Nedelja, 23.06.2013.

11:39

Ko će osvojiti 127. Vimbldon?

Četiri je najveća turnira tokom sezone, a jun i jul meseci su kada je teniski svet na nogama.

Izvor: Saša Ozmo

Ko æe osvojiti 127. Vimbldon? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

73 Komentari

Sortiraj po:

posmatrac

pre 10 godina

ne znam kako novak ima dobar zreb, na osnovu cega?
mislim da ima najtezi zreb jer mora da igra na najvisem nivou, osminu finala i cetvrtfinale, a ako dodje do polufinala sa jos jednim uzasno teskim protivnikom. ako novak dodje do finala mora da igra 3 vrlo teska meca pre toga, i finale kao cetvrti.
svi ostali imaju 2-3 teska meca ukljucujuci finale.
ako dodje do finala bice umorniji od drugih.

koga mari ima samo congu.
ona druga dvojica su ispala ali realno su imali laksi zreb osim polufinala gde je trebalo da se sretnu.

prognozer

pre 10 godina

U prvoj polovini dosta ce stvari zavisiti od meca Djokovic Has.
Ako Novak pobedi nemca, automatski dolazi do finala.
Sto se tice druge polovine iznenadicete se ali tu ce polufinale igrati Janovic sa pobednikom meca Marej-Conga.
Janovic je jos u Rimu na sljaci pokazao da moze da igra sa Federerom, a s obzirom na njegove servise i ostale udarce na travi ce ga prosto oduvati u osmini finala.

prolaznik

pre 10 godina

Vimbldon osvaja najveci teniser svih vremena RAFAEL MADAL! VAMOS RAFA!!!!!!
(marko, 23. jun 2013 12:13)
Tvoj Nadal je ispao u prvom kolu.

prokleta avlija

pre 10 godina

da znam ko ce osvojiti wimbledon sada bi u rukama drzao tiket sa ulozenih 100.000 evra na pobednika...ali mogu reci sta bih voleo...voleo bih da gledam cetvrtfinale Nadal-Federer, polufinala Federer-Marej i Djokovic-Delpo a iznad svega voleo bih da u finalu Nole pobedi najboljeg igraca na travi ikada tj.Rogera Federera,jer to je jedan od nekoliko trenutnih vrhunski teniski izazova kao i pobediti Rafu na RG ili Djokovica u AUS ili USOPEN...voleo bih da vidim neku nasu teniserku u cetvrtfinalu Wimbledona jos bih bio srecniji da vidim dve nase u cetvrtfinalu,a o jednoj u polufinalu potajno mastam...toliko od mene...skromno...

lacoste

pre 10 godina

realno nadal ispada pre cetvrtfinala, djokovica ne vidim u polufinalu, finale marej i neko ko je prvi put u zivotu u finalu wim tj. delpo ili berdih

NS

pre 10 godina

Godina je 2013 a ne 2011 i novak je prosao svoj zenit koji je bio 2011 to pokazuje 2012. Gde je sve izgubio osim AO koji je dobio. RG je pokazao da te price da je nole favorit padaju u vodu kada na RG igra Rafa isto tako je i VIM. Stavljanje Noleta kao glavnog favorita ispred Federera i Mareja koji je lazirao povredu da bi se spremio za VIM je po meni ruganje sportu. I naravno kada opet bude izgubio svi vi koji ga sada hvalite i dizete isto tako ce te ga pljuvati i plakati kada izgubi. Budimo malo realni i onda mozda i nesto bude ovako samo vredjamo ljude koji po 7 ,8 puta osvoje neki GS a uzdizemo Noleta koji nema kapacitet za to kao sto imaju na travi Federer i na sljaci Nadal.

mladen

pre 10 godina

Novak će osvojiti wimbledon jer do finala realno nema igrača koji ga može pobijediti osim ako on ima izrazito loš dan, a neće ga imati.. a u finalu dobija ma tko mu bio protivnik jer je psihički daleko najjači...za tenis bi bilo dobro ako bi što dalje dogurao jedan llodra jer ga je užitak gledati u njegovoj servis volej igri... Za to navijam.. i za novaka...

Necinho

pre 10 godina

Ne mogu da verujem da niko do sada nije spomenuo uslove u kojima ce se igrati mecevi,pogotovo projektovano 1/4 finale Fed-Rafa.
Nije slucajno sto Fed ima najveci broj osvojenih titula u zatvorenom jer njegov BH tada funkcionise u tzv sterilnim uslovima i nema toliko ispucavanja ramom reketa na tribine usled vetra,spina i loseg odskoka...
Nasuprot Fed-u,Rafa ima najmanje osvojenih titula u zatvorenom. Jednostavno,njegova "lasa" tj.spinovi nemaju zeljeni efekat u zatvorenom te stoga i nije nikada u karijeri ( niti ce ) osvojio zavrsni turnir TOP8. Paris masters iz istog razloga preskace,kao i Sangaj. Zar nikome nije cudno sto od kada Wimbledon ima krov,Rafa na travi ne moze da se sastavi,pa dozvoljava sebi da ga izbacuje jedan Rosol,iako je pokusao da se opravda time kako je bio povredjen,a 10 dana pre toga je dobio Noleta u finalu RG i nista mu nije falilo. Spanac je to,lukav i prepreden. Sve u svemu Marej ima prilicno lak zreb do 1/2 finala,bice sveziji i prognoziram finale Nole - Marej. A u tom finalu Nole ce biti sveziji...
Pozdrav svima

boban

pre 10 godina

Zreb za ovogodisnji Winbldon je takav kakav je i ne bih ga puno komentarisao.Ne vidim do eventualnih susreta sa Berdihom u 1/4 finalu i Del Potrom u 1/2 finalu(pod uslovom da dotle i stignu)nekoga koji bi mogao da zaustavi Novaka do finala.Tacno je da je Novak 2009 i 2010 ispadao cak i mnogo pre finala ali bi trebalo da se setimo da je tih godina u njegovom strucnom stabu bio i Tod Martin koji je insistirao na servis-volej igri koja
Novaku nije bila svojstvena.O 2011 godini i Novakovim uspesima i trijumfu na Winbldonu(bez pripremnih turnira na travi)je mnogo toga napisano.2012 je Novak u 1/2 finalu porazen od Federera kasnijeg osvajaca Winbldona koji je tom titulom prekinuo post koji je trajao jos od Australije 2010.Voleo bih da upravo Federer bude Novakov protivnik u finalu ovogodisnjeg Winbldona.Siguran sam da bi to finale dobio Novak i na taj nacin definitivno potrdio da je najbolji teniser danasnjice .To bi bio trenutak u kome bi se moglo da kaze: KRALJ JE MRTAV.ZIVEO KRALJ.

roger

pre 10 godina

ja kao federerov fan naravno da bi voleo da roger uzme 8 wb ali bice prakticno nemoguce. naravno da marej i djokovic su najozbilnjiji kandidati a trijumf nadala bi bio iznenadjenje s obzirom koliko se mucio protiv noleta u parizu nole bi ga sad pojeo za dorucak ,moja nadanja za wb osvajac u muskom singlu novak ili roger , zene tu navijam za nase i za sharapovu ali serena osvaja bez dileme pozdrav svima ps: nadam se ako ne ove onda sledece godine da ce roger osvojiti 8 wb ove sezone jako jako tesko 3 svoja konkurenta u 4 dana ,tesko da teze ne moze biti.

tuz

pre 10 godina

Eto Rafe eto cuvajte ga se. On je svoj primarni cilj u ovoj godini ostvario. Sad ce sa puno manje pritiska da igra, a prateci mu karijeru od 2005 zna se da je skoro nepobjediv kad je samopouzdanje na vrhuncu, a onakvom pobjedom protiv djokovica na roland garrosu kad je poslije propustenih prilika dobio izgubljen mec sigurno je na vrhuncu. Da mi je da ne pretjerujem ali ako bude dosao do cetvrtfinala protiv Federera sve mi se cini da ce Federeru biti metla.

dragan

pre 10 godina

Ko ce osvojiti ne znam ali sam uveren da Rafa nece.Kod mog brata u Parizu,u teniskim krugovima se prica da je prosle godine Rafa bio provaljen zbog upotrebe nedozvoljenih sredstava i da mu je savetovano da izgubi od Rosola i da se povuce na par meseci!Naravno da su Rafini sponzori tako odreagovali da se sve to zataska zbok finansijskog Rafa-brenda.Verovatno ste procitali pre par dana da je Rafa daleko iznad svih po zaradi.To samo potvrdjuje tu pricu o dopingu.

Djoksa

pre 10 godina

(Dermendziev, 23. jun 2013 16:01)

Potpuno se slažem sa vama!

Teško je videti nekog van Velike 4 koji bi mogao da osvoji Vimbldon. Suština je da Velika 4 čine igrači koji su različiti po stilovima, tehničkoj nadarenosti, mentalnom pristupu. To su velika 4 filtera za ceo ATP tur. Od tehnički superiornog i vrlo agresivnog Federera, preko tehnički isto tako potkovanog ali defanzivnog Marija, onda all round igrača kao što je Novak koji se podjednako odlično snalazi na svim podlogama, koji nema nijedan udarac koji ga posebno ističe već sasvim suprotno, nema nijednu manu do Nadala koji je pravi rudar, koji sve što je osvojio morao je za to da kopa jako duboko (kao na prošlom RG)... Zato je Velika 4 velika upravo zbog toga što na čudan način jedan drugom ispomažu...
Za Novaka u finalu bi bio najidealniji protivnik Nadal... Na šljaci mu se Nole kao niko približio a na drugim podlogama Novak je superiorniji igrač od Rafe. Za razliku od finala sa Endijem ili Rodžerom, finale sa Rafom bi bilo lišeno prefiksa "istorijsko".
Ako Novak bude u finalu igrao sa Rodžerom ili Endijem nadam se da se neće raspucavati sa njima... U prošlosti mu takvo raspucavanje obijalo o glavu (finale USO 2007, polufinale RG 2011, polufinale OI 2012, OI 2012 meč za 3 mesto)... To su slajs majstori a trava je za slajs kao stvorena...

Pozdravio bih na kraju Dermendzieva, Jovu, Preda, DD i svo ostalo staro društvo koji uživaju gledajući dobar tenis pa tek onda navijaju.

Zanimljivo

pre 10 godina

(toliko, 23. jun 2013 18:35) "a ako bi ga kojim slučajem osvojio Mari, onda bi to bio poraz tenisa,jer on igra antitenis."
ovo je za mene šokantna izjava, ukoliko Andy osvoji to bi bio poraz tenisa :O o čemu ti pričaš, Andy je 2 igrač svijeta, sa putnim pravom se svrstava u veliku četvorku, iz godine u godinu je sve zreliji i bolji igrač, takvu izjavu može da da samo neko ko nema pojma o tenisu, ko samo zna da se tenis igra sa lopticom i reketom.

Sledeće stvar, ne znam zašto svi konstantno pričate o četvrtfinalu i susretu Feda i Nadala, ljudi moji, turnir počinje sutra, do četvrtfinala ima punoo da se igra, govorite o tome kado da je to već gotova stvar, oni prvo treba da dođu do četvrtfinala, a u tenisu su iznenađenja vlo moguća, nemojte da prognozirate unaprijed, ko visoko leti, nisko pada. Svi vide Rafu u finalu, ne znam zašto ali ja mislim da je to potpuno pogrešno, ukoliko dođe do okršaja Rafa-Federer, ja veće šanse dajem Fedu, trava je to, a on se tu najbolje snalazi. Ja u finalu vidim Andy-a a sa druge strane ako Bog da Noleta, mislim da će to da bude meč godine u kojem će svi uživati, a ako Boga da iz kojeg će naš Nole da izađe kao pobjednik, ali kao što sam već rekla, dug je put do finala, neću da brzam sa prognozama.

Prle

pre 10 godina

Verujem da će Fed uz velike muke savladti Rafu, zbog iscrpljenosti će izgubiti od Mareja u polufinalu, Djoković do finala ako predbrodi Haasa (5 setova sigurno) ... finale Djoković - Marej, epsko finale, 5 setova biće gusto, prednost Noletu zbog lakšeg četvrt i polu finala

toliko

pre 10 godina

Normalno je da bih voljela da Wimbldon osvoji Rodžer ,a ako bi ga kojim slučajem osvojio Mari, onda bi to bio poraz tenisa,jer on igra antitenis.Novak ima najlakši žrijeb ,ali baš zato u njemu se možda nalazi neko ko će Novaka prirediti iznenađenje i izbaciti ga.Nadalu će umor i travnati teren biti najveća prepreka da se dokopa trofeja.

