- Komentari -
  1. U nedjelju će biti nikad lošiji Francuzi. Hrvati imali sreće. Provukli se.
    (Perica, 12. jul 2018 21:18)

    # Link komentara

  2. Meni su se Hrvati pokazali do sad kao najstabilnija i najagresivnija ekipa koja tokom celog prvenstva ide na pobedu i gazi do poslednjeg daha. Uz to ima majstore, one prave ne nabedjeni, i ti najcuveniji ginu za svaku loptu, sve u svemu nekako su kompaktni i deluju jako. S druge strane Francuzi odlicni, lepo igraju ali ponekad mi deluje da im dosta zavisi od inspiracije pa zato nisu nepobedivi.
    Meni one ekipe imaju podjednake sanse, radujem se uvek kad autsajderi iz male zemlje koja nije fudbalska velesila dopru tako daleko.
    Ovo ce biti poslastica
    (Miki1, 12. jul 2018 20:27)

    # Link komentara

  3. Realno, Francuska finalist EP 2016, i sad finalis SP, najbolja svjetska reprezentacija, bez sumnje.
    Ne bi bilo pošteno reči da si "najbolji" na svijetu, a igrati s nekom drugom reprezentacijom.
    Šanse su 60-40% za Francuze. Što je nevjerovatno dobra šansa za Hrvatsku, ali ipak me brine umor igrača, odigrali smo cijelu jednu utakmicu više nego Francuzi, a to je na turniru jedna od najvažnijih stvari. Šansa nam je da umrtvimo igru, a Subašić mora imati utakmicu života.
    Svejedno, FINALE je san. Miljarde ljudi sad traže što je to Hrvatska :)
    (Ante, 12. jul 2018 19:37)

    # Link komentara

  4. Gledam danas fb, naletim na neke slike nekih mojih poznanika/prijatelja gastarbajtera u Nemačkoj, gde gledaju sa hrvatima utakmicu sinoć, sa zastavama hrvatske i dresovima njihovih "prijatelja". Pa se pitam, a pitam i vas? Da li će ikada neki hrvat da izbaci sliku sa srbima, srpskim dresovima i zastavama našim na njima? Ja znam da neće. Možda će ti biti prijatelji, družiti se sa vama, jer pričate istim jezikom, ali to nikada neće sebi dozvoliti. Da me ne razumete pogrešno, ali kad nešto ne ide, ne ide. Samo me brine to što su srbi nacija čudna.
     (lumenarević, 12. jul 2018 18:18)

    # Link komentara

  5. Pred početak takmičenja dao sam Francuzima najviše šansi za vrh jer sam gledao prijateljsku Nemačka-Francuska 2:2.Kakva brzina,1,2,3,ko munje.Tu sam i dobro zaključio da Nemci nemaju pojma i da možda neće proći ni grupu.Jedino sam izdvojio Fr ali nisam reko da će biti prvaci jer mi se nešto učinilo da mogu i da izgube od bilo koga..S druge strane mislio sam da Hrvatska najverovatnije neće proći grupu pored Argentine i Nigerije a oni ih ubiše u pojam.Tu sam potpuno pogrešio jer me omelo njihovo igranje u kvalifikacijama a izgleda i da sam zatvorio oči na njihove promene i sjajno doigravanje sa Grčkom..Francuska je očarala "stavljanjem sjajne Belgije u džep" a Hrvatska borbenošću od 120%.
    (IGGY, 12. jul 2018 16:33)

    # Link komentara

  6. Bilo bi osvezenje da jedan istinski nacinalan tim pobedi jos jednu "legiju stranaca" i osvoji Kup. Pa makar to bili i Hrvati.
    (Dragan, 12. jul 2018 16:00)

    # Link komentara

  7. A što ne bi mogli. Imaju prekaljen tim. Prošli sito i rešeto. Setite se da su Rakitić i Modrić bili u ekipi 2008. Da, u onom timu koji je nesrećno izgubio od Turske. Od tada do danas svašta su prošli. Igrali sa svim najvećim timovima sveta. Pobeđivali, gubili, radovali se, tugovali...
    Ovo im je, verovatno, poslednja utakmica za reprezentaciju i to u finalu svetskog prvenstva.
    Sa druge strane, Francuzi su mlad tim. Veoma talentovan ali sa prosečnim selektorom na klupi. Ne treba zaboraviti ni poraz u finalu pre dve godine.
    Ipak, zbog velikog talenta koji poseduju imaju šansu da pobede jasnog favorita, reprezentaciju Hrvatske.
    (imaju li francuzi šansu je boje pitanje, 12. jul 2018 15:50)

    # Link komentara

  8. Naravno da moze, ali ipak nece ;-)
    (Toma, 12. jul 2018 15:45)

    # Link komentara

  9. Može i nadam se da hoće. Ako budu igrali borbeno i hrabro kao i dosad sve je moguće. Ali ono što su činjenice je da je jedna država sa 4,5 mil.stanovnika došla do finala Svjetskog prvenstva u nogometu. Gdje su Njemačka, Portugal europski prvak, Italija, Nizozemska, Španjolska, Brazil, Argentina? Ovo je i dosad ogroman uspjeh! I zaslužili su dečki. Nakon 2008.i Turaka i 2016.i Quaresme u 118.minuti zaslužili su! I naravno da je lakše sad onima koji mrze Hrvatsku pričati o Vidi, o Thompsonu i Čavoglavama, o naravno opet "ustaškim provokacijama" nego da se kaže- bravo dečki, igrate odlično, i pametno! Ali dobro, onaj tko želi mrziti će uvijek za to naći razlog. Pozdrav i čestitke Noletu.
    (Ivan Cro, 12. jul 2018 15:44)

    # Link komentara

  10. Može i hoće, oni su želeli finale sa Srbijom, makar je to Rakitić izjavio - "Voleo bih finale sa Srbijom i mojim Krstajićem", ne sećam se da je neko iz orlića poželeo finale, makar i sa Hrvatskom.:)
    (Marsovka, 12. jul 2018 14:37)

    # Link komentara

  11. Неће знати шта их је снашло против Француза.
    (Ненад, 12. jul 2018 14:04)

    tako se govorilo i pre utakmice sa Engleskom .
     (zoran, 12. jul 2018 14:18)

    # Link komentara

  12. Dajte mi primer reprezentacije u bilo kom sportu u istoriji koja je došla do finala, a da nije mogla da osvoji i titulu
    (Pera Pisar, 12. jul 2018 14:10)

    # Link komentara

  13. Немојте ме засмејавати. Довукли се до финала продужецима, пеналима, аутоголовима противника, грешком противничког голмана... Неће знати шта их је снашло против Француза.
     (Ненад, 12. jul 2018 14:04)

    # Link komentara

  14. Naravno da moze. Rakitic, Modric, Brozovic, Kovacic, Perisic plus Rebic i Mandzukic. Jedino ih onaj Lovren moze ukopati ali nadam se da nece.
    (santa justa, 12. jul 2018 13:34)

