- Komentari -
  1. Posle Rafe Rodja je najbolji igrač na sljaci u istoriji.
     (lule, 12. jul 2018 17:51)

    # Link komentara

  2. @? Druže o čemu ti pričaš? Poređenje koje sam napravio je vezano za Novakov patriotizam koji pokazuje na čudan način. Ima on dovoljno da bi živeo ovde ali zašto da plaća porez čovek ovde kada ne mora da ga plaća uopšte? Misliš da su veliki Srbi oni koji podignu tri prsta u inostranstvu? Teško da je tako.
     (vojkan85, 12. jul 2018 14:19)

    # Link komentara

  3. jaooooooo sto mi zaooooooo
    ?
     (pera, 12. jul 2018 13:18)

    # Link komentara

  4. Uvek ponosno u tvom uglu Rogere ! Najveći ikada ! 
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) 
    (Rossi, 11. jul 2018 18:38) 

    Hahahahahaha... pa šta briga Federera dal' ima tebe u svom uglu ili nema? Razlika između tebe i mene je u tome što ja navijam za Novaka a ti protiv njega. Briga Federera i Novaka za obojicu. Ali ti imaš neki problem, očigledno.
     (Sax, 12. jul 2018 12:40)

    # Link komentara

  5. "Ne gotivim Federera ali ovo je izgubio bezveze."
    (jaaa, 11. jul 2018 22:54) # Link komentara

    Nije izgubio bez veze, izgubio je jer nije smeo da izađe Novaku na crtu. Pored toga Novak ima pozitivan skor u međusobnom odnosu.
    (Milan, 12. jul 2018 12:02)

    # Link komentara

  6. Eto šta mu znači Nike, od 2015 godine kako su javili na sk igra na centralnom terenu, ovo je prvi meč na jedinici iiiiii poraz. Toliko o rf. Nadal i Nole su teniseri koji igraju i na plus 50 a ne ovaj maneken
    (Saša, 12. jul 2018 11:51)

    # Link komentara

  7. (vojkan85, 11. jul 2018 22:44)

    Da ne citiram ceo komentar...
    Na svakoj vesti o Srbiji, bilo da je u pianju ekonomija, kultura, politika, svi kažu "pasoš u ruke i bežite iz Srbije". Sad nam objašnjavaš da je Novak trebalo da ostane ovde, i to u vreme kad nije imao ni direktne letove za mnoge destinacije ni dovoljno novca za tako nešto.
    Ili bi se računalo samo ako ode da čisti wc ili pere sudove, a ne da se bavi profesionalnim sportom?
    A porez? Pa ovde je svaki komentar na bilo koji porez "država nas pljačka", a njegovim novcem ste svi revnosni za plaćanje poreza?
     (?, 12. jul 2018 11:18)

    # Link komentara

  8. Svaka cast Federeru na fantasticnoj karijeri ali mislim da ovaj poraz polako signalizira kraj. Doduse I ranije sam ga otpisivao pa se vratio ali mislim da je skoro 37 godina stvarno previse da bi se i dalje igralo na vrhunskom nivou u profesionalnom tenisu.

    Svaka cast Kevinu na nervima, to mu je najveca slabost ali ovog puta je bio cvrst kao stena i to protiv coveka koga publika bodri kao da je domaci. Sjajan servis i fantasticni udarci sa osnovne linije, igrao je hrabrije i zasluzio pobedu.
    (PistolPit, 12. jul 2018 11:03)

    # Link komentara

  9. Teren broj 1,što bi rekao (pokojni) legendarni izveštač iz Londona, Miro Radojičić, groblje favorita.
     (klo, 12. jul 2018 10:23)

    # Link komentara

  10. Ja častim pelene. Samo je pitanje ko će od ovih uplakanih, da mu ih odnese.
     (klo, 12. jul 2018 10:09)

    # Link komentara

  11. Video je da je Novak dobio pa je pobegao.
    (JUTA, 12. jul 2018 09:36)

    # Link komentara

  12. Igrač koji nema petlju da kroči na šljaku nikad neće biti GOAT
    (kente.lukavi, 12. jul 2018 09:24)

    # Link komentara

  13. Sudeći prema nike.com vreme je za penziju
    (kente.lukavi, 12. jul 2018 09:22)

    # Link komentara

  14. Bravo i kapa dole za Andersona,što je izbacio prepotenka.Srećom,u pravo vreme se kralj vraća i raduje njegova forma,pogotovo u meču sa Nišikorijem.Sutra da otrese Nadala pa u finale protiv jednog od ovih servera,da proslavi titulu,posle dužeg perioda i započne ciklus nedodirljivog.
    (Realno, 12. jul 2018 08:31)

    # Link komentara

  15. Na BBC web sajtu interview sa Rodjom - ni da pomene Andersona... ja pa ja...

    Ne znam da li su preneli sve sto je rekao, ali ako jesu... gospodin kazu neki ovde?
    (TurboNator, 12. jul 2018 07:06)

    # Link komentara

  16. @Riječanin, 11. jul 2018 18:47

    U pravu si, meni je to isto najturobniji Novakov mec koji sam ikada gledao. Tu sam ustvari zakljucio koja je Nole velicina, ja sam se bio predao prije njega...mislim da je na kraju i turnir osvojio.
    (zelim pomirenje, 12. jul 2018 05:38)

    # Link komentara

  17. rossi

    Pa idi sada tesi ga sa Mirkom place ko malo dete garantujem ti, to je jedna "prevara" svetskog tenisa, pa taj je uzeo 15 titula protiv nekih NIKOGOVICA, od kada su se pojavili Nole, Rafa i Endi taj je uzeo 3 GS i to pukom srecom 5 godna covek nije mogao da uzme nista dok se ovi nisu ispovredjivali...
     (mich, 12. jul 2018 05:01)

    # Link komentara

  18. Gledao peti set , zasluženo...Al jednu stvar sam primetio na kraju meča kad su se pozdravili međusobno na mreži i sad po nekom nepisanom pravilu gubitnik prvi prilazi sudiji tj. Federer , a on se pravi lud i čeka Andersona prvi da se pozdravi ...kakvi su to kompleksi majko mila. Džabe i pare i trofeji.. i to mu nije prvi put da radi a to sam samo video kod njega
    (djo, 11. jul 2018 18:39)
    Pricas o coveku koji je dva puta seo na stolicu Djokovica prvog igraca sveta 2012 i 2015 na Zavrsnom Mastersu sezone?
    (nenad, 12. jul 2018 01:45)

    # Link komentara

  19. Verovatno sledeće godine na Wimbldonu u ulozi tv komentatora. Nadam se da će neoprezno ipak igrati USA Open i Melburn. Taman da Novak digne igru na 100%. Da se malo izigra sa njim pre penzije.
     (VUK, 11. jul 2018 23:36)

    # Link komentara

  20. Kakva dva meča danas. Nadal-DelPo i Federer-Anderson. Odavno nisam video Federera da ne iskoristi 2-0 vodjstvo. Odmah cim je naleteo na top10 igraca, poklekao je, na svom omiljenom turniru. Do sada je u ovoj godini prikazao dosta losiju igru nego prosle. Porazi od Kokinakisa, Ćorića i Andersona. Samo dve titule u ovoj godini - AO i Stutgart. Na AO dosta lak zreb imao. Ne verujem da će osvojiti neki veliki turnir do kraja godine. Nadal zasluzeno prvi do kraja 2018.
    (THE FINAL CUT, 11. jul 2018 23:31)

    # Link komentara

  21. Ne gotivim Federera ali ovo je izgubio bezveze.
     (jaaa, 11. jul 2018 22:54)

    # Link komentara

  22. E moj Federerko ....Loše ti je ovo
     (Hibrenacija, 11. jul 2018 22:52)

    # Link komentara

  23. Pa taj isti Federer je veci patriota od Novaka. Covek zivi u Svajcarskoj u selu, a moze da zivi gde god pozeli. Placa i daje svojoj drzavi a ne drugoj. Novak i Rafa su pored RF najveci u open eri ali niko nikada nece moci da igra da se krece da uziva u udarcima i da ima takav osecaj kao RF. Rafa i Novak ciste sile i snaga. To tenis nije, tenis i pravi tenis je ono sto RF igra. Covek nema grimasu kada udara loptu, niti jednom da je napravio neku iskrivljenu mimiku. Ne pljujem niti Novaka niti bilo koga drugog ali patriotizam i neke druge stvari odvajajate. Moze RF da bude pun sebe, da bira kako mu se hoce itd.,ali je stekao kredibilitet za tako nesto. Niko ne moze da mu ospori da je u top 3 najvecih svih vremena i ako u to licno ne verujem da u tenisu moze da postoji.
     (vojkan85, 11. jul 2018 22:44)

