1. Vakserski lobi ima za cilj da neargumemtovano prisili celu populaciju na vakcinisanje (ili njen deo-npr ugostiteljske radnike)iako su svesni-posebno medicinski deo da postoje brojne razlike u samom algoritmu. Ovo mogu pouzdano dokazati posto je potpuno vakcinisanih npr 1 mil, a prelezalo je npr 600 000.
    Sada neka vide koliko ima vakcinisanih sa antitelima a koliko onih koji su prelezali Cov2!? Statistika po mom uzorku je na strani prirodno prelezanih od Cov2- sto bi se vakcinisali onda?
    Drugo- koliko ima potpuno vakcinisanih i ponovo zarazenih od Cov2 po bolnicama a koliko onih koji su prirodno prelezali Cov2. Dobar rezultat ponovo ke kod onih koji su prelezali Cov2.
    Dakle, besomucna kampanja vakserskog lobija ne uzimajuci u obzir sve pojedinosti je opasna i neopravdana!
    Zato postoji pitanje kod onih koji nisu prelezali da li mogu uopste verovati vakcinasima!
    Molim objaviti!
    (Miodrag, 10. april 2021 16:11)

    # Link komentara

  2. @ Anči, lazne informacije kao i uvek od antivaksera. Interesantno je to da antivakseri zele da nateraju druge da se ne vakcinisu umesto da se sami za to opredele i uzivaju. U stvari se i oni vakcinisu jer bi da zive ali nastavljaju da lazu. Kod korone je tako da ili ces je dobiti ili ces se vakcinisati - nema trece. Tako sa ako se ne vakcinisu imace iz prve ruke informaciju kako je to super.
    (Pop, 8. april 2021 17:49)

    # Link komentara

  3. Ovaj čovek me je izlečio kada sam bio dete od teškog oblika alergije na grinje. Sjajan imunolog!
    (Aleks, 8. april 2021 16:29)

    # Link komentara

  4. Imam 40 godina i pre tri meseca sam preležao težak oblik korona virusa - nagutao sam se lekova, isprimao injekcija, XY puta išao na rendgen i iz svega izašao sa gomilom "manjih" zdravstvenih problema koje polako rešavam. Pre korone sam bio POTPUNO zdrav, nisam pio nikakve lekove, a kod lekara sam išao samo na redovne sistematske preglede koje je organizovala firma. Otac je u isto vreme preležao koronu i posle dva meseca provedenih u kovid bolnici kući je stigao nepokretan, sada uz pomoć fizioterapeuta pokušavamo da ga podignemo na noge. Pre nego što sam se zarazio dvoumio sam se oko vakcine, ali posle svega što me je snašlo, između vakcine i ponovne korone biram vakcinu, obzirom da sam u koroni prošao kroz pakao.
    Znam da sve ovo predugo traje i slažem se da nam svima ovo već ide na živce, ali ne razumem one koji se sprdaju sa ovim virusom.
    (Beli, 8. april 2021 13:58)

    # Link komentara

  5. Gluplju i štetniju izjavu od strane nekog stručnog lica još nisam pročitao. Ne ubija nas virus, nego naše ćelije. Isto kao da je rekao, ne ubija nas metak već reakcija tela na metak.
    (sb, 8. april 2021 13:17)

    # Link komentara

  6. Govoriti da je vakcina bezbedna je relativna stvar, sto se tice prisustva aluminijuma u vakcinama, to je jedan od osnovnih sastojaka i nije isti nacin unosa aluminijma preko vakcina i preko drugih puteva ,standardnih . Ljudi koji agresivno hoce da vakcinisu sve mnogo grese , i obice im se to o glavu. Ptedlozio bih da procitaju sledeci naucni rad : " Aluminium adjuvant induces motor neuron death in mice " .
    (Ing, 8. april 2021 11:52)

    # Link komentara

  7. Izrael je zemlja sa daleko najviše vakcinisanih stanovnika po procentu. I zemlja za najviše smrtnih slučajeva posle vakcinacije. Mislite o tome. Grip i prehlada prodje, posledice netestiranih vakcina na imuni sistem ostaju doživotno. Ni jedna vakcina nije testirana na starim ljudima i deci. Ni jedna!!!
    (Anči, 07. april 2021 23:45)

    Testirane su Fajzer na 16+ bez gornje starosne granice.
    U međuvremenu Fajzer u SAD testirao i na starosnoj grupi 12+ do 15. Odobreno za upotrebu.
    Kineska je od starta 18+ bez gornje granice.
    Sputnjik je od starta bio 18+ do 65. Mislim da je u međuvremenu testirana i preko 65 i odobrena.
    Kineska se takođe par meseci već testira u Kini na populaciji ispod 18.
    E sad, Anči, valjalo bi ne prenositi u komentarima nešto što ste negde u nekom komentaru ili razgovoru pokupili. Prvo proverite, ovako širite neistine ili učestvujete u širenju neistina.
    Što se Izraela tiče, 6270 je ukupan broj preminulih od početka pandemije. Broj stanovnika 9 miliona. U poređenju sa Srbijom koja ima nešto manje od 7 miliona, a ukupno preminulih, zvanično, 5579, Izrael se dobro nosi u ukupnom skoru. Pritom, to je ozbiljna država koja ne bi ugrozila tek tako svoje stanovništvo vakcinacijom, a da nisu sto posto sigurni da je to jedini i pravi izbor.
    (V, 8. april 2021 11:48)

    # Link komentara

  8. Čitava porodica, prijatelji i svi pametni ljudi koje poznajem su vakcinisani a za sve ostale tu je master-blaster. Birajte po svom intelektu ja sam crninu spremio.
    (PoslednjiSrbijanac, 8. april 2021 09:53)

