Sreda, 28.10.2020.

12:32

Dr Ana Gligić za B92.net odgovara zašto još nema gripa i da li je za to "kriva" korona

Izvor: S.Vasiæ

Dr Ana Gligiæ za B92.net odgovara zašto još nema gripa i da li je za to "kriva" korona IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

56 Komentari

Sortiraj po:

Smuleco

pre 3 godine

Takmiče se virus gripa, i virus korone, i korona kaže gripu: ja sam savremena, hi tech virusica, moja je budućnost, a ti umri.. muški!... I umreo nam virus gripa, ubi ga zlo devojče, šmrk.

Micko

pre 3 godine

Gospodo,mene zanima da li je neki od instituta u zemlji izolovao "koronu",kao što su izolovali virus AH1...,virus "zapadnog nila" i druge koji se pojave,ili potvrdu "korone" dobijamo putemPCRa i zašto.

Viseclana porodica

pre 3 godine

@Iz iskustva sa takvom vrstom zarazenih procenat nije 99%.
Pokazalo se da dosta porodica u kojima je jedan clan zarazen, a nema simptome, ostali clanovi ostaju nezarazeni.
Kako?
Na to treba traziti odgovor ili u testovima, imunitetu ili ponasanju virusa.
(je-bote, 29. oktobar 2020 17:19)

Pa to je najnormalnije. Mi smo porodica sa cetvoro dece i evo skoro 18 godina nikad se nije desilo da smo svi bolesni. Uvek je bilo po jedno dete bolesno od necega, ili neko od nas roditelja. Bilo koji virus koji su deca imala, nikad nismo izolovali to dete od drugih, sem ako je u krevetu. Sin nam je bio strasno bolestan u decembru prosle godine, skoro sedam dana, temperatura i nije mogao da ustane. Doktor rece nije grip ali je gripozni virus. Mozda je bila i korona? Uradili smo test na antitela u aprilu mesecu nemamo antitela niko. Krecemo se normalno i ako neko zakaci, zakacice, ali naravno ne znaci da cemo SVI da zakacimo ovaj ili neki drugi virus, kao sto je bio slucaj i do sad. To sto je opsta psihoza, koju indukuju politicari i mediji i neki doktori (da i oni su ljudi kao i mi, a ne neka sveta bica) je nesto sto je novo u celoj ovoj situaciji.

je-bote

pre 3 godine

Ako si bio u kontaktu da obolelim, nemas simptome, a pozitivan si onda si 99% zarazan. Veoma je mala verovatnoca da budes pozitivan, da nemas simptome i da je detektovan neaktivan virus u tebi.
(zzz, 29. oktobar 2020 09:55)

Iz iskustva sa takvom vrstom zarazenih procenat nije 99%.
Pokazalo se da dosta porodica u kojima je jedan clan zarazen, a nema simptome, ostali clanovi ostaju nezarazeni.
Kako?
Na to treba traziti odgovor ili u testovima, imunitetu ili ponasanju virusa.

GPS

pre 3 godine

Uvedene mere protiv korone su ujedno i mere protiv gripa koje na njega (verovatno) i deluju ! Nikad nisu bile ovako masovne,organizovane i sveobuhvatne kao ove kovidne godine pa su dale rezultat !

zzz

pre 3 godine

O ovome se odavno govori. PCR test može otkriti prisustvo virusa u organizmu, ali ne može dati informaciju o kom virusu se radi. Drugim rečima, ako ste zakačili bilo kakav virus, sezonski ili covid, test će biti pozitivan.
(Lune, 28. oktobar 2020 18:02)

Ko govori o ovome? Majstor mile iz Male Mostanice? Da li vi znate uopste sta je pcr test? U stvari izvinite, moje pitanje je glupo, iz vaseg komentara se vidi da vam to nije uopste jasno. Ali zato postoji google, pa pre nego izjavite nesto potrazite sta je pcr i kako je ipak moguce da je on specifican bas za koronu.
Inace pcr test se koristi i za utvrdjivanje ocinstva. Da li vi ovim komentarom hocete da kazete da ja odem da proverim ko mi je otac i da nije bitno ciji dnk odnesem? Da posto imam oca da je svejedno ko je muski uzorak test je uvek pozitivan i potvrdan? Jel to znaci da ja imam milione oceva?

6

pre 3 godine

A da moooožda nije razlog to što napokon valjda perete ruke, nosite maske, ne idete baš u svaku gužvu, valjda se malko više čiste javni prostori, bar neki o nas pokušavaju da drže distancu itd?

zzz

pre 3 godine

Da li test na koronu može biti pozitivan, ako čovek boluje od gripa?!
(Goran, 28. oktobar 2020 18:05)

Ne. PCR test detektuje specificne RNK sekvence koje postoje samo kod korone i nikako se ne moze pomesati sa gripom.

zzz

pre 3 godine

Šta ćete vi doktori da radite ako nam izumre običan grip, a u međuvremenu nađemo lek za koronu?
Doktorka, od čega biste živeli? Sumnjam da biste okopavali kukuruz. Zato ja i ne brinem za viruse.
Nego, šta ćete vi stručnjaci koji izmišljate sve ove boleštine, kada i vaša deca dođu na red za zaražavanje? Čekaćete kao stručnjaci u Černobilu, prvo da pukne pa da stisnete dugme za gašenje?
Najgore je što više ni vi ne znate šta radite...
(Cile Mile, 28. oktobar 2020 21:49)

Ja bih voleo da sledeci put kada se razbolis nikako ne ides kod doktora, jer on kopa kukuruz. Kada polonis nogu, nema bolnica, gips, fizikalna. Nemoj kod kardiologa zbog srca, hirurga kada pukne slepo crevo. Nema dokrora. Oni kopaju kukuruz jer bolesti ne postoje.
Mada nailazio sam i na druge tvoje komentare, realno ovo je maksimum koji tvoj intelekt moze da pruzi.

