Nedelja, 04.12.2022.

09:32

Presek posle "hiljadarke": Mesi ili Ronaldo?

Otvorimo još jednom Pandorinu kutiju i postavimo svima znano pitanje – Mesi ili Ronaldo?

Izvor:

Presek posle "hiljadarke": Mesi ili Ronaldo? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

76 Komentari

Sortiraj po:

Čiviluk

pre 1 godinu

Od ove dvojice, Mesi je bolji jer je timski igrač a fudbal je timska igra.
Najbolji ikad je Pele, bez konkurencije.
Ima 3 mundijala, što niko nema ni blizu. Ako francuska sad osvoji, Mbape bi jedini mogao da se izjednači s Peleom.
Ako...

El clasico

pre 1 godinu

(vince carter, 4. decembar 2022 15:23)

Sta je namesteno pola? Imao 2x po 5 golova i 4 asistencije i bivao daleko najbolji igrac pored Nejmara, Sanceza, Jamesa, Suareza, Kavanija itd.

Kopa Amerika se organizuje svake godine isto onda kao i EURO. Mesi ima 6 nastupa na Kopi, a Ronaldo 5 na EURU 😂

Sto se tice svetskog 2014, slazem se da nije zasluzio nagradu. James je zasluzio vise.

Da dodam

pre 1 godinu

Poslednji pasus iz teksta:
P.S. Na listi Mesijevih uspeha nije ona glavna koju je dobio kada je reč o Svetkim prvenstvima. Reč je o onoj za najboljeg igrača u Brazilu 2014. godine. Mesiju pokloni nisu potrebni.

U redu. Onda po toj vasoj logici, Maradona ima 0 SP, zar ne? Maradoni pokloni (citaj gol rukom Engleskoj pri 0:0) nisu potrebni.

Pall Mall

pre 1 godinu

Vince Carter
Jedino sto ti je ostalo da palamudis da pricas o tom niskom tržištu između Mesija i Ronaldo.Jeli Zidan nizak pa je driblao jeli zuba Ronaldo driblao a nije nizak. Jeli Ibrahimovic driblao xa visinom od 1,95 tu mu ne treba nisko težište. E kakvi sve likovi ovde pisu godinama i ostavljaju komentare. Sacuvaj Boze.

vince carter

pre 1 godinu

@elclasico Mesiju je pola nagrada namesteno🤷 Kada racunas Mesijeve nagrade na nebitnim takmicenjima to je tako,ko je jos pominjao da je Maradona bio najbolji igrac svetskog za mlade do nastanka Mesijevih fanatika koji su se hvatali prvo za tu slamku pa su im ovi drugi replicirali? Ko je jos pominjao Olimpijske igre gde ucestvuju samo mladi igraci uz dozvoljena tri starija? Kad ti organizuju kopa amerika svake godine pa cak i godinu za godinom,moras da osvojis jednom a igras za jedan od dva najveca tima. Nagrada za najboljeg igraca 2014 je bila presmesna,covek se nije video u nokaut fazi.

1 2 3

pre 1 godinu

Maradona
Pele
Messi
Zidan
Ronaldo (stariji)
Rivaldo
Ronaldinjo
Krojf
Garinča
Bekenbauer...

Od "naših" sa ovih prostora:

Modrić
Sušic
Savićevic
...

Gorstak

pre 1 godinu

Lord,


Nigde nisam rekao da je konkurencija u Juznoj Amerci veca. Cak sto vise, slazem se da na EURU ima mnogo vise kvalitetnijih reprezentacija ali je cinjenica da sve zavisi od zreba i da se se pola tih reprezentacija poizbacuje medjusobno. Pa evo ti Portugala.. Od svih tih reprezentacija koje si nabrojao igrali su jedino protiv Francuske kada su osvojili.

Portugal osvojio EURO preko Austrije, Islanda, Madjarske, Velsa, Poljske, Hrvatske i Francuske.

A Argentina osvojila Kopa Ameriku preko Cilea, Urugvaja, Bolivije, Paragvaja, Ekvadora, Kolumbije i Brazila.

Inace, bas bi volio jedan duel Ekvadora i Italije da vidimo ko je bolji... Ovaj Ekvador je izdominirao Holandiju i zasluzili su prolazak dalje.

Milan

pre 1 godinu

Tu su negde.. e sad, Mesi je malo više timski igrač a Ronaldo svesno juri lične rekorde što takođe nije loše. Broj trofeja je važan a tu Mesi prednjači. S druge strane, atletski gledano ne znam da li je ikada postojao igrač toliko dobar kao Ronaldo. Ima radnu etiku veću od svih, poput Đokovića u tenisu. Mesi je bolji tehničar… puno je parametara koji odlučuju, ali ako jedan od njih osvoji svetsko prvenstvo, a Argentina je veći favorit, mislim da bi diskusija bila završena.

zoran

pre 1 godinu

Sjajni su i jedan i drugi.
Sto se tiče reprezentacija mislim da je Mesi u boljem timu.
Nekako argentinci su pokazali više od Portugala. Sjajno se kreće lopta kod argentinaca ali imali su i poraz od Saudiske Arabije.
U utakmici protiv Poljske delovali su moćno Argentinci.
Mislim da Argentina može mnogo na ovom svetskom prvenstvu da je u krugu favorita.
Portugal mi ne deluje tako moćno.
-Favoriti su mi još francuzi ako prođu engleze, tu su brazici, španci i hrvati igraju dobro.

Lord

pre 1 godinu

Nabroja mi covjek preko koga je Portugal osovjio EP, hoce da mi kaze da je na Kopa veca konkurencija nego na EP.
Brazil, Argentina, 80% sanse da osvoje svaki put.
Ponekad se pojavi Urugvaj, Cile, Kolumbija, sa ekipama upola slabijim od ove 2 gorepomenute.
Na EP Njemacka, Francuska, Spanija, Italija, Engleska, pa tek onda Portugal kao favorit.
Ako mene pitate, Ronaldo i Ronaldinjo su iznad obojice.
Prvog su zajebale povrede, drugog, zene+alkohol+slava i odsustvo radne etike.

pufta

pre 1 godinu

Само Роналдо феномено. После Зидан, Роналдињо, Дел Пиеро, Вергкамп, Инзаги нека се поређају како хоће

Gazda

pre 1 godinu

Lord,

EP koje je Ronaldo osvojio sa Portugalom sa jednim svojim golom u nokaut fazi ne vredi nista.

Mesi kada je osvojio Kopa Ameriku:
- najbolji strelac takmicenja
- najbolji asistent takmicenja
- najbolji igrac takmicenja
- bio je strelac ili asistent u svim utakmicama do finala

Ronaldo kada je osvojio EURO:
- nije bio ni najbolji strelac takmicenja
- nije bio ni najbolji asistent takmicenja
- nije bio ni najbolji igrac takmicenja
- nije bio ni strelac ni asistent u 5 od 7 utakmica

Smesno je porediti Mesija i Ronalda.

Portugal je osvojio EURO preko Austrije, Islanda, Madjarske, Velsa, Poljske, Hrvatske i Francuske. Jedino su Hrvatska i Francuska bili pravi protivnici i opet Ronaldo nije gotov nista napravio. Dao samo jedan gol u nokaut fazi.

Kada Ronaldo svojim golovima i asistencijama bude nosio tim do trofeja kao Mesi, Maradona, Zidan, Pele itd moci ce se porediti u reprezentaciji sa njima.

El clasico

pre 1 godinu

Nedim, a ko ih je onda zasluzio ako Mesi nije? 😂

Messi je jedini igrač u povijesti nogometa koji je sudjelovao u 43 gola (19 golova i 24 asistencije) za reprezentaciju na velikim natjecanjima (Copa America + Svjetsko prvenstvo).

Messi je jedini igrač u povijesti i po učinku u nokaut fazi sa reprezentacijom na velikim takmičenjima. Izravno je sudjelovao kod 22 gola koje je Argentina postigla na Svjetskom prvenstvu i Copa America (6 golova i 16 asistencija).

Messi (6) u dresu reprezentacije ima isto nagrada za najboljeg igrača nekog velikog takmičenja kao Maradona (2), Pele (2), Brazilski (2) i Portugalski Ronaldo (0) zajedno.

MV

pre 1 godinu

Mesi je najbolji. Ronaldo loše igra, izbačen iz Junajteda zbog ponašanja, niko ga neće. Mesi je bolji fudbaler i čovek od razmaženog Ronalda.

GM

pre 1 godinu

Ovo je isto kao da se poredi koliko je ko dao golova... u recimo ligi Holandije i u Premijer ligi. I kao golovi su golovi.

Gde je sve igrao CR, a gde Mesi...
S kim je sve igrao Mesi, a s kim CR.

Di Marija otkrovenje SP 2014. i glavni igrac ubedljivo. A nagradu za najboljeg dobije Mesi.
Toliko o znacajnosti individualnih trofeja.

Kili

pre 1 godinu

GM,

Ronaldo igrao u Realu koji i bez njega osvaja sve, a Mesi igrao u Barsi koja ni ligu evrope ne moze osvojiti.

Ronaldo u zadnje 4 godine bez Modrića i Kroosa:

1x najbolji strijelac lige (2019/20)
0x najbolji strijelac lige pevaka
0x zlatna lopta
0x najbolji nokaut faze LP
0x najbolji asistent lige
0x najbolji sportista u godini

Messi u zadnje 3 sezone u Barceloni bez Xavija, Inieste, Neymara:

3x najbolji strijelac lige
2x najbolji asistent lige
1x najbolji strijelac lige prvaka (2018/19)
1x najbolji strijelac nokaut faze LP (2018/19)
2x zlatna lopta (2019 i 2021)
1x najbolji sportista u godini (2019)

Lord

pre 1 godinu

Ronaldo ima bitnih trofeja i van Reala, kepec nema nista bez Cavija i Inijeste.
Ako cete iskreno Ronaldovo EP je trofej koji je neko od njih osvojio a da pritom nisu bili ni medju 5 favorita.

NNN

pre 1 godinu

Mesiju je ovo 5. svetsko prvenstvo u fudbalu (isto kao i Kristijanu Ronaldu)
i Mesiju je ovo 1. gol u nok-aut fazi na SP (C. Ronaldo još nema ni jedan),
dakle njih dvojica zajedno na 10 SP ukupno imaju duplo manje golova od npr. Piksija u nok-aut fazi na SP.
Iako se svi golovi (isto) broje - ne vrede svi golovi isti!

Nedim Hodžić

pre 1 godinu

(gazda, 4. decembar 2022 12:20)

Ronaldo na velikim takmicenjima pogadjao protiv velikih timova kao sto su Nemacka,Francuska,Spanija,Holandija a Messi protiv amaterskih ekipa. E ali ostaju Leu hvalospevi od sofascore i namestene nagrade od njegovog sponzora Adidasa i vlasnika PSG.

hmm

pre 1 godinu

najbolji svih vremena ronaldinjo. kratko trajao, uzivao u fudbalu. mi smo uzivali u fudbalu. otisao, spiskao sve, ostao samo obican covek. ovo su roboti.jedan nagruvan u teretani.egoista,drugi koji je dobar deo trikova naucio od ronaldinja.

globalmedium

pre 1 godinu

Ronaldo je klasičan napadač,sa svojim brojkama za svako poštovanje.., ali ja fudbal gledam i volim zbog igrača kakav je Mesi...
Iskreno se nadam da takvi igrači neće nestati iz modernog fudbala...

Dunavac

pre 1 godinu

Ronaldo je marketing igrac i Mesi Ronaldo je vestacko napravljeno rivalstvo, jer kad se pogleda sta obojica rade na terenu prosto ne mozes da verujes da se njih dvojica porede!

Nal Bandi

pre 1 godinu

Mesi je imao dugo vremena dva najbolja igraca na svetu u svom timu,
Cavija i Inijestu...
A to glasanje ko je najbolji na svetu, laureati ovoga i onoga, pa njih dvojica (Mesi i Ronaldo) pedeset puta najbolji...???

Katarina

pre 1 godinu

Ako gledamo dribling, lucidnost, vestinu, lepotu... onda je Mesi svakako broj 1.
Njegovi potezi su neverovatni. Pregled igre, osecaj, sve...
Ali Ronaldo je kompletniji igrac...
Igra i desnom i levom, glavom, fizicki je spremniji i gine na svakoj utakmici za pobedu, za gol vise.
Nije ni bitno koji je bolji, jer su obojica podigli letvicu toliko visoko i sumnjam da ce se skoro pojaviti neko ko ce je preskociti.
Svakako imamo privilegiju da gledamo dva igraca koji su fenomenalni...
Iskreno, meni je bolji fudbal bio pre ove dvojice, kada su igrali Zidan, Ronaldo, Batistuta, Toti, Del Pjero, Bekam, Skols, Roj Kin, Ronaldinjo, Inzagi, Krespo, Dijego Simeone, Anri, Berkamp, Mancini, Raul, Eto, Sedorf, Davids, Marko Pantelic... ??

gazda

pre 1 godinu

(Nedim Hodžić, 4. decembar 2022 11:57)

Ako se toliko cesto igra Kopa Amerika kako onda Mesi ima 6 samo nastupa na Kopi, a Ronaldo 5 na EURU? :)

Ja sam tebi lepo govorio da bi i Mesi osvojio trofej sa reprezentacijom da je imao Edera u finalu da mu donese trofej, a to je upravo uradio Di Maria u finalu Kope. Samo sto je razlika sto je Mesi odigrao daleko bolje Kopu nego Ronaldo EURO kada je osvojio.