Dragan

pre 10 godina

Gospodine Ozmo, ako dođe do susreta Nadal - Federer, mnogo veće šanse dajem Nadalu (čini mi se da vi mislite obratno). Takođe, ne slažem se s Vama da je Federerev ulog veći. Po meni, Nadal je motivisaniji, igra za slavu, za prvo mesto, mlađi je... ovo je i njemu možda poslednji voz da pokaže da je najveći teniser u istoriji, a za to mu treba treći W(malo je onih, u open eri ) kojima je to uspelo, zar ne?

mile

pre 10 godina

Pre zreba za mene su favoriti bili Federer i Murray, ali s obzirom na zreb mislim da je najrealnije finale Djokovic - Nadal.
Sto se tice Novakove polovine mislim da je on skoro sigurno u polufinalu. Davno je bilo kada je zadnji put na Grand Slamu izgubio od nekog van velike cetvorke. Jeste da Haas moze biti nezgodan, ali u 3 seta nema on sanse protiv Novaka, na bilo kojoj podlozi. Protivnik u polufinalu ce mu najverovatnije biti Ferrer, tesko da ga Delpo moze izbaciti, prosle god je David lagano dobio njihov mec, a mislim da bi Ferrer i bio laksi protivnik Novaku nego Delpo. Ipak svi znaju da Ferrer ne moze protiv najboljih, pogotova na Slemovima, ove godine ga unistili i Novak i Nadal.
Gore sam napisao da su mi favoriti bili Roger i Andy, mislim i dalje da bi Novak tesko dobio bilo koga od njih dvojice na travi, ali s obzirom da Rafa lagano izlazi na kraj sa obojicom, ocekujem ga u finalu.
Od najvecih rivala Novaku najvise odgovara Nadal, tako da ocekujem Novakovu pobedu u finalu.

GARO

pre 10 godina

ja znam jednog finalistu a to je NADAL ko ce ga pobjedit federer ili marej ma nema sanse ,isto tako vjerujem da ce s druge strane biti NOLE i opet drama u 4-5 setova a ko ce pobjedit nijanse odlucuju

Werewolf

pre 10 godina

Novak ako ne bude video drvece od sume,donosno ako bude sebe vec video u finalu,bice problema.Maksimalno skoncentrisano od pocetka i ne vidim kako bi ga neko zaustavio pre finala.
Malo je precenio svoje mogucnosti time sto opet nije igrao ni jedan turnir na travi pre WB jer je njemu na travi najveci problem kretanje.Za Novaka kao agressive base line igraca je trava po pitanju brzine idealna,ali je po pitanju Novakovog kretanja prava nocna mora-na travi ne moze da koristi svoju odlicnu moc proklizavanja kao na sljaci i na hardu.
Da,osvojio je WB 2011 ali u sezoni u kojoj je bio u zivotnoj formi,ali i uz mnogo srece,ne samo jer je Conga u partiji zivota dobio u 1/4 finala Federera-Novak se do 1/2 finala sa Congom nije sastao ni sa jednim projektovanim protivnikom u nekoj rundi-setimo se i da je igrao protiv tada 256 Tomica u 1/4 finalu.
A Rafa,koliko god to zvucalo na prvi pogled cudno,takodje je izgledan finalista.Rafi bi bili veci problem udaraci koji nemaju sta da izgube pa seketaju po lopti od RF i Mareja.
Rodzera je ove godine vec 2 puta tukao i u mnogo je boljoj formi.Jedini nacin da ga RF dobije je u 3 seta,sto je malo verovatno,u bilo kojoj duzoj varijanti Rafa dobija.Jednostavno-godine cine svoje.
Sto je Mareja tice-koliko god mu rezultati bili dobri,nastali su kada je njegov penicilin(Rafa)bio van terena.Rafina povreda je bila jedini nacin da Marej dodje do finala GS.Pre Rafine pauze je bio u finalu GS na AO 2011,kada je Rafa takodje bio povredjen.

Gajetano

pre 10 godina

Gornja polovina:
Novak

Donja polovina:
1/4: Rafa dobija Federera (za inat Vilanderu)
1/2: Rafa dobija Mareja (za inat Vilanderu)

Finale: Novak dobija Rafu
(e ovo za inat S. Tignoru)

Pozdrav,

krle

pre 10 godina

Ja mozda nisam strucan poput cenjenog autora ovog teksta,ali mislim da sam dovoljno kompetetan da tvrdim da Fed moze da osvoji WB ako i samo ako dodje do nekih izmenadjenja u prvim kolima pa ispadnu Rafa,Nole i Marej. Inace,tvrditi da Fed trenutno ima igru kojom moze da pobedi njih trojicu u 3 uzastopna kola,po meni je neozbiljno,da ne kazem tdyv rec.

Sneža

pre 10 godina

Imam neki, prilično čudan osećaj, u vezi ovogodišnjeg W. Ne napušta me misao da će biti: velikih iznenađenja. Zašto - ne znam, ali je tako.
Gledajući sam žreb, reklo bi se da je Nole sigurno u finalu, ali sam i sama rekla: oprez ( ne bih da ponavljam već rečeno u komentaru po objavljivanju žreba ), dok se na 2. strani očekuje: borba neprestana – EM, RF i RN. Na papiru, to tako izgleda.
Srce mi kaže Nole, a u glavi mi misli svakojake: EM se ženi odmah po W; RF juri 8. titulu; RN - povratnik na W - treba da pokaže, da je prošlogodišnji kiks rezultat povrede. Na koju će vodenicu otići voda – dilema mi velika???
Sve u svemu: do početka 2. nedelje, teško je prognozirati pobednika, jer je dug put do finala.
Nadam se: kvalitetnim i zanimljivim mečevima, kao i da će o pobedniku odlučivati ( samo ): igra i borba na terenu.

Dermendziev

pre 10 godina

Ova analiza uvazenog i nama dragog analiticara S.O. padodsetila me je(vrlo prijatno secanje)na nekadasnjeg selektora nase f.r. Miljana Miljanica,na njegovu poslovnu predostroznost pre svakog meca("Bor je tim Borske krajine u kome igra jedan Borisa Djordjevic"-pre dolaska na Marakani,a u odlasku ode sa pola tuceta golova;"Moj sin se tek posle meca sa Hondurasom meni izvinio zbog mog opravdanog straha u oci meca"...).

Za mene, oduvek ce biti glavni favoriti za trofej svi oni iz velike cetvorke koji ucestvuju,pa tek onda ostali ukljucujuci i iznenadjenja.

Pre zreba govorio sam da su glavni favoriti Fed i Marej,a sada posto zreb nije bio "drobljen"(oprostite mi,ali smatram ga nesimetricnim,upravo gde se nasla zrebom velika cetvora,mada sve je pravicno shodno postojecim pravilima igre,W-om formulom saglasno W-skim i opstim reitingom) stvari su se suprotno zarotirale:Novak i Nadal su glavni favoriti.
Za Novaka necu paniciti(mada uvek oprez!)on je po meni jedan od "sigurnih" finalista,a drugi je Nadal.Nadal zna da igra protiv Federera na bilo kojoj podlozi(Fedov kompleks zvani Rafa)i protiv Mareja jer je Marej brzo zaboravio kako se pobedjuje Nadal,mada ga je jedno vreme skoro redovno cesljao i deljao.U takvom finalu Novak-Rafa,prednost dajem Novaku,mada bi mogla opet reprriza u pet,ali ovoga puuta u Novakovu korist.

U slucaju da se Rafa rano ili kasnije oklizne drugi finalista je Federer(Marej),pa bi redosled favorita bio:Federer,Marej,Novak za koga i navijam.

Poz.!

Ena NS

pre 10 godina

To vise nije ni vazno! Nasi teniseri su vec toliko postigli, da sada mogu potpuno da se opustim i bez groznice i iscekivanja uživam u dobrom tenisu. I navijam, naravo :)

Mislite drugačije...

pre 10 godina

Kako je Nole igrao na šljaci u Parizu, falilo mu je malo sreće u finalu, na travi u Londonu ima sve da presliša glatko!

danijel

pre 10 godina

Nece nadal lako protiv federera, ne na travi ne na wimbeldon sigurno...ako federer predje preko nadala pucice od samopouzdanja i gazice mareya i novaka.. bice kao prosle godine...jer federer je na travi maltene skoro sto je nadal na sljaci...i dok god udeo igrao bice jedan od favorita.. i on sigurno cim bude vidio na nema sance da osvoji kos koji grend slem prestace sa karijerom...

PAJA

pre 10 godina

Del Potro bi mogai biti potencijalno najopasnije iznenadjenje za veliku cetvorku.Zna odigrati ubitacno po protivnika ako ga krene.Jedino sto nema kontinuitet,pa ne moze u nizu odigrati vise odlicnih meceva.Ali,da je "mina" - jeste.Treba ga se pripaziti.Tipujem finale Novak i Rafa i reprizu polufinala RG.Da vidimo sta je tamo bilo slucajno a sta nije.Potvrda na Vimbldonu!

jack

pre 10 godina

Favorit broj 1 je Novak Djoković i ako uspe da se domogne finala a vrlo su velike šanse za to, vidim ga kao osvajača turnira. Ima mnogo razloga za to ali je osnovni razlog da je Novak zaista unapredio servis koji mu je sada najbolji, bolji nego 2011 kada je osvojio Vimbldon. I igra na mreži mu je bolja a ritern i kretanje u najmanju ruku isto. Druga stvar je da je Novak postao mnogo ozbiljniji i pouzdaniji igrač. Za njegove protivnike nema više razlike da li je Novak motivisan ili ne, kako god da igra, skoro je nemoguće poraziti ga u tri seta. To je dobro osetio i Nadal na RG. Novak može i bolje od toga ali Rafa ne može. Voleo bih finale Djoković-Federer u kome bi Djoković porazio Federera i označio na jedan lep i korektan način da se završila glavna faza Fedove karijere u kojoj je osvajao velike trofeje i jurišao na prvo mesto te da je sada red da igra za svoje zadovoljstvo i zadovoljstvo publike.

Milan

pre 10 godina

(veliki strumf, 23. jun 2013 12:30)

Federer jeste veliki mag igre na travi, ali mu je u najboljim godinama trebalo 5 setova i 15 gemova u petom da bi dobio Rafu, i to na "svom" Vimbldonu. Na ostalim gren slemovima znamo odnos snaga ove dvojice.

Rafa je "streptomicin" za Federera, mentalna barijera je tu prevelika, previse je mu je vinera u trku Rafa zabio da bi Federer igrao bez grca u zelucu, a pogotovo sada kada je Rafa u punom naletu, samopouzdanje mu je ogromno. To cetvrtfinale, ako ova dvojica dotle stignu, se nece igrati u pet setova.

pp

pre 10 godina

Josko Martinoski@ Ne vidim kako bi Novak mogao dobiti kompleks od Nadala, barem dok Nadal ne pobedi Novaka sedam puta zaredom u finalima najvećih svetskih turnira (3 grend slema i 4 mastersa, na svim podlogama). Kad isto uradi Nadal Djokovicu, onda bismo mogli i pričati o kompleksu Novaka od Nadala. Za sada je upravo suprotno. Takav niz pobeda je dosad nezapamćen u teniskoj istoriji. Najveći favorit za osvajanje Wimbledona je Novak Djokovic, trenutno broj jedan igrač na svetu. Naravno, ako bude igrao svoj najbolji tenis. Sve je samo u njegovim rukama. Isto kao što je bilo i na prethodnom Rolan Garosu kada nije igrao ni blizu svojih mogućnosti, a umalo dobio Nadala koji je igrao svoj najbolji tenis. Sam Novak je isključivo svojim greškama, bez da ga je Nadal tome neterao, doprineo svom porazu. Novak samo treba da igra svoj najbolji tenis i onda nema veze ko je sa druge strane mreže. Novak tada sigurno dobija.

