Ponedeljak, 13.07.2020.

17:17

''Imamo podatke ljudi koji su drugi put inficirani Kovidom 19''

Izvor: B92

''Imamo podatke ljudi koji su drugi put inficirani Kovidom 19'' IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

111 Komentari

Sortiraj po:

Sova

pre 3 godine

NEMA IMUNITETA NA VESTACKU NEMAN.
6,8 % testiranih U SRBIJI IMA ANTITELA POSLE PRELEZANE CORONA INFEKCIJE.
DR.KON KRENITE DA GOVORITE ISTINU ZARAD OCUVANJA ZDRAVLJA GRADJANA.,I BUDUCIM VAKCINAMA.
(Mozda me pamcenje ne sluzi, 13. jul 2020 18:13)

Nacionalna seroepidemiološka studija - 6,8 testiranih iz populacije, ne onih koji su preležali. To nije bila studija o prisustvu antitela na nekada zaraženim, već je cilj bio utvrditi procenat u opštem stanovnoštvu.

Ajde@

pre 3 godine

Kakva besomučna reklama zbog vakcinisanja majko moja!?!
Ne stvara organizam imunitet u susretu sa živim virusom, a stvoriće sa mrtvim ili oslabljenim preko vakcine!?!
Pa jesmo svi mi špricani u pamet da se u ovako nešto poveruje?

Helios

pre 3 godine

@ljudmila
Bedak. Ali ne verujem da će se na ovo javiti ijedan od onih naci-vkcera koji još misle da su duhoviti i pametni. Sa svim onim floskulama. Od kojih valjda najbolje vole ono "teorija evolucije na delu". A nažalost cinizam realnosti je da se ta floskula nažalost cinično samoprimenila na tvog kuma. Da li je neko od bližnjih posetio posle smrti lekara koji ga je posavetovao?

koki

pre 3 godine

Pa sad ne bih se bas slozio. Ja sam imao ovo sto opisuju kao korona jos pocetkom februara. Posle toga kako sam morao da radim sigurno sam se jos neki put zarazio, ali to prodje kao neka groznica koja traje sat vremena i to je to. Organizam to sam sredjuje, bez mnogo frke i sigurno da ima antitela i nacina da se brze izbori sa bolescu drugi, trci ili koji vec put. E sad ko ima los imunitet i ko je jedva pretekao prvi put neka ne izlazi napolje. To je kao u seriji The 100, oni sto su imuni su napolju, a oni koji nisu sede u bunkeru pod zemljom i tako ce i biti. Prava vizija buducnosti.

Mile

pre 3 godine

E ovako imao sam koronu još u marti nista strasno srećom temperatura par dana i jaki bolovi u celom telu... Činjenica da i dan danas ne osećam dobro sve mirise i ukuse al ok... Al i činjenica je da mi je prijatelj od 6o god umro.. Nikakav problem nije imao! Primljen sa lakom upalom pluća... U 3 dana virus mu je pojeo pluća... Žalosno je citati razne "Facebook" naučnike u komentari .. Pozdrav iz Bergama

Mladen

pre 3 godine

To znači da nema ni vakcine.
Prirodni imunitet nakon preležane bolesti je teorijski isti, ako ne i bolji od imuniteta od vakcine.
(Reg, 13. jul 2020 18:43)

Ne mora da znači, u vakcine se ubacuju pojačivači imunog odgovora, koji prema nekim istraživanjima za testnu kovid vakcinu daje 1.8-3 puta jači imuni odgovor organizma nego prava infekcija.

juhu

pre 3 godine

I dalje se pustaju manipulativne vesti: imamo podatke, podaci bi tek trebalo da se potvrde, ali nisu izneti nikakvi podaci.
Imate podatke, nemate jer nisu potvrdjeni ili podaci nisu za javnost? Ili i dalje zaludjujete narod!?

Mladen

pre 3 godine

Kao doktor vam kazem... Da imunitet brzo odlazi ali sansa da vam se ponovo pojave komolikacije ili cak simptomi su jednaki 0.
...
(Stefan, 13. jul 2020 17:52)

Nije tačno, tome sam se i ja nadao i očekivao, ali kad sam čitao o konkretnim primerima bilo je obratno, bar u tim slučajevima. Prvi put su imali blage simptome a drugi put mnogo teže.
Kao da je prva infekcija "načela" pacijenta, koji se nije sasvim oporavio od oštećenja, pa druga nastavila.

Verujem

pre 3 godine

U početku mnogi nisu verovali ni da Korona postoji. Sad mnogi ne veruju da je oni koji su je preležali mogu ponovo dobiti već posle 3 meseca. Ako ne verujete Stevanoviću i činjenici da su neki naši građani (među kojima ima i poznatih sportista) već po drugi put dobili Koronu, verujte bar britanskim naučnicima (nisu jedini) koji su objavili rezultate svojih istraživanja u eminentnim naučnim časopisima, a danas ih možete naći i u svim svetskim medijima uključujući i naše. Za sve nas će biti boje da više verujemo nauci!

Drakče

pre 3 godine

Kakvih će se gluposti čovek ovde načitati. A i izjave mojih kolega su...
Da li neko može ponovo da oboli?
Naravno da može. Ali, ako je ista mutacija virusa, organizam će se lako izboriti. Ako je pak neka druga, nova mutacija, onda neće.
Ovaj virus dosta mutira. To j zapravo njegov odbrambeni mehanizam. Ovo ljudi nije običan virus, ovo je Super virus. Za mene je samo enigma da li ga je napravio čovek, ili je sa neke životinje prešao na čoveka, ili pak, bio negde okovan ledom pa se usled globalnog zagrevanja oslobodio. Sve je moguće.

Mirko

pre 3 godine

Ja ne znam sta je sa narodom.Pune drustvene mreze postova sa raznih proslava,svira se na sve strane,gosti se grle ljube!Dajte ljudi dozovite se pameti malo!

Cirkuzanti

pre 3 godine

Neverovatno nizak nivo civilizacije dok mnogi misle suprotno kada nema načina da se otarasimo virusa. Ako se bude vraćao ovako bolje da se ceo svet zatvori na mesec dana i da se potpuno iskoreni jer će ovo godinama polako da nas kida dok ne ostane dovoljno ljudi da jedni druge ne vide uživo...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Miki, 13. jul 2020 21:17) # Link komentara

Ovo ne kida nikoga. Mi na respiratorima sad imamo manje od 200 ljudi. Nikad od marta nije bilo vise od 200 ljudi na respiratorima. Neka se i svaki dan smenjuju ljudi koji su prikljuceni na te proklete masine, izracunaj koliko je to ljudi, pa uporedi sa 6 miliona gradjana u Srbiji. Ako nas tako nesto paralise i kida onda i treba da nestanemo. A naravno da nije tako, broj pacijenata na respiratorima je od pocetka do sad manji od 500. Ako je problem sto 500 ljudi od 6 miliona ima tesku klinicku sliku, mislim da je vreme da se nesto menja iz korena. Ja ni neprijatelju ne bih pozeleo bilo kakvu bolest, najbolje je da je niko nema, ali ako je vec ovako zaista ne vidim u cemu je problem. Da su brojke 10x vece, ne vidim u cemu je problem. Osim u nestrucnom kadru, bolnicama iz horor filmova, nedostatku osnovne medicinske opreme itd. Ali to vec nema veze sa koronom...

Djole

pre 3 godine

Ne moze. Kada prelezis grip imun do sledece mutacije... ne moze covek biti 2 puta obooleti od istog virusa jer je razvio antitela. Jedino ako zele da nas ubede u one price da je ovo jedini virus na svetu za koga antitela nestaju posle samo par nedelja, u sta ne verujem jer bi do sada bilo slicnih slucajeva sa drugim virusima. Pre bih rekao da oni testovi nista ne valjaju, i da je covek dva puta bio bolestan od razlicitog virusa.

@Jeka

pre 3 godine

Ja takve otresem bez pardona

U prodavnici ako mi disu za vrat kazem im da se sklone

Ako mi se unose u lice, skrenem im paznju da to ne rade

I ne mislim da sam nekulturna, naprotiv

Тхе Терибле

pre 3 godine

Нека каже колико је опасан кад га неко закачи други пут.
Да ли је уопште и заражен ако се нађу трагови вируса.

Lars

pre 3 godine

Doktore Stevanovicu, to sto radite, samo vi znate zasto i za koga radite. Ono sto ja mogu da pitam otvoreno je: zasto nema nijednog video snimka iz, navodno, punih covid bolnica? Pokazite nam snimak iz bolnice u Beogradu ili novopazarske bolnice. Kako to da nema nijednog video zapisa, gde bi nam lepo pokazali to o cemu pricate? Jer ja smatram da je to savrseno normalno i podrazumevano. Ovako, ton bez slike. Nista vam ne verujem!

Ljudmila

pre 3 godine

svaki organizam je individualan i reaguje drugačije. Neko reče da se niko nije zarazio dva puta gripom, itekako jeste, ovo govorim kao medicinski radnik. Postoje i oni koji prime vakcinu protiv gripa pa se opet zaraze. Doduše, takvi pacijenti uglavnom imaju lakše kliničke slike. Kažem uglavnom jer kao sto rekoh, svaki organizam reaguje drugačije.
(Dare, 13. jul 2020 18:50)
Tacno. Moj kum nikad do penzije nije imao grip. Kada se penzionisao prvi put se vakcinisao poriv gripa po savetu lekara. Dobio grip i umro.

23

pre 3 godine

mi smo izgleda ljudi koji nemaju pamcenje.
pitam,kome se desilo da ima grip vise puta???ajde setite se.pa svima,sto puta.i sta sad ovo je kao neko iznenadjenje.njima je maska za lice najvece otkrice protiv sirenja virusa.a to moja baba govorila,stavi maramicu na usta kad si bolestan.

mare

pre 3 godine

dobiti 2x obican grip u periodu od par meseci do sada nije bilo nista cudno zar ne? ali kada se to zove covid19 onda je u vestima! prevaratni!

