Broj komentara: 35

  1. RG je teniski turnir u kome finale uvijek igraju Miroslava Vavrinec i Toni Nadal...
    (Steins, 6. jun 2008 20:03)

    # Link komentara

  2. Go Roger!!!
    (Masa, 6. jun 2008 20:10)

    # Link komentara

  3. Dobar je Nadal ali on igra samo na snagu.Ne moze on da igra vise od 3 sati da je NOLE pobedio 3 set Nadal bi izgubio.FEDERER pobedjuje NADALA !!!!
    (Goran.C, 6. jun 2008 20:38)

    # Link komentara

  4. Samo napred Roger! Ovaj put do titule! GO ROGER!!!
    (Ana, 6. jun 2008 20:49)

    # Link komentara

  5. Svaka cast Nadalu,ali Federer je Federer!'Ajde Roger!Tebe volim,ali posle mog Nola,naravno!;-)
    (MAJCEK MAJA, 6. jun 2008 20:59)

    # Link komentara

  6. El klasiko,lepse ne moze da bude,u finalu dva najbolja tenisera na svetu,Roger vreme je.Come on.
    (marko, 6. jun 2008 21:23)

    # Link komentara

  7. Verovali ili ne ali Federer osvaja rolan Garos!
    (Vlado, 6. jun 2008 21:47)

    # Link komentara

  8. Volim da Novak postane prvi na svetu, ali realno za sada su Federer i Nadal neprikosnoveni!!! Morace jos da se pomuci da bi ih prestigo!
    (François, 6. jun 2008 21:58)

    # Link komentara

  9. Drago mi je sto smo opet u prilici da gledamo finale izmedju Feda i Rafa, to su definitivno najbolji mecevi koje tenis danas moze da nam pruzi. Fed se jeste popravio, ali i to nije dovoljno za Rafu, Ako sa Rafom bude sve u redu, mislim da znamo novog starog sampion RG-a. Iskreno se nadam da ce biti tako.
    VAMOS RAFA!!!
    (Nena, 6. jun 2008 22:47)

    # Link komentara

  10. Eh, i ja bih voleo da Federer osvoji titulu, ali nekako imam osećaj da će biti još teže nego prethodne 2 godine. Nadalova igra je jednostavno savršena za šljaku, intenzitet, upornost, fizička i mentalna snaga. Možeš da ga poniziš prva dva seta, ali on treći počinje kao da je prvi... a to je na šljaci skroz zeznuto...
    Samo u jednoj jedinoj stvari je Fed u prednosti u odnosu na prethodne dve godine - nema šta da izgubi, teret nije na njemu, nego na Rafi. Jeste da porazom ostaje bez RG, sa sve manje šanse da ga ikad osvoji, ALI, to se nekako i očekuje, i sa tim su se svi pomirili, za razliku od prošle i pretprošle godine kad su svi OČEKIVALI od njega da to uradi... S druge strane, Rafi je RG sve i sja, on ako izgubi, odjednom nema ništa. Zato bi mogao da oseća opterećenje, naročito ako mu loše krene... mada, iskreno, treba čudo da se desi da Federer trijumfuje.
    (Peka, 6. jun 2008 22:52)

    # Link komentara

  11. Nadal definitivno zna samo na sljaci da igra,i zato ce od GS osvojiti samo Roland Garros jer nije univerzalan igrac!!!!
    Nole i Federer igraju najbolji i najzabavniji tenis na svetu!!!!Zato svi jedva cekamo Wimbldon i veliko finale izmedju NOLETA I FEDERERA i naravno pobedu nase velike teniske zvzde!!!!
    A sutra svi uz ANU da uzme svoj prvi GS,I POKAZE DA JE NAJBOLJA NA SVETU!!!!
    N A P R E D A N A !!!!
    (SRBIJA OD TOKIA DO MILWOKIA, 6. jun 2008 23:09)

    # Link komentara

  12. Ljudi, budimo realni: Fedex ne moze da dobije Rafu na Garrosu jos barem 100(sto) godina!!! Igra Rafaela Nadala je, ZA SLJAKU, SAVRSENA!!! Prebrz je za tako sporu podlogu, stize sve, ima savrsen spin, strahovit forhend, posebno paralela, i, videli smo danas, izvanredan bekhend!!! Rodzer je dobar, skroz dobar, ali u rangu sa Noletom, mozda malo bolji(sve govorim za sljaku, na betonu ne mogu ni set da mu uzmu!!!!), ali nedovoljno dobar da pobedi, pogotovo u 3 dobijena seta, NAJBOLJEG IGRACA KOJI JE IKAD IGRAO NA SLJACI!!!
    Dakle, dok god igra RAFAEL NADAL, Fedex ima Samprasovu sudbinu!!!
    OBJEKTIVNO I REALNO!!!
    (znalac;)), 6. jun 2008 23:20)

