Sreda, 09.06.2021.

20:30

"Nadal je nepobediv"

Mats Vilander rekao je da mu ovaj trijumf Nadala nad Švarcmanom govori da je Rafa nepobediv.

Izvor:

"Nadal je nepobediv" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

62 Komentari

Sortiraj po:

Realan

pre 2 godine

Hajde sad, nakon meča, svi vi koji ste pisali da Novak nema šansu protiv Rafe, da se lepo izvinite i obećate da više nećete komentarisati tenis.

ДРАСЕН ДРАСЕН

pre 2 godine

И ја мислим да ће Ђоковић покварити скор у међусобним двобојима.

Realno

pre 2 godine

Ne bih da kvarim euforiju, ali Nadal je stvarno,kao što je neko ovdje napisao “fanatik”. Njega na Rolan Garos turniru može pobijediti samo neko ko odigra perfektan meč.
Đoković igra dobro ovaj turnir, ali Nadal je kao riba u vodi, biće mu preteško da ga dobije, da ne kažem nemoguće.
Svakako je opet u polufinalu i rutinski je ostale protivnike savladao.
Ali zaista mislim da nije nikad viđena ovakva surova dominacija u bilo kom sportu kao Nadala u Parizu.
Ipak za sve postoji prvi put, tako da Đoković može makar da se nada.

posmatrac

pre 2 godine

Sad sam gledao mec Nadal-Soderling na RG kad je Nadal izgubio. I vidim da je Soderling u glavnom igrao Nadalu na bekend ali metar, metar i po od Nadala, ne rizicno u cosak. I Nadal je da bi udario forhend morao 3-4 velika koraka da pravi da zaobidje lopticu koja mu dolazi metar na bekend. Onda mu ni forhend nije toliko jak. Isto vidim da je soderling dobio neke bitne poene i izvukao se dobrom Servom. Novak dobro servira, i treba na servis gemove da ima fokus, kao protiv Beretinija.

Mikii

pre 2 godine

Sad sam gledao mec Nadal-Soderling na RG kad je Nadal izgubio. I vidim da je Soderling u glavnom igrao Nadalu na bekend ali metar, metar i po od Nadala, ne rizicno u cosak. I Nadal je da bi udario forhend morao 3-4 velika koraka da pravi da zaobidje lopticu koja mu dolazi metar na bekend. Onda mu ni forhend nije toliko jak. Isto vidim da je soderling dobio neke bitne poene i izvukao se dobrom Servom. Novak dobro servira, i treba na servis gemove da ima fokus, kao protiv Beretinija.
(posmatrac, 10. jun 2021 16:16)

Gledao si, ali nisi video najvaznije: Nadal je bio los tog dana. Pogledaj njihov mec iz finala 2010-te. To te verovatno ne zanima jer ti nije u interesu. Shvatite, Djokovic ima sansu iskljucivo ako Nadal bude imao losiji dan. To ne kazem ja, to kazu cinjenice. U suprotnom, nikakva taktika Djokovica, niti vase palamudjenje ovde jednostavno nema svrhu. Zato se okanite vise planova, taktika, satnice odigravanja meca, vremenskih uslova, nista od toga nece odrediti pobednika.

Masovno "ludilo"

pre 2 godine

Kad dođe do toga da se forhend momka koji ima 26 godina i samo četiri beznačajna turnira, među njima i Beograd korona open, proglasi boljim od Nadalovog "forhend-čudovišta", iz trka, onda počinjem da se plašim za stanje naroda, najstarijeg na svetu. Ne zbog jednog glupog "homentara", nego zbog pluseva koje dobija.

Dvanajs' godina, ne nogu da veruem!

pre 2 godine

Novaku je ovde problem što će izginuti protiv Nadala i možda pobediti, isprazniće se fizički i mentalno, a onda bi ga tek čekala borba za trofej, tako da bi lako mogao izgubiti finale od nekog od one dvojice.
(Spale, 10. jun 2021 14:39)

Da li znaš protiv koga se Federerer "ispraznio" u polufinalu Vimbldona, dok je Novak igrao polufinale sa Semirom? Moguće je pražnjenje, Cicipas bi jedva dočekao umornog Starinu Novaka, mlađi je 12 godina i ima jak forhend, dok Starina Novak ima samo dvoručni bekhend prebacivač.

Mikii

pre 2 godine

Rafa je stvarno skoro nepobediv, mislim da bi Rafa is 2021. pocistio bilo koju verziju Rafe od pre 5 i vise godina.
(jone, 10. jun 2021 13:59)

Voimja oca i sina, hahahahahahahaa

Mikii

pre 2 godine

nadalu je ovaj meč puno važniji jer pobedom postaje goat a i ovo je jedini gs koji može da osvaja do kraja.. nole ima šanse na sva 4..
(sava, 10. jun 2021 15:31)

Netacno. Djokovicu je jednako vazan jer ne sme da dozvoli Nadalu da pobegne na +3. Klinci su svakim danom sve opasniji, narocito na brzim podlogama.

Džoni

pre 2 godine

Ja sam prošle godine bio ubeđen da će Nole da dobije, a on bio bukvalno počišćen i odigrao je verovatno najgori meč protiv Nadala ikada, sada se ne usuđujem da prognoziram, ali ipak realnost je da je Rafa na RG protiv svakoga veliki favorit pa i protiv Noleta.

kris

pre 2 godine

Niko nije nepobjediv,ali je veliki favorit,isto kao sto je Novak u Australiji i jos veci.Za mene licno bi bila senzacija da ga Novak dobije,pogotovo sto se Novakova igra vec godinama zasniva na samo vracanju loptice i cekanju da protivniku dosadi i da pogrijesi.Za dobiti Nadala na RG potreban je najagresivniji Djokovic iz doba kad je nastalo ono "Vamos Tamos"(a ni tada mu nije mogao nista na RG),kao i strasan dan koji se sve rijedje dogadja,a s druge strane da Nadal bude ispod svog prosjeka.Znaci 20:80%.

Vukajlo

pre 2 godine

A zasto ja imam dobar osecaj da ce Nole sutra da "pocisti" Nadala, a los osecaj da ce Cici Noleta da pocisti u finalu? Zasto imam taj zlokobni osecaj?
(onooo, kad nesto osecas, 10. jun 2021 14:21)

Zato sto nije realan. Nole ako igra maks, ima šansu da dobije, ali da počisti Nadala ?? Na RG ? Jedino da dvojica igraju protiv njega. Navijam za Novaka ali samo pomisliti da neko može pocistiti Rafu na Rolan Garosu, to je već fantazija ! Pobediti uz paklenu borbu, šansa uvek postoji dok gor traje meč, ali bez preterivanja.
(JPR24, 10. jun 2021 14:50)

@ JPR24, covek je lepo "pocistiti" stavio po znake navoda, a ti odmah zapenio. Znas li uopste da citas znake interpunkcije, da razumes koliko oni napisani tekst razumljivijim cine?

Dusan

pre 2 godine

U Vasoj glavi mozda, iako sumnjam i u to. Novak sasvim drugacije misli, kao i mnogi ljubitelji tenisa. Niko nije nepobediv. Idemo Nole!!!

