Utorak, 29.11.2022.

18:55

Kraj drame: Engleska i SAD u osmini finala!

U osminu finala Svetskog prvenstva iz grupe B idu Engleska i SAD.

Izvor: B92

Kraj drame: Engleska i SAD u osmini finala! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

67 Komentari

Sortiraj po:

Ivar

pre 1 godinu

Da, cuj Amerika, drzava od svega 330 miliona stanovnika ...
(The Unforgiven, 30. novembar 2022 00:11)
Ali to vazi za vecinu drzava na SP, Uruguay, Danska, Hrvatska i Srbija su medu najmanjima. Pogledaj malo sve osvajace, osim Uruguaja koji je osvojio dok skoro nitko nije igrao i gdje se je dolazilo pozivnicom i nije bilo Engleza koji su tada bili najjaci, sve ekipe imaju po 40+ mil stanovnika. Brazil 180-200 mil, Njemacka 80, Italija i Francuska 60, Spanjolska i Argentina 40, Engleska isto 50-60; jednostavno broj stanovnika je itekako presudan ako dvije drzave imu podjednaki talenat za neki sport. Tebi samo da odvedes ekipu na neko veliko natjecanje treba 20 igraca, sada zamisli koliko su stvarno talentirane Hrvatka i Srbija kada uz par miliona judi mogu da izvuku toliki broj igraca, ali za osvojiti je nazalost za nas, potrebno puno vise. Moze ti se zalomiti jedna super generacija ali jako tesko da ti mozes popuniti sve pozicije sa klasnim igracima kada imas malo ljudi, to je cista matematika, i treba ti puno vise vremena da zamjenis dobre igrace kada ostare. Kontinuitet na najvisem nivou je nemoguc sa tako malo zemlje.

bojsa

pre 1 godinu

Ameri su slika i prilika tima sa pojedincima koji nije nesto posebno, ali koji igra kao tim i zeli da prodje. Ljudi nisu vise znali sta da rade sa Iranom poslednjih 25 minuta, ali su se borili do poslednjeg minuta. Kad bih nase video ovako da ginu po terenu, da trce, udaraju, pokusavaju sve i da izgube bih bio ponosan. Jer onda bih znao da su prosto bili slabiji, ali da je srce ostavljeno na terenu. Ovako gledas nas tim, dosta fudbalera koji su kao vrhunski, vrede silne milione, a ovamo malodusna igra i kao da samo cekaju da se zavrsi. Ne zelim da ne postujem Kamerun, ali nasa odbrana protiv njih i nakon sto smo poveli 3:1 igra koja je bila puna prepotentnosti gde u kontri pola igraca nece da trci nazad nego samo prati pogledom. E zbog toga nikad necemo dalje, a Ameri i takve reprezentacije hoce.

Kuki

pre 1 godinu

"Ako sa ekipom koja je izbacila Portugal u gostima ne mozwmo da prodjemo grupu ugasiti fudbal"


Igramo sa Svajcarcima, ekipom koja je bila bolja od Italije u kcalifikacijama, ekipom koja je u Ligi Nacija pobedila Portugal i Spaniju, ekipom koja je na proslom EP izbacila Francusku.

zmajko

pre 1 godinu

neverovatno da ono u zadnjim minutima nije bio penal za Iran. Nebitno ko je bio bolji, i ko voliko koga vise, ali ono nesmotreno povlacenje je moralo da se svira. Sramota za sudiju ili nije smeo pitanje je!

The Unforgiven

pre 1 godinu

Amerika, ee čuj Amerika već 3 put u zadnjih 12 godina prolazi grupnu fazu, a za nas je to naučna fantastika.
(Billy, 29. novembar 2022 23:05)
----------------------

Da, cuj Amerika, drzava od svega 330 miliona stanovnika ...

Bane

pre 1 godinu

Kladim se u sve da se onakvo povlacenje desi u nasem mecu sa Svicarcima, i da nas igrac istim intezitetom povuce Svicarskog igraca da bi sudija pokazao na penal. Uostalom Svicarsku ne mozemo proci pa cak i da mi zelimo i da smijemo. Ko moze da shvati shvatice

Billy

pre 1 godinu

Od 2010 Amerika vec 3 put prolazi grupnu fazu. Realno ako i sad ne pobedimo Svajcarce, ugasiti fudbal u Srbiji. Amerika, ee čuj Amerika već 3 put u zadnjih 12 godina prolazi grupnu fazu, a za nas je to naučna fantastika. Ako s ekipom koja je pobedila Portugal u gostima, ako s tom isto ekipom ne možemo proći grupnu fazu, ma gasi fudbal u Srbiji!

Milan

pre 1 godinu

Pozdrav za Sašu, čisto sumnjam da neko od nas voli Holandiju , ja sam prvi koji "NE". Našima sve najbolje da prođu protiv Švajcarcaca.

Sash

pre 1 godinu

Iran je realno slab tim, ali su pokradeni u zadnjem minutu jer im nisu dosudili cist penal, a s obzirom da je zadnji igrac odbrane i crveni karton. Sudija nije htio ni da pogleda VAR. Bas cudno jer se slicno desilo nad Mitrovicem protiv Svajcarske prije 4 godine. Ni tad sudija nije htio ni da gleda.

PimPong

pre 1 godinu

Ako Pulisic bude igrao, Ameri imaju veliku sansu da dobiju Holandjane. Cak mislim da je u ovom trenutku bolje igrati protiv njih nego protiv Senegala, koji nije trebao izgubiti protiv Holandjana. Ali bez Pulisica, ne znam ko ce da daje golove protiv Virgil-a.