A Ronaldo u 10 utakmica protiv Nemacke i Francuske ima 1 gol iz igre. Sve ostalo je iz penala :D

Messi:
Chile: 11 M, 5 goal (2 penalty), 2 assist
Uruguay: 11 M, 5 goal, 2 assist
Colombia: 11 M, 3 goal, 3 assist
Germany: 2 M, 0 goal, 0 assist
France: 1 M, 0 goal, 2 assist
Netherlands: 2 M, 0 goal, 0 assist
Brazil: 7 M, 0 goal, 0 assist
Portugal: 0 match
Spain: 0 match
Italy: 0 match
England: 0 match

Messi (without friendly matches): 45 matches, 13 goals (2 penalty), 9 assist


Ronaldo:
Germany: 5 M, 1 goal, 2 assist
Brazil: 1 M, 0 goal, 0 assist
France: 5 M, 2 goal (2 penalty), 0 assist
Chile: 1 M, 0 goal, 0 assist
Spain: 4 M, 3 goal (1 penalty), 0 assist
Netherlands: 4 M, 3 goal, 1 assist
England: 2 M, 0 goal, 0 assist
Uruguay: 1 M, 0 goal, 0 assist
Argentina: 0 match
Italy: 0 match
Colombia: 0 match

Ronaldo (without friendly matches): 23 matches, 9 goals (3 penalty), 3 assist

Nikola

pre 1 godinu

Ronalda niko nece,prosle godine ga niko nije hteo a sad jos manje,Mesi vuce ceo tim a Ronaldo igra samo za sebe i svoju statistiku i zato ga treneri ne vole

Dubrovnik

pre 1 godinu

Nogomet sa jako promijenio zadnjih 20 godina, od treninga, prehrane, terena, lopte i svega što ide uz napredak. Danas igraju do 40te a VanBasten sa 30 u penziju.
Statistika je kao bikini, sve ti kaže ali sakrije najzanimljivije stvari. Naravno da će davat sve više golova kad je sve više penala a nema grubih faulova.
E sad, svi ovi danas trebaju zapalit svijeću Maradona (i Ronaldo) jer ih ne smiju krivo pogledat a kamoli faulirat.
Zato je meni lista najboljih oni za koje bi platio kartu za gledat ih.
1.Maradona
2.Ronaldo
3. Ronaldinho
4. Zidane
5. Cruyff
Ovdje će ući Messi kad završi karijeru.
Znate što kažu za mišljenje ali ovo je moje.

kiki

pre 1 godinu

(Randy Marsh, 4. decembar 2022 12:06)

Ronaldo vuce svoj tim ali u ponor. Sa onakvim ponasanjem nijedan trener ga ne bi uzeo u svoj tim, a to se najbolje vidi sada kada ga niko nece.

vince carter

pre 1 godinu

Citam besmislena poredjenja ljudi koji o fudbalu nemaju blagog pojma i cude se sto se uporedjuje Ronaldo sa Mesijem iako ne moze da radi stvari koje radi Messi,covek od 188cm ne moze da radi stvari koje radi covek od 170cm,to je sve sto trebate da znate koliko ste fudbalski nepismeni,samo onizi igraci koji imaju nisko teziste kao Messi,Maradona,badjo i ostali mogu da igraju na taj nacin,da je Messi visok kao Ronaldo verovatno bi vec zavrsio karijeru ili bi u najboljem slucaju bio Kvaratskelia,takodje u obrnutom slucaju Ronaldo ne bi bio fizicki dominantan,al niko ne moze da bira kako ce da izgleda,ali da je bilo ko od vas koji pljujete Ronalda u njegovoj kozi mi za njega nikad ne bi ni culi jer niko od vas bi radio na sebi kao Ronaldo. Takodje niko od vas "strucnjaka" ne bi uzeo Mesija da ste ga videli kao klinca u Argentini,sa obzirom na nacin na koji komentarisete fudbal "ovaj ne moze da igra u ovoj ligi,lako je u farmerskoj" jer bi rekli "pa dobar je ovaj mali protiv ovih klinaca iz Argentine,al oni iz la masije bi ga pojeli" e toliki ste vi strucnjaci. A sto se tice dugovecnosti,kladim se da bi pola od vas koja prica o dugovecnosti izabrala Ramosa pre Maldinija iako je ovaj igrao 25 godina od Maradone do Kristiana. I kako moze neko da traje ako je imao preteske povrede kao Brazilac Ronaldo,niko se ne bi vratio ni na onaj njegov nivo posle one dve povrede. Iniesta je demolirao Real i Modrica 4-0 bez Mesija i sad je bolji Modric jer duze traje?

danilo

pre 1 godinu

Svako ko se bar malo razume u fudbal reci ce da je Mesi bolji igrac, uostalom svaki veliki trener i svaki veliki igrac kaze da je Mesi bolji pa cu navesti neke:

Venger
Kapelo
Ronaldo zuba
Maradona
Toti
Anri
Ronaldinjo
Visente del Boske
Gvardiola
Murinjo
Skols
Arigo Saki
Mateus

itd itd...

Randy Marsh

pre 1 godinu

Pojedinačno bolji Mesi. Al bi svi treneri pre u timu imali Ronalda nego Mesija.
Pa nek bira ko šta voli. Genijalca sa loptom ili onog koji ludilom vuče sebe i tim.
Za mene su obojica malo iza trojice drugih igrača koje sam gledao za života. Maradona, Zinedin, Ronaldo pravi. A možda je to i do mene i žala za svojom mladosti :)

Pall Mall

pre 1 godinu

Greh je od Boga upoređivanje Mesija sa Ronaldom. To svaki realan igrac trener menadžer u svetu fudbala zna.Pa zato i ljudi daju uvek Mesiju prednost.70-80 posto ljudi iz sveta fudbala govori da je Mesi najbolji ikada za protekli period pružanja i izgaranja na terenu evo vec 17 godina smo svedoci toga. Ronaldo je rasan strelac ceka da ekipa odradi za njega i da on bude realizator. Dok sa druge strane Mesi pokreće sredinu dribla asistira kreira šanse i istovremeno pravi završne egzekucije. i u tim je segmentima bolji od Kristijana iako nije spic igrac. Pa ne moze Kristijano da bude u toj ekipi jer lik nema deset driblinga u zadnju deceniju. On ne zna i ne ume niti moze da predribla pet sest igrača i da zabije gol. A to su radili samo vrhunski igraci koji su imali magiju u nogama i bili mađioničari sa njom u vidu Mesija Pelea Maradone Ronaldinja zube Ronalda. E u tu grupu Kristijano ne moze nikad i greh ga je stavljati uopšte sa ovim velemajstorima i upoređivati ga sa najboljim ikada a to je Mesi po većini relevantnih fudbalskih analiticara.

M.

pre 1 godinu

Ne gotivim malenog sa kratkim nogicama zbog čega i ima prednost u duelima,ali je očigledno talentovaniji igrač od CR7 koji je najbolji napadač ikada statističku..Mesi-bolji šut,mnogo bolji pas...Diskutabilne ostaju ZL 2010,2019 i 2021,ali ako uzme SP najveći je ikada nema šta!

Kvaračkelija

pre 1 godinu

Imao sam priliku da upoznam njegove roditelje koji su mi ispricali groznu pricu u kojoj je Bogdan uslovio bivseg selektora da mora da ima najvecu minutazu i potpunu slobodu u igri,gde se njihov sin nije pronasao i jednostavno odlucio da ne gubi vreme sa reprezentacijom i radi na sebi.Mnogo mi je zao sto smo zbog jednog privatnika izgubili Pokusevskog,Jovica koji takodje nece da igra dok je ovaj tu a najverovatnije i Jokica….
(Nemanja V., 04. decembar 2022 08:56)
Ništa ne može da se meri sa onim što se desilo kad si bio mali pa ti to romantično gledaš. Ne postoji najbolji svih vremena to je marketinški trik.

Petar

pre 1 godinu

Prijatelj Argentinac iz Buenos Airesa, Hulio, poslednji put kada smo se pre dve godine videli u Srbiji na pivu na pitanje: Mesi ili Maradona, grohotom se nasmeja i reče skoro uvređeno: Kakav crni Mesi? Maradona naravno, da li si ti normalan. Meni je to bilo dovoljno. Jednostavno, ništa ne može da se meri sa Božijom rukom ili prodorom sa pola terena i golom protiv Engleske 1986, 11 kontakta sa loptom u 11 sekundi, gol veka. Ništa. Mesi je možda sjajan u statistici, ali što se statusa legende tiče je patuljak. On je legenda Barselone, ali ne i argentinske nacije. Doduše, možda se nešto i promeni ali samo pod uslovom da ove godine ponese kući Boginju. P.S. Ronaldo je u ovoj celoj priči nebitan lik.

SAF

pre 1 godinu

Narvno, stvar ukusa i uopste narativa. Ronaldo je sada stariji, on zavrsava svoju karijeru dok Leo ima jos 1-2 ozb sezone u njemu sto je i nirmalno s obzirom na godine ali kao sto rekoh stvar ukusa. Mislim da bi najvece finale SP ikada bilo da se upravo Argentina i Portugal sastanu 18.12 te da se jednom za svagda zavrsi ova prica, pobednik nosi sve. Ipak iako smo bili svedoci njihove neverovatne konstantnosti prethodih 15 sezona, greota je zaboraviti Dijega Maradonu i naravno Pelea. Svako od njih je bio neverovatan i samo je stvar ukusa. Prekjuce kad su objavili stanje Pelea opet su isli stari snimci, u njevovim potezima vidite kasnije Krojfa, Mesija, Ronalda, Maradonu i sve ostale majstore. 3 SP osvojio. Maradona sam dovukao Argentinu do Boginje, dao najkontraverzniji i najlepsi gol na SP u istoj utakmici... Ono sto znam jeste da ce ostati velika praznina posle odlaska Mesija i Ronalda a tad dan se blizi.

Mirko Kojotovski

pre 1 godinu

Dajte deco budite ozbiljni.Od ove dvojice je bolji Ronaldinjo.Mislim mnoogooo bolji.
Ovu dvojicu su napravili izmislili mediji sponzori reklame...Mnogo mnogo novca uloženo u obojicu.
Njih dvojica imaju nogice od stakla i cuvaju ih sudije kao bele medvede.
Obojica ovaj mundijal setaju po terenu.Tu i tamo protrce a komentatori se paale ložeee svrsavaju...Daleko su oni od najboljih.
Pele i Maradona su svet za sebe.Oni su igrali na nož.Tad su igrali odbranu mesari.Lom noge je bila sasvim normalna vest.Tukli su ih svim i svacim dozvoljenim i nedozvoljenim sredstvima.Rat po terenu gde se pojave.U ona vremena 60ih 70ih nije bilo ovakve manipulacije naroda fudbalom.Tad su igraci uglavnom igrali za jedan klub do kraja karijere.Svi su se indentifikovali sa klubom.Pele osvojio 3 mundijala je prica za sebe.Kako Maradona kaže Bog na nebu a Pele na zemlji.Taj je bio ispred svog vremena.Samo su ga nozem mogli zaustaviti.Lomovi noge povrede za zatvora...I opet covek sam dobijao utakmice a druge pravio jos boljima...Pocetkom 80ih pojavio se Maradona.Prelazak u Barselonu iz J.Amerike je bio tako reci prvi veliki transfer između dva kontinenta.Covek fenomen.On je pravio druge igrace zvezdama.Pogotovo 1986 kad je sam dobio mundijal.Spartao po terenu.Bilo ga svugde.Golovi uklizavanja namestanja prgav harizmatičan vođa...A onda transfer koji je promenio fudbal.Odlazi za tad najvecu sumu novca od milion dolara u Napoli.Polomljeni osrednji klub Italije.Tad Milano Inter Juventus su bili nedodirljivi.Maradona ih pobedi sve i budu dve godine prvaci Italije.Od tada je postao božanstvo u Napulju.Igraci oko njega su postajali sve bolji i bolji.Unosio je poseban karakter ekipi i motivirao ih do neba.Davali su 150% svojih mogucnosti.Ta priča je ostala i dan danas kao san u gradu najbolje pizze na svetu.
Na mundijalu 1990 opet finale al nedovoljno sreće i sudijski penal odlucise prvaka.
U Argentini je bio i ostao Bog fudbala.Nedodirljiv poseban jedinstven.
Pele I Maradona su retkost koja se desila i sa njima poređenja nema.
To je vrhunac fudbalske igre.
Ovo danas su starlete koji samo gledaju sebe sebe i sebe.
Deco moja imate internet knjige gledajte citajte kakvi su pre bili sportisti muzicari glumci pisci...
Danasnji sportisti su nadrogirani polomljeni išarani intelektualno u minusu ličnosti

Markobg

pre 1 godinu

Messi u fotofinišu,osim ako Ronaldo još jednom ne uzme zlatnu kopačku recimo ili EP sa Portugalom a ovaj sada ne osvoji svetsko sa Argentinom.

Nedim Hodžić

pre 1 godinu

(lol, 4. decembar 2022 11:32)

Ronaldo na velikim takmicenjima je pogadjao protiv ekipa kao sto su Nemacka,Francuska,Spanija,Holandija a Messi najbolje sto je mogao je Meksiko. A sto se tice Edera pa Messi bio najgori u finalu Kope a utakmicu resio Di Maria, a Kopa je neozbiljno takmicenje koje se u poslednjih 6 godina odrzalo 4 puta, malo redje od Vimbldona.

lol

pre 1 godinu

Ronaldo je sa 35 godina dao 50 golova u sezoni.
(lebron goat, 4. decembar 2022 10:11)

Nigde nikad nije dao 50+ golova osim u Realu. Sa 35 godina je dao sve ukupno 28 golova u sezoni 2018/19 u Juventusu, a i to je bilo pola sa penala :D

ppp

pre 1 godinu

(tag, 4. decembar 2022 10:27)

Jeste samo sto jedna titula u Spaniji pored Ronaldovog Reala vredi kao 5 u Italiji gde je Ronaldo pobegao u Juventus koji je osvojio 7 titula zaredom i bez njega. U Spaniji je bilo 6-2 u titulama za Mesija, a igrali su godinama u istim uslovima, istoj ligi, protiv istih protivnika. To je najvrednije.

