Subota, 01.05.2021.

10:31

Studija: Nakon prve doze Fajzera još uvek postoji mogućnost zaraze novim sojevima

Izvor: B92

Studija: Nakon prve doze Fajzera još uvek postoji moguænost zaraze novim sojevima IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

53 Komentari

Sortiraj po:

Kosta

pre 2 godine

@Jim Beam...Polumaratonac od 95-100 kg? Da ste rekli sportista pa ajde...ali ovo ne pije vodu. Inače i mene je drmnulo, i to baš zbog dobre forme (vitalni kapacitet) nisam osetio ništa dok nije upala zahvatila veći deo pluća. Posle 20 dana, gubitka 10 kg i atrofije mišića vraćam se polako nazad.Kilažu sam vratio posle par nedelja.

Nele

pre 2 godine

"Kod mene na poslu smo vakcinisali i revaksinisali 139 pacijenata, ( starosti od 40-97 godina) Pfizer-om i niko nije imao nikakve reakcije. Pozdrav iz Verone.
@Andrija"
Mislis nije umro na licu mesta? Niko i ne tvrdi da vakcina momentalno ubija. Koliki je procenat tih koji su razvili rak posle 5-10godina? A nije proslo dovoljno vremena?
Od tih 139 pacijenata, koliko je njih posle revakcinacije napravilo decu i imaju li ta deca povecanje u procentima u oboljenjima od npr auto-imunih bolesti, raka ili neplodnosti?
I ako je tako sigurna i proverena zasto vakcina ima privremenu upotrebnu dozvolu za hitne slicaje a ne trajnu??

...

pre 2 godine

Lol samo se vi bodite, poslusne ovcice
(pocelo je, 01. maj 2021 19:20) Lol jos jedan YouTube naucnik. ;)
(..., 01. maj 2021 23:02)
Lol ovčice nemoj da te vuk odnese...
(akom, 01. maj 2021 23:40) Lol evo cekam... ;)

putnik

pre 2 godine

je li vama teoretičarima zavere ikada palo na pamet da bi ti proizvođači vakcina kojih se sablažnjavate, a pri tom proizvode stotine tableta koje gutate nekontrolisano na dnevnoj bazi, mogli da pribegnu lukavstvu, pa da vam tu komponentu ( koja blokira duhovnost, instalira čipove, steriliše, itd… ) tajno uvali kroz aspirin, panadol , brufen, kafetin, viagru…. samo pitam

Andrija

pre 2 godine

Kod mene na poslu smo vakcinisali i revaksinisali 139 pacijenata, ( starosti od 40-97 godina) Pfizer-om i niko nije imao nikakve reakcije. Pozdrav iz Verone.

Zoki

pre 2 godine

Voleo bih da su izašli sa nekim brojevima, da bi se videlo koliko je smanjena zaštita od zaraze. Takođe, koji procenat vakcinisanih je teže oboleo i završio u bolnici. Prednost mRNA vakcine je što već nakon 7 dana razvije zaštitu, odnosno bar je razvijala kod onih prvih varijanti na koje su sve vakcine testirane. U uslovima pandemije to je veoma bitno. AstraZeneca i Sputnik su tri puta sporije, mada su i dalje odlične vakcine. Kineska vakcina je bez sumnje najprirodnija, samo i najsporija. Ni jedna vakcina ne pruža 100% zaštitu, ni one vakcine koje smo primali u detinjstvu ne pružaju takvu zaštitu. Tu dolazi u igru i ono koliko vakcina ublažava bolest i štiti od komplikacija.

Alexa

pre 2 godine

Zamislite da je za vreme epidemije Variole bila ovakva efikasnost vakcina... Srbije danas ne bi bilo. Ipak, ta vakcina je otkrivena 150 godina pre izbijanja epidemije... I bila je potvrdjeno efikasna i bezbedna. A ne ovo... Primite jednu dozu. Stvorićete antitela za 2 nedelje. Ipak ne,nego za mesec dana. Ne, tačnije za dva meseca. Joj nije dovoljna revakcinacija, morate treću dozu. Ma, svake godine ima da je primate! Oboleli ste- jer niste primili vakcinu. Oboleli ste, a primili vakcinu- nije stigao imuni sistem da reaguje, ali imate "samo" obostranu upalu pluća. Šta bi bilo da niste primili?! Umrli ste- pa zato što niste primili vakcinu. Primili ste, a umrli, paaaa... Niste od korone. P.S. Ovo je bio siže izjava epidemiologa, o efikasnosti vakcina, koje slušamo od januara do danas.

Dule

pre 2 godine

Ruske i kineske vakcine ne komentarisem, jer je daleko vise testove vrseno, i rezultati objavljeni, na vakcinama koje proizvode Moderna, Pfizer i AstraZeneca [..]
I to je cinjenica. [..]
(ajde, 1. maj 2021 20:59)

Ok, da bi zavrsio ovu raspravu, i tvoje "cinjenice" stavio u djubre, gde im je i mesto, evo ti linkovi sa svim testiranjima u trecoj fazi za Fajzer-biontek vakcinu i za Gam-covid-Vac.

Fajzer ima 5 studija, Sputnjik ima 5. Zasto je Fajzerovih 5 studija Faze III testiranja vece od Sputnjikovih 5 studija faze III testiranja i zasto je to "cinjenica"?

Fajzer link:

https://clinicaltrials.gov/ct2/results?term=pfizer+vaccine&cond=Covid19&age_v=&gndr=&type=Intr&rslt=&phase=2&Search=Apply


Gam-Covid-Vac link:

https://clinicaltrials.gov/ct2/results?cond=Covid19&term=gam-covid-vac&cntry=&state=&city=&dist=

Dvostruko slepe, placebo kontrolisane studije najmerodavnije studije, a ovih ostalih imas dinar za sleper, i najcesce ne vrede mnogo vise od tvojih komentara, najvise zbog problema sa uzorcima.

Skoro je bila jedna takva studija u Madjarskoj, koja je rekla da su Sputnjik i SinoPharm daleko bolje od Fajzera, i posto sam za razliku od tebe, u stanju da kriticki sagledam tvrdnje koji bi mi se cak i dopale licno, odbacio sam njihove rezultate.

Nemam mesta da pobijam sve sto si izlupetao u ostatku komentara, ali kada ljudi na netu kazu da je nesto "cinjenica", a ne ostave izvor, to obicno ispadne da nije bas cinjenica.

exer

pre 2 godine

Posle 15 dana od prve doze Fajzera, zarazio sam se na poslu, nije bilo sanse da me omasi, ispostavice se kasnije.
Medjutim, posle 12 dana Fajzer pocinje da stvara antitela.
Kad dodje u dodir sa koronom, Fajzer dodatno pomaze organizmu da dobije jos vise antitela.
Epilog: Korona, upala sinusa, temperatura jedan dan 38,2.
Posle toga zavrsena prica sa koronom, postepeno smanjivanje upale i kraj.
Nula puta sam se zakasljao.
Antitela - mnogo veca od proseka koji ljudi obicno imaju (Jedan Fajzer + korona 6 dana pre druge doze). Ako vam nesto znaci, po ELFA metodi 28.00 (granica je 1.00+).
Drugu dozu mi je epidemiolog pomerio na 45-60 dana od primanja prve doze.
Jel dovoljno receno?
A da, nisam nikoga zarazio, a mogao sam lagano, ne znajuci da sam u inkubaciji.
Fajzer smanjuje tramsisiju za 90%.
Laku noc.

akom

pre 2 godine

Lol samo se vi bodite, poslusne ovcice
(pocelo je, 01. maj 2021 19:20) Lol jos jedan YouTube naucnik. ;)
(..., 01. maj 2021 23:02)
Lol ovčice nemoj da te vuk odnese...

Ni vakser, ni antivakser

pre 2 godine

Zakljucak- nista ne stiti tako dobro kao prirudno stvoreni imunitet posle infekcije, znaci vakcine su dobre samo za one starije od 70 godina jer je 85% slucajeva umrlih bas u toj starosnoj kategoriji i umesto da su vakcine ponudjene svima u zemljma koje su ih prigrabile ( Izrael, USA, Britanija) da je bilo pameti do sad bi se citava planeta u okviru populacije od 70 god navise vakcinisala i revaksinisala i tako bi se smanjila buduca smrtnost za 85% . Ali, zdravstvom se bave tajkuni ( Gejts) politicari ( Biden i Vucic) za njih rade potplaceni doktori(Fauci , Kon i comp) rezultati su onda ocekivani
(nenad, 01. maj 2021 16:50) Jedno pitanje na osnovu tvog zakljucka. Ako “nista ne stiti tako dobro kao prirodno stvoreni imunitet posle infekcije”, kako to da se ista osoba, nebrojeno puta tokom zivota, zarazi virusom gripa? Prehladu da i ne pominjem...
(..., 1. maj 2021 18:15),

prehladu pomeni, ali sa gripom ipak malo opreznije... Ja na pr. ne znam nikoga(podvlacim ni-ko-ga) iz kruga prijatelja i poznanika (a imam ih solidan broj), ko je tokom zivota, imao grip nebrojeno puta... Dakle, ne neki virus koji traje par dana, vec bas pravi grip(temperatura 39+, bolovi u celom telu,gubitak apetita,..., u trajanju od 5-7 dana)

milan

pre 2 godine

Skroz je neverovatno da neko nakon 1-2 nedelje od prve vakcine dobije imunitet. Organizmu treba daleko vise vremena da izgradi imunitet. Zato i stoji u uputstvu dve vakcine na 3 nedelje pa je ukupno 6 nedelja tj. mesec i po dana. Prva pa tri nedelje pa druga pa tri nedelje. Kad se spominje zarazavanje bitno je pomenuti momenat inficiranja a ne momenat pojave prvih simptoma koji su nedelju dana kasnije. Pa bih pitao koliko je njih koji su dobili prvi simptom 4 nedelje nakon revakcine tj. 7 nedelja od prve vakcine? Koliko je njih koji su zavrsili u bolnici 5 nedelje od revakcine tj. 8 nedelje od prve vakcine jer sigurno nisu zavrsili u bolnici prvog dana od pojave prvog simptoma, znaci da su bili 1 nedelju u inkubaciji i jednu nedelju bolesni kod kuce. Verovatno ima i takvih ali to je vrlo mali broj ljudi kod kojih je imuni sistem jednostavno zbog necega zakazao a ljudi cesto nisu iskreni da li su svo vreme bili na nekim teskim lekovima ili imaju neku autoimunu bolest ili imaju preterano puno godina.