:D

pre 3 godine

Jos pocetkom aprila kinezi su tvrdili da ne ostaju antitela kod obolelih duze od 7 dana. Tada su tvrdili i da se prenosi vazduhom. Lepo su govorili i da godine pacijenata uopste nisu bitne, da su svi u opasnosti, da je maksimalni period inkubacije 28 dana, kao i da virus opstaje na svim klimatskim uslovima i temperaturama. Stvarno ne znam sta ste vi gledali do sada i kako vam je palo na pamet da koristite istorijski pristup i znanja o drugim virusima u slucaju potpuno novog i nepoznatog virusa. Hajde probudite se vec jednom, prevazidjite barijeru prethodnih znanja i shvatite da imate potpuno novog protivnika. Zovite kineze opet jer izgleda da prvi put i niste bas slusali i zapisivali.
(Volej u raslje, 13. jul 2020 21:17)

Oni znaju šta su smutili, zato su to govorili.

Jeka

pre 3 godine

Idem ja tako busom na posao. Vozim se, pun bus! Jedna žena stavila masku da uđe u bus i matora krava je odmah skinula. I tako ona priča nekom starčiću o tome kako je maska bezveze, kako to ništa ne štiti... Nagla se nad njega (on sedi) i pljuje, li pljuje po njemu. On čovek jadničak namiče onu njegovu maskicu, gleda je, hoće da se pomeri, al jok, nema gde! A naspram sunca se vidi svaka kapljica koju ta krava koja ne prestaje da viče na njega o maskama pljuje li, pljuje. Eto, govore kako maska nije rešenje. Pa, da uradimo bar ono što možemo - ne pljujmo jedni na druge, molim vas ljudi! U tome je poenta maske! Zato je sve više bolesnih, jer razmišljaju kao ova u mojoj priči!

Skywalker

pre 3 godine

Zarazavaju se vise puta jer su napravili mnogo razlicitih sojeva. Nestor je bio u pravu, zato su sad simptomi drugaciji. Ali, vakcina koju su napravili je univerzalna, stiti od svih sojeva. Ako vas interesuje mogu vam reci i ko ju je u Srbiji primio.

Огњен

pre 3 godine

Па ено Италијани тврде да је овај вирус код нас далеко агресивнији него што је био онај код њих. Тестирали су наше људе који су се из Србије вратили у Италију и то су утврдили. Значи да је већ мутирао. А наш народ не престаје да се окупља и шири вирус. Ништа онда: "ко преживи - причаће".

XXL

pre 3 godine

Ko oboli dva puta i preživi na svoju sreću taj je duplo stekao imunitet, a vakcina .... vakcinaaa, eee to je nešto drugo ... primaće se dnevno eventualno nedeljno ....

Константин

pre 3 godine

Da li se neko zapitao? Postoji li mogucnost da infekcija covid-om19 predje, kao i hepatitis B i C, koji su takodje virusne infekcije, u hronično stanje? Mozda su slucaji koji se opet pokazuju da su pozitivni, nisu ni izlečili, nego polako ali sigurno prelaze u hronična stanja. Možda virus kod osoba sa slabim imunitetom i ne može da se izbaci iz organizma? Nego stalno ostaje u krvi i napada organizam kod pada imuniteta.

rex

pre 3 godine

kina je kriva jer je dozvolila da ovo zlo ode u svet. I korona je tu sad da ostane kao grip/ influenca. Nece vakcine trajne bit ko ni za influencu. da nisu svi u kini uplaseni od centralne vlasti bilo bi odma proglasena epidemija i zavrsilo bi se ko sa sarsom, u roku od dva meseca

Sale

pre 3 godine

FLU!!! GRIP ... sta ima tu nejasno?!?!? Kada neko prelezi grip, moze opet da ga dobije ... za mesec, 6 meseci godinu ili dve... nije "prelezao" grip pa da ga nikada ne uhvati opet...

a corona je isto tako vrsta gripa... mutira, o nisu ocigledno svi korona prijavljeni virusi isti...

Milke

pre 3 godine

Moze dva puta ako su sada pustili drugu vrstu. Ja verujem nobelovcu Luku Monteneru koji tvrdi da su u koronu dodali gene HIV_a, i ne tvrdi samo on. Koliko vrsta imaju u laboratoriji to znaju samo oni koji ih stvaraju.

Volej u raslje

pre 3 godine

Jos pocetkom aprila kinezi su tvrdili da ne ostaju antitela kod obolelih duze od 7 dana. Tada su tvrdili i da se prenosi vazduhom. Lepo su govorili i da godine pacijenata uopste nisu bitne, da su svi u opasnosti, da je maksimalni period inkubacije 28 dana, kao i da virus opstaje na svim klimatskim uslovima i temperaturama. Stvarno ne znam sta ste vi gledali do sada i kako vam je palo na pamet da koristite istorijski pristup i znanja o drugim virusima u slucaju potpuno novog i nepoznatog virusa. Hajde probudite se vec jednom, prevazidjite barijeru prethodnih znanja i shvatite da imate potpuno novog protivnika. Zovite kineze opet jer izgleda da prvi put i niste bas slusali i zapisivali.

Miki

pre 3 godine

Neverovatno nizak nivo civilizacije dok mnogi misle suprotno kada nema načina da se otarasimo virusa. Ako se bude vraćao ovako bolje da se ceo svet zatvori na mesec dana i da se potpuno iskoreni jer će ovo godinama polako da nas kida dok ne ostane dovoljno ljudi da jedni druge ne vide uživo...

C i n i k

pre 3 godine

Dajte da vidimo ko se to 2 puta razboleo. Možda je 2 puta bio pozitivan, a to nije isto. Doktore, budite iskreni i precizni.
(Cile Mile, 13. jul 2020 20:15)


Misim da je on ne samo panicar ngo mozda i manipulator, ovakvih podataka nigde nam nasao ni u jednoj zemlji nista slicno,pa ni u Kini nema dokaza za ovakve tvrdnje, malo je pogubljen i nadrealno panican.
Uz put,nije vrv ni svestan, a morao bi biti,kakvu stetu, ne samo nama u SRB, pravi ovakvim izjavama.
Sad samo da ovu glupost prenese neki svetski site i steta bi bila nepopravljiva.
Prosto dokaza nema da je iko ko je prelezao covid, opet zarazen.

got

pre 3 godine

Biti pozitivan na testu za koronavirus i biti bolestan nije isto, ni priblizno.
Djokovic, Borna Coric, Ivanisevic, Dimitrov, Ceca, Djordje David, Savic trener vaterpolista, ona dvojica kosarkasa Jute Dzez i mnogi drugi bili su pozitivni, ali nikakve simptome nisu imali, niti im je bilo fizicki lose.
Molim nadlzene da ne mesaju babe i zabe i da vise ne objavljuju koliko ima dnevno novih pozitivnih, vec samo koliko ima novih bolesnih.
Momentalno ce svi da nam otvore granice.
Ovo sto smo radili sa objavljivanjem velikog broja pozitivnih, niko drugi na svetu nije.

C i n i k

pre 3 godine

Molim one koji vape i vriste za vakcinom, i posprdno oslovljavaju sve koji se tome zdravorazumski protive, da izvole prvi stati u red kad se ista pojavi, hvala!
(Xyx, 13. jul 2020 19:42


Vakcina je 1 nacin zastite ako ikad bude bila operativna.
Doci ce vreme da neces moci nigde bez potvrde da si primio vakcinu.
Ne kapiram vas antivakcinase, al uopste.
Gori ste od sekti.

nadležni organ

pre 3 godine

(Xyx, 13. jul 2020 19:42)
Naravno, hoćemo, prvi ću stati u red.
Takođe molimo one koji se vakcinaciji protive ili sumnjaju, da se ne guraju preko reda, kao što imaju običaj kad zagusti.

Xyx

pre 3 godine

Molim one koji vape i vriste za vakcinom, i posprdno oslovljavaju sve koji se tome zdravorazumski protive, da izvole prvi stati u red kad se ista pojavi, hvala!

Građanin

pre 3 godine

To nije 2x, to su dva različita virusa.
Odnosno, s obzirom da je to biološko oružje veštački zamešano, teško ga možemo i sagledati iz normalne prirodne perspektive i klasičnih naučnih saznanja.
Promenite perspektivu, uzmite i opciju da je to moguće biološko oružje pa će možda neko i uvideti način borbe.

Acisale vise necu, kisi li su prosli put

pre 3 godine

Korona konstantno mutira,dok se strucnjaci i dalje ceskaju po glavi. Cak je pitanje koliko ce i vakcina biti uspesna, jer dok se ne pojavi, virus vec moze da poprimi totalno drugaciji oblik. Jos se mnogo toga ne zna o ovoj bolestini.

pozzz

pre 3 godine

Jel to toliko tesko da izvucete podatke pacijenata iz marta, aprila... Uporedite jel se ponavlja u junu, julu isti pacijent i koliko je takvih slucajeva? Analitika koja moze u excelu da se uradi, i izvuce procenat koliko je ponovo istih zarazenih... I sa tim izadjes pred narod koji placa zdravstveno i kazes jasno, a ne ovako... Nije prioritet baviti se time... Posao od 5 minuta... Jadni smo

MisterNo

pre 3 godine

Moguce je ponovo dobiti istu bolest u kratkom roku, bez obzira na postojanje antitela, ako je organizam iscrpljen. Ali to su nacelno sporadicni slucajevi. Ako se ovo krene javljatio masovno, onda ili nije ista bolest ili nije izlacen.