Zoran

pre 2 godine

Dajte ljudi zasto jednom ne mozemo biti objektivni bez obzira sto je Novak nas,odnosno s ovih prostora pa i Srbin...Ta prica pa malo mu je falilo u Rimu,pa jedan udarac u mrezu,pa mal9 mu je falilo neke 2012,2014,2016 i svih tih tamo nekih 2000 i nekih govori upravo jedno i neupitno,to je ta razlika izmedju njih na ovoj podlozi i tu se nema sto dodati.Kad nekog ne mozes pobijediti sest godina na toj podlozi pa cak i ako ti eto kao malo fali je fakt...Nema dalje...Naravno u sportu je uvijek sve moguce odnosno nista nije nemoguce ali graditi optimizam bez pokrica je u najmanju ruku navijacka fantazija..Novak je Rafu dobijao i u Rimu,i u Madridu i u Monte Karlu,ali i pored tog nikad osim jednom u Parizu,i to su bile godine kad je Novak dobro igrao na zemlji...Ove godine cak i to nije slucaj,naprotiv osim dostojnog otpora Rafi u Rimu nijedan rezultat vrijedan paznje i optomizma,odim ako to mozda nije Beograd...Ono navijanje je ok i svala cas ali sve preko tog je cista zaludjenost

tesla

pre 2 godine

Uh sad mi je lakše, Mats nikad nije pogodio kad god je rekao da će Nole izgubiti, a kad je kao prošle godine rekao da Nole ima šanse Rafa ga demolirao, tako da...

Montenegrinos

pre 2 godine

Nije istina da je Rafa nepobjediv na RG!
Juče je Rafa pokazao znatne slabosti u igri protiv Švarcmana.
I Novak je imao slabosti protiv Beretija, stoji to.
Ali, Beretini ima bolji servis i forhend i od Rafe i Novaka.
Zbog toga logično da je Nole imao mnogo teži posao od Rafe koji protiv omalenog nije briljirao.
Prvi set će biti presudan,a Novak ima više šanse, brži je i mlađi, a Nole pokazao I juče da je pravi zid.
Wilander priča ono što voli da čuje.
(milutin, 10. jun 2021 14:53)


jaooo ljudi pa cujete li ovo ljudi covjek rece da je beretini bolji od svarcmana na sljaku lagano, i sto je jos gore neznalice forhend ima bolji od rafe, prijatelju rafin forhend se izucava na akademijama i niko ne moze da shvati da neko u kontinuitetu moze da udara spinove sa preko 3500 rotacija, o cemu pricas prijatelju ima strasan forhend beratini ali potpuno isti igrac kao conga sto je bio lupa kao maksim po diviziji, 30 puta ce ga za redom dobiti i rafa i novak

sava

pre 2 godine

ovde imamo borbu za najboljeg svih vremena.. nadalu je ovaj meč puno važniji jer pobedom postaje goat a i ovo je jedini gs koji može da osvaja do kraja.. nole ima šanse na sva 4..

milutin

pre 2 godine

Nije istina da je Rafa nepobjediv na RG!
Juče je Rafa pokazao znatne slabosti u igri protiv Švarcmana.
I Novak je imao slabosti protiv Beretija, stoji to.
Ali, Beretini ima bolji servis i forhend i od Rafe i Novaka.
Zbog toga logično da je Nole imao mnogo teži posao od Rafe koji protiv omalenog nije briljirao.
Prvi set će biti presudan,a Novak ima više šanse, brži je i mlađi, a Nole pokazao I juče da je pravi zid.
Wilander priča ono što voli da čuje.

Spale

pre 2 godine

Novaku je ovde problem što će izginuti protiv Nadala i možda pobediti, isprazniće se fizički i mentalno, a onda bi ga tek čekala borba za trofej, tako da bi lako mogao izgubiti finale od nekog od one dvojice.

Pazi se Rafa

pre 2 godine

Pazi se Rafa, u Nolou se probudila "opasna i razjarena zver" čim je tesno pobedio tek punoletnog klinca a još teže slabašnog Beretinija.Da je Švarcman bio sinoć,Nolo bi već bio u Beogradu.

Alex

pre 2 godine

Nadal je zaista na sljaci skoro pa nepobediv. Isto se za Novaka moze reci za ostale podloge.
Sutra ce Noletu biti jako tesko, ali verujem u njega.
Igra Nole fantasticno, s tim sto sutra mora biti savrsen, gresaka ako ih i bude, da nikako ne budu u nekim kljucnim momentima.
Ukoliko bude 1:1 u setovima, odlucujuci ce biti treci set. Ko njega dobije, dobice kasnije i mec.

Ccc

pre 2 godine

@srdjane, znam da vas ima zaludjenika za lik I delo Novaka Djokovica ali komentari poput ovog dajem zivot za Novaka je krajnje urnebesno...

Mihael Stanković

pre 2 godine

Ja baš mislim da je Nadal pobediv, to se pokaže u svakom meču da ima slabosti kad krene protivnik na linije i dobar servis. Novak je taj koji to može sigurno i što je najbitnije, igrač je koji može u kontiutetu da drži taj nivo tenisa uz male padove. Očekujem dobar meč iz prostog razloga. Prošle godine je igrao pasivno i video je šta se dešava. Tako da je i sam svestan kakva igra prolazi i vidim to u njemu da če gurati napadački tenis jer Nadal igra tako sa visokim intenzitetom i ako igraš pasivno on napada. Ako ti napadaš onda se on brani i traži gde da napadne a to je težko kad se braniš. To je ta filozofija koja Novaku lahko ide od ruke na bržim terenima. Šljaka je problem što je vrlo fizički naporna. A Novak je igrao 2 meča po 3,5 sata tako da neznam. Novak kaže da se odlično oseča, možda i jest tako pošto je počeo da igra sa velikim odmorom. Sve u svemu zavisit če od mnogo faktora sutra i nebi se usudijo ništa prognozirat. Može i Nadal ustat na levu nogu a i Novak il obojica na desnu pa šta bude. Svakako ču sebi nasuti piče i uživat jer znam da nečemo uvjek ovakve mečeve gledati. Ajdeeee Novače gaaas do daske pa šta bude.

stan

pre 2 godine

pop@ iskreno 3.5 je malo na Noleta, 5.5 je vide realno, volim Noleta vise nego hleba da jedem, al brale nema sanse protiv nadala! 3:1 za nadala u najboljem slucaju

joda

pre 2 godine

Vilander je toliko puta dao ocene i procene , na njegovu žalost pogrešne da kao što kaže jedan od komentara , IMA NADE . I naravno neka pobedi bolji tog trenutka u lopij borbi dva izuzetna tenisera .

Slavi

pre 2 godine

Nadal je bio brutalan protiv Swartzmana. Mozda nekom ne izgleda da je Nadal odigrao tako dobro jer svi uvek ocekuju 3-0 no svi zaboravljaju da je Argentinac na ovom terenu Nadalu bio tezi protivnik nego Tim u top formi. Setimo se 2018. kad je Nadal bio u problemu prije kise. Taj isti Swartzman je Novaku ovde uzeo 2 seta pre par godina. Jako tezak protivnik i ono sta mu je Nadal napravio od sredine 3.seta najbolje pokazuje tu silu. Citao sam ovde neke komentare da Nadal nema sanse ako se mec oduzi jer je Argentinac jaci fizicki... Mislim da smo videli sta je bilo kad se mec oduzio.