    # Link komentara

  15. Bice prvaci ako daju 110% kao i do sada. Igraju srcem kao i Meksiko samo sto znaju vise fudbala. Volim Meksiko a sada navijam za Hrvatsku zato sto su pokazali kaoo se bori za zemlju.
     (Oliver Kosta, 12. jul 2018 13:30)

    # Link komentara

  16. Ima Hrvatska šanse.
    Finale.
    Jedna lopta.
    Okrugla.
    Francuzi su odlični ali nije ni Hrvatska loša ekipa.Dobro ukomponovana,borbena,imaju onu dozu sportske agresivnosti ,naboja koju npr Belgija nije pokazala čak ni kada se vraćala protiv Japana (vidiš da žele,ali sve nekako rutinski ,hladno bez žara). Ni taktički ne igraju loše.
    Fizički - 3 x 120 odlično izdržali.
    Ne vidim ja da je tu Francuska preterani favorit (recimo 53-47).
    Navijam za Francuze.
    Očekujem dobru ,borbenu i neizvesnu utakmicu.
    (Komša, 12. jul 2018 13:28)

    # Link komentara

  17. E mislim da su Francuzi prejaki za Hrvatsku. Sada su dosli pred zid.
     (Neko iz mase, 12. jul 2018 13:24)

    # Link komentara

  18. Jednostavno Ne!
     (alal vera, 12. jul 2018 13:23)

    # Link komentara

  19. na ovom prvenstvu je francuska igrala mozda najlepsi fudbal,ali hrvatska je bez ikakvog dvoumljenja igrala najborbenije.mislim da hrvati imaju veci motiv za osvajanje mundijala,to je ono,sad ili nikad.ako hrvatska osvoji bice to zasluzeno,a te price lak zreb,provukli se,laki protivnici to su gluposti sujetnih ljudi.u svakom slucaju,neka pobedi bolji. bi bi
    (kimi, 12. jul 2018 13:22)

    # Link komentara

  20. Sanse su skroz podjednake. Nista Francuzi nisu bolji tim, odlucice i faktor srece.
    (Igorko, 12. jul 2018 13:14)

    # Link komentara

  21. Naravno da može.... U finalu je sve moguće!!!!
     (marko, 12. jul 2018 13:13)

    # Link komentara

  22. Najbolji su mi ovi nogometni stručnjaci sto od početka kazu,Hrvati neće proći grupu.Poslat će ih Danci kući,Rusi su domaćini,pa idu dalje,Englezi će ih odučiti od nogometa...pa sada Francuzi će im dati 3-4 komada...E pa sada je ono,najlošije prvenstvo ikada,sreća,sudac..imali sreće u ždrijebu..itd,itd..Nemojte da se brukate.Čestitajte na zasluženom,ogromnom,velikom uspjehu.Ostavite ljubomoru,zlobu,jal sa strane.Imajte na umu da u Hr nema stadiona(osim u Splitu) na kojem se može igrati nogomet.
    (Emil, 12. jul 2018 12:49)

    # Link komentara

  23. Hrvati igraju kao Grci pre desatak godina kada su bili evropski prvaci.
    (Karaburac, 12. jul 2018 09:17)

    Čitajuči komentare mislio sam da se ovakve gluposti pišu iz mržnje ali shvatio sam da je to iz neznanja.55% posjed lopte CRO,22 udarca na gol i od toga 7 u okvir a Engleska 11 udaraca i jedan u okvir gola i taj jedan je bio gol!!!!ne shvacate igru.Kad shvatite mozda nesto i osvojite.
    (Vaše ime, 12. jul 2018 12:47)

    # Link komentara

  24. Francuska prvak sveta 2018.
    (goran, 12. jul 2018 12:42)

    # Link komentara

  25. Moze, naravno da moze....ali realno, iako je i francuska odigrala po prilicno lose protiv Belgije, ipak su kao tim nesto kvalitetniji od hrvata.
    (Raky, 12. jul 2018 12:41)

    # Link komentara

  26. Velika vecina ovdje koja daje veće šanse Francuskoj ne rade to iz sportskih motiva, to su njihove želje, ko i malo razumije nogomet i prati zna da Hrvatksa u najmanju ruku ima 50% šanse i veće,Hrvatksa je kvalitetnija skoro u svim segmentima igre, ima iskusnije igrače, kemiju,zna da igra velike utakmice i ne zaboravite na fanatizam i nacionalni naboj koji će biti presudan.
    (misko, 12. jul 2018 12:20)

    # Link komentara

  27. kako da ne, pa igraju finale
    (dare slovenac, 12. jul 2018 12:09)

    # Link komentara

  28. Mogu, ali FRA ima veće šanse, 60-40 otprilike.
    Nego, pita me kolega iz Kanade, za koga navijamo (mi Srbi), odgovaram mu:

    Budući da će nas komšije „odrati od zezancije“ narednih 500 godina (*1) izbor je lak :-)

    (*1) jedini način da se ZAUSTAVI priča u stilu „mi smo bili prvaci... godine, a vi jok“ (*2) jeste OSVOJITI DVA PUTA World Cup, jer osvojiti JEDNOM nije dovoljno, priča će biti „mi smo to učinili prvi, a vi samo kaskate za nama...“ a za taj poduhvat, sa ovakvim menadžerima i pseudo-selektorima treba će nam bar 500 godina. Naravno, sve uz uslov da komšije ništa više ne osvoje, što je malo ... :-/ uslov.
    (*2) džaba svi vaterpoli i košarke, odbojke... spram fudbala sve je n-ta liga
    (*3) meni je lako, ja sam poživeo dosta, izdržaću ovo što mi je ostalo, ali našoj deci, ma unucima naših unuka će OD ROĐENJA „skakati po krkači“ čim se sport pomene ;-)

    No, ako je za utehu, u ovom slučaju biće „svakom po zasluzi“ – pošteno! Naši su prošli i igrali – taman koliko su i zaslužili.

