- Komentari -

Dalić o Tompsonu: Ne provocirajte me, on je naša himna

Pevač Marko Perković Tompson rekao je da su ga na autobus sa igračima Hrvatske pozvali selektor "Vatrenih" Zlatko Dalić i najbolji igrač Mundijala Luka Modrić, a selektor je rekao da ne vidi ništa sporno u Tompsonovom dolasku.

Pošaljite komentar
  1. Bravo Hrvati kao i uvek upropastite cim uradite nesto dobro. Ja ne mogu da zamislim da ispred balkona u Beogradu na doceku sportista dodje Baja Knindza. Koji je problem sa vasim glavama? Zasto ste toliko iskompleksirani?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (rale, 18. jul 2018 08:24) # Link komentara....
    vjeruj mi da uopce nas nebi smetalo da vam pjeva baja ili bilo koji drugi .... al doista..vasa stvar
    (kajverson, 20. jul 2018 16:56)

    # Link komentara

  2. (VUK, 18. jul 2018 23:21)
    Burazeru, potpisujem ti da ne bi Baja Mali Knindža bio pozvan na doček. A čak i taj Baja Mali Knindža je otpevao na jednom splavu Krstajiću pesmu koja bi mogla upasti u taj rang i u njoj se samo pominje Srbija. Bez ikakve mržnje prema bilo kome: [link]

    Dalje, ja nisam čuo nikada nijednog našeg sportistu posle bilo kog uspeha da peva četničke pesme. Ponekada otpevaju"Marš na Drinu" ili "Marširala kralja Petra garda" ali to nisu četničke pesme i nemaju veze sa četništvom, već sa odbranom Srbije u Prvom svetskom ratu. I ne vređaju nikoga, ne pozivaju na mržnju, nego isključivo veličaju Srbiju, što je i cela poenta rodoljubivih pesama.

    To što pevaju isprani mozgovi dileja na tribinama mene ne zanima. Oni su isti i ovde i tamo, svugde. Međutim, kada to pevaju igrači, selektor, predsednik države, to već ima veliku težinu.

    Svaka čast Hrvatima na uspehu, ali ono što su uspeli postići nogama, uprljali su i upropastili glavom.
    (Vlada, 19. jul 2018 10:29)

    # Link komentara

  3. Ja nisam navijao, niti cu ikad navijati za fudbalsku reprezentaciju Hrvatske. U košarci da, u fudbalu ne. Hehehe
    (Lucifer jutarnja zvezda, 19. jul 2018 08:26)

    # Link komentara

  4. Objasnite molim vas gde se u ovom konkretnom slučaju mimoilazimo sa realnošću? Jel' pevao tompson na dočeku? Jeste. Jel' njemu zabranjen nastup u mnogim zemljama (ako se dobro sećam čak jednom i u Istri) zbog veličanja fašizoidnih režima i njihovih zločina? Jeste. Jel' su reprezentativci Hrvatske i njihov selektor tražili da on peva? Jesu.
    (branko, 18. jul 2018 15:16)

    Sve što ste rekli stoji, ali do razilaženja među narodima dođe zbog slijedećeg razloga. istina je da je Thompson imao gadljive stavove i pjesme u prošlosti, ali isto kao što vi imate svoje medije koji guraju svoje verzije, tako i narod u Hrvatskoj u zadnjih 20god sluša skroz druge priče.

    Morate shvatiti da običan čovjek u Hrvatskoj ne doživljava Thompsona kao nekog mrzitelja Srba, već isključivo domoljuba.

    I to nema veze sa tim kakav je neko čovjek. Mnogi komentari su bili u stilu kako su ih Modric, Dalic i ekipa razočarali ko ljudi, što nema veze sa vezom. Kad bi oni na to gledali kao i narod u Srbiji, normalno da nebi bili za nikakav fašizam, pa oni prvi da je nekakva situacija da treba pomoć, nebi radili razliku dal se radi o Hrvatu ili Srbinu.

    Na dočeku je bilo oko pola miljuna ljudi, bez ijednog ekscesa, nitko nije ozlijedjen na nikakav način,jel bi to bilo moguće da je glavni pokretač bila mržnja a ne ljubav? Za razliku od "naprednog" Pariza koji je bio obiljezen nasiljem i divljaštvom.

    Jednostavno mi gledamo dijametralno suprotno na dešavanja iz prošlosti zbog utjecaja medija.
    (Jack, 19. jul 2018 01:01)

    # Link komentara

  5. Srbi koji su navijali za Hrvatsku imaju ocigledno razlog za to...ko smo mi da ikoga osudjujemo, valjda svako ima pravo da radi sta zeli, duboko je ukorenjena netrpeljivost, provokacije, sad kao treba da isprovocira ovaj sto peva Zbog Anice i bokala vina, rekoh ajd da udjem da vidim ko je covek...i ugasim..neka peva sta hoce...na sta on to poziva??? poziva u mozgovima slicnim njemu, svakom svoj obraz pa neka ga nosi kako ume, valjda je srce coveka dovoljno veliko da ima mesta samo za iskrenu ljubav, gorcina se kanalise. Nista mi ovde ne smeta, samo mi smeta kolicina komsiluka na ovom sajtu i vesti o njima, ja npr nemam zelju i nameru da odem na bilo koji Hr sajt i da se hvalim kako je Nole uzeo Vimbldon ili kako deljemo u vaterpolu.
     (anica, 18. jul 2018 23:43)

    # Link komentara

  6. Srbija ušla u finale SP . Doček ispred Skupštine. Na ulicama Beograda 1 milion ljudi. Pevači na bini pevaju : po šumama i gorama...od Vardara pa do Triglava..Jugoslavijo borba te stvorila...da nam živi , živi rad.. , ili bi pevali : marširala Kralja Petra garda..nad Kraljevom živa vatra seva...od Topole pa do Ravne gore..na planini na Jelici..Đurišiću mlad majore.... Koji bi repertoar naši "rodoljubi" interptetirali za tu priliku ?
     (VUK, 18. jul 2018 23:21)

    # Link komentara

  7. koga ovo bre zanima
     (сссс, 18. jul 2018 23:17)

    # Link komentara

  8. Kako im vise ne dosadi prica o Tompsonu. Prvo, Marko = srpsko ime, Perkovic = srpski prezime. Dakle radi se o bivsem srbinu koji se dokazuje da je veliki hrvat. Drugo, da ne peva tako kako peva, niko nikad ne bi cuo za njega.
    (SPIDER, 18. jul 2018 22:35)

    # Link komentara

  9. Ne žulja vas Tupson ili Thompson, žulja vas sto su oni drugi na svijetu. Koga briga za pijevača, muči vas jer su u svemu bolji od vas. Hvala Bogu da smo se mi vas riješili. 
    (Crnogorac iz Slobodne CG, 18. jul 2018 12:27) 

    Obavesti zemljake iz Beograda da ste nas se resili, jos nisu culi.
     (mima, 18. jul 2018 21:44)

    # Link komentara

  10. Ne žulja vas Tupson ili Thompson, žulja vas sto su oni drugi na svijetu. Koga briga za pijevača, muči vas jer su u svemu bolji od vas. Hvala Bogu da smo se mi vas riješili.
    (Crnogorac iz Slobodne CG, 18. jul 2018 12:27)

    E moj jado, ti si mi bas slobodan, pozdravio te Veliki Milo Djukanovic koji ce da vas jase dok ne umre. A Siptari ima da vas od vas naprave nacionalnu manjinu. Pozdrav za sve Srbe u Crnoj Gori.
    (Milosav, 18. jul 2018 20:37)

    # Link komentara

  11. Taj nacista je sustinski pogodio puls svoje nacije te pesme su im identitet i neka vrsta kolektivne iluzije koju prave sebi.Politicki korektno bi bilo reci da je cela ta prica odvratna a ne pustiti ih da uzivaju u svojoj iluziji i smatrati to politicki korektno.Kao sto rece Orlando Blum ili je Carsko Nebesko ili je nista.
    (drax, 18. jul 2018 16:57)

    # Link komentara

  12. Dosta više sa Hrvatima i Tompsonom. To je druga država, nek slušaju koga hoće.
    (Perperius, 18. jul 2018 12:31)

    konačno jedan normalan komentar. nakon toliko vremena vrijeme je da shvatite - mi smo dvije različite države, jugoslavija je mrtva.
    (..., 18. jul 2018 15:34)


    Pa to vi treba da shvatite. Slusate turbo-folk, BG i NS vam glavni za provod, visite po srpskim sajtovima, ma u zivotu nisam nista napisao na nekom hrvatskom portalu niti mi pada na pamet. A kamoli da dodjem u Hrvatsku.

    Tompson je nesto drugo, covek peva fasisticke pesme i zabranjen je vecini zemalja EU. Za tako nesto treba da se interesuju i u Bangladesu jer nije normalno.
    (Doprvak, 18. jul 2018 16:01)

    # Link komentara

  13. Dosta više sa Hrvatima i Tompsonom. To je druga država, nek slušaju koga hoće.
    (Perperius, 18. jul 2018 12:31)

    konačno jedan normalan komentar. nakon toliko vremena vrijeme je da shvatite - mi smo dvije različite države, jugoslavija je mrtva.
    (..., 18. jul 2018 15:34)

    # Link komentara

  14. Pjesma ''Lijepa li si'' koja sadrži stih ''Herceg-Bosno srce ponosno'' trebala bi više da smeta Bošnjacima jer veliča imaginarnu paradržavu u kojoj su Bošnjaci tokom '93 i '94 ubijani i protjerivani... I nije tačno da samo Srbi uzvikuju skandaloznu parolu ''Nož žica...'', nego to često rade i Hrvati u Hercegovini kad igraju Hrvatska i BiH u nekom sportu.
    Sve u svemu, ta pjesma veliča velikohrvatsku politiku... A zamislite da se srpski sportisti vesele uz pjesme u kojima se spominje R. Srpska Krajina, pa ne bi mogli živjeti od prozivke hrvatskih medija... Njima je pjesma ''Vidovdan'' četnička, ne moram dalje da objašnjavam.
    (Vedran, 18. jul 2018 15:30)

    # Link komentara

  15. Nije problem da pjevaju dok god pjevaju po krcmama i seoskim vasarima, dok su u manjini, problem je kada takav stav prihvati vecina i postane mainstream. Ovdje najvecu odgovornost snose mediji i vodece stranke, koji godinama unazad sistematski senzibiliziraju javnost na ovu temu... Tako da, ono sto bi prije 5-10 god. bilo nepojmljivo postaje normalno i opsteprihvaceno. Pa na doceku '98 im je pjevala Severina, koja doduse tada jos nije snimila svoj najveci hit. Tompson, koji je i tada bio aktuelan nije mogao ni prici javnoj tv, niti trgu. Ukratko, fasizam se vraca na mala vrata, ali ga prvo treba prepoznati u svom dvoristu...
    (danguba, 18. jul 2018 15:22)

    # Link komentara

  16. Joj, niste svjesni kolko vam peru mozak sa ovim člancima i filtriranim informacijama, i to rade vec desetljecima. Zato i imate takve stavove koji nemaju veze sa realnoscu, pa se čudite kako svijet ne reagira.
    (Jack, 18. jul 2018 14:28)

    Objasnite molim vas gde se u ovom konkretnom slučaju mimoilazimo sa realnošću? Jel' pevao tompson na dočeku? Jeste. Jel' njemu zabranjen nastup u mnogim zemljama (ako se dobro sećam čak jednom i u Istri) zbog veličanja fašizoidnih režima i njihovih zločina? Jeste. Jel' su reprezentativci Hrvatske i njihov selektor tražili da on peva? Jesu.
     (branko, 18. jul 2018 15:16)

    # Link komentara

  17. @normalan: axaxaxaxaxa... Ma jeeeste... A crna kosulja iz jedne druge pesme je u stvari za proslavu male mature... Axaxaxaxaxaxaxaxa...
     (lal, 18. jul 2018 15:16)

    # Link komentara

  18. Opšta definicija termina nacionalista je svako ko voli svoju zemlju, ali ne mrzi tuđu, dok šovinista mrzi sve tuđe. Nemojmo nasedati na medijske spinove i mešati ova dva pojma.
     (MK, 18. jul 2018 15:11)

    # Link komentara

  19. sramota.
    (prcko, 18. jul 2018 15:09)

    # Link komentara

  20. Molim Vas da vise ne objavljujete tekstove o Tompsonu, Hrvatskoj i temama sličnoj ovoj. Hvala.
    (Blue Moon 1032, 18. jul 2018 08:23)