Mozda me pamcenje ne sluzi

pre 3 godine

DR.KON RECE DA CE VAKCINA ,BUDUCA STITITI OD 12-18 mes.
I onda sve koji imaju malo mozga i MEDICINSKE DIPLOME IZ TITOVOG VREMENA OPTUZUJETE DA SMO ANTIVAKCINASI

Gagi

pre 3 godine

Ljudi, Azijati su nam ubacilu katasteofalan virus, da bi nas totalno unistili i da bi se na kraju svi prisilno vakcinisali.Sve je jasno kao dan

Walter

pre 3 godine

Poenta je da li je imunitet jaci u nekoga ko je imao tezu klinicki sliku, da li je u nekoga ko je imao jacu sliku steknut Tcell imunitet koji sledecu zarazu cini blazom. Ako nema Tcell imuniteta dzaba i vakcina.

Oprez

pre 3 godine

Svaka nova infekcija COVIDOM19 ostavlja sve teže posledice po pluća. Ko je subjektivno lako podneo prvu infekciju ne treba da se zavarava da su njegova pluća kao i pre infekcije (bez obzira na prisustvo Antitela što nema veze sa stanjem pluća), a kako će se završiti druga infekcija, sa već načetim plućima, to samo Bog zna. Čak i ako se i druga infekcija dobro završi takva pluća će biti mnogo podložnija kasnijem oboljevanju uključujući tuberkulozu i kancer. Zar je potrebno da se lakomisleno zarazimo jedanput ili dvaput, rizikujući i svoj život, da bismo tek posle toga shvatili da smo trajno uništili svoje zdravlje?

Mozda me pamcenje ne sluzi

pre 3 godine

POVUCITE ZAKON,KOJI STE UVELI O MASOVNOM VAKCINISANJU GRADJANA PROTIV SEZONSKOG GRIPA.
KRSITE JEDNO OD OSNOVNIH LJUDSKIH PRAVA.
DR.KON ,NECE MOCI,BEZ OBZIRA STO POLITICARI STOJE IZA VAS.

Jelena

pre 3 godine

Ljudi, truju nas informacijama o virusu. Što se više govori o tome, ljudi će više da veruju i da budu zaplašeni. Ne sporim to da virusa ima ali ga preteraše.

Mozda me pamcenje ne sluzi

pre 3 godine

NEMA IMUNITETA NA VESTACKU NEMAN.
6,8 % testiranih U SRBIJI IMA ANTITELA POSLE PRELEZANE CORONA INFEKCIJE.
DR.KON KRENITE DA GOVORITE ISTINU ZARAD OCUVANJA ZDRAVLJA GRADJANA.,I BUDUCIM VAKCINAMA.

Rugova

pre 3 godine

Kineski testovi registruju ostatke virusnih proteina u nosu do 28 dana posle infekcije. Pa su u kini statisticki utvrdili da kod nekih pacijenata Infekcija moze ponovo da se vrati. Sto je u Nemackoj opovrgnuto i dokazano da ,,ponovna Infekcija,, nije infekcija nego ostaci proteina neaktivnog virusa u sluznici i dlakama nosa.
Doktore citajte strucnu literaturu.

Mozda me pamcenje ne sluzi

pre 3 godine

DR.KON TREBA DA RAZGOVARA SA SVOJIM KOLEGAMA ,STRUCNO,NA JEDNOM OKRUGLOM STOLU ,KOJI SU ZAVRSILI MEDICINSKI FAKULTET U TITOVO VREME.
STRUKA SA STRUKOM BEZ POLITIKE I LICNIH INTERESA.
DR. KON,VASE IZJAVE ZA MENE KAO LEKARA SU UVREDLJIVE.

Mile

pre 3 godine

Zaboravio sam da kažem u prethodnom komentaru da su toliko sigurni u njega pa su počeli da govore kako mu ni maska ne treba. Kažnjavajte takve dr Stevanoviću. Udrite te ih po džepu!

Rema

pre 3 godine

Ima gomila slučajeva da se kovid vraća, u Kini u Italiji u Srbiji (gobeljic, fudbaler crvene zvezde)...
Ljudi nosite maske, gledajte da se ne zaradite!

ha!

pre 3 godine

Joooooj, svi ćemo umreti
(Neplivač, 13. jul 2020 17:36

Jedini ispravan kpmentar! Neko pre, neko posle. Neko ovako, neko onako. Uglavnom, svima nam je ista zadnja stanica;)

Zorana

pre 3 godine

Studije su pokazale da imunitet 'štiti' minimum bar par meseci mada se i to jos uvek proucava. Ono sto se pokazalo kao gotovo univerzalno kod rekurentnih slučajeva je kvalitet testova. Da li ste zaista i kada bili pozitivni? Ni sada, 6 meseci posle, nemamo 100% test.

Mile

pre 3 godine

Pogledajte ovo dr Stevanoviću:

A šta će mu sada maska ako je preležao virus ne može da dobije niti da širi neko vreme koronu što onda da muči sebe noseći masku a vidimo oko njega niko je ne nosi.
Preporučujem (+16) Ne preporučujem (-29)

Ja molim da se ovakvi nesavesni građani kazne.

Dare

pre 3 godine

svaki organizam je individualan i reaguje drugačije. Neko reče da se niko nije zarazio dva puta gripom, itekako jeste, ovo govorim kao medicinski radnik. Postoje i oni koji prime vakcinu protiv gripa pa se opet zaraze. Doduše, takvi pacijenti uglavnom imaju lakše kliničke slike. Kažem uglavnom jer kao sto rekoh, svaki organizam reaguje drugačije.

Doktor s neke druge grane

pre 3 godine

A ja imam podatke da su neki ljudi više puta bili zaraženi s gripom...koronavirus nije jedan virus nego grupa virusa baš kao i gripa!

Stefan

pre 3 godine

Kao doktor vam kazem... Da imunitet brzo odlazi ali sansa da vam se ponovo pojave komolikacije ili cak simptomi su jednaki 0.

Kao i sa standardnim virusima imunitet skoro skroz nestane vec u roku od 3 do 6 meseci. Ali ostaje prigram ucitan.

Znsci skedeci put telo reaguje mnogo bolje, efikasnije i brze sto je najbitbije sa poznatim virusom.

Mile

pre 3 godine

Neka dr Stevanović pročita komentare Đokovićevih navijača koji su 100% sigurni da je njegov organizam već stvorio antitela i da ne može da se zarazi po drugi put.

www

pre 3 godine

I ostale zemlje prijavljuju da zbog promenljivog imuniteta, nakon izvesnog perioda se gubi imunitet.''

Znači imunitet traje od trečeg do sedmog meseca. U prevodu nema imuniteta.

Pogled sa Rtnja

pre 3 godine

Pravili ste bazu lažnih podataka. U Nišu, svako ima ponekog prijatelja među lekarima i medicinskim osobljem, tako da su ljudi znali da je broj stradalih, još u prvom naletu, u aprilu, mnogostruko veći od zvaničnog.

www

pre 3 godine

I ostale zemlje prijavljuju da zbog promenljivog imuniteta, nakon izvesnog perioda se gubi imunitet.''

Znači imunitet traje od trečeg do sedmog meseca. U prevodu nema imuniteta.

ha!

pre 3 godine

Joooooj, svi ćemo umreti
(Neplivač, 13. jul 2020 17:36

Jedini ispravan kpmentar! Neko pre, neko posle. Neko ovako, neko onako. Uglavnom, svima nam je ista zadnja stanica;)

Stefan

pre 3 godine

Kao doktor vam kazem... Da imunitet brzo odlazi ali sansa da vam se ponovo pojave komolikacije ili cak simptomi su jednaki 0.

Kao i sa standardnim virusima imunitet skoro skroz nestane vec u roku od 3 do 6 meseci. Ali ostaje prigram ucitan.

Znsci skedeci put telo reaguje mnogo bolje, efikasnije i brze sto je najbitbije sa poznatim virusom.

Jeka

pre 3 godine

Idem ja tako busom na posao. Vozim se, pun bus! Jedna žena stavila masku da uđe u bus i matora krava je odmah skinula. I tako ona priča nekom starčiću o tome kako je maska bezveze, kako to ništa ne štiti... Nagla se nad njega (on sedi) i pljuje, li pljuje po njemu. On čovek jadničak namiče onu njegovu maskicu, gleda je, hoće da se pomeri, al jok, nema gde! A naspram sunca se vidi svaka kapljica koju ta krava koja ne prestaje da viče na njega o maskama pljuje li, pljuje. Eto, govore kako maska nije rešenje. Pa, da uradimo bar ono što možemo - ne pljujmo jedni na druge, molim vas ljudi! U tome je poenta maske! Zato je sve više bolesnih, jer razmišljaju kao ova u mojoj priči!

Mile

pre 3 godine

Neka dr Stevanović pročita komentare Đokovićevih navijača koji su 100% sigurni da je njegov organizam već stvorio antitela i da ne može da se zarazi po drugi put.

Pogled sa Rtnja

pre 3 godine

Pravili ste bazu lažnih podataka. U Nišu, svako ima ponekog prijatelja među lekarima i medicinskim osobljem, tako da su ljudi znali da je broj stradalih, još u prvom naletu, u aprilu, mnogostruko veći od zvaničnog.

Rugova

pre 3 godine

Kineski testovi registruju ostatke virusnih proteina u nosu do 28 dana posle infekcije. Pa su u kini statisticki utvrdili da kod nekih pacijenata Infekcija moze ponovo da se vrati. Sto je u Nemackoj opovrgnuto i dokazano da ,,ponovna Infekcija,, nije infekcija nego ostaci proteina neaktivnog virusa u sluznici i dlakama nosa.
Doktore citajte strucnu literaturu.

