Petak, 29.06.2018.

12:00

Sergej: Neka dođe u Lacio, ali Grujiću neću dati svoj ormarić

Izvor: B92

Sergej: Neka doðe u Lacio, ali Grujiæu neæu dati svoj ormariæ IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

96 Komentari

Sortiraj po:

ogyy

pre 5 godina

Kakvi ste vi novinari, nekad ste vazili za ozbiljan sajt. Posle onakve bruke u Rusiji, bruke od igre citave reprezentacije a koju niko ne sme nazvati pravim imenom, posle dva dana vi nastavljate da trujete narod ovakvim vestima.

Sanel

pre 5 godina

@neutralni flesh
Da trebalo ga je uvesti u tim na pocetku kvalifikacija da bi se nesto ocekivalo na sp od njega,ali hajde ti to objasni zemlji sa 5 miliona selektora.Da nebude zabune i kod nas ima jos dosta da se radi dok ne postignemo nesto vise (iz Bosne sam).Nadam se u buducnosti da cete dobiti nekog razumnog selektora,ali da bi se to desilo treba se prvo rijesiti nekih lezihljebovica i poltrona u vasem savezu.I jos nesto upuceno ostalim komentatorima,ove podjele na zvezdine i partizanove,em je ruzno,em izgleda smijesno iz "stranog" ugla,ne igra na ep i na sp ni zvezda ni partizan,vec Srbija

neutralni felsh

pre 5 godina

@neutralni felsh, 29. jun 2018 16:12) 

Maksa je taj agilni agresivniji veznjak koji je mnogo vise falio igri, od npr Grujica , decko mozda nije igeao standardno u Valensiji, ali sa klupe je sigurno mogao da ulazi, ali svi su pametni posle bitke, Sergej nije mogao da se uklopi odmah u sistem i po meni najveca greska je sto je pocinjao u 11
(NebaCar, 29. jun 2018 22:52)


sve si rekao. odlicni zapazanje, u valensiji je imao odlicne momente. dobro bi nam dosao takav mlad a vec iskusan i prilicno agilan profil koji moze da odigra i krilo a i da podje nazad ili brzo udje u sredinu da se "ponudi" za pas i pomogne zadnjoj vezi, da ponese igru i ujedno skloni tezinu sa tadica, za njegovu stranu... e tek onda mogu malo duze lopte za prenos tezista, kao sto obojica imaju u unitedu i laciju, dok se kod nas svede na preuranjeno bunarenje prema pokrivenim igracima, ili u vrtnju pasevima po svom delu kruga.
najveca greska je sto sergej nije ranije pozvan u ekupu, za pocetak kao rezerva. znas na sta i na koga mislim.

neutralni felsh

pre 5 godina

@neutralni flesh 
Da trebalo ga je uvesti u tim na pocetku kvalifikacija da bi se nesto ocekivalo na sp od njega,ali hajde ti to objasni zemlji sa 5 miliona selektora.Da nebude zabune i kod nas ima jos dosta da se radi dok ne postignemo nesto vise (iz Bosne sam).Nadam se u buducnosti da cete dobiti nekog razumnog selektora,ali da bi se to desilo treba se prvo rijesiti nekih lezihljebovica i poltrona u vasem savezu.I jos nesto upuceno ostalim komentatorima,ove podjele na zvezdine i partizanove,em je ruzno,em izgleda smijesno iz "stranog" ugla,ne igra na ep i na sp ni zvezda ni partizan,vec Srbija
(Sanel, 29. jun 2018 23:07)


pre svega izvini sto sam pomislio da si iz hrvatske. slazem se, sve si objasnio, nekad se bolje vidi sa strane.
dole si lepo naveo i primer nerealnih ocekivanja od igraca zato sto kosta koliko kosta na trzistu. to igracu ume da podveze noge i napravi tenziju jos kako. na stranu sto ljudi samo zbog igraceve cene ocekuju cuda, da leti po terenu i dribla trojicu pre nego sto da gol. evo primer pogbe u unitedu, koji takodje ne igra cesto "svoju" poziciju iz juventusa, mnogi zbog visine transfera pa mu zameraju svaki kiks i podbac od strane cele ekipe, pa ocekuju i da igra ono sto mu nije u krvi. mnogi igraci upadnu u takve zamke, razmasu se kontraproduktivno samo da bi udovoljili raji. pogba je sasvim pristojan igrac, odlican na svojoj poziciji (agilni nosilac sredine terena na startnoj poziciji blizu zadnjeg veznog) a mnogi ocekuju poteze kao da je zidan, samo zbog cene transfera. nazalost, ne kapiraju da visinu transfera odredjuje niz drugih parametara. prvi je: da li je dugorocno resenje. pogba je stabilan igrac svoje pozicije, u mladim godinama kao pouzdano i dugocno resenje klubu koji ga kupi. to je pola faktora cene - kupac dobija stabilno resenje za niz godina, cilj je uigranost i efikasnost svih pozicija a prvi uslov je konstantnost. mnogi su to procenili i za naseg sergeja, a to nisu ljudi koji se suvise frljaju ciframa. ali sve to vazi za njegovu poziciju, i zato ne treba ocekivati poteze kao da je zidan ili mesija samo zbog cene na trzistu. daj mu ekipu i on ce da odigra, poremeti ga iz balansa prirodne pozicije po kojoj je poznat, poremetices ga i smanjiti efikasnost. o tome smo vec pricali.
bilo bi lepo da se na jedno prvenstvo svi plasiramo, da zasviramo fudbalski jazz... pozdrav!!

SMS

pre 5 godina

Iz ovih izjava ne deluje mi da je zaljubljen u samog sebe, ali bilo bi tuzno ako ispadne isti kao Halilovic.

Svaki put kada je Sergej primio loptu, videlo se da je za klasu kvalitetniji. Podsetio me malo na Salaha i Egipat, ali razlika nije bas tolika.
Problem je bio sto Sergej nije imao kome da da loptu i selektor nije napravio formaciju koja njega ukljucuje u igru. Stavio ga je na poziciju koja mu ne lezi i gde je pre svega potreban brzi igrac. Nazalost, Krstajic je napravio bar jos 10 gresaka u postavljanju igre, tako osvrtati se na pojedince je uzaludno kada je trener nesposoban.

Sergej je ono sto svaki tim zeli, poluvezni igrac koji je nit defanzivac, niti krilo, nit napadac, ali moze da iskontrolise loptu i preda je napadu.

NebaCar

pre 5 godina

@neutralni felsh, 29. jun 2018 16:12)

Maksa je taj agilni agresivniji veznjak koji je mnogo vise falio igri, od npr Grujica , decko mozda nije igeao standardno u Valensiji, ali sa klupe je sigurno mogao da ulazi, ali svi su pametni posle bitke, Sergej nije mogao da se uklopi odmah u sistem i po meni najveca greska je sto je pocinjao u 11

NebaCar

pre 5 godina

Sergej je buducnost nase reprezentacije, treba nam samo neki trener znalac koji ce da sklopi kockice, Zile, Sergej, Kostic, Maxa, Mitar, Jovic, Bleki, Veljkovic, Nastasic, Radoja, Lukic, Ljajic, Milivojevic Matic i Tadic kao iskusniji, bekovi su nam malo problem ali imamo fond igraca koji mogu makar da nas vrate na fudbalsku mapu da se bar kvalifikujemo za svako prvenstvo

neutralni felsh

pre 5 godina

@neutralni flesh 
Ne znam,mozda bi i trebao aplicirati za selektora,posto si jedini ovdje prepoznao bit problema.Jedino se ne bi slozio oko Muslina,ono nije najbolje rjesenje bio,ali vodio je kvalifikacije,dolazi Krstajic,normalno hoce da izmisli nesto "novo" i pritom pretumba jos vise tim.Uz one tenzije (nepotrebne)protiv direktnog konkurenta Svicarske sumasumarum dobro ste i prosli
(Sanel, 29. jun 2018 21:15)


da, ne samo da su tenzije oko svajcarske bile nepotrebne nego i direktno stetne za momke. pretvorilo se u farsu o nacionalnom poreklu a fudbal ostao po stranu. svajcarska je opasna ekipa, konstantna i iskusna, vrlo uvezbano igra na rezultat, 2/3 golova im je u poslednjoj cetvrtini meca, tesko je koncipirati igru protiv njih... a mi pred utakmicu digli tenzije da svetimo kosovo? momci su pregoreli. vece pred brazil se jos prica o saciriju dzaki i orlu? tu nema igre.
muslin jeste prosao kvalifikacije, ali je vremenom postao mnogo inertan i rigidan, fleksibilnost zero. mnogi to brkaju sa karakterom, ja pre mislim da je tvrdoglavost. imas talentovanog decka kao zvezdu u laciju? zovi ga jos juce, proveri ga. on jok, nece ni da cuje nego tera pricu u fazonu "koga da izbacim?" pa nikoga, furaj sve pa procesljaj pred start turnira. na stranu igra, muslin je zatvarao utakmice jos od starta, igra je bila konstantno na provlacenje, grbavo i bezidejno, uz stezanje odbrane. ok je za moldaviju ali mi mozemo i treba otvorenije da igramo. uz neke razradjene sheme a ne uz improvizacije.
lako je vama, vi ste sklopili kockice (haga) i mozete da radite na finesama. mi se jos rvemo oko sastava ekipe, a kamoli oko njenog balansa, pa tek onda dolazi na red trening i taktika. vrtimo se u krug.

Sanel

pre 5 godina

@neutralni flesh
Ne znam,mozda bi i trebao aplicirati za selektora,posto si jedini ovdje prepoznao bit problema.Jedino se ne bi slozio oko Muslina,ono nije najbolje rjesenje bio,ali vodio je kvalifikacije,dolazi Krstajic,normalno hoce da izmisli nesto "novo" i pritom pretumba jos vise tim.Uz one tenzije (nepotrebne)protiv direktnog konkurenta Svicarske sumasumarum dobro ste i prosli

as roma nikšić

pre 5 godina

Ako se uzme u obzir raspad zadnjih veznih Fejsa-Gudelj-Matić na meču protiv Francuske u Bordou ili onaj Baumgartlinger sa beogradske Marakane kome niko nije mogao uzeti loptu onda je Krstajić uradio dobar posao, čak štaviše da bi se isti zaustavio bilo je potrebno da dvojica sa po dvije ruke drže i obaraju njegovog napadača, koji je na lopti, u 16-ercu, i to bez sankcija. Krstajić je na ovom turniru dobio vruću liniju Sergej-Tadić koja evidentno dobro funkcioniše, tako da Tadiću nije potreban ofanzivni desni bek kao ispomoć, čak su ga Brazilci udvajali, jer Sergej ima oči i na potiljku a Tadićeve lopte imaju oči, samo što je Dušan malo cool-irao Sergeja a prefer-irao Mitrovića koji je bio jedina opcija u napadu, možda previše pa je Brih zauzeo guard apropo neraznovrsnosti u napadu. Ono što se može doraditi je i vruća linija Ljajić-Mitrović za igru po zamlji ka golu jer ono što igraju Ljajić i Beloti trebalo bi da mogu i ova dvojica. Dok je u Torinu funkcionisala linija Lj-B i Torino je letio, kada se Beloti povrijedio i Ljajić pao u formi ili ga je malo cool-irao Torino je pao i Siniša je dobio otkaz. Pri kraju sezone obojica su se vratila u formu i Torino je opet poletio na tabeli. Ova linija kao plan B bi bila neophodna a po njoj može i Sergej kao protiv Kosta Rike. Maksimalne Srbije nema bez obojice Maksimovića. Nemanja je čovjek pobjednik a Nikola se dugo izvinjavao zbog greškice protiv Irske pa ga ne treba križati zbog žute minute protiv Maroka.

Mms

pre 5 godina

Pljuvacina navijača zvezde po Sergeju,iza svega se krije frustracija zbog odlaska Muslina Sergej ne bi trebao nikada više ni da se odazove pozivu u reprezentaciju,a najbolje bi bilo da se za nadalje selektira tim isključivo od igrača zvezde kakvi god da su i onda se pljujte međusobno do mile volje.

Sanel

pre 5 godina

@Zex
To je istina sto kazes,utopio se je u sivilo ekipe i nije pruzio ono sto se je ocekivalo od njega!Ali ono sto potenciram u citavoj prici je to napumpavanje cijene koje ce ga unistiti (dao bog da nisam u pravu),jer evo u Srbiji vecina je ocekivala neka cuda od njega,da leti ot peterca do peterca,daje golove,asistira,dribla,bekove da salje po burek sa jogurtom itd.Isto ce biti sutra kad predje u veci klub,cijena nece biti 150,ali sigurno hoce vise od 50,a tu cijenu je sposobno platiti samo mali broj klubova.I onda ce njihovi navijaci takodje ocekivati cuda na terenu,ako ih nebude odmah u prvoj sezoni... nastavak znas!

Sanel

pre 5 godina

Druga stvar vezano za Muslina i sms,kakav god da je bio trener nije ga trebalo mjenjati tako kratko pred sp,ali je promijenut samo radi toga sto nije htio ubaciti Milinkovica u tim (tako se cini),a najveci je vic da ljudi nabijaju to sad igracu koji nije kriv za to,krive su one hijene u i oko vaseg saveza koje su namirisale plijen(pare),pa su izbacile Muslina radi toga i oni su iskljucivi krivci za to!Ta situacija nije ni Milinkovicu odgovarala jer se vjerovatno nije uspio adaptirati na tim i igru tako da je i on zapravo gubitnik u citavoj prici.

bobi

pre 5 godina

prvi put na vestima idem na nepreporucene komentare i vidim da su tu oni pametniji. A vi gospodo ogorceni sto pljujete decka od 23 godine za 180 minuta lose igre, pogledjte se u ogledalo i kazite sebi sta ste vi u stanju da uradite za 3 sata vasih zivota. Bas bih voleo da cujem.

