Novakov pad ili prolazna kriza?

Novak Đoković ostao je i bez trećeg zacrtanog cilja za ovu sezonu, čime je samo potvrdio da se u 2013. nalazi u, za njegove standarde, slaboj formi.

Đukić Nikola
Pošaljite komentar
  1. Igra premalo mečeva, pravi previše odmora, previše se slika daje intervijuje, stvara sebi obaveze mimo trenuranja, plaši se da reskira a u vrhunskom tenisu se bez toga ne može. Njegove velike varijacije u načinu igre i tempu (ofanzivno defanzivno), mogu se protumačiti kao taktički pametna igra ali i kao manjak samopouzdanja, ne radi se na žalost o pojedinim udarcima u poenu već o celim poenima. Previše taktizirinja koje se u slučaju defanzivne igre i pukog prebacivanje loptice po sredini terena, nikad nije dobro završilo. Umesto da se plaši svoji grešaka i čeka grešku protivnika,mora da reskira i igra ofanzivnije, barem će znati zašto je izgubio ako izgubi kao i to da je probao. Do sada možda i nije morao previše da se brine ostajao bi prvi svavkako ali sada više nije tako i sada je baš zbog toga i teže reskirati. Bolje da je to više radio ranije. Pozdrav
    (Kostić Bosiljka, 29. avgust 2013 11:55)

    # Link komentara

  2. "jer se nikada neće pojaviti sportista tvog formata na ovim prostorima."

    Nuto proroka i dupeuvlake!
    Sve i da je tako ne podiži ga previše, pad će biti bolniji.
    (Iskustvo, 25. avgust 2013 08:05)

    # Link komentara

  3. Ništa novo i nepoznato u sportu.Novak je neprevazidjena veličina bez obzira na šta će biti kasnije.Put kojim je on prošao zadnjih godina i postigao vrhunac je nešto što nema u Srbiji. To je individualni sport, pa kad ti je loše nema kolega da to dopuni. Uspon i pad u formi je nešto normalno.Ja mislim da veličanstveni "Nole" može ovo da prevazidje,samo da sebi ne daje unapred šta mora osvojiti. Opuštenost je Federera dovela do velikih visina. Naravno zavisi i od nas koji ga volimo. Mi smo opasan narod koji za tren zaboravi sve što je dobro, i veže se za loše.Još punih pet godina je pred tobom Novače! Samo idi napred i drži se svojih pravila. Bitno je da se oslobodiš misli "šta će ko reći".Ova godina i neka prodje ovako, imaš sledeće godine...Uvek sam duboko uz tebe jer se nikada neće pojaviti sportista tvog formata na ovim prostorima.Hvala za sve i samo napred..
    (petar nemec, 24. avgust 2013 12:14)

    # Link komentara

  4. Kako da se vrati u formu kada je dozvolio sebi da iz nje ispadne? Čak je raspustio i trenera , pa su se zjedno raspustili. Uživanje je vrlo primamljivo , a sledeća motivacija može da mu bude ostanak za Prvo mesto, a ako toga nema više i smatra da se dovoljno obogatio bolje mu je da se sa prvog mesta odmah povuče i ode u pebziju kada je na vrhu, a ne da doživljava poraze, pa onda neka uživa do mile volje u svom bogastvu.
    (Sonja, 22. avgust 2013 17:15)

    # Link komentara

  5. Sto se mene tice care, da sutra ostavis reket ili izgubis sve meceve do kraja karijere, ja ti skidam kapu i zahvaljujem Bogu sto sam ziveo u tvom vremenu.
    (Markoni, 22. avgust 2013 09:31)

    # Link komentara

  6. Nije lose biti i broj 2 ili 3 u svetu ima i tu para.Bitno je da se dete bavi sportom to je dobro za zdravlje.
    (Dragutin, 22. avgust 2013 07:57)

    # Link komentara

  7. Neka krene sa treninzima, on nema kondiciju, manje krstarenja sa Jelenom, manje uplitanja njegovog oca i sve ce doci na svoje mesto.Pa nije Novag maloletan da umesto njega prica njegov otac, a njegove devojke je na pretek. Treninzi kao Rafa i sve ce doci na svoje mesto.
    (caca, 21. avgust 2013 09:14)

    # Link komentara

  8. Gde su se sad sakrilim u koju misju rupu, poznavaoci tenisa koji su tvrdili da Nadal nema sta da trazi u delu sezone na betonu?
    Pokazao je Nadal da nije kralj samo na sljaci, vec i na betonu, jer je dobio sve meceve na betonu ove godine koje je odigrao! Svaka cast njemu i zelim mu uskoro prvu pozicij, jer je ove godine on najbolji teniser sveta!
    (Vladimir, 21. avgust 2013 02:50)

    # Link komentara

  9. ISTINA JE JEDNA!
    BEZ DOKTORA CETOJEVICA DJOKOVIC JE SAMO PROSJECAN , DOK SA NJIM JE NEPOBJEDIV!!!
    (aco, 20. avgust 2013 15:10)

    # Link komentara

  10. treba se jos zapitati sta se desava sa Noletovim stabom i porodicom gde su na mecevima da ga bodre kao sto su ranije radili,gde je Vajda sta je sa Jelenom i ko su oni novi ljudi u stabu?
     (marko, 20. avgust 2013 10:13)

    # Link komentara

  11. Samo da mu proradi beckhand paralela
    (Rade Bec, 20. avgust 2013 09:12)

    # Link komentara

  12. Po meni ima vise problema i jedan od glavnih je da nije mentalno stabilan i bez samopouzdanja kad mu ne ide. Drugi takodje evidentan je da nije fizicki spreman i da nema snage da forsira. Fizicka slabost mu ne daje mogucnost da udara konstantno snazno i to ga dovodi u podredjenu situaciju cim ne napada. Provodi vreme u aktivnostima koje nisu vezane za trening i odvlace ga od priprema. Igra mu je procitana i vise je nego evidentno da imaju resenje za njega.
    Ono sto najvise zabrinjava da nista ne preduzima da to popravi. Nazalost to je nesto sto samo zavisi od njega. Mozda je i dobro da shvati, ako moze sebi da prizna, da jednostavno puno sta mora da menja i da to ostvari zahteva velika odricanja na koja on izgleda nije spreman.
    (Dejan Dikic, 20. avgust 2013 02:29)

    # Link komentara

  13. Smarate sa dve stvari u komentarima >
    1. Vratiti Cetojevica u tim
    2. Zasto kritikujete naseg najboljeg sportistu svih vremena

    Eto srece da je jedan covek razlog toga sto Novak nije osvojio jos 3-4 GS sto je po svim parametrima trebao (to je bilo misljenje najvecih strucnjaka posle 2011, da ce dominirati, osvajati GS u serijama, ali od toga nista). Medjutim svi mi znamo da Cetojevic ne moze da bude resenje.
    Resenje je u njemu, trenutno je psihicki uzdrman ko zna zbog cega.
    Ja tipujem na probleme u porodici, narocito u odnosu sa njegovim ocem.

    Druga stvar, ovo je jeres, ali imam pravo na misljenje.Meni nije bas normalno da Novak ceo zivot provede sa jednom devojkom.Svi znamo, ili vecina nas koliko nove ljubavi znaju da unesu vatre u zivot...
    Mozda ga neko ucenjuje, mozda ga to plasi... Deluje mi totalno letargicno.
    (novosadjanin, 19. avgust 2013 20:14)

    # Link komentara

  14. Problem je jednostavan,fizicki je nespreman.
    Iz toga proizilaze svi ostali problemi.
    Slabije se krece,losije se namesta na loptu,pada mu koncentracija u najvaznijim momentima meca.
    E,sada,zasto je do toga doslo?
    To stvarno ne znamo.Ali sve vise podseca na onog Djokovica izmedju 2008 i 2011 godine.
    Sve mu smeta, i protivnik i podloga i publika i sudija i sunce i vetar...
    To govori samo o njegovoj slabosti ili ranjivosti.
    Po meni pad je poceo mnogo ranije,sa odlaskom DR Cetojevica.
    Jer bilo je Vajde i ostalih u timu i pre i posle,ali vrhunskih rezultata slabo.Kako je on (Cetojevic)pozitivno uticao na Novaka to ne znamo,da li kroz psihu ili fiziku,ali je tada Nole stvarno delovao mocno.Jer u samoj igri Nole je vrlo malo napredovao sve ovo vreme.Na servis,volej,smec nikada nije mogao da se osloni.Njegova igra se bazirala na dobrim udarcima sa osnovne linije,na jakom ritmu koji drugi nisu mogli da isprate,pa cak ni jedan Nadal.A za to je trebala vrhunska fizicka,ali i psihicka sprema.Sada mu nedostaje po malo od oba ova segmenta i problemi su tu.
    Druga vrlo bitna stvar,i drugi su dosta napredovali.Nadal je rapidno popravio bekhend,voleje,servis.
    Marej kondiciju i glavu.Izner kretanje,bekhend,forhend.
    Sta je Novak popravio u svojoj igri? prakticno nista,sa tim da mu je ritern sve losiji.
    Mnogo je igraca na turu koji su se priblizili Djokovicu i mislim da ce mu biti sve teze da stize do same zavrsnice velikih turnira.
    Voleo bih da mnogo gresim,ali....
    (stefan edberg, 19. avgust 2013 20:13)

    # Link komentara

  15. mislim da se malo vise opustijo,u svakom slucaju r.garos je definitivno lose uticao na noleta,poraz na wimb.itd. ali nije mi jasno samo gde se vajda krije i zasto nije tu pored njega kada mu je naj vise potreban.
    nadam se da ce se izvuci iz krize i to ubrzo pozdrav za sve noletove fanove
     (mile, 19. avgust 2013 15:20)

    # Link komentara

  16. Odlicna analiza...potpisujem! Sta se tice "duple greske" te rezultiraju od silovanje servisa i bas to se moze zabeleziti kod Novaka u poslednje vreme. On sada prave iste greske kao sto je Nadal 2011. Kad ima "slab" protivnik preko mreze onda servira normalno ali ukoliko naleti na nekih od navedenih onda pokusava sa jos vise snaga na servisom sta je kontraproduktivno jer onda fali mu snaga za da bude dovoljo agresivan u (duze) poene.
    Druga stvar (mozda se varam) Novak igra bez "game-plan" i dobiva(o) na surov kvalitet i mentalna snaga sta su sada poluljeni kao sta pokazuju i rezultati.

