Sreda, 17.09.2014.

12:47

Srbija sedma na novoj FIBA listi

Košarkaška reprezentacija Srbije napredovala je za četiri pozicije i trenutno je sedma na najnovijoj listi Svetske košarkaške federacije (FIBA).

Izvor: JT

Srbija sedma na novoj FIBA listi IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

86 Komentari

Sortiraj po:

Иван

pre 9 godina

Руси су били први овде, трећи онде...

На страну ранг-листе - Руси су били! И то је најважније. Кириленко је матор, а и Хријапа, два најважнија играча.

Исто важи и за Аргентину.

Литванија је Литванија. Систем игре: два дрвета у рекету и шутирање тројки до бесвести, па кад прође, прође.

Грчка је Грчка. Тешки шаблон, не вреди им ни Адетокумбо, који би у другој некој екипи правио разлику - браћа не умеју да га користе. Ни Леброна не би умели.

Шпанија је као и Русија, зависи од стараца Пауа и Навара, без обзира на то у којој је НБА петорки Марк Гасол и да ли је Серхи Родригез МВП Евролиге. А њихов систем игре је такав да ветеранима - чак и ако остану - не одговара много.

Бразилци су показали да не умеју. Довели су најбољи тим, за разлику од већине држава, хтели да направе увертиру за ОИ - за њих је ово дебакл после којег ће се тешко дићи.

Хрватска и даље живи у илузији да има барем једнако добре играче као Србија, само неки Радић, Репеша или ко већ "девојци срећу квари". Док они не схвате да и њихови играчи имају неке кошаркашке недостатке, мрка капа.

Француску смо добили кад је било најпотребније. Следеће године биће у јачем саставу Французи, али бићемо и ми. Плус, имамо више простора за напредак.

Све у свему, манимо се званичних ранг-листа, оно што је једино важно јесте ко је у реалности од нас тренутно бољи: само Американци. Са осталима смо у најмању руку равноправни.

feridinand

pre 9 godina

Биће боље после следећих ОИ у Риу. Очекујем лагано злато следеће године на ЕП, ко нас може добити, осим можда Шпанаца? Тако да ће се пласман на овој листи поправити већ следеће године. Имате нашу пуну подршку!

djole

pre 9 godina

ma moze FIBA da ih stavi i na stoto mesto,za mene su oni najbolji na svetu a za druge su vicesampioni sveta!
(Vojkan, 17. septembar 2014 14:55)

Vojko, to sto si zavrsio skolu a da nisi naucio prvo mesto je najbolje, a drugo nije, ti idi sudi uciteljicu matematike iz osnovne. ;)

GoranEx

pre 9 godina

Mi pravimo jednu gresku a to je da favorizujemo EP i SP umesto Olimpijade. To je velika greska. Olimpijadu gleda ceo svet i tu treba da se pokazemo dok su EP i SP manje vise samo za fanove kosarke kojih nema ni priblizno toliko kao u fudbalu pa cela festa ispadne veoma low profile, mnogo manje famozna i od NBA plejofa.

Imamo takav talenat u zadnjih dvadeset godina a niko da forsira Olimpijadu.

monarhista

pre 9 godina

1.SAD
isto 1.Srbija:-)
3.Francuska
4.Litvanija
pa nema niko
nema niko
nema niko
pa 156...Senegal

pa opet nema niko
nema niko
pa...axaxaxaxaxaxa dabome repesovi "majstori"...

milan

pre 9 godina

Dobro, mozda je bodovanje realno, mozda nije, ali ljudi ako je realno da je ispred Cenr Gore Kuvajt, Mozambik, RUANDA, onda je to stvarno smesno.@@ vidis da Crnogorci gube redom , nisu se ni kvalifikovali za EP ....neka ubede najbolje igrace da im igraju i bice u svetskom vrhu ovako to je to

sumnjivo lice

pre 9 godina

Dobro, mozda je bodovanje realno, mozda nije, ali ljudi ako je realno da je ispred Cenr Gore Kuvajt, Mozambik, RUANDA, onda je to stvarno smesno.

aaaaa

pre 9 godina

4 na proslom svetskom i to kradjom, trebali smo da budemo vicesampioni na oba zadnja svetska prvenstva???? plus na ovu ekipu, nedovic, lucic, milosavljevic i erceg, sa teodosicem, bjelicom, bogdanovicem, kalinicem, jovicem i raduljucom stvarno ekipa za vicesampiona sveta, mi jednostavno najvise znamo kosarke ali fale nam fizikalije, zato na trening i gotovo!!

Иван-Ниш

pre 9 godina

Ево вам и сви наши бодови. Рачунају се 4 последња ЕП и по 2 последње ОИ и СП. ЕП 2007.=6 бода; ОИ 2008.=0; ЕП 2009.=40; СП 2010.=75; ЕП 2011.=11; ОИ 2012.=0; ЕП 2013.=12; СП 2014.=200 бода. Укупно 344. Може неко да мисли да је ово дуги период за прављење листе, али играње на СП 2006. и ЕП 2007. нам је донела тадашња ранг листа и стара слава. По квалитету и резултатима тада нисмо заслуживали да играмо на првенствима.

lazy houseboy

pre 9 godina

"Izabranici Aleksandra Đorđevića su do srebra došli pošto su u finalu Mundobasketa poraženi od Sjedinjenih Država"

Svašta. Valjda su do srebra došli pobedom nad Francuzima.

srbin

pre 9 godina

Citam i neverujem koliko ovde ima kosarkaski neobrazovanih ljudi ni ne znaju da se boduje poslednjih osam godina samo pljuju druge nacije , rusi sampioni evrope 2007 2011 treci i 3 na olimpijadi samo od tog 230 bodova argentina treca na olimpijadi 2008 cetvrta 2012 samo od tog 250 bodova litvaniju da ne pominjem na svakom takmicenju su u polufinalu ameriku i spaniju suvisno je komentarisati a francuzi poslednjih godina su uvek bar u 4finalu .

UVIJEK VJERNI

pre 9 godina

Ako cemo biti iskreni, srbija ne spada medju ovih 10. Negdje oko 15 mjesta je realnost. Svi vrlo dobro znamo da je ziva slucajnost ovaj plasman na SP, te da se nesto slicno nikad vise nece ponoviti. Nesto kao kad je Grcka bila prva na EP u nogometu, pa skocila na FIFA ljestvici. Nakon toga pad i nikad vise nista. Isto prognoziram i srbiji.

Milos

pre 9 godina

opet cudjenje neinformisanih srba.. mislimo pokupili jedno srebro i niko nema pravo biti ispred nas.. pa rusi su osvojili bronzu na zadnjoj olimpijadi, bili su treci i u litvaniji, zlatni u spaniji, opet vise nego nasa 2 srebra i 2 propustene OI, i fijasko na zadnja 2 eurobasketa
(rumenko, 17. septembar 2014 14:20)

Tesko da si ti Srbin. Danima si pisao i kopirao iste upise, u kojima si podcenjivao nasu reprezentaciju, i na kraju si cak omalovazavao i srebrnu medalju (koji mozak...). Ajde, brisi.

