Subota, 25.09.2021.

09:01

Do kraja godine stižu tablete protiv kovida, garantuju oporavak nakon dve nedelje?

Izvor: index.hr

Do kraja godine stižu tablete protiv kovida, garantuju oporavak nakon dve nedelje? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

48 Komentari

Sortiraj po:

Drug kontraš

pre 2 godine

@tzmyyss

Za vaksere možeš reći da su kao vernici, tj da pripadaju organizovanoj religiji (nauci) koja veruje u ono napisano u (svetim) knjigama.
Sa druge strane su antivakseri koji imaju odlike sekte i bez razmišljanja slušaju samo svoje gurue i veruju u njih čak i kada se ispostavi da su prevaranti ili imaju drugi interes.

V

pre 2 godine

@(tzmyass, 25. septembar 2021 14:55)

"Ne znam da li ovaj, ali definitivno samo lek može da zaustavi epidemiju i smanji smrtnost od kovida. Vakcinom NIKADA. To je već dokazano. NIKO posle prve nije govorio da će trebati druga, treća... peta, šesta vakcina."

Od starta se govorilo o dve doze, to nije novina, pogledaj vakcinalni karton dece, imaš dve doze MMR, a ima i vakcina koje se daju u tri doze.

" Pritom se mere izolacije zaraženih ne primenjuju striktno "jer su vakcinisani" (?), a ljudi sami postupaju neodgovorno jer smatraju da su zaštićeni bar od najtežih posledica. Kao mladi u prvom naletu bolesti, kada su isti "stručnjaci" govorili da su samo stari i bolesni životno ugrožena kategorija. A onda su naprasno postali "najugroženija". Isto će (ako već nije) biti sa vakcinisanima."

Ako je virus nov, onda i najbolji stručnjaci greše u procenama. Epidemiolozi su poput meteorologa, prognoziraju, ne garantuju da će pasti kiša ili biti sunčan dan. Virus i jeste na početku kosio stariju, osetljivu populaciju, u međuvremenu se promenio, mutirao. Stariji su sad većim delom vakcinisani. Opet, nekome ni treća doza neće pomoći, a nekome hoće.

"Vakcinacija NIKADA nije bila čarobna metoda. I kad je bila efikasna u suzbijanju bolesti, bila je u sadejstvu sa drugim merama, prvenstveno karantinskim. Bez takvih mera apsolutno je bezvredno vakcinisati i kompletno stanovništvo x puta."

Sa ovim se slažem delimično, posebno sa sudejstvom kog nema kod nas, ali ga ima recimo u Portugaliji. Oni su na 84% vakcinisanog stanovništva.

" Ovi vakcinaši su naprotiv nerazumna stvorenja u svom fanatizmu nalik religijskom. Kao oni joga-letači koji veruju u harmoniju, "kumbaja" idilu, kolektivnu nirvanu, ali samo pod uslovom da makar jednom ni jedan jedini jogi ne remeti tu njihovu čarobnu kolektivnu rezonanciju. Tako i vakcinaška sekta. To što očigledno vakcinacija ne deluje (i jednako ne deluje nigde na svetu) pripisuju jereticima koju ruše tu njihovu rezonanciju u kojoj nema trunke rezona."

Sad se vrati na "sudejstvo" koje uključuje solidarnost. Mi smo sekta, jeretici, a ostali su šta? Racionalna bića koja misle svojom glavom? Vakcinacija deluje kod velikog obuhvata, problem je što je nemoguće vakcinisati celu planetu u kratkom vremenskom roku.

virus Zapadne Morave

pre 2 godine

Ne razumem zašto nismo započeli sopstveni proces pravljenja plazme od onih koji su ovo preležali? Ovo će očito da se vuče još godinama. Koliko god koštalo koštaće manje nego ovo što će da izbace farmakološke mega-kompanije. Ako već nisu (ven epidemije) dovoljni hlorokin, ivermektin i ekovir. Da kažemo da su lou-tech. Ali onda bi ovo bio hi-tech dovršetak protokola, za one koji ulaze u "treba im kiseonik" zonu opasnosti.
(joja, 25. septembar 2021 11:21)

Da, ima logike, vakserima izvući plazmu radi lečenja antivaksera, po mogućstvu ih staviti u istu sobu tokom trajanja procedure

Bane

pre 2 godine

@mikonostas
Znaci ti smatras da ako bi se sada pojavila vakcina protiv kardiovaskularnih bolesti, da bi antivakseri potrcali da se vakcinisu?
Takodje, da bi se vakcinisao treba ti vakcina, a ne statisticki podaci.
(dzozey, 25. septembar 2021 10:43)

Protiv kardiovaskularnih bolesti nije moguce napraviti vakcinu jer nisu izazvane virusima, razlozi njihovog nastanka su sasvim druge prirode.

E

pre 2 godine

@drug kontraš, E i ostali u tripu da samo vi imate diplome, mozak itd.
"Pa ti znaš i koje studije su prave a koje lažne? Kako onda da se raspravljam sa tobom." Ono što znam - to sam i naveo. A ti to nisi opovrgao - a i kako bi? Jel Indija - pa i da se utrostruči broj sa navodnim neprijavljenim mrtvima - i dalje bolja od Nemačke? Raspravljaj sa time.
(joja, 25. septembar 2021 13:48)

Protokol Indije, iz maja meseca, koji i dalje visi na netu u PDFu, nije aktuelan. Da, u istom stoji za slučaj blaže kliničke slike:
give paracetamol, ali jasno stoji consider (ivermectin or hydroxychloroquine) uz napomenu da se izbegava za trudnice i dojilje.
Ti, pošto sve lepo znaš i razumeš, kapiraš i razliku između give i consider.
E sad ono najvažnije, Jojo!
ICMR je oba leka izbacio iz protokola. Guglaj, vest juče ukačih. Da ti link nudim nema svrhe, ne sumnjam da ćeš pronaći.

tzmyass

pre 2 godine

Ne znam da li ovaj, ali definitivno samo lek može da zaustavi epidemiju i smanji smrtnost od kovida. Vakcinom NIKADA. To je već dokazano. NIKO posle prve nije govorio da će trebati druga, treća... peta, šesta vakcina. Pritom se mere izolacije zaraženih ne primenjuju striktno "jer su vakcinisani" (?), a ljudi sami postupaju neodgovorno jer smatraju da su zaštićeni bar od najtežih posledica. Kao mladi u prvom naletu bolesti, kada su isti "stručnjaci" govorili da su samo stari i bolesni životno ugrožena kategorija. A onda su naprasno postali "najugroženija". Isto će (ako već nije) biti sa vakcinisanima.

Vakcinacija NIKADA nije bila čarobna metoda. I kad je bila efikasna u suzbijanju bolesti, bila je u sadejstvu sa drugim merama, prvenstveno karantinskim. Bez takvih mera apsolutno je bezvredno vakcinisati i kompletno stanovništvo x puta.

Ovi vakcinaši su naprotiv nerazumna stvorenja u svom fanatizmu nalik religijskom. Kao oni joga-letači koji veruju u harmoniju, "kumbaja" idilu, kolektivnu nirvanu, ali samo pod uslovom da makar jednom ni jedan jedini jogi ne remeti tu njihovu čarobnu kolektivnu rezonanciju. Tako i vakcinaška sekta. To što očigledno vakcinacija ne deluje (i jednako ne deluje nigde na svetu) pripisuju jereticima koju ruše tu njihovu rezonanciju u kojoj nema trunke rezona.

V

pre 2 godine

(M, 25. septembar 2021 09:40) 

Bez brige, u pitanju je bila Variola Vera, nije covid.
(Clan ekipe, 25. septembar 2021 11:56)

Aha, onda rakija, ako ćemo po filmu da se lečimo. :)

joja

pre 2 godine

@drug kontraš, E i ostali u tripu da samo vi imate diplome, mozak itd.

"Pa ti znaš i koje studije su prave a koje lažne? Kako onda da se raspravljam sa tobom." Ono što znam - to sam i naveo. A ti to nisi opovrgao - a i kako bi? Jel Indija - pa i da se utrostruči broj sa navodnim neprijavljenim mrtvima - i dalje bolja od Nemačke? Raspravljaj sa time.

