1. Svuda je sada opsteprihvaceno misljenje da je duvan opasan po zdravlje. Poznajem lekara koji ako treba da bira izmedju pusaca i nepusaca, jer nema dovoljno vremena i kapaciteta (covek je fenomenalan i govorimo o privatnoj praksi), ne uzima pusace koji ODBIJU da prestanu da puse i to im i otvoreno kaze. Neki promene misljenje.

    Prvo sam mislila kako je ovo neljudski, medjutim, vremenom sam i ja promenila misljenje.

    Od kad sam se preselila na zapad, shvatila sam koliko mi je i na tom planu bilo mucno da zivim u Srbiji - kod nas se ne samo mnogo vise pusi, vec su pusaci jako bezobrazni, puse gde stignu bez obzira na to sto oko njih ima nepusaca. Najgore mi je bilo kad odem kod prijatelja u posetu i kad vec posle 15 minuta ne mogu da disem. Njihova kuca, njihova pravila. Medjutim, kad bi dolazili kod nas, nasa nepusacka pravila su za njih bila neprihvatljiva i uvek su nam oko toga pravili problem.

    Koliko je samo kolega, posle uvodjenja zabranje pusenja, tu istu krsilo u kancelariji gde sam radila. Niko nije zeleo da prihvati da je njihov dim ne samo nama neprijatan vec i opasan po zdravlje.

    Kako da to prihvate kad puse i kod kuce pred decom i "duvaju u drugu stranu"?
    (Sanja, 11. jun 2019 09:00)

    # Link komentara

  2. Ne pušim, niti sam ikada. Probala kao klinka, pa me peklo u grlu, pa dunem sebi među oči, haos. .pa mi se od svake vrtelo u glavi i mislim se, koji će ti ovo? Nemam pojma otkud ljudima lova za cigare, sve mislim da im je frižider prazniji dok su kutije punije...
    (Ivana, 10. jun 2019 22:49)

    # Link komentara

  3. Alkoholizam je mentalni poremećaj sa jakom naslednom komponentom.
    (Kraljica Elizabeta 2, 10. jun 2019 08:27)

    # Link komentara

  4. Pa ti sljokas i dalje a strefila te srcka?
     (C i n i k, 10. jun 2019 00:03)

    # Link komentara

  5. pa jel je lepo pisalo
    Zabranjeno pušenje
    ali ti si hteo da probaš
     (justin, 9. jun 2019 13:45)

    # Link komentara

  6. Jeste Marko, „ubili su milione da bi zaradili milione”!
    (Mali princ, 9. jun 2019 08:42)

    # Link komentara

  7. ministre (za zdravlje): kada ce zabrana pusenja? 2050?
    (iva, 9. jun 2019 08:32)

    # Link komentara

  8. Na jednoj aplikaciji za upoznavanje stavio sam filter na 50km oko BGD i godine od 45 do 65. Preko 90% ih je navelo da redovno konzumiraju duvan.
     (howyesno, 9. jun 2019 08:27)

    # Link komentara

  9. Sudeći po komentarima, bilo je u Srbiji i mnogo više pušača, pa su vremenom prestali. Dakle, sporo se otrežnjujemo, ali ipak ide na bolje. Nekada je u mom društvu bila retkost da neko ne zapali cigaretu u kafiću. Sada su u manjini oni što zapale. A nisam baš Metuzalem 😂 Zato verujem da je bolje. Ali treba da bude i strožije. Pušenje ne sme biti dozvoljeno u javnim objektima, restoranima. Kad do toga stvarno dođemo, bićemo na putu da postanemo civilizovanije društvo.
    (Ana, 9. jun 2019 06:18)

