Microsoft "sakati" svoj doskoro najpopularniji operativni sistem

Samo mesec dana nakon što je aktuelni Windows 10 po zastupljenosti među korisnicima pretekao svog šest godina starijeg prethodnika - Windows 7, kompanija Microsoft je odlučila dodatno da "kazni" sve one koji još uvek koriste do skoro najpopularniju verziju tog operativnog sistema.

Izvor: B92
Pošaljite komentar
  1. @MarkoNS
    Pre će biti da Win10 kao "sjajan" ocenjuju oni koji 90% vremena vise na FB, a ostalih 10 pišu neke komentare po netu.

    Nepobitna činjenica je da WIn10 "ubija" potpuno ispravan hardver koji je na prethodnom buildu radio! Nečuveno! Sa 1509, izgubio sam jednu mrežnu karticu (integrisanu), Linksys WiFi i BT! Pre toga i HP skener! Na poslu još gomila toga, iako bi Win10 "kao" trebao da podržava stari HW, budući da primorava korisnike da pređu sa Win7!

    Meni je posao takav da od Win10 ne mogu da pobegnem, ma koliko hteo ili ne, pa mogu reći da imam nekakav realan uvid u pravo stanje stvari.

    Win7 mi nije bio toliko omiljen koliko većina voli da kaže, Win10 sam u početku respektovao, ali se stanje naglo pogoršavalo iz verzije u verziju, a koliko god čudno zvučalo, kada se govori o ozbiljnoj svakodnevnoj upotrebi, na računarima koji rade 24/7 i ako zanemarimo UI koji je morao biti popravljan 3rd party alatkama, najstabilniji OS iz Win familije je nijedan drugi do - Windows 8.1.

    Znam da je jedan od omraženijih, ali tako stoje stvari. Win7 je patio od gluposti koje su peglane tokom godina, pa su ljudi zaboravili. Ali Windows 10 će ostati upamćen po tome što svaka nova verzija rađa na tone novih i nerešivih problema. Takođe, ostaće upamćen kao prvi MS OS koji iza sebe nema beta-test tim, već se testiranje izvodi na samim korisnicima, kroz "Insider" program. Nešto gluplje nikad čuo nisam.
    (iole se razumem, 5. mart 2019 12:37)

    # Link komentara

  2. WMP ima jos neke funkcije i mogucnosti, ko ih je koristio zna o cemu se radi. Pored toga sto moze da reprodukuje muziku, slike, film, moze da se napravi play lista, mogu da se naprave kategorije, postoje zvezdice od 1-5, pa tako se klasifikuju pesme. Nekoj dodelite 3 zvezdice, i na kraju u opcijama kazete pusti sve pesme sa 3 zvezdice, itd.

    Drugo, kome treba da mp3 nareze u cd format za fabricki cd radio aparat u svom autu, koji ne pusta mp3, wmp moze da odmah konvertuje i nareze mp3 u cd audio.

    Trece, kada se podese razne mrezna podesavanja u wmp, mozete sa racunara sa posla da mu pristupite i reprodukujete muziku iz wmp iz vaseg racunara a slusate na tom na poslu.

    Dalje, ako imate vise racunara u mrezi, ako je pokrenut wmp, sa drugog racunara na prvom mozete daljinski da pustite film, slike, muziku, odnosno u tom slucaju on sluzi kao monitor, sav sadrzaj, video, slike, muzika, bice reprodukovane sa prvog na drugi racunar, s tim sto on tada ima funkciju monitora.

    Ima jos dosta opcija, mogucnosti,ali ovo su samo neke.
    (kiza, 19. februar 2019 09:56)

    # Link komentara

  3. %Najbolji je OS, DOS."
    (poslato sa Dos4gw, 29. januar 2019 20:46)

    DEPOS je takođe obećavao, al ne dade prilika... ;) (matori će razumeti).
     (Srboljub, 30. januar 2019 11:36)

    # Link komentara

  4. Win 7 najdebilniji interfejs na svetu,umesto da ostave sa XP ija sve dobro i jednostavno,toliko su zagulili w explorer i interfejs da ga nikad nisam razmatrao ozbiljno.Probao sam par puta da ga vratim na komp ali je odmah zatim leteo u kantu. Win10 smeće isto ali makar zanimljivo smeće. Win 8.1 na tabletu je ok. Ipak ovo je 21.vek niko nema vremena da se smara pola sata oko najednostavnijih komandi i deinstalacija koje traju satima.
    (Android je zakon, 29. januar 2019 08:29)

    90% vas koji pominjete "najdebilniji", "bezveze" i slično su isto pisali o XP kad se pojavila Vista, pa sedmica. Te XP nije siguran, te zastareo, ovo-ono... sedmica je "keva".
    Sada isto pišete za sedmicu.
    Kada se pojavi neki sledeći windows (11, 12 ili šta već), desetka će postati najveće **vno koje je ikad bilo na vašem kompjuteru.
    (malo napredniji korisnik, 29. januar 2019 20:54)

    # Link komentara

  5. (Miloje, 29. januar 2019 14:45)

    Slazem se sa svime sto si rekao osim sa strucnom spremom IT departmenta firmi u kojima radim i u kojima sam radio. Vecina imaju fakultet (Master ili Bach), i to (u zavisnosti od firme) su vrlo aktivni: u mojoj sadasnjoj firmi nam ne daju da koristimo gotove proizvode jer imaju svoj unutrasnji development i mogu da nam razviju koji god softver zelimo. Naravno da nam se ne svidja jer je daleko duze i dok oni skapiraju sta mi iz operacija hocemo to traje mesecima ako ne i godinama. A to da bi svako voleo da mu je posao laksi, to stoji.
    (Pera, 29. januar 2019 20:49)