Ne znam fudbal ali...

pre 5 godina

Koliko ljudi ovde sto komentarisu nemaju pojma... to je strasno... vi veze o fudbalu nemate, taj sms mms ili kako vec je za 1pol protiv svice skuco 6,5km, zasto je to bilo u prazno pitajte one na klupi...

neXen

pre 5 godina

Каквих овде све лицемера има... Шта је се све писало после Костарике.... ХВАЛОСПЕВИ

croata

pre 5 godina

Najmladji u povijesti koji je zaigrao u nasoj a reprezentaciji (16 godina i 11mj).
Po stranim medijima jedan od najvecih svjetskih talenata. Imao nekoliko fenomenalnih utakmica, pogotovo za mladu hrvatsku reprezentaciju. U 50 najboljih do 20 godina na sestom mjestu iako mu bilo svega 18, iza sebe ostavio asensia, sanea, renata sancheza itd
Sa 17 godina uvjetovao da se u dinamu svi moraju prilagodjavati njemu (mateu kovacicu bio zamjena), uz mnogobrojne svadje drzan ko kap vode na dlanu.
Sa 18 potpisuje za barcelonu. Sam izjavljuje, ja sam nasljednik inieste.
Njegov otac, inace bivsi nogometas: Istisnut ce iniestu, a i messi ce ovisiti samo o njemu.
Epilog:
Za prvu momcad barcelone igra JEDNU utakmicu, pripremnu.
Odlazi u barcelonu b, ispada iz druge lige.
Odlazi u sporting gijon, tamo zahtjeva da se momcad podredjuje njemu, mediji mu daju nadimak El Bahattee, sporting ispada iz lige.
Odlazi u hsv, i tamo uz pomoc oca pametuje i zahtjeva da se prema njemu ponasaju kao prema superstaru, svabe ga ladno salju na posudbu u las palmas, s njim ispada iz lige, a bas cudno, i hsv ispada iz lige.
Sad prelazi u nikad jaci milan, njegov otac izjavljuje da je to najbolji potez milana ako se zeli vratiti na stare staze slave.. (Nadam se da milan nece ispast iz lige,ali bit ce cupavo)
Reprezentaciju hrvatske vec duze vrijeme moze gledat samo na tv, a duboko se nadam da ce tako i ostati.
Rijec je o vunderkindu alenu halilovicu, egocentriku na entu bez ikakva temelja.

Podsjeca li vas na nekog?

neutralni felsh

pre 5 godina

pre mondijala su mnogi mislili da ce sergej da igra 2 pozicije: zadnjeg kao i centralnog veznog (malo sa strane), uparen sa maticem - zbog situacija kada smo pretpostavljali da cemo da trpimo "povratni pritisak" (nas presecen napad koji postaje protivnicki zonski) - dakle sa dva vezna (4-2-3-1, tzv. "bozicno drvce") za otvaranje i zatvaranje utakmice, shodno nasim mogucnostima i igrackom kadru. pri takvoj postavci trebalo je da izlazi i da se prikljucuje gradnji napada, da krstari po protivnickoj polovini kruga, ceka povratne lopte i inicira dodavanja, ili sutne. sve to je radio vec u laciju i po tome je zapazen. on nije agilan igrac (kreni-stani-ubrzaj) ni sa loptom ni bez nje (to je posao onih u trojci ispred njega) i nije mu ni osobina ni zadatak da se naglo otvara pri gradnji igre ili da se "lepi" i isprati igraca pri opstrukciji, on je "covek zone" a ne flaster, cita igru na osnovu prostora, i tu je odlican, svakoj ekipi treba takav tip igraca, nesto izmedju matica i rakitica, za prostor izmedju defanzivne i ofanzivne linije.
drugo je pitanje zasto ga je krstajic gurao na poziciju ofanzivnog veznog (cak i desetke, protiv bolivije), jer nije tzv. igrac zavrsnog pasa. zasto se igracima koji treba da su nosioci igre u reprezentaciji suvise menjaju pozicije i zadaci u odnosu na klubove gde vec imaju punu aklimatizaciju? zasto im malo vise ne "simuliramo" igracko okruzenje i sheme iz klubova? ovako ih u nevolji cesto pretumbamo pa dobijemo zbunjenu igru: matic zadnji vezni u unitedu, sergej slican profil ali vise kao dupla pozicija, poluzadnji vezni u laciju, falio je zustar prednji vezni (agilna desetka, ne mora sa punim potezom) da ih poveze, da mogu da se slobodno malo vise razmaknu. a mi to nemamo, svi nasi u vezu su ili relativno spori ili su muve bez glave. ne znam, meni se vise uklapao sulejmani za tako nesto nego ljajic ili tadic - tadica treba da bude sa njima ali moramo da stedimo od trka bez lopte. a mi skoro sve suprotno! efekat je spora igra, a igraci deluju losije nego u klubovima, umesto da je suprotno i da se iskoristi najzad taj voljni moment reprezentacije mi smo dobili trcanje u prazno, igraci su se utopili u takticko sivilo i energetsko bljestavilo: utakmicu sa svajcarskom smo na kraju izgubili pretumbani, ispomesani i izmoreni usled takvog neracionalnog trosenja energije pri defanzivi. a svi igraci odigrali odlicno (individualne ocenjivajuci), to je paradoks nezrelih ekipa. a sve to je zbog nasih trenera vise nego zbog igraca, njihova strategija je drugacija, sa nekim bespotrebnim individualnim notama: forsira se neki ziheraski pristup ali uz neke cudne i bas nelogicne rokade. sto kaze narod niti tamo nit ovamo, to jest sa sklepanom taktikom. vidim mnogima sad smeta krstajic pa automatski slave muslina, a nece da primete koliko je to sve u principu slicno. greska je u sistemu a ne do licnosti. trebaju nam treneri koji nisu prosli nase fudbalske skole (i vezice) nego neki izvana koji ne pate od nasih familijarnosti. ali ne da dodju samo zbog angazmana kao klemente nego zbog istinske promene strategije kao dugorocnog projekta. moze i neko odavde a da nije "njihov"... evo mogu ja.
do tada cemo da zaludno raspravljamo zasto smo porazeni ili koji od igraca nije odigrao u skladu sa nasim ocekivanjima. ili da osporavamo ili da dizemo u nebesa, bez prave zdravorazumske ocene, ili nebo ili blato, u zavisnosti od rezultata i potonjeg afekta.

Olimpico

pre 5 godina

Dezurni pljuvaci su jedva docekali da odigra dvije lose utakmice da iskale svoje frustracije na momku koji je odigrao tri zvanicne utakmice za reprezentaciju. Oni razumni kojih srecom takodje ima (nazalost manje nego ovih prvopomenutih) znaju da bez pravog i dugorocnog sistema nema prepoznatljive igre. Naravno oni novinari u Italiji koji ga zakivaju u zvijezde pojma nemaju o fudbalu, ovdje su vrsni poznavaoci...

le go

pre 5 godina

Koliko elementarnog neznanja o fudbalu u komentarima. Pljujete po svom sunarodniku, jer danas je popularno pljunuti po svom narodu. Izgleda je to popularno kod vodje pa ajde malo i mi. Sergej ako ovo čitaš sve najbolje u daljoj karijeri. Svi ni koji volimo i pratimo fudbal vidimo tvoje kvalitete, i cenimo sto si igrač koji je najviše pretrčao u reprezentaciji i jedan od igrača koji je pretrčao najviše na šampionatu. Ti si naša budućnost i najmanje si ti kriv sto nam je rep. neuigrana i kadrovski loše vodjena. Ja sam optimista i nadam se da će u budućnosti sve doći na svoje. Ovi sto te pljuju brzo će da promene ploču ali to smo mi. I ovo će se jednom lane zvati. I u fudbalu i u politici. Pozdrav za sve normalne ljude dobre volje.

zex

pre 5 godina

(Sanel, 29. jun 2018 14:46)
Nisam vide nista dobro ni kod jednog igraca.Ta cena od 150mil je obicno lozenje, nema od toga nista ali Sergej je veliki talenat, mlad decko i buducnost je pred njime.Mozda on nikada nece odigrati dobro u reprezentaciji Ja to neznam ali problem je to sto su ovi drugi cak i gori od njega ali Sergej je na udaru zbog onog Muslina, coveka koji je sahranio igru Srbije. Bilo je mucno gledati igru Srbije za vreme tog cuvenog trenera koji nema posla jer je mnogo dobar.Treba svi da priznamo da neznamo nista, nemamo sistem igre, nemoze se igrati dugim loptama, pa to me ubija kad vidim.Mi ispucamo loptu naravno odmah je predamo rivalu i onda trk za loptom.Igra nam se svela na to ako je nemas gde ispucaj napred.Sta smo ocekivali? mozda da Sergej primi tu loptu na grudi, zavuce dva lakta u facu rivalima, nanize 4-5 igraca i asistira za gol ili ga postigne.Tako je to u Nasim glavama, da bi igrali fudbal moramo trcati u prostor a nese trcanje se svelo na odbranu svog gola i eto statistike.Koliko puta je Mitrovic dobio dugu loptu i pokusao sa usamnjenim Savicem da odigra nesto? Tadic kada primi loptu zakuca se kod korner zastavice i pokusava da prodje dva igraca po nekada i uspe ali retko.Mi nemamo igru kratkih pasova, ceo tim se uci da igra tako a ne samo Savic da iznosi loptu od 16do 16.

Grobarchina

pre 5 godina

SMS kvari atmosferu u reprezentaciji, jednostavno se ne uklapa u tim i zato ga Muslin nije ni zvao.

Ja sam kao grobar uvek pre za Zvezdaša Muslina, nego za grobara Krstajića koji nema iskustva a ni dovoljno znanja.

Dača

pre 5 godina

Kao što je Mesi rešio protiv Islanda , Neimar protiv Švajcarske ,Kros protiv Koreje .... Daj ljudi ne budite smešni . Dečko je mlad i svakako naša budućnost !

impeRAtor

pre 5 godina

Decko koji ne zna da primi loptu i uputi precizan pas iako je protivnik na metar-dva od njega... On nema sta da trazi u bilo kom delu napada. Bio bi solidan na Maticevoj poziciji kad bi ga neko naterao da igra odbranu. Da li je istina da mu je Muslin rekao da ce igrati zadnjeg veznog, a ovaj odbio i otisao iz reprezentacije? S obzirom na njegovo ponasanje, vrlo verovatno. Savic je Nejmar za one sa jeftinijim ulaznicama. Koliko puta je pokusao da odigra petom, neke piruete i slicno? Imao je jednu pravu priliku protiv Kostarike i skoro je promasio fudbal. Ali frizura i "ja sam najbolji stav" su tu, samo jos da pocne da pada na svaki dodir...

miodrag

pre 5 godina

Citam komentare i secam se kako ste mi lupali minuse kada sam pre pola godine pisao da u njegovoj igri ne vidim bas, ama bas, nista posebno i da ce neko mnogo da pogresi ago ga plati vise od 10 mil.....

Zex

pre 5 godina

Realno
Ljajic nije ni do Kolena Sergeju a zasto? Pa videces za par godina, dok Ljajic uporno nazaduje Sergej je sve skuplji.Nisu Italijani glupi, Sergej se uklopio u sivilo naseg tima.Svi su podbacili, nisu podbacili vec neznaju.Dali smo gol srecno u prvoj utakmici, švajcarska nam je objasnila da neznamo, Brazil se igrao kao macka sa mišem a vi slobodno gurajte vase grobare u reprezentaciju pa posle krivite Savica jer Ljajic nezna da doda loptu saigracu ili sto Mitrovicu trebaju 10zicera za gol.Necete pogledati istini u oci a to je da se uporno guraju bivsi igraci partizana koji kao igraju u velikim klubovima.Ako su Torino i Fiorentina veliki klubovi, šta je onda Lacio?Muslin je svojevremeno odstranio jedinog pravog majstora a to je Katai, decko je izuzetan igrac, bolji od Tadica jer moze igrati iza napadaca, sjajn dribler, Izuzetan udarac i levom i desnom, ima sve ali nema mesta u raspaloj Srbiji.Zato smo tu gde jesmo.Dozvolili smo sebi da pljunemo Ljajica jer nece da peva himnu zemlje za koju igra.Onda smo se ponizili i pozvali ga da igra ponovo za Srbiju kao da je on Mesi.Decko je osrednji igrac i bas nista nije pokazao ali grobari uporno guraju Ljajica samo zbog toga sto je grobar.to je istina a sto se Sergeja tice, nema zime, On ima sve sto treba da ima.

Objektivan

pre 5 godina

Ajde dobro sto decko nije nista pokazao niti odigrao na prvenstvu - ne zna da igra fudbal i gotovo, ne moze to sad preko noci da se nauci...ali to sto ni kapi znoja nije prolio na taj dres koji je nezasluzeno dobio da nosi, e to je vec veliki problem...valjda se plasio da se ne oznoji pa da ne pokvari frizuricu...ne znam samo zasto se i dalje toliko pise o njemu, mali ne vredi objektivno ni 1,5 miliona, a ne sto puta vecu cifru...

babe i zabe

pre 5 godina

kad Ibrahimovic za sebe kaze da je veci od reprezentacije onda svi komentarisu kako je Ibra kralj, a kad Sergej to misli za sebe onda ga svi napadate.

јд123

pre 5 godina

Niko ne pljuje ovog momka nego samo realnost. Mogu da razumijem da nekom ne ide da nije u formi ali da neko ne uradi sprint i klizeci da se prebije od trcanja u toku utakmice i jos n’a to sve da nema tri kapi znoja n’a sebi e to ne razumijem! Pa decko igra sredinu terena mogli smo da vidimo da trckara cijelu utakmicu u istom ritmu, nisam vidio da je uradio bar jednom promjenu ritma. Na to sve on sebe ocijeni sa 8?! Ma daj..
(Ljuba, 29. jun 2018 13:07)

Све сами стручњаци. Може се Милинковић-Савићу доста пребацити, као што неко написа, прву је одиграо добро, друге две лоше. Да ли због тактике нашег тима, због тога што није био уигран са екипом или због нечег трећег, може се дискутовати. Али брате Љубо, ти нађе једину ману да није довољно трчао? Препоручио бих ти да пре него што лупнеш нешто, погледаш статистику. СМС је претрчао највише километара од свих наших играча. Ти му пребацујеш једину категорију у којој је био најбољи? Ха, ха, ха, да није тужно, било би смешно. То само показује колико су коментатори на овом сајту стручни.

Питање на које треба тражити одговор и повући поуке за будућност је, зашто су наши играчи претрчали скоро највише од свих екипа а да се то на терену није видело? По мени то само значи да су наши дали све од себе, борили се (за разлику од прошлости), али да је тактика била лоша. Ако немаш игру на средини терена, шаљеш само дуге лопте напред, логично је да мораш више трчати. Дајеш противнику могућност да има стално посед лопте, па мораш стално трчати ко луд.

Овде сада дижу Муслина у небеса а док је био селектор, пљували су га до изнемоглости. Српска посла. Ако ћемо реално, ми ни под Муслином нисмо имали игру. Михајловић је правио многе грешке, али на крају квалификација ми смо имали игру. Од утакмице против Хрвата у Београду па до краја квалификација то је личило на нешто.
Крстајић је имао визију, хтео је офанзивнију игру, то се видело поставама, које је изводио, али реално није имао играче за то. Није повео Максимовића и Гаћиновића нпр. Да ли је то због неискуства или што је морао да слуша менаџере не знам. Главни проблем је ФСС. Бојим се да се то ни у будућности неће променити и да ће упропастити златну генерацију. Једино ако дају одрешене руке селектору, да сам саставља екипу, можемо се нечему надати. Али то мора бити неко млад, који се разуме у модеран фудбал и познаје наш менталитет, а не нека истрошена лула која од нас покушава направити Италијане са бунарењем. Може и Крстајић да остане, али само под условом да му дају одрешене руке. У супротном се ништа неће променити, ако га замене са неким другим климачем главе.