    Za B-92 dodajem:
    Nije Brih zavukao golčinu sa 25m, i nije Brih u 80-om minutu napravio zamenu i razbucao odbranu... Volim ja i Kolarova i Baneta, čak i SMS-a, ali onaj ko je došao u finale, je to i zaslužio, a onaj ko je ispao u grupi, takođe je zaslužio baš toliko i tako.
    (nisam selektor u papučama, 12. jul 2018 11:54)

    # Link komentara

  29. Добијте ово комшије Хрвати, па да нас онда зeзате све док се неко од нас не тргне и из ината уради то што сте ви урадили... Иначе не видим другачији начин да Србија нешто у фудбалу уради озбиљно.
     (Ајде@, 12. jul 2018 11:38)

    # Link komentara

  30. Ako pobedi Francuska, da napravimo duplo veci spomenik na Kalemegdanu. Allez France!
     (Adriano_Galliani, 12. jul 2018 11:35)

    # Link komentara

  31. Sinoć su Englezi izgubili u prvom poluvremenu. Voditi 1 0 a zatim imati onolike šanse i polusanse uglavnom se vrati kao bumerang.
    Hrvati celo poluvreme plivali a Modric napravi faul za gol i sa loptom bio u svađi .Sudija ih jos nagradio bez žutog. Ona visoka noga bi svakome bila suđena.Sreca prati hrabre.Drugo poluvreme od nekog 60min Englezi potonuli.Fizicki i psihički. Oba gola su dokaz.Dva otpatka koja se normalno iznose oni su dobili golove.Od prvog gola do kraja Englezi su izgubili utakmicu.Kako i zašto oni to znaju.Mada trener je kriv.
    Hrvati vođeni odličnim Dalicem i verom u sebe i srećom koja ih prati došli su u finale.
    Finale je 50 50.Odbijena lopta ili greška sudije ili šut dana odluči utakmicu.
    Francuzi znaju od početka šta žele.
    Hrvati u šansi koja je jedinstvena.
    Nema tu favorita
     (Mirko Kojotovski, 12. jul 2018 11:35)

    # Link komentara

  32. (Марвин тхе Мартиан, 12. jul 2018 09:57)

    Sine ti kad odvališ nešto onda baš odvališ haha! Kakve sad veze ima 91-va i 95-ta sa ovim uspehom hrvatske reprezentacije? Hahahahaha veliki si kompleksaš! :-)
    (Tatko na Martiana, 12. jul 2018 11:25)

    # Link komentara

  33. valitet na strani Hrvata. Predobra im je generacija, a imaju i gomilu mladih.
    Nisam odusevljen, ali oni se jedini pitaju u finalu.
    (Dusan, 12. jul 2018 10:17) # Link komentara

    Ti nisi svestan toga sta pises, zato tako i pises, jer su francuzi timski i individualno kvalitetniji i od Belgije a kamoli hrvatske.
    (Sasa, 12. jul 2018 11:25)

    # Link komentara

  34. Realno teško. Ne pričam ovo zbog bilo kakvog političkog stava, već mislim da su Francuzi zreli za trofej. Izuzetno su kompaktni. Hrvati su imali dobar žreb i mučili se sa reprezentacijama koje nisu svetski vrh. Sada će prvi put igrati protiv reprezentacije koja ima jednako dobar vezni red. Francuzi su izuzetno disciplinovani i oprezni. Belgija i Urugvaj bukvalno nisu došli u priliku da ih ugroze. Na svakoj poziciji su jaki i baš deluju kompaktno. Hrvatska do sada nije imala takvog protivnika. Mada, to je jedna utakmica, sve je moguće, ali Francuzi su po meni favoriti.
    (Đorđe, 12. jul 2018 10:14)

    Upravo tako. Francuzi ce biti prvaci a Hrvati drugaci. Provlacili su se itekako i svi timovi sa kojima su igrali nisu bas neke svetske sile u fudbalu... Nema tu ni najmanje dileme. Ocekujem 3:0 za les bleus.
    (Allez les bleus!, 12. jul 2018 11:23)

    # Link komentara

  35. Ne
     (PajaSM, 12. jul 2018 11:19)

    # Link komentara

  36. Objektivno su Francuzi bolji, ali daleko od toga da Hrvati nemaju sansi jer je to sport, finale, jedan potez, jedan napad, menja SVE! Nas ceo savez, treneri i igraci malo da se ugledaju na Hrvate, kao sto Hrvatski kosarkasi treba da se ugledaju na nase.
     (Goran, 12. jul 2018 11:18)

    # Link komentara

  37. Naravno da moze, pa igraju u finalu.
     (za b93, 12. jul 2018 11:17)

    # Link komentara

  38. Ne verujem da će se Francuzi opustiti i ovaj put i dozvoliti drugi put za redom, da izgube finale (od Portugala na EP) , od daleko slabijeg protivnika (bar na papiru).
     (nislija, 12. jul 2018 11:15)

    # Link komentara

  39. Nema šanse, imali su mnogo sreće i sve prosečne ekipe kao protivnike, zato su se i provukli, protiv Francuza, teško.
    (Kumo Kagyu, 12. jul 2018 09:04)
    Kronologija komentara:

    1.Provukli ste se s nigerijom, oduvat će vas argentina.
    2.Argentina je raspad, prva jača momčad i idete doma.
    3.Protiv onakve danske s eriksenom možete samo na sreću proć.
    4.Puno sreće protiv danske, braća rusi to šalju doma.
    5.Rusija raspad sistema, ne mogu centar proć englezi će ih toliko natamburat da se neće oporavit godinama.
    6.E moj harry kane ne igra se tako, ove engleze bi i mi pobijedili. francuzi će im uvaljat bar 3 komada.
    7. ...

    Jel primjećujete obrazac? :)

    LP
    (beli real, 12. jul 2018 11:14)

    # Link komentara

  40. Nazalost mislim da moze, pogotovo ako tekma ode u prekide, to je tajno oruzje Hrvata jer su vec 3 utakmice pobedili posle produzetaka.
     (Batko pamcenje mu kratko, 12. jul 2018 11:12)

    # Link komentara

  41. Французи су доста млади, и искусни и прекаљени. Французи ако дају први го, онда ће мало да се понесу и истовремено и уплаше победе. Ови су већ показали да знају да се ваде, кренуће да бију ове младе Французе, умуљаће им некако го и онда су Французи готови. Ако судија дозволи оштрију игру мислим да су Французи исто готови. На жалост има аргумената да Французи изгубе, и ако су објективно квалитетнији појединци. И Енглези су исто тако имали млад тим и објективно бољи па изгубише. Скоро сам сигуран да после нежељеног победника престајем да гледам фудбал, јер се испоставља да као и у кошарци да је новац победио. Важнија је Лига шампиона од домаћих лига и Мундијала, главни играчи свој максимум у сезони оставе у клубу, тј у две две до три лиге. Важније је Роналдово потписивање уговора од Мундијала.
    (marko, 12. jul 2018 11:11)

    # Link komentara

  42. Kad pritisnem ne vrti u krug.
     (pfcpanta, 12. jul 2018 11:10)

    # Link komentara

  43. Ne mogu! Dace onaj panj Ziru dva gola. Tako to ide sa slovenskim ekipama. Ceskoj 96 presudio Birof sa klupe, Hrvatima 98 Tiram dao dva gola, iste godine Jugoslaviji Davic?! dao gol u nadoknadi. Na proslom.EP Hrvatima dao gol Kvarezm, veciti portugalski talenat. Nadam se da ce ovaj put Hrvati razbiti maler, a ako ipak izgube bar nek Grizman da gol.
     (Baxuz, 12. jul 2018 11:09)