    # Link komentara

  9. Reče doca lepo, ali nema ko da sluša.
    Ako si preležao bolest, nema potrebe da se vakcinišes, jer te prirodni imunitet štiti od više antigena. I prevencija je najbolja, tj štiti svoj imunitet - jedi zdravo, ne puši i pij kao blesav, vežbaj, ne živi pod staklenim zvonom kako mnogi danas rade.
    Imao sam to sra.e letos u blazem obliku, nakon toga bio u kontaktu sa ko zna koliko zaraženih. Bukvalno osetim da se telo aktivira nakon toga, kreće odbrana, i Bogu hvala za dan ništa, sve u najboljem redu!
    Da nosim maske i slične stvari, osakatio bi svoj imunitet, ne bih ga u pripravnosti držao. I ne znam da li su ljudi svesni koliko je opasno kad organizam preopteretis dodatnom veštačkom odbranom, a nakon što si tu bolest preležao. Stvara se dodatno jak imuni odgovor, organizam se bespotrebno opterećuje i eto belaja...
    (Neo@, 8. april 2021 09:31)

    # Link komentara

  10. Ma samo Fajzer,sve ostalo je smeće.
    (Novljanin CG, 8. april 2021 08:18)

    # Link komentara

  11. (Gospodar Zarin, 07. april 2021 22:17)
    Stvarno mislite da bi Jevreji napravili od čitave svoje nacije eksperimentalnu GMO sa iRNK vakcinom?
    (kele®, 8. april 2021 07:52)

    # Link komentara

  12. Jabuke i kruške. T-ćelije su vrhunsko oružje prirodnog imuniteta - ubice virusa, pamte ga doživotno i ubijaju svaku varijantu istog virusa. Ko god je imao Sars, nema problema sa Sarsom2 (Cov-19). U Londonu postoji privatna klinika koja radu test na T-ćelije, ali to farmakomafiji ne odgovara pa se ti testovi ne rade. Rade se samo testovi na antitela koja su prolaznog karaktera. Tzv. "vakcine" gađaju S protein, jedan od 4 glavna, a ima ih 20-ak. Razlika između toga i prirodnog imuniteta je nebo i zemlja. Za prirodni imunitet je D3 najvažniji, ali ne sam i ne u količini koja je uobičajena. Ali niko nema koristi od zdrave nacije, a posebno ne farmaceutska industrija. RNK "vakcine" - terapija gena - su oružje depopulacije, protiv zdravlja nacije. Stvara se doživotna eksperimentalna GMO DNK koja je protivna biologiji čoveka. I sve to za par meseci "zaštite" kojom se potiskuje prirodni imunitet a zbog virusa koji preživljava 99,97% pacijenata i koji samo otvara vrata za bakterijsku infekciju koja se leči običnim antibioticima. Malo je reći:suludo.
    (Gospodar Zarin, 07. april 2021 22:17)

    Da li ti uopšte znaš značenje skraćenica DNK I RNK?!?
    Koliko semstara si imao Humanu Genetiku na fakultetu koji si završio?
    (anonimus, 8. april 2021 03:28)

    # Link komentara

  13. obavestajac, 07. april 2021 21:55)
    I sta si dobio vakcinom? prelezao si i tvoj imunitet je upatio virus!cemu vakcina ako je imas a ova kineska bas ne stiti toliko.Moj stric juce izadje posle 20dana bolnice vakcinisan u decembru inace zdrav jak covek.
    (zex, 07. april 2021 22:43)


    Gde je vakcinisan u decembru?!?
    (anonimus, 8. april 2021 03:21)

    # Link komentara

  14. Izrael je zemlja sa daleko najviše vakcinisanih stanovnika po procentu. I zemlja za najviše smrtnih slučajeva posle vakcinacije. Mislite o tome. Grip i prehlada prodje, posledice netestiranih vakcina na imuni sistem ostaju doživotno. Ni jedna vakcina nije testirana na starim ljudima i deci. Ni jedna!!!
    (Anči, 07. april 2021 23:45)

    Zanimljivo gledište, zaista.
    Samo, ne bi bilo loše da za takve tvrdnje navedeš izvor informacija. I objasniš svima nama ovde, kako ti to tvrdiš da je Izrael zemlja sa najviše smrtnih slučajeva nakon vakcinacije?!?
    Vidiš, u Izraelu se drastično smanjio broj novozaraženih, dok je broj preminulih na dnevnom nivou 6, dok je u januaru na dnevnom nivou umiralo preko 90 osoba.
    Još nešto zanimljivo - iz tvog komentara "Grip i prehlada prodje", jasno se vidi tvoje mišljenje, covid 19 je za tebe "prehlada"....
    "Ni jedna vakcina nije testirana na starim ljudima i deci." GREŠIŠ. Tačnije - delimično. Ni jedna vakcina nije testirana na deci? Tačno, još uvek. Ali je istina da ni jedna vakcina nije ni odobrena NITI SE PRIMENJUJE NA DECI.
    a za stare, definitivno nisi u pravu.
    Za tebe i sve tebi slične - koga zanima, postoji naučna literatura, magazini u kojima se objavljuju rezultati istraživanja, kao i dostupnost istih na netu, na zvaničnim prezentacijama instituta koji su vakcine razvijali i testirali. Izvori tipa miroljub petrovic i slicni nadrilekari, nikako nisu merodavni. Pozdrav
    (anonimus, 8. april 2021 03:10)

    # Link komentara

  15. ... Ako je od korone umrlo manje od 2% zaraženih onda je jasno da to nije strašan virus, a pritom umiru većinom stariji i bolesni.
    (rebro, 07. april 2021 23:30)

    - A koliko procenata po vama jeste problem i koja starosna granica umirućih je za vas prihvatljiva? Kako održati zdravstveni sistem sa toliko ljudi u bolnicama? Ili treba pustiti ljude da se leče kući, pa ako umre i 10% nije strašno?
    (Zemljoradnik, 8. april 2021 02:18)

    # Link komentara

  16. U drzavi u kojoj njeni gradjani ne poseduju kulturu preventivnih pregleda i gde oko 60% obolelih od kancera se jave tek u poslednjem stadijumu bolesti iluzorno je misliti da takav narod moze imati vecinski ispravan stav o vakcinaciji.
    U drzavi u kojoj 81% gradjana po zavrsetku srednje skole nikada vise ne procitaju nijednu knjigu ne moze se traziti pametno i racionalno razmisljanje.
    Takvima treba tutor i nametnuta resenja za njihovo dobro.
    I nisam procente napamet pisao,istrazivanja postoje,proverite.
    (ihahah, 8. april 2021 02:09)

    # Link komentara

  17. Aman... Totalno sam nestručan ali kineska vakcina je mrtav virus na nekom aluminijumskom "nosaču", praktično ista stvar kao vakcina protiv gripa.