Иван-Ниш

pre 9 godina

Чим направимо неки успех одмах паметовање како ова листа нема везе с везом... А бројке не лажу и систем израчунавања. Гледао сам листу за одбојку са читавим објашњењем како се бодује и нема лажи и преваре, као ни произвољног израчунавања. Треба погледати како ФИБА рангира и уверити се да је све у бројкама. НПР: ми смо на СП у Шпанији зарадили 200 бодова, 40 за 2. место х 5 коефицијент за СП (исто и за ОИ). На ЕП прошле године смо освојили 12 бодова, 12 за 7. место х коефицијент 1 за ЕП. Француска је нпр прошле године освојила 50 бодова као првак на ЕП, а 150 као 3. на СП. Сетите се да смо прескочили две ОИ које доносе доста бодова као и СП. Интересантно је да нас је за бодове убедљиво највише коштао шут из ауто Турака 2010. Финале би нам донело још 125 бодова и 2. место на овој листи.

šćepan

pre 9 godina

Pa recimo da je realno.
Rusija ima u poslednjih 10 godina bronzu na OI, zlato i bronzu sa EP, na SP nista. Ne zasluzuju da budu tako visoko.
Turska ima srebro 2010 na SP i 2001. na EP. Oni ne smeju da budu ispred Grcke.
Litvanija ima kontinuitet medalja i visokih plasmana, potpuno zasluzeno. SAD, Španija, Francuska, Litvanija, Srbija, Argentina, Grcka, Brazil, Turska.

Dejan

pre 9 godina

Ovde Rusi bas ne zasluzuju da budu ispred nas. Sad ne znam koliko se godina unazad gleda, ali u poslednjih pet imamo srebro na evropskom i svetskom i cetvrto mesto na prethodnom svetskom, Rusi koliko se secam nemaju ni jednu medalju u poslednjih pet godina, ali mislim ipak da se gleda poslednjih 10 godina.
(xxx, 17. septembar 2014 13:23)

Ko je uzeo bronzu na EP2011 i OI2012? Ova lista se dominantno racuna po olimpijskim ciklusima, stoga koliko god cudno bilo da je Rusija visoko kotirana, to je zbog toga.

Op op opa dolazi Evropa!

pre 9 godina

A realno smo vicešampioni svijeta i na ovoj isti bi trebali biti realno treći ili četvrti ako uzmemo da su USA neprikosnovene, Španija baš jaka a mi i Francuzi tu negdje.

ddd

pre 9 godina

Gleda se zadnjih deset godina a tu Rusi imaju zlazo na euru 2007 (nasi nemaju zlato),te bronzu na ep 2011 i sad što je najbitnije bronzu na OI 2012,a medalja sa OI uvijek vrijedi duplo više nego na drugom takmičenju.Malo je to glupo ali eto.
Pa i Argenticni se zbog OI ovako drže,zlato 2004,bronza 2008 i 4 mijesto 2012,a naših nema na zadnje dvije Olimpijade.

Aleksandar

pre 9 godina

sajtu: http://www.fiba.com/rankingmen
je opisano sta se i koliko boduje i koliko ti bodovi važe.
Obuhvata se ciklus od 2 olimpiska turnira i 2 svetska prvenstva i 4 evropaska prvenstva (za evropske zemlje)sto znaci 8 godisnji period se boduje. Rusija je evropski prvak iz 2007 godine i ti bodovi joj se skidaju posle sledeceg evropskog prvenstva 2015 godine

miro split

pre 9 godina

Kako je Rusija isprid vas?Ali van to nije lipo Repeša objasnija?Pogledajte malo bolje ljestvicu pa će te vidit da zemlje Balkana drže dno liste,a šta se tiće Brazilaca oni su još i najgori Balkanci od svih.

Misko

pre 9 godina

Racunaju se turniri koji su odigrani izmedju ove godine I 2006. Ruse drzi zlato na Eurobasketu 2007, bronza na Eurobasketu 2011 i na Olimijadi 2012 na tom sestom mjestu; vjerovatno cemo ih prestici dogodine.

sernikola

pre 9 godina

За све вас који се чудите што је Русија шеста, ФИБА бодује успехе у последњих 8 година, а они су били прваци Европе 2007, трећи 2011, трећи на Олимпијади у Лондону.

Zex

pre 9 godina

Rusi su bili prvaci 2007. (sto se brise posle sledeceg evropskog), a ucestvovali su na poslednje 2 olimpijade (uzeli su i jednu bronzu tamo), tako da su zato ispred nas...mislim da oni definitivno u dogledno vreme nece biti konkurentni, posto su im i mladje selekcije slabe...mi cemo sigurno napredovati posle sledeceg evropskog, posto smo 2007. ispali u grupi...mene na listi najvise iritiraju litvanci, koji se uvek nekako provuku do nekog polufinala, bez nekog velikog kvaliteta....

luka

pre 9 godina

Ljudi, procitajte na internetu kako se pravi lista pa onda pisite, gledaju se sva takmicenja sa poslednjih 8 godina i sve se mnozi i sabira, procitajte ovde pa cete shvatiti zasto je tu ko gde jeste:
http://en.wikipedia.org/wiki/FIBA_World_Rankings

emy

pre 9 godina

Kolko znam bodovi se formiraju tako sto se racunaju velika takmicenja tipa Olimpijske igre, Svetsko prvenstvo, Evropsko vredi nesto malo, manje od Africkih, Azijskih fiba prvenstva, i uzima se vreme od dva olimpijska ciklusa. Posto se lista menja mozda 1 do 2 puta godisnje, mi nikako nismo mogli sa 11. mesta na drugo. Slazem se da nikako nije pravi pokazatelj trenutnog stanja.

dusan

pre 9 godina

Imate objasnjenje na wikipediji kako se rangira.Bodovi se racunaju tako sto se izracunavaju uspesi u prethodnih 8 godina,tako da je ovo svetsko prvenstvo zamenjeno onim iz 2006,pa se racunaju rezultati od 2007 pa do danas,npr grci su pali ba listi jer nisu odbranili srebro iz 2006 i izgubili su dosta bodova.A Rusi su pak u ovih 7,8 godina ipak imali evropsko zlato i bronzu i trece mesto sa olimpijade koja donosi najvise bodova

FibA = Fifa still..

pre 9 godina

Rusija je bila 3. na Olimpijskim igrama 2012. , 1. je bila 2007 na evropskom. i 3. na prvenstvu 2011.

Racuna se ciklus od 2 olimpijade. 2 svetska i 4 evropska. cak i kvalifikacije.

Objasnjeno je na sajtu FIBA.
Kao i to koliko, sta nosi bodova.
poz

estiar

pre 9 godina

Ovaj sistem bodovanja je katastrofa. S obzirom koliko se u kosarci brzo menjaju stvari, trebalo bi da se gledaju samo 2-3 poslednja velika takmicenja.

