Sreda, 20.01.2016.

21:34

Apple iOS 9.2.1 ažuriranje donosi sigurnosna poboljšanja

Izvor: benchmark.rs

Apple iOS 9.2.1 ažuriranje donosi sigurnosna poboljšanja IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

78 Komentari

Sortiraj po:

Turgidson

pre 8 godina

Na azuriranje os-a cekaju samo cistacice i domacice. Ostali koriste slobodu i kreativnost custom-romova. Jabucare je smesno i komenrarisati...
(Zurkolomac, 22. januar 2016 22:32)

Custom romove koristi prvenstveno dokona klinčadija. Da imaš ženu, dete i normalan posao, video bih te da li bi se zamajavao custom romovima.

Тхе Чобан

pre 8 godina

"ne shvatajuci da ljudi mahom nisu ljubomorni na vas jer imate iPhone, pre ce biti da ih ne zanimate uopste kao i bilo koji prolaznik ili posetilac kafica... Ni vi, a posebno ne vas telefon."
(jeremija, 21. januar 2016 13:36)
Јеремија пали топа...ојха!

sax

pre 8 godina

@Maks

zato sto ja koristim svoj telefon i kao prenosnu memoriju pa gde god da ga zakacim za racunar to radi bez ikakvog softvera jer windowsov genericki drajver radi, a ti pretpostavljam moze da prebacis fajlove samo ako imas instaliran itunes pa zato verovatno ili nosis itunes ili kacis na racunar koji to vec ima, 1000x sam bio bez flesa i samo bocnem kablic i cao, a vecina prijatelja ima micro usb, do duse moj externi hdd ima isti prikljucak kao s5 usb 3.0 tako da iako nije kablic od telefona moze da se koristi.

Zurkolomac

pre 8 godina

Na azuriranje os-a cekaju samo cistacice i domacice. Ostali koriste slobodu i kreativnost custom-romova. Jabucare je smesno i komenrarisati...

Maks

pre 8 godina

@Magistar

Ko hoće da koristi MMS, može da otvori podešavanja i da jednostavno uključi opciju za to... ako nisi koristio iPhone, potraži na Google "MMS on iPhone" i pogledaj neko step by step uputstvo... Ne znam zašto bi nekom kao bio toliki problem što to nije podrazumevano uključeno, pogotovo što prosečan korisnik verovatno i neće da koristi MMS... ja ne znam nikog ko MMS koristi i ko bi pored gomile besplatnih messengera hteo da plaća 12 dinara po poruci, a da ne može ni sliku u nekoj kasvetnoj rezoluciji da pošalje (slike u MMS porukama su jako male).

Za bežično prebacivanje fajlova sa iPhone na druge iOS uređaja ili Macove ima AirDrop... ako neko ima potrebu da često prebacuje nešto sa iPhone na Android ili na neki ne-Apple računar, postoje aplikacije za slanje fajlova preko Bluetooth, a može i preko nekog cloud servisa da prebaci.

Znači, na Android ustvari imaš manje izbora jer na iPhone možeš da koristiš i AirDrop i da fajlove prebacuješ preko Bluetooth (uz dodatnu aplikaciju)... na Android nema AirDrop ni uz dodatnu aplikaciju.

@sax
Ne znam zašto bi neko kao nosio iTunes instalaciju na USB memoriji... na Mac već sve što je potrebno dolazi uz OS... a ako se ne koristi Mac, samo jednom je potrebno da se instalira iTunes (i posle možda s vremena na vreme da updteuje)... a sinhronizaciju sa tuđim računarom ne znam zašto bi neko radio ako ima svoj računar, pa da kao ima potrebe da nosi iTunes instalaciju kod drugog da urade sinhronizaciju tamo.

Magistar

pre 8 godina

Nije poenta da li neko koristi ili ne bluetooth ili MMS na iOS-u, već je bitno da se korisniku omogući dosta toga da bi korisničko iskustvo bilo potpuno i da može da bira šta želi. iOS to ne pruža, a najviše mu manjka izbora, što mislim da je veoma bitno.

sax

pre 8 godina

@Velja, pazi druze ja imam coveka kom odrzavam racunar koji samo mms salje, nece da saljem mail, a o drugim share aplikacijama da ne pricam...

@Igor, a sto bi ista instalirao na racunar da bi imao komunikaciju sa telefonom, ubodem moj budjavi drndroid i prebacim sta god hocu sa njega i na njega, a ti nosi na flesu instalaciju itunes pa gde god kacis fon instaliraj isti...

jeremija

pre 8 godina

Ironija, parodija, šala, podsmeh... Zvuči poznato? Na osnovu sadržajnosti ovih nekoliko Vaših uzastopnih komentara... dobrodošli u klub domaćih stručnjaka.
(Marx, 21. januar 2016 19:05)

Kako ne, mislim kako ne?! :D Hvala, bolje Vas nasao. Pozdrav gledaocima ;)

@znalac, @sherlock, @jeremija i jos po neki... sto se mene tice, ja bih vama uveo "read only" verziju interneta.
(Ske, 21. januar 2016 19:04)

Ma ajde, mozes ti to puno bolje.

John

pre 8 godina

Adroid mama! ? Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (messaraa, Mozda... ali iOS je Tata.(ja, 21. januar 2016 08:24)Mama je stub porodice...
(vlada, 21. januar 2016 12:56)
Mozda u tvojoj kuci...

Zoki

pre 8 godina

Koristim iPhone vec dve godine i ne mogu uopste da se zalim na rad telefona, iako mi je 20 puta ispao. Jedini put kada mi je telefon primetno "bagovao" je kada mi je memorija telefona bila skroz puna, a telefon sam duze koristio. Kada uporedim android telefone(skoro sve) i iPhone telefone, odmah se vidi razlika u brzini. Sam dizajn je drugaciji i jedinstven i na osnovu toga i specifikacije sam odlucio da kupim taj telefon. Jedino mi je zao sto dosta ljudi kometarise kako iPhone imaju starlete i ne znam ti ja ko, a oni ne shvataju da je to cist marketing i da to ne znaci da je proizvod los. A marketing ima i negativnu stranu...skoro sam video devojku koja vozi golf 2, a telefon joj vise vredi od kola.

Marx

pre 8 godina

@ (jeremija, 21. januar 2016 14:06)

Ironija, parodija, šala, podsmeh... Zvuči poznato? Na osnovu sadržajnosti ovih nekoliko Vaših uzastopnih komentara... dobrodošli u klub domaćih stručnjaka.

alfa

pre 8 godina

@Borg


Vas komentar upucuje i na najveći problem u našem skolstvu a to je nedostatak predmeta ''razumnog citanja'' koji se daje deci na zapadu u osnovnoj skoli. Poenta nije da li ja posedujem ili ne odredjene telefone, već da ne trpam nos u u nešto sto me ne zanima i ne interesuje. Ovde je 70% komentara napisano od strane ludi koji su iPhone u najboljem slučaju držali pola sata u ruci. S moje strane sam se daleko vise zezao sa androidom, pa se ne smatram ni malo pozvanim da komentarišem sistem jer ga ne poznajem dovoljno. Ili vas ne cudi da u Srbiji sve sve znaju a jutro nikako da svane?

Gradjanin opasnih namera

pre 8 godina

(kurajber, 21. januar 2016 12:55)
Korisnik sam ajfona i istina je da ume da zabaguje.Jedino sto je razlika,bag ne traje dugo,tacnije,dogodi se da na 2s zamrzne neku app,dogodi se da kad se prekine skidanje neke app sa app stora,nastavi da signalizira kao da idalje uspostavlja vezu tj skida app.Jedino sto je razlika,sve te greske ne ometaju rad.Na modelima S3 i S4 mi se desavalo da ne mogu da uradim nista dok ne izvadim bateriju,da se uredjaj tako optereti da je za otvaramje FB potrebno i po 15 sekundi.Da ajfon ima bagove ali ih je daleko manje i mnogo manje ometaju loriscenje.

Aleksandar BG

pre 8 godina

Koliko sam primetio do sad, da baterija mnogo duze drzi...Ako je jos neko nesto primetio neka napise, a ovi pacenici sto ima smeta apple brand, neka nadju zivot i devojku, inace ne bi u ovoj meri hejtovali nesto sto nemaju ili potajno zele... Nisam bogat da kupujem jeftine stvari (pametnom dosta)

Borg

pre 8 godina

milos. Ti onda iskljuci iPhone i neka ti sluzi kao dizajn . A taj Android koristi za sve ostalo , .... Ma ovo je strasno sta ljudi pisu :-))))

b

pre 8 godina

@znalac Ocigledno pojma nemas o iphonu i ne znas da ga koristis. Jailbreak je za tebe spansko selo ako si uopste cuo za to. Tako da kupi sebi android i uzivaj. Nemoj blatiti nesto u sta se ne razumijes.

jeremija

pre 8 godina

Svaki domaći stručnjak zna da samo Microsoft proizvodi imaju ispravke. Kad su ostali sistemi u pitanju, može se eventualno koristiti izraz unapređenje. Slično, samo Microsoft proizvodi imaju sigurnosne propuste, tako da je u delu teksta nejasno na šta se misli.
(Marx, 21. januar 2016 01:11)

Da ne bude zabune, komentar ti je kompletno van pameti ali cu ti ipak odgovoriti konkretno na jedan njegov delic. Najbolje unapredjenje smo videli kod Apple kada je posle instaliranja iOSa 8 na 5S prestao da radi touchID i/ili GSM mreza (to su onda dodatno unapredili sa iOS 8.1 tako sto i dalje vecini nije resen problem). Toliko su unapredili softver da je hardver dobio potpuno novu namenu - podmetac za case...

jeremija

pre 8 godina

Imam iPhone4s i iPhone5s i oba updatovana na zadnji iOS9.2. Ko kaze da ne funkcionise jednostavni laze zbog zatrovane ljubomire androidovaca, koji ne znaju sta znaci perfektan Apple apdate.
(Bambalic, 21. januar 2016 09:13)

Perfektan Apple update (koliko god kretenski ta izjava zvucala kako god se okrene) smo videli na iOSu 8, pa 8.1 i tako dalje (znate ono, ne radi vam touchID, ne radi vam GSM mreza. Telefon ste mogli da koristite jedino kao podmetac). Pa Yosemite i El Capitan, malo ne radi wireless, malo spori, i tako, gomila djubreta koja sigurno nije istina samo zato sto jedan korisnik Appleovog uredjaja kaze da nije tako... I shvatite vec jednom, ima ljubomornih, naravno, ljudi su ludi i svakakvih ima ali vecina vas taj telefon kupuje iskljucivo zbog toga sto mislite da ce drugi biti ljubomorni (jer imate problem i pogresan sistem vrednosti) ne shvatajuci da ljudi mahom nisu ljubomorni na vas jer imate iPhone, pre ce biti da ih ne zanimate uopste kao i bilo koji prolaznik ili posetilac kafica... Ni vi, a posebno ne vas telefon.

jeremija

pre 8 godina

Ovo je upgrade... To je ono sto vecina vas androidasa sa 6 meseci starim telefonom na androidu vise ne vidi, jer vas vasi LGz SumSung zaborave. A posle pricajte o sisanju kvalitetu i suportu.
(Real, 21. januar 2016 08:19)

Koristim Alcatelov "flagship" nekih 6-7 meseci (kupljen nekoliko meseci po izlasku modela) i do sada sam dobio 3 updatea. Android M je najavljen za ovu godinu, drugi kvartal i pretpostavljam da ce se to desiti uporedo sa izlaskom novog modela. Za updateove me generalno bas briga jer retko kad zapravo dobijem nesto updateom (izmene su uglavnom ispod haube koje korisnika ne doticu ni najmanje). Ljubitelji Applea se hvale updateima... Ispratim svaki update i procitam sta je novo (zbog prirode posla) i od iOSa 7 pa do poslednjeg 9.2.1 u mozda u tri slucaja (to je moj optimizam na delu) je korisnik dobio nesto konkretno od updatea. Uglavnom su to ispravke na novim hardverskim featurima (touchID, 3Dtouch) i ispravke bugova koje je doneo prethodni update. Mozak... To je ono sto vecina iPhonovaca ne vidi nikad...

vlada

pre 8 godina

Adroid mama! ?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (messaraa,

Mozda... ali iOS je Tata.
(ja, 21. januar 2016 08:24)

Mama je stub porodice...

alfa

pre 8 godina

@sherlock

Ali imate zato jako veliku potrebu da komentarisete ono sto kazete da Vas ne zanima. Cudno. Mene na primer informacije o andriodu ne zanimaju niti ih citam bez obzira sto ih supruga i sin koriste (S6 i LG G4).

kurajber

pre 8 godina

Uvek me fascinirala potreba iPhone korisnika da prikriju činjenicu da i iPhone baguje.
Cak i Apple kad izda neku verziju OS da bi ispravio bagovanje na prethodnoj verziji po njima ta verzija radi savršeno i bez bilo kakvog bagovanja.
Sad sam u teškoj dilemi; ili ovi iz Kupertina ne znaju ništa jer izbacuju zakrpe za OS koji je savrsen i ne baguje ili korisnici toliko često koriste svoj uređaj da nisu ni svesni da on baguje i ima nedostataka.
Bilo koji da je od ovih razloga treba svi da se zabrinu. Ne vallja ni kad se popravlja nešto sto je savršeno a ne valja ni to što se ne vidi da to baš i nije savršeno.

milos

pre 8 godina

znalac@Bravo, to je iskren komentar, i ja kao korisnik iphone podrzavam to sto kazes jer je sve istina, ja jedino sto imam iphone je zbog dizajna jer je prelep iskren da budem a ostalo mi zavrsi android od 130evra..

