Petak, 09.04.2021.

11:59

Šekler: Vakcinisani znatno manje prenose virus

Izvor: Tanjug

Šekler: Vakcinisani znatno manje prenose virus IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

53 Komentari

Sortiraj po:

Koliko traje dejstvo vakcina

pre 3 godine

Došlo je do velike zabune i nerazumevanja: vakcine ne traju samo 6 meseci, već je do sada potvrdjeno da traju 6 meseci (od kada je uzeta krv prvim vakcinisanim ljudima na početku studija). Vakcinisani ljudi će se pratiti i dalje i najverovatnije će se pokazati da su zaštićeni 1, možda i 2 godine, pa i duže. Kako su vakcine nove, možemo samo da predpostavljamo do kada će da štite, ali svakako će objaviti kad imunitet počne da pada: npr posle 15 meseci vakcinisanim Pfizerom - tad će svi vakcinisani znati kad će njima da padne imunitet.

Bauk zvani mutacije

pre 3 godine

Vakcine su radjene na S protein - protein šiljka i kako god da šiljak izmutira antitela koja se kače na oblik šiljka će se kačiti i na izmenjeni šiljak i pomoći u borbi protiv mutiranog virusa. Ako virus mutira u pravcu da šiljak nije šiljat, on neće moći da udje u ćeliju, ta mutacija je neproduktivna po virus, neće se, namnožiti jer ne može lako da udje kroz tunele u ćeliju i potisnuće je sposobniji (šiljatiji) sojevi. Znači vakcinišite se, u svakom slučaju će vam koristiti.

Klopka za viruse

pre 3 godine

Vakcinisani su klopka za viruse, ako vakcinisani udahne 100 virusa, oni koji mu ostanu u nosu npr 20 će moći da izdahne i zarazi nekog. Ostalih 80 koji udju u telo nailaze na antitela, ako se na 70 virusa zalepe antitela i cementiraju ih, ti virusi ne mogu da se udju u ćelije i množe se i to im je kraj. Onih 10 virusa udje u ćelije i počinje da se množi, tad nastaje borba, imunoćelije ubijaju inficirane ćelije u kojima su virusi, ako neke ćelije promaknu u njima se virus razmnoži. Verovatnoća da će u praksi vakcinisan da zarazi drugog je mnogo manja nego što se sada misli.

Jovan

pre 3 godine

@Nisam doktor i ne razumem se bas najbolje, ali treba znati da antitela kada se prelezi korona traju 6 meseci (uglavnom) i onda idemo sve ponovo, izgleda da je vakcina jedini lek.

(flixxxx, 10. april 2021 23:08)

Nisi doktor ali znas da ja koji sam prelezao imam antitela 6 meseci? Koliko ih imas ti? Zasto mislis da su tvoja antitela bolja i dugotrajnija od mojih?

istina

pre 3 godine

Jos pre godinu dana sam predvideo i zatvaranja, i skoro sve zabrane koje su sirom sveta stupile na snagu. Odmah je bilo vrlo jasno da ovo nema veze sa "zdravljem" jer da je "zdravlje" bila tema, u 99 posto slucajeva totalno suprotne mere bi se uvodile. Niti sam pristao da budem....naivan da pomislim da se odjedno vlade sirom sveta toliko interesuju za nase zdravlje, i to rade otimajuci ljudska prava, zatvarajuci ljude, maske itd. Danas je veoma prosto predvideti gde se ovo ide. Ljudi prihvataju vakcinu jer su iznemogli situacijom i misle da ce ih jedna/dve vakcine vratiti u "normalan" zivot. Nikada. Cilj je da se ceo svet vakcinise bar 2-4 puta godisnje, zauvek. "Povod" tome su.....mutacije (komedija) i sada vec otvoreno priznanje da vakcina ne garantuje imunitet. Spremite se za novi zivot u bolesnom svetu. Svetu u kojem je korona bila, a tek ce i da bude, najmanji problem. Nazalost, sve ovo nije slucajno i za sve ovo je svet pripreman vec par decenija. Tako da dana nema reakcije ljudi, a tesko da ce i biti.

flixxxx

pre 3 godine

Ja sam se vakcinisao astra-zenikom pre otprilike 5 nedelja, u mojoj kancelariji na poslu sedi nas 6, manje vise postujemo sva pravili, sedimo na razdaljini vecoj od 2 metra vecinu dana nosimo maske, naravno dogodi se da ih mahinalno skinemo i spustimo na bradu.
Osim mene u kancelariji je jos jedna koleginica vakcinisana, primila je obe doze faizer vakcine.
Prosle nedelje se dan za danom zarazilo cetvoro kolega, tj svi osim nas dvoje vakcinisanih.
2 je u bolnici sa teskom upalom pluca, dok je drugih dvoje bogu hvala kod kuce, stanje im se barem za sada ne pogorsava.
Da li sam pogresio sto sam se vakcinisao?
Mislim da bi se kolege koje su u bolnici sada menjale sa mnom i ako su bilo protivnici vakcina.
Nisam doktor i ne razumem se bas najbolje, ali treba znati da antitela kada se prelezi korona traju 6 meseci (uglavnom) i onda idemo sve ponovo, izgleda da je vakcina jedini lek.
Svako ima pravo da donosi odluku da li zeli ili ne da se vakcinise.
Ja sada jos cvrsce stojim iz moje odluke, a to kakve su nus pojave da dobio sam temperaturu prelezao jedan dan kod kuce posle vakcinacije.
A to sta ce se desiti nekome za pet godina, da li ce imati posledica od vakcinacije ? To niko ne zna, mozda me sutra udari auto, ali definitivno ne zelim da sutra dodjem kuci zarazim roditelje i ne daj boze neko od njih me napusti.
Zato smo se mi svi vakcinisali i jos uvek smo zivi i zdravi.

pedja

pre 3 godine

Kod mene Sputnjik nista nije napravio antitijela mjesec dana nakon revakcinacije 15.4,bruka.Uzgred imao sam reakciju i prilikom prve i druge doze ,sto je pozitivno ,mislio sam da stvaram imunitet,alkohol 60.dana nisam pio,il je do mene ili do vakcine,moguce da sam u tih 9%,sto ne odreaguju,ali moj kolega ima antitijela samo 3 ,vakcinisan kad i ja,kolega (ljekari smo), koji je razvio najveci broj ima 40.Ocito da ova vakcina ne pruza dobru zastitu,djelomicno.da,ali meni ostaje da se stitim na poslu i dalje kao i prije kao.da nisam.ni vakcinisan.Osim toga nismo jos dobilo ni sertifikate da smo vakcinisani posto nas "azurni "Institut za javno zdravstvo u Rep.Srpskoj jos nije napravio program za sertifikate,jos jedan minus ,doduse to nema veze sa vakcinom,te trece vakcinu nisu priznali na zapadu,tako da slobodno mogu reci triplo golo!Vjerovatno ce morati uvesti i trecu dozu,jel ovo ocito ne radi.Ponovicu amtitijela za 3 nedjelje garant ce vec pasti ispod 15.Doduse nisam mogao da biram imali smo samo Sputnjika,ali bih ga u tom momentu izabrao jar sam vjerovao u tu vakcinu.Ipak se okrenite zapdnim vakcinama.

Марко

pre 3 godine

Што би се вакцинисао? Рецимо зато да не би заразио неку ризичну групу из своје околине, знану или незнану. Назови то друштвеном одговорношћу. Али из твог коментара се види да мислиш само на себе
(., 09. april 2021 14:04

Је л' друштвена одговорност када се у војну индустрију у свакој држави улаже 100 пута више него у образовање или здравство? Је л' хуманост то што смо забринути за 3 милиона умрлих од короне за годину дана, а не и за 7 милиона деце која сваке године умру од глади?

grubijan

pre 3 godine

Што би се вакцинисао? Рецимо зато да не би заразио неку ризичну групу из своје околине, знану или незнану. Назови то друштвеном одговорношћу. Али из твог коментара се види да мислиш само на себе
(., 09. april 2021 14:04


Mislim samo na sebe. Neću da rizikujem svoje zdravlje zbog tebe ili nekog drugog.

grubijan

pre 3 godine

A da nam das neki dokaz (objavljeni recenzirani rad u naucnom casopisu) koji to dokazuje.