    # Link komentara

  10. Pušači su najodvratniji, najneuviđavniji i najsmrdljiviji ljudi. Rođenu majku kad mi je dolazila u goste terao sam dva bloka niz ulicu gde ima klupica. Bio mi neki vaš Srbin radnik da mi pomogne oko renoviranja kuće, pritom mi je i drugar i kako mi je dojadilo da mi dim njegove cigare ulazi sa terase u kuću, isteram i njega napolje na klupicu. I tamo je sedeo danima u pauzi (neplaćenoj naravno) i pušio. Komšinica prekoputa mislila da je klošar i dala mu paket pun hrane i kakvih hemija za kuću. Fujjjj... A onda se vrati sa puš pauze sa tim smrdljivim ustima. Treba ih tereti da peru zube. Ogavni su i smrde i prema njima ne treba imati ni trunke milosti!!!!
    (Amsterdamer, 9. jun 2019 05:59)

    # Link komentara

  11. Slazem se da treba da ostavi, ko moze, prvenstveno zbog zdravlja ali to je iskljucivo na pusacu, individualni izbor, pritisci sa strane imaju pogresan efekat. Ali ne lupetajte sa time da bi se ustedelo za stanove i automobile jer bi se te pare potrosile na nesto drugo u datom trenutku, niko ih ne bi stavljao sa strane.
    (mp, 9. jun 2019 04:59)

    # Link komentara

  12. Zabranjeno pušenje!
     (Lovćenac, 9. jun 2019 04:27)

    # Link komentara

  13. Ali sto je ova novinarka lepa ljudi, ja se zaljubih...
    Nele, sve najbolje naravno
    (Agent Rock, 9. jun 2019 03:46)

    # Link komentara

  14. Imam 49 god. pusim 31 godinu bez pauza, dakle popusio sam nekoliko automobila i stan. Imam nekoliko drugara jos iz osnovne skole koji su zakleti nepusaci i nije mi jasno kako su oni "popusili" nekoliko automobila i stan, nema pas za sta da ih ujede a ja i ako sam pusac sve to imam.
    (DaSa, 8. jun 2019 18:58)

    Da su oni pusili grebali bi se od tebe i popusili bi tvoj stan i automobile,to su ti pravi prijatelji i uzivaj,mene ovi moji zaklase.
    (Aaaaaa, 9. jun 2019 03:44)

    # Link komentara

  15. Iskreno u Srbiji bi trebala poceti zestoka kampanja protiv ovog otrova jer ono sto se moze videti na bg ulicama to nema nigde. Svaka treca-cetvrta osoba ide ulicom i pusi! Kad se prodje kraj autobuskih stanica kao da je lokomotiva u blizini, to nema ni u gradovima BiH ili Hrvatske a gradovima Evrope da i ne pricam. Kasnije kad dodju zdravstveni problemi, kriv NATO, Milosevic, ratovi, kriza, sankcije ali niko sam sebi u oci da pogleda
     (dakii, 9. jun 2019 01:16)

    # Link komentara

  16. Uspeo sam i ja da se rešim te bede.Kod nas kreneš da pušiš da bi bio neko,frajer ,riba, obično u osnovnoj.Postaneš budala,Nele je to odlično reko ali eto i on nažalost posle popušenog šlepera i problema-no bolje ikad nego nikad.Sada je i meni to jako glupa navika,gledam pušače,zamislim se da ih gledam iz budućnosti, i mislim se koliko je to adsurdno smešno i primitivno bez mozga.Pušenje je prošlost, broj pušača opada, samo da svest još i kod nas dođe jednog dana,bićemo među zadnjima jer to branimo kao "ličnu slobodu".Pušenje je bolest zavisnosti.
    (IGGY, 9. jun 2019 01:03)

    # Link komentara

  17. svaka cigara smanjuje u proseku po 30min zivota..pa razmislite dalje
     (ja, 9. jun 2019 00:52)

