Ponedeljak, 15.07.2019.

14:29

Federer govorio o GOAT trci i "jednom udarcu" koji ga je koštao

Rodžer Federer otkrio je kako se osećao posle poraza u finalu Vimbldona.

Izvor: LN

Federer govorio o GOAT trci i "jednom udarcu" koji ga je koštao IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

111 Komentari

Sortiraj po:

Nole doveo stvari u sklad

pre 4 godine

Vrlo , vrlo korektna izjava - sa merom i poštovanjem.
Isto kao i Noletova .
Sada su došli do nivoa stvarnog poštovanja - iskovanog u duelima.
Svaka čast obojici ( a i trećem - Rafi , jer je i on je na ovom nivou ophodjenja).

kaligula

pre 4 godine

Da su njih dvojica isto godiste,ne bi djokovic imao ni 10GS!
(nikolas.t, 16. jul 2019 09:44)

Hahahahahahaaaa
Najbolji mogući primer kuknjave. Hvala ti za ovaj komentar. Ulepšao si mi dan.

A ustvari si i sam svestan da bi bilo potpuno obrnuto, tj Fekula bi bio sasvim prosečan tenisač. Pusa!

Nenad

pre 4 godine

Veliki igrač i džentlmen uvek bio i tačka.....mogu neke naše "patriote" da ga ne vole, ali to je prosto tako.....i naravno da neće biti nikada džentlmen kao Novak,koji nagradi extra potez protivnika,aplauzom ili već glasnim BRAVO,ali to je već druga priča......Nole legendo...ti ćeš njih sve preteći, po svemu !!!

C i n i k

pre 4 godine

3 taj breka si izgubio. Novak je bio mentalno neverovatan.Igrao je sa 70% od forme ali je opet pobedio i tebe i publiku,prema tome Novak je po meni cudo i primer samodiscipline.

zakleti ofkovac

pre 4 godine

Majkl Dzordan je GOAT, a nije najtrofejniji. Otkud to?
(popeye, 15. jul 2019 18:58)

Kosarka=ekipni sport
Tenis=individualni sport

Malo jasnije sada?

Doktor Fuentes

pre 4 godine

Svaka cast Federeru.
Evo kad ja ne znam kako on moze da igra 5 sati u tom ritmu u tim godinama.
Vrijeme me je prevazislo i povlacim se.

zbunjen

pre 4 godine

ma cemu uopce tko je najbolji svih vremena,ionako ce za navijace njihov miljenik uvijek biti upravo taj, uzivajmo dok mozemo u necemu s cime se nece moci hvaliti sljedece generacije. Iako sam Noletov fan i ne spavam danima nakon poraza GOAT su sva trojica bez iznimke pa sta god buducnost da!

Toliko o tome

pre 4 godine

Federer je od 2010. do danas (9 godina) osvojio samo 4gs, a Novak 15gs. Kakav crni GOAT?
(Neko od normalnih, 15. jul 2019 21:49)

Samo? Koliko si ti osvojio u životu?
Inače za tvoju informaciju, tenis se igrao i pre 2010-e i to jako dobar.
Pitaj Novaka, ko mu je bio teniski idol i zbog kog igrača je počeo da igra tenis.
Dok sva trojica ne završe karijere, nema govora o podvlačenju crte.
Davno je bila 2016-a, kad smo svi ovde pričali da će Novak lagano preteći Federera i Nadala, a onda su usledile dve godine posta.
Ko ti garantuje da opet neće ući u svoju fazu filozofiranja o tenisu, umesto da igra, što reče Vajda.
Nadal će za dve godine imati 20 GS-a najmanje i on je u igri, nikad ga nemojte otpisati, dok se ne penzioniše.
Samo ove godine ima dva finala i 1 GS, još uvek vodi po broju Mastersa iako mu je Novak stalno za apetama, nije to mala stvar.
Dosta toga će se znati posle US Opena i narednog AO.
Ako Novak uzme oba, to je već ozbiljna najava rušenja Federera sa trona.
Do tada, treba uživati u svakom njihovom meču, jer to neće trajati predugo.

Neverovatno!

pre 4 godine

Aman ljudi, sacekajte da sva trojica zavrse karijeru, pa raspravljajte o GOAT! Pa zamislite da pricamo o najboljem bolidu F1 a ima 15 krugova do kraja trke. Ima li to smisla? Ne mogu da podnesem vise price kako jedan ima vise GS, ali kad je on dolazio na finale, putovao je praznim tramvajem, a nas je morao da se guzva u punom tramvaju i da preseda! Ogadiste sasvim lepu konferenciju za stampu sa dostojanstvenom i gospodskom izjavom Federera. Njih trojice se postuju, a mi bi se pobili da mozemo kao idioti sa fudbalskih stadiona. Mir, ljudi, mir.

Evans

pre 4 godine

Federer je od 2010. do danas (9 godina) osvojio samo 4gs, a Novak 15gs. Kakav crni GOAT?
(Neko od normalnih, 15. jul 2019 21:49)

Ma nije to bitno, bitno je sto je osvojio 12 dok se Nole nije ni pojavio, to botovi racunaju :)

Stevan

pre 4 godine

Gledajte malo šire, a ne samo što je očigledno. Fed a zatim i Rafa su se pojavili jer je trebalo da se napravi mera po kojoj će da se vidi kolika je Novak teniska gromada. Koliko je doneo magije, perfekcije, kvaliteta, inteligencije i iznad svega mentalne snage u tenis i istovremeno u život uopšte. Da nije bilo Rodje I Rafe, ne bi mogla da se prepozna sva veličina Novaka Djokovica. Ceo vremenski raspored nije se desio slučajno već kao veoma upečatljiva poruka i lekcija kako za tenis kao sport tako i za sve ljude. Tek će zapadni svet da shvati šta mu se dešavalo pred očima, kad se oslobodi sadašnjeg egoizma u kome sve vidi kroz lupu svojih želja. Inače, ovaj razgovor s novinarima, je protekao u fenomenalnoj atmosferi. Rodja se poneo zaista kao vrhunski čovek i profesionalac. Sve što je rekao je bilo vrlo korektno, realno, istinito, dostojno poštovanja.
(Viva Loš Kirjosh, 15. jul 2019 19:45)

Kako je Federer mogao da se “pojavi” kad je covek mnogo stariji od Novaka i bio je tu mnogo ranije? Ne razumem sta si to hteo da nam porucis.

daulex

pre 4 godine

Ova prica o GOATu je cista glupost.
Sta znaci najbolji svih vremena?
To bi znacilo da bolji nikada nece doci posle ili da kada ga proglase stane vreme...
Smoriste sa tim...

nikos

pre 4 godine

@holister, @South Park
Čelendžer je turnir od 250 bodova.

Čelendžer NE postoji. Postoji Čelindžer. Just for the record. I recite to onom komentatoru neznalici.
ps. od glagola "challenge" a cita se "Čelindž".

Boske

pre 4 godine

Da, jedan udarac koji da nije bilo chellengera slavio bi Federer! I čak ne bi ni pocrveneo. Da Bog poživi Chellenger! 
(holister, 15. jul 2019 18:38) 
Čelendžer je turnir od 250 bodova.
(South Park, 15. jul 2019 19:54)

Ne, nego od 125.

pera

pre 4 godine

Ko je goat ne znam, videćemo kad Nadal i Novak završe karijere, ali Federer kojem je na šljaci najveći uspeh u karijeri pobeda nad Novakom 2011 i po čemu će se pamtiti, sigurno nije. Titulu na rolan garosu mu je platio Nike, a zadnjih 10 godina kaska za ovom dvojicom i skuplja koske.. Ako vam je on goat onda.... Tenis.

гандра

pre 4 godine

поправља се федерер - веома коректне изјаве - нема више заједљивих изјава и ниподаштавања - морам да признам да сам пријатно изненађен

Lara

pre 4 godine

Čudesni momak iz Bazela protiv srpske mentalne gromade. Pa ko piše ove vesti za ime boga... Dajte malo normalnosti na ovim stranama ako je ikako moguće!

box

pre 4 godine

Pogledajte konferenciju pa komentarisite. Svim srcem sam navijao za Novaka to nije sporno ali za razliku od mnogih Novakovih navijaca ne omalovazavam Rodzera koji je ikona ovog sporta i uz Rafu i Noleta najveci ikada. Covek je bio pomalo smoren i razocaran (ipak je izgubio vimblodonsko finale) ali je istovremeno bio i dostojanstven i opusten, a odgovarao je na pitanja tecno na engleskom, francuskom i nemackom. Gospodin i legenda ovog sporta.

paradaja

pre 4 godine

Sta bi bilo da se igraju dva grend slema na sljaci? Kao sto se igraju na tvrdoj podlozi. Nadal bi imao oko 30 GS. ova druga dvojica su povlasteni po tom pitanju.

vlada

pre 4 godine

Problem svih koji igraju protiv Novaka je taj sto znaju da ako ne odigraju savrseno tj najbolje sto znaju, nece pobediti. I tako u svakom trenutku meča = ogroman pritisak koji niko ne moze da izdrzi/odrzi. To je ono kada Fed kaze "odlucio je jedan udarac ali ne znam koji. Vi odaberite". E zbog tih stvari je Novak najbolji. Zna to i Fed ali glupo bi bilo da kaze

Hroničar

pre 4 godine

Ko će i kada Novaka proglasiti za "goata"? Zašto Federer nikad nije bio "goat", a ni Sampras ili Lejver? Da li se čekalo samo na Novaka? Da li naši novinari mogu da nam kažu nešto više o tome - ko bira "goata"? Da li znaju nešto o portalu Ultimate teniss Statitistics", i šta o "goatu" kaže mcekovic@gmail.com, on je saradnik ovog portala. Da li ankete B92 imaju neki, i koliki, značaj u svetu, jer Novak u našoj anketi ima pet puta više glasova nego svi teniseri sveta zajedno.

Stevan

pre 4 godine

Није тачна та прича о једном или два ударца.Господо Роџер је имао две меч лопте и Ноле је то анулирао,али то није био крај гема и на то се треба фокусирати,значи и тада је Роџеру требало два добра сервиса којих је до тада испаљивао лагано и освојио би титулу.Новак је добио четири поена заредом не два.Тако да драги мој Роџере испољио си бољку солидних играча а не шампиона,та бољка се зове страх од победе,колико год то чудно звучало за једног Федерера.
(У страху су велике очи, 15. jul 2019 20:01)

Kad znas sta je boljka jednog Rodzera Federera... znas li onda sta je tvoja boljka?

Saša

pre 4 godine

Pazi pitanje "da li je Novak rame uz rame sa Rafom i Rodžerom"?! Pa dobro bre ljudi šta je sa vama? Federer kao da hoće da im kaže "lakše malo sa takvim glupostima", bio fer sa komentarima, kulturan.

zoki71

pre 4 godine

Gospodo posto zivim trenutno u Svajcarskoj upravo sam gledao sportske vesti na njihovom najpopularnijem kanalu SRF gde opisuju mec izmedju Federera i Noleta. Cak i oni isticu da je publika bila navijacki nesnosna na strani Federera i da je Nole casno pobedio. Brine ih to sto se Mole priblizava Federeru po broju grendslem titula. Nesto sam gledao statistiku Federer nije pobedio Noleta na gremdslemu od 2012 godine a Nadal osim RG od 2013. Tazmislite o tome

Rade

pre 4 godine

Najveći gubitnici su oni koji misle da su oni nešto postigli time što je Novak pobedio. Od tog ponosa nema nikakve vajde, pobednike treba koristiti kao uzore za svoj lični napredak.

У страху су велике очи

pre 4 godine

Није тачна та прича о једном или два ударца.Господо Роџер је имао две меч лопте и Ноле је то анулирао,али то није био крај гема и на то се треба фокусирати,значи и тада је Роџеру требало два добра сервиса којих је до тада испаљивао лагано и освојио би титулу.Новак је добио четири поена заредом не два.Тако да драги мој Роџере испољио си бољку солидних играча а не шампиона,та бољка се зове страх од победе,колико год то чудно звучало за једног Федерера.

karlito

pre 4 godine

Na sledecem Roland Garosu Federer nece imati potrebu da u finalu navija za Novaka protiv Rafe ,bice mu sve jedno ,i jedan i drugi ce imati po 18 G.S.

sasa jokic

pre 4 godine

Nije lako, stvarno nije lako, bio je bolji igrac na terenu, a izgubio je. Treba odgovarati na pitanja posle tako (izgubljenog meca). Uglavnom glavni razlog je pogresan izbor udaraca/servisa na mec loptama, ostalo nije bitno.