Анаксагора

pre 2 godine

Rafa je stvarno skoro nepobediv, mislim da bi Rafa is 2021. pocistio bilo koju verziju Rafe od pre 5 i vise godina.
(jone, 10. jun 2021 13:59)

Апсолутно тачно и просто невероватно да је тако.

pop

pre 2 godine

kvota na noleta 3.50 na nadala 1.30.
otprilike kao kad igraju Italija-Bosna u fudbalu.. male se šanse daju Novaku al ko zna.. daj Bože da iznenadi

123123

pre 2 godine

Pazi se Rafa, u Nolou se probudila "opasna i razjarena zver" čim je tesno pobedio tek punoletnog klinca a još teže slabašnog Beretinija.Da je Švarcman bio sinoć,Nolo bi već bio u Beogradu.
(Pazi se Rafa, 10. jun 2021 14:05)

"Slabasnog Beretinija"?
slabasni je rangiran bolje od Svarcmana..

Jovan

pre 2 godine

@Ako dodje do 5-og seta apsolutno je pobediv. Te jake udarce ne moze da izdrzi da udara vise od 4 sata.
(posmatrac, 10. jun 2021 14:16)

Da, samo treba uzeti Nadalu 2 seta DOK izvodi te jake spinove. Skoro sigurno je da je kljucan prvi set. Izgubi li ga Novak tesko da ce pobediti. Mora Djokovic da udje punom snagom u ovaj mec, ne sme da ima velike padove i sto je najbitnije mora iskoristiti vecinu sansi koja mu se pruzi.

Stefan

pre 2 godine

Ljudi opustite se malo,mec ko mec,vise se mi opterecujemo nego njih dvojica.Neka pobedi bolji jednostavno.Ali naravno za Nadala se navija.

Irelevant

pre 2 godine

RG moze da osvoji neko drugi samo ako Nadal ne igra na njemu. Voleo bih da pobedi Novak i uknjizi jos jedan GS ali sanse su gotovo nepostojece. Ovaj turnir je Nadalov domaci teren na njemu je dominantan. Verujem cvrsto u Djokovica na Vimbldonu i US openu ali ovde ne gajim nade.

Djordje NS

pre 2 godine

Za sve vas, koji tvrdite da Novak nema šanse protiv Rafe, poručujem da ponovo i pažljivo odgledate finale Mastersa u Rimu od pre 2-3 nedelje.

Petar92

pre 2 godine

Jedini koji može da dobije Nadala u Parizu je Đoković,sjutra ili nikad.
Bolje je za Đokovića što se sa sastaju u polufinale,mislim da će biti rasterećeniji,nema šta da izgubi.
Vjerujem u njega!
Jedva čekam sjutrašnji meč!

JPR24

pre 2 godine

A zasto ja imam dobar osecaj da ce Nole sutra da "pocisti" Nadala, a los osecaj da ce Cici Noleta da pocisti u finalu? Zasto imam taj zlokobni osecaj?
(onooo, kad nesto osecas, 10. jun 2021 14:21)

Zato sto nije realan. Nole ako igra maks, ima šansu da dobije, ali da počisti Nadala ?? Na RG ? Jedino da dvojica igraju protiv njega. Navijam za Novaka ali samo pomisliti da neko može pocistiti Rafu na Rolan Garosu, to je već fantazija ! Pobediti uz paklenu borbu, šansa uvek postoji dok gor traje meč, ali bez preterivanja.

321

pre 2 godine

Ja sam video da Rafa ne servira kao Beretini. Da li neko ima nesto protiv? Video sam da je Novak takve rakete Italijana odlicno reternirao. I zahvaljujuci tom udarcu je i pobedio. Video sam da je Novak izgubio set ali ne zato jer je izgubio svoj gem kao Rafa protiv Dijega vec je u taj breku Novak cak vodio ali je dva cista udarca poslao u mrezu i poklonio je taj set Italijanu. Dijego je uzeo gem Rafi i dobio set. Beretini nije uzeo Novaku ni jedan gem.A Novak njemu jeste i po 2 u setu. U ovom klasiku, pobedice onaj igrac koji bolje igra u polju, manje gresi i ko bude agresivniji. To je potpuno jasno. Ako Novak bude pasivan , gubi ladno jer Rafa moze ceo dan da prebacuje spinovane balone. Zato mu i sljaka kao spora podloga i odgovara. Novak mora da napada Rafin BH i ceka da plasira paralele u praznu Rafinu staranu. Ako je pasivan, odrace ga Raga..

dd

pre 2 godine

RG je Nadal i tu se samo on pita,a sansa da ga neko pobedi ovde je 2% protiv bilo koga da igra.a ako ga neko pobedi to se granici sa svetskom senzacijom.sanse djokovica za pobedu su minimalne i spadaju u domen teorije...ustvari videcete sve u petak.

onooo, kad nesto osecas

pre 2 godine

A zasto ja imam dobar osecaj da ce Nole sutra da "pocisti" Nadala, a los osecaj da ce Cici Noleta da pocisti u finalu? Zasto imam taj zlokobni osecaj?

pop

pre 2 godine

kvota na noleta 3.50 na nadala 1.30.
otprilike kao kad igraju Italija-Bosna u fudbalu.. male se šanse daju Novaku al ko zna.. daj Bože da iznenadi

Alex

pre 2 godine

Nadal je zaista na sljaci skoro pa nepobediv. Isto se za Novaka moze reci za ostale podloge.
Sutra ce Noletu biti jako tesko, ali verujem u njega.
Igra Nole fantasticno, s tim sto sutra mora biti savrsen, gresaka ako ih i bude, da nikako ne budu u nekim kljucnim momentima.
Ukoliko bude 1:1 u setovima, odlucujuci ce biti treci set. Ko njega dobije, dobice kasnije i mec.

123123

pre 2 godine

Pazi se Rafa, u Nolou se probudila "opasna i razjarena zver" čim je tesno pobedio tek punoletnog klinca a još teže slabašnog Beretinija.Da je Švarcman bio sinoć,Nolo bi već bio u Beogradu.
(Pazi se Rafa, 10. jun 2021 14:05)

"Slabasnog Beretinija"?
slabasni je rangiran bolje od Svarcmana..

Djordje NS

pre 2 godine

Za sve vas, koji tvrdite da Novak nema šanse protiv Rafe, poručujem da ponovo i pažljivo odgledate finale Mastersa u Rimu od pre 2-3 nedelje.

joda

pre 2 godine

Vilander je toliko puta dao ocene i procene , na njegovu žalost pogrešne da kao što kaže jedan od komentara , IMA NADE . I naravno neka pobedi bolji tog trenutka u lopij borbi dva izuzetna tenisera .

Ccc

pre 2 godine

@srdjane, znam da vas ima zaludjenika za lik I delo Novaka Djokovica ali komentari poput ovog dajem zivot za Novaka je krajnje urnebesno...