Vladividoje

pre 8 godina

@Valdica, slazem se sa tobom. Mada moram da priznam ukojilko jos koristis iPhone4 to znaci da ga imas vise od 5 godina i dalje ti radi. Mislim da ne bi trebalo da se zalis.

Nikola

pre 8 godina

Hah,gledam od drugarice mali iPhone 5s koji košta više od mog Galaxy S4 koji ima senzore pokreta,menjanje slika u vazduhu,veliki displej,5.0.1 android.Sve super i kod Samsunga.Uskoro nadam se neki S6 samo malo da padne cena ;)

znalac

pre 8 godina

imam iphone .Bateria je nula, uz normalno koriscenje ni dan ne izdrzi,samo uz net i kameru oko 8do 10 sati. Podesavanja telefona su nula. Mislio sam da su price malo preterena,Ne radi mu bluetooth file transfer. Ne identifikuje pozivaoca vec ispisuje broj na ekranu. Nema SMS delivery report. Ne radi mu MMS. Nema USB konekciju sa racunarom, vec onaj idotski sinhronizator. Ne moze se postaviti mp3 melodija za zvono, jer se ne moze ni prebaciti na telefon. Nema m od multitaskinga, jer se aplikacija u pozadini zamrzava... Neki od ovih problema mogu se otkloniti kupovinom aplikacija koje se placaju. Nista sto je pametno nema besplatno ali stvarno ne moze MMS, Bluetooth, USB... Faca mi je bila ovakva . pitam se jesam ja normalan sto dade ovolike pare za ovo americko g**no. Dobro ljudi govore, da ovo ne vredi ni 300 evra. Uverio sam se i ja, nazalost. Mnogo zalim i zeznuo sam se sto sam uzeo iphone . Nisrta lepsi nije od ostalih marki telefona, , grubo receno, kao sto je danas 90% telefona tako. Nikad vise u zivotu uzeti, pogledati i procitati vezano za Iphone necu. Razocarenje ogromno. Otarasicu se ovog djubreta uskoro. Pozdrav

Maksa

pre 8 godina

Koristim android i okoreli sam korisnik ali pročitah vesti jer je IT i vezana za novosti u tom svetu. Updejt je UVEK samo dobra vest odakle god da dolazi. Čitam komentare fanova svih vrsta, svega 10% komentara je vezano ditektno za vest sve ostalo je posledica društva i načina života na koji smo primorani. Prosto je neverovatno koliko pažnje pridajemo nekim najnebitnijim stvarima i kako pokušavamo da lečimo komplekse kroz najbanalnije stvari poput komentara na jednu od milion dnevnih vesti. Više postaje tužno a ne smešno.... da hejt postane jači poriv od radovanja.

Marko

pre 8 godina

Ljudi, zamlaćujete se nebitnim stvarima u životu. Idite bilo gde u inostranstvo, makar na koji dan. Videćete da im je potpuno nebitno ko koji telefon ima, šta je obukao, koliko se našminkao itd. Naravno da će biti ljudi kojima je to možda bitno, svugde ih ima, ali običan svet se ne opterećuje time i vodi normalan život. Zapravo je još bitnije da oni ne ocenjuju druge po tome koji telefon nose i šta su obukli. Neko ima iPhone. Pa šta. Ako mu odgovara, neka ga nosi. Ako mu ne odgovara, neka nosi nešto drugo.

Nadmećite se malo ko je koju knjigu pročitao, a ne ko ima koji telefon.

tony

pre 8 godina

svi mi koji imamo iphone znamo - zna da zabaguje povremeno. svi mi koji imamo neki android znamo - zabaguje i on. svi mi koji koristimo bb passport znamo - e, ovo ne baguje. ovo radi kako treba.

Aleksandar

pre 8 godina

Iphone 6 ne baguje, da bi neki hejter to uvideo mora ga koristiti, a ne da lupa bez veze. Ja nosim sesticu, ali Samsung itekako volim. Odlican tel sa mnogo mogucnosti, uglavnom bespotrebnih ali zanimljivih. Mana mu je nestabilnost, zato koristim android tablet za zezanje, a iphone za upotrebu telefona, mail-ova i poslovnih aplikacija.
Ima i Iphone mana, kao sto su prebacivanje fajlova, citava procedura za postavljanje zvona vam fabrickog, neupotrebljivi bluetooth, los wifi signal.. ali radi kao sat za ono za sta je napravljen.
Samsungu bih zamerio nemogucnost gasenja bespotrebnih aplikacija i oslobadjanje ram memorije, verovatno bi i on radio dobro, ali zato ih razlika i prodaje.
Samsung sam morao dva puta iz nekog njemu razloga da vracam na fabricka podesavanja i tako se cimao oko prebacivanja slika itd. Isto sam prosao i sa HTC One telefonom, kod jabuke toga nema.
Za svaciji ukus. Ne treba pametovati i hejtovati bez razloga.

Polo

pre 8 godina

Dugogodisnji sam koristik Iphone relefona. Zadovoljan sam, ali me jako nervira kada sa novin softverom namerno uspore predhodne generacije Iphone telefona. Mogu oni da dvrde kako je to zbog novih mogucnosti, ali svima je jasno da to nije u potpunosti tacno. Ko ce da poveruje u to da cim izadje novi model stari u vrlo kratkom vremenu pocne da radi sporije samo zbog toga...

OLIVERA

pre 8 godina

Srbija je drustvo Androida. I svi su kao brigada pokupivali jeftine aparatuce sa androidom. Otuda se objasnjava uzasna zloba protiv novog i boljeg - iPhona.

Js

pre 8 godina

ne znam sto mislite da ironisem, ja samo pitam na osnovu komentara ovde na tehnopolisu da iphone nema bagova, a to da sam ljubomoran?? na sta, na parce metala koje svetluca i koje nosaju starlete po kupatilu kada prave sefli ali obavezno da se i on vidi u zlatnoj boji naravno!! na to da budem ljubomoran, na pomodarstvo i opsesiju ljudi koji posto poto zele da budu u trendu pa onda uzmu telefon a posle nemaju ni da plate racun, ja iphone ne nosam iz nekih moralnih razloga, ne volim da budem sluga pomodarstva zapadnog drustva koji namece svoje zahteve svakodnevno, volim da sam donosim odluku, bolje receno, volim da budem svoj, ne volim da budem u trendu ako vidim da je taj trend dno dna!!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (sherlock, 21. januar 2016 01:48) # Link komentara

Mene trend ne zanima, nosio sam iphone 4s pa presao na HTC, potom na samsung S4, S5 i vratio se na iphone 6. Samsung ima neprikosnoven ekran, boje i kameru u odnosu na Iphone, ali stabilnost OS-a ne mogu se uporediti ni u ludilu. Samsung S6 Edge 32gb memorije, OS zauzima 14Gb???, Ram 4Gb a zauzeto 70 do 80% bez instaliranja nekih ludila. Sta je to??
Bagovanje se ne moze izbeci. To sto on ima 100 aplikacija non stop ukljucenih mene ne zanima. Ne mogu da ih ugasim. Iphone radi kao sat i stabilan je, a meni za posao bas takav treba. Ove dopune ios-a su predostoznost, a ne resavanje loseg rada, a to android nema.
Kome tel sluzi za igru onda je android zakon.

OLIVERA

pre 8 godina

Nedostaje nam danas "ZURKOLOMAC" sa svojim najljubomornijim recima protiv Apple i iPhona. Za Zurkolomca imam divan citat iz biblije.

Ske

pre 8 godina

@vladica

Nisam nikada koristio iPhone 4s pa ne bih ni mogao da uporedim brzinu rada sve i da nekom prilikom dohvatim taj model sa iOS 9 ali ako cemo iskreno, zasto ocekujes da najnovija verzija OSa radi tako dobro na uredjaju koji je cetiri generacije iza najnovijeg modela?
Softver i operativni sistemi se danas menjaju i razvijaju mnogo brze nego ikada ranije i objektivno, pravo je cudo da telefoni stari 4-5 godina mogu makar i teoretski da rade sa najnovijim verzijama.

Sa druge strane, koristio sam jedno vreme 5s sa iOS 9 i radio je sasvim lepo, bez ikakvih usporavanja.

Bambalic

pre 8 godina

Imam iPhone4s i iPhone5s i oba updatovana na zadnji iOS9.2. Ko kaze da ne funkcionise jednostavni laze zbog zatrovane ljubomire androidovaca, koji ne znaju sta znaci perfektan Apple apdate.

7weq

pre 8 godina

Koristim iPhone 6 plus. Maska mi je takva da je tesko odmah zapaziti da je u pitanju iPhone.Nije mi stalo da ljudi vide da ja koristim iPhone vec mi je stalo da sa njim radim ono sto treba da radim. I tu nema premca, bar za mene i moju vrstu posla. Jako je jadno blatiti Apple i ljude koji koriste njihove proizvode. I neki korisnici na primer premijum Samsung telefona daju velike pare za telefon i vole da se pokazu.To je stvar karaktera ali problem imaju i iHejteri. To je vec psihopatologija. Ne volim Apple marketing ali bar brinu za svoje korisnike i za date pare sam miran. Da li je puno para? Jeste, ali da li su vodeci Samsung telefoni jeftiniji? Tako je danas. Mnoge stvari su skuplje nego sto treba da budu ali kad covek nesto voli ima pravo da sebi to priusti. Zivi i pusti druge da zive:))

Swedenonline

pre 8 godina

Koji strucnjaci, imaju 5 hardvera ukupno u baguju :p :p

Da imaju na 1000-e razlicitih kao Android, nebi nikad ni uspeli da bootuju :D

Real

pre 8 godina

Ovo je upgrade... To je ono sto vecina vas androidasa sa 6 meseci starim telefonom na androidu vise ne vidi, jer vas vasi LGz SumSung zaborave. A posle pricajte o sisanju kvalitetu i suportu.

Zoki

pre 8 godina

@Zoka
Tako kako ti tumačiš rezultate ispade da je Acrobat DC bezbedniji od Linux Kernela :) Hajde na istom sajtu pogledaj u 2015. godini iPhone http://www.cvedetails.com/cvss-score-charts.php?product_id=15556&fromform=1 i Android http://www.cvedetails.com/cvss-score-charts.php?product_id=19997&fromform=1. Kod iOS je manje od 10% propusta kritično (32), a kod Androida je većina (više od 2/3, 97) kritično. Android je imao skor 8.7 od 10! Za OS X pogledaj ukupni skor http://www.cvedetails.com/top-50-product-cvssscore-distribution.php - 6.8 (između Debiana i HP Unixa), osetno niže nego npr. Windows 7 (7.9) ili Chrome browser (7.5)

Aj Ti

pre 8 godina

Sherlock: da li to znači da nosiš opanke a ne najkice? Da ne koristiš mobilni telefon većnisključivo fiksni? Govoriš tečan francuski (bolje još, latinski ili starogrčki) a ne znaš engleski? Da ne nabrajam dalje, siguran sam da veruješ da si kul buntovnik bez razloga, ali meni si prosto smešan klinački kliše. Samo će ti se kasti kada i ako porasteš.

Mornar Roreče

pre 8 godina

@(Shone, 21. januar 2016 00:28)

A da li si razmišljao, možda, da tvoj telefon nešto nije u redu (ili si možda nešto zeznuo ako si radio jailbreak) ako kod tebe "ne radi fluidno", a ne da drugi navodno "lažu" ako ti kažu da im iPhone 5S lepo radi?

Skoro sam jednom čoveku koji ima iPhone 5S instalirao iOS devetku i radi najnormalnije sa svim onim "blur" efektima... fluidno radi... nisam primetio ni neko seckanje, ni neko primetno lagovanje pri korišćenju.