Novosadjanin.

pre 9 godina

Iskreno, ali najiskrenije sam ocekivao da su nekim cudom Hrvati ispred nas na listi...To je takav tip bodovanja, kao i Fifa... Poslednjih 20 godina 2 puta prosli grupu a uvek se motaju oko prvih 10, presmesno.

rumenko

pre 9 godina

opet cudjenje neinformisanih srba.. mislimo pokupili jedno srebro i niko nema pravo biti ispred nas.. pa rusi su osvojili bronzu na zadnjoj olimpijadi, bili su treci i u litvaniji, zlatni u spaniji, opet vise nego nasa 2 srebra i 2 propustene OI, i fijasko na zadnja 2 eurobasketa

E-one

pre 9 godina

1.SAD
2.Spanija
3.Francuska
4.Srbija
5.Litvanija
6.Grcka
7.Brazil(kad se uigraju bice 3)
8.Argentina
9.Hrvatska
10.Australija
...a dalje-Italija,Turska,Senegal,Makedonija,Bosna,Poljska,Nemacka,Crna Gora,Ukrajina...dok ruse ne bih ni u prvih 20stavio jer ne vidim ni trenutnu snagu ni potencijal a ni blistavu blisku proslost...

nk

pre 9 godina

boduje se osam poslednjih godina.... znaci dva svetska prvenstva , dva olimpijska prvenstva i četri kontinentalna prvenstva. nama se izbrisalo sp 2006 a dodati bodovi sa sp 2014

Nikol

pre 9 godina

Na osnovu kog sistema bodovanja je Rusija na 6. mestu?!
Od prethodna 3 Svetska prvenstva na dva nisu ucestvovali, a u Turskoj su bili sedmi, dok su na prethodna tri Evropska bili sedmi, bronzani i 23.

goran

pre 9 godina

Imate na fiba.com kako se racunaju bodovi. Ako ne gresim gledaju se dva olimpijska ciklusa. Znaci tu updaju dve zadnje olimpijade, dva zadnja svetska prvenstva I nisam siguran da li zadnja dva ili 4 evropska. U svakom slucaju I turniri se boduju razlicito, naprimer evropsko ima koeficijent 1 a svetsko I olimpijada 5. mi trenutno nismo 4 samo zato sto nemamo nikakve bodove sa olimpijada. Itd... u svakom slucaju bar postoji tacna formula I sve se moze proveriti, sto ne moze da se kaze za FIFA.

sremac

pre 9 godina

Prvo mesto je OK ali sve ispod je diskutabilno jer svako svakog moze pobediti a to smo videli na ovom prvenstvu. Jedino Argentina mislim da je zalutala jer oni nemaju nesto mlade igracem, jer kad odu Skola i Pridjoni oni su u rangu BiH i Ukrajine.

xxx

pre 9 godina

Ovde Rusi bas ne zasluzuju da budu ispred nas. Sad ne znam koliko se godina unazad gleda, ali u poslednjih pet imamo srebro na evropskom i svetskom i cetvrto mesto na prethodnom svetskom, Rusi koliko se secam nemaju ni jednu medalju u poslednjih pet godina, ali mislim ipak da se gleda poslednjih 10 godina.

Dule

pre 9 godina

Ljudi, gleda se prethodnih osam godina (i turnira, kako Eurobasket, Mundobasket i Olimpijada). Rusi imaju ZLATO iz 2007., BRONZU iz 2011., imaju dve Olimpijade (ucestvovanje) na koje mi nismo igrali, a Olimpijada se vise boduje u odnosu na sve (uz Svetsko prvenstvo). Evo gledajte kako se sta boduje:http://en.wikipedia.org/wiki/FIBA_World_Rankings

zmaj bb

pre 9 godina

Uvek me fasciniraju ove liste! Kakva bre Rusija sada, pa oni su u kvalifikacijama za evropsko i pritom gube od prosecnih ekipa! Ne treba da spominjati da vec duze deceniju nemaju kontinuitet u uspesima....

ja

pre 9 godina

Rusi nose slavu SSSR-a zato i imaju to mesto, a ne zaboravimo njihovu titulu na Evru 2007. trece mesto 2011. , realno ce posle 2015. izgubiti to mesto kao sto ce i Argentina pasti sa 3. mesta

mrsimud

pre 9 godina

Rusi nisu ni ucestvovali, a na petom mestu...od top10 selekcija, jedino su Ameri i Spanci jaci, Francuzi su u nasem rangu (sa ovih par sto nije igralo su i ispred nas), sto bi znacilo da je neki nas realan plasman na ovoj listi 4. mesto

fiba rangiranje

pre 9 godina

idite na FIBA sajt i procitajte kao se reprezentacije rangiraju tj. kako se boduju takmicenja i koji je keficijenat takmicenja.To se sve desava u 2 olimpijska ciklusa tako da nekim repkama ostaju bodovi od pre 4 god(npr. rusi ce sledece godine najverovatnije da padnu oko 20 mesta a argentinci da ispadnu iz 10), dok mi dobrim rezultatom na erurobasketu mozemo da budemo 3 a 2016 ako odigramo dobro olimpijadu 2 jer spanci brane srebro sa OL i 3 mesto na eurobasketu 2013.

http://www.fiba.com/rankingmen

smoke

pre 9 godina

Ok SAD, ok mozda i Spanija na osnovu stare slave; za sve ostale ispred nas je vrlo nategnuto reci da su bolji. No dobro, nije lista bitna, nego gren slemovi ;)

Nikol

pre 9 godina

Na osnovu kog sistema bodovanja je Rusija na 6. mestu?!
Od prethodna 3 Svetska prvenstva na dva nisu ucestvovali, a u Turskoj su bili sedmi, dok su na prethodna tri Evropska bili sedmi, bronzani i 23.

sremac

pre 9 godina

Prvo mesto je OK ali sve ispod je diskutabilno jer svako svakog moze pobediti a to smo videli na ovom prvenstvu. Jedino Argentina mislim da je zalutala jer oni nemaju nesto mlade igracem, jer kad odu Skola i Pridjoni oni su u rangu BiH i Ukrajine.

mrsimud

pre 9 godina

Rusi nisu ni ucestvovali, a na petom mestu...od top10 selekcija, jedino su Ameri i Spanci jaci, Francuzi su u nasem rangu (sa ovih par sto nije igralo su i ispred nas), sto bi znacilo da je neki nas realan plasman na ovoj listi 4. mesto

zmaj bb

pre 9 godina

Uvek me fasciniraju ove liste! Kakva bre Rusija sada, pa oni su u kvalifikacijama za evropsko i pritom gube od prosecnih ekipa! Ne treba da spominjati da vec duze deceniju nemaju kontinuitet u uspesima....

smoke

pre 9 godina

Ok SAD, ok mozda i Spanija na osnovu stare slave; za sve ostale ispred nas je vrlo nategnuto reci da su bolji. No dobro, nije lista bitna, nego gren slemovi ;)

Иван-Ниш

pre 9 godina

Чим направимо неки успех одмах паметовање како ова листа нема везе с везом... А бројке не лажу и систем израчунавања. Гледао сам листу за одбојку са читавим објашњењем како се бодује и нема лажи и преваре, као ни произвољног израчунавања. Треба погледати како ФИБА рангира и уверити се да је све у бројкама. НПР: ми смо на СП у Шпанији зарадили 200 бодова, 40 за 2. место х 5 коефицијент за СП (исто и за ОИ). На ЕП прошле године смо освојили 12 бодова, 12 за 7. место х коефицијент 1 за ЕП. Француска је нпр прошле године освојила 50 бодова као првак на ЕП, а 150 као 3. на СП. Сетите се да смо прескочили две ОИ које доносе доста бодова као и СП. Интересантно је да нас је за бодове убедљиво највише коштао шут из ауто Турака 2010. Финале би нам донело још 125 бодова и 2. место на овој листи.

