- Komentari -
  1. @dr. Roddick Kao što sam rekao, besmisleno je pričati dalje na tu temu. Ali avaj... Koja god pesma da se peva, vi ćete svirati jednu te istu melodiju. Da ste dobro pročitali ono što sam napisao videli biste da nikoga ne postavljam naspram nikoga. Naprotiv, naveo sam da je svaki uspeh zaslužen, i to sa razlogom. Svaki igrač koji je došao do finala ili osvojio turnir je to i zaslužio. Roddick, Gonsales, Bagdatis, Hewitt, Soderling, Murray, Ćirić, Wawrinka, Del Potro, Nadal, Federer pa i Novak Đoković. Kada bismo samo mogli da uživamo u nadmetanju ovih sportista u ovoj divnoj igri dok još traje, a ostaviti mržnju, zavist, nepoštovanje i ostalo po strani.
     (Mlađi pametnjaković, 20. jul 2018 00:12)

    # Link komentara

  2. @ "Koliko se secam pre pocetka Vimbldona, ovaj gospodin nije uopste napomenuo da ce Novak biti pobednik!?"...
    (bradina, 19. jul 2018 20:32)


    Ne secas se dobro. Predvideo je da ce finale igrati RF - Novak.
    (Izjave tog gospodina pratim, jer poznaje tenis, 20. jul 2018 00:03)

    # Link komentara

  3. Dodik nije ni na nivou Vavrinke, a kamoli Mareja. Njemu je najsličniji Hjuit još jedna RF mušterija dok se nisu pojavili pravi rivali... Inače, Dodik ima bolji bilans sa Novakom isključivo zbog toga što je rano prestao da igra!
    (Imay, 19. jul 2018 22:40)

    # Link komentara

  4. @Milan, zaboravio si da su svi Federerovi protivnici bolji od Mareja protiv kojeg je Nole osvojio pola slemova. Npr Rodika je RF pobefio u pet finala, a taj Rodik je rasturao Novaka. Federerovih 20 vredi više nego broj pokazuje, jer mu je teže bilo do njih doći.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Darko, 19. jul 2018 16:48)

    Rodik: 1 GS titula, 5 finala, 10 polufinala, 5 Mastersa
    Marej: 3 GS titule, 11 finala, 21 polufinala, 14 Mastersa, 1 završni Masters, dva Olimpijska zlata. I još mu karijera nije završena, može samo da dodaje ovim brojkama.
    (Milutin, 19. jul 2018 21:25)

    # Link komentara

  5. @Vlado
    U te "ostale tenisere" koje zbog Novaka nisi hteo da pomenes, spadaju Lendl,Mekinro, Agasi, Konors, Vilandr, Beker i naravno stariji koje ne pamtim. Ako već pravis listu najuspesnijoh tenisera , onda pomeni i neke od ovih.
    (simens, 19. jul 2018 21:17)

    # Link komentara

  6. Novak je najbolji i tacka!!
    (Goran, 19. jul 2018 20:40)

    # Link komentara

  7. Koliko se secam pre pocetka Vimbldona,ovaj gospodin nije uopste napomenuo da ce Novak biti pobednik!?Jedino sam znam da je Ivanisevic tvrdio da ga Novak osvaja,(mislim da je rekao igrace finale sigurno).Tako da,lako je sad praviti analize, ali Ivanisevic je ili pogodio ili znao rekavsi to odmah posle poraza Novaka od Cilica u finalu Kvinsa a zna se da je on trener Hrvatskom igracu!
    (bradina, 19. jul 2018 20:32)

    # Link komentara

  8. mozda ni ja nisam normalan sto see stalno"kacim" na komentare braneci Novaka Koji hoce da minimalizuju njegov uspeh,Ali Mats me je pobedio.Ima puno velikih igraca bivsih koji se oglasavaju ponekad ali toliku opsednutost nigde nisam video.Kako pretice Novak jednog po jednog velikana njegova panika je sve veca.
     (nik, 19. jul 2018 19:30)

    # Link komentara

  9. kada vilander kaze "njih trojica ce pokusati da...." stavlja ih zajedno u posebnu kategoriju, dok su dotad to bili samo fedex i rafa,dvojac...time je i novaka priznao kao clana ekskluzivne "velike trojke", sto je novost od matsa
    (dektiva, 19. jul 2018 19:27)

    # Link komentara

  10. @Milutin, jesu, bolji su, a zaboravio si i Rodika, bivšeg broja 1, grenslem pobednika i višestrukog finaliste.
     (V, 19. jul 2018 19:25)

    # Link komentara

  11. Ubedjen sam da je za Novaka rivalstvo sa Federerom I Rafom nesto najbolje sto moze da postoji, to mu daje potrebnu snagu i izazov da vise trenira i gura sebe da bude sto bolji. Nadam se da je ovo pocetak novog perioda njegove dominacije jer je ocigledno da to moze.
    Jednu stvar sto sam primetio tokom ovog poslednjeg takmicanja je to da Novakovo lice izgleda izmoreno posle prvog seta kao da posustaje ili ima manjak snage. Ne znam da li je to zbog dijete ili cega drugog.
    U svakom slucaju zelim mu dobro zdravlje i puno uspeha i da nas ponovo obraduje svojim pobedama.
    Vukovi sa Ontarija uvek uz tebe!
    (Milosav, 19. jul 2018 19:24)

    # Link komentara

  12. Zar je tako teško razumeti da su Gren Slemivi puno važniji od mastersa, i da su najbolji najviše motivisani kad igraju na 3 dobivena seta? E, tih slemova Federer ima 20, Nadal 17, Sampras 14, a onda idu ovi ostalu teniseri...
     (Vlado, 19. jul 2018 19:23)

    # Link komentara

  13. Biće stvarno zanimljivo pratit hoće li Roger i Nadal stići Noletovih 13....
     (Mac, 19. jul 2018 19:16)

    # Link komentara

  14. Ako i treba.
     (Mihailo, 19. jul 2018 18:55)

    # Link komentara

  15. Novak se nece zaustaviti dok ne bude i najuspesniji ikada.(Reci Janka Tipsarevica koji poznaje Novaka ceo zivot.).Uzivajte dok traje nikada necemo imati sportistu u bilo kom sportu kao sto je Novak..
     (Jack, 19. jul 2018 18:54)

    # Link komentara

  16. Vratila se zver i svi su u panici...
     (Delije Čikago, 19. jul 2018 18:39)

    # Link komentara

  17. Ne znam da li se sećate,Vilander je smatrao da je Đokoviću bolje da preskoči Wimbledon,jer je to suviše brza podloga za tenisko stanje u kojem se nalazi...e moj Mats, prosto neverovatno, a čovek se tolike godine bavi tenisom...
    (pametni..., 19. jul 2018 18:25)

    # Link komentara

  18. @Milan, ... kao što je nonsens totalni da je Novak bolji od Federera jer bogati vodi 23:22...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Deki, 19. jul 2018 17:33)

    Da, a i matematika je vrlo prosta, vise ima vise pobeda u onim najvaznijim mecevima, mnogo veci odnos od ovih 23:22
    (Milan, 19. jul 2018 18:20)

    # Link komentara

  19. To što je Novak vegan sigurno utiče u velikoj meri, jer da je mesožder, bio bi prosečan kao i svi ostali, ovako je najbolji na svetu u istoriji tenisa.
    (Pametnjaković, 19. jul 2018 18:18)

