- Komentari -
  1. Samo da čestitam svim braniteljima u Srbiji koji su zdušno podržavali ekipu Hrvatske na SP.
    Uživajte u uspehu sa svojim herojima.
    (Komša, 16. jul 2018 22:41)

    Vidim veliki broj pluseva na ovaj komentar,nije mi nesto logicno.Da li mislite tako i o Novaku Djokovicu?!
    (Sasa Kg, 16. jul 2018 23:45)
    @Sasa Kg

    Ti ne bi prepoznao ironiju ni da ti je nacrtaju.
    (Ljubisa livac, 17. jul 2018 08:05)
    Pametni,valjda si prepoznao ironiju i u mom pitanju!
    (Sasa Kg, 17. jul 2018 16:11)

    # Link komentara

  2. Ne bi da ih branim ali ovo su fudbaleri koji inace ne spadaju bas U intelektualnu grupu gradjana . Pola od njih verovatno ima poklonjenu srednju. Tako da nemoj da se palite previse. To je i cilj medija...
    (stombergas, 17. jul 2018 15:47)

    # Link komentara

  3. Kako kada bismo mi svaki svoj sportski uspeh, posvećivali Caru Dušanu, ili Karađorđu. Mislim, potpuno bezveze. Ali, razumljivo je to, što Hrvati svoju državnost, poistovećuju sa proterivanjem 300 hiljada građana Hrvatske, srpske nacionalnosti, i braniteljima koji su ih proterali. Njima je, na žalost, to jedina mera hrvatstva, i nacionalnog identiteta.
     (Smuleco, 17. jul 2018 14:20)

    # Link komentara

  4. Bavite se vi svojim reprezentacijama i njihovim uspjesima. Preporučam. To uništava frustraciju. Mi smo se ovih mjesec dana osjećali izvanredno, jučer doživjeli ekstazu, a nakon triježnjenja još malo da se odradi pa na more s mišlju da ipak nije sve tako crno kao što se čini :))
    (dud, 17. jul 2018 13:56)

    # Link komentara

  5. Osećate li se glupo svi vi koji ste zadnje dve nedelje svim srcem podržavali kockaste? Istina je da su odigrali frhunski turnir,ali...
    (Bosske, 17. jul 2018 13:34)

    # Link komentara

  6. Ljudi shvatite, njihova istorija postoji 25 godina, njima je to sve, nisu oni krivi..
    (Nemanja, 16. jul 2018 22:42)

    Neverovatno da ovakav komentar dobije 1600 pluseva. Takvo razmisljanje gde smo mi kao neke face, a ostali su trube je i dovelo do toga da sa BG tablicama najbolje da sedim kuci, nigde nisam dobrodosao.
    (japi, 17. jul 2018 11:12)

    @japi, idi ti kod njih slobodno sa BG tablicama. Vole oni takve Srbe kao sto si ti...samo takve.
    (Atanasije, 17. jul 2018 13:28)

    # Link komentara

  7. Ljudi shvatite, njihova istorija postoji 25 godina, njima je to sve, nisu oni krivi..
    (Nemanja, 16. jul 2018 22:42)

    Neverovatno da ovakav komentar dobije 1600 pluseva. Takvo razmisljanje gde smo mi kao neke face, a ostali su trube je i dovelo do toga da sa BG tablicama najbolje da sedim kuci, nigde nisam dobrodosao.
    (japi, 17. jul 2018 11:12)


    @japi pogodio si, što bi mi rekli, u sridu. Činjenica da vam se javne osobe petljaju u slavlje druge nacije i države, svakako ne pridonosi vašoj sigurnosti u našoj zemlji ni nekakvim normalnim odnosima. Naravno, da nisu svi takvi...ali kako je ipak većina glasala za te koji su žarili i palili 90ih...i kako je jako puno sličnih komentara o hrvatskoj...ja ću ti biti iskren...šta god vi pričali kada dođete kod nas na more..ja sam uvjeren da vas 90% tako misli. I dok vam god budu takvi dominirali javnim prostorom i puštali se takvi komentari...gledat ćete se više manje sa svima preko nišana...
    (gagi, 17. jul 2018 13:24)

    # Link komentara

  8. Uopšte nije problem u tome što su napravili dobar plasman,uopšte nije problem u tome kako slave,šta pevaju itd.Svi koji to komentarišu i zgražavaju se time su promašili temu.
    Za mene je ogroman problem nešto drugo.
    "Svi mormalni Srbi navijaju za HR" - izdvojio sam samo jedan od naizgled pristojnih komentara kojim je bio preplavljen medijski prostor ovde.
    Danima pred finalni meć (zapravo je počelo pre meča sa,Engleskom) kreirana je atmosfera da je Srbin koji se drznuo da navija za Francusku u najmanju ruku nenormalan (pošto su ovi,jelte ,normalni).
    Mi ostali smo ruralni,zatucani,šovinisti a oni koji su građamska Srbija,pristojna su navijalu za Hrvataku protiv Francuske.
    Nađite mi samo jedan sportski ,fudbalski motiv da jedan Srbin navija za,Hrvatsku protiv Francuske ili (još pre) kulturno- istorijski razlog da Srbin navija proriv Francuza?
    I onda dolazimo do pirpunog paradoksa - neko ko sebe smatra pripadnikom građanske Srbije navija protiv tima koji peva Marseljezu (?!) i mapada one koji pidržavaju Francuze zajedno sa onima koji Francusku nazivaju reprezentacijom Afrike,Senegala...
    E ,to bi trebalo da nas zabrine.
    Iva država je nastala na istim peincipima kao Francuska,skoro vek i po se razvijala u demokratskom duhu isključivo zbog uticaje naših Francuskih prijatelja i kako smo stigli dotle da Srbin mora da se pravda zašto je navijao za Francusku protiv Hrvatske?
    Da mora da se stidi jer nije urban,progresivan?
    Prst na čelo i dobro razmisliti!
    (Komša, 17. jul 2018 13:03)

    # Link komentara

  9.  moj druze dzaba je to pricati, šešeljevi botovi rade punom parom da Srbi ostanu zatucani, jer kako bi oni jahali po sopstvenom narodu da nema takvi!
    (miki, 17. jul 2018 11:40

    Kako da te zovemo?
    Crot ili bot?
     (Boba, 17. jul 2018 12:55)

    # Link komentara

  10. Situacija nije ni malo jednostavna.Hrvatska je taoc tih takozvanih "branitelja"i ne smeju da pisnu od njih.Hr je dovedena do prosjačkog štapa zbog njih.Ovde u De,poznajem par njih "branitelja",koji primaju penziju od 300-500€.A,koji nisu ni videli "rat",pa vi vidite koji je to teret za budžet države.Ko zna koliko hiljada ih ima.Sve dok se njih ne otarase nema napred.
    Školstvo je tu zakazalo i kućno vaspitanje.
    Daleko im lepa kuća.
     (KT, 17. jul 2018 12:45)

    # Link komentara

  11. Hrvati dodjite na nasu MARU da vidite pehar prvaka SVETA,ipak ste komsije prvaka SVETA.Gledanje je besplatno.
     (Delija, 17. jul 2018 12:35)

    # Link komentara

  12. Nikad se necemo slozit u vezi rata. Ali mislim da se mozemo sloziti da su politicari imali veliku ulogu u svim tim s...... Da je bilo volje sve se moglo mirno rjesiti. Primjer je mirna reintegracija istocne Slavonije
    (Alexxx, 17. jul 2018 12:29)

    # Link komentara

  13. za razliku od vas Srba mi smo ponosni na svoju državu
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (dean, 16. jul 2018 22:43)

    Baš imate na šta da budete ponosni, omladina vam masovno odlazi da zaradi hleba po evropskim drzavama, jos malo pa necete imati ni konobara za restorane ali nema veze vazno je da se ponosno. Otprilike kao biti ponosan u punom autobusu koji juri ka provaliji, a u ovom delu sveta svaka od drzavica je otprilike jedan takav autobus. Vi ponosni otprilike dodjete nesto poput onih putnika iz filma Ko to tamo peva. Uzivaj u svom ponosu.
    (Srle, 17. jul 2018 12:20)

    # Link komentara

  14. Da nije bilo rata i da je bilo pameti da se očuva zajednička država, YU bi ušla u EU zajedno sa Austrijom 1995., bila prvak Evrope još 1992. kad su Danci upali umesto nas, a vrlo moguće i prvaci sveta tamo negde 1994. ili 1998. 
    A danas bismo svi imali životni standard barem kao Austrija ako ne i bolji... i ne bismo ovde drobili o raznoraznim glupostima, već bi živeli i uživali. 
    I ja kao Srbin ovo potpisujem.
    (dača, 17. jul 2018 09:54)

    Molim objavite!
    1987 sam služio JNA ( Bitola,Ohrid,tj karaula Lakaica)
    Već tada je rastao nacionalizam u Yugi ( npr. masakr u vojarni/kasarni Paraćin )
    Tada sam sa 20g pričao da se Yuga treba preustrojiti u konfederaciju.... slično kao Švicarska.
    Nebi bilo rata....
    Danas bi svima bilo bolje...
    Standard bi bio barem duplo bolji
    A u sportu bi bili u top 10 u svijetu.
    Lige bi bile jake u svim sportovima

    E sad zaključite...kome je rat koristio?
    Samo političarima i kriminalcima ( koji su za vrijeme rata jako dobro surađivali )

    Ljudi,ne nasjedajte na propagandu!

    Za razliku od 90-tih.. sada je putem interneta sve dostupno!
    Pozdrav iz Zagreba svim normalnim ljudima koji nemaju komplekse.
     (Panac, 17. jul 2018 12:17)

    # Link komentara

  15. Takvo razmisljanje gde smo mi kao neke face, a ostali su trube je i dovelo do toga da sa BG tablicama najbolje da sedim kuci, nigde nisam dobrodosao.
    (japi, 17. jul 2018 11:12)

    Hrvatski botovi opet u akciji.
    (nxxx, 17. jul 2018 12:15)

    # Link komentara

  16. А шта су ти њихови "бранитељи" бранили? Први започнеш све, па кад уследи одговор, онда се као браниш...
     (Ненад, 17. jul 2018 12:14)

    # Link komentara

  17. Gledao sam njihov doček sve dok Kovačić nije pitao narod da nisu slučajno poneli puške da ih podignu, tada mi je sve bilo jasno.
    (V., 17. jul 2018 01:08)
    I posle nasi nek navijaju za njih I dalje.
    (Miles Davis, 17. jul 2018 11:13)


    A ko vas tera da navijate? Jel mislite da ce im to pomoci i da je njima bitno jel vi navijate ili ne? Oni ne igraju za vas, nego za sebe i svoju drzavu i svoj narod. Ne za vas. Vi im niste bitni
    (Kotera, 17. jul 2018 11:37)


    Nesto ne bih rekao. Oni su igrali zbog Srbije, i sad je to ocigledno. Zato su i pukli u finalu.

    Videcete uskoro kako se osvaja SP u fudbalu, ne za mlade, nego za seniore. Prvo vec imamo.
    (Doprvak, 17. jul 2018 12:13)

    # Link komentara

  18. Cela ta euforija u malim zemljama kao sto je Hrvatska i Srbija na kraju krajeva kada pobedjujemo je malo tuzna s obzirom na to da oslikava komplekse malih zemalja koje imaju velike probleme. Sa druge strane u Hrvatskoj postoji ta mrznja koja nije zdrava, ali pre svega za njih. A mi bismo trbali da naucimo da se ne palimo na te decije bolesti vec da gledamo isklucivo sebe i na nacionalnom i licnom planu. Oni ako ce da mrze neka mrze. Ako ce da velicaju domobrane neka velicaju. Ako ce da nose puske samo napred. Meni je drago zbog komsija koji su stvarno uzivali u sportu i navijali za svoju zemlju a one koji su navijali za svoju zemlju mrzeci bilo koga iskreno sazaljevam.
    (Samo kazem, 17. jul 2018 12:08)

    # Link komentara

  19. Ja ne znam sta su oni slavili,kad je Boginja ovde kod nas u Parizu! ;-)

    Viva la France,Viva la Serbia!
    (Liverpool FC, 17. jul 2018 12:08)

    # Link komentara

  20. pustate razne komentare koji su po mnogo cemu zasluzili da ne budu objavljeni... pustite makar jedan moj u kome trazim odgovor od raznih dalica, tomsona i sukera:
    koja je razlika izmedju hrvata iz "herceg bosne" i srba iz "republike srpske krajine"...
    vidim i dalic ih posebno izdvaja u svojoj izjavi... cisto da rascistimo jednom za uvek ko je agresor, ko je branitelj... i ko je tu ustvari ratovao protiv koga...
     (lal, 17. jul 2018 12:07)

    # Link komentara

  21. Eto, dobiše i oni svoj kosovski mit. Za šesto godina pričaće se kako je, u stvari, bilo nerešeno :-)
    (Negativni, 17. jul 2018 12:03)

