniji od sojeva koji su bili prošle godine. Treće, nije poenta koliko je ljudi vakcinisano, taj podatak je nebitan. Bitno je koliko ih je ostalo nevakcinisanih, jer umiru pretežno nevakcinisani. Oni koji su preležali koronu prošle godine pitanje je koliko su imuni na nove sojeve. Poenta je da se broj nevakcinisanih prepolovio u odnosu na prošlu godinu, ali su se drugi faktori rizika višestruko povećali, naročito u krugu nevakcinisanih.

zoki

pre 2 godine

Izrael postigao kolektivni imunitet vakcinacijom, pa opet izgiboše. Dakle?
(nelle, 16. oktobar 2021 17:07

Dakle, u Izraelu 62% posto ima obe doze vakcine, 68% jednu dozu, 32 posto nije primilo ni jednu dozu i velika vecina od onih koji se razboljevaju je iz te grupe. A sad gledaj ti svoju okolinu i mani se Izraela i bezi da se vakcinises, antivakseru nijedan.

Mr Majestyk

pre 2 godine

Izrael postigao kolektivni imunitet vakcinacijom, pa opet izgiboše. Dakle?
(nelle, 16. oktobar 2021 17:07)

Izrael vakciniasao oko 60%. Gledaj Švedsku, Portugal, Španiju poda ćeš videti koliko nisi u pravu.

Uzgred, bitan je broj hospitalizovanih, umrlih, a ne zaraženih.

zoki

pre 2 godine

Skepsi dodatno doprinosi cinjenica da se veliki broj vakcinisanih ljudi zarazava, da neki od njih zavrsavaju u bolnicama i na respiratorima, a da mnogi medju njima i umiru.
(Profesor BU, 16. oktobar 2021 16:20)

Ovo nije tacno i nemoj da sirirs neistine. Vakcinisani ako se zaraze imaju 10 puta manje sanse da zavrse u bolnici ( i ovo je sustina zasto drzava hoce da se sto vise njih vakcinise, da bi bolnice mogli da rade normalno i da lece i druge ljude a ne samo kovid pacijente ) Ti koji zavrse u bolnici opet imaju vece sanse da iz iste izadju od nevakcinisanih.

Milorad

pre 2 godine

Pogresan naziv leka, kovid-19 je zastareo, treba da pise delta 21, i delta nije podvrsta odnosno soj korone, korona nije razarala pluca, a delta kako kazu razara, tako da moramo da vakcinisemo i bebe. Bebe i deca nisu imala koronu, ni trudnice nisu umirale, prosle godine.

Telia

pre 2 godine

Fun fact. Uglavnom 99% teoretičara zavere protiv vakcina piše ćirilicom, jer su to veliki Srbi i najpametniji na svetu.

Истина је да 99% оних, који неће да се вакцинишу против короне, сматрају да вакцина није довољно тестирана, или не знају коју вакцину да одаберу, или не желе да потписују никакву сагласност. Ето ја сам међу њима, а вакцинисан сам многим вакцинама, и сутра бих први стао у ред да примим вакцину против вариоле вере ако би опет избила епидемија. Вакцином је искорењена вариола вера у Северној Америци педесетих година прошлог века, па наравно да се онда нико седамдесетих година у Југославији није плашио да је прими. Не мислим ја да фармацеутске компаније желе мене да убију вакцином, или да изазову стерилитет, или да ми убаце чип, једноставно сматрам да нису имали довољно времена да развију ефикасну вакцину и да су радили под огромним притиском, јер епидемија негативно утиче на економију свих држава и зато су и нагласили да је вакцина ЗА ХИТНУ УПОТРЕБУ, а то значи да треба да је приме стари људи и људи нарушеног здравља.

