Ponedeljak, 27.07.2020.

11:48

Kardiolog: "Ljudi ne umiru od virusa, nego od posledica, ali nije suština da bežimo" VIDEO

Izvor: B92

Kardiolog: "Ljudi ne umiru od virusa, nego od posledica, ali nije suština da bežimo" VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

48 Komentari

Sortiraj po:

Danijela

pre 3 godine

Doktor je lepo objasnio.Veliki problem je sto ljudi ne razmisljaju o imunitetu. Veliki problem je sto ljudi nose masku, ali su sa druge strane pusaci,hrane se nezdravo... Vrhunac je kada vidite na planini u sred sume roditelje i decu sa maskom... Tuzno, zaista...

Zana

pre 3 godine

Mi to Svi znamo.Za Viruse nema leka sem lekova za podizanje imuniteta .Ali zato ima lek za bakterijsku infekciju koja se obično nadovezuje na Virusnu infekciju.
Tako da svakog pacijenta treba tretirati u skladu sa novo nastalom situacijom.
Znam da smo često kod Virusnih infekcija sa povišenom temperaturom dobijali Dovicin caps.koje su bile efikasne.

Noblica

pre 3 godine

(City Slicker, 27. jul 2020 18:40)

Da, neko sa dijabetesom bi MOGAO da doživi duboku starost, ali kod mnogih to nije slučaj u identičnim uslovima. Mogu i ja da preživim skok iz aviona bez padobrana, ali se ne bih baš kladio na to.

U Srbiji svake godine umre oko 100 hiljada ljudi. Sto hiljada. Koliko je do sada navodno umrlo od korone? Koji je procenat u pitanju? Jedan posto? Manje?
Koliko je sigurno da su ti ljudi preminuli isključivo od posledica korone? Ko, i na osnovu čega to može da tvrdi bez urađene obdukcije?

Inače je ove godine od januara do juna smrtnost MANJA nego prethodne godine u isto vreme, sa ili bez korone. Evo i zvaničnog dokaza:

https://www.stat.gov.rs/vesti/20200724-zivorodjeni-i-umrli-januar-junj-2020/?s=1803

Zašto je korona toliko u fokusu kada je zanemarljiva u odnosu na sve ostale bolesti? Bukvalno zanemarljiva. Ljudi u velikom broju nažalost umiru svaki dan od srca i raka. Zašto se ne radi nešto po tom pitanju? Samo korona, korona, korona.

City Slicker

pre 3 godine

@...Šta ako neko umre od dijabetesa, starosti, moždanog ili srčanog udara? To što je neko od njih bio pozitivan na ovim "preciznim" testovima na koronu koje imamo ne znači nipošto da je od toga umro...
(Bevita, 27. jul 2020 15:12) Ako neko ima dijabetes koji je pod punom kontrolom, redovno uzima terapiju i pridržava se režima ishrane i aktivnosti, apsolutno može da doživi duboku starost kao i neko ko nema dijabetes. Ako oboli od kovida i zbog toga dođe do drastičnog pogoršanja postojećeg stanja organizma što nažalost može da vodi i do smrti, taj pacijent je umro od kovida a ne od dijabetesa. Kovid je doveo do turbulencije do tada kontrolisanog stanja a ne ta osnovna hronična bolest. Kako to ljudi ne mogu da shvate?

usko strucno bez svastarenja

pre 3 godine

Kardiolozi da se vise ne javljaju na temu virusa, jer ljudi umiru i direktno od virusa (kad preuzme/unisti dovoljno zdravih celija) i direktnih i indirektnih posledica istog (od neke druge bolesti koja iskoristi "pomoc" virusa ili preterane reakcije imunog sistema koji ubije i virus i domacina)

Helios

pre 3 godine

Doktor je upravo objasno kako su tkzv. mere oborile zdravstveno stanje cele nacije spram svih bolesti a pogotovu kako su povećale posledice neminovnog 2. talasa. Mere koje glupa Švedska nije imala...
Pogledajte najnoviju meru - pojačane inspekcije. Šta će to doneti? Neminovno samo jedno: da će inspektori postati najveći rasejivači epidemije... Ali kome to objasniti? Narodu koji je sluđen i kuka na to u komentarima? Ćatama koji sebe zovu "epidemiolozi"?

alkos

pre 3 godine

Ovaj doktor je nabolje opisao uticaj virusa na organizam. Slusao sam ga ranije. Tesko je u kratkoj formi objasniti sve, zato zvuci pomalo bezveze kad se ovako prense , ali sam ga slusao i kad je detaljno sve objasnio i tad je i meni kao laiku bilo sve potpuno jasno.

Bevita

pre 3 godine

Dakle kovid jeste uzrok smrti ako se osoba zarazi i tu nema diskusije.
(Milky, 27. jul 2020 12:27)

To "nema diskusije" može možda da prođe kod kuće na selu. Ima ovde itekako diskusije.

Ko, i na osnovu kojih istraživanja može da tvrdi da je kod svih ovih ljudi uzrok smrti korona, bez odrađene autopsije?
Šta ako neko umre od dijabetesa, starosti, moždanog ili srčanog udara? To što je neko od njih bio pozitivan na ovim "preciznim" testovima na koronu koje imamo ne znači nipošto da je od toga umro.

Ovaj virus je postao mejnstrim iz nekog razloga, a zaraženo je 0,3 posto populacije. Čak je i po zvaničnim podacima smrtnost mizerna u odnosu na druge bolesti. Još mizernija ako se u obzir uzmu tvrdnje da je deset ili dvadeset puta više ljudi zaraženo. O čemu je reč?
To je stvar diskusije.

dr

pre 3 godine

Kolega,pobogu! Pa da nije virusa, ne bi bilo ni posledica. Kako onda "ne umiru od virusa". Zbog ovakvih "pametnih" izjava, narod se i nalazi u nedoumici. Da rezimiram: virus Covid 19 je izuzetno opasan, izuzetno lako se prenosi i sto je naktragicnije, cesto ubija. Tacka. Nosite maske i cuvajte se dok ne stigne vakcina, koja je, nazalost, jedini nacin da pobedimo ovu posast. Srdacan pozdrav.