    # Link komentara

  22. @Miles Davis gledaš 15 sati doček i gledaš i najmanju sitnicu koju bi mogao izvaditi iz konteksta da pričaš gluposti, kao da na balkanu nije poznato da se još od davna puškama puca na svim prigodama, svatovima itd. uostalom to je rekao kovačić koji deklarirano sluša cajke i cecu, pozz....
    (fico, 17. jul 2018 12:01)

    # Link komentara

  23. Cekaj, zar Srpski tim nije jedini sampion Evrope i sveta iz ex-yu, ili sam ja nesto pomesao?
    (partizan, 17. jul 2018 10:56)

    Nije. A sam si i dao odgovor - ex-yu. Dakle ne srpsko već jugoslovenski tim. Igrao Kup šampiona nao predstavnik jugoslovenske a ne srpske lige. Sa sve Hrvatom Prosinečkim, Makedoncima Pančevom i Najdoskim, Crnogorcem Savićevićem, Muslimanom (Bošnjakom) Šabanadžovićem, Mihajlovićem iz mešanog braka i rumunskim Srbinom Belodedićem.
    (John, 17. jul 2018 12:01)

    # Link komentara

  24. lako je vama. Srbi će ovo zaboraviti za tri dana i opet će biti uz vas.
     (miloš, 17. jul 2018 12:00)

    # Link komentara

  25. Sa kim se vi ljudi dopisujete i na koju temu? Otkrivate 2018. da je ustaštvo široko rasprostranjeno u Hrvata (u normalnim narodima ovih nema više od 10% u Hrvata možda i trećina populacije)? Ili se takmičite u medaljama ljudi koje ne poznajete? Al ćemo bolje da spavamo kad utvrdimo dal' je vrednija titula iz Barija ili poraz iz Moskve.
     (nehuman tip, 17. jul 2018 11:55)

    # Link komentara

  26. Daleko vam Lepa Kuca!!!
    (Kum Lepi, 17. jul 2018 11:46)

    # Link komentara

  27. Oni bez branitelja i domovinskog rata ne bi mogli vazduh da udahnu. Dokle više se samo pitam.
     (Mile, 17. jul 2018 11:45)

    # Link komentara

  28. Ljudi shvatite, njihova istorija postoji 25 godina, njima je to sve, nisu oni krivi..
    (Nemanja, 16. jul 2018 22:42)

    Neverovatno da ovakav komentar dobije 1600 pluseva. Takvo razmisljanje gde smo mi kao neke face, a ostali su trube je i dovelo do toga da sa BG tablicama najbolje da sedim kuci, nigde nisam dobrodosao.
    (japi, 17. jul 2018 11:12)

    E moj druze dzaba je to pricati, šešeljevi botovi rade punom parom da Srbi ostanu zatucani, jer kako bi oni jahali po sopstvenom narodu da nema takvi!
    (miki, 17. jul 2018 11:40)

    # Link komentara

  29. Svaka cast na postignutom uspjehu!!!
    Medjutim, prateci desavanja u vezi sa ponasanjem fudbalera, kao i samu proslavu, htio bih napisati sljedece: potrebno je jos vremena kako bi jedno drustvo, narod, dozivjeli licnu katarzu sto ne mislim da je hrv drustvo postiglo. Primjeri koji argumentuju tome su nacionalisticke izjave pojedinih fudbalera i Tompsonov nastup u proslavi. Stvarno neshvatljivo...
    (Novo doba, 17. jul 2018 11:39)

    # Link komentara

  30. U psihijatriji se ovakvo, u ovom slucaju kolektivno ludilo, naziva POTISKIVANJE.Potiskivanje je po Frojdu, glavni i najcesce korisceni mehanizam odbrane, temelj i obrazac svih psihickih odbrana. Sastoji se u potiskivanju iz secanja svih onih neprijatnih dozivljaja i predstava ( u ovom slucaju poraz hrvata u finalu SP) i u aktivnom sprecavanju da se te neprijatnosti pojave u svesti. Svrha potiskivanja je pokusaj prekida veza sa realnoscu. Samo tako se ova hrvatska "euforija", t.j. ocaj zbog izgubljenog finala moze razumeti.
    (Sigmund Frojd Mark II, 17. jul 2018 10:58)


    Pa i sami su pevali na doceku... NISMO NORMALNI, NISMO NORMALNI! Cisto da ne bude zabune.
    (Very stable genius, 17. jul 2018 11:39)

    # Link komentara

  31. Gledao sam njihov doček sve dok Kovačić nije pitao narod da nisu slučajno poneli puške da ih podignu, tada mi je sve bilo jasno. 
    (V., 17. jul 2018 01:08) 
    I posle nasi nek navijaju za njih I dalje.
     (Miles Davis, 17. jul 2018 11:13) 


    A ko vas tera da navijate? Jel mislite da ce im to pomoci i da je njima bitno jel vi navijate ili ne? Oni ne igraju za vas, nego za sebe i svoju drzavu i svoj narod. Ne za vas. Vi im niste bitni
    (Kotera, 17. jul 2018 11:37)

    # Link komentara

  32. Sve dok mi iz ex-Yu vodimo svađe oko ovakvih stvari tko šta pjeva , čija tata-mama, vrijeđamo se međusobno i sve drugo , nemojmo se čuditi sto se ne svira očigledan penal na Mitrovicu ili prva dva gola za francuze izmisli Argentinac sudac. Ako je u Hr preci kostarikanac od onoga skim živiš ili Srbima draži ovi afrički Francuzi onda smo mi jako jadni.
    (Krešimir, 17. jul 2018 11:35)

    # Link komentara

  33. posle pobede protiv costaarike uzvikivanje 'Noz,zica...'
    (Gotik2, 17. jul 2018 10:48)

    Ako hoćeš da čuješ takva skandiranja u Srbiji treba zaista imati izoštren sluh za bizarne stvari jer takva skandiranja niti su uobičajena, niti normalna među Srbima, bez obzira što neki to tako žele da čuju da bi imali o čemu da pišu. S druge strane, da je Thompson najveća zvezda u Hrvatskoj i pored jezivih stihova o Jasenovcu nije nikakva tajna i stvarno treba biti i gluv i slep da to ne vidiš.
    (fdgdfg, 17. jul 2018 11:32)

    # Link komentara

  34. smarate sa Hrvatima
     (car, 17. jul 2018 11:25)

    # Link komentara

  35. Milanche@
    Nesto ste pobrkali. Nije ovdje rijec o zavisti i cestitanju, nego o necem sto para usi, oci, mozak - o slavljenju na najneprimjereniji moguci nacin - uz poruke koje zdrav razum ne moze prihvatiti.
     (olja, 17. jul 2018 11:25)

    # Link komentara

  36. zajedništo, snaga i pobjeda kada je gusto,
    (ludilo sa one strane, 17. jul 2018 10:00)


    Pobeda kad je gusto? Francuzi vam bili jedini pravi protivnik, a vi CHETRI primili iz par suteva. Isto kao Argentinci. Ne zna se ko je gori HR ili Argentina, ispali bi jos u osmini da ste isli na Fr...
    (Спасибо Россия, 17. jul 2018 11:17)

    # Link komentara

  37. Gledao sam njihov doček sve dok Kovačić nije pitao narod da nisu slučajno poneli puške da ih podignu, tada mi je sve bilo jasno.
    (V., 17. jul 2018 01:08)
    I posle nasi nek navijaju za njih I dalje.
     (Miles Davis, 17. jul 2018 11:13)

    # Link komentara

  38. Ljudi shvatite, njihova istorija postoji 25 godina, njima je to sve, nisu oni krivi..
    (Nemanja, 16. jul 2018 22:42)

    Neverovatno da ovakav komentar dobije 1600 pluseva. Takvo razmisljanje gde smo mi kao neke face, a ostali su trube je i dovelo do toga da sa BG tablicama najbolje da sedim kuci, nigde nisam dobrodosao.
    (japi, 17. jul 2018 11:12)

    # Link komentara

  39. Sta da radis, kad ljudi nemaju mnogo prilika, na stranu fudbal, ali u dosta sportova smo osvajali titule. I nikad na njih nismo pomislili, dok oni na nas 25h dnevno.
     (Delija26, 17. jul 2018 11:09)

    # Link komentara

  40. najveći rezultat na ovim prostorima, nikada neće biti dostignut

    iz te činjenice sve frustracije pojedinaca na ovom portalu, što da se radi...vježbati vjezbati :-)
    (nikada dostižno, 17. jul 2018 08:58)
    Cekaj, mislis na Bari i osvojenu titulu, zar ne?
    (partizan, 17. jul 2018 10:59)

    # Link komentara

  41. U psihijatriji se ovakvo, u ovom slucaju kolektivno ludilo, naziva POTISKIVANJE.Potiskivanje je po Frojdu, glavni i najcesce korisceni mehanizam odbrane, temelj i obrazac svih psihickih odbrana. Sastoji se u potiskivanju iz secanja svih onih neprijatnih dozivljaja i predstava ( u ovom slucaju poraz hrvata u finalu SP) i u aktivnom sprecavanju da se te neprijatnosti pojave u svesti. Svrha potiskivanja je pokusaj prekida veza sa realnoscu. Samo tako se ova hrvatska "euforija", t.j. ocaj zbog izgubljenog finala moze razumeti.
    (Sigmund Frojd Mark II, 17. jul 2018 10:58)

    # Link komentara

  42. Ovi su još uvjek u 95toj majke mi ... 
    (vjekozeko, 17. jul 2018 05:41) 

    Gresis druze. 
    Oni su u 1941.
    (Boki, 17. jul 2018 08:57)

    Grešiš i ti, oni su u 1914-oj... na žalost
     (WTF, 17. jul 2018 10:57)

    # Link komentara

  43. @A zasto slave poraz u finalu kao da su pobedili ? U cemu je fora ?
    (rale221, 17. jul 2018 07:37)

    Ne slavi se poraz, nego sve pobede do finala. Surova realnost je da Srbija u fudbalu nikad ovo neće da dostigne.
    (beki, 17. jul 2018 09:24)
    Cekaj, zar Srpski tim nije jedini sampion Evrope i sveta iz ex-yu, ili sam ja nesto pomesao?
    Kad se setim kad je Ivanisevic osvojio Vimbldon, i kad su Hrvati uzeli Dejvis kup, isto tako se pricalo, ma nikad necete doci ni blizu Hrvata u tenisu, kad ono....
    (partizan, 17. jul 2018 10:56)

    # Link komentara

  44. Maknite vise te stolnjake, dosadni ste sa njima...
     (Cijankalij, 17. jul 2018 10:53)

    # Link komentara

  45. Citam komentare i ne verujem! A prepune tribine u Rusiji bile slike Ratka Mladica,posle pobede protiv costaarike uzvikivanje 'Noz,zica...' nema utakmice gde se ne skandira haskim zatvorenicima. I posle pricate kako je neko opterecen ratom,kakvi licemeri
     (Gotik2, 17. jul 2018 10:48)

    # Link komentara

  46. Ne slavi se poraz, nego sve pobede do finala. Surova realnost je da Srbija u fudbalu nikad ovo neće da dostigne.
    (beki, 17. jul 2018 09:24)

    Србија има европског и светског шампиона међу клубовима, Црвену зведу а и светску титулу међу селекцијама до 22 године.
     (?, 17. jul 2018 10:48)

    # Link komentara

  47. Бранитељи се бранили од кога? Напали су сопствене грађане друге националности, етнички очистили земљу. Кад их прође ово фудбалско лудило, остаје им сиромаштво, корупција, одлазак младих итд.
     (комша, 17. jul 2018 10:47)

    # Link komentara

  48. hrvati su najhrabriji narod na svetu ne zato sto se nikog ne boje vac zato sto se niceg ne stide
    Jovan Ducic
    (Carobnjak, 17. jul 2018 10:40)

    # Link komentara

  49. Да нема Срба Хрвати не би знали ко су. Овако, када на дневној бази знају кога мрзе и какве песме слушају потхрањују удентитет мржњом према Србима. Ови неки можда и добронамерни са ови или оне стране, пре него нам напишу овде "поздрав свим добрим људима" и слично нека прво добро осмотре нас и њих па нек своју енергију усмере "на двориште где неупореиво више мора да се чисти."
     (Александар, 17. jul 2018 10:31)

    # Link komentara

  50. Da je Hrvatska ostala u državnoj zajednici sa Srbijom nikada ne bi postigla ovakav uspeh, to kao Srbin potpisujem.
    Ne bi nikad stigli ni u EU.
    Ne treba biti zavidan, nego sportski čestitati.
    (Milanche, 17. jul 2018 08:47)


    Da ste ostali u Srbiji sad bi slavili titulu SP, a videlo se u finalu koliko ste na mentalnom planu daleko od osvajanja bilo cega.
    (Doprvak, 17. jul 2018 10:08)

    # Link komentara

  51. zajedništo, snaga i pobjeda kada je gusto, predivno more da se rashladi kada su glave vruće , sada i reklama da ih prepozna cijeli svijet...stvarno nisu normalni ...koji su ti ? ...hahahhahah
    (ludilo sa one strane, 17. jul 2018 10:00)

    # Link komentara

  52. Da je Hrvatska ostala u državnoj zajednici sa Srbijom nikada ne bi postigla ovakav uspeh, to kao Srbin potpisujem.

    Ne bi nikad stigli ni u EU.