zzz

pre 3 godine

Ako uzmemo u obzir, da je Kari Malis rekao, da samo prisustvo virusnog materijala, koje dobijamo PCR testom, ne znaci da je netaknut i zarazan. Zatim dobar deo firmi koje proizvode test, priznaju da imaju problema i da njihovi testovi nisu narocito pouzdani. Dodajmo tom pismo, koje je Wybren van Haga, uputio holandskom ministarstvu zdravlja, sa pitanjem, zasto je u septembru promenjen nacin tumacenja testa... Ne treba biti kovid-skeptik, da bi ti ovde nesto bilo sumnjivo.
(Drug Igrutin, 28. oktobar 2020 20:03)

Samo prisustvo virusnog materijala ne znaci da je zarazan, ALI, ne testiraju se ljudi nasumicno. Testiraju se oni koji imaju simptome bolesti ili su bili u kontaktu sa obolelima. Dakle ako imas simptome i pozitivan si onda si 100% zarazan. Ako si bio u kontaktu da obolelim, nemas simptome, a pozitivan si onda si 99% zarazan. Veoma je mala verovatnoca da budes pozitivan, da nemas simptome i da je detektovan neaktivan virus u tebi.

realno

pre 3 godine

ove zime kakau god meru uveli vecina stanovnistva Srbije a i celog sveta ce biti zarazeno od KOVIDA-19 hteli to mi ja ili neko drugi ili ne a u bozijim rukama kakav KOVID-19 ce ja ili neko drugi da zaradi slab ili onaj najgori e sad posto su koliko sam ja shvatio testovi pismo glava i nista ne postoji sto je samo i iskljucivo test za KOVID-19 ostaje na lekaru da odluci dali je grip ili KOVID-19 posto ce mo se svi ove zime makar jednom prehladiti sve je na testu koji nije jedino i samo za KOVID-19 i odluci lekara dali smo KOVID-19 ILI GRIP ILI KORONA

zzz

pre 3 godine

A šta je sa ljudima koji imaju samo grip, zašto se kod njih ne bi registrovao ako već nemaju istovremeno i koronu?
Ispada da svako ko ima grip mora da ima i koronu koja onda prikriva grip.
(Milica, 28. oktobar 2020 17:15)

Koliko funkcionalno nepismeno, dakle procitam tekst bez da ste uspeli da razumete sta u njemu pise je funkcionalna nepismenost. Kod vas je izgleda zakazao obrazovni sistem.

Bro

pre 3 godine

Lutko,u Australiji se završila zima i imali su ceo 1 slučaj gripa.
(Bitanga, 28. oktobar 2020 19:49)


Je l' bilo dosta snega ove godine, kao u prošlih 100?

max

pre 3 godine

Predstojeca zima bi trebalo da ima najmanji broj inficiranih od gripa u ljudskoj istoriji jer stiteci se od korone, stitimo se i od gripa. Tacno da se jedni svojevoljno ne cuvaju, i da drugi nisu u mogucnosti da se cuvaju ali se ipak vecina cuva koliko toliko, neki vise drugi manje. Sve je to isto samo sto za ovu takoreci podvrstu gripa koju zovemo korona ne postoji vakcina za 30% starosno i zdravstveno osetljiviju populaciju i tu nastaje problem.

old ckul

pre 3 godine

Originalne delove teksta možete videti na Sputniku(juče bilo).Ovo je nategnuto i namerno pogrešno rastumačeno.Čovek je pod prvom stavkom rekao da bi pustiti takvu teoriju bilo ravno ravnoj ploči,u smislu da je ceo narativ usmeren protiv bilo koga ko posumlja u preciznost detekcije korone,pa je cinično prokomentarisao,a naša dr.ga kao nije dobro razumela,a ovi kao taj deo nisu preneli,već prepričali po svom.

Maja

pre 3 godine

O ovome se odavno govori. PCR test može otkriti prisustvo virusa u organizmu, ali ne može dati informaciju o kom virusu se radi. Drugim rečima, ako ste zakačili bilo kakav virus, sezonski ili covid, test će biti pozitivan.
(Lune, 28. oktobar 2020 18:02)

pa evo moj PCR je negativan, a imam zescu prehladu

Cile Mile

pre 3 godine

Šta ćete vi doktori da radite ako nam izumre običan grip, a u međuvremenu nađemo lek za koronu?
Doktorka, od čega biste živeli? Sumnjam da biste okopavali kukuruz. Zato ja i ne brinem za viruse.
Nego, šta ćete vi stručnjaci koji izmišljate sve ove boleštine, kada i vaša deca dođu na red za zaražavanje? Čekaćete kao stručnjaci u Černobilu, prvo da pukne pa da stisnete dugme za gašenje?
Najgore je što više ni vi ne znate šta radite...

Tanja

pre 3 godine

@Drug Igrutin mnoge stvari sa koronom su cudne, al jedna nije - to je virus i ljudi mogu da se zaraze s njim. Zarazavanje svakim virus je ugrozavanje zdravlja pojedinca, i niko nema pravo nicije zdravlje da ugrozava. Dakle, nosi masku, peri ruke i drzi distancu!

Ja

pre 3 godine

Nema gripa, ni prehlada, ni bilo koje druge infekcije jer je sve korona... Smanjio se cak i broj umrlih u daobravajnim nesrecama....damo korona. Jos porodjaj da zabrane i kraj igrice.

Drug Igrutin

pre 3 godine

Ovo napisano gore je toliko pogrešno da ne vredi ni pokušati da se objasni.
(L., 28. oktobar 2020 18:47)

Ako uzmemo u obzir, da je Kari Malis rekao, da samo prisustvo virusnog materijala, koje dobijamo PCR testom, ne znaci da je netaknut i zarazan. Zatim dobar deo firmi koje proizvode test, priznaju da imaju problema i da njihovi testovi nisu narocito pouzdani. Dodajmo tom pismo, koje je Wybren van Haga, uputio holandskom ministarstvu zdravlja, sa pitanjem, zasto je u septembru promenjen nacin tumacenja testa... Ne treba biti kovid-skeptik, da bi ti ovde nesto bilo sumnjivo.