Maltezer

pre 2 godine

"Nema protiv HIV-a vakcine, nažalost...
(kkl, 01. maj 2021 22:31)"

Istina, ja sam upotrebio izraz vakcina, mada nije odgvarajući. Ne postoji vakcina, ali postoji zaštita (profilaksa) koja, uzeta na vreme, onemogućava virusu da se infiltrira u ćelije. Ukoliko je pretpostavka da će se doći u dodir s virusom (seksualni radnici), medikament se zove PrEP, a neposredno nakon dodira s virusom se uzima PEP.
Bez obzira što se ne zove "vakcina" već profilaksa, i to su i dalje medikamenti koji omogućavaju borbu protiv virusa, slično kao vakcina protiv covid-19.
Uzgred, mislim da ne bi bilo loše da se i Redakcija uključi i da naprave nekoliko članaka u vezi gore pomenutih lekova, kako bi skeptici shvatili koliko medicina napreduje zadnjih decenija.

Vlado

pre 2 godine

Stalno se pred javnost stavljaju pogresna pitanja, vakcine i druge nepotrebne price oko virusa. Kljucno pitanje danas je : Kako je to Kina jos prosle godine pobedila virus koronu i to bez vakcina? Zasto to isto nije uradila Amerika i Evropa? To je pitanje svih pitanja a ne kakva je koja vakcina, antivakseri i sl. Šta to nema Amerika i Evropa a Kina ima? Meni je jasno da je Kina to uradila jer ima posten odnos prema koronu a Evropa i Amerika muljaju, namerno rade na tome da ovaj haos sa koronom traje što duze.

kkl

pre 2 godine

@maltezer Nema protiv HIV-a vakcine, nazalost, i tesko da ce biti u skorije vreme. Svi koji imaju bolest pod kontrolom su na lekovima, a Berlinski pacijent je izlecen putem transplantacije kostane srzi. HIV izaziva retrovirus koji napada T celije koje treba da ga prepoznaju i eliminisu, ali one to ne mogu zbog omotaca koji retrovirus ima. Pri tom, retrovirus se replicira i ubacuje svoju rnk u celijsku dnk, ali ta replikacija nije dosledna (da replikacija jeste dosledna vakcina bi vec postojala), vec pravi mnogo nasumicnih gresaka, i to u vrlo kratkom vremenskom periodu, otprilike za 24h, i zbog toga su svi pokusaji propali. Ovo je onako vrlo uopsteno.

LOL^2

pre 2 godine

Mogao bih imenom, prezimenom i srednjim slovom da ti nabrojim 20 ljudi koji su preležali ovo nešto, uradili test na antitela, a rezultat NULA, pa se postavlja pitanje šta je to nešto?

O ljudima koji su za ovo nešto dobili nešto ništa i to 2 puta - placebo - pa rezultat ponovo NULA, da ne pričam!

Ništa ne izokrećem, ali pričam ČINJENICE koje VI VAKSERI ne želite da čujete, pa bar malo uključite mozak!
(alba greaca, 1. maj 2021 20:32)
-----------------------------------------------

A gde su te cinjenice o kojima pricas? Lolcina na kvadrat!

Will Mosley

pre 2 godine

10 dana nakon prve doze fajzera ja dobio obostranu upalu pluća. Moji primili kineza i proslo mesec dana nakon druge doze i oboje oboleli dosta, otac bas se jedva oporavio. Ko preživi drugacije gleda na život.
(Bankar, 01. maj 2021 14:58)

Znam dosta ljudi, od kojih su i neki moji rodjaci, koji su primili Fajzer vakcinu, i niko od njih nije imao upalu pluca, najjaci simptom bila temperatura, i sta cemo sad? Ti si upalu pluca mogao da dobijes i od korone, nemoj vakcinu da krivis za to.

alba greaca

pre 2 godine

@Odgovor na tvoje pitanje je DA!
Oni koji su prelezali vec imaju neki imunitet i njima je dovoljna i jedna doza. Oni koji nisu prelezali potpuni imunitet dobijaju tek nakon druge doze. E to pise u ovom istrazivanju. Ali vi antivaxeri/antikoronasi cete sve izokrenuti naglavacke, cak i ako je u pitanju studija koja u osnovi ide vama u korist.
(zzz, 01. maj 2021 19:10)

Mogao bih imenom, prezimenom i srednjim slovom da ti nabrojim 20 ljudi koji su preležali ovo nešto, uradili test na antitela, a rezultat NULA, pa se postavlja pitanje šta je to nešto?

O ljudima koji su za ovo nešto dobili nešto ništa i to 2 puta - placebo - pa rezultat ponovo NULA, da ne pričam!

Ništa ne izokrećem, ali pričam činjenice koje VI VAKSERI ne želite da čujete, pa bar malo uključite mozak!

ajde

pre 2 godine

Ja bih prokomentarisao pošto nemam problem sa fetišiziranjem svega Zapadnog. Van tvoje glupe opaske, ruske i kineske vakcine imaju isti cilj,
(Dule, 1. maj 2021 19:28)
-----------------------------------------------

Jos je ruski naucnik Ivan Pavlov istrazivao refleksne reakcije poput tvoje - pa je dovoljno da neko pomene Ruse, i ti se odazivas, kao po pozivu. Pa jos znas i da je opaska "glupa", ali je nisi razumeo. Bitno je da se javis.

Ruske i kineske vakcine ne komentarisem, jer je daleko vise testove vrseno, i rezultati objavljeni, na vakcinama koje proizvode Moderna, Pfizer i AstraZeneca. Iz nekog razloga mnogo manje znamo o ove druge dve, a ruska je pogotovo pod velom tajne, iako su obe zapravo bazirane na klasicnim vakcinama koje koriste umrtvljeni virus. Niti tvrdim da ruska i kineska vakcina nemaju isti cilj - to si ti izmislio, pa mi prepisao (opet Pavlov).

I to je cinjenica. Cinjenica je da su vec nekoliko puta pronadjene posiljke laznih ruskih vakcina. Cinjenica je da je velika vecina vakcinisanih, a bolesnih ljudi u Srbiji oni koji su primili kinesku vakcinu. Ja nemam informacija zasto je to tako, pa se zato i uzdrzavam komentarisanja istih, a ti to nazivaj "fetisizacijom" i "glupom opaskom", ako zelite. Lepota Interneta je da svako moze da se frlja s cime hoce, bez da ima cinjenice da svoje tvrdnje potkrepi.

Maltezer

pre 2 godine

"Zakljucak- nista ne stiti tako dobro kao prirudno stvoreni imunitet posle infekcije...
(nenad, 01. maj 2021 16:50)"

Važi za sve viruse ili samo za ovaj? Ako je samo za ovaj, zašto samo za njega? A ako je za sve, koliku zaštitu od imaju oni koji su prethodno zakačili HIV ili herpes od istog tog virusa? (ps protiv HIV ima vakcina, ali ako kažeš da je bolje bez nje...)

zzz

pre 2 godine

Otkrili su da je nakon prve doze cepiva Fajzer pojačani imunološki odgovor u obliku T-stanica, B-stanica i neutralizirajućih antitela bio uveliko povezan s prethodnom infekcijom.

Sta su T i B stanice? Jel to oznaka za Tramvaj i Bus? Zasto spominjete gradski prevoz u tekstu o vakcinama???

Dule

pre 2 godine

Zakljucak 3 - nista nije sporno. Smanjenje mogucnosti zaraze je tek sekundarna pozitivna stvar, a niko i nikada nije tvrdio da je stopa nula. Primarna je, kako SVE studije o Pfizer i Moderna vakcinama navode, mnogo slabija zaraza, mnogo manja stopa hospitalizacije i nulta smrtnost. Kineske i ruske vakcine ne bih komentarisao.
(ajde, 1. maj 2021 17:35)

Ja bih prokomentarisao pošto nemam problem sa fetišiziranjem svega Zapadnog. Van tvoje glupe opaske, ruske i kineske vakcine imaju isti cilj, i nikad nisu tvrdile da su u stanju da spreče zarazu, nego da smanje broj hospitalizacija i da spreče smrt.

Btw, sve te studije su radile testove na ljudima koji nisu stari, relativno zdravi itd, dok su u praksi ljudi ipak (retko) umirali od kovida i posle vakcine, ali u nekoliko redova veličine manje nego oni bez vakcine.

Farmakomafijas

pre 2 godine

Alavi farmako mafijasi, nikad dosta para.
(Lil, 1. maj 2021 18:01)

Ne brini, bice para od lekova koje cete vi antivakseri da potrosite kad se razbolite (pluca, srce, bubrezi... ma samo reci).

zzz

pre 2 godine

Ko nije preležao bolest vakcina mu nije dovoljna? A ko jeste, pa je već imun, njemu je vakcina dovoljna? Nije baš tako ali praktično kao da je tako? A kineska mora bar 3 puta? Dok ova fajzerova je dosta samo dva puta? U smislu tek tada će biti moguća studija da se vidi dal je 2 puta dovoljno? Za ovu godinu, dogodine se podrazumeva da mora opet?
Ovo mi sve ne uliva poverenje - doktore jel to znači da sam glup i zaostao?
(joja, 01. maj 2021 15:32)

Odgovor na tvoje pitanje je DA!
Oni koji su prelezali vec imaju neki imunitet i njima je dovoljna i jedna doza. Oni koji nisu prelezali potpuni imunitet dobijaju tek nakon druge doze. E to pise u ovom istrazivanju. Ali vi antivaxeri/antikoronasi cete sve izokrenuti naglavacke, cak i ako je u pitanju studija koja u osnovi ide vama u korist.

Batistuta

pre 2 godine

primio prvu dozu fajzera pre sedam dana.sinoc temperatura,sve me zivo boli.
(dejan, 1. maj 2021 17:36)

Kazu Fajzer stavi koronu u jednu od milion vakcina. Cestitamo, srecni dobitnice. Dodjite sutra po nagradu! :-)

Nenad

pre 2 godine

@nenad
Moj komša 1984. godište izašao pre neki dan iz bolnice, posle 6 nedelja. Smršao 21kg, na jedno 70-75kg sada. Inače polumaratonac, u pristojnoj formi i nije gojazan. Kontam da je bezbedan sada jer ima prirodni imunitet, ali da ga pitas da li bi se vakcinisao na vreme - trcao bi sada. Oni od 70-80 su verovatno u mnogo većem problemu nego mladi, ali da virus razara i ostavlja posledice i na mlade - i te kako.

