Sreda, 20.06.2018.

23:00

FIFA kaznila Srbiju zbog uvredljivog ponašanja navijača!

Izvor: Beta

FIFA kaznila Srbiju zbog uvredljivog ponašanja navijaèa! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

159 Komentari

Sortiraj po:

Nenad Stamenkovic

pre 5 godina

Ako je ne prikladno biti srbin za fifu onda nisam zainteresovan da budem deo nje.
(Moga mila pogodila šljiva, 21. jun 2018 12:33) # Link komentara

Pa, vidis, FIFA nije institucija u kojoj su clanovi oni koji pisu "ne prikladno" vec drzave kojima FIFA omogucava medjunarodno ucesce gde se fine parice vrte i prodaju igraci, a sve pod zastavom patriotizma. A to je, slozices se, mnogo dobra zavesa kojom se narodu sakriva pad standarda, poskupljenje benzina...

#novinari_i_sudije_drzavni _neprijatelji

pre 5 godina

Zivot mu prodje ali ne moze Srbin-navijac da shvati da mu samo u Srbiji vlast dopusta da na tribinama stadiona iznosi politicke parole. Nebitno sto su besmislene. Pitam se zasto

Milojko

pre 5 godina

Na fudbal ide vecinom bagra, tak to onda izgleda i na tribunama. Svaka cast Japanskim navijacima koji su pocistili za sobom stadion. My nismo u stanju ni da se stidimo za ove nase...

e

pre 5 godina

Jel to ona FIFA čiji najviši rukovodioci behu uhvaćeni u nedozvoljenim aferama da primanjem mita. I oni su činimise primali lovu ilegalno. Nema šta đavolje kolo nastavlja svoju rabotu. Jer da nije tako kako su mogli da prime u FIFU "državu" koja nije u UN i u EULEX-u, A ?

Klaster

pre 5 godina

"Navedi dokaz da je Kosovo medjunarodno priznata drzava i slozicu se sa tobom".

Samo drzave imaju pasose, a sa kosovskim se moze uci u 102 zemlje.
Kosovo je izgubljeno u ratu, i to je gotova stvar. Isto kao Jerusalim za Palestince.

Miroslav

pre 5 godina

...pred početak utakmice reporter RTS je sa "lica mesta",javljanje završio "veoma patriotskim"zakljuckom :-I ne zaboravite Kostarika je među prvima priznala Kosovo"!!??? Ode jos 10 000 na salonski patriotizam.

Nikola

pre 5 godina

Kao neko ko je zajedno sa porodicom i još 50 000 Srba proteran iz Prištine gde danas nema jedan Srbin koji je tu ziveo i meni je uvredljivo kad zapad kaže nezavisno Kosovo .

nnidza

pre 5 godina

Nepotrebno se diže prašina oko ove utakmice. Kosovo je država, Kosovo nije država. Kosovo je u UEFA i FIFA, po novom tumačenju statuta i ne mora biti država. Zašto "ekipa" iz Švajcarske ne igra za Kosovo kada ga toliko voli? Eto, iako nisu država a imaju pravo nastupa igrači ga ne vole, nemaju notu patriotizma... Neka ga nose na kopačkama...

kosovar

pre 5 godina

Po ustavu 1974 Kosovo je bilo vec u neku ruku nezavisno od Srbije.Kamoli sada to je gotova stvar.
Zamislite za ovih 19 godina bez Srbije koliko mladih se skolovalo.Ajt bas da vidim kako cete se vratiti na Kosovo,Za nas albance to nam je smesno.Mi imamo svoj zivot,vi svoj.

Aleksandar

pre 5 godina

Albanija salje dronove i gay zastave i nista.. fifa kaze, kazna Srbiji sto nema pvo oko stadiona i sto je dozvolola da udje dron. Amerika-Engleska-Nemacka-Albanija..

Mare

pre 5 godina

Opa! Sve ovo igraci pakuju u jedan veliki inat koji ce u petak po sistemu karme vratiti svima na svetu koji nam zele neuspeh. Spremite se za slavlje.

osmi putnik

pre 5 godina

""Kosovo je priznata drzava. Kosovo je priznala i Fifa. Zasto bi zastava Kosova na kopackama bila uvreda?
(Perperius, 20. jun 2018 23:44)""

Kosovo nije clanica UN. Pola svetskih drzava NIJE PRIZNALO Kosovo ukljucujuci clanice EU. To sto je FIFA primila Kosovo u svoje clanstvo ne znaci da je Kosovo drzava. Clanice FIFA su teritorije koje nisu medjunarodno priznate drzave; Gibraltar, Skotska, Sev. Irska, Vels.

""U pitanju je fudbal ili sport koji nema nikakve veze sa politikom, bez koje ocigledno mi ne moze da zivimo. Ako su ih kaznili i treba jos da ih kazne dokle god ne naucimo da razdvajamo te dve stvari.
(DDO, 20. jun 2018 23:38) ""

Mi ne znamo da razdvajamo sport od politike ???
Ocigledno da imas kratku pamet pa zaboravljas da je tvoja zemlja bila izbacena sa svih sportskih takmicenja tokom devedesetih od strane Zapada upravo zbog politike !!!
A sta cemo sa bojkotom Olimpijade od strane zapadnih zemalja 1980 u Moskvi ?

Objavite mi komentar

pre 5 godina

Ne vidim potrebu navijaca da isticu politicke poruke na fudbalskim utakmicama, kakve veze ima Kosovo sa utakmicama nase reprezentacije. To samo izgleda kod nas je primetno,jer nesto ne vidim da Spanci iznose zastave Katalonija je Spanija

matori

pre 5 godina

@Koje uvredljive poruke? Kosovo je Srbija?
(Luiz, 20. jun 2018 23:12)

koliko znam Čavić je zbog toga diskvalifikovan pre više od 10 godina. ne znam šta tu nije jasno....

novica

pre 5 godina

(Ivan) Zaboravio si samo da je Kosovo punopravni član FIFA, pomešao si lončiće, ovo je SP u fudbalu a ne generalna skupština UN.

Pablo

pre 5 godina

Ono kad pobegneš iz Srbije zbog ekonomske katastrofe, zaposliš se u Švecku i Njemačku. Potom odeš na SP i zakopaš nas koji smo ostali ovde.

Vetar u ledja...

pre 5 godina

Zastava sama po sebi nije problem. Mislim da je i Marko Marin (ili neki drugi Nemac) nosio zastavu Srbije na jednoj kopacki. Ali to od njega nije bila politicka poruka vec neki osecaj ali je znao da time ne provocira protivnicke igrace. E sad, Saciri nosi zastavu tzv. Kosova protiv Srbije a vrlo dobro zna sta to nama znaci i salje def politicku poruku. Dalje, i on i Dzaka se slikaju za zastavom Albanije. Sta to znaci? Da li je to politicka poruka? I naravno, kada se sve stavi u kontekst drona i svega sto se desilo,jasno je da je u pitanju cista provokacija.....

Lala

pre 5 godina

Inteligentni komwntari da kosovo nije priznata drzava a clan fife,ili pola sveta ih nije priznalo tzv istok su samo odraz srpskog kompleksa nize vrednosti.

achitwn

pre 5 godina

Bilo je zastava 'Kosovo je Srbija'. To su te političke poruke...
(hipster, 20. jun 2018 23:12)
I ja bi ih kaNio. Kakve veze kosovo je srbija ima sa kostarikom. Wtf.

rodja

pre 5 godina

Nebi me iznendilo da nam oduzmu neki bod ako dobijemo Švajcarce. Sve se radi na tome da Švajcarci prodju umesto nas. I to se vidi iz aviona

strelac

pre 5 godina

Fifa. Zasto bi zastava Kosova na kopackama bila uvreda? Zasto sto MI zivimo u iluziji i smatramo da sve navedeno nije istina?! E To je nas problem i zbog toga uvek placamo penale na sve moguce strane jer ne mozemo da se suocimo sa istinom.
(sasa, 20. jun 2018 23:34)


Navedi dokaz da je Kosovo medjunarodno priznata drzava i slozicu se sa tobom.
(e svasta, 20. jun 2018 23:58)

evo ja cu. imaju sudsku, izvrsnu i zakonodavnu vlast. granice i granicne prelaze. probaj da predjes preko bilo koje granice bez pasosa u stranu drzavu

Badr Hari

pre 5 godina

Navedi dokaz da je Kosovo medjunarodno priznata drzava i slozicu se sa tobom.
(e svasta, 20. jun 2018 23:58)
Mediji su cudo! Lako je manipuli neobrazovanim i zatucanim narodom

боже дај да се угледамо на њих а не да се успо

pre 5 godina

У међувремену Јапанци чисте за собом стадион...

iz zemlje nedokucivih navijača

pre 5 godina

Samo oštro i po džepu a ako treba i diskvalifikaciji sa takmicenja.
Ako naša vlast "nije u stanju" da se izbori sa navijačima FIFA može.

kakogod

pre 5 godina

Da ste malo obratili pažnju oko kopackih drugih igrača , videli bi da i drugi igrači imaju zastavu švajcarske na jednoj i zastavu matične zemlje na drugoj ( ako mi ne verujete pogledajte i sami ) sto se tiče ove kazne, to je upozorenje za predstojeći meč da to ne bi radili. Ljudi uključite mozak !

Srbija

pre 5 godina

Fun fact: I Vucicev sin je nosio istu majicu okruzen ljudima koji imaju jedno 500 krivicnih prijava svi zajedno.

Tako da oni neka plate kaznu, sta je to za njih.

doklevise...

pre 5 godina

Mene samo zanima, ako taj Šaćiri, već misli da je Kosovo država, zašto u dresu Švajcarske nosi kopačke sa zastavom Kosova? Nije li to, isto kao i kad bi Brazilac obuo kopačke sa Bosanskom zastavom?

danilo

pre 5 godina

Kad ce vise nasi navijaci shvatiti da je ovo sport, a ne prilika za iznosenje politickih poruka? Umesto tog "Kosovo je Srbija" na tribinama, koje nas (reprezentaciju, Zvezdu, Partizan) je do sada kostalo stotine hiljada eura (a odavno je receno da se kaznjava), bolje da se taj novac uplatio za narodne kuhinje u enklavama na Kosovu, ili za kupovinu sanitetskih vozila u Orahovcu, Hoci ili u Gori, gde nasi sunarodnici zive na ivici egzistencije. Ispadamo nevidjeno glupi, i bacamo ogroman novac, koji bi na pravom mestu mnogima promenio zivot, pogotovo nasima dole. Glupost bez granica! Izvinjavam se, ali, tako je!
(Dejan, 20. jun 2018 23:27)

Druze , malo dramatizujes stvari , pre svega te pare ne bi bile iskoriscene za sanitetska vozila ili narodne kuhinje , jer taj novac za kazne ne isplacuje drzava nego FSS, a FSS nigde u svom programu nikad nije imao kupovinu sanitetskih vozila i sl. Jedostavno te pare bi funkcioneri podelili medju sobom, tako da je mozda i bolje da ih stalno kaznjavaju ne bi li malo manje punili dzepove.