Ili da ti ipak verujemo na keve mi

DOKTORE
(jfk17, 09. april 2021 13:22

Nije on doktor nego veterinar. Vidiš kako ga ovce brane

grubijan

pre 3 godine

Pune bolnice antivaksera, bice vas jos.
(tt, 09. april 2021 14:16)


Ima I vaksera u bolnicama i još će vas biti. Zato brini za sebe a ne za nas

Јабучило

pre 3 godine

Ja sam se zarazio nedelju dana posle revakcine kineskom vakcinom. Zasad sam se izvukao, bilo je kao težak nazeb. Mislim da je vakcina ipak odradila svoje. Preko 65, gojaznost, hipertenzija i dijabetis, viđen za bolnicu. Hvala za vakcinu, ko god da je zaslužan.
Čak i ovako "slabi" simptomi su prilično neprijatni i evo, tu su, već dve nedelje. Čuvajte se ljudi. I vakcinišite se.
(izhlapjeli starac, 09. april 2021 13:53)

А да ли би се заразио да ниси ревакцинисан?

City Girl

pre 3 godine

Ova izjava je vrlo logična. Vakcina stvori antitela koja sprecavaju da se virus razmnožava u organizmu. Možda ne sprecavaju 100%, ali smanjuju taj procenat i zato su simptomi blaži. Sto znaci da vakcinisana osoba koja je zaražena ima znatno manju količinu virusa koju može da širi okolo.

Jovan

pre 3 godine

Ономе коме вакцинисани пренесу вирус, небитно је да ли је то доктору мање или више. За ту особу, који вакцинисани зарази, је 100%.

Zex

pre 3 godine

(Djura, 09. april 2021 14:5
Odakle tebi ideja da vakcina ublazava simptime? pa na stotine hiljada je bilo sa blagim simptomima! O cemu vi pisete? zato sto su se setili kada su videli da vakcina ne stiti od zaraze onda navodno pomaze.Pa to je smesno.Objani mi je l vakcine koje primimo kao deca stite ili ublazuju? je l Varijola ver pistoji ili smo imuni?

V for Vendetta

pre 3 godine

A jel vakcinisani i mirisu na poljsko cvece, imaju zdravije zubei jos tako po nesto...? vise srece na lotou... ma sta god treba da se napise - moze

Jovan

pre 3 godine

Interesanto je da veterinar daje misljenje iz domena humane medicine. Sledeci put cu da pitam mog doktora u Domu zdravlja, koje vakcine da dam svojim prasicima.

Goran

pre 3 godine

A koji su preležali koronu, kakva je statistika?
(Ivan, 9. april 2021 13:32)

Ti uglavno zarazili još nekog (ili nekoliko njih).

ko?

pre 3 godine

Bitno je da su revakcinisani koji su se potom zarazili manje izlucivali tecnosti pa su manje zarazni za okolniu, rece on. Gde je studija o tome, klinicka ispitivanja? Ovakvim pausalnim izjavama bez dokaza samo pogodujete antivakserima i urusavate kampanju vakcinacije, gradjanima trebaju proverene informnacije zasto je bolje vakcinisati se a ne ovakve proizvoljnosti.

nenad

pre 3 godine

Pa zar nemacki institut Robert Koh pre par dana nije zakljucio da vakcinisani NE prenose virus?
(ajoj, 09. april 2021 13:29)
To je bilo prosle nedelje, ove nedelje je drugacije. Kao sto me mozes ocikavati tacnu vremensku prognozu, i dali ce biti kise ili sunca bas svaki dan , tako i ovaj virus menja svoju prirodu na nedeljnom nivou, Dr Fauci pre 2 nedelje isto rekao da vakcinisani prenose dalje a onda isti Dr Fauci prisle nedelje rekao da ne prenose. Mj zakljucak je da treba pratiti 7 odnevnu prognozu ponasanja virusa i ponasati se u skladu sa njom.

Zex

pre 3 godine

izhlapjeli starac, 09. april 2021 13:53)
Ima na hiljade takvih kojima nista nije falilo bez vakcine a ima i vakcinisanih sa teskom slikom.Samo se zavaravaj ti.

Aleksandar

pre 3 godine

Pa zar nemacki institut Robert Koh pre par dana nije zakljucio da vakcinisani NE prenose virus?
(ajoj, 9. april 2021 13:29)

od 1933g je uradejno bezboj studija, klinickih i laboratorijskih od kojih NIJEDNO do sada NIKADA nije uslpelo da dokaze nacin prenosenja virsa influence (grip i korona). NE znam KAKO onda bilo ko moze da dokaze da vakcinisani ne prenose ako pre toga nije ustanovljeno KAKO se uopste prenosi!

tt

pre 3 godine

ma evo sve vam verujemo. A što bih se vakcinisao ako vakcina ne sprečava prenos virusa, ako ne sprečava obolenje od virusa, ako postoji smrtni ishod prilikom obolenja. uz sve to imaju i kontraindikacije vakcinacije kao što su krvni ugrušci. Na sve komplikacije sa virusom još mi trebaju i komplikacije sa vakcinom i to za virus za koji kažu da 90% ljudi i ne oseti komplikacije zaražavanja.
(Bambuls, 09. april 2021 13:37)

Pune bolnice antivaksera, bice vas jos.

123

pre 3 godine

Treća faza se za neke vakcine odvijala kada se virus primirio. Zato i imamo efikasnost 97%. Istraživanja se nisu odvijala ni u isto vreme, ni u istim uslovima, pa ti procenti ne znače ništa. Sasvim izvesno da je vakcina efikasna kad se posmatra period kad virus slabo cirkuliše, a manje efikasna kad je pik talasa. Realno je da su vakcine efikasne 50-75% što je dosta dobro obzirom na vremenski okvir u kojem su napravljene. Dakle, imaćemo revakcinisane koji će umirati od korone. Ali je sasvim izvesno da je manja šansa za bolnicom i za smrtnim ishodom posle vakcinacije. Vakcina ne štiti 100%. I primarni cilj vakcine je labavljenje pritiska na zdravstveni sistem i zauzdavanje širenja. Kao ishod toga bi trabalo da bude manje umrlih.

dobiboy

pre 3 godine

Pa zar nemacki institut Robert Koh pre par dana nije zakljucio da vakcinisani NE prenose virus?
(ajoj, 9. april 2021 13:29)..............................................................
Da, jeste to zakljucio na osnovu ispitivanja kao i jos 2 velika svetska instituta ali antivakseri priznaju samo sud svoje stranke.

PaOviSeSamoSprdaju

pre 3 godine

Prenose virus i vakcinisani u istoj recenicu, kako cudna neka vakcina. U moje vreme blo kad se vakcinises mozes uranijum da jedes i nista.

onomad

pre 3 godine

Efikasnost vakcina su procenili proizvođači vakcina.
Molim za informaciju: Koja istraživanja pokazuju da vakcinisani "nisu nikoga zarazili, jer su izlučivali mnogo manju količinu virusa nego što bi bio slučaj da nisu bili vakcinisani"?
(usput, 09. april 2021 13:46)

Sama logika ti govori da vakcinisani manje sire zarazu zato sto su u ogromnoj vecini asimptomatski nosioci virusa ili sa jako blagim simptomima, a to znaci da ne kaslju non stop, ne kisu, ne smrcaju, ne sline itd. Samim tim daleko manje seju virus okolo, tj. u kolicinama koje su nedovoljne za zarazavanje drugih. Sekler o tome detaljnije pise ovde: https://m.facebook.com/notes/doktor-milanko-sekler-o-korona-virusu/%C5%A1ta-treba-znati-o-koronavirusu-i-kako-se-prema-njemu-ophoditi-ii-da-li-maske-%C5%A1ti/3861041093975708/

.

