Petak, 28.08.2015.

19:30

USO: Da li je vreme za Novakov drugi trofej?

Sezona traje 11 meseci, ali samo su četiri tačke u kojima ceo teniski svet sa nestrpljenjem čeka svaki meč, svaku vest i svaki detalja van terena.

Izvor: Saša Ozmo

USO: Da li je vreme za Novakov drugi trofej? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

102 Komentari

Sortiraj po:

Konfučije

pre 8 godina

U jednoj lepoj najavi velikog teniskog događaja, mnogi ipak nalaze razloge za ostrašćenost, nipodaštavanje i govor mržnje, nekulture, prostskluka. Kako je tako teško shvatiti da je to samo sport, sastavljen od pobeda i poraza. Da je poštovanje sportiste, ma ko on bio, odraz elementarne kulture i ljudskosti. Svima nama ' običnim, malim' ljudima dat je prostor da damo svoje mišljenje. I šta de dešava?! Vučemo se po blatu, lečeći lične frustracije i neuspehe u životu. I to kako? Blateći i omalovažavajući ljude koji ulažu enorman trud i rad. I ko drži slovo tim ljudima? Većina ovde je potrčala za ponekim busom i to je kraj. Sramota. Treba ozbiljno razmisliti o ukidanju ili barem striktnoj redukciji ovakvih mogućnosti komentarisanja. O USO nekom drugom prilikom. Hvala.

fedex

pre 8 godina

Vidit cemo,bez sumnje je prvi favorit,ali bio je i na RG,Montrealu,Sinsiju..Sve zavisi od polufinala i kakvi budu mecevi,ali mislim da osvaja il Federer il Novak,a onda zatim Marej,mislim da nema sanse da osvoji neko cetvrti..a takodje mislim da ce Nadal nazalost ispasti odma u prvom kolu protiv corica,al vidit cemo,bit ce veoma zanimljiv USO

bravo

pre 8 godina

Da li je vreme da neki ljudi pronađu drugu fiksaciju u životu od Novaka Đokovića?
(Nikola S, 29. avgust 2015 06:37)

Bravo! Najbolja poruka za sve Hrvate ovde.

Milan

pre 8 godina

Internet barem znaš da koristiš nije to teško vidim znaš da pišeš pa onda logično znaš i da čitaš pa bi mogao da se informišeš pre lupetanja Djokovic je pretekao već Agasija i Edberga ima više grenslemova više mastersa više nedelja kao broj jedan i dodaće još tek mu je 28 nemoj da brineš za Novaka ni za nas neobjektivne navijače ti si neobjektivan dovoljno za sve nas.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Nebojsa, 28. avgust 2015 21:42)

Au covece, 10 redova bez ijedne tacke i zareza. Nisam ovo skoro video.

Melenci

pre 8 godina

meni se cini da niko ne moze voleti Noleta vise od mene.Volim ga i postujem i kao sportistu i kao coveka.Ali sve sto se pise o njemu tek treba da dodje,turnir nije jos ni poceo.Ivana Spanovic je ostvarila juce fantastican uspeh i to u medijima prolazi nezapazeno srazmerno uspehu.Slicice male,tekst tek nesto da se napise.Ivaninu skromnost u izjavama,neeksponiranjeumesto da budu vrlina,ona je skrajnuta.Moralo je da stoji slika,velika slika celog dana,a sve ostale vesti ispod toga.Ivana je zasluzila da je slavimo i svu paznju da joj posvetimo,jer je vrhunski sportista svetskog renomea.

aahahaaaa

pre 8 godina

E a najjači mi je ovaj smarač sa hiperbaričnom komorom hi hi! Čuj zabranili je na samo tri turnira!?! A tamo gde je dozvoljena, samo je Novak koristi i niko više!?!

gfoobb

pre 8 godina

Da li ce iko ikada biti bolji od onog Nadala sa US Open-a 2010. Boze, kakva je to zver od igraca bila
(Ivko, 29. avgust 2015 04:24)
Već bio Nole na USO 2011.

pro

pre 8 godina

Zasto toliki minusi na komentare da Djokovic ima male sanse da osvoji USO??? Novak je trenutno u losoj formi, i to je realno razmisljanje svakog coveka koji redovno prati tenis. Verujem da 90% vas koji lupate te minuse (naravno i ovde cete), tenis jedino prati preko novina, i nemate sliku Novakove trenutne forme i igre, jer ne gledate meceve. Novak je legenda, najveci Srbin,obozavam ga i postujem ga ali realnost je da trenutno igra mnogo ispod svoje forme.

TenExpert

pre 8 godina

Ako pogledamo realno, Nole je 2011 godine igrao kao neustrašivi mladić, gladan titula, mleo je i zakucavao protivnike tempom i agresivnošču. Jurio je trofeje i napadao prvo mesto. Danas kao već iskusan teniser, dugogodišnji broj 1, igra nešto drugačije, nekada štedi snagu, taktizira, i td. Nadajmo se da se uštelovao da osvoji US open, ali u svakom slučaju i samim ulaskom u finale će probiti granicu od fantastičnih 15000 poena! Malo li je?

Ilija

pre 8 godina

Novak svake godine dozivi pad posle W, digne se tek posle US opena. Ove godine cilj koji je zacrtan pred pocetak sezone ponovo nije ispunje. Izgubljen RG i Sin.
Nadam se da ce povratiti onu energiju i svezinu sa pocetka sezone, osvojiti US.

ronilac

pre 8 godina

Problem je što US Open, Cincinnati i Montreal(Toronto) su pod nadležnošću USTA-e, koja je zabranila korišćenje hiperbaričnih komora na tim teniskim turnirama, od 2012. god.Ima o tome na net-u.
(monden, 28. avgust 2015 21:32)

Ovo je najobičnija laž! Nema načina da se dokaže da li neko koristi hiperbaričnu komoru, te stoga je nemoguće zabraniti nešto što ne može da se otkrije. Kao kada bi zabranili fizio terapiju, masažu ili ledenu kadu. Čak i da postoji, iste rezultate bi dalo i ronjenje sa O2 bocama. Komprimovani kiseonik u oba slučaja, koji zbog pritiska, dolazi dublje do najsitnijih krvnih sudova i regeneriše. Svaki ronilac zna to.

Red Skull

pre 8 godina

Novak je čuvao mentalitet i snagu za US Open, mastersi mu nisu bili bitni u finalu jer on nije branio poene kao Tsonga u Montrealu (1000) i Federer u Cincinatiu (1000) prema tome Novak je u oba slučaja branio na oba turnira po 90 poena. Ali ipak ostvario pozitivan rezultat došao do finala u oba mastersa i osvoio poene. Na US Openu brani 720poena. Verujem da Novak može kao 2011 god, da podigne po drugi put Pehar. Srećno Nole, daj bože da si sačuvao snage za poslednji Gren Slem sezone. Pozdrav

Red Skull

pre 8 godina

I naravno zaboravio sam da će Hrvati da bodre Čilića ukoliko izgubi a verovatno hoće, gubi 2000 poena.
S tim što ako Novak osvoji imaće 16.865 poena. Svi uz Novaka da vas vidim koliko su uz Novaka, iako mnogi misle da se folira i da neće da igra imao je povredu podlaktice, umesto da ga podržite, vi ga prozivate, Tennis je takav sport ali mnogo težak.Tako da idemo da dižemo još jedan Pehar.
#No1e

Vladislav

pre 8 godina

Evo desilo se i to da su misljenja i komentari podeljeni ...to nije bio slucaj sa RG kada su svi vec videli kako Nole osvaja taj GS ...pouceni tim iskustvom vidim da ste postali objektivniji ...moje misljenje da ce zreb odgurati Noleta daleko , da i sa losom igrom mozde da osvoji US , razlog za takvo misljenje je sledeci , ako igra ko u Kanadi i Cincinatiu znaci da moze nekako do finala a u finalu ce ga cekati protivnik koj ce imati puno teskih meceva ( Marey , Federer ,Vavrinka..) tako da muslim da je i ti OGROMNA Noletova prednos ta njegova slaba grupa ...ali treba se cuvati najslabijih i prvih meceva , kao sto je Federer izjavio ranije za sebe a to vazi za mnoge igrace da su TOTALNO nemotivisani na startu turnira , kako turnir odmice i kako dolaze jaci protivnici motivacija dolazi...to se pokazalo i na Noletu u Kanadi i Cincinatiju jednostavno nije bio dovoljno motivisan pa se cupao iz meca u mec ...zato je svaki mec pyno vazan i treba mu se maksimalno posvetiti ..nadam se da ce Nole uspeti i da se zahvali bogu na zrebu.

surova realnost

pre 8 godina

Zaslepljeni ste navijackom ostracsenoscu, koja vam sputava realan pogled na novakovo trenutno stanje. Novak je u stanju raspada. Odnosno, pre samo nedelju dana raspadao se, a ne postoji legalan nacin da se u tako kratkom vremenskom periodu od raspada digne do supermena. Nazalost, mislim da je tu sve jasno.

Slobo

pre 8 godina

Kladite se na Nadala!Zašto?Sve je bolji i bolji i u četvrtfinalu se sastaje sa čovekom koji je majstor da stvori nove igrače da ih podigne iz pepela,kao što je podigao Mareja koji osvoji 2. GS-a zahvaljijuçi njemu,koji to isto uradi sa Vavrinkom kojem je digao samopouzdanje,i što ne bi i Nadalu pomogao too!Naravno ,govorim o Đokoviću.Finale:Federer-Nadal!

Lazni Brkajlo

pre 8 godina

Mislim da Novak Djokovic ima realne sance da digne pehar prestiznog turnira po drugi put u vec bogatoj sportskoj karijeri. Nadam se sportskoj borbi i korektnoj atmosferi kako na cvrstoj podlozi u velikoj jabuci, tako i na tribinama veleletnog stadiona. Posdrav svim ljubiteljima belog sporta uz lucidno, ali simpaticno: "'Ajde!"

Bogoljub

pre 8 godina

Moguce.
Videcemo. Navijamo naravno.
Ali Novak ima neki problem u samoj zavrsnici ovog turnira. Necu reci da mu je uklet ali je tu negde. I kad je osvojio 2011.godine spasavao je dve meč lopte u polufinalu na servis Federera, i još pre toga 0 2 u setovima.
Dosta stvari će ovde odlučiti, i mislim da je dosta neizvesno. Naravno da je Federer pokazao najbolju formu.
Pitanje da li opet može iznenadjenje. Mislim da ne. Još smo prošle godine imali duplo. Imali smo i 2009.godine.
I moramo imati u vidu da Novak u finalima GS ima 9 8. NIje sve to tek tako lako. A svi se slazemo koliko je dobar od 2011.godine. Cak i kad nije bio prvi na listi (2013.godine npr,) opet je bio odličan. teško se da to nazovem, nesporno dominira danas.
I za kraj, mislim da Nadal neće doći do Djokovića.

Luka

pre 8 godina

#luka molim? Bez rolan garosa nece biti ni medju 10 najboljih? Pa cekaj onda ni sampras nije medju 10 najboljih. Mislim ko sve ovde komentarise stvarno strasno. PS novak je vec sada u top 5
(zika, 28. avgust 2015 22:28)

Nisi dobro pročitao. Upravo sam i ja rekao da će i bez RG (a ja se iskreno nadam da će ga ipak bar jednom uzeti) Novak biti među velikanima.

my way

pre 8 godina

Синсинати ће пасти, мислим да се преувеличава Новакова лоша форма. Довољно је само ставити се у његову позицију и јасно је да је њему ове године још само US Open важан. Ноле је свестан да следећа година може бити најважнија у његовој каријери, али и историји светског тениса. Golden Grand Slam (сва 4 гренд слема и олимпијско злато) је у игри и кад би то остварио, већ тад би, реално, постао највећи међу највећима, изнад Федерера. Уколико тај подвиг и не оствари, то може да постигне тако што ће срушити Федерерових 17 гренд слем титула, а свакако да најтежи део посла што се тога тиче треба да обави управо у том периоду од 2 године.
(my way, 28. avgust 2015 19:54)

Ljudi, ne primajte se na trolove koji podmeću sumanute ideje o Golden slemovima i stizanju Federerovih rekorda. Sinsinati i kompletiranje mastersa je sasvim nebitno. Olimpijska medalja u tenisu je sasvim sporedna. Rolan Garos je važan, ali i bez njega, naš Novak će biti među desetak najvećih ikad! To što neće porušiti Federerove rekorde nimalo ne umanjuje njegove uspehe, a ovi i ovakvi komentari upravo to pokušavaju da urade.
(Luka, 28. avgust 2015 21:46)

Управо ти тролујеш и умањујеш Новака сврставајући га ето међу 10, што је заправо увреда, а не комплимент. Битно је комплетирање мастерса, о Олимпијади да не говорим. Ноле је један од највећих и да ништа више не уради, најбољи српски спортиста, легенда, то није спорно, али то не значи да га и у будућности не чекају велике ствари и да му то не треба желети.

Veronika

pre 8 godina

Zelim da osvoji titulu od sveg srca i vjerujem da može,ali sve ovisi o njegovoj formi i koliko ce biti mentalno jak u škakljivim momentima,ugl.na nama je da držimo fige i navijamo za njega pa što bude.

