Subota, 28.11.2020.

08:10

Jedna krvna grupa je otpornija na kovid 19 od ostalih

Izvor: Tanjug

Jedna krvna grupa je otpornija na kovid 19 od ostalih IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

64 Komentari

Sortiraj po:

D

pre 3 godine

O- ,pušač.Bila u kući sa pozitivnim suprugom, radila u kovid bolnici, u gostima mi satima sedela pozitivna osoba.Ok sam za sada.Rećiću da sam iz radoznalosti ispitivala pacijente,u julu.Od njih 90 na tom odeljenju bilo je nepušača i bivših pušača.Verovali ili ne,pušača nije bilo.Tih dana,cigaretu su palile i kolege koje nisu nikada pušile.Možda veze nema,ali možda i slučajnost.Evo,predlažem da b92 napravi anketu.Oboleli od kovida,da li ste pušač i koja ste kr.grupa...

zzz

pre 3 godine

Hoces da kazes da pusaci imaju MANJE sansi da obole od korone?
(Will Mosley, 28. novembar 2020 21:58)

Da. I to izgleda daleko manje sanse. Radjeno je istrazivanje u Spaniji. Oni imaju recimo 30% pusaca u polulaciji, a medju obolelima imaju manje od 5% pusaca. Da se podjednako razboljevaju i pusaci logicno bi bilo da ih bude i medju obolelima 30%, a mozda cak i vise, jer bi i logicno bilo da je faktor rizika. Ali izgleda da cigarete na neki nacin stite.
Radili su istrazivanja da li je u pitanju nikotin, ali koliko se secam ustanovili su da izgleda nije.
Ovde sam procitao jedan interesantan komentar koji mozda moze da bude nesto u pravom smeru. Pusaci udisu vruc/vreo dim. Njima su sprzene sluznice u zdrelu i nosu, jos zapusene katranom, pa samim tim virus ni nema gde da se zakaci. Zvuci malo suludo, ali vrlo moguce tacno.

Информација

pre 3 godine

Негде сам прочитао да особе које пуше дуже од 40 година по 3 кутије цигарета дневно имају много мање шанси да доживе да буду заражени овим вирусом и умру од последица заразе. За мене је касно. Ако данас почнем да пушим и не умрем у међувремену, бићу имун тек од 29. новембра 2060. године.

Pa

pre 3 godine

Hoces da kazes da pusaci imaju MANJE sansi da obole od korone?
(Will Mosley, 28. novembar 2020 21:58)

Da, to sam i rekao a ne da su apsolutno zaštićeni. Ima ih, zavisno od studije,od četiri pa sve do deset puta manje na bolničkom lečenju nego u opštoj populaciji.

СОС

pre 3 godine

imam 0 i do sada sam bio u kontaktu sa 3 zarazena + ne nosim masku po prevozima i izlazio sam uvece po gradu i nisam se zarazio
(djura, 28. novembar 2020 18:31)


А да ли си некога заразио? А да то теби није битно

oscar

pre 3 godine

Ja sam pojacao cigare sa 1 kutije dnevno na 3 kutije dnevno. Jel to znaci da cu biti zdrav? Ne pijem nista osim piva, i rakije u vecim kolicinama. Osecam se fantasticno.
(oscar, 28. novembar 2020 20:42)

Da, vi sto pusite ste posebno zasticeni.
(Will Mosley, 28. novembar 2020 21:57)

E bas ti hvala. Sad sam miran. Idem u kafanu! Poyyy!

Will Mosley

pre 3 godine

ja imam 0 i do sada sam bio u kontaktu sa 3 zarazena + ne nosim masku po prevozima i izlazio sam uvece po gradu i nisam se zarazio
(djura, 28. novembar 2020 18:31)

Otkud znas da nisi?

Will Mosley

pre 3 godine

Kako misliš “još”? Pa nikotin ima protektivno dejstvo na stopu obolevanja i tok bolesti covid19, tolike studije potvrdile. Ko ne veruje, ima na internetu a ko ni u to ne veruje, neka pita neku sestru iz neke covid bolnice koliko je pušača hospitalizovano, pa neka uporedi sa procentom istih u populaciji, razlika velika. Inače sam nepušač.
(Pa, 28. novembar 2020 18:59)

Hoces da kazes da pusaci imaju MANJE sansi da obole od korone?

Will Mosley

pre 3 godine

Ja sam pojacao cigare sa 1 kutije dnevno na 3 kutije dnevno. Jel to znaci da cu biti zdrav? Ne pijem nista osim piva, i rakije u vecim kolicinama. Osecam se fantasticno.
(oscar, 28. novembar 2020 20:42)

Da, vi sto pusite ste posebno zasticeni.

djura

pre 3 godine

ja imam 0 i do sada sam bio u kontaktu sa 3 zarazena + ne nosim masku po prevozima i izlazio sam uvece po gradu i nisam se zarazio
(djura, 28. novembar 2020 18:31)

mozete da lupate minuse koliko hocete ali cinjenice su cinjenice ;) ovo za krvnu grupu nisam ni imao pojma, masku ne nosim jer je ovaj virus najveca prevara u istoriji ;)

oscar

pre 3 godine

Ja sam pojacao cigare sa 1 kutije dnevno na 3 kutije dnevno. Jel to znaci da cu biti zdrav? Ne pijem nista osim piva, i rakije u vecim kolicinama. Osecam se fantasticno.

Dušan

pre 3 godine

Ne znam za duvan i nultu grupu, ali mislim da treba priupitati Kineze. Oni izgleda o kovidu imaju veoma mnogo znanj!. Koliko ja znam iz medija, jedino oni nemaju zaraženih na celoj zemaljskoj kugli. Hmmm!🤔

Dušan

pre 3 godine

Alkohol je dobar protiv mnogih virusa. Jedino je gadno što uništava jetru. Duvan je veoma dobar protiv alergijskig reakcija, jedino je gadno što izaziva rak pluća!☹☹☠

Pa

pre 3 godine

Maaaajjjjstore!....Još i cigare! xaxaxxaxxaxa, svaka ti dala!
(Voždovac, 28. novembar 2020 18:12)

Kako misliš “još”? Pa nikotin ima protektivno dejstvo na stopu obolevanja i tok bolesti covid19, tolike studije potvrdile. Ko ne veruje, ima na internetu a ko ni u to ne veruje, neka pita neku sestru iz neke covid bolnice koliko je pušača hospitalizovano, pa neka uporedi sa procentom istih u populaciji, razlika velika. Inače sam nepušač.