    Jedino tu štetno može da bude taj aluminijum ali ga ionako unosite u organizam od rođenja.

    Za ove ostale vakcine ne znam, mRNA, ovo, ono. Da li je štetno ili nije pojma nemam.

    Ko nema pojma kao ja, odluči se za kinesku vakcinu - iskreno nije mi jasno zašto i ostali ne prave takve iste vakcine što petljaju sa tim inovativnim.

    Nek petljaju s njima kad prodje epidemija, a sada nek naprave velike količine vakcina starog tipa da se rešimo više bede.
    (Pera, 8. april 2021 02:03)

    # Link komentara

  18. @vera u Boga Pravo na misljenje moze da ima i moler ali ce operaciju srca ipak uraditi doktor. Misljenje vam je cvrsto dok ne zagusti. Posle ne pomazu ni Facebook ni Bog ni trave ni vracare vec lekovi i doktori. Pozdrav.
    (Milunka Malina, 8. april 2021 01:49)

    # Link komentara

  19. Vakcina je potrebna onim 2% stanovnistva koji imaju tesku klinicku sliku.
    (becau, 8. april 2021 01:10)

    # Link komentara

  20. Eh J@ovane, ništa nisi razumeo. :(
    (466453, 8. april 2021 01:07)

    # Link komentara

  21. Ovi sto citaju "izmedju redova" neka prvo nauce da citaju sta pise u samim redovima, za izmedju redova cemo lako.
    (Zambezi, 8. april 2021 00:44)

    # Link komentara

  22. Meni recimo vakcina uopste ne smeta, maska mi smeta, distanciranje od ljudi i ovakav zivot u pandemiji, to mi smeta, a ljudi poput tebe samo tu agoniju produbljuju.

    Zamisli da sm osvi vakcinisani, da imamo kolektivni imunitet da je dnevni broj zarazenih 100, i da se sve normalizuje.

    Sve to nece doci samo od sebe
    (Predrag, 07. april 2021 23:21)

    Vi gospodine i kad primite vakcinu , i dalje ćete nositi masku, i dalje imate šanse da se zaraziti virusom i dalje ste potencijalni prenosilac istog. Nit ste vi zaštićeni ,nit je neko od vas zaštićen.
    A to da li ćete lakše ili teže podneti virus, ti zavisi samo od organizama !
    Pametnom dosta!
    (Момчило, 8. april 2021 00:21)

    # Link komentara

  23. @Zapamtite to ime...

    koliko ti ne znas sta je medicina i koliko je napredovala samo u poslednjih 20 godina....npr. interventne endovaskularne ili nevaskularne procedure, hirurgija robotizovana ili kladocna, imunoterapija, mapiranje ljudskog genoma kao priprema za tek dolazece proboje u terapijama, hemoterapija...vrh ledenog brega.
    (zmitjkoe, 8. april 2021 00:16)

    # Link komentara

  24. "sta si dobio vakcinom? prelezao si i tvoj imunitet je upatio virus!cemu vakcina ako je imas a ova kineska bas ne stiti toliko.Moj stric juce izadje posle 20dana bolnice vakcinisan u decembru inace zdrav jak covek.
    (zex, 7. april 2021 22:43)"

    Sta je dobio? Pa isto sto i tvoj stric - preziveo je, izasao. Da ti se stric nije vakcinisao, ko zna da li bi izasao - zato se vakcinise.
    (The onakser, 8. april 2021 00:09)

    # Link komentara

  25. kao vakcinisan fajzerovom vakcinom nemam nikakav problem da se za 6 meseci, godinu dana ili kada vec revakcinisem bilo kojom drugom vakcinom.
    cin vakcinacije je pored licne zastite i stvar odgovornosti i solidarnosti sa drugim ljudima, a to plemenito osecanje je osnov svake vere.
    (zmitjkoe, 8. april 2021 00:06)

    # Link komentara

  26. Nugi, 7. april 2021 23:26

    Pa sta je to na 60 miliona stanovnika? Njima i pre korone umiralo 1000 ljudi svaki dan,kao kod nas oko stoninjak.
    (Costa, 8. april 2021 00:00)

    # Link komentara

  27. @rebro ako Srbija ima 7 miliona gradjana, dva procenta mrtvih iznosi 140 hiljada ljudi. Pametnom dovoljno.
    (zmitjkoe, 7. april 2021 23:59)

    # Link komentara

  28. evo ja cu da rizikujem i ako da bog da prelezim lakse ili teze a mozda i umrem ali to dj....e od vakcine necu da primim ali imam i svoj nacin sprecavanja obolevanja od bilo kakvog gripa i evo doziveh 60 g ali nikome ne savetujem da se ponasa kao ja ko hoce vakcinu hoce a ko nece nece njegova stvar ali sam primetio da se matori ljudi ne pridrzavaju distance nego kada cekaju u redu oce na ledja da vam se popnu a ovamo ako nemas masku urnebes
    (realno, 7. april 2021 23:57)

    # Link komentara

  29. Nek se vakciniše ko hoće, njihovo pravo. Ja, neću.
    (Ridah, 7. april 2021 23:55)

    # Link komentara

  30. (Dejan Vu, 7. april 2021 21:49)

    Interesantno da niko od vas sa takvim stavom nema objašnjenje - zašto. Osim toga, Britanija i Izrael te demantuju, sve rade da ukinu zatvaranja i vrate život u normalu. Svijet, sviđao se nama ili ne, funkcioniše tako što ideš na posao, zarađuješ i od toga živiš. Onog trenutka kad nestanu Lufthansa, Coca Cola, Samsung i milion drugih proizvođača i pružalaca usluga, nastaće haos koji neće kontrolisati nijedan vojska. Ko dobija od ovog stanja? Nešto Amazon (koji je počeo da kuburi sa dostavom, a ubrzo će i sa prodajom) i bukvalno nekoliko IT kompanija i to je to. Propadaju veliki hotelski lanci, prevoznici a samim tim i proizvođači... Niko od vas nema objašnjenje za to stanje.
    (Toni, 7. april 2021 23:55)