Andrea Djani

pre 1 godinu

Meni je ovo prvenstvo malo cudno , jer mnoge reprezentacije igraju svoj najlosiji fudbal u vise godina unazad . Tu spadaju Vels , Belgija , Danska , Svajcarska , Nemacka , Urugvaj , Meksiko . Da su tako igrali prosle godine verujem da se nijedna od njih ne bi ni plasirala na SP . Mozda je to vezano i sa terminom odigravanja , jer nije bilo nikakvih priprema , vec slobodno nedelju dana i pocinji . Ove dve grupe danas su realno dosle , a izgleda da ce tako i sve ostale .

Mikii

pre 1 godinu

Eto i Senegal i SAD su morali da pobede da bi prosli i pobedili su. Nema razloga i mi to da ne uradimo.
(jsx, 29. novembar 2022 22:05)

Ima nekoliko razloga. Prvi je da je Švajcarska daleko ispred Irana i Ekvadora. Drugi je da smo tu negde na nivou Amerike i Senegala. Ako uopšte jesmo, što je veliko pitanje.

kejdl

pre 1 godinu

Ova zavrsnica Irana mi je delovala kao da ce im glave seci ako izgube od svojih arhineprijatelja amerikanaca. Ocajni pokusaji, bacanja, povlacenja dresova, nesportski, da ne kazem jadno nekako. Ako vec toliko zele u osminu finala mogli su da nauce sta je prijem lopte, pas igra ili centarsut...

Marko

pre 1 godinu

Gana, Grčka, Kostarika, Amerika, Slovačka, Švedska.. svi oni ponekad prodju grupnu fazu, al Srbija nikako i nikad. I mi se kao ložimo da smo neka fudbalska nacija ?? Pa mi treba da smo totalno spušteni na zemlju. Dok god nije tako, nema nama prolaska grupe.

Dokle vise

pre 1 godinu

Sta se s fudbalom desava pa ovoliko igraci glume povrede? Postalo kao kosarka ne sme vise kontakta biti ni malo. A igrac cim padne hvata se za nogu, clanak, vristi i dize ruke. Dali ste videli ovog iz Irana sto pao pa poceo da vristi? Reko pukla noga. Ono nista. Evo ga vec sprinta .

Stojan

pre 1 godinu

Kamerun nam je pokazao kako se igra brza i precizna kontra. Samo da ne pobijede i Brazil. Onda bi mi morali pobijediti Švicu sa 3-0. Neznam da li bilo dovoljno 3-0 za nas. Zavisi koliko Kamerun pobijedi Brazil. Možda 3-1. Mi moramo pobijediti, ili pakovati se za Srbiju. Bravo za naše, još ima šanse za plasman. Idemo dalje, pa šta bude da bude.

Surovi

pre 1 godinu

Kondicija i trčanje su 2 različite stvari! Možeš imati super kondiciju ali ako nećeš da trčiš, onda je sve džaba... Skoro sve reprezentacije su u boljoj kondiciji od naše i hoće da trče, a naši se vuku po terenu i malo trče. Zato smo tu gde jesmo...

Milan

pre 1 godinu

USA- šta pričaš brate, koji faul kod gola Amerikanaca, čovek prvo utrčava daje go i tek onda u padu usput je udario u golmana. A pre toga već je poslao loptu u gol.

Veliki brat

pre 1 godinu

Smarate više s tim floskulama o trčanju. Kao da svaki fudbaler na svetu mora da bude izuzetno brz. Bože me sakloni šta sve ljudi pišu ovde... 🙄
(Mahatma Pandi, 29. novembar 2022 21:06)

Pa ne mora svaki, ko je rekao da mora, postoje i druge, treće i četvrte lige, a čak i da igra u prvoj ligi Engleske ili Španije, ne mora da igra u reprezentaciji!

Prati se SP

pre 1 godinu

Mozda i jedini timski sport u kojem mogu da navijam za SAD reprezentaciju. Svako SP me pozitivno iznenade trcanjem, borbenoscu, igrom, drcnoscu, lucidnscu - ma celokupnim pristupom i igrom.

Coach S

pre 1 godinu

Kako ste mi samo nalupali minuse 2020; kada sam rekao pred meč sa Norveškom da Holanda treba da čuva Pavlović.
Drago mi je da se dečko dokazao, i da ga sada većina ljudi ceni.
Zaslužio je.

Mahatma Pandi

pre 1 godinu

Da li gledaju nasi fudbaleri kako se trci? Svi drugi timovi su bar 1.5 puta brzi od nasih.
(prihvatate Politiku privatnosti, 29. novembar 2022 20:29)

Smarate više s tim floskulama o trčanju. Kao da svaki fudbaler na svetu mora da bude izuzetno brz. Bože me sakloni šta sve ljudi pišu ovde... 🙄

Neko iz mase

pre 1 godinu

Realno je Engleska i Iran. Ne bih imao ništa protiv i da prođu Vels i SAD.
(zare, 29. novembar 2022 19:35)

Velsu treba bilo kakva pobeda ako bude remi Iran-SAD. Svi mogu proci, samo Engleska ne moze ispasti.
(Vela, 29. novembar 2022 20:08)

Može i Engleska da ispadne, ako npr izgubi sa 6:0 od Velsa, a bilo ko pobedi u drugoj utakmici.
(hordak, 29. novembar 2022 20:34)

Ili 9:3. Veoma realno.