Bitanga

pre 3 godine

Komšija star oko 80 godina primio je vakcinu protiv sezonskog gripa, posle nedelju il dve umro je od korone.
(karapampula, 28. oktobar 2020 17:51)

a da nije umro od starosti ili od pada imuniteta zbog vakcine?

Bitanga

pre 3 godine

U oktobru i inače nema gripa, već u januaru - februaru.
(Maja, 28. oktobar 2020 17:50)

Lutko,u Australiji se završila zima i imali su ceo 1 slučaj gripa.

bard

pre 3 godine

PCR test može otkriti prisustvo virusa u organizmu, ali ne može dati informaciju o kom virusu se radi. Drugim rečima, ako ste zakačili bilo kakav virus, sezonski ili covid, test će biti pozitivan.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Lune, 28. oktobar 2020 18:02)

Saberi se molim te...

Zoran

pre 3 godine

e li, a zašto ste vakcinisali ljude protiv nečega čega nema i šta je u tim vakcinama kada su protiv ničega?(alba greaca, 28. oktobar 2020 16:51)
Ili je grip jednako korona? Koliko testovi detektuju obican grip?
(Marko, 28. oktobar 2020 17:22)
Majko moja. Jesu li ovi nasi doktori ili su svi Nostradamusi.
(Bole, 28. oktobar 2020 17:07)
Koliko neobrazovanog sveta. Pa nije vam internet samo za porniće i gledanje Farme. Vakciniše se preventivno. Koliko je to komplikovano za razumeti. Svaka vakcina služi za to pa kada ideš u Afriku dobiješ vakcinu iako nećeš imati malariju. Za sve, uslovno, postoji pcr test pa i za grip, koronu i sidu posebno... A kada se razboliš ićićeš kod vrača a ne kod lekara kojega pljuješ. Gripa nema jer se, neverovatno, štitimo maskama. Zato ih koriste u hirurgiji i kod zubara pa i kozmetičara a u Aziji u milijardama i bez korone. Jačali smo imunitet jer je aktuelna pandemija.

DMX

pre 3 godine

Grip u oktobru??
O cemu pricaju ovi ljudi? Pa tek je krenula vakcinacija za grip. Grip je prisutan tek krajem decembra u Evropi
(555, 28. oktobar 2020 18:59)

ccc...
nije ga bilo ni na "južnoj hemisveri" a kod njih se zima završila.

@realKomentator

pre 3 godine

Ili je grip jednako korona? Koliko testovi detektuju obican grip?
(Marko, 28. oktobar 2020 17:22)

Grip = koronavirus
kruška = limun

Postoje testovi i oni sa velikom senzitivnošću i specifičnošću detektuju virus gripa,samo što se ne koriste tako često(legneš i odmoriš 7 dana dok grip i imunitet ne odrade svoje). Našem imunitetu je u dobroj meri poznat virus gripa. Ipak,mutacije su česte tako da osetljive kategorije stanovništva moraju da primaju vakcinu svake godine.


Koronavirus je već sasvim druga priča. Na njega skoro niko nema imunitet i zato se on širi kao požar. Ne ograničava se na respiratorni sistem,izaziva "citokinsku oluju" i zato je toliko opasan.

Lune

pre 3 godine

O ovome se odavno govori. PCR test može otkriti prisustvo virusa u organizmu, ali ne može dati informaciju o kom virusu se radi. Drugim rečima, ako ste zakačili bilo kakav virus, sezonski ili covid, test će biti pozitivan.

L.

pre 3 godine

PCR test može otkriti prisustvo virusa u organizmu, ali ne može dati informaciju o kom virusu se radi. Drugim rečima, ako ste zakačili bilo kakav virus, sezonski ili covid, test će biti pozitivan.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Lune, 28. oktobar 2020 18:02)

Ovo napisano gore je toliko pogrešno da ne vredi ni pokušati da se objasni.

Milica

pre 3 godine

A šta je sa ljudima koji imaju samo grip, zašto se kod njih ne bi registrovao ako već nemaju istovremeno i koronu?
Ispada da svako ko ima grip mora da ima i koronu koja onda prikriva grip.

Milica

pre 3 godine

A šta je sa ljudima koji imaju samo grip, zašto se kod njih ne bi registrovao ako već nemaju istovremeno i koronu?
Ispada da svako ko ima grip mora da ima i koronu koja onda prikriva grip.

Ja

pre 3 godine

Nema gripa, ni prehlada, ni bilo koje druge infekcije jer je sve korona... Smanjio se cak i broj umrlih u daobravajnim nesrecama....damo korona. Jos porodjaj da zabrane i kraj igrice.

Bitanga

pre 3 godine

U oktobru i inače nema gripa, već u januaru - februaru.
(Maja, 28. oktobar 2020 17:50)

Lutko,u Australiji se završila zima i imali su ceo 1 slučaj gripa.

Lune

pre 3 godine

O ovome se odavno govori. PCR test može otkriti prisustvo virusa u organizmu, ali ne može dati informaciju o kom virusu se radi. Drugim rečima, ako ste zakačili bilo kakav virus, sezonski ili covid, test će biti pozitivan.

L.

pre 3 godine

PCR test može otkriti prisustvo virusa u organizmu, ali ne može dati informaciju o kom virusu se radi. Drugim rečima, ako ste zakačili bilo kakav virus, sezonski ili covid, test će biti pozitivan.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Lune, 28. oktobar 2020 18:02)

Ovo napisano gore je toliko pogrešno da ne vredi ni pokušati da se objasni.

Bitanga

pre 3 godine

Komšija star oko 80 godina primio je vakcinu protiv sezonskog gripa, posle nedelju il dve umro je od korone.
(karapampula, 28. oktobar 2020 17:51)

a da nije umro od starosti ili od pada imuniteta zbog vakcine?

