1. "mislite da vas cika Bil i Melinda mnogo vole (nijedno od njihovo troje dece nije vakcinisano nijednom vakcinom potvrdio njihov pedijatar)"
    To je laž, možeš lako da proveriš na Internetu. Ali sumnjam da će iko uspeti da te ubedi.
    (T, 3. novembar 2020 08:54)

    # Link komentara

  2. Nemаčka medicina je najbolja
    (Bata, 02. novembar 2020 16:17)

    Tako je, Bayerov heroin je pocetkom proslog vijeka bio toliko dobar da se skoro cetvrtina New Yorka tesko navukla na njega. Toliko da je uopste doslo u pitanje opstanak funkcionisanja grada. A i clanovi Stonesa su isticali da su po kristalno cisti kokain morali ici u njem. farmaceutske divove. Dibeste,dibeste.
     (trgovac u problemima, 3. novembar 2020 08:35)

    # Link komentara

  3. Kako da ne
    (dsb, 3. novembar 2020 08:13)

    # Link komentara

  4. Da li su to botovi krenuli da troluju za vakcine? Znaci da se spremamo polako?
    (Mixi, 3. novembar 2020 08:02)

    # Link komentara

  5. I sve to zbog toga jer su ljudi sve vise nevernici i boje se smrti. Pustite ljude da zive dok su na ovom svetu i ne presele se na drugi svet.
    (max, 02. novembar 2020 23:07)
    Ma pustam ih ja slobodno neka idu na onaj svet, nego ako se ne cuvaju, ignorisu da virus postoji, ignorisu potencijalnu vakcinu, izmisljaju i veruju u teorije zavere, nemoj da idu u bolnice i zauzimaju mesto onima koji su se zaista nesrecno zarazili iako su se cuvali. Neka lepo odu na onaj svet ali iz svoje kuce.
     (Dogovoreno?, 3. novembar 2020 07:57)

    # Link komentara

  6. @Neverovatno- nekim ljudima bi trebalo omoguciti direktan pristup virusu da im se zauvek zacepe usta. Moj kolega je izgubio dva clana porodice zbog korone. Ismevas mrtve, plujes po zrtvama. Nema dovoljne kazne za takve.
    (Pop, 3. novembar 2020 07:33)

    # Link komentara

  7. Die beste, die beste, nemacka medicina je najbolja.
     (Limar nece doci !, 3. novembar 2020 07:11)

    # Link komentara

  8. (mirotvorac, 2. novembar 2020 21:24)

    A sad pročitaj moj komentar ponovo, ali polako i videćeš da si bukvalno ponovio što sam ja napisao. U svakom slučaju. A ovo drugo što sam u banalizaciji rekao "telo koje liči virusu" a ne "antigen molekul napravljen od polisaharida napravljeni kao epitop koji ima sličnu strukturu kao određen deo virusa" je zato što ne zna svako molekularnu biologiju.
    (Ostin A, 3. novembar 2020 05:25)

    # Link komentara

  9. Ja vec stojim u redu za vakcinu. Kad Danske vlasti kazu:vakcina je tu i sigurna je,za mene vise nema dileme. Nemojte se ljutiti na mene,ali ogromno je poboljsanje kvaliteta zivota,kada znate da zivite u drzavi u kojoj nema korupcije,nepotizma,itd.
    Zelim vam da i vase drzave postanu takve(a,doci ce i to vrijeme)jer ce zivot biti mnogo laksi i ljepsi.
    (Cph, 3. novembar 2020 05:23)

    # Link komentara

  10. @Milutin
    "Hajnrih Mukter je zapoceo rad na vakcinama kakve se danas koriste. Bice da je i cilj ovih kao i prvih testiranih u Ausvicu isti. Nemacka medicina."

    Kud naleteh na vas komentar, nisam mogla ni ovako da spavam, a posle cinjenice da je taj monstrum koga pominjete ne samo prosao nekaznjen zbog ratnih zlocina, vec uredno nastavio da se bavi medicinom i osmislio talidomid koji je unistio zivote na stotine hiljada ljudi, sto dece koje su se rodila sa deformitetima, sto njihovih porodica. Taj "lek" je agresivno rekmamiran kao lek protiv anksioznosti, nesanice (ups moj problem) i jutarnje mucnine kod trudnica u skoro pedesetak zemalja!
    Tuzba je podignuta protiv njega i farmaceutske kuce koja i dan dans posluje!!! Misterizono su se dve godine kasnije "nagodili" i nikom nista.
    Covek je umro prirodnom smrcu.