Stari čačanin

pre 5 godina

Navedi dokaz da je Kosovo medjunarodno priznata drzava i slozicu se sa tobom.
(e svasta, 20. jun 2018 23:58)

Isto kada ti navedeš da nije.

Kinaski

pre 5 godina

Zanima me samo oće biti neki "švajcarac" kažnjen zbog političkih poruka?
(klopp, 20. jun 2018 23:10)

Hoće kad se Švajcarac na tribinama bude bavio POLITIKOM. Drugi svet druže. Oni ne znaju šta je politika.

Messi

pre 5 godina

Moram da priznam da nikakve lokige nema isticanje cirilicnih transparenata poput “Kosovo je Srbija”. Pa naravno da jeste za sve nas koji to umemo da procitamo. Kome se obracate sa njima?

sasa

pre 5 godina

Kosovo je priznata drzava. Kosovo je priznala i Fifa. Zasto bi zastava Kosova na kopackama bila uvreda? Zasto sto MI zivimo u iluziji i smatramo da sve navedeno nije istina?! E To je nas problem i zbog toga uvek placamo penale na sve moguce strane jer ne mozemo da se suocimo sa istinom.
(sasa, 20. jun 2018 23:34)


Navedi dokaz da je Kosovo medjunarodno priznata drzava i slozicu se sa tobom.
(e svasta, 20. jun 2018 23:58)

Postoji granica izmedju srbije i kosova. Kosovske granice i teritoriju NE cuva srpska vojska. Kosovo samo sto nije dobio svoju vojsku. Kosovom upravljaju Kosovska vlada i Kosovski Albanci a ne Srpska vlada.

Sve sto cini samostalnu drzavu imaju odnosno rade ka tome da dobiju (fali jos samo ta vojska).

A to sto mi u nepriznjanju imamo na svojoj strani neke vece i manje sile to je samo od moralne vaznosti i od koristi politicarima.

maconii

pre 5 godina

OBJASNIO JE MILAN ZIVADINOVIC TAKOZVANIM LAPSUSOM KAKO STOJE STVARI...NEK SE SVAJCARCI STIDE STO DOPUSTAJU TAKVE STVARI...TO NEMA VEZE SA POLITIKOM ,IMA VEZE SAMO SA PROVOKACIJOM

Hudini

pre 5 godina

Sutra, nakon što pobedimo cenjenu ekipu Švajcarske, nakarikaće nam već neku kaznu za ovo ili ono. Ali, na to smo se navikli!
P.S. Nekada je Grashopers služio Zvezdi za sparingovanje i poboljšanje gol razlike. Valjda Srbija može da pobedi jednu Švajcarsku!

Dusko

pre 5 godina

@ Spremi Vučko 10 miliona plus za kazne.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Sibirac, 20. jun 2018 23:35) # Link komentara
___________________________________

hahahaha... Moj komentar je upravo glasio "Bez obzira pobedimo ili ne, svakako spremi milione za kazne", kada je Vučko rekao da će dati novac igračima ako osvoje prvenstvo

antibot

pre 5 godina

Хоће и Русију да казне што су као организатори најавили да никакве заставе тзв Велике Албаније неће бити дозвоене на утакмици Србија - Швајцарска...
(Александар, 20. jun 2018 23:56)

Kamo dokaz da imaju namere da kazne Rusiju?
Ovo tvoje je cist dokaz mrznje.

Ja

pre 5 godina

Bravo Srboljube
Time out: a za to vreme, braćo i sestre, japanski navijači počistiše otpad što je posle tekme ostao. Japan, posebna planeta. Ni za 300 godina nema kod nas civilizacije tog nivoa. Sad, nastavite o Kosovu... (Srboljub, 20. jun 2018 23:52)

PAOK

pre 5 godina

Da, zamisli, ljudsko drustvo evoluira, ono sto se nekad tolerisalo se vise ne tolerise. Nisu svi zaglavljeni u srednjem veku kao Balkanci i Meksikanci...
(infantilni, 20. jun 2018 23:38)

Pa da nismo stigli u moderno doba gde Italijani i Spanci vredajuju tamnopute fudbalere.

Владимир

pre 5 godina

Косово и Метохија су само привремено окупирана територија. Наша вековна колевка ће бити ослобођена чим за то куцне час. Зар заиста неко мисли да ћемо дивљем племену са Кавказа препустити своје срце и душу, свој идентитет? Зар мислите да ћемо народу који је до јуче био дивље племе, који није имао писце, балерине... препустити Грачаницу, Дечане, Пећку...? Живимо за тај дан, света наша земљо! Амин!

pantelija

pre 5 godina

I kakve veze ima zastava kosova na kopackama Svajcaraca poreklom sa kosova??? To vam je isto kao da je npr. u svoje vreme Albert Nadj na svojim kopackama imao osim srpskog i grb madjarske ili npr. Ljaljic uz srpski ima i bosanski grb na kopackama. Kome to smeta?

ja hoću da budem aMoniman

pre 5 godina

Kosovo je Srbija :) , da nam kazu eto iselice se albanci sa kosova i bice vase, al pod jednim uslovom. Da ga odmah nasele porodice iz cele srbije, i to tako da se nasumicno izabere svaka cetvrta porodica i dobije obavezu da zivi na kosovu trajno, a svaka porodica od ovih navijaca i nacionalista . Sta mislite kakav bi rezultat bio? Ja mislim da bi nastao najveci građanski rat, iskreno.

Marinko

pre 5 godina

Vidim ovde neki hoće da čiste opuške sa tribina dok nam velike sile otimaju dedovinu i srce Srbije! Ko može da se poredi sa Japancima, oni su takoreći roboti i robovi poslodavaca, pa zato odbacuju ljucko dostojanstvo i čiste đubre, još se ponose sa time! Iako su bogati kao ljudi su pokazali da nemaju nimalo ponosa na istoriju. A svaki naš navijač vredi 100000 Japanskih! On će otići sutra ako treba da se stavi na raspolaganje za čast i otadžbinu.

Milos

pre 5 godina

Navedi dokaz da je Kosovo medjunarodno priznata drzava i slozicu se sa tobom.
(e svasta, 20. jun 2018 23:58) # Link komentara
Buduci da je rec o sportu,priznati su,FIFA i UEFA su ih priznale,takmice se u kvalifikacijama,sutra da se plasiraju na neko veliko takmicenje,igrali bi,svirala bi se njihova himna i vijorila bi se njihova zastava.Nasa vlada je potpisala sve sto je od nje trazeno i to je to.Nista tacnije od ovoga.E sad sto vi citate informer i verujete da smo izvojevali veliku pobedu to je vas problem

Ma more mrš, bre!

pre 5 godina

FIFA može da primi Fudbalski savez Kosova u svoje članstvo, a ne da priznaje ili ne politički status južne srpske pokrajine. Skandiranje "Kosovo je Srbija" ni po čemu nije politička stvar za FIFA-u, i ako je FIFA kaznila FSS zbog toga, u stvari su oni ti koji mešaju politiku u sport. Šta to znači, da Britanci ne smeju da skandiraju "Vels je Britanija" ili "Škotska je Britanija", samo zato što postoje fudbalski savezi Velsa i Škotske kao članice FIFA? Ako je to bio razlog kazne, odmah uložiti žalbu i najoštriji protest i tužiti FIFA-a zbog zauzimanja političkog stava.

nemanja

pre 5 godina

Ljudi, Saćirijeva provokacija je na instagramu, a da li te kopacke nosi na utakmicama mozemo samo da nagadjamo dok ne vidimo svojim ocima. Samo mi je jako sto se neki cimaju oko ove kazne kao da daju iz svog dzepa pare, a za onu nagradu za svetsku titulu niko nista, jeste brojka ista, ali nule iza nje i valuta i nisu bas, a uzgred su pare nase.

NY state of mind

pre 5 godina

Samo nas loze da sutra zapnemo. Jel' mogu ja da igram bar ovako smotan da skrsim jednog sipca. Idemo sutra da ih onesvestimo od fudbala bre idemo.

dejandddddd

pre 5 godina

Kakva kazna I kakvo uvredljivog ponašanja???? Imam utisak da nismo smeli da dobijemo prvu utakmicu, imali smo katastrofalno sudjenje I ne mislim da je to bilo sudijino neznanje.
P.S.
Ovo nije dobro, ali ovo je priprema za mnogo veću kaznu.
NADAM SE DA GREŠIM.

Kosovo je Srbija

pre 5 godina

nikad niko nije diskvalifikovan sa Svetskog prvenstva Zato bi predložio našim navijačima koji su tamo da zajedno sa rusima napravio sjajnu atmosferu i da čitav svet čuje dobro poznatu parolu Kosovo je srce Srbije.

tunegde

pre 5 godina

43

Aha dakle tako! Baš da vidim na koji će se način FIFA odnositi prema igračima Švajcarske po tom pitanju "nepristojnosti" kada u petak neki od njih budu obuli kopačke sa zastavom tzv "države Kosovo" koja nije član UN niti je sa druge strane "država" za koju oni igraju! Baš da vidimo koliko hiljada franaka će tada biti kazna za te igrače! Da se opkladimo da će biti NULA franaka! Sto posto sam siguran u to!
(Ivan, 20. jun 2018 23:55)

Zar Fifa ne priznaje zastavu Kosovo i zar se pod istom ne takmiči Kosovo?

alban

pre 5 godina

e svasta

Covek (sasa) ti lepo objasnio i dokazao da je Kosovo primljeno u Fifi, a ti jos uvek trazis neke dokaze! Kakve dokaze hoces vise?!

Kostarikanac

pre 5 godina

Bio sam na utakmici, nisam primetio nista sporno. Ljudi su se veselili, slikali sa navijacima Costa Rike i oni s nama, delili smo pivo izmedju nas, jedan prelepi ambijent. Navijaci su bili izmesani, Kostarikanci su bili odusevljeni nasim navijanjem, sve je bio sportski i fer. Da sumiramo, ovo je cista glupost.

Zoran

pre 5 godina

Moj predlog je da se na primer niko ne od reprezentativaca ne rukuje sa Šaćirijem pre utakmice, samo ignore, kulturno bi stavili do znanja šta mislimo o njemu, i o njegovim provokacijama.
Ne znam da li bi ovo bilo kažnjivo....

cultural differences

pre 5 godina

Ponašanje srpskih navijača je pitanje kulturnih razlika. Srbija bi trebalo da tuži FIFA zbog diskriminacije srpske kulture.

Facepalm

pre 5 godina

Dovoljna je po svemu sudeci obicna zastava Srbije. To je za njih uvreda. Za njih je uvreda sto smo mi tamo uopste. Ne bi nas kaznili da se nismo plasirali na SP. To je poruka koju pokusavaju da nam posalju. Sto dalje od FIFA takmicenja i necete biti kaznjeni.
(Ivan, 20. jun 2018 23:35)

Covece, pa samo na ime plasmana na SP smo od FIFA dobili 10 miliona evra!!! Plus milionske premije za plasman u nastavak takmicenja, plus TV prava i slicno.
I sad si ti smislio da je FIFA zamislila da nas odvrati od buducih plasmana kaznom od 10 000 evra?!?
Pa vi ste... Pa mi smo... Pa ja sam... Nemam reci... U soku sam, kakvi mozgovi lutaju ovom predivnom zemljom unesrecenom ljudima koji su se u nju doselili tamo negde u sedmom veku...

slaviša šmigič

pre 5 godina

U obrazloženju se navodi da su srpski navijači na utakmici protiv Kostarike isticali "uvredljiv politički transparent" koji se odnosi na Drugi svetski rat.neznam šta još koče od srbije.