    # Link komentara

  20. Najjači su mi ovi “stručnjaci“ koji pravdaju Federera što ima manje mastersa od Novaka i Rafe (iako igra 6 godina duže od njih), nebuloznim rečima da Federer nema ni jedan masters na travi!? Pa da li ste vi normalni? Pa Federer je uz Novaka najbolji teniser na betonu ikada. Sa 6 sezona više od Novaka, on je pod OBAVEZNO morao imati više mastersa od Novaka ako je bolji teniser, ali nema, jer NIJE. Ali jeste Federer najsrećniji teniser ikada. Četiri godine (03.-06.) je igrao protiv nikakve konkurencije u čuvenoj week eri, poznatom terminu u svetu tenisa, kada je Federer u finalima slemova i mastersa igrao protiv raznih Ljubičića, Bagdatisa, Gonzalesa, Filipusisa, Rodika, Hjuita, Davidenka, Nalbandijana i ostale boranije. Pazite gospodo ovo, svi nabrojani zajedno za celu karijeru nemaju NIJEDNU JEDINU slem pobedu protiv Federera! E protiv takvih je Federer igrao kada je stupio na profi tur. Novak je od starta imao Federera i Nadala celu karijeru. Pojavi se dvadesetogodišnji klinac iz Srbije i omlati Federera u finalu mastersa, pa zatim u polufinalu Melburna, o čemu su Rodici, Hjuiti, Gonzalesi i ostali nabrojani mogli samo da sanjaju. Evo činjenica - kada su Nadal i Novak napunili 20-21 godinu, Federer je otpevao svoje, umesto po 3 slema godišnje kao do tada, osvajao je jedan u 3 godine, a bio je u najboljim godinama (26, 27). Kako je to on najbolji ikada a dozvoli da mu klinci prekinu dominaciju? Da je najbolji ikada, vladao bi valjda u najboljim godinama. Nije najbolji, prosto. Statistika, to su obične brojke. Ja verujem svojim očima, i gledao sam sve njihove mečeve. Toliko o tome.
     (#, 19. jul 2018 18:07)

    # Link komentara

  21. Svako ima pravo da gotivi više da li Novaka,Nadala ili Rodžera jer nije zakonski uvedeno da mora se navijat po svaku cenu. I,da ! Sva trojica su sebe obezbedili ne samo Djoković dakle problem u vama leži kad se oko ovakvih stvari prepucavate besmisleno.
    (Da se zna, 19. jul 2018 18:00)

    # Link komentara

  22. Da ,federer je igrao u slaboj konkurenciji ali samo kad bi se zezali.

    Pre da kazemo pojave Novaka I Rafe on je igrao protiv “slabog “ Hjuita koji je bio GS sampion i koji je projektovan da bude veliki GS po pokazanom talentu ali ga nije iskoristio do kraja takodje Marat Safin slaba konkurencija?
    Pa on je pobedjivao Samprasa i Federera jos pre Djokovica i Nadala...Ima tu jos puno igraca u toj eri pre Djokovica a samo neki su tipa Rodik strasan server je igrao finale sa Federerom a pre tog finala pobedio Andy Murreya koji je pobedjivao Noleta na wimbledonu da ne pricam jos ino Davidu Nalbandiyanu koji je isto umeo da pobedi Federera i Davidenko nesto poput Davida Ferera. Tako da pozdrav za sve navijace koje prate tenis malo duzi period. Prestanite da omalovazavate Rodzera i njegov uspeh jer nije nezasluzen!!!
    (nikolaus10, 19. jul 2018 13:17)

    Znači po tebi su Hjuit, Safin, Nalbandian i Davidenko (Federerova konkurencija) bolji od Federera, Nadala, Mareja i Vavrinke (Noletova konkurencija)???

    Ajd dobro...
    (Milutin, 19. jul 2018 17:54)

    # Link komentara

  23. @Milan, zaboravio si da su svi Federerovi protivnici bolji od Mareja protiv kojeg je Nole osvojio pola slemova. Npr Rodika je RF pobefio u pet finala, a taj Rodik je rasturao Novaka. Federerovih 20 vredi više nego broj pokazuje, jer mu je teže bilo do njih doći. 
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Darko, 19. jul 2018 16:48)

    Po čemu je Rodik to bolji od Mareja Marej ima više titula ima više grenslem trofeja vodi u međusobnom skoru duže je bio broj jedan ima puno više uspeha protiv Federera nego što je Rodik ikad imao sve je na strani Endija Mareja ali ajde ako ti možeš da se setiš nečega po čemu je Rodik bolji radujem se da to čujem mada sumnjam da ćeš naći bilo šta.
     (Nebojša, 19. jul 2018 17:51)

    # Link komentara

  24. Mada ovaj zadnji GS se ni ne racuna, igrao finale protiv izmorenog protivnika koji ima samo 4 titule iz 250 serije hah
    (dr. Roddick, 19. jul 2018 11:18)

    Bar je on laganica pobedio tog protivnika koji ima samo 4 titule iz 250 serije.

    Kakav li je tek panj ovaj što je u četvrtfinalu izgubio od tog istog protivnika...
    (Milutin, 19. jul 2018 17:38)

    # Link komentara

  25. @Milan, ... kao što je nonsens totalni da je Novak bolji od Federera jer bogati vodi 23:22...
     (Deki, 19. jul 2018 17:33)

    # Link komentara

  26. Spavaš li mirno vilanderu matse?
    (Marko, 19. jul 2018 17:16)

    # Link komentara

  27. @Milan, zaboravio si da su svi Federerovi protivnici bolji od Mareja protiv kojeg je Nole osvojio pola slemova. Npr Rodika je RF pobefio u pet finala, a taj Rodik je rasturao Novaka. Federerovih 20 vredi više nego broj pokazuje, jer mu je teže bilo do njih doći.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Darko, 19. jul 2018 16:48)

    Ako nisi sarkastican ovo je komentar u rangu ovog koji sam citirao.Istina je da Rodik ima 5:4 ali koliko je godina tad bilo Novaku.A za ovo da je Rodik bolji od Mareja stvarno nemam komantar, nonsens godine.
    (Milan, 19. jul 2018 17:07)

    # Link komentara

  28. @realista

    zaista je moguce da od ovog vimbldona mozda bivamo svedoci njegovog novog naleta koji ce ga izvesti na prvo mesto u istoriji.

    @hipster

    pa kako da u isto vreme budu u naponu kvaliteta kad je razlika u rodjenju sest godina? kao da neko zanoveta sto zidan i mesi nisu jedan drugom izasli na crtu na vrhuncu snaga. ili ronaldo lima i ronaldo protugalac.
     (Key and Peele, 19. jul 2018 16:55)

    # Link komentara

  29. @Milan, zaboravio si da su svi Federerovi protivnici bolji od Mareja protiv kojeg je Nole osvojio pola slemova. Npr Rodika je RF pobefio u pet finala, a taj Rodik je rasturao Novaka. Federerovih 20 vredi više nego broj pokazuje, jer mu je teže bilo do njih doći.
     (Darko, 19. jul 2018 16:48)

    # Link komentara

  30. Neko ovde rece, samo da se Novak ponovo ne zasiti.
    Mislim da nema sanse za to, jer je covek vec osvojio sve i zaradio sve, zasitio se, pravio pauzu i sad je dosao da zavrsi zapoceto i zacementira se kao najbolji igrac svih vremena. Ono sto bi moglo da spreci u tome je ne daj Boze neka povreda.
    Nije star, nije istrosen, tako da mu ostaje samo da gazi.
     (realista, 19. jul 2018 16:47)