    A zašto da ne objavljuju? Javnost u Srbiji mora zbog sopstvene bezbednosti da zna kakva je atmosfera u komšiluku. I da svi Srbi znaju sa kim imamo posla. I ja bih voleo da imamo dobrosusedske odnose sa svima, ali pogledajte samo malo u blisku prošlost i videćete koliko je srpski narod propatio zbog svoje naivnosti i verovanja u neku utopiju tzv. bratstva i jedinstva. Ugledajmo se na Izrael, oni tačno znaju ko su im neprijatelji i nema emocija kao kod nas. Zaštita države i njenih nacionalnih interesa su na prvom mestu. Samo što Srbi nemaju razvijenu svest za taj segment, a za to krivim našu političku i intelektualnu elitu, koja ili ćuti ili je ne interesuje nacionalno pitanje, već samo sopstveni bankarski računi.
     (MK, 18. jul 2018 15:00)

    # Link komentara

  21. Ne boj se, baš suprotno. Volio bih da je Hrvatska uspješna poput npr. Danske. Da imamo pošteno sudstvo, da ljudi ne bauljaju po redovima oronulih bolnica, da su mirovine dostojne života, da od poreza kojeg nam po plaćama lupaju, ne žive korumpirani političari, lažni invalidi, svakakvi kriminalci, da ne hranimo pola Bosne plus ionako prebogatu crkvu, da nema Sanadera, Vidoševića, Mamića, da banke nisu prodane za siću, da država ne živi samo na Međimurju, Varaždinu, Zagrebu, Rijeci i Istri, da se stvarno osjeća sloboda, a ne da se gura glava u pijesak slaveći sportski uspjeh. I da, umjesto Thompsona, htio bih vidjeti TBF ili Hladno pivo na dočeku sportaša...
    (Istrijan, 18. jul 2018 13:56)


    Tako je kako je i za to nije kriv Modrić, niti Dalić, ako hoćeš niti Thompson nego svi skupa ukljućujući i tebe iz Istre i mene iz Zg-a.
    Apropo nečijeg muzičkog ukusa o tome se ne raspravlja. Ja osobno poznam Milu Kekina i još dvojicu iz HP-a i mogu ti sa sigurnošću reći da su njih slušali nikad se ne bi niti kvalificirali na SP. Thompsona ne slušam jer nije moj muzički ukus.
    Dalić je unio/razbudio nacionalni duh kod igrača, a to sasvim siguno nebi s TBF i HP-om.
    SP (i bilo koje drugo veliko natjecanje u sportu) ne ide bez nacionalnog zanosa.
    (Zg, 18. jul 2018 14:58)

    # Link komentara

  22. OI su najbolje mjerilo uspješnosti. 
    Zbroji sve vaše i naše medalje i doći ćeš do zanimljive spoznaje. 
    Imate manje medalja i od Slovenije, Hr niste niti do koljena. 

    Apropo kupa prvaka Zvezde i jedinog kako reće iz cijele istočne Europe neće ići - Steaua Bukurešt. 

    Ostali tvoji komentari nisu za ozbiljniju analizu.
    (Hr, 18. jul 2018 14:01)

    dobro si rekao na poslednjim OI, mi smo najvise osvojili medalja u kolektivnim sportovima, dok ste vi osvajali medalje u pustanju brodica i gadjanju glinenih golubova...sve si sam rekao. Jedini klub sa ovih prostora koji je bio svetski prvak u fudbalu je CZ apropo cele price. Ipak tvoji komentari nisu za analizu mada sam te uzeo u obzir.
     (bre, 18. jul 2018 14:50)

    # Link komentara

  23. a sto nisu josipu lisac stavili u autobus?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (zemunac, 18. jul 2018 09:31)

    Hahaha, svaka ti ka' Njegoševa.
    (Selo malo, 18. jul 2018 14:28)

    # Link komentara

  24. Joj, niste svjesni kolko vam peru mozak sa ovim člancima i filtriranim informacijama, i to rade vec desetljecima. Zato i imate takve stavove koji nemaju veze sa realnoscu, pa se čudite kako svijet ne reagira.
    (Jack, 18. jul 2018 14:28)

    # Link komentara

  25. Da dodam...Apel svim nasim elektronskim medijima - ne dajte da zaboravim! Pisite, ja zelim da citam, zelim sto vise ovakvih prica o jos jednoj hrvatskoj javnoj osobi koja velica svoje "gene kamene". Dok nasi poznati (nevoljno mozda) ispadaju korektni, shvatajuci svoju ulogu u javnom zivotu, pa podrzavaju komsije, vjerujuci u te bolje odnose. Zelim jos da citam i o pozadini"vatrenog doceka" u srcu Zagreba, sada EU grada, u kojem i 20 god nakon Thompson slobodno na tv izjavi da bi pjevao "Čavoglave" i dr pjesme da je bilo vise prostora. Zelim da se podsjetim zasto otac ni pod razno ne zeli da me vozi u Dubrovnik, grad u kome je proveo pola svoje mladosti i radnog vijeka. Pisite i zbog nase protjerane brace iz Krajine, onih ljudi kojima danas hrvatske vlasti traze novac za odrzavanje porusenih kuca na njihovoj teritoriji. Pisite, i zbog ovih neutralnih Hrvata i Srba koji se vode jugoideologijom, a svoje ideje samo tastaturama podrzavaju. Da vas pitam, gdje ste bili onaj dan kad "branitelji" srusise par puta cirilicne table u Vukovaru. A danas Kolinda ima obraza traziti veca prava za Hrvate u Srbiji. Pisite, kao sto i njihovi mediji pisu uvijek, jasno podsjecajuci narod ko je najveci neprijatelj. Zato, draga moja braco Srbi, budimo bar u ovome jedinstveni. Njima postovanje za neka dostignuca, ljubav nikada. Oni cak ni postovanje prema srpskoj manjini u Hrvatskoj nemaju. Podsjetite i vi nas s vremena na vrijeme, kao sto su Zadrani okitili barjacima porusenu kucu Luke Modrica
    (Miske, 18. jul 2018 14:20)

    # Link komentara

  26. Bravo majstori! Viceprvaci svijeta u nogometu!! Najveći doček na balkanu ikad!!! Neka pati...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Joe, 18. jul 2018 12:07)

    Kad je toliko važno biti doprvak, možeš li da se setiš koliko je puta Ivanišević bio doprvak Vimbldona (tj. finalista)? Ja se ne sećam, znam da je bio mnogo puta, mislim pet, ali nisam siguran. Ali zato sto posto znam da je jednom bio pobednik tog najvećeg teniskog turnira. Samo šampioni se pamte. Finalisti se eventualno pamte ako su pre toga napravili neki ne znam kakav podvig (tipa pobedili Brazil 7:1), a ne ako su odigrali tri nerešene utakmice u plej-ofu i tako najsrećnije u istoriji SP-a stigli u finale (gde su lako i glatko poraženi).
    (benisio, 18. jul 2018 14:05)

    # Link komentara

  27. haha...pa kad ste vi nesto u sportu osvojili??nas Djokovic osvojio 13.slem,pa mi ni ne slavimo toliko,navikli smo...na vaterpoliste i kosarkase isto,stalno donose medalje...sto se tice fudbala svaka cast na drugom mestu i ogromnom uspehu,ali nije prvo...sampioni se samo pamte,a jedini svetski prvak u fudbalu sa ovih prostora i cele istocne evrope je Crvena Zvezda!!!A sto se tice Tomsona to je vas nivo,ali to vam se sve nekako vraca kroz trojke Djordjevica i Kecmana,i to vas boli,bice ih jos takvih samo opusteno:)
    (maconii, 18. jul 2018 13:35)

    OI su najbolje mjerilo uspješnosti.
    Zbroji sve vaše i naše medalje i doći ćeš do zanimljive spoznaje.
    Imate manje medalja i od Slovenije, Hr niste niti do koljena.

    Apropo kupa prvaka Zvezde i jedinog kako reće iz cijele istočne Europe neće ići - Steaua Bukurešt.

    Ostali tvoji komentari nisu za ozbiljniju analizu.
    (Hr, 18. jul 2018 14:01)

    # Link komentara

  28. ....pitanje se ,da li se osecate bar malo glupo i naivno svi vi koji ste pisali 'bravo komsije', 'idemo braco do pobede' i slicno?!! Covece,pa da li ljudi poseduju trunku pamcenja(nisam rekao zlopamcenja)...zapamtite,oni bas mrze I koliko kod I'm podilazite,jos vise ce vas smatrati bednijim... Stockholm sindrom.Eto...
     (egzaktni geometar iz Valjeva, 18. jul 2018 14:00)

    # Link komentara

  29. Mene vrijeđa. Stih 'hercegbosno srce ponosno' nikako se ne odnosi na Republiku Hrvatsku, već taj stih koji je i srce pjesme, govori o nekoj ''većoj'' Hrvatskoj, nekoj koja se kroz povijest pokazala zločinačkom tvorevinom. To je problem, na mala vrata ''ljubavi prema domovini'', provlače ambicije prema teritoriju susjeda. Kamuflirajući nacističke stavove raznoraznih.
    (Istrijan, 18. jul 2018 12:04)

    Tebe, bojim se, najviše vrijeđa uspjeh Hrvatske.
    (petrica kerempuh, 18. jul 2018 12:25)

    Ne boj se, baš suprotno. Volio bih da je Hrvatska uspješna poput npr. Danske. Da imamo pošteno sudstvo, da ljudi ne bauljaju po redovima oronulih bolnica, da su mirovine dostojne života, da od poreza kojeg nam po plaćama lupaju, ne žive korumpirani političari, lažni invalidi, svakakvi kriminalci, da ne hranimo pola Bosne plus ionako prebogatu crkvu, da nema Sanadera, Vidoševića, Mamića, da banke nisu prodane za siću, da država ne živi samo na Međimurju, Varaždinu, Zagrebu, Rijeci i Istri, da se stvarno osjeća sloboda, a ne da se gura glava u pijesak slaveći sportski uspjeh. I da, umjesto Thompsona, htio bih vidjeti TBF ili Hladno pivo na dočeku sportaša. Sportaša koje poštuju stanovnici susjedne Srbije u kojoj bi stanje bilo kao recimo u Norveškoj. Problem je što Balkan nikad neće biti Skandinavija, niti se samnom većina Hrvatske slaže. Za debile ću ja biti debil, jugonostalgičar, srbočetnik, mutikaša i smutljivac...
    (Istrijan, 18. jul 2018 13:56)

    # Link komentara

  30. Bravo majstori! Viceprvaci svijeta u nogometu!! Najveći doček na balkanu ikad!!! Neka pati...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Joe, 18. jul 2018 12:07)

    haha...pa kad ste vi nesto u sportu osvojili??nas Djokovic osvojio 13.slem,pa mi ni ne slavimo toliko,navikli smo...na vaterpoliste i kosarkase isto,stalno donose medalje...sto se tice fudbala svaka cast na drugom mestu i ogromnom uspehu,ali nije prvo...sampioni se samo pamte,a jedini svetski prvak u fudbalu sa ovih prostora i cele istocne evrope je Crvena Zvezda!!!A sto se tice Tomsona to je vas nivo,ali to vam se sve nekako vraca kroz trojke Djordjevica i Kecmana,i to vas boli,bice ih jos takvih samo opusteno:)
    (maconii, 18. jul 2018 13:35)

    # Link komentara

  31. @My name is Zlatan
    Znamo mi odlicno da je Dalic zagrlio novinara nakon ishitrene i neisplanirane reakcije. Udarila ga emocija pa isprovociran pitanjem, u sekundi pokazao svoje pravo lice. Do tog momenta je bio respektabilni selektor i motivator blagog pogleda, sa kojom suzivom u oku po potrebi. Kleli se i vasi lifecoach-i u njega. I odjednom takav covjek planu na sasvim ocekivano pitanje, pa se ipak dosjeti na kraju da je pretjerao i pljunuo na imidz mirotvorca koga je gradio poslednjih mjesec dana. Kad mu dodje do mozga, pokusa sve popraviti zagrljajem, ali nismo svi ovce za sisanje, hvala dragom Bogu. Ima nas koji odlicno citamo izmedju redova i jasno vidimo pravo lice covjeka koji zahtjeca prisustvo Thompsona za se zadnjih dana
    (Miske, 18. jul 2018 13:34)

    # Link komentara

  32. Autobus? Tompson? Autobus, "Okupacija u 26 slika", hm...
    (Film kao fikcija života, 18. jul 2018 13:14)

    # Link komentara

  33. Kako ide ona himna Daliću kada se Perković u pesmi obraća svojoj dragoj "onu istu našu crnu košulju pripremi, na tavan je stavi i za mene spremi, biće ona dobra i sinu po mjeri kao što je bila dobra mom djedi i meni"
    (Pera Pisar, 18. jul 2018 13:08)