To se zove "Anecdotal evidence"- i nije nikakav dokaz u medicini- opet procitaj moj komentar i proveri ga u svim zvanicnim statistikama- 85% umrlih ima preko 70 godina- i ako ne mozes da istovremeno raspodelis vakcine citavom svetu jer nemas dovoljno dozaa samo jedna doza ne stiti- onda bi trebalo istovremeno rasporediti vakcine samo starijima od 70 godina i to obe doze sa razmakom od 3 nedelje kako bi izbegli da tih 85% nastavi da umire- ja ne znam sta ti tiu nije jasno

Gospodar Zarin

pre 2 godine

Žalosne li propagande... T-ćelije koje su vrhunsko oružje prirodnog imuniteta nemaju nikakve veze sa S-proteinom koji špricevi sa genetski modifikovanim sekvencama unose u organizam. T-ćelije prioritetno uništavaju N-protein, gradivni protein virusa. Pa tek zajedno sa njim ubijaju i ostale sve sa zaraženom ćelijom. Zato je prirodni imunitet misaona imenica za genetsku terapiju. Sa druge strane, antitela funkcionišu isključivo van ćelije, u krvi i privremena su - za razliku od T-ćelija (limfocita) koji doživotno pamte&štite organizam.

Nenad

pre 2 godine

Gejts tajkun
(h-umor, 1. maj 2021 17:15
A kako bi ti nazvao nekog ko je naosnovu privelegovanog polozaja dobio eksluzivni ugovor sa IBM-om? Ti ocigledno ne poznajes istoriju biznisa u US, ne znas ko su bili roditelje Gejtsa i ne znas na koji nacin se dobijaju ugovori, ako mislis da pegavi decko sa srednjom skolom moze da zakuca na vrata CEO IBM i dobije ugovor onda je to stvarno humor. Cak i da je na nasjposteniji moguci nacin dosao do bogatstva a ne krseci antimonopolske zakone ( Sto je dokazana u sudskom postupku pred najvisim sudom Aerike), opet mu to ne daje pravo da vodi Svetsku Zdravstvenu Organizaciju

Jim Beam

pre 2 godine

@nenad
Moj komša 1984. godište izašao pre neki dan iz bolnice, posle 6 nedelja. Smršao 21kg, na jedno 70-75kg sada. Inače polumaratonac, u pristojnoj formi i nije gojazan. Kontam da je bezbedan sada jer ima prirodni imunitet, ali da ga pitas da li bi se vakcinisao na vreme - trcao bi sada. Oni od 70-80 su verovatno u mnogo većem problemu nego mladi, ali da virus razara i ostavlja posledice i na mlade - i te kako.

ajde

pre 2 godine

Zakljucak- nista ne stiti tako dobro kao prirudno stvoreni imunitet posle infekcije, znaci vakcine su dobre samo za one starije od 70 godina jer je 85% slucajeva umrlih bas u toj starosnoj kategoriji i umesto da su vakcine ponudjene svima u zemljma koje su ih prigrabile ( Izrael, USA, Britanija) da je bilo pameti do sad bi se citava planeta u okviru populacije od 70 god navise vakcinisala i revaksinisala i tako bi se smanjila buduca smrtnost za 85% . Ali, zdravstvom se bave tajkuni ( Gejts) politicari ( Biden i Vucic) za njih rade potplaceni doktori(Fauci , Kon i comp) rezultati su onda ocekivani
(nenad, 1. maj 2021 16:50)
-------------------------------------------

Zakljucak 1 - nisi ni procitao clanak.
Zakljucak 2 - nisu testirali ljude koji su dobili obe Pfizer vakcine
Zakljucak 3 - nista nije sporno. Smanjenje mogucnosti zaraze je tek sekundarna pozitivna stvar, a niko i nikada nije tvrdio da je stopa nula. Primarna je, kako SVE studije o Pfizer i Moderna vakcinama navode, mnogo slabija zaraza, mnogo manja stopa hospitalizacije i nulta smrtnost. Kineske i ruske vakcine ne bih komentarisao.

h-umor

pre 2 godine

Zakljucak- nista ne stiti tako dobro kao prirudno stvoreni imunitet posle infekcije, znaci vakcine su dobre samo za one starije od 70 godina jer je 85% slucajeva umrlih bas u toj starosnoj kategoriji i umesto da su vakcine ponudjene svima u zemljma koje su ih prigrabile ( Izrael, USA, Britanija) da je bilo pameti do sad bi se citava planeta u okviru populacije od 70 god navise vakcinisala i revaksinisala i tako bi se smanjila buduca smrtnost za 85% . Ali, zdravstvom se bave tajkuni ( Gejts) politicari ( Biden i Vucic) za njih rade potplaceni doktori(Fauci , Kon i comp) rezultati su onda ocekivani
(nenad, 01. maj 2021 16:50)

Gejts tajkun

Noldorian

pre 2 godine

Ključna reč je “mogućnost”. U kom procentu? 5%? 15%? To je sve smešno... Kod zdravih osoba ta šansa je izuzetno mala... A sve i da se zaraziš imaćeš blaže simptome bolesti. Vakcinišite se i nastavite život, ne bavite se glupostima.

nenad

pre 2 godine

Zakljucak- nista ne stiti tako dobro kao prirudno stvoreni imunitet posle infekcije, znaci vakcine su dobre samo za one starije od 70 godina jer je 85% slucajeva umrlih bas u toj starosnoj kategoriji i umesto da su vakcine ponudjene svima u zemljma koje su ih prigrabile ( Izrael, USA, Britanija) da je bilo pameti do sad bi se citava planeta u okviru populacije od 70 god navise vakcinisala i revaksinisala i tako bi se smanjila buduca smrtnost za 85% . Ali, zdravstvom se bave tajkuni ( Gejts) politicari ( Biden i Vucic) za njih rade potplaceni doktori(Fauci , Kon i comp) rezultati su onda ocekivani

Majstor za margarite

pre 2 godine

Postoji i posle obe doze.

Prošlog (ili pretprošlog) vikenda je bila vest da je u 3 staračka doma (u Bohumu, Remšajdu i još jednom gradu) pozitivno testirano na britanski soj ukupno 40-ak osoba.
E sada, pokazalo se da vakcina radi posao jer zaraženi nisu imali nikakve ili su imali samo blage simptome, a i virus se nije proširio na ceo dom (kao što je bilo ranije).

joja

pre 2 godine

Ko nije preležao bolest vakcina mu nije dovoljna? A ko jeste, pa je već imun, njemu je vakcina dovoljna? Nije baš tako ali praktično kao da je tako? A kineska mora bar 3 puta? Dok ova fajzerova je dosta samo dva puta? U smislu tek tada će biti moguća studija da se vidi dal je 2 puta dovoljno? Za ovu godinu, dogodine se podrazumeva da mora opet?
Ovo mi sve ne uliva poverenje - doktore jel to znači da sam glup i zaostao?

Iznogud

pre 2 godine

I ovde se pokazuje nejasna linija koja navodno razdvaja imunološko delovanje prirodnog imuniteta i onog koji je podstakla vakcina. Kod svih je to izmešano. Razlike u odzivima i imunitetu vakcinisanih možemo pripisati ranije stvorenom, manjem ili većem prirodnom imunom odgovoru, jer su se svi kretali u "zaraženom" okruženju pre vakcinisanja.

Bankar

pre 2 godine

10 dana nakon prve doze fajzera ja dobio obostranu upalu pluća. Moji primili kineza i proslo mesec dana nakon druge doze i oboje oboleli dosta, otac bas se jedva oporavio. Ko preživi drugacije gleda na život.

Bankar

pre 2 godine

10 dana nakon prve doze fajzera ja dobio obostranu upalu pluća. Moji primili kineza i proslo mesec dana nakon druge doze i oboje oboleli dosta, otac bas se jedva oporavio. Ko preživi drugacije gleda na život.

Jim Beam

pre 2 godine

@nenad
Moj komša 1984. godište izašao pre neki dan iz bolnice, posle 6 nedelja. Smršao 21kg, na jedno 70-75kg sada. Inače polumaratonac, u pristojnoj formi i nije gojazan. Kontam da je bezbedan sada jer ima prirodni imunitet, ali da ga pitas da li bi se vakcinisao na vreme - trcao bi sada. Oni od 70-80 su verovatno u mnogo većem problemu nego mladi, ali da virus razara i ostavlja posledice i na mlade - i te kako.

Majstor za margarite

pre 2 godine

Postoji i posle obe doze.

Prošlog (ili pretprošlog) vikenda je bila vest da je u 3 staračka doma (u Bohumu, Remšajdu i još jednom gradu) pozitivno testirano na britanski soj ukupno 40-ak osoba.
E sada, pokazalo se da vakcina radi posao jer zaraženi nisu imali nikakve ili su imali samo blage simptome, a i virus se nije proširio na ceo dom (kao što je bilo ranije).

ajde

pre 2 godine

Zakljucak- nista ne stiti tako dobro kao prirudno stvoreni imunitet posle infekcije, znaci vakcine su dobre samo za one starije od 70 godina jer je 85% slucajeva umrlih bas u toj starosnoj kategoriji i umesto da su vakcine ponudjene svima u zemljma koje su ih prigrabile ( Izrael, USA, Britanija) da je bilo pameti do sad bi se citava planeta u okviru populacije od 70 god navise vakcinisala i revaksinisala i tako bi se smanjila buduca smrtnost za 85% . Ali, zdravstvom se bave tajkuni ( Gejts) politicari ( Biden i Vucic) za njih rade potplaceni doktori(Fauci , Kon i comp) rezultati su onda ocekivani
(nenad, 1. maj 2021 16:50)
-------------------------------------------

Zakljucak 1 - nisi ni procitao clanak.
Zakljucak 2 - nisu testirali ljude koji su dobili obe Pfizer vakcine
Zakljucak 3 - nista nije sporno. Smanjenje mogucnosti zaraze je tek sekundarna pozitivna stvar, a niko i nikada nije tvrdio da je stopa nula. Primarna je, kako SVE studije o Pfizer i Moderna vakcinama navode, mnogo slabija zaraza, mnogo manja stopa hospitalizacije i nulta smrtnost. Kineske i ruske vakcine ne bih komentarisao.