Asklepije

pre 3 godine

To je kao da kažeš da niko nikada nije umro od uboda nožem. Svi ubodeni su umrli jer su iskrvarili...
(Wolf, 27. jul 2020 12:44)

Nije isto, to je kao da nekog otruju, onda izbodu nožem i na kraju izrešetaju, i sad od čega je umro, možda od infarkta!

hugo

pre 3 godine

@mara netacno maro, pisao sam jos pre 2 meseca po portalima moji su moguci uzroci smrti od strane drugih organskih sistema. jos odavno se zna da se kod ARDSa kao jedan od znakova javlja plucna hipertenzija ciji je retrogradni pritisak ubitacan za slabo srce. sada se samo pojavio neko na televiziji da to kaze, inace nista novo.
dalji uzroci smrti su acidoza, uremija, hiperkalemija usled acidoze koja zaustavlja srce u dijastoli, hemoragijska dijateza itd itd... pluca su glavni puferski sistem, njihov slom dovodi do hipoksije i acidoze koje dalje povlace druge organe kao domine...

Smuleco

pre 3 godine

Sve smrti se uglavnom u vreme korone, pripisuju koroni!
(Smuleco, 27. jul 2020 11:54)

Naravno ako je osoba zaražena.Ljudi pre korone su živeli sa slabostima i 40 godina.Tako je moj otac napunio 88god i pored tri bajpasa od 68god. i dva moždana udara od pre pet godina.Dakle kovid jeste uzrok smrti ako se osoba zarazi i tu nema diskusije.
(Milky, 27. jul 2020 12:27)

Hajde molim te, znaš ti vrlo dobro šta sam hteo da kažem, nego je nezgodno ono što sam rekao. Govorim o nekritičkom i "po inerciji" pridavanju koroni većeg značaja kao direktnog i indirektnog uzročnika smrti, od onoga koji ovaj virus objektivno ima. Samo jedno pitanje: kada su lekari talambasali o smrtima do kojih je doveo grip u sezonama epidemija, kod hroničnih srčanih i plućnih bolesnika, a bilo ih je ihaha koliko?! Nikada!!

Znalac

pre 3 godine

Ovo je vise da poludis, ispade da svaki simptom moze da odgovara kovidu. Ja sam prva s pocetka ratovala sa teorericarima zavere, ali sta vise covek da misli , osim da nas sludjuju. Da kazem nesto kao potpuni medicinaki laik, a bez namere da sirim paniku -ovi doktori veze nemaju. I kako da imaju, kada se jos nisu ni sprovele nikakve opsezne studije, ovo je sve sveze, oni hvataju podatke usput, i trtljaju po televizijama. Neka nam je Bog u pomoci.
(Mara, 27. jul 2020 12:07)

Eto nama najcenjenijeg komentara, gopodja Mara koja je po sopstvenom priznanju totalni medicinaki laik (u prevodu ne zna ništa o temi) nam je ratovala sa nekakvim teoreticarim zavere?! Zašto?
Zbog čega se kod nas najžešće bore i svadjaju ljudi koji se ne razumeju u ono što pišu? Zašto ne "ratujete" oko stvari koje poznajete?

Doktor direktor

pre 3 godine

Od nečega umiru, sad dal je od otkazivanja organa usled virusa korona ili što ne mogu da dođu na red za lečenje druge bolesti svejedno narod umire, a svi ti kojima je lečenje odloženo zbog epidemije pa umru usled druge bolesti su takođe žrtve epidemije jer bi se u normalnim uslovima neki izlečili ili bar produžili život, i oni ne ulaze u te statistike..

argus

pre 3 godine

Tako je ali nije ovo nova vest, 5. juna je bio savršen webinar koji je držao profesor Srdjan Pešić farmakolog, sve je objasnio do detalja.

S. M

pre 3 godine

Ne razumem o kakvim posledicama je mislio. Prošle godine je u Srbiji od kardio vaskularnih oboljenja preminule preko 52000 ljudi. Što znači da je dnevno umiralo 144 osobe. Pa po toj statistici smo prvi u Evropi. I po još jednoj statistici smo prvi po glavi stanovnika, po obolelima i preminulima od onkološkim problema za koji se ne zna tačan broj. Svako objašnjenje doktora voleo bi čuti ili pročitati, pre dešavanja sa koronom i da daju svoj sud. Ovako, sve mi deluje politizovano

bg

pre 3 godine

Uzrok smrti je uvek virus i kad ljudi imaju narušeno zdravlje...ko može da tvrdi da ljudi ne bi živeli još neko vreme? Tako da je virus ubija ljudem

Doktor s neke druge grane

pre 3 godine

Sve smrti se uglavnom u vreme korone, pripisuju koroni!
(Smuleco, 27. jul 2020 11:54)

Naravno ako je osoba zaražena.
(Milky, 27. jul 2020 12:27)

A šta ako je taj zaraženi s koronom imao još nekih 10 ili više drugih (sezonskih) infekcija i još uz to npr. astmu ili kronični bronhitis, i još za to vrijeme još dobio i upalu pluća, i umre, od čega je onda taj umro?!
U tome je problem, samo korona varijabla se gleda, a sve ovo ostalo se zanemaruje!

VUK

pre 3 godine

Ne umiru od virusa , već od posledica !?!?!?!? Posledica od čega ?????? Šta je uzrok smrti mim kumu koji je 15 dana pre zaraze bio POTPUNO ZDRAV čovek!!! Corona ga je vezala za postelju , kiseonik,kasnije za respirator i na kraju sahranila. Od posledica !?! Ne bi bilo posledica da nije dobio virus!!! Da li ste normalni ?