E

pre 2 godine

Drug kontraš - pričaš tj. ponavljaš neistinu. Ko su "oni", koju studiju itd? Proveri sam pa ćeš videti da lupaš. Hlorkin nije čudo ali je Indiji pomogao mnogo. A ta "studija" je bila u Lancet i New England Medical i svi su je svetski mediji preneli. Pa posle ponavljali političari-lekari. Ali je posle 4 meseca povučena a Lancet i NEM su se izvinuli. Lažna je, 100%.
E al to niko nije preneo. Jer se tako manipuliše masom, onima kao ti.
(joja, 25. septembar 2021 11:29)

On je lekar, koliko ispratih ovde. Ti si hobi stručnjak za virus i lekove. Tako da teško da on, kako pišeš "lupa".
Ko god da manipuliše masom kojoj ti pripadaš, a ima vas, masa ste, pošteno utrpava alternativne metode lečenja toj čudnoj masi, koja bi kući da se leči po cenu da ne preživi. Što je opet izbor, koji i nije tako loš. Realno, rasterećuju zdravstvo, pošteni su.

E

pre 2 godine

I javio se Zarin sa vestima iz paralelnog univerzuma gde je japanski premijer smenjen jer je dozvolio da glavni lekar za oblast Tokija javno preporuči ivermektin, a pre toga je to isto uradio ministar zdravlja...

Promeni izvore ili terapiju druže ;)
(Drug kontraš, 25. septembar 2021 11:27)

Na dobrom je putu, makar priznaje da virus postoji, nije kijavica :)

Drug kontraš

pre 2 godine

@joja
Pa ti znaš i koje studije su prave a koje lažne? Kako onda da se raspravljam sa tobom.
Inače studija u Brazilu je prekinuta zbog smrtnih slučajeva, a u SAD-u je utvrdila povećan rizik od smrti.
Potraži malo dalje od antivakserskih sajtova i fejsbuk grupa.

joja

pre 2 godine

Ne razumem zašto nismo započeli sopstveni proces pravljenja plazme od onih koji su ovo preležali? Ovo će očito da se vuče još godinama. Koliko god koštalo koštaće manje nego ovo što će da izbace farmakološke mega-kompanije. Ako već nisu (ven epidemije) dovoljni hlorokin, ivermektin i ekovir. Da kažemo da su lou-tech. Ali onda bi ovo bio hi-tech dovršetak protokola, za one koji ulaze u "treba im kiseonik" zonu opasnosti.

Goran

pre 2 godine

Tenkre ,sta ti nije jasno kad procitas da je za godinu dana u srbiji umrlo 70 000 ljudi od kardio vaskularnih bolesti,35 000 od raka- ZA GODINU DANA!!!!! A od Covid19 4 000! Sta mislis? Jel opasnija bolest po nas Srbe Covid19 ili koronarne bolesti??? Ja predpostavljam da ces reci covid 19,al aj da pitam! Nije tesko mucnuti glavom i pogledati zvanicne podatke!
(mikonostas, 25. septembar 2021 09:58)

Ludaku, 4000 ljudi je umrlo od bolesti od koje se inace ne umire, a 400000 ljudi je umrlo zato sto srce i vaskularni sistem nisu izdrzali, nije im bilo spasa! Neobrazovanost ti nije diploma medicinskog fakulteta.

joja

pre 2 godine

Drug kontraš - pričaš tj. ponavljaš neistinu. Ko su "oni", koju studiju itd? Proveri sam pa ćeš videti da lupaš. Hlorkin nije čudo ali je Indiji pomogao mnogo. A ta "studija" je bila u Lancet i New England Medical i svi su je svetski mediji preneli. Pa posle ponavljali političari-lekari. Ali je posle 4 meseca povučena a Lancet i NEM su se izvinuli. Lažna je, 100%.
E al to niko nije preneo. Jer se tako manipuliše masom, onima kao ti.

Gospodar Zarin

pre 2 godine

Gileadov&Faučijev "Remdesivir" je ubio više ljudi nego Covid. A bio je najvažniji Gileadov projekat pripremljen kao lek protiv Covida pre nego što je virus pušten. Toliko o tome.

Andrej

pre 2 godine

Postoji prirodni, veoma efikasan antivirotik u našim apotekama. Zove se EKOVIR. Preparat koji postoji već dvadesetak godina, deo standardnog protokola u mnogim zemljama. Ujedno sprečava citokinsku oluju. Veliki broj studija dokazalo njegovo dejstvo a praksa pokazuje isto.
(Andrej, 25. septembar 2021 09:23)

Dosta bre više! Lek treba da prepiše ili preporuči lekar, ovako će neko da poveruje da će mu Ekovir pomoći, neće otići na pregled i lečiće se kod kuće, a možda mu je ipak potrebna hospitalizacija.
Juče vozim dete u školu, u ulici u blizini škole iz belog kombija izlaze dva čoveka od glave do pete u belim kombinezonima, sa naočarima, maskama, rukavicama, iznose limeni sanduk i unose kroz kapiju kuće u kojoj je očito neko preminuo lečeći se sam. Naježila sam se od scene, a dete me bušilo pitanjima šta se dešava.
(M, 25. septembar 2021 09:40

M u pravu si. Ja u komentaru nisam preporučio Ekovir da se pije samostalno biti rekao dozu niti korišćenje. Niti treba da se uzima bez preporuke farmaceuta ili lekara. To je biljni preparat koji ide uz svu drugu postojeću terapiju, a nema neželjene efekte. Moja preporuka je na osnovu ogromnog broja naučno objavljenih studija, na osnovu sastava za koji znam koliko je dokazan i na osnovu iskustva kolega lekara i ličnog iskustva, a verujte mi da znam sta pricam.

Clan ekipe

pre 2 godine

Postoji prirodni, veoma efikasan antivirotik u našim apotekama. Zove se EKOVIR. Preparat koji postoji već dvadesetak godina, deo standardnog protokola u mnogim zemljama. Ujedno sprečava citokinsku oluju. Veliki broj studija dokazalo njegovo dejstvo a praksa pokazuje isto.
(Andrej, 25. septembar 2021 09:23)

Dosta bre više! Lek treba da prepiše ili preporuči lekar, ovako će neko da poveruje da će mu Ekovir pomoći, neće otići na pregled i lečiće se kod kuće, a možda mu je ipak potrebna hospitalizacija.
Juče vozim dete u školu, u ulici u blizini škole iz belog kombija izlaze dva čoveka od glave do pete u belim kombinezonima, sa naočarima, maskama, rukavicama, iznose limeni sanduk i unose kroz kapiju kuće u kojoj je očito neko preminuo lečeći se sam. Naježila sam se od scene, a dete me bušilo pitanjima šta se dešava.
(M, 25. septembar 2021 09:40) 
Bez brige, u pitanju je bila Variola Vera, nije covid.

Drug kontraš

pre 2 godine

I javio se Zarin sa vestima iz paralelnog univerzuma gde je japanski premijer smenjen jer je dozvolio da glavni lekar za oblast Tokija javno preporuči ivermektin, a pre toga je to isto uradio ministar zdravlja...

Promeni izvore ili terapiju druže ;)

Drug kontraš

pre 2 godine

Hlorokvin je Bayerov lek, ne proizvode antivirotike niti vakcine. Kada je počela ta priča, započeli su studiju da dokažu da pomaže i davali su lek besplatno svima koji su sprovodili takve studije. I šta su zaključili? Korist mala ili nikakva, rizik nesrazmerno veliki. Mislite da im ne treba tih stotinak miliona koje bi dodatno zaradili i naročito dobar publicitet?

Lek je povučen iz slobodne prodaje jer su se pametnjakovići poput ovih u komentarima sami lečili. Onih 99% koji prežive su svoj spas pripisivali hlorokvinu, oni koji su umrli ne mogu da iznesu svoje negativno iskustvo.
Dodajte i to da je lek jeftin i uklapa se u teorije zavere i dobijate mit o čudotvornom efektu hlorokvina i sada ivermektina (koji izgleda ima malo bolji efekat uz manje opasnih neželjenih reakcija, ali daleko od toga da je lek za covid-19.