Voždovac

pre 3 godine

Blagi poremecaj mirisa i ukusa (oko 7 dana). Duvanski dim imao miris/ukus kokosa ? Mada - nije se moglo vise od par cigara dnevno. Reže.

Ps. Nikakvu terapiju dobio nisam. Po onoj narodnoj - uzdaj se u se i svoje kljuse.
(jedno iskustvo, 28. novembar 2020 17:19) # Link komentara

Maaaajjjjstore!....Još i cigare! xaxaxxaxxaxa, svaka ti dala!

Milan Indjija

pre 3 godine

Mozda zato sto ih je i najmanji broj...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (neupućen, 28. novembar 2020 08:28) # Link kom

Vidi se da si neoupucen. Najredja krvna grupa je AB grupa i jos uvek je nejasna i neispitana do kraja.

jedno iskustvo

pre 3 godine

A+
PCR pozitivan.
U kovid ambulanti osluškivana pluća i izmereno nesto preko prsta. Valjda kiseonik u krvi ? Displej pokazao 96.
Od lekova popio 2 (dve) tablete paracetamola kada je temperatura presla 38. Samo jedno veče.
Posle toga jedno pakovanje defrinola (jutro-veče) da malo otvori nos i sinuse.
Nikakvi antibiotici.
Od pojave prvih simptoma koristio D3 kapi 5 dnevno, C vitamin 1.5 gr dnevno, cink i magnezijum šumeći.
Blagi poremecaj mirisa i ukusa (oko 7 dana). Duvanski dim imao miris/ukus kokosa ? Mada - nije se moglo vise od par cigara dnevno. Reže.
Bez gadnje, gubitka apetita, stomacnih problema.
Inace temperatura nekih 5-6 dana izmedju 37,1 i 37,5.
Sve je pocelo blažim vrtoglavicama. Dva dana izražene malaksalosti.

Sedam dana od prvih simptoma do stajanja na noge. Jos sedam dana do punog oporavka. (vracanje starog mirisa i ukusa i smirenje upaljenosti sluzkoze nosa i puteva kroz sinuse).

Starost: 52 godine. Pol: muški.

Eto, mozda nekog zanima kako to izgleda. Sva je prilika da ce 10 ljudi imati 10 razlicitih tokova bolesti. Čudno.

Jedna od većih muka je izolacija - biti u stanu 14 dana (racuna se od dana prvih simptoma). Sve dosadi.

Ps. Nikakvu terapiju dobio nisam. Po onoj narodnoj - uzdaj se u se i svoje kljuse.

Mica

pre 3 godine

Ja sam O neg, a imam i mačku! haha
da, više šuta sam bila u društvu obolelih, i u mojoj porodici, meni eventualno malo glavobolja, kao da počinje grlo da me boli i onda ništa. Ne pamtim i jedan virus da je ovako prošao mimo mene! hehe

Don

pre 3 godine

Mozda zato sto ih je i najmanji broj...
(neupućen, 28. novembar 2020 08:28)

Citaj i razumi malo bolje. Ovde sa govori o generalno nultoj krvnoj grupi i rh negativnima, koji mogu biti i u drugim krvnim grupala, a ne 0-. Inace nista novo. Sva istrazivanja pokazuju da su 0 i + i - najotporniji na Koronu. Nulte krvne grupe u svetu ima oko 50 posto, a obolelih iz te grupe je manje od 15 posto.

Živeo Honduras

pre 3 godine

Dakle posle 32 dana kućne nege ljudi počinju da staju na noge, ne u bukvalnom smislu, nego mogu sami da obavljaju sve. Nadam se da svi ovo čitaju i da izvlače svoje zaključke.

Annunaki The Ancient One

pre 3 godine

Rh negativan sam, potomak Anunakija. Korona je opasna za one koji su na evolutivnoj lestvici malo niže...
(Ankh, 28. novembar 2020 09:26)

A najniže je Nulta grupa, preispitaj svoju izjavu.
AB je najvisocijevi manje od 1000 godina je stara, proces evolucije.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (466453, 28. novembar 2020 12:54) # Link komentara

Imam grupu 0 RH negativan, mozda je sve samo slucajnost, no od pojave korone i EU (Itchgl - Austrija, 11 Nov.2019.) do danas sam bio vise puta direktno izlozen virusu (austrija, upravo to skijanje gdje se zarazilo pola EU), ove godine ljetos na moru (dvoje prijatelja iz drustva zarazili se na jednoj veceri na kojoj sam i ja bio prisutan, prije 2 mjeseca sportsko natjecanje u dvorani, drzavno prvenstvo, vodio sam kcer (i ona je 0 rh negativna) da se takmici....u dva dana trajanja prevenstva u dvorani 1 zaražen natjecatelj i 3 ljudi - pratitelji djece, u svakom danu prisutan covid u dvorani. Opet, (Bogu hvala) prošao bez virusa, a otac jedne djevojcice koje je bio samnom u tom drustvu - obolio...Drzi sve vodu u ovom tesktu sto pricaju...rekoh, ili je sve velika slucajnost - na moju srecu.

Opus

pre 3 godine

Interesantni komentari koji dosta govore o populaciji. Niko ne komentarise studiju nego svako prica o sebi. Dobro, ova vest je objavljena pre par meseci, dobro je da je došla u Srbiju konačno. Ne menja mnogo, svako mora da se čuva!

Ugh

pre 3 godine

Auuu, komenatara!
Netačno??? Svi ste vi završili fakultete i mastere i doktorate i specijalizirali i ostalo. C c c, pa idite pomozite im da saznaju o virusu, sve najbolje znate! Kako vas samo nije sramota? Ne znate ni biologiju iz osnovne a ne nešto više!

Berliner

pre 3 godine

B- krvna grupa. Ceo život mi je normalna temperatura između 37,1 i 37,5. Nikada ne pada ispod toga. Kao klinca su me vodili na sve moguće analize, sve u redu. Kada dobijem grip, prvi dan mi temperatura skoči preko 39 stepeni, drugi dan mi već bude bolje i to je to. A imam i zelene oči, možda je Nestorović u pravu da smo vanzemaljci.