:D

pre 3 godine

Jos pocetkom aprila kinezi su tvrdili da ne ostaju antitela kod obolelih duze od 7 dana. Tada su tvrdili i da se prenosi vazduhom. Lepo su govorili i da godine pacijenata uopste nisu bitne, da su svi u opasnosti, da je maksimalni period inkubacije 28 dana, kao i da virus opstaje na svim klimatskim uslovima i temperaturama. Stvarno ne znam sta ste vi gledali do sada i kako vam je palo na pamet da koristite istorijski pristup i znanja o drugim virusima u slucaju potpuno novog i nepoznatog virusa. Hajde probudite se vec jednom, prevazidjite barijeru prethodnih znanja i shvatite da imate potpuno novog protivnika. Zovite kineze opet jer izgleda da prvi put i niste bas slusali i zapisivali.
(Volej u raslje, 13. jul 2020 21:17)

Oni znaju šta su smutili, zato su to govorili.

Константин

pre 3 godine

Da li se neko zapitao? Postoji li mogucnost da infekcija covid-om19 predje, kao i hepatitis B i C, koji su takodje virusne infekcije, u hronično stanje? Mozda su slucaji koji se opet pokazuju da su pozitivni, nisu ni izlečili, nego polako ali sigurno prelaze u hronična stanja. Možda virus kod osoba sa slabim imunitetom i ne može da se izbaci iz organizma? Nego stalno ostaje u krvi i napada organizam kod pada imuniteta.

Volej u raslje

pre 3 godine

Jos pocetkom aprila kinezi su tvrdili da ne ostaju antitela kod obolelih duze od 7 dana. Tada su tvrdili i da se prenosi vazduhom. Lepo su govorili i da godine pacijenata uopste nisu bitne, da su svi u opasnosti, da je maksimalni period inkubacije 28 dana, kao i da virus opstaje na svim klimatskim uslovima i temperaturama. Stvarno ne znam sta ste vi gledali do sada i kako vam je palo na pamet da koristite istorijski pristup i znanja o drugim virusima u slucaju potpuno novog i nepoznatog virusa. Hajde probudite se vec jednom, prevazidjite barijeru prethodnih znanja i shvatite da imate potpuno novog protivnika. Zovite kineze opet jer izgleda da prvi put i niste bas slusali i zapisivali.

rex

pre 3 godine

kina je kriva jer je dozvolila da ovo zlo ode u svet. I korona je tu sad da ostane kao grip/ influenca. Nece vakcine trajne bit ko ni za influencu. da nisu svi u kini uplaseni od centralne vlasti bilo bi odma proglasena epidemija i zavrsilo bi se ko sa sarsom, u roku od dva meseca

Mozda me pamcenje ne sluzi

pre 3 godine

DR.KON TREBA DA RAZGOVARA SA SVOJIM KOLEGAMA ,STRUCNO,NA JEDNOM OKRUGLOM STOLU ,KOJI SU ZAVRSILI MEDICINSKI FAKULTET U TITOVO VREME.
STRUKA SA STRUKOM BEZ POLITIKE I LICNIH INTERESA.
DR. KON,VASE IZJAVE ZA MENE KAO LEKARA SU UVREDLJIVE.

23

pre 3 godine

mi smo izgleda ljudi koji nemaju pamcenje.
pitam,kome se desilo da ima grip vise puta???ajde setite se.pa svima,sto puta.i sta sad ovo je kao neko iznenadjenje.njima je maska za lice najvece otkrice protiv sirenja virusa.a to moja baba govorila,stavi maramicu na usta kad si bolestan.

Огњен

pre 3 godine

Па ено Италијани тврде да је овај вирус код нас далеко агресивнији него што је био онај код њих. Тестирали су наше људе који су се из Србије вратили у Италију и то су утврдили. Значи да је већ мутирао. А наш народ не престаје да се окупља и шири вирус. Ништа онда: "ко преживи - причаће".

Ljudmila

pre 3 godine

svaki organizam je individualan i reaguje drugačije. Neko reče da se niko nije zarazio dva puta gripom, itekako jeste, ovo govorim kao medicinski radnik. Postoje i oni koji prime vakcinu protiv gripa pa se opet zaraze. Doduše, takvi pacijenti uglavnom imaju lakše kliničke slike. Kažem uglavnom jer kao sto rekoh, svaki organizam reaguje drugačije.
(Dare, 13. jul 2020 18:50)
Tacno. Moj kum nikad do penzije nije imao grip. Kada se penzionisao prvi put se vakcinisao poriv gripa po savetu lekara. Dobio grip i umro.

mare

pre 3 godine

dobiti 2x obican grip u periodu od par meseci do sada nije bilo nista cudno zar ne? ali kada se to zove covid19 onda je u vestima! prevaratni!

C i n i k

pre 3 godine

Molim one koji vape i vriste za vakcinom, i posprdno oslovljavaju sve koji se tome zdravorazumski protive, da izvole prvi stati u red kad se ista pojavi, hvala!
(Xyx, 13. jul 2020 19:42


Vakcina je 1 nacin zastite ako ikad bude bila operativna.
Doci ce vreme da neces moci nigde bez potvrde da si primio vakcinu.
Ne kapiram vas antivakcinase, al uopste.
Gori ste od sekti.

pozzz

pre 3 godine

Jel to toliko tesko da izvucete podatke pacijenata iz marta, aprila... Uporedite jel se ponavlja u junu, julu isti pacijent i koliko je takvih slucajeva? Analitika koja moze u excelu da se uradi, i izvuce procenat koliko je ponovo istih zarazenih... I sa tim izadjes pred narod koji placa zdravstveno i kazes jasno, a ne ovako... Nije prioritet baviti se time... Posao od 5 minuta... Jadni smo

Xyx

pre 3 godine

Molim one koji vape i vriste za vakcinom, i posprdno oslovljavaju sve koji se tome zdravorazumski protive, da izvole prvi stati u red kad se ista pojavi, hvala!

got

pre 3 godine

Biti pozitivan na testu za koronavirus i biti bolestan nije isto, ni priblizno.
Djokovic, Borna Coric, Ivanisevic, Dimitrov, Ceca, Djordje David, Savic trener vaterpolista, ona dvojica kosarkasa Jute Dzez i mnogi drugi bili su pozitivni, ali nikakve simptome nisu imali, niti im je bilo fizicki lose.
Molim nadlzene da ne mesaju babe i zabe i da vise ne objavljuju koliko ima dnevno novih pozitivnih, vec samo koliko ima novih bolesnih.
Momentalno ce svi da nam otvore granice.
Ovo sto smo radili sa objavljivanjem velikog broja pozitivnih, niko drugi na svetu nije.

Milke

pre 3 godine

Moze dva puta ako su sada pustili drugu vrstu. Ja verujem nobelovcu Luku Monteneru koji tvrdi da su u koronu dodali gene HIV_a, i ne tvrdi samo on. Koliko vrsta imaju u laboratoriji to znaju samo oni koji ih stvaraju.

Mozda me pamcenje ne sluzi

pre 3 godine

POVUCITE ZAKON,KOJI STE UVELI O MASOVNOM VAKCINISANJU GRADJANA PROTIV SEZONSKOG GRIPA.
KRSITE JEDNO OD OSNOVNIH LJUDSKIH PRAVA.
DR.KON ,NECE MOCI,BEZ OBZIRA STO POLITICARI STOJE IZA VAS.

Acisale vise necu, kisi li su prosli put

pre 3 godine

Korona konstantno mutira,dok se strucnjaci i dalje ceskaju po glavi. Cak je pitanje koliko ce i vakcina biti uspesna, jer dok se ne pojavi, virus vec moze da poprimi totalno drugaciji oblik. Jos se mnogo toga ne zna o ovoj bolestini.

Mozda me pamcenje ne sluzi

pre 3 godine

DR.KON RECE DA CE VAKCINA ,BUDUCA STITITI OD 12-18 mes.
I onda sve koji imaju malo mozga i MEDICINSKE DIPLOME IZ TITOVOG VREMENA OPTUZUJETE DA SMO ANTIVAKCINASI

Jelena

pre 3 godine

Ljudi, truju nas informacijama o virusu. Što se više govori o tome, ljudi će više da veruju i da budu zaplašeni. Ne sporim to da virusa ima ali ga preteraše.

MisterNo

pre 3 godine

Moguce je ponovo dobiti istu bolest u kratkom roku, bez obzira na postojanje antitela, ako je organizam iscrpljen. Ali to su nacelno sporadicni slucajevi. Ako se ovo krene javljatio masovno, onda ili nije ista bolest ili nije izlacen.

Sale

pre 3 godine

FLU!!! GRIP ... sta ima tu nejasno?!?!? Kada neko prelezi grip, moze opet da ga dobije ... za mesec, 6 meseci godinu ili dve... nije "prelezao" grip pa da ga nikada ne uhvati opet...

a corona je isto tako vrsta gripa... mutira, o nisu ocigledno svi korona prijavljeni virusi isti...

Dare

pre 3 godine

svaki organizam je individualan i reaguje drugačije. Neko reče da se niko nije zarazio dva puta gripom, itekako jeste, ovo govorim kao medicinski radnik. Postoje i oni koji prime vakcinu protiv gripa pa se opet zaraze. Doduše, takvi pacijenti uglavnom imaju lakše kliničke slike. Kažem uglavnom jer kao sto rekoh, svaki organizam reaguje drugačije.

nadležni organ

pre 3 godine

(Xyx, 13. jul 2020 19:42)
Naravno, hoćemo, prvi ću stati u red.
Takođe molimo one koji se vakcinaciji protive ili sumnjaju, da se ne guraju preko reda, kao što imaju običaj kad zagusti.

Zorana

pre 3 godine

Studije su pokazale da imunitet 'štiti' minimum bar par meseci mada se i to jos uvek proucava. Ono sto se pokazalo kao gotovo univerzalno kod rekurentnih slučajeva je kvalitet testova. Da li ste zaista i kada bili pozitivni? Ni sada, 6 meseci posle, nemamo 100% test.