    # Link komentara

  18. Moj stav je da to sto je neko pusac, govori o njegovom intelektu. S obzirom da ih niko nije terao, vec su dobrovoljno izabrali bolest, smrad i zavisnost, to pametan covek ne moze da uradi.Da li se kasnije opametio, sada je vec sve jedno jer je u datom trenutku bio dovoljno besvestan da od sebe napravi klasicnog zavisnika. I tako ih treba tretirati jer oni to jesu a sve ostalo su lazi. Gledam pored sebe siromasne,bolesne,unistene,ali i dalje su pusaci makar im to nedvosmisleno radi o glavi.Jednostavno su slabi,nemaju karakter i fizicka potreba je jaca od njih samih i takve ljude ne mogu uzeti za ozbiljno jer ne postuje sebe,a nisu bili pametni da izbegnu to sto sada jesu (isto je sa kockom,kladionicama i mestima gde se skuplja intelektualna elita). Naravno svako od njih ima izgovor ili opravdanje razlicitog nivoa infantilnosti,a najbolje je ono kako mi ne bi imali sta da jedemo da oni ne placaju "akcize".Ne znam samo ko je radio analitiku i zbirni troskovnik lecenja,materijala i efekata prerane smrti na ekonomiju pa da mogu da tvrde takvu glupost.Ali kao sto rekoh,ovo je stvar intelekta na prvom mestu. Neki prijatelji iz inostranstva su bili skoro i kazu da su samo u Turskoj videli ovaj nivo trovanja. Objasnio sam im da je prsecan stanovnik slicnog mentalnog sklopa kao Turcin,ne samo kod pusenja nego odnosa prema partnerima, ponasanja u saobracaju,itd.Edukacija kao i za sve,ako treba snimci terminalno bolesnih ljudi i njihovih krika u zavrsnoj fazi bolesti. Licno ih slusao.
    (pex, 9. jun 2019 00:32)

    # Link komentara

  19. Imam 49 god. pusim 31 godinu bez pauza, dakle popusio sam nekoliko automobila i stan. Imam nekoliko drugara jos iz osnovne skole koji su zakleti nepusaci i nije mi jasno kako su oni "popusili" nekoliko automobila i stan, nema pas za sta da ih ujede a ja i ako sam pusac sve to imam.
    (DaSa, 08. jun 2019 18:58)

    Nije sve u kolima, i stanovima... Ima nesto i u zdravlju.
     (oscar, 9. jun 2019 00:26)

    # Link komentara

  20. pušio sam 30 godina...sve sviralo u plućima..pokušavao svašta- ništa..otišao na hipnozu i ko rukom odnešeno...zahvalan
    najbolja odluka u životu i najbolje uložen novac
    (purgerNS, 9. jun 2019 00:16)

    # Link komentara

  21. Ono sto je pusenje za Neleta, to je Nele za Srbiju i Srbe.
    (Pera, 8. jun 2019 23:58)

    # Link komentara

  22. Kad se setim kad sam se svadjao sa roditeljima,oko pusenja u dnevnoj sobi, i terao ih napolje da me ne truju.
     (boli glava, 8. jun 2019 23:50)

    # Link komentara

  23. @nebitan srbin

    Za auto da, sigurno. Evo npr. 1 paklica dnevno, ko tvoja baba, da uzmemo da je npr. 250 din.

    250*365(dana u godini)= 91.250 din. tj. 773 evra(godisnje)

    Npr. za 5 godina bi ustedeo 456.250 din. a to je po kursu 118 din=1 evro, 3866 evra. Solidno za jedan ok polovnjak. To je samo ono sto bi ti ostalo kad ne bi placao cigare, nego to sto bi dao svaki dan na cigare ostavljao sa strane. Pozdrav
    (P, 8. jun 2019 23:33)

    # Link komentara

  24. Imam 36 godina,pusio sam u 4. Osnovne,od kad sam dobio batine tad vise ne pusim.
    (Tor, 8. jun 2019 23:17)

    # Link komentara

  25. Ubijao sam se od cigareta, boks u kuci, boks u kolima, nema da fali. Godinama, narocito uz pice. Samo sam rekao pred drustvon, od prvoga ne pusim. Bi tako od 2005. Nikad mi nije palo na pamet vise. Ne mogu sebe prepoznati, nema smrada, disem normalno, milina... Za rakiju i pivo, zeznuto malo. Nikad vise duvan!
     (Vele, 8. jun 2019 23:16)

