- Komentari -
  1. A BAŠ JE SVIRAO PO NOTAMA IZ BRISELA !?
    NIJE POŠTENO...
    (Chana, 5. jul 2018 11:32)

    # Link komentara

  2. Srbi i dalje u istom tonu zavjera
    i svi mitovi oko toga. Eto svi se
    urotili protiv vas jer ste bili
    sigurni svjetski pravci.
    (mario, 4. jul 2018 23:32)
    ~~~…~~
    Očekivano, luzeri uvijek
    potonu uz buku i bijes!
    (Mantis, 5. jul 2018 11:04)

    # Link komentara

  3. Ako vam je stvarno do nekakve pravde, onda bi u slucaju da se dokaze da je sudija znacajno ostetio jednu od ekipa i tako direktno uticao na rezultat, mec trebalo ponoviti, a njega kaznite kako mislite da treba. Pa da onda ostecena ekipa ima i neke koristi. A koje koristi mi imamo od ovoga sto Brih vise nece suditi nijedan mec do kraja Mundijala? Sta mi time dobijamo? Dakle, ovo je samo jedna mrvica pravde. Da bi pravda bila potpuna, mec ponoviti, a ona dva cirkuzanta suspendovati zabranom igranja 10 meceva zajedno sa njihovim orlovima. Ali od ta posla nema nista, jer nikome nije do pravde vec da industrija para nastavi da radi.
    (Stevan, 5. jul 2018 02:31)

    # Link komentara

  4. Fotka je vrh!! Mitar ludak. ??
    PS>Stvarno je bezveze da se prepucavate. Opustite se i uzivajte.
     (Joca, 5. jul 2018 02:13)

    # Link komentara

  5. "Utakmica između "Orlova" i "Sajdžija"

    Mislite između "Orlova" i "Semenkara"
    (Diotima, 5. jul 2018 01:29)

    # Link komentara

  6. Generalno , ko god pise da nije bilo finale ili vazna utakmica, ne znaju da 6 ili 8 miliona se dobija za prolaz u knockout fazu. Zbog toga mislim da je sudjenje bilo onako kako je bilo. Sto bi dali nama pare , kad moze da ostane u Svajcarskoj.
    (Nik, 5. jul 2018 01:09)

    # Link komentara

  7. Au koliko komentara za nebitnog sudiju hahaha.
     (Batko pamcenje mu kratko, 5. jul 2018 01:08)

    # Link komentara

  8. Ja mislim, nisam siguran 100%, da je jedina utakmica na kojoj je sudija bio sa istog kontinenta kao i dve reprezentacije koje igraju bilo samo na utakmici Srbija - Swissbania.
    Mozda gresim, ali stvarno ispada da smo uvek majstori za konspiraciju, i to uvek s' pravom. Citaj: konspiracija = realni(stvarni dogadjaj).
    (Nik, 5. jul 2018 01:06)

    # Link komentara

  9. Bas osjecam neko zadovoljstvo,u P.M.
    (Marko Banja Luka, 5. jul 2018 00:31)

    # Link komentara

  10. Ajd pojasni to perfidno sudjenje? Od tri zuta kartona dva su ispravno dosudjena, oko samo jednog bi se dalo raspravljat. A i sta sad sto je dao zute, nije vam noge zbog tog odsjekao, i dalje se igra. Jesi vidio jucer kolumbiju maltene svi su dobili zuti i opet przili i u zavrsnici izjednacili. A vi kuknjava, te podijelio zute pa sredina ne moze sta, krljat dalje? Pa daj igrajte nogos nemojte stalno cvilit. 
    Evo i ja bih potpisao odmah da nama protiv rusa neki brich sudi kao vama
    (croata, 04. jul 2018 23:47)

    Ajmooo rusijaaa... Udri kroate...
     (egoista na dedu, 5. jul 2018 00:30)

    # Link komentara

  11. Želim vam onakvo sudjenje protiv Rusa, naravno ne odnosi see to samo na nesvirani penal nego na sveukupno tendenciozno sudjenje Briha, da ne ulazim sad u detalje.
    (STEVO, 04. jul 2018 23:25)

    Ajd pojasni to perfidno sudjenje? Od tri zuta kartona dva su ispravno dosudjena, oko samo jednog bi se dalo raspravljat. A i sta sad sto je dao zute, nije vam noge zbog tog odsjekao, i dalje se igra. Jesi vidio jucer kolumbiju maltene svi su dobili zuti i opet przili i u zavrsnici izjednacili. A vi kuknjava, te podijelio zute pa sredina ne moze sta, krljat dalje? Pa daj igrajte nogos nemojte stalno cvilit.
    Evo i ja bih potpisao odmah da nama protiv rusa neki brich sudi kao vama
     (croata, 4. jul 2018 23:47)

    # Link komentara

  12. Srbi i dalje u istom tonu zavjera i svi mitovi oko toga. Eto svi se urotili protiv vas jer ste bili sigurni svjetski pravci.
     (mario, 4. jul 2018 23:32)

    # Link komentara

  13. Daj bože da sudi Hrvatima i oni ispadnu zbog njegove greške
    (Simpo, 04. jul 2018 23:10)
    Vjerojatno si sretan što su ti objavili komentar i što toliko mrziš hrvate.
    p.s dok neki tvoji zemljaci zarađuju kod tih istih hrvata btw nekom drugom prilikom ću o tome kako se ponašaju za sada ukratko rečeno katastrofalno.
     (mario, 4. jul 2018 23:30)

    # Link komentara

  14. @Penal?!
    Znači ti više znaš od silnih igrača, sudija, bivših sudija koji su rekli da je bio penal i da je Srbija oštećena. Čak i njegovi misle da je trebao da svira penal. Ali ne, stručnjak iz fotelje poput tebe zna bolje. Idi gledaj boćanje, za fudbal nisi.
    (Vladimir, 4. jul 2018 20:12)

    Šta se raspravljaš sa njim. Znaš dobro da oni zlurado komentarišu svaki put kad je Srbija oštećena. Njihovo "objektivno" mišljenje je relevantno koliko i mišljenje Papue Nove Gvineje o ratu u Siriji. Meni je bitno šta kažu strani novinari, sportski komentatori, bivši fudbaleri a ne šarlatani poput Beusana i "braće" koja posećuju ovaj sajt.
    (Koga briga više za njih, 4. jul 2018 23:28)

    # Link komentara

  15. @croata

    Želim vam onakvo sudjenje protiv Rusa, naravno ne odnosi see to samo na nesvirani penal nego na sveukupno tendenciozno sudjenje Briha, da ne ulazim sad u detalje.
    (STEVO, 4. jul 2018 23:25)

    # Link komentara

  16. @croata...kakve veze ima penal i necije misljenjeno o sudjenju sa tockom...Tocak ima veze recimo sa formulom 1...Nije ni cudo sto mislis da nije bio penal jer verovatno nije igrac pregazen tockom...
     (Dejan CZ, 4. jul 2018 23:21)

    # Link komentara

  17. Ti ne bi svirao penal nad Mitrovićem! Ok. Ne bih ni ja onaj penal Hrvatskoj. No nije ni bitno. Ni svirani Hrvatskoj ni nesvirani Srbiji. Ono što je bitno, jeste da su sve sumnjive odluke, gde je moglo na stranu Srbije, svirano protivniku. Uostalom, vidićeš za koji dan. Ne bi me čudilo da Rusima sviraju za neku glupost, a da slično Mitroviću ili teže ne sude.
    (dominus, 04. jul 2018 21:24)

    Znam da ti je tesko svariti al onaj jucer penal za engleze i taj za nas su bili cisti ko suza. Ovaj za vas ne.
    Sto se tice sumnjivih odluka slazem se da je u drugom poluvremenu poceo vuci malo za svicarsku, jedan upitan zuti karton itd, al ruku na srce sve ste si to sami dozvolili losom igrom nakon fenomenalnog prvog poluvremena. Ne trebate se vaditi na penal vec na uzroke ogromnog pada u igri. Isto to vam se dogodilo i protiv kostarike samo onda niste bili kaznjeni, ali protiv svice ste nastradali.
    Za utakmicu protiv rusa, lako moguce da nas sudac terorizira i ne bi bilo prvi put, al na to moramo biti spremni i kvalitetom se izdici tako da nam ne mogu nastetit. Da li ce biti dovoljno, vidjet cemo.
     (croata, 4. jul 2018 23:18)

    # Link komentara

  18. Daj bože da sudi Hrvatima i oni ispadnu zbog njegove greške
    (Simpo, 4. jul 2018 23:10)

    # Link komentara

  19. On ima 2 miliona evra na racunu pa vi vidite. Uplatio mu Pacoli
     (delija, 4. jul 2018 23:04)

    # Link komentara

  20. Nije on ni dobio parice, nego instrukcije!
     (kadinjaca ipak pala, 4. jul 2018 23:01)

    # Link komentara

  21. Evo ja od sveg srca želim da se ista situacija desi vama i da Mandžukić tako napravi "faul" u napadu, i da ga sudija ne svira, pa da ispadnete.
    Baš me zanima šta ćeš tada reći.
    (Nikola, 04. jul 2018 21:41)

    Bar se nas kralo svih ovih godina sto se tice penala pa ni u snu ne kukamo ko vi. Sjecam se npr protiv spanjolaca kad nije sviran penal na corluki, oni prosli dalje i osvojili naslov prvaka, bilo je malo mrgodjenja al za razliku od vas vise smo zalili zbog sansi koje nismo iskoristili. Ne pamtim vise dobro taj faul, al i dan danas sanjam sansu rakitica kad je ostao sam s casillasom.
    No uvijek je lakse linijom manjeg otpora, ukralo, zavjera i tako to..
     (croata, 4. jul 2018 23:00)

    # Link komentara

  22. Nije on imao los dan! Kad dobijes lepe parice to se uglavnom naziva dobar dan.
    (Uros, 4. jul 2018 22:52)

    # Link komentara

  23. Brih i onaj od sinoc treba da idu kuci,ne zato sto su pogrijesili oko odluke,vec zato sto su toliko sigurni bili u odluke,da nisu VAR koristili...
     (BOSS, 4. jul 2018 22:48)

    # Link komentara

  24. Hvala ti za ovo, o Veliki vođo!
    (Jututunci, 4. jul 2018 22:34)

    # Link komentara

  25. Od toliko destina utakmica na SP, ova je bila jedina gde je 6 od 8 sudija (3 na terenu, 3 na VAR-u) bilo iz iste zemlje koja se granici sa nekom od zemalja ciju reprezentativnu utakmicu sude.
    (Beton SP, 4. jul 2018 22:19)

    # Link komentara

  26. Dobro, izvinjavam se unapred sto mesam babe i zabe, ali nesto mi se cini da mi bas i nemamo neko pravo da komentarisemo sudjenje. SP jeste iznad svega, ali sudije kod nas zavrsavaju u zatvoru.Mazic koji sudi finale LS i evo sad i 1/4 finale SP je na nekim nasim stadionima nepozeljna osoba. Nasi selektori decenijama unazad svi sem Antica, FSS poslusnici. Umesto fudbalskih strucnjaka, fudbal nam vode menadzeri. Pa to sto mi mislimo da ce pored svega toga neko da nas shvata ozbiljno, to je nas problem.
     (Miki Avala, 4. jul 2018 22:09)

    # Link komentara

  27. a on vec sada putuje u svoju novu kucu na ciriskom jezeru i briga ga
     (realan, 4. jul 2018 21:49)

    # Link komentara

  28. Penal je čist kao suza.Svaki italijanski sudija će ga svirati bez razmišljanja i diskusije a krucijalna stvar je ta da je lopta upućena ka golmanu i tu se svaka polemika prekida...
    (as roma nikšić, 4. jul 2018 21:43)