pre 3 godine

ma evo sve vam verujemo. A što bih se vakcinisao ako vakcina ne sprečava prenos virusa, ako ne sprečava obolenje od virusa, ako postoji smrtni ishod prilikom obolenja. uz sve to imaju i kontraindikacije vakcinacije kao što su krvni ugrušci. Na sve komplikacije sa virusom još mi trebaju i komplikacije sa vakcinom i to za virus za koji kažu da 90% ljudi i ne oseti komplikacije zaražavanja.
(Bambuls, 9. april 2021 13:37)

Што би се вакцинисао? Рецимо зато да не би заразио неку ризичну групу из своје околине, знану или незнану. Назови то друштвеном одговорношћу. Али из твог коментара се види да мислиш само на себе

Djura

pre 3 godine

ma evo sve vam verujemo. A što bih se vakcinisao ako vakcina ne sprečava prenos virusa, ako ne sprečava obolenje od virusa, ako postoji smrtni ishod prilikom obolenja. uz sve to imaju i kontraindikacije vakcinacije kao što su krvni ugrušci. Na sve komplikacije sa virusom još mi trebaju i komplikacije sa vakcinom i to za virus za koji kažu da 90% ljudi i ne oseti komplikacije zaražavanja.
(Bambuls, 9. april 2021 13:37) # Link komentara


Nije sve tako crno/belo. Ovo nisu jedinici i nule kao kod racunara nego zivot. Sa takvim pristupom mnogi od nas starih bi umrli od velikih boginja. Nema 100% u zivotu osim smrti.
Evo ti primer iz prakse i to bas sa nasih prostora.
Da li znas da je veliko boginje u bivsu YU doneo bas vakcinisani covek od velikih boginja.
On je preziveo jer je imao blage simptome bas zbog vakcine ali je preneo bolest na ostale.
Po toj tvoj logici nije bilo potrebe da se tada milioni nas vakcinisemo.
Gde bi bili danas da smo sledili tu logiku.
Srecom tada nije bilo drustvenih mreza a i niko nas nije nista pitao.
Nismo znali sta je u vakcinama niti da li su iz SSSR ili USA niti da li mozda na 1m vakcinisanih stvaraju krve ugruske.
Da bilo je cak i preminulih od vakcine ali to apsolutno nije zaustavilo vakcinaciju.

Dragan

pre 3 godine

Kao neko ko je vakcinisan i da se zarazim velika je verovatnoća da neće biti težak slučaj. Tada ću biti u kući ukoliko primetim da ne zarazim nekog. Ali, iskreno, da li vakcinisane treba da bude briga da li će zaraziti nekoga ko nije vakcinisan, a nema razlog da ne bude. Gde se gura? Vakcina treba da osigura imuni odgovor da ne idemo u bolnicu. A svako ima pravo da odabere na koji način će doći u dodir sa virusom. Ako oni ne brinu o svom zdravlju zašto bi mi. Ja ću paziti da nekog ne zarazim čak i ukoliko postoji rizik da nekoga zarazim ali samom odlukom da se ne vakcinisu i i dalje produžavaju ovu agonije i onemogućavaju nam normalan život ti koji se nisu vakcinisali, a nemaju zdravstveni razlog, izgubili su pravo da se žale i traže da oko njih nosimo maske ili da na nas vaze ove restrikcije. i nemam razumevanje prema njima, ali im necu nametati mišljenje. Imaju mozak, kako će ga iskoristiti njihovo je. Niko u mom okruženju ko se vakcinisao nije oboleo ni od vakcine ni od korone dok su oni koji se nisu vakcinisali bili po bolnicama. I to je činjenica. A verujte šta hoćete. Meni je prošla godina uništena, ovu neću dozvoliti i uskoro se vraćam na normalu, kad se vakcinisu svi koji hoće. Za ostale, želim im sreću. Ukoliko zbog njih ovo propadne neka im je na čast

marko

pre 3 godine

Jedna činjenica, malecna mikro država Gibraltar je vakcinisala celo stanovništvo i na kraju i dalje svuda nose maske, isto kao i pre i dalje je tu dosta mera. Jer, vakcine ne garantuju ništa toliko o tome i čemu onda ako nema punog povratka u normalu?

izhlapjeli starac

pre 3 godine

Ja sam se zarazio nedelju dana posle revakcine kineskom vakcinom. Zasad sam se izvukao, bilo je kao težak nazeb. Mislim da je vakcina ipak odradila svoje. Preko 65, gojaznost, hipertenzija i dijabetis, viđen za bolnicu. Hvala za vakcinu, ko god da je zaslužan.
Čak i ovako "slabi" simptomi su prilično neprijatni i evo, tu su, već dve nedelje. Čuvajte se ljudi. I vakcinišite se.

Marko

pre 3 godine

"ti ljudi nisu nikoga zarazili".... Kakva neistina. Ljudi koji su se vakcinisali ili prelezali MOGU da zaraze druge, ali u dosta manjoj meri.

Bambuls

pre 3 godine

ma evo sve vam verujemo. A što bih se vakcinisao ako vakcina ne sprečava prenos virusa, ako ne sprečava obolenje od virusa, ako postoji smrtni ishod prilikom obolenja. uz sve to imaju i kontraindikacije vakcinacije kao što su krvni ugrušci. Na sve komplikacije sa virusom još mi trebaju i komplikacije sa vakcinom i to za virus za koji kažu da 90% ljudi i ne oseti komplikacije zaražavanja.

usput

pre 3 godine

Efikasnost vakcina su procenili proizvođači vakcina.
Molim za informaciju: Koja istraživanja pokazuju da vakcinisani "nisu nikoga zarazili, jer su izlučivali mnogo manju količinu virusa nego što bi bio slučaj da nisu bili vakcinisani"?

izhlapjeli starac

pre 3 godine

Ja sam se zarazio nedelju dana posle revakcine kineskom vakcinom. Zasad sam se izvukao, bilo je kao težak nazeb. Mislim da je vakcina ipak odradila svoje. Preko 65, gojaznost, hipertenzija i dijabetis, viđen za bolnicu. Hvala za vakcinu, ko god da je zaslužan.
Čak i ovako "slabi" simptomi su prilično neprijatni i evo, tu su, već dve nedelje. Čuvajte se ljudi. I vakcinišite se.

usput

pre 3 godine

Efikasnost vakcina su procenili proizvođači vakcina.
Molim za informaciju: Koja istraživanja pokazuju da vakcinisani "nisu nikoga zarazili, jer su izlučivali mnogo manju količinu virusa nego što bi bio slučaj da nisu bili vakcinisani"?

Bambuls

pre 3 godine

ma evo sve vam verujemo. A što bih se vakcinisao ako vakcina ne sprečava prenos virusa, ako ne sprečava obolenje od virusa, ako postoji smrtni ishod prilikom obolenja. uz sve to imaju i kontraindikacije vakcinacije kao što su krvni ugrušci. Na sve komplikacije sa virusom još mi trebaju i komplikacije sa vakcinom i to za virus za koji kažu da 90% ljudi i ne oseti komplikacije zaražavanja.

Marko

pre 3 godine

"ti ljudi nisu nikoga zarazili".... Kakva neistina. Ljudi koji su se vakcinisali ili prelezali MOGU da zaraze druge, ali u dosta manjoj meri.