Miroslav

pre 5 godina

@@
Neverovatna je zavist i mrznja srpskih navijaca prema ovom momku, potpuno neshvatljiva! Zbog dve lose utakmice (u prvoj bio odlican) razapet je na stub srama, kao da je dao 5 auto-golova! Podseticu sve “strucnjake”, da jedan Levandovski nije dao ni jedan gol, Miler takodje, Mesi i Nejmar samo po jedan, Zesus nista, da ne pricamo o ucinku ostalih igraca reprezentacije...
No, da se vratimo na SMS-a; pa nije on poceo da pise po stranim medijima koliko vredi, i ko je zainteresovan za njega, nije njemu trebala reprezentacija, da bi se prodao...Decko je veliki talenat, ok, izgoreo je u zelji, nije odigrao dobro, naprotiv...ali zar treba da ga mrzimo zbog? Pa momak ima samo 23 godine, osvojio je SP za omladince, i pred njim je velika karijera! Nemamo mi taj luksuz da nekog odbacujemo, malo je vrhunskih fudbalera koje imamo...Ja mu pruzam apsolutnu podrsku!
(Luka, 29. jun 2018 13:14)

*************************************

A ti čitaš i pratiš Strane Medije ??? ... vau

lupez

pre 5 godina

Najvise pretrcali jureci za protivnickim igracem jer su ga nasa dvojica jurila i najcesce nisu uspjeli da ga stignu. E statistika je jedna velika prevara.

Sanel

pre 5 godina

@Zex
Necu ulaziti u to jel Milinkovic Savic dobar igrac ili ne,i koliko vrijedi,al jedno pitanje za tebe:u ove 3 utakmice sta si vidio da opravdava 150 milja?Igrac koji vrijedi toliko trebalo bi sam da odluciva utakmice protiv Kostarike i Svicarske,barem,kad nemoze protiv Brazila...

aco

pre 5 godina

Не може нико рећи да СМС није добар играч, иако је лоше одиграо СП. Проблеми су били неуиграност и неискуство селектора. Матић и СМС су добри играчи, али су лоше играли, без обзира на велику пожртвованост. Лако се одричемо добрих фудбалера и проглашавамо их анти-талентима. Да СМС не одигра ниједну добру утакмицу за репрезентацију, опет морамо поштовати његов допринос за титулу на Н. Зеланду.

Ненад

pre 5 godina

Дечко, тебе је неко жестоко слагао. Ако ти толико вредиш, колико онда вреде један Модрић или Ракитић?

Pedja J7

pre 5 godina

Sleti na zemlju decko, protiv Svajcaraca sam hteo caletu da pokazem ko si, morao sam Flashscore da palim na telefonu, da vidim igras li uopste!
Protiv Brazila si onda naglo podbacio...
Sve u svemu, u danjasnje vreme, kad su cene prenapumpane, ti si 30-50 miliona maksimum. Svako ko da vise za tebe, nije normalan...

Ljuba

pre 5 godina

Niko ne pljuje ovog momka nego samo realnost. Mogu da razumijem da nekom ne ide da nije u formi ali da neko ne uradi sprint i klizeci da se prebije od trcanja u toku utakmice i jos n’a to sve da nema tri kapi znoja n’a sebi e to ne razumijem! Pa decko igra sredinu terena mogli smo da vidimo da trckara cijelu utakmicu u istom ritmu, nisam vidio da je uradio bar jednom promjenu ritma. Na to sve on sebe ocijeni sa 8?! Ma daj..

Aleksandar

pre 5 godina

Neverovatna je zavist i mrznja srpskih navijaca prema ovom momku, potpuno neshvatljiva! Zbog dve lose utakmice (u prvoj bio odlican) razapet je na stub srama, kao da je dao 5 auto-golova! Podseticu sve “strucnjake”, da jedan Levandovski nije dao ni jedan gol, Miler takodje, Mesi i Nejmar samo po jedan, Zesus nista, da ne pricamo o ucinku ostalih igraca reprezentacije... 
No, da se vratimo na SMS-a; pa nije on poceo da pise po stranim medijima koliko vredi, i ko je zainteresovan za njega, nije njemu trebala reprezentacija, da bi se prodao...Decko je veliki talenat, ok, izgoreo je u zelji, nije odigrao dobro, naprotiv...ali zar treba da ga mrzimo zbog? Pa momak ima samo 23 godine, osvojio je SP za omladince, i pred njim je velika karijera! Nemamo mi taj luksuz da nekog odbacujemo, malo je vrhunskih fudbalera koje imamo...Ja mu pruzam apsolutnu podrsku!
(Luka, 29. jun 2018 13:14)
Kao prvo niko njega ne mrzi već su navijači ogorceni.Kao drugo dečko nije pokazao želju da se dokaze,sa 23 god se vukao po terenu. Kao treće,da je dao auto gol to bi značilo da se potrudio da se vrati i niko emi nebi zamerio ali nije ga dao. Kao četvrto što nisi uzeo za primer Ronalda,Azara,Modrica-pritom ova dvojica " vrede" manje od njega. I kao peto - Alooo ako neko "vredi" 150 m on mora da jede malu decu !!! Ok,desi se jednom da zakazes,ajde dva puta jer je nas ali u tri tekme da budeš ispod proseka- strašno!!!

Grobarrrrrrrrrrrrr

pre 5 godina

Nema ko drufi nego Fulam. Jokanović će da ti pomogne ali Kako mora za mnoogoo boljeg igrača od tebe da plati 20 miliona funti - Sergeje tvoj maksismum je 15 miliona istih. Zovi Jokanovića i moli ga što pre, jer je Mihajlović bez kluba! Mada mogao bi u Kinu da se uigraš sa zadnjim veznim Gudeljom!

Luka

pre 5 godina

Neverovatna je zavist i mrznja srpskih navijaca prema ovom momku, potpuno neshvatljiva! Zbog dve lose utakmice (u prvoj bio odlican) razapet je na stub srama, kao da je dao 5 auto-golova! Podseticu sve “strucnjake”, da jedan Levandovski nije dao ni jedan gol, Miler takodje, Mesi i Nejmar samo po jedan, Zesus nista, da ne pricamo o ucinku ostalih igraca reprezentacije...
No, da se vratimo na SMS-a; pa nije on poceo da pise po stranim medijima koliko vredi, i ko je zainteresovan za njega, nije njemu trebala reprezentacija, da bi se prodao...Decko je veliki talenat, ok, izgoreo je u zelji, nije odigrao dobro, naprotiv...ali zar treba da ga mrzimo zbog? Pa momak ima samo 23 godine, osvojio je SP za omladince, i pred njim je velika karijera! Nemamo mi taj luksuz da nekog odbacujemo, malo je vrhunskih fudbalera koje imamo...Ja mu pruzam apsolutnu podrsku!

danguba

pre 5 godina

Realno, niko se nije iskazao (osim Mitrovica), pa ni SMS od koga se najvise ocekivalo. Ono bunaranje i visoke lopte ne igra vise ni jedna reprezentacija, pa nismo iznijeli ni jednu akciju sa svoje polovine protiv Svice i Brazila. Statistika kaze da smo najvise pretrcali na turniru, sto je apsurd, za kako kazu "fizicki nespremnu ekipu". To samo govori o nacinu igre, gdje napucamo loptu naprijed i onda trcimo za protivnikom da im oduzmemo loptu i pri tom pravimo glupe faule, kao protiv Svice. Tu se vezni red, koji je u maticnim klubovima naucio da ima loptu u nogama i tezi posjedu, ne moze snaci, pa ni ovaj decko na koga smo svalili sav teret...

lupez

pre 5 godina

Mozda za jedno 10 godina bude 150 miliona. Sada ako dobijes 6 do 7 puna kapa.Vidjeli ste duel sa Neimarom gdje ga on ostavlja u trku i driblingu za 2 metra i onda Sergej odustaje od pracenja. E zato je Neimar 222 miliona.

Aleksandar I

pre 5 godina

(Luka, 29. jun 2018 13:14)

Trebalaa mu je reprezentacija, jel da bi mogao da igra u Engleskoj, treba mu minimum 5 nastupa za nacionalni tim...

Shifonjer

pre 5 godina

Slažem se sa je odigrao slabo svetsko. Ali ovoliko pljuvanje igrača koji je dao za reprezentaciju više nego mnogo igrači jer ljudi zaboravljaju da je SMS svetski i evropski šampion sa mladom reprezentacijom gde je bio možda i najbolji igrač.

sramota kolko smo napredovali

pre 5 godina

Decko,ako te kupe posle ove katastrofe od igre na svetskom za 15 milki,da slavis dok si ziv...o kakvih 150 miliona pricas kada ne vredis 10....

petar

pre 5 godina

Igrači te cifre odlučuju sami utakmice...ti si sam daješ ocjene,menadžer postavlja cijenu,predsjednik Lazia odštetu...s njima si uigran,nema šta!!A na terenu se vidi prava kvaliteta...ocjena koju si sam sebi dao odgovara tvojoj frizuri,ni vjetar joj ništa ne može a i dres ti je lijepo sačuvan!!Ostao si dužan svojem narodu, na tebi je da preboliš dječije bolesti!!!

kladzom do bola

pre 5 godina

molim te boze da ga napokon neko kupi , molim te

ps. evo ja da sam vlasnik nekog kluba odmah bi danas dao za njega 150 , ma 200 , ali odmah ;)

Sajmon

pre 5 godina

U jednom trenutku protiv Brazila Sergej prima loptu i zeli da je smiri i dok on spusti nogu lopta vise nije tu..nisam video igraca koji kao tolko vredi a da je sporiji..a bez brzine reakcije danas se ne moze biti vrhunski fudbaler..i zasto on toliko vredi nije jasno..

Sajmon

pre 5 godina

U jednom trenutku protiv Brazila Sergej prima loptu i zeli da je smiri i dok on spusti nogu lopta vise nije tu..nisam video igraca koji kao tolko vredi a da je sporiji..a bez brzine reakcije danas se ne moze biti vrhunski fudbaler..i zasto on toliko vredi nije jasno..

petar

pre 5 godina

Igrači te cifre odlučuju sami utakmice...ti si sam daješ ocjene,menadžer postavlja cijenu,predsjednik Lazia odštetu...s njima si uigran,nema šta!!A na terenu se vidi prava kvaliteta...ocjena koju si sam sebi dao odgovara tvojoj frizuri,ni vjetar joj ništa ne može a i dres ti je lijepo sačuvan!!Ostao si dužan svojem narodu, na tebi je da preboliš dječije bolesti!!!

Ljuba

pre 5 godina

Niko ne pljuje ovog momka nego samo realnost. Mogu da razumijem da nekom ne ide da nije u formi ali da neko ne uradi sprint i klizeci da se prebije od trcanja u toku utakmice i jos n’a to sve da nema tri kapi znoja n’a sebi e to ne razumijem! Pa decko igra sredinu terena mogli smo da vidimo da trckara cijelu utakmicu u istom ritmu, nisam vidio da je uradio bar jednom promjenu ritma. Na to sve on sebe ocijeni sa 8?! Ma daj..

sramota kolko smo napredovali

pre 5 godina

Decko,ako te kupe posle ove katastrofe od igre na svetskom za 15 milki,da slavis dok si ziv...o kakvih 150 miliona pricas kada ne vredis 10....

lupez

pre 5 godina

Mozda za jedno 10 godina bude 150 miliona. Sada ako dobijes 6 do 7 puna kapa.Vidjeli ste duel sa Neimarom gdje ga on ostavlja u trku i driblingu za 2 metra i onda Sergej odustaje od pracenja. E zato je Neimar 222 miliona.

kladzom do bola

pre 5 godina

molim te boze da ga napokon neko kupi , molim te

ps. evo ja da sam vlasnik nekog kluba odmah bi danas dao za njega 150 , ma 200 , ali odmah ;)

Pedja J7

pre 5 godina

Sleti na zemlju decko, protiv Svajcaraca sam hteo caletu da pokazem ko si, morao sam Flashscore da palim na telefonu, da vidim igras li uopste!
Protiv Brazila si onda naglo podbacio...
Sve u svemu, u danjasnje vreme, kad su cene prenapumpane, ti si 30-50 miliona maksimum. Svako ko da vise za tebe, nije normalan...

Aleksandar I

pre 5 godina

(Luka, 29. jun 2018 13:14)

Trebalaa mu je reprezentacija, jel da bi mogao da igra u Engleskoj, treba mu minimum 5 nastupa za nacionalni tim...

Ненад

pre 5 godina

Дечко, тебе је неко жестоко слагао. Ако ти толико вредиш, колико онда вреде један Модрић или Ракитић?

danguba

pre 5 godina

Realno, niko se nije iskazao (osim Mitrovica), pa ni SMS od koga se najvise ocekivalo. Ono bunaranje i visoke lopte ne igra vise ni jedna reprezentacija, pa nismo iznijeli ni jednu akciju sa svoje polovine protiv Svice i Brazila. Statistika kaze da smo najvise pretrcali na turniru, sto je apsurd, za kako kazu "fizicki nespremnu ekipu". To samo govori o nacinu igre, gdje napucamo loptu naprijed i onda trcimo za protivnikom da im oduzmemo loptu i pri tom pravimo glupe faule, kao protiv Svice. Tu se vezni red, koji je u maticnim klubovima naucio da ima loptu u nogama i tezi posjedu, ne moze snaci, pa ni ovaj decko na koga smo svalili sav teret...

Aleksandar

pre 5 godina

Neverovatna je zavist i mrznja srpskih navijaca prema ovom momku, potpuno neshvatljiva! Zbog dve lose utakmice (u prvoj bio odlican) razapet je na stub srama, kao da je dao 5 auto-golova! Podseticu sve “strucnjake”, da jedan Levandovski nije dao ni jedan gol, Miler takodje, Mesi i Nejmar samo po jedan, Zesus nista, da ne pricamo o ucinku ostalih igraca reprezentacije... 
No, da se vratimo na SMS-a; pa nije on poceo da pise po stranim medijima koliko vredi, i ko je zainteresovan za njega, nije njemu trebala reprezentacija, da bi se prodao...Decko je veliki talenat, ok, izgoreo je u zelji, nije odigrao dobro, naprotiv...ali zar treba da ga mrzimo zbog? Pa momak ima samo 23 godine, osvojio je SP za omladince, i pred njim je velika karijera! Nemamo mi taj luksuz da nekog odbacujemo, malo je vrhunskih fudbalera koje imamo...Ja mu pruzam apsolutnu podrsku!
(Luka, 29. jun 2018 13:14)
Kao prvo niko njega ne mrzi već su navijači ogorceni.Kao drugo dečko nije pokazao želju da se dokaze,sa 23 god se vukao po terenu. Kao treće,da je dao auto gol to bi značilo da se potrudio da se vrati i niko emi nebi zamerio ali nije ga dao. Kao četvrto što nisi uzeo za primer Ronalda,Azara,Modrica-pritom ova dvojica " vrede" manje od njega. I kao peto - Alooo ako neko "vredi" 150 m on mora da jede malu decu !!! Ok,desi se jednom da zakazes,ajde dva puta jer je nas ali u tri tekme da budeš ispod proseka- strašno!!!