    Sta se tice svega toga Novak se nalazi u mentalnoj krizi ali kao sto je Nadal tako ce i on vratiti mementum na svoju stranu!!!
    Ajde No1e
    (pozz iz Strumica, 19. avgust 2013 12:11)

    # Link komentara

  17. Pad!
    (Dragance, 19. avgust 2013 10:22)

    # Link komentara

  18. Novak samo da regulise 2 stvari, DA PODIGNE LOPTICU PRI RETURN MALO VISE IZNAD MREZE, I DA RANIJE UDARA LOPTICU A NE DA JE CEKA, to je sto posto. I niko ga nece moci pobijediti
    (Samir Imamovic, 19. avgust 2013 09:22)

    # Link komentara

  19. Nije moguće u dužem peridu održavati formu na visokom nivou. Kod Novaka nije samo u pitanju forma, a to se vidi po igri toplo-hladno. U pitanju je vrlo često odsustvo koncentacije, posebno na kraju meča. Dr Četojević je dao recept Novaku, koji daje rezultate, što pokazuje da je bolja ishrana bitna. Koju i kako spremljenu hranu, proučavam godinama i tvrdim da posebno sportista, recimo Novak bi bio minimum 30% jači u svemu od Nadala. Jednostavan je recept (regeneracija organizma-nikad bolestan)i ako mi se pruži prilika, preneću ga Novaku. I sa 40 godina života Novak bi osvajao titule i držao prvo mesto, jer nebi imao ravnopravnog protivnika. Novak ili neko od njegovih neka mi se jave.Pozdravljam Noleta i želim da sačuva prvo mesto za kraj ove sezone tako što će stići i preteći prednost Nadala nad njim od 2.240 bodova. Verujem u to iako će biti dosta teško. Veliki pozdrav Noletu. S.
    (dr Sreten Mitrović, 19. avgust 2013 08:35)

    # Link komentara

  20. Nije problem u Vajdi! Čim je Vajda prisutan, Nole je drugačiji igrač: rasterećen, fokusiran… ( meni u timu ne prija D. Vemić – čoveka ne znam lično, ali mi zrači: nekom teškom, negativnom energijom ). Nisu problem ni vanteniske aktivnosti, ni balkanski mentalitet (stasavao je u Nemačkoj ), ni teret slave ( od malih nogu je pripreman da bude: pobednik ). Nije rešenje ni Četojević.
    Nole je: IZGUBIO SEBE!!!! On je po pririodi: senzibilan, veseljak, spadalo, … sve ono lepo, što takva energija nosi. Krila su mu “potkresana”, pa sada gledamo, suštinski izmenjenog Novaka: uglađenog, hladnog, nezainteresovanog, … Kada čovek iskoči iz onog što jeste, a uskoči u nametnutu ulogu, nastaje konfuzija, sukob između prirodnog i očekivanog . Javlja se bunt iskazan u pitanju: čemu sve, ako ja nisam ja, što rezultira:“neočekivanim “ porazima. Mišljenja sam, da su ti ( često pominjani ) odmori, bežanje od glume i pokušaj vraćanja stvarnom biću. Nole je pametan momak, zna šta mu je činiti i posložiće kockice. Mene, u svemu ovome, ne napušta osećaj, a volela bih da je ( ovog puta ) pogrešan: Nole polako priprema teren, za prestanak igranja ( knjiga se obično piše po završetku karijere, posvećenost humanitarnom radu… ). NEOSPORNI TALENAT i ŠAMPION, je trenutno na raskrsnici, a gde će ga odabrani put odvesti, videćemo!!!
    (Sneža, 19. avgust 2013 07:02)

    # Link komentara

  21. Odmor mu treba.Iscrpljenost se vidina licu.Mislim da je ishrana jako vazna,ali samo na toj laganoj hrani zivjeti,...To mi je sumnjivo na duge staze.A sa druge strane,i zivot prolazi.Bolje je da stvara porodicu,kad vec ne moze uzivati u novcu,u svojoj djeci moze.Mislim da bi mu to mnogo samopouzdanja donijelo.I moj Nole uzmi slanine,obnovi te misice,nisi maneken nego fantasticni sportista.Ljudi moji,treba dostici i biti prvi na svijetu!Ali sve sto je ostvario,ostvario je igrom.Ovaj Nadal ima srece.Danas kad sam gledala mec sa Iznerom,na set lopti kao da Iznera lupi nesto po ruci i bukvalno mu loptica ispade pored mreze,a siguran poen.I samo da je Novak zdrav,da igra.Bice titula!Sjetite se kad je povrijedio misic,pa kad ne smije servirati ni zaigrati kako treba.Ono je bilo mucenje.Dok je zdrav i igrace,a mi cemo uzivati i gledati naseg jedinog sportistu koji je toliko dugo najbolji na svijetu,nas Nole!!!Razmazio nas je ,uvijek ocekujemo pobjedu.Pozdrav za sve koji ga prije svega postuju i naravno vole!
    (zvezdana, 19. avgust 2013 02:01)

    # Link komentara

  22. Novak Djkokovic sada igra NORMALNO, tacno onako kakav je on igrac. Ono iz 2011 je bilo neobjasnjivo, kao da nesto nije bilo u redu. Sto rece Federer, oni drski udarci ne smeju stalno da ulaze u teren, sreca ne nagradjuje bezobrazne. Ali tako je bilo - nevidjena sreca je tako podigla sportsku drskost i samouverenost Djokovica da je sve sto je treskao u coskove i na osnovne linije ulazilo. Konacno se taj nelogican tenis vratio na normalu. Ne mogu stotine udaraca za redom da udju na srecu, i Djokovicevi rezultati su sada postali mnogo vise u skladu i odgovarajuci njegovoj igri i sposobnostima. Jos uvek jako dobro, ali ne ono nerealno i neobjasnjivo iz 2011.
    Jedino sto je stvarno izgubio je brzina u nogama.
    (Kika Majstor, 19. avgust 2013 01:09)

    # Link komentara

  23. Najžalosnije je to .što je bacio 2 godine,na samo 2 Australija Opena,malo za broj 1,pogotovo što je igrao ,najmanje polufinale na tim turnirima,a dozvolio jednom Mareju,Federeru i Nadalu da preko njega povrate samopouzdanje i ostvare svoje ciljeve,šteta,trebao ih je ubiti u pojam...da zaista pomisle da mu ne mogu ništa,ili je to ipak bio njihov zajednički dogovor,opet ću reći ,VELIKA ŠTETA...
    (bla,blja..., 18. avgust 2013 18:21)

    # Link komentara

  24. kao i svi srbi, udarila ga slava, a onda i pare u glavu...
    nikad vise od njega 1. na svetu !!!
    (nikola, 18. avgust 2013 11:51)

    # Link komentara

  25. Zašto Nole igra loše od Monte Karla pa do US open, po meni , jer je definitivni ušao u vode voskog zapadnog društva, glamura, raznih Talk show nastupa, humanitarnih akcija od Rija, preko NY do Londona, počeo da se troši mentalno i fizički i prazni ono najače u sebi , pozitivnu energiju , koja ga je činila stenom. Nema više one erupcije na terenu, gasi se polako. Teško je doći na vrh, a brzo se silazi sa njega, medjutim još je na vrhu i zadnji trenutak da se vrati iz trenutne amnezije . Glavu gore majstore ,ostavi sve radnje osim tenisa, novi trofeji te čekaju na dohvat ruke.
    (Raša, 18. avgust 2013 11:24)

    # Link komentara

  26. federer osvaja us open . Come on RF
     (nadrealni realista, 18. avgust 2013 10:31)

    # Link komentara

  27. Konacno prava istina o Novakovoj igri. dosad samo slusamo i od samog Novaka i od drugih da je, eto imao los dan. Istina je da mu je cela sezona izuzetno losa i potpuno suprotna onim uspesnim 2011 i 2012. Morao bi da vidi sta mu je ciniti jer ovako ce samo vise potonuti. Ustvari i meni laiku i obicnom navijacu je jasno da ne trenira dovoljno. Voleo bih da gresim.
    (Tomislav Panajotovic, 18. avgust 2013 10:27)

    # Link komentara

  28. Ima jedan stih iz pesme "Get the balance right" grupe Depeshe mode koji najbolje odslikava trenutno stanje:
    "When you reach the top, get ready to drop
    Prepare yourself for the fall, you're gonna fall
    It's almost predictable"
    Uvek je teze sacuvati prvo mesto nego ga juriti jer nemas paramater ispred sebe za razliku od tvog pratioca. To se isto dogodilo Nadalu 2011 kada je Novak grizao na svakom mecu. Nadal trenutno igra najbolji tenis ali se i mnogo trosi na terenu tako da je njegov pad neminovan 2014 i tada ce se ponovo pozvati na kolena.
    (skeptik, 18. avgust 2013 09:57)

    # Link komentara

  29. Pad.
     (mali Perica, 18. avgust 2013 08:59)

    # Link komentara

  30. Mnogi vide razloge za osrednju igru Novaka u vanteniskom gubljenju vremena i nedostatku treninga, neodgovarajućem konceptu dijete i ishrane, nedostatku podrške iz lože (mama, tata, devojka...), prevaziđenom trenerskom timu, odsustvu dr Četojevića..., a samo u jednom komentaru se navodi ključna stvar: bezvoljnost kao posledica straha od neuspeha...

    Naime, Novak je, dok nije bio No1, izlazio na teren kao da nema šta da izgubi, već samo da dobije, igrao hrabro i rizično, imao malo i sreće i uspevao da ih sve dobije...

    Kad je dobio oreol "najboljeg na svetu" (te ritern, te mentalna snaga, te ovo-ono...) počeo je da se čudi što mu se protivnici odmah ne predaju, već grizu protiv njega, a strah od poraza od ostatka velike četvorke postao je uvodna faza svakog meča sa njima.

    Zašto strah? Zato što Novak zna da nije najbolji, već "samo" ATP No1.

    Kako da otkloni taj strah? Pa, samo da bude REALNO najbolji, ako može... A zna se kako se to postiže. Merilo je rezultat, a sve ostalo je prazna navijačka priča.
    (Posmatrač, 18. avgust 2013 07:28)

    # Link komentara

  31. Novak je sve sto nasa drzava nije. Pustite coveka da radi na miru. Ponekad dodju loši dani i to je sve. Imamo puno razloga da cekamo US open. Napred Novace!!
    (DK, 18. avgust 2013 03:29)

    # Link komentara

  32. Jedno sigurno znam.Novak da igra onaj svoj pravi tenis na betonu osvojio bi i montreal i sinsinati i pobedio bi nadala 2:0 na ovim turniima.Da igra onaj pravi tenis na betonu kao 2011 pa i 2012 naravno ne bismo brinuli za Us open.Mislim da ce Nole trenirati dosta i da ce shvatiti da je vreme da pokaze svima ko je kralj betona i tenisa.Ne znam jel se ovo meni samo cini ali po meni je Nole uvek igrao ubedljio najjaci i najbolji tenis na Us Openu.Setite se 2010 s federerom pa i nadalom iako je izgubio i setite se 2011 pa ja bolji tenis nikad nisam gledao pa i 2012 je na us openu bila odlicna iako je izgubio u 5. setu
     (lazarcks, 18. avgust 2013 03:19)

    # Link komentara

  33. Kada je početkom godine objavio smanjenje broja turnira na kojima će igrati, Novak je izgovorio i tri značajne reči kojih se, izgleda, niko ne seća: "Treba i živeti!". I, Novak je i "živeo" više nego obično, igrao je manje turnira nego obično, ali se i na tim turnirima kraće zadržavao nego obično (ranije ispadao sa turnira), jer je valjda i manje trenirao nego obično.
    I, šta je tu nelogično?
    A kada čovek manje trenira a češće gubi, jasno je da je tu i nesigurnost, slabija igra, neraspoloženje... Hoću reći - Novaku nisu potrebni saveti tipa "promeni Vajdu... vrati dr Četojevića...", Zna on šta mu valja činiti, nego mu je očigledno potrebno i malo opuštanje, malo odmora (detinjstvo kao da nije ni imao) i kada zaključi da ovo kako sada živi i što preživljava - to više nije on, počeće opet da živi za tenis i slavu koju zaslužuje... Na zadovoljstvo svih nas koje čini srećnim svojim velikim pobedama na najvećim teniskim turnirima.
    (TomaS, 18. avgust 2013 03:13)

    # Link komentara

  34. Meso, jaja, slanina, prsut, sir, povrce I vice. To ve mu vratiti snagu I agresivnost. Drugo ima.
    (Миле, 18. avgust 2013 02:39)

    # Link komentara

  35. losa analiza. novak nikad bolje u karijeri nije igrao voleje
     (ray, 18. avgust 2013 02:27)