DMX

pre 3 godine

Grip u oktobru??
O cemu pricaju ovi ljudi? Pa tek je krenula vakcinacija za grip. Grip je prisutan tek krajem decembra u Evropi
(555, 28. oktobar 2020 18:59)

ccc...
nije ga bilo ni na "južnoj hemisveri" a kod njih se zima završila.

Drug Igrutin

pre 3 godine

Ovo napisano gore je toliko pogrešno da ne vredi ni pokušati da se objasni.
(L., 28. oktobar 2020 18:47)

Ako uzmemo u obzir, da je Kari Malis rekao, da samo prisustvo virusnog materijala, koje dobijamo PCR testom, ne znaci da je netaknut i zarazan. Zatim dobar deo firmi koje proizvode test, priznaju da imaju problema i da njihovi testovi nisu narocito pouzdani. Dodajmo tom pismo, koje je Wybren van Haga, uputio holandskom ministarstvu zdravlja, sa pitanjem, zasto je u septembru promenjen nacin tumacenja testa... Ne treba biti kovid-skeptik, da bi ti ovde nesto bilo sumnjivo.

@realKomentator

pre 3 godine

Ili je grip jednako korona? Koliko testovi detektuju obican grip?
(Marko, 28. oktobar 2020 17:22)

Grip = koronavirus
kruška = limun

Postoje testovi i oni sa velikom senzitivnošću i specifičnošću detektuju virus gripa,samo što se ne koriste tako često(legneš i odmoriš 7 dana dok grip i imunitet ne odrade svoje). Našem imunitetu je u dobroj meri poznat virus gripa. Ipak,mutacije su česte tako da osetljive kategorije stanovništva moraju da primaju vakcinu svake godine.


Koronavirus je već sasvim druga priča. Na njega skoro niko nema imunitet i zato se on širi kao požar. Ne ograničava se na respiratorni sistem,izaziva "citokinsku oluju" i zato je toliko opasan.

Maja

pre 3 godine

O ovome se odavno govori. PCR test može otkriti prisustvo virusa u organizmu, ali ne može dati informaciju o kom virusu se radi. Drugim rečima, ako ste zakačili bilo kakav virus, sezonski ili covid, test će biti pozitivan.
(Lune, 28. oktobar 2020 18:02)

pa evo moj PCR je negativan, a imam zescu prehladu

Zoran

pre 3 godine

e li, a zašto ste vakcinisali ljude protiv nečega čega nema i šta je u tim vakcinama kada su protiv ničega?(alba greaca, 28. oktobar 2020 16:51)
Ili je grip jednako korona? Koliko testovi detektuju obican grip?
(Marko, 28. oktobar 2020 17:22)
Majko moja. Jesu li ovi nasi doktori ili su svi Nostradamusi.
(Bole, 28. oktobar 2020 17:07)
Koliko neobrazovanog sveta. Pa nije vam internet samo za porniće i gledanje Farme. Vakciniše se preventivno. Koliko je to komplikovano za razumeti. Svaka vakcina služi za to pa kada ideš u Afriku dobiješ vakcinu iako nećeš imati malariju. Za sve, uslovno, postoji pcr test pa i za grip, koronu i sidu posebno... A kada se razboliš ićićeš kod vrača a ne kod lekara kojega pljuješ. Gripa nema jer se, neverovatno, štitimo maskama. Zato ih koriste u hirurgiji i kod zubara pa i kozmetičara a u Aziji u milijardama i bez korone. Jačali smo imunitet jer je aktuelna pandemija.

bard

pre 3 godine

PCR test može otkriti prisustvo virusa u organizmu, ali ne može dati informaciju o kom virusu se radi. Drugim rečima, ako ste zakačili bilo kakav virus, sezonski ili covid, test će biti pozitivan.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Lune, 28. oktobar 2020 18:02)

Saberi se molim te...

Cile Mile

pre 3 godine

Šta ćete vi doktori da radite ako nam izumre običan grip, a u međuvremenu nađemo lek za koronu?
Doktorka, od čega biste živeli? Sumnjam da biste okopavali kukuruz. Zato ja i ne brinem za viruse.
Nego, šta ćete vi stručnjaci koji izmišljate sve ove boleštine, kada i vaša deca dođu na red za zaražavanje? Čekaćete kao stručnjaci u Černobilu, prvo da pukne pa da stisnete dugme za gašenje?
Najgore je što više ni vi ne znate šta radite...

Tanja

pre 3 godine

@Drug Igrutin mnoge stvari sa koronom su cudne, al jedna nije - to je virus i ljudi mogu da se zaraze s njim. Zarazavanje svakim virus je ugrozavanje zdravlja pojedinca, i niko nema pravo nicije zdravlje da ugrozava. Dakle, nosi masku, peri ruke i drzi distancu!

zzz

pre 3 godine

O ovome se odavno govori. PCR test može otkriti prisustvo virusa u organizmu, ali ne može dati informaciju o kom virusu se radi. Drugim rečima, ako ste zakačili bilo kakav virus, sezonski ili covid, test će biti pozitivan.
(Lune, 28. oktobar 2020 18:02)

Ko govori o ovome? Majstor mile iz Male Mostanice? Da li vi znate uopste sta je pcr test? U stvari izvinite, moje pitanje je glupo, iz vaseg komentara se vidi da vam to nije uopste jasno. Ali zato postoji google, pa pre nego izjavite nesto potrazite sta je pcr i kako je ipak moguce da je on specifican bas za koronu.
Inace pcr test se koristi i za utvrdjivanje ocinstva. Da li vi ovim komentarom hocete da kazete da ja odem da proverim ko mi je otac i da nije bitno ciji dnk odnesem? Da posto imam oca da je svejedno ko je muski uzorak test je uvek pozitivan i potvrdan? Jel to znaci da ja imam milione oceva?