ресавски

pre 5 godina

Јел може неко да нам покаже или бар да нам каже која је то увредљива порука?

PAOK

pre 5 godina

Meksikanci to golmanima rade uvek.To je za njih normalno.To rade i u prvenstvu.To nije smetalo FIFI na proslom prvenstvu a sad odejdnom smeta?

Dejan

pre 5 godina

Kad ce vise nasi navijaci shvatiti da je ovo sport, a ne prilika za iznosenje politickih poruka? Umesto tog "Kosovo je Srbija" na tribinama, koje nas (reprezentaciju, Zvezdu, Partizan) je do sada kostalo stotine hiljada eura (a odavno je receno da se kaznjava), bolje da se taj novac uplatio za narodne kuhinje u enklavama na Kosovu, ili za kupovinu sanitetskih vozila u Orahovcu, Hoci ili u Gori, gde nasi sunarodnici zive na ivici egzistencije. Ispadamo nevidjeno glupi, i bacamo ogroman novac, koji bi na pravom mestu mnogima promenio zivot, pogotovo nasima dole. Glupost bez granica! Izvinjavam se, ali, tako je!

nikola

pre 5 godina

Kao sto neko vec rece, a zastave i slicne poruke po kopackama?
Mi, zaista, nemamo nikakvu tezinu ni u cemu. Rade sa nama sta zele, tuzno je. Ovo je sigurno neka preventivna mera uoci meca sa Svajcarskom. Sve u svemu smesno je, ili tuzno, kako god. Nadam se da cemo tuci "svajcarce".

voja

pre 5 godina

Zašto Švajcarska dozvoljava da njeni igrači nose zastave drugih zemalja, zašto to oni tolerišu ako fifa toleriše? Isto važi i za Austriju i Arnautovića.

Srboljub

pre 5 godina

Time out: a za to vreme, braćo i sestre, japanski navijači počistiše otpad što je posle tekme ostao. Japan, posebna planeta. Ni za 300 godina nema kod nas civilizacije tog nivoa. Sad, nastavite o Kosovu...

Александар

pre 5 godina

Хоће и Русију да казне што су као организатори најавили да никакве заставе тзв Велике Албаније неће бити дозвоене на утакмици Србија - Швајцарска? Шта је са савезима попут Шпанског који долазе из државе која не признаје Косово? Ово је просто терор моћних без икаквог правног основа. Израел на територији Палестине није Израел већ Палесина а Косово јесте Србија, само је привремено отето. Зашто би ми то признали? Нису ни у ОУН, према томе, господи треба лепо објаснити.

dragan

pre 5 godina

NIje kaznila Srbiju nego Fudbalski savez Srbije. Samo kakave veze ima FSJ s tim, sto bi navijaci da budu dirnuti zbog toga i da paze sta rade?

Perperius

pre 5 godina

Kosovo je priznata drzava. Kosovo je priznala i Fifa. Zasto bi zastava Kosova na kopackama bila uvreda? Zasto sto MI zivimo u iluziji i smatramo da sve navedeno nije istina?! E To je nas problem i zbog toga uvek placamo penale na sve moguce strane jer ne mozemo da se suocimo sa istinom.
(sasa, 20. jun 2018 23:34)

Ali Kosovo nije priznata država dokle god je druga polovina sveta ne priznaje (istok). A svi znamo na koji način i uz čiju podršku je ta teroristička paradržava ušla u FIFA, uostalom i Gibraltar je postao član pa nije država, niti su članove FIFA samo države.

infantilni

pre 5 godina

Meksikanci to golmanima rade uvek.To je za njih normalno.To rade i u prvenstvu.To nije smetalo FIFI na proslom prvenstvu a sad odejdnom smeta?
(PAOK, 20. jun 2018 23:21)

Da, zamisli, ljudsko drustvo evoluira, ono sto se nekad tolerisalo se vise ne tolerise. Nisu svi zaglavljeni u srednjem veku kao Balkanci i Meksikanci...

Bojan

pre 5 godina

Zanima me samo oće biti neki "švajcarac" kažnjen zbog političkih poruka?
(klopp, 20. jun 2018 23:10)

nece prijatelju oni su "švajcarci"....

e svasta

pre 5 godina

Kosovo je priznata drzava. Kosovo je priznala i Fifa. Zasto bi zastava Kosova na kopackama bila uvreda? Zasto sto MI zivimo u iluziji i smatramo da sve navedeno nije istina?! E To je nas problem i zbog toga uvek placamo penale na sve moguce strane jer ne mozemo da se suocimo sa istinom.
(sasa, 20. jun 2018 23:34)


Navedi dokaz da je Kosovo medjunarodno priznata drzava i slozicu se sa tobom.

Ivan

pre 5 godina

Aha dakle tako! Baš da vidim na koji će se način FIFA odnositi prema igračima Švajcarske po tom pitanju "nepristojnosti" kada u petak neki od njih budu obuli kopačke sa zastavom tzv "države Kosovo" koja nije član UN niti je sa druge strane "država" za koju oni igraju! Baš da vidimo koliko hiljada franaka će tada biti kazna za te igrače! Da se opkladimo da će biti NULA franaka! Sto posto sam siguran u to!

Ivan

pre 5 godina

А која је то увредљива застава и које су то политичке поруке?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Јабучило, 20. jun 2018 23:10)

Dovoljna je po svemu sudeci obicna zastava Srbije. To je za njih uvreda. Za njih je uvreda sto smo mi tamo uopste. Ne bi nas kaznili da se nismo plasirali na SP. To je poruka koju pokusavaju da nam posalju. Sto dalje od FIFA takmicenja i necete biti kaznjeni.

Kokollinjo

pre 5 godina

(Updown, 20. jun 2018 23:13)
Kakve bre provokacije? O cemu pricate ljudi? Dosta bre sa teorijama zavere. Kazne su se uvek placala u svajcarskim francima. Jer zamislite i sediste UEFE je u Svajcarskoj.

Minja

pre 5 godina

Fudbal odavno vise nije sport. A navijači rade u korist nase štete: kod kuce nam uništavaju imovinu svojim idiotskim grafitima, a u inostranstvu nas brukaju svojim nedolicnim ponašanjem. Kakve veze ima parola Kosovo je Srbija sa utakmicom? To sta rade drugi nije opravdanje za nas, hoćemo li to vec jednom shvatiti!

DDO

pre 5 godina

U pitanju je fudbal ili sport koji nema nikakve veze sa politikom, bez koje ocigledno mi ne moze da zivimo. Ako su ih kaznili i treba jos da ih kazne dokle god ne naucimo da razdvajamo te dve stvari.

sasa

pre 5 godina

Kosovo je priznata drzava. Kosovo je priznala i Fifa. Zasto bi zastava Kosova na kopackama bila uvreda? Zasto sto MI zivimo u iluziji i smatramo da sve navedeno nije istina?! E To je nas problem i zbog toga uvek placamo penale na sve moguce strane jer ne mozemo da se suocimo sa istinom.

Ivan

pre 5 godina

Kosovo je član FIFA-e, ništa sporno tu nema na kopačkama.
(ides, 20. jun 2018 23:22)

Kosovo je po ustavu Srbije deo srpske teritorije, samim tim cinom direktno je umesana politika u sport i zasluzuje tesku kaznu cak i diskvalifikaciju reprezentacije svajcarske.

e svasta

pre 5 godina

Kosovo je priznata drzava. Kosovo je priznala i Fifa. Zasto bi zastava Kosova na kopackama bila uvreda? Zasto sto MI zivimo u iluziji i smatramo da sve navedeno nije istina?! E To je nas problem i zbog toga uvek placamo penale na sve moguce strane jer ne mozemo da se suocimo sa istinom.
(sasa, 20. jun 2018 23:34)


Navedi dokaz da je Kosovo medjunarodno priznata drzava i slozicu se sa tobom.

Srboljub

pre 5 godina

Time out: a za to vreme, braćo i sestre, japanski navijači počistiše otpad što je posle tekme ostao. Japan, posebna planeta. Ni za 300 godina nema kod nas civilizacije tog nivoa. Sad, nastavite o Kosovu...

ресавски

pre 5 godina

Јел може неко да нам покаже или бар да нам каже која је то увредљива порука?

Александар

pre 5 godina

Хоће и Русију да казне што су као организатори најавили да никакве заставе тзв Велике Албаније неће бити дозвоене на утакмици Србија - Швајцарска? Шта је са савезима попут Шпанског који долазе из државе која не признаје Косово? Ово је просто терор моћних без икаквог правног основа. Израел на територији Палестине није Израел већ Палесина а Косово јесте Србија, само је привремено отето. Зашто би ми то признали? Нису ни у ОУН, према томе, господи треба лепо објаснити.

Ivan

pre 5 godina

Aha dakle tako! Baš da vidim na koji će se način FIFA odnositi prema igračima Švajcarske po tom pitanju "nepristojnosti" kada u petak neki od njih budu obuli kopačke sa zastavom tzv "države Kosovo" koja nije član UN niti je sa druge strane "država" za koju oni igraju! Baš da vidimo koliko hiljada franaka će tada biti kazna za te igrače! Da se opkladimo da će biti NULA franaka! Sto posto sam siguran u to!

Dejan

pre 5 godina

Kad ce vise nasi navijaci shvatiti da je ovo sport, a ne prilika za iznosenje politickih poruka? Umesto tog "Kosovo je Srbija" na tribinama, koje nas (reprezentaciju, Zvezdu, Partizan) je do sada kostalo stotine hiljada eura (a odavno je receno da se kaznjava), bolje da se taj novac uplatio za narodne kuhinje u enklavama na Kosovu, ili za kupovinu sanitetskih vozila u Orahovcu, Hoci ili u Gori, gde nasi sunarodnici zive na ivici egzistencije. Ispadamo nevidjeno glupi, i bacamo ogroman novac, koji bi na pravom mestu mnogima promenio zivot, pogotovo nasima dole. Glupost bez granica! Izvinjavam se, ali, tako je!

Perperius

pre 5 godina

Kosovo je priznata drzava. Kosovo je priznala i Fifa. Zasto bi zastava Kosova na kopackama bila uvreda? Zasto sto MI zivimo u iluziji i smatramo da sve navedeno nije istina?! E To je nas problem i zbog toga uvek placamo penale na sve moguce strane jer ne mozemo da se suocimo sa istinom.
(sasa, 20. jun 2018 23:34)

Ali Kosovo nije priznata država dokle god je druga polovina sveta ne priznaje (istok). A svi znamo na koji način i uz čiju podršku je ta teroristička paradržava ušla u FIFA, uostalom i Gibraltar je postao član pa nije država, niti su članove FIFA samo države.