Marko

pre 4 godine

Sasa samo posmatrajte kako će se naprasno u naprednih godinu-dve relativizovati priča o GOAT kao najboljem po broju trofeja, jer kako će postajati sve izvesnije da će Djokovic imati najveći broj GS, odjednom ćemo poceti da čitamo kako to nije parametar itd. Živi bili pa videli

123

pre 4 godine

Niko se ne seća Salieria, tako se, kad sve prođe, niko neće sećati ovog našeg proračunatog robota (bez harizme) što je u stanju da pimpluje po ceo dan bez ikakve lepote, već teniskog Mozarta, gospodara poteza koji ostave bez daha i koji se prepričavaju godinama. Glavu gore, Maestro.
(RF Srbija, 15. jul 2019 18:40)


Cinjenica je da je Salijeri malo dete prema Mocartu ali vidim da ga se ti secas? Tako je i Rodzer malo dete prema Novaku jer je to Novak dokazao ne samo juce vec i mnogo ranije. 2007. je Rodzer pobedio Novaka na USAO kada je Novak imao 19 godina i to u dva taj breka, jedva a treci set 6-4. Najveci broj pobeda je imao na pocetku Novakove karijere. Ali Novak raste, nema 19 godina i delje Rodzera da je doslo do toga da ima pozitivan skor u medjusobnim susretima. Tek ces i ti i svet upamtiti Novaka za maksimum do 3 naredne godine kada ce Rodzer imati 41.? Mislis da ce jos da igra??Haha..Vidim da imas nocne more ali polako, vreme radi za Novaka..

Djole

pre 4 godine

Da li je realno da neko ovde uporedjuje statistiku i titule Federera i Djokovica

Alo ljudi Federer je stariji 6 godina, 24 grend slemova viska, preko 70 Atp turnira vise u karijeri alo osvestite se vise

Federer imao 12 grend slemova i 60 Atp titula vise u trenutku kada Djokovic podize prvi Australian Open 2008.

Federer u poslednjih 10godina ima 5 grend slemova, 3 je osvojio 2016. i 2017. kada se Djokovic mucio sa laktom, Djokovic se vraca prosle godine i osvaja 4 od 5 grend slemova

Djokovic je previse dobar za Federera, utuvite to vise jednom za sva vremena, Federer je odigrao najbolji mec u poslednjih 10 godina i izgubio od Djokovica koji je bio na 70%, to je i slep video koliko je Djokovic lose igrao

Da su Federer i Djokovic isto godiste, Federer bi imao 5 grend slemova u krarijeri, lik 10 godina gleda u ledja Djokovicu i vi i dalje pricate o njemu

Po*erem vam se vise na 20 grend slem titule, imace ih Novak 25 kad zavrsi karijeru

drvobradi

pre 4 godine

Uzivajte ljudi jos malo, pustite te budalastine. Sto kazu, u pobedi se ne ponesi, u porazu se ne ponizi. Setite se samo Novakovog pada 2016te, vremena kada su svi videli Rodzera u penziji a Rafu u invalidskoj, a da ce nova generacija da preuzme. Kad ono 2019, i dalje njih trojica peglaju sve ostale. Kada jedan dan ova trojica zavrse karijere, onda cemo da sumiramo i verovatno ce mnogi da prestanu da gledaju tenis, bice besmisleno gledati neke Zvereve, Kirjose ili ko zna kakve likove.

Nikola

pre 4 godine

Sva trojica su izuzetni igraci, ali ja nekako oduvek najvise volim Nadala (normalno navijam za Novaka kad igraju njih dvojica), jer kroz sta je prosao i dosao do vrha je zapanjujuce. Imao povredu stopala, rekli da ne moze da se bavi vise tenisom, njemu nike napravi patike za stopalo on nastavi, zbog toga nastradaju mu kolena, on nastavljava i osvaja sve. A bas zbog toga njemu odgovara sljaka jer mu kolena najmanje trpe, iako on od svih podloga najvise voli travu. Zbog toga, a i mnogih drugih stvari za mene je Nadal najbolji teniser svih vremena.

Moris

pre 4 godine

Kriterijum za GOATa u open eri treba da bude samo osvojen broj bodova u karijeri, ro je najčistiji i matematički najrealniji pokazatelj.
(trn u oku, 15. jul 2019 18:48)

Ma nemoj da pricas, hoce Djokovic dzabe da gazi Federera i da ima mnogo vise pobeda u finalima, mnogo vise pobeda na grend slemovima itd itd ali Federer da bude goat jer se naosvajao poena dok je igrao sa Bagdatisom i Hjuitom???

Lane

pre 4 godine

Federer je poslednji put pobedio Djokovica u finalu GS davne 2007. godine. Federer je osvojio 15 GS titula do 2010. godine. Federer je juce igrao maestralno ali on ni ranije nije mogao da se nosi sa Novakom. Ko je od njih dvojice bolji teniser je jasno svakome ko hoce da vidi. Jucerasnja rezultatska neizvesnost je nesumnjivo rezultat ogromnog teniskog kvaliteta Rodzera Federera ali i cinjenice da Djokovic nije bio na 100% svojih kapaciteta. Istina je da Federer jos uvek ima 4 GS vise ali Djokovic ce bez problema dostici taj broj. Federer je svakako ispred Nadala zato sto jeste kompletniji teniser ali Djokovic je iznad obojice. Iza njih ogromna rupa.

South Park

pre 4 godine

Da, jedan udarac koji da nije bilo chellengera slavio bi Federer! I čak ne bi ni pocrveneo. Da Bog poživi Chellenger!
(holister, 15. jul 2019 18:38)
Čelendžer je turnir od 250 bodova.

Djole

pre 4 godine

Znaci nije bitno sto Djokovic redovno dobija Federera na gren slemovima

(10-6) ukupno
(4-1) u finalima
3 puta na njegovom Vimbldonu i protiv 15000 duša

Vec je bitno sto Federer ima 20, od tih 20 samo 2 puta osvojio kada je na putu do titule izbacio Novaka Djokovica

Ako je tako onda vazi

Mislim da su Djokovica jos juce trebali da proglase najboljim ikada i da posalju decka u penziju

A ne da se i dalje lomi i da sustize Federerove titule, koje je Federer osvojio dok ovom jos brkovi nisu poceli da nicaju

Cenim Federera ne isporavam nista, ali bio bi mnogo veci igrac da je bar 4, 5 sezona odigrao sa Samprasom i Agasijem, a on odigrao po 2,3 meca, oni otisli u penziju a lik osvojio 60 titula u medjuvremenu dok su Djokovic i Nadal imali po 16 godinica

Djole

pre 4 godine

Jos ovo da napisem

Dame i gospodo,

Rodzer Federer je od 29. do 34. godine verovali ili ne osvojio samo dve grend slem titule

AO 2010.
W 2012.

Sto se dolazi do zakljucka da godine njemu ne predstavljaju ama bas nikakav problem

Covek igra kao deckic i sve bolje i bolje, dal ga kljukaju necim ne znam

Njegov najveci problem je Novak Djokovic

Aj uzdravlje

fortissimo

pre 4 godine

Najkompletniji igraci su Rodzer i Novak. Rafa je kralj sljake. 11 RG. Ali 7 na travi i betonu. Rodzer i Novak imaju po jedan RG ali Rodzer na ostalim podlogama ima 19 a Novak 15 GS. U odnosu na 7 Rafinih sve je jasno. Zato kazem da su oni kompletniji igraci od Rafe. Generalno sva trojica su daleko najbolji igraci u istoriji tenisa. E sada, Novak ima veliku mogucnost jer je najmladji od obojice. Godinu dana mladji od Rafe i 6 od Rodzera. O GOATu je glupo raspravljati dok jos igraju. To je moguce kada zavrse svoju sportsku karujeru. Pisete da je Rodzer osvojio najvise turnira, bio najduze na mestu Br.1, ima najvise GS a 6 godina je stariji od Novaka odnosno 5 od Rafe?? Pa logicno je da je sve to osvojio kada je toliko stariji? Jos takav igrac? Ljudi, stariji je od obojice i to je mnogo godina, mnogo turnira, 20, 24 GS turnira? Koliko je to jos mastersa i ostalih turnira? Nema logike o tome pisati dok ne zavrse svoje karijere. A onda podvuci crtu pa ce sve biti jasno.

ccc?

pre 4 godine

Rodzer treba da razmisli zasto od 2008. nije osvojio USAO a osvajao ga je 5 puta?? 11 godima moša? Ejj..To je kao da Novak nikada nebi osvojio AO koji je osvajao 7 puta? A osvojioga je ove godine.

Viva Loš Kirjosh

pre 4 godine

Gledajte malo šire, a ne samo što je očigledno. Fed a zatim i Rafa su se pojavili jer je trebalo da se napravi mera po kojoj će da se vidi kolika je Novak teniska gromada. Koliko je doneo magije, perfekcije, kvaliteta, inteligencije i iznad svega mentalne snage u tenis i istovremeno u život uopšte. Da nije bilo Rodje I Rafe, ne bi mogla da se prepozna sva veličina Novaka Djokovica. Ceo vremenski raspored nije se desio slučajno već kao veoma upečatljiva poruka i lekcija kako za tenis kao sport tako i za sve ljude. Tek će zapadni svet da shvati šta mu se dešavalo pred očima, kad se oslobodi sadašnjeg egoizma u kome sve vidi kroz lupu svojih želja. Inače, ovaj razgovor s novinarima, je protekao u fenomenalnoj atmosferi. Rodja se poneo zaista kao vrhunski čovek i profesionalac. Sve što je rekao je bilo vrlo korektno, realno, istinito, dostojno poštovanja.

neko bitan.

pre 4 godine

Niko se ne seća Salieria, tako se, kad sve prođe, niko neće sećati ovog našeg proračunatog robota (bez harizme) što je u stanju da pimpluje po ceo dan bez ikakve lepote, već teniskog Mozarta, gospodara poteza koji ostave bez daha i koji se prepričavaju godinama. Glavu gore, Maestro.
(RF Srbija, 15. jul 2019 18:40)
Ima čuvena "deprozepam terapija" od legendarnog Petra Božovića na youtube,pogledaj batice."dva vinjaka,jedan bromazepam na svaki šes' sati".Hahahaha
Šalu na stranu,ali reći za Novaka Đokovića(kako kažeš našeg) da je robot prebacivač loptice je baš neukusno.Rekao bih da plačeš dok pišeš tako nešto.Ali vidi,sport je to.Oni su ljudi legende i profesionalci.Zato ne tuguj,glavu gore.Po završetku karijere "velike trojke" ići će veliki intervju El maestra Rogera Federera u kome će detaljno da objasni(elaborira) da je Novak "bio" veći i bolji igrač od njega.Samo budi strpljiv još jedno 4-5 godina.Sportski pozdrav.

bojan

pre 4 godine

Imam utisak da,kao sto se pravila vestacki ta velika 4 sa Marejem,koji je klasa ispod,ako Novak osvoji 20+ GS svi ce reci nije on GOAT nego je ta 3 Goat. E sad,mozda je to pravedno,mozda ne,ali sumnjam da ce mu to priznati ako dodje do toga.

Sax

pre 4 godine

Federer je jedini teniser koji je u nekom finalu, a mozda uopste na teniskom mecu osvojio cak 36 gemova, a opet izgubio mec. Prva cetir seta je uzeo po 6 gemova, a peti 12. Ni to nije bilo dovoljno. Za rubriku verovali ili ne :)

Delija

pre 4 godine

Novak je u eri Federera i Nadala tj kada se pojavio na teniskoj mapi 2008 od tada o do danas osvojio 16 GS, Rafa 15 a Federer samo 7 i zato ja smatram Novaka za najboljeg ikada.

Moris

pre 4 godine

Trenutno je on GOAT,ne gleda se samo ko je prvi na listi u ovom casu, ali tamo 2022.- drugi poredak
(skarica, 15. jul 2019 18:34)

Us Open
A Open
RG(bice krova sledece godine)
W

Tako da je sledece godine Djokovic G.O.A.T.

Lord

pre 4 godine

Kako je RF promjenio plocu, svaka izvaja o Novaku je puna strahopostovanja.
A mi kao da nismo svjesni da cemo imati najboljeg tenisera u istoriji i to tenisera koji je izdominirao u eri Rodzera i Rafe.

popeye

pre 4 godine

Previse se navikao na mlake protivnike i zrebove, gospodske termine po ladovini... da nije tako ne bi ovako dugo trajao negovan i ocuvan. Ovo je jos jedna rutava pesnica po sred nosa i sudar sa realnoscu. Life is a bitch.

orčuša

pre 4 godine

Oduzmite Rafi RG, kolko GS ima? 7?
Tako da, nije ni blizu najboljeg svih vremena. Ostaju Roger i Nole. Definitivno, Nole je najbolji svih vremena. Rafa na šljaci, Nole sveukupno.

Sinisa90

pre 4 godine

Svaki naredni gren slem je za Novaka krucijalni...A federer ce cekati priliku da Novak nedje kiksne kako bi mu se otvorio put.Iako ima 38 godina,Federera nema ko pobjediti na gren slemovima,osim eventualno Nadal.Zato Nole mora da igra maksimalno fokusirano i da dolazi do zavrsnice svakog gren slema.Sjetimo se kako je Federer iskoristio situacija kada je Novak pauzirao,ugrabio 3 slema.

Zreb

pre 4 godine

Onakav mlak forhend protiv Djokovica, pa cemu se nadas? Da je barem udario kako treba, pa ako pogodi pogodi, a ne na reket Djokovicu kao da je on neki 100 na listi.