Puh

pre 1 godinu

Smarate više s tim floskulama o trčanju. Kao da svaki fudbaler na svetu mora da bude izuzetno brz. Bože me sakloni šta sve ljudi pišu ovde... 🙄
(Mahatma Pandi, 29. novembar 2022 21:06)

1. Ne mora svaki, ali krila i bekovi MORAJU!!! I kod svih timova, cak i onih najslabijih, to je tako. Kod svih, osim kod nas, naravno;

2. Jos jedna stvar. Kad se kaze “trcanje”, tu se pre svega misli na izdrzljivost i kondiciju, a ne na brzinu. E pa vidis, mi smo, slobodno se moze reci, fenomen - najsporiji smo ubedljivo, a u isto vreme imamu ubedljivo najnizi nivo fizicke spreme i kondicije, sto se kosi sa logikom, ali je tako.

Dakle, mi vec od 50 i nekog minuta vise nismo u stanju da igramo na vrhunskom nivou, zbog nedostatka kondicije. Od tad krece da pada koncentracija, kontrola lopte postaje losija, pas igra nesigurna, postavka igraca na terenu nerezonska, linije ekipe neuskladjene. Sve u svemu, jedan blagi uzas. To smo videli i protiv Brazila i protiv Senegala - do 50 i nekog minuta sve ok, a onda nagli pad kondicije, sto za posledicu ima i pad svega ostalog.

E sad, za sve je potreban talenat. Za sve osim za kondiciju. Ona se stice radom i profesionalnoscu.
Zato im se to trcanje uvek i zamera najvise, ako bas hoces da znas.

Milan

pre 1 godinu

Pozdrav za velu - može ispasti ,ja mislim tako , da Iran pobedi SAD a Vels kad bi dobio englesku Iran bi bio tu prvi , a Englezi i Vels imali bi međusobno isti broj bodova ali Vels bi prošao kao bolji u međusobnom skoru ko drugi, ali vidim da sad nema više ništa od toga.

hordak

pre 1 godinu

Realno je Engleska i Iran. Ne bih imao ništa protiv i da prođu Vels i SAD.
(zare, 29. novembar 2022 19:35)

Velsu treba bilo kakva pobeda ako bude remi Iran-SAD. Svi mogu proci, samo Engleska ne moze ispasti.
(Vela, 29. novembar 2022 20:08)

Može i Engleska da ispadne, ako npr izgubi sa 6:0 od Velsa, a bilo ko pobedi u drugoj utakmici.

PimPong

pre 1 godinu

Ameri su skroz nezgodni. I ranije su bili dobri i mnogo su trcali, a sad mnogo trce i imaju ne samo "dobre" vec "odlicne" igrace koji igraju u Engleskoj, Spaniji, Italiji, itd. Bice nezgodni u narednom krugu ako prodju Iran.

Marko99

pre 1 godinu

Al kako onda niko od njih ne stvori toliko čistih prilika kao mi protiv Kameruna?? Jel genijalac ?? To što mi iz čistih šansi nismo davali golove, to je već druga stvar.. nego de mi odgovori na pitanje.
(Fric, 29. novembar 2022 20:45)

Druze, mani se filozofiranja. Samo pogledaj raspored na tabeli.

Gibanitza

pre 1 godinu

Ako Englezi čuju da Iran i SAD igraju nerešeno, garantovano puštaju Vels da ih pobedi sa jednim golom razlike, jer bi i Engleska,Vels i Iran imali po 4 boda, ali Iran bi ispao zbog najgore gol razlike.

Vela

pre 1 godinu

Realno je Engleska i Iran. Ne bih imao ništa protiv i da prođu Vels i SAD.
(zare, 29. novembar 2022 19:35)

Velsu treba bilo kakva pobeda ako bude remi Iran-SAD. Svi mogu proci, samo Engleska ne moze ispasti.

Fric

pre 1 godinu

Da li gledaju nasi fudbaleri kako se trci? Svi drugi timovi su bar 1.5 puta brzi od nasih.
(prihvatate Politiku privatnosti, 29. novembar 2022 20:29)

Al kako onda niko od njih ne stvori toliko čistih prilika kao mi protiv Kameruna?? Jel genijalac ?? To što mi iz čistih šansi nismo davali golove, to je već druga stvar.. nego de mi odgovori na pitanje.

Prati se SP

pre 1 godinu

Mozda i jedini timski sport u kojem mogu da navijam za SAD reprezentaciju. Svako SP me pozitivno iznenade trcanjem, borbenoscu, igrom, drcnoscu, lucidnscu - ma celokupnim pristupom i igrom.

Puh

pre 1 godinu

Smarate više s tim floskulama o trčanju. Kao da svaki fudbaler na svetu mora da bude izuzetno brz. Bože me sakloni šta sve ljudi pišu ovde... 🙄
(Mahatma Pandi, 29. novembar 2022 21:06)

1. Ne mora svaki, ali krila i bekovi MORAJU!!! I kod svih timova, cak i onih najslabijih, to je tako. Kod svih, osim kod nas, naravno;

2. Jos jedna stvar. Kad se kaze “trcanje”, tu se pre svega misli na izdrzljivost i kondiciju, a ne na brzinu. E pa vidis, mi smo, slobodno se moze reci, fenomen - najsporiji smo ubedljivo, a u isto vreme imamu ubedljivo najnizi nivo fizicke spreme i kondicije, sto se kosi sa logikom, ali je tako.

Dakle, mi vec od 50 i nekog minuta vise nismo u stanju da igramo na vrhunskom nivou, zbog nedostatka kondicije. Od tad krece da pada koncentracija, kontrola lopte postaje losija, pas igra nesigurna, postavka igraca na terenu nerezonska, linije ekipe neuskladjene. Sve u svemu, jedan blagi uzas. To smo videli i protiv Brazila i protiv Senegala - do 50 i nekog minuta sve ok, a onda nagli pad kondicije, sto za posledicu ima i pad svega ostalog.