    # Link komentara

  44. Za nas bi verovatno bilo dobro da HR pobedi, pa da proradi i malo inata...
     (vec kasni, 12. jul 2018 11:03)

    # Link komentara

  45. @srboljub
    Pola ovih igraca je Mamicevih ruku delo. Ovaj uspeh je njegov koliko i njihov.
    (cinjenica, 12. jul 2018 11:01)

    # Link komentara

  46. Slažem se da je Francuska favorit, imaju granitnu momčad koja uopće nema slabih mjesta. No, nogomet je vrag, a pogotovo finale svjetskog prvenstva, tko zna što tu može biti!
    Nakon ranog vodstva Engleza i cijelo prvo poluvrijeme činilo mi se da smo zalutali u polufinale i sretno se provukli protiv Danaca i Rusa... no onda su momci pokazali da stvarno znaju igrati izvanredno i narugali se mojem defetističkom razmišljanju! Tako da vjerujem da možemo biti prvaci svijeta! Šansa definitivno postoji i nikako nije zanemariva!
    Hvala svim dobronamjernim i objektivnim srpskim komentatorima na ovom vašem sajtu, a onima koji nas teško podnose (ili uopće ne podnose) poručujem da ima jako puno Hrvata koji navijaju za vas u košarci i drugim sportovima (osim kad igrate protiv nas) i koji žele samo normalne međuljudske odnose.

    Sportski pozdrav!
    (cinober, 12. jul 2018 10:58)

    # Link komentara

  47. E ma ljudi, nama najveci klupski trofej, njima najveci reprezentativni i svi srecni
    (partizan, 12. jul 2018 10:57)

    # Link komentara

  48. Niti sam nacionalista, niti mrzim bilo koga, ali primecujem da se srpsko javno mnenje deli na one koji opsesivno obozavaju selekciju Hrvatske i one koji ih bezrazlozno mrze. Ne spadam ni u jednu od pomenutih kategorija, vec duboko verujem da ekipa koja regularni tok tri poslednje utakmice u knockout fazi takmicenja zavrsi nereseno - ne treba da bude sampion sveta. Francuzi su pokazali bolju igru po svim mogucim parametrima, Grizman i M'bape su svakako ispred Modrica i Mandzukica, igraju lepse i efikasnije...Hrvatska je ucinila podvig samim plasmanom u finale i svaka cast na tome. Zavrsice turnir ispren neuporedivo boljih selekcija poput Belgije, Brazila, Spanije, Portugala, Urugvaja...cak i Argentine, koju su dobili u grupi. Ne, Hrvati nisu novo svetsko cudo, vec solidna selekcija koja igra cvrst fudbal i koja je imala puno, puno srece na prvenstvu. Da, i odlicnog golmana, eksperta za penale...
    Sto se mene tice - navjijam za Francusku u finalu, prosto zato sto je na prvenstvu pokazala da je bolji tim!
    (Hannibal, 12. jul 2018 10:54)

    # Link komentara

  49. Francuska-Hrvatska 60 : 40
    (vog, 12. jul 2018 10:51)

    # Link komentara

  50. Smarate, žestoko.
    (aleo, 12. jul 2018 10:43)

    # Link komentara

  51. Da, iako slabija. 30%. Da - ali nije bitno!
    Teško je razumeti da se neko mnogo godina loži na fudbal. Ono malo što sam video ovaj SP to je isti pregaženi a naročito samo-pregaženi sport. Čak su i "najbolje" sudije kao onaj Čakir bezveze! Svi timovi igraju nekog Muslin-Murinja a makar na penale neko mora da prođe. I mi smo eto tako prošli kvalifikacije u očajnoj grupi - e pa na sličan način samo klasu bolji i Hrvati dođoše do finala. A mogli su ili Rusi ili Španci ili bilo koji već Indijanci - lutrija. Zaslužili su finale ali ne što su zaista uigrani, motivisani, požrtvovani, psihološki otporni itd. Ne, oni su tamo objektivno iako to nisu zaslužili - samo su manje ne-zaslužili od ostalih!
    Ali - šta je na SP bilo da se vidi? Čak ni ako neko ima Azara ili Neimara ne znači mu bog zna šta. Najbolji (gori) dokaz su ti redovni bljeskovi tipa Grčka i Vels euro ili eto sad ni-ka-kav tim Engleske umalo u finale - pa oni su skoro slabi kao mi! Toliko nemaju sredinu da je morao nazad Dele Alija van svoje pozicije! Ovaj koji menja jednog beka Vardijem - u trenutku kada drugi napušta igru povređen a više zamenu nemaju, koji smehotres! Ovaj je SP dobar samo za Putina i Tompsona.
    Fudbal je umro nastupom i zločinom nemaca sa krvnim dopingom, pogreb mu je bilo Brazil-Italija SP u Španiji. Svako iole normalan je svakako pre gledao izuzetan meč Nadal - del Potro. I tenis isto godinama uništavaju ali tu se ponekad ipak zalomi nešto ovakvo. U višestruko skrljanom fudbalu više ne verujem.
    (znanje-imanje, 12. jul 2018 10:42)

    # Link komentara

  52. englezi kao nasi das gol igras kao muva bez glave
     (goran, 12. jul 2018 10:40)

    # Link komentara

  53. hrvati odlicno su igrali kad su gubili sa 1-0 nisu se pogubili nego nastavili da igraju fudbal respect
     (nikos, 12. jul 2018 10:38)

    # Link komentara

  54. nije dobro pitanje da li hrvatska može,hrvatska mora...sad ili nikad.
    (debeli, 12. jul 2018 10:38)

    # Link komentara

  55. Naravno da mogu! Da ne mogu bi ni bili u finalu.
    (alkos, 12. jul 2018 10:38)

    # Link komentara

  56. Ne.
     (ja, 12. jul 2018 10:36)

    # Link komentara

  57. Mislim da imaju samo jos jednu utakmicu.Verovatno ako pobede necemo gledati predaju pehara i samim tim nemaju nikakvu sansu da to vidimo.
    (Laky, 12. jul 2018 10:35)

    # Link komentara

  58. Да нису у за Енглезе напакованом костуру жријеба , одавно би били елиминисани..Уз свакако честитке , ипак је финале мундијала велико достигнуће!!
     (Митар пфк, 12. jul 2018 10:35)

    # Link komentara

  59. Znam da mnogi Srbi navijaju protiv Hrvatske zbog cistog sportskog rivalstva, a ne zbog politike. Ali ne morate se bojat da ce ovaj rezultst ugrozit dominaciju srpskog nogometa na Balkanu.