A EP koje je Ronaldo osvojio sa Portugalom i sa jednim golom u nokaut fazi ne vredi nista. Dosao je i Mesi do finala SP samo sto nije imao Edera da mu donese titulu svojim golom. Inace, Mesi je igrao 6 Kopa Amerika, a Ronaldo 5 Europskih prvenstava. Bas velika razlika :D

Mesi kada je osvojio Kopa Ameriku:
- najbolji strelac takmicenja
- najbolji asistent takmicenja
- najbolji igrac takmicenja
- bio je strelac ili asistent u svim utakmicama do finala

Ronaldo kada je osvojio EURO:
- nije bio ni najbolji strelac takmicenja
- nije bio ni najbolji asistent takmicenja
- nije bio ni najbolji igrac takmicenja
- nije bio ni strelac ni asistent u 5 od 7 utakmica

Smesno je porediti Mesija i Ronalda.

Portugal je osvojio EURO preko Austrije, Islanda, Madjarske, Velsa, Poljske, Hrvatske i Francuske. Jedino su Hrvatska i Francuska bili pravi protivnici i opet Ronaldo nije gotov nista napravio. Dao samo jedan gol u nokaut fazi.

mc 911

pre 1 godinu

Mesi sto radi na terenu ne moze niko na svetu osim Nejmara. Ma sta god mislili o njemu, ali je i Nejmar fenomenalan fudbaler Ronaldo je golgeter.

007

pre 1 godinu

Realno da Ronaldo osvoji ovo svetsko i sledece sa 41. godinom opet nece biti ni blizu Mesiju,jer ono sto Mesi radi na terenu Ronaldo ne moze ni na igrici.

Diego

pre 1 godinu

Realno, ako Ronaldo osvoji ovo svetsko, uz evropsko koje vec ima, zacementirace se kao najbolji svih vremena. Svakako isto vazi i za Mesija

Imas

pre 1 godinu

Mesi igra na sredini terena zadnjih 10godina, a Ronaldo u spicu od dolaska u Real i opet Mesi daje vise golova, a da ne pominjem da je Mesi mladji dve godine i da ima oko 150 utakmica manje od Ronalda...

Under KV

pre 1 godinu

Ni jedan, ni drugi!

Ronaldinho!!!

A ova dvojica neka se zanimaju statistikom! Lepotu igre i uzivanje gledanja fudbala ni jedan ni drugi ne mogu da pruze kao sto je to radio jedan Ronaldinjo!!!

Bakrec

pre 1 godinu

Tu nema nikakve dileme. Ronaldo je masina, paklen igrac bez obzira na njegov nesimpatican karakter i ponasanje, ali Mesi je koplje iznad. To sve dublje analize i statistike dokazuju. Bolji prosek golova i asistencija po utakmici, bolji izvodjac slobodnjaka, bolji dribler, bolji plej, jednostavno kompletniji navalni igrac. I tu nam cak nikakvi brojevi nisu potrebni da to znamo. Uticaj koji Mesi ima na igru svog tima je veci nego Ronaldov i tu ne pricam o trenutnoj situaciji nego i o vrhuncu karijera. Ove statistike i brojevi samo potvrdjuju ono sto mi svi vidimo. Nema tu nikakve debate, Mesi je iznad i kraj price. Ako ne veci , onda isti nivo Maradone i Pelea.

piksi kiksi

pre 1 godinu

fun fact:

tadic i mitrovic kao duo imaju bolji ucinak od ove dvojice. ucestvovali su u vise golova (golovi i asistencije) kad su zajedno na terenu. imaju oko 100 golova i asistencija na oko 75 utakmica zajedno. to je koeficijent od oko 100/75= 1.33, a mesijev je 1.12, a ronaldov 1.

Bakrec

pre 1 godinu

Tu nema nikakve dileme. Ronaldo je masina, paklen igrac bez obzira na njegov nesimpatican karakter i ponasanje, ali Mesi je koplje iznad. To sve dublje analize i statistike dokazuju. Bolji prosek golova i asistencija po utakmici, bolji izvodjac slobodnjaka, bolji dribler, bolji plej, jednostavno kompletniji navalni igrac. I tu nam cak nikakvi brojevi nisu potrebni da to znamo. Uticaj koji Mesi ima na igru svog tima je veci nego Ronaldov i tu ne pricam o trenutnoj situaciji nego i o vrhuncu karijera. Ove statistike i brojevi samo potvrdjuju ono sto mi svi vidimo. Nema tu nikakve debate, Mesi je iznad i kraj price. Ako ne veci , onda isti nivo Maradone i Pelea.

lebron goat

pre 1 godinu

Mesi igra na sredini terena zadnjih 10godina, a Ronaldo u spicu od dolaska u Real i opet Mesi daje vise golova, a da ne pominjem da je Mesi mladji dve godine i da ima oko 150 utakmica manje od Ronalda...
(Imas, 04. decembar 2022 10:33)



Mesi ne igra sredinu, a pogotovo ne 10 godina. Ronaldo nije bio gol igrač do odlaska u Real. I Mesi ne daje više golova od Ronalda. Valjda ti je sada jasno

Ognjen

pre 1 godinu

Nisam fan ni jednog ni drugog. Zastao sam kod Zidana i Ronaldinja sa divljenjem fudbalerima.

Ipak, pre par godina sam jako poceo da cenim kontinuitet vrhunskog, a tu su Ronaldo i Mesi nenadmasni. I, po nekom osecaju, pitam svog drugara Saleta Vinjaka:Sale, jel bolji Mesi od Ronalda?

Kako nije. Odgovori Sale lagano kao neko ko se bas razume.

A sto? - pitam cekajuci magiju.

Pa bolje igra fudbal.

I to je to. Ako zamislimo Mesija i Ronalda kao dva klinca sa loptom, jasno cemo videti da onaj manji bolje barata njom.

Bakrec

pre 1 godinu

Tu nema nikakve dileme. Ronaldo je masina, paklen igrac bez obzira na njegov nesimpatican karakter i ponasanje, ali Mesi je koplje iznad. To sve dublje analize i statistike dokazuju. Bolji prosek golova i asistencija po utakmici, bolji izvodjac slobodnjaka, bolji dribler, bolji plej, jednostavno kompletniji navalni igrac. I tu nam cak nikakvi brojevi nisu potrebni da to znamo. Uticaj koji Mesi ima na igru svog tima je veci nego Ronaldov i tu ne pricam o trenutnoj situaciji nego i o vrhuncu karijera. Ove statistike i brojevi samo potvrdjuju ono sto mi svi vidimo. Nema tu nikakve debate, Mesi je iznad i kraj price. Ako ne veci , onda isti nivo Maradone i Pelea.

tag

pre 1 godinu

Jeste, samo sto je Ronaldo te trofeje osvajao u Engleskoj, Italiji, Spaniji… ako gledamo brojke to je ok, ako gledamo stvarno, onda jedna titula u PL vredi kao 4 u Francuskoj ligi. EP je vrednije od 3 Kope koje su se igrale svake godine dok je Mesi ne osvoji. Mesi ih ima vise, Ronaldovi su znacajniji.

fanfan

pre 1 godinu

@Црни

Ronaldo Brazilac nema ni jednu Ligu Sampiona, verovao ili ne.

Po mom misljenju Mesi i Ronaldo jesu najbolji ikada ovde igre. Razloga zasto to mislim je vise: ogroman broj golova, asistencija, nagrada, trofeja, itd. kao sto malo koji fudbaler ima na svom kontu.

Medutim, najjaci razlog zasto su oni najbolji ikada jeste KONTINUITET. Njih dvoica su manje-vise 15 godina najbolji ili medju najboljima na Svetu! To ni jedan fudbaler nikada nije bio, imati toliko dug kontinuitet na ovako visokom nivou je neverovatan.

Dakle, Mesi i Ronaldo jesu najbolji ikada, tu diskusije nema. Sada ko od njih dvojice je bolji? Tu vec nisam siguran kao oko ovog prvog, mada licno mislim Mesi jer je kompletniji igrac i vestiji sa loptom.

xmen

pre 1 godinu

Najveci lider na terenu, i covek koji je imao najveci uticaj na tim, na navijace, dakle u tom smislu najveci igrac za sam pojam fudbala je Maradona. A najbolji igrac samog fudbala je Ronaldinjo. Ova dvojica mogu biti samo najtrofejniji, nauspesniji ili najbolji strelci sto je opet mozda i najvece merilo. Nije lako tek tako odrediti "najboljeg" jer postoji mnogo uglova gledanja.

Ragina Glava

pre 1 godinu

Dosta sa uporedjivanjem,greh je.
Na stranu brojevi vezano sta trofeje, golove i sve ostalo,dovoljno je samo uporediti nacin na koji ova dva coveka igraju,uticaj na ekipe u kojima su bili,odnos prema protivniku...
Ronaldo je fenomenalan fudbaler,jedan od recimo deset najvećih,ali Mesi je druga dimenzija u odnosu na sve.
15 godina magije,bukvalno od koje zastaje dah.
Jednostavno,najveći fudbaler u istoriji.

Simke

pre 1 godinu

Ja ovo jednostavno ne razumijem...Pa eno i sinoc je Messi uzeo loptu na centru,krenuo u solo prodor i za malo nije postigao gol,sa 35 godina.....Messi je na stotine puta napravio solo prodore,driblao igracepostizao golove,i to radi evo vec 17 godina......Kako moze uopste Ronaldo da udje u bilo kalvu raspavu sa Messijem,to mi nikada nece biti jasno.....Ok,daje golove,postigao je mnogo golova,i zbog toga trebamo da ga stavljamo u isti kos sa fudbalskim genijem?

Црни

pre 1 godinu

Najbolji na Svetu je Ronaldo Luis Nazario de Lima jer je sa Brazilom bio više puta Prvak Sveta, a sa Klubovima u Evropi gde je igrao uzimao Ligu Šampiona sa svakim od njih.
Tako da bezvredno uporedjujete ove Nule od Igrača sa Velikim Igračima.

Ragina Glava

pre 1 godinu

Dosta sa uporedjivanjem,greh je.
Na stranu brojevi vezano sta trofeje, golove i sve ostalo,dovoljno je samo uporediti nacin na koji ova dva coveka igraju,uticaj na ekipe u kojima su bili,odnos prema protivniku...
Ronaldo je fenomenalan fudbaler,jedan od recimo deset najvećih,ali Mesi je druga dimenzija u odnosu na sve.
15 godina magije,bukvalno od koje zastaje dah.
Jednostavno,najveći fudbaler u istoriji.

Simke

pre 1 godinu

Ja ovo jednostavno ne razumijem...Pa eno i sinoc je Messi uzeo loptu na centru,krenuo u solo prodor i za malo nije postigao gol,sa 35 godina.....Messi je na stotine puta napravio solo prodore,driblao igracepostizao golove,i to radi evo vec 17 godina......Kako moze uopste Ronaldo da udje u bilo kalvu raspavu sa Messijem,to mi nikada nece biti jasno.....Ok,daje golove,postigao je mnogo golova,i zbog toga trebamo da ga stavljamo u isti kos sa fudbalskim genijem?

Under KV

pre 1 godinu

Ni jedan, ni drugi!

Ronaldinho!!!

A ova dvojica neka se zanimaju statistikom! Lepotu igre i uzivanje gledanja fudbala ni jedan ni drugi ne mogu da pruze kao sto je to radio jedan Ronaldinjo!!!

fanfan

pre 1 godinu

@Црни

Ronaldo Brazilac nema ni jednu Ligu Sampiona, verovao ili ne.

Po mom misljenju Mesi i Ronaldo jesu najbolji ikada ovde igre. Razloga zasto to mislim je vise: ogroman broj golova, asistencija, nagrada, trofeja, itd. kao sto malo koji fudbaler ima na svom kontu.

Medutim, najjaci razlog zasto su oni najbolji ikada jeste KONTINUITET. Njih dvoica su manje-vise 15 godina najbolji ili medju najboljima na Svetu! To ni jedan fudbaler nikada nije bio, imati toliko dug kontinuitet na ovako visokom nivou je neverovatan.

Dakle, Mesi i Ronaldo jesu najbolji ikada, tu diskusije nema. Sada ko od njih dvojice je bolji? Tu vec nisam siguran kao oko ovog prvog, mada licno mislim Mesi jer je kompletniji igrac i vestiji sa loptom.

Ognjen

pre 1 godinu

Nisam fan ni jednog ni drugog. Zastao sam kod Zidana i Ronaldinja sa divljenjem fudbalerima.

Ipak, pre par godina sam jako poceo da cenim kontinuitet vrhunskog, a tu su Ronaldo i Mesi nenadmasni. I, po nekom osecaju, pitam svog drugara Saleta Vinjaka:Sale, jel bolji Mesi od Ronalda?

Kako nije. Odgovori Sale lagano kao neko ko se bas razume.

A sto? - pitam cekajuci magiju.

Pa bolje igra fudbal.

I to je to. Ako zamislimo Mesija i Ronalda kao dva klinca sa loptom, jasno cemo videti da onaj manji bolje barata njom.

Imas

pre 1 godinu

Mesi igra na sredini terena zadnjih 10godina, a Ronaldo u spicu od dolaska u Real i opet Mesi daje vise golova, a da ne pominjem da je Mesi mladji dve godine i da ima oko 150 utakmica manje od Ronalda...

007

pre 1 godinu

Realno da Ronaldo osvoji ovo svetsko i sledece sa 41. godinom opet nece biti ni blizu Mesiju,jer ono sto Mesi radi na terenu Ronaldo ne moze ni na igrici.

Bakrec

pre 1 godinu

Tu nema nikakve dileme. Ronaldo je masina, paklen igrac bez obzira na njegov nesimpatican karakter i ponasanje, ali Mesi je koplje iznad. To sve dublje analize i statistike dokazuju. Bolji prosek golova i asistencija po utakmici, bolji izvodjac slobodnjaka, bolji dribler, bolji plej, jednostavno kompletniji navalni igrac. I tu nam cak nikakvi brojevi nisu potrebni da to znamo. Uticaj koji Mesi ima na igru svog tima je veci nego Ronaldov i tu ne pricam o trenutnoj situaciji nego i o vrhuncu karijera. Ove statistike i brojevi samo potvrdjuju ono sto mi svi vidimo. Nema tu nikakve debate, Mesi je iznad i kraj price. Ako ne veci , onda isti nivo Maradone i Pelea.