    # Link komentara

  13. Pre ce Novak da osvoji sve cetiri gren slem titule nego bilo ko od njih!!!
    (da dodam, 6. jun 2008 23:22)

    # Link komentara

  14. Kao verni navijac najveceg kralja sljake,zamolio bih simpatizere Federera a i ostale nepostovaoce teniske elite da ostanu do kraja meca da posmatraju Rafinu superiornost,da ne menjaju kanal vec pocetkom 2.seta kao sto su mnogi danas radili,jer ce u nedelju biti poslednji cas predavanja tenisa na sljaci!Rogeru respect ali jedan je NADAL!! VAMOS RAFA do 4.titule!!!
    (messi, 7. jun 2008 00:29)

    # Link komentara

  15. mislim da Noletu nedostaje jos malo snage u ramenima da bi mogao da vraca teske lopte...takodje, u jednom poenu Rafa salje 3-5 lopti na 10cm od linije. Nole to uradi 1-2 puta, dok uglavnom gadja po sredini,cak i kad napada...i na kraju, ne dobija se mec ako se dan pred polufinale izjavljuje na TV "Rafa je favorit, ja cu osvojiti US Open"..ispada da su mu RG i Wimbledon samo rekreacija...ne ide to tako
    (Ivica, 7. jun 2008 01:11)

    # Link komentara

  16. @Goran komentar 3
    Jos jedan novokomponovani navijac koji nije gledao proslogodisnji Vimbldon.Prvo nadji negde snimak a onda komentarisi ko zna da igra samo na sljaci.Nadala si naravno gledao samo kada igra sa Novakom i Tipsarevicem.Da nesto znas o tenisu,primetio bi da Nadala jos niko nije video umornog.
    @MAJCEK-MAJA "komentar 5"
    Sta je sad,zna se ko je Federer,mislis teniski kralj.
    @SRBIJA DO TOKIA Komentar 11
    Nepismeni,pise se Tokija.Ne[pismen a teniska neznalica.
    Na najbrzoj podlozi u Vimbldonu,Nadal dve godine uzastopno igrao u finalu,prosle godine nadigrao Federera sto je ovaj posle meca priznao.Malo ga nije sluzila sreca,mec u pet setova,Nadal imao 3 mec lopte,mislim onaj sto psim sljake ne zna nista.
    (Zoki, 7. jun 2008 01:35)

    # Link komentara

  17. Sa ovom igrom iz polufinala Federer nema teorije da dobije Nadala...
    Vamos Rafa!
    (cvetic, 7. jun 2008 01:41)

    # Link komentara

  18. @Steins:
    Mislim da si hteo da kazes - RG je turnir posle cijeg finala pare uvek broje Miroslava Vavrinec i Toni Nadal ...
    (NESSA, 7. jun 2008 02:08)

    # Link komentara

  19. @Peka
    Kao da sam ja pisao komentar. Federer ce prvi put izaci na teren u ulozi autsajdera, a sav pritisak ce biti na Nadalu. Jednostavno bilo sta osim trijumfa Nadala u Parizu je senzacija. Ove godine je igrao najbolje u Parizu do sada, Federer ipak slabije nego prethodne dve godine, ne zaboravimo da je u Monte Karlu i Hamburgu ispustao velike prednosti, tako da izgleda da bi osvajanje jednog seta bio veliki uspeh. Ali, najveci su padali onda kada su bili najjaci. Mislim da ce presudan biti pocetak, ako Federer osvoji prvi set moze da dobije dodatnu inekciju samopouzdanja, a mozda i Nadal pocne da sumnja u sebe. I da primetim da je ovaj turnir nekada bio prepun iznenadjenja, a poslednje tri godine prava monotonija. Gde su nestali veliki igraci sljakaste podloge?
    (Dusan, 7. jun 2008 07:08)

    # Link komentara

  20. Nadal nije kralj sljake, on je na sljaci Bog! Federer je svoje sanse odavno procerdao, a i Novak je (pokazao nama koji smo se ipak nadali da Nadalu ne moze nista).
    Rafa ce osvojiti oniliko Rolan Garosa koliko ga zdravlje posluzi.
    (Bane, 7. jun 2008 10:29)

    # Link komentara

  21. Da li neko zna u koliko sati sutra igraju Nadal i Federer? Na zvanicnom sajtu RG-a stoji satnica samo za danas :(
    (sutra, 7. jun 2008 10:29)