    # Link komentara

  31. Federer je najbolje igrao 2006, 2007. i 2017. godine, a Novak 2011. i 2015. Svaka dalja priča je suvišna. Nikada nismo gledali Rodžera i Novaka u duelu kada su obojica bili na vrhuncu, sve ostalo su vaše želje i neostvareni snovi, oba tabora!
    (hipster, 17. jul 2018 23:11)

    Prosto fenomenalan komentar, ne zna covek da li da se smeje ili place.Najbolje federerove 2006-07 kad je igrao sa Bagdatisom, Gonzalesom i slicnima a tek fantasticna 2017 kad su svi do jednog bili povredjeni,Marej, Novak,Vavrinka,Nadal.Cak je i Filip krajinovic(uz svo postovanje) igrao finale mastersa u Parizu sto dovoljno govori o kvalitetu te godine
    (Milan, 19. jul 2018 16:11)

    # Link komentara

  32. Ali pazi sliku...
    Njih trojica = 50 GS
     (skep, 19. jul 2018 16:04)

    # Link komentara

  33. sledece godine novak osvaja na us openu 18. gs titulu, vezuje sest gs titula I onda lagano prestize rodju u sledecih godinu dve I uklanja svaku sumnju ko je najbolji teniser svih vremena
     (goran, 19. jul 2018 16:01)

    # Link komentara

  34. Nije rekao nista sto bilo ko drugi, ko nije "strucnjak", ne bi mogao da kaze.
    (dr, 19. jul 2018 15:58)

    # Link komentara

  35. Nadal ima 3 masters na šljaci, Djokovic 6 na tvrdoj podlozi, koliko ima Federer na travi?
    (Tennis, 19. jul 2018 15:13)

    Kada je neko najbolji, onda je najbolji na svim podlogama.

    Neumesno mi je pricati o velicini ove trojice, a tek prepucavati. Normalno je da nam se neciji stil igre svidja manje ili vise, ali domaceg igraca ovoliko mrzeti i omalovazavati, to mi nikada nece biti jasno.
     (MareCareSadJeStartuj, 19. jul 2018 15:51)

    # Link komentara

  36. Taman je Đokoviću dobro krenulo i sad će ovaj Vilander da ga izmaleriše. Draže mi je kada Vilander kritikuje Đokovića
    (Marko, 19. jul 2018 15:51)

    # Link komentara

  37. Nadal ima 3 masters na šljaci, Djokovic 6 na tvrdoj podlozi, koliko ima Federer na travi?
    (Tennis, 19. jul 2018 15:13)
    # Link
    Pa nije da Federer loše igra na betonu a kao što vidimo igra i Đoković dobro na travi. Da ima Masters turnira sigurno bi učestvovao i imao osvojenih nekoliko .
    A suština je opet ista. Matersa najviše trenutno ima Nadal pa Đoković pa Federer.
    (da, 19. jul 2018 15:51)

    # Link komentara

  38. jeste, bolke bi mu bilo da je preskocio vimbldon, trava je losa za samopouzdanje ;)
     (X-ADV, 19. jul 2018 15:43)

    # Link komentara

  39. Samo nemoj nju da spomenes molim te.
     (Vojvoda Momcilo, 19. jul 2018 15:32)

    # Link komentara

  40. @Mlađi pametnjaković

    Vidim spomenuo si osvojene GS protiv Roddicka, Gonzalesa, Safina hehe.

    Nas nole ima negativan H2h sa gore pomenutim igracima tj po nolobotovskoj logici oni su svi BOLJI igraci od naseg noloa.

    Tako da ako je nas nolo tako dobar zasto je osvojio samo JEDAN GS do 2011 kada je konkurencija bila tako "slaba"? Becker i Nadal su osvajali GS vec sa 19 god.

    Pravi navijac "Made in 2011", stavio je u istu kategoriju Roddicka, Safina sa Andersonom (4 turnira atp250)

    LOL
    (dr. Roddick, 19. jul 2018 15:20)

    # Link komentara

  41. @Gorane, zato što se ni jedan masters ne igra na travi. Dodaj mu 9 osvojenih Hallea i videćeš da bi i tu bio sam na vrhu.
     (Vaso, 19. jul 2018 15:18)

    # Link komentara

  42.  U toj prici ko je bolji ima jedna stvar koja je cudna kod Federera. Ako je najbolji svih vremena kako su se desilo da osvoji 3 mastersa manje od Novaka a 5 manje od Nadala. Covek je stariji 4-5 godina od njih a "najbolji svih vremena" i morao je da osvoji mnogo vise masters titula od njih a ne nikako manje.
    (Goran, 19. jul 2018 15:03)
    Nadal ima 3 masters na šljaci, Djokovic 6 na tvrdoj podlozi, koliko ima Federer na travi?
     (Tennis, 19. jul 2018 15:13)

    # Link komentara

  43. Mnogo volim Vilanderove komentare. Čovek je najbolji "general posle bitke" , ja bih rekao od kako su sportski dogadjaji počeli da se prenose putem TV-a i kako su nastali TV komentatori! Ključan je povratak Vajde!?!?! Ajde!?!?!?! Ma šta nam napriča!?!? A da je Novak ispao u ranoj fazi turnira rekao bi da ipak tu još ne štima sve kao nekada! Šarlatan, uz svo poštovanje titula koje je osvojio kao IGRAČ!
    (1Beogradjanin, 19. jul 2018 15:04)

    # Link komentara

  44. U toj prici ko je bolji ima jedna stvar koja je cudna kod Federera. Ako je najbolji svih vremena kako su se desilo da osvoji 3 mastersa manje od Novaka a 5 manje od Nadala. Covek je stariji 4-5 godina od njih a "najbolji svih vremena" i morao je da osvoji mnogo vise masters titula od njih a ne nikako manje.
    (Goran, 19. jul 2018 15:03)

    # Link komentara

  45. Slazem se da je Mats dosta masio u svojim analizama u proslosti, ali se sada uglavnom slazem sa njegovim stavovima.
     (Fedex, 19. jul 2018 14:58)

    # Link komentara

  46. Ako nesto analiziramo, mora se baratati sa cinjenicama sto je vise moguce, a ne ispaljivati cifre iz stomaka. Mora se uzeti u obzir da je Fed stariji od Rafe i Noleta 5-6 god, znaci igrao je turnire i pre njihovih pojava na turu. Na mnogim Slemovima njihova ukrstanja su bila predvidjena, ali je neko ispao pre toga, npr. Nole na RG, AO.
     (Fed, 19. jul 2018 14:56)

    # Link komentara

  47. Krokodil na majicu vilandera nemože da napada istog krokodila na Novakovoj majici.Naslutilo se to i pre Vimbldona po izjavama Vilandera.
    (misko, 19. jul 2018 14:52)

    # Link komentara

  48. Čovek je totalno nejasan, pre mesec ipo napisao je da Novak ima problem u glavi i da treba da propusti sezonu na travi, [link] , a sada ga kuje u zvezde...
    (Shilya, 19. jul 2018 14:52)

    # Link komentara

  49. @dr. Roddick
    Znači po tvom "stručnom" mišljenju ni Nadalov prošlogodišnji US Open se ne važi jer je bio protiv istog tog Andersona? Po tome se tek džemperku ništa ne važi ako tako gledaš. Blago tebi i tvo mozgu...
     (kaligula, 19. jul 2018 14:44)

    # Link komentara

  50. Tri legende, kad oni zavrse karijere tenis nece biti isti.
    (anica, 19. jul 2018 10:54)

    Federer, Nadal, ko je treca legenda? Ako mislis da je to Novak ja tebe onda pitam kako teniser koji je do prosle nedelje bio 18. igrac sveta moze da spada medju legende?
    (Batko pamcenje mu kratko, 19. jul 2018 13:19

    ATP top 10 as of October 19:

    1. Novak Djokovic (SRB) 16,785
    2. Andy Murray (GBR) 8,750
    3. Roger Federer (SUI) 8,430
    4. Stan Wawrinka (SUI) 6,630
    5. Tomas Berdych (CZE) 4,840
    6. Kei Nishikori (JPN) 4,705
    7. Rafael Nadal (ESP) 4,330
    8. David Ferrer (ESP) 3,805
    9. Milos Raonic (CAN) 2,820
    10. Jo-Wilfried Tsonga (FRA) 2,590

    Evo zašto, genije naš... Zato što ta dvojica ni u zbiru nisu imali ovakav skor, niti će ikad.