Pall Mall

pre 1 godinu

Greh je od Boga upoređivanje Mesija sa Ronaldom. To svaki realan igrac trener menadžer u svetu fudbala zna.Pa zato i ljudi daju uvek Mesiju prednost.70-80 posto ljudi iz sveta fudbala govori da je Mesi najbolji ikada za protekli period pružanja i izgaranja na terenu evo vec 17 godina smo svedoci toga. Ronaldo je rasan strelac ceka da ekipa odradi za njega i da on bude realizator. Dok sa druge strane Mesi pokreće sredinu dribla asistira kreira šanse i istovremeno pravi završne egzekucije. i u tim je segmentima bolji od Kristijana iako nije spic igrac. Pa ne moze Kristijano da bude u toj ekipi jer lik nema deset driblinga u zadnju deceniju. On ne zna i ne ume niti moze da predribla pet sest igrača i da zabije gol. A to su radili samo vrhunski igraci koji su imali magiju u nogama i bili mađioničari sa njom u vidu Mesija Pelea Maradone Ronaldinja zube Ronalda. E u tu grupu Kristijano ne moze nikad i greh ga je stavljati uopšte sa ovim velemajstorima i upoređivati ga sa najboljim ikada a to je Mesi po većini relevantnih fudbalskih analiticara.

xmen

pre 1 godinu

Najveci lider na terenu, i covek koji je imao najveci uticaj na tim, na navijace, dakle u tom smislu najveci igrac za sam pojam fudbala je Maradona. A najbolji igrac samog fudbala je Ronaldinjo. Ova dvojica mogu biti samo najtrofejniji, nauspesniji ili najbolji strelci sto je opet mozda i najvece merilo. Nije lako tek tako odrediti "najboljeg" jer postoji mnogo uglova gledanja.

ppp

pre 1 godinu

(tag, 4. decembar 2022 10:27)

Jeste samo sto jedna titula u Spaniji pored Ronaldovog Reala vredi kao 5 u Italiji gde je Ronaldo pobegao u Juventus koji je osvojio 7 titula zaredom i bez njega. U Spaniji je bilo 6-2 u titulama za Mesija, a igrali su godinama u istim uslovima, istoj ligi, protiv istih protivnika. To je najvrednije.

A EP koje je Ronaldo osvojio sa Portugalom i sa jednim golom u nokaut fazi ne vredi nista. Dosao je i Mesi do finala SP samo sto nije imao Edera da mu donese titulu svojim golom. Inace, Mesi je igrao 6 Kopa Amerika, a Ronaldo 5 Europskih prvenstava. Bas velika razlika :D

Mesi kada je osvojio Kopa Ameriku:
- najbolji strelac takmicenja
- najbolji asistent takmicenja
- najbolji igrac takmicenja
- bio je strelac ili asistent u svim utakmicama do finala

Ronaldo kada je osvojio EURO:
- nije bio ni najbolji strelac takmicenja
- nije bio ni najbolji asistent takmicenja
- nije bio ni najbolji igrac takmicenja
- nije bio ni strelac ni asistent u 5 od 7 utakmica

Smesno je porediti Mesija i Ronalda.

Portugal je osvojio EURO preko Austrije, Islanda, Madjarske, Velsa, Poljske, Hrvatske i Francuske. Jedino su Hrvatska i Francuska bili pravi protivnici i opet Ronaldo nije gotov nista napravio. Dao samo jedan gol u nokaut fazi.

Bakrec

pre 1 godinu

Tu nema nikakve dileme. Ronaldo je masina, paklen igrac bez obzira na njegov nesimpatican karakter i ponasanje, ali Mesi je koplje iznad. To sve dublje analize i statistike dokazuju. Bolji prosek golova i asistencija po utakmici, bolji izvodjac slobodnjaka, bolji dribler, bolji plej, jednostavno kompletniji navalni igrac. I tu nam cak nikakvi brojevi nisu potrebni da to znamo. Uticaj koji Mesi ima na igru svog tima je veci nego Ronaldov i tu ne pricam o trenutnoj situaciji nego i o vrhuncu karijera. Ove statistike i brojevi samo potvrdjuju ono sto mi svi vidimo. Nema tu nikakve debate, Mesi je iznad i kraj price. Ako ne veci , onda isti nivo Maradone i Pelea.

lol

pre 1 godinu

Ronaldo je sa 35 godina dao 50 golova u sezoni.
(lebron goat, 4. decembar 2022 10:11)

Nigde nikad nije dao 50+ golova osim u Realu. Sa 35 godina je dao sve ukupno 28 golova u sezoni 2018/19 u Juventusu, a i to je bilo pola sa penala :D

danilo

pre 1 godinu

Svako ko se bar malo razume u fudbal reci ce da je Mesi bolji igrac, uostalom svaki veliki trener i svaki veliki igrac kaze da je Mesi bolji pa cu navesti neke:

Venger
Kapelo
Ronaldo zuba
Maradona
Toti
Anri
Ronaldinjo
Visente del Boske
Gvardiola
Murinjo
Skols
Arigo Saki
Mateus

itd itd...

piksi kiksi

pre 1 godinu

fun fact:

tadic i mitrovic kao duo imaju bolji ucinak od ove dvojice. ucestvovali su u vise golova (golovi i asistencije) kad su zajedno na terenu. imaju oko 100 golova i asistencija na oko 75 utakmica zajedno. to je koeficijent od oko 100/75= 1.33, a mesijev je 1.12, a ronaldov 1.

Mirko Kojotovski

pre 1 godinu

Dajte deco budite ozbiljni.Od ove dvojice je bolji Ronaldinjo.Mislim mnoogooo bolji.
Ovu dvojicu su napravili izmislili mediji sponzori reklame...Mnogo mnogo novca uloženo u obojicu.
Njih dvojica imaju nogice od stakla i cuvaju ih sudije kao bele medvede.
Obojica ovaj mundijal setaju po terenu.Tu i tamo protrce a komentatori se paale ložeee svrsavaju...Daleko su oni od najboljih.
Pele i Maradona su svet za sebe.Oni su igrali na nož.Tad su igrali odbranu mesari.Lom noge je bila sasvim normalna vest.Tukli su ih svim i svacim dozvoljenim i nedozvoljenim sredstvima.Rat po terenu gde se pojave.U ona vremena 60ih 70ih nije bilo ovakve manipulacije naroda fudbalom.Tad su igraci uglavnom igrali za jedan klub do kraja karijere.Svi su se indentifikovali sa klubom.Pele osvojio 3 mundijala je prica za sebe.Kako Maradona kaže Bog na nebu a Pele na zemlji.Taj je bio ispred svog vremena.Samo su ga nozem mogli zaustaviti.Lomovi noge povrede za zatvora...I opet covek sam dobijao utakmice a druge pravio jos boljima...Pocetkom 80ih pojavio se Maradona.Prelazak u Barselonu iz J.Amerike je bio tako reci prvi veliki transfer između dva kontinenta.Covek fenomen.On je pravio druge igrace zvezdama.Pogotovo 1986 kad je sam dobio mundijal.Spartao po terenu.Bilo ga svugde.Golovi uklizavanja namestanja prgav harizmatičan vođa...A onda transfer koji je promenio fudbal.Odlazi za tad najvecu sumu novca od milion dolara u Napoli.Polomljeni osrednji klub Italije.Tad Milano Inter Juventus su bili nedodirljivi.Maradona ih pobedi sve i budu dve godine prvaci Italije.Od tada je postao božanstvo u Napulju.Igraci oko njega su postajali sve bolji i bolji.Unosio je poseban karakter ekipi i motivirao ih do neba.Davali su 150% svojih mogucnosti.Ta priča je ostala i dan danas kao san u gradu najbolje pizze na svetu.
Na mundijalu 1990 opet finale al nedovoljno sreće i sudijski penal odlucise prvaka.
U Argentini je bio i ostao Bog fudbala.Nedodirljiv poseban jedinstven.
Pele I Maradona su retkost koja se desila i sa njima poređenja nema.
To je vrhunac fudbalske igre.
Ovo danas su starlete koji samo gledaju sebe sebe i sebe.
Deco moja imate internet knjige gledajte citajte kakvi su pre bili sportisti muzicari glumci pisci...
Danasnji sportisti su nadrogirani polomljeni išarani intelektualno u minusu ličnosti

mc 911

pre 1 godinu

Mesi sto radi na terenu ne moze niko na svetu osim Nejmara. Ma sta god mislili o njemu, ali je i Nejmar fenomenalan fudbaler Ronaldo je golgeter.

Црни

pre 1 godinu

Najbolji na Svetu je Ronaldo Luis Nazario de Lima jer je sa Brazilom bio više puta Prvak Sveta, a sa Klubovima u Evropi gde je igrao uzimao Ligu Šampiona sa svakim od njih.
Tako da bezvredno uporedjujete ove Nule od Igrača sa Velikim Igračima.

Bakrec

pre 1 godinu

Tu nema nikakve dileme. Ronaldo je masina, paklen igrac bez obzira na njegov nesimpatican karakter i ponasanje, ali Mesi je koplje iznad. To sve dublje analize i statistike dokazuju. Bolji prosek golova i asistencija po utakmici, bolji izvodjac slobodnjaka, bolji dribler, bolji plej, jednostavno kompletniji navalni igrac. I tu nam cak nikakvi brojevi nisu potrebni da to znamo. Uticaj koji Mesi ima na igru svog tima je veci nego Ronaldov i tu ne pricam o trenutnoj situaciji nego i o vrhuncu karijera. Ove statistike i brojevi samo potvrdjuju ono sto mi svi vidimo. Nema tu nikakve debate, Mesi je iznad i kraj price. Ako ne veci , onda isti nivo Maradone i Pelea.

Dunavac

pre 1 godinu

Ronaldo je marketing igrac i Mesi Ronaldo je vestacko napravljeno rivalstvo, jer kad se pogleda sta obojica rade na terenu prosto ne mozes da verujes da se njih dvojica porede!

globalmedium

pre 1 godinu

Ronaldo je klasičan napadač,sa svojim brojkama za svako poštovanje.., ali ja fudbal gledam i volim zbog igrača kakav je Mesi...
Iskreno se nadam da takvi igrači neće nestati iz modernog fudbala...

M.

pre 1 godinu

Ne gotivim malenog sa kratkim nogicama zbog čega i ima prednost u duelima,ali je očigledno talentovaniji igrač od CR7 koji je najbolji napadač ikada statističku..Mesi-bolji šut,mnogo bolji pas...Diskutabilne ostaju ZL 2010,2019 i 2021,ali ako uzme SP najveći je ikada nema šta!

SAF

pre 1 godinu

Narvno, stvar ukusa i uopste narativa. Ronaldo je sada stariji, on zavrsava svoju karijeru dok Leo ima jos 1-2 ozb sezone u njemu sto je i nirmalno s obzirom na godine ali kao sto rekoh stvar ukusa. Mislim da bi najvece finale SP ikada bilo da se upravo Argentina i Portugal sastanu 18.12 te da se jednom za svagda zavrsi ova prica, pobednik nosi sve. Ipak iako smo bili svedoci njihove neverovatne konstantnosti prethodih 15 sezona, greota je zaboraviti Dijega Maradonu i naravno Pelea. Svako od njih je bio neverovatan i samo je stvar ukusa. Prekjuce kad su objavili stanje Pelea opet su isli stari snimci, u njevovim potezima vidite kasnije Krojfa, Mesija, Ronalda, Maradonu i sve ostale majstore. 3 SP osvojio. Maradona sam dovukao Argentinu do Boginje, dao najkontraverzniji i najlepsi gol na SP u istoj utakmici... Ono sto znam jeste da ce ostati velika praznina posle odlaska Mesija i Ronalda a tad dan se blizi.

Diego

pre 1 godinu

Realno, ako Ronaldo osvoji ovo svetsko, uz evropsko koje vec ima, zacementirace se kao najbolji svih vremena. Svakako isto vazi i za Mesija

tag

pre 1 godinu

Jeste, samo sto je Ronaldo te trofeje osvajao u Engleskoj, Italiji, Spaniji… ako gledamo brojke to je ok, ako gledamo stvarno, onda jedna titula u PL vredi kao 4 u Francuskoj ligi. EP je vrednije od 3 Kope koje su se igrale svake godine dok je Mesi ne osvoji. Mesi ih ima vise, Ronaldovi su znacajniji.

kiki

pre 1 godinu

(Randy Marsh, 4. decembar 2022 12:06)

Ronaldo vuce svoj tim ali u ponor. Sa onakvim ponasanjem nijedan trener ga ne bi uzeo u svoj tim, a to se najbolje vidi sada kada ga niko nece.

MV

pre 1 godinu

Mesi je najbolji. Ronaldo loše igra, izbačen iz Junajteda zbog ponašanja, niko ga neće. Mesi je bolji fudbaler i čovek od razmaženog Ronalda.

Petar

pre 1 godinu

Prijatelj Argentinac iz Buenos Airesa, Hulio, poslednji put kada smo se pre dve godine videli u Srbiji na pivu na pitanje: Mesi ili Maradona, grohotom se nasmeja i reče skoro uvređeno: Kakav crni Mesi? Maradona naravno, da li si ti normalan. Meni je to bilo dovoljno. Jednostavno, ništa ne može da se meri sa Božijom rukom ili prodorom sa pola terena i golom protiv Engleske 1986, 11 kontakta sa loptom u 11 sekundi, gol veka. Ništa. Mesi je možda sjajan u statistici, ali što se statusa legende tiče je patuljak. On je legenda Barselone, ali ne i argentinske nacije. Doduše, možda se nešto i promeni ali samo pod uslovom da ove godine ponese kući Boginju. P.S. Ronaldo je u ovoj celoj priči nebitan lik.