    # Link komentara

  34. 'i pobjednik i žrtva'. a? postoji li to igdje osim u hrvatskoj? pitajte hrvate da li bi rađe da rata nije bilo i da nisu izgubili svoje voljene i da je ostala jugoslavija, ili rat, smrt i nezavisnost? sumnjam da bi bilo koji izabrao ovo prvo
    (autocorrect off, 18. jul 2018 13:06)

    # Link komentara

  35. @sarajevo.ba

    Navija si za nas do 3. gola? Pa bolje da nisi uopce navija za nas. Mi ne volimo prevrtljivce. Usput, masu nogometnih stranih sudaca je potvrdilo u svijetskim medijima da smo pokradeni od argentinskog suca koji je sa prva dva gola promijenio tijek utakmice. Komentari stranaca da smo najbolji i pobjednicki tim nama su dovoljni. Sta se Thompsona tice, meni je lik nebitan i ne slusan takav tip muzike, al komentari licemjernih ljudi koji su izabrali politicare od 'zardjale kasike' me puno ne diraju ka ni vecinu ljudi u Hrvatskoj.
    (splico Varos, 18. jul 2018 13:05)

    # Link komentara

  36. Ne žulja vas Tupson ili Thompson, žulja vas sto su oni drugi na svijetu. Koga briga za pijevača, muči vas jer su u svemu bolji od vas. Hvala Bogu da smo se mi vas riješili.
    (Crnogorac iz Slobodne CG, 18. jul 2018 12:27)

    Bravo, čestitam!
    Sad ste rešili sve probleme. Već se vidi sjajan napredak na polju demokratije, smenjivosti vlasti, borbi protiv korupcije i ekonomiji. Vidim da se istorija i tradicija čuvaju, nema nikakvih prekrajanja a i usluga na crnogorskom primorju je nikad bolja.
     (mirko, 18. jul 2018 13:05)

    # Link komentara

  37. Prvo mesto se pamti zauvek, zato daju zlatan pehar, isto kao na Wimbledon ... sve ostalo burek sa kukuruzom
     (leposava drakac, 18. jul 2018 13:01)

    # Link komentara

  38. Sto ste vise naporni. Ja sam prosle godine bio u Brogradu i spavao sam u jednom onom brod/ hotel na vodi...zaboravio kako se zove ali je prekrasan i naravno sve pohvale za domacine. Bio sam isto i u jednom restoranu na brodu u Zemunu i kada su doznali da smo iz Hr pocastili nas domacom rakijom. Isto svake pohvale za hranu i ugodno druzenje. A onda dodem pred Sava centar i jednu stariju gospođu koja je tamo cistila oko Sava centra pitam neke osnovne stvari gdje, kako i kuda po Beogradu...neki savijet i prijedlog, a od te gospode kada je doznala da smo iz Hr dobijem takve odvratne rijeci da mi se zgadila. E sada....da nisam na nju naletio bilo bi mi stvarno super. A da sam kojim slucajem samo na nju naletio u Bg ispalo bi vjerojatno katastrofa i nevijerica gdje sam ja to dosao. Hicu u biti reci da ne treba nista generalizirati i da nas ima svakakvih. Na kraju nas vlasnik hotela odvezao do zeljeznickog jer nije htjeo da nas taxist zavalja za cijenu kao kada smo dolazili. Pozdrav svim normalnima.
    (Born, 18. jul 2018 12:59)

    # Link komentara

  39. Vidi, te svoje muzicke zelje ko je i sta pjevao mos utrapit jos samo u tvornicu saljivih srpskih dosjetki zvana SANU. 
    Za sve ostale postoji you tube pa nek ljudi ukucaju docek reprezentacije bg 1995. 
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (croata, 18. jul 2018 11:50) 

    Dve razlike postoje. Prva, to je bila 1995. godina kada je rat praktično još trajao a ovo je 2018. godina, 23 godine posle rata. Druga, na tom dočeku u Bg samo je Tomašević imao taj ispad, što jeste sramotno, a u Hrvatskoj stotine hiljada ljudi, uključujući i reprezentativce u fudbalu, traže da im peva čovek čiji su nastupi zabranjeni u mnogim zemljama zbog veličanja fašizoidnih režima i njihovih zločina.
     (mirko, 18. jul 2018 12:57)

    # Link komentara

  40. Pa Tompson se slusa u cijeloj HR i nazalost zbog toga sam se pokajao sto sam bio na doceku nogometasa i cekao ih od 13:15 a dosli na trg skoro u 21:00. Ali kad npr. zivite u dijelu Zg. gdje uglavnom zive hercegovci,onda i oguglate na takve pjesme jer oni slusaju uglavnom njega i Matu Bulica. Sta treba da se odselim zbog njih? Dosta je bilo protjerivanja,nek pjevaju sto ih je volja jer takvih ljudi ima na cijelom balkanu,bitno mi je da moje okruzenje ne slusa i prezire. LP
     (Poz iz Zg, 18. jul 2018 12:53)

    # Link komentara

  41. Tebe, bojim se, najviše vrijeđa uspjeh Hrvatske.
    (petrica kerempuh, 18. jul 2018 12:25)

    Stari, tog lika pod nickom istrijanin samo ignore
     (croata, 18. jul 2018 12:49)

    # Link komentara

  42. Nikad Hrvati neće shvatiti da im Srbi nisu neprijatelji i nikad Srbi neće shvatiti da im Hrvati nisu prijatelji
    (kjovo, 18. jul 2018 12:44)

    # Link komentara

  43. FIFA da se se izjasni.
     (ovo je super., 18. jul 2018 12:42)

    # Link komentara

  44. Mislite izazvao je oprečne reakcije u javnosti u Srbiji, verovatno je tako, jel u HR boli ih da li se uznemirava Srbija.. Budimo realni, slicno bi se desilo i sa nase strane, ako ne o Hrvatima, onda ili o Albancima, tj Kosovom, ili da smo jedini pametan narod u svetu, ili slicno. Aj pozdrav
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (mando, 18. jul 2018 08:33)

    Mene bi bilo sramota da na ovaj nacin relativizujem fasizam.
    To bi bilo isto kao da Jevrejin kaze - "Pa dobro, jeste da se okupilo mnogo neonacista u Berlinu, i da su pevali nacisticke pesme, ali ima i kod nas negativnih pojava, tako da opravdavam"
    Nezamislivo, zar ne?
    (Stefan, 18. jul 2018 12:39)

    # Link komentara

  45. Razočarali me Hrvati svojim pesmama . Mislio sam da je kraj . Medjutim oni se nisu promenili ni posle 30 godina .Nemam lepo mišljenje o njima !
     (BG, 18. jul 2018 12:33)

    # Link komentara

  46. Dosta više sa Hrvatima i Tompsonom. To je druga država, nek slušaju koga hoće.
     (Perperius, 18. jul 2018 12:31)

    # Link komentara

  47. Bravo Hrvati kao i uvek upropastite cim uradite nesto dobro. Ja ne mogu da zamislim da ispred balkona u Beogradu na doceku sportista dodje Baja Knindza. Koji je problem sa vasim glavama? Zasto ste toliko iskompleksirani?

    druze nemozes Baju uporediti sa Thompsonom. Thompson je fasista. a HR fasisti su drzali logore ubijali civilni narod sistemacki. Thompson spominje Jasenovac u pjesmi svojoj. Taj covjek ima zabranu u Austriji, Njemackoj i Svicarskoj.
    Nerbranim Baju Knindzu al druze, on pjeva pretezno tuzne pjesme, nema podvika "ubi" itd. Mislim to se nemoze uporediti.
    Ovo je ruzna slika Hrvatske al jedina prava!
    (conex, 18. jul 2018 12:29)

    # Link komentara

  48. Za 20 godina ce nam opet neko ubaciti u glave kako je lepo da se bratimimo i jedinimo kao nekad, pa Vi isti koji se sada pljujete bićete prvi u tome. Polako, živi bili pa videli. Hahaha!
     (zliZo, 18. jul 2018 12:27)

    # Link komentara

  49. Ne žulja vas Tupson ili Thompson, žulja vas sto su oni drugi na svijetu. Koga briga za pijevača, muči vas jer su u svemu bolji od vas. Hvala Bogu da smo se mi vas riješili.
    (Crnogorac iz Slobodne CG, 18. jul 2018 12:27)

    # Link komentara

  50. "Predsjednik Srpske radikalne stranke Vojislav Šešelj psovao je hrvatsku delegaciju koja boravi u posjetu Srbiji i gazio je hrvatsku zastavu u Skupštini Srbije." Mi vas nigdje ne spomenemo a vi se žestite, u totalnoj ste zabludi. Nit šta želimo nit šta tražimo od vas. Toliko o mržnji, nebitni ste.
    (jojboli, 18. jul 2018 12:14)

    ako verujes jednom sarlatatanu da je to uradio ok, idi slusaj Cavoglave tu se nalazis..
     (bre, 18. jul 2018 12:26)

    # Link komentara

  51. Najsmesniji su mi ovi sto se CUDE!
    (Stara kuka, 18. jul 2018 12:26)

    # Link komentara

  52. ''Nisam ljubitelj Thompsona, ali "Lijepa li si" govori o ljubavi prema domovini, nikoga ne vrijeđa...ali vi sve to ionako znate, i naravno da nije stvar u tome.
    Pozdrav svima koji slušaju punk & ska, i vidimo se nekom drugom prilikom.
    (petrica kerempuh, 18. jul 2018 11:39)

    # Link komentara''

    Mene vrijeđa. Stih 'hercegbosno srce ponosno' nikako se ne odnosi na Republiku Hrvatsku, već taj stih koji je i srce pjesme, govori o nekoj ''većoj'' Hrvatskoj, nekoj koja se kroz povijest pokazala zločinačkom tvorevinom. To je problem, na mala vrata ''ljubavi prema domovini'', provlače ambicije prema teritoriju susjeda. Kamuflirajući nacističke stavove raznoraznih.
    (Istrijan, 18. jul 2018 12:04)

    Tebe, bojim se, najviše vrijeđa uspjeh Hrvatske.
    (petrica kerempuh, 18. jul 2018 12:25)

    # Link komentara

  53. (bixente, 18. jul 2018 11:47)

    A kada na stadionu pjevate "nož,žica Srebrenica" u majcama ratnog zločinca Ratka Mladića koji je i naredio taj zločin....
    šutiš ??? za tebe je to prava stvar???

    Mnogo puta sam rekao da mi se Tompson gadi i da je pozivanje njega u autobus totalno pokvario veličanstveni doček.
     (Panac, 18. jul 2018 12:23)

    # Link komentara

  54. @Cro2Ser
    Naravno, bez mržnje, on čovek peva o ljubavi prema Srbima poklanim u "Jasenovcu i Gradiški Staroj"? Jesi li toliko ...li samo bezobrazan?
    Nema akcenta na njemu? Pa čoveče, lik je bio u centru pažnje tamo - više nego većina fudbalera!
    (genius, 18. jul 2018 12:21)

    # Link komentara

  55. Све јасно.
    (МАЛИ ЧОВЕК, 18. jul 2018 12:20)

    # Link komentara

  56. Pa ljudi moji, njima su uspjesi povod za jos gore ustastvo. Zivim u jednoj zapadnoj zemlji gdje sam preko telefona imao na poslu problem sa Hrvatom nicim izazvan. Njima je ovaj uspjeh povod za validiranje sovinizma, fasizma i ustastva. Da li treba da kazem da poslije incidenta vise za njih nisam navijao i necu vise nikada!!
    (art, 18. jul 2018 12:18)

    # Link komentara

  57. @ Croata u pravu si. Iako ja ne znam šta je pevao ali verujem ds ti znaš i ds je sigurno neka nacionalna pesma. A pitanje, ako je on pevao 95 (!!!) kada je rat bio, šta ste onda vi pevali tada kada bi posle 30 godina rata pevate još uvek takve pesme? Srbi nisu zlatni. Naprotiv. Ali nemojjjjj molim te o Hrvatskoj nevinosti. Dakle, tada da ste i vi, a čisto sumnjam ds jeste, pevali te, 95-te najgore pesme, niko ovde živ ne bi nešto rekao. Jer je bio rat. Ali sada, posle 30 godina, 30 godina ejjjjjj vi se i dalje ložite na rat i Srbe, je nešto što niko u svetu nw može da objasni. Smarate za braniteljima, domoljubima, Vukovarom, ratom, Tompsonom... baš ste smorili. A toliko dam navijao i priželjkivao da uzmete pehar. Kao i mnogi ovde. Zlatko, Modrić... koje razočaranje ejjjj
     (Komarac, 18. jul 2018 12:16)