Mara

pre 3 godine

Ovo je vise da poludis, ispade da svaki simptom moze da odgovara kovidu. Ja sam prva s pocetka ratovala sa teorericarima zavere, ali sta vise covek da misli , osim da nas sludjuju. Da kazem nesto kao potpuni medicinaki laik, a bez namere da sirim paniku -ovi doktori veze nemaju. I kako da imaju, kada se jos nisu ni sprovele nikakve opsezne studije, ovo je sve sveze, oni hvataju podatke usput, i trtljaju po televizijama. Neka nam je Bog u pomoci.

Kolega

pre 3 godine

Skoro svi virusi su za ljude bezopasni a ovi koji su opasni protiv njih nema skoro nikakve pomoći, medicus curat, natura sanat.
Nonstop smo zaraženi i svakodnevno se zaražavamo sa gomilom virusa ali se ne razbolijevamo, to je bitna razlika.

Za ovaj virus se pouzdano ne zna da li se ljudi razbolijevaju ili pogotovo ne da li umiru, to šta nam svaki dan objavljuju koliko je ljudi umrlo od korone oni ne znaju zapravo od čega su ti ljudi umrli.

Nenad

pre 3 godine

Nauka se pretvorila u izjave tipa: sve vise i pojacano. Sta to bre znaci? Gde su brojevi? Recimo na 100.000 stanovnika od korone umre XY, od sezonskog gripa XY, tezi oblik dobije toliko i toliko. Srcana oboljenja vezana sa kovidom dobije toliko. Ja sam izgleda stigao iz 20. veka pa verujem brojkama.

duda

pre 3 godine

Tako je, ako je neka smrt posledica korone onda je to Korona a ne srčani udar.
Laik sam,koristim zdrav razum, zamislite ljude koji imaju maligno oboljenje i na keaju otkaže srce.... da li je to iznenada srcani udar?!???!

goranh

pre 3 godine

Ovo je vise da poludis, ispade da svaki simptom moze da odgovara kovidu. ...ali sta vise covek da misli, osim da nas sludjuju... -ovi doktori veze nemaju...
(Mara, 27. jul 2020 12:07)

Ne boj se Maro, niko te ne sluđuje, ovo su opšte poznate stvari, samo doktori misle ako oni znaju svi znaju, pa nam i ne pričaju sve, svaki virus napada sve organe samo što nije jednako moćan kod svih napada, tako ova korona najviše štete pravi na plućima, al kad nemaš vazduha onda trpi srce a zbog nedovoljnog kiseonika i celo telo, pa gde si najslabiji tu će da pukne. Moj ti je savet da ne gledaš i ne čitaš vesti vezane za koronu.

Kosta

pre 3 godine

Ne umire se ni od virusa Ebole ili Morbila vec od posledica . Dakle cista akademska konstatacija . Uzrocno posledicna veza . Ali to ne menja sustinu price . Nisi poginuo u saobracajnoj nesreci vec od povreda nastalih tom prilikom .

Kikujiro

pre 3 godine

Tri Super Oružja savremene Nauke koja će spasiti svet: maske, centimetri i sapun, maske, centimetri i sapun... Živeo nam Bili 1000 godina...

Kikujiro

pre 3 godine

Smehotresna olimpijada, sekta Dižemo imunitet za jedan dan, dlan o dlan i pobedjujemo koronu...

Cela jedna Nauka, u svim zemljama sveta, se svela na maske, centimetre i sapun, da dodamo i vitamin C...

Milky

pre 3 godine

Sve smrti se uglavnom u vreme korone, pripisuju koroni!
(Smuleco, 27. jul 2020 11:54)

Naravno ako je osoba zaražena.Ljudi pre korone su živeli sa slabostima i 40 godina.Tako je moj otac napunio 88god i pored tri bajpasa od 68god. i dva moždana udara od pre pet godina.Dakle kovid jeste uzrok smrti ako se osoba zarazi i tu nema diskusije.

Kosta

pre 3 godine

Ne umire se ni od virusa Ebole ili Morbila vec od posledica . Dakle cista akademska konstatacija . Uzrocno posledicna veza . Ali to ne menja sustinu price . Nisi poginuo u saobracajnoj nesreci vec od povreda nastalih tom prilikom .

Mara

pre 3 godine

Ovo je vise da poludis, ispade da svaki simptom moze da odgovara kovidu. Ja sam prva s pocetka ratovala sa teorericarima zavere, ali sta vise covek da misli , osim da nas sludjuju. Da kazem nesto kao potpuni medicinaki laik, a bez namere da sirim paniku -ovi doktori veze nemaju. I kako da imaju, kada se jos nisu ni sprovele nikakve opsezne studije, ovo je sve sveze, oni hvataju podatke usput, i trtljaju po televizijama. Neka nam je Bog u pomoci.

Milky

pre 3 godine

Sve smrti se uglavnom u vreme korone, pripisuju koroni!
(Smuleco, 27. jul 2020 11:54)

Naravno ako je osoba zaražena.Ljudi pre korone su živeli sa slabostima i 40 godina.Tako je moj otac napunio 88god i pored tri bajpasa od 68god. i dva moždana udara od pre pet godina.Dakle kovid jeste uzrok smrti ako se osoba zarazi i tu nema diskusije.

Kikujiro

pre 3 godine

Smehotresna olimpijada, sekta Dižemo imunitet za jedan dan, dlan o dlan i pobedjujemo koronu...

Cela jedna Nauka, u svim zemljama sveta, se svela na maske, centimetre i sapun, da dodamo i vitamin C...