    # Link komentara

  36. Kao i obicno, pozivamo se na zreb. Ako ne bude vecih namestanja, valjda ce i Iznera da posalju u onaj donji deo kostura (sa Marejem, Fedex-om i Rafom), a i Delpo bi mogao tamo. Znaci ako Ferer i Conga (koji nece igrati) budu u Novakovom kosturu, onda nije bilo namestaljki. Srecno.
    (mail, 18. avgust 2013 01:13)

    # Link komentara

  37. Nikola, od čega bi to Novak trebalo da se odmara pred us open? Možda od Dubrovnika.
    Reket u ruke i korpa sa lopticama pa na teren od zore do sumraka. Tenis se ne igra, nego živi, a on to vrlo dobro zna. Posle toliko godina odricanja, kao što Srđan reče, ima još 4-5 godina do kraja ozbiljne karijere i neka se dobro zamisli kako želi da ih potroši. Za naše prostore je ostavio ne izbrisiv trag, legenda za života, ali dali se time treba zadovoljiti ako objektivno može to postati i na svetskom nivou.
     (Peđa, 18. avgust 2013 00:41)

    # Link komentara

  38. posmatrac
    Bravo za tebe ej.Navijaj za Britanca.Nema sta bre.Ako ti je draze strano idi i ostani tamo.
    (SheldonGenius, 18. avgust 2013 00:27)

    # Link komentara

  39. Neverovatno je da samo 1 komentar (glas razuma, 17. avgust 2013 16:47) uviđa pravu situaciju.
    Nole je već duže vreme toliko nadmoćan tenser, da trenutno nema tog tenisera koji ga može pobediti.
    Razlozi svih njegovih poraza mogu se pravilno shvatiti samo kako je naveo @glas razuma, tj. profesionalizmom najvećeg nivoa i njegovom logikom i pravilima igre.
    .
    (Joca 011, 18. avgust 2013 00:16)

    # Link komentara

  40. Svaka cast Noletu za svu radost koju mi doneo do sada. Zivim u drugoj drzavi i lepo je kad imamo ovakvog sportista. Al ovim sto se Nole bavi sada , to stvarno nije dobro za nase zivce. Moracu da menjam favorita posto volim tenis. Sta mislite za D Potro. A za Nadala skidam kapu on je ko Robocop kada mu menjaju sarafe on igra jos bolje.
    Pozdrav svima
    Ps
    Nema problema, za 5 godina imacemo najmanje 10 tenisera u top 50 i sta mislite kome trebamo biti zahvalni????
    (Udu, 18. avgust 2013 00:13)

    # Link komentara

  41. Potrebno je:
    1.Vratiti Cetojevica.
    2.Vratiti psiholosku sigurnost,
    3,Vratiti agresivnost na terenu.
    4,Vratiti mir u sebi.
    5.Vratiti ljubav prema tenisu.
    Sve ostalo,svi udarci, sva sreca na mecevima i svi trofeji ce doci sami po sebi.
    (Dragan, 17. avgust 2013 23:51)

    # Link komentara

  42. Hm,hm....opet ista prica. Dok je najbolji svi su uz njega,hvale ga i dizu u nebesa, verovatno zato sto njegove uspehe dozivljavaju kao svoje licne. Pa kad Novak izgubi mec to dozivljavaju kao licni poraz padaju u depresiju i nezadovoljni su i naravno moraju nekako da se istresu pa je najlakse da se poigraju sa tastaturom. Sport im je rezervisan za kafice, kladionice, sportski zurnal i fotelju ispred TV. O fudbalu znaju vise nego Alex Ferguson a o tenisu vise nego Vajda. Sta se sa Novakom desava znaju bolje nego on sam. Prosto je neverovatno koliko teniskih strucnjaka ima u Srbiji. Gde li su bili ranije kad je trebalo?
    Sustina sporta nije samo da se uplati tiket ili da se zaradi mnogo novca, sustina nije 'samo' pobeda. Sustina je da ne odustajes kada je najteze, da naucis kako da se dignes posle pada i da neprestano verujes uprkos tome sto drugi mozda ne veruju u tebe. Neverovatno je koliko puta se ponavlja isto, kad god krene po zlu pocije pljuvacina i otpisivanje.
    Novak je sportista kakvog Srbija jos dugo nece imati i da do kraja karijere ne osvoji vise ni jedan turnir za mene ce uvek biti i ostati veliki igrac.
    Trenutno jeste u maloj krizi ali verujem da ce se vratiti i to u velikom stilu kao i uvek.
    (Milos, 17. avgust 2013 23:47)

    # Link komentara

  43. Ove godine s obzirom na igru ostalih konkurenata za prvu poziciju, Nole da je malo ozbiljnije pristupio igri prakticki je mogao osigurati prvu poziciju i za 2014.Vjerojatno cete reci da lupetam ali nije tako! Zasto Nadal igra tako dobro,zasto Marey pobjedjuje Novaka? Sve im on to dozvoljava svojim nedovoljnim pristupom igri da ne kazem i lagano kukavickim . Jednostavno fali one grinte zelje za pobjedom koju ima svakako,ali ne dovoljno iako konstantno to izjavljuje.svi se toliko odusevljavaju s Nadalom ok i zasluzio je ali....Usporedite jgru Nadala ove godine s igrom iz 2011 neusporedivo je bila kvalitetnija, da je ponovi ne bi ga stigao nitko a da ne spominjemo onda igru iz iste g. Noleta .Ove g.profitira jer je Federer drasticno pao a isto se desava i s Noletom a Marey je dobar ali nedovoljno. U ostalom potvrdili su to i Mekinro pa americki izbornik da je pored svega ipak Nole najjaci da igra svoju igru. Jedino sto sr mozemo nadati svi mi koji smo uz Novaka jeste da je to stvarnp samo prolazna kriza. Mozda bi bilo i bolje da izgubi to 1 mjesto pa da se malo osvjesti i vrati se onako gladijatorski. Realno tenis ove g.nije uopce interesantan kao prethodne dvije.
     (goran, 17. avgust 2013 23:42)

    # Link komentara

  44. Da se ne lazemo, mnogo vise od neobicne dijete, tajna Noletovog uspeha iz 2011.-te su motivisanost nakon osvajanja Dejvis kupa i posvecenost treningu. Setite se samo u kakvoj je fizickoj formi tada Nole bio i kako je sve pogadjao protiv bilo kog protivnika u bilo kojoj situaciji, kako je preokretao setove u svoju korist i nakon 1-5 protiv Berdiha i protiv Federera. Nema razloga da ponovo ne bude tako samo treba da se vrati istom takvom treningu, istoj takvoj disciplini, da bude isto tako posvecen svom tenisu i sebi.
    (Mastoor (iz fotelje, nego sta) - Zakljucak, 17. avgust 2013 23:38)

    # Link komentara

  45. Sledece su ljudi koji se nalaze u Novakovom timu. Oni stvarno i deluju uplaseno kao u Tipsarevicevom skecu od pre par godina, te je pitanje u kojoj meri su iskreni prema Noletu. Mnogima se cini da se strucnjaci ne usudjuju da Noletu kazu iskreno sta misle, a i Noletovi opisi njegove igre su ponekad, hm, cudni. Taman i da nije tako, ljudi iz tima, a pri tome pre svih mislim na trenere, Vajdu i Vemica, ocigledno nisu dobri u motivisanju Noleta pred vazne meceve, a i to bi trebalo da im bude u opisu posla.

    Nole je i sebe i ceo svet ubedio da je njegov uspeh iz 2011.-te godine posledica promene nacina ishrane, a ako samo malo razmislite to nije bilo tako. Jer kako bi inace mogli da objasnimo da je i pre i posle njegove najuspesnije godine Nole imao problem sa motivacijom u velikim mecevima uz povremene izuzetke? Jedina razlika je u tome da je pre 2011.-te Nole u situacijama kada mu ne ide, osecao neke psihosomatske tegobe koje nijedan doktor nije znao da objasni, dok se u zadnjih godinu i po to ispoljava kao nedostatak volje, zelje ili moci. Dakle nema neke razlike u ponasanju na mecevima u zadnje vreme kada je Nole na "gluten free" u odnosu na vreme kada je jeo i hleb i pastu i crveno meso, pa ne vidim nikakav razlog da se ne vrati normalnoj ishrani.
    (Mastoor (iz fotelje, nego sta) - Part II, 17. avgust 2013 23:35)

    # Link komentara

  46. Citam tipicno srpske komentare kao npr da su meni te pare ja ne bi sa jahte silazio,zatvarao bi splavi,uzivao u zivotu blablabla.Nadal isto ima toliko para pa grize,grize i Federer,grizao je i Sampras,Agasi,Connors,Mekenro.Zato su i zapisani zlatnim slovima u ovom sportu,a danas uzivaju i sliaze sa jahte.Nadam se da ce Nole nastaviti da jos zesce trenira,a uzivat ce posle.Ima vremena.Kao i ostali sampioni.
    (Darko, 17. avgust 2013 23:34)

    # Link komentara

  47. Noletov problem nije ni sa servisom, ni sa bekend paralelom, ni sa slajsom. Svi ti udarci lepo rade u jednom mecu da bi volsebno nestajali u sledecem. Znaci Novakov problem je stonokazu izmedju usiju.

    Mislim da je prvi put to primeceno u sezoni na sljaci prosle godine kada je ponovo poceo da gubi od Nadala i da ide na odmore posle svakog slema. Sa cim tacno Nole ima problem neznam, ali bih rekao da ga resava na pogresan nacin. Umesto da se jos vise posveti tenisu i treningu, kao sto vidimo da Nadal uspesno radi, Nole se odlucuje na mnogo kratkih odmora. Na taj nacin niti napuni baterije za naredne izazove, niti je dovoljno posvecen tenisu.

    Takodje je nejasno zasto njegova devojka ne nadje posao koji ne bi iziskivao Novakovo dragoceno vreme. Ako pazljivo pratite koliko samo vremena on provede na tim dobrotvornim priredbama, vecerama, posetama, pa zatim dodelama nagrada, pa to je vise nego svi drugi teniseri zajedno. Ispada da on trosi mnogo truda i vremena da bi se i Jelena osecala uspesnom. Zar ona ne misli da bi vrlo lako mogla sebi da nadje neki drugi posao na kom bi bila uspesna ili neuspesna, a da pri tom Novak ne mora da se bavi time?
    (Mastoor (iz fotelje, nego sta) - Part I, 17. avgust 2013 23:33)

    # Link komentara

  48. Mene ovo sve podseća na ono...Rocky 3 varijantu.Rok se provodi, snima reklame,a crnac trenira, radi, udara...


    .
     (red, 17. avgust 2013 23:23)

    # Link komentara

  49. Prva stvar Izner je odlican druga Nadal jos bolji a Nole je na 80 % jer mu temperatura i vlaga lose padaju. Na USO ocekujem da ponovi finale i izgubi od Nadala.
     (slavnic, 17. avgust 2013 23:06)

    # Link komentara

  50. @Predo

    Novak definitivno ima fizicki problem. Najverovatnije je desno rame u pitanju, upala misica - svi teniseri prodju kroz to, jer BH paralela ne moze da nestane preko noci. Bila je tu i u najgore vreme 2009. FH nije ravan zato sto ne moze da generise dovoljno snage a i pri sevisu se vidi da vise puta ima jak grunt (uzvik) cak i pri slabim 2. servisima. Njegovo potenciranje, a i Vemic je zadnjih par puta nesto rekao na tu temu, da je "najvaznije ostati zdrav" mozda nesto nagovestava. Stalno pominjanje odmora i potrebe za istim... Jednostavno ima previse pokazatelja da nesto definitivno ne valja samo je pitanje sta? Novak je isuvise kvalitetan igrac da bi ovo bio kraj i povratak na staro ali definitivno mora da uzme vreme van tenisa i sredi sta god ga muci.