    # Link komentara

  26. Ja sam tek u trudnoci uspela da ostavim cigare, 15 godina je proslo i ni jednog trenutka mi nije palo na pamet da zapalim, zao mi je samo sto sam svoje zdravlje narusavala, nista lepse od disanja punim plucima.
    (nevera, 8. jun 2019 22:53)

    # Link komentara

  27. DaSa
    Neki ljudi imaju jedan porok, a drugi neke sasvim trece. Neko pusi 2 pakle dnevno, neko se opija, neko se kocka, neko trosi na svalere/svalerke, nekom je pik da ima najnoviji telefon svake godine, neko je zavistan od secera, neko od droge.
    (Vlada, 8. jun 2019 20:04)

    Nemoj da mesas cisto zlo sa benignim nvikama. Zavisnost od secera, najnovijeg telefona i trosenja na svalerke nisu zlo poput ostalih stavki.
    (druzenje s pusacima ubija, 8. jun 2019 22:46)

    # Link komentara

  28. Imam prijateljicu koja je tezak pusac i pusi 2 paklice na dan. Ubi je kasalj, pobedila je rak dojke a i dalje tvrdi da joj kasalj izaziva "alergija" i da je rak zakacila zbog osiromasenog uranijuma usled bombardovanja. Takodje tvrdi kako bi ona odmah mogla da batali cigare ali da to nece jer joj cigare pruzaju veliki uzitak. Tesko je gledati voljenu osobu koja se do te mere truje i laze samu sebe.
     (Karakondzula, 8. jun 2019 22:30)

    # Link komentara

  29. ja ne pusim desetak dana, pusim aktivno 20 godina, zeznuto, samo sam reako necu vise, da vidim koliko mogu, jer je cigara nacin.zivota, jedes da bi zapalio kao i ispijanje kafe
     (marko, 8. jun 2019 22:27)

    # Link komentara

  30. @ Jean de Essientes E vidis kod mene je kontra... ja mogu da se olesim od alkohola (zestokog) da ispalim 2 kutije cigareta, al od vina bezim ko djavo od krsta. Slazem se da je sve to stetno, al nismo svi roboti. Btw ostavljanje cigareta nije tesko pa sam sam ih ostavljao 30 puta.
    (Max Robespierre, 8. jun 2019 22:03)

    # Link komentara

  31. Све је у глави.Шта мислиш и радиш тако ће ти бити.Подсвест шаље опомене преко болести.Лекари се играју са дијагнозама које су фалсификати.Данас постоје сутра не.Најважнији је дух и енергија материјално је привид и илузија који ти капиталисти намећу преко стандарда само да се бавиш глупостима( разни Еуро стандарди електроника фармација).Мода се мења и то није битно!
     (milan, 8. jun 2019 21:52)

    # Link komentara

  32. imao Sam baku bog dusu da joj prosti pusila je paklu dnevno minimum. pamtila je sve ratove prezivela cetiri godine po zbegovima sumama drugi svetski izgubila petoro dece sto od tifusa sto od velikog kaslja.kada je rat stao pocela je da pusi pa sve do njene 96.moj otac nikad pusio pio po casicu rakije dnevno ima secer dva infrakta preziveo nikad se u zadnje vreme ne sme najesti nikad masno nikad przeno nikad slano nikad slatko kakve veze ima svakom je ponaosob zapisano pa kolko preteknes.sto se konzumiranja cigareta tice voleo bih da neko objasni sto je matematicki objasnjivo kako kupiti stan ostavljajuci sa strane. malo kom je poslo za rukom al voleo bih nekoga da mi kaze istinu jel izvodljivo makar auto.
     (nebitan srbin, 8. jun 2019 21:19)

    # Link komentara

  33. Lako je biti nepušač, budi ti pušač!
     (Delije Čikago, 8. jun 2019 21:18)

    # Link komentara

  34. Evo ko doktor, nije da smaram i zabranjujem ali evo racionalni pristup zdravlju populacije.

    Postoji puno oboljenja kojima ne znamo tačan uzrok, reumatska, imunološka, svejedno te potrefe. Ne možemo djelovat ni preventivno protiv nevidljivog neprijatelja. Šta da se radi, samo liječimo kad nastane.

