Sreda, 13.01.2021.

10:35

Dr Srđa Janković o bezbednosti vakcina i Čedomiru Jovanoviću VIDEO

Izvor: B92

Dr Srða Jankoviæ o bezbednosti vakcina i Èedomiru Jovanoviæu VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

43 Komentari

Sortiraj po:

466453

pre 3 godine

Da pretpostavimo da su vakcine bezbedne, dodje zdrav čovek tridesetih godina života primi vakcinu i umre! Ko je kriv?
(Goran, 13. januar 2021 16:07)

Smrt? :/

ivan

pre 3 godine

Da pretpostavimo da su vakcine bezbedne, dodje zdrav čovek tridesetih godina života primi vakcinu i umre! Ko je kriv? Da li bi živeo bar još 10 godina da je nije primio?! Ostanu mala deca bez roditelja i nikom ništa, kao desi se jedan slučaj od 1000 ili 100000 pa njemu je sve jedno kad je baš on taj slučaj i baš ga briga što će drugi proći bez posledica!!!!!
(Goran, 13. januar 2021 16:07)

E bas super sto si uzeo da racunas verovatnoce. A znas sta je jos veca verovatnoca? Da fasujes kovid, i da ostavi teske posledice po tvoje zdravlje. Ne moras da ides dalje od ovog clanka da nadjes primer, a ima ih mnogo. Cedomir Jovanovic je svaki dan isao u teretanu, ronio, planinario, zivi boljim zivotnim standardom od prosecnog stanovnika SRbije ima pristup najboljim doktorima i opet je gadno nagrabusio.

Al nema veze, svi ste vi pametniji od naucnika i strucnjaka, oni budale zavrsavali fakultete godinama i imaju decenije iskustva, al vi sa buljenjem u youtube znate bolje. Zbogom pameti.

dr u penziji

pre 3 godine

Struka je rekla svoje i naravno ima i različitih tumačenja o vakcini.Tražiti neke garancije i potpise od doktora su notorna glupost.Taj koji traži potpis za sigurnost vakcine je prvo drzak i bezobrazan.Pa on sam sebi ne bi potpisao ni garantovao da će sledeće jutro doručkovati u osam sati.Ali je zato trazi od drugoga neke garancije.To je vrhunski. bezobrazluk.Uzmi ili ostavi i ne pametuj.
(mile, 13. januar 2021 16:12)

Drsko i bezobrazno je traziti od ljudi da veruju u lazi. Naucni casopisi Lancet i BMG su objavili da ce treca faza ispitivanja vakcine biti gotova 2023. Preskocena su ispitivanja na zivotinjama, a sada ubedjujemo ljude da budu zamorci, da idu na klanje sa pesmom na ustima. Ali sta ocekivati od doktora danas. Licemerstvo, bezobrazluk i drskost.

Zica

pre 3 godine

Dokaza koji potvrđuju bezbednost ove hemije nema. Genetski tretman kompanije Fajzer nije ispitan ni na miševima. Odbijam da budem deo eksperimenta.
U prisustvo virusa ne sumnjam. Potvrđena mi je rendgenskim nalazom upala pluća, ali sam uveren da je pristajanje da mi organizam napune neispitanom materijom, zato što se plašim, neodgovorno prema mojoj deci. Plasiranje neispitanih hemikalija iglom deci bi bio zločin.

Bilo je i ratova i gladi i bolesti i neki su preživeli. Neki će i ovo preživeti.
Strah ne bi trebalo da bude opravdanje za zločin i tome učim decu.

obi van

pre 3 godine

Nije tačno tvrditi da su sve bezbjedne jer ni jedna vakcina nije prošla treću fazu testiranja pa da bi bila proglašena bezbjednom.
Odobrene su po skraćenom postupku jer nije bilo vremena to je razumljivo, ali nije korektno tvrditi nešto što nije istina. Istina je da ni jedna nije sigurna jer problemi se mogu pojaviti i godinama nakon vakcinacije. Svejedno ja ću se vakcinisati jer spadam u rizičnu grupu.

mile

pre 3 godine

Struka je rekla svoje i naravno ima i različitih tumačenja o vakcini.Tražiti neke garancije i potpise od doktora su notorna glupost.Taj koji traži potpis za sigurnost vakcine je prvo drzak i bezobrazan.Pa on sam sebi ne bi potpisao ni garantovao da će sledeće jutro doručkovati u osam sati.Ali je zato trazi od drugoga neke garancije.To je vrhunski. bezobrazluk.Uzmi ili ostavi i ne pametuj.

Goran

pre 3 godine

Da pretpostavimo da su vakcine bezbedne, dodje zdrav čovek tridesetih godina života primi vakcinu i umre! Ko je kriv? Da li bi živeo bar još 10 godina da je nije primio?! Ostanu mala deca bez roditelja i nikom ništa, kao desi se jedan slučaj od 1000 ili 100000 pa njemu je sve jedno kad je baš on taj slučaj i baš ga briga što će drugi proći bez posledica!!!!!

Goran

pre 3 godine

Hemomicin nije penicilin i uspešno leči koronu, zato nepričajte napamet da ko je alergičan na penicilin bolje da primi vakcinu, jer to nema nikakve veze, postoji eritromicin, palitreks, hemomicin...