Mihael Stanković

pre 2 godine

Ja baš mislim da je Nadal pobediv, to se pokaže u svakom meču da ima slabosti kad krene protivnik na linije i dobar servis. Novak je taj koji to može sigurno i što je najbitnije, igrač je koji može u kontiutetu da drži taj nivo tenisa uz male padove. Očekujem dobar meč iz prostog razloga. Prošle godine je igrao pasivno i video je šta se dešava. Tako da je i sam svestan kakva igra prolazi i vidim to u njemu da če gurati napadački tenis jer Nadal igra tako sa visokim intenzitetom i ako igraš pasivno on napada. Ako ti napadaš onda se on brani i traži gde da napadne a to je težko kad se braniš. To je ta filozofija koja Novaku lahko ide od ruke na bržim terenima. Šljaka je problem što je vrlo fizički naporna. A Novak je igrao 2 meča po 3,5 sata tako da neznam. Novak kaže da se odlično oseča, možda i jest tako pošto je počeo da igra sa velikim odmorom. Sve u svemu zavisit če od mnogo faktora sutra i nebi se usudijo ništa prognozirat. Može i Nadal ustat na levu nogu a i Novak il obojica na desnu pa šta bude. Svakako ču sebi nasuti piče i uživat jer znam da nečemo uvjek ovakve mečeve gledati. Ajdeeee Novače gaaas do daske pa šta bude.

Jovan

pre 2 godine

@Ako dodje do 5-og seta apsolutno je pobediv. Te jake udarce ne moze da izdrzi da udara vise od 4 sata.
(posmatrac, 10. jun 2021 14:16)

Da, samo treba uzeti Nadalu 2 seta DOK izvodi te jake spinove. Skoro sigurno je da je kljucan prvi set. Izgubi li ga Novak tesko da ce pobediti. Mora Djokovic da udje punom snagom u ovaj mec, ne sme da ima velike padove i sto je najbitnije mora iskoristiti vecinu sansi koja mu se pruzi.

Slavi

pre 2 godine

Nadal je bio brutalan protiv Swartzmana. Mozda nekom ne izgleda da je Nadal odigrao tako dobro jer svi uvek ocekuju 3-0 no svi zaboravljaju da je Argentinac na ovom terenu Nadalu bio tezi protivnik nego Tim u top formi. Setimo se 2018. kad je Nadal bio u problemu prije kise. Taj isti Swartzman je Novaku ovde uzeo 2 seta pre par godina. Jako tezak protivnik i ono sta mu je Nadal napravio od sredine 3.seta najbolje pokazuje tu silu. Citao sam ovde neke komentare da Nadal nema sanse ako se mec oduzi jer je Argentinac jaci fizicki... Mislim da smo videli sta je bilo kad se mec oduzio.

Анаксагора

pre 2 godine

Rafa je stvarno skoro nepobediv, mislim da bi Rafa is 2021. pocistio bilo koju verziju Rafe od pre 5 i vise godina.
(jone, 10. jun 2021 13:59)

Апсолутно тачно и просто невероватно да је тако.

321

pre 2 godine

Ja sam video da Rafa ne servira kao Beretini. Da li neko ima nesto protiv? Video sam da je Novak takve rakete Italijana odlicno reternirao. I zahvaljujuci tom udarcu je i pobedio. Video sam da je Novak izgubio set ali ne zato jer je izgubio svoj gem kao Rafa protiv Dijega vec je u taj breku Novak cak vodio ali je dva cista udarca poslao u mrezu i poklonio je taj set Italijanu. Dijego je uzeo gem Rafi i dobio set. Beretini nije uzeo Novaku ni jedan gem.A Novak njemu jeste i po 2 u setu. U ovom klasiku, pobedice onaj igrac koji bolje igra u polju, manje gresi i ko bude agresivniji. To je potpuno jasno. Ako Novak bude pasivan , gubi ladno jer Rafa moze ceo dan da prebacuje spinovane balone. Zato mu i sljaka kao spora podloga i odgovara. Novak mora da napada Rafin BH i ceka da plasira paralele u praznu Rafinu staranu. Ako je pasivan, odrace ga Raga..

kris

pre 2 godine

Niko nije nepobjediv,ali je veliki favorit,isto kao sto je Novak u Australiji i jos veci.Za mene licno bi bila senzacija da ga Novak dobije,pogotovo sto se Novakova igra vec godinama zasniva na samo vracanju loptice i cekanju da protivniku dosadi i da pogrijesi.Za dobiti Nadala na RG potreban je najagresivniji Djokovic iz doba kad je nastalo ono "Vamos Tamos"(a ni tada mu nije mogao nista na RG),kao i strasan dan koji se sve rijedje dogadja,a s druge strane da Nadal bude ispod svog prosjeka.Znaci 20:80%.

JPR24

pre 2 godine

A zasto ja imam dobar osecaj da ce Nole sutra da "pocisti" Nadala, a los osecaj da ce Cici Noleta da pocisti u finalu? Zasto imam taj zlokobni osecaj?
(onooo, kad nesto osecas, 10. jun 2021 14:21)

Zato sto nije realan. Nole ako igra maks, ima šansu da dobije, ali da počisti Nadala ?? Na RG ? Jedino da dvojica igraju protiv njega. Navijam za Novaka ali samo pomisliti da neko može pocistiti Rafu na Rolan Garosu, to je već fantazija ! Pobediti uz paklenu borbu, šansa uvek postoji dok gor traje meč, ali bez preterivanja.

Džoni

pre 2 godine

Ja sam prošle godine bio ubeđen da će Nole da dobije, a on bio bukvalno počišćen i odigrao je verovatno najgori meč protiv Nadala ikada, sada se ne usuđujem da prognoziram, ali ipak realnost je da je Rafa na RG protiv svakoga veliki favorit pa i protiv Noleta.

milutin

pre 2 godine

Nije istina da je Rafa nepobjediv na RG!
Juče je Rafa pokazao znatne slabosti u igri protiv Švarcmana.
I Novak je imao slabosti protiv Beretija, stoji to.
Ali, Beretini ima bolji servis i forhend i od Rafe i Novaka.
Zbog toga logično da je Nole imao mnogo teži posao od Rafe koji protiv omalenog nije briljirao.
Prvi set će biti presudan,a Novak ima više šanse, brži je i mlađi, a Nole pokazao I juče da je pravi zid.
Wilander priča ono što voli da čuje.

Dusan

pre 2 godine

U Vasoj glavi mozda, iako sumnjam i u to. Novak sasvim drugacije misli, kao i mnogi ljubitelji tenisa. Niko nije nepobediv. Idemo Nole!!!

Pazi se Rafa

pre 2 godine

Pazi se Rafa, u Nolou se probudila "opasna i razjarena zver" čim je tesno pobedio tek punoletnog klinca a još teže slabašnog Beretinija.Da je Švarcman bio sinoć,Nolo bi već bio u Beogradu.

tesla

pre 2 godine

Uh sad mi je lakše, Mats nikad nije pogodio kad god je rekao da će Nole izgubiti, a kad je kao prošle godine rekao da Nole ima šanse Rafa ga demolirao, tako da...