    # Link komentara

  6. Najbolji je OS, DOS.
    (poslato sa Dos4gw, 29. januar 2019 20:46)

    # Link komentara

  7. Odavno vec MS sakati i davi Win7. Posle svakog apdejta je sve sporiji. Stari notebook koji mi stoji uz TV i sluzi za gledanje filmova i serija ne apdejtujem vec dve godine. On je na posebnom firewall-u pa me bas briga. Na poslu Win10 jer tako moram zbog SQL Server 2016 koji ne radi na sedmici. Nije bas ni da sam sedmicu voleo. Ustvari mrzim MS jos od NT 4.0, kada su stavili aplikacije u kernel mode pa je svaki drajver mogao da obori OS. I jos uvek moze sto je zalosno. Oni nikad ne popravljaju kod, nego pisu novi oko njega i to je sad jedan uzas, OS je kao beli luk, sve sami slojevi a stari kod niko nezna sta radi jer su ti ljudi otisli u Balmerovoj vrtesci otpustanja posle godinu dana. Napravio sam u firmi instalacije na dokeru i sve sto nam treba moze da radi bilo gde, Mac, Linux... Mislim da sledece nabavke nece biti Windows.
    (Dragan, 29. januar 2019 20:08)

    # Link komentara

  8. Najveći problem je što je Win10 patio od dečijih bolesti na startu pojavljivanja a sada je spreman je za upotrebu. Problem je bio što je vezan pupčanom vrpcom za internet (microsoft) i to je odlagalo moj prelazak a zahvaljujući SpybotAntiBeacon, DWS, Destroy Windows 10 Spying, Win7 theme i eto ga WIN7 čak i bolji pogotovu ako imaš novu mašinu te si primoran da pređeš na Win10.
    (WinStar, 29. januar 2019 18:04)

    # Link komentara

  9. Neko stvarno gleda filmove u Windows media player-u!??? Ali stvarno??
     (Mr.Realno, 29. januar 2019 16:33)

    # Link komentara

  10. Ja svoju drzavu i volim i postujem, ali to ne znaci da cu podrzavati misljenja koja su zaostala i neosnovana.
    (theinternetmaster, 29. januar 2019 14:07)

    Jedino zaostalo i neosnovano misljenje je ono da je W10 bolji od W7/8.
    Novo ne znaci i bolje.
    (vista2, 29. januar 2019 16:13)

    # Link komentara

  11. @theinternetmaster

    Najbolji mi je ovaj što je rekao da mu baguje copy paste na Windows-u 10 :)))
     (Badji, 29. januar 2019 14:53)

    # Link komentara

  12. Dobio na novom poslu upravo laptop, Win7. Jednostavno - stabilniji i provereniji. Da, preci cemo na Win10 verovatno, ali to uzima vremena i vremena
    (Pera, 28. januar 2019 18:35)

    Nema to veze sa stabilnoscu, vec sa IT politikom tvoje firme. U IT sluzbama zapadnih firmi uglavnom sede neambiciozni mediokriteti i uhlebi - pocev od prekvalifikovanih vulkanizera i vodoinstalatera do propalih programera i vecitih studenata tehnickih nauka ... Njima bi bilo idealno kada bi Microsoft izbacio neki OS koji bi bio vecan, gde oni ne bi morali da rade nista osim da izdaju novim radnicima laptopove i krpe one postojece, a da ostatak radnog vremena provode igrajuci igrice i jureci pornjavu po netu ... Imao sam prilike da ih vidim, sedeli su 2 kancelarije od mene, to su gori uhlebi od nasih komunalnih preduzeca! Oni da se pitaju, vi biste i dalje guslali Windows 95, a mozda i 3.11 ... nego, Microsoft vise nema podrsku za to, pa kad nesto rikne oni mogu samo da placu. Bas zato cete preci i vi na Windows 10 i to vrlo brzo, jer za Windows 7 uskoro nece biti podrske. U tome je stvar.
    (Miloje, 29. januar 2019 14:45)

    # Link komentara

  13. Windows Media Player sam ukljucio ako je su nekako media files bile associated sa njim. Cim vidim da je to slucaj ja promenim. Inace na poslu (oko 300 users) situacija je 50 - 50 izmedju Win10 i Win7. Naravno svi novi racunari su sa 10 i eventualno ce da prevladaju.
    (Milosav, 29. januar 2019 14:35)

    # Link komentara

  14. Ko to uopste i koristi?
    (Dare, 29. januar 2019 14:34)

    # Link komentara

  15. @branko
    Apsolutno se slazem da je to problem, ali je problem koji su stvorile firme koje prave te proizvode, ne Microsoft.

    @Mali
    Ne moram da zamisljam nista. Niko te ne tera da se bavis takvim biznisom. Ako ti je preskupo radi nesto drugo. Windows 10 postoji vec neko vreme. Zasto si uopste uzimao win7? Ako si ga pak kupio odavno, sta si mislio, da ces vecno da ga koristis?