E sad, za sve je potreban talenat. Za sve osim za kondiciju. Ona se stice radom i profesionalnoscu.
Zato im se to trcanje uvek i zamera najvise, ako bas hoces da znas.

PimPong

pre 1 godinu

Ameri su skroz nezgodni. I ranije su bili dobri i mnogo su trcali, a sad mnogo trce i imaju ne samo "dobre" vec "odlicne" igrace koji igraju u Engleskoj, Spaniji, Italiji, itd. Bice nezgodni u narednom krugu ako prodju Iran.

Billy

pre 1 godinu

Od 2010 Amerika vec 3 put prolazi grupnu fazu. Realno ako i sad ne pobedimo Svajcarce, ugasiti fudbal u Srbiji. Amerika, ee čuj Amerika već 3 put u zadnjih 12 godina prolazi grupnu fazu, a za nas je to naučna fantastika. Ako s ekipom koja je pobedila Portugal u gostima, ako s tom isto ekipom ne možemo proći grupnu fazu, ma gasi fudbal u Srbiji!

Mikii

pre 1 godinu

Eto i Senegal i SAD su morali da pobede da bi prosli i pobedili su. Nema razloga i mi to da ne uradimo.
(jsx, 29. novembar 2022 22:05)

Ima nekoliko razloga. Prvi je da je Švajcarska daleko ispred Irana i Ekvadora. Drugi je da smo tu negde na nivou Amerike i Senegala. Ako uopšte jesmo, što je veliko pitanje.

Surovi

pre 1 godinu

Kondicija i trčanje su 2 različite stvari! Možeš imati super kondiciju ali ako nećeš da trčiš, onda je sve džaba... Skoro sve reprezentacije su u boljoj kondiciji od naše i hoće da trče, a naši se vuku po terenu i malo trče. Zato smo tu gde jesmo...

kejdl

pre 1 godinu

Ova zavrsnica Irana mi je delovala kao da ce im glave seci ako izgube od svojih arhineprijatelja amerikanaca. Ocajni pokusaji, bacanja, povlacenja dresova, nesportski, da ne kazem jadno nekako. Ako vec toliko zele u osminu finala mogli su da nauce sta je prijem lopte, pas igra ili centarsut...

Marko

pre 1 godinu

Gana, Grčka, Kostarika, Amerika, Slovačka, Švedska.. svi oni ponekad prodju grupnu fazu, al Srbija nikako i nikad. I mi se kao ložimo da smo neka fudbalska nacija ?? Pa mi treba da smo totalno spušteni na zemlju. Dok god nije tako, nema nama prolaska grupe.

Veliki brat

pre 1 godinu

Smarate više s tim floskulama o trčanju. Kao da svaki fudbaler na svetu mora da bude izuzetno brz. Bože me sakloni šta sve ljudi pišu ovde... 🙄
(Mahatma Pandi, 29. novembar 2022 21:06)

Pa ne mora svaki, ko je rekao da mora, postoje i druge, treće i četvrte lige, a čak i da igra u prvoj ligi Engleske ili Španije, ne mora da igra u reprezentaciji!

Milan

pre 1 godinu

USA- šta pričaš brate, koji faul kod gola Amerikanaca, čovek prvo utrčava daje go i tek onda u padu usput je udario u golmana. A pre toga već je poslao loptu u gol.

Coach S

pre 1 godinu

Kako ste mi samo nalupali minuse 2020; kada sam rekao pred meč sa Norveškom da Holanda treba da čuva Pavlović.
Drago mi je da se dečko dokazao, i da ga sada većina ljudi ceni.
Zaslužio je.

Dokle vise

pre 1 godinu

Sta se s fudbalom desava pa ovoliko igraci glume povrede? Postalo kao kosarka ne sme vise kontakta biti ni malo. A igrac cim padne hvata se za nogu, clanak, vristi i dize ruke. Dali ste videli ovog iz Irana sto pao pa poceo da vristi? Reko pukla noga. Ono nista. Evo ga vec sprinta .

PimPong

pre 1 godinu

Ako Pulisic bude igrao, Ameri imaju veliku sansu da dobiju Holandjane. Cak mislim da je u ovom trenutku bolje igrati protiv njih nego protiv Senegala, koji nije trebao izgubiti protiv Holandjana. Ali bez Pulisica, ne znam ko ce da daje golove protiv Virgil-a.

Vela

pre 1 godinu

Realno je Engleska i Iran. Ne bih imao ništa protiv i da prođu Vels i SAD.
(zare, 29. novembar 2022 19:35)

Velsu treba bilo kakva pobeda ako bude remi Iran-SAD. Svi mogu proci, samo Engleska ne moze ispasti.

Andrea Djani

pre 1 godinu

Meni je ovo prvenstvo malo cudno , jer mnoge reprezentacije igraju svoj najlosiji fudbal u vise godina unazad . Tu spadaju Vels , Belgija , Danska , Svajcarska , Nemacka , Urugvaj , Meksiko . Da su tako igrali prosle godine verujem da se nijedna od njih ne bi ni plasirala na SP . Mozda je to vezano i sa terminom odigravanja , jer nije bilo nikakvih priprema , vec slobodno nedelju dana i pocinji . Ove dve grupe danas su realno dosle , a izgleda da ce tako i sve ostale .

Neko iz mase

pre 1 godinu

Realno je Engleska i Iran. Ne bih imao ništa protiv i da prođu Vels i SAD.
(zare, 29. novembar 2022 19:35)

Velsu treba bilo kakva pobeda ako bude remi Iran-SAD. Svi mogu proci, samo Engleska ne moze ispasti.
(Vela, 29. novembar 2022 20:08)

Može i Engleska da ispadne, ako npr izgubi sa 6:0 od Velsa, a bilo ko pobedi u drugoj utakmici.
(hordak, 29. novembar 2022 20:34)

Ili 9:3. Veoma realno.

