Sreda, 28.07.2021.

20:10

Gde bi bila Jugoslavija po broju medalja?

Posle pet dana Olimpijskih igara u Tokiju, bivše jugoslovenske države imaju veoma zapažene rezultate.

Izvor: SS

Gde bi bila Jugoslavija po broju medalja? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

161 Komentari

Sortiraj po:

Rade

pre 2 godine

Zeleo bih da pozdravim sve koji ce procitati sledece:
Mislim da bi Jugoslavija bila na PRVOM MESTU po broju medalja.
Mislim da je Jugoslavija planski razbijena spolja.
Moje misljenje takodje je da smo svi MNOGO IZGUBILI raspadom te nekad zajednicke drzave.
Predlazem ponovno povezivanje u vidu federacije ili konfederacije.
Sve zemlje u svetu raspadom su oslabljene.Postale su zavisne jer da jer samo VELIKI KOLEKTIV moze biti jak i mocan a to pokazuje i Amerika koja se sastoji od cak 50 drzava kao i sve jaca i dominantnija Nemacka koja je sve cinila samo da se ujedini sa Istocnom Nemackom a danas se sastoji od cak 16 republika koje jedna drugu postuju i danas proizvode sve pocev od sivacih igala,delova za satove pa do aviona,tenkova i naoruzanja.Sve je to imala Jugoslavija prema kojoj je ceo svet gajio STRAHOPOSTOVANJE bez cega je nemoguca i bez cega ne postoji NEZAVISNOT.
Raspadom Jugoslavije nismo samo oslabljeni u sportu vec u svakom drugom smislu i postali smo kolonija mocnih drzava koje nam danas kao "investiraju" u drzavu a u stvari nam na taj nacin kontrolisu zaradu,razvoj i napredak.
Hvala.

Lakic

pre 2 godine

Srbija je tu izmadju 2 i3 mesta... Hrvati dominiraju i uzece 5 do 7 zlata sto ni stara ju nije uspevala. Mi smo tu u rangu Slovenije. Maljkovic za hrv medije rece kako Srbija dominira zahvaljuju i precednika, kako dominira videcemo na kraju kada budemo daleko iza Hrvatske. Imamo naj vise sportista 30 vise od Hrvata al ne moze o ni da im pridjemo, 10 godina su ispred nas...

Šćepan Vukčić Kosača erceg Svetoga Save

pre 2 godine

(Pijani zlotvor, 29. jul 2021 00:36)



Ti te tekstove navodnog hrvatskog jezika iz 16. veka ne bi razumeo zato što je to mrtav jezik, ako je uopšte i postojao, a nije!

Baš ko što nikada nisu postojali hrvatski kraljevi o kojima ne postoji nijedan materijalni dokaz, nije postojao ni taj navodni hrvatski jezik.

Svi mi koji se danas razumemo godorimo srpskim jezikom Vuka Karadžića, on nam je napisao gramatiku to jest pravopis, pismo i sve drugo što uz to ide, tom prilikom za osnovu je uzeo srednjevekovni srpski narodni jezik iz Hercegovine, Hercegovina Svetog Save dedovina.

miletrans

pre 2 godine

Pijani zlotvor, 28. jul 2021 23:22

Nisi pisao ni srpski ni engleski ni nemački (te jezike govorim, mada imam želju da naučim francuski) trebalo mi je malo vremena da prevedem šta si napisao. Malo me je zbunilo što sam ipak razumeo svaku reč. Dakle, ne da sam "skužio" smisao, nego bukvalno razumem reč po reč. Lingvistika je ipak malo više od "kaže mi prijatelj da su švedski i danski isto". Ako su isto, zašto Šveđani pišu o umlaut sa dve tačke, a Danci kao precrtano? Jeste slično, skoro isti glas, ali nije isto. Kod Srba i Hrvata toga nema. Istih, identičnih 30 slova latinice se koriste. Zašto moj kolega, Hrvat iz Subotice koji (po sopstvenim rečima) govori hrvatski govori čistom ekavicom (uz onaj karakterističan vojvođanski naglasak). Sa druge strane, upoznao sam Srbina iz Zagreba koji govori srpski kao pravi Purger. Kako to da je razlika između argentinskog i meksičkog mnogo veća pa opet nemaju problem da govore istim jezikom. Navedi mi jednu jedinu ozbiljnu slavističku katedru (van naših prostora) gde se srpski i hrvatski odvojeno predaju. Dakle, ne da postoji samo srpski bez hrvatskog ili samo hrvatski bez srpskog, nego odvojeni predmeti. Postoje kombinacije "BHS", "CBS", "južnoslovenski jezici", "srpski/hrvatski/bosanski", ali uvek kao jedan predmet. Može tebi i meni da se ne sviđa, ali to neće promeniti činjenicu da govorimo različitim dijalektima istog jezika. I ja bih voleo da su razlike malo veće, da ne smaramo jedni druge i da se okrenemo svako sebi.

Molijer

pre 2 godine

@Molijer znaci za tebe su Dusanovo carstvo, Rimsko carstvo i Austro Ugarsko carstvo vuko.ebine hahahhaa
(haha, 28. jul 2021 23:57)

Za mene? Ne! Za ostale što se sprdaju? Mora da su.

Notes br.1

pre 2 godine

Zašto u srpske medalje nije uračunato i ta dva zlata sa Kosova? Koji smo onda na listi?
(Pera, 29. jul 2021 01:14)

Zato što nas niko ne pita, jer smo oduvek bili zadnja rupa na svirali.

Molijer

pre 2 godine

Kretenu neopevani, Srbija je žrtvovala DRŽAVU (a i Crna Gora isto tako) da spase austrougarska i osmanlijska g....
(sve je to normalno., 28. jul 2021 23:52)

Kakvi smo mi Srbi, i ta država koja je žrtvovana ne bi dugo opstala.

sve je to normalno.

pre 2 godine

Besmislica. Imas primjer judite od marka marulica koji odmah u glavu lijepo objasnjava da je to napisano na hrvatskom. Isto tako i prvi hrvatski roman 'planine', sam pisac govori da pise na hrvatskom a radnja romana zapravo se bavi hrvatskom uslijed vojnopoliticke kataklizme nakon mohaca. Turke pisac predstavlja kao vukove.
Ali eto, vi srbi ste eksperti do te mjere da me jedan srbin jednom pitao 'sta vi imate s marulicem', sto je rang 'sta srbi imaju s vukom'... vi imate neku svoju paralelnu dimenziju u kojoj hrvati ne postoje.
Naravno, u hr i dubrovackoj republici sluzbeni jezik bio je latinski, ne vidim sto je tu cudno. Latinski onda bio je vise nego engleski danas. Danas svaki kmet koji radi za 200e moze znati engleski, no onda znati latinski bio je 'statusni simbol' i znak raspoznavanja viseg staleza, dakle plemstva i svecenstva.
Recimo, u rusiji je taj status imao francuski: rat i mir originalno je dvojezican, od publike koja je to citala ocekivalo se da zna francuski jednako kao i ruski. Kao da pijes vodku.
(Pijani zlotvor, 29. jul 2021 00:36)

Jbt, sereš ko foka.

Miks

pre 2 godine

Interesuje me samo Srbija. Kakva Juga, ziveo sam u njoj do 2006 ( u nju racunam i Srb. I CG) punih 36 godina. Odsluzio JNA, bio u ratu 91 i u rezervi 99. Dosta brate sa Jug. Onog Kralja Unesrecitelja Aleksandra treba proglasiti za najvece zlo Srba. Samo Srbija

Redster

pre 2 godine

@vi imate neku svoju paralelnu dimenziju u kojoj hrvati ne postoje..
(Pijani zlotvor, 29. jul 2021 00:36)
Pa postoje čoveče vidiš da imaju državu samo sto su oni Srbi katolici, razumijes.

sve je to normalno.

pre 2 godine

CG ce uzeti medalju u vaterpolu, i to mozda zlatnu.
Da nijesu odradili razne budalastine u zenskom rukometu i promijenili trenera i podmladili ekipu pred OI, i tu bi bila medalja. A svakako da je jedna drzava tj Yu, CG reprezentacija bi cinila 80 odsto tima. Dalje Vukovicka u skoku uvis moze do medalje. Od nas dosta, ako bude.
(delboj, 29. jul 2021 00:07)

Skroman. Kao i svaki crnogorac.

Bojan

pre 2 godine

Zašto ovaj članak uopšte postoji? Ljudi imaju konekciju sa internetom i ako im ikada bude na mislima pitanje "Koliko medalja bi imala Jugoslavija da još postoji?" mogu samo kucati i sami izračunati. Niko neće dobiti nostaligju na bivšu državu ako vide kakvi bismo prošli na rangu, pored država koje imaju stotine više učesnika.

delboj

pre 2 godine

CG ce uzeti medalju u vaterpolu, i to mozda zlatnu.
Da nijesu odradili razne budalastine u zenskom rukometu i promijenili trenera i podmladili ekipu pred OI, i tu bi bila medalja. A svakako da je jedna drzava tj Yu, CG reprezentacija bi cinila 80 odsto tima. Dalje Vukovicka u skoku uvis moze do medalje. Od nas dosta, ako bude.

kadinjaca ipak pala

pre 2 godine

Dosadni ste vise sa ovim jugonostalgicnim glupostima! Shvatite ljudi, Tito je umro, nema vise Juge (Bogu hvala)...zivot ide dalje!

markoni

pre 2 godine

jugoslavija ne postoji, ako će mo trošiti vreme na ovo onda možemo da se pitamo koliko bi medalja imalo rimsko carstvo da je opstalo ili vizantija?

Vlax

pre 2 godine

Ovakvi tekstovi idu samo kada smo u deficitu za drugima. Ja sam rodjen u jugi i vrvt bi bilo kul da je i dalje juga, al ono ta zemlja ne postoji vec 30 godina…

lovely jubbly

pre 2 godine

I ja kao hrvat znam ceznutljivo pogledat u daljinu kad se prica o jugi. A kako i ne bi jer ovo u ceg mi se pretvorila drzava nisam sanjao ni u najgoroj mori. Bio sam u ratu kao maloljetan s radoscu stavljao zivot na kocku za ideal zvan hrvatska. Moj ratni drug nikad nije uzeo zute banke od drzave a volio ju ko i ja. Prije 7 godina otisao zivit u irsku. Imao firmu koja je dobro poslovala zena mu doktorica sve ostavio i otisao. Cujem se s njim ima dvoje djece koja ne znaju ni rijec hrvatskog a on i ne zeli da znaju. Oni su svi sad irci. Prokleti prokleti balkan.

Pijani zlotvor

pre 2 godine

samo sto su ti pisci iz 16.st pisali latinskim
(samo kazem, 28. jul 2021 23:39)

Besmislica. Imas primjer judite od marka marulica koji odmah u glavu lijepo objasnjava da je to napisano na hrvatskom. Isto tako i prvi hrvatski roman 'planine', sam pisac govori da pise na hrvatskom a radnja romana zapravo se bavi hrvatskom uslijed vojnopoliticke kataklizme nakon mohaca. Turke pisac predstavlja kao vukove.
Ali eto, vi srbi ste eksperti do te mjere da me jedan srbin jednom pitao 'sta vi imate s marulicem', sto je rang 'sta srbi imaju s vukom'... vi imate neku svoju paralelnu dimenziju u kojoj hrvati ne postoje.
Naravno, u hr i dubrovackoj republici sluzbeni jezik bio je latinski, ne vidim sto je tu cudno. Latinski onda bio je vise nego engleski danas. Danas svaki kmet koji radi za 200e moze znati engleski, no onda znati latinski bio je 'statusni simbol' i znak raspoznavanja viseg staleza, dakle plemstva i svecenstva.
Recimo, u rusiji je taj status imao francuski: rat i mir originalno je dvojezican, od publike koja je to citala ocekivalo se da zna francuski jednako kao i ruski. Kao da pijes vodku.

@$#ala vas jugoslavija

pre 2 godine

Gde bi bila Srbija po broju medalja da Karadjordjevic nije 1918. pravio propalu Jugoslaviju umesto da cuva i jaca Srbiju.

da se skines s kamenjar.hr i prosiris vidike

pre 2 godine

@pijani zlotvor za tebe bio bilo dobro da pocnes malo da citas eng wikipediju (iako ni to nije preporucljivo) ali s obzirom na tvoje interpretacije to bi bio ogroman korak napred

sve je to normalno.

pre 2 godine

Hrvati, ja sve što kažete razumem, sve što pišete čitam s razumevanjem, pritom je moj maternji jezik srpski. Vi sad ovo čitate s razumevanjem, a srpski vam nije maternji jezik. Koji god to jezik bio koji i mi i vi u potpunosti razumemo, pride narodi iz BiH i CG - moćan je, jer se jezik na silu ne da nerazumeti.
(Fusnota, 28. jul 2021 23:20)

Ne znam kako bi se zvao taj Frankenštajnov proizvod, ali znam da je ogavna njihova jedina zemlja na planeti u kojoj 99,9% stanovništva ne zna službeni jezik ili ti novohrvaštinu.

srpsko hrvatski je termin koji se jos uvek koristi unekim zemljama

pre 2 godine

@pijani zlotvor ma super sve pet skuzili smo ne zelis nista imati s Srbijom, sve je drugacije, samo sam sebi skaces u usta posto visis po cele dane na srpskom sajtu gde se pise srpski pa vidimo da sve razumes, sta ne skoknes do slovenskog sajta malo

malo prouci prije lupanja

pre 2 godine

da se ne lazemo pa ustvari lazes samog sebe, covek je Srbin po poreklu i to mu niko ne moze da uzme e sad to sto vi imate propuh u glavi i morate mu izmisljati lazna porekla vas problem uostlaom nije prvi put da kradete

Molijer

pre 2 godine

Naravno da će se pisati scenario "Šta bi bilo kad bi bilo" o Jugoslaviji. Ja koliko znam, današnja Srbija je bila i ostala bivša jugoslovenska republika, a ne neka tamo leva "ne znam koja" vukoj_bina o kojoj pojedinci pišu (Dušanovo carstvo, Rimsko carstvo, Austro-Ugarska, itd.). Nisam jugonostalgičar, niti komunjara, ali ta "tvorevina" je barem bila država sa velikim slovom D za razliku od ove farse u kojoj danas mi živimo. Boli me uvo za minuse koje ćete davati na ovom komentaru, od istine se NIKADA ne može pobeći!

ozbiljan problem

pre 2 godine

@da se ne lazemo pre bi bilo " ne znam mu oca, balvan srpski s Kosova" ali ok razumemo mi, vama su svi uspesni Srbi crnogroci,premda su i oni Srbi

prava istina znam da boli

pre 2 godine

@da se ne lazemo vidi ovako takve lazi samo vi u Hr sebi tepate jer vam smeta uspjesan Srbin, njegov otac je poreklom s Kosova, kao sto i sam kaze kao i njegov rodoslov nema nikakve veze s CG, osim toga i u CG danas zivi 30 odsto Srba, e sad opet to je vas problem i kompleksi, a sto se tice Srba mi jako dobro znamo tko ste i sto ste

Jugosloven

pre 2 godine

@Ajmo Jugonostalgičari - 3, 4 sad!
(sve je to normalno., 28. jul 2021 20:18)

Mi nismo Jugonostalgicari- mi smo Jugosloveni.
I trebalo bi da to znas i ponasas se prema nama sa vise postovanja jer smo u proseku daleko bolje obrazovani, vaspitani, znamo vise jezika, umemo da se sporazumevamo i pismeno i usmeno i takodje daleko nadmasujemo po broju zuba u vilici (ne racunam trule i klimave) sve nacionalisticki orijentirane neosvestene pripadnike juznoslovenskih naroda.

da se ne lazemo

pre 2 godine

@da se ne lazemo hahaha koja nebuloza, cuj Srbin s Kosova, treca generacija pre toga Hercegovina znam da vi u Hrvatskoj imate jaaaku potrebu da si tepate da on nije Srbin ali prava istina je da ni Zagari nisu hrvati a da je Dijana pravoslavka, kad je to bilo zadnji put u Hr ah da 1942.