Farmakomafijas

pre 2 godine

Alavi farmako mafijasi, nikad dosta para.
(Lil, 1. maj 2021 18:01)

Ne brini, bice para od lekova koje cete vi antivakseri da potrosite kad se razbolite (pluca, srce, bubrezi... ma samo reci).

exer

pre 2 godine

Posle 15 dana od prve doze Fajzera, zarazio sam se na poslu, nije bilo sanse da me omasi, ispostavice se kasnije.
Medjutim, posle 12 dana Fajzer pocinje da stvara antitela.
Kad dodje u dodir sa koronom, Fajzer dodatno pomaze organizmu da dobije jos vise antitela.
Epilog: Korona, upala sinusa, temperatura jedan dan 38,2.
Posle toga zavrsena prica sa koronom, postepeno smanjivanje upale i kraj.
Nula puta sam se zakasljao.
Antitela - mnogo veca od proseka koji ljudi obicno imaju (Jedan Fajzer + korona 6 dana pre druge doze). Ako vam nesto znaci, po ELFA metodi 28.00 (granica je 1.00+).
Drugu dozu mi je epidemiolog pomerio na 45-60 dana od primanja prve doze.
Jel dovoljno receno?
A da, nisam nikoga zarazio, a mogao sam lagano, ne znajuci da sam u inkubaciji.
Fajzer smanjuje tramsisiju za 90%.
Laku noc.

zzz

pre 2 godine

Ko nije preležao bolest vakcina mu nije dovoljna? A ko jeste, pa je već imun, njemu je vakcina dovoljna? Nije baš tako ali praktično kao da je tako? A kineska mora bar 3 puta? Dok ova fajzerova je dosta samo dva puta? U smislu tek tada će biti moguća studija da se vidi dal je 2 puta dovoljno? Za ovu godinu, dogodine se podrazumeva da mora opet?
Ovo mi sve ne uliva poverenje - doktore jel to znači da sam glup i zaostao?
(joja, 01. maj 2021 15:32)

Odgovor na tvoje pitanje je DA!
Oni koji su prelezali vec imaju neki imunitet i njima je dovoljna i jedna doza. Oni koji nisu prelezali potpuni imunitet dobijaju tek nakon druge doze. E to pise u ovom istrazivanju. Ali vi antivaxeri/antikoronasi cete sve izokrenuti naglavacke, cak i ako je u pitanju studija koja u osnovi ide vama u korist.

Noldorian

pre 2 godine

Ključna reč je “mogućnost”. U kom procentu? 5%? 15%? To je sve smešno... Kod zdravih osoba ta šansa je izuzetno mala... A sve i da se zaraziš imaćeš blaže simptome bolesti. Vakcinišite se i nastavite život, ne bavite se glupostima.

nenad

pre 2 godine

Zakljucak- nista ne stiti tako dobro kao prirudno stvoreni imunitet posle infekcije, znaci vakcine su dobre samo za one starije od 70 godina jer je 85% slucajeva umrlih bas u toj starosnoj kategoriji i umesto da su vakcine ponudjene svima u zemljma koje su ih prigrabile ( Izrael, USA, Britanija) da je bilo pameti do sad bi se citava planeta u okviru populacije od 70 god navise vakcinisala i revaksinisala i tako bi se smanjila buduca smrtnost za 85% . Ali, zdravstvom se bave tajkuni ( Gejts) politicari ( Biden i Vucic) za njih rade potplaceni doktori(Fauci , Kon i comp) rezultati su onda ocekivani

Gospodar Zarin

pre 2 godine

Žalosne li propagande... T-ćelije koje su vrhunsko oružje prirodnog imuniteta nemaju nikakve veze sa S-proteinom koji špricevi sa genetski modifikovanim sekvencama unose u organizam. T-ćelije prioritetno uništavaju N-protein, gradivni protein virusa. Pa tek zajedno sa njim ubijaju i ostale sve sa zaraženom ćelijom. Zato je prirodni imunitet misaona imenica za genetsku terapiju. Sa druge strane, antitela funkcionišu isključivo van ćelije, u krvi i privremena su - za razliku od T-ćelija (limfocita) koji doživotno pamte&štite organizam.

Nenad

pre 2 godine

Gejts tajkun
(h-umor, 1. maj 2021 17:15
A kako bi ti nazvao nekog ko je naosnovu privelegovanog polozaja dobio eksluzivni ugovor sa IBM-om? Ti ocigledno ne poznajes istoriju biznisa u US, ne znas ko su bili roditelje Gejtsa i ne znas na koji nacin se dobijaju ugovori, ako mislis da pegavi decko sa srednjom skolom moze da zakuca na vrata CEO IBM i dobije ugovor onda je to stvarno humor. Cak i da je na nasjposteniji moguci nacin dosao do bogatstva a ne krseci antimonopolske zakone ( Sto je dokazana u sudskom postupku pred najvisim sudom Aerike), opet mu to ne daje pravo da vodi Svetsku Zdravstvenu Organizaciju

Will Mosley

pre 2 godine

10 dana nakon prve doze fajzera ja dobio obostranu upalu pluća. Moji primili kineza i proslo mesec dana nakon druge doze i oboje oboleli dosta, otac bas se jedva oporavio. Ko preživi drugacije gleda na život.
(Bankar, 01. maj 2021 14:58)

Znam dosta ljudi, od kojih su i neki moji rodjaci, koji su primili Fajzer vakcinu, i niko od njih nije imao upalu pluca, najjaci simptom bila temperatura, i sta cemo sad? Ti si upalu pluca mogao da dobijes i od korone, nemoj vakcinu da krivis za to.

joja

pre 2 godine

Ko nije preležao bolest vakcina mu nije dovoljna? A ko jeste, pa je već imun, njemu je vakcina dovoljna? Nije baš tako ali praktično kao da je tako? A kineska mora bar 3 puta? Dok ova fajzerova je dosta samo dva puta? U smislu tek tada će biti moguća studija da se vidi dal je 2 puta dovoljno? Za ovu godinu, dogodine se podrazumeva da mora opet?
Ovo mi sve ne uliva poverenje - doktore jel to znači da sam glup i zaostao?

Batistuta

pre 2 godine

primio prvu dozu fajzera pre sedam dana.sinoc temperatura,sve me zivo boli.
(dejan, 1. maj 2021 17:36)

Kazu Fajzer stavi koronu u jednu od milion vakcina. Cestitamo, srecni dobitnice. Dodjite sutra po nagradu! :-)

LOL^2

pre 2 godine

Mogao bih imenom, prezimenom i srednjim slovom da ti nabrojim 20 ljudi koji su preležali ovo nešto, uradili test na antitela, a rezultat NULA, pa se postavlja pitanje šta je to nešto?

O ljudima koji su za ovo nešto dobili nešto ništa i to 2 puta - placebo - pa rezultat ponovo NULA, da ne pričam!

Ništa ne izokrećem, ali pričam ČINJENICE koje VI VAKSERI ne želite da čujete, pa bar malo uključite mozak!
(alba greaca, 1. maj 2021 20:32)
-----------------------------------------------

A gde su te cinjenice o kojima pricas? Lolcina na kvadrat!

h-umor

pre 2 godine

Zakljucak- nista ne stiti tako dobro kao prirudno stvoreni imunitet posle infekcije, znaci vakcine su dobre samo za one starije od 70 godina jer je 85% slucajeva umrlih bas u toj starosnoj kategoriji i umesto da su vakcine ponudjene svima u zemljma koje su ih prigrabile ( Izrael, USA, Britanija) da je bilo pameti do sad bi se citava planeta u okviru populacije od 70 god navise vakcinisala i revaksinisala i tako bi se smanjila buduca smrtnost za 85% . Ali, zdravstvom se bave tajkuni ( Gejts) politicari ( Biden i Vucic) za njih rade potplaceni doktori(Fauci , Kon i comp) rezultati su onda ocekivani
(nenad, 01. maj 2021 16:50)

Gejts tajkun

Nenad

pre 2 godine

@nenad
Moj komša 1984. godište izašao pre neki dan iz bolnice, posle 6 nedelja. Smršao 21kg, na jedno 70-75kg sada. Inače polumaratonac, u pristojnoj formi i nije gojazan. Kontam da je bezbedan sada jer ima prirodni imunitet, ali da ga pitas da li bi se vakcinisao na vreme - trcao bi sada. Oni od 70-80 su verovatno u mnogo većem problemu nego mladi, ali da virus razara i ostavlja posledice i na mlade - i te kako.

To se zove "Anecdotal evidence"- i nije nikakav dokaz u medicini- opet procitaj moj komentar i proveri ga u svim zvanicnim statistikama- 85% umrlih ima preko 70 godina- i ako ne mozes da istovremeno raspodelis vakcine citavom svetu jer nemas dovoljno dozaa samo jedna doza ne stiti- onda bi trebalo istovremeno rasporediti vakcine samo starijima od 70 godina i to obe doze sa razmakom od 3 nedelje kako bi izbegli da tih 85% nastavi da umire- ja ne znam sta ti tiu nije jasno

kkl

pre 2 godine

@maltezer Nema protiv HIV-a vakcine, nazalost, i tesko da ce biti u skorije vreme. Svi koji imaju bolest pod kontrolom su na lekovima, a Berlinski pacijent je izlecen putem transplantacije kostane srzi. HIV izaziva retrovirus koji napada T celije koje treba da ga prepoznaju i eliminisu, ali one to ne mogu zbog omotaca koji retrovirus ima. Pri tom, retrovirus se replicira i ubacuje svoju rnk u celijsku dnk, ali ta replikacija nije dosledna (da replikacija jeste dosledna vakcina bi vec postojala), vec pravi mnogo nasumicnih gresaka, i to u vrlo kratkom vremenskom periodu, otprilike za 24h, i zbog toga su svi pokusaji propali. Ovo je onako vrlo uopsteno.

Dule

pre 2 godine

Ruske i kineske vakcine ne komentarisem, jer je daleko vise testove vrseno, i rezultati objavljeni, na vakcinama koje proizvode Moderna, Pfizer i AstraZeneca [..]
I to je cinjenica. [..]
(ajde, 1. maj 2021 20:59)

Ok, da bi zavrsio ovu raspravu, i tvoje "cinjenice" stavio u djubre, gde im je i mesto, evo ti linkovi sa svim testiranjima u trecoj fazi za Fajzer-biontek vakcinu i za Gam-covid-Vac.

Fajzer ima 5 studija, Sputnjik ima 5. Zasto je Fajzerovih 5 studija Faze III testiranja vece od Sputnjikovih 5 studija faze III testiranja i zasto je to "cinjenica"?

Fajzer link:

https://clinicaltrials.gov/ct2/results?term=pfizer+vaccine&cond=Covid19&age_v=&gndr=&type=Intr&rslt=&phase=2&Search=Apply


Gam-Covid-Vac link:

https://clinicaltrials.gov/ct2/results?cond=Covid19&term=gam-covid-vac&cntry=&state=&city=&dist=

Dvostruko slepe, placebo kontrolisane studije najmerodavnije studije, a ovih ostalih imas dinar za sleper, i najcesce ne vrede mnogo vise od tvojih komentara, najvise zbog problema sa uzorcima.