Ако је вакцина заиста једино решење, онда нека неко прогласи обавезну вакцинацију и преузме одговорност за последице, а не као ми имамо избор, вакцинишемо се на сопствену одговорност, а онда нас неко жигоше ако не изаберемо вакцинацију.
(Марко, 16. oktobar 2021 17:00)

Stanislav St.

pre 2 godine

Tako je bilo i sa vakcinom, pa smo sada najgori. Doći ću antivaksera kuku i motiku protiv ovog leka (od njega se ostaje sterilan, izaziva demenciju, menja gene - nešto će već smisliti!

only fools and horses

pre 2 godine

Bravo za predsednika koji je napravio ovaj lek pa ga zahvaljujuću njemu i imamo. Ili ga nije napravio nego lično kupio, nisam baš siguran. Bitno je da bez njega ne bi imali taj novi jako skupi lek.

my way

pre 2 godine

Сво време се за корону у болницама дају експериментални лекови и терапије, а буне се антиваксери кад ја кажем да невакцинисани не треба да имају приступ лечењу. Подразумева се да не треба ни да плаћају здравствено осигурање. Ево читам и сада њихове коментаре, а онда гле чуда кад се разболе иду у "легло завере" и узимају шта год им се да. Ко је ту луд? Набиј се у своја 4 зида где нико нити експериментише над тобом нити друге доводиш у опасност и здраво. Као у природи где се болесне животиње изолују и угину саме.

Profesor BU

pre 2 godine

Sta vredi kad kod nas 60% stanovnistva smatra kako su vakcine delo ljudi iz senke koji zele da im ugrade GPS putem vakcina i onda da preko daljinskog upravljaju njihovim zivotima...Knjige nam dajte, nismo mi za savremenu medicinu....
(Paracinka Paracin, 16. oktobar 2021 12:57)

Dok je ovakvih komentara bice i nerazumevanja. 90% nevakcinisanih ljudi koje poznajem nisu antivakseri, ne veruju da je zemlja ravna, ne misle da ih vakcinom cipuju i slicne gluposti. Ljudi samo opravdano imaju skepsu prema vakcinama koje su prosle sve faze ispitivanja za manje od 9 meseci. Skepsi dodatno doprinosi cinjenica da se veliki broj vakcinisanih ljudi zarazava, da neki od njih zavrsavaju u bolnicama i na respiratorima, a da mnogi medju njima i umiru. Takodje, pre tacno godinu dana, kada niko u zemlji nije bio vakcinisan bilo je 227 zarazenih. Danas, sa 53% vakcinisanog stanovnistva, zarazeno je preko 6 hiljada ljudi. Pa gde je tu elementarna logika?

Фактор мира и стабилности

pre 2 godine

@Profesor BU:

Рекао бих да н'умеш ни обичну пропорцију да
поставиш и решиш.

Валцина смањује број могућих заражавања, иако не штити 100%. Кад је трансфер заразе мањи од 1, односно да један заражени заражава мање од једног, онда се епидемија гаси, јер је сваким даном све мање и мање заражених. Када је већи од један, онда се број заражених повећава.

Ernesto ce

pre 2 godine

Sta vredi kad kod nas 60% stanovnistva smatra kako su vakcine delo ljudi iz senke koji zele da im ugrade GPS putem vakcina i onda da preko daljinskog upravljaju njihovim zivotima...Knjige nam dajte, nismo mi za savremenu medicinu....
(Paracinka Paracin, 16. oktobar 2021 12:57)

sta cemo s tim sto 80% medicinskih radnika i doktora nece da se vakcinise ??!! knjige da im damo !?!

Alonzo Mosely

pre 2 godine

a zasto prvo ne bi sacekali da ovo isproba neko drugi? moramo li uvek biti zamorcici?
nisam ,,antivakser" nego sam ,,antikovidvakser"
zasto? zato sto su se nekad vakcine ispitivale godinama a sad nastaju za par meseci
zato sto kazu da su bezbedne a nema nacina da se to utvrdi bez da prodje nekoliko godina ispitivanja
zato sto su nam svi politicari lazovi decenijama unazad
zato sto nam ispiraju mozak na tv-u
i da ne nabrajam dalje...
postovacu maske, izolaciju, dezinfekciju...
necu vakcinaciju...
deca su mu uredno vakcinisana svim propisanim vakcinama ali od kovida... mozda za 5 godina

Pop

pre 2 godine

Ovo bih i uzeo,

kada bih, ne daj Bože, morao...

...a ne plašim se vakcina, zaista sklepanih na brzinu...

...plašim se, reakcije mog organizma, jer nisu ljudi baš savršeno zdravi, stariji bar, a reakcija zaista ima...
To je, bar kod mene...