    Da se razumemo, ne verujem ni jednoj naciji kad je moje zdravlje u pitanju. Smesno je diskutovati na temu ruskih, nemackih ili UK vakcina... sve je to biznis na prvom mestu.
    (Sanja, 3. novembar 2020 03:45)

    # Link komentara

  11. Koliko ste vi ljudi glupi! Zar stvarno mislite da je mocnicima stalo do vaseg zdravlja!? Pa kad im je stalo do sirotinjskog zdravlja zasto u svijetu umre 3 miliona ljudi i djece od gladi? To mogu rijesiti za jedan dan! Ukljucite malo svoj isprani mozak! A ove doktore sto rade za njih sve na kolac treba! Sve hipokrata do hipokrate!
    (Jure, 3. novembar 2020 02:02)

    # Link komentara

  12. Da nisu unistili nas Torlak, mi bi imali vakcine uvek i za sve. Torlak je pravio najkvalitetnije vakcine na svetu, radili pametni i strucni ljudi, ali i to su, kao i sve sto je valjalo, unistili, i to je to, sada nam ostaje da cekamo da li cemo primiti nemacku, rusku, americku, indijsku, belgijsku, kinesku. U stvari koja nas drzava uceni da moramo kupiti njihovu, tu cemo vakcinu i dobiti. Doslo zadnje vreme dragi moji, covek vise ne zna sta da misli. Pozz iz Lazarevca
     (mdraksi, 3. novembar 2020 01:34)

    # Link komentara

  13. Hajnrih Mukter je zapoceo rad na vakcinama kakve se danas koriste. Bice da je i cilj ovih kao i prvih testiranih u Ausvicu isti. Nemacka medicina.
    (Milutin, 2. novembar 2020 22:30)

    Ne samo u Ausvicu. Mukter je radio i u drugim logorima (Buhenvald). Nemci cene svoja dostignuca. Zato je umesto u zatvoru zavrsio na celu farmaceutske kuce, i nastavio da radi u istom smeru, sa Talidomidom npr.
    (Lola, 3. novembar 2020 01:32)

    # Link komentara

  14. Da je vakcina nesto sto se smucka za par meseci pa kako to da nema? Ah, virusi mutiraju pa zato, a Covid ne mutira? Dajte da se uozbiljimo!
    (Neverovatno, 2. novembar 2020 23:22)
    Pozdravi Melindu i kaži joj da ću im doneti ajvar.
    (Zoran, 3. novembar 2020 00:51)

    # Link komentara

  15. Ja, ja, zer gut, nemacka medicina je najbolja!
    Malo marketinga za Amerikance, pa za Engleze i Svedjane, non-stop marketing za Ruse, sad moraju malo i Nemci da dodju na red. Jel' razvijaju Albanija, Severna Makedonija, BiH, Crna Gora i Kosovo neke vakcine? Bilo bi steta ne reklamirati i njih malo...
    (Garavi, 3. novembar 2020 00:33)

    # Link komentara

  16. Ja imam najvise poverenja u ovu vakcinu. Odlucio sam da radim sve suprotno od teoreticara zavera.
    (Mare, 3. novembar 2020 00:29)

    # Link komentara

  17. Svako svog konja hvali. Svako ima pravo na izbor. Ja ako budem primao vakcinu bice to samo Ruska.
    (POPE, 2. novembar 2020 18:13)

    Ne znam sto lekove biras po njihovoj etnickoj pripadnosti. Svako zna da se oni biraj po bojama, te da crvene pilule uvek najbolje lece. Kako su vakcine bezbojne, treba ih birati prema mirisu. Prema tome, koja god mirise najcrvenije, tu uzimam. Covece, blago tebi...
    (Dex, 3. novembar 2020 00:18)

    # Link komentara

  18. Ja sam u soku koliko je narod naivan! Pa dobro experti sto se radujete vakcini i mislite da vas cika Bil i Melinda mnogo vole (nijedno od njihovo troje dece nije vakcinisano nijednom vakcinom potvrdio njihov pedijatar) da li stvarno mislite da su ovu vakcinu kao tehnoloski novu koja radi bas na RNK smislili od marta do danas?? Pa kako ne vidite da je sve farsa i da je vakcina ako je vec skoro spremna morala biti napravljena mnogo ranije! Pa gde su vakcine za HIV i mnoge druge viruse od kojih se umire, nema ih decenijama. Da je vakcina nesto sto se smucka za par meseci pa kako to da nema? Ah, virusi mutiraju pa zato, a Covid ne mutira? Dajte da se uozbiljimo!
    (Neverovatno, 2. novembar 2020 23:22)

    # Link komentara

  19. Svako svog konja hvali. Svako ima pravo na izbor. Ja ako budem primao vakcinu bice to samo Ruska.
    (POPE, 2. novembar 2020 18:13)

    Mislis onu vakcinu sto ni Putin nije primio nego se krije zatvoren od sveta?
    (Gradjanin, 2. novembar 2020 23:16)