Fric

pre 1 godinu

Da li gledaju nasi fudbaleri kako se trci? Svi drugi timovi su bar 1.5 puta brzi od nasih.
(prihvatate Politiku privatnosti, 29. novembar 2022 20:29)

Al kako onda niko od njih ne stvori toliko čistih prilika kao mi protiv Kameruna?? Jel genijalac ?? To što mi iz čistih šansi nismo davali golove, to je već druga stvar.. nego de mi odgovori na pitanje.

Marko99

pre 1 godinu

Al kako onda niko od njih ne stvori toliko čistih prilika kao mi protiv Kameruna?? Jel genijalac ?? To što mi iz čistih šansi nismo davali golove, to je već druga stvar.. nego de mi odgovori na pitanje.
(Fric, 29. novembar 2022 20:45)

Druze, mani se filozofiranja. Samo pogledaj raspored na tabeli.

hordak

pre 1 godinu

Realno je Engleska i Iran. Ne bih imao ništa protiv i da prođu Vels i SAD.
(zare, 29. novembar 2022 19:35)

Velsu treba bilo kakva pobeda ako bude remi Iran-SAD. Svi mogu proci, samo Engleska ne moze ispasti.
(Vela, 29. novembar 2022 20:08)

Može i Engleska da ispadne, ako npr izgubi sa 6:0 od Velsa, a bilo ko pobedi u drugoj utakmici.

Sash

pre 1 godinu

Iran je realno slab tim, ali su pokradeni u zadnjem minutu jer im nisu dosudili cist penal, a s obzirom da je zadnji igrac odbrane i crveni karton. Sudija nije htio ni da pogleda VAR. Bas cudno jer se slicno desilo nad Mitrovicem protiv Svajcarske prije 4 godine. Ni tad sudija nije htio ni da gleda.

Bane

pre 1 godinu

Kladim se u sve da se onakvo povlacenje desi u nasem mecu sa Svicarcima, i da nas igrac istim intezitetom povuce Svicarskog igraca da bi sudija pokazao na penal. Uostalom Svicarsku ne mozemo proci pa cak i da mi zelimo i da smijemo. Ko moze da shvati shvatice

Kuki

pre 1 godinu

"Ako sa ekipom koja je izbacila Portugal u gostima ne mozwmo da prodjemo grupu ugasiti fudbal"


Igramo sa Svajcarcima, ekipom koja je bila bolja od Italije u kcalifikacijama, ekipom koja je u Ligi Nacija pobedila Portugal i Spaniju, ekipom koja je na proslom EP izbacila Francusku.

Gibanitza

pre 1 godinu

Ako Englezi čuju da Iran i SAD igraju nerešeno, garantovano puštaju Vels da ih pobedi sa jednim golom razlike, jer bi i Engleska,Vels i Iran imali po 4 boda, ali Iran bi ispao zbog najgore gol razlike.

Mahatma Pandi

pre 1 godinu

Da li gledaju nasi fudbaleri kako se trci? Svi drugi timovi su bar 1.5 puta brzi od nasih.
(prihvatate Politiku privatnosti, 29. novembar 2022 20:29)

Smarate više s tim floskulama o trčanju. Kao da svaki fudbaler na svetu mora da bude izuzetno brz. Bože me sakloni šta sve ljudi pišu ovde... 🙄

Milan

pre 1 godinu

Pozdrav za Sašu, čisto sumnjam da neko od nas voli Holandiju , ja sam prvi koji "NE". Našima sve najbolje da prođu protiv Švajcarcaca.

The Unforgiven

pre 1 godinu

Amerika, ee čuj Amerika već 3 put u zadnjih 12 godina prolazi grupnu fazu, a za nas je to naučna fantastika.
(Billy, 29. novembar 2022 23:05)
----------------------

Da, cuj Amerika, drzava od svega 330 miliona stanovnika ...

bojsa

pre 1 godinu

Ameri su slika i prilika tima sa pojedincima koji nije nesto posebno, ali koji igra kao tim i zeli da prodje. Ljudi nisu vise znali sta da rade sa Iranom poslednjih 25 minuta, ali su se borili do poslednjeg minuta. Kad bih nase video ovako da ginu po terenu, da trce, udaraju, pokusavaju sve i da izgube bih bio ponosan. Jer onda bih znao da su prosto bili slabiji, ali da je srce ostavljeno na terenu. Ovako gledas nas tim, dosta fudbalera koji su kao vrhunski, vrede silne milione, a ovamo malodusna igra i kao da samo cekaju da se zavrsi. Ne zelim da ne postujem Kamerun, ali nasa odbrana protiv njih i nakon sto smo poveli 3:1 igra koja je bila puna prepotentnosti gde u kontri pola igraca nece da trci nazad nego samo prati pogledom. E zbog toga nikad necemo dalje, a Ameri i takve reprezentacije hoce.

Stojan

pre 1 godinu

Kamerun nam je pokazao kako se igra brza i precizna kontra. Samo da ne pobijede i Brazil. Onda bi mi morali pobijediti Švicu sa 3-0. Neznam da li bilo dovoljno 3-0 za nas. Zavisi koliko Kamerun pobijedi Brazil. Možda 3-1. Mi moramo pobijediti, ili pakovati se za Srbiju. Bravo za naše, još ima šanse za plasman. Idemo dalje, pa šta bude da bude.

zmajko

pre 1 godinu

neverovatno da ono u zadnjim minutima nije bio penal za Iran. Nebitno ko je bio bolji, i ko voliko koga vise, ali ono nesmotreno povlacenje je moralo da se svira. Sramota za sudiju ili nije smeo pitanje je!