Skoro je bila jedna takva studija u Madjarskoj, koja je rekla da su Sputnjik i SinoPharm daleko bolje od Fajzera, i posto sam za razliku od tebe, u stanju da kriticki sagledam tvrdnje koji bi mi se cak i dopale licno, odbacio sam njihove rezultate.

Nemam mesta da pobijam sve sto si izlupetao u ostatku komentara, ali kada ljudi na netu kazu da je nesto "cinjenica", a ne ostave izvor, to obicno ispadne da nije bas cinjenica.

Vlado

pre 2 godine

Stalno se pred javnost stavljaju pogresna pitanja, vakcine i druge nepotrebne price oko virusa. Kljucno pitanje danas je : Kako je to Kina jos prosle godine pobedila virus koronu i to bez vakcina? Zasto to isto nije uradila Amerika i Evropa? To je pitanje svih pitanja a ne kakva je koja vakcina, antivakseri i sl. Šta to nema Amerika i Evropa a Kina ima? Meni je jasno da je Kina to uradila jer ima posten odnos prema koronu a Evropa i Amerika muljaju, namerno rade na tome da ovaj haos sa koronom traje što duze.

Ni vakser, ni antivakser

pre 2 godine

Zakljucak- nista ne stiti tako dobro kao prirudno stvoreni imunitet posle infekcije, znaci vakcine su dobre samo za one starije od 70 godina jer je 85% slucajeva umrlih bas u toj starosnoj kategoriji i umesto da su vakcine ponudjene svima u zemljma koje su ih prigrabile ( Izrael, USA, Britanija) da je bilo pameti do sad bi se citava planeta u okviru populacije od 70 god navise vakcinisala i revaksinisala i tako bi se smanjila buduca smrtnost za 85% . Ali, zdravstvom se bave tajkuni ( Gejts) politicari ( Biden i Vucic) za njih rade potplaceni doktori(Fauci , Kon i comp) rezultati su onda ocekivani
(nenad, 01. maj 2021 16:50) Jedno pitanje na osnovu tvog zakljucka. Ako “nista ne stiti tako dobro kao prirodno stvoreni imunitet posle infekcije”, kako to da se ista osoba, nebrojeno puta tokom zivota, zarazi virusom gripa? Prehladu da i ne pominjem...
(..., 1. maj 2021 18:15),

prehladu pomeni, ali sa gripom ipak malo opreznije... Ja na pr. ne znam nikoga(podvlacim ni-ko-ga) iz kruga prijatelja i poznanika (a imam ih solidan broj), ko je tokom zivota, imao grip nebrojeno puta... Dakle, ne neki virus koji traje par dana, vec bas pravi grip(temperatura 39+, bolovi u celom telu,gubitak apetita,..., u trajanju od 5-7 dana)

akom

pre 2 godine

Lol samo se vi bodite, poslusne ovcice
(pocelo je, 01. maj 2021 19:20) Lol jos jedan YouTube naucnik. ;)
(..., 01. maj 2021 23:02)
Lol ovčice nemoj da te vuk odnese...

Iznogud

pre 2 godine

I ovde se pokazuje nejasna linija koja navodno razdvaja imunološko delovanje prirodnog imuniteta i onog koji je podstakla vakcina. Kod svih je to izmešano. Razlike u odzivima i imunitetu vakcinisanih možemo pripisati ranije stvorenom, manjem ili većem prirodnom imunom odgovoru, jer su se svi kretali u "zaraženom" okruženju pre vakcinisanja.

Dule

pre 2 godine

Zakljucak 3 - nista nije sporno. Smanjenje mogucnosti zaraze je tek sekundarna pozitivna stvar, a niko i nikada nije tvrdio da je stopa nula. Primarna je, kako SVE studije o Pfizer i Moderna vakcinama navode, mnogo slabija zaraza, mnogo manja stopa hospitalizacije i nulta smrtnost. Kineske i ruske vakcine ne bih komentarisao.
(ajde, 1. maj 2021 17:35)

Ja bih prokomentarisao pošto nemam problem sa fetišiziranjem svega Zapadnog. Van tvoje glupe opaske, ruske i kineske vakcine imaju isti cilj, i nikad nisu tvrdile da su u stanju da spreče zarazu, nego da smanje broj hospitalizacija i da spreče smrt.

Btw, sve te studije su radile testove na ljudima koji nisu stari, relativno zdravi itd, dok su u praksi ljudi ipak (retko) umirali od kovida i posle vakcine, ali u nekoliko redova veličine manje nego oni bez vakcine.

Maltezer

pre 2 godine

"Nema protiv HIV-a vakcine, nažalost...
(kkl, 01. maj 2021 22:31)"

Istina, ja sam upotrebio izraz vakcina, mada nije odgvarajući. Ne postoji vakcina, ali postoji zaštita (profilaksa) koja, uzeta na vreme, onemogućava virusu da se infiltrira u ćelije. Ukoliko je pretpostavka da će se doći u dodir s virusom (seksualni radnici), medikament se zove PrEP, a neposredno nakon dodira s virusom se uzima PEP.
Bez obzira što se ne zove "vakcina" već profilaksa, i to su i dalje medikamenti koji omogućavaju borbu protiv virusa, slično kao vakcina protiv covid-19.
Uzgred, mislim da ne bi bilo loše da se i Redakcija uključi i da naprave nekoliko članaka u vezi gore pomenutih lekova, kako bi skeptici shvatili koliko medicina napreduje zadnjih decenija.

ajde

pre 2 godine

Ja bih prokomentarisao pošto nemam problem sa fetišiziranjem svega Zapadnog. Van tvoje glupe opaske, ruske i kineske vakcine imaju isti cilj,
(Dule, 1. maj 2021 19:28)
-----------------------------------------------

Jos je ruski naucnik Ivan Pavlov istrazivao refleksne reakcije poput tvoje - pa je dovoljno da neko pomene Ruse, i ti se odazivas, kao po pozivu. Pa jos znas i da je opaska "glupa", ali je nisi razumeo. Bitno je da se javis.

Ruske i kineske vakcine ne komentarisem, jer je daleko vise testove vrseno, i rezultati objavljeni, na vakcinama koje proizvode Moderna, Pfizer i AstraZeneca. Iz nekog razloga mnogo manje znamo o ove druge dve, a ruska je pogotovo pod velom tajne, iako su obe zapravo bazirane na klasicnim vakcinama koje koriste umrtvljeni virus. Niti tvrdim da ruska i kineska vakcina nemaju isti cilj - to si ti izmislio, pa mi prepisao (opet Pavlov).

I to je cinjenica. Cinjenica je da su vec nekoliko puta pronadjene posiljke laznih ruskih vakcina. Cinjenica je da je velika vecina vakcinisanih, a bolesnih ljudi u Srbiji oni koji su primili kinesku vakcinu. Ja nemam informacija zasto je to tako, pa se zato i uzdrzavam komentarisanja istih, a ti to nazivaj "fetisizacijom" i "glupom opaskom", ako zelite. Lepota Interneta je da svako moze da se frlja s cime hoce, bez da ima cinjenice da svoje tvrdnje potkrepi.

milan

pre 2 godine

Skroz je neverovatno da neko nakon 1-2 nedelje od prve vakcine dobije imunitet. Organizmu treba daleko vise vremena da izgradi imunitet. Zato i stoji u uputstvu dve vakcine na 3 nedelje pa je ukupno 6 nedelja tj. mesec i po dana. Prva pa tri nedelje pa druga pa tri nedelje. Kad se spominje zarazavanje bitno je pomenuti momenat inficiranja a ne momenat pojave prvih simptoma koji su nedelju dana kasnije. Pa bih pitao koliko je njih koji su dobili prvi simptom 4 nedelje nakon revakcine tj. 7 nedelja od prve vakcine? Koliko je njih koji su zavrsili u bolnici 5 nedelje od revakcine tj. 8 nedelje od prve vakcine jer sigurno nisu zavrsili u bolnici prvog dana od pojave prvog simptoma, znaci da su bili 1 nedelju u inkubaciji i jednu nedelju bolesni kod kuce. Verovatno ima i takvih ali to je vrlo mali broj ljudi kod kojih je imuni sistem jednostavno zbog necega zakazao a ljudi cesto nisu iskreni da li su svo vreme bili na nekim teskim lekovima ili imaju neku autoimunu bolest ili imaju preterano puno godina.

putnik

pre 2 godine

je li vama teoretičarima zavere ikada palo na pamet da bi ti proizvođači vakcina kojih se sablažnjavate, a pri tom proizvode stotine tableta koje gutate nekontrolisano na dnevnoj bazi, mogli da pribegnu lukavstvu, pa da vam tu komponentu ( koja blokira duhovnost, instalira čipove, steriliše, itd… ) tajno uvali kroz aspirin, panadol , brufen, kafetin, viagru…. samo pitam

alba greaca

pre 2 godine

@Odgovor na tvoje pitanje je DA!
Oni koji su prelezali vec imaju neki imunitet i njima je dovoljna i jedna doza. Oni koji nisu prelezali potpuni imunitet dobijaju tek nakon druge doze. E to pise u ovom istrazivanju. Ali vi antivaxeri/antikoronasi cete sve izokrenuti naglavacke, cak i ako je u pitanju studija koja u osnovi ide vama u korist.
(zzz, 01. maj 2021 19:10)

Mogao bih imenom, prezimenom i srednjim slovom da ti nabrojim 20 ljudi koji su preležali ovo nešto, uradili test na antitela, a rezultat NULA, pa se postavlja pitanje šta je to nešto?

O ljudima koji su za ovo nešto dobili nešto ništa i to 2 puta - placebo - pa rezultat ponovo NULA, da ne pričam!

Ništa ne izokrećem, ali pričam činjenice koje VI VAKSERI ne želite da čujete, pa bar malo uključite mozak!

Maltezer

pre 2 godine

"Zakljucak- nista ne stiti tako dobro kao prirudno stvoreni imunitet posle infekcije...
(nenad, 01. maj 2021 16:50)"

Važi za sve viruse ili samo za ovaj? Ako je samo za ovaj, zašto samo za njega? A ako je za sve, koliku zaštitu od imaju oni koji su prethodno zakačili HIV ili herpes od istog tog virusa? (ps protiv HIV ima vakcina, ali ako kažeš da je bolje bez nje...)

zzz

pre 2 godine

Otkrili su da je nakon prve doze cepiva Fajzer pojačani imunološki odgovor u obliku T-stanica, B-stanica i neutralizirajućih antitela bio uveliko povezan s prethodnom infekcijom.

Sta su T i B stanice? Jel to oznaka za Tramvaj i Bus? Zasto spominjete gradski prevoz u tekstu o vakcinama???

