Nedelja, 11.10.2020.

19:31

Legendarni Britanac: Đoković će biti rekorder sa GS titulama

Novak Đoković se i dalje nalazi na tri titule od Grend slem rekorda.

Izvor: MS

Legendarni Britanac: Ðokoviæ æe biti rekorder sa GS titulama IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

81 Komentari

Sortiraj po:

ccc?

pre 3 godine

U ove prethodne 4 godine je osvojio 5 GS titula.
Kako zamišljaš da će u periodu od narednih 4 godine, između 34-38 godine života, da osvoji još 7 ?
Niti ima logike, niti šanse da se to dogodi.
(Nerealno, 12. oktobar 2020 13:34)

Ako racunas od 2017. osvojio je 5 GS a NE 4. A od 2016. 7 GS. A koliko ce osvojiti, to cemo videti. A osvajace. I nema 34 nego 33 godine. Rafa ima 34.

Nerealno

pre 3 godine

Djokovic ce igrati jos najmanje 4 godine...Bice prilika za nove trofeje...Ne samo da ce doci do 20 titula,nego ce osvojiti 23-24 slema do kraja karijere.U Sledece 4 godine je u opticaju jos 16 gren slemova.Ne vidim zasto ne bi osvojio 7 od tih 16 gren slemova.To je realno i moguce.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Simke_007, 11. oktobar 2020 22:36)

U ove prethodne 4 godine je osvojio 5 GS titula.
Kako zamišljaš da će u periodu od narednih 4 godine, između 34-38 godine života, da osvoji još 7 ?
Niti ima logike, niti šanse da se to dogodi.

darko andrejević

pre 3 godine

Ljudi Novak sa 11740 bodova završava 6. godinu na I mestu čak i da ne igra do Deda Mraza a Rafa uzme i Pariz i London. Takođe 8. Marta 2021. godine obara Rodžerov rekord i počinje 311. nedelju na ATP No1 a da ne mora ni Australia open da igra pa hejteri neka penzionišu neke druge sportiste koji vole one veće lopte. Porez uredno plaća tamo gde živi a šta je bto Srbija njemu dala u poslednjih 27 godina. RTS godinama čak i ne prenosi njegove mečeve osim ako stranci ne plate (LIDL).

crtani

pre 3 godine

Ovo samo u Srbiji postoji, vredja se jedan od najvecih sportista danasnjice, ...mislim da cete to kasno shvatiti, Novace sve najbolje u nastavku karijere i za inat osvajaj trofeje i utisaj ove trolove...prepoznat ce se oni

Goran

pre 3 godine

Mozda ce Novak i osvojiti najvise GS titula do kraja karijere ali tvrditi da nadalova koljena nece izdrzati je prastara vijest. Strucnjaci su predvidjali da njegovo tijelo nece izdarzati vrhunski tenis vise od 25-26 godine a on i sa 34 melje intenzivnije nego ikad! Dok god se Nadal bude pojavljivao na terenu onda znaj da te ceka pakao i nevjerovatna energija.

Undertaker

pre 3 godine

Prestice po broju sedmica, imace bar isto koliko i Sampras zavrsetaka kao br 1 na kraju godine. Ocekujem da ce osvojiti bar 2 GS do 4 najvise, treba biti realan jos malo puni 34 god. Gledam ga od prvog pojavljivanja, i volio bi da na kraju bude prvi u svemu,ali.. Za mene ce svakako biti GOAT jer napraviti ove rezultate i pritom igrajuci na vecini terena gdje je publika protivniku naklonjena e to je za kapu dolje.
VAMOS NOLE!

Nemo

pre 3 godine

Ne verujem da ce prestići i Federera ali nikad se ne zna. Nadal verujem da ima još oko 3 RG u sebi ako ga zaobiđu povrede. Ovo je bila Đokovićeva šansa da zacementira sebe u istoriju a možda i kao Goata kao jedini teniser u novije doba koji je osvojio sve važno u tenisu po minimum 2 puta. Imao je otvoren i lagan žreb, bez Tima u svom delu kostura. Tako što se tiče RG to je to za njega najverovatnije u sledećim godina da ga zaobiđe ili dođe opušten i da igra rekreativno do 4te runde pa šta bude. treba se čuvati za Vimbldon koji je iza ćoška i na kome ima velike šanse uvek. Na kraju karijere neka ima najviše nedelja na prvom mestu, pozitivan skor protiv 2 najveća rivala i mastersa. Nadal ce imati najviše grand slemova a federer nisam siguran koji drugi rekord, možda turnira. Tako da izbor goata će biti subjektivan izbor ali šta ostaje objektivan izbor je da su oni tri najuspešnija tenisera ikada.
Goat moze da bude i Borg i Lajver istorija tenisa ne počinje s Federerom.

ime

pre 3 godine

Ne znam da li će biti rekorder, ali svakako da jučerašnjim porazom šansa nije ni najmanje izgubljena. Realno, Novakov veliki broj osvojenih GS i nije zasnovan na Roland Garos-ima. Ima samo jedan RG, a 17 ukupno titula. S druge strane Nadal ima ukupno 20 titula, a 13 sa RG. Znači, sezona ima još tri GS, koja je Novak osvajao 16 puta, a Nadal 7 puta. Federera sam isključio iz opticaja, ne verujem da taj može više od 1-2 GS osvojiti do kraja karijere. Dakle, sledeći je AO, koji bi 90% trebao osvojiti Novak i to je opet 2 razlike. Na Wimbledon-u će biti favorit, kao i na US openu, a RG neka osvoji opet Nadal, nije bitno. Dakle, naredna 2 godine, 8 GS. Dva RG idu Nadalu, dva AO Novaku (hipotetički). Preostala 4 će da presude. Koliko god Federer bio pri kraju, možda ipak ta njegova 1-2 GS (možda neki Wimbledon) presude u korist Nadala na večnoj listi. Inače nisam ogromni navijač Djokovića, ali ipak je Srbin i red je da ga podržim, a najviše me nervira i budi mi inat kad čujem, kao juče na meču, vrisku i euforiju i ono malo publike kada Nadal osvoji poen, a tek poneki glas kada Novak osvoji poen. Da li je moguće da ga toliko ne vole, iz bilo kod razloga. Danas sutra takav tretman može imati bilo koji Srbin u svetu, na bilo kom poslu, i to me nervira.

Dokholiday

pre 3 godine

Kao sto sam i pre nekoliko dana napisao, Novak je poceo da puca pod pritiskom da osvoji ovaj RG jos od prvog kola. To se moglo videti u mecevima kad je vodio 2:0 u setovima i prednost od jednog brejka u trecem i ipak divljao na svoj boks. Nije mu islo na ruku i vreme jer je to dodatno uticalo na stres, jer ovo su bili idealni vremenski uslovi za Novaka , a ne za Nadala. Dobra forma , vreme, Nadal ne kao nekad, sve se skupilo i glava je pukla a to je najbitniji elemenat tenisa.

Generalno mi se ne dopada sto Novak potencira stalno da mu je glavni cilj obaranje rekorda Federera po broju osvojenih GS. TO samo stvara dodatni pritisak i ima kontra efekat. Mozda je sada olaksava
juca okolnost da Rodzer odlazi u drugi plan, a da sad juri Nadala , prema kome nema ni priblizno amonizitet kao prema Fed. cak naprotiv.

miodrag

pre 3 godine

Broj jedan, koji juri titulu GOAT, ne sme onako da igra I izgubi finale! Ono je SRAMOTA. Rafa nije u onoj formi u kojoj je bio ranije kada ga je Novaku malo nedostajalo da ga pobedi bar u jednom finalu. Juce je pobedio jer je Novak bio el mas grande de ningunes. Novak pobedjuje u glavi a juce je bio mentalno potpuno nespreman da pobedi I to je "znao" I zato je tako I igrao. U polufinalu je takodje pokazao mentalnu slabost, jer ne dobiti dobijen mec je slabost. To sto je posle ipak dobio, jeste takodje kvalitet mentaliteta….ali. Mislim da je ovim debaklom ozbiljno ugrozio sanse da osvoji I jeda GS vise do kraja karijere.

Jumko

pre 3 godine

Vidi, vidi, "nismo ni ocekivali RG", pa ce biti jos sansi... Hahahaha, bili ste ubedjeni u nemoguce, kao sto ste i sada da ce ih Djokovic prestici! Nikada! Nikada ih nece prestici po broju GS titula! Uzivajmo narode do Ao, uzivajmo u Rafinom demoliranju "Goata"! Bice divna jesen i zima, eno, neka Djokovic osvoji sve Masterse do kraja, neka uziva! I mi cemo...

Nikola

pre 3 godine

Volio bi, ali mislim da ne, jer mladi su previše gladni. Nole bi trebao da se povuče dogodine kad prestigne Federera po broju nedelja na čelu ATP liste
(Xxl, 12. oktobar 2020 07:39)

Nisam razumeo? Nole sledece godine da se povuce, a Federer i Nadal i dalje da igraju? Je l' si to mislio?

no name

pre 3 godine

Bila je ovo idealna prilika da se po prvi put u karijeri Novak priblizi na samo dva odnosno jedan slem ovoj dvojici.Previse gresaka .Losi procenti ubacenog servisa izuzetno .Kad je malo pojacao u trecem setu odma je bila da kazem malo neizvesnija borba.A onaj pogadjao sta je hteo ..tako to obicno biva..

sampioni

pre 3 godine

Nije bilo ni za ocekivati da uzme RG. Novaku su smestili njegovom nepaznjom u Americi. I jedan i drugi su trebali da uzmu ova dva turnira. Prestignu Federera i bore se za najboljeg sto realno i zasluzuju.

Гиле

pre 3 godine

Рафа јесте данас разбио Новака. Е сада да ли је Новак вукао повреде, а о томе не говори незнам. Тим пре може да има инсајдерске информације. Лош сервис је најчешће и последица неких повреда, када мора да се због бола мења начин извођења сервиса. Превелики број скраћених лопти, исто то може да говори. Тим је мислио да после два невероватна сета Рафа је пао у трећем. Новак није био у стању да то искористи. И против Шварцмана је исто било. Рафа је велики борац, али дали је ово показало нове његове проблеме видећемо. Отписивани су и он и Федерер раније па су се враћали. А очигледно је да је и Новак склонији повредама.

NADA

pre 3 godine

lepo je cuti od jednog Engleza da veruje u Noleta pogotovo posle Noletovog poraza.Zaista prijatno iznenadjenje.Ovaj poraz boli ali Nole iz svake krize i tuge izlazi sa istim planom,rad i samo rad u svim segmentima zivota.Igra Bec iz vise razloga kao sto su mnogi vec pisali.Po meni prvi je mentalni oporavak.Samo neka se uz svoju decu oporavi neka uziva sa njima i idemo Nole!

Bez kosti

pre 3 godine

Za Rafu su govorili otišla mu koljena neće moć igrat do 30 god a vidi on sa 34 osvaja slemove a ako bude ima oameti godišnje igrat 10 turnira moće igrat još 5 god na vrhunskom nivou i bit među top 10 a kad si tu mogući du i slemovi

miki

pre 3 godine

Biće mrtva trka jer ima i drugih jakih mladih igrača bar 5 ili 6 koji mogu da pomrse račune favoritima. Novak treba da igra i da pobeđuje pa dokle stigne. Ja se iskreno nadam da može da bude GOAT ma šta to značilo ali da mu ne treba praviti nepotreban pritisak. I onako ga i sam sebi dovoljno praviI. On je zasigurno najbolji Srpski sportista svih vremena baš zato što je među prva tri tenisera na svetu ikada. A da li je najbolji baš to su teške nijanse i određeni kriterijumi koje gledamo u pitanju.

Xxl

pre 3 godine

Volio bi, ali mislim da ne, jer mladi su previše gladni. Nole bi trebao da se povuče dogodine kad prestigne Federera po broju nedelja na čelu ATP liste

VUK

pre 3 godine

Juče to od Novaka nije bilo za uživanje, ali i škola . U 33 godini je vreme da se prestane borbu za sve rekorde. Samo GS ,kao što je i rekao .

Milan_PT

pre 3 godine

Sve zavisi od toga koliko je njegov fizički problem ozbiljan. Zadnja 3 meča je bilo primetno da ima neki problem sa servisom. Bilo je manje uočljivo u mečevima sa Bustom i Cicipasom, ali juče protiv Rafe se videlo da servira daleko ispod svog nivoa. On je i bez servisa mogao da pobedi ovu dvojicu, ali pobediti Rafu na RG bez servisa, e to niko ne može. I juče se moglo primetiti da tokom igre, kad treba smečevati, da se izbija ulevo i da ne udara lopticu iznad glave, već sa strane. A i kad je servirao, bacao je lopticu niže nego što to inače radi i tu je gubio na uglu, odnosno visini.
Sve u svemu, tek na narednom turniru - Pariz Mastersu, videćemo da li su ovi problemi brzo rešivi, tj u tom trenutku već rešeni ili se radi o nečem mnogo ozbiljnijem. Pre par dana je neko, očigledno mnogo stručniji u medicinskom smislu od mene, napisao da se verovatno radi o povredi vratnih pršljenova. A to je veoma ozbiljna stvar. To može da mu prekine i karijeru. To što je mlađi od Rodžera i Rafe, nema nikakve veze sa povredom. Ančić je morao da se definitivno povuče sa 27. Što bi rekli Portugalci: "Takav je loz izvukao".
Dakle, treba sačekati kraj meseca i kraj Pariza za neke ozbiljnije procene. Ako njegov problem ne bude ozbiljan i ako ga telo posluži, broj od 23-25 GSova u naredne 3-4 godine je dostižan.
U protivnom, novi GOAT će ostati i kao definitivan. Pre 2 godine sam rekao da će Nadal prestići Federera, a da će njega Nole prestići 2 godine kasnije...

RoboSrb

pre 3 godine

Rođa ostaje na 20, Nadal će da otme još jedan, možda i dva Rolan Garosa, a Đoker ima da zaređa još jedan zlatni Gren Slem.
U krajnjem zbiru Rođa tek na trećem mestu, ima da se jede do kraja života, buahahaha.
Živi bili pa videli. ;)

vojkan

pre 3 godine

Samo da je u startu, od prvog seta, igrao kao u trećem, ili da je bar počeo sa takvom igrom u drugom. Ali nije mu kvrcnulo na vreme u glavi, pa da bolje servira i bude precizniji

Milan_PT

pre 3 godine

Sve zavisi od toga koliko je njegov fizički problem ozbiljan. Zadnja 3 meča je bilo primetno da ima neki problem sa servisom. Bilo je manje uočljivo u mečevima sa Bustom i Cicipasom, ali juče protiv Rafe se videlo da servira daleko ispod svog nivoa. On je i bez servisa mogao da pobedi ovu dvojicu, ali pobediti Rafu na RG bez servisa, e to niko ne može. I juče se moglo primetiti da tokom igre, kad treba smečevati, da se izbija ulevo i da ne udara lopticu iznad glave, već sa strane. A i kad je servirao, bacao je lopticu niže nego što to inače radi i tu je gubio na uglu, odnosno visini.
Sve u svemu, tek na narednom turniru - Pariz Mastersu, videćemo da li su ovi problemi brzo rešivi, tj u tom trenutku već rešeni ili se radi o nečem mnogo ozbiljnijem. Pre par dana je neko, očigledno mnogo stručniji u medicinskom smislu od mene, napisao da se verovatno radi o povredi vratnih pršljenova. A to je veoma ozbiljna stvar. To može da mu prekine i karijeru. To što je mlađi od Rodžera i Rafe, nema nikakve veze sa povredom. Ančić je morao da se definitivno povuče sa 27. Što bi rekli Portugalci: "Takav je loz izvukao".
Dakle, treba sačekati kraj meseca i kraj Pariza za neke ozbiljnije procene. Ako njegov problem ne bude ozbiljan i ako ga telo posluži, broj od 23-25 GSova u naredne 3-4 godine je dostižan.
U protivnom, novi GOAT će ostati i kao definitivan. Pre 2 godine sam rekao da će Nadal prestići Federera, a da će njega Nole prestići 2 godine kasnije...

0732

pre 3 godine

"Ima ljudi koji misle da sve što im se prikazuje jeste istinito, i ima ljudi koji misle."
*
Novak 2020....
da ovako loše odigra
i da se zbog toga ne nervira...
To može samo ako igra po direktivi da propusti ikonu.
Takva su pravila u biznisu zvanom vrhunski tenis.

Blah

pre 3 godine

Tesko. U poslednje vreme nema vise tog inata koji ga je vodio u pobede. Vise se nervira, stegne se kad je gusto, i cesto je iziritiran raznim glupostima kojima ne bi trebao da se bavi. Za US open je sam kriv a
reakcija pre no sto je slucajno pogodio linijskog studiju je bila predigra za glupost koju je napravio. Nije Nadal mogao toliko dobro da odigra da nije bio jedini koji se trudio danas na terenu. Nisam siguran da ce biti u poziciji da igra na visokom nivou jos 2 godine sto je minimum da ima sanse da predje 20. Na zalost ce u svemu drugom biti bolji ali to niko nece uzeti u obzir zbog toga odakle je. Borio se lavovski dugo ali taj zar vise ne vidim pa mislim da ce biti jako tesko da stigne do 20 gs a kamo li i da taj broj predje...

d

pre 3 godine

Ma pustio ga Nole da bi vise iznervirao Federera. Da je Nole stigo do 22 trofeja, a Nadal otiso u penziju sa 19, vukla bi se prica, pa sta je to 2 GS vise Federer je i dalje car.
Ovako i Nadal Nole ce da preteknu Federera

ZVORNIK.RS

pre 3 godine

Aman, računa li iko da može i Nadal da se povredi, stariji je i dosta istrošeniji od Novaka? Što samo Đokovića pominjete vezano za povrede? Pu, daleko bilo... Ako bude bilo turnira, Novak uzima najmanje još 4 ili 5. Play long and prosper!

fortissimo

pre 3 godine

Od 20 GS , Rafa je 13 osvojio na zemlji. Na travi 2, poslednji pre 10 godina. Na betonu 1 AO i 4 US opena. U poslednjih 5 godina Rafa je osvojio SAMO 2 GS na betonu, 2017. i 2019. US open? Rafa u ovim godinama nema sanse za beton, njegova igra je za zemlju, baloni na zemlji i betonu nisu isto, kolena..Ima 34 godine. Ko ocekuje da ce na betonu osvajati GS kao kada je bio mladji? Novak je u poslednjih 5 godina na betonu i travi osvojio 9 GS. Nisam racunao osvojen RG 2016 , to bi bilo 10 GS. Nisam namerno vec samo beton i travu a Rafa je na travi poslednji put osvojio pre 10 godina. Tacno je da dolaze mljadji igraci ali oni nemaju igru za Novaka. To je video Tim ove godine u finalu AO, to je video i Cicipas sada na sljaci koja nije Novakova podloga. Nece oni praviti problem Novaku jer ako nista, nemaju to iskustvo igranja do 5 setova. Ako nista vise. Prema tome, Novak nije rekao poslednju rec u to sam siguran. Tek ce da osvaja GS turnire , zapamtite.
(fortissimo, 11. oktobar 2020 23:19)

Jos samo da dodam. Pod uslovom da je Novak zdrav i da stanje sa koronom bude kao na ovom RG. Ovo nije moja prognoza, jer su one nezahvalne i u glavnom netacne. Ovo je realno razmisljanje na osnovu podataka koje sam napisao. Pozzz..

x

pre 3 godine

Nole je rekao da će igrati u Beču!!!
Pametna odluka. Tu može da osvoji dodatne poene. A moguće da će da propusti Pariz gde ima sigurnih 1000 od prošle godine (i ne može da osvoji ništa dodatno).
Zašto je ovo bitno? Novaku je potrebno samo 50 poena da matematički obezbedi broj 1 na kraju godine. Verovatno hoće to da reši odmah i da onda na završni turnir ode miran kao broj 1.
Pobedom na završnom turniru osigurava i matematički prvo mesto do 07.marta 2021.
i 311. nedelju na broju 1!!!
A nakon toga, fokus na GS turnire do kraja karijere!!!

ind

pre 3 godine

Realno ce Federer tesko do nekog GS-a,nije nemoguce,treba mu se otvoriti zdreb da ne igra teske meceve,da ne naleti na Novaka,jako tesko,ne i nemoguce..Novak je najmladi,najspremniji i objektivno najbolji ali zaostaje za 3,nije puno nije ni malo,zna imati problem sa mladjim igracima(posebno Thiem) koji ga mogu iscrpiti, sto je problem ako ima 2 ili 3 vezana teska meca,moj savjet je manje turnira,fokus i priprema za 8-10 turnira godisnje..na kraju Nadal ima nabolju situaciju,ima 20GS i odlican tim koji ima jasnu strategiju pripreme za najvece turnire,on je zadnje 2-3 godine konkurent na svakom GS-u bas zbog toga,ok nemoze protiv Novaka na W i AO ali je stalno tu,ceka i koristi sanse,puno lakse dobija mlade i jedini mu je prakticki problem Novak (koji se uvjek s druge strane zdreba i koji ima svoje mine),plus ima RG gdje je veliki favorit,ima igru i za beton i dosta finala AO i USO gdje ce se tesko okliznuti ako nije Novak s druge strane..tako da sve je jos otvoreno,ipak zbog navedenog mala prednost Nadalu ispred Novaka

Zagreb

pre 3 godine

Bez obzira na današnji poraz Novak je i dalje vrhunski igrač i vjerojatno će biti najbolji u povijesti. No čak i da se to ne dogodi zbog neke ozljede ili slično s obzirom na sve što je do sada postigao, jedino što zaslužuje je poštovanje i potpora!!! Hvala ti na predivnim trenutcima!!!

matori

pre 3 godine

@Ne vidim zasto ne bi osvojio 7 od tih 16 gren slemova.To je realno i moguce.
(Simke_007, 11. oktobar 2020 22:36)

da, moguće, ako se slemovi budu održavali, i on ne napravi opet neku glupost. sa time što Vimbldon nije održan i što su ga izbacili sa US opena, njemu su uskraćena 2 slema ove godine.
mora se računati i da će neko vreme biti povređen, ili neće moći da igra na 100 posto... tako da ima on da radi, a trebaće mu i sreća.
moram da kažem da sam se razboleo danas... ajde da je bio neki fajt, ali ovako lagano da izgubi...
doduše, nije mogao ništa da pogodi, a Rafa da promaši.... da je krenuo u prvom, kao u trećem, pa da imaš čemu da se nadaš, ali ovako - bila je katastrofa u najavi od starta.

Brajan

pre 3 godine

NOVAK CE SIGURNO JOS OSVOJITI MASTERSA I GS ,DALI CE OSVOJITI NAJVISE,TO NIKO NE MOZE DA PREDVIDI, OBORIT CE ON MNOGE REKORDE, A I OVO JE PUNO.

Fanatik

pre 3 godine

Ova godina za Noleta:
Rekordni 8 AO
Svaki masters bar dva puta osvojen (rekordan broj masters)
Prvi na kraju godine (izjednačava se sa Pit Samprasom po broju godina koje je završio kao prvi)
Još nedelja kao prvi teniser sveta što će ga još dosta približiti Federeru u toj trci (koja je po mom mišljenju pored GS trke najvažnija)

Владо Бања Лука

pre 3 godine

Написах да је ово данашње финале сумњиво и вјероватно унапријед предато због разноразних притисака на нашег шампиона. Онада ми извјесни Дуле рече да Новак треба да ме тужи и да га мрзим, а волим га као члана породице. Успут још рече да сам теоретичар завјере јер не вјерујем у лет на Мјесец (не вјерујем у ту бајку)... Ништа, само ћу рећи да се размисли: Новак данас рекордне 52 неизнуђене грешке. Први сервис мизерних 30%. Судија га осакатио. На то све, Ноле је апсолутно миран, не узбуђује се, на крају меча је насмијан и најављује нове походе и рекорде. Западни медији славе, Европа и Америка су срећне, макар на тренутак. Звучи познато?! Вимблдон 2013. и финале против распалог Мареја пред британском краљевском породицом и премијером...

Zoran

pre 3 godine

Mislim da je Novak jednostavno izgoreo u želji da konačno pobedi Nadala u finalu RG.
Definitivno je čitava priča o uslovima koji idu na ruku Novaku, uticala da psihološka priprema za meč bude loše odradjena.
Nama običnim a pristrasnim posmatračima je to ne zamislivo ali u svetu sporta se dešava da veliki šampioni ulete u takav problem.
Daću vam par primera :
Poraz Federera od Djokovića na Vimbldonu 2019. (dve neiskorišćene meč lopte na svoj servis )
A ove godine na Tur de fransu, Roglič na zadnjem hronometru i to je zadnja etapa, gubi od Pogačara ono što se samo teoretski može izgubiti.
Obojica vrhunski sportisti i šampioni ali teret pobede koji su sami sebi a i drugi nametnuli doveli su ih do kraha.

Novak će ovo preboleti i krenuti dalje u realizaciju plana postajanja najtrofejnijeg tenisera i siguran sam da će se sa Nadalom sresti bar još jednom u finalu RG.

fortissimo

pre 3 godine

Od 20 GS , Rafa je 13 osvojio na zemlji. Na travi 2, poslednji pre 10 godina. Na betonu 1 AO i 4 US opena. U poslednjih 5 godina Rafa je osvojio SAMO 2 GS na betonu, 2017. i 2019. US open? Rafa u ovim godinama nema sanse za beton, njegova igra je za zemlju, baloni na zemlji i betonu nisu isto, kolena..Ima 34 godine. Ko ocekuje da ce na betonu osvajati GS kao kada je bio mladji? Novak je u poslednjih 5 godina na betonu i travi osvojio 9 GS. Nisam racunao osvojen RG 2016 , to bi bilo 10 GS. Nisam namerno vec samo beton i travu a Rafa je na travi poslednji put osvojio pre 10 godina. Tacno je da dolaze mljadji igraci ali oni nemaju igru za Novaka. To je video Tim ove godine u finalu AO, to je video i Cicipas sada na sljaci koja nije Novakova podloga. Nece oni praviti problem Novaku jer ako nista, nemaju to iskustvo igranja do 5 setova. Ako nista vise. Prema tome, Novak nije rekao poslednju rec u to sam siguran. Tek ce da osvaja GS turnire , zapamtite.

veliki strumf

pre 3 godine

Nole treba svu snagu da usmeri na Australiju i Vimbldon. Tamo će još 3-4 godine biti prvi favorit. U Australiji de biti teze jer mogu da ga izazovu Tim, Medvedev, Cicipas, možda i Zverev, a svakako i Rafa. Na Vimbldonu će već biti izraziti favorit i tu jedino Federer može da pokuša, ali ne i da uspe. Na Roland Garosu očigledno da nema šanse. Ja bih bio prezadovoljan kad bi Nole uzeo još 2 AO i 2 Vimbldona, a verujem da i u Niujorku može bar jednom da trijumfuje. To bi bila 22 GS. Rafa će sigurno uzeti bar još 2 RG - eventualno Tim može da ga zaustavi, teško bilo ko drugi. Bilo bi lepo da na kraju karijere Rafa i Nole imaju po recimo 22 GS.

Tetoviram, po kućama

pre 3 godine

@Ivan Veljković
Ničija izjava o tome šta će se desiti u budućnosti nije realna, pa ni ova. Podsetiću te da je Navratilova, posle 17 Federerove titule izjavila da on nikad više neće osvojiti GS, i naravno da se okliznula. Kad bismo znali šta nas sutra čeka ne bismo bili ljudi, nego bogovi, a gospoda teniseri, koji sada rade na televizijama, meni u odnosu na vodeće novinare deluje kao neznalice. Na primer, Barbara Šet, a ni Mac se nije pokazao u poslednjih sto godina, koliko priča.

don

pre 3 godine

Vlado Banja Luka

Nije on prodao meč, kakvi to. Nadal ga je nadigrao kao nikoga do sada na šljaci. Stoji da ovaj naš nije odigrao najbolje što je mogao, možda je bilo i pritiska prevelikog a vrlo moguće da je potcenio Nadala (što mi deluje nerealno, ali moguće). Nadal je ušao u meč silno motivisan. Čoveče, ne možeš porediti Nadala sa Marejem i aludirati na onaj Vimbldon?! To je van pameti. Ovo je Rolan Garos, Rafina teritorija! Do danas 12 od 12 u finalima. On je tu uvek tata mata. Sve da je Novak odigrao vrhunski, ne bi mu bilo lako.

323

pre 3 godine

Ljudi, nije ovde nista neocekivano. Realno je da Rafa osvoji ovaj GS. Novak ga nije osvajao ni kada je bio i u najboljoj formi. Ali je realno da ce Novak da osvaja GS na ostalim podlogama. I to nije nista manje realno od ove pobede Rafe. Ako neko krene sa pricom o mladjim igracima, tu oni mogu da zavrse pricu. Nemaju sanse na 5 setova protiv Novaka. Cak je i Tim , koji je najbolji od njih to osetio. Cicipasa necu ni da pominjem. Novak osvaja jos GS turnira..u to sam ubedjen. Samo polako i gledajte.

Ivan Veljković

pre 3 godine

Evo na koji način sve to deluje kada ovo današnje finale Rolan Garosa i Veliku trojku komentariše jedan pravi džentlmen i sportsmen poput Tima Henmana naravno. Čovek je jednostavno realan, i poštuje svu trojicu, ali je iz svog ugla dao svoje viđenje, objektivno i nepristrasno naravno, o tome ko će od njih na kraju trke imati najviše osvojenih Slemova. Saglasan sam sa Henmanom ne samo zato što sam veliki Đokovićev navijač već zato što je Henmanova izjava poprilično realna kada se sve sagleda objektivno. Daj Gospode Bože da Đokovića zdravlje služi najbolje moguće i da ga povrede zaobiđu i u tom slučaju upravo on je najveći kandidat za osvajanje rekordnog broja Slemova u budućnosti. Ovaj današnji poraz nije nikakva tragedija niti nešto neobično, jednostavno desi se, i najbolji imaju prava na loš dan, naročito kada rival odigra fenomenalan meč na svojoj omiljenoj podlozi. Tačno je ovo što tvrdi Tim da Đoković danas uopšte nije toliko loše igrao (sem servisa) koliko je Nadal bio brutalno dobar, što je i sam Nadal priznao rekavši da je danas morao da odigra na najvišem nivou da bi ostvario ovu veliku pobedu. I tačno je da i sam Nadal ni u najluđim snovima nije sanjao da će dostići Federera po broju Slemova, ali ni to nije čudno, jednostavno Nadal je kralj šljake i kralj Rolan Garosa. To je njegov drugi dom, tu je on nesavladiv, 13 rekordnih titula (a biće ih još nekoliko sigurno) je tu osvojio i najviše zbog te činjenice je dostigao Federera naravno. Ali Đoković može to sve stići.

alfabet

pre 3 godine

ja mislim da je ovo moralo da se desi, da se Novak opet malo prizemlji. Jer su već svi počeli da pričaju kako je US open njegov 100% pa se desio peh, imda su govorili da mu najviše odgovaraju uslovi na Roland Garrosu pa vidi šta se desilo, imam utisak da se čak i on tako osećao, kao da lagano osvaja oba turnira. Imam utisak i da je Srdjan Djoković hteo da bude na Eurosportu na us openu jer su svi već pripisali titulu Novaku pa je hteo eto da prenosi taj trenutak. Sada kad ga je Nadal odrao malo će se spustiti na zemlju svi. A on će se verovatno zapitati, da li je moguće da Federer i Rafa sa toliko godina i dalje imaju glad za titulama i igraju bolji tenis nego lad su imali 20 ili 25 godina. To će Novaka naterati da još jače radi i još više grize. Jedan parametar za GOAT-a uskoro pada zasigurno ( videćemo da li će Federer čestitati Novaku to, vrv ne) Ostaje mu još minimum tri koraka da stigne ovu dvojicu. Ja verujem da će uspeti.

truleks

pre 3 godine

GOAT trka je sve samo ne zavrsena. Pa neka igraju samo Rafa i Nole jos 3 godine, garantovano ce da sami uzmu 2/3 grend slemova. Pa tri coveka su unistili celu generaciju tenisera. Da bi neko osvojio bilo koji veci turnir - masters ili GS treba da prodje Novaka, Rafu ili Federera. Par ih je samo uspelo da nesto uzmu i to kad igraju najbolji tenis ikad, a neko od ove trojice ima najlosiji dan u godini, ili kad se desi ovo kao na US openu. Imamo srecu sto mozemo da gledamo to. 57 titula su osvojili njih trojica! Ja i dalje verujem u Noleta, samo da ga zaobidju povrede.

466453

pre 3 godine

Pa GOAT trka je zavrsena, javljeno vam je. Ostao je izgleda tezi deo posla, da prihvatite tu cinjenicu.
(Raffaello, 11. oktobar 2020 22:17)
Za Federera da za Radi i Noleta jok. Prednost uvek za dalje na Novakovoj strani jer Rafa i beton, zaboravi ta vremena.

Davor

pre 3 godine

Sramota da 39,35 i 34 godisnjak haraju tenisom. Ja da sam jedan od mladih tenisača danas omdah završavam karijeru ako bi me ovi starci pobijedili.

En Germany

pre 3 godine

Nadam se ali sam realan. Što ne bi i Nadal osvojio jos neki GS? Može i Noleta neko da izbaci, ili se povredi, pa Rafa osvoji još 2~3? Ili neko od ovih novih eksplodira kao Nole 2011 pa počne sve da ih dere. Bar da je osvojio UO a imao je čist put. Nije nemoguće ali nije ni tako izgledno.

dulle

pre 3 godine

I Britanac je to danas vidio. Ovaj mec je Nole ocigledno prodao/predao Nadalu. Veliki sam Djokovicev navijac i nisam teoreticar zavjere, ali ako je vec prodao/predao (morao) ono wimbldonsko finale Mareju, ovaj mec je jos sumnjiviji. Korona je...zapadnom svijetu treba spektakla i heroja, pa ih izmisljaju i namjestaju. Danas Nadal, nocas ce to biti LeBron i Lejkersi...nazalost.
(Vlado Banja Luka, 11. oktobar 2020 22:29)
Ako je neko teoretičar zavere, to si ti. Optužuješ najboljeg tenisera da je prodao meč?! Trebalo bi da te tuži Novak, a što se tiče teorije zavere, poznate su tvoje brilijantne objave o nauci, Mesecu itd... Možeš ti da pišeš i ćirilicom i latinicom sa više profila ali znaj da te provaljuju. Moj savet, drži se ti tvojih YT teorija, ali na portalima Bosne i Hercegovine i ostavci na miru srpske sportiste.

Simke_007

pre 3 godine

Djokovic ce igrati jos najmanje 4 godine...Bice prilika za nove trofeje...Ne samo da ce doci do 20 titula,nego ce osvojiti 23-24 slema do kraja karijere.U Sledece 4 godine je u opticaju jos 16 gren slemova.Ne vidim zasto ne bi osvojio 7 od tih 16 gren slemova.To je realno i moguce.

reflektor

pre 3 godine

Ne mora da ima najvise.Za sada ima najvise mastersa,imace i nedelja a imace i godina na prvom mestu.Polako on ima prvi cilj,a to su nedelje na No.1 i to ce u martu da ostvari a onda ce da se posveti samo GS-ovima i bitnim turnirima.

Vlado Banja Luka

pre 3 godine

I Britanac je to danas vidio. Ovaj mec je Nole ocigledno prodao/predao Nadalu. Veliki sam Djokovicev navijac i nisam teoreticar zavjere, ali ako je vec prodao/predao (morao) ono wimbldonsko finale Mareju, ovaj mec je jos sumnjiviji. Korona je...zapadnom svijetu treba spektakla i heroja, pa ih izmisljaju i namjestaju. Danas Nadal, nocas ce to biti LeBron i Lejkersi...nazalost.

En Germany

pre 3 godine

Nadam se ali sma realan. Šro ne bi i Nadal osvojio jos neki GS? Može Noleta neko da izbaci, ili se povredi pa Rafa osvoji još 2~3? Ili neko od ovih novih eksplodira kao Nole 2011 pa počne sve da ih dere. Bar da je osvojio UO a imao je čist put. Nije nemoguće ači nije ni tako izgledno.

srle

pre 3 godine

Svakako biće to težak zadatak za Đokovića. Iz ove perspektive, to izgleda zaista teško, ali nije nemoguće. Smatram da Novak ima još minimum tri godine da odigra na visokom nivou, ali teško je govoriti bilo šta vezano za budućnost. Ima par faktora koji će biti presudni. Biće važno da ga zaobiđu povrede pre svega, kao i da se ne dešavaju ovakve stvari kao što jesu u 2020. godini, ko je očekivao da će biti korona pa odložen Vimbldon. Sve je to uticalo negativno ne samo na Novaka, već i na ostale tenisere. Uglavnom, ovaj jedan osvojen grend slem u Australiji je puna kapa kad se uzme sve u obzir, imao je Novak i teškoće prvo Adrija tur, pa je bio zaražen, pa ona nepravedna diskvalifikacija... Ma dobro da je bilo šta osvojio. Srećno Novače u nastavku sezone i kasnije u karijeri.

466453

pre 3 godine

Delovalo je da je Noletu bilo bitnije da se Nadal nahrani i stigne Federera gde ovaj već ovako nije najbolji u tom segmentu već je sustignut.
Generalno psiha je čudo a Nole ima kad da dohvati još koji GS!

Simke_007

pre 3 godine

Djokovic ce igrati jos najmanje 4 godine...Bice prilika za nove trofeje...Ne samo da ce doci do 20 titula,nego ce osvojiti 23-24 slema do kraja karijere.U Sledece 4 godine je u opticaju jos 16 gren slemova.Ne vidim zasto ne bi osvojio 7 od tih 16 gren slemova.To je realno i moguce.

En Germany

pre 3 godine

Nadam se ali sma realan. Šro ne bi i Nadal osvojio jos neki GS? Može Noleta neko da izbaci, ili se povredi pa Rafa osvoji još 2~3? Ili neko od ovih novih eksplodira kao Nole 2011 pa počne sve da ih dere. Bar da je osvojio UO a imao je čist put. Nije nemoguće ači nije ni tako izgledno.

Zagreb

pre 3 godine

Bez obzira na današnji poraz Novak je i dalje vrhunski igrač i vjerojatno će biti najbolji u povijesti. No čak i da se to ne dogodi zbog neke ozljede ili slično s obzirom na sve što je do sada postigao, jedino što zaslužuje je poštovanje i potpora!!! Hvala ti na predivnim trenutcima!!!

fortissimo

pre 3 godine

Od 20 GS , Rafa je 13 osvojio na zemlji. Na travi 2, poslednji pre 10 godina. Na betonu 1 AO i 4 US opena. U poslednjih 5 godina Rafa je osvojio SAMO 2 GS na betonu, 2017. i 2019. US open? Rafa u ovim godinama nema sanse za beton, njegova igra je za zemlju, baloni na zemlji i betonu nisu isto, kolena..Ima 34 godine. Ko ocekuje da ce na betonu osvajati GS kao kada je bio mladji? Novak je u poslednjih 5 godina na betonu i travi osvojio 9 GS. Nisam racunao osvojen RG 2016 , to bi bilo 10 GS. Nisam namerno vec samo beton i travu a Rafa je na travi poslednji put osvojio pre 10 godina. Tacno je da dolaze mljadji igraci ali oni nemaju igru za Novaka. To je video Tim ove godine u finalu AO, to je video i Cicipas sada na sljaci koja nije Novakova podloga. Nece oni praviti problem Novaku jer ako nista, nemaju to iskustvo igranja do 5 setova. Ako nista vise. Prema tome, Novak nije rekao poslednju rec u to sam siguran. Tek ce da osvaja GS turnire , zapamtite.

En Germany

pre 3 godine

Nadam se ali sam realan. Što ne bi i Nadal osvojio jos neki GS? Može i Noleta neko da izbaci, ili se povredi, pa Rafa osvoji još 2~3? Ili neko od ovih novih eksplodira kao Nole 2011 pa počne sve da ih dere. Bar da je osvojio UO a imao je čist put. Nije nemoguće ali nije ni tako izgledno.

srle

pre 3 godine

Svakako biće to težak zadatak za Đokovića. Iz ove perspektive, to izgleda zaista teško, ali nije nemoguće. Smatram da Novak ima još minimum tri godine da odigra na visokom nivou, ali teško je govoriti bilo šta vezano za budućnost. Ima par faktora koji će biti presudni. Biće važno da ga zaobiđu povrede pre svega, kao i da se ne dešavaju ovakve stvari kao što jesu u 2020. godini, ko je očekivao da će biti korona pa odložen Vimbldon. Sve je to uticalo negativno ne samo na Novaka, već i na ostale tenisere. Uglavnom, ovaj jedan osvojen grend slem u Australiji je puna kapa kad se uzme sve u obzir, imao je Novak i teškoće prvo Adrija tur, pa je bio zaražen, pa ona nepravedna diskvalifikacija... Ma dobro da je bilo šta osvojio. Srećno Novače u nastavku sezone i kasnije u karijeri.

alfabet

pre 3 godine

ja mislim da je ovo moralo da se desi, da se Novak opet malo prizemlji. Jer su već svi počeli da pričaju kako je US open njegov 100% pa se desio peh, imda su govorili da mu najviše odgovaraju uslovi na Roland Garrosu pa vidi šta se desilo, imam utisak da se čak i on tako osećao, kao da lagano osvaja oba turnira. Imam utisak i da je Srdjan Djoković hteo da bude na Eurosportu na us openu jer su svi već pripisali titulu Novaku pa je hteo eto da prenosi taj trenutak. Sada kad ga je Nadal odrao malo će se spustiti na zemlju svi. A on će se verovatno zapitati, da li je moguće da Federer i Rafa sa toliko godina i dalje imaju glad za titulama i igraju bolji tenis nego lad su imali 20 ili 25 godina. To će Novaka naterati da još jače radi i još više grize. Jedan parametar za GOAT-a uskoro pada zasigurno ( videćemo da li će Federer čestitati Novaku to, vrv ne) Ostaje mu još minimum tri koraka da stigne ovu dvojicu. Ja verujem da će uspeti.

truleks

pre 3 godine

GOAT trka je sve samo ne zavrsena. Pa neka igraju samo Rafa i Nole jos 3 godine, garantovano ce da sami uzmu 2/3 grend slemova. Pa tri coveka su unistili celu generaciju tenisera. Da bi neko osvojio bilo koji veci turnir - masters ili GS treba da prodje Novaka, Rafu ili Federera. Par ih je samo uspelo da nesto uzmu i to kad igraju najbolji tenis ikad, a neko od ove trojice ima najlosiji dan u godini, ili kad se desi ovo kao na US openu. Imamo srecu sto mozemo da gledamo to. 57 titula su osvojili njih trojica! Ja i dalje verujem u Noleta, samo da ga zaobidju povrede.

ind

pre 3 godine

Realno ce Federer tesko do nekog GS-a,nije nemoguce,treba mu se otvoriti zdreb da ne igra teske meceve,da ne naleti na Novaka,jako tesko,ne i nemoguce..Novak je najmladi,najspremniji i objektivno najbolji ali zaostaje za 3,nije puno nije ni malo,zna imati problem sa mladjim igracima(posebno Thiem) koji ga mogu iscrpiti, sto je problem ako ima 2 ili 3 vezana teska meca,moj savjet je manje turnira,fokus i priprema za 8-10 turnira godisnje..na kraju Nadal ima nabolju situaciju,ima 20GS i odlican tim koji ima jasnu strategiju pripreme za najvece turnire,on je zadnje 2-3 godine konkurent na svakom GS-u bas zbog toga,ok nemoze protiv Novaka na W i AO ali je stalno tu,ceka i koristi sanse,puno lakse dobija mlade i jedini mu je prakticki problem Novak (koji se uvjek s druge strane zdreba i koji ima svoje mine),plus ima RG gdje je veliki favorit,ima igru i za beton i dosta finala AO i USO gdje ce se tesko okliznuti ako nije Novak s druge strane..tako da sve je jos otvoreno,ipak zbog navedenog mala prednost Nadalu ispred Novaka

323

pre 3 godine

Ljudi, nije ovde nista neocekivano. Realno je da Rafa osvoji ovaj GS. Novak ga nije osvajao ni kada je bio i u najboljoj formi. Ali je realno da ce Novak da osvaja GS na ostalim podlogama. I to nije nista manje realno od ove pobede Rafe. Ako neko krene sa pricom o mladjim igracima, tu oni mogu da zavrse pricu. Nemaju sanse na 5 setova protiv Novaka. Cak je i Tim , koji je najbolji od njih to osetio. Cicipasa necu ni da pominjem. Novak osvaja jos GS turnira..u to sam ubedjen. Samo polako i gledajte.

reflektor

pre 3 godine

Ne mora da ima najvise.Za sada ima najvise mastersa,imace i nedelja a imace i godina na prvom mestu.Polako on ima prvi cilj,a to su nedelje na No.1 i to ce u martu da ostvari a onda ce da se posveti samo GS-ovima i bitnim turnirima.

Davor

pre 3 godine

Sramota da 39,35 i 34 godisnjak haraju tenisom. Ja da sam jedan od mladih tenisača danas omdah završavam karijeru ako bi me ovi starci pobijedili.

Fanatik

pre 3 godine

Ova godina za Noleta:
Rekordni 8 AO
Svaki masters bar dva puta osvojen (rekordan broj masters)
Prvi na kraju godine (izjednačava se sa Pit Samprasom po broju godina koje je završio kao prvi)
Još nedelja kao prvi teniser sveta što će ga još dosta približiti Federeru u toj trci (koja je po mom mišljenju pored GS trke najvažnija)

x

pre 3 godine

Nole je rekao da će igrati u Beču!!!
Pametna odluka. Tu može da osvoji dodatne poene. A moguće da će da propusti Pariz gde ima sigurnih 1000 od prošle godine (i ne može da osvoji ništa dodatno).
Zašto je ovo bitno? Novaku je potrebno samo 50 poena da matematički obezbedi broj 1 na kraju godine. Verovatno hoće to da reši odmah i da onda na završni turnir ode miran kao broj 1.
Pobedom na završnom turniru osigurava i matematički prvo mesto do 07.marta 2021.
i 311. nedelju na broju 1!!!
A nakon toga, fokus na GS turnire do kraja karijere!!!

don

pre 3 godine

Vlado Banja Luka

Nije on prodao meč, kakvi to. Nadal ga je nadigrao kao nikoga do sada na šljaci. Stoji da ovaj naš nije odigrao najbolje što je mogao, možda je bilo i pritiska prevelikog a vrlo moguće da je potcenio Nadala (što mi deluje nerealno, ali moguće). Nadal je ušao u meč silno motivisan. Čoveče, ne možeš porediti Nadala sa Marejem i aludirati na onaj Vimbldon?! To je van pameti. Ovo je Rolan Garos, Rafina teritorija! Do danas 12 od 12 u finalima. On je tu uvek tata mata. Sve da je Novak odigrao vrhunski, ne bi mu bilo lako.

466453

pre 3 godine

Delovalo je da je Noletu bilo bitnije da se Nadal nahrani i stigne Federera gde ovaj već ovako nije najbolji u tom segmentu već je sustignut.
Generalno psiha je čudo a Nole ima kad da dohvati još koji GS!

Владо Бања Лука

pre 3 godine

Написах да је ово данашње финале сумњиво и вјероватно унапријед предато због разноразних притисака на нашег шампиона. Онада ми извјесни Дуле рече да Новак треба да ме тужи и да га мрзим, а волим га као члана породице. Успут још рече да сам теоретичар завјере јер не вјерујем у лет на Мјесец (не вјерујем у ту бајку)... Ништа, само ћу рећи да се размисли: Новак данас рекордне 52 неизнуђене грешке. Први сервис мизерних 30%. Судија га осакатио. На то све, Ноле је апсолутно миран, не узбуђује се, на крају меча је насмијан и најављује нове походе и рекорде. Западни медији славе, Европа и Америка су срећне, макар на тренутак. Звучи познато?! Вимблдон 2013. и финале против распалог Мареја пред британском краљевском породицом и премијером...

dulle

pre 3 godine

I Britanac je to danas vidio. Ovaj mec je Nole ocigledno prodao/predao Nadalu. Veliki sam Djokovicev navijac i nisam teoreticar zavjere, ali ako je vec prodao/predao (morao) ono wimbldonsko finale Mareju, ovaj mec je jos sumnjiviji. Korona je...zapadnom svijetu treba spektakla i heroja, pa ih izmisljaju i namjestaju. Danas Nadal, nocas ce to biti LeBron i Lejkersi...nazalost.
(Vlado Banja Luka, 11. oktobar 2020 22:29)
Ako je neko teoretičar zavere, to si ti. Optužuješ najboljeg tenisera da je prodao meč?! Trebalo bi da te tuži Novak, a što se tiče teorije zavere, poznate su tvoje brilijantne objave o nauci, Mesecu itd... Možeš ti da pišeš i ćirilicom i latinicom sa više profila ali znaj da te provaljuju. Moj savet, drži se ti tvojih YT teorija, ali na portalima Bosne i Hercegovine i ostavci na miru srpske sportiste.

veliki strumf

pre 3 godine

Nole treba svu snagu da usmeri na Australiju i Vimbldon. Tamo će još 3-4 godine biti prvi favorit. U Australiji de biti teze jer mogu da ga izazovu Tim, Medvedev, Cicipas, možda i Zverev, a svakako i Rafa. Na Vimbldonu će već biti izraziti favorit i tu jedino Federer može da pokuša, ali ne i da uspe. Na Roland Garosu očigledno da nema šanse. Ja bih bio prezadovoljan kad bi Nole uzeo još 2 AO i 2 Vimbldona, a verujem da i u Niujorku može bar jednom da trijumfuje. To bi bila 22 GS. Rafa će sigurno uzeti bar još 2 RG - eventualno Tim može da ga zaustavi, teško bilo ko drugi. Bilo bi lepo da na kraju karijere Rafa i Nole imaju po recimo 22 GS.

Brajan

pre 3 godine

NOVAK CE SIGURNO JOS OSVOJITI MASTERSA I GS ,DALI CE OSVOJITI NAJVISE,TO NIKO NE MOZE DA PREDVIDI, OBORIT CE ON MNOGE REKORDE, A I OVO JE PUNO.

matori

pre 3 godine

@Ne vidim zasto ne bi osvojio 7 od tih 16 gren slemova.To je realno i moguce.
(Simke_007, 11. oktobar 2020 22:36)

da, moguće, ako se slemovi budu održavali, i on ne napravi opet neku glupost. sa time što Vimbldon nije održan i što su ga izbacili sa US opena, njemu su uskraćena 2 slema ove godine.
mora se računati i da će neko vreme biti povređen, ili neće moći da igra na 100 posto... tako da ima on da radi, a trebaće mu i sreća.
moram da kažem da sam se razboleo danas... ajde da je bio neki fajt, ali ovako lagano da izgubi...
doduše, nije mogao ništa da pogodi, a Rafa da promaši.... da je krenuo u prvom, kao u trećem, pa da imaš čemu da se nadaš, ali ovako - bila je katastrofa u najavi od starta.

Zoran

pre 3 godine

Mislim da je Novak jednostavno izgoreo u želji da konačno pobedi Nadala u finalu RG.
Definitivno je čitava priča o uslovima koji idu na ruku Novaku, uticala da psihološka priprema za meč bude loše odradjena.
Nama običnim a pristrasnim posmatračima je to ne zamislivo ali u svetu sporta se dešava da veliki šampioni ulete u takav problem.
Daću vam par primera :
Poraz Federera od Djokovića na Vimbldonu 2019. (dve neiskorišćene meč lopte na svoj servis )
A ove godine na Tur de fransu, Roglič na zadnjem hronometru i to je zadnja etapa, gubi od Pogačara ono što se samo teoretski može izgubiti.
Obojica vrhunski sportisti i šampioni ali teret pobede koji su sami sebi a i drugi nametnuli doveli su ih do kraha.

Novak će ovo preboleti i krenuti dalje u realizaciju plana postajanja najtrofejnijeg tenisera i siguran sam da će se sa Nadalom sresti bar još jednom u finalu RG.

Ivan Veljković

pre 3 godine

Evo na koji način sve to deluje kada ovo današnje finale Rolan Garosa i Veliku trojku komentariše jedan pravi džentlmen i sportsmen poput Tima Henmana naravno. Čovek je jednostavno realan, i poštuje svu trojicu, ali je iz svog ugla dao svoje viđenje, objektivno i nepristrasno naravno, o tome ko će od njih na kraju trke imati najviše osvojenih Slemova. Saglasan sam sa Henmanom ne samo zato što sam veliki Đokovićev navijač već zato što je Henmanova izjava poprilično realna kada se sve sagleda objektivno. Daj Gospode Bože da Đokovića zdravlje služi najbolje moguće i da ga povrede zaobiđu i u tom slučaju upravo on je najveći kandidat za osvajanje rekordnog broja Slemova u budućnosti. Ovaj današnji poraz nije nikakva tragedija niti nešto neobično, jednostavno desi se, i najbolji imaju prava na loš dan, naročito kada rival odigra fenomenalan meč na svojoj omiljenoj podlozi. Tačno je ovo što tvrdi Tim da Đoković danas uopšte nije toliko loše igrao (sem servisa) koliko je Nadal bio brutalno dobar, što je i sam Nadal priznao rekavši da je danas morao da odigra na najvišem nivou da bi ostvario ovu veliku pobedu. I tačno je da i sam Nadal ni u najluđim snovima nije sanjao da će dostići Federera po broju Slemova, ali ni to nije čudno, jednostavno Nadal je kralj šljake i kralj Rolan Garosa. To je njegov drugi dom, tu je on nesavladiv, 13 rekordnih titula (a biće ih još nekoliko sigurno) je tu osvojio i najviše zbog te činjenice je dostigao Federera naravno. Ali Đoković može to sve stići.

Vlado Banja Luka

pre 3 godine

I Britanac je to danas vidio. Ovaj mec je Nole ocigledno prodao/predao Nadalu. Veliki sam Djokovicev navijac i nisam teoreticar zavjere, ali ako je vec prodao/predao (morao) ono wimbldonsko finale Mareju, ovaj mec je jos sumnjiviji. Korona je...zapadnom svijetu treba spektakla i heroja, pa ih izmisljaju i namjestaju. Danas Nadal, nocas ce to biti LeBron i Lejkersi...nazalost.

ZVORNIK.RS

pre 3 godine

Aman, računa li iko da može i Nadal da se povredi, stariji je i dosta istrošeniji od Novaka? Što samo Đokovića pominjete vezano za povrede? Pu, daleko bilo... Ako bude bilo turnira, Novak uzima najmanje još 4 ili 5. Play long and prosper!

Blah

pre 3 godine

Tesko. U poslednje vreme nema vise tog inata koji ga je vodio u pobede. Vise se nervira, stegne se kad je gusto, i cesto je iziritiran raznim glupostima kojima ne bi trebao da se bavi. Za US open je sam kriv a
reakcija pre no sto je slucajno pogodio linijskog studiju je bila predigra za glupost koju je napravio. Nije Nadal mogao toliko dobro da odigra da nije bio jedini koji se trudio danas na terenu. Nisam siguran da ce biti u poziciji da igra na visokom nivou jos 2 godine sto je minimum da ima sanse da predje 20. Na zalost ce u svemu drugom biti bolji ali to niko nece uzeti u obzir zbog toga odakle je. Borio se lavovski dugo ali taj zar vise ne vidim pa mislim da ce biti jako tesko da stigne do 20 gs a kamo li i da taj broj predje...

466453

pre 3 godine

Pa GOAT trka je zavrsena, javljeno vam je. Ostao je izgleda tezi deo posla, da prihvatite tu cinjenicu.
(Raffaello, 11. oktobar 2020 22:17)
Za Federera da za Radi i Noleta jok. Prednost uvek za dalje na Novakovoj strani jer Rafa i beton, zaboravi ta vremena.

fortissimo

pre 3 godine

Od 20 GS , Rafa je 13 osvojio na zemlji. Na travi 2, poslednji pre 10 godina. Na betonu 1 AO i 4 US opena. U poslednjih 5 godina Rafa je osvojio SAMO 2 GS na betonu, 2017. i 2019. US open? Rafa u ovim godinama nema sanse za beton, njegova igra je za zemlju, baloni na zemlji i betonu nisu isto, kolena..Ima 34 godine. Ko ocekuje da ce na betonu osvajati GS kao kada je bio mladji? Novak je u poslednjih 5 godina na betonu i travi osvojio 9 GS. Nisam racunao osvojen RG 2016 , to bi bilo 10 GS. Nisam namerno vec samo beton i travu a Rafa je na travi poslednji put osvojio pre 10 godina. Tacno je da dolaze mljadji igraci ali oni nemaju igru za Novaka. To je video Tim ove godine u finalu AO, to je video i Cicipas sada na sljaci koja nije Novakova podloga. Nece oni praviti problem Novaku jer ako nista, nemaju to iskustvo igranja do 5 setova. Ako nista vise. Prema tome, Novak nije rekao poslednju rec u to sam siguran. Tek ce da osvaja GS turnire , zapamtite.
(fortissimo, 11. oktobar 2020 23:19)

Jos samo da dodam. Pod uslovom da je Novak zdrav i da stanje sa koronom bude kao na ovom RG. Ovo nije moja prognoza, jer su one nezahvalne i u glavnom netacne. Ovo je realno razmisljanje na osnovu podataka koje sam napisao. Pozzz..

d

pre 3 godine

Ma pustio ga Nole da bi vise iznervirao Federera. Da je Nole stigo do 22 trofeja, a Nadal otiso u penziju sa 19, vukla bi se prica, pa sta je to 2 GS vise Federer je i dalje car.
Ovako i Nadal Nole ce da preteknu Federera

Tetoviram, po kućama

pre 3 godine

@Ivan Veljković
Ničija izjava o tome šta će se desiti u budućnosti nije realna, pa ni ova. Podsetiću te da je Navratilova, posle 17 Federerove titule izjavila da on nikad više neće osvojiti GS, i naravno da se okliznula. Kad bismo znali šta nas sutra čeka ne bismo bili ljudi, nego bogovi, a gospoda teniseri, koji sada rade na televizijama, meni u odnosu na vodeće novinare deluje kao neznalice. Na primer, Barbara Šet, a ni Mac se nije pokazao u poslednjih sto godina, koliko priča.

ime

pre 3 godine

Ne znam da li će biti rekorder, ali svakako da jučerašnjim porazom šansa nije ni najmanje izgubljena. Realno, Novakov veliki broj osvojenih GS i nije zasnovan na Roland Garos-ima. Ima samo jedan RG, a 17 ukupno titula. S druge strane Nadal ima ukupno 20 titula, a 13 sa RG. Znači, sezona ima još tri GS, koja je Novak osvajao 16 puta, a Nadal 7 puta. Federera sam isključio iz opticaja, ne verujem da taj može više od 1-2 GS osvojiti do kraja karijere. Dakle, sledeći je AO, koji bi 90% trebao osvojiti Novak i to je opet 2 razlike. Na Wimbledon-u će biti favorit, kao i na US openu, a RG neka osvoji opet Nadal, nije bitno. Dakle, naredna 2 godine, 8 GS. Dva RG idu Nadalu, dva AO Novaku (hipotetički). Preostala 4 će da presude. Koliko god Federer bio pri kraju, možda ipak ta njegova 1-2 GS (možda neki Wimbledon) presude u korist Nadala na večnoj listi. Inače nisam ogromni navijač Djokovića, ali ipak je Srbin i red je da ga podržim, a najviše me nervira i budi mi inat kad čujem, kao juče na meču, vrisku i euforiju i ono malo publike kada Nadal osvoji poen, a tek poneki glas kada Novak osvoji poen. Da li je moguće da ga toliko ne vole, iz bilo kod razloga. Danas sutra takav tretman može imati bilo koji Srbin u svetu, na bilo kom poslu, i to me nervira.

Nemo

pre 3 godine

Ne verujem da ce prestići i Federera ali nikad se ne zna. Nadal verujem da ima još oko 3 RG u sebi ako ga zaobiđu povrede. Ovo je bila Đokovićeva šansa da zacementira sebe u istoriju a možda i kao Goata kao jedini teniser u novije doba koji je osvojio sve važno u tenisu po minimum 2 puta. Imao je otvoren i lagan žreb, bez Tima u svom delu kostura. Tako što se tiče RG to je to za njega najverovatnije u sledećim godina da ga zaobiđe ili dođe opušten i da igra rekreativno do 4te runde pa šta bude. treba se čuvati za Vimbldon koji je iza ćoška i na kome ima velike šanse uvek. Na kraju karijere neka ima najviše nedelja na prvom mestu, pozitivan skor protiv 2 najveća rivala i mastersa. Nadal ce imati najviše grand slemova a federer nisam siguran koji drugi rekord, možda turnira. Tako da izbor goata će biti subjektivan izbor ali šta ostaje objektivan izbor je da su oni tri najuspešnija tenisera ikada.
Goat moze da bude i Borg i Lajver istorija tenisa ne počinje s Federerom.

Undertaker

pre 3 godine

Prestice po broju sedmica, imace bar isto koliko i Sampras zavrsetaka kao br 1 na kraju godine. Ocekujem da ce osvojiti bar 2 GS do 4 najvise, treba biti realan jos malo puni 34 god. Gledam ga od prvog pojavljivanja, i volio bi da na kraju bude prvi u svemu,ali.. Za mene ce svakako biti GOAT jer napraviti ove rezultate i pritom igrajuci na vecini terena gdje je publika protivniku naklonjena e to je za kapu dolje.
VAMOS NOLE!

crtani

pre 3 godine

Ovo samo u Srbiji postoji, vredja se jedan od najvecih sportista danasnjice, ...mislim da cete to kasno shvatiti, Novace sve najbolje u nastavku karijere i za inat osvajaj trofeje i utisaj ove trolove...prepoznat ce se oni

Milan_PT

pre 3 godine

Sve zavisi od toga koliko je njegov fizički problem ozbiljan. Zadnja 3 meča je bilo primetno da ima neki problem sa servisom. Bilo je manje uočljivo u mečevima sa Bustom i Cicipasom, ali juče protiv Rafe se videlo da servira daleko ispod svog nivoa. On je i bez servisa mogao da pobedi ovu dvojicu, ali pobediti Rafu na RG bez servisa, e to niko ne može. I juče se moglo primetiti da tokom igre, kad treba smečevati, da se izbija ulevo i da ne udara lopticu iznad glave, već sa strane. A i kad je servirao, bacao je lopticu niže nego što to inače radi i tu je gubio na uglu, odnosno visini.
Sve u svemu, tek na narednom turniru - Pariz Mastersu, videćemo da li su ovi problemi brzo rešivi, tj u tom trenutku već rešeni ili se radi o nečem mnogo ozbiljnijem. Pre par dana je neko, očigledno mnogo stručniji u medicinskom smislu od mene, napisao da se verovatno radi o povredi vratnih pršljenova. A to je veoma ozbiljna stvar. To može da mu prekine i karijeru. To što je mlađi od Rodžera i Rafe, nema nikakve veze sa povredom. Ančić je morao da se definitivno povuče sa 27. Što bi rekli Portugalci: "Takav je loz izvukao".
Dakle, treba sačekati kraj meseca i kraj Pariza za neke ozbiljnije procene. Ako njegov problem ne bude ozbiljan i ako ga telo posluži, broj od 23-25 GSova u naredne 3-4 godine je dostižan.
U protivnom, novi GOAT će ostati i kao definitivan. Pre 2 godine sam rekao da će Nadal prestići Federera, a da će njega Nole prestići 2 godine kasnije...

miki

pre 3 godine

Biće mrtva trka jer ima i drugih jakih mladih igrača bar 5 ili 6 koji mogu da pomrse račune favoritima. Novak treba da igra i da pobeđuje pa dokle stigne. Ja se iskreno nadam da može da bude GOAT ma šta to značilo ali da mu ne treba praviti nepotreban pritisak. I onako ga i sam sebi dovoljno praviI. On je zasigurno najbolji Srpski sportista svih vremena baš zato što je među prva tri tenisera na svetu ikada. A da li je najbolji baš to su teške nijanse i određeni kriterijumi koje gledamo u pitanju.

Dokholiday

pre 3 godine

Kao sto sam i pre nekoliko dana napisao, Novak je poceo da puca pod pritiskom da osvoji ovaj RG jos od prvog kola. To se moglo videti u mecevima kad je vodio 2:0 u setovima i prednost od jednog brejka u trecem i ipak divljao na svoj boks. Nije mu islo na ruku i vreme jer je to dodatno uticalo na stres, jer ovo su bili idealni vremenski uslovi za Novaka , a ne za Nadala. Dobra forma , vreme, Nadal ne kao nekad, sve se skupilo i glava je pukla a to je najbitniji elemenat tenisa.

Generalno mi se ne dopada sto Novak potencira stalno da mu je glavni cilj obaranje rekorda Federera po broju osvojenih GS. TO samo stvara dodatni pritisak i ima kontra efekat. Mozda je sada olaksava
juca okolnost da Rodzer odlazi u drugi plan, a da sad juri Nadala , prema kome nema ni priblizno amonizitet kao prema Fed. cak naprotiv.

RoboSrb

pre 3 godine

Rođa ostaje na 20, Nadal će da otme još jedan, možda i dva Rolan Garosa, a Đoker ima da zaređa još jedan zlatni Gren Slem.
U krajnjem zbiru Rođa tek na trećem mestu, ima da se jede do kraja života, buahahaha.
Živi bili pa videli. ;)

Goran

pre 3 godine

Mozda ce Novak i osvojiti najvise GS titula do kraja karijere ali tvrditi da nadalova koljena nece izdrzati je prastara vijest. Strucnjaci su predvidjali da njegovo tijelo nece izdarzati vrhunski tenis vise od 25-26 godine a on i sa 34 melje intenzivnije nego ikad! Dok god se Nadal bude pojavljivao na terenu onda znaj da te ceka pakao i nevjerovatna energija.

Bez kosti

pre 3 godine

Za Rafu su govorili otišla mu koljena neće moć igrat do 30 god a vidi on sa 34 osvaja slemove a ako bude ima oameti godišnje igrat 10 turnira moće igrat još 5 god na vrhunskom nivou i bit među top 10 a kad si tu mogući du i slemovi

sampioni

pre 3 godine

Nije bilo ni za ocekivati da uzme RG. Novaku su smestili njegovom nepaznjom u Americi. I jedan i drugi su trebali da uzmu ova dva turnira. Prestignu Federera i bore se za najboljeg sto realno i zasluzuju.

darko andrejević

pre 3 godine

Ljudi Novak sa 11740 bodova završava 6. godinu na I mestu čak i da ne igra do Deda Mraza a Rafa uzme i Pariz i London. Takođe 8. Marta 2021. godine obara Rodžerov rekord i počinje 311. nedelju na ATP No1 a da ne mora ni Australia open da igra pa hejteri neka penzionišu neke druge sportiste koji vole one veće lopte. Porez uredno plaća tamo gde živi a šta je bto Srbija njemu dala u poslednjih 27 godina. RTS godinama čak i ne prenosi njegove mečeve osim ako stranci ne plate (LIDL).

VUK

pre 3 godine

Juče to od Novaka nije bilo za uživanje, ali i škola . U 33 godini je vreme da se prestane borbu za sve rekorde. Samo GS ,kao što je i rekao .

Nerealno

pre 3 godine

Djokovic ce igrati jos najmanje 4 godine...Bice prilika za nove trofeje...Ne samo da ce doci do 20 titula,nego ce osvojiti 23-24 slema do kraja karijere.U Sledece 4 godine je u opticaju jos 16 gren slemova.Ne vidim zasto ne bi osvojio 7 od tih 16 gren slemova.To je realno i moguce.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Simke_007, 11. oktobar 2020 22:36)

U ove prethodne 4 godine je osvojio 5 GS titula.
Kako zamišljaš da će u periodu od narednih 4 godine, između 34-38 godine života, da osvoji još 7 ?
Niti ima logike, niti šanse da se to dogodi.

Milan_PT

pre 3 godine

Sve zavisi od toga koliko je njegov fizički problem ozbiljan. Zadnja 3 meča je bilo primetno da ima neki problem sa servisom. Bilo je manje uočljivo u mečevima sa Bustom i Cicipasom, ali juče protiv Rafe se videlo da servira daleko ispod svog nivoa. On je i bez servisa mogao da pobedi ovu dvojicu, ali pobediti Rafu na RG bez servisa, e to niko ne može. I juče se moglo primetiti da tokom igre, kad treba smečevati, da se izbija ulevo i da ne udara lopticu iznad glave, već sa strane. A i kad je servirao, bacao je lopticu niže nego što to inače radi i tu je gubio na uglu, odnosno visini.
Sve u svemu, tek na narednom turniru - Pariz Mastersu, videćemo da li su ovi problemi brzo rešivi, tj u tom trenutku već rešeni ili se radi o nečem mnogo ozbiljnijem. Pre par dana je neko, očigledno mnogo stručniji u medicinskom smislu od mene, napisao da se verovatno radi o povredi vratnih pršljenova. A to je veoma ozbiljna stvar. To može da mu prekine i karijeru. To što je mlađi od Rodžera i Rafe, nema nikakve veze sa povredom. Ančić je morao da se definitivno povuče sa 27. Što bi rekli Portugalci: "Takav je loz izvukao".
Dakle, treba sačekati kraj meseca i kraj Pariza za neke ozbiljnije procene. Ako njegov problem ne bude ozbiljan i ako ga telo posluži, broj od 23-25 GSova u naredne 3-4 godine je dostižan.
U protivnom, novi GOAT će ostati i kao definitivan. Pre 2 godine sam rekao da će Nadal prestići Federera, a da će njega Nole prestići 2 godine kasnije...

NADA

pre 3 godine

lepo je cuti od jednog Engleza da veruje u Noleta pogotovo posle Noletovog poraza.Zaista prijatno iznenadjenje.Ovaj poraz boli ali Nole iz svake krize i tuge izlazi sa istim planom,rad i samo rad u svim segmentima zivota.Igra Bec iz vise razloga kao sto su mnogi vec pisali.Po meni prvi je mentalni oporavak.Samo neka se uz svoju decu oporavi neka uziva sa njima i idemo Nole!

Jumko

pre 3 godine

Vidi, vidi, "nismo ni ocekivali RG", pa ce biti jos sansi... Hahahaha, bili ste ubedjeni u nemoguce, kao sto ste i sada da ce ih Djokovic prestici! Nikada! Nikada ih nece prestici po broju GS titula! Uzivajmo narode do Ao, uzivajmo u Rafinom demoliranju "Goata"! Bice divna jesen i zima, eno, neka Djokovic osvoji sve Masterse do kraja, neka uziva! I mi cemo...

Nikola

pre 3 godine

Volio bi, ali mislim da ne, jer mladi su previše gladni. Nole bi trebao da se povuče dogodine kad prestigne Federera po broju nedelja na čelu ATP liste
(Xxl, 12. oktobar 2020 07:39)

Nisam razumeo? Nole sledece godine da se povuce, a Federer i Nadal i dalje da igraju? Je l' si to mislio?

0732

pre 3 godine

"Ima ljudi koji misle da sve što im se prikazuje jeste istinito, i ima ljudi koji misle."
*
Novak 2020....
da ovako loše odigra
i da se zbog toga ne nervira...
To može samo ako igra po direktivi da propusti ikonu.
Takva su pravila u biznisu zvanom vrhunski tenis.

miodrag

pre 3 godine

Broj jedan, koji juri titulu GOAT, ne sme onako da igra I izgubi finale! Ono je SRAMOTA. Rafa nije u onoj formi u kojoj je bio ranije kada ga je Novaku malo nedostajalo da ga pobedi bar u jednom finalu. Juce je pobedio jer je Novak bio el mas grande de ningunes. Novak pobedjuje u glavi a juce je bio mentalno potpuno nespreman da pobedi I to je "znao" I zato je tako I igrao. U polufinalu je takodje pokazao mentalnu slabost, jer ne dobiti dobijen mec je slabost. To sto je posle ipak dobio, jeste takodje kvalitet mentaliteta….ali. Mislim da je ovim debaklom ozbiljno ugrozio sanse da osvoji I jeda GS vise do kraja karijere.

no name

pre 3 godine

Bila je ovo idealna prilika da se po prvi put u karijeri Novak priblizi na samo dva odnosno jedan slem ovoj dvojici.Previse gresaka .Losi procenti ubacenog servisa izuzetno .Kad je malo pojacao u trecem setu odma je bila da kazem malo neizvesnija borba.A onaj pogadjao sta je hteo ..tako to obicno biva..

vojkan

pre 3 godine

Samo da je u startu, od prvog seta, igrao kao u trećem, ili da je bar počeo sa takvom igrom u drugom. Ali nije mu kvrcnulo na vreme u glavi, pa da bolje servira i bude precizniji

ccc?

pre 3 godine

U ove prethodne 4 godine je osvojio 5 GS titula.
Kako zamišljaš da će u periodu od narednih 4 godine, između 34-38 godine života, da osvoji još 7 ?
Niti ima logike, niti šanse da se to dogodi.
(Nerealno, 12. oktobar 2020 13:34)

Ako racunas od 2017. osvojio je 5 GS a NE 4. A od 2016. 7 GS. A koliko ce osvojiti, to cemo videti. A osvajace. I nema 34 nego 33 godine. Rafa ima 34.

Гиле

pre 3 godine

Рафа јесте данас разбио Новака. Е сада да ли је Новак вукао повреде, а о томе не говори незнам. Тим пре може да има инсајдерске информације. Лош сервис је најчешће и последица неких повреда, када мора да се због бола мења начин извођења сервиса. Превелики број скраћених лопти, исто то може да говори. Тим је мислио да после два невероватна сета Рафа је пао у трећем. Новак није био у стању да то искористи. И против Шварцмана је исто било. Рафа је велики борац, али дали је ово показало нове његове проблеме видећемо. Отписивани су и он и Федерер раније па су се враћали. А очигледно је да је и Новак склонији повредама.

Xxl

pre 3 godine

Volio bi, ali mislim da ne, jer mladi su previše gladni. Nole bi trebao da se povuče dogodine kad prestigne Federera po broju nedelja na čelu ATP liste

Vlado Banja Luka

pre 3 godine

I Britanac je to danas vidio. Ovaj mec je Nole ocigledno prodao/predao Nadalu. Veliki sam Djokovicev navijac i nisam teoreticar zavjere, ali ako je vec prodao/predao (morao) ono wimbldonsko finale Mareju, ovaj mec je jos sumnjiviji. Korona je...zapadnom svijetu treba spektakla i heroja, pa ih izmisljaju i namjestaju. Danas Nadal, nocas ce to biti LeBron i Lejkersi...nazalost.

Simke_007

pre 3 godine

Djokovic ce igrati jos najmanje 4 godine...Bice prilika za nove trofeje...Ne samo da ce doci do 20 titula,nego ce osvojiti 23-24 slema do kraja karijere.U Sledece 4 godine je u opticaju jos 16 gren slemova.Ne vidim zasto ne bi osvojio 7 od tih 16 gren slemova.To je realno i moguce.

Владо Бања Лука

pre 3 godine

Написах да је ово данашње финале сумњиво и вјероватно унапријед предато због разноразних притисака на нашег шампиона. Онада ми извјесни Дуле рече да Новак треба да ме тужи и да га мрзим, а волим га као члана породице. Успут још рече да сам теоретичар завјере јер не вјерујем у лет на Мјесец (не вјерујем у ту бајку)... Ништа, само ћу рећи да се размисли: Новак данас рекордне 52 неизнуђене грешке. Први сервис мизерних 30%. Судија га осакатио. На то све, Ноле је апсолутно миран, не узбуђује се, на крају меча је насмијан и најављује нове походе и рекорде. Западни медији славе, Европа и Америка су срећне, макар на тренутак. Звучи познато?! Вимблдон 2013. и финале против распалог Мареја пред британском краљевском породицом и премијером...

dulle

pre 3 godine

I Britanac je to danas vidio. Ovaj mec je Nole ocigledno prodao/predao Nadalu. Veliki sam Djokovicev navijac i nisam teoreticar zavjere, ali ako je vec prodao/predao (morao) ono wimbldonsko finale Mareju, ovaj mec je jos sumnjiviji. Korona je...zapadnom svijetu treba spektakla i heroja, pa ih izmisljaju i namjestaju. Danas Nadal, nocas ce to biti LeBron i Lejkersi...nazalost.
(Vlado Banja Luka, 11. oktobar 2020 22:29)
Ako je neko teoretičar zavere, to si ti. Optužuješ najboljeg tenisera da je prodao meč?! Trebalo bi da te tuži Novak, a što se tiče teorije zavere, poznate su tvoje brilijantne objave o nauci, Mesecu itd... Možeš ti da pišeš i ćirilicom i latinicom sa više profila ali znaj da te provaljuju. Moj savet, drži se ti tvojih YT teorija, ali na portalima Bosne i Hercegovine i ostavci na miru srpske sportiste.

En Germany

pre 3 godine

Nadam se ali sma realan. Šro ne bi i Nadal osvojio jos neki GS? Može Noleta neko da izbaci, ili se povredi pa Rafa osvoji još 2~3? Ili neko od ovih novih eksplodira kao Nole 2011 pa počne sve da ih dere. Bar da je osvojio UO a imao je čist put. Nije nemoguće ači nije ni tako izgledno.

fortissimo

pre 3 godine

Od 20 GS , Rafa je 13 osvojio na zemlji. Na travi 2, poslednji pre 10 godina. Na betonu 1 AO i 4 US opena. U poslednjih 5 godina Rafa je osvojio SAMO 2 GS na betonu, 2017. i 2019. US open? Rafa u ovim godinama nema sanse za beton, njegova igra je za zemlju, baloni na zemlji i betonu nisu isto, kolena..Ima 34 godine. Ko ocekuje da ce na betonu osvajati GS kao kada je bio mladji? Novak je u poslednjih 5 godina na betonu i travi osvojio 9 GS. Nisam racunao osvojen RG 2016 , to bi bilo 10 GS. Nisam namerno vec samo beton i travu a Rafa je na travi poslednji put osvojio pre 10 godina. Tacno je da dolaze mljadji igraci ali oni nemaju igru za Novaka. To je video Tim ove godine u finalu AO, to je video i Cicipas sada na sljaci koja nije Novakova podloga. Nece oni praviti problem Novaku jer ako nista, nemaju to iskustvo igranja do 5 setova. Ako nista vise. Prema tome, Novak nije rekao poslednju rec u to sam siguran. Tek ce da osvaja GS turnire , zapamtite.

Davor

pre 3 godine

Sramota da 39,35 i 34 godisnjak haraju tenisom. Ja da sam jedan od mladih tenisača danas omdah završavam karijeru ako bi me ovi starci pobijedili.

reflektor

pre 3 godine

Ne mora da ima najvise.Za sada ima najvise mastersa,imace i nedelja a imace i godina na prvom mestu.Polako on ima prvi cilj,a to su nedelje na No.1 i to ce u martu da ostvari a onda ce da se posveti samo GS-ovima i bitnim turnirima.

Zagreb

pre 3 godine

Bez obzira na današnji poraz Novak je i dalje vrhunski igrač i vjerojatno će biti najbolji u povijesti. No čak i da se to ne dogodi zbog neke ozljede ili slično s obzirom na sve što je do sada postigao, jedino što zaslužuje je poštovanje i potpora!!! Hvala ti na predivnim trenutcima!!!

466453

pre 3 godine

Pa GOAT trka je zavrsena, javljeno vam je. Ostao je izgleda tezi deo posla, da prihvatite tu cinjenicu.
(Raffaello, 11. oktobar 2020 22:17)
Za Federera da za Radi i Noleta jok. Prednost uvek za dalje na Novakovoj strani jer Rafa i beton, zaboravi ta vremena.

d

pre 3 godine

Ma pustio ga Nole da bi vise iznervirao Federera. Da je Nole stigo do 22 trofeja, a Nadal otiso u penziju sa 19, vukla bi se prica, pa sta je to 2 GS vise Federer je i dalje car.
Ovako i Nadal Nole ce da preteknu Federera

En Germany

pre 3 godine

Nadam se ali sam realan. Što ne bi i Nadal osvojio jos neki GS? Može i Noleta neko da izbaci, ili se povredi, pa Rafa osvoji još 2~3? Ili neko od ovih novih eksplodira kao Nole 2011 pa počne sve da ih dere. Bar da je osvojio UO a imao je čist put. Nije nemoguće ali nije ni tako izgledno.

466453

pre 3 godine

Delovalo je da je Noletu bilo bitnije da se Nadal nahrani i stigne Federera gde ovaj već ovako nije najbolji u tom segmentu već je sustignut.
Generalno psiha je čudo a Nole ima kad da dohvati još koji GS!

alfabet

pre 3 godine

ja mislim da je ovo moralo da se desi, da se Novak opet malo prizemlji. Jer su već svi počeli da pričaju kako je US open njegov 100% pa se desio peh, imda su govorili da mu najviše odgovaraju uslovi na Roland Garrosu pa vidi šta se desilo, imam utisak da se čak i on tako osećao, kao da lagano osvaja oba turnira. Imam utisak i da je Srdjan Djoković hteo da bude na Eurosportu na us openu jer su svi već pripisali titulu Novaku pa je hteo eto da prenosi taj trenutak. Sada kad ga je Nadal odrao malo će se spustiti na zemlju svi. A on će se verovatno zapitati, da li je moguće da Federer i Rafa sa toliko godina i dalje imaju glad za titulama i igraju bolji tenis nego lad su imali 20 ili 25 godina. To će Novaka naterati da još jače radi i još više grize. Jedan parametar za GOAT-a uskoro pada zasigurno ( videćemo da li će Federer čestitati Novaku to, vrv ne) Ostaje mu još minimum tri koraka da stigne ovu dvojicu. Ja verujem da će uspeti.

x

pre 3 godine

Nole je rekao da će igrati u Beču!!!
Pametna odluka. Tu može da osvoji dodatne poene. A moguće da će da propusti Pariz gde ima sigurnih 1000 od prošle godine (i ne može da osvoji ništa dodatno).
Zašto je ovo bitno? Novaku je potrebno samo 50 poena da matematički obezbedi broj 1 na kraju godine. Verovatno hoće to da reši odmah i da onda na završni turnir ode miran kao broj 1.
Pobedom na završnom turniru osigurava i matematički prvo mesto do 07.marta 2021.
i 311. nedelju na broju 1!!!
A nakon toga, fokus na GS turnire do kraja karijere!!!

ind

pre 3 godine

Realno ce Federer tesko do nekog GS-a,nije nemoguce,treba mu se otvoriti zdreb da ne igra teske meceve,da ne naleti na Novaka,jako tesko,ne i nemoguce..Novak je najmladi,najspremniji i objektivno najbolji ali zaostaje za 3,nije puno nije ni malo,zna imati problem sa mladjim igracima(posebno Thiem) koji ga mogu iscrpiti, sto je problem ako ima 2 ili 3 vezana teska meca,moj savjet je manje turnira,fokus i priprema za 8-10 turnira godisnje..na kraju Nadal ima nabolju situaciju,ima 20GS i odlican tim koji ima jasnu strategiju pripreme za najvece turnire,on je zadnje 2-3 godine konkurent na svakom GS-u bas zbog toga,ok nemoze protiv Novaka na W i AO ali je stalno tu,ceka i koristi sanse,puno lakse dobija mlade i jedini mu je prakticki problem Novak (koji se uvjek s druge strane zdreba i koji ima svoje mine),plus ima RG gdje je veliki favorit,ima igru i za beton i dosta finala AO i USO gdje ce se tesko okliznuti ako nije Novak s druge strane..tako da sve je jos otvoreno,ipak zbog navedenog mala prednost Nadalu ispred Novaka

Jumko

pre 3 godine

Vidi, vidi, "nismo ni ocekivali RG", pa ce biti jos sansi... Hahahaha, bili ste ubedjeni u nemoguce, kao sto ste i sada da ce ih Djokovic prestici! Nikada! Nikada ih nece prestici po broju GS titula! Uzivajmo narode do Ao, uzivajmo u Rafinom demoliranju "Goata"! Bice divna jesen i zima, eno, neka Djokovic osvoji sve Masterse do kraja, neka uziva! I mi cemo...

Fanatik

pre 3 godine

Ova godina za Noleta:
Rekordni 8 AO
Svaki masters bar dva puta osvojen (rekordan broj masters)
Prvi na kraju godine (izjednačava se sa Pit Samprasom po broju godina koje je završio kao prvi)
Još nedelja kao prvi teniser sveta što će ga još dosta približiti Federeru u toj trci (koja je po mom mišljenju pored GS trke najvažnija)

Blah

pre 3 godine

Tesko. U poslednje vreme nema vise tog inata koji ga je vodio u pobede. Vise se nervira, stegne se kad je gusto, i cesto je iziritiran raznim glupostima kojima ne bi trebao da se bavi. Za US open je sam kriv a
reakcija pre no sto je slucajno pogodio linijskog studiju je bila predigra za glupost koju je napravio. Nije Nadal mogao toliko dobro da odigra da nije bio jedini koji se trudio danas na terenu. Nisam siguran da ce biti u poziciji da igra na visokom nivou jos 2 godine sto je minimum da ima sanse da predje 20. Na zalost ce u svemu drugom biti bolji ali to niko nece uzeti u obzir zbog toga odakle je. Borio se lavovski dugo ali taj zar vise ne vidim pa mislim da ce biti jako tesko da stigne do 20 gs a kamo li i da taj broj predje...

Ivan Veljković

pre 3 godine

Evo na koji način sve to deluje kada ovo današnje finale Rolan Garosa i Veliku trojku komentariše jedan pravi džentlmen i sportsmen poput Tima Henmana naravno. Čovek je jednostavno realan, i poštuje svu trojicu, ali je iz svog ugla dao svoje viđenje, objektivno i nepristrasno naravno, o tome ko će od njih na kraju trke imati najviše osvojenih Slemova. Saglasan sam sa Henmanom ne samo zato što sam veliki Đokovićev navijač već zato što je Henmanova izjava poprilično realna kada se sve sagleda objektivno. Daj Gospode Bože da Đokovića zdravlje služi najbolje moguće i da ga povrede zaobiđu i u tom slučaju upravo on je najveći kandidat za osvajanje rekordnog broja Slemova u budućnosti. Ovaj današnji poraz nije nikakva tragedija niti nešto neobično, jednostavno desi se, i najbolji imaju prava na loš dan, naročito kada rival odigra fenomenalan meč na svojoj omiljenoj podlozi. Tačno je ovo što tvrdi Tim da Đoković danas uopšte nije toliko loše igrao (sem servisa) koliko je Nadal bio brutalno dobar, što je i sam Nadal priznao rekavši da je danas morao da odigra na najvišem nivou da bi ostvario ovu veliku pobedu. I tačno je da i sam Nadal ni u najluđim snovima nije sanjao da će dostići Federera po broju Slemova, ali ni to nije čudno, jednostavno Nadal je kralj šljake i kralj Rolan Garosa. To je njegov drugi dom, tu je on nesavladiv, 13 rekordnih titula (a biće ih još nekoliko sigurno) je tu osvojio i najviše zbog te činjenice je dostigao Federera naravno. Ali Đoković može to sve stići.

323

pre 3 godine

Ljudi, nije ovde nista neocekivano. Realno je da Rafa osvoji ovaj GS. Novak ga nije osvajao ni kada je bio i u najboljoj formi. Ali je realno da ce Novak da osvaja GS na ostalim podlogama. I to nije nista manje realno od ove pobede Rafe. Ako neko krene sa pricom o mladjim igracima, tu oni mogu da zavrse pricu. Nemaju sanse na 5 setova protiv Novaka. Cak je i Tim , koji je najbolji od njih to osetio. Cicipasa necu ni da pominjem. Novak osvaja jos GS turnira..u to sam ubedjen. Samo polako i gledajte.

fortissimo

pre 3 godine

Od 20 GS , Rafa je 13 osvojio na zemlji. Na travi 2, poslednji pre 10 godina. Na betonu 1 AO i 4 US opena. U poslednjih 5 godina Rafa je osvojio SAMO 2 GS na betonu, 2017. i 2019. US open? Rafa u ovim godinama nema sanse za beton, njegova igra je za zemlju, baloni na zemlji i betonu nisu isto, kolena..Ima 34 godine. Ko ocekuje da ce na betonu osvajati GS kao kada je bio mladji? Novak je u poslednjih 5 godina na betonu i travi osvojio 9 GS. Nisam racunao osvojen RG 2016 , to bi bilo 10 GS. Nisam namerno vec samo beton i travu a Rafa je na travi poslednji put osvojio pre 10 godina. Tacno je da dolaze mljadji igraci ali oni nemaju igru za Novaka. To je video Tim ove godine u finalu AO, to je video i Cicipas sada na sljaci koja nije Novakova podloga. Nece oni praviti problem Novaku jer ako nista, nemaju to iskustvo igranja do 5 setova. Ako nista vise. Prema tome, Novak nije rekao poslednju rec u to sam siguran. Tek ce da osvaja GS turnire , zapamtite.
(fortissimo, 11. oktobar 2020 23:19)

Jos samo da dodam. Pod uslovom da je Novak zdrav i da stanje sa koronom bude kao na ovom RG. Ovo nije moja prognoza, jer su one nezahvalne i u glavnom netacne. Ovo je realno razmisljanje na osnovu podataka koje sam napisao. Pozzz..

ZVORNIK.RS

pre 3 godine

Aman, računa li iko da može i Nadal da se povredi, stariji je i dosta istrošeniji od Novaka? Što samo Đokovića pominjete vezano za povrede? Pu, daleko bilo... Ako bude bilo turnira, Novak uzima najmanje još 4 ili 5. Play long and prosper!

0732

pre 3 godine

"Ima ljudi koji misle da sve što im se prikazuje jeste istinito, i ima ljudi koji misle."
*
Novak 2020....
da ovako loše odigra
i da se zbog toga ne nervira...
To može samo ako igra po direktivi da propusti ikonu.
Takva su pravila u biznisu zvanom vrhunski tenis.

Brajan

pre 3 godine

NOVAK CE SIGURNO JOS OSVOJITI MASTERSA I GS ,DALI CE OSVOJITI NAJVISE,TO NIKO NE MOZE DA PREDVIDI, OBORIT CE ON MNOGE REKORDE, A I OVO JE PUNO.

srle

pre 3 godine

Svakako biće to težak zadatak za Đokovića. Iz ove perspektive, to izgleda zaista teško, ali nije nemoguće. Smatram da Novak ima još minimum tri godine da odigra na visokom nivou, ali teško je govoriti bilo šta vezano za budućnost. Ima par faktora koji će biti presudni. Biće važno da ga zaobiđu povrede pre svega, kao i da se ne dešavaju ovakve stvari kao što jesu u 2020. godini, ko je očekivao da će biti korona pa odložen Vimbldon. Sve je to uticalo negativno ne samo na Novaka, već i na ostale tenisere. Uglavnom, ovaj jedan osvojen grend slem u Australiji je puna kapa kad se uzme sve u obzir, imao je Novak i teškoće prvo Adrija tur, pa je bio zaražen, pa ona nepravedna diskvalifikacija... Ma dobro da je bilo šta osvojio. Srećno Novače u nastavku sezone i kasnije u karijeri.

truleks

pre 3 godine

GOAT trka je sve samo ne zavrsena. Pa neka igraju samo Rafa i Nole jos 3 godine, garantovano ce da sami uzmu 2/3 grend slemova. Pa tri coveka su unistili celu generaciju tenisera. Da bi neko osvojio bilo koji veci turnir - masters ili GS treba da prodje Novaka, Rafu ili Federera. Par ih je samo uspelo da nesto uzmu i to kad igraju najbolji tenis ikad, a neko od ove trojice ima najlosiji dan u godini, ili kad se desi ovo kao na US openu. Imamo srecu sto mozemo da gledamo to. 57 titula su osvojili njih trojica! Ja i dalje verujem u Noleta, samo da ga zaobidju povrede.

Zoran

pre 3 godine

Mislim da je Novak jednostavno izgoreo u želji da konačno pobedi Nadala u finalu RG.
Definitivno je čitava priča o uslovima koji idu na ruku Novaku, uticala da psihološka priprema za meč bude loše odradjena.
Nama običnim a pristrasnim posmatračima je to ne zamislivo ali u svetu sporta se dešava da veliki šampioni ulete u takav problem.
Daću vam par primera :
Poraz Federera od Djokovića na Vimbldonu 2019. (dve neiskorišćene meč lopte na svoj servis )
A ove godine na Tur de fransu, Roglič na zadnjem hronometru i to je zadnja etapa, gubi od Pogačara ono što se samo teoretski može izgubiti.
Obojica vrhunski sportisti i šampioni ali teret pobede koji su sami sebi a i drugi nametnuli doveli su ih do kraha.

Novak će ovo preboleti i krenuti dalje u realizaciju plana postajanja najtrofejnijeg tenisera i siguran sam da će se sa Nadalom sresti bar još jednom u finalu RG.

veliki strumf

pre 3 godine

Nole treba svu snagu da usmeri na Australiju i Vimbldon. Tamo će još 3-4 godine biti prvi favorit. U Australiji de biti teze jer mogu da ga izazovu Tim, Medvedev, Cicipas, možda i Zverev, a svakako i Rafa. Na Vimbldonu će već biti izraziti favorit i tu jedino Federer može da pokuša, ali ne i da uspe. Na Roland Garosu očigledno da nema šanse. Ja bih bio prezadovoljan kad bi Nole uzeo još 2 AO i 2 Vimbldona, a verujem da i u Niujorku može bar jednom da trijumfuje. To bi bila 22 GS. Rafa će sigurno uzeti bar još 2 RG - eventualno Tim može da ga zaustavi, teško bilo ko drugi. Bilo bi lepo da na kraju karijere Rafa i Nole imaju po recimo 22 GS.

Xxl

pre 3 godine

Volio bi, ali mislim da ne, jer mladi su previše gladni. Nole bi trebao da se povuče dogodine kad prestigne Federera po broju nedelja na čelu ATP liste

don

pre 3 godine

Vlado Banja Luka

Nije on prodao meč, kakvi to. Nadal ga je nadigrao kao nikoga do sada na šljaci. Stoji da ovaj naš nije odigrao najbolje što je mogao, možda je bilo i pritiska prevelikog a vrlo moguće da je potcenio Nadala (što mi deluje nerealno, ali moguće). Nadal je ušao u meč silno motivisan. Čoveče, ne možeš porediti Nadala sa Marejem i aludirati na onaj Vimbldon?! To je van pameti. Ovo je Rolan Garos, Rafina teritorija! Do danas 12 od 12 u finalima. On je tu uvek tata mata. Sve da je Novak odigrao vrhunski, ne bi mu bilo lako.

sampioni

pre 3 godine

Nije bilo ni za ocekivati da uzme RG. Novaku su smestili njegovom nepaznjom u Americi. I jedan i drugi su trebali da uzmu ova dva turnira. Prestignu Federera i bore se za najboljeg sto realno i zasluzuju.

miodrag

pre 3 godine

Broj jedan, koji juri titulu GOAT, ne sme onako da igra I izgubi finale! Ono je SRAMOTA. Rafa nije u onoj formi u kojoj je bio ranije kada ga je Novaku malo nedostajalo da ga pobedi bar u jednom finalu. Juce je pobedio jer je Novak bio el mas grande de ningunes. Novak pobedjuje u glavi a juce je bio mentalno potpuno nespreman da pobedi I to je "znao" I zato je tako I igrao. U polufinalu je takodje pokazao mentalnu slabost, jer ne dobiti dobijen mec je slabost. To sto je posle ipak dobio, jeste takodje kvalitet mentaliteta….ali. Mislim da je ovim debaklom ozbiljno ugrozio sanse da osvoji I jeda GS vise do kraja karijere.

Bez kosti

pre 3 godine

Za Rafu su govorili otišla mu koljena neće moć igrat do 30 god a vidi on sa 34 osvaja slemove a ako bude ima oameti godišnje igrat 10 turnira moće igrat još 5 god na vrhunskom nivou i bit među top 10 a kad si tu mogući du i slemovi

matori

pre 3 godine

@Ne vidim zasto ne bi osvojio 7 od tih 16 gren slemova.To je realno i moguce.
(Simke_007, 11. oktobar 2020 22:36)

da, moguće, ako se slemovi budu održavali, i on ne napravi opet neku glupost. sa time što Vimbldon nije održan i što su ga izbacili sa US opena, njemu su uskraćena 2 slema ove godine.
mora se računati i da će neko vreme biti povređen, ili neće moći da igra na 100 posto... tako da ima on da radi, a trebaće mu i sreća.
moram da kažem da sam se razboleo danas... ajde da je bio neki fajt, ali ovako lagano da izgubi...
doduše, nije mogao ništa da pogodi, a Rafa da promaši.... da je krenuo u prvom, kao u trećem, pa da imaš čemu da se nadaš, ali ovako - bila je katastrofa u najavi od starta.

Tetoviram, po kućama

pre 3 godine

@Ivan Veljković
Ničija izjava o tome šta će se desiti u budućnosti nije realna, pa ni ova. Podsetiću te da je Navratilova, posle 17 Federerove titule izjavila da on nikad više neće osvojiti GS, i naravno da se okliznula. Kad bismo znali šta nas sutra čeka ne bismo bili ljudi, nego bogovi, a gospoda teniseri, koji sada rade na televizijama, meni u odnosu na vodeće novinare deluje kao neznalice. Na primer, Barbara Šet, a ni Mac se nije pokazao u poslednjih sto godina, koliko priča.

RoboSrb

pre 3 godine

Rođa ostaje na 20, Nadal će da otme još jedan, možda i dva Rolan Garosa, a Đoker ima da zaređa još jedan zlatni Gren Slem.
U krajnjem zbiru Rođa tek na trećem mestu, ima da se jede do kraja života, buahahaha.
Živi bili pa videli. ;)

ime

pre 3 godine

Ne znam da li će biti rekorder, ali svakako da jučerašnjim porazom šansa nije ni najmanje izgubljena. Realno, Novakov veliki broj osvojenih GS i nije zasnovan na Roland Garos-ima. Ima samo jedan RG, a 17 ukupno titula. S druge strane Nadal ima ukupno 20 titula, a 13 sa RG. Znači, sezona ima još tri GS, koja je Novak osvajao 16 puta, a Nadal 7 puta. Federera sam isključio iz opticaja, ne verujem da taj može više od 1-2 GS osvojiti do kraja karijere. Dakle, sledeći je AO, koji bi 90% trebao osvojiti Novak i to je opet 2 razlike. Na Wimbledon-u će biti favorit, kao i na US openu, a RG neka osvoji opet Nadal, nije bitno. Dakle, naredna 2 godine, 8 GS. Dva RG idu Nadalu, dva AO Novaku (hipotetički). Preostala 4 će da presude. Koliko god Federer bio pri kraju, možda ipak ta njegova 1-2 GS (možda neki Wimbledon) presude u korist Nadala na večnoj listi. Inače nisam ogromni navijač Djokovića, ali ipak je Srbin i red je da ga podržim, a najviše me nervira i budi mi inat kad čujem, kao juče na meču, vrisku i euforiju i ono malo publike kada Nadal osvoji poen, a tek poneki glas kada Novak osvoji poen. Da li je moguće da ga toliko ne vole, iz bilo kod razloga. Danas sutra takav tretman može imati bilo koji Srbin u svetu, na bilo kom poslu, i to me nervira.

Undertaker

pre 3 godine

Prestice po broju sedmica, imace bar isto koliko i Sampras zavrsetaka kao br 1 na kraju godine. Ocekujem da ce osvojiti bar 2 GS do 4 najvise, treba biti realan jos malo puni 34 god. Gledam ga od prvog pojavljivanja, i volio bi da na kraju bude prvi u svemu,ali.. Za mene ce svakako biti GOAT jer napraviti ove rezultate i pritom igrajuci na vecini terena gdje je publika protivniku naklonjena e to je za kapu dolje.
VAMOS NOLE!

Goran

pre 3 godine

Mozda ce Novak i osvojiti najvise GS titula do kraja karijere ali tvrditi da nadalova koljena nece izdrzati je prastara vijest. Strucnjaci su predvidjali da njegovo tijelo nece izdarzati vrhunski tenis vise od 25-26 godine a on i sa 34 melje intenzivnije nego ikad! Dok god se Nadal bude pojavljivao na terenu onda znaj da te ceka pakao i nevjerovatna energija.

darko andrejević

pre 3 godine

Ljudi Novak sa 11740 bodova završava 6. godinu na I mestu čak i da ne igra do Deda Mraza a Rafa uzme i Pariz i London. Takođe 8. Marta 2021. godine obara Rodžerov rekord i počinje 311. nedelju na ATP No1 a da ne mora ni Australia open da igra pa hejteri neka penzionišu neke druge sportiste koji vole one veće lopte. Porez uredno plaća tamo gde živi a šta je bto Srbija njemu dala u poslednjih 27 godina. RTS godinama čak i ne prenosi njegove mečeve osim ako stranci ne plate (LIDL).

Milan_PT

pre 3 godine

Sve zavisi od toga koliko je njegov fizički problem ozbiljan. Zadnja 3 meča je bilo primetno da ima neki problem sa servisom. Bilo je manje uočljivo u mečevima sa Bustom i Cicipasom, ali juče protiv Rafe se videlo da servira daleko ispod svog nivoa. On je i bez servisa mogao da pobedi ovu dvojicu, ali pobediti Rafu na RG bez servisa, e to niko ne može. I juče se moglo primetiti da tokom igre, kad treba smečevati, da se izbija ulevo i da ne udara lopticu iznad glave, već sa strane. A i kad je servirao, bacao je lopticu niže nego što to inače radi i tu je gubio na uglu, odnosno visini.
Sve u svemu, tek na narednom turniru - Pariz Mastersu, videćemo da li su ovi problemi brzo rešivi, tj u tom trenutku već rešeni ili se radi o nečem mnogo ozbiljnijem. Pre par dana je neko, očigledno mnogo stručniji u medicinskom smislu od mene, napisao da se verovatno radi o povredi vratnih pršljenova. A to je veoma ozbiljna stvar. To može da mu prekine i karijeru. To što je mlađi od Rodžera i Rafe, nema nikakve veze sa povredom. Ančić je morao da se definitivno povuče sa 27. Što bi rekli Portugalci: "Takav je loz izvukao".
Dakle, treba sačekati kraj meseca i kraj Pariza za neke ozbiljnije procene. Ako njegov problem ne bude ozbiljan i ako ga telo posluži, broj od 23-25 GSova u naredne 3-4 godine je dostižan.
U protivnom, novi GOAT će ostati i kao definitivan. Pre 2 godine sam rekao da će Nadal prestići Federera, a da će njega Nole prestići 2 godine kasnije...

VUK

pre 3 godine

Juče to od Novaka nije bilo za uživanje, ali i škola . U 33 godini je vreme da se prestane borbu za sve rekorde. Samo GS ,kao što je i rekao .

NADA

pre 3 godine

lepo je cuti od jednog Engleza da veruje u Noleta pogotovo posle Noletovog poraza.Zaista prijatno iznenadjenje.Ovaj poraz boli ali Nole iz svake krize i tuge izlazi sa istim planom,rad i samo rad u svim segmentima zivota.Igra Bec iz vise razloga kao sto su mnogi vec pisali.Po meni prvi je mentalni oporavak.Samo neka se uz svoju decu oporavi neka uziva sa njima i idemo Nole!

Гиле

pre 3 godine

Рафа јесте данас разбио Новака. Е сада да ли је Новак вукао повреде, а о томе не говори незнам. Тим пре може да има инсајдерске информације. Лош сервис је најчешће и последица неких повреда, када мора да се због бола мења начин извођења сервиса. Превелики број скраћених лопти, исто то може да говори. Тим је мислио да после два невероватна сета Рафа је пао у трећем. Новак није био у стању да то искористи. И против Шварцмана је исто било. Рафа је велики борац, али дали је ово показало нове његове проблеме видећемо. Отписивани су и он и Федерер раније па су се враћали. А очигледно је да је и Новак склонији повредама.

Nemo

pre 3 godine

Ne verujem da ce prestići i Federera ali nikad se ne zna. Nadal verujem da ima još oko 3 RG u sebi ako ga zaobiđu povrede. Ovo je bila Đokovićeva šansa da zacementira sebe u istoriju a možda i kao Goata kao jedini teniser u novije doba koji je osvojio sve važno u tenisu po minimum 2 puta. Imao je otvoren i lagan žreb, bez Tima u svom delu kostura. Tako što se tiče RG to je to za njega najverovatnije u sledećim godina da ga zaobiđe ili dođe opušten i da igra rekreativno do 4te runde pa šta bude. treba se čuvati za Vimbldon koji je iza ćoška i na kome ima velike šanse uvek. Na kraju karijere neka ima najviše nedelja na prvom mestu, pozitivan skor protiv 2 najveća rivala i mastersa. Nadal ce imati najviše grand slemova a federer nisam siguran koji drugi rekord, možda turnira. Tako da izbor goata će biti subjektivan izbor ali šta ostaje objektivan izbor je da su oni tri najuspešnija tenisera ikada.
Goat moze da bude i Borg i Lajver istorija tenisa ne počinje s Federerom.

crtani

pre 3 godine

Ovo samo u Srbiji postoji, vredja se jedan od najvecih sportista danasnjice, ...mislim da cete to kasno shvatiti, Novace sve najbolje u nastavku karijere i za inat osvajaj trofeje i utisaj ove trolove...prepoznat ce se oni

Milan_PT

pre 3 godine

Sve zavisi od toga koliko je njegov fizički problem ozbiljan. Zadnja 3 meča je bilo primetno da ima neki problem sa servisom. Bilo je manje uočljivo u mečevima sa Bustom i Cicipasom, ali juče protiv Rafe se videlo da servira daleko ispod svog nivoa. On je i bez servisa mogao da pobedi ovu dvojicu, ali pobediti Rafu na RG bez servisa, e to niko ne može. I juče se moglo primetiti da tokom igre, kad treba smečevati, da se izbija ulevo i da ne udara lopticu iznad glave, već sa strane. A i kad je servirao, bacao je lopticu niže nego što to inače radi i tu je gubio na uglu, odnosno visini.
Sve u svemu, tek na narednom turniru - Pariz Mastersu, videćemo da li su ovi problemi brzo rešivi, tj u tom trenutku već rešeni ili se radi o nečem mnogo ozbiljnijem. Pre par dana je neko, očigledno mnogo stručniji u medicinskom smislu od mene, napisao da se verovatno radi o povredi vratnih pršljenova. A to je veoma ozbiljna stvar. To može da mu prekine i karijeru. To što je mlađi od Rodžera i Rafe, nema nikakve veze sa povredom. Ančić je morao da se definitivno povuče sa 27. Što bi rekli Portugalci: "Takav je loz izvukao".
Dakle, treba sačekati kraj meseca i kraj Pariza za neke ozbiljnije procene. Ako njegov problem ne bude ozbiljan i ako ga telo posluži, broj od 23-25 GSova u naredne 3-4 godine je dostižan.
U protivnom, novi GOAT će ostati i kao definitivan. Pre 2 godine sam rekao da će Nadal prestići Federera, a da će njega Nole prestići 2 godine kasnije...

no name

pre 3 godine

Bila je ovo idealna prilika da se po prvi put u karijeri Novak priblizi na samo dva odnosno jedan slem ovoj dvojici.Previse gresaka .Losi procenti ubacenog servisa izuzetno .Kad je malo pojacao u trecem setu odma je bila da kazem malo neizvesnija borba.A onaj pogadjao sta je hteo ..tako to obicno biva..

Nikola

pre 3 godine

Volio bi, ali mislim da ne, jer mladi su previše gladni. Nole bi trebao da se povuče dogodine kad prestigne Federera po broju nedelja na čelu ATP liste
(Xxl, 12. oktobar 2020 07:39)

Nisam razumeo? Nole sledece godine da se povuce, a Federer i Nadal i dalje da igraju? Je l' si to mislio?

Nerealno

pre 3 godine

Djokovic ce igrati jos najmanje 4 godine...Bice prilika za nove trofeje...Ne samo da ce doci do 20 titula,nego ce osvojiti 23-24 slema do kraja karijere.U Sledece 4 godine je u opticaju jos 16 gren slemova.Ne vidim zasto ne bi osvojio 7 od tih 16 gren slemova.To je realno i moguce.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Simke_007, 11. oktobar 2020 22:36)

U ove prethodne 4 godine je osvojio 5 GS titula.
Kako zamišljaš da će u periodu od narednih 4 godine, između 34-38 godine života, da osvoji još 7 ?
Niti ima logike, niti šanse da se to dogodi.

Dokholiday

pre 3 godine

Kao sto sam i pre nekoliko dana napisao, Novak je poceo da puca pod pritiskom da osvoji ovaj RG jos od prvog kola. To se moglo videti u mecevima kad je vodio 2:0 u setovima i prednost od jednog brejka u trecem i ipak divljao na svoj boks. Nije mu islo na ruku i vreme jer je to dodatno uticalo na stres, jer ovo su bili idealni vremenski uslovi za Novaka , a ne za Nadala. Dobra forma , vreme, Nadal ne kao nekad, sve se skupilo i glava je pukla a to je najbitniji elemenat tenisa.

Generalno mi se ne dopada sto Novak potencira stalno da mu je glavni cilj obaranje rekorda Federera po broju osvojenih GS. TO samo stvara dodatni pritisak i ima kontra efekat. Mozda je sada olaksava
juca okolnost da Rodzer odlazi u drugi plan, a da sad juri Nadala , prema kome nema ni priblizno amonizitet kao prema Fed. cak naprotiv.

vojkan

pre 3 godine

Samo da je u startu, od prvog seta, igrao kao u trećem, ili da je bar počeo sa takvom igrom u drugom. Ali nije mu kvrcnulo na vreme u glavi, pa da bolje servira i bude precizniji

miki

pre 3 godine

Biće mrtva trka jer ima i drugih jakih mladih igrača bar 5 ili 6 koji mogu da pomrse račune favoritima. Novak treba da igra i da pobeđuje pa dokle stigne. Ja se iskreno nadam da može da bude GOAT ma šta to značilo ali da mu ne treba praviti nepotreban pritisak. I onako ga i sam sebi dovoljno praviI. On je zasigurno najbolji Srpski sportista svih vremena baš zato što je među prva tri tenisera na svetu ikada. A da li je najbolji baš to su teške nijanse i određeni kriterijumi koje gledamo u pitanju.

ccc?

pre 3 godine

U ove prethodne 4 godine je osvojio 5 GS titula.
Kako zamišljaš da će u periodu od narednih 4 godine, između 34-38 godine života, da osvoji još 7 ?
Niti ima logike, niti šanse da se to dogodi.
(Nerealno, 12. oktobar 2020 13:34)

Ako racunas od 2017. osvojio je 5 GS a NE 4. A od 2016. 7 GS. A koliko ce osvojiti, to cemo videti. A osvajace. I nema 34 nego 33 godine. Rafa ima 34.