    # Link komentara

  20. Ma kakav virus kakva budalastina! A O CRNOJ VAKCINI I DA NE PRICAM..
     (Presmesno, 2. novembar 2020 23:15)

    # Link komentara

  21. I sve to zbog toga jer su ljudi sve vise nevernici i boje se smrti. Pustite ljude da zive dok su na ovom svetu i ne presele se na drugi svet.
     (max, 2. novembar 2020 23:07)

    # Link komentara

  22. "A šta dobiju ako kontrolišu mene,tebe ili neku treću nesreću koja će reagovati na ovo?Misliš da nemaju pametnija posla?
    @Dr mr pr, 02"
    Danas ne dobiju nista. Ali seti se npr bombardovanja. I zamisli da ti je vojska bila cipovana. I da raketa ne moze da promasi. I da Albanci znaju gde su jedinice. Koliko mrtvih??
    Ili rusenja Slobe. Gde bi svakom momentu znao gde mu se nalaze politicki protivnoci i sa kim se sastaju. Takvi bi bili napred osudjeni na propast..
    Drzava bi imala potpunu kontrolu nad gradjanima a "velika" drzava bi imala nad manjim.. Od slobode ne bi ostalo ni S
     (Nele, 2. novembar 2020 22:53)

    # Link komentara

  23. Moja baba ima 87 godina i imunitet joj je odlican od kada ne gleda TV. Hronični je bolesnik (povišen šećer, pritisak, problemi sa srcem), ne prima vakcine i ne napadaju je virusi. Kako sad to?
    (little.miss.spring, 02. novembar 2020 16:15)

    Ovde si dotakla nešto i čemu se ne priča mnogo, o agilnosti imuniteta. Reći ću najverovatnije da je tvoja baka sav svoj životni vek bila non stop izložena raznim napadima usled okoline/stila života da joj imunitet nije nikad na stend baju što je pogubno za starce. Problem sa Covid-19 je da obično bude startno rešavan od strane imuniteta na liniji odbrane od patogena koji su najčešći a to su strukture beta-grane.
    Tu je greška u našem imunitetu jer taj pristup izaziva problem pošto ne rešava ništa sa Covid-19 već kako vreme prolazi virus eskalira na nivo infekcije koji je nemoguće kontrolisati i često preuzima medjućlijsku kontrolu komunikacije medju belim krvnim zrncima (svi tipovi) gde bismo autoimuni napadnuti od strane našeg odbrambenog sistema. Problem je što mehanizam širenja liči na mehanizam mnogih vrsta raka.
    Odatle i lutrija sa Covid-19, iako imamo konstantne mutacije ćelija neke ne budu navedene na apoptozu (samouništenje) i neki tako dobiju rak, dok kod nekoga taj deo komunikacije funkcioniše besprekorno.
    Baš kao što je taj deo meta istraživanja već bliže stotinu godina i nemamo jasnu sliku tako nije ni za očekivati da razumemo zašto neki budu asimptomatski bolesnici a neki okončaju usled infekcije.
    Borba moderne medicine je na istom kolotragu protiv Covid-19 kao protiv raka. Nekima epitelne T-ćelije prepoznaju uljeza toliko brzo da nikad ni ne dodje do simptomske slike oboljenja.
    Nisam ti ništa pomogao jer baš kao što neke vrste kancera imamo pod kontrolom neke ne.
    :(
    Nek ti je baka živa i zdrava (te bolesti koje navodiš su mačji kašalj)! :D
     (466453, 2. novembar 2020 22:35)

    # Link komentara

  24. Hajnrih Mukter je zapoceo rad na vakcinama kakve se danas koriste. Bice da je i cilj ovih kao i prvih testiranih u Ausvicu isti. Nemacka medicina.
    (Milutin, 2. novembar 2020 22:30)

    # Link komentara

  25. Die beste! Nemacka medicina je najbolja. Najveci humanisti Evrope vec vekovima.
    Neka im je sa srecom. Ja cu ipak da se pelcujem belim lukom. Ubija viruse i bakterije, a pomaze i kod distanciranja od drugih. Pa onda voce, sir, salata, supice, surdulice, satarice... Ko prezivi vidimo se sledece decenije.
    (Simke, 2. novembar 2020 22:20)

    # Link komentara

  26. Konacno, sad cemo moci da se podelimo na ruske i nemacke cipove :)
     (putnik, 2. novembar 2020 21:46)

    # Link komentara

  27. Moja baba ima 87 godina i imunitet joj je odlican od kada ne gleda TV. Hronični je bolesnik (povišen šećer, pritisak, problemi sa srcem), ne prima vakcine i ne napadaju je virusi. Kako sad to?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (little.miss.spring, 2. novembar 2020 16:15)

    Možda ima neki aktivan deda u komšiluku. ;-)
    Sve najbolje tvojoj babi i da poživi još dugo.
    (Prle, 2. novembar 2020 21:41)

    # Link komentara

  28. Jeste, sve stoji... ali dali je neko objasnio ljudima da ta antitela nestaju u roku od najduže 4 meseca...
    (bagor10, 2. novembar 2020 17:53)

    Pa ne baš, ovo je RNK vakcina, a teorijski RNK vakcina ti ne ubacuje antitela, već ti ubacuje ajde da banalizujemo "tela koja liče virusu". Imuni sistem će da ih prepozna kao nepoželjna i eliminisaće ih. Na taj način će tvoj imuni sistem naučiti da prepozna COVID19.