Miki

pre 3 godine

Neverovatno nizak nivo civilizacije dok mnogi misle suprotno kada nema načina da se otarasimo virusa. Ako se bude vraćao ovako bolje da se ceo svet zatvori na mesec dana i da se potpuno iskoreni jer će ovo godinama polako da nas kida dok ne ostane dovoljno ljudi da jedni druge ne vide uživo...

Doktor s neke druge grane

pre 3 godine

A ja imam podatke da su neki ljudi više puta bili zaraženi s gripom...koronavirus nije jedan virus nego grupa virusa baš kao i gripa!

Građanin

pre 3 godine

To nije 2x, to su dva različita virusa.
Odnosno, s obzirom da je to biološko oružje veštački zamešano, teško ga možemo i sagledati iz normalne prirodne perspektive i klasičnih naučnih saznanja.
Promenite perspektivu, uzmite i opciju da je to moguće biološko oružje pa će možda neko i uvideti način borbe.

Skywalker

pre 3 godine

Zarazavaju se vise puta jer su napravili mnogo razlicitih sojeva. Nestor je bio u pravu, zato su sad simptomi drugaciji. Ali, vakcina koju su napravili je univerzalna, stiti od svih sojeva. Ako vas interesuje mogu vam reci i ko ju je u Srbiji primio.

C i n i k

pre 3 godine

Dajte da vidimo ko se to 2 puta razboleo. Možda je 2 puta bio pozitivan, a to nije isto. Doktore, budite iskreni i precizni.
(Cile Mile, 13. jul 2020 20:15)


Misim da je on ne samo panicar ngo mozda i manipulator, ovakvih podataka nigde nam nasao ni u jednoj zemlji nista slicno,pa ni u Kini nema dokaza za ovakve tvrdnje, malo je pogubljen i nadrealno panican.
Uz put,nije vrv ni svestan, a morao bi biti,kakvu stetu, ne samo nama u SRB, pravi ovakvim izjavama.
Sad samo da ovu glupost prenese neki svetski site i steta bi bila nepopravljiva.
Prosto dokaza nema da je iko ko je prelezao covid, opet zarazen.

Mile

pre 3 godine

Pogledajte ovo dr Stevanoviću:

A šta će mu sada maska ako je preležao virus ne može da dobije niti da širi neko vreme koronu što onda da muči sebe noseći masku a vidimo oko njega niko je ne nosi.
Preporučujem (+16) Ne preporučujem (-29)

Ja molim da se ovakvi nesavesni građani kazne.

Walter

pre 3 godine

Poenta je da li je imunitet jaci u nekoga ko je imao tezu klinicki sliku, da li je u nekoga ko je imao jacu sliku steknut Tcell imunitet koji sledecu zarazu cini blazom. Ako nema Tcell imuniteta dzaba i vakcina.

Mozda me pamcenje ne sluzi

pre 3 godine

NEMA IMUNITETA NA VESTACKU NEMAN.
6,8 % testiranih U SRBIJI IMA ANTITELA POSLE PRELEZANE CORONA INFEKCIJE.
DR.KON KRENITE DA GOVORITE ISTINU ZARAD OCUVANJA ZDRAVLJA GRADJANA.,I BUDUCIM VAKCINAMA.

Oprez

pre 3 godine

Svaka nova infekcija COVIDOM19 ostavlja sve teže posledice po pluća. Ko je subjektivno lako podneo prvu infekciju ne treba da se zavarava da su njegova pluća kao i pre infekcije (bez obzira na prisustvo Antitela što nema veze sa stanjem pluća), a kako će se završiti druga infekcija, sa već načetim plućima, to samo Bog zna. Čak i ako se i druga infekcija dobro završi takva pluća će biti mnogo podložnija kasnijem oboljevanju uključujući tuberkulozu i kancer. Zar je potrebno da se lakomisleno zarazimo jedanput ili dvaput, rizikujući i svoj život, da bismo tek posle toga shvatili da smo trajno uništili svoje zdravlje?

XXL

pre 3 godine

Ko oboli dva puta i preživi na svoju sreću taj je duplo stekao imunitet, a vakcina .... vakcinaaa, eee to je nešto drugo ... primaće se dnevno eventualno nedeljno ....

Rema

pre 3 godine

Ima gomila slučajeva da se kovid vraća, u Kini u Italiji u Srbiji (gobeljic, fudbaler crvene zvezde)...
Ljudi nosite maske, gledajte da se ne zaradite!

Gagi

pre 3 godine

Ljudi, Azijati su nam ubacilu katasteofalan virus, da bi nas totalno unistili i da bi se na kraju svi prisilno vakcinisali.Sve je jasno kao dan

Mile

pre 3 godine

Zaboravio sam da kažem u prethodnom komentaru da su toliko sigurni u njega pa su počeli da govore kako mu ni maska ne treba. Kažnjavajte takve dr Stevanoviću. Udrite te ih po džepu!

Ajde@

pre 3 godine

Kakva besomučna reklama zbog vakcinisanja majko moja!?!
Ne stvara organizam imunitet u susretu sa živim virusom, a stvoriće sa mrtvim ili oslabljenim preko vakcine!?!
Pa jesmo svi mi špricani u pamet da se u ovako nešto poveruje?

Sova

pre 3 godine

NEMA IMUNITETA NA VESTACKU NEMAN.
6,8 % testiranih U SRBIJI IMA ANTITELA POSLE PRELEZANE CORONA INFEKCIJE.
DR.KON KRENITE DA GOVORITE ISTINU ZARAD OCUVANJA ZDRAVLJA GRADJANA.,I BUDUCIM VAKCINAMA.
(Mozda me pamcenje ne sluzi, 13. jul 2020 18:13)

Nacionalna seroepidemiološka studija - 6,8 testiranih iz populacije, ne onih koji su preležali. To nije bila studija o prisustvu antitela na nekada zaraženim, već je cilj bio utvrditi procenat u opštem stanovnoštvu.

Drakče

pre 3 godine

Kakvih će se gluposti čovek ovde načitati. A i izjave mojih kolega su...
Da li neko može ponovo da oboli?
Naravno da može. Ali, ako je ista mutacija virusa, organizam će se lako izboriti. Ako je pak neka druga, nova mutacija, onda neće.
Ovaj virus dosta mutira. To j zapravo njegov odbrambeni mehanizam. Ovo ljudi nije običan virus, ovo je Super virus. Za mene je samo enigma da li ga je napravio čovek, ili je sa neke životinje prešao na čoveka, ili pak, bio negde okovan ledom pa se usled globalnog zagrevanja oslobodio. Sve je moguće.

juhu

pre 3 godine

I dalje se pustaju manipulativne vesti: imamo podatke, podaci bi tek trebalo da se potvrde, ali nisu izneti nikakvi podaci.
Imate podatke, nemate jer nisu potvrdjeni ili podaci nisu za javnost? Ili i dalje zaludjujete narod!?

koki

pre 3 godine

Pa sad ne bih se bas slozio. Ja sam imao ovo sto opisuju kao korona jos pocetkom februara. Posle toga kako sam morao da radim sigurno sam se jos neki put zarazio, ali to prodje kao neka groznica koja traje sat vremena i to je to. Organizam to sam sredjuje, bez mnogo frke i sigurno da ima antitela i nacina da se brze izbori sa bolescu drugi, trci ili koji vec put. E sad ko ima los imunitet i ko je jedva pretekao prvi put neka ne izlazi napolje. To je kao u seriji The 100, oni sto su imuni su napolju, a oni koji nisu sede u bunkeru pod zemljom i tako ce i biti. Prava vizija buducnosti.

Cirkuzanti

pre 3 godine

Neverovatno nizak nivo civilizacije dok mnogi misle suprotno kada nema načina da se otarasimo virusa. Ako se bude vraćao ovako bolje da se ceo svet zatvori na mesec dana i da se potpuno iskoreni jer će ovo godinama polako da nas kida dok ne ostane dovoljno ljudi da jedni druge ne vide uživo...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Miki, 13. jul 2020 21:17) # Link komentara

Ovo ne kida nikoga. Mi na respiratorima sad imamo manje od 200 ljudi. Nikad od marta nije bilo vise od 200 ljudi na respiratorima. Neka se i svaki dan smenjuju ljudi koji su prikljuceni na te proklete masine, izracunaj koliko je to ljudi, pa uporedi sa 6 miliona gradjana u Srbiji. Ako nas tako nesto paralise i kida onda i treba da nestanemo. A naravno da nije tako, broj pacijenata na respiratorima je od pocetka do sad manji od 500. Ako je problem sto 500 ljudi od 6 miliona ima tesku klinicku sliku, mislim da je vreme da se nesto menja iz korena. Ja ni neprijatelju ne bih pozeleo bilo kakvu bolest, najbolje je da je niko nema, ali ako je vec ovako zaista ne vidim u cemu je problem. Da su brojke 10x vece, ne vidim u cemu je problem. Osim u nestrucnom kadru, bolnicama iz horor filmova, nedostatku osnovne medicinske opreme itd. Ali to vec nema veze sa koronom...

Mile

pre 3 godine

E ovako imao sam koronu još u marti nista strasno srećom temperatura par dana i jaki bolovi u celom telu... Činjenica da i dan danas ne osećam dobro sve mirise i ukuse al ok... Al i činjenica je da mi je prijatelj od 6o god umro.. Nikakav problem nije imao! Primljen sa lakom upalom pluća... U 3 dana virus mu je pojeo pluća... Žalosno je citati razne "Facebook" naučnike u komentari .. Pozdrav iz Bergama

Verujem

pre 3 godine

U početku mnogi nisu verovali ni da Korona postoji. Sad mnogi ne veruju da je oni koji su je preležali mogu ponovo dobiti već posle 3 meseca. Ako ne verujete Stevanoviću i činjenici da su neki naši građani (među kojima ima i poznatih sportista) već po drugi put dobili Koronu, verujte bar britanskim naučnicima (nisu jedini) koji su objavili rezultate svojih istraživanja u eminentnim naučnim časopisima, a danas ih možete naći i u svim svetskim medijima uključujući i naše. Za sve nas će biti boje da više verujemo nauci!

