Petak, 18.05.2018.

12:00

Vi ste izabrali: Ovo su 23 igrača koja vodite u Rusiju

Izvor: Nemanja Ðorðeviæ

Vi ste izabrali: Ovo su 23 igraèa koja vodite u Rusiju IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

110 Komentari

Sortiraj po:

Vasic

pre 5 godina

milinkovic savis i zivkovic su dve velike greske. ova dva momka po meni ne bi trebali zauzimati mesto u reprezentaciji. mediji i menadzeri su cudo. oni mogu preko noci od prosecnog igraca da naprave zvezdu nicim zasluzeno, samo da bi mu povecali prodajnu vrednost. to je slucaj i sa milinkovic savicem . zivi bili pa videli... nista nece pokazati na SP. Pogledajte njegov ucinak protiv salzburga u polufinalu lige evrope, u dve utakmice-nista.. zivkovica ne bih komentarisao uopste, reprezentacija je suvise ozbiljna stvar da bi on imao mesta u istoj...sacuvajte ovo pisanje pa uporedite sa ucinkom ove dvojice posle mundijala...
(willi, 21. maj 2018 14:42) # Link komentara

Da li ti znas da navijaci Benfice Zivkovica smatraju jednim od najboljih igraca svoje ekipe? Navijaci Lazia za Sergeja smatraju da je ubedljivo najbolji igrac ekipe i top 10 igraca Serije A... Samo Srbima ne valjaju. Pa nama uostalom ni Tesla i Mihajlo Pupin nisu valjali, morali da odu “preko” da bi nesto u zivotu napravili, da su ostali ovde, cuvali bi ovce... a ocekujem da nam neki tamo fudbaleri valjaju. Mi smo takav narod.

willi

pre 5 godina

milinkovic savis i zivkovic su dve velike greske. ova dva momka po meni ne bi trebali zauzimati mesto u reprezentaciji. mediji i menadzeri su cudo. oni mogu preko noci od prosecnog igraca da naprave zvezdu nicim zasluzeno, samo da bi mu povecali prodajnu vrednost. to je slucaj i sa milinkovic savicem . zivi bili pa videli... nista nece pokazati na SP. Pogledajte njegov ucinak protiv salzburga u polufinalu lige evrope, u dve utakmice-nista.. zivkovica ne bih komentarisao uopste, reprezentacija je suvise ozbiljna stvar da bi on imao mesta u istoj...sacuvajte ovo pisanje pa uporedite sa ucinkom ove dvojice posle mundijala...

Hik

pre 5 godina

SMS igra na Maticevoj poziciji i eventualno, samo po potrebi, njega moze menjati, na drugoj poziciji on ne ume da igra !
(Budimo realni, 19. maj 2018 01:42)

SMS zadnji vezni? Koju utakmicu si ti gledao?

Ročo

pre 5 godina

Da ali poentaa je sto je Muslin izmislio tu celu ekipu i napravio od njih pobednije, a drugi ce jw svojatati i vec je svojataju. Nije neko drugi od Tadica napravio najboljeg playmakera kvalifikacija a od Mitrovica drvenog golgetera nego Muslin. Videcemo koliko ce SMS pomoci a koliko smetati Tadicu. Jedva cekam da vidim. Inace nista drugo nije promenjeno u ekipi.
(4k4.Dex, 18. maj 2018 16:24)

Pa Tadić je imao očajnu sezonu, SMS pre njega bez razmišljanja.

zzbz

pre 5 godina

Zasto pljujete Vujadina? Verovatno sto ste grobari, pa vam je Miletic primer vrhunskog stopera.
Da podsetim, Savic je maestralno odigrao sezonu, i treba mu pruziti sansu, ako ne da igra onda da bude na klupi. Ako srpska liga nije merodavna, 'ajde da gledamo kako je igrao u LE. Ima sjajnu skok igru, svaki centarsut je kupio, sa Le Telekom bio nepremostiva prepreka mnogim vrhunskim napadacima. Pogodio precku Arsenalu u Londonu. Zvezda je njegovim angazovanjem pogodila u metu, i jedan je od najzasluznijih za ulazak u LE i u osvajanju titule.

сатара

pre 5 godina

да ли сте знали да је према панинијевом албуму, стојке најдебљи голман на сп :)
свака част!

Samo najbolji

pre 5 godina

Koji Radonjici, Grujici, Gacinovici, Pesici ....., ide se na SP i moraju igrati samo dokazani profesionalci, SMS - Ljajic - Tadic su nasi glavni i najbolji igraci, od njih ce sve zavisiti !

robin hud

pre 5 godina

Ko uopste glasa za ovog Ivanovica o cemu se radi???
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Viktor, 18. maj 2018 12:17)

Ivanović je izginuo u kvalifikacijama za reprezentaciju, između ostalog i u toj poslednjoj utakmici je pao go nakon njegovog prodora.

Igrač koji je dobar deo karijere igrao u premier ligi a trenutno igra u i dalje solidnom Zenitu, donedavno kapiten reprezentacije. Igrom slučaja i prvenstvo se igra u Rusiji tamo gde je on sada kao domaći.

Ako o nekome nema nedoumica u odbrani to je Ivanović.

Gur

pre 5 godina

Više domaćih (Superbliga) igrača ljudi. Svakako nas uvek izbace u grupi.
1. Stojkovic/Dmitrovic/Rockov
2. Ivanovic/Boranijasevic
3. Rodic/Kolarov
4. Savic/Tosic
5. Nastasic/Markovic
6. Matic/Jovancic
7. Radonjic/Tosic
8. Pesic/Pavkov
9. Mitrogol/Prijovic
10. Tadic/Milinkovic
11. Krsticic/Ljajic

I Muslin da se vrati igramo 6-3-1. I samo tako prolazimo grupu a onda ni 1/2 nije daleko. A gde je polu, tu je i finale a u finalu se nikad ne zna. Ko Grci sve anonimusi i ode pehar. A padale su ekipe nevidjene top Francuska, top Češka i top Portugal domaćin. Od ovih čistih internacionalaca nema ništa.

smehoteka

pre 5 godina

po kojim merilima su mitrovic i prijovic bolji od pesica? 
mitar je spor i konjast, i prijovic je meni bolji od njega. 
ali dobro, zelim im svu srecu.
(deniro, 18. maj 2018 13:16)
Tako je.Pesic ume iscenira penal kada muva sleti na njegovu nogu i sigurno ce nam takav igrac trebati u ekipi, videli smo sta je radio tokom ove sezone

4k4.Dex

pre 5 godina

Svi nesto kritikuju i onda izaberu identicnu ekipu kao i Krstajic, i Muslin pre njega, sa dodatkom Milinkovic Savica.
(dex, 18. maj 2018 12:42)

Da ali poentaa je sto je Muslin izmislio tu celu ekipu i napravio od njih pobednije, a drugi ce jw svojatati i vec je svojataju. Nije neko drugi od Tadica napravio najboljeg playmakera kvalifikacija a od Mitrovica drvenog golgetera nego Muslin. Videcemo koliko ce SMS pomoci a koliko smetati Tadicu. Jedva cekam da vidim. Inace nista drugo nije promenjeno u ekipi.

4k4.Dex

pre 5 godina

Ja bi igrao ovako, i to sam samo ja:

Golman: Dmitrovic ili ko god nije bitno
Bekovi: Basta i Kolarov
Stoperi; Nastasic i Bane
Defanzivni vezni: Matic i Milivojevic Vezni: Milinkovic-Savic
Ofanzivni vezni: Tadic i Ljajic
Spic: Jovic za ako treba trcanje ili Mitrovic ako treba skok

Sad kad malo bolje razmislim mi imamo egal tim sa Englezima npr... kappa

smehoteka

pre 5 godina

Radonjic dao gol Partizanu (slucajno, realno losa odbrana) i odmah ga svi dizu u nebesa kao sto rekose za Rocestija da je najbolji stranac koji je igrao u Aba ligi ikada...

Trener

pre 5 godina

Ja bih žrtvovao jednog brzog vezistu na poziciji desnog beka, a to bi verovatno bio Gaćinović(brži od svih naših bekova). U sredini bih postavio "zidić" sa Matićem, Milivojevićem i SMS. Za tri isturena kao 10ku Tadića, levo krilo Radonjić(jer je najbrži) i napred Prijović ili Mitrović. Za ostalu trojicu u odbrani nemam predstavu o formi i mislim da nema velike razlike koga god od trenutnih opcija da stavite.
Ideja ove postave je stabilnost u veznom redu i sposobnost sve trojice(Matić, Milivojević, Savić) da 1. ne greše u dodavanju, 2. brzo svojim dugim nogama isprave greške drugih u dodavanju.
Pod 3 - da brzonogi Radonjić bude sa jedne strane stalna opasnost i opcija za izbacivanje lopte u prostor prilikom preuzimanja napada, a sa druge strane brzi Gaćinović iz senke uleće na krilo i rastereti levu stranu ili još bolje, da prima nabačaje sa leve strane kad lopta preleti centarfora. Njega bi pokrivao Milivojević u slučaju kada ode u napad i ne stigne da se vrati. Od kreativnih igrača, ono što sam video kroz sve utakmice, samo je Tadić sposoban da izmisli priliku. Zato bi dobio šansu pre Ljajića ili bilo kog drugog. Inače, ovo je samo ideja, malo drugačija od mejnstrima i sa akcentom na brzini po bokovima i čvrstini u sredini. Ne morate da me linčujete odmah, ako sam nekog vašeg ljubimca izostavio, nije sa bilo kakvom namerom, niti postoji nekakvo navijačko opredeljenje. Samo želja da osvojimo svetsko, ma koliko god to nemoguće izgledalo :) sportski pozdrav od jednog trenera.

Luiz

pre 5 godina

Sta da ocekujemo kakav ce tim da nam bude kad nam je i trener covek kome je ovo prvi klub/reprezentacija????? Zvace Savica koji je uvek bio poznat po inteligenciji, Maksimovica koji je odigrao 20 minuta cele sezone u Spaniji, Maksimovica Nikolu o kojem ne treba trositi reci, Grujic koji ne igra u drugoj ligi Engleske...a nece biti Fejse koji je standardan u Benfici, Pejcinovica i ostalih...

don

pre 5 godina

@Baba Stanojka kazes da je Ljajic sebican, a on je vec drugu godinu zaredom 3. asistent serije a i jedini nas igrac koji moze da dobaci do 10 asistencija s tim da jos 10 utakmica nije igrao.

Majstor fudbala

pre 5 godina

Za "babu stanojku" odgovor : Adem Ljajic je nas ubedljivo najkvalitetniji i tehnicki najspremniji fudbaler koji mora biti starter u svakoj formaciji !

Milioner

pre 5 godina

pavlovic,skuletic? pa pesic je daleko bolki od njih i ako je ustvari mnogo los za nesto ozbiljnije
(Ivinho, 18. maj 2018 12:16)

hahhaa jel si video koliko negativnosti si napisao. Bukvalno ti niko ne valja. Kaze ova dvojica ne valjaju ovaj treci je najgori ali od ove 2 je svakako bolji. Aaa niko nije u opticaju za reprezentaciju.