Milan

pre 1 godinu

Pozdrav za velu - može ispasti ,ja mislim tako , da Iran pobedi SAD a Vels kad bi dobio englesku Iran bi bio tu prvi , a Englezi i Vels imali bi međusobno isti broj bodova ali Vels bi prošao kao bolji u međusobnom skoru ko drugi, ali vidim da sad nema više ništa od toga.

Ivar

pre 1 godinu

Da, cuj Amerika, drzava od svega 330 miliona stanovnika ...
(The Unforgiven, 30. novembar 2022 00:11)
Ali to vazi za vecinu drzava na SP, Uruguay, Danska, Hrvatska i Srbija su medu najmanjima. Pogledaj malo sve osvajace, osim Uruguaja koji je osvojio dok skoro nitko nije igrao i gdje se je dolazilo pozivnicom i nije bilo Engleza koji su tada bili najjaci, sve ekipe imaju po 40+ mil stanovnika. Brazil 180-200 mil, Njemacka 80, Italija i Francuska 60, Spanjolska i Argentina 40, Engleska isto 50-60; jednostavno broj stanovnika je itekako presudan ako dvije drzave imu podjednaki talenat za neki sport. Tebi samo da odvedes ekipu na neko veliko natjecanje treba 20 igraca, sada zamisli koliko su stvarno talentirane Hrvatka i Srbija kada uz par miliona judi mogu da izvuku toliki broj igraca, ali za osvojiti je nazalost za nas, potrebno puno vise. Moze ti se zalomiti jedna super generacija ali jako tesko da ti mozes popuniti sve pozicije sa klasnim igracima kada imas malo ljudi, to je cista matematika, i treba ti puno vise vremena da zamjenis dobre igrace kada ostare. Kontinuitet na najvisem nivou je nemoguc sa tako malo zemlje.

Sash

pre 1 godinu

Iran je realno slab tim, ali su pokradeni u zadnjem minutu jer im nisu dosudili cist penal, a s obzirom da je zadnji igrac odbrane i crveni karton. Sudija nije htio ni da pogleda VAR. Bas cudno jer se slicno desilo nad Mitrovicem protiv Svajcarske prije 4 godine. Ni tad sudija nije htio ni da gleda.

Bane

pre 1 godinu

Kladim se u sve da se onakvo povlacenje desi u nasem mecu sa Svicarcima, i da nas igrac istim intezitetom povuce Svicarskog igraca da bi sudija pokazao na penal. Uostalom Svicarsku ne mozemo proci pa cak i da mi zelimo i da smijemo. Ko moze da shvati shvatice

Mahatma Pandi

pre 1 godinu

Da li gledaju nasi fudbaleri kako se trci? Svi drugi timovi su bar 1.5 puta brzi od nasih.
(prihvatate Politiku privatnosti, 29. novembar 2022 20:29)

Smarate više s tim floskulama o trčanju. Kao da svaki fudbaler na svetu mora da bude izuzetno brz. Bože me sakloni šta sve ljudi pišu ovde... 🙄

Gibanitza

pre 1 godinu

Ako Englezi čuju da Iran i SAD igraju nerešeno, garantovano puštaju Vels da ih pobedi sa jednim golom razlike, jer bi i Engleska,Vels i Iran imali po 4 boda, ali Iran bi ispao zbog najgore gol razlike.

Fric

pre 1 godinu

Da li gledaju nasi fudbaleri kako se trci? Svi drugi timovi su bar 1.5 puta brzi od nasih.
(prihvatate Politiku privatnosti, 29. novembar 2022 20:29)

Al kako onda niko od njih ne stvori toliko čistih prilika kao mi protiv Kameruna?? Jel genijalac ?? To što mi iz čistih šansi nismo davali golove, to je već druga stvar.. nego de mi odgovori na pitanje.

Stojan

pre 1 godinu

Kamerun nam je pokazao kako se igra brza i precizna kontra. Samo da ne pobijede i Brazil. Onda bi mi morali pobijediti Švicu sa 3-0. Neznam da li bilo dovoljno 3-0 za nas. Zavisi koliko Kamerun pobijedi Brazil. Možda 3-1. Mi moramo pobijediti, ili pakovati se za Srbiju. Bravo za naše, još ima šanse za plasman. Idemo dalje, pa šta bude da bude.

Billy

pre 1 godinu

Od 2010 Amerika vec 3 put prolazi grupnu fazu. Realno ako i sad ne pobedimo Svajcarce, ugasiti fudbal u Srbiji. Amerika, ee čuj Amerika već 3 put u zadnjih 12 godina prolazi grupnu fazu, a za nas je to naučna fantastika. Ako s ekipom koja je pobedila Portugal u gostima, ako s tom isto ekipom ne možemo proći grupnu fazu, ma gasi fudbal u Srbiji!

Milan

pre 1 godinu

Pozdrav za velu - može ispasti ,ja mislim tako , da Iran pobedi SAD a Vels kad bi dobio englesku Iran bi bio tu prvi , a Englezi i Vels imali bi međusobno isti broj bodova ali Vels bi prošao kao bolji u međusobnom skoru ko drugi, ali vidim da sad nema više ništa od toga.

kejdl

pre 1 godinu

Ova zavrsnica Irana mi je delovala kao da ce im glave seci ako izgube od svojih arhineprijatelja amerikanaca. Ocajni pokusaji, bacanja, povlacenja dresova, nesportski, da ne kazem jadno nekako. Ako vec toliko zele u osminu finala mogli su da nauce sta je prijem lopte, pas igra ili centarsut...