Miha

pre 3 godine

Moj brat, doktor u kc koji je aprila preležao koronu, je radio test na antitela pre vakcinacije. Zbog malog broja vakcina oni sa "prirodnim" antitelima, u ovom trenutku, ne dobijaju vakcinu.

Radojica

pre 3 godine

Svugde citam da su zemlje produzile vanredne mere. U Nemačkoj su stroge mere zbog korone produžene do kraja januara.
Nasa struka kaze da nema razloga da skola ne pocnu sa radom u ponedeljak ??
Znaci novi rizik na nastavnike, djake i roditelje. Gde je logika !! Zasto se nije barem produzio raspust na 2 nepune nedelje jer imate i 2 dana drzavnog praznika.

'nako...

pre 3 godine

"Vrlo jednostavno, ako je bezbedna, neka gospodin doktor potpiše da materijalno i krivično odgovara ukoliko bude neželjenih posledica. Pošto to naravno nikad ne bi učinio, stvar je jasna. Sve ostalo su priče za malu decu. (Mojo, 13. januar 2021 12:39)"

Hoće, potpisaće, čim ti njemu potpišeš da ti je prethodnih najmanje 10 generacija predaka sa obe strane bilo sasvim zdravo, te da nemaš bilo kakve zdravstene probleme, uključujući i genetske.

J.

pre 3 godine

"Vrlo jednostavno, ako je bezbedna, neka gospodin doktor potpiše da materijalno i krivično odgovara ukoliko bude neželjenih posledica. Pošto to naravno nikad ne bi učinio, stvar je jasna. Sve ostalo su priče za malu decu.
(Mojo, 
Ko ti je potpisao odgovornost da nećeš da se ubiješ bensedinom koji pijes? Da nećeš dobiti krvarenje želuca od aspirina? Da nećeš dobiti rak od cigareta? Prestanite da bulaznite o odgovornosti.

farmakofija

pre 3 godine

Zvanicni dokumenti svih proizvodjaca imaju istu recenicu:"Klinicko ispitivanje nije zavrseno do kraja....!!!"
(Posmatrac, 13. januar 2021 12:48)

"Kao neželjena dejstva mogu se javiti poremećaji želuca i creva (krvarenja). U retkim slučajevima se mogu javiti reakcije preosetljivosti, kao što je oticanje kože i sluzokože, svrab, koprivnjača, grč disajne muskulature, pogoršanje astme, pad krvnog pritiska, angioedem (postepeno oticanje lica i jezika, ruku, očnih kapaka i teškoće pri disanju). Takodje se retko može javiti proliv, poremećaj varenja, mučnina i čir na želucu ili dvanaestopalačnom crevu. Retko se mogu javiti smanjenje broja krvnih pločica, i crvenih i belih krvnih zrnaca. Retko se može javiti poremećaj vida i sluha, vrtoglavica, zujanje u ušima. "

Ovo pise na kutiji aspirina. Nisi otkrio nista spektakularno time sto si napisao, znamo da nije zavrseno do kraja, ZNAMO SVI. Klinicka ispitivanja lekova i vakcina mogu da traju godinama da bi se ispitalo na svim mogucim postojecim bolestima ili kombinacijama lekova. Minimum je ispostovan. U celoj ljudskoj istoriji vakcinisanja nikada nisu zabelezena nezeljena dejstva nakon tri meseca. Sve vakcine su napravljene skoro pre godinu dana, cim je DNK virusa sekvenciran i od tada se vrse ispitivanja. Posto je pandemija aktuelna, posto je previse ljudi zarazeno i time se povecava sansa da se pojavi novi soj koji je opasniji i na koji ne deluje vakcina zato je vazno da se u vakcinacija sto pre obavi

Smilja

pre 3 godine

Ako ospba i a alergije na vise lekova ihrane,polen i mnogo toga da li sm eda primi vakcinu niko o tome ne prica ali ja burno reguje o na sve i svasta i zatosam da kazem skoro u totalnoj izolaciji vec gosinu dana znajuci da su mi lekovi kao i mnoge druge stvari obruc oko vrata reakcije su burne a pripadam gr7pi preko 65 g. Vodim racuna o ishrani strogo organsko medjutim alergija je kod mene jako burnavolela bih da nam dr. Malo vise ppjasne sta mi da radimo koji smo u ovoj grupi rizika od same lergije gde mozemo da izgubimo zivot i snjom pozdrav.

boc boc

pre 3 godine

Ruska vakcina je živa vakcina...
(Toša, 13. januar 2021 12:15)
Nije, nemate pojma. Ruska je zivi adeno a ne korona virus.

Da li su bezbedne za dijabeticare... Nigde to nemogu procitari
(Bojan, 13. januar 2021 12:27)
A sto ne bi bile?

Doktore,zasto u Nemackoj pre vakcinacije rade PCR test?
(Mozda me pamcenje ne sluzi, 13. januar 2021 11:28)
Nece da "bacaju" vakcine na vec zarazene?