lazy houseboy

pre 9 godina

"Izabranici Aleksandra Đorđevića su do srebra došli pošto su u finalu Mundobasketa poraženi od Sjedinjenih Država"

Svašta. Valjda su do srebra došli pobedom nad Francuzima.

xxx

pre 9 godina

Ovde Rusi bas ne zasluzuju da budu ispred nas. Sad ne znam koliko se godina unazad gleda, ali u poslednjih pet imamo srebro na evropskom i svetskom i cetvrto mesto na prethodnom svetskom, Rusi koliko se secam nemaju ni jednu medalju u poslednjih pet godina, ali mislim ipak da se gleda poslednjih 10 godina.

dusan

pre 9 godina

Imate objasnjenje na wikipediji kako se rangira.Bodovi se racunaju tako sto se izracunavaju uspesi u prethodnih 8 godina,tako da je ovo svetsko prvenstvo zamenjeno onim iz 2006,pa se racunaju rezultati od 2007 pa do danas,npr grci su pali ba listi jer nisu odbranili srebro iz 2006 i izgubili su dosta bodova.A Rusi su pak u ovih 7,8 godina ipak imali evropsko zlato i bronzu i trece mesto sa olimpijade koja donosi najvise bodova

FibA = Fifa still..

pre 9 godina

Rusija je bila 3. na Olimpijskim igrama 2012. , 1. je bila 2007 na evropskom. i 3. na prvenstvu 2011.

Racuna se ciklus od 2 olimpijade. 2 svetska i 4 evropska. cak i kvalifikacije.

Objasnjeno je na sajtu FIBA.
Kao i to koliko, sta nosi bodova.
poz

šćepan

pre 9 godina

Pa recimo da je realno.
Rusija ima u poslednjih 10 godina bronzu na OI, zlato i bronzu sa EP, na SP nista. Ne zasluzuju da budu tako visoko.
Turska ima srebro 2010 na SP i 2001. na EP. Oni ne smeju da budu ispred Grcke.
Litvanija ima kontinuitet medalja i visokih plasmana, potpuno zasluzeno. SAD, Španija, Francuska, Litvanija, Srbija, Argentina, Grcka, Brazil, Turska.

Dejan

pre 9 godina

Ovde Rusi bas ne zasluzuju da budu ispred nas. Sad ne znam koliko se godina unazad gleda, ali u poslednjih pet imamo srebro na evropskom i svetskom i cetvrto mesto na prethodnom svetskom, Rusi koliko se secam nemaju ni jednu medalju u poslednjih pet godina, ali mislim ipak da se gleda poslednjih 10 godina.
(xxx, 17. septembar 2014 13:23)

Ko je uzeo bronzu na EP2011 i OI2012? Ova lista se dominantno racuna po olimpijskim ciklusima, stoga koliko god cudno bilo da je Rusija visoko kotirana, to je zbog toga.

Milos

pre 9 godina

opet cudjenje neinformisanih srba.. mislimo pokupili jedno srebro i niko nema pravo biti ispred nas.. pa rusi su osvojili bronzu na zadnjoj olimpijadi, bili su treci i u litvaniji, zlatni u spaniji, opet vise nego nasa 2 srebra i 2 propustene OI, i fijasko na zadnja 2 eurobasketa
(rumenko, 17. septembar 2014 14:20)

Tesko da si ti Srbin. Danima si pisao i kopirao iste upise, u kojima si podcenjivao nasu reprezentaciju, i na kraju si cak omalovazavao i srebrnu medalju (koji mozak...). Ajde, brisi.

Novosadjanin.

pre 9 godina

Iskreno, ali najiskrenije sam ocekivao da su nekim cudom Hrvati ispred nas na listi...To je takav tip bodovanja, kao i Fifa... Poslednjih 20 godina 2 puta prosli grupu a uvek se motaju oko prvih 10, presmesno.

aaaaa

pre 9 godina

4 na proslom svetskom i to kradjom, trebali smo da budemo vicesampioni na oba zadnja svetska prvenstva???? plus na ovu ekipu, nedovic, lucic, milosavljevic i erceg, sa teodosicem, bjelicom, bogdanovicem, kalinicem, jovicem i raduljucom stvarno ekipa za vicesampiona sveta, mi jednostavno najvise znamo kosarke ali fale nam fizikalije, zato na trening i gotovo!!

rumenko

pre 9 godina

opet cudjenje neinformisanih srba.. mislimo pokupili jedno srebro i niko nema pravo biti ispred nas.. pa rusi su osvojili bronzu na zadnjoj olimpijadi, bili su treci i u litvaniji, zlatni u spaniji, opet vise nego nasa 2 srebra i 2 propustene OI, i fijasko na zadnja 2 eurobasketa

sumnjivo lice

pre 9 godina

Dobro, mozda je bodovanje realno, mozda nije, ali ljudi ako je realno da je ispred Cenr Gore Kuvajt, Mozambik, RUANDA, onda je to stvarno smesno.

srbin

pre 9 godina

Citam i neverujem koliko ovde ima kosarkaski neobrazovanih ljudi ni ne znaju da se boduje poslednjih osam godina samo pljuju druge nacije , rusi sampioni evrope 2007 2011 treci i 3 na olimpijadi samo od tog 230 bodova argentina treca na olimpijadi 2008 cetvrta 2012 samo od tog 250 bodova litvaniju da ne pominjem na svakom takmicenju su u polufinalu ameriku i spaniju suvisno je komentarisati a francuzi poslednjih godina su uvek bar u 4finalu .

milan

pre 9 godina

Dobro, mozda je bodovanje realno, mozda nije, ali ljudi ako je realno da je ispred Cenr Gore Kuvajt, Mozambik, RUANDA, onda je to stvarno smesno.@@ vidis da Crnogorci gube redom , nisu se ni kvalifikovali za EP ....neka ubede najbolje igrace da im igraju i bice u svetskom vrhu ovako to je to

goran

pre 9 godina

Imate na fiba.com kako se racunaju bodovi. Ako ne gresim gledaju se dva olimpijska ciklusa. Znaci tu updaju dve zadnje olimpijade, dva zadnja svetska prvenstva I nisam siguran da li zadnja dva ili 4 evropska. U svakom slucaju I turniri se boduju razlicito, naprimer evropsko ima koeficijent 1 a svetsko I olimpijada 5. mi trenutno nismo 4 samo zato sto nemamo nikakve bodove sa olimpijada. Itd... u svakom slucaju bar postoji tacna formula I sve se moze proveriti, sto ne moze da se kaze za FIFA.

GoranEx

pre 9 godina

Mi pravimo jednu gresku a to je da favorizujemo EP i SP umesto Olimpijade. To je velika greska. Olimpijadu gleda ceo svet i tu treba da se pokazemo dok su EP i SP manje vise samo za fanove kosarke kojih nema ni priblizno toliko kao u fudbalu pa cela festa ispadne veoma low profile, mnogo manje famozna i od NBA plejofa.