    # Link komentara

  31. Naravno da nije kriva svemoguca medicna...krivi smo mi..obicni ljudi...sto imamo poverenja u medicinu i doktore.Vakcina ne radi. Lecenje se svodi na lekove od pre 50 godina, aspirin, paracetamol...infuzija..kiseonik.
    Medicina nije napredovala milimetar zadnjih 50 godina. Dijagnostika jeste, tu je kesh...a resavanje problema nista.
    Najvise mi ne prija to sto se ti doktori i dalje busaju u prsa, kao nesto znaju...struka..smejurija.
    Sve je izaslo na videlo u poslednjih godinu dana..
    Nemocni su...i nikada to nece priznati.
    (Zapamtite to ime..., 7. april 2021 23:51)

    # Link komentara

  32. Izrael je zemlja sa daleko najviše vakcinisanih stanovnika po procentu. I zemlja za najviše smrtnih slučajeva posle vakcinacije. Mislite o tome. Grip i prehlada prodje, posledice netestiranih vakcina na imuni sistem ostaju doživotno. Ni jedna vakcina nije testirana na starim ljudima i deci. Ni jedna!!!
    (Anči, 7. april 2021 23:45)

    # Link komentara

  33. Па кад сваки дан чујеш лавеже "корона корона, смрт смрт", шта онда има да се прича више. Престравили су народ, и сад га као лече. Свака болест произилази из мозга. Укидање слобода кретања и управљања властитим животом је много битније овде него икакво здравље.
    (милан јовановић, 7. april 2021 23:40)

    # Link komentara

  34. Strasno koliko mi imamo dr genija,nisam protiv coveka ali kad sve ovo slusate ne znate vise nista,ni sta ni ko ni kome ni kada?
    (Rajko, 7. april 2021 23:33)

    # Link komentara

  35. @obavestajac, kako to kolce oko spomenika ugrožava medicinske radnike? Maske ne štite od virusa to odmah da razjasnimo. Čak piše i na deklaracijama. Ako je kolce problem onda je ulazak u autobus genocid, a odlazak u kupovinu samoubistvo.
    Po toj logici bi ulaskom u bus bio mrtva na trećoj stanici što nije slučaj. Znači da kolce nije problem.
    Ako je od korone umrlo manje od 2% zaraženih onda je jasno da to nije strašan virus, a pritom umiru većinom stariji i bolesni.
    (rebro, 7. april 2021 23:30)

    # Link komentara

  36. @Huan Pablo - prijatelju o cemu ti pricas, u Italiji u poslednjih mesec dana na dnevnom nivou umire 300-500 ljudi. Tebi je to malo?
    (Nugi, 7. april 2021 23:26)

    # Link komentara

  37. @jovan

    Ala si nasao ljude koje ces da upotrebis kao argument svaka ti cast! Valsta 95 godina, Tozovac 85 god sa srcanim problemima i odradjenom operacijom poprilicno skoro, Djole srcani bolesnik koji je imao infarkt i ugradjene stentove. Svako, nazalost, ima pravo u danasnje vreme da se oglasava.
    (milos, 7. april 2021 23:23)

    # Link komentara

  38. Ako treba svake godine da primam vakcine protiv korone ili necega drugog onda neka umrem od korone ili cega vec ako je tako sudjeno. Ko se rodio mora i da umre. Ako ce takav zivot da mi bude onda cu rizikovati pa sta mi bog da...bes ti takav zivot.
    (Chicha, 7. april 2021 21:56)

    Ja nisam jos primio vakcinu jer imam antitela nakon prelezane korone, ali primicu je svakako.
    A sta je tebi tesko da odes sat vremena na jedno mesto da te neko bocne pa neka to bude i svake godine, radije bi da umres?

    Meni recimo vakcina uopste ne smeta, maska mi smeta, distanciranje od ljudi i ovakav zivot u pandemiji, to mi smeta, a ljudi poput tebe samo tu agoniju produbljuju.

    Zamisli da sm osvi vakcinisani, da imamo kolektivni imunitet da je dnevni broj zarazenih 100, i da se sve normalizuje.

    Sve to nece doci samo od sebe
    (Predrag, 7. april 2021 23:21)

    # Link komentara

  39. Nemoj da se ljutis, ali nemas pojma o cemu pricas, samo potvrdjujes da si antivakser bez argumenata i to je jako lose..
    (E, 07. april 2021 21:23)

    Nije covek antivakser zato sto ima svoje misljenje o vakcinaciji. Jel te ubedjuje da se ne vakcinises?! Najlakse je zalepiti nekom etiketu posto za to ne postoje nikakve sankcije!
    (vera u Boga, 7. april 2021 23:16)

    # Link komentara

  40. Zapravo ne. Ja sam se vakcinisao da bih smanjio šansu da umrem ili imam teže posledice KADA se inficiram virusom (smanjio sam sanse za 99% da cu imati bilo šta osim asimptomatske ili jako blage klinicke slike).

    (istrazivanje, 7. april 2021 21:52)

    Tako isto su racunali Sanja, Zafir, Vlasta, Djole, Tozovac,....
    Svi do jednog blaza klinicka slika sa smrtnim ishodom. Dobro je da nije bila teza.
    (Jovan, 7. april 2021 23:14)

    # Link komentara

  41. Човек индиректно рекао да се не вакцинишемо јер то скоро да нема везе са обољењем, да живимо здраво и ковид као да не постоји...па је л ово нека шала?
    (грађаниОПН, 7. april 2021 23:06)

    # Link komentara

  42. ne moze me niko ubediti da je bolja vakcina od prelezane bolesti.

    e sad sto je to rizik koji nebi trebalo da činimo to je druga stvar. stoga ko nije prelezao treba primi vakcinu a ko je prelezao nek sam odluci.
    (moze bit a i ne mora, 7. april 2021 23:00)

    # Link komentara

  43. @pametni znaju sta da zakljuce a vi koji ste primili vakcinu misleci da je sve gotovo za sva vremena i da se vracate normalnom zivotu ovaj tekst je bio bas hladan tus zar ne