6

pre 3 godine

A da moooožda nije razlog to što napokon valjda perete ruke, nosite maske, ne idete baš u svaku gužvu, valjda se malko više čiste javni prostori, bar neki o nas pokušavaju da drže distancu itd?

zzz

pre 3 godine

Šta ćete vi doktori da radite ako nam izumre običan grip, a u međuvremenu nađemo lek za koronu?
Doktorka, od čega biste živeli? Sumnjam da biste okopavali kukuruz. Zato ja i ne brinem za viruse.
Nego, šta ćete vi stručnjaci koji izmišljate sve ove boleštine, kada i vaša deca dođu na red za zaražavanje? Čekaćete kao stručnjaci u Černobilu, prvo da pukne pa da stisnete dugme za gašenje?
Najgore je što više ni vi ne znate šta radite...
(Cile Mile, 28. oktobar 2020 21:49)

Ja bih voleo da sledeci put kada se razbolis nikako ne ides kod doktora, jer on kopa kukuruz. Kada polonis nogu, nema bolnica, gips, fizikalna. Nemoj kod kardiologa zbog srca, hirurga kada pukne slepo crevo. Nema dokrora. Oni kopaju kukuruz jer bolesti ne postoje.
Mada nailazio sam i na druge tvoje komentare, realno ovo je maksimum koji tvoj intelekt moze da pruzi.

GPS

pre 3 godine

Uvedene mere protiv korone su ujedno i mere protiv gripa koje na njega (verovatno) i deluju ! Nikad nisu bile ovako masovne,organizovane i sveobuhvatne kao ove kovidne godine pa su dale rezultat !

zzz

pre 3 godine

Da li test na koronu može biti pozitivan, ako čovek boluje od gripa?!
(Goran, 28. oktobar 2020 18:05)

Ne. PCR test detektuje specificne RNK sekvence koje postoje samo kod korone i nikako se ne moze pomesati sa gripom.

zzz

pre 3 godine

Ako uzmemo u obzir, da je Kari Malis rekao, da samo prisustvo virusnog materijala, koje dobijamo PCR testom, ne znaci da je netaknut i zarazan. Zatim dobar deo firmi koje proizvode test, priznaju da imaju problema i da njihovi testovi nisu narocito pouzdani. Dodajmo tom pismo, koje je Wybren van Haga, uputio holandskom ministarstvu zdravlja, sa pitanjem, zasto je u septembru promenjen nacin tumacenja testa... Ne treba biti kovid-skeptik, da bi ti ovde nesto bilo sumnjivo.
(Drug Igrutin, 28. oktobar 2020 20:03)

Samo prisustvo virusnog materijala ne znaci da je zarazan, ALI, ne testiraju se ljudi nasumicno. Testiraju se oni koji imaju simptome bolesti ili su bili u kontaktu sa obolelima. Dakle ako imas simptome i pozitivan si onda si 100% zarazan. Ako si bio u kontaktu da obolelim, nemas simptome, a pozitivan si onda si 99% zarazan. Veoma je mala verovatnoca da budes pozitivan, da nemas simptome i da je detektovan neaktivan virus u tebi.

max

pre 3 godine

Predstojeca zima bi trebalo da ima najmanji broj inficiranih od gripa u ljudskoj istoriji jer stiteci se od korone, stitimo se i od gripa. Tacno da se jedni svojevoljno ne cuvaju, i da drugi nisu u mogucnosti da se cuvaju ali se ipak vecina cuva koliko toliko, neki vise drugi manje. Sve je to isto samo sto za ovu takoreci podvrstu gripa koju zovemo korona ne postoji vakcina za 30% starosno i zdravstveno osetljiviju populaciju i tu nastaje problem.

Bro

pre 3 godine

Lutko,u Australiji se završila zima i imali su ceo 1 slučaj gripa.
(Bitanga, 28. oktobar 2020 19:49)


Je l' bilo dosta snega ove godine, kao u prošlih 100?

zzz

pre 3 godine

A šta je sa ljudima koji imaju samo grip, zašto se kod njih ne bi registrovao ako već nemaju istovremeno i koronu?
Ispada da svako ko ima grip mora da ima i koronu koja onda prikriva grip.
(Milica, 28. oktobar 2020 17:15)

Koliko funkcionalno nepismeno, dakle procitam tekst bez da ste uspeli da razumete sta u njemu pise je funkcionalna nepismenost. Kod vas je izgleda zakazao obrazovni sistem.

Viseclana porodica

pre 3 godine

@Iz iskustva sa takvom vrstom zarazenih procenat nije 99%.
Pokazalo se da dosta porodica u kojima je jedan clan zarazen, a nema simptome, ostali clanovi ostaju nezarazeni.
Kako?
Na to treba traziti odgovor ili u testovima, imunitetu ili ponasanju virusa.
(je-bote, 29. oktobar 2020 17:19)

Pa to je najnormalnije. Mi smo porodica sa cetvoro dece i evo skoro 18 godina nikad se nije desilo da smo svi bolesni. Uvek je bilo po jedno dete bolesno od necega, ili neko od nas roditelja. Bilo koji virus koji su deca imala, nikad nismo izolovali to dete od drugih, sem ako je u krevetu. Sin nam je bio strasno bolestan u decembru prosle godine, skoro sedam dana, temperatura i nije mogao da ustane. Doktor rece nije grip ali je gripozni virus. Mozda je bila i korona? Uradili smo test na antitela u aprilu mesecu nemamo antitela niko. Krecemo se normalno i ako neko zakaci, zakacice, ali naravno ne znaci da cemo SVI da zakacimo ovaj ili neki drugi virus, kao sto je bio slucaj i do sad. To sto je opsta psihoza, koju indukuju politicari i mediji i neki doktori (da i oni su ljudi kao i mi, a ne neka sveta bica) je nesto sto je novo u celoj ovoj situaciji.

old ckul

pre 3 godine

Originalne delove teksta možete videti na Sputniku(juče bilo).Ovo je nategnuto i namerno pogrešno rastumačeno.Čovek je pod prvom stavkom rekao da bi pustiti takvu teoriju bilo ravno ravnoj ploči,u smislu da je ceo narativ usmeren protiv bilo koga ko posumlja u preciznost detekcije korone,pa je cinično prokomentarisao,a naša dr.ga kao nije dobro razumela,a ovi kao taj deo nisu preneli,već prepričali po svom.