    # Link komentara

  58. Stvarno pitam da li je moguce da je neko navijao za Hrvatsku? Pa klinac iz Mostara koji nema vise od 12 god u Hrvatskom dresu dreknuo je na kameru 'noz, zica...' Ja za njih nisam navijao nikada, ni ti cu!
     (HARIS, 18. jul 2018 12:15)

    # Link komentara

  59. Nadam se da su se ovi što su zdušno navijali za " braću" hrvate bar malo postideli...
     (Dragan, 18. jul 2018 12:14)

    # Link komentara

  60. Tomašević je pevao iste one godine kada je Vranković slavio u Kninu "oslobođenom" od većinskog stanovništva, kao i drugih stotina hiljada Srba proteranih u ostatku Hrvatske. Iste one godine kada ste pobegli sa dodele medalja. Posle, niko nije pominjao vas, niti heroje rata. Verujem, da je Tomaševića danas stid ili u najmanju ruku glupo što je to radio. Vi se i danas ponosite zločinom. Nismo za poređenje.
     (nehuman tip, 18. jul 2018 12:14)

    # Link komentara

  61. "Predsjednik Srpske radikalne stranke Vojislav Šešelj psovao je hrvatsku delegaciju koja boravi u posjetu Srbiji i gazio je hrvatsku zastavu u Skupštini Srbije." Mi vas nigdje ne spomenemo a vi se žestite, u totalnoj ste zabludi. Nit šta želimo nit šta tražimo od vas. Toliko o mržnji, nebitni ste.
    (jojboli, 18. jul 2018 12:14)

    # Link komentara

  62. Vidi, te svoje muzicke zelje ko je i sta pjevao mos utrapit jos samo u tvornicu saljivih srpskih dosjetki zvana SANU.
    Za sve ostale postoji you tube pa nek ljudi ukucaju docek reprezentacije bg 1995.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (croata, 18. jul 2018 11:50)

    Da nije bilo Karadjordjevica vi bi bili pod Madjarskom.U oba rata ste bili na strani zlocinaca i super ste prosli sa obzirom sta ste radili.Pa nije SANU palio sinagoge i crkve nego vi.
    (PAOK, 18. jul 2018 12:13)

    # Link komentara

  63. E jadna li je država , kad im
    je tompson himna.Upropastili
    ste onako lepu atmosferu.Sramota
    (Dalibor, 18. jul 2018 12:12)

    # Link komentara

  64. Smiješno je raspravljati o tome, još smiješnije je navijati za njih, to govori samo kako propaganda "volimo se svi, djeca cvijeca itd, brisimo granice" lako zamagli realnost.
    Ne pada mi na pamet da mrzim hrvate, ali poslije 1. i 2. svejtskog rata da vjerujemo u njihovo "dobrosusjedstvo" je u najmanju ruku imbecilno!! Da navijam za njih, ni pod razno!
    Imaju svoje, neka navijaju, vole Tompsona, pjevaju njegove pjesme, svakako znamo sta misle i ne vidim nikakav sok u svemu tome.
    Nemojte da ispadamo budale vise, gledajmo svoja posla, da zbijemo redove.
     (Nikola B. Luka, 18. jul 2018 12:12)

    # Link komentara

  65. Najtuznije od svega je sto je oko 2/3 Hrvata srpskog porekla i sad oni tu nesto pevaju protiv...
    (Guardian, 18. jul 2018 12:12)

    # Link komentara

  66. Jedno malo, ali vrlo bitno pojasnjenje: ovdje se uopste ne radi o "flertovanju" sa fasizmom, koji je bio zvanicna ideologija u Musolinijevoj Italiji i Frankovoj Spaniji i naravno bio veliko zlo. Ovdje se radi o poluskrivenom glorifikovanju nacizma, ideologije Hitlerovog Treceg rajha, koju je NDH doslovce preuzela i brutalnom krvolocnoscu jos dodatno "usavrsila". Razlika izmedju fasizma i nacizma je fundametalna i sastoji se u tome sto se nacizam bazira na genocidu, tj. fizickom "odstranjivanju" cijelih naroda.
     (Boske, 18. jul 2018 12:11)

    # Link komentara

  67. Ovo je jezivo. Sad sam preslušao par numera i da ne ulazimo uopšte u tematiku i tekstove, muzika je suštinski narodnjak sa najgorim hard rok gitarama, klasični pastir-rok, balkanski folk rok najnižeg nivoa. Prema ovime i Bijelo dugme zvuče kao Pixies. Strašno je što se ovo većini Hrvata muzički sviđa, čak i onima koji osuđuju pojedine sporne pesme. Kao, Lijepa li si je divna pesma...mislim, poslušajte muziku i te najbanalnije osnovnoškolske rime...
     (Ćkomi, 18. jul 2018 12:10)

    # Link komentara

  68. Bravo majstori! Viceprvaci svijeta u nogometu!! Najveći doček na balkanu ikad!!! Neka pati...
     (Joe, 18. jul 2018 12:07)

    # Link komentara

  69. ''Nisam ljubitelj Thompsona, ali "Lijepa li si" govori o ljubavi prema domovini, nikoga ne vrijeđa...ali vi sve to ionako znate, i naravno da nije stvar u tome.
    Pozdrav svima koji slušaju punk & ska, i vidimo se nekom drugom prilikom.
    (petrica kerempuh, 18. jul 2018 11:39)

    # Link komentara''

    Mene vrijeđa. Stih 'hercegbosno srce ponosno' nikako se ne odnosi na Republiku Hrvatsku, već taj stih koji je i srce pjesme, govori o nekoj ''većoj'' Hrvatskoj, nekoj koja se kroz povijest pokazala zločinačkom tvorevinom. To je problem, na mala vrata ''ljubavi prema domovini'', provlače ambicije prema teritoriju susjeda. Kamuflirajući nacističke stavove raznoraznih.
    (Istrijan, 18. jul 2018 12:04)

    # Link komentara

  70. a šta je Dejan Tomašević pevao '95. na dočeku košarkaša u Beogradu?

    (HRK=7,3, 18. jul 2018 10:35)

    Pevane su pesme srpske vojske iz Prvog Svetskog rata 1914-1918. Tebi kao Hrvatu ono o Srbiji koja je tri put ratovala izgleda kao neko prizivanje rata.
    (fgfd, 18. jul 2018 11:33)

    Vidi, te svoje muzicke zelje ko je i sta pjevao mos utrapit jos samo u tvornicu saljivih srpskih dosjetki zvana SANU.
    Za sve ostale postoji you tube pa nek ljudi ukucaju docek reprezentacije bg 1995.
     (croata, 18. jul 2018 11:50)

    # Link komentara

  71. @sone
    I jesi i nisi u pravu.
    Nisi u pravu jer su sportisti (pa i Đokivić) ljudi kao i mi.Oni se kreću tim sportskim krugovima ali zbog prirode posla kojim se bave oni uspešniji se kreću i među političarima,svetom šoubitnisa i krupnog kapitala.
    Sreću se.Druže se.
    Normalno je da između sebe stvore neki prijateljski odnos koji je takođe opterećen istorijskim iskustvim naroda kojim pripadaju ali ga oni nekako prevaziđu - jer moraju ali isto tako i jer žele,jer nkome odgovaraju ljzdski kvaliteti tog drugog.
    I dotle se ne razlikuje priča od tvog i mog poznanstva sa nekim Šimom ili Antom s kojima smo možda u kontaktu.
    U tome nusi u pravu - on intimno može tim ljudima da želi sa pobede jer ih možda i poznaje,dobar je sa njima i zna koliko im to lično znači.
    Ono u čemu si ti u pravu a o čemu bi Đoković morao da razmišlja je to da je on medijska zvezda ,da ima veoma jak uticaj na sportsku javnost te da njegovi lični stavovi moraju da se "filtriraju" kada su osetljive stvari u pitanju.
    Kao što dobro vodi računa da se dopadne svetskoj publici (imidž) i pazi kakve će pisledice imati neka njegova izjava na njegovu karijeru,tako bi mogao da razmišlja kakve će pisledice imati ponašanje onih koji ga podražavaju - ponašaju se slično zbog njega.
    Milan Mačvan je lepo,pristojno odredio granicu koju ne bi smeo srpski sportista da pređe kada je javno obraćanje u pitanju.
    Dakle ,Nole je to izgubio iz vida.
    (Komša, 18. jul 2018 11:49)

    # Link komentara

  72. Siguran sam da nije slučajno što se na našim portalima nalaze vesti vezane samo za Tomsona. Ko je imao prilike pratiti veliku proslavu preko HRTa zna da nikakav akcenat nije bio na tom čoveku, ni na mržnji prema bilo kome.
    Budala ima svuda, a stvaraju se upravo potenciranjem ovakvih tema. Svuda, ne samo sa ove strane granice.
    (Cro2Ser, 18. jul 2018 11:47)

    # Link komentara

  73. Nemamo mi nista od toga sto ovdje pisemo. Trebamo se lijepo organizovati na fb ili slicno i poceti sa dopisima fifi/uefi uz dokaze u vidu videa/slike. Lijepo prijaviti hr reprezentaciju fifi i uefi, rakitica isto i plus barseloni i fs spanije, modrica realu i fs spanije, lovrena liverpulu i fs engleske, i sve one koji su na bilo koji nacin bili u dodiru sa tompsonom. Pa neka malo poslodavcima svojim objasne svoja uvjerenja. Ne bih bas rekao da bi ljudima u ovim klubovima bilo drago sto njihovi igraci podrzavaju tompsona.

    I da, objavite komentar nikoga ne vrijedjam.
     (bixente, 18. jul 2018 11:47)

    # Link komentara

  74. DO-STA!!!
     (Toto-ko-tunjo, 18. jul 2018 11:45)

    # Link komentara

  75. Dosadni ste vise s tim Tompsonom. Koga vise briga za njega.
    (yupi, 18. jul 2018 10:30)

    Зашто досадни? Треба што више о томе да се свим Србима, који су свим срцем навијали за Хрватску, то набија на нос.

    ..a šta je Dejan Tomašević pevao '95. na dočeku košarkaša u Beogradu?
    (HRK=7,3, 18. jul 2018 10:35)

    Какве има везе шта је певао, када ни један Хрват није навијао за Србију? Исто тако ни једном правом Србину не смета што хрватски фудбалери слушају Томпсона и певају усташке песме. То је њихова ствар и могу се веселити како хоће. Али овде се водила данима расправа о томе да ли Срби треба да навијају за Хрватску или не. У томе је поента. Колико сам само прочитао коментара како је ово спорт и политику треба оставити по страни. Али када њихови фудбалери не остављају политику по страни, исто као већина њихових кошаркаша задњих деценија, какав мораш бити и прећи преко тога и навијати за њих? Једино су њихови рукометаши се увек понашали нормално, на неком великом такмичењу су се пре пар година и дружили са нашим рукометашима. За такве се може навијати. А сви Срби, који навијају за ове, као и разне Костелиће, Ћилиће, су у најмању руку испраног мозга. Једино ако су из мешовитог брака, су нормални, и то поштујем, јер им срце налаже тако. Чак би их мање поштовао да је обрнуто, да глуме глуме велике Србе, да хоће бити већи Турци од самих Турака, као што има примера код њихових спортиста.
     (јд123, 18. jul 2018 11:42)

    # Link komentara

  76. Losa bila '45-ta...
    Kad se Evropa oslobodila fasizma, kad su SS divizije bezale glavom bez obzira, kad nije visa bila smrtna kazna biti Srbin ili Jeverejin...
    I takav pozvan da peva njihovim fudbalerima?
    Ocigledno jedni druge zasluzuju
    (Todor, 18. jul 2018 11:41)

    # Link komentara

  77. Nisam ljubitelj Thompsona, ali "Lijepa li si" govori o ljubavi prema domovini, nikoga ne vrijeđa...ali vi sve to ionako znate, i naravno da nije stvar u tome.
    Pozdrav svima koji slušaju punk & ska, i vidimo se nekom drugom prilikom.
    (petrica kerempuh, 18. jul 2018 11:39)

    # Link komentara

  78. a šta je Dejan Tomašević pevao '95. na dočeku košarkaša u Beogradu?

