Subota, 11.07.2015.

17:31

Krajiček za B92: Novak u 4 seta, ali Rodžerov servis...

Ričard Krajiček, vimbldonski šampion iz 1996. godine, kaže za B92 da veruje u pobedu Novaka Đokovića, ali da će mnogo zavisiti od Federerovog servisa.

Izvor: B92

Krajièek za B92: Novak u 4 seta, ali Rodžerov servis... IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

90 Komentari

Sortiraj po:

Danilo

pre 8 godina

Krajcek vrhunski prognozirao ,zna covek znanje ipak je uspeo da zada jedini poraz Samprasu za 7 godina .Svaka cast Rodzeru veliki je to igrac ali sam odusevljen Djokovicem ,poznato je da smo dobri u timskim sportovima ,kad se skupimo i sklopimo makar bili i losiji od neke ekipe nekim nasim inatom cinimo cudo primer Djordjevic i kosarkaski i Maljkoviceva i devojke u oba slucaja smo rusili ekipe koje su jace od nas .U odnosu na sve ovo Djokovic je retkost nikad nisam video takav motiv ,zelju ,samopouzdanje, pa i radnu etiku kod nekog naseg individualnog sportiste .Izgleda da se i to menja cini mi se da i Ivana Spanovic ima to sebi i da nju cekaju tek veliki rezultati u buducnosti .

gergi

pre 8 godina

Ako je za neke Endi merilo kvaliteta igre Rodzera..onda ok..ja se slazem. Mene licno zanima a to necu saznati, kako bi Rodzer odigrao onaj mec protiv Andersona.

hill

pre 8 godina

federer je polufinale neverovatno odigrao. opet nisam toliki strucnjak da procenim da li je razlog on ili losa igra mareje. cinjenica je da marej nema psihicku stabilnost i da mu je drugi servis 130 na sat. verujem da nole dobija, Ali nikako lagano.

napred nole

pre 8 godina

nemoze novak u cetiri seta, bice jako gusto i tesko, novak treba agresivno od pocetka, dignuti nivo igre za 20%, federerov servis ce biti tecko vracati, morace novak biti jako dobar na riternu, bice jako tesko.

Voja

pre 8 godina

@anica
To je zato sto ti navijas za Nadala,sad kad ti je nadal pukao setila si se da volis Novaka.Ne znam samo kako te nije stid da navijas za nekog Spanca pored naseg tenisera.

Bg

pre 8 godina

Ljudi nikako da shvate da je Finale Wimbledona nešto posebno.
Sva statistika pada u vodu tad. Ona je možda vredela do 1/2 finala, ali kada igrate poslednji meč za najbitniji trofej u tenisu, sve se svodi na živce, na mentalnu snagu, koncentraciju, tj psihu!
Može Federer da servira najgore u karijeri, da mu 1 servis padne na 15%, i da ipak pobedi.
Sve zavisi od smirenosti koja vam donosi i preciznije udarce.
Veliki je ulog u pitanju za obojicu, i ko bude bio mirniji i bude fokurisan na svaki poen, a ne na trofej ili poraz, taj dobija.
Jer i jedan i drugi su majstori svog posla, motiv im ne treba za danas, samo hladna glava i mentalna snaga.

anica

pre 8 godina

@Pribil
Ne kazem ja da se on nece izboriti sa Rodjinim servisom, izborio se sa Andersonovih 40 asova, problem ce biti kako ce Novak servirati, jer je jako bitan servis, uverili smo se, ako se bude mucio na svojim gemovima, a Federer bude servirao dobro, to je zajebano, ako Novaku bude isao servis, sigurno nece biti problema, toga je i on svestan, inace Federer ume da gresi iz forhenda i bekhenda cesto, cesto ispuca loptu u vazduh, mrezu, jer igra brz tenis, neverovatno je kako se krece i kako gradi poen, ume perfektno da odigra mec zaista, bice jako bitno kako Nole pocne mec, ako se zalaufa od starta mnogo je bitno, samo da ne dozvoli da ga emocije zderu jer je jako emotivan covek, i to moze da utice!
Opet ponavljam, nije isto kad je prekoputa mreze Nole ili Marej, Marej je dozvolio da u sva tri seta pogresi na svojim gemovima i Federer da uzme setove, to od Noleta nema sanse da se ocekuje, koliko puta gubi 40:0 30;0 na svoj servis pa se izvlaci...60:40 sanse za Nooleta!

oxydant

pre 8 godina

Drugi dan sa Andersonom je ustvari bio meč u jednom setu sa opasnim
serverom,koji osvaja prvi gem bez izgubljenog poena!I sledeća tri,dok
Novak u grču jedva hvata priključak.Kad je taj horor pregrmeo,Novaku će danas Federer biti antistres terapija!

dosta vise i matorog

pre 8 godina

ne mogu da vjerujem da ovaj Federer i dalje igra nevjerovatan tenis! Ako bude igrao kao protiv engleza, Nole tu nema sta da trazi.. Nadam se Djokovicevoj pobijedi!!!

štručnjak

pre 8 godina

@Igor: Navijaš za Novaka, ali voliš i Federera! Daj, bre! Kao da si rekao: Obožavam moju ženu, ali volim da idem u kupleraj! Dakle, ti nisi Novakov navijač, ali ni drugi, koji tvrde, navijam za ovog, ali volim onog! Ili da ti prevedem: "Danas navijam za ovog, ali sutra ću za onog drugog, jer ga jako volem! Truć, Trućinger Trućavi!

Neko iz mase

pre 8 godina

Federer je trenirao i uzdigao svoj ritern, to je i meni kao ljubitelju a ne ekspertu vrlo jasno. Njegova serva jeste odlicna, alu je ovo detalj koji je izdigao.

mate

pre 8 godina

a za mec- pa dokovic je favorit naravno... to sto je roger sa 34 u finalu je uspjeh sam po sebi... i ljudi nemojte se brukat- ne zelim polemizirat i izbijat svade- al neki pisu o federeru koda je Ivo Karlovic-tipa ima samo servis :) - pa jeli moze covjek imat 17 grandslamova sa servisom samo, jeli moze imat ukupno pet finala Rolland garosa- eto Dokovic je triput bio tamo u finalu.... Mislim...

Igor

pre 8 godina

@Trener

Šta ti pričaš čoveče, kakav negativan komentar? Znači po tebi treba uvek da pišemo kako će naši pobediti, pa makar iako to nije realnost? Oprosti, ali ja ne sagledam život tvojim očima i ne pišem hvalospeve samo za Srbe uvek i u svakoj situaciji, već pokušavam da budem realan jer sam fan tenisa i igre pre svega, sporta, a to bi ti kao "trener", ako si zaista trener, takođe trebao znati. Ja sam isto tako veliki fan Ane Ivanović, ali naravno da neću, ako dođe do finala između nje i Serene, napisati da je Ana favorit, već ću reći, neka da sve od sebe. Tako i ovde, vodim se svojim utiskom, navijam za Noleta ali volim i Rodžera jer je najbolji ikada u tenisu, i koji je tvoj problem s takvim razmišljanjem? Ako si zaista podrška Novaku, trebao bi da znaš da je takvo proglašavanje Novaka za pobednika RG čim je izbacio Nadala, dobrim delom dovelo do toga da skoro ne liči na sebe u finalu, preveliki pritisak. To se ne radi sportisti za kog navijaš. Ako je za tebe analiza realnog stanja negativan komentar, onda je to samo tvoj problem. Ja možda grešim i možda će Novak pobediti danas, ali imam pravo da analiziram situaciju bez pristrasnosti, a da opet budem Noletu podrška.

mate

pre 8 godina

strucnjaka ode- vidi se da prate tenis par godina :)- neki se rugaju s Krajicekom a recimo jedan Sampras od 1993 do 2000- znci 7 punih godina izgubio je u wimbledonu jedan mec - od Krajiceka 1996 u 1/4 finalu... to je tad bilo ravno cudu....
malo biste vise cjenili svog dokovica da znate koliko je i jedan grend slem tesko osvojit... eto nas ( Hrvat sam) Ivanisevic ima jedan jedini pa nam je bio i ostao Bog... i laz je da Hrvati nevole dokovica- pa vise ga vi pljujete?!
da izbjegnem nacionalisticke price-ovo je jedini srpski portal/ novine koje citam - cisto zbog kvalitete- i o tenisu i kosarci i nogometu su super clanci...