Zurkolomac

pre 8 godina

Gazi Nole sve redom, ponajvise zbog ljudskog otpada i cemera iz Srbije koji te pljuju kada god stignu. Samo zbog njih, da im zagorcas svaki sekund njihovih bednih propalih zivota...

dobro jutro, džezeri

pre 8 godina

OK, u pravu si za ostalo, ali mislim da nije nerealno da Novak priđe Agasiju i Edbergu po broju GS trofeja. Možda je i to naša pristrasnost, ali ja se nadam da je izvodljivo... :)


Omladinci, poznavaoci, da ste živi i zdravi, Nole je 2014.-te preteko Edbergovih 6 i ove Agasijevih 8 slemova (kao i gomilu legendi kalibra Beker, Mekinro i dr.) - apdejtujte se

Milosav

pre 8 godina

(antiDebil, 28. avgust 2015 20:26)

Ne treba mu odgovarati na ljigavi komentar, samu mu dajes neku satisfakciju. A on je Petar kao i sto sam ja Franjo.
Novak naravno ovo moze da osvoji, neka ga sluzi koncentracija i hladna glava.
Ajmo Nole, mozes ti to!
Vukovi sa Ontarija su uvek uz tebe, u pobedi, a i u porazu!

predrag sekulic

pre 8 godina

covek stigne do finala ni manje ni vise gde god se pojavi,sto je samo po sebi fantasticno,ja od njega ne bih vise potrazivao ni ocekivao ali osvojiti veliki turnir je san svakog tenisera pa i jednog federrera i nadala koji su ih se naosvajali.zbog toga se igra

zika

pre 8 godina

#luka molim? Bez rolan garosa nece biti ni medju 10 najboljih? Pa cekaj onda ni sampras nije medju 10 najboljih. Mislim ko sve ovde komentarise stvarno strasno. PS novak je vec sada u top 5

antiDebil

pre 8 godina

Djokovic ce zauvek ostati teniser koji nije ispunio svoj maksimalni potencijal i koji nece prece ni jednog Agasija i njegovog trenera Edberga broju slemova. A to sto je Srbin pa mi gledamo neobjektivno na njegove uspehe je druga stvar. Mentalni patuljak sa robotskim neatraktivnim potezima. Nije ni cudo da nije ni u top 5 po popularnosti.
(FanSte, 28. avgust 2015 21:05)


Djokovic Novak je svetlosnu godinu po teniskim postignucima ispred Stefana Edberga a i odavnoooo je prevazisao i Agasija i 99% ostalih igraca, ostali su jos njih par ali i to ce se srediti i ti ces biti svedok svega toga, dakle raduj se gurberu !
A i Djokovic svakako jeste jedan od 5 najpopularnijih tenisera, najbolji sportista na svetu za proslu sezonu 95% i za ovu, 7. na svetu po zaradi od sponzora i 7. po ukupnoj zaradi u sportu pored svih onih zivih fudbalera, NBA igraca, NFL, golf, boks, F1 i sl...tako da si ti nesretnice sve pomesao, ali ova tastatura trpi svakakve budalastine!
Djokovic je mnogo toga osvojio i tek ce osvajati.

darko

pre 8 godina

Licno vise volim kad Nole ima tezi zdrijeb.Kad je imao laksi zdrijeb znalo je doci do opustanja i komplikacija.Nole je najbolji kad je pod tenzijom,onda se napuni samopouzdanjem i ne moze mu niko nista.

Marko

pre 8 godina

Синсинати ће пасти, мислим да се преувеличава Новакова лоша форма. Довољно је само ставити се у његову позицију и јасно је да је њему ове године још само US Open важан. Ноле је свестан да следећа година може бити најважнија у његовој каријери, али и историји светског тениса. Golden Grand Slam (сва 4 гренд слема и олимпијско злато) је у игри и кад би то остварио, већ тад би, реално, постао највећи међу највећима, изнад Федерера. Уколико тај подвиг и не оствари, то може да постигне тако што ће срушити Федерерових 17 гренд слем титула, а свакако да најтежи део посла што се тога тиче треба да обави управо у том периоду од 2 године.
(my way, 28. avgust 2015 19:54)

Ljudi, ne primajte se na trolove koji podmeću sumanute ideje o Golden slemovima i stizanju Federerovih rekorda. Sinsinati i kompletiranje mastersa je sasvim nebitno. Olimpijska medalja u tenisu je sasvim sporedna. Rolan Garos je važan, ali i bez njega, naš Novak će biti među desetak najvećih ikad! To što neće porušiti Federerove rekorde nimalo ne umanjuje njegove uspehe, a ovi i ovakvi komentari upravo to pokušavaju da urade.
(Luka, 28. avgust 2015 21:46)

Sta ti pricas..Decko je najnormalnije sa dozom optimizma vrlo lepo objasnio stvari. Ko razume shvatice, ko ne ne vredi mnogo objasnjavati.

Hejterima

pre 8 godina

na žalost djokovic je izgubio dva najbitnija meča ove sezone, finale rg i finale sinsinatija. finale US opena će biti treći najbitniji meč za njega ove sezone u rangu sa finalom Wimbledona. siguran sam da bi djokovic sve masterse ove sezone dao za sinsi a i Australiju i Wimbledon za rg.

Pet Keš

pre 8 godina

Po meni, prvi favorit je Endi Marej. Ali vidim da mu je baš težak žreb. Drugi favorit je Nole.

Ovo se igra na 3 dobijena seta, realno finale je Đoković - Marej, ali sve je moguće, posebno u Marejevoj polovini žreba (Vavrinka uvek poludi na GS, a Federer je nezgodan za Mareja mada mislim da ne može na 3 dobijena seta da prođe do finala).

Idealno bi bilo da Đoković osvoji USO uz pobede nad Nadalom i Federerom.

Tako bi njegov ukupan rezultat protiv ove dvojice bio :

43-44.

I sledeće sezone bi ih pretekao, pa bi mogao uvek da kaže da je bolji od dva najbolja u istoriji te je stoga NAJBOLJI IKADA!!!

Vamos Nole !!!

FanSte

pre 8 godina

Djokovic ce zauvek ostati teniser koji nije ispunio svoj maksimalni potencijal i koji nece prece ni jednog Agasija i njegovog trenera Edberga broju slemova. A to sto je Srbin pa mi gledamo neobjektivno na njegove uspehe je druga stvar. Mentalni patuljak sa robotskim neatraktivnim potezima. Nije ni cudo da nije ni u top 5 po popularnosti.

C i n i k

pre 8 godina

RF je izuzetno popravio servis a NDj je,videlo se onomad,potpuno van forme.Ne znam da li NDj moze za kratko vreme da se vrati,voleo bih ali ajde da vidimo,nesto sumnjam..

Petar

pre 8 godina

Sama činjenica da jedan Novak Đoković ima isti broj titula sa US Opena kao Marin Čilić je dovoljna... ne moramo dalje ništa...
(Petar, 28. avgust 2015 20:06)

Pa pročitajte naslov stručnjaci, pa će vam biti jasan komentar.
Ako Marin i Novak imaju po jedan USOpen, i te kako je vreme da Novak osvoji još jedan jer njih dvojica ne mogu da se uporede kao teniseri.
Ako pogledate koliko je Novak talentovaniji, raznovrsniji i konstatniji teniser od Čilića, deluje smešno da oboje imaju po jednu titulu sa USOpena, zar ne? Mogli bi da čitate tekst koji komentarišete, ako ništa više makar naslov.

monden

pre 8 godina

Novaku je najomiljenija podloga beton i stvarno je cudno da ima samo jedan trofej na Us Openu s obzirom na njegovu klasu...Nesto ga sputava da igra dobro u zavrsnici turnira Sinsinatija i Us opena...Vjerovatno osjeca da u Americi nema dovoljno dobru podrsku i to se reflektuje na terenu...
(simke, 28. avgust 2015 19:45)

Nije problem u podršci publike.Ima je on tamo.Problem je što US Open, Cincinnati i Montreal(Toronto) su pod nadležnošću USTA-e, koja je zabranila korišćenje hiperbaričnih komora na tim teniskim turnirama, od 2012. god.Ima o tome na net-u.

Luka

pre 8 godina

Синсинати ће пасти, мислим да се преувеличава Новакова лоша форма. Довољно је само ставити се у његову позицију и јасно је да је њему ове године још само US Open важан. Ноле је свестан да следећа година може бити најважнија у његовој каријери, али и историји светског тениса. Golden Grand Slam (сва 4 гренд слема и олимпијско злато) је у игри и кад би то остварио, већ тад би, реално, постао највећи међу највећима, изнад Федерера. Уколико тај подвиг и не оствари, то може да постигне тако што ће срушити Федерерових 17 гренд слем титула, а свакако да најтежи део посла што се тога тиче треба да обави управо у том периоду од 2 године.
(my way, 28. avgust 2015 19:54)

Ljudi, ne primajte se na trolove koji podmeću sumanute ideje o Golden slemovima i stizanju Federerovih rekorda. Sinsinati i kompletiranje mastersa je sasvim nebitno. Olimpijska medalja u tenisu je sasvim sporedna. Rolan Garos je važan, ali i bez njega, naš Novak će biti među desetak najvećih ikad! To što neće porušiti Federerove rekorde nimalo ne umanjuje njegove uspehe, a ovi i ovakvi komentari upravo to pokušavaju da urade.

Svete

pre 8 godina

Kao prvo i najosnovnije svako ko kaze da u tenisu zreb nije bitan taj ne zna nista o ovom sportu, jasan primer Djokovic ove godine na RG i Wimbledonu, ona izreka moras da pobedis najbolje da bi osvojio turnir je jedna od najglupljih koje sam ikada cuo, da li je Ivanisevic pobedio najbolje na Wimbledonu 2001 i ima jos milion takvih primera i u tenisu i u svim drugim sportovima?!!
Dakle, sto se tice Djokovicevog zreba prve 4R idealno, i da Djo1e odigra losije svi iz tog dela ne mogu da ga dobiju, u QF jedino Nadal ako odigra kao 2013. pa tada mozda moze ali i sa time tesko, u SF Nisikori ako dodje ali i on tesko, tako da bih se iznenadio da Novak ne igra finale...
Marej je dobio Kirgiosa u 1R i neka je, u QF eventualno Wawrinka to bih voleo da gledam prosli put kada su ovde igrali Wawrinka ga je samleo i u SF eventualno Federer, to je za njega teza varijanta nego Djokovic ali neka previse je puta on imao lakse zrebove...
Federer igra protiv lika protiv koga je prosli put spasavao nekoliko mec lopti, posle toga mozda igra sa ovim udaracima sa kojima on lakse izlazi na kraj zbog svog kvalitetnog servisa, Berdych ko zna, dobio ga je ovde 2012 kada je takodje osvojio Cincinnati bez izgubljenog servisa, u SF Marej i za njega teza verzija, ali neka...
Sve u svemu Djokovic je imao dobar zreb i ocekujem 10GS titulu i nadam se da vreme nece biti kao prosle godine!
D

Šavija Alonso

pre 8 godina

Djokovic ce zauvek ostati teniser koji nije ispunio svoj maksimalni potencijal i koji nece prece ni jednog Agasija i njegovog trenera Edberga broju slemova. A to sto je Srbin pa mi gledamo neobjektivno na njegove uspehe je druga stvar. Mentalni patuljak sa robotskim neatraktivnim potezima. Nije ni cudo da nije ni u top 5 po popularnosti.
(FanSte, 28. avgust 2015 21:05)

OK, u pravu si za ostalo, ali mislim da nije nerealno da Novak priđe Agasiju i Edbergu po broju GS trofeja. Možda je i to naša pristrasnost, ali ja se nadam da je izvodljivo... :)

milan@fizio

pre 8 godina

Ukoliko bude prikazao igre kao sto je bio slucaj u Montrealu i Sinsinatiju sasvim je izvesno da nece biti ni blizu osvajanja.Mada,u profesionalnom sportu postoji svesno obaranje forme,da bi igrac bio na vrhuncu za ono najbitnije(US OPEN),tako nadajmo se da je to slucaj i kod Noleta.Prosto je neverovatno da neki igrac moze da odigra celu sezonu na nivou kao sto je igrao Nole do sada.Mora da vrati onu zelju i energiju za pobedama koju je imao i onda ce sve funkcionisati(servis,ritern,forhend,bekend)Srecno Nole??