Mihajlovic

pre 5 godina

@dare slovenac
Imamo napadača, Luka Jović (23.12.1997.) ove sezone osam golova u Bundesligi i evrogol u polufinalu Kupa kojim je njegov Ajntraht izbacio Salke i igra finale Kupa protiv Bajerna!

Lmao

pre 5 godina

Na Vikipedijinoj stranici o ekipama na SP piše da će ekipa Srbije biti objavljena 20.5. tako da još 2 dana pa da vidimo koliko se slažu u izboru narod i FSS.

saljite ga kod psihijatra vise

pre 5 godina

po kojim merilima su mitrovic i prijovic bolji od pesica?
mitar je spor i konjast, i prijovic je meni bolji od njega.
ali dobro, zelim im svu srecu.
(deniro, 18. maj 2018 13:16)

Jesi ozbiljan? PESIC? Mislim stvarno jee...

Paranoid Android

pre 5 godina

Sa ovim što nam je na raspolaganju:

Stojković

Basta, Ivanović, Tošić, Kolarov

Milivojević

Matić, SMS

Ljajić, Tadič

Mitrović



Zamenama svakako možemo promeniti i formaciju (bez pada u kvalitetu), dići/spustiti tempo u zavisnosti od rezultata pa čak i planski imati različite postave u grupi.

KONTRANAPAD

pre 5 godina

Da bi prošla prvu fazu na SP (protiv jačih reprezentacija), Srbija mora da igra u formaciji 5-3-2 i na BRZI KONTRANAPAD !
Špic sa DVA brza igrača: Kostić i Radonjić, a po potrebi Prijović, Mitrović,
Vezni red: Matić i dva najspremnija vezna (preko 12 km),
Odbrana: 3 okretna centarhalfa i bekovi Basta i Kolarov

Klarens Sedorf

pre 5 godina

Bleki mora da ide, a mora i da igra. Jer boljeg nemamo. Bane je gotov, može da uđe ponekad jer je opasan po gol, ali kiksa prečesto. Nastasića su nažalost povrede uništile. Maksimović je posebna priča, bacaš novčić da li će sve da uproasti.U ovoj konkurenciji Bleki je i sadašnjost i budućnost.

slaviša šmigič

pre 5 godina

ako nebude mogao štoper Matija Nastasić sve sem sporog jagoš Vukovića kad ga vidim znam,da smo pogoreli.Adema Ljajić mora igrati,ko opet gura sergeja pre Adema Ljajića a znam da igraju istu poziciju.

kole

pre 5 godina

Dosta vise sa nagadjanjima. Strpite se da covek iznese spisak jos 2,3 dana. Meni se cini da ce zbog pritiska javnosti neki igraci ici koji to apsolutno nicim ne zasluzuju. A to su Radonjic i Grijic. I ako idu takvi igraci nadam se da to nece uticati na reprrzentaciju i da ce oni gledati meceve sa tribina. Toliko.

vlada

pre 5 godina

Narod je u bankrotu, bas mu je do fudbala i loptanja..
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (profikolor, 18. maj 2018 12:13)

meni je do fudbala.naravno da je tesko narodu ali treba i zabave.dosta kukanja vise.radi nesto po tom pitanju i komentarisi druge vesti a fudbal ostavi nama koji ga volimo

jimmy BG

pre 5 godina

Sa ove slike sastava samo staviti sergeja umesto milivojevića i gurnuti ga malo ispred,a na njegovo mesto Ljajić kao pulu špic.

Back in Black

pre 5 godina

Najjaci fazon bi bio da Krstajic ne stavi Milinkovic Savica na spisak i ono sutra vest Krstajic smenjen.Znam da se Krstajic tu nesto slabo pita ceka i on taj spisak nego cisto onako malo a se nasalimo aj zdravo.

сатара

pre 5 godina

@Afram Island
значи пошто ти мислиш да смо "у дефициту са штоперима" онда закључујеш да треба да играмо у формацији са три штопера?

не знам како другима, али и мени је то скроз логично - на терен стави лошије одбрамбене играче за које немаш измену, а боље везне играче дуплирај на клупи.

мислим да имаш тренерског штофа доста и да би требало да се пријавиш на батађорину тренерску академију. батажива је већ матор, а ни окука није све млађи. потребан је наследник! неко млад, амбициозан и пре свега неко ко уме тако исправно да резонује.

Pufne za frezenkovanje

pre 5 godina

Bez obzira ko je ciji navijac, mali Radonjoc iz Zvezde je daleko bolji u ovakvoj formaciji od Kostica pa cak i od Tadica posto njega ne krasi mnogo brzina koliko tehnika. Brzi je od 95% bekova i nema los centarsut. Zavrsnica mu je problematicna, ali mozda bas na svetskom napravi iznenadjenje. Ako ovakva formacija bude i na svetskom onda je on pravo resenje umesto nekog od njih dvojice. To kazem samo ako se ovako postavi igra sa skrenshota. Za mene bi u ovakvoj ekipi takodje uvek moralo da bude mesta i za Ljajica. Definitivno nam nedostaje kreativnosti u igri tako da bi za njega moralo da bude mesta pored Tadica ako nam treba gol. Stojkovic ili Rajkovic, Basta, Ivanovic, Nastasic ako ne moze, Jagos, Kolarov jer nemamo boljeg, Matic, Milivojevic, Savic, Ljajic, Tadic i Mitrovic. Kostic i Jovic prve izmene. Rukavina takodje ako nam treba cuvanje rezultata, a Prijovic sidras ako jurimo rezultat. Takodje bih voleo da vidim i Maksimovica iz Valensije u ekipi kao dobru rezervu jer je mali za Srbiju uvek bio talija i dobro je igrao. Ako nam se posreci imamo sanse za drugi krug, a sve dalje od toga je nevidjeni uspeh!

znanje-imanje

pre 5 godina

Ovakve ankete i napisi sveukupno pogoršavaju stvar. Takva šteta - kad nas je već sreća pogledala!
Jer ono što će se (nažalost) (najverovatnije) desiti je da ćemo potpuno omanuti u izboru odbrane i time sami sebe pokopati. Konkretno FSS-manageri i pogrešni selektor će iskoristiti "volju naroda" i pokriti se uvrštavanjem Ivanovića u tim. To nije samo pogrešno jer realno fizički on trenutno nije za sastav. Ne, već će preko kamuflažne uloge Ivanovića u sastav onda upasti i još 2-3 odbrambena igrača koja tu nikako ne bi trebala biti - a pogotovu ne pre nekih koji sada igraju dobro!
Realno je čak pitanje i za Kolarova - tamo neće igrati "imena" i "iskustvo" već spremnost i volja! Umesto da se prema protivniku bira uz Tošića Milenković ili Pejčinović (pa i Subotić)... doćićemo u situacije gde će se tek pokazati višak godina, povrede i otsustvo forme Stojkovića! (I zašto kandidat nije Svilar?) A inače zar nemamo baš nijednog mlađeg i bržeg upotrebljivog beka?
Napred je situacija barem bolja jer je jasnija: i koja 3 špica idu, da naizmenično plej može biti Tadić ili Ljajić a vezni su fiksni SMS i Matić. To em daje više mesta em olakšava dileme jer se prema ovome komponuje. Ali Kostić ni Grujić nikako nisu zicer. I zašto Sulejmani nije opcija?
@Afram Island - komentar odličan - ali smo opet zato i sklonili Muslina! Opisao si, po meni, ispravan bunker protiv Švajcaraca - ako dobijemo Kostariku. Balone na Mitrovića da ih prebije, sačuvamo gol do 70og minuta onda izmene i u napad!

max

pre 5 godina

Stojkovic
Rajkovic
Dmitrovic

Ivanovic
Nastasic (Veljkovic)
Milenkovic
Tosic
Kolarov
Obradovic
Basta
Rukavina

Milivojevic
Fejsa
Matic
Sergej
Kostic
Tadic
Ljajic
Zivkovic
Gacinovic

Mitrovic
Prijovic
Jovic

Baba Stanojka

pre 5 godina

Na mestu stopera treba razmisliti o Bogdanu Planicu. Momak igra sjajno u Steaui i dobija ponude odlicne za dalje.

A smanjite vise sa Radonjicem, decko nije najbolje resenje ni u mladoj reprezentaciji a vi ga vec gurate u A. Ista stvar je sa Krsticicem i Savicem. To sto su dobri za ovu nasu namestenu ligu to nista ne znaci.
I na kraju neko bi Ljajica pre Mikinkovic-Savica? Pa dal ste vi ljudi realni? Ljajic je dobar ali je sebican do bola isto kao nekada bambi Tosic.
Fudbal je timski sport a to Ljajic ne shvata... on je vecito neki buntovnik, te smeta mu himna te neda loptu nikom... Ekipa je najbitnija na SP- jedinstvo.
NAPRED SRBIJA

Sale

pre 5 godina

@ Ova ekipa ne moze Bugarsku da dobije
(tommy, 18. maj 2018 12:07)

Možda ne onu sa SP-a 94. godine. Inače nam ok ekipa. Bićemo verovatno drugi ili treći u grupi. Nadam se drugom mestu pa šta bude. Srećno!

Simke

pre 5 godina

Narod je u bankrotu, bas mu je do fudbala i loptanja..
(profikolor, 18. maj 2018 12:13)

Fudbal ti je kriv zato sto ocigledno nemas kvaliteta da ponudis svoje znanje na trzistu i budes solidno placen. Odavno je prosao socijalizam kada smo cekali da nam nesto sa neba padne. Dok god tako razmisljas bices zakopan u mestu.

deniro

pre 5 godina

po kojim merilima su mitrovic i prijovic bolji od pesica?
mitar je spor i konjast, i prijovic je meni bolji od njega.
ali dobro, zelim im svu srecu.

Nathan

pre 5 godina

I mi se ljutimo na savez? Pa navijaci su nam isti. Grobari glasaju za Stojkovica, delije za Rajkovica umesto da Dmitrovic bude ubedljivo prvi. I kako Kostic u prvoj kad je Ljajic dobio vise glasova?

Deki

pre 5 godina

Realno gledano, mi imamo u globalu prosečne igrače u odnosu na druge, ni najbolje, ni najgore. Da bi se približili vrhu, moramo od jačih (mislim na individualni kvalitet) da više trčimo i igramo kao kolektiv, kao jedan sistem. Kroz istoriju, to smo jedino imali sa Osimom kada je bio naš trener, a pre toga ne pamtim. Mnogo zavisi od trenera. Iako sam grobar, ne znam koliko Krstajić može da pomogne, jer u suštini nikoga nije ni trenirao. Vreme će pokazati, ako budu ginuli jedan za drugog (što u našem fudbalu retko vidim), možda nešto i napravimo (ogroman uspeh bi bio da prodjemo grupu).

nosferatu

pre 5 godina

Kakav bre Grujic, Radonjic, Savic...aloooo ovo je sastav za svetsko prvenstvo, nije za neki tamo turnirčić. Trebaju oni reprezentaciji, ali posle svetskog, kad krece novi ciklus. Pa ljudi moji, jeste li svesni kakvi igraci i u kakvoj formu trebaju biti da bi bili od nekog znacaja na svetskom?! Igraci zveri, a ne Grujic, DETE odigralo 3 utakmice u poslednje 2 godine!! Gde su Fejsa i Gudelj, igraci sa tolko iskustva, a u isto vreme i u odlicnoj formi?!

belgrado

pre 5 godina

dobar tim dole na kraju sastavljen,nadam se da krstaic nece puno da filozofira?!

srednji red nam je tanak,to je najveci problem.
oni ne mogu da dominiraju,
verovatno cemo jako pozadi i na kontre.

dare slovenac

pre 5 godina

da nemamo napadača koji bi igrao u prvoj ligi petice(bilo kojem klubu) i da zabija golove... ne mogu da verujem, to ima svaka reprezentacija na mundialu, a nekad nas zvali evropski brazilci...