@

pre 8 godina

@anica
Ne slazem se da RF mnogo gresi iz bekhenda i forhenda, bar ne na sljaci. Ako pogledas statistiku videces da ima izuzetno malo neiznudjenih gresaka na ovom WB. U polufinalu protiv Mareja imao je samo 11 neiznudjenih gresaka i 56 vinera.
Njegov bekhend je na travi mnogo opasniji od Vavrinkinog npr. jer Rodzer ima najbolji bekhend slajs udarac na svetu. Loptica odskoci jedva nekoliko cm od zemlje i protivnik mora preci u defanzivu. Zato je na travi taj bekhend najopasniji.
Servis mu je sjajan tokom celog turnira, za ocekivati je da tako bude i u finalu, videcemo kako ce se Novak snaci na riternu. Sanse su po meni, 55-45 za Federera, a verovatno ce kao i obicno odluciti neke nijanse.

pribil

pre 8 godina

anica@ prosle godine je fedex imao 39 asova i izgubio je doduse 3-2. Ne mozes nola dobiti servisom, a sa osnovne linije takodje.Jedino slab dan noleta...Daleko bilo...

oxydant

pre 8 godina

Krajiček! Sećam se, davno beše,igrali su negde u Americi Krajiček i
Agassi.Agassi ga je napravio smešnim do bola.Kao ono Novak Monfisa kad
je predao meč tobož'zbog povrede ruke,a sudija mu se smeje u lice!
E tako će danas Novak da bude Agassi,kad vraća serve Fedu...

Predo

pre 8 godina

Što se tiče progonoza, moje iskustvo kaže da mnogo bolje pogađaju totalni laici, nego oni, koji su kao stručnjaci. A u ovom slučaju, kada su ova dvojica odigrali 39 mečeva, od koji su većina bili tesni, a neki, poput zadnjeg meča u Rimu, "gaženje" i često suprotni od prognoza, su potpuno nezahvalni. Nakon svakog Federerovog pada sam govorio da on nije star i da je sve samo stvar motivacije da trenirate. Po meni je jako dobro što je Federer odigrao onako dobar meč protiv Mareja. Mene nije oduševio njegov servis, tu je on konstantan godinama, ali me oduševio ritern i bekhend, mada je svemu pridoneo i Endi, koji je uvek "pucao" kada je bilo najvažnije. "Igraš dobro, koliko ti protivnik dopusti". Kažem, po meni je dobro što NOvak ne ulazi u ovaj meč pod prevelikim pritiskom apsolutnog favorita i sa određenom dozom straha. Interesantno je i da su obojica imali sličan profil igrača u polufinalu i obojica lako izašli na kraj sa "kopijama". Ipak Federer mora da oseća malo veći pritisak, jer zna da mu je ovo možda zadnja šansa, a NOvak ima već 2 Vimbldona, prvi je na listi i mislim da može da uživa, jer su svi strahovi otišli sa Andersonom.

NS

pre 8 godina

Novakova najbolja igra nema sta da trazi protiv Federerove. A od ove dvojice nema sta da trazi protiv Rafine naj bolje igre. Danas ce to Federer da dobije sa 3/1. Novakova statistika govori da on ustvari nije psihicki naj jaci igrac kao sto se prica da jeste imao bi vise pobeda u finalima GS gde ima los skor 8/8 i da nije Ao to bi bilo 8/3 sto govori da Novak nemoze sa ovom dvojicom da se poredi. Federer ima 34 god. i igra u naj manju ruku ravnopravno sa Novakom cak je zadnjih godinu dana i dosta agresivniji u tim mecevima....... Novak ce da siri ruke i da se iscudjuje ali ce biti nemocan.............

Капетан Немо

pre 8 godina

Što se tiče progonoza, moje iskustvo kaže da mnogo bolje pogađaju totalni laici, nego oni, koji su kao stručnjaci.

Тотални сам лаик, не знам бог зна шта о тенису, нисам стручњак, и предвиђам победу Нолета - све друго би било, за мене, трагедија. Пре полуфинала сам рекао једном колеги: ако Ноле треба да изгуби у финалу - боље да изгуби од Мареја, а ако треба да победи - онда је боље да победи Федерера. Значи, мора да победи! Даће Бог!!!

Dragan

pre 8 godina

Ma, kakvi...smesno...pa, Novak je broj 1 u svetu...samo od njega i njegove igre zavisi kakav ce biti ishod meca...ako bude na svom prepoznatljivom nivou, nema tu Federer sta da trazi...a ako vec pricamo o udarcima, ja bih rekao da ishod finala zavisi od Novakovog riterna.

de niro

pre 8 godina

da federeru je ovo zadnja sansa kosto pisu neki... osvojio je wimbledon samo 7 puta .... on i igra ovoliko dobro ljudi dragi jer uopce nije opterecen i nema sta nikome dokazivat- ima najvise grendslamova u povijesti, najduze tjedana broj 1.... kakav pritisak ima covjek koji i u 34-toj godini je sposoban uz jedan izgubljeni set doc do finala :).... Nadal je sa 29 vec nesposoban igrat u kontinuitetu dobro.... -sto ne znaci da nece uzet jos koji grand slem ali broj 1 nikad...

anica

pre 8 godina

(pribil, 12. jul 2015 09:13)
Bas da servira fenomenalno nije istina, moze mnogo mnogo bolje, kao i ritern, ja se samo nadam da ce servis dobro raditi i ritern, i nema zime, jer kad krene da ga seta po terenu nema Fed sta da trazi sa Noletom, kljucno je takodje ako mu se ukaze brejk prilika da je iskoristi, jer pitanje je koliko ce ih biti, mene brine samo da Rodzer ne nametne svoj agresivni tenis pa da Nole ne uspe da se snadje, nesto slicno kao Vavrinka, mada Rodzer ume da gresi iz bekhenda i forhenda mnogo, za razliku od stena kad "udje" u udarac, nadam da ga nece sluziti servis kao protiv Mareja, koliko mi fale Noletovi mecevi sa Rafom, jer kad igra sa njim u finalu drugaciji mi je osecaj, a kad igra sa Federerom mnogo mi je napeto jer ne volim da od njega gubi:(...valjda ce danas biti sve ok!

