Сканклија
pre 6 godina
Дерби без гола из гол-аута није дерби, нема емоције!
Subota, 17.03.2018.
12:00
Izvor: Nemanja Ðorðeviæ
pre 6 godina
Дерби без гола из гол-аута није дерби, нема емоције!
pre 6 godina
Mogu prvo da rese druge probleme.. npr previjanje igraca po terenu. Ne mogu da zabranim igracu da se previja, ali mogu da uvedu da svaki ulazak doktora znaci i iznosenje igraca sa terena koji NE MOZE da se vrati na teren minimum 5min. Pa foliraj i igraj sa 10 igraca..
VVAR moze da pomogne samo kod krucijalnih odluka. Ofsajdi i igranje rukom.Ili za penal da li je kontakt postojao ili nije. Ako budu proveravali svaku odluku, nece biti fudbala, samo bonus za tim koji se svim silama brani, da predahne. Mislim d ane treba biti moguce dovoditi svaku odluku u pitanje (npr auti/korneri ili fauli na svojoj polovini) da timovi to ne bi koristili kao pomoc svom timu da se odbrani..
pre 6 godina
Neutralni,i dalje mislim da VAR moze da bude odlicno resenje-jer se MENJA SVEST igraca na terenu-znaju da ce dobiti karton za lakat,pluvanje,udarac koji glavni sudija ranije nije mogao da vidi.Ljudi se drugacije ponasaju kad znaju da ih neko snima,da postoji mogucnost da popiju kaznu (pogledaj film Smrt coveka na Balkanu).
Sto se dinamike fudbala tice,ona je i sada bas velika-narocito kad igra Murinjo ili srpske ekipe-ali ovog puta neces moci da se foliras i previjas na terenu,a da kamera snimi kako se kezis kad sklonis ruke s lica.
Odbojka je strasno brz sport i ne vidim da je upropascena tehnologijom celendza.Tenis takodje.VAR ce u pocetku imati mane,ali,generalno,on je odlicna stvar.
Ako si UBEDJEN da si ostecen,trazices celendz,a ne zato sto nosis dres CZ,Par,Reala,Juvea...pa racunas na "slobodno sudijsko uverenje".Ako znas da zbog pogresno zatrazenog celendza sledi sankcija ,RAZMISLICES da li da ga trazis.
pre 6 godina
Pa,ne slazem se.Ako to i bude na pocetku,moze lako da se sasece pravilom 2-3 celendza-ali,ako se zeznes dok trazis celendz za start ,zuti popije kapiten,pa zamenik kapitena pa dalje(ako celendza trazi trener) ili sam igrac koji trazi celendz-pa se posle buni i kad treba i kad ne treba.Celendze za ofsajde i kornere i gol-aute i golove da resava elektronika,bez zahteva ikog sem sudije.
VAR moze samo da postigne da ljudi poveruju da ce bar na terenu pobediti pravda i istina,ako ne moze u zivotu.
(analiza, 17. mart 2018 23:38)
upravo si opisao pravi dzumbus na terenu prilikom skoro svakog preispitivanja odluke. istovremeno, na sudiju ce sad svako da dize glas jer vise nece on biti glavni na terenu, nego lik u kabini pored monitora... koji preispituje sudijske odluke - s v a s t a, sta ce nam onda sudija, samo da imamo koga da vucaramo kad nam se ne svidi odluka?
gledaj sta pises "ako se zeznes kad trazis start, dobices zuti" - umesto da smanjujemo i pojednostavljujemo pravila, mi povecavamo broj.
seckanje igre odgovara ekipama koje se brane, znas i sam. var je potreban samo za ofsajde i kornere.
VAR samo podstice iluziju da ce bar na terenu pobediti pravda i istina - remeteci dinamiku fudbala kao igre. fudbal ce nestati u usporenim snimcima i paragrafima zato sto je publika opterecena nepravdom i od komarca pravi magarca, zato sto iza svake sudijske odluke trazi neku skrivenu nameru.
sad nije idealno, ali nemojmo da sve kvarimo time sto zelimo savrsenstvo. ono ne postoji nigde, pa ni u fudbalu.
pre 6 godina
"odgovara bunkerasima. kad ih pritisnu pravice niz faulova pa ce da zahtevaju diskusiju. tako ce da seckaju igru - protivnicki pritisak poremete a oni se osveze dok se vrati na mesto onaj ko je ispao iz linije... murinjo ima samo da skakuce - idu njegovi dani. publika ne voli lep fudbal, publika voli raspravrljanje i krestanje na sudije i na protivnike. zbog tih takvih je ovo i izmisljeno."
(neutralni felsh)
Pa,ne slazem se.Ako to i bude na pocetku,moze lako da se sasece pravilom 2-3 celendza-ali,ako se zeznes dok trazis celendz za start ,zuti popije kapiten,pa zamenik kapitena pa dalje(ako celendza trazi trener) ili sam igrac koji trazi celendz-pa se posle buni i kad treba i kad ne treba.Celendze za ofsajde i kornere i gol-aute i golove da resava elektronika,bez zahteva ikog sem sudije.
VAR moze samo da postigne da ljudi poveruju da ce bar na terenu pobediti pravda i istina,ako ne moze u zivotu.
pre 6 godina
Treneri kao Murinjo će koristiti i VAR za opstrukciju protivnickog ritma u napadu, čestim apelima da se sporne situacije prekontrolisu.
(kentaur, 17. mart 2018 18:46)
pusti ih nek se raduju. tako su i svakog politicara docekali a posle prolazili ko bosi po trnju. naravno, kad ova epizoda za VAR neslavno propadne za godinu-dve, svi oni ce pricati da su oduvek bili protiv i da su od pocetka znali da od toga nema nista.
pre 6 godina
Nemoj, Zvezdo, suze liti, moralo je tako biti.
pre 6 godina
Fudbal su unistili novac i mafija, i to odavno. Ovo ce samo da pomogne da ne bude bas teska kradja, kao u slucaju BAR - PSG.
(Slobodan, 17. mart 2018 12:39)
Ili recimo Real - Psz ili Real - Bajern
pre 6 godina
Kakve bre emocije fudbala da unisti..? Mislite kada igrac Zvezde vrati loptu sa atletske staze i ovi postignu gol, a dvojica sudija kao da su Rej Chals i Hoze Felisijano..
pre 6 godina
donjet ce pravednost ! ende
pre 6 godina
Treneri kao Murinjo će koristiti i VAR za opstrukciju protivnickog ritma u napadu, čestim apelima da se sporne situacije prekontrolisu.
pre 6 godina
kakvu emociju? var- prava stvar.
pre 6 godina
Ja sam se u fudbal zaljubio zbog dobre igre, ne zbog sudijske manipulacije
pre 6 godina
Emocija fudbala?
Kad ti neko u 95. minutu da gol rukom iz ofsajda u finalu SP, recimo?
Ne razumem umove koji iskreno misle da će VAR da uništi fudbal.
pre 6 godina
Pre par dana sam gledao Arsenal-Milan, i draz fudbala su ubile sudije a ne tehnologija.VAR je buducnost i tacka
pre 6 godina
Сигурно неће
pre 6 godina
Mozda ali nece biti kriminala i namestaljki kao do sada. Ua kriminal!!!
pre 6 godina
Fudbal je umro u Meksiku 1986.god. Tako da nece.
(baron, 17. mart 2018 15:44)
?
pre 6 godina
Pametno su ljudi glasali na ovu anketu, bas onako kako treba, vidi se da smo pametan narod.
pre 6 godina
Ubiće emociju zvezdinih navijača.
pre 6 godina
Ubiće emociju fudbala?????? Smanjiće nepravdu što je i te kako bitno. Mnogo je primera kojih će se svaki ljubitelj poštenog fudbala setiti, kada su odlukama sudija rešavana prvenstva i važne utakmice. Za mene, ovo bi trebalo da je samo početak. Voleo bih da se uvede merenje vremena kao u košarci, samo kada igra teče. Zamislite utakmice u kojima nema odugovlačenja zbog previjanja povređenih i slično. Ograničiti na 2 puta po 30 minuta efektivno pa da vidimo. Neograničeni broj zamena bi takođe doneo novu brzinu i žustrinu fudbala. Neko je lud u košarci, hokeju i slično? Ne treba robovati tradiciji. Cilj je živa i interesantna igra sa mnogo preokreta. Koliko asova nikada nismo videli jer su zbog ko zna čega, karijere presedeli na klupama za rezervne igrače. VAR je korak napred. Lako se sa ograničenim brojem tzv chalange-a može izbeći usporavanje igre.
pre 6 godina
ne
pre 6 godina
Jedino je za gol sve jasno i tu se vise nece grijesiti. Za sve ostalo ljubitelji kako ovi kazu emocije nogometa ce i dalje doci na svoje.
Kod penala ce i dalje biti prisutno slobodno sudacko uvjerenje sto znaci itekakva mogucnost ljudske pogreske. Pa i kod crvenog kartona. Ofsajd, greske ce se dovesti na najmanju mogucu mjeru, ali i tu ce jos postojati suceva zadnja, pogotovo kod pasivnih ofsajda koji to mozda i nisu.
Ono sto je bitno je da se ne trazi snimka za svaku sitnicu, pa cak ni za zute kartone,jedino za drugi zuti,tu bi ipak var bio potreban. Slobodni udarci, korneri, auti, dakle bilo koji prekidi i dalje trebaju iskljucivo ostati u domeni trenutne sudacke procjene.
Var tehnologija je svakako fenomenalna stvar koja je nasusno bila potrebna nogometu. Najvise ce pomoci "malim reprezentacijama" koje u sudaru s velikim reprezentacijama nikad nisu imali posteno sudjenje, a to ce sad u najvecoj mjeri ipak dobiti.
pre 6 godina
Da se npr u nasem prvenstvu koristila ova tehnologija od pocetka ove sezone, Partizan bi za Zvezdom zaostajao blizu 25 bodova.
pre 6 godina
Kome je u interesu da se ne uvede tehnologija koja otklanja svaku sudijsku gresku? Naravno odgovor je samo prevarantima.
pre 6 godina
Ceo svet najnormalnije uvodi VAR a kod nas se vode rasprave da li ce "ubiti dusu" fudbalu. Mi smo uvek van sveta i svih tokova, zaostali i zatoceni u proslosti zarad interesa spekulantske manjine. Kod nas ce i dalje pravdu deliti Majo i Glodjovic.
pre 6 godina
Fudbal je umro u Meksiku 1986.god. Tako da nece.
pre 6 godina
A ja mislio da je emocija ubijena još onda kad su krenule milijarde-zilijarde da se peru prljavog novca preko 22 nesretnika koji jurcaju za loptom.
Još onog momenta kad su prestali da ga igraju siromašni, a gledaju bogati, već se obrnulo.
pre 6 godina
"Tehnologija će, pretpostavljam, unaprediti igru, ali ne treba da je imate previše jer to oduzima moć sudijama, a tada ona postaje klanica jer tada imamo situaciju ‘kreni-stani’, a to ne sme da se desi. Gol tehnologija je u redu i to je dosta. Smatram da ne bi trebalo uvesti tehnologiju za slobodne udarce, žute ili crvene kartone, čuo sam da o tome pričaju", naglasio je Ferguson jednom prilikom.
Pa jedino tako si osvojio tridesetak titula, pa vecina rezultata zavrsavali 1:0 i pobedonosni golovi dolazili iz nepostojecih penala,ofsajda, nepostojecih slobodnjaka (najcesce za vreme davida bekama) i golovi u nadoknadi, a MU igrao ragby.
Engleska bila prvak sveta na cistu barbarsku otmicu.
(Beoman, 17. mart 2018 14:13)
pljuvanje po jednom aleksu fergusonu i njegovim uspesima, radi dobijanja pluseva novopecene fudbalske javnosti, u oba slucaja je produkt fudbalskog neznanja i sportskog nevaspitanja.
pre 6 godina
Ko gleda fudbal realno na tv? Ovde u Nemackoj mali broj ljudi koji voli utakmice ide na stadion i to je to. Tako je i u Norveskoj, Danskoj, Svedskoj itd
pre 6 godina
Ubit ce velike ekipe kojima su uvijek naklonjene sudije kada je 50 50
pre 6 godina
Da je bogdom bila ova tehnologija na proslom svjetskom, moja Bosna bi prosla dalje! Dzeki su ponistili cist gol zbog navodne offside pozicije. Cist gol.. za prolazak grupe ponisten!
pre 6 godina
Pratim NFL godinama, i tamo je mnogo lakse primeniti taj sistem, ali i u fudbalu se takodje moze dobro primeniti i da bude od koristi. Ima i namernih i nenamernih gresaka, kada one budu smanjene na manji broj svakako ce biti pravednije. Ima primera kroz istoriju fudbala gde bi VAR itekako pomogao. Ovo je korak u pravom smeru.
pre 6 godina
Ja sam pre za smanjenje broja fudbalera sa 11 na 10 sto bi omogucilo pravim majstorima fudbala da pokazu svoje znanje, ovako recimo jednog Messija kad primi loptu odmah okruze bar 3 igraca i ako njih prodje tu su sledeca 3 koja lome noge..danasnji fudbal i onaj pre 100 god se razlikuje po tome sto sad igraju atleticari koji prelaze preko 10 km po mecu dok su nekad amateri trcali po 2 km i tada se lako uocavao dobar fudbaler jel imao je prostora za igru. Za par god ako ostane 11 fudbalera fudbal ce biti samo boriliste uglavnom nabildovabih crnaca koji sutiraju tamo vamo dok nece biti mesta u timu za talentovane fudbalere koji ce biti polomljeni pri svakom kontaktu sa loptom.
pre 6 godina
Trebalo je i ranije
pre 6 godina
"Tehnologija će, pretpostavljam, unaprediti igru, ali ne treba da je imate previše jer to oduzima moć sudijama, a tada ona postaje klanica jer tada imamo situaciju ‘kreni-stani’, a to ne sme da se desi. Gol tehnologija je u redu i to je dosta. Smatram da ne bi trebalo uvesti tehnologiju za slobodne udarce, žute ili crvene kartone, čuo sam da o tome pričaju", naglasio je Ferguson jednom prilikom.