веверица

pre 5 godina

ова формација и постава са слике, то је то. то је свима јасно. ако је настасић повређен, уместо њега тошић.
са клупе прве опције љајић и пријовић. морамо имати резервног левог бека, значи обрадовић мора да иде. ја бих волео да иде и јовић, јер ем што можда може да буде џокер, ем шта ако се повреди митар или пријовић (пу пу далеко било, али могуће) или добије неко картоне?
плакати за неким играчима попут пејчиновића што неће ићи мислим да је дегутантно - мислим, он можда заслужује да буде на том списку од 22, али шта? ионако би био тамо негде 18. играч. небитно.

ivo

pre 5 godina

Dal je moguće da postoji 3600 ljudi koji glasaju za Antonia Rukavinu koji za zadnje 3,4 godine odigrao 3,4 utakmice za Viljareal i to kao rezerva, po 3,4 minuta!!!???

mag

pre 5 godina

Umesto Baste u timu mora igrati Rukavina. basta ume da kiksne nije mi siguran, bolje bi igrao kao rezerva da udje u drugom poluvremenu da zameni Rukavinu.

Afram Island

pre 5 godina

Mislim da ljudi kod nas previše gledaju formacije, a ne stil igre, konkretno je vrlo moguće igrati solidan napadački fudbal i sa petoricom pozadi, pogledajte Lacio ove godine. Lično mislim da bi takva formacija, 5-3-1-1, bila najbolja za nas, jer smo u deficitu sa štoperima, i kvalitativno i kvantitativno, a bekovi su nam dobri u napadu, ali ne strašno brzi, te im je teško da isprate protivnička krila jedan na jedan bez pomoći iza njih. Dakle Kolarov i Basta po strani da daju širinu i podršku napadu, uz standardne zadatke u odbrani. Dalje, ovako bi imali i prejak vezni red sa trojicom visokih i jakih igrača, pri čemu bih lično zvao Fejsu da igra pre Milivojevića, jer je Fejsa klasičan razbijač igre koji štiti odbranu, a onda ispred njega Matić, koji nije klasičan zadnji vezni, predobar je sa loptom da bi samo čuvao odbranu, i onda Milinković-Savić, koji je, ko ga je gledao zna, znatno bolji u napadu nego u odbrani, mnogo je više Pogba nego Matić. I onda Tadić kao kreator iza Mitrovića/Jovića, u zavisnosti od toga da li nam treba teškaš ili neko manji i brži. Sve u svemu, lično bih igrao 5-3-1-1 Dmitrović - Kolarov, Nastasić (ako igra, ako ne onda Tošić), Ivanović, Maksimović (nema ko drugi), Basta - Fejsa, Matić, Milinković-Savić - Tadić - Mitrović. Ko misli da je previše defanzivno nek pogleda kako Lacio igra u ovoj formaciji, sa 3 štopera, 2 zadnja vezna, pri čemu je Parolo ofanzivniji (Matić kod nas), i desetkom iza napadača (Luis Alberto u Laciju, Tadić kod nas).

Bole

pre 5 godina

Pa dobro..ovo su za divno cudo isti igraci koje je i krstajic odabrao..tako da dajte malo pozivitive ionako znate da cemo svi da navijamo kao besni

dr. Roddick

pre 5 godina

Sidras mitrovic? hahahha

Da vidimo kako ce da se usidri ispred protivnickog gola, kada ce reprezentacija srbije biti sabijena u svoj sesnaesterac na svakoj utakmici !!

fudbalski ekspert

pre 5 godina

Nastasić, Basta, Kolarov u liniji 4 beka?
To je put u propast.
Basta i Kolarov mogu da igraju isključivo sa debelim obezbeđenjem iza leđa, sa tri centarhalfa, i to tri centrahalfa među koje nikako ne spadaju Nastasić i maksimović

Mik

pre 5 godina

Mislim da smo, uprkos klubaštvu i ličnim afinitetima sastavili vrlo tačan sastav! Osim Nastasića, sporni su Vujadin Savić i Marko Grujić. Nastasić je povređen, Vujadin po meni nije još stasao za reprezentaciju, ali je zato Marko Grujić je bio odličan u reprezentativnim poslednjim probama, pre svega zato što se ne plaši odgovornosti da preuzme prvi loptu posle odbrane, za razliku od iskusnijih igrača. Ostali su izabrani vrlo dobro i tačno!

mladi patriota

pre 5 godina

Golmani:
Stojković, Dmitrović, Rajković

Odbrana:
Kolarov, Obradović, Basta, Rukavina, Bane Ivanović(c), Tosić, Bleki Milenković, Nastašić(ako ne bude spreman, Pejčinović)

Vezni red:
Matić, Milinković Savić, Milivojević, Tadić, Živković, Ljajić, Kostić, Gaćinović, Radonjić

Napad:
Mitrović, Prijović, Jović

slaviša šmigič

pre 5 godina

pogledah sastav sa slike i prednost ima ljajic,ko opet gura na tu poziciju sergej milnkov/'menedjerisanje.slazem se sastavom sem ljajic pre sergeja a tadic,milivojevic i matic su neprikosnoveni uz ljajica koji vise lezi igri svakako i rukavina umesto baste koji je u godinama,mislim da je brzi i kostic koji moze,da istrci i pridoda mitrovicu.nebi nista menjao od poslednje utakmice.ako silom gurate sergeja neka bude na klupi u slucaju da se ljajo povredi.ako nastasic nebude mogao moze sve sem jagosa vukote iyuyetno spor i neokretan,nikako nemoze sa brzim i okretnim napdacima.

pa_stvarnoo___

pre 5 godina

Manje-vise, to je to. . Mozda samo Fejsa da se "ugura". Mozda se necete slozit' samnom, ali meni su se ihre Jagosa Vukovica u navionalnom dresu svidjele. Doduse, gledao sam ga u 2 meca. .

Foreigner

pre 5 godina

Meni ovo dobro izgleda, samo neka daju sve od sebe i ja sam zadovoljan. Od nasih 7 miliona stanovnika i pored ostalih uspesni sportiste ovo je super!
Srecno momci!

fudbalski ekspert

pre 5 godina

Nastasić, Basta, Kolarov u liniji 4 beka?
To je put u propast.
Basta i Kolarov mogu da igraju isključivo sa debelim obezbeđenjem iza leđa, sa tri centarhalfa, i to tri centrahalfa među koje nikako ne spadaju Nastasić i Maksimović.

DelPjero

pre 5 godina

Najrealnije ovako...samo se nadam da ce i Mladen tako misliti
Stojkovic/Basta-Ivanovic-Tosic-Kolarov/Matic-Milivojevic-MilinkovicSavic/Ljajic-Tadic/Mitrovic

ivo

pre 5 godina

Dal je moguće da postoji 3600 ljudi koji glasaju za Antonia Rukavinu koji za zadnje 3,4 godine odigrao 3,4 utakmice za Viljareal i to kao rezerva, po 3,4 minuta!!!???

vlada

pre 5 godina

Narod je u bankrotu, bas mu je do fudbala i loptanja..
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (profikolor, 18. maj 2018 12:13)

meni je do fudbala.naravno da je tesko narodu ali treba i zabave.dosta kukanja vise.radi nesto po tom pitanju i komentarisi druge vesti a fudbal ostavi nama koji ga volimo

Foreigner

pre 5 godina

Meni ovo dobro izgleda, samo neka daju sve od sebe i ja sam zadovoljan. Od nasih 7 miliona stanovnika i pored ostalih uspesni sportiste ovo je super!
Srecno momci!

Back in Black

pre 5 godina

Najjaci fazon bi bio da Krstajic ne stavi Milinkovic Savica na spisak i ono sutra vest Krstajic smenjen.Znam da se Krstajic tu nesto slabo pita ceka i on taj spisak nego cisto onako malo a se nasalimo aj zdravo.

Bole

pre 5 godina

Pa dobro..ovo su za divno cudo isti igraci koje je i krstajic odabrao..tako da dajte malo pozivitive ionako znate da cemo svi da navijamo kao besni

Deki

pre 5 godina

Realno gledano, mi imamo u globalu prosečne igrače u odnosu na druge, ni najbolje, ni najgore. Da bi se približili vrhu, moramo od jačih (mislim na individualni kvalitet) da više trčimo i igramo kao kolektiv, kao jedan sistem. Kroz istoriju, to smo jedino imali sa Osimom kada je bio naš trener, a pre toga ne pamtim. Mnogo zavisi od trenera. Iako sam grobar, ne znam koliko Krstajić može da pomogne, jer u suštini nikoga nije ni trenirao. Vreme će pokazati, ako budu ginuli jedan za drugog (što u našem fudbalu retko vidim), možda nešto i napravimo (ogroman uspeh bi bio da prodjemo grupu).

Afram Island

pre 5 godina

Mislim da ljudi kod nas previše gledaju formacije, a ne stil igre, konkretno je vrlo moguće igrati solidan napadački fudbal i sa petoricom pozadi, pogledajte Lacio ove godine. Lično mislim da bi takva formacija, 5-3-1-1, bila najbolja za nas, jer smo u deficitu sa štoperima, i kvalitativno i kvantitativno, a bekovi su nam dobri u napadu, ali ne strašno brzi, te im je teško da isprate protivnička krila jedan na jedan bez pomoći iza njih. Dakle Kolarov i Basta po strani da daju širinu i podršku napadu, uz standardne zadatke u odbrani. Dalje, ovako bi imali i prejak vezni red sa trojicom visokih i jakih igrača, pri čemu bih lično zvao Fejsu da igra pre Milivojevića, jer je Fejsa klasičan razbijač igre koji štiti odbranu, a onda ispred njega Matić, koji nije klasičan zadnji vezni, predobar je sa loptom da bi samo čuvao odbranu, i onda Milinković-Savić, koji je, ko ga je gledao zna, znatno bolji u napadu nego u odbrani, mnogo je više Pogba nego Matić. I onda Tadić kao kreator iza Mitrovića/Jovića, u zavisnosti od toga da li nam treba teškaš ili neko manji i brži. Sve u svemu, lično bih igrao 5-3-1-1 Dmitrović - Kolarov, Nastasić (ako igra, ako ne onda Tošić), Ivanović, Maksimović (nema ko drugi), Basta - Fejsa, Matić, Milinković-Savić - Tadić - Mitrović. Ko misli da je previše defanzivno nek pogleda kako Lacio igra u ovoj formaciji, sa 3 štopera, 2 zadnja vezna, pri čemu je Parolo ofanzivniji (Matić kod nas), i desetkom iza napadača (Luis Alberto u Laciju, Tadić kod nas).