    (HRK=7,3, 18. jul 2018 10:35)

    Pevane su pesme srpske vojske iz Prvog Svetskog rata 1914-1918. Tebi kao Hrvatu ono o Srbiji koja je tri put ratovala izgleda kao neko prizivanje rata.
    (fgfd, 18. jul 2018 11:33)

    # Link komentara

  79. Dvije su se pjesme najviše pjevale i bile nezvanične himne, Moja domovina i
    Ljepa li si. Tekst te pjesme možete da pročitate [link] Čim je Mundijal završio sve podjele u Hrvatskoj, a najviše one socjalne, su ponovo izbile u prvi plan, sada još na izrazitiji način, a sve ostalo pa i gospodin Perković i pisanje tabloida o njemu su samo nadogradnja.. Samo su dva igraća pjevala Čavoglave, a ostali su ih gledali začuđeno.
    (Dex Dejvid dexdavid2@gmail.com, 18. jul 2018 11:23)

    # Link komentara

  80. A sta se to nas pa tiče?
    (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (olo, 18. jul 2018 10:46)

    Tiče nas se. Još kako.
    Ideologija pod kojom je ubijeno na stotine hiljada Srba nas se veoma tiče. Na stranu to što Hrvati nisu ni svesni vlastite sramote i moralnog kraha.
    Pitaj Jevreje da li se njih tiču neonacisti ili ne?
    Molim lepo da objavite komentar. Muka mi je od ovih koji stalno pišu kako se nas ništa ne treba da tiče.
    I prestanite da poredite Tompsona i Baju.
    Baja nije zabranjen po zemljama EU niti je ikada zabavljao naše sportiste na dočeku.
    Molim da ovo objavite.
    (Borivoje, 18. jul 2018 11:14)

    # Link komentara

  81. Zasto je Hrvatska reprezentacija i Thompson tema u nasom novinama vec tri dana? Ok, drugi su na svetu, spomene se i to je to... naslovna je trebala da bude da su nase mlade kosarkasice osvojile srebro, da se Djokovic ( inace nisam ljubitelj tenisa ) vratio na velika vrata ... to su vesti za nas a ne tamo neki kompleksasi. Mada koliko vidim po njihovim medijima ni oni nisu bas svi odusevljeni sa ovim sto su uradili. Neka slave i neka se oni bave svojim problemima... imamo mi svoje
    (Gost, 18. jul 2018 11:13)

    # Link komentara

  82. Dosta bre vise o hrvatima na srpskom portalu..
     (sale009, 18. jul 2018 11:09)

    # Link komentara

  83. Balkanska posla...
    (Dark Force, 18. jul 2018 11:04)

    # Link komentara

  84. Jel se osecate bar malo glupo svi koji ste pisali 'bravo komsije' ?
    (Gigi, 18. jul 2018 11:00)

    # Link komentara

  85. Kakvu dijagnozu je propisao Jovan Dučić sinovima tisucljetne kulture,za pozdraviti.
     (nik sloter, 18. jul 2018 10:59)

    # Link komentara

  86. ja mislio ovaj ima barem gram pameti vise od onog sukera mukera cukera...kad ono...
     (vaso, 18. jul 2018 10:49)

    # Link komentara

  87. Dajte prenesite sve, prenesite da je Dalic tog istog novinara sekundu kasnije zagrlio i rekao mu oprosti ako sam bio neugodan. Covjek je ljudina. Ja ne volim Thompsona, nebi nikad isao na njegov koncert, drago mi je bilo sto u mojoj Puli nije mogao dobit arenu. Ali Lijepa li si je jednostavno postala himna poslje himne. I ta pjesma je neosporna i nema ništa ustasko u njoj. I ja mogu shvatit da su tražili njega da dodje i otpjeva tu stvar.
    (My name is Zlatan, 18. jul 2018 10:48)

    # Link komentara

  88. A sta se to nas pa tiče?
    Nego nema veze, znate li sta je danas poskupelo i koju smo jos slobodu izgubili?
    Ne znate? Pa dobro, bitno je da ste svu svoju energiju potrosili na temu 'rvatina, fudbala, Švice, Dzeke itd...
     (olo, 18. jul 2018 10:46)

    # Link komentara

  89. Ovog ne smeš ništa ni da pitaš jer im je ON himna. Tompson? Himna? Ne razumem ništa...
    (Saša, 18. jul 2018 10:42)

    # Link komentara

  90. Dali vi znate razumjeti pročitano, jasno piše da se to sa himnom odnosi na pjesmu Lijepa li si.
    (Sajo, 18. jul 2018 10:36)

    # Link komentara

  91. ..a šta je Dejan Tomašević pevao '95. na dočeku košarkaša u Beogradu?
     (HRK=7,3, 18. jul 2018 10:35)

    # Link komentara

  92. Zelim samo da podsetim na pismo vojvode Misica upuceno Kralju Aleksandru u kojem govori o Hrvatima i nasem odnosu sa njima.
    (mapet, 18. jul 2018 10:34)

    # Link komentara

  93. Dosadni ste vise s tim Tompsonom. Koga vise briga za njega.
     (yupi, 18. jul 2018 10:30)

    # Link komentara

  94. 4
    ne iznenadjuje mene sto da tako kazem obican narod navija za hrvatsku na svetskom prvenstvu vec me je iznenadio novak djokovic da je javno izjavio da navija za njih
    voleo bih da sada posle ove njihove proslave srebra da da izjavu o svemu i objasni narodu zasto je to izjavio kada dobro zna da je dobra vecina hrvata nacionalisticki orjentisana i da ocima ne mogu da nas vide.
    pa mi njih godinama unazad razvaljujemo u svim ostalim sportovima posebno u vaterpolu pa nikada nismo pevali nacionalisticke pesme i prozivali hrvate
    (sone, 18. jul 2018 09:21)

    Majstore, nasa predsjednica vrhovni zapovjednik i komandant nase drzave je podrzao srpskog sportasa i otvoreno navijao za njega. Ne znam da li je itko u hrvatskoj rekao ista protiv.
    Ne sjecam se da je itko od srpskih vodja podrzao jednog naseg sportasa, makar luku modrica, ako nista bar zbog pomoci zrtvama poplave u srbiji, iz kurtoazije. Nista, nula. Jedino mi je poznato da se nasa himna nije prikazivala prije utakmice na rts i jos tuznije, i tv komenratori su dobivali packe ako bi slucajno digli glas kad bi nasi dali gol. To je reciprocitet kom trebamo teziti radi poboljsanju dobrosusjedskih odnosa,a?
     (croata, 18. jul 2018 10:26)

    # Link komentara

  95. herceg bosno srce ponosno (nigdje ne kaze da je Hercegovina u RH, vec se misli na velik broj Hrvata koji tamo zive)

    (Normalan, 18. jul 2018 09:57)

    U Baranji isto živi veliki broj Srba. U Boki Kotorskoj takođe, Crnoj Gori generalno, u rumunskom Banatu i Makedoniji, u Čikagu da ne pričamo ... Odoh sad napisati navijačku himnu koja će sve to da izlista, baš da vidimo da li će reakcije biti pozitivne, ili ću biti optužen za šešeljizam i planiranje Mega Srbije.
    (stvarnost, 18. jul 2018 10:24)

    # Link komentara

  96. (Normalan, 18. jul 2018 09:57)

    Da,upravo tako.
    Na žalost tu pjesmu pjeva Tompson ( ne znam tko je ju je napisao ) a da je pjeva bilo tko drugi...
    I dalje mislim da je velika sramota što su Tompsona pozvali u bus.
     (Panac, 18. jul 2018 10:16)

    # Link komentara

  97. Ono čega se pametan stidi, Dalić se time ponosi... I još on priča o provokaciji...
     (Wllaxy, 18. jul 2018 10:15)

    # Link komentara

  98. Mi nismo "zlatni", ali prosto je strašno koliko Hrvatska nije napravila nikakav otklon od fašističke prošlosti (naprotiv - oni to čak i veličaju!!) :(

    Jezivo je koliko oni tamo bukvalno nemaju svest o tome koliko su zaglibili!

    Mi jesmo u blatu do kolena (dok ceo svet na Mundijalu nosi dresove i majice sa likovima svojih najboljih fudbalera, panjevi odavde odu sa majcama sa slikom ratka mladića),
    ali ovi su blatu do guše, ovima je "maskota" i "himna" neko ko veliča fašističke zločine!!!?!?!?!?!?!!
    (NNN, 18. jul 2018 10:14)

    # Link komentara

  99. Vi niste sportisti.
    Naci pevač je vaša himna???
    Pa ovo više nije normalno.
    (marija, 18. jul 2018 10:14)

    # Link komentara

  100. Kakav blam, da li si lud : 95% njih će na ovo reći "šta hoćete, imamo i mi Baju Malog Knindžu" ili "pustite ljude da slave kako hoće, nemamo mi pravo nikom ništa da određujemo, zato su svi pobegli od nas". To su ti isti ljudi koji deklarišu kako nemaju ništa zajedničko sa Srbima iz bosanskog Podrinja, kako je to neki njima potpuno stran svet - al zato imaju SVE zajedničko sa Hrvatom iz Dalmacije ili Zagorja?!
    (narod, 18. jul 2018 09:16)

    Ti bre poredis Baju i Tomsona, pa kad si video da Baja peva na doceku kosarkasa, vaterpolista, odbojkasa? Da li je Baji zabranjeno da peva u 80% evrope i cak u nekim mestima u Srbiji kao sto je zabranjeno Tomsonu? Cinjenice su te da u Hrvatskoj i dalje postoji plamen mrznje, ustastva, plamen koji se namenski potpiruje od strane Tomsona koji opet ima instrukcije odozgore jer to nekome odgovara, ta mrznja da se odrzava. I da me neko ne shvati pogresno, ima divnih ljudi u Hrvatskoj kao i sto ima kukolja kod nas, ali kada se kod nas desi, a desava se cesto neki sportski uspeh, za mojih 30 godina ja nijednom nisam cuo od nasih sportista da neko pominje i velica cetnsitvo i bilo kakav rat, sve se radujemo SPORTSKOM uspehu, dok je kod hrvata nazalost ovo cesto desava. Sportski pozdrav svim dobrim ljudima.
     (birajtbek, 18. jul 2018 10:04)

    # Link komentara

  101. mislim da su reakcije samo kod nas u Srbiji
    (king_of_the_north, 18. jul 2018 08:39)

    Па у томе и јесте проблем, цела лицемерна Европа их толерише. Нису им ни случајно поставили услов за улазак у ЕУ да претходно врате 250 хиљада протераних, они су поглавље о људским правима прошли глатко. Зашто би их сада када величају та своја "херојска" дела критиковали?
    (бт, 18. jul 2018 10:01)

    # Link komentara

  102. Negativni.
    Treba čistiti svoje dvorište. A za navijanje tipa "nož žica Srebrenica" niko od zvaničnih nije podržao.
     (mrki, 18. jul 2018 09:59)

    # Link komentara

  103. Kad perko kaže da nema vređanja,onda tolerancija se klanja pred njim.
     (glava, 18. jul 2018 09:58)

    # Link komentara

  104. Kad se sjetim suza krene, zamirisu uspomene.. svake stope rodnog kraja i narodnih obicaja.. prepoznah ljepotu tvoju sto probudi ljubav moju, kad sam s tobom srce moje kuca jace veliko jeeeeee.. oj zagoro lijepa li si, slavonijo zlatna ti si, herceg bosno srce ponosno (nigdje ne kaze da je Hercegovina u RH, vec se misli na velik broj Hrvata koji tamo zive), dalmacijo more moje jedna dusa, a nas dvoje... pozdrav liko velebita diko.. Dragi srbi, to je pjesma koja veže Hrvate, svi je vole i pjevaju. Nema ta pjesma veze sa srbima. Usput na odmoru sam, oko nas puno auta sa vasim tablicama, klinci na plazi, svi se igraju, zezaju... nikog nije briga tko je od kuda. Mozda mladje generacije ipak budu pametnije od nas. P.s pozdrav iz Hrvatske i hvala normalnim ljudima koji su podržavali naše nogometaše. I hejteri moraju priznati da su imali srce i znanje. Živjeli!!!
    (Normalan, 18. jul 2018 09:57)

    # Link komentara

  105. Dalic, Modric & comp su pokazali da su ipak samo fudbaleri. Sportisti kao i svi drugi. Žalosno je što ne prepoznaju da je Tompson profašistički pevač, ali ne zavaravajmo se, mislite da se u Srbiji ne bi pevale četničke pesme da je obrnuta situacija, da je Srbija bila druga?
    Hoću da kažem da je fašizam prisutan svuda u regionu a ne samo u Hrvatskoj.
    (Baksuz bata, 18. jul 2018 09:53)

    # Link komentara

  106. Kada bi Srbi na isti način reagovali na šovinističke ispade u sopstvenoj " kući" bili bi najodgovorniji narod u Evropi.
    Normalno da to nije argument za drugu stranu, ali jeste licemerje.
    Sve te teorije o vlastitoj veličini, a niskosti onih drugih su zajednički manir umišljene nacionalne i političke elite bivše SFRJ.
    Postoje i drugi neoptrećeni nacionalnom " superiornošću , koji se obično etiketiraju kao autošovinisti, ili sa krizom identiteta.
     (mirko, 18. jul 2018 09:51)