Kikujiro

pre 3 godine

Tri Super Oružja savremene Nauke koja će spasiti svet: maske, centimetri i sapun, maske, centimetri i sapun... Živeo nam Bili 1000 godina...

Bevita

pre 3 godine

Dakle kovid jeste uzrok smrti ako se osoba zarazi i tu nema diskusije.
(Milky, 27. jul 2020 12:27)

To "nema diskusije" može možda da prođe kod kuće na selu. Ima ovde itekako diskusije.

Ko, i na osnovu kojih istraživanja može da tvrdi da je kod svih ovih ljudi uzrok smrti korona, bez odrađene autopsije?
Šta ako neko umre od dijabetesa, starosti, moždanog ili srčanog udara? To što je neko od njih bio pozitivan na ovim "preciznim" testovima na koronu koje imamo ne znači nipošto da je od toga umro.

Ovaj virus je postao mejnstrim iz nekog razloga, a zaraženo je 0,3 posto populacije. Čak je i po zvaničnim podacima smrtnost mizerna u odnosu na druge bolesti. Još mizernija ako se u obzir uzmu tvrdnje da je deset ili dvadeset puta više ljudi zaraženo. O čemu je reč?
To je stvar diskusije.

Helios

pre 3 godine

Doktor je upravo objasno kako su tkzv. mere oborile zdravstveno stanje cele nacije spram svih bolesti a pogotovu kako su povećale posledice neminovnog 2. talasa. Mere koje glupa Švedska nije imala...
Pogledajte najnoviju meru - pojačane inspekcije. Šta će to doneti? Neminovno samo jedno: da će inspektori postati najveći rasejivači epidemije... Ali kome to objasniti? Narodu koji je sluđen i kuka na to u komentarima? Ćatama koji sebe zovu "epidemiolozi"?

dr

pre 3 godine

Kolega,pobogu! Pa da nije virusa, ne bi bilo ni posledica. Kako onda "ne umiru od virusa". Zbog ovakvih "pametnih" izjava, narod se i nalazi u nedoumici. Da rezimiram: virus Covid 19 je izuzetno opasan, izuzetno lako se prenosi i sto je naktragicnije, cesto ubija. Tacka. Nosite maske i cuvajte se dok ne stigne vakcina, koja je, nazalost, jedini nacin da pobedimo ovu posast. Srdacan pozdrav.

Doktor direktor

pre 3 godine

Od nečega umiru, sad dal je od otkazivanja organa usled virusa korona ili što ne mogu da dođu na red za lečenje druge bolesti svejedno narod umire, a svi ti kojima je lečenje odloženo zbog epidemije pa umru usled druge bolesti su takođe žrtve epidemije jer bi se u normalnim uslovima neki izlečili ili bar produžili život, i oni ne ulaze u te statistike..

usko strucno bez svastarenja

pre 3 godine

Kardiolozi da se vise ne javljaju na temu virusa, jer ljudi umiru i direktno od virusa (kad preuzme/unisti dovoljno zdravih celija) i direktnih i indirektnih posledica istog (od neke druge bolesti koja iskoristi "pomoc" virusa ili preterane reakcije imunog sistema koji ubije i virus i domacina)

Smuleco

pre 3 godine

Sve smrti se uglavnom u vreme korone, pripisuju koroni!
(Smuleco, 27. jul 2020 11:54)

Naravno ako je osoba zaražena.Ljudi pre korone su živeli sa slabostima i 40 godina.Tako je moj otac napunio 88god i pored tri bajpasa od 68god. i dva moždana udara od pre pet godina.Dakle kovid jeste uzrok smrti ako se osoba zarazi i tu nema diskusije.
(Milky, 27. jul 2020 12:27)

Hajde molim te, znaš ti vrlo dobro šta sam hteo da kažem, nego je nezgodno ono što sam rekao. Govorim o nekritičkom i "po inerciji" pridavanju koroni većeg značaja kao direktnog i indirektnog uzročnika smrti, od onoga koji ovaj virus objektivno ima. Samo jedno pitanje: kada su lekari talambasali o smrtima do kojih je doveo grip u sezonama epidemija, kod hroničnih srčanih i plućnih bolesnika, a bilo ih je ihaha koliko?! Nikada!!

Asklepije

pre 3 godine

To je kao da kažeš da niko nikada nije umro od uboda nožem. Svi ubodeni su umrli jer su iskrvarili...
(Wolf, 27. jul 2020 12:44)

Nije isto, to je kao da nekog otruju, onda izbodu nožem i na kraju izrešetaju, i sad od čega je umro, možda od infarkta!

VUK

pre 3 godine

Ne umiru od virusa , već od posledica !?!?!?!? Posledica od čega ?????? Šta je uzrok smrti mim kumu koji je 15 dana pre zaraze bio POTPUNO ZDRAV čovek!!! Corona ga je vezala za postelju , kiseonik,kasnije za respirator i na kraju sahranila. Od posledica !?! Ne bi bilo posledica da nije dobio virus!!! Da li ste normalni ?

City Slicker

pre 3 godine

@...Šta ako neko umre od dijabetesa, starosti, moždanog ili srčanog udara? To što je neko od njih bio pozitivan na ovim "preciznim" testovima na koronu koje imamo ne znači nipošto da je od toga umro...
(Bevita, 27. jul 2020 15:12) Ako neko ima dijabetes koji je pod punom kontrolom, redovno uzima terapiju i pridržava se režima ishrane i aktivnosti, apsolutno može da doživi duboku starost kao i neko ko nema dijabetes. Ako oboli od kovida i zbog toga dođe do drastičnog pogoršanja postojećeg stanja organizma što nažalost može da vodi i do smrti, taj pacijent je umro od kovida a ne od dijabetesa. Kovid je doveo do turbulencije do tada kontrolisanog stanja a ne ta osnovna hronična bolest. Kako to ljudi ne mogu da shvate?