Ajde Nolee

pre 10 godina

MOLIM SAŠU I SVE OSTALE DA PROČITAJU!
Kao i uvijek ima svakakvih komentara, od realnih do onih koji nemaju veze sa mozgom. Prva stvar, sve čestitke Saši dobro nas je uveo u sve ono što nas od sutra očekuje.
Ako pogledate žrijeb, vjerujem da svima izleda kao da je Nole logičan finalista, ali ako malo bolje zagledate, bude vam jasno da je njegov žrijeb mač sa dvije oštrice. Druga strana žrijeba ima jednostavniji posao, u smislu da oni znaju šta da očekuju, Andy, Fed, Nadal i Conga sve su to veliki igrači od kojih znaš šta da očekuješ. Noletova strana je drugačija, na prvi pogled to su sve igrači koji su nisko rangirani, i koji "ne bi trebali" da prave velie probleme vrhunskom teniseru kao što je Novak. Ali situacija je drugačija, tu se naazi dosta potencijalnih "mina" koje znaju da iznenade. Već u prvom kolu Nole ima ozbiljnog protivnika, kojeg se treba paziti. Tu su i Tomi Haas i Berdih (koji su Noleta već bobjeđivali na travi, upravo ovdje na Wimbledonu).
Vjerujem da je Nole svjestan da nema opuštanja, i da treba od starta da pritisne, i da igra na najvećem nivou, do titule ovako velikog i važnog turnira(po mom mišljenju najvažnijeg u godini) ne dolazi se lako, put do finala je dug i trnovit, samo dvojica najboljih btir će se 7 jula za titulu najprestižnijeg turnira, ko će to biti nemoguće je prognozirati, tek u drugoj sedmici turnira stvari će da budu jasnije, i tek tada će biti moguće neke neformalne prognoze.
Pozdrav svima, i od sutra uživajte u vrhunskom tenisu :)

nemanja

pre 10 godina

Kolega Ozmo..bravo za najavu..Mislim da ce ovo biti zanimljiv Wimbledon i da ce ljudi uzivati u tenisu u narednih 14 dana..Moj favorit na travi je uvek ROGER FEDERER..Jednostavno..cak i pored teskog puta do finala i pobede..mislim da njegova igra ima alibi za ovakvu moju konstataciju..Precizan servis..odlicni voleji,odlican slajs...TO JE NAJVISE POTREBNO NA TRAVI. Bice zanimljivo videti moze li kralj Roger savladati tri velika protivnika u 32.godini zivota..Ipak..godine su njegov najveci protivnik, a sa druge strane tehnika udarca i njegov stav na terenu govori da ce i ovde odigrati fenomenalan turnir..Tipujem na finale Federer Djokovic..pa sta bude..Mada..moguce je da ce biti nekih iznenadjenja..Pozdrav svima!!

Jednorog68

pre 10 godina

Poštovani g. Ozmo,

Ne dopada mi se Vaša formulacija da Rafi neće biti "smak sveta" ako izgubi ovaj WB.
Dopišite da NIKOME neće biti smak sveta, pa smo se saglasili.
Jer, svakome je važno da osvaja titule i svako ima svoje razloge.
Uvažavam i ne analiziram.
Samo ne volim da čitam da se Rafini razlozi i reakcije nipodaštavaju.
On ostavlja srce na terenu za svaki meč.
Tako će biti i ovde, ma šta to značilo STATISTIČKI.
Uostalom, zar nije legitimni cilj imati triling WB?
Za mene jeste, i to isto vredan kao i Marijev prvi, Federerov osmi, Novakov utešni (zbog RG - daboksačuva!!!!) i ma čiji i ma kakav.



Svako ima svoje razloge i tu nema zajedničkog imenitelja,.

Saša, molim Vas, ne pretvarajte se u navijača.

Boba

pre 10 godina

Nadajmo se ,i zelimo da Novak osvoji ovaj turnir, nek mu krene gde je najznacajnije.Molimo se da Noleta dobro posluzi pvi servis i koncentracija koja eliminise eiznudjene greske i eto ga -ponovo gricka wimbeldonsku travo.
Ima li nekog da ne zeli da to povovo vidima!
Boba

Federer

pre 10 godina

Svaka cast Sasi na ovakvoj analizi,prosto je milina citati ovakve tekstove.Sto se tice pobednika,bice neizvesno,mada po zrebu Nole je najblizi tituli.Sa druge strane,ja licno bih voleo da Federer bude njegov protivnik u finalu,mada nisam bas siguran da ce Federer imati dovoljno snage da pobedi ovu dvojicu u 3-4 dana.Moj favorit je Federer i uprkos svemu ocekujem njegovu pobedu.Sto se tice zenske konkurencije Serena osvaja bez problema.

Josko Martinoski,Tetovo

pre 10 godina

Osvojice Nadal, iako ima najtezi raspored. Djokovic ima ubedljivo najlaksi, ali bas ce ga to opustiti i naletece na minu. Osim toga, mozda je i bolje za Djokovica da izgubi od nekog drugog, jer ce mu novi poraz od Nadala vec nabiti tezak kompleks.

Predo

pre 10 godina

Kada se ovako postavlja pitanje "ko će osvojiti neki turnir", onda uglavnom do izražaja dolaze navijačke strasti, bez puno logike, a u tenisu se to svodi na one bivše Jugoslovene, koji su za i koji su protiv Đokovića, "Idemo Nole do titule", "Vamos Rafa", "Go Rodžer", "Go Andy".
To je ona grupa, koja neće puno uživati u samoj igri, nego će patiti zbog svojih navijačkih strasti i kada njihov ljubimac ispadne ili onaj protiv koga su ode dalje, oni više neće pratiti taj turnir.
Ja se obraćam onima, koji vole ovu igru. Novak je slovio za favorita i prije žreba, a ovaj žreb je dvosekli mač i on to zna. Ovo je šansa, ali i dodatno opterećenje. Sa druge strane ja mogu da vidim Nadala u finalu, ali nikako kao pobednika, pogotovo ako mora igrati protiv Federera, Mareja i Noleta u nizu. Trava je u četvrtfinalu još uvek u dobrom stanju u to je svojevrsna šansa za Federera, a moj osećaj je da će Marej iskoristiti situaciju "dok se dvojica svađaju", mada i on ima najverovatnije Congu u četvrtfinalu. Sa Novakove strane ima dosta potencijalnih zapreka, ali ne vidim nekoga ko ga može dobiti u tri seta. Berdih je sjajan na travi. Sjajan je on i inače, ali Novak ima oružje protiv njega. Ovaj zadnji poraz je planiran, to zna svako, pa i Berdih. Novak je bacio sve karte na RG. Nije uspeo, pa šta. Sada bi pritisak trebao biti manji, a Novakova igra je zrelija nego 2011. Samo je pitanje srca i želje. To je mnogo važnije od servisa, bekhenda i forhenda.

komandant Gvozdenog Puka

pre 10 godina

Srbija je vec osvojila teniski svet.Ni manje zemlje,ni veceg broja odlicnih igraca.Englezi to sanjaju godinama i dobili su jednog.I ponosni su na njega,sa razlogom.Pa neka je srecno nasim teniserima, nasim sportistima ! Na pozdrav. Za ponos nasu i nasu srecu !

veliki strumf

pre 10 godina

I Sasa je podlegao engleskom marketingu. Sta je Mari uradio ove godine da bi se svrstao u favorita? Nista. Jedva je dobio Cilica pre nedelju dana i to mu je otprilike najveci uspeh. Daleko je od prošlogodišnje forme kada je igrao odlicno na travi. Po meni pobednik cetvrtfinala Fed-Rafa ide sigurno u finale. Licno bih voleo da to bude Rafa jer je Roger za Noleta tezi protivnik na travi. Nole je za dlaku izgubio od Rafe na RG, na travi bi to bila lagana egzekucija.

Jack

pre 10 godina

Novak Djokovic,u finalu protiv Nadala 3 1,repriza 2011,nece bi lako stici do samog kraja,imace jedan mec koji ce da iscupa,mislim protiv Hasa,videcemo.Srecno svim nasim teniserima!

Nebojša

pre 10 godina

Po meni Nole je 90% siguran finalista a što se tiče druge strane najviše šanse dajem Rafi i Mareju ali ako Rafa lako dobije Feda nebi trebalo da ima puno problema sa Marejem ali ko zna.

Ruža

pre 10 godina

Bilo je zadovoljstvo pročitati još jednu odličnu analizu gosp.Ozme, najviše mi se sviđa što je oprezan i realan, nema nepotrebne euforije koja je vidim obuzela navijače pojedinih tenisača....

zijbo 231120012345

pre 10 godina

Ako Nole bude dovoljno koncentrisan ima velike sanse da osvoji jos jedan Wimbledon, a ako ne onda po meni osvaja RF.
:)
:)
:)
:)

veliki strumf

pre 10 godina

I Sasa je podlegao engleskom marketingu. Sta je Mari uradio ove godine da bi se svrstao u favorita? Nista. Jedva je dobio Cilica pre nedelju dana i to mu je otprilike najveci uspeh. Daleko je od prošlogodišnje forme kada je igrao odlicno na travi. Po meni pobednik cetvrtfinala Fed-Rafa ide sigurno u finale. Licno bih voleo da to bude Rafa jer je Roger za Noleta tezi protivnik na travi. Nole je za dlaku izgubio od Rafe na RG, na travi bi to bila lagana egzekucija.

komandant Gvozdenog Puka

pre 10 godina

Srbija je vec osvojila teniski svet.Ni manje zemlje,ni veceg broja odlicnih igraca.Englezi to sanjaju godinama i dobili su jednog.I ponosni su na njega,sa razlogom.Pa neka je srecno nasim teniserima, nasim sportistima ! Na pozdrav. Za ponos nasu i nasu srecu !

Predo

pre 10 godina

Kada se ovako postavlja pitanje "ko će osvojiti neki turnir", onda uglavnom do izražaja dolaze navijačke strasti, bez puno logike, a u tenisu se to svodi na one bivše Jugoslovene, koji su za i koji su protiv Đokovića, "Idemo Nole do titule", "Vamos Rafa", "Go Rodžer", "Go Andy".
To je ona grupa, koja neće puno uživati u samoj igri, nego će patiti zbog svojih navijačkih strasti i kada njihov ljubimac ispadne ili onaj protiv koga su ode dalje, oni više neće pratiti taj turnir.
Ja se obraćam onima, koji vole ovu igru. Novak je slovio za favorita i prije žreba, a ovaj žreb je dvosekli mač i on to zna. Ovo je šansa, ali i dodatno opterećenje. Sa druge strane ja mogu da vidim Nadala u finalu, ali nikako kao pobednika, pogotovo ako mora igrati protiv Federera, Mareja i Noleta u nizu. Trava je u četvrtfinalu još uvek u dobrom stanju u to je svojevrsna šansa za Federera, a moj osećaj je da će Marej iskoristiti situaciju "dok se dvojica svađaju", mada i on ima najverovatnije Congu u četvrtfinalu. Sa Novakove strane ima dosta potencijalnih zapreka, ali ne vidim nekoga ko ga može dobiti u tri seta. Berdih je sjajan na travi. Sjajan je on i inače, ali Novak ima oružje protiv njega. Ovaj zadnji poraz je planiran, to zna svako, pa i Berdih. Novak je bacio sve karte na RG. Nije uspeo, pa šta. Sada bi pritisak trebao biti manji, a Novakova igra je zrelija nego 2011. Samo je pitanje srca i želje. To je mnogo važnije od servisa, bekhenda i forhenda.

zijbo 231120012345

pre 10 godina

Ako Nole bude dovoljno koncentrisan ima velike sanse da osvoji jos jedan Wimbledon, a ako ne onda po meni osvaja RF.
:)
:)
:)
:)

pp

pre 10 godina

Josko Martinoski@ Ne vidim kako bi Novak mogao dobiti kompleks od Nadala, barem dok Nadal ne pobedi Novaka sedam puta zaredom u finalima najvećih svetskih turnira (3 grend slema i 4 mastersa, na svim podlogama). Kad isto uradi Nadal Djokovicu, onda bismo mogli i pričati o kompleksu Novaka od Nadala. Za sada je upravo suprotno. Takav niz pobeda je dosad nezapamćen u teniskoj istoriji. Najveći favorit za osvajanje Wimbledona je Novak Djokovic, trenutno broj jedan igrač na svetu. Naravno, ako bude igrao svoj najbolji tenis. Sve je samo u njegovim rukama. Isto kao što je bilo i na prethodnom Rolan Garosu kada nije igrao ni blizu svojih mogućnosti, a umalo dobio Nadala koji je igrao svoj najbolji tenis. Sam Novak je isključivo svojim greškama, bez da ga je Nadal tome neterao, doprineo svom porazu. Novak samo treba da igra svoj najbolji tenis i onda nema veze ko je sa druge strane mreže. Novak tada sigurno dobija.