Prati se SP

pre 1 godinu

Mozda i jedini timski sport u kojem mogu da navijam za SAD reprezentaciju. Svako SP me pozitivno iznenade trcanjem, borbenoscu, igrom, drcnoscu, lucidnscu - ma celokupnim pristupom i igrom.

Milan

pre 1 godinu

Pozdrav za Sašu, čisto sumnjam da neko od nas voli Holandiju , ja sam prvi koji "NE". Našima sve najbolje da prođu protiv Švajcarcaca.

Marko

pre 1 godinu

Gana, Grčka, Kostarika, Amerika, Slovačka, Švedska.. svi oni ponekad prodju grupnu fazu, al Srbija nikako i nikad. I mi se kao ložimo da smo neka fudbalska nacija ?? Pa mi treba da smo totalno spušteni na zemlju. Dok god nije tako, nema nama prolaska grupe.

Coach S

pre 1 godinu

Kako ste mi samo nalupali minuse 2020; kada sam rekao pred meč sa Norveškom da Holanda treba da čuva Pavlović.
Drago mi je da se dečko dokazao, i da ga sada većina ljudi ceni.
Zaslužio je.

Mikii

pre 1 godinu

Eto i Senegal i SAD su morali da pobede da bi prosli i pobedili su. Nema razloga i mi to da ne uradimo.
(jsx, 29. novembar 2022 22:05)

Ima nekoliko razloga. Prvi je da je Švajcarska daleko ispred Irana i Ekvadora. Drugi je da smo tu negde na nivou Amerike i Senegala. Ako uopšte jesmo, što je veliko pitanje.

Puh

pre 1 godinu

Smarate više s tim floskulama o trčanju. Kao da svaki fudbaler na svetu mora da bude izuzetno brz. Bože me sakloni šta sve ljudi pišu ovde... 🙄
(Mahatma Pandi, 29. novembar 2022 21:06)

1. Ne mora svaki, ali krila i bekovi MORAJU!!! I kod svih timova, cak i onih najslabijih, to je tako. Kod svih, osim kod nas, naravno;

2. Jos jedna stvar. Kad se kaze “trcanje”, tu se pre svega misli na izdrzljivost i kondiciju, a ne na brzinu. E pa vidis, mi smo, slobodno se moze reci, fenomen - najsporiji smo ubedljivo, a u isto vreme imamu ubedljivo najnizi nivo fizicke spreme i kondicije, sto se kosi sa logikom, ali je tako.

Dakle, mi vec od 50 i nekog minuta vise nismo u stanju da igramo na vrhunskom nivou, zbog nedostatka kondicije. Od tad krece da pada koncentracija, kontrola lopte postaje losija, pas igra nesigurna, postavka igraca na terenu nerezonska, linije ekipe neuskladjene. Sve u svemu, jedan blagi uzas. To smo videli i protiv Brazila i protiv Senegala - do 50 i nekog minuta sve ok, a onda nagli pad kondicije, sto za posledicu ima i pad svega ostalog.

E sad, za sve je potreban talenat. Za sve osim za kondiciju. Ona se stice radom i profesionalnoscu.
Zato im se to trcanje uvek i zamera najvise, ako bas hoces da znas.

zmajko

pre 1 godinu

neverovatno da ono u zadnjim minutima nije bio penal za Iran. Nebitno ko je bio bolji, i ko voliko koga vise, ali ono nesmotreno povlacenje je moralo da se svira. Sramota za sudiju ili nije smeo pitanje je!

Surovi

pre 1 godinu

Kondicija i trčanje su 2 različite stvari! Možeš imati super kondiciju ali ako nećeš da trčiš, onda je sve džaba... Skoro sve reprezentacije su u boljoj kondiciji od naše i hoće da trče, a naši se vuku po terenu i malo trče. Zato smo tu gde jesmo...

Andrea Djani

pre 1 godinu

Meni je ovo prvenstvo malo cudno , jer mnoge reprezentacije igraju svoj najlosiji fudbal u vise godina unazad . Tu spadaju Vels , Belgija , Danska , Svajcarska , Nemacka , Urugvaj , Meksiko . Da su tako igrali prosle godine verujem da se nijedna od njih ne bi ni plasirala na SP . Mozda je to vezano i sa terminom odigravanja , jer nije bilo nikakvih priprema , vec slobodno nedelju dana i pocinji . Ove dve grupe danas su realno dosle , a izgleda da ce tako i sve ostale .

Marko99

pre 1 godinu

Al kako onda niko od njih ne stvori toliko čistih prilika kao mi protiv Kameruna?? Jel genijalac ?? To što mi iz čistih šansi nismo davali golove, to je već druga stvar.. nego de mi odgovori na pitanje.
(Fric, 29. novembar 2022 20:45)

Druze, mani se filozofiranja. Samo pogledaj raspored na tabeli.

Veliki brat

pre 1 godinu

Smarate više s tim floskulama o trčanju. Kao da svaki fudbaler na svetu mora da bude izuzetno brz. Bože me sakloni šta sve ljudi pišu ovde... 🙄
(Mahatma Pandi, 29. novembar 2022 21:06)

Pa ne mora svaki, ko je rekao da mora, postoje i druge, treće i četvrte lige, a čak i da igra u prvoj ligi Engleske ili Španije, ne mora da igra u reprezentaciji!

PimPong

pre 1 godinu

Ako Pulisic bude igrao, Ameri imaju veliku sansu da dobiju Holandjane. Cak mislim da je u ovom trenutku bolje igrati protiv njih nego protiv Senegala, koji nije trebao izgubiti protiv Holandjana. Ali bez Pulisica, ne znam ko ce da daje golove protiv Virgil-a.