    # Link komentara

  29. Pa ja sam prvi rekao da je i to prekrsaj u napadu, i da je sviran mislim da se englezi nebi toliko bunili ko vi kolikogod ih ja ne volim...vi se ovdje ponasate kao da brych nije vidio prekrsaj na mitrovicu..covjek je vidio faul u napadu PRIJE TOGA i svirao ga i onda ovo dalje sto se dogodilo je nebitno..cinjenica je da mitrovic jako cesto radi prekrsaje u napadu koji mu se ni ne sviraju, vjerojatno je brych obratio pozornost prije meča na to i drzo mitrovica pod okom stalno sta radi..ovaj naslov je prenapuhan, ima europskih sudaca koji su odlicno odsudili,malo je utakmica ostalo i to sto brych mozda nece sudit ne znaci da je lose odsudio...njegova je mozda jedina greska sto nije trazio var da jos jednom pogleda, ali je ocito bio siguran sta je vidio prije prekrsaja na mitrovicu i to je to...i dobro je to odsudio
    (Penal?!, 4. jul 2018 19:04)

    Evo ja od sveg srca želim da se ista situacija desi vama i da Mandžukić tako napravi "faul" u napadu, i da ga sudija ne svira, pa da ispadnete.
    Baš me zanima šta ćeš tada reći.
    (Nikola, 4. jul 2018 21:41)

    # Link komentara

  30. Sudice polufinale ne lozite se
     (Sasa, 4. jul 2018 21:34)

    # Link komentara

  31. Brih sudi finale!
    (Hastali šejtan, 4. jul 2018 21:33)

    # Link komentara

  32. croata

    Ti ne bi svirao penal nad Mitrovićem! Ok. Ne bih ni ja onaj penal Hrvatskoj. No nije ni bitno. Ni svirani Hrvatskoj ni nesvirani Srbiji. Ono što je bitno, jeste da su sve sumnjive odluke, gde je moglo na stranu Srbije, svirano protivniku. Uostalom, vidićeš za koji dan. Ne bi me čudilo da Rusima sviraju za neku glupost, a da slično Mitroviću ili teže ne sude.
    (dominus, 4. jul 2018 21:24)

    # Link komentara

  33. @Penal?!

    Brate, šta ptičaš ti?
    Pre svega držala su DVA igrača Mitrovića RUKAMA alooo.
    Druga stvar, jako bezobrazno je tvrditi da se Mitorovic prvi naslonio na ovog, koga praviš ludim?
    Da li si ti slep ili se samo praviš lud?
    (da penal je, 4. jul 2018 21:13)

    # Link komentara

  34. Sjeća li se neko kad je Brih sudio Srbija-Hrvatska da nije dosudio čist penal za Srbiju, faul na Lazarom Markovićem?
    (Rade Kuzma, 4. jul 2018 20:10)
    Не само то него је целу утакмицу навијао за 'Рвате, Прво је искључио Матића, па није свирао прекршај на домак шеснаестерца над Ивановићем и на крају само због бруталног старт који су новинари назвали старт за затвор, Јосипа Шимунића над Сулејманијем, је искључио играча "ватрених". Небитно је да ли ми знамо или не знамо играти фудбал али тај феликс Брих стварно има нешто против нас.
    (Runner, 4. jul 2018 21:04)

    # Link komentara

  35. Оштећени смо и 2010. у Јужној Африци за пенал. Ситација је била идентична као на мечу Шпанија - Русија на ово СП-у када је Пике направио пенал.
    (Марко, 4. jul 2018 21:04)

    # Link komentara

  36. ko je pratio il prati nasu ligu,narocito nizi rang zna kako izgleda kad je sudija placen,tako je izgledao i sudio ovaj nemac. glavu dajem da je dogovorio sudjenje naravno sve je to uz blagoslov fife i koline,kolina ukalja covek sam sebi ime...
     (pera kojot siper genije, 4. jul 2018 21:04)

    # Link komentara

  37. nije to bio los dan,, vec sracunato I podmuklo odradjeno od strane doktora prava.
     (nik, 4. jul 2018 20:37)

    # Link komentara

  38. Da se razumemo, penal je bio čist kao suza. Bilo da si Srbin, Hrvat, Albanac ili Nemac (osim u slučaju Brih-a).

    No, vest o odstranjivanju Briha je iz kategorije vesti koja će Kokezi & Co. da bude i formalno opravdanje zašto Srbija nije prvak sveta.

    Alo bre, dozovite se pameti.

    Hrvati igraju 1/4 finale, nisu se poslavili protiv Danaca (a Danci su sve samo ne naivna ekipa), ali su u grupi odigrali eXtra.

    Jedan Japan je igrao u 1/8 finala, odigrali su eXtra i ispali na sopstvenu naivnost. Igrali su brzo, jednostavno...lepota za gledati. Čak su i u 94tom minutu išli na pobedu, a ne kalkulantski na penale (kako dosta njih igra) protiv, za dve klase jačeg, protivnika.

    Šveđani igraju sjajno...a pogledaj im sastav i vrednost ekipe.

    Belgija je i posle 0:2 uspela da se vrati, a kontra za pobedu iz 94tog minuta je za udžbenike.

    Kokezina ekipa je trčala (u prazno), igrala spor, dosadan, 30 godina star fudbal. Ne može tako.

    Samo...treba biti objektivan, ali mi ne znamo šta znači biti objektivan i poći prvo od sebe.
    (eye of the beholder, 4. jul 2018 20:26)

    # Link komentara

  39. Dobro je odigrao svoju "ulogu" ali sad je arbajtslos :(
    Ej,drugar,ko si ti da ne zelis pogledati VAR snimak kad te igraci mole ?
     (adios amigo, 4. jul 2018 20:24)

    # Link komentara

  40. Sta je ovo kukanje bre jos, nismo znali da igramo i tacka.
    (Bg., 4. jul 2018 20:14)

    # Link komentara

  41. @Penal?!
    Znači ti više znaš od silnih igrača, sudija, bivših sudija koji su rekli da je bio penal i da je Srbija oštećena. Čak i njegovi misle da je trebao da svira penal. Ali ne, stručnjak iz fotelje poput tebe zna bolje. Idi gledaj boćanje, za fudbal nisi.
    (Vladimir, 4. jul 2018 20:12)

    # Link komentara

  42. Fifa se pere, a oni ga delegirali da sudi Svajcarskoj (kao kad bi Majo sudio Crnoj gori protiv Albanije). Jedina greska koju su mu nasli je sto to nije uradio perfidnije.
     (babe i zabe, 4. jul 2018 20:11)

    # Link komentara

  43. Sjeća li se neko kad je Brih sudio Srbija-Hrvatska da nije dosudio čist penal za Srbiju, faul na Lazarom Markovićem?
     (Rade Kuzma, 4. jul 2018 20:10)

    # Link komentara

  44. ma sta ima da ga sada kazne? to nama ne resava gubitak. treba nas obestetiti nekako. recimo direktan plasman osmina finala sledeceg mundijala.
     (megi, 4. jul 2018 20:05)

    # Link komentara

  45. Uzeo je pare od albanske mafije i odradio posao. Od sudjenja na ovom Mundijalu sigurno ne bi zaradio vise
    (Vlada, 4. jul 2018 19:57)

    # Link komentara

  46. svi kazu kako je placen, a mozda je dobio ponudu koju ne moze da odbije... albanska mafija je to
    (Hoću Državu, 4. jul 2018 19:53)

    # Link komentara

  47. Poslali ga kući tek kad je Švajcarska ispala. Time su se njegova zaduženja završila. Da su Švajcarci prošli, sudio bi im četvrtfinale.
    (dovlajoe, 4. jul 2018 19:45)

    # Link komentara

  48. (Penal?!, 4. jul 2018 19:04)

    Druze, ne kazemo samo mi Srbi da je bio penal nego mnogi sportski mediji, a mediji koji su prednjacili da je napravljena ocigledna greska sto nije sviran penal je BBC Sport.

    E sad, ako nas Englezi vole onda...
    (Goran, 4. jul 2018 19:40)

    # Link komentara

  49. E za brinuo se. Izvršio zadatak, uze pare, sada na odmor, a posle ponovo na zadatak po potrebi.
    (innbecilo, 4. jul 2018 19:36)

    # Link komentara

  50. Vi se i dalje pravite da ne vidite mitrovicevo povlacenje protivnika za glavu ,neposredno prije preksaja za penal? 
    (Penal?!, 04. jul 2018 15:42) 

    A vi se uporno pravite da ne vidite da su oba svajcarca prvo uhvatila Mitra oko struka pa je tek onda on ovog prvog uhvatio za glavu pre skoka. A oni i dalje su ga drzali dok nisu pali na glavu. Samo neko bezobrazan i zlonameran moze da kaze da nije penal. Najgore od svega je to sto Brih nije zeleo ni da proveri na snimku sta se dogodilo, kao da je on iznad tog var sistema. Djubre sta drugo reci.
     (Baba Stanojka, 4. jul 2018 19:35)

    # Link komentara

  51. (Miljan, 4. jul 2018 18:40)

    Raspisao si se bas ali si propustio da je Kosovo clan FIFA i oni ga takvo priznaju. Naravno to je sve u dogovoru sa srpskom vladom u briselskom sporazumu gde je navedeno da Srbija nece kociti Kosovu u sportskim organizacijama. Tako da onda nositi majicu Kosovo je Srbija na utakmici pod koriljem FIFE nema smisla.
    (Pozdrav, 4. jul 2018 19:30)

    # Link komentara

  52. @Miljan
    Dug si komentar ostavio, ali she ti je bazirano na pogresnoj pretpostavci - Kosovo je clanica FIFA, i sto se njih tice zastava je legitimna. UN je neka druga prica i ne tice se FIFE.
    (Kiza, 4. jul 2018 19:25)

    # Link komentara

  53. Mitrovic je trebao dobiti crveni karton jer je oborio dvojicu jadnih svajcaraca.
    (Varko, 4. jul 2018 19:22)

    # Link komentara

  54. (Mateo Blesan, 04. jul 2018 18:28)

    Po tebi, za beusana nije penal samo zato sto su u pitanju srbi?
    A sto taj beusan tvrdi da mu je upravo srbin mazic najbolji svjetski sudac, puj pik to se ne racuna.
    A i ja koji smatram sebe realnim pa cak u nekim situacijama sam sklon srbima, ja ne bih svirao taj penal i tocka.
     (croata, 4. jul 2018 19:22)

    # Link komentara

  55. Neko je ovde pitao kakvo je bilo navijanje i dali je tacno da je bilo nacinalistickih provokacija. Posto sam bio na stadionu mogu reci - jednom “pi..ko siptarska” i to deo navijaca. Bilo je zvizdanja svaki put kad on dobije loptu (sto se desavalo milion puta raznim omrazenim igracima nor. Ronaldu navijaci MU kada je otisao iz kluba) i bilo je 2,3 puta (opet deo navijaca) “ko ne skace taj je siptar”.Sve drugo poezija od navijanja naseg i ruskog - Seerbija tj. Srbija.
    (zozon, 4. jul 2018 19:18)

    # Link komentara

  56. Ama ljudi koliko će on da bude kažnjen, da li će da mu bude dozvoljeno da da sudi više bilo koju utakmicu, koliko je novčano kažnjen obzirom da je eebelo plaćen d sudi pošteno, a on deklasirao ne jednog čoveka, već državu, klub, dostojanstvo cele jedne nacije! To što on ne sudi više na MUNDIJALU, nije nikakva kazna...debelo je on naplatio taj namerni PREVID! Sramota za FIFU, za takmičenje ranga kao što je ovo!!!!
    (pnmiki, 4. jul 2018 19:14)