Simke

pre 5 godina

Narod je u bankrotu, bas mu je do fudbala i loptanja..
(profikolor, 18. maj 2018 12:13)

Fudbal ti je kriv zato sto ocigledno nemas kvaliteta da ponudis svoje znanje na trzistu i budes solidno placen. Odavno je prosao socijalizam kada smo cekali da nam nesto sa neba padne. Dok god tako razmisljas bices zakopan u mestu.

kole

pre 5 godina

Dosta vise sa nagadjanjima. Strpite se da covek iznese spisak jos 2,3 dana. Meni se cini da ce zbog pritiska javnosti neki igraci ici koji to apsolutno nicim ne zasluzuju. A to su Radonjic i Grijic. I ako idu takvi igraci nadam se da to nece uticati na reprrzentaciju i da ce oni gledati meceve sa tribina. Toliko.

nosferatu

pre 5 godina

Kakav bre Grujic, Radonjic, Savic...aloooo ovo je sastav za svetsko prvenstvo, nije za neki tamo turnirčić. Trebaju oni reprezentaciji, ali posle svetskog, kad krece novi ciklus. Pa ljudi moji, jeste li svesni kakvi igraci i u kakvoj formu trebaju biti da bi bili od nekog znacaja na svetskom?! Igraci zveri, a ne Grujic, DETE odigralo 3 utakmice u poslednje 2 godine!! Gde su Fejsa i Gudelj, igraci sa tolko iskustva, a u isto vreme i u odlicnoj formi?!

Baba Stanojka

pre 5 godina

Na mestu stopera treba razmisliti o Bogdanu Planicu. Momak igra sjajno u Steaui i dobija ponude odlicne za dalje.

A smanjite vise sa Radonjicem, decko nije najbolje resenje ni u mladoj reprezentaciji a vi ga vec gurate u A. Ista stvar je sa Krsticicem i Savicem. To sto su dobri za ovu nasu namestenu ligu to nista ne znaci.
I na kraju neko bi Ljajica pre Mikinkovic-Savica? Pa dal ste vi ljudi realni? Ljajic je dobar ali je sebican do bola isto kao nekada bambi Tosic.
Fudbal je timski sport a to Ljajic ne shvata... on je vecito neki buntovnik, te smeta mu himna te neda loptu nikom... Ekipa je najbitnija na SP- jedinstvo.
NAPRED SRBIJA

Sale

pre 5 godina

@ Ova ekipa ne moze Bugarsku da dobije
(tommy, 18. maj 2018 12:07)

Možda ne onu sa SP-a 94. godine. Inače nam ok ekipa. Bićemo verovatno drugi ili treći u grupi. Nadam se drugom mestu pa šta bude. Srećno!

robin hud

pre 5 godina

Ko uopste glasa za ovog Ivanovica o cemu se radi???
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Viktor, 18. maj 2018 12:17)

Ivanović je izginuo u kvalifikacijama za reprezentaciju, između ostalog i u toj poslednjoj utakmici je pao go nakon njegovog prodora.

Igrač koji je dobar deo karijere igrao u premier ligi a trenutno igra u i dalje solidnom Zenitu, donedavno kapiten reprezentacije. Igrom slučaja i prvenstvo se igra u Rusiji tamo gde je on sada kao domaći.

Ako o nekome nema nedoumica u odbrani to je Ivanović.

сатара

pre 5 godina

@Afram Island
значи пошто ти мислиш да смо "у дефициту са штоперима" онда закључујеш да треба да играмо у формацији са три штопера?

не знам како другима, али и мени је то скроз логично - на терен стави лошије одбрамбене играче за које немаш измену, а боље везне играче дуплирај на клупи.

мислим да имаш тренерског штофа доста и да би требало да се пријавиш на батађорину тренерску академију. батажива је већ матор, а ни окука није све млађи. потребан је наследник! неко млад, амбициозан и пре свега неко ко уме тако исправно да резонује.

max

pre 5 godina

Stojkovic
Rajkovic
Dmitrovic

Ivanovic
Nastasic (Veljkovic)
Milenkovic
Tosic
Kolarov
Obradovic
Basta
Rukavina

Milivojevic
Fejsa
Matic
Sergej
Kostic
Tadic
Ljajic
Zivkovic
Gacinovic

Mitrovic
Prijovic
Jovic

сатара

pre 5 godina

да ли сте знали да је према панинијевом албуму, стојке најдебљи голман на сп :)
свака част!

Samo najbolji

pre 5 godina

Koji Radonjici, Grujici, Gacinovici, Pesici ....., ide se na SP i moraju igrati samo dokazani profesionalci, SMS - Ljajic - Tadic su nasi glavni i najbolji igraci, od njih ce sve zavisiti !

dare slovenac

pre 5 godina

da nemamo napadača koji bi igrao u prvoj ligi petice(bilo kojem klubu) i da zabija golove... ne mogu da verujem, to ima svaka reprezentacija na mundialu, a nekad nas zvali evropski brazilci...

DelPjero

pre 5 godina

Najrealnije ovako...samo se nadam da ce i Mladen tako misliti
Stojkovic/Basta-Ivanovic-Tosic-Kolarov/Matic-Milivojevic-MilinkovicSavic/Ljajic-Tadic/Mitrovic

saljite ga kod psihijatra vise

pre 5 godina

po kojim merilima su mitrovic i prijovic bolji od pesica?
mitar je spor i konjast, i prijovic je meni bolji od njega.
ali dobro, zelim im svu srecu.
(deniro, 18. maj 2018 13:16)

Jesi ozbiljan? PESIC? Mislim stvarno jee...

4k4.Dex

pre 5 godina

Ja bi igrao ovako, i to sam samo ja:

Golman: Dmitrovic ili ko god nije bitno
Bekovi: Basta i Kolarov
Stoperi; Nastasic i Bane
Defanzivni vezni: Matic i Milivojevic Vezni: Milinkovic-Savic
Ofanzivni vezni: Tadic i Ljajic
Spic: Jovic za ako treba trcanje ili Mitrovic ako treba skok

Sad kad malo bolje razmislim mi imamo egal tim sa Englezima npr... kappa

fudbalski ekspert

pre 5 godina

Nastasić, Basta, Kolarov u liniji 4 beka?
To je put u propast.
Basta i Kolarov mogu da igraju isključivo sa debelim obezbeđenjem iza leđa, sa tri centarhalfa, i to tri centrahalfa među koje nikako ne spadaju Nastasić i maksimović

Majstor fudbala

pre 5 godina

Za "babu stanojku" odgovor : Adem Ljajic je nas ubedljivo najkvalitetniji i tehnicki najspremniji fudbaler koji mora biti starter u svakoj formaciji !

mladi patriota

pre 5 godina

Golmani:
Stojković, Dmitrović, Rajković

Odbrana:
Kolarov, Obradović, Basta, Rukavina, Bane Ivanović(c), Tosić, Bleki Milenković, Nastašić(ako ne bude spreman, Pejčinović)

Vezni red:
Matić, Milinković Savić, Milivojević, Tadić, Živković, Ljajić, Kostić, Gaćinović, Radonjić

Napad:
Mitrović, Prijović, Jović

smehoteka

pre 5 godina

po kojim merilima su mitrovic i prijovic bolji od pesica? 
mitar je spor i konjast, i prijovic je meni bolji od njega. 
ali dobro, zelim im svu srecu.
(deniro, 18. maj 2018 13:16)
Tako je.Pesic ume iscenira penal kada muva sleti na njegovu nogu i sigurno ce nam takav igrac trebati u ekipi, videli smo sta je radio tokom ove sezone

don

pre 5 godina

@Baba Stanojka kazes da je Ljajic sebican, a on je vec drugu godinu zaredom 3. asistent serije a i jedini nas igrac koji moze da dobaci do 10 asistencija s tim da jos 10 utakmica nije igrao.

Trener

pre 5 godina

Ja bih žrtvovao jednog brzog vezistu na poziciji desnog beka, a to bi verovatno bio Gaćinović(brži od svih naših bekova). U sredini bih postavio "zidić" sa Matićem, Milivojevićem i SMS. Za tri isturena kao 10ku Tadića, levo krilo Radonjić(jer je najbrži) i napred Prijović ili Mitrović. Za ostalu trojicu u odbrani nemam predstavu o formi i mislim da nema velike razlike koga god od trenutnih opcija da stavite.
Ideja ove postave je stabilnost u veznom redu i sposobnost sve trojice(Matić, Milivojević, Savić) da 1. ne greše u dodavanju, 2. brzo svojim dugim nogama isprave greške drugih u dodavanju.
Pod 3 - da brzonogi Radonjić bude sa jedne strane stalna opasnost i opcija za izbacivanje lopte u prostor prilikom preuzimanja napada, a sa druge strane brzi Gaćinović iz senke uleće na krilo i rastereti levu stranu ili još bolje, da prima nabačaje sa leve strane kad lopta preleti centarfora. Njega bi pokrivao Milivojević u slučaju kada ode u napad i ne stigne da se vrati. Od kreativnih igrača, ono što sam video kroz sve utakmice, samo je Tadić sposoban da izmisli priliku. Zato bi dobio šansu pre Ljajića ili bilo kog drugog. Inače, ovo je samo ideja, malo drugačija od mejnstrima i sa akcentom na brzini po bokovima i čvrstini u sredini. Ne morate da me linčujete odmah, ako sam nekog vašeg ljubimca izostavio, nije sa bilo kakvom namerom, niti postoji nekakvo navijačko opredeljenje. Samo želja da osvojimo svetsko, ma koliko god to nemoguće izgledalo :) sportski pozdrav od jednog trenera.

zzbz

pre 5 godina

Zasto pljujete Vujadina? Verovatno sto ste grobari, pa vam je Miletic primer vrhunskog stopera.
Da podsetim, Savic je maestralno odigrao sezonu, i treba mu pruziti sansu, ako ne da igra onda da bude na klupi. Ako srpska liga nije merodavna, 'ajde da gledamo kako je igrao u LE. Ima sjajnu skok igru, svaki centarsut je kupio, sa Le Telekom bio nepremostiva prepreka mnogim vrhunskim napadacima. Pogodio precku Arsenalu u Londonu. Zvezda je njegovim angazovanjem pogodila u metu, i jedan je od najzasluznijih za ulazak u LE i u osvajanju titule.

pa_stvarnoo___

pre 5 godina

Manje-vise, to je to. . Mozda samo Fejsa da se "ugura". Mozda se necete slozit' samnom, ali meni su se ihre Jagosa Vukovica u navionalnom dresu svidjele. Doduse, gledao sam ga u 2 meca. .