питам за друга

pre 2 godine

Taman do izbora da ozdravi narod
(bojan, 25. septembar 2021 11:06)

Не брини, оздравили смо и прошле године, оздравићемо баш пред изборе и следеће.

Šta sve neću pročitati

pre 2 godine

@Gospodar Zarin
Jel ti beše onaj koji je pre nekoliko dana napisao da je japanski premijer smenjen zbog ivermektina?
Još imaš obraza da dolaziš ovde i pišeš nove nebuloze?

dzozey

pre 2 godine

@mikonostas
Znaci ti smatras da ako bi se sada pojavila vakcina protiv kardiovaskularnih bolesti, da bi antivakseri potrcali da se vakcinisu?
Takodje, da bi se vakcinisao treba ti vakcina, a ne statisticki podaci.

Ivrmktn

pre 2 godine

Zabranis i povuces sve jeftine lekove sa trzista koji istu stvar zavrsavaju za 2 dana, odradis medijsku kampanju itd. a onda te prepakovane lekove sa dodatkom nekog nebitnog sastojka prodajes kao nove i garantujes izlecenje za dve nedelje. Naravno naplacuju se royalties jer je tek patentiran lek, a u medjuvremenu drvlje i kamenje po lekovima koji se koriste vec 50 godina. I naravno svima je to skroz okej, i vec ce naci nacin da to opravdaju.

Hrundi Bakshi

pre 2 godine

Tenkre ,sta ti nije jasno kad procitas da je za godinu dana u srbiji umrlo 70 000 ljudi od kardio vaskularnih bolesti,35 000 od raka- ZA GODINU DANA!!!!! A od Covid19 4 000! Sta mislis? Jel opasnija bolest po nas Srbe Covid19 ili koronarne bolesti??? Ja predpostavljam da ces reci covid 19,al aj da pitam! Nije tesko mucnuti glavom i pogledati zvanicne podatke!
(mikonostas, 25. septembar 2021 09:58)

Od takvih kao ti dobijam zelju da sam uzmem pravdu u ruke.
Vidi, pametni, radim u zdravstvu, u mojoj opstini od 10 000 stanovnika umrlo je oko 50 ak njih direktno od posledica kovida, u tim odeljenjima. Polovina od njih apsolutno nikakvog razloga za umiranje nisu imali. Niti jednog. A zasto, zato sto su kao ti prosipali pamet, cutali kuci i cekali, kao, nije mi nista, i od 8-10 dana zaglave bolnicu i...
Nijih 10 ak je izmedju 35 i 50 godine zivota. Svi do jednog NEVAKCINISANI.
Zato, molim te, ne truj i ovaj narod i ne igraj se zivotom

No1e

pre 2 godine

Profit na prvom mestu.
(ROCKI, 25. septembar 2021 09:18)

Znači lek ne sme da se napravi za bilo koju bolest jer si ih provalio da hoće da profitiraju...?
Bravo!

Posmatrac

pre 2 godine

@M

Ne dizite paniku bez potrebe, ako zaista ne znate o cemu pricate. Limeni sanduk i HTZ oprema su minimum standarda ako je preminuli bio vise dana zatovren u prostoriji, stanu. Moguce je da je i bila starija osoba, koja je preminula, i niko nije znao. Toliko ste preplaseni od medijske tenzije da vise niste sposobni ni da razmisljate.

M

pre 2 godine

Postoji prirodni, veoma efikasan antivirotik u našim apotekama. Zove se EKOVIR. Preparat koji postoji već dvadesetak godina, deo standardnog protokola u mnogim zemljama. Ujedno sprečava citokinsku oluju. Veliki broj studija dokazalo njegovo dejstvo a praksa pokazuje isto.
(Andrej, 25. septembar 2021 09:23)

Dosta bre više! Lek treba da prepiše ili preporuči lekar, ovako će neko da poveruje da će mu Ekovir pomoći, neće otići na pregled i lečiće se kod kuće, a možda mu je ipak potrebna hospitalizacija.
Juče vozim dete u školu, u ulici u blizini škole iz belog kombija izlaze dva čoveka od glave do pete u belim kombinezonima, sa naočarima, maskama, rukavicama, iznose limeni sanduk i unose kroz kapiju kuće u kojoj je očito neko preminuo lečeći se sam. Naježila sam se od scene, a dete me bušilo pitanjima šta se dešava.

only fools and horses

pre 2 godine

Pa postoji već nešto slično.
Veliki broj studija, respektilan broj eminenrnih lekara koji stoje iza toga. Vrlo dobra iskustva ljudi koji su koristili. Ali...
Ne treba nam lek koji postoji već 60 godina, svako može da ga proizvede i jeftin je. Ne, protiv takvog leka se kreće u agresivnu kampanju.

Andrej

pre 2 godine

Postoji prirodni, veoma efikasan antivirotik u našim apotekama. Zove se EKOVIR. Preparat koji postoji već dvadesetak godina, deo standardnog protokola u mnogim zemljama. Ujedno sprečava citokinsku oluju. Veliki broj studija dokazalo njegovo dejstvo a praksa pokazuje isto.

mikonostas

pre 2 godine

Ovakva vest prija antivakserima.
Čitajte pažljivo, ključna reč je "verovatno" sprečavaju....
(Ozon, 25. septembar 2021 09:21)

Tenkre ,sta ti nije jasno kad procitas da je za godinu dana u srbiji umrlo 70 000 ljudi od kardio vaskularnih bolesti,35 000 od raka- ZA GODINU DANA!!!!! A od Covid19 4 000! Sta mislis? Jel opasnija bolest po nas Srbe Covid19 ili koronarne bolesti??? Ja predpostavljam da ces reci covid 19,al aj da pitam! Nije tesko mucnuti glavom i pogledati zvanicne podatke!

M

pre 2 godine

Postoji prirodni, veoma efikasan antivirotik u našim apotekama. Zove se EKOVIR. Preparat koji postoji već dvadesetak godina, deo standardnog protokola u mnogim zemljama. Ujedno sprečava citokinsku oluju. Veliki broj studija dokazalo njegovo dejstvo a praksa pokazuje isto.
(Andrej, 25. septembar 2021 09:23)

Dosta bre više! Lek treba da prepiše ili preporuči lekar, ovako će neko da poveruje da će mu Ekovir pomoći, neće otići na pregled i lečiće se kod kuće, a možda mu je ipak potrebna hospitalizacija.
Juče vozim dete u školu, u ulici u blizini škole iz belog kombija izlaze dva čoveka od glave do pete u belim kombinezonima, sa naočarima, maskama, rukavicama, iznose limeni sanduk i unose kroz kapiju kuće u kojoj je očito neko preminuo lečeći se sam. Naježila sam se od scene, a dete me bušilo pitanjima šta se dešava.

No1e

pre 2 godine

Profit na prvom mestu.
(ROCKI, 25. septembar 2021 09:18)

Znači lek ne sme da se napravi za bilo koju bolest jer si ih provalio da hoće da profitiraju...?
Bravo!

only fools and horses

pre 2 godine

Pa postoji već nešto slično.
Veliki broj studija, respektilan broj eminenrnih lekara koji stoje iza toga. Vrlo dobra iskustva ljudi koji su koristili. Ali...
Ne treba nam lek koji postoji već 60 godina, svako može da ga proizvede i jeftin je. Ne, protiv takvog leka se kreće u agresivnu kampanju.