    S druge strane imamo jedan faktor za koji se zna da uzrokuje i pogoršava mnoge česte bolesti - pušenje. Ali treba vremena da to ljudi izbace iz upotrebe, navike, običaja, otkriveno je za pluća tek 70ih. Da im dopre da stvarno ne valja.

    Toliko se uvukle cigare u kulturu postoje pepeljare, tabakere, puš pauza, grebanje za cigaru, buntovnički imidž itd. Simpatično? Sva šarena kultura oko u supštini procesa trovanja. Džaba sve.

    Dakle najveći pojedinačni POZNATI uzrok mnogih čestih bolesti. Poznat neprijatelj, ali treba da dopre do ljudi da je stvarno stvarno loše.

    Koliko su ljudi izgubili povjerenje u zdravstvo, zamrzili farmaceutsku "mafiju" "Big Pharmu" volio bih da malo mržnje sačuvaju i za mnogo opasniju - duvansku mafiju "Big Tobacco". Truje te bez ikakve dileme, još ti kaže da te truje na kutiji.

    I da, istraživanja kažu da ne postoji razlika da li popušite 2 ili 10 cigara, ti kancerogeni nisu dozno zavisni. To što neko misli da "puši malo" ne stoji. Svejedno je u povećanom riziku od brojnih oboljenja.
    (Marko, 8. jun 2019 21:10)

    # Link komentara

  35. Znam ljude koji puse po dve pakle dnevno, sto je 500 dinara ili mesecno oko 15.000! A rade za 30 hiljada i kukaju kako nemaju pare!
    (navijac, 08. jun 2019 17:07)

    Slučaj moje majke, nažalost
     (sharp, 8. jun 2019 20:44)

    # Link komentara

  36. 4/5 cene cigareta uzima drzava preko akciza. Tako da pusaci daju za bolnice, puteve i skole. Svakako treba prestati...
    (Mister Vo, 8. jun 2019 20:30)

    # Link komentara

  37. Nikad nisam kapirao one koji puse. One koji piju rakiju, takodje. Ali vino jednostavno ne mogu da ostavim. U proseku flasa dnevno. Svi rezultati (krvna slika, laboratorija) su besprekorni. Dakle, doktore, ne odustajte od zivotnih zadovoljstava...
    (Jean des Esseintes, 8. jun 2019 20:23)

    # Link komentara

  38. @DaSa
    Neki ljudi imaju jedan porok, a drugi neke sasvim trece. Neko pusi 2 pakle dnevno, neko se opija, neko se kocka, neko trosi na svalere/svalerke, nekom je pik da ima najnoviji telefon svake godine, neko je zavistan od secera, neko od droge. Ne sudi drugima i oni imaju neke svoje muke. Ja zaradjujem preko 100000 mesecno u privatnom sektoru ima i kada sam i oko 200000 zaradjivao, i razmisljam da ostavim cigarete jer jednostavno zelim da mi vise novca ostane za decu. Zasto da bacim nekih 400-500 dinara dnevno kad mogu deci da kupim nesto?
     (Vlada, 8. jun 2019 20:04)

    # Link komentara

  39. Pa povecajte akcize na duvan trostruko, a smanjite na gorivo...
    (nisam kriv, 8. jun 2019 17:32)

    Kad bi to tako funkcionisalo :) Jedino sto ces dobiti je povecan sverc duvana i rupu u budzetskim prihodima.
    (Fredi_Topce, 8. jun 2019 19:53)

    # Link komentara

  40. Znam ljude koji puse po dve pakle dnevno, sto je 500 dinara ili mesecno oko 15.000! A rade za 30 hiljada i kukaju kako nemaju pare!
    (navijac, 08. jun 2019 17:07)

    Tacno. Meni je to vrhunac licemerstva, kukas da nemas, a trosis na dim. Eto ti letovanja boli glava na godisnjem nivou
     (vp, 8. jun 2019 19:36)