SrbinsonKruso

pre 8 godina

Ja bih voleo da pobedi Federer i da na kraju godine objavi da završava karijeru, a naš Novak ima vremena da osvaja još mnogo trofeja, ali videćemo šta će biti, realno šanse su 55% Za Novaka, 45% Za Federera... ali

Trener

pre 8 godina

Ne mora da znaci da samo Hrvati i ostale komsije ostavljaju negativne komentare o Novaku. Evo npr ovaj Igor ja sam siguran da je Srbin i ima cak vise pluseva nego minuseva. To je u sustini problem Srba danas jer smo mi sami protiv sebe deca ratova koja se stide svega narodne muzike sela trube svega sto je Srpsko zeleli bi jadni da budemo ono sto nismo i stalno gazimo po sebi. Tu nacionalnu svest moraju da bude domaci filmovi nacionalni TV i radio servisi i Crkva. Za sada najlakse je ugledati se na Grke inace ce biti mnogo Turskih zastava kao sto je bilo u Pazaru kada smo nepravdom izgubili finale u kosarci.

tardis

pre 8 godina

Sjajna analiza Krajiceka, slazem se da ce servis biti presudan. Secam se 2012. kada su igrali, skoro da nije bilo dugih razmena, prva 2 seta su odlucili po jedan brejk, jedan najmanji pad u igri, i u servisu. Ipak, nekako ocekujem od Federera da ce servirati dobro, konstantniji je na servisu, dok Djokovicu ume da stane servis. Tako da Djokovic mora da servira dobro, ne sme da ima padove u igri, da dozvoli Federeru brejk odmah na startu seta, jer nece biti lako ribrejkovati. Mislim da je tu kljuc, pocinjati set sigurno, drzati servis, i cekati kasnu fazu seta i sansu za brejk. Ako dodje do tie break-a, 51-49 sanse na strani Djokovica, mislim da je mentalno ipak jaci. Srecno Nole!

AlCapone

pre 8 godina

Dobar intervju.

I ja mislim da Federer je prvenstveno dobro servirao, jer u razmenama je Murray bio posve solidan.

Nadam se otvorenom krovu. Ali i Djokovic ima dobar servis u poslednje vreme. Federerov postotak ubacaja prvog servisa je neverovatan na turniru, pitanje je samo da li moze ostati na tom nivou i u finalu.

Jole

pre 8 godina

Slazem se da ko bude bolje servirao ima vece sanse, ali ne znam zasto niko ne pominje Noletov servis jer ce po meni biti podjednako bitan faktor kao i Federerov. Osim toga niko ne spominje neiznudjene greske kao da to nema nikakav znacaj, Slazem se da ce Rodzer gledati da sto brze zavrsava poene, a samim tim i da vise rizikuje. Videli smo u dosadasnjim mecevima sta sve Nole vraca, i ako tako bude i danas Rodjo ce morati da gadja linije da bi osvojio poen. Pored toga ubedjen sam da cemo gledati jako dobar i neizvestan mec i nadam se Noletovoj pobedi

.

pre 8 godina

Isti ovaj je prognozirao da Marej osvaja Vimbldon, a u polufinalu pobedjuje Rodzera ubedljivo.
Kaze, tesko Rodzer moze 2 meca uzastopno onako da servira...
Glupost..: on servira tako jos od onog meca sa Kolsrajberom u Haleu, nije to bio samo jedan mec protiv Mareja. Favorit je Federer, bolje igra, sta ce biti videcemo.

Ivan M

pre 8 godina

Eto kako izgleda stručan komentar čoveka koji se do noktiju razume u suštinu igre. Može biti u pravu, može da greši, ali logika mu je na mestu. Naravno, nadam se da je u pravu! Inače, on komentariše Vimbldon na BBC radiju.

Tačno

pre 8 godina

Anderson je bolje servirao od Federera pa znamo kako se zavrsili, ubaci u visu brzinu i zdravo, dovidjenja

(Idemo, 12. jul 2015 09:47)

To jeste tačno, ali ostali elementi igre Andersona i Federera su neuporedivi. Ove godine nisam gledao nijedan meč s Vimbldona, pratio sam portale, ali sam se već ugnezdio ispred televizora i očekujem relativno laku pobedu Novaka. Možda zato što nisam gledao mečeve.

vrabac

pre 8 godina

istina je za Rodzera on skracuje poene maximalno i ne odgovara mu dug mec tako je i dobio novaka ove sezone msm u dubaiju na foru dobar servis brzi poeni dva seta bum bum cao to je njegov maximum...

Milan

pre 8 godina

Zakljucak:Apsolutno sve ovisi o Rogeru,njegovoj igri i njegovom servisu.Ako oni budu na razini polufinala,Novak nema tu sto trazit.
(REALan, 12. jul 2015 09:23)


Hajde ti lepo na svoj indeks. hr, pa tamo prognoziraj
Ishhhh

Maxo iz Kanade

pre 8 godina

Dobra analiza. Potpuno se slazem da je federin servis kljucan. U Dubai je servirao kao na wimbledonu i onda je tesko da mu se suprostavis.

Cvele

pre 8 godina

Idem na Petrovdan na mladu jaretinu na ražnju, ali u 15h ostavljam i ražanj i ladno pivo i društvo i vraćam se u Zaječar da u omiljenom kafiću navijam za Novaka i da slavimo pobedu... Pa se vraćam do ražnja i piva i društva... ;)

Igor

pre 8 godina

Gledajuci utisak koji su ostavili, igru, realno mislim da ce Rodzer uzeti titulu, mislim da ce biti 3:1 za njega. Nole nije impresivan kao sto je bio do maja, dosta gresi ali je jednostavno toliko bolji od ostalih s kojima je igrao i jedino ga je, tradicionalno, ugrozio jak server, u ovom slucaju Anderson. Ali Rodzer s druge strane, delovao je nekako ubedljivije. Naravno uz Noleta, ali pokusavam biti realan.

pribil

pre 8 godina

Sve tacno. Servis je kljuc. Ali svi zaboravljaju da novak na ovom wimbldonu servira fenomenalno. Znaci nole je favorit. Ali sve je moguce realno gledano. Ja prognoziram 3-0 ili 3-1. idemooo!!!

Milan

pre 8 godina

Zakljucak:Apsolutno sve ovisi o Rogeru,njegovoj igri i njegovom servisu.Ako oni budu na razini polufinala,Novak nema tu sto trazit.
(REALan, 12. jul 2015 09:23)


Hajde ti lepo na svoj indeks. hr, pa tamo prognoziraj
Ishhhh

pribil

pre 8 godina

Sve tacno. Servis je kljuc. Ali svi zaboravljaju da novak na ovom wimbldonu servira fenomenalno. Znaci nole je favorit. Ali sve je moguce realno gledano. Ja prognoziram 3-0 ili 3-1. idemooo!!!

Maxo iz Kanade

pre 8 godina

Dobra analiza. Potpuno se slazem da je federin servis kljucan. U Dubai je servirao kao na wimbledonu i onda je tesko da mu se suprostavis.

mate

pre 8 godina

strucnjaka ode- vidi se da prate tenis par godina :)- neki se rugaju s Krajicekom a recimo jedan Sampras od 1993 do 2000- znci 7 punih godina izgubio je u wimbledonu jedan mec - od Krajiceka 1996 u 1/4 finalu... to je tad bilo ravno cudu....
malo biste vise cjenili svog dokovica da znate koliko je i jedan grend slem tesko osvojit... eto nas ( Hrvat sam) Ivanisevic ima jedan jedini pa nam je bio i ostao Bog... i laz je da Hrvati nevole dokovica- pa vise ga vi pljujete?!
da izbjegnem nacionalisticke price-ovo je jedini srpski portal/ novine koje citam - cisto zbog kvalitete- i o tenisu i kosarci i nogometu su super clanci...