    # Link komentara

  107. @jojo
    U odnosu dve macije (nacija je politička odrednica) ne posroji mržnja niti ljubav.Samo interes.
    Mi kao nacija bi trebalo isključivo da štitimo svoje nacionalne interese (istoeija,jezik,kultura,ekonomija,građansko društvo) i da ih ostvarujemo a odnos prema Hrvatskoj državi i hrvatskij naciji da odredimo onako kakob e to u našem interesu.
    Nikakav kukavičluk u mržnji što ti kažeš niti hrabrost u ljubavi (krajnost u koju si otišao).
    Garašaninovski pristup - realnost i isključivo interes.
    I mnogo ,mnogo više samopoštovanja - moramo shvatiti da onaj ko ne poštuje tvoj kulturno-istorijski interes neće sigurno poštovati ni tvoj ekonomski interes.Niti bilo koji drugi.
    Što se ovoga tiče - primiti k znanju,ignorisati i nikada,nikada ne zaboraviti da je jugoslivenstvo 1918 bilo samo izlazna varijanta ,da je bratstvo i jedinstvo takođe izlazna varijanta za naše komšije.
    Givorim o ekonomski- političko- kulturnoj/intelektualnoj eliti ne o običnom "pučanstvu" (ko njih/nas pita ).
    (Komša, 18. jul 2018 09:48)

    # Link komentara

  108. A šta je stav većine u Srbiji? Kod nas ne bukti Drugi svetski rat, Kosovski boj, ili Domovinski rat? Navijanje "Nož, žica, Srebrenica" je u redu, je l'? 
    Prvo treba da čistimo sopstveno dvorište, pa tek onda da prozivamo one kojim je Tompson himna.
    (Negativni, 18. jul 2018 09:21)

    kad si poslednji put cuo "noz zica.." kad si video neke nacionalisticke parole, kad si video 10 000 ljudi da peva nacionalisticke pesme...
     (bre, 18. jul 2018 09:47)

    # Link komentara

  109. Aman ljudi manimo se više Hrvata, Tompsona , Dalića i ostalih! Zašto im toliko davati na značaju? Daj da gledamo svoja posla a oni neka gledaju svoja.
     (Das, 18. jul 2018 09:46)

    # Link komentara

  110. Drago mi je sto je ovo rekao zbog Srba koji su navijali za Hrvate..
     (bre, 18. jul 2018 09:45)

    # Link komentara

  111. A granica Karlovac, Karlobag...., sta je radio Seselj u Hr, ko je slao " dobrovoljce" a nije bio u ratu, a Toma Nikolić četnički vojvoda, a u skupštini Srbije sedi kao poslanik čovek osudjen za ratne zločine...To nam ne smeta a smeta nam Tompson? Ajd oladite više, kleronacionalisti na obe strane.
    (Branko, 18. jul 2018 09:42)

    # Link komentara

  112. Po ovome se vidi da nisu nista bolji nego on...
     (sramota kolko smo napredovali, 18. jul 2018 09:41)

    # Link komentara

  113. Kaže Rambo Amdadeus da je nacionalizam tema za ljude koji zaradjuju manje od 300€.
    izgleda da Dalić radi za manje od 300€ i neverovatno je da za tu cifru i Modrić igra u Realu.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bg, 18. jul 2018 09:03)

    E vidiš prijatelju, tu si pogriješio... On se ne bavi time, ne diskutira o tome i ne zanima ga ta tema te odbija odgovarati. Diskutiramo mi kojima je to plaća... Tako da si samo sa svojim komentarom potvrdio tezu... ;)
    (Kokolo, 18. jul 2018 09:41)

    # Link komentara

  114. Fašisti su uvek, baš uvek na istoj strani.
     (mrki, 18. jul 2018 09:40)

    # Link komentara

  115. Ne zelim ni o Tompsonu i raznim nebulozama...ali bih zeleo da neko strucniji prokomentraise,da li na kugli zemaljskoj postoji precenjeniji posao od fudbalskog trenera.npr.ovaj Dalic,ja sam ubedjen da nikada vise nista ni sa kim nece osvojiti,jednostavno,dobri igraci plus sreca...Isti slucaj cuveni Ljupko Petrovic sa Zvezdom, a voleo bih i Zidana da vidim sa klubom sa duplo manjim budzetom da osvoji nesto...jednostavno najprecenjeniji posao na svetu ,jer sve zavisi u ogromnoj meri samo od dva faktora igraca na terenu i srece...
    (Milanche, 18. jul 2018 09:33)

    # Link komentara

  116. a sto nisu josipu lisac stavili u autobus?
     (zemunac, 18. jul 2018 09:31)

    # Link komentara

  117. Luka razocarao si me opasno.Mislio sam da si pametniji ali ipak ti si samo covek koji zna samo loptu da suta i nista vise..
    (Milan, 18. jul 2018 09:30)

    # Link komentara

  118. Zdušno sam navijao za komšije. Više nikad.
    (veterinarBG, 18. jul 2018 09:30)

    # Link komentara

  119. Patuljak kad se popne na planinu, opet je patuljak!!!
     (sicer, 18. jul 2018 09:30)

    # Link komentara

  120. Perković je pjevač koji pjeva što je trenutno popularno.
    Jedini što mu se može prigovoriti je kad je prije 20 godina jedanput na nekoj pruvatnij zabavi zapjevao onu Jasenovac i Gradiška stara i muljanje s porezom, a za oboje je platio .
    Lijepa li si je stvarno prelijepa rodoljubna pjesma u tu mu se ne može ništa prigovoriti.
    To što Srbi ionako svakog Hrvata proglašavaju fašistom je samo do njih i sami čekaju priliku da mogu pokazati svijetu niske strasti.
    (Ivan Marković, 18. jul 2018 09:29)

    # Link komentara

  121. Finale sam gledala u Italiji. Svi Italijani ovde navijali protiv Hrvatske, ja za Hrvatsku. Čude se oni, pitaju me otkud to da navijam za Hrvate. Rekoh: Živeli smo u istoj državi nekad, ajde, nećemo se doveka mrzeti. Pitam ja njih: A što ste vi protiv Hrvatske? Kažu: Ako pobede, gotovi smo! Od njihovog nacionalizma se neće moći živeti.
    Znali ljudi, žao mi je što sam navijala za Hrvatsku.
     (Daniela, 18. jul 2018 09:28)

    # Link komentara

  122. @Pera Pisar
    Koliko sam ukapirao ti si iz tih krajeva.Verujem da si i te kaki svestan sa je ovo autentičan izražaj patriotizma u Hrvata izražen na otvoren način.
    Običan puk možda je svestan da se iza pateiotizma elite kriju materijalni motivi ali to i dalje ne znači da razmišljaju drugačije.Velika većina (puka) misli isto,samo prednost daje rešavanju onih problema od kojih žive i netrpeljivosti prema političko- ekonomskoj eliti.
    Naravno,taj "običan puk" i kod njih i kod nas u velikoj većini u normalnoj komunikaciji ,kada su lični osnosi u pitanju daje prednost individualnim osobinama čoveka,kiristi društvene veštine peimerene današnjem vremenu i prema Srbinu se sigurno ponaša korektno.
    Oni Hrvati koji dolaze u BG (Srbiju) ,a kontaktirao sam sa njima se ponašaju maksimalno korektno,trude se da se predstave boljima nego što jesu a naši ljudi (u ogromnoj većini) se teude da budemo bolji domaćini nego što jesmo - gostoljubiviji smo prema njima nego prema ostalim strancima.
    I TO JE DOBRO.To je prirodna reakcija ljudi na napete odnose (preko sto godina) koji će takvi sigurmo ostati.Ljudi žele da to ne utiče na normalan život.
    Ali ljudi su i politička bića,koja svoj lični interes brane kroz naciju kao trajnu zajednicu (i druge oblike pol.organizovanja).
    To se ne dme izgubiti iz vida,kao ni činjenica da bi "preterama" ljzbav dovela do problema koje smo imali i ranije.
    Da smi mogli u ljubavi ostali bi zajedno.
    (Komša, 18. jul 2018 09:28)

    # Link komentara

  123. Ja mislim da oni koji su "NAVIJALI" treba i red bi bio DA ODU na drugi deo "PROSLAVE" kod svojih susjed- komšija i lično da im ćestitaju. UZ NJIHOVU HIMNU PA DA VIDIMO KAKO ĆE BITI DOČEKANI, A I ISPRAĆENI. Napred "navijaći"!
    (innbecilo, 18. jul 2018 09:27)

    # Link komentara

  124. ....pa sve ovo sa nase tacke gledista izgleda nenormalno, fasisticko, itd, ali...sta se desavalo 90? Na nasoj teritoriji nije bilo rata, na njihovoj jeste, imaju traumu rata i svakave ostatke te traume koja i dalje tinja i u kojoj oni i dalje zive jer drzava to stimulise...dakle razumljivo sa njihove tacke gledista.
    (Mex, 18. jul 2018 09:25)

    # Link komentara

  125. ne iznenadjuje mene sto da tako kazem obican narod navija za hrvatsku na svetskom prvenstvu vec me je iznenadio novak djokovic da je javno izjavio da navija za njih
    voleo bih da sada posle ove njihove proslave srebra da da izjavu o svemu i objasni narodu zasto je to izjavio kada dobro zna da je dobra vecina hrvata nacionalisticki orjentisana i da ocima ne mogu da nas vide.
    pa mi njih godinama unazad razvaljujemo u svim ostalim sportovima posebno u vaterpolu pa nikada nismo pevali nacionalisticke pesme i prozivali hrvate
     (sone, 18. jul 2018 09:21)

    # Link komentara

  126. Selektor Dalić je izjavio baš kako i jeste, Tompson je njihova himna i zaštitni znak. Drugačijem tumačenju nema mesta. Oni su ljudi zaglavljeni u prostoru i vremenu, u njihovim glavama i dalje bukti "domovinski rat", i što pre budemo to shvatili lakše će nam biti da prihvatimo sa kim to imamo posla. Svaki pokušaj ulepšavanja stvarnosti vodi u razočarenje. Ima u Hrvatskoj divnih ljudi, prijatelja, ali ovo što vidimo je stav većine.
    (Milan, 18. jul 2018 08:53)

    A šta je stav većine u Srbiji? Kod nas ne bukti Drugi svetski rat, Kosovski boj, ili Domovinski rat? Navijanje "Nož, žica, Srebrenica" je u redu, je l'?
    Prvo treba da čistimo sopstveno dvorište, pa tek onda da prozivamo one kojim je Tompson himna.
    (Negativni, 18. jul 2018 09:21)

    # Link komentara

  127. Ето вам га скроман момак Далић. Какву су шамарчину добили Срби који су навијали за Хрватску, блам ме њиховог блама.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (нбгд, 18. jul 2018 08:25)

    Kakav blam, da li si lud : 95% njih će na ovo reći "šta hoćete, imamo i mi Baju Malog Knindžu" ili "pustite ljude da slave kako hoće, nemamo mi pravo nikom ništa da određujemo, zato su svi pobegli od nas". To su ti isti ljudi koji deklarišu kako nemaju ništa zajedničko sa Srbima iz bosanskog Podrinja, kako je to neki njima potpuno stran svet - al zato imaju SVE zajedničko sa Hrvatom iz Dalmacije ili Zagorja?!
    (narod, 18. jul 2018 09:16)

    # Link komentara

  128. "Modricu treba oduzeti zlatnu loptu" (@ppp)

    Bravo!
    Mi, antifasisti, moramo pokazati vise odlucnosti!
    Mi smo suodgovorni za sliku naseg okruzenja i cijelog svijeta!
    Mi ne smijemo dozvoliti da se ksenofobija, sovinizam, fasizam ili bilo koji negativni izam podmuklo ili cak otvoreno uvlaci u svijet!