Imamo takav talenat u zadnjih dvadeset godina a niko da forsira Olimpijadu.

Zex

pre 9 godina

Rusi su bili prvaci 2007. (sto se brise posle sledeceg evropskog), a ucestvovali su na poslednje 2 olimpijade (uzeli su i jednu bronzu tamo), tako da su zato ispred nas...mislim da oni definitivno u dogledno vreme nece biti konkurentni, posto su im i mladje selekcije slabe...mi cemo sigurno napredovati posle sledeceg evropskog, posto smo 2007. ispali u grupi...mene na listi najvise iritiraju litvanci, koji se uvek nekako provuku do nekog polufinala, bez nekog velikog kvaliteta....

sernikola

pre 9 godina

За све вас који се чудите што је Русија шеста, ФИБА бодује успехе у последњих 8 година, а они су били прваци Европе 2007, трећи 2011, трећи на Олимпијади у Лондону.

Иван-Ниш

pre 9 godina

Ево вам и сви наши бодови. Рачунају се 4 последња ЕП и по 2 последње ОИ и СП. ЕП 2007.=6 бода; ОИ 2008.=0; ЕП 2009.=40; СП 2010.=75; ЕП 2011.=11; ОИ 2012.=0; ЕП 2013.=12; СП 2014.=200 бода. Укупно 344. Може неко да мисли да је ово дуги период за прављење листе, али играње на СП 2006. и ЕП 2007. нам је донела тадашња ранг листа и стара слава. По квалитету и резултатима тада нисмо заслуживали да играмо на првенствима.

miro split

pre 9 godina

Kako je Rusija isprid vas?Ali van to nije lipo Repeša objasnija?Pogledajte malo bolje ljestvicu pa će te vidit da zemlje Balkana drže dno liste,a šta se tiće Brazilaca oni su još i najgori Balkanci od svih.

monarhista

pre 9 godina

1.SAD
isto 1.Srbija:-)
3.Francuska
4.Litvanija
pa nema niko
nema niko
nema niko
pa 156...Senegal

pa opet nema niko
nema niko
pa...axaxaxaxaxaxa dabome repesovi "majstori"...

nk

pre 9 godina

boduje se osam poslednjih godina.... znaci dva svetska prvenstva , dva olimpijska prvenstva i četri kontinentalna prvenstva. nama se izbrisalo sp 2006 a dodati bodovi sa sp 2014

fiba rangiranje

pre 9 godina

idite na FIBA sajt i procitajte kao se reprezentacije rangiraju tj. kako se boduju takmicenja i koji je keficijenat takmicenja.To se sve desava u 2 olimpijska ciklusa tako da nekim repkama ostaju bodovi od pre 4 god(npr. rusi ce sledece godine najverovatnije da padnu oko 20 mesta a argentinci da ispadnu iz 10), dok mi dobrim rezultatom na erurobasketu mozemo da budemo 3 a 2016 ako odigramo dobro olimpijadu 2 jer spanci brane srebro sa OL i 3 mesto na eurobasketu 2013.

http://www.fiba.com/rankingmen

emy

pre 9 godina

Kolko znam bodovi se formiraju tako sto se racunaju velika takmicenja tipa Olimpijske igre, Svetsko prvenstvo, Evropsko vredi nesto malo, manje od Africkih, Azijskih fiba prvenstva, i uzima se vreme od dva olimpijska ciklusa. Posto se lista menja mozda 1 do 2 puta godisnje, mi nikako nismo mogli sa 11. mesta na drugo. Slazem se da nikako nije pravi pokazatelj trenutnog stanja.

estiar

pre 9 godina

Ovaj sistem bodovanja je katastrofa. S obzirom koliko se u kosarci brzo menjaju stvari, trebalo bi da se gledaju samo 2-3 poslednja velika takmicenja.

Dule

pre 9 godina

Ljudi, gleda se prethodnih osam godina (i turnira, kako Eurobasket, Mundobasket i Olimpijada). Rusi imaju ZLATO iz 2007., BRONZU iz 2011., imaju dve Olimpijade (ucestvovanje) na koje mi nismo igrali, a Olimpijada se vise boduje u odnosu na sve (uz Svetsko prvenstvo). Evo gledajte kako se sta boduje:http://en.wikipedia.org/wiki/FIBA_World_Rankings

Op op opa dolazi Evropa!

pre 9 godina

A realno smo vicešampioni svijeta i na ovoj isti bi trebali biti realno treći ili četvrti ako uzmemo da su USA neprikosnovene, Španija baš jaka a mi i Francuzi tu negdje.

luka

pre 9 godina

Ljudi, procitajte na internetu kako se pravi lista pa onda pisite, gledaju se sva takmicenja sa poslednjih 8 godina i sve se mnozi i sabira, procitajte ovde pa cete shvatiti zasto je tu ko gde jeste:
http://en.wikipedia.org/wiki/FIBA_World_Rankings

ddd

pre 9 godina

Gleda se zadnjih deset godina a tu Rusi imaju zlazo na euru 2007 (nasi nemaju zlato),te bronzu na ep 2011 i sad što je najbitnije bronzu na OI 2012,a medalja sa OI uvijek vrijedi duplo više nego na drugom takmičenju.Malo je to glupo ali eto.
Pa i Argenticni se zbog OI ovako drže,zlato 2004,bronza 2008 i 4 mijesto 2012,a naših nema na zadnje dvije Olimpijade.

Иван

pre 9 godina

Руси су били први овде, трећи онде...

На страну ранг-листе - Руси су били! И то је најважније. Кириленко је матор, а и Хријапа, два најважнија играча.

Исто важи и за Аргентину.

Литванија је Литванија. Систем игре: два дрвета у рекету и шутирање тројки до бесвести, па кад прође, прође.

Грчка је Грчка. Тешки шаблон, не вреди им ни Адетокумбо, који би у другој некој екипи правио разлику - браћа не умеју да га користе. Ни Леброна не би умели.

Шпанија је као и Русија, зависи од стараца Пауа и Навара, без обзира на то у којој је НБА петорки Марк Гасол и да ли је Серхи Родригез МВП Евролиге. А њихов систем игре је такав да ветеранима - чак и ако остану - не одговара много.

Бразилци су показали да не умеју. Довели су најбољи тим, за разлику од већине држава, хтели да направе увертиру за ОИ - за њих је ово дебакл после којег ће се тешко дићи.

Хрватска и даље живи у илузији да има барем једнако добре играче као Србија, само неки Радић, Репеша или ко већ "девојци срећу квари". Док они не схвате да и њихови играчи имају неке кошаркашке недостатке, мрка капа.

Француску смо добили кад је било најпотребније. Следеће године биће у јачем саставу Французи, али бићемо и ми. Плус, имамо више простора за напредак.

Све у свему, манимо се званичних ранг-листа, оно што је једино важно јесте ко је у реалности од нас тренутно бољи: само Американци. Са осталима смо у најмању руку равноправни.

Misko

pre 9 godina

Racunaju se turniri koji su odigrani izmedju ove godine I 2006. Ruse drzi zlato na Eurobasketu 2007, bronza na Eurobasketu 2011 i na Olimijadi 2012 na tom sestom mjestu; vjerovatno cemo ih prestici dogodine.