Cvele

pre 8 godina

Idem na Petrovdan na mladu jaretinu na ražnju, ali u 15h ostavljam i ražanj i ladno pivo i društvo i vraćam se u Zaječar da u omiljenom kafiću navijam za Novaka i da slavimo pobedu... Pa se vraćam do ražnja i piva i društva... ;)

Predo

pre 8 godina

Što se tiče progonoza, moje iskustvo kaže da mnogo bolje pogađaju totalni laici, nego oni, koji su kao stručnjaci. A u ovom slučaju, kada su ova dvojica odigrali 39 mečeva, od koji su većina bili tesni, a neki, poput zadnjeg meča u Rimu, "gaženje" i često suprotni od prognoza, su potpuno nezahvalni. Nakon svakog Federerovog pada sam govorio da on nije star i da je sve samo stvar motivacije da trenirate. Po meni je jako dobro što je Federer odigrao onako dobar meč protiv Mareja. Mene nije oduševio njegov servis, tu je on konstantan godinama, ali me oduševio ritern i bekhend, mada je svemu pridoneo i Endi, koji je uvek "pucao" kada je bilo najvažnije. "Igraš dobro, koliko ti protivnik dopusti". Kažem, po meni je dobro što NOvak ne ulazi u ovaj meč pod prevelikim pritiskom apsolutnog favorita i sa određenom dozom straha. Interesantno je i da su obojica imali sličan profil igrača u polufinalu i obojica lako izašli na kraj sa "kopijama". Ipak Federer mora da oseća malo veći pritisak, jer zna da mu je ovo možda zadnja šansa, a NOvak ima već 2 Vimbldona, prvi je na listi i mislim da može da uživa, jer su svi strahovi otišli sa Andersonom.

pribil

pre 8 godina

anica@ prosle godine je fedex imao 39 asova i izgubio je doduse 3-2. Ne mozes nola dobiti servisom, a sa osnovne linije takodje.Jedino slab dan noleta...Daleko bilo...

vrabac

pre 8 godina

istina je za Rodzera on skracuje poene maximalno i ne odgovara mu dug mec tako je i dobio novaka ove sezone msm u dubaiju na foru dobar servis brzi poeni dva seta bum bum cao to je njegov maximum...

de niro

pre 8 godina

da federeru je ovo zadnja sansa kosto pisu neki... osvojio je wimbledon samo 7 puta .... on i igra ovoliko dobro ljudi dragi jer uopce nije opterecen i nema sta nikome dokazivat- ima najvise grendslamova u povijesti, najduze tjedana broj 1.... kakav pritisak ima covjek koji i u 34-toj godini je sposoban uz jedan izgubljeni set doc do finala :).... Nadal je sa 29 vec nesposoban igrat u kontinuitetu dobro.... -sto ne znaci da nece uzet jos koji grand slem ali broj 1 nikad...

Igor

pre 8 godina

Gledajuci utisak koji su ostavili, igru, realno mislim da ce Rodzer uzeti titulu, mislim da ce biti 3:1 za njega. Nole nije impresivan kao sto je bio do maja, dosta gresi ali je jednostavno toliko bolji od ostalih s kojima je igrao i jedino ga je, tradicionalno, ugrozio jak server, u ovom slucaju Anderson. Ali Rodzer s druge strane, delovao je nekako ubedljivije. Naravno uz Noleta, ali pokusavam biti realan.

tardis

pre 8 godina

Sjajna analiza Krajiceka, slazem se da ce servis biti presudan. Secam se 2012. kada su igrali, skoro da nije bilo dugih razmena, prva 2 seta su odlucili po jedan brejk, jedan najmanji pad u igri, i u servisu. Ipak, nekako ocekujem od Federera da ce servirati dobro, konstantniji je na servisu, dok Djokovicu ume da stane servis. Tako da Djokovic mora da servira dobro, ne sme da ima padove u igri, da dozvoli Federeru brejk odmah na startu seta, jer nece biti lako ribrejkovati. Mislim da je tu kljuc, pocinjati set sigurno, drzati servis, i cekati kasnu fazu seta i sansu za brejk. Ako dodje do tie break-a, 51-49 sanse na strani Djokovica, mislim da je mentalno ipak jaci. Srecno Nole!

Dragan

pre 8 godina

Ma, kakvi...smesno...pa, Novak je broj 1 u svetu...samo od njega i njegove igre zavisi kakav ce biti ishod meca...ako bude na svom prepoznatljivom nivou, nema tu Federer sta da trazi...a ako vec pricamo o udarcima, ja bih rekao da ishod finala zavisi od Novakovog riterna.

oxydant

pre 8 godina

Drugi dan sa Andersonom je ustvari bio meč u jednom setu sa opasnim
serverom,koji osvaja prvi gem bez izgubljenog poena!I sledeća tri,dok
Novak u grču jedva hvata priključak.Kad je taj horor pregrmeo,Novaku će danas Federer biti antistres terapija!

anica

pre 8 godina

(pribil, 12. jul 2015 09:13)
Bas da servira fenomenalno nije istina, moze mnogo mnogo bolje, kao i ritern, ja se samo nadam da ce servis dobro raditi i ritern, i nema zime, jer kad krene da ga seta po terenu nema Fed sta da trazi sa Noletom, kljucno je takodje ako mu se ukaze brejk prilika da je iskoristi, jer pitanje je koliko ce ih biti, mene brine samo da Rodzer ne nametne svoj agresivni tenis pa da Nole ne uspe da se snadje, nesto slicno kao Vavrinka, mada Rodzer ume da gresi iz bekhenda i forhenda mnogo, za razliku od stena kad "udje" u udarac, nadam da ga nece sluziti servis kao protiv Mareja, koliko mi fale Noletovi mecevi sa Rafom, jer kad igra sa njim u finalu drugaciji mi je osecaj, a kad igra sa Federerom mnogo mi je napeto jer ne volim da od njega gubi:(...valjda ce danas biti sve ok!

.

pre 8 godina

Isti ovaj je prognozirao da Marej osvaja Vimbldon, a u polufinalu pobedjuje Rodzera ubedljivo.
Kaze, tesko Rodzer moze 2 meca uzastopno onako da servira...
Glupost..: on servira tako jos od onog meca sa Kolsrajberom u Haleu, nije to bio samo jedan mec protiv Mareja. Favorit je Federer, bolje igra, sta ce biti videcemo.

gergi

pre 8 godina

Ako je za neke Endi merilo kvaliteta igre Rodzera..onda ok..ja se slazem. Mene licno zanima a to necu saznati, kako bi Rodzer odigrao onaj mec protiv Andersona.

Капетан Немо

pre 8 godina

Što se tiče progonoza, moje iskustvo kaže da mnogo bolje pogađaju totalni laici, nego oni, koji su kao stručnjaci.

Тотални сам лаик, не знам бог зна шта о тенису, нисам стручњак, и предвиђам победу Нолета - све друго би било, за мене, трагедија. Пре полуфинала сам рекао једном колеги: ако Ноле треба да изгуби у финалу - боље да изгуби од Мареја, а ако треба да победи - онда је боље да победи Федерера. Значи, мора да победи! Даће Бог!!!

hill

pre 8 godina

federer je polufinale neverovatno odigrao. opet nisam toliki strucnjak da procenim da li je razlog on ili losa igra mareje. cinjenica je da marej nema psihicku stabilnost i da mu je drugi servis 130 na sat. verujem da nole dobija, Ali nikako lagano.

Igor

pre 8 godina

@Trener

Šta ti pričaš čoveče, kakav negativan komentar? Znači po tebi treba uvek da pišemo kako će naši pobediti, pa makar iako to nije realnost? Oprosti, ali ja ne sagledam život tvojim očima i ne pišem hvalospeve samo za Srbe uvek i u svakoj situaciji, već pokušavam da budem realan jer sam fan tenisa i igre pre svega, sporta, a to bi ti kao "trener", ako si zaista trener, takođe trebao znati. Ja sam isto tako veliki fan Ane Ivanović, ali naravno da neću, ako dođe do finala između nje i Serene, napisati da je Ana favorit, već ću reći, neka da sve od sebe. Tako i ovde, vodim se svojim utiskom, navijam za Noleta ali volim i Rodžera jer je najbolji ikada u tenisu, i koji je tvoj problem s takvim razmišljanjem? Ako si zaista podrška Novaku, trebao bi da znaš da je takvo proglašavanje Novaka za pobednika RG čim je izbacio Nadala, dobrim delom dovelo do toga da skoro ne liči na sebe u finalu, preveliki pritisak. To se ne radi sportisti za kog navijaš. Ako je za tebe analiza realnog stanja negativan komentar, onda je to samo tvoj problem. Ja možda grešim i možda će Novak pobediti danas, ali imam pravo da analiziram situaciju bez pristrasnosti, a da opet budem Noletu podrška.

