1. Ljudi, zumba nije ples vec skup raznih vezbi. Kod mene u teretani isto nude program zumbe. Naravno da ce doci do povreda jer se vezbaci (dakle ne plesaci) ne zagreju dovoljno. Mozemo se povrediti i pre nego sto se uradi spaga ako se je zagrejemo pre izvodjenja.
     (BODIBOND, 19. septembar 2018 03:00)

    # Link komentara

  2. Rumba, samba i salsa su zakon.
     (BODIBOND, 19. septembar 2018 02:57)

    # Link komentara

  3. Ftf iz zumba?
    (saka jada, 19. septembar 2018 01:02)

    # Link komentara

  4. @uve: U Brazilu i Meksiku. Kolumbija i Porto Rico plesu merengue.
     (Tata, 18. septembar 2018 23:34)

    # Link komentara

  5. @Tata
    Gde nadje leba ti Brazil i Mexico??? Ajde da si rekao Kolumbija i Portiriko, ali ove dve zemlje nigde veze...
    Kubanska salsa je nastala direktno od sona (cuo si za Buena Vistu).
    Tuzno je sto klasicne kubanske salse ima sve manje, sve vise je potiskuju Timba i Regeton i raznorazne latino mesavine
     (Covek po imenu Uve, 18. septembar 2018 20:33)

    # Link komentara

  6. U Americi svakih 10 sekundi pogine po jedan plesač zumbe. Ponavljam, svakih 10 sekundi!!!
     (svi su glupi samo sam ja pametan, 18. septembar 2018 20:26)

    # Link komentara

  7. Ovaj nije probao pravi ples pod imenom Break dance. Haha
     (-_-, 18. septembar 2018 19:53)

    # Link komentara

  8. Salsa nije ples nego sos. Poyz
    (Kujtim, navuko se na 'eroin, 18. septembar 2018 19:52)

    # Link komentara

  9. pa to je normalno zato sto je mnogo tezi i dinamicniji...zumba je vise neka vrsta aerobika i fitnesa nego plesa....i dovoditi zumbu u vezi sa plesom je malo neozbiljno,razlika je ogromna i totalno drugacije od recimo salse i ostalih modernih plesova...zato je rizik od povreda i veci,izmislili su toplu vodu!
    (zz, 18. septembar 2018 19:43)

    # Link komentara

  10. Zumba je fitnes program sa elementima plesa, naravno da je veci rizik jer je jako intenzivna, ostalo su pravi plesovi, babe i zabe
     (tetka, 18. septembar 2018 18:14)

    # Link komentara

  11. čitam "ovo je najopasnija vrsta penisa.." doviđenja, prijatno
     (S- to je babi milo.., 18. septembar 2018 17:50)

    # Link komentara

  12. Salsa nije kubanski ples, vec juznoamericki - Brazil, Mexico i td.
     (Tata, 18. septembar 2018 17:46)