E-one

pre 9 godina

1.SAD
2.Spanija
3.Francuska
4.Srbija
5.Litvanija
6.Grcka
7.Brazil(kad se uigraju bice 3)
8.Argentina
9.Hrvatska
10.Australija
...a dalje-Italija,Turska,Senegal,Makedonija,Bosna,Poljska,Nemacka,Crna Gora,Ukrajina...dok ruse ne bih ni u prvih 20stavio jer ne vidim ni trenutnu snagu ni potencijal a ni blistavu blisku proslost...

Aleksandar

pre 9 godina

sajtu: http://www.fiba.com/rankingmen
je opisano sta se i koliko boduje i koliko ti bodovi važe.
Obuhvata se ciklus od 2 olimpiska turnira i 2 svetska prvenstva i 4 evropaska prvenstva (za evropske zemlje)sto znaci 8 godisnji period se boduje. Rusija je evropski prvak iz 2007 godine i ti bodovi joj se skidaju posle sledeceg evropskog prvenstva 2015 godine

djole

pre 9 godina

ma moze FIBA da ih stavi i na stoto mesto,za mene su oni najbolji na svetu a za druge su vicesampioni sveta!
(Vojkan, 17. septembar 2014 14:55)

Vojko, to sto si zavrsio skolu a da nisi naucio prvo mesto je najbolje, a drugo nije, ti idi sudi uciteljicu matematike iz osnovne. ;)

UVIJEK VJERNI

pre 9 godina

Ako cemo biti iskreni, srbija ne spada medju ovih 10. Negdje oko 15 mjesta je realnost. Svi vrlo dobro znamo da je ziva slucajnost ovaj plasman na SP, te da se nesto slicno nikad vise nece ponoviti. Nesto kao kad je Grcka bila prva na EP u nogometu, pa skocila na FIFA ljestvici. Nakon toga pad i nikad vise nista. Isto prognoziram i srbiji.

ja

pre 9 godina

Rusi nose slavu SSSR-a zato i imaju to mesto, a ne zaboravimo njihovu titulu na Evru 2007. trece mesto 2011. , realno ce posle 2015. izgubiti to mesto kao sto ce i Argentina pasti sa 3. mesta

feridinand

pre 9 godina

Биће боље после следећих ОИ у Риу. Очекујем лагано злато следеће године на ЕП, ко нас може добити, осим можда Шпанаца? Тако да ће се пласман на овој листи поправити већ следеће године. Имате нашу пуну подршку!

UVIJEK VJERNI

pre 9 godina

Ako cemo biti iskreni, srbija ne spada medju ovih 10. Negdje oko 15 mjesta je realnost. Svi vrlo dobro znamo da je ziva slucajnost ovaj plasman na SP, te da se nesto slicno nikad vise nece ponoviti. Nesto kao kad je Grcka bila prva na EP u nogometu, pa skocila na FIFA ljestvici. Nakon toga pad i nikad vise nista. Isto prognoziram i srbiji.

E-one

pre 9 godina

1.SAD
2.Spanija
3.Francuska
4.Srbija
5.Litvanija
6.Grcka
7.Brazil(kad se uigraju bice 3)
8.Argentina
9.Hrvatska
10.Australija
...a dalje-Italija,Turska,Senegal,Makedonija,Bosna,Poljska,Nemacka,Crna Gora,Ukrajina...dok ruse ne bih ni u prvih 20stavio jer ne vidim ni trenutnu snagu ni potencijal a ni blistavu blisku proslost...

djole

pre 9 godina

ma moze FIBA da ih stavi i na stoto mesto,za mene su oni najbolji na svetu a za druge su vicesampioni sveta!
(Vojkan, 17. septembar 2014 14:55)

Vojko, to sto si zavrsio skolu a da nisi naucio prvo mesto je najbolje, a drugo nije, ti idi sudi uciteljicu matematike iz osnovne. ;)

Иван-Ниш

pre 9 godina

Ево вам и сви наши бодови. Рачунају се 4 последња ЕП и по 2 последње ОИ и СП. ЕП 2007.=6 бода; ОИ 2008.=0; ЕП 2009.=40; СП 2010.=75; ЕП 2011.=11; ОИ 2012.=0; ЕП 2013.=12; СП 2014.=200 бода. Укупно 344. Може неко да мисли да је ово дуги период за прављење листе, али играње на СП 2006. и ЕП 2007. нам је донела тадашња ранг листа и стара слава. По квалитету и резултатима тада нисмо заслуживали да играмо на првенствима.

Nikol

pre 9 godina

Na osnovu kog sistema bodovanja je Rusija na 6. mestu?!
Od prethodna 3 Svetska prvenstva na dva nisu ucestvovali, a u Turskoj su bili sedmi, dok su na prethodna tri Evropska bili sedmi, bronzani i 23.

monarhista

pre 9 godina

1.SAD
isto 1.Srbija:-)
3.Francuska
4.Litvanija
pa nema niko
nema niko
nema niko
pa 156...Senegal

pa opet nema niko
nema niko
pa...axaxaxaxaxaxa dabome repesovi "majstori"...

ja

pre 9 godina

Rusi nose slavu SSSR-a zato i imaju to mesto, a ne zaboravimo njihovu titulu na Evru 2007. trece mesto 2011. , realno ce posle 2015. izgubiti to mesto kao sto ce i Argentina pasti sa 3. mesta

sremac

pre 9 godina

Prvo mesto je OK ali sve ispod je diskutabilno jer svako svakog moze pobediti a to smo videli na ovom prvenstvu. Jedino Argentina mislim da je zalutala jer oni nemaju nesto mlade igracem, jer kad odu Skola i Pridjoni oni su u rangu BiH i Ukrajine.

mrsimud

pre 9 godina

Rusi nisu ni ucestvovali, a na petom mestu...od top10 selekcija, jedino su Ameri i Spanci jaci, Francuzi su u nasem rangu (sa ovih par sto nije igralo su i ispred nas), sto bi znacilo da je neki nas realan plasman na ovoj listi 4. mesto

xxx

pre 9 godina

Ovde Rusi bas ne zasluzuju da budu ispred nas. Sad ne znam koliko se godina unazad gleda, ali u poslednjih pet imamo srebro na evropskom i svetskom i cetvrto mesto na prethodnom svetskom, Rusi koliko se secam nemaju ni jednu medalju u poslednjih pet godina, ali mislim ipak da se gleda poslednjih 10 godina.

GoranEx

pre 9 godina

Mi pravimo jednu gresku a to je da favorizujemo EP i SP umesto Olimpijade. To je velika greska. Olimpijadu gleda ceo svet i tu treba da se pokazemo dok su EP i SP manje vise samo za fanove kosarke kojih nema ni priblizno toliko kao u fudbalu pa cela festa ispadne veoma low profile, mnogo manje famozna i od NBA plejofa.