    @Pera
    Jel windows 7 srpski prozivod? Ne vidim kako pljujem bilo sta srpsko ovde, sem taj mentalitet da je starije bolje jer je navika, sto bih pljuvao u bilo kojoj zemlji na bilo kom mestu. A ako si i u Kanadi uspeo da pronadjes ljude koji na novim racunarima kupuju windows 7, onda si dzaba bezao is sela, jer selo iz tebe nije.

    @Neko123
    Nije uopste vazno zasto su to uradili. Vazno je da cemo mi kaskati kao sto i dosad jesmo, jer nam je lakse da se drzimo neceg zaostalog, i da pljujemo, bez ikakvog osvrta na nas same. A price o autosovinizmu su najveca glupost koju si ovde napisao. Ja svoju drzavu i volim i postujem, ali to ne znaci da cu podrzavati misljenja koja su zaostala i neosnovana.
    (theinternetmaster, 29. januar 2019 14:07)

    # Link komentara

  16. WMP je pravljen za audiofile, ljude koje imaju ogromne kolekcije muzike sa svim informacijama o albumu i pesmama. Za prosečnog pametnicu koji iz Winampa. pušta Tomu iz plejliste 'zurka' nikad i nije bio. I ovo je ozbiljno sakaćenje programa...
    (impeRator, 28. januar 2019 19:38)

    Sigurno od WMP ne zavisi da li su pesme ispravno tagovane. Pazi, cak ni od naziva plejliste.
    Postoje programi koji sluze za tagovanje pesama (unos podataka o autoru, izvodjacu, godini, zanru, slika omota...).
    Ti programi mogu i automatski da skinu podatke sa onlajn baze ako je ispravan naziv pesme i onda ce svaki plejer prikazati te informacije.
     (?, 29. januar 2019 13:53)

    # Link komentara

  17. Sudeći prema komentatorima Windows 10 im je kruna operativnih sistema, i ne bi ga menjali nizašta na svetu, ostali se kunu u Win 7, ili XP, dok se tu i tamo pojave pojedinci iz Linux bratije. A niko da pomene razloge zašto je Microsoftu stalo da progura desetku, niko sem nekolicine koji naslućuju razloge. Desetka nije loša, ali je daleko od savršenog, dalje nego što je to i MacOS, Linux, ili čak Win7. Šta ja kao stara kajla računarske tehnike zameram ovom microsoftovom OS-u? Počeću od samog kraja, tj od GUI-ja, odvratan metro dizajn, i to samo zato što je nekom pametnjakoviću u M$-u stalo da progura sinergiju tač ekrana, tj mobilnih, tableta, sa desktop okruženjem što je dovelo do toga da se ono što je nekada bilo na jednom mestu, sada nalazi rastureno kud koji mili moji. Tu je zatim odluka da se gura koncept oblaka kojim se čitava računarska revolucija vraća unazad i personalni kompjuteri pretvaraju u tupave terminale, telemtrija, debilni defender, update koji ubija računar, i možda najvažnije za posao kojim se bavim, zakukuljeni ulazak u safe mode, tj odluka da windows sam "pametno" pokuša da opravi štetu nastalu njegovom nekompatibilnošću sa hardverom. Ako ste spremni da vi služite operativnom sistemu, umesto on vama, hvalite i dalje windows 10, koristite ga, kao što ćete uskoro koristiti i telefone kod kojih će fizički nemoguć biti ulazak u recovery.
    (Don Šone Kanelone, 29. januar 2019 11:47)

    # Link komentara

  18. Wmp ostao bez sekundarnih opcija? O neeeeeee. Korisnike u Srbiji to uopšte ne dotiče. Deša je ok, ni sedmaji ništa ne fali. Za dešu moraš da naduvaš konfiguraciju pa da to bude smooth, prosto ne može ispod nekih minimuma. Imam dva PC-ija sa oba OS-a. Oba se dižu za približno isto vreme, s tim da je desetka na ssd-u, sada starija zverka procesesor i gomila memorije. Sedmica i dalje pobeđuje za par sekundi iako je na sakatoj mašinici.
     (doosh, 29. januar 2019 10:44)

    # Link komentara

  19. Kladim se da 90% korisnika koji pisu komentare koristi Windows 10 a Win 7 hvale do neba plus ponizavaju Win 10.
    (Bas niko, 29. januar 2019 10:38)

    # Link komentara

  20. Ovaj plejer sam zadnji put koristio jos na WinXP, a onda se pojavio BS, GOM pa VLC i tako dalje...
     (Mr.TECH, 29. januar 2019 10:18)

    # Link komentara

  21. Blago tebi imas na 4 racunara win 10 divim ti se. A zamisli ja imam 50 windows 7 pro kupljenih i dogodine cu morati da kupujem win 10 pro iz pocetka. tako sam i sa xp morao da migriram. I ti u Srbadiji imas disk pa instaliras. A nas neke u Srbadiji svaka instalacija kosta bar 150€/kom
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mali, 28. januar 2019 18:40)

    Jasno ti je da je prelaz sa originalnog Windowsa 7 na Windows 10 besplatan :)
    (Badji, 29. januar 2019 08:39)

    # Link komentara

  22. Meni na desetki baguje copy/paste. O cemu mi dalje da pricamo?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (lev, 28. januar 2019 17:19)

    Ahahahhahaha, treba zakonom zabraniti ovakve komentare :)
    (Badji, 29. januar 2019 08:35)

