- Komentari -
  1. Evo statistike za skor protiv prvih 10 igrača sa atp liste:
    # Top 10 wins Year
    31 Serbia Novak Djokovic 2015
    24 Serbia Novak Djokovic 2012
    Spain Rafael Nadal 2013
    Serbia Novak Djokovic
    21 Serbia Novak Djokovic 2011
    Serbia Novak Djokovic 2016
    19 Switzerland Roger Federer 2006
    Serbia Novak Djokovic 2014
    18 Switzerland Roger Federer 2004
    17 Switzerland Roger Federer 2007
    Spain Rafael Nadal 2008
    Switzerland Roger Federer 2014

    Koga je to Rođa pobeđivao na svojim putevima do trofeja, a koga Novak?
    (boki, 18. jul 2018 08:30)

    # Link komentara

  2. @(Edit, 17. jul 2018 16:03) Za tvoju informaciju....Novak ima vise mastersa od Federera i jednu manje od Nadala ako se ne varam.
    (art, 18. jul 2018 08:17)

    # Link komentara

  3. @ matematicar

    Tvoja analiza ima samo jedan "mali" nedostatak. Da bi poredjenje bilo relevantno, potrebno je i da broj turnira na svakoj podlozi bude jednak. Medjutim 50% GS turnira su na betonu, a po 25% na sljaci i travi. Dzoker ima godisnje 2 turnira koja mu nisu na omiljenoj podlozi, a Deda i Bik po 3 pa samim tim je njima broj pokusaja da osvoje turnir na "neomiljenoj podlozi" svake godine za 50% veci (za npr. 10 godina Dzoker ima 20 pokusaja na neomiljenoj podlozi, a ostali po 30).
    (Dabu, 17. jul 2018 14:44

    Dobro, uzmimo onda da Džokeru 50% betona nije njegova omiljena podloga (mada jeste, al' neka, zbog matematike!):

    Dodajmo ih kao da je osvojio na nekoj od podloga koje mu nisu omiljene i dobijemo prostu računicu: 5 + 4 = 9

    Ispada da je ponovo slabiji od Dede koji ih ima 12.

    Istovremeno ispada da je osvojio samo 4 na omiljenoj podlozi. Duplo manje od Dede, a skoro trostruko manje od Bika.

    Kako okreneš, ne ide na njegovu stranu.

    Je l' bolje ovako?
    (matematičar, 17. jul 2018 23:33)

    # Link komentara

  4. Mogu samo zamisliti kolika će frka zavladati u teniskom svetu ukoliko Nole osvoji i US open a već tradicionalno dobro igra Peking, Šangaj, Pariz i završni masters u Londonu a o AO ne bih ni trošio reči, to mu je druga kuća. Isto tako ne smem ni računati koliki je to potencijalni broj bodova za Novaka i koliki je to skok na ATP listi.
    The only way is up... a ostali, videćemo.
     (Djordje NS, 17. jul 2018 22:53)

    # Link komentara

  5. @gulbis ,zaboravio si da je Novaku tvrda podloga najdraza
    (sta tek on moze, 17. jul 2018 20:00)

    # Link komentara

  6. Pobedio ga jedva na Rafinoj najslabijoj podlozi. Rafa ili Delpo uzimaju US Open.
     (Gulbis, 17. jul 2018 16:51)

    # Link komentara

  7. Mogu i Rafa i Nole do 20 GS, Federer samo uz mnogo srece moze da osvoji mozd ajos jedan GS. Jer se upravo vracaju sa povrede Andy i Stan plus je tu uvek opasni Delpo. Ako da bog Nole ce za 3 4 godine biti rekorder po GS
     (manekkazekostahoce, 17. jul 2018 16:32)

    # Link komentara

  8. Uz Djokovica sam oduvek bio, ali ovo kako sad ljudi ovde reaguju je pravi smehotres i kompletna slika naseg naroda. Naglo dizadnje u nebesa posle osvojenog GS uz beskonacne superlative, nakon prethodnog potapanja u blato. Koliko ste onda preterali sada mozda preterujete jos vise. "Od Novaka sve zavisi, od Nadala i Federera nista", "Novak nema opasnosti na terenu i jedina opasnost je on sam". Pa da li ste vi ljudi normalni? Uzmite pogledajte neki Novakov mec iz 2011,12,13(protiv Ferera na US openu). On je tad igrao drugim, TEZIM reketom (koji ima vecu preciznost) i udarao BRZE (sto je dosta teze naravno). Ali je i sam bio fizicki jaci, tj. imao je vecu misicnu masu. Stari Novak se vise nece vratiti i to je on sam rekao posle Vimbldona. Prica da od Novaka sve zavisi je zavrsena jos 2011, kada jeste bio nenormalno dominantan i kada je uglavnom udarao ko iz topa i forhendom i bekhendom. Odavno on ne igra taj tenis, a sve i da se posveti treninzima 1001%, ukoliko zadrzi trenutnu muskulaturu, ne postoji ni teoretska sansa da ponovo bude toliko dominantan i udara tom brzinom. Znam da cu dobiti gomilu minusa od srbendi koji ga sada kuju u zvezde i veruju da moze da osvoji 5/10 GS, ali ovo vam je realno cinjenicno stanje i dobicete potvrdu u narednim mesecima, godinama. On jednostavno vise nema tako izdrzljivo telo kao ranije, da moze trenirati 8 sati dnevno, igrati konstantno na visokom nivou bez povreda i samim tim dizati formu u nedogled, a to mu je bio jedan od najvecih aduta.
    (jovan, 17. jul 2018 16:04)

    # Link komentara

  9. Mozda za pocetak,da usporite pretpostavke.Hajd'sacekajte da osvoji te titule koje mu fale do izjednacenja.Velika je razlika u broju masters i gr.slem titula.Ova dvojica ce verovatno spavati dok on pokusava.Smesni ste u silnim nagadjanjima.
    (Edit, 17. jul 2018 16:03)

    # Link komentara

  10. Voleo bi da na US Openu u istoj polovini zreba budu Djokovic i Federer, kako bi Rafa kao i do sad komotno osvojio.
    (RN, 17. jul 2018 15:56)

    # Link komentara

  11. polako, gde odmah u nebesa. Čovek se tek oporavio. Tek mu predstoji lagano vraćanje među najbolje. A grend slemovi? Koliko ih bude nek bude i ovo što je do sad uradio je fantastično.
    (xl, 17. jul 2018 15:44)

    # Link komentara

  12. Sta donosi buducnost znacemo za dva do dva ipo meseca. Ovaj... godine! Sta ono bi?
     (Oliver Nedeljković, zapamtite to ime!, 17. jul 2018 15:42)

    # Link komentara

  13. Who is Krajicek? VAMOS RAFA GOAT!!!
    (Muamer, 17. jul 2018 15:41)

    # Link komentara

  14. pribil, 17. jul 2018 13:29)

    Čekaj, ti i tebi slični ste stalno pričali da Nadal ne zna da igra nigde sem sljake. A kad se dodje do ovakog nečeg onda se priča da mu trava leži skoro ko i šljaka. O šljaci niko neće da priča zato što su tu neki rekordi ipak koji neće nikad biti pomereni. A ako je ovako Nadal odigrao na travi, onda na betonu može još 20% bolje
     (čitaj komentar, 17. jul 2018 15:38)

    # Link komentara

  15. Novak ima vecu razliku u GS sa Federerom nego prije 3 godine... :)

    tad je bilo 17-11
    sad je 20-13


    Takodje Nadal nije mu se primako... prije 3 godine je bio na 3 gs isto i danas..

    tako ne ide bas tako lako..
     (Danijel, 17. jul 2018 15:15)

    # Link komentara

  16. Vi odmah 20 gs zasto bas 20...
    prije nije bilo tako vec 17 gs...
    Sve gledate Rogerea.
    Novak nije bio povredje 2 godine dje je bio do sad?