Nebojsa

pre 8 godina

Djokovic ce zauvek ostati teniser koji nije ispunio svoj maksimalni potencijal i koji nece prece ni jednog Agasija i njegovog trenera Edberga broju slemova. A to sto je Srbin pa mi gledamo neobjektivno na njegove uspehe je druga stvar. Mentalni patuljak sa robotskim neatraktivnim potezima. Nije ni cudo da nije ni u top 5 po popularnosti.
(FanSte, 28. avgust 2015 21:05)

Internet barem znaš da koristiš nije to teško vidim znaš da pišeš pa onda logično znaš i da čitaš pa bi mogao da se informišeš pre lupetanja Djokovic je pretekao već Agasija i Edberga ima više grenslemova više mastersa više nedelja kao broj jedan i dodaće još tek mu je 28 nemoj da brineš za Novaka ni za nas neobjektivne navijače ti si neobjektivan dovoljno za sve nas.

ja pa ja

pre 8 godina

evo ja prvi,misljena sam da sve zavisi id Novaka.ako udje u svoj ritam kroz prvu nedelju i krene suveremo u drugu mislim da ima finale.nadal ne dovoljno dobar za 3 seta..a finale s kim,tesko je reci mislim federer a ako vavrinka opet nadje svoju igru mozda i on,marej tesko.u finalu opet zavisi od Noleta,sa svojom igrom kako ume kad je skroz spreman voleo bih federera vise nego vavrinku i mareja...toliko,bice uzbudljivo pogotovo u nisikorijevom deli zreba

Vragolan

pre 8 godina

Voleo bih da ovo Federer osvoji, u odličnoj je formi, fizički deluje super, žreb nije idealan ali ako igra svoju igru sasvim prohodan...
Sad ili nikad majstore !

Mare,NS

pre 8 godina

Ako smo ista do sada naucio o tenisu,a pratim ga od vremena I.Lendla i Dz.Mekinroa,to je sledece:

ZABORAVITE NA ZREB!

Ne postoji laksa cetvrtina,polovina.
To sto su dva igraca na istoj strani ne garantuje da ce do njihovog meca uopste doci.
Najtezi moguci zreb moze na kraju ispasti najlaksi za nekog od igraca.

Polako ljudi,ideeemo mec po mec.

Od TRI glavne(GS) teniske tacke do sada,neko je osvojio DVE,a na trecoj igrao finale,odnosno vec prigrabio za sebe najmanje POLOVINU.
I da ostane tako,trebamo biti zadovoljni,sve ostalo je neverovatan uspeh,a doci ce i do ozbiljnog poredjenja 2011. i 2015.g.

Nek` je sa srecom,svim nasim teniserima i teniserkama na US Openu!

Realista

pre 8 godina

Tesko da ce Djokovic proci svoju grupu,po imenima rivala rekao bih da je to grupa smrti,ni jedan njegov potencijalni protivnik nije rangiran iznad pedstotog a ispod hiljaditog mesta na atp listi!!!

antiDebil

pre 8 godina

Petar

Za sta je dovoljna ta cinjenica, ne razbiram te ? Marin Cilic ima vise us opena od Bjorna Borga...., dakle pomozi mi da razumem ?

Laki007

pre 8 godina

Ovo Novak osvaja 1000% , ovo se igra u tri dobijena seta, Novak ce podignuti nivo igre i tu nemaju drugi sta da traze. U to sam siguran i povecu sumu cu staviti na Novaka.

Stanimir Branimir

pre 8 godina

Novaku je najomiljenija podloga beton i stvarno je cudno da ima samo jedan trofej na Us Openu s obzirom na njegovu klasu...Nesto ga sputava da igra dobro u zavrsnici turnira Sinsinatija i Us opena...Vjerovatno osjeca da u Americi nema dovoljno dobru podrsku i to se reflektuje na terenu...
(simke, 28. avgust 2015 19:45)

Nole je mnogo poštovaniji i cenjeniji u Americi nego u Evropi. U Americi čak ima i više navijača. Amerikanci nisu sujetni ljudi, uvek cene kvalitet i vaspitavani su tako da uvek teže da budu najbolji, pa za najbolje imaju i posebno poštovanje.

malena

pre 8 godina

volela bih,ali ako je suditi po formi na americkoj turneji nemamo razloga za optimizam ,ipak zelim da verujem da ce broj gs biti dvocifren na kraju ove sezone,idemoo

треба ти доктор

pre 8 godina

Sa zrebom kakav ima bilo koji teniser u top 20 bi stigao do finala. Dokle ce uniqlo da mu sredjuje zreb?
(Dr. Roddick, 28. avgust 2015 20:30)

У праву су. Уникло је толико јака фирма да увек среде жреб Новаку а Најк је једна крш фирма која није у стању да олакша жреб Федереру или Надалу. Боже, ко све има интернет!

poznavalac

pre 8 godina

@Petar to bi onda trebalo da znaci posto Federer ima samo 1 RG da je u rangu Vavrinke,ja kakvih hajvanskih komentara se ne moze sve procitati.

Vaše ime

pre 8 godina

Nešto ne štima kod Novaka na US Openu u zadnje tri godine.
Možda ga to što ne može da uzme Sinsinati psihički demolariše na US Openu, ili je prosto umor u pitanju?
Ja ipak mislim da je glava. Novak je izgubio previše GS finala.
Gubio je i kada je imao meč u rukama, i kada bi preokrenuo, što mi govori da on nije toliko mentalno jak, jer ne ume da kontroliše emocije, nervozu, i brzo gubi samopouzdanje.
Sve zasluge duguje talentu i vrednom radu, disciplini pre svega van terena, ishrani i td... a mentalno ne može prići Nadalu i Federeru.
Pojede ga pritisak. Kao na RG, svi govore kako je bio umoran. Pa, i Stan je bio umoran a igrao je kao da mu je prvi meč - sve je u glavi, i ako opet bude došao do finala imaće taj teret da opet igra finale USOpena i da mora da pobedi...

Plus

pre 8 godina

kad mi kazu "zreb nema veze ,jer ako hoce da osvoji mora da pobedi sve" dodje mi da pojedem lap top! U sustini on mora da dobije samo Nadala i (ako favoriti budu prolazili po planu) Mareja ili Federera! Zamislite koga sve Marej mora da pobedi da bi osvojio Us open?! Znaci zreb je i te kako bitan.. U svakom sportu. Bez obzira dal si najbolji.. Nadam se Djokovicevoj 10toj tituli.. A onda sve je moguce!

Plus

pre 8 godina

kad mi kazu "zreb nema veze ,jer ako hoce da osvoji mora da pobedi sve" dodje mi da pojedem lap top! U sustini on mora da dobije samo Nadala i (ako favoriti budu prolazili po planu) Mareja ili Federera! Zamislite koga sve Marej mora da pobedi da bi osvojio Us open?! Znaci zreb je i te kako bitan.. U svakom sportu. Bez obzira dal si najbolji.. Nadam se Djokovicevoj 10toj tituli.. A onda sve je moguce!

srpsko sarajevo

pre 8 godina

13.09.2015.,dan kada pulen Jelene Gencic, (na radost svih nas,a na zalost manjine sitnih crva krstenih kao hejteri)zaokruzuje svoju kolekciju GS-ova kao dvocifrenu,osvajajuci jubilarnu desetu titulu!!!!

my way

pre 8 godina

Синсинати ће пасти, мислим да се преувеличава Новакова лоша форма. Довољно је само ставити се у његову позицију и јасно је да је њему ове године још само US Open важан. Ноле је свестан да следећа година може бити најважнија у његовој каријери, али и историји светског тениса. Golden Grand Slam (сва 4 гренд слема и олимпијско злато) је у игри и кад би то остварио, већ тад би, реално, постао највећи међу највећима, изнад Федерера. Уколико тај подвиг и не оствари, то може да постигне тако што ће срушити Федерерових 17 гренд слем титула, а свакако да најтежи део посла што се тога тиче треба да обави управо у том периоду од 2 године.

Korlic

pre 8 godina

Opet mu je naklonjen zreb i opet nece nista da uradi. Doci ce do finala i tamo gubi od Federera/Mareja, ako u ranijim rundama ne preda mec. Pozz

Veljko Marinkovic

pre 8 godina

Male su sanse.Ovaj deo sezone mu nikako ne odgovara(i dalje mislim da je u pitanju kondicija,to jest pretopli uslovi za igru/za njegove standarde).Ponovo ce ga stavljati u dnevne termine,polako mu izvlaceci snagu.Kada dodju odlucujuci mecevi,on ostane bez neophoïne svezine i onda se "desi" Nisikori isl.Voleo bih da gresim,ali mislim da ce mu ove godine cetvrtfinale biti plafon.U njegovim udarcima ne vidim neophodnu prodornost,raznovrsnost kakvu bi trebao da ima No1e kao ubedljivo najbolji igrac danasnjice( bar po bodovima).

daniele

pre 8 godina

Aman ljudi vise sa Novakom Djokovicem! 10 dana pre svakog turnira pocnete da smarate, pa nda 10 dana za vreme turnira i jos toliko posle. Presesce nam i tenis i Novak Djokovic i sport. Napred Nole, naravno.

Stručnjak za gren slemove

pre 8 godina

Nee , bit će problema do 1/4 finala a vrlo težak meč bi mogao da bude sa Nadalom koji nema šta izgubiti ,ja ga ne vidim u finalu Marej i Federer dolaze sa boljom igrom i formom

simke

pre 8 godina

Novaku je najomiljenija podloga beton i stvarno je cudno da ima samo jedan trofej na Us Openu s obzirom na njegovu klasu...Nesto ga sputava da igra dobro u zavrsnici turnira Sinsinatija i Us opena...Vjerovatno osjeca da u Americi nema dovoljno dobru podrsku i to se reflektuje na terenu...

srpsko sarajevo

pre 8 godina

13.09.2015.,dan kada pulen Jelene Gencic, (na radost svih nas,a na zalost manjine sitnih crva krstenih kao hejteri)zaokruzuje svoju kolekciju GS-ova kao dvocifrenu,osvajajuci jubilarnu desetu titulu!!!!

треба ти доктор

pre 8 godina

Sa zrebom kakav ima bilo koji teniser u top 20 bi stigao do finala. Dokle ce uniqlo da mu sredjuje zreb?
(Dr. Roddick, 28. avgust 2015 20:30)

У праву су. Уникло је толико јака фирма да увек среде жреб Новаку а Најк је једна крш фирма која није у стању да олакша жреб Федереру или Надалу. Боже, ко све има интернет!

Mare,NS

pre 8 godina

Ako smo ista do sada naucio o tenisu,a pratim ga od vremena I.Lendla i Dz.Mekinroa,to je sledece:

ZABORAVITE NA ZREB!

Ne postoji laksa cetvrtina,polovina.
To sto su dva igraca na istoj strani ne garantuje da ce do njihovog meca uopste doci.
Najtezi moguci zreb moze na kraju ispasti najlaksi za nekog od igraca.

Polako ljudi,ideeemo mec po mec.

Od TRI glavne(GS) teniske tacke do sada,neko je osvojio DVE,a na trecoj igrao finale,odnosno vec prigrabio za sebe najmanje POLOVINU.
I da ostane tako,trebamo biti zadovoljni,sve ostalo je neverovatan uspeh,a doci ce i do ozbiljnog poredjenja 2011. i 2015.g.

Nek` je sa srecom,svim nasim teniserima i teniserkama na US Openu!

Plus

pre 8 godina

kad mi kazu "zreb nema veze ,jer ako hoce da osvoji mora da pobedi sve" dodje mi da pojedem lap top! U sustini on mora da dobije samo Nadala i (ako favoriti budu prolazili po planu) Mareja ili Federera! Zamislite koga sve Marej mora da pobedi da bi osvojio Us open?! Znaci zreb je i te kako bitan.. U svakom sportu. Bez obzira dal si najbolji.. Nadam se Djokovicevoj 10toj tituli.. A onda sve je moguce!

antiDebil

pre 8 godina

Djokovic ce zauvek ostati teniser koji nije ispunio svoj maksimalni potencijal i koji nece prece ni jednog Agasija i njegovog trenera Edberga broju slemova. A to sto je Srbin pa mi gledamo neobjektivno na njegove uspehe je druga stvar. Mentalni patuljak sa robotskim neatraktivnim potezima. Nije ni cudo da nije ni u top 5 po popularnosti.
(FanSte, 28. avgust 2015 21:05)


Djokovic Novak je svetlosnu godinu po teniskim postignucima ispred Stefana Edberga a i odavnoooo je prevazisao i Agasija i 99% ostalih igraca, ostali su jos njih par ali i to ce se srediti i ti ces biti svedok svega toga, dakle raduj se gurberu !
A i Djokovic svakako jeste jedan od 5 najpopularnijih tenisera, najbolji sportista na svetu za proslu sezonu 95% i za ovu, 7. na svetu po zaradi od sponzora i 7. po ukupnoj zaradi u sportu pored svih onih zivih fudbalera, NBA igraca, NFL, golf, boks, F1 i sl...tako da si ti nesretnice sve pomesao, ali ova tastatura trpi svakakve budalastine!
Djokovic je mnogo toga osvojio i tek ce osvajati.

Pet Keš

pre 8 godina

Po meni, prvi favorit je Endi Marej. Ali vidim da mu je baš težak žreb. Drugi favorit je Nole.

Ovo se igra na 3 dobijena seta, realno finale je Đoković - Marej, ali sve je moguće, posebno u Marejevoj polovini žreba (Vavrinka uvek poludi na GS, a Federer je nezgodan za Mareja mada mislim da ne može na 3 dobijena seta da prođe do finala).

Idealno bi bilo da Đoković osvoji USO uz pobede nad Nadalom i Federerom.

Tako bi njegov ukupan rezultat protiv ove dvojice bio :

43-44.