    # Link komentara

  23. Win 7 najdebilniji interfejs na svetu,umesto da ostave sa XP ija sve dobro i jednostavno,toliko su zagulili w explorer i interfejs da ga nikad nisam razmatrao ozbiljno.Probao sam par puta da ga vratim na komp ali je odmah zatim leteo u kantu. Win10 smeće isto ali makar zanimljivo smeće. Win 8.1 na tabletu je ok. Ipak ovo je 21.vek niko nema vremena da se smara pola sata oko najednostavnijih komandi i deinstalacija koje traju satima.
    (Android je zakon, 29. januar 2019 08:29)

    # Link komentara

  24. Ja cekam 11 i do tada 7 je najbolji Sto se tice updejta ja ih pri prvom paljenju iskljucujem a antivirus ne koristim.Sistem radi vec 6 meseci a da nije stucnuo.Windows 10 sam sklonio zbog katastrofalnog interfejsa koji je uvreda za svakog ko je ikada koristio windows ranije (ja sam od XP-a krenuo).A zatim stalni apdejti i usporavanja i naravno kresovanje ili sporo dizanje iz stendbaja.Sistem je zahtevniji hardverski mnogo manje pouzdan vrlo naporan za koriscenje i izuzetno ruzan i igre mu rade losije npr Far Cry 5 je sporiji za 15-20 feejmova a ucitavanje je katastrofalno mnoge igre i iskacu na desktop bez ikakvog razloga prosto uzas.
    (Drax, 29. januar 2019 08:28)

    # Link komentara

  25. O ne! Šta je sledeće? Da li će usporiti otvaranje stranica na IE?! :D
     (Mr. Jingles, 29. januar 2019 06:59)

    # Link komentara

  26. kod mene u firmu još XP, tercera kao lud na pentium 4 :D
     (buf da muf, 29. januar 2019 06:13)

    # Link komentara

  27. Blago tebi imas na 4 racunara win 10 divim ti se. A zamisli ja imam 50 windows 7 pro kupljenih i dogodine cu morati da kupujem win 10 pro iz pocetka. tako sam i sa xp morao da migriram. I ti u Srbadiji imas disk pa instaliras. A nas neke u Srbadiji svaka instalacija kosta bar 150€/kom
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mali, 28. januar 2019 18:40)

    Zasto bi to radio? Mozes da nadogradis sa 7 na deset u svakom trenutku. Ako zelis cistu instalaciju od nule, kada dodje do dela gde te pita za licencu, ukucas taj sa nelepnice (7pro) i sve radi,sve legalno. Posto ti je 7 pro instaliras 10 pro sa tim kljucem. Imas zvanicni alat koji ti pravi usb instalaciju na microsoft stranici, sve legalno i provereno radi.

    Evo, proveri sam, alat koji pravi usb instalaciju (dvd instalaciju) ili ti nadogradi sistem, na sledecem linku [link]
    (kiza, 29. januar 2019 00:35)

    # Link komentara

  28. Jednom KODI zauvek KODI. :)
     (Swedenonline, 29. januar 2019 00:34)

    # Link komentara

  29. Windows 10 Pro 64bit radi savrseno.

    Nekada davno sam najvise voleo Windows NT 4.0 Workstation, instaliran na ultra brzom SCSI Fujitsu ili Seagate HD-u, upravljan od strane Adaptec SCSI kontrolera...
     (Zika-Testera, 29. januar 2019 00:31)

    # Link komentara

  30. @internermaster

    Blago tebi imas na 4 racunara win 10 divim ti se. A zamisli ja imam 50 windows 7 pro kupljenih i dogodine cu morati da kupujem win 10 pro iz pocetka. tako sam i sa xp morao da migriram. I ti u Srbadiji imas disk pa instaliras. A nas neke u Srbadiji svaka instalacija kosta bar 150€/kom
    (Mali, 28. januar 2019 18:40)

    Pravo pitanje je zašto to nisi u radio u periodu kada je upgrade Windows 7 na Windows 10 bio besplatan? Drugo, zašto ne pokušaš da na jednom od tih računara instaliraš Windwos 10 i pokušaš aktivaciju sa istim brojem. To sam lično uradio sa nekim HP laptop-om i prošlo je.
    (Vladimir, 29. januar 2019 00:26)

    # Link komentara

  31. Manje napredni korisnici mogu bez problema da probaju Ubuntu. Sigurno jednako lak za korišćenje kao Windows, uz to besplatan i legalan.

    Prelazak je kod nas težak samo zato što ljudi uče da rade na računaru napamet - ne trude se da shvate šta neka opcija u softveru zapravo radi, nego zapamte da je dugme tu i tu i da treba da se klikne tad i tad i kraj. Da se malo više uči sa razumevanjem, ne bi bio problem istu funkciju naći u drugom softveru koji služi za istu stvar.
     (neki čovek, 28. januar 2019 23:38)

    # Link komentara

  32. убунту и бог да те види..
     (kimi, 28. januar 2019 23:00)

    # Link komentara

  33. Jel neko koristi plejere i dalje generalno? 

    Ja imam VLC instaliran ono kad padne YT jednom u 5 godina ili ostanem bez neta na dan-dva da imam pustim neki film sa DVD/HDD
    (Marko, 28. januar 2019 20:20)

    kao da si rekao da li neko i dalje koristi kompakt diskove za slusanje muzike... naravoucenije: plejere koriste oni koji umeju da ih koriste i kojima je bitan (i) kvalitet snimka kao i reprodukcije.
     (neutralni felsh, 28. januar 2019 22:57)