    # Link komentara

  57. Za sve koji se prave naivni...
    Prvo, da, nasi su igrali lose, ne znamo dokle bi stigli, ali...

    Pravila su ista za sve i sudija je taj koji treba da ih sprovodi.
    Da li igraju Srbija i Svajcarska ili Real Madrid protiv Bombardera iz Male Mostanice, pravila su ista. Zna se sta je faul, sta je ofsajd itd.
    Sankcionisati samo jednu stranu, ne dosuditi ocigledan penal (mozda bi i promasili, eto setite se Mijatovica, Roberta Badja ili sinoc Kolumbijaca i Engleza), svirati vise faulova u napadu nego u prosecnoj kosarkaskoj utakmici (dobro nam nije i korake svirao) - uostalom, ako su nasi igraci tako grubi, valjda bi se to videlo i protiv Kostarike i Brazila...
    E, to je problem. To je daleko od pravde koju bi sudija morao da sprovodi, a itekako ima uticaj na nastavak igre.
     (?, 4. jul 2018 19:13)

    # Link komentara

  58. on je uradio svoje i dobio vise para nego sto bi dobio da sudi jos 1 utakmicu na SP.treba biti kaznjen od steane i eufe i fife a to je da vise ne sudi medjunarodne utakmice.
     (pera kojot siper genije, 4. jul 2018 19:07)

    # Link komentara

  59. Vi se i dalje pravite da ne vidite mitrovicevo povlacenje protivnika za glavu ,neposredno prije preksaja za penal?
    (Penal?!, 04. jul 2018 15:42)

    I sinoć je Hari Kejn prvo povukao Kolumbijca za glavu pa je nakon toga usledio prekršaj i sviram je penal za Englesku
    (denisko, 4. jul 2018 15:51

    Pa ja sam prvi rekao da je i to prekrsaj u napadu, i da je sviran mislim da se englezi nebi toliko bunili ko vi kolikogod ih ja ne volim...vi se ovdje ponasate kao da brych nije vidio prekrsaj na mitrovicu..covjek je vidio faul u napadu PRIJE TOGA i svirao ga i onda ovo dalje sto se dogodilo je nebitno..cinjenica je da mitrovic jako cesto radi prekrsaje u napadu koji mu se ni ne sviraju, vjerojatno je brych obratio pozornost prije meča na to i drzo mitrovica pod okom stalno sta radi..ovaj naslov je prenapuhan, ima europskih sudaca koji su odlicno odsudili,malo je utakmica ostalo i to sto brych mozda nece sudit ne znaci da je lose odsudio...njegova je mozda jedina greska sto nije trazio var da jos jednom pogleda, ali je ocito bio siguran sta je vidio prije prekrsaja na mitrovicu i to je to...i dobro je to odsudio
    (Penal?!, 4. jul 2018 19:04)

    # Link komentara

  60. Bole ga brige, sad ima doživotni skipas na St. Moricu...
     (nešto mi se čini, 4. jul 2018 18:48)

    # Link komentara

  61. On je svoj "zadatak" obavio! FIFA je nažalost sekta u službi samo pojedinih zemalja. U vezi sa tom utakmicom dogodilo se niz ne pravilnosti i ne pravednosti na utakmici(u vezi sa suđenjem) i nakon utakmice( u vezi sa zauzimanjem stava FIFA-e povodom slavlja šiptarskih igrača koji igraju za Švajcarsku). Što se tiče slavlja,ja kao navijač Srbije,nemam nikakav problem sa tim kako će protivnički igrač kada da gol da ga proslavlja. Može slobodno da radi šta god hoće. Šta više sa tim slavljem i postavljam tog simbola bi više problema trebalo da imaju švajcarski navijači,jer se postavlja pitanje igraju li oni za Švajcarsku ili Albaniju ili tzv.Kosovo. Tako da nas to ne dotiče ali nas itekako dotiče očigledan politički stav FIFA-e koja je kažnjavala naše igrače koji su nosili majce ispod dresova na kojima je pisalo "Kosovo je srce Srbije" itd. i koji su pokazivali tu majicu kada bi postigli gol i to okarakterisala kao politički stav. A ovo zar ovo nije politički stav i to stav koji želi da provocira pripadnike drugog naroda i to ne naroda protiv koga igraju utakmicu dakle švajcarskog i srpskog nego provociranje Albanaca koji igraju za Švajcarsku. Uosatalom,nemoguće je nažalost ukolniti politiku iz naših života,zašto bi se onda igrao meč npr.između reprezentacija kad je i to politika. Da nije politike mi se ne bismo delili nego bismo bili građani sveta. E sad postavlja se pitanje zašto FIFA brani našim igračima da proslavljaju gol sa podizanjem dresa ispod koga se nalazi majica sa natpisom "Kosovo je srce Srbije" kad je to de fakto istina jer tzv. Kosovo ni tada a ni danas nije član UN-a. Jel to možda FIFA zauzima politički stav?!Pa navija da Kosovo bude nezavisna država. Daleko veće je pravo da neki igrač- Srbin iskaže majicu sa tim natpisom, jer je Kosovo deo Srbije po UN-u nego što bi smeo neki Albanac koji igra za Švajcarsku da provocira Srbe igrajući za Švajcarsku i plus na kopačkoj stavlha grb ne priznate druge države. Rekao sam,meni to uopšte ne smeta,više bi trebalo da smeta Švajcarcima jer on braneći boje Švajcarske promoviše simbole druge "nazovi" države pa se postavlja pitanje za koga on igra. Ali mi smeta kada FIFA brani nama da se osećamo onako kako mi hoćemo,kao Srbi,kao neko ko misli da je Kosovo deo Srbije, dakle kada ona kao sportska organizacija zauzima politički stav i to brani nama da kažemo ono što inače stoji u UN-u. Podsetiću tzv. Kosovo nema stolicu u UN-u.
     (Miljan, 4. jul 2018 18:40)

    # Link komentara

  62. @(Marko Glembay, 04. jul 2018 15:45

    Djelimicno si upravu. Jer, da nije penal (sto se na usporenom snimku iz aviona vidi da jeste prekrsaj za penal) nebi mu zamjerili sto nije gledao VAR. Sudija moze da odbije pogledati VAR ako je 100%siguran u svoju odluku, ovaj je ocigledno bio, ali nije bio upravu. Znaci da je pogledao, vidio bi da je penal. Da je pogledao i rekao nije penal, pogresio bi. Tako da bi i u tom slucaju odsvirao svoje.
     (ja, 4. jul 2018 18:38)

    # Link komentara

  63. u jadnoj Srbiji sve naopako.:)))umesto da fss juri nemca i bave se njime,oni letuju.a narod umesto da letuje,bave se nemackim sudijom.by the way ja mislim da je zbog lojalnosti bio sigurno predvidjen da sudi polufinale,ali posto se digla prasina,moraju da ga sklone.a posto fss nece da ga jurca i pravdu istera,vratice se sudac vrlo brzo.ni ja neletujem:))))))))
    (branko, 4. jul 2018 18:35)

    # Link komentara

  64. E, sad nam je lakse.
     (Miki Avala, 4. jul 2018 18:34)

    # Link komentara

  65. jel u avionu sa albancima?
     (laf, 4. jul 2018 18:34)

    # Link komentara

  66. Da, zato je doveden jer da nije to uradio Srbija bi osvojila mundijal. Dajte molim vas
    (Montenegringo, 4. jul 2018 18:33)

    # Link komentara

  67. Iranac sudi jer u finale igraju Evropa i Juzna Amerika..
     (dejo, 4. jul 2018 18:33)

    # Link komentara

  68. A Mateo Beusan na HRT-u posle utakmice sa osmehom oko cele glave veli: "Brih, cista desetka".
    (Glava secera, 04. jul 2018 16:37)

    On je samo rekao da ne bi sudio penal i objasnio zasto, ali da se moze i svirat, nikakva 10 brichu. Ono zasto je brich pao sto je beusan rekao jos jucer jest cinjenica da nije htio uvaziti var signal, a u pitanju je diskutabilna odluka gdje mora pogledati snimku. I dalje nitko osim vas srba ne govori o cistom penalu, pa i ja koji sam milijun puta to pogledao, ja ne bih svirao. Da je mitrovic pao kad je trebao, u trenutku upucivanja centarsuta, bio bi cist penal, ovako, neiskusan momak.
    Ono sto mislim je da je brich i pogledao snimku opet ne bi sudio penal.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (croata, 4. jul 2018 18:02)

    Niko osim nas ne govori da je bio cist penal? Prosetaj malo do BBC-a...

    [link]
    (Marinko, 4. jul 2018 18:33)

    # Link komentara

  69. Još ako je vikao Švaba na Mitrovića na nemačkom,
    Srbi tu odmah dobiju ospice, a krv proključa.

    To nam je u genima.
    (marija, 4. jul 2018 18:33)

    # Link komentara

  70. @croata, Niko osim nas? Rio Ferdinand u lajvu kaže da je Brihova odluka klasična ulična krađa. Masa sportskih stranica, skaj sports, Španci, Italijani, svi su bili jednoglasni da je klasičan penal. Dovoljno da ukucaš na tviteru - Mitrović - var - srb, koliko ljudi od sportski poznatih pa nadalje koji kritikuje ne sviranje penala. Da ne pričam da se na ovom prvenstvu sve sudilo kao penal, od napucane ruke do blagih povlačenja, samo dvostruki rvački zahvat nije penal. Ali kome pričati.
     (detwktiv kokni kol, 4. jul 2018 18:29)

    # Link komentara

  71. On je samo rekao da ne bi sudio penal i objasnio zasto, ali da se moze i svirat, nikakva 10 brichu. Ono zasto je brich pao sto je beusan rekao jos jucer jest cinjenica da nije htio uvaziti var signal, a u pitanju je diskutabilna odluka gdje mora pogledati snimku. I dalje nitko osim vas srba ne govori o cistom penalu, pa i ja koji sam milijun puta to pogledao, ja ne bih svirao. Da je mitrovic

    Nije tacno. Rekao je, doslovno : "Komplimenti Brihu sto nije svirao". Nema tu ko bi svirao, ko ne bi. Ne bi Beusan svirao zato sto je za Srbiju penal, a ne zato sto ga nije video. To je ocigledno bilo. Nema tu raspravke u ovakvoj situaciji ko bi svirao, ko ne bi. Znaci, ovo nije bila sumnjiva situacija, ovo je penal kao vrata. Za mnogo blazu situaciju sa Mandzukicem je drugacije pricao i pored toga sto je Mandzukic prvo napravio faul, pa isfolirao penal, sto radi kroz citavu karijeru. Nebitno je sve to, ali nemoj da negiras nesto sto je receno. Pola sata se je ubedjivao sa Prosineckim, voditeljem i onim trecim sa cudnim prezimenom i sva trojica su rekla da je ocigledan osim njega koji je video faul Mitrovica nad igarcem koji fga drzi deset sekundi pre nego je Mitrovic njega uhvatio rukama. O onom drugom sto ga je sa ledja drzao tek da ne pricamo. Sramotno u svemu tome je sto jedino Srbiji na ovom prvenstvu nije svirnut takav penal koji je npr od onog Engleskog sinoc deset puta veci i ocigledniji.Znaci, da je otisao do monitora ne bi mogao da ne svira, zato i nije isao da proveri.
    (Mateo Blesan, 4. jul 2018 18:28)

    # Link komentara

  72. U Kanadi je strucni saradnik cuveni Hauard Web. On kaze da je razocaravajuce sto Brih nije pogledao VAR ali misli i da ga je koristio da ne bi svirao penal. Pa vi zakljucite sami "sta je pisac scio rijet."
    (Stef, 4. jul 2018 18:28)

    # Link komentara

  73. Ako Hrvatska uđe u finale ili polufinale teško da će FIFA delegirati Mažića da to sudi
    (Purger 1, 04. jul 2018 17:53)

    Mažić navija za Partizan. Za hrvate ga zabole uvo.
     (Valter, 4. jul 2018 18:25)

    # Link komentara

  74. Brih je uzeo lepe pare, mozda se i Kolina "utalio"malo, i zabole njih uvo za penal i Srbiju...
     (C i n i k, 4. jul 2018 18:23)