    Da se razumemo, ovakve vakcine ne ubijaju virus, niti od organizma prave robokapa protiv korona virusa, ali ubrzavaju brzinu odgovora tvog imunog sistema nebrojano puta. U tome je najveći problem sada, što telo ne prepozna da je reč o neželjenom objektu dok ne krene rapidno da ga napada, a onda osobe koje imaju slabiji imuni sistem ne mogu onda da se izbore sa njim.

    Ono što ljudi ignorišu a zašto se ovde toliko forsira vakcina, svaki virus vremenom mutira. Uglavnom ka bezazlenijim varijacijama pa se kaže da virus "slabi". Međutim dešavalo se u istoriji da virus mutira u nešto katastrofalno, zato se mora sprečiti/usporiti što pre.
    (Ostin A, 02. novembar 2020 20:59)

    Ostine ne slazem se sa tobom da se prilikom ubrizgavanja vakcina ubrizgavaju "antitela ili tela koja lice virusu"?!
    Zapamti da o kojoj god vakcini se radi uvek se ubrizgavaju "antigeni" a ne "antitela". Ti ce "antigeni" zatim pokrenuti nas imunisistem da napravi antitela koja ce se boriti protiv raznoraznih infekcijskih oboljenja.
    Dok se kod "seruma" ubacuju uvek direktno antitela(npr. kao kod ujeda zmija otrovnica)jer se nema vremena cekati da imunisistem ucini svoje vec se mora odmah antitelima napasti infekcijsko oboljenje.
    Vakcine= ubrizgavanje antigena
    Serumi= ubrizgavanje antitela
    Pozdrav.
     (mirotvorac, 2. novembar 2020 21:24)

    # Link komentara

  29. KO ZELI ,SLOBODNO NEKA SE VAKCINISE SA SVAKOM OTKRIVENOM.
    (Mozda me pamcenje ne sluzi, 2. novembar 2020 21:14)

    # Link komentara

  30. (Bolje je biti na oprezu svijet je pun vragova, 2. novembar 2020 17:41)
    A šta dobiju ako kontrolišu mene,tebe ili neku treću nesreću koja će reagovati na ovo?Misliš da nemaju pametnija posla?
    (Dr mr pr, 2. novembar 2020 21:14)

    # Link komentara

  31. VUCic. RECE ,DA CE SE PRVI VAKCINISATI.
    ON I JA ,DA IGRAMO RUSKI RULET , sa dve doze vakcine ,,PA DA VIDIMO,KOME OPANCI,A KOME OBOJCI!
    (Mozda me pamcenje ne sluzi, 2. novembar 2020 21:12)

    # Link komentara

  32. MILAN,INDJIJA@
    DA LI STE INFORMISANU KAKVU TUZBU SPREMAJU NEMCI PRED MEDJUNARODNIM SUDOM ?
    TEK NJIHOVU NECU.
    NECU NICIJU .
    (Mozda me pamcenje ne sluzi, 2. novembar 2020 21:09)

    # Link komentara

  33. ZATO I RASTE BROJ OBOLELIH.
    SAMO VI PRITISKAJTE ,VIDECEMO ODZIV,NECE BITI NI BLIZU ODZIVU PROTIV H1N1 infekcije.
    Vreme ce pokazati i verujem da ce zlocinci visiti za nauk buducim.
    (Mozda me pamcenje ne sluzi, 2. novembar 2020 21:07)

    # Link komentara

  34. (Pippin, 2. novembar 2020 15:51)

    Ma nemoj. A ne jede tek rođene bebe za doručak i neće da nas pelcuje da bi nas čipovali, on i Gejc? Kako, zar nije rekao doktor na YT? Ima onaj doktor nobelovac, ne znam kako se zove...
    (Ton, 2. novembar 2020 21:06)

    # Link komentara

  35. BILE KOLIKO TRAJE ZASTITA?
    Da li izracunali ,koliko je to u dolarima?
    (Mozda me pamcenje ne sluzi, 2. novembar 2020 21:05)

    # Link komentara

  36. "Ima, ima al` kod braće Grima!"
    (B.Živković, 2. novembar 2020 21:04)

    # Link komentara

  37. Jeste, sve stoji... ali dali je neko objasnio ljudima da ta antitela nestaju u roku od najduže 4 meseca...
    (bagor10, 2. novembar 2020 17:53)

    Pa ne baš, ovo je RNK vakcina, a teorijski RNK vakcina ti ne ubacuje antitela, već ti ubacuje ajde da banalizujemo "tela koja liče virusu". Imuni sistem će da ih prepozna kao nepoželjna i eliminisaće ih. Na taj način će tvoj imuni sistem naučiti da prepozna COVID19.