Sto se penicilina tice, mnogo je opasnije zaraziti se koronom pa dobiti saku antibiotika (od kojih 90% ima veze s penicilinom) nego primiti vakcinu pa sve to izbeci

ivan

pre 3 godine

Da li su bezbedne za dijabeticare... Nigde to nemogu procitari
(Bojan, 13. januar 2021 12:27)

Jedan savet: odgovore na ova pitanja nikako nemojte traziti u komentarima. Ovde svako moze da se predstavi kako hoce i da napise sta mu padne na pamet. Predlazem vam da pozovete institut Batut i pitate. A svaka vakcina stize i sa "uputsvom za upotrebu". Ukoliko postoje sumnje da neke grupe ne bi smele da prime vakcinu lekari prethodno pitaju pacijenta ili konsultuju njegov karton - to je standardna praksa. Samo vas molim, lekarske savete nemojte traziti na drustvenim mrezama, youtubeu ili komentarima.

ivan

pre 3 godine

A kako, gde i kada biramo koju vakcinu želimo da primimo?
(Vule, 13. januar 2021 11:56)
Na sajtu euprava.gov.rs mozete iskazati neobavezujuce interesovanje za neku ili sve vakcine. OStavljanjem podataka tamo pokazuje institutu Batut, koji pravi plan imunizacije, koliko je neophodno poruciit koje vakcine i kad vakcinisati koga. Npr, ako se izjasnite za vakcinu koju niko drugi nece, i vlasti je nisu narucile u dovoljnom broju, vi cete verovatno vakcinu primiti kasnije nego da ste stavili da vam je svejedno ili u slucaju da ste se odlucili za neku koje ima mnogo na stanju. Ok?

aca

pre 3 godine

Ruska vakcina je živa vakcina...
(Toša, 13. januar 2021 12:15)

istina, ne znam zasto ovoliko minusa? Verovatno ce i oko vakcine da se prave podele kao na izdajnike i patriote, partizane i cetnike, zvezdase i partizanovce...

Roki

pre 3 godine

Ruska vakcina je živa vakcina...
(Toša, 13. januar 2021 12:15)

Da, ali potpuno bezopasna zato sto je nosilac proteina adenovirus koji ama bas nista ne moze da nasteti tvom organizmu.

Komša

pre 3 godine

Doktore,zasto u Nemackoj pre vakcinacije rade PCR test?
(Mozda me pamcenje ne sluzi, 13. januar 2021 11:28) 

Ne možeš bolestan da se vakcinišeš.
I kod redovnih vakcinacija pre vakcine prodješ neke preglede.
Ako postoji neki akutni problem vakcinacija se odlaže.

Čak i kod životinja postoji "čišcenje od parazita" pre vakcine ili test na "srčanog crva" pre primanja preventivne terapije ...

Kod ljudi na primer pre operacija krajnika isto radiš preglede pa ako imas neki virus ili bakteriju operacija se odlaže dok se ne očistiš...

Tehnička stvar.Rutinski se to radi.
Kod hroničnih je druga stvar i tu vec znaju ko može i pod kakvim uslovima.
Kako god - to je stvarno najmanji problem.

Mojo

pre 3 godine

Vrlo jednostavno, ako je bezbedna, neka gospodin doktor potpiše da materijalno i krivično odgovara ukoliko bude neželjenih posledica. Pošto to naravno nikad ne bi učinio, stvar je jasna. Sve ostalo su priče za malu decu.

Opismeni se

pre 3 godine

@Mozda me pamcenje ne sluzi
Ocigledno je da te ne sluzi, jer da sluzi znao bi da u srpskom jeziku postoji nesto sto se zove “jednacenje suglasnika po zvucnosti”. Ali ti nastavi da “preDpostavljas” umesto da pogledas malo pravopis/gramatiku.

Milutin

pre 3 godine

kako bre bezbedna covece, gledas li ti klipove na jutjubu??!!!
(aca, 13. januar 2021 11:08)

Moze umesto toga da cita BMG i Lancet. Lepo pise da se ispitivanje vakcina zavrsava 2023.(3. faza).

Komša

pre 3 godine

Doktore,zasto u Nemackoj pre vakcinacije rade PCR test?
(Mozda me pamcenje ne sluzi, 13. januar 2021 11:28) 

Ne možeš bolestan da se vakcinišeš.
I kod redovnih vakcinacija pre vakcine prodješ neke preglede.
Ako postoji neki akutni problem vakcinacija se odlaže.

Čak i kod životinja postoji "čišcenje od parazita" pre vakcine ili test na "srčanog crva" pre primanja preventivne terapije ...

Kod ljudi na primer pre operacija krajnika isto radiš preglede pa ako imas neki virus ili bakteriju operacija se odlaže dok se ne očistiš...

Tehnička stvar.Rutinski se to radi.
Kod hroničnih je druga stvar i tu vec znaju ko može i pod kakvim uslovima.
Kako god - to je stvarno najmanji problem.

Roki

pre 3 godine

Ruska vakcina je živa vakcina...
(Toša, 13. januar 2021 12:15)

Da, ali potpuno bezopasna zato sto je nosilac proteina adenovirus koji ama bas nista ne moze da nasteti tvom organizmu.

boc boc

pre 3 godine

Ruska vakcina je živa vakcina...
(Toša, 13. januar 2021 12:15)
Nije, nemate pojma. Ruska je zivi adeno a ne korona virus.

Da li su bezbedne za dijabeticare... Nigde to nemogu procitari
(Bojan, 13. januar 2021 12:27)
A sto ne bi bile?