Uostalom... možeš da odeš do neke prodavnice telefona i da pogledaš kako radi na novom uređaju... Apple još uvek prodaje iPhone 5S. Ne bi valjda prodavali telefon koji nije dovoljuno jak za novi OS... a i procesor u tom telefonu na Geekbench 3 dobija rezultat u rangu nekog Core2Duo laptopa (koji su još uvek dovoljno jaki čak i za Windows 10).

Mada možda i preteruješ... sećam se kako se neki na YouTube žalio da mu ne radi fluidno efekat kada se na OS X otvara Launchpad, a imao je jaku mašinu... ispostavilo se da je on koristio onaj gest koji otvara Launchpad onoliko brzo koliko traje i gest i da je baš sporo pomerao prste da vidi prelaze iz jedne nijanse u drugu... toliko kad usporiš i zagledaš se, naravno da ćeš da vidiš neke sitne postepene prelaze jer postoji samo 256 nivoa "providnosti" sa 8-bita po kanalu i mislim da ni Photoshop ne podržava više od 256 nivoa providnosti. Ta animacija je predviđena da traje par sekundi, a ne da je usporiš toliko mnogo, pa pola minuta da gledaš u nju.

Tadić

pre 8 godina

@(sherlock, 21. januar 2016 01:48)

Moralno posrnuće je i to da druge ljude ocenjujete na podlozi toga kakav telefon su kupili i koriste.

Ja ne znam o kakvim bagovima pričate ali meni 6s radi savršeno. Bolji telefon još nisam video. A imam i Samsung S5. Stvarno mi nije jasno zašto se u Srbiji vrti tolika priča ko kakav telefon ima. Imaš ono što možeš da priuštiš i šta ti se sviđa. U čemu je problem i zašto galama?

Zanovetalo

pre 8 godina

@sherlock ne nosi telefon iz moralnih razloga... Ajde molim te cuti. To sto je u Srbiji iphone stvar kojom se dokazuju starlete ne znaci da je on prestiz. U bilo kojoj zemlji ga koriste svi zivi, od cistacice do poslovnih ljudi, a to sto je ovaj narod siromasan pa mu cak i telefon predstavlja prestiz to je neka druga prica. A ti zasto ga ne koristis je tvoja stvar, ali nemoj zajedljivo komentarisati stvari koje nikada nisi koristio.

Maks

pre 8 godina

Evo pogledao sam šta piše na tom sajtu koji pominješ o tome za koji OS su registrovali najviše propusta... Ja ne znam na šta si ti tamo kliknuo ako ti je OS X navodno na prvom mestu, a Andrid na dvadesetom tamo, ali ako se pod "Products" klikne pod "Operating Systems" i zatim se odabere tamo opcija "# Of CVE Entries" (Order by number of vunrebilities in desending order) da izlista OS-eve po broju propusta, na prvom mestu piše da je IBM-ov AIX, Android na drugom, a na dvadesetom mestu je stari Appleov "A Ux" OS (to nije OS X, nego neki stari Appleov alternativni OS za Macintoshe koji su pravili devedesetih)... OS X uopšte i ne vidim da se pominje na prvoj stranici...

Ako se pod "Products" umesto "Operating Systems" odabere "All", a zatim se klikne na "# Of CVE Entries", na prvom mestu piše da je Acrobat Reader, na drugom Acrobat, IBM-ov AIX na trećem, zatim opet idu neki Adobe programi... itd... Android je tu na devetom mestu... OS X ne vidim da se pominje negde na prvoj stranici... od Apple proizvoda na prvoj stranici tu izgleda da pominju samo Apple TV... mada u praksi ne znam koliko je realno da Apple TV bude pogođen, kad noviji Apple TV uređaji još nisu ni jailbreakovani, a i da je samo o starijim modelima reč, uzmi u obzir da je to nešto poput playera da se streamuju klipovi na TV... većina neće verovatno s tim uređajem da surfuje po Internetu često van sajtova poput Netflix ili YouTube.

sherlock

pre 8 godina

ne znam sto mislite da ironisem, ja samo pitam na osnovu komentara ovde na tehnopolisu da iphone nema bagova, a to da sam ljubomoran?? na sta, na parce metala koje svetluca i koje nosaju starlete po kupatilu kada prave sefli ali obavezno da se i on vidi u zlatnoj boji naravno!! na to da budem ljubomoran, na pomodarstvo i opsesiju ljudi koji posto poto zele da budu u trendu pa onda uzmu telefon a posle nemaju ni da plate racun, ja iphone ne nosam iz nekih moralnih razloga, ne volim da budem sluga pomodarstva zapadnog drustva koji namece svoje zahteve svakodnevno, volim da sam donosim odluku, bolje receno, volim da budem svoj, ne volim da budem u trendu ako vidim da je taj trend dno dna!!

Marx

pre 8 godina

Svaki domaći stručnjak zna da samo Microsoft proizvodi imaju ispravke. Kad su ostali sistemi u pitanju, može se eventualno koristiti izraz unapređenje. Slično, samo Microsoft proizvodi imaju sigurnosne propuste, tako da je u delu teksta nejasno na šta se misli.

vladica

pre 8 godina

Posto su vec usporili Iphone 4s dovoljno, nova verzija donosi usporenje i na Iphone 5...,a uskoro i na 5s... a za razliku od Androida, kod IOsa, ostanak na staroj verziji OSa znaci da 99% novih aplikacija nece raditi... da ne pricam o tome da je legalno nemogue vratiti na staru verziju OS,
jednom iphone, nikada vise iphone

messaraa

pre 8 godina

Da li je realno da Apple ne moze da uradi ni jedno posteno azuriranje za starije Apple proizvode?
Moj iPad 2 nije normalno radio od kada sam ga azurirao sa iOS 6ice. Tako da nista ne ocekujem sa ovim azuriranjem.
Adroid mama! ?

koma

pre 8 godina

aaaa vidim revolucija na pomolu, eliminacija plavog svetla kroz zuti filter nikad nije vidjena do sada!!! osim po kojeg programa tu i tamo.

Shone

pre 8 godina

Iphone 5s jednostavno ne moze da podrzi ios 9 a da pritom radi fluidno. Jednostavno ne moze. Uspeo sam nakon 24h da ga vratim na ios 8.4.1 i ostace na tome dok ga budem koristio. Mogu misliti sta je sa 5c i 4s. Katastrofa su postali. Ko kaze da mu 5s radi ful na 9-ci laze 100%! Nikad vise iphone. Jeste kvalitet ali je u sustini smece. Imam pravo da ga kudim jer sam bio ovca koju su osisali! Pozdrav svima realnima!

Zoka

pre 8 godina

Apple i njegova sigurnost je samo markentinski mit. Idite na stranicu koja prati ranjivost softvwera: www.cvedetails.com - vulnerability datasource, pa levo na top listu najranjivijih proizvoda za 2015-tu i gle iznenadjenja, na prvom mestu po ranjivosti softvera su MacOS X, a na drugom iPhone OS, cak iznad Adobe flash-a koji je na trecem mestu, dok je Android OS tek na 20. mestu.

Maks

pre 8 godina

Nek odvoje nešto više vremena za ovaj novi OS X El Capitan i nek srede bugove... pre nekoliko meseci sam im prijavio neke bugove na OS X El Capitan, pa kada je izašao prvi update sam im slao ponovo bug report pošto update nije sredio te bugove... pa nakon sledećeg updatea ponovo iz istog razloga... i oni još nisu sredili većinu bugova koje sam im prijavio... Puste i za OS X update otprilike u isto vreme kad puste i za iOS, ali ja ne primećujem neku razliku između verzije 10.11.2 i 10.11.3... isprobavao sam i 10.11.4 na drugoj particiji i ne vidim ni tamo da su sredili većinu bugova koje sam im prijavio. Nisu neki mnogo veliki bugovi (znači, nije da ne mogu da koristim OS), ali bi trebalo da ih srede... primera radi, ako koristite "Serbian - Latin" raspored tastature, opcija za "Press&Hold" ne radi (opcija da dobijete meni sa specijalnim znakovima kad pritisnete i držite neki taster, kao na mobilnim telefonima što ima)... ako koristite "Croatian" raspored (koji je, naravno, potpuno isti), sve je OK... tako da bi trebalo da mogu lako i brzo da srede to (obzirom da je "Croatian" raspored isti, samo bi mogli da prekopiraju to što su pravili za "Croatian" raspored i da preimenuju)... mada meni ne smeta da mi stoji hrvatska zastavica u ćošku, ali ako su već dodali "Serbian - Latin" na listu, nek srede da sve radi kao za "Croatian" raspored što radi.

Tubara420

pre 8 godina

@sherlock Ja iskreno ove bagove nisam primetio ali i da jesam bar mogu da budem siguran da će ih neko ispraviti ;) Što je luksuz u kom korisnici nekih platformi ne uživaju ;)

Tubara420

pre 8 godina

@sherlock Ja iskreno ove bagove nisam primetio ali i da jesam bar mogu da budem siguran da će ih neko ispraviti ;) Što je luksuz u kom korisnici nekih platformi ne uživaju ;)

sherlock

pre 8 godina

ne znam sto mislite da ironisem, ja samo pitam na osnovu komentara ovde na tehnopolisu da iphone nema bagova, a to da sam ljubomoran?? na sta, na parce metala koje svetluca i koje nosaju starlete po kupatilu kada prave sefli ali obavezno da se i on vidi u zlatnoj boji naravno!! na to da budem ljubomoran, na pomodarstvo i opsesiju ljudi koji posto poto zele da budu u trendu pa onda uzmu telefon a posle nemaju ni da plate racun, ja iphone ne nosam iz nekih moralnih razloga, ne volim da budem sluga pomodarstva zapadnog drustva koji namece svoje zahteve svakodnevno, volim da sam donosim odluku, bolje receno, volim da budem svoj, ne volim da budem u trendu ako vidim da je taj trend dno dna!!

Zoka

pre 8 godina

Apple i njegova sigurnost je samo markentinski mit. Idite na stranicu koja prati ranjivost softvwera: www.cvedetails.com - vulnerability datasource, pa levo na top listu najranjivijih proizvoda za 2015-tu i gle iznenadjenja, na prvom mestu po ranjivosti softvera su MacOS X, a na drugom iPhone OS, cak iznad Adobe flash-a koji je na trecem mestu, dok je Android OS tek na 20. mestu.

vladica

pre 8 godina

Posto su vec usporili Iphone 4s dovoljno, nova verzija donosi usporenje i na Iphone 5...,a uskoro i na 5s... a za razliku od Androida, kod IOsa, ostanak na staroj verziji OSa znaci da 99% novih aplikacija nece raditi... da ne pricam o tome da je legalno nemogue vratiti na staru verziju OS,
jednom iphone, nikada vise iphone

Shone

pre 8 godina

Iphone 5s jednostavno ne moze da podrzi ios 9 a da pritom radi fluidno. Jednostavno ne moze. Uspeo sam nakon 24h da ga vratim na ios 8.4.1 i ostace na tome dok ga budem koristio. Mogu misliti sta je sa 5c i 4s. Katastrofa su postali. Ko kaze da mu 5s radi ful na 9-ci laze 100%! Nikad vise iphone. Jeste kvalitet ali je u sustini smece. Imam pravo da ga kudim jer sam bio ovca koju su osisali! Pozdrav svima realnima!

Maks

pre 8 godina

Nek odvoje nešto više vremena za ovaj novi OS X El Capitan i nek srede bugove... pre nekoliko meseci sam im prijavio neke bugove na OS X El Capitan, pa kada je izašao prvi update sam im slao ponovo bug report pošto update nije sredio te bugove... pa nakon sledećeg updatea ponovo iz istog razloga... i oni još nisu sredili većinu bugova koje sam im prijavio... Puste i za OS X update otprilike u isto vreme kad puste i za iOS, ali ja ne primećujem neku razliku između verzije 10.11.2 i 10.11.3... isprobavao sam i 10.11.4 na drugoj particiji i ne vidim ni tamo da su sredili većinu bugova koje sam im prijavio. Nisu neki mnogo veliki bugovi (znači, nije da ne mogu da koristim OS), ali bi trebalo da ih srede... primera radi, ako koristite "Serbian - Latin" raspored tastature, opcija za "Press&Hold" ne radi (opcija da dobijete meni sa specijalnim znakovima kad pritisnete i držite neki taster, kao na mobilnim telefonima što ima)... ako koristite "Croatian" raspored (koji je, naravno, potpuno isti), sve je OK... tako da bi trebalo da mogu lako i brzo da srede to (obzirom da je "Croatian" raspored isti, samo bi mogli da prekopiraju to što su pravili za "Croatian" raspored i da preimenuju)... mada meni ne smeta da mi stoji hrvatska zastavica u ćošku, ali ako su već dodali "Serbian - Latin" na listu, nek srede da sve radi kao za "Croatian" raspored što radi.