Ivan M

pre 8 godina

Eto kako izgleda stručan komentar čoveka koji se do noktiju razume u suštinu igre. Može biti u pravu, može da greši, ali logika mu je na mestu. Naravno, nadam se da je u pravu! Inače, on komentariše Vimbldon na BBC radiju.

@

pre 8 godina

@anica
Ne slazem se da RF mnogo gresi iz bekhenda i forhenda, bar ne na sljaci. Ako pogledas statistiku videces da ima izuzetno malo neiznudjenih gresaka na ovom WB. U polufinalu protiv Mareja imao je samo 11 neiznudjenih gresaka i 56 vinera.
Njegov bekhend je na travi mnogo opasniji od Vavrinkinog npr. jer Rodzer ima najbolji bekhend slajs udarac na svetu. Loptica odskoci jedva nekoliko cm od zemlje i protivnik mora preci u defanzivu. Zato je na travi taj bekhend najopasniji.
Servis mu je sjajan tokom celog turnira, za ocekivati je da tako bude i u finalu, videcemo kako ce se Novak snaci na riternu. Sanse su po meni, 55-45 za Federera, a verovatno ce kao i obicno odluciti neke nijanse.

Bg

pre 8 godina

Ljudi nikako da shvate da je Finale Wimbledona nešto posebno.
Sva statistika pada u vodu tad. Ona je možda vredela do 1/2 finala, ali kada igrate poslednji meč za najbitniji trofej u tenisu, sve se svodi na živce, na mentalnu snagu, koncentraciju, tj psihu!
Može Federer da servira najgore u karijeri, da mu 1 servis padne na 15%, i da ipak pobedi.
Sve zavisi od smirenosti koja vam donosi i preciznije udarce.
Veliki je ulog u pitanju za obojicu, i ko bude bio mirniji i bude fokurisan na svaki poen, a ne na trofej ili poraz, taj dobija.
Jer i jedan i drugi su majstori svog posla, motiv im ne treba za danas, samo hladna glava i mentalna snaga.

štručnjak

pre 8 godina

@Igor: Navijaš za Novaka, ali voliš i Federera! Daj, bre! Kao da si rekao: Obožavam moju ženu, ali volim da idem u kupleraj! Dakle, ti nisi Novakov navijač, ali ni drugi, koji tvrde, navijam za ovog, ali volim onog! Ili da ti prevedem: "Danas navijam za ovog, ali sutra ću za onog drugog, jer ga jako volem! Truć, Trućinger Trućavi!

AlCapone

pre 8 godina

Dobar intervju.

I ja mislim da Federer je prvenstveno dobro servirao, jer u razmenama je Murray bio posve solidan.

Nadam se otvorenom krovu. Ali i Djokovic ima dobar servis u poslednje vreme. Federerov postotak ubacaja prvog servisa je neverovatan na turniru, pitanje je samo da li moze ostati na tom nivou i u finalu.

Trener

pre 8 godina

Ne mora da znaci da samo Hrvati i ostale komsije ostavljaju negativne komentare o Novaku. Evo npr ovaj Igor ja sam siguran da je Srbin i ima cak vise pluseva nego minuseva. To je u sustini problem Srba danas jer smo mi sami protiv sebe deca ratova koja se stide svega narodne muzike sela trube svega sto je Srpsko zeleli bi jadni da budemo ono sto nismo i stalno gazimo po sebi. Tu nacionalnu svest moraju da bude domaci filmovi nacionalni TV i radio servisi i Crkva. Za sada najlakse je ugledati se na Grke inace ce biti mnogo Turskih zastava kao sto je bilo u Pazaru kada smo nepravdom izgubili finale u kosarci.

mate

pre 8 godina

a za mec- pa dokovic je favorit naravno... to sto je roger sa 34 u finalu je uspjeh sam po sebi... i ljudi nemojte se brukat- ne zelim polemizirat i izbijat svade- al neki pisu o federeru koda je Ivo Karlovic-tipa ima samo servis :) - pa jeli moze covjek imat 17 grandslamova sa servisom samo, jeli moze imat ukupno pet finala Rolland garosa- eto Dokovic je triput bio tamo u finalu.... Mislim...

Jole

pre 8 godina

Slazem se da ko bude bolje servirao ima vece sanse, ali ne znam zasto niko ne pominje Noletov servis jer ce po meni biti podjednako bitan faktor kao i Federerov. Osim toga niko ne spominje neiznudjene greske kao da to nema nikakav znacaj, Slazem se da ce Rodzer gledati da sto brze zavrsava poene, a samim tim i da vise rizikuje. Videli smo u dosadasnjim mecevima sta sve Nole vraca, i ako tako bude i danas Rodjo ce morati da gadja linije da bi osvojio poen. Pored toga ubedjen sam da cemo gledati jako dobar i neizvestan mec i nadam se Noletovoj pobedi

Tačno

pre 8 godina

Anderson je bolje servirao od Federera pa znamo kako se zavrsili, ubaci u visu brzinu i zdravo, dovidjenja

(Idemo, 12. jul 2015 09:47)

To jeste tačno, ali ostali elementi igre Andersona i Federera su neuporedivi. Ove godine nisam gledao nijedan meč s Vimbldona, pratio sam portale, ali sam se već ugnezdio ispred televizora i očekujem relativno laku pobedu Novaka. Možda zato što nisam gledao mečeve.

Voja

pre 8 godina

@anica
To je zato sto ti navijas za Nadala,sad kad ti je nadal pukao setila si se da volis Novaka.Ne znam samo kako te nije stid da navijas za nekog Spanca pored naseg tenisera.

dosta vise i matorog

pre 8 godina

ne mogu da vjerujem da ovaj Federer i dalje igra nevjerovatan tenis! Ako bude igrao kao protiv engleza, Nole tu nema sta da trazi.. Nadam se Djokovicevoj pobijedi!!!

Neko iz mase

pre 8 godina

Federer je trenirao i uzdigao svoj ritern, to je i meni kao ljubitelju a ne ekspertu vrlo jasno. Njegova serva jeste odlicna, alu je ovo detalj koji je izdigao.