Hik

pre 5 godina

SMS igra na Maticevoj poziciji i eventualno, samo po potrebi, njega moze menjati, na drugoj poziciji on ne ume da igra !
(Budimo realni, 19. maj 2018 01:42)

SMS zadnji vezni? Koju utakmicu si ti gledao?

dr. Roddick

pre 5 godina

Sidras mitrovic? hahahha

Da vidimo kako ce da se usidri ispred protivnickog gola, kada ce reprezentacija srbije biti sabijena u svoj sesnaesterac na svakoj utakmici !!

fudbalski ekspert

pre 5 godina

Nastasić, Basta, Kolarov u liniji 4 beka?
To je put u propast.
Basta i Kolarov mogu da igraju isključivo sa debelim obezbeđenjem iza leđa, sa tri centarhalfa, i to tri centrahalfa među koje nikako ne spadaju Nastasić i Maksimović.

Paranoid Android

pre 5 godina

Sa ovim što nam je na raspolaganju:

Stojković

Basta, Ivanović, Tošić, Kolarov

Milivojević

Matić, SMS

Ljajić, Tadič

Mitrović



Zamenama svakako možemo promeniti i formaciju (bez pada u kvalitetu), dići/spustiti tempo u zavisnosti od rezultata pa čak i planski imati različite postave u grupi.

mag

pre 5 godina

Umesto Baste u timu mora igrati Rukavina. basta ume da kiksne nije mi siguran, bolje bi igrao kao rezerva da udje u drugom poluvremenu da zameni Rukavinu.

Pufne za frezenkovanje

pre 5 godina

Bez obzira ko je ciji navijac, mali Radonjoc iz Zvezde je daleko bolji u ovakvoj formaciji od Kostica pa cak i od Tadica posto njega ne krasi mnogo brzina koliko tehnika. Brzi je od 95% bekova i nema los centarsut. Zavrsnica mu je problematicna, ali mozda bas na svetskom napravi iznenadjenje. Ako ovakva formacija bude i na svetskom onda je on pravo resenje umesto nekog od njih dvojice. To kazem samo ako se ovako postavi igra sa skrenshota. Za mene bi u ovakvoj ekipi takodje uvek moralo da bude mesta i za Ljajica. Definitivno nam nedostaje kreativnosti u igri tako da bi za njega moralo da bude mesta pored Tadica ako nam treba gol. Stojkovic ili Rajkovic, Basta, Ivanovic, Nastasic ako ne moze, Jagos, Kolarov jer nemamo boljeg, Matic, Milivojevic, Savic, Ljajic, Tadic i Mitrovic. Kostic i Jovic prve izmene. Rukavina takodje ako nam treba cuvanje rezultata, a Prijovic sidras ako jurimo rezultat. Takodje bih voleo da vidim i Maksimovica iz Valensije u ekipi kao dobru rezervu jer je mali za Srbiju uvek bio talija i dobro je igrao. Ako nam se posreci imamo sanse za drugi krug, a sve dalje od toga je nevidjeni uspeh!

KONTRANAPAD

pre 5 godina

Da bi prošla prvu fazu na SP (protiv jačih reprezentacija), Srbija mora da igra u formaciji 5-3-2 i na BRZI KONTRANAPAD !
Špic sa DVA brza igrača: Kostić i Radonjić, a po potrebi Prijović, Mitrović,
Vezni red: Matić i dva najspremnija vezna (preko 12 km),
Odbrana: 3 okretna centarhalfa i bekovi Basta i Kolarov

Vasic

pre 5 godina

milinkovic savis i zivkovic su dve velike greske. ova dva momka po meni ne bi trebali zauzimati mesto u reprezentaciji. mediji i menadzeri su cudo. oni mogu preko noci od prosecnog igraca da naprave zvezdu nicim zasluzeno, samo da bi mu povecali prodajnu vrednost. to je slucaj i sa milinkovic savicem . zivi bili pa videli... nista nece pokazati na SP. Pogledajte njegov ucinak protiv salzburga u polufinalu lige evrope, u dve utakmice-nista.. zivkovica ne bih komentarisao uopste, reprezentacija je suvise ozbiljna stvar da bi on imao mesta u istoj...sacuvajte ovo pisanje pa uporedite sa ucinkom ove dvojice posle mundijala...
(willi, 21. maj 2018 14:42) # Link komentara

Da li ti znas da navijaci Benfice Zivkovica smatraju jednim od najboljih igraca svoje ekipe? Navijaci Lazia za Sergeja smatraju da je ubedljivo najbolji igrac ekipe i top 10 igraca Serije A... Samo Srbima ne valjaju. Pa nama uostalom ni Tesla i Mihajlo Pupin nisu valjali, morali da odu “preko” da bi nesto u zivotu napravili, da su ostali ovde, cuvali bi ovce... a ocekujem da nam neki tamo fudbaleri valjaju. Mi smo takav narod.

Nathan

pre 5 godina

I mi se ljutimo na savez? Pa navijaci su nam isti. Grobari glasaju za Stojkovica, delije za Rajkovica umesto da Dmitrovic bude ubedljivo prvi. I kako Kostic u prvoj kad je Ljajic dobio vise glasova?

smehoteka

pre 5 godina

Radonjic dao gol Partizanu (slucajno, realno losa odbrana) i odmah ga svi dizu u nebesa kao sto rekose za Rocestija da je najbolji stranac koji je igrao u Aba ligi ikada...

Mik

pre 5 godina

Mislim da smo, uprkos klubaštvu i ličnim afinitetima sastavili vrlo tačan sastav! Osim Nastasića, sporni su Vujadin Savić i Marko Grujić. Nastasić je povređen, Vujadin po meni nije još stasao za reprezentaciju, ali je zato Marko Grujić je bio odličan u reprezentativnim poslednjim probama, pre svega zato što se ne plaši odgovornosti da preuzme prvi loptu posle odbrane, za razliku od iskusnijih igrača. Ostali su izabrani vrlo dobro i tačno!

deniro

pre 5 godina

po kojim merilima su mitrovic i prijovic bolji od pesica?
mitar je spor i konjast, i prijovic je meni bolji od njega.
ali dobro, zelim im svu srecu.

znanje-imanje

pre 5 godina

Ovakve ankete i napisi sveukupno pogoršavaju stvar. Takva šteta - kad nas je već sreća pogledala!
Jer ono što će se (nažalost) (najverovatnije) desiti je da ćemo potpuno omanuti u izboru odbrane i time sami sebe pokopati. Konkretno FSS-manageri i pogrešni selektor će iskoristiti "volju naroda" i pokriti se uvrštavanjem Ivanovića u tim. To nije samo pogrešno jer realno fizički on trenutno nije za sastav. Ne, već će preko kamuflažne uloge Ivanovića u sastav onda upasti i još 2-3 odbrambena igrača koja tu nikako ne bi trebala biti - a pogotovu ne pre nekih koji sada igraju dobro!
Realno je čak pitanje i za Kolarova - tamo neće igrati "imena" i "iskustvo" već spremnost i volja! Umesto da se prema protivniku bira uz Tošića Milenković ili Pejčinović (pa i Subotić)... doćićemo u situacije gde će se tek pokazati višak godina, povrede i otsustvo forme Stojkovića! (I zašto kandidat nije Svilar?) A inače zar nemamo baš nijednog mlađeg i bržeg upotrebljivog beka?
Napred je situacija barem bolja jer je jasnija: i koja 3 špica idu, da naizmenično plej može biti Tadić ili Ljajić a vezni su fiksni SMS i Matić. To em daje više mesta em olakšava dileme jer se prema ovome komponuje. Ali Kostić ni Grujić nikako nisu zicer. I zašto Sulejmani nije opcija?
@Afram Island - komentar odličan - ali smo opet zato i sklonili Muslina! Opisao si, po meni, ispravan bunker protiv Švajcaraca - ako dobijemo Kostariku. Balone na Mitrovića da ih prebije, sačuvamo gol do 70og minuta onda izmene i u napad!

slaviša šmigič

pre 5 godina

ako nebude mogao štoper Matija Nastasić sve sem sporog jagoš Vukovića kad ga vidim znam,da smo pogoreli.Adema Ljajić mora igrati,ko opet gura sergeja pre Adema Ljajića a znam da igraju istu poziciju.

Klarens Sedorf

pre 5 godina

Bleki mora da ide, a mora i da igra. Jer boljeg nemamo. Bane je gotov, može da uđe ponekad jer je opasan po gol, ali kiksa prečesto. Nastasića su nažalost povrede uništile. Maksimović je posebna priča, bacaš novčić da li će sve da uproasti.U ovoj konkurenciji Bleki je i sadašnjost i budućnost.

Mihajlovic

pre 5 godina

@dare slovenac
Imamo napadača, Luka Jović (23.12.1997.) ove sezone osam golova u Bundesligi i evrogol u polufinalu Kupa kojim je njegov Ajntraht izbacio Salke i igra finale Kupa protiv Bajerna!

Ročo

pre 5 godina

Da ali poentaa je sto je Muslin izmislio tu celu ekipu i napravio od njih pobednije, a drugi ce jw svojatati i vec je svojataju. Nije neko drugi od Tadica napravio najboljeg playmakera kvalifikacija a od Mitrovica drvenog golgetera nego Muslin. Videcemo koliko ce SMS pomoci a koliko smetati Tadicu. Jedva cekam da vidim. Inace nista drugo nije promenjeno u ekipi.
(4k4.Dex, 18. maj 2018 16:24)

Pa Tadić je imao očajnu sezonu, SMS pre njega bez razmišljanja.

jimmy BG

pre 5 godina

Sa ove slike sastava samo staviti sergeja umesto milivojevića i gurnuti ga malo ispred,a na njegovo mesto Ljajić kao pulu špic.

slaviša šmigič

pre 5 godina

pogledah sastav sa slike i prednost ima ljajic,ko opet gura na tu poziciju sergej milnkov/'menedjerisanje.slazem se sastavom sem ljajic pre sergeja a tadic,milivojevic i matic su neprikosnoveni uz ljajica koji vise lezi igri svakako i rukavina umesto baste koji je u godinama,mislim da je brzi i kostic koji moze,da istrci i pridoda mitrovicu.nebi nista menjao od poslednje utakmice.ako silom gurate sergeja neka bude na klupi u slucaju da se ljajo povredi.ako nastasic nebude mogao moze sve sem jagosa vukote iyuyetno spor i neokretan,nikako nemoze sa brzim i okretnim napdacima.

belgrado

pre 5 godina

dobar tim dole na kraju sastavljen,nadam se da krstaic nece puno da filozofira?!

srednji red nam je tanak,to je najveci problem.
oni ne mogu da dominiraju,
verovatno cemo jako pozadi i na kontre.

веверица

pre 5 godina

ова формација и постава са слике, то је то. то је свима јасно. ако је настасић повређен, уместо њега тошић.
са клупе прве опције љајић и пријовић. морамо имати резервног левог бека, значи обрадовић мора да иде. ја бих волео да иде и јовић, јер ем што можда може да буде џокер, ем шта ако се повреди митар или пријовић (пу пу далеко било, али могуће) или добије неко картоне?
плакати за неким играчима попут пејчиновића што неће ићи мислим да је дегутантно - мислим, он можда заслужује да буде на том списку од 22, али шта? ионако би био тамо негде 18. играч. небитно.