7weq

pre 8 godina

Koristim iPhone 6 plus. Maska mi je takva da je tesko odmah zapaziti da je u pitanju iPhone.Nije mi stalo da ljudi vide da ja koristim iPhone vec mi je stalo da sa njim radim ono sto treba da radim. I tu nema premca, bar za mene i moju vrstu posla. Jako je jadno blatiti Apple i ljude koji koriste njihove proizvode. I neki korisnici na primer premijum Samsung telefona daju velike pare za telefon i vole da se pokazu.To je stvar karaktera ali problem imaju i iHejteri. To je vec psihopatologija. Ne volim Apple marketing ali bar brinu za svoje korisnike i za date pare sam miran. Da li je puno para? Jeste, ali da li su vodeci Samsung telefoni jeftiniji? Tako je danas. Mnoge stvari su skuplje nego sto treba da budu ali kad covek nesto voli ima pravo da sebi to priusti. Zivi i pusti druge da zive:))

Marko

pre 8 godina

Ljudi, zamlaćujete se nebitnim stvarima u životu. Idite bilo gde u inostranstvo, makar na koji dan. Videćete da im je potpuno nebitno ko koji telefon ima, šta je obukao, koliko se našminkao itd. Naravno da će biti ljudi kojima je to možda bitno, svugde ih ima, ali običan svet se ne opterećuje time i vodi normalan život. Zapravo je još bitnije da oni ne ocenjuju druge po tome koji telefon nose i šta su obukli. Neko ima iPhone. Pa šta. Ako mu odgovara, neka ga nosi. Ako mu ne odgovara, neka nosi nešto drugo.

Nadmećite se malo ko je koju knjigu pročitao, a ne ko ima koji telefon.

znalac

pre 8 godina

imam iphone .Bateria je nula, uz normalno koriscenje ni dan ne izdrzi,samo uz net i kameru oko 8do 10 sati. Podesavanja telefona su nula. Mislio sam da su price malo preterena,Ne radi mu bluetooth file transfer. Ne identifikuje pozivaoca vec ispisuje broj na ekranu. Nema SMS delivery report. Ne radi mu MMS. Nema USB konekciju sa racunarom, vec onaj idotski sinhronizator. Ne moze se postaviti mp3 melodija za zvono, jer se ne moze ni prebaciti na telefon. Nema m od multitaskinga, jer se aplikacija u pozadini zamrzava... Neki od ovih problema mogu se otkloniti kupovinom aplikacija koje se placaju. Nista sto je pametno nema besplatno ali stvarno ne moze MMS, Bluetooth, USB... Faca mi je bila ovakva . pitam se jesam ja normalan sto dade ovolike pare za ovo americko g**no. Dobro ljudi govore, da ovo ne vredi ni 300 evra. Uverio sam se i ja, nazalost. Mnogo zalim i zeznuo sam se sto sam uzeo iphone . Nisrta lepsi nije od ostalih marki telefona, , grubo receno, kao sto je danas 90% telefona tako. Nikad vise u zivotu uzeti, pogledati i procitati vezano za Iphone necu. Razocarenje ogromno. Otarasicu se ovog djubreta uskoro. Pozdrav

Marx

pre 8 godina

Svaki domaći stručnjak zna da samo Microsoft proizvodi imaju ispravke. Kad su ostali sistemi u pitanju, može se eventualno koristiti izraz unapređenje. Slično, samo Microsoft proizvodi imaju sigurnosne propuste, tako da je u delu teksta nejasno na šta se misli.

Aleksandar

pre 8 godina

Iphone 6 ne baguje, da bi neki hejter to uvideo mora ga koristiti, a ne da lupa bez veze. Ja nosim sesticu, ali Samsung itekako volim. Odlican tel sa mnogo mogucnosti, uglavnom bespotrebnih ali zanimljivih. Mana mu je nestabilnost, zato koristim android tablet za zezanje, a iphone za upotrebu telefona, mail-ova i poslovnih aplikacija.
Ima i Iphone mana, kao sto su prebacivanje fajlova, citava procedura za postavljanje zvona vam fabrickog, neupotrebljivi bluetooth, los wifi signal.. ali radi kao sat za ono za sta je napravljen.
Samsungu bih zamerio nemogucnost gasenja bespotrebnih aplikacija i oslobadjanje ram memorije, verovatno bi i on radio dobro, ali zato ih razlika i prodaje.
Samsung sam morao dva puta iz nekog njemu razloga da vracam na fabricka podesavanja i tako se cimao oko prebacivanja slika itd. Isto sam prosao i sa HTC One telefonom, kod jabuke toga nema.
Za svaciji ukus. Ne treba pametovati i hejtovati bez razloga.

Zoki

pre 8 godina

Koristim iPhone vec dve godine i ne mogu uopste da se zalim na rad telefona, iako mi je 20 puta ispao. Jedini put kada mi je telefon primetno "bagovao" je kada mi je memorija telefona bila skroz puna, a telefon sam duze koristio. Kada uporedim android telefone(skoro sve) i iPhone telefone, odmah se vidi razlika u brzini. Sam dizajn je drugaciji i jedinstven i na osnovu toga i specifikacije sam odlucio da kupim taj telefon. Jedino mi je zao sto dosta ljudi kometarise kako iPhone imaju starlete i ne znam ti ja ko, a oni ne shvataju da je to cist marketing i da to ne znaci da je proizvod los. A marketing ima i negativnu stranu...skoro sam video devojku koja vozi golf 2, a telefon joj vise vredi od kola.

koma

pre 8 godina

aaaa vidim revolucija na pomolu, eliminacija plavog svetla kroz zuti filter nikad nije vidjena do sada!!! osim po kojeg programa tu i tamo.

messaraa

pre 8 godina

Da li je realno da Apple ne moze da uradi ni jedno posteno azuriranje za starije Apple proizvode?
Moj iPad 2 nije normalno radio od kada sam ga azurirao sa iOS 6ice. Tako da nista ne ocekujem sa ovim azuriranjem.
Adroid mama! ?

Maksa

pre 8 godina

Koristim android i okoreli sam korisnik ali pročitah vesti jer je IT i vezana za novosti u tom svetu. Updejt je UVEK samo dobra vest odakle god da dolazi. Čitam komentare fanova svih vrsta, svega 10% komentara je vezano ditektno za vest sve ostalo je posledica društva i načina života na koji smo primorani. Prosto je neverovatno koliko pažnje pridajemo nekim najnebitnijim stvarima i kako pokušavamo da lečimo komplekse kroz najbanalnije stvari poput komentara na jednu od milion dnevnih vesti. Više postaje tužno a ne smešno.... da hejt postane jači poriv od radovanja.

tony

pre 8 godina

svi mi koji imamo iphone znamo - zna da zabaguje povremeno. svi mi koji imamo neki android znamo - zabaguje i on. svi mi koji koristimo bb passport znamo - e, ovo ne baguje. ovo radi kako treba.

Vladividoje

pre 8 godina

@Valdica, slazem se sa tobom. Mada moram da priznam ukojilko jos koristis iPhone4 to znaci da ga imas vise od 5 godina i dalje ti radi. Mislim da ne bi trebalo da se zalis.

Aleksandar BG

pre 8 godina

Koliko sam primetio do sad, da baterija mnogo duze drzi...Ako je jos neko nesto primetio neka napise, a ovi pacenici sto ima smeta apple brand, neka nadju zivot i devojku, inace ne bi u ovoj meri hejtovali nesto sto nemaju ili potajno zele... Nisam bogat da kupujem jeftine stvari (pametnom dosta)

Zanovetalo

pre 8 godina

@sherlock ne nosi telefon iz moralnih razloga... Ajde molim te cuti. To sto je u Srbiji iphone stvar kojom se dokazuju starlete ne znaci da je on prestiz. U bilo kojoj zemlji ga koriste svi zivi, od cistacice do poslovnih ljudi, a to sto je ovaj narod siromasan pa mu cak i telefon predstavlja prestiz to je neka druga prica. A ti zasto ga ne koristis je tvoja stvar, ali nemoj zajedljivo komentarisati stvari koje nikada nisi koristio.

Bambalic

pre 8 godina

Imam iPhone4s i iPhone5s i oba updatovana na zadnji iOS9.2. Ko kaze da ne funkcionise jednostavni laze zbog zatrovane ljubomire androidovaca, koji ne znaju sta znaci perfektan Apple apdate.

Borg

pre 8 godina

milos. Ti onda iskljuci iPhone i neka ti sluzi kao dizajn . A taj Android koristi za sve ostalo , .... Ma ovo je strasno sta ljudi pisu :-))))

Gradjanin opasnih namera

pre 8 godina

(kurajber, 21. januar 2016 12:55)
Korisnik sam ajfona i istina je da ume da zabaguje.Jedino sto je razlika,bag ne traje dugo,tacnije,dogodi se da na 2s zamrzne neku app,dogodi se da kad se prekine skidanje neke app sa app stora,nastavi da signalizira kao da idalje uspostavlja vezu tj skida app.Jedino sto je razlika,sve te greske ne ometaju rad.Na modelima S3 i S4 mi se desavalo da ne mogu da uradim nista dok ne izvadim bateriju,da se uredjaj tako optereti da je za otvaramje FB potrebno i po 15 sekundi.Da ajfon ima bagove ali ih je daleko manje i mnogo manje ometaju loriscenje.

Polo

pre 8 godina

Dugogodisnji sam koristik Iphone relefona. Zadovoljan sam, ali me jako nervira kada sa novin softverom namerno uspore predhodne generacije Iphone telefona. Mogu oni da dvrde kako je to zbog novih mogucnosti, ali svima je jasno da to nije u potpunosti tacno. Ko ce da poveruje u to da cim izadje novi model stari u vrlo kratkom vremenu pocne da radi sporije samo zbog toga...

kurajber

pre 8 godina

Uvek me fascinirala potreba iPhone korisnika da prikriju činjenicu da i iPhone baguje.
Cak i Apple kad izda neku verziju OS da bi ispravio bagovanje na prethodnoj verziji po njima ta verzija radi savršeno i bez bilo kakvog bagovanja.
Sad sam u teškoj dilemi; ili ovi iz Kupertina ne znaju ništa jer izbacuju zakrpe za OS koji je savrsen i ne baguje ili korisnici toliko često koriste svoj uređaj da nisu ni svesni da on baguje i ima nedostataka.
Bilo koji da je od ovih razloga treba svi da se zabrinu. Ne vallja ni kad se popravlja nešto sto je savršeno a ne valja ni to što se ne vidi da to baš i nije savršeno.

alfa

pre 8 godina

@Borg


Vas komentar upucuje i na najveći problem u našem skolstvu a to je nedostatak predmeta ''razumnog citanja'' koji se daje deci na zapadu u osnovnoj skoli. Poenta nije da li ja posedujem ili ne odredjene telefone, već da ne trpam nos u u nešto sto me ne zanima i ne interesuje. Ovde je 70% komentara napisano od strane ludi koji su iPhone u najboljem slučaju držali pola sata u ruci. S moje strane sam se daleko vise zezao sa androidom, pa se ne smatram ni malo pozvanim da komentarišem sistem jer ga ne poznajem dovoljno. Ili vas ne cudi da u Srbiji sve sve znaju a jutro nikako da svane?

alfa

pre 8 godina

@sherlock

Ali imate zato jako veliku potrebu da komentarisete ono sto kazete da Vas ne zanima. Cudno. Mene na primer informacije o andriodu ne zanimaju niti ih citam bez obzira sto ih supruga i sin koriste (S6 i LG G4).

Real

pre 8 godina

Ovo je upgrade... To je ono sto vecina vas androidasa sa 6 meseci starim telefonom na androidu vise ne vidi, jer vas vasi LGz SumSung zaborave. A posle pricajte o sisanju kvalitetu i suportu.

Turgidson

pre 8 godina

Na azuriranje os-a cekaju samo cistacice i domacice. Ostali koriste slobodu i kreativnost custom-romova. Jabucare je smesno i komenrarisati...
(Zurkolomac, 22. januar 2016 22:32)

Custom romove koristi prvenstveno dokona klinčadija. Da imaš ženu, dete i normalan posao, video bih te da li bi se zamajavao custom romovima.

vlada

pre 8 godina

Adroid mama! ?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (messaraa,

Mozda... ali iOS je Tata.
(ja, 21. januar 2016 08:24)

Mama je stub porodice...

b

pre 8 godina

@znalac Ocigledno pojma nemas o iphonu i ne znas da ga koristis. Jailbreak je za tebe spansko selo ako si uopste cuo za to. Tako da kupi sebi android i uzivaj. Nemoj blatiti nesto u sta se ne razumijes.