Jaaa

pre 2 godine

Izrael postigao kolektivni imunitet vakcinacijom, pa opet izgiboše. Dakle?
(nelle, 16. oktobar 2021 17:07)

Zašto bre lažeš? Izrael zadnja tri dana ima ukupno 24 preminula...

student

pre 2 godine

Sta vredi kad kod nas 60% stanovnistva smatra kako su vakcine delo ljudi iz senke koji zele da im ugrade GPS putem vakcina i onda da preko daljinskog upravljaju njihovim zivotima...Knjige nam dajte, nismo mi za savremenu medicinu....
(Paracinka Paracin, 16. oktobar 2021 12:57)

Ne smatramo da nas čipuju vakcinama, svi smo vakcinisani protiv dečje paralize, boginja i sličnih bolesti, i 90% ljudi nema ništa protiv tih vakcina, šta više, maksimalno ih podržavaju. Ljudi kao što sam ja ne žele vakcinu koja se još uvek nalazi u eksperimentalnoj fazi, a čija istraživanja se očekuju da budu gotova do kraja 2023. godine. Sve ovo možete pronaći na zvaničnim internet stranicama farmaceutskih kuća, agencije za lekove i medicinska sredstva, svetske zdrvstvene organizacije i slično, dakle nisu informacije od komšinice Slavice, već zvanične informacije.

Leptir masna

pre 2 godine

Sta vredi kad kod nas 60% stanovnistva smatra kako su vakcine delo ljudi iz senke koji zele da im ugrade GPS putem vakcina i onda da preko daljinskog upravljaju njihovim zivotima...Knjige nam dajte, nismo mi za savremenu medicinu....
(Paracinka Paracin, 16. oktobar 2021 12:57)

sta cemo s tim sto 80% medicinskih radnika i doktora nece da se vakcinise ??!! knjige da im damo !?!
(Ernesto ce, 16. oktobar 2021 16:40) 

Opet lazi i samo lazi. Odakle to da 80% lekara ne zeli da se vakcinise?? Lupetate i gadjate se brojevima bez ijednog dokaza, a kad se od vas trazi izvor informacija, sve se svodi na rekla-kazala, "verujem svojim ocima" i "imam pravo na svoje misljenje".

dragan

pre 2 godine

inace, u ovom leku je modernizovan cip, ima dosta duze trajanje baterije, a posle se sam dopunjava iz zeludacne kiseline koju koristi kao gorivo. Ne uzimajte ni slucajno, wifi gubi signal posle aktivacije pa cete biti u problemu, samo bluetooth je aktivan

E

pre 2 godine

@E

Ne postoji prirodni imunitet?

Ok, aj mi objsanite sta rade i cemu sluze T-celije?
(Driv3r, 16. oktobar 2021 19:44)

Postoji stečeni imunitet, kako god da okreneš. Stekneš tako što se zaraziš ili vakcinišeš. Znači, ako ćemo baš u sitna crevca pravilno da formulišemo: prirodno ili vakcinacijom stečeni imunitet. Nijedan nije trajno rešenje, barem za sada tako izgleda.
Uzgred, T ćelije oko 6 meseci rešavaju taj vaš "prirodni imunitet".

evo

pre 2 godine

@Igorka

Da bi se postigo taj imunitet krda, treba da imamo oko 80% vakcinisanih, ali pošto jedan deo, ovaj manje inteligentan deo se olaši boce, daleko smo mi od tog imuniteta...

Što se tiče Izraela, oni su vakcinisali 5 miliona od 9 miliona stanovnika, to nije ni blizu većine kako ovde uporno tvrdite...

love

pre 2 godine

@Mr Mayestik
Ako je bitan broj hospitalizovanih u umrlih samo, zašto inda svaki dan plaše sa hiljadama zaraženih!? A pogledaj broj umrlih u Izraelu početkom septembra... 50+. A zar nije bilo priče da je Izrael vakcinisao 90% pa su zato sve otvorili i svi treba da se ugledamo na njih? A sad kad rastu brojevi onda je 60%...