4k4.Dex

pre 5 godina

Svi nesto kritikuju i onda izaberu identicnu ekipu kao i Krstajic, i Muslin pre njega, sa dodatkom Milinkovic Savica.
(dex, 18. maj 2018 12:42)

Da ali poentaa je sto je Muslin izmislio tu celu ekipu i napravio od njih pobednije, a drugi ce jw svojatati i vec je svojataju. Nije neko drugi od Tadica napravio najboljeg playmakera kvalifikacija a od Mitrovica drvenog golgetera nego Muslin. Videcemo koliko ce SMS pomoci a koliko smetati Tadicu. Jedva cekam da vidim. Inace nista drugo nije promenjeno u ekipi.

Lmao

pre 5 godina

Na Vikipedijinoj stranici o ekipama na SP piše da će ekipa Srbije biti objavljena 20.5. tako da još 2 dana pa da vidimo koliko se slažu u izboru narod i FSS.

Luiz

pre 5 godina

Sta da ocekujemo kakav ce tim da nam bude kad nam je i trener covek kome je ovo prvi klub/reprezentacija????? Zvace Savica koji je uvek bio poznat po inteligenciji, Maksimovica koji je odigrao 20 minuta cele sezone u Spaniji, Maksimovica Nikolu o kojem ne treba trositi reci, Grujic koji ne igra u drugoj ligi Engleske...a nece biti Fejse koji je standardan u Benfici, Pejcinovica i ostalih...

Gur

pre 5 godina

Više domaćih (Superbliga) igrača ljudi. Svakako nas uvek izbace u grupi.
1. Stojkovic/Dmitrovic/Rockov
2. Ivanovic/Boranijasevic
3. Rodic/Kolarov
4. Savic/Tosic
5. Nastasic/Markovic
6. Matic/Jovancic
7. Radonjic/Tosic
8. Pesic/Pavkov
9. Mitrogol/Prijovic
10. Tadic/Milinkovic
11. Krsticic/Ljajic

I Muslin da se vrati igramo 6-3-1. I samo tako prolazimo grupu a onda ni 1/2 nije daleko. A gde je polu, tu je i finale a u finalu se nikad ne zna. Ko Grci sve anonimusi i ode pehar. A padale su ekipe nevidjene top Francuska, top Češka i top Portugal domaćin. Od ovih čistih internacionalaca nema ništa.

Milioner

pre 5 godina

pavlovic,skuletic? pa pesic je daleko bolki od njih i ako je ustvari mnogo los za nesto ozbiljnije
(Ivinho, 18. maj 2018 12:16)

hahhaa jel si video koliko negativnosti si napisao. Bukvalno ti niko ne valja. Kaze ova dvojica ne valjaju ovaj treci je najgori ali od ove 2 je svakako bolji. Aaa niko nije u opticaju za reprezentaciju.

willi

pre 5 godina

milinkovic savis i zivkovic su dve velike greske. ova dva momka po meni ne bi trebali zauzimati mesto u reprezentaciji. mediji i menadzeri su cudo. oni mogu preko noci od prosecnog igraca da naprave zvezdu nicim zasluzeno, samo da bi mu povecali prodajnu vrednost. to je slucaj i sa milinkovic savicem . zivi bili pa videli... nista nece pokazati na SP. Pogledajte njegov ucinak protiv salzburga u polufinalu lige evrope, u dve utakmice-nista.. zivkovica ne bih komentarisao uopste, reprezentacija je suvise ozbiljna stvar da bi on imao mesta u istoj...sacuvajte ovo pisanje pa uporedite sa ucinkom ove dvojice posle mundijala...

Afram Island

pre 5 godina

Mislim da ljudi kod nas previše gledaju formacije, a ne stil igre, konkretno je vrlo moguće igrati solidan napadački fudbal i sa petoricom pozadi, pogledajte Lacio ove godine. Lično mislim da bi takva formacija, 5-3-1-1, bila najbolja za nas, jer smo u deficitu sa štoperima, i kvalitativno i kvantitativno, a bekovi su nam dobri u napadu, ali ne strašno brzi, te im je teško da isprate protivnička krila jedan na jedan bez pomoći iza njih. Dakle Kolarov i Basta po strani da daju širinu i podršku napadu, uz standardne zadatke u odbrani. Dalje, ovako bi imali i prejak vezni red sa trojicom visokih i jakih igrača, pri čemu bih lično zvao Fejsu da igra pre Milivojevića, jer je Fejsa klasičan razbijač igre koji štiti odbranu, a onda ispred njega Matić, koji nije klasičan zadnji vezni, predobar je sa loptom da bi samo čuvao odbranu, i onda Milinković-Savić, koji je, ko ga je gledao zna, znatno bolji u napadu nego u odbrani, mnogo je više Pogba nego Matić. I onda Tadić kao kreator iza Mitrovića/Jovića, u zavisnosti od toga da li nam treba teškaš ili neko manji i brži. Sve u svemu, lično bih igrao 5-3-1-1 Dmitrović - Kolarov, Nastasić (ako igra, ako ne onda Tošić), Ivanović, Maksimović (nema ko drugi), Basta - Fejsa, Matić, Milinković-Savić - Tadić - Mitrović. Ko misli da je previše defanzivno nek pogleda kako Lacio igra u ovoj formaciji, sa 3 štopera, 2 zadnja vezna, pri čemu je Parolo ofanzivniji (Matić kod nas), i desetkom iza napadača (Luis Alberto u Laciju, Tadić kod nas).

deniro

pre 5 godina

po kojim merilima su mitrovic i prijovic bolji od pesica?
mitar je spor i konjast, i prijovic je meni bolji od njega.
ali dobro, zelim im svu srecu.

ivo

pre 5 godina

Dal je moguće da postoji 3600 ljudi koji glasaju za Antonia Rukavinu koji za zadnje 3,4 godine odigrao 3,4 utakmice za Viljareal i to kao rezerva, po 3,4 minuta!!!???

KONTRANAPAD

pre 5 godina

Da bi prošla prvu fazu na SP (protiv jačih reprezentacija), Srbija mora da igra u formaciji 5-3-2 i na BRZI KONTRANAPAD !
Špic sa DVA brza igrača: Kostić i Radonjić, a po potrebi Prijović, Mitrović,
Vezni red: Matić i dva najspremnija vezna (preko 12 km),
Odbrana: 3 okretna centarhalfa i bekovi Basta i Kolarov

Pufne za frezenkovanje

pre 5 godina

Bez obzira ko je ciji navijac, mali Radonjoc iz Zvezde je daleko bolji u ovakvoj formaciji od Kostica pa cak i od Tadica posto njega ne krasi mnogo brzina koliko tehnika. Brzi je od 95% bekova i nema los centarsut. Zavrsnica mu je problematicna, ali mozda bas na svetskom napravi iznenadjenje. Ako ovakva formacija bude i na svetskom onda je on pravo resenje umesto nekog od njih dvojice. To kazem samo ako se ovako postavi igra sa skrenshota. Za mene bi u ovakvoj ekipi takodje uvek moralo da bude mesta i za Ljajica. Definitivno nam nedostaje kreativnosti u igri tako da bi za njega moralo da bude mesta pored Tadica ako nam treba gol. Stojkovic ili Rajkovic, Basta, Ivanovic, Nastasic ako ne moze, Jagos, Kolarov jer nemamo boljeg, Matic, Milivojevic, Savic, Ljajic, Tadic i Mitrovic. Kostic i Jovic prve izmene. Rukavina takodje ako nam treba cuvanje rezultata, a Prijovic sidras ako jurimo rezultat. Takodje bih voleo da vidim i Maksimovica iz Valensije u ekipi kao dobru rezervu jer je mali za Srbiju uvek bio talija i dobro je igrao. Ako nam se posreci imamo sanse za drugi krug, a sve dalje od toga je nevidjeni uspeh!

Simke

pre 5 godina

Narod je u bankrotu, bas mu je do fudbala i loptanja..
(profikolor, 18. maj 2018 12:13)

Fudbal ti je kriv zato sto ocigledno nemas kvaliteta da ponudis svoje znanje na trzistu i budes solidno placen. Odavno je prosao socijalizam kada smo cekali da nam nesto sa neba padne. Dok god tako razmisljas bices zakopan u mestu.

slaviša šmigič

pre 5 godina

ako nebude mogao štoper Matija Nastasić sve sem sporog jagoš Vukovića kad ga vidim znam,da smo pogoreli.Adema Ljajić mora igrati,ko opet gura sergeja pre Adema Ljajića a znam da igraju istu poziciju.

dr. Roddick

pre 5 godina

Sidras mitrovic? hahahha

Da vidimo kako ce da se usidri ispred protivnickog gola, kada ce reprezentacija srbije biti sabijena u svoj sesnaesterac na svakoj utakmici !!

mag

pre 5 godina

Umesto Baste u timu mora igrati Rukavina. basta ume da kiksne nije mi siguran, bolje bi igrao kao rezerva da udje u drugom poluvremenu da zameni Rukavinu.

zzbz

pre 5 godina

Zasto pljujete Vujadina? Verovatno sto ste grobari, pa vam je Miletic primer vrhunskog stopera.
Da podsetim, Savic je maestralno odigrao sezonu, i treba mu pruziti sansu, ako ne da igra onda da bude na klupi. Ako srpska liga nije merodavna, 'ajde da gledamo kako je igrao u LE. Ima sjajnu skok igru, svaki centarsut je kupio, sa Le Telekom bio nepremostiva prepreka mnogim vrhunskim napadacima. Pogodio precku Arsenalu u Londonu. Zvezda je njegovim angazovanjem pogodila u metu, i jedan je od najzasluznijih za ulazak u LE i u osvajanju titule.

slaviša šmigič

pre 5 godina

pogledah sastav sa slike i prednost ima ljajic,ko opet gura na tu poziciju sergej milnkov/'menedjerisanje.slazem se sastavom sem ljajic pre sergeja a tadic,milivojevic i matic su neprikosnoveni uz ljajica koji vise lezi igri svakako i rukavina umesto baste koji je u godinama,mislim da je brzi i kostic koji moze,da istrci i pridoda mitrovicu.nebi nista menjao od poslednje utakmice.ako silom gurate sergeja neka bude na klupi u slucaju da se ljajo povredi.ako nastasic nebude mogao moze sve sem jagosa vukote iyuyetno spor i neokretan,nikako nemoze sa brzim i okretnim napdacima.

jimmy BG

pre 5 godina

Sa ove slike sastava samo staviti sergeja umesto milivojevića i gurnuti ga malo ispred,a na njegovo mesto Ljajić kao pulu špic.

nosferatu

pre 5 godina

Kakav bre Grujic, Radonjic, Savic...aloooo ovo je sastav za svetsko prvenstvo, nije za neki tamo turnirčić. Trebaju oni reprezentaciji, ali posle svetskog, kad krece novi ciklus. Pa ljudi moji, jeste li svesni kakvi igraci i u kakvoj formu trebaju biti da bi bili od nekog znacaja na svetskom?! Igraci zveri, a ne Grujic, DETE odigralo 3 utakmice u poslednje 2 godine!! Gde su Fejsa i Gudelj, igraci sa tolko iskustva, a u isto vreme i u odlicnoj formi?!

vlada

pre 5 godina

Narod je u bankrotu, bas mu je do fudbala i loptanja..
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (profikolor, 18. maj 2018 12:13)

meni je do fudbala.naravno da je tesko narodu ali treba i zabave.dosta kukanja vise.radi nesto po tom pitanju i komentarisi druge vesti a fudbal ostavi nama koji ga volimo

belgrado

pre 5 godina

dobar tim dole na kraju sastavljen,nadam se da krstaic nece puno da filozofira?!

srednji red nam je tanak,to je najveci problem.
oni ne mogu da dominiraju,
verovatno cemo jako pozadi i na kontre.