    # Link komentara

  24. Izbacio ga zemljak iz Južne Afrike
     (denisko, 11. jul 2018 22:18)

    # Link komentara

  25. bye bye Roger !
     (ogi, 11. jul 2018 22:17)

    # Link komentara

  26. Slusam Bekera i jos dva komentatora: “Madjionicar, igra se sa A. Pesnik servisa. Anderson mora da rizikuje drugu servu, sprdnja prvi set. Plan A ne radi, ha, ha, plan B ocigledno ne radi, a da li u uopste ima plan C, ha, ha? Vremenom ce vise gresiti a madjionicar ne gresi......”
    Kao da igra vanzemaljac protiv neznalice.
    Nema tu nikakve senzacije i bravo za Kevina!
    Srdacan pozdrav iz Perta, Australija
    (Ratko Jevtovic, 11. jul 2018 22:15)

    # Link komentara

  27. Pustite mi komentar.. RODJA FEDERER OUT
    (051, 11. jul 2018 21:16)

    E jak ti komentar.
     (Stari čačanin, 11. jul 2018 22:07)

    # Link komentara

  28. Znamo da je najbolji ikad,zato je i izgubio danas i to pri vodjstvu 2-0.
    Bolio ga je centralni teren i što je Nole prvi završio meč.
     (Kanidja PG, 11. jul 2018 22:05)

    # Link komentara

  29. otpišite kralja!
    (facepalm, 11. jul 2018 22:02)

    # Link komentara

  30. Lepršavi tenisač ne može uvek igrati lepršavo.Pojavi se tako neki drugi tenisač koji razbuca igru lepršavog tenisača i onda taj lepršavi tenisač izgubi
    lepršavost i ceo meč.Napred Nole!
     (No 1, 11. jul 2018 21:55)

    # Link komentara

  31. Svaka cast za ovog momka.
     (Rakun, 11. jul 2018 21:33)

    # Link komentara

  32. Zasto komentarisete a ne znate nista? Ovde sve neka deca...
    (%%%%, 11. jul 2018 21:19)

    # Link komentara

  33. Pobego
    (Stari lisac, 11. jul 2018 21:18)

    # Link komentara

  34. Pustite mi komentar.. RODJA FEDERER OUT
     (051, 11. jul 2018 21:16)

    # Link komentara

  35. Godine 2011. “velika trojka“ bila je u četvrtfinalu Vimbldona i Federer je izgubio posle vođstva 2-0 (od Conge). Od tada Đoković, Nadal i Federer nisu bili zajedno u četvrtfinalu Vimbldona, a i sada je Federer ispao posle 2-0 u setovima.
    Ko li je beše uzeo titulu 2011. godine?
     (ludi srbin, 11. jul 2018 21:14)

    # Link komentara

  36. Tacno je da svaki teniser iz vrha treba da odigra jedan mec na terenu broj 1, mada Rodzer u vecini slucajeva nije igrao na njemu. Takodje je poznato da organizatori na Wimbledonu kod broja nosioca gledaju i predhodne rezultate, a ne samo renking. Kod Noleta su to nekako zanemarili, ali nista cudno, od kada ih je odbio za drzavljanstvo i opeglao Rodzera i Endija x puta, nije im bas po volji. Meni najvise smeta sto je njegov mec uvek poslednji i time potencijalno kandidat za igranje u dva dana. Srecom, ponovo igra u dobrom ritmu, i uspeo je da izbegne mrak. Ocekujem veliku borbu sa Nadalom ili Delpom u polufinalu, a za Rodzera uopste nisam siguran da ce stici do finala. Ako se kojim slucajem nadje sa Noletom u finalu, Nole lagano dobija.
    (sasa jokic, 10. jul 2018 22:31)
    (sasa jokic, 11. jul 2018 21:08)

    # Link komentara

  37. Anderson je i protiv Novaka vodio 2-0 i to isto na Wimbledonu ali je izgubio od Novaka 2-3.
    (323, 11. jul 2018 21:08)

    # Link komentara

  38. Otpisite Kralja!
     (kiza, 11. jul 2018 21:00)

    # Link komentara

  39. Na mec loptu za federera zatim izgubiti mec to je senzacija 5 eura u kladionicama za pobedu andersona 500 eura dobitak to je nanestaljka
     (eni, 11. jul 2018 20:56)

    # Link komentara

  40. Posavetuj se sa Cipiripijem sta da radis kada gubis?
    (Undolotic, 11. jul 2018 20:55)

    # Link komentara

  41. Ne mogu da verujem, kad god Nisikori uzme brejk Djokica isto odgovori, ali to se Nadalu i pogotovo King Federeru ne moze desiti.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Batko pamcenje mu kratko, 11. jul 2018 16:20)

    Sta se ne moze desiti?! E, moj Urose Djurdjevicu nejaki, nikako da prestanes da se blamiras po sajtu
    (Batko uterati kratko, 11. jul 2018 20:54)

    # Link komentara

  42. Ljudi, jel ovo Novakov kum i bivsi fizio u Raonicevom boksu?
    (Skocko, 11. jul 2018 19:30)

    Jeste, Miljan Amanovic...
    (pet cash, 11. jul 2018 20:54)

    # Link komentara

  43. Ja to volim
     (Djans, 11. jul 2018 20:52)

    # Link komentara

  44. Puna kapa ,dosta vise !Na mladjima svet ostaje!!
    (no name, 11. jul 2018 20:51)

    # Link komentara

  45. ...e rode moj ...lejvere , tebi samo jos nesanica fali...bice ono:"idi,idi, nesani...
     (lane, 11. jul 2018 20:41)

    # Link komentara

  46. сјајна вест. доста више и тог федерера. знамо да је најбољи. уопште ми је било чудно како је уопште победио последња три гранд слема.мада ни андерсон није млад.
     (марко, 11. jul 2018 20:32)

    # Link komentara

  47. Da li se to gospodin Rožer sklanja kad je cuo da je Novak prosao u polufinale?
     (NOVAK ĐOKOVIĆ -Nikada ne otpisujte kralja, 11. jul 2018 20:30)

    # Link komentara

  48. Zaista mi nije jasno zaŝto je Andersonova pobeda senzacija?! Osmi teniser! Federer ima 37 godina. Čim je Anderson uzeo treći set znao sam da Federer neće izdržati. I Nadal ispada od Delpa. Nije trava za njega.
    (Bardami, 11. jul 2018 20:17)

    # Link komentara

  49. Federer penzija,cao nema vise!!!
     (kikiriki semenke, 11. jul 2018 20:17)

    # Link komentara

  50. (Марвин тхе Мартиан, 11. jul 2018 19:50)

    Krenuo si da plačeš! Lol! :-) Namoj sine, dogodine tvoj će gospodin opet do četvrtfinala ne brigaj, imaćeš opet trenutke sreće! :-) Lol!
    (Tatko na Martiana, 11. jul 2018 20:11)

    # Link komentara

  51. Zanimljiv burski derbi.
    Pripao je manje antipatičnom Buru.
     (remax, 11. jul 2018 20:09)

    # Link komentara

  52. Надалу се смеши пораз од Делпа. Прегазиће га Делпо као плитак поток!
    (Needukovan, 11. jul 2018 19:57)

    Covek ladno cek'o da Del Potro preokrene da bi na 2:1 pisao svoje strucno misljenje, hahahahaha
     (Mikii, 11. jul 2018 19:59)

    # Link komentara

  53. Bilo mu hladno bez dzempera.
     (nenad rs, 11. jul 2018 19:59)

    # Link komentara

  54. Ipak je 37 godina ozbiljna starost za profi tenis. No, ipak kralj ostaje kralj. Nadalu se objektivno smeši novi pehar, jer će ovog našeg da pregazi kao plitak potok.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (novica, 11. jul 2018 19:37)
    Надалу се смеши пораз од Делпа. Прегазиће га Делпо као плитак поток!
    (Needukovan, 11. jul 2018 19:57)