    # Link komentara

  34. Uradio sam veliki broj raznih instalacija Windowsa (Xp, 7, 10).
    Napredni sam korisnik softvera na računarima.
    Iz mog iskustva tvrdim da W10 loše radi samo na slabijim mašinama.
    Na novijim sa dovoljno RAM-a radi savršeno.
    Lično koristim W10 od prvog dana kada se pojavio i nemam zamerki.
    Sve što je imao XP je integrisano u W7 sa poboljšanjima.
    Sve što je imao W7 je integrisano u W10 sa poboljšanjima.
    Svi programi koji su radili na prehodnim verzijama rade i na W10
    A da ne pričamo o broju drajvera koji su integrisani u W10, retko koji da fali.
    Pa čak mi se i Edge sviđa, samo što sam ja navikao na Chrome.
    Ista je i situacija sa ostalim korisnicima računara, navikli na W7 pa im je sad teško da se naviknu na W10.
    A ljudima koji komp koriste samo za surfovanje, gledanje filmova i slušanje muzike, preporučujem Chrome operativni sistem.
    Nije hardverski puno zahtevan, nema virusa, besplatan je, brz i stabilan.
    Za gore navedenu vrstu korisnika je daleko bolji od Linux-a.
    (Igor Milosavljević, 28. januar 2019 22:31)

    # Link komentara

  35. Taj pametan narod bi se vozio i dalje kocijama da nije bilo "glupih"....toliko.
    (mr.wolf, 28. januar 2019 18:27)

    1. Kocije su daleko od savrsenih
    2. Razlika izmedju kocija i automobila je ogromna, izmedju 7ice i 10ke jedva primetna kozmeticka.
    Toliko
    (proso voz, 28. januar 2019 22:04)

    # Link komentara

  36. Zato postoji "modifikovana" besplatna verzija...
     (Fri Vrzn, 28. januar 2019 20:22)

    # Link komentara

  37. Jel neko koristi plejere i dalje generalno?

    Ja imam VLC instaliran ono kad padne YT jednom u 5 godina ili ostanem bez neta na dan-dva da imam pustim neki film sa DVD/HDD
    (Marko, 28. januar 2019 20:20)

    # Link komentara

  38. "...ili će su u međuvremenu pojaviti neko nezavisno rešenje koje bi "sedmici" moglo da produži život - ostaje da se vidi..."

    Sedmica će još duuugo, dugo da živi (kao što još uvek živi i XP), jer je ovde reč samo o sakaćenju nekih funkcija Media Player-a, a ne same Windows 7-ice. Relativno mali broj korisnika upotrebljava Media Player (koji je deo Win7), jer postoje mnogo bolji i "sposobniji" player-i, nezavisni od Windowsa i hirova rukovodstva u Microsoft-u...
    (BajkaLajka, 28. januar 2019 20:19)

    # Link komentara

  39. Koristim WMP od prvog PC-ja sa Win95 i sasvim sam zadovoljan, povremeno promene radi koristio sam i winamp, ali realno sve potrebno/elementarno dobijao sam od wmp; uz reprodukciju, njime sam uređivao par stotina CD-ova sa mp3 formatom, kolekcija koja je "skinuta" noćima i noćima pomoću SoulSeek-a i dial-up modemom (još u ušima imam ono cvrčanje-škripanje-pijukanje dok se modem kači na tlf liniju); fakat - ljudi, moji drugari, u odnosu na mene i pc gurui, su ga "obilazili", koristili ovde pomenute alernative, ali meni i mojim amaterskim potrebama beše potaman. Eto, toliko. Naravno, ako neko ima potrebu da hejtuje i izluči žuč, MS, Windows i njihovi proizvodi uvek dobro dođu, pa bi se B. Gates-u moralo odati priznanje: uz IT zasluge, razvio je kao kolateralnu dobit i efikasna psiho-terapeutska sredstva.
    (Srboljub, 28. januar 2019 20:14)

    # Link komentara

  40. 7-ica i dalje ima bug-ove.Multitasking katastrofa. Pri radu u excelu sa vise fajlova uzas.Preimenujes jedan fajl on promeni vise fajlova u folderu(desilo se vise puta).
    Spustis sve fajlove u task bar,radis sa jednim koji posle zatvoris i odmah mi iskace jedan iz task bara.Necu bre.
     (Seljak, 28. januar 2019 19:41)

    # Link komentara

  41. Za pocetak su odlucili da "osakate" nesto sto i sami znaju da niko ne koristi. To nam je opomena, pocetak, ali nece na tome stati. Sakatice oni W 7 svako tol'ko vremena, dok ne shvatimo da nam nema druge nego da predjemo na W 10. Tako su nam proterali W XP iz domova, tako ce proterati i W 7.
    (Meni XP bio keva, 28. januar 2019 19:40)

    # Link komentara

  42. Wmp retko ko i koristi od nastanka windowsa, svaki player sa neta može da ga zameni, dakle smešno. Uostalom, da nisu silom naterali korisnike da instaliraju win10, ni do danas taj sistem ne bi prestigao sedmicu, jer da je dobro, sami bismo prešli, ali nije i ko zna kad će biti.
    (Alpha Centauri, 28. januar 2019 17:13)

    WMP je pravljen za audiofile, ljude koje imaju ogromne kolekcije muzike sa svim informacijama o albumu i pesmama. Za prosečnog pametnicu koji iz Winampa. pušta Tomu iz plejliste 'zurka' nikad i nije bio. I ovo je ozbiljno sakaćenje programa...
     (impeRator, 28. januar 2019 19:38)