    Od devetorice igraca koji su obelezili zadnjih 5 godina (Rodzer, Rafa, Nole, Andy, DelPo, Berdih, Soderling, Conga, Ferer (osvajaci GS i finalisti)) jedino Federer i Novak nisu preskocili ni jedan GS turnir i nisu imali duze odsustvo sa terena. Normalno je da dodje do ociglednog pada i prezasicenja ali pokusavas da i dalje guras i da se boris ali telo jednostavno zeli odmor. Tako je i Rafa sanirao povredu za par meseci ali je prolongirao povratak do pocetka sezone sljake jer je tu suvereni vladar i tim pobedama je nabio samopouzdanje i zelju za pobedom koja jos uvek traje. Mari preskace RG i trenira na travi i tempira formu za W i onda kao iznenadjenje kad osvoji...

    Nole, idi odmaraj i posalji nam razglednicu.
    (thrillseeker, 17. avgust 2013 23:04)

    # Link komentara

  51. (posmatrac, 17. avgust 2013 17:52)

    NOVAK je osvojio i DUBAJI.
    (nikol dz. femija, 17. avgust 2013 22:45)

    # Link komentara

  52. Ukratko samo da se 100 % skoncentriše na tenis i vrati eye of the tiger i to je stari Nole.
    (hawkeye, 17. avgust 2013 22:42)

    # Link komentara

  53. Kakav crni odmor pre USO covece, njega su stalni odmori i doveli do ambisa??
    Ne delim ni misljenje da su voleji problem, njih igra cak iznenadjujuce dobro u poredjenju sa kriminalnim smecevima. Problem je ritern, problem su lopte u stilu JJ, problem je slabo kretanje i ocajna defanziva. Posle trece ofanzivne lopte Nadala ili Mareja gubi poen
     (mad max, 17. avgust 2013 22:32)

    # Link komentara

  54. Gledam kako i Delpo večeras igra "očajno loše" protiv Išnera (kako nam to sinoć reče Novak) i svašta mi pada na pamet! Jednu stvar sam poodavno shvatio: kad Mari i Novak dođu na turnir bez Lendla i Vajde,osvajanje tog turnira ih mnogo ne zanima...
    (oxydant, 17. avgust 2013 22:11)

    # Link komentara

  55. JEDINO NOVAK treba jarani vise treninga a vi SRBOMRZCI ce te plakati po US OPENU.JEDAN je NOVAK.POZiz PRAGA.
    (igor, 17. avgust 2013 21:34)

    # Link komentara

  56. Pad je primetan vec neko vreme. Ako se pohvataju i neki podaci u prvi mah nevezani sa Novakovom igrom, moze se svasta zakljuciti. Sve je pocelo sa Cetojevicem. Ako i jeste potvrdio da Nole ima netoleranciju na gluten, ok, ali propisivanje strogih dijeta, ubacivanje u um ideja o meditaciji, istocnoj medicini i slicnim stvarima, tek sad pokazuju svoj pravi efekat. Zbog stroge dijete Novak je osetio inicijalni rast energije, ali ne zbog onoga sto Cetojevic tvrdi, vec zato sto je, u nedostatku potrebnih materija, njegovo telo koristilo sopstvene rezerve, a kad se taj mehanizam pokrenuo, poneo ga je taj talas. Sada, na zalost, stizu one prave i ozbiljne posledice. Covek je skoro na ivici anoreksije, sav se sasusio i evidentno je da vec gubi i misicnu masu. Da je dijeta neadekvatna pokazuje upravo, i najvise, njegov psihicki status. Smanjena koncentracija, fokus, usporeni refleksi, usporeno razmisljanje zbog kog ili odreaguje neadekvatno ili uopste ne stigne da odreaguje su rezultat neadekvatne ishrane i kompromitovanog zdravlja. Najbolje bi bilo da nadju nekoliko strucnih lekara i da ga cupaju iz tog stanja dok jos nije kasno. Potrebno je da shvati da njegovo samopouzdanje nije poticalo iz Cetojevicevih mantri, vec iz njega samog, iz svesti o ulozenom trudu u treninge, iz svesti o fizickoj i psihickoj spremi koja omogucava vrhunske performanse na terenu. Dakle: red, rad i disciplina, ali i dobra klopa, a ne proteinski shejkovi i mrstenje na gomilu namirnica kao sto manekenke rade.
    (dzabu, 17. avgust 2013 20:54)

    # Link komentara

  57. Kažete da više ne igra agresivno. Pa on sada igra kukavički. Loptu koja bi trebala da bude viner, on samo prebaci.
    Od Iznera nije izgubio zato što je Izner bolji serviser, jer su imali isti broj aseva. Izgubio je u igri!
    Ako u meču u odlučujućim trenucima servira duplu servis grešku, znači da nešto nije u redu u glavi. Pa zar nije protiv Nadala imao 7 duplih servis grešaka!
    Ustalio se u tome da jedan gem servira dobro, jedan loše. Protiv Nadala je svoj poslednji servis gem odservirao odlično, da bi u taj-brejku to bila katastrofa. Sada čak i jedan meč odigra loše (a dobije na mišiće), a jedan meč dobro. Ako je to neki malo bolji teniser znači da gubi.
    Kada uđe u teren, ili izađe na mrežu, skoro uvek izabere pogrešnu stranu! Tu je neprikosnoven u izboru.
    Kada mu protivnik vrati neki teži udarac on se čudi!
    Nije to više onaj igrač od pre dve godine!
    (kbk2, 17. avgust 2013 20:53)

    # Link komentara

  58. Novak ne veruje da mu pripada broj 1, a skoro celokupno njegovo okruženje “pomaže” mu da ostane u čeljustima tog naopakog mentalnog stanja. Period od Australije do Rolan Garosa 2011. godine i meča sa Federerom, kada je izlazio na teren bez balasta neverice u sebe, to najbolje potvrđuje.
    Okruženje, koje ga je vuklo napred 2011. sada ga vuče nazad. Nema tu namere, naravno. Ekipa na čelu sa Vajdom nije na nivou top igrača. Bili su to dok se uzdizao, ali čest izbor kardinalno pogrešnih taktika, kao na Vimbldonu, svedoče da su nedorasli pratioci broja 1.
    Sve te jurnjave i emotivna pražnjenja van terena (traktorisanje na selu, učestali odmori u sportu u kojem se svi žale na gust raspored, svečane večere, treninzi bez volje i sadržaja) plus pomalo infantilno “plesanje pod perikom” posle mečeva, sve to dokazuje da je nestala posvećenost tenisu, da su ciljevi “taj turnir”, a ne konstantna sportska snaga.
    Novak, zapravo, “beži od tenisa” jer u areni nije slobodan. Sputavaju ga, na žalost, oni kojima je stalo da bude upravo drugačije.
    I sam Novak je rekao da se ponekad bori sa “ strahićima od pobede ili poraza.” Jasno je otkud ti strahovi i ko ih najviše generiše.
    U narednim mesecima Novaka Đokovića čekaju najteže odluke. Jasno je gde su “ključevi” ovog začaranog kruga nepotrebnih poraza. Ukoliko želi da zaista bude vrhunski sportista, upotrebiće ih.
    Srećno sa odlukama,momče!
    (Gledao sam Lejvera)
    (Dragan Radovic, 17. avgust 2013 20:38)

    # Link komentara

  59. Nije lako kad si prvi. Kako ja to zovem, rotivnici protiv tebe imaju neki dodatni elan, iskonsku zelju da se postane prvi, a ti iako to imas, nije toliko jako, koliko zelja da kada si drugi, postanes prvi. Druga stvar, izjave tipa "Spremniji sam nego ikad" i "Osvojicu sve ove sezone" su nepriklanda samopropaganda koja je izraz nesigurnosti u sebe. Trece, u 26-oj godini ne sme se stvarima koje nisu tenis posvecivati toliko znacaja. Sad i u narednih 6-7-8 godina koncentrisi se samo na tenis, a posle imas ceo zivot za uzivanciju, setnje po crvenim tepisima, glumu, komediju, reklame, fudbal, itd, itd....... Tako to ide druze Novace... Tenis, tenis i samo tenis...
    (srbin, 17. avgust 2013 20:36)

    # Link komentara

  60. Realan pogled na sebe i sve je rešeno. Bez ičijeg uticaja
    (H2H, 17. avgust 2013 20:26)

    # Link komentara

  61. U pitanju je veliki pad.
    Najbolji na svetu mora najvise i da radi, da takoreci ore teren, da grize, da se bori do poslednjeg atoma snage, da vodi racuna o ugledu koji br.1 u svetu nosi sa sobom.
    Kod Novaka su u zadnje vreme sporedne stvari dobile prioritet u odnosu na tenis. Steta, covek ima sve da bude jedna od najvecih teniskih legendi. Rad, red, i besprekorna samodisciplina su kljuc za izlazak iz trenutne nimalo ruzicaste situacije.
    (tender, 17. avgust 2013 20:06)

    # Link komentara

  62. Definitivno Novak ima krizu. Koliko je ta kriza duboka pokazaće US open. Ako se ne plasira u finale kriza je duboka. U tom slučaju verujem da će kraj sezone biti još gori. Nole treba da se više koncetriše na tenis, a ne da vozi traktor. Ja mu želim sve najbolje!
     (Bili Piton, 17. avgust 2013 20:05)

    # Link komentara

  63. Kako je moguce da protiv Gofina odigra sve te udarce perfektno. A onda mu se protiv relativno loseg Iznera igra raspadne?!
    To je klasican primer pada na psiholoskom planu, jednostavno ima neki privatno problem, i mi sada mozemo da gatamo sta je, ali ga ima.
    Pa da li je normalno da u mecu u kojem se bori ua istoriju, nema nikoga iz blize porodice, devojka?! Nije naravno, i tu je neki kursluz.
    Znate kako kazu, sto Srbi dobiju u ratu, izgube u miru. Da li ce i oni dozvoliti da Nole izgubi sansu da se ipose i istoriju kao najbolji svih vremena, ili barem drugi, treci?!
    Sve zavisi od njih, igra i forma nisu problem definitivno.
    (Sasa jokic, 17. avgust 2013 20:05)

    # Link komentara

  64. Ja bih se opet osvrnula na njegov tim, koji je uvek nekompletan kada su najbitniji turniri u pitanju, kao što je bilo za vreme olimpijskog turnira kao i početka američke turneje. Ako kažeš da ti je te godine cilj olimpijska medalja, ne možeš poslati trenera i fizija na odmor, a u boksu da ti sedi samo Dušan Vemić, kome svaka čast kao sparing partneru, ali on nije čovek koji može Novaku da da potrebnu podršku, već onako sedi u boksu nepomičan i bez izraza, da to već iritira. Znači, ako ti je nešto prioritet, to mora biti prioritet celog tima. Ako si trener prvog reketa sveta to ti je valjda dovoljan motiv da kažeš - OK, posvetiću se sebi kad Novak završi karijeru!
    (SELENA, 17. avgust 2013 20:04)

    # Link komentara

  65. Zorane, nalupetao si se toliko da je to fenomenalno. Djokovic je bio mentalna gromada. Poprilican broj meceva je dobio tako sto ih je krao od protivnika koji bi u nekom momentu sevirali za mec a koji bi potom izgubili. Djokovic je najbolje igrao bitne poene, nije panicio, donosio je prave odluke u datim momentima sto je dokaz mentalne stabilnosti. Pravo pitanje je sta se u medjuvremenu desilo i kako je stigao da ovog stepena nesigurnosti u igri.