Luka

pre 5 godina

Neverovatna je zavist i mrznja srpskih navijaca prema ovom momku, potpuno neshvatljiva! Zbog dve lose utakmice (u prvoj bio odlican) razapet je na stub srama, kao da je dao 5 auto-golova! Podseticu sve “strucnjake”, da jedan Levandovski nije dao ni jedan gol, Miler takodje, Mesi i Nejmar samo po jedan, Zesus nista, da ne pricamo o ucinku ostalih igraca reprezentacije...
No, da se vratimo na SMS-a; pa nije on poceo da pise po stranim medijima koliko vredi, i ko je zainteresovan za njega, nije njemu trebala reprezentacija, da bi se prodao...Decko je veliki talenat, ok, izgoreo je u zelji, nije odigrao dobro, naprotiv...ali zar treba da ga mrzimo zbog? Pa momak ima samo 23 godine, osvojio je SP za omladince, i pred njim je velika karijera! Nemamo mi taj luksuz da nekog odbacujemo, malo je vrhunskih fudbalera koje imamo...Ja mu pruzam apsolutnu podrsku!

Shifonjer

pre 5 godina

Slažem se sa je odigrao slabo svetsko. Ali ovoliko pljuvanje igrača koji je dao za reprezentaciju više nego mnogo igrači jer ljudi zaboravljaju da je SMS svetski i evropski šampion sa mladom reprezentacijom gde je bio možda i najbolji igrač.

impeRAtor

pre 5 godina

Decko koji ne zna da primi loptu i uputi precizan pas iako je protivnik na metar-dva od njega... On nema sta da trazi u bilo kom delu napada. Bio bi solidan na Maticevoj poziciji kad bi ga neko naterao da igra odbranu. Da li je istina da mu je Muslin rekao da ce igrati zadnjeg veznog, a ovaj odbio i otisao iz reprezentacije? S obzirom na njegovo ponasanje, vrlo verovatno. Savic je Nejmar za one sa jeftinijim ulaznicama. Koliko puta je pokusao da odigra petom, neke piruete i slicno? Imao je jednu pravu priliku protiv Kostarike i skoro je promasio fudbal. Ali frizura i "ja sam najbolji stav" su tu, samo jos da pocne da pada na svaki dodir...

Grobarrrrrrrrrrrrr

pre 5 godina

Nema ko drufi nego Fulam. Jokanović će da ti pomogne ali Kako mora za mnoogoo boljeg igrača od tebe da plati 20 miliona funti - Sergeje tvoj maksismum je 15 miliona istih. Zovi Jokanovića i moli ga što pre, jer je Mihajlović bez kluba! Mada mogao bi u Kinu da se uigraš sa zadnjim veznim Gudeljom!

Grobarchina

pre 5 godina

SMS kvari atmosferu u reprezentaciji, jednostavno se ne uklapa u tim i zato ga Muslin nije ni zvao.

Ja sam kao grobar uvek pre za Zvezdaša Muslina, nego za grobara Krstajića koji nema iskustva a ni dovoljno znanja.

miodrag

pre 5 godina

Citam komentare i secam se kako ste mi lupali minuse kada sam pre pola godine pisao da u njegovoj igri ne vidim bas, ama bas, nista posebno i da ce neko mnogo da pogresi ago ga plati vise od 10 mil.....

Objektivan

pre 5 godina

Ajde dobro sto decko nije nista pokazao niti odigrao na prvenstvu - ne zna da igra fudbal i gotovo, ne moze to sad preko noci da se nauci...ali to sto ni kapi znoja nije prolio na taj dres koji je nezasluzeno dobio da nosi, e to je vec veliki problem...valjda se plasio da se ne oznoji pa da ne pokvari frizuricu...ne znam samo zasto se i dalje toliko pise o njemu, mali ne vredi objektivno ni 1,5 miliona, a ne sto puta vecu cifru...

Sanel

pre 5 godina

@Zex
Necu ulaziti u to jel Milinkovic Savic dobar igrac ili ne,i koliko vrijedi,al jedno pitanje za tebe:u ove 3 utakmice sta si vidio da opravdava 150 milja?Igrac koji vrijedi toliko trebalo bi sam da odluciva utakmice protiv Kostarike i Svicarske,barem,kad nemoze protiv Brazila...

Miroslav

pre 5 godina

@@
Neverovatna je zavist i mrznja srpskih navijaca prema ovom momku, potpuno neshvatljiva! Zbog dve lose utakmice (u prvoj bio odlican) razapet je na stub srama, kao da je dao 5 auto-golova! Podseticu sve “strucnjake”, da jedan Levandovski nije dao ni jedan gol, Miler takodje, Mesi i Nejmar samo po jedan, Zesus nista, da ne pricamo o ucinku ostalih igraca reprezentacije...
No, da se vratimo na SMS-a; pa nije on poceo da pise po stranim medijima koliko vredi, i ko je zainteresovan za njega, nije njemu trebala reprezentacija, da bi se prodao...Decko je veliki talenat, ok, izgoreo je u zelji, nije odigrao dobro, naprotiv...ali zar treba da ga mrzimo zbog? Pa momak ima samo 23 godine, osvojio je SP za omladince, i pred njim je velika karijera! Nemamo mi taj luksuz da nekog odbacujemo, malo je vrhunskih fudbalera koje imamo...Ja mu pruzam apsolutnu podrsku!
(Luka, 29. jun 2018 13:14)

*************************************

A ti čitaš i pratiš Strane Medije ??? ... vau

lupez

pre 5 godina

Najvise pretrcali jureci za protivnickim igracem jer su ga nasa dvojica jurila i najcesce nisu uspjeli da ga stignu. E statistika je jedna velika prevara.

croata

pre 5 godina

Najmladji u povijesti koji je zaigrao u nasoj a reprezentaciji (16 godina i 11mj).
Po stranim medijima jedan od najvecih svjetskih talenata. Imao nekoliko fenomenalnih utakmica, pogotovo za mladu hrvatsku reprezentaciju. U 50 najboljih do 20 godina na sestom mjestu iako mu bilo svega 18, iza sebe ostavio asensia, sanea, renata sancheza itd
Sa 17 godina uvjetovao da se u dinamu svi moraju prilagodjavati njemu (mateu kovacicu bio zamjena), uz mnogobrojne svadje drzan ko kap vode na dlanu.
Sa 18 potpisuje za barcelonu. Sam izjavljuje, ja sam nasljednik inieste.
Njegov otac, inace bivsi nogometas: Istisnut ce iniestu, a i messi ce ovisiti samo o njemu.
Epilog:
Za prvu momcad barcelone igra JEDNU utakmicu, pripremnu.
Odlazi u barcelonu b, ispada iz druge lige.
Odlazi u sporting gijon, tamo zahtjeva da se momcad podredjuje njemu, mediji mu daju nadimak El Bahattee, sporting ispada iz lige.
Odlazi u hsv, i tamo uz pomoc oca pametuje i zahtjeva da se prema njemu ponasaju kao prema superstaru, svabe ga ladno salju na posudbu u las palmas, s njim ispada iz lige, a bas cudno, i hsv ispada iz lige.
Sad prelazi u nikad jaci milan, njegov otac izjavljuje da je to najbolji potez milana ako se zeli vratiti na stare staze slave.. (Nadam se da milan nece ispast iz lige,ali bit ce cupavo)
Reprezentaciju hrvatske vec duze vrijeme moze gledat samo na tv, a duboko se nadam da ce tako i ostati.
Rijec je o vunderkindu alenu halilovicu, egocentriku na entu bez ikakva temelja.

Podsjeca li vas na nekog?

јд123

pre 5 godina

Niko ne pljuje ovog momka nego samo realnost. Mogu da razumijem da nekom ne ide da nije u formi ali da neko ne uradi sprint i klizeci da se prebije od trcanja u toku utakmice i jos n’a to sve da nema tri kapi znoja n’a sebi e to ne razumijem! Pa decko igra sredinu terena mogli smo da vidimo da trckara cijelu utakmicu u istom ritmu, nisam vidio da je uradio bar jednom promjenu ritma. Na to sve on sebe ocijeni sa 8?! Ma daj..
(Ljuba, 29. jun 2018 13:07)

Све сами стручњаци. Може се Милинковић-Савићу доста пребацити, као што неко написа, прву је одиграо добро, друге две лоше. Да ли због тактике нашег тима, због тога што није био уигран са екипом или због нечег трећег, може се дискутовати. Али брате Љубо, ти нађе једину ману да није довољно трчао? Препоручио бих ти да пре него што лупнеш нешто, погледаш статистику. СМС је претрчао највише километара од свих наших играча. Ти му пребацујеш једину категорију у којој је био најбољи? Ха, ха, ха, да није тужно, било би смешно. То само показује колико су коментатори на овом сајту стручни.

Питање на које треба тражити одговор и повући поуке за будућност је, зашто су наши играчи претрчали скоро највише од свих екипа а да се то на терену није видело? По мени то само значи да су наши дали све од себе, борили се (за разлику од прошлости), али да је тактика била лоша. Ако немаш игру на средини терена, шаљеш само дуге лопте напред, логично је да мораш више трчати. Дајеш противнику могућност да има стално посед лопте, па мораш стално трчати ко луд.

Овде сада дижу Муслина у небеса а док је био селектор, пљували су га до изнемоглости. Српска посла. Ако ћемо реално, ми ни под Муслином нисмо имали игру. Михајловић је правио многе грешке, али на крају квалификација ми смо имали игру. Од утакмице против Хрвата у Београду па до краја квалификација то је личило на нешто.
Крстајић је имао визију, хтео је офанзивнију игру, то се видело поставама, које је изводио, али реално није имао играче за то. Није повео Максимовића и Гаћиновића нпр. Да ли је то због неискуства или што је морао да слуша менаџере не знам. Главни проблем је ФСС. Бојим се да се то ни у будућности неће променити и да ће упропастити златну генерацију. Једино ако дају одрешене руке селектору, да сам саставља екипу, можемо се нечему надати. Али то мора бити неко млад, који се разуме у модеран фудбал и познаје наш менталитет, а не нека истрошена лула која од нас покушава направити Италијане са бунарењем. Може и Крстајић да остане, али само под условом да му дају одрешене руке. У супротном се ништа неће променити, ако га замене са неким другим климачем главе.

aco

pre 5 godina

Не може нико рећи да СМС није добар играч, иако је лоше одиграо СП. Проблеми су били неуиграност и неискуство селектора. Матић и СМС су добри играчи, али су лоше играли, без обзира на велику пожртвованост. Лако се одричемо добрих фудбалера и проглашавамо их анти-талентима. Да СМС не одигра ниједну добру утакмицу за репрезентацију, опет морамо поштовати његов допринос за титулу на Н. Зеланду.

le go

pre 5 godina

Koliko elementarnog neznanja o fudbalu u komentarima. Pljujete po svom sunarodniku, jer danas je popularno pljunuti po svom narodu. Izgleda je to popularno kod vodje pa ajde malo i mi. Sergej ako ovo čitaš sve najbolje u daljoj karijeri. Svi ni koji volimo i pratimo fudbal vidimo tvoje kvalitete, i cenimo sto si igrač koji je najviše pretrčao u reprezentaciji i jedan od igrača koji je pretrčao najviše na šampionatu. Ti si naša budućnost i najmanje si ti kriv sto nam je rep. neuigrana i kadrovski loše vodjena. Ja sam optimista i nadam se da će u budućnosti sve doći na svoje. Ovi sto te pljuju brzo će da promene ploču ali to smo mi. I ovo će se jednom lane zvati. I u fudbalu i u politici. Pozdrav za sve normalne ljude dobre volje.

neutralni felsh

pre 5 godina

pre mondijala su mnogi mislili da ce sergej da igra 2 pozicije: zadnjeg kao i centralnog veznog (malo sa strane), uparen sa maticem - zbog situacija kada smo pretpostavljali da cemo da trpimo "povratni pritisak" (nas presecen napad koji postaje protivnicki zonski) - dakle sa dva vezna (4-2-3-1, tzv. "bozicno drvce") za otvaranje i zatvaranje utakmice, shodno nasim mogucnostima i igrackom kadru. pri takvoj postavci trebalo je da izlazi i da se prikljucuje gradnji napada, da krstari po protivnickoj polovini kruga, ceka povratne lopte i inicira dodavanja, ili sutne. sve to je radio vec u laciju i po tome je zapazen. on nije agilan igrac (kreni-stani-ubrzaj) ni sa loptom ni bez nje (to je posao onih u trojci ispred njega) i nije mu ni osobina ni zadatak da se naglo otvara pri gradnji igre ili da se "lepi" i isprati igraca pri opstrukciji, on je "covek zone" a ne flaster, cita igru na osnovu prostora, i tu je odlican, svakoj ekipi treba takav tip igraca, nesto izmedju matica i rakitica, za prostor izmedju defanzivne i ofanzivne linije.
drugo je pitanje zasto ga je krstajic gurao na poziciju ofanzivnog veznog (cak i desetke, protiv bolivije), jer nije tzv. igrac zavrsnog pasa. zasto se igracima koji treba da su nosioci igre u reprezentaciji suvise menjaju pozicije i zadaci u odnosu na klubove gde vec imaju punu aklimatizaciju? zasto im malo vise ne "simuliramo" igracko okruzenje i sheme iz klubova? ovako ih u nevolji cesto pretumbamo pa dobijemo zbunjenu igru: matic zadnji vezni u unitedu, sergej slican profil ali vise kao dupla pozicija, poluzadnji vezni u laciju, falio je zustar prednji vezni (agilna desetka, ne mora sa punim potezom) da ih poveze, da mogu da se slobodno malo vise razmaknu. a mi to nemamo, svi nasi u vezu su ili relativno spori ili su muve bez glave. ne znam, meni se vise uklapao sulejmani za tako nesto nego ljajic ili tadic - tadica treba da bude sa njima ali moramo da stedimo od trka bez lopte. a mi skoro sve suprotno! efekat je spora igra, a igraci deluju losije nego u klubovima, umesto da je suprotno i da se iskoristi najzad taj voljni moment reprezentacije mi smo dobili trcanje u prazno, igraci su se utopili u takticko sivilo i energetsko bljestavilo: utakmicu sa svajcarskom smo na kraju izgubili pretumbani, ispomesani i izmoreni usled takvog neracionalnog trosenja energije pri defanzivi. a svi igraci odigrali odlicno (individualne ocenjivajuci), to je paradoks nezrelih ekipa. a sve to je zbog nasih trenera vise nego zbog igraca, njihova strategija je drugacija, sa nekim bespotrebnim individualnim notama: forsira se neki ziheraski pristup ali uz neke cudne i bas nelogicne rokade. sto kaze narod niti tamo nit ovamo, to jest sa sklepanom taktikom. vidim mnogima sad smeta krstajic pa automatski slave muslina, a nece da primete koliko je to sve u principu slicno. greska je u sistemu a ne do licnosti. trebaju nam treneri koji nisu prosli nase fudbalske skole (i vezice) nego neki izvana koji ne pate od nasih familijarnosti. ali ne da dodju samo zbog angazmana kao klemente nego zbog istinske promene strategije kao dugorocnog projekta. moze i neko odavde a da nije "njihov"... evo mogu ja.
do tada cemo da zaludno raspravljamo zasto smo porazeni ili koji od igraca nije odigrao u skladu sa nasim ocekivanjima. ili da osporavamo ili da dizemo u nebesa, bez prave zdravorazumske ocene, ili nebo ili blato, u zavisnosti od rezultata i potonjeg afekta.