    # Link komentara

  43. Instalirao sam dualni sistem. linux mint i windows. linux 99% i win kad moram. zivot je laksi uz linux..... za nezahtevnog korisnika
    (s mile, 28. januar 2019 16:25)

    Za nezahtevnog korisnika je bolji windows, a za one ozbiljnije je bolji linux.
     (palac, 28. januar 2019 19:34)

    # Link komentara

  44. @ Ali koja je to glupost u ovoj Srbijadi našoj. Samo jos ovde se ljudi drže prošlosti kao pijan plota. Windows 10 mi nikad nije pravio problem. Na 3 računara i lap topu ga imam, sve radi kao sat. (theinternetmaster, 28. januar 2019 17:38

    Samo delimično si u pravu. Zaisra, većina korisnika bi bez problema mogla da pređe na Win 10. Ali postoje i oni koji koriste specifičan hardver koji nema drajvere za desetku, ili koji imaju gomilu projekata urađenih u programu koji ne može da se instalira na desetci.
     (branko, 28. januar 2019 19:32)

    # Link komentara

  45. U želji da dodatno motiviše korisnike da što pre prigrle "desetku", Microsoft je sa najnovijojom verzijom odlazećeg operativnog sistema, fabrički Windows Media Player lišio sekundarnih funkcija.

    Licno me zabole za ovaj Player. Imam ga, a nikad ga nisam koristio. Moj Media Player je odavno i Tunes.
    (Eugen, 28. januar 2019 19:27)

    # Link komentara

  46. Ja ne mogu da se naviknem na win10 evo godinama, windows xp i 7 su beskonavno bolji i laksi za primenu obicnom korisniku plus lepsi
    (Farmaceut, 28. januar 2019 19:19)

    # Link komentara

  47. Valjda ce sve ponovo da legne na svoje mesto kada izadje Windows 11...a do tada Windows 7 rules!
     (Kobaja Grande, 28. januar 2019 19:05)

    # Link komentara

  48. Hahahahaahhahaha
    (Pazarac, 28. januar 2019 19:04)

    # Link komentara

  49. WMP!? Ahahahaha :)

    Ne, ipak moram još jednom: Ahahahaha :)
    (Darko, 28. januar 2019 19:02)

    # Link komentara

  50. Nikad ga nisam ni koristio tako da sce jedno a na 10 sam previse lenj danpredjem a i nemam vremena za za***ancije
    (KRiS.exe, 28. januar 2019 18:53)

    # Link komentara

  51. Ovde komentarisu ljudi protiv 10 samo koji je ne koriste ili im je neki samoprozvani strucnjak za instalacije ugasio apdejt sistema.
    Ako instalirate Win 10 i sve apdejtujete cim vam ponuti radi kao sat.

    Win 7 jeste sjajan OS ali i 10 je.
     (MarkoNS, 28. januar 2019 18:43)

    # Link komentara

  52. @aleksa

    Nema to veze sa Windowsom, vec je rad u linuxu , u odnosu na WIndows, toliko spor i neprirodan da ti se cini da Windows leti.
    (Stojko, 28. januar 2019 18:40)

    # Link komentara

  53. @internermaster

    Blago tebi imas na 4 racunara win 10 divim ti se. A zamisli ja imam 50 windows 7 pro kupljenih i dogodine cu morati da kupujem win 10 pro iz pocetka. tako sam i sa xp morao da migriram. I ti u Srbadiji imas disk pa instaliras. A nas neke u Srbadiji svaka instalacija kosta bar 150€/kom
     (Mali, 28. januar 2019 18:40)

    # Link komentara

  54. Ali koja je to glupost u ovoj Srbijadi našoj. Samo jos ovde se ljudi drže prošlosti kao pijan plota. Windows 10 mi nikad nije pravio problem. Na 3 računara i lap topu ga imam, sve radi kao sat.
    (theinternetmaster, 28. januar 2019 17:38)

    Jos jedan dezurni pljuvac svega sto je srpsko. Upravo sam promenio firmu ovde u Kanadi; stara firma dobili nove PC-eve u Novembru - Win7. Dobio na novom poslu upravo laptop, Win7. Jednostavno - stabilniji i provereniji. Da, preci cemo na Win10 verovatno, ali to uzima vremena i vremena
    (Pera, 28. januar 2019 18:35)

    # Link komentara

  55. prosecni korisnik windowsa 7 se razume u softver dovoljno da koristi vlc ili neki drugi media plejer (da se ne razume instalirao bi djubre od sistema zvano windows 10)
    (bane?, 28. januar 2019 16:44)

    VLC ne radi na windows 10 ? Nisam znao.
    Nisam ni znao koliko ne znam pa sam instalirao to "djubre od sistema zvano Windows 10". Sutra dajem otkaz u servisu u kome radim, neka dovedu nekog ko vise zna.