    Ne znam ko je mogao i pomisliti da će biti gotovo "za sva vremena". Postoji i vakcina npr. protiv tetanusa pa ljudi opet umiru (jer se ne revakcinisu, u Srbiji se poslednja vakcina primi sa 18 godina, na zapadu se vrši revakcinacija i protiv tetanusa i protiv meningitisa). Cilj vakcine je da se samo rasterete bolnice (čitak Izrael i Gibraltar) a virus svakako ostaje da živi sa nama i oni ranjivi će morati da se revakcinišu. Sve dok se virus sam ne uništi (ako se uopšte uništi) nekom lošom mutacijom. Barem te osnovne stvari o virosulogiji bi trebali vi pametni da znate.
    (Dare, 7. april 2021 22:52)

    # Link komentara

  44. ....jer nismo na vreme reagovali da taj virus adekvatno lecimo :)
    Virus se ne moze leciti on nije bolestan,niti protiv virusa ima leka osim vakcine koja pomaze da ga odbrambeni sistem prebozna i ometa ga da se prikljuci na receptor proteina kako bi se razmnozavao i opstao :(
    (cobo, 7. april 2021 22:49)

    # Link komentara

  45. obavestajac, 07. april 2021 21:55)
    I sta si dobio vakcinom? prelezao si i tvoj imunitet je upatio virus!cemu vakcina ako je imas a ova kineska bas ne stiti toliko.Moj stric juce izadje posle 20dana bolnice vakcinisan u decembru inace zdrav jak covek.
    (zex, 7. april 2021 22:43)

    # Link komentara

  46. Po meni ovaj kamenog uopšte nije dobar, slušao sam ga i uživo. Tačno je da postoje ljudi koji će se i pored vakcine blago razboleti. Ali takvih je jako, jako malo. Tu ovaj doktor greši. Suština je da se ne može zaustaviti Korona sa 20% vakcinisanih. Pogledajte krive Izraela i UK. Uporedne, kriva vakcinacije i kriva broja slučajeva.Ima ovde, malo samo da se provali šta sve ima:
    [link]/
    Na primeru te dve zemlje se vidi sve, ništa više ne mora da se kaže.
    Čak i nešto neefikasni ja Astra Zeka, kad je masovna, počne da radi posao.
    Srbija se ne može iskobeljati ako ne dostignemo 60%. A to će biti jako teško pored toliko "stručnjaka"
    (Danger, 7. april 2021 22:35)

    # Link komentara

  47. Ma da vi sada svi znate sta je mRnka i te tehnologije. Slusate samo sta vam u medijima kazu, tako sto ste zatvoreni u kucu i nemate sta drugo raditi. Za nekog ko je laik mogu samo reci da mi ovaj zivot nije normalan i da se ne moze zivjeti ovako. Da nas vakcina odrzava u zivotu svakih 6 mjeseci. Jel to treba? Kada je to jos bilo u istoriji covjecanstva? Odgovorite mi. A bile su i kuge i svakakve bolesti. Radije bi pobjegao od civilizacije i zivio u planinama.



    @djidji, da ja tvom "pametnom i strucnom" antivakcinaskom mozgu objasnim nesto kao neko ko zapravo ima medicinsko znanje - sve vakcine, a pogotovo mRNK vakcine novije generacije, stvaraju i odgovor T-limfocita na virus. Ako si procitao ovaj tekst videces da je to i bitan odgovor, a ti idi jos malo na Facebook i YouTube da te uce tvoji prijatelji antivakcinasi kako ces biti sterilan i kako vakcina ne radi.
    (Jovan, 7. april 2021 21:54)
    (IQ, 7. april 2021 22:34)

    # Link komentara

  48. Ovaj gospodin se nije vakcinisao. Provereno.
    (Dragan, 7. april 2021 22:34)

    # Link komentara

  49. šta ovaj napriča?
    (max cavalera, 7. april 2021 22:30)

    # Link komentara

  50. Sve je covek rekao izmedju redova!, pametni znaju sta da zakljuce a vi koji ste primili vakcinu misleci da je sve gotovo za sva vremena i da se vracate normalnom zivotu ovaj tekst je bio bas hladan tus zar ne:)) :)
    (djidji, 07. april 2021 21:11)

    Alo genijalac, mora da se vakcinisu ljudi da bi se smirili nagli skokovi novozaraženih i smanjila preopterecenost bolnickog sistema zbog kojeg kasnije dolazi do kolapsa i ostalih sektora (vidis valjda šta se dešava svugde oko tebe u ovoj zemlji pa i svetu). Virus ne može da se iskoreni ali može da se uspori i to je cela poenta imunizacije opšte populacije. Znaci da uvek postoji dovoljno veliki broj ljudi koji su ili potpuno ili delimično imuni u bilo kom trenutku tako da se bolnice ne preopterere ponovo bez obzira sto će uvek biti neki broj zaraženih. U slučaju gripa je to rešeno sto vakcnicacijom sto prirodnim imunitetom koji je stečen kroz decenije i velove pa nikad toliko ljudi ne oboli od gripa u isto vreme. U slučaju korone smo još jako daleko od prirorodnog imuniteta u tim procentima populacije jer je za to potrebno mnogo vremena. Ništa ovde nije rečeno između redova da treba da se donese zaključak da je vakcina za badava.
    (dartanjan, 7. april 2021 22:22)

    # Link komentara

  51. Баба Ванга....Професор Каменов је цењени имунолог и врсни стручњак,који је спасио многу нашу децу.Смета ми то твоје ословљавање са дека.
    (Мина, 7. april 2021 22:19)