Страхиња

pre 3 godine

A najniže je Nulta grupa, preispitaj svoju izjavu.
AB je najvisocijevi manje od 1000 godina je stara, proces evolucije.
(466453, 28. novembar 2020 12:54)
Управо су зато и рањиве све групе осим оне прималне нулте. Еволуција их је променила, али није прошло довољно времена па те групе имају проблема са неким болестима као и неким намирницама које једу.

Палман Брахт

pre 3 godine

Људи, у наслову вам пише да је нулта група ОТПОРНИЈА а не да је немогуће добити корону...

zbunjen

pre 3 godine

Imam AB negativan Rh. Prelbolio sam koronu sa dosta slabim simptomima u maju mesecu. I pored blagih simptoma brine me to da od maja meseca otprilike na svake dve nedelje imam neko grebuckanje u grlu i blago povišenu temperaturu 37,5-37,8. Dva dana me muci i posle opet Ok. Neznam sta mi se dogadja nisam više normalan

Džoni

pre 3 godine

Ja sam A- i prelezao sam koronu, u samoizolaciji.. Nisam bio na respiratoru ali sam ozbiljne probleme imao sa disanjem, temperaturom i malaksalošću (ukus i miris naracno nisam imao).. Plus sam malo i gojazna osoba, što me je dodatno opterečivalo..
U vreme prvog pika bio sam poslovno na terenu po celoj Srbiji, bukvalno svaki grad.. Nisam imao nikakvih problema..
U vreme drugog pika bio sam na odmoru sa porodicom u mestu gde sam rodjen i tamo sam se razboleo..
Po mom skromnom mišljenju, nema opuštanja bar dok ne reši vakcina stvari..

Komša

pre 3 godine

Još u julu je objavljeno da nulta krvna grupa ima veci rizik od inficiranja virusom ali da je mogućnost razvijanja težih oblika bolesti manja.
Nasuprot njoj je grupa A (sve suprotno,teze se zaraze ali vecu šansu imaju da zavrse na kiseoniku npr).
Negde izmedju te dve grupe su B i AB.

To malo znači jer su razlike od prilike ovakve kako su navedene (10-15%).

Radili su to i za malariju i druge bolesti ,nije neuobičajeno da rade takva istraživanja.

Bar jednom da čovek ima koristi od nule

pre 3 godine

Uh, dobro je, ja sam O, ali se ne sećam da li beše - ili +. Izgleda da sam bar na genetskoj lutriji malo bolje prošao. Ali zasad masku ipak i dalje nosim jer to je samo verovatnoća, ne i garancija.

466453

pre 3 godine

Mozda zato sto ih je i najmanji broj...
(neupućen, 28. novembar 2020 08:28)

Kad čovek malo zna onda ne priča puno već sluša puno!
AB je samo 3% svetske populacije .

AB+, 45god. +, 100kg+, optimista+

pre 3 godine

Danas mi je 6. dan,

prva tri dana ništa, onda dve večeri slaba temperatura 37,4° C, danas slabi bolovi u mišićima. Povremeno sam imao pojačani rad srca.

Kod doktora nisam išao, 2. i 5. dana sam kontrolisao krv (privatna klinika) da ispratim upale

Vitamini, čajevi, topla soba i mirovanje

466453

pre 3 godine

Rh negativan sam, potomak Anunakija. Korona je opasna za one koji su na evolutivnoj lestvici malo niže...
(Ankh, 28. novembar 2020 09:26)

A najniže je Nulta grupa, preispitaj svoju izjavu.
AB je najvisocijevi manje od 1000 godina je stara, proces evolucije.

SeijoOju

pre 3 godine

Netacno. Evo ja sam nulta krvna grupa. Pa sam dobio virus - prelezao ga. Sada pijem lekove za srce. Srecom necu dugo i nece ostaviti trajne posledice.
(Ja, 28. novembar 2020 09:01)


Sta je onda netacno? Nigde ne pise da 0- ne oboljeva u 100% slucajeva, nego da ima prednost u odnosu na sve ostale kombinacije krvne grupe i Rh faktora. I to je i logicno i normalno/prirodno - medjutim, u egzaktnim naukama se uvek tezi da se i empirijski, ovaj put kroz studiju, potvrdi...I potvrdjeno je.

0- je samo prednost, ali to ne znaci da si polubog, pa da ne mozes da obolis ili da mozes da ne vodis racuna o zdravlju, pa da ce 0- sama da te stiti.

Ja

pre 3 godine

Netacno. Evo ja sam nulta krvna grupa. Pa sam dobio virus - prelezao ga. Sada pijem lekove za srce. Srecom necu dugo i nece ostaviti trajne posledice.

SeijoOju

pre 3 godine

Netacno. Evo ja sam nulta krvna grupa. Pa sam dobio virus - prelezao ga. Sada pijem lekove za srce. Srecom necu dugo i nece ostaviti trajne posledice.
(Ja, 28. novembar 2020 09:01)


Sta je onda netacno? Nigde ne pise da 0- ne oboljeva u 100% slucajeva, nego da ima prednost u odnosu na sve ostale kombinacije krvne grupe i Rh faktora. I to je i logicno i normalno/prirodno - medjutim, u egzaktnim naukama se uvek tezi da se i empirijski, ovaj put kroz studiju, potvrdi...I potvrdjeno je.

0- je samo prednost, ali to ne znaci da si polubog, pa da ne mozes da obolis ili da mozes da ne vodis racuna o zdravlju, pa da ce 0- sama da te stiti.

Ja

pre 3 godine

Netacno. Evo ja sam nulta krvna grupa. Pa sam dobio virus - prelezao ga. Sada pijem lekove za srce. Srecom necu dugo i nece ostaviti trajne posledice.

466453

pre 3 godine

Mozda zato sto ih je i najmanji broj...
(neupućen, 28. novembar 2020 08:28)

Kad čovek malo zna onda ne priča puno već sluša puno!
AB je samo 3% svetske populacije .