Pa jedino tako si osvojio tridesetak titula, pa vecina rezultata zavrsavali 1:0 i pobedonosni golovi dolazili iz nepostojecih penala,ofsajda, nepostojecih slobodnjaka (najcesce za vreme davida bekama) i golovi u nadoknadi, a MU igrao ragby.
Engleska bila prvak sveta na cistu barbarsku otmicu.
pre 6 godina
var nego sta
pre 6 godina
Као у кошарци што је кош кад је лопта прошла кроз обруч и видно свима
pre 6 godina
Prave od naseg evropskog fudbala americki sa sto pauza.
(Vlado, 17. mart 2018 12:50)
odgovara bunkerasima. kad ih pritisnu pravice niz faulova pa ce da zahtevaju diskusiju. tako ce da seckaju igru - protivnicki pritisak poremete a oni se osveze dok se vrati na mesto onaj ko je ispao iz linije... murinjo ima samo da skakuce - idu njegovi dani. publika ne voli lep fudbal, publika voli raspravrljanje i krestanje na sudije i na protivnike. zbog tih takvih je ovo i izmisljeno.
pre 6 godina
Ubice emociju fudbala Terzinju, to je siguran aksiom... :-)
pre 6 godina
Treba nepravdu da ubije a ne emociju fudbala...
pre 6 godina
Nadam se da ce ovo bar malo pomoci u borbi protiv nepravde zvane "Uefalona".
pre 6 godina
ali kakav kran za monitor!? pa monitori su danas kao flis papir lagani, mogao je običan stativ ako sudija baš mora stojeći da gleda plejbek
pre 6 godina
Konacno. Veliki klibovi vise nece imati to sto danas imaju kod sudija...
pre 6 godina
Moze predlog. Mozda je vec tako, ne znam. Kad se ide pogledati video, zaustaviti vreme a ne subjektivno da sudija nadoknadjuje..
pre 6 godina
The future is now old man.
pre 6 godina
Ovo je odlicno ali je mnogo sporo. Ne vidim zasto glavni sudija mora detaljno da pregleda sve jer on dok dodje do ekrana i dok mu premotaju snimak ode pola sata a realno 4-i sudija moze da sedi za ekranom i da samo javi glavnom..
(klaas-jan huntelaar, 17. mart 2018 12:11)
U svakom slucaju nije sporije od toga kad se po 5 minuta bune i busaju na sudiju zbog, recimo, penala nekog. Ovako snimak i cao, pa nek se bune mami.
pre 6 godina
VAR će ubiti prevaru...da je bilo VAR-a ranije Engleska i Aergentina, drugi put, ne bi bili prvaci sveta.
pre 6 godina
Ubice samo draz pobeda navijacima zvezde koji dve trecine utakmica pobedjuju zahvaljujuci namernim greskama sudija.
pre 6 godina
Nece, nece. Pa treba li da dobijamo prvake sveta u rukometu ili fudbalu. Secate se gola Maradone. Da li to treba podrzati. Americki fudbal ima var pa jel mu fali dinamika. Ljudi prave greske, sudija na kraju sazna da je negde pogresio kada se to ne moze ispraviti. Sta ima klub od priznanja sudije da je pogresio. Zadnji slucaj je bio dosudjeni penal za Arsenal protiv Milana. Sta bi se dogadjalo da penal nije sviran ostaje da nagadjamo ali kada je sviran i realizovan utakmica je mogla biti zavsena. Da li je to cilj.
pre 6 godina
Generalno smatram da je uvodjedje VAR tehnologije dobro ali samo ako se bude koristila za krupne situacije. U protivnom ako se bude koristila za svaku sitnicu tipa da li je korner ili gol aut ili tome slicno to ce biti katastrofa,utakmice ce trajati po 3-4h,bice seckanja na svakih 5-10 min i to nece biti zanimljivo nikome!
pre 6 godina
Zna li ko kakvo je stanje po pitanju VAR-a kod nas? Je li neko pominjao nesto, kada bi moglo da se uvede itd?
pre 6 godina
Ne ubiće KRADJE KAO ONA OD PREKSINOĆ NA ARS-MIL ili će ubiti kradje kad je Muntari dao gol Bufonu ili kradje kad Anri daje gol Ircima rukom...ima stotine primera kradje u fudbalu...p.s.Za Boziju ruku je oprošteno jer je Dijego jedan a i provozao ih sve ko na ringišpilu pre gola...
(gremlin, 17. mart 2018 12:20)
Nije ih provozao pre tog gola...
Naravno da sam za uvodjenje tehnologije u sve sfere zivota.
pre 6 godina
Hawk-eye у тенису даје резултат скоро у реалном времену и по мени је веома глупо што играч мора да тражи challenge. Линијске судије у тенису имају довољно времена да после сваког поена у року од 5 секунди прегледају снимак и донесу исправну одлуку. То би требало да раде линијске судије јер са овом технологијом то би им и био једини посао. Исто тако треба да буде и у фудбалу. За све спорне ситуације на линијама и за офсајд снимак је могуће прегледати за око 5 секунди и то не би уопште успорило игру. Наравно, то би гледао неки судија који не би био на терену и само би јавио главном шта се десило. Наравно, у фудбалу неке ситуације не би могле да се реше видео технологијом. Код контакта за прекршаје и играња руком, да ли је офсајд пасиван или није, остаје слободно судијско уверење. За такве ситуације би требало увести challenge, па да се на захтев екипе јавно гледа снимак, али на крају би опет судија доносио одлуку а мишљења би често и даље остала подељена.
pre 6 godina
Mnogi su za, ali još ne znamo koliko će uticati na igru.
Za prelazak gol linije, svakako, pa i za ofsajd, ali ako kreće da se secka igra posle svakog faula i proverava se svaka odluka, onda će to negativno uticati na igru.
A postoje i mnoge situacije koje različitie sudije različito tumače i koje mogu da se sviraju 50:50. Tu VAR ne može pomoći.
A ta draž fudbala koju autor pominje, pretpostavljam da se odnosi i na mnoge legendarne igrače koji su karijeru izgradili na "umeću" da isceniraju penal i prevare sudiju.
Ne kažem da sam protiv, već treba biti oprezan, jer može se desiti da uspori igru.
pre 6 godina
ubice emociju sudija koje uzimaju lovu...
pre 6 godina
A jel moze ta tehnologija da detektuje sklanjalicu, ili krimogenog sudiju koji iskljuci na pravdi Boga dva igraca jednom timu u 85-om minutu i da se utakmica igra dok taj drugi tim ne postigne pogodak ?!
pre 6 godina
Jedina emocija koja ce biti ubijena je emocija kladionica i namjestanja, tj. kriminalaca...
Kasne 10+ godina sa ovim...
pre 6 godina
"Gubljenje vremena" radi donošenje pravedne odluke je neprihvatljivo, ali je zato izležavanje fudbalera po 2 minuta posle svakog kontakta skroz prihvatljivo?
pre 6 godina
naravno da neće ubiti draž...da je uvedena pre 10 godina,barsa ne bi imala ni pola od ovih liga šampiona...biće sve mnogo poštenije
pre 6 godina
Eto fudbal kao ragbi za deset godina. Jos da uvedu defanzivne i ofanzivne postave pa da se mijenju svaki napadi. Polako doce i do toga. I prekidi da traju (kao sto ce trajati) po 5 minuta. U par slucajeva primjene VAR-a vidio sam da treba minimum preko minut da se procijeni odluka. Veca je neregularnost konstantno kidati tempo igre nekom timu od stotinu golova iz ofsajda. Nego to ne mozes da ukapiras ako igras igrice i nikad fudbal u zivotu nijesi igrao.
pre 6 godina
A sta ja sad da radim ostadoh bez posla a real bez titula.Dole VAR
pre 6 godina
Nece ubiti emociju fudbala vec ce ubiti kradju i nepravdu! Naravno zvezda je protiv ubijanja kradje i nepravde, i otvoreno staje na stranu kradje i nepravde.
pre 6 godina
Vidim ovde se previse prica o namernim sudijskim greskama. Na vrhunskom nivou, kada milioni gledaju i kada ima 20+ kamera na stadionu - nijedan sudija nece namerno ukrasti, jer mu to upropastava i karijeru i urusava integritet. Npr. Nemac Ajtekin, koji je sudio Barsa-Psg jeste pogresio kod 2 gola, ali Psg je primio jos CETIRI potpuno regularna. Ajtekin od tada dobija samo neke beznacajne utakmice. Kasai, koji je sa svojim pomocnicima nevidjeno pokrao Bajern u Madridu (dva gola iz ociglednih ofsajda Ronalda i nepostojeci crveni Vidalu - nije bio ni faul) vise ne postoji na mapi. Od sudije koji je sudio otvaranje EP u Francuskoj i bio 4. sudija u finalu - do sudije koji vise ne sudi bitne utakmice, niti ce ici na SP u Rusiju. Dakle, na tom nivou ne gresi se namerno. Svakako, ja sam veliki pristalica VAR-a jer dusu fudbala ubiti nece, samo ce fudbal biti mnogo pravedniji a velike greske svesce na minimum.
pre 6 godina
Neće. Ubiće onu tužnu emociju koju imaju klubovi i navijači nakon nepravedno izgubilljene utakmice ili ispadanja iz nekog takmičenja
pre 6 godina
U seriji A su uveli pa se dobro pokazao, oko 80-90% je tacan.
pre 6 godina
Čitam komentare i ne verujem koliko ostrascenih ima. Svi prozivaju da Zvezdu guraju sudije što je u dosta slučajeva tačno ali niko ne spominje Partizan koji je imao gomilu sumnjivih situacija!!! Postenjacine!!!
pre 6 godina
Bugarima recimo nije priznat onaj evrogol u kvalifikacijama kada je lopta udarila u prečku pa iza linije gola. Bila je to bomba sa 30 metara. Tim golom bi se kvalifikovali.
pre 6 godina
Kako moze pravda da ubije emociju? Moze samo nepravda. Koliko je puta bilo nepravde da se ljudima vise smucio fudbal.Kada neko mora da pobedi, sudije mu sviraju penal i kad se igrac saplete na loptu. I onda ajde gaji emocije. Fala je bogu da su oterali Blatera i Platinija, da ne gledamo vise cirkus.
pre 6 godina
var je ok ali da vidimo kako će se koristiti. po meni je najbolje onako kao u fudbalovom najblizem rođaku rugbyju. glavni sudija odlučuje da li da uopšte traži pomoć a pregled ne radi on. šta god neki mislili postoji realna opasnost da nastanu situacije gde niko nema pomma šta se i zašto dešava i da ima previše prekida. samo treba naći transparentan način i var će biti ok.
pre 6 godina
Fudbalski emotivci - siguran sam da ste jednako uživali u “čarima” fudbala kada vaš omiljeni klub izgubi zbog nepostojećeg penala, kartona, ofsajda...
pre 6 godina
Ne.
pre 6 godina
ako je prevere emocija fudbala - da, ubice je.
kao sto je VAR ubila tenis, nhl, nba, nfl...
pre 6 godina
Var ce da spreci folirante da foliraju.
pre 6 godina
@prodigycz
Pa var i jeste dodatni sudija u nekoj kabini koji gleda snimak i javlja glavnom šta je video. Samo u izuzetnim slučajevima se predviđeno da pored terena stoji jedan ekran koji može i glavni da pogleda ali u 99% odluka, sudija za ekranom u kabini signalizira sporu situaciju i ukazuje da treba da se koriguje greska na terenu.
pre 6 godina
ako je emocija fudbala gol iz ofsajda onda hoce.
pre 6 godina
Što se mene tiče, emocija fudbala je već na aparatima. Razlog za to vidim u postojanju prebogatih klubova, a ne u uvođenju tehnologije koja će omogućiti da timovi ne budu oštećeni sudijskim greškama.