    # Link komentara

  52. Svi su sada pametni, samo niču kao pečurke posle kiše
    (Rain from heaven, 7. april 2021 22:17)

    # Link komentara

  53. Jabuke i kruške. T-ćelije su vrhunsko oružje prirodnog imuniteta - ubice virusa, pamte ga doživotno i ubijaju svaku varijantu istog virusa. Ko god je imao Sars, nema problema sa Sarsom2 (Cov-19). U Londonu postoji privatna klinika koja radu test na T-ćelije, ali to farmakomafiji ne odgovara pa se ti testovi ne rade. Rade se samo testovi na antitela koja su prolaznog karaktera. Tzv. "vakcine" gađaju S protein, jedan od 4 glavna, a ima ih 20-ak. Razlika između toga i prirodnog imuniteta je nebo i zemlja. Za prirodni imunitet je D3 najvažniji, ali ne sam i ne u količini koja je uobičajena. Ali niko nema koristi od zdrave nacije, a posebno ne farmaceutska industrija. RNK "vakcine" - terapija gena - su oružje depopulacije, protiv zdravlja nacije. Stvara se doživotna eksperimentalna GMO DNK koja je protivna biologiji čoveka. I sve to za par meseci "zaštite" kojom se potiskuje prirodni imunitet a zbog virusa koji preživljava 99,97% pacijenata i koji samo otvara vrata za bakterijsku infekciju koja se leči običnim antibioticima. Malo je reći:suludo.
    (Gospodar Zarin, 7. april 2021 22:17)

    # Link komentara

  54. TOKSINI????
    (cora, 7. april 2021 22:15)

    # Link komentara

  55. i šta ispade na kraju da je najvažnije, spavaj uredno i dovoljno, hrani se zdravo, poštuj autofagiju, glavica belog i crnog luka na dan, vitamini, a posebno A i D, dodatak cinka, fizučka aktivnost svaki dan; jednom rečju podiži svoj imunitet i korona će biti kao običan grip.
    (biciklista m, 7. april 2021 22:13)

    # Link komentara

  56. @djidji i zasto bi ovo za bilo koga bio "hladan tus"? Covek je lepo rekao da vakcina radi ono sto treba da radi samo nije 100% efikasna. Kod nekog je vise, kod nekog manje. Nigde nije pomenuo da ne treba da se primi, da je stetna, da je protiv vakcine ili nesto slicno! Nemoj mnogo da se pravis pametan, jbg nisi.
    (milos, 7. april 2021 22:05)

    # Link komentara

  57. ...пландемија дилетантизма...
    (vir, 7. april 2021 22:04)

    # Link komentara

  58. Sve je covek rekao izmedju redova!, pametni znaju sta da zakljuce a vi koji ste primili vakcinu misleci da je sve gotovo za sva vremena i da se vracate normalnom zivotu ovaj tekst je bio bas hladan tus zar ne:)) :)
    (djidji, 7. april 2021 21:11)

    Koji hladan tuš? Pa ovo svi pravi stručnjaci govore već skoro godinu dana, od kada su razne vakcine predložene za odobrenje.
    To što po medijima pričaju razni političari, psihijatri i pedijatri je druga stvar.
    I nema tu ništa između redova, čovek je izneo naučne činjenice. Između redova tu može da se pronađe samo Ilija Čvorović.
    Mišljenja oko vakcinacije su u narodu podeljena, ali mišljenja neobrazovanog puka su irelevantna za svakoga sa 2 grama mozga.
    U stručnoj javnosti 99% je za. Nije nemoguće da je neko od preostalih 1% u pravu, ali je malo verovatno. Da se razumemo kada kažem stručna javnost mislim na imunologe, infektologe, molekularne biologe itd. nikako na lekare opšte prakse i sl.
    Moje lično mišljenje je da je vakcinacija suma sumarum jasno pozitivna odluka, rizik od ozbiljnijeg toka bolesti se značajno smanjuje dok su rizici od kontraindikacija jako mali (poštedite me idiotskih priča o autizmu, sterilitetu, mutantima i čipovima).
    Radije bih izbegao AZ vakcinu, ali da ne postoji druga i ona bi mi bila prihvatljiv rizik.
    (Stojke, 7. april 2021 22:02)

    # Link komentara

  59. Ова болест је врста грипа који се враћа на свака 4 месеца. Све што важи за грип важи и за ковид 19: не може се искоренити, у сваком новом таласу потребна је нова вакцина, не лечи се већ се само ублажавају симптоми.

    Решење је у редовној вакцинацији и да се мирује чим се осете први симптоми.

    Хоће ли ово народ прихватити? Таман колико и редовну вакцинацију против грипа.

    За танго је потребно двоје који знају да играју. Ако је један глуп онда тај плес ни на шта не личи.
    (Aleksandar Stevanovic, 7. april 2021 21:58)

    # Link komentara

  60. Ako treba svake godine da primam vakcine protiv korone ili necega drugog onda neka umrem od korone ili cega vec ako je tako sudjeno. Ko se rodio mora i da umre. Ako ce takav zivot da mi bude onda cu rizikovati pa sta mi bog da...bes ti takav zivot.
    (Chicha, 7. april 2021 21:56)

    # Link komentara

  61. Srbi su bre najpametniji narod na svet, e! Šta be znaju strani naučnici. D vitamin je ključ, a vakcine ne štite od mutacija. E pa neće biti.
    (Dr House, 7. april 2021 21:56)

    # Link komentara

  62. @djidji

    Ja sam prelezao koronu i primio prvu dozu kineske vakcine, ne mislim da sam resio problem ali se trudim da moja porodica ne ostane bez muza i oca, a oni koji opletu kolce kod spomenika prkoseci svim medicinskim radnicima koji umiru lececi upravo te ljude i ljude koje su ti plesaci zarazili je pravi samar zdravom razumu i ljudima koji traze nacin da zastite sebe i svoje voljene. Podsmeh iz tvog teksta je sramotan i pokazuje da si samo povrsno shvatio/la ceo tekst, najgora stvar je da ustvari ljudi koji ne vode brigu o preventivi cine losu stvar i za sebe i one sa kojima su u kontaktu, vakcina nije mozda najefikasnije resenje, ali nudi opciju da ne zavrsis u dzaku, meni sasvim dovoljan razlog da se vakcinisem i nemam potrebu da prkosim sudbini a pogotovo ne nekome ko zivi u ubedjenju da je najbolje ici kontra svemu, to je postao trend - zemlja je ravna. Ostani zdrav i razuman.
    (obavestajac, 7. april 2021 21:55)