Zoran

pre 2 godine

Dajte ljudi zasto jednom ne mozemo biti objektivni bez obzira sto je Novak nas,odnosno s ovih prostora pa i Srbin...Ta prica pa malo mu je falilo u Rimu,pa jedan udarac u mrezu,pa mal9 mu je falilo neke 2012,2014,2016 i svih tih tamo nekih 2000 i nekih govori upravo jedno i neupitno,to je ta razlika izmedju njih na ovoj podlozi i tu se nema sto dodati.Kad nekog ne mozes pobijediti sest godina na toj podlozi pa cak i ako ti eto kao malo fali je fakt...Nema dalje...Naravno u sportu je uvijek sve moguce odnosno nista nije nemoguce ali graditi optimizam bez pokrica je u najmanju ruku navijacka fantazija..Novak je Rafu dobijao i u Rimu,i u Madridu i u Monte Karlu,ali i pored tog nikad osim jednom u Parizu,i to su bile godine kad je Novak dobro igrao na zemlji...Ove godine cak i to nije slucaj,naprotiv osim dostojnog otpora Rafi u Rimu nijedan rezultat vrijedan paznje i optomizma,odim ako to mozda nije Beograd...Ono navijanje je ok i svala cas ali sve preko tog je cista zaludjenost

Petar92

pre 2 godine

Jedini koji može da dobije Nadala u Parizu je Đoković,sjutra ili nikad.
Bolje je za Đokovića što se sa sastaju u polufinale,mislim da će biti rasterećeniji,nema šta da izgubi.
Vjerujem u njega!
Jedva čekam sjutrašnji meč!

dd

pre 2 godine

RG je Nadal i tu se samo on pita,a sansa da ga neko pobedi ovde je 2% protiv bilo koga da igra.a ako ga neko pobedi to se granici sa svetskom senzacijom.sanse djokovica za pobedu su minimalne i spadaju u domen teorije...ustvari videcete sve u petak.

Montenegrinos

pre 2 godine

Nije istina da je Rafa nepobjediv na RG!
Juče je Rafa pokazao znatne slabosti u igri protiv Švarcmana.
I Novak je imao slabosti protiv Beretija, stoji to.
Ali, Beretini ima bolji servis i forhend i od Rafe i Novaka.
Zbog toga logično da je Nole imao mnogo teži posao od Rafe koji protiv omalenog nije briljirao.
Prvi set će biti presudan,a Novak ima više šanse, brži je i mlađi, a Nole pokazao I juče da je pravi zid.
Wilander priča ono što voli da čuje.
(milutin, 10. jun 2021 14:53)


jaooo ljudi pa cujete li ovo ljudi covjek rece da je beretini bolji od svarcmana na sljaku lagano, i sto je jos gore neznalice forhend ima bolji od rafe, prijatelju rafin forhend se izucava na akademijama i niko ne moze da shvati da neko u kontinuitetu moze da udara spinove sa preko 3500 rotacija, o cemu pricas prijatelju ima strasan forhend beratini ali potpuno isti igrac kao conga sto je bio lupa kao maksim po diviziji, 30 puta ce ga za redom dobiti i rafa i novak

Realno

pre 2 godine

Ne bih da kvarim euforiju, ali Nadal je stvarno,kao što je neko ovdje napisao “fanatik”. Njega na Rolan Garos turniru može pobijediti samo neko ko odigra perfektan meč.
Đoković igra dobro ovaj turnir, ali Nadal je kao riba u vodi, biće mu preteško da ga dobije, da ne kažem nemoguće.
Svakako je opet u polufinalu i rutinski je ostale protivnike savladao.
Ali zaista mislim da nije nikad viđena ovakva surova dominacija u bilo kom sportu kao Nadala u Parizu.
Ipak za sve postoji prvi put, tako da Đoković može makar da se nada.

Mikii

pre 2 godine

nadalu je ovaj meč puno važniji jer pobedom postaje goat a i ovo je jedini gs koji može da osvaja do kraja.. nole ima šanse na sva 4..
(sava, 10. jun 2021 15:31)

Netacno. Djokovicu je jednako vazan jer ne sme da dozvoli Nadalu da pobegne na +3. Klinci su svakim danom sve opasniji, narocito na brzim podlogama.

onooo, kad nesto osecas

pre 2 godine

A zasto ja imam dobar osecaj da ce Nole sutra da "pocisti" Nadala, a los osecaj da ce Cici Noleta da pocisti u finalu? Zasto imam taj zlokobni osecaj?

Mikii

pre 2 godine

Sad sam gledao mec Nadal-Soderling na RG kad je Nadal izgubio. I vidim da je Soderling u glavnom igrao Nadalu na bekend ali metar, metar i po od Nadala, ne rizicno u cosak. I Nadal je da bi udario forhend morao 3-4 velika koraka da pravi da zaobidje lopticu koja mu dolazi metar na bekend. Onda mu ni forhend nije toliko jak. Isto vidim da je soderling dobio neke bitne poene i izvukao se dobrom Servom. Novak dobro servira, i treba na servis gemove da ima fokus, kao protiv Beretinija.
(posmatrac, 10. jun 2021 16:16)

Gledao si, ali nisi video najvaznije: Nadal je bio los tog dana. Pogledaj njihov mec iz finala 2010-te. To te verovatno ne zanima jer ti nije u interesu. Shvatite, Djokovic ima sansu iskljucivo ako Nadal bude imao losiji dan. To ne kazem ja, to kazu cinjenice. U suprotnom, nikakva taktika Djokovica, niti vase palamudjenje ovde jednostavno nema svrhu. Zato se okanite vise planova, taktika, satnice odigravanja meca, vremenskih uslova, nista od toga nece odrediti pobednika.

Irelevant

pre 2 godine

RG moze da osvoji neko drugi samo ako Nadal ne igra na njemu. Voleo bih da pobedi Novak i uknjizi jos jedan GS ali sanse su gotovo nepostojece. Ovaj turnir je Nadalov domaci teren na njemu je dominantan. Verujem cvrsto u Djokovica na Vimbldonu i US openu ali ovde ne gajim nade.

Spale

pre 2 godine

Novaku je ovde problem što će izginuti protiv Nadala i možda pobediti, isprazniće se fizički i mentalno, a onda bi ga tek čekala borba za trofej, tako da bi lako mogao izgubiti finale od nekog od one dvojice.

Masovno "ludilo"

pre 2 godine

Kad dođe do toga da se forhend momka koji ima 26 godina i samo četiri beznačajna turnira, među njima i Beograd korona open, proglasi boljim od Nadalovog "forhend-čudovišta", iz trka, onda počinjem da se plašim za stanje naroda, najstarijeg na svetu. Ne zbog jednog glupog "homentara", nego zbog pluseva koje dobija.

stan

pre 2 godine

pop@ iskreno 3.5 je malo na Noleta, 5.5 je vide realno, volim Noleta vise nego hleba da jedem, al brale nema sanse protiv nadala! 3:1 za nadala u najboljem slucaju

posmatrac

pre 2 godine

Sad sam gledao mec Nadal-Soderling na RG kad je Nadal izgubio. I vidim da je Soderling u glavnom igrao Nadalu na bekend ali metar, metar i po od Nadala, ne rizicno u cosak. I Nadal je da bi udario forhend morao 3-4 velika koraka da pravi da zaobidje lopticu koja mu dolazi metar na bekend. Onda mu ni forhend nije toliko jak. Isto vidim da je soderling dobio neke bitne poene i izvukao se dobrom Servom. Novak dobro servira, i treba na servis gemove da ima fokus, kao protiv Beretinija.

Stefan

pre 2 godine

Ljudi opustite se malo,mec ko mec,vise se mi opterecujemo nego njih dvojica.Neka pobedi bolji jednostavno.Ali naravno za Nadala se navija.