Doktore,zasto u Nemackoj pre vakcinacije rade PCR test?
(Mozda me pamcenje ne sluzi, 13. januar 2021 11:28)
Nece da "bacaju" vakcine na vec zarazene?

Sto se penicilina tice, mnogo je opasnije zaraziti se koronom pa dobiti saku antibiotika (od kojih 90% ima veze s penicilinom) nego primiti vakcinu pa sve to izbeci

Mojo

pre 3 godine

Vrlo jednostavno, ako je bezbedna, neka gospodin doktor potpiše da materijalno i krivično odgovara ukoliko bude neželjenih posledica. Pošto to naravno nikad ne bi učinio, stvar je jasna. Sve ostalo su priče za malu decu.

Opismeni se

pre 3 godine

@Mozda me pamcenje ne sluzi
Ocigledno je da te ne sluzi, jer da sluzi znao bi da u srpskom jeziku postoji nesto sto se zove “jednacenje suglasnika po zvucnosti”. Ali ti nastavi da “preDpostavljas” umesto da pogledas malo pravopis/gramatiku.

J.

pre 3 godine

"Vrlo jednostavno, ako je bezbedna, neka gospodin doktor potpiše da materijalno i krivično odgovara ukoliko bude neželjenih posledica. Pošto to naravno nikad ne bi učinio, stvar je jasna. Sve ostalo su priče za malu decu.
(Mojo, 
Ko ti je potpisao odgovornost da nećeš da se ubiješ bensedinom koji pijes? Da nećeš dobiti krvarenje želuca od aspirina? Da nećeš dobiti rak od cigareta? Prestanite da bulaznite o odgovornosti.

'nako...

pre 3 godine

"Vrlo jednostavno, ako je bezbedna, neka gospodin doktor potpiše da materijalno i krivično odgovara ukoliko bude neželjenih posledica. Pošto to naravno nikad ne bi učinio, stvar je jasna. Sve ostalo su priče za malu decu. (Mojo, 13. januar 2021 12:39)"

Hoće, potpisaće, čim ti njemu potpišeš da ti je prethodnih najmanje 10 generacija predaka sa obe strane bilo sasvim zdravo, te da nemaš bilo kakve zdravstene probleme, uključujući i genetske.

Milutin

pre 3 godine

kako bre bezbedna covece, gledas li ti klipove na jutjubu??!!!
(aca, 13. januar 2021 11:08)

Moze umesto toga da cita BMG i Lancet. Lepo pise da se ispitivanje vakcina zavrsava 2023.(3. faza).

aca

pre 3 godine

Ruska vakcina je živa vakcina...
(Toša, 13. januar 2021 12:15)

istina, ne znam zasto ovoliko minusa? Verovatno ce i oko vakcine da se prave podele kao na izdajnike i patriote, partizane i cetnike, zvezdase i partizanovce...

ivan

pre 3 godine

Da li su bezbedne za dijabeticare... Nigde to nemogu procitari
(Bojan, 13. januar 2021 12:27)

Jedan savet: odgovore na ova pitanja nikako nemojte traziti u komentarima. Ovde svako moze da se predstavi kako hoce i da napise sta mu padne na pamet. Predlazem vam da pozovete institut Batut i pitate. A svaka vakcina stize i sa "uputsvom za upotrebu". Ukoliko postoje sumnje da neke grupe ne bi smele da prime vakcinu lekari prethodno pitaju pacijenta ili konsultuju njegov karton - to je standardna praksa. Samo vas molim, lekarske savete nemojte traziti na drustvenim mrezama, youtubeu ili komentarima.

farmakofija

pre 3 godine

Zvanicni dokumenti svih proizvodjaca imaju istu recenicu:"Klinicko ispitivanje nije zavrseno do kraja....!!!"
(Posmatrac, 13. januar 2021 12:48)

"Kao neželjena dejstva mogu se javiti poremećaji želuca i creva (krvarenja). U retkim slučajevima se mogu javiti reakcije preosetljivosti, kao što je oticanje kože i sluzokože, svrab, koprivnjača, grč disajne muskulature, pogoršanje astme, pad krvnog pritiska, angioedem (postepeno oticanje lica i jezika, ruku, očnih kapaka i teškoće pri disanju). Takodje se retko može javiti proliv, poremećaj varenja, mučnina i čir na želucu ili dvanaestopalačnom crevu. Retko se mogu javiti smanjenje broja krvnih pločica, i crvenih i belih krvnih zrnaca. Retko se može javiti poremećaj vida i sluha, vrtoglavica, zujanje u ušima. "

Ovo pise na kutiji aspirina. Nisi otkrio nista spektakularno time sto si napisao, znamo da nije zavrseno do kraja, ZNAMO SVI. Klinicka ispitivanja lekova i vakcina mogu da traju godinama da bi se ispitalo na svim mogucim postojecim bolestima ili kombinacijama lekova. Minimum je ispostovan. U celoj ljudskoj istoriji vakcinisanja nikada nisu zabelezena nezeljena dejstva nakon tri meseca. Sve vakcine su napravljene skoro pre godinu dana, cim je DNK virusa sekvenciran i od tada se vrse ispitivanja. Posto je pandemija aktuelna, posto je previse ljudi zarazeno i time se povecava sansa da se pojavi novi soj koji je opasniji i na koji ne deluje vakcina zato je vazno da se u vakcinacija sto pre obavi

Radojica

pre 3 godine

Svugde citam da su zemlje produzile vanredne mere. U Nemačkoj su stroge mere zbog korone produžene do kraja januara.
Nasa struka kaze da nema razloga da skola ne pocnu sa radom u ponedeljak ??
Znaci novi rizik na nastavnike, djake i roditelje. Gde je logika !! Zasto se nije barem produzio raspust na 2 nepune nedelje jer imate i 2 dana drzavnog praznika.