Hrundi Bakshi

pre 2 godine

Mi nismo Jugonostalgicari- mi smo Jugosloveni.
I trebalo bi da to znas i ponasas se prema nama sa vise postovanja jer smo u proseku daleko bolje obrazovani, vaspitani, znamo vise jezika, umemo da se sporazumevamo i pismeno i usmeno i takodje daleko nadmasujemo po broju zuba u vilici (ne racunam trule i klimave) sve nacionalisticki orijentirane neosvestene pripadnike juznoslovenskih naroda.
(Jugosloven, 28. jul 2021 23:24)


Potpusujem svaku reč.
Nisu ovi klinci svesni koliko su indisponirani i osakaćeni sa vise aspekata.
Ne mogu da znaju sta znaci ziveti u pravoj drzavi, a ne u nevoljno organizovanoj grupaciji.
Neka ovde razapnu, samo cu ukratko sve da sumiram, ja sad kad kad cujem "Hej, Sloveni", najezim se i osetim "nesto".
Kad cujem "Bože pravde", osetim se kao da kukam nad sudbinom, trazim pomoc, zapomazem.

sve je to normalno.

pre 2 godine

Ja sam Srbin poreklom (nešto malo starijem od komunista) iz Like i Slavonije. Najveće zlo za Srbe su jedan ultra pokvareni zaječarac i jedan nadobudni kosmololita koji je brata proglasio ludim. I onda dođe onaj hohštapler Boz kao šlag na tortu. Jugoslavija je bila tamnica za Srbe. I o jugonostalgiji samo mi Srbi seremo. Samo da vas podsetim jedne banalnosti. Slovenci u SFRJ nisu hteli da progovore srpsko-hrvatski po cenu života. Danas cvrkuću na srpskom kada dođu u Srbiju. Hrvojad neću da pominjem. I jedne i druge je trebalo ostaviti da čiste konjska govna, a nama kako bude.

sve je to normalno.

pre 2 godine

Naravno da će se pisati scenario "Šta bi bilo kad bi bilo" o Jugoslaviji. Ja koliko znam, današnja Srbija je bila i ostala bivša jugoslovenska republika, a ne neka tamo leva "ne znam koja" vukoj_bina o kojoj pojedinci pišu (Dušanovo carstvo, Rimsko carstvo, Austro-Ugarska, itd.). Nisam jugonostalgičar, niti komunjara, ali ta "tvorevina" je barem bila država sa velikim slovom D za razliku od ove farse u kojoj danas mi živimo. Boli me uvo za minuse koje ćete davati na ovom komentaru, od istine se NIKADA ne može pobeći!
(Molijer, 28. jul 2021 23:43)

Kretenu neopevani, Srbija je žrtvovala DRŽAVU (a i Crna Gora isto tako) da spase austrougarska i osmanlijska g....

Black Spectre

pre 2 godine

Mi nismo Jugonostalgicari- mi smo Jugosloveni.
I trebalo bi da to znas i ponasas se prema nama sa vise postovanja jer smo u proseku daleko bolje obrazovani, vaspitani, znamo vise jezika, umemo da se sporazumevamo i pismeno i usmeno i takodje daleko nadmasujemo po broju zuba u vilici (ne racunam trule i klimave) sve nacionalisticki orijentirane neosvestene pripadnike juznoslovenskih naroda.
(Jugosloven, 28. jul 2021 23:24)

Potpisujem, svaka čast na komentaru, ugostio bi te i u Zagrebu i na Krku gdje se prije naletiš. Svaka čast : )

toliko o tebi

pre 2 godine

@da se ne lazemo purger vidi ovako te floskule koje ste vi sebi umislili su vec ponistene od samog Srdjana e sad zapitaj samog sebe dokle ce vas prati kompleksi da je jedan Srbin po poreklu br 1 u svetu

Fusnota

pre 2 godine

Hrvati, ja sve što kažete razumem, sve što pišete čitam s razumevanjem, pritom je moj maternji jezik srpski. Vi sad ovo čitate s razumevanjem, a srpski vam nije maternji jezik. Koji god to jezik bio koji i mi i vi u potpunosti razumemo, pride narodi iz BiH i CG - moćan je, jer se jezik na silu ne da nerazumeti.

Pijani zlotvor

pre 2 godine

miletrans, 28. jul 2021 22:42)

Ako je lingvistika 'jasna' zasto onda ne postoji svedsko-danski jezik?
Evo, znam jednog muslimana koji zivi u danskoj, njegova sestra zivi u svedskoj. Tvrdi mi da je razlika izmedju ta 2 jezika ista kao hr-srpski. Evo ti i dodatni dokaz, imas super seriju 'most' gdje se les pronalazi tocno na granici svedske i danske na mostu. Sve se potpuno kuze danski i svedski policajci. Znaci, zasto onda danci imaju pravo na poseban jezik, a hrvati i srbi ne? Pa i vi ste tu u istom mulju kao vi, pa valjda vam je bitna afirmacija samo vaseg jezika, zasto bi se nas jezik spominjao u kontekstu, stajaznam, beograda i milosa crnjanskog? Nema smisla.
Uzmi hrvatske knjizevnike iz 16 stoljeca kad je sve pocelo, nitko od njih taj jezik ne zove hr-srp. Nitko. Samo ga zovu hrvatskim.
Taj nas dvoimeni jezik je umjetni konstrukt i posljedica politickog dogovora u cilju pravljenja jedne drzave. Posto te drzave vise nema, kojeg smisla ima da ostane ime koje nikad ranije nije postojalo?
Zasto bih ja otvorio wiki na eng o nekom hrvatskom piscu ili znanstveniku a da u opisu stoji ne samo serbo-croatian nego jos i 'serbian cyrillic' a ta osoba se, npr, nije znala ni potpisati na cirilici, koju hrvati nit znaju nit koriste. Pa to je besmislica i vid rasizma.
Ajmo to reci ovako- hrvatski i srpski su jako jako jako slicni. Recimo kao blizanci. Ali ni dva blizanca nisu jedna nego 2 osobe, zar ne? Svakog od njih dvojice nazvat ces njegovim posebnim imenom.

sve je to normalno.

pre 2 godine

Najbolji komentar je bio od jednog čovjeka u hrvatskom dokumentarcu o Titu . Rekao je mrzio sam ga vidjeti na TV-u ,a sada sam mu dosao reci oprosti bio si velik i dobro smo zivjeli. Poserem se na Hrvatsku. Njegova izjava je i misljenje vecine naroda ex Yu. Nitko nije dobio nista. A mogli smo imati sve,niti bi nama trebala ijedna zajednica.
(Danijela Butkovic, 28. jul 2021 22:29)

Kamo te lepe sreće da srpske oči nikad ne videše Broza, đubre od đubreta ... Došao je 1941. u Beograd i rekao (a komunjarske arive zapisale i sačuvale): "Odoh u Srbiju da dižem ustanak, u Hrvatskoj ga nema". I onda opet Srbi u hrvatskoj digoše ustanak.

pitaj Srdjana sto je

pre 2 godine

@da se ne lazemo ustvari vi sami sebe lazet niko u Srbiji Novaka ne bi tako zvao posto za razliku od vas mi jako dobro znamo da je on Srbin po poreklu, takodje jako dobro znamo da je vama trn u oku, zato i olaksavate sebi tim izmisljotinama

vilsonovo

pre 2 godine

Dosta vise price o Jugoslaviji! To samo mi Srbi pricamo. Pravili su je nasi pradjedovi, djedovi.. a onda su ti isti Srbi bili svima ostalima krivi za sve. Svi oni su pomagali bombardovanje NATO-a, opanjakavali na po svetu i jos nas opanjakvaju, svi oni - Hrvati, Slovenci, muslimani /Bosnjaci kako se sada zovu/, Makednocni i Crnogorci prave svoje drzave na optuzivanju Srba za sve i svasta..A mi i dalje pricmo o Jugoslaviji, o tome kako bi bilo da je bilo. Oko nas svi se rugaju na ta gluposti. Bas me briga koliko bi Jugoslaviji imala medalja. Van Srbije navijao bih samo za Republiku Srpsku. I nikoga vise. Tacka.

miletrans

pre 2 godine

Pijani zlotvor, 28. jul 2021 22:10

Slažem se sa tobom po pitanju "jugoslavije". Imam samo jedno pitanje, kojim si jezikom napisao komentar? Ja svoj pišem na srpskom, biće da jezici ipak nisu toliko različiti. Može to da se tebi i meni sviđa ili ne, ali lingvistika je jasna.

Naravno, ova jugonanija je prevršila svaku meru. Voleo bih da vidim procenu za Kraljevstvo Dveju Sicilija ili Sveto Rimsko Carstvo.

Black Spectre

pre 2 godine

Ljudi se odmah naložili na ki bi, da bi, meni je to zabavno za pročitati i ne vidim ništa loše u tome..već sam napisao, Hrvat sam ali navijam za sve sportaše na OI iz ex yu, pa šta da navijam za Belgiju protiv Srbije u basketu ili općenito da susjedu crkne krava?! Ne moramo se ljubiti ( a i možemo ) ali poštovanje da. Dao Bog jake i stabilne HR i SR u budućnosti u svakom smislu i gospodarskom i sportskom i svakom drugom s pametnim ljudima.

jumko,lol,purger i ostali

pre 2 godine

@purger Novak je samo kosmopolit i pristojan ali po poreklu Srbin, sto se vas tice vi ga svojatate samo kad vam treba iako nema nista s vama a kad ne treba onda ga pljujete na maksimum, pisete grafite protiv njega i naravno visite ovde i jedva cekate da izgubi

da se ne lazemo

pre 2 godine

@purger najvise mu je pomogao otac Srbin i trener Vajda kao i Jelena Gencic ali ti sigurno nisi ni cuo za nju
(okani se komentarisanja,

Vidi ovako. Njegov otac je Srbin zato sto je Novak sampion a da je Novak anonimus vi bi pricali "Ma znam mu ja oca bre. Balvan crnogorski..."
A iskreno, onakve sirovine se samo u CG radjaju.

Danijela Butkovic

pre 2 godine

Najbolji komentar je bio od jednog čovjeka u hrvatskom dokumentarcu o Titu . Rekao je mrzio sam ga vidjeti na TV-u ,a sada sam mu dosao reci oprosti bio si velik i dobro smo zivjeli. Poserem se na Hrvatsku. Njegova izjava je i misljenje vecine naroda ex Yu. Nitko nije dobio nista. A mogli smo imati sve,niti bi nama trebala ijedna zajednica.

Gavrilo Princip

pre 2 godine

Oh, vi svi veliki pljuvači po Jugoslaviji videću vas za par godina kad vam veliki tata iz Vašingtona bude rekao, bićete jedna zemlja i zvaćete se Sjedinjena Jugoistočna Evropa...

DaSa

pre 2 godine

Oooo Boze, opet ex yu tekstovi za privlacenje klikova.... a kada se zavrsi olimpijada mogao bi opet neki tekst o Biserki Petrovic za paljenje sirokih narodnih masa i kliktanja po tekstu.

Морем плови једна мала барка

pre 2 godine

Нас Србе је пуно та Југославија коштала, свима је она уз помоћ ћопе више дала.Нема тих више тих медаља, само Србија монархија - хоћемо краља???

beogradski

pre 2 godine

Gde bi bilo Dušanovo Carstvo po medaljama?
(serJovke, 28. jul 2021 20:20)

Nigdje,posto je "trajalo" od jedne do druge olimpijade.
(Hmh, 28. jul 2021 21:10)

Koliko je trajalo hrvatsko carstvo?

purger

pre 2 godine

pa Novak Đoković sa svim svojim porijeklom , ponašanjem i na kraju krajeva svojim priznanjem je Jugoslaven...zna on dobro koliko mu je cijela ex yu pomogla a naročito Nikola Pilić, majka , i jedan od sadašnjih trenera...malo malo trči na more u državu prije nabrojenih

Psi hi jatar

pre 2 godine

Da je Milošević i njegovi “vjerni” glasači i kriminalne njegove sluge koje su još uvek na vlasti, mogli smo svi zajedno da normalno živimo ali bilo je Srbija do Tokija.

Bili piton

pre 2 godine

Nigdje,posto je "trajalo" od jedne do druge olimpijade.
(Hmh, 28. jul 2021 21:10)

Trajalo je duplo više nego vreme od kad te majka rava ispilila pa do danas. **rvini sinovi.

Pijani zlotvor

pre 2 godine

Koliko bi imala kalmarska unija?
Zasto se o tome nikad ne pise?
Srbi to bas ne kuze, ali kad te netko stavlja u neku grupu to znaci manjak postovanja i visak stereotipa. I zato ce hrvati uvijek i bez izmimke pljunuti na balkan, a srbi ce potpuno nesvjesni jos aplaudirati i onog koji trazi postovanje prozvati kompleksasem itd. Pa nismo mi neko africko pleme- imamo ime, imamo zemlju- pokazi postovanje. Imamo pravo na posebnost. Kao i svi drugi.
Ista stvar i s jezikom.
Srbi nemaju dovoljan iq, izgleda, da shvate da je 'srpskohrvatski' ponizavanje jer NITKO ne prica o 'svedsko-danskom', 'cehoslovackom' ili 'litavsko-latvijskom'. Inzistiranje na 'istom jeziku' i 'pripadnosti zajednickoj grupi' cini te plemenom, a ne modernom nacijom.
Ne, nisam ja nikakav 'juzni slaven' i 'balkanac' koji ima sa xy osobama 'zajednicki jezik'. Ja sam hrvat, to je moj jedini stvarni identitet. Zasto srbi apsolutno suludo inzistiraju na tome da ih se promatra kao neku nedefiniranu masu a onda jos u istu smjesu guraju sve okolne narode- pa ne kuzim ljudi moji.
Kuzim panslavizam i jugoslavenstvo, oboje je nastalo u hrvatskoj (juraj krizanic, ilirci) i to je bio, u to vrijeme, moderan i logican odgovor na politicke neprilike u kojima se nasao hrvatski narod.
Ali danas, 2021, pricati o tome- nakon tolikih neuspjelih eksperimenata- pa to moze samo lud covjek.

bane

pre 2 godine

Vi se peglajte, a ja sam ponosan na ceo region. Ako niste znali, na OI u Riju, Hrvatska je imala najviše medalja po glavi stanovnika, a Srbija je zbog kolektivnih sportova imala najviše procentualno medalja na grudima u odnosu na broj sportista koji su otišli na igre. Drugim rečima, 54% sportista koji su otišli u Rijo, vratilo se sa odličjem, čemu su naravno doprineli vaterpolo, košarka i odbojka, muška i ženska.
Do sada region bivše SFRJ praktično vodi po broju medalja u odnosu na broj stanovnika.