NS

pre 8 godina

Novakova najbolja igra nema sta da trazi protiv Federerove. A od ove dvojice nema sta da trazi protiv Rafine naj bolje igre. Danas ce to Federer da dobije sa 3/1. Novakova statistika govori da on ustvari nije psihicki naj jaci igrac kao sto se prica da jeste imao bi vise pobeda u finalima GS gde ima los skor 8/8 i da nije Ao to bi bilo 8/3 sto govori da Novak nemoze sa ovom dvojicom da se poredi. Federer ima 34 god. i igra u naj manju ruku ravnopravno sa Novakom cak je zadnjih godinu dana i dosta agresivniji u tim mecevima....... Novak ce da siri ruke i da se iscudjuje ali ce biti nemocan.............

anica

pre 8 godina

@Pribil
Ne kazem ja da se on nece izboriti sa Rodjinim servisom, izborio se sa Andersonovih 40 asova, problem ce biti kako ce Novak servirati, jer je jako bitan servis, uverili smo se, ako se bude mucio na svojim gemovima, a Federer bude servirao dobro, to je zajebano, ako Novaku bude isao servis, sigurno nece biti problema, toga je i on svestan, inace Federer ume da gresi iz forhenda i bekhenda cesto, cesto ispuca loptu u vazduh, mrezu, jer igra brz tenis, neverovatno je kako se krece i kako gradi poen, ume perfektno da odigra mec zaista, bice jako bitno kako Nole pocne mec, ako se zalaufa od starta mnogo je bitno, samo da ne dozvoli da ga emocije zderu jer je jako emotivan covek, i to moze da utice!
Opet ponavljam, nije isto kad je prekoputa mreze Nole ili Marej, Marej je dozvolio da u sva tri seta pogresi na svojim gemovima i Federer da uzme setove, to od Noleta nema sanse da se ocekuje, koliko puta gubi 40:0 30;0 na svoj servis pa se izvlaci...60:40 sanse za Nooleta!

oxydant

pre 8 godina

Krajiček! Sećam se, davno beše,igrali su negde u Americi Krajiček i
Agassi.Agassi ga je napravio smešnim do bola.Kao ono Novak Monfisa kad
je predao meč tobož'zbog povrede ruke,a sudija mu se smeje u lice!
E tako će danas Novak da bude Agassi,kad vraća serve Fedu...

SrbinsonKruso

pre 8 godina

Ja bih voleo da pobedi Federer i da na kraju godine objavi da završava karijeru, a naš Novak ima vremena da osvaja još mnogo trofeja, ali videćemo šta će biti, realno šanse su 55% Za Novaka, 45% Za Federera... ali

Danilo

pre 8 godina

Krajcek vrhunski prognozirao ,zna covek znanje ipak je uspeo da zada jedini poraz Samprasu za 7 godina .Svaka cast Rodzeru veliki je to igrac ali sam odusevljen Djokovicem ,poznato je da smo dobri u timskim sportovima ,kad se skupimo i sklopimo makar bili i losiji od neke ekipe nekim nasim inatom cinimo cudo primer Djordjevic i kosarkaski i Maljkoviceva i devojke u oba slucaja smo rusili ekipe koje su jace od nas .U odnosu na sve ovo Djokovic je retkost nikad nisam video takav motiv ,zelju ,samopouzdanje, pa i radnu etiku kod nekog naseg individualnog sportiste .Izgleda da se i to menja cini mi se da i Ivana Spanovic ima to sebi i da nju cekaju tek veliki rezultati u buducnosti .

napred nole

pre 8 godina

nemoze novak u cetiri seta, bice jako gusto i tesko, novak treba agresivno od pocetka, dignuti nivo igre za 20%, federerov servis ce biti tecko vracati, morace novak biti jako dobar na riternu, bice jako tesko.

NS

pre 8 godina

Novakova najbolja igra nema sta da trazi protiv Federerove. A od ove dvojice nema sta da trazi protiv Rafine naj bolje igre. Danas ce to Federer da dobije sa 3/1. Novakova statistika govori da on ustvari nije psihicki naj jaci igrac kao sto se prica da jeste imao bi vise pobeda u finalima GS gde ima los skor 8/8 i da nije Ao to bi bilo 8/3 sto govori da Novak nemoze sa ovom dvojicom da se poredi. Federer ima 34 god. i igra u naj manju ruku ravnopravno sa Novakom cak je zadnjih godinu dana i dosta agresivniji u tim mecevima....... Novak ce da siri ruke i da se iscudjuje ali ce biti nemocan.............

SrbinsonKruso

pre 8 godina

Ja bih voleo da pobedi Federer i da na kraju godine objavi da završava karijeru, a naš Novak ima vremena da osvaja još mnogo trofeja, ali videćemo šta će biti, realno šanse su 55% Za Novaka, 45% Za Federera... ali

Igor

pre 8 godina

Gledajuci utisak koji su ostavili, igru, realno mislim da ce Rodzer uzeti titulu, mislim da ce biti 3:1 za njega. Nole nije impresivan kao sto je bio do maja, dosta gresi ali je jednostavno toliko bolji od ostalih s kojima je igrao i jedino ga je, tradicionalno, ugrozio jak server, u ovom slucaju Anderson. Ali Rodzer s druge strane, delovao je nekako ubedljivije. Naravno uz Noleta, ali pokusavam biti realan.

Trener

pre 8 godina

Ne mora da znaci da samo Hrvati i ostale komsije ostavljaju negativne komentare o Novaku. Evo npr ovaj Igor ja sam siguran da je Srbin i ima cak vise pluseva nego minuseva. To je u sustini problem Srba danas jer smo mi sami protiv sebe deca ratova koja se stide svega narodne muzike sela trube svega sto je Srpsko zeleli bi jadni da budemo ono sto nismo i stalno gazimo po sebi. Tu nacionalnu svest moraju da bude domaci filmovi nacionalni TV i radio servisi i Crkva. Za sada najlakse je ugledati se na Grke inace ce biti mnogo Turskih zastava kao sto je bilo u Pazaru kada smo nepravdom izgubili finale u kosarci.

napred nole

pre 8 godina

nemoze novak u cetiri seta, bice jako gusto i tesko, novak treba agresivno od pocetka, dignuti nivo igre za 20%, federerov servis ce biti tecko vracati, morace novak biti jako dobar na riternu, bice jako tesko.

Milan

pre 8 godina

Zakljucak:Apsolutno sve ovisi o Rogeru,njegovoj igri i njegovom servisu.Ako oni budu na razini polufinala,Novak nema tu sto trazit.
(REALan, 12. jul 2015 09:23)


Hajde ti lepo na svoj indeks. hr, pa tamo prognoziraj
Ishhhh

oxydant

pre 8 godina

Krajiček! Sećam se, davno beše,igrali su negde u Americi Krajiček i
Agassi.Agassi ga je napravio smešnim do bola.Kao ono Novak Monfisa kad
je predao meč tobož'zbog povrede ruke,a sudija mu se smeje u lice!
E tako će danas Novak da bude Agassi,kad vraća serve Fedu...

Dragan

pre 8 godina

Ma, kakvi...smesno...pa, Novak je broj 1 u svetu...samo od njega i njegove igre zavisi kakav ce biti ishod meca...ako bude na svom prepoznatljivom nivou, nema tu Federer sta da trazi...a ako vec pricamo o udarcima, ja bih rekao da ishod finala zavisi od Novakovog riterna.

Cvele

pre 8 godina

Idem na Petrovdan na mladu jaretinu na ražnju, ali u 15h ostavljam i ražanj i ladno pivo i društvo i vraćam se u Zaječar da u omiljenom kafiću navijam za Novaka i da slavimo pobedu... Pa se vraćam do ražnja i piva i društva... ;)

pribil

pre 8 godina

Sve tacno. Servis je kljuc. Ali svi zaboravljaju da novak na ovom wimbldonu servira fenomenalno. Znaci nole je favorit. Ali sve je moguce realno gledano. Ja prognoziram 3-0 ili 3-1. idemooo!!!

štručnjak

pre 8 godina

@Igor: Navijaš za Novaka, ali voliš i Federera! Daj, bre! Kao da si rekao: Obožavam moju ženu, ali volim da idem u kupleraj! Dakle, ti nisi Novakov navijač, ali ni drugi, koji tvrde, navijam za ovog, ali volim onog! Ili da ti prevedem: "Danas navijam za ovog, ali sutra ću za onog drugog, jer ga jako volem! Truć, Trućinger Trućavi!