Hrundi Bakshi

pre 2 godine

Tenkre ,sta ti nije jasno kad procitas da je za godinu dana u srbiji umrlo 70 000 ljudi od kardio vaskularnih bolesti,35 000 od raka- ZA GODINU DANA!!!!! A od Covid19 4 000! Sta mislis? Jel opasnija bolest po nas Srbe Covid19 ili koronarne bolesti??? Ja predpostavljam da ces reci covid 19,al aj da pitam! Nije tesko mucnuti glavom i pogledati zvanicne podatke!
(mikonostas, 25. septembar 2021 09:58)

Od takvih kao ti dobijam zelju da sam uzmem pravdu u ruke.
Vidi, pametni, radim u zdravstvu, u mojoj opstini od 10 000 stanovnika umrlo je oko 50 ak njih direktno od posledica kovida, u tim odeljenjima. Polovina od njih apsolutno nikakvog razloga za umiranje nisu imali. Niti jednog. A zasto, zato sto su kao ti prosipali pamet, cutali kuci i cekali, kao, nije mi nista, i od 8-10 dana zaglave bolnicu i...
Nijih 10 ak je izmedju 35 i 50 godine zivota. Svi do jednog NEVAKCINISANI.
Zato, molim te, ne truj i ovaj narod i ne igraj se zivotom

mikonostas

pre 2 godine

Ovakva vest prija antivakserima.
Čitajte pažljivo, ključna reč je "verovatno" sprečavaju....
(Ozon, 25. septembar 2021 09:21)

Tenkre ,sta ti nije jasno kad procitas da je za godinu dana u srbiji umrlo 70 000 ljudi od kardio vaskularnih bolesti,35 000 od raka- ZA GODINU DANA!!!!! A od Covid19 4 000! Sta mislis? Jel opasnija bolest po nas Srbe Covid19 ili koronarne bolesti??? Ja predpostavljam da ces reci covid 19,al aj da pitam! Nije tesko mucnuti glavom i pogledati zvanicne podatke!

Ivrmktn

pre 2 godine

Zabranis i povuces sve jeftine lekove sa trzista koji istu stvar zavrsavaju za 2 dana, odradis medijsku kampanju itd. a onda te prepakovane lekove sa dodatkom nekog nebitnog sastojka prodajes kao nove i garantujes izlecenje za dve nedelje. Naravno naplacuju se royalties jer je tek patentiran lek, a u medjuvremenu drvlje i kamenje po lekovima koji se koriste vec 50 godina. I naravno svima je to skroz okej, i vec ce naci nacin da to opravdaju.

Posmatrac

pre 2 godine

@M

Ne dizite paniku bez potrebe, ako zaista ne znate o cemu pricate. Limeni sanduk i HTZ oprema su minimum standarda ako je preminuli bio vise dana zatovren u prostoriji, stanu. Moguce je da je i bila starija osoba, koja je preminula, i niko nije znao. Toliko ste preplaseni od medijske tenzije da vise niste sposobni ni da razmisljate.

Drug kontraš

pre 2 godine

Hlorokvin je Bayerov lek, ne proizvode antivirotike niti vakcine. Kada je počela ta priča, započeli su studiju da dokažu da pomaže i davali su lek besplatno svima koji su sprovodili takve studije. I šta su zaključili? Korist mala ili nikakva, rizik nesrazmerno veliki. Mislite da im ne treba tih stotinak miliona koje bi dodatno zaradili i naročito dobar publicitet?

Lek je povučen iz slobodne prodaje jer su se pametnjakovići poput ovih u komentarima sami lečili. Onih 99% koji prežive su svoj spas pripisivali hlorokvinu, oni koji su umrli ne mogu da iznesu svoje negativno iskustvo.
Dodajte i to da je lek jeftin i uklapa se u teorije zavere i dobijate mit o čudotvornom efektu hlorokvina i sada ivermektina (koji izgleda ima malo bolji efekat uz manje opasnih neželjenih reakcija, ali daleko od toga da je lek za covid-19.

Andrej

pre 2 godine

Postoji prirodni, veoma efikasan antivirotik u našim apotekama. Zove se EKOVIR. Preparat koji postoji već dvadesetak godina, deo standardnog protokola u mnogim zemljama. Ujedno sprečava citokinsku oluju. Veliki broj studija dokazalo njegovo dejstvo a praksa pokazuje isto.

Gospodar Zarin

pre 2 godine

Gileadov&Faučijev "Remdesivir" je ubio više ljudi nego Covid. A bio je najvažniji Gileadov projekat pripremljen kao lek protiv Covida pre nego što je virus pušten. Toliko o tome.

Drug kontraš

pre 2 godine

I javio se Zarin sa vestima iz paralelnog univerzuma gde je japanski premijer smenjen jer je dozvolio da glavni lekar za oblast Tokija javno preporuči ivermektin, a pre toga je to isto uradio ministar zdravlja...

Promeni izvore ili terapiju druže ;)

dzozey

pre 2 godine

@mikonostas
Znaci ti smatras da ako bi se sada pojavila vakcina protiv kardiovaskularnih bolesti, da bi antivakseri potrcali da se vakcinisu?
Takodje, da bi se vakcinisao treba ti vakcina, a ne statisticki podaci.

joja

pre 2 godine

Drug kontraš - pričaš tj. ponavljaš neistinu. Ko su "oni", koju studiju itd? Proveri sam pa ćeš videti da lupaš. Hlorkin nije čudo ali je Indiji pomogao mnogo. A ta "studija" je bila u Lancet i New England Medical i svi su je svetski mediji preneli. Pa posle ponavljali političari-lekari. Ali je posle 4 meseca povučena a Lancet i NEM su se izvinuli. Lažna je, 100%.
E al to niko nije preneo. Jer se tako manipuliše masom, onima kao ti.

Goran

pre 2 godine

Tenkre ,sta ti nije jasno kad procitas da je za godinu dana u srbiji umrlo 70 000 ljudi od kardio vaskularnih bolesti,35 000 od raka- ZA GODINU DANA!!!!! A od Covid19 4 000! Sta mislis? Jel opasnija bolest po nas Srbe Covid19 ili koronarne bolesti??? Ja predpostavljam da ces reci covid 19,al aj da pitam! Nije tesko mucnuti glavom i pogledati zvanicne podatke!
(mikonostas, 25. septembar 2021 09:58)

Ludaku, 4000 ljudi je umrlo od bolesti od koje se inace ne umire, a 400000 ljudi je umrlo zato sto srce i vaskularni sistem nisu izdrzali, nije im bilo spasa! Neobrazovanost ti nije diploma medicinskog fakulteta.

Clan ekipe

pre 2 godine

Postoji prirodni, veoma efikasan antivirotik u našim apotekama. Zove se EKOVIR. Preparat koji postoji već dvadesetak godina, deo standardnog protokola u mnogim zemljama. Ujedno sprečava citokinsku oluju. Veliki broj studija dokazalo njegovo dejstvo a praksa pokazuje isto.
(Andrej, 25. septembar 2021 09:23)

Dosta bre više! Lek treba da prepiše ili preporuči lekar, ovako će neko da poveruje da će mu Ekovir pomoći, neće otići na pregled i lečiće se kod kuće, a možda mu je ipak potrebna hospitalizacija.
Juče vozim dete u školu, u ulici u blizini škole iz belog kombija izlaze dva čoveka od glave do pete u belim kombinezonima, sa naočarima, maskama, rukavicama, iznose limeni sanduk i unose kroz kapiju kuće u kojoj je očito neko preminuo lečeći se sam. Naježila sam se od scene, a dete me bušilo pitanjima šta se dešava.
(M, 25. septembar 2021 09:40) 
Bez brige, u pitanju je bila Variola Vera, nije covid.

Drug kontraš

pre 2 godine

@joja
Pa ti znaš i koje studije su prave a koje lažne? Kako onda da se raspravljam sa tobom.
Inače studija u Brazilu je prekinuta zbog smrtnih slučajeva, a u SAD-u je utvrdila povećan rizik od smrti.
Potraži malo dalje od antivakserskih sajtova i fejsbuk grupa.

Šta sve neću pročitati

pre 2 godine

@Gospodar Zarin
Jel ti beše onaj koji je pre nekoliko dana napisao da je japanski premijer smenjen zbog ivermektina?
Još imaš obraza da dolaziš ovde i pišeš nove nebuloze?

E

pre 2 godine

I javio se Zarin sa vestima iz paralelnog univerzuma gde je japanski premijer smenjen jer je dozvolio da glavni lekar za oblast Tokija javno preporuči ivermektin, a pre toga je to isto uradio ministar zdravlja...