    Da se razumemo, ovakve vakcine ne ubijaju virus, niti od organizma prave robokapa protiv korona virusa, ali ubrzavaju brzinu odgovora tvog imunog sistema nebrojano puta. U tome je najveći problem sada, što telo ne prepozna da je reč o neželjenom objektu dok ne krene rapidno da ga napada, a onda osobe koje imaju slabiji imuni sistem ne mogu onda da se izbore sa njim.

    Ono što ljudi ignorišu a zašto se ovde toliko forsira vakcina, svaki virus vremenom mutira. Uglavnom ka bezazlenijim varijacijama pa se kaže da virus "slabi". Međutim dešavalo se u istoriji da virus mutira u nešto katastrofalno, zato se mora sprečiti/usporiti što pre.
    (Ostin A, 2. novembar 2020 20:59)

    # Link komentara

  38. Nije, više verujem američkoj, pokazalo se više puta da nemačka ne da nije dobra nego zna da bude i katastrofalna...
    (Jaaaa, 02. novembar 2020 17:55)

    Grešiš. Nemačka je vrlo efikasna. Pitanje je samo sa kojim ciljem se koristi.
    (Lorimer, 2. novembar 2020 20:58)

    # Link komentara

  39. Samo da upozorim - vakcina koja 'koristi takozvani RNK pristup' trajno menja RNK onoga ko vakcinu primi.
    Dakle, pocinjemo da vestacki mutiramo ljudski genetski kod!
    To je zabranjeno, potpuno ne-eticki i suprotno svim medicinskim standardima!
    (Ivan, 02. novembar 2020 16:56)

    Nemoj više molim te, zaboleće te glava.
     (Trange frange, 2. novembar 2020 20:56)

    # Link komentara

  40. Келнер, дај две CVnCoV ?
    (Al’ sam se zarumenila, 2. novembar 2020 20:48)

    # Link komentara

  41. Добро, јели ова вакцина бесплатна и донација Кјурвака па их људи хвале толико или планирају да им неко плати за ово и да зараде?
    Питам пошто овде у коментарима очигледно има доста оних који возе Голф 4 дизел....
    (Bre!, 2. novembar 2020 20:48)

    # Link komentara

  42. Bravo. Nisam ni sumnjao da ce nemacke kompanije koje rade na tragu za vakcinu (Curevac i Bionteh)napraviti pravu stvar i valjanu vakcinu.
    (Milan Indjija, 2. novembar 2020 20:47)

    # Link komentara

  43. Neka hvala ;)
     (majk penis licno, 2. novembar 2020 20:43)

    # Link komentara

  44. Moja baba ima 87 godina i imunitet joj je odlican od kada ne gleda TV. Hronični je bolesnik (povišen šećer, pritisak, problemi sa srcem), ne prima vakcine i ne napadaju je virusi. Kako sad to?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (little.miss.spring, 2. novembar 2020 16:15)

    Kako zašto? Pa virusi žive u televizoru. Kad je ugašen ne mogu da izađu.
    (MiM, 2. novembar 2020 20:27)

    # Link komentara

  45. 'A jel odjednom promeni RNK u svim ćelijama ili kako?'
    Upravo tako - vecina vakcina deluje tako sto se izmenjen ili oslablen virus ubrizga kako bi organizam stakao imunitet. Posto kovid 19 nikad nije izolovan, to nije moguce. Zato se ide na hemijski napad na ljudski RNK, u onom delu koji je navodno podlozan na RNK tragove koji su ustanovljeni. Dakle, morate shvatiti da ni za jedan virus slican kovidu ne postoji, te da je ideja da se isproba potpuno novi nacin vakcinacije. Ovi NIJE obicna vakcina!
    (Ivan, 2. novembar 2020 20:27)

    # Link komentara

  46. Nemačka medicina je najbolja. Die beste
    (edica, 2. novembar 2020 20:26)

    # Link komentara

  47. mozda ubrizgavaju i druge supstance kojima se preuzima kontrola nad ljudima
    (Bolje je biti na oprezu svijet je pun vragova, 2. novembar 2020 17:41)

    Dobiju ljudi blutut pa ih se kontroliše preko džojstika za PS4?
    (John, 2. novembar 2020 18:51)

    Ne budite ludi, kontrola ide preko analogne antene u maskama koje nosimo. Mada verujem da će u narednoj fazi da se povezuju ljudi na džojstik, jer se lakše upravlja.
    (123, 2. novembar 2020 20:23)