Bane

pre 2 godine

Vidim, hipersrbi u transu od naslova. Naravno da je Jugoslavija jedina smislena državna celina ovog prostora. Ali kada svako pleme crta granicu, onda treba odzumirati google mape, i videti kolicki smo svi zajedno. Naravno da smo isti, i naravno da smo bliski narodi, i normalno je da se razmišlja o zajedništvu u nekom obliku, u nekoj budućnosti.

U neznanju, izbegavati lupetanje

pre 2 godine

Ne znam tacno u kom svetu bi Distria Krasnići osvojila zlato za Jugoslaviju, a ne Albaniju.
(JovaPop, 28. jul 2021 20:27)

U ne tako davnom vremenu, medalje za Jugoslaviju su u rvanju osvajali Albanci, Šaban Sejdiju i Šaban Trstena. Takođe je sa Kosova bilo dosta dobrih boksera (Salihu, Peci, Bogujevci...) koji su se takođe borili za bivšu državu. Verovatno si neki klinac, čim nisi upoznat sa ovim detaljima.

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 2 godine

Колико медаља има Европска унија која постоји за разлику од Југославије? Чему овај чланак, чему више та прича? У ситуацији у којој она девојка која је за Хрватску освојила злато у теквондоу и која је овде побрала симпатије свих кад је објавила стару слику из Миличиног стана са Миличином медаљом изјави да жели да споји свој дочек са Олујом, јер је за њу Олуја посебан догађај? То не објављујете, већ остављате да прича остане на "нормалној
симпатичној" младој девојци која се дружи са Милицом, а овамо опет пројектујете виртуалну Југославију. Да ли сте ви свесни колико је штетно и опасно повлађивати болести званој југоносталгија?
(my way, 28. jul 2021 20:32) Gorane iz Loznice, smaraš.

kriza identitea

pre 2 godine

@purger da i ? Posjecuje stranu drzavu ali ne zaboravlja svoje srpske korene, e sad sto vi stalno morate da od najveceg sportiste pravite nesto sto nije je vas problemi bome je vas veliki problem

joks

pre 2 godine

Mate Rimac se pre neki dan vencao
i na slavlju mu je Sejo iz Zabranjenog
pusenja pozeleo "još puno automobila
koji će se zvati po vetrovima".

Mate je na to preuzeo mikrofon i odgovorio mu:
"Ma je**s aute, zamisli sile da se svi narodi
koji žive ovde vole."

Tako da...
(Cole, 28. jul 2021 20:20)
E bas je to Seji reko! Taj mrzi sve redom

hypatija

pre 2 godine

Zašto smarate sa pokojnom SFR Jugoslavijom ? Ta država je mrtva već trideset i kusur godina. Veštačka tvorevina koja je uspešno egzistirala u vreme hladnog rata svetskih velesila. Čim se taj rat završio i dobio pobednika , SFRJ se raspala u jednom od najkrvavijih i najbezumnijih građanskih ratova . RIP.
Sada je svako na svome i od pre neku godinu se broje raznorazna odličja .

Црвена звезда 1913

pre 2 godine

АМАН СЈАШИТЕ ЈУГОСИ!
Она хрватица о слављењу "Олује" а ви о још плачете за несрећом званом Брозославија!

Beoman

pre 2 godine

@Zašto smarate sa pokojnom SFR Jugoslavijom ? Ta država je mrtva već trideset i kusur godina. Veštačka tvorevina koja je uspešno egzistirala u vreme hladnog rata svetskih velesila. Čim se taj rat završio i dobio pobednika , SFRJ se raspala u jednom od najkrvavijih i najbezumnijih građanskih ratova . RIP.
Sada je svako na svome i od pre neku godinu se broje raznorazna odličja .
(hypatija, 28. jul 2021 21:37)
da je jugoslavija jos bi bili losiji jer slovenci bi ulagali samo na skijanje a skosova neb bilo medalje. mozda bi neku scepili jos u boksu i sportovima sloptom dok djokovoic nikad nebi bi teniser. sportska infrastruktura je bila nakaradna. tenkvado i karate bi bili losi kao tad jer bi jugosloveni rekli da je to azijatisk mali sport i neznacajan.

dude

pre 2 godine

Zašto smarate sa pokojnom SFR Jugoslavijom ? Ta država je mrtva već trideset i kusur godina. Veštačka tvorevina koja je uspešno egzistirala u vreme hladnog rata svetskih velesila. Čim se taj rat završio i dobio pobednika , SFRJ se raspala u jednom od najkrvavijih i najbezumnijih građanskih ratova . RIP.
Sada je svako na svome i od pre neku godinu se broje raznorazna odličja .
(hypatija, 28. jul 2021 21:37)

navedi jednu zemlju/državu koja nije “veštačka tvorevina”. kreni od nule…naravno ne biblijske.

RCZ

pre 2 godine

Ajde kad vec fantaziramo da zbrojimo koliko bi medalja imale drzave sa prostora austro - ugarske monarhije .....ili koliko bi medalja imalo otomansko carstvo ili engleska sa svim kolonijama. Koga briga za Yugoslaviju. Samo mi srbi imamo neku nostalgiju za tom propasti . Kroz istoriju je propalo , sve sto je padu bilo sklono. A dve Yugoslavije su propale . Sta reci vise.

Miloš Bgd

pre 2 godine

Gde bi bilo Dušanovo Carstvo po medaljama?
(serJovke, 28. jul 2021 20:20)

Nigdje,posto je "trajalo" od jedne do druge olimpijade.
(Hmh, 28. jul 2021 21:10)



Ne bi se reklo, to carstvo je trajalo 25 godina, 9 za vreme Dušana i još 16 za vreme njegovog sina Uroša V, raspalo se tek posle Uroševe smrti na manje teritorije, bolje bi ti bilo da nešto pročitan negoli da tu pametuješ kad očito da ne znaš.

Karakondžula

pre 2 godine

Kosovo* je ispred Srbije i Hrvatske, Makedonije i BiH, a i Crne Gore... Jedino se Slovenci još malo drže, bolje od Kosovara... toliko o trenutnom stanju... videćemo kako će biti narednih dana, al' za sada je ovako...

Miro Split

pre 2 godine

@Kosovo* je ispred Srbije i Hrvatske, Makedonije i BiH, a i Crne Gore... Jedino se Slovenci još malo drže, bolje od Kosovara... toliko o trenutnom stanju... videćemo kako će biti narednih dana, al' za sada je ovako...
(Karakondžula, 28. jul 2021 21:01)
da se vojvodina odvoji bili bi lalasi bolji od srbije, hrvatske i bih zajedno. al sta ces kad lale rastu na haramiskoj nepravdi.

Egggy

pre 2 godine

Evo, vi sto pitate za Austro-Ugarsku znac Austrija, Madjarska, Ceska, Slovacka, ajde i Poljska i Rumunija pride( znaci bez juzno-slovenskih naroda) imaju 4 zlatne meddalje - ukupno valjda 14. E pa vidite ko je uspesniji....

kimi

pre 2 godine

eh koliko bi imala cehoslovacka, a koliko sssr, indijanci....propalo, nema vise. kamo srece da se nikada nije ulazilo u to. koliko bi vise glava bilo zivo danas...cuj koliko medalja...ma koga briga za medaljama ljudi, dobri ljudi i mnogi sportisti su stradali u stvaranju i raspadanju. koliko vise ljudi bi imala srbija i koliko vise medalja bi imala ta srbija

veran se u grobu pravrće. šta živ je?

pre 2 godine

ajmo sad letovanje u hrvatskoj pa sutra bacanje srba sa rive a prekosutra slavljenje medalje kao oluje itd

Wlado

pre 2 godine

Sta mi brojimo i racunamo...nije dosta sto se kitimo tudjim zlatom, to su medalje tih takmicara, ne nase. Sad se kitimo i medaljama takmicara iz drugih zemalja...hajmo da zivimo svoje uspehe.

my way

pre 2 godine

Колико медаља има Европска унија која постоји за разлику од Југославије? Чему овај чланак, чему више та прича? У ситуацији у којој она девојка која је за Хрватску освојила злато у теквондоу и која је овде побрала симпатије свих кад је објавила стару слику из Миличиног стана са Миличином медаљом изјави да жели да споји свој дочек са Олујом, јер је за њу Олуја посебан догађај? То не објављујете, већ остављате да прича остане на "нормалној
симпатичној" младој девојци која се дружи са Милицом, а овамо опет пројектујете виртуалну Југославију. Да ли сте ви свесни колико је штетно и опасно повлађивати болести званој југоносталгија?

panter pudlica

pre 2 godine

Ako nemate o čemu da pišete, bolje onda nemojte ni o čemu.
Dosta više o nekoj bivšoj državi, od koje je srpski narod imao samo grozote.

Hmm

pre 2 godine

Ne bi bio prost zbir. Sinergija, ulaganje u mlade itd bi donelo više medalja. Ali bi "ključ" i odneo koju...u svakom slučaju vanredni sportisti se rađaju na Balkanu...Čestitam svim osvajačima medalja, nebitno odakle su!

Cole

pre 2 godine

Mate Rimac se pre neki dan vencao
i na slavlju mu je Sejo iz Zabranjenog
pusenja pozeleo "još puno automobila
koji će se zvati po vetrovima".

Mate je na to preuzeo mikrofon i odgovorio mu:
"Ma je**s aute, zamisli sile da se svi narodi
koji žive ovde vole."

Tako da...

my way

pre 2 godine

Колико медаља има Европска унија која постоји за разлику од Југославије? Чему овај чланак, чему више та прича? У ситуацији у којој она девојка која је за Хрватску освојила злато у теквондоу и која је овде побрала симпатије свих кад је објавила стару слику из Миличиног стана са Миличином медаљом изјави да жели да споји свој дочек са Олујом, јер је за њу Олуја посебан догађај? То не објављујете, већ остављате да прича остане на "нормалној
симпатичној" младој девојци која се дружи са Милицом, а овамо опет пројектујете виртуалну Југославију. Да ли сте ви свесни колико је штетно и опасно повлађивати болести званој југоносталгија?

Cole

pre 2 godine

Mate Rimac se pre neki dan vencao
i na slavlju mu je Sejo iz Zabranjenog
pusenja pozeleo "još puno automobila
koji će se zvati po vetrovima".

Mate je na to preuzeo mikrofon i odgovorio mu:
"Ma je**s aute, zamisli sile da se svi narodi
koji žive ovde vole."

Tako da...

panter pudlica

pre 2 godine

Ako nemate o čemu da pišete, bolje onda nemojte ni o čemu.
Dosta više o nekoj bivšoj državi, od koje je srpski narod imao samo grozote.

Hmm

pre 2 godine

Ne bi bio prost zbir. Sinergija, ulaganje u mlade itd bi donelo više medalja. Ali bi "ključ" i odneo koju...u svakom slučaju vanredni sportisti se rađaju na Balkanu...Čestitam svim osvajačima medalja, nebitno odakle su!

RCZ

pre 2 godine

Ajde kad vec fantaziramo da zbrojimo koliko bi medalja imale drzave sa prostora austro - ugarske monarhije .....ili koliko bi medalja imalo otomansko carstvo ili engleska sa svim kolonijama. Koga briga za Yugoslaviju. Samo mi srbi imamo neku nostalgiju za tom propasti . Kroz istoriju je propalo , sve sto je padu bilo sklono. A dve Yugoslavije su propale . Sta reci vise.

Black Spectre

pre 2 godine

Ljudi se odmah naložili na ki bi, da bi, meni je to zabavno za pročitati i ne vidim ništa loše u tome..već sam napisao, Hrvat sam ali navijam za sve sportaše na OI iz ex yu, pa šta da navijam za Belgiju protiv Srbije u basketu ili općenito da susjedu crkne krava?! Ne moramo se ljubiti ( a i možemo ) ali poštovanje da. Dao Bog jake i stabilne HR i SR u budućnosti u svakom smislu i gospodarskom i sportskom i svakom drugom s pametnim ljudima.

U neznanju, izbegavati lupetanje

pre 2 godine

Ne znam tacno u kom svetu bi Distria Krasnići osvojila zlato za Jugoslaviju, a ne Albaniju.
(JovaPop, 28. jul 2021 20:27)

U ne tako davnom vremenu, medalje za Jugoslaviju su u rvanju osvajali Albanci, Šaban Sejdiju i Šaban Trstena. Takođe je sa Kosova bilo dosta dobrih boksera (Salihu, Peci, Bogujevci...) koji su se takođe borili za bivšu državu. Verovatno si neki klinac, čim nisi upoznat sa ovim detaljima.

Rade

pre 2 godine

Zeleo bih da pozdravim sve koji ce procitati sledece:
Mislim da bi Jugoslavija bila na PRVOM MESTU po broju medalja.
Mislim da je Jugoslavija planski razbijena spolja.
Moje misljenje takodje je da smo svi MNOGO IZGUBILI raspadom te nekad zajednicke drzave.
Predlazem ponovno povezivanje u vidu federacije ili konfederacije.
Sve zemlje u svetu raspadom su oslabljene.Postale su zavisne jer da jer samo VELIKI KOLEKTIV moze biti jak i mocan a to pokazuje i Amerika koja se sastoji od cak 50 drzava kao i sve jaca i dominantnija Nemacka koja je sve cinila samo da se ujedini sa Istocnom Nemackom a danas se sastoji od cak 16 republika koje jedna drugu postuju i danas proizvode sve pocev od sivacih igala,delova za satove pa do aviona,tenkova i naoruzanja.Sve je to imala Jugoslavija prema kojoj je ceo svet gajio STRAHOPOSTOVANJE bez cega je nemoguca i bez cega ne postoji NEZAVISNOT.
Raspadom Jugoslavije nismo samo oslabljeni u sportu vec u svakom drugom smislu i postali smo kolonija mocnih drzava koje nam danas kao "investiraju" u drzavu a u stvari nam na taj nacin kontrolisu zaradu,razvoj i napredak.
Hvala.

hypatija

pre 2 godine

Zašto smarate sa pokojnom SFR Jugoslavijom ? Ta država je mrtva već trideset i kusur godina. Veštačka tvorevina koja je uspešno egzistirala u vreme hladnog rata svetskih velesila. Čim se taj rat završio i dobio pobednika , SFRJ se raspala u jednom od najkrvavijih i najbezumnijih građanskih ratova . RIP.
Sada je svako na svome i od pre neku godinu se broje raznorazna odličja .

vilsonovo

pre 2 godine

Dosta vise price o Jugoslaviji! To samo mi Srbi pricamo. Pravili su je nasi pradjedovi, djedovi.. a onda su ti isti Srbi bili svima ostalima krivi za sve. Svi oni su pomagali bombardovanje NATO-a, opanjakavali na po svetu i jos nas opanjakvaju, svi oni - Hrvati, Slovenci, muslimani /Bosnjaci kako se sada zovu/, Makednocni i Crnogorci prave svoje drzave na optuzivanju Srba za sve i svasta..A mi i dalje pricmo o Jugoslaviji, o tome kako bi bilo da je bilo. Oko nas svi se rugaju na ta gluposti. Bas me briga koliko bi Jugoslaviji imala medalja. Van Srbije navijao bih samo za Republiku Srpsku. I nikoga vise. Tacka.

veran se u grobu pravrće. šta živ je?

pre 2 godine

ajmo sad letovanje u hrvatskoj pa sutra bacanje srba sa rive a prekosutra slavljenje medalje kao oluje itd

Црвена звезда 1913

pre 2 godine

АМАН СЈАШИТЕ ЈУГОСИ!
Она хрватица о слављењу "Олује" а ви о још плачете за несрећом званом Брозославија!