Dača

pre 5 godina

Kao što je Mesi rešio protiv Islanda , Neimar protiv Švajcarske ,Kros protiv Koreje .... Daj ljudi ne budite smešni . Dečko je mlad i svakako naša budućnost !

neXen

pre 5 godina

Каквих овде све лицемера има... Шта је се све писало после Костарике.... ХВАЛОСПЕВИ

Olimpico

pre 5 godina

Dezurni pljuvaci su jedva docekali da odigra dvije lose utakmice da iskale svoje frustracije na momku koji je odigrao tri zvanicne utakmice za reprezentaciju. Oni razumni kojih srecom takodje ima (nazalost manje nego ovih prvopomenutih) znaju da bez pravog i dugorocnog sistema nema prepoznatljive igre. Naravno oni novinari u Italiji koji ga zakivaju u zvijezde pojma nemaju o fudbalu, ovdje su vrsni poznavaoci...

babe i zabe

pre 5 godina

kad Ibrahimovic za sebe kaze da je veci od reprezentacije onda svi komentarisu kako je Ibra kralj, a kad Sergej to misli za sebe onda ga svi napadate.

Zex

pre 5 godina

Realno
Ljajic nije ni do Kolena Sergeju a zasto? Pa videces za par godina, dok Ljajic uporno nazaduje Sergej je sve skuplji.Nisu Italijani glupi, Sergej se uklopio u sivilo naseg tima.Svi su podbacili, nisu podbacili vec neznaju.Dali smo gol srecno u prvoj utakmici, švajcarska nam je objasnila da neznamo, Brazil se igrao kao macka sa mišem a vi slobodno gurajte vase grobare u reprezentaciju pa posle krivite Savica jer Ljajic nezna da doda loptu saigracu ili sto Mitrovicu trebaju 10zicera za gol.Necete pogledati istini u oci a to je da se uporno guraju bivsi igraci partizana koji kao igraju u velikim klubovima.Ako su Torino i Fiorentina veliki klubovi, šta je onda Lacio?Muslin je svojevremeno odstranio jedinog pravog majstora a to je Katai, decko je izuzetan igrac, bolji od Tadica jer moze igrati iza napadaca, sjajn dribler, Izuzetan udarac i levom i desnom, ima sve ali nema mesta u raspaloj Srbiji.Zato smo tu gde jesmo.Dozvolili smo sebi da pljunemo Ljajica jer nece da peva himnu zemlje za koju igra.Onda smo se ponizili i pozvali ga da igra ponovo za Srbiju kao da je on Mesi.Decko je osrednji igrac i bas nista nije pokazao ali grobari uporno guraju Ljajica samo zbog toga sto je grobar.to je istina a sto se Sergeja tice, nema zime, On ima sve sto treba da ima.

zex

pre 5 godina

(Sanel, 29. jun 2018 14:46)
Nisam vide nista dobro ni kod jednog igraca.Ta cena od 150mil je obicno lozenje, nema od toga nista ali Sergej je veliki talenat, mlad decko i buducnost je pred njime.Mozda on nikada nece odigrati dobro u reprezentaciji Ja to neznam ali problem je to sto su ovi drugi cak i gori od njega ali Sergej je na udaru zbog onog Muslina, coveka koji je sahranio igru Srbije. Bilo je mucno gledati igru Srbije za vreme tog cuvenog trenera koji nema posla jer je mnogo dobar.Treba svi da priznamo da neznamo nista, nemamo sistem igre, nemoze se igrati dugim loptama, pa to me ubija kad vidim.Mi ispucamo loptu naravno odmah je predamo rivalu i onda trk za loptom.Igra nam se svela na to ako je nemas gde ispucaj napred.Sta smo ocekivali? mozda da Sergej primi tu loptu na grudi, zavuce dva lakta u facu rivalima, nanize 4-5 igraca i asistira za gol ili ga postigne.Tako je to u Nasim glavama, da bi igrali fudbal moramo trcati u prostor a nese trcanje se svelo na odbranu svog gola i eto statistike.Koliko puta je Mitrovic dobio dugu loptu i pokusao sa usamnjenim Savicem da odigra nesto? Tadic kada primi loptu zakuca se kod korner zastavice i pokusava da prodje dva igraca po nekada i uspe ali retko.Mi nemamo igru kratkih pasova, ceo tim se uci da igra tako a ne samo Savic da iznosi loptu od 16do 16.

bobi

pre 5 godina

prvi put na vestima idem na nepreporucene komentare i vidim da su tu oni pametniji. A vi gospodo ogorceni sto pljujete decka od 23 godine za 180 minuta lose igre, pogledjte se u ogledalo i kazite sebi sta ste vi u stanju da uradite za 3 sata vasih zivota. Bas bih voleo da cujem.

SMS

pre 5 godina

Iz ovih izjava ne deluje mi da je zaljubljen u samog sebe, ali bilo bi tuzno ako ispadne isti kao Halilovic.

Svaki put kada je Sergej primio loptu, videlo se da je za klasu kvalitetniji. Podsetio me malo na Salaha i Egipat, ali razlika nije bas tolika.
Problem je bio sto Sergej nije imao kome da da loptu i selektor nije napravio formaciju koja njega ukljucuje u igru. Stavio ga je na poziciju koja mu ne lezi i gde je pre svega potreban brzi igrac. Nazalost, Krstajic je napravio bar jos 10 gresaka u postavljanju igre, tako osvrtati se na pojedince je uzaludno kada je trener nesposoban.

Sergej je ono sto svaki tim zeli, poluvezni igrac koji je nit defanzivac, niti krilo, nit napadac, ali moze da iskontrolise loptu i preda je napadu.

ogyy

pre 5 godina

Kakvi ste vi novinari, nekad ste vazili za ozbiljan sajt. Posle onakve bruke u Rusiji, bruke od igre citave reprezentacije a koju niko ne sme nazvati pravim imenom, posle dva dana vi nastavljate da trujete narod ovakvim vestima.

Ne znam fudbal ali...

pre 5 godina

Koliko ljudi ovde sto komentarisu nemaju pojma... to je strasno... vi veze o fudbalu nemate, taj sms mms ili kako vec je za 1pol protiv svice skuco 6,5km, zasto je to bilo u prazno pitajte one na klupi...

Sanel

pre 5 godina

Druga stvar vezano za Muslina i sms,kakav god da je bio trener nije ga trebalo mjenjati tako kratko pred sp,ali je promijenut samo radi toga sto nije htio ubaciti Milinkovica u tim (tako se cini),a najveci je vic da ljudi nabijaju to sad igracu koji nije kriv za to,krive su one hijene u i oko vaseg saveza koje su namirisale plijen(pare),pa su izbacile Muslina radi toga i oni su iskljucivi krivci za to!Ta situacija nije ni Milinkovicu odgovarala jer se vjerovatno nije uspio adaptirati na tim i igru tako da je i on zapravo gubitnik u citavoj prici.

NebaCar

pre 5 godina

Sergej je buducnost nase reprezentacije, treba nam samo neki trener znalac koji ce da sklopi kockice, Zile, Sergej, Kostic, Maxa, Mitar, Jovic, Bleki, Veljkovic, Nastasic, Radoja, Lukic, Ljajic, Milivojevic Matic i Tadic kao iskusniji, bekovi su nam malo problem ali imamo fond igraca koji mogu makar da nas vrate na fudbalsku mapu da se bar kvalifikujemo za svako prvenstvo

Mms

pre 5 godina

Pljuvacina navijača zvezde po Sergeju,iza svega se krije frustracija zbog odlaska Muslina Sergej ne bi trebao nikada više ni da se odazove pozivu u reprezentaciju,a najbolje bi bilo da se za nadalje selektira tim isključivo od igrača zvezde kakvi god da su i onda se pljujte međusobno do mile volje.

neutralni felsh

pre 5 godina

@neutralni flesh 
Da trebalo ga je uvesti u tim na pocetku kvalifikacija da bi se nesto ocekivalo na sp od njega,ali hajde ti to objasni zemlji sa 5 miliona selektora.Da nebude zabune i kod nas ima jos dosta da se radi dok ne postignemo nesto vise (iz Bosne sam).Nadam se u buducnosti da cete dobiti nekog razumnog selektora,ali da bi se to desilo treba se prvo rijesiti nekih lezihljebovica i poltrona u vasem savezu.I jos nesto upuceno ostalim komentatorima,ove podjele na zvezdine i partizanove,em je ruzno,em izgleda smijesno iz "stranog" ugla,ne igra na ep i na sp ni zvezda ni partizan,vec Srbija
(Sanel, 29. jun 2018 23:07)


pre svega izvini sto sam pomislio da si iz hrvatske. slazem se, sve si objasnio, nekad se bolje vidi sa strane.
dole si lepo naveo i primer nerealnih ocekivanja od igraca zato sto kosta koliko kosta na trzistu. to igracu ume da podveze noge i napravi tenziju jos kako. na stranu sto ljudi samo zbog igraceve cene ocekuju cuda, da leti po terenu i dribla trojicu pre nego sto da gol. evo primer pogbe u unitedu, koji takodje ne igra cesto "svoju" poziciju iz juventusa, mnogi zbog visine transfera pa mu zameraju svaki kiks i podbac od strane cele ekipe, pa ocekuju i da igra ono sto mu nije u krvi. mnogi igraci upadnu u takve zamke, razmasu se kontraproduktivno samo da bi udovoljili raji. pogba je sasvim pristojan igrac, odlican na svojoj poziciji (agilni nosilac sredine terena na startnoj poziciji blizu zadnjeg veznog) a mnogi ocekuju poteze kao da je zidan, samo zbog cene transfera. nazalost, ne kapiraju da visinu transfera odredjuje niz drugih parametara. prvi je: da li je dugorocno resenje. pogba je stabilan igrac svoje pozicije, u mladim godinama kao pouzdano i dugocno resenje klubu koji ga kupi. to je pola faktora cene - kupac dobija stabilno resenje za niz godina, cilj je uigranost i efikasnost svih pozicija a prvi uslov je konstantnost. mnogi su to procenili i za naseg sergeja, a to nisu ljudi koji se suvise frljaju ciframa. ali sve to vazi za njegovu poziciju, i zato ne treba ocekivati poteze kao da je zidan ili mesija samo zbog cene na trzistu. daj mu ekipu i on ce da odigra, poremeti ga iz balansa prirodne pozicije po kojoj je poznat, poremetices ga i smanjiti efikasnost. o tome smo vec pricali.
bilo bi lepo da se na jedno prvenstvo svi plasiramo, da zasviramo fudbalski jazz... pozdrav!!

neutralni felsh

pre 5 godina

@neutralni felsh, 29. jun 2018 16:12) 

Maksa je taj agilni agresivniji veznjak koji je mnogo vise falio igri, od npr Grujica , decko mozda nije igeao standardno u Valensiji, ali sa klupe je sigurno mogao da ulazi, ali svi su pametni posle bitke, Sergej nije mogao da se uklopi odmah u sistem i po meni najveca greska je sto je pocinjao u 11
(NebaCar, 29. jun 2018 22:52)


sve si rekao. odlicni zapazanje, u valensiji je imao odlicne momente. dobro bi nam dosao takav mlad a vec iskusan i prilicno agilan profil koji moze da odigra i krilo a i da podje nazad ili brzo udje u sredinu da se "ponudi" za pas i pomogne zadnjoj vezi, da ponese igru i ujedno skloni tezinu sa tadica, za njegovu stranu... e tek onda mogu malo duze lopte za prenos tezista, kao sto obojica imaju u unitedu i laciju, dok se kod nas svede na preuranjeno bunarenje prema pokrivenim igracima, ili u vrtnju pasevima po svom delu kruga.
najveca greska je sto sergej nije ranije pozvan u ekupu, za pocetak kao rezerva. znas na sta i na koga mislim.

neutralni felsh

pre 5 godina

@neutralni flesh 
Ne znam,mozda bi i trebao aplicirati za selektora,posto si jedini ovdje prepoznao bit problema.Jedino se ne bi slozio oko Muslina,ono nije najbolje rjesenje bio,ali vodio je kvalifikacije,dolazi Krstajic,normalno hoce da izmisli nesto "novo" i pritom pretumba jos vise tim.Uz one tenzije (nepotrebne)protiv direktnog konkurenta Svicarske sumasumarum dobro ste i prosli
(Sanel, 29. jun 2018 21:15)


da, ne samo da su tenzije oko svajcarske bile nepotrebne nego i direktno stetne za momke. pretvorilo se u farsu o nacionalnom poreklu a fudbal ostao po stranu. svajcarska je opasna ekipa, konstantna i iskusna, vrlo uvezbano igra na rezultat, 2/3 golova im je u poslednjoj cetvrtini meca, tesko je koncipirati igru protiv njih... a mi pred utakmicu digli tenzije da svetimo kosovo? momci su pregoreli. vece pred brazil se jos prica o saciriju dzaki i orlu? tu nema igre.
muslin jeste prosao kvalifikacije, ali je vremenom postao mnogo inertan i rigidan, fleksibilnost zero. mnogi to brkaju sa karakterom, ja pre mislim da je tvrdoglavost. imas talentovanog decka kao zvezdu u laciju? zovi ga jos juce, proveri ga. on jok, nece ni da cuje nego tera pricu u fazonu "koga da izbacim?" pa nikoga, furaj sve pa procesljaj pred start turnira. na stranu igra, muslin je zatvarao utakmice jos od starta, igra je bila konstantno na provlacenje, grbavo i bezidejno, uz stezanje odbrane. ok je za moldaviju ali mi mozemo i treba otvorenije da igramo. uz neke razradjene sheme a ne uz improvizacije.
lako je vama, vi ste sklopili kockice (haga) i mozete da radite na finesama. mi se jos rvemo oko sastava ekipe, a kamoli oko njenog balansa, pa tek onda dolazi na red trening i taktika. vrtimo se u krug.