Ace

pre 2 godine

@paracinkaparacin bukvalno to sto pises ako 5% stanovnistva misli. Pomiri se sa tim da je virus izasao iz laboratorije i sada tim istim ljudima verujes slepo oko vakcina

Putnik

pre 2 godine

Najjaci su mi ovi sto konzumiraju cigarete, slatkise, gazirane sokove, alkoholna pica, brzu hranu, suhomesnate proizvode, zagadjen vazduh itd. pa sad im kao vakcina nije ispitana, cuvaju zdravlje svoje...

Batice a šta ti konzumiraš? Najbolje svaki otrov da strpamo u sebe. Šta fali pored sve gore nabrojanog još malo da se doda.

nogahr

pre 2 godine

Koronu niko nece moci da izbegne, pitanje je samo da li ce da je doceka sa nekim anti telima ili bez njih.
kulijo

razumiješ se u to ? proučavao si malo, a ?

sasha

pre 2 godine

@nelle
Za Izrael ne znam, nikad tamo nisam bio, ali mogu da ti kazem kako je u Nemackoj na intenzivnoj jedinici - skoro svi nevakcinisani.

lokal-patriota

pre 2 godine

na bazi ovog leka je i lek koji je Tramp uzeo kad je bolovao od korone. inace se daje pacijentima sa izuzetno teskom slikom obolenja. jako je skup i nije vakcina da se daje svima, vec samo tesko obolelima, al ne vredi pricati kad se ostali 'razumu' bolje od strucnjaka...u svakom slucaju jako dobra vest

Sloba

pre 2 godine

(Delije Jug, 16. oktobar 2021 17:23) # Link komentara

Jedino što dobijanje prirodnog imuniteta na Covid-19 sa sobom nosi rizik dugog boravka u bolnici, dugotrajnih posledica u disanju, radu srca i jetre, pa čak i smrti na respiratoru. Samo toliko.

Valjevac, a naivan

pre 2 godine

inace, u ovom leku je modernizovan cip, ima dosta duze trajanje baterije, a posle se sam dopunjava iz zeludacne kiseline koju koristi kao gorivo. Ne uzimajte ni slucajno, wifi gubi signal posle aktivacije pa cete biti u problemu, samo bluetooth je aktivan
(dragan, 16. oktobar 2021 20:04)

Za sve se slažem izuzev za za punjenje baterije. Za sada koristi energiju iz bešike a razvija se tehnologija za debelo crevo.

Dušan

pre 2 godine

"Ali ne može nijedan lek da zameni vakcinu, jer ona sprečava zaražavanje i razvoj dalje bolesti, dok je lek dostupan za lečenje. U Srbiji imamo sve lekove, za sve faze bolesti i sve najnovije inovativne lekove, ali da lek može da zameni vakcinu vakcina ne bi postojala. Nije jasno zašto čekamo, da se razbolimo dobijemo lek i da se lečimo kada vakcinacijom možemo da to da sprečimo", rekla je Radojević Škodrić.


U čemu je problem? Zašto imamo ovoliko stručnjaka koji otvoreno "izokreću" istinu?
Vakcina ne sprečava zaražavanje. Da li i koliko je dobra, znaćemo u narednim godinama, ali zaražavanje ne sprečava.

dragan

pre 2 godine

tacno se iz komentara vidi kakvo nam je psiho stanje nacije i koliko su ljudi povrsni.Procita naslov samo i onda postavlja pitanja, a daje argumente iz "veoma ozbiljnih" studija sa youtuba.

evo

pre 2 godine

Šta ste se u'vatili za taj Izrael? Oni su od 9 miliona vakcinisali 5 miliona, i to je vama većina, ili ste negde čuli (neko lupio) pa sad ponavljate. A sad da pogadjam, i ovo je eksperimentalan i nedovoljno ispitan lek? Pa ok, kad vam u ambulantama, bogami i po kovid bolnicama daju razne lekove da gutate, 'ladno ih odbijte, otkud znate da su dovoljno ispitani. A ne znam zašto se toliko oslanjate na prirodni imunitet, prvo niko ne garantuje da će te preživeti, drugo posledice su strašne (moja sestra je preležala oko nove godine, i sada ima strašne bolove u grudima, nemoćna, glavobolje praćene mučninom i pivraćanjem, aritmiju, gušenje itd a u najboljim godinama je), da ne kažem da je njen muž i još gorem stanju. Nisu imali neke bolesti, oko 40g imaju, nepušači, nemaju višak kg. Tako da čitam svaki dan kako se plašite posledica od vakcine i preferirate prirodni imunitet a niko ne spiminje ,,nus pojave" od tog prirodnog imuniteta, naravno ako preživite.

acca

pre 2 godine

Ja mislim da je najbolja posle trece buster doze, mislim verovatno ce je njima preporuciti, oni su provereno provereni a i mnogo su pomogli i svetskim farmaceutskim kucama!