Miloš Bgd

pre 2 godine

Gde bi bilo Dušanovo Carstvo po medaljama?
(serJovke, 28. jul 2021 20:20)

Nigdje,posto je "trajalo" od jedne do druge olimpijade.
(Hmh, 28. jul 2021 21:10)



Ne bi se reklo, to carstvo je trajalo 25 godina, 9 za vreme Dušana i još 16 za vreme njegovog sina Uroša V, raspalo se tek posle Uroševe smrti na manje teritorije, bolje bi ti bilo da nešto pročitan negoli da tu pametuješ kad očito da ne znaš.

Molijer

pre 2 godine

Naravno da će se pisati scenario "Šta bi bilo kad bi bilo" o Jugoslaviji. Ja koliko znam, današnja Srbija je bila i ostala bivša jugoslovenska republika, a ne neka tamo leva "ne znam koja" vukoj_bina o kojoj pojedinci pišu (Dušanovo carstvo, Rimsko carstvo, Austro-Ugarska, itd.). Nisam jugonostalgičar, niti komunjara, ali ta "tvorevina" je barem bila država sa velikim slovom D za razliku od ove farse u kojoj danas mi živimo. Boli me uvo za minuse koje ćete davati na ovom komentaru, od istine se NIKADA ne može pobeći!

Karakondžula

pre 2 godine

Kosovo* je ispred Srbije i Hrvatske, Makedonije i BiH, a i Crne Gore... Jedino se Slovenci još malo drže, bolje od Kosovara... toliko o trenutnom stanju... videćemo kako će biti narednih dana, al' za sada je ovako...

lovely jubbly

pre 2 godine

I ja kao hrvat znam ceznutljivo pogledat u daljinu kad se prica o jugi. A kako i ne bi jer ovo u ceg mi se pretvorila drzava nisam sanjao ni u najgoroj mori. Bio sam u ratu kao maloljetan s radoscu stavljao zivot na kocku za ideal zvan hrvatska. Moj ratni drug nikad nije uzeo zute banke od drzave a volio ju ko i ja. Prije 7 godina otisao zivit u irsku. Imao firmu koja je dobro poslovala zena mu doktorica sve ostavio i otisao. Cujem se s njim ima dvoje djece koja ne znaju ni rijec hrvatskog a on i ne zeli da znaju. Oni su svi sad irci. Prokleti prokleti balkan.

Wlado

pre 2 godine

Sta mi brojimo i racunamo...nije dosta sto se kitimo tudjim zlatom, to su medalje tih takmicara, ne nase. Sad se kitimo i medaljama takmicara iz drugih zemalja...hajmo da zivimo svoje uspehe.

miletrans

pre 2 godine

Pijani zlotvor, 28. jul 2021 23:22

Nisi pisao ni srpski ni engleski ni nemački (te jezike govorim, mada imam želju da naučim francuski) trebalo mi je malo vremena da prevedem šta si napisao. Malo me je zbunilo što sam ipak razumeo svaku reč. Dakle, ne da sam "skužio" smisao, nego bukvalno razumem reč po reč. Lingvistika je ipak malo više od "kaže mi prijatelj da su švedski i danski isto". Ako su isto, zašto Šveđani pišu o umlaut sa dve tačke, a Danci kao precrtano? Jeste slično, skoro isti glas, ali nije isto. Kod Srba i Hrvata toga nema. Istih, identičnih 30 slova latinice se koriste. Zašto moj kolega, Hrvat iz Subotice koji (po sopstvenim rečima) govori hrvatski govori čistom ekavicom (uz onaj karakterističan vojvođanski naglasak). Sa druge strane, upoznao sam Srbina iz Zagreba koji govori srpski kao pravi Purger. Kako to da je razlika između argentinskog i meksičkog mnogo veća pa opet nemaju problem da govore istim jezikom. Navedi mi jednu jedinu ozbiljnu slavističku katedru (van naših prostora) gde se srpski i hrvatski odvojeno predaju. Dakle, ne da postoji samo srpski bez hrvatskog ili samo hrvatski bez srpskog, nego odvojeni predmeti. Postoje kombinacije "BHS", "CBS", "južnoslovenski jezici", "srpski/hrvatski/bosanski", ali uvek kao jedan predmet. Može tebi i meni da se ne sviđa, ali to neće promeniti činjenicu da govorimo različitim dijalektima istog jezika. I ja bih voleo da su razlike malo veće, da ne smaramo jedni druge i da se okrenemo svako sebi.

Jugosloven

pre 2 godine

@Ajmo Jugonostalgičari - 3, 4 sad!
(sve je to normalno., 28. jul 2021 20:18)

Mi nismo Jugonostalgicari- mi smo Jugosloveni.
I trebalo bi da to znas i ponasas se prema nama sa vise postovanja jer smo u proseku daleko bolje obrazovani, vaspitani, znamo vise jezika, umemo da se sporazumevamo i pismeno i usmeno i takodje daleko nadmasujemo po broju zuba u vilici (ne racunam trule i klimave) sve nacionalisticki orijentirane neosvestene pripadnike juznoslovenskih naroda.

Gavrilo Princip

pre 2 godine

Oh, vi svi veliki pljuvači po Jugoslaviji videću vas za par godina kad vam veliki tata iz Vašingtona bude rekao, bićete jedna zemlja i zvaćete se Sjedinjena Jugoistočna Evropa...

Black Spectre

pre 2 godine

Mi nismo Jugonostalgicari- mi smo Jugosloveni.
I trebalo bi da to znas i ponasas se prema nama sa vise postovanja jer smo u proseku daleko bolje obrazovani, vaspitani, znamo vise jezika, umemo da se sporazumevamo i pismeno i usmeno i takodje daleko nadmasujemo po broju zuba u vilici (ne racunam trule i klimave) sve nacionalisticki orijentirane neosvestene pripadnike juznoslovenskih naroda.
(Jugosloven, 28. jul 2021 23:24)

Potpisujem, svaka čast na komentaru, ugostio bi te i u Zagrebu i na Krku gdje se prije naletiš. Svaka čast : )

kadinjaca ipak pala

pre 2 godine

Dosadni ste vise sa ovim jugonostalgicnim glupostima! Shvatite ljudi, Tito je umro, nema vise Juge (Bogu hvala)...zivot ide dalje!

beogradski

pre 2 godine

Gde bi bilo Dušanovo Carstvo po medaljama?
(serJovke, 28. jul 2021 20:20)

Nigdje,posto je "trajalo" od jedne do druge olimpijade.
(Hmh, 28. jul 2021 21:10)

Koliko je trajalo hrvatsko carstvo?

Морем плови једна мала барка

pre 2 godine

Нас Србе је пуно та Југославија коштала, свима је она уз помоћ ћопе више дала.Нема тих више тих медаља, само Србија монархија - хоћемо краља???

@$#ala vas jugoslavija

pre 2 godine

Gde bi bila Srbija po broju medalja da Karadjordjevic nije 1918. pravio propalu Jugoslaviju umesto da cuva i jaca Srbiju.

Hrundi Bakshi

pre 2 godine

Mi nismo Jugonostalgicari- mi smo Jugosloveni.
I trebalo bi da to znas i ponasas se prema nama sa vise postovanja jer smo u proseku daleko bolje obrazovani, vaspitani, znamo vise jezika, umemo da se sporazumevamo i pismeno i usmeno i takodje daleko nadmasujemo po broju zuba u vilici (ne racunam trule i klimave) sve nacionalisticki orijentirane neosvestene pripadnike juznoslovenskih naroda.
(Jugosloven, 28. jul 2021 23:24)


Potpusujem svaku reč.
Nisu ovi klinci svesni koliko su indisponirani i osakaćeni sa vise aspekata.
Ne mogu da znaju sta znaci ziveti u pravoj drzavi, a ne u nevoljno organizovanoj grupaciji.
Neka ovde razapnu, samo cu ukratko sve da sumiram, ja sad kad kad cujem "Hej, Sloveni", najezim se i osetim "nesto".
Kad cujem "Bože pravde", osetim se kao da kukam nad sudbinom, trazim pomoc, zapomazem.

Miks

pre 2 godine

Interesuje me samo Srbija. Kakva Juga, ziveo sam u njoj do 2006 ( u nju racunam i Srb. I CG) punih 36 godina. Odsluzio JNA, bio u ratu 91 i u rezervi 99. Dosta brate sa Jug. Onog Kralja Unesrecitelja Aleksandra treba proglasiti za najvece zlo Srba. Samo Srbija

bane

pre 2 godine

Vi se peglajte, a ja sam ponosan na ceo region. Ako niste znali, na OI u Riju, Hrvatska je imala najviše medalja po glavi stanovnika, a Srbija je zbog kolektivnih sportova imala najviše procentualno medalja na grudima u odnosu na broj sportista koji su otišli na igre. Drugim rečima, 54% sportista koji su otišli u Rijo, vratilo se sa odličjem, čemu su naravno doprineli vaterpolo, košarka i odbojka, muška i ženska.
Do sada region bivše SFRJ praktično vodi po broju medalja u odnosu na broj stanovnika.

Psi hi jatar

pre 2 godine

Da je Milošević i njegovi “vjerni” glasači i kriminalne njegove sluge koje su još uvek na vlasti, mogli smo svi zajedno da normalno živimo ali bilo je Srbija do Tokija.

sve je to normalno.

pre 2 godine

Ja sam Srbin poreklom (nešto malo starijem od komunista) iz Like i Slavonije. Najveće zlo za Srbe su jedan ultra pokvareni zaječarac i jedan nadobudni kosmololita koji je brata proglasio ludim. I onda dođe onaj hohštapler Boz kao šlag na tortu. Jugoslavija je bila tamnica za Srbe. I o jugonostalgiji samo mi Srbi seremo. Samo da vas podsetim jedne banalnosti. Slovenci u SFRJ nisu hteli da progovore srpsko-hrvatski po cenu života. Danas cvrkuću na srpskom kada dođu u Srbiju. Hrvojad neću da pominjem. I jedne i druge je trebalo ostaviti da čiste konjska govna, a nama kako bude.

miletrans

pre 2 godine

Pijani zlotvor, 28. jul 2021 22:10

Slažem se sa tobom po pitanju "jugoslavije". Imam samo jedno pitanje, kojim si jezikom napisao komentar? Ja svoj pišem na srpskom, biće da jezici ipak nisu toliko različiti. Može to da se tebi i meni sviđa ili ne, ali lingvistika je jasna.

Naravno, ova jugonanija je prevršila svaku meru. Voleo bih da vidim procenu za Kraljevstvo Dveju Sicilija ili Sveto Rimsko Carstvo.

Šćepan Vukčić Kosača erceg Svetoga Save

pre 2 godine

(Pijani zlotvor, 29. jul 2021 00:36)



Ti te tekstove navodnog hrvatskog jezika iz 16. veka ne bi razumeo zato što je to mrtav jezik, ako je uopšte i postojao, a nije!

Baš ko što nikada nisu postojali hrvatski kraljevi o kojima ne postoji nijedan materijalni dokaz, nije postojao ni taj navodni hrvatski jezik.

Svi mi koji se danas razumemo godorimo srpskim jezikom Vuka Karadžića, on nam je napisao gramatiku to jest pravopis, pismo i sve drugo što uz to ide, tom prilikom za osnovu je uzeo srednjevekovni srpski narodni jezik iz Hercegovine, Hercegovina Svetog Save dedovina.

Lakic

pre 2 godine

Srbija je tu izmadju 2 i3 mesta... Hrvati dominiraju i uzece 5 do 7 zlata sto ni stara ju nije uspevala. Mi smo tu u rangu Slovenije. Maljkovic za hrv medije rece kako Srbija dominira zahvaljuju i precednika, kako dominira videcemo na kraju kada budemo daleko iza Hrvatske. Imamo naj vise sportista 30 vise od Hrvata al ne moze o ni da im pridjemo, 10 godina su ispred nas...

dude

pre 2 godine

Zašto smarate sa pokojnom SFR Jugoslavijom ? Ta država je mrtva već trideset i kusur godina. Veštačka tvorevina koja je uspešno egzistirala u vreme hladnog rata svetskih velesila. Čim se taj rat završio i dobio pobednika , SFRJ se raspala u jednom od najkrvavijih i najbezumnijih građanskih ratova . RIP.
Sada je svako na svome i od pre neku godinu se broje raznorazna odličja .
(hypatija, 28. jul 2021 21:37)

navedi jednu zemlju/državu koja nije “veštačka tvorevina”. kreni od nule…naravno ne biblijske.

purger

pre 2 godine

pa Novak Đoković sa svim svojim porijeklom , ponašanjem i na kraju krajeva svojim priznanjem je Jugoslaven...zna on dobro koliko mu je cijela ex yu pomogla a naročito Nikola Pilić, majka , i jedan od sadašnjih trenera...malo malo trči na more u državu prije nabrojenih

Pijani zlotvor

pre 2 godine

Koliko bi imala kalmarska unija?
Zasto se o tome nikad ne pise?
Srbi to bas ne kuze, ali kad te netko stavlja u neku grupu to znaci manjak postovanja i visak stereotipa. I zato ce hrvati uvijek i bez izmimke pljunuti na balkan, a srbi ce potpuno nesvjesni jos aplaudirati i onog koji trazi postovanje prozvati kompleksasem itd. Pa nismo mi neko africko pleme- imamo ime, imamo zemlju- pokazi postovanje. Imamo pravo na posebnost. Kao i svi drugi.
Ista stvar i s jezikom.
Srbi nemaju dovoljan iq, izgleda, da shvate da je 'srpskohrvatski' ponizavanje jer NITKO ne prica o 'svedsko-danskom', 'cehoslovackom' ili 'litavsko-latvijskom'. Inzistiranje na 'istom jeziku' i 'pripadnosti zajednickoj grupi' cini te plemenom, a ne modernom nacijom.
Ne, nisam ja nikakav 'juzni slaven' i 'balkanac' koji ima sa xy osobama 'zajednicki jezik'. Ja sam hrvat, to je moj jedini stvarni identitet. Zasto srbi apsolutno suludo inzistiraju na tome da ih se promatra kao neku nedefiniranu masu a onda jos u istu smjesu guraju sve okolne narode- pa ne kuzim ljudi moji.
Kuzim panslavizam i jugoslavenstvo, oboje je nastalo u hrvatskoj (juraj krizanic, ilirci) i to je bio, u to vrijeme, moderan i logican odgovor na politicke neprilike u kojima se nasao hrvatski narod.
Ali danas, 2021, pricati o tome- nakon tolikih neuspjelih eksperimenata- pa to moze samo lud covjek.