Pre mnogo godina, kad su klubovi mogli da imaju samo po dva stranca (ali prava), morali su i da intenzivno rade sa mlađim kategorijama. Sada ta potreba opada, bar kod onih prebogatih, gde su, inače, najbolji uslovi za rad. Ne mislim da je to dobro za budućnost fudbala.
pre 6 godina
Kakva glupost, VAR da ubije emociju fudbala?! Ako je nesto ubijalo fudbal to su katastrofalne greske sudija bile one namerne ili nenamerne!
pre 6 godina
Naravno da ce ubiti moje emocije koje su najizrazenije prilikom sudijske nepravde u korist favorita na papiru.
pre 6 godina
Mislim da je vreme da napravite posebnu rubriku: SP RUSIJA i da tamo stavljate sve ove vesti. Već ih ima dosta.
pre 6 godina
mozda ubije namestanje bar malo, strast za parama od kojekakvih lopova mozda ubije, nista drugo.
pre 6 godina
Hoce!
pre 6 godina
Da mi je VAR na poslu, pa da snimi radno vreme, razgovor sa nadređenim, i iz kakvog mrtvila izvlačim promet, bio bih prva zvezda You-Tubea, a za fudbal baš i nisam, nije to to bez Maradonine ruke, pa makar kao po običaju pucalo po nama Srbima...
pre 6 godina
Nece.
Neka se javi iko ko je ikada rekao: "dobra je bila tekma u seriji A ali je VAR smorio".
Postavljanje ovakvih pitanja, u vidu nekih filozofskih dilema, daje legitimitet protivnicima uvodjenja VAR-a, hostaplerima i "licimurima".
pre 6 godina
ne mogu da verujem da ću da napišem sledeće dve reči: Bravo, FIFA! (i dalje ste Cosa Nostra, ali za ovo vam čestitam)
pre 6 godina
Šta da ubije dušu...da nam titule i dalje odlučuje slobodno sudijsko uverenje Mrakića, Maje i ekipe...najbolje nek stave i Babarogića na čelu te buduće var komisije. Ameri ludi, što zaustavljaju vreme dok sudije ne pregledaju snimke...ma nek traje 4 sata utakmica, ali da pobedi onaj koji je zaslužio
pre 6 godina
Neće, fudbal je uginuo poodavno, samo će da spreči nerviranje zbog kretenskih sudijskih odluka...
pre 6 godina
Da je postojao VAR Srbija bi 2010 prosla grupu, Partizan bi 2011 prosao Genk, Srbija bi igrala evropsko prvenstvo 2012, Zvezda bi prosla Bordo 2013...
UVEDITE VAR!
pre 6 godina
Fudbal su unistili novac i mafija, i to odavno. Ovo ce samo da pomogne da ne bude bas teska kradja, kao u slucaju BAR - PSG.
pre 6 godina
Nikakvu dobru ili zdravu emociju ne može da izazove nepravda u sportu. Sudijska greška je čist višak i nešto što se oduvek htelo smanjiti ili izbaciti. U svim sportovima. Zar je hawk-eye u tenisu glupost? U odbojci takođe? Pa i u košarci postoje određene situacije koje se pregledaju na snimku, a u NFL-u je to standard. Samo se fudbal bori da slučajno ne izgubi emocije. Koje? One koje je izazvao pogodak Francuske u baražu protiv Iraca? Gol u finalu sp1966? Ili gol DŽerarda za Engleze protiv Nemaca?
Zar je fudbalska publika u većini srozana na amorfnu masu koju treba držati u toru sa svojim najnižim emocijama, primenom sudijskih grešaka ili želimo da fudbal napreduje?
pre 6 godina
Neće, sudijska nepravda po meni ubija fudbal..ne znam u cemu je draz da sudija konstantno navlači za na stranu prebogatih i dosta jacih klubova. Ako ustanu na lijevu nogu neka uzgube. To je draz sporta, da nekada i slabiji pobjede ili osvoje nesto. Ovako cim zagusti počinje bacakanje i gluma po terenu i eto sudije da svira koji penal ili u korist slabijih ne svira nista.
pre 6 godina
Što se tiče emocija, neće biti velike štete, ubiće samo Terzićeve emocije.
pre 6 godina
Ovo je odlicno ali je mnogo sporo. Ne vidim zasto glavni sudija mora detaljno da pregleda sve jer on dok dodje do ekrana i dok mu premotaju snimak ode pola sata a realno 4-i sudija moze da sedi za ekranom i da samo javi glavnom..
pre 6 godina
Hoce jer su nesposobni da i na kompjuteru naprave pravu odluku, kad se setim onaj penal nad Salahom, lik u kabini gleda 5 minuta i na kraju penal a lopta isla 10m od Salaha
pre 6 godina
Hoće.
pre 6 godina
Не знамо за емоцију, али се надамо да ће убити голове из гол аута....
pre 6 godina
Gol tehnologija je ok jer se ne gubi vreme ostalo je ubijanje fudbala.Ne moze se nekad ni na snimku oceniti da li je penal ili ne,ne moze se izmeriti jacina kontakta,ustalom cemu sluze pet sudija.Ako vec uvode tehnologiju za penal i ofsajd onda neka odlucuje onaj u kabini,neki drugi sudija a ne da cekamo ovog na terenu da pregleda snimak,valjda imaju isti pogled na fudbalska pravila,ali opet kazem da sam protiv toga jer njih briga za fudbal vec te kompanije zanimaju samo pare.
pre 6 godina
A šta kada sudija dosadi ofsajd i padne pogodak a ofsajda nije bilo?
pre 6 godina
Ne, nece ubiti emociju, samo ce smanjiti
namestanje utakmica.
pre 6 godina
Ne ubiće KRADJE KAO ONA OD PREKSINOĆ NA ARS-MIL ili će ubiti kradje kad je Muntari dao gol Bufonu ili kradje kad Anri daje gol Ircima rukom...ima stotine primera kradje u fudbalu...p.s.Za Boziju ruku je oprošteno jer je Dijego jedan a i provozao ih sve ko na ringišpilu pre gola...
pre 6 godina
Bash ce da nas navare na leto...
pre 6 godina
ako je uveden radi pravde onda ce nepravednu emociju da ubija..
pre 6 godina
Sta znaci oduzece draz fudbala? Jesu greske draz fudbala?
pre 6 godina
VAR је најбоље решење. Нема више нисам видео. Погледаш бато фино лепо снимак и донесеш одлуку. Енглезе су рецимо на Светском 2006 оштетили са Немцима када Лампарду није признат чист го. И шта ту можеш ништа.
pre 6 godina
Prave od naseg evropskog fudbala americki sa sto pauza.
pre 6 godina
Ja sam ZA. Dosta vise nepravednih pobednika!
pre 6 godina
Ne filozofirajte. Manje je prostora za namestanje, a ta draz i ta nepravda, to ostavite za sebe.
pre 6 godina
Naravno da nece.
pre 6 godina
Podrzavam!O kakvoj drazi pricamo kada se jedan klub totalno pokrade kao sto je bio slucaj sa Milanom pre neki dan.Tekmu nisam gledao ali sam procitao komentare i bilo mi je dovoljno.Anri je neko koga ne podnosim nakon one ruke Irskoj.
pre 6 godina
Ne.
pre 6 godina
Ako se koristi racionalno, nece naskoditi fudbalu
pre 6 godina
Stopostotno ispravna odluka! Btw, odlican tekst!
pre 6 godina
Ako su emocija fudbala golovi rukom Maradone i Anrija onda mi nece biti zao...
pre 6 godina
Kod mene ta emocija ni ne postoji vec godinama. Odgledam plafon dve utakmice,bruto,tokom godine. Sto se mene tice nema tu vise puno smisla i svega je manje,iako je fudbal iz godine u godinu sve popularniji zahvaljujuci nekim arapskim,hindu,kineskim,tajlandskim,singapurcanskim,mongolskim i drugim mas histericnim navijacima Barselone,Reala,Junajteda,Celsija,Liverpula...da mi se cak malo i gadi da pratim fudbal. Nasao sam sebi neke druge zanimacije. Tako da,srecno sa globalizacijom fudbala sa ili bez VAR-a!
pre 6 godina
Bolje i dosadni VAR nego onaj osećaj posle utakmice Barca-PSG ili dvomeča Real-Bayern. U pomenuta 3 meča greške su bile toliko kriminalne da sve mora da ti se smuči, za koga god da navijaš.
Iz bliske prošlosti ... nedosuđen penal za Juve protiv Totenhema i penal za Arsenal protiv Milana. Apsolutno amaterske greške koje momentalno ubiju želju za gledanjem.
pre 6 godina
Naravno da nece.
Igra ostaje ista, samo se necemo nervirati oko ponistenih ili nepriznatih golova.
pre 6 godina
Sta znaci oduzece draz fudbala? Jesu greske draz fudbala?
pre 6 godina
Kakva glupost, VAR da ubije emociju fudbala?! Ako je nesto ubijalo fudbal to su katastrofalne greske sudija bile one namerne ili nenamerne!
pre 6 godina
Ako su emocija fudbala golovi rukom Maradone i Anrija onda mi nece biti zao...
pre 6 godina
ne mogu da verujem da ću da napišem sledeće dve reči: Bravo, FIFA! (i dalje ste Cosa Nostra, ali za ovo vam čestitam)
pre 6 godina
Fudbal su unistili novac i mafija, i to odavno. Ovo ce samo da pomogne da ne bude bas teska kradja, kao u slucaju BAR - PSG.
pre 6 godina
Naravno da nece.
pre 6 godina
Da je postojao VAR Srbija bi 2010 prosla grupu, Partizan bi 2011 prosao Genk, Srbija bi igrala evropsko prvenstvo 2012, Zvezda bi prosla Bordo 2013...
UVEDITE VAR!
pre 6 godina
Podrzavam!O kakvoj drazi pricamo kada se jedan klub totalno pokrade kao sto je bio slucaj sa Milanom pre neki dan.Tekmu nisam gledao ali sam procitao komentare i bilo mi je dovoljno.Anri je neko koga ne podnosim nakon one ruke Irskoj.
pre 6 godina
Не знамо за емоцију, али се надамо да ће убити голове из гол аута....
pre 6 godina
Ne filozofirajte. Manje je prostora za namestanje, a ta draz i ta nepravda, to ostavite za sebe.
pre 6 godina
ako je emocija fudbala gol iz ofsajda onda hoce.
pre 6 godina
Šta da ubije dušu...da nam titule i dalje odlučuje slobodno sudijsko uverenje Mrakića, Maje i ekipe...najbolje nek stave i Babarogića na čelu te buduće var komisije. Ameri ludi, što zaustavljaju vreme dok sudije ne pregledaju snimke...ma nek traje 4 sata utakmica, ali da pobedi onaj koji je zaslužio
pre 6 godina
Ne, nece ubiti emociju, samo ce smanjiti
namestanje utakmica.
pre 6 godina
Što se tiče emocija, neće biti velike štete, ubiće samo Terzićeve emocije.
pre 6 godina
Što se mene tiče, emocija fudbala je već na aparatima. Razlog za to vidim u postojanju prebogatih klubova, a ne u uvođenju tehnologije koja će omogućiti da timovi ne budu oštećeni sudijskim greškama.
Pre mnogo godina, kad su klubovi mogli da imaju samo po dva stranca (ali prava), morali su i da intenzivno rade sa mlađim kategorijama. Sada ta potreba opada, bar kod onih prebogatih, gde su, inače, najbolji uslovi za rad. Ne mislim da je to dobro za budućnost fudbala.
pre 6 godina
VAR će ubiti prevaru...da je bilo VAR-a ranije Engleska i Aergentina, drugi put, ne bi bili prvaci sveta.
pre 6 godina
Ne ubiće KRADJE KAO ONA OD PREKSINOĆ NA ARS-MIL ili će ubiti kradje kad je Muntari dao gol Bufonu ili kradje kad Anri daje gol Ircima rukom...ima stotine primera kradje u fudbalu...p.s.Za Boziju ruku je oprošteno jer je Dijego jedan a i provozao ih sve ko na ringišpilu pre gola...
pre 6 godina
Kod mene ta emocija ni ne postoji vec godinama. Odgledam plafon dve utakmice,bruto,tokom godine. Sto se mene tice nema tu vise puno smisla i svega je manje,iako je fudbal iz godine u godinu sve popularniji zahvaljujuci nekim arapskim,hindu,kineskim,tajlandskim,singapurcanskim,mongolskim i drugim mas histericnim navijacima Barselone,Reala,Junajteda,Celsija,Liverpula...da mi se cak malo i gadi da pratim fudbal. Nasao sam sebi neke druge zanimacije. Tako da,srecno sa globalizacijom fudbala sa ili bez VAR-a!
pre 6 godina
VAR је најбоље решење. Нема више нисам видео. Погледаш бато фино лепо снимак и донесеш одлуку. Енглезе су рецимо на Светском 2006 оштетили са Немцима када Лампарду није признат чист го. И шта ту можеш ништа.
pre 6 godina
Treba nepravdu da ubije a ne emociju fudbala...
pre 6 godina
ako je uveden radi pravde onda ce nepravednu emociju da ubija..
pre 6 godina
Ja sam ZA. Dosta vise nepravednih pobednika!
pre 6 godina
Naravno da nece.