СОС

pre 3 godine

imam 0 i do sada sam bio u kontaktu sa 3 zarazena + ne nosim masku po prevozima i izlazio sam uvece po gradu i nisam se zarazio
(djura, 28. novembar 2020 18:31)


А да ли си некога заразио? А да то теби није битно

jedno iskustvo

pre 3 godine

A+
PCR pozitivan.
U kovid ambulanti osluškivana pluća i izmereno nesto preko prsta. Valjda kiseonik u krvi ? Displej pokazao 96.
Od lekova popio 2 (dve) tablete paracetamola kada je temperatura presla 38. Samo jedno veče.
Posle toga jedno pakovanje defrinola (jutro-veče) da malo otvori nos i sinuse.
Nikakvi antibiotici.
Od pojave prvih simptoma koristio D3 kapi 5 dnevno, C vitamin 1.5 gr dnevno, cink i magnezijum šumeći.
Blagi poremecaj mirisa i ukusa (oko 7 dana). Duvanski dim imao miris/ukus kokosa ? Mada - nije se moglo vise od par cigara dnevno. Reže.
Bez gadnje, gubitka apetita, stomacnih problema.
Inace temperatura nekih 5-6 dana izmedju 37,1 i 37,5.
Sve je pocelo blažim vrtoglavicama. Dva dana izražene malaksalosti.

Sedam dana od prvih simptoma do stajanja na noge. Jos sedam dana do punog oporavka. (vracanje starog mirisa i ukusa i smirenje upaljenosti sluzkoze nosa i puteva kroz sinuse).

Starost: 52 godine. Pol: muški.

Eto, mozda nekog zanima kako to izgleda. Sva je prilika da ce 10 ljudi imati 10 razlicitih tokova bolesti. Čudno.

Jedna od većih muka je izolacija - biti u stanu 14 dana (racuna se od dana prvih simptoma). Sve dosadi.

Ps. Nikakvu terapiju dobio nisam. Po onoj narodnoj - uzdaj se u se i svoje kljuse.

Dušan

pre 3 godine

Ne znam za duvan i nultu grupu, ali mislim da treba priupitati Kineze. Oni izgleda o kovidu imaju veoma mnogo znanj!. Koliko ja znam iz medija, jedino oni nemaju zaraženih na celoj zemaljskoj kugli. Hmmm!🤔

Dušan

pre 3 godine

Alkohol je dobar protiv mnogih virusa. Jedino je gadno što uništava jetru. Duvan je veoma dobar protiv alergijskig reakcija, jedino je gadno što izaziva rak pluća!☹☹☠

Палман Брахт

pre 3 godine

Људи, у наслову вам пише да је нулта група ОТПОРНИЈА а не да је немогуће добити корону...

Will Mosley

pre 3 godine

ja imam 0 i do sada sam bio u kontaktu sa 3 zarazena + ne nosim masku po prevozima i izlazio sam uvece po gradu i nisam se zarazio
(djura, 28. novembar 2020 18:31)

Otkud znas da nisi?

Voždovac

pre 3 godine

Blagi poremecaj mirisa i ukusa (oko 7 dana). Duvanski dim imao miris/ukus kokosa ? Mada - nije se moglo vise od par cigara dnevno. Reže.

Ps. Nikakvu terapiju dobio nisam. Po onoj narodnoj - uzdaj se u se i svoje kljuse.
(jedno iskustvo, 28. novembar 2020 17:19) # Link komentara

Maaaajjjjstore!....Još i cigare! xaxaxxaxxaxa, svaka ti dala!

Annunaki The Ancient One

pre 3 godine

Rh negativan sam, potomak Anunakija. Korona je opasna za one koji su na evolutivnoj lestvici malo niže...
(Ankh, 28. novembar 2020 09:26)

A najniže je Nulta grupa, preispitaj svoju izjavu.
AB je najvisocijevi manje od 1000 godina je stara, proces evolucije.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (466453, 28. novembar 2020 12:54) # Link komentara

Imam grupu 0 RH negativan, mozda je sve samo slucajnost, no od pojave korone i EU (Itchgl - Austrija, 11 Nov.2019.) do danas sam bio vise puta direktno izlozen virusu (austrija, upravo to skijanje gdje se zarazilo pola EU), ove godine ljetos na moru (dvoje prijatelja iz drustva zarazili se na jednoj veceri na kojoj sam i ja bio prisutan, prije 2 mjeseca sportsko natjecanje u dvorani, drzavno prvenstvo, vodio sam kcer (i ona je 0 rh negativna) da se takmici....u dva dana trajanja prevenstva u dvorani 1 zaražen natjecatelj i 3 ljudi - pratitelji djece, u svakom danu prisutan covid u dvorani. Opet, (Bogu hvala) prošao bez virusa, a otac jedne djevojcice koje je bio samnom u tom drustvu - obolio...Drzi sve vodu u ovom tesktu sto pricaju...rekoh, ili je sve velika slucajnost - na moju srecu.

Opus

pre 3 godine

Interesantni komentari koji dosta govore o populaciji. Niko ne komentarise studiju nego svako prica o sebi. Dobro, ova vest je objavljena pre par meseci, dobro je da je došla u Srbiju konačno. Ne menja mnogo, svako mora da se čuva!

Don

pre 3 godine

Mozda zato sto ih je i najmanji broj...
(neupućen, 28. novembar 2020 08:28)

Citaj i razumi malo bolje. Ovde sa govori o generalno nultoj krvnoj grupi i rh negativnima, koji mogu biti i u drugim krvnim grupala, a ne 0-. Inace nista novo. Sva istrazivanja pokazuju da su 0 i + i - najotporniji na Koronu. Nulte krvne grupe u svetu ima oko 50 posto, a obolelih iz te grupe je manje od 15 posto.

oscar

pre 3 godine

Ja sam pojacao cigare sa 1 kutije dnevno na 3 kutije dnevno. Jel to znaci da cu biti zdrav? Ne pijem nista osim piva, i rakije u vecim kolicinama. Osecam se fantasticno.
(oscar, 28. novembar 2020 20:42)

Da, vi sto pusite ste posebno zasticeni.
(Will Mosley, 28. novembar 2020 21:57)

E bas ti hvala. Sad sam miran. Idem u kafanu! Poyyy!

oscar

pre 3 godine

Ja sam pojacao cigare sa 1 kutije dnevno na 3 kutije dnevno. Jel to znaci da cu biti zdrav? Ne pijem nista osim piva, i rakije u vecim kolicinama. Osecam se fantasticno.

466453

pre 3 godine

Rh negativan sam, potomak Anunakija. Korona je opasna za one koji su na evolutivnoj lestvici malo niže...
(Ankh, 28. novembar 2020 09:26)

A najniže je Nulta grupa, preispitaj svoju izjavu.
AB je najvisocijevi manje od 1000 godina je stara, proces evolucije.