DaSa

pre 2 godine

Oooo Boze, opet ex yu tekstovi za privlacenje klikova.... a kada se zavrsi olimpijada mogao bi opet neki tekst o Biserki Petrovic za paljenje sirokih narodnih masa i kliktanja po tekstu.

sve je to normalno.

pre 2 godine

CG ce uzeti medalju u vaterpolu, i to mozda zlatnu.
Da nijesu odradili razne budalastine u zenskom rukometu i promijenili trenera i podmladili ekipu pred OI, i tu bi bila medalja. A svakako da je jedna drzava tj Yu, CG reprezentacija bi cinila 80 odsto tima. Dalje Vukovicka u skoku uvis moze do medalje. Od nas dosta, ako bude.
(delboj, 29. jul 2021 00:07)

Skroman. Kao i svaki crnogorac.

Notes br.1

pre 2 godine

Zašto u srpske medalje nije uračunato i ta dva zlata sa Kosova? Koji smo onda na listi?
(Pera, 29. jul 2021 01:14)

Zato što nas niko ne pita, jer smo oduvek bili zadnja rupa na svirali.

Bane

pre 2 godine

Vidim, hipersrbi u transu od naslova. Naravno da je Jugoslavija jedina smislena državna celina ovog prostora. Ali kada svako pleme crta granicu, onda treba odzumirati google mape, i videti kolicki smo svi zajedno. Naravno da smo isti, i naravno da smo bliski narodi, i normalno je da se razmišlja o zajedništvu u nekom obliku, u nekoj budućnosti.

Danijela Butkovic

pre 2 godine

Najbolji komentar je bio od jednog čovjeka u hrvatskom dokumentarcu o Titu . Rekao je mrzio sam ga vidjeti na TV-u ,a sada sam mu dosao reci oprosti bio si velik i dobro smo zivjeli. Poserem se na Hrvatsku. Njegova izjava je i misljenje vecine naroda ex Yu. Nitko nije dobio nista. A mogli smo imati sve,niti bi nama trebala ijedna zajednica.

Bojan

pre 2 godine

Zašto ovaj članak uopšte postoji? Ljudi imaju konekciju sa internetom i ako im ikada bude na mislima pitanje "Koliko medalja bi imala Jugoslavija da još postoji?" mogu samo kucati i sami izračunati. Niko neće dobiti nostaligju na bivšu državu ako vide kakvi bismo prošli na rangu, pored država koje imaju stotine više učesnika.

Pijani zlotvor

pre 2 godine

samo sto su ti pisci iz 16.st pisali latinskim
(samo kazem, 28. jul 2021 23:39)

Besmislica. Imas primjer judite od marka marulica koji odmah u glavu lijepo objasnjava da je to napisano na hrvatskom. Isto tako i prvi hrvatski roman 'planine', sam pisac govori da pise na hrvatskom a radnja romana zapravo se bavi hrvatskom uslijed vojnopoliticke kataklizme nakon mohaca. Turke pisac predstavlja kao vukove.
Ali eto, vi srbi ste eksperti do te mjere da me jedan srbin jednom pitao 'sta vi imate s marulicem', sto je rang 'sta srbi imaju s vukom'... vi imate neku svoju paralelnu dimenziju u kojoj hrvati ne postoje.
Naravno, u hr i dubrovackoj republici sluzbeni jezik bio je latinski, ne vidim sto je tu cudno. Latinski onda bio je vise nego engleski danas. Danas svaki kmet koji radi za 200e moze znati engleski, no onda znati latinski bio je 'statusni simbol' i znak raspoznavanja viseg staleza, dakle plemstva i svecenstva.
Recimo, u rusiji je taj status imao francuski: rat i mir originalno je dvojezican, od publike koja je to citala ocekivalo se da zna francuski jednako kao i ruski. Kao da pijes vodku.

sve je to normalno.

pre 2 godine

Besmislica. Imas primjer judite od marka marulica koji odmah u glavu lijepo objasnjava da je to napisano na hrvatskom. Isto tako i prvi hrvatski roman 'planine', sam pisac govori da pise na hrvatskom a radnja romana zapravo se bavi hrvatskom uslijed vojnopoliticke kataklizme nakon mohaca. Turke pisac predstavlja kao vukove.
Ali eto, vi srbi ste eksperti do te mjere da me jedan srbin jednom pitao 'sta vi imate s marulicem', sto je rang 'sta srbi imaju s vukom'... vi imate neku svoju paralelnu dimenziju u kojoj hrvati ne postoje.
Naravno, u hr i dubrovackoj republici sluzbeni jezik bio je latinski, ne vidim sto je tu cudno. Latinski onda bio je vise nego engleski danas. Danas svaki kmet koji radi za 200e moze znati engleski, no onda znati latinski bio je 'statusni simbol' i znak raspoznavanja viseg staleza, dakle plemstva i svecenstva.
Recimo, u rusiji je taj status imao francuski: rat i mir originalno je dvojezican, od publike koja je to citala ocekivalo se da zna francuski jednako kao i ruski. Kao da pijes vodku.
(Pijani zlotvor, 29. jul 2021 00:36)

Jbt, sereš ko foka.

Beoman

pre 2 godine

@Zašto smarate sa pokojnom SFR Jugoslavijom ? Ta država je mrtva već trideset i kusur godina. Veštačka tvorevina koja je uspešno egzistirala u vreme hladnog rata svetskih velesila. Čim se taj rat završio i dobio pobednika , SFRJ se raspala u jednom od najkrvavijih i najbezumnijih građanskih ratova . RIP.
Sada je svako na svome i od pre neku godinu se broje raznorazna odličja .
(hypatija, 28. jul 2021 21:37)
da je jugoslavija jos bi bili losiji jer slovenci bi ulagali samo na skijanje a skosova neb bilo medalje. mozda bi neku scepili jos u boksu i sportovima sloptom dok djokovoic nikad nebi bi teniser. sportska infrastruktura je bila nakaradna. tenkvado i karate bi bili losi kao tad jer bi jugosloveni rekli da je to azijatisk mali sport i neznacajan.

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 2 godine

Колико медаља има Европска унија која постоји за разлику од Југославије? Чему овај чланак, чему више та прича? У ситуацији у којој она девојка која је за Хрватску освојила злато у теквондоу и која је овде побрала симпатије свих кад је објавила стару слику из Миличиног стана са Миличином медаљом изјави да жели да споји свој дочек са Олујом, јер је за њу Олуја посебан догађај? То не објављујете, већ остављате да прича остане на "нормалној
симпатичној" младој девојци која се дружи са Милицом, а овамо опет пројектујете виртуалну Југославију. Да ли сте ви свесни колико је штетно и опасно повлађивати болести званој југоносталгија?
(my way, 28. jul 2021 20:32) Gorane iz Loznice, smaraš.

Pijani zlotvor

pre 2 godine

miletrans, 28. jul 2021 22:42)

Ako je lingvistika 'jasna' zasto onda ne postoji svedsko-danski jezik?
Evo, znam jednog muslimana koji zivi u danskoj, njegova sestra zivi u svedskoj. Tvrdi mi da je razlika izmedju ta 2 jezika ista kao hr-srpski. Evo ti i dodatni dokaz, imas super seriju 'most' gdje se les pronalazi tocno na granici svedske i danske na mostu. Sve se potpuno kuze danski i svedski policajci. Znaci, zasto onda danci imaju pravo na poseban jezik, a hrvati i srbi ne? Pa i vi ste tu u istom mulju kao vi, pa valjda vam je bitna afirmacija samo vaseg jezika, zasto bi se nas jezik spominjao u kontekstu, stajaznam, beograda i milosa crnjanskog? Nema smisla.
Uzmi hrvatske knjizevnike iz 16 stoljeca kad je sve pocelo, nitko od njih taj jezik ne zove hr-srp. Nitko. Samo ga zovu hrvatskim.
Taj nas dvoimeni jezik je umjetni konstrukt i posljedica politickog dogovora u cilju pravljenja jedne drzave. Posto te drzave vise nema, kojeg smisla ima da ostane ime koje nikad ranije nije postojalo?
Zasto bih ja otvorio wiki na eng o nekom hrvatskom piscu ili znanstveniku a da u opisu stoji ne samo serbo-croatian nego jos i 'serbian cyrillic' a ta osoba se, npr, nije znala ni potpisati na cirilici, koju hrvati nit znaju nit koriste. Pa to je besmislica i vid rasizma.
Ajmo to reci ovako- hrvatski i srpski su jako jako jako slicni. Recimo kao blizanci. Ali ni dva blizanca nisu jedna nego 2 osobe, zar ne? Svakog od njih dvojice nazvat ces njegovim posebnim imenom.

toliko o tebi

pre 2 godine

@da se ne lazemo purger vidi ovako te floskule koje ste vi sebi umislili su vec ponistene od samog Srdjana e sad zapitaj samog sebe dokle ce vas prati kompleksi da je jedan Srbin po poreklu br 1 u svetu

Vlax

pre 2 godine

Ovakvi tekstovi idu samo kada smo u deficitu za drugima. Ja sam rodjen u jugi i vrvt bi bilo kul da je i dalje juga, al ono ta zemlja ne postoji vec 30 godina…

Molijer

pre 2 godine

Kretenu neopevani, Srbija je žrtvovala DRŽAVU (a i Crna Gora isto tako) da spase austrougarska i osmanlijska g....
(sve je to normalno., 28. jul 2021 23:52)

Kakvi smo mi Srbi, i ta država koja je žrtvovana ne bi dugo opstala.

kimi

pre 2 godine

eh koliko bi imala cehoslovacka, a koliko sssr, indijanci....propalo, nema vise. kamo srece da se nikada nije ulazilo u to. koliko bi vise glava bilo zivo danas...cuj koliko medalja...ma koga briga za medaljama ljudi, dobri ljudi i mnogi sportisti su stradali u stvaranju i raspadanju. koliko vise ljudi bi imala srbija i koliko vise medalja bi imala ta srbija

malo prouci prije lupanja

pre 2 godine

da se ne lazemo pa ustvari lazes samog sebe, covek je Srbin po poreklu i to mu niko ne moze da uzme e sad to sto vi imate propuh u glavi i morate mu izmisljati lazna porekla vas problem uostlaom nije prvi put da kradete

sve je to normalno.

pre 2 godine

Hrvati, ja sve što kažete razumem, sve što pišete čitam s razumevanjem, pritom je moj maternji jezik srpski. Vi sad ovo čitate s razumevanjem, a srpski vam nije maternji jezik. Koji god to jezik bio koji i mi i vi u potpunosti razumemo, pride narodi iz BiH i CG - moćan je, jer se jezik na silu ne da nerazumeti.
(Fusnota, 28. jul 2021 23:20)

Ne znam kako bi se zvao taj Frankenštajnov proizvod, ali znam da je ogavna njihova jedina zemlja na planeti u kojoj 99,9% stanovništva ne zna službeni jezik ili ti novohrvaštinu.

sve je to normalno.

pre 2 godine

Najbolji komentar je bio od jednog čovjeka u hrvatskom dokumentarcu o Titu . Rekao je mrzio sam ga vidjeti na TV-u ,a sada sam mu dosao reci oprosti bio si velik i dobro smo zivjeli. Poserem se na Hrvatsku. Njegova izjava je i misljenje vecine naroda ex Yu. Nitko nije dobio nista. A mogli smo imati sve,niti bi nama trebala ijedna zajednica.
(Danijela Butkovic, 28. jul 2021 22:29)

Kamo te lepe sreće da srpske oči nikad ne videše Broza, đubre od đubreta ... Došao je 1941. u Beograd i rekao (a komunjarske arive zapisale i sačuvale): "Odoh u Srbiju da dižem ustanak, u Hrvatskoj ga nema". I onda opet Srbi u hrvatskoj digoše ustanak.

markoni

pre 2 godine

jugoslavija ne postoji, ako će mo trošiti vreme na ovo onda možemo da se pitamo koliko bi medalja imalo rimsko carstvo da je opstalo ili vizantija?

pitaj Srdjana sto je

pre 2 godine

@da se ne lazemo ustvari vi sami sebe lazet niko u Srbiji Novaka ne bi tako zvao posto za razliku od vas mi jako dobro znamo da je on Srbin po poreklu, takodje jako dobro znamo da je vama trn u oku, zato i olaksavate sebi tim izmisljotinama

Miro Split

pre 2 godine

@Kosovo* je ispred Srbije i Hrvatske, Makedonije i BiH, a i Crne Gore... Jedino se Slovenci još malo drže, bolje od Kosovara... toliko o trenutnom stanju... videćemo kako će biti narednih dana, al' za sada je ovako...
(Karakondžula, 28. jul 2021 21:01)
da se vojvodina odvoji bili bi lalasi bolji od srbije, hrvatske i bih zajedno. al sta ces kad lale rastu na haramiskoj nepravdi.

jumko,lol,purger i ostali

pre 2 godine

@purger Novak je samo kosmopolit i pristojan ali po poreklu Srbin, sto se vas tice vi ga svojatate samo kad vam treba iako nema nista s vama a kad ne treba onda ga pljujete na maksimum, pisete grafite protiv njega i naravno visite ovde i jedva cekate da izgubi

da se ne lazemo

pre 2 godine

@purger najvise mu je pomogao otac Srbin i trener Vajda kao i Jelena Gencic ali ti sigurno nisi ni cuo za nju
(okani se komentarisanja,

Vidi ovako. Njegov otac je Srbin zato sto je Novak sampion a da je Novak anonimus vi bi pricali "Ma znam mu ja oca bre. Balvan crnogorski..."
A iskreno, onakve sirovine se samo u CG radjaju.

sve je to normalno.

pre 2 godine

Naravno da će se pisati scenario "Šta bi bilo kad bi bilo" o Jugoslaviji. Ja koliko znam, današnja Srbija je bila i ostala bivša jugoslovenska republika, a ne neka tamo leva "ne znam koja" vukoj_bina o kojoj pojedinci pišu (Dušanovo carstvo, Rimsko carstvo, Austro-Ugarska, itd.). Nisam jugonostalgičar, niti komunjara, ali ta "tvorevina" je barem bila država sa velikim slovom D za razliku od ove farse u kojoj danas mi živimo. Boli me uvo za minuse koje ćete davati na ovom komentaru, od istine se NIKADA ne može pobeći!
(Molijer, 28. jul 2021 23:43)

Kretenu neopevani, Srbija je žrtvovala DRŽAVU (a i Crna Gora isto tako) da spase austrougarska i osmanlijska g....