Hotelijer

pre 4 godine

Niko se ne seća Salieria, tako se, kad sve prođe, niko neće sećati ovog našeg proračunatog robota (bez harizme) što je u stanju da pimpluje po ceo dan bez ikakve lepote, već teniskog Mozarta, gospodara poteza koji ostave bez daha i koji se prepričavaju godinama. Glavu gore, Maestro.
(RF Srbija, 15. jul 2019 18:40)
Gledao turnir u Dubaiju prosle godine, gledam Indijce sa kacketima RF pored sebe kako se loze kao da su Svajcarci i mislim se u sebi, cool nasi ljudi nisi takvi. Otvorim komentar i vidim Indijskog paora medju Srbima, sigurno si kupio kacket i ponosno setas kroz kraj. Sinoc gledam finale u pabu u Dubaiju i mnogo lep osecaj kad gledam ujedinjene nacije oko mene kako placu dok ponosno slavim mog Noleta i kako me ljubomorno gledaju. To je moj Nole, sugradjanin i zemljak.Nemoj da si wannabe, budi to sto jesi i tada si prihvacen i postovan.

slaviša šmigič

pre 4 godine

znamo svi dobro,da je neki drugi igrač federer bi ga počistio sa terena ovako kad se pojavi nole druga je stvar i ivaniševic bi mozda imao koji wimbledon više,da nije bio preko puta stajao sampras u to vreme najbolji igrač.poslednje dve godine više to nije bio stari sampras pa je tako došla i pobeda ivaniševiča isto tako spektakularno protiv sjajnog pat keša u najboljoj igi ivanisevica koju je pokazao u zadnjem mogucem momentu tada sam bas navijao za gorana i bio sretan jer je uspeo u onome sto je zasluzio.

Topnik

pre 4 godine

Kakav bre goat, 3 Vimbldonska finala izgubio od Djokovica.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (No1e, 15. jul 2019 18:23)

Nije problem u samom porazu, sa skoro 38 godina poraz protiv puno mlađeg Djokovica nije sramota sam po sebi. Problem je način na koji je on izgubio, i to ne prvi put. Imao je dobiven meč, a prosuo ga je poput nekog amatera. Uvukao mu se Đoković pod kožu, ne voli Federer taj pritisak koji mečevi s njim nose.

Dugo godina je Federer osvajao grand slemove protiv nedoraslih suparnika. Na ovu jaču vrstu pristika koju nose mečevi protiv ravnopravnih protivnika on se nikad nije dovoljno priviknuti. Još kad se uzme u obzir osobni animozitet između njega i Đokovića, time taj pritisak postaj još i veći, očito prevelik.

Lale gator

pre 4 godine

U glavi ti je blok. 3 X 40:15 i sva tri puta izgubiš. Ispred tebe je bio monolit... nije bio samo 1 udarac. Skratila ti se ruka, nesvesno se podvukao strah... samo je izgledalo da si blizu. Nikad više nećeš imati meč loptu protiv Đokovića.

nešto onako

pre 4 godine

Goat, Goat, Goat.... Sve sami stručnjaci se javljaju da razjasne, zašto je ovaj, a ne onaj... Dajte ljudi uživajte i opustite se... Juče se igrao meč 5 sati, ejjj 5 sati i jedna je loptica odlučila, ali bukvalno jedna... I sad zbog te jedne ili Rafinog ubedljivog Pariza, nekoga proglašavati za najboljeg svih vremena. Kod njih su u pitanju nijanse...
Ljudi uživajte što živimo u eri tri GOAT-a ili tri vanzemaljaca... Da još dugo igraju na ovom nivou, a kad se povuku, može ta priča da se priča...

Petar

pre 4 godine

Trenutno Roger je najveci u istoriji tenisa a Novak je najbolji u istoriji tenisa. Ali ako ga Novak prestigne i po GS titulama, sto i hoce, onda ce biti i najbolji i najveci u istoriji tenisa i sa takvim brojem GS titula verovatno i za sva vremena

Filip

pre 4 godine

Jedan od novinara je konstatovao da je Novak oduvek bio "onaj treći", koji je pokušavao da se probije i izbori mesto pored Rodžera i Rafe.
"To je bilo baš davno...", kazao je Federer uz osmeh i nastavio: "Morate da pitate ljude na ulici (o tome). Svi znamo koliko je Novak jak i kolko to godina već traje", nastavio je Federer.


Zna i Federer ko je Novak, jos samo botovi da shvate.

adriano_galliani

pre 4 godine

A mi kao da nismo svjesni da cemo imati najboljeg tenisera u istoriji i to tenisera koji je izdominirao u eri Rodzera i Rafe.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Lord, 15. jul 2019 18:19)

Pa kad bi ga menjali za uspeh u fudbalu. Ili makar za gašenje Zvezde ili Partizana. Evo, ja bih voleo da nikada nije bilo Novaka ali da se Zvezda zatvori zbog dugova od 150 miliona evra, koje je država, tj. mi, preuzela.

Tenis nije nešto što uzbuđuje masu već je to ono naše "uspeh u sportovima u kojima se takmiče bogate Zapadne zemlje". Da je ovo stoni-tenis, gde su dobri Kina i slične, nikoga ne bi bilo briga, kakav Karakasović, tu ne možemo da lečimo komplekse od niskog standarda.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Svaka njemu čast ali 3 za redom si izgubio od Novaka.Izgubio si na mec loptu i US open i Wimbledon.Novak će biti za par sezona jedini G.O.A.T.!

trn u oku

pre 4 godine

Kriterijum za GOATa u open eri treba da bude samo osvojen broj bodova u karijeri, ro je najčistiji i matematički najrealniji pokazatelj.

RF Srbija

pre 4 godine

Niko se ne seća Salieria, tako se, kad sve prođe, niko neće sećati ovog našeg proračunatog robota (bez harizme) što je u stanju da pimpluje po ceo dan bez ikakve lepote, već teniskog Mozarta, gospodara poteza koji ostave bez daha i koji se prepričavaju godinama. Glavu gore, Maestro.

neko bitan.

pre 4 godine

A jadan Rođa,stvarno.Sad nisam snishodljiv,maliciozan.Iskreno mi ga nekako žao.Momčina iz Bazela je početkom 2000-tih bio neko ko je trebalo da bude "najveći od najvećih".Predodređen za najvećeg.Sećam se,dok se Nole još nije ni pojavio(i počeo da melje po ATP turu i dominira svetskom teniskom scenom današnjice)koliko sam gotivio tog tipa Rožera.Stvarno sam mu se divio sa kakvom gracioznošću,lepotom,lakoćom igra tenis.Ikona.I onda dođe momak iz zemlje Srbije,sa brdovitog Balkana...ostalo će biti istorija koju niko,nikada neće prevazići.Jer nivo mentalne snage koji je dostigao Novak Đoković prosto je nemoguće prevazići po poznatim zakonima fizike,psihologije,filozofije.Biće i većih udarača,lepršavijih servis-volej igrača,šljakaša,ali mentalnih gromada neće.Jer Neće se više roditi Rožer Federer,Rafael Nadal i Novak Đoković u jednoj teniskoj eri.I samim tim jedan momak "neustrašivog srca" koji će da izdominira preostalu dvojicu.Prosto,sve će se meriti od vremena pre,za vreme i posle "velike trojke" svetskog tenisa.Pozdrav svim ljudima dobre volje i čistog srca.

drmr

pre 4 godine

Ljudi, nijanse su u pitanju. Sva trojica su GOAT, realno. Da li ste vi svesni, da nema dvojice od ove trojice, jedan bi imao 50 gs titula. Toliko su dominantni. E sad, da bas mora da se izabere jedan, po meni se bitka vodi izmedju Federera i Noleta. Jer Nadal je 12 GS od 18 uzeo na sljaci. Respekt naravno, ali specijalista je za jednu podlogu. Dok Djokovic i Nadal imaji titule na svim podlogama u vecem broju, ok RG po jedan, ali mastersa sa sljake prilicno dosta. Zatim ce se za broj 1 boriti Nole i Fed, tu je Nadal prilicno daleko. Novak ima najvise izgubljenih finala GS. Svi imaju i DAVIS CUP kao i neku od medalja sa OI koje su u principu najnebitnije u ovom sportu. Za mene, Nole je ipak najveci jer ima pozitivan skor protov obojice, ali ipak Federer je sinonim za tenis, cist talenat i elegancija kakvu nikad niko nije imao u igri. Treba biti realan i reci da su druga dvojica ipak radnici, gladijatori. Ne volim prepucavanja i cenim jako svu trojicu, jer su ovu igru podigli na takav nivo da mislim da niko nikad nece prevazici. Kapa dole svoj trojici.

srle

pre 4 godine

Federer definitivno ima neku blokadu kad igra protiv Novaka. Nije to sad neka stvar, pobeđivao je Novaka dosta puta na velikim turnirima, ali kad dođe do trenutka da moraš nešto preduzeti u neizvesnoj završnici... Dobijamo po dve propuštene meč lopte i to tri puta na grend slemovima, US Open 2010 i 2011, sada Vimbldon 2019 godine. Razbio je Rafu u polufinalu, očekivalo se da napadne Novaka, uradio je to ali nema hrabrosti protiv Novaka. Da je jednom ili dva puta pa da kažeš imao je sreće Novak, ali tri puta, e to nema veze sa srećom.

Lord

pre 4 godine

Kako je RF promjenio plocu, svaka izvaja o Novaku je puna strahopostovanja.
A mi kao da nismo svjesni da cemo imati najboljeg tenisera u istoriji i to tenisera koji je izdominirao u eri Rodzera i Rafe.

Djole

pre 4 godine

Da li je realno da neko ovde uporedjuje statistiku i titule Federera i Djokovica

Alo ljudi Federer je stariji 6 godina, 24 grend slemova viska, preko 70 Atp turnira vise u karijeri alo osvestite se vise

Federer imao 12 grend slemova i 60 Atp titula vise u trenutku kada Djokovic podize prvi Australian Open 2008.

Federer u poslednjih 10godina ima 5 grend slemova, 3 je osvojio 2016. i 2017. kada se Djokovic mucio sa laktom, Djokovic se vraca prosle godine i osvaja 4 od 5 grend slemova

Djokovic je previse dobar za Federera, utuvite to vise jednom za sva vremena, Federer je odigrao najbolji mec u poslednjih 10 godina i izgubio od Djokovica koji je bio na 70%, to je i slep video koliko je Djokovic lose igrao

Da su Federer i Djokovic isto godiste, Federer bi imao 5 grend slemova u krarijeri, lik 10 godina gleda u ledja Djokovicu i vi i dalje pricate o njemu

Po*erem vam se vise na 20 grend slem titule, imace ih Novak 25 kad zavrsi karijeru

Hotelijer

pre 4 godine

Niko se ne seća Salieria, tako se, kad sve prođe, niko neće sećati ovog našeg proračunatog robota (bez harizme) što je u stanju da pimpluje po ceo dan bez ikakve lepote, već teniskog Mozarta, gospodara poteza koji ostave bez daha i koji se prepričavaju godinama. Glavu gore, Maestro.
(RF Srbija, 15. jul 2019 18:40)
Gledao turnir u Dubaiju prosle godine, gledam Indijce sa kacketima RF pored sebe kako se loze kao da su Svajcarci i mislim se u sebi, cool nasi ljudi nisi takvi. Otvorim komentar i vidim Indijskog paora medju Srbima, sigurno si kupio kacket i ponosno setas kroz kraj. Sinoc gledam finale u pabu u Dubaiju i mnogo lep osecaj kad gledam ujedinjene nacije oko mene kako placu dok ponosno slavim mog Noleta i kako me ljubomorno gledaju. To je moj Nole, sugradjanin i zemljak.Nemoj da si wannabe, budi to sto jesi i tada si prihvacen i postovan.

Filip

pre 4 godine

Jedan od novinara je konstatovao da je Novak oduvek bio "onaj treći", koji je pokušavao da se probije i izbori mesto pored Rodžera i Rafe.
"To je bilo baš davno...", kazao je Federer uz osmeh i nastavio: "Morate da pitate ljude na ulici (o tome). Svi znamo koliko je Novak jak i kolko to godina već traje", nastavio je Federer.