    Ne treba biti zavidan, nego sportski čestitati.
    (Milanche, 17. jul 2018 08:47)

    Da nije bilo rata i da je bilo pameti da se očuva zajednička država, YU bi ušla u EU zajedno sa Austrijom 1995., bila prvak Evrope još 1992. kad su Danci upali umesto nas, a vrlo moguće i prvaci sveta tamo negde 1994. ili 1998.
    A danas bismo svi imali životni standard barem kao Austrija ako ne i bolji... i ne bismo ovde drobili o raznoraznim glupostima, već bi živeli i uživali.
    I ja kao Srbin ovo potpisujem.
    (dača, 17. jul 2018 09:54)

    # Link komentara

  53. Da je Hrvatska ostala u državnoj zajednici sa Srbijom nikada ne bi postigla ovakav uspeh, to kao Srbin potpisujem. 

    Ne bi nikad stigli ni u EU. 

    Ne treba biti zavidan, nego sportski čestitati.
    (Milanche, 17. jul 2018 08:47)

    Bravo za komentar!
    Znaš zašto je to točno...
    jer ne bi bilo ovakvog zajedništva!
    Btw.
    Srbija ima dobre igrače...ali fali im to fali!
    Igraju za svoje menađere !
     (Panac, 17. jul 2018 09:50)

    # Link komentara

  54. Koji braniteji ? Oni što su isterivali ljude iz svojih kuca i proterivali sa svojih ognjišta ? Šta su oni branili ? Kuće od domaćina ?
    (Voja, 17. jul 2018 09:48)

    # Link komentara

  55. U Hrv imam dosta poznanika i zaista nemam apsolutno ništa protiv hrvata. Međutim, ovo je stvarno strašno. Krenimo redom:
    1. rat je završio pre 23 godine, pa koliko iskompleksiran moraš biti da danas sportski uspeh povezuješ sa ratom od pre 23 godine!?
    2. glavni lik i zabavljač na ceremoniji osvedočeni i otvoreni ......?!
    3. Kakvi su to "branitelji" koji su "odbranili" krajinu od srba koji tamo žive vekovima i to tako što su proterali 250000 ljudi i sada su ponosni na to, popalili im kuće i sela i ne dozvoljavaju im da se vrate kućama?!
    4. junaštvo iz tzv. "Oluje" je izlišno komentarisati, ljudi ostavljeni na cedilu od Miloševića, praktično nikakvog ozbiljnog otpora nije bilo.
    5. kakve veze uopšte imaju srbi sa ovim uspehom hrv fudbalera?! Mislim osim što je veliki deo hrv reprezentativaca srpskog porekla.. .
    6. Da li je moguće da se ovakav sportski uspeh slavi uzvicima protiv srba i pesmama o jasenovcu?! Zar nemaju nešto pametnije da viču i pevaju?!
    7.Da li je moguće da je obrazovni sistem u toj državi članici EU do te mere izopačen da omladina zaista ne zna kakav je genocid počinjen nad srbima u NDH?! I šta je bio Jasenovac i šta se tamo dešavalo?!
    8. Meni je stvarno žao naroda koji ne može da nađe nešto pametnije da se time ponosi nego to što su uspešno proterali 250000 srba, ostavljenih na cedilu od Miloševića.
    Toliko.
     (Doktor - objavite komentar, 17. jul 2018 09:44)

    # Link komentara

  56. Kada budemo poštovali sebe i drugi će nas poštovati....
     (Nikola, 17. jul 2018 09:40)

    # Link komentara

  57. U psihijatriji se ovakvo, u ovom slucaju kolektivno ludilo, naziva POTISKIVANJE. Potiskivanje je po Frojdu, glavni i najcesce korisceni mehanizam odbrane, temelj i obrazac svih psihickih odbrana. Sastoji se u potiskivanju iz secanja svih onih neprijatnih dozivljaja i predstava ( u ovom slucaju poraz hrvata u finalu SP) i u aktivnom sprecavanju da se te neprijatnosti pojave u svesti. Svrha potiskivanja je pokusaj prekida veza sa realnoscu. Samo tako se ova hrvatska "euforija", a u stvari ocaj zbog izgubljenog finala, moze razumeti.
    (Sigmund Frojd MkII, 17. jul 2018 09:38)

    # Link komentara

  58. Kada pricamo o braniteljima onda bi red bio da se spomene Martin Spegelj i njegove reci iz 1990. Znaci Hrvati imaju zlocinacki plan da fizicki eliminisu gradjane srpske nacionalnosti, kontraobavestajna sluzba to snimi i objavi, i onda se ovi tripuju da su branitelji? I od tada se svaki hrvatski sportski uspeh dodatno posvecuje tim braniteljima. Nikad ali nikad mi necemo biti prijatelji. I to treba usaditi nasoj deci kao sto oni usadjuju svojoj. Mozda cemo onda i mi onda napraviti nesto.
     (MilaneX, 17. jul 2018 09:38)

    # Link komentara

  59. Da su svi ostali zajedno kao nekad... Do sad bi nekoliko puta bili prvaci sveta. Dominirali bi u svakom sportu.
     (reflex, 17. jul 2018 09:37)

    # Link komentara

  60. pijani kao mace ,hahaha ,sta im je to ,[rvi put cujem tako nesto ,toliko je to sve usiljeno ,izvestaceno ponasanje ,pogledajte samo ponasanje kolinde ,sve mi to deluje kao kad hrvati snime neki film pa ne znas sta je gore gluma ,rezija , veze oni nemaju sa zivotom ,nije cudo da stalno gledaju u nase dvoriste ,
    (dorcol, 17. jul 2018 09:32)

    # Link komentara

  61. @I posle pričaju da mi Srbi slavimo svoje poraze... Hahahahahahahaaaa
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Preža, 17. jul 2018 01:36)

    Slavio bi ti i prolaz u četvrtfinale, ali i to je miljama daleko..
    (beki, 17. jul 2018 09:32)

    # Link komentara

  62. @ (VUK, 17. jul 2018 07:28)

    Znam da to ne razumeš, ali grešiš. Zbog stavova koji su kao tvoj smo kao narod više puta stradali. Kad zažmuriš čvrsto i ne vidiš kako ti se ponaša komšija, svašta te može iznenaditi.
    Ja sam juče neko vreme pratio doček u HR, potpuno indiferentan ka fudbalu ili priglupoj histeriji zbog njega, ali sam hteo da vidim menja li se šta u Hrvatskoj u odnosu na nas i bližu istoriju. I video sam da se ne menja ništa: '41, '91, branitelji, Tompson, trans. Važno mi da to znam, da ne bih slučajno letovao tamo pa bio prebijen ili mi spale auto, ili da ne ispadam smešan i navijam za nekog ko me mrzi, itd itd. Takvim stvarima služe obrazovanje i informisanost.
     (sdned, 17. jul 2018 09:30)

    # Link komentara

  63. Znaci, sva ova muka oko osvajanja srebra je bila za branitelje! Majko moja, imaju drzavu kakvu su zeljeli, "ociscenu", pa zar im nije dosta?! Mnogo ljudi u ovoj zemlji, ukljucujuci i nekoliko fudbalera, sadasnjih ucesnika SP, trebalo bi poslati na neku dobru analizu. S njima, stvarno, nesto nije uredu.
     (olja, 17. jul 2018 09:28)

    # Link komentara

  64. Dalic je klasicni luzer,igracka biografija 0,par godina provedenih u Hajduku,ali posle zlatne ere sa Sliskovicem,kada Hajduk nije bio uspesan,uglavnom se vucarao u Varteksu...Trenerska karijera jos gora,vodio je timove u Emiratima,lige petice je video na tv samo,i takav luzer,je zahvaljujuci izuzetnom umecu Modrica,Rakitica,Mandzukica,Perisica,dobio 5 minuta slave,i iskoristi ih tako sto se zahvali braniteljima rata koji se zavrsio pre 20-ak godina?!? Bedno i ispod svakog nivoa ulizivanje masama... Njegov krajnji domet je da zabode ugovor u npr Kataru,jer ce se sledece SP tamo igrati,pa ce poceti da ulazu u fudbal vise.
     (vladek, 17. jul 2018 09:28)

    # Link komentara

  65. Da je Hrvatska ostala u državnoj zajednici sa Srbijom nikada ne bi postigla ovakav uspeh, to kao Srbin potpisujem.
    Ne bi nikad stigli ni u EU. 
    Ne treba biti zavidan, nego sportski čestitati.
    (Milanche, 17. jul 2018 08:47)

    Najezda hrvatskih botova/crotova koji se lazno predstavjaju kao Srbi i sami sebi cestitaju drugo mesto na SP.
     (Borkovic, 17. jul 2018 09:26)

    # Link komentara

  66. @A zasto slave poraz u finalu kao da su pobedili ? U cemu je fora ?
    (rale221, 17. jul 2018 07:37)

    Ne slavi se poraz, nego sve pobede do finala. Surova realnost je da Srbija u fudbalu nikad ovo neće da dostigne.
    (beki, 17. jul 2018 09:24)

    # Link komentara

  67. Udaviše više s tim braniteljima!!
    (ll, 17. jul 2018 09:21)

    # Link komentara

  68. Ko o cemu, hr o braniteljima. Moderno :)
     (savest, 17. jul 2018 09:21)

    # Link komentara

  69. dok se u Srbiji bira Vučko i garnitura - u RH će se spominjati branitelji.... ne znam zašto bi to ikoga čudilo...stvarno ne razumijem. :))
    (deny, 17. jul 2018 09:16)

    # Link komentara

  70. Alo Luka, Daliću, Mandžukiću, nezaposlenost, životni standard, ljudska prava, korupcija, mladi koji masovno beže iz Hrvatske. O tome ništa. Samo o ratu koji se desio pre 20-30 godina. To je kao da je Bobi Mur 1966. pričai o iskrcavanju u Normandiju. Shvatate li koliko je to bolesno?
     (Autobusom u polufinale, 17. jul 2018 09:12)

    # Link komentara

  71. imamo noleta vec 10god koji pokazuje nas mentalitet a kosarkase odbojkase vatrepoliste da ne spominjem, cestitke hrvatima ali ipak je nama sportsko puno bolje :)
     (igor, 17. jul 2018 09:10)

    # Link komentara

  72. Sad ce hrvatima sve da postane jasnije, mi slavimo Kosovski boj, oni srebro u Rusiji, srebrena medalja i mi i oni.
    (A-SA, 17. jul 2018 09:09)

    # Link komentara

  73. Hahaha, da nece da marsiraju na Stalingrad?
    (Nenad, 17. jul 2018 09:08)

    # Link komentara

  74. pritom on već duže vreme ne pravi ratne, nego domoljubne pesme. Pozdravljaju branitelje pa šta... 
    (Realno, 16. jul 2018 23:14) 

    Hrvatski botu, provaljen si. Odavno.
    Propao vam je zadatak da uverite javnost kako imate neku vatrenu podrsku u Srbiji.
     (Borko, 17. jul 2018 09:07)

    # Link komentara

  75. Au pa smorili ste vise sa komsijama.
     (Najbolji je opancarev lepak, 17. jul 2018 09:05)

    # Link komentara

  76. malo o fudbalu,igrali su srcem , energijom,mogli su ispasti u osmini,dosli su do finala,svaka cast,mi to nikad u fudbalu postici necemo.
    A sad,malo o onom drugom( objavite komentar jer cu zaista iznositi samo cinjenice,bez ostrascenosti)....
    1918 nova drzava,Kraljevina SHS,Hrvati pristupaju njoj,bar tako kazu,1 na 1 sa onima koji su ih pobedili i ponizili u tek zavrsenom ratu,tj. s nama. Govore o uniji a misle svi kao jedan,da je to pocetak ostvarivanja njih samih kao nacije i faza jedan u ostvarenju sopstvene samostalnosti. 1929,mi im nesvesno pomazemo u tome posle atentata u skupstini,mislim da je tad zajednicka drzava umrla....nedugo zatim,deo onih koji su hteli s nama u drzavu i pripadnici frankovackog pokreta,u emigraciji osnivaju ustaski pokret,ucestvuju u ubistvu kralja 1934 u Marseju i polako dolazimo do NDH,gde se sve frustracije izazvane,pod jedan,promenom religije dobrog dela naroda vec pre toga i lecenjem kompleksa nemanja identiteta nacije i drzavnosti,pretvaraju u bukvalno bolesnu ideologiju olicenu u Ustasama koja se svim silama trudila da istrebi moj narod....Opet izgubise rat,opet profitirase...da ne duzim...sto rece Arcibald Rajs...cujte Srbi,a i pamtite,ako smo vise iole sposobni da pamtimo....
     (nevski, 17. jul 2018 09:05)

    # Link komentara

  77. Od pocetka im HDZ sugerise sta treba da ukljuce u svoje izjave, umesto da podele radost sa hrvatima, oni naglasavaju branitelje kojima taj isti HDZ daje male naknade
    (DekiSu, 17. jul 2018 09:03)

    # Link komentara

  78. kopiraju amere, prave heroje od svojih vojnika koji osvajaju mic po mic a hrvati velicaju svoje, ne sjecam se bitke dobijene kod njih a ne znaju da je juga prodana od nasih glavonja njemackim markama a oni svoje vojnike ne bi nikad ni vidjeli da im nije ta amerika i kompanjoni
     (igor, 17. jul 2018 09:01)

    # Link komentara

  79. Rat je završen pre 23 godine. Kada je Olimpijska reprezentacija Jugoslavije uzela zlato u fudbalu 1960 (dakle svega 15 godina od kraja rata) mislim da nisu rekli da je to za pale borce, za sve učesnike NOB-a i slično (a imali su puno pravo da to urade imajući u vidu kroz šta su u ratu prošli i zemlja i narod).