    Krenuti sa peticijom koja ce biti urucena FIFAi je nasa obaveza!
    (Amila_, 18. jul 2018 09:16)

    # Link komentara

  129. Kome je Tompson himna, Hitler visi na zidu
     (Laki, 18. jul 2018 09:15)

    # Link komentara

  130. Trovanje vol16 se nastavlja. Porediti Baju Knindzu i Tomsona je nešto najgluplje što neko može napisati. Gdje je Baja danas i Srbija, a gdje je Tomson i Hrvatska? Baja se veličao za vrijeme rata i to je to... Možda kod nekog domaćina koji ženi sina pod šatorom. Ne bi bio problem da je Tomson isto tako za vrijeme rata otpjevao i to je to. Tomson danas napuni Maksimir(kao od šale) i pjeva to što pjeva. Baja ne bi mogao napuniti ni malo veću kafanu. Pogledajte Bajine tekstove, i Tomsonove... Nebo i zemlja.
     (anfakbls, 18. jul 2018 09:15)

    # Link komentara

  131. na koju se tacno himnu misli???
    na onu u kojoj se pored hrvatskih krajeva pojavljuje i herceg bosna ili na onu u kojoj se godina pobede nad fasizmom naziva losom zato sto su nacisticke snage rasute po celom svetu???
    i kad smo vec kod domovinskog rata, da li se pod tim pojmom podrazumeva i rat na podrucju bosne i hercegovine??? da li su hrvati, koji su ratovali na teritorijama koje su u drugim drzavama danas, a bile su i po avnojevskim granicama van hrvatske, agresori ili je to rezervisano samo za srbe???
     (lal, 18. jul 2018 09:15)

    # Link komentara

  132. @ (Milan, 18. jul 2018 08:53) samo bih dodao da mozda i nije stav vecine nego glasne manjine ali u tom slucaju vecina cuti i ne osudjuje tu glasnu manjinu. kao sto svi znamo, cutanje je znak odobravanja...
    (mrmlj, 18. jul 2018 09:12)

    # Link komentara

  133. I time je sve rekao, tako da bi mogli da prestanu da se foliraju i vade da su pesme ovakve ili onakve, koje su se pevale u tom autobusu. Njima je bitno da je to on, on je njihova himna, a jasno je i zasto. Bog neka sudi, kad vec nisu ljudi, sta reci...
    (Ja, 18. jul 2018 09:11)

    # Link komentara

  134. Thompsona vecina hrvata smatra predmetom sprdnje jos od devedesetih, o njemu je bilo x viceva, lik je klasicni seljo beljo, al mora mu se priznati da je stvorio par zanimljivih domoljubnih pjesmuljaka.
    "lijepa li si" kao predvodnica i nasa navijacka himna jedini su razlog sto je bio pozvan. Tu treba zavrsiti svaka daljnja rasprava.
     (croata, 18. jul 2018 09:11)

    # Link komentara

  135. SVE GORE ZIVIMO, UZESE NAM KOSOVO A VI GLEDATE TUDJE DVORISTE???
    (Mika, 18. jul 2018 09:09)

    # Link komentara

  136. Niti idem u Ideu, niti jedem Kras, a kamoli da navijam za njih i da idem na njihovo primorje. Ako ljudi vole Tompsona neka uzivaju.
    (jimmy, 18. jul 2018 09:07)

    # Link komentara

  137. a zašto se mi Srbi bunimo protiv promocije fašizma? da li smo mi jedine zrtve fašizma u svetu? naravno da nismo. jesmo najveće od strane hrvatskog fašizma, ali to je mnogo veći problem u svetu kad najbolji fudbaler sveta promoviše fašizam nego što bi nama trebao da predstavlja. ako svet ne reaguje, šta se mi bunimo?
     (Milica, 18. jul 2018 09:06)

    # Link komentara

  138. Tompson ujedinjuje u mržnji.
    Nije njima lako.
    (Nacionalizam nije fašizam, 18. jul 2018 09:06)

    # Link komentara

  139. Auuuuu straaasnoo?!? Ne bih verovala da nisam procitala!! Ne ide sport i politika!! Bas sam razočarana! Nisam bila njihov navijac , jer sam imala rezervu, ali sam mislila bolji nek pobedi... Jako ruzno je ovo
     (zone, 18. jul 2018 09:05)

    # Link komentara

  140. Većinu hrvata je lepo opisao Jovan Dučić.
    (Čika Dule, 18. jul 2018 09:04)

    # Link komentara

  141. Prestenite vise sa vestima o Hrvatskoj reprezentaciji , Tompsonu i ostalim glupostima.
     (niknok, 18. jul 2018 09:03)

    # Link komentara

  142. Kaže Rambo Amdadeus da je nacionalizam tema za ljude koji zaradjuju manje od 300€.
    izgleda da Dalić radi za manje od 300€ i neverovatno je da za tu cifru i Modrić igra u Realu.
     (bg, 18. jul 2018 09:03)

    # Link komentara

  143. Nije problem ni u selektoru,ni u igracima, vec u opstoj drustvenoj klimi u Hr. Cijelo drustvo je posljednjih godina skrenulo radikalno u desno, a najvecu odgovornost snose vladajuce partije i javna tv, koja daje previse prostora tzv. revizionistima i nekim opskurnim desnicarima... Valjda se mogao naci neko u savezu, da kaze ovim momcima, "ok decki, svaka cast, ali to vam nece proci"..., ali to ne mozete ocekivati od Mamica ili Sukera, koji se slikao na Pavelicevom grobu.
    Cak se ide dotle, da neki svestenik javno proziva premijera, sto nije dozvolio docek kakav prilici, odnosno ustaski dernek.
    Medjutim, ne trebamo umisljati da smo mnogo bolji, drustvo koje rehabilituje ratne zlocince, na stadionima klice istima, a vlada nam ratni huskac i notorni nacionalista...
    (danguba, 18. jul 2018 09:02)

    # Link komentara

  144. Sve je to lepo opisao Ivo Andrić u pripoveci Put Alije Đerzeleza. Čuveni junak, silan na okićenom konju, svi ga se plaše, a kad siđe s konja ugledaše zdepastog, krivonog čovečuljka. Tako je i sa ovim fudbalerima.
    (Braljina, 18. jul 2018 09:02)

    # Link komentara

  145. Koliko god da ima primitivizma u nasoj zemlji vidim da ima I mnogo gorih.
     (Miles Davis, 18. jul 2018 09:02)

    # Link komentara

  146. Kao što sam već rekao, ovo je patologija. A ako niste sigurni da sam u pravu, sačekajte 04.08. kad cela nacija bude doživela četvorodnevnu moralnu katarzu... Tek tada ćemo shvatiti kakve moralne gromade imamo za komšije.
     (Sektaš, 18. jul 2018 08:59)

    # Link komentara

  147. Hvala Dalicu sto daje ovakve izjave i homogenizuje javno mnjenje u Srbiji i stabilizuje nas. Mnogi koji su navijali za "komsije" se gorko kaju jer uvidjaju sa kim imaju posla. Cak i srpski autosovinisti ne mogu da prihvate Tompsona. Ne zato sto je profasisticki i i otvoreno antisrpski nastrojen nego zato sto im se ne svidja njegov muzicki pravac i stil pevanja.
    (Istina, 18. jul 2018 08:59)

    # Link komentara

  148. Opet Sage o pesmama, Srbiji, Hrvatskoj...Aman ljudi, pa vi ste zaista preterali.
    (kimiko, 18. jul 2018 08:56)

    # Link komentara

  149. Za Hrvatsku me briga, nemam nikakvu negativnu emociju prema Hrvatima jer nisam lud da mrzim ljude koje ne znam, ali da navijam za njih nikad necu moci, bas zbog ovakvih stvari. Ne volim nase nacionaliste, a kamoli cu tudje.
    (Kum, 18. jul 2018 08:54)

    # Link komentara

  150. dokle više o njima?!
     (neca, 18. jul 2018 08:54)

    # Link komentara

  151. Strašno. Eto odakle im nacionalni naboj. Ništa bez mržnje prema srbima. To im je politika.
     (djule, 18. jul 2018 08:54)

    # Link komentara

  152. Jovan Dučić: 'Hrvati su najhrabriji narod svijetu,ne zato što se nikoga ne boje,nego zato što se ničega ne stide.'
     (dabetić, 18. jul 2018 08:53)

    # Link komentara

  153. Šteta, veliki uspeh nepovrarno pušten niz vodu. Hrvati nikako da se oslobode fašizma koji, nekim pojedincima stalno izvire iz gena.
     (Srećko, 18. jul 2018 08:53)

    # Link komentara

  154. Selektor Dalić je izjavio baš kako i jeste, Tompson je njihova himna i zaštitni znak. Drugačijem tumačenju nema mesta. Oni su ljudi zaglavljeni u prostoru i vremenu, u njihovim glavama i dalje bukti "domovinski rat", i što pre budemo to shvatili lakše će nam biti da prihvatimo sa kim to imamo posla. Svaki pokušaj ulepšavanja stvarnosti vodi u razočarenje. Ima u Hrvatskoj divnih ljudi, prijatelja, ali ovo što vidimo je stav većine.
    (Milan, 18. jul 2018 08:53)

    # Link komentara

  155. Veliki rezultat ne znaci nista ako si nula od covjeka.
     (andro, 18. jul 2018 08:53)

    # Link komentara

  156. to nije pevač pametni fudbalski treneru, to je promoter fašizma - najvećeg zla u istoriji čovečanstva. umesto da se sramis istorije svojih predaka kao nemci, ti se ponosis. gde ti je mozak!?
     (Stefan, 18. jul 2018 08:52)

    # Link komentara

  157. Ko ga dira? Sramota za Evropu su neofašisti.
     (cepachina visokog rizika, 18. jul 2018 08:52)

    # Link komentara

  158. Ali samo da kazu, zasto su bili kukavice i nisu u Rusiji za svjetsku stampu davali iskrene izjave koga obozavaju i o cemu njihov idol pjeva.
    Cemu skrivanje iza kosmopolitizma, glumljenje civilizovanosti?
    (Amila_, 18. jul 2018 08:52)

    # Link komentara

  159. Jovan Ducic sve objasnio, odavno...
     (glasnik, 18. jul 2018 08:51)

    # Link komentara

  160. Zbog njihovih izjava, opterecenosti politikom... Nikada, ali nikada necu navijati za njih, isto kao sto ce i oni, jos manje, navijati za nas. Uvek se neki nase prave pametni, pruzaju podrsku i sta ti ja znam. Cemu to? Da bi im na proslavi glavni zabavljac bio taj tompson koji peva to sto peva, ili njihov trener da daje takve izjave
     (555, 18. jul 2018 08:50)

    # Link komentara

  161. Ја се стварно чудим свима онима који се чуде - што је Томпсон био са фудбалерима и што су сви певали усташке песме ?!
    Па иста прича се врти у круг већ толико дуго да би чудно било да није тако.
    (А.Илић, 18. jul 2018 08:49)

    # Link komentara

  162. Pogledajte samo te mudre i produhovljene glavudze.
    (Jovica, 18. jul 2018 08:49)

    # Link komentara

  163. Daliću, od tebe nikad čovek!
    (Dule, 18. jul 2018 08:49)

    # Link komentara

  164. Pevao je pevač koji je naša himna...

    I himna svih tupavih Srba koji su navijali za vas...
    (JocaBoca, 18. jul 2018 08:48)

    # Link komentara

  165. ...i kakva je sad svrha od nastupajućih negativnih komentara kad sam ja juče lepo objasnio ko je marko perkovič Tompson vi to nisste objavili, cilj je dakle produbljavati negativne emocije naspram dva naroda sad će serija komentara "eto i Modrićm a pričate majka Srpkinja, vamo u vezi nas ok, a tamo odmah ono, međutim prirodni procesi ne mogu da se zaaustave kao u fotosintezi nakon te faze dolati ta, pa ta i ovde i jednima i drugima su se zgadile vlastite države pa komuniciraju međusobno, vide ima gore i og goreg, a ovo su pokušaji npr. u Zagrebu da tu mržnju drže u fokusu te vodaju ovog Perkoviča na svskskve skupove, taj fokus držr ti koji su se od mržnje ovadva naroda obogatili, a običan "puk" zabole i za Perkovića, gledaju ljudi svoja posla i kako da prezive, izvedu decu na pavi put, npr u irski Kork siti
    (Pera Pisar, 18. jul 2018 08:48)

    # Link komentara

  166. E zato za vas više nikada!
    (Stef, 18. jul 2018 08:48)

    # Link komentara

  167. daleko vam kuca...jednom ste nas proterali ne bi me cudilo i drugi put to da ucine,sad vidite za koga ste navijali moji SRBI
     (boki, 18. jul 2018 08:46)

    # Link komentara

  168. nikad zaboraviti...
     (Dušan, 18. jul 2018 08:46)

    # Link komentara

  169. Šta kaže Tompson - "nije u redu vređati", a čovek doslovno peva o pokoljima. A Daliću je on kao 'običan pevač'... , video bi ga npr. kako bi reagovao sa se tamo pojavila Ceca, obična pevačica...
    Nema na ovim prostorima sreće i tolerancije dok god i obični ljudi i sportisti i umetnici, itd itd... ne shvate da se ne živi od tuđe patnje i zavisti, i dok se svakojaki kompleksi ne ostave iza sebe. Na Balkanu politika "da komšiji crkne krava" i dalje preovladava, a najveći uspeh je tuđi neuspeh.
    Naravno, nisam navijao za Hrvatsku, niti ću ikad, iz bezbroj razloga, ali neću da moj unutrašnji pokretač bude njihov neuspeh, već naš uspeh. Na njihov poraz od nedelje koji slave (a nama su se smejali za Kosovo) sam indiferentan, uz poruku: Idemoooooo Noleeeeee!!!
     (sdned, 18. jul 2018 08:46)

    # Link komentara

  170. Tacno, pevao je pevac koji je vasa himna i to je vase pravo.
    A mi smo po ko zna koji put pokazali da smo kratkotrajnog pamcenja i da smo apsolutno zasluzili sve sto nas je snaslo.
    (miki, 18. jul 2018 08:46)

    # Link komentara

  171. Lijepa li si, al sve nas je manje,
    U novcaniku stanje je sve tanje,
    Na Balkanu uvek isto s***nje,
    Arapi nam kupuju imanje.