Igra ostaje ista, samo se necemo nervirati oko ponistenih ili nepriznatih golova.
pre 6 godina
Emocija fudbala?
Kad ti neko u 95. minutu da gol rukom iz ofsajda u finalu SP, recimo?
Ne razumem umove koji iskreno misle da će VAR da uništi fudbal.
pre 6 godina
Ako se koristi racionalno, nece naskoditi fudbalu
pre 6 godina
Nikakvu dobru ili zdravu emociju ne može da izazove nepravda u sportu. Sudijska greška je čist višak i nešto što se oduvek htelo smanjiti ili izbaciti. U svim sportovima. Zar je hawk-eye u tenisu glupost? U odbojci takođe? Pa i u košarci postoje određene situacije koje se pregledaju na snimku, a u NFL-u je to standard. Samo se fudbal bori da slučajno ne izgubi emocije. Koje? One koje je izazvao pogodak Francuske u baražu protiv Iraca? Gol u finalu sp1966? Ili gol DŽerarda za Engleze protiv Nemaca?
Zar je fudbalska publika u većini srozana na amorfnu masu koju treba držati u toru sa svojim najnižim emocijama, primenom sudijskih grešaka ili želimo da fudbal napreduje?
pre 6 godina
Konacno. Veliki klibovi vise nece imati to sto danas imaju kod sudija...
pre 6 godina
Trebalo je i ranije
pre 6 godina
A ja mislio da je emocija ubijena još onda kad su krenule milijarde-zilijarde da se peru prljavog novca preko 22 nesretnika koji jurcaju za loptom.
Još onog momenta kad su prestali da ga igraju siromašni, a gledaju bogati, već se obrnulo.
pre 6 godina
Pre par dana sam gledao Arsenal-Milan, i draz fudbala su ubile sudije a ne tehnologija.VAR je buducnost i tacka
pre 6 godina
Naravno da ce ubiti moje emocije koje su najizrazenije prilikom sudijske nepravde u korist favorita na papiru.
pre 6 godina
Ubice emociju fudbala Terzinju, to je siguran aksiom... :-)
pre 6 godina
Nece.
Neka se javi iko ko je ikada rekao: "dobra je bila tekma u seriji A ali je VAR smorio".
Postavljanje ovakvih pitanja, u vidu nekih filozofskih dilema, daje legitimitet protivnicima uvodjenja VAR-a, hostaplerima i "licimurima".
pre 6 godina
Prave od naseg evropskog fudbala americki sa sto pauza.
pre 6 godina
Ovo je odlicno ali je mnogo sporo. Ne vidim zasto glavni sudija mora detaljno da pregleda sve jer on dok dodje do ekrana i dok mu premotaju snimak ode pola sata a realno 4-i sudija moze da sedi za ekranom i da samo javi glavnom..
pre 6 godina
Ovo je odlicno ali je mnogo sporo. Ne vidim zasto glavni sudija mora detaljno da pregleda sve jer on dok dodje do ekrana i dok mu premotaju snimak ode pola sata a realno 4-i sudija moze da sedi za ekranom i da samo javi glavnom..
(klaas-jan huntelaar, 17. mart 2018 12:11)
U svakom slucaju nije sporije od toga kad se po 5 minuta bune i busaju na sudiju zbog, recimo, penala nekog. Ovako snimak i cao, pa nek se bune mami.
pre 6 godina
Ja sam pre za smanjenje broja fudbalera sa 11 na 10 sto bi omogucilo pravim majstorima fudbala da pokazu svoje znanje, ovako recimo jednog Messija kad primi loptu odmah okruze bar 3 igraca i ako njih prodje tu su sledeca 3 koja lome noge..danasnji fudbal i onaj pre 100 god se razlikuje po tome sto sad igraju atleticari koji prelaze preko 10 km po mecu dok su nekad amateri trcali po 2 km i tada se lako uocavao dobar fudbaler jel imao je prostora za igru. Za par god ako ostane 11 fudbalera fudbal ce biti samo boriliste uglavnom nabildovabih crnaca koji sutiraju tamo vamo dok nece biti mesta u timu za talentovane fudbalere koji ce biti polomljeni pri svakom kontaktu sa loptom.
pre 6 godina
Ubiće emociju fudbala?????? Smanjiće nepravdu što je i te kako bitno. Mnogo je primera kojih će se svaki ljubitelj poštenog fudbala setiti, kada su odlukama sudija rešavana prvenstva i važne utakmice. Za mene, ovo bi trebalo da je samo početak. Voleo bih da se uvede merenje vremena kao u košarci, samo kada igra teče. Zamislite utakmice u kojima nema odugovlačenja zbog previjanja povređenih i slično. Ograničiti na 2 puta po 30 minuta efektivno pa da vidimo. Neograničeni broj zamena bi takođe doneo novu brzinu i žustrinu fudbala. Neko je lud u košarci, hokeju i slično? Ne treba robovati tradiciji. Cilj je živa i interesantna igra sa mnogo preokreta. Koliko asova nikada nismo videli jer su zbog ko zna čega, karijere presedeli na klupama za rezervne igrače. VAR je korak napred. Lako se sa ograničenim brojem tzv chalange-a može izbeći usporavanje igre.
pre 6 godina
Neće, fudbal je uginuo poodavno, samo će da spreči nerviranje zbog kretenskih sudijskih odluka...
pre 6 godina
Mislim da je vreme da napravite posebnu rubriku: SP RUSIJA i da tamo stavljate sve ove vesti. Već ih ima dosta.
pre 6 godina
Neće, sudijska nepravda po meni ubija fudbal..ne znam u cemu je draz da sudija konstantno navlači za na stranu prebogatih i dosta jacih klubova. Ako ustanu na lijevu nogu neka uzgube. To je draz sporta, da nekada i slabiji pobjede ili osvoje nesto. Ovako cim zagusti počinje bacakanje i gluma po terenu i eto sudije da svira koji penal ili u korist slabijih ne svira nista.
pre 6 godina
"Gubljenje vremena" radi donošenje pravedne odluke je neprihvatljivo, ali je zato izležavanje fudbalera po 2 minuta posle svakog kontakta skroz prihvatljivo?
pre 6 godina
Ubiće emociju zvezdinih navijača.
pre 6 godina
Bugarima recimo nije priznat onaj evrogol u kvalifikacijama kada je lopta udarila u prečku pa iza linije gola. Bila je to bomba sa 30 metara. Tim golom bi se kvalifikovali.
pre 6 godina
Mozda ali nece biti kriminala i namestaljki kao do sada. Ua kriminal!!!
pre 6 godina
mozda ubije namestanje bar malo, strast za parama od kojekakvih lopova mozda ubije, nista drugo.
pre 6 godina
Nece, nece. Pa treba li da dobijamo prvake sveta u rukometu ili fudbalu. Secate se gola Maradone. Da li to treba podrzati. Americki fudbal ima var pa jel mu fali dinamika. Ljudi prave greske, sudija na kraju sazna da je negde pogresio kada se to ne moze ispraviti. Sta ima klub od priznanja sudije da je pogresio. Zadnji slucaj je bio dosudjeni penal za Arsenal protiv Milana. Sta bi se dogadjalo da penal nije sviran ostaje da nagadjamo ali kada je sviran i realizovan utakmica je mogla biti zavsena. Da li je to cilj.
pre 6 godina
Kome je u interesu da se ne uvede tehnologija koja otklanja svaku sudijsku gresku? Naravno odgovor je samo prevarantima.
pre 6 godina
Ubit ce velike ekipe kojima su uvijek naklonjene sudije kada je 50 50
pre 6 godina
Da je bogdom bila ova tehnologija na proslom svjetskom, moja Bosna bi prosla dalje! Dzeki su ponistili cist gol zbog navodne offside pozicije. Cist gol.. za prolazak grupe ponisten!
pre 6 godina
Moze predlog. Mozda je vec tako, ne znam. Kad se ide pogledati video, zaustaviti vreme a ne subjektivno da sudija nadoknadjuje..
pre 6 godina
Ceo svet najnormalnije uvodi VAR a kod nas se vode rasprave da li ce "ubiti dusu" fudbalu. Mi smo uvek van sveta i svih tokova, zaostali i zatoceni u proslosti zarad interesa spekulantske manjine. Kod nas ce i dalje pravdu deliti Majo i Glodjovic.
pre 6 godina
ali kakav kran za monitor!? pa monitori su danas kao flis papir lagani, mogao je običan stativ ako sudija baš mora stojeći da gleda plejbek
pre 6 godina
Nadam se da ce ovo bar malo pomoci u borbi protiv nepravde zvane "Uefalona".
pre 6 godina
var nego sta
pre 6 godina
Pratim NFL godinama, i tamo je mnogo lakse primeniti taj sistem, ali i u fudbalu se takodje moze dobro primeniti i da bude od koristi. Ima i namernih i nenamernih gresaka, kada one budu smanjene na manji broj svakako ce biti pravednije. Ima primera kroz istoriju fudbala gde bi VAR itekako pomogao. Ovo je korak u pravom smeru.
pre 6 godina
"Tehnologija će, pretpostavljam, unaprediti igru, ali ne treba da je imate previše jer to oduzima moć sudijama, a tada ona postaje klanica jer tada imamo situaciju ‘kreni-stani’, a to ne sme da se desi. Gol tehnologija je u redu i to je dosta. Smatram da ne bi trebalo uvesti tehnologiju za slobodne udarce, žute ili crvene kartone, čuo sam da o tome pričaju", naglasio je Ferguson jednom prilikom.
Pa jedino tako si osvojio tridesetak titula, pa vecina rezultata zavrsavali 1:0 i pobedonosni golovi dolazili iz nepostojecih penala,ofsajda, nepostojecih slobodnjaka (najcesce za vreme davida bekama) i golovi u nadoknadi, a MU igrao ragby.
Engleska bila prvak sveta na cistu barbarsku otmicu.
pre 6 godina
Neće. Ubiće onu tužnu emociju koju imaju klubovi i navijači nakon nepravedno izgubilljene utakmice ili ispadanja iz nekog takmičenja
pre 6 godina
Var ce da spreci folirante da foliraju.
pre 6 godina
Ja sam se u fudbal zaljubio zbog dobre igre, ne zbog sudijske manipulacije
pre 6 godina
Kakve bre emocije fudbala da unisti..? Mislite kada igrac Zvezde vrati loptu sa atletske staze i ovi postignu gol, a dvojica sudija kao da su Rej Chals i Hoze Felisijano..
pre 6 godina
Fudbalski emotivci - siguran sam da ste jednako uživali u “čarima” fudbala kada vaš omiljeni klub izgubi zbog nepostojećeg penala, kartona, ofsajda...
pre 6 godina
Hawk-eye у тенису даје резултат скоро у реалном времену и по мени је веома глупо што играч мора да тражи challenge. Линијске судије у тенису имају довољно времена да после сваког поена у року од 5 секунди прегледају снимак и донесу исправну одлуку. То би требало да раде линијске судије јер са овом технологијом то би им и био једини посао. Исто тако треба да буде и у фудбалу. За све спорне ситуације на линијама и за офсајд снимак је могуће прегледати за око 5 секунди и то не би уопште успорило игру. Наравно, то би гледао неки судија који не би био на терену и само би јавио главном шта се десило. Наравно, у фудбалу неке ситуације не би могле да се реше видео технологијом. Код контакта за прекршаје и играња руком, да ли је офсајд пасиван или није, остаје слободно судијско уверење. За такве ситуације би требало увести challenge, па да се на захтев екипе јавно гледа снимак, али на крају би опет судија доносио одлуку а мишљења би често и даље остала подељена.
pre 6 godina
Da se npr u nasem prvenstvu koristila ova tehnologija od pocetka ove sezone, Partizan bi za Zvezdom zaostajao blizu 25 bodova.
pre 6 godina
Fudbal je umro u Meksiku 1986.god. Tako da nece.
pre 6 godina
Da mi je VAR na poslu, pa da snimi radno vreme, razgovor sa nadređenim, i iz kakvog mrtvila izvlačim promet, bio bih prva zvezda You-Tubea, a za fudbal baš i nisam, nije to to bez Maradonine ruke, pa makar kao po običaju pucalo po nama Srbima...
pre 6 godina
Ne ubiće KRADJE KAO ONA OD PREKSINOĆ NA ARS-MIL ili će ubiti kradje kad je Muntari dao gol Bufonu ili kradje kad Anri daje gol Ircima rukom...ima stotine primera kradje u fudbalu...p.s.Za Boziju ruku je oprošteno jer je Dijego jedan a i provozao ih sve ko na ringišpilu pre gola...