    To samo pokazuje koliko su ovi opterećeni (ok, ne svi ali većina) i da osim branitelja i onog "pevača" nemaju ništa drugo.
     (John, 17. jul 2018 08:59)

    # Link komentara

  80. najveći rezultat na ovim prostorima, nikada neće biti dostignut

    iz te činjenice sve frustracije pojedinaca na ovom portalu, što da se radi...vježbati vjezbati :-)
    (nikada dostižno, 17. jul 2018 08:58)

    # Link komentara

  81. Ovi su još uvjek u 95toj majke mi ...
    (vjekozeko, 17. jul 2018 05:41)

    Gresis druze.
    Oni su u 1941.
     (Boki, 17. jul 2018 08:57)

    # Link komentara

  82. Srebro ... 
    Ne sija baš kao zlato ...
    (Neko je ..., 17. jul 2018 06:56)

    Sa ove srpske daljine ne moze se razluciti boja sjaja, mnogo smo mi daleko od toga, srebro, zlato, bronza, nama dodje isto - beskonacno daleko.
     (bljak, 17. jul 2018 08:57)

    # Link komentara

  83. Gledao sam njihov doček sve dok Kovačić nije pitao narod da nisu slučajno poneli puške da ih podignu, tada mi je sve bilo jasno.
    (V., 17. jul 2018 01:08

    Znaci, u Srbiji se nikad na slavlju nije pucalo iz pusaka? Sigurno si I za Vidu pisao kako ti je "sve bilo jasno" kad je izjavio da "nek gori (kafana)Beograd"?I jos nadjes Kovacica, jedinog Hrvata ikad kojem su na svadbi citavu noc trestale cajke. Namjerno izvlacenje iz konteksta iz cega se formuliraju samo lazi.
    (Gost komentator, 17. jul 2018 08:57)

    # Link komentara

  84. Eto Beogradjani, kosmopilite, pa vi nastavite na navijate za branitelje...
     (Pitbul Fifi, 17. jul 2018 08:48)

    # Link komentara

  85. Da je Hrvatska ostala u državnoj zajednici sa Srbijom nikada ne bi postigla ovakav uspeh, to kao Srbin potpisujem.

    Ne bi nikad stigli ni u EU.

    Ne treba biti zavidan, nego sportski čestitati.
    (Milanche, 17. jul 2018 08:47)

    # Link komentara

  86. Svi koji omalovazavaju ovo srebro znaju i sami koliko su glupi(tj prave se glupi).

    Popularnost Hrvatske na netu je narasla valjda 20 puta(lako provjeriti) u zadnjih tjedan dana, ni jedan sport ni priblizno nema takav ucinak, to naravno ne umanjuje uspjehe Srba i Hrvata u ostalim sportovima, maestralnog Djoku, strasne kosarkase, vaterpoliste,rukomet i sl. Ali ovo je sasvim nesto drugo i to svi dobro znaju. I najteze je za ponoviti jer svi manje vise igraju i zive za taj fudbal/nogomet.
    (Clay, 17. jul 2018 08:44)

    # Link komentara

  87. Sada malo proslavili, a onda se ponovo vracaju u realnost, pa ce opet biti KAKO JE DOBRO VIDETI TE OPET...
    (mich, 17. jul 2018 08:44)

    # Link komentara

  88. Strasan uspeh...i to se pamti...ali..jedno ali srecu kvari....Holandjani su 3 puta igrali finale ali nikad osvojili...tako blizu a tako daleko..ipak je prvak sveta prvak sveta.....ili si prvak sveta ili nisi...
     (alex, 17. jul 2018 08:40)

    # Link komentara

  89. ma li reprezentacija Srbije kakve veze sa Srbima?? 
    (Brnabić, 16. jul 2018 23:47) 

    Nema, posto je vode Bosanci.
    (Sofronije, 17. jul 2018 01:24)

    A Crnogorce si zaboravio?
     (Budućnost Pazova, 17. jul 2018 08:37)

    # Link komentara

  90. Više rokenrola, manje turbo-folka i sličnih .....! To važi i za njih i za nas.
     (ruralizam pod rotacijama, 17. jul 2018 08:37)

    # Link komentara

  91. Ovi sa njihovim braniteljima su gori od Tita i partizana. Zbog toga se u Hrvatskoj svako naziva braniteljem, traži odštetu za učešće u ratu i država Hrvatska već neko vreme ima problem sa tim i tek će ga imati bar dok ne poumiraju ti tzv branitelji jer je (ne)učešće u ratu jako teško dokazati
     (cicvara, 17. jul 2018 08:36)

    # Link komentara

  92. Oni neka slave, i neka se pise o njima ali u njihovoj lepoj domovini....Mislim da su preterali svi srpski mediji kada je rec o njihovom uspehu, sta nas briga jel bio Tompson u busu, jel Kolinda plakala ili skakala, sta je rekao Dalic a sta Bilic a kako je to ziveo Modric?! Stvarno ste ga preterali sa izvestavanjem, to neka pise njihov index i ostali....Inace su jos jednom vratili na njihov svojstven nacin svim srbima koji su im pruzali vatrenu podrsku Tompsonom i njihovim domoljubljem. Braco samo vi navijajte za njih, ali ja stvarno ne mogu.
    (Zlatne ruke sinko, 17. jul 2018 08:36)

    # Link komentara

  93. OK čovek misli na branitelje a to su bili srbi u hrvatskoj,oni su se branili od ustaške agresije na njihova vekovna ognjišta a u drugu ruku ako misli na branitelje koji su proterali 300000 hiljada srba onda ima problem sa percepcijom događaja.
    (VRANA, 17. jul 2018 08:33)

    # Link komentara

  94. Hrvati bez ijedne pobjede u nokautfazi i to na penale i produzetke do finala dok Belgija koja je pobjedila ekipe sa 5 kontinenata.. Panamu, Tunis, Japan, Brazil i Englesku dva puta bude treca..
    Za mene je Belgija prvak svijeta!
     (Sandzak, 17. jul 2018 08:30)

    # Link komentara

  95. Njima svaka cast. Posvecuju uspehe izmedju ostalog i svojim braniteljima. Nase ratne veterane, decu palih boraca i udovice niko nikad ni da spomene a jos manje da im posveti neku pobedu ili uspeh
    (Milan, 17. jul 2018 08:29)

    # Link komentara

  96. Steta sto Dalic i ekipa ne znaju da je sahovnica mogla postojati i bez krvi.
    (Goran, 17. jul 2018 08:28)

    # Link komentara

  97. još jedan hrvatski bot koji ima zadatak da utiče na srpsko javno mnjenje u smislu nekog divljenja prema Hrvatskoj.
    naporni ste šefe i providni.
    (Antibot, 16. jul 2018 23:53)

    Jos jedan seseljev bot koji ima zadstak da Srbi ostanu sto vise zatucani.
    (miki, 17. jul 2018 08:28)

    # Link komentara

  98. За,Сашу кг ...да мислимо и на Ђоковића....Навијам само за Србију.У свим осталим утакмицама навијао сам за голове.Финале ко финале шест комада лепо распоређених.пс:Ђоковић је из мешовитог брака и треба да навија и има право и за Турке да навија ако хоће.
    (киза Д, 17. jul 2018 08:28)

    # Link komentara

  99. За бранитеље? А ништа за навијаче из Србије... баш чудно...
     (Невен, 17. jul 2018 08:24)

    # Link komentara

  100. Sramite se Srbi koji ste navijali za branitelje, ups pardon susjede.
     (bobo, 17. jul 2018 08:22)

    # Link komentara

  101. Neizlečiva patologija. Osvojiće oni onoliko zlatnih medalja koliko su ih njihovi branitelji stvarno branili.
     (Deda Kreza, 17. jul 2018 08:21)

    # Link komentara

  102. A, jel' bilo i cajki na doceku? Pozdrav
    (Mile, 17. jul 2018 08:15)

    # Link komentara

  103. Ponosni na "branitelje" i rat u kome su proterali 250.000 civila, zena i dece, samo na osnovu nacionalne pripadnosti. Herojski, nema sta. Branili ste zemlju od nejaci nase...
     (Ljubisa livac, 17. jul 2018 08:14)

    # Link komentara

  104. @realno finale srbija amerika u kosarci je gledalo preko 3milijarde ljudi pozzz zzzop
     (muamua, 17. jul 2018 08:09)

    # Link komentara

  105. @(realno, 16. jul 2018 23:37)
    Mislio sam da su faraonovi botovi nesto najgluplje i najneoriginalnije na internetu, ali onda ste se pojavili vi hrvatski botovi
    (Onokao.., 17. jul 2018 08:08)

    # Link komentara

  106. dokle će u Hrvatskoj svaki uspijeh da bude posvećen Braniteljima???
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Rzbrzotrz, 16. jul 2018 23:11)

    Uvijek. To se nikad neće promijeniti, i ne opterećuj se time. Tako je sudbina htjela da se Hrvatska izbori za neovisnost u ratu sa Srbima, i svaka zemlja to slavi i uijek će. Tako je ispalo, to je kao da pitaš dokad će Srbija slavit ustanke, Karađorđa i sl. Amerikanci stalno slave svoje "founding fathers", pa to ne znači da mrze Britance, naprotiv. Italija slavi Garibaldija, Mađari Kossutha, pa to ne znači da mrze Austrijance. Hrvatska će uvijek slaviti svoju borbu za neovisnost i bespotrebno je da Srbija zbog toga grize sebe ili nema normalne odnos s Hrvatima. Bili smo na različitim stranama, svatko poštuje svoje, život ide dalje. Na osobnoj razini, različiti pogledi na prošlost, ne trebaju ljude sputavt.
    (opustite se, 17. jul 2018 08:07)

    # Link komentara

  107. @Sasa Kg

    Ti ne bi prepoznao ironiju ni da ti je nacrtaju.
     (Ljubisa livac, 17. jul 2018 08:05)

    # Link komentara

  108. Ko god normalan čita komentare, lako moze da uoci koliko smo razliciti od Hrvata. Ni trunke mrznje ni nacionalizma.
     (ja hoću da budem aMoniman, 17. jul 2018 08:04)

    # Link komentara

  109. они су били у финалу...ал ми ћемо освојити кад тад...то је разлика
     (dragann33, 17. jul 2018 08:04)

    # Link komentara

  110. Ne mogu oni bez rata, bez Srba, bez tog ispoljavanja... Samo Ducic treba da se cita, objasnjava.
     (Ljubisa livac, 17. jul 2018 08:03)

    # Link komentara

  111. ...pritom on već duže vreme ne pravi ratne, nego domoljubne pesme. Pozdravljaju branitelje pa šta...
    (Realno, 16. jul 2018 23:14)

    Čisto sumnjam da ijedan Srbin tako dobro poznaje repertoar Thompsona. Providni ste sa tim opsedanjem srpskih sajtova pretvarajući se da ste Srbi.
    (dgfdf, 17. jul 2018 08:01)

    # Link komentara

  112. Zasto vama normalnim ljudima smetaju Hrvatski branitelji?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mario, 16. jul 2018 22:56)

    Nije da mi smetaju, velika vecina njih je uvucena u rat, i stvarno je verovala da brani Hrvatsku. Medjutim, problem je sto hrvati gledaju jednostrano, potpuno zaboravljajuci da su ti "agresori" bili Srbi koji su tu ziveli vekovima, i onda su proterani. Ceo taj rat Hrvatska prikazuje u stilu "Nemci nas napali, partizani nas odbranili" kao 41', iako je rat 91' bio mnogo komplikovaniji.
    Evo pitanje za tebe, sta su Srbi koji su ziveli u Hrvatskoj uradili i cime su zasluzili da jos 90-te pocne velicanje Ustasa, da se po TV-u vrte oni koji nisu smeli ni da udju u Jugoslaviju, da Srbi pocnu da gube poslove, itd. Cemu taj pritisak, jos pre rata, pre mesanja Srbije?

    Dakle, kad Hrvatska i hrvatski narod pocne malo realnije da gleda na stvari, pocece i u Srbiji da se gleda realnije i moze doci do pomirenja. Ovako ne verujem.