    # Link komentara

  75. Meni je savest cista ,nije bilo ni p od penala,sta vise to je bio faul Mitrovica u napadu. I samo da znate spavam mirno. Ko gubi ima pravo da se ljuti.
    (Feliks Brih, 4. jul 2018 18:22)

    # Link komentara

  76. Klasicno licemerje, posipanje pepelom, od strane FIFA. Taj sudija je, po faci mu se vidi, moralni bednik. Potrosna roba FIFE. On je odradio sto je trebalo i sada ga sklanjaju jer se prasina jos nije slegla. Posle nekog vremena izvadice ga ponovo iz naftalina da sudi po zadatku za dobar honorar.
     (Dragan, 4. jul 2018 18:22)

    # Link komentara

  77. Promasili bi smo penal svakako kakve smo srece ... :)
    (Rolo, 4. jul 2018 18:21)

    # Link komentara

  78. Misija uspesna, dovidjenja.
     (BB show, 4. jul 2018 18:21)

    # Link komentara

  79. Odsvirao je ono ono za sta je doveden, sad moze i kuci...
    (nikola, 4. jul 2018 18:17)

    # Link komentara

  80. on je doveden sa jednim ciljem i to je to...
     (paki, 4. jul 2018 18:14)

    # Link komentara

  81. U očima mu vidiš mržnju.
     (Delije Čikago, 4. jul 2018 18:13)

    # Link komentara

  82. Kako sad Nemac ,a svirao protiv nas?Angela M. ce mu vec ocitati bukvicu.Ona i ON su veliki prijatelji!!!
     (Medrano!!!, 4. jul 2018 18:11)

    # Link komentara

  83. Ma, boli ga uvo... Ko zna koliki mu je bankovni račun? Ne mora da sudi više...
     (bucika, 4. jul 2018 18:10)

    # Link komentara

  84. Mislite ODRADIO svoje!
    (Stara kuka, 4. jul 2018 18:10)

    # Link komentara

  85. A Mateo Beusan na HRT-u posle utakmice sa osmehom oko cele glave veli: "Brih, cista desetka".
    (Glava secera, 04. jul 2018 16:37)

    On je samo rekao da ne bi sudio penal i objasnio zasto, ali da se moze i svirat, nikakva 10 brichu. Ono zasto je brich pao sto je beusan rekao jos jucer jest cinjenica da nije htio uvaziti var signal, a u pitanju je diskutabilna odluka gdje mora pogledati snimku. I dalje nitko osim vas srba ne govori o cistom penalu, pa i ja koji sam milijun puta to pogledao, ja ne bih svirao. Da je mitrovic pao kad je trebao, u trenutku upucivanja centarsuta, bio bi cist penal, ovako, neiskusan momak.
    Ono sto mislim je da je brich i pogledao snimku opet ne bi sudio penal.
     (croata, 4. jul 2018 18:02)

    # Link komentara

  86. u 100marki da svira finale
     (r, 4. jul 2018 17:59)

    # Link komentara

  87. 2456 godina i dalje se kmeci. Pa ovoliko nije kmecila ni jedna zemlja u istoriji sp.
    (Mr_Melbourne, 4. jul 2018 16:14)

    Samo za tebe u vezi kmečanja:

    [link]
    (Selektivna memorija, 4. jul 2018 17:59)

    # Link komentara

  88. Ne, nije imao loš dan, podmićen je da sudi pristrasno! 
    Toliko o nemačkoj objektivnosti...
    (Bane17, 04. jul 2018 15:52)

    Imas dokaze ili lazes?
     (nista o nicemu, 4. jul 2018 17:54)

    # Link komentara

  89. Ako Hrvatska uđe u finale ili polufinale teško da će FIFA delegirati Mažića da to sudi
     (Purger 1, 4. jul 2018 17:53)

    # Link komentara

  90. Smesni su oni komentatori koji pitaju sta Srbija ima od toga! Ne radi se o Srbiji, nego sudijska organizacija procenjuje rad svojih sluzbenika, zar je mrznja nekih ovde prema svojoj zemlji tako velika, da ne mogu shvatiti ni tu cinjenicu! A da li je Brih uzeo pare... Ne verujem, on je bio protiv nas iz ZLURADOSTI, kao sto su i Nemci i Austrijanci bili protiv Svajcaraca u mecu sa Svedskom (o cemu pise u svom komentaru Jasmina), opet iz zluradosti! Otprilike, kad nas nema tu, bolje da i vi ispadnete, sto biste bili bolji od nas! Hrvati imaju izraz JAL, sa istim znacenjem, a Nemci cak i poslovicu, dakle itekako su svesni tog svog ogranicenja: Najveca radost je zluradost! (Die groesste Freude ist Schadenfreude.) Brih je bio srecan da moze nauditi Srbima, i opet bi. Cak je i njihov veliki pisac Gras bio za bombardovanje Srbije, pa mu za to dali Nobelovu nagradu! Posle 10 godina se kao opametio, kad je video sta sve Amerikanci rade po svetu kaze: Sad ne bih bio za bombardovanje! Ma, ne biste vi sad bili ni za Hitlera, ali ste bili kad je bilo vazno. Cak i Gras, kao mladic, prijavio se u dobrovoljce, u starosti je to sam priznao i izazvao zaprepastenje u javnosti. Verovatno vise zbog priznanja, nego zbog tadasnje odanosti Hitleru. Kasnije je bio veliki socijaldemokrata, nego sta, da su Rusi zauzeli celu Nemacku bio bi Gras i veliki komunista! I, da, Brih je tipican Nemac, vecina njih bi isto uradila.
    (Sta mi imamo od toga..., 4. jul 2018 17:53)

    # Link komentara

  91. Sad sam pogledao opet snimak highlights nase utakmice sa Svajcarcima, nije nama sudija kriv, nije kriv Felix, pa mi smo u prvom poluvremenu do negde 30og minuta razneli Svajcarsku, falila je zavrsnica, promasene sanse Mitrovic makazice, Matic sut iskosa, Tadic na punu, Tosic sam ispred golmana na ubacivanje, i jos nekoliko sansi, skoro do pred kraj prvog poluvremena smo ih pritiskali nenormalno i do poluvremena smo MORALI da vodimo najmanje 2:0 ako ne i 3:0. Cak smo dobro odigrali i pocetak drugog poluvremena i do malo pred gol Dzake kontrolisali stvar na terenu a onda odjednom potonuli... Ok, slazem se da bi dosudjen penal sigurno promenio stvar na terenu, ne bi vise bilo 1:1 sa inicijativom Svajcaraca nego 2:1 i psihicka prednost bi otisla na nasu stranu, a 65. minut bi vec bio vreme kada bi smo mogli polako da se zatvaramo, ali i dalje sam misljenja da nije trebalo da se onoliko ispromasujemo u prvom poluvremenu, kada smo imali inicijativu i kada smo ih razbili na terenu moralo je da usledi dovrsavanje zapocetog posla, 3:0 pa neka se oni rastrce.
    Ali to je klasicno srpsko, vidjeno 100 puta, fali nam ta efikasnost, ta zavrsnica, moramo da sutnemo 15 puta na gol da bi usao jedan. Uzas. To mora da se promeni, kao i selektor, predsednik FSS-a itd itd :)

    Sportski pozdrav,
    (Aleks, 4. jul 2018 17:52)

    # Link komentara

  92. Obavio svoje...
     (djule, 4. jul 2018 17:46)

    # Link komentara

  93. Celu utakmicu je sudio pogresno.
    Prestrogi zuti kartoni nasem veznom redu dati na pocetku meca cime je otupio nasu ostricu i sprecio ih da igraju agresivnije + sto je Maticu usmeno zapretio crvenim.
    Nedosudjeni penal koji bi i Tači dosudio.
    I treca velika greska sto nije kaznio crvenim kartomima Dzaku i Sacirija zbog politicke proslave gola jet po fifi politika i sport ne idu zajedno. Mogao je cak i da svira prekid utakmice zbog tog gesta pa nek fifa resava. Sta bi bilo da su navijaci Srbije odgovorili na tu provokaciju?
    Za kraj ono najvaznije, igrali smo nedopustivo loše, kriminalno na toj utakmici a protiv Brazila u poslednjih 20 minuta cak smo probili dno dna onom pasivnom nezainteresovanom igrom. A ono sto je bar meni pozitivno to su neke odluke Krstajica. Jeste da je pocetnik i bez iskustva ali poneo se prilicno hrabro i najmanji je krivac za ispodprosecnu igru nasih nabedjenih zvezdica. Mozda bi trebao da ostane i da jos vise mladih ubaci u A tim i da zaigramo napadacki fudbal. Tesko je biti selektor ali mi se cini da Krstajic slusa " glas naroda". Sad pamet u glavu, resiti pitanje golmana i dovesti Svilara uz Rajkovica i birati za svaku poziciju po dva kvalitetna igraca. Pored Stojketa, Baneta, Kolarova, Tosica ja bih se zahvalio svima starijima od 25-26 godina cak i Maticu i Tadicu i krenuo sa mladjima. Pa da za jedno tri cetiri godine budemo konkurentni najjacim ekipama.
     (fenomen, 4. jul 2018 17:46)

    # Link komentara

  94. udarite ga po džepu, tužba!
    (Belmont, 4. jul 2018 17:45)

    # Link komentara

  95. Sudija jeste bio slab i neobjekivan ali to ne umanjuje cinjenicu da nasa reprezentacija nema snage da odigra utakmicu do kraja i ne moze da sastavi tri pasa. Svajcarska i Brazil su bili bolji i zasluzeno prosli grupu.
     (Nele, 4. jul 2018 17:45)

    # Link komentara

  96. A šta se čudite, setite se Čavića.
     (Pera je..., 4. jul 2018 17:43)

    # Link komentara

  97. pa bre dobio pare od albanaca jasno ko dan !
     (aleksandar, 4. jul 2018 17:43)

    # Link komentara

  98. Mi ne treba ni da komentarisemo ovakve gluposti!!
     (Giboni, 4. jul 2018 17:41)

    # Link komentara

  99. pa sve je manje timova i nisu potrebni svi suci...pa gde je frka?
     (Zoka, 4. jul 2018 17:39)

    # Link komentara

  100. A sta sada kaze Mateo Beusan....Jel ispao ....... kada je tvrdio da ono nije penal nad Mitrovicem?
    (kodzo, 4. jul 2018 17:36)

    # Link komentara

  101. Oprosti ce ti Djura sto te tukao. Balkanski spijun na FIFA nacin.
     (21 vek, 4. jul 2018 17:33)

    # Link komentara

  102. Ljudi, covek nas je upropastio, ali u svetsku zaveru bas ne verujem...
     (Markos, 4. jul 2018 17:33)

    # Link komentara

  103. Najmanje što je zaslužio...
     (Горан, 4. jul 2018 17:31)

    # Link komentara

  104. Neko rece da je sudija zaradio platu 73k i boli ga uvo. Bice da je zaradio jedno 10x vise od anonimnih ljubitelja švajcarskog fudbala. Ovakve stvari je jako teško dokazati i jedina šansa je da se sudije odvrate od primanja mita. Za primer ostalima, Uefa treba da suspenduje sudiju do okončanja istražnih radnji, sto moze da traje i par godina. Uefa treba da se obrati nemačkim vlastima, koje svakako nemaju nista sa ovim podmicivanjem, i da se zatrazi strucna pomoc. Kolinu takodje staviti pod prismotru. Naravno to se nece desiti jer su se svi do poslednjeg negde utalili. I sada dolazimo do kljucne tačke. Jedina zamlja koja je koristila svoje resurse za ispitivanje i dokazivanje korupcije u fudbalu je USA i tada su svi zdušno zakrečali da amerikanci ne razumeju i ne vole fudbal i da zele da ga suzbiju. Biće da je potpuno obrnuto. Fudbal je odavno ogrizao u korupciju po celoj hijerarhiji a to je najvise zasmetalo onima koji su, bar u ovoj igri, večito na margini.
     (Brane Lala, 4. jul 2018 17:31)