Promeni izvore ili terapiju druže ;)
(Drug kontraš, 25. septembar 2021 11:27)

Na dobrom je putu, makar priznaje da virus postoji, nije kijavica :)

E

pre 2 godine

@drug kontraš, E i ostali u tripu da samo vi imate diplome, mozak itd.
"Pa ti znaš i koje studije su prave a koje lažne? Kako onda da se raspravljam sa tobom." Ono što znam - to sam i naveo. A ti to nisi opovrgao - a i kako bi? Jel Indija - pa i da se utrostruči broj sa navodnim neprijavljenim mrtvima - i dalje bolja od Nemačke? Raspravljaj sa time.
(joja, 25. septembar 2021 13:48)

Protokol Indije, iz maja meseca, koji i dalje visi na netu u PDFu, nije aktuelan. Da, u istom stoji za slučaj blaže kliničke slike:
give paracetamol, ali jasno stoji consider (ivermectin or hydroxychloroquine) uz napomenu da se izbegava za trudnice i dojilje.
Ti, pošto sve lepo znaš i razumeš, kapiraš i razliku između give i consider.
E sad ono najvažnije, Jojo!
ICMR je oba leka izbacio iz protokola. Guglaj, vest juče ukačih. Da ti link nudim nema svrhe, ne sumnjam da ćeš pronaći.

tzmyass

pre 2 godine

Ne znam da li ovaj, ali definitivno samo lek može da zaustavi epidemiju i smanji smrtnost od kovida. Vakcinom NIKADA. To je već dokazano. NIKO posle prve nije govorio da će trebati druga, treća... peta, šesta vakcina. Pritom se mere izolacije zaraženih ne primenjuju striktno "jer su vakcinisani" (?), a ljudi sami postupaju neodgovorno jer smatraju da su zaštićeni bar od najtežih posledica. Kao mladi u prvom naletu bolesti, kada su isti "stručnjaci" govorili da su samo stari i bolesni životno ugrožena kategorija. A onda su naprasno postali "najugroženija". Isto će (ako već nije) biti sa vakcinisanima.

Vakcinacija NIKADA nije bila čarobna metoda. I kad je bila efikasna u suzbijanju bolesti, bila je u sadejstvu sa drugim merama, prvenstveno karantinskim. Bez takvih mera apsolutno je bezvredno vakcinisati i kompletno stanovništvo x puta.

Ovi vakcinaši su naprotiv nerazumna stvorenja u svom fanatizmu nalik religijskom. Kao oni joga-letači koji veruju u harmoniju, "kumbaja" idilu, kolektivnu nirvanu, ali samo pod uslovom da makar jednom ni jedan jedini jogi ne remeti tu njihovu čarobnu kolektivnu rezonanciju. Tako i vakcinaška sekta. To što očigledno vakcinacija ne deluje (i jednako ne deluje nigde na svetu) pripisuju jereticima koju ruše tu njihovu rezonanciju u kojoj nema trunke rezona.

V

pre 2 godine

@(tzmyass, 25. septembar 2021 14:55)

"Ne znam da li ovaj, ali definitivno samo lek može da zaustavi epidemiju i smanji smrtnost od kovida. Vakcinom NIKADA. To je već dokazano. NIKO posle prve nije govorio da će trebati druga, treća... peta, šesta vakcina."

Od starta se govorilo o dve doze, to nije novina, pogledaj vakcinalni karton dece, imaš dve doze MMR, a ima i vakcina koje se daju u tri doze.

" Pritom se mere izolacije zaraženih ne primenjuju striktno "jer su vakcinisani" (?), a ljudi sami postupaju neodgovorno jer smatraju da su zaštićeni bar od najtežih posledica. Kao mladi u prvom naletu bolesti, kada su isti "stručnjaci" govorili da su samo stari i bolesni životno ugrožena kategorija. A onda su naprasno postali "najugroženija". Isto će (ako već nije) biti sa vakcinisanima."

Ako je virus nov, onda i najbolji stručnjaci greše u procenama. Epidemiolozi su poput meteorologa, prognoziraju, ne garantuju da će pasti kiša ili biti sunčan dan. Virus i jeste na početku kosio stariju, osetljivu populaciju, u međuvremenu se promenio, mutirao. Stariji su sad većim delom vakcinisani. Opet, nekome ni treća doza neće pomoći, a nekome hoće.

"Vakcinacija NIKADA nije bila čarobna metoda. I kad je bila efikasna u suzbijanju bolesti, bila je u sadejstvu sa drugim merama, prvenstveno karantinskim. Bez takvih mera apsolutno je bezvredno vakcinisati i kompletno stanovništvo x puta."

Sa ovim se slažem delimično, posebno sa sudejstvom kog nema kod nas, ali ga ima recimo u Portugaliji. Oni su na 84% vakcinisanog stanovništva.

" Ovi vakcinaši su naprotiv nerazumna stvorenja u svom fanatizmu nalik religijskom. Kao oni joga-letači koji veruju u harmoniju, "kumbaja" idilu, kolektivnu nirvanu, ali samo pod uslovom da makar jednom ni jedan jedini jogi ne remeti tu njihovu čarobnu kolektivnu rezonanciju. Tako i vakcinaška sekta. To što očigledno vakcinacija ne deluje (i jednako ne deluje nigde na svetu) pripisuju jereticima koju ruše tu njihovu rezonanciju u kojoj nema trunke rezona."

Sad se vrati na "sudejstvo" koje uključuje solidarnost. Mi smo sekta, jeretici, a ostali su šta? Racionalna bića koja misle svojom glavom? Vakcinacija deluje kod velikog obuhvata, problem je što je nemoguće vakcinisati celu planetu u kratkom vremenskom roku.

E

pre 2 godine

Drug kontraš - pričaš tj. ponavljaš neistinu. Ko su "oni", koju studiju itd? Proveri sam pa ćeš videti da lupaš. Hlorkin nije čudo ali je Indiji pomogao mnogo. A ta "studija" je bila u Lancet i New England Medical i svi su je svetski mediji preneli. Pa posle ponavljali političari-lekari. Ali je posle 4 meseca povučena a Lancet i NEM su se izvinuli. Lažna je, 100%.
E al to niko nije preneo. Jer se tako manipuliše masom, onima kao ti.
(joja, 25. septembar 2021 11:29)

On je lekar, koliko ispratih ovde. Ti si hobi stručnjak za virus i lekove. Tako da teško da on, kako pišeš "lupa".
Ko god da manipuliše masom kojoj ti pripadaš, a ima vas, masa ste, pošteno utrpava alternativne metode lečenja toj čudnoj masi, koja bi kući da se leči po cenu da ne preživi. Što je opet izbor, koji i nije tako loš. Realno, rasterećuju zdravstvo, pošteni su.

Drug kontraš

pre 2 godine

@tzmyyss

Za vaksere možeš reći da su kao vernici, tj da pripadaju organizovanoj religiji (nauci) koja veruje u ono napisano u (svetim) knjigama.
Sa druge strane su antivakseri koji imaju odlike sekte i bez razmišljanja slušaju samo svoje gurue i veruju u njih čak i kada se ispostavi da su prevaranti ili imaju drugi interes.

joja

pre 2 godine

Ne razumem zašto nismo započeli sopstveni proces pravljenja plazme od onih koji su ovo preležali? Ovo će očito da se vuče još godinama. Koliko god koštalo koštaće manje nego ovo što će da izbace farmakološke mega-kompanije. Ako već nisu (ven epidemije) dovoljni hlorokin, ivermektin i ekovir. Da kažemo da su lou-tech. Ali onda bi ovo bio hi-tech dovršetak protokola, za one koji ulaze u "treba im kiseonik" zonu opasnosti.

питам за друга

pre 2 godine

Taman do izbora da ozdravi narod
(bojan, 25. septembar 2021 11:06)

Не брини, оздравили смо и прошле године, оздравићемо баш пред изборе и следеће.