    # Link komentara

  48. Prvo vakcinu da prime sendvicari.
     (milorad, 2. novembar 2020 20:20)

    # Link komentara

  49. @Jaaaa, kada si se zadnji put vakcinisao protiv gripa i zašto nisi?
    Samo to odgovori i sve ti je oprošteno.
    (rebro, 2. novembar 2020 20:15)

    # Link komentara

  50. (John, 2. novembar 2020 18:51)

    Tvoje objašnjenje je dobro i ima smisla sa bluetooth, ali si prevideo da napomeneš da je neophodna 5G mreža.
    (Zet Bila Gejtsa, 2. novembar 2020 20:02)

    # Link komentara

  51. "B lymphocytes are the cells of the immune system that make antibodies to invading pathogens like viruses. They form memory cells that remember the same pathogen for faster antibody production in future infections."

    Toliko o antitelima, sa kojima vas novine i razni mediji pumpaju.
     (Bobinator 86, 2. novembar 2020 19:54)

    # Link komentara

  52. Ljudi ne razumeju da za viruse LEK ne postoji jer virusi za razliku od bakterija, nisu zivi organizmi. Herpes - lek ne postoji, 95% svetske populacije ima Herpes u sebi (samo se kod nekih ne ispoljava). HIV - lek ne postoji itd. Kad dobijete grip, lek koji pijete (antibiotik recimo, na svoju ruku) ne leci grip. Jedini "lek" je da se telo samo izbori a terapija je tu da pomogne telu. Za virusne epidemije jedini lek je da svi budu imuni neko vreme dok virus ne nestane jer nema vise gde da se prenese.
    (Jovan, 2. novembar 2020 19:50)

    # Link komentara

  53. Moja baba ima 87 godina i imunitet joj je odlican od kada ne gleda TV. Hronični je bolesnik (povišen šećer, pritisak, problemi sa srcem), ne prima vakcine i ne napadaju je virusi. Kako sad to?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (little.miss.spring, 2. novembar 2020 16:15)

    Pa tako lepo, jer svi znamo da su babe omnipotentna bića:
    - moja baba bi bolje igrala u Realu od Jovića,
    - maja baba bi bolje vodila reprezentaciju (vojsku, državu...)
    - moja baba brže nacepa metar drva...
    (NNN, 2. novembar 2020 19:49)

    # Link komentara

  54. А зашто се велике светске компаније не удруже и не раде заједно на овом "највећом проблему у историји човечанства"? Најмање што могу да ураде је да међусобно поделе резултате свогих истраживања. У Великој Британији МИ6 штити резултате истраживања. Зар није у општем интересу да се што пре дође до сигурне и ефикасне вакцине? Или је, ипак, и овог пута најважнији профит? Како то да лекари широм света стално оптужују нас грађане за неодговорност, а не примећују неодговорност и себичност великих компанија које треба да произведу вакцине?

    Шта ће бити ако буде било више различитих вакцина које буде биле проглашене ефикасним и сигурним? Да ли ће се људи делити на оне који су примли руску, америчку, немачку, кинеску или британску вакцину? Да ли ће родитељ детета које је примило америчку вакцину дозволити свом детету да се дружи са дететом које је примило руску вакцину?
    (Марко, 2. novembar 2020 19:44)

    # Link komentara

  55. @Nemаčka medicina je najbolja
    (Bata, 02. novembar 2020 16:17),

    sve nemačko je najbolje, to je super nacija ove naše "lepe" planete...
     (maestro, 2. novembar 2020 19:39)

    # Link komentara

  56. Ala se zapatilo botova... Vakcina nije nizašta zato što nije vakcina, nego instant imunitet kratkog roka trajanja. Inače, gradski prevoz kao leglo svih zaraza&bolesti je zakon za imunitet, he he
    (Gospodar Zarin, 2. novembar 2020 19:33)

    # Link komentara

  57. Die beste

    Di beste, di beste, najbolji, nemačka medicina ...
    (kvrc, 2. novembar 2020 19:26)

    # Link komentara

  58. Nemacka medicina najbolja??? Kako ne, eno Ausvic je dokaz da je najbolja. A cim su finansijeri velike korporacije to Vam dodje pozadina ista pa nije ni bitno dal je amerkcka, nemacka ili neka treca!
    (Maja88, 2. novembar 2020 19:24)

    # Link komentara

  59. Ne razumem zašto i kako bi RNK vakcina mogla da izmeni RNK u ćelijama? Jedan od nas dvojice nije pazio na času.
    (T, 2. novembar 2020 19:22)