    (govorite Federer nije ima konkurenciju... a kako moze da bude prvi favorit wimbeldona u svojoj 37 godini.. kako? a tu je nadal i novak )
     (Danijel, 17. jul 2018 15:12)

    # Link komentara

  17. Nadalu ne ide ni sa Federerom vise.
     (Danijel, 17. jul 2018 15:08)

    # Link komentara

  18. Svako ima svoje misljenje u kondicionalu - sta bi bilo kad bi bilo. Smanjie dozivljaj, uzivajte u tenisu ako vas interesuje, i ne identifikujte se sa bilo kim pa i sa Novakom. Mrznja ne ide sa tenisom jer samo produbljuje krizu licnosti koja je vise nego ocigledna.
     (Fed, 17. jul 2018 14:47)

    # Link komentara

  19. @ matematicar

    Tvoja analiza ima samo jedan "mali" nedostatak. Da bi poredjenje bilo relevantno, potrebno je i da broj turnira na svakoj podlozi bude jednak. Medjutim 50% GS turnira su na betonu, a po 25% na sljaci i travi. Dzoker ima godisnje 2 turnira koja mu nisu na omiljenoj podlozi, a Deda i Bik po 3 pa samim tim je njima broj pokusaja da osvoje turnir na "neomiljenoj podlozi" svake godine za 50% veci (za npr. 10 godina Dzoker ima 20 pokusaja na neomiljenoj podlozi, a ostali po 30).
    (Dabu, 17. jul 2018 14:44)

    # Link komentara

  20. Sad ga treba docekati, onako kako prilici, sa domovinskim zastavama, i tompsonom na bini, jer sport ne zna za granice
     (Kolecz, 17. jul 2018 14:39)

    # Link komentara

  21. Da bi prestigao Nadala mora da bude ne onaj stari nego bolji od onog starog. Federer je na zalost nedostizan.
    (dovla, 17. jul 2018 14:36)

    # Link komentara

  22. Krajcek mozda preteruje, ali je u pravu da Novak mora maksimalno da kapitalizuje svoj povratak u narednih 14 meseci do USO 19,godine idu,deca rastu,tesko je ocekivati da Nole bude teniski dugovecan kao Federer,zato treba iskoristiti svaku sansu.Novak mi vise deluje kao neka tempirana bomba,kad pukne pravi haos,pa ga onda stigne kriza,nema sumnje da ce tako biti do kraja karijere.Ja ocekujem titule na sledeca 2GS na betonu,tu je najbolji i realno bice prvi favorit,sve ostalo je jako daleko i nezahvalno za prognoziranje.
    (taki p., 17. jul 2018 14:32)

    # Link komentara

  23. Ali ljudi gde je mats? Svi su se javili, a njega nema. Pojela mu maca jezik. Spavaš li mirno vilanderu matse?
    (Marko, 17. jul 2018 14:30)

    # Link komentara

  24. @novica Krov ili bez krova pravila su jasna. Niko ih nije prekršio pa ni onomad na RG kada Rafa u petom nije dozvolio da se fajta šljaka.
    (šetač, 17. jul 2018 14:24)

    # Link komentara

  25. nadal ce zabosti makar jos dva rg-a, ako bude zdrav i ne odluci da zavrsi karijeru... a i to je najpesimisticnija moguca procena... pored toga osvojice makar jos 1 gs "sa strane"... pitanje je koliko ce federer moci... ipak se on koncentrise samo na gs-ove i preskace mnoge turnire gde misli da nema sanse...
    djokovic je tek sada, posle igre prikazane u polufinalu, nepoznanica... a svi znamo da on moze da igra jos bolje... servis mu se popravio i to ce biti kljucno kada govorimo o njegovoj karijeri u poznim godinama...
    mnogo je tu pitanja... koliko moze da zasmeta delpo na nekim turnirima??? da li ce se vavrinka i endi oporaviti???
    ostali me za sada ne brinu... gubio je djokovic meceve i 2011. ali to je statisticka greska...
    uzeti gs na kome ucestvuju nadal, federer i djokovic ce biti jako tesko... ove sadasnje cifre izgledaju smesno na one koje ce stajati kada ova trojica okoncaju karijere...
     (lal, 17. jul 2018 14:14)

    # Link komentara

  26. U narednih godinu dana, na većini turnira će sa iste strane kostura biti Nole i Federer, Nike je masom sporta, ako ga Nole u dva, tri početna meča odere neće imati ozbiljnijeg protivnika do finala...
    Živi bili pa videli
     (ljubo.markovic84@gmail.com, 17. jul 2018 14:06)

    # Link komentara

  27. SRPSKI SIN JE NAJBOLJI SVIH VREMENA KAD SVE UZMEMO U OBZIR, TU NEMA NIKAKVE DILEME...
     (Delije Čikago, 17. jul 2018 14:02)

    # Link komentara

  28. Cela ova saga o Noletu ne bi bila da se meč igrao na otvorenom, a ne u dvoranskim uslovima, bez obzira što trava apsolutno ne leži Nadalu.
    (novica, 17. jul 2018 12:32)

    Mozda – a mozda ne… sta bi bilo kad bi bilo, million takvih primera… a da Novak na primer nije dotakao mrezu u onom cuvenom mecu u Parizu…?

    Kad je Nadal bio na 100%svojih mogućnosti, onda je lako pobeđivao i Đokovića i Federera (pogledaj statistiku međusobnih mečeva pre 2011. godine). Prema tome, tvoja konstatacija da je Nadal na 100, a Đoković na 80% je navijačka, nekorektna i besmislena.
    Đokovćevim uspesima ne treba skrnaviti neprevaziđenu sportsku veličinu Rafaela Nadala, jer je to baš ružno.
    (novica, 17. jul 2018 12:25)

    Da li si gledao ovaj mec i da li si gledao Nadala od pocetka karijere? Ja jesam i jedno i drugo (inace pratim tenis duze od 30 godina) – i NIKADA nisam video Nadala da je bolje udarao return i bekend… igrao je sjajno! Definitivno je bio na 100% - i Nole je ipak pobedio… mada je mogao i Nadal uz malo srece.

    Inace po tvom je Nole bio na 100% pre 2011…? Pa gde je onda od 2011-2016 – na 200%?

    Za jedno si u pravu – ne treba skrnaviti druge velicine Noletovim uspesima.
    (TurboNator, 17. jul 2018 13:59)

    # Link komentara

  29. Znamo svi da je nemoguće, ali baš bi bilo lepo kad bi na kraju njihovih karijera odnos osvojenih GS bio RF:RN:ND=21:21:21.Onda bi odlučujući bio međusobni odnos pobeda i poraza. Ako to ostane u Novakovu korist, mislim da će većina njegovih iskrenih navijača biti zadovoljna.
    (tkozla69, 17. jul 2018 13:53)

    # Link komentara

  30. Sve je to u redu, samo Biologija t.j. Fiziologija je malo zeznuta posle 30te...ovo sto rade ova trojica je cudo prirode, posebno Rodger i Nadal...ali nauka ide iznad limita u zadnjih 10tak godina. Ali tesko je verovati da ce u ovig godinama bilo ko izna 32 imate kontinuitet. Samo se plasim stga ce da bude kad ova trojica odu u mirovinu? Tenis ce ostati na Kyrgiosa, Raonica, Playboy-Dimitrov-a i dosadnog Zvereva, Dominik Tiem je OK, Shapovalov nije los, ali sve ostalo je-umri prije smrti...Tesko da ce ikada da se pojave trojica ovog kvaliteta kao Rodzo La Kukaracha i Nole.
    (Biologija je nemilosrdna, 17. jul 2018 13:50)

    # Link komentara

  31. A da je izgubio kao sto je bio blizu toga i to vise puta, gomila Rafinih brejk sansi neiskoriscenih, sad bi ga ovde pljuvali i ne bi citali bajke. 
    (čudo smo, 17. jul 2018 11:58) 

    Ako si gledao mec onda bi trebao da znas da je Djokovic imao gomilu neiskoriscenih brejk lopti a ne Rafa. Djokovic je iskoristio 4 od 19 brejk lopti a Nadal 4 od 11 mogucih. Mec je bio u potpunosti izjednacen i bilo ko da je pobjedio bilo bi zasluzeno, Rafa je veliki sampion ali od zadnjih 10,11 meceva dobio je samo dva puta Novaka i to na sljaci u momentu kad je Novak fizicki mogao da izdrzi 1 set na visokom nivou.
    (brlogudan, 17. jul 2018 12:46)
    Да се не лажемо, од тих 10-11 последњих њега је Новак добијао кад овај није могао да се склопи са тенисом. Ноле га је добио после више од две године. И ако је Ноле паузирао неко време они су тад само 3 пута се срели, рачунавши и овај меч сад. Нолету је скор позитиван само јер није стизао до завршница и до самог Надала. Док је овај и упркос лошој игри 6-7 пута ишао на Нолета и тиме кварио међусобни скор.
     (Рико, 17. jul 2018 13:36)