    Ja kao Hrvat sam svjestan da Suker nije bio klasa kao Piksi, Ciro Blazevic i Dalic se ne mogu mjerit s taktickim znanjem Antica, a Modric nikad nece vrijediti 150 milijuna eura kao SMS.
    (Luka, 12. jul 2018 10:33)

    # Link komentara

  60. Srboljube nisi u pravu jer Mamić nije prevarant pa čovječe on je stvorio te igrače.Modrić nikada nebi uspio da nije Mamića.Zbog njega navijam za Hrvate a poslije ovoga uspijeha bit će im premija ako se pladiraju na neko natjecanje.
    (Riječanin, 12. jul 2018 10:30)

    # Link komentara

  61. Prema mnogo minusa koje dobivaju oni koji su protiv hrvata, izgleda da na portalu
    vise glasaju hrvati nego Srbi. Verujem da Francuska prema kvaliteti dobrih igraca
    treba svakako pobediti!
    (Strucnjak, 12. jul 2018 10:30)

    # Link komentara

  62. Kako god finale završilo - Francuska je trenutno najkompletnija ekipa na svijetu i to je činjenica. Ali, ovo je finale SP-a, jedna jedina utakmica, u takvoj utakmici imati igrače koji itekako znaju kako se osvajaju trofeji -Modrića, Rakitića (strijelac u finalu LP-a), Mandžukića (strijelaca u dva fdinala LPa sa dva kluba) - može biti itekakva prevaga. Mbappe je budućnost nogometa, ali Modrić je osvojio 4 lp-a i kakva god rezultat bio -nece stati. Da li se isto može reći za Pogbu ili Mbape-a pitanje je.

    Ima nekih elemenata koji su na strani Hrvatske, već spomenuto iskustvo velikih utakmica i dobijanja istih te vezni red sa Modrićem i Rakitićem (Francuski sa Pogbom, Kanteom je isto fenomenalan, ali imati 33 i 32 godine je u ovakvim utakmicama svakako prednost).

    Kako god -Francuska je (blagi) favorit, imaju ukupno gledajući najbolju ekipu na svijetu, ali Hrvatska definitvno ima šanse i ima i nekih prednosti na svojoj strani.
    (deny, 12. jul 2018 10:28)

    # Link komentara

  63. francuzi su dobili isto "nikad gore" argentince, igrali 0-0 s "prosječnim dancima" i urgvajce bez cavanija iz prekida ili možda danci i argentici postaju puno bolji kad igra netko drugi s njima
    (BOK, 12. jul 2018 10:28)

    # Link komentara

  64. U finalu je sve moguce. U finalu nema favorita. 11 protiv 11 pa ko ima vece srce.
    Samo da mi je staviti onu zvjezdicu iznad grba na dresu- e to je neprocjenjivo! Onda slobodno svi mogu kopacke okaciti o klin!
    Lijep pozdrav svima!
    (Kom obojci a kom opanci, 12. jul 2018 10:28)

    # Link komentara

  65. Ne znam cemu tolika halabuka oko Hrvata kada su oni objektivno bili jedan od favorita, za sve one koji donekle poznaju i prate fudbal. Takodje, to vazi i za Francuze koji su sigurno najtalentovanija reprezentacija uz Belgiju. Brazilci nisu imali srece, pa su ispali, ali oni su u principu igrali najtecniji fudbal. Izvesnu prednost dajem Francuzima zbog paklenih igraca koje imaju, ali ne bi bilo nezasluzeno i da Hrvati budu sampioni. Nikakvu ljubomoru nemam prema Hrvatskoj, naprotiv, njihov uspeh moze da pokrene region u raznim pravcima, ne samo sportskim.
     (chombe, 12. jul 2018 10:28)

    # Link komentara

  66. Ne mogu da znam sta ce biti, ali mogu da primetim sta je bilo.Hrvati sinoc vode a igraju presing na protivnickoj polovini, sutevi prema golu, posed, znaci mogla se videti dominacija i kvalitet u skoro svakom trenutku utakmice.Svakog Srbina pomalo pece taj njihov plasman (i to ne bez razloga), pa nismo bas realni u sagledavnju situacije i oceni njihove igra.Jednostavno nadjite utakmicu sa svajcarcima i vidite nasu filozofiju, pa vidite njih...posebno sinoc.Uzivajmo u sportu, danas oni-sutra mi, kosarka, vaterpolo, tenis...pa i taj fudbal nam mozda krene jednog dana kada se opametimo, jer nam samo pamet fali a kvalitet znam da imamo.
     (Ultimate draft, 12. jul 2018 10:26)

    # Link komentara

  67. Ima nade, preporučeni komentari su oni gde je podrška za KOMŠIJE. DA, KOMŠIJE. Neka crknu hejteri!
    (Stojan, 12. jul 2018 10:21)

    # Link komentara

  68. Stvarno su sjajni ali mislim da je Francuska uz Belgiju daleko najviše prikazala i žao mi je što Belgijanci nisu u finalu. Ne verujem da će preći Francuze, ipak Francuska je jača od Engleske i to dosta.
     (Drakče, 12. jul 2018 10:20)

    # Link komentara

  69. TO NIKAKO NE ZELIM, JER IGRAJU PRLJAVI FUDBAL!
    (Fudbalski sudija FIFE, 12. jul 2018 10:17)

    # Link komentara

  70. Tesko. Francuzi tacno imaju lek za pozicije na kojima su Hrvati najjaci u vidu Pogbe i Kantea. Plus su najspremnija fizicka ekipa na prvenstvu i igraju protiv ekipe koja je igrala 3 produzetka. Ali i finale je ogroman uspeh, pritom mislim d's Hrvati imaju vece sanse od ipak neiskusnih Engleza
    (Georgije, 12. jul 2018 10:17)

    # Link komentara

  71. Kvalitet na strani Hrvata. Predobra im je generacija, a imaju i gomilu mladih.
    Nisam odusevljen, ali oni se jedini pitaju u finalu.
    (Dusan, 12. jul 2018 10:17)

    # Link komentara

  72. I te kako moze.Odlicno ukomponovan tim sa selektorom koji je znao sta hoce i kakvu taktiku protiv svakog protivnika da napravi.Oterali prevaranta Mamica i eto uspeha. Za uspeh ekipe je 60% igraci a 40% strucni stab.Tih 40% Srbija nije imala.Mi kada budemo oterali mesetare,menadzere i budemo doveli selektora znalca mozda i mi napravimo uspeh.Srecno Hrvati
    (Srboljub, 12. jul 2018 10:16)

    # Link komentara

  73. Realno teško. Ne pričam ovo zbog bilo kakvog političkog stava, već mislim da su Francuzi zreli za trofej. Izuzetno su kompaktni. Hrvati su imali dobar žreb i mučili se sa reprezentacijama koje nisu svetski vrh. Sada će prvi put igrati protiv reprezentacije koja ima jednako dobar vezni red. Francuzi su izuzetno disciplinovani i oprezni. Belgija i Urugvaj bukvalno nisu došli u priliku da ih ugroze. Na svakoj poziciji su jaki i baš deluju kompaktno. Hrvatska do sada nije imala takvog protivnika. Mada, to je jedna utakmica, sve je moguće, ali Francuzi su po meni favoriti.
    (Đorđe, 12. jul 2018 10:14)

    # Link komentara

  74. naravno.ako da vise golova.
     (dzoni, 12. jul 2018 10:14)