Zna i Federer ko je Novak, jos samo botovi da shvate.

drmr

pre 4 godine

Ljudi, nijanse su u pitanju. Sva trojica su GOAT, realno. Da li ste vi svesni, da nema dvojice od ove trojice, jedan bi imao 50 gs titula. Toliko su dominantni. E sad, da bas mora da se izabere jedan, po meni se bitka vodi izmedju Federera i Noleta. Jer Nadal je 12 GS od 18 uzeo na sljaci. Respekt naravno, ali specijalista je za jednu podlogu. Dok Djokovic i Nadal imaji titule na svim podlogama u vecem broju, ok RG po jedan, ali mastersa sa sljake prilicno dosta. Zatim ce se za broj 1 boriti Nole i Fed, tu je Nadal prilicno daleko. Novak ima najvise izgubljenih finala GS. Svi imaju i DAVIS CUP kao i neku od medalja sa OI koje su u principu najnebitnije u ovom sportu. Za mene, Nole je ipak najveci jer ima pozitivan skor protov obojice, ali ipak Federer je sinonim za tenis, cist talenat i elegancija kakvu nikad niko nije imao u igri. Treba biti realan i reci da su druga dvojica ipak radnici, gladijatori. Ne volim prepucavanja i cenim jako svu trojicu, jer su ovu igru podigli na takav nivo da mislim da niko nikad nece prevazici. Kapa dole svoj trojici.

neko bitan.

pre 4 godine

A jadan Rođa,stvarno.Sad nisam snishodljiv,maliciozan.Iskreno mi ga nekako žao.Momčina iz Bazela je početkom 2000-tih bio neko ko je trebalo da bude "najveći od najvećih".Predodređen za najvećeg.Sećam se,dok se Nole još nije ni pojavio(i počeo da melje po ATP turu i dominira svetskom teniskom scenom današnjice)koliko sam gotivio tog tipa Rožera.Stvarno sam mu se divio sa kakvom gracioznošću,lepotom,lakoćom igra tenis.Ikona.I onda dođe momak iz zemlje Srbije,sa brdovitog Balkana...ostalo će biti istorija koju niko,nikada neće prevazići.Jer nivo mentalne snage koji je dostigao Novak Đoković prosto je nemoguće prevazići po poznatim zakonima fizike,psihologije,filozofije.Biće i većih udarača,lepršavijih servis-volej igrača,šljakaša,ali mentalnih gromada neće.Jer Neće se više roditi Rožer Federer,Rafael Nadal i Novak Đoković u jednoj teniskoj eri.I samim tim jedan momak "neustrašivog srca" koji će da izdominira preostalu dvojicu.Prosto,sve će se meriti od vremena pre,za vreme i posle "velike trojke" svetskog tenisa.Pozdrav svim ljudima dobre volje i čistog srca.

Sax

pre 4 godine

Federer je jedini teniser koji je u nekom finalu, a mozda uopste na teniskom mecu osvojio cak 36 gemova, a opet izgubio mec. Prva cetir seta je uzeo po 6 gemova, a peti 12. Ni to nije bilo dovoljno. Za rubriku verovali ili ne :)

zoki71

pre 4 godine

Gospodo posto zivim trenutno u Svajcarskoj upravo sam gledao sportske vesti na njihovom najpopularnijem kanalu SRF gde opisuju mec izmedju Federera i Noleta. Cak i oni isticu da je publika bila navijacki nesnosna na strani Federera i da je Nole casno pobedio. Brine ih to sto se Mole priblizava Federeru po broju grendslem titula. Nesto sam gledao statistiku Federer nije pobedio Noleta na gremdslemu od 2012 godine a Nadal osim RG od 2013. Tazmislite o tome

Delija

pre 4 godine

Novak je u eri Federera i Nadala tj kada se pojavio na teniskoj mapi 2008 od tada o do danas osvojio 16 GS, Rafa 15 a Federer samo 7 i zato ja smatram Novaka za najboljeg ikada.

fortissimo

pre 4 godine

Najkompletniji igraci su Rodzer i Novak. Rafa je kralj sljake. 11 RG. Ali 7 na travi i betonu. Rodzer i Novak imaju po jedan RG ali Rodzer na ostalim podlogama ima 19 a Novak 15 GS. U odnosu na 7 Rafinih sve je jasno. Zato kazem da su oni kompletniji igraci od Rafe. Generalno sva trojica su daleko najbolji igraci u istoriji tenisa. E sada, Novak ima veliku mogucnost jer je najmladji od obojice. Godinu dana mladji od Rafe i 6 od Rodzera. O GOATu je glupo raspravljati dok jos igraju. To je moguce kada zavrse svoju sportsku karujeru. Pisete da je Rodzer osvojio najvise turnira, bio najduze na mestu Br.1, ima najvise GS a 6 godina je stariji od Novaka odnosno 5 od Rafe?? Pa logicno je da je sve to osvojio kada je toliko stariji? Jos takav igrac? Ljudi, stariji je od obojice i to je mnogo godina, mnogo turnira, 20, 24 GS turnira? Koliko je to jos mastersa i ostalih turnira? Nema logike o tome pisati dok ne zavrse svoje karijere. A onda podvuci crtu pa ce sve biti jasno.

srle

pre 4 godine

Federer definitivno ima neku blokadu kad igra protiv Novaka. Nije to sad neka stvar, pobeđivao je Novaka dosta puta na velikim turnirima, ali kad dođe do trenutka da moraš nešto preduzeti u neizvesnoj završnici... Dobijamo po dve propuštene meč lopte i to tri puta na grend slemovima, US Open 2010 i 2011, sada Vimbldon 2019 godine. Razbio je Rafu u polufinalu, očekivalo se da napadne Novaka, uradio je to ali nema hrabrosti protiv Novaka. Da je jednom ili dva puta pa da kažeš imao je sreće Novak, ali tri puta, e to nema veze sa srećom.

Topnik

pre 4 godine

Kakav bre goat, 3 Vimbldonska finala izgubio od Djokovica.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (No1e, 15. jul 2019 18:23)

Nije problem u samom porazu, sa skoro 38 godina poraz protiv puno mlađeg Djokovica nije sramota sam po sebi. Problem je način na koji je on izgubio, i to ne prvi put. Imao je dobiven meč, a prosuo ga je poput nekog amatera. Uvukao mu se Đoković pod kožu, ne voli Federer taj pritisak koji mečevi s njim nose.

Dugo godina je Federer osvajao grand slemove protiv nedoraslih suparnika. Na ovu jaču vrstu pristika koju nose mečevi protiv ravnopravnih protivnika on se nikad nije dovoljno priviknuti. Još kad se uzme u obzir osobni animozitet između njega i Đokovića, time taj pritisak postaj još i veći, očito prevelik.

Djole

pre 4 godine

Jos ovo da napisem

Dame i gospodo,

Rodzer Federer je od 29. do 34. godine verovali ili ne osvojio samo dve grend slem titule

AO 2010.
W 2012.

Sto se dolazi do zakljucka da godine njemu ne predstavljaju ama bas nikakav problem

Covek igra kao deckic i sve bolje i bolje, dal ga kljukaju necim ne znam

Njegov najveci problem je Novak Djokovic

Aj uzdravlje

daulex

pre 4 godine

Ova prica o GOATu je cista glupost.
Sta znaci najbolji svih vremena?
To bi znacilo da bolji nikada nece doci posle ili da kada ga proglase stane vreme...
Smoriste sa tim...

Toliko o tome

pre 4 godine

Federer je od 2010. do danas (9 godina) osvojio samo 4gs, a Novak 15gs. Kakav crni GOAT?
(Neko od normalnih, 15. jul 2019 21:49)

Samo? Koliko si ti osvojio u životu?
Inače za tvoju informaciju, tenis se igrao i pre 2010-e i to jako dobar.
Pitaj Novaka, ko mu je bio teniski idol i zbog kog igrača je počeo da igra tenis.
Dok sva trojica ne završe karijere, nema govora o podvlačenju crte.
Davno je bila 2016-a, kad smo svi ovde pričali da će Novak lagano preteći Federera i Nadala, a onda su usledile dve godine posta.
Ko ti garantuje da opet neće ući u svoju fazu filozofiranja o tenisu, umesto da igra, što reče Vajda.
Nadal će za dve godine imati 20 GS-a najmanje i on je u igri, nikad ga nemojte otpisati, dok se ne penzioniše.
Samo ove godine ima dva finala i 1 GS, još uvek vodi po broju Mastersa iako mu je Novak stalno za apetama, nije to mala stvar.
Dosta toga će se znati posle US Opena i narednog AO.
Ako Novak uzme oba, to je već ozbiljna najava rušenja Federera sa trona.
Do tada, treba uživati u svakom njihovom meču, jer to neće trajati predugo.

popeye

pre 4 godine

Previse se navikao na mlake protivnike i zrebove, gospodske termine po ladovini... da nije tako ne bi ovako dugo trajao negovan i ocuvan. Ovo je jos jedna rutava pesnica po sred nosa i sudar sa realnoscu. Life is a bitch.

Lale gator

pre 4 godine

U glavi ti je blok. 3 X 40:15 i sva tri puta izgubiš. Ispred tebe je bio monolit... nije bio samo 1 udarac. Skratila ti se ruka, nesvesno se podvukao strah... samo je izgledalo da si blizu. Nikad više nećeš imati meč loptu protiv Đokovića.

Sinisa90

pre 4 godine

Svaki naredni gren slem je za Novaka krucijalni...A federer ce cekati priliku da Novak nedje kiksne kako bi mu se otvorio put.Iako ima 38 godina,Federera nema ko pobjediti na gren slemovima,osim eventualno Nadal.Zato Nole mora da igra maksimalno fokusirano i da dolazi do zavrsnice svakog gren slema.Sjetimo se kako je Federer iskoristio situacija kada je Novak pauzirao,ugrabio 3 slema.

Saša

pre 4 godine

Pazi pitanje "da li je Novak rame uz rame sa Rafom i Rodžerom"?! Pa dobro bre ljudi šta je sa vama? Federer kao da hoće da im kaže "lakše malo sa takvim glupostima", bio fer sa komentarima, kulturan.

У страху су велике очи

pre 4 godine

Није тачна та прича о једном или два ударца.Господо Роџер је имао две меч лопте и Ноле је то анулирао,али то није био крај гема и на то се треба фокусирати,значи и тада је Роџеру требало два добра сервиса којих је до тада испаљивао лагано и освојио би титулу.Новак је добио четири поена заредом не два.Тако да драги мој Роџере испољио си бољку солидних играча а не шампиона,та бољка се зове страх од победе,колико год то чудно звучало за једног Федерера.

South Park

pre 4 godine

Da, jedan udarac koji da nije bilo chellengera slavio bi Federer! I čak ne bi ni pocrveneo. Da Bog poživi Chellenger!
(holister, 15. jul 2019 18:38)
Čelendžer je turnir od 250 bodova.

Neverovatno!

pre 4 godine

Aman ljudi, sacekajte da sva trojica zavrse karijeru, pa raspravljajte o GOAT! Pa zamislite da pricamo o najboljem bolidu F1 a ima 15 krugova do kraja trke. Ima li to smisla? Ne mogu da podnesem vise price kako jedan ima vise GS, ali kad je on dolazio na finale, putovao je praznim tramvajem, a nas je morao da se guzva u punom tramvaju i da preseda! Ogadiste sasvim lepu konferenciju za stampu sa dostojanstvenom i gospodskom izjavom Federera. Njih trojice se postuju, a mi bi se pobili da mozemo kao idioti sa fudbalskih stadiona. Mir, ljudi, mir.

drvobradi

pre 4 godine

Uzivajte ljudi jos malo, pustite te budalastine. Sto kazu, u pobedi se ne ponesi, u porazu se ne ponizi. Setite se samo Novakovog pada 2016te, vremena kada su svi videli Rodzera u penziji a Rafu u invalidskoj, a da ce nova generacija da preuzme. Kad ono 2019, i dalje njih trojica peglaju sve ostale. Kada jedan dan ova trojica zavrse karijere, onda cemo da sumiramo i verovatno ce mnogi da prestanu da gledaju tenis, bice besmisleno gledati neke Zvereve, Kirjose ili ko zna kakve likove.

Petar

pre 4 godine

Trenutno Roger je najveci u istoriji tenisa a Novak je najbolji u istoriji tenisa. Ali ako ga Novak prestigne i po GS titulama, sto i hoce, onda ce biti i najbolji i najveci u istoriji tenisa i sa takvim brojem GS titula verovatno i za sva vremena

nešto onako

pre 4 godine

Goat, Goat, Goat.... Sve sami stručnjaci se javljaju da razjasne, zašto je ovaj, a ne onaj... Dajte ljudi uživajte i opustite se... Juče se igrao meč 5 sati, ejjj 5 sati i jedna je loptica odlučila, ali bukvalno jedna... I sad zbog te jedne ili Rafinog ubedljivog Pariza, nekoga proglašavati za najboljeg svih vremena. Kod njih su u pitanju nijanse...
Ljudi uživajte što živimo u eri tri GOAT-a ili tri vanzemaljaca... Da još dugo igraju na ovom nivou, a kad se povuku, može ta priča da se priča...

Zreb

pre 4 godine

Onakav mlak forhend protiv Djokovica, pa cemu se nadas? Da je barem udario kako treba, pa ako pogodi pogodi, a ne na reket Djokovicu kao da je on neki 100 na listi.