I sledeće sezone bi ih pretekao, pa bi mogao uvek da kaže da je bolji od dva najbolja u istoriji te je stoga NAJBOLJI IKADA!!!

Vamos Nole !!!

Stanimir Branimir

pre 8 godina

Novaku je najomiljenija podloga beton i stvarno je cudno da ima samo jedan trofej na Us Openu s obzirom na njegovu klasu...Nesto ga sputava da igra dobro u zavrsnici turnira Sinsinatija i Us opena...Vjerovatno osjeca da u Americi nema dovoljno dobru podrsku i to se reflektuje na terenu...
(simke, 28. avgust 2015 19:45)

Nole je mnogo poštovaniji i cenjeniji u Americi nego u Evropi. U Americi čak ima i više navijača. Amerikanci nisu sujetni ljudi, uvek cene kvalitet i vaspitavani su tako da uvek teže da budu najbolji, pa za najbolje imaju i posebno poštovanje.

Nebojsa

pre 8 godina

Djokovic ce zauvek ostati teniser koji nije ispunio svoj maksimalni potencijal i koji nece prece ni jednog Agasija i njegovog trenera Edberga broju slemova. A to sto je Srbin pa mi gledamo neobjektivno na njegove uspehe je druga stvar. Mentalni patuljak sa robotskim neatraktivnim potezima. Nije ni cudo da nije ni u top 5 po popularnosti.
(FanSte, 28. avgust 2015 21:05)

Internet barem znaš da koristiš nije to teško vidim znaš da pišeš pa onda logično znaš i da čitaš pa bi mogao da se informišeš pre lupetanja Djokovic je pretekao već Agasija i Edberga ima više grenslemova više mastersa više nedelja kao broj jedan i dodaće još tek mu je 28 nemoj da brineš za Novaka ni za nas neobjektivne navijače ti si neobjektivan dovoljno za sve nas.

zika

pre 8 godina

#luka molim? Bez rolan garosa nece biti ni medju 10 najboljih? Pa cekaj onda ni sampras nije medju 10 najboljih. Mislim ko sve ovde komentarise stvarno strasno. PS novak je vec sada u top 5

Laki007

pre 8 godina

Ovo Novak osvaja 1000% , ovo se igra u tri dobijena seta, Novak ce podignuti nivo igre i tu nemaju drugi sta da traze. U to sam siguran i povecu sumu cu staviti na Novaka.

antiDebil

pre 8 godina

Petar

Za sta je dovoljna ta cinjenica, ne razbiram te ? Marin Cilic ima vise us opena od Bjorna Borga...., dakle pomozi mi da razumem ?

poznavalac

pre 8 godina

@Petar to bi onda trebalo da znaci posto Federer ima samo 1 RG da je u rangu Vavrinke,ja kakvih hajvanskih komentara se ne moze sve procitati.

Svete

pre 8 godina

Kao prvo i najosnovnije svako ko kaze da u tenisu zreb nije bitan taj ne zna nista o ovom sportu, jasan primer Djokovic ove godine na RG i Wimbledonu, ona izreka moras da pobedis najbolje da bi osvojio turnir je jedna od najglupljih koje sam ikada cuo, da li je Ivanisevic pobedio najbolje na Wimbledonu 2001 i ima jos milion takvih primera i u tenisu i u svim drugim sportovima?!!
Dakle, sto se tice Djokovicevog zreba prve 4R idealno, i da Djo1e odigra losije svi iz tog dela ne mogu da ga dobiju, u QF jedino Nadal ako odigra kao 2013. pa tada mozda moze ali i sa time tesko, u SF Nisikori ako dodje ali i on tesko, tako da bih se iznenadio da Novak ne igra finale...
Marej je dobio Kirgiosa u 1R i neka je, u QF eventualno Wawrinka to bih voleo da gledam prosli put kada su ovde igrali Wawrinka ga je samleo i u SF eventualno Federer, to je za njega teza varijanta nego Djokovic ali neka previse je puta on imao lakse zrebove...
Federer igra protiv lika protiv koga je prosli put spasavao nekoliko mec lopti, posle toga mozda igra sa ovim udaracima sa kojima on lakse izlazi na kraj zbog svog kvalitetnog servisa, Berdych ko zna, dobio ga je ovde 2012 kada je takodje osvojio Cincinnati bez izgubljenog servisa, u SF Marej i za njega teza verzija, ali neka...
Sve u svemu Djokovic je imao dobar zreb i ocekujem 10GS titulu i nadam se da vreme nece biti kao prosle godine!
D

my way

pre 8 godina

Синсинати ће пасти, мислим да се преувеличава Новакова лоша форма. Довољно је само ставити се у његову позицију и јасно је да је њему ове године још само US Open важан. Ноле је свестан да следећа година може бити најважнија у његовој каријери, али и историји светског тениса. Golden Grand Slam (сва 4 гренд слема и олимпијско злато) је у игри и кад би то остварио, већ тад би, реално, постао највећи међу највећима, изнад Федерера. Уколико тај подвиг и не оствари, то може да постигне тако што ће срушити Федерерових 17 гренд слем титула, а свакако да најтежи део посла што се тога тиче треба да обави управо у том периоду од 2 године.

Marko

pre 8 godina

Синсинати ће пасти, мислим да се преувеличава Новакова лоша форма. Довољно је само ставити се у његову позицију и јасно је да је њему ове године још само US Open важан. Ноле је свестан да следећа година може бити најважнија у његовој каријери, али и историји светског тениса. Golden Grand Slam (сва 4 гренд слема и олимпијско злато) је у игри и кад би то остварио, већ тад би, реално, постао највећи међу највећима, изнад Федерера. Уколико тај подвиг и не оствари, то може да постигне тако што ће срушити Федерерових 17 гренд слем титула, а свакако да најтежи део посла што се тога тиче треба да обави управо у том периоду од 2 године.
(my way, 28. avgust 2015 19:54)

Ljudi, ne primajte se na trolove koji podmeću sumanute ideje o Golden slemovima i stizanju Federerovih rekorda. Sinsinati i kompletiranje mastersa je sasvim nebitno. Olimpijska medalja u tenisu je sasvim sporedna. Rolan Garos je važan, ali i bez njega, naš Novak će biti među desetak najvećih ikad! To što neće porušiti Federerove rekorde nimalo ne umanjuje njegove uspehe, a ovi i ovakvi komentari upravo to pokušavaju da urade.
(Luka, 28. avgust 2015 21:46)

Sta ti pricas..Decko je najnormalnije sa dozom optimizma vrlo lepo objasnio stvari. Ko razume shvatice, ko ne ne vredi mnogo objasnjavati.

daniele

pre 8 godina

Aman ljudi vise sa Novakom Djokovicem! 10 dana pre svakog turnira pocnete da smarate, pa nda 10 dana za vreme turnira i jos toliko posle. Presesce nam i tenis i Novak Djokovic i sport. Napred Nole, naravno.

malena

pre 8 godina

volela bih,ali ako je suditi po formi na americkoj turneji nemamo razloga za optimizam ,ipak zelim da verujem da ce broj gs biti dvocifren na kraju ove sezone,idemoo

Petar

pre 8 godina

Sama činjenica da jedan Novak Đoković ima isti broj titula sa US Opena kao Marin Čilić je dovoljna... ne moramo dalje ništa...
(Petar, 28. avgust 2015 20:06)

Pa pročitajte naslov stručnjaci, pa će vam biti jasan komentar.
Ako Marin i Novak imaju po jedan USOpen, i te kako je vreme da Novak osvoji još jedan jer njih dvojica ne mogu da se uporede kao teniseri.
Ako pogledate koliko je Novak talentovaniji, raznovrsniji i konstatniji teniser od Čilića, deluje smešno da oboje imaju po jednu titulu sa USOpena, zar ne? Mogli bi da čitate tekst koji komentarišete, ako ništa više makar naslov.

Vladislav

pre 8 godina

Evo desilo se i to da su misljenja i komentari podeljeni ...to nije bio slucaj sa RG kada su svi vec videli kako Nole osvaja taj GS ...pouceni tim iskustvom vidim da ste postali objektivniji ...moje misljenje da ce zreb odgurati Noleta daleko , da i sa losom igrom mozde da osvoji US , razlog za takvo misljenje je sledeci , ako igra ko u Kanadi i Cincinatiu znaci da moze nekako do finala a u finalu ce ga cekati protivnik koj ce imati puno teskih meceva ( Marey , Federer ,Vavrinka..) tako da muslim da je i ti OGROMNA Noletova prednos ta njegova slaba grupa ...ali treba se cuvati najslabijih i prvih meceva , kao sto je Federer izjavio ranije za sebe a to vazi za mnoge igrace da su TOTALNO nemotivisani na startu turnira , kako turnir odmice i kako dolaze jaci protivnici motivacija dolazi...to se pokazalo i na Noletu u Kanadi i Cincinatiju jednostavno nije bio dovoljno motivisan pa se cupao iz meca u mec ...zato je svaki mec pyno vazan i treba mu se maksimalno posvetiti ..nadam se da ce Nole uspeti i da se zahvali bogu na zrebu.

Plus

pre 8 godina

kad mi kazu "zreb nema veze ,jer ako hoce da osvoji mora da pobedi sve" dodje mi da pojedem lap top! U sustini on mora da dobije samo Nadala i (ako favoriti budu prolazili po planu) Mareja ili Federera! Zamislite koga sve Marej mora da pobedi da bi osvojio Us open?! Znaci zreb je i te kako bitan.. U svakom sportu. Bez obzira dal si najbolji.. Nadam se Djokovicevoj 10toj tituli.. A onda sve je moguce!

milan@fizio

pre 8 godina

Ukoliko bude prikazao igre kao sto je bio slucaj u Montrealu i Sinsinatiju sasvim je izvesno da nece biti ni blizu osvajanja.Mada,u profesionalnom sportu postoji svesno obaranje forme,da bi igrac bio na vrhuncu za ono najbitnije(US OPEN),tako nadajmo se da je to slucaj i kod Noleta.Prosto je neverovatno da neki igrac moze da odigra celu sezonu na nivou kao sto je igrao Nole do sada.Mora da vrati onu zelju i energiju za pobedama koju je imao i onda ce sve funkcionisati(servis,ritern,forhend,bekend)Srecno Nole??

Vaše ime

pre 8 godina

Nešto ne štima kod Novaka na US Openu u zadnje tri godine.
Možda ga to što ne može da uzme Sinsinati psihički demolariše na US Openu, ili je prosto umor u pitanju?
Ja ipak mislim da je glava. Novak je izgubio previše GS finala.
Gubio je i kada je imao meč u rukama, i kada bi preokrenuo, što mi govori da on nije toliko mentalno jak, jer ne ume da kontroliše emocije, nervozu, i brzo gubi samopouzdanje.
Sve zasluge duguje talentu i vrednom radu, disciplini pre svega van terena, ishrani i td... a mentalno ne može prići Nadalu i Federeru.
Pojede ga pritisak. Kao na RG, svi govore kako je bio umoran. Pa, i Stan je bio umoran a igrao je kao da mu je prvi meč - sve je u glavi, i ako opet bude došao do finala imaće taj teret da opet igra finale USOpena i da mora da pobedi...

ja pa ja

pre 8 godina

evo ja prvi,misljena sam da sve zavisi id Novaka.ako udje u svoj ritam kroz prvu nedelju i krene suveremo u drugu mislim da ima finale.nadal ne dovoljno dobar za 3 seta..a finale s kim,tesko je reci mislim federer a ako vavrinka opet nadje svoju igru mozda i on,marej tesko.u finalu opet zavisi od Noleta,sa svojom igrom kako ume kad je skroz spreman voleo bih federera vise nego vavrinku i mareja...toliko,bice uzbudljivo pogotovo u nisikorijevom deli zreba

dobro jutro, džezeri

pre 8 godina

OK, u pravu si za ostalo, ali mislim da nije nerealno da Novak priđe Agasiju i Edbergu po broju GS trofeja. Možda je i to naša pristrasnost, ali ja se nadam da je izvodljivo... :)


Omladinci, poznavaoci, da ste živi i zdravi, Nole je 2014.-te preteko Edbergovih 6 i ove Agasijevih 8 slemova (kao i gomilu legendi kalibra Beker, Mekinro i dr.) - apdejtujte se

Vragolan

pre 8 godina

Voleo bih da ovo Federer osvoji, u odličnoj je formi, fizički deluje super, žreb nije idealan ali ako igra svoju igru sasvim prohodan...
Sad ili nikad majstore !

Luka

pre 8 godina

Синсинати ће пасти, мислим да се преувеличава Новакова лоша форма. Довољно је само ставити се у његову позицију и јасно је да је њему ове године још само US Open важан. Ноле је свестан да следећа година може бити најважнија у његовој каријери, али и историји светског тениса. Golden Grand Slam (сва 4 гренд слема и олимпијско злато) је у игри и кад би то остварио, већ тад би, реално, постао највећи међу највећима, изнад Федерера. Уколико тај подвиг и не оствари, то може да постигне тако што ће срушити Федерерових 17 гренд слем титула, а свакако да најтежи део посла што се тога тиче треба да обави управо у том периоду од 2 године.
(my way, 28. avgust 2015 19:54)

Ljudi, ne primajte se na trolove koji podmeću sumanute ideje o Golden slemovima i stizanju Federerovih rekorda. Sinsinati i kompletiranje mastersa je sasvim nebitno. Olimpijska medalja u tenisu je sasvim sporedna. Rolan Garos je važan, ali i bez njega, naš Novak će biti među desetak najvećih ikad! To što neće porušiti Federerove rekorde nimalo ne umanjuje njegove uspehe, a ovi i ovakvi komentari upravo to pokušavaju da urade.