Ruža

pre 10 godina

Bilo je zadovoljstvo pročitati još jednu odličnu analizu gosp.Ozme, najviše mi se sviđa što je oprezan i realan, nema nepotrebne euforije koja je vidim obuzela navijače pojedinih tenisača....

Jack

pre 10 godina

Novak Djokovic,u finalu protiv Nadala 3 1,repriza 2011,nece bi lako stici do samog kraja,imace jedan mec koji ce da iscupa,mislim protiv Hasa,videcemo.Srecno svim nasim teniserima!

Necinho

pre 10 godina

Ne mogu da verujem da niko do sada nije spomenuo uslove u kojima ce se igrati mecevi,pogotovo projektovano 1/4 finale Fed-Rafa.
Nije slucajno sto Fed ima najveci broj osvojenih titula u zatvorenom jer njegov BH tada funkcionise u tzv sterilnim uslovima i nema toliko ispucavanja ramom reketa na tribine usled vetra,spina i loseg odskoka...
Nasuprot Fed-u,Rafa ima najmanje osvojenih titula u zatvorenom. Jednostavno,njegova "lasa" tj.spinovi nemaju zeljeni efekat u zatvorenom te stoga i nije nikada u karijeri ( niti ce ) osvojio zavrsni turnir TOP8. Paris masters iz istog razloga preskace,kao i Sangaj. Zar nikome nije cudno sto od kada Wimbledon ima krov,Rafa na travi ne moze da se sastavi,pa dozvoljava sebi da ga izbacuje jedan Rosol,iako je pokusao da se opravda time kako je bio povredjen,a 10 dana pre toga je dobio Noleta u finalu RG i nista mu nije falilo. Spanac je to,lukav i prepreden. Sve u svemu Marej ima prilicno lak zreb do 1/2 finala,bice sveziji i prognoziram finale Nole - Marej. A u tom finalu Nole ce biti sveziji...
Pozdrav svima

Nebojša

pre 10 godina

Po meni Nole je 90% siguran finalista a što se tiče druge strane najviše šanse dajem Rafi i Mareju ali ako Rafa lako dobije Feda nebi trebalo da ima puno problema sa Marejem ali ko zna.

jack

pre 10 godina

Favorit broj 1 je Novak Djoković i ako uspe da se domogne finala a vrlo su velike šanse za to, vidim ga kao osvajača turnira. Ima mnogo razloga za to ali je osnovni razlog da je Novak zaista unapredio servis koji mu je sada najbolji, bolji nego 2011 kada je osvojio Vimbldon. I igra na mreži mu je bolja a ritern i kretanje u najmanju ruku isto. Druga stvar je da je Novak postao mnogo ozbiljniji i pouzdaniji igrač. Za njegove protivnike nema više razlike da li je Novak motivisan ili ne, kako god da igra, skoro je nemoguće poraziti ga u tri seta. To je dobro osetio i Nadal na RG. Novak može i bolje od toga ali Rafa ne može. Voleo bih finale Djoković-Federer u kome bi Djoković porazio Federera i označio na jedan lep i korektan način da se završila glavna faza Fedove karijere u kojoj je osvajao velike trofeje i jurišao na prvo mesto te da je sada red da igra za svoje zadovoljstvo i zadovoljstvo publike.

Boba

pre 10 godina

Nadajmo se ,i zelimo da Novak osvoji ovaj turnir, nek mu krene gde je najznacajnije.Molimo se da Noleta dobro posluzi pvi servis i koncentracija koja eliminise eiznudjene greske i eto ga -ponovo gricka wimbeldonsku travo.
Ima li nekog da ne zeli da to povovo vidima!
Boba

Milan

pre 10 godina

(veliki strumf, 23. jun 2013 12:30)

Federer jeste veliki mag igre na travi, ali mu je u najboljim godinama trebalo 5 setova i 15 gemova u petom da bi dobio Rafu, i to na "svom" Vimbldonu. Na ostalim gren slemovima znamo odnos snaga ove dvojice.

Rafa je "streptomicin" za Federera, mentalna barijera je tu prevelika, previse je mu je vinera u trku Rafa zabio da bi Federer igrao bez grca u zelucu, a pogotovo sada kada je Rafa u punom naletu, samopouzdanje mu je ogromno. To cetvrtfinale, ako ova dvojica dotle stignu, se nece igrati u pet setova.

Djoksa

pre 10 godina

(Dermendziev, 23. jun 2013 16:01)

Potpuno se slažem sa vama!

Teško je videti nekog van Velike 4 koji bi mogao da osvoji Vimbldon. Suština je da Velika 4 čine igrači koji su različiti po stilovima, tehničkoj nadarenosti, mentalnom pristupu. To su velika 4 filtera za ceo ATP tur. Od tehnički superiornog i vrlo agresivnog Federera, preko tehnički isto tako potkovanog ali defanzivnog Marija, onda all round igrača kao što je Novak koji se podjednako odlično snalazi na svim podlogama, koji nema nijedan udarac koji ga posebno ističe već sasvim suprotno, nema nijednu manu do Nadala koji je pravi rudar, koji sve što je osvojio morao je za to da kopa jako duboko (kao na prošlom RG)... Zato je Velika 4 velika upravo zbog toga što na čudan način jedan drugom ispomažu...
Za Novaka u finalu bi bio najidealniji protivnik Nadal... Na šljaci mu se Nole kao niko približio a na drugim podlogama Novak je superiorniji igrač od Rafe. Za razliku od finala sa Endijem ili Rodžerom, finale sa Rafom bi bilo lišeno prefiksa "istorijsko".
Ako Novak bude u finalu igrao sa Rodžerom ili Endijem nadam se da se neće raspucavati sa njima... U prošlosti mu takvo raspucavanje obijalo o glavu (finale USO 2007, polufinale RG 2011, polufinale OI 2012, OI 2012 meč za 3 mesto)... To su slajs majstori a trava je za slajs kao stvorena...

Pozdravio bih na kraju Dermendzieva, Jovu, Preda, DD i svo ostalo staro društvo koji uživaju gledajući dobar tenis pa tek onda navijaju.

boban

pre 10 godina

Zreb za ovogodisnji Winbldon je takav kakav je i ne bih ga puno komentarisao.Ne vidim do eventualnih susreta sa Berdihom u 1/4 finalu i Del Potrom u 1/2 finalu(pod uslovom da dotle i stignu)nekoga koji bi mogao da zaustavi Novaka do finala.Tacno je da je Novak 2009 i 2010 ispadao cak i mnogo pre finala ali bi trebalo da se setimo da je tih godina u njegovom strucnom stabu bio i Tod Martin koji je insistirao na servis-volej igri koja
Novaku nije bila svojstvena.O 2011 godini i Novakovim uspesima i trijumfu na Winbldonu(bez pripremnih turnira na travi)je mnogo toga napisano.2012 je Novak u 1/2 finalu porazen od Federera kasnijeg osvajaca Winbldona koji je tom titulom prekinuo post koji je trajao jos od Australije 2010.Voleo bih da upravo Federer bude Novakov protivnik u finalu ovogodisnjeg Winbldona.Siguran sam da bi to finale dobio Novak i na taj nacin definitivno potrdio da je najbolji teniser danasnjice .To bi bio trenutak u kome bi se moglo da kaze: KRALJ JE MRTAV.ZIVEO KRALJ.

prolaznik

pre 10 godina

Vimbldon osvaja najveci teniser svih vremena RAFAEL MADAL! VAMOS RAFA!!!!!!
(marko, 23. jun 2013 12:13)
Tvoj Nadal je ispao u prvom kolu.

Zanimljivo

pre 10 godina

(toliko, 23. jun 2013 18:35) "a ako bi ga kojim slučajem osvojio Mari, onda bi to bio poraz tenisa,jer on igra antitenis."
ovo je za mene šokantna izjava, ukoliko Andy osvoji to bi bio poraz tenisa :O o čemu ti pričaš, Andy je 2 igrač svijeta, sa putnim pravom se svrstava u veliku četvorku, iz godine u godinu je sve zreliji i bolji igrač, takvu izjavu može da da samo neko ko nema pojma o tenisu, ko samo zna da se tenis igra sa lopticom i reketom.

Sledeće stvar, ne znam zašto svi konstantno pričate o četvrtfinalu i susretu Feda i Nadala, ljudi moji, turnir počinje sutra, do četvrtfinala ima punoo da se igra, govorite o tome kado da je to već gotova stvar, oni prvo treba da dođu do četvrtfinala, a u tenisu su iznenađenja vlo moguća, nemojte da prognozirate unaprijed, ko visoko leti, nisko pada. Svi vide Rafu u finalu, ne znam zašto ali ja mislim da je to potpuno pogrešno, ukoliko dođe do okršaja Rafa-Federer, ja veće šanse dajem Fedu, trava je to, a on se tu najbolje snalazi. Ja u finalu vidim Andy-a a sa druge strane ako Bog da Noleta, mislim da će to da bude meč godine u kojem će svi uživati, a ako Boga da iz kojeg će naš Nole da izađe kao pobjednik, ali kao što sam već rekla, dug je put do finala, neću da brzam sa prognozama.

prokleta avlija

pre 10 godina

da znam ko ce osvojiti wimbledon sada bi u rukama drzao tiket sa ulozenih 100.000 evra na pobednika...ali mogu reci sta bih voleo...voleo bih da gledam cetvrtfinale Nadal-Federer, polufinala Federer-Marej i Djokovic-Delpo a iznad svega voleo bih da u finalu Nole pobedi najboljeg igraca na travi ikada tj.Rogera Federera,jer to je jedan od nekoliko trenutnih vrhunski teniski izazova kao i pobediti Rafu na RG ili Djokovica u AUS ili USOPEN...voleo bih da vidim neku nasu teniserku u cetvrtfinalu Wimbledona jos bih bio srecniji da vidim dve nase u cetvrtfinalu,a o jednoj u polufinalu potajno mastam...toliko od mene...skromno...

Josko Martinoski,Tetovo

pre 10 godina

Osvojice Nadal, iako ima najtezi raspored. Djokovic ima ubedljivo najlaksi, ali bas ce ga to opustiti i naletece na minu. Osim toga, mozda je i bolje za Djokovica da izgubi od nekog drugog, jer ce mu novi poraz od Nadala vec nabiti tezak kompleks.

Federer

pre 10 godina

Svaka cast Sasi na ovakvoj analizi,prosto je milina citati ovakve tekstove.Sto se tice pobednika,bice neizvesno,mada po zrebu Nole je najblizi tituli.Sa druge strane,ja licno bih voleo da Federer bude njegov protivnik u finalu,mada nisam bas siguran da ce Federer imati dovoljno snage da pobedi ovu dvojicu u 3-4 dana.Moj favorit je Federer i uprkos svemu ocekujem njegovu pobedu.Sto se tice zenske konkurencije Serena osvaja bez problema.

dragan

pre 10 godina

Ko ce osvojiti ne znam ali sam uveren da Rafa nece.Kod mog brata u Parizu,u teniskim krugovima se prica da je prosle godine Rafa bio provaljen zbog upotrebe nedozvoljenih sredstava i da mu je savetovano da izgubi od Rosola i da se povuce na par meseci!Naravno da su Rafini sponzori tako odreagovali da se sve to zataska zbok finansijskog Rafa-brenda.Verovatno ste procitali pre par dana da je Rafa daleko iznad svih po zaradi.To samo potvrdjuje tu pricu o dopingu.

Gajetano

pre 10 godina

Gornja polovina:
Novak

Donja polovina:
1/4: Rafa dobija Federera (za inat Vilanderu)
1/2: Rafa dobija Mareja (za inat Vilanderu)

Finale: Novak dobija Rafu
(e ovo za inat S. Tignoru)

Pozdrav,

Jednorog68

pre 10 godina

Poštovani g. Ozmo,

Ne dopada mi se Vaša formulacija da Rafi neće biti "smak sveta" ako izgubi ovaj WB.
Dopišite da NIKOME neće biti smak sveta, pa smo se saglasili.
Jer, svakome je važno da osvaja titule i svako ima svoje razloge.
Uvažavam i ne analiziram.
Samo ne volim da čitam da se Rafini razlozi i reakcije nipodaštavaju.
On ostavlja srce na terenu za svaki meč.
Tako će biti i ovde, ma šta to značilo STATISTIČKI.
Uostalom, zar nije legitimni cilj imati triling WB?
Za mene jeste, i to isto vredan kao i Marijev prvi, Federerov osmi, Novakov utešni (zbog RG - daboksačuva!!!!) i ma čiji i ma kakav.