    # Link komentara

  105. O ovakvim stvarima se razmišlja mnogo ranije . Čovek je sudio baraz Švajcarskoj , ko nije neka pogleda kako su prošli dalje .
    Da imamo u FSS ljude pismene i koji znaju da rade svoj posao imali bi ove informacije.
    Ovo je jedan detalj koji je na žalost isplivao posle nas , ali ako su obični navijači ovo saznali mogu da zamislim kako stručni štab priprema utakmicu u odnosu na to ko sudi .
    Mnogo stvari je bitno uraditi na svim nivoima da bi se uspelo . Daleko smo mi od ozbiljnih reprezentacija , mnogo daleko .
     (i tako. .., 4. jul 2018 17:29)

    # Link komentara

  106. Dali je slučajno da nam Nemac sudi tu utakmicu a dobro je poznato da skoro polovina populacije te zemlje je Nemačkog porekla i gle čuda sudija u WAR-u je takođe bio Nemac
     (laki027, 4. jul 2018 17:29)

    # Link komentara

  107. Mazic je izvrsno sudio Juzna Koreja-Meksiko,ali je imao gresku na Senegal-Kolumbija.Tada je svirao penal,pa ponistio ispravno posle VAR-a,ali pisace mu se kao greska. Kujpers je u prednosti,posebno sto Holandija uopste ne ucestvuje.Iz istog razloga tu je i Italijan Roki.Fagani i Pitana su takodje tu,Brazilac Sandro Rici otpada,jer Brazil ide daleko. Mislim da ce Mazic svirati polufinale ili za trece mesto.Tesko da ce Srbinu dati finale Lige sampiona i finale Mundijala,to je realnost.
    (Oliver, 04. jul 2018 16:29)

    To sto je Mazic svirao penal nije greska jer je bio u takvom polozaju da nije mogao da vidi.Suprotna kamera je videla i zato je signalizirano.Jos jedan sudija je ponistio svoju odluk.oko penala.Veca greska je ne svirati ocigledan penal i jos ignorisati VAR.. Nema nikakve veze ko je sa kog kontinenta vec koji timovi igraju.Sve ce biti jasno koje sudije sude 1/4 finale.Oni koji budu izabrani sanse da sude i finale su velike.Oni koji budu odredjeni da sude 1/2 tu je njihov kraj
     (Zuja, 4. jul 2018 17:28)

    # Link komentara

  108. Nije ni bio pozvan da bi sudio vise od jedne utakmice...
     (Dejan CZ, 4. jul 2018 17:27)

    # Link komentara

  109. Aman ljudi,jeste bio penal ali da smo izkoristili svoje šanse ne bi nam ni Brih mogao ništa.Ili da je gospodin Karleuša srušio Šaćirija takođe.Ne možemo mi očekivati pomoć sudija ipak smo mi Srbija
     (janez, 4. jul 2018 17:27)

    # Link komentara

  110. o penalu se jos i moze diskutovati, mada ja mislim da je bio, ali karton Maticu i Sergeju na prvi start je bilo preostro. A pretnja Maticu da za bilo kakav sledeci dobija crveni je skandalozno. 2,3 nasa auta dosudili njima, bojao se da dosudi bilo kakav faul oko njihovih 16 mada je Mitar bio fauliran i Kolarov jednom za zuti- nije svirao nista. Neujednacen kriterijum potpuno ostrascen. Nek ide kuci za mundijal nije. Cudi me da nasi imaju bilo kakav uticaj u FIFA.
     (kole, 4. jul 2018 17:26)

    # Link komentara

  111. Džaba sad, mi nemamo ništa od toga, a ko zna, možda bi bili u 1/4 finalu, možda bi kasnije i u polufinale ušli da je dosudio penal a mi poveli 2-1 i taj rezultat ostao do kraja.
    (Nikola, 4. jul 2018 17:24)

    # Link komentara

  112. @Chox:
    Nema sta on da se pravi da vidi, kad je to toliko ocigledno uradio. Da je Mitar drzao ruke nize, mislim da bi odmah pokazao na penal. Mogao je i ovako, al je imao opravdanje zbog Mitrove ruke na glavi Svajcarca
    (Filip, 4. jul 2018 17:22)

    # Link komentara

  113. Mažić je bio užasan prema Senegalu, a pored lošeg suđenja, oštetio je Senegal za penal. Tačnije dosudio ga je, pa ga poništio nakon VAR-a, iako je penal bio očigledan.

    Senegal je podneo žalbu. Senegalci vrše pritisak, kao mi za Brih-a.
    (Ostin A, 4. jul 2018 16:48)


    Da li ti razmisljas pre nego sto komentarises?? Mazic je dosudio penal a onda su mu iz WARA signalizirali da pogleda snimak jer su ljudi videli da penala nije bilo. Zasto bi to WAR radio da je penal postojao a Mazic ga dosudio? Zasto je ON kriv kada je dosudio penal a na signal WARA pogledao snimak i utvrdio da nema penala. Ti si video da je penal a nakon snimka Mazic i 5 sudija WARA nisu videli taj penal? Ja te ne razumem?
    (111, 4. jul 2018 17:21)

    # Link komentara

  114. zaradio $73000 i bole ga
    (louggi, 04. jul 2018 16:51)

    Ti znas koliko je zaradio? Poslao ti SMS.Svaki sudija glavni.od svakog odsudjenog meca ima 5 hiljada dolara.Zvanicni sajt FIFA
     (NY, 4. jul 2018 17:19)

    # Link komentara

  115. Mi smo bolesna nacija,( mi smo naše odsvirali na svetskom prvenstvu i TAČKA)!
     (BRATiJA, 4. jul 2018 17:19)

    # Link komentara

  116. Nemojte da ste naivni molim vas, nista jos Brih nije odsvirao. Samo je odradio zadatak koji mu je poveren, uzeo debele pare za to i sada je sklonjen dok se prasina ne slegne. Sudice taj i dalje u Evropi, medjutim da je neki sudija iz male zemlje bio u pitanju i da je stvarno bila greska u pitanju, dobio bi dozivotnu diskvalifikaciju od FIFE. Ispale su im i Nemacka i svalbanija, meni dosta.
    (Jovan, 4. jul 2018 17:17)

    # Link komentara

  117. Štetočina, i njega bi trebalo po džepu. Nažalost, oštećeni ne dobijaju ni moralno obeštećenje. Sramota.
    (Dejan Zvezdara, 4. jul 2018 17:15)

    # Link komentara

  118. Da li je realno da vecina ljudi ovde misli da je Brih "poslat" da bi nas pokrao?kazu odradio je svoj posao?sta?izbacio je nas sa SP inace bi ga osvojili?jer smo naravno najbolji,to sto smo nismo zasluzili ni Kostariku da pobedimo nema veze,necemo da spominjemo.Na svakih 10 godina se plasiramo na neko prvenstvo a ovde narod misli da fifa planski nas sabotira?
    (nepismeni, 4. jul 2018 17:09)

    # Link komentara

  119. I šta mi imamo sad od toga...
    (Jovica NS, 4. jul 2018 17:08)

    # Link komentara

  120. (Srbija do Tokija, 4. jul 2018 15:44)
    Sami smo krivi za ispadanje ali čisto kao podatak ko je sudio Švajcarskoj:
    - Brazil - Ramos (Meksiko)
    - Srbija - Brih (Njemačka)
    - Kostarika - Turpan (Francuska)
    - Švedska - Skomina (Slovenija)
    Ako ovo nije domaćinsko delegiranje sudija i ako je ovo slučajnost onda svaka čast na slučajnom izboru.
    (PsychoTheRapist, 4. jul 2018 17:08)

    # Link komentara

  121. Nakon dramatične pobjede protiv Danske pročitao sam jedan sjajan komentar koji kaže da je Hrvatska tek sada postala velika momčad.Momčad protiv kojih drugi odigraju odličnu utakmicu i izgube.
    EP 1996, 1/4 finala protiv Njemačke, 2008 1/4 finala protiv Turske, 2012 utakmica u skupini protiv Španjolske (i ona dva nedosuđena čista penala), 2016 1/8 finala protiv Portugala... sve te utakmice smo odigrali izvanredno ali nismo imali sreće ili su nas suci masakrirali. Drugim riječima, svima smo bili simpatični mali luzeri.
    Protiv Danske je Hrvatska postala velika reprezentacija, koja se diže nekoliko puta makar igra kriminalno.

    Dakle, nije kriv Brich i jedan penal. Problem je u tome što je reprezentaciija Srbije u toj utakmici, svjesno ili prisiljena, 70 minuta bila u mišjoj rupi.
    (red_moon, 4. jul 2018 17:05)

    # Link komentara

  122. Ne sekirajte se ljudi, skupice mu albanska dijaspora za penzuju!
     (Clubist, 4. jul 2018 17:05)

    # Link komentara

  123. Nije on los sudija, nego je sudio pristrasno. To nije redak slucaj, ima dosta primera kod nas i u kosarci. Sude medjunardne utakmice vrhunski i priznate su od EL ili FIBA, ali zato favorizuju neke klubove lokalno.
    Druga stvar, ovaj VAR je odlican ali mora se uvesti celendz jer ovako se poprilicno gubi smisao VAR-a, jer opet sudija donosi odluku kad i kako ce da ga primeni. Sa npr. 3 celendza po ekipi, nije potrebno da u studiju sedi 5 sudija i bilo sta sugerise. Tako bi se cak dosta i ustedelo i pragmatizovalo.
    (koma, 4. jul 2018 17:04)

    # Link komentara

  124. Standardna priča, nažalost dobro poznata javnosti u Srbiji. Sudija dobije pare, ima "loš dan", ošteti neki klub i košta ga titule (Zvezda ili Partizan, svejedno je), pa dobije jedinicu od Sudijske komisije, koja ga, na neko vreme, udalji od terena, pa ga onda opet vrati i tako u krug...
     (ja, 4. jul 2018 17:02)

    # Link komentara

  125. Što vrijeme dalje ide sve je jasnije da bi prolaskom Švicarske upravo Srbija bila svjetski prvak... možda i dvaput !!!
    (Kroničar vremena, 4. jul 2018 17:01)

    # Link komentara

  126. Pa to su sve vase teorije, niko se nije oglasio da ga vracaju zbog loseg sudjenja a i propustate da kazete da se 2/3 sudija sada vraca kucama jer do kraja ima svega par utakmica.
     (Dr., 4. jul 2018 17:00)

    # Link komentara

  127. ne znam zašto je to uradio, ali sigurno znam da nije zato što je "imao loš dan". Činjenica da nije hteo da koristi VAR govori da je imao nešto da istera, i da nije moguće da je pogrešio iz dobre namere. Kome to nije dosta, pogledajte prekršaje za kartone (što je bilo još važnije) i onda recite da li su to, svaka situacija za sebe, greške iz dobre namere ili s nekim ciljem. Ako vas neko pokrade, i ako to vidite svojim očima, obično vas ne zanima "zašto bi to uradio?" i "šta ima od toga?" - tačnije, osim ako niste Srbi koji gore od želje da se uklope u društvo. Još više volim one sa "da smo bili za tri klase bolji, ne bi nam ni sudija mogao ništa, prema tome sami smo krivi". Nisam znao da pravila važe samo za one kojima ne trebaju... Ne bi nam, onako kolektivno, ništa falilo da malo počnemo da koristimo zdrav razum, za početak. Što se tiče ovog sudije, meni se "kazna" da više ne sudi na SP čini preblagom, i treba insistirati na dužoj suspenziji, ako ne i nečem strožijem.