goranh

pre 3 godine

Ovo je vise da poludis, ispade da svaki simptom moze da odgovara kovidu. ...ali sta vise covek da misli, osim da nas sludjuju... -ovi doktori veze nemaju...
(Mara, 27. jul 2020 12:07)

Ne boj se Maro, niko te ne sluđuje, ovo su opšte poznate stvari, samo doktori misle ako oni znaju svi znaju, pa nam i ne pričaju sve, svaki virus napada sve organe samo što nije jednako moćan kod svih napada, tako ova korona najviše štete pravi na plućima, al kad nemaš vazduha onda trpi srce a zbog nedovoljnog kiseonika i celo telo, pa gde si najslabiji tu će da pukne. Moj ti je savet da ne gledaš i ne čitaš vesti vezane za koronu.

bg

pre 3 godine

Uzrok smrti je uvek virus i kad ljudi imaju narušeno zdravlje...ko može da tvrdi da ljudi ne bi živeli još neko vreme? Tako da je virus ubija ljudem

Znalac

pre 3 godine

Ovo je vise da poludis, ispade da svaki simptom moze da odgovara kovidu. Ja sam prva s pocetka ratovala sa teorericarima zavere, ali sta vise covek da misli , osim da nas sludjuju. Da kazem nesto kao potpuni medicinaki laik, a bez namere da sirim paniku -ovi doktori veze nemaju. I kako da imaju, kada se jos nisu ni sprovele nikakve opsezne studije, ovo je sve sveze, oni hvataju podatke usput, i trtljaju po televizijama. Neka nam je Bog u pomoci.
(Mara, 27. jul 2020 12:07)

Eto nama najcenjenijeg komentara, gopodja Mara koja je po sopstvenom priznanju totalni medicinaki laik (u prevodu ne zna ništa o temi) nam je ratovala sa nekakvim teoreticarim zavere?! Zašto?
Zbog čega se kod nas najžešće bore i svadjaju ljudi koji se ne razumeju u ono što pišu? Zašto ne "ratujete" oko stvari koje poznajete?

alkos

pre 3 godine

Ovaj doktor je nabolje opisao uticaj virusa na organizam. Slusao sam ga ranije. Tesko je u kratkoj formi objasniti sve, zato zvuci pomalo bezveze kad se ovako prense , ali sam ga slusao i kad je detaljno sve objasnio i tad je i meni kao laiku bilo sve potpuno jasno.

S. M

pre 3 godine

Ne razumem o kakvim posledicama je mislio. Prošle godine je u Srbiji od kardio vaskularnih oboljenja preminule preko 52000 ljudi. Što znači da je dnevno umiralo 144 osobe. Pa po toj statistici smo prvi u Evropi. I po još jednoj statistici smo prvi po glavi stanovnika, po obolelima i preminulima od onkološkim problema za koji se ne zna tačan broj. Svako objašnjenje doktora voleo bi čuti ili pročitati, pre dešavanja sa koronom i da daju svoj sud. Ovako, sve mi deluje politizovano

Kolega

pre 3 godine

Skoro svi virusi su za ljude bezopasni a ovi koji su opasni protiv njih nema skoro nikakve pomoći, medicus curat, natura sanat.
Nonstop smo zaraženi i svakodnevno se zaražavamo sa gomilom virusa ali se ne razbolijevamo, to je bitna razlika.

Za ovaj virus se pouzdano ne zna da li se ljudi razbolijevaju ili pogotovo ne da li umiru, to šta nam svaki dan objavljuju koliko je ljudi umrlo od korone oni ne znaju zapravo od čega su ti ljudi umrli.

Doktor s neke druge grane

pre 3 godine

Sve smrti se uglavnom u vreme korone, pripisuju koroni!
(Smuleco, 27. jul 2020 11:54)

Naravno ako je osoba zaražena.
(Milky, 27. jul 2020 12:27)

A šta ako je taj zaraženi s koronom imao još nekih 10 ili više drugih (sezonskih) infekcija i još uz to npr. astmu ili kronični bronhitis, i još za to vrijeme još dobio i upalu pluća, i umre, od čega je onda taj umro?!
U tome je problem, samo korona varijabla se gleda, a sve ovo ostalo se zanemaruje!

Nenad

pre 3 godine

Nauka se pretvorila u izjave tipa: sve vise i pojacano. Sta to bre znaci? Gde su brojevi? Recimo na 100.000 stanovnika od korone umre XY, od sezonskog gripa XY, tezi oblik dobije toliko i toliko. Srcana oboljenja vezana sa kovidom dobije toliko. Ja sam izgleda stigao iz 20. veka pa verujem brojkama.

Noblica

pre 3 godine

(City Slicker, 27. jul 2020 18:40)

Da, neko sa dijabetesom bi MOGAO da doživi duboku starost, ali kod mnogih to nije slučaj u identičnim uslovima. Mogu i ja da preživim skok iz aviona bez padobrana, ali se ne bih baš kladio na to.

U Srbiji svake godine umre oko 100 hiljada ljudi. Sto hiljada. Koliko je do sada navodno umrlo od korone? Koji je procenat u pitanju? Jedan posto? Manje?
Koliko je sigurno da su ti ljudi preminuli isključivo od posledica korone? Ko, i na osnovu čega to može da tvrdi bez urađene obdukcije?

