- Komentari -
  1. Jbg Rafa , samo pi.de nemaju stav ...
    (Nesha, 27. maj 2022 12:01)

    # Link komentara

  2. Rafica ima samo jedan cilj, da ima najviše slemova...Za to se pita Nole! Znači nemoguće.
    (Aleksandar Stefanovic, 26. maj 2022 18:19)

    # Link komentara

  3. Nemas stav o tome sto Rusima i Belorusima, tvojim kolegama, ne daju da igraju na Vimbldonu samo yato sto su rodjeni tako?!! Sram te bilo!!!
    (Dusa, 25. maj 2022 08:29)

    # Link komentara

  4. Kako te nije sramota da nemas stav!!!
    (Plavo, 25. maj 2022 08:16)

    # Link komentara

  5. Nadal je covek sa svojim ti i sa tudjim ja. I naravno da nema stav zato sto nije ni igrao prosle godine Wimbledon pa ne gubi ni boda, a glavni konkurent gubi celih 2000 a to se beskicmenjaku itekako svidja!
    (Helena, 24. maj 2022 08:26)

    # Link komentara

  6. Rafa - velik igrač tenisa ali nula karakter! Oportunista!
    (Rawalpindi, 24. maj 2022 08:05)

    # Link komentara

  7. E zbog ovakvih stavova ga ljudi izbacuju iz trke za GOAT ( uz gomilu nedostataka u statistici ). Nit smrdi nit mirise.
    (majstor, 24. maj 2022 08:03)

    # Link komentara

  8. Mekušac, kao i uvek.
    (4k4.Dex, 24. maj 2022 07:48)

    # Link komentara

  9. Lukavi Latin. U sebi ko zna šta misli, ali javno cuti. Ekstremno perfidan.
    (ramaro, 24. maj 2022 07:29)

    # Link komentara

  10. Opet Rafael nema stav? A tiče se igrača. On u savjetu igrača, donosi odluke po tom pitanju a nema stav? Samo njega ne dirajte, njegovo ne uzimajte, jer bi tada imao stav.
    Kakav ljigavac? I on da donosi odluke, da zastupa interes igrača? Samo njemu titule i sve u redu, i pere njemu.
    A Roger mudro ćuti. Ne igra, kao da igra, donosi odluke. Bog ih dao, ali kako ih je spojio?
    (lol, 24. maj 2022 07:15)

    # Link komentara

  11. Zašto onaj naš ne odgovara ovako nego se meša u sve i kontrira svima pa se posle čudi zašto ga spotiču na svakom koraku? Da je ćutao i uzeo američko državljanstvo, do sad bi imao i zlato s olimpijade i 30 GS titula...
    (VRLO VRLO ZADOVOLJAN TIP, 24. maj 2022 06:54)

    # Link komentara

  12. Krpa!
    (Djordje NS, 24. maj 2022 02:31)

    # Link komentara

  13. Nikad ga nisi ni imao!
    (Nemanjaz, 24. maj 2022 01:28)

    # Link komentara

  14. Osvaja bez izgubljenog seta #22
    (true_that, 24. maj 2022 01:00)

    # Link komentara

  15. Licemer, čovek bez stava i karaktera, tipično zapadni svet
    (Željko, 24. maj 2022 00:52)

    # Link komentara

  16. a nemas ni kicmu.
    (Zappex, 24. maj 2022 00:47)

    # Link komentara

  17. nek si ti obuko boju dresa australije u znak zahvalnosti na poklonjenoj 20 gs tituli
    (jjjj, 24. maj 2022 00:35)

    # Link komentara

  18. Nema stav, kad drugima oduzimaju bodove. A kako je rekao-Nije fer da se ZM ne igra na sljaci.
    (ZORAN, 24. maj 2022 00:25)

    # Link komentara

  19. Ima neki tamo koji ima stav o svemu, pa pitajte njega.
    (Laza, 24. maj 2022 00:02)

    # Link komentara

  20. A kad je trebalo Novaka osuditi u Australiji, itekako je imao stav - protiv Noleta naravno!
    (Ozi, 23. maj 2022 23:49)

    # Link komentara

  21. Rafa, ja te obozavam. Uvek uz tebe i za tebe. Srecno! Pozdrav iz mirnog nocnog Beograda.
    (Jasna, 23. maj 2022 23:32)