    # Link komentara

  63. @djidji, da ja tvom "pametnom i strucnom" antivakcinaskom mozgu objasnim nesto kao neko ko zapravo ima medicinsko znanje - sve vakcine, a pogotovo mRNK vakcine novije generacije, stvaraju i odgovor T-limfocita na virus. Ako si procitao ovaj tekst videces da je to i bitan odgovor, a ti idi jos malo na Facebook i YouTube da te uce tvoji prijatelji antivakcinasi kako ces biti sterilan i kako vakcina ne radi.
    (Jovan, 7. april 2021 21:54)

    # Link komentara

  64. @djidji

    Zapravo ne. Ja sam se vakcinisao da bih smanjio šansu da umrem ili imam teže posledice KADA se inficiram virusom (smanjio sam sanse za 99% da cu imati bilo šta osim asimptomatske ili jako blage klinicke slike). Mislim da je neminovno da ce ova pošast u nekom trenutku proći kroz sve nas i meni ovih 99% mnogo znači jer sam izmedju ostalog i suprug i otac, i ako ne sebi, onda njima dugujem da dam sve u svojoj moći i da se borim da sam što duže pored njih. To se zove odgovornost prema drugima.

    Svakako i 40 dana posle vakcine i odlicnog rezultata antitela, i dalje nosim masku, redovno perem ruke i izbegavam zatvorene prostore dokle god su brojevi ovako visoki. Vidjam se samo sa vakcinisanima ili
    onima koju su preležali i ipak se na moje divljenje paze i dalje. Bogu hvala, ide lepo vreme pa cu sve više tog vremena provoditi napolju i početi polako da se u potpunosti privikavam ovoj novoj normali. Sta, si mislio da ce ovo da prodje tek tako? Pogledaj svet, nece. Nismo svi Izrael. Tako da, vakcinisi se ako nista onda da bi sebi digao šanse da kroz ovo prodjes benigno. Ne znam koliko imas godina, ali eno danas trudnica 29 godina premine. Pre 3 nedelje moj poznanik, 33 godine, ostavi 3 dece na pravdi Boga. Čuvajte se, samo ovo danas imamo.
    (istrazivanje, 7. april 2021 21:52)

    # Link komentara

  65. @djidji,
    Ma bitno da si ti mnooogo pametan pa si pročitao između redova. Ajde briši...
    (ĐokoSaJednoO..., 7. april 2021 21:51)

    # Link komentara

  66. Da nisu smislili vakcinaciju, imali bismo već globalno haos, kolaps i zavođenje vojnih diktatura za "održavanje reda".
    Vakcine su naravno laž, kupovina vremena, ali laž na kojoj može da se održi mir i bar "poluredovno" stanje. Ko je očekivao da će se vakcinisanjem ukinuti karantinske i ostale mere izolacije, pa... nije dobro očekivao. To će ostati makar morali da primamo 5-6 doza svake vakcine.
    (Dejan Vu, 7. april 2021 21:49)

    # Link komentara

  67. "Djidji" molim te ne....Došao si ovde da hraniš svoj ego, doktor je prvo rekao da moramo da se vakcinišemo, to je bilo prvo, a posle je krenuo da objašnjava, a ti pričaš o ladnom tušu...
    (trudna bubašvaba, 7. april 2021 21:49)

    # Link komentara

  68. mada je dug put pred naučnicima dok ne stignu konkretni odgovore
    Е овде је објаснио зашто многи не желе да се вакцинишу. Ја први због тога не желим, зато што се мало зна о вирусу, а поготово о вакцини.
    (veljko, 7. april 2021 21:47)

    # Link komentara

  69. Vakcinisao sam se i nema problema, hocu opet ako treba sto puta, samo da me ne potrefi.
    (RokiBalboaGramofonskiAs, 7. april 2021 21:46)

    # Link komentara

  70. (djidji, 07. april 2021 21:11)

    Za mene su takvi kao ti "hladan tus". Ne znam samo kako ti i tebi slični mislite "da se vracate normalnom zivotu"... Baš me živo interesuje.
    Taj telefon koji imaš (pa bio i sa "ošišanom" tastaturom), bolje da ti posluži da pokušaš da shvatiš život i svet oko sebe, nego što pametuješ upinjući se da istraješ u sopstvenoj gluposti!
    (glukozamin, 7. april 2021 21:45)

    # Link komentara

  71. (djidji, 07. april 2021 21:11)

    Pametniji znaju? Misliš na sebe? :/
    (466453, 7. april 2021 21:44)

    # Link komentara

  72. Ja sam se vakcinisao, a ti?
    Ili ćeš da primiš vakcinu ili ćeš da se zaraziš, trećeg nema.
    (Jovan, 7. april 2021 21:44)

    # Link komentara

  73. Profesor je izdao nekoliko netacnih izjava, koje nisu u skladu sa sadasnjim naucnim premisama i do sada akumuliranim Covid19 podacima. Samo napred sa vakcinacijom i ostalim vazecim merama kontrole!!!
    Osecaj kolektivizma i solidarnosti u uslovima kolektivne krize je mnogo vazniji od licnih interesa i ubedjenja; tu nas virus pobedjuje i cela ova agonija se prokrastinira upravo zbog nedostatka osecaja za taj “community interests above all” u vanrednim uslovima - globalno ne samo u Srbiji.
    (Virologist, 7. april 2021 21:44)

    # Link komentara

  74. Deku ce brze bolje mainstream media da proglase za dementnog, ili u najboljem slucaju nekompetentnog. Gde sme da se iko usudi da kaze kako oni koji su prelezali virus (imunitet krda hint, hint) imaju bolji i veci imunitet od vakcinisanih?!?!
    (Baba Vanga, 7. april 2021 21:44)

    # Link komentara

  75. totalni idiotizam
    (deki, 7. april 2021 21:37)

    # Link komentara

  76. ziv u italiji, i ovde takodje ima dosta obolelih, ali veoma malo, gotivo niko teze i sa upalom pluca, dok kod nas gotivo svi pozitivni obavezno i upalu pluca!! ima nesto i do kvaliteta vazduha siguran sam!!!
    (Huan Pablo Don Fernando, 7. april 2021 21:36)