@

pre 8 godina

@anica
Ne slazem se da RF mnogo gresi iz bekhenda i forhenda, bar ne na sljaci. Ako pogledas statistiku videces da ima izuzetno malo neiznudjenih gresaka na ovom WB. U polufinalu protiv Mareja imao je samo 11 neiznudjenih gresaka i 56 vinera.
Njegov bekhend je na travi mnogo opasniji od Vavrinkinog npr. jer Rodzer ima najbolji bekhend slajs udarac na svetu. Loptica odskoci jedva nekoliko cm od zemlje i protivnik mora preci u defanzivu. Zato je na travi taj bekhend najopasniji.
Servis mu je sjajan tokom celog turnira, za ocekivati je da tako bude i u finalu, videcemo kako ce se Novak snaci na riternu. Sanse su po meni, 55-45 za Federera, a verovatno ce kao i obicno odluciti neke nijanse.

Voja

pre 8 godina

@anica
To je zato sto ti navijas za Nadala,sad kad ti je nadal pukao setila si se da volis Novaka.Ne znam samo kako te nije stid da navijas za nekog Spanca pored naseg tenisera.

.

pre 8 godina

Isti ovaj je prognozirao da Marej osvaja Vimbldon, a u polufinalu pobedjuje Rodzera ubedljivo.
Kaze, tesko Rodzer moze 2 meca uzastopno onako da servira...
Glupost..: on servira tako jos od onog meca sa Kolsrajberom u Haleu, nije to bio samo jedan mec protiv Mareja. Favorit je Federer, bolje igra, sta ce biti videcemo.

anica

pre 8 godina

(pribil, 12. jul 2015 09:13)
Bas da servira fenomenalno nije istina, moze mnogo mnogo bolje, kao i ritern, ja se samo nadam da ce servis dobro raditi i ritern, i nema zime, jer kad krene da ga seta po terenu nema Fed sta da trazi sa Noletom, kljucno je takodje ako mu se ukaze brejk prilika da je iskoristi, jer pitanje je koliko ce ih biti, mene brine samo da Rodzer ne nametne svoj agresivni tenis pa da Nole ne uspe da se snadje, nesto slicno kao Vavrinka, mada Rodzer ume da gresi iz bekhenda i forhenda mnogo, za razliku od stena kad "udje" u udarac, nadam da ga nece sluziti servis kao protiv Mareja, koliko mi fale Noletovi mecevi sa Rafom, jer kad igra sa njim u finalu drugaciji mi je osecaj, a kad igra sa Federerom mnogo mi je napeto jer ne volim da od njega gubi:(...valjda ce danas biti sve ok!

Капетан Немо

pre 8 godina

Što se tiče progonoza, moje iskustvo kaže da mnogo bolje pogađaju totalni laici, nego oni, koji su kao stručnjaci.

Тотални сам лаик, не знам бог зна шта о тенису, нисам стручњак, и предвиђам победу Нолета - све друго би било, за мене, трагедија. Пре полуфинала сам рекао једном колеги: ако Ноле треба да изгуби у финалу - боље да изгуби од Мареја, а ако треба да победи - онда је боље да победи Федерера. Значи, мора да победи! Даће Бог!!!

Igor

pre 8 godina

@Trener

Šta ti pričaš čoveče, kakav negativan komentar? Znači po tebi treba uvek da pišemo kako će naši pobediti, pa makar iako to nije realnost? Oprosti, ali ja ne sagledam život tvojim očima i ne pišem hvalospeve samo za Srbe uvek i u svakoj situaciji, već pokušavam da budem realan jer sam fan tenisa i igre pre svega, sporta, a to bi ti kao "trener", ako si zaista trener, takođe trebao znati. Ja sam isto tako veliki fan Ane Ivanović, ali naravno da neću, ako dođe do finala između nje i Serene, napisati da je Ana favorit, već ću reći, neka da sve od sebe. Tako i ovde, vodim se svojim utiskom, navijam za Noleta ali volim i Rodžera jer je najbolji ikada u tenisu, i koji je tvoj problem s takvim razmišljanjem? Ako si zaista podrška Novaku, trebao bi da znaš da je takvo proglašavanje Novaka za pobednika RG čim je izbacio Nadala, dobrim delom dovelo do toga da skoro ne liči na sebe u finalu, preveliki pritisak. To se ne radi sportisti za kog navijaš. Ako je za tebe analiza realnog stanja negativan komentar, onda je to samo tvoj problem. Ja možda grešim i možda će Novak pobediti danas, ali imam pravo da analiziram situaciju bez pristrasnosti, a da opet budem Noletu podrška.

Predo

pre 8 godina

Što se tiče progonoza, moje iskustvo kaže da mnogo bolje pogađaju totalni laici, nego oni, koji su kao stručnjaci. A u ovom slučaju, kada su ova dvojica odigrali 39 mečeva, od koji su većina bili tesni, a neki, poput zadnjeg meča u Rimu, "gaženje" i često suprotni od prognoza, su potpuno nezahvalni. Nakon svakog Federerovog pada sam govorio da on nije star i da je sve samo stvar motivacije da trenirate. Po meni je jako dobro što je Federer odigrao onako dobar meč protiv Mareja. Mene nije oduševio njegov servis, tu je on konstantan godinama, ali me oduševio ritern i bekhend, mada je svemu pridoneo i Endi, koji je uvek "pucao" kada je bilo najvažnije. "Igraš dobro, koliko ti protivnik dopusti". Kažem, po meni je dobro što NOvak ne ulazi u ovaj meč pod prevelikim pritiskom apsolutnog favorita i sa određenom dozom straha. Interesantno je i da su obojica imali sličan profil igrača u polufinalu i obojica lako izašli na kraj sa "kopijama". Ipak Federer mora da oseća malo veći pritisak, jer zna da mu je ovo možda zadnja šansa, a NOvak ima već 2 Vimbldona, prvi je na listi i mislim da može da uživa, jer su svi strahovi otišli sa Andersonom.

oxydant

pre 8 godina

Drugi dan sa Andersonom je ustvari bio meč u jednom setu sa opasnim
serverom,koji osvaja prvi gem bez izgubljenog poena!I sledeća tri,dok
Novak u grču jedva hvata priključak.Kad je taj horor pregrmeo,Novaku će danas Federer biti antistres terapija!

Maxo iz Kanade

pre 8 godina

Dobra analiza. Potpuno se slazem da je federin servis kljucan. U Dubai je servirao kao na wimbledonu i onda je tesko da mu se suprostavis.

Tačno

pre 8 godina

Anderson je bolje servirao od Federera pa znamo kako se zavrsili, ubaci u visu brzinu i zdravo, dovidjenja

(Idemo, 12. jul 2015 09:47)

To jeste tačno, ali ostali elementi igre Andersona i Federera su neuporedivi. Ove godine nisam gledao nijedan meč s Vimbldona, pratio sam portale, ali sam se već ugnezdio ispred televizora i očekujem relativno laku pobedu Novaka. Možda zato što nisam gledao mečeve.

de niro

pre 8 godina

da federeru je ovo zadnja sansa kosto pisu neki... osvojio je wimbledon samo 7 puta .... on i igra ovoliko dobro ljudi dragi jer uopce nije opterecen i nema sta nikome dokazivat- ima najvise grendslamova u povijesti, najduze tjedana broj 1.... kakav pritisak ima covjek koji i u 34-toj godini je sposoban uz jedan izgubljeni set doc do finala :).... Nadal je sa 29 vec nesposoban igrat u kontinuitetu dobro.... -sto ne znaci da nece uzet jos koji grand slem ali broj 1 nikad...

pribil

pre 8 godina

anica@ prosle godine je fedex imao 39 asova i izgubio je doduse 3-2. Ne mozes nola dobiti servisom, a sa osnovne linije takodje.Jedino slab dan noleta...Daleko bilo...

vrabac

pre 8 godina

istina je za Rodzera on skracuje poene maximalno i ne odgovara mu dug mec tako je i dobio novaka ove sezone msm u dubaiju na foru dobar servis brzi poeni dva seta bum bum cao to je njegov maximum...

tardis

pre 8 godina

Sjajna analiza Krajiceka, slazem se da ce servis biti presudan. Secam se 2012. kada su igrali, skoro da nije bilo dugih razmena, prva 2 seta su odlucili po jedan brejk, jedan najmanji pad u igri, i u servisu. Ipak, nekako ocekujem od Federera da ce servirati dobro, konstantniji je na servisu, dok Djokovicu ume da stane servis. Tako da Djokovic mora da servira dobro, ne sme da ima padove u igri, da dozvoli Federeru brejk odmah na startu seta, jer nece biti lako ribrejkovati. Mislim da je tu kljuc, pocinjati set sigurno, drzati servis, i cekati kasnu fazu seta i sansu za brejk. Ako dodje do tie break-a, 51-49 sanse na strani Djokovica, mislim da je mentalno ipak jaci. Srecno Nole!