Mladen

pre 3 godine

Kao doktor vam kazem... Da imunitet brzo odlazi ali sansa da vam se ponovo pojave komolikacije ili cak simptomi su jednaki 0.
...
(Stefan, 13. jul 2020 17:52)

Nije tačno, tome sam se i ja nadao i očekivao, ali kad sam čitao o konkretnim primerima bilo je obratno, bar u tim slučajevima. Prvi put su imali blage simptome a drugi put mnogo teže.
Kao da je prva infekcija "načela" pacijenta, koji se nije sasvim oporavio od oštećenja, pa druga nastavila.

Mladen

pre 3 godine

To znači da nema ni vakcine.
Prirodni imunitet nakon preležane bolesti je teorijski isti, ako ne i bolji od imuniteta od vakcine.
(Reg, 13. jul 2020 18:43)

Ne mora da znači, u vakcine se ubacuju pojačivači imunog odgovora, koji prema nekim istraživanjima za testnu kovid vakcinu daje 1.8-3 puta jači imuni odgovor organizma nego prava infekcija.

Djole

pre 3 godine

Ne moze. Kada prelezis grip imun do sledece mutacije... ne moze covek biti 2 puta obooleti od istog virusa jer je razvio antitela. Jedino ako zele da nas ubede u one price da je ovo jedini virus na svetu za koga antitela nestaju posle samo par nedelja, u sta ne verujem jer bi do sada bilo slicnih slucajeva sa drugim virusima. Pre bih rekao da oni testovi nista ne valjaju, i da je covek dva puta bio bolestan od razlicitog virusa.

Mirko

pre 3 godine

Ja ne znam sta je sa narodom.Pune drustvene mreze postova sa raznih proslava,svira se na sve strane,gosti se grle ljube!Dajte ljudi dozovite se pameti malo!

Helios

pre 3 godine

@ljudmila
Bedak. Ali ne verujem da će se na ovo javiti ijedan od onih naci-vkcera koji još misle da su duhoviti i pametni. Sa svim onim floskulama. Od kojih valjda najbolje vole ono "teorija evolucije na delu". A nažalost cinizam realnosti je da se ta floskula nažalost cinično samoprimenila na tvog kuma. Da li je neko od bližnjih posetio posle smrti lekara koji ga je posavetovao?

Lars

pre 3 godine

Doktore Stevanovicu, to sto radite, samo vi znate zasto i za koga radite. Ono sto ja mogu da pitam otvoreno je: zasto nema nijednog video snimka iz, navodno, punih covid bolnica? Pokazite nam snimak iz bolnice u Beogradu ili novopazarske bolnice. Kako to da nema nijednog video zapisa, gde bi nam lepo pokazali to o cemu pricate? Jer ja smatram da je to savrseno normalno i podrazumevano. Ovako, ton bez slike. Nista vam ne verujem!

Тхе Терибле

pre 3 godine

Нека каже колико је опасан кад га неко закачи други пут.
Да ли је уопште и заражен ако се нађу трагови вируса.

@Jeka

pre 3 godine

Ja takve otresem bez pardona

U prodavnici ako mi disu za vrat kazem im da se sklone

Ako mi se unose u lice, skrenem im paznju da to ne rade

I ne mislim da sam nekulturna, naprotiv

Mile

pre 3 godine

Neka dr Stevanović pročita komentare Đokovićevih navijača koji su 100% sigurni da je njegov organizam već stvorio antitela i da ne može da se zarazi po drugi put.

Xyx

pre 3 godine

Molim one koji vape i vriste za vakcinom, i posprdno oslovljavaju sve koji se tome zdravorazumski protive, da izvole prvi stati u red kad se ista pojavi, hvala!

C i n i k

pre 3 godine

Molim one koji vape i vriste za vakcinom, i posprdno oslovljavaju sve koji se tome zdravorazumski protive, da izvole prvi stati u red kad se ista pojavi, hvala!
(Xyx, 13. jul 2020 19:42


Vakcina je 1 nacin zastite ako ikad bude bila operativna.
Doci ce vreme da neces moci nigde bez potvrde da si primio vakcinu.
Ne kapiram vas antivakcinase, al uopste.
Gori ste od sekti.

Skywalker

pre 3 godine

Zarazavaju se vise puta jer su napravili mnogo razlicitih sojeva. Nestor je bio u pravu, zato su sad simptomi drugaciji. Ali, vakcina koju su napravili je univerzalna, stiti od svih sojeva. Ako vas interesuje mogu vam reci i ko ju je u Srbiji primio.

Gagi

pre 3 godine

Ljudi, Azijati su nam ubacilu katasteofalan virus, da bi nas totalno unistili i da bi se na kraju svi prisilno vakcinisali.Sve je jasno kao dan

mare

pre 3 godine

dobiti 2x obican grip u periodu od par meseci do sada nije bilo nista cudno zar ne? ali kada se to zove covid19 onda je u vestima! prevaratni!

C i n i k

pre 3 godine

Dajte da vidimo ko se to 2 puta razboleo. Možda je 2 puta bio pozitivan, a to nije isto. Doktore, budite iskreni i precizni.
(Cile Mile, 13. jul 2020 20:15)


Misim da je on ne samo panicar ngo mozda i manipulator, ovakvih podataka nigde nam nasao ni u jednoj zemlji nista slicno,pa ni u Kini nema dokaza za ovakve tvrdnje, malo je pogubljen i nadrealno panican.
Uz put,nije vrv ni svestan, a morao bi biti,kakvu stetu, ne samo nama u SRB, pravi ovakvim izjavama.
Sad samo da ovu glupost prenese neki svetski site i steta bi bila nepopravljiva.
Prosto dokaza nema da je iko ko je prelezao covid, opet zarazen.

rex

pre 3 godine

kina je kriva jer je dozvolila da ovo zlo ode u svet. I korona je tu sad da ostane kao grip/ influenca. Nece vakcine trajne bit ko ni za influencu. da nisu svi u kini uplaseni od centralne vlasti bilo bi odma proglasena epidemija i zavrsilo bi se ko sa sarsom, u roku od dva meseca

got

pre 3 godine

Biti pozitivan na testu za koronavirus i biti bolestan nije isto, ni priblizno.
Djokovic, Borna Coric, Ivanisevic, Dimitrov, Ceca, Djordje David, Savic trener vaterpolista, ona dvojica kosarkasa Jute Dzez i mnogi drugi bili su pozitivni, ali nikakve simptome nisu imali, niti im je bilo fizicki lose.
Molim nadlzene da ne mesaju babe i zabe i da vise ne objavljuju koliko ima dnevno novih pozitivnih, vec samo koliko ima novih bolesnih.
Momentalno ce svi da nam otvore granice.
Ovo sto smo radili sa objavljivanjem velikog broja pozitivnih, niko drugi na svetu nije.

Ljudmila

pre 3 godine

svaki organizam je individualan i reaguje drugačije. Neko reče da se niko nije zarazio dva puta gripom, itekako jeste, ovo govorim kao medicinski radnik. Postoje i oni koji prime vakcinu protiv gripa pa se opet zaraze. Doduše, takvi pacijenti uglavnom imaju lakše kliničke slike. Kažem uglavnom jer kao sto rekoh, svaki organizam reaguje drugačije.
(Dare, 13. jul 2020 18:50)
Tacno. Moj kum nikad do penzije nije imao grip. Kada se penzionisao prvi put se vakcinisao poriv gripa po savetu lekara. Dobio grip i umro.

Mozda me pamcenje ne sluzi

pre 3 godine

POVUCITE ZAKON,KOJI STE UVELI O MASOVNOM VAKCINISANJU GRADJANA PROTIV SEZONSKOG GRIPA.
KRSITE JEDNO OD OSNOVNIH LJUDSKIH PRAVA.
DR.KON ,NECE MOCI,BEZ OBZIRA STO POLITICARI STOJE IZA VAS.

Građanin

pre 3 godine

To nije 2x, to su dva različita virusa.
Odnosno, s obzirom da je to biološko oružje veštački zamešano, teško ga možemo i sagledati iz normalne prirodne perspektive i klasičnih naučnih saznanja.
Promenite perspektivu, uzmite i opciju da je to moguće biološko oružje pa će možda neko i uvideti način borbe.

www

pre 3 godine

I ostale zemlje prijavljuju da zbog promenljivog imuniteta, nakon izvesnog perioda se gubi imunitet.''

Znači imunitet traje od trečeg do sedmog meseca. U prevodu nema imuniteta.

Sale

pre 3 godine

FLU!!! GRIP ... sta ima tu nejasno?!?!? Kada neko prelezi grip, moze opet da ga dobije ... za mesec, 6 meseci godinu ili dve... nije "prelezao" grip pa da ga nikada ne uhvati opet...

a corona je isto tako vrsta gripa... mutira, o nisu ocigledno svi korona prijavljeni virusi isti...

:D

pre 3 godine

Jos pocetkom aprila kinezi su tvrdili da ne ostaju antitela kod obolelih duze od 7 dana. Tada su tvrdili i da se prenosi vazduhom. Lepo su govorili i da godine pacijenata uopste nisu bitne, da su svi u opasnosti, da je maksimalni period inkubacije 28 dana, kao i da virus opstaje na svim klimatskim uslovima i temperaturama. Stvarno ne znam sta ste vi gledali do sada i kako vam je palo na pamet da koristite istorijski pristup i znanja o drugim virusima u slucaju potpuno novog i nepoznatog virusa. Hajde probudite se vec jednom, prevazidjite barijeru prethodnih znanja i shvatite da imate potpuno novog protivnika. Zovite kineze opet jer izgleda da prvi put i niste bas slusali i zapisivali.
(Volej u raslje, 13. jul 2020 21:17)

Oni znaju šta su smutili, zato su to govorili.