    # Link komentara

  60. Nista to ne valja,dajte rusku,ona je prva registrovana.
    (realni, 2. novembar 2020 19:20)

    # Link komentara

  61. Rusofili neka prime rusku
    (smileG, 2. novembar 2020 19:19)

    # Link komentara

  62. srbi, prvo zatvorite sanduke sa lesevima. dobronameran savet.
     (singrrr!, 2. novembar 2020 19:03)

    # Link komentara

  63. hahahaah finansijer Bil Gates :D
    (bob, 2. novembar 2020 17:04)

    A sta si ti finansira osim pive ispred marketa?
    (nemiro, 2. novembar 2020 19:03)

    # Link komentara

  64. Evo ih ovi što im je ostao večni strah da će da dobiju boooocu ako nisu dobri. A znaju da nisu dobri. Buuu, ide boooca.
    (Juj, 2. novembar 2020 18:55)

    # Link komentara

  65. mozda ubrizgavaju i druge supstance kojima se preuzima kontrola nad ljudima
    (Bolje je biti na oprezu svijet je pun vragova, 2. novembar 2020 17:41)

    Dobiju ljudi blutut pa ih se kontroliše preko džojstika za PS4?
    (John, 2. novembar 2020 18:51)

    # Link komentara

  66. @Ivan
    A jel odjednom promeni RNK u svim ćelijama ili kako?
    To je isto kao ona priča da GMO hrana menja naš DNK (a "obična" kao ne).
    (Neko tamo, 2. novembar 2020 18:38)

    # Link komentara

  67. hahahaah finansijer Bil Gates :D
    (bob, 02. novembar 2020 17:04)

    Da. Pa šta?
     (Anbilivabl, 2. novembar 2020 18:33)

    # Link komentara

  68. Daj više proizvodite to i dajte nam da primimo, od vesti nemamo ništa.
     (expert, 2. novembar 2020 18:26)

    # Link komentara

  69. Jeste, sve stoji... ali dali je neko objasnio ljudima da ta antitela nestaju u roku od najduže 4 meseca...
    (bagor10, 02. novembar 2020 17:53). … Nema veze,pelcovaće nas pet puta godišnje.Možda bude i vakcina u Maksiju da se kupi pa se popije.A mi im samo donesemo potvrdu da smo progutali...
     (nikola drezgić, 2. novembar 2020 18:18)

    # Link komentara

  70. (2020, 02. novembar 2020 16:17)

    Kako da necemo sta ti mislis da su ljudi zamorcici pa da ih spricaju svakih pola godine to ti sebi ubrizgavaj svaki dan nije nikakav problem...
     (ne znam, 2. novembar 2020 18:14)

    # Link komentara

  71. Svako svog konja hvali. Svako ima pravo na izbor. Ja ako budem primao vakcinu bice to samo Ruska.
     (POPE, 2. novembar 2020 18:13)

    # Link komentara

  72. Super, Made in SAP and Microsoft. Da li ću da dobijem još office paket za dž.
    (Dušan, 2. novembar 2020 18:07)

    # Link komentara

  73. Nemаčka medicina je najbolja
    (Bata, 02. novembar 2020 16:17)

    Nije, više verujem američkoj, pokazalo se više puta da nemačka ne da nije dobra nego zna da bude i katastrofalna...
     (Jaaaa, 2. novembar 2020 17:55)

    # Link komentara

  74. Jeste, sve stoji... ali dali je neko objasnio ljudima da ta antitela nestaju u roku od najduže 4 meseca...
     (bagor10, 2. novembar 2020 17:53)

    # Link komentara

  75. Kao sto veliki glumac jednom rece: "Nemacka medicina je najbolja na svetu..."
    (Milosav, 2. novembar 2020 17:43)

    # Link komentara

  76. ovi sto su za vakcinu izgleda zaboravljaju da protivljenje postoji iz ranijih iskustava gdje su vakcine prouzrokovale druge jos gore bolesti kao paralizu misica, psihickih poremecaja i jos stosta a danas je bogami moguce da se vakcinacijom mozda ubrizgavaju i druge supstance kojima se preuzima kontrola nad ljudima
    (Bolje je biti na oprezu svijet je pun vragova, 2. novembar 2020 17:41)

    # Link komentara

  77. Bravo Nemci! Polako ali sigurno. Prva je faza uvek najteža i najduža. Sada ako bog da idemo niz planinu.
     (gisTro, 2. novembar 2020 17:38)

    # Link komentara

  78. Die beste!
    (Džošua, 2. novembar 2020 17:31)

    # Link komentara

  79. Ali antitela nestaju ubrzo, samo se naucnici nisu usaglasili posle koliko nedelja ili koliko meseci. Zar je vakcina izuzetak po tom pitnaju, ako jeste ko je to dokazao?
    (neko, 2. novembar 2020 17:28)