Inače je ove godine od januara do juna smrtnost MANJA nego prethodne godine u isto vreme, sa ili bez korone. Evo i zvaničnog dokaza:

https://www.stat.gov.rs/vesti/20200724-zivorodjeni-i-umrli-januar-junj-2020/?s=1803

Zašto je korona toliko u fokusu kada je zanemarljiva u odnosu na sve ostale bolesti? Bukvalno zanemarljiva. Ljudi u velikom broju nažalost umiru svaki dan od srca i raka. Zašto se ne radi nešto po tom pitanju? Samo korona, korona, korona.

duda

pre 3 godine

Tako je, ako je neka smrt posledica korone onda je to Korona a ne srčani udar.
Laik sam,koristim zdrav razum, zamislite ljude koji imaju maligno oboljenje i na keaju otkaže srce.... da li je to iznenada srcani udar?!???!

hugo

pre 3 godine

@mara netacno maro, pisao sam jos pre 2 meseca po portalima moji su moguci uzroci smrti od strane drugih organskih sistema. jos odavno se zna da se kod ARDSa kao jedan od znakova javlja plucna hipertenzija ciji je retrogradni pritisak ubitacan za slabo srce. sada se samo pojavio neko na televiziji da to kaze, inace nista novo.
dalji uzroci smrti su acidoza, uremija, hiperkalemija usled acidoze koja zaustavlja srce u dijastoli, hemoragijska dijateza itd itd... pluca su glavni puferski sistem, njihov slom dovodi do hipoksije i acidoze koje dalje povlace druge organe kao domine...

argus

pre 3 godine

Tako je ali nije ovo nova vest, 5. juna je bio savršen webinar koji je držao profesor Srdjan Pešić farmakolog, sve je objasnio do detalja.

Zana

pre 3 godine

Mi to Svi znamo.Za Viruse nema leka sem lekova za podizanje imuniteta .Ali zato ima lek za bakterijsku infekciju koja se obično nadovezuje na Virusnu infekciju.
Tako da svakog pacijenta treba tretirati u skladu sa novo nastalom situacijom.
Znam da smo često kod Virusnih infekcija sa povišenom temperaturom dobijali Dovicin caps.koje su bile efikasne.

Danijela

pre 3 godine

Doktor je lepo objasnio.Veliki problem je sto ljudi ne razmisljaju o imunitetu. Veliki problem je sto ljudi nose masku, ali su sa druge strane pusaci,hrane se nezdravo... Vrhunac je kada vidite na planini u sred sume roditelje i decu sa maskom... Tuzno, zaista...

Mara

pre 3 godine

Ovo je vise da poludis, ispade da svaki simptom moze da odgovara kovidu. Ja sam prva s pocetka ratovala sa teorericarima zavere, ali sta vise covek da misli , osim da nas sludjuju. Da kazem nesto kao potpuni medicinaki laik, a bez namere da sirim paniku -ovi doktori veze nemaju. I kako da imaju, kada se jos nisu ni sprovele nikakve opsezne studije, ovo je sve sveze, oni hvataju podatke usput, i trtljaju po televizijama. Neka nam je Bog u pomoci.

Milky

pre 3 godine

Sve smrti se uglavnom u vreme korone, pripisuju koroni!
(Smuleco, 27. jul 2020 11:54)

Naravno ako je osoba zaražena.Ljudi pre korone su živeli sa slabostima i 40 godina.Tako je moj otac napunio 88god i pored tri bajpasa od 68god. i dva moždana udara od pre pet godina.Dakle kovid jeste uzrok smrti ako se osoba zarazi i tu nema diskusije.

Kikujiro

pre 3 godine

Tri Super Oružja savremene Nauke koja će spasiti svet: maske, centimetri i sapun, maske, centimetri i sapun... Živeo nam Bili 1000 godina...

Kikujiro

pre 3 godine

Smehotresna olimpijada, sekta Dižemo imunitet za jedan dan, dlan o dlan i pobedjujemo koronu...

Cela jedna Nauka, u svim zemljama sveta, se svela na maske, centimetre i sapun, da dodamo i vitamin C...

dr

pre 3 godine

Kolega,pobogu! Pa da nije virusa, ne bi bilo ni posledica. Kako onda "ne umiru od virusa". Zbog ovakvih "pametnih" izjava, narod se i nalazi u nedoumici. Da rezimiram: virus Covid 19 je izuzetno opasan, izuzetno lako se prenosi i sto je naktragicnije, cesto ubija. Tacka. Nosite maske i cuvajte se dok ne stigne vakcina, koja je, nazalost, jedini nacin da pobedimo ovu posast. Srdacan pozdrav.

Bevita

pre 3 godine

Dakle kovid jeste uzrok smrti ako se osoba zarazi i tu nema diskusije.
(Milky, 27. jul 2020 12:27)

To "nema diskusije" može možda da prođe kod kuće na selu. Ima ovde itekako diskusije.

Ko, i na osnovu kojih istraživanja može da tvrdi da je kod svih ovih ljudi uzrok smrti korona, bez odrađene autopsije?
Šta ako neko umre od dijabetesa, starosti, moždanog ili srčanog udara? To što je neko od njih bio pozitivan na ovim "preciznim" testovima na koronu koje imamo ne znači nipošto da je od toga umro.

Ovaj virus je postao mejnstrim iz nekog razloga, a zaraženo je 0,3 posto populacije. Čak je i po zvaničnim podacima smrtnost mizerna u odnosu na druge bolesti. Još mizernija ako se u obzir uzmu tvrdnje da je deset ili dvadeset puta više ljudi zaraženo. O čemu je reč?
To je stvar diskusije.