Katarina

pre 1 godinu

Ako gledamo dribling, lucidnost, vestinu, lepotu... onda je Mesi svakako broj 1.
Njegovi potezi su neverovatni. Pregled igre, osecaj, sve...
Ali Ronaldo je kompletniji igrac...
Igra i desnom i levom, glavom, fizicki je spremniji i gine na svakoj utakmici za pobedu, za gol vise.
Nije ni bitno koji je bolji, jer su obojica podigli letvicu toliko visoko i sumnjam da ce se skoro pojaviti neko ko ce je preskociti.
Svakako imamo privilegiju da gledamo dva igraca koji su fenomenalni...
Iskreno, meni je bolji fudbal bio pre ove dvojice, kada su igrali Zidan, Ronaldo, Batistuta, Toti, Del Pjero, Bekam, Skols, Roj Kin, Ronaldinjo, Inzagi, Krespo, Dijego Simeone, Anri, Berkamp, Mancini, Raul, Eto, Sedorf, Davids, Marko Pantelic... ??

Dubrovnik

pre 1 godinu

Nogomet sa jako promijenio zadnjih 20 godina, od treninga, prehrane, terena, lopte i svega što ide uz napredak. Danas igraju do 40te a VanBasten sa 30 u penziju.
Statistika je kao bikini, sve ti kaže ali sakrije najzanimljivije stvari. Naravno da će davat sve više golova kad je sve više penala a nema grubih faulova.
E sad, svi ovi danas trebaju zapalit svijeću Maradona (i Ronaldo) jer ih ne smiju krivo pogledat a kamoli faulirat.
Zato je meni lista najboljih oni za koje bi platio kartu za gledat ih.
1.Maradona
2.Ronaldo
3. Ronaldinho
4. Zidane
5. Cruyff
Ovdje će ući Messi kad završi karijeru.
Znate što kažu za mišljenje ali ovo je moje.

Milan

pre 1 godinu

Tu su negde.. e sad, Mesi je malo više timski igrač a Ronaldo svesno juri lične rekorde što takođe nije loše. Broj trofeja je važan a tu Mesi prednjači. S druge strane, atletski gledano ne znam da li je ikada postojao igrač toliko dobar kao Ronaldo. Ima radnu etiku veću od svih, poput Đokovića u tenisu. Mesi je bolji tehničar… puno je parametara koji odlučuju, ali ako jedan od njih osvoji svetsko prvenstvo, a Argentina je veći favorit, mislim da bi diskusija bila završena.

Nikola

pre 1 godinu

Ronalda niko nece,prosle godine ga niko nije hteo a sad jos manje,Mesi vuce ceo tim a Ronaldo igra samo za sebe i svoju statistiku i zato ga treneri ne vole

Randy Marsh

pre 1 godinu

Pojedinačno bolji Mesi. Al bi svi treneri pre u timu imali Ronalda nego Mesija.
Pa nek bira ko šta voli. Genijalca sa loptom ili onog koji ludilom vuče sebe i tim.
Za mene su obojica malo iza trojice drugih igrača koje sam gledao za života. Maradona, Zinedin, Ronaldo pravi. A možda je to i do mene i žala za svojom mladosti :)

Kvaračkelija

pre 1 godinu

Imao sam priliku da upoznam njegove roditelje koji su mi ispricali groznu pricu u kojoj je Bogdan uslovio bivseg selektora da mora da ima najvecu minutazu i potpunu slobodu u igri,gde se njihov sin nije pronasao i jednostavno odlucio da ne gubi vreme sa reprezentacijom i radi na sebi.Mnogo mi je zao sto smo zbog jednog privatnika izgubili Pokusevskog,Jovica koji takodje nece da igra dok je ovaj tu a najverovatnije i Jokica….
(Nemanja V., 04. decembar 2022 08:56)
Ništa ne može da se meri sa onim što se desilo kad si bio mali pa ti to romantično gledaš. Ne postoji najbolji svih vremena to je marketinški trik.

NNN

pre 1 godinu

Mesiju je ovo 5. svetsko prvenstvo u fudbalu (isto kao i Kristijanu Ronaldu)
i Mesiju je ovo 1. gol u nok-aut fazi na SP (C. Ronaldo još nema ni jedan),
dakle njih dvojica zajedno na 10 SP ukupno imaju duplo manje golova od npr. Piksija u nok-aut fazi na SP.
Iako se svi golovi (isto) broje - ne vrede svi golovi isti!

vince carter

pre 1 godinu

Citam besmislena poredjenja ljudi koji o fudbalu nemaju blagog pojma i cude se sto se uporedjuje Ronaldo sa Mesijem iako ne moze da radi stvari koje radi Messi,covek od 188cm ne moze da radi stvari koje radi covek od 170cm,to je sve sto trebate da znate koliko ste fudbalski nepismeni,samo onizi igraci koji imaju nisko teziste kao Messi,Maradona,badjo i ostali mogu da igraju na taj nacin,da je Messi visok kao Ronaldo verovatno bi vec zavrsio karijeru ili bi u najboljem slucaju bio Kvaratskelia,takodje u obrnutom slucaju Ronaldo ne bi bio fizicki dominantan,al niko ne moze da bira kako ce da izgleda,ali da je bilo ko od vas koji pljujete Ronalda u njegovoj kozi mi za njega nikad ne bi ni culi jer niko od vas bi radio na sebi kao Ronaldo. Takodje niko od vas "strucnjaka" ne bi uzeo Mesija da ste ga videli kao klinca u Argentini,sa obzirom na nacin na koji komentarisete fudbal "ovaj ne moze da igra u ovoj ligi,lako je u farmerskoj" jer bi rekli "pa dobar je ovaj mali protiv ovih klinaca iz Argentine,al oni iz la masije bi ga pojeli" e toliki ste vi strucnjaci. A sto se tice dugovecnosti,kladim se da bi pola od vas koja prica o dugovecnosti izabrala Ramosa pre Maldinija iako je ovaj igrao 25 godina od Maradone do Kristiana. I kako moze neko da traje ako je imao preteske povrede kao Brazilac Ronaldo,niko se ne bi vratio ni na onaj njegov nivo posle one dve povrede. Iniesta je demolirao Real i Modrica 4-0 bez Mesija i sad je bolji Modric jer duze traje?

El clasico

pre 1 godinu

Nedim, a ko ih je onda zasluzio ako Mesi nije? 😂

Messi je jedini igrač u povijesti nogometa koji je sudjelovao u 43 gola (19 golova i 24 asistencije) za reprezentaciju na velikim natjecanjima (Copa America + Svjetsko prvenstvo).

Messi je jedini igrač u povijesti i po učinku u nokaut fazi sa reprezentacijom na velikim takmičenjima. Izravno je sudjelovao kod 22 gola koje je Argentina postigla na Svjetskom prvenstvu i Copa America (6 golova i 16 asistencija).

Messi (6) u dresu reprezentacije ima isto nagrada za najboljeg igrača nekog velikog takmičenja kao Maradona (2), Pele (2), Brazilski (2) i Portugalski Ronaldo (0) zajedno.

Gazda

pre 1 godinu

Lord,

EP koje je Ronaldo osvojio sa Portugalom sa jednim svojim golom u nokaut fazi ne vredi nista.

Mesi kada je osvojio Kopa Ameriku:
- najbolji strelac takmicenja
- najbolji asistent takmicenja
- najbolji igrac takmicenja
- bio je strelac ili asistent u svim utakmicama do finala

Ronaldo kada je osvojio EURO:
- nije bio ni najbolji strelac takmicenja
- nije bio ni najbolji asistent takmicenja
- nije bio ni najbolji igrac takmicenja
- nije bio ni strelac ni asistent u 5 od 7 utakmica

Smesno je porediti Mesija i Ronalda.

Portugal je osvojio EURO preko Austrije, Islanda, Madjarske, Velsa, Poljske, Hrvatske i Francuske. Jedino su Hrvatska i Francuska bili pravi protivnici i opet Ronaldo nije gotov nista napravio. Dao samo jedan gol u nokaut fazi.

Kada Ronaldo svojim golovima i asistencijama bude nosio tim do trofeja kao Mesi, Maradona, Zidan, Pele itd moci ce se porediti u reprezentaciji sa njima.

Pall Mall

pre 1 godinu

Vince Carter
Jedino sto ti je ostalo da palamudis da pricas o tom niskom tržištu između Mesija i Ronaldo.Jeli Zidan nizak pa je driblao jeli zuba Ronaldo driblao a nije nizak. Jeli Ibrahimovic driblao xa visinom od 1,95 tu mu ne treba nisko težište. E kakvi sve likovi ovde pisu godinama i ostavljaju komentare. Sacuvaj Boze.

Gorstak

pre 1 godinu

Lord,


Nigde nisam rekao da je konkurencija u Juznoj Amerci veca. Cak sto vise, slazem se da na EURU ima mnogo vise kvalitetnijih reprezentacija ali je cinjenica da sve zavisi od zreba i da se se pola tih reprezentacija poizbacuje medjusobno. Pa evo ti Portugala.. Od svih tih reprezentacija koje si nabrojao igrali su jedino protiv Francuske kada su osvojili.

Portugal osvojio EURO preko Austrije, Islanda, Madjarske, Velsa, Poljske, Hrvatske i Francuske.

A Argentina osvojila Kopa Ameriku preko Cilea, Urugvaja, Bolivije, Paragvaja, Ekvadora, Kolumbije i Brazila.

Inace, bas bi volio jedan duel Ekvadora i Italije da vidimo ko je bolji... Ovaj Ekvador je izdominirao Holandiju i zasluzili su prolazak dalje.

Kili

pre 1 godinu

GM,

Ronaldo igrao u Realu koji i bez njega osvaja sve, a Mesi igrao u Barsi koja ni ligu evrope ne moze osvojiti.

Ronaldo u zadnje 4 godine bez Modrića i Kroosa:

1x najbolji strijelac lige (2019/20)
0x najbolji strijelac lige pevaka
0x zlatna lopta
0x najbolji nokaut faze LP
0x najbolji asistent lige
0x najbolji sportista u godini

Messi u zadnje 3 sezone u Barceloni bez Xavija, Inieste, Neymara:

3x najbolji strijelac lige
2x najbolji asistent lige
1x najbolji strijelac lige prvaka (2018/19)
1x najbolji strijelac nokaut faze LP (2018/19)
2x zlatna lopta (2019 i 2021)
1x najbolji sportista u godini (2019)

pufta

pre 1 godinu

Само Роналдо феномено. После Зидан, Роналдињо, Дел Пиеро, Вергкамп, Инзаги нека се поређају како хоће

Nedim Hodžić

pre 1 godinu

(lol, 4. decembar 2022 11:32)

Ronaldo na velikim takmicenjima je pogadjao protiv ekipa kao sto su Nemacka,Francuska,Spanija,Holandija a Messi najbolje sto je mogao je Meksiko. A sto se tice Edera pa Messi bio najgori u finalu Kope a utakmicu resio Di Maria, a Kopa je neozbiljno takmicenje koje se u poslednjih 6 godina odrzalo 4 puta, malo redje od Vimbldona.

lebron goat

pre 1 godinu

Mesi igra na sredini terena zadnjih 10godina, a Ronaldo u spicu od dolaska u Real i opet Mesi daje vise golova, a da ne pominjem da je Mesi mladji dve godine i da ima oko 150 utakmica manje od Ronalda...
(Imas, 04. decembar 2022 10:33)



Mesi ne igra sredinu, a pogotovo ne 10 godina. Ronaldo nije bio gol igrač do odlaska u Real. I Mesi ne daje više golova od Ronalda. Valjda ti je sada jasno

gazda

pre 1 godinu

(Nedim Hodžić, 4. decembar 2022 11:57)

Ako se toliko cesto igra Kopa Amerika kako onda Mesi ima 6 samo nastupa na Kopi, a Ronaldo 5 na EURU? :)

Ja sam tebi lepo govorio da bi i Mesi osvojio trofej sa reprezentacijom da je imao Edera u finalu da mu donese trofej, a to je upravo uradio Di Maria u finalu Kope. Samo sto je razlika sto je Mesi odigrao daleko bolje Kopu nego Ronaldo EURO kada je osvojio.

A Ronaldo u 10 utakmica protiv Nemacke i Francuske ima 1 gol iz igre. Sve ostalo je iz penala :D

Messi:
Chile: 11 M, 5 goal (2 penalty), 2 assist
Uruguay: 11 M, 5 goal, 2 assist
Colombia: 11 M, 3 goal, 3 assist
Germany: 2 M, 0 goal, 0 assist
France: 1 M, 0 goal, 2 assist
Netherlands: 2 M, 0 goal, 0 assist
Brazil: 7 M, 0 goal, 0 assist
Portugal: 0 match
Spain: 0 match
Italy: 0 match
England: 0 match

Messi (without friendly matches): 45 matches, 13 goals (2 penalty), 9 assist


Ronaldo:
Germany: 5 M, 1 goal, 2 assist
Brazil: 1 M, 0 goal, 0 assist
France: 5 M, 2 goal (2 penalty), 0 assist
Chile: 1 M, 0 goal, 0 assist
Spain: 4 M, 3 goal (1 penalty), 0 assist
Netherlands: 4 M, 3 goal, 1 assist
England: 2 M, 0 goal, 0 assist
Uruguay: 1 M, 0 goal, 0 assist
Argentina: 0 match
Italy: 0 match
Colombia: 0 match

Ronaldo (without friendly matches): 23 matches, 9 goals (3 penalty), 3 assist

Nedim Hodžić

pre 1 godinu

(gazda, 4. decembar 2022 12:20)

Ronaldo na velikim takmicenjima pogadjao protiv velikih timova kao sto su Nemacka,Francuska,Spanija,Holandija a Messi protiv amaterskih ekipa. E ali ostaju Leu hvalospevi od sofascore i namestene nagrade od njegovog sponzora Adidasa i vlasnika PSG.

GM

pre 1 godinu

Ovo je isto kao da se poredi koliko je ko dao golova... u recimo ligi Holandije i u Premijer ligi. I kao golovi su golovi.

Gde je sve igrao CR, a gde Mesi...
S kim je sve igrao Mesi, a s kim CR.

Di Marija otkrovenje SP 2014. i glavni igrac ubedljivo. A nagradu za najboljeg dobije Mesi.
Toliko o znacajnosti individualnih trofeja.