Djura

pre 3 godine

ma evo sve vam verujemo. A što bih se vakcinisao ako vakcina ne sprečava prenos virusa, ako ne sprečava obolenje od virusa, ako postoji smrtni ishod prilikom obolenja. uz sve to imaju i kontraindikacije vakcinacije kao što su krvni ugrušci. Na sve komplikacije sa virusom još mi trebaju i komplikacije sa vakcinom i to za virus za koji kažu da 90% ljudi i ne oseti komplikacije zaražavanja.
(Bambuls, 9. april 2021 13:37) # Link komentara


Nije sve tako crno/belo. Ovo nisu jedinici i nule kao kod racunara nego zivot. Sa takvim pristupom mnogi od nas starih bi umrli od velikih boginja. Nema 100% u zivotu osim smrti.
Evo ti primer iz prakse i to bas sa nasih prostora.
Da li znas da je veliko boginje u bivsu YU doneo bas vakcinisani covek od velikih boginja.
On je preziveo jer je imao blage simptome bas zbog vakcine ali je preneo bolest na ostale.
Po toj tvoj logici nije bilo potrebe da se tada milioni nas vakcinisemo.
Gde bi bili danas da smo sledili tu logiku.
Srecom tada nije bilo drustvenih mreza a i niko nas nije nista pitao.
Nismo znali sta je u vakcinama niti da li su iz SSSR ili USA niti da li mozda na 1m vakcinisanih stvaraju krve ugruske.
Da bilo je cak i preminulih od vakcine ali to apsolutno nije zaustavilo vakcinaciju.

onomad

pre 3 godine

Efikasnost vakcina su procenili proizvođači vakcina.
Molim za informaciju: Koja istraživanja pokazuju da vakcinisani "nisu nikoga zarazili, jer su izlučivali mnogo manju količinu virusa nego što bi bio slučaj da nisu bili vakcinisani"?
(usput, 09. april 2021 13:46)

Sama logika ti govori da vakcinisani manje sire zarazu zato sto su u ogromnoj vecini asimptomatski nosioci virusa ili sa jako blagim simptomima, a to znaci da ne kaslju non stop, ne kisu, ne smrcaju, ne sline itd. Samim tim daleko manje seju virus okolo, tj. u kolicinama koje su nedovoljne za zarazavanje drugih. Sekler o tome detaljnije pise ovde: https://m.facebook.com/notes/doktor-milanko-sekler-o-korona-virusu/%C5%A1ta-treba-znati-o-koronavirusu-i-kako-se-prema-njemu-ophoditi-ii-da-li-maske-%C5%A1ti/3861041093975708/

Jovan

pre 3 godine

Interesanto je da veterinar daje misljenje iz domena humane medicine. Sledeci put cu da pitam mog doktora u Domu zdravlja, koje vakcine da dam svojim prasicima.

Јабучило

pre 3 godine

Ja sam se zarazio nedelju dana posle revakcine kineskom vakcinom. Zasad sam se izvukao, bilo je kao težak nazeb. Mislim da je vakcina ipak odradila svoje. Preko 65, gojaznost, hipertenzija i dijabetis, viđen za bolnicu. Hvala za vakcinu, ko god da je zaslužan.
Čak i ovako "slabi" simptomi su prilično neprijatni i evo, tu su, već dve nedelje. Čuvajte se ljudi. I vakcinišite se.
(izhlapjeli starac, 09. april 2021 13:53)

А да ли би се заразио да ниси ревакцинисан?

Dragan

pre 3 godine

Kao neko ko je vakcinisan i da se zarazim velika je verovatnoća da neće biti težak slučaj. Tada ću biti u kući ukoliko primetim da ne zarazim nekog. Ali, iskreno, da li vakcinisane treba da bude briga da li će zaraziti nekoga ko nije vakcinisan, a nema razlog da ne bude. Gde se gura? Vakcina treba da osigura imuni odgovor da ne idemo u bolnicu. A svako ima pravo da odabere na koji način će doći u dodir sa virusom. Ako oni ne brinu o svom zdravlju zašto bi mi. Ja ću paziti da nekog ne zarazim čak i ukoliko postoji rizik da nekoga zarazim ali samom odlukom da se ne vakcinisu i i dalje produžavaju ovu agonije i onemogućavaju nam normalan život ti koji se nisu vakcinisali, a nemaju zdravstveni razlog, izgubili su pravo da se žale i traže da oko njih nosimo maske ili da na nas vaze ove restrikcije. i nemam razumevanje prema njima, ali im necu nametati mišljenje. Imaju mozak, kako će ga iskoristiti njihovo je. Niko u mom okruženju ko se vakcinisao nije oboleo ni od vakcine ni od korone dok su oni koji se nisu vakcinisali bili po bolnicama. I to je činjenica. A verujte šta hoćete. Meni je prošla godina uništena, ovu neću dozvoliti i uskoro se vraćam na normalu, kad se vakcinisu svi koji hoće. Za ostale, želim im sreću. Ukoliko zbog njih ovo propadne neka im je na čast

marko

pre 3 godine

Jedna činjenica, malecna mikro država Gibraltar je vakcinisala celo stanovništvo i na kraju i dalje svuda nose maske, isto kao i pre i dalje je tu dosta mera. Jer, vakcine ne garantuju ništa toliko o tome i čemu onda ako nema punog povratka u normalu?

City Girl

pre 3 godine

Ova izjava je vrlo logična. Vakcina stvori antitela koja sprecavaju da se virus razmnožava u organizmu. Možda ne sprecavaju 100%, ali smanjuju taj procenat i zato su simptomi blaži. Sto znaci da vakcinisana osoba koja je zaražena ima znatno manju količinu virusa koju može da širi okolo.

PaOviSeSamoSprdaju

pre 3 godine

Prenose virus i vakcinisani u istoj recenicu, kako cudna neka vakcina. U moje vreme blo kad se vakcinises mozes uranijum da jedes i nista.

ko?

pre 3 godine

Bitno je da su revakcinisani koji su se potom zarazili manje izlucivali tecnosti pa su manje zarazni za okolniu, rece on. Gde je studija o tome, klinicka ispitivanja? Ovakvim pausalnim izjavama bez dokaza samo pogodujete antivakserima i urusavate kampanju vakcinacije, gradjanima trebaju proverene informnacije zasto je bolje vakcinisati se a ne ovakve proizvoljnosti.

grubijan

pre 3 godine

Pune bolnice antivaksera, bice vas jos.
(tt, 09. april 2021 14:16)


Ima I vaksera u bolnicama i još će vas biti. Zato brini za sebe a ne za nas

flixxxx

pre 3 godine

Ja sam se vakcinisao astra-zenikom pre otprilike 5 nedelja, u mojoj kancelariji na poslu sedi nas 6, manje vise postujemo sva pravili, sedimo na razdaljini vecoj od 2 metra vecinu dana nosimo maske, naravno dogodi se da ih mahinalno skinemo i spustimo na bradu.
Osim mene u kancelariji je jos jedna koleginica vakcinisana, primila je obe doze faizer vakcine.
Prosle nedelje se dan za danom zarazilo cetvoro kolega, tj svi osim nas dvoje vakcinisanih.
2 je u bolnici sa teskom upalom pluca, dok je drugih dvoje bogu hvala kod kuce, stanje im se barem za sada ne pogorsava.
Da li sam pogresio sto sam se vakcinisao?
Mislim da bi se kolege koje su u bolnici sada menjale sa mnom i ako su bilo protivnici vakcina.
Nisam doktor i ne razumem se bas najbolje, ali treba znati da antitela kada se prelezi korona traju 6 meseci (uglavnom) i onda idemo sve ponovo, izgleda da je vakcina jedini lek.
Svako ima pravo da donosi odluku da li zeli ili ne da se vakcinise.
Ja sada jos cvrsce stojim iz moje odluke, a to kakve su nus pojave da dobio sam temperaturu prelezao jedan dan kod kuce posle vakcinacije.
A to sta ce se desiti nekome za pet godina, da li ce imati posledica od vakcinacije ? To niko ne zna, mozda me sutra udari auto, ali definitivno ne zelim da sutra dodjem kuci zarazim roditelje i ne daj boze neko od njih me napusti.
Zato smo se mi svi vakcinisali i jos uvek smo zivi i zdravi.

nenad

pre 3 godine

Pa zar nemacki institut Robert Koh pre par dana nije zakljucio da vakcinisani NE prenose virus?
(ajoj, 09. april 2021 13:29)
To je bilo prosle nedelje, ove nedelje je drugacije. Kao sto me mozes ocikavati tacnu vremensku prognozu, i dali ce biti kise ili sunca bas svaki dan , tako i ovaj virus menja svoju prirodu na nedeljnom nivou, Dr Fauci pre 2 nedelje isto rekao da vakcinisani prenose dalje a onda isti Dr Fauci prisle nedelje rekao da ne prenose. Mj zakljucak je da treba pratiti 7 odnevnu prognozu ponasanja virusa i ponasati se u skladu sa njom.