realno

pre 3 godine

ove zime kakau god meru uveli vecina stanovnistva Srbije a i celog sveta ce biti zarazeno od KOVIDA-19 hteli to mi ja ili neko drugi ili ne a u bozijim rukama kakav KOVID-19 ce ja ili neko drugi da zaradi slab ili onaj najgori e sad posto su koliko sam ja shvatio testovi pismo glava i nista ne postoji sto je samo i iskljucivo test za KOVID-19 ostaje na lekaru da odluci dali je grip ili KOVID-19 posto ce mo se svi ove zime makar jednom prehladiti sve je na testu koji nije jedino i samo za KOVID-19 i odluci lekara dali smo KOVID-19 ILI GRIP ILI KORONA

je-bote

pre 3 godine

Ako si bio u kontaktu da obolelim, nemas simptome, a pozitivan si onda si 99% zarazan. Veoma je mala verovatnoca da budes pozitivan, da nemas simptome i da je detektovan neaktivan virus u tebi.
(zzz, 29. oktobar 2020 09:55)

Iz iskustva sa takvom vrstom zarazenih procenat nije 99%.
Pokazalo se da dosta porodica u kojima je jedan clan zarazen, a nema simptome, ostali clanovi ostaju nezarazeni.
Kako?
Na to treba traziti odgovor ili u testovima, imunitetu ili ponasanju virusa.

Micko

pre 3 godine

Gospodo,mene zanima da li je neki od instituta u zemlji izolovao "koronu",kao što su izolovali virus AH1...,virus "zapadnog nila" i druge koji se pojave,ili potvrdu "korone" dobijamo putemPCRa i zašto.

Smuleco

pre 3 godine

Takmiče se virus gripa, i virus korone, i korona kaže gripu: ja sam savremena, hi tech virusica, moja je budućnost, a ti umri.. muški!... I umreo nam virus gripa, ubi ga zlo devojče, šmrk.

@realKomentator

pre 3 godine

Ili je grip jednako korona? Koliko testovi detektuju obican grip?
(Marko, 28. oktobar 2020 17:22)

Grip = koronavirus
kruška = limun

Postoje testovi i oni sa velikom senzitivnošću i specifičnošću detektuju virus gripa,samo što se ne koriste tako često(legneš i odmoriš 7 dana dok grip i imunitet ne odrade svoje). Našem imunitetu je u dobroj meri poznat virus gripa. Ipak,mutacije su česte tako da osetljive kategorije stanovništva moraju da primaju vakcinu svake godine.


Koronavirus je već sasvim druga priča. Na njega skoro niko nema imunitet i zato se on širi kao požar. Ne ograničava se na respiratorni sistem,izaziva "citokinsku oluju" i zato je toliko opasan.

Lune

pre 3 godine

O ovome se odavno govori. PCR test može otkriti prisustvo virusa u organizmu, ali ne može dati informaciju o kom virusu se radi. Drugim rečima, ako ste zakačili bilo kakav virus, sezonski ili covid, test će biti pozitivan.

L.

pre 3 godine

PCR test može otkriti prisustvo virusa u organizmu, ali ne može dati informaciju o kom virusu se radi. Drugim rečima, ako ste zakačili bilo kakav virus, sezonski ili covid, test će biti pozitivan.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Lune, 28. oktobar 2020 18:02)

Ovo napisano gore je toliko pogrešno da ne vredi ni pokušati da se objasni.

bard

pre 3 godine

PCR test može otkriti prisustvo virusa u organizmu, ali ne može dati informaciju o kom virusu se radi. Drugim rečima, ako ste zakačili bilo kakav virus, sezonski ili covid, test će biti pozitivan.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Lune, 28. oktobar 2020 18:02)

Saberi se molim te...

Cile Mile

pre 3 godine

Šta ćete vi doktori da radite ako nam izumre običan grip, a u međuvremenu nađemo lek za koronu?
Doktorka, od čega biste živeli? Sumnjam da biste okopavali kukuruz. Zato ja i ne brinem za viruse.
Nego, šta ćete vi stručnjaci koji izmišljate sve ove boleštine, kada i vaša deca dođu na red za zaražavanje? Čekaćete kao stručnjaci u Černobilu, prvo da pukne pa da stisnete dugme za gašenje?
Najgore je što više ni vi ne znate šta radite...

Tanja

pre 3 godine

@Drug Igrutin mnoge stvari sa koronom su cudne, al jedna nije - to je virus i ljudi mogu da se zaraze s njim. Zarazavanje svakim virus je ugrozavanje zdravlja pojedinca, i niko nema pravo nicije zdravlje da ugrozava. Dakle, nosi masku, peri ruke i drzi distancu!

Milica

pre 3 godine

A šta je sa ljudima koji imaju samo grip, zašto se kod njih ne bi registrovao ako već nemaju istovremeno i koronu?
Ispada da svako ko ima grip mora da ima i koronu koja onda prikriva grip.

Zoran

pre 3 godine

e li, a zašto ste vakcinisali ljude protiv nečega čega nema i šta je u tim vakcinama kada su protiv ničega?(alba greaca, 28. oktobar 2020 16:51)
Ili je grip jednako korona? Koliko testovi detektuju obican grip?
(Marko, 28. oktobar 2020 17:22)
Majko moja. Jesu li ovi nasi doktori ili su svi Nostradamusi.
(Bole, 28. oktobar 2020 17:07)
Koliko neobrazovanog sveta. Pa nije vam internet samo za porniće i gledanje Farme. Vakciniše se preventivno. Koliko je to komplikovano za razumeti. Svaka vakcina služi za to pa kada ideš u Afriku dobiješ vakcinu iako nećeš imati malariju. Za sve, uslovno, postoji pcr test pa i za grip, koronu i sidu posebno... A kada se razboliš ićićeš kod vrača a ne kod lekara kojega pljuješ. Gripa nema jer se, neverovatno, štitimo maskama. Zato ih koriste u hirurgiji i kod zubara pa i kozmetičara a u Aziji u milijardama i bez korone. Jačali smo imunitet jer je aktuelna pandemija.