Sanel

pre 5 godina

@neutralni flesh
Da trebalo ga je uvesti u tim na pocetku kvalifikacija da bi se nesto ocekivalo na sp od njega,ali hajde ti to objasni zemlji sa 5 miliona selektora.Da nebude zabune i kod nas ima jos dosta da se radi dok ne postignemo nesto vise (iz Bosne sam).Nadam se u buducnosti da cete dobiti nekog razumnog selektora,ali da bi se to desilo treba se prvo rijesiti nekih lezihljebovica i poltrona u vasem savezu.I jos nesto upuceno ostalim komentatorima,ove podjele na zvezdine i partizanove,em je ruzno,em izgleda smijesno iz "stranog" ugla,ne igra na ep i na sp ni zvezda ni partizan,vec Srbija

Sanel

pre 5 godina

@neutralni flesh
Ne znam,mozda bi i trebao aplicirati za selektora,posto si jedini ovdje prepoznao bit problema.Jedino se ne bi slozio oko Muslina,ono nije najbolje rjesenje bio,ali vodio je kvalifikacije,dolazi Krstajic,normalno hoce da izmisli nesto "novo" i pritom pretumba jos vise tim.Uz one tenzije (nepotrebne)protiv direktnog konkurenta Svicarske sumasumarum dobro ste i prosli

NebaCar

pre 5 godina

@neutralni felsh, 29. jun 2018 16:12)

Maksa je taj agilni agresivniji veznjak koji je mnogo vise falio igri, od npr Grujica , decko mozda nije igeao standardno u Valensiji, ali sa klupe je sigurno mogao da ulazi, ali svi su pametni posle bitke, Sergej nije mogao da se uklopi odmah u sistem i po meni najveca greska je sto je pocinjao u 11

as roma nikšić

pre 5 godina

Ako se uzme u obzir raspad zadnjih veznih Fejsa-Gudelj-Matić na meču protiv Francuske u Bordou ili onaj Baumgartlinger sa beogradske Marakane kome niko nije mogao uzeti loptu onda je Krstajić uradio dobar posao, čak štaviše da bi se isti zaustavio bilo je potrebno da dvojica sa po dvije ruke drže i obaraju njegovog napadača, koji je na lopti, u 16-ercu, i to bez sankcija. Krstajić je na ovom turniru dobio vruću liniju Sergej-Tadić koja evidentno dobro funkcioniše, tako da Tadiću nije potreban ofanzivni desni bek kao ispomoć, čak su ga Brazilci udvajali, jer Sergej ima oči i na potiljku a Tadićeve lopte imaju oči, samo što je Dušan malo cool-irao Sergeja a prefer-irao Mitrovića koji je bio jedina opcija u napadu, možda previše pa je Brih zauzeo guard apropo neraznovrsnosti u napadu. Ono što se može doraditi je i vruća linija Ljajić-Mitrović za igru po zamlji ka golu jer ono što igraju Ljajić i Beloti trebalo bi da mogu i ova dvojica. Dok je u Torinu funkcionisala linija Lj-B i Torino je letio, kada se Beloti povrijedio i Ljajić pao u formi ili ga je malo cool-irao Torino je pao i Siniša je dobio otkaz. Pri kraju sezone obojica su se vratila u formu i Torino je opet poletio na tabeli. Ova linija kao plan B bi bila neophodna a po njoj može i Sergej kao protiv Kosta Rike. Maksimalne Srbije nema bez obojice Maksimovića. Nemanja je čovjek pobjednik a Nikola se dugo izvinjavao zbog greškice protiv Irske pa ga ne treba križati zbog žute minute protiv Maroka.

Sanel

pre 5 godina

@Zex
To je istina sto kazes,utopio se je u sivilo ekipe i nije pruzio ono sto se je ocekivalo od njega!Ali ono sto potenciram u citavoj prici je to napumpavanje cijene koje ce ga unistiti (dao bog da nisam u pravu),jer evo u Srbiji vecina je ocekivala neka cuda od njega,da leti ot peterca do peterca,daje golove,asistira,dribla,bekove da salje po burek sa jogurtom itd.Isto ce biti sutra kad predje u veci klub,cijena nece biti 150,ali sigurno hoce vise od 50,a tu cijenu je sposobno platiti samo mali broj klubova.I onda ce njihovi navijaci takodje ocekivati cuda na terenu,ako ih nebude odmah u prvoj sezoni... nastavak znas!

Luka

pre 5 godina

Neverovatna je zavist i mrznja srpskih navijaca prema ovom momku, potpuno neshvatljiva! Zbog dve lose utakmice (u prvoj bio odlican) razapet je na stub srama, kao da je dao 5 auto-golova! Podseticu sve “strucnjake”, da jedan Levandovski nije dao ni jedan gol, Miler takodje, Mesi i Nejmar samo po jedan, Zesus nista, da ne pricamo o ucinku ostalih igraca reprezentacije...
No, da se vratimo na SMS-a; pa nije on poceo da pise po stranim medijima koliko vredi, i ko je zainteresovan za njega, nije njemu trebala reprezentacija, da bi se prodao...Decko je veliki talenat, ok, izgoreo je u zelji, nije odigrao dobro, naprotiv...ali zar treba da ga mrzimo zbog? Pa momak ima samo 23 godine, osvojio je SP za omladince, i pred njim je velika karijera! Nemamo mi taj luksuz da nekog odbacujemo, malo je vrhunskih fudbalera koje imamo...Ja mu pruzam apsolutnu podrsku!

Shifonjer

pre 5 godina

Slažem se sa je odigrao slabo svetsko. Ali ovoliko pljuvanje igrača koji je dao za reprezentaciju više nego mnogo igrači jer ljudi zaboravljaju da je SMS svetski i evropski šampion sa mladom reprezentacijom gde je bio možda i najbolji igrač.

Zex

pre 5 godina

Realno
Ljajic nije ni do Kolena Sergeju a zasto? Pa videces za par godina, dok Ljajic uporno nazaduje Sergej je sve skuplji.Nisu Italijani glupi, Sergej se uklopio u sivilo naseg tima.Svi su podbacili, nisu podbacili vec neznaju.Dali smo gol srecno u prvoj utakmici, švajcarska nam je objasnila da neznamo, Brazil se igrao kao macka sa mišem a vi slobodno gurajte vase grobare u reprezentaciju pa posle krivite Savica jer Ljajic nezna da doda loptu saigracu ili sto Mitrovicu trebaju 10zicera za gol.Necete pogledati istini u oci a to je da se uporno guraju bivsi igraci partizana koji kao igraju u velikim klubovima.Ako su Torino i Fiorentina veliki klubovi, šta je onda Lacio?Muslin je svojevremeno odstranio jedinog pravog majstora a to je Katai, decko je izuzetan igrac, bolji od Tadica jer moze igrati iza napadaca, sjajn dribler, Izuzetan udarac i levom i desnom, ima sve ali nema mesta u raspaloj Srbiji.Zato smo tu gde jesmo.Dozvolili smo sebi da pljunemo Ljajica jer nece da peva himnu zemlje za koju igra.Onda smo se ponizili i pozvali ga da igra ponovo za Srbiju kao da je on Mesi.Decko je osrednji igrac i bas nista nije pokazao ali grobari uporno guraju Ljajica samo zbog toga sto je grobar.to je istina a sto se Sergeja tice, nema zime, On ima sve sto treba da ima.

babe i zabe

pre 5 godina

kad Ibrahimovic za sebe kaze da je veci od reprezentacije onda svi komentarisu kako je Ibra kralj, a kad Sergej to misli za sebe onda ga svi napadate.

Dača

pre 5 godina

Kao što je Mesi rešio protiv Islanda , Neimar protiv Švajcarske ,Kros protiv Koreje .... Daj ljudi ne budite smešni . Dečko je mlad i svakako naša budućnost !

Olimpico

pre 5 godina

Dezurni pljuvaci su jedva docekali da odigra dvije lose utakmice da iskale svoje frustracije na momku koji je odigrao tri zvanicne utakmice za reprezentaciju. Oni razumni kojih srecom takodje ima (nazalost manje nego ovih prvopomenutih) znaju da bez pravog i dugorocnog sistema nema prepoznatljive igre. Naravno oni novinari u Italiji koji ga zakivaju u zvijezde pojma nemaju o fudbalu, ovdje su vrsni poznavaoci...

le go

pre 5 godina

Koliko elementarnog neznanja o fudbalu u komentarima. Pljujete po svom sunarodniku, jer danas je popularno pljunuti po svom narodu. Izgleda je to popularno kod vodje pa ajde malo i mi. Sergej ako ovo čitaš sve najbolje u daljoj karijeri. Svi ni koji volimo i pratimo fudbal vidimo tvoje kvalitete, i cenimo sto si igrač koji je najviše pretrčao u reprezentaciji i jedan od igrača koji je pretrčao najviše na šampionatu. Ti si naša budućnost i najmanje si ti kriv sto nam je rep. neuigrana i kadrovski loše vodjena. Ja sam optimista i nadam se da će u budućnosti sve doći na svoje. Ovi sto te pljuju brzo će da promene ploču ali to smo mi. I ovo će se jednom lane zvati. I u fudbalu i u politici. Pozdrav za sve normalne ljude dobre volje.

Sajmon

pre 5 godina

U jednom trenutku protiv Brazila Sergej prima loptu i zeli da je smiri i dok on spusti nogu lopta vise nije tu..nisam video igraca koji kao tolko vredi a da je sporiji..a bez brzine reakcije danas se ne moze biti vrhunski fudbaler..i zasto on toliko vredi nije jasno..

Miroslav

pre 5 godina

@@
Neverovatna je zavist i mrznja srpskih navijaca prema ovom momku, potpuno neshvatljiva! Zbog dve lose utakmice (u prvoj bio odlican) razapet je na stub srama, kao da je dao 5 auto-golova! Podseticu sve “strucnjake”, da jedan Levandovski nije dao ni jedan gol, Miler takodje, Mesi i Nejmar samo po jedan, Zesus nista, da ne pricamo o ucinku ostalih igraca reprezentacije...
No, da se vratimo na SMS-a; pa nije on poceo da pise po stranim medijima koliko vredi, i ko je zainteresovan za njega, nije njemu trebala reprezentacija, da bi se prodao...Decko je veliki talenat, ok, izgoreo je u zelji, nije odigrao dobro, naprotiv...ali zar treba da ga mrzimo zbog? Pa momak ima samo 23 godine, osvojio je SP za omladince, i pred njim je velika karijera! Nemamo mi taj luksuz da nekog odbacujemo, malo je vrhunskih fudbalera koje imamo...Ja mu pruzam apsolutnu podrsku!
(Luka, 29. jun 2018 13:14)

*************************************

A ti čitaš i pratiš Strane Medije ??? ... vau

impeRAtor

pre 5 godina

Decko koji ne zna da primi loptu i uputi precizan pas iako je protivnik na metar-dva od njega... On nema sta da trazi u bilo kom delu napada. Bio bi solidan na Maticevoj poziciji kad bi ga neko naterao da igra odbranu. Da li je istina da mu je Muslin rekao da ce igrati zadnjeg veznog, a ovaj odbio i otisao iz reprezentacije? S obzirom na njegovo ponasanje, vrlo verovatno. Savic je Nejmar za one sa jeftinijim ulaznicama. Koliko puta je pokusao da odigra petom, neke piruete i slicno? Imao je jednu pravu priliku protiv Kostarike i skoro je promasio fudbal. Ali frizura i "ja sam najbolji stav" su tu, samo jos da pocne da pada na svaki dodir...

јд123

pre 5 godina

Niko ne pljuje ovog momka nego samo realnost. Mogu da razumijem da nekom ne ide da nije u formi ali da neko ne uradi sprint i klizeci da se prebije od trcanja u toku utakmice i jos n’a to sve da nema tri kapi znoja n’a sebi e to ne razumijem! Pa decko igra sredinu terena mogli smo da vidimo da trckara cijelu utakmicu u istom ritmu, nisam vidio da je uradio bar jednom promjenu ritma. Na to sve on sebe ocijeni sa 8?! Ma daj..
(Ljuba, 29. jun 2018 13:07)

Све сами стручњаци. Може се Милинковић-Савићу доста пребацити, као што неко написа, прву је одиграо добро, друге две лоше. Да ли због тактике нашег тима, због тога што није био уигран са екипом или због нечег трећег, може се дискутовати. Али брате Љубо, ти нађе једину ману да није довољно трчао? Препоручио бих ти да пре него што лупнеш нешто, погледаш статистику. СМС је претрчао највише километара од свих наших играча. Ти му пребацујеш једину категорију у којој је био најбољи? Ха, ха, ха, да није тужно, било би смешно. То само показује колико су коментатори на овом сајту стручни.

Питање на које треба тражити одговор и повући поуке за будућност је, зашто су наши играчи претрчали скоро највише од свих екипа а да се то на терену није видело? По мени то само значи да су наши дали све од себе, борили се (за разлику од прошлости), али да је тактика била лоша. Ако немаш игру на средини терена, шаљеш само дуге лопте напред, логично је да мораш више трчати. Дајеш противнику могућност да има стално посед лопте, па мораш стално трчати ко луд.