Vukajlo

pre 2 godine

A zasto ja imam dobar osecaj da ce Nole sutra da "pocisti" Nadala, a los osecaj da ce Cici Noleta da pocisti u finalu? Zasto imam taj zlokobni osecaj?
(onooo, kad nesto osecas, 10. jun 2021 14:21)

Zato sto nije realan. Nole ako igra maks, ima šansu da dobije, ali da počisti Nadala ?? Na RG ? Jedino da dvojica igraju protiv njega. Navijam za Novaka ali samo pomisliti da neko može pocistiti Rafu na Rolan Garosu, to je već fantazija ! Pobediti uz paklenu borbu, šansa uvek postoji dok gor traje meč, ali bez preterivanja.
(JPR24, 10. jun 2021 14:50)

@ JPR24, covek je lepo "pocistiti" stavio po znake navoda, a ti odmah zapenio. Znas li uopste da citas znake interpunkcije, da razumes koliko oni napisani tekst razumljivijim cine?

sava

pre 2 godine

ovde imamo borbu za najboljeg svih vremena.. nadalu je ovaj meč puno važniji jer pobedom postaje goat a i ovo je jedini gs koji može da osvaja do kraja.. nole ima šanse na sva 4..

Mikii

pre 2 godine

Rafa je stvarno skoro nepobediv, mislim da bi Rafa is 2021. pocistio bilo koju verziju Rafe od pre 5 i vise godina.
(jone, 10. jun 2021 13:59)

Voimja oca i sina, hahahahahahahaa

Dvanajs' godina, ne nogu da veruem!

pre 2 godine

Novaku je ovde problem što će izginuti protiv Nadala i možda pobediti, isprazniće se fizički i mentalno, a onda bi ga tek čekala borba za trofej, tako da bi lako mogao izgubiti finale od nekog od one dvojice.
(Spale, 10. jun 2021 14:39)

Da li znaš protiv koga se Federerer "ispraznio" u polufinalu Vimbldona, dok je Novak igrao polufinale sa Semirom? Moguće je pražnjenje, Cicipas bi jedva dočekao umornog Starinu Novaka, mlađi je 12 godina i ima jak forhend, dok Starina Novak ima samo dvoručni bekhend prebacivač.

Realan

pre 2 godine

Hajde sad, nakon meča, svi vi koji ste pisali da Novak nema šansu protiv Rafe, da se lepo izvinite i obećate da više nećete komentarisati tenis.

ДРАСЕН ДРАСЕН

pre 2 godine

И ја мислим да ће Ђоковић покварити скор у међусобним двобојима.

Pazi se Rafa

pre 2 godine

Pazi se Rafa, u Nolou se probudila "opasna i razjarena zver" čim je tesno pobedio tek punoletnog klinca a još teže slabašnog Beretinija.Da je Švarcman bio sinoć,Nolo bi već bio u Beogradu.

dd

pre 2 godine

RG je Nadal i tu se samo on pita,a sansa da ga neko pobedi ovde je 2% protiv bilo koga da igra.a ako ga neko pobedi to se granici sa svetskom senzacijom.sanse djokovica za pobedu su minimalne i spadaju u domen teorije...ustvari videcete sve u petak.

Анаксагора

pre 2 godine

Rafa je stvarno skoro nepobediv, mislim da bi Rafa is 2021. pocistio bilo koju verziju Rafe od pre 5 i vise godina.
(jone, 10. jun 2021 13:59)

Апсолутно тачно и просто невероватно да је тако.

Ccc

pre 2 godine

@srdjane, znam da vas ima zaludjenika za lik I delo Novaka Djokovica ali komentari poput ovog dajem zivot za Novaka je krajnje urnebesno...

Dvanajs' godina, ne nogu da veruem!

pre 2 godine

Novaku je ovde problem što će izginuti protiv Nadala i možda pobediti, isprazniće se fizički i mentalno, a onda bi ga tek čekala borba za trofej, tako da bi lako mogao izgubiti finale od nekog od one dvojice.
(Spale, 10. jun 2021 14:39)

Da li znaš protiv koga se Federerer "ispraznio" u polufinalu Vimbldona, dok je Novak igrao polufinale sa Semirom? Moguće je pražnjenje, Cicipas bi jedva dočekao umornog Starinu Novaka, mlađi je 12 godina i ima jak forhend, dok Starina Novak ima samo dvoručni bekhend prebacivač.

Stefan

pre 2 godine

Ljudi opustite se malo,mec ko mec,vise se mi opterecujemo nego njih dvojica.Neka pobedi bolji jednostavno.Ali naravno za Nadala se navija.

onooo, kad nesto osecas

pre 2 godine

A zasto ja imam dobar osecaj da ce Nole sutra da "pocisti" Nadala, a los osecaj da ce Cici Noleta da pocisti u finalu? Zasto imam taj zlokobni osecaj?

Djordje NS

pre 2 godine

Za sve vas, koji tvrdite da Novak nema šanse protiv Rafe, poručujem da ponovo i pažljivo odgledate finale Mastersa u Rimu od pre 2-3 nedelje.

123123

pre 2 godine

Pazi se Rafa, u Nolou se probudila "opasna i razjarena zver" čim je tesno pobedio tek punoletnog klinca a još teže slabašnog Beretinija.Da je Švarcman bio sinoć,Nolo bi već bio u Beogradu.
(Pazi se Rafa, 10. jun 2021 14:05)

"Slabasnog Beretinija"?
slabasni je rangiran bolje od Svarcmana..

pop

pre 2 godine

kvota na noleta 3.50 na nadala 1.30.
otprilike kao kad igraju Italija-Bosna u fudbalu.. male se šanse daju Novaku al ko zna.. daj Bože da iznenadi

stan

pre 2 godine

pop@ iskreno 3.5 je malo na Noleta, 5.5 je vide realno, volim Noleta vise nego hleba da jedem, al brale nema sanse protiv nadala! 3:1 za nadala u najboljem slucaju

milutin

pre 2 godine

Nije istina da je Rafa nepobjediv na RG!
Juče je Rafa pokazao znatne slabosti u igri protiv Švarcmana.
I Novak je imao slabosti protiv Beretija, stoji to.
Ali, Beretini ima bolji servis i forhend i od Rafe i Novaka.
Zbog toga logično da je Nole imao mnogo teži posao od Rafe koji protiv omalenog nije briljirao.
Prvi set će biti presudan,a Novak ima više šanse, brži je i mlađi, a Nole pokazao I juče da je pravi zid.
Wilander priča ono što voli da čuje.

Mikii

pre 2 godine

Sad sam gledao mec Nadal-Soderling na RG kad je Nadal izgubio. I vidim da je Soderling u glavnom igrao Nadalu na bekend ali metar, metar i po od Nadala, ne rizicno u cosak. I Nadal je da bi udario forhend morao 3-4 velika koraka da pravi da zaobidje lopticu koja mu dolazi metar na bekend. Onda mu ni forhend nije toliko jak. Isto vidim da je soderling dobio neke bitne poene i izvukao se dobrom Servom. Novak dobro servira, i treba na servis gemove da ima fokus, kao protiv Beretinija.
(posmatrac, 10. jun 2021 16:16)

Gledao si, ali nisi video najvaznije: Nadal je bio los tog dana. Pogledaj njihov mec iz finala 2010-te. To te verovatno ne zanima jer ti nije u interesu. Shvatite, Djokovic ima sansu iskljucivo ako Nadal bude imao losiji dan. To ne kazem ja, to kazu cinjenice. U suprotnom, nikakva taktika Djokovica, niti vase palamudjenje ovde jednostavno nema svrhu. Zato se okanite vise planova, taktika, satnice odigravanja meca, vremenskih uslova, nista od toga nece odrediti pobednika.