    Eto, zato nama trenutno smeta pominjanje branitelja, ne zbog njih samih (vecine), vec zbog citavog konteksta cele price o ratovima 90-tih.
    (kiza, 17. jul 2018 08:00)

    # Link komentara

  113. @srboljub
    Ne bi ti se desilo nista. Manje informera i pinka, vise putovanja i videces neke stvari.
     (jasdf, 17. jul 2018 07:44)

    # Link komentara

  114. A zasto slave poraz u finalu kao da su pobedili ? U cemu je fora ?
    (rale221, 17. jul 2018 07:37)

    # Link komentara

  115. сви су се отцепили без рата. словенија, македонија, црна гора... било ту и тамо некиих чарли, али само само су хрвати ратовали. да су срби оравили свињарије тешке јесу, алк су хрвати први почели да пуцају. значи ипак је до њих. осим тога, колико треба да будеш болестан да рат помињеш као нешто позитивно, као нпр шукер који изјављује типа само је још рат против срба тако страва као фудбал. умоболно до даске.
     (сатара, 17. jul 2018 07:36)

    # Link komentara

  116. Razumem da ljudi koji vole fudbal i gledaju SP , imaju pravo da kada njihova reprezentacija završi takmičenje , u nastavku turnira navijaju za koga hoće ....ali koji motiv ima neko ko nije iz Hrvatske da satima gleda doček u Zagrebu ?!? Ajde baci pogled ...ili pogleda 5 min. jer je bilo neverovatno mnogo ljudi...ali ulaziti u detalje slavlja i proslave i još davati mišljenje o tome ?!? To je bio njihov trenutak..u svom dvorištu svako radi što mu volja...Kao da zameraš komšiji što je detetu kupio tortu za rođendan , a ti imaš povišen šećer. Koliko sam čuo nisu vređali nikoga...i da je Thompson je otpevao pesme u kojima se mi ne spominjemo. A u finalu SP za CRO je navijalo 2/3 ljubitelja fudbala koji su pratili tv prenos ..znači oko 600 miliona ljudi. Tako da ih baš briga za mišljenje 1,5-2 miliona Srba koji prate fudbal. Kada komšija slavi , a ne pozove te na tulum , zatvoriš prozor da ti ne smeta buka , pustiš " do daske" svoje pesme i iskuliraš. Znaš koliko me dotiče Thomposon uz fudbalere !! Oni su pokazali kako igraju na terenu. Sve ostalo njihov ćeif i briga.
     (VUK, 17. jul 2018 07:28)

    # Link komentara

  117. Branitelji ???
    Koji bre branitelji pa oni dve ovce ne bi odbranili, samo je jedna UNITED STATES OF AMERICA !!!
     (mich, 17. jul 2018 07:28)

    # Link komentara

  118. Kompleks do kompleksa i opet im je sve uzalud...
     (Etika, 17. jul 2018 07:26)

    # Link komentara

  119. Mnogi komentatori u vrtlogu mržnje i slijepila zaboravljaju i koji je danas dan u tjednu.Eto,kažu da je srebro na SP u futbalu isto kao drvena medalja,da Hrvatska nema zlata ni titula.Pa se tu spomene vaterpolo!?Pa na zadnje dvije Olimpijade Hrvatska ima više medalja od Srbije i Slovenije zajedno!?Halooo....Hrvatska je aktualni svetski prvak u vaterpolu!!!Dalje kažu da je SP u futbalu bio najlošiji do sada!?Francuzi,svetski prvaci pak kažu da je finale bilo veličanstveno,najbolje nakon 1966.Zadnja dva SP prije toga smo imali finale sa razultatom 0:0 u regularnom toku.Sada je palo je 6 golova i napominju da su sretni ali da su Hrvati bili ravnopravni sa mnaje sreće od njih!Pametnom dosta!
    (Stipe Pavlov, 17. jul 2018 07:14)

    # Link komentara

  120. eto vam pa vi sad navijajte za Hrvatsku...
    idite u ljepu njihovu pa zivite sa njima pa da vidimo kako cete proci...
     (Rej Alen, 17. jul 2018 07:09)

    # Link komentara

  121. Moskva, Bog te video :)
    (mirko, 17. jul 2018 07:03)

    # Link komentara

  122. Al je tesko cestitat na srebru... kaj ste ono vi osvojili:-) 
    Puno pozdrava svim ljudima dobre volje iz Zagreba
    (Boris, 16. jul 2018
    Pošto voliš/ te da ostavljaš/ te komentare po srpskim portalima pročešljaj malo youtube da vidiš šta je mala ali ponosna srbija osvajala.
    Doduše imali smo i poneko drugo mesto i to smo proslavljali u skladu sa prilikom a sto se vas tiče mnogo mi je drago sto niste osvojili nista jer prosto kao nacija ne zasluzujete da budete svetski prvaci ni u čemu osim možda proterivanju i paljenju.
     (Markobg, 17. jul 2018 07:00)

    # Link komentara

  123. @mj23 da,ali bez srba!
     (jazAbdin, 17. jul 2018 07:00)

    # Link komentara

  124. Srebro ...
    Ne sija baš kao zlato ...
     (Neko je ..., 17. jul 2018 06:56)

    # Link komentara

  125. Navijao sam protiv Hrvatske uvek! I za Nigeriju i za Argentinu, Island, Dansku, Rusiju, Englesku i naravno za Francusku! Navijao i navijaću uvek protiv njih jednostavno znajući šta oni misle o nama. A o nama misle sve najgore, mi smo za njih neprijatelji i oni su svoju državu napravili na tezi "velikosrpskog agresora" i to se neće promeniti nikad. Imam simpatije prema njihovoj reprezentaciji odnosno prema načinu na koji se bore za svoj dres odnosno krivo mi je što se naši igrači ne ponašaju slično. Ali ne mogu biti mazohista i navijati za nekog ko mene mrzi, svi oni koji navijaju za njih jednostavno ne razumeju na kojim osnovama su oni napravili "lijepu njihovu". S druge strane jadni su mi oni koji lažu sebe i omaložavaju ovaj njihov uspeh, podsetiću ih samo da smo mi slavili drugo mesto u košarci i na OI i na SP pa donekle i na EP. S moje strane imaju čestitke, treba biti veliki i u porazu.
     (konto, 17. jul 2018 06:55)

    # Link komentara

  126. @maconii Tebe ćemo pitat kako ćemo slavit.
    (Yole, 16. jul 2018 23:22)

    pa mozda bi I bilo bolje, da se ne sramotite dovodeci ustase da vam pevaju, mozda pogledate I neko od slavlja u srbiji kad osvajamo zlatne medalje u kosarci, vatrepolu itd itd itd

    uzgred ako zelite da vidite kako izgleda pehar svratite do zvezdinog muzeja.
     (pera, 17. jul 2018 06:46)

    # Link komentara

  127. kakve veze "branioci" imaju sa fudbalom...
     (pera, 17. jul 2018 06:43)

    # Link komentara

  128. Srbi bi opet stvarali trecu Jugoslaviju, nista nismo naucili, nista.
     (Jugoslaven i po, 17. jul 2018 06:26)

    # Link komentara

  129. Ponekad imam utisak da su Hrvati i Hrvatska postali taoci tih svojih branitelja. Svaki funkcioner, sportista, bilo koja javna licnost mora u svojoj izjavi da im se zahvali, da im posveti pobedu i sl. a to ponekada zvuci neprimereno i vestacki.

    Kao kod nas sto svi moraju da se zahvaljuju Vucicu.....tipa zena mi je rodila blizance, postao sam otac dvoje dece...hvala Vucicu na tome i sl. nebuloze.
     (Bane, 17. jul 2018 06:20)

    # Link komentara

  130. Pamte se prvaci...pametnom dosta. Idemooo Srbijaaa breee
     (pedjica, 17. jul 2018 06:12)

    # Link komentara

  131. Ал ово пијани смо као маце. Какве бре маце, ако ниси пијан као стока онда ништа.
    Маце ;))))))))
     (Ђенерал, 17. jul 2018 06:01)

    # Link komentara

  132. Navijah za Hrvate,zaista,igrali su,vecina igraca i selektor umereni i kulturni u izjavama,dobar fudbal,sve super, al sad ovaj Tompson ili kako se vec zove...auh brate...takvih mi muka i kod nas...navijao za njih ali bogami ne znam da li cu i kako bih opet.
    Pa zar mora taj i takvi uvek...i kad je sport u pitanju
     (Bzv, 17. jul 2018 05:50)

    # Link komentara

  133. Ovi su još uvjek u 95toj majke mi ...
    (vjekozeko, 17. jul 2018 05:41)

    # Link komentara

  134. a kako bese ono 'rvati pricaju o nama? srbi slave svoje poraze!
     (krofna sa cokoladom, 17. jul 2018 04:37)

    # Link komentara

  135. Jel neko rekao Dalicu i ostalim nogometašima da je rat prošao?
    (knez, 17. jul 2018 04:32)

    # Link komentara

  136. I sve se opet svodi na branitelje, domovinski rat i mrznju. Obrni okreni dodje na isto
    (Cepacina, 17. jul 2018 04:14)

    # Link komentara

  137. jos ste dezurni na b92????
     (Cedo, 17. jul 2018 03:52)

    # Link komentara

  138. Reći ću samo jedno. Kriza identiteta izržena u svim oblicima. A sad nešto o sportu, kapa dole srebro kao zlato ali ruku na srce Danska, Rusija i onakva Engleska svaka ekipa iz drugog dela zreba Urugvaj, Belgija, Francuska bi rutinski dobile ovakvu Hrvatsku.
     (Marko, 17. jul 2018 03:51)

    # Link komentara

  139. Ok, znaci njihov selektor je pobedu posvetio njihovoj vojsci i njihovih ucesnicima rata, sto ja postujem. Ali to znaci da je posvetio pobedu vojnicima koji su pucali na vojnike mog naroda, pa i na moj narod. E sad, ako bih ja navijao za tu reprezentaciju i tog selektora, a samim tim stao i uz te iste vojnike kojima je pobeda posvecena, da li bih ja bio normalan?
     (Mare, 17. jul 2018 02:42)

    # Link komentara

  140. A samozvana "građanska srbija" kadar nevera... :-)
     (@lex@, 17. jul 2018 02:20)

    # Link komentara

  141. Ja sam navijao za hrvatsku jer je moja drzava SFRJ.  
    Moji prijatelji su Hrvati i za njih se radujem.  
    Na kraju sam gledao Noleta jer je on moj Heroj. 
    (db wonder, 16. jul 2018 23:10) 

    А ко је разбуцао СФРЈ? (Мала помоћ: "Хрватској је овај рат требао." Ф. Туђман)
     (Јабучило, 17. jul 2018 02:13)

    # Link komentara

  142. Za sve branitelje iz 1914., 1941. i 1991., koliko ih imaju cudo nisu Beograd zauzeli.
    (zoolook, 17. jul 2018 02:11)

    # Link komentara

  143. Нека пати коме смета,
    Француска је првак свијета.
     (Папи, 17. jul 2018 02:11)

    # Link komentara

  144. ovo mu dođe neki ekvivalent onog bežanja sa pobedničkog postolja u Atini, posle čega su od druge svetske lige postali četvrta. Tako će i posle ovog fašisoidnog performansa (da li i zbog toga, ne znam, ali ima filozofski pravac po kome je to povezano) postati četvrta svetska liga fudbala umesto druge gde su objektivno do danas bili. Samo što juče nisu imali od koga da beže jer u fudbalu, za razliku od košarke, Srbija ne može da primiriše nekom postolju. I to je istina.
     (bunjuel, 17. jul 2018 02:07)

    # Link komentara

  145. Zasto vama normalnim ljudima smetaju Hrvatski branitelji?
    (Mario, 16. jul 2018 22:56)

    Зато што имамо друго виђење ко је шта у том рату бранио.
     (Јабучило, 17. jul 2018 02:06)

    # Link komentara

  146. Smarate sa Tompsonom

    On je Hrvatima sto i Srbima Ceca.
    Popularan i ne bas ratno neutralan.
     (dragan, 17. jul 2018 02:05)

    # Link komentara

  147. U polufinalu nisam znao za koga da navijam jer nisam voleo ni jedni ni drugi da prodju u finale (sta da se radi, takav par se namestio), ali u finalu sam se iz duse radovao svakom golu Francuske :)
    (Dusan, 17. jul 2018 02:05)

    # Link komentara

  148. Ne kontam kakve veze ovo ima sa ratom... ....i kao drugo zahvalite Slobi pošto je sa Franjom sve dogovorio .....pozz
     (Trn u oku Bolt from Jamaica, 17. jul 2018 02:04)

    # Link komentara

  149. А ја мислио посветиће Србима који су навијали за Хрватску и посебно Милојку Пантићу.
     (Јабучило, 17. jul 2018 02:03)

    # Link komentara

  150. Veliki uspeh ali velika i patetika!
     (cukce, 17. jul 2018 01:44)

    # Link komentara

  151. I posle pričaju da mi Srbi slavimo svoje poraze... Hahahahahahahaaaa
     (Preža, 17. jul 2018 01:36)

    # Link komentara

  152. Aman sa braniteljima...rat je bio pre 30 godina! Kao kad bi neko na SP 1976. ..... o WW2?!?!?
    (Dark Force, 17. jul 2018 01:34)