Zex

pre 3 godine

(Djura, 09. april 2021 14:5
Odakle tebi ideja da vakcina ublazava simptime? pa na stotine hiljada je bilo sa blagim simptomima! O cemu vi pisete? zato sto su se setili kada su videli da vakcina ne stiti od zaraze onda navodno pomaze.Pa to je smesno.Objani mi je l vakcine koje primimo kao deca stite ili ublazuju? je l Varijola ver pistoji ili smo imuni?

grubijan

pre 3 godine

A da nam das neki dokaz (objavljeni recenzirani rad u naucnom casopisu) koji to dokazuje.

Ili da ti ipak verujemo na keve mi

DOKTORE
(jfk17, 09. april 2021 13:22

Nije on doktor nego veterinar. Vidiš kako ga ovce brane

Zex

pre 3 godine

izhlapjeli starac, 09. april 2021 13:53)
Ima na hiljade takvih kojima nista nije falilo bez vakcine a ima i vakcinisanih sa teskom slikom.Samo se zavaravaj ti.

V for Vendetta

pre 3 godine

A jel vakcinisani i mirisu na poljsko cvece, imaju zdravije zubei jos tako po nesto...? vise srece na lotou... ma sta god treba da se napise - moze

Jovan

pre 3 godine

Ономе коме вакцинисани пренесу вирус, небитно је да ли је то доктору мање или више. За ту особу, који вакцинисани зарази, је 100%.

123

pre 3 godine

Treća faza se za neke vakcine odvijala kada se virus primirio. Zato i imamo efikasnost 97%. Istraživanja se nisu odvijala ni u isto vreme, ni u istim uslovima, pa ti procenti ne znače ništa. Sasvim izvesno da je vakcina efikasna kad se posmatra period kad virus slabo cirkuliše, a manje efikasna kad je pik talasa. Realno je da su vakcine efikasne 50-75% što je dosta dobro obzirom na vremenski okvir u kojem su napravljene. Dakle, imaćemo revakcinisane koji će umirati od korone. Ali je sasvim izvesno da je manja šansa za bolnicom i za smrtnim ishodom posle vakcinacije. Vakcina ne štiti 100%. I primarni cilj vakcine je labavljenje pritiska na zdravstveni sistem i zauzdavanje širenja. Kao ishod toga bi trabalo da bude manje umrlih.

.

pre 3 godine

ma evo sve vam verujemo. A što bih se vakcinisao ako vakcina ne sprečava prenos virusa, ako ne sprečava obolenje od virusa, ako postoji smrtni ishod prilikom obolenja. uz sve to imaju i kontraindikacije vakcinacije kao što su krvni ugrušci. Na sve komplikacije sa virusom još mi trebaju i komplikacije sa vakcinom i to za virus za koji kažu da 90% ljudi i ne oseti komplikacije zaražavanja.
(Bambuls, 9. april 2021 13:37)

Што би се вакцинисао? Рецимо зато да не би заразио неку ризичну групу из своје околине, знану или незнану. Назови то друштвеном одговорношћу. Али из твог коментара се види да мислиш само на себе

Aleksandar

pre 3 godine

Pa zar nemacki institut Robert Koh pre par dana nije zakljucio da vakcinisani NE prenose virus?
(ajoj, 9. april 2021 13:29)

od 1933g je uradejno bezboj studija, klinickih i laboratorijskih od kojih NIJEDNO do sada NIKADA nije uslpelo da dokaze nacin prenosenja virsa influence (grip i korona). NE znam KAKO onda bilo ko moze da dokaze da vakcinisani ne prenose ako pre toga nije ustanovljeno KAKO se uopste prenosi!

tt

pre 3 godine

ma evo sve vam verujemo. A što bih se vakcinisao ako vakcina ne sprečava prenos virusa, ako ne sprečava obolenje od virusa, ako postoji smrtni ishod prilikom obolenja. uz sve to imaju i kontraindikacije vakcinacije kao što su krvni ugrušci. Na sve komplikacije sa virusom još mi trebaju i komplikacije sa vakcinom i to za virus za koji kažu da 90% ljudi i ne oseti komplikacije zaražavanja.
(Bambuls, 09. april 2021 13:37)

Pune bolnice antivaksera, bice vas jos.

dobiboy

pre 3 godine

Pa zar nemacki institut Robert Koh pre par dana nije zakljucio da vakcinisani NE prenose virus?
(ajoj, 9. april 2021 13:29)..............................................................
Da, jeste to zakljucio na osnovu ispitivanja kao i jos 2 velika svetska instituta ali antivakseri priznaju samo sud svoje stranke.

pedja

pre 3 godine

Kod mene Sputnjik nista nije napravio antitijela mjesec dana nakon revakcinacije 15.4,bruka.Uzgred imao sam reakciju i prilikom prve i druge doze ,sto je pozitivno ,mislio sam da stvaram imunitet,alkohol 60.dana nisam pio,il je do mene ili do vakcine,moguce da sam u tih 9%,sto ne odreaguju,ali moj kolega ima antitijela samo 3 ,vakcinisan kad i ja,kolega (ljekari smo), koji je razvio najveci broj ima 40.Ocito da ova vakcina ne pruza dobru zastitu,djelomicno.da,ali meni ostaje da se stitim na poslu i dalje kao i prije kao.da nisam.ni vakcinisan.Osim toga nismo jos dobilo ni sertifikate da smo vakcinisani posto nas "azurni "Institut za javno zdravstvo u Rep.Srpskoj jos nije napravio program za sertifikate,jos jedan minus ,doduse to nema veze sa vakcinom,te trece vakcinu nisu priznali na zapadu,tako da slobodno mogu reci triplo golo!Vjerovatno ce morati uvesti i trecu dozu,jel ovo ocito ne radi.Ponovicu amtitijela za 3 nedjelje garant ce vec pasti ispod 15.Doduse nisam mogao da biram imali smo samo Sputnjika,ali bih ga u tom momentu izabrao jar sam vjerovao u tu vakcinu.Ipak se okrenite zapdnim vakcinama.

Марко

pre 3 godine

Што би се вакцинисао? Рецимо зато да не би заразио неку ризичну групу из своје околине, знану или незнану. Назови то друштвеном одговорношћу. Али из твог коментара се види да мислиш само на себе
(., 09. april 2021 14:04

Је л' друштвена одговорност када се у војну индустрију у свакој држави улаже 100 пута више него у образовање или здравство? Је л' хуманост то што смо забринути за 3 милиона умрлих од короне за годину дана, а не и за 7 милиона деце која сваке године умру од глади?

Goran

pre 3 godine

A koji su preležali koronu, kakva je statistika?
(Ivan, 9. april 2021 13:32)

Ti uglavno zarazili još nekog (ili nekoliko njih).

grubijan

pre 3 godine

Што би се вакцинисао? Рецимо зато да не би заразио неку ризичну групу из своје околине, знану или незнану. Назови то друштвеном одговорношћу. Али из твог коментара се види да мислиш само на себе
(., 09. april 2021 14:04


Mislim samo na sebe. Neću da rizikujem svoje zdravlje zbog tebe ili nekog drugog.

Jovan

pre 3 godine

@Nisam doktor i ne razumem se bas najbolje, ali treba znati da antitela kada se prelezi korona traju 6 meseci (uglavnom) i onda idemo sve ponovo, izgleda da je vakcina jedini lek.

(flixxxx, 10. april 2021 23:08)

Nisi doktor ali znas da ja koji sam prelezao imam antitela 6 meseci? Koliko ih imas ti? Zasto mislis da su tvoja antitela bolja i dugotrajnija od mojih?

istina

pre 3 godine

Jos pre godinu dana sam predvideo i zatvaranja, i skoro sve zabrane koje su sirom sveta stupile na snagu. Odmah je bilo vrlo jasno da ovo nema veze sa "zdravljem" jer da je "zdravlje" bila tema, u 99 posto slucajeva totalno suprotne mere bi se uvodile. Niti sam pristao da budem....naivan da pomislim da se odjedno vlade sirom sveta toliko interesuju za nase zdravlje, i to rade otimajuci ljudska prava, zatvarajuci ljude, maske itd. Danas je veoma prosto predvideti gde se ovo ide. Ljudi prihvataju vakcinu jer su iznemogli situacijom i misle da ce ih jedna/dve vakcine vratiti u "normalan" zivot. Nikada. Cilj je da se ceo svet vakcinise bar 2-4 puta godisnje, zauvek. "Povod" tome su.....mutacije (komedija) i sada vec otvoreno priznanje da vakcina ne garantuje imunitet. Spremite se za novi zivot u bolesnom svetu. Svetu u kojem je korona bila, a tek ce i da bude, najmanji problem. Nazalost, sve ovo nije slucajno i za sve ovo je svet pripreman vec par decenija. Tako da dana nema reakcije ljudi, a tesko da ce i biti.