    # Link komentara

  32. новакова игра против рафе и роџера је сасвим други ниво у односу на друге, "обичне" мечеве.
     (.орг, 17. jul 2018 13:33)

    # Link komentara

  33. novica@ Trava ne lezi Nadalu? Za tvoju informaciju ima 5 finala Wimbldona, od toga 2 titule. Solidno za nekog kome apsolutno ne lezi trava.
     (pribil, 17. jul 2018 13:29)

    # Link komentara

  34. Ima par klinaca koji mogu da naprave problem Noletu na GS. Kirijos, Zverev, Tim, mnogo su mu nezgodniji protivnici od Rafe. Nece biti lako u svakom slucaju, ali sanse da osvoji jos 6-7 su realne.
    (sasa jokic, 17. jul 2018 11:47) # Link komentara

    Ne bi se složio sa tom konstatacijom, pošto ti mladi momci možda mogu da naprave problem velikoj trojci u dva seta, kao Ćorić što je dobio Federera skoro u Haleu. Ali zato u tri seta na grend slemu, nemaju nikakve šanse. Pogledaj samo finale RG, pa Rafa je bukvalno oduvao Dominika Tima koji je delovao kao amater, iako je odigrao generalno odličan turnir. Nisu to loši igrači, ali Zverev, Tim, Kirjos će uzeti eventualno koji masters, ali grend slemovi su rezervisani za matorce. Bar još neko vreme.
    (fantom, 17. jul 2018 13:27)

    # Link komentara

  35. Ludillo je pocelo , znaci def sam shvatio da mitomanija nikad nece nestati. Vece su sanse da ce Vucic svima plate povecati za 30% nego sto ce Novak osvojiti 5 za redom.
    (Mr_Melbourne, 17. jul 2018 09:22)

    Тако ти је то међу Балканцима драги мој. У Србији се последњих дана преносе само изјаве оних који омаловажавају господина Рожера и Надала, а хвале Но10а. Да ли ћемо икада на овом порталу прочитати нешто што није наклоњено Но10у...не верујем. Видиш, но10овци су волели да стављају господина Рожера и Најк у исти контекст, као Најк му намешта жреб, сатницу и сличне неистине, а Надал је потписао уговор са Најк компанијом још 2008. Зашто никада нису стављали Надала и Најк у исти контекст? Одговор је једноставан, завист према господину Рожеру. Знају они да Но10о не може да стигне господина Рожера, нити ће икада бити као он па су љубоморни. Боли их оних 98 титула, 20 ГС, 310 недеља, 5 Лауреус награда, олимпијско злато итд. Да ли ће сада прећи на Надала и Најк када је господин Рожер потписао уговор са Уникло...не, јер им је највећи свих времена набио комплексе за наредних 200 година.
    (Марвин тхе Мартиан, 17. jul 2018 13:26)

    # Link komentara

  36. Једна од чињеница да троје најбољих тенисера у историји тог спорта игра буквално у истом времену наших живота, лежи да сва тројица гурају једно другога напред. Федерер би пре 3 или 4 година оставио тенис, да му ова двојица не дишу за вратом у броју ГС титула, самим тиме и човек игра боље него док је био млађи.
    Надала, звера од спортисте гурају обојица, што је и сам рекао. Он након пораза од Нолета, оде да тренира још више, а како би га следећи пут победио.
    Ноле, сув таленат, невероватна упорност и рад, савршенство у неким ударцима, човек који најбољи тенис показује са овом двојицом кад игра.
    Имамо срећу да се уклопило све, па да их заједно гледамо и не би било чудо да сва тројица буду на истом, или у разлици један до два ГС међусобно кад заврше своје каријере.
    Њихови мечеви у 4 или 5 сетова су бајка овога спорта. А кад се бајка заврши, остаће нам обична прича...
    Зато уживајмо у свој тројици играча и сваког поштујмо, јер су заслужили...
     (Ајде@, 17. jul 2018 13:22)

    # Link komentara

  37. I treba da mu je tenis u drugom planu ostvario je sve , porodica na prvom mestu , godine kad su deca mala su najlepše , on ih propusta zbog putovanja i tenisa , treba da igra samo GS i završni turnir
     (car, 17. jul 2018 13:16)

    # Link komentara

  38. Đoković, Federer i Nadal su zajedno osvojili 50 grend slem titula ukupno 13 godina su samo njih trojica osvajali. Brutalna i neviđena dominacija.
    (stole, 17. jul 2018 13:09)

    # Link komentara

  39. NOVAK NIJE STARI NITI TREBA DA BUDE STARI.

    NOVAK JE NOVI i TREBA DA BUDE i BICE BOLJI OD STAROG
    (Nemanja, 17. jul 2018 13:06)

    # Link komentara

  40. Voleo bih da do kraja bude sledeći scenario: RF 20 gs, RN 21, NDJ 21. Da ostane večita misterija ko je od ove dvojice bolji, a RF da ostane na trećem mestu... zaslužili su obojica!
    (spetakl, 17. jul 2018 13:03)

    # Link komentara

  41. Opet je Novak najjaci vremena svih, do pre nedelju dana bio je sramota i spreman za penziju, Srbenda je to, kako vetar dune tako mi
    (Profesor, 17. jul 2018 12:53)

    # Link komentara

  42. Пуно успеха Новаче !
    (Гаврило Принцип, 17. jul 2018 12:50)

    # Link komentara

  43. A da je izgubio kao sto je bio blizu toga i to vise puta, gomila Rafinih brejk sansi neiskoriscenih, sad bi ga ovde pljuvali i ne bi citali bajke.
    (čudo smo, 17. jul 2018 11:58)

    Ako si gledao mec onda bi trebao da znas da je Djokovic imao gomilu neiskoriscenih brejk lopti a ne Rafa. Djokovic je iskoristio 4 od 19 brejk lopti a Nadal 4 od 11 mogucih. Mec je bio u potpunosti izjednacen i bilo ko da je pobjedio bilo bi zasluzeno, Rafa je veliki sampion ali od zadnjih 10,11 meceva dobio je samo dva puta Novaka i to na sljaci u momentu kad je Novak fizicki mogao da izdrzi 1 set na visokom nivou.
     (brlogudan, 17. jul 2018 12:46)

    # Link komentara

  44. Vidim da neke stvari treba pojasniti,
    Novak je postao toliko dobar teniser zahvaljujuci Rodzeru i Rafi, Rodzer igra toliko dugo i na tako visokom nivou zahvaljujuci Rafi i Novaku, ista stvar je i sa Rafom. Da je na turu samo jedan od njih trojice, ne bi postigao vise nego sad, jer bi izostao motiv i inspiracija u obliku one druge dvojice, da istraje i trenira sto vise kako bi ih pobedio. Upravo zato sto postoje takvi likovi na turu sa kojima su ostvarili takav rivalitet, da imaju neizmernu zelju za pobedom nad njima, su i postali toliko dobri.
    Medju njima nastao je takav rivalitet, da im je ne retko vaznija sama pobeda, od toga sta im ta pobeda donosi, narocito na manjim turnirima.
    Na kraju njih troica na manjim turnirima za samo ucesce dobijaju vise novca nego sto je sama premija za osvajanje turnira, to treba takodje da vam nesto govori.
    Novak je svoj san ostvario, pored toga i zaradio dovoljno novca da mu ni cukun unuci ne moraju raditi i on u toj fazi cini ovakav kambek, sta ga nagoni?
    Rodzer, upravo zato sto je takav, sa svim svojim negativnostima koje poseduje.
    Zanimljivo je to sa njim, jer svet ga bas takvog voli. Licno mislim i da je Novak takav, voleli bi ga vise, velika je Novakova takticka grska sa publikom sto im se dodvorava, upravo zato ga i ignorisu.
    (Dott, 17. jul 2018 12:42)

    # Link komentara

  45. Ima par klinaca koji mogu da naprave problem Noletu na GS. Kirijos, Zverev, Tim, mnogo su mu nezgodniji protivnici od Rafe. Nece biti lako u svakom slucaju, ali sanse da osvoji jos 6-7 su realne.
    (sasa jokic, 17. jul 2018 11:47)

    Pobrojani nemaju sanse da naprave bilo kakav problem ,pogotovo na grem slemu. Naravno pod uslovom da je Novak zdrav. O Rafi i da ne pricam. Ako je Rafa zdrav ovi klinci ne mogu da mu uzmu set ni na jednoj podlozi
    (Sasa, 17. jul 2018 12:40)

    # Link komentara

  46. Malo pojašnjenje za one koji su ovu Krajičekovu izjavu shvatili kao da se odnosi na zadnji meč RN-NĐ, gde je stvarno jedna loptica odlučivala ko će u finale!