Goran

pre 3 godine

Hemomicin nije penicilin i uspešno leči koronu, zato nepričajte napamet da ko je alergičan na penicilin bolje da primi vakcinu, jer to nema nikakve veze, postoji eritromicin, palitreks, hemomicin...

Smilja

pre 3 godine

Ako ospba i a alergije na vise lekova ihrane,polen i mnogo toga da li sm eda primi vakcinu niko o tome ne prica ali ja burno reguje o na sve i svasta i zatosam da kazem skoro u totalnoj izolaciji vec gosinu dana znajuci da su mi lekovi kao i mnoge druge stvari obruc oko vrata reakcije su burne a pripadam gr7pi preko 65 g. Vodim racuna o ishrani strogo organsko medjutim alergija je kod mene jako burnavolela bih da nam dr. Malo vise ppjasne sta mi da radimo koji smo u ovoj grupi rizika od same lergije gde mozemo da izgubimo zivot i snjom pozdrav.

Goran

pre 3 godine

Da pretpostavimo da su vakcine bezbedne, dodje zdrav čovek tridesetih godina života primi vakcinu i umre! Ko je kriv? Da li bi živeo bar još 10 godina da je nije primio?! Ostanu mala deca bez roditelja i nikom ništa, kao desi se jedan slučaj od 1000 ili 100000 pa njemu je sve jedno kad je baš on taj slučaj i baš ga briga što će drugi proći bez posledica!!!!!

ivan

pre 3 godine

A kako, gde i kada biramo koju vakcinu želimo da primimo?
(Vule, 13. januar 2021 11:56)
Na sajtu euprava.gov.rs mozete iskazati neobavezujuce interesovanje za neku ili sve vakcine. OStavljanjem podataka tamo pokazuje institutu Batut, koji pravi plan imunizacije, koliko je neophodno poruciit koje vakcine i kad vakcinisati koga. Npr, ako se izjasnite za vakcinu koju niko drugi nece, i vlasti je nisu narucile u dovoljnom broju, vi cete verovatno vakcinu primiti kasnije nego da ste stavili da vam je svejedno ili u slucaju da ste se odlucili za neku koje ima mnogo na stanju. Ok?

obi van

pre 3 godine

Nije tačno tvrditi da su sve bezbjedne jer ni jedna vakcina nije prošla treću fazu testiranja pa da bi bila proglašena bezbjednom.
Odobrene su po skraćenom postupku jer nije bilo vremena to je razumljivo, ali nije korektno tvrditi nešto što nije istina. Istina je da ni jedna nije sigurna jer problemi se mogu pojaviti i godinama nakon vakcinacije. Svejedno ja ću se vakcinisati jer spadam u rizičnu grupu.

Zica

pre 3 godine

Dokaza koji potvrđuju bezbednost ove hemije nema. Genetski tretman kompanije Fajzer nije ispitan ni na miševima. Odbijam da budem deo eksperimenta.
U prisustvo virusa ne sumnjam. Potvrđena mi je rendgenskim nalazom upala pluća, ali sam uveren da je pristajanje da mi organizam napune neispitanom materijom, zato što se plašim, neodgovorno prema mojoj deci. Plasiranje neispitanih hemikalija iglom deci bi bio zločin.

Bilo je i ratova i gladi i bolesti i neki su preživeli. Neki će i ovo preživeti.
Strah ne bi trebalo da bude opravdanje za zločin i tome učim decu.

ivan

pre 3 godine

Da pretpostavimo da su vakcine bezbedne, dodje zdrav čovek tridesetih godina života primi vakcinu i umre! Ko je kriv? Da li bi živeo bar još 10 godina da je nije primio?! Ostanu mala deca bez roditelja i nikom ništa, kao desi se jedan slučaj od 1000 ili 100000 pa njemu je sve jedno kad je baš on taj slučaj i baš ga briga što će drugi proći bez posledica!!!!!
(Goran, 13. januar 2021 16:07)

E bas super sto si uzeo da racunas verovatnoce. A znas sta je jos veca verovatnoca? Da fasujes kovid, i da ostavi teske posledice po tvoje zdravlje. Ne moras da ides dalje od ovog clanka da nadjes primer, a ima ih mnogo. Cedomir Jovanovic je svaki dan isao u teretanu, ronio, planinario, zivi boljim zivotnim standardom od prosecnog stanovnika SRbije ima pristup najboljim doktorima i opet je gadno nagrabusio.