    # Link komentara

  75. не дај боже....
     (pera, 12. jul 2018 10:14)

    # Link komentara

  76. Treba realno reci da su imali puno sreece, jos od prve utakmice u grupi, do razresenja u njihovom delu zreba knock-out faze. Nigerija i Argentina su ih castile za vodece golove. Rusi su im sklonili Spaniju, dve utakmice su prosli srecno na penale, i konacno u polufinalu su dobili znatno slabiju Englesku, gde je uz kalkulacije mogla da dodje i Belgija.
    (AlCapo, 12. jul 2018 10:13)

    # Link komentara

  77. Na pitanje moze li je odgovor moze.
    Jer finale i jedna utakmica pa je sve moguce.
    Ali da ste pitali ko ce osvojiti SP odgovor je FRA.
    Realno su jaca ekipa.
    (VladoBG, 12. jul 2018 10:12)

    # Link komentara

  78. Veni, vidi, vici...
    (Stefan from Paris, 12. jul 2018 10:10)

    # Link komentara

  79. Pa realno na ovom svetskom prvenstvu najbolji fudbal i igru su pokazali Francuzi i Hrvati, zasluzeno su u finalu obe ekipe mada mislim da ce Francuzi osvojiti, jer Hrvati igraju kao Grci pre desatak godina kada su bili evropski prvaci. 
    U svakom slucaju Hrvatima svaka cast na igri i posvecenosti reprezentaciji!
    (Karaburac, 12. jul 2018 09:17)

    Koji Grci bre..Grci su igrali bunker i na kontre.
     (hgfds, 12. jul 2018 10:09)

    # Link komentara

  80. Francuska 100%, zasluženo!
     (Arch Enemy, 12. jul 2018 10:09)

    # Link komentara

  81. Створили су тим који се дуже време јако добро познаје. Тим им не одређују менаџери и фсс већ селектор. Жељу имају, то смо видели. Играју до краја и нападају кад год добију лопту. Опет са друге стране је сјајна Француска која је одморнија. Навијам за сјајан фудбал у финалу и нек победи бољи. Ко год да освоји, заслужио је приказаним на овом првенству.
    А нама нек буде за наук да треба да стварамо екипу пар година, без утицаја менаџера. Мада тешко, јер нам је фудбал пун корупције као и све остало у држави. Честитам Хрватима на овом историјском успеху. Пласирати се у финале је јако тешко за једну малу земљу. То су успели још само Холанђани.
     (комша, 12. jul 2018 10:08)

    # Link komentara

  82. 3 puta po 120 minuta . Kakav tim kolika snaga .
    Modric je bog fudbala , bravo komsije
    Smesi vam se titula svetskih prvaka.
     (komsija, 12. jul 2018 10:08)

    # Link komentara

  83. Nisam im davao mnogo sanse protiv Francuza, me]utim, posle onog trcanja i fighta sinoc, mislim da mogu, ali moraju da odigraju svi kao nenormalni, svi do jednog!

    Razmisljam da odem kod priatelja u ZG da odgledam to!

    Oni kao sampioni i Djokovicev trijumf bilo bi bas ono..puno srce za nas meleze!
    (warlock, 12. jul 2018 10:07)

    # Link komentara

  84. Plus ODNOS PREMA DRŽAV. ANKETA KAZE DA VISE OD 30 ODSTO STANOVIKA NE ZNa NI RECI HIMNE. Tacka.
    (mladen, 12. jul 2018 09:24) # Link komentara
    Pa svi su znali reči himne "Hej Sloveni" jer je značila nešto, pa su joj opet na kraju zviždali. Budući da nema Boga niti ima pravde na ovom belom svetu, zato ljudi ni ne mogu da zapamte tekst himne.
    (Bela vrana, 12. jul 2018 10:04)

    # Link komentara

  85. @Karaburac, 12. jul 2018 09:17

    Vidim, ti si veliki stručnjak, i mnogo se razumeš u fudbal.
    Objasni meni laiku sličnosti igre Grka pre 10-ak godina i Hrvata danas.
    Taktiku, posed lopte, broj udaraca prema golu.
    Hvala.
    (marko, 12. jul 2018 09:59)

    # Link komentara

  86. Нажалост, може.
     (Јабучило, 12. jul 2018 09:58)

    # Link komentara

  87. Зашто не би могла када је већ у финалу? Ако су победили једну Аргентину, Енглеску и домаћина Русију, могу и Француску. Мени репрезентација Хрватске никада није била нешто нарочито интересантна (осим оне са светског првенства 1998), али волео бих због ових патриЈота, русофила, ЕУскептика да постану прваци света и да подигну "Златну богињу". Да им запуше уста већ једном са оним причама о Атини 95-е и Баријем 91-е.
    (Марвин тхе Мартиан, 12. jul 2018 09:57)

    # Link komentara

  88. Realno Francuzi su bolji. Hrvati nisu igrali protiv ozbiljnog tima, igralin su protiv ocajnih argentinaca, slabih danaca, rusa i engleza, francuzi ce im biti prvi ozbiljan protivnik. Drugim recima frncuzi pobedjuju.
    (Kiza, 12. jul 2018 09:56)

    # Link komentara

  89. Iskreno im ne zelim, posle tompsonovih pesmi.
    Francuska mi se cini blizom zemljom i veci prijatelj 100 godina unazad
     (NemanjaBB, 12. jul 2018 09:55)

    # Link komentara

  90. To je sada gotova stvar! Čudo mora da se desi da ne budu prvaci Hrvati!
     (Šaomi, 12. jul 2018 09:54)

    # Link komentara

  91. Nemaju sanse protiv Francuza,ali opet svaka cast na uspehu.
    (Vladimir NS, 12. jul 2018 09:53)

    # Link komentara

  92. Realno ne ali.
     (nenad rs, 12. jul 2018 09:52)

    # Link komentara

  93. Može, i treba! Pokazali su svima, a najviše nama Srbima, kako se bori srcem, za svoju zemlju, i šta je to patriotizam! Bravo!
     (Smuleco, 12. jul 2018 09:51)

    # Link komentara

  94. Grizman i Mbape kažu ne.
    (Pedja, 12. jul 2018 09:51)

    # Link komentara

  95. Mi ne treba da gledamo u tudja dvorista, vec da se okrenemo sami sebi. Moramo napraviti totalnu reorganizaciju fudbala, menjati koncept igre, mentalitet, napraviti sistem i rezultat ce doci. Imamo dobre igrace ali nemamo tim, zato je potrebno dovesti selektora koji gaji ofanzivni fudbal, neko ko ce od svakog pojedinca izvuci 110 posto. Ne treba da se opterecujemo uspesima drugih reprezentacija, vec da mi tezimo ka uspehu. Ovo govorim zato sto duboko verujem, pozdrav.
     (vlado, 12. jul 2018 09:49)