Lord

pre 1 godinu

Ronaldo ima bitnih trofeja i van Reala, kepec nema nista bez Cavija i Inijeste.
Ako cete iskreno Ronaldovo EP je trofej koji je neko od njih osvojio a da pritom nisu bili ni medju 5 favorita.

hmm

pre 1 godinu

najbolji svih vremena ronaldinjo. kratko trajao, uzivao u fudbalu. mi smo uzivali u fudbalu. otisao, spiskao sve, ostao samo obican covek. ovo su roboti.jedan nagruvan u teretani.egoista,drugi koji je dobar deo trikova naucio od ronaldinja.

Lord

pre 1 godinu

Nabroja mi covjek preko koga je Portugal osovjio EP, hoce da mi kaze da je na Kopa veca konkurencija nego na EP.
Brazil, Argentina, 80% sanse da osvoje svaki put.
Ponekad se pojavi Urugvaj, Cile, Kolumbija, sa ekipama upola slabijim od ove 2 gorepomenute.
Na EP Njemacka, Francuska, Spanija, Italija, Engleska, pa tek onda Portugal kao favorit.
Ako mene pitate, Ronaldo i Ronaldinjo su iznad obojice.
Prvog su zajebale povrede, drugog, zene+alkohol+slava i odsustvo radne etike.

Da dodam

pre 1 godinu

Poslednji pasus iz teksta:
P.S. Na listi Mesijevih uspeha nije ona glavna koju je dobio kada je reč o Svetkim prvenstvima. Reč je o onoj za najboljeg igrača u Brazilu 2014. godine. Mesiju pokloni nisu potrebni.

U redu. Onda po toj vasoj logici, Maradona ima 0 SP, zar ne? Maradoni pokloni (citaj gol rukom Engleskoj pri 0:0) nisu potrebni.

Nal Bandi

pre 1 godinu

Mesi je imao dugo vremena dva najbolja igraca na svetu u svom timu,
Cavija i Inijestu...
A to glasanje ko je najbolji na svetu, laureati ovoga i onoga, pa njih dvojica (Mesi i Ronaldo) pedeset puta najbolji...???

zoran

pre 1 godinu

Sjajni su i jedan i drugi.
Sto se tiče reprezentacija mislim da je Mesi u boljem timu.
Nekako argentinci su pokazali više od Portugala. Sjajno se kreće lopta kod argentinaca ali imali su i poraz od Saudiske Arabije.
U utakmici protiv Poljske delovali su moćno Argentinci.
Mislim da Argentina može mnogo na ovom svetskom prvenstvu da je u krugu favorita.
Portugal mi ne deluje tako moćno.
-Favoriti su mi još francuzi ako prođu engleze, tu su brazici, španci i hrvati igraju dobro.

1 2 3

pre 1 godinu

Maradona
Pele
Messi
Zidan
Ronaldo (stariji)
Rivaldo
Ronaldinjo
Krojf
Garinča
Bekenbauer...

Od "naših" sa ovih prostora:

Modrić
Sušic
Savićevic
...

vince carter

pre 1 godinu

@elclasico Mesiju je pola nagrada namesteno🤷 Kada racunas Mesijeve nagrade na nebitnim takmicenjima to je tako,ko je jos pominjao da je Maradona bio najbolji igrac svetskog za mlade do nastanka Mesijevih fanatika koji su se hvatali prvo za tu slamku pa su im ovi drugi replicirali? Ko je jos pominjao Olimpijske igre gde ucestvuju samo mladi igraci uz dozvoljena tri starija? Kad ti organizuju kopa amerika svake godine pa cak i godinu za godinom,moras da osvojis jednom a igras za jedan od dva najveca tima. Nagrada za najboljeg igraca 2014 je bila presmesna,covek se nije video u nokaut fazi.

El clasico

pre 1 godinu

(vince carter, 4. decembar 2022 15:23)

Sta je namesteno pola? Imao 2x po 5 golova i 4 asistencije i bivao daleko najbolji igrac pored Nejmara, Sanceza, Jamesa, Suareza, Kavanija itd.

Kopa Amerika se organizuje svake godine isto onda kao i EURO. Mesi ima 6 nastupa na Kopi, a Ronaldo 5 na EURU 😂

Sto se tice svetskog 2014, slazem se da nije zasluzio nagradu. James je zasluzio vise.

Čiviluk

pre 1 godinu

Od ove dvojice, Mesi je bolji jer je timski igrač a fudbal je timska igra.
Najbolji ikad je Pele, bez konkurencije.
Ima 3 mundijala, što niko nema ni blizu. Ako francuska sad osvoji, Mbape bi jedini mogao da se izjednači s Peleom.
Ako...

Markobg

pre 1 godinu

Messi u fotofinišu,osim ako Ronaldo još jednom ne uzme zlatnu kopačku recimo ili EP sa Portugalom a ovaj sada ne osvoji svetsko sa Argentinom.

Црни

pre 1 godinu

Najbolji na Svetu je Ronaldo Luis Nazario de Lima jer je sa Brazilom bio više puta Prvak Sveta, a sa Klubovima u Evropi gde je igrao uzimao Ligu Šampiona sa svakim od njih.
Tako da bezvredno uporedjujete ove Nule od Igrača sa Velikim Igračima.

Under KV

pre 1 godinu

Ni jedan, ni drugi!

Ronaldinho!!!

A ova dvojica neka se zanimaju statistikom! Lepotu igre i uzivanje gledanja fudbala ni jedan ni drugi ne mogu da pruze kao sto je to radio jedan Ronaldinjo!!!

Ragina Glava

pre 1 godinu

Dosta sa uporedjivanjem,greh je.
Na stranu brojevi vezano sta trofeje, golove i sve ostalo,dovoljno je samo uporediti nacin na koji ova dva coveka igraju,uticaj na ekipe u kojima su bili,odnos prema protivniku...
Ronaldo je fenomenalan fudbaler,jedan od recimo deset najvećih,ali Mesi je druga dimenzija u odnosu na sve.
15 godina magije,bukvalno od koje zastaje dah.
Jednostavno,najveći fudbaler u istoriji.

tag

pre 1 godinu

Jeste, samo sto je Ronaldo te trofeje osvajao u Engleskoj, Italiji, Spaniji… ako gledamo brojke to je ok, ako gledamo stvarno, onda jedna titula u PL vredi kao 4 u Francuskoj ligi. EP je vrednije od 3 Kope koje su se igrale svake godine dok je Mesi ne osvoji. Mesi ih ima vise, Ronaldovi su znacajniji.

Diego

pre 1 godinu

Realno, ako Ronaldo osvoji ovo svetsko, uz evropsko koje vec ima, zacementirace se kao najbolji svih vremena. Svakako isto vazi i za Mesija

Mirko Kojotovski

pre 1 godinu

Dajte deco budite ozbiljni.Od ove dvojice je bolji Ronaldinjo.Mislim mnoogooo bolji.
Ovu dvojicu su napravili izmislili mediji sponzori reklame...Mnogo mnogo novca uloženo u obojicu.
Njih dvojica imaju nogice od stakla i cuvaju ih sudije kao bele medvede.
Obojica ovaj mundijal setaju po terenu.Tu i tamo protrce a komentatori se paale ložeee svrsavaju...Daleko su oni od najboljih.
Pele i Maradona su svet za sebe.Oni su igrali na nož.Tad su igrali odbranu mesari.Lom noge je bila sasvim normalna vest.Tukli su ih svim i svacim dozvoljenim i nedozvoljenim sredstvima.Rat po terenu gde se pojave.U ona vremena 60ih 70ih nije bilo ovakve manipulacije naroda fudbalom.Tad su igraci uglavnom igrali za jedan klub do kraja karijere.Svi su se indentifikovali sa klubom.Pele osvojio 3 mundijala je prica za sebe.Kako Maradona kaže Bog na nebu a Pele na zemlji.Taj je bio ispred svog vremena.Samo su ga nozem mogli zaustaviti.Lomovi noge povrede za zatvora...I opet covek sam dobijao utakmice a druge pravio jos boljima...Pocetkom 80ih pojavio se Maradona.Prelazak u Barselonu iz J.Amerike je bio tako reci prvi veliki transfer između dva kontinenta.Covek fenomen.On je pravio druge igrace zvezdama.Pogotovo 1986 kad je sam dobio mundijal.Spartao po terenu.Bilo ga svugde.Golovi uklizavanja namestanja prgav harizmatičan vođa...A onda transfer koji je promenio fudbal.Odlazi za tad najvecu sumu novca od milion dolara u Napoli.Polomljeni osrednji klub Italije.Tad Milano Inter Juventus su bili nedodirljivi.Maradona ih pobedi sve i budu dve godine prvaci Italije.Od tada je postao božanstvo u Napulju.Igraci oko njega su postajali sve bolji i bolji.Unosio je poseban karakter ekipi i motivirao ih do neba.Davali su 150% svojih mogucnosti.Ta priča je ostala i dan danas kao san u gradu najbolje pizze na svetu.
Na mundijalu 1990 opet finale al nedovoljno sreće i sudijski penal odlucise prvaka.
U Argentini je bio i ostao Bog fudbala.Nedodirljiv poseban jedinstven.
Pele I Maradona su retkost koja se desila i sa njima poređenja nema.
To je vrhunac fudbalske igre.
Ovo danas su starlete koji samo gledaju sebe sebe i sebe.
Deco moja imate internet knjige gledajte citajte kakvi su pre bili sportisti muzicari glumci pisci...
Danasnji sportisti su nadrogirani polomljeni išarani intelektualno u minusu ličnosti

lebron goat

pre 1 godinu

Mesi igra na sredini terena zadnjih 10godina, a Ronaldo u spicu od dolaska u Real i opet Mesi daje vise golova, a da ne pominjem da je Mesi mladji dve godine i da ima oko 150 utakmica manje od Ronalda...
(Imas, 04. decembar 2022 10:33)



Mesi ne igra sredinu, a pogotovo ne 10 godina. Ronaldo nije bio gol igrač do odlaska u Real. I Mesi ne daje više golova od Ronalda. Valjda ti je sada jasno

Simke

pre 1 godinu

Ja ovo jednostavno ne razumijem...Pa eno i sinoc je Messi uzeo loptu na centru,krenuo u solo prodor i za malo nije postigao gol,sa 35 godina.....Messi je na stotine puta napravio solo prodore,driblao igracepostizao golove,i to radi evo vec 17 godina......Kako moze uopste Ronaldo da udje u bilo kalvu raspavu sa Messijem,to mi nikada nece biti jasno.....Ok,daje golove,postigao je mnogo golova,i zbog toga trebamo da ga stavljamo u isti kos sa fudbalskim genijem?

Petar

pre 1 godinu

Prijatelj Argentinac iz Buenos Airesa, Hulio, poslednji put kada smo se pre dve godine videli u Srbiji na pivu na pitanje: Mesi ili Maradona, grohotom se nasmeja i reče skoro uvređeno: Kakav crni Mesi? Maradona naravno, da li si ti normalan. Meni je to bilo dovoljno. Jednostavno, ništa ne može da se meri sa Božijom rukom ili prodorom sa pola terena i golom protiv Engleske 1986, 11 kontakta sa loptom u 11 sekundi, gol veka. Ništa. Mesi je možda sjajan u statistici, ali što se statusa legende tiče je patuljak. On je legenda Barselone, ali ne i argentinske nacije. Doduše, možda se nešto i promeni ali samo pod uslovom da ove godine ponese kući Boginju. P.S. Ronaldo je u ovoj celoj priči nebitan lik.

xmen

pre 1 godinu

Najveci lider na terenu, i covek koji je imao najveci uticaj na tim, na navijace, dakle u tom smislu najveci igrac za sam pojam fudbala je Maradona. A najbolji igrac samog fudbala je Ronaldinjo. Ova dvojica mogu biti samo najtrofejniji, nauspesniji ili najbolji strelci sto je opet mozda i najvece merilo. Nije lako tek tako odrediti "najboljeg" jer postoji mnogo uglova gledanja.

Randy Marsh

pre 1 godinu

Pojedinačno bolji Mesi. Al bi svi treneri pre u timu imali Ronalda nego Mesija.
Pa nek bira ko šta voli. Genijalca sa loptom ili onog koji ludilom vuče sebe i tim.
Za mene su obojica malo iza trojice drugih igrača koje sam gledao za života. Maradona, Zinedin, Ronaldo pravi. A možda je to i do mene i žala za svojom mladosti :)

Nedim Hodžić

pre 1 godinu

(lol, 4. decembar 2022 11:32)

Ronaldo na velikim takmicenjima je pogadjao protiv ekipa kao sto su Nemacka,Francuska,Spanija,Holandija a Messi najbolje sto je mogao je Meksiko. A sto se tice Edera pa Messi bio najgori u finalu Kope a utakmicu resio Di Maria, a Kopa je neozbiljno takmicenje koje se u poslednjih 6 godina odrzalo 4 puta, malo redje od Vimbldona.

fanfan

pre 1 godinu

@Црни

Ronaldo Brazilac nema ni jednu Ligu Sampiona, verovao ili ne.

Po mom misljenju Mesi i Ronaldo jesu najbolji ikada ovde igre. Razloga zasto to mislim je vise: ogroman broj golova, asistencija, nagrada, trofeja, itd. kao sto malo koji fudbaler ima na svom kontu.

Medutim, najjaci razlog zasto su oni najbolji ikada jeste KONTINUITET. Njih dvoica su manje-vise 15 godina najbolji ili medju najboljima na Svetu! To ni jedan fudbaler nikada nije bio, imati toliko dug kontinuitet na ovako visokom nivou je neverovatan.