Andrija

pre 2 godine

Kod mene na poslu smo vakcinisali i revaksinisali 139 pacijenata, ( starosti od 40-97 godina) Pfizer-om i niko nije imao nikakve reakcije. Pozdrav iz Verone.

Alexa

pre 2 godine

Zamislite da je za vreme epidemije Variole bila ovakva efikasnost vakcina... Srbije danas ne bi bilo. Ipak, ta vakcina je otkrivena 150 godina pre izbijanja epidemije... I bila je potvrdjeno efikasna i bezbedna. A ne ovo... Primite jednu dozu. Stvorićete antitela za 2 nedelje. Ipak ne,nego za mesec dana. Ne, tačnije za dva meseca. Joj nije dovoljna revakcinacija, morate treću dozu. Ma, svake godine ima da je primate! Oboleli ste- jer niste primili vakcinu. Oboleli ste, a primili vakcinu- nije stigao imuni sistem da reaguje, ali imate "samo" obostranu upalu pluća. Šta bi bilo da niste primili?! Umrli ste- pa zato što niste primili vakcinu. Primili ste, a umrli, paaaa... Niste od korone. P.S. Ovo je bio siže izjava epidemiologa, o efikasnosti vakcina, koje slušamo od januara do danas.

Nele

pre 2 godine

"Kod mene na poslu smo vakcinisali i revaksinisali 139 pacijenata, ( starosti od 40-97 godina) Pfizer-om i niko nije imao nikakve reakcije. Pozdrav iz Verone.
@Andrija"
Mislis nije umro na licu mesta? Niko i ne tvrdi da vakcina momentalno ubija. Koliki je procenat tih koji su razvili rak posle 5-10godina? A nije proslo dovoljno vremena?
Od tih 139 pacijenata, koliko je njih posle revakcinacije napravilo decu i imaju li ta deca povecanje u procentima u oboljenjima od npr auto-imunih bolesti, raka ili neplodnosti?
I ako je tako sigurna i proverena zasto vakcina ima privremenu upotrebnu dozvolu za hitne slicaje a ne trajnu??

Zoki

pre 2 godine

Voleo bih da su izašli sa nekim brojevima, da bi se videlo koliko je smanjena zaštita od zaraze. Takođe, koji procenat vakcinisanih je teže oboleo i završio u bolnici. Prednost mRNA vakcine je što već nakon 7 dana razvije zaštitu, odnosno bar je razvijala kod onih prvih varijanti na koje su sve vakcine testirane. U uslovima pandemije to je veoma bitno. AstraZeneca i Sputnik su tri puta sporije, mada su i dalje odlične vakcine. Kineska vakcina je bez sumnje najprirodnija, samo i najsporija. Ni jedna vakcina ne pruža 100% zaštitu, ni one vakcine koje smo primali u detinjstvu ne pružaju takvu zaštitu. Tu dolazi u igru i ono koliko vakcina ublažava bolest i štiti od komplikacija.

...

pre 2 godine

Lol samo se vi bodite, poslusne ovcice
(pocelo je, 01. maj 2021 19:20) Lol jos jedan YouTube naucnik. ;)
(..., 01. maj 2021 23:02)
Lol ovčice nemoj da te vuk odnese...
(akom, 01. maj 2021 23:40) Lol evo cekam... ;)

Kosta

pre 2 godine

@Jim Beam...Polumaratonac od 95-100 kg? Da ste rekli sportista pa ajde...ali ovo ne pije vodu. Inače i mene je drmnulo, i to baš zbog dobre forme (vitalni kapacitet) nisam osetio ništa dok nije upala zahvatila veći deo pluća. Posle 20 dana, gubitka 10 kg i atrofije mišića vraćam se polako nazad.Kilažu sam vratio posle par nedelja.

nenad

pre 2 godine

Zakljucak- nista ne stiti tako dobro kao prirudno stvoreni imunitet posle infekcije, znaci vakcine su dobre samo za one starije od 70 godina jer je 85% slucajeva umrlih bas u toj starosnoj kategoriji i umesto da su vakcine ponudjene svima u zemljma koje su ih prigrabile ( Izrael, USA, Britanija) da je bilo pameti do sad bi se citava planeta u okviru populacije od 70 god navise vakcinisala i revaksinisala i tako bi se smanjila buduca smrtnost za 85% . Ali, zdravstvom se bave tajkuni ( Gejts) politicari ( Biden i Vucic) za njih rade potplaceni doktori(Fauci , Kon i comp) rezultati su onda ocekivani

Batistuta

pre 2 godine

primio prvu dozu fajzera pre sedam dana.sinoc temperatura,sve me zivo boli.
(dejan, 1. maj 2021 17:36)

Kazu Fajzer stavi koronu u jednu od milion vakcina. Cestitamo, srecni dobitnice. Dodjite sutra po nagradu! :-)

Farmakomafijas

pre 2 godine

Alavi farmako mafijasi, nikad dosta para.
(Lil, 1. maj 2021 18:01)

Ne brini, bice para od lekova koje cete vi antivakseri da potrosite kad se razbolite (pluca, srce, bubrezi... ma samo reci).

zzz

pre 2 godine

Otkrili su da je nakon prve doze cepiva Fajzer pojačani imunološki odgovor u obliku T-stanica, B-stanica i neutralizirajućih antitela bio uveliko povezan s prethodnom infekcijom.

Sta su T i B stanice? Jel to oznaka za Tramvaj i Bus? Zasto spominjete gradski prevoz u tekstu o vakcinama???

joja

pre 2 godine

Ko nije preležao bolest vakcina mu nije dovoljna? A ko jeste, pa je već imun, njemu je vakcina dovoljna? Nije baš tako ali praktično kao da je tako? A kineska mora bar 3 puta? Dok ova fajzerova je dosta samo dva puta? U smislu tek tada će biti moguća studija da se vidi dal je 2 puta dovoljno? Za ovu godinu, dogodine se podrazumeva da mora opet?
Ovo mi sve ne uliva poverenje - doktore jel to znači da sam glup i zaostao?

ajde

pre 2 godine

Zakljucak- nista ne stiti tako dobro kao prirudno stvoreni imunitet posle infekcije, znaci vakcine su dobre samo za one starije od 70 godina jer je 85% slucajeva umrlih bas u toj starosnoj kategoriji i umesto da su vakcine ponudjene svima u zemljma koje su ih prigrabile ( Izrael, USA, Britanija) da je bilo pameti do sad bi se citava planeta u okviru populacije od 70 god navise vakcinisala i revaksinisala i tako bi se smanjila buduca smrtnost za 85% . Ali, zdravstvom se bave tajkuni ( Gejts) politicari ( Biden i Vucic) za njih rade potplaceni doktori(Fauci , Kon i comp) rezultati su onda ocekivani
(nenad, 1. maj 2021 16:50)
-------------------------------------------

Zakljucak 1 - nisi ni procitao clanak.
Zakljucak 2 - nisu testirali ljude koji su dobili obe Pfizer vakcine
Zakljucak 3 - nista nije sporno. Smanjenje mogucnosti zaraze je tek sekundarna pozitivna stvar, a niko i nikada nije tvrdio da je stopa nula. Primarna je, kako SVE studije o Pfizer i Moderna vakcinama navode, mnogo slabija zaraza, mnogo manja stopa hospitalizacije i nulta smrtnost. Kineske i ruske vakcine ne bih komentarisao.

alba greaca

pre 2 godine

@Odgovor na tvoje pitanje je DA!
Oni koji su prelezali vec imaju neki imunitet i njima je dovoljna i jedna doza. Oni koji nisu prelezali potpuni imunitet dobijaju tek nakon druge doze. E to pise u ovom istrazivanju. Ali vi antivaxeri/antikoronasi cete sve izokrenuti naglavacke, cak i ako je u pitanju studija koja u osnovi ide vama u korist.
(zzz, 01. maj 2021 19:10)

Mogao bih imenom, prezimenom i srednjim slovom da ti nabrojim 20 ljudi koji su preležali ovo nešto, uradili test na antitela, a rezultat NULA, pa se postavlja pitanje šta je to nešto?

O ljudima koji su za ovo nešto dobili nešto ništa i to 2 puta - placebo - pa rezultat ponovo NULA, da ne pričam!

Ništa ne izokrećem, ali pričam činjenice koje VI VAKSERI ne želite da čujete, pa bar malo uključite mozak!

Jim Beam

pre 2 godine

@nenad
Moj komša 1984. godište izašao pre neki dan iz bolnice, posle 6 nedelja. Smršao 21kg, na jedno 70-75kg sada. Inače polumaratonac, u pristojnoj formi i nije gojazan. Kontam da je bezbedan sada jer ima prirodni imunitet, ali da ga pitas da li bi se vakcinisao na vreme - trcao bi sada. Oni od 70-80 su verovatno u mnogo većem problemu nego mladi, ali da virus razara i ostavlja posledice i na mlade - i te kako.

zzz

pre 2 godine

Ko nije preležao bolest vakcina mu nije dovoljna? A ko jeste, pa je već imun, njemu je vakcina dovoljna? Nije baš tako ali praktično kao da je tako? A kineska mora bar 3 puta? Dok ova fajzerova je dosta samo dva puta? U smislu tek tada će biti moguća studija da se vidi dal je 2 puta dovoljno? Za ovu godinu, dogodine se podrazumeva da mora opet?
Ovo mi sve ne uliva poverenje - doktore jel to znači da sam glup i zaostao?
(joja, 01. maj 2021 15:32)

Odgovor na tvoje pitanje je DA!
Oni koji su prelezali vec imaju neki imunitet i njima je dovoljna i jedna doza. Oni koji nisu prelezali potpuni imunitet dobijaju tek nakon druge doze. E to pise u ovom istrazivanju. Ali vi antivaxeri/antikoronasi cete sve izokrenuti naglavacke, cak i ako je u pitanju studija koja u osnovi ide vama u korist.

Noldorian

pre 2 godine

Ključna reč je “mogućnost”. U kom procentu? 5%? 15%? To je sve smešno... Kod zdravih osoba ta šansa je izuzetno mala... A sve i da se zaraziš imaćeš blaže simptome bolesti. Vakcinišite se i nastavite život, ne bavite se glupostima.

exer

pre 2 godine

Posle 15 dana od prve doze Fajzera, zarazio sam se na poslu, nije bilo sanse da me omasi, ispostavice se kasnije.
Medjutim, posle 12 dana Fajzer pocinje da stvara antitela.
Kad dodje u dodir sa koronom, Fajzer dodatno pomaze organizmu da dobije jos vise antitela.
Epilog: Korona, upala sinusa, temperatura jedan dan 38,2.
Posle toga zavrsena prica sa koronom, postepeno smanjivanje upale i kraj.
Nula puta sam se zakasljao.
Antitela - mnogo veca od proseka koji ljudi obicno imaju (Jedan Fajzer + korona 6 dana pre druge doze). Ako vam nesto znaci, po ELFA metodi 28.00 (granica je 1.00+).
Drugu dozu mi je epidemiolog pomerio na 45-60 dana od primanja prve doze.
Jel dovoljno receno?
A da, nisam nikoga zarazio, a mogao sam lagano, ne znajuci da sam u inkubaciji.
Fajzer smanjuje tramsisiju za 90%.
Laku noc.