    # Link komentara

  96. Naravno da moze!
     (Butragenjo, 12. jul 2018 09:45)

    # Link komentara

  97. зашто сензација? па они немају тим, они имају тимчину. погледајте у којим клубовима играју њихови играчи и какву улогу имају тамо. ово уопште није сензација.
     (вујке, 12. jul 2018 09:45)

    # Link komentara

  98. Igrace mnogo opusteniji od Francuza i po meni su favoriti u finalu!Mozete braniti jednog vrhunskog igraca,ali Hrvatska ima 5-6takvih,igraju sve-prednje vezne,zadnje,daju golove,odbranu,presing...
     (dragan, 12. jul 2018 09:45)

    # Link komentara

  99. Pitanje je čudno. Svaka ekipa koja se kvalifikuje u neko finale, može i da pobedi...
    (Milan_PT, 12. jul 2018 09:43)

    # Link komentara

  100. Mogu ako pobjede francuze.
    Salu na stranu, mislim da je francuska odbrana celicna i da ce im donijeti boginju.
     (LorD, 12. jul 2018 09:41)

    # Link komentara

  101. Može,ne igraju protiv nas finale :D
    (saj, 12. jul 2018 09:40)

    # Link komentara

  102. Omjer snaga je skoro pa identican kao u rukometu. Koliko je Fran. bolja od Hr. u rukometu toliko je trenutno u nogometu. Vec dugo nisam vidio toliko dobru ekipu poput Fran., mislim da ce dominirat slijedecih 4-8 godina. Hrvatska ako odigra najbolje sta moze + sreca, mozda uspije, ali realno Fra. je veliki favorit.
    (Marko, 12. jul 2018 09:40)

    # Link komentara

  103. Da
     (kloki, 12. jul 2018 09:39)

    # Link komentara

  104. Prvo Zelim samo reci da hvala susedima na podrsci!!


    Kratko cu se samo nadovezati, potpuno je nebitno pobijedili ili izgubili
    U finalu smo

    Pozdrav iz Zagreba

    ( jos se slavi iako je vec novi dan)
    (zeljko, 12. jul 2018 09:38)

    # Link komentara

  105. Pa realno na ovom svetskom prvenstvu najbolji fudbal i igru su pokazali Francuzi i Hrvati, zasluzeno su u finalu obe ekipe mada mislim da ce Francuzi osvojiti, jer Hrvati igraju kao Grci pre desatak godina kada su bili evropski prvaci.
    U svakom slucaju Hrvatima svaka cast na igri i posvecenosti reprezentaciji!
    (Karaburac, 12. jul 2018 09:17)

    Hrvati igraju kao Grci? Jel se ti to šališ ili misliš ozbiljno. Na EP 2004., Grci nijednu utakmicu nisu imali posjed lopte preko 40%, postigli su golova koliko Hrvatska samo u grupnoj fazi i većinu utakmica igrali su bunker. Hrvatska svaku utakmicu dominira u posjedu, broju udaraca na gol, broju kornera, broju pretrčanih kilometara, a o bunkeru da ne govorim. To Hrvatska nikada nije igrala niti će igrati.
    (Užas je moja furka, 12. jul 2018 09:36)

    # Link komentara

  106. Ako igraju u crnim dresovima mogu, ako budu igrali u belim izgubice.
    (Sujeverni, 12. jul 2018 09:35)

    # Link komentara

  107. Ako odu u produzetke, mogu. Prosto je neverovatno koliko ih znanje i sreca prati. Mada, ne kaze se dzabe, i hrabre sreca prati!
     (Aleksandra, 12. jul 2018 09:33)

    # Link komentara

  108. Nema dileme, imaju dobru ekipu. Jedinstvena prilika da osvoje titulu a nama neka je pouka da se selektor koji je izborio plasman na prvenstvo ne smenjuje.
    (Tito, 12. jul 2018 09:33)

    # Link komentara

  109. Naravno da može. Lopta je okrugla, a Hrvati definitivno znaju sa njom. Neka bolji pobedi.
    (Milisav, 12. jul 2018 09:31)

    # Link komentara

  110. Aj pa da u nedelju slavimo, Hrvati u fudbalu, a mi u tenisu.
    (Nikola, 12. jul 2018 09:31)

    # Link komentara

  111. Redakcijo b92 lose ste postavili pitanje, nepravilno. Ono bi trebalo da glasi: Da li ce , po vasem misljenje, Hrvatska postati sampion.....ovako, kako ste vi postavili pitanje, svako bi trebalo da napise DA. Jer ako je neko vec stigao do finala apsolutno zasluzeno, moze i da pobedi u tom finalu....ali da li ce , to je vec drugo pitanje....objektivno sanse su 60:40 u korist Francuza, oni nemaju slabog mesta a Hrvati su u odbrani tanki i + neki igraju tako da su vrlo blizu crvenog kartona.
    (miodrag, 12. jul 2018 09:31)

    # Link komentara

  112. 3:1 za Hrvatsku.
    (Simon, 12. jul 2018 09:31)

    # Link komentara

  113. U svakom slucaju svaka im cast ali?!Treba da pobedis Dance,Ruse ,Engleze da bi dosao do finala ,malo je sreca umesala prste ,a sta bi bilo da su naleteli na Belgiju ,Brazil,Francusku,Urugvaj ?!?!?Da ponovim svaka im cast ,nije mala stvar osvojiti drugo mesto ...
    (Vuk, 12. jul 2018 09:31)

    # Link komentara

  114. Ako im bude sudio Čakir može bez problema.
     (djoko, 12. jul 2018 09:30)

    # Link komentara

  115. (Karaburac, 12. jul 2018 09:17) Objasni nam molim te koja je sličnost u igri Hrvatske i Grčke? Dve totalno suprotstavljene koncepcije, napadačka i odbrambena!
     (fcrs, 12. jul 2018 09:29)

    # Link komentara

  116. Mog i verovatno hoce. Pojedinacno mnogo iskusnija ekipa, njihovi najvazniji igraci su igrali desetak raznih finala, pobedjivali, a ostali posteno rade svoj posao. Samouvereni su, ‘mrtvi ladni’ i ne plase se. Ne navijam za njih, ali sam realan.
    (schlosenberger, 12. jul 2018 09:28)

    # Link komentara

  117. Kad je mogao Lester, može i Hrvatska.
     (Das ist Kunst, 12. jul 2018 09:26)

    # Link komentara

  118. Upravo smo videli da može iako nisam odusevljen. Jednostavno ne odustaju. Kao nekada Nemačka.
     (Mrak, mrak, pomrčina ..., 12. jul 2018 09:25)

    # Link komentara

  119. celo prvenstvo navijam protiv hrvata, tako ce biti i u finalu.zasto da menjam nesto sto im daje rezultate? mozda ne navijam za njih ali nisam ni zlonameran.
     (pera kojot super genije, 12. jul 2018 09:24)