Dakle, Mesi i Ronaldo jesu najbolji ikada, tu diskusije nema. Sada ko od njih dvojice je bolji? Tu vec nisam siguran kao oko ovog prvog, mada licno mislim Mesi jer je kompletniji igrac i vestiji sa loptom.

vince carter

pre 1 godinu

@elclasico Mesiju je pola nagrada namesteno🤷 Kada racunas Mesijeve nagrade na nebitnim takmicenjima to je tako,ko je jos pominjao da je Maradona bio najbolji igrac svetskog za mlade do nastanka Mesijevih fanatika koji su se hvatali prvo za tu slamku pa su im ovi drugi replicirali? Ko je jos pominjao Olimpijske igre gde ucestvuju samo mladi igraci uz dozvoljena tri starija? Kad ti organizuju kopa amerika svake godine pa cak i godinu za godinom,moras da osvojis jednom a igras za jedan od dva najveca tima. Nagrada za najboljeg igraca 2014 je bila presmesna,covek se nije video u nokaut fazi.

GM

pre 1 godinu

Ovo je isto kao da se poredi koliko je ko dao golova... u recimo ligi Holandije i u Premijer ligi. I kao golovi su golovi.

Gde je sve igrao CR, a gde Mesi...
S kim je sve igrao Mesi, a s kim CR.

Di Marija otkrovenje SP 2014. i glavni igrac ubedljivo. A nagradu za najboljeg dobije Mesi.
Toliko o znacajnosti individualnih trofeja.

Nedim Hodžić

pre 1 godinu

(gazda, 4. decembar 2022 12:20)

Ronaldo na velikim takmicenjima pogadjao protiv velikih timova kao sto su Nemacka,Francuska,Spanija,Holandija a Messi protiv amaterskih ekipa. E ali ostaju Leu hvalospevi od sofascore i namestene nagrade od njegovog sponzora Adidasa i vlasnika PSG.

vince carter

pre 1 godinu

Citam besmislena poredjenja ljudi koji o fudbalu nemaju blagog pojma i cude se sto se uporedjuje Ronaldo sa Mesijem iako ne moze da radi stvari koje radi Messi,covek od 188cm ne moze da radi stvari koje radi covek od 170cm,to je sve sto trebate da znate koliko ste fudbalski nepismeni,samo onizi igraci koji imaju nisko teziste kao Messi,Maradona,badjo i ostali mogu da igraju na taj nacin,da je Messi visok kao Ronaldo verovatno bi vec zavrsio karijeru ili bi u najboljem slucaju bio Kvaratskelia,takodje u obrnutom slucaju Ronaldo ne bi bio fizicki dominantan,al niko ne moze da bira kako ce da izgleda,ali da je bilo ko od vas koji pljujete Ronalda u njegovoj kozi mi za njega nikad ne bi ni culi jer niko od vas bi radio na sebi kao Ronaldo. Takodje niko od vas "strucnjaka" ne bi uzeo Mesija da ste ga videli kao klinca u Argentini,sa obzirom na nacin na koji komentarisete fudbal "ovaj ne moze da igra u ovoj ligi,lako je u farmerskoj" jer bi rekli "pa dobar je ovaj mali protiv ovih klinaca iz Argentine,al oni iz la masije bi ga pojeli" e toliki ste vi strucnjaci. A sto se tice dugovecnosti,kladim se da bi pola od vas koja prica o dugovecnosti izabrala Ramosa pre Maldinija iako je ovaj igrao 25 godina od Maradone do Kristiana. I kako moze neko da traje ako je imao preteske povrede kao Brazilac Ronaldo,niko se ne bi vratio ni na onaj njegov nivo posle one dve povrede. Iniesta je demolirao Real i Modrica 4-0 bez Mesija i sad je bolji Modric jer duze traje?

007

pre 1 godinu

Realno da Ronaldo osvoji ovo svetsko i sledece sa 41. godinom opet nece biti ni blizu Mesiju,jer ono sto Mesi radi na terenu Ronaldo ne moze ni na igrici.

Markobg

pre 1 godinu

Messi u fotofinišu,osim ako Ronaldo još jednom ne uzme zlatnu kopačku recimo ili EP sa Portugalom a ovaj sada ne osvoji svetsko sa Argentinom.

Lord

pre 1 godinu

Ronaldo ima bitnih trofeja i van Reala, kepec nema nista bez Cavija i Inijeste.
Ako cete iskreno Ronaldovo EP je trofej koji je neko od njih osvojio a da pritom nisu bili ni medju 5 favorita.

hmm

pre 1 godinu

najbolji svih vremena ronaldinjo. kratko trajao, uzivao u fudbalu. mi smo uzivali u fudbalu. otisao, spiskao sve, ostao samo obican covek. ovo su roboti.jedan nagruvan u teretani.egoista,drugi koji je dobar deo trikova naucio od ronaldinja.

piksi kiksi

pre 1 godinu

fun fact:

tadic i mitrovic kao duo imaju bolji ucinak od ove dvojice. ucestvovali su u vise golova (golovi i asistencije) kad su zajedno na terenu. imaju oko 100 golova i asistencija na oko 75 utakmica zajedno. to je koeficijent od oko 100/75= 1.33, a mesijev je 1.12, a ronaldov 1.

Nal Bandi

pre 1 godinu

Mesi je imao dugo vremena dva najbolja igraca na svetu u svom timu,
Cavija i Inijestu...
A to glasanje ko je najbolji na svetu, laureati ovoga i onoga, pa njih dvojica (Mesi i Ronaldo) pedeset puta najbolji...???

lol

pre 1 godinu

Ronaldo je sa 35 godina dao 50 golova u sezoni.
(lebron goat, 4. decembar 2022 10:11)

Nigde nikad nije dao 50+ golova osim u Realu. Sa 35 godina je dao sve ukupno 28 golova u sezoni 2018/19 u Juventusu, a i to je bilo pola sa penala :D

Katarina

pre 1 godinu

Ako gledamo dribling, lucidnost, vestinu, lepotu... onda je Mesi svakako broj 1.
Njegovi potezi su neverovatni. Pregled igre, osecaj, sve...
Ali Ronaldo je kompletniji igrac...
Igra i desnom i levom, glavom, fizicki je spremniji i gine na svakoj utakmici za pobedu, za gol vise.
Nije ni bitno koji je bolji, jer su obojica podigli letvicu toliko visoko i sumnjam da ce se skoro pojaviti neko ko ce je preskociti.
Svakako imamo privilegiju da gledamo dva igraca koji su fenomenalni...
Iskreno, meni je bolji fudbal bio pre ove dvojice, kada su igrali Zidan, Ronaldo, Batistuta, Toti, Del Pjero, Bekam, Skols, Roj Kin, Ronaldinjo, Inzagi, Krespo, Dijego Simeone, Anri, Berkamp, Mancini, Raul, Eto, Sedorf, Davids, Marko Pantelic... ??

1 2 3

pre 1 godinu

Maradona
Pele
Messi
Zidan
Ronaldo (stariji)
Rivaldo
Ronaldinjo
Krojf
Garinča
Bekenbauer...

Od "naših" sa ovih prostora:

Modrić
Sušic
Savićevic
...

Imas

pre 1 godinu

Mesi igra na sredini terena zadnjih 10godina, a Ronaldo u spicu od dolaska u Real i opet Mesi daje vise golova, a da ne pominjem da je Mesi mladji dve godine i da ima oko 150 utakmica manje od Ronalda...

ppp

pre 1 godinu

(tag, 4. decembar 2022 10:27)

Jeste samo sto jedna titula u Spaniji pored Ronaldovog Reala vredi kao 5 u Italiji gde je Ronaldo pobegao u Juventus koji je osvojio 7 titula zaredom i bez njega. U Spaniji je bilo 6-2 u titulama za Mesija, a igrali su godinama u istim uslovima, istoj ligi, protiv istih protivnika. To je najvrednije.

A EP koje je Ronaldo osvojio sa Portugalom i sa jednim golom u nokaut fazi ne vredi nista. Dosao je i Mesi do finala SP samo sto nije imao Edera da mu donese titulu svojim golom. Inace, Mesi je igrao 6 Kopa Amerika, a Ronaldo 5 Europskih prvenstava. Bas velika razlika :D

Mesi kada je osvojio Kopa Ameriku:
- najbolji strelac takmicenja
- najbolji asistent takmicenja
- najbolji igrac takmicenja
- bio je strelac ili asistent u svim utakmicama do finala

Ronaldo kada je osvojio EURO:
- nije bio ni najbolji strelac takmicenja
- nije bio ni najbolji asistent takmicenja
- nije bio ni najbolji igrac takmicenja
- nije bio ni strelac ni asistent u 5 od 7 utakmica

Smesno je porediti Mesija i Ronalda.

Portugal je osvojio EURO preko Austrije, Islanda, Madjarske, Velsa, Poljske, Hrvatske i Francuske. Jedino su Hrvatska i Francuska bili pravi protivnici i opet Ronaldo nije gotov nista napravio. Dao samo jedan gol u nokaut fazi.

Pall Mall

pre 1 godinu

Greh je od Boga upoređivanje Mesija sa Ronaldom. To svaki realan igrac trener menadžer u svetu fudbala zna.Pa zato i ljudi daju uvek Mesiju prednost.70-80 posto ljudi iz sveta fudbala govori da je Mesi najbolji ikada za protekli period pružanja i izgaranja na terenu evo vec 17 godina smo svedoci toga. Ronaldo je rasan strelac ceka da ekipa odradi za njega i da on bude realizator. Dok sa druge strane Mesi pokreće sredinu dribla asistira kreira šanse i istovremeno pravi završne egzekucije. i u tim je segmentima bolji od Kristijana iako nije spic igrac. Pa ne moze Kristijano da bude u toj ekipi jer lik nema deset driblinga u zadnju deceniju. On ne zna i ne ume niti moze da predribla pet sest igrača i da zabije gol. A to su radili samo vrhunski igraci koji su imali magiju u nogama i bili mađioničari sa njom u vidu Mesija Pelea Maradone Ronaldinja zube Ronalda. E u tu grupu Kristijano ne moze nikad i greh ga je stavljati uopšte sa ovim velemajstorima i upoređivati ga sa najboljim ikada a to je Mesi po većini relevantnih fudbalskih analiticara.

Nikola

pre 1 godinu

Ronalda niko nece,prosle godine ga niko nije hteo a sad jos manje,Mesi vuce ceo tim a Ronaldo igra samo za sebe i svoju statistiku i zato ga treneri ne vole

kiki

pre 1 godinu

(Randy Marsh, 4. decembar 2022 12:06)

Ronaldo vuce svoj tim ali u ponor. Sa onakvim ponasanjem nijedan trener ga ne bi uzeo u svoj tim, a to se najbolje vidi sada kada ga niko nece.

gazda

pre 1 godinu

(Nedim Hodžić, 4. decembar 2022 11:57)

Ako se toliko cesto igra Kopa Amerika kako onda Mesi ima 6 samo nastupa na Kopi, a Ronaldo 5 na EURU? :)

Ja sam tebi lepo govorio da bi i Mesi osvojio trofej sa reprezentacijom da je imao Edera u finalu da mu donese trofej, a to je upravo uradio Di Maria u finalu Kope. Samo sto je razlika sto je Mesi odigrao daleko bolje Kopu nego Ronaldo EURO kada je osvojio.

A Ronaldo u 10 utakmica protiv Nemacke i Francuske ima 1 gol iz igre. Sve ostalo je iz penala :D

Messi:
Chile: 11 M, 5 goal (2 penalty), 2 assist
Uruguay: 11 M, 5 goal, 2 assist
Colombia: 11 M, 3 goal, 3 assist
Germany: 2 M, 0 goal, 0 assist
France: 1 M, 0 goal, 2 assist
Netherlands: 2 M, 0 goal, 0 assist
Brazil: 7 M, 0 goal, 0 assist
Portugal: 0 match
Spain: 0 match
Italy: 0 match
England: 0 match

Messi (without friendly matches): 45 matches, 13 goals (2 penalty), 9 assist


Ronaldo:
Germany: 5 M, 1 goal, 2 assist
Brazil: 1 M, 0 goal, 0 assist
France: 5 M, 2 goal (2 penalty), 0 assist
Chile: 1 M, 0 goal, 0 assist
Spain: 4 M, 3 goal (1 penalty), 0 assist
Netherlands: 4 M, 3 goal, 1 assist
England: 2 M, 0 goal, 0 assist
Uruguay: 1 M, 0 goal, 0 assist
Argentina: 0 match
Italy: 0 match
Colombia: 0 match

Ronaldo (without friendly matches): 23 matches, 9 goals (3 penalty), 3 assist

MV

pre 1 godinu

Mesi je najbolji. Ronaldo loše igra, izbačen iz Junajteda zbog ponašanja, niko ga neće. Mesi je bolji fudbaler i čovek od razmaženog Ronalda.

El clasico

pre 1 godinu

Nedim, a ko ih je onda zasluzio ako Mesi nije? 😂

Messi je jedini igrač u povijesti nogometa koji je sudjelovao u 43 gola (19 golova i 24 asistencije) za reprezentaciju na velikim natjecanjima (Copa America + Svjetsko prvenstvo).

Messi je jedini igrač u povijesti i po učinku u nokaut fazi sa reprezentacijom na velikim takmičenjima. Izravno je sudjelovao kod 22 gola koje je Argentina postigla na Svjetskom prvenstvu i Copa America (6 golova i 16 asistencija).

Messi (6) u dresu reprezentacije ima isto nagrada za najboljeg igrača nekog velikog takmičenja kao Maradona (2), Pele (2), Brazilski (2) i Portugalski Ronaldo (0) zajedno.

mc 911

pre 1 godinu

Mesi sto radi na terenu ne moze niko na svetu osim Nejmara. Ma sta god mislili o njemu, ali je i Nejmar fenomenalan fudbaler Ronaldo je golgeter.

Ognjen

pre 1 godinu

Nisam fan ni jednog ni drugog. Zastao sam kod Zidana i Ronaldinja sa divljenjem fudbalerima.

Ipak, pre par godina sam jako poceo da cenim kontinuitet vrhunskog, a tu su Ronaldo i Mesi nenadmasni. I, po nekom osecaju, pitam svog drugara Saleta Vinjaka:Sale, jel bolji Mesi od Ronalda?

Kako nije. Odgovori Sale lagano kao neko ko se bas razume.

A sto? - pitam cekajuci magiju.

Pa bolje igra fudbal.