Ja

pre 3 godine

Nema gripa, ni prehlada, ni bilo koje druge infekcije jer je sve korona... Smanjio se cak i broj umrlih u daobravajnim nesrecama....damo korona. Jos porodjaj da zabrane i kraj igrice.

Bitanga

pre 3 godine

Komšija star oko 80 godina primio je vakcinu protiv sezonskog gripa, posle nedelju il dve umro je od korone.
(karapampula, 28. oktobar 2020 17:51)

a da nije umro od starosti ili od pada imuniteta zbog vakcine?

Drug Igrutin

pre 3 godine

Ovo napisano gore je toliko pogrešno da ne vredi ni pokušati da se objasni.
(L., 28. oktobar 2020 18:47)

Ako uzmemo u obzir, da je Kari Malis rekao, da samo prisustvo virusnog materijala, koje dobijamo PCR testom, ne znaci da je netaknut i zarazan. Zatim dobar deo firmi koje proizvode test, priznaju da imaju problema i da njihovi testovi nisu narocito pouzdani. Dodajmo tom pismo, koje je Wybren van Haga, uputio holandskom ministarstvu zdravlja, sa pitanjem, zasto je u septembru promenjen nacin tumacenja testa... Ne treba biti kovid-skeptik, da bi ti ovde nesto bilo sumnjivo.

Maja

pre 3 godine

O ovome se odavno govori. PCR test može otkriti prisustvo virusa u organizmu, ali ne može dati informaciju o kom virusu se radi. Drugim rečima, ako ste zakačili bilo kakav virus, sezonski ili covid, test će biti pozitivan.
(Lune, 28. oktobar 2020 18:02)

pa evo moj PCR je negativan, a imam zescu prehladu

Bitanga

pre 3 godine

U oktobru i inače nema gripa, već u januaru - februaru.
(Maja, 28. oktobar 2020 17:50)

Lutko,u Australiji se završila zima i imali su ceo 1 slučaj gripa.

zzz

pre 3 godine

A šta je sa ljudima koji imaju samo grip, zašto se kod njih ne bi registrovao ako već nemaju istovremeno i koronu?
Ispada da svako ko ima grip mora da ima i koronu koja onda prikriva grip.
(Milica, 28. oktobar 2020 17:15)

Koliko funkcionalno nepismeno, dakle procitam tekst bez da ste uspeli da razumete sta u njemu pise je funkcionalna nepismenost. Kod vas je izgleda zakazao obrazovni sistem.

max

pre 3 godine

Predstojeca zima bi trebalo da ima najmanji broj inficiranih od gripa u ljudskoj istoriji jer stiteci se od korone, stitimo se i od gripa. Tacno da se jedni svojevoljno ne cuvaju, i da drugi nisu u mogucnosti da se cuvaju ali se ipak vecina cuva koliko toliko, neki vise drugi manje. Sve je to isto samo sto za ovu takoreci podvrstu gripa koju zovemo korona ne postoji vakcina za 30% starosno i zdravstveno osetljiviju populaciju i tu nastaje problem.

zzz

pre 3 godine

O ovome se odavno govori. PCR test može otkriti prisustvo virusa u organizmu, ali ne može dati informaciju o kom virusu se radi. Drugim rečima, ako ste zakačili bilo kakav virus, sezonski ili covid, test će biti pozitivan.
(Lune, 28. oktobar 2020 18:02)

Ko govori o ovome? Majstor mile iz Male Mostanice? Da li vi znate uopste sta je pcr test? U stvari izvinite, moje pitanje je glupo, iz vaseg komentara se vidi da vam to nije uopste jasno. Ali zato postoji google, pa pre nego izjavite nesto potrazite sta je pcr i kako je ipak moguce da je on specifican bas za koronu.
Inace pcr test se koristi i za utvrdjivanje ocinstva. Da li vi ovim komentarom hocete da kazete da ja odem da proverim ko mi je otac i da nije bitno ciji dnk odnesem? Da posto imam oca da je svejedno ko je muski uzorak test je uvek pozitivan i potvrdan? Jel to znaci da ja imam milione oceva?

zzz

pre 3 godine

Šta ćete vi doktori da radite ako nam izumre običan grip, a u međuvremenu nađemo lek za koronu?
Doktorka, od čega biste živeli? Sumnjam da biste okopavali kukuruz. Zato ja i ne brinem za viruse.
Nego, šta ćete vi stručnjaci koji izmišljate sve ove boleštine, kada i vaša deca dođu na red za zaražavanje? Čekaćete kao stručnjaci u Černobilu, prvo da pukne pa da stisnete dugme za gašenje?
Najgore je što više ni vi ne znate šta radite...
(Cile Mile, 28. oktobar 2020 21:49)

Ja bih voleo da sledeci put kada se razbolis nikako ne ides kod doktora, jer on kopa kukuruz. Kada polonis nogu, nema bolnica, gips, fizikalna. Nemoj kod kardiologa zbog srca, hirurga kada pukne slepo crevo. Nema dokrora. Oni kopaju kukuruz jer bolesti ne postoje.
Mada nailazio sam i na druge tvoje komentare, realno ovo je maksimum koji tvoj intelekt moze da pruzi.