Gur

pre 5 godina

Više domaćih (Superbliga) igrača ljudi. Svakako nas uvek izbace u grupi.
1. Stojkovic/Dmitrovic/Rockov
2. Ivanovic/Boranijasevic
3. Rodic/Kolarov
4. Savic/Tosic
5. Nastasic/Markovic
6. Matic/Jovancic
7. Radonjic/Tosic
8. Pesic/Pavkov
9. Mitrogol/Prijovic
10. Tadic/Milinkovic
11. Krsticic/Ljajic

I Muslin da se vrati igramo 6-3-1. I samo tako prolazimo grupu a onda ni 1/2 nije daleko. A gde je polu, tu je i finale a u finalu se nikad ne zna. Ko Grci sve anonimusi i ode pehar. A padale su ekipe nevidjene top Francuska, top Češka i top Portugal domaćin. Od ovih čistih internacionalaca nema ništa.

Trener

pre 5 godina

Ja bih žrtvovao jednog brzog vezistu na poziciji desnog beka, a to bi verovatno bio Gaćinović(brži od svih naših bekova). U sredini bih postavio "zidić" sa Matićem, Milivojevićem i SMS. Za tri isturena kao 10ku Tadića, levo krilo Radonjić(jer je najbrži) i napred Prijović ili Mitrović. Za ostalu trojicu u odbrani nemam predstavu o formi i mislim da nema velike razlike koga god od trenutnih opcija da stavite.
Ideja ove postave je stabilnost u veznom redu i sposobnost sve trojice(Matić, Milivojević, Savić) da 1. ne greše u dodavanju, 2. brzo svojim dugim nogama isprave greške drugih u dodavanju.
Pod 3 - da brzonogi Radonjić bude sa jedne strane stalna opasnost i opcija za izbacivanje lopte u prostor prilikom preuzimanja napada, a sa druge strane brzi Gaćinović iz senke uleće na krilo i rastereti levu stranu ili još bolje, da prima nabačaje sa leve strane kad lopta preleti centarfora. Njega bi pokrivao Milivojević u slučaju kada ode u napad i ne stigne da se vrati. Od kreativnih igrača, ono što sam video kroz sve utakmice, samo je Tadić sposoban da izmisli priliku. Zato bi dobio šansu pre Ljajića ili bilo kog drugog. Inače, ovo je samo ideja, malo drugačija od mejnstrima i sa akcentom na brzini po bokovima i čvrstini u sredini. Ne morate da me linčujete odmah, ako sam nekog vašeg ljubimca izostavio, nije sa bilo kakvom namerom, niti postoji nekakvo navijačko opredeljenje. Samo želja da osvojimo svetsko, ma koliko god to nemoguće izgledalo :) sportski pozdrav od jednog trenera.

znanje-imanje

pre 5 godina

Ovakve ankete i napisi sveukupno pogoršavaju stvar. Takva šteta - kad nas je već sreća pogledala!
Jer ono što će se (nažalost) (najverovatnije) desiti je da ćemo potpuno omanuti u izboru odbrane i time sami sebe pokopati. Konkretno FSS-manageri i pogrešni selektor će iskoristiti "volju naroda" i pokriti se uvrštavanjem Ivanovića u tim. To nije samo pogrešno jer realno fizički on trenutno nije za sastav. Ne, već će preko kamuflažne uloge Ivanovića u sastav onda upasti i još 2-3 odbrambena igrača koja tu nikako ne bi trebala biti - a pogotovu ne pre nekih koji sada igraju dobro!
Realno je čak pitanje i za Kolarova - tamo neće igrati "imena" i "iskustvo" već spremnost i volja! Umesto da se prema protivniku bira uz Tošića Milenković ili Pejčinović (pa i Subotić)... doćićemo u situacije gde će se tek pokazati višak godina, povrede i otsustvo forme Stojkovića! (I zašto kandidat nije Svilar?) A inače zar nemamo baš nijednog mlađeg i bržeg upotrebljivog beka?
Napred je situacija barem bolja jer je jasnija: i koja 3 špica idu, da naizmenično plej može biti Tadić ili Ljajić a vezni su fiksni SMS i Matić. To em daje više mesta em olakšava dileme jer se prema ovome komponuje. Ali Kostić ni Grujić nikako nisu zicer. I zašto Sulejmani nije opcija?
@Afram Island - komentar odličan - ali smo opet zato i sklonili Muslina! Opisao si, po meni, ispravan bunker protiv Švajcaraca - ako dobijemo Kostariku. Balone na Mitrovića da ih prebije, sačuvamo gol do 70og minuta onda izmene i u napad!

willi

pre 5 godina

milinkovic savis i zivkovic su dve velike greske. ova dva momka po meni ne bi trebali zauzimati mesto u reprezentaciji. mediji i menadzeri su cudo. oni mogu preko noci od prosecnog igraca da naprave zvezdu nicim zasluzeno, samo da bi mu povecali prodajnu vrednost. to je slucaj i sa milinkovic savicem . zivi bili pa videli... nista nece pokazati na SP. Pogledajte njegov ucinak protiv salzburga u polufinalu lige evrope, u dve utakmice-nista.. zivkovica ne bih komentarisao uopste, reprezentacija je suvise ozbiljna stvar da bi on imao mesta u istoj...sacuvajte ovo pisanje pa uporedite sa ucinkom ove dvojice posle mundijala...

dare slovenac

pre 5 godina

da nemamo napadača koji bi igrao u prvoj ligi petice(bilo kojem klubu) i da zabija golove... ne mogu da verujem, to ima svaka reprezentacija na mundialu, a nekad nas zvali evropski brazilci...

Baba Stanojka

pre 5 godina

Na mestu stopera treba razmisliti o Bogdanu Planicu. Momak igra sjajno u Steaui i dobija ponude odlicne za dalje.

A smanjite vise sa Radonjicem, decko nije najbolje resenje ni u mladoj reprezentaciji a vi ga vec gurate u A. Ista stvar je sa Krsticicem i Savicem. To sto su dobri za ovu nasu namestenu ligu to nista ne znaci.
I na kraju neko bi Ljajica pre Mikinkovic-Savica? Pa dal ste vi ljudi realni? Ljajic je dobar ali je sebican do bola isto kao nekada bambi Tosic.
Fudbal je timski sport a to Ljajic ne shvata... on je vecito neki buntovnik, te smeta mu himna te neda loptu nikom... Ekipa je najbitnija na SP- jedinstvo.
NAPRED SRBIJA

4k4.Dex

pre 5 godina

Svi nesto kritikuju i onda izaberu identicnu ekipu kao i Krstajic, i Muslin pre njega, sa dodatkom Milinkovic Savica.
(dex, 18. maj 2018 12:42)

Da ali poentaa je sto je Muslin izmislio tu celu ekipu i napravio od njih pobednije, a drugi ce jw svojatati i vec je svojataju. Nije neko drugi od Tadica napravio najboljeg playmakera kvalifikacija a od Mitrovica drvenog golgetera nego Muslin. Videcemo koliko ce SMS pomoci a koliko smetati Tadicu. Jedva cekam da vidim. Inace nista drugo nije promenjeno u ekipi.

Mik

pre 5 godina

Mislim da smo, uprkos klubaštvu i ličnim afinitetima sastavili vrlo tačan sastav! Osim Nastasića, sporni su Vujadin Savić i Marko Grujić. Nastasić je povređen, Vujadin po meni nije još stasao za reprezentaciju, ali je zato Marko Grujić je bio odličan u reprezentativnim poslednjim probama, pre svega zato što se ne plaši odgovornosti da preuzme prvi loptu posle odbrane, za razliku od iskusnijih igrača. Ostali su izabrani vrlo dobro i tačno!

kole

pre 5 godina

Dosta vise sa nagadjanjima. Strpite se da covek iznese spisak jos 2,3 dana. Meni se cini da ce zbog pritiska javnosti neki igraci ici koji to apsolutno nicim ne zasluzuju. A to su Radonjic i Grijic. I ako idu takvi igraci nadam se da to nece uticati na reprrzentaciju i da ce oni gledati meceve sa tribina. Toliko.

Back in Black

pre 5 godina

Najjaci fazon bi bio da Krstajic ne stavi Milinkovic Savica na spisak i ono sutra vest Krstajic smenjen.Znam da se Krstajic tu nesto slabo pita ceka i on taj spisak nego cisto onako malo a se nasalimo aj zdravo.

Foreigner

pre 5 godina

Meni ovo dobro izgleda, samo neka daju sve od sebe i ja sam zadovoljan. Od nasih 7 miliona stanovnika i pored ostalih uspesni sportiste ovo je super!
Srecno momci!

smehoteka

pre 5 godina

Radonjic dao gol Partizanu (slucajno, realno losa odbrana) i odmah ga svi dizu u nebesa kao sto rekose za Rocestija da je najbolji stranac koji je igrao u Aba ligi ikada...