    Analiza autora clanka je, po mom misljenju, poprilicno tacna. Ne mislim da je Djokovic u stanju da osvoji US Open. Da bi se to desilo morao je da stekne dozu samopouzdanja na pripremnim turnirima sto mu nije uspelo. Cak je otisao u drugom smeru. Veliko je pitanje i kako ce Murray da se izbori sa pritiskom odbrane titule. Po mom misljenju Nadal je momentalno nedodirljiv i Djokovic je jedini igrac koji je u stanju da ga redovno pobedjuje, ali ne u ovom psihickom stanju.
    Ono sto mi je takodje palo na pamet je da je Djokovic u zelji da osvoji Roland Garros pilagodio svoju igru igranju na sljaci i mislim da je time izgubio kvalitete dobrog igraca na tvrdoj podlozi. Ima vise spina u udarcima i mnogo je defanzivniji nego sto je to bio slucaj ranije. Sve u svemu nije dobro :) Porazi nisu problem, problem je nacin na koji gubi.
    (Dora, 17. avgust 2013 19:55)

    # Link komentara

  66. 1. nema povoljnog zreba na G.SL.
    2 Nemojte da pisete rubrike kao na primer: NOVAKU OTVOREN PUT DO FINALA
    3 Novace mani se rostiljanja
    4 Fokus na tenis i nista drugo upamti!!!!! NISTA DRUGO SAMO TENIS.
    5 NEMOJ VISE DA ZABAVLJAS PUBLIKU NEGO IGRAJ TENIS.

    Toliko od mene i napred NOLE TI MOZES MNOGO BOLJE U TO SAM SIGURAN I NEK TI JE SA SRECOM NA USA- OPPENU

    POZDRAV MAKI
    (maki, 17. avgust 2013 19:28)

    # Link komentara

  67. @zoran
    sa srecom...
    Kome vi zelite srecu je tesko zakljuciti.Za poznavaoca psihologije, anatomije i fiziologije vas komentar smatram neprofesionalnim.Insinuirate na doping?Mozda vam nije drago i ne mora biti to sto je Novak iskoristio mogucnosti za napredak u svojoj karijeri.Rogera nazivate Rodja, ali zato muchenik,lechi,ochigledan,proshlo?
    Cinjenica da je Novak u losijoj formi,kriza za koju ce verujem naci nacin da prevazidje, radom -kako drugacije.Momak je puno puta do sada pokazao sampionski karakter, vi ga ne vidite, ni to nije problem. Ovakvo zadovoljstvo neka bude samo vase.
    (Rastislav, 17. avgust 2013 19:17)

    # Link komentara

  68. ljudi su lagali sami sebe, novak je od marta 2012 na silaznpj putanji, znaci 18 meseci samo sto je do sada islo lagano sada ce da ide brzinom svetlosti ako nesto ne promeni hitno. nema on vise vremena jos 2 godine sto uzme uzme onda jos malo da se odrade ugovori i gotovo. rafa se vraca u 27-0j kao da mu je 19 lomi , umire na terenu i pore 12gs i 25 mastersa( ako osvoji nus open ja mislim da rusi federera po broju gs). novace idi covece radi ono sto si radio od kraja 2010 i bices gde si sada. ako ne 2014 zavrsavas izpod 5 mesta. srpska je to krv cim se malo oseti para, slave stane se. bilo je legendarnih komentara u februaru 2013 isto na b92 kako novak osvaja 15, 17, neki rekose i 20,22 gs. ako uzme jos jednu australiju ili us oopen i pariz to je maksimum znaci 8 gs, mada tesko mnogo je pao od 2011 kao retko ko u prvih 10.
    (kosmajacsale, 17. avgust 2013 19:16)

    # Link komentara

  69. Nole je u sustini ocajan sa svojom igrom i psihom i to proba da prikrije. On toliko nij bio los protiv Iznera koliko je Izner njemu bio mukotrpan. Nole je mnogo poena ustvari dobio na drugom servisu jer glomazni Izner ne ume da riternira. Moze biti da je dva zadnja poena namerno propustio da ne bi opet isao u tajbrejk. Kada mislim realno, nema Nole dovoljno vremena da se sabere do Us Open-a.Ali ko zna, mozda je nejegov trener skovao izvanredan plan, mozda se Nole sutra probudi i ko preporodjen opet pocne da igra svoj najbolji tenis... U svako slucjau treba ovog mladog coveka podrzavati i kada mu ne ide... Nole ima ogromnu konkurenciju a ipak mu je uspelo da skoro 2 godine uzastopno bude broj 1.
    (Dutch1, 17. avgust 2013 19:04)

    # Link komentara

  70. @PREDO - ....vrlo lep osvrt ! I ja ponekad tako razmisljam , ali se uvek pojavi ono ALI. Noletu je tenis PROFESIJA. Znaci ,
    on to RADI i od toga ZIVI ! I kako to sad odjednom - zasitio se ,umorio se , ne moze vise...A TEK NA PRAGU ZIVOTA !!!!!!
    Pa koji pravi PROFESIONALAC razmislja tako ??? Uzmimo za primer jednog mladog , uspesnog ,i bogatog HIRURGA.
    i on je PROFESIONALAC , zar ne ??? Da li postoji takav na zemaljskom kugli koji ce tako da razmislja....i tako se i ponasa
    a tek na pragu svog zivota !?!? Sigurna sam da ne postoji ! Ili takav jedan isti, najbolji HIRURG koji uradi RUTINSKU operaciju...i gle cuda, pacijent jednostavno umre , a on jednostavno kaze: " Nije mi bio dan . "
    Da se razumemo, Noleta volim kao da mi je sin, zelim da blista jos nekoliko god , ali moja malenkost misli da MORA da uradi RADIKALNI REZ !!! Jos svega 4-5 god. A onda nek uziva u carima zivota i svemu sto je postigao....A sve sto je i postigao , postigao je upravo svojim pregornim radom...I slava a i bogatstvo su dosli kao posledica svega toga....
    Kvalitet uzimanja u zivotu i sa 26 a i sa 30-ak god.je ISTI !!! Shvatice i sam Nole to jednoga dana...A da mu ne bude zao
    PROPUSTENOGA !!! Svim ljubiteljima tenisa srdacan pozdrav . ZORICA.
    (ZORICA - CANADA, 17. avgust 2013 18:59)

    # Link komentara

  71. Jedino resenje za njega je da ga neki autoritet uzme pod svoje, da ga uvede u svoju masinu, sistem treninga, karantin... i da ga Novak bespogovorno slusa. Nesto kao kad je Apolo Krid trenirao Rokija protiv Mister T-ja:) Banalan primer, ali tako je. Znaci, nema zezanja, zabava, ludiranja... strogi karantin, rad od jutra do sutra i sistematska izgradnja motivacije.
    (Bojan1, 17. avgust 2013 18:59)

    # Link komentara

  72. sve je to u redu...lose pa lose.al mi je navise cudno da nema nikog u njegovoj lozi,i kome je nekoliko puta vristao juce...*PROGOVORI NESTO*,*RECI NESTO,JBTE*.neki problem postoji,to je ocigledno.al nadam se da ce biti bolje.
    (oseka, 17. avgust 2013 18:54)

    # Link komentara

  73. @Zoran,ne lupetaj,majke ti.Ko ti je samo dao toliko pluseva.Po tebi Nole postao najbolji zato sto je Nadal bio povredjen,Federer mator a Marej nezreo a sad je kao sve doslo na svoje mesto,ko šisa atp listu,po tebi je Novak 4. na svetu a ne prvi.Novak je vezao 41 uzastopnu pobedu,osvojio 5 gren-slem titula u poslednje 2,5 godine,pobedio "povredjenog" Nadala u 7 uzastopnih meceva na najvecim turnirima ukljucujuci i turnire na sljaci,vezao je 12 uzastopnih polufinala na gren-slem turnirima i kao nije zasluzeno najbolji.Lupas da je jako slab mentalno a pobedjivao je Federera spasavajuci mec lopte,preokrenuo dosta puta 0-2 i 1-2.
     (NEDJA, 17. avgust 2013 18:47)

    # Link komentara

  74. Ne samo pojedinacne elemente tenisa, nego Novak je jednostavno zapostavio: tenis.
    I Novak je poceo kao Ana Ivanovic: modne revije, prijemi, balovi, dokumentarni filmovi o njegovoj familiji, snimanja naslovnih strana svetskih casopisa.
    Te gost na ostrvu Ricarda Brensona na Karibima, te poseta fabrici satova u Svajcarskoj, te ovo, te ono.
    Sve to oduzima silno vreme, energiju, kondiciju, mentalnu koncentraciju.
    (Zapostavio je tenis, 17. avgust 2013 18:46)

    # Link komentara

  75. Prvi put posle dugo vremena se niti nerviram zbog poraza, niti ga psomatram tragično. Mada je ta činjenica zapravo zabrinjavajuća (očekivanja navijača nisu najviša), ipak je baš to jedna jako povoljna situacija za odraz u pravom smeru. Na RG sam se iskidao i danima nisam mogao da dođem sebi zbog poraza, a sada posmatram Nadala kao fenomenalnog sportistu koji se izdigao iznad problema koje je imao i koji prolazi seriju uporedivu sa Novakovom 2011. U tom svetlu, nije mi nimalo žao ako prestigne Novaka na ATP listi, jednostavo je čovek pokazao najviše i ja mu se divim. Naravno, najviše i dalje volim Novaka i navijam da se što pre vrati u svoju zonu i proigra na nivou koji ume. Ne, ne mislim da je izgubio fokus, a mislim da je njegova izjava nakon poslednjeg poraza pravi pokazatelj da je odličan trenutak da se odgurne u pravom smeru. On to ume, moće i -konačno- hoće! Samo napred i srećno!
    (Novakov navijač, 17. avgust 2013 18:45)

    # Link komentara

  76. koji pad?on je mlad decko ima da igra jos 5 godina na visokom nivou.
     (zeljko, 17. avgust 2013 18:45)

    # Link komentara

  77. Ovaj put neću čitati ove komentare, zato što mislim da nema puno pametnih stvari. Ne treba biti preveliki stručnjak da bi se uvidjelo da Novak ne igra dobro, to je činjenica. Šta treba da mijenja, to nije na nama da govorimo, on ima oko sebe tim ljudi koji treba o tome da brinu. Koliko god su nama teško pali ovi porazi, njemu je još teže. Šta očekivati od US-a, mislim da se već možemo osvrtnuti na to kakav će da bude Novakov žrijeb, Nadal dolazi kao 3 nosilac, što vjerovatno znači da se Novak sa njim može sastati u polufinalu, Federer kao 7 vjerovatno ide na Novaka, mislim da će Novak imati paklen žrijeb, ukoliko uspije da vrati samopouzdanje, ne treba da brinemo, a ukoliko ne, onda ne znam šta možemo da očekujemo.
    (Ajde Noleeeee, 17. avgust 2013 18:38)

    # Link komentara

  78. Visak para kad zafali igrace!
     (Mungos, 17. avgust 2013 18:37)

    # Link komentara

  79. Savjet za Noleta je da pojaca svoj trening, to ce mu pomoci da bolje igra i vratiti mu samopouzdanje. Mora da uvede nove nacine kondicijonalnog treninga kao naprimjer biciklom u planine ili mnogo plivanja. pozdrav za Noleta i zelim mu sve naj bolje.
    (dzomba, 17. avgust 2013 18:29)