Овде сада дижу Муслина у небеса а док је био селектор, пљували су га до изнемоглости. Српска посла. Ако ћемо реално, ми ни под Муслином нисмо имали игру. Михајловић је правио многе грешке, али на крају квалификација ми смо имали игру. Од утакмице против Хрвата у Београду па до краја квалификација то је личило на нешто.
Крстајић је имао визију, хтео је офанзивнију игру, то се видело поставама, које је изводио, али реално није имао играче за то. Није повео Максимовића и Гаћиновића нпр. Да ли је то због неискуства или што је морао да слуша менаџере не знам. Главни проблем је ФСС. Бојим се да се то ни у будућности неће променити и да ће упропастити златну генерацију. Једино ако дају одрешене руке селектору, да сам саставља екипу, можемо се нечему надати. Али то мора бити неко млад, који се разуме у модеран фудбал и познаје наш менталитет, а не нека истрошена лула која од нас покушава направити Италијане са бунарењем. Може и Крстајић да остане, али само под условом да му дају одрешене руке. У супротном се ништа неће променити, ако га замене са неким другим климачем главе.

aco

pre 5 godina

Не може нико рећи да СМС није добар играч, иако је лоше одиграо СП. Проблеми су били неуиграност и неискуство селектора. Матић и СМС су добри играчи, али су лоше играли, без обзира на велику пожртвованост. Лако се одричемо добрих фудбалера и проглашавамо их анти-талентима. Да СМС не одигра ниједну добру утакмицу за репрезентацију, опет морамо поштовати његов допринос за титулу на Н. Зеланду.

sramota kolko smo napredovali

pre 5 godina

Decko,ako te kupe posle ove katastrofe od igre na svetskom za 15 milki,da slavis dok si ziv...o kakvih 150 miliona pricas kada ne vredis 10....

miodrag

pre 5 godina

Citam komentare i secam se kako ste mi lupali minuse kada sam pre pola godine pisao da u njegovoj igri ne vidim bas, ama bas, nista posebno i da ce neko mnogo da pogresi ago ga plati vise od 10 mil.....

kladzom do bola

pre 5 godina

molim te boze da ga napokon neko kupi , molim te

ps. evo ja da sam vlasnik nekog kluba odmah bi danas dao za njega 150 , ma 200 , ali odmah ;)

Sanel

pre 5 godina

@Zex
Necu ulaziti u to jel Milinkovic Savic dobar igrac ili ne,i koliko vrijedi,al jedno pitanje za tebe:u ove 3 utakmice sta si vidio da opravdava 150 milja?Igrac koji vrijedi toliko trebalo bi sam da odluciva utakmice protiv Kostarike i Svicarske,barem,kad nemoze protiv Brazila...

petar

pre 5 godina

Igrači te cifre odlučuju sami utakmice...ti si sam daješ ocjene,menadžer postavlja cijenu,predsjednik Lazia odštetu...s njima si uigran,nema šta!!A na terenu se vidi prava kvaliteta...ocjena koju si sam sebi dao odgovara tvojoj frizuri,ni vjetar joj ništa ne može a i dres ti je lijepo sačuvan!!Ostao si dužan svojem narodu, na tebi je da preboliš dječije bolesti!!!

Objektivan

pre 5 godina

Ajde dobro sto decko nije nista pokazao niti odigrao na prvenstvu - ne zna da igra fudbal i gotovo, ne moze to sad preko noci da se nauci...ali to sto ni kapi znoja nije prolio na taj dres koji je nezasluzeno dobio da nosi, e to je vec veliki problem...valjda se plasio da se ne oznoji pa da ne pokvari frizuricu...ne znam samo zasto se i dalje toliko pise o njemu, mali ne vredi objektivno ni 1,5 miliona, a ne sto puta vecu cifru...

Grobarchina

pre 5 godina

SMS kvari atmosferu u reprezentaciji, jednostavno se ne uklapa u tim i zato ga Muslin nije ni zvao.

Ja sam kao grobar uvek pre za Zvezdaša Muslina, nego za grobara Krstajića koji nema iskustva a ni dovoljno znanja.

zex

pre 5 godina

(Sanel, 29. jun 2018 14:46)
Nisam vide nista dobro ni kod jednog igraca.Ta cena od 150mil je obicno lozenje, nema od toga nista ali Sergej je veliki talenat, mlad decko i buducnost je pred njime.Mozda on nikada nece odigrati dobro u reprezentaciji Ja to neznam ali problem je to sto su ovi drugi cak i gori od njega ali Sergej je na udaru zbog onog Muslina, coveka koji je sahranio igru Srbije. Bilo je mucno gledati igru Srbije za vreme tog cuvenog trenera koji nema posla jer je mnogo dobar.Treba svi da priznamo da neznamo nista, nemamo sistem igre, nemoze se igrati dugim loptama, pa to me ubija kad vidim.Mi ispucamo loptu naravno odmah je predamo rivalu i onda trk za loptom.Igra nam se svela na to ako je nemas gde ispucaj napred.Sta smo ocekivali? mozda da Sergej primi tu loptu na grudi, zavuce dva lakta u facu rivalima, nanize 4-5 igraca i asistira za gol ili ga postigne.Tako je to u Nasim glavama, da bi igrali fudbal moramo trcati u prostor a nese trcanje se svelo na odbranu svog gola i eto statistike.Koliko puta je Mitrovic dobio dugu loptu i pokusao sa usamnjenim Savicem da odigra nesto? Tadic kada primi loptu zakuca se kod korner zastavice i pokusava da prodje dva igraca po nekada i uspe ali retko.Mi nemamo igru kratkih pasova, ceo tim se uci da igra tako a ne samo Savic da iznosi loptu od 16do 16.

Ненад

pre 5 godina

Дечко, тебе је неко жестоко слагао. Ако ти толико вредиш, колико онда вреде један Модрић или Ракитић?

neutralni felsh

pre 5 godina

pre mondijala su mnogi mislili da ce sergej da igra 2 pozicije: zadnjeg kao i centralnog veznog (malo sa strane), uparen sa maticem - zbog situacija kada smo pretpostavljali da cemo da trpimo "povratni pritisak" (nas presecen napad koji postaje protivnicki zonski) - dakle sa dva vezna (4-2-3-1, tzv. "bozicno drvce") za otvaranje i zatvaranje utakmice, shodno nasim mogucnostima i igrackom kadru. pri takvoj postavci trebalo je da izlazi i da se prikljucuje gradnji napada, da krstari po protivnickoj polovini kruga, ceka povratne lopte i inicira dodavanja, ili sutne. sve to je radio vec u laciju i po tome je zapazen. on nije agilan igrac (kreni-stani-ubrzaj) ni sa loptom ni bez nje (to je posao onih u trojci ispred njega) i nije mu ni osobina ni zadatak da se naglo otvara pri gradnji igre ili da se "lepi" i isprati igraca pri opstrukciji, on je "covek zone" a ne flaster, cita igru na osnovu prostora, i tu je odlican, svakoj ekipi treba takav tip igraca, nesto izmedju matica i rakitica, za prostor izmedju defanzivne i ofanzivne linije.
drugo je pitanje zasto ga je krstajic gurao na poziciju ofanzivnog veznog (cak i desetke, protiv bolivije), jer nije tzv. igrac zavrsnog pasa. zasto se igracima koji treba da su nosioci igre u reprezentaciji suvise menjaju pozicije i zadaci u odnosu na klubove gde vec imaju punu aklimatizaciju? zasto im malo vise ne "simuliramo" igracko okruzenje i sheme iz klubova? ovako ih u nevolji cesto pretumbamo pa dobijemo zbunjenu igru: matic zadnji vezni u unitedu, sergej slican profil ali vise kao dupla pozicija, poluzadnji vezni u laciju, falio je zustar prednji vezni (agilna desetka, ne mora sa punim potezom) da ih poveze, da mogu da se slobodno malo vise razmaknu. a mi to nemamo, svi nasi u vezu su ili relativno spori ili su muve bez glave. ne znam, meni se vise uklapao sulejmani za tako nesto nego ljajic ili tadic - tadica treba da bude sa njima ali moramo da stedimo od trka bez lopte. a mi skoro sve suprotno! efekat je spora igra, a igraci deluju losije nego u klubovima, umesto da je suprotno i da se iskoristi najzad taj voljni moment reprezentacije mi smo dobili trcanje u prazno, igraci su se utopili u takticko sivilo i energetsko bljestavilo: utakmicu sa svajcarskom smo na kraju izgubili pretumbani, ispomesani i izmoreni usled takvog neracionalnog trosenja energije pri defanzivi. a svi igraci odigrali odlicno (individualne ocenjivajuci), to je paradoks nezrelih ekipa. a sve to je zbog nasih trenera vise nego zbog igraca, njihova strategija je drugacija, sa nekim bespotrebnim individualnim notama: forsira se neki ziheraski pristup ali uz neke cudne i bas nelogicne rokade. sto kaze narod niti tamo nit ovamo, to jest sa sklepanom taktikom. vidim mnogima sad smeta krstajic pa automatski slave muslina, a nece da primete koliko je to sve u principu slicno. greska je u sistemu a ne do licnosti. trebaju nam treneri koji nisu prosli nase fudbalske skole (i vezice) nego neki izvana koji ne pate od nasih familijarnosti. ali ne da dodju samo zbog angazmana kao klemente nego zbog istinske promene strategije kao dugorocnog projekta. moze i neko odavde a da nije "njihov"... evo mogu ja.
do tada cemo da zaludno raspravljamo zasto smo porazeni ili koji od igraca nije odigrao u skladu sa nasim ocekivanjima. ili da osporavamo ili da dizemo u nebesa, bez prave zdravorazumske ocene, ili nebo ili blato, u zavisnosti od rezultata i potonjeg afekta.

Pedja J7

pre 5 godina

Sleti na zemlju decko, protiv Svajcaraca sam hteo caletu da pokazem ko si, morao sam Flashscore da palim na telefonu, da vidim igras li uopste!
Protiv Brazila si onda naglo podbacio...
Sve u svemu, u danjasnje vreme, kad su cene prenapumpane, ti si 30-50 miliona maksimum. Svako ko da vise za tebe, nije normalan...

Grobarrrrrrrrrrrrr

pre 5 godina

Nema ko drufi nego Fulam. Jokanović će da ti pomogne ali Kako mora za mnoogoo boljeg igrača od tebe da plati 20 miliona funti - Sergeje tvoj maksismum je 15 miliona istih. Zovi Jokanovića i moli ga što pre, jer je Mihajlović bez kluba! Mada mogao bi u Kinu da se uigraš sa zadnjim veznim Gudeljom!

lupez

pre 5 godina

Mozda za jedno 10 godina bude 150 miliona. Sada ako dobijes 6 do 7 puna kapa.Vidjeli ste duel sa Neimarom gdje ga on ostavlja u trku i driblingu za 2 metra i onda Sergej odustaje od pracenja. E zato je Neimar 222 miliona.

danguba

pre 5 godina

Realno, niko se nije iskazao (osim Mitrovica), pa ni SMS od koga se najvise ocekivalo. Ono bunaranje i visoke lopte ne igra vise ni jedna reprezentacija, pa nismo iznijeli ni jednu akciju sa svoje polovine protiv Svice i Brazila. Statistika kaze da smo najvise pretrcali na turniru, sto je apsurd, za kako kazu "fizicki nespremnu ekipu". To samo govori o nacinu igre, gdje napucamo loptu naprijed i onda trcimo za protivnikom da im oduzmemo loptu i pri tom pravimo glupe faule, kao protiv Svice. Tu se vezni red, koji je u maticnim klubovima naucio da ima loptu u nogama i tezi posjedu, ne moze snaci, pa ni ovaj decko na koga smo svalili sav teret...

Aleksandar

pre 5 godina

Neverovatna je zavist i mrznja srpskih navijaca prema ovom momku, potpuno neshvatljiva! Zbog dve lose utakmice (u prvoj bio odlican) razapet je na stub srama, kao da je dao 5 auto-golova! Podseticu sve “strucnjake”, da jedan Levandovski nije dao ni jedan gol, Miler takodje, Mesi i Nejmar samo po jedan, Zesus nista, da ne pricamo o ucinku ostalih igraca reprezentacije... 
No, da se vratimo na SMS-a; pa nije on poceo da pise po stranim medijima koliko vredi, i ko je zainteresovan za njega, nije njemu trebala reprezentacija, da bi se prodao...Decko je veliki talenat, ok, izgoreo je u zelji, nije odigrao dobro, naprotiv...ali zar treba da ga mrzimo zbog? Pa momak ima samo 23 godine, osvojio je SP za omladince, i pred njim je velika karijera! Nemamo mi taj luksuz da nekog odbacujemo, malo je vrhunskih fudbalera koje imamo...Ja mu pruzam apsolutnu podrsku!
(Luka, 29. jun 2018 13:14)
Kao prvo niko njega ne mrzi već su navijači ogorceni.Kao drugo dečko nije pokazao želju da se dokaze,sa 23 god se vukao po terenu. Kao treće,da je dao auto gol to bi značilo da se potrudio da se vrati i niko emi nebi zamerio ali nije ga dao. Kao četvrto što nisi uzeo za primer Ronalda,Azara,Modrica-pritom ova dvojica " vrede" manje od njega. I kao peto - Alooo ako neko "vredi" 150 m on mora da jede malu decu !!! Ok,desi se jednom da zakazes,ajde dva puta jer je nas ali u tri tekme da budeš ispod proseka- strašno!!!

Mms

pre 5 godina

Pljuvacina navijača zvezde po Sergeju,iza svega se krije frustracija zbog odlaska Muslina Sergej ne bi trebao nikada više ni da se odazove pozivu u reprezentaciju,a najbolje bi bilo da se za nadalje selektira tim isključivo od igrača zvezde kakvi god da su i onda se pljujte međusobno do mile volje.

Ljuba

pre 5 godina

Niko ne pljuje ovog momka nego samo realnost. Mogu da razumijem da nekom ne ide da nije u formi ali da neko ne uradi sprint i klizeci da se prebije od trcanja u toku utakmice i jos n’a to sve da nema tri kapi znoja n’a sebi e to ne razumijem! Pa decko igra sredinu terena mogli smo da vidimo da trckara cijelu utakmicu u istom ritmu, nisam vidio da je uradio bar jednom promjenu ritma. Na to sve on sebe ocijeni sa 8?! Ma daj..

neXen

pre 5 godina

Каквих овде све лицемера има... Шта је се све писало после Костарике.... ХВАЛОСПЕВИ

bobi

pre 5 godina

prvi put na vestima idem na nepreporucene komentare i vidim da su tu oni pametniji. A vi gospodo ogorceni sto pljujete decka od 23 godine za 180 minuta lose igre, pogledjte se u ogledalo i kazite sebi sta ste vi u stanju da uradite za 3 sata vasih zivota. Bas bih voleo da cujem.