Konfučije

pre 8 godina

U jednoj lepoj najavi velikog teniskog događaja, mnogi ipak nalaze razloge za ostrašćenost, nipodaštavanje i govor mržnje, nekulture, prostskluka. Kako je tako teško shvatiti da je to samo sport, sastavljen od pobeda i poraza. Da je poštovanje sportiste, ma ko on bio, odraz elementarne kulture i ljudskosti. Svima nama ' običnim, malim' ljudima dat je prostor da damo svoje mišljenje. I šta de dešava?! Vučemo se po blatu, lečeći lične frustracije i neuspehe u životu. I to kako? Blateći i omalovažavajući ljude koji ulažu enorman trud i rad. I ko drži slovo tim ljudima? Većina ovde je potrčala za ponekim busom i to je kraj. Sramota. Treba ozbiljno razmisliti o ukidanju ili barem striktnoj redukciji ovakvih mogućnosti komentarisanja. O USO nekom drugom prilikom. Hvala.

Korlic

pre 8 godina

Opet mu je naklonjen zreb i opet nece nista da uradi. Doci ce do finala i tamo gubi od Federera/Mareja, ako u ranijim rundama ne preda mec. Pozz

FanSte

pre 8 godina

Djokovic ce zauvek ostati teniser koji nije ispunio svoj maksimalni potencijal i koji nece prece ni jednog Agasija i njegovog trenera Edberga broju slemova. A to sto je Srbin pa mi gledamo neobjektivno na njegove uspehe je druga stvar. Mentalni patuljak sa robotskim neatraktivnim potezima. Nije ni cudo da nije ni u top 5 po popularnosti.

Zurkolomac

pre 8 godina

Gazi Nole sve redom, ponajvise zbog ljudskog otpada i cemera iz Srbije koji te pljuju kada god stignu. Samo zbog njih, da im zagorcas svaki sekund njihovih bednih propalih zivota...

predrag sekulic

pre 8 godina

covek stigne do finala ni manje ni vise gde god se pojavi,sto je samo po sebi fantasticno,ja od njega ne bih vise potrazivao ni ocekivao ali osvojiti veliki turnir je san svakog tenisera pa i jednog federrera i nadala koji su ih se naosvajali.zbog toga se igra

my way

pre 8 godina

Синсинати ће пасти, мислим да се преувеличава Новакова лоша форма. Довољно је само ставити се у његову позицију и јасно је да је њему ове године још само US Open важан. Ноле је свестан да следећа година може бити најважнија у његовој каријери, али и историји светског тениса. Golden Grand Slam (сва 4 гренд слема и олимпијско злато) је у игри и кад би то остварио, већ тад би, реално, постао највећи међу највећима, изнад Федерера. Уколико тај подвиг и не оствари, то може да постигне тако што ће срушити Федерерових 17 гренд слем титула, а свакако да најтежи део посла што се тога тиче треба да обави управо у том периоду од 2 године.
(my way, 28. avgust 2015 19:54)

Ljudi, ne primajte se na trolove koji podmeću sumanute ideje o Golden slemovima i stizanju Federerovih rekorda. Sinsinati i kompletiranje mastersa je sasvim nebitno. Olimpijska medalja u tenisu je sasvim sporedna. Rolan Garos je važan, ali i bez njega, naš Novak će biti među desetak najvećih ikad! To što neće porušiti Federerove rekorde nimalo ne umanjuje njegove uspehe, a ovi i ovakvi komentari upravo to pokušavaju da urade.
(Luka, 28. avgust 2015 21:46)

Управо ти тролујеш и умањујеш Новака сврставајући га ето међу 10, што је заправо увреда, а не комплимент. Битно је комплетирање мастерса, о Олимпијади да не говорим. Ноле је један од највећих и да ништа више не уради, најбољи српски спортиста, легенда, то није спорно, али то не значи да га и у будућности не чекају велике ствари и да му то не треба желети.

gfoobb

pre 8 godina

Da li ce iko ikada biti bolji od onog Nadala sa US Open-a 2010. Boze, kakva je to zver od igraca bila
(Ivko, 29. avgust 2015 04:24)
Već bio Nole na USO 2011.

Bogoljub

pre 8 godina

Moguce.
Videcemo. Navijamo naravno.
Ali Novak ima neki problem u samoj zavrsnici ovog turnira. Necu reci da mu je uklet ali je tu negde. I kad je osvojio 2011.godine spasavao je dve meč lopte u polufinalu na servis Federera, i još pre toga 0 2 u setovima.
Dosta stvari će ovde odlučiti, i mislim da je dosta neizvesno. Naravno da je Federer pokazao najbolju formu.
Pitanje da li opet može iznenadjenje. Mislim da ne. Još smo prošle godine imali duplo. Imali smo i 2009.godine.
I moramo imati u vidu da Novak u finalima GS ima 9 8. NIje sve to tek tako lako. A svi se slazemo koliko je dobar od 2011.godine. Cak i kad nije bio prvi na listi (2013.godine npr,) opet je bio odličan. teško se da to nazovem, nesporno dominira danas.
I za kraj, mislim da Nadal neće doći do Djokovića.

darko

pre 8 godina

Licno vise volim kad Nole ima tezi zdrijeb.Kad je imao laksi zdrijeb znalo je doci do opustanja i komplikacija.Nole je najbolji kad je pod tenzijom,onda se napuni samopouzdanjem i ne moze mu niko nista.

simke

pre 8 godina

Novaku je najomiljenija podloga beton i stvarno je cudno da ima samo jedan trofej na Us Openu s obzirom na njegovu klasu...Nesto ga sputava da igra dobro u zavrsnici turnira Sinsinatija i Us opena...Vjerovatno osjeca da u Americi nema dovoljno dobru podrsku i to se reflektuje na terenu...

TenExpert

pre 8 godina

Ako pogledamo realno, Nole je 2011 godine igrao kao neustrašivi mladić, gladan titula, mleo je i zakucavao protivnike tempom i agresivnošču. Jurio je trofeje i napadao prvo mesto. Danas kao već iskusan teniser, dugogodišnji broj 1, igra nešto drugačije, nekada štedi snagu, taktizira, i td. Nadajmo se da se uštelovao da osvoji US open, ali u svakom slučaju i samim ulaskom u finale će probiti granicu od fantastičnih 15000 poena! Malo li je?

Lazni Brkajlo

pre 8 godina

Mislim da Novak Djokovic ima realne sance da digne pehar prestiznog turnira po drugi put u vec bogatoj sportskoj karijeri. Nadam se sportskoj borbi i korektnoj atmosferi kako na cvrstoj podlozi u velikoj jabuci, tako i na tribinama veleletnog stadiona. Posdrav svim ljubiteljima belog sporta uz lucidno, ali simpaticno: "'Ajde!"

Milosav

pre 8 godina

(antiDebil, 28. avgust 2015 20:26)

Ne treba mu odgovarati na ljigavi komentar, samu mu dajes neku satisfakciju. A on je Petar kao i sto sam ja Franjo.
Novak naravno ovo moze da osvoji, neka ga sluzi koncentracija i hladna glava.
Ajmo Nole, mozes ti to!
Vukovi sa Ontarija su uvek uz tebe, u pobedi, a i u porazu!

Veronika

pre 8 godina

Zelim da osvoji titulu od sveg srca i vjerujem da može,ali sve ovisi o njegovoj formi i koliko ce biti mentalno jak u škakljivim momentima,ugl.na nama je da držimo fige i navijamo za njega pa što bude.

Šavija Alonso

pre 8 godina

Djokovic ce zauvek ostati teniser koji nije ispunio svoj maksimalni potencijal i koji nece prece ni jednog Agasija i njegovog trenera Edberga broju slemova. A to sto je Srbin pa mi gledamo neobjektivno na njegove uspehe je druga stvar. Mentalni patuljak sa robotskim neatraktivnim potezima. Nije ni cudo da nije ni u top 5 po popularnosti.
(FanSte, 28. avgust 2015 21:05)

OK, u pravu si za ostalo, ali mislim da nije nerealno da Novak priđe Agasiju i Edbergu po broju GS trofeja. Možda je i to naša pristrasnost, ali ja se nadam da je izvodljivo... :)

Luka

pre 8 godina

#luka molim? Bez rolan garosa nece biti ni medju 10 najboljih? Pa cekaj onda ni sampras nije medju 10 najboljih. Mislim ko sve ovde komentarise stvarno strasno. PS novak je vec sada u top 5
(zika, 28. avgust 2015 22:28)

Nisi dobro pročitao. Upravo sam i ja rekao da će i bez RG (a ja se iskreno nadam da će ga ipak bar jednom uzeti) Novak biti među velikanima.

ronilac

pre 8 godina

Problem je što US Open, Cincinnati i Montreal(Toronto) su pod nadležnošću USTA-e, koja je zabranila korišćenje hiperbaričnih komora na tim teniskim turnirama, od 2012. god.Ima o tome na net-u.
(monden, 28. avgust 2015 21:32)

Ovo je najobičnija laž! Nema načina da se dokaže da li neko koristi hiperbaričnu komoru, te stoga je nemoguće zabraniti nešto što ne može da se otkrije. Kao kada bi zabranili fizio terapiju, masažu ili ledenu kadu. Čak i da postoji, iste rezultate bi dalo i ronjenje sa O2 bocama. Komprimovani kiseonik u oba slučaja, koji zbog pritiska, dolazi dublje do najsitnijih krvnih sudova i regeneriše. Svaki ronilac zna to.

bravo

pre 8 godina

Da li je vreme da neki ljudi pronađu drugu fiksaciju u životu od Novaka Đokovića?
(Nikola S, 29. avgust 2015 06:37)

Bravo! Najbolja poruka za sve Hrvate ovde.

C i n i k

pre 8 godina

RF je izuzetno popravio servis a NDj je,videlo se onomad,potpuno van forme.Ne znam da li NDj moze za kratko vreme da se vrati,voleo bih ali ajde da vidimo,nesto sumnjam..

Melenci

pre 8 godina

meni se cini da niko ne moze voleti Noleta vise od mene.Volim ga i postujem i kao sportistu i kao coveka.Ali sve sto se pise o njemu tek treba da dodje,turnir nije jos ni poceo.Ivana Spanovic je ostvarila juce fantastican uspeh i to u medijima prolazi nezapazeno srazmerno uspehu.Slicice male,tekst tek nesto da se napise.Ivaninu skromnost u izjavama,neeksponiranjeumesto da budu vrlina,ona je skrajnuta.Moralo je da stoji slika,velika slika celog dana,a sve ostale vesti ispod toga.Ivana je zasluzila da je slavimo i svu paznju da joj posvetimo,jer je vrhunski sportista svetskog renomea.

Slobo

pre 8 godina

Kladite se na Nadala!Zašto?Sve je bolji i bolji i u četvrtfinalu se sastaje sa čovekom koji je majstor da stvori nove igrače da ih podigne iz pepela,kao što je podigao Mareja koji osvoji 2. GS-a zahvaljijuçi njemu,koji to isto uradi sa Vavrinkom kojem je digao samopouzdanje,i što ne bi i Nadalu pomogao too!Naravno ,govorim o Đokoviću.Finale:Federer-Nadal!

Red Skull

pre 8 godina

Novak je čuvao mentalitet i snagu za US Open, mastersi mu nisu bili bitni u finalu jer on nije branio poene kao Tsonga u Montrealu (1000) i Federer u Cincinatiu (1000) prema tome Novak je u oba slučaja branio na oba turnira po 90 poena. Ali ipak ostvario pozitivan rezultat došao do finala u oba mastersa i osvoio poene. Na US Openu brani 720poena. Verujem da Novak može kao 2011 god, da podigne po drugi put Pehar. Srećno Nole, daj bože da si sačuvao snage za poslednji Gren Slem sezone. Pozdrav

aahahaaaa

pre 8 godina

E a najjači mi je ovaj smarač sa hiperbaričnom komorom hi hi! Čuj zabranili je na samo tri turnira!?! A tamo gde je dozvoljena, samo je Novak koristi i niko više!?!

Stručnjak za gren slemove

pre 8 godina

Nee , bit će problema do 1/4 finala a vrlo težak meč bi mogao da bude sa Nadalom koji nema šta izgubiti ,ja ga ne vidim u finalu Marej i Federer dolaze sa boljom igrom i formom

Milan

pre 8 godina

Internet barem znaš da koristiš nije to teško vidim znaš da pišeš pa onda logično znaš i da čitaš pa bi mogao da se informišeš pre lupetanja Djokovic je pretekao već Agasija i Edberga ima više grenslemova više mastersa više nedelja kao broj jedan i dodaće još tek mu je 28 nemoj da brineš za Novaka ni za nas neobjektivne navijače ti si neobjektivan dovoljno za sve nas.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Nebojsa, 28. avgust 2015 21:42)

Au covece, 10 redova bez ijedne tacke i zareza. Nisam ovo skoro video.