Fusnota

pre 2 godine

Hrvati, ja sve što kažete razumem, sve što pišete čitam s razumevanjem, pritom je moj maternji jezik srpski. Vi sad ovo čitate s razumevanjem, a srpski vam nije maternji jezik. Koji god to jezik bio koji i mi i vi u potpunosti razumemo, pride narodi iz BiH i CG - moćan je, jer se jezik na silu ne da nerazumeti.

prava istina znam da boli

pre 2 godine

@da se ne lazemo vidi ovako takve lazi samo vi u Hr sebi tepate jer vam smeta uspjesan Srbin, njegov otac je poreklom s Kosova, kao sto i sam kaze kao i njegov rodoslov nema nikakve veze s CG, osim toga i u CG danas zivi 30 odsto Srba, e sad opet to je vas problem i kompleksi, a sto se tice Srba mi jako dobro znamo tko ste i sto ste

srpsko hrvatski je termin koji se jos uvek koristi unekim zemljama

pre 2 godine

@pijani zlotvor ma super sve pet skuzili smo ne zelis nista imati s Srbijom, sve je drugacije, samo sam sebi skaces u usta posto visis po cele dane na srpskom sajtu gde se pise srpski pa vidimo da sve razumes, sta ne skoknes do slovenskog sajta malo

da se ne lazemo

pre 2 godine

@da se ne lazemo hahaha koja nebuloza, cuj Srbin s Kosova, treca generacija pre toga Hercegovina znam da vi u Hrvatskoj imate jaaaku potrebu da si tepate da on nije Srbin ali prava istina je da ni Zagari nisu hrvati a da je Dijana pravoslavka, kad je to bilo zadnji put u Hr ah da 1942.

ozbiljan problem

pre 2 godine

@da se ne lazemo pre bi bilo " ne znam mu oca, balvan srpski s Kosova" ali ok razumemo mi, vama su svi uspesni Srbi crnogroci,premda su i oni Srbi

Redster

pre 2 godine

@vi imate neku svoju paralelnu dimenziju u kojoj hrvati ne postoje..
(Pijani zlotvor, 29. jul 2021 00:36)
Pa postoje čoveče vidiš da imaju državu samo sto su oni Srbi katolici, razumijes.

joks

pre 2 godine

Mate Rimac se pre neki dan vencao
i na slavlju mu je Sejo iz Zabranjenog
pusenja pozeleo "još puno automobila
koji će se zvati po vetrovima".

Mate je na to preuzeo mikrofon i odgovorio mu:
"Ma je**s aute, zamisli sile da se svi narodi
koji žive ovde vole."

Tako da...
(Cole, 28. jul 2021 20:20)
E bas je to Seji reko! Taj mrzi sve redom

kriza identitea

pre 2 godine

@purger da i ? Posjecuje stranu drzavu ali ne zaboravlja svoje srpske korene, e sad sto vi stalno morate da od najveceg sportiste pravite nesto sto nije je vas problemi bome je vas veliki problem

Egggy

pre 2 godine

Evo, vi sto pitate za Austro-Ugarsku znac Austrija, Madjarska, Ceska, Slovacka, ajde i Poljska i Rumunija pride( znaci bez juzno-slovenskih naroda) imaju 4 zlatne meddalje - ukupno valjda 14. E pa vidite ko je uspesniji....

Molijer

pre 2 godine

@Molijer znaci za tebe su Dusanovo carstvo, Rimsko carstvo i Austro Ugarsko carstvo vuko.ebine hahahhaa
(haha, 28. jul 2021 23:57)

Za mene? Ne! Za ostale što se sprdaju? Mora da su.

da se skines s kamenjar.hr i prosiris vidike

pre 2 godine

@pijani zlotvor za tebe bio bilo dobro da pocnes malo da citas eng wikipediju (iako ni to nije preporucljivo) ali s obzirom na tvoje interpretacije to bi bio ogroman korak napred

Bili piton

pre 2 godine

Nigdje,posto je "trajalo" od jedne do druge olimpijade.
(Hmh, 28. jul 2021 21:10)

Trajalo je duplo više nego vreme od kad te majka rava ispilila pa do danas. **rvini sinovi.

delboj

pre 2 godine

CG ce uzeti medalju u vaterpolu, i to mozda zlatnu.
Da nijesu odradili razne budalastine u zenskom rukometu i promijenili trenera i podmladili ekipu pred OI, i tu bi bila medalja. A svakako da je jedna drzava tj Yu, CG reprezentacija bi cinila 80 odsto tima. Dalje Vukovicka u skoku uvis moze do medalje. Od nas dosta, ako bude.

my way

pre 2 godine

Колико медаља има Европска унија која постоји за разлику од Југославије? Чему овај чланак, чему више та прича? У ситуацији у којој она девојка која је за Хрватску освојила злато у теквондоу и која је овде побрала симпатије свих кад је објавила стару слику из Миличиног стана са Миличином медаљом изјави да жели да споји свој дочек са Олујом, јер је за њу Олуја посебан догађај? То не објављујете, већ остављате да прича остане на "нормалној
симпатичној" младој девојци која се дружи са Милицом, а овамо опет пројектујете виртуалну Југославију. Да ли сте ви свесни колико је штетно и опасно повлађивати болести званој југоносталгија?

panter pudlica

pre 2 godine

Ako nemate o čemu da pišete, bolje onda nemojte ni o čemu.
Dosta više o nekoj bivšoj državi, od koje je srpski narod imao samo grozote.

purger

pre 2 godine

pa Novak Đoković sa svim svojim porijeklom , ponašanjem i na kraju krajeva svojim priznanjem je Jugoslaven...zna on dobro koliko mu je cijela ex yu pomogla a naročito Nikola Pilić, majka , i jedan od sadašnjih trenera...malo malo trči na more u državu prije nabrojenih

Pijani zlotvor

pre 2 godine

Koliko bi imala kalmarska unija?
Zasto se o tome nikad ne pise?
Srbi to bas ne kuze, ali kad te netko stavlja u neku grupu to znaci manjak postovanja i visak stereotipa. I zato ce hrvati uvijek i bez izmimke pljunuti na balkan, a srbi ce potpuno nesvjesni jos aplaudirati i onog koji trazi postovanje prozvati kompleksasem itd. Pa nismo mi neko africko pleme- imamo ime, imamo zemlju- pokazi postovanje. Imamo pravo na posebnost. Kao i svi drugi.
Ista stvar i s jezikom.
Srbi nemaju dovoljan iq, izgleda, da shvate da je 'srpskohrvatski' ponizavanje jer NITKO ne prica o 'svedsko-danskom', 'cehoslovackom' ili 'litavsko-latvijskom'. Inzistiranje na 'istom jeziku' i 'pripadnosti zajednickoj grupi' cini te plemenom, a ne modernom nacijom.
Ne, nisam ja nikakav 'juzni slaven' i 'balkanac' koji ima sa xy osobama 'zajednicki jezik'. Ja sam hrvat, to je moj jedini stvarni identitet. Zasto srbi apsolutno suludo inzistiraju na tome da ih se promatra kao neku nedefiniranu masu a onda jos u istu smjesu guraju sve okolne narode- pa ne kuzim ljudi moji.
Kuzim panslavizam i jugoslavenstvo, oboje je nastalo u hrvatskoj (juraj krizanic, ilirci) i to je bio, u to vrijeme, moderan i logican odgovor na politicke neprilike u kojima se nasao hrvatski narod.
Ali danas, 2021, pricati o tome- nakon tolikih neuspjelih eksperimenata- pa to moze samo lud covjek.

Cole

pre 2 godine

Mate Rimac se pre neki dan vencao
i na slavlju mu je Sejo iz Zabranjenog
pusenja pozeleo "još puno automobila
koji će se zvati po vetrovima".

Mate je na to preuzeo mikrofon i odgovorio mu:
"Ma je**s aute, zamisli sile da se svi narodi
koji žive ovde vole."

Tako da...

RCZ

pre 2 godine

Ajde kad vec fantaziramo da zbrojimo koliko bi medalja imale drzave sa prostora austro - ugarske monarhije .....ili koliko bi medalja imalo otomansko carstvo ili engleska sa svim kolonijama. Koga briga za Yugoslaviju. Samo mi srbi imamo neku nostalgiju za tom propasti . Kroz istoriju je propalo , sve sto je padu bilo sklono. A dve Yugoslavije su propale . Sta reci vise.

Šćepan Vukčić Kosača erceg Svetoga Save

pre 2 godine

(Pijani zlotvor, 29. jul 2021 00:36)



Ti te tekstove navodnog hrvatskog jezika iz 16. veka ne bi razumeo zato što je to mrtav jezik, ako je uopšte i postojao, a nije!

Baš ko što nikada nisu postojali hrvatski kraljevi o kojima ne postoji nijedan materijalni dokaz, nije postojao ni taj navodni hrvatski jezik.

Svi mi koji se danas razumemo godorimo srpskim jezikom Vuka Karadžića, on nam je napisao gramatiku to jest pravopis, pismo i sve drugo što uz to ide, tom prilikom za osnovu je uzeo srednjevekovni srpski narodni jezik iz Hercegovine, Hercegovina Svetog Save dedovina.

Psi hi jatar

pre 2 godine

Da je Milošević i njegovi “vjerni” glasači i kriminalne njegove sluge koje su još uvek na vlasti, mogli smo svi zajedno da normalno živimo ali bilo je Srbija do Tokija.

vilsonovo

pre 2 godine

Dosta vise price o Jugoslaviji! To samo mi Srbi pricamo. Pravili su je nasi pradjedovi, djedovi.. a onda su ti isti Srbi bili svima ostalima krivi za sve. Svi oni su pomagali bombardovanje NATO-a, opanjakavali na po svetu i jos nas opanjakvaju, svi oni - Hrvati, Slovenci, muslimani /Bosnjaci kako se sada zovu/, Makednocni i Crnogorci prave svoje drzave na optuzivanju Srba za sve i svasta..A mi i dalje pricmo o Jugoslaviji, o tome kako bi bilo da je bilo. Oko nas svi se rugaju na ta gluposti. Bas me briga koliko bi Jugoslaviji imala medalja. Van Srbije navijao bih samo za Republiku Srpsku. I nikoga vise. Tacka.

veran se u grobu pravrće. šta živ je?

pre 2 godine

ajmo sad letovanje u hrvatskoj pa sutra bacanje srba sa rive a prekosutra slavljenje medalje kao oluje itd

sve je to normalno.

pre 2 godine

Ja sam Srbin poreklom (nešto malo starijem od komunista) iz Like i Slavonije. Najveće zlo za Srbe su jedan ultra pokvareni zaječarac i jedan nadobudni kosmololita koji je brata proglasio ludim. I onda dođe onaj hohštapler Boz kao šlag na tortu. Jugoslavija je bila tamnica za Srbe. I o jugonostalgiji samo mi Srbi seremo. Samo da vas podsetim jedne banalnosti. Slovenci u SFRJ nisu hteli da progovore srpsko-hrvatski po cenu života. Danas cvrkuću na srpskom kada dođu u Srbiju. Hrvojad neću da pominjem. I jedne i druge je trebalo ostaviti da čiste konjska govna, a nama kako bude.

Karakondžula

pre 2 godine

Kosovo* je ispred Srbije i Hrvatske, Makedonije i BiH, a i Crne Gore... Jedino se Slovenci još malo drže, bolje od Kosovara... toliko o trenutnom stanju... videćemo kako će biti narednih dana, al' za sada je ovako...

hypatija

pre 2 godine

Zašto smarate sa pokojnom SFR Jugoslavijom ? Ta država je mrtva već trideset i kusur godina. Veštačka tvorevina koja je uspešno egzistirala u vreme hladnog rata svetskih velesila. Čim se taj rat završio i dobio pobednika , SFRJ se raspala u jednom od najkrvavijih i najbezumnijih građanskih ratova . RIP.
Sada je svako na svome i od pre neku godinu se broje raznorazna odličja .

Црвена звезда 1913

pre 2 godine

АМАН СЈАШИТЕ ЈУГОСИ!
Она хрватица о слављењу "Олује" а ви о још плачете за несрећом званом Брозославија!

Bane

pre 2 godine

Vidim, hipersrbi u transu od naslova. Naravno da je Jugoslavija jedina smislena državna celina ovog prostora. Ali kada svako pleme crta granicu, onda treba odzumirati google mape, i videti kolicki smo svi zajedno. Naravno da smo isti, i naravno da smo bliski narodi, i normalno je da se razmišlja o zajedništvu u nekom obliku, u nekoj budućnosti.

Lakic

pre 2 godine

Srbija je tu izmadju 2 i3 mesta... Hrvati dominiraju i uzece 5 do 7 zlata sto ni stara ju nije uspevala. Mi smo tu u rangu Slovenije. Maljkovic za hrv medije rece kako Srbija dominira zahvaljuju i precednika, kako dominira videcemo na kraju kada budemo daleko iza Hrvatske. Imamo naj vise sportista 30 vise od Hrvata al ne moze o ni da im pridjemo, 10 godina su ispred nas...

Rade

pre 2 godine

Zeleo bih da pozdravim sve koji ce procitati sledece:
Mislim da bi Jugoslavija bila na PRVOM MESTU po broju medalja.
Mislim da je Jugoslavija planski razbijena spolja.
Moje misljenje takodje je da smo svi MNOGO IZGUBILI raspadom te nekad zajednicke drzave.
Predlazem ponovno povezivanje u vidu federacije ili konfederacije.
Sve zemlje u svetu raspadom su oslabljene.Postale su zavisne jer da jer samo VELIKI KOLEKTIV moze biti jak i mocan a to pokazuje i Amerika koja se sastoji od cak 50 drzava kao i sve jaca i dominantnija Nemacka koja je sve cinila samo da se ujedini sa Istocnom Nemackom a danas se sastoji od cak 16 republika koje jedna drugu postuju i danas proizvode sve pocev od sivacih igala,delova za satove pa do aviona,tenkova i naoruzanja.Sve je to imala Jugoslavija prema kojoj je ceo svet gajio STRAHOPOSTOVANJE bez cega je nemoguca i bez cega ne postoji NEZAVISNOT.
Raspadom Jugoslavije nismo samo oslabljeni u sportu vec u svakom drugom smislu i postali smo kolonija mocnih drzava koje nam danas kao "investiraju" u drzavu a u stvari nam na taj nacin kontrolisu zaradu,razvoj i napredak.
Hvala.

kadinjaca ipak pala

pre 2 godine

Dosadni ste vise sa ovim jugonostalgicnim glupostima! Shvatite ljudi, Tito je umro, nema vise Juge (Bogu hvala)...zivot ide dalje!