Aleksandar I

pre 5 godina

(Luka, 29. jun 2018 13:14)

Trebalaa mu je reprezentacija, jel da bi mogao da igra u Engleskoj, treba mu minimum 5 nastupa za nacionalni tim...

croata

pre 5 godina

Najmladji u povijesti koji je zaigrao u nasoj a reprezentaciji (16 godina i 11mj).
Po stranim medijima jedan od najvecih svjetskih talenata. Imao nekoliko fenomenalnih utakmica, pogotovo za mladu hrvatsku reprezentaciju. U 50 najboljih do 20 godina na sestom mjestu iako mu bilo svega 18, iza sebe ostavio asensia, sanea, renata sancheza itd
Sa 17 godina uvjetovao da se u dinamu svi moraju prilagodjavati njemu (mateu kovacicu bio zamjena), uz mnogobrojne svadje drzan ko kap vode na dlanu.
Sa 18 potpisuje za barcelonu. Sam izjavljuje, ja sam nasljednik inieste.
Njegov otac, inace bivsi nogometas: Istisnut ce iniestu, a i messi ce ovisiti samo o njemu.
Epilog:
Za prvu momcad barcelone igra JEDNU utakmicu, pripremnu.
Odlazi u barcelonu b, ispada iz druge lige.
Odlazi u sporting gijon, tamo zahtjeva da se momcad podredjuje njemu, mediji mu daju nadimak El Bahattee, sporting ispada iz lige.
Odlazi u hsv, i tamo uz pomoc oca pametuje i zahtjeva da se prema njemu ponasaju kao prema superstaru, svabe ga ladno salju na posudbu u las palmas, s njim ispada iz lige, a bas cudno, i hsv ispada iz lige.
Sad prelazi u nikad jaci milan, njegov otac izjavljuje da je to najbolji potez milana ako se zeli vratiti na stare staze slave.. (Nadam se da milan nece ispast iz lige,ali bit ce cupavo)
Reprezentaciju hrvatske vec duze vrijeme moze gledat samo na tv, a duboko se nadam da ce tako i ostati.
Rijec je o vunderkindu alenu halilovicu, egocentriku na entu bez ikakva temelja.

Podsjeca li vas na nekog?

as roma nikšić

pre 5 godina

Ako se uzme u obzir raspad zadnjih veznih Fejsa-Gudelj-Matić na meču protiv Francuske u Bordou ili onaj Baumgartlinger sa beogradske Marakane kome niko nije mogao uzeti loptu onda je Krstajić uradio dobar posao, čak štaviše da bi se isti zaustavio bilo je potrebno da dvojica sa po dvije ruke drže i obaraju njegovog napadača, koji je na lopti, u 16-ercu, i to bez sankcija. Krstajić je na ovom turniru dobio vruću liniju Sergej-Tadić koja evidentno dobro funkcioniše, tako da Tadiću nije potreban ofanzivni desni bek kao ispomoć, čak su ga Brazilci udvajali, jer Sergej ima oči i na potiljku a Tadićeve lopte imaju oči, samo što je Dušan malo cool-irao Sergeja a prefer-irao Mitrovića koji je bio jedina opcija u napadu, možda previše pa je Brih zauzeo guard apropo neraznovrsnosti u napadu. Ono što se može doraditi je i vruća linija Ljajić-Mitrović za igru po zamlji ka golu jer ono što igraju Ljajić i Beloti trebalo bi da mogu i ova dvojica. Dok je u Torinu funkcionisala linija Lj-B i Torino je letio, kada se Beloti povrijedio i Ljajić pao u formi ili ga je malo cool-irao Torino je pao i Siniša je dobio otkaz. Pri kraju sezone obojica su se vratila u formu i Torino je opet poletio na tabeli. Ova linija kao plan B bi bila neophodna a po njoj može i Sergej kao protiv Kosta Rike. Maksimalne Srbije nema bez obojice Maksimovića. Nemanja je čovjek pobjednik a Nikola se dugo izvinjavao zbog greškice protiv Irske pa ga ne treba križati zbog žute minute protiv Maroka.

Ne znam fudbal ali...

pre 5 godina

Koliko ljudi ovde sto komentarisu nemaju pojma... to je strasno... vi veze o fudbalu nemate, taj sms mms ili kako vec je za 1pol protiv svice skuco 6,5km, zasto je to bilo u prazno pitajte one na klupi...

lupez

pre 5 godina

Najvise pretrcali jureci za protivnickim igracem jer su ga nasa dvojica jurila i najcesce nisu uspjeli da ga stignu. E statistika je jedna velika prevara.

Sanel

pre 5 godina

@Zex
To je istina sto kazes,utopio se je u sivilo ekipe i nije pruzio ono sto se je ocekivalo od njega!Ali ono sto potenciram u citavoj prici je to napumpavanje cijene koje ce ga unistiti (dao bog da nisam u pravu),jer evo u Srbiji vecina je ocekivala neka cuda od njega,da leti ot peterca do peterca,daje golove,asistira,dribla,bekove da salje po burek sa jogurtom itd.Isto ce biti sutra kad predje u veci klub,cijena nece biti 150,ali sigurno hoce vise od 50,a tu cijenu je sposobno platiti samo mali broj klubova.I onda ce njihovi navijaci takodje ocekivati cuda na terenu,ako ih nebude odmah u prvoj sezoni... nastavak znas!

NebaCar

pre 5 godina

Sergej je buducnost nase reprezentacije, treba nam samo neki trener znalac koji ce da sklopi kockice, Zile, Sergej, Kostic, Maxa, Mitar, Jovic, Bleki, Veljkovic, Nastasic, Radoja, Lukic, Ljajic, Milivojevic Matic i Tadic kao iskusniji, bekovi su nam malo problem ali imamo fond igraca koji mogu makar da nas vrate na fudbalsku mapu da se bar kvalifikujemo za svako prvenstvo

Sanel

pre 5 godina

Druga stvar vezano za Muslina i sms,kakav god da je bio trener nije ga trebalo mjenjati tako kratko pred sp,ali je promijenut samo radi toga sto nije htio ubaciti Milinkovica u tim (tako se cini),a najveci je vic da ljudi nabijaju to sad igracu koji nije kriv za to,krive su one hijene u i oko vaseg saveza koje su namirisale plijen(pare),pa su izbacile Muslina radi toga i oni su iskljucivi krivci za to!Ta situacija nije ni Milinkovicu odgovarala jer se vjerovatno nije uspio adaptirati na tim i igru tako da je i on zapravo gubitnik u citavoj prici.

SMS

pre 5 godina

Iz ovih izjava ne deluje mi da je zaljubljen u samog sebe, ali bilo bi tuzno ako ispadne isti kao Halilovic.

Svaki put kada je Sergej primio loptu, videlo se da je za klasu kvalitetniji. Podsetio me malo na Salaha i Egipat, ali razlika nije bas tolika.
Problem je bio sto Sergej nije imao kome da da loptu i selektor nije napravio formaciju koja njega ukljucuje u igru. Stavio ga je na poziciju koja mu ne lezi i gde je pre svega potreban brzi igrac. Nazalost, Krstajic je napravio bar jos 10 gresaka u postavljanju igre, tako osvrtati se na pojedince je uzaludno kada je trener nesposoban.

Sergej je ono sto svaki tim zeli, poluvezni igrac koji je nit defanzivac, niti krilo, nit napadac, ali moze da iskontrolise loptu i preda je napadu.

neutralni felsh

pre 5 godina

@neutralni flesh 
Da trebalo ga je uvesti u tim na pocetku kvalifikacija da bi se nesto ocekivalo na sp od njega,ali hajde ti to objasni zemlji sa 5 miliona selektora.Da nebude zabune i kod nas ima jos dosta da se radi dok ne postignemo nesto vise (iz Bosne sam).Nadam se u buducnosti da cete dobiti nekog razumnog selektora,ali da bi se to desilo treba se prvo rijesiti nekih lezihljebovica i poltrona u vasem savezu.I jos nesto upuceno ostalim komentatorima,ove podjele na zvezdine i partizanove,em je ruzno,em izgleda smijesno iz "stranog" ugla,ne igra na ep i na sp ni zvezda ni partizan,vec Srbija
(Sanel, 29. jun 2018 23:07)


pre svega izvini sto sam pomislio da si iz hrvatske. slazem se, sve si objasnio, nekad se bolje vidi sa strane.
dole si lepo naveo i primer nerealnih ocekivanja od igraca zato sto kosta koliko kosta na trzistu. to igracu ume da podveze noge i napravi tenziju jos kako. na stranu sto ljudi samo zbog igraceve cene ocekuju cuda, da leti po terenu i dribla trojicu pre nego sto da gol. evo primer pogbe u unitedu, koji takodje ne igra cesto "svoju" poziciju iz juventusa, mnogi zbog visine transfera pa mu zameraju svaki kiks i podbac od strane cele ekipe, pa ocekuju i da igra ono sto mu nije u krvi. mnogi igraci upadnu u takve zamke, razmasu se kontraproduktivno samo da bi udovoljili raji. pogba je sasvim pristojan igrac, odlican na svojoj poziciji (agilni nosilac sredine terena na startnoj poziciji blizu zadnjeg veznog) a mnogi ocekuju poteze kao da je zidan, samo zbog cene transfera. nazalost, ne kapiraju da visinu transfera odredjuje niz drugih parametara. prvi je: da li je dugorocno resenje. pogba je stabilan igrac svoje pozicije, u mladim godinama kao pouzdano i dugocno resenje klubu koji ga kupi. to je pola faktora cene - kupac dobija stabilno resenje za niz godina, cilj je uigranost i efikasnost svih pozicija a prvi uslov je konstantnost. mnogi su to procenili i za naseg sergeja, a to nisu ljudi koji se suvise frljaju ciframa. ali sve to vazi za njegovu poziciju, i zato ne treba ocekivati poteze kao da je zidan ili mesija samo zbog cene na trzistu. daj mu ekipu i on ce da odigra, poremeti ga iz balansa prirodne pozicije po kojoj je poznat, poremetices ga i smanjiti efikasnost. o tome smo vec pricali.
bilo bi lepo da se na jedno prvenstvo svi plasiramo, da zasviramo fudbalski jazz... pozdrav!!

ogyy

pre 5 godina

Kakvi ste vi novinari, nekad ste vazili za ozbiljan sajt. Posle onakve bruke u Rusiji, bruke od igre citave reprezentacije a koju niko ne sme nazvati pravim imenom, posle dva dana vi nastavljate da trujete narod ovakvim vestima.

Sanel

pre 5 godina

@neutralni flesh
Ne znam,mozda bi i trebao aplicirati za selektora,posto si jedini ovdje prepoznao bit problema.Jedino se ne bi slozio oko Muslina,ono nije najbolje rjesenje bio,ali vodio je kvalifikacije,dolazi Krstajic,normalno hoce da izmisli nesto "novo" i pritom pretumba jos vise tim.Uz one tenzije (nepotrebne)protiv direktnog konkurenta Svicarske sumasumarum dobro ste i prosli

neutralni felsh

pre 5 godina

@neutralni flesh 
Ne znam,mozda bi i trebao aplicirati za selektora,posto si jedini ovdje prepoznao bit problema.Jedino se ne bi slozio oko Muslina,ono nije najbolje rjesenje bio,ali vodio je kvalifikacije,dolazi Krstajic,normalno hoce da izmisli nesto "novo" i pritom pretumba jos vise tim.Uz one tenzije (nepotrebne)protiv direktnog konkurenta Svicarske sumasumarum dobro ste i prosli
(Sanel, 29. jun 2018 21:15)


da, ne samo da su tenzije oko svajcarske bile nepotrebne nego i direktno stetne za momke. pretvorilo se u farsu o nacionalnom poreklu a fudbal ostao po stranu. svajcarska je opasna ekipa, konstantna i iskusna, vrlo uvezbano igra na rezultat, 2/3 golova im je u poslednjoj cetvrtini meca, tesko je koncipirati igru protiv njih... a mi pred utakmicu digli tenzije da svetimo kosovo? momci su pregoreli. vece pred brazil se jos prica o saciriju dzaki i orlu? tu nema igre.
muslin jeste prosao kvalifikacije, ali je vremenom postao mnogo inertan i rigidan, fleksibilnost zero. mnogi to brkaju sa karakterom, ja pre mislim da je tvrdoglavost. imas talentovanog decka kao zvezdu u laciju? zovi ga jos juce, proveri ga. on jok, nece ni da cuje nego tera pricu u fazonu "koga da izbacim?" pa nikoga, furaj sve pa procesljaj pred start turnira. na stranu igra, muslin je zatvarao utakmice jos od starta, igra je bila konstantno na provlacenje, grbavo i bezidejno, uz stezanje odbrane. ok je za moldaviju ali mi mozemo i treba otvorenije da igramo. uz neke razradjene sheme a ne uz improvizacije.
lako je vama, vi ste sklopili kockice (haga) i mozete da radite na finesama. mi se jos rvemo oko sastava ekipe, a kamoli oko njenog balansa, pa tek onda dolazi na red trening i taktika. vrtimo se u krug.

NebaCar

pre 5 godina

@neutralni felsh, 29. jun 2018 16:12)

Maksa je taj agilni agresivniji veznjak koji je mnogo vise falio igri, od npr Grujica , decko mozda nije igeao standardno u Valensiji, ali sa klupe je sigurno mogao da ulazi, ali svi su pametni posle bitke, Sergej nije mogao da se uklopi odmah u sistem i po meni najveca greska je sto je pocinjao u 11

Sanel

pre 5 godina

@neutralni flesh
Da trebalo ga je uvesti u tim na pocetku kvalifikacija da bi se nesto ocekivalo na sp od njega,ali hajde ti to objasni zemlji sa 5 miliona selektora.Da nebude zabune i kod nas ima jos dosta da se radi dok ne postignemo nesto vise (iz Bosne sam).Nadam se u buducnosti da cete dobiti nekog razumnog selektora,ali da bi se to desilo treba se prvo rijesiti nekih lezihljebovica i poltrona u vasem savezu.I jos nesto upuceno ostalim komentatorima,ove podjele na zvezdine i partizanove,em je ruzno,em izgleda smijesno iz "stranog" ugla,ne igra na ep i na sp ni zvezda ni partizan,vec Srbija

neutralni felsh

pre 5 godina

@neutralni felsh, 29. jun 2018 16:12) 

Maksa je taj agilni agresivniji veznjak koji je mnogo vise falio igri, od npr Grujica , decko mozda nije igeao standardno u Valensiji, ali sa klupe je sigurno mogao da ulazi, ali svi su pametni posle bitke, Sergej nije mogao da se uklopi odmah u sistem i po meni najveca greska je sto je pocinjao u 11
(NebaCar, 29. jun 2018 22:52)


sve si rekao. odlicni zapazanje, u valensiji je imao odlicne momente. dobro bi nam dosao takav mlad a vec iskusan i prilicno agilan profil koji moze da odigra i krilo a i da podje nazad ili brzo udje u sredinu da se "ponudi" za pas i pomogne zadnjoj vezi, da ponese igru i ujedno skloni tezinu sa tadica, za njegovu stranu... e tek onda mogu malo duze lopte za prenos tezista, kao sto obojica imaju u unitedu i laciju, dok se kod nas svede na preuranjeno bunarenje prema pokrivenim igracima, ili u vrtnju pasevima po svom delu kruga.
najveca greska je sto sergej nije ranije pozvan u ekupu, za pocetak kao rezerva. znas na sta i na koga mislim.