    Ne, gospodo draga - Krajiček je samo podsetio na onaj period kad je No1e tukao gde je stigao i kako je hteo Rafu Nadala, ali i sve ostale, neretko im ne prepuštajući više od 4-5 gema po meču!
    (BataDekky, 17. jul 2018 12:39)

    # Link komentara

  47. Ludillo je pocelo , znaci def sam shvatio da mitomanija nikad nece nestati. Vece su sanse da ce Vucic svima plate povecati za 30% nego sto ce Novak osvojiti 5 za redom.
    (Mr_Melbourne, 17. jul 2018 09:22)

    Zasto cvilis ? Idi gledaj Edina Dzekou, brani li ti tko ?
    (antiDebil, 17. jul 2018 12:35)

    # Link komentara

  48. Najbolji Nole je najbolji teniser svih vremena. Kratko i jasno.
    (Bardami, 17. jul 2018 12:35)

    # Link komentara

  49. Odavno je svakom poznavaocu ove igre jasno da od Noleta sve zavisi. Svi igraci igraju maksimalno, bez vecih varijacija. Jedini Nole ima neku super snagu, dodatnu sestu brzinu, koju kada upali niko nema nikakve sanse. To se najbolje pokazalo 2011te unom cuveno nizu pobeda.
     (milorad, 17. jul 2018 12:34)

    # Link komentara

  50. Cela ova saga o Noletu ne bi bila da se meč igrao na otvorenom, a ne u dvoranskim uslovima, bez obzira što trava apsolutno ne leži Nadalu.
     (novica, 17. jul 2018 12:32)

    # Link komentara

  51. Samo da jednog gospodina podsetim ovde: Djoković je svoj prvi gren slem u Australiji osvojio 2008 godine pobedivši Rodžera Federera u polufinalu sa 3:0, a Congu u finalu, posle gubitka prvog seta,sa 3:1. Nole je tada ima 20 godina, a Federer 27. Toliko o Noletovim lakim protivnicima. I Conga je bio veliki talenat.
    (Bardami, 17. jul 2018 12:31)

    # Link komentara

  52. (antiDebil) Kad je Nadal bio na 100%svojih mogućnosti, onda je lako pobeđivao i Đokovića i Federera (pogledaj statistiku međusobnih mečeva pre 2011. godine). Prema tome, tvoja konstatacija da je Nadal na 100, a Đoković na 80% je navijačka, nekorektna i besmislena.
    Đokovćevim uspesima ne treba skrnaviti neprevaziđenu sportsku veličinu Rafaela Nadala, jer je to baš ružno.
     (novica, 17. jul 2018 12:25)

    # Link komentara

  53. Opet mi je pao ovaj video na pamet - "Novak Djokovic has changed the way game is played" sa youtube-a. Analiza australijske televizije jednog Novakovog poena. Način kretanja, ritern, pokrivanje terena... U istoriji tenisa ovako nešto nećemo više videti.
    (Najbolji usporeni ikada!, 17. jul 2018 12:20)

    # Link komentara

  54. Ludillo je pocelo , znaci def sam shvatio da mitomanija nikad nece nestati. Vece su sanse da ce Vucic svima plate povecati za 30% nego sto ce Novak osvojiti 5 za redom.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Mr_Melbourne, 17. jul 2018 09:22)

    Da li vi (i jos neki koji ovde pisu i vole da koriste tu rec) uopste znate sta znaci 'mitomanija'? Google is your friend...
    (Mr Sydney, 17. jul 2018 12:10)

    # Link komentara

  55. Ne pitaju se ni teniseri, ni navijači, ni novinari nego ATP. Đoković je krenuo protiv ATP-a, pa su ga oladili. Sad je kao jagnje i eto pehara. Šta je projektovano za dalje malo ljudi zna.
     (Henry Chinasky, 17. jul 2018 12:05)

    # Link komentara

  56. Krajiček koji si na tabeli
    (Nadael Rafal, 17. jul 2018 12:02)

    # Link komentara

  57. A da je izgubio kao sto je bio blizu toga i to vise puta, gomila Rafinih brejk sansi neiskoriscenih, sad bi ga ovde pljuvali i ne bi citali bajke.
     (čudo smo, 17. jul 2018 11:58)

    # Link komentara

  58. Kako sada svi hvale Novaka, odjednom su opet svi stručnjaci požurili da daju svoju ocenu. Kad se samo setim kako je „stručnjak” Vilander savetovao Novaka da preskoči Vimbldon. Šta li ima da kaže Barbara Šet kojoj je Rođa omiljeni? Jao dragi „stručnjaci” još ćete dugo gledati Noleta kako podiže trofeje, kao u nedelju a on će vam slati srca u inat.
    (dragutin kenigsmark, 17. jul 2018 11:57)

    # Link komentara

  59. Ima par klinaca koji mogu da naprave problem Noletu na GS. Kirijos, Zverev, Tim, mnogo su mu nezgodniji protivnici od Rafe. Nece biti lako u svakom slucaju, ali sanse da osvoji jos 6-7 su realne.
    (sasa jokic, 17. jul 2018 11:47)

    # Link komentara

  60. Zbog ovakvih pritisaka su i počeli svi Novakovi problemi. Pustite čoveka da igra koliko još može i želi, a ne da juri neke sulude rekorde. Već je uradio više nego dovoljno u svojoj karijeri.
    (Nebi, 17. jul 2018 11:42)

    # Link komentara

  61. Mec izmedju Novaka i Nadala u Wimbledonu odlucile jedna ili dvije lopte a ovaj tvrdi da Nadal nema nikakve sanse u buducim mecevima!!!
    (Goran, 17. jul 2018 10:35)

    Nadal je trenutno na 100% svojih mogucnosti, Djokovic nije ni na 80%. U nastavku sezone Nadal ce padati, Djokovic ce samo biti bolji !
    (antiDebil, 17. jul 2018 11:35)

    # Link komentara

  62. Ili pet ili nijedan !
    (stojanovic vladimir Pirot, 17. jul 2018 11:35)

    # Link komentara

  63. Mec izmedju Novaka i Nadala u Wimbledonu odlucile jedna ili dvije lopte a ovaj tvrdi da Nadal nema nikakve sanse u buducim mecevima!!!
    (Goran, 17. jul 2018 10:35)

    Nadal je trenutno na 100% svojih mogucnosti, Djokovic nije ni na 80%. U nastavku sezone Nadal ce padati, Djokovic ce samo biti bolji !
    (antiDebil, 17. jul 2018 11:34)

    # Link komentara

  64. ko god od njih dvojice da sustigne prepotenka i GS sampiona sa slabasnom konkurencijom, bicu zadovoljan. Ne bi taj uzeo vise od 3-4 GS da su mu zdravi Rafa i Nole bili protivnici. VAMOS RAFAIDEMO NOLE
    (analiticar, 17. jul 2018 09:27)

    Ne gledajte sport strogo navijacki. Nije Federer kriv sto je stariji pa je u pocetku imao slabije protivnike. On je covek klasa, suvi talenat, milina ga je gledati. Djokovic i Nadal su gladijatori, koji su uz talenat, surovim radom dosli do ovoga. Recimo da se mogu uporediti da je Federer Ronaldinjo, a ova dvojica Kristiano. Na kraju krajeva i Nadal i Djokovic su mnoge trofeje osvojili preko Cilica, Conge, Nisikorija, Andersona... koji nisu ni bolji ni gori od Davidenka, Safina, Nalbandijana preko kojih je Federer dolazio do titula. Budite srecni sto zivite u eri tenisa gde ovakve tri gromade dominiraju. I ne znam jel ste svesni da dvojice nema, da bi neki trevi verovarno imao 30-35 slemova.
    (drmr, 17. jul 2018 11:34)