Tako da budite opet patriote!!!

Yugosloven

pre 2 godine

Zašto opet mi Prvi zamorčići dali su ljudi toliko slepi da ukapirao u da danas ONO što imaš Prvi kad je lek u pitanju Nike dobro za tebe ,italija I čekaju pa onda reaguju zašto mi Prvi????

Igorka

pre 2 godine

Mene samo zanima gde se dede priča o imunitetu stada posle godinu i po dana pandemije i više od 50% vakcinisanih?
Izgleda da smo zaista stado...

Neko

pre 2 godine

Super, doduše čemu izlaganje neistina: “Ali ne može nijedan lek da zameni vakcinu, jer ona sprečava zaražavanje i razvoj dalje bolesti”.
Naravno da vakcina NE sprečava zaražavanje, to bi neko na ovoj funkciji trebao da zna već

Mr Majestyk

pre 2 godine

Ako je bitan broj hospitalizovanih u umrlih samo, zašto inda svaki dan plaše sa hiljadama zaraženih!? A pogledaj broj umrlih u Izraelu početkom septembra... 50+. A zar nije bilo priče da je Izrael vakcinisao 90% pa su zato sve otvorili i svi treba da se ugledamo na njih? A sad kad rastu brojevi onda je 60%...
(love, 16. oktobar 2021 20:15)

Zašto mene to pitaš? Ne objavljujem ja brojeve niti dajem naloge šta da se objavljuje. Nisam ja izmislio besmislen "konov koeficijent". Takođe ne znam gde su bile priče da je Izrael vakcinisao 90% jer to jednostavno nije tačno, niti sam ja tako nešto pročitao osim u komentarima.

Današnji zvaničan podatak je za Izrael - 61.8%

мишеви или пациви?!

pre 2 godine

И опет на нама прво тестирају, па ако се ок покаже могу и западњаци да користе на својима, тако се то ради...
Сетите се прве вакцине су игром случаја код нас прво даване да не кажем тестиране...
Ааајмо сада срби у ред за пилуле против короне

Miloje

pre 2 godine

Lek protiv virusa NE POSTOJI i tačka. Da može onda bi pronašli i protiv gripa i sličnih zaraznih bolesti. Postoji samo vakcina koja stvara imunitet ali vakcina nije lek, jer zaražen čovek ne sme da primi vakcinu... Valjda se to zna, pobogu!
Zaraženom se daju antibiotici, kortikosteroidi, statini i slično da se zaštite ili leče drugi organi, dakle kao lek i zaštita... Nemijte da vas lažu! Protiv zaraznih bolesti samo VAKCINA.. Protiv dečuje paralize , tbc-a, velikog kašlja, velikih boginja, i slično...

Milorad

pre 2 godine

Molim medecinsku struku, kad vodi dnevnu statistiku umrlih od korone, da li je ta cifra umrlih na nivou Srbije ili samo po kovid bolnicama u Beogradu, takodje molim dnevnu statistiku umrlih od pratecih bolesti takodje na nivo Srbije, evo u mom gradu od 20.000stanovnika od 12og do 15-og oktobra umrlo je tri osobe, devojka 78-mo godiste od kancera, covek 50-to godiste od srcanog udara, i covek 52-go godiste isto od pratece ne znam od koje bolesti, ali znam da nisu od korone, nisu je imali u opste, pa da se moze reci da od posledice korone, kao sto race vojno unifoformisan lekar, da moze da se umre i posle 6 meseci od prelezane korone.

porky's butthole

pre 2 godine

@Marko kazes da bi primio vakcinu protiv variole (jer je ispitana) a neces vakcinu protiv kovida. A sto ne bacis pogled koliko ta ispitana vakcina protiv variole ima nuspojava. Daleko vecu verovatnocu za smrtonosne nuspojave (encefalitis, nekroze tkiva) ima vakcina protiv variole nego bilo koja vakcina protiv kovida.