(gremlin, 17. mart 2018 12:20)
Nije ih provozao pre tog gola...
Naravno da sam za uvodjenje tehnologije u sve sfere zivota.
pre 6 godina
@prodigycz
Pa var i jeste dodatni sudija u nekoj kabini koji gleda snimak i javlja glavnom šta je video. Samo u izuzetnim slučajevima se predviđeno da pored terena stoji jedan ekran koji može i glavni da pogleda ali u 99% odluka, sudija za ekranom u kabini signalizira sporu situaciju i ukazuje da treba da se koriguje greska na terenu.
pre 6 godina
Ubice samo draz pobeda navijacima zvezde koji dve trecine utakmica pobedjuju zahvaljujuci namernim greskama sudija.
pre 6 godina
Сигурно неће
pre 6 godina
Ne.
pre 6 godina
Fudbal je umro u Meksiku 1986.god. Tako da nece.
(baron, 17. mart 2018 15:44)
?
pre 6 godina
kakvu emociju? var- prava stvar.
pre 6 godina
A jel moze ta tehnologija da detektuje sklanjalicu, ili krimogenog sudiju koji iskljuci na pravdi Boga dva igraca jednom timu u 85-om minutu i da se utakmica igra dok taj drugi tim ne postigne pogodak ?!
pre 6 godina
Neutralni,i dalje mislim da VAR moze da bude odlicno resenje-jer se MENJA SVEST igraca na terenu-znaju da ce dobiti karton za lakat,pluvanje,udarac koji glavni sudija ranije nije mogao da vidi.Ljudi se drugacije ponasaju kad znaju da ih neko snima,da postoji mogucnost da popiju kaznu (pogledaj film Smrt coveka na Balkanu).
Sto se dinamike fudbala tice,ona je i sada bas velika-narocito kad igra Murinjo ili srpske ekipe-ali ovog puta neces moci da se foliras i previjas na terenu,a da kamera snimi kako se kezis kad sklonis ruke s lica.
Odbojka je strasno brz sport i ne vidim da je upropascena tehnologijom celendza.Tenis takodje.VAR ce u pocetku imati mane,ali,generalno,on je odlicna stvar.
Ako si UBEDJEN da si ostecen,trazices celendz,a ne zato sto nosis dres CZ,Par,Reala,Juvea...pa racunas na "slobodno sudijsko uverenje".Ako znas da zbog pogresno zatrazenog celendza sledi sankcija ,RAZMISLICES da li da ga trazis.
pre 6 godina
Jedina emocija koja ce biti ubijena je emocija kladionica i namjestanja, tj. kriminalaca...
Kasne 10+ godina sa ovim...
pre 6 godina
ako je prevere emocija fudbala - da, ubice je.
kao sto je VAR ubila tenis, nhl, nba, nfl...
pre 6 godina
Generalno smatram da je uvodjedje VAR tehnologije dobro ali samo ako se bude koristila za krupne situacije. U protivnom ako se bude koristila za svaku sitnicu tipa da li je korner ili gol aut ili tome slicno to ce biti katastrofa,utakmice ce trajati po 3-4h,bice seckanja na svakih 5-10 min i to nece biti zanimljivo nikome!
pre 6 godina
"Tehnologija će, pretpostavljam, unaprediti igru, ali ne treba da je imate previše jer to oduzima moć sudijama, a tada ona postaje klanica jer tada imamo situaciju ‘kreni-stani’, a to ne sme da se desi. Gol tehnologija je u redu i to je dosta. Smatram da ne bi trebalo uvesti tehnologiju za slobodne udarce, žute ili crvene kartone, čuo sam da o tome pričaju", naglasio je Ferguson jednom prilikom.
Pa jedino tako si osvojio tridesetak titula, pa vecina rezultata zavrsavali 1:0 i pobedonosni golovi dolazili iz nepostojecih penala,ofsajda, nepostojecih slobodnjaka (najcesce za vreme davida bekama) i golovi u nadoknadi, a MU igrao ragby.
Engleska bila prvak sveta na cistu barbarsku otmicu.
(Beoman, 17. mart 2018 14:13)
pljuvanje po jednom aleksu fergusonu i njegovim uspesima, radi dobijanja pluseva novopecene fudbalske javnosti, u oba slucaja je produkt fudbalskog neznanja i sportskog nevaspitanja.
pre 6 godina
Fudbal su unistili novac i mafija, i to odavno. Ovo ce samo da pomogne da ne bude bas teska kradja, kao u slucaju BAR - PSG.
(Slobodan, 17. mart 2018 12:39)
Ili recimo Real - Psz ili Real - Bajern
pre 6 godina
Hoce jer su nesposobni da i na kompjuteru naprave pravu odluku, kad se setim onaj penal nad Salahom, lik u kabini gleda 5 minuta i na kraju penal a lopta isla 10m od Salaha
pre 6 godina
A šta kada sudija dosadi ofsajd i padne pogodak a ofsajda nije bilo?
pre 6 godina
Kako moze pravda da ubije emociju? Moze samo nepravda. Koliko je puta bilo nepravde da se ljudima vise smucio fudbal.Kada neko mora da pobedi, sudije mu sviraju penal i kad se igrac saplete na loptu. I onda ajde gaji emocije. Fala je bogu da su oterali Blatera i Platinija, da ne gledamo vise cirkus.
pre 6 godina
donjet ce pravednost ! ende
pre 6 godina
Bash ce da nas navare na leto...
pre 6 godina
Bolje i dosadni VAR nego onaj osećaj posle utakmice Barca-PSG ili dvomeča Real-Bayern. U pomenuta 3 meča greške su bile toliko kriminalne da sve mora da ti se smuči, za koga god da navijaš.
Iz bliske prošlosti ... nedosuđen penal za Juve protiv Totenhema i penal za Arsenal protiv Milana. Apsolutno amaterske greške koje momentalno ubiju želju za gledanjem.
pre 6 godina
ubice emociju sudija koje uzimaju lovu...
pre 6 godina
Mogu prvo da rese druge probleme.. npr previjanje igraca po terenu. Ne mogu da zabranim igracu da se previja, ali mogu da uvedu da svaki ulazak doktora znaci i iznosenje igraca sa terena koji NE MOZE da se vrati na teren minimum 5min. Pa foliraj i igraj sa 10 igraca..
VVAR moze da pomogne samo kod krucijalnih odluka. Ofsajdi i igranje rukom.Ili za penal da li je kontakt postojao ili nije. Ako budu proveravali svaku odluku, nece biti fudbala, samo bonus za tim koji se svim silama brani, da predahne. Mislim d ane treba biti moguce dovoditi svaku odluku u pitanje (npr auti/korneri ili fauli na svojoj polovini) da timovi to ne bi koristili kao pomoc svom timu da se odbrani..
pre 6 godina
Nece ubiti emociju fudbala vec ce ubiti kradju i nepravdu! Naravno zvezda je protiv ubijanja kradje i nepravde, i otvoreno staje na stranu kradje i nepravde.
pre 6 godina
Vidim ovde se previse prica o namernim sudijskim greskama. Na vrhunskom nivou, kada milioni gledaju i kada ima 20+ kamera na stadionu - nijedan sudija nece namerno ukrasti, jer mu to upropastava i karijeru i urusava integritet. Npr. Nemac Ajtekin, koji je sudio Barsa-Psg jeste pogresio kod 2 gola, ali Psg je primio jos CETIRI potpuno regularna. Ajtekin od tada dobija samo neke beznacajne utakmice. Kasai, koji je sa svojim pomocnicima nevidjeno pokrao Bajern u Madridu (dva gola iz ociglednih ofsajda Ronalda i nepostojeci crveni Vidalu - nije bio ni faul) vise ne postoji na mapi. Od sudije koji je sudio otvaranje EP u Francuskoj i bio 4. sudija u finalu - do sudije koji vise ne sudi bitne utakmice, niti ce ici na SP u Rusiju. Dakle, na tom nivou ne gresi se namerno. Svakako, ja sam veliki pristalica VAR-a jer dusu fudbala ubiti nece, samo ce fudbal biti mnogo pravedniji a velike greske svesce na minimum.
pre 6 godina
The future is now old man.
pre 6 godina
Hoce!
pre 6 godina
Као у кошарци што је кош кад је лопта прошла кроз обруч и видно свима
pre 6 godina
Jedino je za gol sve jasno i tu se vise nece grijesiti. Za sve ostalo ljubitelji kako ovi kazu emocije nogometa ce i dalje doci na svoje.
Kod penala ce i dalje biti prisutno slobodno sudacko uvjerenje sto znaci itekakva mogucnost ljudske pogreske. Pa i kod crvenog kartona. Ofsajd, greske ce se dovesti na najmanju mogucu mjeru, ali i tu ce jos postojati suceva zadnja, pogotovo kod pasivnih ofsajda koji to mozda i nisu.
Ono sto je bitno je da se ne trazi snimka za svaku sitnicu, pa cak ni za zute kartone,jedino za drugi zuti,tu bi ipak var bio potreban. Slobodni udarci, korneri, auti, dakle bilo koji prekidi i dalje trebaju iskljucivo ostati u domeni trenutne sudacke procjene.
Var tehnologija je svakako fenomenalna stvar koja je nasusno bila potrebna nogometu. Najvise ce pomoci "malim reprezentacijama" koje u sudaru s velikim reprezentacijama nikad nisu imali posteno sudjenje, a to ce sad u najvecoj mjeri ipak dobiti.
pre 6 godina
U seriji A su uveli pa se dobro pokazao, oko 80-90% je tacan.
pre 6 godina
Ko gleda fudbal realno na tv? Ovde u Nemackoj mali broj ljudi koji voli utakmice ide na stadion i to je to. Tako je i u Norveskoj, Danskoj, Svedskoj itd
pre 6 godina
A sta ja sad da radim ostadoh bez posla a real bez titula.Dole VAR
pre 6 godina
Čitam komentare i ne verujem koliko ostrascenih ima. Svi prozivaju da Zvezdu guraju sudije što je u dosta slučajeva tačno ali niko ne spominje Partizan koji je imao gomilu sumnjivih situacija!!! Postenjacine!!!
pre 6 godina
Prave od naseg evropskog fudbala americki sa sto pauza.
(Vlado, 17. mart 2018 12:50)
odgovara bunkerasima. kad ih pritisnu pravice niz faulova pa ce da zahtevaju diskusiju. tako ce da seckaju igru - protivnicki pritisak poremete a oni se osveze dok se vrati na mesto onaj ko je ispao iz linije... murinjo ima samo da skakuce - idu njegovi dani. publika ne voli lep fudbal, publika voli raspravrljanje i krestanje na sudije i na protivnike. zbog tih takvih je ovo i izmisljeno.
pre 6 godina
Pametno su ljudi glasali na ovu anketu, bas onako kako treba, vidi se da smo pametan narod.
pre 6 godina
Hoće.
pre 6 godina
Gol tehnologija je ok jer se ne gubi vreme ostalo je ubijanje fudbala.Ne moze se nekad ni na snimku oceniti da li je penal ili ne,ne moze se izmeriti jacina kontakta,ustalom cemu sluze pet sudija.Ako vec uvode tehnologiju za penal i ofsajd onda neka odlucuje onaj u kabini,neki drugi sudija a ne da cekamo ovog na terenu da pregleda snimak,valjda imaju isti pogled na fudbalska pravila,ali opet kazem da sam protiv toga jer njih briga za fudbal vec te kompanije zanimaju samo pare.
pre 6 godina
Nemoj, Zvezdo, suze liti, moralo je tako biti.
pre 6 godina
Treneri kao Murinjo će koristiti i VAR za opstrukciju protivnickog ritma u napadu, čestim apelima da se sporne situacije prekontrolisu.
(kentaur, 17. mart 2018 18:46)
pusti ih nek se raduju. tako su i svakog politicara docekali a posle prolazili ko bosi po trnju. naravno, kad ova epizoda za VAR neslavno propadne za godinu-dve, svi oni ce pricati da su oduvek bili protiv i da su od pocetka znali da od toga nema nista.
pre 6 godina
Stopostotno ispravna odluka! Btw, odlican tekst!
pre 6 godina
naravno da neće ubiti draž...da je uvedena pre 10 godina,barsa ne bi imala ni pola od ovih liga šampiona...biće sve mnogo poštenije
pre 6 godina
"odgovara bunkerasima. kad ih pritisnu pravice niz faulova pa ce da zahtevaju diskusiju. tako ce da seckaju igru - protivnicki pritisak poremete a oni se osveze dok se vrati na mesto onaj ko je ispao iz linije... murinjo ima samo da skakuce - idu njegovi dani. publika ne voli lep fudbal, publika voli raspravrljanje i krestanje na sudije i na protivnike. zbog tih takvih je ovo i izmisljeno."