Kosta

pre 3 godine

Ne umire se ni od virusa Ebole ili Morbila vec od posledica . Dakle cista akademska konstatacija . Uzrocno posledicna veza . Ali to ne menja sustinu price . Nisi poginuo u saobracajnoj nesreci vec od povreda nastalih tom prilikom .

usko strucno bez svastarenja

pre 3 godine

Kardiolozi da se vise ne javljaju na temu virusa, jer ljudi umiru i direktno od virusa (kad preuzme/unisti dovoljno zdravih celija) i direktnih i indirektnih posledica istog (od neke druge bolesti koja iskoristi "pomoc" virusa ili preterane reakcije imunog sistema koji ubije i virus i domacina)

City Slicker

pre 3 godine

@...Šta ako neko umre od dijabetesa, starosti, moždanog ili srčanog udara? To što je neko od njih bio pozitivan na ovim "preciznim" testovima na koronu koje imamo ne znači nipošto da je od toga umro...
(Bevita, 27. jul 2020 15:12) Ako neko ima dijabetes koji je pod punom kontrolom, redovno uzima terapiju i pridržava se režima ishrane i aktivnosti, apsolutno može da doživi duboku starost kao i neko ko nema dijabetes. Ako oboli od kovida i zbog toga dođe do drastičnog pogoršanja postojećeg stanja organizma što nažalost može da vodi i do smrti, taj pacijent je umro od kovida a ne od dijabetesa. Kovid je doveo do turbulencije do tada kontrolisanog stanja a ne ta osnovna hronična bolest. Kako to ljudi ne mogu da shvate?

bg

pre 3 godine

Uzrok smrti je uvek virus i kad ljudi imaju narušeno zdravlje...ko može da tvrdi da ljudi ne bi živeli još neko vreme? Tako da je virus ubija ljudem

Smuleco

pre 3 godine

Sve smrti se uglavnom u vreme korone, pripisuju koroni!
(Smuleco, 27. jul 2020 11:54)

Naravno ako je osoba zaražena.Ljudi pre korone su živeli sa slabostima i 40 godina.Tako je moj otac napunio 88god i pored tri bajpasa od 68god. i dva moždana udara od pre pet godina.Dakle kovid jeste uzrok smrti ako se osoba zarazi i tu nema diskusije.
(Milky, 27. jul 2020 12:27)

Hajde molim te, znaš ti vrlo dobro šta sam hteo da kažem, nego je nezgodno ono što sam rekao. Govorim o nekritičkom i "po inerciji" pridavanju koroni većeg značaja kao direktnog i indirektnog uzročnika smrti, od onoga koji ovaj virus objektivno ima. Samo jedno pitanje: kada su lekari talambasali o smrtima do kojih je doveo grip u sezonama epidemija, kod hroničnih srčanih i plućnih bolesnika, a bilo ih je ihaha koliko?! Nikada!!

Znalac

pre 3 godine

Ovo je vise da poludis, ispade da svaki simptom moze da odgovara kovidu. Ja sam prva s pocetka ratovala sa teorericarima zavere, ali sta vise covek da misli , osim da nas sludjuju. Da kazem nesto kao potpuni medicinaki laik, a bez namere da sirim paniku -ovi doktori veze nemaju. I kako da imaju, kada se jos nisu ni sprovele nikakve opsezne studije, ovo je sve sveze, oni hvataju podatke usput, i trtljaju po televizijama. Neka nam je Bog u pomoci.
(Mara, 27. jul 2020 12:07)

Eto nama najcenjenijeg komentara, gopodja Mara koja je po sopstvenom priznanju totalni medicinaki laik (u prevodu ne zna ništa o temi) nam je ratovala sa nekakvim teoreticarim zavere?! Zašto?
Zbog čega se kod nas najžešće bore i svadjaju ljudi koji se ne razumeju u ono što pišu? Zašto ne "ratujete" oko stvari koje poznajete?

Helios

pre 3 godine

Doktor je upravo objasno kako su tkzv. mere oborile zdravstveno stanje cele nacije spram svih bolesti a pogotovu kako su povećale posledice neminovnog 2. talasa. Mere koje glupa Švedska nije imala...
Pogledajte najnoviju meru - pojačane inspekcije. Šta će to doneti? Neminovno samo jedno: da će inspektori postati najveći rasejivači epidemije... Ali kome to objasniti? Narodu koji je sluđen i kuka na to u komentarima? Ćatama koji sebe zovu "epidemiolozi"?

VUK

pre 3 godine

Ne umiru od virusa , već od posledica !?!?!?!? Posledica od čega ?????? Šta je uzrok smrti mim kumu koji je 15 dana pre zaraze bio POTPUNO ZDRAV čovek!!! Corona ga je vezala za postelju , kiseonik,kasnije za respirator i na kraju sahranila. Od posledica !?! Ne bi bilo posledica da nije dobio virus!!! Da li ste normalni ?

Doktor s neke druge grane

pre 3 godine

Sve smrti se uglavnom u vreme korone, pripisuju koroni!
(Smuleco, 27. jul 2020 11:54)

Naravno ako je osoba zaražena.
(Milky, 27. jul 2020 12:27)

A šta ako je taj zaraženi s koronom imao još nekih 10 ili više drugih (sezonskih) infekcija i još uz to npr. astmu ili kronični bronhitis, i još za to vrijeme još dobio i upalu pluća, i umre, od čega je onda taj umro?!
U tome je problem, samo korona varijabla se gleda, a sve ovo ostalo se zanemaruje!

Kolega

pre 3 godine

Skoro svi virusi su za ljude bezopasni a ovi koji su opasni protiv njih nema skoro nikakve pomoći, medicus curat, natura sanat.
Nonstop smo zaraženi i svakodnevno se zaražavamo sa gomilom virusa ali se ne razbolijevamo, to je bitna razlika.

Za ovaj virus se pouzdano ne zna da li se ljudi razbolijevaju ili pogotovo ne da li umiru, to šta nam svaki dan objavljuju koliko je ljudi umrlo od korone oni ne znaju zapravo od čega su ti ljudi umrli.