    # Link komentara

  22. @Zoki:
    Slazem se sa vecim delom tvog komentara, ali da je Nadal imao protiv Federera 3 mec lopte to nikako. Mec je bio tesan, ali ni u jednom trenutku Nadal nije bio ni blizu mec lopti. Gubio je 2:1 u setovima, u cetvrtom izjednacio, a onda ga u 5. Federer pomeo sa terena.
    (Andra, 7. jun 2008 10:42)

    # Link komentara

  23. ako Nadal izgubi da li se Nole penje na drugo mesto, jer kako mi se cini ovaj ce da izgubi 500 poena?
    (momabrazil, 7. jun 2008 11:16)

    # Link komentara

  24. Nadal ovo uzima 3-0 ili 3-1. Kratko i jasno.
    (zlaja, 7. jun 2008 13:02)

    # Link komentara

  25. Tko je pratio ovaj RG, jasno mu je da Roger nema sanse. Nikakve. 0% osim ako se Nadal ne ozlijedi, a i onda tesko. Rafa je jednostavno najbolji igrac na zemljanoj podlozi koji se ikad rodio i jos je ljevak. Da stvar bude gora mentalno je takodjer daleko najjaci igrac na touru, znaci u mecu na tri dobivena ne gubi ni od koga. Covjek nije izgubio mec u kojem je bio spreman preko 3 godine. Ej, tri godine!

    Nesreca za Federera sto mu je Nadal tu pa nikad nece osvojiti RG, ali tako je to. Roger vise nije sto je nekad bio jer je malo ostario...to se cesto ne spominje zbog ostalih kvaliteta, ali Federer je svojedobno bio i jedan od najbrzih igraca na touru, sad mu je kretanje palo. Onda jos ta mononukleoza, bojim se da mu je odzvonilo se sporijih podloga tice, kasni na udarce pa svi lete van. Indian Wells i Miami su sporiji hardovi, a onda tamo vec dvije godine gubi od raznih Canasa, Fisha, nedavno od Stepankea, itd. Ima jos dva-tri Wimbledona, po jedan SU open i Australian open i to je to za Feda.

    Nadal ima 22, ali bilo bi cudo da moze biti ovakav vise od 25 godina, vec sada je sav pokrpan. Kao sto kaze Wilander, Nadal se krece kao tenk, koliko god ot bilo efikasno tijelo se nezaustavljivo trosi. Dovoljno je pogledati slicne igrace iz proslti, niti jedan nije trajao na samom vrhu duze od 3-4 godine.

    Znaci za jedno 3 godine RG ce biti bilo ciji turnir. Federer ce biti predstar, Nadal istrosen i mislim da onda Djokovic moze uzeti RG (ako se ne pojavi neki novi wunderkid u medjuvremenu). Tako da realno, Djokovic ima najvece sanse da osovji sva 4 grand slame u karijeri.

    Dok je Nadal Nadal, nema te osobe na svijetu koja mu moze uzeti 3 seta u jendom mecu. Jedan moze, dva vrlo tesko, 3 nikako.
    (tesko&nikako, 7. jun 2008 13:17)

    # Link komentara

  26. Ako Nadal izgubi u finalu gubi 300 bodova,to znaci da ce razlika izmedju njega i Noleta biti 60 bodova.
    (odgovor, 7. jun 2008 15:29)

    # Link komentara

  27. Ako Nadal izgubi u finalu gubi 300 bodova,to znaci da ce razlika izmedju njega i Noleta biti 60 bodova.
    (odgovor, 7. jun 2008 15:32)

    # Link komentara

  28. @Andra Slazem se da Rafa nije imao mec loptu, ali je dva puta u trecem setu imao 15-40 na FEdov servis koji je on kasnije spasio asovima ili neodbranjivim servisima. Tako da ne mozes da kazes da ga je Fed pocistio jer je i on sam rekao da ja imao vise srece u presudnim trenucima i da je Rafa zasluzio da pobedi.
    (Nena, 7. jun 2008 19:30)

    # Link komentara

  29. @Andra
    Tacno,tj. ne u potpunosti jer ga nije pocistio u petom setu,zato sto je u petom setu imao cetiri brejk lopte,i to dva puta po dve vezane....drugo,Nena rece Federer je dobro odservirao,to jeste tacno ali cini mi se da je bilo dva asa a dva puta je imao drugi servis i onda je pozurio,udario lopticu najace sto moze i ona je zavrsila u autu...prvi put da je pozurio,jer mu se to skoro tokom celog meca nije desilo...Federer je u tim trenucima,ako se ne secate bio skroz izgubljen,lutao je ocima po terenu,nesto slicno kao Novaku u drugom setu,i onda posle tih Rafinih poklona,Federer se podigo,a Rafa skroz pao...a bio je na ivici da ga dobije,blize i od Sarapove i Dementijeve protiv Safine....Citao sam da je posle toga Rafa plakao dosta dugo,nije hteo nikog da vidi,bas mu je znacilo to.....
    (Rafa, 7. jun 2008 20:03)