    # Link komentara

  80. Vau, kakvi hvalospevi celoj medicini zbog jedne vesti u jednom segmentu iste.
    (Vladimir, 2. novembar 2020 17:26)

    # Link komentara

  81. Dzabe vakcina ajde za nekoliko meseci mozes opet da se inficiras koronom samo LEK je spas ovo je drzi vodu dok majstori odu ali od negde se treba krenuti do leka. Ako imamo srece 2022 bice leka ako ne onda je zez u igri ko zna jos koliko.
     (dragan, 2. novembar 2020 17:25)

    # Link komentara

  82. Njemacko je najbolje..zato sto su svi nasi najbolji doktori tamo.Lp Srbijo
     (turbo, 2. novembar 2020 17:22)

    # Link komentara

  83. Nemačka medicina je najbolja na svetu, a sve je počelo sa dr. Mengele-om...
    (Rade, 2. novembar 2020 17:18)

    # Link komentara

  84. Dajte više tu vakcinu, prvi u red stajem da izađemo iz ovog košmara
    (Bossanac, 2. novembar 2020 17:15)

    # Link komentara

  85. hahahaah finansijer Bil Gates :D
    (bob, 2. novembar 2020 17:04)

    # Link komentara

  86. Samo da upozorim - vakcina koja 'koristi takozvani RNK pristup' trajno menja RNK onoga ko vakcinu primi.
    Dakle, pocinjemo da vestacki mutiramo ljudski genetski kod!
    To je zabranjeno, potpuno ne-eticki i suprotno svim medicinskim standardima!
    (Ivan, 2. novembar 2020 16:56)

    # Link komentara

  87. Mi ćemo ruske!
     (Giška, 2. novembar 2020 16:52)

    # Link komentara

  88. Samo Nemacka, nista drugo.
    (Sumadinac, 2. novembar 2020 16:48)

    # Link komentara

  89. Dibeste, Dibeste. Nemačka medicina. Oni su najbolji.
     (Jare u mleku, 2. novembar 2020 16:46)

    # Link komentara

  90. Super, I onda poslije 2-3 mjeseca opet se treba vakcinisati?
    (djuksoni, 02. novembar 2020 15:39)


    pa ne moras ,ne moras ti nista...ni prvi put uzeti...cekaj sudnji dan ....
     (Inntal, 2. novembar 2020 16:22)

    # Link komentara

  91. Nemаčka medicina je najbolja
    (Bata, 2. novembar 2020 16:17)

    # Link komentara

  92. Super, I onda poslije 2-3 mjeseca opet se treba vakcinisati?
    (djuksoni, 02. novembar 2020 15:39)

    To ti je bukvalno 10 minuta vremena da bi bio bezbedan i svi oko tebe. Kroz par godina virus će oslabiti, vakcine će biti još bolje pa ćemo primati jednom godišnje kad i za grip. A u međuvremenu ćemo primati malo češće, ali ćemo preživeti. Uzdravlje!
     (2020, 2. novembar 2020 16:17)

    # Link komentara

  93. Moja baba ima 87 godina i imunitet joj je odlican od kada ne gleda TV. Hronični je bolesnik (povišen šećer, pritisak, problemi sa srcem), ne prima vakcine i ne napadaju je virusi. Kako sad to?
     (little.miss.spring, 2. novembar 2020 16:15)

    # Link komentara

  94. Super, I onda poslije 2-3 mjeseca opet se treba vakcinisati?
    (djuksoni, 02. novembar 2020 15:39)

    Pa dobro i da treba, a ne treba sigurno, hoćeš li čitav život da provedeš u podrumu?
     (Jaaaa, 2. novembar 2020 16:01)

    # Link komentara

  95. Ditmar Hop !! Veliki Ditmar Hop, osnivač SAP-a, najveće evropske softwerske kompanije, inače je prebogat, ali je i veliki humanista, filantrop, poklonio je tonu novca u dobrotvorne svrhe, izgradio nekoliko bolnica, dečjih igrališta, škola, vrtića, stadiona, ni ne znam šta sve, voli fudbal i mislim da se time trenutno bavi (Hofenheim). Sad čujem da je donirao novac za razvoj nemačke vakcine. Čovek sa velikim Č.
     (Pippin, 2. novembar 2020 15:51)

    # Link komentara

  96. Super, I onda poslije 2-3 mjeseca opet se treba vakcinisati?
    (djuksoni, 02. novembar 2020 15:39)

    Ne treba Djuksoni brate, ovo napravi veštački imunitet i traje malo duže. Posle opet malo boc, i tako u krug.
     (Darko, 2. novembar 2020 15:50)

    # Link komentara

  97. Zivim za dan da se ostvarim u toj bransi u toj zemlji.
     (Damjanov zelenko, 2. novembar 2020 15:47)

    # Link komentara

  98. Super, I onda poslije 2-3 mjeseca opet se treba vakcinisati?
     (djuksoni, 2. novembar 2020 15:39)

    # Link komentara