Jugosloven

pre 2 godine

@Ajmo Jugonostalgičari - 3, 4 sad!
(sve je to normalno., 28. jul 2021 20:18)

Mi nismo Jugonostalgicari- mi smo Jugosloveni.
I trebalo bi da to znas i ponasas se prema nama sa vise postovanja jer smo u proseku daleko bolje obrazovani, vaspitani, znamo vise jezika, umemo da se sporazumevamo i pismeno i usmeno i takodje daleko nadmasujemo po broju zuba u vilici (ne racunam trule i klimave) sve nacionalisticki orijentirane neosvestene pripadnike juznoslovenskih naroda.

Miro Split

pre 2 godine

@Kosovo* je ispred Srbije i Hrvatske, Makedonije i BiH, a i Crne Gore... Jedino se Slovenci još malo drže, bolje od Kosovara... toliko o trenutnom stanju... videćemo kako će biti narednih dana, al' za sada je ovako...
(Karakondžula, 28. jul 2021 21:01)
da se vojvodina odvoji bili bi lalasi bolji od srbije, hrvatske i bih zajedno. al sta ces kad lale rastu na haramiskoj nepravdi.

Hmm

pre 2 godine

Ne bi bio prost zbir. Sinergija, ulaganje u mlade itd bi donelo više medalja. Ali bi "ključ" i odneo koju...u svakom slučaju vanredni sportisti se rađaju na Balkanu...Čestitam svim osvajačima medalja, nebitno odakle su!

Wlado

pre 2 godine

Sta mi brojimo i racunamo...nije dosta sto se kitimo tudjim zlatom, to su medalje tih takmicara, ne nase. Sad se kitimo i medaljama takmicara iz drugih zemalja...hajmo da zivimo svoje uspehe.

Miloš Bgd

pre 2 godine

Gde bi bilo Dušanovo Carstvo po medaljama?
(serJovke, 28. jul 2021 20:20)

Nigdje,posto je "trajalo" od jedne do druge olimpijade.
(Hmh, 28. jul 2021 21:10)



Ne bi se reklo, to carstvo je trajalo 25 godina, 9 za vreme Dušana i još 16 za vreme njegovog sina Uroša V, raspalo se tek posle Uroševe smrti na manje teritorije, bolje bi ti bilo da nešto pročitan negoli da tu pametuješ kad očito da ne znaš.

delboj

pre 2 godine

CG ce uzeti medalju u vaterpolu, i to mozda zlatnu.
Da nijesu odradili razne budalastine u zenskom rukometu i promijenili trenera i podmladili ekipu pred OI, i tu bi bila medalja. A svakako da je jedna drzava tj Yu, CG reprezentacija bi cinila 80 odsto tima. Dalje Vukovicka u skoku uvis moze do medalje. Od nas dosta, ako bude.

Gavrilo Princip

pre 2 godine

Oh, vi svi veliki pljuvači po Jugoslaviji videću vas za par godina kad vam veliki tata iz Vašingtona bude rekao, bićete jedna zemlja i zvaćete se Sjedinjena Jugoistočna Evropa...

Danijela Butkovic

pre 2 godine

Najbolji komentar je bio od jednog čovjeka u hrvatskom dokumentarcu o Titu . Rekao je mrzio sam ga vidjeti na TV-u ,a sada sam mu dosao reci oprosti bio si velik i dobro smo zivjeli. Poserem se na Hrvatsku. Njegova izjava je i misljenje vecine naroda ex Yu. Nitko nije dobio nista. A mogli smo imati sve,niti bi nama trebala ijedna zajednica.

Морем плови једна мала барка

pre 2 godine

Нас Србе је пуно та Југославија коштала, свима је она уз помоћ ћопе више дала.Нема тих више тих медаља, само Србија монархија - хоћемо краља???

sve je to normalno.

pre 2 godine

Najbolji komentar je bio od jednog čovjeka u hrvatskom dokumentarcu o Titu . Rekao je mrzio sam ga vidjeti na TV-u ,a sada sam mu dosao reci oprosti bio si velik i dobro smo zivjeli. Poserem se na Hrvatsku. Njegova izjava je i misljenje vecine naroda ex Yu. Nitko nije dobio nista. A mogli smo imati sve,niti bi nama trebala ijedna zajednica.
(Danijela Butkovic, 28. jul 2021 22:29)

Kamo te lepe sreće da srpske oči nikad ne videše Broza, đubre od đubreta ... Došao je 1941. u Beograd i rekao (a komunjarske arive zapisale i sačuvale): "Odoh u Srbiju da dižem ustanak, u Hrvatskoj ga nema". I onda opet Srbi u hrvatskoj digoše ustanak.

sve je to normalno.

pre 2 godine

Naravno da će se pisati scenario "Šta bi bilo kad bi bilo" o Jugoslaviji. Ja koliko znam, današnja Srbija je bila i ostala bivša jugoslovenska republika, a ne neka tamo leva "ne znam koja" vukoj_bina o kojoj pojedinci pišu (Dušanovo carstvo, Rimsko carstvo, Austro-Ugarska, itd.). Nisam jugonostalgičar, niti komunjara, ali ta "tvorevina" je barem bila država sa velikim slovom D za razliku od ove farse u kojoj danas mi živimo. Boli me uvo za minuse koje ćete davati na ovom komentaru, od istine se NIKADA ne može pobeći!
(Molijer, 28. jul 2021 23:43)

Kretenu neopevani, Srbija je žrtvovala DRŽAVU (a i Crna Gora isto tako) da spase austrougarska i osmanlijska g....

Molijer

pre 2 godine

Naravno da će se pisati scenario "Šta bi bilo kad bi bilo" o Jugoslaviji. Ja koliko znam, današnja Srbija je bila i ostala bivša jugoslovenska republika, a ne neka tamo leva "ne znam koja" vukoj_bina o kojoj pojedinci pišu (Dušanovo carstvo, Rimsko carstvo, Austro-Ugarska, itd.). Nisam jugonostalgičar, niti komunjara, ali ta "tvorevina" je barem bila država sa velikim slovom D za razliku od ove farse u kojoj danas mi živimo. Boli me uvo za minuse koje ćete davati na ovom komentaru, od istine se NIKADA ne može pobeći!

da se ne lazemo

pre 2 godine

@purger najvise mu je pomogao otac Srbin i trener Vajda kao i Jelena Gencic ali ti sigurno nisi ni cuo za nju
(okani se komentarisanja,

Vidi ovako. Njegov otac je Srbin zato sto je Novak sampion a da je Novak anonimus vi bi pricali "Ma znam mu ja oca bre. Balvan crnogorski..."
A iskreno, onakve sirovine se samo u CG radjaju.

Hrundi Bakshi

pre 2 godine

Mi nismo Jugonostalgicari- mi smo Jugosloveni.
I trebalo bi da to znas i ponasas se prema nama sa vise postovanja jer smo u proseku daleko bolje obrazovani, vaspitani, znamo vise jezika, umemo da se sporazumevamo i pismeno i usmeno i takodje daleko nadmasujemo po broju zuba u vilici (ne racunam trule i klimave) sve nacionalisticki orijentirane neosvestene pripadnike juznoslovenskih naroda.
(Jugosloven, 28. jul 2021 23:24)


Potpusujem svaku reč.
Nisu ovi klinci svesni koliko su indisponirani i osakaćeni sa vise aspekata.
Ne mogu da znaju sta znaci ziveti u pravoj drzavi, a ne u nevoljno organizovanoj grupaciji.
Neka ovde razapnu, samo cu ukratko sve da sumiram, ja sad kad kad cujem "Hej, Sloveni", najezim se i osetim "nesto".
Kad cujem "Bože pravde", osetim se kao da kukam nad sudbinom, trazim pomoc, zapomazem.

Pijani zlotvor

pre 2 godine

samo sto su ti pisci iz 16.st pisali latinskim
(samo kazem, 28. jul 2021 23:39)

Besmislica. Imas primjer judite od marka marulica koji odmah u glavu lijepo objasnjava da je to napisano na hrvatskom. Isto tako i prvi hrvatski roman 'planine', sam pisac govori da pise na hrvatskom a radnja romana zapravo se bavi hrvatskom uslijed vojnopoliticke kataklizme nakon mohaca. Turke pisac predstavlja kao vukove.
Ali eto, vi srbi ste eksperti do te mjere da me jedan srbin jednom pitao 'sta vi imate s marulicem', sto je rang 'sta srbi imaju s vukom'... vi imate neku svoju paralelnu dimenziju u kojoj hrvati ne postoje.
Naravno, u hr i dubrovackoj republici sluzbeni jezik bio je latinski, ne vidim sto je tu cudno. Latinski onda bio je vise nego engleski danas. Danas svaki kmet koji radi za 200e moze znati engleski, no onda znati latinski bio je 'statusni simbol' i znak raspoznavanja viseg staleza, dakle plemstva i svecenstva.
Recimo, u rusiji je taj status imao francuski: rat i mir originalno je dvojezican, od publike koja je to citala ocekivalo se da zna francuski jednako kao i ruski. Kao da pijes vodku.

Redster

pre 2 godine

@vi imate neku svoju paralelnu dimenziju u kojoj hrvati ne postoje..
(Pijani zlotvor, 29. jul 2021 00:36)
Pa postoje čoveče vidiš da imaju državu samo sto su oni Srbi katolici, razumijes.

beogradski

pre 2 godine

Gde bi bilo Dušanovo Carstvo po medaljama?
(serJovke, 28. jul 2021 20:20)

Nigdje,posto je "trajalo" od jedne do druge olimpijade.
(Hmh, 28. jul 2021 21:10)

Koliko je trajalo hrvatsko carstvo?

Pijani zlotvor

pre 2 godine

miletrans, 28. jul 2021 22:42)

Ako je lingvistika 'jasna' zasto onda ne postoji svedsko-danski jezik?
Evo, znam jednog muslimana koji zivi u danskoj, njegova sestra zivi u svedskoj. Tvrdi mi da je razlika izmedju ta 2 jezika ista kao hr-srpski. Evo ti i dodatni dokaz, imas super seriju 'most' gdje se les pronalazi tocno na granici svedske i danske na mostu. Sve se potpuno kuze danski i svedski policajci. Znaci, zasto onda danci imaju pravo na poseban jezik, a hrvati i srbi ne? Pa i vi ste tu u istom mulju kao vi, pa valjda vam je bitna afirmacija samo vaseg jezika, zasto bi se nas jezik spominjao u kontekstu, stajaznam, beograda i milosa crnjanskog? Nema smisla.
Uzmi hrvatske knjizevnike iz 16 stoljeca kad je sve pocelo, nitko od njih taj jezik ne zove hr-srp. Nitko. Samo ga zovu hrvatskim.
Taj nas dvoimeni jezik je umjetni konstrukt i posljedica politickog dogovora u cilju pravljenja jedne drzave. Posto te drzave vise nema, kojeg smisla ima da ostane ime koje nikad ranije nije postojalo?
Zasto bih ja otvorio wiki na eng o nekom hrvatskom piscu ili znanstveniku a da u opisu stoji ne samo serbo-croatian nego jos i 'serbian cyrillic' a ta osoba se, npr, nije znala ni potpisati na cirilici, koju hrvati nit znaju nit koriste. Pa to je besmislica i vid rasizma.
Ajmo to reci ovako- hrvatski i srpski su jako jako jako slicni. Recimo kao blizanci. Ali ni dva blizanca nisu jedna nego 2 osobe, zar ne? Svakog od njih dvojice nazvat ces njegovim posebnim imenom.

sve je to normalno.

pre 2 godine

Besmislica. Imas primjer judite od marka marulica koji odmah u glavu lijepo objasnjava da je to napisano na hrvatskom. Isto tako i prvi hrvatski roman 'planine', sam pisac govori da pise na hrvatskom a radnja romana zapravo se bavi hrvatskom uslijed vojnopoliticke kataklizme nakon mohaca. Turke pisac predstavlja kao vukove.
Ali eto, vi srbi ste eksperti do te mjere da me jedan srbin jednom pitao 'sta vi imate s marulicem', sto je rang 'sta srbi imaju s vukom'... vi imate neku svoju paralelnu dimenziju u kojoj hrvati ne postoje.
Naravno, u hr i dubrovackoj republici sluzbeni jezik bio je latinski, ne vidim sto je tu cudno. Latinski onda bio je vise nego engleski danas. Danas svaki kmet koji radi za 200e moze znati engleski, no onda znati latinski bio je 'statusni simbol' i znak raspoznavanja viseg staleza, dakle plemstva i svecenstva.
Recimo, u rusiji je taj status imao francuski: rat i mir originalno je dvojezican, od publike koja je to citala ocekivalo se da zna francuski jednako kao i ruski. Kao da pijes vodku.
(Pijani zlotvor, 29. jul 2021 00:36)

Jbt, sereš ko foka.

joks

pre 2 godine

Mate Rimac se pre neki dan vencao
i na slavlju mu je Sejo iz Zabranjenog
pusenja pozeleo "još puno automobila
koji će se zvati po vetrovima".

Mate je na to preuzeo mikrofon i odgovorio mu:
"Ma je**s aute, zamisli sile da se svi narodi
koji žive ovde vole."

Tako da...
(Cole, 28. jul 2021 20:20)
E bas je to Seji reko! Taj mrzi sve redom

@$#ala vas jugoslavija

pre 2 godine

Gde bi bila Srbija po broju medalja da Karadjordjevic nije 1918. pravio propalu Jugoslaviju umesto da cuva i jaca Srbiju.

sve je to normalno.

pre 2 godine

Hrvati, ja sve što kažete razumem, sve što pišete čitam s razumevanjem, pritom je moj maternji jezik srpski. Vi sad ovo čitate s razumevanjem, a srpski vam nije maternji jezik. Koji god to jezik bio koji i mi i vi u potpunosti razumemo, pride narodi iz BiH i CG - moćan je, jer se jezik na silu ne da nerazumeti.
(Fusnota, 28. jul 2021 23:20)

Ne znam kako bi se zvao taj Frankenštajnov proizvod, ali znam da je ogavna njihova jedina zemlja na planeti u kojoj 99,9% stanovništva ne zna službeni jezik ili ti novohrvaštinu.

lovely jubbly

pre 2 godine

I ja kao hrvat znam ceznutljivo pogledat u daljinu kad se prica o jugi. A kako i ne bi jer ovo u ceg mi se pretvorila drzava nisam sanjao ni u najgoroj mori. Bio sam u ratu kao maloljetan s radoscu stavljao zivot na kocku za ideal zvan hrvatska. Moj ratni drug nikad nije uzeo zute banke od drzave a volio ju ko i ja. Prije 7 godina otisao zivit u irsku. Imao firmu koja je dobro poslovala zena mu doktorica sve ostavio i otisao. Cujem se s njim ima dvoje djece koja ne znaju ni rijec hrvatskog a on i ne zeli da znaju. Oni su svi sad irci. Prokleti prokleti balkan.