Al nema veze, svi ste vi pametniji od naucnika i strucnjaka, oni budale zavrsavali fakultete godinama i imaju decenije iskustva, al vi sa buljenjem u youtube znate bolje. Zbogom pameti.

mile

pre 3 godine

Struka je rekla svoje i naravno ima i različitih tumačenja o vakcini.Tražiti neke garancije i potpise od doktora su notorna glupost.Taj koji traži potpis za sigurnost vakcine je prvo drzak i bezobrazan.Pa on sam sebi ne bi potpisao ni garantovao da će sledeće jutro doručkovati u osam sati.Ali je zato trazi od drugoga neke garancije.To je vrhunski. bezobrazluk.Uzmi ili ostavi i ne pametuj.

dr u penziji

pre 3 godine

Struka je rekla svoje i naravno ima i različitih tumačenja o vakcini.Tražiti neke garancije i potpise od doktora su notorna glupost.Taj koji traži potpis za sigurnost vakcine je prvo drzak i bezobrazan.Pa on sam sebi ne bi potpisao ni garantovao da će sledeće jutro doručkovati u osam sati.Ali je zato trazi od drugoga neke garancije.To je vrhunski. bezobrazluk.Uzmi ili ostavi i ne pametuj.
(mile, 13. januar 2021 16:12)

Drsko i bezobrazno je traziti od ljudi da veruju u lazi. Naucni casopisi Lancet i BMG su objavili da ce treca faza ispitivanja vakcine biti gotova 2023. Preskocena su ispitivanja na zivotinjama, a sada ubedjujemo ljude da budu zamorci, da idu na klanje sa pesmom na ustima. Ali sta ocekivati od doktora danas. Licemerstvo, bezobrazluk i drskost.

Miha

pre 3 godine

Moj brat, doktor u kc koji je aprila preležao koronu, je radio test na antitela pre vakcinacije. Zbog malog broja vakcina oni sa "prirodnim" antitelima, u ovom trenutku, ne dobijaju vakcinu.

466453

pre 3 godine

Da pretpostavimo da su vakcine bezbedne, dodje zdrav čovek tridesetih godina života primi vakcinu i umre! Ko je kriv?
(Goran, 13. januar 2021 16:07)

Smrt? :/

Mojo

pre 3 godine

Vrlo jednostavno, ako je bezbedna, neka gospodin doktor potpiše da materijalno i krivično odgovara ukoliko bude neželjenih posledica. Pošto to naravno nikad ne bi učinio, stvar je jasna. Sve ostalo su priče za malu decu.

aca

pre 3 godine

Ruska vakcina je živa vakcina...
(Toša, 13. januar 2021 12:15)

istina, ne znam zasto ovoliko minusa? Verovatno ce i oko vakcine da se prave podele kao na izdajnike i patriote, partizane i cetnike, zvezdase i partizanovce...

'nako...

pre 3 godine

"Vrlo jednostavno, ako je bezbedna, neka gospodin doktor potpiše da materijalno i krivično odgovara ukoliko bude neželjenih posledica. Pošto to naravno nikad ne bi učinio, stvar je jasna. Sve ostalo su priče za malu decu. (Mojo, 13. januar 2021 12:39)"

Hoće, potpisaće, čim ti njemu potpišeš da ti je prethodnih najmanje 10 generacija predaka sa obe strane bilo sasvim zdravo, te da nemaš bilo kakve zdravstene probleme, uključujući i genetske.

Radojica

pre 3 godine

Svugde citam da su zemlje produzile vanredne mere. U Nemačkoj su stroge mere zbog korone produžene do kraja januara.
Nasa struka kaze da nema razloga da skola ne pocnu sa radom u ponedeljak ??
Znaci novi rizik na nastavnike, djake i roditelje. Gde je logika !! Zasto se nije barem produzio raspust na 2 nepune nedelje jer imate i 2 dana drzavnog praznika.

Milutin

pre 3 godine

kako bre bezbedna covece, gledas li ti klipove na jutjubu??!!!
(aca, 13. januar 2021 11:08)

Moze umesto toga da cita BMG i Lancet. Lepo pise da se ispitivanje vakcina zavrsava 2023.(3. faza).

Goran

pre 3 godine

Hemomicin nije penicilin i uspešno leči koronu, zato nepričajte napamet da ko je alergičan na penicilin bolje da primi vakcinu, jer to nema nikakve veze, postoji eritromicin, palitreks, hemomicin...

J.

pre 3 godine

"Vrlo jednostavno, ako je bezbedna, neka gospodin doktor potpiše da materijalno i krivično odgovara ukoliko bude neželjenih posledica. Pošto to naravno nikad ne bi učinio, stvar je jasna. Sve ostalo su priče za malu decu.
(Mojo, 
Ko ti je potpisao odgovornost da nećeš da se ubiješ bensedinom koji pijes? Da nećeš dobiti krvarenje želuca od aspirina? Da nećeš dobiti rak od cigareta? Prestanite da bulaznite o odgovornosti.

Opismeni se

pre 3 godine

@Mozda me pamcenje ne sluzi
Ocigledno je da te ne sluzi, jer da sluzi znao bi da u srpskom jeziku postoji nesto sto se zove “jednacenje suglasnika po zvucnosti”. Ali ti nastavi da “preDpostavljas” umesto da pogledas malo pravopis/gramatiku.

boc boc

pre 3 godine

Ruska vakcina je živa vakcina...
(Toša, 13. januar 2021 12:15)
Nije, nemate pojma. Ruska je zivi adeno a ne korona virus.

Da li su bezbedne za dijabeticare... Nigde to nemogu procitari
(Bojan, 13. januar 2021 12:27)
A sto ne bi bile?