    # Link komentara

  80. Covek se jednostavno zasitio i premorio. Svi su se oni par meseci odmarali. Lako je Rafi da posle 8 meseci pauze bude nadahnut i energican. Nole je zasluzmo na prvom mestu zbog neprestanog zalaganha. Posle ove godine bi trebao da napravi duzi pauzu. Sada neka pokusa da sacuva to prvo mesto pa laganica. Ono onda neka brane bodove.
    (bishop na f 4, 17. avgust 2013 18:27)

    # Link komentara

  81. Da li je Novak u krizi ili nije videce se... ali da se nesto cudno desava to jeste... najvise brine to sto nema nikog sem vemica u boxu... vajdi cerka pocinje da se probija na wta tako da mozda je sa njom ali su male sanse da je to vec verovatno obnova ugovora nije po tata srdjinom i vajda se polako povlaci da pokaze koliko znaci i vredi... medjutim sve je to nagadjanje i nadam se da ce se vratiti jaci nego ikad, dogodine osvojiti sva 4 GS i sinsi i tako uci u istoriju a posle toga neka se i povuce
    (pedjaaustralija, 17. avgust 2013 18:23)

    # Link komentara

  82. Novakov pad u igri i psihickoj nadmoci nad drugima poceo je porazom od Nadala prvo u Monte Karlu pa onda i na Rolan Garosu 2012. godine. Jeste uzeo AO ove godine ali je od proslog Rolan Garosa izgubio 3 puta u finalima i 2 puta u polufinalima uz samo 1 titulu. Za njegove apetite, a i apetite nas to je malo. Hvala
    (JAVLADAM, 17. avgust 2013 18:17)

    # Link komentara

  83. Novakov pad u igri i psihickoj nadmoci nad drugima poceo je porazom od Nadala prvo u Monte Karlu pa onda i na Rolan Garosu 2012. godine. Jeste uzeo AO ove godine ali je od proslog Rolan Garosa izgubio 3 puta u finalima i 2 puta u polufinalima uz samo 1 titulu. Za njegove apetite, a i apetite nas to je malo. Hvala
    (JAVLADAM, 17. avgust 2013 18:17)

    # Link komentara

  84. Novak se konsoliduje i osvaja Njujork.
    (Beker, 17. avgust 2013 18:17)

    # Link komentara

  85. Koji su uzroci krize, to on najbolje zna, ili bi bar trebao da zna. Na US openu sta god da uradi vise od 1/4, bice lepo. Samo imam osecaj da ce mu Rodzer zapasti u cetvrtfinalu. Zao mi je sto je "ispustio" ovu sezonu. Poceo je odlicno, cak je govorio kako veruje da mu ovo moze biti jos jedna sezona iz snova. Manje treninga i preveliko opustanje su ucinili svoje. Sigurno su ga svi ovi porazi dodatno demotivisali. Naravno da mu je stalo do rezultata, u suprotnom ne bi ni igrao.
    Ukoliko Nadal osvoji Sinsinati, a po svoj prilici hoce, izjednacice Novakov rekord po broju osvojenih titula na matersima u 1 godini. Secam se kako su onda mnogi govorili kako taj rekord od 6 finala i 5 titula nece niko skoro oboriti. U svakom slucaju, sta god da uradi do kraja, ova sezona je za zaborav
    (nokia, 17. avgust 2013 18:14)

    # Link komentara

  86. Ovo je najjaca recenica u celom tekstu:
    "Ukoliko se Novak konsoliduje i počne da pruža partije na gornjoj granici svojih mogućnosti, NECEMO IMATI RAZLOG ZA BROJU!"
    Svaka cast Nolete, ali da li on brine za moje probleme??
    (Jakov, 17. avgust 2013 18:11)

    # Link komentara

  87. Sve je lepo raščlanjeno, ali nigde ni pomena o stanju kondicije kao i da li na pad forme možda utiče i pooštrena kontrola dopinga?
    (Bojan, 17. avgust 2013 18:10)

    # Link komentara

  88. Voleo bih da mu trener bude Sampras, ako je to uopšte izvodljivo. Mislim da bi priča sa Vajdom trebala da se završi, jer je očigledno da je krenuo da nazaduje. Ali koliko mi zapravo i znamo zašto je to tako? Najveći njegov pad je na fizičkom planu, a od toga njegova igra mnogo zavisi. Šta je po sredi ne znam, ali tu je ključ.
    (Milan, 17. avgust 2013 18:06)

    # Link komentara

  89. Cemu ovoliki tekstovi i bespotrebne analize. Vratio se najbolji igrac (uskoro i svih vremena) Nadal i Djokovicu je vreme da ide na mesto koje mu pripada. Ukoliko Nole bude poboljsao igru imace sanse da zadrzi drugu poziciju, ukoliko ne bice izmedju 3-5 mesta sto je i dalje veliki uspeh.
    (Sasa jokic, 17. avgust 2013 18:03)

    # Link komentara

  90. Novak je u nedavnom intervjuu objasnjavao novinarima da neki igraci provode dosta vremena na treningu dok se on trudi da kvalitetno koristi vreme pa ne mora mnogo vremena da provede na terenu. Rezultati takvog kvalitetnog trosenja vremena su ocigledni. Izgleda da je jedino vreme koje provede na plazi jos uvek zadrzalo visok kvalitet.
    (jovan, 17. avgust 2013 18:03)

    # Link komentara

  91. I šta da radi da bi bio agresiniji, ishrana, Vajda je problem , ajde samo šta, šta i šta. Jel ima neko pristup Novaku, problemi sa najbližima...ne verujem da su treninzi jer treninira sigurno kao i pre...čemu služe novinari nego da nas informišu... Ne nego ovde je filozofija napravljena niodčega. Možda ima tajnu ljubav koja ne ide...ajde sedma silo prosveti nas. Primate pare za filozofiranje, napraviste filozofiju od novinarstva. Saša Ozmo hoće Frojdovski da nas poduči šta ja sa kojim teniserom.
    (Milan Djordjevic, 17. avgust 2013 18:02)

    # Link komentara

  92. Dva osnovna problema ima Novak Đoković: egoizam i Kundalini joga.

    Onaj ko je psihički jak i nosi harmoniju u sebi taj ne urla kao zver nakon pobede, niti kida odeću sa sebe. Kako se inače ponašaju psihički nestabilne osobe?!

    Sve ovo, kao i mnogo više, vam stoji kao nacrtano ispred noseva, ali malo ko hoće to da vidi. Kao, uostalom, i sve ostalo u životu. Vaš izbor, molim lepo, ali ne smarajte okolinu tim egoističnim foliranjem, jer samo sebe folirate.
    (Sam je izabrao svoj put, taj put sad ide u provaliju!, 17. avgust 2013 18:00)

    # Link komentara

  93. Odlican komentar.Misljenja sam da Novak treba da zaboravi na voznje jahtama,izdavanja knjiga i djuskanje,da se fokusira na tenis to je pod brij 1,pod broj 2 potrebna mu je sreca u zrijebu znaci da mu se ponovi zrijeb kako Sinsinati jer ako mu Rafa dodje u polufinale to je siguran poraz,a ako Rafa bude na stranu Mareja i budu igrali polufinale dug mec to je dobro za Novaka,pod broj 3 treba da prve meceve resava brzo da bi cuvao snagu za polufinale i finale,pod 4 Novak treba da bude agresivni i da mu loptice padaju blizu linije ako to ne bude radio cao!I pod 5 treba da svati da mu je ovaj turnir najvazni u karijeri!
     (Boban, 17. avgust 2013 17:59)

    # Link komentara

  94. @glas razuma
    Au kako pogresno izabran nick. Aj cik ako smes da ispricas ovo sto si napisao nekom uzivo.
    (hahahaahahahaa, 17. avgust 2013 17:56)

    # Link komentara

  95. Samo treba da se osisa, sa ovom "glupi avgust" frizurom ne moze da pobedi ni Momfisa. Bar ne avgusta...
    (goci, 17. avgust 2013 17:54)

    # Link komentara

  96. @SheldonGenius
    Marej je osvojio "samo" Vimbldon. Takodje je osvojio i Majami i jos 2 turnira tj. uspesniji je ove godine od Nola koji je osvoji AO i Monako.
    Ajde nadji neku temu o kojoj nesto znas pa tu komentarisi ili eventualno nesto gde su bitne emocije a ceinjenice nisu bitne ni malo.
    (posmatrac, 17. avgust 2013 17:52)

    # Link komentara

  97. Sve je jako jednostavno.
    Dok je Nadal naporno trenirao, Djole je vrsljao po "nasem" primorju. Usput se trudio da ucestvuje na svim mogucim manifestacijama i kampanjama.
    Uporedite pristup i rezultate ove dvojice i bice vam sve jasno.
    (coa, 17. avgust 2013 17:50)

    # Link komentara

  98. Pravi sunovrat tek počinje.Us open, pa hajde da kažem"debakl".Gubitak prvog mesta je više nego izvestan,a ako se završi samo na tome'neka bude srećan.
     (red, 17. avgust 2013 17:44)

    # Link komentara

  99. Ni pad ni kriza. Novak je odavno pao. Razlog je sto vise nije gladan. Zasitio se. Ne grize kao nekad. Ne grize kao sada Nadal. Nije ga Mari pobedio jer je bolji vec zato sto je Novak pao. Vratice se jedino ako zaboravi na strah i ako mu proradi inat. Ako zaboravi na klizanje na terenu, pevanje posle meca, ako zaboravi na fleksibilnost i usresredi se da samelje protivnika - svakog sa nulom od prvog do zadnjeg meca.
    (Dr, 17. avgust 2013 17:32)

    # Link komentara

  100. Najbolje bi bilo da pitanje iz naslova postavite Novakovom psu Pjeru na njegov Tviter.On ce verovatno znati da odgovori.
    (galebgd, 17. avgust 2013 17:28)

    # Link komentara

  101. Dok ne rastera onu ekipu oko sebe,i ne vrati u tim nazasluznijeg coveka za njegov uspeh,dr-a Igora Cetojevica,od naseg Noleta nema nista,na velu zalost svih nas!!!
    (Noletov fan do groba, 17. avgust 2013 17:11)

    # Link komentara

  102. Kada pisete o rezultatima Djokovica, govorite kao da se samo o njegovoj igri radi. O tome mnogo odlucuje i igra protivnika. A Nadal je trenutno u takvoj formi da moze na bilo kojoj podlozi da ga dobije. Mozemo mi da pricamo, Novak ne trnira dovoljno, Novak se previse provodi..... al za njegove rezultate se mozda pita i neko drugi, tj, njegovi protivnici.
    (miki7878, 17. avgust 2013 17:05)

    # Link komentara

  103. Prostoje neverovatno kakav smo mi narod i kako kratko pamcenje imamo! Dezurni pljuvaci (neostvareni u svakom smislu) na sve strane. Tebi Novace svaka cast kompletna si licnost u svakom smislu te reci.
    (malo realnosti, 17. avgust 2013 16:59)

    # Link komentara

  104. necu da se osvrce na analizu jer nisam strucan... kao navijacu, ipak, mi se cini da ja pad poceo odlaskom doktora Cetojevica iz tima... nadam se i verujem da ce ovo biti prekretnica loseg perioda... ili se mozda varam...
    (dule0903, 17. avgust 2013 16:59)

    # Link komentara

  105. Ko malo bolje poznaje psihologiju, bice mu jasno da je Novak veoma slab na psiholoskom planu. Definitivno najslabiji od vodecih igraca na ATP lestvici. Ko je njega ubedio da mu je to jaka strana, zaista ne znam, ali taj koji je servirao tu pricu ideju nema sta znaci - biti mentalno jak. On mora veoma ozbiljno da se pozabavi tom stranom svoga bica, pa tek onda da razmishlja o jos vecim dostignucima.
    Na 70% meceva Novak ulazi sa vidnim strahom. Na meceve protiv najboljih to je tako uochljivo da je gotovo smeshno. Pa njegova lopta na servisu udara u pola mreze. Izraz lica je kao da ce biti streljan. Ocigledna zelja da juri rezultat, a ne da vodi. Na kraju ispada kao neki "muchenik" kome se eto nije dalo...samo par poena i stigao bi on to, ali....to sus ve jasni znaci jako loseg psiholoshkog stanja.
    Fino je iskoristio "povredu" Rafe, starost Rodje, te Endijevu nedovoljnu zrelost. No, to vreme je proshlo i sada se vidi realan odnos snaga, a tu je Nole ubedljivo 4.
    Takodje, njegova prica o gluten free dijeti je vise no smeshna. Ima nas nekoliko koji poznajemo anatomiju i fiziologiju tela i znamo da to nije nikakava magicna dijeta. Neka se prichuva on tih "dijeta", jer ovih meseci izgleda kao da se skinuo sa "dijete". Da li je stigla komanda "odozgo" da se neko vreme odmori od naporne dijete, kao i Rafi da "lechi" kolena 8 meseci, te Bartoli se "odjednom" umorila i prestaje sa tenisom, ne znam, ali je razlika u kondiciji tako ochigledna da prosto bode ochi.