    I evo još zašto:
    13 Reasons That Show That Novak Djokovic Is From Another PLANET.
    Link:
    [link]
    (Djordje NS, 19. jul 2018 14:44)

    # Link komentara

  51. nole je uspeo negde oko 75 posto svog znanja,da povrati ako uspe da dobije i hrabrost prilikom izlaska napred,da skrati poen. za usa nisam siguran ali za australiu gotovo sigurno biče u finalu sa federerom ako neko od obojice neispadnu od delpotra koji se vratio u odličnu formu i niko ga neče zeleti u svom delu rasporeda.ako ode noletu umesto fedu kome su i na wimbledonu stavljali igrače sa kojima lako izlazi nakraj jedini blesak je bio anderson u wimbledonu.onda delpotro sigurno ne ide na federera sve,če uraditi kako bi zaustavili noleta i delpotro sigurno u kosturu sa noletom.
    (slaviša šmigič, 19. jul 2018 14:31)

    # Link komentara

  52. Prošlost je nešto što je prošlo, ne može da se vrati.
    Budućnost je apsolutna nepoznanica i malo je glupo o njoj raspravljati.
    Sadašnjost je ono što 100% znamo. Tu je pored nas. A to je da je Đoković trenutno šampion najprestižnijeg teniskog turnira sa tradicijom od skoro vek i po.

    Mnogo pozdrva od čoveka koji ima dovoljno godina da se pohvali da ima i dugo životno iskustvo.
    (Zoran, 19. jul 2018 14:26)

    # Link komentara

  53. Rodžer i Rafa sa 20 i 17 jure Noleta sa 13.....
     (Marko, 19. jul 2018 14:25)

    # Link komentara

  54. Čudna mi čuda, ti stručni komentatori! Lako je Novaku da osvoji Vimbldon kad je pobedio sve mečeve. Tako bi mogla i moja baba.
    (Djido, 19. jul 2018 14:15)

    # Link komentara

  55. Sad krecu hvalospevi o Vilanderu. Inace, do sada je bio neznalica. U komentarima slika prosecnog Srbina, okrece se kako vetar duva.
     (Shigman, 19. jul 2018 14:15)

    # Link komentara

  56. Prica sta mu krokodil kaze.
    (mile, 19. jul 2018 14:14)

    # Link komentara

  57. @NoName - Komentar bi ti bio na mestu da se ne radi o Vilanderu. Jedno je imati svoje misljenje a drugo je menjati ga kako vetar duva. Posle bitke svi su generali. To je, u njegovom slucaju izuzetno lako proveriti. Raspitaj se u teniskom svetu sta misle o njegovim strucnim komentarima.
    A o realistima - ima i ovde mnogo onih koji se potpisuju sa @Realno, @realan itd. i uvek pisu gluposti. Takodje je ovde bilo ljudi koji su govorili mnogo pre Matsa da je sa Vajdom, Novak onaj najbolji.

    U Matsovim analizama vidim samo alibi sablone kako bi negde izbalansirao svoje potpune promasaje u procenama u ocuvao neku reputaciju. Sa njegovim iskustvom morao bi da bude obazriviji u izjavama pogotovo pred velike turnire.
    (papaja, 19. jul 2018 14:12)

    # Link komentara

  58. eve ga baksuz
     (posan pasulj, 19. jul 2018 14:07)

    # Link komentara

  59. Одличан интервју и “пресек” тренутног стања у мушком тенису. Одувек је Матс био фаца!!
    (Младен, 19. jul 2018 14:02)

    # Link komentara

  60. @dr. Roddick Pogledaj šta je Federer osvojio protiv ovih igrača: 2003 Wimbledon Mark Philippoussis, 2004 Australian Open Marat Safin, 2004 Wimbledon Andy Roddick, 2004 US Open Lleyton Hewitt, 2005 Wimbledon Andy Roddick, 2006 Australian Open Marcos Baghdatis, 2006 US Open Andy Roddick, 2007 Australian Open Fernando González, 2009 French Open Robin Söderling, 2009 Wimbledon Andy Roddick, 2017 Wimbledon Marin Čilić, 2018 Australian Open Marin Čilić. To je 12 grand slam titula koje spadaju u kategoriju u koju si svrstao Novakovu poslednju. Da li to tako funkcioniše? Naravno da ne. Svaka osvojena titula je vredna i svako ko se nađe u finalu nije tu nezasluženo. Toliko puta smo komentarisali kako je čudno da Novakovi zemljaci svim silama pokušavaju da umanje njegov uspeh, da je dalja priča o besmislenosti takvog ponašanja izlišna. Svako ima pravo na svoj stav, da. Realno stanje je nešto drugo. O tome će istorija i budućnost da kažu svoje.
     (Mlađi pametnjaković, 19. jul 2018 13:58)

    # Link komentara

  61. Moraju ljudi da znaju, protiv najboljeg Federera, ne moze niko nista. 2015, najbolja Djokoviceva godina, Federer sa 35 godina ga pobedio 3 puta. Da je malo mladji i ona finala grend slemova bi dobijao.
    Nadal cim je izgubio foru da ga probija na bekend, ne moze set da mu uzme.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Rossi, 19. jul 2018 13:26)

    ali, kladim se da bi sve tri pobede dao za jedan od meceva koje je izgubio iste godine. recimo, federer dobio dubai, ali izgubio finale indian wells. izgubio finale rome, masters koji mu nedostaje. izgubio finale wimbledon, uvek posebno boli, a i prethodne godine izgubio od djokovica finale. pa onda osvojio cincinnati, ali izgubio USO finale, pa pobedio u grupi, ali izgubio finale zavrsnog mastersa. hm.
    (Vamos, 19. jul 2018 13:55)

    # Link komentara

  62. Hahaha... Tipično srpski. Kad kritikuje Vilander je loš. Kad hvali on je opet loš jer prebacuje pritisak. Kad hvali Djokovića stvara mu teret na leđima, a kad hvali Federera i Nadala onda opet pritisak na Djokovića. Kao stari kad objašnjavaju kako su se oni namučili - mi smo u školu išli 15 km uzbrdo, a posle škole 15 km kući isto uzbrdo. I ta situacija kada je Vilander krivac šta god da izjavi, o Vilanderu ne govori ništa. Ali o nama kao narodu govori mnogo.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NoName, 19. jul 2018 13:30) # Link komentara

    Slažem se, ima raznih ljudi, nismo svi isti. O Vilanderu ne treba trošiti reči, ništa. Ne treba trošiti ni na takve kao ti koji navijaju protiv Novaka. E to je već za neku dublju analizu. Srećom mnogo je malo takvih u našem narodu.
    (fantom, 19. jul 2018 13:55)