(neutralni felsh)
Pa,ne slazem se.Ako to i bude na pocetku,moze lako da se sasece pravilom 2-3 celendza-ali,ako se zeznes dok trazis celendz za start ,zuti popije kapiten,pa zamenik kapitena pa dalje(ako celendza trazi trener) ili sam igrac koji trazi celendz-pa se posle buni i kad treba i kad ne treba.Celendze za ofsajde i kornere i gol-aute i golove da resava elektronika,bez zahteva ikog sem sudije.
VAR moze samo da postigne da ljudi poveruju da ce bar na terenu pobediti pravda i istina,ako ne moze u zivotu.
pre 6 godina
Pa,ne slazem se.Ako to i bude na pocetku,moze lako da se sasece pravilom 2-3 celendza-ali,ako se zeznes dok trazis celendz za start ,zuti popije kapiten,pa zamenik kapitena pa dalje(ako celendza trazi trener) ili sam igrac koji trazi celendz-pa se posle buni i kad treba i kad ne treba.Celendze za ofsajde i kornere i gol-aute i golove da resava elektronika,bez zahteva ikog sem sudije.
VAR moze samo da postigne da ljudi poveruju da ce bar na terenu pobediti pravda i istina,ako ne moze u zivotu.
(analiza, 17. mart 2018 23:38)
upravo si opisao pravi dzumbus na terenu prilikom skoro svakog preispitivanja odluke. istovremeno, na sudiju ce sad svako da dize glas jer vise nece on biti glavni na terenu, nego lik u kabini pored monitora... koji preispituje sudijske odluke - s v a s t a, sta ce nam onda sudija, samo da imamo koga da vucaramo kad nam se ne svidi odluka?
gledaj sta pises "ako se zeznes kad trazis start, dobices zuti" - umesto da smanjujemo i pojednostavljujemo pravila, mi povecavamo broj.
seckanje igre odgovara ekipama koje se brane, znas i sam. var je potreban samo za ofsajde i kornere.
VAR samo podstice iluziju da ce bar na terenu pobediti pravda i istina - remeteci dinamiku fudbala kao igre. fudbal ce nestati u usporenim snimcima i paragrafima zato sto je publika opterecena nepravdom i od komarca pravi magarca, zato sto iza svake sudijske odluke trazi neku skrivenu nameru.
sad nije idealno, ali nemojmo da sve kvarimo time sto zelimo savrsenstvo. ono ne postoji nigde, pa ni u fudbalu.
pre 6 godina
ne
pre 6 godina
Ne.
pre 6 godina
Treneri kao Murinjo će koristiti i VAR za opstrukciju protivnickog ritma u napadu, čestim apelima da se sporne situacije prekontrolisu.
pre 6 godina
Дерби без гола из гол-аута није дерби, нема емоције!
pre 6 godina
Eto fudbal kao ragbi za deset godina. Jos da uvedu defanzivne i ofanzivne postave pa da se mijenju svaki napadi. Polako doce i do toga. I prekidi da traju (kao sto ce trajati) po 5 minuta. U par slucajeva primjene VAR-a vidio sam da treba minimum preko minut da se procijeni odluka. Veca je neregularnost konstantno kidati tempo igre nekom timu od stotinu golova iz ofsajda. Nego to ne mozes da ukapiras ako igras igrice i nikad fudbal u zivotu nijesi igrao.
pre 6 godina
Zna li ko kakvo je stanje po pitanju VAR-a kod nas? Je li neko pominjao nesto, kada bi moglo da se uvede itd?
pre 6 godina
var je ok ali da vidimo kako će se koristiti. po meni je najbolje onako kao u fudbalovom najblizem rođaku rugbyju. glavni sudija odlučuje da li da uopšte traži pomoć a pregled ne radi on. šta god neki mislili postoji realna opasnost da nastanu situacije gde niko nema pomma šta se i zašto dešava i da ima previše prekida. samo treba naći transparentan način i var će biti ok.
pre 6 godina
Mnogi su za, ali još ne znamo koliko će uticati na igru.
Za prelazak gol linije, svakako, pa i za ofsajd, ali ako kreće da se secka igra posle svakog faula i proverava se svaka odluka, onda će to negativno uticati na igru.
A postoje i mnoge situacije koje različitie sudije različito tumače i koje mogu da se sviraju 50:50. Tu VAR ne može pomoći.
A ta draž fudbala koju autor pominje, pretpostavljam da se odnosi i na mnoge legendarne igrače koji su karijeru izgradili na "umeću" da isceniraju penal i prevare sudiju.
Ne kažem da sam protiv, već treba biti oprezan, jer može se desiti da uspori igru.
pre 6 godina
Prave od naseg evropskog fudbala americki sa sto pauza.
pre 6 godina
Hoce!
pre 6 godina
Ja sam pre za smanjenje broja fudbalera sa 11 na 10 sto bi omogucilo pravim majstorima fudbala da pokazu svoje znanje, ovako recimo jednog Messija kad primi loptu odmah okruze bar 3 igraca i ako njih prodje tu su sledeca 3 koja lome noge..danasnji fudbal i onaj pre 100 god se razlikuje po tome sto sad igraju atleticari koji prelaze preko 10 km po mecu dok su nekad amateri trcali po 2 km i tada se lako uocavao dobar fudbaler jel imao je prostora za igru. Za par god ako ostane 11 fudbalera fudbal ce biti samo boriliste uglavnom nabildovabih crnaca koji sutiraju tamo vamo dok nece biti mesta u timu za talentovane fudbalere koji ce biti polomljeni pri svakom kontaktu sa loptom.
pre 6 godina
Gol tehnologija je ok jer se ne gubi vreme ostalo je ubijanje fudbala.Ne moze se nekad ni na snimku oceniti da li je penal ili ne,ne moze se izmeriti jacina kontakta,ustalom cemu sluze pet sudija.Ako vec uvode tehnologiju za penal i ofsajd onda neka odlucuje onaj u kabini,neki drugi sudija a ne da cekamo ovog na terenu da pregleda snimak,valjda imaju isti pogled na fudbalska pravila,ali opet kazem da sam protiv toga jer njih briga za fudbal vec te kompanije zanimaju samo pare.
pre 6 godina
Prave od naseg evropskog fudbala americki sa sto pauza.
(Vlado, 17. mart 2018 12:50)
odgovara bunkerasima. kad ih pritisnu pravice niz faulova pa ce da zahtevaju diskusiju. tako ce da seckaju igru - protivnicki pritisak poremete a oni se osveze dok se vrati na mesto onaj ko je ispao iz linije... murinjo ima samo da skakuce - idu njegovi dani. publika ne voli lep fudbal, publika voli raspravrljanje i krestanje na sudije i na protivnike. zbog tih takvih je ovo i izmisljeno.
pre 6 godina
Hoće.
pre 6 godina
Fudbal su unistili novac i mafija, i to odavno. Ovo ce samo da pomogne da ne bude bas teska kradja, kao u slucaju BAR - PSG.
pre 6 godina
Kod mene ta emocija ni ne postoji vec godinama. Odgledam plafon dve utakmice,bruto,tokom godine. Sto se mene tice nema tu vise puno smisla i svega je manje,iako je fudbal iz godine u godinu sve popularniji zahvaljujuci nekim arapskim,hindu,kineskim,tajlandskim,singapurcanskim,mongolskim i drugim mas histericnim navijacima Barselone,Reala,Junajteda,Celsija,Liverpula...da mi se cak malo i gadi da pratim fudbal. Nasao sam sebi neke druge zanimacije. Tako da,srecno sa globalizacijom fudbala sa ili bez VAR-a!
pre 6 godina
Ako su emocija fudbala golovi rukom Maradone i Anrija onda mi nece biti zao...
pre 6 godina
Da se npr u nasem prvenstvu koristila ova tehnologija od pocetka ove sezone, Partizan bi za Zvezdom zaostajao blizu 25 bodova.
pre 6 godina
"Tehnologija će, pretpostavljam, unaprediti igru, ali ne treba da je imate previše jer to oduzima moć sudijama, a tada ona postaje klanica jer tada imamo situaciju ‘kreni-stani’, a to ne sme da se desi. Gol tehnologija je u redu i to je dosta. Smatram da ne bi trebalo uvesti tehnologiju za slobodne udarce, žute ili crvene kartone, čuo sam da o tome pričaju", naglasio je Ferguson jednom prilikom.
Pa jedino tako si osvojio tridesetak titula, pa vecina rezultata zavrsavali 1:0 i pobedonosni golovi dolazili iz nepostojecih penala,ofsajda, nepostojecih slobodnjaka (najcesce za vreme davida bekama) i golovi u nadoknadi, a MU igrao ragby.
Engleska bila prvak sveta na cistu barbarsku otmicu.
pre 6 godina
Ko gleda fudbal realno na tv? Ovde u Nemackoj mali broj ljudi koji voli utakmice ide na stadion i to je to. Tako je i u Norveskoj, Danskoj, Svedskoj itd
pre 6 godina
Podrzavam!O kakvoj drazi pricamo kada se jedan klub totalno pokrade kao sto je bio slucaj sa Milanom pre neki dan.Tekmu nisam gledao ali sam procitao komentare i bilo mi je dovoljno.Anri je neko koga ne podnosim nakon one ruke Irskoj.
pre 6 godina
Hoce jer su nesposobni da i na kompjuteru naprave pravu odluku, kad se setim onaj penal nad Salahom, lik u kabini gleda 5 minuta i na kraju penal a lopta isla 10m od Salaha
pre 6 godina
Kakva glupost, VAR da ubije emociju fudbala?! Ako je nesto ubijalo fudbal to su katastrofalne greske sudija bile one namerne ili nenamerne!
pre 6 godina
Da mi je VAR na poslu, pa da snimi radno vreme, razgovor sa nadređenim, i iz kakvog mrtvila izvlačim promet, bio bih prva zvezda You-Tubea, a za fudbal baš i nisam, nije to to bez Maradonine ruke, pa makar kao po običaju pucalo po nama Srbima...
pre 6 godina
Generalno smatram da je uvodjedje VAR tehnologije dobro ali samo ako se bude koristila za krupne situacije. U protivnom ako se bude koristila za svaku sitnicu tipa da li je korner ili gol aut ili tome slicno to ce biti katastrofa,utakmice ce trajati po 3-4h,bice seckanja na svakih 5-10 min i to nece biti zanimljivo nikome!
pre 6 godina
Ne ubiće KRADJE KAO ONA OD PREKSINOĆ NA ARS-MIL ili će ubiti kradje kad je Muntari dao gol Bufonu ili kradje kad Anri daje gol Ircima rukom...ima stotine primera kradje u fudbalu...p.s.Za Boziju ruku je oprošteno jer je Dijego jedan a i provozao ih sve ko na ringišpilu pre gola...
pre 6 godina
Nadam se da ce ovo bar malo pomoci u borbi protiv nepravde zvane "Uefalona".
pre 6 godina
Ubiće emociju zvezdinih navijača.
pre 6 godina
Sta znaci oduzece draz fudbala? Jesu greske draz fudbala?
pre 6 godina
Eto fudbal kao ragbi za deset godina. Jos da uvedu defanzivne i ofanzivne postave pa da se mijenju svaki napadi. Polako doce i do toga. I prekidi da traju (kao sto ce trajati) po 5 minuta. U par slucajeva primjene VAR-a vidio sam da treba minimum preko minut da se procijeni odluka. Veca je neregularnost konstantno kidati tempo igre nekom timu od stotinu golova iz ofsajda. Nego to ne mozes da ukapiras ako igras igrice i nikad fudbal u zivotu nijesi igrao.
pre 6 godina
Čitam komentare i ne verujem koliko ostrascenih ima. Svi prozivaju da Zvezdu guraju sudije što je u dosta slučajeva tačno ali niko ne spominje Partizan koji je imao gomilu sumnjivih situacija!!! Postenjacine!!!
pre 6 godina
Ubice emociju fudbala Terzinju, to je siguran aksiom... :-)
pre 6 godina
Ovo je odlicno ali je mnogo sporo. Ne vidim zasto glavni sudija mora detaljno da pregleda sve jer on dok dodje do ekrana i dok mu premotaju snimak ode pola sata a realno 4-i sudija moze da sedi za ekranom i da samo javi glavnom..
pre 6 godina
ne mogu da verujem da ću da napišem sledeće dve reči: Bravo, FIFA! (i dalje ste Cosa Nostra, ali za ovo vam čestitam)
pre 6 godina
"Tehnologija će, pretpostavljam, unaprediti igru, ali ne treba da je imate previše jer to oduzima moć sudijama, a tada ona postaje klanica jer tada imamo situaciju ‘kreni-stani’, a to ne sme da se desi. Gol tehnologija je u redu i to je dosta. Smatram da ne bi trebalo uvesti tehnologiju za slobodne udarce, žute ili crvene kartone, čuo sam da o tome pričaju", naglasio je Ferguson jednom prilikom.
Pa jedino tako si osvojio tridesetak titula, pa vecina rezultata zavrsavali 1:0 i pobedonosni golovi dolazili iz nepostojecih penala,ofsajda, nepostojecih slobodnjaka (najcesce za vreme davida bekama) i golovi u nadoknadi, a MU igrao ragby.