    # Link komentara

  41. 7 godina bez cigara,milina.
    Prva tri mjeseca sam se malo mučio.
    Duvanio sam 17 godina.
    Sad ne znam za kašalj, pritiskanje u plućima, slajm itd....
    Ostane i neki dinar više
     (krajisnik, 8. jun 2019 19:04)

    # Link komentara

  42. Imam 49 god. pusim 31 godinu bez pauza, dakle popusio sam nekoliko automobila i stan. Imam nekoliko drugara jos iz osnovne skole koji su zakleti nepusaci i nije mi jasno kako su oni "popusili" nekoliko automobila i stan, nema pas za sta da ih ujede a ja i ako sam pusac sve to imam.
     (DaSa, 8. jun 2019 18:58)

    # Link komentara

  43. Pusaci u Srbiji truju sve oko sebe decu,roditelje,prijatelje,osoblje u ugostiteljskim objektima, uz blagoslov politicara i naravno mocnog duvanskog lobija Znate li vi da je zabranjeno pusenje u u- objektima i u Albanlji i da to svi postuju...
     (miro, 8. jun 2019 18:53)

    # Link komentara

  44. Em si doktor, em ti se grupa zove Zabranjeno pušenje, cccc...
     (Fuad Midžić, 8. jun 2019 18:48)

    # Link komentara

  45. Hvala Neletu na izvrsnom koncertu na Tašu!!! Bilo je emotivno, zabavno i šmekerski. Živ nam bio..
    (Koncert, 8. jun 2019 18:27)

    # Link komentara

  46. Srbi popuse dnevno oko 8 miliona eura kroz duvan, zamislite koliko bolnica, skola, autoputeva bi sagradili da se svi uozbiljimo. Ali to tesko ovde na Balkanu da ce se desiti, mnogo smo primitivni, lenji, nevaspitani, samozivi. Lepa zemlja ali stanovnici zabludeli.
     (m cremaster, 8. jun 2019 18:18)

    # Link komentara

  47. CEO u firmi u kojoj radim rekao da će povećati plaću za 100€ svima koji ostave pušenje. javilo ih se i dvoje,međutim pošto i dalje izlaze na puš pauze mislim da su se predomislile
    (:(, 8. jun 2019 18:04)

    # Link komentara

  48. Jbg, čovek je boem...
     (Smuleco, 8. jun 2019 18:04)

    # Link komentara

  49. Ljudi, molim vas da ne pušite!
     (lelemood, 8. jun 2019 18:02)

    # Link komentara

  50. Kupi sad plati kasnije
    (Mali princ, 8. jun 2019 17:55)

    # Link komentara

  51. Znam ljude koji puse po dve pakle dnevno, sto je 500 dinara ili mesecno oko 15.000! A rade za 30 hiljada i kukaju kako nemaju pare!
    (navijac, 08. jun 2019 17:07)
    i ja poznajem dosta njih gde i muz i zena puse po 2 pakle a to je skoro 1000 din dnevno, naravno i kao nenormalni ispijaju kafe a to je jos sigurno par hiljada mesecno. Ali bukvalno za 10 godina jedan stan mogu da kupe. To cak nisu ni bacene pare kako svi kazu, pusaci ulažu u svoju smrt.
     (aca, 8. jun 2019 17:48)

    # Link komentara

  52. Pa povecajte akcize na duvan trostruko, a smanjite na gorivo...
    (nisam kriv, 8. jun 2019 17:32)

    # Link komentara

  53. sest godina sam bio aktivni pusac,2004 god.resio da prestanem i evo i dan danas ne pusim, niti cu,za to mogu da kazem nikada vise u zivotu
     (neko, 8. jun 2019 17:32)

    # Link komentara

  54. naziv grupe je nastao tako sto su oni vjezbali u podrumu zgrade gdje he nekeyova familija zivila. njegova majka im je donosila hranu, pice..jednog dana bas dok su trazili ime za bend pted prvi nastup, ona je otvorila vrata podruma i toliko je bilo zadimljeno da je zena rejla ako hoce da nastave da koriste podrum zabranjeno je pusenje ?
     (jo, 8. jun 2019 17:28)