Mozda me pamcenje ne sluzi

pre 3 godine

NEMA IMUNITETA NA VESTACKU NEMAN.
6,8 % testiranih U SRBIJI IMA ANTITELA POSLE PRELEZANE CORONA INFEKCIJE.
DR.KON KRENITE DA GOVORITE ISTINU ZARAD OCUVANJA ZDRAVLJA GRADJANA.,I BUDUCIM VAKCINAMA.

Oprez

pre 3 godine

Svaka nova infekcija COVIDOM19 ostavlja sve teže posledice po pluća. Ko je subjektivno lako podneo prvu infekciju ne treba da se zavarava da su njegova pluća kao i pre infekcije (bez obzira na prisustvo Antitela što nema veze sa stanjem pluća), a kako će se završiti druga infekcija, sa već načetim plućima, to samo Bog zna. Čak i ako se i druga infekcija dobro završi takva pluća će biti mnogo podložnija kasnijem oboljevanju uključujući tuberkulozu i kancer. Zar je potrebno da se lakomisleno zarazimo jedanput ili dvaput, rizikujući i svoj život, da bismo tek posle toga shvatili da smo trajno uništili svoje zdravlje?

Огњен

pre 3 godine

Па ено Италијани тврде да је овај вирус код нас далеко агресивнији него што је био онај код њих. Тестирали су наше људе који су се из Србије вратили у Италију и то су утврдили. Значи да је већ мутирао. А наш народ не престаје да се окупља и шири вирус. Ништа онда: "ко преживи - причаће".

Miki

pre 3 godine

Neverovatno nizak nivo civilizacije dok mnogi misle suprotno kada nema načina da se otarasimo virusa. Ako se bude vraćao ovako bolje da se ceo svet zatvori na mesec dana i da se potpuno iskoreni jer će ovo godinama polako da nas kida dok ne ostane dovoljno ljudi da jedni druge ne vide uživo...

Stefan

pre 3 godine

Kao doktor vam kazem... Da imunitet brzo odlazi ali sansa da vam se ponovo pojave komolikacije ili cak simptomi su jednaki 0.

Kao i sa standardnim virusima imunitet skoro skroz nestane vec u roku od 3 do 6 meseci. Ali ostaje prigram ucitan.

Znsci skedeci put telo reaguje mnogo bolje, efikasnije i brze sto je najbitbije sa poznatim virusom.

XXL

pre 3 godine

Ko oboli dva puta i preživi na svoju sreću taj je duplo stekao imunitet, a vakcina .... vakcinaaa, eee to je nešto drugo ... primaće se dnevno eventualno nedeljno ....

Jeka

pre 3 godine

Idem ja tako busom na posao. Vozim se, pun bus! Jedna žena stavila masku da uđe u bus i matora krava je odmah skinula. I tako ona priča nekom starčiću o tome kako je maska bezveze, kako to ništa ne štiti... Nagla se nad njega (on sedi) i pljuje, li pljuje po njemu. On čovek jadničak namiče onu njegovu maskicu, gleda je, hoće da se pomeri, al jok, nema gde! A naspram sunca se vidi svaka kapljica koju ta krava koja ne prestaje da viče na njega o maskama pljuje li, pljuje. Eto, govore kako maska nije rešenje. Pa, da uradimo bar ono što možemo - ne pljujmo jedni na druge, molim vas ljudi! U tome je poenta maske! Zato je sve više bolesnih, jer razmišljaju kao ova u mojoj priči!

nadležni organ

pre 3 godine

(Xyx, 13. jul 2020 19:42)
Naravno, hoćemo, prvi ću stati u red.
Takođe molimo one koji se vakcinaciji protive ili sumnjaju, da se ne guraju preko reda, kao što imaju običaj kad zagusti.

Milke

pre 3 godine

Moze dva puta ako su sada pustili drugu vrstu. Ja verujem nobelovcu Luku Monteneru koji tvrdi da su u koronu dodali gene HIV_a, i ne tvrdi samo on. Koliko vrsta imaju u laboratoriji to znaju samo oni koji ih stvaraju.

Volej u raslje

pre 3 godine

Jos pocetkom aprila kinezi su tvrdili da ne ostaju antitela kod obolelih duze od 7 dana. Tada su tvrdili i da se prenosi vazduhom. Lepo su govorili i da godine pacijenata uopste nisu bitne, da su svi u opasnosti, da je maksimalni period inkubacije 28 dana, kao i da virus opstaje na svim klimatskim uslovima i temperaturama. Stvarno ne znam sta ste vi gledali do sada i kako vam je palo na pamet da koristite istorijski pristup i znanja o drugim virusima u slucaju potpuno novog i nepoznatog virusa. Hajde probudite se vec jednom, prevazidjite barijeru prethodnih znanja i shvatite da imate potpuno novog protivnika. Zovite kineze opet jer izgleda da prvi put i niste bas slusali i zapisivali.

Mozda me pamcenje ne sluzi

pre 3 godine

DR.KON TREBA DA RAZGOVARA SA SVOJIM KOLEGAMA ,STRUCNO,NA JEDNOM OKRUGLOM STOLU ,KOJI SU ZAVRSILI MEDICINSKI FAKULTET U TITOVO VREME.
STRUKA SA STRUKOM BEZ POLITIKE I LICNIH INTERESA.
DR. KON,VASE IZJAVE ZA MENE KAO LEKARA SU UVREDLJIVE.

Rema

pre 3 godine

Ima gomila slučajeva da se kovid vraća, u Kini u Italiji u Srbiji (gobeljic, fudbaler crvene zvezde)...
Ljudi nosite maske, gledajte da se ne zaradite!

Jelena

pre 3 godine

Ljudi, truju nas informacijama o virusu. Što se više govori o tome, ljudi će više da veruju i da budu zaplašeni. Ne sporim to da virusa ima ali ga preteraše.

Pogled sa Rtnja

pre 3 godine

Pravili ste bazu lažnih podataka. U Nišu, svako ima ponekog prijatelja među lekarima i medicinskim osobljem, tako da su ljudi znali da je broj stradalih, još u prvom naletu, u aprilu, mnogostruko veći od zvaničnog.

Mile

pre 3 godine

Pogledajte ovo dr Stevanoviću:

A šta će mu sada maska ako je preležao virus ne može da dobije niti da širi neko vreme koronu što onda da muči sebe noseći masku a vidimo oko njega niko je ne nosi.
Preporučujem (+16) Ne preporučujem (-29)

Ja molim da se ovakvi nesavesni građani kazne.

Rugova

pre 3 godine

Kineski testovi registruju ostatke virusnih proteina u nosu do 28 dana posle infekcije. Pa su u kini statisticki utvrdili da kod nekih pacijenata Infekcija moze ponovo da se vrati. Sto je u Nemackoj opovrgnuto i dokazano da ,,ponovna Infekcija,, nije infekcija nego ostaci proteina neaktivnog virusa u sluznici i dlakama nosa.
Doktore citajte strucnu literaturu.

23

pre 3 godine

mi smo izgleda ljudi koji nemaju pamcenje.
pitam,kome se desilo da ima grip vise puta???ajde setite se.pa svima,sto puta.i sta sad ovo je kao neko iznenadjenje.njima je maska za lice najvece otkrice protiv sirenja virusa.a to moja baba govorila,stavi maramicu na usta kad si bolestan.

Doktor s neke druge grane

pre 3 godine

A ja imam podatke da su neki ljudi više puta bili zaraženi s gripom...koronavirus nije jedan virus nego grupa virusa baš kao i gripa!

Mile

pre 3 godine

Zaboravio sam da kažem u prethodnom komentaru da su toliko sigurni u njega pa su počeli da govore kako mu ni maska ne treba. Kažnjavajte takve dr Stevanoviću. Udrite te ih po džepu!

pozzz

pre 3 godine

Jel to toliko tesko da izvucete podatke pacijenata iz marta, aprila... Uporedite jel se ponavlja u junu, julu isti pacijent i koliko je takvih slucajeva? Analitika koja moze u excelu da se uradi, i izvuce procenat koliko je ponovo istih zarazenih... I sa tim izadjes pred narod koji placa zdravstveno i kazes jasno, a ne ovako... Nije prioritet baviti se time... Posao od 5 minuta... Jadni smo

Acisale vise necu, kisi li su prosli put

pre 3 godine

Korona konstantno mutira,dok se strucnjaci i dalje ceskaju po glavi. Cak je pitanje koliko ce i vakcina biti uspesna, jer dok se ne pojavi, virus vec moze da poprimi totalno drugaciji oblik. Jos se mnogo toga ne zna o ovoj bolestini.

Mozda me pamcenje ne sluzi

pre 3 godine

DR.KON RECE DA CE VAKCINA ,BUDUCA STITITI OD 12-18 mes.
I onda sve koji imaju malo mozga i MEDICINSKE DIPLOME IZ TITOVOG VREMENA OPTUZUJETE DA SMO ANTIVAKCINASI

ha!

pre 3 godine

Joooooj, svi ćemo umreti
(Neplivač, 13. jul 2020 17:36

Jedini ispravan kpmentar! Neko pre, neko posle. Neko ovako, neko onako. Uglavnom, svima nam je ista zadnja stanica;)

Константин

pre 3 godine

Da li se neko zapitao? Postoji li mogucnost da infekcija covid-om19 predje, kao i hepatitis B i C, koji su takodje virusne infekcije, u hronično stanje? Mozda su slucaji koji se opet pokazuju da su pozitivni, nisu ni izlečili, nego polako ali sigurno prelaze u hronična stanja. Možda virus kod osoba sa slabim imunitetom i ne može da se izbaci iz organizma? Nego stalno ostaje u krvi i napada organizam kod pada imuniteta.