    # Link komentara

  30. @ja
    reci da Rodzer Federer igra dosadan i nezanimljiv tenis moze samo totalni teniski diletant i potpuna neznalica!!! Molio bih da se ovakvi komentari (odnosno ovakve neverovatne gluposti) ubuduce ne objavljuju! Toliko i hvala!!!
    p.s. Pozdrav svim onim pravim poznavaocima tenisa koji shvataju svu velicinu, znacaj i lepotu bilo kog "classica", tj. meca izmedju Federera i Nadala! Ili ako hocete, dvoboja izmedju dvojice najboljih, duela koji velikim i zlatnim slovima ispisuju stranice teniske istorije!!!
    (Mad Max, 7. jun 2008 20:27)

    # Link komentara

  31. @svi
    prekinite sa glupim prepucavanjem i uzivajte u tenisu.
    Finale ponovo igraju Fedex - carobnjak sa reketom, verovatno najbolji koji je ikad izasao na teren, i Nadal - apsolutni kralj sljake. Da li ima bolja najava za takav tenis.
    Najbolji scenario za mene bi bio da Fedex uzme RG zbog tolikog truda koji je ulozio u svojoj igri na sljaci, pa da konacno nestanu te dvojbe oko toga da li je najbolji ikad, a da Nadal uzme Wimbledon i laicima dokaze da nije samo na sljaci cudo (mada ne znam kom to normalnom coveku nije dokazao sa dva finala na travi) i da Federera zameni na prvom mestu. Nole neka jos malo saceka pa ce i on da zasedne na prvo mesto.

    Uzivajte sutra u tenisu, za koga god navijali.
    (Bojan, 7. jun 2008 20:30)

    # Link komentara

  32. Napred Rođžer, pobedi španca
    (MILLENA, 7. jun 2008 20:35)

    # Link komentara

  33. Moze te vi da mislite i da zelite sta hocete,Fed Rafu na sljaci ne moze da pobedi!!!A to sto pricate da Rafa na ostalim podlogama ne zna da igra,to su samo vasi snovi!!!VAMOS RAFA!!!
    (NADAL KRALJ, 7. jun 2008 21:58)

    # Link komentara

  34. Zoki komentar 16 :
    Prvo,ruzno je da se svojim kolegama sa komentara obracas na tako ponizavajuci nacin.
    Drugo, Nadal igra dobro na WB zato sto ga drzi forma sa RG.Nesto se ne secam da se proslavio na US Openu ili Australian Openu.
    Rogeru moze samo da pljune pod prozor jer je i on njega dva puta zaustavio u finalu WB.
    Zapamti , Nadal Rogera moze da dobije samo ,ali SAMO na sljaci.
    Trece , da li si mozda nekada primetio Rodgera da se zadihao posle poena a kamoli umorio.
    I cetvrto ,Federer se samo zagrevao protiv Monfilsa i uvezbavao voleje i skracene lopte za Rafu,
    tako da je tvoj pulen sa Majorke u velikom problemu.
    (Predrag, 7. jun 2008 23:48)

    # Link komentara

  35. @Predrag
    E kad ovako lupis,pitam se samo kako ostanes ziv...Kaze Predrag, Nadal moze da ga dobije na sljaci i samo na sljaci...Pitanje za Predraga sta je bilo u Majamiju 2005 i 2006,zatim sta je bilo u Dubaiju 2006,sve tereni na tvrdim podlogama.....Ako ne pratis tenis,a ovime se vidi da ne pratis,onda bolje nemoj ni da se javljas....."Bolje je cutati i biti smatran budalom,nego progovoriti i otkloniti svaku sumnju"
    (Rafa, 8. jun 2008 02:24)

    # Link komentara

četvrtak 13. maj 2021.

Vesti

Srbi na Rolandgarrosu

Ana Ivanović, singl – šampionka
Nenad Zimonjić, Katarina Srebotnik, miks – finale
Nenad Zimonjić, Danijel Nestor, dubl – finale
Jelena Janković, singl – polufinale
Novak Đoković - polufinale
Dušan Vemić, Bruno Soareš, dubl – polufinale
Viktor Troicki, Janko Tipsarević - četvrtfinale
Viktor Troicki - prvo kolo
Janko Tipsarević, singl – prvo kolo
Boris Pašanski, singl – prvo kolo

Igrači

  • Muškarci
  • Žene
  • Država