Svako ima svoje razloge i tu nema zajedničkog imenitelja,.

Saša, molim Vas, ne pretvarajte se u navijača.

nemanja

pre 10 godina

Kolega Ozmo..bravo za najavu..Mislim da ce ovo biti zanimljiv Wimbledon i da ce ljudi uzivati u tenisu u narednih 14 dana..Moj favorit na travi je uvek ROGER FEDERER..Jednostavno..cak i pored teskog puta do finala i pobede..mislim da njegova igra ima alibi za ovakvu moju konstataciju..Precizan servis..odlicni voleji,odlican slajs...TO JE NAJVISE POTREBNO NA TRAVI. Bice zanimljivo videti moze li kralj Roger savladati tri velika protivnika u 32.godini zivota..Ipak..godine su njegov najveci protivnik, a sa druge strane tehnika udarca i njegov stav na terenu govori da ce i ovde odigrati fenomenalan turnir..Tipujem na finale Federer Djokovic..pa sta bude..Mada..moguce je da ce biti nekih iznenadjenja..Pozdrav svima!!

Mislite drugačije...

pre 10 godina

Kako je Nole igrao na šljaci u Parizu, falilo mu je malo sreće u finalu, na travi u Londonu ima sve da presliša glatko!

krle

pre 10 godina

Ja mozda nisam strucan poput cenjenog autora ovog teksta,ali mislim da sam dovoljno kompetetan da tvrdim da Fed moze da osvoji WB ako i samo ako dodje do nekih izmenadjenja u prvim kolima pa ispadnu Rafa,Nole i Marej. Inace,tvrditi da Fed trenutno ima igru kojom moze da pobedi njih trojicu u 3 uzastopna kola,po meni je neozbiljno,da ne kazem tdyv rec.

Sneža

pre 10 godina

Imam neki, prilično čudan osećaj, u vezi ovogodišnjeg W. Ne napušta me misao da će biti: velikih iznenađenja. Zašto - ne znam, ali je tako.
Gledajući sam žreb, reklo bi se da je Nole sigurno u finalu, ali sam i sama rekla: oprez ( ne bih da ponavljam već rečeno u komentaru po objavljivanju žreba ), dok se na 2. strani očekuje: borba neprestana – EM, RF i RN. Na papiru, to tako izgleda.
Srce mi kaže Nole, a u glavi mi misli svakojake: EM se ženi odmah po W; RF juri 8. titulu; RN - povratnik na W - treba da pokaže, da je prošlogodišnji kiks rezultat povrede. Na koju će vodenicu otići voda – dilema mi velika???
Sve u svemu: do početka 2. nedelje, teško je prognozirati pobednika, jer je dug put do finala.
Nadam se: kvalitetnim i zanimljivim mečevima, kao i da će o pobedniku odlučivati ( samo ): igra i borba na terenu.

Ajde Nolee

pre 10 godina

MOLIM SAŠU I SVE OSTALE DA PROČITAJU!
Kao i uvijek ima svakakvih komentara, od realnih do onih koji nemaju veze sa mozgom. Prva stvar, sve čestitke Saši dobro nas je uveo u sve ono što nas od sutra očekuje.
Ako pogledate žrijeb, vjerujem da svima izleda kao da je Nole logičan finalista, ali ako malo bolje zagledate, bude vam jasno da je njegov žrijeb mač sa dvije oštrice. Druga strana žrijeba ima jednostavniji posao, u smislu da oni znaju šta da očekuju, Andy, Fed, Nadal i Conga sve su to veliki igrači od kojih znaš šta da očekuješ. Noletova strana je drugačija, na prvi pogled to su sve igrači koji su nisko rangirani, i koji "ne bi trebali" da prave velie probleme vrhunskom teniseru kao što je Novak. Ali situacija je drugačija, tu se naazi dosta potencijalnih "mina" koje znaju da iznenade. Već u prvom kolu Nole ima ozbiljnog protivnika, kojeg se treba paziti. Tu su i Tomi Haas i Berdih (koji su Noleta već bobjeđivali na travi, upravo ovdje na Wimbledonu).
Vjerujem da je Nole svjestan da nema opuštanja, i da treba od starta da pritisne, i da igra na najvećem nivou, do titule ovako velikog i važnog turnira(po mom mišljenju najvažnijeg u godini) ne dolazi se lako, put do finala je dug i trnovit, samo dvojica najboljih btir će se 7 jula za titulu najprestižnijeg turnira, ko će to biti nemoguće je prognozirati, tek u drugoj sedmici turnira stvari će da budu jasnije, i tek tada će biti moguće neke neformalne prognoze.
Pozdrav svima, i od sutra uživajte u vrhunskom tenisu :)

Ena NS

pre 10 godina

To vise nije ni vazno! Nasi teniseri su vec toliko postigli, da sada mogu potpuno da se opustim i bez groznice i iscekivanja uživam u dobrom tenisu. I navijam, naravo :)

Dermendziev

pre 10 godina

Ova analiza uvazenog i nama dragog analiticara S.O. padodsetila me je(vrlo prijatno secanje)na nekadasnjeg selektora nase f.r. Miljana Miljanica,na njegovu poslovnu predostroznost pre svakog meca("Bor je tim Borske krajine u kome igra jedan Borisa Djordjevic"-pre dolaska na Marakani,a u odlasku ode sa pola tuceta golova;"Moj sin se tek posle meca sa Hondurasom meni izvinio zbog mog opravdanog straha u oci meca"...).

Za mene, oduvek ce biti glavni favoriti za trofej svi oni iz velike cetvorke koji ucestvuju,pa tek onda ostali ukljucujuci i iznenadjenja.

Pre zreba govorio sam da su glavni favoriti Fed i Marej,a sada posto zreb nije bio "drobljen"(oprostite mi,ali smatram ga nesimetricnim,upravo gde se nasla zrebom velika cetvora,mada sve je pravicno shodno postojecim pravilima igre,W-om formulom saglasno W-skim i opstim reitingom) stvari su se suprotno zarotirale:Novak i Nadal su glavni favoriti.
Za Novaka necu paniciti(mada uvek oprez!)on je po meni jedan od "sigurnih" finalista,a drugi je Nadal.Nadal zna da igra protiv Federera na bilo kojoj podlozi(Fedov kompleks zvani Rafa)i protiv Mareja jer je Marej brzo zaboravio kako se pobedjuje Nadal,mada ga je jedno vreme skoro redovno cesljao i deljao.U takvom finalu Novak-Rafa,prednost dajem Novaku,mada bi mogla opet reprriza u pet,ali ovoga puuta u Novakovu korist.

U slucaju da se Rafa rano ili kasnije oklizne drugi finalista je Federer(Marej),pa bi redosled favorita bio:Federer,Marej,Novak za koga i navijam.

Poz.!

Werewolf

pre 10 godina

Novak ako ne bude video drvece od sume,donosno ako bude sebe vec video u finalu,bice problema.Maksimalno skoncentrisano od pocetka i ne vidim kako bi ga neko zaustavio pre finala.
Malo je precenio svoje mogucnosti time sto opet nije igrao ni jedan turnir na travi pre WB jer je njemu na travi najveci problem kretanje.Za Novaka kao agressive base line igraca je trava po pitanju brzine idealna,ali je po pitanju Novakovog kretanja prava nocna mora-na travi ne moze da koristi svoju odlicnu moc proklizavanja kao na sljaci i na hardu.
Da,osvojio je WB 2011 ali u sezoni u kojoj je bio u zivotnoj formi,ali i uz mnogo srece,ne samo jer je Conga u partiji zivota dobio u 1/4 finala Federera-Novak se do 1/2 finala sa Congom nije sastao ni sa jednim projektovanim protivnikom u nekoj rundi-setimo se i da je igrao protiv tada 256 Tomica u 1/4 finalu.
A Rafa,koliko god to zvucalo na prvi pogled cudno,takodje je izgledan finalista.Rafi bi bili veci problem udaraci koji nemaju sta da izgube pa seketaju po lopti od RF i Mareja.
Rodzera je ove godine vec 2 puta tukao i u mnogo je boljoj formi.Jedini nacin da ga RF dobije je u 3 seta,sto je malo verovatno,u bilo kojoj duzoj varijanti Rafa dobija.Jednostavno-godine cine svoje.
Sto je Mareja tice-koliko god mu rezultati bili dobri,nastali su kada je njegov penicilin(Rafa)bio van terena.Rafina povreda je bila jedini nacin da Marej dodje do finala GS.Pre Rafine pauze je bio u finalu GS na AO 2011,kada je Rafa takodje bio povredjen.

roger

pre 10 godina

ja kao federerov fan naravno da bi voleo da roger uzme 8 wb ali bice prakticno nemoguce. naravno da marej i djokovic su najozbilnjiji kandidati a trijumf nadala bi bio iznenadjenje s obzirom koliko se mucio protiv noleta u parizu nole bi ga sad pojeo za dorucak ,moja nadanja za wb osvajac u muskom singlu novak ili roger , zene tu navijam za nase i za sharapovu ali serena osvaja bez dileme pozdrav svima ps: nadam se ako ne ove onda sledece godine da ce roger osvojiti 8 wb ove sezone jako jako tesko 3 svoja konkurenta u 4 dana ,tesko da teze ne moze biti.

danijel

pre 10 godina

Nece nadal lako protiv federera, ne na travi ne na wimbeldon sigurno...ako federer predje preko nadala pucice od samopouzdanja i gazice mareya i novaka.. bice kao prosle godine...jer federer je na travi maltene skoro sto je nadal na sljaci...i dok god udeo igrao bice jedan od favorita.. i on sigurno cim bude vidio na nema sance da osvoji kos koji grend slem prestace sa karijerom...

mladen

pre 10 godina

Novak će osvojiti wimbledon jer do finala realno nema igrača koji ga može pobijediti osim ako on ima izrazito loš dan, a neće ga imati.. a u finalu dobija ma tko mu bio protivnik jer je psihički daleko najjači...za tenis bi bilo dobro ako bi što dalje dogurao jedan llodra jer ga je užitak gledati u njegovoj servis volej igri... Za to navijam.. i za novaka...

Prle

pre 10 godina

Verujem da će Fed uz velike muke savladti Rafu, zbog iscrpljenosti će izgubiti od Mareja u polufinalu, Djoković do finala ako predbrodi Haasa (5 setova sigurno) ... finale Djoković - Marej, epsko finale, 5 setova biće gusto, prednost Noletu zbog lakšeg četvrt i polu finala

PAJA

pre 10 godina

Del Potro bi mogai biti potencijalno najopasnije iznenadjenje za veliku cetvorku.Zna odigrati ubitacno po protivnika ako ga krene.Jedino sto nema kontinuitet,pa ne moze u nizu odigrati vise odlicnih meceva.Ali,da je "mina" - jeste.Treba ga se pripaziti.Tipujem finale Novak i Rafa i reprizu polufinala RG.Da vidimo sta je tamo bilo slucajno a sta nije.Potvrda na Vimbldonu!

mile

pre 10 godina

Pre zreba za mene su favoriti bili Federer i Murray, ali s obzirom na zreb mislim da je najrealnije finale Djokovic - Nadal.
Sto se tice Novakove polovine mislim da je on skoro sigurno u polufinalu. Davno je bilo kada je zadnji put na Grand Slamu izgubio od nekog van velike cetvorke. Jeste da Haas moze biti nezgodan, ali u 3 seta nema on sanse protiv Novaka, na bilo kojoj podlozi. Protivnik u polufinalu ce mu najverovatnije biti Ferrer, tesko da ga Delpo moze izbaciti, prosle god je David lagano dobio njihov mec, a mislim da bi Ferrer i bio laksi protivnik Novaku nego Delpo. Ipak svi znaju da Ferrer ne moze protiv najboljih, pogotova na Slemovima, ove godine ga unistili i Novak i Nadal.
Gore sam napisao da su mi favoriti bili Roger i Andy, mislim i dalje da bi Novak tesko dobio bilo koga od njih dvojice na travi, ali s obzirom da Rafa lagano izlazi na kraj sa obojicom, ocekujem ga u finalu.
Od najvecih rivala Novaku najvise odgovara Nadal, tako da ocekujem Novakovu pobedu u finalu.