    Usput, kakvo ponašanje navijača? Ja sam samo čuo zviždanje Švajcarcima u drugom poluvremenu kad je postalo očigledno da sudija navija za njih, što je, koliko znam, ne samo legitimno nego i sportski (jedino ako nije protiv pravila da publika ne navija za onog za koga navija sudija i FIFA). Vidim da se u jednom od zapadnih fašističkih medija - britanski, mislim - opravdavaju potezi šiptarskih fudbalera time da su njihove provokacije bile odgovor na "nacionalističko" navijanje. Zvuči kao njihova klasična podmetačina, ali bi svejedno bilo dobro kad bi neko napisao šta su tačno skandirali ili radili.
     (bunjuel, 4. jul 2018 16:59)

    # Link komentara

  128. Jeste Bruh lose sudio,ne mislim samo na penal bilo je tu dosta zutih kartona i faulova,da li namerno ili ne njemu na cast.
    Ono sto mi treba da uradimo jeste da okupimo 18 prvotimaca narednih 7,8 godina i svaki manjak kvaliteta cemo nadomestiti tako sto ce biti ugrani.A ne kod nas se radi podmladak posle svakog ciklusa(tj ovi se prodali,ajde sledecu turu).
     (Leo Messi, 4. jul 2018 16:58)

    # Link komentara

  129. Da komsiji crkne krava. Kakav narod. Da smo valjali pobedilo bi. Trazite krivce u sebi.
    (mustafa, 4. jul 2018 16:58)

    # Link komentara

  130. Ha,ha!Sta Srbi komentarisu..O podmitljivim Nemcima I Svajcarcima.Ej bre,Nemacka I Svajcarska,sve puca od mita I korupcije!
    Cesto se pitam jesmo li mi normalni kao narod,kad ovako ljudi rezonuju?Ili su najgluplji I najglasniji pa stvaraju losu kolektivnu sliku?
    Da bi Svajcarska odigrala jos jednu utakmicu na SPu on rizikovao karijeru?!
    Covek je pogresio,pa sta?Nije ni prva ni poslednja greska u sportu.To je samo sport.
    Ili kod nas nije?
     (vlasta, 4. jul 2018 16:57)

    # Link komentara

  131. Pokupi svoje stvari i gubi se iz mog peska Snupi.
    (Milan, 4. jul 2018 16:54)

    # Link komentara

  132. Opet planeta place zbog Mitrovica i penala? Manite se vise, dosadni ste.
     (Blake, 4. jul 2018 16:53)

    # Link komentara

  133. zaradio $73000 i bole ga
     (louggi, 4. jul 2018 16:51)

    # Link komentara

  134. I šta mi imamo od toga?
     (zoki, 4. jul 2018 16:48)

    # Link komentara

  135. Šta bi sa Mazicem?
    (Zinjak, 4. jul 2018 15:42)

    Mažić je bio užasan prema Senegalu, a pored lošeg suđenja, oštetio je Senegal za penal. Tačnije dosudio ga je, pa ga poništio nakon VAR-a, iako je penal bio očigledan.

    Senegal je podneo žalbu. Senegalci vrše pritisak, kao mi za Brih-a.
    (Ostin A, 4. jul 2018 16:48)

    # Link komentara

  136. Ubedljivo najgore odsudjena utakmica na SP!!! Lik je svesno "navlačio" utakmicu u korist Swz, opteretio nam ključne vezne igrače kartonima do 30 min, svirao nepostojeće aute, ignorisao "najčistiji"penal do sada skrivljen na SP-u ključnom trenutku utakmice, da bi na kraju mi završili sa 5 kartona a Š. sa nijednim!!(u slučaju da smo imali isti broj bodova-mi ne bi ni imali šanse da prodjemo dalje).Pravilo je i da predsednik VAR-a ne bude sudija iz iste zemlje-a ovde je bio u pitanju njegov lični asistent sa fakulteta gde dotični radi/predaje. . .Velika bruka za Fifu u svakom slučaju, a sigurno da je imao dobrog "sponzora" za takav zadatak - u suprotnom je zreo za neku "komisiju" drugog tipa. . .!
     (Duke, 4. jul 2018 16:46)

    # Link komentara

  137. Nije on lose sudio i neke situacije pogresno dosudio ili da je imao los dan ili da je prevideo,on je svesno tako sudio i ujedno nam presudio. Neverovatno koliko je bio ostrascen na stranu Svajcaraca,zato sad i pakuje kofere.
     (Zlatko, 4. jul 2018 16:46)

    # Link komentara

  138. Nije penal, nego tri žuta kartona za vezne igrače na kraju prvog poluvremena. Tu se raspala naša čvrsta igra i pritisak na sredini terena.
    Podržavam naše fudbalere, nisu najbolji ali su dali sve od sebe. Nadam se dobrim igrama u narednim kbalifikacijama i EP.
     (megaO, 4. jul 2018 16:44)

    # Link komentara

  139. @(Marko Glembay, 4. jul 2018 15:45)
    pa to je najveci problem,nije problem sto je ostetio ekipu,desavalo se i pre najboljim sudijama i na mnogo bitnijim utakmicama...ali sad postoji sistem a on je namerno odbio da ga iskoristi,treba mu dozivotno zabraniti sudjenje.
    (kole, 4. jul 2018 16:44)

    # Link komentara

  140. @opušteno
    Mije taj ništa žrtvovao niti rizikovao.
    Rizikuje sudija koji sudi u dogovoru sa nekim od takmičara - on je specijalac,sudija saveza (FIFA) i odrađuje bez rizika - ne da nema rizika ,nego za par mesecinniko neće to ni da pominje kada bude sudio LŠ.
    Pogrešno ga ljudi gledaju kao Nemca.Da može da sudi Nemcima i da mu mentori traže da ošteti Nemce ovaj ne bi sekund razmišljao - veži konja gde ti gazda kaže...
    Nema tu teorije zavere,sve je to normalno,klubovi imaju svoje sudije,reprezentacije,FIFA,UEFA,svoje igrače imaju menađeri ali i uprave (kad buše trenere) ,treneri (dovedu parsvojih da imaju uticaj na ekipu...)
    Ko će koga.
    Nema ivaj ni veru ni naciju ,kao političari.
    Vernost duguje onima koji su ga gurali kroz profu karijeru.
    I to je to.Svaka rwprezentacija ima određeni uticaj ,Švajcarci su uspeli preko FIFA.
    Dve ekipe su oštetili.
    (Komša, 4. jul 2018 16:39)

    # Link komentara

  141. Vi se i dalje pravite da ne vidite mitrovicevo povlacenje protivnika za glavu ,neposredno prije preksaja za penal?
    (Penal?!, 4. jul 2018 15:42)

    Uzmi sad lepo i pogledaj pažljivo situaciju. Ako ti je sve ok sa očima, videćeš da barem 2 sekunde usporenog snimka (a duže realnog vremena) Lihtštajner i Šer obema rukama istovremeno drže Mitrovića - pre nego što on kreće da izvlači laktove iz zagrljaja. Izvlačio ih je jer je video da ovaj ništa neće svirati. Ruke su završile na glavama tek kad sva trojica padaju na zemlju, pri čemu Švajcarci i dalje drže Mitrovića.
    (ko drukčije kaže kleveće i laže, 4. jul 2018 16:37)

    # Link komentara

  142. FIFA je danas obelodanila odluku da nekoliko velikih sudija, medju kojima je i Brih (Irmatov, Agilar, Marciniak, Turpin) idu kuci. To je zvanicna informacija. Krivica Briha je u tome, kao sto neko napisa, sto nije zeleo da konsultuje VAR, iako mu je na to skrenuta paznja. Bio je previse nadmen, a uz to je sudio citav mec na stetu Srbije. Marciniak je stradao iz istog razloga: u 2 navrata nije dosudio ciste penale (Argentini protiv Islanda i Svedskoj protiv nemaca), toliko je bio nadobudan da je odbio VAR i jedna potencijalno velika karijera je zbog ovih gluposti, ali i velikih propusta u LS (mec Totenhem-Juventus) dovedena u pitanje. Irmatov - sudija rekorder koji ima ukupno 10 utakmica na 3 svetska prvenstva bio je ocajan u kontroli igre i sankcionisanju ostrih startova - od jednog od favorita za finale doziveo je da medju prvima ode kuci. Misterija je Turpin, jer je odlicno sudio, ali je jos mlad. Inace, procena je da mazic ne figurira za finale posle 2 solidne partije. Najveci favoriti su Iranac Fagnani i Argentinac Pitana (narocito jer su zadnja 2 finala SP sudili Evropljani), za njima Kuipers i cakir. Mazic ce verovatno dobiti neki od meceva cetvrtfinala, procene su ili Engleska-Svedska ili Brazil-Belgija.
    (veliki strumf, 4. jul 2018 16:37)

    # Link komentara

  143. A Mateo Beusan na HRT-u posle utakmice sa osmehom oko cele glave veli: "Brih, cista desetka".
     (Glava secera, 4. jul 2018 16:37)

    # Link komentara

  144. Ono je bio penal kao kuca! Jos pre nego sto je Mitrovic zakacio rukom po glavi igraca oni su njega drzali obojica u rvackom zahvatu! Plus sto nisu gledali ka lopti!
    A jos jedna stvar, ta situacija je bila u 66. minutu, a Svajcarci primise gol u 66. minutu u utakmici sa Svedskom! Pravda je bar malo zadovoljena!
     (medicinar, 4. jul 2018 16:34)

    # Link komentara

  145. Masimo Busaka (svajcarac vioki funkcioner u sudijskoj organizaciji FIFA) i Kolina su zavrsili posao.Svesno su ga zrtvovali.A po pisanju stampe ima i debeo konto na racunu.Covekkoji je odsudio sva finala koja je trebalo i koji ionako vise ne bi sudio finala LSi EL i Superkupu.Svirace i dalje do penzije koja mu se blizi
    (Zvezdas, 4. jul 2018 16:33)

    # Link komentara

  146. LOL I dalje zamene teza. Kakve veze ovo ima sa lošom igrom Srbije? Mi smo izgubili zbog katastrofalno loše igre, a ne zbog nedosuđenog penala. Neverovatno da nema rasprave i vesti o tome šta je trulo u FSS, već se piše o sudiji. Neshvatljivo.
    (sale, 4. jul 2018 16:30)

    # Link komentara

  147. Mazic je izvrsno sudio Juzna Koreja-Meksiko,ali je imao gresku na Senegal-Kolumbija.Tada je svirao penal,pa ponistio ispravno posle VAR-a,ali pisace mu se kao greska. Kujpers je u prednosti,posebno sto Holandija uopste ne ucestvuje.Iz istog razloga tu je i Italijan Roki.Fagani i Pitana su takodje tu,Brazilac Sandro Rici otpada,jer Brazil ide daleko. Mislim da ce Mazic svirati polufinale ili za trece mesto.Tesko da ce Srbinu dati finale Lige sampiona i finale Mundijala,to je realnost.
    (Oliver, 4. jul 2018 16:29)

    # Link komentara

  148. znači žrtvovao angažman na svetskom prvenstvu samo da bi sredio nas, ne mogu da verujem koliko nas mrze
    (opušteno, 04. jul 2018 15:50)Propaganda koja je vršena devedesetih u cilju satanizovanja Srba i dalje deluje.Doduše Nemci i komšije nas mrze više tradicionalno,njima nije potrebno da ih neko ubeđuje.
    (sjfhj, 4. jul 2018 16:29)

    # Link komentara

  149. Iranac je odlican bio do sada, a na veliko iznenadjenja i kujpers. Mazic mislim da je projektovan za 1/4 ili 1/2. Sumnjam da ce iste godine suditi finale LS i SP. To bi bio znak da su ostali losi, tako da se to sigurno nece dogoditi.
    (ddd, 4. jul 2018 16:28)

    # Link komentara

  150. 10kg прашка са Косова и Шваба свира како други компонују.
    Швабе генерално имају ниску цену; само неко ко их не познаје, мисли другачије.
    (vir, 4. jul 2018 16:26)