love

pre 2 godine

@loctus
Ako je pitanje za one koji su preležali kovid prošle godine koliko li su otporni na nove sojeve, šta onda reći za vakcinu koja je pravljena na još raniji soj od toga kojiž su se ovi prošle godine zarazili. Opet vam ne pije vodu priča.

love

pre 2 godine

@Mr May...
Pa ti si rekao da nije bitan broj zaraženih već hospitalizovanih i umrlih. A ne znam da li si primetio da sada imamo skoro duplo veći broj umrlih nego dok nismo imali ni jednog vakcinisanog. A manji broj hospitalizovanih... Ne znam da li znaš da je je promenjen protokol za hospitalizaciju u srbiji, zvanično je pooštren!

TingolBg

pre 2 godine

Molim medecinsku struku, kad vodi dnevnu statistiku umrlih od korone, da li je ta cifra umrlih na nivou Srbije ili samo po kovid bolnicama u Beogradu, takodje molim dnevnu statistiku umrlih od pratecih bolesti takodje na nivo Srbije, evo u mom gradu od 20.000stanovnika od 12og do 15-og oktobra umrlo je tri osobe, devojka 78-mo godiste od kancera, covek 50-to godiste od srcanog udara, i covek 52-go godiste isto od pratece ne znam od koje bolesti, ali znam da nisu od korone, nisu je imali u opste, pa da se moze reci da od posledice korone, kao sto race vojno unifoformisan lekar, da moze da se umre i posle 6 meseci od prelezane korone.
(Milorad, 16. oktobar 2021 23:14)

Prateće bolesti se ne računaju kada je korona u pitanju jer da nema korone ti ljudi bi bili još uvek živi. Dakle korona je uzrok primarni u tom slučaju.Moj otac živi kao srčani bolesnik 30 godina.Mnogi posle karcinoma prežive u po 20 godina. Dakle korona je za takve ljude ubica a ne komorbiditet bolesti od pre.To je jasna stvar.

Zoma 21

pre 2 godine

Марко, 16. oktobar 2021 17:00

Svaka čast na komentaru. Da manje gledamo TV,a više razmišljamo svojom glavom,život bi nam bio jednostavniji i lepši.

Mislilac

pre 2 godine

Da li je zvanican stav da ce kad tad celo covecanstvo, 7 milijardi ljudi dobiti koronu? Ne znam, ali mi zvuci malo verovatno. Ako nece, onda ce mnogi proci ovo bez vakcine i bez bolesti. A lek je svakako dobra vest. Ko se razboli, i ima tezak slucaj lek je spas. Valjda ce se sa ovim sve vec i zavrsiti vec jednom.

nadrealista

pre 2 godine

Ona je istakla da je reč o leku velike efikasnosti i bezbednosti koji je obezbedio predsednik Aleksandar Vučić.

Ova rečenica je najbitnija u celom članku.

Klokan

pre 2 godine

(Mrki, 16. oktobar 2021 19:51)

Apsolutnio si u pravu za faze ali te faze ne mogu da traju mesec dana kao ovde. Te faze traju godinama da se vidi reakcija organizma na lek i posle godinu dana, da se vidi kako ce da reaguje na mutacije, da li dugorocno izaziva nezeljene efekte. Ni jedan lek... bukvalno ni jedan nije napravljen i pusten u masovnu upotrebu za par meseci jer je to nedovoljeno vremena da se ispitaju svi nezeljeni efekti. Tako da to sto si napisao pada u vodu.

Stanislav St.

pre 2 godine

Vučić obezbedio respiratore, vakcine, sada i lek.
Šta koj andrak radi ministar zdravstva i celo njegovo ministarstvo?
Ako sve radi Vučić, pa predsedniče razjuri tu nesposobnu bandu i smanji nam trošak vlade.
Ili da oni rade svoja posla - a ti svoja, po Ustavu.

Matrix

pre 2 godine

Tako je! Bravo! Uvek se zemljama treceg sveta poklanjalo najvise paznje, dobijale su najkvalitetnije proizvode. Ma nema zezanja. Srbija!!!