Andrej

pre 2 godine

Postoji prirodni, veoma efikasan antivirotik u našim apotekama. Zove se EKOVIR. Preparat koji postoji već dvadesetak godina, deo standardnog protokola u mnogim zemljama. Ujedno sprečava citokinsku oluju. Veliki broj studija dokazalo njegovo dejstvo a praksa pokazuje isto.
(Andrej, 25. septembar 2021 09:23)

Dosta bre više! Lek treba da prepiše ili preporuči lekar, ovako će neko da poveruje da će mu Ekovir pomoći, neće otići na pregled i lečiće se kod kuće, a možda mu je ipak potrebna hospitalizacija.
Juče vozim dete u školu, u ulici u blizini škole iz belog kombija izlaze dva čoveka od glave do pete u belim kombinezonima, sa naočarima, maskama, rukavicama, iznose limeni sanduk i unose kroz kapiju kuće u kojoj je očito neko preminuo lečeći se sam. Naježila sam se od scene, a dete me bušilo pitanjima šta se dešava.
(M, 25. septembar 2021 09:40

M u pravu si. Ja u komentaru nisam preporučio Ekovir da se pije samostalno biti rekao dozu niti korišćenje. Niti treba da se uzima bez preporuke farmaceuta ili lekara. To je biljni preparat koji ide uz svu drugu postojeću terapiju, a nema neželjene efekte. Moja preporuka je na osnovu ogromnog broja naučno objavljenih studija, na osnovu sastava za koji znam koliko je dokazan i na osnovu iskustva kolega lekara i ličnog iskustva, a verujte mi da znam sta pricam.

V

pre 2 godine

(M, 25. septembar 2021 09:40) 

Bez brige, u pitanju je bila Variola Vera, nije covid.
(Clan ekipe, 25. septembar 2021 11:56)

Aha, onda rakija, ako ćemo po filmu da se lečimo. :)

Bane

pre 2 godine

@mikonostas
Znaci ti smatras da ako bi se sada pojavila vakcina protiv kardiovaskularnih bolesti, da bi antivakseri potrcali da se vakcinisu?
Takodje, da bi se vakcinisao treba ti vakcina, a ne statisticki podaci.
(dzozey, 25. septembar 2021 10:43)

Protiv kardiovaskularnih bolesti nije moguce napraviti vakcinu jer nisu izazvane virusima, razlozi njihovog nastanka su sasvim druge prirode.

joja

pre 2 godine

@drug kontraš, E i ostali u tripu da samo vi imate diplome, mozak itd.

"Pa ti znaš i koje studije su prave a koje lažne? Kako onda da se raspravljam sa tobom." Ono što znam - to sam i naveo. A ti to nisi opovrgao - a i kako bi? Jel Indija - pa i da se utrostruči broj sa navodnim neprijavljenim mrtvima - i dalje bolja od Nemačke? Raspravljaj sa time.

virus Zapadne Morave

pre 2 godine

Ne razumem zašto nismo započeli sopstveni proces pravljenja plazme od onih koji su ovo preležali? Ovo će očito da se vuče još godinama. Koliko god koštalo koštaće manje nego ovo što će da izbace farmakološke mega-kompanije. Ako već nisu (ven epidemije) dovoljni hlorokin, ivermektin i ekovir. Da kažemo da su lou-tech. Ali onda bi ovo bio hi-tech dovršetak protokola, za one koji ulaze u "treba im kiseonik" zonu opasnosti.
(joja, 25. septembar 2021 11:21)

Da, ima logike, vakserima izvući plazmu radi lečenja antivaksera, po mogućstvu ih staviti u istu sobu tokom trajanja procedure

M

pre 2 godine

Postoji prirodni, veoma efikasan antivirotik u našim apotekama. Zove se EKOVIR. Preparat koji postoji već dvadesetak godina, deo standardnog protokola u mnogim zemljama. Ujedno sprečava citokinsku oluju. Veliki broj studija dokazalo njegovo dejstvo a praksa pokazuje isto.
(Andrej, 25. septembar 2021 09:23)

Dosta bre više! Lek treba da prepiše ili preporuči lekar, ovako će neko da poveruje da će mu Ekovir pomoći, neće otići na pregled i lečiće se kod kuće, a možda mu je ipak potrebna hospitalizacija.
Juče vozim dete u školu, u ulici u blizini škole iz belog kombija izlaze dva čoveka od glave do pete u belim kombinezonima, sa naočarima, maskama, rukavicama, iznose limeni sanduk i unose kroz kapiju kuće u kojoj je očito neko preminuo lečeći se sam. Naježila sam se od scene, a dete me bušilo pitanjima šta se dešava.

mikonostas

pre 2 godine

Ovakva vest prija antivakserima.
Čitajte pažljivo, ključna reč je "verovatno" sprečavaju....
(Ozon, 25. septembar 2021 09:21)

Tenkre ,sta ti nije jasno kad procitas da je za godinu dana u srbiji umrlo 70 000 ljudi od kardio vaskularnih bolesti,35 000 od raka- ZA GODINU DANA!!!!! A od Covid19 4 000! Sta mislis? Jel opasnija bolest po nas Srbe Covid19 ili koronarne bolesti??? Ja predpostavljam da ces reci covid 19,al aj da pitam! Nije tesko mucnuti glavom i pogledati zvanicne podatke!

Andrej

pre 2 godine

Postoji prirodni, veoma efikasan antivirotik u našim apotekama. Zove se EKOVIR. Preparat koji postoji već dvadesetak godina, deo standardnog protokola u mnogim zemljama. Ujedno sprečava citokinsku oluju. Veliki broj studija dokazalo njegovo dejstvo a praksa pokazuje isto.

Hrundi Bakshi

pre 2 godine

Tenkre ,sta ti nije jasno kad procitas da je za godinu dana u srbiji umrlo 70 000 ljudi od kardio vaskularnih bolesti,35 000 od raka- ZA GODINU DANA!!!!! A od Covid19 4 000! Sta mislis? Jel opasnija bolest po nas Srbe Covid19 ili koronarne bolesti??? Ja predpostavljam da ces reci covid 19,al aj da pitam! Nije tesko mucnuti glavom i pogledati zvanicne podatke!
(mikonostas, 25. septembar 2021 09:58)

Od takvih kao ti dobijam zelju da sam uzmem pravdu u ruke.
Vidi, pametni, radim u zdravstvu, u mojoj opstini od 10 000 stanovnika umrlo je oko 50 ak njih direktno od posledica kovida, u tim odeljenjima. Polovina od njih apsolutno nikakvog razloga za umiranje nisu imali. Niti jednog. A zasto, zato sto su kao ti prosipali pamet, cutali kuci i cekali, kao, nije mi nista, i od 8-10 dana zaglave bolnicu i...
Nijih 10 ak je izmedju 35 i 50 godine zivota. Svi do jednog NEVAKCINISANI.
Zato, molim te, ne truj i ovaj narod i ne igraj se zivotom

Gospodar Zarin

pre 2 godine

Gileadov&Faučijev "Remdesivir" je ubio više ljudi nego Covid. A bio je najvažniji Gileadov projekat pripremljen kao lek protiv Covida pre nego što je virus pušten. Toliko o tome.

only fools and horses

pre 2 godine

Pa postoji već nešto slično.
Veliki broj studija, respektilan broj eminenrnih lekara koji stoje iza toga. Vrlo dobra iskustva ljudi koji su koristili. Ali...
Ne treba nam lek koji postoji već 60 godina, svako može da ga proizvede i jeftin je. Ne, protiv takvog leka se kreće u agresivnu kampanju.

Ivrmktn

pre 2 godine

Zabranis i povuces sve jeftine lekove sa trzista koji istu stvar zavrsavaju za 2 dana, odradis medijsku kampanju itd. a onda te prepakovane lekove sa dodatkom nekog nebitnog sastojka prodajes kao nove i garantujes izlecenje za dve nedelje. Naravno naplacuju se royalties jer je tek patentiran lek, a u medjuvremenu drvlje i kamenje po lekovima koji se koriste vec 50 godina. I naravno svima je to skroz okej, i vec ce naci nacin da to opravdaju.

No1e

pre 2 godine

Profit na prvom mestu.
(ROCKI, 25. septembar 2021 09:18)

Znači lek ne sme da se napravi za bilo koju bolest jer si ih provalio da hoće da profitiraju...?
Bravo!

Posmatrac

pre 2 godine

@M

Ne dizite paniku bez potrebe, ako zaista ne znate o cemu pricate. Limeni sanduk i HTZ oprema su minimum standarda ako je preminuli bio vise dana zatovren u prostoriji, stanu. Moguce je da je i bila starija osoba, koja je preminula, i niko nije znao. Toliko ste preplaseni od medijske tenzije da vise niste sposobni ni da razmisljate.

joja

pre 2 godine

Drug kontraš - pričaš tj. ponavljaš neistinu. Ko su "oni", koju studiju itd? Proveri sam pa ćeš videti da lupaš. Hlorkin nije čudo ali je Indiji pomogao mnogo. A ta "studija" je bila u Lancet i New England Medical i svi su je svetski mediji preneli. Pa posle ponavljali političari-lekari. Ali je posle 4 meseca povučena a Lancet i NEM su se izvinuli. Lažna je, 100%.
E al to niko nije preneo. Jer se tako manipuliše masom, onima kao ti.