Realista

pre 8 godina

Tesko da ce Djokovic proci svoju grupu,po imenima rivala rekao bih da je to grupa smrti,ni jedan njegov potencijalni protivnik nije rangiran iznad pedstotog a ispod hiljaditog mesta na atp listi!!!

Hejterima

pre 8 godina

na žalost djokovic je izgubio dva najbitnija meča ove sezone, finale rg i finale sinsinatija. finale US opena će biti treći najbitniji meč za njega ove sezone u rangu sa finalom Wimbledona. siguran sam da bi djokovic sve masterse ove sezone dao za sinsi a i Australiju i Wimbledon za rg.

surova realnost

pre 8 godina

Zaslepljeni ste navijackom ostracsenoscu, koja vam sputava realan pogled na novakovo trenutno stanje. Novak je u stanju raspada. Odnosno, pre samo nedelju dana raspadao se, a ne postoji legalan nacin da se u tako kratkom vremenskom periodu od raspada digne do supermena. Nazalost, mislim da je tu sve jasno.

Veljko Marinkovic

pre 8 godina

Male su sanse.Ovaj deo sezone mu nikako ne odgovara(i dalje mislim da je u pitanju kondicija,to jest pretopli uslovi za igru/za njegove standarde).Ponovo ce ga stavljati u dnevne termine,polako mu izvlaceci snagu.Kada dodju odlucujuci mecevi,on ostane bez neophoïne svezine i onda se "desi" Nisikori isl.Voleo bih da gresim,ali mislim da ce mu ove godine cetvrtfinale biti plafon.U njegovim udarcima ne vidim neophodnu prodornost,raznovrsnost kakvu bi trebao da ima No1e kao ubedljivo najbolji igrac danasnjice( bar po bodovima).

Ilija

pre 8 godina

Novak svake godine dozivi pad posle W, digne se tek posle US opena. Ove godine cilj koji je zacrtan pred pocetak sezone ponovo nije ispunje. Izgubljen RG i Sin.
Nadam se da ce povratiti onu energiju i svezinu sa pocetka sezone, osvojiti US.

monden

pre 8 godina

Novaku je najomiljenija podloga beton i stvarno je cudno da ima samo jedan trofej na Us Openu s obzirom na njegovu klasu...Nesto ga sputava da igra dobro u zavrsnici turnira Sinsinatija i Us opena...Vjerovatno osjeca da u Americi nema dovoljno dobru podrsku i to se reflektuje na terenu...
(simke, 28. avgust 2015 19:45)

Nije problem u podršci publike.Ima je on tamo.Problem je što US Open, Cincinnati i Montreal(Toronto) su pod nadležnošću USTA-e, koja je zabranila korišćenje hiperbaričnih komora na tim teniskim turnirama, od 2012. god.Ima o tome na net-u.

Red Skull

pre 8 godina

I naravno zaboravio sam da će Hrvati da bodre Čilića ukoliko izgubi a verovatno hoće, gubi 2000 poena.
S tim što ako Novak osvoji imaće 16.865 poena. Svi uz Novaka da vas vidim koliko su uz Novaka, iako mnogi misle da se folira i da neće da igra imao je povredu podlaktice, umesto da ga podržite, vi ga prozivate, Tennis je takav sport ali mnogo težak.Tako da idemo da dižemo još jedan Pehar.
#No1e

pro

pre 8 godina

Zasto toliki minusi na komentare da Djokovic ima male sanse da osvoji USO??? Novak je trenutno u losoj formi, i to je realno razmisljanje svakog coveka koji redovno prati tenis. Verujem da 90% vas koji lupate te minuse (naravno i ovde cete), tenis jedino prati preko novina, i nemate sliku Novakove trenutne forme i igre, jer ne gledate meceve. Novak je legenda, najveci Srbin,obozavam ga i postujem ga ali realnost je da trenutno igra mnogo ispod svoje forme.

fedex

pre 8 godina

Vidit cemo,bez sumnje je prvi favorit,ali bio je i na RG,Montrealu,Sinsiju..Sve zavisi od polufinala i kakvi budu mecevi,ali mislim da osvaja il Federer il Novak,a onda zatim Marej,mislim da nema sanse da osvoji neko cetvrti..a takodje mislim da ce Nadal nazalost ispasti odma u prvom kolu protiv corica,al vidit cemo,bit ce veoma zanimljiv USO

FanSte

pre 8 godina

Djokovic ce zauvek ostati teniser koji nije ispunio svoj maksimalni potencijal i koji nece prece ni jednog Agasija i njegovog trenera Edberga broju slemova. A to sto je Srbin pa mi gledamo neobjektivno na njegove uspehe je druga stvar. Mentalni patuljak sa robotskim neatraktivnim potezima. Nije ni cudo da nije ni u top 5 po popularnosti.

Vragolan

pre 8 godina

Voleo bih da ovo Federer osvoji, u odličnoj je formi, fizički deluje super, žreb nije idealan ali ako igra svoju igru sasvim prohodan...
Sad ili nikad majstore !

daniele

pre 8 godina

Aman ljudi vise sa Novakom Djokovicem! 10 dana pre svakog turnira pocnete da smarate, pa nda 10 dana za vreme turnira i jos toliko posle. Presesce nam i tenis i Novak Djokovic i sport. Napred Nole, naravno.

surova realnost

pre 8 godina

Zaslepljeni ste navijackom ostracsenoscu, koja vam sputava realan pogled na novakovo trenutno stanje. Novak je u stanju raspada. Odnosno, pre samo nedelju dana raspadao se, a ne postoji legalan nacin da se u tako kratkom vremenskom periodu od raspada digne do supermena. Nazalost, mislim da je tu sve jasno.

Vaše ime

pre 8 godina

Nešto ne štima kod Novaka na US Openu u zadnje tri godine.
Možda ga to što ne može da uzme Sinsinati psihički demolariše na US Openu, ili je prosto umor u pitanju?
Ja ipak mislim da je glava. Novak je izgubio previše GS finala.
Gubio je i kada je imao meč u rukama, i kada bi preokrenuo, što mi govori da on nije toliko mentalno jak, jer ne ume da kontroliše emocije, nervozu, i brzo gubi samopouzdanje.
Sve zasluge duguje talentu i vrednom radu, disciplini pre svega van terena, ishrani i td... a mentalno ne može prići Nadalu i Federeru.
Pojede ga pritisak. Kao na RG, svi govore kako je bio umoran. Pa, i Stan je bio umoran a igrao je kao da mu je prvi meč - sve je u glavi, i ako opet bude došao do finala imaće taj teret da opet igra finale USOpena i da mora da pobedi...

Korlic

pre 8 godina

Opet mu je naklonjen zreb i opet nece nista da uradi. Doci ce do finala i tamo gubi od Federera/Mareja, ako u ranijim rundama ne preda mec. Pozz

Realista

pre 8 godina

Tesko da ce Djokovic proci svoju grupu,po imenima rivala rekao bih da je to grupa smrti,ni jedan njegov potencijalni protivnik nije rangiran iznad pedstotog a ispod hiljaditog mesta na atp listi!!!

monden

pre 8 godina

Novaku je najomiljenija podloga beton i stvarno je cudno da ima samo jedan trofej na Us Openu s obzirom na njegovu klasu...Nesto ga sputava da igra dobro u zavrsnici turnira Sinsinatija i Us opena...Vjerovatno osjeca da u Americi nema dovoljno dobru podrsku i to se reflektuje na terenu...
(simke, 28. avgust 2015 19:45)

Nije problem u podršci publike.Ima je on tamo.Problem je što US Open, Cincinnati i Montreal(Toronto) su pod nadležnošću USTA-e, koja je zabranila korišćenje hiperbaričnih komora na tim teniskim turnirama, od 2012. god.Ima o tome na net-u.

Slobo

pre 8 godina

Kladite se na Nadala!Zašto?Sve je bolji i bolji i u četvrtfinalu se sastaje sa čovekom koji je majstor da stvori nove igrače da ih podigne iz pepela,kao što je podigao Mareja koji osvoji 2. GS-a zahvaljijuçi njemu,koji to isto uradi sa Vavrinkom kojem je digao samopouzdanje,i što ne bi i Nadalu pomogao too!Naravno ,govorim o Đokoviću.Finale:Federer-Nadal!

Hejterima

pre 8 godina

na žalost djokovic je izgubio dva najbitnija meča ove sezone, finale rg i finale sinsinatija. finale US opena će biti treći najbitniji meč za njega ove sezone u rangu sa finalom Wimbledona. siguran sam da bi djokovic sve masterse ove sezone dao za sinsi a i Australiju i Wimbledon za rg.

Veljko Marinkovic

pre 8 godina

Male su sanse.Ovaj deo sezone mu nikako ne odgovara(i dalje mislim da je u pitanju kondicija,to jest pretopli uslovi za igru/za njegove standarde).Ponovo ce ga stavljati u dnevne termine,polako mu izvlaceci snagu.Kada dodju odlucujuci mecevi,on ostane bez neophoïne svezine i onda se "desi" Nisikori isl.Voleo bih da gresim,ali mislim da ce mu ove godine cetvrtfinale biti plafon.U njegovim udarcima ne vidim neophodnu prodornost,raznovrsnost kakvu bi trebao da ima No1e kao ubedljivo najbolji igrac danasnjice( bar po bodovima).

Stručnjak za gren slemove

pre 8 godina

Nee , bit će problema do 1/4 finala a vrlo težak meč bi mogao da bude sa Nadalom koji nema šta izgubiti ,ja ga ne vidim u finalu Marej i Federer dolaze sa boljom igrom i formom

srpsko sarajevo

pre 8 godina

13.09.2015.,dan kada pulen Jelene Gencic, (na radost svih nas,a na zalost manjine sitnih crva krstenih kao hejteri)zaokruzuje svoju kolekciju GS-ova kao dvocifrenu,osvajajuci jubilarnu desetu titulu!!!!

Šavija Alonso

pre 8 godina

Djokovic ce zauvek ostati teniser koji nije ispunio svoj maksimalni potencijal i koji nece prece ni jednog Agasija i njegovog trenera Edberga broju slemova. A to sto je Srbin pa mi gledamo neobjektivno na njegove uspehe je druga stvar. Mentalni patuljak sa robotskim neatraktivnim potezima. Nije ni cudo da nije ni u top 5 po popularnosti.
(FanSte, 28. avgust 2015 21:05)

OK, u pravu si za ostalo, ali mislim da nije nerealno da Novak priđe Agasiju i Edbergu po broju GS trofeja. Možda je i to naša pristrasnost, ali ja se nadam da je izvodljivo... :)

my way

pre 8 godina

Синсинати ће пасти, мислим да се преувеличава Новакова лоша форма. Довољно је само ставити се у његову позицију и јасно је да је њему ове године још само US Open важан. Ноле је свестан да следећа година може бити најважнија у његовој каријери, али и историји светског тениса. Golden Grand Slam (сва 4 гренд слема и олимпијско злато) је у игри и кад би то остварио, већ тад би, реално, постао највећи међу највећима, изнад Федерера. Уколико тај подвиг и не оствари, то може да постигне тако што ће срушити Федерерових 17 гренд слем титула, а свакако да најтежи део посла што се тога тиче треба да обави управо у том периоду од 2 године.

simke

pre 8 godina

Novaku je najomiljenija podloga beton i stvarno je cudno da ima samo jedan trofej na Us Openu s obzirom na njegovu klasu...Nesto ga sputava da igra dobro u zavrsnici turnira Sinsinatija i Us opena...Vjerovatno osjeca da u Americi nema dovoljno dobru podrsku i to se reflektuje na terenu...

Luka

pre 8 godina

Синсинати ће пасти, мислим да се преувеличава Новакова лоша форма. Довољно је само ставити се у његову позицију и јасно је да је њему ове године још само US Open важан. Ноле је свестан да следећа година може бити најважнија у његовој каријери, али и историји светског тениса. Golden Grand Slam (сва 4 гренд слема и олимпијско злато) је у игри и кад би то остварио, већ тад би, реално, постао највећи међу највећима, изнад Федерера. Уколико тај подвиг и не оствари, то може да постигне тако што ће срушити Федерерових 17 гренд слем титула, а свакако да најтежи део посла што се тога тиче треба да обави управо у том периоду од 2 године.
(my way, 28. avgust 2015 19:54)

Ljudi, ne primajte se na trolove koji podmeću sumanute ideje o Golden slemovima i stizanju Federerovih rekorda. Sinsinati i kompletiranje mastersa je sasvim nebitno. Olimpijska medalja u tenisu je sasvim sporedna. Rolan Garos je važan, ali i bez njega, naš Novak će biti među desetak najvećih ikad! To što neće porušiti Federerove rekorde nimalo ne umanjuje njegove uspehe, a ovi i ovakvi komentari upravo to pokušavaju da urade.