Miks

pre 2 godine

Interesuje me samo Srbija. Kakva Juga, ziveo sam u njoj do 2006 ( u nju racunam i Srb. I CG) punih 36 godina. Odsluzio JNA, bio u ratu 91 i u rezervi 99. Dosta brate sa Jug. Onog Kralja Unesrecitelja Aleksandra treba proglasiti za najvece zlo Srba. Samo Srbija

bane

pre 2 godine

Vi se peglajte, a ja sam ponosan na ceo region. Ako niste znali, na OI u Riju, Hrvatska je imala najviše medalja po glavi stanovnika, a Srbija je zbog kolektivnih sportova imala najviše procentualno medalja na grudima u odnosu na broj sportista koji su otišli na igre. Drugim rečima, 54% sportista koji su otišli u Rijo, vratilo se sa odličjem, čemu su naravno doprineli vaterpolo, košarka i odbojka, muška i ženska.
Do sada region bivše SFRJ praktično vodi po broju medalja u odnosu na broj stanovnika.

Beoman

pre 2 godine

@Zašto smarate sa pokojnom SFR Jugoslavijom ? Ta država je mrtva već trideset i kusur godina. Veštačka tvorevina koja je uspešno egzistirala u vreme hladnog rata svetskih velesila. Čim se taj rat završio i dobio pobednika , SFRJ se raspala u jednom od najkrvavijih i najbezumnijih građanskih ratova . RIP.
Sada je svako na svome i od pre neku godinu se broje raznorazna odličja .
(hypatija, 28. jul 2021 21:37)
da je jugoslavija jos bi bili losiji jer slovenci bi ulagali samo na skijanje a skosova neb bilo medalje. mozda bi neku scepili jos u boksu i sportovima sloptom dok djokovoic nikad nebi bi teniser. sportska infrastruktura je bila nakaradna. tenkvado i karate bi bili losi kao tad jer bi jugosloveni rekli da je to azijatisk mali sport i neznacajan.

miletrans

pre 2 godine

Pijani zlotvor, 28. jul 2021 22:10

Slažem se sa tobom po pitanju "jugoslavije". Imam samo jedno pitanje, kojim si jezikom napisao komentar? Ja svoj pišem na srpskom, biće da jezici ipak nisu toliko različiti. Može to da se tebi i meni sviđa ili ne, ali lingvistika je jasna.

Naravno, ova jugonanija je prevršila svaku meru. Voleo bih da vidim procenu za Kraljevstvo Dveju Sicilija ili Sveto Rimsko Carstvo.

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 2 godine

Колико медаља има Европска унија која постоји за разлику од Југославије? Чему овај чланак, чему више та прича? У ситуацији у којој она девојка која је за Хрватску освојила злато у теквондоу и која је овде побрала симпатије свих кад је објавила стару слику из Миличиног стана са Миличином медаљом изјави да жели да споји свој дочек са Олујом, јер је за њу Олуја посебан догађај? То не објављујете, већ остављате да прича остане на "нормалној
симпатичној" младој девојци која се дружи са Милицом, а овамо опет пројектујете виртуалну Југославију. Да ли сте ви свесни колико је штетно и опасно повлађивати болести званој југоносталгија?
(my way, 28. jul 2021 20:32) Gorane iz Loznice, smaraš.

Black Spectre

pre 2 godine

Mi nismo Jugonostalgicari- mi smo Jugosloveni.
I trebalo bi da to znas i ponasas se prema nama sa vise postovanja jer smo u proseku daleko bolje obrazovani, vaspitani, znamo vise jezika, umemo da se sporazumevamo i pismeno i usmeno i takodje daleko nadmasujemo po broju zuba u vilici (ne racunam trule i klimave) sve nacionalisticki orijentirane neosvestene pripadnike juznoslovenskih naroda.
(Jugosloven, 28. jul 2021 23:24)

Potpisujem, svaka čast na komentaru, ugostio bi te i u Zagrebu i na Krku gdje se prije naletiš. Svaka čast : )

Egggy

pre 2 godine

Evo, vi sto pitate za Austro-Ugarsku znac Austrija, Madjarska, Ceska, Slovacka, ajde i Poljska i Rumunija pride( znaci bez juzno-slovenskih naroda) imaju 4 zlatne meddalje - ukupno valjda 14. E pa vidite ko je uspesniji....

Bojan

pre 2 godine

Zašto ovaj članak uopšte postoji? Ljudi imaju konekciju sa internetom i ako im ikada bude na mislima pitanje "Koliko medalja bi imala Jugoslavija da još postoji?" mogu samo kucati i sami izračunati. Niko neće dobiti nostaligju na bivšu državu ako vide kakvi bismo prošli na rangu, pored država koje imaju stotine više učesnika.

dude

pre 2 godine

Zašto smarate sa pokojnom SFR Jugoslavijom ? Ta država je mrtva već trideset i kusur godina. Veštačka tvorevina koja je uspešno egzistirala u vreme hladnog rata svetskih velesila. Čim se taj rat završio i dobio pobednika , SFRJ se raspala u jednom od najkrvavijih i najbezumnijih građanskih ratova . RIP.
Sada je svako na svome i od pre neku godinu se broje raznorazna odličja .
(hypatija, 28. jul 2021 21:37)

navedi jednu zemlju/državu koja nije “veštačka tvorevina”. kreni od nule…naravno ne biblijske.

Molijer

pre 2 godine

Kretenu neopevani, Srbija je žrtvovala DRŽAVU (a i Crna Gora isto tako) da spase austrougarska i osmanlijska g....
(sve je to normalno., 28. jul 2021 23:52)

Kakvi smo mi Srbi, i ta država koja je žrtvovana ne bi dugo opstala.

miletrans

pre 2 godine

Pijani zlotvor, 28. jul 2021 23:22

Nisi pisao ni srpski ni engleski ni nemački (te jezike govorim, mada imam želju da naučim francuski) trebalo mi je malo vremena da prevedem šta si napisao. Malo me je zbunilo što sam ipak razumeo svaku reč. Dakle, ne da sam "skužio" smisao, nego bukvalno razumem reč po reč. Lingvistika je ipak malo više od "kaže mi prijatelj da su švedski i danski isto". Ako su isto, zašto Šveđani pišu o umlaut sa dve tačke, a Danci kao precrtano? Jeste slično, skoro isti glas, ali nije isto. Kod Srba i Hrvata toga nema. Istih, identičnih 30 slova latinice se koriste. Zašto moj kolega, Hrvat iz Subotice koji (po sopstvenim rečima) govori hrvatski govori čistom ekavicom (uz onaj karakterističan vojvođanski naglasak). Sa druge strane, upoznao sam Srbina iz Zagreba koji govori srpski kao pravi Purger. Kako to da je razlika između argentinskog i meksičkog mnogo veća pa opet nemaju problem da govore istim jezikom. Navedi mi jednu jedinu ozbiljnu slavističku katedru (van naših prostora) gde se srpski i hrvatski odvojeno predaju. Dakle, ne da postoji samo srpski bez hrvatskog ili samo hrvatski bez srpskog, nego odvojeni predmeti. Postoje kombinacije "BHS", "CBS", "južnoslovenski jezici", "srpski/hrvatski/bosanski", ali uvek kao jedan predmet. Može tebi i meni da se ne sviđa, ali to neće promeniti činjenicu da govorimo različitim dijalektima istog jezika. I ja bih voleo da su razlike malo veće, da ne smaramo jedni druge i da se okrenemo svako sebi.

kimi

pre 2 godine

eh koliko bi imala cehoslovacka, a koliko sssr, indijanci....propalo, nema vise. kamo srece da se nikada nije ulazilo u to. koliko bi vise glava bilo zivo danas...cuj koliko medalja...ma koga briga za medaljama ljudi, dobri ljudi i mnogi sportisti su stradali u stvaranju i raspadanju. koliko vise ljudi bi imala srbija i koliko vise medalja bi imala ta srbija

Black Spectre

pre 2 godine

Ljudi se odmah naložili na ki bi, da bi, meni je to zabavno za pročitati i ne vidim ništa loše u tome..već sam napisao, Hrvat sam ali navijam za sve sportaše na OI iz ex yu, pa šta da navijam za Belgiju protiv Srbije u basketu ili općenito da susjedu crkne krava?! Ne moramo se ljubiti ( a i možemo ) ali poštovanje da. Dao Bog jake i stabilne HR i SR u budućnosti u svakom smislu i gospodarskom i sportskom i svakom drugom s pametnim ljudima.

Bili piton

pre 2 godine

Nigdje,posto je "trajalo" od jedne do druge olimpijade.
(Hmh, 28. jul 2021 21:10)

Trajalo je duplo više nego vreme od kad te majka rava ispilila pa do danas. **rvini sinovi.

Fusnota

pre 2 godine

Hrvati, ja sve što kažete razumem, sve što pišete čitam s razumevanjem, pritom je moj maternji jezik srpski. Vi sad ovo čitate s razumevanjem, a srpski vam nije maternji jezik. Koji god to jezik bio koji i mi i vi u potpunosti razumemo, pride narodi iz BiH i CG - moćan je, jer se jezik na silu ne da nerazumeti.

prava istina znam da boli

pre 2 godine

@da se ne lazemo vidi ovako takve lazi samo vi u Hr sebi tepate jer vam smeta uspjesan Srbin, njegov otac je poreklom s Kosova, kao sto i sam kaze kao i njegov rodoslov nema nikakve veze s CG, osim toga i u CG danas zivi 30 odsto Srba, e sad opet to je vas problem i kompleksi, a sto se tice Srba mi jako dobro znamo tko ste i sto ste

da se ne lazemo

pre 2 godine

@da se ne lazemo hahaha koja nebuloza, cuj Srbin s Kosova, treca generacija pre toga Hercegovina znam da vi u Hrvatskoj imate jaaaku potrebu da si tepate da on nije Srbin ali prava istina je da ni Zagari nisu hrvati a da je Dijana pravoslavka, kad je to bilo zadnji put u Hr ah da 1942.

toliko o tebi

pre 2 godine

@da se ne lazemo purger vidi ovako te floskule koje ste vi sebi umislili su vec ponistene od samog Srdjana e sad zapitaj samog sebe dokle ce vas prati kompleksi da je jedan Srbin po poreklu br 1 u svetu

markoni

pre 2 godine

jugoslavija ne postoji, ako će mo trošiti vreme na ovo onda možemo da se pitamo koliko bi medalja imalo rimsko carstvo da je opstalo ili vizantija?

da se skines s kamenjar.hr i prosiris vidike

pre 2 godine

@pijani zlotvor za tebe bio bilo dobro da pocnes malo da citas eng wikipediju (iako ni to nije preporucljivo) ali s obzirom na tvoje interpretacije to bi bio ogroman korak napred

Vlax

pre 2 godine

Ovakvi tekstovi idu samo kada smo u deficitu za drugima. Ja sam rodjen u jugi i vrvt bi bilo kul da je i dalje juga, al ono ta zemlja ne postoji vec 30 godina…

U neznanju, izbegavati lupetanje

pre 2 godine

Ne znam tacno u kom svetu bi Distria Krasnići osvojila zlato za Jugoslaviju, a ne Albaniju.
(JovaPop, 28. jul 2021 20:27)

U ne tako davnom vremenu, medalje za Jugoslaviju su u rvanju osvajali Albanci, Šaban Sejdiju i Šaban Trstena. Takođe je sa Kosova bilo dosta dobrih boksera (Salihu, Peci, Bogujevci...) koji su se takođe borili za bivšu državu. Verovatno si neki klinac, čim nisi upoznat sa ovim detaljima.

DaSa

pre 2 godine

Oooo Boze, opet ex yu tekstovi za privlacenje klikova.... a kada se zavrsi olimpijada mogao bi opet neki tekst o Biserki Petrovic za paljenje sirokih narodnih masa i kliktanja po tekstu.

pitaj Srdjana sto je

pre 2 godine

@da se ne lazemo ustvari vi sami sebe lazet niko u Srbiji Novaka ne bi tako zvao posto za razliku od vas mi jako dobro znamo da je on Srbin po poreklu, takodje jako dobro znamo da je vama trn u oku, zato i olaksavate sebi tim izmisljotinama

srpsko hrvatski je termin koji se jos uvek koristi unekim zemljama

pre 2 godine

@pijani zlotvor ma super sve pet skuzili smo ne zelis nista imati s Srbijom, sve je drugacije, samo sam sebi skaces u usta posto visis po cele dane na srpskom sajtu gde se pise srpski pa vidimo da sve razumes, sta ne skoknes do slovenskog sajta malo

kriza identitea

pre 2 godine

@purger da i ? Posjecuje stranu drzavu ali ne zaboravlja svoje srpske korene, e sad sto vi stalno morate da od najveceg sportiste pravite nesto sto nije je vas problemi bome je vas veliki problem

Notes br.1

pre 2 godine

Zašto u srpske medalje nije uračunato i ta dva zlata sa Kosova? Koji smo onda na listi?
(Pera, 29. jul 2021 01:14)

Zato što nas niko ne pita, jer smo oduvek bili zadnja rupa na svirali.

jumko,lol,purger i ostali

pre 2 godine

@purger Novak je samo kosmopolit i pristojan ali po poreklu Srbin, sto se vas tice vi ga svojatate samo kad vam treba iako nema nista s vama a kad ne treba onda ga pljujete na maksimum, pisete grafite protiv njega i naravno visite ovde i jedva cekate da izgubi

malo prouci prije lupanja

pre 2 godine

da se ne lazemo pa ustvari lazes samog sebe, covek je Srbin po poreklu i to mu niko ne moze da uzme e sad to sto vi imate propuh u glavi i morate mu izmisljati lazna porekla vas problem uostlaom nije prvi put da kradete

sve je to normalno.

pre 2 godine

CG ce uzeti medalju u vaterpolu, i to mozda zlatnu.
Da nijesu odradili razne budalastine u zenskom rukometu i promijenili trenera i podmladili ekipu pred OI, i tu bi bila medalja. A svakako da je jedna drzava tj Yu, CG reprezentacija bi cinila 80 odsto tima. Dalje Vukovicka u skoku uvis moze do medalje. Od nas dosta, ako bude.
(delboj, 29. jul 2021 00:07)

Skroman. Kao i svaki crnogorac.

ozbiljan problem

pre 2 godine

@da se ne lazemo pre bi bilo " ne znam mu oca, balvan srpski s Kosova" ali ok razumemo mi, vama su svi uspesni Srbi crnogroci,premda su i oni Srbi

Molijer

pre 2 godine

@Molijer znaci za tebe su Dusanovo carstvo, Rimsko carstvo i Austro Ugarsko carstvo vuko.ebine hahahhaa
(haha, 28. jul 2021 23:57)

Za mene? Ne! Za ostale što se sprdaju? Mora da su.