Ivan

pre 5 godina

Kosovo je član FIFA-e, ništa sporno tu nema na kopačkama.
(ides, 20. jun 2018 23:22)

Kosovo je po ustavu Srbije deo srpske teritorije, samim tim cinom direktno je umesana politika u sport i zasluzuje tesku kaznu cak i diskvalifikaciju reprezentacije svajcarske.

Bojan

pre 5 godina

Zanima me samo oće biti neki "švajcarac" kažnjen zbog političkih poruka?
(klopp, 20. jun 2018 23:10)

nece prijatelju oni su "švajcarci"....

Kokollinjo

pre 5 godina

(Updown, 20. jun 2018 23:13)
Kakve bre provokacije? O cemu pricate ljudi? Dosta bre sa teorijama zavere. Kazne su se uvek placala u svajcarskim francima. Jer zamislite i sediste UEFE je u Svajcarskoj.

Ivan

pre 5 godina

А која је то увредљива застава и које су то политичке поруке?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Јабучило, 20. jun 2018 23:10)

Dovoljna je po svemu sudeci obicna zastava Srbije. To je za njih uvreda. Za njih je uvreda sto smo mi tamo uopste. Ne bi nas kaznili da se nismo plasirali na SP. To je poruka koju pokusavaju da nam posalju. Sto dalje od FIFA takmicenja i necete biti kaznjeni.

Minja

pre 5 godina

Fudbal odavno vise nije sport. A navijači rade u korist nase štete: kod kuce nam uništavaju imovinu svojim idiotskim grafitima, a u inostranstvu nas brukaju svojim nedolicnim ponašanjem. Kakve veze ima parola Kosovo je Srbija sa utakmicom? To sta rade drugi nije opravdanje za nas, hoćemo li to vec jednom shvatiti!

infantilni

pre 5 godina

Meksikanci to golmanima rade uvek.To je za njih normalno.To rade i u prvenstvu.To nije smetalo FIFI na proslom prvenstvu a sad odejdnom smeta?
(PAOK, 20. jun 2018 23:21)

Da, zamisli, ljudsko drustvo evoluira, ono sto se nekad tolerisalo se vise ne tolerise. Nisu svi zaglavljeni u srednjem veku kao Balkanci i Meksikanci...

voja

pre 5 godina

Zašto Švajcarska dozvoljava da njeni igrači nose zastave drugih zemalja, zašto to oni tolerišu ako fifa toleriše? Isto važi i za Austriju i Arnautovića.

nikola

pre 5 godina

Kao sto neko vec rece, a zastave i slicne poruke po kopackama?
Mi, zaista, nemamo nikakvu tezinu ni u cemu. Rade sa nama sta zele, tuzno je. Ovo je sigurno neka preventivna mera uoci meca sa Svajcarskom. Sve u svemu smesno je, ili tuzno, kako god. Nadam se da cemo tuci "svajcarce".

slaviša šmigič

pre 5 godina

U obrazloženju se navodi da su srpski navijači na utakmici protiv Kostarike isticali "uvredljiv politički transparent" koji se odnosi na Drugi svetski rat.neznam šta još koče od srbije.

PAOK

pre 5 godina

Meksikanci to golmanima rade uvek.To je za njih normalno.To rade i u prvenstvu.To nije smetalo FIFI na proslom prvenstvu a sad odejdnom smeta?

sasa

pre 5 godina

Kosovo je priznata drzava. Kosovo je priznala i Fifa. Zasto bi zastava Kosova na kopackama bila uvreda? Zasto sto MI zivimo u iluziji i smatramo da sve navedeno nije istina?! E To je nas problem i zbog toga uvek placamo penale na sve moguce strane jer ne mozemo da se suocimo sa istinom.

dragan

pre 5 godina

NIje kaznila Srbiju nego Fudbalski savez Srbije. Samo kakave veze ima FSJ s tim, sto bi navijaci da budu dirnuti zbog toga i da paze sta rade?

DDO

pre 5 godina

U pitanju je fudbal ili sport koji nema nikakve veze sa politikom, bez koje ocigledno mi ne moze da zivimo. Ako su ih kaznili i treba jos da ih kazne dokle god ne naucimo da razdvajamo te dve stvari.

боже дај да се угледамо на њих а не да се успо

pre 5 godina

У међувремену Јапанци чисте за собом стадион...

Facepalm

pre 5 godina

Dovoljna je po svemu sudeci obicna zastava Srbije. To je za njih uvreda. Za njih je uvreda sto smo mi tamo uopste. Ne bi nas kaznili da se nismo plasirali na SP. To je poruka koju pokusavaju da nam posalju. Sto dalje od FIFA takmicenja i necete biti kaznjeni.
(Ivan, 20. jun 2018 23:35)

Covece, pa samo na ime plasmana na SP smo od FIFA dobili 10 miliona evra!!! Plus milionske premije za plasman u nastavak takmicenja, plus TV prava i slicno.
I sad si ti smislio da je FIFA zamislila da nas odvrati od buducih plasmana kaznom od 10 000 evra?!?
Pa vi ste... Pa mi smo... Pa ja sam... Nemam reci... U soku sam, kakvi mozgovi lutaju ovom predivnom zemljom unesrecenom ljudima koji su se u nju doselili tamo negde u sedmom veku...

Ja

pre 5 godina

Bravo Srboljube
Time out: a za to vreme, braćo i sestre, japanski navijači počistiše otpad što je posle tekme ostao. Japan, posebna planeta. Ni za 300 godina nema kod nas civilizacije tog nivoa. Sad, nastavite o Kosovu... (Srboljub, 20. jun 2018 23:52)

strelac

pre 5 godina

Fifa. Zasto bi zastava Kosova na kopackama bila uvreda? Zasto sto MI zivimo u iluziji i smatramo da sve navedeno nije istina?! E To je nas problem i zbog toga uvek placamo penale na sve moguce strane jer ne mozemo da se suocimo sa istinom.
(sasa, 20. jun 2018 23:34)


Navedi dokaz da je Kosovo medjunarodno priznata drzava i slozicu se sa tobom.
(e svasta, 20. jun 2018 23:58)

evo ja cu. imaju sudsku, izvrsnu i zakonodavnu vlast. granice i granicne prelaze. probaj da predjes preko bilo koje granice bez pasosa u stranu drzavu

Kostarikanac

pre 5 godina

Bio sam na utakmici, nisam primetio nista sporno. Ljudi su se veselili, slikali sa navijacima Costa Rike i oni s nama, delili smo pivo izmedju nas, jedan prelepi ambijent. Navijaci su bili izmesani, Kostarikanci su bili odusevljeni nasim navijanjem, sve je bio sportski i fer. Da sumiramo, ovo je cista glupost.

Srbija

pre 5 godina

Fun fact: I Vucicev sin je nosio istu majicu okruzen ljudima koji imaju jedno 500 krivicnih prijava svi zajedno.

Tako da oni neka plate kaznu, sta je to za njih.

danilo

pre 5 godina

Kad ce vise nasi navijaci shvatiti da je ovo sport, a ne prilika za iznosenje politickih poruka? Umesto tog "Kosovo je Srbija" na tribinama, koje nas (reprezentaciju, Zvezdu, Partizan) je do sada kostalo stotine hiljada eura (a odavno je receno da se kaznjava), bolje da se taj novac uplatio za narodne kuhinje u enklavama na Kosovu, ili za kupovinu sanitetskih vozila u Orahovcu, Hoci ili u Gori, gde nasi sunarodnici zive na ivici egzistencije. Ispadamo nevidjeno glupi, i bacamo ogroman novac, koji bi na pravom mestu mnogima promenio zivot, pogotovo nasima dole. Glupost bez granica! Izvinjavam se, ali, tako je!
(Dejan, 20. jun 2018 23:27)

Druze , malo dramatizujes stvari , pre svega te pare ne bi bile iskoriscene za sanitetska vozila ili narodne kuhinje , jer taj novac za kazne ne isplacuje drzava nego FSS, a FSS nigde u svom programu nikad nije imao kupovinu sanitetskih vozila i sl. Jedostavno te pare bi funkcioneri podelili medju sobom, tako da je mozda i bolje da ih stalno kaznjavaju ne bi li malo manje punili dzepove.

doklevise...

pre 5 godina

Mene samo zanima, ako taj Šaćiri, već misli da je Kosovo država, zašto u dresu Švajcarske nosi kopačke sa zastavom Kosova? Nije li to, isto kao i kad bi Brazilac obuo kopačke sa Bosanskom zastavom?

Nikola

pre 5 godina

Kao neko ko je zajedno sa porodicom i još 50 000 Srba proteran iz Prištine gde danas nema jedan Srbin koji je tu ziveo i meni je uvredljivo kad zapad kaže nezavisno Kosovo .

PAOK

pre 5 godina

Da, zamisli, ljudsko drustvo evoluira, ono sto se nekad tolerisalo se vise ne tolerise. Nisu svi zaglavljeni u srednjem veku kao Balkanci i Meksikanci...
(infantilni, 20. jun 2018 23:38)

Pa da nismo stigli u moderno doba gde Italijani i Spanci vredajuju tamnopute fudbalere.

Ma more mrš, bre!

pre 5 godina

FIFA može da primi Fudbalski savez Kosova u svoje članstvo, a ne da priznaje ili ne politički status južne srpske pokrajine. Skandiranje "Kosovo je Srbija" ni po čemu nije politička stvar za FIFA-u, i ako je FIFA kaznila FSS zbog toga, u stvari su oni ti koji mešaju politiku u sport. Šta to znači, da Britanci ne smeju da skandiraju "Vels je Britanija" ili "Škotska je Britanija", samo zato što postoje fudbalski savezi Velsa i Škotske kao članice FIFA? Ako je to bio razlog kazne, odmah uložiti žalbu i najoštriji protest i tužiti FIFA-a zbog zauzimanja političkog stava.

#novinari_i_sudije_drzavni _neprijatelji

pre 5 godina

Zivot mu prodje ali ne moze Srbin-navijac da shvati da mu samo u Srbiji vlast dopusta da na tribinama stadiona iznosi politicke parole. Nebitno sto su besmislene. Pitam se zasto

Milojko

pre 5 godina

Na fudbal ide vecinom bagra, tak to onda izgleda i na tribunama. Svaka cast Japanskim navijacima koji su pocistili za sobom stadion. My nismo u stanju ni da se stidimo za ove nase...

Владимир

pre 5 godina

Косово и Метохија су само привремено окупирана територија. Наша вековна колевка ће бити ослобођена чим за то куцне час. Зар заиста неко мисли да ћемо дивљем племену са Кавказа препустити своје срце и душу, свој идентитет? Зар мислите да ћемо народу који је до јуче био дивље племе, који није имао писце, балерине... препустити Грачаницу, Дечане, Пећку...? Живимо за тај дан, света наша земљо! Амин!

Kinaski

pre 5 godina

Zanima me samo oće biti neki "švajcarac" kažnjen zbog političkih poruka?
(klopp, 20. jun 2018 23:10)

Hoće kad se Švajcarac na tribinama bude bavio POLITIKOM. Drugi svet druže. Oni ne znaju šta je politika.