    # Link komentara

  22. Rafa gospodin po običaju!
    (Domaćin, 23. maj 2022 22:46)

    # Link komentara

  23. Ne diram ja vas, ne dirajte vi mene..
    (Miloš, 23. maj 2022 22:42)

    # Link komentara

  24. Vrlo jasan odgovor-"postoji ovlašćeno telo koje donosi odluke i igrači
    mraju da ih poštuju "
    Jednostavno reč je o profi igračima i samim tim "uzmi ili ostavi"
    Tako da su i ova pitanja novinara neka vrsta provokacije a Rafa je diplomatski odgovorio " nije bitno da li sam saglasan "
    (orao s visine, 23. maj 2022 22:13)

    # Link komentara

  25. Velike su sanse da ATP ne kazni W oduzimanjem bodova vec samo onemogucavanjem osvajanja istih!
    Ovo primite sa rezervom kao i ja!
    (Bob, 23. maj 2022 21:35)

    # Link komentara

  26. Nema stav o teniskoj problematici ali zato svakog drugog pitaju sta misli o ratu u Ukrajini i ocekuju da svi misle kao i oni koji postavljaju pitanja. Mogli su i Ruski teniseri da "nemaju stav". Sto bi Dalmatinci rekli "reka san, nisan reka".
    (Mladen, 23. maj 2022 21:35)

    # Link komentara

  27. Svako želi da sačuva svoj (dobro plaćeni) posao, naročito kada je dobar samo u tome čime se bavi, tako da mora da pazi šta priča. Zar to nije poznato većini? Nebitno koliko je to ispravno, moralno ili kako god, pričamo o tome da je to većinski zastupljeno i prihvaćeno ponašanje. Ja sam rekao sve što mislim, jednom dobio otkaz, prešao u drugu firmu i gotovo. Bivše kolege me tapšale po leđima kako sam ljudina i nek sam šefu rekao ono što mislim (a jesam bio u pravu). Meni je lako, imam mnogo izbora, ali profesionalni sportista koji zavisi najčešće samo od jedne asocijacije pod kojom igra, nema taj luksuz da se ne slaže sa krupnim stvarima.
    (Robert, 23. maj 2022 20:52)

    # Link komentara

  28. Novak je zbog svojih stavova kroz karijeru stalno ispastao(i dalje ispasta)od tih mocnika i uigrane masinerije koja guta sve neistomisljenike ali je i pored toga uspeo da postane najbolji igrac ikada i istovremeno uspeo da neutralise projekat te iste masinerije u njenoj nameri da im glavni pretedenti tog projekta(najpre Federer a sada Nadal)zasednu na nedokucivo i nedodirljivo mesto u istoriji tenisa!Znam da im nije lako,na vrhu je jedan Srbin!
    Sva ta aristokratija na to gleda sa prezirom i gadjenjem jer misle da su plave krvi a mnogo puta kroz istoriju se pokazalo da je krv samo 'lepljiva'!
    (Bob, 23. maj 2022 20:41)

    # Link komentara

  29. Ne moze neko da nema stav. Jer nemati stav je takodje stav. Dalje, Nadal, kao i Federer, ne sme da progovori, jer zna da su im milioni u pitanju. Neko ce reci to je pametno, misli o sebi i ne petlja se jer moze da ispasta i to doista deluje pametno, ali i sebicno. To je jos jedna stvar u kojoj je Djokovic svetlosnu godinu ispred njih dvojice! Novak nece nikad ostati nem na nepravdu, ma koliko ga to kostalo.
    (Pljuvac svih stilova, 23. maj 2022 20:13)

    # Link komentara

  30. kako ne shvatate, lik ne sme da zucne ni o čemu jer se dopinguje a to mu se dozvoljava i niko ga ne dira. Zna da cim bi nesto lanuo da bi to bio kraj nedodirljivosti i zato mudro ćuti.
    (Kunta Kinte, 23. maj 2022 20:05)

    # Link komentara

  31. Jedan je Đoković Novak!!!
    (stevo, 23. maj 2022 20:02)

    # Link komentara

  32. Savrseno odsustvo kicme.
    (The Constant Gardener, 23. maj 2022 20:02)

    # Link komentara

  33. A na sve ovo Novak kaze: "Cini mi se da mogu da igram toliko dugo koliko zelim!" Tako salje poruku ovom rashodovanom Nadalu, jer htio ne htio, on je u zalasku, a Nole ima jos da delje sve njih. Istrpio je Melburn, istrpice i ovu otimacinu i vratice se jos jaci. Cak i s oduzetih 2.000 bodova ce se opet popeti na prvi stepenik, ali to je manje vazno - broje se slemovi i tu se vrti sva prica oko famozne GOAT rasprave.
    (Samo polako, 23. maj 2022 20:00)