    Sa srecom...
    (zoran, 17. avgust 2013 16:58)

    # Link komentara

  106. Konstruktivna kritika je ljubav prema voljenom sportisti! Poltronizam i kad igra slabo ,bezvoljno je sigurno put u propast! Vi sto ga podrzavate i kad se ne trudi nepomazete
    (doktor, 17. avgust 2013 16:57)

    # Link komentara

  107. Misim da je krajnje vreme da promeni trenera.Svaka cast Vajdi i ostalima,ali nesto radikalno mora da se menja ukoliko zeli da napreduje.Potreban mu je neko ko ima autoritet i neko prema kome ce Novak gajiti pòstovanje i respekt.Mozda gresim,ali imam utisak da je sa Vajdom taj odnos isuvise prijateljski i porodican gde je Novak taj koji dominira.Mislim da ima tu imena koja bi rado prihvatila da radi sa njim(Becker,Edberg,Aggasi).Druga stvar koju mora da promeni je posvecenost.Znaci,tenis,tenis i samo tenis.Trening ,trening i samo trening.Jeste da je Nole nas i da mu sve sto radi gledamo kroz prste,ali definitivno sto se tice nekih stvari mora da se ugleda na Nadala i,recimo,MurrayaSetimo se samo Nadala sta je pricao kad je gubio od Novaka 2011 ili sta je uradio Murray kad je izgubio 4 finala grand slema.Dosta je bilo reklamiranja,igranja,sepurenja i ostalih marketinskih promovisanja.Red,rad,disciplina i promena trenera.To je ono sto mu treba.Pozdrav svim naviajacima tenisa.
    (petar, 17. avgust 2013 16:57)

    # Link komentara

  108. Na žalost, Novak nije trenutno mentalno sposoban da prevaziđe krizu i to će se videti na USA Openu. Mora još dublje da padne da bi se vratio. Za njega je najbolje da bude rano eliminisan i da onda ima ozbiljan razlog i motiv da se sam sa sobom prispita. Njemu ne treba sada podrška tipa "Ti si Nole naš, najuspešniji Srbin, nije ti bio dan" i slične gluposti. Njemu treba dobar povod da se vrati tenisu a to je poraz. On trenutno u svojoj glavi nema svoji viziju šta želi osim gomile očekivanja njegovog bližeg i šireg okruženja, zato se skriva i gubi dragoceno vreme u van teniskim aktivnostima. Tamo ga "ljudi" obasipaju lažnom pažnjom očekujući neki interes za sebe.
    Vreme je za preokret. A to je novi trenerski autoritet u tenisu, nove metode treniranja (možda čak revolucionarne), okretanje pre svega sebi. Vremena nema mnogo jer dolaze novi, mladi gladijatori željni pobede. A publika i sponzori su uvek na strani izazivača. Novače, pravac Ada Bojana, šator i meditacija do konačne odluke. Nisi ni prvi ni poslednji koji je kroz sve to prošao.
    (Aleksandar Simić, 17. avgust 2013 16:57)

    # Link komentara

  109. Ne znam sto toliko sansi dajete Mareju.I on covek nije nista uradio ove godine osim sto je osvojio Vimbldon.A i prvi put brani ovako bitnu titulu tako da je i on pod pritiskom.Sto se tice Noleta vidi se da je konacno shvatio da ne ide i da ce poceti da trenira vise.Brate ne znam dal ste vi videli ali kako je juce kad je izgubio projurio do svlacionice.Vidi se da je ljut i da ce biti bolje.Kakav Nadal bre.Ima srece samo sto Nole ne igra kako zna.
    (SheldonGenius, 17. avgust 2013 16:57)

    # Link komentara

  110. Od povrede ramena 2011-e Novak više nije isti igrač,ali se zbog svog kvaliteta to prošle godine nije videlo ali sada uzima danak.Udarci su mu mlaki,često igra (tako izgleda) samo da prebaci lopticu i čeka da protivnik pogreši.Ipak imam osećaj da je Iznera prosto pustio da pobedi da bi imao vremena da se odmori i fokusira na US Open.Svi znamo da je mentalno vrlo jak i nadam se da će na US openu prosto eksplodirati i rasturiti sve.Ali mora malo više da rizikuje.
    (master, 17. avgust 2013 16:49)

    # Link komentara

  111. Hteli vi priynati ili ne al ''teorija zavere'' postoji. 2011-ta se vise nikad nece ponoviti , tad je na prepad osvajao turnire a onda su reagovali sponzori i kladionice....
    prica vam je dalje poznata...

    sad hteo ne hteo mora da izgubi po nekad na maloj kvoti ili da propusti nekog ''sponzorisanog ficfirica'' na turniru gde mu se kaze.

    Nije Nole kukavica ili da je time prodao dusu djavolu samo je jos veci COVEK jer je odlucio da prihvati pravila igre koja mu se serviraju radi NAS kako bi mogli da se radujemo i osetimo ponosnim bar na trenutak te zaboravimo usranu svakodnevnicu
    (glas razuma, 17. avgust 2013 16:47)

    # Link komentara

  112. Bez mnogo filozofije:

    ukoliko hoce da bude prvi,da i dalje osvaja turnire,MORA "krvavo" da trenira!

    Ukoliko hoce da "uziva u zivotu" i da trosi tesko stecene novce i to je u redu,samo bih ga zamolio da kaze da je ovo potonje,da bih mogao da gledam njegove meceve kao sto gledam Tipsine!
    (Samo toliko, 17. avgust 2013 16:46)

    # Link komentara

  113. Ovom Djokici ne pomaze ni to sto su mu montirali najlaksi zreb bez Federera,Nadala,Mareja...
    (BGD, 17. avgust 2013 16:42)

    # Link komentara

  114. Novaka tenis uopšte ne interesuje, već duže vreme! To se najbolje videlo u zadnim poenima mečeva sa Nadalom u Montrealu i juče sa Iznerom! Potpuna apatija, mrzovoljnost, nezainteresovanost, nesigurnost, nedostatak samopuzdanja kada se meč lomi! Izgledao je kao da mu je potpuno sve jedno, da li pobeđuje ili gubi!? Tako je bilo i u Londonu protiv Mareja i Del Potra, a u 2013. protiv Berdiha, Del Potra, Dimitrova. U Monte Karlu je bilo na ivici, ali mu pomogli Fortuna i par grešaka Nadala!
    Šta je u njegovoj glavi, zašto kriza? Gde su Vajda, Jelena, tata i mama? Nedovoljno treniranje, privatni problemi, zasićenost tenisom? Mislim da sve po malo.
    (ivan anastasijević, 17. avgust 2013 16:40)

    # Link komentara

  115. Djokovic koristi vise spina pri izvodjenju osnovnih udaraca posto nema sigurnosti,ravni udarci su rizicniji ali delotvorniji na hard podlogam i to je Djokoviceva igra. Sve ide iz glave i treba da vrati samopouzdanje. Sto se tice Rafe svakako je trenutno najspremniji i ima najvecu zelju pa i motivaciju za nove titula i za prvo mesto,ako osvoji sinsinati male su sanse da nebude prvi na kraju godine. To su cinjenice,moze jos svasta da se izmeni.
     (milann, 17. avgust 2013 16:38)

    # Link komentara

  116. Djokovicev neuspeh u par meseci pretvorili ste u nacionalno pitanje br.1 ! Pa izgubio je ker su protivnici bili bolji od njega. Isto je to i kada ih Djokovic pobedjuje. Nama nekako tesko pada kada nas igrac izgubi,nikako da kazemo da je onaj bio bolji od nasega ? Te lose odigrao, nije dobro vratio, pa valjda ga protivnik natera da pogresi ? A sta ako niko ne pogresi, Nole i Izner bi i danas jos igrali, kada bi se zavrsio mec ? I sto se toliko potencira na:" Na mentalnom planu" ? Jel je Novak malouman ?
    (precanin, 17. avgust 2013 16:36)

    # Link komentara

  117. Ozbiljna analiza. Svaka čast autoru! Ko je Nikola Đukić (Ozmo junior?)?
     (Gurović, 17. avgust 2013 16:36)

    # Link komentara

  118. On balkanski sindrom uvelicava sebe kada pobedi protivnika podcenjuje On je potpuno suprotan Federeru koji je uvek ozbiljan posvećen svojoj karijeri dok Nole voli da bude u centru pažnje Znajući da nije u formi umesto da trenirao on uživao na moru to ne čini jedan Federer ili bilo koji pravi profesionalac
    (CH, 17. avgust 2013 16:35)

    # Link komentara

  119. Manje više Novak se u svemu vratio u sezone 2008. - 2010. Naime u tim sezonama je takođe bio konstantan , osvajao masterse i igrao finala i polufinala GS. Samo što ove sezone Federer i Rafa do sada nisu na svom nivou na GS. Takođe i 3000 poena sa kraja prošle godine drže Novaka na prvom mestu .Sve u svemu , zbog osvojene Australije , ova sezona se ipak mora oceniti kao uspešna .
    (milwood, 17. avgust 2013 16:30)

    # Link komentara

  120. Definitivni pad, nije to vise to. A i dosta je smarao...
    (true_that, 17. avgust 2013 16:30)

    # Link komentara

  121. Kriza koja je vec prosla i ne vidim da iko drugi osim zavisnih i napacenih misli drugacije. Napred Sampione, izadji JOS JACI!!!
    (Ponos Srbije, 17. avgust 2013 16:30)

    # Link komentara

  122. Nažalost, Novak sve manje liči na sebe. Da li je zamor i zasićenost u pitanju ili samo prolazni pad forme. Juče je igrao kao zombi. Kao da je bio otrovan gljivama. Igrao je kao mašina, bez imalo mozga i nadahnuća. Isner, koji je po meni, daleko ispod Novaka u svakom segmenu igre, posebno mentalnom i fizičkom, za Novaka je bio nedostižan. Borio se sa vazduhom celo vreme. Novak je samo trebao da ga dotuče. Kao da je naš Nole izgubio đelju da pobedjuje ili je možda neka druga teniska kalkulacija u pitanju. U svakom slučaju želim mu oporavak i da nas još nekoliko godina drži pored ekrana. Mi smo njegovi, i on je naš, čak i kada mu ne ide.
    (Mladen Mladenovic, 17. avgust 2013 16:29)