Badr Hari

pre 5 godina

Navedi dokaz da je Kosovo medjunarodno priznata drzava i slozicu se sa tobom.
(e svasta, 20. jun 2018 23:58)
Mediji su cudo! Lako je manipuli neobrazovanim i zatucanim narodom

Stari čačanin

pre 5 godina

Navedi dokaz da je Kosovo medjunarodno priznata drzava i slozicu se sa tobom.
(e svasta, 20. jun 2018 23:58)

Isto kada ti navedeš da nije.

kakogod

pre 5 godina

Da ste malo obratili pažnju oko kopackih drugih igrača , videli bi da i drugi igrači imaju zastavu švajcarske na jednoj i zastavu matične zemlje na drugoj ( ako mi ne verujete pogledajte i sami ) sto se tiče ove kazne, to je upozorenje za predstojeći meč da to ne bi radili. Ljudi uključite mozak !

Klaster

pre 5 godina

"Navedi dokaz da je Kosovo medjunarodno priznata drzava i slozicu se sa tobom".

Samo drzave imaju pasose, a sa kosovskim se moze uci u 102 zemlje.
Kosovo je izgubljeno u ratu, i to je gotova stvar. Isto kao Jerusalim za Palestince.

ja hoću da budem aMoniman

pre 5 godina

Kosovo je Srbija :) , da nam kazu eto iselice se albanci sa kosova i bice vase, al pod jednim uslovom. Da ga odmah nasele porodice iz cele srbije, i to tako da se nasumicno izabere svaka cetvrta porodica i dobije obavezu da zivi na kosovu trajno, a svaka porodica od ovih navijaca i nacionalista . Sta mislite kakav bi rezultat bio? Ja mislim da bi nastao najveci građanski rat, iskreno.

sasa

pre 5 godina

Kosovo je priznata drzava. Kosovo je priznala i Fifa. Zasto bi zastava Kosova na kopackama bila uvreda? Zasto sto MI zivimo u iluziji i smatramo da sve navedeno nije istina?! E To je nas problem i zbog toga uvek placamo penale na sve moguce strane jer ne mozemo da se suocimo sa istinom.
(sasa, 20. jun 2018 23:34)


Navedi dokaz da je Kosovo medjunarodno priznata drzava i slozicu se sa tobom.
(e svasta, 20. jun 2018 23:58)

Postoji granica izmedju srbije i kosova. Kosovske granice i teritoriju NE cuva srpska vojska. Kosovo samo sto nije dobio svoju vojsku. Kosovom upravljaju Kosovska vlada i Kosovski Albanci a ne Srpska vlada.

Sve sto cini samostalnu drzavu imaju odnosno rade ka tome da dobiju (fali jos samo ta vojska).

A to sto mi u nepriznjanju imamo na svojoj strani neke vece i manje sile to je samo od moralne vaznosti i od koristi politicarima.

Kosovo je Srbija

pre 5 godina

nikad niko nije diskvalifikovan sa Svetskog prvenstva Zato bi predložio našim navijačima koji su tamo da zajedno sa rusima napravio sjajnu atmosferu i da čitav svet čuje dobro poznatu parolu Kosovo je srce Srbije.

NY state of mind

pre 5 godina

Samo nas loze da sutra zapnemo. Jel' mogu ja da igram bar ovako smotan da skrsim jednog sipca. Idemo sutra da ih onesvestimo od fudbala bre idemo.

Milos

pre 5 godina

Navedi dokaz da je Kosovo medjunarodno priznata drzava i slozicu se sa tobom.
(e svasta, 20. jun 2018 23:58) # Link komentara
Buduci da je rec o sportu,priznati su,FIFA i UEFA su ih priznale,takmice se u kvalifikacijama,sutra da se plasiraju na neko veliko takmicenje,igrali bi,svirala bi se njihova himna i vijorila bi se njihova zastava.Nasa vlada je potpisala sve sto je od nje trazeno i to je to.Nista tacnije od ovoga.E sad sto vi citate informer i verujete da smo izvojevali veliku pobedu to je vas problem

iz zemlje nedokucivih navijača

pre 5 godina

Samo oštro i po džepu a ako treba i diskvalifikaciji sa takmicenja.
Ako naša vlast "nije u stanju" da se izbori sa navijačima FIFA može.

pantelija

pre 5 godina

I kakve veze ima zastava kosova na kopackama Svajcaraca poreklom sa kosova??? To vam je isto kao da je npr. u svoje vreme Albert Nadj na svojim kopackama imao osim srpskog i grb madjarske ili npr. Ljaljic uz srpski ima i bosanski grb na kopackama. Kome to smeta?

cultural differences

pre 5 godina

Ponašanje srpskih navijača je pitanje kulturnih razlika. Srbija bi trebalo da tuži FIFA zbog diskriminacije srpske kulture.

alban

pre 5 godina

e svasta

Covek (sasa) ti lepo objasnio i dokazao da je Kosovo primljeno u Fifi, a ti jos uvek trazis neke dokaze! Kakve dokaze hoces vise?!

antibot

pre 5 godina

Хоће и Русију да казне што су као организатори најавили да никакве заставе тзв Велике Албаније неће бити дозвоене на утакмици Србија - Швајцарска...
(Александар, 20. jun 2018 23:56)

Kamo dokaz da imaju namere da kazne Rusiju?
Ovo tvoje je cist dokaz mrznje.

Zoran

pre 5 godina

Moj predlog je da se na primer niko ne od reprezentativaca ne rukuje sa Šaćirijem pre utakmice, samo ignore, kulturno bi stavili do znanja šta mislimo o njemu, i o njegovim provokacijama.
Ne znam da li bi ovo bilo kažnjivo....

Miroslav

pre 5 godina

...pred početak utakmice reporter RTS je sa "lica mesta",javljanje završio "veoma patriotskim"zakljuckom :-I ne zaboravite Kostarika je među prvima priznala Kosovo"!!??? Ode jos 10 000 na salonski patriotizam.

kosovar

pre 5 godina

Po ustavu 1974 Kosovo je bilo vec u neku ruku nezavisno od Srbije.Kamoli sada to je gotova stvar.
Zamislite za ovih 19 godina bez Srbije koliko mladih se skolovalo.Ajt bas da vidim kako cete se vratiti na Kosovo,Za nas albance to nam je smesno.Mi imamo svoj zivot,vi svoj.

Dusko

pre 5 godina

@ Spremi Vučko 10 miliona plus za kazne.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Sibirac, 20. jun 2018 23:35) # Link komentara
___________________________________

hahahaha... Moj komentar je upravo glasio "Bez obzira pobedimo ili ne, svakako spremi milione za kazne", kada je Vučko rekao da će dati novac igračima ako osvoje prvenstvo

Messi

pre 5 godina

Moram da priznam da nikakve lokige nema isticanje cirilicnih transparenata poput “Kosovo je Srbija”. Pa naravno da jeste za sve nas koji to umemo da procitamo. Kome se obracate sa njima?

maconii

pre 5 godina

OBJASNIO JE MILAN ZIVADINOVIC TAKOZVANIM LAPSUSOM KAKO STOJE STVARI...NEK SE SVAJCARCI STIDE STO DOPUSTAJU TAKVE STVARI...TO NEMA VEZE SA POLITIKOM ,IMA VEZE SAMO SA PROVOKACIJOM

tunegde

pre 5 godina

43

Aha dakle tako! Baš da vidim na koji će se način FIFA odnositi prema igračima Švajcarske po tom pitanju "nepristojnosti" kada u petak neki od njih budu obuli kopačke sa zastavom tzv "države Kosovo" koja nije član UN niti je sa druge strane "država" za koju oni igraju! Baš da vidimo koliko hiljada franaka će tada biti kazna za te igrače! Da se opkladimo da će biti NULA franaka! Sto posto sam siguran u to!
(Ivan, 20. jun 2018 23:55)

Zar Fifa ne priznaje zastavu Kosovo i zar se pod istom ne takmiči Kosovo?

osmi putnik

pre 5 godina

""Kosovo je priznata drzava. Kosovo je priznala i Fifa. Zasto bi zastava Kosova na kopackama bila uvreda?
(Perperius, 20. jun 2018 23:44)""

Kosovo nije clanica UN. Pola svetskih drzava NIJE PRIZNALO Kosovo ukljucujuci clanice EU. To sto je FIFA primila Kosovo u svoje clanstvo ne znaci da je Kosovo drzava. Clanice FIFA su teritorije koje nisu medjunarodno priznate drzave; Gibraltar, Skotska, Sev. Irska, Vels.

""U pitanju je fudbal ili sport koji nema nikakve veze sa politikom, bez koje ocigledno mi ne moze da zivimo. Ako su ih kaznili i treba jos da ih kazne dokle god ne naucimo da razdvajamo te dve stvari.
(DDO, 20. jun 2018 23:38) ""

Mi ne znamo da razdvajamo sport od politike ???
Ocigledno da imas kratku pamet pa zaboravljas da je tvoja zemlja bila izbacena sa svih sportskih takmicenja tokom devedesetih od strane Zapada upravo zbog politike !!!
A sta cemo sa bojkotom Olimpijade od strane zapadnih zemalja 1980 u Moskvi ?

Aleksandar

pre 5 godina

Albanija salje dronove i gay zastave i nista.. fifa kaze, kazna Srbiji sto nema pvo oko stadiona i sto je dozvolola da udje dron. Amerika-Engleska-Nemacka-Albanija..

Pablo

pre 5 godina

Ono kad pobegneš iz Srbije zbog ekonomske katastrofe, zaposliš se u Švecku i Njemačku. Potom odeš na SP i zakopaš nas koji smo ostali ovde.

nnidza

pre 5 godina

Nepotrebno se diže prašina oko ove utakmice. Kosovo je država, Kosovo nije država. Kosovo je u UEFA i FIFA, po novom tumačenju statuta i ne mora biti država. Zašto "ekipa" iz Švajcarske ne igra za Kosovo kada ga toliko voli? Eto, iako nisu država a imaju pravo nastupa igrači ga ne vole, nemaju notu patriotizma... Neka ga nose na kopačkama...

dejandddddd

pre 5 godina

Kakva kazna I kakvo uvredljivog ponašanja???? Imam utisak da nismo smeli da dobijemo prvu utakmicu, imali smo katastrofalno sudjenje I ne mislim da je to bilo sudijino neznanje.
P.S.
Ovo nije dobro, ali ovo je priprema za mnogo veću kaznu.
NADAM SE DA GREŠIM.

Objavite mi komentar

pre 5 godina

Ne vidim potrebu navijaca da isticu politicke poruke na fudbalskim utakmicama, kakve veze ima Kosovo sa utakmicama nase reprezentacije. To samo izgleda kod nas je primetno,jer nesto ne vidim da Spanci iznose zastave Katalonija je Spanija

e

pre 5 godina

Jel to ona FIFA čiji najviši rukovodioci behu uhvaćeni u nedozvoljenim aferama da primanjem mita. I oni su činimise primali lovu ilegalno. Nema šta đavolje kolo nastavlja svoju rabotu. Jer da nije tako kako su mogli da prime u FIFU "državu" koja nije u UN i u EULEX-u, A ?