    # Link komentara

  34. Gori čovek od Federera.
    (Igor, 23. maj 2022 20:00)

    # Link komentara

  35. A jesi li i ti teniser?
    - Ne, nisam teniser.
    Nisi?
    -Jesam!
    A jesi?!
    -Ustvari, jesam.
    A jesi, a?
    -Pa ne, kazem nisam... Samo tetki da odnesem lek pa...
    (mojnemenito, 23. maj 2022 19:59)

    # Link komentara

  36. A o cenu bitnom je oni imao svoj stav... nikad
    (Bond100s, 23. maj 2022 19:56)

    # Link komentara

  37. Naravno, kad si blavor od karaktera. Jedna od najjadnijih izjava u istoriji sporta. Zato ce Novak da te opegla, pa onda budi bez stava do kraja sezone.
    (Tormund, 23. maj 2022 19:52)

    # Link komentara

  38. Imas stav, samo nemas karakter
    (Bruno, 23. maj 2022 19:48)

    # Link komentara

  39. Човек звани немам став и нека неко други одлучи!!
    (Јован, 23. maj 2022 19:47)

    # Link komentara

  40. Ja ću samo da igram a to što drugi donose isključivo odluke u moju korist nema veze tj. nemam komentar ali džaba vam sve kada je ZAPISANO.
    (The Player, 23. maj 2022 19:47)

    # Link komentara

  41. Ovaj da ga izvedu pred streljacki vod, rekao bi "ne znam, nemam stav" .. samo mi ne dirajte moje bočice i "lekiće"
    (mayor Tom, 23. maj 2022 19:46)

    # Link komentara

  42. Полтрон без храбрости
    (Милан, 23. maj 2022 19:42)

    # Link komentara

  43. DOPING Nadal. Kad tad će to neko potvrditi ko ima stav.
    (naterati bogate troše, 23. maj 2022 19:41)

    # Link komentara

  44. Amorfna masa koja zauzuma formu kalupa u koji je postave. Ameba, mozemo reci malo, manje, sitno, Nadal...

    Nema on misljenje, bitno je da mlati pari i da se kezi pred kamerama dok nabada reci na engleskom jeziku. Vidimo i po intelektu da nema kapacitet da misli, da se bori za druge, za kolege ili za prava ljudi negde daleko.

    Osvojio je on sve, zasluzio je sve to sto ima, ali nema on nivo njegovih konkurenata. Sa druge strane Rogeru je super. On je penzioner koji je jos uvek prisutan na listi ali posto ne igra turnire onda je i nedostupan za novinare i njihova pitanja.
    (chupavi, 23. maj 2022 19:39)

    # Link komentara

  45. Kao i uvek. Beskicmenjak je dao izjavu u kojoj nije rekao nista, bez ikakvog stava i hrabrosti da slucajno svojim misljenjem ne bi nekome stao na zulj. Mozda to i jeste pametno po njega, ali imati mogucnost da svojim uticajem i popularnoscu otvoris ljudima drugacije poglede i pomognes da se razvije zdravija svest. To ipak ne moze svako, to mesto je rezervisano za posebne i najhrabrije!
    (Neko, 23. maj 2022 19:38)

    # Link komentara

  46. Ne bi da komentariše, a glasao za tu odluku. E zato nikad nećeš biti najveći...
    (mr.p, 23. maj 2022 19:38)

    # Link komentara

  47. Ima stav da nema stav!
    (Kozarska peta, 23. maj 2022 19:37)

    # Link komentara

  48. Ivan

    Tesko da je gospodski nemati misljenje i stav o bilo cemu. Zapravo imati ga ali cutati zbog politicke korektnosti. To se kod nas zove mufljuz.
    (kejdl, 23. maj 2022 19:36)

    # Link komentara

  49. Najveci beskicmenjak u istoriji sporta. Da ne pricam kako pre 10 dana nije mogao da stoji, a gledam ga danas kezi se, i mogao bi da trci i igra 6 sati, ali to je posebna prica... gori od Armstronga i Felpsa, a niko ga ne kontrolise
    (najdobrata firma, 23. maj 2022 19:31)

    # Link komentara

  50. Nemaš ti mozga druže. Zamisli da si jedan od 5 najpopularnijih sportista na planeti, obilaziš sve gradove sveta a ne znaš ni osnove engleskog jezika. Bauštelac može za godinu nauči nemački, ovaj ne može posle 20 godina po svetu - engleski. O čemu dalje.
    (cccc, 23. maj 2022 19:28)

    # Link komentara

  51. Gospodin rafa, on je tu da igra tenis a drugi da donose neke odluke, to im je posao. Ali sad ce da ga napadnu ljudi ovde kako se ne suprotstavi, isti ljudi koji gutaju sve sto im politicari nametnu zadnjih 70 godina.
    (Ivan, 23. maj 2022 19:25)