Aj Ti

pre 8 godina

Sherlock: da li to znači da nosiš opanke a ne najkice? Da ne koristiš mobilni telefon većnisključivo fiksni? Govoriš tečan francuski (bolje još, latinski ili starogrčki) a ne znaš engleski? Da ne nabrajam dalje, siguran sam da veruješ da si kul buntovnik bez razloga, ali meni si prosto smešan klinački kliše. Samo će ti se kasti kada i ako porasteš.

Tadić

pre 8 godina

@(sherlock, 21. januar 2016 01:48)

Moralno posrnuće je i to da druge ljude ocenjujete na podlozi toga kakav telefon su kupili i koriste.

Ja ne znam o kakvim bagovima pričate ali meni 6s radi savršeno. Bolji telefon još nisam video. A imam i Samsung S5. Stvarno mi nije jasno zašto se u Srbiji vrti tolika priča ko kakav telefon ima. Imaš ono što možeš da priuštiš i šta ti se sviđa. U čemu je problem i zašto galama?

Js

pre 8 godina

ne znam sto mislite da ironisem, ja samo pitam na osnovu komentara ovde na tehnopolisu da iphone nema bagova, a to da sam ljubomoran?? na sta, na parce metala koje svetluca i koje nosaju starlete po kupatilu kada prave sefli ali obavezno da se i on vidi u zlatnoj boji naravno!! na to da budem ljubomoran, na pomodarstvo i opsesiju ljudi koji posto poto zele da budu u trendu pa onda uzmu telefon a posle nemaju ni da plate racun, ja iphone ne nosam iz nekih moralnih razloga, ne volim da budem sluga pomodarstva zapadnog drustva koji namece svoje zahteve svakodnevno, volim da sam donosim odluku, bolje receno, volim da budem svoj, ne volim da budem u trendu ako vidim da je taj trend dno dna!!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (sherlock, 21. januar 2016 01:48) # Link komentara

Mene trend ne zanima, nosio sam iphone 4s pa presao na HTC, potom na samsung S4, S5 i vratio se na iphone 6. Samsung ima neprikosnoven ekran, boje i kameru u odnosu na Iphone, ali stabilnost OS-a ne mogu se uporediti ni u ludilu. Samsung S6 Edge 32gb memorije, OS zauzima 14Gb???, Ram 4Gb a zauzeto 70 do 80% bez instaliranja nekih ludila. Sta je to??
Bagovanje se ne moze izbeci. To sto on ima 100 aplikacija non stop ukljucenih mene ne zanima. Ne mogu da ih ugasim. Iphone radi kao sat i stabilan je, a meni za posao bas takav treba. Ove dopune ios-a su predostoznost, a ne resavanje loseg rada, a to android nema.
Kome tel sluzi za igru onda je android zakon.

Marx

pre 8 godina

@ (jeremija, 21. januar 2016 14:06)

Ironija, parodija, šala, podsmeh... Zvuči poznato? Na osnovu sadržajnosti ovih nekoliko Vaših uzastopnih komentara... dobrodošli u klub domaćih stručnjaka.

OLIVERA

pre 8 godina

Nedostaje nam danas "ZURKOLOMAC" sa svojim najljubomornijim recima protiv Apple i iPhona. Za Zurkolomca imam divan citat iz biblije.

Nikola

pre 8 godina

Hah,gledam od drugarice mali iPhone 5s koji košta više od mog Galaxy S4 koji ima senzore pokreta,menjanje slika u vazduhu,veliki displej,5.0.1 android.Sve super i kod Samsunga.Uskoro nadam se neki S6 samo malo da padne cena ;)

jeremija

pre 8 godina

Ovo je upgrade... To je ono sto vecina vas androidasa sa 6 meseci starim telefonom na androidu vise ne vidi, jer vas vasi LGz SumSung zaborave. A posle pricajte o sisanju kvalitetu i suportu.
(Real, 21. januar 2016 08:19)

Koristim Alcatelov "flagship" nekih 6-7 meseci (kupljen nekoliko meseci po izlasku modela) i do sada sam dobio 3 updatea. Android M je najavljen za ovu godinu, drugi kvartal i pretpostavljam da ce se to desiti uporedo sa izlaskom novog modela. Za updateove me generalno bas briga jer retko kad zapravo dobijem nesto updateom (izmene su uglavnom ispod haube koje korisnika ne doticu ni najmanje). Ljubitelji Applea se hvale updateima... Ispratim svaki update i procitam sta je novo (zbog prirode posla) i od iOSa 7 pa do poslednjeg 9.2.1 u mozda u tri slucaja (to je moj optimizam na delu) je korisnik dobio nesto konkretno od updatea. Uglavnom su to ispravke na novim hardverskim featurima (touchID, 3Dtouch) i ispravke bugova koje je doneo prethodni update. Mozak... To je ono sto vecina iPhonovaca ne vidi nikad...

Mornar Roreče

pre 8 godina

@(Shone, 21. januar 2016 00:28)

A da li si razmišljao, možda, da tvoj telefon nešto nije u redu (ili si možda nešto zeznuo ako si radio jailbreak) ako kod tebe "ne radi fluidno", a ne da drugi navodno "lažu" ako ti kažu da im iPhone 5S lepo radi?

Skoro sam jednom čoveku koji ima iPhone 5S instalirao iOS devetku i radi najnormalnije sa svim onim "blur" efektima... fluidno radi... nisam primetio ni neko seckanje, ni neko primetno lagovanje pri korišćenju.

Uostalom... možeš da odeš do neke prodavnice telefona i da pogledaš kako radi na novom uređaju... Apple još uvek prodaje iPhone 5S. Ne bi valjda prodavali telefon koji nije dovoljuno jak za novi OS... a i procesor u tom telefonu na Geekbench 3 dobija rezultat u rangu nekog Core2Duo laptopa (koji su još uvek dovoljno jaki čak i za Windows 10).

Mada možda i preteruješ... sećam se kako se neki na YouTube žalio da mu ne radi fluidno efekat kada se na OS X otvara Launchpad, a imao je jaku mašinu... ispostavilo se da je on koristio onaj gest koji otvara Launchpad onoliko brzo koliko traje i gest i da je baš sporo pomerao prste da vidi prelaze iz jedne nijanse u drugu... toliko kad usporiš i zagledaš se, naravno da ćeš da vidiš neke sitne postepene prelaze jer postoji samo 256 nivoa "providnosti" sa 8-bita po kanalu i mislim da ni Photoshop ne podržava više od 256 nivoa providnosti. Ta animacija je predviđena da traje par sekundi, a ne da je usporiš toliko mnogo, pa pola minuta da gledaš u nju.

Maks

pre 8 godina

@Magistar

Ko hoće da koristi MMS, može da otvori podešavanja i da jednostavno uključi opciju za to... ako nisi koristio iPhone, potraži na Google "MMS on iPhone" i pogledaj neko step by step uputstvo... Ne znam zašto bi nekom kao bio toliki problem što to nije podrazumevano uključeno, pogotovo što prosečan korisnik verovatno i neće da koristi MMS... ja ne znam nikog ko MMS koristi i ko bi pored gomile besplatnih messengera hteo da plaća 12 dinara po poruci, a da ne može ni sliku u nekoj kasvetnoj rezoluciji da pošalje (slike u MMS porukama su jako male).

Za bežično prebacivanje fajlova sa iPhone na druge iOS uređaja ili Macove ima AirDrop... ako neko ima potrebu da često prebacuje nešto sa iPhone na Android ili na neki ne-Apple računar, postoje aplikacije za slanje fajlova preko Bluetooth, a može i preko nekog cloud servisa da prebaci.

Znači, na Android ustvari imaš manje izbora jer na iPhone možeš da koristiš i AirDrop i da fajlove prebacuješ preko Bluetooth (uz dodatnu aplikaciju)... na Android nema AirDrop ni uz dodatnu aplikaciju.

@sax
Ne znam zašto bi neko kao nosio iTunes instalaciju na USB memoriji... na Mac već sve što je potrebno dolazi uz OS... a ako se ne koristi Mac, samo jednom je potrebno da se instalira iTunes (i posle možda s vremena na vreme da updteuje)... a sinhronizaciju sa tuđim računarom ne znam zašto bi neko radio ako ima svoj računar, pa da kao ima potrebe da nosi iTunes instalaciju kod drugog da urade sinhronizaciju tamo.

OLIVERA

pre 8 godina

Srbija je drustvo Androida. I svi su kao brigada pokupivali jeftine aparatuce sa androidom. Otuda se objasnjava uzasna zloba protiv novog i boljeg - iPhona.

jeremija

pre 8 godina

Imam iPhone4s i iPhone5s i oba updatovana na zadnji iOS9.2. Ko kaze da ne funkcionise jednostavni laze zbog zatrovane ljubomire androidovaca, koji ne znaju sta znaci perfektan Apple apdate.
(Bambalic, 21. januar 2016 09:13)

Perfektan Apple update (koliko god kretenski ta izjava zvucala kako god se okrene) smo videli na iOSu 8, pa 8.1 i tako dalje (znate ono, ne radi vam touchID, ne radi vam GSM mreza. Telefon ste mogli da koristite jedino kao podmetac). Pa Yosemite i El Capitan, malo ne radi wireless, malo spori, i tako, gomila djubreta koja sigurno nije istina samo zato sto jedan korisnik Appleovog uredjaja kaze da nije tako... I shvatite vec jednom, ima ljubomornih, naravno, ljudi su ludi i svakakvih ima ali vecina vas taj telefon kupuje iskljucivo zbog toga sto mislite da ce drugi biti ljubomorni (jer imate problem i pogresan sistem vrednosti) ne shvatajuci da ljudi mahom nisu ljubomorni na vas jer imate iPhone, pre ce biti da ih ne zanimate uopste kao i bilo koji prolaznik ili posetilac kafica... Ni vi, a posebno ne vas telefon.

Maks

pre 8 godina

Evo pogledao sam šta piše na tom sajtu koji pominješ o tome za koji OS su registrovali najviše propusta... Ja ne znam na šta si ti tamo kliknuo ako ti je OS X navodno na prvom mestu, a Andrid na dvadesetom tamo, ali ako se pod "Products" klikne pod "Operating Systems" i zatim se odabere tamo opcija "# Of CVE Entries" (Order by number of vunrebilities in desending order) da izlista OS-eve po broju propusta, na prvom mestu piše da je IBM-ov AIX, Android na drugom, a na dvadesetom mestu je stari Appleov "A Ux" OS (to nije OS X, nego neki stari Appleov alternativni OS za Macintoshe koji su pravili devedesetih)... OS X uopšte i ne vidim da se pominje na prvoj stranici...

Ako se pod "Products" umesto "Operating Systems" odabere "All", a zatim se klikne na "# Of CVE Entries", na prvom mestu piše da je Acrobat Reader, na drugom Acrobat, IBM-ov AIX na trećem, zatim opet idu neki Adobe programi... itd... Android je tu na devetom mestu... OS X ne vidim da se pominje negde na prvoj stranici... od Apple proizvoda na prvoj stranici tu izgleda da pominju samo Apple TV... mada u praksi ne znam koliko je realno da Apple TV bude pogođen, kad noviji Apple TV uređaji još nisu ni jailbreakovani, a i da je samo o starijim modelima reč, uzmi u obzir da je to nešto poput playera da se streamuju klipovi na TV... većina neće verovatno s tim uređajem da surfuje po Internetu često van sajtova poput Netflix ili YouTube.

Swedenonline

pre 8 godina

Koji strucnjaci, imaju 5 hardvera ukupno u baguju :p :p

Da imaju na 1000-e razlicitih kao Android, nebi nikad ni uspeli da bootuju :D

Ske

pre 8 godina

@vladica

Nisam nikada koristio iPhone 4s pa ne bih ni mogao da uporedim brzinu rada sve i da nekom prilikom dohvatim taj model sa iOS 9 ali ako cemo iskreno, zasto ocekujes da najnovija verzija OSa radi tako dobro na uredjaju koji je cetiri generacije iza najnovijeg modela?
Softver i operativni sistemi se danas menjaju i razvijaju mnogo brze nego ikada ranije i objektivno, pravo je cudo da telefoni stari 4-5 godina mogu makar i teoretski da rade sa najnovijim verzijama.

Sa druge strane, koristio sam jedno vreme 5s sa iOS 9 i radio je sasvim lepo, bez ikakvih usporavanja.