    I kod nas sve je isto tako,
    Da prezivi ne moze se lako,
    Gradi nam se Beograd na vodi,
    Ali decu nema ko da rodi.

    Aj zdravo!
     (gugl, 18. jul 2018 08:45)

    # Link komentara

  172. "Pevao je pevač koji je naša himna". Inteligenciji Srbije dosta, dovoljno. Hvala.
     (nnidza, 18. jul 2018 08:44)

    # Link komentara

  173. Čovek je objasnio sve. Na nama je kako želimo da se postavimo prema tome kao pojedinci i kao narod. Jedno sam siguran, iznova pokazujemo kao narod da smo spremni da pružimo ruku a za to treba imati veliku hrabrost. Mržnja je ta koja dolazi iz straha. Kukavice mrze, tako lakše prolaze kroz život- prvo će on ubiti tebe jer ko zna, možda nekad negde ne bude pazio, pa tebi možda padne na pamet.... Ovako mu je sigurnije, na vreme on reši sve. To je logika kukavica uvek bila, a kako sebe najlakše da opravda u tome nego da zamrzi. Nema jednostavnijeg razloga od mržnje. Mržnja je argument sama sebi.
     (jojo, 18. jul 2018 08:42)

    # Link komentara

  174. Veliki igraci, a mali ljudi. Pa upravo zato sto ste drugi na svijetu morate vise da pazite kako dajete primjer djeci i drugima. Sad je malom djetetu od 5 godina normalno dati gol ispred zgrade pa to proslavljati pjesmom protiv Srba. Kompleksi i dzaba
     (Banja Luka, 18. jul 2018 08:42)

    # Link komentara

  175. Hahahahah, hoce ljudi da ga slusaju pa to je, geni su to. Pevaju bre o 45 kao losoj godini, o cemu vise ima da se prica?! Sto se mene tice i Hrvata, putuj igumane za manastir ne brini. Tamo ne idem, a ovde kad dodju ako pricaju Srpski I kulturni su nemam problem.
    (MS, 18. jul 2018 08:41)

    # Link komentara

  176. Nema vama pomoci....jos jednom ste pokazali ko ste i sta ste i mi sa sa vama nemamo nista zajednicko!!!!
    (Srbenda, 18. jul 2018 08:41)

    # Link komentara

  177. Potpuno se slazem sa njima. Oni znaju ko je on i oni vole njegove pesme I sta on predstavlja.Ostavite ih na miru, da slave svoj uspeh
     (evropa, 18. jul 2018 08:41)

    # Link komentara

  178. Ti si sramota Hrvatske, kao i gospoda fudbaleri koji su pozivanjem ove fašističke spodobe jasne rekli da nisu igrali za sve građane Hrvatske, kao verovatno ni za Subašića.

    Nažalost oni su svi teška intelektualna sirotinja, na čelu sa kapitenom i selektorom.
    (html, 18. jul 2018 08:41)

    # Link komentara

  179. Kada ljudima nemas sta ponudis, onda je tu nacionalizam...kada su zivoti prazni, dosadni, jadni, onda iz njih izbija nacionalizam...kada malo citas, zavolis umetnost, upoznas druge kulture, imas novca za normalan zivot, onda si patriota, a ne nacionalista...
     (Djuro, 18. jul 2018 08:40)

    # Link komentara

  180. jadan si Daliću
     (hm, 18. jul 2018 08:40)

    # Link komentara

  181. Da li neko može da zamisli da smo mi drugi na svetu, ide autobus centrom i naši igrači zovu Baju malog knindžu da im se pridruži i otpeva nešto sa njima. Drugi mi niko ne pada kao pevač sličan Tompsonu, možda nisam upućen. Naši bi lepo stavili Acu Lukasa (navija za Modrića) ili Mileta Kitića, a možda i Elitne odrede, ako ti postoje.
    Prvo, mi nikako nismo razvili taj fanatizam niti imamo takvu (ne)kulturu, a bili smo prvaci i u košarci i u fudbalu (mladi)... pa se takva stvar ne može desiti, a drugo - to govori o njima, ali i o toj Evropi da ne shvataju uopšte šta znači da ti se Tompson ukrca na poziv selektora i najboljeg igrača - koji treba da bude primer, posebno mladima, a repertoar mu je Loša bila '45. i Stara Gradiška... To se nigde neće desiti na svetu, sem ovde, a malo će se par cool ljudi zgražavati i sve će proći najnormalnije, i biće deo ludila koji ovde prosto je modus vivendi.
    (nemojte me pitati, 18. jul 2018 08:39)

    # Link komentara

  182. mislim da su reakcije samo kod nas u Srbiji
     (king_of_the_north, 18. jul 2018 08:39)

    # Link komentara

  183. samo vi Srbi i dalje navijajte za njih... drago mi je što ja nisam i neću navijati
     (peckanje, 18. jul 2018 08:39)

    # Link komentara

  184. Ne znam ja nesto mnogo o tom kelneru ali znam da Srbi imaju pamcenja manje od vrabaca. Bio im njihova himna, a vi navijajte za njih posto ih "razumete i komsije vam"
    (OX, 18. jul 2018 08:38)

    # Link komentara

  185. "Dosao je tiho i usao u legendu..."
    (Hurricane, 18. jul 2018 08:38)

    # Link komentara

  186. Istina. Samo to je i rekao. Prevara su srpski jugonostalgicari, sinovi crvene revolucije, koji izjednjacavaju Pavelica i Drazu, Tompsona i Baju. Njihov istorijski i neograniceni vremenski zadatak je da relativizuju ustastvo bivse nam brace.
     (Vojvoda Momcilo, 18. jul 2018 08:36)

    # Link komentara

  187. Sad sam navijao za vas i nikad vise.
     (sj, 18. jul 2018 08:35)

    # Link komentara

  188. Але Франце... ле шампион ...
    (матори, 18. jul 2018 08:34)

    # Link komentara

  189. Mislite izazvao je oprečne reakcije u javnosti u Srbiji, verovatno je tako, jel u HR boli ih da li se uznemirava Srbija.. Budimo realni, slicno bi se desilo i sa nase strane, ako ne o Hrvatima, onda ili o Albancima, tj Kosovom, ili da smo jedini pametan narod u svetu, ili slicno. Aj pozdrav
     (mando, 18. jul 2018 08:33)

    # Link komentara

  190. Bilo nas je preko 200 tu u blizini Lozane smo gledali finale na otvorenom.
    Navijao sam vise za hrvate sve do treceg gola francuza.
    Iako je tu pola bilo francuza a hrvata mozda 15 poceli su gadjati francuze pivom samo sto se ljudi raduju golu.
    Imali su srecu da su momci iz obezbjedjenja brzo uletili.
    I onda Tompson.
    Kud im ne uvalise 8 komada.
     (sarajevo.ba, 18. jul 2018 08:32)

    # Link komentara

  191. Ako Dalic nije svjestan ko je i kakav je Tompson i da u Evropi nigdje ne moze pjevati zbog neonacizma osim u Hrvatskoj, onda ima poremecaj vrijednosti i karaktera...
    (Novo doba, 18. jul 2018 08:32)

    # Link komentara

  192. Srecno komsije...


    Oprosti, ali nikada ne zaboravi !!!
     (freality, 18. jul 2018 08:32)

    # Link komentara

  193. A bio mi je Dalic simpatican....
    (Dr. Nele, 18. jul 2018 08:32)

    # Link komentara

  194. Eto zasto Srbi ne mogu navijati za komsije izmedju ostalog... Himna im je neko ko velica i uzdize sve sto je simbol fasizma i antisrbskog! Vuk dlaku mijenja...
    (posmatrac, 18. jul 2018 08:31)

    # Link komentara

  195. Ju sej tomato, aj jes tomejto.........
    (kalimero, 18. jul 2018 08:30)

    # Link komentara

  196. Eto dokaza da neko ko je uspeesan u sportu kao covek ne vredi nista...e moj Dalicu, e moj Luka, nista vi ne razumete....samo napred, samo se vi druzite sa ustasama.... Mozete li zamisliti Mateusa na primer sa nekim ko velica Hitlera i Dahau na primer...ja ne mogu a Dalic i cela reprezentacija to rade.... Fuj!!!
    (Bojan, 18. jul 2018 08:30)

    # Link komentara

  197. "svako ima pravo na izjavu, komentar, ali nema pravo da vredja", rece MP Topmpson, je li mene neko zeza?
     (djuro123, 18. jul 2018 08:29)

    # Link komentara

  198. Strasno, nisu svesni sta pricaju i kako se ponasaju. Sto se tice fudbala, alal vera!
     (silvio, 18. jul 2018 08:29)

    # Link komentara

  199. Dosta vise o Tompsonu. Dosadni ste!
     (johnny, 18. jul 2018 08:28)

    # Link komentara

  200. Ovi ne znaju za sram, a i prave se “francuske sobarice”!
    (Mikula, 18. jul 2018 08:28)

    # Link komentara

  201. Fasisticki pozdrav nije ocekivao? Dobra...
     (ej bre, 18. jul 2018 08:26)

    # Link komentara

  202. Jedna zaturena vest da je parking poskupeo, ali zato ko zna koja po redu vest o Tompsonu. Dokle god ima ovih genijalaca sto komentarisu pre drugu nego prvu vest, nece nama biti bolje.
    (Samo kazem, 18. jul 2018 08:26)

    # Link komentara

  203. Ne samo vasa himna... vec himna i ovih sto su navijali za vas. Poštovanje i razumevanje je jedno ali ljubav bilo kakve vrste sa vama nikad... ali kao i u svemu u mom narodu pa tako i u ovom slučaju, podeljeni smo.
     (milence, 18. jul 2018 08:26)

    # Link komentara

  204. Modricu treba oduzeti zlatnu loptu na ovogodišnjem SP. Osim dobrih partija, osvajač zlatne lopte mora da poštuje i druge vjeroispovjesti a ne da blati druge i podržava ustastvo preko pjesama ovog ustaškog pjevaca.
     (ppp, 18. jul 2018 08:25)

    # Link komentara

  205. Ајде бре, доста више са овим губитницима слављеницима
    (матори, 18. jul 2018 08:25)

    # Link komentara

  206. "Svako ima pravo na izjavu, komentar, ali nema pravo da vređa", rekao je Perković"

    Да ли је упоште потребан било какав коментар на ову изјаву???
    (ДрашкоРС, 18. jul 2018 08:25)

    # Link komentara

  207. Ето вам га скроман момак Далић. Какву су шамарчину добили Срби који су навијали за Хрватску, блам ме њиховог блама.
     (нбгд, 18. jul 2018 08:25)

    # Link komentara

  208. Ovaj crnokošuljaš priča o nečijem vredjanju..."komendija"...
     (profdrmr, 18. jul 2018 08:24)

    # Link komentara

  209. Bravo Hrvati kao i uvek upropastite cim uradite nesto dobro. Ja ne mogu da zamislim da ispred balkona u Beogradu na doceku sportista dodje Baja Knindza. Koji je problem sa vasim glavama? Zasto ste toliko iskompleksirani?
     (rale, 18. jul 2018 08:24)

    # Link komentara

  210. Zamislite da nasim vaterpolisitma, kosarkasima i Noletu dodje na balkonu da peva Baja mali knindza ili ne daj boze Lepi Mica????
    (Rasanin, 18. jul 2018 08:24)

    # Link komentara

  211. Molim Vas da vise ne objavljujete tekstove o Tompsonu, Hrvatskoj i temama sličnoj ovoj. Hvala.
     (Blue Moon 1032, 18. jul 2018 08:23)

    # Link komentara

  212. Veliki igraci, ali mali ljudi! Cega se normalni ljudi stide, oni se ponose...ali oni svakako falsifikuju istoriju pa im je sve ponos.
    (sef raje, 18. jul 2018 08:22)

    # Link komentara

  213. Zabranjen ustaško/fašistički pevač je njihova himna i slika i prilika!
     (hm, 18. jul 2018 08:21)

    # Link komentara