Viva Loš Kirjosh

pre 4 godine

Gledajte malo šire, a ne samo što je očigledno. Fed a zatim i Rafa su se pojavili jer je trebalo da se napravi mera po kojoj će da se vidi kolika je Novak teniska gromada. Koliko je doneo magije, perfekcije, kvaliteta, inteligencije i iznad svega mentalne snage u tenis i istovremeno u život uopšte. Da nije bilo Rodje I Rafe, ne bi mogla da se prepozna sva veličina Novaka Djokovica. Ceo vremenski raspored nije se desio slučajno već kao veoma upečatljiva poruka i lekcija kako za tenis kao sport tako i za sve ljude. Tek će zapadni svet da shvati šta mu se dešavalo pred očima, kad se oslobodi sadašnjeg egoizma u kome sve vidi kroz lupu svojih želja. Inače, ovaj razgovor s novinarima, je protekao u fenomenalnoj atmosferi. Rodja se poneo zaista kao vrhunski čovek i profesionalac. Sve što je rekao je bilo vrlo korektno, realno, istinito, dostojno poštovanja.

neko bitan.

pre 4 godine

Niko se ne seća Salieria, tako se, kad sve prođe, niko neće sećati ovog našeg proračunatog robota (bez harizme) što je u stanju da pimpluje po ceo dan bez ikakve lepote, već teniskog Mozarta, gospodara poteza koji ostave bez daha i koji se prepričavaju godinama. Glavu gore, Maestro.
(RF Srbija, 15. jul 2019 18:40)
Ima čuvena "deprozepam terapija" od legendarnog Petra Božovića na youtube,pogledaj batice."dva vinjaka,jedan bromazepam na svaki šes' sati".Hahahaha
Šalu na stranu,ali reći za Novaka Đokovića(kako kažeš našeg) da je robot prebacivač loptice je baš neukusno.Rekao bih da plačeš dok pišeš tako nešto.Ali vidi,sport je to.Oni su ljudi legende i profesionalci.Zato ne tuguj,glavu gore.Po završetku karijere "velike trojke" ići će veliki intervju El maestra Rogera Federera u kome će detaljno da objasni(elaborira) da je Novak "bio" veći i bolji igrač od njega.Samo budi strpljiv još jedno 4-5 godina.Sportski pozdrav.

Rade

pre 4 godine

Najveći gubitnici su oni koji misle da su oni nešto postigli time što je Novak pobedio. Od tog ponosa nema nikakve vajde, pobednike treba koristiti kao uzore za svoj lični napredak.

Djole

pre 4 godine

Znaci nije bitno sto Djokovic redovno dobija Federera na gren slemovima

(10-6) ukupno
(4-1) u finalima
3 puta na njegovom Vimbldonu i protiv 15000 duša

Vec je bitno sto Federer ima 20, od tih 20 samo 2 puta osvojio kada je na putu do titule izbacio Novaka Djokovica

Ako je tako onda vazi

Mislim da su Djokovica jos juce trebali da proglase najboljim ikada i da posalju decka u penziju

A ne da se i dalje lomi i da sustize Federerove titule, koje je Federer osvojio dok ovom jos brkovi nisu poceli da nicaju

Cenim Federera ne isporavam nista, ali bio bi mnogo veci igrac da je bar 4, 5 sezona odigrao sa Samprasom i Agasijem, a on odigrao po 2,3 meca, oni otisli u penziju a lik osvojio 60 titula u medjuvremenu dok su Djokovic i Nadal imali po 16 godinica

bojan

pre 4 godine

Imam utisak da,kao sto se pravila vestacki ta velika 4 sa Marejem,koji je klasa ispod,ako Novak osvoji 20+ GS svi ce reci nije on GOAT nego je ta 3 Goat. E sad,mozda je to pravedno,mozda ne,ali sumnjam da ce mu to priznati ako dodje do toga.

Lane

pre 4 godine

Federer je poslednji put pobedio Djokovica u finalu GS davne 2007. godine. Federer je osvojio 15 GS titula do 2010. godine. Federer je juce igrao maestralno ali on ni ranije nije mogao da se nosi sa Novakom. Ko je od njih dvojice bolji teniser je jasno svakome ko hoce da vidi. Jucerasnja rezultatska neizvesnost je nesumnjivo rezultat ogromnog teniskog kvaliteta Rodzera Federera ali i cinjenice da Djokovic nije bio na 100% svojih kapaciteta. Istina je da Federer jos uvek ima 4 GS vise ali Djokovic ce bez problema dostici taj broj. Federer je svakako ispred Nadala zato sto jeste kompletniji teniser ali Djokovic je iznad obojice. Iza njih ogromna rupa.

Moris

pre 4 godine

Kriterijum za GOATa u open eri treba da bude samo osvojen broj bodova u karijeri, ro je najčistiji i matematički najrealniji pokazatelj.
(trn u oku, 15. jul 2019 18:48)

Ma nemoj da pricas, hoce Djokovic dzabe da gazi Federera i da ima mnogo vise pobeda u finalima, mnogo vise pobeda na grend slemovima itd itd ali Federer da bude goat jer se naosvajao poena dok je igrao sa Bagdatisom i Hjuitom???

Marko

pre 4 godine

Sasa samo posmatrajte kako će se naprasno u naprednih godinu-dve relativizovati priča o GOAT kao najboljem po broju trofeja, jer kako će postajati sve izvesnije da će Djokovic imati najveći broj GS, odjednom ćemo poceti da čitamo kako to nije parametar itd. Živi bili pa videli

box

pre 4 godine

Pogledajte konferenciju pa komentarisite. Svim srcem sam navijao za Novaka to nije sporno ali za razliku od mnogih Novakovih navijaca ne omalovazavam Rodzera koji je ikona ovog sporta i uz Rafu i Noleta najveci ikada. Covek je bio pomalo smoren i razocaran (ipak je izgubio vimblodonsko finale) ali je istovremeno bio i dostojanstven i opusten, a odgovarao je na pitanja tecno na engleskom, francuskom i nemackom. Gospodin i legenda ovog sporta.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Svaka njemu čast ali 3 za redom si izgubio od Novaka.Izgubio si na mec loptu i US open i Wimbledon.Novak će biti za par sezona jedini G.O.A.T.!

Lara

pre 4 godine

Čudesni momak iz Bazela protiv srpske mentalne gromade. Pa ko piše ove vesti za ime boga... Dajte malo normalnosti na ovim stranama ako je ikako moguće!

123

pre 4 godine

Niko se ne seća Salieria, tako se, kad sve prođe, niko neće sećati ovog našeg proračunatog robota (bez harizme) što je u stanju da pimpluje po ceo dan bez ikakve lepote, već teniskog Mozarta, gospodara poteza koji ostave bez daha i koji se prepričavaju godinama. Glavu gore, Maestro.
(RF Srbija, 15. jul 2019 18:40)


Cinjenica je da je Salijeri malo dete prema Mocartu ali vidim da ga se ti secas? Tako je i Rodzer malo dete prema Novaku jer je to Novak dokazao ne samo juce vec i mnogo ranije. 2007. je Rodzer pobedio Novaka na USAO kada je Novak imao 19 godina i to u dva taj breka, jedva a treci set 6-4. Najveci broj pobeda je imao na pocetku Novakove karijere. Ali Novak raste, nema 19 godina i delje Rodzera da je doslo do toga da ima pozitivan skor u medjusobnim susretima. Tek ces i ti i svet upamtiti Novaka za maksimum do 3 naredne godine kada ce Rodzer imati 41.? Mislis da ce jos da igra??Haha..Vidim da imas nocne more ali polako, vreme radi za Novaka..

vlada

pre 4 godine

Problem svih koji igraju protiv Novaka je taj sto znaju da ako ne odigraju savrseno tj najbolje sto znaju, nece pobediti. I tako u svakom trenutku meča = ogroman pritisak koji niko ne moze da izdrzi/odrzi. To je ono kada Fed kaze "odlucio je jedan udarac ali ne znam koji. Vi odaberite". E zbog tih stvari je Novak najbolji. Zna to i Fed ali glupo bi bilo da kaze

orčuša

pre 4 godine

Oduzmite Rafi RG, kolko GS ima? 7?
Tako da, nije ni blizu najboljeg svih vremena. Ostaju Roger i Nole. Definitivno, Nole je najbolji svih vremena. Rafa na šljaci, Nole sveukupno.

karlito

pre 4 godine

Na sledecem Roland Garosu Federer nece imati potrebu da u finalu navija za Novaka protiv Rafe ,bice mu sve jedno ,i jedan i drugi ce imati po 18 G.S.

ccc?

pre 4 godine

Rodzer treba da razmisli zasto od 2008. nije osvojio USAO a osvajao ga je 5 puta?? 11 godima moša? Ejj..To je kao da Novak nikada nebi osvojio AO koji je osvajao 7 puta? A osvojioga je ove godine.

Evans

pre 4 godine

Federer je od 2010. do danas (9 godina) osvojio samo 4gs, a Novak 15gs. Kakav crni GOAT?
(Neko od normalnih, 15. jul 2019 21:49)

Ma nije to bitno, bitno je sto je osvojio 12 dok se Nole nije ni pojavio, to botovi racunaju :)

Moris

pre 4 godine

Trenutno je on GOAT,ne gleda se samo ko je prvi na listi u ovom casu, ali tamo 2022.- drugi poredak
(skarica, 15. jul 2019 18:34)

Us Open
A Open
RG(bice krova sledece godine)
W

Tako da je sledece godine Djokovic G.O.A.T.

pera

pre 4 godine

Ko je goat ne znam, videćemo kad Nadal i Novak završe karijere, ali Federer kojem je na šljaci najveći uspeh u karijeri pobeda nad Novakom 2011 i po čemu će se pamtiti, sigurno nije. Titulu na rolan garosu mu je platio Nike, a zadnjih 10 godina kaska za ovom dvojicom i skuplja koske.. Ako vam je on goat onda.... Tenis.

zbunjen

pre 4 godine

ma cemu uopce tko je najbolji svih vremena,ionako ce za navijace njihov miljenik uvijek biti upravo taj, uzivajmo dok mozemo u necemu s cime se nece moci hvaliti sljedece generacije. Iako sam Noletov fan i ne spavam danima nakon poraza GOAT su sva trojica bez iznimke pa sta god buducnost da!

гандра

pre 4 godine

поправља се федерер - веома коректне изјаве - нема више заједљивих изјава и ниподаштавања - морам да признам да сам пријатно изненађен

Doktor Fuentes

pre 4 godine

Svaka cast Federeru.
Evo kad ja ne znam kako on moze da igra 5 sati u tom ritmu u tim godinama.
Vrijeme me je prevazislo i povlacim se.

slaviša šmigič

pre 4 godine

znamo svi dobro,da je neki drugi igrač federer bi ga počistio sa terena ovako kad se pojavi nole druga je stvar i ivaniševic bi mozda imao koji wimbledon više,da nije bio preko puta stajao sampras u to vreme najbolji igrač.poslednje dve godine više to nije bio stari sampras pa je tako došla i pobeda ivaniševiča isto tako spektakularno protiv sjajnog pat keša u najboljoj igi ivanisevica koju je pokazao u zadnjem mogucem momentu tada sam bas navijao za gorana i bio sretan jer je uspeo u onome sto je zasluzio.

sasa jokic

pre 4 godine

Nije lako, stvarno nije lako, bio je bolji igrac na terenu, a izgubio je. Treba odgovarati na pitanja posle tako (izgubljenog meca). Uglavnom glavni razlog je pogresan izbor udaraca/servisa na mec loptama, ostalo nije bitno.

C i n i k

pre 4 godine

3 taj breka si izgubio. Novak je bio mentalno neverovatan.Igrao je sa 70% od forme ali je opet pobedio i tebe i publiku,prema tome Novak je po meni cudo i primer samodiscipline.

Boske

pre 4 godine

Da, jedan udarac koji da nije bilo chellengera slavio bi Federer! I čak ne bi ni pocrveneo. Da Bog poživi Chellenger! 
(holister, 15. jul 2019 18:38) 
Čelendžer je turnir od 250 bodova.
(South Park, 15. jul 2019 19:54)

Ne, nego od 125.

Stevan

pre 4 godine

Није тачна та прича о једном или два ударца.Господо Роџер је имао две меч лопте и Ноле је то анулирао,али то није био крај гема и на то се треба фокусирати,значи и тада је Роџеру требало два добра сервиса којих је до тада испаљивао лагано и освојио би титулу.Новак је добио четири поена заредом не два.Тако да драги мој Роџере испољио си бољку солидних играча а не шампиона,та бољка се зове страх од победе,колико год то чудно звучало за једног Федерера.
(У страху су велике очи, 15. jul 2019 20:01)

Kad znas sta je boljka jednog Rodzera Federera... znas li onda sta je tvoja boljka?

trn u oku

pre 4 godine

Kriterijum za GOATa u open eri treba da bude samo osvojen broj bodova u karijeri, ro je najčistiji i matematički najrealniji pokazatelj.

zakleti ofkovac

pre 4 godine

Majkl Dzordan je GOAT, a nije najtrofejniji. Otkud to?
(popeye, 15. jul 2019 18:58)

Kosarka=ekipni sport
Tenis=individualni sport

Malo jasnije sada?

adriano_galliani

pre 4 godine

A mi kao da nismo svjesni da cemo imati najboljeg tenisera u istoriji i to tenisera koji je izdominirao u eri Rodzera i Rafe.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Lord, 15. jul 2019 18:19)

Pa kad bi ga menjali za uspeh u fudbalu. Ili makar za gašenje Zvezde ili Partizana. Evo, ja bih voleo da nikada nije bilo Novaka ali da se Zvezda zatvori zbog dugova od 150 miliona evra, koje je država, tj. mi, preuzela.

Tenis nije nešto što uzbuđuje masu već je to ono naše "uspeh u sportovima u kojima se takmiče bogate Zapadne zemlje". Da je ovo stoni-tenis, gde su dobri Kina i slične, nikoga ne bi bilo briga, kakav Karakasović, tu ne možemo da lečimo komplekse od niskog standarda.