    # Link komentara

  77. Sve je covek rekao izmedju redova!, pametni znaju sta da zakljuce a vi koji ste primili vakcinu misleci da je sve gotovo za sva vremena i da se vracate normalnom zivotu ovaj tekst je bio bas hladan tus zar ne:)) :)
    (djidji, 07. april 2021 21:11)

    Blago tebi i tvojoj moći rasuđivanja.
    (Goran, 7. april 2021 21:34)

    # Link komentara

  78. Sve je covek rekao izmedju redova!, pametni znaju sta da zakljuce a vi koji ste primili vakcinu misleci da je sve gotovo za sva vremena i da se vracate normalnom zivotu ovaj tekst je bio bas hladan tus zar ne:)) :)
    (djidji, 07. april 2021 21:11)

    Ne, ne poklapaju nam se "između redovi". Ti si učitao u tvoje "između redova" šta ti misliš da je tačno, i pride misliš da si pametan "pametni znaju".
    Pročitaj još sto puta, opet ćeš razumeti onako kako ti odgovara. Tako si naštimovan.
    Ono što te demantuje u startu - čovek je imunolog.
    (E, 7. april 2021 21:34)

    # Link komentara

  79. Jel to covek eksplictno rece da i posle vakcinacije ljudi oboljevaju od korone?
    Dakle, lazu nas ovi zvanicnici!
    U nekoj emisiji ovih dana jedan gost navede primer pokojog Vlaste Velisavljevica na sta voditelj, mrtav ladan, rece "pa on je imao 96 godina"!?!?!?
    Decko ne shvata da nije sustina u godinama jer je objavljeno da je covek umro od korone iako je primio obe doze vakcine.
    Mozda se neko zaleteo sa izjavom ali tako rekose u kamere njih nekoliko u razlicitim prilikama...
    I naravno nije Vlasta jedini, laka mu zemlja!
    (Boki, 7. april 2021 21:30)

    # Link komentara

  80. Izenađen sam tekstom stručnjaka. problema je izgleda mnogo i da kao što vidimo niko ništa ne garantuje već da se sve zasniva na eksperimentima. pitanje ostaje odakle ovakav virus danas među ljudima
    (nenad, 7. april 2021 21:30)

    # Link komentara

  81. A sta je vakcina? Objasnite nama nepismenima obicnim jezikom .
    (bujanovac, 7. april 2021 21:28)

    # Link komentara

  82. @djidji
    Ko ima imalo znanja i realnosti znao je sve ovo. Ne postoje idealna rešenja, postoje samo mere koje smanjuju verovatnoću širenja zaraze a vakcinacija što većeg broja ljudi ima najveći potencijal. Samo kako sprovesti mere kad imbecili ne veruju u virus dok ne završe u bolnici
    (Milan, 7. april 2021 21:28)

    # Link komentara

  83. @Sve je covek rekao izmedju redova!, pametni znaju sta da zakljuce a vi koji ste primili vakcinu misleci da je sve gotovo za sva vremena i da se vracate normalnom zivotu ovaj tekst je bio bas hladan tus zar ne:)) :)
    (djidji, 07. april 2021 21:11)

    Pa kako za koga. Plasljivi i polupismeni, gde ubrajam i tebe, imaju problema sa vakcinom kako god okreneš. Oni koji nemaju tih problema će je primati svake ili svake druge godine, kako već bude trebalo.
    A pandemija će trajati poprilično, opet zbog sličnih tebi, sebičnih, bez empatije i solidarnosti... Ali koji će zbog produženog trajanja pandemije, na različite načine vremenom "izumreti"...
    (Dejan, 7. april 2021 21:26)

    # Link komentara

  84. Doktor Kamenov je za razliku od dilera farmakoloških kompanija struka.
    (Aleksandar Ristic, 7. april 2021 21:26)

    # Link komentara

  85. moze bit a ne mora da znaci . moze bit a ne mora da znaci . moze bit a ne mora da znaci .
    (Ernesto ce, 7. april 2021 21:26)

    # Link komentara

  86. Nista nije rekao...zato sto nema sta da kaze...kakva drzava takav i profesor!
    (hez, 7. april 2021 21:23)

    # Link komentara

  87. Ubija to što čovek koji ima zaista zdrastvenih problema bude odbijan zbog kovid pacijenata i umre dokrajčen prehladom.
    (Hydrant, 7. april 2021 21:23)

    # Link komentara

  88. Sve je covek rekao izmedju redova!, pametni znaju sta da zakljuce a vi koji ste primili vakcinu misleci da je sve gotovo za sva vremena i da se vracate normalnom zivotu ovaj tekst je bio bas hladan tus zar ne:)) :)
    (djidji, 07. april 2021 21:11)

    Nemoj da se ljutis, ali nemas pojma o cemu pricas, samo potvrdjujes da si antivakser bez argumenata i to je jako lose..
    (E, 7. april 2021 21:23)

    # Link komentara

  89. Sve je covek rekao izmedju redova!, pametni znaju sta da zakljuce a vi koji ste primili vakcinu misleci da je sve gotovo za sva vremena i da se vracate normalnom zivotu ovaj tekst je bio bas hladan tus zar ne:)) :)
    (djidji, 07. april 2021 21:11)

    Osnovno NERAZUMEVANJE teksta.
    U drugom osnovne se za to dobija "kec" ko vrata.
    Blam
    (isprani mozgovi, 7. april 2021 21:23)

    # Link komentara

  90. Bravo profesore, podrška stručnom mišljenju, posebno za ovo kod prirodno stečenog imuniteta, a ko nije preležao neka ide da primi vakcinu.
    (vlada, 7. april 2021 21:17)

    # Link komentara

  91. Magla. :(
    (Smuleco, 7. april 2021 21:14)

    # Link komentara

  92. Sve je covek rekao izmedju redova!, pametni znaju sta da zakljuce a vi koji ste primili vakcinu misleci da je sve gotovo za sva vremena i da se vracate normalnom zivotu ovaj tekst je bio bas hladan tus zar ne:)) :)
    (djidji, 7. april 2021 21:11)

    # Link komentara