Marinko

pre 5 godina

Vidim ovde neki hoće da čiste opuške sa tribina dok nam velike sile otimaju dedovinu i srce Srbije! Ko može da se poredi sa Japancima, oni su takoreći roboti i robovi poslodavaca, pa zato odbacuju ljucko dostojanstvo i čiste đubre, još se ponose sa time! Iako su bogati kao ljudi su pokazali da nemaju nimalo ponosa na istoriju. A svaki naš navijač vredi 100000 Japanskih! On će otići sutra ako treba da se stavi na raspolaganje za čast i otadžbinu.

Hudini

pre 5 godina

Sutra, nakon što pobedimo cenjenu ekipu Švajcarske, nakarikaće nam već neku kaznu za ovo ili ono. Ali, na to smo se navikli!
P.S. Nekada je Grashopers služio Zvezdi za sparingovanje i poboljšanje gol razlike. Valjda Srbija može da pobedi jednu Švajcarsku!

rodja

pre 5 godina

Nebi me iznendilo da nam oduzmu neki bod ako dobijemo Švajcarce. Sve se radi na tome da Švajcarci prodju umesto nas. I to se vidi iz aviona

Lala

pre 5 godina

Inteligentni komwntari da kosovo nije priznata drzava a clan fife,ili pola sveta ih nije priznalo tzv istok su samo odraz srpskog kompleksa nize vrednosti.

Vetar u ledja...

pre 5 godina

Zastava sama po sebi nije problem. Mislim da je i Marko Marin (ili neki drugi Nemac) nosio zastavu Srbije na jednoj kopacki. Ali to od njega nije bila politicka poruka vec neki osecaj ali je znao da time ne provocira protivnicke igrace. E sad, Saciri nosi zastavu tzv. Kosova protiv Srbije a vrlo dobro zna sta to nama znaci i salje def politicku poruku. Dalje, i on i Dzaka se slikaju za zastavom Albanije. Sta to znaci? Da li je to politicka poruka? I naravno, kada se sve stavi u kontekst drona i svega sto se desilo,jasno je da je u pitanju cista provokacija.....

Nenad Stamenkovic

pre 5 godina

Ako je ne prikladno biti srbin za fifu onda nisam zainteresovan da budem deo nje.
(Moga mila pogodila šljiva, 21. jun 2018 12:33) # Link komentara

Pa, vidis, FIFA nije institucija u kojoj su clanovi oni koji pisu "ne prikladno" vec drzave kojima FIFA omogucava medjunarodno ucesce gde se fine parice vrte i prodaju igraci, a sve pod zastavom patriotizma. A to je, slozices se, mnogo dobra zavesa kojom se narodu sakriva pad standarda, poskupljenje benzina...

nemanja

pre 5 godina

Ljudi, Saćirijeva provokacija je na instagramu, a da li te kopacke nosi na utakmicama mozemo samo da nagadjamo dok ne vidimo svojim ocima. Samo mi je jako sto se neki cimaju oko ove kazne kao da daju iz svog dzepa pare, a za onu nagradu za svetsku titulu niko nista, jeste brojka ista, ali nule iza nje i valuta i nisu bas, a uzgred su pare nase.

matori

pre 5 godina

@Koje uvredljive poruke? Kosovo je Srbija?
(Luiz, 20. jun 2018 23:12)

koliko znam Čavić je zbog toga diskvalifikovan pre više od 10 godina. ne znam šta tu nije jasno....

novica

pre 5 godina

(Ivan) Zaboravio si samo da je Kosovo punopravni član FIFA, pomešao si lončiće, ovo je SP u fudbalu a ne generalna skupština UN.

Mare

pre 5 godina

Opa! Sve ovo igraci pakuju u jedan veliki inat koji ce u petak po sistemu karme vratiti svima na svetu koji nam zele neuspeh. Spremite se za slavlje.

achitwn

pre 5 godina

Bilo je zastava 'Kosovo je Srbija'. To su te političke poruke...
(hipster, 20. jun 2018 23:12)
I ja bi ih kaNio. Kakve veze kosovo je srbija ima sa kostarikom. Wtf.

sasa

pre 5 godina

Kosovo je priznata drzava. Kosovo je priznala i Fifa. Zasto bi zastava Kosova na kopackama bila uvreda? Zasto sto MI zivimo u iluziji i smatramo da sve navedeno nije istina?! E To je nas problem i zbog toga uvek placamo penale na sve moguce strane jer ne mozemo da se suocimo sa istinom.

e svasta

pre 5 godina

Kosovo je priznata drzava. Kosovo je priznala i Fifa. Zasto bi zastava Kosova na kopackama bila uvreda? Zasto sto MI zivimo u iluziji i smatramo da sve navedeno nije istina?! E To je nas problem i zbog toga uvek placamo penale na sve moguce strane jer ne mozemo da se suocimo sa istinom.
(sasa, 20. jun 2018 23:34)


Navedi dokaz da je Kosovo medjunarodno priznata drzava i slozicu se sa tobom.

infantilni

pre 5 godina

Meksikanci to golmanima rade uvek.To je za njih normalno.To rade i u prvenstvu.To nije smetalo FIFI na proslom prvenstvu a sad odejdnom smeta?
(PAOK, 20. jun 2018 23:21)

Da, zamisli, ljudsko drustvo evoluira, ono sto se nekad tolerisalo se vise ne tolerise. Nisu svi zaglavljeni u srednjem veku kao Balkanci i Meksikanci...

Ivan

pre 5 godina

А која је то увредљива застава и које су то политичке поруке?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Јабучило, 20. jun 2018 23:10)

Dovoljna je po svemu sudeci obicna zastava Srbije. To je za njih uvreda. Za njih je uvreda sto smo mi tamo uopste. Ne bi nas kaznili da se nismo plasirali na SP. To je poruka koju pokusavaju da nam posalju. Sto dalje od FIFA takmicenja i necete biti kaznjeni.

Ivan

pre 5 godina

Kosovo je član FIFA-e, ništa sporno tu nema na kopačkama.
(ides, 20. jun 2018 23:22)

Kosovo je po ustavu Srbije deo srpske teritorije, samim tim cinom direktno je umesana politika u sport i zasluzuje tesku kaznu cak i diskvalifikaciju reprezentacije svajcarske.

DDO

pre 5 godina

U pitanju je fudbal ili sport koji nema nikakve veze sa politikom, bez koje ocigledno mi ne moze da zivimo. Ako su ih kaznili i treba jos da ih kazne dokle god ne naucimo da razdvajamo te dve stvari.

Srboljub

pre 5 godina

Time out: a za to vreme, braćo i sestre, japanski navijači počistiše otpad što je posle tekme ostao. Japan, posebna planeta. Ni za 300 godina nema kod nas civilizacije tog nivoa. Sad, nastavite o Kosovu...

Perperius

pre 5 godina

Kosovo je priznata drzava. Kosovo je priznala i Fifa. Zasto bi zastava Kosova na kopackama bila uvreda? Zasto sto MI zivimo u iluziji i smatramo da sve navedeno nije istina?! E To je nas problem i zbog toga uvek placamo penale na sve moguce strane jer ne mozemo da se suocimo sa istinom.
(sasa, 20. jun 2018 23:34)

Ali Kosovo nije priznata država dokle god je druga polovina sveta ne priznaje (istok). A svi znamo na koji način i uz čiju podršku je ta teroristička paradržava ušla u FIFA, uostalom i Gibraltar je postao član pa nije država, niti su članove FIFA samo države.

Александар

pre 5 godina

Хоће и Русију да казне што су као организатори најавили да никакве заставе тзв Велике Албаније неће бити дозвоене на утакмици Србија - Швајцарска? Шта је са савезима попут Шпанског који долазе из државе која не признаје Косово? Ово је просто терор моћних без икаквог правног основа. Израел на територији Палестине није Израел већ Палесина а Косово јесте Србија, само је привремено отето. Зашто би ми то признали? Нису ни у ОУН, према томе, господи треба лепо објаснити.

Dejan

pre 5 godina

Kad ce vise nasi navijaci shvatiti da je ovo sport, a ne prilika za iznosenje politickih poruka? Umesto tog "Kosovo je Srbija" na tribinama, koje nas (reprezentaciju, Zvezdu, Partizan) je do sada kostalo stotine hiljada eura (a odavno je receno da se kaznjava), bolje da se taj novac uplatio za narodne kuhinje u enklavama na Kosovu, ili za kupovinu sanitetskih vozila u Orahovcu, Hoci ili u Gori, gde nasi sunarodnici zive na ivici egzistencije. Ispadamo nevidjeno glupi, i bacamo ogroman novac, koji bi na pravom mestu mnogima promenio zivot, pogotovo nasima dole. Glupost bez granica! Izvinjavam se, ali, tako je!

Minja

pre 5 godina

Fudbal odavno vise nije sport. A navijači rade u korist nase štete: kod kuce nam uništavaju imovinu svojim idiotskim grafitima, a u inostranstvu nas brukaju svojim nedolicnim ponašanjem. Kakve veze ima parola Kosovo je Srbija sa utakmicom? To sta rade drugi nije opravdanje za nas, hoćemo li to vec jednom shvatiti!

Ivan

pre 5 godina

Aha dakle tako! Baš da vidim na koji će se način FIFA odnositi prema igračima Švajcarske po tom pitanju "nepristojnosti" kada u petak neki od njih budu obuli kopačke sa zastavom tzv "države Kosovo" koja nije član UN niti je sa druge strane "država" za koju oni igraju! Baš da vidimo koliko hiljada franaka će tada biti kazna za te igrače! Da se opkladimo da će biti NULA franaka! Sto posto sam siguran u to!

voja

pre 5 godina

Zašto Švajcarska dozvoljava da njeni igrači nose zastave drugih zemalja, zašto to oni tolerišu ako fifa toleriše? Isto važi i za Austriju i Arnautovića.

Kokollinjo

pre 5 godina

(Updown, 20. jun 2018 23:13)
Kakve bre provokacije? O cemu pricate ljudi? Dosta bre sa teorijama zavere. Kazne su se uvek placala u svajcarskim francima. Jer zamislite i sediste UEFE je u Svajcarskoj.

nikola

pre 5 godina

Kao sto neko vec rece, a zastave i slicne poruke po kopackama?
Mi, zaista, nemamo nikakvu tezinu ni u cemu. Rade sa nama sta zele, tuzno je. Ovo je sigurno neka preventivna mera uoci meca sa Svajcarskom. Sve u svemu smesno je, ili tuzno, kako god. Nadam se da cemo tuci "svajcarce".

slaviša šmigič

pre 5 godina

U obrazloženju se navodi da su srpski navijači na utakmici protiv Kostarike isticali "uvredljiv politički transparent" koji se odnosi na Drugi svetski rat.neznam šta još koče od srbije.

strelac

pre 5 godina

Fifa. Zasto bi zastava Kosova na kopackama bila uvreda? Zasto sto MI zivimo u iluziji i smatramo da sve navedeno nije istina?! E To je nas problem i zbog toga uvek placamo penale na sve moguce strane jer ne mozemo da se suocimo sa istinom.
(sasa, 20. jun 2018 23:34)


Navedi dokaz da je Kosovo medjunarodno priznata drzava i slozicu se sa tobom.
(e svasta, 20. jun 2018 23:58)

evo ja cu. imaju sudsku, izvrsnu i zakonodavnu vlast. granice i granicne prelaze. probaj da predjes preko bilo koje granice bez pasosa u stranu drzavu

PAOK

pre 5 godina

Meksikanci to golmanima rade uvek.To je za njih normalno.To rade i u prvenstvu.To nije smetalo FIFI na proslom prvenstvu a sad odejdnom smeta?