GARO

pre 10 godina

ja znam jednog finalistu a to je NADAL ko ce ga pobjedit federer ili marej ma nema sanse ,isto tako vjerujem da ce s druge strane biti NOLE i opet drama u 4-5 setova a ko ce pobjedit nijanse odlucuju

Dragan

pre 10 godina

Gospodine Ozmo, ako dođe do susreta Nadal - Federer, mnogo veće šanse dajem Nadalu (čini mi se da vi mislite obratno). Takođe, ne slažem se s Vama da je Federerev ulog veći. Po meni, Nadal je motivisaniji, igra za slavu, za prvo mesto, mlađi je... ovo je i njemu možda poslednji voz da pokaže da je najveći teniser u istoriji, a za to mu treba treći W(malo je onih, u open eri ) kojima je to uspelo, zar ne?

toliko

pre 10 godina

Normalno je da bih voljela da Wimbldon osvoji Rodžer ,a ako bi ga kojim slučajem osvojio Mari, onda bi to bio poraz tenisa,jer on igra antitenis.Novak ima najlakši žrijeb ,ali baš zato u njemu se možda nalazi neko ko će Novaka prirediti iznenađenje i izbaciti ga.Nadalu će umor i travnati teren biti najveća prepreka da se dokopa trofeja.

tuz

pre 10 godina

Eto Rafe eto cuvajte ga se. On je svoj primarni cilj u ovoj godini ostvario. Sad ce sa puno manje pritiska da igra, a prateci mu karijeru od 2005 zna se da je skoro nepobjediv kad je samopouzdanje na vrhuncu, a onakvom pobjedom protiv djokovica na roland garrosu kad je poslije propustenih prilika dobio izgubljen mec sigurno je na vrhuncu. Da mi je da ne pretjerujem ali ako bude dosao do cetvrtfinala protiv Federera sve mi se cini da ce Federeru biti metla.

lacoste

pre 10 godina

realno nadal ispada pre cetvrtfinala, djokovica ne vidim u polufinalu, finale marej i neko ko je prvi put u zivotu u finalu wim tj. delpo ili berdih

prognozer

pre 10 godina

U prvoj polovini dosta ce stvari zavisiti od meca Djokovic Has.
Ako Novak pobedi nemca, automatski dolazi do finala.
Sto se tice druge polovine iznenadicete se ali tu ce polufinale igrati Janovic sa pobednikom meca Marej-Conga.
Janovic je jos u Rimu na sljaci pokazao da moze da igra sa Federerom, a s obzirom na njegove servise i ostale udarce na travi ce ga prosto oduvati u osmini finala.

NS

pre 10 godina

Godina je 2013 a ne 2011 i novak je prosao svoj zenit koji je bio 2011 to pokazuje 2012. Gde je sve izgubio osim AO koji je dobio. RG je pokazao da te price da je nole favorit padaju u vodu kada na RG igra Rafa isto tako je i VIM. Stavljanje Noleta kao glavnog favorita ispred Federera i Mareja koji je lazirao povredu da bi se spremio za VIM je po meni ruganje sportu. I naravno kada opet bude izgubio svi vi koji ga sada hvalite i dizete isto tako ce te ga pljuvati i plakati kada izgubi. Budimo malo realni i onda mozda i nesto bude ovako samo vredjamo ljude koji po 7 ,8 puta osvoje neki GS a uzdizemo Noleta koji nema kapacitet za to kao sto imaju na travi Federer i na sljaci Nadal.

posmatrac

pre 10 godina

ne znam kako novak ima dobar zreb, na osnovu cega?
mislim da ima najtezi zreb jer mora da igra na najvisem nivou, osminu finala i cetvrtfinale, a ako dodje do polufinala sa jos jednim uzasno teskim protivnikom. ako novak dodje do finala mora da igra 3 vrlo teska meca pre toga, i finale kao cetvrti.
svi ostali imaju 2-3 teska meca ukljucujuci finale.
ako dodje do finala bice umorniji od drugih.

koga mari ima samo congu.
ona druga dvojica su ispala ali realno su imali laksi zreb osim polufinala gde je trebalo da se sretnu.

Josko Martinoski,Tetovo

pre 10 godina

Osvojice Nadal, iako ima najtezi raspored. Djokovic ima ubedljivo najlaksi, ali bas ce ga to opustiti i naletece na minu. Osim toga, mozda je i bolje za Djokovica da izgubi od nekog drugog, jer ce mu novi poraz od Nadala vec nabiti tezak kompleks.

Jednorog68

pre 10 godina

Poštovani g. Ozmo,

Ne dopada mi se Vaša formulacija da Rafi neće biti "smak sveta" ako izgubi ovaj WB.
Dopišite da NIKOME neće biti smak sveta, pa smo se saglasili.
Jer, svakome je važno da osvaja titule i svako ima svoje razloge.
Uvažavam i ne analiziram.
Samo ne volim da čitam da se Rafini razlozi i reakcije nipodaštavaju.
On ostavlja srce na terenu za svaki meč.
Tako će biti i ovde, ma šta to značilo STATISTIČKI.
Uostalom, zar nije legitimni cilj imati triling WB?
Za mene jeste, i to isto vredan kao i Marijev prvi, Federerov osmi, Novakov utešni (zbog RG - daboksačuva!!!!) i ma čiji i ma kakav.



Svako ima svoje razloge i tu nema zajedničkog imenitelja,.

Saša, molim Vas, ne pretvarajte se u navijača.

toliko

pre 10 godina

Normalno je da bih voljela da Wimbldon osvoji Rodžer ,a ako bi ga kojim slučajem osvojio Mari, onda bi to bio poraz tenisa,jer on igra antitenis.Novak ima najlakši žrijeb ,ali baš zato u njemu se možda nalazi neko ko će Novaka prirediti iznenađenje i izbaciti ga.Nadalu će umor i travnati teren biti najveća prepreka da se dokopa trofeja.

NS

pre 10 godina

Godina je 2013 a ne 2011 i novak je prosao svoj zenit koji je bio 2011 to pokazuje 2012. Gde je sve izgubio osim AO koji je dobio. RG je pokazao da te price da je nole favorit padaju u vodu kada na RG igra Rafa isto tako je i VIM. Stavljanje Noleta kao glavnog favorita ispred Federera i Mareja koji je lazirao povredu da bi se spremio za VIM je po meni ruganje sportu. I naravno kada opet bude izgubio svi vi koji ga sada hvalite i dizete isto tako ce te ga pljuvati i plakati kada izgubi. Budimo malo realni i onda mozda i nesto bude ovako samo vredjamo ljude koji po 7 ,8 puta osvoje neki GS a uzdizemo Noleta koji nema kapacitet za to kao sto imaju na travi Federer i na sljaci Nadal.

veliki strumf

pre 10 godina

I Sasa je podlegao engleskom marketingu. Sta je Mari uradio ove godine da bi se svrstao u favorita? Nista. Jedva je dobio Cilica pre nedelju dana i to mu je otprilike najveci uspeh. Daleko je od prošlogodišnje forme kada je igrao odlicno na travi. Po meni pobednik cetvrtfinala Fed-Rafa ide sigurno u finale. Licno bih voleo da to bude Rafa jer je Roger za Noleta tezi protivnik na travi. Nole je za dlaku izgubio od Rafe na RG, na travi bi to bila lagana egzekucija.

tuz

pre 10 godina

Eto Rafe eto cuvajte ga se. On je svoj primarni cilj u ovoj godini ostvario. Sad ce sa puno manje pritiska da igra, a prateci mu karijeru od 2005 zna se da je skoro nepobjediv kad je samopouzdanje na vrhuncu, a onakvom pobjedom protiv djokovica na roland garrosu kad je poslije propustenih prilika dobio izgubljen mec sigurno je na vrhuncu. Da mi je da ne pretjerujem ali ako bude dosao do cetvrtfinala protiv Federera sve mi se cini da ce Federeru biti metla.

lacoste

pre 10 godina

realno nadal ispada pre cetvrtfinala, djokovica ne vidim u polufinalu, finale marej i neko ko je prvi put u zivotu u finalu wim tj. delpo ili berdih

Jack

pre 10 godina

Novak Djokovic,u finalu protiv Nadala 3 1,repriza 2011,nece bi lako stici do samog kraja,imace jedan mec koji ce da iscupa,mislim protiv Hasa,videcemo.Srecno svim nasim teniserima!

GARO

pre 10 godina

ja znam jednog finalistu a to je NADAL ko ce ga pobjedit federer ili marej ma nema sanse ,isto tako vjerujem da ce s druge strane biti NOLE i opet drama u 4-5 setova a ko ce pobjedit nijanse odlucuju

Nebojša

pre 10 godina

Po meni Nole je 90% siguran finalista a što se tiče druge strane najviše šanse dajem Rafi i Mareju ali ako Rafa lako dobije Feda nebi trebalo da ima puno problema sa Marejem ali ko zna.

Gajetano

pre 10 godina

Gornja polovina:
Novak

Donja polovina:
1/4: Rafa dobija Federera (za inat Vilanderu)
1/2: Rafa dobija Mareja (za inat Vilanderu)

Finale: Novak dobija Rafu
(e ovo za inat S. Tignoru)

Pozdrav,

dragan

pre 10 godina

Ko ce osvojiti ne znam ali sam uveren da Rafa nece.Kod mog brata u Parizu,u teniskim krugovima se prica da je prosle godine Rafa bio provaljen zbog upotrebe nedozvoljenih sredstava i da mu je savetovano da izgubi od Rosola i da se povuce na par meseci!Naravno da su Rafini sponzori tako odreagovali da se sve to zataska zbok finansijskog Rafa-brenda.Verovatno ste procitali pre par dana da je Rafa daleko iznad svih po zaradi.To samo potvrdjuje tu pricu o dopingu.

pp

pre 10 godina

Josko Martinoski@ Ne vidim kako bi Novak mogao dobiti kompleks od Nadala, barem dok Nadal ne pobedi Novaka sedam puta zaredom u finalima najvećih svetskih turnira (3 grend slema i 4 mastersa, na svim podlogama). Kad isto uradi Nadal Djokovicu, onda bismo mogli i pričati o kompleksu Novaka od Nadala. Za sada je upravo suprotno. Takav niz pobeda je dosad nezapamćen u teniskoj istoriji. Najveći favorit za osvajanje Wimbledona je Novak Djokovic, trenutno broj jedan igrač na svetu. Naravno, ako bude igrao svoj najbolji tenis. Sve je samo u njegovim rukama. Isto kao što je bilo i na prethodnom Rolan Garosu kada nije igrao ni blizu svojih mogućnosti, a umalo dobio Nadala koji je igrao svoj najbolji tenis. Sam Novak je isključivo svojim greškama, bez da ga je Nadal tome neterao, doprineo svom porazu. Novak samo treba da igra svoj najbolji tenis i onda nema veze ko je sa druge strane mreže. Novak tada sigurno dobija.

jack

pre 10 godina

Favorit broj 1 je Novak Djoković i ako uspe da se domogne finala a vrlo su velike šanse za to, vidim ga kao osvajača turnira. Ima mnogo razloga za to ali je osnovni razlog da je Novak zaista unapredio servis koji mu je sada najbolji, bolji nego 2011 kada je osvojio Vimbldon. I igra na mreži mu je bolja a ritern i kretanje u najmanju ruku isto. Druga stvar je da je Novak postao mnogo ozbiljniji i pouzdaniji igrač. Za njegove protivnike nema više razlike da li je Novak motivisan ili ne, kako god da igra, skoro je nemoguće poraziti ga u tri seta. To je dobro osetio i Nadal na RG. Novak može i bolje od toga ali Rafa ne može. Voleo bih finale Djoković-Federer u kome bi Djoković porazio Federera i označio na jedan lep i korektan način da se završila glavna faza Fedove karijere u kojoj je osvajao velike trofeje i jurišao na prvo mesto te da je sada red da igra za svoje zadovoljstvo i zadovoljstvo publike.

krle

pre 10 godina

Ja mozda nisam strucan poput cenjenog autora ovog teksta,ali mislim da sam dovoljno kompetetan da tvrdim da Fed moze da osvoji WB ako i samo ako dodje do nekih izmenadjenja u prvim kolima pa ispadnu Rafa,Nole i Marej. Inace,tvrditi da Fed trenutno ima igru kojom moze da pobedi njih trojicu u 3 uzastopna kola,po meni je neozbiljno,da ne kazem tdyv rec.