Zoki

pre 8 godina

@Zoka
Tako kako ti tumačiš rezultate ispade da je Acrobat DC bezbedniji od Linux Kernela :) Hajde na istom sajtu pogledaj u 2015. godini iPhone http://www.cvedetails.com/cvss-score-charts.php?product_id=15556&fromform=1 i Android http://www.cvedetails.com/cvss-score-charts.php?product_id=19997&fromform=1. Kod iOS je manje od 10% propusta kritično (32), a kod Androida je većina (više od 2/3, 97) kritično. Android je imao skor 8.7 od 10! Za OS X pogledaj ukupni skor http://www.cvedetails.com/top-50-product-cvssscore-distribution.php - 6.8 (između Debiana i HP Unixa), osetno niže nego npr. Windows 7 (7.9) ili Chrome browser (7.5)

jeremija

pre 8 godina

Svaki domaći stručnjak zna da samo Microsoft proizvodi imaju ispravke. Kad su ostali sistemi u pitanju, može se eventualno koristiti izraz unapređenje. Slično, samo Microsoft proizvodi imaju sigurnosne propuste, tako da je u delu teksta nejasno na šta se misli.
(Marx, 21. januar 2016 01:11)

Da ne bude zabune, komentar ti je kompletno van pameti ali cu ti ipak odgovoriti konkretno na jedan njegov delic. Najbolje unapredjenje smo videli kod Apple kada je posle instaliranja iOSa 8 na 5S prestao da radi touchID i/ili GSM mreza (to su onda dodatno unapredili sa iOS 8.1 tako sto i dalje vecini nije resen problem). Toliko su unapredili softver da je hardver dobio potpuno novu namenu - podmetac za case...

milos

pre 8 godina

znalac@Bravo, to je iskren komentar, i ja kao korisnik iphone podrzavam to sto kazes jer je sve istina, ja jedino sto imam iphone je zbog dizajna jer je prelep iskren da budem a ostalo mi zavrsi android od 130evra..

John

pre 8 godina

Adroid mama! ? Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (messaraa, Mozda... ali iOS je Tata.(ja, 21. januar 2016 08:24)Mama je stub porodice...
(vlada, 21. januar 2016 12:56)
Mozda u tvojoj kuci...

Тхе Чобан

pre 8 godina

"ne shvatajuci da ljudi mahom nisu ljubomorni na vas jer imate iPhone, pre ce biti da ih ne zanimate uopste kao i bilo koji prolaznik ili posetilac kafica... Ni vi, a posebno ne vas telefon."
(jeremija, 21. januar 2016 13:36)
Јеремија пали топа...ојха!

Zurkolomac

pre 8 godina

Na azuriranje os-a cekaju samo cistacice i domacice. Ostali koriste slobodu i kreativnost custom-romova. Jabucare je smesno i komenrarisati...

sax

pre 8 godina

@Maks

zato sto ja koristim svoj telefon i kao prenosnu memoriju pa gde god da ga zakacim za racunar to radi bez ikakvog softvera jer windowsov genericki drajver radi, a ti pretpostavljam moze da prebacis fajlove samo ako imas instaliran itunes pa zato verovatno ili nosis itunes ili kacis na racunar koji to vec ima, 1000x sam bio bez flesa i samo bocnem kablic i cao, a vecina prijatelja ima micro usb, do duse moj externi hdd ima isti prikljucak kao s5 usb 3.0 tako da iako nije kablic od telefona moze da se koristi.

jeremija

pre 8 godina

Ironija, parodija, šala, podsmeh... Zvuči poznato? Na osnovu sadržajnosti ovih nekoliko Vaših uzastopnih komentara... dobrodošli u klub domaćih stručnjaka.
(Marx, 21. januar 2016 19:05)

Kako ne, mislim kako ne?! :D Hvala, bolje Vas nasao. Pozdrav gledaocima ;)

@znalac, @sherlock, @jeremija i jos po neki... sto se mene tice, ja bih vama uveo "read only" verziju interneta.
(Ske, 21. januar 2016 19:04)

Ma ajde, mozes ti to puno bolje.

Magistar

pre 8 godina

Nije poenta da li neko koristi ili ne bluetooth ili MMS na iOS-u, već je bitno da se korisniku omogući dosta toga da bi korisničko iskustvo bilo potpuno i da može da bira šta želi. iOS to ne pruža, a najviše mu manjka izbora, što mislim da je veoma bitno.

sax

pre 8 godina

@Velja, pazi druze ja imam coveka kom odrzavam racunar koji samo mms salje, nece da saljem mail, a o drugim share aplikacijama da ne pricam...

@Igor, a sto bi ista instalirao na racunar da bi imao komunikaciju sa telefonom, ubodem moj budjavi drndroid i prebacim sta god hocu sa njega i na njega, a ti nosi na flesu instalaciju itunes pa gde god kacis fon instaliraj isti...

Zoka

pre 8 godina

Apple i njegova sigurnost je samo markentinski mit. Idite na stranicu koja prati ranjivost softvwera: www.cvedetails.com - vulnerability datasource, pa levo na top listu najranjivijih proizvoda za 2015-tu i gle iznenadjenja, na prvom mestu po ranjivosti softvera su MacOS X, a na drugom iPhone OS, cak iznad Adobe flash-a koji je na trecem mestu, dok je Android OS tek na 20. mestu.

Shone

pre 8 godina

Iphone 5s jednostavno ne moze da podrzi ios 9 a da pritom radi fluidno. Jednostavno ne moze. Uspeo sam nakon 24h da ga vratim na ios 8.4.1 i ostace na tome dok ga budem koristio. Mogu misliti sta je sa 5c i 4s. Katastrofa su postali. Ko kaze da mu 5s radi ful na 9-ci laze 100%! Nikad vise iphone. Jeste kvalitet ali je u sustini smece. Imam pravo da ga kudim jer sam bio ovca koju su osisali! Pozdrav svima realnima!

vladica

pre 8 godina

Posto su vec usporili Iphone 4s dovoljno, nova verzija donosi usporenje i na Iphone 5...,a uskoro i na 5s... a za razliku od Androida, kod IOsa, ostanak na staroj verziji OSa znaci da 99% novih aplikacija nece raditi... da ne pricam o tome da je legalno nemogue vratiti na staru verziju OS,
jednom iphone, nikada vise iphone

sherlock

pre 8 godina

ne znam sto mislite da ironisem, ja samo pitam na osnovu komentara ovde na tehnopolisu da iphone nema bagova, a to da sam ljubomoran?? na sta, na parce metala koje svetluca i koje nosaju starlete po kupatilu kada prave sefli ali obavezno da se i on vidi u zlatnoj boji naravno!! na to da budem ljubomoran, na pomodarstvo i opsesiju ljudi koji posto poto zele da budu u trendu pa onda uzmu telefon a posle nemaju ni da plate racun, ja iphone ne nosam iz nekih moralnih razloga, ne volim da budem sluga pomodarstva zapadnog drustva koji namece svoje zahteve svakodnevno, volim da sam donosim odluku, bolje receno, volim da budem svoj, ne volim da budem u trendu ako vidim da je taj trend dno dna!!

znalac

pre 8 godina

imam iphone .Bateria je nula, uz normalno koriscenje ni dan ne izdrzi,samo uz net i kameru oko 8do 10 sati. Podesavanja telefona su nula. Mislio sam da su price malo preterena,Ne radi mu bluetooth file transfer. Ne identifikuje pozivaoca vec ispisuje broj na ekranu. Nema SMS delivery report. Ne radi mu MMS. Nema USB konekciju sa racunarom, vec onaj idotski sinhronizator. Ne moze se postaviti mp3 melodija za zvono, jer se ne moze ni prebaciti na telefon. Nema m od multitaskinga, jer se aplikacija u pozadini zamrzava... Neki od ovih problema mogu se otkloniti kupovinom aplikacija koje se placaju. Nista sto je pametno nema besplatno ali stvarno ne moze MMS, Bluetooth, USB... Faca mi je bila ovakva . pitam se jesam ja normalan sto dade ovolike pare za ovo americko g**no. Dobro ljudi govore, da ovo ne vredi ni 300 evra. Uverio sam se i ja, nazalost. Mnogo zalim i zeznuo sam se sto sam uzeo iphone . Nisrta lepsi nije od ostalih marki telefona, , grubo receno, kao sto je danas 90% telefona tako. Nikad vise u zivotu uzeti, pogledati i procitati vezano za Iphone necu. Razocarenje ogromno. Otarasicu se ovog djubreta uskoro. Pozdrav

messaraa

pre 8 godina

Da li je realno da Apple ne moze da uradi ni jedno posteno azuriranje za starije Apple proizvode?
Moj iPad 2 nije normalno radio od kada sam ga azurirao sa iOS 6ice. Tako da nista ne ocekujem sa ovim azuriranjem.
Adroid mama! ?

Tubara420

pre 8 godina

@sherlock Ja iskreno ove bagove nisam primetio ali i da jesam bar mogu da budem siguran da će ih neko ispraviti ;) Što je luksuz u kom korisnici nekih platformi ne uživaju ;)

Maks

pre 8 godina

Nek odvoje nešto više vremena za ovaj novi OS X El Capitan i nek srede bugove... pre nekoliko meseci sam im prijavio neke bugove na OS X El Capitan, pa kada je izašao prvi update sam im slao ponovo bug report pošto update nije sredio te bugove... pa nakon sledećeg updatea ponovo iz istog razloga... i oni još nisu sredili većinu bugova koje sam im prijavio... Puste i za OS X update otprilike u isto vreme kad puste i za iOS, ali ja ne primećujem neku razliku između verzije 10.11.2 i 10.11.3... isprobavao sam i 10.11.4 na drugoj particiji i ne vidim ni tamo da su sredili većinu bugova koje sam im prijavio. Nisu neki mnogo veliki bugovi (znači, nije da ne mogu da koristim OS), ali bi trebalo da ih srede... primera radi, ako koristite "Serbian - Latin" raspored tastature, opcija za "Press&Hold" ne radi (opcija da dobijete meni sa specijalnim znakovima kad pritisnete i držite neki taster, kao na mobilnim telefonima što ima)... ako koristite "Croatian" raspored (koji je, naravno, potpuno isti), sve je OK... tako da bi trebalo da mogu lako i brzo da srede to (obzirom da je "Croatian" raspored isti, samo bi mogli da prekopiraju to što su pravili za "Croatian" raspored i da preimenuju)... mada meni ne smeta da mi stoji hrvatska zastavica u ćošku, ali ako su već dodali "Serbian - Latin" na listu, nek srede da sve radi kao za "Croatian" raspored što radi.

Zurkolomac

pre 8 godina

Na azuriranje os-a cekaju samo cistacice i domacice. Ostali koriste slobodu i kreativnost custom-romova. Jabucare je smesno i komenrarisati...

koma

pre 8 godina

aaaa vidim revolucija na pomolu, eliminacija plavog svetla kroz zuti filter nikad nije vidjena do sada!!! osim po kojeg programa tu i tamo.

Magistar

pre 8 godina

Nije poenta da li neko koristi ili ne bluetooth ili MMS na iOS-u, već je bitno da se korisniku omogući dosta toga da bi korisničko iskustvo bilo potpuno i da može da bira šta želi. iOS to ne pruža, a najviše mu manjka izbora, što mislim da je veoma bitno.

Nikola

pre 8 godina

Hah,gledam od drugarice mali iPhone 5s koji košta više od mog Galaxy S4 koji ima senzore pokreta,menjanje slika u vazduhu,veliki displej,5.0.1 android.Sve super i kod Samsunga.Uskoro nadam se neki S6 samo malo da padne cena ;)

jeremija

pre 8 godina

Ovo je upgrade... To je ono sto vecina vas androidasa sa 6 meseci starim telefonom na androidu vise ne vidi, jer vas vasi LGz SumSung zaborave. A posle pricajte o sisanju kvalitetu i suportu.
(Real, 21. januar 2016 08:19)

Koristim Alcatelov "flagship" nekih 6-7 meseci (kupljen nekoliko meseci po izlasku modela) i do sada sam dobio 3 updatea. Android M je najavljen za ovu godinu, drugi kvartal i pretpostavljam da ce se to desiti uporedo sa izlaskom novog modela. Za updateove me generalno bas briga jer retko kad zapravo dobijem nesto updateom (izmene su uglavnom ispod haube koje korisnika ne doticu ni najmanje). Ljubitelji Applea se hvale updateima... Ispratim svaki update i procitam sta je novo (zbog prirode posla) i od iOSa 7 pa do poslednjeg 9.2.1 u mozda u tri slucaja (to je moj optimizam na delu) je korisnik dobio nesto konkretno od updatea. Uglavnom su to ispravke na novim hardverskim featurima (touchID, 3Dtouch) i ispravke bugova koje je doneo prethodni update. Mozak... To je ono sto vecina iPhonovaca ne vidi nikad...

jeremija

pre 8 godina

Svaki domaći stručnjak zna da samo Microsoft proizvodi imaju ispravke. Kad su ostali sistemi u pitanju, može se eventualno koristiti izraz unapređenje. Slično, samo Microsoft proizvodi imaju sigurnosne propuste, tako da je u delu teksta nejasno na šta se misli.
(Marx, 21. januar 2016 01:11)

Da ne bude zabune, komentar ti je kompletno van pameti ali cu ti ipak odgovoriti konkretno na jedan njegov delic. Najbolje unapredjenje smo videli kod Apple kada je posle instaliranja iOSa 8 na 5S prestao da radi touchID i/ili GSM mreza (to su onda dodatno unapredili sa iOS 8.1 tako sto i dalje vecini nije resen problem). Toliko su unapredili softver da je hardver dobio potpuno novu namenu - podmetac za case...