Dokle vise

pre 1 godinu

Sta se s fudbalom desava pa ovoliko igraci glume povrede? Postalo kao kosarka ne sme vise kontakta biti ni malo. A igrac cim padne hvata se za nogu, clanak, vristi i dize ruke. Dali ste videli ovog iz Irana sto pao pa poceo da vristi? Reko pukla noga. Ono nista. Evo ga vec sprinta .

Milan

pre 1 godinu

USA- šta pričaš brate, koji faul kod gola Amerikanaca, čovek prvo utrčava daje go i tek onda u padu usput je udario u golmana. A pre toga već je poslao loptu u gol.

The Unforgiven

pre 1 godinu

Amerika, ee čuj Amerika već 3 put u zadnjih 12 godina prolazi grupnu fazu, a za nas je to naučna fantastika.
(Billy, 29. novembar 2022 23:05)
----------------------

Da, cuj Amerika, drzava od svega 330 miliona stanovnika ...

hordak

pre 1 godinu

Realno je Engleska i Iran. Ne bih imao ništa protiv i da prođu Vels i SAD.
(zare, 29. novembar 2022 19:35)

Velsu treba bilo kakva pobeda ako bude remi Iran-SAD. Svi mogu proci, samo Engleska ne moze ispasti.
(Vela, 29. novembar 2022 20:08)

Može i Engleska da ispadne, ako npr izgubi sa 6:0 od Velsa, a bilo ko pobedi u drugoj utakmici.

PimPong

pre 1 godinu

Ameri su skroz nezgodni. I ranije su bili dobri i mnogo su trcali, a sad mnogo trce i imaju ne samo "dobre" vec "odlicne" igrace koji igraju u Engleskoj, Spaniji, Italiji, itd. Bice nezgodni u narednom krugu ako prodju Iran.

Neko iz mase

pre 1 godinu

Realno je Engleska i Iran. Ne bih imao ništa protiv i da prođu Vels i SAD.
(zare, 29. novembar 2022 19:35)

Velsu treba bilo kakva pobeda ako bude remi Iran-SAD. Svi mogu proci, samo Engleska ne moze ispasti.
(Vela, 29. novembar 2022 20:08)

Može i Engleska da ispadne, ako npr izgubi sa 6:0 od Velsa, a bilo ko pobedi u drugoj utakmici.
(hordak, 29. novembar 2022 20:34)

Ili 9:3. Veoma realno.

bojsa

pre 1 godinu

Ameri su slika i prilika tima sa pojedincima koji nije nesto posebno, ali koji igra kao tim i zeli da prodje. Ljudi nisu vise znali sta da rade sa Iranom poslednjih 25 minuta, ali su se borili do poslednjeg minuta. Kad bih nase video ovako da ginu po terenu, da trce, udaraju, pokusavaju sve i da izgube bih bio ponosan. Jer onda bih znao da su prosto bili slabiji, ali da je srce ostavljeno na terenu. Ovako gledas nas tim, dosta fudbalera koji su kao vrhunski, vrede silne milione, a ovamo malodusna igra i kao da samo cekaju da se zavrsi. Ne zelim da ne postujem Kamerun, ali nasa odbrana protiv njih i nakon sto smo poveli 3:1 igra koja je bila puna prepotentnosti gde u kontri pola igraca nece da trci nazad nego samo prati pogledom. E zbog toga nikad necemo dalje, a Ameri i takve reprezentacije hoce.

Vela

pre 1 godinu

Realno je Engleska i Iran. Ne bih imao ništa protiv i da prođu Vels i SAD.
(zare, 29. novembar 2022 19:35)

Velsu treba bilo kakva pobeda ako bude remi Iran-SAD. Svi mogu proci, samo Engleska ne moze ispasti.

Ivar

pre 1 godinu

Da, cuj Amerika, drzava od svega 330 miliona stanovnika ...
(The Unforgiven, 30. novembar 2022 00:11)
Ali to vazi za vecinu drzava na SP, Uruguay, Danska, Hrvatska i Srbija su medu najmanjima. Pogledaj malo sve osvajace, osim Uruguaja koji je osvojio dok skoro nitko nije igrao i gdje se je dolazilo pozivnicom i nije bilo Engleza koji su tada bili najjaci, sve ekipe imaju po 40+ mil stanovnika. Brazil 180-200 mil, Njemacka 80, Italija i Francuska 60, Spanjolska i Argentina 40, Engleska isto 50-60; jednostavno broj stanovnika je itekako presudan ako dvije drzave imu podjednaki talenat za neki sport. Tebi samo da odvedes ekipu na neko veliko natjecanje treba 20 igraca, sada zamisli koliko su stvarno talentirane Hrvatka i Srbija kada uz par miliona judi mogu da izvuku toliki broj igraca, ali za osvojiti je nazalost za nas, potrebno puno vise. Moze ti se zalomiti jedna super generacija ali jako tesko da ti mozes popuniti sve pozicije sa klasnim igracima kada imas malo ljudi, to je cista matematika, i treba ti puno vise vremena da zamjenis dobre igrace kada ostare. Kontinuitet na najvisem nivou je nemoguc sa tako malo zemlje.

Kuki

pre 1 godinu

"Ako sa ekipom koja je izbacila Portugal u gostima ne mozwmo da prodjemo grupu ugasiti fudbal"


Igramo sa Svajcarcima, ekipom koja je bila bolja od Italije u kcalifikacijama, ekipom koja je u Ligi Nacija pobedila Portugal i Spaniju, ekipom koja je na proslom EP izbacila Francusku.