    A mozda ti ne umes da koristis Windows 10, ili pre ce biti da se plasis promene... znas, naviko si da ides putem od 10Km, i ne pada ti na pamet da probas precicu od 7Km, jer si cuo da nije ravan, da je mracan...
     (mr.wolf, 28. januar 2019 18:34)

    # Link komentara

  56. ha ha ja još koristim xp...
     (stole, 28. januar 2019 18:30)

    # Link komentara

  57. Pametan narod je lepo rekao: "Zašto menjati nešto,kad radi savršeno"....toliko.
    (Dare, 28. januar 2019 16:51)

    Taj pametan narod bi se vozio i dalje kocijama da nije bilo "glupih"....toliko.
     (mr.wolf, 28. januar 2019 18:27)

    # Link komentara

  58. Otkako su na mesto CEO Microsoft-a i Gooogla došle osobe neevropskog porekla i otkada se struktura zaposlenih u obe velike IT kompanije promenila u korist, uslovno rečeno, zemljaka navedenih, od tada se promenila i kultura ove dve kompanije.

    Kvalitet softvera, odnos prema korisnicima i način poslovanja dosledno prate matricu novopridošlih kulturnih vrednosti koje su trenutno dominantne u ova dva giganta.
    (rs center, 28. januar 2019 18:26)

    # Link komentara

  59. Ja na poslu jos koristim XP, kod kuce win7 a na laptopu win10.
    Za ono sto meni treba, najkonformniji rad je na XP-u.
    Sto neko rece: ako nesto radi, ako mi zavrsava posao, sta ce mi nesto novo?
    Ono sto mi treba u svakodnevnom poslu u wordu, to sam imao na Wordu 2.0 na Win95, a odradio sam na hiljade ugovora, faktura, dopisa, zalbi. Pravio sam i puskice (equation) dok sam studirao, seminarske i sl.
     (Petar, 28. januar 2019 18:26)

    # Link komentara

  60. Wmp retko ko i koristi od nastanka windowsa, svaki player sa neta može da ga zameni, dakle smešno. Uostalom, da nisu silom naterali korisnike da instaliraju win10, ni do danas taj sistem ne bi prestigao sedmicu, jer da je dobro, sami bismo prešli, ali nije i ko zna kad će biti.
    (Alpha Centauri, 28. januar 2019 17:13)

    Mene niko silom nije naterao. Sam sam preso na Win10. Sve radi kao Svajcarski sat. Perfektan OS, ali dzabe da ti pricam. Ti si utuvio u glavu da nije dobar.
    Navedi mi to sto nije dobro u win10. Daj neki dokaz, cinjenicu.... a ne samo konstatacija " nije dobar i ko zna kada ce biti". Za sve tvoje istomisljenike.... Bice dobar kada naucite da ga koristite, kada budete spremni na promenu korisnickog interfejsa, kada prestanete da se plasite promene. Tada ce biti dobar. Do tada cepaj sedmicu (takodje odlican sistem), i pokusaj za pocetak da prihvatis nesto novo.
     (mr.wolf, 28. januar 2019 18:26)

    # Link komentara

  61. Ali koja je to glupost u ovoj Srbijadi našoj. Samo jos ovde se ljudi drže prošlosti kao pijan plota. Windows 10 mi nikad nije pravio problem. Na 3 računara i lap topu ga imam, sve radi kao sat.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (theinternetmaster, 28. januar 2019 17:38)

    Meni je W10 dva puta pravio problem sa BSOD, a W7 nikad sa istim komponentama. I sad još uvek koristim W7.
    Tako da nemoj odmah da lupetaš o nekoj zaostalosti ljudi u Srbiji.
    (pera, 28. januar 2019 18:17)

    # Link komentara

  62. Ipak iMac
    (Salaso, 28. januar 2019 18:17)

    # Link komentara

  63. Ali koja je to glupost u ovoj Srbijadi našoj. Samo jos ovde se ljudi drže prošlosti kao pijan plota. Windows 10 mi nikad nije pravio problem. Na 3 računara i lap topu ga imam, sve radi kao sat.
    (theinternetmaster, 28. januar 2019 17:38)

    Tačno, a ja mislim da je Microsoft ovo uradio samo zbog srpskog tržišta. Mislim ako svugde u svetu prelaze na 10 i je drže se prošlosti kao pijan plota, onda je Microsoft ovo uradio samo zbog ogromnog srpskog tržišta. Ili je možda autosovinista pogrešio kao i uvek?

    P.S. Za ove koji se pitaju ko koristi WMP - pa mnogi ljudi blage veze nemaju sa softverom, npr starija populacija, i samo koriste ono što je stavljeno default i što su im deca namestila.
     (Neko123, 28. januar 2019 18:07)

    # Link komentara

  64. Windows 10 je rodjen sakat pa sad moraju da sakate i 7 i 8.1 da mu ne kvare prosek
    (proso voz, 28. januar 2019 18:03)

    # Link komentara

  65. WMP nije deo operativnog sistema. Pozdravlja vas Kodi player.
    (bane klema, 28. januar 2019 17:57)

    # Link komentara

  66. Jaka stvar...
    (Idi begaj, 28. januar 2019 17:50)

    # Link komentara

  67. Dušmani. Meni od pre mesec i nešto nigde bluetootha na W7, a u W10 sve OK, nakon nekog updata. Na istom računaru. Ubih se svako malo pokušavajući svašta ali jok, nema pa nema. W10 ne koristim jer mi je program za rad 2012.
    (Tole, 28. januar 2019 17:47)

    # Link komentara

  68. Ali koja je to glupost u ovoj Srbijadi našoj. Samo jos ovde se ljudi drže prošlosti kao pijan plota. Windows 10 mi nikad nije pravio problem. Na 3 računara i lap topu ga imam, sve radi kao sat.
     (theinternetmaster, 28. januar 2019 17:38)