Hroničar

pre 4 godine

Ko će i kada Novaka proglasiti za "goata"? Zašto Federer nikad nije bio "goat", a ni Sampras ili Lejver? Da li se čekalo samo na Novaka? Da li naši novinari mogu da nam kažu nešto više o tome - ko bira "goata"? Da li znaju nešto o portalu Ultimate teniss Statitistics", i šta o "goatu" kaže mcekovic@gmail.com, on je saradnik ovog portala. Da li ankete B92 imaju neki, i koliki, značaj u svetu, jer Novak u našoj anketi ima pet puta više glasova nego svi teniseri sveta zajedno.

Nenad

pre 4 godine

Veliki igrač i džentlmen uvek bio i tačka.....mogu neke naše "patriote" da ga ne vole, ali to je prosto tako.....i naravno da neće biti nikada džentlmen kao Novak,koji nagradi extra potez protivnika,aplauzom ili već glasnim BRAVO,ali to je već druga priča......Nole legendo...ti ćeš njih sve preteći, po svemu !!!

Stevan

pre 4 godine

Gledajte malo šire, a ne samo što je očigledno. Fed a zatim i Rafa su se pojavili jer je trebalo da se napravi mera po kojoj će da se vidi kolika je Novak teniska gromada. Koliko je doneo magije, perfekcije, kvaliteta, inteligencije i iznad svega mentalne snage u tenis i istovremeno u život uopšte. Da nije bilo Rodje I Rafe, ne bi mogla da se prepozna sva veličina Novaka Djokovica. Ceo vremenski raspored nije se desio slučajno već kao veoma upečatljiva poruka i lekcija kako za tenis kao sport tako i za sve ljude. Tek će zapadni svet da shvati šta mu se dešavalo pred očima, kad se oslobodi sadašnjeg egoizma u kome sve vidi kroz lupu svojih želja. Inače, ovaj razgovor s novinarima, je protekao u fenomenalnoj atmosferi. Rodja se poneo zaista kao vrhunski čovek i profesionalac. Sve što je rekao je bilo vrlo korektno, realno, istinito, dostojno poštovanja.
(Viva Loš Kirjosh, 15. jul 2019 19:45)

Kako je Federer mogao da se “pojavi” kad je covek mnogo stariji od Novaka i bio je tu mnogo ranije? Ne razumem sta si to hteo da nam porucis.

RF Srbija

pre 4 godine

Niko se ne seća Salieria, tako se, kad sve prođe, niko neće sećati ovog našeg proračunatog robota (bez harizme) što je u stanju da pimpluje po ceo dan bez ikakve lepote, već teniskog Mozarta, gospodara poteza koji ostave bez daha i koji se prepričavaju godinama. Glavu gore, Maestro.

Nole doveo stvari u sklad

pre 4 godine

Vrlo , vrlo korektna izjava - sa merom i poštovanjem.
Isto kao i Noletova .
Sada su došli do nivoa stvarnog poštovanja - iskovanog u duelima.
Svaka čast obojici ( a i trećem - Rafi , jer je i on je na ovom nivou ophodjenja).

Nikola

pre 4 godine

Sva trojica su izuzetni igraci, ali ja nekako oduvek najvise volim Nadala (normalno navijam za Novaka kad igraju njih dvojica), jer kroz sta je prosao i dosao do vrha je zapanjujuce. Imao povredu stopala, rekli da ne moze da se bavi vise tenisom, njemu nike napravi patike za stopalo on nastavi, zbog toga nastradaju mu kolena, on nastavljava i osvaja sve. A bas zbog toga njemu odgovara sljaka jer mu kolena najmanje trpe, iako on od svih podloga najvise voli travu. Zbog toga, a i mnogih drugih stvari za mene je Nadal najbolji teniser svih vremena.

paradaja

pre 4 godine

Sta bi bilo da se igraju dva grend slema na sljaci? Kao sto se igraju na tvrdoj podlozi. Nadal bi imao oko 30 GS. ova druga dvojica su povlasteni po tom pitanju.

kaligula

pre 4 godine

Da su njih dvojica isto godiste,ne bi djokovic imao ni 10GS!
(nikolas.t, 16. jul 2019 09:44)

Hahahahahahaaaa
Najbolji mogući primer kuknjave. Hvala ti za ovaj komentar. Ulepšao si mi dan.

A ustvari si i sam svestan da bi bilo potpuno obrnuto, tj Fekula bi bio sasvim prosečan tenisač. Pusa!

nikos

pre 4 godine

@holister, @South Park
Čelendžer je turnir od 250 bodova.

Čelendžer NE postoji. Postoji Čelindžer. Just for the record. I recite to onom komentatoru neznalici.
ps. od glagola "challenge" a cita se "Čelindž".

RF Srbija

pre 4 godine

Niko se ne seća Salieria, tako se, kad sve prođe, niko neće sećati ovog našeg proračunatog robota (bez harizme) što je u stanju da pimpluje po ceo dan bez ikakve lepote, već teniskog Mozarta, gospodara poteza koji ostave bez daha i koji se prepričavaju godinama. Glavu gore, Maestro.

adriano_galliani

pre 4 godine

A mi kao da nismo svjesni da cemo imati najboljeg tenisera u istoriji i to tenisera koji je izdominirao u eri Rodzera i Rafe.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Lord, 15. jul 2019 18:19)

Pa kad bi ga menjali za uspeh u fudbalu. Ili makar za gašenje Zvezde ili Partizana. Evo, ja bih voleo da nikada nije bilo Novaka ali da se Zvezda zatvori zbog dugova od 150 miliona evra, koje je država, tj. mi, preuzela.

Tenis nije nešto što uzbuđuje masu već je to ono naše "uspeh u sportovima u kojima se takmiče bogate Zapadne zemlje". Da je ovo stoni-tenis, gde su dobri Kina i slične, nikoga ne bi bilo briga, kakav Karakasović, tu ne možemo da lečimo komplekse od niskog standarda.

paradaja

pre 4 godine

Sta bi bilo da se igraju dva grend slema na sljaci? Kao sto se igraju na tvrdoj podlozi. Nadal bi imao oko 30 GS. ova druga dvojica su povlasteni po tom pitanju.

Stevan

pre 4 godine

Није тачна та прича о једном или два ударца.Господо Роџер је имао две меч лопте и Ноле је то анулирао,али то није био крај гема и на то се треба фокусирати,значи и тада је Роџеру требало два добра сервиса којих је до тада испаљивао лагано и освојио би титулу.Новак је добио четири поена заредом не два.Тако да драги мој Роџере испољио си бољку солидних играча а не шампиона,та бољка се зове страх од победе,колико год то чудно звучало за једног Федерера.
(У страху су велике очи, 15. jul 2019 20:01)

Kad znas sta je boljka jednog Rodzera Federera... znas li onda sta je tvoja boljka?

Stevan

pre 4 godine

Gledajte malo šire, a ne samo što je očigledno. Fed a zatim i Rafa su se pojavili jer je trebalo da se napravi mera po kojoj će da se vidi kolika je Novak teniska gromada. Koliko je doneo magije, perfekcije, kvaliteta, inteligencije i iznad svega mentalne snage u tenis i istovremeno u život uopšte. Da nije bilo Rodje I Rafe, ne bi mogla da se prepozna sva veličina Novaka Djokovica. Ceo vremenski raspored nije se desio slučajno već kao veoma upečatljiva poruka i lekcija kako za tenis kao sport tako i za sve ljude. Tek će zapadni svet da shvati šta mu se dešavalo pred očima, kad se oslobodi sadašnjeg egoizma u kome sve vidi kroz lupu svojih želja. Inače, ovaj razgovor s novinarima, je protekao u fenomenalnoj atmosferi. Rodja se poneo zaista kao vrhunski čovek i profesionalac. Sve što je rekao je bilo vrlo korektno, realno, istinito, dostojno poštovanja.
(Viva Loš Kirjosh, 15. jul 2019 19:45)

Kako je Federer mogao da se “pojavi” kad je covek mnogo stariji od Novaka i bio je tu mnogo ranije? Ne razumem sta si to hteo da nam porucis.

Nikola

pre 4 godine

Sva trojica su izuzetni igraci, ali ja nekako oduvek najvise volim Nadala (normalno navijam za Novaka kad igraju njih dvojica), jer kroz sta je prosao i dosao do vrha je zapanjujuce. Imao povredu stopala, rekli da ne moze da se bavi vise tenisom, njemu nike napravi patike za stopalo on nastavi, zbog toga nastradaju mu kolena, on nastavljava i osvaja sve. A bas zbog toga njemu odgovara sljaka jer mu kolena najmanje trpe, iako on od svih podloga najvise voli travu. Zbog toga, a i mnogih drugih stvari za mene je Nadal najbolji teniser svih vremena.

Djole

pre 4 godine

Da li je realno da neko ovde uporedjuje statistiku i titule Federera i Djokovica

Alo ljudi Federer je stariji 6 godina, 24 grend slemova viska, preko 70 Atp turnira vise u karijeri alo osvestite se vise

Federer imao 12 grend slemova i 60 Atp titula vise u trenutku kada Djokovic podize prvi Australian Open 2008.

Federer u poslednjih 10godina ima 5 grend slemova, 3 je osvojio 2016. i 2017. kada se Djokovic mucio sa laktom, Djokovic se vraca prosle godine i osvaja 4 od 5 grend slemova

Djokovic je previse dobar za Federera, utuvite to vise jednom za sva vremena, Federer je odigrao najbolji mec u poslednjih 10 godina i izgubio od Djokovica koji je bio na 70%, to je i slep video koliko je Djokovic lose igrao

Da su Federer i Djokovic isto godiste, Federer bi imao 5 grend slemova u krarijeri, lik 10 godina gleda u ledja Djokovicu i vi i dalje pricate o njemu

Po*erem vam se vise na 20 grend slem titule, imace ih Novak 25 kad zavrsi karijeru

nikos

pre 4 godine

@holister, @South Park
Čelendžer je turnir od 250 bodova.

Čelendžer NE postoji. Postoji Čelindžer. Just for the record. I recite to onom komentatoru neznalici.
ps. od glagola "challenge" a cita se "Čelindž".

Rade

pre 4 godine

Najveći gubitnici su oni koji misle da su oni nešto postigli time što je Novak pobedio. Od tog ponosa nema nikakve vajde, pobednike treba koristiti kao uzore za svoj lični napredak.

trn u oku

pre 4 godine

Kriterijum za GOATa u open eri treba da bude samo osvojen broj bodova u karijeri, ro je najčistiji i matematički najrealniji pokazatelj.

Zreb

pre 4 godine

Onakav mlak forhend protiv Djokovica, pa cemu se nadas? Da je barem udario kako treba, pa ako pogodi pogodi, a ne na reket Djokovicu kao da je on neki 100 na listi.

daulex

pre 4 godine

Ova prica o GOATu je cista glupost.
Sta znaci najbolji svih vremena?
To bi znacilo da bolji nikada nece doci posle ili da kada ga proglase stane vreme...
Smoriste sa tim...

Lord

pre 4 godine

Kako je RF promjenio plocu, svaka izvaja o Novaku je puna strahopostovanja.
A mi kao da nismo svjesni da cemo imati najboljeg tenisera u istoriji i to tenisera koji je izdominirao u eri Rodzera i Rafe.

Toliko o tome

pre 4 godine

Federer je od 2010. do danas (9 godina) osvojio samo 4gs, a Novak 15gs. Kakav crni GOAT?
(Neko od normalnih, 15. jul 2019 21:49)

Samo? Koliko si ti osvojio u životu?
Inače za tvoju informaciju, tenis se igrao i pre 2010-e i to jako dobar.
Pitaj Novaka, ko mu je bio teniski idol i zbog kog igrača je počeo da igra tenis.
Dok sva trojica ne završe karijere, nema govora o podvlačenju crte.
Davno je bila 2016-a, kad smo svi ovde pričali da će Novak lagano preteći Federera i Nadala, a onda su usledile dve godine posta.
Ko ti garantuje da opet neće ući u svoju fazu filozofiranja o tenisu, umesto da igra, što reče Vajda.
Nadal će za dve godine imati 20 GS-a najmanje i on je u igri, nikad ga nemojte otpisati, dok se ne penzioniše.
Samo ove godine ima dva finala i 1 GS, još uvek vodi po broju Mastersa iako mu je Novak stalno za apetama, nije to mala stvar.
Dosta toga će se znati posle US Opena i narednog AO.
Ako Novak uzme oba, to je već ozbiljna najava rušenja Federera sa trona.
Do tada, treba uživati u svakom njihovom meču, jer to neće trajati predugo.

orčuša

pre 4 godine

Oduzmite Rafi RG, kolko GS ima? 7?
Tako da, nije ni blizu najboljeg svih vremena. Ostaju Roger i Nole. Definitivno, Nole je najbolji svih vremena. Rafa na šljaci, Nole sveukupno.

pera

pre 4 godine

Ko je goat ne znam, videćemo kad Nadal i Novak završe karijere, ali Federer kojem je na šljaci najveći uspeh u karijeri pobeda nad Novakom 2011 i po čemu će se pamtiti, sigurno nije. Titulu na rolan garosu mu je platio Nike, a zadnjih 10 godina kaska za ovom dvojicom i skuplja koske.. Ako vam je on goat onda.... Tenis.