Imamo takav talenat u zadnjih dvadeset godina a niko da forsira Olimpijadu.

zmaj bb

pre 9 godina

Uvek me fasciniraju ove liste! Kakva bre Rusija sada, pa oni su u kvalifikacijama za evropsko i pritom gube od prosecnih ekipa! Ne treba da spominjati da vec duze deceniju nemaju kontinuitet u uspesima....

rumenko

pre 9 godina

opet cudjenje neinformisanih srba.. mislimo pokupili jedno srebro i niko nema pravo biti ispred nas.. pa rusi su osvojili bronzu na zadnjoj olimpijadi, bili su treci i u litvaniji, zlatni u spaniji, opet vise nego nasa 2 srebra i 2 propustene OI, i fijasko na zadnja 2 eurobasketa

Op op opa dolazi Evropa!

pre 9 godina

A realno smo vicešampioni svijeta i na ovoj isti bi trebali biti realno treći ili četvrti ako uzmemo da su USA neprikosnovene, Španija baš jaka a mi i Francuzi tu negdje.

smoke

pre 9 godina

Ok SAD, ok mozda i Spanija na osnovu stare slave; za sve ostale ispred nas je vrlo nategnuto reci da su bolji. No dobro, nije lista bitna, nego gren slemovi ;)

Novosadjanin.

pre 9 godina

Iskreno, ali najiskrenije sam ocekivao da su nekim cudom Hrvati ispred nas na listi...To je takav tip bodovanja, kao i Fifa... Poslednjih 20 godina 2 puta prosli grupu a uvek se motaju oko prvih 10, presmesno.

Milos

pre 9 godina

opet cudjenje neinformisanih srba.. mislimo pokupili jedno srebro i niko nema pravo biti ispred nas.. pa rusi su osvojili bronzu na zadnjoj olimpijadi, bili su treci i u litvaniji, zlatni u spaniji, opet vise nego nasa 2 srebra i 2 propustene OI, i fijasko na zadnja 2 eurobasketa
(rumenko, 17. septembar 2014 14:20)

Tesko da si ti Srbin. Danima si pisao i kopirao iste upise, u kojima si podcenjivao nasu reprezentaciju, i na kraju si cak omalovazavao i srebrnu medalju (koji mozak...). Ajde, brisi.

estiar

pre 9 godina

Ovaj sistem bodovanja je katastrofa. S obzirom koliko se u kosarci brzo menjaju stvari, trebalo bi da se gledaju samo 2-3 poslednja velika takmicenja.

šćepan

pre 9 godina

Pa recimo da je realno.
Rusija ima u poslednjih 10 godina bronzu na OI, zlato i bronzu sa EP, na SP nista. Ne zasluzuju da budu tako visoko.
Turska ima srebro 2010 na SP i 2001. na EP. Oni ne smeju da budu ispred Grcke.
Litvanija ima kontinuitet medalja i visokih plasmana, potpuno zasluzeno. SAD, Španija, Francuska, Litvanija, Srbija, Argentina, Grcka, Brazil, Turska.

aaaaa

pre 9 godina

4 na proslom svetskom i to kradjom, trebali smo da budemo vicesampioni na oba zadnja svetska prvenstva???? plus na ovu ekipu, nedovic, lucic, milosavljevic i erceg, sa teodosicem, bjelicom, bogdanovicem, kalinicem, jovicem i raduljucom stvarno ekipa za vicesampiona sveta, mi jednostavno najvise znamo kosarke ali fale nam fizikalije, zato na trening i gotovo!!

sumnjivo lice

pre 9 godina

Dobro, mozda je bodovanje realno, mozda nije, ali ljudi ako je realno da je ispred Cenr Gore Kuvajt, Mozambik, RUANDA, onda je to stvarno smesno.

feridinand

pre 9 godina

Биће боље после следећих ОИ у Риу. Очекујем лагано злато следеће године на ЕП, ко нас може добити, осим можда Шпанаца? Тако да ће се пласман на овој листи поправити већ следеће године. Имате нашу пуну подршку!

Иван-Ниш

pre 9 godina

Чим направимо неки успех одмах паметовање како ова листа нема везе с везом... А бројке не лажу и систем израчунавања. Гледао сам листу за одбојку са читавим објашњењем како се бодује и нема лажи и преваре, као ни произвољног израчунавања. Треба погледати како ФИБА рангира и уверити се да је све у бројкама. НПР: ми смо на СП у Шпанији зарадили 200 бодова, 40 за 2. место х 5 коефицијент за СП (исто и за ОИ). На ЕП прошле године смо освојили 12 бодова, 12 за 7. место х коефицијент 1 за ЕП. Француска је нпр прошле године освојила 50 бодова као првак на ЕП, а 150 као 3. на СП. Сетите се да смо прескочили две ОИ које доносе доста бодова као и СП. Интересантно је да нас је за бодове убедљиво највише коштао шут из ауто Турака 2010. Финале би нам донело још 125 бодова и 2. место на овој листи.

lazy houseboy

pre 9 godina

"Izabranici Aleksandra Đorđevića su do srebra došli pošto su u finalu Mundobasketa poraženi od Sjedinjenih Država"

Svašta. Valjda su do srebra došli pobedom nad Francuzima.

ddd

pre 9 godina

Gleda se zadnjih deset godina a tu Rusi imaju zlazo na euru 2007 (nasi nemaju zlato),te bronzu na ep 2011 i sad što je najbitnije bronzu na OI 2012,a medalja sa OI uvijek vrijedi duplo više nego na drugom takmičenju.Malo je to glupo ali eto.
Pa i Argenticni se zbog OI ovako drže,zlato 2004,bronza 2008 i 4 mijesto 2012,a naših nema na zadnje dvije Olimpijade.

Zex

pre 9 godina

Rusi su bili prvaci 2007. (sto se brise posle sledeceg evropskog), a ucestvovali su na poslednje 2 olimpijade (uzeli su i jednu bronzu tamo), tako da su zato ispred nas...mislim da oni definitivno u dogledno vreme nece biti konkurentni, posto su im i mladje selekcije slabe...mi cemo sigurno napredovati posle sledeceg evropskog, posto smo 2007. ispali u grupi...mene na listi najvise iritiraju litvanci, koji se uvek nekako provuku do nekog polufinala, bez nekog velikog kvaliteta....

luka

pre 9 godina

Ljudi, procitajte na internetu kako se pravi lista pa onda pisite, gledaju se sva takmicenja sa poslednjih 8 godina i sve se mnozi i sabira, procitajte ovde pa cete shvatiti zasto je tu ko gde jeste:
http://en.wikipedia.org/wiki/FIBA_World_Rankings

Dejan

pre 9 godina

Ovde Rusi bas ne zasluzuju da budu ispred nas. Sad ne znam koliko se godina unazad gleda, ali u poslednjih pet imamo srebro na evropskom i svetskom i cetvrto mesto na prethodnom svetskom, Rusi koliko se secam nemaju ni jednu medalju u poslednjih pet godina, ali mislim ipak da se gleda poslednjih 10 godina.
(xxx, 17. septembar 2014 13:23)

Ko je uzeo bronzu na EP2011 i OI2012? Ova lista se dominantno racuna po olimpijskim ciklusima, stoga koliko god cudno bilo da je Rusija visoko kotirana, to je zbog toga.