MisterNo

pre 3 godine

Moguce je ponovo dobiti istu bolest u kratkom roku, bez obzira na postojanje antitela, ako je organizam iscrpljen. Ali to su nacelno sporadicni slucajevi. Ako se ovo krene javljatio masovno, onda ili nije ista bolest ili nije izlacen.

Dare

pre 3 godine

svaki organizam je individualan i reaguje drugačije. Neko reče da se niko nije zarazio dva puta gripom, itekako jeste, ovo govorim kao medicinski radnik. Postoje i oni koji prime vakcinu protiv gripa pa se opet zaraze. Doduše, takvi pacijenti uglavnom imaju lakše kliničke slike. Kažem uglavnom jer kao sto rekoh, svaki organizam reaguje drugačije.

Walter

pre 3 godine

Poenta je da li je imunitet jaci u nekoga ko je imao tezu klinicki sliku, da li je u nekoga ko je imao jacu sliku steknut Tcell imunitet koji sledecu zarazu cini blazom. Ako nema Tcell imuniteta dzaba i vakcina.

Zorana

pre 3 godine

Studije su pokazale da imunitet 'štiti' minimum bar par meseci mada se i to jos uvek proucava. Ono sto se pokazalo kao gotovo univerzalno kod rekurentnih slučajeva je kvalitet testova. Da li ste zaista i kada bili pozitivni? Ni sada, 6 meseci posle, nemamo 100% test.

Cirkuzanti

pre 3 godine

Neverovatno nizak nivo civilizacije dok mnogi misle suprotno kada nema načina da se otarasimo virusa. Ako se bude vraćao ovako bolje da se ceo svet zatvori na mesec dana i da se potpuno iskoreni jer će ovo godinama polako da nas kida dok ne ostane dovoljno ljudi da jedni druge ne vide uživo...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Miki, 13. jul 2020 21:17) # Link komentara

Ovo ne kida nikoga. Mi na respiratorima sad imamo manje od 200 ljudi. Nikad od marta nije bilo vise od 200 ljudi na respiratorima. Neka se i svaki dan smenjuju ljudi koji su prikljuceni na te proklete masine, izracunaj koliko je to ljudi, pa uporedi sa 6 miliona gradjana u Srbiji. Ako nas tako nesto paralise i kida onda i treba da nestanemo. A naravno da nije tako, broj pacijenata na respiratorima je od pocetka do sad manji od 500. Ako je problem sto 500 ljudi od 6 miliona ima tesku klinicku sliku, mislim da je vreme da se nesto menja iz korena. Ja ni neprijatelju ne bih pozeleo bilo kakvu bolest, najbolje je da je niko nema, ali ako je vec ovako zaista ne vidim u cemu je problem. Da su brojke 10x vece, ne vidim u cemu je problem. Osim u nestrucnom kadru, bolnicama iz horor filmova, nedostatku osnovne medicinske opreme itd. Ali to vec nema veze sa koronom...

Ajde@

pre 3 godine

Kakva besomučna reklama zbog vakcinisanja majko moja!?!
Ne stvara organizam imunitet u susretu sa živim virusom, a stvoriće sa mrtvim ili oslabljenim preko vakcine!?!
Pa jesmo svi mi špricani u pamet da se u ovako nešto poveruje?

Lars

pre 3 godine

Doktore Stevanovicu, to sto radite, samo vi znate zasto i za koga radite. Ono sto ja mogu da pitam otvoreno je: zasto nema nijednog video snimka iz, navodno, punih covid bolnica? Pokazite nam snimak iz bolnice u Beogradu ili novopazarske bolnice. Kako to da nema nijednog video zapisa, gde bi nam lepo pokazali to o cemu pricate? Jer ja smatram da je to savrseno normalno i podrazumevano. Ovako, ton bez slike. Nista vam ne verujem!

Verujem

pre 3 godine

U početku mnogi nisu verovali ni da Korona postoji. Sad mnogi ne veruju da je oni koji su je preležali mogu ponovo dobiti već posle 3 meseca. Ako ne verujete Stevanoviću i činjenici da su neki naši građani (među kojima ima i poznatih sportista) već po drugi put dobili Koronu, verujte bar britanskim naučnicima (nisu jedini) koji su objavili rezultate svojih istraživanja u eminentnim naučnim časopisima, a danas ih možete naći i u svim svetskim medijima uključujući i naše. Za sve nas će biti boje da više verujemo nauci!

Mladen

pre 3 godine

Kao doktor vam kazem... Da imunitet brzo odlazi ali sansa da vam se ponovo pojave komolikacije ili cak simptomi su jednaki 0.
...
(Stefan, 13. jul 2020 17:52)

Nije tačno, tome sam se i ja nadao i očekivao, ali kad sam čitao o konkretnim primerima bilo je obratno, bar u tim slučajevima. Prvi put su imali blage simptome a drugi put mnogo teže.
Kao da je prva infekcija "načela" pacijenta, koji se nije sasvim oporavio od oštećenja, pa druga nastavila.

Mladen

pre 3 godine

To znači da nema ni vakcine.
Prirodni imunitet nakon preležane bolesti je teorijski isti, ako ne i bolji od imuniteta od vakcine.
(Reg, 13. jul 2020 18:43)

Ne mora da znači, u vakcine se ubacuju pojačivači imunog odgovora, koji prema nekim istraživanjima za testnu kovid vakcinu daje 1.8-3 puta jači imuni odgovor organizma nego prava infekcija.

Mile

pre 3 godine

E ovako imao sam koronu još u marti nista strasno srećom temperatura par dana i jaki bolovi u celom telu... Činjenica da i dan danas ne osećam dobro sve mirise i ukuse al ok... Al i činjenica je da mi je prijatelj od 6o god umro.. Nikakav problem nije imao! Primljen sa lakom upalom pluća... U 3 dana virus mu je pojeo pluća... Žalosno je citati razne "Facebook" naučnike u komentari .. Pozdrav iz Bergama

koki

pre 3 godine

Pa sad ne bih se bas slozio. Ja sam imao ovo sto opisuju kao korona jos pocetkom februara. Posle toga kako sam morao da radim sigurno sam se jos neki put zarazio, ali to prodje kao neka groznica koja traje sat vremena i to je to. Organizam to sam sredjuje, bez mnogo frke i sigurno da ima antitela i nacina da se brze izbori sa bolescu drugi, trci ili koji vec put. E sad ko ima los imunitet i ko je jedva pretekao prvi put neka ne izlazi napolje. To je kao u seriji The 100, oni sto su imuni su napolju, a oni koji nisu sede u bunkeru pod zemljom i tako ce i biti. Prava vizija buducnosti.

Тхе Терибле

pre 3 godine

Нека каже колико је опасан кад га неко закачи други пут.
Да ли је уопште и заражен ако се нађу трагови вируса.

Djole

pre 3 godine

Ne moze. Kada prelezis grip imun do sledece mutacije... ne moze covek biti 2 puta obooleti od istog virusa jer je razvio antitela. Jedino ako zele da nas ubede u one price da je ovo jedini virus na svetu za koga antitela nestaju posle samo par nedelja, u sta ne verujem jer bi do sada bilo slicnih slucajeva sa drugim virusima. Pre bih rekao da oni testovi nista ne valjaju, i da je covek dva puta bio bolestan od razlicitog virusa.

@Jeka

pre 3 godine

Ja takve otresem bez pardona

U prodavnici ako mi disu za vrat kazem im da se sklone

Ako mi se unose u lice, skrenem im paznju da to ne rade

I ne mislim da sam nekulturna, naprotiv

Mirko

pre 3 godine

Ja ne znam sta je sa narodom.Pune drustvene mreze postova sa raznih proslava,svira se na sve strane,gosti se grle ljube!Dajte ljudi dozovite se pameti malo!

Drakče

pre 3 godine

Kakvih će se gluposti čovek ovde načitati. A i izjave mojih kolega su...
Da li neko može ponovo da oboli?
Naravno da može. Ali, ako je ista mutacija virusa, organizam će se lako izboriti. Ako je pak neka druga, nova mutacija, onda neće.
Ovaj virus dosta mutira. To j zapravo njegov odbrambeni mehanizam. Ovo ljudi nije običan virus, ovo je Super virus. Za mene je samo enigma da li ga je napravio čovek, ili je sa neke životinje prešao na čoveka, ili pak, bio negde okovan ledom pa se usled globalnog zagrevanja oslobodio. Sve je moguće.

juhu

pre 3 godine

I dalje se pustaju manipulativne vesti: imamo podatke, podaci bi tek trebalo da se potvrde, ali nisu izneti nikakvi podaci.
Imate podatke, nemate jer nisu potvrdjeni ili podaci nisu za javnost? Ili i dalje zaludjujete narod!?

Helios

pre 3 godine

@ljudmila
Bedak. Ali ne verujem da će se na ovo javiti ijedan od onih naci-vkcera koji još misle da su duhoviti i pametni. Sa svim onim floskulama. Od kojih valjda najbolje vole ono "teorija evolucije na delu". A nažalost cinizam realnosti je da se ta floskula nažalost cinično samoprimenila na tvog kuma. Da li je neko od bližnjih posetio posle smrti lekara koji ga je posavetovao?

Sova

pre 3 godine

NEMA IMUNITETA NA VESTACKU NEMAN.
6,8 % testiranih U SRBIJI IMA ANTITELA POSLE PRELEZANE CORONA INFEKCIJE.
DR.KON KRENITE DA GOVORITE ISTINU ZARAD OCUVANJA ZDRAVLJA GRADJANA.,I BUDUCIM VAKCINAMA.
(Mozda me pamcenje ne sluzi, 13. jul 2020 18:13)

Nacionalna seroepidemiološka studija - 6,8 testiranih iz populacije, ne onih koji su preležali. To nije bila studija o prisustvu antitela na nekada zaraženim, već je cilj bio utvrditi procenat u opštem stanovnoštvu.