Hotelijer

pre 4 godine

Niko se ne seća Salieria, tako se, kad sve prođe, niko neće sećati ovog našeg proračunatog robota (bez harizme) što je u stanju da pimpluje po ceo dan bez ikakve lepote, već teniskog Mozarta, gospodara poteza koji ostave bez daha i koji se prepričavaju godinama. Glavu gore, Maestro.
(RF Srbija, 15. jul 2019 18:40)
Gledao turnir u Dubaiju prosle godine, gledam Indijce sa kacketima RF pored sebe kako se loze kao da su Svajcarci i mislim se u sebi, cool nasi ljudi nisi takvi. Otvorim komentar i vidim Indijskog paora medju Srbima, sigurno si kupio kacket i ponosno setas kroz kraj. Sinoc gledam finale u pabu u Dubaiju i mnogo lep osecaj kad gledam ujedinjene nacije oko mene kako placu dok ponosno slavim mog Noleta i kako me ljubomorno gledaju. To je moj Nole, sugradjanin i zemljak.Nemoj da si wannabe, budi to sto jesi i tada si prihvacen i postovan.

Hroničar

pre 4 godine

Ko će i kada Novaka proglasiti za "goata"? Zašto Federer nikad nije bio "goat", a ni Sampras ili Lejver? Da li se čekalo samo na Novaka? Da li naši novinari mogu da nam kažu nešto više o tome - ko bira "goata"? Da li znaju nešto o portalu Ultimate teniss Statitistics", i šta o "goatu" kaže mcekovic@gmail.com, on je saradnik ovog portala. Da li ankete B92 imaju neki, i koliki, značaj u svetu, jer Novak u našoj anketi ima pet puta više glasova nego svi teniseri sveta zajedno.

Evans

pre 4 godine

Federer je od 2010. do danas (9 godina) osvojio samo 4gs, a Novak 15gs. Kakav crni GOAT?
(Neko od normalnih, 15. jul 2019 21:49)

Ma nije to bitno, bitno je sto je osvojio 12 dok se Nole nije ni pojavio, to botovi racunaju :)

drmr

pre 4 godine

Ljudi, nijanse su u pitanju. Sva trojica su GOAT, realno. Da li ste vi svesni, da nema dvojice od ove trojice, jedan bi imao 50 gs titula. Toliko su dominantni. E sad, da bas mora da se izabere jedan, po meni se bitka vodi izmedju Federera i Noleta. Jer Nadal je 12 GS od 18 uzeo na sljaci. Respekt naravno, ali specijalista je za jednu podlogu. Dok Djokovic i Nadal imaji titule na svim podlogama u vecem broju, ok RG po jedan, ali mastersa sa sljake prilicno dosta. Zatim ce se za broj 1 boriti Nole i Fed, tu je Nadal prilicno daleko. Novak ima najvise izgubljenih finala GS. Svi imaju i DAVIS CUP kao i neku od medalja sa OI koje su u principu najnebitnije u ovom sportu. Za mene, Nole je ipak najveci jer ima pozitivan skor protov obojice, ali ipak Federer je sinonim za tenis, cist talenat i elegancija kakvu nikad niko nije imao u igri. Treba biti realan i reci da su druga dvojica ipak radnici, gladijatori. Ne volim prepucavanja i cenim jako svu trojicu, jer su ovu igru podigli na takav nivo da mislim da niko nikad nece prevazici. Kapa dole svoj trojici.

Lale gator

pre 4 godine

U glavi ti je blok. 3 X 40:15 i sva tri puta izgubiš. Ispred tebe je bio monolit... nije bio samo 1 udarac. Skratila ti se ruka, nesvesno se podvukao strah... samo je izgledalo da si blizu. Nikad više nećeš imati meč loptu protiv Đokovića.

Delija

pre 4 godine

Novak je u eri Federera i Nadala tj kada se pojavio na teniskoj mapi 2008 od tada o do danas osvojio 16 GS, Rafa 15 a Federer samo 7 i zato ja smatram Novaka za najboljeg ikada.

У страху су велике очи

pre 4 godine

Није тачна та прича о једном или два ударца.Господо Роџер је имао две меч лопте и Ноле је то анулирао,али то није био крај гема и на то се треба фокусирати,значи и тада је Роџеру требало два добра сервиса којих је до тада испаљивао лагано и освојио би титулу.Новак је добио четири поена заредом не два.Тако да драги мој Роџере испољио си бољку солидних играча а не шампиона,та бољка се зове страх од победе,колико год то чудно звучало за једног Федерера.

South Park

pre 4 godine

Da, jedan udarac koji da nije bilo chellengera slavio bi Federer! I čak ne bi ni pocrveneo. Da Bog poživi Chellenger!
(holister, 15. jul 2019 18:38)
Čelendžer je turnir od 250 bodova.

fortissimo

pre 4 godine

Najkompletniji igraci su Rodzer i Novak. Rafa je kralj sljake. 11 RG. Ali 7 na travi i betonu. Rodzer i Novak imaju po jedan RG ali Rodzer na ostalim podlogama ima 19 a Novak 15 GS. U odnosu na 7 Rafinih sve je jasno. Zato kazem da su oni kompletniji igraci od Rafe. Generalno sva trojica su daleko najbolji igraci u istoriji tenisa. E sada, Novak ima veliku mogucnost jer je najmladji od obojice. Godinu dana mladji od Rafe i 6 od Rodzera. O GOATu je glupo raspravljati dok jos igraju. To je moguce kada zavrse svoju sportsku karujeru. Pisete da je Rodzer osvojio najvise turnira, bio najduze na mestu Br.1, ima najvise GS a 6 godina je stariji od Novaka odnosno 5 od Rafe?? Pa logicno je da je sve to osvojio kada je toliko stariji? Jos takav igrac? Ljudi, stariji je od obojice i to je mnogo godina, mnogo turnira, 20, 24 GS turnira? Koliko je to jos mastersa i ostalih turnira? Nema logike o tome pisati dok ne zavrse svoje karijere. A onda podvuci crtu pa ce sve biti jasno.

Topnik

pre 4 godine

Kakav bre goat, 3 Vimbldonska finala izgubio od Djokovica.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (No1e, 15. jul 2019 18:23)

Nije problem u samom porazu, sa skoro 38 godina poraz protiv puno mlađeg Djokovica nije sramota sam po sebi. Problem je način na koji je on izgubio, i to ne prvi put. Imao je dobiven meč, a prosuo ga je poput nekog amatera. Uvukao mu se Đoković pod kožu, ne voli Federer taj pritisak koji mečevi s njim nose.

Dugo godina je Federer osvajao grand slemove protiv nedoraslih suparnika. Na ovu jaču vrstu pristika koju nose mečevi protiv ravnopravnih protivnika on se nikad nije dovoljno priviknuti. Još kad se uzme u obzir osobni animozitet između njega i Đokovića, time taj pritisak postaj još i veći, očito prevelik.

Djole

pre 4 godine

Znaci nije bitno sto Djokovic redovno dobija Federera na gren slemovima

(10-6) ukupno
(4-1) u finalima
3 puta na njegovom Vimbldonu i protiv 15000 duša

Vec je bitno sto Federer ima 20, od tih 20 samo 2 puta osvojio kada je na putu do titule izbacio Novaka Djokovica

Ako je tako onda vazi

Mislim da su Djokovica jos juce trebali da proglase najboljim ikada i da posalju decka u penziju

A ne da se i dalje lomi i da sustize Federerove titule, koje je Federer osvojio dok ovom jos brkovi nisu poceli da nicaju

Cenim Federera ne isporavam nista, ali bio bi mnogo veci igrac da je bar 4, 5 sezona odigrao sa Samprasom i Agasijem, a on odigrao po 2,3 meca, oni otisli u penziju a lik osvojio 60 titula u medjuvremenu dok su Djokovic i Nadal imali po 16 godinica

slaviša šmigič

pre 4 godine

znamo svi dobro,da je neki drugi igrač federer bi ga počistio sa terena ovako kad se pojavi nole druga je stvar i ivaniševic bi mozda imao koji wimbledon više,da nije bio preko puta stajao sampras u to vreme najbolji igrač.poslednje dve godine više to nije bio stari sampras pa je tako došla i pobeda ivaniševiča isto tako spektakularno protiv sjajnog pat keša u najboljoj igi ivanisevica koju je pokazao u zadnjem mogucem momentu tada sam bas navijao za gorana i bio sretan jer je uspeo u onome sto je zasluzio.

popeye

pre 4 godine

Previse se navikao na mlake protivnike i zrebove, gospodske termine po ladovini... da nije tako ne bi ovako dugo trajao negovan i ocuvan. Ovo je jos jedna rutava pesnica po sred nosa i sudar sa realnoscu. Life is a bitch.

sasa jokic

pre 4 godine

Nije lako, stvarno nije lako, bio je bolji igrac na terenu, a izgubio je. Treba odgovarati na pitanja posle tako (izgubljenog meca). Uglavnom glavni razlog je pogresan izbor udaraca/servisa na mec loptama, ostalo nije bitno.

Sinisa90

pre 4 godine

Svaki naredni gren slem je za Novaka krucijalni...A federer ce cekati priliku da Novak nedje kiksne kako bi mu se otvorio put.Iako ima 38 godina,Federera nema ko pobjediti na gren slemovima,osim eventualno Nadal.Zato Nole mora da igra maksimalno fokusirano i da dolazi do zavrsnice svakog gren slema.Sjetimo se kako je Federer iskoristio situacija kada je Novak pauzirao,ugrabio 3 slema.

Sax

pre 4 godine

Federer je jedini teniser koji je u nekom finalu, a mozda uopste na teniskom mecu osvojio cak 36 gemova, a opet izgubio mec. Prva cetir seta je uzeo po 6 gemova, a peti 12. Ni to nije bilo dovoljno. Za rubriku verovali ili ne :)

Neverovatno!

pre 4 godine

Aman ljudi, sacekajte da sva trojica zavrse karijeru, pa raspravljajte o GOAT! Pa zamislite da pricamo o najboljem bolidu F1 a ima 15 krugova do kraja trke. Ima li to smisla? Ne mogu da podnesem vise price kako jedan ima vise GS, ali kad je on dolazio na finale, putovao je praznim tramvajem, a nas je morao da se guzva u punom tramvaju i da preseda! Ogadiste sasvim lepu konferenciju za stampu sa dostojanstvenom i gospodskom izjavom Federera. Njih trojice se postuju, a mi bi se pobili da mozemo kao idioti sa fudbalskih stadiona. Mir, ljudi, mir.

Petar

pre 4 godine

Trenutno Roger je najveci u istoriji tenisa a Novak je najbolji u istoriji tenisa. Ali ako ga Novak prestigne i po GS titulama, sto i hoce, onda ce biti i najbolji i najveci u istoriji tenisa i sa takvim brojem GS titula verovatno i za sva vremena

neko bitan.

pre 4 godine

A jadan Rođa,stvarno.Sad nisam snishodljiv,maliciozan.Iskreno mi ga nekako žao.Momčina iz Bazela je početkom 2000-tih bio neko ko je trebalo da bude "najveći od najvećih".Predodređen za najvećeg.Sećam se,dok se Nole još nije ni pojavio(i počeo da melje po ATP turu i dominira svetskom teniskom scenom današnjice)koliko sam gotivio tog tipa Rožera.Stvarno sam mu se divio sa kakvom gracioznošću,lepotom,lakoćom igra tenis.Ikona.I onda dođe momak iz zemlje Srbije,sa brdovitog Balkana...ostalo će biti istorija koju niko,nikada neće prevazići.Jer nivo mentalne snage koji je dostigao Novak Đoković prosto je nemoguće prevazići po poznatim zakonima fizike,psihologije,filozofije.Biće i većih udarača,lepršavijih servis-volej igrača,šljakaša,ali mentalnih gromada neće.Jer Neće se više roditi Rožer Federer,Rafael Nadal i Novak Đoković u jednoj teniskoj eri.I samim tim jedan momak "neustrašivog srca" koji će da izdominira preostalu dvojicu.Prosto,sve će se meriti od vremena pre,za vreme i posle "velike trojke" svetskog tenisa.Pozdrav svim ljudima dobre volje i čistog srca.

Moris

pre 4 godine

Kriterijum za GOATa u open eri treba da bude samo osvojen broj bodova u karijeri, ro je najčistiji i matematički najrealniji pokazatelj.
(trn u oku, 15. jul 2019 18:48)

Ma nemoj da pricas, hoce Djokovic dzabe da gazi Federera i da ima mnogo vise pobeda u finalima, mnogo vise pobeda na grend slemovima itd itd ali Federer da bude goat jer se naosvajao poena dok je igrao sa Bagdatisom i Hjuitom???