Bankar

pre 2 godine

10 dana nakon prve doze fajzera ja dobio obostranu upalu pluća. Moji primili kineza i proslo mesec dana nakon druge doze i oboje oboleli dosta, otac bas se jedva oporavio. Ko preživi drugacije gleda na život.

Nenad

pre 2 godine

Gejts tajkun
(h-umor, 1. maj 2021 17:15
A kako bi ti nazvao nekog ko je naosnovu privelegovanog polozaja dobio eksluzivni ugovor sa IBM-om? Ti ocigledno ne poznajes istoriju biznisa u US, ne znas ko su bili roditelje Gejtsa i ne znas na koji nacin se dobijaju ugovori, ako mislis da pegavi decko sa srednjom skolom moze da zakuca na vrata CEO IBM i dobije ugovor onda je to stvarno humor. Cak i da je na nasjposteniji moguci nacin dosao do bogatstva a ne krseci antimonopolske zakone ( Sto je dokazana u sudskom postupku pred najvisim sudom Aerike), opet mu to ne daje pravo da vodi Svetsku Zdravstvenu Organizaciju

akom

pre 2 godine

Lol samo se vi bodite, poslusne ovcice
(pocelo je, 01. maj 2021 19:20) Lol jos jedan YouTube naucnik. ;)
(..., 01. maj 2021 23:02)
Lol ovčice nemoj da te vuk odnese...

Dule

pre 2 godine

Ruske i kineske vakcine ne komentarisem, jer je daleko vise testove vrseno, i rezultati objavljeni, na vakcinama koje proizvode Moderna, Pfizer i AstraZeneca [..]
I to je cinjenica. [..]
(ajde, 1. maj 2021 20:59)

Ok, da bi zavrsio ovu raspravu, i tvoje "cinjenice" stavio u djubre, gde im je i mesto, evo ti linkovi sa svim testiranjima u trecoj fazi za Fajzer-biontek vakcinu i za Gam-covid-Vac.

Fajzer ima 5 studija, Sputnjik ima 5. Zasto je Fajzerovih 5 studija Faze III testiranja vece od Sputnjikovih 5 studija faze III testiranja i zasto je to "cinjenica"?

Fajzer link:

https://clinicaltrials.gov/ct2/results?term=pfizer+vaccine&cond=Covid19&age_v=&gndr=&type=Intr&rslt=&phase=2&Search=Apply


Gam-Covid-Vac link:

https://clinicaltrials.gov/ct2/results?cond=Covid19&term=gam-covid-vac&cntry=&state=&city=&dist=

Dvostruko slepe, placebo kontrolisane studije najmerodavnije studije, a ovih ostalih imas dinar za sleper, i najcesce ne vrede mnogo vise od tvojih komentara, najvise zbog problema sa uzorcima.

Skoro je bila jedna takva studija u Madjarskoj, koja je rekla da su Sputnjik i SinoPharm daleko bolje od Fajzera, i posto sam za razliku od tebe, u stanju da kriticki sagledam tvrdnje koji bi mi se cak i dopale licno, odbacio sam njihove rezultate.

Nemam mesta da pobijam sve sto si izlupetao u ostatku komentara, ali kada ljudi na netu kazu da je nesto "cinjenica", a ne ostave izvor, to obicno ispadne da nije bas cinjenica.

Gospodar Zarin

pre 2 godine

Žalosne li propagande... T-ćelije koje su vrhunsko oružje prirodnog imuniteta nemaju nikakve veze sa S-proteinom koji špricevi sa genetski modifikovanim sekvencama unose u organizam. T-ćelije prioritetno uništavaju N-protein, gradivni protein virusa. Pa tek zajedno sa njim ubijaju i ostale sve sa zaraženom ćelijom. Zato je prirodni imunitet misaona imenica za genetsku terapiju. Sa druge strane, antitela funkcionišu isključivo van ćelije, u krvi i privremena su - za razliku od T-ćelija (limfocita) koji doživotno pamte&štite organizam.

Dule

pre 2 godine

Zakljucak 3 - nista nije sporno. Smanjenje mogucnosti zaraze je tek sekundarna pozitivna stvar, a niko i nikada nije tvrdio da je stopa nula. Primarna je, kako SVE studije o Pfizer i Moderna vakcinama navode, mnogo slabija zaraza, mnogo manja stopa hospitalizacije i nulta smrtnost. Kineske i ruske vakcine ne bih komentarisao.
(ajde, 1. maj 2021 17:35)

Ja bih prokomentarisao pošto nemam problem sa fetišiziranjem svega Zapadnog. Van tvoje glupe opaske, ruske i kineske vakcine imaju isti cilj, i nikad nisu tvrdile da su u stanju da spreče zarazu, nego da smanje broj hospitalizacija i da spreče smrt.

Btw, sve te studije su radile testove na ljudima koji nisu stari, relativno zdravi itd, dok su u praksi ljudi ipak (retko) umirali od kovida i posle vakcine, ali u nekoliko redova veličine manje nego oni bez vakcine.

Vlado

pre 2 godine

Stalno se pred javnost stavljaju pogresna pitanja, vakcine i druge nepotrebne price oko virusa. Kljucno pitanje danas je : Kako je to Kina jos prosle godine pobedila virus koronu i to bez vakcina? Zasto to isto nije uradila Amerika i Evropa? To je pitanje svih pitanja a ne kakva je koja vakcina, antivakseri i sl. Šta to nema Amerika i Evropa a Kina ima? Meni je jasno da je Kina to uradila jer ima posten odnos prema koronu a Evropa i Amerika muljaju, namerno rade na tome da ovaj haos sa koronom traje što duze.

Majstor za margarite

pre 2 godine

Postoji i posle obe doze.

Prošlog (ili pretprošlog) vikenda je bila vest da je u 3 staračka doma (u Bohumu, Remšajdu i još jednom gradu) pozitivno testirano na britanski soj ukupno 40-ak osoba.
E sada, pokazalo se da vakcina radi posao jer zaraženi nisu imali nikakve ili su imali samo blage simptome, a i virus se nije proširio na ceo dom (kao što je bilo ranije).

h-umor

pre 2 godine

Zakljucak- nista ne stiti tako dobro kao prirudno stvoreni imunitet posle infekcije, znaci vakcine su dobre samo za one starije od 70 godina jer je 85% slucajeva umrlih bas u toj starosnoj kategoriji i umesto da su vakcine ponudjene svima u zemljma koje su ih prigrabile ( Izrael, USA, Britanija) da je bilo pameti do sad bi se citava planeta u okviru populacije od 70 god navise vakcinisala i revaksinisala i tako bi se smanjila buduca smrtnost za 85% . Ali, zdravstvom se bave tajkuni ( Gejts) politicari ( Biden i Vucic) za njih rade potplaceni doktori(Fauci , Kon i comp) rezultati su onda ocekivani
(nenad, 01. maj 2021 16:50)

Gejts tajkun

ajde

pre 2 godine

Ja bih prokomentarisao pošto nemam problem sa fetišiziranjem svega Zapadnog. Van tvoje glupe opaske, ruske i kineske vakcine imaju isti cilj,
(Dule, 1. maj 2021 19:28)
-----------------------------------------------

Jos je ruski naucnik Ivan Pavlov istrazivao refleksne reakcije poput tvoje - pa je dovoljno da neko pomene Ruse, i ti se odazivas, kao po pozivu. Pa jos znas i da je opaska "glupa", ali je nisi razumeo. Bitno je da se javis.

Ruske i kineske vakcine ne komentarisem, jer je daleko vise testove vrseno, i rezultati objavljeni, na vakcinama koje proizvode Moderna, Pfizer i AstraZeneca. Iz nekog razloga mnogo manje znamo o ove druge dve, a ruska je pogotovo pod velom tajne, iako su obe zapravo bazirane na klasicnim vakcinama koje koriste umrtvljeni virus. Niti tvrdim da ruska i kineska vakcina nemaju isti cilj - to si ti izmislio, pa mi prepisao (opet Pavlov).

I to je cinjenica. Cinjenica je da su vec nekoliko puta pronadjene posiljke laznih ruskih vakcina. Cinjenica je da je velika vecina vakcinisanih, a bolesnih ljudi u Srbiji oni koji su primili kinesku vakcinu. Ja nemam informacija zasto je to tako, pa se zato i uzdrzavam komentarisanja istih, a ti to nazivaj "fetisizacijom" i "glupom opaskom", ako zelite. Lepota Interneta je da svako moze da se frlja s cime hoce, bez da ima cinjenice da svoje tvrdnje potkrepi.

Maltezer

pre 2 godine

"Zakljucak- nista ne stiti tako dobro kao prirudno stvoreni imunitet posle infekcije...
(nenad, 01. maj 2021 16:50)"

Važi za sve viruse ili samo za ovaj? Ako je samo za ovaj, zašto samo za njega? A ako je za sve, koliku zaštitu od imaju oni koji su prethodno zakačili HIV ili herpes od istog tog virusa? (ps protiv HIV ima vakcina, ali ako kažeš da je bolje bez nje...)

Will Mosley

pre 2 godine

10 dana nakon prve doze fajzera ja dobio obostranu upalu pluća. Moji primili kineza i proslo mesec dana nakon druge doze i oboje oboleli dosta, otac bas se jedva oporavio. Ko preživi drugacije gleda na život.
(Bankar, 01. maj 2021 14:58)

Znam dosta ljudi, od kojih su i neki moji rodjaci, koji su primili Fajzer vakcinu, i niko od njih nije imao upalu pluca, najjaci simptom bila temperatura, i sta cemo sad? Ti si upalu pluca mogao da dobijes i od korone, nemoj vakcinu da krivis za to.

LOL^2

pre 2 godine

Mogao bih imenom, prezimenom i srednjim slovom da ti nabrojim 20 ljudi koji su preležali ovo nešto, uradili test na antitela, a rezultat NULA, pa se postavlja pitanje šta je to nešto?

O ljudima koji su za ovo nešto dobili nešto ništa i to 2 puta - placebo - pa rezultat ponovo NULA, da ne pričam!