    # Link komentara

  153. ma li reprezentacija Srbije kakve veze sa Srbima??
    (Brnabić, 16. jul 2018 23:47)

    Nema, posto je vode Bosanci.
    (Sofronije, 17. jul 2018 01:24)

    # Link komentara

  154. Navijao sam za njih tokom celog prvenstva, za mene normalno, ali... Svaka izjava nekih od igraca, trenera,ljudi vezanih za sport ima ponesto o ratu. Izgleda da oni to namerno rade, ja drugo objasnjenje ne vidim, ili da su zatucani toliko. Cak, njih zamisljam kao mentalno normalnijim od nas, ipak su nekad bili pod zemljama ozbiljnijeg, da kazemo gospodskijeg ponasanja nego mi, ali polako se razuveravam u to.
     (nwa, 17. jul 2018 01:23)

    # Link komentara

  155. Boris- VIMBLDON zemljace ali osvojili ne izgubili u finalu.
     (Nenad NS, 17. jul 2018 01:21)

    # Link komentara

  156. Dok ne naucite istoriju ona ce vam se ponavljati...
     (kiki, 17. jul 2018 01:12)

    # Link komentara

  157. Gledao sam njihov doček sve dok Kovačić nije pitao narod da nisu slučajno poneli puške da ih podignu, tada mi je sve bilo jasno.
     (V., 17. jul 2018 01:08)

    # Link komentara

  158. .....Nismo mi ispali ko vi odmah u grupi,a na sreću ste pobijedili Kostariku, a Švicarci i Argentina su vas nakantali.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mario, 16. jul 2018 23:09)
    Narocito Argentina......ko sve ovde daje komentare....
    (cccc, 17. jul 2018 00:57)

    # Link komentara

  159. Stevane a šta tebe briga kako oni slave? Šta ti imaš sa time? Svaka zemlja ima pravo da slavi svoje nacionalne junake, vojne pobede ili nezavisnost
    (tetak, 16. jul 2018 23:38) # Link komentara

    Covece, kakve vojne pobede, junaci i nezavisnost? Proslo je skoro 30 godina, a oni o tome govore na dnevnoj bazi, kao da je bilo juce. Ljudi ne umeju bilo sta da proslave a da ne skrenu u pricu o ratu. Da li ti mislis da je to normalno? Kazes “svako ima pravo”. E pa u tome i jesta sva propast ovoga sveta- sto svako ima svakakva prava, svako sve sme i svakome je sve dozvoljeno. Kad god nekoga pokusas da sprecis u nekoj gluposti, on se zali na to kako su mu prava uskracena. Mani me sa pravima. Ta demokratija je suvise bukvalno shvacena i na kraju zloupotrebljena na najstrasnije moguce nacine.
    (Stevan, 17. jul 2018 00:48)

    # Link komentara

  160. Dokle vise branitelji? Smarate sa politikom. Pustite da sport pobedi jednom. Uvek ista prica.
     (Oliver Kosta, 17. jul 2018 00:37)

    # Link komentara

  161. Daje bolan raja, neka im neko kaze da su primili juce 4 komada
    (Mujo, 17. jul 2018 00:25)

    # Link komentara

  162. @(mj23, 16. jul 2018 22:44)
    Imali ste svoju državu. Ako je niste smatrali svojom, trebalo je to da kažete 1918. ili bar 1945. i sve bi bilo u redu.
    (Tako, 16. jul 2018 23:03)

    Ма бар 91. да су рекли ми идемо, а ко жели далеко мање право, да у својој држави остане, може, опет би све било у реду и то након свега што су урадили. Најжалосније је кад неко крене да млати о Милошевићу покушавајући да историју изокрене за 180.
    (my way, 17. jul 2018 00:24)

    # Link komentara

  163. Zasto vama normalnim ljudima smetaju Hrvatski branitelji?
    (Mario, 16. jul 2018 22:56)

    Eto, meni ne smetaju!

    Bilo ih je 270.000 1996. godine.
    Sada ih ima preko 500.000 (?) i davanja za iste su sve veća i izdašnija.

    Takve namete ni Nemačka ekonomija ne bi mogla da izdrži, a pošto uporno slavite etničko čišćenje nad domicilnim srpskim stanovništvom, želim vam bar po još 10.000 novih junačina svake godine na državnim jaslama.
    (Torrente, 17. jul 2018 00:24)

    # Link komentara

  164. @yarcro...vi uspješniji ma daj. Vidi se na Olimpijadi. Gdje imamo duplo više medalja od vas. Da o zimskim niti ne govorim. Jedna Janica Kostelic ima više medalja, naslova nego svi srpski sportaši skupa. Da o Sandri Perkovic niti ne govorim. Individualnom sportu smo duplo bolji. Evo imamo i u nogometu 3 i 2 mijesto. To vi samo možete da sanjate.
    (Davor, 17. jul 2018 00:20)

    # Link komentara

  165. Navijao sam za Hrvatsku, baš zato što to nacionaliste iz obe zemlje nervira. Svakako mi je bliža građanska opcija u Zagrebu i Rijeci, od nacionalne u Beogradu ili Čačku. Medju njima imam dobre prijatelje. Tako je bilo 91., tako je i danas. Nažalost naš sa obe strane nije bilo više tada kad je bilo najpotrebnije.
     (legenda, 17. jul 2018 00:18)

    # Link komentara

  166. ajde dosta vise s hrvatima ,danima se pise po novinama,danima nas maltretiraju s njihovim prepametnim komentareima ,pa oni ne bi pisali o nama ni deseti deo koliko smo mi pisali ,a tek o njiihovom sakrivanju vesti to je posebna prica ,samo jedan primer ,pre 3,4 meseca su oorganizovalo kvalifikacije za svetsko u odbojci , normalmo nisu se kvalifikovali a posebno sto su od nas izgubili 3-0 ,ni u jednim novinama kod njih to nisi mogao da procitas ,kriju ,lazu ,mazu ,a mozda tako treba ili mi gresimo ,ne znam ,nisam pametan .
    (as roma, 17. jul 2018 00:12)

    # Link komentara

  167. Ama kakva nogometna sila, nemate nijednu titulu ni u cemu?
    Ovo vam je poslednja generacija koja imala nekakve veze sa Jugom i Srbima.
    (Doprvak, 16. jul 2018 23:31) # Link komentara

    Ima li reprezentacija Srbije kakve veze sa Srbima??
    (Brnabić, 16. jul 2018 23:47)


    Ti decko jos ne kapiras da u Srbiji mozes slobodno da kazes da si Hrvat, Slovenac, Albanac, Madjar i da ti apsolutno nista ne fali.
    Uvek je tako bilo i bice.
    (Trotters Independent Traders, 17. jul 2018 00:08)

    # Link komentara

  168. Narode, opustite se. Ovo je sport. Samo fudbal... I vi što crkavate što su oni drugi na svetu, i vi što mislite da vam je nebo granica zbog ovog uspeha. Za 2-3 dana svi nazad svojim problemima, a ovo prvenstvo odlazi u istoriju kao i sva pre njega. Vozdra!
    (Don Kihot, 17. jul 2018 00:08)

    # Link komentara

  169. "Samo da čestitam svim braniteljima u Srbiji koji su zdušno podržavali ekipu Hrvatske na SP.Uživajte u uspehu sa svojim herojima.(Komša, 16. jul 2018 22:41)" Pa nije baš tako. Ja sam navijala za Hrvatsku zato što su promovisali srpski jezik.
    (gj, 17. jul 2018 00:07)

    # Link komentara

  170. @Luka

    Uredu, naša država je starija od Hrvatske države; i šta mi imamo od toga?
    (Realan, 16. jul 2018 23:28)

    Imamo normalnu istoriju i ne slavimo etnička čišćenja.
    (Torrente, 17. jul 2018 00:04)

    # Link komentara

  171. Branitelje?? Wtf? Koji je njima djavo ja stvarno ne kapiram.
     (troll level 100, 17. jul 2018 00:02)

    # Link komentara

  172. pominjanje branitelja je vec postalo previse degutantno. ko je gledao HRT ili je bio u HR mogao je da zapazi da se ljudima svakodnevno time ispira mozak.. tako i (jadni)fudbaleri, mahom slabijeg obrazovnog nivoa, podpadaju pod taj pritisak. meni je iskreno zao Hrvata koji su zakovani u proslosti i ne umeju da se okrenu boljem sutra jer za sve su krivi ko drugi nego Srbi.. model koji prolazi i u Srbiji gde prosla vlast igra ulogu Srba u HR....
     (orakis, 17. jul 2018 00:01)

    # Link komentara

  173. Kakav populisticki govor. Zovite Dacica da vam zapeva i sve 5.
    (Jovana, 17. jul 2018 00:00)

    # Link komentara

  174. E navijala sam za Hrvate sad i nikad vise! Ja se zanosila da im se Tompson omakao, kad ono on definira proslavu. jad i tuga. Spiegel je prekjuce pisao o fashizmu u hrvatskom fubalu, i die Welt.
     (Kata, 17. jul 2018 00:00)

    # Link komentara

  175. Sta ces, mi Srbi smo tako puno navikli na docek sampiona da je to postalo normalnost, kod njih slave drugo mjesto.
    (ventura, 17. jul 2018 00:00)

    # Link komentara

  176. i
    Nismo mi ispali ko vi odmah u grupi,a na sreću ste pobijedili Kostariku, a Švicarci i Argentina su vas nakantali.
    (mario, 16. jul 2018 23:09)
    Brazil, sa Argentinom ste vi bili u grupi. Eto ko sve ne komentariše. Da sam na vašem mestu ne bih baš spominjao sreću ovih dana.
     (Lošmi, 17. jul 2018 00:00)

    # Link komentara

  177. Ako zelite da vidite kako izgleda pehar SVETSKOG PRVAKA dodjete u Beograd-na nasu MRU-sadasnji stadion Rajko Mitic u trofejnu salu
     (Navijač, 16. jul 2018 23:54)

    # Link komentara

  178. (realno, 16. jul 2018 23:37)

    još jedan hrvatski bot koji ima zadatak da utiče na srpsko javno mnjenje u smislu nekog divljenja prema Hrvatskoj.
    naporni ste šefe i providni.
    (Antibot, 16. jul 2018 23:53)

    # Link komentara

  179. Bio sam i ostao indiferentan. Zasto?

    Zato sto covek mora da nauci da na neke stvari ne moze da utice. A ako na nesto ne mozete da uticete, ne treba se oko toga ni nervirati.

    Navijao sam i navijam za nasu reprezentaciju, pa makar bila i poslednja. Sto se ostalih tice, ne interesuju me. Interesuje me samo lep fudbal, lep potez, pozrtvovanje...

    Video sam koliko se ljudi nervira, koliko ljudi trosi svoju energiju. Pa i sada, poruke u stilu, evo vam pa uzivajte. A kao da smo svi navijali protiv njih, oni bi bili poslednji?

    Iz mrznje se nikad nista dobro ne radja. Ako je njima u ovom trenutku najbitnija mrznja, neka ih. To im ne moze doneti nista dobro.

    Ja se ne osecam ni u kom smislu losije sto su oni usli u finale, a verujem da se vecina onih koji mrze, oseca upravo tako. Prepoznacete se. Pa kome onda to koristi? Unosite nervozu u porodicu, okolinu, na poslu... Zbog cega? Zapitajte se malo.

    Ako mislite da sam ravodusan prema svemu, niste u pravu. Kada na nesto mogu da uticem, e tu grizem. A tu pre svega mislim na porodicu, prijatelje i posao. Ne postoji stvar koja mi je teska da uradim kada je moja porodica u pitanju. A vi koji ste istrosili energiju zbog mrznje, zapitajte se da li ste u stanju za tako nesto.