Koliko traje dejstvo vakcina

pre 3 godine

Došlo je do velike zabune i nerazumevanja: vakcine ne traju samo 6 meseci, već je do sada potvrdjeno da traju 6 meseci (od kada je uzeta krv prvim vakcinisanim ljudima na početku studija). Vakcinisani ljudi će se pratiti i dalje i najverovatnije će se pokazati da su zaštićeni 1, možda i 2 godine, pa i duže. Kako su vakcine nove, možemo samo da predpostavljamo do kada će da štite, ali svakako će objaviti kad imunitet počne da pada: npr posle 15 meseci vakcinisanim Pfizerom - tad će svi vakcinisani znati kad će njima da padne imunitet.

Klopka za viruse

pre 3 godine

Vakcinisani su klopka za viruse, ako vakcinisani udahne 100 virusa, oni koji mu ostanu u nosu npr 20 će moći da izdahne i zarazi nekog. Ostalih 80 koji udju u telo nailaze na antitela, ako se na 70 virusa zalepe antitela i cementiraju ih, ti virusi ne mogu da se udju u ćelije i množe se i to im je kraj. Onih 10 virusa udje u ćelije i počinje da se množi, tad nastaje borba, imunoćelije ubijaju inficirane ćelije u kojima su virusi, ako neke ćelije promaknu u njima se virus razmnoži. Verovatnoća da će u praksi vakcinisan da zarazi drugog je mnogo manja nego što se sada misli.

Bauk zvani mutacije

pre 3 godine

Vakcine su radjene na S protein - protein šiljka i kako god da šiljak izmutira antitela koja se kače na oblik šiljka će se kačiti i na izmenjeni šiljak i pomoći u borbi protiv mutiranog virusa. Ako virus mutira u pravcu da šiljak nije šiljat, on neće moći da udje u ćeliju, ta mutacija je neproduktivna po virus, neće se, namnožiti jer ne može lako da udje kroz tunele u ćeliju i potisnuće je sposobniji (šiljatiji) sojevi. Znači vakcinišite se, u svakom slučaju će vam koristiti.

Bambuls

pre 3 godine

ma evo sve vam verujemo. A što bih se vakcinisao ako vakcina ne sprečava prenos virusa, ako ne sprečava obolenje od virusa, ako postoji smrtni ishod prilikom obolenja. uz sve to imaju i kontraindikacije vakcinacije kao što su krvni ugrušci. Na sve komplikacije sa virusom još mi trebaju i komplikacije sa vakcinom i to za virus za koji kažu da 90% ljudi i ne oseti komplikacije zaražavanja.

izhlapjeli starac

pre 3 godine

Ja sam se zarazio nedelju dana posle revakcine kineskom vakcinom. Zasad sam se izvukao, bilo je kao težak nazeb. Mislim da je vakcina ipak odradila svoje. Preko 65, gojaznost, hipertenzija i dijabetis, viđen za bolnicu. Hvala za vakcinu, ko god da je zaslužan.
Čak i ovako "slabi" simptomi su prilično neprijatni i evo, tu su, već dve nedelje. Čuvajte se ljudi. I vakcinišite se.

usput

pre 3 godine

Efikasnost vakcina su procenili proizvođači vakcina.
Molim za informaciju: Koja istraživanja pokazuju da vakcinisani "nisu nikoga zarazili, jer su izlučivali mnogo manju količinu virusa nego što bi bio slučaj da nisu bili vakcinisani"?

Marko

pre 3 godine

"ti ljudi nisu nikoga zarazili".... Kakva neistina. Ljudi koji su se vakcinisali ili prelezali MOGU da zaraze druge, ali u dosta manjoj meri.

onomad

pre 3 godine

Efikasnost vakcina su procenili proizvođači vakcina.
Molim za informaciju: Koja istraživanja pokazuju da vakcinisani "nisu nikoga zarazili, jer su izlučivali mnogo manju količinu virusa nego što bi bio slučaj da nisu bili vakcinisani"?
(usput, 09. april 2021 13:46)

Sama logika ti govori da vakcinisani manje sire zarazu zato sto su u ogromnoj vecini asimptomatski nosioci virusa ili sa jako blagim simptomima, a to znaci da ne kaslju non stop, ne kisu, ne smrcaju, ne sline itd. Samim tim daleko manje seju virus okolo, tj. u kolicinama koje su nedovoljne za zarazavanje drugih. Sekler o tome detaljnije pise ovde: https://m.facebook.com/notes/doktor-milanko-sekler-o-korona-virusu/%C5%A1ta-treba-znati-o-koronavirusu-i-kako-se-prema-njemu-ophoditi-ii-da-li-maske-%C5%A1ti/3861041093975708/

Djura

pre 3 godine

ma evo sve vam verujemo. A što bih se vakcinisao ako vakcina ne sprečava prenos virusa, ako ne sprečava obolenje od virusa, ako postoji smrtni ishod prilikom obolenja. uz sve to imaju i kontraindikacije vakcinacije kao što su krvni ugrušci. Na sve komplikacije sa virusom još mi trebaju i komplikacije sa vakcinom i to za virus za koji kažu da 90% ljudi i ne oseti komplikacije zaražavanja.
(Bambuls, 9. april 2021 13:37) # Link komentara


Nije sve tako crno/belo. Ovo nisu jedinici i nule kao kod racunara nego zivot. Sa takvim pristupom mnogi od nas starih bi umrli od velikih boginja. Nema 100% u zivotu osim smrti.
Evo ti primer iz prakse i to bas sa nasih prostora.
Da li znas da je veliko boginje u bivsu YU doneo bas vakcinisani covek od velikih boginja.
On je preziveo jer je imao blage simptome bas zbog vakcine ali je preneo bolest na ostale.
Po toj tvoj logici nije bilo potrebe da se tada milioni nas vakcinisemo.
Gde bi bili danas da smo sledili tu logiku.
Srecom tada nije bilo drustvenih mreza a i niko nas nije nista pitao.
Nismo znali sta je u vakcinama niti da li su iz SSSR ili USA niti da li mozda na 1m vakcinisanih stvaraju krve ugruske.
Da bilo je cak i preminulih od vakcine ali to apsolutno nije zaustavilo vakcinaciju.

grubijan

pre 3 godine

Што би се вакцинисао? Рецимо зато да не би заразио неку ризичну групу из своје околине, знану или незнану. Назови то друштвеном одговорношћу. Али из твог коментара се види да мислиш само на себе
(., 09. april 2021 14:04


Mislim samo na sebe. Neću da rizikujem svoje zdravlje zbog tebe ili nekog drugog.

Jovan

pre 3 godine

Interesanto je da veterinar daje misljenje iz domena humane medicine. Sledeci put cu da pitam mog doktora u Domu zdravlja, koje vakcine da dam svojim prasicima.

grubijan

pre 3 godine

A da nam das neki dokaz (objavljeni recenzirani rad u naucnom casopisu) koji to dokazuje.