Doktore,zasto u Nemackoj pre vakcinacije rade PCR test?
(Mozda me pamcenje ne sluzi, 13. januar 2021 11:28)
Nece da "bacaju" vakcine na vec zarazene?

Sto se penicilina tice, mnogo je opasnije zaraziti se koronom pa dobiti saku antibiotika (od kojih 90% ima veze s penicilinom) nego primiti vakcinu pa sve to izbeci

farmakofija

pre 3 godine

Zvanicni dokumenti svih proizvodjaca imaju istu recenicu:"Klinicko ispitivanje nije zavrseno do kraja....!!!"
(Posmatrac, 13. januar 2021 12:48)

"Kao neželjena dejstva mogu se javiti poremećaji želuca i creva (krvarenja). U retkim slučajevima se mogu javiti reakcije preosetljivosti, kao što je oticanje kože i sluzokože, svrab, koprivnjača, grč disajne muskulature, pogoršanje astme, pad krvnog pritiska, angioedem (postepeno oticanje lica i jezika, ruku, očnih kapaka i teškoće pri disanju). Takodje se retko može javiti proliv, poremećaj varenja, mučnina i čir na želucu ili dvanaestopalačnom crevu. Retko se mogu javiti smanjenje broja krvnih pločica, i crvenih i belih krvnih zrnaca. Retko se može javiti poremećaj vida i sluha, vrtoglavica, zujanje u ušima. "

Ovo pise na kutiji aspirina. Nisi otkrio nista spektakularno time sto si napisao, znamo da nije zavrseno do kraja, ZNAMO SVI. Klinicka ispitivanja lekova i vakcina mogu da traju godinama da bi se ispitalo na svim mogucim postojecim bolestima ili kombinacijama lekova. Minimum je ispostovan. U celoj ljudskoj istoriji vakcinisanja nikada nisu zabelezena nezeljena dejstva nakon tri meseca. Sve vakcine su napravljene skoro pre godinu dana, cim je DNK virusa sekvenciran i od tada se vrse ispitivanja. Posto je pandemija aktuelna, posto je previse ljudi zarazeno i time se povecava sansa da se pojavi novi soj koji je opasniji i na koji ne deluje vakcina zato je vazno da se u vakcinacija sto pre obavi

Roki

pre 3 godine

Ruska vakcina je živa vakcina...
(Toša, 13. januar 2021 12:15)

Da, ali potpuno bezopasna zato sto je nosilac proteina adenovirus koji ama bas nista ne moze da nasteti tvom organizmu.

Zica

pre 3 godine

Dokaza koji potvrđuju bezbednost ove hemije nema. Genetski tretman kompanije Fajzer nije ispitan ni na miševima. Odbijam da budem deo eksperimenta.
U prisustvo virusa ne sumnjam. Potvrđena mi je rendgenskim nalazom upala pluća, ali sam uveren da je pristajanje da mi organizam napune neispitanom materijom, zato što se plašim, neodgovorno prema mojoj deci. Plasiranje neispitanih hemikalija iglom deci bi bio zločin.

Bilo je i ratova i gladi i bolesti i neki su preživeli. Neki će i ovo preživeti.
Strah ne bi trebalo da bude opravdanje za zločin i tome učim decu.

Komša

pre 3 godine

Doktore,zasto u Nemackoj pre vakcinacije rade PCR test?
(Mozda me pamcenje ne sluzi, 13. januar 2021 11:28) 

Ne možeš bolestan da se vakcinišeš.
I kod redovnih vakcinacija pre vakcine prodješ neke preglede.
Ako postoji neki akutni problem vakcinacija se odlaže.

Čak i kod životinja postoji "čišcenje od parazita" pre vakcine ili test na "srčanog crva" pre primanja preventivne terapije ...

Kod ljudi na primer pre operacija krajnika isto radiš preglede pa ako imas neki virus ili bakteriju operacija se odlaže dok se ne očistiš...

Tehnička stvar.Rutinski se to radi.
Kod hroničnih je druga stvar i tu vec znaju ko može i pod kakvim uslovima.
Kako god - to je stvarno najmanji problem.

Goran

pre 3 godine

Da pretpostavimo da su vakcine bezbedne, dodje zdrav čovek tridesetih godina života primi vakcinu i umre! Ko je kriv? Da li bi živeo bar još 10 godina da je nije primio?! Ostanu mala deca bez roditelja i nikom ništa, kao desi se jedan slučaj od 1000 ili 100000 pa njemu je sve jedno kad je baš on taj slučaj i baš ga briga što će drugi proći bez posledica!!!!!

mile

pre 3 godine

Struka je rekla svoje i naravno ima i različitih tumačenja o vakcini.Tražiti neke garancije i potpise od doktora su notorna glupost.Taj koji traži potpis za sigurnost vakcine je prvo drzak i bezobrazan.Pa on sam sebi ne bi potpisao ni garantovao da će sledeće jutro doručkovati u osam sati.Ali je zato trazi od drugoga neke garancije.To je vrhunski. bezobrazluk.Uzmi ili ostavi i ne pametuj.

ivan

pre 3 godine

Da li su bezbedne za dijabeticare... Nigde to nemogu procitari
(Bojan, 13. januar 2021 12:27)