Uliva poverenje

pre 2 godine

@Ma nemoguce da niko nije primetio naziv leka?!
(Nemoj da s'otrujes s otrovima bre, 16. oktobar 2021 16:43)

Ocigledno nisu. Naziv prilagodjen za srpsko trziste. :)

Dusan

pre 2 godine

Jos u necemu smo medju prvima. U Srbiji godisnje umire oko 102 hiljade ljudi u proseku. Prosle godine je umrlo 117, a ove ce biti izmedju 125 i 130 hiljada. Sve ukupno za dve godine oko 40 hiljada viska mrtvih. U decembru 2020. svaki dan je, umesto prosecnih 280, umiralo po 600 ljudi. Svaki dan, ceo decembar! Sve ove brojeve imate na sajtu Republickog zavoda za statistiku. Poredjenja radi, visak umrlih u Hrvatskoj je oko 10 hiljada. Toliko o malo jacem gripu i nasoj neverovatnoj pobedi protiv istog.

mi je svaka ka Njegoseva

pre 2 godine

5000 komada kao i onog prvog koji je stigao, nemojte mi zameriti sto se ne secam imena, ali mi se cini da je podeljen samo politicarima na funkcijama i kako vidimo zasticeni su kao beli medvedi, nijedan ne pada, a pola njih na celu sa predsednikom su hronicni tezi bolesnici...

Nemanja

pre 2 godine

Ja kao mlad i zdrav čovek neću da se vakcinišem jer je dokazano da i vakcinisani mogu da se zaraze i da šire ovu bolest. Zato i decu ne treba vakcinisati. Imao sam koronu, dva dana povišena temperatura i to je to. Ne pada mi na pamet da se vakcinišem. Bolesni i starije osobe, oni treba da se vakcinišu, oni su ugroženi. Evo ja sam relativno mlad čovek, vakcinišem se, dobijem koronu i zarazim moju babu i dedu. Samo jedan primer. Džabe kod mene vakcina. To je tako i ovo je sve naučno dokazano. I zato kazem:"Stop vakcinaciji dece"!!!! Pozdrav

dblagoje

pre 2 godine

Ontario ima samo oko 300 zarazenih dnevno.Ima negde oko 14 miliona stanovnika.Imao pre mesec dana vise od 85% vakcinisanih sa dve vakcine.Navise Pfizer pa Moderna,Astrozenica.A vecina u bolnicama su nevakcinisanih.Imate tacnu statistiku za regione,gradove,po godinama starost,pol,gde su zarazenih, koja varianta virusa.U Srbiji je veoma veliki broj zarazenih,i ,bice zanimljivo ako dodje do mutacije i pojave novog soja.

aaa

pre 2 godine

@ Izrael postigao kolektivni imunitet vakcinacijom, pa opet izgiboše. Dakle?
(nelle, 16. oktobar 2021 17:07)

Izrael vakciniasao oko 60%. Gledaj Švedsku, Portugal, Španiju poda ćeš videti koliko nisi u pravu.

Uzgred, bitan je broj hospitalizovanih, umrlih, a ne zaraženih.
(Mr Majestyk, 16. oktobar 2021 17:50)
Hvala vam na glasu.

Pa do pre dva meseca ste pisali da su vakcinisali 80 % populacije,divili se njihovoj civilizaciji itd..kako sad 60%??

Silvester

pre 2 godine

@Igorka

Da bi se postigo taj imunitet krda, treba da imamo oko 80% vakcinisanih, ali pošto jedan deo, ovaj manje inteligentan deo se olaši boce, daleko smo mi od tog imuniteta...

Gledaj prijatelju, ti ako si za krdo, postoje ljudi koji nisu za torove, krda i obore, jer jednostavno nisu telad i ovce, misle svojom glavom, a ne ono što im čobanin sa Pinka sugeriše, pa je pitanje ko je manje inteligentan. Što se tiče igle, dva puta sam ubadan bajonetom, zar misliš da može da me uplaši boca, igla ili inekcija. Zar uopšte misliš da može da me uplaši bolest od koje se umire u 2% slučajeva. Ostajao sam živ i sa znatno manje šansi, pa evo poklanjam ti i moju vakcinu pa se sav iznabadaj.