Drug kontraš

pre 2 godine

Hlorokvin je Bayerov lek, ne proizvode antivirotike niti vakcine. Kada je počela ta priča, započeli su studiju da dokažu da pomaže i davali su lek besplatno svima koji su sprovodili takve studije. I šta su zaključili? Korist mala ili nikakva, rizik nesrazmerno veliki. Mislite da im ne treba tih stotinak miliona koje bi dodatno zaradili i naročito dobar publicitet?

Lek je povučen iz slobodne prodaje jer su se pametnjakovići poput ovih u komentarima sami lečili. Onih 99% koji prežive su svoj spas pripisivali hlorokvinu, oni koji su umrli ne mogu da iznesu svoje negativno iskustvo.
Dodajte i to da je lek jeftin i uklapa se u teorije zavere i dobijate mit o čudotvornom efektu hlorokvina i sada ivermektina (koji izgleda ima malo bolji efekat uz manje opasnih neželjenih reakcija, ali daleko od toga da je lek za covid-19.

Drug kontraš

pre 2 godine

I javio se Zarin sa vestima iz paralelnog univerzuma gde je japanski premijer smenjen jer je dozvolio da glavni lekar za oblast Tokija javno preporuči ivermektin, a pre toga je to isto uradio ministar zdravlja...

Promeni izvore ili terapiju druže ;)

Goran

pre 2 godine

Tenkre ,sta ti nije jasno kad procitas da je za godinu dana u srbiji umrlo 70 000 ljudi od kardio vaskularnih bolesti,35 000 od raka- ZA GODINU DANA!!!!! A od Covid19 4 000! Sta mislis? Jel opasnija bolest po nas Srbe Covid19 ili koronarne bolesti??? Ja predpostavljam da ces reci covid 19,al aj da pitam! Nije tesko mucnuti glavom i pogledati zvanicne podatke!
(mikonostas, 25. septembar 2021 09:58)

Ludaku, 4000 ljudi je umrlo od bolesti od koje se inace ne umire, a 400000 ljudi je umrlo zato sto srce i vaskularni sistem nisu izdrzali, nije im bilo spasa! Neobrazovanost ti nije diploma medicinskog fakulteta.

joja

pre 2 godine

Ne razumem zašto nismo započeli sopstveni proces pravljenja plazme od onih koji su ovo preležali? Ovo će očito da se vuče još godinama. Koliko god koštalo koštaće manje nego ovo što će da izbace farmakološke mega-kompanije. Ako već nisu (ven epidemije) dovoljni hlorokin, ivermektin i ekovir. Da kažemo da su lou-tech. Ali onda bi ovo bio hi-tech dovršetak protokola, za one koji ulaze u "treba im kiseonik" zonu opasnosti.

dzozey

pre 2 godine

@mikonostas
Znaci ti smatras da ako bi se sada pojavila vakcina protiv kardiovaskularnih bolesti, da bi antivakseri potrcali da se vakcinisu?
Takodje, da bi se vakcinisao treba ti vakcina, a ne statisticki podaci.

E

pre 2 godine

Drug kontraš - pričaš tj. ponavljaš neistinu. Ko su "oni", koju studiju itd? Proveri sam pa ćeš videti da lupaš. Hlorkin nije čudo ali je Indiji pomogao mnogo. A ta "studija" je bila u Lancet i New England Medical i svi su je svetski mediji preneli. Pa posle ponavljali političari-lekari. Ali je posle 4 meseca povučena a Lancet i NEM su se izvinuli. Lažna je, 100%.
E al to niko nije preneo. Jer se tako manipuliše masom, onima kao ti.
(joja, 25. septembar 2021 11:29)

On je lekar, koliko ispratih ovde. Ti si hobi stručnjak za virus i lekove. Tako da teško da on, kako pišeš "lupa".
Ko god da manipuliše masom kojoj ti pripadaš, a ima vas, masa ste, pošteno utrpava alternativne metode lečenja toj čudnoj masi, koja bi kući da se leči po cenu da ne preživi. Što je opet izbor, koji i nije tako loš. Realno, rasterećuju zdravstvo, pošteni su.

tzmyass

pre 2 godine

Ne znam da li ovaj, ali definitivno samo lek može da zaustavi epidemiju i smanji smrtnost od kovida. Vakcinom NIKADA. To je već dokazano. NIKO posle prve nije govorio da će trebati druga, treća... peta, šesta vakcina. Pritom se mere izolacije zaraženih ne primenjuju striktno "jer su vakcinisani" (?), a ljudi sami postupaju neodgovorno jer smatraju da su zaštićeni bar od najtežih posledica. Kao mladi u prvom naletu bolesti, kada su isti "stručnjaci" govorili da su samo stari i bolesni životno ugrožena kategorija. A onda su naprasno postali "najugroženija". Isto će (ako već nije) biti sa vakcinisanima.

Vakcinacija NIKADA nije bila čarobna metoda. I kad je bila efikasna u suzbijanju bolesti, bila je u sadejstvu sa drugim merama, prvenstveno karantinskim. Bez takvih mera apsolutno je bezvredno vakcinisati i kompletno stanovništvo x puta.

Ovi vakcinaši su naprotiv nerazumna stvorenja u svom fanatizmu nalik religijskom. Kao oni joga-letači koji veruju u harmoniju, "kumbaja" idilu, kolektivnu nirvanu, ali samo pod uslovom da makar jednom ni jedan jedini jogi ne remeti tu njihovu čarobnu kolektivnu rezonanciju. Tako i vakcinaška sekta. To što očigledno vakcinacija ne deluje (i jednako ne deluje nigde na svetu) pripisuju jereticima koju ruše tu njihovu rezonanciju u kojoj nema trunke rezona.

Clan ekipe

pre 2 godine

Postoji prirodni, veoma efikasan antivirotik u našim apotekama. Zove se EKOVIR. Preparat koji postoji već dvadesetak godina, deo standardnog protokola u mnogim zemljama. Ujedno sprečava citokinsku oluju. Veliki broj studija dokazalo njegovo dejstvo a praksa pokazuje isto.
(Andrej, 25. septembar 2021 09:23)

Dosta bre više! Lek treba da prepiše ili preporuči lekar, ovako će neko da poveruje da će mu Ekovir pomoći, neće otići na pregled i lečiće se kod kuće, a možda mu je ipak potrebna hospitalizacija.
Juče vozim dete u školu, u ulici u blizini škole iz belog kombija izlaze dva čoveka od glave do pete u belim kombinezonima, sa naočarima, maskama, rukavicama, iznose limeni sanduk i unose kroz kapiju kuće u kojoj je očito neko preminuo lečeći se sam. Naježila sam se od scene, a dete me bušilo pitanjima šta se dešava.
(M, 25. septembar 2021 09:40) 
Bez brige, u pitanju je bila Variola Vera, nije covid.

E

pre 2 godine

I javio se Zarin sa vestima iz paralelnog univerzuma gde je japanski premijer smenjen jer je dozvolio da glavni lekar za oblast Tokija javno preporuči ivermektin, a pre toga je to isto uradio ministar zdravlja...

Promeni izvore ili terapiju druže ;)
(Drug kontraš, 25. septembar 2021 11:27)

Na dobrom je putu, makar priznaje da virus postoji, nije kijavica :)

Šta sve neću pročitati

pre 2 godine

@Gospodar Zarin
Jel ti beše onaj koji je pre nekoliko dana napisao da je japanski premijer smenjen zbog ivermektina?
Još imaš obraza da dolaziš ovde i pišeš nove nebuloze?

joja

pre 2 godine

@drug kontraš, E i ostali u tripu da samo vi imate diplome, mozak itd.