    # Link komentara

  120. Kvalitet plus FANATIZAM. Hrvati igraju dajuci do znanja da m je ovo VISE OD IGRE. Spremni su da rizikuju povrede i gubitak unosnih ugovora. Odigraju dva meca po 120 minuta i onda u drugom poluvremenu sa Englezima odu na vidsoki presing i sve tako do gola. U takvom stanju dti i ne primjecues da si umoran. Plus isklustvo i cinjenica da 11 igraca igra u ozbljnim i velikim evropslim timovima. Kod Srba je nestom slicno retkost. Pokazali su je donekle kosakrasi na SP 2014 kada su u eliminacijama uzeli sve pa u finalu izgubili od SAD. Hrvati dobijaju tim spojem iskustva i odluke da grizu i "jedu travu". Dobili su sve pojedinacne duele i potpuno potisnuli zbunjenu gospodu sa Ostrva. Sa Francuzima imaju sansu, jer ih drzi MOTIV. Ako on bude odlucivao - bice eprvaci. Francuzi imaju kvalitet - to nije sporno. Ali, da li zele titulu koliko i HRvati? A na sta lici srpski fudbal, mendzerski raj, mogli ste da vidite u mecu Zvezde i Estonaca. Jad i beda. Nabeđeni milioneri nisu sutnuli u okvir gosla. Njih ne vode etreneri vec menadzeri. Plus ODNOS PREMA DRŽAV. ANKETA KAZE DA VISE OD 30 ODSTO STANOVIKA NE ZNa NI RECI HIMNE. Tacka.
    (mladen, 12. jul 2018 09:24)

    # Link komentara

  121. e pa sad drugovi izgleda da ipak moze a nisam verovao....
     (UGASENA institucija, 12. jul 2018 09:20)

    # Link komentara

  122. Ne bi bilo nepravedno ako bi izgubili jer su na papiru Francuzi bolji, ali Hrvati su spalili sve papire na ovom prvenstvu i nemaju namjeru da se povuku. Prolazili su na penale i imali su srece, ali s razlogom se to desava bas njima, a ne bilo kome drugom. Igraju hrabro, a hrabre prati sreca, a ne kukavice i gubitnike.
     (Chris T-Rex BOSH, 12. jul 2018 09:19)

    # Link komentara

  123. morate da znate da je lopta okrugla i da moze daleko da leti...uz sve znanje potrebno je i malo srece.
    Naravno da mogu postati prvaci sveta u fudbalu...u sovinizmu na zalost vec jesu.
     (catboy, 12. jul 2018 09:18)

    # Link komentara

  124. Pa realno na ovom svetskom prvenstvu najbolji fudbal i igru su pokazali Francuzi i Hrvati, zasluzeno su u finalu obe ekipe mada mislim da ce Francuzi osvojiti, jer Hrvati igraju kao Grci pre desatak godina kada su bili evropski prvaci.
    U svakom slucaju Hrvatima svaka cast na igri i posvecenosti reprezentaciji!
    (Karaburac, 12. jul 2018 09:17)

    # Link komentara

  125. Ne vjerujem da ćemo ponoviti ovakav uspjeh, barem dok sam ja živ.Kako god završilo za mene su ovi decki šampioni.
     (F16, 12. jul 2018 09:13)

    # Link komentara

  126. protiv francuza nilkako,a nisu ni zasluzili..dva puta na penale i jednom produzetci
     (dule, 12. jul 2018 09:13)

    # Link komentara

  127. ljudi ne znam zasto se ovo predstavlja kao neka senzacija ??? Hrvati imaju mozda najacu sredinu na svetu dobra krila vrhunskog napadaca, dobrog golmana i vise nego solidnu odbranu ovo nije senzacija uopste ekipe koje su do sada izbacili su realno slabije od njih.... Senzacija bi bila da smo mi u finalu sa timom koji imamo ovo nije uopste.... U finalu dajem blagu prednost francuzima zbog iskustva igranja u finalima(EURO2016) i zbog po meni najkvalitetnijeg igrackog kadra na svetu..
     (nikola, 12. jul 2018 09:12)

    # Link komentara

  128. Sramota me je kad vidim da ih neko naziva komsijama. Isti ti ceo zivot mrze srbe i da je situacija obrnuta ili da je rec realnije o drugom sportu nekom nikad ne bi podrzavali nas. Iskreno se nadam da ce Francuska lagano osvojiti
    (Filip21, 12. jul 2018 09:10)

    # Link komentara

  129. ne može, eksperi sa sportkluba su objasnili, da se igra ponovno bile bi druge momčadi u polufinalu...tada bi vjerovatno srbija bila prvak, tako da srbija 1 titula a hrvatska zasad samo finale..
    (čestitke, 12. jul 2018 09:09)

    # Link komentara

  130. Tesko.. Bas tesko.. Ipak je Francuska Francuska.. Pozadi imaju strasnu odbranu Ernandez Varan Umtiti Pavar, to je odbrana koja ce igrati i na naredna dva SPa, ispred njih jednog Kantea od koga se ocekuje da "uhapsi" bar jednog Hrvata i ako uspe pola su posla zavrsili i imaju jos Pogbu Grizmana i po meni Mbapea, po meni previse previse dobrih igraca za Hrvatsku..

    I odlicnog golmana, to smo videli i u finalu..

    Mada i Hrvati igraju sve bolje i bolje kako turnir odmice, nenormalno mnogo veruju Dalicu, rekao bih s pravom, ma igraju ljudi kao u transu, ali eto zbog ovih stvari rekao bih da ce biti za Francusku 2:1 ili 1:0..

    Ne znam kako ce ih i da li ce uopste Hrvati probiti - ta fantasticna odbrana + Kante pa i Pogba ispred njih, bice mnooogoo tesko Hrvatskoj, maksimalno ce im dati jedan pogodak, a ne bi me iznenadilo i da ne postignu nijedan tj da Trikolori sacuvaju svoju mrezu i u tih 90 minuta na ovom SP-u.
     (aca, 12. jul 2018 09:07)

    # Link komentara

  131. Da je neka druga ekipa u finalu, a ne Francuska, moguce. Sa Francuzima, tesko. Ne nemoguce, ali Francuzi su takticki mnogo bolji od Engleza na primer, kamoli od ostalih, odbrana im je izvanredna, o golmanu ne treba trositi reci, a u napadu, iako nemaju klasicnog centarfora u formi, opasnost dolazi za svih strana. Umor, pak, ne treba spominjati. Kad dodjes u finale, sve to ide u zaborav, adrenalin radi svoje...
    (JPR24, 12. jul 2018 09:04)

    # Link komentara

  132. Nema šanse, imali su mnogo sreće i sve prosečne ekipe kao protivnike, zato su se i provukli, protiv Francuza, teško.
     (Kumo Kagyu, 12. jul 2018 09:04)

    # Link komentara

  133. Ljudi od muke glasaju "da"...
     (ja, 12. jul 2018 09:04)

    # Link komentara