S. M

pre 3 godine

Ne razumem o kakvim posledicama je mislio. Prošle godine je u Srbiji od kardio vaskularnih oboljenja preminule preko 52000 ljudi. Što znači da je dnevno umiralo 144 osobe. Pa po toj statistici smo prvi u Evropi. I po još jednoj statistici smo prvi po glavi stanovnika, po obolelima i preminulima od onkološkim problema za koji se ne zna tačan broj. Svako objašnjenje doktora voleo bi čuti ili pročitati, pre dešavanja sa koronom i da daju svoj sud. Ovako, sve mi deluje politizovano

duda

pre 3 godine

Tako je, ako je neka smrt posledica korone onda je to Korona a ne srčani udar.
Laik sam,koristim zdrav razum, zamislite ljude koji imaju maligno oboljenje i na keaju otkaže srce.... da li je to iznenada srcani udar?!???!

Asklepije

pre 3 godine

To je kao da kažeš da niko nikada nije umro od uboda nožem. Svi ubodeni su umrli jer su iskrvarili...
(Wolf, 27. jul 2020 12:44)

Nije isto, to je kao da nekog otruju, onda izbodu nožem i na kraju izrešetaju, i sad od čega je umro, možda od infarkta!

Doktor direktor

pre 3 godine

Od nečega umiru, sad dal je od otkazivanja organa usled virusa korona ili što ne mogu da dođu na red za lečenje druge bolesti svejedno narod umire, a svi ti kojima je lečenje odloženo zbog epidemije pa umru usled druge bolesti su takođe žrtve epidemije jer bi se u normalnim uslovima neki izlečili ili bar produžili život, i oni ne ulaze u te statistike..

alkos

pre 3 godine

Ovaj doktor je nabolje opisao uticaj virusa na organizam. Slusao sam ga ranije. Tesko je u kratkoj formi objasniti sve, zato zvuci pomalo bezveze kad se ovako prense , ali sam ga slusao i kad je detaljno sve objasnio i tad je i meni kao laiku bilo sve potpuno jasno.

Noblica

pre 3 godine

(City Slicker, 27. jul 2020 18:40)

Da, neko sa dijabetesom bi MOGAO da doživi duboku starost, ali kod mnogih to nije slučaj u identičnim uslovima. Mogu i ja da preživim skok iz aviona bez padobrana, ali se ne bih baš kladio na to.

U Srbiji svake godine umre oko 100 hiljada ljudi. Sto hiljada. Koliko je do sada navodno umrlo od korone? Koji je procenat u pitanju? Jedan posto? Manje?
Koliko je sigurno da su ti ljudi preminuli isključivo od posledica korone? Ko, i na osnovu čega to može da tvrdi bez urađene obdukcije?

Inače je ove godine od januara do juna smrtnost MANJA nego prethodne godine u isto vreme, sa ili bez korone. Evo i zvaničnog dokaza:

https://www.stat.gov.rs/vesti/20200724-zivorodjeni-i-umrli-januar-junj-2020/?s=1803

Zašto je korona toliko u fokusu kada je zanemarljiva u odnosu na sve ostale bolesti? Bukvalno zanemarljiva. Ljudi u velikom broju nažalost umiru svaki dan od srca i raka. Zašto se ne radi nešto po tom pitanju? Samo korona, korona, korona.

Zana

pre 3 godine

Mi to Svi znamo.Za Viruse nema leka sem lekova za podizanje imuniteta .Ali zato ima lek za bakterijsku infekciju koja se obično nadovezuje na Virusnu infekciju.
Tako da svakog pacijenta treba tretirati u skladu sa novo nastalom situacijom.
Znam da smo često kod Virusnih infekcija sa povišenom temperaturom dobijali Dovicin caps.koje su bile efikasne.

goranh

pre 3 godine

Ovo je vise da poludis, ispade da svaki simptom moze da odgovara kovidu. ...ali sta vise covek da misli, osim da nas sludjuju... -ovi doktori veze nemaju...
(Mara, 27. jul 2020 12:07)

Ne boj se Maro, niko te ne sluđuje, ovo su opšte poznate stvari, samo doktori misle ako oni znaju svi znaju, pa nam i ne pričaju sve, svaki virus napada sve organe samo što nije jednako moćan kod svih napada, tako ova korona najviše štete pravi na plućima, al kad nemaš vazduha onda trpi srce a zbog nedovoljnog kiseonika i celo telo, pa gde si najslabiji tu će da pukne. Moj ti je savet da ne gledaš i ne čitaš vesti vezane za koronu.

Nenad

pre 3 godine

Nauka se pretvorila u izjave tipa: sve vise i pojacano. Sta to bre znaci? Gde su brojevi? Recimo na 100.000 stanovnika od korone umre XY, od sezonskog gripa XY, tezi oblik dobije toliko i toliko. Srcana oboljenja vezana sa kovidom dobije toliko. Ja sam izgleda stigao iz 20. veka pa verujem brojkama.

hugo

pre 3 godine

@mara netacno maro, pisao sam jos pre 2 meseca po portalima moji su moguci uzroci smrti od strane drugih organskih sistema. jos odavno se zna da se kod ARDSa kao jedan od znakova javlja plucna hipertenzija ciji je retrogradni pritisak ubitacan za slabo srce. sada se samo pojavio neko na televiziji da to kaze, inace nista novo.
dalji uzroci smrti su acidoza, uremija, hiperkalemija usled acidoze koja zaustavlja srce u dijastoli, hemoragijska dijateza itd itd... pluca su glavni puferski sistem, njihov slom dovodi do hipoksije i acidoze koje dalje povlace druge organe kao domine...

argus

pre 3 godine

Tako je ali nije ovo nova vest, 5. juna je bio savršen webinar koji je držao profesor Srdjan Pešić farmakolog, sve je objasnio do detalja.

Danijela

pre 3 godine

Doktor je lepo objasnio.Veliki problem je sto ljudi ne razmisljaju o imunitetu. Veliki problem je sto ljudi nose masku, ali su sa druge strane pusaci,hrane se nezdravo... Vrhunac je kada vidite na planini u sred sume roditelje i decu sa maskom... Tuzno, zaista...