I to je to. Ako zamislimo Mesija i Ronalda kao dva klinca sa loptom, jasno cemo videti da onaj manji bolje barata njom.

Gazda

pre 1 godinu

Lord,

EP koje je Ronaldo osvojio sa Portugalom sa jednim svojim golom u nokaut fazi ne vredi nista.

Mesi kada je osvojio Kopa Ameriku:
- najbolji strelac takmicenja
- najbolji asistent takmicenja
- najbolji igrac takmicenja
- bio je strelac ili asistent u svim utakmicama do finala

Ronaldo kada je osvojio EURO:
- nije bio ni najbolji strelac takmicenja
- nije bio ni najbolji asistent takmicenja
- nije bio ni najbolji igrac takmicenja
- nije bio ni strelac ni asistent u 5 od 7 utakmica

Smesno je porediti Mesija i Ronalda.

Portugal je osvojio EURO preko Austrije, Islanda, Madjarske, Velsa, Poljske, Hrvatske i Francuske. Jedino su Hrvatska i Francuska bili pravi protivnici i opet Ronaldo nije gotov nista napravio. Dao samo jedan gol u nokaut fazi.

Kada Ronaldo svojim golovima i asistencijama bude nosio tim do trofeja kao Mesi, Maradona, Zidan, Pele itd moci ce se porediti u reprezentaciji sa njima.

Dubrovnik

pre 1 godinu

Nogomet sa jako promijenio zadnjih 20 godina, od treninga, prehrane, terena, lopte i svega što ide uz napredak. Danas igraju do 40te a VanBasten sa 30 u penziju.
Statistika je kao bikini, sve ti kaže ali sakrije najzanimljivije stvari. Naravno da će davat sve više golova kad je sve više penala a nema grubih faulova.
E sad, svi ovi danas trebaju zapalit svijeću Maradona (i Ronaldo) jer ih ne smiju krivo pogledat a kamoli faulirat.
Zato je meni lista najboljih oni za koje bi platio kartu za gledat ih.
1.Maradona
2.Ronaldo
3. Ronaldinho
4. Zidane
5. Cruyff
Ovdje će ući Messi kad završi karijeru.
Znate što kažu za mišljenje ali ovo je moje.

Dunavac

pre 1 godinu

Ronaldo je marketing igrac i Mesi Ronaldo je vestacko napravljeno rivalstvo, jer kad se pogleda sta obojica rade na terenu prosto ne mozes da verujes da se njih dvojica porede!

Kili

pre 1 godinu

GM,

Ronaldo igrao u Realu koji i bez njega osvaja sve, a Mesi igrao u Barsi koja ni ligu evrope ne moze osvojiti.

Ronaldo u zadnje 4 godine bez Modrića i Kroosa:

1x najbolji strijelac lige (2019/20)
0x najbolji strijelac lige pevaka
0x zlatna lopta
0x najbolji nokaut faze LP
0x najbolji asistent lige
0x najbolji sportista u godini

Messi u zadnje 3 sezone u Barceloni bez Xavija, Inieste, Neymara:

3x najbolji strijelac lige
2x najbolji asistent lige
1x najbolji strijelac lige prvaka (2018/19)
1x najbolji strijelac nokaut faze LP (2018/19)
2x zlatna lopta (2019 i 2021)
1x najbolji sportista u godini (2019)

pufta

pre 1 godinu

Само Роналдо феномено. После Зидан, Роналдињо, Дел Пиеро, Вергкамп, Инзаги нека се поређају како хоће

Bakrec

pre 1 godinu

Tu nema nikakve dileme. Ronaldo je masina, paklen igrac bez obzira na njegov nesimpatican karakter i ponasanje, ali Mesi je koplje iznad. To sve dublje analize i statistike dokazuju. Bolji prosek golova i asistencija po utakmici, bolji izvodjac slobodnjaka, bolji dribler, bolji plej, jednostavno kompletniji navalni igrac. I tu nam cak nikakvi brojevi nisu potrebni da to znamo. Uticaj koji Mesi ima na igru svog tima je veci nego Ronaldov i tu ne pricam o trenutnoj situaciji nego i o vrhuncu karijera. Ove statistike i brojevi samo potvrdjuju ono sto mi svi vidimo. Nema tu nikakve debate, Mesi je iznad i kraj price. Ako ne veci , onda isti nivo Maradone i Pelea.

M.

pre 1 godinu

Ne gotivim malenog sa kratkim nogicama zbog čega i ima prednost u duelima,ali je očigledno talentovaniji igrač od CR7 koji je najbolji napadač ikada statističku..Mesi-bolji šut,mnogo bolji pas...Diskutabilne ostaju ZL 2010,2019 i 2021,ali ako uzme SP najveći je ikada nema šta!

Lord

pre 1 godinu

Nabroja mi covjek preko koga je Portugal osovjio EP, hoce da mi kaze da je na Kopa veca konkurencija nego na EP.
Brazil, Argentina, 80% sanse da osvoje svaki put.
Ponekad se pojavi Urugvaj, Cile, Kolumbija, sa ekipama upola slabijim od ove 2 gorepomenute.
Na EP Njemacka, Francuska, Spanija, Italija, Engleska, pa tek onda Portugal kao favorit.
Ako mene pitate, Ronaldo i Ronaldinjo su iznad obojice.
Prvog su zajebale povrede, drugog, zene+alkohol+slava i odsustvo radne etike.

Pall Mall

pre 1 godinu

Vince Carter
Jedino sto ti je ostalo da palamudis da pricas o tom niskom tržištu između Mesija i Ronaldo.Jeli Zidan nizak pa je driblao jeli zuba Ronaldo driblao a nije nizak. Jeli Ibrahimovic driblao xa visinom od 1,95 tu mu ne treba nisko težište. E kakvi sve likovi ovde pisu godinama i ostavljaju komentare. Sacuvaj Boze.

Gorstak

pre 1 godinu

Lord,


Nigde nisam rekao da je konkurencija u Juznoj Amerci veca. Cak sto vise, slazem se da na EURU ima mnogo vise kvalitetnijih reprezentacija ali je cinjenica da sve zavisi od zreba i da se se pola tih reprezentacija poizbacuje medjusobno. Pa evo ti Portugala.. Od svih tih reprezentacija koje si nabrojao igrali su jedino protiv Francuske kada su osvojili.

Portugal osvojio EURO preko Austrije, Islanda, Madjarske, Velsa, Poljske, Hrvatske i Francuske.

A Argentina osvojila Kopa Ameriku preko Cilea, Urugvaja, Bolivije, Paragvaja, Ekvadora, Kolumbije i Brazila.

Inace, bas bi volio jedan duel Ekvadora i Italije da vidimo ko je bolji... Ovaj Ekvador je izdominirao Holandiju i zasluzili su prolazak dalje.

Čiviluk

pre 1 godinu

Od ove dvojice, Mesi je bolji jer je timski igrač a fudbal je timska igra.
Najbolji ikad je Pele, bez konkurencije.
Ima 3 mundijala, što niko nema ni blizu. Ako francuska sad osvoji, Mbape bi jedini mogao da se izjednači s Peleom.
Ako...

Bakrec

pre 1 godinu

Tu nema nikakve dileme. Ronaldo je masina, paklen igrac bez obzira na njegov nesimpatican karakter i ponasanje, ali Mesi je koplje iznad. To sve dublje analize i statistike dokazuju. Bolji prosek golova i asistencija po utakmici, bolji izvodjac slobodnjaka, bolji dribler, bolji plej, jednostavno kompletniji navalni igrac. I tu nam cak nikakvi brojevi nisu potrebni da to znamo. Uticaj koji Mesi ima na igru svog tima je veci nego Ronaldov i tu ne pricam o trenutnoj situaciji nego i o vrhuncu karijera. Ove statistike i brojevi samo potvrdjuju ono sto mi svi vidimo. Nema tu nikakve debate, Mesi je iznad i kraj price. Ako ne veci , onda isti nivo Maradone i Pelea.

danilo

pre 1 godinu

Svako ko se bar malo razume u fudbal reci ce da je Mesi bolji igrac, uostalom svaki veliki trener i svaki veliki igrac kaze da je Mesi bolji pa cu navesti neke:

Venger
Kapelo
Ronaldo zuba
Maradona
Toti
Anri
Ronaldinjo
Visente del Boske
Gvardiola
Murinjo
Skols
Arigo Saki
Mateus

itd itd...

NNN

pre 1 godinu

Mesiju je ovo 5. svetsko prvenstvo u fudbalu (isto kao i Kristijanu Ronaldu)
i Mesiju je ovo 1. gol u nok-aut fazi na SP (C. Ronaldo još nema ni jedan),
dakle njih dvojica zajedno na 10 SP ukupno imaju duplo manje golova od npr. Piksija u nok-aut fazi na SP.
Iako se svi golovi (isto) broje - ne vrede svi golovi isti!

El clasico

pre 1 godinu

(vince carter, 4. decembar 2022 15:23)

Sta je namesteno pola? Imao 2x po 5 golova i 4 asistencije i bivao daleko najbolji igrac pored Nejmara, Sanceza, Jamesa, Suareza, Kavanija itd.

Kopa Amerika se organizuje svake godine isto onda kao i EURO. Mesi ima 6 nastupa na Kopi, a Ronaldo 5 na EURU 😂

Sto se tice svetskog 2014, slazem se da nije zasluzio nagradu. James je zasluzio vise.

Bakrec

pre 1 godinu

Tu nema nikakve dileme. Ronaldo je masina, paklen igrac bez obzira na njegov nesimpatican karakter i ponasanje, ali Mesi je koplje iznad. To sve dublje analize i statistike dokazuju. Bolji prosek golova i asistencija po utakmici, bolji izvodjac slobodnjaka, bolji dribler, bolji plej, jednostavno kompletniji navalni igrac. I tu nam cak nikakvi brojevi nisu potrebni da to znamo. Uticaj koji Mesi ima na igru svog tima je veci nego Ronaldov i tu ne pricam o trenutnoj situaciji nego i o vrhuncu karijera. Ove statistike i brojevi samo potvrdjuju ono sto mi svi vidimo. Nema tu nikakve debate, Mesi je iznad i kraj price. Ako ne veci , onda isti nivo Maradone i Pelea.

SAF

pre 1 godinu

Narvno, stvar ukusa i uopste narativa. Ronaldo je sada stariji, on zavrsava svoju karijeru dok Leo ima jos 1-2 ozb sezone u njemu sto je i nirmalno s obzirom na godine ali kao sto rekoh stvar ukusa. Mislim da bi najvece finale SP ikada bilo da se upravo Argentina i Portugal sastanu 18.12 te da se jednom za svagda zavrsi ova prica, pobednik nosi sve. Ipak iako smo bili svedoci njihove neverovatne konstantnosti prethodih 15 sezona, greota je zaboraviti Dijega Maradonu i naravno Pelea. Svako od njih je bio neverovatan i samo je stvar ukusa. Prekjuce kad su objavili stanje Pelea opet su isli stari snimci, u njevovim potezima vidite kasnije Krojfa, Mesija, Ronalda, Maradonu i sve ostale majstore. 3 SP osvojio. Maradona sam dovukao Argentinu do Boginje, dao najkontraverzniji i najlepsi gol na SP u istoj utakmici... Ono sto znam jeste da ce ostati velika praznina posle odlaska Mesija i Ronalda a tad dan se blizi.

globalmedium

pre 1 godinu

Ronaldo je klasičan napadač,sa svojim brojkama za svako poštovanje.., ali ja fudbal gledam i volim zbog igrača kakav je Mesi...
Iskreno se nadam da takvi igrači neće nestati iz modernog fudbala...

zoran

pre 1 godinu

Sjajni su i jedan i drugi.
Sto se tiče reprezentacija mislim da je Mesi u boljem timu.
Nekako argentinci su pokazali više od Portugala. Sjajno se kreće lopta kod argentinaca ali imali su i poraz od Saudiske Arabije.
U utakmici protiv Poljske delovali su moćno Argentinci.
Mislim da Argentina može mnogo na ovom svetskom prvenstvu da je u krugu favorita.
Portugal mi ne deluje tako moćno.
-Favoriti su mi još francuzi ako prođu engleze, tu su brazici, španci i hrvati igraju dobro.

Milan

pre 1 godinu

Tu su negde.. e sad, Mesi je malo više timski igrač a Ronaldo svesno juri lične rekorde što takođe nije loše. Broj trofeja je važan a tu Mesi prednjači. S druge strane, atletski gledano ne znam da li je ikada postojao igrač toliko dobar kao Ronaldo. Ima radnu etiku veću od svih, poput Đokovića u tenisu. Mesi je bolji tehničar… puno je parametara koji odlučuju, ali ako jedan od njih osvoji svetsko prvenstvo, a Argentina je veći favorit, mislim da bi diskusija bila završena.

Kvaračkelija

pre 1 godinu

Imao sam priliku da upoznam njegove roditelje koji su mi ispricali groznu pricu u kojoj je Bogdan uslovio bivseg selektora da mora da ima najvecu minutazu i potpunu slobodu u igri,gde se njihov sin nije pronasao i jednostavno odlucio da ne gubi vreme sa reprezentacijom i radi na sebi.Mnogo mi je zao sto smo zbog jednog privatnika izgubili Pokusevskog,Jovica koji takodje nece da igra dok je ovaj tu a najverovatnije i Jokica….
(Nemanja V., 04. decembar 2022 08:56)
Ništa ne može da se meri sa onim što se desilo kad si bio mali pa ti to romantično gledaš. Ne postoji najbolji svih vremena to je marketinški trik.

Da dodam

pre 1 godinu

Poslednji pasus iz teksta:
P.S. Na listi Mesijevih uspeha nije ona glavna koju je dobio kada je reč o Svetkim prvenstvima. Reč je o onoj za najboljeg igrača u Brazilu 2014. godine. Mesiju pokloni nisu potrebni.

U redu. Onda po toj vasoj logici, Maradona ima 0 SP, zar ne? Maradoni pokloni (citaj gol rukom Engleskoj pri 0:0) nisu potrebni.