    # Link komentara

  151. Ne mogu da verujem. Koja je bre Srbija ili Svajcarska faktor na SP, da bi neko ugrozio svoju karieru zbog istih??? Pa nije to finale, brate moj. Nije to Brazil ili Nemačka... Prestanite da trazite krivca za svoje neuspehe. Da su Srbi bolje igrali ne bi bilo nikakve frke...
    (neopterecen, 4. jul 2018 16:25)

    # Link komentara

  152. Šteta dobro je sudio,autoritativno, toliko da mu ni VAR ne treba da vidi da je Mitar zalegao na dvojicu švicaraca.
     (Partizan 1918, 4. jul 2018 16:25)

    # Link komentara

  153. "Rheinische Post" piše da su Srbi učinili veliki pritisak na sportsku javnost zbog kontroverznog penala

    A opšte je poznato da srpski pritisak na svetsku javnost čuda čini.
     (Kiza, 4. jul 2018 16:24)

    # Link komentara

  154. Živo me interesuju da li će dotični sudija odgovarati ako je od Albanaca uzeo pare i na koji način posto nije oštetio Nemacku,Spaniji,Englesku,Rusiju,Ameriku,već tamo neku Srbiju?Da li će dobiti adekvatnu kaznu ili će mu se još vise uvećati bankovni konto?
    (room 1408, 4. jul 2018 16:24)

    # Link komentara

  155. Ali moram iskreno da kazem većina ljudu su zeleli da švajcarska ispadne posle onakvog ponašanja .Austrijanci i Nemci du bili na Srbsku stranu...mislim Fudbalski Komentatori
    (jasmina, 4. jul 2018 16:24)

    # Link komentara

  156. Sinoc je Gajger jos gore ostetio Kolumbiju,sudivsi penal koji je blago receno tragikomican,jer Kolumbijci su primili gol.Bahatost Gajgera,nema granica,kao ni Briha.Sinoc je Kejn napao Kolumbijca,skakao po njemu,i kada mu je ovaj vratio istom merom sviran je penal.Gajger nije video potez Kejna,desava se,ali sustina je da su VAR sudije videle,i zahtevale da se pogleda snimak,sto Gajger,kao ni Brih nisu hteli da urade.Zato ih treba dozivotno suspendovati,nikada vise je treba da dele pravdu nikome
     (vladek, 4. jul 2018 16:22)

    # Link komentara

  157. "Brih je odlican sudija koji je imao los dan protiv nas,svako ko misli drugacije i veruje u neke teorije zavere em ne poznaje fudbal ,em ne loznaje FIFU kao organizaciju! Nema preca posla FIFA pored milijardi koji lezu svakog dana od svetskog, nego da gura Svajcarce po grupama.. idiotizam! Ali mi smo Srbi pa nam je ovako lakse da opravdavamo sopstvene poraze kroz
    istoriju.."
    (Srbija do Tokija)
    Izvini,ali,poenta nije da li je imao los dan ili ne.Poenta je da je covek MOGAO,da mu je predlozeno da pogleda VAR snimak i odbio je da to uradi.Nadmeno,bezobrazno.Ako si toliko ubedjen da si dobro video,daj dokazi to,pogledaj situaciju iz svih uglova-pa onda prosudi.Da je samo BACIO pogled na snimak i odlucio da nema penala,sve bi bilo ok,slobodno sudijsko uverenje.Ovako,zbog porekla,sumnjiv je gospodin Srecko Brih.
    Mislis li da on pojma nema o tenzijama izmedju Srb i Alb,da mu nisu na to skrenuli paznju u pripremi utakmice-ako vec zivi na Marsu i ne zna sta se desava na Balkanu?Mislis li da nije cuo za orlove i sukobe na nasim mecevima sa Alb i slucaj "dron"?Nasi navijaci navukli kaznu FSS zbog navijanja i transparenata,a on jadnicak,ne zna za tenzije izmedju Srb i Alb i albanskih igraca u svajc.repr.?Pricam ti pricu.Uz to je Nemac a sudi Svajcarskoj.Kao kad bi nama sudio Bosanac.FIFA je mogla Afrikanca ili Latinosa ili Amera ili Azijca ili da postavi na centar-a postavili su nesrecnog Srecka.
    (analiza, 4. jul 2018 16:22)

    # Link komentara

  158. A šta mi sad imamo od toga?
     (Lepi Mara, 4. jul 2018 16:21)

    # Link komentara

  159. nema od toga nista ne lozite viae narod.
     (ledenjak, 4. jul 2018 16:18)

    # Link komentara

  160. Njegova plata 3000e, na računu nešto malo preko 2000000e. Čudno?
    Odsvirao je taj svoje.
     (Građanin, 4. jul 2018 16:18)

    # Link komentara

  161. Kakav bre loš dan, čovek se obezbedio za penziju.
     (Pečenje prase, jare i jagnje, 4. jul 2018 16:17)

    # Link komentara

  162. izgleda da je i Mazic zavrsio. nema ga u cetvrt. a sudio je samo dve, dok je vecina sudila tri.
     (propo, 4. jul 2018 16:16)

    # Link komentara

  163. 2456 godina i dalje se kmeci. Pa ovoliko nije kmecila ni jedna zemlja u istoriji sp.
     (Mr_Melbourne, 4. jul 2018 16:14)

    # Link komentara

  164. imao loš dan??? neee, imao je super dan, dan vredan milione...
     (., 4. jul 2018 16:14)

    # Link komentara

  165. Боле га уши...
     (Славиша, 4. jul 2018 16:13)

    # Link komentara

  166. Dobro za fudbal, ali slaba uteha za Srbiju.
    (NNN, 4. jul 2018 16:13)

    # Link komentara

  167. Ne smetaju meni ne dosudjeni penali. Sudija ima svoje misljenje i svoj ugao. Nekada pogresi.
    Ali ipak, i sa VAR-om...mogu da progutam taj penal.
    Ali ne i 3 neverovatno lagana žuta kartona za Luku, Matića i SMS-a. Tu sudije pokazuju naklonost. Skinuo je oštricu tamo gde je najostljivije. Sredina terena.
    To su tri velike stvari koje su itekako uticale na igru poenute trojke.
    (Vlad the Great, 4. jul 2018 16:12)

    # Link komentara

  168. znači žrtvovao angažman na svetskom prvenstvu samo da bi sredio nas, ne mogu da verujem koliko nas mrze
    (opušteno, 04. jul 2018 15:50)

    Узео је сигурно паре које поштеним суђењем не би тако лако зарадио.
     (Јабучило, 4. jul 2018 16:12)

    # Link komentara

  169. Brih odsirao svoje a Srbija za sadisfakciju na sledeče svetsko ide bez kvalifikacija!
    (ljuti leptir, 4. jul 2018 16:12)

    # Link komentara

  170. Иранац до сада делује као најозбиљнији.
     (Јабучило, 4. jul 2018 16:11)

    # Link komentara

  171. FIFA je ovim oprala ruke od ovog sudije i molim lepo...mozemo da se zalimo do sutra,a sve sto mozemo.da dobijemo je jos neka novcana kazna ili neki drugi vid sankcije...
     (Jeste, 4. jul 2018 16:11)

    # Link komentara

  172. Brih nas je žestoko oštetio, ali ove priče "odradio je zadatak" su smešne. Kao, Srbija je tolika sila u fudbalu da čim sudija pogreši protiv nas, to mora da je zavera zlih Zapadnjaka kako bi nas ponizili. Dajte molim vas. Mi u svemu vidimo kojekakvu anti-srpsku teoriju zavere.
    (Vale, 4. jul 2018 16:11)

    # Link komentara

  173. Brih je odlican sudija koji je imao los dan protiv nas,svako ko misli drugacije i veruje u neke teorije zavere em ne poznaje fudbal ,em ne loznaje FIFU kao organizaciju! Nema preca posla FIFA pored milijardi koji lezu svakog dana od svetskog, nego da gura Svajcarce po grupama.. idiotizam! Ali mi smo Srbi pa nam je ovako lakse da opravdavamo sopstvene poraze kroz 
    istoriju..
    (Srbija do Tokija, 04. jul 2018 15:44)

    A kako to pa se uvek slomi na Srbiji? Slučajnost? Ne bih rekao!
     (Dačina sa s,p, a bogami i r, 4. jul 2018 16:10)

    # Link komentara

  174. Slaba uteha
     (mixi, 4. jul 2018 16:10)

    # Link komentara

  175. Ali taj jadni, jadni mentalitet... ne, nikako nije mogao biti previd, i sigurno je plaćen i to deeebelo što nam je uzeo pobedu... alo, drustvo, proverite da ne krijete paštete i sardine pod dušekom, oće to kad se sve svede na crne pare.
     (Srboljub, 4. jul 2018 16:10)

    # Link komentara

  176. Koliko vidim ni Mazica nece biti...
     (dex, 4. jul 2018 16:09)

    # Link komentara

  177. Bilo je za pamćenje.
    (Saša, 4. jul 2018 16:09)

    # Link komentara

  178. Zbog svoje arogancije, nije hteo pomoć VAR, trebalo bi da je završio sa ozbiljnim suđenjem. Karijera gotova. Jedno je pogrešiti a drugo praviti se pametan, bezobrazno.
    (šetač, 4. jul 2018 16:08)

    # Link komentara

  179. Jedan od stranih komentara koji sam procitao na jednom britanskom sajtu o penalu nad Mitrovicem je bio:

    'Ovl je najocigledniji faul koji sam ja ikada video."

    Uz to je na vreme podelio nekoliko zutih kartona nasim kljucnim igracima.

    To znaci da je Brih, odradio posao, uzeo pare i to je to.

    Ali dobro, igrace se jos taj fudbal.
     (Kontras, 4. jul 2018 16:06)

    # Link komentara

  180. znači žrtvovao angažman na svetskom prvenstvu samo da bi sredio nas, ne mogu da verujem koliko nas mrze
    (opušteno, 04. jul 2018 15:50)

    Da, inace bi palo finale.
     (Marko99, 4. jul 2018 16:06)

    # Link komentara

  181. (Penal?!, 4. jul 2018 15:42)

    Pa što je onda ovaj na ledu ako je ispravno dosudio. Razmisli malo pre nego što komentarišeš.
    (Bane, 4. jul 2018 16:05)

    # Link komentara

  182. brih nije samo penal propustio da svira vec je pravio pripremu i za veci broj zutih kartona u slucaju istog bodovnog broja
     (muamua, 4. jul 2018 16:05)

    # Link komentara

  183. kao i srbija
     (prva ljubav, 4. jul 2018 16:04)

    # Link komentara

  184. Ajde sto nas je ostetio Nemac al sto nas je ostetio Tosic to je tesko razumeti.
    (Igor, 4. jul 2018 16:04)

    # Link komentara

  185. Videcemo jos, trebalo bi ipak da ga nagrade za dobro uradjen posao
     (Enrico Pallazzo, 4. jul 2018 16:03)

    # Link komentara

  186. Uuuuuuu...,mnogo nam je to sad pomoglo...
     (milansm, 4. jul 2018 16:03)

    # Link komentara

  187. @Wilfred

    "Odradio povereni zadatak i sad može kući."