    Promenite naocare pomocu kojih gledate na svet. Bice vam lakse. A i ljudima oko vas.
    (moje ime, 16. jul 2018 23:52)

    # Link komentara

  180. Поред Вучићевих ботова постоје и они други из суседне неазависне државе, који опседају овај сајт
     (Жекс, 16. jul 2018 23:49)

    # Link komentara

  181. Ko je navijao za Francusku neka stavi plus,ko za Hrvate minus.
    (Aleksej, 16. jul 2018 23:49)

    # Link komentara

  182. "Odvojio sam vreme i pratio tokom dana na HRTu doček. Jezivo. Kako je vreme proticalo, od kakvog takvog dostojanstva sve je klizilo ka nacionalističkom transu da bi se na kraju završilo hepeningom sa Tompsonom"

    Ne znam kako tumačiš nacionalizam ( patriotizam , domoljublje), ali ja tu ne vidim ničeg nedostojanstvenog . Drugo je šovinizam kojeg ja danas nisam primjetio. Jest da se pojavio tompson ( iskreno ni meni nije sjelo) ali i on je otpjevao dvije pjesme koje su isključivo domoljubne
    (Alexx, 16. jul 2018 23:49)

    # Link komentara

  183. Ama kakva nogometna sila, nemate nijednu titulu ni u cemu?
    Ovo vam je poslednja generacija koja imala nekakve veze sa Jugom i Srbima.
    (Doprvak, 16. jul 2018 23:31) # Link komentara

    Ima li reprezentacija Srbije kakve veze sa Srbima??
    (Brnabić, 16. jul 2018 23:47)

    # Link komentara

  184. Uredu, naša država je starija od Hrvatske države; i šta mi imamo od toga?
    (Realan, 16. jul 2018 23:28)
    Takvima kao ti očigledno mnogo toga nije jasno. Pročitaj ponovo post na koji je Luka odgovorio pa razmisli, zapravo bolje nemoj molim te.
     (Joksa, 16. jul 2018 23:47)

    # Link komentara

  185. Pozdrav za sve one koji su lupali minuse nama koji smo navijali za trikolore.
     (Braindead, 16. jul 2018 23:46)

    # Link komentara

  186. Jedino Modric covek..
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Pivke, 16. jul 2018 22:39)

    Koji kaze “ajmo tompson jos jednu”
    (Rajvosa, 16. jul 2018 23:46)

    # Link komentara

  187. Samo da čestitam svim braniteljima u Srbiji koji su zdušno podržavali ekipu Hrvatske na SP.
    Uživajte u uspehu sa svojim herojima.
    (Komša, 16. jul 2018 22:41)

    Vidim veliki broj pluseva na ovaj komentar,nije mi nesto logicno.Da li mislite tako i o Novaku Djokovicu?!
    (Sasa Kg, 16. jul 2018 23:45)

    # Link komentara

  188. @ Yole

    Odigrajte jednom tu trecu cetvrtinu kao ljudi, da vas ne sprdaju vise sa Acinom izjavom ahahahahahahahahaha
    (drug Vucela, 16. jul 2018 23:42)

    # Link komentara

  189. Srboljube, zašto misliš da su u Novom Sadu za Hrvate navijali i dresove nosili Novosađani? Da li si čuo da na Exit dolaze hiljade ljudi iz inostranstva i da među njima ima i NJIH? Nisi, jer sediš u tvojoj palanci, čitaš Informer i gledaš Pink. Sramotiš to svoje časno ime, ako me razumeš. Ne? Onda ništa, nastavi da “ne mrziš” i budeš tako “dostojanstven”.
    (Zwezdowski, 16. jul 2018 23:18) Decko,to je pomodarstvo. "Gradjanska Srbija" Ja sam to video u Novom Sadu. Ljudi u kaficu navijaju za Hrvatsku.Nevezano da li su ti ljudi iz Hrvatske ili ne,sto su u dresovima,mozes li da zamislis sta bi se nama desilo da isto tako prosetamo u dresovima Srbije u Hrvatskoj?
     (Srboljub, 16. jul 2018 23:38)

    # Link komentara

  190. kakva tragikomedija,pa ljudi da li je njima netko rekao da su juče izgubili?(kio B.L., 16. jul 2018 22:45)Da ja tebe obavijestim Hrvatska je druga na svijetu i osvojila je srebrnu medalju, a valjda se i srebro slavi. Nismo mi ispali ko vi odmah u grupi,a na sreću ste pobijedili Kostariku, a Švicarci i Argentina su vas nakantali.
    (mario, 16. jul 2018 23:09)Zvezda sampion sveta,cestitke na drvenoj medalji.hahah
    (Aleksej, 16. jul 2018 23:38)

    # Link komentara

  191. Google tražilca - cijeli dan HRVATSKA ništa Francuska ! To sve govori. Hvala.
    (mario, 16. jul 2018 23:20)

    to je zato sto ceo svet zna sta je francuska, a za hrvatsku su prvi put culi u nedelju, normalno je to....slicna stvar se desila i kad je srbija usla u finale OI u kosarci
    (beogradski, 16. jul 2018 23:38)

    # Link komentara

  192. @Stevane a šta tebe briga kako oni slave? Šta ti imaš sa time? Svaka zemlja ima pravo da slavi svoje nacionalne junake, vojne pobede ili nezavisnost
    (tetak, 16. jul 2018 23:38)

    # Link komentara

  193. "koga zanima kako gubitnici slave poraz? dajte slike sa doceka sampiona.(analiticar, 16. jul 2018 22:43)"Nisi cuo? Pa sampioni gledaju docek Vatrenih
    (Srce Vatreno, 16. jul 2018 23:06Sampioni???hahahah,nemoj da se brukas.
    (Aleksej, 16. jul 2018 23:37)

    # Link komentara

  194. auuuu batice !!!!! šta napraviše ovi hrvati, ne samo da su igrali finale mundijala i izgubili,mada su bili puno bolji od francuza, nego su i svojim dočekom postidili francuze. da li je ovo uopšte realno ? da pola miliona ljudi dođe da pozdravi svoje fudbalere ? kad ćemo mi srbi ovako nešto da uradimo ? kad ? ustvari, kad ćemo mi uopšte da pođemo da igramo fudbal ? ovo ćemo teško da ikad nadmašimo, ovo srebro u fudbalu i ovakav doček. verovatno nikad ustvari.nikad nisam mislio daću to da kažem, ali zavidim ovimhrvatima i divim im se. stvarno vole svoju zemlju,mada im je ekonomija jednaka jajara kao i naša. samo što smo mi u fudbalu na dnu, a ovi na vrhu. kad ćemo mi tamo da budemo ? u finalu mundijala da nas gleda 2 milijarde ljudi ?
    (realno, 16. jul 2018 23:37)

    # Link komentara

  195. @maconii Tebe ćemo pitat kako ćemo slavit.
    (Yole, 16. jul 2018 23:22)
    Pa što ne slaviš nego ostavljaš komentare po srpskim sajtovima.Nađa je odgovor jasan ti ga daj sebi.
     (Mare, 16. jul 2018 23:37)

    # Link komentara

  196. Google tražilca - cijeli dan HRVATSKA ništa Francuska ! To sve govori. Hvala.
    (mario, 16. jul 2018 23:20)

    Zato jer do juce ljudi nisu ni culi za Hrvatsku. Sta je tu cudno?
    (Stevan, 16. jul 2018 23:37)

    # Link komentara

  197. Hrvatska je vicprvak
     (Za malo sreće..., 16. jul 2018 23:34)

    # Link komentara

  198. @ Kio Je li vam iko rekao da kad je tema nogomet da to za vas nije,pitajte Šaćirija.
     (Yole, 16. jul 2018 23:32)

    # Link komentara

  199. Kakvi bre branitelji vise? Sta vam je ljudi? Dokle vise te price o ratovima, ratnim vereranima, braniteljima? Mozete li vi patriotizam i ljubav prema svojoj drzavi da bazirate na necemu deugom ? Sta nije u redu sa vama?
    (Stevan, 16. jul 2018 23:30)Nemaju nista drugo.
    (Aleksej, 16. jul 2018 23:31)

    # Link komentara

  200. Ma zabole Hrvate em drugi na svete em kad zele da vide kako izgleda pehar prvaka sveta i Evrope u fudbalu cas posla mogu da dodju do Zvezdinog muzeja u Beogradu.
    (Dragisa, 16. jul 2018 23:31)

    # Link komentara

  201. Pazi ovo slaviti ćemo druga mjesta, mi smo viceprvaci svijeta u nogometu. Od 6 SP što smo igrali mi imamo drugo i treće mjesto. Šta god da napišete ispadate smiješni. I u neku ruku mi vas je žao. Hrvatska je nogometna velesila uvijek bila i ostaće.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (beli, 16. jul 2018 23:23)


    Ama kakva nogometna sila, nemate nijednu titulu ni u cemu?
    Ovo vam je poslednja generacija koja imala nekakve veze sa Jugom i Srbima.
    (Doprvak, 16. jul 2018 23:31)

    # Link komentara

  202. Kakvi bre branitelji vise? Sta vam je ljudi? Dokle vise te price o ratovima, ratnim vereranima, braniteljima? Mozete li vi patriotizam i ljubav prema svojoj drzavi da bazirate na necemu deugom ? Sta nije u redu sa vama?
    (Stevan, 16. jul 2018 23:30)

    # Link komentara

  203. @Luka

    Uredu, naša država je starija od Hrvatske države; i šta mi imamo od toga?
    (Realan, 16. jul 2018 23:28)

    # Link komentara

  204. Google tražilca - cijeli dan HRVATSKA ništa Francuska ! To sve govori. Hvala.
    (mario, 16. jul 2018 23:20)
    Govori da su za Francusku svi čuli a da vas moraju da guglaju. Verovatno su vas najviše Francuzi guglaju da vide ko se to provukao do finala. Ne brini nakon mis mokre majice dugo je vas spominjati.
     (Aljoša, 16. jul 2018 23:28)

    # Link komentara

  205. Luka je izveo Tompsona na binu i zamolio ga da otpeva jednu pesmu.
    (Kit Karson, 16. jul 2018 23:21)

    Geni kameni ? lepa, pesma
     (F.H, 16. jul 2018 23:25)

    # Link komentara

  206. Pazi ovo slaviti ćemo druga mjesta, mi smo viceprvaci svijeta u nogometu. Od 6 SP što smo igrali mi imamo drugo i treće mjesto. Šta god da napišete ispadate smiješni. I u neku ruku mi vas je žao. Hrvatska je nogometna velesila uvijek bila i ostaće.
     (beli, 16. jul 2018 23:23)

    # Link komentara

  207. @maconii Tebe ćemo pitat kako ćemo slavit.
     (Yole, 16. jul 2018 23:22)

    # Link komentara

  208. Oni drugo ni ne mogu da slave osim poraza jer ne znaju kako izgleda sampuonsko slavlje.
     (Navijač, 16. jul 2018 23:22)

    # Link komentara

  209. @ Vucela Nemoj da te uguši ljubomora,,haha..
     (Yole, 16. jul 2018 23:21)

    # Link komentara

  210. Jedino Modric covek..
    (Pivke, 16. jul 2018 22:39)

    Luka je izveo Tompsona na binu i zamolio ga da otpeva jednu pesmu.
     (Kit Karson, 16. jul 2018 23:21)

    # Link komentara

  211. Google tražilca - cijeli dan HRVATSKA ništa Francuska ! To sve govori. Hvala.
    (mario, 16. jul 2018 23:20)

    # Link komentara

  212. Pa on je još pre polaska na Mundijal rekao da će igrati za branitelje i još nekog (sirotinju? ili nešto u tom smislu), ne znam šta se čudite.
    (Powerslave, 16. jul 2018 23:19)

    # Link komentara

  213. Srboljube, zašto misliš da su u Novom Sadu za Hrvate navijali i dresove nosili Novosađani? Da li si čuo da na Exit dolaze hiljade ljudi iz inostranstva i da među njima ima i NJIH? Nisi, jer sediš u tvojoj palanci, čitaš Informer i gledaš Pink. Sramotiš to svoje časno ime, ako me razumeš. Ne? Onda ništa, nastavi da “ne mrziš” i budeš tako “dostojanstven”.
    (Zwezdowski, 16. jul 2018 23:18)

    # Link komentara

  214. Ali braca Hrvati ovih dana hahahahahahaha koji jadnici, evo slavite ovu izjavu, juce Sukera a idite i kod Tompsona malo hahaha
     (Uros, 16. jul 2018 23:16)

    # Link komentara

  215. @sdned

    Ja baš gledam sada taj doček na tjubu i moram da priznam da ništa od toga nisam video. Ok, peva im Tompson pa šta, to je njima ko nama Marš na Drinu, pritom on već duže vreme ne pravi ratne, nego domoljubne pesme. Pozdravljaju branitelje pa šta, i ovde se isto ljudi lože na vojsku i srpske vojskovođe. Jedino eto što su tu nezavisnost izborili protiv nas, pa to nama smeta. Da ne pričamo o tome da pandan (ratnom) Tompsonu ovde nije relativno benigni Baja Mali Knindza, već iznošenje parola i pevanja pesama u čast Ratku Mladiću, sa kojim ovde ljudi većinski nemaju nikakav problem.
    (Realno, 16. jul 2018 23:14)

    # Link komentara

  216. Za sve ove koje uspoređuju druge sportove sa nogometom samo da kažem ovo... kada nema velikih natjecanja u nogometu,tenisu, košarci, atletici, kad je samo "običan" dan, opet ćeš nogomet vidjet na prvim stranicama sportskih novina, sportskih portala, ali uvijek! Toliko o ostalim sportovima. Tješite se koliko hoćete i imate pravo, živili! ;)
    (Babina_greda, 16. jul 2018 23:14)

    # Link komentara

  217. Ja sam navijao za hrvatsku jer je moja drzava SFRJ. 
    Moji prijatelji su Hrvati i za njih se radujem. 
    Na kraju sam gledao Noleta jer je on moj Heroj.
    (db wonder, 16. jul 2018 23:10)

    Blago tebi...kad se vraćaš kući iz Dojčlanda? ili iz Beć?
     (Nemanja, 16. jul 2018 23:14)

    # Link komentara

  218. Pa lepo je ovo, od 4 Miliona po zvanicnom popisu (od toga ko zna koliko ih je nije u Hrvatskoj), izaslo oko 500.000 da ih docekaju.
    (Nenad, 16. jul 2018 23:13)