    # Link komentara

  65. Kao i obicno odmah krece veliki medijski pritisak na Novaka kako je on favorit da uzme sve itd... Cim je pao sa formom zaboravili su ga svi i nije cak pominjan ni kao jedan od najboljih, samo nekoliko nedelja pre u svetskim medijima. Nigde ga nije bilo
     (gradjanin, 17. jul 2018 11:33)

    # Link komentara

  66. Dobro, to je već jasno, zato što se to dešavalo u prošlosti. Pitanje je samo da li će moći Novak da bude kao onaj pre? Ovo još nije na tom nivou. Sad su tu negde i on i Nadal.
     (Mile, 17. jul 2018 11:31)

    # Link komentara

  67. Zanimljivi su ti stranci i bivsi igraci kad ga hvale.Najbolji je primer nas prijatelj Vilander.On je pricao da ce Nole imati najvise slemova ne zato sto ga voli i postuje nego mu stavlja dodatni pritisak,a sa druge strane svi se secaju US Opena 2016 kad je dao prednost Monfisu,teska nebuloza.Naravno i sad je rekao da ce Nadal pobediti 3:0 ili 3:1,ali prvo je spomenuo 3:0.
    (ProdigyCZ, 17. jul 2018 11:30)

    # Link komentara

  68. Mala anketa za nolobotove:

    Preporucujem: Najbolji Federer je bolji od najboljeg nola

    Ne preporucujem: Najbolji Nadal je bolji od najboljeg nola
    (dr. Roddick, 17. jul 2018 11:27)

    # Link komentara

  69. Naravno, razlika u godinama se uredno preskoci i da ovakva izjava...super...
    (Naravno, 17. jul 2018 11:25)

    # Link komentara

  70. Niko ne spominje Endi Marija?! On sigurno moze do trofeja. Nadal takodje, Cilic moze jos do jednog ili dva. Delpo I Vavrinka vrlo tesko, ostali nikako, sem mozda Zvereva.
    (M, 17. jul 2018 11:23)

    # Link komentara

  71. Samo vi podcenjujte Nadala video sam ja u dvoranskim uslovima i to na travi loptica ga delila od pobede
    (Tramal divizija, 17. jul 2018 11:23)

    # Link komentara

  72. Opet hvalospevi stizu sa svih strana, od novinara do bivsih igraca, cim je osvojio turnir. Kad uzgubi sledeci mec,svi ce da ga napadaju i kritikuju...Tako je bilo i za Federera i Nadala...Svi ti sto su ih hvalili i uzdizali, pocnu da im nalaze mane u igri i zaborave sta su sve uradili prethodno u karijerama...Vec je postalo dosadno...
     (kme, 17. jul 2018 11:17)

    # Link komentara

  73. Pre 2 godine je držao sva 4 GS istovremeno... povreda ga je sasekla, ali sad je krenuo novi niz i ne bi me začudilo da posle sledećeg Vimbldona bude na brojci 17
    (BataDekky, 16. jul 2018 14:24)

    Vidim da se i nekadašnji istaknuti teniseri, manje-više, slažu da kad je No1e na svom maksimumu za druge nedostižan, s tim što mislim da je Vimbldon osvojio a da je bio na nekih 80% spremnosti. Ako izuzmemo RG gde je 50-50 sa Rafom, na svim ostalim GS No1e je apsolutni favorit i jedini koji može da ih objedini istovremeno sva 4.
    (BataDekky, 17. jul 2018 11:15)

    # Link komentara

  74. Kakva histerija, tek je dobio Wimbledon, a sad niko nema sanca protiv njega, Federer rekordi u opastnost itd itd. Ostavite Nole da odmori malo, ni on sam ne veruje jos da je dobio ovaj GS.
     (Toxic_Pr, 17. jul 2018 11:10)

    # Link komentara

  75. A sta ako Nadal bude onaj stari?
     (Batko pamcenje mu kratko, 17. jul 2018 11:09)

    # Link komentara

  76. @Ne bih se bas slozio da "Rafa nije imao ni najmanje sansi protiv njega"
    (MilosBL, 17. jul 2018 09:25)

    istina je.
    ali ni Novak nije bio na 100%.
    čak je i on iznenađen da je osvojio, a zna da može bolje.
    ja bih rekao 5% bolje, i niko mu ništa ne može.
     (matori, 17. jul 2018 11:04)

    # Link komentara

  77. Hteo ne hteo Federer će navijati za Noleta. Jedino Nole može sa Rafom u onakvom brutalnom tenisu, mislim da bi Federer imao male šanse protiv onakvog Rafe. Biće zanimljivo na američkoj turneji. Jedno je sigurno, Nole neće stati, igraće prvo Kanadu i Sinsinati, a onda krajem avgusta baca karte na US Open. Nijedan turnir više njega ne zanima, samo grend slem, to je očigledno i do kraja karijere će se fokusirati na ta četiri najveća turnira.
    (fantom, 17. jul 2018 11:00)

    # Link komentara

  78. Mislim da će Rodja namerno da gubi kako bi izbegao Novaka ukoliko ih žreb ukrsti. Vrlo moguće je da sledeće godine pričamo nakon osvajanja Wimbledona o Novakovoj petoj uzastopnoj GS tituli. Tada bi imao 17 GS ali mnogo lakše odvojivih jer bi to radio sa pozicije br 1.
    (Državni zaposlenik, 17. jul 2018 11:00)

    # Link komentara

  79. Stvari su ponovo dosle na svoje mesto..... Srecan ti povratak majstore, da si mi ziv i zdrav a GSlemovi ce doci...
     (oz, 17. jul 2018 10:58)

    # Link komentara

  80. Da li će Novak da osvoji sledecih 5 Grand Slam-ova, tesko...ali ajde da vidimo sta je realno.
    Realno je da ce Rodzer tesko do jos nekog slema u slucaju da su Novak i Rafa zdravi. Covek puni 37 godina ove godine, i iako je stvarno dobar teniser, ovaj Wimbledon je pokazao da vise tesko moze i sa nekim drugim teniserima a ne sa Novakom ili Rafom.
    Novak i Rafa ,sem u slucaju ne daj Boze neke povrede, mogu da igraju na najvisem nivou jos najmanje 3 godine. U naredne 3 godine, od 12 bi bilo realno da njih dvojica osvoje bar 8 Grand Slamova. Ostala 4 idu na Murrey-a, ako se vrati ili na neka iznenadjenja ili realnost tipa Zverev, Del Potro, Wawrinka, Čilić...
    Tako da mislim da je realno da Rafa stigne Rodzera pogotovo sto mu na njegovih 17 titula u naredne 3 godine najverovatnije 'ne ginu' tri Roland Garros-a, a Novak ce tesko do 20. Realno bi bilo da Novak stigne do nekih 18 Grand Slam titula.
    (Dejan, 17. jul 2018 10:57)

    # Link komentara

  81. Cenim novaka ali ovakvo preterivanje je neverovatno, ovaj covek je izmedju redova rekao da je novak apsolutni favorit na roland gorrosu kojeg je jedva jednom osvojio(kada se rafa vracao od povrede) naspram tog istog nadala koji je taj turnir osvojio isto jednom pa jos jednom 1 i 1 = 11 puta, pretera covek koliko je nerealan....
     (....., 17. jul 2018 10:57)

    # Link komentara

  82. Haah..kaze covjek..rafa ima problem a bekendom haaha
    Pa sta ti gkedas covjece ?rafa udarao bekende ko sumanut..nikad bokje
    (Rafa30, 17. jul 2018 10:54)

    # Link komentara

  83. Нек Новак за сад стигне свог идола Сампраса, па после нек иде на следећег, а то је Надал.
     (комша, 17. jul 2018 10:53)

    # Link komentara

  84. Rafi i Noletu zelim da naizmenicno osvajaju slemove sledecih 5 god i da penzionisu Rodju.
     (Maja, 17. jul 2018 10:51)

    # Link komentara

  85. krenulo je opet...
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Pedja, 17. jul 2018 09:35)