    # Link komentara

  69. koristi WMP?
    (ko..., 28. januar 2019 17:30)

    # Link komentara

  70. Što se mene tiče, nije problem. Nisam ga ni pokretao - još od win98-ice.
     (Alexa, 28. januar 2019 17:24)

    # Link komentara

  71. Nikakav problem. Update mi je ionako ugašen od prvog dana kad instaliram sistem. WMP je smeće koje ne koristim tako da mogu i da ga uklone što se mene tiče. Ne vidim kakve veze ima životni vek OS-a sa prestankom podrške za isti. Radiće super kao i prvog dana.
     (kaligula, 28. januar 2019 17:22)

    # Link komentara

  72. Naši stručnjaci ionako isključuju Update. tako da kod nas nema problema.
     (Marx, 28. januar 2019 17:21)

    # Link komentara

  73. Meni na desetki baguje copy/paste. O cemu mi dalje da pricamo?
     (lev, 28. januar 2019 17:19)

    # Link komentara

  74. Ko josh koristi Windows Media Player?!?!
    Pored POT-a, GOM-a, VLC-a ...
    a josh bolje pitanje:
    Ko josh update-uje windows...
    (NenadKG, 28. januar 2019 17:14)

    # Link komentara

  75. Wmp retko ko i koristi od nastanka windowsa, svaki player sa neta može da ga zameni, dakle smešno. Uostalom, da nisu silom naterali korisnike da instaliraju win10, ni do danas taj sistem ne bi prestigao sedmicu, jer da je dobro, sami bismo prešli, ali nije i ko zna kad će biti.
     (Alpha Centauri, 28. januar 2019 17:13)

    # Link komentara

  76. to i onako normalan niko ne koristi.

    aimp
    mpc
    gom ......
     (senfjunak, 28. januar 2019 17:04)

    # Link komentara

  77. A ko to jos koristi windows media player ???? licno ga nikad nisam koristio.
    (omg??!!, 28. januar 2019 17:02)

    # Link komentara

  78. Ovo je udarac koji Windows 7 neće preživeti
     (sarcasm, 28. januar 2019 16:59)

    # Link komentara

  79. A koliko promila korisnila to uopšte koristi?
     (kaboom, 28. januar 2019 16:52)

    # Link komentara

  80. Pametan narod je lepo rekao: "Zašto menjati nešto,kad radi savršeno"....toliko.
     (Dare, 28. januar 2019 16:51)

    # Link komentara

  81. iz akumuliranog ne zadovoljstva prema win-u zapoceo sam prelazak na linux, dual boot i preko virtual mashin onda se desava cudo, win se ubrzao za 300%, nema laga i sl...
     (aleksa, 28. januar 2019 16:51)

    # Link komentara

  82. Majkrosoft kažnjava i korisnike desetke.
     (Nebojša, 28. januar 2019 16:48)

    # Link komentara

  83. Ja taj plejer nikad nisam ni upalio...
     (Pera Božić, 28. januar 2019 16:47)

    # Link komentara

  84. WMP? Da li to neko uopste koristi? Pored toliko dobrih audio i video plejera?
     (?, 28. januar 2019 16:46)

    # Link komentara

  85. nema teorije da predjem, video sam kod brata kako funkcionise
     (sibke, 28. januar 2019 16:45)

    # Link komentara

  86. prosecni korisnik windowsa 7 se razume u softver dovoljno da koristi vlc ili neki drugi media plejer (da se ne razume instalirao bi djubre od sistema zvano windows 10)
    (bane?, 28. januar 2019 16:44)

    # Link komentara

  87. Pa dal neko to i koristi pored VLC-a i JET audua i WINAMP-a. ne pamtim WMP da sam ikad koristio...
    (Bole, 28. januar 2019 16:34)

    # Link komentara

  88. Jel su realni sa ovom "pretnjom"?! Mogu da potpišem da Windows media player niko ne zna ni gde da upali niti kako izgleda uopšte a kamoli da postoje neke "sekundarne" funkcije. Ovo kao da ti kasirka kaže da više neće stavljati velike novčanice ispod kase.. Tako me briga kako ćeš da radiš..
     (sigurno, 28. januar 2019 16:32)

    # Link komentara

  89. Instalirao sam dualni sistem. linux mint i windows. linux 99% i win kad moram. zivot je laksi uz linux..... za nezahtevnog korisnika
     (s mile, 28. januar 2019 16:25)

    # Link komentara

  90. Navikli su oni da ljute svoje korisnike odavno a posebno sa windows telefonima. Mada ono što su odlučili da uskrate i nije nešto preterano bitno, ipak je ucena korisnika veoma loša stvar, koja im se može kad tad obiti o glavu.
     (Good, 28. januar 2019 16:25)

    # Link komentara

  91. Majkrosoft odavno povlači loše poteze i samo ga inercija održava...
     (bgd, 28. januar 2019 16:19)

    # Link komentara

  92. Procitah vest, iskljucih Windows update (ionako vec par meseci nisu nista konkretno izbacili).
    Imam i 10-ku na drugom racunaru ali 7-icu mi ne dirajte.
    (aleks, 28. januar 2019 16:19)

    # Link komentara

  93. Ako me to natera da pređem sa 7ce?
     (mr, 28. januar 2019 16:16)

    # Link komentara

  94. Ko još koristi WMP?!
    (Saša, 28. januar 2019 16:14)

    # Link komentara