Lane

pre 4 godine

Federer je poslednji put pobedio Djokovica u finalu GS davne 2007. godine. Federer je osvojio 15 GS titula do 2010. godine. Federer je juce igrao maestralno ali on ni ranije nije mogao da se nosi sa Novakom. Ko je od njih dvojice bolji teniser je jasno svakome ko hoce da vidi. Jucerasnja rezultatska neizvesnost je nesumnjivo rezultat ogromnog teniskog kvaliteta Rodzera Federera ali i cinjenice da Djokovic nije bio na 100% svojih kapaciteta. Istina je da Federer jos uvek ima 4 GS vise ali Djokovic ce bez problema dostici taj broj. Federer je svakako ispred Nadala zato sto jeste kompletniji teniser ali Djokovic je iznad obojice. Iza njih ogromna rupa.

zoki71

pre 4 godine

Gospodo posto zivim trenutno u Svajcarskoj upravo sam gledao sportske vesti na njihovom najpopularnijem kanalu SRF gde opisuju mec izmedju Federera i Noleta. Cak i oni isticu da je publika bila navijacki nesnosna na strani Federera i da je Nole casno pobedio. Brine ih to sto se Mole priblizava Federeru po broju grendslem titula. Nesto sam gledao statistiku Federer nije pobedio Noleta na gremdslemu od 2012 godine a Nadal osim RG od 2013. Tazmislite o tome

Viva Loš Kirjosh

pre 4 godine

Gledajte malo šire, a ne samo što je očigledno. Fed a zatim i Rafa su se pojavili jer je trebalo da se napravi mera po kojoj će da se vidi kolika je Novak teniska gromada. Koliko je doneo magije, perfekcije, kvaliteta, inteligencije i iznad svega mentalne snage u tenis i istovremeno u život uopšte. Da nije bilo Rodje I Rafe, ne bi mogla da se prepozna sva veličina Novaka Djokovica. Ceo vremenski raspored nije se desio slučajno već kao veoma upečatljiva poruka i lekcija kako za tenis kao sport tako i za sve ljude. Tek će zapadni svet da shvati šta mu se dešavalo pred očima, kad se oslobodi sadašnjeg egoizma u kome sve vidi kroz lupu svojih želja. Inače, ovaj razgovor s novinarima, je protekao u fenomenalnoj atmosferi. Rodja se poneo zaista kao vrhunski čovek i profesionalac. Sve što je rekao je bilo vrlo korektno, realno, istinito, dostojno poštovanja.

Lara

pre 4 godine

Čudesni momak iz Bazela protiv srpske mentalne gromade. Pa ko piše ove vesti za ime boga... Dajte malo normalnosti na ovim stranama ako je ikako moguće!

Nenad

pre 4 godine

Veliki igrač i džentlmen uvek bio i tačka.....mogu neke naše "patriote" da ga ne vole, ali to je prosto tako.....i naravno da neće biti nikada džentlmen kao Novak,koji nagradi extra potez protivnika,aplauzom ili već glasnim BRAVO,ali to je već druga priča......Nole legendo...ti ćeš njih sve preteći, po svemu !!!

Moris

pre 4 godine

Trenutno je on GOAT,ne gleda se samo ko je prvi na listi u ovom casu, ali tamo 2022.- drugi poredak
(skarica, 15. jul 2019 18:34)

Us Open
A Open
RG(bice krova sledece godine)
W

Tako da je sledece godine Djokovic G.O.A.T.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Svaka njemu čast ali 3 za redom si izgubio od Novaka.Izgubio si na mec loptu i US open i Wimbledon.Novak će biti za par sezona jedini G.O.A.T.!

nešto onako

pre 4 godine

Goat, Goat, Goat.... Sve sami stručnjaci se javljaju da razjasne, zašto je ovaj, a ne onaj... Dajte ljudi uživajte i opustite se... Juče se igrao meč 5 sati, ejjj 5 sati i jedna je loptica odlučila, ali bukvalno jedna... I sad zbog te jedne ili Rafinog ubedljivog Pariza, nekoga proglašavati za najboljeg svih vremena. Kod njih su u pitanju nijanse...
Ljudi uživajte što živimo u eri tri GOAT-a ili tri vanzemaljaca... Da još dugo igraju na ovom nivou, a kad se povuku, može ta priča da se priča...

Djole

pre 4 godine

Jos ovo da napisem

Dame i gospodo,

Rodzer Federer je od 29. do 34. godine verovali ili ne osvojio samo dve grend slem titule

AO 2010.
W 2012.

Sto se dolazi do zakljucka da godine njemu ne predstavljaju ama bas nikakav problem

Covek igra kao deckic i sve bolje i bolje, dal ga kljukaju necim ne znam

Njegov najveci problem je Novak Djokovic

Aj uzdravlje

neko bitan.

pre 4 godine

Niko se ne seća Salieria, tako se, kad sve prođe, niko neće sećati ovog našeg proračunatog robota (bez harizme) što je u stanju da pimpluje po ceo dan bez ikakve lepote, već teniskog Mozarta, gospodara poteza koji ostave bez daha i koji se prepričavaju godinama. Glavu gore, Maestro.
(RF Srbija, 15. jul 2019 18:40)
Ima čuvena "deprozepam terapija" od legendarnog Petra Božovića na youtube,pogledaj batice."dva vinjaka,jedan bromazepam na svaki šes' sati".Hahahaha
Šalu na stranu,ali reći za Novaka Đokovića(kako kažeš našeg) da je robot prebacivač loptice je baš neukusno.Rekao bih da plačeš dok pišeš tako nešto.Ali vidi,sport je to.Oni su ljudi legende i profesionalci.Zato ne tuguj,glavu gore.Po završetku karijere "velike trojke" ići će veliki intervju El maestra Rogera Federera u kome će detaljno da objasni(elaborira) da je Novak "bio" veći i bolji igrač od njega.Samo budi strpljiv još jedno 4-5 godina.Sportski pozdrav.

box

pre 4 godine

Pogledajte konferenciju pa komentarisite. Svim srcem sam navijao za Novaka to nije sporno ali za razliku od mnogih Novakovih navijaca ne omalovazavam Rodzera koji je ikona ovog sporta i uz Rafu i Noleta najveci ikada. Covek je bio pomalo smoren i razocaran (ipak je izgubio vimblodonsko finale) ali je istovremeno bio i dostojanstven i opusten, a odgovarao je na pitanja tecno na engleskom, francuskom i nemackom. Gospodin i legenda ovog sporta.

Filip

pre 4 godine

Jedan od novinara je konstatovao da je Novak oduvek bio "onaj treći", koji je pokušavao da se probije i izbori mesto pored Rodžera i Rafe.
"To je bilo baš davno...", kazao je Federer uz osmeh i nastavio: "Morate da pitate ljude na ulici (o tome). Svi znamo koliko je Novak jak i kolko to godina već traje", nastavio je Federer.


Zna i Federer ko je Novak, jos samo botovi da shvate.

123

pre 4 godine

Niko se ne seća Salieria, tako se, kad sve prođe, niko neće sećati ovog našeg proračunatog robota (bez harizme) što je u stanju da pimpluje po ceo dan bez ikakve lepote, već teniskog Mozarta, gospodara poteza koji ostave bez daha i koji se prepričavaju godinama. Glavu gore, Maestro.
(RF Srbija, 15. jul 2019 18:40)


Cinjenica je da je Salijeri malo dete prema Mocartu ali vidim da ga se ti secas? Tako je i Rodzer malo dete prema Novaku jer je to Novak dokazao ne samo juce vec i mnogo ranije. 2007. je Rodzer pobedio Novaka na USAO kada je Novak imao 19 godina i to u dva taj breka, jedva a treci set 6-4. Najveci broj pobeda je imao na pocetku Novakove karijere. Ali Novak raste, nema 19 godina i delje Rodzera da je doslo do toga da ima pozitivan skor u medjusobnim susretima. Tek ces i ti i svet upamtiti Novaka za maksimum do 3 naredne godine kada ce Rodzer imati 41.? Mislis da ce jos da igra??Haha..Vidim da imas nocne more ali polako, vreme radi za Novaka..

bojan

pre 4 godine

Imam utisak da,kao sto se pravila vestacki ta velika 4 sa Marejem,koji je klasa ispod,ako Novak osvoji 20+ GS svi ce reci nije on GOAT nego je ta 3 Goat. E sad,mozda je to pravedno,mozda ne,ali sumnjam da ce mu to priznati ako dodje do toga.

srle

pre 4 godine

Federer definitivno ima neku blokadu kad igra protiv Novaka. Nije to sad neka stvar, pobeđivao je Novaka dosta puta na velikim turnirima, ali kad dođe do trenutka da moraš nešto preduzeti u neizvesnoj završnici... Dobijamo po dve propuštene meč lopte i to tri puta na grend slemovima, US Open 2010 i 2011, sada Vimbldon 2019 godine. Razbio je Rafu u polufinalu, očekivalo se da napadne Novaka, uradio je to ali nema hrabrosti protiv Novaka. Da je jednom ili dva puta pa da kažeš imao je sreće Novak, ali tri puta, e to nema veze sa srećom.

ccc?

pre 4 godine

Rodzer treba da razmisli zasto od 2008. nije osvojio USAO a osvajao ga je 5 puta?? 11 godima moša? Ejj..To je kao da Novak nikada nebi osvojio AO koji je osvajao 7 puta? A osvojioga je ove godine.

Marko

pre 4 godine

Sasa samo posmatrajte kako će se naprasno u naprednih godinu-dve relativizovati priča o GOAT kao najboljem po broju trofeja, jer kako će postajati sve izvesnije da će Djokovic imati najveći broj GS, odjednom ćemo poceti da čitamo kako to nije parametar itd. Živi bili pa videli

Doktor Fuentes

pre 4 godine

Svaka cast Federeru.
Evo kad ja ne znam kako on moze da igra 5 sati u tom ritmu u tim godinama.
Vrijeme me je prevazislo i povlacim se.

zakleti ofkovac

pre 4 godine

Majkl Dzordan je GOAT, a nije najtrofejniji. Otkud to?
(popeye, 15. jul 2019 18:58)

Kosarka=ekipni sport
Tenis=individualni sport

Malo jasnije sada?

karlito

pre 4 godine

Na sledecem Roland Garosu Federer nece imati potrebu da u finalu navija za Novaka protiv Rafe ,bice mu sve jedno ,i jedan i drugi ce imati po 18 G.S.

zbunjen

pre 4 godine

ma cemu uopce tko je najbolji svih vremena,ionako ce za navijace njihov miljenik uvijek biti upravo taj, uzivajmo dok mozemo u necemu s cime se nece moci hvaliti sljedece generacije. Iako sam Noletov fan i ne spavam danima nakon poraza GOAT su sva trojica bez iznimke pa sta god buducnost da!

C i n i k

pre 4 godine

3 taj breka si izgubio. Novak je bio mentalno neverovatan.Igrao je sa 70% od forme ali je opet pobedio i tebe i publiku,prema tome Novak je po meni cudo i primer samodiscipline.

Saša

pre 4 godine

Pazi pitanje "da li je Novak rame uz rame sa Rafom i Rodžerom"?! Pa dobro bre ljudi šta je sa vama? Federer kao da hoće da im kaže "lakše malo sa takvim glupostima", bio fer sa komentarima, kulturan.

kaligula

pre 4 godine

Da su njih dvojica isto godiste,ne bi djokovic imao ni 10GS!
(nikolas.t, 16. jul 2019 09:44)

Hahahahahahaaaa
Najbolji mogući primer kuknjave. Hvala ti za ovaj komentar. Ulepšao si mi dan.

A ustvari si i sam svestan da bi bilo potpuno obrnuto, tj Fekula bi bio sasvim prosečan tenisač. Pusa!

гандра

pre 4 godine

поправља се федерер - веома коректне изјаве - нема више заједљивих изјава и ниподаштавања - морам да признам да сам пријатно изненађен

Boske

pre 4 godine

Da, jedan udarac koji da nije bilo chellengera slavio bi Federer! I čak ne bi ni pocrveneo. Da Bog poživi Chellenger! 
(holister, 15. jul 2019 18:38) 
Čelendžer je turnir od 250 bodova.
(South Park, 15. jul 2019 19:54)

Ne, nego od 125.

vlada

pre 4 godine

Problem svih koji igraju protiv Novaka je taj sto znaju da ako ne odigraju savrseno tj najbolje sto znaju, nece pobediti. I tako u svakom trenutku meča = ogroman pritisak koji niko ne moze da izdrzi/odrzi. To je ono kada Fed kaze "odlucio je jedan udarac ali ne znam koji. Vi odaberite". E zbog tih stvari je Novak najbolji. Zna to i Fed ali glupo bi bilo da kaze

drvobradi

pre 4 godine

Uzivajte ljudi jos malo, pustite te budalastine. Sto kazu, u pobedi se ne ponesi, u porazu se ne ponizi. Setite se samo Novakovog pada 2016te, vremena kada su svi videli Rodzera u penziji a Rafu u invalidskoj, a da ce nova generacija da preuzme. Kad ono 2019, i dalje njih trojica peglaju sve ostale. Kada jedan dan ova trojica zavrse karijere, onda cemo da sumiramo i verovatno ce mnogi da prestanu da gledaju tenis, bice besmisleno gledati neke Zvereve, Kirjose ili ko zna kakve likove.

Nole doveo stvari u sklad

pre 4 godine

Vrlo , vrlo korektna izjava - sa merom i poštovanjem.
Isto kao i Noletova .
Sada su došli do nivoa stvarnog poštovanja - iskovanog u duelima.
Svaka čast obojici ( a i trećem - Rafi , jer je i on je na ovom nivou ophodjenja).