Ništa ne izokrećem, ali pričam ČINJENICE koje VI VAKSERI ne želite da čujete, pa bar malo uključite mozak!
(alba greaca, 1. maj 2021 20:32)
-----------------------------------------------

A gde su te cinjenice o kojima pricas? Lolcina na kvadrat!

Ni vakser, ni antivakser

pre 2 godine

Zakljucak- nista ne stiti tako dobro kao prirudno stvoreni imunitet posle infekcije, znaci vakcine su dobre samo za one starije od 70 godina jer je 85% slucajeva umrlih bas u toj starosnoj kategoriji i umesto da su vakcine ponudjene svima u zemljma koje su ih prigrabile ( Izrael, USA, Britanija) da je bilo pameti do sad bi se citava planeta u okviru populacije od 70 god navise vakcinisala i revaksinisala i tako bi se smanjila buduca smrtnost za 85% . Ali, zdravstvom se bave tajkuni ( Gejts) politicari ( Biden i Vucic) za njih rade potplaceni doktori(Fauci , Kon i comp) rezultati su onda ocekivani
(nenad, 01. maj 2021 16:50) Jedno pitanje na osnovu tvog zakljucka. Ako “nista ne stiti tako dobro kao prirodno stvoreni imunitet posle infekcije”, kako to da se ista osoba, nebrojeno puta tokom zivota, zarazi virusom gripa? Prehladu da i ne pominjem...
(..., 1. maj 2021 18:15),

prehladu pomeni, ali sa gripom ipak malo opreznije... Ja na pr. ne znam nikoga(podvlacim ni-ko-ga) iz kruga prijatelja i poznanika (a imam ih solidan broj), ko je tokom zivota, imao grip nebrojeno puta... Dakle, ne neki virus koji traje par dana, vec bas pravi grip(temperatura 39+, bolovi u celom telu,gubitak apetita,..., u trajanju od 5-7 dana)

Nenad

pre 2 godine

@nenad
Moj komša 1984. godište izašao pre neki dan iz bolnice, posle 6 nedelja. Smršao 21kg, na jedno 70-75kg sada. Inače polumaratonac, u pristojnoj formi i nije gojazan. Kontam da je bezbedan sada jer ima prirodni imunitet, ali da ga pitas da li bi se vakcinisao na vreme - trcao bi sada. Oni od 70-80 su verovatno u mnogo većem problemu nego mladi, ali da virus razara i ostavlja posledice i na mlade - i te kako.

To se zove "Anecdotal evidence"- i nije nikakav dokaz u medicini- opet procitaj moj komentar i proveri ga u svim zvanicnim statistikama- 85% umrlih ima preko 70 godina- i ako ne mozes da istovremeno raspodelis vakcine citavom svetu jer nemas dovoljno dozaa samo jedna doza ne stiti- onda bi trebalo istovremeno rasporediti vakcine samo starijima od 70 godina i to obe doze sa razmakom od 3 nedelje kako bi izbegli da tih 85% nastavi da umire- ja ne znam sta ti tiu nije jasno

Iznogud

pre 2 godine

I ovde se pokazuje nejasna linija koja navodno razdvaja imunološko delovanje prirodnog imuniteta i onog koji je podstakla vakcina. Kod svih je to izmešano. Razlike u odzivima i imunitetu vakcinisanih možemo pripisati ranije stvorenom, manjem ili većem prirodnom imunom odgovoru, jer su se svi kretali u "zaraženom" okruženju pre vakcinisanja.

Nele

pre 2 godine

"Kod mene na poslu smo vakcinisali i revaksinisali 139 pacijenata, ( starosti od 40-97 godina) Pfizer-om i niko nije imao nikakve reakcije. Pozdrav iz Verone.
@Andrija"
Mislis nije umro na licu mesta? Niko i ne tvrdi da vakcina momentalno ubija. Koliki je procenat tih koji su razvili rak posle 5-10godina? A nije proslo dovoljno vremena?
Od tih 139 pacijenata, koliko je njih posle revakcinacije napravilo decu i imaju li ta deca povecanje u procentima u oboljenjima od npr auto-imunih bolesti, raka ili neplodnosti?
I ako je tako sigurna i proverena zasto vakcina ima privremenu upotrebnu dozvolu za hitne slicaje a ne trajnu??

Alexa

pre 2 godine

Zamislite da je za vreme epidemije Variole bila ovakva efikasnost vakcina... Srbije danas ne bi bilo. Ipak, ta vakcina je otkrivena 150 godina pre izbijanja epidemije... I bila je potvrdjeno efikasna i bezbedna. A ne ovo... Primite jednu dozu. Stvorićete antitela za 2 nedelje. Ipak ne,nego za mesec dana. Ne, tačnije za dva meseca. Joj nije dovoljna revakcinacija, morate treću dozu. Ma, svake godine ima da je primate! Oboleli ste- jer niste primili vakcinu. Oboleli ste, a primili vakcinu- nije stigao imuni sistem da reaguje, ali imate "samo" obostranu upalu pluća. Šta bi bilo da niste primili?! Umrli ste- pa zato što niste primili vakcinu. Primili ste, a umrli, paaaa... Niste od korone. P.S. Ovo je bio siže izjava epidemiologa, o efikasnosti vakcina, koje slušamo od januara do danas.

putnik

pre 2 godine

je li vama teoretičarima zavere ikada palo na pamet da bi ti proizvođači vakcina kojih se sablažnjavate, a pri tom proizvode stotine tableta koje gutate nekontrolisano na dnevnoj bazi, mogli da pribegnu lukavstvu, pa da vam tu komponentu ( koja blokira duhovnost, instalira čipove, steriliše, itd… ) tajno uvali kroz aspirin, panadol , brufen, kafetin, viagru…. samo pitam

milan

pre 2 godine

Skroz je neverovatno da neko nakon 1-2 nedelje od prve vakcine dobije imunitet. Organizmu treba daleko vise vremena da izgradi imunitet. Zato i stoji u uputstvu dve vakcine na 3 nedelje pa je ukupno 6 nedelja tj. mesec i po dana. Prva pa tri nedelje pa druga pa tri nedelje. Kad se spominje zarazavanje bitno je pomenuti momenat inficiranja a ne momenat pojave prvih simptoma koji su nedelju dana kasnije. Pa bih pitao koliko je njih koji su dobili prvi simptom 4 nedelje nakon revakcine tj. 7 nedelja od prve vakcine? Koliko je njih koji su zavrsili u bolnici 5 nedelje od revakcine tj. 8 nedelje od prve vakcine jer sigurno nisu zavrsili u bolnici prvog dana od pojave prvog simptoma, znaci da su bili 1 nedelju u inkubaciji i jednu nedelju bolesni kod kuce. Verovatno ima i takvih ali to je vrlo mali broj ljudi kod kojih je imuni sistem jednostavno zbog necega zakazao a ljudi cesto nisu iskreni da li su svo vreme bili na nekim teskim lekovima ili imaju neku autoimunu bolest ili imaju preterano puno godina.

Maltezer

pre 2 godine

"Nema protiv HIV-a vakcine, nažalost...
(kkl, 01. maj 2021 22:31)"

Istina, ja sam upotrebio izraz vakcina, mada nije odgvarajući. Ne postoji vakcina, ali postoji zaštita (profilaksa) koja, uzeta na vreme, onemogućava virusu da se infiltrira u ćelije. Ukoliko je pretpostavka da će se doći u dodir s virusom (seksualni radnici), medikament se zove PrEP, a neposredno nakon dodira s virusom se uzima PEP.
Bez obzira što se ne zove "vakcina" već profilaksa, i to su i dalje medikamenti koji omogućavaju borbu protiv virusa, slično kao vakcina protiv covid-19.
Uzgred, mislim da ne bi bilo loše da se i Redakcija uključi i da naprave nekoliko članaka u vezi gore pomenutih lekova, kako bi skeptici shvatili koliko medicina napreduje zadnjih decenija.

Andrija

pre 2 godine

Kod mene na poslu smo vakcinisali i revaksinisali 139 pacijenata, ( starosti od 40-97 godina) Pfizer-om i niko nije imao nikakve reakcije. Pozdrav iz Verone.

...

pre 2 godine

Lol samo se vi bodite, poslusne ovcice
(pocelo je, 01. maj 2021 19:20) Lol jos jedan YouTube naucnik. ;)
(..., 01. maj 2021 23:02)
Lol ovčice nemoj da te vuk odnese...
(akom, 01. maj 2021 23:40) Lol evo cekam... ;)

kkl

pre 2 godine

@maltezer Nema protiv HIV-a vakcine, nazalost, i tesko da ce biti u skorije vreme. Svi koji imaju bolest pod kontrolom su na lekovima, a Berlinski pacijent je izlecen putem transplantacije kostane srzi. HIV izaziva retrovirus koji napada T celije koje treba da ga prepoznaju i eliminisu, ali one to ne mogu zbog omotaca koji retrovirus ima. Pri tom, retrovirus se replicira i ubacuje svoju rnk u celijsku dnk, ali ta replikacija nije dosledna (da replikacija jeste dosledna vakcina bi vec postojala), vec pravi mnogo nasumicnih gresaka, i to u vrlo kratkom vremenskom periodu, otprilike za 24h, i zbog toga su svi pokusaji propali. Ovo je onako vrlo uopsteno.

Zoki

pre 2 godine

Voleo bih da su izašli sa nekim brojevima, da bi se videlo koliko je smanjena zaštita od zaraze. Takođe, koji procenat vakcinisanih je teže oboleo i završio u bolnici. Prednost mRNA vakcine je što već nakon 7 dana razvije zaštitu, odnosno bar je razvijala kod onih prvih varijanti na koje su sve vakcine testirane. U uslovima pandemije to je veoma bitno. AstraZeneca i Sputnik su tri puta sporije, mada su i dalje odlične vakcine. Kineska vakcina je bez sumnje najprirodnija, samo i najsporija. Ni jedna vakcina ne pruža 100% zaštitu, ni one vakcine koje smo primali u detinjstvu ne pružaju takvu zaštitu. Tu dolazi u igru i ono koliko vakcina ublažava bolest i štiti od komplikacija.

Kosta

pre 2 godine

@Jim Beam...Polumaratonac od 95-100 kg? Da ste rekli sportista pa ajde...ali ovo ne pije vodu. Inače i mene je drmnulo, i to baš zbog dobre forme (vitalni kapacitet) nisam osetio ništa dok nije upala zahvatila veći deo pluća. Posle 20 dana, gubitka 10 kg i atrofije mišića vraćam se polako nazad.Kilažu sam vratio posle par nedelja.