Will Mosley

pre 3 godine

Kako misliš “još”? Pa nikotin ima protektivno dejstvo na stopu obolevanja i tok bolesti covid19, tolike studije potvrdile. Ko ne veruje, ima na internetu a ko ni u to ne veruje, neka pita neku sestru iz neke covid bolnice koliko je pušača hospitalizovano, pa neka uporedi sa procentom istih u populaciji, razlika velika. Inače sam nepušač.
(Pa, 28. novembar 2020 18:59)

Hoces da kazes da pusaci imaju MANJE sansi da obole od korone?

Milan Indjija

pre 3 godine

Mozda zato sto ih je i najmanji broj...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (neupućen, 28. novembar 2020 08:28) # Link kom

Vidi se da si neoupucen. Najredja krvna grupa je AB grupa i jos uvek je nejasna i neispitana do kraja.

Pa

pre 3 godine

Maaaajjjjstore!....Još i cigare! xaxaxxaxxaxa, svaka ti dala!
(Voždovac, 28. novembar 2020 18:12)

Kako misliš “još”? Pa nikotin ima protektivno dejstvo na stopu obolevanja i tok bolesti covid19, tolike studije potvrdile. Ko ne veruje, ima na internetu a ko ni u to ne veruje, neka pita neku sestru iz neke covid bolnice koliko je pušača hospitalizovano, pa neka uporedi sa procentom istih u populaciji, razlika velika. Inače sam nepušač.

djura

pre 3 godine

ja imam 0 i do sada sam bio u kontaktu sa 3 zarazena + ne nosim masku po prevozima i izlazio sam uvece po gradu i nisam se zarazio
(djura, 28. novembar 2020 18:31)

mozete da lupate minuse koliko hocete ali cinjenice su cinjenice ;) ovo za krvnu grupu nisam ni imao pojma, masku ne nosim jer je ovaj virus najveca prevara u istoriji ;)

Mica

pre 3 godine

Ja sam O neg, a imam i mačku! haha
da, više šuta sam bila u društvu obolelih, i u mojoj porodici, meni eventualno malo glavobolja, kao da počinje grlo da me boli i onda ništa. Ne pamtim i jedan virus da je ovako prošao mimo mene! hehe

AB+, 45god. +, 100kg+, optimista+

pre 3 godine

Danas mi je 6. dan,

prva tri dana ništa, onda dve večeri slaba temperatura 37,4° C, danas slabi bolovi u mišićima. Povremeno sam imao pojačani rad srca.

Kod doktora nisam išao, 2. i 5. dana sam kontrolisao krv (privatna klinika) da ispratim upale

Vitamini, čajevi, topla soba i mirovanje

zbunjen

pre 3 godine

Imam AB negativan Rh. Prelbolio sam koronu sa dosta slabim simptomima u maju mesecu. I pored blagih simptoma brine me to da od maja meseca otprilike na svake dve nedelje imam neko grebuckanje u grlu i blago povišenu temperaturu 37,5-37,8. Dva dana me muci i posle opet Ok. Neznam sta mi se dogadja nisam više normalan

Berliner

pre 3 godine

B- krvna grupa. Ceo život mi je normalna temperatura između 37,1 i 37,5. Nikada ne pada ispod toga. Kao klinca su me vodili na sve moguće analize, sve u redu. Kada dobijem grip, prvi dan mi temperatura skoči preko 39 stepeni, drugi dan mi već bude bolje i to je to. A imam i zelene oči, možda je Nestorović u pravu da smo vanzemaljci.

Džoni

pre 3 godine

Ja sam A- i prelezao sam koronu, u samoizolaciji.. Nisam bio na respiratoru ali sam ozbiljne probleme imao sa disanjem, temperaturom i malaksalošću (ukus i miris naracno nisam imao).. Plus sam malo i gojazna osoba, što me je dodatno opterečivalo..
U vreme prvog pika bio sam poslovno na terenu po celoj Srbiji, bukvalno svaki grad.. Nisam imao nikakvih problema..
U vreme drugog pika bio sam na odmoru sa porodicom u mestu gde sam rodjen i tamo sam se razboleo..
Po mom skromnom mišljenju, nema opuštanja bar dok ne reši vakcina stvari..

Živeo Honduras

pre 3 godine

Dakle posle 32 dana kućne nege ljudi počinju da staju na noge, ne u bukvalnom smislu, nego mogu sami da obavljaju sve. Nadam se da svi ovo čitaju i da izvlače svoje zaključke.

Will Mosley

pre 3 godine

Ja sam pojacao cigare sa 1 kutije dnevno na 3 kutije dnevno. Jel to znaci da cu biti zdrav? Ne pijem nista osim piva, i rakije u vecim kolicinama. Osecam se fantasticno.
(oscar, 28. novembar 2020 20:42)

Da, vi sto pusite ste posebno zasticeni.

Ugh

pre 3 godine

Auuu, komenatara!
Netačno??? Svi ste vi završili fakultete i mastere i doktorate i specijalizirali i ostalo. C c c, pa idite pomozite im da saznaju o virusu, sve najbolje znate! Kako vas samo nije sramota? Ne znate ni biologiju iz osnovne a ne nešto više!

Страхиња

pre 3 godine

A najniže je Nulta grupa, preispitaj svoju izjavu.
AB je najvisocijevi manje od 1000 godina je stara, proces evolucije.
(466453, 28. novembar 2020 12:54)
Управо су зато и рањиве све групе осим оне прималне нулте. Еволуција их је променила, али није прошло довољно времена па те групе имају проблема са неким болестима као и неким намирницама које једу.

Bar jednom da čovek ima koristi od nule

pre 3 godine

Uh, dobro je, ja sam O, ali se ne sećam da li beše - ili +. Izgleda da sam bar na genetskoj lutriji malo bolje prošao. Ali zasad masku ipak i dalje nosim jer to je samo verovatnoća, ne i garancija.

Komša

pre 3 godine

Još u julu je objavljeno da nulta krvna grupa ima veci rizik od inficiranja virusom ali da je mogućnost razvijanja težih oblika bolesti manja.
Nasuprot njoj je grupa A (sve suprotno,teze se zaraze ali vecu šansu imaju da zavrse na kiseoniku npr).
Negde izmedju te dve grupe su B i AB.

To malo znači jer su razlike od prilike ovakve kako su navedene (10-15%).

Radili su to i za malariju i druge bolesti ,nije neuobičajeno da rade takva istraživanja.