Ili da ti ipak verujemo na keve mi

DOKTORE
(jfk17, 09. april 2021 13:22

Nije on doktor nego veterinar. Vidiš kako ga ovce brane

Јабучило

pre 3 godine

Ja sam se zarazio nedelju dana posle revakcine kineskom vakcinom. Zasad sam se izvukao, bilo je kao težak nazeb. Mislim da je vakcina ipak odradila svoje. Preko 65, gojaznost, hipertenzija i dijabetis, viđen za bolnicu. Hvala za vakcinu, ko god da je zaslužan.
Čak i ovako "slabi" simptomi su prilično neprijatni i evo, tu su, već dve nedelje. Čuvajte se ljudi. I vakcinišite se.
(izhlapjeli starac, 09. april 2021 13:53)

А да ли би се заразио да ниси ревакцинисан?

grubijan

pre 3 godine

Pune bolnice antivaksera, bice vas jos.
(tt, 09. april 2021 14:16)


Ima I vaksera u bolnicama i još će vas biti. Zato brini za sebe a ne za nas

Zex

pre 3 godine

izhlapjeli starac, 09. april 2021 13:53)
Ima na hiljade takvih kojima nista nije falilo bez vakcine a ima i vakcinisanih sa teskom slikom.Samo se zavaravaj ti.

Zex

pre 3 godine

(Djura, 09. april 2021 14:5
Odakle tebi ideja da vakcina ublazava simptime? pa na stotine hiljada je bilo sa blagim simptomima! O cemu vi pisete? zato sto su se setili kada su videli da vakcina ne stiti od zaraze onda navodno pomaze.Pa to je smesno.Objani mi je l vakcine koje primimo kao deca stite ili ublazuju? je l Varijola ver pistoji ili smo imuni?

Jovan

pre 3 godine

Ономе коме вакцинисани пренесу вирус, небитно је да ли је то доктору мање или више. За ту особу, који вакцинисани зарази, је 100%.

City Girl

pre 3 godine

Ova izjava je vrlo logična. Vakcina stvori antitela koja sprecavaju da se virus razmnožava u organizmu. Možda ne sprecavaju 100%, ali smanjuju taj procenat i zato su simptomi blaži. Sto znaci da vakcinisana osoba koja je zaražena ima znatno manju količinu virusa koju može da širi okolo.

tt

pre 3 godine

ma evo sve vam verujemo. A što bih se vakcinisao ako vakcina ne sprečava prenos virusa, ako ne sprečava obolenje od virusa, ako postoji smrtni ishod prilikom obolenja. uz sve to imaju i kontraindikacije vakcinacije kao što su krvni ugrušci. Na sve komplikacije sa virusom još mi trebaju i komplikacije sa vakcinom i to za virus za koji kažu da 90% ljudi i ne oseti komplikacije zaražavanja.
(Bambuls, 09. april 2021 13:37)

Pune bolnice antivaksera, bice vas jos.

V for Vendetta

pre 3 godine

A jel vakcinisani i mirisu na poljsko cvece, imaju zdravije zubei jos tako po nesto...? vise srece na lotou... ma sta god treba da se napise - moze

.

pre 3 godine

ma evo sve vam verujemo. A što bih se vakcinisao ako vakcina ne sprečava prenos virusa, ako ne sprečava obolenje od virusa, ako postoji smrtni ishod prilikom obolenja. uz sve to imaju i kontraindikacije vakcinacije kao što su krvni ugrušci. Na sve komplikacije sa virusom još mi trebaju i komplikacije sa vakcinom i to za virus za koji kažu da 90% ljudi i ne oseti komplikacije zaražavanja.
(Bambuls, 9. april 2021 13:37)

Што би се вакцинисао? Рецимо зато да не би заразио неку ризичну групу из своје околине, знану или незнану. Назови то друштвеном одговорношћу. Али из твог коментара се види да мислиш само на себе

flixxxx

pre 3 godine

Ja sam se vakcinisao astra-zenikom pre otprilike 5 nedelja, u mojoj kancelariji na poslu sedi nas 6, manje vise postujemo sva pravili, sedimo na razdaljini vecoj od 2 metra vecinu dana nosimo maske, naravno dogodi se da ih mahinalno skinemo i spustimo na bradu.
Osim mene u kancelariji je jos jedna koleginica vakcinisana, primila je obe doze faizer vakcine.
Prosle nedelje se dan za danom zarazilo cetvoro kolega, tj svi osim nas dvoje vakcinisanih.
2 je u bolnici sa teskom upalom pluca, dok je drugih dvoje bogu hvala kod kuce, stanje im se barem za sada ne pogorsava.
Da li sam pogresio sto sam se vakcinisao?
Mislim da bi se kolege koje su u bolnici sada menjale sa mnom i ako su bilo protivnici vakcina.
Nisam doktor i ne razumem se bas najbolje, ali treba znati da antitela kada se prelezi korona traju 6 meseci (uglavnom) i onda idemo sve ponovo, izgleda da je vakcina jedini lek.
Svako ima pravo da donosi odluku da li zeli ili ne da se vakcinise.
Ja sada jos cvrsce stojim iz moje odluke, a to kakve su nus pojave da dobio sam temperaturu prelezao jedan dan kod kuce posle vakcinacije.
A to sta ce se desiti nekome za pet godina, da li ce imati posledica od vakcinacije ? To niko ne zna, mozda me sutra udari auto, ali definitivno ne zelim da sutra dodjem kuci zarazim roditelje i ne daj boze neko od njih me napusti.
Zato smo se mi svi vakcinisali i jos uvek smo zivi i zdravi.

marko

pre 3 godine

Jedna činjenica, malecna mikro država Gibraltar je vakcinisala celo stanovništvo i na kraju i dalje svuda nose maske, isto kao i pre i dalje je tu dosta mera. Jer, vakcine ne garantuju ništa toliko o tome i čemu onda ako nema punog povratka u normalu?

Aleksandar

pre 3 godine

Pa zar nemacki institut Robert Koh pre par dana nije zakljucio da vakcinisani NE prenose virus?
(ajoj, 9. april 2021 13:29)

od 1933g je uradejno bezboj studija, klinickih i laboratorijskih od kojih NIJEDNO do sada NIKADA nije uslpelo da dokaze nacin prenosenja virsa influence (grip i korona). NE znam KAKO onda bilo ko moze da dokaze da vakcinisani ne prenose ako pre toga nije ustanovljeno KAKO se uopste prenosi!

PaOviSeSamoSprdaju

pre 3 godine

Prenose virus i vakcinisani u istoj recenicu, kako cudna neka vakcina. U moje vreme blo kad se vakcinises mozes uranijum da jedes i nista.

Dragan

pre 3 godine

Kao neko ko je vakcinisan i da se zarazim velika je verovatnoća da neće biti težak slučaj. Tada ću biti u kući ukoliko primetim da ne zarazim nekog. Ali, iskreno, da li vakcinisane treba da bude briga da li će zaraziti nekoga ko nije vakcinisan, a nema razlog da ne bude. Gde se gura? Vakcina treba da osigura imuni odgovor da ne idemo u bolnicu. A svako ima pravo da odabere na koji način će doći u dodir sa virusom. Ako oni ne brinu o svom zdravlju zašto bi mi. Ja ću paziti da nekog ne zarazim čak i ukoliko postoji rizik da nekoga zarazim ali samom odlukom da se ne vakcinisu i i dalje produžavaju ovu agonije i onemogućavaju nam normalan život ti koji se nisu vakcinisali, a nemaju zdravstveni razlog, izgubili su pravo da se žale i traže da oko njih nosimo maske ili da na nas vaze ove restrikcije. i nemam razumevanje prema njima, ali im necu nametati mišljenje. Imaju mozak, kako će ga iskoristiti njihovo je. Niko u mom okruženju ko se vakcinisao nije oboleo ni od vakcine ni od korone dok su oni koji se nisu vakcinisali bili po bolnicama. I to je činjenica. A verujte šta hoćete. Meni je prošla godina uništena, ovu neću dozvoliti i uskoro se vraćam na normalu, kad se vakcinisu svi koji hoće. Za ostale, želim im sreću. Ukoliko zbog njih ovo propadne neka im je na čast

Марко

pre 3 godine

Што би се вакцинисао? Рецимо зато да не би заразио неку ризичну групу из своје околине, знану или незнану. Назови то друштвеном одговорношћу. Али из твог коментара се види да мислиш само на себе
(., 09. april 2021 14:04

Је л' друштвена одговорност када се у војну индустрију у свакој држави улаже 100 пута више него у образовање или здравство? Је л' хуманост то што смо забринути за 3 милиона умрлих од короне за годину дана, а не и за 7 милиона деце која сваке године умру од глади?

nenad

pre 3 godine

Pa zar nemacki institut Robert Koh pre par dana nije zakljucio da vakcinisani NE prenose virus?
(ajoj, 09. april 2021 13:29)
To je bilo prosle nedelje, ove nedelje je drugacije. Kao sto me mozes ocikavati tacnu vremensku prognozu, i dali ce biti kise ili sunca bas svaki dan , tako i ovaj virus menja svoju prirodu na nedeljnom nivou, Dr Fauci pre 2 nedelje isto rekao da vakcinisani prenose dalje a onda isti Dr Fauci prisle nedelje rekao da ne prenose. Mj zakljucak je da treba pratiti 7 odnevnu prognozu ponasanja virusa i ponasati se u skladu sa njom.