Bojan

pre 5 godina

Zanima me samo oće biti neki "švajcarac" kažnjen zbog političkih poruka?
(klopp, 20. jun 2018 23:10)

nece prijatelju oni su "švajcarci"....

dragan

pre 5 godina

NIje kaznila Srbiju nego Fudbalski savez Srbije. Samo kakave veze ima FSJ s tim, sto bi navijaci da budu dirnuti zbog toga i da paze sta rade?

Marinko

pre 5 godina

Vidim ovde neki hoće da čiste opuške sa tribina dok nam velike sile otimaju dedovinu i srce Srbije! Ko može da se poredi sa Japancima, oni su takoreći roboti i robovi poslodavaca, pa zato odbacuju ljucko dostojanstvo i čiste đubre, još se ponose sa time! Iako su bogati kao ljudi su pokazali da nemaju nimalo ponosa na istoriju. A svaki naš navijač vredi 100000 Japanskih! On će otići sutra ako treba da se stavi na raspolaganje za čast i otadžbinu.

ресавски

pre 5 godina

Јел може неко да нам покаже или бар да нам каже која је то увредљива порука?

pantelija

pre 5 godina

I kakve veze ima zastava kosova na kopackama Svajcaraca poreklom sa kosova??? To vam je isto kao da je npr. u svoje vreme Albert Nadj na svojim kopackama imao osim srpskog i grb madjarske ili npr. Ljaljic uz srpski ima i bosanski grb na kopackama. Kome to smeta?

Zoran

pre 5 godina

Moj predlog je da se na primer niko ne od reprezentativaca ne rukuje sa Šaćirijem pre utakmice, samo ignore, kulturno bi stavili do znanja šta mislimo o njemu, i o njegovim provokacijama.
Ne znam da li bi ovo bilo kažnjivo....

sasa

pre 5 godina

Kosovo je priznata drzava. Kosovo je priznala i Fifa. Zasto bi zastava Kosova na kopackama bila uvreda? Zasto sto MI zivimo u iluziji i smatramo da sve navedeno nije istina?! E To je nas problem i zbog toga uvek placamo penale na sve moguce strane jer ne mozemo da se suocimo sa istinom.
(sasa, 20. jun 2018 23:34)


Navedi dokaz da je Kosovo medjunarodno priznata drzava i slozicu se sa tobom.
(e svasta, 20. jun 2018 23:58)

Postoji granica izmedju srbije i kosova. Kosovske granice i teritoriju NE cuva srpska vojska. Kosovo samo sto nije dobio svoju vojsku. Kosovom upravljaju Kosovska vlada i Kosovski Albanci a ne Srpska vlada.

Sve sto cini samostalnu drzavu imaju odnosno rade ka tome da dobiju (fali jos samo ta vojska).

A to sto mi u nepriznjanju imamo na svojoj strani neke vece i manje sile to je samo od moralne vaznosti i od koristi politicarima.

Klaster

pre 5 godina

"Navedi dokaz da je Kosovo medjunarodno priznata drzava i slozicu se sa tobom".

Samo drzave imaju pasose, a sa kosovskim se moze uci u 102 zemlje.
Kosovo je izgubljeno u ratu, i to je gotova stvar. Isto kao Jerusalim za Palestince.

kosovar

pre 5 godina

Po ustavu 1974 Kosovo je bilo vec u neku ruku nezavisno od Srbije.Kamoli sada to je gotova stvar.
Zamislite za ovih 19 godina bez Srbije koliko mladih se skolovalo.Ajt bas da vidim kako cete se vratiti na Kosovo,Za nas albance to nam je smesno.Mi imamo svoj zivot,vi svoj.

Ma more mrš, bre!

pre 5 godina

FIFA može da primi Fudbalski savez Kosova u svoje članstvo, a ne da priznaje ili ne politički status južne srpske pokrajine. Skandiranje "Kosovo je Srbija" ni po čemu nije politička stvar za FIFA-u, i ako je FIFA kaznila FSS zbog toga, u stvari su oni ti koji mešaju politiku u sport. Šta to znači, da Britanci ne smeju da skandiraju "Vels je Britanija" ili "Škotska je Britanija", samo zato što postoje fudbalski savezi Velsa i Škotske kao članice FIFA? Ako je to bio razlog kazne, odmah uložiti žalbu i najoštriji protest i tužiti FIFA-a zbog zauzimanja političkog stava.

Владимир

pre 5 godina

Косово и Метохија су само привремено окупирана територија. Наша вековна колевка ће бити ослобођена чим за то куцне час. Зар заиста неко мисли да ћемо дивљем племену са Кавказа препустити своје срце и душу, свој идентитет? Зар мислите да ћемо народу који је до јуче био дивље племе, који није имао писце, балерине... препустити Грачаницу, Дечане, Пећку...? Живимо за тај дан, света наша земљо! Амин!

iz zemlje nedokucivih navijača

pre 5 godina

Samo oštro i po džepu a ako treba i diskvalifikaciji sa takmicenja.
Ako naša vlast "nije u stanju" da se izbori sa navijačima FIFA može.

ja hoću da budem aMoniman

pre 5 godina

Kosovo je Srbija :) , da nam kazu eto iselice se albanci sa kosova i bice vase, al pod jednim uslovom. Da ga odmah nasele porodice iz cele srbije, i to tako da se nasumicno izabere svaka cetvrta porodica i dobije obavezu da zivi na kosovu trajno, a svaka porodica od ovih navijaca i nacionalista . Sta mislite kakav bi rezultat bio? Ja mislim da bi nastao najveci građanski rat, iskreno.

NY state of mind

pre 5 godina

Samo nas loze da sutra zapnemo. Jel' mogu ja da igram bar ovako smotan da skrsim jednog sipca. Idemo sutra da ih onesvestimo od fudbala bre idemo.

alban

pre 5 godina

e svasta

Covek (sasa) ti lepo objasnio i dokazao da je Kosovo primljeno u Fifi, a ti jos uvek trazis neke dokaze! Kakve dokaze hoces vise?!

Stari čačanin

pre 5 godina

Navedi dokaz da je Kosovo medjunarodno priznata drzava i slozicu se sa tobom.
(e svasta, 20. jun 2018 23:58)

Isto kada ti navedeš da nije.

Kinaski

pre 5 godina

Zanima me samo oće biti neki "švajcarac" kažnjen zbog političkih poruka?
(klopp, 20. jun 2018 23:10)

Hoće kad se Švajcarac na tribinama bude bavio POLITIKOM. Drugi svet druže. Oni ne znaju šta je politika.

doklevise...

pre 5 godina

Mene samo zanima, ako taj Šaćiri, već misli da je Kosovo država, zašto u dresu Švajcarske nosi kopačke sa zastavom Kosova? Nije li to, isto kao i kad bi Brazilac obuo kopačke sa Bosanskom zastavom?

Badr Hari

pre 5 godina

Navedi dokaz da je Kosovo medjunarodno priznata drzava i slozicu se sa tobom.
(e svasta, 20. jun 2018 23:58)
Mediji su cudo! Lako je manipuli neobrazovanim i zatucanim narodom

Facepalm

pre 5 godina

Dovoljna je po svemu sudeci obicna zastava Srbije. To je za njih uvreda. Za njih je uvreda sto smo mi tamo uopste. Ne bi nas kaznili da se nismo plasirali na SP. To je poruka koju pokusavaju da nam posalju. Sto dalje od FIFA takmicenja i necete biti kaznjeni.
(Ivan, 20. jun 2018 23:35)

Covece, pa samo na ime plasmana na SP smo od FIFA dobili 10 miliona evra!!! Plus milionske premije za plasman u nastavak takmicenja, plus TV prava i slicno.
I sad si ti smislio da je FIFA zamislila da nas odvrati od buducih plasmana kaznom od 10 000 evra?!?
Pa vi ste... Pa mi smo... Pa ja sam... Nemam reci... U soku sam, kakvi mozgovi lutaju ovom predivnom zemljom unesrecenom ljudima koji su se u nju doselili tamo negde u sedmom veku...

Kosovo je Srbija

pre 5 godina

nikad niko nije diskvalifikovan sa Svetskog prvenstva Zato bi predložio našim navijačima koji su tamo da zajedno sa rusima napravio sjajnu atmosferu i da čitav svet čuje dobro poznatu parolu Kosovo je srce Srbije.

dejandddddd

pre 5 godina

Kakva kazna I kakvo uvredljivog ponašanja???? Imam utisak da nismo smeli da dobijemo prvu utakmicu, imali smo katastrofalno sudjenje I ne mislim da je to bilo sudijino neznanje.
P.S.
Ovo nije dobro, ali ovo je priprema za mnogo veću kaznu.
NADAM SE DA GREŠIM.

Milojko

pre 5 godina

Na fudbal ide vecinom bagra, tak to onda izgleda i na tribunama. Svaka cast Japanskim navijacima koji su pocistili za sobom stadion. My nismo u stanju ni da se stidimo za ove nase...

#novinari_i_sudije_drzavni _neprijatelji

pre 5 godina

Zivot mu prodje ali ne moze Srbin-navijac da shvati da mu samo u Srbiji vlast dopusta da na tribinama stadiona iznosi politicke parole. Nebitno sto su besmislene. Pitam se zasto

maconii

pre 5 godina

OBJASNIO JE MILAN ZIVADINOVIC TAKOZVANIM LAPSUSOM KAKO STOJE STVARI...NEK SE SVAJCARCI STIDE STO DOPUSTAJU TAKVE STVARI...TO NEMA VEZE SA POLITIKOM ,IMA VEZE SAMO SA PROVOKACIJOM

cultural differences

pre 5 godina

Ponašanje srpskih navijača je pitanje kulturnih razlika. Srbija bi trebalo da tuži FIFA zbog diskriminacije srpske kulture.

matori

pre 5 godina

@Koje uvredljive poruke? Kosovo je Srbija?
(Luiz, 20. jun 2018 23:12)

koliko znam Čavić je zbog toga diskvalifikovan pre više od 10 godina. ne znam šta tu nije jasno....

tunegde

pre 5 godina

43

Aha dakle tako! Baš da vidim na koji će se način FIFA odnositi prema igračima Švajcarske po tom pitanju "nepristojnosti" kada u petak neki od njih budu obuli kopačke sa zastavom tzv "države Kosovo" koja nije član UN niti je sa druge strane "država" za koju oni igraju! Baš da vidimo koliko hiljada franaka će tada biti kazna za te igrače! Da se opkladimo da će biti NULA franaka! Sto posto sam siguran u to!
(Ivan, 20. jun 2018 23:55)

Zar Fifa ne priznaje zastavu Kosovo i zar se pod istom ne takmiči Kosovo?

antibot

pre 5 godina

Хоће и Русију да казне што су као организатори најавили да никакве заставе тзв Велике Албаније неће бити дозвоене на утакмици Србија - Швајцарска...
(Александар, 20. jun 2018 23:56)

Kamo dokaz da imaju namere da kazne Rusiju?
Ovo tvoje je cist dokaz mrznje.