DMX

pre 3 godine

Grip u oktobru??
O cemu pricaju ovi ljudi? Pa tek je krenula vakcinacija za grip. Grip je prisutan tek krajem decembra u Evropi
(555, 28. oktobar 2020 18:59)

ccc...
nije ga bilo ni na "južnoj hemisveri" a kod njih se zima završila.

realno

pre 3 godine

ove zime kakau god meru uveli vecina stanovnistva Srbije a i celog sveta ce biti zarazeno od KOVIDA-19 hteli to mi ja ili neko drugi ili ne a u bozijim rukama kakav KOVID-19 ce ja ili neko drugi da zaradi slab ili onaj najgori e sad posto su koliko sam ja shvatio testovi pismo glava i nista ne postoji sto je samo i iskljucivo test za KOVID-19 ostaje na lekaru da odluci dali je grip ili KOVID-19 posto ce mo se svi ove zime makar jednom prehladiti sve je na testu koji nije jedino i samo za KOVID-19 i odluci lekara dali smo KOVID-19 ILI GRIP ILI KORONA

6

pre 3 godine

A da moooožda nije razlog to što napokon valjda perete ruke, nosite maske, ne idete baš u svaku gužvu, valjda se malko više čiste javni prostori, bar neki o nas pokušavaju da drže distancu itd?

zzz

pre 3 godine

Ako uzmemo u obzir, da je Kari Malis rekao, da samo prisustvo virusnog materijala, koje dobijamo PCR testom, ne znaci da je netaknut i zarazan. Zatim dobar deo firmi koje proizvode test, priznaju da imaju problema i da njihovi testovi nisu narocito pouzdani. Dodajmo tom pismo, koje je Wybren van Haga, uputio holandskom ministarstvu zdravlja, sa pitanjem, zasto je u septembru promenjen nacin tumacenja testa... Ne treba biti kovid-skeptik, da bi ti ovde nesto bilo sumnjivo.
(Drug Igrutin, 28. oktobar 2020 20:03)

Samo prisustvo virusnog materijala ne znaci da je zarazan, ALI, ne testiraju se ljudi nasumicno. Testiraju se oni koji imaju simptome bolesti ili su bili u kontaktu sa obolelima. Dakle ako imas simptome i pozitivan si onda si 100% zarazan. Ako si bio u kontaktu da obolelim, nemas simptome, a pozitivan si onda si 99% zarazan. Veoma je mala verovatnoca da budes pozitivan, da nemas simptome i da je detektovan neaktivan virus u tebi.

zzz

pre 3 godine

Da li test na koronu može biti pozitivan, ako čovek boluje od gripa?!
(Goran, 28. oktobar 2020 18:05)

Ne. PCR test detektuje specificne RNK sekvence koje postoje samo kod korone i nikako se ne moze pomesati sa gripom.

old ckul

pre 3 godine

Originalne delove teksta možete videti na Sputniku(juče bilo).Ovo je nategnuto i namerno pogrešno rastumačeno.Čovek je pod prvom stavkom rekao da bi pustiti takvu teoriju bilo ravno ravnoj ploči,u smislu da je ceo narativ usmeren protiv bilo koga ko posumlja u preciznost detekcije korone,pa je cinično prokomentarisao,a naša dr.ga kao nije dobro razumela,a ovi kao taj deo nisu preneli,već prepričali po svom.

Bro

pre 3 godine

Lutko,u Australiji se završila zima i imali su ceo 1 slučaj gripa.
(Bitanga, 28. oktobar 2020 19:49)


Je l' bilo dosta snega ove godine, kao u prošlih 100?

GPS

pre 3 godine

Uvedene mere protiv korone su ujedno i mere protiv gripa koje na njega (verovatno) i deluju ! Nikad nisu bile ovako masovne,organizovane i sveobuhvatne kao ove kovidne godine pa su dale rezultat !

je-bote

pre 3 godine

Ako si bio u kontaktu da obolelim, nemas simptome, a pozitivan si onda si 99% zarazan. Veoma je mala verovatnoca da budes pozitivan, da nemas simptome i da je detektovan neaktivan virus u tebi.
(zzz, 29. oktobar 2020 09:55)

Iz iskustva sa takvom vrstom zarazenih procenat nije 99%.
Pokazalo se da dosta porodica u kojima je jedan clan zarazen, a nema simptome, ostali clanovi ostaju nezarazeni.
Kako?
Na to treba traziti odgovor ili u testovima, imunitetu ili ponasanju virusa.

Micko

pre 3 godine

Gospodo,mene zanima da li je neki od instituta u zemlji izolovao "koronu",kao što su izolovali virus AH1...,virus "zapadnog nila" i druge koji se pojave,ili potvrdu "korone" dobijamo putemPCRa i zašto.

Viseclana porodica

pre 3 godine

@Iz iskustva sa takvom vrstom zarazenih procenat nije 99%.
Pokazalo se da dosta porodica u kojima je jedan clan zarazen, a nema simptome, ostali clanovi ostaju nezarazeni.
Kako?
Na to treba traziti odgovor ili u testovima, imunitetu ili ponasanju virusa.
(je-bote, 29. oktobar 2020 17:19)

Pa to je najnormalnije. Mi smo porodica sa cetvoro dece i evo skoro 18 godina nikad se nije desilo da smo svi bolesni. Uvek je bilo po jedno dete bolesno od necega, ili neko od nas roditelja. Bilo koji virus koji su deca imala, nikad nismo izolovali to dete od drugih, sem ako je u krevetu. Sin nam je bio strasno bolestan u decembru prosle godine, skoro sedam dana, temperatura i nije mogao da ustane. Doktor rece nije grip ali je gripozni virus. Mozda je bila i korona? Uradili smo test na antitela u aprilu mesecu nemamo antitela niko. Krecemo se normalno i ako neko zakaci, zakacice, ali naravno ne znaci da cemo SVI da zakacimo ovaj ili neki drugi virus, kao sto je bio slucaj i do sad. To sto je opsta psihoza, koju indukuju politicari i mediji i neki doktori (da i oni su ljudi kao i mi, a ne neka sveta bica) je nesto sto je novo u celoj ovoj situaciji.

Smuleco

pre 3 godine

Takmiče se virus gripa, i virus korone, i korona kaže gripu: ja sam savremena, hi tech virusica, moja je budućnost, a ti umri.. muški!... I umreo nam virus gripa, ubi ga zlo devojče, šmrk.