    Moj Pedja, slažem se, stvarno ne treba preterivati, a ne treba to ni Novaku. Pa, jedan od razloga što je uzeo ovaj GS je to što je bio "ispod radara", kako sam kaže. Lakše je kad niste pod pritiskom moranja. Zar niste primetili da je Nadal bio pod daleko većim pritiskom. Ispadanjem Federera, njemu se pružila velika šansa. Mora se priznati i da je splet okolnosti bio na strani Novaka. Ja sam molio Boga da igraju pod krovom. Nadalov skor pod krovom je katastrofalan. Federera na Vimbldona zaustavljaju ili serveri, eventualno Đoković. Sreća prati šampione, a ovaj put smo je i prizivali. Neka on prvo stigne Samprasa, a posle - da uživamo. Za mene je najfrapantnija činjenica da su Federer, Nadal i NOvak uzeli zajedno 50 GS titula - 12 i po godina, a svi ostali na turu, mislim 8.
    (Predo, 17. jul 2018 10:47)

    # Link komentara

  86. Sve zavisi od Novaka. Rafa ce prestići Rodzera ako mu to Novak dopusti.
    (simens, 17. jul 2018 10:47)

    # Link komentara

  87. Moj brat Krjicek :)
    (Krajicek uit Holland, 17. jul 2018 10:46)

    # Link komentara

  88. Ludillo je pocelo , znaci def sam shvatio da mitomanija nikad nece nestati. Vece su sanse da ce Vucic svima plate povecati za 30% nego sto ce Novak osvojiti 5 za redom.
    (Mr_Melbourne, 17. jul 2018 09:22)

    hajde da probamo ovako, da bude koliko toliko realno...

    Novak je sada u naletu i 100% je motivisan, sto je mozda i bolje od 100% forme, koja ce svakako doci u narednih par turnira. Zbog toga mislim da je favorit na USO, sto ne znaci da ce ga osvojiti. Ako ga osvoji, na AO je apsolutni favorit i tu mislim da ima 95% sanse da ga uzme. Nakon toga dolazi RG, gde ce verovatno imati najvece sanse da ga uzme do sada, ali ga tu ceka nepobedivi Rafa, i sve zavisi da li je on odmoran, zdrav i u dobroj formi. Dalje ne bih isao, jer to vec spada u domen SF, ali nista nije nemoguce ako se karte poklope. Ako bi kojim slucajem uzeo narednih 5 GSova, to bi bio kalendarski slem i 6 GSova u nizu. Odmah bi mu savetovao da se povuce i ne juri vise nikakve rekorde. Ne mora da ima 20 GSova, neka RF ostane tu na vrhu GS liste, Novak bi bio najbolji teniser svih vremena bez obzira. U zdravlje svima i da gledamo trojcu velikana tenisa bar jos 2-3 godine
     (bozza, 17. jul 2018 10:46)

    # Link komentara

  89. Na kraju 2010., Novak 1 GS, Nadal 9 GS, a Federer 16. Možemo slobodno reci da je ovo decenija Novaka, kao sto je i prva decenija 21. vijeka Federerova. NOVAK, NOVAK, NOVAK...…..
    (VASKEZ, 17. jul 2018 10:45)

    # Link komentara

  90. Želim i Nadalu i Noletu po min 20 slemova do kraja karijere pa da svi budu srećni i zadovoljni !Jasno je da jedino Nole nema mane na terenu i da mu je jedina opasnost on sam. Jer da ima neku slabost odavno bi stručnjaci potencirali da njihovi igrači na terenu gađaju to mesto. Dok Nadal i Federer imaju problem sa bekendom koliko god da su ga doveli do savršenstva, prilikom tog udarca otvore drugu stranu terena, a Noletu je sve jedno da li će biti bekend ili forhend. Tako da je Nikola Pilić apsolutno u pravu kada kaže da je Nole najkompletniji teniser koji je ikada igrao!!!
    (Vlada, 17. jul 2018 09:23)
    Donekle si u pravu, ali Novaku nije svejedno da li je forhend ili bekhend, njemu je forhend slabiji udarac. Nije najjompletniji - voleji i igra na mrezi mu nisu najbolji.
    (THE FINAL CUT, 17. jul 2018 10:38)

    # Link komentara

  91. Ne bih se bas slozio da "Rafa nije imao ni najmanje sansi protiv njega"
    (MilosBL, 17. jul 2018 09:25)
    misli na period pre Novakove "povrede", kada ga je pobedio 7 puta za redom.. ne poslednji meč
     (onajkomeneobjavljujetekomentare, 17. jul 2018 10:36)

    # Link komentara

  92. Mec izmedju Novaka i Nadala u Wimbledonu odlucile jedna ili dvije lopte a ovaj tvrdi da Nadal nema nikakve sanse u buducim mecevima!!!
    (Goran, 17. jul 2018 10:35)

    # Link komentara

  93. Prestanite pljuvati coveka! Nek osvoji stotinu zaredom, tako treba da razmisljamo i nikako drugacije! Dok ne budemo sami sebi podrska pa makar i nerealna, nema nam boljitka! Dakle, Novak je najbolji i osvojit ce jos stotine trofeja i on je nas Heroj i nacionalni ponos i zbog njega mnogi znaju za Srbe i Srbiju!
     (KiMi, 17. jul 2018 10:33)

    # Link komentara

  94. Nevski, procitala sam Vas komentar, citate stranu stampu i sigurno ste upuceniji od nas koji nemamo tu privilegiju. Slican naslov danas na dva portala ali kada se procita tekst, ima mnogo razlike! Kao i juce oko izjave Borisa Bekera, niko nije naveo gde su oni davali interviju, da sami zakljucimo na kom portalu prenose tacne informacije a gde ne! Novinarstvo postaje toliko nepouzdano, da se pitam kako neki znacajni ljudi o vaznim temama nemaju strah da ce im izvrnuti reci i smisao recenog!
    (Klik naslov?????, 17. jul 2018 10:32)

    # Link komentara

  95. čovek se vratio u formu, ali nemorate sad svaki dan o njemu.... jadno je zanimanje biti novinar u 21. veku....jadno, možda nije lako ali je jadno...pa Vi nemate teme za pisanje... a onda baš smarate
     (sivasova, 17. jul 2018 10:29)

    # Link komentara

  96. Ne bih se bas slozio da "Rafa nije imao ni najmanje sansi protiv njega"
    (MilosBL, 17. jul 2018 09:25)

    Nije mislio na polufinale Vimbldona već na mečeve između Rafe i Novaka pre Novakovog pada, Rafa realno nije imao šansi u tim mečevima...
    (frka panika, 17. jul 2018 10:28)

    # Link komentara

  97. Veliki sam fan djokovica ali ovo mi je sad malo pretjerano. Jest da nije mala stvar sto je uzeo wimbledon, ali da se poslije ove pobjede sada sve velica i prica o narednih 5 slemova je bas previse..idemo koram po korak..naravno da bih volio da uzme 5 slemova ali znamo sta se desilo posle RG 2016, kada su svi mislili da ce uzeti golden slam. Necemo da ga ureknemo
    (Sejl Brejl, 17. jul 2018 10:24)

    # Link komentara

  98. Ponovo poklanjam malo matematičke zanimljivosti, mada mi, iz (ne)poznatih razloga (komentar ne vređa nikoga!) prethodno nije prošao.

    Evo jedan, ne mnogo težak zadatak iz matem. logike:

    Postavka zadatka:

    Deda, Bik i Džoker su teniseri. Svako od njih je osvojio:

    Deda - 20 gs
    Bik - 17 gs
    Džoker - 13 gs

    Dedi je omiljena podloga trava, Biku šljaka, a Džokeru beton. Na svojim omiljenim podlogama su osvojili:

    Deda - 8 gs
    Bik - 11 gs
    Džoker - 8 gs

    Pitanje: Koliko su osvojili titula na podlogama koje im nisu omiljene?

    Rešenje:

    Deda - 12 gs
    Bik - 6 gs
    Džoker - 5 gs

    Dodatno pitanje... Ko je od njih raznovrsniji i uspešniji?
    (matematičar, 17. jul 2018 10:23)

    # Link komentara

  99. Cuj nije imao ni najmanje sanse. A medjusobani rezultaz 27:25.
    Ljudi, treba biti realan....
     (Indija, Nepal, Srilanka... Surinam, 17. jul 2018 10:23)

    # Link komentara

  100. 100% se slažem...
    ...uz molbu svima ovde i svuda:
    ljudi, dajte da ubuduće kontrolišemo očekivanja i emocije. Biće lakše i Noletu i nama.
    Sa moje strane ima 1000% podršku, i da uzme još 40 slemova, i da sutra okači reket o klin. Samo nek' je njemu dobro. Kako god, neshvatljiva ostvarenja su već za (pred?) njim.
     (sdned, 17. jul 2018 10:22)

    # Link komentara

  101. Samo da dodam da je Novak onaj stari od 2010, kada se kazu slucajno susreo sa dr Cetojevicem, i promenio svoju ishranu,do tada je bio "asmaticar",nije mogao da igra vise od 4 sata,a tada stizu veliki problemi sa disanjem,a onda radi psiha,gube se dobijeni mecevi,svi mu se podsmevaju,dolaze neke cudne povrede,sumnje,i verujem da bi osvojio jos neki GS da se nisu sreli i to bi bilo to..a onda stize super Novak,gazi sve pred sobom,urnise najbolje,i ubedjen sam da su se ranije sreli,Novak bi danas imao 20 GS..a ovo kasnije prezasicenje i povreda,to je vec neka druga prica...sada ostaje da se vidi koliko je spreman da sebe tera do limita i stigne RF po broju GS,jer mislim da Nadala stize vec mozda sledece godine. Pozdrav
    (dejan, 17. jul 2018 10:15)

    # Link komentara

  102. I nema šanse Rafa, pored našeg Noleta!
    (Brano, 17. jul 2018 10:14)

    # Link komentara

  103. VASMOS RAFA!
    (nipon, 17. jul 2018 10:13)

    # Link komentara

  104. On je Nadala pre dve godine trebao poslati u penziju.
     (Neko iz mase, 17. jul 2018 10:12)

    # Link komentara

  105. Да Бог да среће и Ноле ће остварити оно што је недавно било незамисливо!!!
     (Мики, 17. jul 2018 10:11)

    # Link komentara

  106. budimo realni. Rafa je odlican mec odgirao, i za dlaku je izbegao poraz, sto ne mora da znaci da ce tako biti drugi put, u dobroj je formi, i jedino on moze Novaku da parira kad je u najboljem izdanju. Takodje, Rafa je i na betonu dobar. Bolje da ne letimo visko, i da ne ocekujemo previse. Pa ako osvoji NOle i us open, onda mozemo da pricamo drugacije.
    (maksa Nis, 17. jul 2018 10:10)

    # Link komentara

  107. Evo ga. Krenulo je neverovatno šlihtanje svih onih koji su ga do juče najstrašnije pljuvali. Samo još čekam da ga nahvali OBJEKTIVNI Mats Vilander!
    (the pilot, 17. jul 2018 10:08)

    # Link komentara

  108. Ja samo znam da ovakve stvari je nemoguće prognozirati!
    (Deki, 17. jul 2018 10:02)

    # Link komentara

  109. 20> 17>14 >13 kraj svake price.
     (Cista matematika, 17. jul 2018 10:02)

    # Link komentara

  110. Kao što je morao da se povredi i da odjednom padne u formi da bi neko postao najbolji svih vremena,tako se i vratio samo zato da malo poboljša kvalitet tenisa jer ovo što smo gledali ne liči ninašta.
    (ljubomilko, 17. jul 2018 10:00)

    # Link komentara

  111. Mozda nisam objektivan,ali mislim da od 'velike trojke', ukoliko hipoteticki kazemo, kada bi svi bili u svojim najboljim izdanjima,Novak ima prednost.
    Molim pojedince koji komentarisu da prestanu Mareja da stavljaju u isti kos sa ovom trojicom,kad vec mediji ne mogu budite bar vi pametni.
     (karlito, 17. jul 2018 09:59)

    # Link komentara

  112. Osvajace i Novak i Nadal jos slemova, ne znam za Novaka da li moze do 20, daleko je prilicno, ali Nadal moze. Nole da ima 15...sasvim dovoljno, pa eto imace vec sansu na Us openu i iduce godine u Australiji.
    Mnogo, mnogo znaci ovaj trofej u svakom smislu. Presrecna sam.
     (anica, 17. jul 2018 09:58)

    # Link komentara

  113. Očekujem bar 20 sledećih slemova da Novak osvoji, onako realno...
     (Prosečan Srbin, 17. jul 2018 09:58)

    # Link komentara

  114. Posle svakog Novakovog osvojenog GS kreće ista priča. Ko je 2016. posle Rolan Garosa mogao da pretpostavi da će se čekati dve godine do sledeće GS titule. A tad su bile priče da lagano stiže Federera, "samo" da ostane na istom nivou. Tenis je po tom pitanju nepredvidiv, ja bih bio presrećan kad bi uspeo da prestigne i Samprasa...
    (Pera, 17. jul 2018 09:57)

    # Link komentara

  115. Tesko je zaustaviti onakvog Nadala na svakom mecu, jeste da Novak ima taktiku protiv njega ali ne zaboravimo da se sve odlucivalo u petom setu i da je moglo lako da se zavrsi u Nadalovu korist. Najvise toga zavisice od Novakovog prvog servisa, ako krene da obara rekorde u as udarcima onda mu nema ravnog, ali servis nije nesto sto uvek funkcionise kod Novaka, zato i ima nesto manje GS titula od Nadala.
    (biće bolje, 17. jul 2018 09:57)

    # Link komentara

  116. Može! Može i osam! Devet! Može, ali neće!
    (papalino, 17. jul 2018 09:57)

    # Link komentara

  117. Mr_Melbourne
    A što se ti iz dalekog Sarajeva nerviraš za dešavanja u Srbiji?!:)
    Zaista mi to nije jasno.
    Bolje radi nešto korisno nego što konstanzno napadaš srpske sportiste iz bratske nam Bosne.
     (Kangrga, 17. jul 2018 09:56)

    # Link komentara

  118. Jasno je da je najbolji Novak bolji od najboljeg Nadala, ali zadnji duel je bio neizvestan.
     (Lale gator, 17. jul 2018 09:55)

    # Link komentara

  119. Samo lagano... Nikakav pritisak i nikakva ocekivanja unapred
    (Predrag, 17. jul 2018 09:54)

    # Link komentara

  120. Svi znaju da kad novak igra svoj tenis niko ne moze da mu parira ali je usao u fazu preteranog eksperimentisanja i to ga je puno kastalo.
     (ernesto che, 17. jul 2018 09:54)

    # Link komentara

  121. 2013. je imao sansi ako se setimo..
    (Filip, 17. jul 2018 09:51)

    # Link komentara

  122. Kada je Novak bio na potpunom vrhuncu, niko mu nije mogao nista. Novak na vrhuncu je bolji i od Federera i od Nadala na vrhuncu. Kompletniji je. Federera muci cuveni bekend, sa druge strane Nadal je slab na mrezi, igra samo van osnovne linije. A Djokovic nije imao ni jednu jedinu slabu tacku, u svakom segmentu igre bio je fenomenalan. Da li je to bekend, forhend, servis, ritern, igra na mrezi, psihicka stabilnost. Prosto nisu imali nacin da igraju protiv njega. To je rezultiralo da ih je tukao po 7 puta za redom, cesto sa po 3:0 u setovima. Sada je na nekih 80% svojih mogucnosti, a osvojio je Vimbldon. Ako se vrati na stari nivo, bice opet apsolutni vladar tenisa.
    (Petarp, 17. jul 2018 09:50)

    # Link komentara

  123. Da, najverovatnije, zbog toga Rafa ima "samo" 11 Roland Garros-a, a Novak "čak" 1.
     (monden, 17. jul 2018 09:49)

    # Link komentara

  124. Ne treba se opterecivati, zivimo u eri atomske trojke, najboljih igraca koje je svet video, padaju rekordi koji ce decenijama opstajati. U svoj toj prici Novak je jedna od najbitnijih karika. Da li ce imati 20 GS je nebitno, jer je i 13 apsolutno neverovatan uspeh.
     (pribil, 17. jul 2018 09:48)

    # Link komentara

  125. Iskreno nikada nisam navijao za Djokovica ali sad mu od srca zelim da prestigne Federera, puno nepravde je dozivio Nole a i pljuvanja od svojih ljudi i vrijeme je da svima zacepi usta.
     (edi, 17. jul 2018 09:48)

    # Link komentara

  126. Nije tačno, nijanse odlučuju u njihovim mečevima, kao i u ovom zadnjem, stim što je Nadalu ovo najslabija podloga. Ako ste gledali znate da je malo falilo da meč ode na drugu stranu. Ali ovakav meč je došao Novaku u pravom trenutku, velika inekcija samopouzdanja. Opet mislim recimo kad bi se sastali u finalu ili polufinalu US Opena u ovom nekom odnosu snagu, meni bi Rafa bio blagi favorit. Na RGosu će ga teško Nole opet pobijediti
    (Bolje, 17. jul 2018 09:47)

    # Link komentara

  127. @blok 45

    Ne brini, kad se povuce bice predsednik i narod, onaj koji sada glasa za vodju, a takvih je nazalost vecina, ce ga obozavati. I onda ce biti svoj na svome.
     (Srdjan, 17. jul 2018 09:45)

    # Link komentara

  128. Pa istina,da..
    Slazem se s Krajicekom..
    Nole se vratio..i bit ce ga jako tesko pobijediti..
    Moje misljenje da Nadal ili Djokovic sigurno osvajaju Us Open..
    Obojica igraju jako kvalitetan tenis..
    Bit ce zanimljivo..brzo ce americka turneja
    I sljedece god bi sva 4 u jednoj godini mogla bit dostizna za Noleta,ako ne bude povreda..a ako bude..onda sve uzima Nadal..i orestize Feda,koji se sad polagano gasi ..
    Na betonu nema sta trazit pored Rafe i Noleta..
    Inace,ja sam veliki navijac Rafe..ali moram priznati da je
    Nole dobio veliko samopouzdanje sa onom pobjedom protiv Nadala..
    I cisto sumnjam da ce ga nadal uspjet dobit na Us openu ,ako sve ostane ovako..
    (Rafa30, 17. jul 2018 09:42)

    # Link komentara

  129. Ajmo korak po korak, sad ima 13. Neka prvo na US Openu stigne Samprasa, a kad i ako to uradi onda od sledece godine neka krene potjera za Rafom. Federer je jos daleko i niko ne garantuje da mu se kockice nece sloziti i da on uzme US Open. Samo strpljenje, jos par zanimljivih sezona je pred nama i kad svi odu sa teniske scene onda cemo podvlaciti crtu.
     (Srdjan, 17. jul 2018 09:41)

    # Link komentara

  130. Videcemo,posle par godina nikad zanimljiviji drugi deo godine.Turniri na betonu zajedno sa US Open ce da pokazu za svakog od velike trojke sta i kako.Dolaze u trenutku gde Nadal igra top i brani USO,Novak se vratio i ovo mu je okidac da cepa i RF koji ima motiva za prvo mesto i da se "povadi" ispadanje sa WB.
     (reflektor, 17. jul 2018 09:38)

    # Link komentara

  131. хахахаха јуче хајка на господина Рожера, данас већ на Надала. Ради пропагандна машина. Упамтите ове наслове када за 2 - 3 године господин Рожер буде имао 25+ ГС титула, Надал 20, а Но10о 13.
    (Марвин тхе Мартиан, 17. jul 2018 09:37)

    # Link komentara

  132. krenulo je opet...
     (Pedja, 17. jul 2018 09:35)

    # Link komentara

  133. Rođini navijači počinju da navijaju za Noleta ni krivi ni dužni. Šalu na stranu nedostajao nam je tenis bez Noleta, nije što je naš ali tenisu je potrebna bar velika trojka.
    (šetač, 17. jul 2018 09:29)

    # Link komentara

  134. ko god od njih dvojice da sustigne prepotenka i GS sampiona sa slabasnom konkurencijom, bicu zadovoljan. Ne bi taj uzeo vise od 3-4 GS da su mu zdravi Rafa i Nole bili protivnici.

    VAMOS RAFA
    IDEMO NOLE
     (analiticar, 17. jul 2018 09:27)

    # Link komentara

  135. Da je Novak od početka karijere imao frenetičnu podršku sa tribina i medija kao Federer, Nole bi do sada imao minimum 25 GS i ko zna koliko mastersa 1000. On voli da ga ljudi vole prosto je takav karakter. Traži podršku publike sa tribina, voli tu interakciju. On je prosto rođen za svetla reflektora. Da nije teniser bio bi neka faca u šou biznisu. Ali sudbina je za njega imala put kojim se ređe ide. Zato je i slađe.
    (blok 45, 17. jul 2018 09:27)

    # Link komentara

  136. Ne bih se bas slozio da "Rafa nije imao ni najmanje sansi protiv njega"
     (MilosBL, 17. jul 2018 09:25)

    # Link komentara

  137. Sve je to istina moj prijatelju Richard.
     (vitez_djordjuletti, 17. jul 2018 09:25)

    # Link komentara

  138. Citam stranu stampu dosta,delimicno zbog posla delimicno zbog navike,Ricard Krajicek je najveci navijac Novaka Djokovica medju svim bivsim teniskim asovima,bukvalno covek ovo nonstop tvrdi,kada je Novak tip top,nepobediv je,i,sto ja volim cesto da kazem,sve.od.njega zavisi....iznenadjujuce,Ivanisevic spada u istu kategoriju,Petrik Mekinro takodje,ali Krajicek je bas die hard fan.
     (nevski, 17. jul 2018 09:25)

    # Link komentara

  139. Želim i Nadalu i Noletu po min 20 slemova do kraja karijere pa da svi budu srećni i zadovoljni !

    Jasno je da jedino Nole nema mane na terenu i da mu je jedina opasnost on sam. Jer da ima neku slabost odavno bi stručnjaci potencirali da njihovi igrači na terenu gađaju to mesto. Dok Nadal i Federer imaju problem sa bekendom koliko god da su ga doveli do savršenstva, prilikom tog udarca otvore drugu stranu terena, a Noletu je sve jedno da li će biti bekend ili forhend. Tako da je Nikola Pilić apsolutno u pravu kada kaže da je Nole najkompletniji teniser koji je ikada igrao!!!
    (Vlada, 17. jul 2018 09:23)

    # Link komentara

  140. Ludillo je pocelo , znaci def sam shvatio da mitomanija nikad nece nestati. Vece su sanse da ce Vucic svima plate povecati za 30% nego sto ce Novak osvojiti 5 za redom.
     (Mr_Melbourne, 17. jul 2018 09:22)

    # Link komentara

  141. Naravno, ako svi iz top 10 odu na kolektivnu operaciju, ramena, laktova i kolena i oporavljaju se tri godine, e onda Novak ima šansu da osvoji sve što poželimo.
     (Čvorović, 17. jul 2018 09:20)

    # Link komentara

  142. Rafa i Nole treba da si podele GS da imaju vise od Federera i gotova stvar jer se drugi ne pitaju.
    (Paja, 17. jul 2018 09:19)

    # Link komentara

  143. Želim Rafi zdušno da osvoji tri Rolan Garosa u sledeće tri godine i tako sustigne Rodžera, ali da mu Rođa ne bi pobegao i Novak traba da osvoji ostalih devet. Pomozi Rafi Novače!
     (3-phase cretin, 17. jul 2018 09:13)

    # Link komentara

  144. Hajde, hajde, čemu preterivanje..Novak i Rafa su stari rivali, i dva lava! Ćeraće se oni, još!
     (Smuleco, 17. jul 2018 09:12)

    # Link komentara

  145. Poenta : Noletovi trofeji zavise od njega i samo od njega samog, a trofeji svih ostalih opet samo od Noleta. Samo da povrede zaobidju, jer mislim da posle svega čega se naslušao dok mu nije išlo ponovo je proradio inat i glad. Nek mu je sa srećom, šta god uradio!
     (off topic, 17. jul 2018 09:12)

    # Link komentara

  146. Onda zapravo niko nema sanse
     (Slinisa, 17. jul 2018 09:09)

    # Link komentara

  147. Ако Новак буде стари нико нема шансу против њега
     (Никола, 17. jul 2018 09:08)

    # Link komentara