Vukajlo

pre 2 godine

A zasto ja imam dobar osecaj da ce Nole sutra da "pocisti" Nadala, a los osecaj da ce Cici Noleta da pocisti u finalu? Zasto imam taj zlokobni osecaj?
(onooo, kad nesto osecas, 10. jun 2021 14:21)

Zato sto nije realan. Nole ako igra maks, ima šansu da dobije, ali da počisti Nadala ?? Na RG ? Jedino da dvojica igraju protiv njega. Navijam za Novaka ali samo pomisliti da neko može pocistiti Rafu na Rolan Garosu, to je već fantazija ! Pobediti uz paklenu borbu, šansa uvek postoji dok gor traje meč, ali bez preterivanja.
(JPR24, 10. jun 2021 14:50)

@ JPR24, covek je lepo "pocistiti" stavio po znake navoda, a ti odmah zapenio. Znas li uopste da citas znake interpunkcije, da razumes koliko oni napisani tekst razumljivijim cine?

Zoran

pre 2 godine

Dajte ljudi zasto jednom ne mozemo biti objektivni bez obzira sto je Novak nas,odnosno s ovih prostora pa i Srbin...Ta prica pa malo mu je falilo u Rimu,pa jedan udarac u mrezu,pa mal9 mu je falilo neke 2012,2014,2016 i svih tih tamo nekih 2000 i nekih govori upravo jedno i neupitno,to je ta razlika izmedju njih na ovoj podlozi i tu se nema sto dodati.Kad nekog ne mozes pobijediti sest godina na toj podlozi pa cak i ako ti eto kao malo fali je fakt...Nema dalje...Naravno u sportu je uvijek sve moguce odnosno nista nije nemoguce ali graditi optimizam bez pokrica je u najmanju ruku navijacka fantazija..Novak je Rafu dobijao i u Rimu,i u Madridu i u Monte Karlu,ali i pored tog nikad osim jednom u Parizu,i to su bile godine kad je Novak dobro igrao na zemlji...Ove godine cak i to nije slucaj,naprotiv osim dostojnog otpora Rafi u Rimu nijedan rezultat vrijedan paznje i optomizma,odim ako to mozda nije Beograd...Ono navijanje je ok i svala cas ali sve preko tog je cista zaludjenost

Alex

pre 2 godine

Nadal je zaista na sljaci skoro pa nepobediv. Isto se za Novaka moze reci za ostale podloge.
Sutra ce Noletu biti jako tesko, ali verujem u njega.
Igra Nole fantasticno, s tim sto sutra mora biti savrsen, gresaka ako ih i bude, da nikako ne budu u nekim kljucnim momentima.
Ukoliko bude 1:1 u setovima, odlucujuci ce biti treci set. Ko njega dobije, dobice kasnije i mec.

Irelevant

pre 2 godine

RG moze da osvoji neko drugi samo ako Nadal ne igra na njemu. Voleo bih da pobedi Novak i uknjizi jos jedan GS ali sanse su gotovo nepostojece. Ovaj turnir je Nadalov domaci teren na njemu je dominantan. Verujem cvrsto u Djokovica na Vimbldonu i US openu ali ovde ne gajim nade.

JPR24

pre 2 godine

A zasto ja imam dobar osecaj da ce Nole sutra da "pocisti" Nadala, a los osecaj da ce Cici Noleta da pocisti u finalu? Zasto imam taj zlokobni osecaj?
(onooo, kad nesto osecas, 10. jun 2021 14:21)

Zato sto nije realan. Nole ako igra maks, ima šansu da dobije, ali da počisti Nadala ?? Na RG ? Jedino da dvojica igraju protiv njega. Navijam za Novaka ali samo pomisliti da neko može pocistiti Rafu na Rolan Garosu, to je već fantazija ! Pobediti uz paklenu borbu, šansa uvek postoji dok gor traje meč, ali bez preterivanja.

sava

pre 2 godine

ovde imamo borbu za najboljeg svih vremena.. nadalu je ovaj meč puno važniji jer pobedom postaje goat a i ovo je jedini gs koji može da osvaja do kraja.. nole ima šanse na sva 4..

Masovno "ludilo"

pre 2 godine

Kad dođe do toga da se forhend momka koji ima 26 godina i samo četiri beznačajna turnira, među njima i Beograd korona open, proglasi boljim od Nadalovog "forhend-čudovišta", iz trka, onda počinjem da se plašim za stanje naroda, najstarijeg na svetu. Ne zbog jednog glupog "homentara", nego zbog pluseva koje dobija.

Dusan

pre 2 godine

U Vasoj glavi mozda, iako sumnjam i u to. Novak sasvim drugacije misli, kao i mnogi ljubitelji tenisa. Niko nije nepobediv. Idemo Nole!!!

Montenegrinos

pre 2 godine

Nije istina da je Rafa nepobjediv na RG!
Juče je Rafa pokazao znatne slabosti u igri protiv Švarcmana.
I Novak je imao slabosti protiv Beretija, stoji to.
Ali, Beretini ima bolji servis i forhend i od Rafe i Novaka.
Zbog toga logično da je Nole imao mnogo teži posao od Rafe koji protiv omalenog nije briljirao.
Prvi set će biti presudan,a Novak ima više šanse, brži je i mlađi, a Nole pokazao I juče da je pravi zid.
Wilander priča ono što voli da čuje.
(milutin, 10. jun 2021 14:53)


jaooo ljudi pa cujete li ovo ljudi covjek rece da je beretini bolji od svarcmana na sljaku lagano, i sto je jos gore neznalice forhend ima bolji od rafe, prijatelju rafin forhend se izucava na akademijama i niko ne moze da shvati da neko u kontinuitetu moze da udara spinove sa preko 3500 rotacija, o cemu pricas prijatelju ima strasan forhend beratini ali potpuno isti igrac kao conga sto je bio lupa kao maksim po diviziji, 30 puta ce ga za redom dobiti i rafa i novak

Mikii

pre 2 godine

Rafa je stvarno skoro nepobediv, mislim da bi Rafa is 2021. pocistio bilo koju verziju Rafe od pre 5 i vise godina.
(jone, 10. jun 2021 13:59)

Voimja oca i sina, hahahahahahahaa

Spale

pre 2 godine

Novaku je ovde problem što će izginuti protiv Nadala i možda pobediti, isprazniće se fizički i mentalno, a onda bi ga tek čekala borba za trofej, tako da bi lako mogao izgubiti finale od nekog od one dvojice.