Laki007

pre 8 godina

Ovo Novak osvaja 1000% , ovo se igra u tri dobijena seta, Novak ce podignuti nivo igre i tu nemaju drugi sta da traze. U to sam siguran i povecu sumu cu staviti na Novaka.

Marko

pre 8 godina

Синсинати ће пасти, мислим да се преувеличава Новакова лоша форма. Довољно је само ставити се у његову позицију и јасно је да је њему ове године још само US Open важан. Ноле је свестан да следећа година може бити најважнија у његовој каријери, али и историји светског тениса. Golden Grand Slam (сва 4 гренд слема и олимпијско злато) је у игри и кад би то остварио, већ тад би, реално, постао највећи међу највећима, изнад Федерера. Уколико тај подвиг и не оствари, то може да постигне тако што ће срушити Федерерових 17 гренд слем титула, а свакако да најтежи део посла што се тога тиче треба да обави управо у том периоду од 2 године.
(my way, 28. avgust 2015 19:54)

Ljudi, ne primajte se na trolove koji podmeću sumanute ideje o Golden slemovima i stizanju Federerovih rekorda. Sinsinati i kompletiranje mastersa je sasvim nebitno. Olimpijska medalja u tenisu je sasvim sporedna. Rolan Garos je važan, ali i bez njega, naš Novak će biti među desetak najvećih ikad! To što neće porušiti Federerove rekorde nimalo ne umanjuje njegove uspehe, a ovi i ovakvi komentari upravo to pokušavaju da urade.
(Luka, 28. avgust 2015 21:46)

Sta ti pricas..Decko je najnormalnije sa dozom optimizma vrlo lepo objasnio stvari. Ko razume shvatice, ko ne ne vredi mnogo objasnjavati.

pro

pre 8 godina

Zasto toliki minusi na komentare da Djokovic ima male sanse da osvoji USO??? Novak je trenutno u losoj formi, i to je realno razmisljanje svakog coveka koji redovno prati tenis. Verujem da 90% vas koji lupate te minuse (naravno i ovde cete), tenis jedino prati preko novina, i nemate sliku Novakove trenutne forme i igre, jer ne gledate meceve. Novak je legenda, najveci Srbin,obozavam ga i postujem ga ali realnost je da trenutno igra mnogo ispod svoje forme.

Plus

pre 8 godina

kad mi kazu "zreb nema veze ,jer ako hoce da osvoji mora da pobedi sve" dodje mi da pojedem lap top! U sustini on mora da dobije samo Nadala i (ako favoriti budu prolazili po planu) Mareja ili Federera! Zamislite koga sve Marej mora da pobedi da bi osvojio Us open?! Znaci zreb je i te kako bitan.. U svakom sportu. Bez obzira dal si najbolji.. Nadam se Djokovicevoj 10toj tituli.. A onda sve je moguce!

треба ти доктор

pre 8 godina

Sa zrebom kakav ima bilo koji teniser u top 20 bi stigao do finala. Dokle ce uniqlo da mu sredjuje zreb?
(Dr. Roddick, 28. avgust 2015 20:30)

У праву су. Уникло је толико јака фирма да увек среде жреб Новаку а Најк је једна крш фирма која није у стању да олакша жреб Федереру или Надалу. Боже, ко све има интернет!

antiDebil

pre 8 godina

Djokovic ce zauvek ostati teniser koji nije ispunio svoj maksimalni potencijal i koji nece prece ni jednog Agasija i njegovog trenera Edberga broju slemova. A to sto je Srbin pa mi gledamo neobjektivno na njegove uspehe je druga stvar. Mentalni patuljak sa robotskim neatraktivnim potezima. Nije ni cudo da nije ni u top 5 po popularnosti.
(FanSte, 28. avgust 2015 21:05)


Djokovic Novak je svetlosnu godinu po teniskim postignucima ispred Stefana Edberga a i odavnoooo je prevazisao i Agasija i 99% ostalih igraca, ostali su jos njih par ali i to ce se srediti i ti ces biti svedok svega toga, dakle raduj se gurberu !
A i Djokovic svakako jeste jedan od 5 najpopularnijih tenisera, najbolji sportista na svetu za proslu sezonu 95% i za ovu, 7. na svetu po zaradi od sponzora i 7. po ukupnoj zaradi u sportu pored svih onih zivih fudbalera, NBA igraca, NFL, golf, boks, F1 i sl...tako da si ti nesretnice sve pomesao, ali ova tastatura trpi svakakve budalastine!
Djokovic je mnogo toga osvojio i tek ce osvajati.

C i n i k

pre 8 godina

RF je izuzetno popravio servis a NDj je,videlo se onomad,potpuno van forme.Ne znam da li NDj moze za kratko vreme da se vrati,voleo bih ali ajde da vidimo,nesto sumnjam..

Pet Keš

pre 8 godina

Po meni, prvi favorit je Endi Marej. Ali vidim da mu je baš težak žreb. Drugi favorit je Nole.

Ovo se igra na 3 dobijena seta, realno finale je Đoković - Marej, ali sve je moguće, posebno u Marejevoj polovini žreba (Vavrinka uvek poludi na GS, a Federer je nezgodan za Mareja mada mislim da ne može na 3 dobijena seta da prođe do finala).

Idealno bi bilo da Đoković osvoji USO uz pobede nad Nadalom i Federerom.

Tako bi njegov ukupan rezultat protiv ove dvojice bio :

43-44.

I sledeće sezone bi ih pretekao, pa bi mogao uvek da kaže da je bolji od dva najbolja u istoriji te je stoga NAJBOLJI IKADA!!!

Vamos Nole !!!

Stanimir Branimir

pre 8 godina

Novaku je najomiljenija podloga beton i stvarno je cudno da ima samo jedan trofej na Us Openu s obzirom na njegovu klasu...Nesto ga sputava da igra dobro u zavrsnici turnira Sinsinatija i Us opena...Vjerovatno osjeca da u Americi nema dovoljno dobru podrsku i to se reflektuje na terenu...
(simke, 28. avgust 2015 19:45)

Nole je mnogo poštovaniji i cenjeniji u Americi nego u Evropi. U Americi čak ima i više navijača. Amerikanci nisu sujetni ljudi, uvek cene kvalitet i vaspitavani su tako da uvek teže da budu najbolji, pa za najbolje imaju i posebno poštovanje.

darko

pre 8 godina

Licno vise volim kad Nole ima tezi zdrijeb.Kad je imao laksi zdrijeb znalo je doci do opustanja i komplikacija.Nole je najbolji kad je pod tenzijom,onda se napuni samopouzdanjem i ne moze mu niko nista.

antiDebil

pre 8 godina

Petar

Za sta je dovoljna ta cinjenica, ne razbiram te ? Marin Cilic ima vise us opena od Bjorna Borga...., dakle pomozi mi da razumem ?

Plus

pre 8 godina

kad mi kazu "zreb nema veze ,jer ako hoce da osvoji mora da pobedi sve" dodje mi da pojedem lap top! U sustini on mora da dobije samo Nadala i (ako favoriti budu prolazili po planu) Mareja ili Federera! Zamislite koga sve Marej mora da pobedi da bi osvojio Us open?! Znaci zreb je i te kako bitan.. U svakom sportu. Bez obzira dal si najbolji.. Nadam se Djokovicevoj 10toj tituli.. A onda sve je moguce!

Petar

pre 8 godina

Sama činjenica da jedan Novak Đoković ima isti broj titula sa US Opena kao Marin Čilić je dovoljna... ne moramo dalje ništa...
(Petar, 28. avgust 2015 20:06)

Pa pročitajte naslov stručnjaci, pa će vam biti jasan komentar.
Ako Marin i Novak imaju po jedan USOpen, i te kako je vreme da Novak osvoji još jedan jer njih dvojica ne mogu da se uporede kao teniseri.
Ako pogledate koliko je Novak talentovaniji, raznovrsniji i konstatniji teniser od Čilića, deluje smešno da oboje imaju po jednu titulu sa USOpena, zar ne? Mogli bi da čitate tekst koji komentarišete, ako ništa više makar naslov.

Svete

pre 8 godina

Kao prvo i najosnovnije svako ko kaze da u tenisu zreb nije bitan taj ne zna nista o ovom sportu, jasan primer Djokovic ove godine na RG i Wimbledonu, ona izreka moras da pobedis najbolje da bi osvojio turnir je jedna od najglupljih koje sam ikada cuo, da li je Ivanisevic pobedio najbolje na Wimbledonu 2001 i ima jos milion takvih primera i u tenisu i u svim drugim sportovima?!!
Dakle, sto se tice Djokovicevog zreba prve 4R idealno, i da Djo1e odigra losije svi iz tog dela ne mogu da ga dobiju, u QF jedino Nadal ako odigra kao 2013. pa tada mozda moze ali i sa time tesko, u SF Nisikori ako dodje ali i on tesko, tako da bih se iznenadio da Novak ne igra finale...
Marej je dobio Kirgiosa u 1R i neka je, u QF eventualno Wawrinka to bih voleo da gledam prosli put kada su ovde igrali Wawrinka ga je samleo i u SF eventualno Federer, to je za njega teza varijanta nego Djokovic ali neka previse je puta on imao lakse zrebove...
Federer igra protiv lika protiv koga je prosli put spasavao nekoliko mec lopti, posle toga mozda igra sa ovim udaracima sa kojima on lakse izlazi na kraj zbog svog kvalitetnog servisa, Berdych ko zna, dobio ga je ovde 2012 kada je takodje osvojio Cincinnati bez izgubljenog servisa, u SF Marej i za njega teza verzija, ali neka...
Sve u svemu Djokovic je imao dobar zreb i ocekujem 10GS titulu i nadam se da vreme nece biti kao prosle godine!
D

Nebojsa

pre 8 godina

Djokovic ce zauvek ostati teniser koji nije ispunio svoj maksimalni potencijal i koji nece prece ni jednog Agasija i njegovog trenera Edberga broju slemova. A to sto je Srbin pa mi gledamo neobjektivno na njegove uspehe je druga stvar. Mentalni patuljak sa robotskim neatraktivnim potezima. Nije ni cudo da nije ni u top 5 po popularnosti.
(FanSte, 28. avgust 2015 21:05)

Internet barem znaš da koristiš nije to teško vidim znaš da pišeš pa onda logično znaš i da čitaš pa bi mogao da se informišeš pre lupetanja Djokovic je pretekao već Agasija i Edberga ima više grenslemova više mastersa više nedelja kao broj jedan i dodaće još tek mu je 28 nemoj da brineš za Novaka ni za nas neobjektivne navijače ti si neobjektivan dovoljno za sve nas.

fedex

pre 8 godina

Vidit cemo,bez sumnje je prvi favorit,ali bio je i na RG,Montrealu,Sinsiju..Sve zavisi od polufinala i kakvi budu mecevi,ali mislim da osvaja il Federer il Novak,a onda zatim Marej,mislim da nema sanse da osvoji neko cetvrti..a takodje mislim da ce Nadal nazalost ispasti odma u prvom kolu protiv corica,al vidit cemo,bit ce veoma zanimljiv USO

ja pa ja

pre 8 godina

evo ja prvi,misljena sam da sve zavisi id Novaka.ako udje u svoj ritam kroz prvu nedelju i krene suveremo u drugu mislim da ima finale.nadal ne dovoljno dobar za 3 seta..a finale s kim,tesko je reci mislim federer a ako vavrinka opet nadje svoju igru mozda i on,marej tesko.u finalu opet zavisi od Noleta,sa svojom igrom kako ume kad je skroz spreman voleo bih federera vise nego vavrinku i mareja...toliko,bice uzbudljivo pogotovo u nisikorijevom deli zreba

my way

pre 8 godina

Синсинати ће пасти, мислим да се преувеличава Новакова лоша форма. Довољно је само ставити се у његову позицију и јасно је да је њему ове године још само US Open важан. Ноле је свестан да следећа година може бити најважнија у његовој каријери, али и историји светског тениса. Golden Grand Slam (сва 4 гренд слема и олимпијско злато) је у игри и кад би то остварио, већ тад би, реално, постао највећи међу највећима, изнад Федерера. Уколико тај подвиг и не оствари, то може да постигне тако што ће срушити Федерерових 17 гренд слем титула, а свакако да најтежи део посла што се тога тиче треба да обави управо у том периоду од 2 године.
(my way, 28. avgust 2015 19:54)

Ljudi, ne primajte se na trolove koji podmeću sumanute ideje o Golden slemovima i stizanju Federerovih rekorda. Sinsinati i kompletiranje mastersa je sasvim nebitno. Olimpijska medalja u tenisu je sasvim sporedna. Rolan Garos je važan, ali i bez njega, naš Novak će biti među desetak najvećih ikad! To što neće porušiti Federerove rekorde nimalo ne umanjuje njegove uspehe, a ovi i ovakvi komentari upravo to pokušavaju da urade.
(Luka, 28. avgust 2015 21:46)

Управо ти тролујеш и умањујеш Новака сврставајући га ето међу 10, што је заправо увреда, а не комплимент. Битно је комплетирање мастерса, о Олимпијади да не говорим. Ноле је један од највећих и да ништа више не уради, најбољи српски спортиста, легенда, то није спорно, али то не значи да га и у будућности не чекају велике ствари и да му то не треба желети.