srbin

pre 9 godina

Citam i neverujem koliko ovde ima kosarkaski neobrazovanih ljudi ni ne znaju da se boduje poslednjih osam godina samo pljuju druge nacije , rusi sampioni evrope 2007 2011 treci i 3 na olimpijadi samo od tog 230 bodova argentina treca na olimpijadi 2008 cetvrta 2012 samo od tog 250 bodova litvaniju da ne pominjem na svakom takmicenju su u polufinalu ameriku i spaniju suvisno je komentarisati a francuzi poslednjih godina su uvek bar u 4finalu .

nk

pre 9 godina

boduje se osam poslednjih godina.... znaci dva svetska prvenstva , dva olimpijska prvenstva i četri kontinentalna prvenstva. nama se izbrisalo sp 2006 a dodati bodovi sa sp 2014

Aleksandar

pre 9 godina

sajtu: http://www.fiba.com/rankingmen
je opisano sta se i koliko boduje i koliko ti bodovi važe.
Obuhvata se ciklus od 2 olimpiska turnira i 2 svetska prvenstva i 4 evropaska prvenstva (za evropske zemlje)sto znaci 8 godisnji period se boduje. Rusija je evropski prvak iz 2007 godine i ti bodovi joj se skidaju posle sledeceg evropskog prvenstva 2015 godine

milan

pre 9 godina

Dobro, mozda je bodovanje realno, mozda nije, ali ljudi ako je realno da je ispred Cenr Gore Kuvajt, Mozambik, RUANDA, onda je to stvarno smesno.@@ vidis da Crnogorci gube redom , nisu se ni kvalifikovali za EP ....neka ubede najbolje igrace da im igraju i bice u svetskom vrhu ovako to je to

Иван

pre 9 godina

Руси су били први овде, трећи онде...

На страну ранг-листе - Руси су били! И то је најважније. Кириленко је матор, а и Хријапа, два најважнија играча.

Исто важи и за Аргентину.

Литванија је Литванија. Систем игре: два дрвета у рекету и шутирање тројки до бесвести, па кад прође, прође.

Грчка је Грчка. Тешки шаблон, не вреди им ни Адетокумбо, који би у другој некој екипи правио разлику - браћа не умеју да га користе. Ни Леброна не би умели.

Шпанија је као и Русија, зависи од стараца Пауа и Навара, без обзира на то у којој је НБА петорки Марк Гасол и да ли је Серхи Родригез МВП Евролиге. А њихов систем игре је такав да ветеранима - чак и ако остану - не одговара много.

Бразилци су показали да не умеју. Довели су најбољи тим, за разлику од већине држава, хтели да направе увертиру за ОИ - за њих је ово дебакл после којег ће се тешко дићи.

Хрватска и даље живи у илузији да има барем једнако добре играче као Србија, само неки Радић, Репеша или ко већ "девојци срећу квари". Док они не схвате да и њихови играчи имају неке кошаркашке недостатке, мрка капа.

Француску смо добили кад је било најпотребније. Следеће године биће у јачем саставу Французи, али бићемо и ми. Плус, имамо више простора за напредак.

Све у свему, манимо се званичних ранг-листа, оно што је једино важно јесте ко је у реалности од нас тренутно бољи: само Американци. Са осталима смо у најмању руку равноправни.

goran

pre 9 godina

Imate na fiba.com kako se racunaju bodovi. Ako ne gresim gledaju se dva olimpijska ciklusa. Znaci tu updaju dve zadnje olimpijade, dva zadnja svetska prvenstva I nisam siguran da li zadnja dva ili 4 evropska. U svakom slucaju I turniri se boduju razlicito, naprimer evropsko ima koeficijent 1 a svetsko I olimpijada 5. mi trenutno nismo 4 samo zato sto nemamo nikakve bodove sa olimpijada. Itd... u svakom slucaju bar postoji tacna formula I sve se moze proveriti, sto ne moze da se kaze za FIFA.

fiba rangiranje

pre 9 godina

idite na FIBA sajt i procitajte kao se reprezentacije rangiraju tj. kako se boduju takmicenja i koji je keficijenat takmicenja.To se sve desava u 2 olimpijska ciklusa tako da nekim repkama ostaju bodovi od pre 4 god(npr. rusi ce sledece godine najverovatnije da padnu oko 20 mesta a argentinci da ispadnu iz 10), dok mi dobrim rezultatom na erurobasketu mozemo da budemo 3 a 2016 ako odigramo dobro olimpijadu 2 jer spanci brane srebro sa OL i 3 mesto na eurobasketu 2013.

http://www.fiba.com/rankingmen

Dule

pre 9 godina

Ljudi, gleda se prethodnih osam godina (i turnira, kako Eurobasket, Mundobasket i Olimpijada). Rusi imaju ZLATO iz 2007., BRONZU iz 2011., imaju dve Olimpijade (ucestvovanje) na koje mi nismo igrali, a Olimpijada se vise boduje u odnosu na sve (uz Svetsko prvenstvo). Evo gledajte kako se sta boduje:http://en.wikipedia.org/wiki/FIBA_World_Rankings

emy

pre 9 godina

Kolko znam bodovi se formiraju tako sto se racunaju velika takmicenja tipa Olimpijske igre, Svetsko prvenstvo, Evropsko vredi nesto malo, manje od Africkih, Azijskih fiba prvenstva, i uzima se vreme od dva olimpijska ciklusa. Posto se lista menja mozda 1 do 2 puta godisnje, mi nikako nismo mogli sa 11. mesta na drugo. Slazem se da nikako nije pravi pokazatelj trenutnog stanja.

Misko

pre 9 godina

Racunaju se turniri koji su odigrani izmedju ove godine I 2006. Ruse drzi zlato na Eurobasketu 2007, bronza na Eurobasketu 2011 i na Olimijadi 2012 na tom sestom mjestu; vjerovatno cemo ih prestici dogodine.

sernikola

pre 9 godina

За све вас који се чудите што је Русија шеста, ФИБА бодује успехе у последњих 8 година, а они су били прваци Европе 2007, трећи 2011, трећи на Олимпијади у Лондону.

miro split

pre 9 godina

Kako je Rusija isprid vas?Ali van to nije lipo Repeša objasnija?Pogledajte malo bolje ljestvicu pa će te vidit da zemlje Balkana drže dno liste,a šta se tiće Brazilaca oni su još i najgori Balkanci od svih.

FibA = Fifa still..

pre 9 godina

Rusija je bila 3. na Olimpijskim igrama 2012. , 1. je bila 2007 na evropskom. i 3. na prvenstvu 2011.

Racuna se ciklus od 2 olimpijade. 2 svetska i 4 evropska. cak i kvalifikacije.

Objasnjeno je na sajtu FIBA.
Kao i to koliko, sta nosi bodova.
poz

dusan

pre 9 godina

Imate objasnjenje na wikipediji kako se rangira.Bodovi se racunaju tako sto se izracunavaju uspesi u prethodnih 8 godina,tako da je ovo svetsko prvenstvo zamenjeno onim iz 2006,pa se racunaju rezultati od 2007 pa do danas,npr grci su pali ba listi jer nisu odbranili srebro iz 2006 i izgubili su dosta bodova.A Rusi su pak u ovih 7,8 godina ipak imali evropsko zlato i bronzu i trece mesto sa olimpijade koja donosi najvise bodova