Swedenonline

pre 8 godina

Koji strucnjaci, imaju 5 hardvera ukupno u baguju :p :p

Da imaju na 1000-e razlicitih kao Android, nebi nikad ni uspeli da bootuju :D

jeremija

pre 8 godina

Imam iPhone4s i iPhone5s i oba updatovana na zadnji iOS9.2. Ko kaze da ne funkcionise jednostavni laze zbog zatrovane ljubomire androidovaca, koji ne znaju sta znaci perfektan Apple apdate.
(Bambalic, 21. januar 2016 09:13)

Perfektan Apple update (koliko god kretenski ta izjava zvucala kako god se okrene) smo videli na iOSu 8, pa 8.1 i tako dalje (znate ono, ne radi vam touchID, ne radi vam GSM mreza. Telefon ste mogli da koristite jedino kao podmetac). Pa Yosemite i El Capitan, malo ne radi wireless, malo spori, i tako, gomila djubreta koja sigurno nije istina samo zato sto jedan korisnik Appleovog uredjaja kaze da nije tako... I shvatite vec jednom, ima ljubomornih, naravno, ljudi su ludi i svakakvih ima ali vecina vas taj telefon kupuje iskljucivo zbog toga sto mislite da ce drugi biti ljubomorni (jer imate problem i pogresan sistem vrednosti) ne shvatajuci da ljudi mahom nisu ljubomorni na vas jer imate iPhone, pre ce biti da ih ne zanimate uopste kao i bilo koji prolaznik ili posetilac kafica... Ni vi, a posebno ne vas telefon.

OLIVERA

pre 8 godina

Srbija je drustvo Androida. I svi su kao brigada pokupivali jeftine aparatuce sa androidom. Otuda se objasnjava uzasna zloba protiv novog i boljeg - iPhona.

milos

pre 8 godina

znalac@Bravo, to je iskren komentar, i ja kao korisnik iphone podrzavam to sto kazes jer je sve istina, ja jedino sto imam iphone je zbog dizajna jer je prelep iskren da budem a ostalo mi zavrsi android od 130evra..

alfa

pre 8 godina

@sherlock

Ali imate zato jako veliku potrebu da komentarisete ono sto kazete da Vas ne zanima. Cudno. Mene na primer informacije o andriodu ne zanimaju niti ih citam bez obzira sto ih supruga i sin koriste (S6 i LG G4).

Bambalic

pre 8 godina

Imam iPhone4s i iPhone5s i oba updatovana na zadnji iOS9.2. Ko kaze da ne funkcionise jednostavni laze zbog zatrovane ljubomire androidovaca, koji ne znaju sta znaci perfektan Apple apdate.

sax

pre 8 godina

@Velja, pazi druze ja imam coveka kom odrzavam racunar koji samo mms salje, nece da saljem mail, a o drugim share aplikacijama da ne pricam...

@Igor, a sto bi ista instalirao na racunar da bi imao komunikaciju sa telefonom, ubodem moj budjavi drndroid i prebacim sta god hocu sa njega i na njega, a ti nosi na flesu instalaciju itunes pa gde god kacis fon instaliraj isti...

Marx

pre 8 godina

Svaki domaći stručnjak zna da samo Microsoft proizvodi imaju ispravke. Kad su ostali sistemi u pitanju, može se eventualno koristiti izraz unapređenje. Slično, samo Microsoft proizvodi imaju sigurnosne propuste, tako da je u delu teksta nejasno na šta se misli.

tony

pre 8 godina

svi mi koji imamo iphone znamo - zna da zabaguje povremeno. svi mi koji imamo neki android znamo - zabaguje i on. svi mi koji koristimo bb passport znamo - e, ovo ne baguje. ovo radi kako treba.

vlada

pre 8 godina

Adroid mama! ?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (messaraa,

Mozda... ali iOS je Tata.
(ja, 21. januar 2016 08:24)

Mama je stub porodice...

b

pre 8 godina

@znalac Ocigledno pojma nemas o iphonu i ne znas da ga koristis. Jailbreak je za tebe spansko selo ako si uopste cuo za to. Tako da kupi sebi android i uzivaj. Nemoj blatiti nesto u sta se ne razumijes.

Js

pre 8 godina

ne znam sto mislite da ironisem, ja samo pitam na osnovu komentara ovde na tehnopolisu da iphone nema bagova, a to da sam ljubomoran?? na sta, na parce metala koje svetluca i koje nosaju starlete po kupatilu kada prave sefli ali obavezno da se i on vidi u zlatnoj boji naravno!! na to da budem ljubomoran, na pomodarstvo i opsesiju ljudi koji posto poto zele da budu u trendu pa onda uzmu telefon a posle nemaju ni da plate racun, ja iphone ne nosam iz nekih moralnih razloga, ne volim da budem sluga pomodarstva zapadnog drustva koji namece svoje zahteve svakodnevno, volim da sam donosim odluku, bolje receno, volim da budem svoj, ne volim da budem u trendu ako vidim da je taj trend dno dna!!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (sherlock, 21. januar 2016 01:48) # Link komentara

Mene trend ne zanima, nosio sam iphone 4s pa presao na HTC, potom na samsung S4, S5 i vratio se na iphone 6. Samsung ima neprikosnoven ekran, boje i kameru u odnosu na Iphone, ali stabilnost OS-a ne mogu se uporediti ni u ludilu. Samsung S6 Edge 32gb memorije, OS zauzima 14Gb???, Ram 4Gb a zauzeto 70 do 80% bez instaliranja nekih ludila. Sta je to??
Bagovanje se ne moze izbeci. To sto on ima 100 aplikacija non stop ukljucenih mene ne zanima. Ne mogu da ih ugasim. Iphone radi kao sat i stabilan je, a meni za posao bas takav treba. Ove dopune ios-a su predostoznost, a ne resavanje loseg rada, a to android nema.
Kome tel sluzi za igru onda je android zakon.

Aj Ti

pre 8 godina

Sherlock: da li to znači da nosiš opanke a ne najkice? Da ne koristiš mobilni telefon većnisključivo fiksni? Govoriš tečan francuski (bolje još, latinski ili starogrčki) a ne znaš engleski? Da ne nabrajam dalje, siguran sam da veruješ da si kul buntovnik bez razloga, ali meni si prosto smešan klinački kliše. Samo će ti se kasti kada i ako porasteš.

Real

pre 8 godina

Ovo je upgrade... To je ono sto vecina vas androidasa sa 6 meseci starim telefonom na androidu vise ne vidi, jer vas vasi LGz SumSung zaborave. A posle pricajte o sisanju kvalitetu i suportu.

Zanovetalo

pre 8 godina

@sherlock ne nosi telefon iz moralnih razloga... Ajde molim te cuti. To sto je u Srbiji iphone stvar kojom se dokazuju starlete ne znaci da je on prestiz. U bilo kojoj zemlji ga koriste svi zivi, od cistacice do poslovnih ljudi, a to sto je ovaj narod siromasan pa mu cak i telefon predstavlja prestiz to je neka druga prica. A ti zasto ga ne koristis je tvoja stvar, ali nemoj zajedljivo komentarisati stvari koje nikada nisi koristio.

OLIVERA

pre 8 godina

Nedostaje nam danas "ZURKOLOMAC" sa svojim najljubomornijim recima protiv Apple i iPhona. Za Zurkolomca imam divan citat iz biblije.

Tadić

pre 8 godina

@(sherlock, 21. januar 2016 01:48)

Moralno posrnuće je i to da druge ljude ocenjujete na podlozi toga kakav telefon su kupili i koriste.

Ja ne znam o kakvim bagovima pričate ali meni 6s radi savršeno. Bolji telefon još nisam video. A imam i Samsung S5. Stvarno mi nije jasno zašto se u Srbiji vrti tolika priča ko kakav telefon ima. Imaš ono što možeš da priuštiš i šta ti se sviđa. U čemu je problem i zašto galama?

Polo

pre 8 godina

Dugogodisnji sam koristik Iphone relefona. Zadovoljan sam, ali me jako nervira kada sa novin softverom namerno uspore predhodne generacije Iphone telefona. Mogu oni da dvrde kako je to zbog novih mogucnosti, ali svima je jasno da to nije u potpunosti tacno. Ko ce da poveruje u to da cim izadje novi model stari u vrlo kratkom vremenu pocne da radi sporije samo zbog toga...

Ske

pre 8 godina

@vladica

Nisam nikada koristio iPhone 4s pa ne bih ni mogao da uporedim brzinu rada sve i da nekom prilikom dohvatim taj model sa iOS 9 ali ako cemo iskreno, zasto ocekujes da najnovija verzija OSa radi tako dobro na uredjaju koji je cetiri generacije iza najnovijeg modela?
Softver i operativni sistemi se danas menjaju i razvijaju mnogo brze nego ikada ranije i objektivno, pravo je cudo da telefoni stari 4-5 godina mogu makar i teoretski da rade sa najnovijim verzijama.

Sa druge strane, koristio sam jedno vreme 5s sa iOS 9 i radio je sasvim lepo, bez ikakvih usporavanja.

kurajber

pre 8 godina

Uvek me fascinirala potreba iPhone korisnika da prikriju činjenicu da i iPhone baguje.
Cak i Apple kad izda neku verziju OS da bi ispravio bagovanje na prethodnoj verziji po njima ta verzija radi savršeno i bez bilo kakvog bagovanja.
Sad sam u teškoj dilemi; ili ovi iz Kupertina ne znaju ništa jer izbacuju zakrpe za OS koji je savrsen i ne baguje ili korisnici toliko često koriste svoj uređaj da nisu ni svesni da on baguje i ima nedostataka.
Bilo koji da je od ovih razloga treba svi da se zabrinu. Ne vallja ni kad se popravlja nešto sto je savršeno a ne valja ni to što se ne vidi da to baš i nije savršeno.

jeremija

pre 8 godina

Ironija, parodija, šala, podsmeh... Zvuči poznato? Na osnovu sadržajnosti ovih nekoliko Vaših uzastopnih komentara... dobrodošli u klub domaćih stručnjaka.
(Marx, 21. januar 2016 19:05)

Kako ne, mislim kako ne?! :D Hvala, bolje Vas nasao. Pozdrav gledaocima ;)

@znalac, @sherlock, @jeremija i jos po neki... sto se mene tice, ja bih vama uveo "read only" verziju interneta.
(Ske, 21. januar 2016 19:04)

Ma ajde, mozes ti to puno bolje.

7weq

pre 8 godina

Koristim iPhone 6 plus. Maska mi je takva da je tesko odmah zapaziti da je u pitanju iPhone.Nije mi stalo da ljudi vide da ja koristim iPhone vec mi je stalo da sa njim radim ono sto treba da radim. I tu nema premca, bar za mene i moju vrstu posla. Jako je jadno blatiti Apple i ljude koji koriste njihove proizvode. I neki korisnici na primer premijum Samsung telefona daju velike pare za telefon i vole da se pokazu.To je stvar karaktera ali problem imaju i iHejteri. To je vec psihopatologija. Ne volim Apple marketing ali bar brinu za svoje korisnike i za date pare sam miran. Da li je puno para? Jeste, ali da li su vodeci Samsung telefoni jeftiniji? Tako je danas. Mnoge stvari su skuplje nego sto treba da budu ali kad covek nesto voli ima pravo da sebi to priusti. Zivi i pusti druge da zive:))

Aleksandar

pre 8 godina

Iphone 6 ne baguje, da bi neki hejter to uvideo mora ga koristiti, a ne da lupa bez veze. Ja nosim sesticu, ali Samsung itekako volim. Odlican tel sa mnogo mogucnosti, uglavnom bespotrebnih ali zanimljivih. Mana mu je nestabilnost, zato koristim android tablet za zezanje, a iphone za upotrebu telefona, mail-ova i poslovnih aplikacija.
Ima i Iphone mana, kao sto su prebacivanje fajlova, citava procedura za postavljanje zvona vam fabrickog, neupotrebljivi bluetooth, los wifi signal.. ali radi kao sat za ono za sta je napravljen.
Samsungu bih zamerio nemogucnost gasenja bespotrebnih aplikacija i oslobadjanje ram memorije, verovatno bi i on radio dobro, ali zato ih razlika i prodaje.
Samsung sam morao dva puta iz nekog njemu razloga da vracam na fabricka podesavanja i tako se cimao oko prebacivanja slika itd. Isto sam prosao i sa HTC One telefonom, kod jabuke toga nema.
Za svaciji ukus. Ne treba pametovati i hejtovati bez razloga.