4k4.Dex

pre 5 godina

Ja bi igrao ovako, i to sam samo ja:

Golman: Dmitrovic ili ko god nije bitno
Bekovi: Basta i Kolarov
Stoperi; Nastasic i Bane
Defanzivni vezni: Matic i Milivojevic Vezni: Milinkovic-Savic
Ofanzivni vezni: Tadic i Ljajic
Spic: Jovic za ako treba trcanje ili Mitrovic ako treba skok

Sad kad malo bolje razmislim mi imamo egal tim sa Englezima npr... kappa

mladi patriota

pre 5 godina

Golmani:
Stojković, Dmitrović, Rajković

Odbrana:
Kolarov, Obradović, Basta, Rukavina, Bane Ivanović(c), Tosić, Bleki Milenković, Nastašić(ako ne bude spreman, Pejčinović)

Vezni red:
Matić, Milinković Savić, Milivojević, Tadić, Živković, Ljajić, Kostić, Gaćinović, Radonjić

Napad:
Mitrović, Prijović, Jović

max

pre 5 godina

Stojkovic
Rajkovic
Dmitrovic

Ivanovic
Nastasic (Veljkovic)
Milenkovic
Tosic
Kolarov
Obradovic
Basta
Rukavina

Milivojevic
Fejsa
Matic
Sergej
Kostic
Tadic
Ljajic
Zivkovic
Gacinovic

Mitrovic
Prijovic
Jovic

fudbalski ekspert

pre 5 godina

Nastasić, Basta, Kolarov u liniji 4 beka?
To je put u propast.
Basta i Kolarov mogu da igraju isključivo sa debelim obezbeđenjem iza leđa, sa tri centarhalfa, i to tri centrahalfa među koje nikako ne spadaju Nastasić i maksimović

Bole

pre 5 godina

Pa dobro..ovo su za divno cudo isti igraci koje je i krstajic odabrao..tako da dajte malo pozivitive ionako znate da cemo svi da navijamo kao besni

smehoteka

pre 5 godina

po kojim merilima su mitrovic i prijovic bolji od pesica? 
mitar je spor i konjast, i prijovic je meni bolji od njega. 
ali dobro, zelim im svu srecu.
(deniro, 18. maj 2018 13:16)
Tako je.Pesic ume iscenira penal kada muva sleti na njegovu nogu i sigurno ce nam takav igrac trebati u ekipi, videli smo sta je radio tokom ove sezone

Klarens Sedorf

pre 5 godina

Bleki mora da ide, a mora i da igra. Jer boljeg nemamo. Bane je gotov, može da uđe ponekad jer je opasan po gol, ali kiksa prečesto. Nastasića su nažalost povrede uništile. Maksimović je posebna priča, bacaš novčić da li će sve da uproasti.U ovoj konkurenciji Bleki je i sadašnjost i budućnost.

Majstor fudbala

pre 5 godina

Za "babu stanojku" odgovor : Adem Ljajic je nas ubedljivo najkvalitetniji i tehnicki najspremniji fudbaler koji mora biti starter u svakoj formaciji !

Luiz

pre 5 godina

Sta da ocekujemo kakav ce tim da nam bude kad nam je i trener covek kome je ovo prvi klub/reprezentacija????? Zvace Savica koji je uvek bio poznat po inteligenciji, Maksimovica koji je odigrao 20 minuta cele sezone u Spaniji, Maksimovica Nikolu o kojem ne treba trositi reci, Grujic koji ne igra u drugoj ligi Engleske...a nece biti Fejse koji je standardan u Benfici, Pejcinovica i ostalih...

pa_stvarnoo___

pre 5 godina

Manje-vise, to je to. . Mozda samo Fejsa da se "ugura". Mozda se necete slozit' samnom, ali meni su se ihre Jagosa Vukovica u navionalnom dresu svidjele. Doduse, gledao sam ga u 2 meca. .

Sale

pre 5 godina

@ Ova ekipa ne moze Bugarsku da dobije
(tommy, 18. maj 2018 12:07)

Možda ne onu sa SP-a 94. godine. Inače nam ok ekipa. Bićemo verovatno drugi ili treći u grupi. Nadam se drugom mestu pa šta bude. Srećno!

Mihajlovic

pre 5 godina

@dare slovenac
Imamo napadača, Luka Jović (23.12.1997.) ove sezone osam golova u Bundesligi i evrogol u polufinalu Kupa kojim je njegov Ajntraht izbacio Salke i igra finale Kupa protiv Bajerna!

DelPjero

pre 5 godina

Najrealnije ovako...samo se nadam da ce i Mladen tako misliti
Stojkovic/Basta-Ivanovic-Tosic-Kolarov/Matic-Milivojevic-MilinkovicSavic/Ljajic-Tadic/Mitrovic

fudbalski ekspert

pre 5 godina

Nastasić, Basta, Kolarov u liniji 4 beka?
To je put u propast.
Basta i Kolarov mogu da igraju isključivo sa debelim obezbeđenjem iza leđa, sa tri centarhalfa, i to tri centrahalfa među koje nikako ne spadaju Nastasić i Maksimović.

Lmao

pre 5 godina

Na Vikipedijinoj stranici o ekipama na SP piše da će ekipa Srbije biti objavljena 20.5. tako da još 2 dana pa da vidimo koliko se slažu u izboru narod i FSS.

сатара

pre 5 godina

да ли сте знали да је према панинијевом албуму, стојке најдебљи голман на сп :)
свака част!

Samo najbolji

pre 5 godina

Koji Radonjici, Grujici, Gacinovici, Pesici ....., ide se na SP i moraju igrati samo dokazani profesionalci, SMS - Ljajic - Tadic su nasi glavni i najbolji igraci, od njih ce sve zavisiti !

Ročo

pre 5 godina

Da ali poentaa je sto je Muslin izmislio tu celu ekipu i napravio od njih pobednije, a drugi ce jw svojatati i vec je svojataju. Nije neko drugi od Tadica napravio najboljeg playmakera kvalifikacija a od Mitrovica drvenog golgetera nego Muslin. Videcemo koliko ce SMS pomoci a koliko smetati Tadicu. Jedva cekam da vidim. Inace nista drugo nije promenjeno u ekipi.
(4k4.Dex, 18. maj 2018 16:24)

Pa Tadić je imao očajnu sezonu, SMS pre njega bez razmišljanja.

сатара

pre 5 godina

@Afram Island
значи пошто ти мислиш да смо "у дефициту са штоперима" онда закључујеш да треба да играмо у формацији са три штопера?

не знам како другима, али и мени је то скроз логично - на терен стави лошије одбрамбене играче за које немаш измену, а боље везне играче дуплирај на клупи.

мислим да имаш тренерског штофа доста и да би требало да се пријавиш на батађорину тренерску академију. батажива је већ матор, а ни окука није све млађи. потребан је наследник! неко млад, амбициозан и пре свега неко ко уме тако исправно да резонује.

Milioner

pre 5 godina

pavlovic,skuletic? pa pesic je daleko bolki od njih i ako je ustvari mnogo los za nesto ozbiljnije
(Ivinho, 18. maj 2018 12:16)

hahhaa jel si video koliko negativnosti si napisao. Bukvalno ti niko ne valja. Kaze ova dvojica ne valjaju ovaj treci je najgori ali od ove 2 je svakako bolji. Aaa niko nije u opticaju za reprezentaciju.

saljite ga kod psihijatra vise

pre 5 godina

po kojim merilima su mitrovic i prijovic bolji od pesica?
mitar je spor i konjast, i prijovic je meni bolji od njega.
ali dobro, zelim im svu srecu.
(deniro, 18. maj 2018 13:16)

Jesi ozbiljan? PESIC? Mislim stvarno jee...

Deki

pre 5 godina

Realno gledano, mi imamo u globalu prosečne igrače u odnosu na druge, ni najbolje, ni najgore. Da bi se približili vrhu, moramo od jačih (mislim na individualni kvalitet) da više trčimo i igramo kao kolektiv, kao jedan sistem. Kroz istoriju, to smo jedino imali sa Osimom kada je bio naš trener, a pre toga ne pamtim. Mnogo zavisi od trenera. Iako sam grobar, ne znam koliko Krstajić može da pomogne, jer u suštini nikoga nije ni trenirao. Vreme će pokazati, ako budu ginuli jedan za drugog (što u našem fudbalu retko vidim), možda nešto i napravimo (ogroman uspeh bi bio da prodjemo grupu).

Nathan

pre 5 godina

I mi se ljutimo na savez? Pa navijaci su nam isti. Grobari glasaju za Stojkovica, delije za Rajkovica umesto da Dmitrovic bude ubedljivo prvi. I kako Kostic u prvoj kad je Ljajic dobio vise glasova?

Paranoid Android

pre 5 godina

Sa ovim što nam je na raspolaganju:

Stojković

Basta, Ivanović, Tošić, Kolarov

Milivojević

Matić, SMS

Ljajić, Tadič

Mitrović



Zamenama svakako možemo promeniti i formaciju (bez pada u kvalitetu), dići/spustiti tempo u zavisnosti od rezultata pa čak i planski imati različite postave u grupi.

robin hud

pre 5 godina

Ko uopste glasa za ovog Ivanovica o cemu se radi???
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Viktor, 18. maj 2018 12:17)

Ivanović je izginuo u kvalifikacijama za reprezentaciju, između ostalog i u toj poslednjoj utakmici je pao go nakon njegovog prodora.

Igrač koji je dobar deo karijere igrao u premier ligi a trenutno igra u i dalje solidnom Zenitu, donedavno kapiten reprezentacije. Igrom slučaja i prvenstvo se igra u Rusiji tamo gde je on sada kao domaći.

Ako o nekome nema nedoumica u odbrani to je Ivanović.

don

pre 5 godina

@Baba Stanojka kazes da je Ljajic sebican, a on je vec drugu godinu zaredom 3. asistent serije a i jedini nas igrac koji moze da dobaci do 10 asistencija s tim da jos 10 utakmica nije igrao.

Hik

pre 5 godina

SMS igra na Maticevoj poziciji i eventualno, samo po potrebi, njega moze menjati, na drugoj poziciji on ne ume da igra !
(Budimo realni, 19. maj 2018 01:42)

SMS zadnji vezni? Koju utakmicu si ti gledao?

веверица

pre 5 godina

ова формација и постава са слике, то је то. то је свима јасно. ако је настасић повређен, уместо њега тошић.
са клупе прве опције љајић и пријовић. морамо имати резервног левог бека, значи обрадовић мора да иде. ја бих волео да иде и јовић, јер ем што можда може да буде џокер, ем шта ако се повреди митар или пријовић (пу пу далеко било, али могуће) или добије неко картоне?
плакати за неким играчима попут пејчиновића што неће ићи мислим да је дегутантно - мислим, он можда заслужује да буде на том списку од 22, али шта? ионако би био тамо негде 18. играч. небитно.

Vasic

pre 5 godina

milinkovic savis i zivkovic su dve velike greske. ova dva momka po meni ne bi trebali zauzimati mesto u reprezentaciji. mediji i menadzeri su cudo. oni mogu preko noci od prosecnog igraca da naprave zvezdu nicim zasluzeno, samo da bi mu povecali prodajnu vrednost. to je slucaj i sa milinkovic savicem . zivi bili pa videli... nista nece pokazati na SP. Pogledajte njegov ucinak protiv salzburga u polufinalu lige evrope, u dve utakmice-nista.. zivkovica ne bih komentarisao uopste, reprezentacija je suvise ozbiljna stvar da bi on imao mesta u istoj...sacuvajte ovo pisanje pa uporedite sa ucinkom ove dvojice posle mundijala...
(willi, 21. maj 2018 14:42) # Link komentara

Da li ti znas da navijaci Benfice Zivkovica smatraju jednim od najboljih igraca svoje ekipe? Navijaci Lazia za Sergeja smatraju da je ubedljivo najbolji igrac ekipe i top 10 igraca Serije A... Samo Srbima ne valjaju. Pa nama uostalom ni Tesla i Mihajlo Pupin nisu valjali, morali da odu “preko” da bi nesto u zivotu napravili, da su ostali ovde, cuvali bi ovce... a ocekujem da nam neki tamo fudbaleri valjaju. Mi smo takav narod.