    # Link komentara

  219. Kaže da nije bilo branitelja ne bi bilo ove šahovnice, bolje je pitanje da nije bilo branitelja da li bi bilo Jugoslavije u kojoj sva deca letuju i idu na more, besplatno se školuju i leče, branitelji su unitšili Jugoslaviju radi šahovnice, a sada kada su videli da se ne jede njihova deca napuštaju Hrvatsku, a branitelji žive od penzija ili mirovina koje država ne bi morala isplaćivati da nije bilo građanskog rata zbog te iste šahovnice koja na NDH podseća
    (Dejan, 16. jul 2018 23:13)

    # Link komentara

  220. Kakav doček. Mi smo male mace za njih.
     (miloš, 16. jul 2018 23:13)

    # Link komentara

  221. Sergej Trifunovic se poigrava hrvatima na tviteru i instagramu :D
     (Rusofil, 16. jul 2018 23:12)

    # Link komentara

  222. dokle će u Hrvatskoj svaki uspijeh da bude posvećen Braniteljima???
     (Rzbrzotrz, 16. jul 2018 23:11)

    # Link komentara

  223. (Boris, 16. jul 2018 23:01)

    Mi ne slavimo svoje sportske poraze.
     (Kardinal, 16. jul 2018 23:11)

    # Link komentara

  224. Ja sam navijao za hrvatsku jer je moja drzava SFRJ.
    Moji prijatelji su Hrvati i za njih se radujem.
    Na kraju sam gledao Noleta jer je on moj Heroj.
    (db wonder, 16. jul 2018 23:10)

    # Link komentara

  225. kakva tragikomedija,pa ljudi da li je njima netko rekao da su juče izgubili?
    (kio B.L., 16. jul 2018 22:45)
    Da ja tebe obavijestim Hrvatska je druga na svijetu i osvojila je srebrnu medalju, a valjda se i srebro slavi.
    Nismo mi ispali ko vi odmah u grupi,a na sreću ste pobijedili Kostariku, a Švicarci i Argentina su vas nakantali.
     (mario, 16. jul 2018 23:09)

    # Link komentara

  226. Najsportskija nacija na svijetu, sad i zvanično! Pobjednički gen, šta li...
    (CRO, 16. jul 2018 23:04)

    Jes jes pogotovo onda kad ste šmunguli sa postolja jel da?
    Pre bi se reklo palanačkim gen.
     (Građanin, 16. jul 2018 23:09)

    # Link komentara

  227. Najsportskija nacija na svijetu, sad i zvanično! Pobjednički gen, šta li...
    (CRO, 16. jul 2018 23:04)

    jeste, u gadjanju glinenih golubova i pustanju brodica nema vam ravnih, ali ipak si zasluzio jednog bambija za komentar..
     (bre, 16. jul 2018 23:08)

    # Link komentara

  228. "koga zanima kako gubitnici slave poraz? dajte slike sa doceka sampiona.
    (analiticar, 16. jul 2018 22:43)"

    Nisi cuo? Pa sampioni gledaju docek Vatrenih
    (Srce Vatreno, 16. jul 2018 23:06)

    # Link komentara

  229. Francuzi su dali odlucujuce golove izmedju 58. i 65. minuta, kosarkaskim recnikom u trecoj cetvrtini. Zato je pravo vreme da se podsetimo cuvene Acine izjave da su bili bolji ako se ne racuna treca cetvrtina hahaha…haha
    (drug Vucela, 16. jul 2018 23:04)

    # Link komentara

  230. Najsportskija nacija na svijetu, sad i zvanično! Pobjednički gen, šta li...
     (CRO, 16. jul 2018 23:04)

    # Link komentara

  231. @(mj23, 16. jul 2018 22:44)
    Imali ste svoju državu. Ako je niste smatrali svojom, trebalo je to da kažete 1918. ili bar 1945. i sve bi bilo u redu.
    (Tako, 16. jul 2018 23:03)

    # Link komentara

  232. Igrali su dobro i pozrtvovano pa su i zasluzili ovo.Nisam njihov fan ali ljubomoran jesam.Realno trenutno su bolji od nas.To sto posvecuju srebro takozvanim braniteljima od pre vise od 20 god meni licno ne smeta.Za mene su branitelji bili oni sa Banije.Korduna.Knina.Mozda bi nasi sportisti trebali svoje pobede da posvecuju Lazaru.Dusanu.Nemanjicima.Misicu.Putniku.Stepi i ostalima.Ma da sam misljenja da treba ziveti u sadasnjosti a ne proslosti
     (Max, 16. jul 2018 23:03)

    # Link komentara

  233. Kada pitas mnoge srbe zasto su navijali za hrvate na SP, oni bi rekli, pa igraju najbolji fudbal. Kakvo je to opravdanje? Igraju najbolje I Real I Barsa, Juventus, Mancester Siti, pa ne navijate za sve njih. Neko mora da vam bude blizi po necemu, a na osnovu cega su vam hrvati bliski to samo znate vi koji ste navijali za njih.
    (Ivan, 16. jul 2018 23:02)

    # Link komentara

  234. kolindino ponasanje ,tomson u autobusu sa igracima,pominjanje rata na mestu gde se slavi sportski uspeh...mali bili mali i ostali
    (maconii, 16. jul 2018 23:02)

    # Link komentara

  235. Al je tesko cestitat na srebru... kaj ste ono vi osvojili:-)
    Puno pozdrava svim ljudima dobre volje iz Zagreba
    (Boris, 16. jul 2018 23:01)

    # Link komentara

  236. za razliku od vas Srba mi smo ponosni na svoju državu
    (dean, 16. jul 2018 22:43)
    To ne možemo meriti. Jedino što je izvesno da je većina vas starija od sopstvene države.
     (Luka, 16. jul 2018 23:01)

    # Link komentara

  237. Sta reci,a ne zaplakati? Cujem da je dobar deo Novog Sada navijao za njih. Nije stvar da li nekoga mrzimo ili ne. Stvar je do toga da moramo da imamo neki nacionalni ponos,neko dostojanstvo. Da one koji nas mrze,koji proslavljaju pesme uz pevaca koji velica Ustase i njihove zlocine,makar ne podrzavamo. Ne treba da ih mrzimo kao oni nas,mrznja ne vodi nikud,ali ajde makar da ih ne volimo. Ne znam sta je u glavama ljudi? Neki su opusteno setali u dresovima Hrvatske reprezentacije na Exitu. Mozda je to ipak normalno,mozda ce biti normalno za par godina kad zaboravimo na ratove,na mrznju. Kad MI ZABORAVIMO. A ONI? Da li ce oni ikada da zaborave? Da prestanu da mrze? Za ljubav je potrebno dvoje,kao i za rat. Pitam se sta je u glavama pojedinih Novosadjana? Ne mogu da verujem da delim vazduh sa istim. Koliko smo glupi i naivni. I ponavljam,ne treba mrzeti nikoga,ali imajmo bar malo dostojanstva!
     (Srboljub, 16. jul 2018 23:00)

    # Link komentara

  238. Hrvati pisali zadnjih 10 dana kako će uzeti titulu i kako će njihovi potomci biti ponosni narednih 100 i više godina...
    Onda naši potomci treba da budu ponosni narednih 300 godina na košarkaše, Novaka Djokovica, titulu u fudbalu 2015.na Novom Zelandu..i još mnogo toga..
    Da pojednostavimo:Srbija je uspešnija u sveukupnom sportu od Hrvatske i tačka!
    (YaRCoSRB, 16. jul 2018 22:57)

    # Link komentara

  239. Kolika opterećenost ratom... Zamislite kada bi neko od naših sportista rekao da sportski uspeh posvećuje Milošu Obiliću!
    (Kupac diplome, 16. jul 2018 22:56)

    # Link komentara

  240. Zasto vama normalnim ljudima smetaju Hrvatski branitelji?
     (Mario, 16. jul 2018 22:56)

    # Link komentara

  241. Odvojio sam vreme i pratio tokom dana na HRTu doček. Jezivo. Kako je vreme proticalo, od kakvog takvog dostojanstva sve je klizilo ka nacionalističkom transu da bi se na kraju završilo hepeningom sa Tompsonom. Verujte, mimo volje su mi u sećanje došle lekcije iz istorije i '41 i '91. I FIFA priča o nemešanju sporta i politike? Neki su iz Srbije navijali za Hrvatsku? Sad se ne osećam dobro, ne zbog fudbala, već shvatanja da se na ovim prostorima ne menja ništa. Džaba su članstva u EU, komisije, lige, susreti političara... I sve bi to bilo koliko toliko u redu što se tiče sadašnjeg trenutka, da nije toliko očigledno da klizimo u tmurnu budućnost jer prošlost nismo rešili.
     (sdned, 16. jul 2018 22:53)

    # Link komentara

  242. (mj23, 16. jul 2018 22:44)

    Jeste, i dalje vodite sa sobom Tompsona mirotvorca.
     (Kardinal, 16. jul 2018 22:51)

    # Link komentara

  243. Čista patologija!!! Ej, igrali finale SP i osvojili srebro i umesto da svu svoju energiju posvete tom uspehu i zasluženo se raduju njima opet u glavi "branitelji"....i posle neko kaže "sport briše granice i spaja ljude"...dok je ovakvih "sportaša" kakvi su ovi dotle nema tog sporta koji može da obriše bilo kakve granice jer ih upravo baš ti sportaši upravo uporno crtaju non stop...tuga jedna! A vi pojedini i dalje navijajte za njih i posle ove sramote od strane ne bilo kog čoveka nego njihovog selektora lično!
    (Ivan, 16. jul 2018 22:51)

    # Link komentara

  244. zaboravio si navijace iz Srbije da pomenes, jesu malobrojni ali su zdusno navijali za vas...
     (...., 16. jul 2018 22:51)

    # Link komentara

  245. Pa onda bolje da posvetite titulu Vatikanu, Americi i Nemackoj?
    (dvojnik, 16. jul 2018 22:49)

    # Link komentara

  246. Koliko mi je drago što ste se otcepili, I što više nismo zemljaci!
     (milosra, 16. jul 2018 22:46)

    # Link komentara

  247. I posle me pitaju sto nisam hteo da podrzim hrvate...
    (Milan, 16. jul 2018 22:46)

    # Link komentara

  248. stvarno ste imali srece sta nismo pobijedili u finalu jer mi sami od sebe nebi mogli zivjeti a tek sta bi vi okolo trpili...
     (realno, 16. jul 2018 22:45)

    # Link komentara

  249. kakva tragikomedija,pa ljudi da li je njima netko rekao da su juče izgubili?
     (kio B.L., 16. jul 2018 22:45)

    # Link komentara

  250. Dalić objasnio.

    Da nije bilo hr. branitelja, ne bi bilo ni Hrvatske. I to je razlog zašto naši ovako ginu, i zašto je takav patriotizam i kult reprezentacije prisutan.

    To nema nikakve veze s mržnjom prema Srbima, dapače, mi bi bili najsretniji da rata nije bilo, mi smo samo htjeli svoju drzavu, kao i Slovenija, Makedonija, Crna Gora...
    (mj23, 16. jul 2018 22:44)

    # Link komentara

  251. Ovo je samo dokaz da su u Hrvatskoj skoro SVI opterećeni, pogledajte malo u budućnost, naučite malo o prošlosti, Vas niko nije napadao da bi neki branitelji bili heroji pa da im i posle 25 godina posvećujete poraze.
    (VVA, 16. jul 2018 22:44)

    # Link komentara

  252. za razliku od vas Srba mi smo ponosni na svoju državu
     (dean, 16. jul 2018 22:43)

    # Link komentara

  253. koga zanima kako gubitnici slave poraz? dajte slike sa doceka sampiona.
     (analiticar, 16. jul 2018 22:43)

    # Link komentara

  254. Daliću Tompsone!
     (Dalmatinac, 16. jul 2018 22:42)

    # Link komentara

  255. bravo Daliću
     (dean, 16. jul 2018 22:42)

    # Link komentara

  256. Ljudi shvatite, njihova istorija postoji 25 godina, njima je to sve, nisu oni krivi..
    (Nemanja, 16. jul 2018 22:42)

    # Link komentara

  257. Samo da čestitam svim braniteljima u Srbiji koji su zdušno podržavali ekipu Hrvatske na SP.
    Uživajte u uspehu sa svojim herojima.
    (Komša, 16. jul 2018 22:41)

    # Link komentara

  258. Nikad ništa nećete osvojiti... Zauvek ćete slaviti druga, treća mesta itd... I niste za bolje... Ne prođe jedan vaš sportski uspeh da neko vaš ne pomene rat, branitelje itd. Aj da ste makar nas pobedili, pa da razumem... Stvarno, ovo je patologija.
     (Sektaš, 16. jul 2018 22:40)

    # Link komentara

  259. Jedino Modric covek..
     (Pivke, 16. jul 2018 22:39)

    # Link komentara

  260. Merci les Bleus!
    (Marinko, 16. jul 2018 22:38)

    # Link komentara