    # Link komentara

  123. Djokovic je, daleko, najbolji srpski sportista svih vremena !! ziva leganda, ponos jedne nacije !!! imamo prvaka u tenisu i bilo kakve resultate on imao ne smijemo to nikada zaboraviti !!! jedan je Djokovic !! uz tebe za uvjek !!
    (Nole !!, 17. avgust 2013 16:26)

    # Link komentara

  124. Novak je jedan od najboljih tenisera sveta.U Istoriji.Bez dileme, jer igra u eri mozda i Najvecih..Federera i Nadala.Pa je i u toj konkurenciji dosao do trona i prvog mesta na ATP-U, zapanjujucom 2011 godinom.Kada je prosto gazio SVE pred sobom!I pomenutu dvojicu!Prosto je eksplodirao..pogotovo na mentalnom planu.Prepun samopouzdanja!Bukvalno nepobediv!ALI...niko nije nepobediv zauvek.
    Novak je mlad covek koji je ostvario sve svoje snove..njegovo ime jeste i bice zauvek upamceno na ovoj PLANETI.Mali je broj ljudi koji se time mogu pohvaliti.Elem..Normalno je da ce kad tad doci do pada..blagog doduse,jer i dalje realno ,postoje samo 3,4 tenisera koji mogu da ga dobiju.I to samo ako nije koncentrisan i na svom nivou.Normalno je da ne moze da se igra godinama na istom nivou..vidimo da se i Nadalu i Federeru dogadjaju iste stvari..kao i SVIM velikim sampionima.Novak je ziv,mlad covek..koga muce problemi kao i sve ostale ljude.X puta je pokazao svoju velicinu i jacinu..i nebrojeno puta nas sve toliko obradovao da zaista osecamo divan PONOS sto je nas zemljak!NE sumnjam da ce to i dalje ciniti..ali ZNAM da vreme tece...sa godinama ce biti stariji..da ce podvizi da se prorede.NORMALAN sled stvari ...jer sve ima rok trajanja.ALI TO NE UMANJUJE nimalo ono sto je taj mladi covek ostvario i to nikad nece izbledeti!Bez sumnje znam da ce on jos godinama donosti, jos puno radosti nama koji ga gledamo..SIROM SVETA.
    (Pacman, 17. avgust 2013 16:24)

    # Link komentara

  125. Slazem se sa analizom,sve je tako i tacno.Mislim da Novak olako ulazi u meceve,sa previse samopouzdanja da i kad gubi gemove misli da ce druga strana pogresiti tj.da mora pogresiti.Kako se to ne desava na americkoj turneji Nole je shvatio da je u velikim problemima.Jer kada je Nole odjurio u svlacionicu bez pozdrava?Mislim da vremenski uslovi takodje uticu na Noleta,vrucina vlaga...u pravu ste Nole deluje istroseno kao da je pri kraju karijera a ne u njenom usponu i vrhuncu kada se pehari samo redjaju.Ali Nole ne bi bio tu gde jeste da nije upravo mentalne snage i glave koja ce ponovo raditi kao svajcarski sat.
    (nada ZR, 17. avgust 2013 16:23)

    # Link komentara

  126. Pratim Djokovica od kad je poceo da igra tenis.

    Kad je igrao tenis bilo ga je milina gledati, navijati za njega svim srcem, tad je I on igrao na pravom nivou I nije mu niko nista.

    Od kad je poceo da se menja tj da glumi dvorske lude po terenima, da ide ovamo, da ide onamo nema vise od njega nista. Setimo se samo nase Ane kakva je bila dok nije pocela I ona da se menja.

    Pravi teniseri to ne rade!!

    Nazalost nek me neko ispravi ako gresim al on vise nazalost nece uspeti da igra na onom nivou od pre dve godine kad mu niko nista nije mogao.. Pa nek on I dalje djuska po terenima I stavlja perike jer to ce mu izgleda debelo da se obije od glavu..
    (Realan, 17. avgust 2013 16:21)

    # Link komentara

  127. Jedini dobar rezultat za njega je da uzme USO, sve ostalo je katastrofa i padanje na br2 ili 3 do kraja godine. To je neminovnost AKO ne uzme USO.
    Sobzirom da je svaki put klonuo kada se moralo, ne ocekujem nista na USO. Mozda finale, posto ako Rafa osvoji Sinsi, onda ce biti drugi, sto je sreca po Novaka, da ga izbjegne do finala.
    (g, 17. avgust 2013 16:21)

    # Link komentara

  128. Kao i obično dobra analiza, pogotovo meča protiv Iznera. Novak je znao da odigra bezvoljno set, ali ovde je čitav meč "visio", čak i u drugom setu, koji je dobio. Takvo leno prebacivanje lopte, kretanje bez imalo energije, bez koncentracije. Da je Izner odigrao kao u Indian Velsu prošle godine, ali nije ni on blistao, osim nezgodnih kick servisa u bekhend, koji odskaču preko dva metra u visinu.
    Postoji problem, za koji mi ne znamo. Iz nekog razloga njemu se ne igra, nije koncentrisan, misli su mu na drugom mestu. Svi mi, koji igramo tenis na bilo kom nivou, znamo da bez koncentracije i maksimalnog zalaganja nema pobede ni nad dvije klase lošijim protivnikom.
    Recimo da je pad motivacije. Zamislite da ste Novak Đoković. Imate 26 godina,popularnost, novac, koji ne možete potrošiti do kraja života, ostvarili ste većinu ciljeva u poslu, kojim se bavite, a vi pored toga svega morate da živite asketskim životom, da trenirate satima po vrućini i u teretani, da se posebno hranite, da ne smejete sebi da priuštite malo ležerniji provod, da iskoristite taj novac i popularnost. Istovremeno, vaša braća, kojima ste svojim novcem priuštili najbolje uslove i trenere, ne mogu da pobede nikoga ni na čelindžeru, žive i uživaju na račun vaše slave i novca, kao i tetke, stričevi i ko zna ko. Novak se na svojoj jahti provoza par dana godišnje. Otac daje izjave u stilu kao da je on zaslužan za sve i kvari vam odnose sa najvećim rivalima. I vi bi ste se zapitali "treba li mi sve to?".
    (Predo, 17. avgust 2013 16:19)

    # Link komentara

  129. Mislim da je Novak manje (nego sto bi trebalo) fokusiran na tenis. Veca fokusiranost = bolji i kvalitetniji treninzi = rutina = samopouzdanje. Nije problem izgubiti, nego nacin na koji se gubi. Da je juce igrao svoju igru i izgubio, izgubi bi od boljeg toga dana, nego je izgubio sa pasivnom, gotovo kukavickom igrom. Vidi se da nije u formi i zato toliko forsira servis, i prvi i drugi, da bi njime zavrsavao poene a ne svojom kvalitetnom igrom u polju. Igra na svoj talenat i to moze protiv losijih tenisera ali ne uvek i narocito ne protiv vrhunskih. Kad bi se sutra penzionisao uradio bi nesto u tenisu sto je malo ko uradio sa ovih prostora. Ali ako hoce da nastavi mora se vratiti rezimu rada i treninga a narocito psihicke jacine i discipline, a to mu je najslabija tacka, kao u 2011. Nema neke filozofije, sve je to jednom vec prosao i moze ponoviti. Vise fokusiranosti na tenis.
    (Sinisa,brejnstormer!, 17. avgust 2013 16:19)

    # Link komentara

  130. Komentar je iscrpan, ali ipak nedostej osvrt na Novakov tim koji nije prisutan na mecevima od Vimbldona, osim Vemica. To sigurno nesto znaci i ima uticaj na njegovu igru.
    (barba, 17. avgust 2013 16:18)

    # Link komentara

  131. Po formi trenutnoj,polufinale na US Openu bi mu puna kapa bila,a u bodovnom smislu dosta uzela,s obzirom da je igrao finale...po sansama,dajem mu maksimum 30%,a pre njega Nadal,Marej...Federer kao i Novak,iznenadjenje moze biti Del Potro,Berdih tesko jer je oscilant,ali odlican teniser...ali nesto ne stima kod Novaka,nema devojke,pre svih Vajde,Miljana Amanovica...mozda su na godisnjem!?Uglavnom,Novaku puno srece zelim,da ga vidimo u dobrom izdanju,jer za srecu treba i potegnuti.
    (Ivan Drago, 17. avgust 2013 16:15)

    # Link komentara

  132. Sudeći prema mišljenju kladionica Đoković prvi je favorit za osvajanje US Opena [link]
    (Milan, 17. avgust 2013 16:15)

    # Link komentara

  133. Na sve ovo sto je napisano ukazujem jos od proljeca, iako je to bilo tesko shvatiti onim njegovim fanaticnim obozavateljima koji su mislili da je namjerno iscenirao ovaj ili onaj poraz da bi se pripremio za sljedeci turnir. Evo, sada se konacno pokazuje koliko su sulude bile te tvrdnje, jer je rijec o ozbiljnoj, potvrdjenoj krizi.

    Ipak, moram da ukazem na nesto na sta niko ne obraca paznju. Nije vise u pitanju samo Nole, u smislu da samo on treba da se probudi, popravi ovo ili ono i "vrati se na stari put". U pitanju su njegovi protivnici, koji vise nemaju strah pred njim, kao sto su imali prije dvije godine. Jednostavno, oni vide da je Novak u krizi, prilagodili su igru tome i ne smatraju ga nepobjedivim, ne samo oni iz vrha, vec i teniseri poput Isnera koje je 22. na ATP listi. Dakle, moja teza je da nije sve u analizi Novaka, nego i u analizi njegovih protivnika koji se itekako prilagodjavaju okolnostima i poboljsavaju igru. Sada su kao ajkule osjetili "krv u vodi" i spremno napadaju svaki put kada se suoce sa Novakom na turnirima.
    (Sasha, 17. avgust 2013 16:15)

    # Link komentara

  134. Iz nekog razloga Novak uvek u Sinsinatiju igra nevoljno i kao da je nateran.Ove godine je dosao u Sinsinati posle slabijih igara u prethodnom periodu,nesto kao 2010.-te.Ako on kaze da mu je Sinsinati posebna motivacija,a mi to na terenu ne vidimo,onda postoji problem koji Novak mora da resava.
    (Suzana, 17. avgust 2013 16:10)

    # Link komentara

  135. Новак се заситио тениса.Постигао је све своје дечачке снове (изузев Ролан Гароса) и сада само отаљава посао. Додатна околност је и што је увек фаворит, па сви играју опуштено против њега. Видели су да га није тешко победити и сви гризу. Да би у континуитету био у тениском врху мораш бити фанатик као Надал, а Новак то није.Сада се једино поставља питање да ли ће успети да нађе мотива или ће отаљавати турнире до краја каријере уз понеки бљесак.
    (Петар, 17. avgust 2013 16:10)

    # Link komentara

  136. Uzoroci su opterecivanje obavezama koje nemaju nikakve veze sa njegovim tenisom, ali poticu od tih uspeha... za sada je zacarani krug. Dok ga neko ne rastereti tih obaveza (ili pocne bolje da ga zamenjuje, ako to vec radi sada), nastavice da tone. On definitivno nije toliki "genije" da moze da radi ista drugo ozbiljno, osim tenisa u zivotu, i da sve ovo sto je navedeno, u tenisu i postigne. Neka se ugleda na Nadala, jos cetiri pet godina, a posle neka radi sta god zeli... inace trosi godine bez razloga... znam da to mnogi isto tako rade, ali on ima sansu (mogucnost izbora), ti ostali ljudi najcesce ne.
    (Marsovac, 17. avgust 2013 16:05)

    # Link komentara