Engleska bila prvak sveta na cistu barbarsku otmicu.
(Beoman, 17. mart 2018 14:13)
pljuvanje po jednom aleksu fergusonu i njegovim uspesima, radi dobijanja pluseva novopecene fudbalske javnosti, u oba slucaja je produkt fudbalskog neznanja i sportskog nevaspitanja.
pre 6 godina
Da je postojao VAR Srbija bi 2010 prosla grupu, Partizan bi 2011 prosao Genk, Srbija bi igrala evropsko prvenstvo 2012, Zvezda bi prosla Bordo 2013...
UVEDITE VAR!
pre 6 godina
Što se tiče emocija, neće biti velike štete, ubiće samo Terzićeve emocije.
pre 6 godina
Fudbal je umro u Meksiku 1986.god. Tako da nece.
pre 6 godina
Не знамо за емоцију, али се надамо да ће убити голове из гол аута....
pre 6 godina
A jel moze ta tehnologija da detektuje sklanjalicu, ili krimogenog sudiju koji iskljuci na pravdi Boga dva igraca jednom timu u 85-om minutu i da se utakmica igra dok taj drugi tim ne postigne pogodak ?!
pre 6 godina
Pa,ne slazem se.Ako to i bude na pocetku,moze lako da se sasece pravilom 2-3 celendza-ali,ako se zeznes dok trazis celendz za start ,zuti popije kapiten,pa zamenik kapitena pa dalje(ako celendza trazi trener) ili sam igrac koji trazi celendz-pa se posle buni i kad treba i kad ne treba.Celendze za ofsajde i kornere i gol-aute i golove da resava elektronika,bez zahteva ikog sem sudije.
VAR moze samo da postigne da ljudi poveruju da ce bar na terenu pobediti pravda i istina,ako ne moze u zivotu.
(analiza, 17. mart 2018 23:38)
upravo si opisao pravi dzumbus na terenu prilikom skoro svakog preispitivanja odluke. istovremeno, na sudiju ce sad svako da dize glas jer vise nece on biti glavni na terenu, nego lik u kabini pored monitora... koji preispituje sudijske odluke - s v a s t a, sta ce nam onda sudija, samo da imamo koga da vucaramo kad nam se ne svidi odluka?
gledaj sta pises "ako se zeznes kad trazis start, dobices zuti" - umesto da smanjujemo i pojednostavljujemo pravila, mi povecavamo broj.
seckanje igre odgovara ekipama koje se brane, znas i sam. var je potreban samo za ofsajde i kornere.
VAR samo podstice iluziju da ce bar na terenu pobediti pravda i istina - remeteci dinamiku fudbala kao igre. fudbal ce nestati u usporenim snimcima i paragrafima zato sto je publika opterecena nepravdom i od komarca pravi magarca, zato sto iza svake sudijske odluke trazi neku skrivenu nameru.
sad nije idealno, ali nemojmo da sve kvarimo time sto zelimo savrsenstvo. ono ne postoji nigde, pa ni u fudbalu.
pre 6 godina
Ubice samo draz pobeda navijacima zvezde koji dve trecine utakmica pobedjuju zahvaljujuci namernim greskama sudija.
pre 6 godina
Ne.
pre 6 godina
Konacno. Veliki klibovi vise nece imati to sto danas imaju kod sudija...
pre 6 godina
A ja mislio da je emocija ubijena još onda kad su krenule milijarde-zilijarde da se peru prljavog novca preko 22 nesretnika koji jurcaju za loptom.
Još onog momenta kad su prestali da ga igraju siromašni, a gledaju bogati, već se obrnulo.
pre 6 godina
Treneri kao Murinjo će koristiti i VAR za opstrukciju protivnickog ritma u napadu, čestim apelima da se sporne situacije prekontrolisu.
pre 6 godina
Bash ce da nas navare na leto...
pre 6 godina
Mnogi su za, ali još ne znamo koliko će uticati na igru.
Za prelazak gol linije, svakako, pa i za ofsajd, ali ako kreće da se secka igra posle svakog faula i proverava se svaka odluka, onda će to negativno uticati na igru.
A postoje i mnoge situacije koje različitie sudije različito tumače i koje mogu da se sviraju 50:50. Tu VAR ne može pomoći.
A ta draž fudbala koju autor pominje, pretpostavljam da se odnosi i na mnoge legendarne igrače koji su karijeru izgradili na "umeću" da isceniraju penal i prevare sudiju.
Ne kažem da sam protiv, već treba biti oprezan, jer može se desiti da uspori igru.
pre 6 godina
ali kakav kran za monitor!? pa monitori su danas kao flis papir lagani, mogao je običan stativ ako sudija baš mora stojeći da gleda plejbek
pre 6 godina
Naravno da nece.
pre 6 godina
A šta kada sudija dosadi ofsajd i padne pogodak a ofsajda nije bilo?
pre 6 godina
Trebalo je i ranije
pre 6 godina
Ako se koristi racionalno, nece naskoditi fudbalu
pre 6 godina
Ne filozofirajte. Manje je prostora za namestanje, a ta draz i ta nepravda, to ostavite za sebe.
pre 6 godina
VAR је најбоље решење. Нема више нисам видео. Погледаш бато фино лепо снимак и донесеш одлуку. Енглезе су рецимо на Светском 2006 оштетили са Немцима када Лампарду није признат чист го. И шта ту можеш ништа.
pre 6 godina
Nece.
Neka se javi iko ko je ikada rekao: "dobra je bila tekma u seriji A ali je VAR smorio".
Postavljanje ovakvih pitanja, u vidu nekih filozofskih dilema, daje legitimitet protivnicima uvodjenja VAR-a, hostaplerima i "licimurima".
pre 6 godina
Nece ubiti emociju fudbala vec ce ubiti kradju i nepravdu! Naravno zvezda je protiv ubijanja kradje i nepravde, i otvoreno staje na stranu kradje i nepravde.
pre 6 godina
Zna li ko kakvo je stanje po pitanju VAR-a kod nas? Je li neko pominjao nesto, kada bi moglo da se uvede itd?
pre 6 godina
Ovo je odlicno ali je mnogo sporo. Ne vidim zasto glavni sudija mora detaljno da pregleda sve jer on dok dodje do ekrana i dok mu premotaju snimak ode pola sata a realno 4-i sudija moze da sedi za ekranom i da samo javi glavnom..
(klaas-jan huntelaar, 17. mart 2018 12:11)
U svakom slucaju nije sporije od toga kad se po 5 minuta bune i busaju na sudiju zbog, recimo, penala nekog. Ovako snimak i cao, pa nek se bune mami.
pre 6 godina
Nece, nece. Pa treba li da dobijamo prvake sveta u rukometu ili fudbalu. Secate se gola Maradone. Da li to treba podrzati. Americki fudbal ima var pa jel mu fali dinamika. Ljudi prave greske, sudija na kraju sazna da je negde pogresio kada se to ne moze ispraviti. Sta ima klub od priznanja sudije da je pogresio. Zadnji slucaj je bio dosudjeni penal za Arsenal protiv Milana. Sta bi se dogadjalo da penal nije sviran ostaje da nagadjamo ali kada je sviran i realizovan utakmica je mogla biti zavsena. Da li je to cilj.
pre 6 godina
Ubiće emociju fudbala?????? Smanjiće nepravdu što je i te kako bitno. Mnogo je primera kojih će se svaki ljubitelj poštenog fudbala setiti, kada su odlukama sudija rešavana prvenstva i važne utakmice. Za mene, ovo bi trebalo da je samo početak. Voleo bih da se uvede merenje vremena kao u košarci, samo kada igra teče. Zamislite utakmice u kojima nema odugovlačenja zbog previjanja povređenih i slično. Ograničiti na 2 puta po 30 minuta efektivno pa da vidimo. Neograničeni broj zamena bi takođe doneo novu brzinu i žustrinu fudbala. Neko je lud u košarci, hokeju i slično? Ne treba robovati tradiciji. Cilj je živa i interesantna igra sa mnogo preokreta. Koliko asova nikada nismo videli jer su zbog ko zna čega, karijere presedeli na klupama za rezervne igrače. VAR je korak napred. Lako se sa ograničenim brojem tzv chalange-a može izbeći usporavanje igre.
pre 6 godina
Nemoj, Zvezdo, suze liti, moralo je tako biti.
pre 6 godina
Treneri kao Murinjo će koristiti i VAR za opstrukciju protivnickog ritma u napadu, čestim apelima da se sporne situacije prekontrolisu.
(kentaur, 17. mart 2018 18:46)
pusti ih nek se raduju. tako su i svakog politicara docekali a posle prolazili ko bosi po trnju. naravno, kad ova epizoda za VAR neslavno propadne za godinu-dve, svi oni ce pricati da su oduvek bili protiv i da su od pocetka znali da od toga nema nista.
pre 6 godina
Дерби без гола из гол-аута није дерби, нема емоције!
pre 6 godina
ako je emocija fudbala gol iz ofsajda onda hoce.
pre 6 godina
mozda ubije namestanje bar malo, strast za parama od kojekakvih lopova mozda ubije, nista drugo.
pre 6 godina
Neće, sudijska nepravda po meni ubija fudbal..ne znam u cemu je draz da sudija konstantno navlači za na stranu prebogatih i dosta jacih klubova. Ako ustanu na lijevu nogu neka uzgube. To je draz sporta, da nekada i slabiji pobjede ili osvoje nesto. Ovako cim zagusti počinje bacakanje i gluma po terenu i eto sudije da svira koji penal ili u korist slabijih ne svira nista.
pre 6 godina
Neće, fudbal je uginuo poodavno, samo će da spreči nerviranje zbog kretenskih sudijskih odluka...
pre 6 godina
Mislim da je vreme da napravite posebnu rubriku: SP RUSIJA i da tamo stavljate sve ove vesti. Već ih ima dosta.
pre 6 godina
Što se mene tiče, emocija fudbala je već na aparatima. Razlog za to vidim u postojanju prebogatih klubova, a ne u uvođenju tehnologije koja će omogućiti da timovi ne budu oštećeni sudijskim greškama.
Pre mnogo godina, kad su klubovi mogli da imaju samo po dva stranca (ali prava), morali su i da intenzivno rade sa mlađim kategorijama. Sada ta potreba opada, bar kod onih prebogatih, gde su, inače, najbolji uslovi za rad. Ne mislim da je to dobro za budućnost fudbala.
pre 6 godina
Šta da ubije dušu...da nam titule i dalje odlučuje slobodno sudijsko uverenje Mrakića, Maje i ekipe...najbolje nek stave i Babarogića na čelu te buduće var komisije. Ameri ludi, što zaustavljaju vreme dok sudije ne pregledaju snimke...ma nek traje 4 sata utakmica, ali da pobedi onaj koji je zaslužio
pre 6 godina
naravno da neće ubiti draž...da je uvedena pre 10 godina,barsa ne bi imala ni pola od ovih liga šampiona...biće sve mnogo poštenije
pre 6 godina
Kako moze pravda da ubije emociju? Moze samo nepravda. Koliko je puta bilo nepravde da se ljudima vise smucio fudbal.Kada neko mora da pobedi, sudije mu sviraju penal i kad se igrac saplete na loptu. I onda ajde gaji emocije. Fala je bogu da su oterali Blatera i Platinija, da ne gledamo vise cirkus.
pre 6 godina
var je ok ali da vidimo kako će se koristiti. po meni je najbolje onako kao u fudbalovom najblizem rođaku rugbyju. glavni sudija odlučuje da li da uopšte traži pomoć a pregled ne radi on. šta god neki mislili postoji realna opasnost da nastanu situacije gde niko nema pomma šta se i zašto dešava i da ima previše prekida. samo treba naći transparentan način i var će biti ok.
pre 6 godina
ako je prevere emocija fudbala - da, ubice je.
kao sto je VAR ubila tenis, nhl, nba, nfl...
pre 6 godina
@prodigycz
Pa var i jeste dodatni sudija u nekoj kabini koji gleda snimak i javlja glavnom šta je video. Samo u izuzetnim slučajevima se predviđeno da pored terena stoji jedan ekran koji može i glavni da pogleda ali u 99% odluka, sudija za ekranom u kabini signalizira sporu situaciju i ukazuje da treba da se koriguje greska na terenu.
pre 6 godina
The future is now old man.
pre 6 godina
VAR će ubiti prevaru...da je bilo VAR-a ranije Engleska i Aergentina, drugi put, ne bi bili prvaci sveta.
pre 6 godina
Ceo svet najnormalnije uvodi VAR a kod nas se vode rasprave da li ce "ubiti dusu" fudbalu. Mi smo uvek van sveta i svih tokova, zaostali i zatoceni u proslosti zarad interesa spekulantske manjine. Kod nas ce i dalje pravdu deliti Majo i Glodjovic.
pre 6 godina
Jedino je za gol sve jasno i tu se vise nece grijesiti. Za sve ostalo ljubitelji kako ovi kazu emocije nogometa ce i dalje doci na svoje.