    # Link komentara

  55. Čuva H2H. :-)
     (najbolji sem protiv najboljih, 11. jul 2018 19:54)

    # Link komentara

  56. Uvek ponosno u tvom uglu Rogere ! Najveći ikada !
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)
    (Rossi, 11. jul 2018 18:38)

    Mnogo mu to znaci, vjeruj mi, sta bi on bez tebe u svom uglu.
    (sweswe, 11. jul 2018 19:53)

    # Link komentara

  57. Ne pratim sport nesto posebno, tu i tamo, ali mi nikad nece biti jasni ovi iz Srbije što pljuju po Đokoviću, kao on im je kriv za sve, umesto po političarima. Čovek je sportista, sve je sam napravio, još u predstavlja zemlju u lepom svetlu, ne znam u čemu je problem?
     (The Advocate, 11. jul 2018 19:52)

    # Link komentara

  58. @Autolakirer

    Стварно? Интересантно је да имаш више никова, као и то што се сваке недеље јављаш из различитих градова. Лозана, Цириф, где си сада? У Базелу? А следеће недеље у Женеви? лол
    (Марвин тхе Мартиан, 11. jul 2018 19:50)

    # Link komentara

  59. Neku cudnu energiju ima DJokovic. Kad je on u usponu, Federeru i Nadalu pocinju teski dani. ?
     (olja, 11. jul 2018 19:48)

    # Link komentara

  60. (Goran, 11. jul 2018 19:22)

    Kako te ne mrzi da pišeš te beskrajne komentare!?
    Prepričavaš meč, a misliš da je to neka analiza.
    (Djido, 11. jul 2018 19:46)

    # Link komentara

  61. Na šta je spao tenis danas u svetu - Anderson, Raonić, Izner... Katastrofa.
    (Boba, 11. jul 2018 19:46)

    # Link komentara

  62. ahahaaaaaa
     (1976, 11. jul 2018 19:45)

    # Link komentara

  63. Kad je naš Nole bio blizu poraza protiv Andersona, onda i ne čudi da je Anerson demolirao Federera.
     (Pečenje prase, jare i jagnje, 11. jul 2018 19:41)

    # Link komentara

  64. Nikad ne otpisujte Andersona 😂😂😂
    (Srga74, 11. jul 2018 19:40)

    # Link komentara

  65. Sportista sa najvecim brojem fanova ferovatno u istoriji! Mozda Bolt moze da mu parira po broju fanova svuda u svetu! Licno meni Federer omiljeni,a isto i Bolt! I kod ljudi koji se dobro razumeju u sport jasno je zasto je to tako! Ostalima jednostavno ne vredi objasnjavati.. dugo nisi osvojio US open Roger,spremi se! Vreme je!
    (Nba action, 11. jul 2018 19:40)

    # Link komentara

  66. Не дирај га! У 2017 господин Рожер је освојио 7 трофеја од тога 2 грен слема. У 2018 је до сада освојио 3 трофеја, од тога један ГС. Колико је за то време твој Ноло освојио трофеја? Нула! Радујте се данас ноловци, али плакаћете ви ускоро! 
    (Марвин тхе Мартиан, 11. jul 

    E bas mi te je zao kvazi Srbine. Tudje da ne kazem sta je uvek sladje.Evo ja 30 godina zivim i radim u Svajcarskoj i nikada nisam navijao za Rodzera, Stena, Martinu Higins, Belindu Bencic
     (Autolakirer, 11. jul 2018 19:37)

    # Link komentara

  67. Ipak je 37 godina ozbiljna starost za profi tenis. No, ipak kralj ostaje kralj. Nadalu se objektivno smeši novi pehar, jer će ovog našeg da pregazi kao plitak potok.
     (novica, 11. jul 2018 19:37)

    # Link komentara

  68. Ostavite zlobu,bio je to odličan meč.Uživao sam u sportskom nadmetanju.Kada bi se rezultat znao unapred,mečevi se ne bi ni igrali.
     (pc,Nis, 11. jul 2018 19:34)

    # Link komentara

  69. Čestitke Andersonu, izdržao je veliki pritisak. Nije kraj za Rogera. 
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NoleFan, 11. jul 2018 18:30) # Link komentara

    Nije... Igra za 5to mesto sutra.
    (Milan, 11. jul 2018 18:34)
    Komentar dana...Bravo kralju!!! :)
     (Trampe Srbine, 11. jul 2018 19:33)

    # Link komentara

  70. Hehehe bravo Kevine Srbendo! Kako si samo istamburao i ponizio Uniqlo dzemperka, pa to je bilo milina gledati. Kada je poceo da slaze one face, plcljivko, ja sam se valjao od smeha po kaucu, majko moja. Joj joj joj joj
    (Životije, 11. jul 2018 19:31)

    # Link komentara

  71. Gledao peti set , zasluženo...Al jednu stvar sam primetio na kraju meča kad su se pozdravili međusobno na mreži i sad po nekom nepisanom pravilu gubitnik prvi prilazi sudiji tj. Federer , a on se pravi lud i čeka Andersona prvi da se pozdravi ...kakvi su to kompleksi majko mila. Džabe i pare i trofeji.. i to mu nije prvi put da radi a to sam samo video kod njega 
    (djo, 11. jul 2018 18:39) 

    A da li si možda primetio kako je Federer posle meča sačekao Andersona da izadju zajedno sa terena, uprkos bolnom porazu. To ne mora da se radi, ali je to tradicija i baš zbog toga je Federer fer plej ikona. Ko kad daje ruku sudiji jeGledao peti set , zasluženo...Al jednu stvar sam primetio na kraju meča kad su se pozdravili međusobno na mreži i sad po nekom nepisanom pravilu gubitnik prvi prilazi sudiji tj. Federer , a on se pravi lud i čeka Andersona prvi da se pozdravi ...kakvi su to kompleksi majko mila. Džabe i pare i trofeji.. i to mu nije prvi put da radi a to sam samo video kod njega
    (djo, 11. jul 2018 18:39)

    A da li si možda primetio kako je Federer posle meča sačekao Andersona da izadju zajedno sa terena, uprkos bolnom porazu. To ne mora da se radi, ali je to tradicija i baš zbog toga je Federer fer plej ikona. Ko kad daje ruku sudiji je apsolutno nebitna stvar, ali to što je Rodžer sačekao da Anderson proslavi pobedu da bi zajedno izašli sa terena, e to je bitna stvar. Ali vi što ste puni mržnje ne primećujete te stvari.
    (Fox Mulder, 11. jul 2018 18:47)
    To čekanje protivnika da zajedno izađu sa terena je nepisano ili možda čak pisano pravilo Vimbldona. Tako da nemoj ni ti da se ložiš da je uradio nešto posebno.
     (dudule, 11. jul 2018 19:30)

    # Link komentara

  72. Nisam preterani obozavatelj Federera ali mi je iskreno veoma zao sto je Anderson pobedio. (nekatamo, 11. jul 2018 18:55)

    Pa onda primi moje saučešće.
    (Djido, 11. jul 2018 19:30)

    # Link komentara

  73. Ljudi, jel ovo Novakov kum i bivsi fizio u Raonicevom boksu?
    (Skocko, 11. jul 2018 19:30)

    # Link komentara

  74. Пензија, Рођо...
     (Лепи Цане, 11. jul 2018 19:29)

    # Link komentara

  75. Molio bih sve posetioce i čitaoce ovog sajta da me hitno obaveste ukoliko primete Marvina the Martiana. Izgubio mu je njegov "gospodin" Rožer pa sam se zabrinuo gde nestade klinac.
     (Djordje NS, 11. jul 2018 19:27)

    # Link komentara

  76. Где су да они хроничари који сваки пут кад Новак изгуби кажу избегава Федерера и Надала. То може и сада да се каже, али и једно и друго је неозбиљно. Просто нема Федерер концентрације више за дуге мечеве. Године чине своје. Свака част и на овоме до сада.
     (Гиле, 11. jul 2018 19:26)

    # Link komentara

  77. Šteta
    Bilo bi lepo videti finale sa Novakom
    Nikako obojica d odigraju dobro pa da se sretnu vec jednom pa da vidimo ko je bolji
    Napred nole!
    (zzz, 11. jul 2018 18:35)

    Pa zna se ko je bolji, pogledaj im medjusobni skor i samo ce ti se kasti.
    (Lik, 11. jul 2018 19:25)

    # Link komentara

  78. Busiii ahaha busiiii.
     (cacanin, 11. jul 2018 19:22)

    # Link komentara

  79. Не дирај га! У 2017 господин Рожер је освојио 7 трофеја од тога 2 грен слема. У 2018 је до сада освојио 3 трофеја, од тога један ГС. Колико је за то време твој Ноло освојио трофеја? Нула! Радујте се данас ноловци, али плакаћете ви ускоро!
    (Марвин тхе Мартиан, 11. jul 2018 18:59)

    Zašto toliko vičeš? Ko je sad histeričan?

    Osvojio što je osvojio dok Novak nije igrao. Sad se sačuvao da ga Novak ili Rafa ne rastave na sastavne delove.
     (?, 11. jul 2018 19:22)

    # Link komentara

  80. Да ли се неко запита колика је квота била на Андерсона већ на 2:0 за Рођу? Ако се не варам 500!!! А на меч лопту за Рођу није ни постојала квота! То значи са 50 динџи лагано љетовање себи купиш...
     (Кроз шљивике и ливаде..., 11. jul 2018 19:22)

    # Link komentara

  81. Ne bih se slozio da je senzacija kao sto to naslov prejudicira ,pre bi se moglo reci da je iznenadjenje...Naravno jeste Federer pre pocetka meca bio favorit bez svake sumnje ,jer covek za kojeg se vecina teniskih strucnjaka slaze da je jedan od najboljih svih vremena,i koji je 8 puta dosada ispisao istoriju Vimbldona ne moze da ne bude favorit,a i igrom do ovog kola je on to i potvrdjivao,jer je sa prilicnom lakocom i rutinski dobijao protivnike ,i svi su ga ocekivali u samoj zavrsnici ...Ali ruku na srce sto se kaze,videlo se jos u proslom mecu (iako je i taj mec dobio relativno lako) da ako ima iole dostojnijeg protivnika koji udarcima moze da ga otera iz njegove komforne zone, da onda mogu nastati problemi...Dok sa druge strane znalo se i pre pocetka meca , da Anderson (kome zahvaljujuci stilu igre) trava inace kao podloga najvise lezi, moze da iznenadi sto se eto na kraju i desilo...mada nakon dva seta niko nije ocekivao takav scenario pogotovo kada je u taj-brejku Federer slomio otpor Andersona i poveo sa 2:0,svi su ocekivali sigurnu pobedu Federera ,ali tada Anderson rasterecen nemajuci sta da izgubi pusta ruku u potpunosti, i pocinje da udara iz svih oruzja i svih pozicija,servis je poceo da ga sluzi nenormalno dobro ,i onda je samo cekao pad u igri Federera ,a to se i desilo u naredna dva seta..Federer se potom konsolidovao i dao sve od sebe da dobije ipak na kraju mec ,ali protiv ekstremno raspolozenog Andersona jednostavno na kraju nije mogao da izbegne poraz !
    (Goran, 11. jul 2018 19:22)

    # Link komentara

  82. jednacina je prosta..nema najkija=nema zastite od dopinga..sledi potooop
    (maksa, 11. jul 2018 19:21)

    # Link komentara

  83. @ au kakav dan za prosječnu Srbendu, Novak dobio, Federer izgubio i još ako Hrvati izgube ima do kraja mjeseca da zaboravi i Briha i Vučića, činjenicu da nema posla i sve ostale probleme...nahranjena duša
    (lorenzo, 11. jul 2018 18:36)

    Tako je, na kraju krajeva sta je u ovom zivotu bitnije od srecne i mirne duse? Kakve pare kakav posao nista ne moze zameniti ovaj osecaj. Al ne moras da se brines za nase plate. Imamo mi malina, borovnica, jagoda, zdrave i plodne zemlje kolko hoces, i da budemo siti a i da dobro zaradimo ako treba. Godina lepo rodila ma raj za Zemlji. A tebi ne ostaje nista nego da places. Steta za tebe.
     (VAMOOOOS, 11. jul 2018 19:19)

    # Link komentara

  84. ...batkovi i kingovi i ostali federerovi podanici jos uvek pljuju tamo na komentarima o djokovicu, nesvesni da ih je idol izdao...
    ...namestio mu najki konacno nekog iz prvih 10...
    ...sada ce halle biti samo draga uspomena...
    ...najjaci protivnik na 29 mestu...
    ...samo da povrati jos "rf" od najkija pa ce onda da nauci sta znaci zameriti se sa sponzoru...
    (kraja, 11. jul 2018 19:18)

    # Link komentara

  85. Hehe, napisah ja juce...
    (Kladionicar, 11. jul 2018 19:17)

    # Link komentara

  86. Trošiti reči o ovom čoveku kao šampionu, da li je ili ne, glupo je, nevaspitano i bespredmetno. Sad stvar je ukusa da li se on kao takav nekome dopada ili ne. Meni lično nije u krugu omiljenih sportista, ali to je već subjektivno. Čovek je zaista sinonim za tenis. Ipak godine su neumoljive, ovakvi porazi se moraju događati i biće ih sve više. Ipak, najiritantniji su mediji i kvazi stručnjaci koji su ga pre početka turnira proglasili jedinim favoritom i po mnogima je bilo glupo i igrati. A eto ponovo su omanuli.
    (Konfučije, 11. jul 2018 19:16)

    # Link komentara

  87. Let's go Roger, let's go...
    (Dule Dabic Gluvaja, selo Gornja Suvaja, 11. jul 2018 19:15)

    # Link komentara

  88. Tkzv goat pobegao od našeg Noleta ,a lepo sam napisao bolje da je ispao u ponedeljak na centralnom terenu sa stilom nego ovako na pomoćnom
    (Simpo, 11. jul 2018 19:15)

    # Link komentara

  89. Rodjaaaaaaa hahahahha
     (051, 11. jul 2018 19:14)

    # Link komentara

  90. Od 20 GS Najkovih je najmanje 7. Daje minuse koliko hocete ali je tako...
    (uniqlo nije nike, 11. jul 2018 19:13)

    # Link komentara

  91. Rođo, ako želiš pobediti ne smeš izgubiti...
     (Djordje NS, 11. jul 2018 19:11)

    # Link komentara

  92. Federer meni lici na nekog nervoznog pekinezera, posebno kad gubi napravi tu facu.
     (html, 11. jul 2018 19:10)

    # Link komentara

  93. Svaka cast Andersone!
    (pancevac, 11. jul 2018 19:09)

    # Link komentara

  94. @Fox Mulder, 11. jul 2018 18:47)

    A sta je bilo zadnji put kad je izgubio u wim. Otisao kao metak! Ali bitno da je i tada na kraju godine dobio fer pley nagradu. Prevarant.
     (ja, 11. jul 2018 19:09)

    # Link komentara

  95. I Federer je Južnoafrikanac. Pored švajcarskog ima i državljanstvo Južne Afrike ( po majci) gde ima ogromne posede.
    (južnoafrički obračun, 11. jul 2018 19:08)

    # Link komentara

  96. A da li si možda primetio kako je Federer posle meča sačekao Andersona da izadju zajedno sa terena, uprkos bolnom porazu. To ne mora da se radi, ali je to tradicija i baš zbog toga je Federer fer plej ikona. Ko kad daje ruku sudiji je apsolutno nebitna stvar, ali to što je Rodžer sačekao da Anderson proslavi pobedu da bi zajedno izašli sa terena, e to je bitna stvar. Ali vi što ste puni mržnje ne primećujete te stvari.
    (Fox Mulder, 11. jul 2018 18:47)

    Nije to fer plej Moldere, već tradicija na Vimbldonu, isto kao što svi muškarci urade naklon za članove kraljevske porodice (iako ih niko na to ne može naterati), a igračice blago čučnu.
    Fer plej i Roger Federer, to ne ide u jednu rečenicu.
    Veliki je šampion ali nikakav čovek, posebno u porazu.
    (Dana Scully, 11. jul 2018 19:06)

    # Link komentara

  97. Jednom ne igra na centralnom i odmah poraz!
     (Goran, 11. jul 2018 19:06)

    # Link komentara

  98. U cemu je poenta Srba, da pljuju jednog od najvecih igraca svih vremena ikada? Covek place kada pobedi ili izgubi, pa? Jel ste svesni sta to znaci sportistima? Samo znate da pljujete i likujete. Svako vreme ima svoje igrace, Roger je obelezio jedno, Nadal drugo, Novak trece. Cetvorke nema, nije je nikada ni bilo. Kakvi smo ljudi, ne verujem.
    (vojkan85, 11. jul 2018 18:40)

    Da li si ovakav komentar napisao kada su se smejali Novaku posle poraza u finalu RG 2015?
     (?, 11. jul 2018 19:05)

    # Link komentara

  99. Rodžer zadnji put prvi na kraju godine 2009. Gde to beše?
     (Iz ugla, 11. jul 2018 19:03)

    # Link komentara

  100. Mislim da ovo Rafa lako osvaja. Nema Djokovic još igru za njega. Nadam se da grešim. Ali takav mi utisak
     (neko, 11. jul 2018 19:03)

    # Link komentara

  101. Još Englezi da odrade Rvate pa da na miru gledamo Noleta u polufinalu
    (Rođo botovi moša, 11. jul 2018 19:03)

    # Link komentara

  102. au kakav dan za prosječnu Srbendu, Novak dobio, Federer izgubio i još ako Hrvati izgube ima do kraja mjeseca da zaboravi i Briha i Vučića, činjenicu da nema posla i sve ostale probleme...nahranjena duša
    (lorenzo, 11. jul 2018 18:36)

    Takoee, Novak dobio, Federer izgubio, navija se protiv hrvata. Brih je poslao Srbiju a Vucic je i dalje tu. Nekome ce dusa da bude nahranjena zbog Djokoviceve pobede, Federerovog poraza i ispadanja hrvata, i dalje ce se nervirati zbog Vucica dok ce neki da cvile zbog Federerovog prolaza, Novakove pobede i isspadanje hrvata, a i njima Vucic preostaje. Nema veze, jedni su kako kazes ,,prosecne Srbende'' i danas se bolje osecaju, drugi su ,,izrodi'' i danas cvile i jecaju...Sta da se radi, to ti je sto ti je !
    (antiDebil, 11. jul 2018 19:02)

    # Link komentara

  103. Rekoh vam ja da deda ne igra Bog zna šta. Ali i razumljivo. Ove maratonske mečeve će sve manje pobeđivati. Ej 4 decenije skoro da ima čovek.
     (neko, 11. jul 2018 19:02)

    # Link komentara

  104. @Fox Mulder
    svako mora da sačeka protivnika posle meča i zajedno izađu s terena, to je pravilo na Wb.
     (mackica, 11. jul 2018 19:01)

    # Link komentara

  105. A da li si možda primetio kako je Federer posle meča sačekao Andersona da izadju zajedno sa terena, uprkos bolnom porazu. To ne mora da se radi, ali je to tradicija i baš zbog toga je Federer fer plej ikona. Ko kad daje ruku sudiji je apsolutno nebitna stvar, ali to što je Rodžer sačekao da Anderson proslavi pobedu da bi zajedno izašli sa terena, e to je bitna stvar. Ali vi što ste puni mržnje ne primećujete te stvari.
    (Fox Mulder, 11. jul 2018 18:47)

    Uvek porazeni izlazi prvi, mahne publici, eventualno da neki autogram usput i u tunel.
    Pobednik ostane na terenu, pozdravi publiku, potpiše se na kameru...
    Možda ga prpa od tunela?
     (?, 11. jul 2018 19:01)

    # Link komentara

  106. @fox mulder pa sacekao ga je bas zato sto je kompleksas! Umesto da ode sagnute glave,l onda da Anderson, sam, dobije jos jedan ogroman aplauz... on ga ceka da mu ukrade i taj deo proslave... kompleks na kvadrat
    (Sasa, 11. jul 2018 19:01)

    # Link komentara

  107. Poslednji put je pobedio djokovica ili nadala u finalu nekog slema 2007,a to mu je protiv novaka i jedina pobeda u finalu..i bolje sto je ispao da se ne bruka covek
    (KKP, 11. jul 2018 19:01)

    # Link komentara

  108. Hvala Bogu
    (shone bjelovacki, 11. jul 2018 19:01)

    # Link komentara

  109. Karma je čudo Rodžer, nisi zaslužio ni četvrtfinale i posle ponižavanja Manarina! Anderson zasluženo u polufinalu, ali stvarno ko god da je pobedio biće umoran i isceđen ko limun. Ne znam šta može Kevin u polufinalu, ovaj meč će definitivno ostaviti traga.
    (fantom, 11. jul 2018 18:39)

    Не дирај га! У 2017 господин Рожер је освојио 7 трофеја од тога 2 грен слема. У 2018 је до сада освојио 3 трофеја, од тога један ГС. Колико је за то време твој Ноло освојио трофеја? Нула! Радујте се данас ноловци, али плакаћете ви ускоро!
    (Марвин тхе Мартиан, 11. jul 2018 18:59)

    # Link komentara

  110. roger federer nikad ne otpisujte kralja...uuuups samo ponekad ipak
     (alpo 12, 11. jul 2018 18:58)

    # Link komentara

  111. Evo zasto Roze pola decenije nije igrao van Centralnog terena. Znaju Englezi da se tu mnogo lakse gubi. A i ne igra protiv Filipusisa.
    (8 Rozeovih realnih titula, 11. jul 2018 18:58)

    # Link komentara

  112. Drago mi je zbog Kevina Andersona.
    Drago mi je zbog Rogera Federera.
     (max, 11. jul 2018 18:57)

    # Link komentara

  113. A da li si možda primetio kako je Federer posle meča sačekao Andersona da izadju zajedno sa terena, uprkos bolnom porazu. To ne mora da se radi, ali je to tradicija i baš zbog toga je Federer fer plej ikona. Ko kad daje ruku sudiji je apsolutno nebitna stvar, ali to što je Rodžer sačekao da Anderson proslavi pobedu da bi zajedno izašli sa terena, e to je bitna stvar. Ali vi što ste puni mržnje ne primećujete te stvari.
    (Fox Mulder, 11. jul 2018 18:47)

    To je protokol, svako to radi na svakom meču...Ne pravi gospodina od nekoga ko to nije...
     (Lou, 11. jul 2018 18:57)

    # Link komentara

  114. Evo moja keva mu upravo završava džemper. Hladno je u Londonu, da ne pati razmaženi i ucveljeni deda.
     (Poklon, 11. jul 2018 18:57)

    # Link komentara

  115. Nisam preterani obozavatelj Federera ali mi je iskreno veoma zao sto je Anderson pobedio.
     (nekatamo, 11. jul 2018 18:55)

    # Link komentara

  116. @vojkan85

    Nemamo ništa protiv Federera.Ono što iritira jesu njegovi simpatizeri koji pljuju po svemu što je srpsko.
    (., 11. jul 2018 18:55)

    # Link komentara

  117. Čekam komentar Marsovca. hehe
     (Skvo, 11. jul 2018 18:55)

    # Link komentara

  118. ljudi..da li je ovo namestaljla i kladionica??!!! meni sve ovo smrdi na velike velike premije i kvote..
     (dzoni cackalica, 11. jul 2018 18:55)

    # Link komentara

  119. Mac Vilander ne veruje... nije trebao Fed da igra travu...
     (cacanin, 11. jul 2018 18:55)

    # Link komentara

  120. Kad pobedjuje,niko mu nije ravan,genije...kad gubi nator.Ma palite bre svi.Odrao ga 'mladjani' Anderson.
     (Mix, 11. jul 2018 18:52)

    # Link komentara

  121. Јуче Федерер на конференцији каже Анабел Крофт, бићу баш изненађен ако изгубим сет или меч :) Епа ето Роџере, изненади се сада :)
     (Фрфљави, 11. jul 2018 18:52)

    # Link komentara

  122. najbolji teniser svih vremena bez icega sampionskog u sebi - koji apsurd
    (gandra, 11. jul 2018 18:52)

    # Link komentara

  123. Karma je čudo Rodžer, nisi zaslužio ni četvrtfinale i posle ponižavanja Manarina! Anderson zasluženo u polufinalu, ali stvarno ko god da je pobedio biće umoran i isceđen ko limun. Ne znam šta može Kevin u polufinalu, ovaj meč će definitivno ostaviti traga.
    (fantom, 11. jul 2018 18:39)

    Не дирај га! У 2017 господин Рожер је освојио 7 трофеја од тога 2 грен слема. У 2018 је до сада освојио 3 трофеја, од тога један ГС. Колико је за то време твој Ноло освојио трофеја? Нула! Радујте се данас ноловци, али плакаћете ви ускоро!
    (Марвин тхе Мартиан, 11. jul 2018 18:51)

    # Link komentara

  124. Vidio NOLETA U NALETU s druge strane pa ga malo uhvatila trta :)) Dosta je bilo Cipiripi Grand Slamova protiv Čilića i te boranije, ĆALE SE VRATIO !!!
    (Kukavica, 11. jul 2018 18:50)

    # Link komentara

  125. Prvi jači protivnik i...gotovo.
    Sad Roger ima vremena da razmisli i primijeni stihove ozbiljnog autora:
    "Nemoj više pravit scene,
    ne kuni se i bez plača,
    ne računaj sad na mene,
    ključ je ispod otirača..."
    Da li je izgubio šta od poena?
     (milutin, 11. jul 2018 18:49)

    # Link komentara

  126. Neće da igra sa Đokovićem pa to ti je.
    (Boža, 11. jul 2018 18:48)

    # Link komentara

  127. a ovaj komentator na sk2 bi mogao malo objektivnije da komentarise. odavno nisam cuo da neko toliko staje na stranu Federera.
     (cak noris, 11. jul 2018 18:48)

    # Link komentara

  128. HAHA, pa naravno kad zna da ce morati ili sa Nadalom ili Novakom.
    (Loki, 11. jul 2018 18:48)

    # Link komentara

  129. Gledao peti set , zasluženo...Al jednu stvar sam primetio na kraju meča kad su se pozdravili međusobno na mreži i sad po nekom nepisanom pravilu gubitnik prvi prilazi sudiji tj. Federer , a on se pravi lud i čeka Andersona prvi da se pozdravi ...kakvi su to kompleksi majko mila. Džabe i pare i trofeji.. i to mu nije prvi put da radi a to sam samo video kod njega
    (djo, 11. jul 2018 18:39)

    A da li si možda primetio kako je Federer posle meča sačekao Andersona da izadju zajedno sa terena, uprkos bolnom porazu. To ne mora da se radi, ali je to tradicija i baš zbog toga je Federer fer plej ikona. Ko kad daje ruku sudiji je apsolutno nebitna stvar, ali to što je Rodžer sačekao da Anderson proslavi pobedu da bi zajedno izašli sa terena, e to je bitna stvar. Ali vi što ste puni mržnje ne primećujete te stvari.
    (Fox Mulder, 11. jul 2018 18:47)

    # Link komentara

  130. Prosle godine se prosetao do titule, bilo bi puno 2 godine zaredom... I dalje najveci, 20!
    (Uip, 11. jul 2018 18:30) Evo i sad je bio u setnji, sve dok nije naisao na nekog ozbiljnijeg preko mreze.
    (..., 11. jul 2018 18:47)

    # Link komentara

  131. Sjećam se meča Nole protiv Kevina kad je Nole gubio 2-0 u setovima pa uspio okrenuti meč.Kevin je na travi djelovao nepobijedivo i dan danas mi nije jasno kako je to Novak dobio.
    (Riječanin, 11. jul 2018 18:47)

    # Link komentara

  132. Au senzacije pogotovo posle 2-0 u setovima ovo mu se mislim treći put dogadja a drugi put na wimbldonu posle Conge 2011 čestitke i Andersonu namučio je Novaka one godine dal 2015 ili 2014 nisam siguran ali bio je baš težak meč tada nije uspeo da dobije srećom sada jeste odlično je igrao iskreno ne bih ga voleo u finalu sa Novakom ako Novak uspe da izbori finale.
     (Nebojša, 11. jul 2018 18:46)

    # Link komentara

  133. Dakle gotovo, a bas se Mohikanac radovao.
    (LP, 11. jul 2018 18:46)

    # Link komentara

  134. deda na aparatima.e sto milo samo zbog nasih fensi Baja sto navijaju za njega
     (nik, 11. jul 2018 18:45)

    # Link komentara

  135. E sada stari lagano u penziju sa tim dresom od
    UNIQLO. Prvi put da igra
    na sporednom terenu i gubi
    mec.Sada se vidi sta znaci
    sponzor NIKE. On nije svjestan kakvog je sponzora
    ispustio.Sada tone kao
    nikada pre.Zbogom Fedex.
    Svaka cast na pobedi
    Kevinu Andersonu.
     (DRAGAN, 11. jul 2018 18:45)

    # Link komentara

  136. U mecu dvojice koji vode poreklo iz Juznoafricke republike(majka RF),pobedio mladji.Ne mogu da verujem da su se toliko malo oznojili posle 4,5 h trcanja na suncu.Nadal je vec istocio 1,5 l znoja a tek je drugi set u toku.
    (analiza, 11. jul 2018 18:44)

    # Link komentara

  137. Prodje Novak ispade Roger,pa moze li bolje?Ajmo Novačee sad do titule,zvijer se vratilaa!
    (taske, 11. jul 2018 18:44)

    # Link komentara

  138. Mislim da ga je Anderson poslao na korak od penzije,a ako Novak osvoji ovo ,i taj korak ce da napravi.Setite se samo izjava koje je davao Federer,a Srbi koji pored Noleta navijaju za njega haha pa oni nisu Srbi nikakvi.Ako Novak osvoji ovo mislim da ce na se naostri,i za Us Open i tako zavrstiti godinu sa 14 slemova sto mu je vrv,i cilj ove sezone uz Sinsinati.JA VERUJEM
    (Stefan, 11. jul 2018 18:43)

    # Link komentara

  139. Andersone Srbine!
     (koča, 11. jul 2018 18:43)

    # Link komentara

  140. Milo mi je.
     (Slavko Vrekic, 11. jul 2018 18:43)

    # Link komentara

  141. neko je rekao da federer pobedjuje bez obzira na teren na kome igra... praksa ga demantuje... ima nula pobeda na wimbldon-u van centralnog terena u poslednje 3 godine... toliko o terenima... a o pobedama neka nam vise isprica gospodin nadal...
     (lal, 11. jul 2018 18:43)

    # Link komentara

  142. Predivna best, predivna.
    (alpinista, 11. jul 2018 18:43)

    # Link komentara

  143. Izgleda da Gospodin Džemperko zna da igra isključivo na centralnom terenu...
     (Veljko Kocevic, 11. jul 2018 18:42)

    # Link komentara

  144. hahaha to je taj "najbolji svih vremena" sto gubi cim dodje neko ko servira u kontinuitetu na malo visem nivou. Fedbotovi na aparatima. Na USO pa onda i na AO, i Djokovic i Nisikori i Raonic ce jos vise vratiti formu tako da moze da se pozdravi sa lesinarenjem Gren Slemova. Sto je izlesinario u poslednje dve godine izlesinario je. Vamos Rafa prestizi to po GS titulama da pocrkaju od muke snobovi i kompleksasi koji "navijaju" za nadobudnog.
     (VAMOOOOS, 11. jul 2018 18:42)

    # Link komentara

  145. Rodzer opet izbegao Noleta. :-)
     (MOX Partizanovac, 11. jul 2018 18:41)

    # Link komentara

  146. 2-0 najopasniji rezultat, sportski pozdrav drugari i tatatatirraaa
    (SinCity, 11. jul 2018 18:41)

    # Link komentara

  147. Anderson je vrhunski igrac,nije samo dobar server,ima sjajan forhend,bekend mu je solidan.Često se potcenjuju ovakvi igrači("drvosece" i slicno)a videcete za jedno 5 godina da ce puno losiji igraci od Andersona,Raonica i sličnih,osvajati GS titule.
     (goran, 11. jul 2018 18:41)

    # Link komentara

  148. U cemu je poenta Srba, da pljuju jednog od najvecih igraca svih vremena ikada? Covek place kada pobedi ili izgubi, pa? Jel ste svesni sta to znaci sportistima? Samo znate da pljujete i likujete. Svako vreme ima svoje igrace, Roger je obelezio jedno, Nadal drugo, Novak trece. Cetvorke nema, nije je nikada ni bilo. Kakvi smo ljudi, ne verujem.
     (vojkan85, 11. jul 2018 18:40)

    # Link komentara

  149. Nije isto igrati na centralnom i na kecu to je valjda svima jasno.
    (Ana, 11. jul 2018 18:40)

    # Link komentara

  150. A deda propustio šljaku, u fazonu sigurno uzimam Vimbldon.
    Karma.
    (Milan, 11. jul 2018 18:40)

    # Link komentara

  151. Predivna vest.
    (Alpinista, 11. jul 2018 18:40)

    # Link komentara

  152. Samo ne Isner - Anderson u polifunalu, to je najdosadniji mec koji mogu zamisliti. As. Servis greska. As. I tako u nedogled.
     (srpski seljak, 11. jul 2018 18:39)

    # Link komentara

  153. Gledao peti set , zasluženo...Al jednu stvar sam primetio na kraju meča kad su se pozdravili međusobno na mreži i sad po nekom nepisanom pravilu gubitnik prvi prilazi sudiji tj. Federer , a on se pravi lud i čeka Andersona prvi da se pozdravi ...kakvi su to kompleksi majko mila. Džabe i pare i trofeji.. i to mu nije prvi put da radi a to sam samo video kod njega
    (djo, 11. jul 2018 18:39)

    # Link komentara

  154. Karma je čudo Rodžer, nisi zaslužio ni četvrtfinale i posle ponižavanja Manarina! Anderson zasluženo u polufinalu, ali stvarno ko god da je pobedio biće umoran i isceđen ko limun. Ne znam šta može Kevin u polufinalu, ovaj meč će definitivno ostaviti traga.
    (fantom, 11. jul 2018 18:39)

    # Link komentara

  155. Može li Federer ipak, bez obzira što je izgubio, zbog toga što igra najlepši i nejelegantniji tenis, da se zbog nas koji ga volimo nađe u sledećem kolu?
    (Djido, 11. jul 2018 18:39)

    # Link komentara

  156. Čim je sklonjen sa glavnog, pao je. Čim je dobio top 10 igrača na žrebu, pao je. Pametnom dosta. Sada mi je sasvim svejedno ko osvaja: Đoković jer ga obožavamo svi mi normalni, Delpo jer je davnih dana zaslužio, Nadal jer će preteći Rodžera, Izner jer je igrao 70:68 sa Mahutom, Anderson jer je izgubio US open prošle godine u finalu, Raonić jer je na ić. Uživanje..
     (Mikhail Tal, 11. jul 2018 18:38)

    # Link komentara

  157. Ljudi on ima 37 godina!Pa nije on masina.Siguran sam da ce se ponovo dici i uzeti neki slem.
     (King Roger, 11. jul 2018 18:38)

    # Link komentara

  158. Imao bi nešto Cicipas da mu savetuje.
     (opsasa, 11. jul 2018 18:38)

    # Link komentara

  159. Uvek ponosno u tvom uglu Rogere ! Najveći ikada !
     (Rossi, 11. jul 2018 18:38)

    # Link komentara

  160. Prvi poluozbiljan protivnik i Federe ide kuci
     (MIL, 11. jul 2018 18:37)

    # Link komentara

  161. Nista od velikog Finala Djokovic Federer. Anderson je opasan na Wimbledonu, salje rakete iz servisa
     (vidim, 11. jul 2018 18:37)

    # Link komentara

  162. Kad je Novak osvojio prvi Wimbldon,
    Federer je vodio 2;0 protiv Conge pa izgubio.
    P
    (Deda mraz, 11. jul 2018 18:37)

    # Link komentara

  163. Ima jedna kafana preko puta "Mašinca", zove se "Penzija".
    (Sax, 11. jul 2018 18:37)

    # Link komentara

  164. Bolio ga je cio dan centralni teren xaxa.
    Kad veliki king ne može da uzme brejk 24-25 servis gema Andersona sve je jasno.U finalu zagarantovano mjesto bum bum serveru uz Iznera i Raonica.
    Ajmo sad sa veličanjem Federera pravi dan je za to.
    Dolazi dominacija Novakova zapamtite to.
     (Kanidja PG, 11. jul 2018 18:37)

    # Link komentara

  165. Covek koji je svoje grend slemove osvajao u eri Ljubicica, Safina, Bagdatisa, Rodika...Covek koji je u eri kad su igrali Novak i Nadal osvajao najvece trofeje samo kad su oni bili povredjeni ili ako nije igrao sa njima...Covek koji je svojevremeno predavavo mec pre pocetka da ne bi imao negativan medjusobni duel sa jednim teniserom i na kraju covek koji nikada nije rekao da je neko bio bolji od njega
    (Cuka, 11. jul 2018 18:37)

    # Link komentara

  166. Mislim da ovo Federerovi navijači nikada neće oprostiti Đokoviću. Niko se do sada nije usudio da postavi pitanja o "svetoj kravi" i prava da već godinama igra na istom terenu i gotovo u isto vreme. Svi su se divili njegovom nizu, da mu ne samo niko nije uzeo servis gem, nego nije imao ni brejk loptu protiv njega, ali niko se nije setio da nije imao ni dostojnog protivnika. Ovde je Anderson viši, ali je izvojevao pobedu u ime malih i "neprivilegovanih".
    (Predo, 11. jul 2018 18:37)

    # Link komentara

  167. Federerovi navijači, da li je to Anderson pobedio ili je Feđa izbegao Novaka i Nadala?
     (?, 11. jul 2018 18:37)

    # Link komentara

  168. Kakav divan dan, Novak pobedio, Federer ispao, još samo Nadal da izgubi. Ali nije obavezno, odrađe ga Novak za dva dana.
    (Djido, 11. jul 2018 18:37)

    # Link komentara

  169. Postalo prohladno u Londonu.Da li je vreme za dzemper?
    (Vuna, 11. jul 2018 18:37)

    # Link komentara

  170. Sta da kazem ? Divno. Btw nisam navijac Novaka. Ali sto je dosta dosta je . I nije ga pobedio mladjan, nego veteran kao i on. F!@::@$%& off Federer !
    (aParenti, 11. jul 2018 18:37)

    # Link komentara

  171. Sada mogu Federer i Šaćiri da igraju mix dubl
     (dux, 11. jul 2018 18:36)

    # Link komentara

  172. PEMZIJA
     (zocko, 11. jul 2018 18:36)

    # Link komentara

  173. au kakav dan za prosječnu Srbendu, Novak dobio, Federer izgubio i još ako Hrvati izgube ima do kraja mjeseca da zaboravi i Briha i Vučića, činjenicu da nema posla i sve ostale probleme...nahranjena duša
    (lorenzo, 11. jul 2018 18:36)

    # Link komentara

  174. Uh sto mi je drago i zbog ovog komentatora koji iz sveg srca navija za Federera. Ajmo kuci
     (Liverpool Man, 11. jul 2018 18:36)

    # Link komentara

  175. Nije fer od organizatora sto su "kralja" premestili na sporedni kolosek (teren br 1),posle 2 godine igranja na "Marakani" ne moze se tako brzo privici na nenormalne uslove .Pa nije valjda zbog promene dresa??? :)
    (Nenad,Beograd, 11. jul 2018 18:36)

    # Link komentara

  176. Vreme je da okaci reket o klin!Cudim se sto i dalje igra,ali to je za neku drugu temu.U svakom slucaju voiditi 2:0 i izgubiti mec od Andersona(sve moje cestitke),je nagovestaj da je "masina" zaribala,uprkos biranju terena,turnira,vreme cini svoje!
    (bmiles, 11. jul 2018 18:36)

    # Link komentara

  177. Pobedio Nole, izgubio Federer, Vaduz vodi protiv Apoela, čekamo Zvezdu i Engleze za savršen dan.
     (Šaomi, 11. jul 2018 18:36)

    # Link komentara

  178. Đes' kralju!
     (kl, 11. jul 2018 18:36)

    # Link komentara

  179. Šteta. Hteo sam, da ga Nole presluša u finalu. Možda je ovo početak kraja jedne velike karijere.
    (Aki, 11. jul 2018 18:35)

    # Link komentara

  180. anderson je oduvek na travi bio jako opasan ,iskusio je to Djokan jos u vreme kad je harao planetom
     (jedan stonoteniser, 11. jul 2018 18:35)