Jedan savet: odgovore na ova pitanja nikako nemojte traziti u komentarima. Ovde svako moze da se predstavi kako hoce i da napise sta mu padne na pamet. Predlazem vam da pozovete institut Batut i pitate. A svaka vakcina stize i sa "uputsvom za upotrebu". Ukoliko postoje sumnje da neke grupe ne bi smele da prime vakcinu lekari prethodno pitaju pacijenta ili konsultuju njegov karton - to je standardna praksa. Samo vas molim, lekarske savete nemojte traziti na drustvenim mrezama, youtubeu ili komentarima.

dr u penziji

pre 3 godine

Struka je rekla svoje i naravno ima i različitih tumačenja o vakcini.Tražiti neke garancije i potpise od doktora su notorna glupost.Taj koji traži potpis za sigurnost vakcine je prvo drzak i bezobrazan.Pa on sam sebi ne bi potpisao ni garantovao da će sledeće jutro doručkovati u osam sati.Ali je zato trazi od drugoga neke garancije.To je vrhunski. bezobrazluk.Uzmi ili ostavi i ne pametuj.
(mile, 13. januar 2021 16:12)

Drsko i bezobrazno je traziti od ljudi da veruju u lazi. Naucni casopisi Lancet i BMG su objavili da ce treca faza ispitivanja vakcine biti gotova 2023. Preskocena su ispitivanja na zivotinjama, a sada ubedjujemo ljude da budu zamorci, da idu na klanje sa pesmom na ustima. Ali sta ocekivati od doktora danas. Licemerstvo, bezobrazluk i drskost.

ivan

pre 3 godine

A kako, gde i kada biramo koju vakcinu želimo da primimo?
(Vule, 13. januar 2021 11:56)
Na sajtu euprava.gov.rs mozete iskazati neobavezujuce interesovanje za neku ili sve vakcine. OStavljanjem podataka tamo pokazuje institutu Batut, koji pravi plan imunizacije, koliko je neophodno poruciit koje vakcine i kad vakcinisati koga. Npr, ako se izjasnite za vakcinu koju niko drugi nece, i vlasti je nisu narucile u dovoljnom broju, vi cete verovatno vakcinu primiti kasnije nego da ste stavili da vam je svejedno ili u slucaju da ste se odlucili za neku koje ima mnogo na stanju. Ok?

obi van

pre 3 godine

Nije tačno tvrditi da su sve bezbjedne jer ni jedna vakcina nije prošla treću fazu testiranja pa da bi bila proglašena bezbjednom.
Odobrene su po skraćenom postupku jer nije bilo vremena to je razumljivo, ali nije korektno tvrditi nešto što nije istina. Istina je da ni jedna nije sigurna jer problemi se mogu pojaviti i godinama nakon vakcinacije. Svejedno ja ću se vakcinisati jer spadam u rizičnu grupu.

Smilja

pre 3 godine

Ako ospba i a alergije na vise lekova ihrane,polen i mnogo toga da li sm eda primi vakcinu niko o tome ne prica ali ja burno reguje o na sve i svasta i zatosam da kazem skoro u totalnoj izolaciji vec gosinu dana znajuci da su mi lekovi kao i mnoge druge stvari obruc oko vrata reakcije su burne a pripadam gr7pi preko 65 g. Vodim racuna o ishrani strogo organsko medjutim alergija je kod mene jako burnavolela bih da nam dr. Malo vise ppjasne sta mi da radimo koji smo u ovoj grupi rizika od same lergije gde mozemo da izgubimo zivot i snjom pozdrav.

Miha

pre 3 godine

Moj brat, doktor u kc koji je aprila preležao koronu, je radio test na antitela pre vakcinacije. Zbog malog broja vakcina oni sa "prirodnim" antitelima, u ovom trenutku, ne dobijaju vakcinu.

ivan

pre 3 godine

Da pretpostavimo da su vakcine bezbedne, dodje zdrav čovek tridesetih godina života primi vakcinu i umre! Ko je kriv? Da li bi živeo bar još 10 godina da je nije primio?! Ostanu mala deca bez roditelja i nikom ništa, kao desi se jedan slučaj od 1000 ili 100000 pa njemu je sve jedno kad je baš on taj slučaj i baš ga briga što će drugi proći bez posledica!!!!!
(Goran, 13. januar 2021 16:07)

E bas super sto si uzeo da racunas verovatnoce. A znas sta je jos veca verovatnoca? Da fasujes kovid, i da ostavi teske posledice po tvoje zdravlje. Ne moras da ides dalje od ovog clanka da nadjes primer, a ima ih mnogo. Cedomir Jovanovic je svaki dan isao u teretanu, ronio, planinario, zivi boljim zivotnim standardom od prosecnog stanovnika SRbije ima pristup najboljim doktorima i opet je gadno nagrabusio.

Al nema veze, svi ste vi pametniji od naucnika i strucnjaka, oni budale zavrsavali fakultete godinama i imaju decenije iskustva, al vi sa buljenjem u youtube znate bolje. Zbogom pameti.

466453

pre 3 godine

Da pretpostavimo da su vakcine bezbedne, dodje zdrav čovek tridesetih godina života primi vakcinu i umre! Ko je kriv?
(Goran, 13. januar 2021 16:07)

Smrt? :/