Информација

pre 3 godine

Негде сам прочитао да особе које пуше дуже од 40 година по 3 кутије цигарета дневно имају много мање шанси да доживе да буду заражени овим вирусом и умру од последица заразе. За мене је касно. Ако данас почнем да пушим и не умрем у међувремену, бићу имун тек од 29. новембра 2060. године.

zzz

pre 3 godine

Hoces da kazes da pusaci imaju MANJE sansi da obole od korone?
(Will Mosley, 28. novembar 2020 21:58)

Da. I to izgleda daleko manje sanse. Radjeno je istrazivanje u Spaniji. Oni imaju recimo 30% pusaca u polulaciji, a medju obolelima imaju manje od 5% pusaca. Da se podjednako razboljevaju i pusaci logicno bi bilo da ih bude i medju obolelima 30%, a mozda cak i vise, jer bi i logicno bilo da je faktor rizika. Ali izgleda da cigarete na neki nacin stite.
Radili su istrazivanja da li je u pitanju nikotin, ali koliko se secam ustanovili su da izgleda nije.
Ovde sam procitao jedan interesantan komentar koji mozda moze da bude nesto u pravom smeru. Pusaci udisu vruc/vreo dim. Njima su sprzene sluznice u zdrelu i nosu, jos zapusene katranom, pa samim tim virus ni nema gde da se zakaci. Zvuci malo suludo, ali vrlo moguce tacno.

Pa

pre 3 godine

Hoces da kazes da pusaci imaju MANJE sansi da obole od korone?
(Will Mosley, 28. novembar 2020 21:58)

Da, to sam i rekao a ne da su apsolutno zaštićeni. Ima ih, zavisno od studije,od četiri pa sve do deset puta manje na bolničkom lečenju nego u opštoj populaciji.

D

pre 3 godine

O- ,pušač.Bila u kući sa pozitivnim suprugom, radila u kovid bolnici, u gostima mi satima sedela pozitivna osoba.Ok sam za sada.Rećiću da sam iz radoznalosti ispitivala pacijente,u julu.Od njih 90 na tom odeljenju bilo je nepušača i bivših pušača.Verovali ili ne,pušača nije bilo.Tih dana,cigaretu su palile i kolege koje nisu nikada pušile.Možda veze nema,ali možda i slučajnost.Evo,predlažem da b92 napravi anketu.Oboleli od kovida,da li ste pušač i koja ste kr.grupa...

djura

pre 3 godine

ja imam 0 i do sada sam bio u kontaktu sa 3 zarazena + ne nosim masku po prevozima i izlazio sam uvece po gradu i nisam se zarazio
(djura, 28. novembar 2020 18:31)

mozete da lupate minuse koliko hocete ali cinjenice su cinjenice ;) ovo za krvnu grupu nisam ni imao pojma, masku ne nosim jer je ovaj virus najveca prevara u istoriji ;)

Ja

pre 3 godine

Netacno. Evo ja sam nulta krvna grupa. Pa sam dobio virus - prelezao ga. Sada pijem lekove za srce. Srecom necu dugo i nece ostaviti trajne posledice.

466453

pre 3 godine

Rh negativan sam, potomak Anunakija. Korona je opasna za one koji su na evolutivnoj lestvici malo niže...
(Ankh, 28. novembar 2020 09:26)

A najniže je Nulta grupa, preispitaj svoju izjavu.
AB je najvisocijevi manje od 1000 godina je stara, proces evolucije.

Dušan

pre 3 godine

Ne znam za duvan i nultu grupu, ali mislim da treba priupitati Kineze. Oni izgleda o kovidu imaju veoma mnogo znanj!. Koliko ja znam iz medija, jedino oni nemaju zaraženih na celoj zemaljskoj kugli. Hmmm!🤔

СОС

pre 3 godine

imam 0 i do sada sam bio u kontaktu sa 3 zarazena + ne nosim masku po prevozima i izlazio sam uvece po gradu i nisam se zarazio
(djura, 28. novembar 2020 18:31)


А да ли си некога заразио? А да то теби није битно

Voždovac

pre 3 godine

Blagi poremecaj mirisa i ukusa (oko 7 dana). Duvanski dim imao miris/ukus kokosa ? Mada - nije se moglo vise od par cigara dnevno. Reže.

Ps. Nikakvu terapiju dobio nisam. Po onoj narodnoj - uzdaj se u se i svoje kljuse.
(jedno iskustvo, 28. novembar 2020 17:19) # Link komentara

Maaaajjjjstore!....Još i cigare! xaxaxxaxxaxa, svaka ti dala!

Pa

pre 3 godine

Maaaajjjjstore!....Još i cigare! xaxaxxaxxaxa, svaka ti dala!
(Voždovac, 28. novembar 2020 18:12)

Kako misliš “još”? Pa nikotin ima protektivno dejstvo na stopu obolevanja i tok bolesti covid19, tolike studije potvrdile. Ko ne veruje, ima na internetu a ko ni u to ne veruje, neka pita neku sestru iz neke covid bolnice koliko je pušača hospitalizovano, pa neka uporedi sa procentom istih u populaciji, razlika velika. Inače sam nepušač.

Will Mosley

pre 3 godine

ja imam 0 i do sada sam bio u kontaktu sa 3 zarazena + ne nosim masku po prevozima i izlazio sam uvece po gradu i nisam se zarazio
(djura, 28. novembar 2020 18:31)

Otkud znas da nisi?

Mica

pre 3 godine

Ja sam O neg, a imam i mačku! haha
da, više šuta sam bila u društvu obolelih, i u mojoj porodici, meni eventualno malo glavobolja, kao da počinje grlo da me boli i onda ništa. Ne pamtim i jedan virus da je ovako prošao mimo mene! hehe

Will Mosley

pre 3 godine

Kako misliš “još”? Pa nikotin ima protektivno dejstvo na stopu obolevanja i tok bolesti covid19, tolike studije potvrdile. Ko ne veruje, ima na internetu a ko ni u to ne veruje, neka pita neku sestru iz neke covid bolnice koliko je pušača hospitalizovano, pa neka uporedi sa procentom istih u populaciji, razlika velika. Inače sam nepušač.
(Pa, 28. novembar 2020 18:59)

Hoces da kazes da pusaci imaju MANJE sansi da obole od korone?