Nikola

pre 5 godina

Kao neko ko je zajedno sa porodicom i još 50 000 Srba proteran iz Prištine gde danas nema jedan Srbin koji je tu ziveo i meni je uvredljivo kad zapad kaže nezavisno Kosovo .

kakogod

pre 5 godina

Da ste malo obratili pažnju oko kopackih drugih igrača , videli bi da i drugi igrači imaju zastavu švajcarske na jednoj i zastavu matične zemlje na drugoj ( ako mi ne verujete pogledajte i sami ) sto se tiče ove kazne, to je upozorenje za predstojeći meč da to ne bi radili. Ljudi uključite mozak !

Lala

pre 5 godina

Inteligentni komwntari da kosovo nije priznata drzava a clan fife,ili pola sveta ih nije priznalo tzv istok su samo odraz srpskog kompleksa nize vrednosti.

danilo

pre 5 godina

Kad ce vise nasi navijaci shvatiti da je ovo sport, a ne prilika za iznosenje politickih poruka? Umesto tog "Kosovo je Srbija" na tribinama, koje nas (reprezentaciju, Zvezdu, Partizan) je do sada kostalo stotine hiljada eura (a odavno je receno da se kaznjava), bolje da se taj novac uplatio za narodne kuhinje u enklavama na Kosovu, ili za kupovinu sanitetskih vozila u Orahovcu, Hoci ili u Gori, gde nasi sunarodnici zive na ivici egzistencije. Ispadamo nevidjeno glupi, i bacamo ogroman novac, koji bi na pravom mestu mnogima promenio zivot, pogotovo nasima dole. Glupost bez granica! Izvinjavam se, ali, tako je!
(Dejan, 20. jun 2018 23:27)

Druze , malo dramatizujes stvari , pre svega te pare ne bi bile iskoriscene za sanitetska vozila ili narodne kuhinje , jer taj novac za kazne ne isplacuje drzava nego FSS, a FSS nigde u svom programu nikad nije imao kupovinu sanitetskih vozila i sl. Jedostavno te pare bi funkcioneri podelili medju sobom, tako da je mozda i bolje da ih stalno kaznjavaju ne bi li malo manje punili dzepove.

боже дај да се угледамо на њих а не да се успо

pre 5 godina

У међувремену Јапанци чисте за собом стадион...

novica

pre 5 godina

(Ivan) Zaboravio si samo da je Kosovo punopravni član FIFA, pomešao si lončiće, ovo je SP u fudbalu a ne generalna skupština UN.

PAOK

pre 5 godina

Da, zamisli, ljudsko drustvo evoluira, ono sto se nekad tolerisalo se vise ne tolerise. Nisu svi zaglavljeni u srednjem veku kao Balkanci i Meksikanci...
(infantilni, 20. jun 2018 23:38)

Pa da nismo stigli u moderno doba gde Italijani i Spanci vredajuju tamnopute fudbalere.

Kostarikanac

pre 5 godina

Bio sam na utakmici, nisam primetio nista sporno. Ljudi su se veselili, slikali sa navijacima Costa Rike i oni s nama, delili smo pivo izmedju nas, jedan prelepi ambijent. Navijaci su bili izmesani, Kostarikanci su bili odusevljeni nasim navijanjem, sve je bio sportski i fer. Da sumiramo, ovo je cista glupost.

Milos

pre 5 godina

Navedi dokaz da je Kosovo medjunarodno priznata drzava i slozicu se sa tobom.
(e svasta, 20. jun 2018 23:58) # Link komentara
Buduci da je rec o sportu,priznati su,FIFA i UEFA su ih priznale,takmice se u kvalifikacijama,sutra da se plasiraju na neko veliko takmicenje,igrali bi,svirala bi se njihova himna i vijorila bi se njihova zastava.Nasa vlada je potpisala sve sto je od nje trazeno i to je to.Nista tacnije od ovoga.E sad sto vi citate informer i verujete da smo izvojevali veliku pobedu to je vas problem

Hudini

pre 5 godina

Sutra, nakon što pobedimo cenjenu ekipu Švajcarske, nakarikaće nam već neku kaznu za ovo ili ono. Ali, na to smo se navikli!
P.S. Nekada je Grashopers služio Zvezdi za sparingovanje i poboljšanje gol razlike. Valjda Srbija može da pobedi jednu Švajcarsku!

Ja

pre 5 godina

Bravo Srboljube
Time out: a za to vreme, braćo i sestre, japanski navijači počistiše otpad što je posle tekme ostao. Japan, posebna planeta. Ni za 300 godina nema kod nas civilizacije tog nivoa. Sad, nastavite o Kosovu... (Srboljub, 20. jun 2018 23:52)

Pablo

pre 5 godina

Ono kad pobegneš iz Srbije zbog ekonomske katastrofe, zaposliš se u Švecku i Njemačku. Potom odeš na SP i zakopaš nas koji smo ostali ovde.

Nenad Stamenkovic

pre 5 godina

Ako je ne prikladno biti srbin za fifu onda nisam zainteresovan da budem deo nje.
(Moga mila pogodila šljiva, 21. jun 2018 12:33) # Link komentara

Pa, vidis, FIFA nije institucija u kojoj su clanovi oni koji pisu "ne prikladno" vec drzave kojima FIFA omogucava medjunarodno ucesce gde se fine parice vrte i prodaju igraci, a sve pod zastavom patriotizma. A to je, slozices se, mnogo dobra zavesa kojom se narodu sakriva pad standarda, poskupljenje benzina...

Vetar u ledja...

pre 5 godina

Zastava sama po sebi nije problem. Mislim da je i Marko Marin (ili neki drugi Nemac) nosio zastavu Srbije na jednoj kopacki. Ali to od njega nije bila politicka poruka vec neki osecaj ali je znao da time ne provocira protivnicke igrace. E sad, Saciri nosi zastavu tzv. Kosova protiv Srbije a vrlo dobro zna sta to nama znaci i salje def politicku poruku. Dalje, i on i Dzaka se slikaju za zastavom Albanije. Sta to znaci? Da li je to politicka poruka? I naravno, kada se sve stavi u kontekst drona i svega sto se desilo,jasno je da je u pitanju cista provokacija.....

Objavite mi komentar

pre 5 godina

Ne vidim potrebu navijaca da isticu politicke poruke na fudbalskim utakmicama, kakve veze ima Kosovo sa utakmicama nase reprezentacije. To samo izgleda kod nas je primetno,jer nesto ne vidim da Spanci iznose zastave Katalonija je Spanija

Mare

pre 5 godina

Opa! Sve ovo igraci pakuju u jedan veliki inat koji ce u petak po sistemu karme vratiti svima na svetu koji nam zele neuspeh. Spremite se za slavlje.

Aleksandar

pre 5 godina

Albanija salje dronove i gay zastave i nista.. fifa kaze, kazna Srbiji sto nema pvo oko stadiona i sto je dozvolola da udje dron. Amerika-Engleska-Nemacka-Albanija..

e

pre 5 godina

Jel to ona FIFA čiji najviši rukovodioci behu uhvaćeni u nedozvoljenim aferama da primanjem mita. I oni su činimise primali lovu ilegalno. Nema šta đavolje kolo nastavlja svoju rabotu. Jer da nije tako kako su mogli da prime u FIFU "državu" koja nije u UN i u EULEX-u, A ?

Srbija

pre 5 godina

Fun fact: I Vucicev sin je nosio istu majicu okruzen ljudima koji imaju jedno 500 krivicnih prijava svi zajedno.

Tako da oni neka plate kaznu, sta je to za njih.

rodja

pre 5 godina

Nebi me iznendilo da nam oduzmu neki bod ako dobijemo Švajcarce. Sve se radi na tome da Švajcarci prodju umesto nas. I to se vidi iz aviona

achitwn

pre 5 godina

Bilo je zastava 'Kosovo je Srbija'. To su te političke poruke...
(hipster, 20. jun 2018 23:12)
I ja bi ih kaNio. Kakve veze kosovo je srbija ima sa kostarikom. Wtf.

Messi

pre 5 godina

Moram da priznam da nikakve lokige nema isticanje cirilicnih transparenata poput “Kosovo je Srbija”. Pa naravno da jeste za sve nas koji to umemo da procitamo. Kome se obracate sa njima?

Miroslav

pre 5 godina

...pred početak utakmice reporter RTS je sa "lica mesta",javljanje završio "veoma patriotskim"zakljuckom :-I ne zaboravite Kostarika je među prvima priznala Kosovo"!!??? Ode jos 10 000 na salonski patriotizam.

nemanja

pre 5 godina

Ljudi, Saćirijeva provokacija je na instagramu, a da li te kopacke nosi na utakmicama mozemo samo da nagadjamo dok ne vidimo svojim ocima. Samo mi je jako sto se neki cimaju oko ove kazne kao da daju iz svog dzepa pare, a za onu nagradu za svetsku titulu niko nista, jeste brojka ista, ali nule iza nje i valuta i nisu bas, a uzgred su pare nase.

Dusko

pre 5 godina

@ Spremi Vučko 10 miliona plus za kazne.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Sibirac, 20. jun 2018 23:35) # Link komentara
___________________________________

hahahaha... Moj komentar je upravo glasio "Bez obzira pobedimo ili ne, svakako spremi milione za kazne", kada je Vučko rekao da će dati novac igračima ako osvoje prvenstvo

osmi putnik

pre 5 godina

""Kosovo je priznata drzava. Kosovo je priznala i Fifa. Zasto bi zastava Kosova na kopackama bila uvreda?
(Perperius, 20. jun 2018 23:44)""

Kosovo nije clanica UN. Pola svetskih drzava NIJE PRIZNALO Kosovo ukljucujuci clanice EU. To sto je FIFA primila Kosovo u svoje clanstvo ne znaci da je Kosovo drzava. Clanice FIFA su teritorije koje nisu medjunarodno priznate drzave; Gibraltar, Skotska, Sev. Irska, Vels.

""U pitanju je fudbal ili sport koji nema nikakve veze sa politikom, bez koje ocigledno mi ne moze da zivimo. Ako su ih kaznili i treba jos da ih kazne dokle god ne naucimo da razdvajamo te dve stvari.
(DDO, 20. jun 2018 23:38) ""

Mi ne znamo da razdvajamo sport od politike ???
Ocigledno da imas kratku pamet pa zaboravljas da je tvoja zemlja bila izbacena sa svih sportskih takmicenja tokom devedesetih od strane Zapada upravo zbog politike !!!
A sta cemo sa bojkotom Olimpijade od strane zapadnih zemalja 1980 u Moskvi ?

nnidza

pre 5 godina

Nepotrebno se diže prašina oko ove utakmice. Kosovo je država, Kosovo nije država. Kosovo je u UEFA i FIFA, po novom tumačenju statuta i ne mora biti država. Zašto "ekipa" iz Švajcarske ne igra za Kosovo kada ga toliko voli? Eto, iako nisu država a imaju pravo nastupa igrači ga ne vole, nemaju notu patriotizma... Neka ga nose na kopačkama...