Kod penala ce i dalje biti prisutno slobodno sudacko uvjerenje sto znaci itekakva mogucnost ljudske pogreske. Pa i kod crvenog kartona. Ofsajd, greske ce se dovesti na najmanju mogucu mjeru, ali i tu ce jos postojati suceva zadnja, pogotovo kod pasivnih ofsajda koji to mozda i nisu.
Ono sto je bitno je da se ne trazi snimka za svaku sitnicu, pa cak ni za zute kartone,jedino za drugi zuti,tu bi ipak var bio potreban. Slobodni udarci, korneri, auti, dakle bilo koji prekidi i dalje trebaju iskljucivo ostati u domeni trenutne sudacke procjene.
Var tehnologija je svakako fenomenalna stvar koja je nasusno bila potrebna nogometu. Najvise ce pomoci "malim reprezentacijama" koje u sudaru s velikim reprezentacijama nikad nisu imali posteno sudjenje, a to ce sad u najvecoj mjeri ipak dobiti.
pre 6 godina
Ubit ce velike ekipe kojima su uvijek naklonjene sudije kada je 50 50
pre 6 godina
Fudbal je umro u Meksiku 1986.god. Tako da nece.
(baron, 17. mart 2018 15:44)
?
pre 6 godina
Pametno su ljudi glasali na ovu anketu, bas onako kako treba, vidi se da smo pametan narod.
pre 6 godina
Kakve bre emocije fudbala da unisti..? Mislite kada igrac Zvezde vrati loptu sa atletske staze i ovi postignu gol, a dvojica sudija kao da su Rej Chals i Hoze Felisijano..
pre 6 godina
Ne, nece ubiti emociju, samo ce smanjiti
namestanje utakmica.
pre 6 godina
ako je uveden radi pravde onda ce nepravednu emociju da ubija..
pre 6 godina
Ja sam ZA. Dosta vise nepravednih pobednika!
pre 6 godina
Naravno da nece.
Igra ostaje ista, samo se necemo nervirati oko ponistenih ili nepriznatih golova.
pre 6 godina
Nikakvu dobru ili zdravu emociju ne može da izazove nepravda u sportu. Sudijska greška je čist višak i nešto što se oduvek htelo smanjiti ili izbaciti. U svim sportovima. Zar je hawk-eye u tenisu glupost? U odbojci takođe? Pa i u košarci postoje određene situacije koje se pregledaju na snimku, a u NFL-u je to standard. Samo se fudbal bori da slučajno ne izgubi emocije. Koje? One koje je izazvao pogodak Francuske u baražu protiv Iraca? Gol u finalu sp1966? Ili gol DŽerarda za Engleze protiv Nemaca?
Zar je fudbalska publika u većini srozana na amorfnu masu koju treba držati u toru sa svojim najnižim emocijama, primenom sudijskih grešaka ili želimo da fudbal napreduje?
pre 6 godina
Naravno da ce ubiti moje emocije koje su najizrazenije prilikom sudijske nepravde u korist favorita na papiru.
pre 6 godina
Bolje i dosadni VAR nego onaj osećaj posle utakmice Barca-PSG ili dvomeča Real-Bayern. U pomenuta 3 meča greške su bile toliko kriminalne da sve mora da ti se smuči, za koga god da navijaš.
Iz bliske prošlosti ... nedosuđen penal za Juve protiv Totenhema i penal za Arsenal protiv Milana. Apsolutno amaterske greške koje momentalno ubiju želju za gledanjem.
pre 6 godina
Vidim ovde se previse prica o namernim sudijskim greskama. Na vrhunskom nivou, kada milioni gledaju i kada ima 20+ kamera na stadionu - nijedan sudija nece namerno ukrasti, jer mu to upropastava i karijeru i urusava integritet. Npr. Nemac Ajtekin, koji je sudio Barsa-Psg jeste pogresio kod 2 gola, ali Psg je primio jos CETIRI potpuno regularna. Ajtekin od tada dobija samo neke beznacajne utakmice. Kasai, koji je sa svojim pomocnicima nevidjeno pokrao Bajern u Madridu (dva gola iz ociglednih ofsajda Ronalda i nepostojeci crveni Vidalu - nije bio ni faul) vise ne postoji na mapi. Od sudije koji je sudio otvaranje EP u Francuskoj i bio 4. sudija u finalu - do sudije koji vise ne sudi bitne utakmice, niti ce ici na SP u Rusiju. Dakle, na tom nivou ne gresi se namerno. Svakako, ja sam veliki pristalica VAR-a jer dusu fudbala ubiti nece, samo ce fudbal biti mnogo pravedniji a velike greske svesce na minimum.
pre 6 godina
Jedina emocija koja ce biti ubijena je emocija kladionica i namjestanja, tj. kriminalaca...
Kasne 10+ godina sa ovim...
pre 6 godina
A sta ja sad da radim ostadoh bez posla a real bez titula.Dole VAR
pre 6 godina
Fudbalski emotivci - siguran sam da ste jednako uživali u “čarima” fudbala kada vaš omiljeni klub izgubi zbog nepostojećeg penala, kartona, ofsajda...
pre 6 godina
"Gubljenje vremena" radi donošenje pravedne odluke je neprihvatljivo, ali je zato izležavanje fudbalera po 2 minuta posle svakog kontakta skroz prihvatljivo?
pre 6 godina
Hawk-eye у тенису даје резултат скоро у реалном времену и по мени је веома глупо што играч мора да тражи challenge. Линијске судије у тенису имају довољно времена да после сваког поена у року од 5 секунди прегледају снимак и донесу исправну одлуку. То би требало да раде линијске судије јер са овом технологијом то би им и био једини посао. Исто тако треба да буде и у фудбалу. За све спорне ситуације на линијама и за офсајд снимак је могуће прегледати за око 5 секунди и то не би уопште успорило игру. Наравно, то би гледао неки судија који не би био на терену и само би јавио главном шта се десило. Наравно, у фудбалу неке ситуације не би могле да се реше видео технологијом. Код контакта за прекршаје и играња руком, да ли је офсајд пасиван или није, остаје слободно судијско уверење. За такве ситуације би требало увести challenge, па да се на захтев екипе јавно гледа снимак, али на крају би опет судија доносио одлуку а мишљења би често и даље остала подељена.
pre 6 godina
Pratim NFL godinama, i tamo je mnogo lakse primeniti taj sistem, ali i u fudbalu se takodje moze dobro primeniti i da bude od koristi. Ima i namernih i nenamernih gresaka, kada one budu smanjene na manji broj svakako ce biti pravednije. Ima primera kroz istoriju fudbala gde bi VAR itekako pomogao. Ovo je korak u pravom smeru.
pre 6 godina
Moze predlog. Mozda je vec tako, ne znam. Kad se ide pogledati video, zaustaviti vreme a ne subjektivno da sudija nadoknadjuje..
pre 6 godina
Као у кошарци што је кош кад је лопта прошла кроз обруч и видно свима
pre 6 godina
ne
pre 6 godina
Da je bogdom bila ova tehnologija na proslom svjetskom, moja Bosna bi prosla dalje! Dzeki su ponistili cist gol zbog navodne offside pozicije. Cist gol.. za prolazak grupe ponisten!
pre 6 godina
Mozda ali nece biti kriminala i namestaljki kao do sada. Ua kriminal!!!
pre 6 godina
Fudbal su unistili novac i mafija, i to odavno. Ovo ce samo da pomogne da ne bude bas teska kradja, kao u slucaju BAR - PSG.
(Slobodan, 17. mart 2018 12:39)
Ili recimo Real - Psz ili Real - Bajern
pre 6 godina
Mogu prvo da rese druge probleme.. npr previjanje igraca po terenu. Ne mogu da zabranim igracu da se previja, ali mogu da uvedu da svaki ulazak doktora znaci i iznosenje igraca sa terena koji NE MOZE da se vrati na teren minimum 5min. Pa foliraj i igraj sa 10 igraca..
VVAR moze da pomogne samo kod krucijalnih odluka. Ofsajdi i igranje rukom.Ili za penal da li je kontakt postojao ili nije. Ako budu proveravali svaku odluku, nece biti fudbala, samo bonus za tim koji se svim silama brani, da predahne. Mislim d ane treba biti moguce dovoditi svaku odluku u pitanje (npr auti/korneri ili fauli na svojoj polovini) da timovi to ne bi koristili kao pomoc svom timu da se odbrani..
pre 6 godina
Stopostotno ispravna odluka! Btw, odlican tekst!
pre 6 godina
ubice emociju sudija koje uzimaju lovu...
pre 6 godina
Ne.
pre 6 godina
Ne ubiće KRADJE KAO ONA OD PREKSINOĆ NA ARS-MIL ili će ubiti kradje kad je Muntari dao gol Bufonu ili kradje kad Anri daje gol Ircima rukom...ima stotine primera kradje u fudbalu...p.s.Za Boziju ruku je oprošteno jer je Dijego jedan a i provozao ih sve ko na ringišpilu pre gola...
(gremlin, 17. mart 2018 12:20)
Nije ih provozao pre tog gola...
Naravno da sam za uvodjenje tehnologije u sve sfere zivota.
pre 6 godina
U seriji A su uveli pa se dobro pokazao, oko 80-90% je tacan.
pre 6 godina
Var ce da spreci folirante da foliraju.
pre 6 godina
Neće. Ubiće onu tužnu emociju koju imaju klubovi i navijači nakon nepravedno izgubilljene utakmice ili ispadanja iz nekog takmičenja
pre 6 godina
Bugarima recimo nije priznat onaj evrogol u kvalifikacijama kada je lopta udarila u prečku pa iza linije gola. Bila je to bomba sa 30 metara. Tim golom bi se kvalifikovali.
pre 6 godina
var nego sta
pre 6 godina
Treba nepravdu da ubije a ne emociju fudbala...
pre 6 godina
Kome je u interesu da se ne uvede tehnologija koja otklanja svaku sudijsku gresku? Naravno odgovor je samo prevarantima.
pre 6 godina
Сигурно неће
pre 6 godina
Ja sam se u fudbal zaljubio zbog dobre igre, ne zbog sudijske manipulacije
pre 6 godina
Pre par dana sam gledao Arsenal-Milan, i draz fudbala su ubile sudije a ne tehnologija.VAR je buducnost i tacka
pre 6 godina
Emocija fudbala?
Kad ti neko u 95. minutu da gol rukom iz ofsajda u finalu SP, recimo?
Ne razumem umove koji iskreno misle da će VAR da uništi fudbal.
pre 6 godina
kakvu emociju? var- prava stvar.
pre 6 godina
donjet ce pravednost ! ende
pre 6 godina
"odgovara bunkerasima. kad ih pritisnu pravice niz faulova pa ce da zahtevaju diskusiju. tako ce da seckaju igru - protivnicki pritisak poremete a oni se osveze dok se vrati na mesto onaj ko je ispao iz linije... murinjo ima samo da skakuce - idu njegovi dani. publika ne voli lep fudbal, publika voli raspravrljanje i krestanje na sudije i na protivnike. zbog tih takvih je ovo i izmisljeno."
(neutralni felsh)
Pa,ne slazem se.Ako to i bude na pocetku,moze lako da se sasece pravilom 2-3 celendza-ali,ako se zeznes dok trazis celendz za start ,zuti popije kapiten,pa zamenik kapitena pa dalje(ako celendza trazi trener) ili sam igrac koji trazi celendz-pa se posle buni i kad treba i kad ne treba.Celendze za ofsajde i kornere i gol-aute i golove da resava elektronika,bez zahteva ikog sem sudije.
VAR moze samo da postigne da ljudi poveruju da ce bar na terenu pobediti pravda i istina,ako ne moze u zivotu.
pre 6 godina
Neutralni,i dalje mislim da VAR moze da bude odlicno resenje-jer se MENJA SVEST igraca na terenu-znaju da ce dobiti karton za lakat,pluvanje,udarac koji glavni sudija ranije nije mogao da vidi.Ljudi se drugacije ponasaju kad znaju da ih neko snima,da postoji mogucnost da popiju kaznu (pogledaj film Smrt coveka na Balkanu).
Sto se dinamike fudbala tice,ona je i sada bas velika-narocito kad igra Murinjo ili srpske ekipe-ali ovog puta neces moci da se foliras i previjas na terenu,a da kamera snimi kako se kezis kad sklonis ruke s lica.
Odbojka je strasno brz sport i ne vidim da je upropascena tehnologijom celendza.Tenis takodje.VAR ce u pocetku imati mane,ali,generalno,on je odlicna stvar.
Ako si UBEDJEN da si ostecen,trazices celendz,a ne zato sto nosis dres CZ,Par,Reala,Juvea...pa racunas na "slobodno sudijsko uverenje".Ako znas da zbog pogresno zatrazenog celendza sledi sankcija ,RAZMISLICES da li da ga trazis.
116 Komentari
Sortiraj po: