Lekont za B92: Podrška Novaku? Umeju da budu prevrtljivi...

Anri Lekont, nekada peti teniser sveta, kaže za B92 da je još rano govoriiti o favoritima, kao i da Đoković oseća pritisak jer nikada nije osvojio Rolan Garos.

Pošaljite komentar
  1. Mozda nije lose da Sasa Ozmo prevede ovo za siroke narodne sveznajuce mase...pozdrav iz Toronta

    [link]/
    (Nele, 2. jun 2016 02:24)

    # Link komentara

  2. @ (.)(.)
    Игру са основне линије је такорећи увео у свет тениса Лендл, ако се не варам, мнофо пре Надала, разуме се.
     (маннијак, 30. maj 2016 16:18)

    # Link komentara

  3. @Bg
    Заборављате једну ствар - Мареј је Шкот, односно представник В. Британије (читај Енглеске), а Французи ће пре подржати самог ђавола него Енглезе и све што има везе са њима. Из тох разлога звиждуци Мареју у сваком мечу до сад и то чека сваког ,,острвљана" тамо. Што се осталих из зспадне Европе тиче, имаће увек подршку тамо у односу на, рецимо, Новака.
     (маннијак, 30. maj 2016 16:10)

    # Link komentara

  4. Nemam nista protiv servis-volej igre, stavise uzivam u kad protivnici imaju razlicite stilove. Problem je sto danasnja tehnologija (reketi i zice), fizicka i tehnicka sprema omogucavaju vecini igraca iz top 50 da ubojitim pasing-udarcima probijaju igrace na mrezi i to daleko iza osnovne crte. Revoluciju je poceo Nadal, a za njim su krenuli i ostali: Djokovic, Davidenko, Marej, Ferer, Del Potro, Soderling itd...To vam je tako. I jos nesto, gore navedene stavke omogucile su teniserima duzi staz, zbog toga cemo neretko gledati tenisere kako u cetvertoj deceniji zivota postizu svoje najbolje rezultate, dok ce mladima biti sve teze da se probiju u vrh. Uostalom, to se vec desava neko vreme, a na nama je da uzivamo ili ne. Stvar je ukusa. Sportski pozdrav!
     (.)(.), 30. maj 2016 14:24)

    # Link komentara

  5. Meni je strasno zao i srce me boli kad vidim Novaka kako "daje srce" publici posle meceva. Ne mogu da shvatim sta ce to Novaku, kao zahvalnost za one ovacije prosle godine? Pa ceo mec su bili protiv njega a i opet ce ako Novak dodje do finala, sasvim sigurno. Niko ne treba da ima iluzije da ce ikad biti za njega, jednostavno nije njihov i nikad nece biti ma sta radio i zato bi bilo dobro i za njega da je formalan u pozdravima, kratak i dostojanstven. Neko je spomenuo Juznu Ameriku, i oni su katolici i to je ta "najbitnija i najveca" veza prema kojoj se publika opredeljuje, drugacije nikad nece biti.
    (re:, 30. maj 2016 13:49)

    # Link komentara

  6. Zapadna "elita" kod koje se najveći broj turnira igra ne voli nikog sem sebe. Nikakve tu tajne nema, oni jednostavno žive u ubeđenju da su viša rasa voleli mi to ili ne. Setite se samo Lendla, i još gomile tenisera i teniserki iz istočnog bloka. Prosto kapitalistički zapad ne podnosi kad im "niža rasa" uzima pare i tako će biti uvek.
     (Rade Jorović oploditelj, 30. maj 2016 13:46)

    # Link komentara

  7. Sevis-volej igru neko ubraja u tenis? Dva utarca? Ma dajte bre, koga zanima takmičenje u serviranju?

    (Yoyo, 30. maj 2016 11:54)

    Servis - volej igra je deo tenisa, takođe. Čak i atraktivan. Ali ne može biti igra od koje se očekuju veliki rezultati. Dobra je kao kec iz rukava, da osvojiš nekoliko lakih poena na iznenađenje. Igrači koji dozirano koriste sve stilove imaju veće šanse.
     (I to!, 30. maj 2016 13:40)

    # Link komentara

  8. Nisi cuo kad si poce pratiti tenis juce


    McEnroe, Becker, edberg, noa, lekont I tako ti poznati teniseri, narocito ovaj zadnji, nikada cuo.
    (couch potato, 30. maj 2016 12:13)
     (Eric Cantona, 30. maj 2016 13:35)

    # Link komentara

  9. @couch potato
    A ti koliko imaš godina?
    (bad boy, 30. maj 2016 13:31)

    # Link komentara

  10. @Maks ti si strucnjak za tenis k'o moja baba za kriket....
     (oz, 30. maj 2016 13:28)

    # Link komentara

  11. @ Coach potato - Yannick Noah je poslednji francuski teniser koji je osvojio RG. Ne mogu da se setim tacno godine, uglavnom bilo je to pocetkom 80-tih. To sto ti nikada nisi čuo za njega pokazuje samo koliko poznajes tenis.
    (City Girl, 30. maj 2016 13:24)

    # Link komentara

  12. McEnroe, Becker, edberg, noa, lekont I tako ti poznati teniseri, narocito ovaj zadnji, nikada cuo.
     (couch potato, 30. maj 2016 12:13)

    # Link komentara

  13. Ok, uglavnom navijaju protiv Novaka. Kad igra protiv slabijih to je normalno. Ali, zašto kad igra protiv Nadala, Federera i ostalih koji su odmah ispod njega na listi?
    Obično volite potegnuti odgovor da je to zato što je iz Srbije. Sigurno ima i onih kojima je to razlog, ali ta priča da vas svi mrze je već stvarno blesava.
    Međutim, sjetimo se početaka Novakove karijere. Moram reći da je tad bio izrazito antipatičan igrač. Smetala mu je svaka dlačica na terenu, sunce, kiša, vjetar, suci..., loš rezultat pri kojem je običavao predavati mečeve. Nemojte misliti da to ljudi ne pamte, pa možda i zato danas navijaju protiv njega. A kako se takva mimoza pretvorila u ovo što je Novak danas..., to je neka druga, možda isto zanimljiva priča.
    (Maks, 30. maj 2016 12:13)

    # Link komentara

  14. Uuuuuuuu...kako je ostario...bre..
    (Grk Zorba, 30. maj 2016 12:02)

    # Link komentara

  15. Najveći teniski turniri igraju se više-manje u Zapadnoj Evropi i SAD. Tradicionalno, te zemlje nikada nisu bile domaćinske prema teniserima i teniserkama sa (jugo)istoka Evrope ili ostatka sveta. Za njih sve što leži iza nekadašnje željezne zavese kao da i ne postoji. Primera radi, sportisti iz Švedske ili Švajcarske kada govore o Srbiji govore kao o nekoj maloj zemlji. A Srbija ima gotovo isti broj stanovnika kao te dve zemlje a po površini je duplo veća od Švajcarske ... Po drugoj strani, kada bi se veliki teniski turniri održavali u Aziji, Africi ili Latinskoj Americi, zar stvarno mislite da bi tamo Federer bio popularniji od Đokovića? Malo sutra. U Kini sigurno nije. Setite se Šangaja ili Pekinga ...
    (kiki, 30. maj 2016 12:01)

    # Link komentara

  16. Sevis-volej igru neko ubraja u tenis? Dva utarca? Ma dajte bre, koga zanima takmičenje u serviranju?
    (Yoyo, 30. maj 2016 11:54)

    # Link komentara

  17. Zanimljivo je, a ko je gledao sve mečeve to zna - da su zviždali Endiju na svakom meču, i uvek pružali veću podršku njegovim protivnicima.
    A on je ''plave krvi''.
    Znam da su u 1 meču na svaki potez Štepaneka padali u trans, dok su izviždali Mareja svaki put kad se iznervira.
    Ok protiv domaćeg tenisera u 2 kolu je bilo očekivano, ali i protiv Karlovića su navijali za Hrvata.
    Juče protiv Iznera ceo stadion je bio na strani Amerikanca.
    Zaista čudna publika.
    A Novak ZA SAD ima iznenađujuće dobru podršku, ali videćemo za posle, kad mu najviše bude trebala kako će se ponašati '' neutralni Francuski navijači''.
    (Bg, 30. maj 2016 11:47)

    # Link komentara

  18. Publika na RG ne voli Noleta od samog početka, jer se drznuo da komentariše da je "kontrolisao meč, samo nije dobro odradio neke stvari" na njihovom prvom ikad meču 2006. na RG (4-6, 4-6 predaja Novaka zbog leđa).
    I tad je Novak, na njegovu žalost, bio iskren, a brojke su bile na njegovoj strani. Dvadesetogodišnji branilac (prve RG titule) i drugi na ATP listi protiv devetnaestogodišnjeg Noleta, 63. na ATP listi.
    Novak je počeo furiozno meč i čak tri puta uzeo brejk Nadalu (na žalost pet puta je Nadal uzvratio, po jednom više u oba seta.
    Nole je već tada osetio krv, tako mlad, protiv važećeg šampiona, ali je na konferenciji za štampu bio detinje iskren i rekao baš ono što misli (kasnije se znatno korigovao, i ne daje "pogrešne izjave" godinama).
    Novinari su brže bolje otrčali kod Nadala na konferenciju za štampu i ocinkarili Novaka Rafi, kako je izjavio da je kontrolisao meč (maltene imao dobijen). Ovaj je samo podigao obrvu i rekao nešto nesuvislo, u stilu "ma nemoj mi reći".
    Novinari su tada opleli po Noletu, a publika u Parizu ne može da ga smisli, jer se, zaboga, neki anonimus drznuo da dira njihovog (budućeg) kralja.

    Pariska publika ne voli Noleta. Zavoleće!
    Madridska nikad.
    (fx, 30. maj 2016 11:41)

    # Link komentara

  19. Slazem se da ima ljudi koji vole da gledaju jedan udarac, as, ili tri udarca, poen. I tako ceo mec. Samo ne znam sta tu ima da se gleda? Pa i na stonom tenisu dugi poeni su naj efektniji!

    [link]
    (1221, 30. maj 2016 11:14)

    # Link komentara

  20. Gde pa to Novak ima podršku? Nigde. Zašto? Ne znam. U najboljem slučaju ima 20-30% ljudi koji su za njega. Zato je on još već nego što izgleda.
    (Sofronije, 30. maj 2016 10:22)
    To je zato što zapadne zemlje, i ljudi koji žive u njima su veliki licemeri puni predrasuda... Imaju visoko mišljenje o sebi a nisko o svima drugima... Jednom francuzu je ispod časti da navija za jednog srbina, jer ga smatra nižim od sebe... Eto to je tajna svega... Na turnirima po zapadnoj evropi je uvek tako, sa druge strane jedino se u kini igraju neki značajniji turniri i svi znamo da je tu druga priča... Evropljani ne bi priznali, ali sebe cene mnogo više nego druge, i zato 30 mrtvih francuza odma se cela evropa skupi, a 500 mrtvih turaka, kurda, kineza ili afrikanaca, ma koga briga... Licemeri
     (limož do titule, 30. maj 2016 11:12)

    # Link komentara

  21. Molim publiku u Parizu da NIKAKO ne daje podrsku Novaku i uvek navija protiv njega.On sa velikom podrskom igra jako lose,sto se videlo u Rimu i razbija kada su svi protiv njega USO i mec sa RF.
    Ima on svoju porodicu i SRBIJU koja ga bezgranicno voli i siguran sam da mu je to dovoljno.
    (Milan Nis, 30. maj 2016 10:47)

    # Link komentara

  22. Ko je ovaj da ovako priča o jednom Novaku, kako se samo usuđuje da ga spominje. Sramota, ništa nije osvojio. Nebitan lik potpuno. :)
    (obey the brave, 30. maj 2016 10:46)

    # Link komentara

  23. Prevrtljiva = licemerna, prvo ti zvižde za vreme meča i frenetično navijaju za protivnika a onda kao poraženi dobiješ ovacije od nekoliko minuta, ali svi su isti od NY-Londona-pa čak i Rima gde su navijali za Federera kao da im je rod rođeni a kao Novak se tamo oseća kao kod kuće. Jednom rečju odvratni su. Živo me zanima Južna Amerika i reakcija publike na OI u Riju. E ako su i oni ista govna onda za ovu planetu nema spasa.
    (BB, 30. maj 2016 10:44)

    # Link komentara

  24. Novak je nešto kao drevni Rim. Može da izgubi, ali vlada svetom.
     (Jabučilo, 30. maj 2016 10:43)

    # Link komentara

  25. Francuzi licemeri, Garos najgori, ne grend slem nego turnir, nemaju ni svetlo bre!
    (srx, 30. maj 2016 10:41)

    # Link komentara

  26. Sve u svemu objektivni komentari
    (Realan, 30. maj 2016 10:36)

    # Link komentara

  27. Gde pa to Novak ima podršku? Nigde. Zašto? Ne znam. U najboljem slučaju ima 20-30% ljudi koji su za njega. Zato je on još već nego što izgleda.
     (Sofronije, 30. maj 2016 10:22)

    # Link komentara

  28. Mislim da Novak ne treba da veruje u podršku francuske publike. Slažem se u potpunosti sa Lekontom po tom pitanju - msilim da je francuska (ali ne samo francuska) publika prevrtljiva. Ako izuzmen Srbiju (gde je podrška bezrezervna), mislim da Novak može da računa na snažnu podrku u Aziji (mislim na Kinu prvenstveno) i u Rimu.
    Novaka Francuzi vole kad izgubi i zato mi je onaj aplauz od prošle godine, iako mi je kao Novakovom navijaču u početku prijao, posle stavljanja prsta na čelo, ipak izgledao poprilično licemeran. Zato mislim da Novak, zbog njega samog, ne bi trebalo da im "poklanja srce" kao što radi od ovog RG-a jer mi to na momente liči na molbu tipa "podržite me".

    Znači, Novače, ako uopšte smem da se usudim da tebi, ja kao običan navijač, dam neki savet, to bi bilo - smireno, bez pokazivanja emocija - znači budi onaj NOVAK koji je usred Njujorka 2015-te pobedio Federera i to kada je publika u velikoj većini bila protiv tebe. To je dokaz da ti naklonost publike uopšte nije potrebna a srce daj onima koji to zasluže. Čini mi se Francuzi to još uvek nisu zaslužili!
    (Conan, 30. maj 2016 10:17)

    # Link komentara

  29. Servis-volej na šljaci... od nabrojanih je samo Noa osvojio RG, jedanput...
     (ŽIVADIN(O), 30. maj 2016 10:12)

    # Link komentara

  30. Sećam se dobro tog finala Lekont-Vilander 0:3. Lekontu je publika povremeno zviždala, zato on ovo govori.
    (Zoran, 30. maj 2016 10:07)

    # Link komentara