    # Link komentara

  55. Najvece zlo jeste pusenje. Ja imam 30 godina a pusac sam bio 15 godina i dalje bi pusio. Ovom prilikom apelujem na sve pusace da preispitaju svoju odluku i da bace te cigarete. Nema coveka koji nece da oboli od duvanskog dima, ja sam operisao grlo tacnije polipe na glasnim zicama..... Pa vidite ako nastavite da pusite kako ce na vas da se odrazi droga zvana cigareta. Ovom prilikom racunam pa treba ti godisnje 1000 evra za cigarete ejjjjj
    (Jova, 8. jun 2019 17:20)

    # Link komentara

  56. @U Srbiji statistika kaze da 45% stanovnistva pusi, sto je katastrofa, na 2. smo mesto u Evropi. 
    I ovako se zivi siromasno, umesto da se pare potrose na voce, povrce ili nesto drugo korisno, pare se bacaju na cigare.
    (Iz zemlje krajnosti, 08. jun 2019 16:32)

    Znam ljude koji puse po dve pakle dnevno, sto je 500 dinara ili mesecno oko 15.000! A rade za 30 hiljada i kukaju kako nemaju pare!
     (navijac, 8. jun 2019 17:07)

    # Link komentara

  57. “To pušenje je najveća budalaština koju sam mogao zakačiti, jer nema nikakvog smisla. Najgluplja stvar na svetu koju čovek može sebi da napravi”, rekao je dr Nele i naveo da ga sada čine izuzetno zadovoljnim šetanje I plivanje.

    Bravo!!! To je pravi doktorski savet a ne kao ovi naši studenti medicine i doktori koji PUŠE na pauzama a kao treba da se brinu o našem zdravlju. 6 godina medicine a ne znaju za "pušenje iz treće ruke",
    (pih.., 8. jun 2019 17:02)

    # Link komentara

  58. Ironija zivota. Morao da prestane da pusi frontmen "Zabranjenog pusenja". Druze da si bio dosledan imenu grupe i srcka bi te zaobisla. Ali mozda bi te ubilo nesto, ko zna. Ziv bio legendo!
     (ACA PDR, 8. jun 2019 16:54)

    # Link komentara

  59. U Srbiji statistika kaze da 45% stanovnistva pusi, sto je katastrofa, na 2. smo mesto u Evropi.
    I ovako se zivi siromasno, umesto da se pare potrose na voce, povrce ili nesto drugo korisno, pare se bacaju na cigare.
     (Iz zemlje krajnosti, 8. jun 2019 16:32)

    # Link komentara

  60. Ne srpsku nego jugoslovensku! Sad its Walter jedan od najboljih albuma stare SFRJ
     (Bojan, 8. jun 2019 16:21)

    # Link komentara

  61. slicno sam dozivela, i ne pusim a sad i ne pijem uopste. uzivam u sokovima i vodi
     (Vozač u penziji, 8. jun 2019 16:15)

    # Link komentara

  62. Sve da čovjek i ostavi,ali rakiju teško.
     (Đura, 8. jun 2019 16:09)

    # Link komentara

  63. Bravo za Neleta. Opasan je to porok. Moj otac operisao rak grla pre par godina. Nije pušio pat meseci posle operacije, ako je i toliko izdržao. Onda se kratko vreme štekao od nas i pušio krišom, kao srednjoškolac. Ubrzo je prestao da se krije i sada purnja sve u 16. Bogu hvala, rezultati su mu dobri, ali... Da nisu, možda i ne bi pušio. Ovako, samo udri. Nele je pobedio sam sebe i to je jedino potrebno. Želim mu dug i uspešan život.
    (Vidak, 8. jun 2019 16:08)

    # Link komentara

  64. Lideru Zabranjenog pušenja, pušenje umalo došlo glave.
     (Marko, 8. jun 2019 15:59)

    # Link komentara

  65. Emir je tebe sredio, nemoj da se zavaravas!
     (blondie, 8. jun 2019 15:42)

    # Link komentara