Dragan

pre 10 godina

Gospodine Ozmo, ako dođe do susreta Nadal - Federer, mnogo veće šanse dajem Nadalu (čini mi se da vi mislite obratno). Takođe, ne slažem se s Vama da je Federerev ulog veći. Po meni, Nadal je motivisaniji, igra za slavu, za prvo mesto, mlađi je... ovo je i njemu možda poslednji voz da pokaže da je najveći teniser u istoriji, a za to mu treba treći W(malo je onih, u open eri ) kojima je to uspelo, zar ne?

PAJA

pre 10 godina

Del Potro bi mogai biti potencijalno najopasnije iznenadjenje za veliku cetvorku.Zna odigrati ubitacno po protivnika ako ga krene.Jedino sto nema kontinuitet,pa ne moze u nizu odigrati vise odlicnih meceva.Ali,da je "mina" - jeste.Treba ga se pripaziti.Tipujem finale Novak i Rafa i reprizu polufinala RG.Da vidimo sta je tamo bilo slucajno a sta nije.Potvrda na Vimbldonu!

Mislite drugačije...

pre 10 godina

Kako je Nole igrao na šljaci u Parizu, falilo mu je malo sreće u finalu, na travi u Londonu ima sve da presliša glatko!

zijbo 231120012345

pre 10 godina

Ako Nole bude dovoljno koncentrisan ima velike sanse da osvoji jos jedan Wimbledon, a ako ne onda po meni osvaja RF.
:)
:)
:)
:)

Federer

pre 10 godina

Svaka cast Sasi na ovakvoj analizi,prosto je milina citati ovakve tekstove.Sto se tice pobednika,bice neizvesno,mada po zrebu Nole je najblizi tituli.Sa druge strane,ja licno bih voleo da Federer bude njegov protivnik u finalu,mada nisam bas siguran da ce Federer imati dovoljno snage da pobedi ovu dvojicu u 3-4 dana.Moj favorit je Federer i uprkos svemu ocekujem njegovu pobedu.Sto se tice zenske konkurencije Serena osvaja bez problema.

Predo

pre 10 godina

Kada se ovako postavlja pitanje "ko će osvojiti neki turnir", onda uglavnom do izražaja dolaze navijačke strasti, bez puno logike, a u tenisu se to svodi na one bivše Jugoslovene, koji su za i koji su protiv Đokovića, "Idemo Nole do titule", "Vamos Rafa", "Go Rodžer", "Go Andy".
To je ona grupa, koja neće puno uživati u samoj igri, nego će patiti zbog svojih navijačkih strasti i kada njihov ljubimac ispadne ili onaj protiv koga su ode dalje, oni više neće pratiti taj turnir.
Ja se obraćam onima, koji vole ovu igru. Novak je slovio za favorita i prije žreba, a ovaj žreb je dvosekli mač i on to zna. Ovo je šansa, ali i dodatno opterećenje. Sa druge strane ja mogu da vidim Nadala u finalu, ali nikako kao pobednika, pogotovo ako mora igrati protiv Federera, Mareja i Noleta u nizu. Trava je u četvrtfinalu još uvek u dobrom stanju u to je svojevrsna šansa za Federera, a moj osećaj je da će Marej iskoristiti situaciju "dok se dvojica svađaju", mada i on ima najverovatnije Congu u četvrtfinalu. Sa Novakove strane ima dosta potencijalnih zapreka, ali ne vidim nekoga ko ga može dobiti u tri seta. Berdih je sjajan na travi. Sjajan je on i inače, ali Novak ima oružje protiv njega. Ovaj zadnji poraz je planiran, to zna svako, pa i Berdih. Novak je bacio sve karte na RG. Nije uspeo, pa šta. Sada bi pritisak trebao biti manji, a Novakova igra je zrelija nego 2011. Samo je pitanje srca i želje. To je mnogo važnije od servisa, bekhenda i forhenda.

Milan

pre 10 godina

(veliki strumf, 23. jun 2013 12:30)

Federer jeste veliki mag igre na travi, ali mu je u najboljim godinama trebalo 5 setova i 15 gemova u petom da bi dobio Rafu, i to na "svom" Vimbldonu. Na ostalim gren slemovima znamo odnos snaga ove dvojice.

Rafa je "streptomicin" za Federera, mentalna barijera je tu prevelika, previse je mu je vinera u trku Rafa zabio da bi Federer igrao bez grca u zelucu, a pogotovo sada kada je Rafa u punom naletu, samopouzdanje mu je ogromno. To cetvrtfinale, ako ova dvojica dotle stignu, se nece igrati u pet setova.

danijel

pre 10 godina

Nece nadal lako protiv federera, ne na travi ne na wimbeldon sigurno...ako federer predje preko nadala pucice od samopouzdanja i gazice mareya i novaka.. bice kao prosle godine...jer federer je na travi maltene skoro sto je nadal na sljaci...i dok god udeo igrao bice jedan od favorita.. i on sigurno cim bude vidio na nema sance da osvoji kos koji grend slem prestace sa karijerom...

Ajde Nolee

pre 10 godina

MOLIM SAŠU I SVE OSTALE DA PROČITAJU!
Kao i uvijek ima svakakvih komentara, od realnih do onih koji nemaju veze sa mozgom. Prva stvar, sve čestitke Saši dobro nas je uveo u sve ono što nas od sutra očekuje.
Ako pogledate žrijeb, vjerujem da svima izleda kao da je Nole logičan finalista, ali ako malo bolje zagledate, bude vam jasno da je njegov žrijeb mač sa dvije oštrice. Druga strana žrijeba ima jednostavniji posao, u smislu da oni znaju šta da očekuju, Andy, Fed, Nadal i Conga sve su to veliki igrači od kojih znaš šta da očekuješ. Noletova strana je drugačija, na prvi pogled to su sve igrači koji su nisko rangirani, i koji "ne bi trebali" da prave velie probleme vrhunskom teniseru kao što je Novak. Ali situacija je drugačija, tu se naazi dosta potencijalnih "mina" koje znaju da iznenade. Već u prvom kolu Nole ima ozbiljnog protivnika, kojeg se treba paziti. Tu su i Tomi Haas i Berdih (koji su Noleta već bobjeđivali na travi, upravo ovdje na Wimbledonu).
Vjerujem da je Nole svjestan da nema opuštanja, i da treba od starta da pritisne, i da igra na najvećem nivou, do titule ovako velikog i važnog turnira(po mom mišljenju najvažnijeg u godini) ne dolazi se lako, put do finala je dug i trnovit, samo dvojica najboljih btir će se 7 jula za titulu najprestižnijeg turnira, ko će to biti nemoguće je prognozirati, tek u drugoj sedmici turnira stvari će da budu jasnije, i tek tada će biti moguće neke neformalne prognoze.
Pozdrav svima, i od sutra uživajte u vrhunskom tenisu :)

mile

pre 10 godina

Pre zreba za mene su favoriti bili Federer i Murray, ali s obzirom na zreb mislim da je najrealnije finale Djokovic - Nadal.
Sto se tice Novakove polovine mislim da je on skoro sigurno u polufinalu. Davno je bilo kada je zadnji put na Grand Slamu izgubio od nekog van velike cetvorke. Jeste da Haas moze biti nezgodan, ali u 3 seta nema on sanse protiv Novaka, na bilo kojoj podlozi. Protivnik u polufinalu ce mu najverovatnije biti Ferrer, tesko da ga Delpo moze izbaciti, prosle god je David lagano dobio njihov mec, a mislim da bi Ferrer i bio laksi protivnik Novaku nego Delpo. Ipak svi znaju da Ferrer ne moze protiv najboljih, pogotova na Slemovima, ove godine ga unistili i Novak i Nadal.
Gore sam napisao da su mi favoriti bili Roger i Andy, mislim i dalje da bi Novak tesko dobio bilo koga od njih dvojice na travi, ali s obzirom da Rafa lagano izlazi na kraj sa obojicom, ocekujem ga u finalu.
Od najvecih rivala Novaku najvise odgovara Nadal, tako da ocekujem Novakovu pobedu u finalu.

Prle

pre 10 godina

Verujem da će Fed uz velike muke savladti Rafu, zbog iscrpljenosti će izgubiti od Mareja u polufinalu, Djoković do finala ako predbrodi Haasa (5 setova sigurno) ... finale Djoković - Marej, epsko finale, 5 setova biće gusto, prednost Noletu zbog lakšeg četvrt i polu finala

roger

pre 10 godina

ja kao federerov fan naravno da bi voleo da roger uzme 8 wb ali bice prakticno nemoguce. naravno da marej i djokovic su najozbilnjiji kandidati a trijumf nadala bi bio iznenadjenje s obzirom koliko se mucio protiv noleta u parizu nole bi ga sad pojeo za dorucak ,moja nadanja za wb osvajac u muskom singlu novak ili roger , zene tu navijam za nase i za sharapovu ali serena osvaja bez dileme pozdrav svima ps: nadam se ako ne ove onda sledece godine da ce roger osvojiti 8 wb ove sezone jako jako tesko 3 svoja konkurenta u 4 dana ,tesko da teze ne moze biti.

komandant Gvozdenog Puka

pre 10 godina

Srbija je vec osvojila teniski svet.Ni manje zemlje,ni veceg broja odlicnih igraca.Englezi to sanjaju godinama i dobili su jednog.I ponosni su na njega,sa razlogom.Pa neka je srecno nasim teniserima, nasim sportistima ! Na pozdrav. Za ponos nasu i nasu srecu !

Boba

pre 10 godina

Nadajmo se ,i zelimo da Novak osvoji ovaj turnir, nek mu krene gde je najznacajnije.Molimo se da Noleta dobro posluzi pvi servis i koncentracija koja eliminise eiznudjene greske i eto ga -ponovo gricka wimbeldonsku travo.
Ima li nekog da ne zeli da to povovo vidima!
Boba

Werewolf

pre 10 godina

Novak ako ne bude video drvece od sume,donosno ako bude sebe vec video u finalu,bice problema.Maksimalno skoncentrisano od pocetka i ne vidim kako bi ga neko zaustavio pre finala.
Malo je precenio svoje mogucnosti time sto opet nije igrao ni jedan turnir na travi pre WB jer je njemu na travi najveci problem kretanje.Za Novaka kao agressive base line igraca je trava po pitanju brzine idealna,ali je po pitanju Novakovog kretanja prava nocna mora-na travi ne moze da koristi svoju odlicnu moc proklizavanja kao na sljaci i na hardu.
Da,osvojio je WB 2011 ali u sezoni u kojoj je bio u zivotnoj formi,ali i uz mnogo srece,ne samo jer je Conga u partiji zivota dobio u 1/4 finala Federera-Novak se do 1/2 finala sa Congom nije sastao ni sa jednim projektovanim protivnikom u nekoj rundi-setimo se i da je igrao protiv tada 256 Tomica u 1/4 finalu.
A Rafa,koliko god to zvucalo na prvi pogled cudno,takodje je izgledan finalista.Rafi bi bili veci problem udaraci koji nemaju sta da izgube pa seketaju po lopti od RF i Mareja.
Rodzera je ove godine vec 2 puta tukao i u mnogo je boljoj formi.Jedini nacin da ga RF dobije je u 3 seta,sto je malo verovatno,u bilo kojoj duzoj varijanti Rafa dobija.Jednostavno-godine cine svoje.
Sto je Mareja tice-koliko god mu rezultati bili dobri,nastali su kada je njegov penicilin(Rafa)bio van terena.Rafina povreda je bila jedini nacin da Marej dodje do finala GS.Pre Rafine pauze je bio u finalu GS na AO 2011,kada je Rafa takodje bio povredjen.