Berliner

pre 3 godine

B- krvna grupa. Ceo život mi je normalna temperatura između 37,1 i 37,5. Nikada ne pada ispod toga. Kao klinca su me vodili na sve moguće analize, sve u redu. Kada dobijem grip, prvi dan mi temperatura skoči preko 39 stepeni, drugi dan mi već bude bolje i to je to. A imam i zelene oči, možda je Nestorović u pravu da smo vanzemaljci.

jedno iskustvo

pre 3 godine

A+
PCR pozitivan.
U kovid ambulanti osluškivana pluća i izmereno nesto preko prsta. Valjda kiseonik u krvi ? Displej pokazao 96.
Od lekova popio 2 (dve) tablete paracetamola kada je temperatura presla 38. Samo jedno veče.
Posle toga jedno pakovanje defrinola (jutro-veče) da malo otvori nos i sinuse.
Nikakvi antibiotici.
Od pojave prvih simptoma koristio D3 kapi 5 dnevno, C vitamin 1.5 gr dnevno, cink i magnezijum šumeći.
Blagi poremecaj mirisa i ukusa (oko 7 dana). Duvanski dim imao miris/ukus kokosa ? Mada - nije se moglo vise od par cigara dnevno. Reže.
Bez gadnje, gubitka apetita, stomacnih problema.
Inace temperatura nekih 5-6 dana izmedju 37,1 i 37,5.
Sve je pocelo blažim vrtoglavicama. Dva dana izražene malaksalosti.

Sedam dana od prvih simptoma do stajanja na noge. Jos sedam dana do punog oporavka. (vracanje starog mirisa i ukusa i smirenje upaljenosti sluzkoze nosa i puteva kroz sinuse).

Starost: 52 godine. Pol: muški.

Eto, mozda nekog zanima kako to izgleda. Sva je prilika da ce 10 ljudi imati 10 razlicitih tokova bolesti. Čudno.

Jedna od većih muka je izolacija - biti u stanu 14 dana (racuna se od dana prvih simptoma). Sve dosadi.

Ps. Nikakvu terapiju dobio nisam. Po onoj narodnoj - uzdaj se u se i svoje kljuse.

oscar

pre 3 godine

Ja sam pojacao cigare sa 1 kutije dnevno na 3 kutije dnevno. Jel to znaci da cu biti zdrav? Ne pijem nista osim piva, i rakije u vecim kolicinama. Osecam se fantasticno.

Will Mosley

pre 3 godine

Ja sam pojacao cigare sa 1 kutije dnevno na 3 kutije dnevno. Jel to znaci da cu biti zdrav? Ne pijem nista osim piva, i rakije u vecim kolicinama. Osecam se fantasticno.
(oscar, 28. novembar 2020 20:42)

Da, vi sto pusite ste posebno zasticeni.

466453

pre 3 godine

Mozda zato sto ih je i najmanji broj...
(neupućen, 28. novembar 2020 08:28)

Kad čovek malo zna onda ne priča puno već sluša puno!
AB je samo 3% svetske populacije .

Džoni

pre 3 godine

Ja sam A- i prelezao sam koronu, u samoizolaciji.. Nisam bio na respiratoru ali sam ozbiljne probleme imao sa disanjem, temperaturom i malaksalošću (ukus i miris naracno nisam imao).. Plus sam malo i gojazna osoba, što me je dodatno opterečivalo..
U vreme prvog pika bio sam poslovno na terenu po celoj Srbiji, bukvalno svaki grad.. Nisam imao nikakvih problema..
U vreme drugog pika bio sam na odmoru sa porodicom u mestu gde sam rodjen i tamo sam se razboleo..
Po mom skromnom mišljenju, nema opuštanja bar dok ne reši vakcina stvari..

Annunaki The Ancient One

pre 3 godine

Rh negativan sam, potomak Anunakija. Korona je opasna za one koji su na evolutivnoj lestvici malo niže...
(Ankh, 28. novembar 2020 09:26)

A najniže je Nulta grupa, preispitaj svoju izjavu.
AB je najvisocijevi manje od 1000 godina je stara, proces evolucije.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (466453, 28. novembar 2020 12:54) # Link komentara

Imam grupu 0 RH negativan, mozda je sve samo slucajnost, no od pojave korone i EU (Itchgl - Austrija, 11 Nov.2019.) do danas sam bio vise puta direktno izlozen virusu (austrija, upravo to skijanje gdje se zarazilo pola EU), ove godine ljetos na moru (dvoje prijatelja iz drustva zarazili se na jednoj veceri na kojoj sam i ja bio prisutan, prije 2 mjeseca sportsko natjecanje u dvorani, drzavno prvenstvo, vodio sam kcer (i ona je 0 rh negativna) da se takmici....u dva dana trajanja prevenstva u dvorani 1 zaražen natjecatelj i 3 ljudi - pratitelji djece, u svakom danu prisutan covid u dvorani. Opet, (Bogu hvala) prošao bez virusa, a otac jedne djevojcice koje je bio samnom u tom drustvu - obolio...Drzi sve vodu u ovom tesktu sto pricaju...rekoh, ili je sve velika slucajnost - na moju srecu.

Dušan

pre 3 godine

Alkohol je dobar protiv mnogih virusa. Jedino je gadno što uništava jetru. Duvan je veoma dobar protiv alergijskig reakcija, jedino je gadno što izaziva rak pluća!☹☹☠

Milan Indjija

pre 3 godine

Mozda zato sto ih je i najmanji broj...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (neupućen, 28. novembar 2020 08:28) # Link kom

Vidi se da si neoupucen. Najredja krvna grupa je AB grupa i jos uvek je nejasna i neispitana do kraja.

Don

pre 3 godine

Mozda zato sto ih je i najmanji broj...
(neupućen, 28. novembar 2020 08:28)

Citaj i razumi malo bolje. Ovde sa govori o generalno nultoj krvnoj grupi i rh negativnima, koji mogu biti i u drugim krvnim grupala, a ne 0-. Inace nista novo. Sva istrazivanja pokazuju da su 0 i + i - najotporniji na Koronu. Nulte krvne grupe u svetu ima oko 50 posto, a obolelih iz te grupe je manje od 15 posto.

oscar

pre 3 godine

Ja sam pojacao cigare sa 1 kutije dnevno na 3 kutije dnevno. Jel to znaci da cu biti zdrav? Ne pijem nista osim piva, i rakije u vecim kolicinama. Osecam se fantasticno.
(oscar, 28. novembar 2020 20:42)

Da, vi sto pusite ste posebno zasticeni.
(Will Mosley, 28. novembar 2020 21:57)

E bas ti hvala. Sad sam miran. Idem u kafanu! Poyyy!