    HAHHAHAh
    dada imao je zadatak da zaustavi mocnu srbiju kako ne bi dosli do finala, i pomrsili planove velikim fudbalskim silama ;)
    (dr. Roddick, 4. jul 2018 16:03)

    # Link komentara

  188. Zasto ne moze da sudi finale?
     (King Roger, 4. jul 2018 16:02)

    # Link komentara

  189. Eh, kada bi još Šaćirija i Xhaku kaznili doživotnom zabranom igranja futbala, neki srbi bi bili toliki sretni, kao da bi njihova reprezentacija dobila svetsko prvenstvo.
    (buron, 4. jul 2018 16:02)

    # Link komentara

  190. Eh, kada bi još Šaćirija i Xhaku kaznili doživotnom zabranom igranja futbala, neki srbi bi bili toliki sretni, kao da bi njihova reprezentacija dobila svetsko prvenstvo.
    (buron, 4. jul 2018 16:01)

    # Link komentara

  191. Inace da nije Bricha Srbija bi bila u 1/4 finalu
    (Vancouver, 4. jul 2018 15:58)

    # Link komentara

  192. Poslat kuci ali sa otpremninom
    (CHE, 4. jul 2018 15:58)

    # Link komentara

  193. On je svoje odsvirao one večeri u Kalningradu, i to baš kako je i bilo planirano. Karijera mu neće biti ugrožena.
     (Stefan, 4. jul 2018 15:58)

    # Link komentara

  194. Ja samo pitam šta bi bilo sa ovim sudijom da je kojim slučajem ovako oštetio albance protiv nas?! Pritom, ne mislim na fifa sankcije, već na njegovu ličnu bezbednost. Da li bi on uopšte smeo tako da ošteti npr albance protiv nas iz straha za ličnu bezbednost?! Mislim da ne bi.
     (Doktor, 4. jul 2018 15:58)

    # Link komentara

  195. Ja mislio da će bar polufinale da sudi. Izgleda da su ga niz vodu pustili. Žao mi je što FSS i Savo Milošević koji prednjači, ovu sudijsku bruku koriste da opravdaju loš rezultat i katastrofalne odluke.
    (šetač, 4. jul 2018 15:57)

    # Link komentara

  196. Daleko od toga da je Brih los sudija, ali je svakako sudija za prljave poslove FIFA-e i UEFA-e!!
     (nosferatu, 4. jul 2018 15:56)

    # Link komentara

  197. i sada je kao nama super,i neizmerno se radujemo što neće svirati....
    sprdnja.
    (plazoje, 4. jul 2018 15:54)

    # Link komentara

  198. odradio posao.sad moze lući lagano sta ga briga
     (alex, 4. jul 2018 15:53)

    # Link komentara

  199. Pratim prvenstvo preko USA kanala. Jednan deo emisije u studiju je bio posvecen VAR-u i kako se pokazao do sada. Svi su hvalili VAR ali su isto tako rekli da je jedna od vecih gresaka bila sa utakmice Srbija:Svajcarska kad se nije blagovremeno proverila sporna situacija i promenula odluka. Ali, sto neko rece, sta nam vredi sada.
    (knez, 4. jul 2018 15:53)

    # Link komentara

  200. Ne, nije imao loš dan, podmićen je da sudi pristrasno!
    Toliko o nemačkoj objektivnosti...
     (Bane17, 4. jul 2018 15:52)

    # Link komentara

  201. Sada treba da se prati njegovo finansijsko stanje. Ako je nesto neposteno zaradio da nemoze da potrosi.
     (Sloba, 4. jul 2018 15:52)

    # Link komentara

  202. E ako im je ovaj jedan od najboljih sudija u jevropi,kako li tek sude ovi lošiji.Realno,ovaj je za neke lokalne utakmice po selendrama u nemačkoj i ništa više.
     (Myguz@, 4. jul 2018 15:52)

    # Link komentara

  203. Karma druze. Da si sudio po propisima, Srbija bi prosla grupu, a ti bi bio konkurent za sudjenje u finalu. Pravda je zadovoljena.
    (Vlada, 4. jul 2018 15:52)

    # Link komentara

  204. Vi se i dalje pravite da ne vidite mitrovicevo povlacenje protivnika za glavu ,neposredno prije preksaja za penal?
    (Penal?!, 04. jul 2018 15:42)

    A ti se pravis da ga vidis ??!
     (chox, 4. jul 2018 15:52)

    # Link komentara

  205. Sns masa zadovoljena.
     (GeneralShockwave, 4. jul 2018 15:51)

    # Link komentara

  206. Dobro su se setili da ga posalju kuci.
     (Batko pamcenje mu kratko, 4. jul 2018 15:51)

    # Link komentara

  207. A šta mi sad od toga imamo?On je zbog svoje “kradje” adekvatno nagradjen u €,da li od FIFA,stranih uticaja ili nečeg trećeg to bi trebalo sud da ustanovi,....Nemamo mi nikakve koristi sad od toga.Evo ja kazem koji sam uvek kritičar naše fudbalske reprezentacije koja nije realno našoj košarkaškoj,vaterpolo i odbojkaškom sekciji ni do kolena da je ovo jedna velika sramota i nepravda učinjena našoj reprezentaciji a samim tim i ovom narodu.Trebao je da sudi čist penal.Mi smo vodili 1:0,da je svirnuo opet bi vodili,a oni non-stop treba da jure rezultat pa da je Brazil mnogo je,...
    (room 1408, 4. jul 2018 15:51)

    # Link komentara

  208. Vi se i dalje pravite da ne vidite mitrovicevo povlacenje protivnika za glavu ,neposredno prije preksaja za penal?
    (Penal?!, 04. jul 2018 15:42)

    I sinoć je Hari Kejn prvo povukao Kolumbijca za glavu pa je nakon toga usledio prekršaj i sviram je penal za Englesku
     (denisko, 4. jul 2018 15:51)

    # Link komentara

  209. Život je jedan veeliki bumerang.
     (Mare, 4. jul 2018 15:51)

    # Link komentara

  210. Za bolje i nije
    (drmr, 4. jul 2018 15:50)

    # Link komentara

  211. znači žrtvovao angažman na svetskom prvenstvu samo da bi sredio nas, ne mogu da verujem koliko nas mrze
     (opušteno, 4. jul 2018 15:50)

    # Link komentara

  212. Не могу да га гледам ни на слици...
     (Први српски бек, 4. jul 2018 15:50)

    # Link komentara

  213. 'ajde u 100 maraka da će da sudi minimum polufinale...
     (Saul Goodman, 4. jul 2018 15:50)

    # Link komentara

  214. Sramota!!! Ovo mi pogotovo pokazuje da kradja protiv Svajcarske nije slucajna! Da odrede Nemca da sudi Svajcarcima i da isti ne dosudi najocigledniji penal na ovom prvenstvu, pored raznih drugih manje ubedljivih penala koji su svirani,sam definitivno ubedjen da je postavljan da tiho izvrsi zadatak! Na kraju ga otpisu za sudjenje i tako prakticno ispada da je pozvan na turnir da uradi sta mu se kaze za ciljanu unapred odredjenu utakmicu i pre pocetka. Tuzno zaista.Drugo da li ste gledali Rusija Spanija? Jeste videli penal koji je sviran Rusima? Cista dignuta ruka Spanca u skoku iznad glave? Zar nije identicna situacija bila 2010. u poslednjim trenucima naseg meca sa Australijom kad je Vidic glavom pogoio loptom Kejhilovu ruku iznad glave! I nista! Mislite sta hocete, smejte se teorijama zavere, ali imajte na umu da je Srbija na dva uzastopna Mundijala na kojima je ucestvovala ostecenja za dva najociglednija moguca penala, a koja oba bi da su pretvoreni donela prolaze nama u osmine finala i u Juznoj Africi i u Rusiji! Jedan nekako, ali dvaput centrala nece slucajno da pogresi!
     (Bas tuzno, 4. jul 2018 15:49)

    # Link komentara

  215. Dzabe nam je sada.
    (BojanNS, 4. jul 2018 15:49)

    # Link komentara

  216. Zavrsio poso i otiso
     (Kolecz, 4. jul 2018 15:48)

    # Link komentara

  217. Da,ajd u sto marki da ce da sudi polufinale
     (sramota kolko smo napredovali, 4. jul 2018 15:48)

    # Link komentara

  218. Brih je odradio ono zbog čega je i poslat, sad ga mogu i skinuti sa Fifine liste sudija, Srbija od toga nema ništa...
    (Spaky, 4. jul 2018 15:48)

    # Link komentara

  219. @?!?
    nisu nista krivi iz var sobe oni su mu preporucili da pregleda snimak on nije hteo samo on moze da donosi odluku var je tu samo pomocno sredstvo koje omogucava sudijama lakse donosenje odluka
     (moonwalker, 4. jul 2018 15:48)

    # Link komentara

  220. on je svoj posao odradio nisu tu cista posla ko zna zasto je tako sudio mozda nekad i saznamo ako nekad napise neke njegove memoare ali mi od toga necemo imati nikakve koristi i uvek ce biti neki brih da nam sudi jedini nam je spas da budemo duplo bolji od protivnika pa nek sudi ko hoce
     (sele, 4. jul 2018 15:47)

    # Link komentara

  221. Фагани или Мажић би било најбоље.Мажић зато што је наш,Фагани је на шампионату одлично судио.
     (бураноид, 4. jul 2018 15:46)

    # Link komentara

  222. e pa prepotentni vreme je da batališ suđenje u opšte ti više nisi za sudiju!
     (severni makedonac, 4. jul 2018 15:45)

    # Link komentara

  223. Po mom misljenju, favoriti za finale bi trebali biti Kujpers i Mazic, iako ni Alireza nije los.
     (Chris T-Rex BOSH, 4. jul 2018 15:45)

    # Link komentara

  224. znaci da je nagrada u novcu ili satisfakciji... I realno krivi sure I onii u var sobi...
     (?!?, 4. jul 2018 15:45)

    # Link komentara

  225. Pa već nekoliko dana sudački ekperti u Evropi tvrde da je Brich odsudio svoje na SP u Rusiji - ne toliko zbog "oštećivanja" Srbije, koliko zbog ignoriranja VAR-a pri tom slučaju, jer mu je navodno sudac na VAR-u rekao da je sporno i nek dođe pogledati. Da je došao i pogledao, kažu ekperti, te "po slobodnom sudačkom uvjerenju" zaključio da nema penala, vjerojatno nikom ništa. Ali ovaj se pravio pametan i pokazao VAR-u da ga ne želi koristiti, a to mu FIFA nije sprema oprostiti.
    (Marko Glembay, 4. jul 2018 15:45)

    # Link komentara

  226. Brih je odlican sudija koji je imao los dan protiv nas,svako ko misli drugacije i veruje u neke teorije zavere em ne poznaje fudbal ,em ne loznaje FIFU kao organizaciju! Nema preca posla FIFA pored milijardi koji lezu svakog dana od svetskog, nego da gura Svajcarce po grupama.. idiotizam! Ali mi smo Srbi pa nam je ovako lakse da opravdavamo sopstvene poraze kroz
    istoriju..
    (Srbija do Tokija, 4. jul 2018 15:44)

    # Link komentara

  227. taj nije ni trebao da ide na sp
     (ax, 4. jul 2018 15:44)

    # Link komentara

  228. Sta vredi sad kad smo ispali..
     (hh, 4. jul 2018 15:43)

    # Link komentara

  229. Имао је мисију бас да сј.. и успео је.
     (Жекс, 4. jul 2018 15:43)

    # Link komentara

  230. On je svoju misiju zavrsio .
    (Nemanja, 4. jul 2018 15:43)

    # Link komentara

  231. Odradio povereni zadatak i sad može kući.
     (Wilfred, 4. jul 2018 15:42)

    # Link komentara

  232. Jupiii
     (VeljaCZV, 4. jul 2018 15:42)

    # Link komentara

  233. Vi se i dalje pravite da ne vidite mitrovicevo povlacenje protivnika za glavu ,neposredno prije preksaja za penal?
    (Penal?!, 4. jul 2018 15:42)

    # Link komentara

  234. Šta nam to vredi ???
    Ipak smo mi otišli pre njega.
     (veličko82, 4. jul 2018 15:42)

    # Link komentara

  235. Barem neko zadovoljstvo iako smo vec pukli
    (Profesor, 4. jul 2018 15:42)

    # Link komentara

  236. Šta bi sa Mazicem?
     (Zinjak, 4. jul 2018 15:42)

    # Link komentara

  237. Nišimura 2014 Brazil-Hrvatska i Brih obavili zadatak.
     (vcxydfs, 4. jul 2018 15:41)

    # Link komentara

  238. Boli ga uvo ispunio svoj zadatak,a plus milioner covek.
    (Aleksej, 4. jul 2018 15:40)

    # Link komentara