123

pre 3 godine

Treća faza se za neke vakcine odvijala kada se virus primirio. Zato i imamo efikasnost 97%. Istraživanja se nisu odvijala ni u isto vreme, ni u istim uslovima, pa ti procenti ne znače ništa. Sasvim izvesno da je vakcina efikasna kad se posmatra period kad virus slabo cirkuliše, a manje efikasna kad je pik talasa. Realno je da su vakcine efikasne 50-75% što je dosta dobro obzirom na vremenski okvir u kojem su napravljene. Dakle, imaćemo revakcinisane koji će umirati od korone. Ali je sasvim izvesno da je manja šansa za bolnicom i za smrtnim ishodom posle vakcinacije. Vakcina ne štiti 100%. I primarni cilj vakcine je labavljenje pritiska na zdravstveni sistem i zauzdavanje širenja. Kao ishod toga bi trabalo da bude manje umrlih.

Goran

pre 3 godine

A koji su preležali koronu, kakva je statistika?
(Ivan, 9. april 2021 13:32)

Ti uglavno zarazili još nekog (ili nekoliko njih).

pedja

pre 3 godine

Kod mene Sputnjik nista nije napravio antitijela mjesec dana nakon revakcinacije 15.4,bruka.Uzgred imao sam reakciju i prilikom prve i druge doze ,sto je pozitivno ,mislio sam da stvaram imunitet,alkohol 60.dana nisam pio,il je do mene ili do vakcine,moguce da sam u tih 9%,sto ne odreaguju,ali moj kolega ima antitijela samo 3 ,vakcinisan kad i ja,kolega (ljekari smo), koji je razvio najveci broj ima 40.Ocito da ova vakcina ne pruza dobru zastitu,djelomicno.da,ali meni ostaje da se stitim na poslu i dalje kao i prije kao.da nisam.ni vakcinisan.Osim toga nismo jos dobilo ni sertifikate da smo vakcinisani posto nas "azurni "Institut za javno zdravstvo u Rep.Srpskoj jos nije napravio program za sertifikate,jos jedan minus ,doduse to nema veze sa vakcinom,te trece vakcinu nisu priznali na zapadu,tako da slobodno mogu reci triplo golo!Vjerovatno ce morati uvesti i trecu dozu,jel ovo ocito ne radi.Ponovicu amtitijela za 3 nedjelje garant ce vec pasti ispod 15.Doduse nisam mogao da biram imali smo samo Sputnjika,ali bih ga u tom momentu izabrao jar sam vjerovao u tu vakcinu.Ipak se okrenite zapdnim vakcinama.

istina

pre 3 godine

Jos pre godinu dana sam predvideo i zatvaranja, i skoro sve zabrane koje su sirom sveta stupile na snagu. Odmah je bilo vrlo jasno da ovo nema veze sa "zdravljem" jer da je "zdravlje" bila tema, u 99 posto slucajeva totalno suprotne mere bi se uvodile. Niti sam pristao da budem....naivan da pomislim da se odjedno vlade sirom sveta toliko interesuju za nase zdravlje, i to rade otimajuci ljudska prava, zatvarajuci ljude, maske itd. Danas je veoma prosto predvideti gde se ovo ide. Ljudi prihvataju vakcinu jer su iznemogli situacijom i misle da ce ih jedna/dve vakcine vratiti u "normalan" zivot. Nikada. Cilj je da se ceo svet vakcinise bar 2-4 puta godisnje, zauvek. "Povod" tome su.....mutacije (komedija) i sada vec otvoreno priznanje da vakcina ne garantuje imunitet. Spremite se za novi zivot u bolesnom svetu. Svetu u kojem je korona bila, a tek ce i da bude, najmanji problem. Nazalost, sve ovo nije slucajno i za sve ovo je svet pripreman vec par decenija. Tako da dana nema reakcije ljudi, a tesko da ce i biti.

dobiboy

pre 3 godine

Pa zar nemacki institut Robert Koh pre par dana nije zakljucio da vakcinisani NE prenose virus?
(ajoj, 9. april 2021 13:29)..............................................................
Da, jeste to zakljucio na osnovu ispitivanja kao i jos 2 velika svetska instituta ali antivakseri priznaju samo sud svoje stranke.

ko?

pre 3 godine

Bitno je da su revakcinisani koji su se potom zarazili manje izlucivali tecnosti pa su manje zarazni za okolniu, rece on. Gde je studija o tome, klinicka ispitivanja? Ovakvim pausalnim izjavama bez dokaza samo pogodujete antivakserima i urusavate kampanju vakcinacije, gradjanima trebaju proverene informnacije zasto je bolje vakcinisati se a ne ovakve proizvoljnosti.

Jovan

pre 3 godine

@Nisam doktor i ne razumem se bas najbolje, ali treba znati da antitela kada se prelezi korona traju 6 meseci (uglavnom) i onda idemo sve ponovo, izgleda da je vakcina jedini lek.

(flixxxx, 10. april 2021 23:08)

Nisi doktor ali znas da ja koji sam prelezao imam antitela 6 meseci? Koliko ih imas ti? Zasto mislis da su tvoja antitela bolja i dugotrajnija od mojih?

Koliko traje dejstvo vakcina

pre 3 godine

Došlo je do velike zabune i nerazumevanja: vakcine ne traju samo 6 meseci, već je do sada potvrdjeno da traju 6 meseci (od kada je uzeta krv prvim vakcinisanim ljudima na početku studija). Vakcinisani ljudi će se pratiti i dalje i najverovatnije će se pokazati da su zaštićeni 1, možda i 2 godine, pa i duže. Kako su vakcine nove, možemo samo da predpostavljamo do kada će da štite, ali svakako će objaviti kad imunitet počne da pada: npr posle 15 meseci vakcinisanim Pfizerom - tad će svi vakcinisani znati kad će njima da padne imunitet.

Klopka za viruse

pre 3 godine

Vakcinisani su klopka za viruse, ako vakcinisani udahne 100 virusa, oni koji mu ostanu u nosu npr 20 će moći da izdahne i zarazi nekog. Ostalih 80 koji udju u telo nailaze na antitela, ako se na 70 virusa zalepe antitela i cementiraju ih, ti virusi ne mogu da se udju u ćelije i množe se i to im je kraj. Onih 10 virusa udje u ćelije i počinje da se množi, tad nastaje borba, imunoćelije ubijaju inficirane ćelije u kojima su virusi, ako neke ćelije promaknu u njima se virus razmnoži. Verovatnoća da će u praksi vakcinisan da zarazi drugog je mnogo manja nego što se sada misli.

Bauk zvani mutacije

pre 3 godine

Vakcine su radjene na S protein - protein šiljka i kako god da šiljak izmutira antitela koja se kače na oblik šiljka će se kačiti i na izmenjeni šiljak i pomoći u borbi protiv mutiranog virusa. Ako virus mutira u pravcu da šiljak nije šiljat, on neće moći da udje u ćeliju, ta mutacija je neproduktivna po virus, neće se, namnožiti jer ne može lako da udje kroz tunele u ćeliju i potisnuće je sposobniji (šiljatiji) sojevi. Znači vakcinišite se, u svakom slučaju će vam koristiti.