Mihael Stanković

pre 2 godine

Ja baš mislim da je Nadal pobediv, to se pokaže u svakom meču da ima slabosti kad krene protivnik na linije i dobar servis. Novak je taj koji to može sigurno i što je najbitnije, igrač je koji može u kontiutetu da drži taj nivo tenisa uz male padove. Očekujem dobar meč iz prostog razloga. Prošle godine je igrao pasivno i video je šta se dešava. Tako da je i sam svestan kakva igra prolazi i vidim to u njemu da če gurati napadački tenis jer Nadal igra tako sa visokim intenzitetom i ako igraš pasivno on napada. Ako ti napadaš onda se on brani i traži gde da napadne a to je težko kad se braniš. To je ta filozofija koja Novaku lahko ide od ruke na bržim terenima. Šljaka je problem što je vrlo fizički naporna. A Novak je igrao 2 meča po 3,5 sata tako da neznam. Novak kaže da se odlično oseča, možda i jest tako pošto je počeo da igra sa velikim odmorom. Sve u svemu zavisit če od mnogo faktora sutra i nebi se usudijo ništa prognozirat. Može i Nadal ustat na levu nogu a i Novak il obojica na desnu pa šta bude. Svakako ču sebi nasuti piče i uživat jer znam da nečemo uvjek ovakve mečeve gledati. Ajdeeee Novače gaaas do daske pa šta bude.

kris

pre 2 godine

Niko nije nepobjediv,ali je veliki favorit,isto kao sto je Novak u Australiji i jos veci.Za mene licno bi bila senzacija da ga Novak dobije,pogotovo sto se Novakova igra vec godinama zasniva na samo vracanju loptice i cekanju da protivniku dosadi i da pogrijesi.Za dobiti Nadala na RG potreban je najagresivniji Djokovic iz doba kad je nastalo ono "Vamos Tamos"(a ni tada mu nije mogao nista na RG),kao i strasan dan koji se sve rijedje dogadja,a s druge strane da Nadal bude ispod svog prosjeka.Znaci 20:80%.

Petar92

pre 2 godine

Jedini koji može da dobije Nadala u Parizu je Đoković,sjutra ili nikad.
Bolje je za Đokovića što se sa sastaju u polufinale,mislim da će biti rasterećeniji,nema šta da izgubi.
Vjerujem u njega!
Jedva čekam sjutrašnji meč!

posmatrac

pre 2 godine

Sad sam gledao mec Nadal-Soderling na RG kad je Nadal izgubio. I vidim da je Soderling u glavnom igrao Nadalu na bekend ali metar, metar i po od Nadala, ne rizicno u cosak. I Nadal je da bi udario forhend morao 3-4 velika koraka da pravi da zaobidje lopticu koja mu dolazi metar na bekend. Onda mu ni forhend nije toliko jak. Isto vidim da je soderling dobio neke bitne poene i izvukao se dobrom Servom. Novak dobro servira, i treba na servis gemove da ima fokus, kao protiv Beretinija.

joda

pre 2 godine

Vilander je toliko puta dao ocene i procene , na njegovu žalost pogrešne da kao što kaže jedan od komentara , IMA NADE . I naravno neka pobedi bolji tog trenutka u lopij borbi dva izuzetna tenisera .

Realno

pre 2 godine

Ne bih da kvarim euforiju, ali Nadal je stvarno,kao što je neko ovdje napisao “fanatik”. Njega na Rolan Garos turniru može pobijediti samo neko ko odigra perfektan meč.
Đoković igra dobro ovaj turnir, ali Nadal je kao riba u vodi, biće mu preteško da ga dobije, da ne kažem nemoguće.
Svakako je opet u polufinalu i rutinski je ostale protivnike savladao.
Ali zaista mislim da nije nikad viđena ovakva surova dominacija u bilo kom sportu kao Nadala u Parizu.
Ipak za sve postoji prvi put, tako da Đoković može makar da se nada.

Slavi

pre 2 godine

Nadal je bio brutalan protiv Swartzmana. Mozda nekom ne izgleda da je Nadal odigrao tako dobro jer svi uvek ocekuju 3-0 no svi zaboravljaju da je Argentinac na ovom terenu Nadalu bio tezi protivnik nego Tim u top formi. Setimo se 2018. kad je Nadal bio u problemu prije kise. Taj isti Swartzman je Novaku ovde uzeo 2 seta pre par godina. Jako tezak protivnik i ono sta mu je Nadal napravio od sredine 3.seta najbolje pokazuje tu silu. Citao sam ovde neke komentare da Nadal nema sanse ako se mec oduzi jer je Argentinac jaci fizicki... Mislim da smo videli sta je bilo kad se mec oduzio.

321

pre 2 godine

Ja sam video da Rafa ne servira kao Beretini. Da li neko ima nesto protiv? Video sam da je Novak takve rakete Italijana odlicno reternirao. I zahvaljujuci tom udarcu je i pobedio. Video sam da je Novak izgubio set ali ne zato jer je izgubio svoj gem kao Rafa protiv Dijega vec je u taj breku Novak cak vodio ali je dva cista udarca poslao u mrezu i poklonio je taj set Italijanu. Dijego je uzeo gem Rafi i dobio set. Beretini nije uzeo Novaku ni jedan gem.A Novak njemu jeste i po 2 u setu. U ovom klasiku, pobedice onaj igrac koji bolje igra u polju, manje gresi i ko bude agresivniji. To je potpuno jasno. Ako Novak bude pasivan , gubi ladno jer Rafa moze ceo dan da prebacuje spinovane balone. Zato mu i sljaka kao spora podloga i odgovara. Novak mora da napada Rafin BH i ceka da plasira paralele u praznu Rafinu staranu. Ako je pasivan, odrace ga Raga..

Mikii

pre 2 godine

nadalu je ovaj meč puno važniji jer pobedom postaje goat a i ovo je jedini gs koji može da osvaja do kraja.. nole ima šanse na sva 4..
(sava, 10. jun 2021 15:31)

Netacno. Djokovicu je jednako vazan jer ne sme da dozvoli Nadalu da pobegne na +3. Klinci su svakim danom sve opasniji, narocito na brzim podlogama.

Jovan

pre 2 godine

@Ako dodje do 5-og seta apsolutno je pobediv. Te jake udarce ne moze da izdrzi da udara vise od 4 sata.
(posmatrac, 10. jun 2021 14:16)

Da, samo treba uzeti Nadalu 2 seta DOK izvodi te jake spinove. Skoro sigurno je da je kljucan prvi set. Izgubi li ga Novak tesko da ce pobediti. Mora Djokovic da udje punom snagom u ovaj mec, ne sme da ima velike padove i sto je najbitnije mora iskoristiti vecinu sansi koja mu se pruzi.

tesla

pre 2 godine

Uh sad mi je lakše, Mats nikad nije pogodio kad god je rekao da će Nole izgubiti, a kad je kao prošle godine rekao da Nole ima šanse Rafa ga demolirao, tako da...

Džoni

pre 2 godine

Ja sam prošle godine bio ubeđen da će Nole da dobije, a on bio bukvalno počišćen i odigrao je verovatno najgori meč protiv Nadala ikada, sada se ne usuđujem da prognoziram, ali ipak realnost je da je Rafa na RG protiv svakoga veliki favorit pa i protiv Noleta.

ДРАСЕН ДРАСЕН

pre 2 godine

И ја мислим да ће Ђоковић покварити скор у међусобним двобојима.

Realan

pre 2 godine

Hajde sad, nakon meča, svi vi koji ste pisali da Novak nema šansu protiv Rafe, da se lepo izvinite i obećate da više nećete komentarisati tenis.