    # Link komentara

  63. Ja se baš ne bih složio da on ne zna posao. Nije to Srbija pa da na Eurosportu možeš da radiš zato što ti je tata član SNS. I druga stvar - promašio ishod ženskog finala? A da li postoji 1% ljudi koji su verovali drugačije. Ja sam poprilično ubeđen da je i Kerberova mislila kao i Vilander. Samo što se devojka nije predala unapred.
    (NoName, 19. jul 2018 13:00)

    Nisi me razumeo. Ni ja nisam očekivao da Serena izgubi (koja god devojka da je bila sa druge strane mreže), ali način na koji on iznosi pretpostavke je maliciozan i totalno pogrešan za pristup sa novinarske strane. Da je čovek u 70% slučajeva imao ispravnu pretpostavku - to bi donekle imalo smisla. No, on greši u velikoj meri kod većine svojih pretpostavki i zato mu je kredibilitet ravan nuli. Ti i ja nismo novinari ES-a i naša očekivanja/pretpostavke nemaju tu vrstu težine/odgovornosti koju negove (treba da) imaju.
     (eye of the beholder, 19. jul 2018 13:53)

    # Link komentara

  64. @batko pamcenje mu kratko....
    Ko sto ti nick govori, pamcenje ti kratko. Do pre par meseci Nole jedini u novoj eri koji je u isto vreme drzo sva cetri grand slema ;), jedini tenisac koji je osvojio i drzo dugo najvise bodova na ATP listi., jedini tenisac koji je najvise para osvojijo, itd. itd. . Jel treba da ti spomenem da je jedini u celoj eri koji ima najvise atp turnira osvojenih!? Ili ti i dalje ostajes da ti pamcenje kratko :P. Znaci Nole je sad u situaciji da bude najbolji ikad ;).
     (svet, 19. jul 2018 13:43)

    # Link komentara

  65. Ko o cemu, baba o ustipcima!!
    (Srbenda, 19. jul 2018 13:43)

    # Link komentara

  66. Nije nesto da se lozim na sport uopste, a pogotovo na tenis, ali ne mogu da razumem ove sto pljuju Đokovica, a navijaju za nekog stranca.... Gospodo, problem je u vama, a ne u Đokovicu, on je uspeo u životu, sutra moze da se penzioniše.
     (The Advocate, 19. jul 2018 13:31)

    # Link komentara

  67. Sasvim je u redu da se kritikuje, ali kad se omalovažava Đoković trinaestostruki grend slem šampion, to nije u redu. Često je dotični omalovažavao Novaka i prema svojim izjavama otvoreno podržavao Federera i Nadala. Nije ni to problem, neka svako podržava koga hoće, ali Vilander je posle Rolan Garosa savetovao Novaku da preskoči Vimbldon. Jednostavno jasno je ko dan da taj čovek ne voli Novaka, i sad ovom izjavom pokušava da skine teret sa Feda i Rafe, kao oni jure Novaka ili obrnuto. Ne, netačno. Novak je deseti, Nadal prvi, Federer drugi, on treba njih da juri i treba opušteno pun samopouzdanja da ode na US Open. Dobronamerni ljudi ne daju ovakve izjave, nema šta Novaka da jure, gleda samo sebe i svaki osvojeni grend slem je bonus.
    (fantom, 19. jul 2018 13:09)

    Hahaha... Tipično srpski. Kad kritikuje Vilander je loš. Kad hvali on je opet loš jer prebacuje pritisak. Kad hvali Djokovića stvara mu teret na leđima, a kad hvali Federera i Nadala onda opet pritisak na Djokovića. Kao stari kad objašnjavaju kako su se oni namučili - mi smo u školu išli 15 km uzbrdo, a posle škole 15 km kući isto uzbrdo. I ta situacija kada je Vilander krivac šta god da izjavi, o Vilanderu ne govori ništa. Ali o nama kao narodu govori mnogo.
     (NoName, 19. jul 2018 13:30)

    # Link komentara

  68. Tri legende, kad oni zavrse karijere tenis nece biti isti. 
    (anica, 19. jul 2018 10:54) 

    Federer, Nadal, ko je treca legenda? Ako mislis da je to Novak ja tebe onda pitam kako teniser koji je do prosle nedelje bio 18. igrac sveta moze da spada medju legende?
    (Batko pamcenje mu kratko, 19. jul 2018 13:19

    Izgleda da si ti ovde jedini kome je pamcenje kratko, jer zaboravljas godine dominacije. Nekoliko meseci van top 10 ne znaci nista u odnosu na to. I Federer i Nadal su bili na ispadanju iz top 10.
     (Maki, 19. jul 2018 13:27)

    # Link komentara

  69. Moraju ljudi da znaju, protiv najboljeg Federera, ne moze niko nista. 2015, najbolja Djokoviceva godina, Federer sa 35 godina ga pobedio 3 puta. Da je malo mladji i ona finala grend slemova bi dobijao.
    Nadal cim je izgubio foru da ga probija na bekend, ne moze set da mu uzme.
     (Rossi, 19. jul 2018 13:26)

    # Link komentara

  70. Da pogadjam: sada je objektivan i iskren? :)
     (Robert, 19. jul 2018 13:22)

    # Link komentara

  71. Citam komentare

    [link]

    i tako mi nekao slatko. Nema nista od njega, 15. novi početak ove sezone, ne moze servis, a svojim trenutnim servisom neće ništa napraviti na travi, itd, itd, sve strucnjak do strucnjaka.
    (Objektivni Navijac, 19. jul 2018 13:20)

    # Link komentara

  72. Tri legende, kad oni zavrse karijere tenis nece biti isti.
    (anica, 19. jul 2018 10:54)

    Federer, Nadal, ko je treca legenda? Ako mislis da je to Novak ja tebe onda pitam kako teniser koji je do prosle nedelje bio 18. igrac sveta moze da spada medju legende?
     (Batko pamcenje mu kratko, 19. jul 2018 13:19)

    # Link komentara

  73. Za NoName, 19. jul 2018 11:55) 
    niko ne spori da je Nole bio los u zadnje 2 godine....Ali da ga otpisuju i salju u penziju to je malo ruzno i jadno....kao da je neki igrac koji nije nikada nista osvojio....a postavio je mnoge rekorde... al zavist je medju ljudima velika....Po mom misljenju ako nije najbolji igrac svih vremena , a ima jos vremena da to postane... onda je medju prva tri najboljih svih vremena....
    (Mizuno, 19. jul 2018 12:27)

    Pa otpisivali su i Federera pa čovek osvoji Australiju, Wimbldon i US Open. I Nadala su otpisivali pa se čovek vraćao već dva ili tri puta. I Ronalda u fudbalu otpisuju godinama a on je tu i dalje. To je standardan repertoar, ja ne vidim nista sporno u tome. Oni koji su savetovali Djokovića da preskoči par turnira su deo dobronamerne kritike u smislu da sredi glavu, sredi telo i da se vrati spreman. Umesto toga on je godinu i po dana išao sa turnira na turnir, ispadao u prvom-drugom kolu dozvilivsi sebi da ga neki Nik Kirjos razvlači po tviteru, da ga pobjedjuje boranija tipa Dolgopolov i sl. Nepotreban luksuz za jednog velikog šampiona kao što je Djoković. I mrlja u sjajnoj karijeri.
     (NoName, 19. jul 2018 13:18)

    # Link komentara

  74. Da ,federer je igrao u slaboj konkurenciji ali samo kad bi se zezali.

    Pre da kazemo pojave Novaka I Rafe on je igrao protiv “slabog “ Hjuita koji je bio GS sampion i koji je projektovan da bude veliki GS po pokazanom talentu ali ga nije iskoristio do kraja takodje Marat Safin slaba konkurencija?
    Pa on je pobedjivao Samprasa i Federera jos pre Djokovica i Nadala...Ima tu jos puno igraca u toj eri pre Djokovica a samo neki su tipa Rodik strasan server je igrao finale sa Federerom a pre tog finala pobedio Andy Murreya koji je pobedjivao Noleta na wimbledonu da ne pricam jos ino Davidu Nalbandiyanu koji je isto umeo da pobedi Federera i Davidenko nesto poput Davida Ferera. Tako da pozdrav za sve navijace koje prate tenis malo duzi period. Prestanite da omalovazavate Rodzera i njegov uspeh jer nije nezasluzen!!!
    (nikolaus10, 19. jul 2018 13:17)

    # Link komentara

  75. Hahahahaahaha, šta radi Mats odkad je Novak potpisao ugovor sa Lacoste, promenio priču za 180 stepeni :)))
    (Stefan, 19. jul 2018 11:26)

    Jos kad bi ti shvatio da je Mats bio ironican... Kad Novak potpise ugovor sa Ribokom ( samo jos nije nosio opremu Riboka ee da i Lotoa), Vilander ce promeniti pricu za jos 180 stepeni.
     (Batko pamcenje mu kratko, 19. jul 2018 13:17)

    # Link komentara

  76. (Bardami, 19. jul 2018 12:42)

    Samo se ti uzalud nadaj, King Federer ce da osvoji jos barem 4 GS trofeja pa ce tako postati najbolji igrac ikada.
     (Batko pamcenje mu kratko, 19. jul 2018 13:11)

    # Link komentara

  77. Pre bih rekao da je on realan. Takvi bi svi trebali da budu. Kada je nešto loše - kritikuješ, kada je dobro - podržavaš. Samo se u Srbiji neprijateljem smatra onaj koji ima svoje mišljenje. Ako neko kaže da je Djoković protekle dve godine bio loš, to ne znači da neko mrzi Djokovića, već da je taj realan. Djoković jeste bio loš skoro dve godine i tu nema nikakve diskusije. Naravno, sad će oni koji nemaju ni jedan argument za odbranu Djokovića krenuti sa standardnim repertoarom - ko sam ja da kritikujem Djokovića, šta sam ja osvojio protekle dve godine bla bla bla...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NoName, 19. jul 2018 11:55) # Link komentara

    Sasvim je u redu da se kritikuje, ali kad se omalovažava Đoković trinaestostruki grend slem šampion, to nije u redu. Često je dotični omalovažavao Novaka i prema svojim izjavama otvoreno podržavao Federera i Nadala. Nije ni to problem, neka svako podržava koga hoće, ali Vilander je posle Rolan Garosa savetovao Novaku da preskoči Vimbldon. Jednostavno jasno je ko dan da taj čovek ne voli Novaka, i sad ovom izjavom pokušava da skine teret sa Feda i Rafe, kao oni jure Novaka ili obrnuto. Ne, netačno. Novak je deseti, Nadal prvi, Federer drugi, on treba njih da juri i treba opušteno pun samopouzdanja da ode na US Open. Dobronamerni ljudi ne daju ovakve izjave, nema šta Novaka da jure, gleda samo sebe i svaki osvojeni grend slem je bonus.
    (fantom, 19. jul 2018 13:09)

    # Link komentara

  78. NoName, 19. jul 2018 11:55) 

    Veze sa realnošću nema ovaj čovek. On se bavi predviđanjima, koja najčešće budu dijametralno različita od onoga što se desi na terenu, meču, turniru. 

    Ne radi se SAMO o Đokoviću, već o svemu što priča. 

    Tehničko znanje ima, bio je vrhunski teniser. Ali kao novinar, njegovi zaključci, komentari, izjave nemaju veze sa novinarstvom već sa emotivnim teniskim afinitetima ili pukim pretpostavkama. 

    Na kraju krajeva, ako izuzmemo stav da je za Đokovića najpametnije da preskoči Vimbldon, da li je iko gledao (slušao) njegov razgovor sa Šetovom, a kasnije i sa Bartoli (da, sve neke antipatične face) - žensko finale je praktično proglasio Sereninom 24tom titulom, davajući Kerberovoj šanse koje se meri u promilima. Posle je hteo patiku svoju da pojede, a Šetova je iskomentarisala Serenu na jedan prilično neumesan način. 

    Može ga neko voleti ili ne, zbog Đokovića ili nekog drugog razloga, no neosporno je da je čovek nula od novinara.
    (eye of the beholder, 19. jul 2018 12:37)

    Ja se baš ne bih složio da on ne zna posao. Nije to Srbija pa da na Eurosportu možeš da radiš zato što ti je tata član SNS. I druga stvar - promašio ishod ženskog finala? A da li postoji 1% ljudi koji su verovali drugačije. Ja sam poprilično ubeđen da je i Kerberova mislila kao i Vilander. Samo što se devojka nije predala unapred.
     (NoName, 19. jul 2018 13:00)

    # Link komentara

  79. Ovo je jedna od najlepsih fotografija u tenisu. Kralj trave, kralj sljake i kraj betona. Tri sampiona koja su zajedno osvojila neverovatnih 50 GS turnira.
    (tnsfan, 19. jul 2018 12:53)

    # Link komentara

  80. Kao i u svakom sportu preko noci from hero to zero i obrnuto.
     (ring of fire, 19. jul 2018 12:47)

    # Link komentara

  81. I opet prebacuje pritisak na Novaka
     (wood, 19. jul 2018 12:45)

    # Link komentara

  82. Ali ipak je predstavio da je Nole lovina, a RF i FN lovci. Upravo je obrnuto. Novak nema šta da strepi a oni imaju, da ih Nole ne pretekne po GSovima.
    (dragan, 19. jul 2018 12:44)

    # Link komentara

  83. Imam osećaj da će Nole narednih godina napraviti nešto što niko nikada nije i da će i zvanično biti najbolji teniser svih vremena (biće to godine njegove potpune dominacije, pre povlačenja). A da bi to postigao ne mora da ima više gren slemova od Federera ili Nadala. Dovoljno je da prestigne Samprasa i konačno uzme četiri gren slema u jednoj kalendarskoj godini kao Rod Lejver, jer jedini ima sve predispozicije za to, i mentalne i fizičke. Već dugi niz godina sam ubedjen da Djoković jedini to može da uradi i verujem da hoće.
    (Bardami, 19. jul 2018 12:42)

    # Link komentara

  84. (NoName, 19. jul 2018 11:55)

    Veze sa realnošću nema ovaj čovek. On se bavi predviđanjima, koja najčešće budu dijametralno različita od onoga što se desi na terenu, meču, turniru.

    Ne radi se SAMO o Đokoviću, već o svemu što priča.

    Tehničko znanje ima, bio je vrhunski teniser. Ali kao novinar, njegovi zaključci, komentari, izjave nemaju veze sa novinarstvom već sa emotivnim teniskim afinitetima ili pukim pretpostavkama.

    Na kraju krajeva, ako izuzmemo stav da je za Đokovića najpametnije da preskoči Vimbldon, da li je iko gledao (slušao) njegov razgovor sa Šetovom, a kasnije i sa Bartoli (da, sve neke antipatične face) - žensko finale je praktično proglasio Sereninom 24tom titulom, davajući Kerberovoj šanse koje se meri u promilima. Posle je hteo patiku svoju da pojede, a Šetova je iskomentarisala Serenu na jedan prilično neumesan način.

    Može ga neko voleti ili ne, zbog Đokovića ili nekog drugog razloga, no neosporno je da je čovek nula od novinara.
    (eye of the beholder, 19. jul 2018 12:37)

    # Link komentara

  85. Novak nikad nije bio u ovakvoj situaciji,godinu dana ne osvoji bukvalno nista,ni atp 250,i onda odjednom bum na Vimbldonu.Tesko je prognozirati sta ce biti u nastavku,pre je on nagovestavao formu,uvek je bio zavrsnici mastersa ako nista drugo,samo nam jos fali da se opet zasiti,ne daj bpze.A Vilander ko Vilander,uvek hvali kad ne treba,ove godine mu je favorit za Americku turneju na osnovu jednog grend slema a 2016 mu nije bio,secam se tadasnjeg US opena i kome sve nije davao ulogu favorita protiv Novaka.
    (ProdigyCZ, 19. jul 2018 12:30)

    # Link komentara

  86. Samo velika steta sto je Novak imao neke neocekivane poraze u finalima Grend Slemova, na primer ona dva protiv Vavrinke i neke protiv Mareja... Eto imao bi mozda 15+ slemova da toga nije bilo... Ali nije kasno Nole, stizes i prestizes ih sve. Samo napred!
    (jaaaaa, 19. jul 2018 11:45)

    Poraz od Wawrinke na Us openu je bio ocekivan, posto je Djokovic poprilicno lose izgledao. Bilo je pravo cudo sto je uopste stigao do finala, to je ona situacija gde je on izgubio finale a Nadal recimo ispadne u 3R. Da je Nisikori na tom turniru pobedio Wawrinku, a bio je jako blizu, Djokovic bi osvojio i tu titulu. Poraz na RG je bio neocekivan, malo je pritisak pojeo Djokovica a i Wawrinka je igrao spektakularno...
    Sve u svemu, na ovom turniru je neocekivano dobio Nadala i osvojio je titulu. Na Us openu pre 7 godina je preokrenuo protiv Rodjera i na kraju je uzeo titulu...tako da, negde izgubis negde dobijes !
    (antiDebil, 19. jul 2018 12:28)

    # Link komentara

  87. Za NoName, 19. jul 2018 11:55)
    niko ne spori da je Nole bio los u zadnje 2 godine....Ali da ga otpisuju i salju u penziju to je malo ruzno i jadno....kao da je neki igrac koji nije nikada nista osvojio....a postavio je mnoge rekorde... al zavist je medju ljudima velika....Po mom misljenju ako nije najbolji igrac svih vremena , a ima jos vremena da to postane... onda je medju prva tri najboljih svih vremena....
     (Mizuno, 19. jul 2018 12:27)

    # Link komentara

  88. Ovaj Vilander nema pojma, nije bitno dal hvali ili pljuje Novaka. Najgori komentator i analiticar tenisa ikad
     (manekkazekostahoce, 19. jul 2018 12:25)

    # Link komentara

  89. Evo ga...
    (Saša, 19. jul 2018 12:23)

    # Link komentara

  90. Ovaj je nešto najsličnije kameleonu... Kakva je situacija, tako se adaptira...
    (MasterMind, 19. jul 2018 11:03)

    Pre bih rekao da je on realan. Takvi bi svi trebali da budu. Kada je nešto loše - kritikuješ, kada je dobro - podržavaš. Samo se u Srbiji neprijateljem smatra onaj koji ima svoje mišljenje. Ako neko kaže da je Djoković protekle dve godine bio loš, to ne znači da neko mrzi Djokovića, već da je taj realan. Djoković jeste bio loš skoro dve godine i tu nema nikakve diskusije. Naravno, sad će oni koji nemaju ni jedan argument za odbranu Djokovića krenuti sa standardnim repertoarom - ko sam ja da kritikujem Djokovića, šta sam ja osvojio protekle dve godine bla bla bla...
    (NoName, 19. jul 2018 11:55)

    WIlander realan ???
    Nemoj da si smesan, nije se on juce pojavio i nije juce poceo da balavi...!
    (antiDebil, 19. jul 2018 12:23)

    # Link komentara

  91. Ha, ha, koji vic, prvi i drugi jure desetog...
     (Darko, 19. jul 2018 12:23)

    # Link komentara

  92. Pa to sto Federer nije pobedjivao je to sto ga je Novak pobedjivao, a ne lose partije Federera. Ispada da je Novak dao gas jer je ovaj lose igrao ili da pak nije ni igrao. Istina je da su drugi, ukljucujuci Federera, za ove dve godine, dosli do titula jer Novak nije igrao ili je lose igrao, ispadajuci u prvim krugovima. Vilander, kako dune vetar tako se okrene, pa lize, ali opet izmedju redova stavi do znanja koliko ne podnosi Novaka, a velica Federera. Sto je Federer preskocio RG ove godine? Zasto nije dosao do zavrsnice na ovogodisnjem W? Nadal je dao gas bez obzira da li igra Novak, Federer, Janko ili Branko... Vilander i realnost, a zapravo zavuce izmedju redova kad se bolje procitaju/saslusaju njegove izjave i strucna komentarisanja.
     (Jana, 19. jul 2018 12:20)

    # Link komentara

  93. novak je osvojio 5 vimbldona - posto je jedan poklonio mareju - dakle - nema bas mnogo manje titula i vimbldonu od federera
    (gandra, 19. jul 2018 11:08)
    Evo jos jednog realnog Novakovog fana. Zasto mu je poklonio? Naredio mu neko?
    (Zreb, 19. jul 2018 11:35)

    ...ti svakako verujes da su rusi otrovali skripaje - dok je likova poput tebe - zaludjivanje sirokih masa ima svetlu buducnost
    (gandra, 19. jul 2018 12:17)

    # Link komentara

  94. 99 posto citalaca ne zna kako funkcionise atp. Daju savete kako Novak treba da igra samo gs i jos po neki masters. Unajkrace to je firma gde su zaposleni teniseri, svako mora da postuje pravila a JEDNO od njih je i obavezan br turnira u sezoni. Nakon tridesete godine igraca taj broj obaveznih turnira je manji i tek sada Novak moze da kalkulise kao Nadal i Rodzer.
    (Muk, 19. jul 2018 12:10)

    # Link komentara

  95. Vilander podrzava Djokovica,a Mekinro baca hejt.Sve se promenilo.
    (Franjo iz Zagreba, 19. jul 2018 12:08)

    # Link komentara

  96. S obzirom da Nole sigurno ima jos 5 godina igranja tenisa, rekord nije bas nedostizan.
     (Doktor86, 19. jul 2018 12:06)

    # Link komentara

  97. Ako Nole bude trenirao kako treba, bice favorit na USO. Sada je pitanje koliko je zbog porodice posvecen obavezama na terenu. Tu dosta zavisi i od Jelene, da li ce biti spremna da vise putuje sa njim na turneje, kako bi deca bila tu.
    (sasa jokic, 19. jul 2018 12:06)

    # Link komentara

  98. TO VILANDERE SRBINE
     (fobg, 19. jul 2018 12:02)

    # Link komentara

  99. Na ovoj sluci se lepi vidi ko je tata, ko je mama, a ko je nedorasli sin.
     (Henry Chinasky, 19. jul 2018 12:02)

    # Link komentara

  100. Do kraja će Novak i Rafa jedan drugoga sputavati i kao pobjednik će izaći Federer ni kriv ni dužan samo zbog onih 10 grenslemova koje je osvojio igrajući sa jako slabom i uplašenom konkurencijom
    (Garo Tuzla, 19. jul 2018 12:02)

    # Link komentara

  101. Konacno ne ostrascena i korektna analiza i od Vilandera!
    (b75, 19. jul 2018 11:55)

    # Link komentara

  102. Ovaj je nešto najsličnije kameleonu... Kakva je situacija, tako se adaptira...
    (MasterMind, 19. jul 2018 11:03)

    Pre bih rekao da je on realan. Takvi bi svi trebali da budu. Kada je nešto loše - kritikuješ, kada je dobro - podržavaš. Samo se u Srbiji neprijateljem smatra onaj koji ima svoje mišljenje. Ako neko kaže da je Djoković protekle dve godine bio loš, to ne znači da neko mrzi Djokovića, već da je taj realan. Djoković jeste bio loš skoro dve godine i tu nema nikakve diskusije. Naravno, sad će oni koji nemaju ni jedan argument za odbranu Djokovića krenuti sa standardnim repertoarom - ko sam ja da kritikujem Djokovića, šta sam ja osvojio protekle dve godine bla bla bla...
     (NoName, 19. jul 2018 11:55)

    # Link komentara

  103. Samo pametno.priprema za G.Slemove,po koji masters.ono sumanuto uzimanje svega I branjenje svega,uzelo je danak
    .Kao deda Feda,Koji je lukavo to iskoristio,Ali njegovo se blizi kraju a Nole jos I'ma tri cetiri sezone ako bude lepo rasporedio snagu
     (nik, 19. jul 2018 11:54)

    # Link komentara

  104. Veliki stručnjak ovaj Vilander. Posle ispadanja na RG od Checcinata ovaj stručnjak je predlagao Noletu da preskoči Wimbledon!? Pitam se kakav je to managemant u tom EuroSportu pa toleriše sve ovo i narušava time svoj ugled i reputaciju? Iskren da budem i ja bih voleo da za takve "stručne" komentare zarađujem dobro i putujem po svetu. Ala si se uvalio moj Wilandere svaka čast!
    (Serdjo, 19. jul 2018 11:52)

    # Link komentara

  105. Овај као да даје коментаре за сто еврова.
    (СЕНОВИЋ, 19. jul 2018 11:52)

    # Link komentara

  106. Vidi ga kako je fini.Lacoste mu izvukao uši . Neće da se vredjamo
     (Mirko Kojotovski, 19. jul 2018 11:50)

    # Link komentara

  107. Samo velika steta sto je Novak imao neke neocekivane poraze u finalima Grend Slemova, na primer ona dva protiv Vavrinke i neke protiv Mareja... Eto imao bi mozda 15+ slemova da toga nije bilo... Ali nije kasno Nole, stizes i prestizes ih sve. Samo napred!
     (jaaaaa, 19. jul 2018 11:45)

    # Link komentara

  108. "da nastave da rade da izazovu Đokovića"- kako jadna rečenična konstrukcija, kakvo dadanje..
    (Ban, 19. jul 2018 11:43)

    # Link komentara

  109. Ne svidja mi se ovaj naprasni obrt misljenja kod vecine da je Djokovic postavio standard, i da mu Nadal i Federer gledaju u ledja, a ovo mu je tek prva titula posle dve godine. Mislim i ja da je to moguce, ali Djokovic mora da potvrdi konstantnost da bi se pricalo o kvalitetu igara iz 2011 i 2015. Mislim da bi sledecea titula na mastersu potpuno otklonila dileme da li su svi ostali ponovo iza njega.
    (Ivan, 19. jul 2018 11:42)

    # Link komentara

  110. samo nemoj ti da ga hvališ, molim te...
    (iwi, 19. jul 2018 11:38)

    # Link komentara

  111. novak je osvojio 5 vimbldona - posto je jedan poklonio mareju - dakle - nema bas mnogo manje titula i vimbldonu od federera
    (gandra, 19. jul 2018 11:08)
    Evo jos jednog realnog Novakovog fana. Zasto mu je poklonio? Naredio mu neko?
    (Zreb, 19. jul 2018 11:35)

    # Link komentara

  112. Vilander je od pocetka sezone na travi hvalio Novaka, a to se u proslosti(2011!) nije pominjalo ni u naznakama.
    Zanimljiv neki strucnjak.Novak ce za dva i po meseca imati duplovise GS od njega.
    (Sara, 19. jul 2018 11:32)

    # Link komentara

  113. Hahahahaahaha, šta radi Mats odkad je Novak potpisao ugovor sa Lacoste, promenio priču za 180 stepeni :)))
     (Stefan, 19. jul 2018 11:26)

    # Link komentara

  114. Bit će uzbudljiva trka trojice najboljih...mislim da smo privilegirani što imam priliku pratiti njihovo rivalstvo...jedva čekam!Noletov povratak uzburkao je sve!Iako nekako mislim da će glavnu trku voditi Rafa i Novak, čisto zbog Federerovih godina, ali neće se taj tako lako predati, sigurna sam!Ljudi,tek sad kad se vratio Nole vidim koliko su mi falili njihovi mečevi!Nema bolje uživancije i veće napotosti!
    (Vera, 19. jul 2018 11:22)

    # Link komentara

  115. Mats je neverovatan. Izjavio posle RG da je za Novaka najbolje da ne igra WB jer trava podologa na kojoj ne može da se radi na samopouzdaju.
    (šetač, 19. jul 2018 11:22)

    # Link komentara

  116. fantasticna analiza trenutnog stanja trojice najboljih
     (Neymar JR zvezda padalica, 19. jul 2018 11:19)

    # Link komentara

  117. kako da ne, jure da bi imali 13GS kao nas nole.

    Mada ovaj zadnji GS se ni ne racuna, igrao finale protiv izmorenog protivnika koji ima samo 4 titule iz 250 serije hah
    (dr. Roddick, 19. jul 2018 11:18)

    # Link komentara

  118. Pa gde si Vilanderu kuco stara ,nema te dugo !
    (no name, 19. jul 2018 11:18)

    # Link komentara

  119. Kao sto su ga previse unizavali do Wb, tako ga sada previse uzdizu. Isto vazi i za Rafu i Rf, od vrha do ponora u jednom turniru za medije i eksperte.
    (Filip, 19. jul 2018 11:16)

    # Link komentara

  120. novak je osvojio 5 vimbldona - posto je jedan poklonio mareju - dakle - nema bas mnogo manje titula i vimbldonu od federera
    (gandra, 19. jul 2018 11:08)

    # Link komentara

  121. e svaka ti je ko njegoševa...
     (ridji, 19. jul 2018 11:08)

    # Link komentara

  122. Konacno da ga Vilander vrednuje kako bi i trebalo, da u njemu vidi, ako boljeg, ono bar ravnopravnog takmaca svojim ljubimcima - Federeru i Nadalu.
     (olja, 19. jul 2018 11:05)

    # Link komentara

  123. Ovaj je nešto najsličnije kameleonu... Kakva je situacija, tako se adaptira...
     (MasterMind, 19. jul 2018 11:03)

    # Link komentara

  124. Konacno nesto pametno da kaze
     (Stega23, 19. jul 2018 11:00)

    # Link komentara

  125. Napokon jedan realan i racionalan tekst i od Matsa.
     (kele, 19. jul 2018 10:58)

    # Link komentara

  126. Tri legende, kad oni zavrse karijere tenis nece biti isti.
    (anica, 19. jul 2018 10:54)

    # Link komentara