Jole

pre 8 godina

Slazem se da ko bude bolje servirao ima vece sanse, ali ne znam zasto niko ne pominje Noletov servis jer ce po meni biti podjednako bitan faktor kao i Federerov. Osim toga niko ne spominje neiznudjene greske kao da to nema nikakav znacaj, Slazem se da ce Rodzer gledati da sto brze zavrsava poene, a samim tim i da vise rizikuje. Videli smo u dosadasnjim mecevima sta sve Nole vraca, i ako tako bude i danas Rodjo ce morati da gadja linije da bi osvojio poen. Pored toga ubedjen sam da cemo gledati jako dobar i neizvestan mec i nadam se Noletovoj pobedi

dosta vise i matorog

pre 8 godina

ne mogu da vjerujem da ovaj Federer i dalje igra nevjerovatan tenis! Ako bude igrao kao protiv engleza, Nole tu nema sta da trazi.. Nadam se Djokovicevoj pobijedi!!!

Ivan M

pre 8 godina

Eto kako izgleda stručan komentar čoveka koji se do noktiju razume u suštinu igre. Može biti u pravu, može da greši, ali logika mu je na mestu. Naravno, nadam se da je u pravu! Inače, on komentariše Vimbldon na BBC radiju.

mate

pre 8 godina

strucnjaka ode- vidi se da prate tenis par godina :)- neki se rugaju s Krajicekom a recimo jedan Sampras od 1993 do 2000- znci 7 punih godina izgubio je u wimbledonu jedan mec - od Krajiceka 1996 u 1/4 finalu... to je tad bilo ravno cudu....
malo biste vise cjenili svog dokovica da znate koliko je i jedan grend slem tesko osvojit... eto nas ( Hrvat sam) Ivanisevic ima jedan jedini pa nam je bio i ostao Bog... i laz je da Hrvati nevole dokovica- pa vise ga vi pljujete?!
da izbjegnem nacionalisticke price-ovo je jedini srpski portal/ novine koje citam - cisto zbog kvalitete- i o tenisu i kosarci i nogometu su super clanci...

mate

pre 8 godina

a za mec- pa dokovic je favorit naravno... to sto je roger sa 34 u finalu je uspjeh sam po sebi... i ljudi nemojte se brukat- ne zelim polemizirat i izbijat svade- al neki pisu o federeru koda je Ivo Karlovic-tipa ima samo servis :) - pa jeli moze covjek imat 17 grandslamova sa servisom samo, jeli moze imat ukupno pet finala Rolland garosa- eto Dokovic je triput bio tamo u finalu.... Mislim...

Neko iz mase

pre 8 godina

Federer je trenirao i uzdigao svoj ritern, to je i meni kao ljubitelju a ne ekspertu vrlo jasno. Njegova serva jeste odlicna, alu je ovo detalj koji je izdigao.

AlCapone

pre 8 godina

Dobar intervju.

I ja mislim da Federer je prvenstveno dobro servirao, jer u razmenama je Murray bio posve solidan.

Nadam se otvorenom krovu. Ali i Djokovic ima dobar servis u poslednje vreme. Federerov postotak ubacaja prvog servisa je neverovatan na turniru, pitanje je samo da li moze ostati na tom nivou i u finalu.

anica

pre 8 godina

@Pribil
Ne kazem ja da se on nece izboriti sa Rodjinim servisom, izborio se sa Andersonovih 40 asova, problem ce biti kako ce Novak servirati, jer je jako bitan servis, uverili smo se, ako se bude mucio na svojim gemovima, a Federer bude servirao dobro, to je zajebano, ako Novaku bude isao servis, sigurno nece biti problema, toga je i on svestan, inace Federer ume da gresi iz forhenda i bekhenda cesto, cesto ispuca loptu u vazduh, mrezu, jer igra brz tenis, neverovatno je kako se krece i kako gradi poen, ume perfektno da odigra mec zaista, bice jako bitno kako Nole pocne mec, ako se zalaufa od starta mnogo je bitno, samo da ne dozvoli da ga emocije zderu jer je jako emotivan covek, i to moze da utice!
Opet ponavljam, nije isto kad je prekoputa mreze Nole ili Marej, Marej je dozvolio da u sva tri seta pogresi na svojim gemovima i Federer da uzme setove, to od Noleta nema sanse da se ocekuje, koliko puta gubi 40:0 30;0 na svoj servis pa se izvlaci...60:40 sanse za Nooleta!

gergi

pre 8 godina

Ako je za neke Endi merilo kvaliteta igre Rodzera..onda ok..ja se slazem. Mene licno zanima a to necu saznati, kako bi Rodzer odigrao onaj mec protiv Andersona.

Bg

pre 8 godina

Ljudi nikako da shvate da je Finale Wimbledona nešto posebno.
Sva statistika pada u vodu tad. Ona je možda vredela do 1/2 finala, ali kada igrate poslednji meč za najbitniji trofej u tenisu, sve se svodi na živce, na mentalnu snagu, koncentraciju, tj psihu!
Može Federer da servira najgore u karijeri, da mu 1 servis padne na 15%, i da ipak pobedi.
Sve zavisi od smirenosti koja vam donosi i preciznije udarce.
Veliki je ulog u pitanju za obojicu, i ko bude bio mirniji i bude fokurisan na svaki poen, a ne na trofej ili poraz, taj dobija.
Jer i jedan i drugi su majstori svog posla, motiv im ne treba za danas, samo hladna glava i mentalna snaga.

hill

pre 8 godina

federer je polufinale neverovatno odigrao. opet nisam toliki strucnjak da procenim da li je razlog on ili losa igra mareje. cinjenica je da marej nema psihicku stabilnost i da mu je drugi servis 130 na sat. verujem da nole dobija, Ali nikako lagano.

Danilo

pre 8 godina

Krajcek vrhunski prognozirao ,zna covek znanje ipak je uspeo da zada jedini poraz Samprasu za 7 godina .Svaka cast Rodzeru veliki je to igrac ali sam odusevljen Djokovicem ,poznato je da smo dobri u timskim sportovima ,kad se skupimo i sklopimo makar bili i losiji od neke ekipe nekim nasim inatom cinimo cudo primer Djordjevic i kosarkaski i Maljkoviceva i devojke u oba slucaja smo rusili ekipe koje su jace od nas .U odnosu na sve ovo Djokovic je retkost nikad nisam video takav motiv ,zelju ,samopouzdanje, pa i radnu etiku kod nekog naseg individualnog sportiste .Izgleda da se i to menja cini mi se da i Ivana Spanovic ima to sebi i da nju cekaju tek veliki rezultati u buducnosti .