Ruža

pre 10 godina

Bilo je zadovoljstvo pročitati još jednu odličnu analizu gosp.Ozme, najviše mi se sviđa što je oprezan i realan, nema nepotrebne euforije koja je vidim obuzela navijače pojedinih tenisača....

mladen

pre 10 godina

Novak će osvojiti wimbledon jer do finala realno nema igrača koji ga može pobijediti osim ako on ima izrazito loš dan, a neće ga imati.. a u finalu dobija ma tko mu bio protivnik jer je psihički daleko najjači...za tenis bi bilo dobro ako bi što dalje dogurao jedan llodra jer ga je užitak gledati u njegovoj servis volej igri... Za to navijam.. i za novaka...

nemanja

pre 10 godina

Kolega Ozmo..bravo za najavu..Mislim da ce ovo biti zanimljiv Wimbledon i da ce ljudi uzivati u tenisu u narednih 14 dana..Moj favorit na travi je uvek ROGER FEDERER..Jednostavno..cak i pored teskog puta do finala i pobede..mislim da njegova igra ima alibi za ovakvu moju konstataciju..Precizan servis..odlicni voleji,odlican slajs...TO JE NAJVISE POTREBNO NA TRAVI. Bice zanimljivo videti moze li kralj Roger savladati tri velika protivnika u 32.godini zivota..Ipak..godine su njegov najveci protivnik, a sa druge strane tehnika udarca i njegov stav na terenu govori da ce i ovde odigrati fenomenalan turnir..Tipujem na finale Federer Djokovic..pa sta bude..Mada..moguce je da ce biti nekih iznenadjenja..Pozdrav svima!!

Dermendziev

pre 10 godina

Ova analiza uvazenog i nama dragog analiticara S.O. padodsetila me je(vrlo prijatno secanje)na nekadasnjeg selektora nase f.r. Miljana Miljanica,na njegovu poslovnu predostroznost pre svakog meca("Bor je tim Borske krajine u kome igra jedan Borisa Djordjevic"-pre dolaska na Marakani,a u odlasku ode sa pola tuceta golova;"Moj sin se tek posle meca sa Hondurasom meni izvinio zbog mog opravdanog straha u oci meca"...).

Za mene, oduvek ce biti glavni favoriti za trofej svi oni iz velike cetvorke koji ucestvuju,pa tek onda ostali ukljucujuci i iznenadjenja.

Pre zreba govorio sam da su glavni favoriti Fed i Marej,a sada posto zreb nije bio "drobljen"(oprostite mi,ali smatram ga nesimetricnim,upravo gde se nasla zrebom velika cetvora,mada sve je pravicno shodno postojecim pravilima igre,W-om formulom saglasno W-skim i opstim reitingom) stvari su se suprotno zarotirale:Novak i Nadal su glavni favoriti.
Za Novaka necu paniciti(mada uvek oprez!)on je po meni jedan od "sigurnih" finalista,a drugi je Nadal.Nadal zna da igra protiv Federera na bilo kojoj podlozi(Fedov kompleks zvani Rafa)i protiv Mareja jer je Marej brzo zaboravio kako se pobedjuje Nadal,mada ga je jedno vreme skoro redovno cesljao i deljao.U takvom finalu Novak-Rafa,prednost dajem Novaku,mada bi mogla opet reprriza u pet,ali ovoga puuta u Novakovu korist.

U slucaju da se Rafa rano ili kasnije oklizne drugi finalista je Federer(Marej),pa bi redosled favorita bio:Federer,Marej,Novak za koga i navijam.

Poz.!

Djoksa

pre 10 godina

(Dermendziev, 23. jun 2013 16:01)

Potpuno se slažem sa vama!

Teško je videti nekog van Velike 4 koji bi mogao da osvoji Vimbldon. Suština je da Velika 4 čine igrači koji su različiti po stilovima, tehničkoj nadarenosti, mentalnom pristupu. To su velika 4 filtera za ceo ATP tur. Od tehnički superiornog i vrlo agresivnog Federera, preko tehnički isto tako potkovanog ali defanzivnog Marija, onda all round igrača kao što je Novak koji se podjednako odlično snalazi na svim podlogama, koji nema nijedan udarac koji ga posebno ističe već sasvim suprotno, nema nijednu manu do Nadala koji je pravi rudar, koji sve što je osvojio morao je za to da kopa jako duboko (kao na prošlom RG)... Zato je Velika 4 velika upravo zbog toga što na čudan način jedan drugom ispomažu...
Za Novaka u finalu bi bio najidealniji protivnik Nadal... Na šljaci mu se Nole kao niko približio a na drugim podlogama Novak je superiorniji igrač od Rafe. Za razliku od finala sa Endijem ili Rodžerom, finale sa Rafom bi bilo lišeno prefiksa "istorijsko".
Ako Novak bude u finalu igrao sa Rodžerom ili Endijem nadam se da se neće raspucavati sa njima... U prošlosti mu takvo raspucavanje obijalo o glavu (finale USO 2007, polufinale RG 2011, polufinale OI 2012, OI 2012 meč za 3 mesto)... To su slajs majstori a trava je za slajs kao stvorena...

Pozdravio bih na kraju Dermendzieva, Jovu, Preda, DD i svo ostalo staro društvo koji uživaju gledajući dobar tenis pa tek onda navijaju.

boban

pre 10 godina

Zreb za ovogodisnji Winbldon je takav kakav je i ne bih ga puno komentarisao.Ne vidim do eventualnih susreta sa Berdihom u 1/4 finalu i Del Potrom u 1/2 finalu(pod uslovom da dotle i stignu)nekoga koji bi mogao da zaustavi Novaka do finala.Tacno je da je Novak 2009 i 2010 ispadao cak i mnogo pre finala ali bi trebalo da se setimo da je tih godina u njegovom strucnom stabu bio i Tod Martin koji je insistirao na servis-volej igri koja
Novaku nije bila svojstvena.O 2011 godini i Novakovim uspesima i trijumfu na Winbldonu(bez pripremnih turnira na travi)je mnogo toga napisano.2012 je Novak u 1/2 finalu porazen od Federera kasnijeg osvajaca Winbldona koji je tom titulom prekinuo post koji je trajao jos od Australije 2010.Voleo bih da upravo Federer bude Novakov protivnik u finalu ovogodisnjeg Winbldona.Siguran sam da bi to finale dobio Novak i na taj nacin definitivno potrdio da je najbolji teniser danasnjice .To bi bio trenutak u kome bi se moglo da kaze: KRALJ JE MRTAV.ZIVEO KRALJ.

Necinho

pre 10 godina

Ne mogu da verujem da niko do sada nije spomenuo uslove u kojima ce se igrati mecevi,pogotovo projektovano 1/4 finale Fed-Rafa.
Nije slucajno sto Fed ima najveci broj osvojenih titula u zatvorenom jer njegov BH tada funkcionise u tzv sterilnim uslovima i nema toliko ispucavanja ramom reketa na tribine usled vetra,spina i loseg odskoka...
Nasuprot Fed-u,Rafa ima najmanje osvojenih titula u zatvorenom. Jednostavno,njegova "lasa" tj.spinovi nemaju zeljeni efekat u zatvorenom te stoga i nije nikada u karijeri ( niti ce ) osvojio zavrsni turnir TOP8. Paris masters iz istog razloga preskace,kao i Sangaj. Zar nikome nije cudno sto od kada Wimbledon ima krov,Rafa na travi ne moze da se sastavi,pa dozvoljava sebi da ga izbacuje jedan Rosol,iako je pokusao da se opravda time kako je bio povredjen,a 10 dana pre toga je dobio Noleta u finalu RG i nista mu nije falilo. Spanac je to,lukav i prepreden. Sve u svemu Marej ima prilicno lak zreb do 1/2 finala,bice sveziji i prognoziram finale Nole - Marej. A u tom finalu Nole ce biti sveziji...
Pozdrav svima

Sneža

pre 10 godina

Imam neki, prilično čudan osećaj, u vezi ovogodišnjeg W. Ne napušta me misao da će biti: velikih iznenađenja. Zašto - ne znam, ali je tako.
Gledajući sam žreb, reklo bi se da je Nole sigurno u finalu, ali sam i sama rekla: oprez ( ne bih da ponavljam već rečeno u komentaru po objavljivanju žreba ), dok se na 2. strani očekuje: borba neprestana – EM, RF i RN. Na papiru, to tako izgleda.
Srce mi kaže Nole, a u glavi mi misli svakojake: EM se ženi odmah po W; RF juri 8. titulu; RN - povratnik na W - treba da pokaže, da je prošlogodišnji kiks rezultat povrede. Na koju će vodenicu otići voda – dilema mi velika???
Sve u svemu: do početka 2. nedelje, teško je prognozirati pobednika, jer je dug put do finala.
Nadam se: kvalitetnim i zanimljivim mečevima, kao i da će o pobedniku odlučivati ( samo ): igra i borba na terenu.

Zanimljivo

pre 10 godina

(toliko, 23. jun 2013 18:35) "a ako bi ga kojim slučajem osvojio Mari, onda bi to bio poraz tenisa,jer on igra antitenis."
ovo je za mene šokantna izjava, ukoliko Andy osvoji to bi bio poraz tenisa :O o čemu ti pričaš, Andy je 2 igrač svijeta, sa putnim pravom se svrstava u veliku četvorku, iz godine u godinu je sve zreliji i bolji igrač, takvu izjavu može da da samo neko ko nema pojma o tenisu, ko samo zna da se tenis igra sa lopticom i reketom.

Sledeće stvar, ne znam zašto svi konstantno pričate o četvrtfinalu i susretu Feda i Nadala, ljudi moji, turnir počinje sutra, do četvrtfinala ima punoo da se igra, govorite o tome kado da je to već gotova stvar, oni prvo treba da dođu do četvrtfinala, a u tenisu su iznenađenja vlo moguća, nemojte da prognozirate unaprijed, ko visoko leti, nisko pada. Svi vide Rafu u finalu, ne znam zašto ali ja mislim da je to potpuno pogrešno, ukoliko dođe do okršaja Rafa-Federer, ja veće šanse dajem Fedu, trava je to, a on se tu najbolje snalazi. Ja u finalu vidim Andy-a a sa druge strane ako Bog da Noleta, mislim da će to da bude meč godine u kojem će svi uživati, a ako Boga da iz kojeg će naš Nole da izađe kao pobjednik, ali kao što sam već rekla, dug je put do finala, neću da brzam sa prognozama.

Ena NS

pre 10 godina

To vise nije ni vazno! Nasi teniseri su vec toliko postigli, da sada mogu potpuno da se opustim i bez groznice i iscekivanja uživam u dobrom tenisu. I navijam, naravo :)

prolaznik

pre 10 godina

Vimbldon osvaja najveci teniser svih vremena RAFAEL MADAL! VAMOS RAFA!!!!!!
(marko, 23. jun 2013 12:13)
Tvoj Nadal je ispao u prvom kolu.

prognozer

pre 10 godina

U prvoj polovini dosta ce stvari zavisiti od meca Djokovic Has.
Ako Novak pobedi nemca, automatski dolazi do finala.
Sto se tice druge polovine iznenadicete se ali tu ce polufinale igrati Janovic sa pobednikom meca Marej-Conga.
Janovic je jos u Rimu na sljaci pokazao da moze da igra sa Federerom, a s obzirom na njegove servise i ostale udarce na travi ce ga prosto oduvati u osmini finala.

posmatrac

pre 10 godina

ne znam kako novak ima dobar zreb, na osnovu cega?
mislim da ima najtezi zreb jer mora da igra na najvisem nivou, osminu finala i cetvrtfinale, a ako dodje do polufinala sa jos jednim uzasno teskim protivnikom. ako novak dodje do finala mora da igra 3 vrlo teska meca pre toga, i finale kao cetvrti.
svi ostali imaju 2-3 teska meca ukljucujuci finale.
ako dodje do finala bice umorniji od drugih.

koga mari ima samo congu.
ona druga dvojica su ispala ali realno su imali laksi zreb osim polufinala gde je trebalo da se sretnu.

prokleta avlija

pre 10 godina

da znam ko ce osvojiti wimbledon sada bi u rukama drzao tiket sa ulozenih 100.000 evra na pobednika...ali mogu reci sta bih voleo...voleo bih da gledam cetvrtfinale Nadal-Federer, polufinala Federer-Marej i Djokovic-Delpo a iznad svega voleo bih da u finalu Nole pobedi najboljeg igraca na travi ikada tj.Rogera Federera,jer to je jedan od nekoliko trenutnih vrhunski teniski izazova kao i pobediti Rafu na RG ili Djokovica u AUS ili USOPEN...voleo bih da vidim neku nasu teniserku u cetvrtfinalu Wimbledona jos bih bio srecniji da vidim dve nase u cetvrtfinalu,a o jednoj u polufinalu potajno mastam...toliko od mene...skromno...