"Pa ti znaš i koje studije su prave a koje lažne? Kako onda da se raspravljam sa tobom." Ono što znam - to sam i naveo. A ti to nisi opovrgao - a i kako bi? Jel Indija - pa i da se utrostruči broj sa navodnim neprijavljenim mrtvima - i dalje bolja od Nemačke? Raspravljaj sa time.

virus Zapadne Morave

pre 2 godine

Ne razumem zašto nismo započeli sopstveni proces pravljenja plazme od onih koji su ovo preležali? Ovo će očito da se vuče još godinama. Koliko god koštalo koštaće manje nego ovo što će da izbace farmakološke mega-kompanije. Ako već nisu (ven epidemije) dovoljni hlorokin, ivermektin i ekovir. Da kažemo da su lou-tech. Ali onda bi ovo bio hi-tech dovršetak protokola, za one koji ulaze u "treba im kiseonik" zonu opasnosti.
(joja, 25. septembar 2021 11:21)

Da, ima logike, vakserima izvući plazmu radi lečenja antivaksera, po mogućstvu ih staviti u istu sobu tokom trajanja procedure

Drug kontraš

pre 2 godine

@tzmyyss

Za vaksere možeš reći da su kao vernici, tj da pripadaju organizovanoj religiji (nauci) koja veruje u ono napisano u (svetim) knjigama.
Sa druge strane su antivakseri koji imaju odlike sekte i bez razmišljanja slušaju samo svoje gurue i veruju u njih čak i kada se ispostavi da su prevaranti ili imaju drugi interes.

V

pre 2 godine

@(tzmyass, 25. septembar 2021 14:55)

"Ne znam da li ovaj, ali definitivno samo lek može da zaustavi epidemiju i smanji smrtnost od kovida. Vakcinom NIKADA. To je već dokazano. NIKO posle prve nije govorio da će trebati druga, treća... peta, šesta vakcina."

Od starta se govorilo o dve doze, to nije novina, pogledaj vakcinalni karton dece, imaš dve doze MMR, a ima i vakcina koje se daju u tri doze.

" Pritom se mere izolacije zaraženih ne primenjuju striktno "jer su vakcinisani" (?), a ljudi sami postupaju neodgovorno jer smatraju da su zaštićeni bar od najtežih posledica. Kao mladi u prvom naletu bolesti, kada su isti "stručnjaci" govorili da su samo stari i bolesni životno ugrožena kategorija. A onda su naprasno postali "najugroženija". Isto će (ako već nije) biti sa vakcinisanima."

Ako je virus nov, onda i najbolji stručnjaci greše u procenama. Epidemiolozi su poput meteorologa, prognoziraju, ne garantuju da će pasti kiša ili biti sunčan dan. Virus i jeste na početku kosio stariju, osetljivu populaciju, u međuvremenu se promenio, mutirao. Stariji su sad većim delom vakcinisani. Opet, nekome ni treća doza neće pomoći, a nekome hoće.

"Vakcinacija NIKADA nije bila čarobna metoda. I kad je bila efikasna u suzbijanju bolesti, bila je u sadejstvu sa drugim merama, prvenstveno karantinskim. Bez takvih mera apsolutno je bezvredno vakcinisati i kompletno stanovništvo x puta."

Sa ovim se slažem delimično, posebno sa sudejstvom kog nema kod nas, ali ga ima recimo u Portugaliji. Oni su na 84% vakcinisanog stanovništva.

" Ovi vakcinaši su naprotiv nerazumna stvorenja u svom fanatizmu nalik religijskom. Kao oni joga-letači koji veruju u harmoniju, "kumbaja" idilu, kolektivnu nirvanu, ali samo pod uslovom da makar jednom ni jedan jedini jogi ne remeti tu njihovu čarobnu kolektivnu rezonanciju. Tako i vakcinaška sekta. To što očigledno vakcinacija ne deluje (i jednako ne deluje nigde na svetu) pripisuju jereticima koju ruše tu njihovu rezonanciju u kojoj nema trunke rezona."

Sad se vrati na "sudejstvo" koje uključuje solidarnost. Mi smo sekta, jeretici, a ostali su šta? Racionalna bića koja misle svojom glavom? Vakcinacija deluje kod velikog obuhvata, problem je što je nemoguće vakcinisati celu planetu u kratkom vremenskom roku.

Andrej

pre 2 godine

Postoji prirodni, veoma efikasan antivirotik u našim apotekama. Zove se EKOVIR. Preparat koji postoji već dvadesetak godina, deo standardnog protokola u mnogim zemljama. Ujedno sprečava citokinsku oluju. Veliki broj studija dokazalo njegovo dejstvo a praksa pokazuje isto.
(Andrej, 25. septembar 2021 09:23)

Dosta bre više! Lek treba da prepiše ili preporuči lekar, ovako će neko da poveruje da će mu Ekovir pomoći, neće otići na pregled i lečiće se kod kuće, a možda mu je ipak potrebna hospitalizacija.
Juče vozim dete u školu, u ulici u blizini škole iz belog kombija izlaze dva čoveka od glave do pete u belim kombinezonima, sa naočarima, maskama, rukavicama, iznose limeni sanduk i unose kroz kapiju kuće u kojoj je očito neko preminuo lečeći se sam. Naježila sam se od scene, a dete me bušilo pitanjima šta se dešava.
(M, 25. septembar 2021 09:40

M u pravu si. Ja u komentaru nisam preporučio Ekovir da se pije samostalno biti rekao dozu niti korišćenje. Niti treba da se uzima bez preporuke farmaceuta ili lekara. To je biljni preparat koji ide uz svu drugu postojeću terapiju, a nema neželjene efekte. Moja preporuka je na osnovu ogromnog broja naučno objavljenih studija, na osnovu sastava za koji znam koliko je dokazan i na osnovu iskustva kolega lekara i ličnog iskustva, a verujte mi da znam sta pricam.

E

pre 2 godine

@drug kontraš, E i ostali u tripu da samo vi imate diplome, mozak itd.
"Pa ti znaš i koje studije su prave a koje lažne? Kako onda da se raspravljam sa tobom." Ono što znam - to sam i naveo. A ti to nisi opovrgao - a i kako bi? Jel Indija - pa i da se utrostruči broj sa navodnim neprijavljenim mrtvima - i dalje bolja od Nemačke? Raspravljaj sa time.
(joja, 25. septembar 2021 13:48)

Protokol Indije, iz maja meseca, koji i dalje visi na netu u PDFu, nije aktuelan. Da, u istom stoji za slučaj blaže kliničke slike:
give paracetamol, ali jasno stoji consider (ivermectin or hydroxychloroquine) uz napomenu da se izbegava za trudnice i dojilje.
Ti, pošto sve lepo znaš i razumeš, kapiraš i razliku između give i consider.
E sad ono najvažnije, Jojo!
ICMR je oba leka izbacio iz protokola. Guglaj, vest juče ukačih. Da ti link nudim nema svrhe, ne sumnjam da ćeš pronaći.

Drug kontraš

pre 2 godine

@joja
Pa ti znaš i koje studije su prave a koje lažne? Kako onda da se raspravljam sa tobom.
Inače studija u Brazilu je prekinuta zbog smrtnih slučajeva, a u SAD-u je utvrdila povećan rizik od smrti.
Potraži malo dalje od antivakserskih sajtova i fejsbuk grupa.

V

pre 2 godine

(M, 25. septembar 2021 09:40) 

Bez brige, u pitanju je bila Variola Vera, nije covid.
(Clan ekipe, 25. septembar 2021 11:56)

Aha, onda rakija, ako ćemo po filmu da se lečimo. :)

питам за друга

pre 2 godine

Taman do izbora da ozdravi narod
(bojan, 25. septembar 2021 11:06)

Не брини, оздравили смо и прошле године, оздравићемо баш пред изборе и следеће.

Bane

pre 2 godine

@mikonostas
Znaci ti smatras da ako bi se sada pojavila vakcina protiv kardiovaskularnih bolesti, da bi antivakseri potrcali da se vakcinisu?
Takodje, da bi se vakcinisao treba ti vakcina, a ne statisticki podaci.
(dzozey, 25. septembar 2021 10:43)

Protiv kardiovaskularnih bolesti nije moguce napraviti vakcinu jer nisu izazvane virusima, razlozi njihovog nastanka su sasvim druge prirode.