Ugh

pre 3 godine

Auuu, komenatara!
Netačno??? Svi ste vi završili fakultete i mastere i doktorate i specijalizirali i ostalo. C c c, pa idite pomozite im da saznaju o virusu, sve najbolje znate! Kako vas samo nije sramota? Ne znate ni biologiju iz osnovne a ne nešto više!

Komša

pre 3 godine

Još u julu je objavljeno da nulta krvna grupa ima veci rizik od inficiranja virusom ali da je mogućnost razvijanja težih oblika bolesti manja.
Nasuprot njoj je grupa A (sve suprotno,teze se zaraze ali vecu šansu imaju da zavrse na kiseoniku npr).
Negde izmedju te dve grupe su B i AB.

To malo znači jer su razlike od prilike ovakve kako su navedene (10-15%).

Radili su to i za malariju i druge bolesti ,nije neuobičajeno da rade takva istraživanja.

zzz

pre 3 godine

Hoces da kazes da pusaci imaju MANJE sansi da obole od korone?
(Will Mosley, 28. novembar 2020 21:58)

Da. I to izgleda daleko manje sanse. Radjeno je istrazivanje u Spaniji. Oni imaju recimo 30% pusaca u polulaciji, a medju obolelima imaju manje od 5% pusaca. Da se podjednako razboljevaju i pusaci logicno bi bilo da ih bude i medju obolelima 30%, a mozda cak i vise, jer bi i logicno bilo da je faktor rizika. Ali izgleda da cigarete na neki nacin stite.
Radili su istrazivanja da li je u pitanju nikotin, ali koliko se secam ustanovili su da izgleda nije.
Ovde sam procitao jedan interesantan komentar koji mozda moze da bude nesto u pravom smeru. Pusaci udisu vruc/vreo dim. Njima su sprzene sluznice u zdrelu i nosu, jos zapusene katranom, pa samim tim virus ni nema gde da se zakaci. Zvuci malo suludo, ali vrlo moguce tacno.

SeijoOju

pre 3 godine

Netacno. Evo ja sam nulta krvna grupa. Pa sam dobio virus - prelezao ga. Sada pijem lekove za srce. Srecom necu dugo i nece ostaviti trajne posledice.
(Ja, 28. novembar 2020 09:01)


Sta je onda netacno? Nigde ne pise da 0- ne oboljeva u 100% slucajeva, nego da ima prednost u odnosu na sve ostale kombinacije krvne grupe i Rh faktora. I to je i logicno i normalno/prirodno - medjutim, u egzaktnim naukama se uvek tezi da se i empirijski, ovaj put kroz studiju, potvrdi...I potvrdjeno je.

0- je samo prednost, ali to ne znaci da si polubog, pa da ne mozes da obolis ili da mozes da ne vodis racuna o zdravlju, pa da ce 0- sama da te stiti.

zbunjen

pre 3 godine

Imam AB negativan Rh. Prelbolio sam koronu sa dosta slabim simptomima u maju mesecu. I pored blagih simptoma brine me to da od maja meseca otprilike na svake dve nedelje imam neko grebuckanje u grlu i blago povišenu temperaturu 37,5-37,8. Dva dana me muci i posle opet Ok. Neznam sta mi se dogadja nisam više normalan

Палман Брахт

pre 3 godine

Људи, у наслову вам пише да је нулта група ОТПОРНИЈА а не да је немогуће добити корону...

Opus

pre 3 godine

Interesantni komentari koji dosta govore o populaciji. Niko ne komentarise studiju nego svako prica o sebi. Dobro, ova vest je objavljena pre par meseci, dobro je da je došla u Srbiju konačno. Ne menja mnogo, svako mora da se čuva!

AB+, 45god. +, 100kg+, optimista+

pre 3 godine

Danas mi je 6. dan,

prva tri dana ništa, onda dve večeri slaba temperatura 37,4° C, danas slabi bolovi u mišićima. Povremeno sam imao pojačani rad srca.

Kod doktora nisam išao, 2. i 5. dana sam kontrolisao krv (privatna klinika) da ispratim upale

Vitamini, čajevi, topla soba i mirovanje

Информација

pre 3 godine

Негде сам прочитао да особе које пуше дуже од 40 година по 3 кутије цигарета дневно имају много мање шанси да доживе да буду заражени овим вирусом и умру од последица заразе. За мене је касно. Ако данас почнем да пушим и не умрем у међувремену, бићу имун тек од 29. новембра 2060. године.

Bar jednom da čovek ima koristi od nule

pre 3 godine

Uh, dobro je, ja sam O, ali se ne sećam da li beše - ili +. Izgleda da sam bar na genetskoj lutriji malo bolje prošao. Ali zasad masku ipak i dalje nosim jer to je samo verovatnoća, ne i garancija.

Страхиња

pre 3 godine

A najniže je Nulta grupa, preispitaj svoju izjavu.
AB je najvisocijevi manje od 1000 godina je stara, proces evolucije.
(466453, 28. novembar 2020 12:54)
Управо су зато и рањиве све групе осим оне прималне нулте. Еволуција их је променила, али није прошло довољно времена па те групе имају проблема са неким болестима као и неким намирницама које једу.

Živeo Honduras

pre 3 godine

Dakle posle 32 dana kućne nege ljudi počinju da staju na noge, ne u bukvalnom smislu, nego mogu sami da obavljaju sve. Nadam se da svi ovo čitaju i da izvlače svoje zaključke.

Pa

pre 3 godine

Hoces da kazes da pusaci imaju MANJE sansi da obole od korone?
(Will Mosley, 28. novembar 2020 21:58)

Da, to sam i rekao a ne da su apsolutno zaštićeni. Ima ih, zavisno od studije,od četiri pa sve do deset puta manje na bolničkom lečenju nego u opštoj populaciji.

D

pre 3 godine

O- ,pušač.Bila u kući sa pozitivnim suprugom, radila u kovid bolnici, u gostima mi satima sedela pozitivna osoba.Ok sam za sada.Rećiću da sam iz radoznalosti ispitivala pacijente,u julu.Od njih 90 na tom odeljenju bilo je nepušača i bivših pušača.Verovali ili ne,pušača nije bilo.Tih dana,cigaretu su palile i kolege koje nisu nikada pušile.Možda veze nema,ali možda i slučajnost.Evo,predlažem da b92 napravi anketu.Oboleli od kovida,da li ste pušač i koja ste kr.grupa...