    # Link komentara

  181. Iii veliki Roger G.O.A.T je popasao travicu na terenu broj 1.
     (kobazz, 11. jul 2018 18:35)

    # Link komentara

  182. Čuj... Senzaciju!!!
     (kradljivac bicikala, 11. jul 2018 18:35)

    # Link komentara

  183. pemzija.
    (deda, 11. jul 2018 18:35)

    # Link komentara

  184. Шта ћемо сада тролови, ха, ха...растави га "африканац" на крају на чиниоце! А и он је африканац, биће..Но одмах да се изјасним, тролови, никако нисам срећан- јер ја сам хтео гирице- Рафу и Федерера на ред, односно по реду..како год није вам лако!
    (sima, 11. jul 2018 18:35)

    # Link komentara

  185. Šteta
    Bilo bi lepo videti finale sa Novakom
    Nikako obojica d odigraju dobro pa da se sretnu vec jednom pa da vidimo ko je bolji
    Napred nole!
     (zzz, 11. jul 2018 18:35)

    # Link komentara

  186. nije predvidjen doping za 5set,preracunao se
     (da, 11. jul 2018 18:35)

    # Link komentara

  187. Federer je ispao sad je Djokoviću lakše da osvoji titulu.I jedan i drugi su bili odlični.Čestitke Federeru i bravo za Kevina napravio je ogroman uspeh.
    (B92_fan, 11. jul 2018 18:35)

    # Link komentara

  188. Cestitke Andersonu, zasluzio je pobedu. Iako sam se nadao finale Nole i Roger ali dobro... Steta ipak je za turnir bolje da je Roger prosao. Sad Nole puni gas i 4. Wimbledon je tvoj!!!
    (Ajmo No1e, 11. jul 2018 18:35)

    # Link komentara

  189. Pa kako sad ovo? Da je Manarino svako kolo ubedjen sam da bi osvojio...
    (Urox, 11. jul 2018 18:35)

    # Link komentara

  190. 100% mu je sada kriv Đoković što ga je pomerio sa centralnog na prvi teren...
     (dux, 11. jul 2018 18:35)

    # Link komentara

  191. Igra ovaj Anderson, svaka mu čast. Federer kao da je čekao da se ovaj prepadne zato što je ovaj preko mreže. Medjutim Andersona kao da je briga koje prekoputa.Svaka ćast,na najsladji način ga počistio..
    (Mario, 11. jul 2018 18:34)

    # Link komentara

  192. E sad kad sam cuo da je Federer
    imao mec loptu, jos draze mi je
    sto je izgubio, vise se jede.
    Cestitke Andersonu.
    (Cole, 11. jul 2018 18:34)

    # Link komentara

  193. Hahahahah penzijaaaaa
     (Lou, 11. jul 2018 18:34)

    # Link komentara

  194. Eeeej bas steta, ode dzemperko kuci. Nema Nike ide doping kontrola 10 puta mesecno. Nole i Novak resavaju pitanje sampiona u polufinalu.
     (Rogi Obrenovac, 11. jul 2018 18:34)

    # Link komentara

  195. Čestitke Andersonu, izdržao je veliki pritisak. Nije kraj za Rogera.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NoleFan, 11. jul 2018 18:30) # Link komentara

    Nije... Igra za 5to mesto sutra.
    (Milan, 11. jul 2018 18:34)

    # Link komentara

  196. Prvi jači protivnik i ode Deda kući, a još imao i meč loptu.
    (Botko blaćenje mu slatko, 11. jul 2018 18:34)

    # Link komentara

  197. Umorio se od plesanja!
    (Mrkela, 11. jul 2018 18:34)

    # Link komentara

  198. Penzijaaaaaaaa
     (Donchy, 11. jul 2018 18:33)

    # Link komentara

  199. Cestitke Andersonu za sjajnu igru...jos jedan sok danas za Jumka,Marvina, Batka i ostale...
     (mlekadzija, 11. jul 2018 18:33)

    # Link komentara

  200. Fed, Feđa, Feđolino, Feki, Fedex, Rođa, Rođo, Rodjoaux, Rođkan, Roki, Role, Rolence, GOAT, RF, Feder ili _eder... kako god da se zoveš, odlazi već jednom! A sa njim i vi što, pored svog šampiona, navijate za njega. Nije daleko taj dan.
    (Rodžere Federeru-Nikad Ne Otpisuj KRALJA, 11. jul 2018 18:33)

    # Link komentara

  201. Loša igra Rođenog. Uradio isto kao pre par godina protiv Conge. Od 2:0 do 2:3. Ipak, i dalje je među najvećima.
     (vojkan85, 11. jul 2018 18:33)

    # Link komentara

  202. Lepo ja rekoh ivanisevic pogodi za djokovica za federera tesko tako i bi :)
    (cale, 11. jul 2018 18:32)

    # Link komentara

  203. Kriminalno izdanje Rogera! Uz standardno slabiji bekhend danas smo mogli vidjeti njegov najlošiji ikad forhend. Zasluženo slavlje Andersona čime će se otvoriti ogromna šansa za Novaka ili Rafu
    (CroFed, 11. jul 2018 18:32)

    # Link komentara

  204. Koliko godina ima ovaj Anderson?? Izgleda covek kao da ima pedeset,lice izmuceno kao da ga izvukli iz rudnika...
     (Admiral, 11. jul 2018 18:32)

    # Link komentara

  205. Federerovci na aparatima
     (SoLiLaC, 11. jul 2018 18:32)

    # Link komentara

  206. Rodjo, sad pravi pauzu, do sledeceg Vimbldona, kalkulantu stari..
     (adio, 11. jul 2018 18:32)

    # Link komentara

  207. Sta je Rodjo???Bez centralnog potop!

    RF fanovi gde su fore kako Federerov set traje kao tapkanje loptica ND???
    (Milan, 11. jul 2018 18:32)

    # Link komentara

  208. Evo ronim krokodilske suze što deda ispade!
    (BoltonBastard, 11. jul 2018 18:32)

    # Link komentara

  209. Over and out. Bilo je lepo dok je trajalo.
    (Toma, 11. jul 2018 18:31)

    # Link komentara

  210. Publika Federeru vise odmogla nego sto mu je pomogla.
    (Boki, 11. jul 2018 18:31)

    # Link komentara

  211. Nisam gledao meč, jel plesao taj gospodin Rožer?
    (Djido, 11. jul 2018 18:31)

    # Link komentara

  212. Mislim da je Roger nekako previse opusteno igrao prva 3 seta, a onda je Anderson posle spasene mec lopte zaigrao kao nikada, svaka mu cast! Kad bi cesce igrao ovako sigurno bi imao GS.
    Gdje li su sad oni koji su govorili kako je Federeru namjesten zrijeb za finale? Nikad ne treba nikoga potcjenjivati, svako vrijedi i svako ima svoje sanse. Jos jednom, svaka cast za Andersona, a Federeru vise srece na US Openu... Pozdrav svim ljubiteljima tenisa.
     (Srdjan, 11. jul 2018 18:31)

    # Link komentara

  213. Da li je plakao?
     (Dragoljub, 11. jul 2018 18:31)

    # Link komentara

  214. Penzija
     (prle, 11. jul 2018 18:31)

    # Link komentara

  215. Neka je više, ajmo Noleeee!!!
     (Srpska Crna Gora, 11. jul 2018 18:31)

    # Link komentara

  216. A u Londonu muk.
    (Munje, 11. jul 2018 18:30)

    # Link komentara

  217. Anderson odigrao meč života. Polufinale sigurno gubi, ko god bio sa druge strane. Nadal vs Djoković finale pre finala.
    (Fox Mulder, 11. jul 2018 18:30)

    # Link komentara

  218. Ivanisevisu tako i treba kada ne navijas za svog tenisera!!!!
    (miodrag, 11. jul 2018 18:30)

    # Link komentara

  219. Prosle godine se prosetao do titule, bilo bi puno 2 godine zaredom... I dalje najveci, 20!
    (Uip, 11. jul 2018 18:30)

    # Link komentara

  220. Čestitke Andersonu, izdržao je veliki pritisak. Nije kraj za Rogera.
     (NoleFan, 11. jul 2018 18:30)

    # Link komentara

  221. A u Londonu.... MUK.
    Do kraja veceri mozda jos jedan muk za Engleze...
    Idemo!
    (stalker, 11. jul 2018 18:29)