Mare,NS

pre 8 godina

Ako smo ista do sada naucio o tenisu,a pratim ga od vremena I.Lendla i Dz.Mekinroa,to je sledece:

ZABORAVITE NA ZREB!

Ne postoji laksa cetvrtina,polovina.
To sto su dva igraca na istoj strani ne garantuje da ce do njihovog meca uopste doci.
Najtezi moguci zreb moze na kraju ispasti najlaksi za nekog od igraca.

Polako ljudi,ideeemo mec po mec.

Od TRI glavne(GS) teniske tacke do sada,neko je osvojio DVE,a na trecoj igrao finale,odnosno vec prigrabio za sebe najmanje POLOVINU.
I da ostane tako,trebamo biti zadovoljni,sve ostalo je neverovatan uspeh,a doci ce i do ozbiljnog poredjenja 2011. i 2015.g.

Nek` je sa srecom,svim nasim teniserima i teniserkama na US Openu!

poznavalac

pre 8 godina

@Petar to bi onda trebalo da znaci posto Federer ima samo 1 RG da je u rangu Vavrinke,ja kakvih hajvanskih komentara se ne moze sve procitati.

milan@fizio

pre 8 godina

Ukoliko bude prikazao igre kao sto je bio slucaj u Montrealu i Sinsinatiju sasvim je izvesno da nece biti ni blizu osvajanja.Mada,u profesionalnom sportu postoji svesno obaranje forme,da bi igrac bio na vrhuncu za ono najbitnije(US OPEN),tako nadajmo se da je to slucaj i kod Noleta.Prosto je neverovatno da neki igrac moze da odigra celu sezonu na nivou kao sto je igrao Nole do sada.Mora da vrati onu zelju i energiju za pobedama koju je imao i onda ce sve funkcionisati(servis,ritern,forhend,bekend)Srecno Nole??

Vladislav

pre 8 godina

Evo desilo se i to da su misljenja i komentari podeljeni ...to nije bio slucaj sa RG kada su svi vec videli kako Nole osvaja taj GS ...pouceni tim iskustvom vidim da ste postali objektivniji ...moje misljenje da ce zreb odgurati Noleta daleko , da i sa losom igrom mozde da osvoji US , razlog za takvo misljenje je sledeci , ako igra ko u Kanadi i Cincinatiu znaci da moze nekako do finala a u finalu ce ga cekati protivnik koj ce imati puno teskih meceva ( Marey , Federer ,Vavrinka..) tako da muslim da je i ti OGROMNA Noletova prednos ta njegova slaba grupa ...ali treba se cuvati najslabijih i prvih meceva , kao sto je Federer izjavio ranije za sebe a to vazi za mnoge igrace da su TOTALNO nemotivisani na startu turnira , kako turnir odmice i kako dolaze jaci protivnici motivacija dolazi...to se pokazalo i na Noletu u Kanadi i Cincinatiju jednostavno nije bio dovoljno motivisan pa se cupao iz meca u mec ...zato je svaki mec pyno vazan i treba mu se maksimalno posvetiti ..nadam se da ce Nole uspeti i da se zahvali bogu na zrebu.

gfoobb

pre 8 godina

Da li ce iko ikada biti bolji od onog Nadala sa US Open-a 2010. Boze, kakva je to zver od igraca bila
(Ivko, 29. avgust 2015 04:24)
Već bio Nole na USO 2011.

malena

pre 8 godina

volela bih,ali ako je suditi po formi na americkoj turneji nemamo razloga za optimizam ,ipak zelim da verujem da ce broj gs biti dvocifren na kraju ove sezone,idemoo

zika

pre 8 godina

#luka molim? Bez rolan garosa nece biti ni medju 10 najboljih? Pa cekaj onda ni sampras nije medju 10 najboljih. Mislim ko sve ovde komentarise stvarno strasno. PS novak je vec sada u top 5

Milan

pre 8 godina

Internet barem znaš da koristiš nije to teško vidim znaš da pišeš pa onda logično znaš i da čitaš pa bi mogao da se informišeš pre lupetanja Djokovic je pretekao već Agasija i Edberga ima više grenslemova više mastersa više nedelja kao broj jedan i dodaće još tek mu je 28 nemoj da brineš za Novaka ni za nas neobjektivne navijače ti si neobjektivan dovoljno za sve nas.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Nebojsa, 28. avgust 2015 21:42)

Au covece, 10 redova bez ijedne tacke i zareza. Nisam ovo skoro video.

bravo

pre 8 godina

Da li je vreme da neki ljudi pronađu drugu fiksaciju u životu od Novaka Đokovića?
(Nikola S, 29. avgust 2015 06:37)

Bravo! Najbolja poruka za sve Hrvate ovde.

dobro jutro, džezeri

pre 8 godina

OK, u pravu si za ostalo, ali mislim da nije nerealno da Novak priđe Agasiju i Edbergu po broju GS trofeja. Možda je i to naša pristrasnost, ali ja se nadam da je izvodljivo... :)


Omladinci, poznavaoci, da ste živi i zdravi, Nole je 2014.-te preteko Edbergovih 6 i ove Agasijevih 8 slemova (kao i gomilu legendi kalibra Beker, Mekinro i dr.) - apdejtujte se

Zurkolomac

pre 8 godina

Gazi Nole sve redom, ponajvise zbog ljudskog otpada i cemera iz Srbije koji te pljuju kada god stignu. Samo zbog njih, da im zagorcas svaki sekund njihovih bednih propalih zivota...

Lazni Brkajlo

pre 8 godina

Mislim da Novak Djokovic ima realne sance da digne pehar prestiznog turnira po drugi put u vec bogatoj sportskoj karijeri. Nadam se sportskoj borbi i korektnoj atmosferi kako na cvrstoj podlozi u velikoj jabuci, tako i na tribinama veleletnog stadiona. Posdrav svim ljubiteljima belog sporta uz lucidno, ali simpaticno: "'Ajde!"

Luka

pre 8 godina

#luka molim? Bez rolan garosa nece biti ni medju 10 najboljih? Pa cekaj onda ni sampras nije medju 10 najboljih. Mislim ko sve ovde komentarise stvarno strasno. PS novak je vec sada u top 5
(zika, 28. avgust 2015 22:28)

Nisi dobro pročitao. Upravo sam i ja rekao da će i bez RG (a ja se iskreno nadam da će ga ipak bar jednom uzeti) Novak biti među velikanima.

Red Skull

pre 8 godina

Novak je čuvao mentalitet i snagu za US Open, mastersi mu nisu bili bitni u finalu jer on nije branio poene kao Tsonga u Montrealu (1000) i Federer u Cincinatiu (1000) prema tome Novak je u oba slučaja branio na oba turnira po 90 poena. Ali ipak ostvario pozitivan rezultat došao do finala u oba mastersa i osvoio poene. Na US Openu brani 720poena. Verujem da Novak može kao 2011 god, da podigne po drugi put Pehar. Srećno Nole, daj bože da si sačuvao snage za poslednji Gren Slem sezone. Pozdrav

Melenci

pre 8 godina

meni se cini da niko ne moze voleti Noleta vise od mene.Volim ga i postujem i kao sportistu i kao coveka.Ali sve sto se pise o njemu tek treba da dodje,turnir nije jos ni poceo.Ivana Spanovic je ostvarila juce fantastican uspeh i to u medijima prolazi nezapazeno srazmerno uspehu.Slicice male,tekst tek nesto da se napise.Ivaninu skromnost u izjavama,neeksponiranjeumesto da budu vrlina,ona je skrajnuta.Moralo je da stoji slika,velika slika celog dana,a sve ostale vesti ispod toga.Ivana je zasluzila da je slavimo i svu paznju da joj posvetimo,jer je vrhunski sportista svetskog renomea.

Konfučije

pre 8 godina

U jednoj lepoj najavi velikog teniskog događaja, mnogi ipak nalaze razloge za ostrašćenost, nipodaštavanje i govor mržnje, nekulture, prostskluka. Kako je tako teško shvatiti da je to samo sport, sastavljen od pobeda i poraza. Da je poštovanje sportiste, ma ko on bio, odraz elementarne kulture i ljudskosti. Svima nama ' običnim, malim' ljudima dat je prostor da damo svoje mišljenje. I šta de dešava?! Vučemo se po blatu, lečeći lične frustracije i neuspehe u životu. I to kako? Blateći i omalovažavajući ljude koji ulažu enorman trud i rad. I ko drži slovo tim ljudima? Većina ovde je potrčala za ponekim busom i to je kraj. Sramota. Treba ozbiljno razmisliti o ukidanju ili barem striktnoj redukciji ovakvih mogućnosti komentarisanja. O USO nekom drugom prilikom. Hvala.

Bogoljub

pre 8 godina

Moguce.
Videcemo. Navijamo naravno.
Ali Novak ima neki problem u samoj zavrsnici ovog turnira. Necu reci da mu je uklet ali je tu negde. I kad je osvojio 2011.godine spasavao je dve meč lopte u polufinalu na servis Federera, i još pre toga 0 2 u setovima.
Dosta stvari će ovde odlučiti, i mislim da je dosta neizvesno. Naravno da je Federer pokazao najbolju formu.
Pitanje da li opet može iznenadjenje. Mislim da ne. Još smo prošle godine imali duplo. Imali smo i 2009.godine.
I moramo imati u vidu da Novak u finalima GS ima 9 8. NIje sve to tek tako lako. A svi se slazemo koliko je dobar od 2011.godine. Cak i kad nije bio prvi na listi (2013.godine npr,) opet je bio odličan. teško se da to nazovem, nesporno dominira danas.
I za kraj, mislim da Nadal neće doći do Djokovića.

ronilac

pre 8 godina

Problem je što US Open, Cincinnati i Montreal(Toronto) su pod nadležnošću USTA-e, koja je zabranila korišćenje hiperbaričnih komora na tim teniskim turnirama, od 2012. god.Ima o tome na net-u.
(monden, 28. avgust 2015 21:32)

Ovo je najobičnija laž! Nema načina da se dokaže da li neko koristi hiperbaričnu komoru, te stoga je nemoguće zabraniti nešto što ne može da se otkrije. Kao kada bi zabranili fizio terapiju, masažu ili ledenu kadu. Čak i da postoji, iste rezultate bi dalo i ronjenje sa O2 bocama. Komprimovani kiseonik u oba slučaja, koji zbog pritiska, dolazi dublje do najsitnijih krvnih sudova i regeneriše. Svaki ronilac zna to.

aahahaaaa

pre 8 godina

E a najjači mi je ovaj smarač sa hiperbaričnom komorom hi hi! Čuj zabranili je na samo tri turnira!?! A tamo gde je dozvoljena, samo je Novak koristi i niko više!?!

Milosav

pre 8 godina

(antiDebil, 28. avgust 2015 20:26)

Ne treba mu odgovarati na ljigavi komentar, samu mu dajes neku satisfakciju. A on je Petar kao i sto sam ja Franjo.
Novak naravno ovo moze da osvoji, neka ga sluzi koncentracija i hladna glava.
Ajmo Nole, mozes ti to!
Vukovi sa Ontarija su uvek uz tebe, u pobedi, a i u porazu!

Ilija

pre 8 godina

Novak svake godine dozivi pad posle W, digne se tek posle US opena. Ove godine cilj koji je zacrtan pred pocetak sezone ponovo nije ispunje. Izgubljen RG i Sin.
Nadam se da ce povratiti onu energiju i svezinu sa pocetka sezone, osvojiti US.

TenExpert

pre 8 godina

Ako pogledamo realno, Nole je 2011 godine igrao kao neustrašivi mladić, gladan titula, mleo je i zakucavao protivnike tempom i agresivnošču. Jurio je trofeje i napadao prvo mesto. Danas kao već iskusan teniser, dugogodišnji broj 1, igra nešto drugačije, nekada štedi snagu, taktizira, i td. Nadajmo se da se uštelovao da osvoji US open, ali u svakom slučaju i samim ulaskom u finale će probiti granicu od fantastičnih 15000 poena! Malo li je?

predrag sekulic

pre 8 godina

covek stigne do finala ni manje ni vise gde god se pojavi,sto je samo po sebi fantasticno,ja od njega ne bih vise potrazivao ni ocekivao ali osvojiti veliki turnir je san svakog tenisera pa i jednog federrera i nadala koji su ih se naosvajali.zbog toga se igra

Veronika

pre 8 godina

Zelim da osvoji titulu od sveg srca i vjerujem da može,ali sve ovisi o njegovoj formi i koliko ce biti mentalno jak u škakljivim momentima,ugl.na nama je da držimo fige i navijamo za njega pa što bude.

Red Skull

pre 8 godina

I naravno zaboravio sam da će Hrvati da bodre Čilića ukoliko izgubi a verovatno hoće, gubi 2000 poena.
S tim što ako Novak osvoji imaće 16.865 poena. Svi uz Novaka da vas vidim koliko su uz Novaka, iako mnogi misle da se folira i da neće da igra imao je povredu podlaktice, umesto da ga podržite, vi ga prozivate, Tennis je takav sport ali mnogo težak.Tako da idemo da dižemo još jedan Pehar.
#No1e