Gradjanin opasnih namera

pre 8 godina

(kurajber, 21. januar 2016 12:55)
Korisnik sam ajfona i istina je da ume da zabaguje.Jedino sto je razlika,bag ne traje dugo,tacnije,dogodi se da na 2s zamrzne neku app,dogodi se da kad se prekine skidanje neke app sa app stora,nastavi da signalizira kao da idalje uspostavlja vezu tj skida app.Jedino sto je razlika,sve te greske ne ometaju rad.Na modelima S3 i S4 mi se desavalo da ne mogu da uradim nista dok ne izvadim bateriju,da se uredjaj tako optereti da je za otvaramje FB potrebno i po 15 sekundi.Da ajfon ima bagove ali ih je daleko manje i mnogo manje ometaju loriscenje.

Marx

pre 8 godina

@ (jeremija, 21. januar 2016 14:06)

Ironija, parodija, šala, podsmeh... Zvuči poznato? Na osnovu sadržajnosti ovih nekoliko Vaših uzastopnih komentara... dobrodošli u klub domaćih stručnjaka.

John

pre 8 godina

Adroid mama! ? Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (messaraa, Mozda... ali iOS je Tata.(ja, 21. januar 2016 08:24)Mama je stub porodice...
(vlada, 21. januar 2016 12:56)
Mozda u tvojoj kuci...

Maks

pre 8 godina

Evo pogledao sam šta piše na tom sajtu koji pominješ o tome za koji OS su registrovali najviše propusta... Ja ne znam na šta si ti tamo kliknuo ako ti je OS X navodno na prvom mestu, a Andrid na dvadesetom tamo, ali ako se pod "Products" klikne pod "Operating Systems" i zatim se odabere tamo opcija "# Of CVE Entries" (Order by number of vunrebilities in desending order) da izlista OS-eve po broju propusta, na prvom mestu piše da je IBM-ov AIX, Android na drugom, a na dvadesetom mestu je stari Appleov "A Ux" OS (to nije OS X, nego neki stari Appleov alternativni OS za Macintoshe koji su pravili devedesetih)... OS X uopšte i ne vidim da se pominje na prvoj stranici...

Ako se pod "Products" umesto "Operating Systems" odabere "All", a zatim se klikne na "# Of CVE Entries", na prvom mestu piše da je Acrobat Reader, na drugom Acrobat, IBM-ov AIX na trećem, zatim opet idu neki Adobe programi... itd... Android je tu na devetom mestu... OS X ne vidim da se pominje negde na prvoj stranici... od Apple proizvoda na prvoj stranici tu izgleda da pominju samo Apple TV... mada u praksi ne znam koliko je realno da Apple TV bude pogođen, kad noviji Apple TV uređaji još nisu ni jailbreakovani, a i da je samo o starijim modelima reč, uzmi u obzir da je to nešto poput playera da se streamuju klipovi na TV... većina neće verovatno s tim uređajem da surfuje po Internetu često van sajtova poput Netflix ili YouTube.

Vladividoje

pre 8 godina

@Valdica, slazem se sa tobom. Mada moram da priznam ukojilko jos koristis iPhone4 to znaci da ga imas vise od 5 godina i dalje ti radi. Mislim da ne bi trebalo da se zalis.

Borg

pre 8 godina

milos. Ti onda iskljuci iPhone i neka ti sluzi kao dizajn . A taj Android koristi za sve ostalo , .... Ma ovo je strasno sta ljudi pisu :-))))

Aleksandar BG

pre 8 godina

Koliko sam primetio do sad, da baterija mnogo duze drzi...Ako je jos neko nesto primetio neka napise, a ovi pacenici sto ima smeta apple brand, neka nadju zivot i devojku, inace ne bi u ovoj meri hejtovali nesto sto nemaju ili potajno zele... Nisam bogat da kupujem jeftine stvari (pametnom dosta)

alfa

pre 8 godina

@Borg


Vas komentar upucuje i na najveći problem u našem skolstvu a to je nedostatak predmeta ''razumnog citanja'' koji se daje deci na zapadu u osnovnoj skoli. Poenta nije da li ja posedujem ili ne odredjene telefone, već da ne trpam nos u u nešto sto me ne zanima i ne interesuje. Ovde je 70% komentara napisano od strane ludi koji su iPhone u najboljem slučaju držali pola sata u ruci. S moje strane sam se daleko vise zezao sa androidom, pa se ne smatram ni malo pozvanim da komentarišem sistem jer ga ne poznajem dovoljno. Ili vas ne cudi da u Srbiji sve sve znaju a jutro nikako da svane?

Maks

pre 8 godina

@Magistar

Ko hoće da koristi MMS, može da otvori podešavanja i da jednostavno uključi opciju za to... ako nisi koristio iPhone, potraži na Google "MMS on iPhone" i pogledaj neko step by step uputstvo... Ne znam zašto bi nekom kao bio toliki problem što to nije podrazumevano uključeno, pogotovo što prosečan korisnik verovatno i neće da koristi MMS... ja ne znam nikog ko MMS koristi i ko bi pored gomile besplatnih messengera hteo da plaća 12 dinara po poruci, a da ne može ni sliku u nekoj kasvetnoj rezoluciji da pošalje (slike u MMS porukama su jako male).

Za bežično prebacivanje fajlova sa iPhone na druge iOS uređaja ili Macove ima AirDrop... ako neko ima potrebu da često prebacuje nešto sa iPhone na Android ili na neki ne-Apple računar, postoje aplikacije za slanje fajlova preko Bluetooth, a može i preko nekog cloud servisa da prebaci.

Znači, na Android ustvari imaš manje izbora jer na iPhone možeš da koristiš i AirDrop i da fajlove prebacuješ preko Bluetooth (uz dodatnu aplikaciju)... na Android nema AirDrop ni uz dodatnu aplikaciju.

@sax
Ne znam zašto bi neko kao nosio iTunes instalaciju na USB memoriji... na Mac već sve što je potrebno dolazi uz OS... a ako se ne koristi Mac, samo jednom je potrebno da se instalira iTunes (i posle možda s vremena na vreme da updteuje)... a sinhronizaciju sa tuđim računarom ne znam zašto bi neko radio ako ima svoj računar, pa da kao ima potrebe da nosi iTunes instalaciju kod drugog da urade sinhronizaciju tamo.

sax

pre 8 godina

@Maks

zato sto ja koristim svoj telefon i kao prenosnu memoriju pa gde god da ga zakacim za racunar to radi bez ikakvog softvera jer windowsov genericki drajver radi, a ti pretpostavljam moze da prebacis fajlove samo ako imas instaliran itunes pa zato verovatno ili nosis itunes ili kacis na racunar koji to vec ima, 1000x sam bio bez flesa i samo bocnem kablic i cao, a vecina prijatelja ima micro usb, do duse moj externi hdd ima isti prikljucak kao s5 usb 3.0 tako da iako nije kablic od telefona moze da se koristi.

Turgidson

pre 8 godina

Na azuriranje os-a cekaju samo cistacice i domacice. Ostali koriste slobodu i kreativnost custom-romova. Jabucare je smesno i komenrarisati...
(Zurkolomac, 22. januar 2016 22:32)

Custom romove koristi prvenstveno dokona klinčadija. Da imaš ženu, dete i normalan posao, video bih te da li bi se zamajavao custom romovima.

Mornar Roreče

pre 8 godina

@(Shone, 21. januar 2016 00:28)

A da li si razmišljao, možda, da tvoj telefon nešto nije u redu (ili si možda nešto zeznuo ako si radio jailbreak) ako kod tebe "ne radi fluidno", a ne da drugi navodno "lažu" ako ti kažu da im iPhone 5S lepo radi?

Skoro sam jednom čoveku koji ima iPhone 5S instalirao iOS devetku i radi najnormalnije sa svim onim "blur" efektima... fluidno radi... nisam primetio ni neko seckanje, ni neko primetno lagovanje pri korišćenju.

Uostalom... možeš da odeš do neke prodavnice telefona i da pogledaš kako radi na novom uređaju... Apple još uvek prodaje iPhone 5S. Ne bi valjda prodavali telefon koji nije dovoljuno jak za novi OS... a i procesor u tom telefonu na Geekbench 3 dobija rezultat u rangu nekog Core2Duo laptopa (koji su još uvek dovoljno jaki čak i za Windows 10).

Mada možda i preteruješ... sećam se kako se neki na YouTube žalio da mu ne radi fluidno efekat kada se na OS X otvara Launchpad, a imao je jaku mašinu... ispostavilo se da je on koristio onaj gest koji otvara Launchpad onoliko brzo koliko traje i gest i da je baš sporo pomerao prste da vidi prelaze iz jedne nijanse u drugu... toliko kad usporiš i zagledaš se, naravno da ćeš da vidiš neke sitne postepene prelaze jer postoji samo 256 nivoa "providnosti" sa 8-bita po kanalu i mislim da ni Photoshop ne podržava više od 256 nivoa providnosti. Ta animacija je predviđena da traje par sekundi, a ne da je usporiš toliko mnogo, pa pola minuta da gledaš u nju.

Zoki

pre 8 godina

@Zoka
Tako kako ti tumačiš rezultate ispade da je Acrobat DC bezbedniji od Linux Kernela :) Hajde na istom sajtu pogledaj u 2015. godini iPhone http://www.cvedetails.com/cvss-score-charts.php?product_id=15556&fromform=1 i Android http://www.cvedetails.com/cvss-score-charts.php?product_id=19997&fromform=1. Kod iOS je manje od 10% propusta kritično (32), a kod Androida je većina (više od 2/3, 97) kritično. Android je imao skor 8.7 od 10! Za OS X pogledaj ukupni skor http://www.cvedetails.com/top-50-product-cvssscore-distribution.php - 6.8 (između Debiana i HP Unixa), osetno niže nego npr. Windows 7 (7.9) ili Chrome browser (7.5)

Marko

pre 8 godina

Ljudi, zamlaćujete se nebitnim stvarima u životu. Idite bilo gde u inostranstvo, makar na koji dan. Videćete da im je potpuno nebitno ko koji telefon ima, šta je obukao, koliko se našminkao itd. Naravno da će biti ljudi kojima je to možda bitno, svugde ih ima, ali običan svet se ne opterećuje time i vodi normalan život. Zapravo je još bitnije da oni ne ocenjuju druge po tome koji telefon nose i šta su obukli. Neko ima iPhone. Pa šta. Ako mu odgovara, neka ga nosi. Ako mu ne odgovara, neka nosi nešto drugo.

Nadmećite se malo ko je koju knjigu pročitao, a ne ko ima koji telefon.

Maksa

pre 8 godina

Koristim android i okoreli sam korisnik ali pročitah vesti jer je IT i vezana za novosti u tom svetu. Updejt je UVEK samo dobra vest odakle god da dolazi. Čitam komentare fanova svih vrsta, svega 10% komentara je vezano ditektno za vest sve ostalo je posledica društva i načina života na koji smo primorani. Prosto je neverovatno koliko pažnje pridajemo nekim najnebitnijim stvarima i kako pokušavamo da lečimo komplekse kroz najbanalnije stvari poput komentara na jednu od milion dnevnih vesti. Više postaje tužno a ne smešno.... da hejt postane jači poriv od radovanja.

Zoki

pre 8 godina

Koristim iPhone vec dve godine i ne mogu uopste da se zalim na rad telefona, iako mi je 20 puta ispao. Jedini put kada mi je telefon primetno "bagovao" je kada mi je memorija telefona bila skroz puna, a telefon sam duze koristio. Kada uporedim android telefone(skoro sve) i iPhone telefone, odmah se vidi razlika u brzini. Sam dizajn je drugaciji i jedinstven i na osnovu toga i specifikacije sam odlucio da kupim taj telefon. Jedino mi je zao sto dosta ljudi kometarise kako iPhone imaju starlete i ne znam ti ja ko, a oni ne shvataju da je to cist marketing i da to ne znaci da je proizvod los. A marketing ima i negativnu stranu...skoro sam video devojku koja vozi golf 2, a telefon joj vise vredi od kola.

Тхе Чобан

pre 8 godina

"ne shvatajuci da ljudi mahom nisu ljubomorni na vas jer imate iPhone, pre ce biti da ih ne zanimate uopste kao i bilo koji prolaznik ili posetilac kafica... Ni vi, a posebno ne vas telefon."
(jeremija, 21. januar 2016 13:36)
Јеремија пали топа...ојха!